Wszystkie ogłoszenia w kategorii Przedstawiciel handlowy
Witam poszukuję kilku osób do pracy jako konsultant/ka ds. obsługi klienta. Praca w pełni zdalna, łatwa i przyjemna. Elastyczne godziny pracy - sam/a decydujesz, czy ma być to twoje główne źródło zarobku, czy praca dodatkowa. Nie wymagamy żadnego doświadczenia, wszystkiego uczymy na bezpłatnym szkoleniu i jest to proste do opanowania :). Od razu informuję, iż praca nie opiera się na polecaniu jakichś produktów znajomym itp!!! Będziesz się kontaktował/a wyłącznie ze stałą bazą klientów i przeprowadzał/a ich przez proces rekrutacji. Zarobki od 2000 do nawet 10000 zł miesięcznie, w zależności od tego ile czasu będziesz w stanie poświęcić i od twojego zaangażowania. Praca w pełni legalna, rozliczamy się z urzędem skarbowym. Tylko dla osób poważnie zainteresowanych, potrafiących zaangażować się w pracę, komunikatywnych, pełnoletnich i pragnących stale się rozwijać ;). Zapraszam do kontaktu, lista miejsc ograniczona ;). Z wybranymi kandydatami będę się kontaktować przez Whatsapp :)
Zatrudnię sprzedawcę do sklepu zoologicznego znajdującego się w Bydgoszczy. Praca na cały etat. Szczegóły do uzgodnienia. Praca od 8 do 16. Wymagane doświadczenie w pracy w sklepie zoologicznym. Zapraszam do kontaktu osoby powyżej 30 lat. Mile widziane osoby z grupą. Chętne osoby proszę o kontakt telefoniczny: 79*******00
Dołącz do grona sprzedawców. W 2024 roku planujemy dalszy rozwój sieci sprzedaży.Zapraszamy do aplikowania!Każdemu Sprzedawcy zapewniamy:system wynagrodzenia prowizyjnego,szkolenie wstępne przygotowujące do sprzedaży produktów LOTTO,umowę zlecenie w firmie o silnej, ugruntowanej pozycji na rynku,możliwość udziału w konkursach sprzedażowych i programach motywacyjnych,elastyczne godziny pracy,możliwość stałego podwyższania swoich kwalifikacji zawodowych z zakresu sprzedaży poprzez szkolenia.Jako Sprzedawca będziesz:aktywnie sprzedawał produkty LOTTO,zapewniał wysoką jakość obsługi klienta zgodnie ze standardami obsługi klienta,osiągał wskaźniki sprzedażowe,wypłacał wygrane zgodnie z regulaminami gier i loterii,dbał o utrzymanie właściwej wizualizacji kolektury oraz ekspozycji materiałów reklamowych i informacyjnych oraz porządku w punkcie sprzedaży.Wyślij swoje CV jeżeli:masz doświadczenie w obsłudze klienta i znasz standardy obsługi klienta (mile widziane),posiadasz nienaganną opinię,posługujesz się językiem polskim w stopniu wystarczającym do obsługi klientów,jesteś elastyczny i masz możliwość pracy w kilku punktach,jesteś odpowiedzialny i rzetelny,umiesz współpracować z ludźmi i łatwo nawiązujesz kontakt z innymi.
Doradca klienta w salonie optycznymZakres obowiązków:obsługa klienta zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmierealizacja planów sprzedażowychdbałość o asortyment i salonwykonywanie drobnych napraw i dopasowań okularówWymagania:wymagane doświadczenie w branży optycznej, bądź kierunkowe wykształcenie optyczneoferta skierowana jest również do osób w trakcie nauki z dziedziny optyki lub optometrii, warunkiem zatrudnienia jest jednak praca w pełnym wymiarze godzinumiejętność pracy w zespolewysoka kultura osobistaenergia oraz uśmiech i pozytywne nastawienieodpowiedzialność, sumienność i zaangażowanie w pracęwykształcenie średnie lub wyższeOferujemy:pracę w oparciu o umowę o pracę, na pełen etat lub umowa zlecenie,wynagrodzenie stałe + premię uzależnioną od efektywności,ciekawą i rozwojową pracę w profesjonalnym i miłym zespole,zdobycie bogatego doświadczenia oraz szkolenia z dziedziny sprzedaży i optyki.
Blue Boson Tech. S.A. – firma technologiczna, będąca częścią międzynarodowej grupy kapitałowej, działająca na terenie całej Europy w branży odnawialnych źródeł energii (produkty strukturyzujące wodę, termomodernizacja – pompy ciepła, fotowoltaika, magazyny energii, elektrownie wiatrowe, ocieplenia budynków, klimatyzacje, rekuperacje, wymiana drzwi i okien) oraz produktach finansowych (kredyty, leasingi, dotacje) - poszukuje osoby na stanowisko przedstawiciela handlowego na terenie Bydgoszczy i okolic.Doświadczenie nie jest wymogiem, uczymy wszystkiego od podstaw!Oferujemy:• Pracę w formie stałego lub dorywczego zatrudnienia• Elastyczne godziny pracy• Możliwość rozwoju w oparciu o indywidualne aspiracje i plany rozwojowe• Wpływ na rozwój firmy i możliwość wdrażania własnych pomysłów• Sprawny przepływ informacji• Transparentną ścieżkę kariery• Niezbędne narzędzia do pracy• 4000 zł za realizację planu• 1000 - 2000 zł premii• Auto służbowe za realizację planu• Wyjazdy integracyjneObowiązki na danym stanowisku:• Zaangażowanie oraz mobilność• Poszukiwanie klientów indywidualnych oraz biznesowych• Realizowanie zaplanowanych celów• Cykliczne raportowanie wyników• Udział w codziennych szkoleniach technicznych i produktowychWymagany język polski na poziomie komunikatywnym!
