Wszystkie ogłoszenia w kategorii Handel
QSell to innowacyjna firma z branży e-commerce, specjalizujemy się w rozwoju i dostarczaniu zaawansowanych rozwiązań głównie z obszaru e-commerce.Poszukujemy osoby z minimum 6 miesięcznym doświadczeniem w prowadzeniu Kampanii PPC na rynkach: Allegro / Kaufland / Amazon.Do Twoich zadań należeć będzie:Pełna dyspozycyjność w godzinach 9-15Prowadzenie kampanii na w/w marketplace zgodnie z wypracowanymi schematami,Przygotowanie raportów dla klientów,Przygotowywanie prostych grafik na potrzeby Allegro,Obsługa systemów BaseLinker, w tym konfiguracji z innymi systemami np Subiekt,Bieżąca komunikacja z klientami firmy.Mile widziane:Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,Umiejętności organizacji pracy własnej,Obsługa dodatkowych marketplace (np PIGU / eMag).Oferujemy:Umowę zlecenie lub B2B,Praca w 100% zdalna,6cio godzinny system pracy,Pracę od poniedziałku do piątku,Premie uzależnione od wyników (miesięczne oraz kwartalne),Szkolenia wewnętrze i zewnętrzne,Pakiet SPOTIFY oraz odzież firmową,Wyjazdy integracyjne.Wynagrodzenie podstawowe w widełkach: 5000- 5700zł netto
O nasJesteśmy jednym z największych portali z kodami rabatowymi w Polsce. Działamy w dynamicznej branży e-commerce, łącząc użytkowników z najlepszymi okazjami zakupowymi i promocjami.Aktualnie szukamy osoby, która odciąży nas w codziennych zadaniach i wesprze rozwój portalu – szukamy kogoś skrupulatnego, kto potrafi ogarnąć rzeczy „na już”, a przy okazji nauczyć się czegoś nowego w świecie e-commerce.Twój zakres obowiązkówDodawanie nowych treści na portal - np. sklepów, kuponów rabatowych, artykułów.Wsparcie zespołu w bieżących działaniach operacyjnych.Pomoc w aktualizacji i organizacji treści na stronie - np. poprawki graficzne, zmiany w ofertach, drobne aktualizacje danych.Kontakt z partnerami i wsparcie w zakresie współpracy afiliacyjnej.Dbanie o poprawność i aktualność treści publikowanych na stronie.Wsparcie w prowadzeniu social mediów - odpowiadanie na wiadomości i komentarze.Okazjonalny research oraz zadania administracyjne.Obsługa sieci afiliacyjnych.Obsługa firmowej skrzynki pocztowej.Obsługa systemu zarządzania treścią (CMS).Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00Nasze wymaganiaDokładność, sumienność i dobra organizacja pracy.Umiejętność szybkiej realizacji zadań i reagowania na bieżące potrzeby.Znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word itp.)Podstawowa umiejętność obróbki grafiki, np. Canva, Photoshop (w razie potrzeby zapewniamy podstawowe szkolenie).Zdolność do samodzielnego wyszukiwania informacji i logicznego myślenia.Komunikatywność i chęć współpracy z zespołem.Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.Gotowość do poszerzania wiedzy z zakresu e-commerce i marketingu.Mile widziane: doświadczenie w pracy z treściami online / afiliacją/ e-commerce / SEOTo oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęNie jesteśmy "korpo" - praca w niewielkim, zgranym zespole ze świetną atmosferą.Komfortowe warunki pracy.Laptop i inne akcesoria niezbędne do pracy.Możliwość udziału w szkoleniach i kursach poszerzających wiedzę.Benefitydofinansowanie szkoleń i kursówspotkania integracyjnebrak dress code’ukawa / herbataparking dla pracownikówChcesz do nas dołączyć? Wyślij swoje zgłoszenie i napisz kilka słów o sobie – czekamy!
OpisW związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko handlowca.MIEJSCE PRACY: Bydgoszcz, ul. Magazynowa 8.WYMIAR PRACY: pełen etat.WYMAGANA DYSPOZYCYJNOŚĆ: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.Dołącz do naszego kilkunastoosobowego zespołu, jeśli cechuje Cię:motywacja do nauki i rozwoju.zaangażowanie w to co robisz, postawa aktywna;umiejętność pracy w zespole;lojalność, samodzielność, odpowiedzialność;otwartość na zdobywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami;determinacja w dążeniu do założonych celów;Otrzymasz od nas:stabilność i rozwój - zależy nam na długofalowej współpracy;czas i uwagę - doświadczenie zdobędziesz z pomocą najlepszych pracowników, abyś w krótkim czasie mógł z sukcesem realizować cele sprzedażowe;wiedzę - regularne szkolenia materiałowe; możliwość realizacji własnych pomysłów;pakiet socjalny - opieka medyczna.Dowiedz się o nas więcej na xplo.pl i złóż aplikację.Wyślij CV, a my rozpatrzymy je w możliwie najkrótszym czasie. Na rozmowę kwalifikacyjną zaprosimy Cię do biura w Bydgoszczy.Serdecznie zapraszamy!
Opis stanowiska:Wdrożenie i uruchomienie platformy sprzedażowejNadzorowanie i optymalizacja procesów e-commerce (przygotowywanie opisów produktów, tworzenie produktów na platformie, wprowadzanie produktów do sprzedaży, logistyka, obsługa klienta posprzedażowa)Koordynacja procesu zamówień (magazyn, transport, Klient)Projektowanie i wdrażanie działań marketingowychTworzenie strategii sprzedaży Czego oczekujemy:Minimum 3 letniego doświadczenia na stanowisku specjalisty e-commerceDoświadczenia w tworzeniu i prowadzeniu platform sprzedażowychDoświadczenia w sprzedaży na marketplace'ach (np. Allegro, Amazon, Empik, Erli, Ceneo)Wiedzy z zakresu SEO/SEM oraz analiz UX/UISilnej orientacji na wyniki i koncentracji na celach sprzedażowychSamodzielności, inicjatywy i skuteczności w realizacji powierzonych zadańZnajomości procesów logistycznych związanych z e-handlem, obsługą klienta, płatności itp., Oferujemy:pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmiepracę w pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę lub umowę B2Bwynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i osiąganych wynikówniezbędne narzędzia pracyJak aplikować? Jeśli spełniasz powyższe wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV (rekrutacja(at)vaupe.pl lub skontaktuj się przez OLX.
