Wszystkie ogłoszenia w kategorii Finanse / Księgowość
Dla naszego Klienta, firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko: Samodzielna/y / Główna/y Księgowa/yDo głównych obowiązków należeć będzie: prowadzenie pełnej księgowości firmy i zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami.Masz głowę do liczb i serce do ludzi? Dołącz do naszego zespołu!Twój zakres obowiązkówProwadzenie całości księgowości w spółce, zapewniając zgodność z lokalnymi przepisami rachunkowymi i MSSF (IFRS)Odpowiedzialność za przygotowanie i składanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych (VAT, CIT), zapewniając ich dokładność i terminowośćUsprawnianie procesów zamknięcia miesiąca i roku, zapewniając dokładne raportowaniePełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla audytorów zewnętrznych, organów podatkowych i innych instytucji nadzorczychZarządzanie i wspieranie zespołu księgowego, w tym nadzór nad codziennymi działaniami w zakresie księgowości i podatkówNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmiePrzygotowywanie raportów i analiz finansowych na potrzeby ZarząduWymagania pracodawcyWykształcenie wyższe kierunkoweUdokumentowane doświadczenie w księgowości, zwłaszcza w zakresie lokalnych i międzynarodowych standardów rachunkowości (lokalne GAAP, MSSF/IFRS)Doświadczenie w raportowaniu podatku CIT, VAT i innych lokalnych zobowiązańBiegłość w obsłudze oprogramowania księgowego oraz pakietu MS OfficeDoskonała znajomość ustawy o rachunkowości i standardów sprawozdawczości finansowejGotowość do szybkiej nauki i aktualizacji wiedzy w zakresie zmieniających się przepisów prawa podatkowego i rachunkowościUmiejętność skutecznej komunikacji i współpracy z zespołami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi dostawcami usługZnajomość jęz. angielskiego na poziomie B1 / B2Umiejętność analitycznego myślenia, skrupulatność, bardzo dobra organizacja pracyNie wymagamy wszystkiego od razu – liczy się dla nas praktyczne podejście, chęć rozwoju i dobra komunikacja. Nie musisz być ekspertem od wszystkiego – ważne, że chcesz się rozwijać i czujesz się pewnie w liczbachPracodawca oferujeStabilność zatrudnienia - praca u uznanego Pracodawcy o cenionej i rozpoznawalnej marce na rynkuUmowę o pracę (zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta)Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia swoich kompetencji, a w dłuższej perspektywie – awansuAtrakcyjne wynagrodzenie oraz nowoczesne stanowisko pracyElastyczny czas pracyPakiet benefitów, tj. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do zajęć sportowych, dofinansowanie do szkoleń i innePracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferzeRozbudowany pakiet benefitówDofinansowanie zajęć sportowychPrywatna opieka medycznaDofinansowanie nauki językówDofinansowanie szkoleń i kursówElastyczny czas pracySpotkania integracyjneDofinansowanie do żłobka/przedszkolaCelebracja ważnych wydarzeńBony pieniężne i podarunkoweKlauzula RODOFlexHR. Wpis do KRAZ nr 9172Polityka prywatności: flexhr.pl.
Zatrudnię studentkę/studenta do pracy w biurze rachunkowym. Preferowane osoby po liceum/technikum ekonomicznym lub w trakcie studiów ekonomicznych.Praca na umowę zlecenie, początkowo w wymiarze około 100-130 godzin miesięcznie, po kilku miesiącach zwiększony będzie wymiar do 160-170 h. Praca z możliwością przyszłościowego zatrudnienia na umowę o pracę na czas nieokreślony.
Spółka zatrudni księgowego, do obowiązków pracownika będzie należało:*weryfikacja i księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży*dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych*kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych,*weryfikowanie i monitorowanie rozrachunków*uzgadnianie obrotów kont analitycznych i syntetycznych*prowadzenie ewidencji środków trwałych*sporządzanie bilansów, sprawozdań finansowych*sporządzanie deklaracji ZUSOczekujemy od kandydata:*doświadczenie w prowadzeniu księgowości*wykształcenia wyższego ekonomicznego (preferowane z rachunkowości i podatków)*znajomości zasad i praktyk księgowych, przepisów dotyczących rachunkowości, przepisów prawa podatkowego*umiejętności pracy samodzielnej jak również w zespoleOferujemy:*pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku i szerokich perspektywach rozwojumożliwość wzbogacenia posiadanej wiedzy praktycznej i zdobycie doświadczeniawsparcie ze strony doświadczonej kadry
Polish Agro Sp. z o.o. należy do duńskiej Grupy Kapitałowej Danish Agro skupiającej ponad 100 spółek działających w 17 krajach, głównie w obszarze Morza Bałtyckiego. Łączny obrót Grupy sięga 25 mld PLN. Polish Agro sprzedaje środki do produkcji rolnej (nawozy, środki ochrony roślin, nasiona, nawozy dolistne) oraz zajmuje się handlem zbożem.Za 2022 rok Polish Agro miała obrót 1,2 mld PLN z rentownością 24 mln PLN netto. Należymy do najszybciej rozwijających się spółek na polski rynku rolniczym.Do naszego zespołu księgowo-finansowego poszukujemy:Specjalista/-ka ds. podatkówOpis zadań:Nadzór nad poprawnością rozliczeń podatkowych (CIT, VAT, VAT-UE, JPK, PIT, podatek od nieruchomości)Prowadzenie dokumentacji cen transferowychWspółpraca z działem księgowości w zakresie optymalizacji rozliczeń podatkowychWspółpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. Urzędami Skarbowymi, bankami, audytorami itp.)Przygotowywanie opinii i rekomendacji dla Zarządu SpółkiŚledzenie nowelizacji ustaw podatkowych i ich wpływu na działalność firmyWdrażanie zmian wynikających ze zmian w przepisachProfil kandydata (-ki):Min. 5-letnie doświadczenie w finansach przedsiębiorstwaWykształcenie wyższe: finanse, doradztwo podatkowe, ekonomia lub pokrewneZnajomość przepisów podatkowychZnajomość kalkulacji odroczonego podatku dochodowegoWiedza i umiejętności w zakresie przygotowania dokumentacji cen transferowychZnajomość Pakietu MS Office, w szczególności ExcelZnajomość języka angielskiego (minimum B2)Dokładność i dobra organizacja pracyChęć ciągłego poszerzania wiedzyOferujemy:Zatrudnienie w ramach umowy o pracęMożliwość pracy w systemie hybrydowymDostęp do szkoleń i kursówKurs j.angielskiego Prosimy o dopisanie w CV poniższej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Polish Agro Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy (85-312), ul. Szubińska 29, w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, a także na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000).”
Zatrudnię kobietę na stanowisko kasjer-sprzedawca, również emerytkę,Praca na pół etatu.Do zakresu wykonywanych czynności należeć będzie przyjmowanie wpłat na rachunki , wszelkich opłat,przyjmowanie przesyłek listowych paczek,sprzedaż art.biurowych.Warunkiem jest posidaniemin.średniego wykształcenia.Wybrana osoba przejdzie krótkie szkolenie w miejscu pracy.Etat będzie wolny ok.23.08.2025.Wszelkie pozostałe informację do uzyskania poprzez e-maila lub telefonicznie.
Biuro rachunkowe Eter Księgowość poszukuje chętnych studentów do odbycia praktyk studenckich.Oferujemy:- Nieodpłatne praktyki zwalniające z obowiązku odbycia praktyk na uczelni wyższej.- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dynamicznie rozwijającym się biurze rachunkowym.- Możliwość przedłużenia współpracy po zakończeniu praktyk.Wymagania:- Status studenta kierunku w zakresie finansów/ekonomii.- Motywacja do nauki i rozwoju zawodowego.- Zaangażowanie oraz chęć zdobywania nowych umiejętności.- Nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy.Zakres obowiązków:- wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu finansowo-księgowego- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym- pomoc w przygotowywaniu deklaracji, zestawień, raportów- komunikacja mailowa/telefoniczna z klientami biuraZainteresowanych prosimy o przesłanie CV za pomocą formularza lub na adres mailowy biura.W tytule wiadomości prosimy o dopisek PRAKTYKI.