Chcesz dorobić, a może szukasz nowych wyzwań zawodowych? Dołącz do jednych z najlepszych w branży OZE! Działamy dynamicznie, oferując elastyczne godziny pracy i pełne wsparcie na każdym etapie. Nie masz doświadczenia? Nie szkodzi – wszystkiego Cię nauczymy!Wynagrodzenie: 5800 - 15 000 zł/mies. brutto Forma zatrudnienia: Pełen etat lub elastyczne godziny Branża: Odnawialne Źródła Energii (OZE) System wynagrodzeń: Gwarantowana podstawa + prowizjaDlaczego warto z nami pracować?Praca z liderami rynku OZE – nasza firma cieszy się uznaniem w branży i ciągle się rozwija.Elastyczność – sam decydujesz, kiedy pracujesz. To doskonała opcja dla osób na etacie lub szukających dodatkowego źródła dochodu.Atrakcyjne wynagrodzenie – stała podstawa plus prowizje za wyniki dają Ci możliwość naprawdę dobrych zarobków.Pełne wsparcie – od dnia pierwszego masz zapewnione profesjonalne szkolenie i pomoc naszych doświadczonych menedżerów.Konkursy i bonusy – dla najlepszych mamy przygotowane dodatkowe nagrody, które motywują do osiągania jeszcze lepszych wyników.Rozwój i awans – Twoje wyniki mogą szybko przełożyć się na awans, a my damy Ci do tego wszelkie narzędzia.Czym będziesz się zajmować?Pozyskiwaniem nowych klientów i budowaniem swojej bazy kontaktów.Kompleksową obsługą klienta – od analizy potrzeb po tworzenie ofert.Aktywną sprzedażą i prezentowaniem nowoczesnych rozwiązań OZE.Kogo szukamy?Osób z pozytywną energią, które chcą się rozwijać i dobrze zarabiać.Ludzi z wysokimi kompetencjami miękkimi – umiejętności komunikacyjne i zaangażowanie to podstawa w naszej pracy.Chętnych do nauki – doświadczenie nie jest wymagane, wszystkiego Cię nauczymy!Dlaczego teraz jest najlepszy czas?Aktualnie branża OZE przeżywa ogromny rozwój, a to za sprawą rządowych dotacji, takich jak program „Czyste Powietrze” oraz wielu innych inicjatyw. Klienci są coraz bardziej zainteresowani inwestycjami w odnawialne źródła energii, co daje naszym handlowcom jeszcze więcej możliwości na sukces sprzedażowy i wyższe zarobki. Teraz jest idealny moment, aby wejść do branży i skorzystać z tej fali!Nie czekaj, wyślij swoje zgłoszenie już dziś i wykorzystaj ten wyjątkowy czas na rozwój swojej kariery!
Oczekujesz WIĘCEJ niezależności i czasu, by realizować się zawodowo? A może czas na WIĘCEJ wartościowych relacji, wyzwań, i docenienia finansowego? Dołącz do nas i daj sobie przestrzeń… na WIĘCEJ. W Nationale-Nederlanden znajdziesz WIĘCEJ poczucia, że nie tylko sprzedajemy, ale przede wszystkim – pomagamy.Twój zakres obowiązków:• Pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz firmowych• Spotkania z klientami oraz stały kontakt telefoniczny• Aktywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych.• Wysoki poziom obsługi portfela klientów oraz dopasowywanie oferty do ich potrzeb.To oferujemy:• Atrakcyjne wynagrodzenie. (Wynagrodzenie w przedziale 4 000 – 15 000 zł).• Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe, za które MY Tobie zapłacimy!• Wsparcie od najlepszych z branży ubezpieczeniowej.• Elastyczne godziny współpracy. Grafik dopasowujesz do swojego życia prywatnego. Nie na odwrót.• Praca w biurze czy w domu? To Ty podejmujesz decyzję – działamy hybrydowo.• Poza wynagrodzeniem zapewniamy prywatne ubezpieczenie medyczne, kartę MultiSport, ubezpieczenie grupowe, programy motywacyjne i konkursy sprzedażowe.• Z nami nie będziesz stać w miejscu – możesz się rozwijać i w przyszłości objąć stanowisko Menedżera Zespołu Sprzedaży lub Dyrektora Filii. U nas bazę klientów pomoże Ci skompletować Twój manager. Za to na starcie wymagamy od Ciebie:• Wykształcenia min. średniego – warunek konieczny• Daru przekonywania.• Przedsiębiorczości, zaangażowania i nastawienia na realizację celu.• Otwartości na współpracę w oparciu o umowę B2B.• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta. (Ale jeśli masz wszystko, co wymieniliśmy wyżej, to zapewnimy Ci odpowiednie narzędzia i szkolenia, które przygotują Cię do tego zawodu!)Brzmi dobrze? Aplikuj!Opis firmy:Malowanie trawy na zielono? Nie w naszym przypadku! W Nationale-Nederlanden o pracy mówimy wprost. Liczy się troska, bezpieczeństwo i zaangażowanie. Jak dbamy o to, co ważne? Nie zawsze jest łatwo! Sukces zawodowy nie spada z nieba i mocno na niego pracujemy. Ale powiemy prosto z mostu – jeśli się zaangażujesz, szybko przekonasz się, że warto.