LadySi.com.pl Szukamy osoby do pracy w magazynie przy ulicy Szajnochy 4, BydgoszczZakres obowiązków:pakowanie zamówień - kosmetyków korespondencja mailowa oraz telefoniczna z klientami Praca na cały etat od poniedziałku do piątku od 8:00 - 16:00 czasami praca w sobotę, ale sporadycznie. Wymagania:chęć do pracydla osób, które nie lubię się nudzić w pracy.Prosimy o wysłanie CV - odezwiemy się do wybranych osób.Stawka miesięczna od 3600zł na rękę.Zapraszamy!
PRACOWNIK MAGAZYNOWYDo naszego zespołu, poszukujemy pracownika do pomocy w magazynie. Miejscem pracy będzie siedziba firmy, dokładniej magazyn :)Rodzaj pracy: umowa zlecenie, kilka godzin dziennie, do uzgodnieniaZakres obowiązków:przyjmowanie i wydawanie towarów (m.in: liczenie, metkowanie)kompletowanie zamówieńdbanie o porządek w magazynieprzyjmowanie zwrotówdbanie o dostępność materiałów eksploatacyjnych w magazynieWymagania:dyspozycyjność kilku godzin w ciągu dniasumienność i dokładnośćodpowiedzialnośćdobra organizacjamile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuOferujemy:elastyczny grafik - umowa zleceniepracę w młodym i zgranym zespolemożliwość dłuższej współpracyZainteresowane osoby, prosimy o kontakt przez portal OLX
Prowadzimy kilka sklepów internetowych, m.in. koszulki.pl, fruty.pl i czystabawelna.pl, w których oferujemy wysokiej jakości odzież. W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby do wsparcia naszego zespołu w realizacji zamówień.Zakres obowiązków:Pakowanie odzieży do wysyłkiUkładanie towaru na półkach magazynowychPomoc przy wykonywaniu prostych nadruków i haftówWymagania:Dokładność i sumiennośćUmiejętność pracy w zespoleChęć do nauki i zaangażowanieOferujemy:Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmiePracę w miłej atmosferzeMożliwość zdobycia nowych umiejętnościPraca od poniedziałku do piątku 8-16Zainteresowanych prosimy o wysłanie CV. Odpowiemy tylko na wybrane zgłoszeniaDołącz do naszego zespołu!
Ogłoszenie o PracęStanowisko: Pracownik ds. Przyjęć Zwrotów Konsumenckich i Realizacji Zamówień (Dział Pakowania)Miejsce pracy: Bydgoszcz Firma: E-oryginalneOpis stanowiska:Poszukujemy osoby na stanowisko Pracownika ds. Przyjęć Zwrotów Konsumenckich i Realizacji Zamówień w naszym dziale pakowania. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę zwrotów towarów od klientów oraz za skuteczną realizację zamówień, w tym ich odpowiednie pakowanie i przygotowanie do wysyłki.Zakres obowiązków:Przyjmowanie i kontrolowanie zwrotów towarów od konsumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami.Weryfikowanie stanu technicznego i jakościowego zwróconych produktów.Pakowanie zamówionych produktów w sposób staranny i bezpieczny.Przygotowanie paczek do wysyłki zgodnie z instrukcjami.Współpraca z innymi działami firmy, w tym działem magazynowym i obsługi klienta.Dbałość o porządek i organizację miejsca pracy.Wymagania:Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane).Zdolności manualne i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.Dobra organizacja pracy.Mile widziana znajomość obsługi komputera.Wysoka kultura osobista i odpowiedzialność.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie.Szkolenia wdrażające oraz możliwość rozwoju zawodowego.Praca w przyjaznym zespole w komfortowych warunkach.Jeśli spełniasz nasze wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV przez aplikację.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Praca zdalna – E-commerce Assistant Szukamy młodej osoby do wsparcia technicznej obsługi naszych sklepów online! Praca idealna dla studentów! To nie jest praca w sprzedaży, w pracy nie ma kontaktu z klientami czy z towarem. Jesteśmy kilkuosobowym zespołem - pracujemy zdalnie. Nasza siedziba znajduje się pod Bydgoszczą. Zakres obowiązków: Opisywanie i edytowanie produktów Tagowanie i uzupełnianie brakujących informacji Pisanie bloga i poprawianie treści Pomoc przy działaniach SEO (słowa kluczowe, meta opisy) wg wskazanych metod i naszych narzędzi. Lekkie adaptacje graficzne (przycinanie zdjęć, zmiana formatu) Praca na arkuszach i formularzach z wykorzystaniem agentów AI Wymagania: - Własny komputer i dostęp do internetu - Swobodne poruszanie się w internecie i aplikacjach - Podstawowa znajomość obróbki tekstu/grafiki - Język angielski na poziomie komunikacji i umożliwiającym zrozumienie opisów i pracy w aplikacjach Godziny pracy: 6-8h dziennie (pon-pt) Umowa zlecenie na początek 35PLN/h Preferowane osoby z Bydgoszczy lub okolic (opcjonalne szkolenie produktowe na miejscu) Jeśli masz jakiekolwiek doświadczenie na aplikacji: Shopify - daj nam znać! Jeśli jesteś zainteresowany/a, napisz do nas i wypełnij formularz zgłoszeniowy: https://forms.gle/jazWhfBr4JRiC719A Po analizie zgłoszeń odezwiemy się do wybranych osób. Masz pytania? Pisz śmiało!
