Wszystkie ogłoszenia w kategorii Finanse / Księgowość
Czekamy na cvumiejętność działania ad hocszybkie przyswajanie wiedzyzaawanasowana obsługa programy Excelznajomość kadr i płacumiejętność pracy na Subiekt nexo lub subekt gttworzenie umówobsługa kadr i płac wewnętrzniekontakt z biurem księgowymwprowadzanie wyciągów do programu subekt nexorozliczanie bieżących zakupówzakupy internetowe
Zatrudnię studentkę do pracy w biurze rachunkowym na umowę zlecenie, na początku około 60- 80 h miesięcznie, przyszłościowo możliwa umowa o pracę na pełen etat. Tylko współpraca długoterminowa.Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV
Biuro Rachunkowe zatrudni księgową ze znajomością oprogramowania KPiR Insert GT/Nexo, Płatnika i Płac. Możliwość dostosowania czasu i godzin pracy.
Opis oferty pracyNr licencji: 7933 Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy produkcyjnej poszukujemy Głównej Księgowej / Głównego Księgowego. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą: Zakres obowiązków - Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych (CIT, VAT, WHT, TPR) oraz reprezentowanie firmy przed organami zewnętrznymi. - Nadzór księgowy nad spółką produkcyjną w Polsce oraz dwiema spółkami usługowymi zagranicą - Zapewnienie zgodności działań firmy z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi. - Udział w zamknięciu miesiąca - Optymalizacja efektywności procesów księgowych oraz prowadzenie wewnętrznych projektów mających na celu usprawnienie procesów finansowych. - Współpraca z CFO, zarządem, zagraniczną centralą , organami podatkowymi, instytucjami finansowymi, audytorami oraz innymi interesariuszami w celu zapewnienia wsparcia merytorycznego w zakresie księgowości i podatków. - Prowadzenie dokumentacji cen transferowych. - Odpowiedzialność za przygotowanie sprawozdań finansowych. - Prowadzenie przeglądów bilansu i rachunku zysków i strat, zapewniając kompletność i dokładność danych. - Aktywna współpraca z właścicielami budżetów w celu przeglądu rachunków zarządczych z danymi z roku poprzedniego oraz prognozami. - Przewodzenie procesowi audytu grupowego i statutowego Poszukiwane kompetencje - Wykształcenie wyższe, kierunkowe. - Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie produkcyjnej - Doświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych oraz koordynacji audytów zewnętrznych. - Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie w języku angielskim. - Doświadczenie w dziale usług wspólnych lub usługach księgowych w środowisku międzynarodowym. - Zaawansowane umiejętności analityczne (Excel). - Znajomość oprogramowania ERP. Oferujemy - Stabilne i bezpieczne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u naszego klienta - Możliwość rozwoju i realizacji ambicji zawodowych - Dynamiczne, przyjazne i pełne wyzwań środowisko - Benefity pozapłacowe (m.in prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do wypoczynku) - Wsparcie Rekrutera CorsonHR na każdym etapie rekrutacji Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 - pokaż numer telefonu - , @
Firma z branży pożyczkowej poszukuje doradcy klienta.Wymagania:DyspozycyjnośćUmiejętność pracy w zespoleUmiejętność podstawowa obsługi urządzeń mobilnychUmiejętność radzenia sobie w szybko zmieniających się sytuacjachGwarantujemy:szkolenia wstępne i okresowewysokie zarobkipojazd służbowyurządzenia mobilnepracę w zgranym zespolekompetentnego przełożonegoCv prosimy składać za pośrednictwem OLX.
Posiadasz doświadczenie w branży ubezpieczeniowej ?Jesteś gotowy/a na kolejny krok w swojej karierze zawodowej ?Jeżeli Twoja odpowiedź jest twierdząca to ta rola jest właśnie dla Ciebie. Rola Menadżera Nowego Zespołu to PROGRAM, który zakłada przygotowanie do roli menadżerskiej.CO GWARANTUJEMY ?• Na start gwarantowane wynagrodzenie stałe 8000 (niezależne od sprzedaży) oraz system prowizyjny. Progiem wejścia Kandydata do programu jest aktywna rekrutacja;• Program trwa 18 miesięcy - to odpowiedni czas na zbudowanie Zespołu oraz rozwój i wzmocnienie kompetencji menadżerskich;• Jasna ścieżka dalszego rozwoju kariery w strukturach firmy;• Pakiet benefitów – Medicover, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, program emerytalny;• Elastyczność i wpływ na rytm pracy Twój i Twojego Zespołu.NA CO LICZYMY PO TWOJEJ STRONIE ?• Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne;• Entuzjazm i chęć pracy z drugim człowiekiem;• Aktywna rekrutacja nowych Doradców;• Pomysł na siebie i rozwój swojego Zespołu;• Doświadczenie w sprzedaży. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w link
Szukasz pracy w finansach, która otworzy przed Tobą nowe możliwości rozwoju?Czujesz, że obecna praca Cię ogranicza i chcesz sięgnąć po coś więcej? Marzysz o zmianie branży, ale nie wiesz, od czego zacząć? A może masz w sobie zapał do prowadzenia własnego biznesu, lecz brakuje Ci pewności siebie i wsparcia?Jeśli odpowiedziałeś „TAK" na jedno z tych pytań, ta oferta jest dla Ciebie!Dołącz do nas jako Planer Finansowy lub Manager i zacznij pracę, która daje Ci realną szansę na rozwój – zarówno osobisty, jak i zawodowy.Czym będziesz się zajmować?Budowaniem wartościowych relacji z klientami i wspieraniem ich w realizacji celów finansowych,Analizą umów i sytuacji finansowej klientów oraz proponowaniem spersonalizowanych rozwiązań,Tworzeniem i wdrażaniem strategii finansowych dopasowanych do potrzeb klientów,Zawieraniem umów i dbaniem o długoterminową satysfakcję klientów,Budowaniem i prowadzeniem zespołu Planerów lub Managerów.Co oferujemy?Kompleksowe szkolenie, które przygotuje Cię do roli Planera Finansowego lub Managera, obejmujące wiedzę finansową, sprzedaż, marketing oraz psychologię,Elastyczne wynagrodzenie zależne od Twojego zaangażowania i sukcesów,Wsparcie mentorskie od doświadczonych liderów w branży,Pracę w dynamicznym zespole pełnym energii i pasji,Swobodę w zarządzaniu swoim czasem – to Ty decydujesz, jak szybko rozwijasz się w tej roli i awansujesz,Możliwość wyboru różnych form współpracy.Jakich osób szukamy?Z pasją do rozwoju i gotowych na wyzwania,Chętnych do nauki i zdobywania nowych umiejętności,Proaktywnych i otwartych na prowadzenie własnego biznesu,Z etycznym podejściem do klientów i relacji biznesowych,Komunikatywnych i dbających o kulturę osobistą,Z minimum średnim wykształceniem i zaświadczeniem o niekaralności.Dla kogo to NIE jest?Dla osób szukających tradycyjnej pracy na etacie.Dla tych, którzy oczekują stałej pensji bez względu na wyniki.Dla osób, które obawiają się zmian i wyjścia poza strefę komfortu.Dla tych, którzy nie chcą porzucić modelu „szef-podwładny" na rzecz samodzielności i współpracy.Czym się wyróżniamy?Stawiamy na etykę i dobro klienta, co jest naszym priorytetem. Jeśli jesteś gotów szybko się rozwijać, masz szansę na awans na stanowisko menadżerskie w zaledwie kilka miesięcy i stworzenie własnego zespołu. Twój rozwój zależy tylko od Ciebie!Nie musisz mieć wykształcenia ekonomicznego – ważna jest Twoja chęć do zdobycia tej wiedzy. Czujesz, że to może być Twój nowy start? Wyślij zgłoszenie i zacznij swoją nową drogę zawodową!