Praca w sklepie z telefonami komórkowymi oraz obsługa zamówień internetowych.Wymagania:dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godz 9-17bardzo dobra obsługa komputeraobsługa klienta na wysokim poziomie (klient stacjonarnie oraz obsługa zamówień internetowych)status studentamile widziane zainteresowania w branży elektronicznejOferuję:pracę stacjonarnie w sklepie w Fordoniemiła atmosfera pracyumowa zlecenie w wymiarze 8h dzienniestawka: 28,10 zł/h
Jesteśmy firmą, która nieustannie pędzi do przodu. Specjalizujemy się w pozyskiwaniu klientów poprzez skuteczne działania marketingu bezpośredniego. Nasza misja? Dostarczanie topowych usług naszym klientom i tworzenie miejsca pracy, które inspiruje i motywuje. Dołącz do nas i razem zmieniajmy zasady gry w pozyskiwaniu klientów!Twój zakres obowiązkówPozyskiwanie klientów najskuteczniejszą metodą, której Cię nauczymyBudowanie trwałych relacji z klientamiZapraszanie klientów na spotkania informacyjneRaportowanie wynikówNasze wymaganiaChęci do nauki i rozwojuKomunikatywności i otwartościDeterminacji do osiągania wynikówPosiadania prawa jazdy kat. BTo oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie: podstawa plus premie od wyników, bez górnego limitu zarobkówSamochód służbowy do celów służbowych i prywatnych, z pełnym bakiemDynamiczne środowisko pracy: Praca w młodym, energicznym zespoleSzkolenia i rozwój: Możliwość szybkiego awansu w strukturach firmyWyjazdy integracyjne: Cykliczne, atrakcyjne wydarzenia integracyjneElastyczny czas pracy: Możliwość dopasowania godzin pracy do swoich potrzebWsparcie zespołu: Profesjonalne materiały i narzędzia sprzedażoweMożliwość szybkiego awansu: Klarowna ścieżka karieryRozwój osobisty: Regularne szkolenia i warsztatyPrzyjazna atmosfera: Praca w zgranym i wspierającym się zespoleDodatkowe benefity: Programy motywacyjne, nagrody za osiągnięciaPozapłacowe benefity: Dostęp do zajęć sportowych, karnety na siłownię, prywatna opieka medycznaUdział w wydarzeniach sportów
Czy chcesz stać się częścią firmy, której misją jest łączenie ludzi z Naturą? Jesteś gotowa/y na odkrycie nowych możliwości w Rocher Group? Dołącz do marki Yves Rocher! "Od rośliny do skóry" - kontrolujemy cały cykl życia naszych produktów. Bycie pracownikiem Yves Rocher oznacza bycie częścią Zespołu pełnego pasji i pozytywnych ludzi, zaangażowanych w ochronę bioróżnorodności, którzy jednocześnie oferują naszym klientom najwyższej jakości obsługę. Świat się zmienia, przekształca, a marka Yves Rocher rozwija się w zgodzie z tą ewolucją. Przyjdź i napisz nową stronę historii Yves Rocher! Beauty Advisor Yves Rocher Bydgoszcz Galeria Pomorska Szukamy osób do naszego zespołu, które: • są otwarte i łatwo nawiązują relacje; • są zmotywowane, a zmiany traktują jako nowe wyzwanie; • na co dzień chcą doradzać naszym klientom w doborze odpowiednich kosmetyków; • interesują się kosmetykami i branżą kosmetyczną; • są gotowe do pracy w różnych porach dnia i w różne dni tygodnia; • obsługa komputera nie stanowi dla nich większego problemu. Twoje doświadczenie w handlu będzie dodatkowym atutem! Co możemy Ci zaoferować: • bycie częścią międzynarodowej rodziny o francuskich korzeniach; • udział w onboardingu, szkoleniach i wewnętrznych inicjatywach CSR; • możliwość awansu i rozwoju w interesujących cię dziedzinach; • atrakcyjny system premiowy; • profesjonalne szkolenia produktowe i sprzedażowe; • konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami; • dostęp do wysokiej jakości kosmetyków; • bogaty fundusz socjalny (punkty gromadzone na platformie kafeteryjnej, które możesz przeznaczyć na: rozrywkę, zakupy online, sport, turystykę); • ubezpieczenie na życie; • kulturę pracy, opartą na zaufaniu, szacunku, współpracy, odpowiedzialności i otwartości.
OPISPoszukujemy dynamicznej i ambitnej osoby na stanowisko Przedstawiciela Handlowego. Jeśli masz pasję do sprzedaży i chcesz dołączyć do naszego zespołu, ta oferta jest dla Ciebie!Obowiązki:Odbywanie spotkań z osobami zainteresowanymi naszymi usługami.Przedstawianie oferty dostosowanej do potrzeb klientów na podstawie uzyskanych informacji.Tworzenie optymalnych ofert handlowych i podpisywanie umów z klientami.Wymagania:Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z klientami.Nastawienie na wyzwania i chęć zdobywania nowej wiedzy.Oczekiwanie od życia czegoś więcej niż 2000 zł - 3000 zł miesięcznie oraz niechęć do pracy w zamkniętych przestrzeniach.Dyspozycyjność.Prawo jazdy kategorii B.Doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem.Jeśli spełniasz powyższe wymagania, nie zastanawiaj się i dołącz do naszego zespołu!Oferujemy:Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z przyjazną atmosferą i młodym zespołem.Atrakcyjne wynagrodzenie (10 000 zł - 30 000 zł).Samochód służbowy.Cotygodniowe szkolenia sprzedażowe.Możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
Opis oferty pracyAgencja ochrony Poszukuje na stanowisko Przedstawiciel handlowy Miejsce Pracy : Bydgoszcz Twój zakres obowiązków aktywne pozyskiwanie nowych Klientów budowanie podtrzymywanie relacji z Klientem przygotowanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych Wymagania : umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych dobrej organizacji czasu pracy zaangażowania w wykonanie zadań niekaralność prawo jazdy kat B własny samochód ( zwracamy koszty użytkowania ) Oferujemy : zatrudnienie w formie umowy zlecenia atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne niezbędne narzędzia pracy stała praca z możliwością przejścia na umowę o pracę. praca od 01.10 2024
Firma MixMed zatrudni do nowo otwieranego sklepu osoby na stanowisko:Sprzedawca Sprzętu MedycznegoMiejsce pracy: Bydgoszcz Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:· Sprzedaż asortymentu medycznego w salonie· Obsługę pacjentów· Przygotowanie dokumentacji NFZ oraz sprzedażowej· Pracę w zespole· Zamawianie towarów· Stałe dbanie o rozwój i wizerunek firmyOd kandydatów oczekujemy:· Wykształcenie kierunkowe: technik ortopeda, (technik, licencjat, mgr.) fizjoterapeuta, technik farmacji, magister farmacji, lub wykształcenie średnie z ukończonym kursem z zakresu towaroznawstwa materiałów medycznych· Duża samodzielność w działaniu, doskonała organizacja pracy własnej· Umiejętności sprzedażowe· Komunikatywność i odpowiedzialność· Znajomość realizacji zleceń NFZ będzie dodatkowym atutemOferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęWynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i efektów pracyNiezbędne narzędzia pracyMożliwość odbycia szkoleń podnoszących kwalifikacje.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko"Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail z Portalu.