Firma KLAR MROŻONKI Sp. z o.o. zajmuje się dystrybucją, sprzedażą i logistyką towarów głęboko mrożonych oraz produktów spożywczych do szeroko rozumianego segmentu HoReCa oraz detalu. Od ponad 35 lat jesteśmy dostawcą żywności mrożonej do licznego grona krajowych odbiorców.Jesteśmy rzetelną i uczciwą firmą z rodzinnymi korzeniami, aktualnie zatrudniającą blisko 30 osób. Sukcesywnie i prężnie rozwijamy się, nie mamy problemów publiczno-prawnych, nie zalegamy z płatnościami, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko GŁÓWNEJ - SAMODZIELNEJ KSIĘGOWEJ / KSIĘGOWEGO, która w profesjonalny i prawidłowy sposób będzie prowadzić księgowość w spółce.Praca w dziale księgowym / prowadzenie działu odbywa się we współpracy z drugą osobą (Księgowa / Kadrowa z wieloletnim doświadczeniem). Na początkowym etapie pracy zapewniamy pomoc wykwalifikowanej kadry we wdrożeniu w nowe obowiązki.Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie (+ premie) oraz możliwie elastyczne podejście w zakresie pracy o charakterze hybrydowym (w razie potrzeby, okazjonalnie). Miejscem pracy jest siedziba firmy w Bydgoszczy, przy ul. Nowotoruńskiej 12A.WSZELKIE SZCZEGÓŁY dot. pracy oraz wynagrodzenia wyłącznie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, z wybranymi kandydatami, w siedzibie firmy!!!Zakres podstawowych obowiązków:1. Prowadzenie pełnej księgowości spółki z o.o. zgodnie z Ustawą o rachunkowości.2. Księgowanie dokumentów w tym faktur zakupowych, sprzedażowych, wyciągów bankowych, listy płac oraz innych dokumentów w programie COMARCH OPTIMA (prosty, intuicyjny i skuteczny, w pełni skorelowany z modułem handlowym, łatwy do nauki jeżeli wcześniej się na nim nie pracowało) - we współpracy z drugą Księgową.3. Analiza zapisów księgowych i obrotów na kontach.4. Kontrola poprawności księgowań i zgodności dokumentacji z obowiązującymi przepisami.6. Sporządzanie deklaracji (ZUS, US, GUS, PPK, itp.) oraz sprawozdań finansowych.7. Monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i księgowych oraz wdrażanie ich w firmie.8. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej oraz obsługa pracowników w tym zakresie (we współpracy z drugą Księgową).9. Rozliczanie wynagrodzeń pracowników i sporządzanie listy płac, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń / zajęć komorniczych, itp.10. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych w systemie Płatnik, obsługa PPK, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników oraz bieżący nadzór nad poprawnością akt osobowych.11. Kontrola należności i zobowiązań (we współpracy z drugą Księgową).12. Tworzenie, edytowanie, aktualizacja dokumentów firmowych, regulaminów.13. Zarządzanie działem księgowo - kadrowym.14. Reprezentowanie firmy przed urzędami i innymi organami kontroli. Nasze wymagania:1. Wykształcenie średnie / wyższe kierunkowe (rachunkowość, ekonomia, finanse).2. Praca stacjonarna w siedzibie firmy.3. Doświadczenie zawodowe w pełnej księgowości.4. Znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości.5. Umiejętność pracy w zespole, samodzielność i zaangażowanie. Mile widziane:1. Znajomość programu COMARCH OPTIMA. To oferujemy:1. Praca na pełen etat (od poniedziałku do piątku)2. Atrakcyjne wynagrodzenie (+ premie).3. Szkolenia w zależności od zapotrzebowania.4. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.5. Przyjazne, niekorporacyjne środowisko pracy w rzetelnej firmie z wieloletnim doświadczeniem i stabilną kadrą.6. Kawka, herbatka, słodkości - z racji branży, lody wedle upodobań;)
OPISDOŁĄCZ DO ZESPOŁU ŚWIAT GSM JAKO KSIĘGOWY/ KSIĘGOWA!Miejsce pracy: Bydgoszcz, centrala firmyCo oferujemy?Pracę w wiodącej firmie na rynku GSMStabilne zatrudnienie na pełny etat - jesteśmy Polską firmą rozwijającą się stabilnie od 17 latPracę w godz. 8:00 - 16:00Stabilne warunki zatrudnienia - docelowo umowa o pracę na czas nieokreślonyWprowadzenie na stanowisko - bazujemy na Twoim zaangażowaniu i potencjale dlatego łatwością zapoznamy Cię ze specyfiką pracy na naszym stanowisku. NIE MUSISZ MIEĆ WIELOLETNIEGO DOŚWIADCZENIA.Twoje zadania:Współudział w prowadzeniu pełnej księgowości spółkiKoordynacja działań związanych z zamknięciem miesiącaKontrola zgodności realizowanych zadań i prowadzonych ksiąg rachunkowych z obowiązującymi przepisami prawaSporządzanie sprawozdań dla GUS i innych organów zewnętrznychRozliczanie i uzgadnianie kont księgowychWspółpraca z podmiotami zewnętrznymiSzukamy Ciebie jeśli:Biegle obsługujesz pakiet MS Office (w szczególności Excel)Posiadasz wykształcenie kierunkowe (średnie lub wyższe)Posiadasz dobrą znajomość aktualnych przepisów prawa podatkowego i ustawy o rachunkowościDokładnie i sumiennie wykonujesz powierzone zadaniaMile widziane:Doświadczenie na podobnym stanowiskuZnajomość programu WAPRO FakirBenefity:Regularne szkoleniaKarta MultiSportAtrakcyjne zniżki na produkty i usługi firmowe (aż - 50% na wszystkie akcesoria)Spotkania integracyjneSzukamy osób do długofalowej współpracy — dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę!PRACUJ W ŚWIAT GSM! Jesteśmy liderem na rynku w branży GSM. Przez 16 lat funkcjonowania firmy zbudowaliśmy liczącą ponad 90 punktów sieć profesjonalnych sklepów i stoisk. Oferujemy szeroki wybór akcesoriów w branży GSM. Specjalizujemy się w zabezpieczaniu urządzeń mobilnych oraz ich pełnym serwisie.-> Jak aplikować? Prześlij swoje CV przez OLX.
Obowiązki:Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych.Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji.Tworzenie raportów finansowych i zestawień dla kierownictwa.Zarządzanie dokumentacją księgową i jej archiwizacja.Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i prawnym.Komunikacja z klientami i instytucjami zewnętrznymi.Prowadzenie księgi rachunkowej.Tworzenie sprawozdań finansowych.Weryfikacja dokumentów.Wymagania:Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości.Doświadczenie w księgowości.Znajomość prawa podatkowego i bilansowego.Umiejętność obsługi programu księgowego OPTIMA.Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel.Precyzja i skrupulatność w pracy.Umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu.Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych.Zaangażowanie i odpowiedzialność.Mile widziane: wykształcenie kierunkowe,certyfikat Ministerstwa Finansów, doświadczenie w branży usługowo-handlowej.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,Możliwość rozwoju i udziału w szkoleniach.Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z dopiskiem "Główna księgowa"
OpisWyższa szkoła Nauk o Zdrowiu zatrudni pracownika do działu księgowości, do obowiązków pracownika będzie należało:*weryfikacja i księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży*dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych*kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych,*weryfikowanie i monitorowanie rozrachunków*uzgadnianie obrotów kont analitycznych i syntetycznych*prowadzenie ewidencji środków trwałychOczekujemy od kandydata:*doświadczenie w prowadzeniu księgowości*wykształcenia wyższego ekonomicznego (preferowane z rachunkowości i podatków)*znajomości zasad i praktyk księgowych, przepisów dotyczących rachunkowości, przepisów prawa podatkowego*umiejętności pracy samodzielnej jak również w zespoleOferujemy:*pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku i szerokich perspektywach rozwojumożliwość wzbogacenia posiadanej wiedzy praktycznej i zdobycie doświadczeniawsparcie ze strony doświadczonej kadryKlauzula informacyjna rekrutacja1. Administratorem danych osobowych jest Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu, adres: ul. Jagiellońska 4, 85-067 Bydgoszcz.2. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych (zwanego dalej: IOD), z którym można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych: Ryszard Kudlicki.3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:a. przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest wykonanie obowiązku nałożonego przepisami prawa (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),b. przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Państwa zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),c. realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Państwa w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Państwa umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),d. realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji, w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi oraz w celu możliwości udzielania odpowiedzi na pisma, wnioski i żądania (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.4. Państwa dane osobowe będą przekazywane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu ADO, tj. uczestniczącym w wykonaniu naszych czynności w ramach prowadzonej przez nas działalności lub działającym na nasze zlecenie: pracownikom, dostawcom usług księgowych, rachunkowych, prawnych, podatkowych, audytowych, kurierskich oraz operatorom pocztowym, a także podmiotom współpracującym: Wyższą Szkołę Nauk o Zdrowiu. Ponadto, Państwa dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, jeśli taki obowiązek wynika z przepisów prawa.
Biuro Rachunkowe z Bydgoszczy zatrudni osobę na stanowisko Młodszego Księgowego.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie - mile widziany kierunek rachunkowość, może być w trakcie studiów,- znajomość podstawowych zagadnień z zakresu księgowości i podatków,- dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel),- zaangażowanie, dokładność,- odpowiedzialność, sumienność,- dodatkowo mile widziane doświadczenie zawodowe (w dziale księgowości). Zakres obowiązków:-przygotowywanie i porządkowanie dokumentów do księgowania,-wprowadzanie dokumentów do programu księgowego,-kontakt z klientami Biura,-wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego. Oferujemy:- możliwość rozwoju zawodowego,- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i zaangażowania,- miłą atmosferę pracy.