Foodex24 – відома мережа українських делікатесів, що пропонує продукти зі Сходу. Інтернет-магазин з улюбленими товарами.Місце роботи: БидгощЗаробітна плата: за результатами співбесіди (залежно від досвіду кандидата).Графік роботи: понеділок-п’ятниця, 09:00-17:00Основні обов’язки працівника інтернет-магазину:Обслуговування клієнтівВідповіді на запити (комунікація з клієнтами через e-mail, телефон, надання інформації про товари, замовлення, доставку, повернення тощо).Розв’язання проблем (допомога у вирішенні питань, пов’язаних із замовленнями: пошкоджені товари, затримки доставки, помилки у замовленнях).Обробка повернень і рекламацій (управління процесом повернень, обмінів і рекламацій згідно з політикою магазину).Обробка та управління замовленнямиВедення замовлень від моменту оформлення до відправки.Перевірка оплат, підготовка документів на продаж (фактури, квитанції).Продаж товарів на платформах Allegro, Empik тощо.Координація відправокСпівпраця з кур’єрськими компаніями, підготовка посилок до відправки.Генерація транспортних етикеток, відстеження відправлень.Управління складськими запасамиОновлення стану запасів, моніторинг залишків.Повідомлення відділу закупівель про нестачу товарів.Управління контентом на сайтіРозвиток асортименту на торговельних платформах, оновлення інформації про товари.Додавання нових товарів до системи, внесення описів, фото, цін, технічних характеристик.Використання інструментів для інтеграції e-commerce та управління продажами (Base Linker).Координація постачаньПідтримка зв’язку з керівником стаціонарного магазину.Замовлення товарів і контроль якості отриманих постачань.Наші вимоги:Досвід роботи на аналогічній посаді понад 1 рік.Досвід роботи з Allegro, Baselinker.Самостійність, ініціативність у впровадженні нових рішень і вдосконаленні процесів.Знання мов: українська (B1), польська (B1).Ми пропонуємо:Позитивну атмосферу.Знижки на продукцію компанії.Спортивні абонементи.Подарунки на свята та день народження.
Szukasz pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie, w młodym, energicznym i kreatywnym zespole?Dołącz do nas i zostań członkiem teamu #MetalkasecommerceTwój zakres obowiązkówRozwój i obsługa sprzedaży w kanałach marketplace (Allegro, Erli, Amazon),Tworzenie, optymalizowanie i promowanie ofert według ustalonego schematu,Prowadzenie kampanii reklamowych PPC na wyżej wymienionych platformach marketplace,Monitorowanie i analiza rynku, trendów, cen i działań konkurencji.Nasze wymaganiaPosiadasz praktyczną znajomość obsługi platform Allegro i Amazon,Znasz narzędzie Baselinker,Posiadasz minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku,Znasz i rozumiesz aktualne trendy i rozwiązania e-commerce,Jesteś osobą zaangażowaną, ambitną i obowiązkową.To oferujemyStabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o UoP bądź kontrakt B2B,Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w nowoczesnym biurze w centrum Bydgoszczy,Pracę w młodym zespole i miłej atmosferze,Ciekawe wyzwania i możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Rotopino.pl S.A.Jesteśmy Spółką Akcyjną wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej Oponeo.pl S.A. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w internetowej sprzedaży szerokiej gamy narzędzi. Dynamiczny rozwój naszej firmy na przestrzeni 20 ostatnich lat umożliwił nam zajęcie pozycji lidera na rynku krajowym.Jeśli jesteś osobą z pasją do analizy rynku, strategii cenowych i masz umiejętność przekładania danych na skuteczne działania biznesowe, to jesteśmy zainteresowani współpracą z Tobą.Dołącz do naszego zespołu i wspólnie z nami twórz strategie cenowe, które wpłyną na sukces naszej firmy!Stanowisko: Młodszy specjalista ds. zarządzania strategią cenową (Pricing Specialist)Miejsce pracy: BydgoszczTwój zakres obowiązkówprzeprowadzanie analiz rynkowych oraz monitorowanie konkurencji w celu identyfikacji trendów cenowych oraz dostosowywanie cen istniejących produktów do zmieniających się warunków rynkowych,współpraca z działem zakupów, marketingu i sprzedaży w celu opracowywania strategii cenowych dostosowanych do produktów i usług firmy, mających na celu zwiększenie rentowności produktów,proponowanie i optymalizacja istniejących strategii cenowych na platformach sprzedażowych i porównywarkach cenowych,analiza efektywności strategii cenowych i dostarczanie raportów z wynikami.Nasze wymaganiazainteresowanie analizą danych i statystyką,umiejętność pracy z arkuszami kalkulacyjnymi (Excel) oraz narzędziami do analizy danych,umiejętność komunikacji oraz współpracy w zespole,dokładność i analityczne myślenie,mile widziane doświadczenie w pracy z cenami lub zarządzaniu cenami (choć nie jest to wymóg),dobra znajomość MS Office (MS Excel),mile widziana znajomość Power BI, Power Query,praca stacjonarna w biurze.Oferujemyumowę o pracę,możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji,pracę w nowoczesnym otoczeniu oraz przyjaznej atmosferze,udział w tworzeniu sukcesów firmy,ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,kawa, herbata i woda mineralna bez ograniczeń.Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (Dz. U. z 1997r. Nr 133, poz. 883 ze zm.)
Pracownik magazynu w marce odzieżowej - obsługa zwrotów. Praca na pełen etat, 8-16. Zalsqa Sp. z o.o.Ul. Szajnochy 3 Bydgoszcz zalsqa.eu Jesteśmy lokalną firmą produkującą odzież damską, która działa na rynku od 4 lat. Prowadzimy sprzedaż internetową na terenie całej Polski. Prężnie rozwijamy się i powiększamy zespół. Mimo wszystko wciąż stanowimy kameralny team, który gwarantuje przyjazną i koleżeńską atmosferę, która jest dla nas priorytetem. Co będzie należeć do Twoich obowiązków? - Wykonywanie zwrotów za zwrócony towar - Odpakowywanie zwróconego towaru, weryfikacja jego stanu i przygotowywanie do ponownej wysyłki - W razie potrzeby realizacja bieżących zamówień - przygotowywanie paczek do wysyłki. Kogo szukamy? - Osoby komunikatywnej - Chętnej do pracy - Angażującej się w powierzone obowiązki - Lubiącej aktywny tryb pracy (więcej pracy w ruchu niż przy biurku) Czego oczekujemy? - Podstawowej znajomości obsługi komputera (mile widziana znajomość systemu Wordpress, IdoSell lub innej platformy sprzedażowej) - Umiejętności skupienia się na danej czynności - Pozytywnego nastawienia do pracy - Mile widziane doświadczenie w branży odzieżowej lub w e-commerce - Komunikatywności Co oferujemy? - Pełen etat na jedną zmianę (do wyboru godziny: 7-15 lub 8-16) - Umowa o pracę - Uczciwe wynagrodzenie - Możliwość rozwoju - Zniżki pracownicze