Nowo otwarty Butik Voga odzieżowy CH FOCUS poszukuje sprzedawcy do swojego zespołu. Butik partnerski marki O LA VOGASzukamy do Pracy osoby:*z biegłą znajomością pracy na socjal mediach *zorganizowanej*z wysoką kulturą osobistą*z doświadczeniem na podobnym stanowisku*dyspozycyjnej od poniedziałku do soboty.wymiar pracy-cały etatWięcej informacji pod numerem telefonu 72*****53Wyślij CV droga mailową na adres: vogabutik(MAŁPA)op.pllub stacjonarnie CH FOCUS butik VogaPraca od zaraz
Centrum Instalacji REDinstal - zatrudni na stanowisko sprzedawca / magazynierPraca stacjonarna w Bydgoszczy lub w ŻninieTwój zakres obowiązkówObsługa przyjmowania i wydawania towarówObsługa instalatorów w hurtowni,Pilnowanie porządku na magazynie,Pilnowanie zgodności stanów magazynowch.Nasze wymaganiaMile widziana znajomość branży techniki grzewczej, sanitarnej, HVACMile widziana wiedza techniczna w tym obszarzeDobra organizacja pracy i umiejętność samodzielnego planowania działańUmiejętność pracy w zespole i współpracy z innymi działami w hurtowniSilna motywacja do pracy i ciągła nauka oraz determinacja w realizacji celów Łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z klientamiCzynne prawo jazdy kat. BTo oferujemyCiekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowejMożliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacjiREDinstal jest firmą z wieloletnim doświadczeniem w branży instalacyjnej. Zajmujemy się techniką grzewczą, techniką sanitarną oraz odnawialnymi źródłami energii, zarówno sprzedażą jak i instalacją. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko Handlowiec.Jeśli jesteś człowiekiem z pasja posiadasz doświadczenie zawodowe, znasz rynek to właśnie Ciebie szukamy.Twój sukces - będzie naszym wspólnym rozwojem.
VISUAL MERCHANDISER/KA (DEKORATOR/KA)Miejce pracy: Bydgoszcz - Zielone Arkady - NOWA LOKALIZACJA PRIMARK W POLSCEPonieważ jesteśmy ambitni Primark to największa irlandzka marka odzieżowa. Od ponad 50 lat oferujemy naszym Klientom najnowszą modę, kosmetyki i wyposażenie do domu - zgodnie z hasłem: „Niesamowita Moda w Niesamowitych Cenach”.Ponieważ jesteś niepowtarzalny/a W Primark każdy z nas ma znaczenie. Jesteśmy ambitni i niepowtarzalni… i szukamy ludzi takich jak my do naszego zespołu. Dołącz do nas jako Doradca Klienta i przekonaj się, co czyni naszą organizację wyjątkową – dynamiczne tempo, świetne produkty oraz wspaniali koledzy i koleżanki. Poznaj naszą społeczność, w której wszyscy się wspierają i wspólnie stawiają czoła wyzwaniom.Jakie będą Twoje zadania?Dbanie o właściwą ekspozycję i uzupełnianie produktu, aby zapewnić naszym Klientom wspaniałe wrażenia podczas zakupów.Aranżacja sklepu oraz okien wystawowych zgodnie ze standardami marki i aktualnymi trendami.Tworzenie oraz ekspozycja materiałów dekoracyjnych i promocyjnych (plakaty, broszury, szyldy cenowe).Wdrażanie działań dekoracyjnych wspierających sprzedaż.Inspirująca stylizacja manekinów.Czego od Ciebie oczekujemy?Wiemy, że każdy jest inny i cenimy różnorodność. Dlatego nie ma jednego typu idealnego pracownika, który sprawdzi się w Primark. Każdy z nas jest wyjątkowy i wnosi swój niepowtarzalny charakter do naszych sklepów.Najważniejsze czego szukamy, to:wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku w branży odzieżowejchęć zapewnienia wyjątkowego doświadczenia Klientowi poprzez fantastyczną prezentację produktuumiejętność pracy zespołowejkreatywność, zainteresowanie modą i najnowszymi trendamiwyobraźnia przestrzenna oraz wysoko rozwinięte umiejętności manualnezaangażowanie i dokładnośćotwartość na pracę w trybie zmianowym oraz w weekendyCo będzie na Ciebie czekać w Primark?Wyjątkowe perspektywy: Otwórz wspólnie z nami nasz pierwszy sklep w Bydgoszczy, który będzie już siódmym sklepem Primark w Polsce! To doskonała okazja, by zbudować coś od podstaw oraz by wspólnie z nami rozwijać naszą markę.Zespół, który będzie Cię wspierać i od którego możesz się wiele nauczyć.Możliwość udziału w międzynarodowych projektach, w tym we wsparciu otwarć nowych sklepów w regionie.Możliwości rozwoju – udział w szkoleniach, program talentowy umożliwiający rozwój swoich talentów oraz program relokacyjny, który wspiera naszych Kolegów i Koleżanki, jeśli chcą zmienić miasto lub kraj, w którym pracują.Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie – umowa o pracę już od pierwszego dnia.Możliwość pracy w różnym wymiarze godzin - pełny, bądź niepełny etat.Pakiet dodatkowych benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna w Medicover, kafeteria, stała zniżka pracownicza, Pracowniczy Plan Kapitałowy.Przyjazne miejsce pracy - prysznic, bezpłatny dostęp do wifi i komputera, strefę relaksu z automatami z kawą i przekąskami.Program wsparcia „Porozmawiajmy”, oferujący bezpłatne wsparcie w zakresie psychologicznym.Dołącz do nas i aplikuj już dziś! Ponieważ potrafisz inspirować.