W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:Księgowa/KsięgowyMiejsce pracy: Centrala (Brzoza k. Bydgoszczy)Wymagania:Wykształcenie kierunkowe.Znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych.Doświadczenie na podobnym stanowisku.Dobra znajomość MS Office, w szczególności ExcelChęć doskonalenia umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.Mile widziana znajomość języka angielskiego.Mile widziana znajomość środowiska Comarch ERP.Opis stanowiska:Kontrola, dekretacja i księgowanie dowodów księgowych.Wystawianie faktur sprzedaży.Wprowadzanie i rozliczanie wyciągów bankowych oraz przygotowywanie płatności.Uzgadnianie rozrachunków krajowych i zagranicznych.Udział w procesie windykacji należności.Uzgadnianie podatku VAT oraz sporządzanie deklaracji.Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych.Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca i roku obrachunkowego.Oferujemy:Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym).Stabilne zatrudnienie z możliwością rozwoju zawodowego i wzrostu wynagrodzenia.Praca w firmie należącej do międzynarodowej struktury.Przyjazne środowisko pracy, przejrzyste kryteria oceny i wynagradzania.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
4 Oddział w Bydgoszczy - ul. Skarżyńskiego 7Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami!MOC naszej pracy:budowanie długotrwałych, profesjonalnych relacji z klientami segmentu Premiumrozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowywanie i prezentowanie ofert produktowych, oferowanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientówpozyskiwanie nowych klientów segmentu Premiumrealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedażyobsługa klientów w zakresie: kredytów konsumpcyjnych i hipotecznych, produktów inwestycyjnych, ubezpieczeń, depozytów, kart i usług elektronicznychzarządzanie dochodowością portfela klientówNasze oczekiwania:doświadczenie w kompleksowej obsłudze klientów indywidualnych w bankowościwiedza ekonomiczna oraz doskonała znajomość produktów bankowych dla klientów indywidualnychumiejętność stosowania technik i metod sprzedaży dostosowanych do profilu klientasamodzielność w pracy na portfelu klientówumiejętność dobrej organizacji i zarządzania czasem pracynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielnościMOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościamiJesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.
Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.
Twój zakres obowiązkówprowadzenie korespondencji z organami egzekucyjnymiprzekazywanie organom egzekucyjnym środków pieniężnych z rachunków bankowych Dłużnikakontrola blokad na rachunkach objętych egzekucjąmonitorowanie wypłat w ramach kwot wolnych od zajęciakontakt z organami egzekucyjnymi – wyjaśnianie wątpliwościznajomość procedur z zakresu obsługiwanych produktów – rejestrowanie i realizacja zajęć egzekucyjnychdbałość o najwyższy standard obsługi procesuodpowiedzialność za przestrzeganie obowiązujących przepisów i regulacji prawnychzapewnienie realizacji zadań w sposób minimalizujący ryzyko operacyjneNasze wymaganiaznajomość przepisów prawa z zakresu egzekucji oraz prawa bankowegoumiejętności interpersonalne i komunikacyjneumiejętność organizacji pracy i ustalania priorytetówzdolność analitycznego myśleniaumiejętność pracy w zespole, sumienność, dokładność i skrupulatnośćmile widziane - doświadczenie w realizacji zajęć egzekucyjnychOferujemypracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracystabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracępracę hybrydową po wdrożeniu w obowiązkipremie kwartalnerównowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnymbogaty pakiet benefitówChcesz wiedzieć więcej?Wejdź na www.pocztowy.pl/karieraBank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym. Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.Przesyłając niniejsze zgłoszenie przyjmuje Pani/Pan do wiadomości, że zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2) (dalej „RODO”):1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy (85-959), przy ul. Jagiellońskiej 17 (dalej: „Bank”).2. Kontakt. Może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem za pomocą:1) poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz;2) poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: rekrutacja[at]ocztowy.pl;3. IOD. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pomocą:1) poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;2) poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: rekrutacja[at]pocztowy.pl, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych” lub na adres iod[at]pocztowy.pl.4. Cele i podstawy przetwarzania. Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego, w tym wdrożeniowego, np. w zakresie realizacji szkoleń wstępnych – podstawą prawną przetwarzania danych w tym przypadku są art. 6 ust. 1 lit. b oraz c RODO w związku z art. 22 1 § 1 i 2 Kodeksu Pracy. Jeśli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji lub jeśli w dokumentach przesłanych do Banku umieści Pani/Pan inne dane niż wskazane w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy i art. 9 ust. 1 RODO, Bank przetwarzać będzie je na podstawie zgody – podstawa art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana wyraźna zgoda na ich przetwarzanie – te dane będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a RODO.5. Okres przechowywania danych. Bank będzie przechowywać Pani/Pana dane w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu do momentu zakończenia tego procesu rekrutacji jednak nie dłużej niż przez okres 6 miesięcy od przesłania zgłoszenia. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych w przyszłości, Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody lub przez okres 2 lat od przesłania zgłoszenia, w którym wyraził/a Pani/Pan zgodę na takie przetwarzanie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.6. Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione agencjom pośrednictwa pracy lub podmiotom współpracującym z Bankiem w zakresie dostarczania Bankowi usług, bez których prowadzenie procesów rekrutacyjnych, w tym wdrożeniowych, np. w zakresie realizacji szkoleń wstępnych byłoby utrudnione (np. podmioty dostarczające infrastrukturę informatyczną, firmy audytorskie, kancelarie prawne, firmy szkoleniowe, hotele).7. Prawa osób, których dane dotyczą. Zgodnie z RODO oraz na zasadach w nim określonych przysługuje Pani/Panu:1) prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;2) prawo do sprostowania (poprawiania) danych;3) prawo do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;4) prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych – o ile została ona wyrażona; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;5) prawo do przenoszenia danych;6) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego; w Polsce jest to do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.8. W celu realizacji Pani/Pana praw, może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem lub Inspektorem Ochrony Danych na dane wskazane w pkt. 2 i 3.9. Informacja o dobrowolności podania danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny lecz jest konieczne dla udziału w procesie rekrutacji.
Poszukujemy osoby do pracy w Oddziale PZU na stanowisku:DORADCA KLIENTAMiejsce pracy: BYDGOSZCZ, ulica Jeremiego Przybory 1F /dzielnica Fordon/Jeśli lubisz sprzedawać, a rozmowy sprzedażowe uwieńczone zawarciem umowy powodują u Ciebie satysfakcję z wykonywanej pracy koniecznie złóż swoją aplikację.Oferujemy:• Na start: 3 tygodniowe szkolenie częściowo wyjazdowe, zakończone certyfikacją• Pracę na samodzielnym stanowisku w Oddziale PZU, /godz. 9-17, pn.-pt./• Ciekawą pracę w zespole profesjonalistów• Przejrzysty i rozbudowany system wynagrodzeń (część stała, prowizja, premie i nagrody)• Narzędzia niezbędne do realizacji umowy• Bogaty pakiet szkoleń• Pracę w ramach jednej z największych instytucji finansowych w Polsce• Dodatkowo pakiet medyczny oraz zniżki na produkty ubezpieczenioweZakres obowiązków:• Profesjonalna, zgodna ze standardami PZU obsługa Klientów Oddziału• Budowanie długoterminowych relacji z Klientami• Aktywne poszukiwanie nowych Klientów• Realizacja założonych celów sprzedażowych• Obsługa kasowa Klientów OddziałuOczekujemy:• Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej• Swobody w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu długoterminowych relacji z Klientami• Otwartej postawy do ciągłego podnoszenia swoich kompetencji• Przedsiębiorczości i umiejętności planowania• Umiejętności pracy w zespole• Silnej motywacji do pracy i osiągania wyznaczonych celów• Odporności na stres• Mile widziane posiadanie swojej grupy klientów i wypracowanych relacji biznesowych• Prawa jazdy kat. B (dodatkowy atut)• Minimum średniego wykształcenia (wymóg konieczny)• Niekaralności (wymóg konieczny)Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV i LM. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Prosimy o załączenie oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ust. z dnia 29.08.97 r., O ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133, poz. 883).”