Spółdzielnia Gastronomiczna w Bydgoszczy ogłasza rekrutację na stanowisko SAMODZIELNEJ KSIĘGOWEJ. Do sieci lokali Spółdzielni Gastronomicznej w Bydgoszczy należą:Restauracje: Telimena, Gerwazy, Pod Dębem, Leśna oraz Tango,Bary: Kaprys, Miły, Jagienka, Horacy, Mikrus, Krokus, oraz Dworcowy.Ogólny zakres obowiązków księgowej:- weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym i podatkowym,- księgowanie dokumentów kosztowych zgodnie z obowiązującym planem kont i przyjętymi zasadami rachunkowości,- prowadzenie analityki (rozliczenia z budżetem - podatki, rozrachunki publiczno-prawne, rozliczenia międzyokresowe)- weryfikacja i uzgadnianie kont oraz rejestru VAT,- ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie amortyzacji,- prowadzenie konta Funduszu z aktualizacji wyceny środków trwałych,- przeprowadzanie inwentaryzacji według planu i potrzeb,- archiwizowanie dokumentów księgowych. Wymagania: - wykształcenie kierunkowe, preferowane finanse i rachunkowość- doświadczenie na stanowisku księgowej min. 5 lat- bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office- mile widziane znajomość obsługi programu Optima- umiejętność pracy w zespole-komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność Oferujemy: - zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, - wynagrodzenie zasadnicze 6.200,00 plus premia, Wynagrodzenie uzależnione jest od posiadanych kompetencji i kwalifikacji, zostanie ustalone bezpośrednio z kandydatem podczas rozmowy kwalifikacyjnej.- dofinansowanie do wypoczynku letniego, - pracę w przyjaznym i zgranym zespole.
Sonnari to firma, która rośnie w tempie ekspresowym, a wszystko z myślą o potrzebach naszych klientów. Nasza misja? Zapewnić profesjonalną księgowość, z najwyższą jakością, bezpieczeństwem i terminowością, bo chcemy, żeby nasi klienci mogli się skupić na rozwoju swojego biznesu, a my załatwimy resztę - podatki i księgowość w jednym!Teraz szukamy kogoś, kto chce dołączyć do naszego zespołu jako Samodzielny/a Księgowy/a. Twój zakres obowiązków:Prowadzenie pełnej księgowości spółek, KPiR, ryczałty zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi;Obliczanie i przygotowywanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych;Uzgadnianie kont księgowych i kont rozrachunkowych;Kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań;Kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi – banki, US, ZUS, GUS;Bieżący kontakt z klientami biura.Nasze oczekiwania:Doświadczenie na podobnym stanowisku, w tym doświadczenie w sporządzaniu deklaracji podatkowych i sprawozdań;Praktyczna znajomość programu Comarch ERP Optima;Znajomość regulacji prawnych i podatkowych oraz zagadnień księgowych;Zdolności analityczne, rzetelność, systematyczność, terminowość.To oferujemy:Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia plus premie kwartalne;Oferujemy różne formy zatrudnienia (umowa o pracę, B2B) - Ty decydujesz na czym Ci zależy;Dostęp do pakietu medycznego w prywatnej przychodni - podstawowy pakiet już za 1zł!Kafeterię mybenefit.pl - punkty do wykorzystania na kartę Multisport lub na inne atrakcje np. na bilety do kina, zakupy;Skrócony dzień pracy w piątek albo poniedziałek!Urlop stażowy - 1 rok przepracowany w naszej firmie = 1 dzień dodatkowego urlopu do wykorzystania w danym roku;Prezenty/karty podarunkowe z okazji urodzin, ślubu albo nawet narodzin malucha;Dostęp do platform szkoleniowych i informacyjnych takich jak LTCA, Lex czy Gofin;Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;Pracujemy w nowoczesnym i dobrze zlokalizowanym biurze - ul. Gnilna 2, Gdańsk Centrum;Sprawny proces rekrutacji i feedback niezależnie od wyniku;I na sam koniec najlepsza część - nasz zespół i atmosfera pełna współpracy i wzajemnej pomocy.Jeśli trafiło do Ciebie ogłoszenie i czujesz, że ta praca jest dla Ciebie, aplikuj już teraz! A potem, kto wie, może to właśnie Ty będziesz naszym nowym specjalistą?Poniżej kilka słów o procesie rekrutacji:1. Przegląd Twojego CV.2. Krótka rozmowa telefoniczna.3. Rozmowa online z działem HR.4. Spotkanie z przyszłym przełożonym oraz test rekrutacyjny z zakresu księgowości.5. Informacja zwrotna niezależnie od wyniku.
Qemetica is a leading chemical group in the European market, driving numerous industries of the modern economy with its products across all continents. Our products are all around us. In our facilities, we manufacture soda, salt, crop protection products, foams, silicates, and packaging, among others.At Qemetica, WE CARE – that’s why we always do what’s right, work together, and are not afraid to aim higher. If you share these values and want to work for a company that prioritizes growth and collaboration, we have the perfect opportunity for you!We are looking for a candidate to join our international accounting team in the role of: AccountantWe are looking for someone who:Has experience in full-cycle accounting at an international level (GL experience) Has worked with the SAP systemIs ready to work from 10:00 AM – 6:00 PM / 11:00 AM – 7:00 PM for the first several months Speaks English fluently (minimum B2 level) Can come to our office in Bydgoszcz once a week/2 weeksTasks:executing timely payment proposals according to internal payment calendar;maintaining Fixed Assets master data and all posting related;maintenance of balance sheet structures according to legal and company requirements (local GAAP);maintaining the general ledger incl. execution of regular period-end closing postings;posting of relevant processes in G/L;recognition of provisions/accruals and preparing the statement of changes in provisions;reconciliation of balance sheet accounts;preparation of monthly, quarterly and annual reports;managing process migrations;participating in standardization and process improvement initiatives;We offer:stable contract of employment hybrid model workpackage of benefits (sport card, life insurance, medical insurance etc.)languages courses
To masz na bank: umowa o pracę (pierwsza na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony), pracę stacjonarną w 4 Oddziale w Bydgoszczy - ul. Skarżyńskiego 7lider zespołu- Katarzyna Dudziak udział w atrakcyjnym systemie premiowym (z gwarantowaną premia w okresie wdrożeniowym) i w szerokiej ofercie benefitowej Na bank cenimy sobie relacje z ludźmi. Do oddziałów szukamy osób, które tak jak my chcą zapewnić naszym klientom najlepsze doświadczenie w sektorze finansowym - jesteśmy bankiem z zapleczem technologicznym. Należymy do pierwszej trójki największych banków w Polsce i jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander. Dbamy o portfele klientów w ponad 300 oddziałach w całej Polsce. Zarządzamy wieloma produktami bankowymi dla osób prywatnych oraz przedsiębiorstw. Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy. Aplikuj, jeśli: masz minimum średnie wykształcenie, posiadasz przynajmniej dwuletnie doświadczenie w bankowości, cenisz sobie kontakt z ludźmi i długotrwałe relacje oparte na zaufaniu, lubisz stawiać sobie ambitne cele i dobrze czujesz się wiedząc do czego dążysz, czujesz się komfortowo zarówno w pracy indywidualnej jak i zespołowej, chcesz się rozwijać w bankowości i zdobywać nową wiedzę . Mile widziane, jeśli będziesz mieć: umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym kontakt z klientem zagranicznym i pomoc w wyborze odpowiednich produktów bankowych., doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych (w tym funduszy), prawo jazdy kat. B. Twoje zadania w tej roli: wspieranie klientów z bardziej wymagającymi potrzebami w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych, zapewnienie profesjonalnej obsługi oraz najlepszych doświadczeń związanych z wizytą w oddziale, aktywna współpraca pomiędzy jednostkami banku (leadowanie i spojrzenie na klienta cross-segmentowo), oferowanie i promowanie produktów bankowych, realizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych, za które przyznajemy miesięczne premie na atrakcyjnym poziomie, telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientami, budowanie długotrwałych relacji z klientami banku oraz pozyskiwanie nowych, codzienną obsługę transakcji gotówkowych (w oddziałach gotówkowych) i bezgotówkowych w oddziale, praca w zgodzie z obowiązującymi procedurami oraz standardami dotyczącymi i realizowanymi we wszystkich kanałach dystrybucji. Na bank zadbamy dla Ciebie o: umowę o pracę (pierwszą na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony), pracę stacjonarną w 4 Oddziale w Bydgoszczy, ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego), ofertę produktową banku oraz pożyczki na warunkach pracowniczych, system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego, kartę Multisport oraz aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, możliwość udziału w wolontariacie, dodatkowe świadczenia socjalne (np. wyprawka dla dzieci), benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, praca hybrydowa, jeśli charakter pracy na to pozwala, program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w naszym banku. Jak wygląda wdrożenie i rozwój? Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań. Pierwsze szkolenie będzie trwało 6 miesięcy w ramach Akademii Rozwoju Mocy. Po 3 miesiącach zaczniesz realizować część planu sprzedażowego i otrzymywać pierwsze premie. Przez pierwsze miesiące pokażemy Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowiemy na wszystkie pytania. Po okresie wdrożenia zaczniesz w pełni realizować plany sprzedażowe. Dołącz do nas w 3 krokach: wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu, spotkaj się z rekruterem i menadżerem, pracuj z nami w naszym Zespole! Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym. Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.