eSmokingWorld to największa nowoczesna sieć sprzedaży e-papierosów i alternatywnych produktów nikotynowych w Europie, której od 2015 roku zaufało już kilkaset tysięcy klientów.Praca w oparciu o Umowę Zlecenie jako wsparcie Zespołu w naszych punktach w Bydgoszczy jako skoczek,Zmiany 12h, godziny otwarcia: 9-21.Czym będziesz się zajmować?Sprzedażą produktów oraz realizacją celów sprzedażowychObsługą Klienta z pozytywnym nastawieniemDbaniem o punkt sprzedaży oraz ekspozycję produktówTerminowym otwieraniem oraz zamykaniem dnia pracyObsługą reklamacji oraz dostawDoświadczenie w sprzedaży i znajomość produktów nie są wymagane – w pierwszych dniach skupimy się na wdrożeniu Cię w nową rolę.Zgłoś się już teraz, jeśli:Jesteś osobą pozytywną, otwartą, uśmiechniętą oraz potrafisz budować i utrzymywać relacje z ludźmi.Potrafisz aktywnie słuchać innych oraz działać w zespole, ale również samodzielnie.Szybko się uczysz i angażujesz w wykonywane obowiązki z sumiennością i odpowiedzialnością.Jeśli to właśnie Ty – zostań częścią naszego zespołu!U nas jest inaczej, skupiamy się na Tobie:Ustalaj swój grafik – oferujemy elastyczne godziny pracy, pogodzenie dodatkowych aktywności nie powinno być problemem.Miej wpływ na swoje wynagrodzenie – skorzystaj z naszego przejrzystego systemu premiowego.Zapewniamy szeroki wachlarz dostępnych benefitów – chcemy zadbać o Ciebie i Twoją rodzinę.Nabierz doświadczenia w sprzedaży oraz obsłudze klienta i pozwól swojej karierze się rozkręcić – przeprowadzamy szkolenia produktowe i sprzedażowe już od pierwszego dnia pracy.Jesteśmy odpowiedzialnym pracodawcą – zapewniamy wypłatę zawsze na czas i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Zawsze możesz liczyć na wsparcie Twojego przełożonego i zespołu – dobre towarzystwo i sympatyczna atmosfera w pracy są dla nas niezmiernie ważne.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:SPRZEDAWCA / DORADCA KLIENTAdo salonu Giacomo Conti w w Galerii Zielone Arkady w BydgoszczyJeśli interesujesz się modą, z uwagą śledzisz najnowsze trendy, jesteś osobą energiczną i komunikatywną, chcesz dzielić się swoją wiedzą i doradzać w zakupach naszym klientom, to z pewnością zainteresuje Cię nasza oferta pracy;)Co oferujemy?•zatrudnienie w oparciu o UMOWĘ O PRACĘ w dynamicznie rozwijającej się firmie• szkolenia i warsztaty podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe, prowadzone przez wyspecjalizowaną kadrę•motywacyjny system wynagrodzeń• realne możliwości awansu w strukturach wewnętrznych firmy•zniżkę pracowniczą na zakup produktów Giacomo ContiCzym będziesz się zajmować?• profesjonalną obsługą klientów, zgodną ze standardami firmy• aktywną sprzedażą produktów Giacomo Conti• dbaniem o odpowiednią ekspozycję towaru zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie• realizacją planów sprzedażowych• dbaniem o porządek i estetyczny wygląd salonuKogo poszukujemy?• poszukujemy osób, które pasjonują się modą , są energiczne a praca z Klientem sprawia im radość• chcą się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności• są zaangażowane w wykonywaną pracę• potrafią współpracować w zespole• mają doświadczenie na podobnym stanowiskuPrzyjmujemy aplikacje wyłącznie przez formularz zgłoszeniowy olx. Prosimy o dołączenie cv
OPISSzukasz pracy, która pozwoli Ci stabilnie żyć i zmieniać świat na lepsze? Chcesz się rozwijać i dbać o ekologię? Może już działasz w branży OZE i chcesz coś zmienić w swoim życiu? Nie masz doświadczenia? Każdy kiedyś zaczynał pomożemy Ci je zdobyć!Nie czekaj! Dołącz do naszego zespołu! Działaj skutecznie. Zdrowa Energia PV zapewnia ponadprzeciętne warunki zatrudnienia, szkolenia, możliwość rozwoju w zgranym zespole. Nasze oczekiwania Pracujemy z ludźmi i dla ludzi. Potrzebujemy Twojej otwartości na innowacje i na potrzeby innychPotrzebujemy Twojej samodyscypliny, odwagi i chęci stania się profesjonalistą w branży OZE Potrzebujemy Twojego zaangażowania Potrzebujemy Twoich dotychczasowych doświadczeń i tego co potrafisz. To cenniejsze niż myślisz Potrzebujemy Twojej wiedzy zdobytej w innych firmach branży OZE, Potrzebujemy z Twojej strony długotrwałej współpracy Twój zakres przyszłych obowiązkówBędziesz pozyskiwać i obsługiwać klientów indywidualnych, biznesowych, rolników oraz wspólnot mieszkaniowych Zaopiekujesz się tym klientami, którzy zgłaszają się ze swoimi potrzebami do Zdrowej Energii PVBędziesz doradzać klientom i budować z nimi ich bezpieczeństwo w zakresie energii elektrycznej i cieplnej Wpłyniesz na rachunki klientów za energię, koszty węgla, gazu. Pomożesz ludziom zrozumieć jak niewiele dzieli ich od bycia bezpiecznym To mamy dla CiebiePrzejrzysty i uczciwy system wynagrodzeniaBardzo atrakcyjny system prowizyjny + system premiowy Terminowość wypłat wynagrodzeniaStabilne zatrudnienie – oparte na umowie B2B lub umowie zlecenia – zdecydujesz, które warunki są dla Ciebie korzystniejszeSamochody służbowe i karty paliwowe - benefity uzależnione od wielkości sprzedażyUnikalne i profesjonalne narzędzia, dzięki którym będziesz wyróżniać się na rynkuWspieramy, szkolimy, wspólnie rozwiązujemy trudniejsze problemyNaszą wiarygodność docenili klienci, dostawcy, monterzy, banki, instytucje odpowiedzialne za dotacje, granty OZENie jesteśmy i nie będziemy korporacją O nasZDROWA ENERGIA PV Sp. z o.o. to firma, której celem jest kompleksowa analiza i pomoc klientom w poprawie efektywności energetycznej ich domów i firm, gospodarstw oraz wspólnot mieszkaniowych do niedawna zapomnianych w korzyściach z transformacji energetycznej. Jesteśmy firmą, której trzon tworzy zespół najbardziej doświadczonych na rynku osób działających w branży OZE od lat. Naszą misją jest współpraca długoterminowa, a nagradzani jesteśmy poleceniami. Dołącz do nas, jeśli chcesz uczestniczyć w projekcie opartym na uczciwych i zdrowych zasadach.Nie jesteśmy w stanie wszystkiego zrobić sami, dlatego potrzebujemy Twojego wsparcia do dalszego wspólnego rozwoju.Skontaktujemy się z każdą zainteresowaną osobą. Czekamy tylko na CV.