Pracownik magazynu w marce odzieżowej - kompletowanie zamówień.Praca na pełen etat, 8-16.Zalsqa Sp. z o.o.Ul. Szajnochy 3 Bydgoszczzalsqa.euJesteśmy lokalną firmą produkującą odzież damską, która działa na rynku od 4 lat. Prowadzimy sprzedaż internetową na terenie całej Polski. Prężnie rozwijamy się i powiększamy zespół. Mimo wszystko wciąż stanowimy kameralny team, który gwarantuje przyjazną i koleżeńską atmosferę, która jest dla nas priorytetem.Co będzie należeć do Twoich obowiązków?- Kompletowanie i realizowanie zamówień klientów- Przygotowywanie paczek do wysyłki- Dbałość o estetykę zapakowanych produktówKogo szukamy?- Osoby komunikatywnej- Chętnej do pracy- Angażującej się w powierzone obowiązki- Lubiącej aktywny tryb pracy (więcej pracy w ruchu niż przy biurku)Czego oczekujemy?- Podstawowej znajomości obsługi komputera (mile widziana znajomość systemu Wordpress, IdoSell lub innej platformy sprzedażowej)- Podstawowego poczucia estetyki do pakowania odzieży lekkiej- Pozytywnego nastawienia do pracy- Mile widziane doświadczenie w branży odzieżowej lub w e-commerceCo oferujemy?- Pełen etat na jedną zmianę (do wyboru godziny: 7-15 lub 8-16)- Umowa o pracę- Uczciwe wynagrodzenie- Możliwość rozwoju- Zniżki pracownicze
Chcesz zdobyć doświadczenie w branży informatycznej, marketingowej lub produkcji wideo? Dołącz do nas na bezpłatne praktyki i rozwijaj swoje umiejętności w praktycznym środowisku!Co oferujemy?Pracę w biurze w Bydgoszczy, w przyjaznej i wspierającej atmosferze.Możliwość pracy z prawdziwymi projektami i firmami, z którymi współpracujemy.Rozwój w zakresie:Tworzenie stron i sklepów internetowychMontażu wideo i realizacji nagrań.Tworzenia treści na social media (Facebook, Instagram, TikTok).Zarządzania stronami internetowymi i sklepami e-commerce.Organizacji kampanii reklamowych (Google Ads, Facebook Ads).Obsługi technicznej klientów.Kogo szukamy?Uczniów techników: Informatyk, Reklama, Realizacja Nagrań, lub studentów kierunków pokrewnych.Osób kreatywnych, zaangażowanych i otwartych na nowe wyzwania.Mile widziana znajomość podstaw montażu wideo, mediów społecznościowych lub informatyki.Dlaczego warto?Zdobędziesz praktyczne doświadczenie w projektach marketingowych i IT.Poznasz tajniki współpracy z profesjonalnymi firmami z różnych branż.Otrzymasz referencje po zakończeniu praktyk, które wzbogacą Twoje CV.Miejsce praktyk:Biuro w centrum Bydgoszczy.Zgłoszenia:Wyślij swoje CV i kilka słów o sobie w wiadomości OLX.Dołącz do naszego zespołu i zacznij rozwijać swoje umiejętności już dziś!
Firma Celit.pl zatrudni pracowników do wystawiania ofert sprzętu komputerowego. Bardzo mile widziane doświadczenie z podzespołami komputerowymi, serwerowymi na portalach e-commerce (allegro, ebay).Mile widziany student:informatykize znajomością podstawowa języka angielskiegozaangażowany w pracypracujący na 100% frekwencji (pełen etat)Wymagania:Praca od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8.00 - 16.00DyspozycyjnośćPunktualnośćSamodzielność w wykonywaniu obowiązkówCo firma Celit.pl zapewnia?Stabilność zatrudnienia (brak przerw w ciągłości pracy)Szkolenie stanowiskoweMożliwości rozwojowe na innych stanowiskach pracyMożliwość wykonywania ponad liczbowych godzin pracy w projektach dodatkowo płatnych (możliwe projekty o charakterze pracy zdalnej dla zaawansowanych pracowników)Zapraszamy kandydatów! :)
Chętnie spotkamy się z Tobą jeśli: posiadasz zdolność analitycznego myślenia i umiejętnie łączysz dane z różnych źródeł jesteś osobą zaangażowaną i kreatywnie podchodzisz do stawianych zadań samodzielnie poszukujesz najlepszych rozwiązańjesteś osobą dokładną i solidną, biegle poruszasz się w Internecie Dodatkowymi atutami będą: doświadczenie na stanowisku związanym z analizą danych wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, kierunki związane z matematyką, ekonomią itp. zainteresowanie motoryzacjąCzym się będziesz zajmować: regulacją cen produktów w sklepach internetowych bieżącym raportowaniem wyników sprzedażowych przygotowywaniem analiz realizacją nowych projektów oraz rozwojem narzędzi analitycznych Dlaczego warto do nas dołączyć:spotkasz się u nas z przyjacielską atmosferą sprzyjającą kreatywnościbędziesz mógł/mogła korzystać bezpłatnie z firmowej siłowni oraz zajęć fitness będziesz pracować w nowoczesnej infrastrukturze biurowej (szatnie, prysznice, kantyna z posiłkami w atrakcyjnej cenie) oferujemy ubezpieczenie grupowe, pakiety medyczne lub pakiety kafeteryjnezapewniamy zniżki na produkty z grupy Oponeozapewniamy dodatki w postaci opieki medycznej, premii świątecznych oraz zniżek na usługi kulturalne zapewniamy preferencyjne warunki zakupów w spółkach Grupy Kapitałowej OponeoInformujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Szukasz nowych wyzwań i chcesz spróbować czegoś nowego? To doskonała okazja! W związku z rozwojem działu poszukujemy osób, które dołączą do zespołu sprzedażowego w Dziale Felg w Oponeo.Nie musisz mieć doświadczenia ani specjalistycznej wiedzy – wszystkiego Cię nauczymy!Chętnie spotkamy się z Tobą, jeśli:cechuje Cię zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadaniaposiadasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów i prowadzenia rozmów telefonicznychpotrafisz obsługiwać komputer oraz pakiet MS Officecechuję Cię wysoka kultura osobistaposiadasz minimum średnie wykształcenieDodatkowymi atutami będą:doświadczenie w obsłudze klientaznajomość branży motoryzacyjnejCzym się będziesz zajmować:obsługą klientów serwisu internetowego (czat, e-mail, infolinia przychodząca)doradztwem i sprzedażą felg klientom sklepu internetowegokompleksową obsługą klientów w zakresie realizacji zamówieńaktywną współpracą z zespołem oraz pozostałymi działami w ramach naszej organizacjiDlaczego warto do nas dołączyć:oferujemy pełne szkolenie oraz wsparcie na każdym etapie pracymożliwość rozwoju w przyjaznym i zgranym zespolebędziesz mógł/mogła korzystać bezpłatnie z firmowej siłowni oraz zajęć fitness na terenie biurowca zapewniamy dodatki w postaci opieki medycznej, premii świątecznych oraz zniżek na usługi kulturalne będziesz pracować w nowoczesnej infrastrukturze biurowej (szatnie, prysznice, kantyna z posiłkami w atrakcyjnej cenie) oferujemy preferencyjne warunki zakupów w spółkach Grupy Kapitałowej OponeoInformujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Masz smykałkę do e-commerce? Fascynuje Cię świat marketplace’ów, takich jak Amazon czy eBay? Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj z nami sprzedaż online na najwyższym poziomie!Co będziesz robić?Zarządzać sprzedażą na platformach Amazon i eBay – od przyciągania klientów po finalizację transakcji. Tworzyć i zarządzać ofertami, które przyciągają uwagę klientów na Amazon i eBay. Dbać o widoczność naszych produktów – pozycjonować je, optymalizować opisy i ceny, by wyprzedzić konkurencję. Obsługiwać procesy sprzedażowe – odpowiadać na pytania klientów, monitorować zamówienia i dbać o pozytywne doświadczenia zakupowe. Współpracować z zespołami odpowiedzialnymi za realizację zamówień, aby zapewnić klientom obsługę na medal. Planować i wdrażać skuteczne kampanie marketingowe wewnątrz platform marketplace. Monitorować i analizować trendy rynkowe, by zawsze być o krok przed konkurencją. Raportować wyniki, rekomendować działania i wspierać realizację planów sprzedażowych. Aktualizować i koordynować zmiany w obrębie platform marketplace, zapewniając najwyższą jakość obsługi.Kogo szukamy?Osoby, która zna język angielski, niemiecki lub francuski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. Kogoś, kto potrafi świetnie zarządzać czasem i ustalać priorytety. Zorganizowanej, samodzielnej osoby, chętnej do ciągłego rozwijania swoich umiejętności w e-commerce. Osoby lubiącej pracę z ludźmi, komunikatywnej i otwartej. Dokładnej i skrupulatnej – szczegóły robią różnicę!Co oferujemy?Kartę MultisportUbezpieczenie grupowe z opieką medyczną – zapewniamy Ci bezpieczeństwo na każdym kroku.Dobrą atmosferę pracy – w naszym zespole panuje wzajemne wsparcie, otwartość i pozytywna energia.Praca w firmie, która odpowiednio lokuje potencjał każdego pracownika – Twoje pomysły mają znaczenie!Możliwość rozwoju zawodowego – oferujemy przestrzeń do podnoszenia kompetencji i kwalifikacji.Współpraca z doświadczonym zespołem, od których możesz się wiele nauczyć.Możliwość nauki nowych technologii – nieustannie inwestujemy w nowinki technologiczne, które podnoszą jakość naszej pracy.Pracę w siedzibie firmy na Bydgoskim Parku Przemysłowo-Technologicznym.

Opis oferty pracyNr licencji: 7933 Zakres obowiązków - Poszukiwanie, zdobywanie kontaktów z nowymi dostawcami, - Zarządzanie kontraktami, porozumieniami z dostawcami, - Negocjowanie warunków umów, - Monitorowanie rynku w celu identyfikacji nowych możliwości, - Kontrola PPV, - Analizowanie oraz porównywanie ofert dostawców, - Współpraca z zespołem sourcingowym, - Aktualizacja danych w systemie, - Kontrola nad terminem realizacji zamówień, - Wystawianie zamówień do dostawców. Poszukiwane kompetencje - Wyższe wykształcenie, - Doświadczenie jako kupiec w branży produkcyjnej, motoryzacyjnej lub elektronicznej z dostawcami i/lub klientami, - Znajomość systemu ERP, - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – inne języki obce będą dodatkowym atutem, - Bardzo dobra znajomość Excela i całego pakietu MS Office, - Umiejętność negocjacji, budowania relacji z dostawcami, - Znajomość branży elektronicznej będzie dodatkowym atutem, - Potrafisz pracować pod presją czasu, wielozadaniowo, potrafisz nadawać priorytety zadaniom, - Bardzo dobre umiejętności analityczne. Oferujemy - Stabilne i bezpieczne zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę u naszego klienta (firma produkcyjna z kapitałem zagranicznym, z -wieloletnim doświadczenie na rynku), - Możliwość rozwoju i realizacji ambicji zawodowych, - Dynamiczne, przyjazne i pełne wyzwań środowisko, - Benefity pozapłacowe (m.in prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie), - Wsparcie Rekrutera CorsonHR na każdym etapie rekrutacji.
Foodex24 - znana sieć delikatesów ukraińskich, która oferuje produkty ze wschodu. Sklep internetowy z ulubionymi produktami.Miejsce pracy: BydgoszczWynagrodzenie: według wyników rozmowy kwalifikacyjnej (wg doświadczenia osoby).Czas pracy: (poniedziałek-piątek w godzinach 9:00-17:00)Рracа stacjonarna.Główne obowiązki pracownika sklepu internetowego:Obsługa klientaOdpowiadanie na zapytania (Komunikacja z klientami za pośrednictwem e-maila, telefonu. Udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące produktów, zamówień, dostaw, zwrotów, itp.)Rozwiązywanie problemów (Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami, takich jak uszkodzone produkty, opóźnienia w dostawie, błędne zamówienia)Obsługa zwrotów i reklamacji (Zarządzanie procesem zwrotów, wymian i reklamacji, zgodnie z polityką sklepu)Przetwarzanie i zarządzanie zamówieniami (Obsługa zamówień od momentu ich złożenia przez klienta do momentu wysyłki. Weryfikacja płatności, przygotowanie dokumentów sprzedażowych (faktury, paragony). Prowadzenie działań sprzedażowych na platformach Allegro, Empik itp.)Koordynacja wysyłek (Współpraca z firmami kurierskimi, przygotowanie paczek do wysyłki, generowanie etykiet wysyłkowych, monitorowanie przesyłek)Zarządzanie stanami magazynowymi (Aktualizacja stanów magazynowych, monitorowanie zapasów, zgłaszanie braków towarów do działu zaopatrzenia)Zarządzanie treścią na stronie (Rozwój oferty produktowej na platformach sprzedażowych, aktualizowanie produktów. Wprowadzanie nowych produktów do systemu, dodawanie opisów, zdjęć, cen, specyfikacji technicznych. Umiejętność obsługi narzędzi do integracji e-commerce i zarządzania sprzedażą - Base Linker)Koordynacja dostaw (Utrzymywanie kontaktów z kierownikiem sklepu stacjonarnego, zamówienia towaru i kontrola jakości dostarczanych dostaw)To dla nas ważne:Ponad 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku;Doświadczenie z Allegro, Baselinker;Samodzielność i inicjatywa w proponowaniu nowych rozwiązań i usprawnianiu procesów;Znajomość języków: ukraiński (B1), polski (B1). Oferujemy:Pozytywna atmosfera.Zniżki na produkty firmy.Karty sportowe.Prezenty na święta i urodziny.