Forma zatrudnienia: umowa na zastępstwo (do końca 2024r.)Lokalizacja: ul. Mostowa 2, BydgoszczO zespole:Za sukcesem ING stoją pełne pasji i zaangażowania zespoły. Jako jeden z najlepszych pracodawców na polskim rynku cenimy ekspercką wiedzę, doświadczenie i umiejętność korzystania z cyfrowych narzędzi. Jeśli Twoją mocną stroną jest budowanie długotrwałych, opartych na partnerstwie relacji z klientem - dołącz do Zespołu ING, który na co dzień obsługuje klientów detalicznych.Twoje zadaniazapewniasz najwyższą jakość obsługi klientów indywidualnychbudujesz relacje z klientami/klientkami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta/klientkiindywidualnie podchodzisz do potrzeb klientówwspierasz i edukujesz klientów/klientki w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnejrealizujesz zespołowe zadania sprzedażowe w ramach produktów bankowości codziennej oraz inwestycjiNasze oczekiwaniaz łatwością przyswajasz i przekazujesz wiedzę, budujesz eksperckość w swojej dziedziniepotrafisz budować i utrzymywać pozytywne relacje z klientem w kontakcie osobistym oraz przy wykorzystaniu technologii kontaktu zdalnegojesteś elastyczny/a w organizacji pracy w różnych kanałach obsługi (naprzemiennie w placówce bankowej, przez telefon i wideo)cechuje Cie odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniujesteś otwarty/a na pracę zespołowąmasz doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą klientaznasz produkty i regulacje bankowemasz wykształcenie min. średnie z maturąTo oferujemyInwestujemy w rozwój - proponujemy dofinansowanie szkoleń i kursów oraz dostęp do platform edukacyjnych: Udemy Business, eTutor, wewnętrznej platformy elearningowej. Oferujemy także staże rozwojowe czy konsultacje z doradcami kariery.Dbamy o zdrowie i bezpieczeństwo - oferujemy pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twoich bliskich, dostęp do platformy Mindgram z indywidualnymi konsultacjami ze specjalistami i webinariami. Pracując w ING masz możliwość dołączenia do Pracowniczego Programu Emerytalnego i Programu Profilaktyki Onkologicznej.Work life balance w praktyce to dodatkowe dni wolne: „dzień dla rodziny” (od Ciebie zależy jak go wykorzystasz), wolne dni w formie nagrody i wolne godziny na wolontariat czy profilaktykę zdrowotną.Dla rodziców mamy dodatkowe dni urlopu macierzyńskiego i ojcowskiego oraz dni wolne na opiekę nad dzieckiem, niezależenie od wykorzystanego limitu przez drugiego rodzica.Dołączając do nas decydujesz się na pracę w stabilnej i zorientowanej na komfortowe warunki pracy organizacji z certyfikatem Top Employer. Przyszłość to nasza wspólna inwestycja - razem z ING możesz zaangażować się w każdą inicjatywę wspierającą ESG i odpowiedzialność społeczną.Decydujesz na jakim sprzęcie pracujesz. Każdemu pracownikowi zapewniamy niezbędny sprzęt do pracy, ale jeśli chcesz pracować na wybranej przez siebie marce laptopa czy smartfona, który jednocześnie wykorzystasz do swoich celów prywatnych, to dajemy taką możliwość. Oferujemy program refundacji i zniżek na wybrane zakupy.Świętujemy wspólnie i poznajemy się na zespołowych wyjazdach, imprezach rodzinnych i sportowych, jak Dzień Dziecka, Biegnij Warszawo czy Turnieje sportowe.Pełne zieleni przestrzenie biurowe przeznaczone do pracy i spotkań oraz miejsca relaksu - wszystko do Twojej dyspozycji.
Jedno z największych biur rachunkowych, ogólnopolski dostawca nowoczesnych usług księgowych, w związku z ciągłym rozwojem, do siedziby firmy w Bydgoszczy poszukuje na stanowisko:MŁODSZA KSIĘGOWA/MŁODSZY KSIĘGOWYZakres obowiązków:wprowadzanie dokumentów księgowych i wyciągów bankowych do systemu,analiza rozrachunków,prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów,ewidencja dokumentów księgowych,prowadzenie ksiąg rachunkowych,sporządzanie sprawozdań finansowych jednostek niepodlegających badaniu bilansu,sporządzanie deklaracji podatkowych,bieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnych (Vat, PIT i innych),współpraca z organami podatkowymi, kontakt z klientem w sprawach prowadzonych rozliczeń podatkowych.Wymagania:wykształcenie o kierunku ekonomicznym,doświadczenie na analogicznym stanowisku (mile widziane),wiedza z zakresu prowadzenia ksiąg przychodów i rozchodów oraz ksiąg rachunkowych,znajomość ustawy o rachunkowości,dobra znajomość aktualnych przepisów oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce,zdolność analitycznego myślenia oraz samodzielność w planowaniu i organizowaniu pracy,rzetelność, elastyczność i zaangażowanie,komunikatywność i umiejętność współpracy - w zespole oraz w ramach obsługi klientów,nastawienie na rozwój i świadomość konieczności ciągłego doskonalenia zawodowego,Co oferujemy?stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie,uczciwe wynagrodzenie adekwatne do Twoich kompetencji i zaangażowania,nowoczesne i przyjazne miejsce do samorealizacji zawodowej,szkolenia i kulturę dzielenia się wiedzą,realny wpływ na kształtowanie własnej ścieżki kariery.Jeśli zaangażowanie i potrzeba rozwoju to Twoje cechy- zapraszamy Cię do naszego zespołu!Zapraszamy do współpracy!Dokumenty aplikacyjne wyślij na adres: kontakt [at] biuropetra.plProsimy o dopisanie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby tej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Chorągiew Kujawsko-Pomorska ZHP poszukuje osoby na stanowisko głównej księgowej/głównego księgowego. Oczekujemy:- znajomości podstawowych przepisów dotyczących rachunkowości i podatków,- wykształcenia kierunkowego,- min 5 lat doświadczenia w zawodzie księgowej/księgowego,- umiejętności obsługi systemu księgowego Symfonia,- umiejętności pracy z ludźmi,- znajomość pakietu Office 365.Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w działalności harcerskiej.Gwarantujemy dobrą atmosferę pracy, kontakt z ludźmi i brak nudy!W zakres obowiązków głównej księgowej/głównego księgowego będzie należał m.in. nadzór nad prawidłowym i rzetelnym prowadzeniem ksiąg rachunkowych Chorągwi, kierowanie zespołem księgowym, sporządzanie wymaganych prawem dokumentów i sprawozdań, współpraca z jednostkami terenowymi. Gwarantujemy umowę o pracę na czas nieokreślony.
Obowiązki:Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych.Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji.Tworzenie raportów finansowych i zestawień dla kierownictwa.Zarządzanie dokumentacją księgową i jej archiwizacja.Współpraca z zespołem księgowym.Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i prawnym.Komunikacja z klientami i instytucjami zewnętrznymi.Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów.Tworzenie sprawozdań finansowych.Weryfikacja dokumentów.Wymagania:Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości.Doświadczenie w księgowości.Znajomość prawa podatkowego i bilansowego.Umiejętność obsługi programów księgowych.Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel.Precyzja i skrupulatność w pracy.Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.Znajomość języka angielskiego będzie atutem.Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych.Zaangażowanie i odpowiedzialność.
Etaxer.pl to biuro księgowe online, które powstało z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach, którzy szukają nowoczesnego i bezpiecznego rozwiązania dla swojej księgowości.Twój zakres obowiązków:prowadzenie ksiąg rachunkowych klientówksięgowanie dokumentów sprzedażowych i zakupowych oraz wyciągów bankowychsporządzanie deklaracji podatkowychprzygotowywanie zestawień i raportówkontrola nad obiegiem dokumentów i ich archiwizacjakontakt z klientem onlineNasze wymaganiawykształcenie kierunkoweznajomość podstaw rachunkowości oraz przepisów VAT i CITkomunikatywność i zaangażowanie
Poszukujemy osoby do pracy w Oddziale PZU na stanowisku:DORADCA UBEZPIECZENIOWYMiejsce pracy: Bydgoszcz, Gdańska 71Jeśli lubisz sprzedawać a rozmowy sprzedażowe uwieńczone zawarciem umowy powodują u Ciebie satysfakcję z wykonywanej pracy koniecznie złóż swoją aplikację.Oferujemy• Pracę na samodzielnym stanowisku w Oddziale PZU• Ciekawą pracę w zespole profesjonalistów• Przejrzysty i rozbudowany system wynagrodzeń (część stała, prowizja, premie i nagrody)• Narzędzia niezbędne do realizacji umowy• Bogaty pakiet szkoleń• Pracę w ramach jednej z największych instytucji finansowych w PolsceZakres obowiązków• Profesjonalna, zgodna ze standardami PZU obsługa Klientów Oddziału• Budowanie długoterminowych relacji z Klientami• Aktywne poszukiwanie nowych Klientów• Samodzielna realizacja założonych celów sprzedażowych• Prowadzenie aktywnych i różnorodnych działań marketingowych wspierających proces sprzedażyOczekujemy• Gotowość do wyjazdu na dwutygodniowe szkolenie w Warszawie• Doświadczenia w sprzedaży• Mile widziane posiadanie swojej grupy klientów i wypracowanych relacji biznesowych• Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej• Swobody w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu długoterminowych relacji z Klientami• Otwartej postawy do ciągłego podnoszenia swoich kompetencji• Przedsiębiorczości i umiejętności planowania• Silnej motywacji do pracy i osiągania wyznaczonych celów• Prawa jazdy kat. B (dodatkowy atut)• Minimum średniego wykształcenia (wymóg konieczny)• Niekaralności (wymóg konieczny)Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Rotopino.pl S.A.Jesteśmy Spółką Akcyjną wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej Oponeo.pl S.A. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w internetowej sprzedaży szerokiej gamy narzędzi. Dynamiczny rozwój naszej firmy na przestrzeni 20 ostatnich lat umożliwił nam zajęcie pozycji lidera na rynku krajowym.Obecnie poszukujemy kandydata do pracy na stanowisko :Asystent/Asystentka działu księgowościTwój zakres obowiązków:bieżące monitorowanie i rozliczanie rozrachunków z dostawcami i klientami,weryfikacja dokumentów księgowych,wprowadzanie faktur zakupu towarów do systemu finansowo- księgowego,fiskalizacja dokumentów sprzedaży,uzgadnianie sald kont księgowych,wypełnianie not księgowych,sporządzanie raportów i zestawień,dodatkowe czynności z obszaru księgowego zlecone przez przełożonego.Nasze wymagania:wykształcenie min. średnie (ekonomiczne/rachunkowe),mile widziane osoby w trakcie nauki (studia, kursy kierunkowe),bardzo dobra, praktyczna znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel,dokładność i dbałość o szczegóły,podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości, podatków i finansów,umiejętność pracy w zespole,praca stacjonarnie w biurze.To oferujemy:możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji,pracę w nowoczesnym otoczeniu oraz przyjaznej atmosferze,udział w tworzeniu sukcesów firmy,umowę o pracę,ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,kawa, herbata i woda mineralna bez ograniczeń,parking na rowery pod dachem wraz z szatnią i prysznicem.Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (Dz. U. z 1997r. Nr 133, poz. 883 ze zm.)