To masz na bank: umowa o pracę (pierwsza na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony), pracę stacjonarną w Oddziale w Bydgoszczyudział w atrakcyjnym systemie premiowym (z gwarantowaną premia w okresie wdrożeniowym) i w szerokiej ofercie benefitowej Na bank cenimy sobie relacje z ludźmi. Do oddziałów szukamy osób, które tak jak my chcą zapewnić naszym klientom najlepsze doświadczenie w sektorze finansowym - jesteśmy bankiem z zapleczem technologicznym. Należymy do pierwszej trójki największych banków w Polsce i jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander. Dbamy o portfele klientów w ponad 300 oddziałach w całej Polsce. Zarządzamy wieloma produktami bankowymi dla osób prywatnych oraz przedsiębiorstw. Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy. Aplikuj, jeśli: masz roczne doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta w sektorze finansowym, cenisz sobie kontakt z ludźmi i długotrwałe relacje oparte na zaufaniu, lubisz działać zespołowo i osiągać wspólnie ustalone cele, posiadasz podstawową wiedzę z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw oraz analizy kredytowej, masz min. roczne doświadczenie w obsłudze podmiotów gospodarczych, masz minimum średnie wykształcenie, masz umiejętności analityczne, masz prawo jazdy kat. B. Mile widziane, jeśli będziesz mieć: umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym kontakt z klientem zagranicznym i pomoc w wyborze odpowiednich produktów bankowych, Twoje zadania w tej roli: prezentowanie klientowi rozwiązań na podstawie informacji z systemów bankowych i z wykorzystaniem dostępnych narzędzi, udzielanie informacji na temat obowiązującej oferty produktów i usług bankowych, umawianie spotkań w siedzibie klienta, aby poznać specyfikę działania firmy, dbanie o aktualność, jakość i kompletność danych klienta w systemach informatycznych banku, bieżąca i systematyczna rejestracja kontaktów z klientem w systemie, oferowanie i promowanie produktów bankowych dla klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) Na bank zadbamy dla Ciebie o: umowę o pracę (pierwszą na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony), pracę stacjonarną w Oddziale w Bydgoszczyubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego), ofertę produktową banku oraz pożyczki na warunkach pracowniczych, system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego, kartę Multisport oraz aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, możliwość udziału w wolontariacie, dodatkowe świadczenia socjalne (np. wyprawka dla dzieci) benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, praca hybrydowa, jeśli charakter pracy na to pozwala, program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w naszym banku. Jak wygląda wdrożenie i rozwój? Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań. Pierwsze szkolenie będzie trwało 6 miesięcy w ramach Akademii Rozwoju Mocy. Po 3 miesiącach zaczniesz realizować część planu sprzedażowego i otrzymywać pierwsze premie. Przez pierwsze miesiące pokażemy Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowiemy na wszystkie pytania. Po tym okresie zaczniesz w pełni realizować plany sprzedażowe. Dołącz do nas w 3 krokach: wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu, spotkaj się z rekruterem i menadżerem, pracuj z nami w naszym Zespole! Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym. Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.
BELMA ACCESSORIES SYSTEMS SP. Z O.O.Let's create together BAS to największy w regionie producent i eksporter wyrobów z blach. Obecnie zatrudniamy 1100 osób i jesteśmy jednym z największych pracodawców w województwie kujawsko – pomorskim.Podstawa naszego sukcesu leży w rękach naszych pracowników, dlatego dbamy o rozwój każdego z nich! Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Kierownik Działu KsięgowegoZakres obowiązkówwsparcie w prowadzeniu księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisamiewidencja, kontrola i analiza dokumentów księgowych oraz ich dekretacjanadzór nad środkami trwałymi i magazynemsporządzanie i składanie deklaracji podatkowych (JPK VAT, VAT-UE, CIT)sprawdzanie rejestrów sprzedaży oraz rejestrów zakupu dla potrzeb VAT sporządzanie sprawozdań GUSudział w sporządzaniu sprawozdań finansowych i badaniach biegłych rewidentówkontrola merytoryczna dokumentów finansowo-księgowych i prawidłowości operacji księgowychaktywne monitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości oraz przygotowywanie do nich przedsiębiorstwakoordynowanie pracy zespołuwspółpraca z Główną Księgową przy prowadzeniu pełnej księgowościOczekiwaniawykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu rachunkowościco najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy w zakresie prowadzenia pełnej księgowościteoretyczna i praktyczna znajomość Ustawy o Rachunkowości oraz przepisów podatkowychdoświadczenie w sporządzaniu deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowychwysokie umiejętności w obszarze organizacji pracy własnej,komunikatywność i umiejętność pracy w zespoledoświadczenie w zarządzaniu projektami / ludźmiOferujemyumowę o pracę bez okresu próbnego stabilne zatrudnienie (z naszymi pracownikami wiążemy się na lata)atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa brutto + premia za efektywność pracy oraz zaangażowanie) wysokie standardy bezpieczeństwa BHPprzyjazną atmosferę rozbudowany pakiet socjalny (prywatną opiekę medyczną PZU, wysokie świadczenia świąteczne, dofinansowanie posiłków we własnej stołówce, bilety do kina i inne)możliwość rozwoju i awansu
Polish Agro Sp. z o.o. należy do duńskiej Grupy Kapitałowej Danish Agro skupiającej ponad 114 spółek działających w 17 krajach, głównie w obszarze Morza Bałtyckiego. Łączny obrót Grupy sięga 25 mld PLN. Polish Agro od 2014 r. działa na rynku polskim sprzedając środki do produkcji rolnej (nawozy, środki ochrony roślin, nasiona, nawozy dolistne) oraz handlując zbożem. Należymy do najszybciej rozwijających się spółek na polskim rynku rolniczym.Dołącz do ludzi pracujących z pasją!Specjalista ds. oceny ryzyka/windykacjiMiejsce pracy: BydgoszczGłówne zadania na oferowanym stanowisku:Przeprowadzanie szczegółowej analizy danych finansowych dłużnikówRegularne monitorowanie sytuacji finansowej dłużników i aktualizowanie ocen ryzyka Kontakt telefoniczny z klientami w kwestiach związanych z rozliczeniami należnościWspółpraca z instytucją faktoringową oraz kontrahentami w kwestiach związanych z faktoringiemZadania księgowe związane z rozliczeniami należnościNadzór nad obiegiem umów i archiwizacją dokumentów Profil kandydata (-ki):Mile widziane wykształcenie w zakresie finansów lub prawaMinimum 3 lata doświadczenia w dziale rozliczeń firm handlowych lub w firmie windykacyjnejBardzo dobra znajomość MS OfficeUmiejętności interpersonalne, negocjacyjne, dobra praca w zespoleZaangażowanie w wykonywaną pracęZnajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymOferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracęDobrą atmosferę pracyGrupowe ubezpieczenie na życiePakiet medycznyBrak Dress Code’uImprezy firmowe
Biuro Rachunkowe z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Nakielskiej poszukuje osoby do pracy na stanowisku - Młodszy księgowy / Młodsza księgowaZakres obowiązków:-bieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów do systemu,-analiza kosztów i kompletności dokumentów klientów,-archiwizowanie i segregowanie dokumentów,-obsługa programu księgowego Insert oraz Płatnik,-dbałość o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz organizacji,Oczekiwania:-mile widziany status ucznia lub studenta (tryb zaoczny),-mile widziane wykształcenie kierunkowe (finanse i rachunkowość, ekonomia - również w trakcie nauki),-zdolność szybkiego uczenia się,-precyzja i skrupulatność w pracy,-zaangażowanie i odpowiedzialność,-chęć rozwoju.Oferujemy:-zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę w zależności od kwalifikacji, doświadczenia i umiejętności,-możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego,-pełne wprowadzenie w powierzone obowiązki,-praca w miłej atmosferze,-praca od poniedziałku do piątku w godz. 9–16.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wyłącznie za pośrednictwem formularza OLX.Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w załączonym CV i innych dokumentach aplikacyjnych wyłącznie na potrzeby realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy Miejsce pracy: MIKO Biuro Rachunkowe Sp. z o.o., ul. Fordońska 2Kim jesteśmy? Jesteśmy prężnie rozwijającym się biurem rachunkowym z siedzibą w prestiżowej lokalizacji przy ulicy Fordońskiej 2. Obsługujemy zarówno małe, jak i duże przedsiębiorstwa z różnych branż, gwarantując najwyższy standard usług księgowych.Zapewniamy:2-miesięczny kurs księgowości kompleksowo przygotowujący do pracyMożliwość pracy hybrydowej: zapewniamy komputer, telefon służbowy, monitor i drukarkę do użytku domowegoDodatkowe ubezpieczenie na życieStabilne zatrudnienie z opcją wyboru formy współpracy: B2B lub umowa o pracę (po okresie wdrożenia)Rozwój zawodowy i możliwość zdobywania nowych kompetencji w przyjaznym, wspierającym zespoleKogo szukamy?Osób z wykształceniem kierunkowym (rachunkowość, ekonomia lub pokrewne)Mile widziane doświadczenie w obszarze administracji, nawet jeśli nie było ściśle związane z księgowościąKandydatów, którzy są skrupulatni, dokładni, chętni do nauki i rozwojuOsób dobrze znających obsługę komputera i urządzeń biurowychPoszukujących stabilnej pracy w branży rachunkowo-księgowejZakres obowiązków:Wprowadzanie faktur do systemu księgowegoWprowadzanie wyciągów bankowych oraz kontrola poprawności danychUzgadnianie sald i kontrola rozliczeńInterpretacja przepisów księgowych i podatkowychKontakt z klientami i współpracownikami w celu wyjaśniania ewentualnych nieścisłościPrzygotowywanie deklaracji, pism oraz innych dokumentów księgowychBĘDZIEMY WDZIĘCZNI ZA UDZIELENIE ODPWOIEDZI W FORMULARZU OLX. Prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem OLX wraz z dopiskiem pozwalającym na przetwarzanie danych osobowych.