Opis oferty pracyDoradca handlowy Lokalizacja – Bydgoszcz – praca stacjonarna Zakres stanowiska: - prowadzenie aktywnej sprzedaży maszyn CNC - identyfikowanie i pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie z nimi długotrwałych relacji oraz rozwijanie lejka sprzedażowego – mamy swoją bazę klientów - świadczenie doradztwa technicznego w zakresie wyboru odpowiednich maszyn CNC, dostosowanych do potrzeb klientów - zarządzanie i prowadzenie warsztatów oraz prezentacji technicznych - udział w branżowych targach i wystawach - reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami. Wymagania: - wykształcenie wyższe techniczne, mile widziane specjalności – Automatyka, Mechatronika, Elektrotechnika, Budowa Maszyn - mile widziane - doświadczenie min. 2 lata w zakresie sprzedaży produktów i usług lub w obsłudze klienta telefonicznej, - wysoka kultura osobista, - znajomość technik sprzedaży i bardzo dobre umiejętności interpersonalne - prawo jazdy kat B. - znajomość pakietu MS Office. Oferujemy: - zatrudnienie w rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu na podstawie umowy o pracę lub B2B - pełne wdrożenie produktowe, wsparcie opiekuna handlowego - rozwój zawodowy w dziedzinie technologii obróbki - nielimitowane wynagrodzenie prowizyjne - wsparcie prawne oraz doradztwo podatkowe dla współpracowników B2B. Etapy rekrutacji: I.Przesłanie CV na adres: @ II.Pierwsza rozmowa telefoniczna lub teamsy III.Rozmowa kwalifikacyjna z Klientem i decyzja. Przesyłając CV prosimy Kandydatów o zapoznanie się z poniższą treścią: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Opis oferty pracySprzedawca na dziale świeżym - sery, wędliny. Carrefour Glinki (Jana Pawła II 115) Umowa zlecenie, Stawka godzinowa netto: 19,93-25,72zł Grafik dostosowany do dyspozycyjności zleceniobiorcy, Ilość godzin miesięczna do wypracowania: 56 Wymagana książeczka sanepidowska. Kontakt mailowo/telefonicznie w godzinach 08:00-14:00.
Opis oferty pracyPoszukujemy do pracy na stanowisko sprzedawca na wyspie handlowej w okresie zimowym. Praca od końcówki października do końca grudnia. Miejsce pracy: CH Focus Nasze wymagania: - komunikatywność - dyspozycyjność od poniedziałku do soboty - rzetelność oraz lojalność - bezproblemowe nawiązywanie relacji z klientami - pewność siebie - wysoka kultura osobista - zaangażowanie w powierzone obowiązki - doświadczenie w handlu mile widziane Zakres obowiązków: - aktywna sprzedaż naszego asortymentu (czapki, szale, kominy, rękawiczki, zestawy, skarpetki oraz torebki damskie) - obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego - wykładanie towaru na wyspie - utrzymanie porządku na stanowisku pracy Oferujemy: - umowę o pracę na cały etat lub 1/2 etatu lub umowa zlecenie - nabycie doświadczenia w handlu - atrakcyjną zniżkę na zakupy naszego asortymentu - upominek na święta :) W skrócie: poszukujemy osoby energiczne, ambitne i mega wygadane, które nie spędzają jedynie czasu z nosem w telefonie. Oczekujemy mega zaangażowania w sprzedaż oraz realizacji stawianych przez nas celów sprzedażowych.
Opis oferty pracyFirma GOLDEN SERWIS Sp. z o.o. zajmująca się profesjonalnym wsparciem sprzedaży od 2007 roku w zakresie leasingu pracowniczego poszukuje obecnie dla swojego klienta osoby na stanowisko: kasjer/sprzedawca w Bydgoszczy ul. Chodkiewicza ul. Wojska Polskiego ul. Leszczyńskiego ul. Gierczak Zakres obowiązków: -obsługa klienta -obsługa kasy fiskalnej oraz terminala -wykładanie towaru -dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru Wymagania: -orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno-epidemiologicznych -dyspozycyjność do pracy zmianowej -pełnoletność Oferujemy: -umowa zlecenie -stawka godzinowa: 28,80 zł/h brutto=netto uczniowie/studenci 28,10 zł/h brutto pozostali (pełny ZUS) szkolenie wypłata miesięczna praca na pełny etat/część etatu Więcej informacji: 669 - pokaż numer telefonu -
Opis oferty pracyFirma GOLDEN SERWIS SP. Z O.O. zajmująca się profesjonalnym wsparciem sprzedaży poszukuje obecnie dla swojego klienta osoby na stanowisko: Pracownik lady mięsnej w Bydgoszczy -ul. Chodkiewicza -ul. Bortnowskiego Obowiązki: obsługa klienta ( bez obsługi kasy fiskalnej) wykładanie towaru zapewnienie odpowiedniej ekspozycji towaru zapewnienie porządku na stanowisku pracy Wymagania: orzeczenie sanepidu do celów sanitarno-epidemiologicznych dobra organizacja pracy komunikatywność mile widziane doświadczenie pełnoletność Oferujemy Stawka godzinowa:: 28,80 zł brutto=netto/h dla studentów, 28,10 zł brutto dla pozostałych(pełny ZUS) umowa zlecenie WIĘCEJ INFORMACJI POD NR. TEL.: 669 - pokaż numer telefonu -