Asystent ds. księgowych i kadrowychmiejsce pracy: Bydgoszcz, ul. Bydgoskiego Batalionu Obrony Narodowej 8-12, lok 10APoszukujemy osób studiujących na kierunku związanym z księgowością i kadrami, chcących rozpocząć pracę w zawodzie.Zakres obowiązków:- przygotowywanie dokumentów do księgowania,- wprowadzenie dokumentów do systemu Comarch Optima,- wprowadzenie nieobecności,- pomoc przy naliczeniach wynagrodzeń,- archiwizacja dokumentów,- sporządzanie pism,- pomoc przy sporządzaniu rocznych deklaracji,- inne prace zlecone.Oczekiwania:- status studenta na kierunku ekonomicznym (mile widziane studia zaoczne),- dokładność i bardzo dobra organizacja czasu pracy,- samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków,- dyspozycyjność.Oferujemy:- pracę na umowę zlecenie.
Hej szukam osob Do dodawania ogłoszeń na fb ( grupach prywatnych) Odnośnie branży finansowowej Po zdobyciu klienta ( jest ich mnóstwo) 5 % płatne od uzyskanej kwoty kredytu przez klienta. Gotowe odpowiedzi i przygotowania Jak rozpocząć Zapraszam do kontaktu
Etaxer.pl to biuro księgowe online, które powstało z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach, którzy szukają nowoczesnego i bezpiecznego rozwiązania dla swojej księgowości. Twój zakres obowiązków:prowadzenie ksiąg rachunkowych klientówksięgowanie dokumentów sprzedażowych i zakupowych oraz wyciągów bankowychsporządzanie deklaracji podatkowychprzygotowywanie zestawień i raportówkontrola nad obiegiem dokumentów i ich archiwizacjakontakt z klientem onlineNasze wymaganiawykształcenie ekonomiczne lub w zakresie rachunkowościdoświadczenia w obsłudze Klientów z sektora IT w biurze rachunkowymznajomość podstaw rachunkowości oraz przepisów VAT i CITkomunikatywność i zaangażowanie
Twój zakres obowiązkówprowadzenie korespondencji z organami egzekucyjnymiprzekazywanie organom egzekucyjnym środków pieniężnych z rachunków bankowych Dłużnikakontrola blokad na rachunkach objętych egzekucjąmonitorowanie wypłat w ramach kwot wolnych od zajęciakontakt z organami egzekucyjnymi – wyjaśnianie wątpliwościznajomość procedur z zakresu obsługiwanych produktów – rejestrowanie i realizacja zajęć egzekucyjnychdbałość o najwyższy standard obsługi procesuodpowiedzialność za przestrzeganie obowiązujących przepisów i regulacji prawnychzapewnienie realizacji zadań w sposób minimalizujący ryzyko operacyjneNasze wymaganiaznajomość przepisów prawa z zakresu egzekucji oraz prawa bankowegoumiejętności interpersonalne i komunikacyjneumiejętność organizacji pracy i ustalania priorytetówzdolność analitycznego myśleniaumiejętność pracy w zespole, sumienność, dokładność i skrupulatnośćmile widziane - doświadczenie w realizacji zajęć egzekucyjnychChcesz wiedzieć więcej?Wejdź na www.pocztowy.pl/karieraBank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym. Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.Przesyłając niniejsze zgłoszenie przyjmuje Pani/Pan do wiadomości, że zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2) (dalej „RODO”):1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy (85-959), przy ul. Jagiellońskiej 17 (dalej: „Bank”).2. Kontakt. Może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem za pomocą:1) poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz;2) poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: rekrutacja[at]ocztowy.pl;3. IOD. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pomocą:1) poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;2) poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: rekrutacja[at]pocztowy.pl, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych” lub na adres iod[at]pocztowy.pl.4. Cele i podstawy przetwarzania. Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego, w tym wdrożeniowego, np. w zakresie realizacji szkoleń wstępnych – podstawą prawną przetwarzania danych w tym przypadku są art. 6 ust. 1 lit. b oraz c RODO w związku z art. 22 1 § 1 i 2 Kodeksu Pracy. Jeśli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji lub jeśli w dokumentach przesłanych do Banku umieści Pani/Pan inne dane niż wskazane w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy i art. 9 ust. 1 RODO, Bank przetwarzać będzie je na podstawie zgody – podstawa art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana wyraźna zgoda na ich przetwarzanie – te dane będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a RODO.5. Okres przechowywania danych. Bank będzie przechowywać Pani/Pana dane w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu do momentu zakończenia tego procesu rekrutacji jednak nie dłużej niż przez okres 6 miesięcy od przesłania zgłoszenia. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych w przyszłości, Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody lub przez okres 2 lat od przesłania zgłoszenia, w którym wyraził/a Pani/Pan zgodę na takie przetwarzanie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.6. Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione agencjom pośrednictwa pracy lub podmiotom współpracującym z Bankiem w zakresie dostarczania Bankowi usług, bez których prowadzenie procesów rekrutacyjnych, w tym wdrożeniowych, np. w zakresie realizacji szkoleń wstępnych byłoby utrudnione (np. podmioty dostarczające infrastrukturę informatyczną, firmy audytorskie, kancelarie prawne, firmy szkoleniowe, hotele).7. Prawa osób, których dane dotyczą. Zgodnie z RODO oraz na zasadach w nim określonych przysługuje Pani/Panu:1) prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;2) prawo do sprostowania (poprawiania) danych;3) prawo do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;4) prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych – o ile została ona wyrażona; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;5) prawo do przenoszenia danych;6) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego; w Polsce jest to do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.8. W celu realizacji Pani/Pana praw, może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem lub Inspektorem Ochrony Danych na dane wskazane w pkt. 2 i 3.9. Informacja o dobrowolności podania danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny lecz jest konieczne dla udziału w procesie rekrutacji.