POLCOAT Sp.z o.o. sp.k. to prężnie rozwijająca się firma zajmująca się przetwórstwem folii i papieru.Działalność firmy skupiona jest na produkcji i sprzedaży specjalistycznych materiałów samoprzylepnych i silikonowanych.Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:Księgowa / KsięgowyZakres obowiązków- terminowe i prawidłowe ewidencjonowanie w systemie finansowo – księgowym zdarzeń gospodarczych w oparciu o dokumenty źródłowe tj. faktury zakupu, sprzedaży, wyciągi bankowe i inne,- rozliczanie transakcji gotówkowych oraz bezgotówkowych (zaliczki, kasa, operacja karty kredytowej itp.)- prowadzenie wewnętrznych ewidencji- prowadzenie rozrachunków oraz uzgadnianie kont- sporządzanie sprawozdań do GUS- sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie o profilu ekonomicznym- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku powyżej 3 lat- praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz PDOP i VAT- znajomość pakietu MS Office- uczynność i chęć do nauki Wymagania pożądane:- komunikatywna znajomość języka angielskiego- znajomość programu Optima- dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole Zapraszamy do aplikowania!Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV poprzez OLX.Prosimy o dopisanie klauzuli:Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Aktualnie do Naszego Biura Rachunkowo - Księgowego 'BILANSISTA' poszukujemy osoby na stanowisko: Księgowa / Księgowy ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Dekretowanie i księgowanie dokumentów (pełna księgowość). • Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej. • Udział w przygotowaniu deklaracji podatkowych (z zakresu VAT, CIT, PIT i inne) oraz sprawozdań dla instytucji zewnętrznych. • Współpraca w sporządzaniu sprawozdań finansowych. CZEGO OCZEKUJEMY? • Znajomość zasad rachunkowości i prawa podatkowego. • Wykształcenie średnie lub wyższe. • Komunikatywność, obowiązkowość, zaradność, dobra organizacja pracy. CO OFERUJEMY? • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku z ponad 30 pracownikami. • Po okresie wdrożenia możliwość pracy w trybie hybrydowym. • Świetna atmosfera, współpraca z kadrą osób z wieloletnim doświadczeniem. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informujemy, że: • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Biuro Rachunkowo-Księgowe "Bilansista" z o. o z siedzibą w Bydgoszczy ul. Fordońska 402, , NIP: 554-268-68-12; REGON: 340161062 • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu przystąpienia do rekrutacji. W przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowy, Administrator nie uwzględni Pani/Pana w procesie rekrutacyjnym. • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji prowadzonej przez Biuro Rachunkowo-Księgowe "Bilansista Sp. z o. o. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. • Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy Administratora w zakresie swoich obowiązków służbowych. • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres tej i przyszłych rekrutacji (za zgodą) nie dłużej jednak niż przez okres 2 lat. • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji. • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych. • Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; • Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.
Do biura rachunkowego w Bydgoszczy poszukujemy Asystenta/Asystentki księgowego. Wymagania: - podstawowa umiejętność obsługi komputera, - wykształcenie ekonomiczne lub pokrewne, - mile widziany status ucznia/studenta. Zapewniamy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o zlecenie, - zdobycie doświadczenia zawodowego, - elastyczne godziny pracy. Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie CV poprzez formularz OLX.
Jesteśmy ogólnopolską Firmą z branży ochrony oraz utrzymania czystości. Nasza historia liczy ponad 70 lat, co czyni nas najstarszą organizacją w Polsce w tych branżach. Łączymy historię z nowoczesnością. Obecnie do naszych struktur poszukujemy osób na stanowisko:Pracownik KsięgowościMiejsce pracy: BydgoszczTwój zakres obowiązków:Weryfikacja i ocena dokumentów księgowych pod względem formalnym i merytorycznym,Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu księgowego,Analiza i bieżąca kontrola zapisów kont księgowych,Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz instytucji zewnętrznych,Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,Weryfikacja i księgowanie faktur zakupowych,Sprawdzanie i uzgadnianie rejestrów VAT.Oczekiwania:Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne,Minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze podmiotów na pełnej księgowości,Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości,Znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych PIT, CIT i VAT,Znajomość programów księgowych,Biegła znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),Dokładność, terminowość oraz skrupulatność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.Co oferujemy:Umowę o pracę,Możliwość awansu,Szkolenia przygotowujące do pracy i wdrożenie, Przyjazną atmosferę pracy.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Nadsyłane dokumenty powinny zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
Obowiązki:Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych.Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji.Tworzenie raportów finansowych i zestawień dla kierownictwa.Zarządzanie dokumentacją księgową i jej archiwizacja.Współpraca z zespołem księgowym.Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i prawnym.Komunikacja z klientami i instytucjami zewnętrznymi.Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów.Weryfikacja dokumentów.Wymagania:Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości.Doświadczenie 1-2 lata w pełnej księgowości.Znajomość prawa podatkowego i bilansowego.Umiejętność obsługi programów księgowych (wfirma/rewizor)Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel.Precyzja i skrupulatność w pracy.Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.Znajomość języka angielskiego bądź niemieckiego będzie atutem.Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych będzie atutem.Zaangażowanie i odpowiedzialność.Prawo jazdy kat. B.Informujemy, że przyszły zleceniobiorca pojawia się w biurze w Świeciu 1-2 razy w miesiącu oraz jeździ co tydzień do wybranych Klientów, reszta pracy zdalnie. Praca w wybranych godzinach (8-15). Możliwość zwiększenia ilości godzin po okresie próbnym. Nie interesuje nas współpraca B2B.
Ogłoszenie o pracę – Księgowa w zakładzie produkcyjnymMiejsce pracy: Bydgoszcz (Osowa Góra) Rodzaj umowy: Umowa o pracęOpis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko Księgowej do pracy w zakładzie produkcyjnym. Jest to doskonała okazja dla osób z wykształceniem kierunkowym, które chcą zdobyć doświadczenie w dziale księgowości i rozwijać się zawodowo w stabilnej firmie.Zakres obowiązków:Księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,Współpraca z innymi działami w firmie w zakresie spraw księgowych,Kontrola poprawności dokumentów księgowych,Uczestnictwo w sporządzaniu sprawozdań finansowych,Wsparcie w bieżących zadaniach działu księgowości.Wymagania:Wykształcenie kierunkowe (księgowość, finanse, rachunkowość lub pokrewne),Mile widziane pierwsze doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie jest wymagane,Znajomość podstawowych zasad rachunkowości i prawa podatkowego,Dobra organizacja pracy i skrupulatność,Umiejętność pracy w zespole.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych,Premie świąteczne,Paczki świąteczne dla pracowników oraz ich dzieci,Premie za staż pracy co 5 lat,Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się w stabilnej firmie!