Opis oferty pracyCześć ! działasz w OZE lub słyszałeś o branży OZE ? Proponuję Ci najłatwiejszą drogę, aby zacząć działalność w tej branży. Masz nieograniczone możliwości finansowe zaczynając od najniższego szczebla jesteś w stanie zarobić w ciągu miesiąca nawet 10.000 zł . A gdy już nabędziesz odpowiednią wiedzę Twoje możliwości zarobkowe nie będą mieć górnej granicy. Zaczynając jako ankieter w tej branży możesz szybko awansować na Doradcę, a później Dyrektora Handlowego. Jeżeli nie masz problemów z nawiązywaniem kontaktów zgłoś się do nas. Nr tel. pod którym uzyskasz więcej informacji 794 - pokaż numer telefonu -

Opis oferty pracySklep z narzędziami Domitech, to firma działająca na polskim rynku od 2014 roku, jest liderem w branży e-commerce, oferując szeroki asortyment artykułów dla domu i ogrodu. Naszą siłę stanowi ponad 80 pracowników, którzy z zaangażowaniem pracują w różnorodnych działach. Dział zakupów, będący kluczowym elementem naszej firmy, skupia się na negocjacjach cen i warunków dostaw, wyszukiwaniu i ocenie nowych dostawców, a także na utrzymywaniu relacji z obecnymi dostawcami i monitorowaniu ich wydajności. Opracowujemy strategie sprzedażowe, planujemy działania, zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta, by uzyskiwać jak najlepsze wyniki sprzedażowe. Jeśli jesteś studentem, który chce się rozwijać w dziale zakupów, dołącz do naszego zespołu! Wyślij swoje CV na adres: @ Domitech oferuje szanse odbycia praktyk w dziale zakupów! •Lokalizacja: Bydgoskich Przemysłowców 6a, 85-862 Bydgoszcz Czym będziesz się zajmować? •Negocjowanie cen i warunków dostaw z dostawcami. •Wyszukiwanie i ocena nowych dostawców. •Utrzymywanie relacji z obecnymi dostawcami i monitorowanie ich wydajności. •Sprawdzanie jakości nabywanych materiałów i produktów. •Analiza warunków rynkowych i rozwoju rynku dostawców. •Opracowywanie strategii sprzedażowych i planowanie działań. •Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zarządzanie relacjami. •Śledzenie wyników sprzedaży i wyciąganie wniosków dla przyszłych działań. Czego oczekujemy od Ciebie: •Chęci do nauki i rozwoju w dziedzinie zakupów i handlu; •Samodzielności oraz zdolności negocjacyjnych; •Umiejętności pracy w zespole; •Myślenia analitycznego i zorientowanego na cel. A od nas dostaniesz: •Praktyczne doświadczenie w obszarze zakupów; •Mentorowanie przez doświadczonych specjalistów; •Elastyczne godziny obywania się praktyk i przyjazne środowisko pracy; •Szczegółowe referencje i rekomendacje, które będą odzwierciedlać Twoje osiągnięcia oraz zdobyte umiejętności; •Możliwość zatrudnienia, po odbyciu okresu praktyki; •Realizację praktyki zgodnie z programem praktyk obowiązującym na Twojej uczelni. Zapewniamy pomoc w całej procedurze oraz dokumentacji procesu praktykowego; •Możliwość realizowania zakładanego projektu określonego w programie praktyk. •Całokształt praktyk w zależności od liczby godzin jest opłacany. Nie zapomnij załączyć w swoim CV, klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”
Opis oferty pracyPANIĄ do sprzedaży zniczy i kwiatów zatrudnię. (Pawilon handlowy przy cmentarzu ,niedaleko Dworca Głównego) Praca może być stała lub dodatkowa . Umowa o pracę lub umowa- zlecenie. Elastyczny czas pracy . Wynagrodzenie 20-25zl netto na godzinę.
Opis oferty pracyUczciwą PANIĄ na stoisko przy cmentarzu zatrudnie. (Sprzedaz zniczy i kwiatow) Praca może być stała lub dodatkowa np kilka godzin. Umowa o pracę lub umowa- zlecenie.Elastyczny czas pracy . Wynagrodzenie 18-22zl na godzine.

Opis oferty pracyPoszukiwane 2 osoby do pracy w salonie prasowym. Oferuję: - 1 msc umowa zlecenie ze wszelkimi składkami, następnie umowa o pracę, - 30 min. płatnej przerwy, - możliwość skorzystania z kafeterii benefitów (pracownik sam wybiera to, co go interesuje), - przyjazna atmosfera, - praca 2 zmianowa, - wypłata na czas + premia uznaniowa, Wymagania: - odpowiedzialność, punktualność, - chęć pracy na cały etat, - mile widziana znajomość obsługi kasy fiskalnej, Zapraszam do wysłania CV w formacie .pdf na Lento.pl do dnia 25.02.2024 do godz. 13:00. KAŻDĄ osobę, bez wyjątku. Wszystkie aplikacje zostaną przejrzane. Odezwę się do wybranych osób.

PROF-MET-KOL - uznany pracodawca od ponad 30-stu lat, lider w branży metali do swoje oddziału w Bydgoszczy zatrudni Sprzedawcę. Jako pracodawca o statusie dużego przedsiębiorcy zapewnia stabilne zatrudnienie w ramach Umowy o pracę. Więcej informacji na naszej stronie internetowej: http**************************************************
Opis oferty pracyEnergiczną i uczciwą PANIĄ do pracy fizycznej -Sprzedawca zatrudnie. (Sprzedaz na straganie) Praca może być stała lub dodatkowa np kilka godzin. Umowa o pracę lub umowa- zlecenie.Elastyczny czas pracy . Wynagrodzenie 17-20zl na godzine.