Twój zakres obowiązkówanalizowanie i ocena wniosków kredytowych Klientów indywidualnychpodejmowanie decyzji kredytowych (kredyty gotówkowe, limity w rachunkach ROR, karty kredytowe)przeprowadzanie weryfikacji informacji finansowych i majątkowych Klientówuczestnictwo w warsztatach szkoleniowych dla Doradców oraz analizach portfelowychwspółpraca z innymi działami Banku w celu realizacji procesu kredytowegoNasze wymaganiawykształcenie wyższe: preferowane prawo lub ekonomiamin. 2 lata doświadczenia w obszarze analizy kredytowej lub finansowejznajomość polskiego prawa bankowego i przepisów regulujących sektor finansowyzdolność do samodzielnego podejmowania decyzji kredytowych na podstawie oceny ryzykaumiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i podejmowania szybkich decyzjinastawienie na poszukiwanie kompromisuumiejętność pracy w zespolestandardowa umiejętność posługiwania się pakietem MS OfficeTo oferujemy:pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracystabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracęrównowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnymbogaty pakiet benefitów (Pakiet Lux Med, Program MultiSport, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny, Microsoft Office 365 do prywatnego użytku).Chcesz wiedzieć więcej?Wejdź na www.pocztowy.pl/karieraBank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym. Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.Przesyłając niniejsze zgłoszenie przyjmuje Pani/Pan do wiadomości, że zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2) (dalej „RODO”):1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy (85-959), przy ul. Jagiellońskiej 17 (dalej: „Bank”).2. Kontakt. Może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem za pomocą:1) poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz;2) poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: rekrutacja[at]ocztowy.pl;3. IOD. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pomocą:1) poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;2) poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: rekrutacja[at]pocztowy.pl, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych” lub na adres iod[at]pocztowy.pl.4. Cele i podstawy przetwarzania. Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego, w tym wdrożeniowego, np. w zakresie realizacji szkoleń wstępnych – podstawą prawną przetwarzania danych w tym przypadku są art. 6 ust. 1 lit. b oraz c RODO w związku z art. 22 1 § 1 i 2 Kodeksu Pracy. Jeśli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji lub jeśli w dokumentach przesłanych do Banku umieści Pani/Pan inne dane niż wskazane w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy i art. 9 ust. 1 RODO, Bank przetwarzać będzie je na podstawie zgody – podstawa art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana wyraźna zgoda na ich przetwarzanie – te dane będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a RODO.5. Okres przechowywania danych. Bank będzie przechowywać Pani/Pana dane w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu do momentu zakończenia tego procesu rekrutacji jednak nie dłużej niż przez okres 6 miesięcy od przesłania zgłoszenia. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych w przyszłości, Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody lub przez okres 2 lat od przesłania zgłoszenia, w którym wyraził/a Pani/Pan zgodę na takie przetwarzanie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.6. Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione agencjom pośrednictwa pracy lub podmiotom współpracującym z Bankiem w zakresie dostarczania Bankowi usług, bez których prowadzenie procesów rekrutacyjnych, w tym wdrożeniowych, np. w zakresie realizacji szkoleń wstępnych byłoby utrudnione (np. podmioty dostarczające infrastrukturę informatyczną, firmy audytorskie, kancelarie prawne, firmy szkoleniowe, hotele).7. Prawa osób, których dane dotyczą. Zgodnie z RODO oraz na zasadach w nim określonych przysługuje Pani/Panu:1) prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;2) prawo do sprostowania (poprawiania) danych;3) prawo do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;4) prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych – o ile została ona wyrażona; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;5) prawo do przenoszenia danych;6) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego; w Polsce jest to do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.8. W celu realizacji Pani/Pana praw, może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem lub Inspektorem Ochrony Danych na dane wskazane w pkt. 2 i 3.9. Informacja o dobrowolności podania danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny lecz jest konieczne dla udziału w procesie rekrutacji.
Renex jest przedsiębiorstwem prywatnym, którego tradycje na rynku polskim sięgają 1947 roku. Zaczynaliśmy jako producenci polskich owoców i warzyw. Obecnie głównym profilem naszej działalności jest import owoców i warzyw, transport krajowy i międzynarodowy oraz turystyka i hotelarstwo. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko.KSIĘGOWAMiejsce pracy: Bydgoszcz/ kujawsko-pomorskieOpis stanowiska pracy:- ewidencjonowanie faktur kosztowych oraz przychodowych związanych z obrotem magazynowym,- znajomość przepisów dotyczących WNT, Importu usług i eksportu,- prowadzenie rozliczeń podatku VAT,- kontrola, weryfikacja i analiza kont księgowych,- wsparcie działu księgowości w innych zadaniach.Wymagania:- wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne,- dobra znajomość zasad rachunkowości, przepisów podatkowych- dobra znajomość pakietu MS Office,- dokładność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań,- umiejętność pracy pod presją czasu,- terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań,Oferujemy:- pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- korzystne i stabilne warunki zatrudnieniaUprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Grupa Generali to jedna z największych grup finansowo-ubezpieczeniowych na świecie. Od ponad 185 lat jesteśmy synonimem bezpieczeństwa i innowacyjności, zaspokajając zróżnicowane i wciąż zmieniające się potrzeby milionów Klientów na całym świecie.Jako pracodawca stawiamy na dobrą atmosferę , relacje oparte na wzajemnym zaufaniu , pracę zespołową , rozwój pracowników i satysfakcję z pracy.Dołączając do nas otrzymasz:- wynagrodzenie z częścią bonusową oraz wysokimi prowizjami (im więcej pracy włożysz tym więcej zarobisz);- liczne konkursy, wyjazdy zagraniczne;- profesjonalny system szkoleń i warsztatów rozwijających kompetencje;-zniżki na produkty oraz ubezpieczenie grupowe;- opiekę Dyrektora od początku swojej pracy;- jasną i przejrzystą ścieżkę kariery;- wsparcie w budowaniu własnego biznesu i osobistej strategii pozyskiwania Klientów;- elastyczny czas pracy, przyjazną atmosferę;- do Ciebie należy wybór formy współpracy (umowa zlecenie lub własna działalność gospodarcza). Oczekujemy od Ciebie:- minimum średniego wykształcenia - warunek konieczny;- nieustannej chęci rozwoju kompetencji oraz umiejętności sprzedażowych (szkolenia zapewnia nasza firma);- sprzedaży produktów ubezpieczeniowych;- obsługi Klientów wg naszych standardów;- dużego zaangażowania, inicjatywy i pozytywnej energii;-doświadczenie w ubezpieczeniach lub finansach będzie dodatkowym atutem.Szukamy właśnie takiej osoby jak Ty, jeśli:- jesteś otwarty i potrafisz budować relacje z ludźmi;-masz doświadczenie w sprzedaży lub chcesz je zdobyć;-chcesz osiągać ponadprzeciętne zarobki;- wiesz czego chcesz, jesteś zdeterminowany i nastawiony na realizację celu;- jesteś osobą etyczną;- potrafisz uważnie słuchać i jesteś pozytywnie nastawiony do świata.Aplikuj dołączając swoje CV z informacją o zgodzie na udział w procesie rekrutacji.Aplikacje bez dołączonego CV nie będą rozpatrywane.
Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów z segmentu małych i średnich firm w wyborze produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych klientówzapewnienie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedażywstępna analiza sytuacji finansowej klientazarządzanie dochodowością portfela klientów Nasze oczekiwania: doświadczenie w pracy z klientami z segmentu małych i średnich firmznajomość branży finansowej i oferowanych przez nią produktówumiejętność pozyskiwania klientów, zapewniania im wysokiej jakość obsługi i profesjonalnych relacji biznesowychumiejętność analitycznego myślenia i podstawowa wiedza ekonomicznaprzedsiębiorczość i aktywnośćgotowość do podejmowania wyzwańnastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielności MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.