Gremi Personal to międzynarodowa firma rekrutacyjna, działająca w Polsce od 2008 roku. Specjalizujemy się w łączeniu pracowników i pracodawców z różnych krajów, oferując elastyczne i skuteczne rozwiązania kadrowe. Posiadamy 16 biur w całej Polsce oraz zespół międzynarodowych ekspertów, co pozwala nam efektywnie wspierać naszych klientów. Zatrudniamy ponad 120 000 osób rocznie. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej: gremi-personal (wystarczy wpisać w wyszukiwarkę).Aktualnie dla jednego z naszych Klientów - nowo otwartego oddziału biura rachunkowego Sonnari - poszukujemy Samodzielnej Księgowej / Samodzielnego Księgowego.Twój zakres obowiązków:Prowadzenie pełnej i uproszczonej księgowości;Obliczanie i przygotowywanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych;Nadzór i kontrola nad kontami księgowymi - uzgadnianie kont księgowych i kontrozrachunkowych;Kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań;Kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi – banki, US, ZUS, GUS;Bieżący kontakt z Klientami biura.Nasze wymagania:Doświadczenie na samodzielnym stanowisku w biurze rachunkowym;Wykształcenie o kierunkach finansowych lub ekonomicznych (ukończone lub w trakcie, kursy, studia podyplomowe itd.);Znajomość programu księgowego Comarch ERP Optima;Praktyczna i teoretyczna znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości (CIT/VAT);Znajomość zagadnień księgowych z zakresu transakcji zagranicznych;Rzetelność, samodzielność w działaniu, ale również umiejętność współpracy w zespole, elastyczność.To oferujemy: Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności plus premie kwartalne;Dostęp do pakietu medycznego w prywatnej przychodni;Kafeterię mybenefit.pl - punkty do wykorzystania na kartę Multisport lub na inne atrakcje np. na bilety do kina, zakupy;Skrócony dzień pracy w piątek albo poniedziałek!1 dzień dodatkowego urlopu do wykorzystania w danym roku;Prezenty/karty podarunkowe z okazji urodzin, ślubu albo nawet narodzin malucha;Dostęp do platform szkoleniowych i informacyjnych takich jak LTCA, Lex czy Gofin;Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;Pracujemy w nowoczesnym i dobrze zlokalizowanym biurze w centrum Bydgoszczy, niedaleko dworca PKP;Sprawny proces rekrutacji i feedback niezależnie od wyniku;I na sam koniec najlepsza część - nasz zespół i atmosfera pełna współpracy.Prosimy o dodanie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach przesłanych w odpowiedzi na ofertę pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez GREMI PERSONAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez GREMI PERSONAL Sp. z o.o. moich danych osobowych uzyskanych w procesie rekrutacji przez okres 1 roku od daty przesłania niniejszego dokumentu na potrzeby przyszłych rekrutacji.Informujemy, że Administratorem danych jest GREMI PERSONAL z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wały Piastowskie 1/1415, 80-855 Gdańsk. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne."
Poszukujemy doradcy mobilnego do pracy przy produktach pożyczkowych oraz przekazach pieniężnych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.Opis obowiązków:praca w w systemie door two doorprzedstawienie ofert kredytowych konsumentomzawieranie umów kredytowych z konsumentaminegocjacje w zakresie spłaty zadłużenia przez konsumentówodbiór błyskawicznych przekazów pieniężnych od nadawców i przekazywanie do placówek nadawczychdostarczanie nadanych przekazów pieniężnych od nadawców do odbiorcówudział w szkoleniach wewnętrznychdbanie o wizerunek firmyWymagania:Umiejętność nawiązywania relacji z nowymi osobami – klientamiUmiejętność zamykania rozmów handlowych transakcjąSystematyczność w pracy, planowaniu zadań i kontroli powierzonego budżetuGotowość do sporadycznej pracy poza wyznaczonymi godzinami (elastyczność)Wysoka kultura osobista, schludny wyglądDbanie o powierzony sprzętPrawo jazdy kat. BWykształcenie średnieMile widziane:Znajomość branży finansowejUmiejętność liczenia i myślenia analitycznegoSzybkie i sprawne podejmowanie decyzjiZorientowanie na cele i możliwościMiła aparycjaUmiejętność radzenia sobie w szybko zmieniających się warunkachOferujemy:Gwarantowane wynagrodzenie podstawowe – od 6000 złPremie za wykonanie zadańOtwarty system prowizyjny – za sprzedażSamochód służbowy do pełnej dyspozycjiTelefon komórkowyKarta medycznaUbezpieczenieSzkolenie podstawoweGotowe ułożone tras
Polish Agro Sp. z o.o. należy do duńskiej Grupy Kapitałowej Danish Agro skupiającej ponad 80 spółek działających w 16 krajach, głównie w obszarze Morza Bałtyckiego. Łączny obrót Grupy sięga 25 mld PLN. Polish Agro sprzedaje środki do produkcji rolnej (nawozy, środki ochrony roślin, nasiona, nawozy dolistne) oraz zajmuje się handlem zbożem. Za 2022 rok Polish Agro miała obrót 1,2 mld PLN z rentownością 24 mln PLN netto.Należymy do najszybciej rozwijających się spółek na polski rynku rolniczym.Dołącz do ludzi pracujących z pasją! Polish Agro poszukuje osoby na stanowisko: Kontroler finansowyMiejsce pracy: BydgoszczGłówne zadania na oferowanym stanowisku:Raportowanie wyników dla Zarządu firmy oraz na potrzeby Grupy KapitałowejKoordynacja procesu budżetowania oraz prognozowaniaAnaliza rentowności sprzedaży oraz stopnia wykonania budżetów działowychAnaliza i kontrola kosztów SpółkiKalkulacja zwrotu z projektów inwestycyjnychKonstruktywne doradztwo na rzecz ManagementuInne projekty oraz zadania zlecone przez ZarządProfil kandydata/-ki:Doświadczenie minimum 3 lata na stanowisku kontrolera finansowegoZaawansowana znajomość MS ExcelWysoko rozwinięty zmysł analitycznyBiegła znajomość́ języka angielskiegoUkończone z bardzo dobrymi wynikami studia wyższe z zakresu finansów/ rachunkowości/ matematykiSumienność i dokładnośćWysoki stopień zorganizowaniaOferujemy:Umowa o pracęStabilne warunki zatrudnieniaPo okresie wdrożenia możliwość częściowej pracy w trybie Home OfficeNauka j.angielskiegoSzkolenia branżowe/podnoszące kwalifikacjeGrupowe ubezpieczenie na życiePakiet medycznyBrak Dress Code’uImprezy firmowe
Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.
Firma Medyczna poszukuje pracownika do Działu Księgowości na stanowisko: samodzielny księgowy.Gwarantujemy stałe zatrudnienie na umowę o pracę.Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie w księgowościoraz obsługa programu finansowo-księgowego ComarchCV, Zdjęcie, prosimy kierować na adres emailowy
Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami!MOC naszej pracy:doświadczyć w praktyce, co znaczy hasło „bankujesz, jak chcesz”,wspierać klientów w wyborze tego, co dla nich najlepsze,wprowadzić klientów w świat mobilny, aby mogli „bankować, jak chcą”,aktywnie pozyskiwać klientów, w oparciu o cele sprzedażowe,realizować się indywidualne, z silnym zapleczem zespołu.Nasze oczekiwania:lubisz ludzi, a Twoje grono znajomych nie może żyć bez Ciebie,chętnie pomagasz innym, a oni doceniają Twoje wsparcie,masz doświadczenie w sprzedaży lub chcesz je zdobyć z nami,jesteś entuzjastą nowych technologii i wiesz, jak działają „apki”,we współpracy lubisz konkrety, także konkretne cele.MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościamiJesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.
Biuro rachunkowe zlokalizowane w centrum Bydgoszczy poszukuje energicznej osoby na stanowisko młodszego/młodszej księgowego/księgowej. Jeśli chcesz rozwijać się zawodowo w przyjaznym środowisku i zdobywać nowe umiejętności, to oferta jest właśnie dla Ciebie!Oferujemy:Pracę w biurze: Stabilne godziny pracy od 08:00 do 16:00Lokalizację: Centrum Bydgoszczy – łatwy dojazd komunikacją miejskąPełne szkolenie: Nie wymagamy doświadczenia – wszystkiego nauczymy od podstawPrzyjazną atmosferę: Współpracę w młodym, dynamicznym zespoleMożliwość rozwoju: Szkolenia i wsparcie w zdobywaniu kwalifikacji zawodowychWymagania:Zainteresowanie pracą w obszarze rachunkowości i finansówDokładność oraz skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadańUmiejętność pracy w zespole i dobra organizacja czasu pracyZnajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)Otwartość na nowe wyzwania i chęć naukiZadania:Wprowadzanie danych księgowychWspieranie zespołu w codziennych zadaniach księgowychPomoc w przygotowywaniu dokumentacji finansowejUtrzymywanie porządku w dokumentacji biurowejJeżeli jesteś zainteresowany/a naszą ofertą, prosimy o przesłanie CV za pomocą OLX.Zapraszamy do aplikowania!
W związku z szybkim rozwojem firmy, poszukujemy pracownika do działu KadrWymagania:· znajomość zagadnień rozliczeń pracowniczych- wymagalne doświadczenie w zakresie naliczania wynagrodzeń oraz prowadzenia dokumentacji pracowniczej.· praktyczna znajomość programów kadrowych , mile widziana znajomość systemu OptimaOferujemy:· pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku· możliwość uzupełnienia wiedzy kadrowej poprzez pracę z firmami o różnym profilu działania· pracę stacjonarną w wymiarze 1/2 etatu · przyjazną atmosferę pracy Zapraszamy do składania ofert drogą mailowąOdpowiemy na wybrane oferty.
Twój zakres obowiązkówprowadzenie KPIR w oparciu o obowiązujące przepisy,weryfikacja i księgowanie dokumentów,sporządzanie deklaracji podatkowych,sporządzanie pism urzędowych,archiwizowanie dokumentów księgowych,sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń,sporządzanie dokumentów kadrowych: umów o pracę, umów cywilnoprawnych, oświadczeń w sprawie rozwiązania umów, świadectw pracy, zaświadczeń oraz innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników,sporządzanie deklaracji oraz rozliczeń do ZUS, US, PFRON,obsługa PUE ZUS,prowadzenie akt osobowych pracowników;Nasze wymaganiawykształcenie: minimum średnie ekonomiczne,znajomość zagadnień z zakresu kadr i płacznajomość podstawowych zagadnień z zakresu rachunkowości,mile widziane doświadczenie zawodowe,mile widziana znajomość pełnej księgowości,znajomość MS Office,otwartość na nowe wyzwania zawodowe,sumienność, odpowiedzialność, dokładność.To oferujemypracę w prężnie rozwijającym się biurze rachunkowym,miłą atmosferę w pracy,pracę w młodym i dynamicznym zespole.Osoby chętne prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem.