przedstawiciel do obsługi klienta, prowadzenie rozmów telefonicznych- pozyskiwanie nowych klientów, branża wydawnicza dział reklam, praca w zespole , obsługa komputera, praca pon.-pt. od 8.00 do 16.00, wynagrodzenie stałe + prowizja i premia- komunikatywność, operatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktu telefonicznego, zaangażowanie w pracę , samodyscyplina- umiejętność pracy w zespole, wiek 25-50 lat ,mile widziane doświadczenie pracy na telefonieMiejsce pracy: DZIELNICA FORDON, CV proszę przesyłać przez olx
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy pracowników sklepu internetowego. Szukamy osób interesujących się modą, pozytywnych, uśmiechniętych oraz kreatywnych . Prosimy o uważne zapoznanie się z ogłoszeniem przed wysłaniem CV. Wymagania:· doświadczenie w branży modowej· umiejętność pracy w zespole jak również na samodzielnym stanowisku· odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywaną pracę· obsługa klienta na wysokim poziomie, wysoka kultura osobista· budowanie relacji z klientami· dobra znajomość obsługi Social Media oraz transmisji sprzedażowych mile widziana chęć uczestnictwa w transmisjach odzieżowychOferujemy:· zatrudnienie w oparciu o umowę o prace· atrakcyjne wynagrodzenie· pracę w milej atmosferzeOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich CV za zdjęciem poprzez olx lub adres email.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Praca szuka człowieka!Do naszego salonu Taurus w Bydgoszcz poszukujemy człowieka na stanowisko:Sprzedawca - pracownik obsługi klientaCo oferujemy:praca w firmie która jest niekwestionowanym liderem rynku bagażników w Polsceatrakcyjne wynagrodzenie związane z uzyskiwanymi wynikami sprzedażyprzyjazne środowisko pracystabilność zatrudnieniakontakt z ciekawymi ludźmiTo praca dla Ciebie jeśli:Twoją pasją są podróże...interesujesz się motoryzacją, sportem, roweramicenisz sobie samodzielnośćjesteś gotowy się zaangażować dla wspólnych celów i wynikówposiadasz podstawowe zdolności manualnemasz doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientaCzekamy na Ciebie
Jako Konsultantka będziesz doradzać naszym Klientkom w kwestii doboru bielizny, oraz tworzyć z nimi spójne, zachwycające stylizacje oparte na naszych kolekcjach. Ważne jest dla nas zachowanie wysokich standardów obsługi, aby nasze Klientki lubiły do nas wracać. Twoim zadaniem będzie również dbałość o wystrój salonu zgodny z naszymi wymogami VM , aktywna praca na salonie oraz komplementacja zamówień sklepu internetowego. Nasze wymagania:· Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne i sprzedażowe - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.· Posiada minimum 2 letnie doświadczenie w sprzedaży w oparciu o KPI.· Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby .· Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.· Jest dyspozycyjna, pracuje w trybie zmianowym oraz w weekendy.· Chce się uczyć i zwiększać swoje kompetencje niezbędne w codziennej pracy. Oferujemy:· Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat.· Atrakcyjne warunki finansowe.· Możliwość awansu w ramach struktury, wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i efektywnymi wynikami sprzedażowymi.· Motywujący system premiowania .· Zniżki na produkty firmowe.