Opis stanowiskaMiejsce pracy: Drukarnia Color-Print sp.j. Bydgoszcz, Park PrzemysłowyZADANIA:Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, pomoc w księgowości,Weryfikacja danych oraz ich aktualizacja w systemie kadrowo-płacowym,Nadzorowanie poprawności ewidencji czasu pracy,Rozliczanie czasu pracy,Naliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych oraz innych świadczeń ZUSWspółpraca z obszarem płac i innymi komórkami,OCZEKIWANiA WOBEC KANDYDATAZnajomość programów kadrowo-płacowych,Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,Wykształcenie minimum średnie,Komunikatywność, skrupulatność, systematyczność, samodzielność,
MSU Group Sp. z o.o. stabilna oraz konsekwentnie rozwijająca się firma o zasięgu ogólnokrajowym, z tradycjami od 1946 roku. Posiadamy status zakładu pracy chronionej.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Samodzielna Księgowa / Samodzielny KsięgowyMiejsce pracy: BydgoszczTwój zakres obowiązków:Dekretowanie wybranych dokumentów księgowych,Wprowadzanie i księgowanie wyciągów bankowych,Wprowadzanie danych do systemu księgowo-płacowego,Przygotowywanie przelewów bankowych,Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,Wystawianie i księgowanie faktur sprzedażowych,Weryfikacja i księgowanie faktur zakupowych,Sprawdzanie i uzgadnianie rejestrów VAT,Uzgadnianie kont,Sporządzanie zestawień i raportów w programie Excel.Oczekiwania:Doświadczenie w obsłudze podmiotów na pełnej księgowości,Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości,Znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych PIT, CIT i VAT,Znajomość programów księgowych,Dokładność, terminowość oraz skrupulatność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,Mile widziany staż pracy w biurze rachunkowym lub w firmie usługowej,Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności,Co oferujemy:Umowę o pracę,Stanowisko referenta lub specjalisty w zależności od posiadanych umiejętności,Szkolenia przygotowujące do pracy i wdrożenie, Przyjazną atmosferę pracy.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Nadsyłane dokumenty powinny zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
Płatne Praktyki / Staż w KsięgowościTwój zakres obowiązkówWprowadzanie dokumentów do systemu księgowegoArchiwizacja i porządkowanie dokumentacji księgowejBieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych Rozliczanie transakcji z kontrahentami (rozrachunki)Pomoc w procesie zamknięcia miesiąca, kwartału, rokuKontakt z klientem, w tym również z klientami anglojęzycznymiObsługa poczty mailowejPomoc w innych bieżących pracach działuNasze wymaganiaZnajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B1Student/-ka ostatnich lat studiów (Rachunkowość, Finanse, Ekonomia lub podobne) Wymiar czasu pracy: 20 godzin tygodniowoUmiejętność analitycznego oraz logicznego myśleniaZnajomość pakietu Office (w szczególności Excel)SkrupulatnośćChęć do pracy i naukiCo oferujemyPłatny staż, umowa zlecenie w międzynarodowej organizacji / na okres 6 miesięcy / Po 6 m-cach -możliwość nawiązania długotrwałej współpracy i zatrudnienia na umowę o pracęElastyczny grafikPraca stacjonarnaMożliwość zdobycia cennego doświadczenia z zakresu księgowościWsparcie doświadczonych współpracownikówPrzyjazną atmosferę sprzyjającą rozwojowi osobistemu i podnoszeniu kwalifikacji zawodowych
Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami!MOC naszej pracy:budowanie długotrwałych, profesjonalnych relacji z klientami segmentu Premiumrozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowywanie i prezentowanie ofert produktowych, oferowanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientówpozyskiwanie nowych klientów segmentu Premiumrealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedażyobsługa klientów w zakresie: kredytów konsumpcyjnych i hipotecznych, produktów inwestycyjnych, ubezpieczeń, depozytów, kart i usług elektronicznychzarządzanie dochodowością portfela klientówNasze oczekiwania:doświadczenie w kompleksowej obsłudze klientów indywidualnych w bankowościwiedza ekonomiczna oraz doskonała znajomość produktów bankowych dla klientów indywidualnychumiejętność stosowania technik i metod sprzedaży dostosowanych do profilu klientasamodzielność w pracy na portfelu klientówumiejętność dobrej organizacji i zarządzania czasem pracynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielnościMOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościamiJesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.
Do naszego centrum księgowego w Bydgoszczy poszukujemy osoby na stanowisko Księgowego/Księgowej z doświadczeniem w księgowości oraz znajomością języka niemieckiego lub angielskiegoTwój zakres obowiązków:księgowanie faktur, wyciągów bankowych, kontrola sald dostawców i odbiorców, przygotowywanie przelewów, monity, uzgodnieniawspółudział przy sporządzaniu miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowychNasze wymagania:wykształcenie w zakresie rachunkowościdoświadczenie w pracy w księgowościznajomość pakietu Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excelkomunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego będzie dodatkowym atutemTo oferujemy:możliwość dalszego szkolenia i rozwojuatrakcyjne wynagrodzenieOsoby zainteresowane pracą prosimy o przesyłanie CV.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Praca w Dziale Finansowo-Księgowym w renomowanej firmie medycznej w BydgoszczyObowiązki:* ewidencjonowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym /dokumenty kosztowe i magazynowe* księgowanie dokumentów bankowych, uzgadnianie rozrachunków* kontrola formalna, rachunkowa i merytoryczna dokumentów finansowychWymagania:* poszukujemy osoby odpowiedzialnej, rzetelnej,komunikatywnej, której nie obca jest praca przy komputerze oraz praca w zespole; mile widziane doświadczenie pracy w księgowości oraz znajomość systemu COMARCH- umiejętność organizacji pracy i zdolności analityczne* wykształcenie średnie bądź wyższe/ mile widziane ekonomiczneZapewniamy pracę w miłej atmosferze, możliwość szkoleń i rozwoju osobistego,praca w stałych godzinachZdjęcie, CV prosimy kierować na adres emailowy
Twój zakres obowiązkówprzyjmowanie i obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z Bankuotwieranie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji do poszczególnych komórek Bankuprzygotowanie i rejestracja korespondencji do wysyłki oraz jej wysyłaniearchiwizacja dokumentacji – skanowanie i indeksacja.Nasze wymaganiawykształcenie min. średniesamodzielność i umiejętność organizacji pracy własnejdokładność i skrupulatność w wykonywaniu codziennych obowiązkówumiejętność efektywnej komunikacji i utrzymywania dobrych relacji ze współpracownikamiczynne prawo jazy kat. BTo oferujemy:pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracystabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracęrównowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnymbogaty pakiet benefitów (Pakiet Lux Med, Program MultiSport, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny, Microsoft Office 365 do prywatnego użytku).Chcesz wiedzieć więcej?Wejdź na www.pocztowy.pl/karieraBank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym. Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.Przesyłając niniejsze zgłoszenie przyjmuje Pani/Pan do wiadomości, że zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2) (dalej „RODO”):1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy (85-959), przy ul. Jagiellońskiej 17 (dalej: „Bank”).2. Kontakt. Może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem za pomocą:1) poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz;2) poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: rekrutacja[at]ocztowy.pl;3. IOD. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pomocą:1) poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;2) poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: rekrutacja[at]pocztowy.pl, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych” lub na adres iod[at]pocztowy.pl.4. Cele i podstawy przetwarzania. Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego, w tym wdrożeniowego, np. w zakresie realizacji szkoleń wstępnych – podstawą prawną przetwarzania danych w tym przypadku są art. 6 ust. 1 lit. b oraz c RODO w związku z art. 22 1 § 1 i 2 Kodeksu Pracy. Jeśli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji lub jeśli w dokumentach przesłanych do Banku umieści Pani/Pan inne dane niż wskazane w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy i art. 9 ust. 1 RODO, Bank przetwarzać będzie je na podstawie zgody – podstawa art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana wyraźna zgoda na ich przetwarzanie – te dane będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a RODO.5. Okres przechowywania danych. Bank będzie przechowywać Pani/Pana dane w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu do momentu zakończenia tego procesu rekrutacji jednak nie dłużej niż przez okres 6 miesięcy od przesłania zgłoszenia. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych w przyszłości, Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody lub przez okres 2 lat od przesłania zgłoszenia, w którym wyraził/a Pani/Pan zgodę na takie przetwarzanie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.6. Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione agencjom pośrednictwa pracy lub podmiotom współpracującym z Bankiem w zakresie dostarczania Bankowi usług, bez których prowadzenie procesów rekrutacyjnych, w tym wdrożeniowych, np. w zakresie realizacji szkoleń wstępnych byłoby utrudnione (np. podmioty dostarczające infrastrukturę informatyczną, firmy audytorskie, kancelarie prawne, firmy szkoleniowe, hotele).7. Prawa osób, których dane dotyczą. Zgodnie z RODO oraz na zasadach w nim określonych przysługuje Pani/Panu:1) prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;2) prawo do sprostowania (poprawiania) danych;3) prawo do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;4) prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych – o ile została ona wyrażona; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;5) prawo do przenoszenia danych;6) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego; w Polsce jest to do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.8. W celu realizacji Pani/Pana praw, może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem lub Inspektorem Ochrony Danych na dane wskazane w pkt. 2 i 3.9. Informacja o dobrowolności podania danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny lecz jest konieczne dla udziału w procesie rekrutacji.