Opis oferty pracyWyjątkowy Prezent szuka Wyjątkowego Ogarniacza do swojego punktu sprzedaży w Zielonych Arkadach! Czym będziesz się zajmować jako Doradca ds. Przeżyć? - aktywną sprzedażą wyjątkowych przeżyć, bo tutaj ludzie przychodzą po swoje marzenia :), - obsługą klienta i dbaniem o odpowiednią ekspozycję naszych produktów, - realizacją planów sprzedażowych i raportowaniem wyników. Co oferujemy w zamian? - elastyczny system pracy zmianowej w wymiarze ok. 120-140h/mc, - stałe wynagrodzenie (podstawa: 23,50-24,50zł brutto/h zależności od umiejętności i doświadczenia) oraz kilkuelementowy system premiowy (część premii masz pewną co miesiąc, a część premii uzależniamy od realizacji celów), - zniżki pracownicze na zakupy naszych prezentów, - integracje zespołowe połączone z realizacją naszych przeżyć - tak, naprawdę je realizujemy :), - pakiet szkoleń wewnętrznych, - ciekawe konkursy wewnętrzne z nagrodami, - przyjazną atmosferę pracy - u nas możesz być sobą! Szukamy osób otwartych, zorganizowanych i poszukujących pracy na dłużej! W pracy cenimy profesjonalizm, zaangażowanie i współpracę, a wspólnie tworzymy atmosferę, która co roku jest najwyżej oceniana w badaniach satysfakcji z pracy. Jeśli chcesz dołączyć do naszego Wyjątkowego Teamu, wyślij nam swoją aplikację poprzez formularz aplikacyjny: https://tiny.pl/ctbpb
Opis oferty pracyPoszukuje dziewczyny/KOBIETY chętniej do pracy na stanowisku: Sprzedawca w sklepie outlet odzież/obuwie. Bydgoszcz ulica: Nakielska Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie m.in. za: • obsługę Klientów sklepu stacjonarnego oraz internetowego na allegro, • obsługę kasy fiskalnej, • rozładunek dostaw, wysyłkę towaru kurierem, wystawianie aukcji z towarem na allegro (prezentowanie na sobie asortymentu odzieży w postaci fotografii zdjęć do aukcji), • ekspozycję towarów. Wymagania: • obsługa kasy fiskalnej, doświadczenie na podobnym stanowisku, • odpowiedzialność i zaangażowanie, • komunikatywność, • rzetelność i uczciwość, • punktualność. Oferuje: · umowę o pracę w systemie zmianowym na pełen etat, możliwość pracy zdalnej, · możliwość dopasowania grafiku, na początku okres próbny do 3 miesięcy umowa zlecenie, · atrakcyjne wynagrodzenie + premie sprzedażowe, 3500 zł plus dodatek 3000- relacja z szefem po godzinach pracy lub w pracy, · przyjazną atmosferę w pracy. Proszę o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję". Rozpatrze tylko zgłoszenia wraz z dołączonym osobno ZDJĘCIEM lub ZDJĘCIAMI SYLWETKI
Sieć sklepów BIGA w branży handlowej jest uznawana za odpowiedzialnego, odważnego i kreatywnego kontrahenta biznesowego. Odpowiedzialnego - ponieważ prowadzenie działalności gospodarczej, to poważne przedsięwzięcie. Odważnego - ponieważ zawsze szukamy innowacyjnych rozwiązań sprzedażowych. Kreatywnego - ponieważ wiele razy zaskakujemy pomysłami na ciekawą komunikację o marce BIGA. Wspólnie możemy więcej - zapraszamy do współpracy! Poszukujemy: AJENTA - osoby do prowadzenia sklepu z odzieżą używaną i nową w Bydgoszczy Oczekujemy: • prowadzenia sklepu Biga zgodnie z standardami firmy, • zaangażowania w realizację celów sprzedażowych, • dbałości o wizerunek firmy oraz jakość obsługi Klienta, • umiejętnego zarządzania towarem, • uczciwości, • prowadzenia mediów społecznościowych, Wymagamy: • zaangażowania i samodzielności w działaniu, • zorientowania na potrzeby Klienta, • umiejętności obsługi komputera, • gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej oraz osobistego zarządzania sklepem, • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w handlu, NIE WYMAGAMY WKŁADU WŁASNEGO ANI WEKSLI!!! Oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie – stała podstawa + prowizja od sprzedaży, • umowę ajencyjną na czas nieokreślony, • wyremontowany i w pełni wyposażony sklep – my płacimy za lokal, • sprawdzony koncept handlowy na stabilny biznes, • silną i rozpoznawalną markę, • przygotowanie do zarządzania sklepem: odbędziesz profesjonalne, bezpłatne szkolenie przed rozpoczęciem współpracy, • opiekę Managera Regionu, • samodzielność w doborze pracowników - możesz współpracować ze swoją rodziną i znajomymi. Osoby zainteresowane podjęciem współpracy prosimy o przesyłanie aplikacji w odpowiedzi na ogłoszenie. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, aby po zakończeniu rekrutacji Twoje CV pozostało w naszej bazie danych zamieść w swoich dokumentach aplikacyjnych poniższą zgodę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Jeśli masz pomysł na zarabianie pieniędzy bo jesteś handlowcem - pośrednikiem, ale nie masz spokojnego biura - lokalu - pokoiku ! Żeby spokojnie pracować lub nawet mieszkać - to ja mogę Ci taki pokoik wynająć oczywiście z dostępem do sanitariatów i kuchni za umówione pieniądze za miesiąc lub za współpracę i wspólny handel produktami albo usługami jakiejś tam firmy. Nie ważne skąd pochodzisz ! Ja jestem pod Wodzisławiem Śląskim ! Blisko różnych wczasowisk i uzdrowisk ! Mam tu trzy pokoje po 20 m2 każdy w mieszkaniu na pierwszym piętrze !W domu jednorodzinnym, ale dużym ! Jest parter gdzie mieszkamy my ! Czyli ludzie w wieku 57 lat, 59 lat, i 80 lat. Jest piętro gdzie będziecie mieszkać WY. I jest jeszcze poddasze, na którym mogą zamieszkać kiedyś dalsi trzej handlowcy. Uwaga !!! Nie musisz tu mieszkać sam !!! Możesz mieszkać tu ze swoją dziewczyną !!! Możesz tu zamieszkać ze swoim chłopakiem !!! Mężem, chłopakiem, konkubentem, narzeczonym !!! Żoną, dziewczyną, konkubiną, narzeczoną !!! Uwaga !!! Jesteśmy bardzo tolerancyjni, ale dla ludzi, którzy umieją się zachować w każdej sytuacji !!! Nie palą papierosów i nie piją alkoholi !!! Palimy jedynie na podwórku w wyznaczonym miejscu !!! Pijemy tylko w umiarkowanych ilościach !!! I tylko okazjonalnie !!! Dlatego nawet studentów nie zapraszamy !!! Zapraszamy czynnych zawodowo handlowców !!! DO DOMU PRACY HANDLOWEJ TWÓRCZEJ !!! Uwaga !!! Każda osoba - może tu przyjechać na miesiąc i potraktować przyjazd jako wczasy - lub na 5 lat i potraktować ten przyjazd jako tymczasowe zamieszkanie !!! Balbina i Gucio - Zapraszamy ! 501 - pokaż numer telefonu - . i 501 - pokaż numer telefonu - . Na chętnych czekamy raczej pod telefonami !!!