Firma HANDY Gsm poszukuje osoby na stanowisko Doradca klienta-sprzedawca w sklepie z telefonami i akcesoriami GSM na terenie Bydgoszczy. (Fordon) Zarobki w zależności od ilości przepracowanych dni a także od doświadczenia w branży. Mile widziane osoby z długim doświadczeniem. Dniówka na ręke 280-320 zł przy 11 godz pracy (W przypadku studenta 28.1zł na godzine). Bądź wiecej w przypadku osoby doświadczonej w branży. Umowa zlecenie najlepiej dla studenta. Obowiązki/wymagania: -Profesionalna obsługa klienta -Rozpakowywanie oraz Porządkowanie asortymentu na stoisku. -raportowanie sprzedaży -dbałość o porządek w miejscu pracy -zaangażowanie -dyspozycyjność -motywacja w dążeniu do wyznaczonych celów Oferujemy: -Prace w młodym zespole -pełne szkolenia -praca na cały etat -atrakcyjne wynagrodzenia Praca Najlepiej dla osoby doświadczonej w Branży z doświadczeniem bądź wiedza na temat telefonów komórkowych. Praca W systemie godzinowym 10-21 bądz połówki. GRAFIK ustalany z 2 tyg wyprzedzeniem. Zainteresowanych proszę o kontakt w formularzu OLX. Osoby z doświadczeniem w branży GSM pod numerem 73*****85
Dynamicznie rozwijająca się spółka z branży instalacyjnej poszukuje wzmocnień w swoim zespole. Gaia Solar SA zajmuje się sprzedażą hurtową, dystrybucją oraz montażem instalacji fotowoltaicznych, magazynów energii, ładowarek samochodowych, instalacji centralnego ogrzewania, pomp ciepła, rekuperacji, systemów Smart Home oraz wykonywaniem kompleksowej termomodernizacji budynków.Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:Doradca Techniczno-HandlowyMiejsce pracy: województwo kujawsko-pomorskie Oferujemy:Atrakcyjny system wynagradzania - WYSOKIE PREMIENiezbędne narzędzia pracy - SAMOCHÓD SŁUŻBOWY DO UŻYTKU PRYWATNEGOPakiet benefitów pozapłacowych, Kartę MULTISPORT, Ubezpieczenie Grupowe, Prywatna Opieka MedycznaKompleksowe szkolenia wdrożeniowe i sprzedażoweIntuicyjny system do wykonywania wycen i generowania umówTrzy modele możliwej współpracyZadania:Aktywna sprzedaż produktów dla klienta indywidualnego i biznesowegoAktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz biznesowych na produkty znajdujące się w ofercie firmyRealizowanie celów sprzedażowychBudowanie długofalowych relacji z dotychczasowymi klientami firmyKreowanie pozytywnego wizerunku firmyWymagania:Doświadczenie w bezpośredniej sprzedaży w sektorze B2C i B2BPrawo jazdy kat. B.Znajomość narzędzi MS Office, One Drive, Google Apps w stopniu bardzo dobrymDobra organizacja własnego czasu pracy Umiejętność pracy w zespole i w sytuacji stresowej Determinacja w działaniu i zapał do pracy Dyspozycyjność i solidność Znajomość branży OZE jest dodatkowym atutemPoszukujemy wyłącznie osób z doświadczeniem w sprzedaży, które cechuje samodzielność w obsłudze klienta. Kandydata powinna cechować pracowitość, uczciwość i rzetelność w zakresie wykonywanej pracy. Praca w modelu podstawa + wynagrodzenie prowizyjne, samochód służbowy od wypracowanego poziomu sprzedaży.Forma zatrudnienia B2BOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV korzystając z funkcji "APLIKUJ" poniżej lub kontakt telefoniczny pod numerem +48**********76
Oddział w Polsce brytyjskiej marki Lee Cooper (głównie spodnie Jeans) poszukuje sumiennych, odpowiedzialnych i dynamicznych osób do zasilenia naszego zespołu na stanowiskuSPRZEDAWCA w Lee CooperMiejsce pracy: Bydgoszcz Zielone ArkadyAktualnie poszukujemy osób ubiegających się o:• zatrudnienie na niepełny wymiar czasu pracy (praca dodatkowa dla studentów głównie w weekendy, mile widziana dyspozycyjność również w tygodniu np. 2 dni).TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:• obsługa klienta w oparciu o standardy firmy• realizacja planów sprzedażowych• dbanie o ekspozycję towaru na sali sprzedaży, przyjmowanie dostaw oraz utrzymanie porządku w magazynieSZUKAMY OSOBY KTÓRA:• jest pełna pozytywnej energii• lubi kontakt z ludźmi i pracę w zespole• pasjonuje się modą• ma skończone 18 lat• posiada status studentaOFERUJEMY:• ciekawą i pełną wyzwań pracę• atrakcyjne warunki zatrudnienia• elastyczny grafik• szkolenie z zakresu standardów obsługi klienta• pracę w młodym i dynamicznym zespole• atrakcyjne zniżki na zakup odzieży w naszych sklepach. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem portalu OLX Wszystkich zainteresowanych prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.Informujemy, że Administratorem danych jest Kamex II Mlek i Kania sp. j. w Częstochowie przy ul Ogrodowej 66A. Dane przetwarzane są dla potrzeb procesu rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, poprawiania ich, żądania usunięcia, przeniesienia ich oraz prawo do wniesienia skarg. Kamex II Mlek i Kania sp. j nie będzie przekazywać danych innym podmiotom. Dane będą przechowywane nie dłużej, niż jest to niezbędne dla przeprowadzenia procesu rekrutacji, nie dłużej niż 6 miesięcy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Twoim głównym zadaniem będzie zapewnienie doskonałej obsługi Klienta, współpraca z zespołem w zakresie sprzedaży produktów oraz dbanie o czystość i bezpieczeństwo stacji.Główne obowiązki:obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy,sprzedaż produktów i usług Shell,budowanie pozytywnego wizerunku stacji,prace porządkowe,obsługa kasy fiskalnej,dbanie o odpowiednią ekspozycję towarów,osiąganie celów sprzedażowych.Od kandydatów oczekujemy:entuzjazmu i pozytywnego nastawienia,umiejętności pracy w zespole,życzliwego podejścia do współpracowników i Klientów,zaangażowania i motywacji do pracy,gotowości do pracy zmianowej oraz w weekendy,doświadczenia na podobnym stanowisku.Oferujemy:elastyczny czas pracy,zatrudnienie w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin (Ty wybierasz),możliwość podnoszenia kwalifikacji dzięki atrakcyjnemu systemowi szkoleń,stabilne zatrudnienie i umowę o pracę,zniżkę na paliwa,zniżkę na produkty Shell,atrakcyjny system premii i nagród.Nie musisz mieć doświadczenia wszystkiego Ciebie nauczymy!Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez FUH Tomasz Ziółkowski zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”