Witam posprzątam podleję zadbam o porządek nagrobków nie za miliony.Zapraszam
BKT Elektronik sp. z o.o., poszukuje kandydatkę lub kandydata na stanowisko:Księgowa/KsięgowyMiejsce pracy: Bydgoszcz / Lisi OgonObowiązki:Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz ich rejestracja w systemie finansowo-księgowym.Księgowanie wyciągów bankowych.Dekretacja i księgowanie dokumentów.Weryfikacja i uzgadnianie sald, uzgodnienie sald kont księgi głównej z księgami pomocniczymi.Realizacja zadań związanych z prawidłowością wyliczenia i wypełnienia deklaracji podatku VAT. Prowadzenie wszelkich spraw związanych z majątkiem trwałym spółki.Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, zgodnie z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w spółce.Inne prace administracyjne oraz współpraca przy zadaniach i projektach realizowanych w ramach działu księgowość i finanse.Wymagania:Wykształcenie średnie lub wyższe (w zakresie rachunkowości, finansów, ekonomii).Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane.Znajomość obowiązujących przepisów prawnych w zakresie rachunkowości i podatków.Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie.Znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.Oferujemy:Zatrudnienie na umowę o pracę. Możliwość szkoleń oraz podnoszenia swoich kwalifikacji..Przyjazną atmosferę w pracy.Prywatną opiekę medyczną.Zainteresowanych powyższą ofertą prosimy o aplikowanie przez OLX dołączając swoje CV do wiadomości. Wysłanie CV jest równoznaczne z wyrażeniem poniższej zgody:
KOGO SZUKAMY:Do biura rachunkowego w Bydgoszczy poszukujemy osoby na samodzielne stanowisko księgowej/księgowego ze znajomością Optimy:praca w pełnym wymiarzepraca stacjonarnawymagana znajomość Comarch Optima, min. 3 letnie doświadczenie, wykształcenie wyższe kierunkowe, dobra organizacja pracy, terminowość i rzetelnośćzakres obowiązków: prowadzenie pełnych i uproszczonych ksiąg klientów biura, obsługa kadrowo-płacowa, bieżący kontakt z klientem i utrzymywanie profesjonalnych relacjiO NAS:Jesteśmy kameralnym biurem, klientów mamy głównie z polecenia, szczególny nacisk kładziemy na wysoką jakość świadczonych usług. Pracujemy na Comarch Optima, w codziennej pracy wykorzystujemy nowinki wspomagające pracę biura takie jak:podatkipodatki.plPłatnik ManagerKombajn KsięgowegoOCR OptimyPracownicy mają do dyspozycji zasoby wydawnictwa Gofin, Lex i Gazety Prawnej.
KOGO SZUKAMY?studenta/studentkiumowa zlecenie ( na początek ok. 40 godzin miesięcznie)praca stacjonarnaoczekujemy zaangażowania, dobrej organizacji pracy, terminowości i rzetelności, uśmiechu zakres obowiązków: przygotowanie dokumentów do zaksięgowania, przygotowanie umów, pełnomocnictw, pomoc przy prowadzeniu ksiągO NAS:Jesteśmy kameralnym biurem, klientów mamy głównie z polecenia, szczególny nacisk kładziemy na wysoką jakość świadczonych usług. Pracujemy na Comarch Optima, w codziennej pracy wykorzystujemy nowinki wspomagające pracę biura takie jak:podatkipodatki.plPłatnik ManagerKombajn KsięgowegoOCR OptimyDo dyspozycji specjalistyczne wydawnictwa: Gofin, Lex, Gazeta Prawna.
Biuro rachunkowe w Bydgoszczy, świadczące usługi księgowe, kadrowo - płacowe poszukuje :Pracownika działu kadr i płac na pół etatu z możliwością rozszerzenia do pełnego wymiaru czasu pracy.Opis stanowiska:obsługa kadrowo-płacowa pracownikówsporządzanie list płacprowadzenie akt osobowych pracownikówprzygotowanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracykontrola urlopówsporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON i GUSsporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnychWymagania:znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznychmile widziane doświadczenie na takim samym stanowiskuznajomość modułu kadrowo - płacowego programu Gratyfikant GTznajomość obsługi programu Płatnikbardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodzielnośćWszystkie osoby, które pragną uczestniczyć w niniejszej rekrutacji prosimy o zawarcie w swoich dokumentach aplikacyjnych (CV/List motywacyjny) poniższej klauzuli:„Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (CV / list motywacyjny) przesłanych w związku rekrutacją na stanowisko Pracownik działu kadr i płacowych prowadzoną przez Biuro Rachunkowe Justyna Banicka, ul. Gajowa 7, 85-087 Bydgoszcz, która będzie ich Administratorem.Wiem, że mam prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania i sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Moją zgodę mogę cofnąć w każdym czasie. Moje dane osobowe nie są transferowane do państw trzecich, nie będą udostępnione podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów praw, a decyzje podejmowane przez administratora nie opierają się jedynie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych. Podane dane będą przetwarzane przez okres trwania niniejszej rekrutacji, ale nie dłużej niż 6 m-cy od mojego zgłoszenia lub do momentu cofnięcia niniejszej zgody.„
Biuro rachunkowe Pro-tax, istniejące na rynku od 15 lat, poszukuje osoby do współpracy w zakresie obsługi księgowej i kadrowo-płacowej podmiotów gospodarczych.Zadania ogółem:księgowanie zdarzeń gospodarczychprzygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznychsporządzanie deklaracji i prowadzenia dokumentacji podatkowejprowadzenie rejestru środków trwałychkontakt z instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, ZUS, GUS)prowadzenie teczek osobowych pracowników, kartotek wynagrodzeń, kartotek urlopowychsporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, świadectw pracysporządzanie listy płacnaliczanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków, ekwiwalentów urlopowych, premii i nagródsporządzanie i wysyłanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS CV prosimy składać już teraz na adres e-mail. Bardzo dziękujemy za przesłane aplikacje, jednakże informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane.
Bieranowski sp. z o.o.poszukuje osoby na stanowisko: księgowa/księgowyWymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomicznedoświadczenie w księgowości min. 1 rokmile widziana znajomość programu Symfonia FKznajomość MS Excelksięgowanie transakcji związanych z bieżącą działalnością spółki ( faktury sprzedaży, faktury kosztowe, dekretowanie wyciągów bankowych)rozliczanie kont księgowych ( należności, zobowiązania)przygotowanie bieżących płatności w systemie bankowymsamodzielność, dokładność w wykonywaniu obowiązkówOferujemy:pracę w młodym zespole, w firmie o ugruntowanej renomiemożliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życieumowa zlecenie Prosimy o umieszczenie w składanej aplikacji następującej treści:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Bieranowski sp. z o.o. po zakończeniu procesu rekrutacji na stanowisko księgowa/księgowy na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych przez okres 2 lat. Przysługuje mi prawo cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.”Aplikację wraz ze zgodą na przetwarzanie danych prosimy przesłać poprzez portal olx.
Opis oferty pracyJesteś dobry w podatkach? Cyferki, tabelki, rozliczenia i raporty to Twój chleb powszedni? Masz w planach noworocznych energiczny rozwój zawodowy, czynne wsparcie liderów w swojej specjalizacji? To Ciebie szukamy! Duża bydgoska firma z branży przemysłu spożywczego może być Twoim nowym Pracodawcą. Oni są międzynarodowi, rzetelni i gwarantują ciekawe obowiązki. Jeśli Ty jesteś graczem zespołowym i lubisz pracować w projektach – wyślij nam swoje CV! TAX SPECIALIST/Specjalista ds. podatków miejsce pracy: Bydgoszcz CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAŁ? - zarządzanie podatkami oraz rozliczenia dla spółki - dokumentacja cen transferowych - raportowanie schematów podatkowych - praktyczne wykorzystywanie wiedzy w zakresie podatków VAT, CIT oraz podatku u źródła - udział w projektach związanych z kwestiami podatkowymi - koordynowanie spraw podatkowych dla innych podmiotów z grupy - ścisła współpraca z zespołem finansowym, radcami podatkowymi oraz pracownikami firmy - czynności księgowe dotyczące wszelkich kwestii podatkowych, w tym ogólne kontrole sprawdzające poprawność wszystkich procedur CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY? - wykształcenia wyższego ekonomicznego (preferowane: księgowość, finanse) - 3-5 lat doświadczenia w obszarze podatków w środowisku międzynarodowym - praktycznej wiedzy na temat podatków - znajomości języka niemieckiego (na poziomie korespondencji mailowej, rozumienia dokumentów finansowych) i angielskiego (komunikacja w mowie i piśmie) - udokumentowanego doświadczenia z zakresu zarządzania swoim czasem - umiejętności wytyczania sobie priorytetów - nastawienia „team player” - doświadczenia w pracy w projektach - odnajdywanie się w cyfrowym środowisku pracy CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ? 1. umowę o pracę na pełen etat 2. dofinansowanie do obiadów w firmie 3. dofinansowanie do wypoczynku 4. dofinansowanie do karty Multisport 5. możliwość zakupu pakietu opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie 6. od 2021r. – możliwość premii Jeśli jesteś zainteresowany/zainteresowana pełną wyzwań pracą w finansach, wyślij swoje CV. Każdy kandydat dostanie informację zwrotną!