Do naszego zespołu traderów poszukujemy kandydatów na stanowisko:-> Junior Trader -Czy pasjonujesz się rynkami finansowymi i chcesz rozpocząć dynamiczną karierę wtradingu? Dołącz do naszego zespołu Iceberg Trading jako -> Junior Trader! --> Lokalizacja: Bydgoszcz lub ZDALNIE (PL, UE)-> Harmonogram: poniedziałek - piątek, 15:00 - 22:00 czasu PLObowiązki:-> Handel na rynkach NYSE oraz NASDAQ w systemie daytrading w oparciu o zaimplementowane strategie.Oferujemy:Unikalny program edukacyjny wdrażający do zawoduWsparcie techniczne i merytoryczne doświadczonych TraderówHandel na rzeczywistych rynkach NYSE oraz NASDAQSprawdzone strategie tradingoweAtrakcyjny prowizyjny system wynagrodzeń uzależniony od osiąganych wyników - nie ma limitów!Kapitał inwestycyjny do zawierania transakcji (Buying power)Najniższe koszty transakcyjneDostęp do profesjonalnej platformy traderskiejDlaczego warto do dołączyć do struktury Iceberg Trading?-> Zdobądź praktyczne doświadczenie w zakresie tradingu instrumentów finansowych.-> Współpracuj z zespołem doświadczonych profesjonalistów skupionym na rozwoju Twoich umiejętności.Jeśli jesteś gotowy/a na karierę w tradingu Iceberg Trading oferuje szkolenie i profesjonalne środowisko pracy. Zbudujmy razem Twoją przyszłość w tradingu!Aplikuj już dziś.Ale zanim złożysz aplikację, odpowiedz sobie na następujące pytania:Co wiem o działalności Iceberg Trading?Czy wiem na czym polega model biznesu typu Prop Trading?Czy akceptuję, że jedyną formą wynagrodzenia jest udział w wypracowanych zyskach, stanowisko jest samodzielne, nie jest 'etatem' i nie jest naliczane wynagrodzenie podstawowe?Czy w związku z rozpoczęciem kariery w giełdowym biznesie, akceptuję fakt realizacji odpłatnej praktyki wdrożeniowej do zawodu?Jeśli TAK, zapraszamy!
OpisSzukamy energicznej osoby do nowego projektu biznesowego, która będzie odpowiedzialna za tworzenie, rozwój i zarządzanie zespołem sprzedawców. Dlaczego my?· Lider na Rynku: Warta to symbol jakości i zaufania na ubezpieczeniowym rynku. · Atrakcyjny System Wynagradzania: Nasz system prowizyjny umożliwia osiąganie wysokich dochodów.· Praca dla Przyszłości: Zdobądź umiejętności, które zawsze będą aktualne.Dołącz do nas jeśli: · Posiadasz co najmniej roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub wybitne umiejętności jako przedstawiciel, z celem rozwoju na stanowisko menedżerskie.· Masz minimum 2 lata doświadczenia w samodzielnej sprzedaży, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć wyzwania zespołu i specyfikę pracy z klientem.· Jesteś skuteczny w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych i wdrażaniu nowych członków zespołu.· Potrafisz efektywnie realizować cele.· Posiadasz doskonałe umiejętności interpersonalne. Co oferujemy:· Atrakcyjne wynagrodzenie oparte na wysokiej części stałej oraz systemie prowizyjnym.· Elastyczny czas pracy.· Wsparcie Dyrektora Obszaru, Menadżera ds. rekrutacji oraz Trenera biznesu, gdy jest to potrzebne.· Szkolenia rozwojowe oraz udział w prestiżowych konferencjach dedykowanych sieci sprzedaży.· Konkursy z wyjątkowymi nagrodami.· Pakiet benefitów, w tym kartę sportową, opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe i program emerytalny.Jeśli jesteś gotów na wyjątkowe wyzwania i chcesz rozwijać swoją karierę jako Menadżer Zespołu, czekamy na Twoją aplikację!
Obowiązki:Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych.Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji.Zarządzanie dokumentacją księgową.Współpraca z zespołem księgowym.Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i prawnym.Tworzenie sprawozdań finansowych.Weryfikacja dokumentów.Rozliczanie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym.Wymagania:Umiejętność obsługi programów księgowych.Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel.Precyzja i skrupulatność w pracy.Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych.Zaangażowanie i odpowiedzialność.
Obowiązki:Wykonywanie podstawowych zadań księgowych.Współpraca z zespołem księgowym.Ewidencjonowanie faktur zakupów, kosztów.Obsługa bankowości elektronicznej. Wymagania:Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel.Precyzja i skrupulatność w pracy.Umiejętność pracy w zespole.Zaangażowanie i odpowiedzialność.
OpisTwój zakres obowiązkówanaliza potrzeb Klientów i realizacja sprzedaży produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych,aktywne pozyskiwanie Klientów wykorzystując różne kanały komunikacji (oddział, telefon, Internet), inicjowanie akcji sprzedażowych oraz budowanie długotrwałych relacji z Klientami,obsługa operacyjna Klientów, będziesz odpowiedzialny za przetwarzanie transakcji finansowych, zarówno bezgotówkowych, jak i gotówkowych,dbałość o standardy obsługi Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku, jako reprezentant Banku, będziesz dbał o najwyższe standardy obsługi Klienta.Nasze wymaganiadoświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą Klienta, mile widziane doświadczenie w branży finansowej - jeśli pracowałe(a)ś wcześniej w sektorze finansowym, to jest to dodatkowy atut!minimum średnie wykształcenie,praktyczna umiejętność obsługi komputera i narzędzi biurowych,komunikatywność oraz otwartość i pozytywne nastawienie do ludzi,tolerancja na stres, a także wytrwałość w dążeniu do celu,umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju w branży finansowej.To oferujemyZatrudnienie na umowę o pracę bez okresu próbnego: Jesteśmy zainteresowani długofalową współpracą i oferujemy stabilne zatrudnienie.Rozwój kariery w bankowości: Wspieramy rozwój zawodowy w dynamicznie rozwijającej się organizacji, która oferuje innowacyjne rozwiązania finansowe.Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientami i produktami bankowymi: Zapewniamy odpowiednie szkolenia, aby nasi pracownicy byli dobrze przygotowani do pracy.Atrakcyjny system premiowy: Nasz system premiowy opiera się na osiąganiu celów indywidualnych i zespołowych, rozliczanych w cyklu miesięcznym.Współpraca z energicznym i ambitnym zespołem: Satysfakcja naszego Klienta jest priorytetem, dlatego pracujemy razem jako zespół.Rozwój w świecie bardziej Velo: Nasze wartości to otwartość, zaufanie i rzetelność. Przedsiębiorczość jest w naszym DNAZielony klimat: Za każde otwarte konto z mObywatel sadzimy drzewo!Platforma wellbeingowa: Dostęp do webinarów, podcastów, ćwiczeń relaksacyjnych i bezpłatnych konsultacji ze specjalistami z różnych dziedzin życia.Programy benefitowe: Opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie i karta sportowa.Nauka języków obcych: Możliwość nauki języka angielskiego lub niemieckiego na platformie internetowej.Atrakcyjna oferta pracownicza na produkty bankowe Velo.
Firma finansowa poszukuje osoby na stanowisko Kierownik Regionalny:Twój zakres obowiązków:-Zarządzanie pracą podległego zespołu-Motywowanie współpracowników-Pozyskiwanie i wdrażanie do pracy Doradców Klienta-Realizacja planów operacyjnych-Bezpośredni kontakt z Klientem - praca w terenieNasze wymagania:-Prawa jazdy kat. B-Doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu zespołem-Doświadczenia w bezpośredniej obsłudze i pracy z klientemTo oferujemy:-Umowę o pracę-Wynagrodzenie podstawowe + premię za realizację planów operacyjnych-Samochód służbowy, Telefon, Laptop-Miłą i przyjazną atmosferę pracy-Uczestnictwo w projektach rozwojowych i szkoleniowych realizowanych przez Firmę.Wszystkich zainteresowanych prosimy o nadsyłanie CV poprzez portal OLX z dopiskiem Kierownik Regionalny.