UHPlast sp. z o.o. – wiodąca firma w produkcji wysokiej jakości plastikowych zbiorników na wodę, zaprasza do swojego zespołu doświadczonego i odpowiedzialnego księgowego/księgową. Jeśli masz analityczny umysł, zwracasz uwagę na szczegóły i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, czekamy na Twoje CV!Szukamy Ukraińca lub Ukrainki, którzy dobrze mówią po polsku lub osoby, która mówi zarówno po ukraińsku, jak i po polsku.Główne obowiązki:Kadry i płace Gospodarka magazynowaZagadnienia księgowe w stopniu podstawowym firmy zgodnie z obowiązującymi przepisamiObsługa programu NEXO PRO mile widzianaPrzygotowywanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych.Przeprowadzanie operacji bankowych i zarządzanie przepływami pieniężnymi.Współpraca z organami podatkowymi i innymi instytucjami państwowymi.Wymagania:Wyższe wykształcenie w zakresie księgowości, finansów lub ekonomii.Doświadczenie na stanowisku księgowego przez minimum 3 lata (doświadczenie w branży produkcyjnej będzie dodatkowym atutem).Znajomość krajowych standardów rachunkowości i przepisów podatkowych.Wysoki poziom umiejętności obsługi MS Office (szczególnie Excel).Odpowiedzialność, zorganizowanie i umiejętność pracy w zespole.Analityczne myślenie i dbałość o szczegóły.Oferujemy:Konkurencyjne wynagrodzenie.Oficjalne zatrudnienie.Komfortowe warunki pracy w przyjaznym zespole.
WSNOZ zatrudni pracownika do działu księgowościObowiązki pracownika:*weryfikacja i księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży*dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych*kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych*weryfikowanie i monitorowanie rozrachunków*prowadzenie ewidencji środków trwałychOczekujemy od kandydata:*doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku*wykształcenia wyższego ekonomicznego (preferowane z rachunkowości i podatków)*znajomości zasad i praktyk księgowych, przepisów dotyczących rachunkowości, przepisów prawa podatkowego*umiejętności pracy samodzielnej jak również w zespoleOferujemy:*pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku i szerokich perspektywach rozwoju*możliwość wzbogacenia posiadanej wiedzy praktycznej i zdobycie doświadczenia*wsparcie ze strony doświadczonej kadry
Do naszego zespołu poszukujemy kandydata/ki, który/a zajmie się współudziałem w kształtowaniu i realizacją strategii finansowej firmy. Jeśli chcesz dołączyć do super temau, zapoznaj się z ofertą, a jeśli uznasz ją za odpowiednią dla siebie, aplikuj już dziś.Oto co ci oferujemy:umowę o pracę (pełen etat przy 7-godzinnym dniu pracy),wynagrodzenie 7000 - 8000 zł, zależnie od poziomu wykształcenia i doświadczenia,rozwój poprzez szkolenia,urlop ponad limit wynikający z Kodeksu pracy,okazjonalną pracę zdalną.Czego od ciebie oczekujemy;wykształcenia kierunkowego (ekonomia, finanse, rachunkowość itp.); weźmiemy pod uwagę aplikacje studentów,umiejętności komunikacyjnych (w mowie i piśmie),umiejętności budowania relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi,zdolności analitycznych,bardzo dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności pracy w zespole,znajomości posługiwania się narzędziami IT w finansach, księgowości i kadrach,innowacyjności.Twoje zadania;przygotowywanie planów finansowych firmy i projektów,kontrolowanie wykonania tych planów,przygotowywanie sprawozdań finansowych i raportów,prowadzenie księgowości,optymalizowanie polityki podatkowej oraz kontakty z organami podatkowymi,kontakty z bankami, fundacjami, funduszami, organami administracji i innymi instytucjami finansowymi,prowadzenie administracji personalnej oraz kontakty z ZUS.
OPISBiuro Rachunkowe Domino Sp. z o.o.ul. Marii Konopnickiej 1585-124 Bydgoszcz (Szwederowo)Zatrudni osobę na stanowisku Młodsza księgowa/ Młodszy księgowyObowiązki Młodszej księgowej/ Młodszego księgowego:Wprowadzanie dokumentacji do księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji przychodów oraz pozostałych prostych operacji,Wykonywanie podstawowej weryfikacji wprowadzonych dokumentów, aby dane w systemach księgowych były prawidłowe,Stopniowe zapoznawanie się z obowiązującymi zasadami i przepisami podatkowymi,Ścisła współpraca z przełożonym zespołu księowego,Wdrożenie do systemu naliczania płac i pomoc przy ich sporządzaniu.Wymagania:Wykształcenie w dziedzinie ekonomii i rachunkowości.Dodatkowym atutem będzie udokumentowane doświadczenie w pełnieniu zadań o charakterze księgowym.Mile widziane doświadczenie w obsłudze oprogramowania księgowego i wprowadzania danych (Rachmistrz, Gratyfikant, Rewizor GT/ NEXO INSERT).Samodzielność.Umiejętności analityczne.Dyspozycyjność.Ważne:Na początku współpracy proponujemy zatrudnienie w formie umowy zlecenie ( między 1-3 miesiące) w celu weryfikacji i zapoznania się ze specyfiką pracy. Mile widziani studenci lub osoby kończące naukę.Prosimy o kierowanie swoich kandydatur - CV drogą mailową lub przez OLX.
Firma Moto Budrex Sp. z o.o. o ponad 30 letniej ugruntowanej pozycji na rynku handlowym zatrudni w swojej siedzibie w Bydgoszczy przy ul. Grunwaldzkiej 291 osobę na stanowisko:Księgowa/yTwój zakres obowiązków:księgowanie dokumentów (faktury zakupu, sprzedaży, dokumenty magazynowe),kontrola rozrachunków z klientami,analiza oraz uzgadnianie sald kont księgowych,wprowadzanie i rozliczanie przelewów bankowych,udział w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca,uzgadnianie rejestrów VAT,pomoc przy sporządzaniu deklaracji skarbowych CIT, VAT i innych,przygotowywanie raportów / zestawień zgodnie z potrzebami spółki.Nasze wymagania:doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów prawa podatkowego (VAT, CIT),dokładność, samodzielnośćumiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,dofinansowania do wczasów, bony świąteczneOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Moto Budrex Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy."
Spółka z o.o. zatrudni pracownika do działu księgowości. Wykształcenie minimum średnie, dodatkowy atut to wykształcenie kierunkowe. Wymagamy choćby minimalnego doświadczenia i znajomości programów SUBIEKT/REWIZOR/GRATYFIKANT.Również komunikatywności, kreatywności i umiejętności adaptacji w zespole. Oferujemy stabilną, rozwojową pracę i godziwe wynagrodzenie .Mile widziany samochód.
POLCOAT Sp.z o.o. sp.k. to prężnie rozwijająca się firma zajmująca się przetwórstwem folii i papieru.Działalność firmy skupiona jest na produkcji i sprzedaży specjalistycznych materiałów samoprzylepnych i silikonowanych.Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:MŁODSZA KSIĘGOWA / MŁODSZY KSIĘGOWYObowiązki:Terminowe i prawidłowe ewidencjonowanie w systemie finansowo – księgowym zdarzeń gospodarczych w oparciu o dokumenty źródłowe (faktury zakupu, sprzedaży, wyciągi bankowe i inne),Rozliczanie transakcji gotówkowych oraz bezgotówkowych (zaliczki, kasa, operacja karty kredytowej itp.),Prowadzenie wewnętrznych ewidencji,Prowadzenie rozrachunków oraz uzgadnianie kont,Sporządzanie sprawozdań do GUS,Sporządzanie raportów na potrzeby ZarząduKontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i prawnym.Komunikacja z klientami i instytucjami zewnętrznymi.Weryfikacja dokumentów.Wymagania konieczne:Wykształcenie min. średnie o profilu ekonomicznym,Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku powyżej 1 roku,Praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz PDOP i VAT,Znajomość pakietu MS Office,Uczynność i chęć do naukiWymagania pożądane:Komunikatywna znajomość języka angielskiego,Znajomość programu Comarch Optima,Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
Opis oferty pracyFirma pożyczkowa zatrudni : Kierownika d/s rozwoju Teren działania kujawsko-pomorskie Atrakcyjne wynagrodzenie Zainteresowane osoby proszę o kontakt oraz CV . Przedstawiciel /agent finansowy z miejscowości : Bydgoszcz i okolice Inowrocław i okolice Kruszwica i okolice Janikowo i okolice Pakość i okolice Gniewkowo i okolice Barcin i okolice Łabiszyn i okolice Nakło i okolice Szubin i okolice Żnin i okolice Mogilno i okolice Trzemeszno i okolice Bardzo dobry system premiowy adekwatny do pracy w terenie . Rozliczenia odbywają się miesięcznie a nie tygodniowo . Dobra i sympatyczna atmosfera w pracy. Zatrudnienie dogodne do każdej osoby. Chętne osoby prosimy o wysyłanie swoich CV zaznaczamy ,że skontaktujemy się na rozmowy tylko z wybranymi osobami.