Poszukiwana osoba do nowego projektu biznesowego, która będzie odpowiedzialna za tworzenie, rozwój i zarządzanie zespołem agentów ubezpieczeniowychNapisz, jeśli posiadasz min. rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem masz min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży w innych branżach byłeś min. rok przedstawicielem ubezpieczeniowym chcesz stworzyć swój zespół rozumiesz co te cele sprzedażowe masz min. średnie doświadczenie, jesteś niekarany i gotowy na otwarcie DZGCo oferuję: współpracę ze mną, w strukturach firmy Warta, pomoc przy wdrożeniu - pomogę poznać systemy, procesy, produkty, asystę w czynnościach bieżących, elastyczny czas pracy, bonie będzie 8 godzin pracy non stop - sami sobie ustalamy grafik, wg naszych możliwości, preferencji i kontaktów z Klientami, wszystkie dodatkowe benefityJeśli jesteś gotów na wyjątkowe wyzwania i chcesz rozwijać swoją karierę jako Menadżer Zespołu, czekamy na Twoją aplikację!
BELMA ACCESSORIES SYSTEMS SP. Z O.O.Let's create together BAS to największy w regionie producent i eksporter wyrobów z blach. Obecnie zatrudniamy 1100 osób i jesteśmy jednym z największych pracodawców w województwie kujawsko – pomorskim.Podstawa naszego sukcesu leży w rękach naszych pracowników, dlatego dbamy o rozwój każdego z nich! Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Kierownik Działu KsięgowegoZakres obowiązkówwsparcie w prowadzeniu księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisamiewidencja, kontrola i analiza dokumentów księgowych oraz ich dekretacjanadzór nad środkami trwałymi i magazynemsporządzanie i składanie deklaracji podatkowych (JPK VAT, VAT-UE, CIT)sprawdzanie rejestrów sprzedaży oraz rejestrów zakupu dla potrzeb VAT sporządzanie sprawozdań GUSudział w sporządzaniu sprawozdań finansowych i badaniach biegłych rewidentówkontrola merytoryczna dokumentów finansowo-księgowych i prawidłowości operacji księgowychaktywne monitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości oraz przygotowywanie do nich przedsiębiorstwakoordynowanie pracy zespołuwspółpraca z Główną Księgową przy prowadzeniu pełnej księgowościOczekiwaniawykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu rachunkowościco najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy w zakresie prowadzenia pełnej księgowościteoretyczna i praktyczna znajomość Ustawy o Rachunkowości oraz przepisów podatkowychdoświadczenie w sporządzaniu deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowychwysokie umiejętności w obszarze organizacji pracy własnej,komunikatywność i umiejętność pracy w zespoledoświadczenie w zarządzaniu projektami / ludźmiOferujemyumowę o pracę bez okresu próbnego stabilne zatrudnienie (z naszymi pracownikami wiążemy się na lata)atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa brutto + premia)szkolenie stanowiskowe przyjazną atmosferę rozbudowany pakiet socjalny (prywatną opiekę medyczną PZU, wysokie świadczenia świąteczne, dofinansowanie posiłków we własnej stołówce, bilety do kina i inne)możliwość rozwoju i awansu
Jesteśmy biurem rachunkowym Uni-Rach Plus sp. z o.o. które jest na rynku od 30 lat. Nasz zespół liczy kilkanaście osób i obsługujemy kilkuset klientów. Cały czas rozwijamy się i dlatego poszukujemy pracownika na stanowisko samodzielnej księgowej.Zakres obowiązków:kompleksowa obsługa firm prowadzących księgi handlowe.Oferujemy:pracę w miłym zespoleatrakcyjne wynagrodzenieszkolenia podatkowepakiet multisportMiejsce pracy: centrum Bydgoszczy
Firma finansowa zatrudni osobę na stanowisko Windykator TerenowyTwój zakres obowiązków:bezpośrednia windykacja należności na podległym obszarze (województwa kujawsko-pomorskiego)dbanie o odpowiedni poziom i jakość pracyrealizacja wyznaczonych planów ilościowych i jakościowych na powierzonym portfelu pożyczkowymraportowanie do przełożonychterminowość wykonywanych zadańNasze wymagania:umiejętność budowania długofalowych relacji z Klientamiwysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne i komunikatywnekonsekwencja w dążeniu do wyznaczonych celówbardzo dobra organizacja czasu oraz pracyasertywność, dynamika i zdecydowanie w działaniuumiejętność pracy pod presją czasuczynne prawo jazdy kat. BTo oferujemy:pracę w strukturach dynamicznie rozwijającej się organizacjizatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (wynagrodzenie podstawowe plus premie)samodzielność i decyzyjność w obrębie prowadzonych sprawniezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy, telefon, laptopWszystkich zainteresowanych prosimy o nadsyłanie CV poprzez portal OLX z dopiskiem WIndykator Terenowy
Firma finansowa poszukuje pracownika na stanowisko: Doradca Klienta Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Wynagrodzenie: stałe wynagrodzenie plus premie,Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy),Szkolenia, Systemy motywacyjne,Możliwość szybkiego awansu dla najlepszych. Do obowiązków Doradcy Klienta należy:Aktywne pozyskiwanie klientów,Kompleksowa obsługa Klienta w Oddziale,Praca z Klientem zaległościowym w terenie,Aktywna sprzedaż produktów i usług oferowanych przez Spółkę. Potrzebne kompetencje:Umiejętność pracy z klientem,Pozytywny stosunek do świata i ludzi,Komunikatywność,Umiejętność pracy w zespole,Wysoka orientacja na cel,Wykształcenie min. średnie,Prawo jazdy kat. B,Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Wszystkich zainteresowanych prosimy o nadsyłanie CV poprzez portal OLX z dopiskiem Doradca Klienta Bydgoszcz
Pomoc księgowejSalon łazienek Enano, mieszczący się w Bydgoszczy przy ul. Karola Szajnochy 4, poszukuje pracownika na stanowisko Pomoc księgowej.WYMAGANIA:umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office,wysoka komunikatywność,zdolności analityczne,odpowiedzialność i skrupulatność,wykształcenie średnie lub wyższe,mile widziane doświadczenie w księgowości/ kadrachOBOWIĄZKI:wprowadzanie faktur, zlecanie zwrotów, obsługa klientów oraz dostawców,składanie reklamacji,kontrola stanów magazynowych, kontakt z dostawcami, przedstawicielami, kontrola dokumentacji księgowo-kadrowej, obsługa programów lojalnościowych, obsługa kasy fiskalnej,ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmieOFERUJEMY:interesujące stanowisko pracy w nieustannie rozwijającej się branży,atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz motywacyjny system premiowy,w pełni wyposażone stanowisko pracy w największym salonie łazienek w BydgoszczyDołącz do nas i jeszcze dzisiaj wyślij CV na adres mailowy: biuro enano.plProsimy o dopisanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
U Nas będziesz zajmował się: sprzedażą produktów spółki (brak kontaktu z gotówką – nie obierasz rat!)obsługą przekazywanych wniosków pożyczkowychpozyskiwaniem nowych klientówfinalizacją umów pożyczkowych Oczekujemy:realizowania wyznaczonych celów sprzedażowychefektywnej obsługi przekazanych klientówmotywacji i pozytywnego nastawieniadyspozycyjności i odpowiedzialnościotwartości na rozwój i chęci nabywania nowych umiejętnościZaoferujemy Ci:Elastyczną formę współpracę w oparciu o umowę zlecenie lub działalność gospodarczą – wybór należy do Ciebie!Pracę na wysokiej stawce prowizyjnej (sprzedajesz, nie odbierasz rat)Prowizje na poziomie od 3 500 – 15 000 zł - wszystko zależy od chęci i zaangażowaniaSzeroki wachlarz produktów umożliwiający uzyskanie wysokich prowizjiStałą miesięczną liczbę wniosków pożyczkowych przekazywanych do obsługiDostęp do bazy CRM co pozwala na osiąganie stabilnych prowizjiBezpłatne materiały reklamoweEfektywny system wdrożenia i pakiet szkoleń
Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami!MOC naszej pracy:budowanie długotrwałych, profesjonalnych relacji z klientami segmentu Premiumrozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowywanie i prezentowanie ofert produktowych, oferowanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientówpozyskiwanie nowych klientów segmentu Premiumrealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedażyobsługa klientów w zakresie: kredytów konsumpcyjnych i hipotecznych, produktów inwestycyjnych, ubezpieczeń, depozytów, kart i usług elektronicznychzarządzanie dochodowością portfela klientówNasze oczekiwania:doświadczenie w kompleksowej obsłudze klientów indywidualnych w bankowościwiedza ekonomiczna oraz doskonała znajomość produktów bankowych dla klientów indywidualnychumiejętność stosowania technik i metod sprzedaży dostosowanych do profilu klientasamodzielność w pracy na portfelu klientówumiejętność dobrej organizacji i zarządzania czasem pracynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielnościMOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościamiJesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.
Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów z segmentu małych i średnich firm w wyborze produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych klientówzapewnienie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedażywstępna analiza sytuacji finansowej klientazarządzanie dochodowością portfela klientów Nasze oczekiwania: doświadczenie w pracy z klientami z segmentu małych i średnich firmznajomość branży finansowej i oferowanych przez nią produktówumiejętność pozyskiwania klientów, zapewniania im wysokiej jakość obsługi i profesjonalnych relacji biznesowychumiejętność analitycznego myślenia i podstawowa wiedza ekonomicznaprzedsiębiorczość i aktywnośćgotowość do podejmowania wyzwańnastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielności MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.