Apteka, perfumeria, drogeria i salon optyczny? 4 w 1 – nasza specjalność, nasza duma.Super-Pharm to miejsce pracy, które daje szereg możliwości na rozwój zawodowy wynikający z szerokiej oferty produktów i usług. Wyróżniamy się profesjonalnym podejściem do Klientów i naszych Pracowników, dbając przy tym o przyjazną atmosferę. Cenimy zaufanie i otwartość, jesteśmy uważni na potrzeby naszych Pracowników oferując im nie tylko zróżnicowane benefity, ale przede wszystkim szansę na rozwój w strukturach Firmy. Sprawdź poniższą ofertę i zaaplikuj do nas!Zapraszamy do Super-Pharm. Zakres obowiązków:profesjonalne doradzanie Klientom zgodne ze standardami firmydbanie o estetyczny wygląd sklepuobsługa Klienta przy kasieukładanie towaru na półkach zgodnie ze standardami firmymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w obsłudze Klientadostęp do fachowej wiedzy w zakresie asortymentu drogeryjnego i perfumeryjnego Wymagania:zainteresowanie zagadnieniami ze świata zdrowia i urodyotwartość na rozmowę z klientem i doradzanie w zakresie doboru produktówzmysł estetyczny, który pomoże zadbać o atrakcyjny wygląd sklepuenergia i zapał do naukiumiejętność obsługi kasy fiskalnejOferujemy:atrakcyjny pakiet benefitów (rabaty pracownicze, opieka medyczna, karta sportowa)możliwość rozwoju zawodowegoelastyczny grafikścieżka rozwoju w strukturach Firmyotwarta, przyjazna i koleżeńska atmosfera pracyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowy zlecenia, w pełnym lub niepełnym wymiarze
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:Realizację planów sprzedażowych indywidualnych oraz zespołowych.Monitorowanie efektywności prowadzonych działań sprzedażowych i wyników pracowników.Doskonalenie swoich kompetencji.Wspieranie i motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników sprzedażowych.Zarządzanie podległym zespołem - planowanie oraz organizowanie jego pracy.Pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z obecnymi m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta.Kompleksową obsługę Klientów Biznesowych zgodnie z najwyższymi standardami jakości.Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:Posiadasz wykształcenie wyższe - preferowane ekonomiczne.Posiadasz umiejętności dostosowania pracy do zmieniających się oczekiwań biznesowych.Potrafisz umiejętnie budować i motywować zespół oraz dbać o jego rozwój.Jesteś przedsiębiorczy, doskonale zorganizowany i potrafisz pracować wg priorytetów.Masz doświadczenie w zarządzaniu i sprzedaży.Jesteś kreatywny, konsekwentny w działaniu i ambitny.Masz czynne prawo jazdy kat. B.Oferujemy Ci:Wejście w skład zespołu jednej z największych organizacji finansowych, będącej liderem bankowości w Polsce.Uczestnictwo w nowatorskich i zróżnicowanych projektach o skali spotykanej wyłącznie w największych przedsiębiorstwach.Pracę z ekspertami – pasjonatami w swojej dziedzinie.System szkoleń i programów rozwojowych.Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych.Prywatną opiekę medyczną.
Firma CHANGE dynamicznie się rozwija i aktualnie jest obecna na 3 kontynentach, w 9 różnych krajach.W Change Lingerie doceniamy Twoje naturalne piękno. Dla nas każda Kobieta jest wyjątkowa, bo jest sobą! Oddając w Twoje ręce nasze produkty nie dyktujemy Ci jak ma wyglądać kobiece ciało. Gwarantujemy za to spełnienie potrzeb wszystkich Kobiet! Jesteśmy marką, która dąży do bycia najbardziej rozpoznawalną w profesjonalnym doborze bielizny. Dlatego poszukujemy ludzi ambitnych, którzy chcą dzielić z nami ten sukces.Chcesz mieć realny wpływ na rozwój firmy? Ważna jest dla Ciebie jasna ścieżka awansu zawodowego? Zależy Ci na ciągłym podnoszeniu kompetencji?Jeśli 3 razy odpowiedziałaś/eś TAK to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie! Aplikuj na stanowisko Starszego Doradcy Klienta w Galerii Pomorskiej Oferujemy:- jasne ścieżki rozwoju stanowiskowego,- atrakcyjny system premiowy oraz bonusy na produkty firmowe,- bogaty pakiet szkoleniowy stanowiący realne wsparcie,- system kafeteryjny, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe- unikatową kulturę i atmosferę oraz pracę z ludźmi zaangażowanymi w rozwój marki. Twoje obowiązki:- aktywna sprzedaż oraz profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów,- dbałość o bardzo dobry wizerunek, funkcjonowanie i wystrój Salonu,- budowanie trwałych relacji na naszymi Klientami.Nasze oczekiwania:- doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta min. 2 lata- życzliwość innym, uczciwości i uśmiech na co dzień,- ambicja i nastawienia na wspólne osiąganie sukcesów,- dążenie do nieustannego podnoszenia swoich kompetencji. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.Prosimy o załączenie do zgłoszenia następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych dla potrzeb tej jak i przyszłych rekrutacji przez Administratora Danych Osobowych Change of Scandinavia Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi 90-753 przy ul. Żeligowskiego 4/6. Oświadczam, że wszelkie dane osobowe zamieszczone w tym CV zostały podane przeze mnie dobrowolnie. Przyjmuje do wiadomości, że Administrator dla potrzeb przyszłych rekrutacji będzie przetwarzać moje dane osobowe przez okres jednego roku od dnia pozyskania niniejszego oświadczenia. Ponadto potwierdzam, że zostałem poinformowany o tym, że mam prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania danych lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych o ile prawo na to zezwala oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Czy jesteś dynamiczną osobą z pasją do sprzedaży? Chcesz pracować dla lidera w branży upominków, mając do dyspozycji solidne narzędzia i wsparcie? Dołącz do naszego zespołu NERO Dystrybucja Sp. z o.o. jako Przedstawiciel Handlowy i pomóż nam w dalszym rozwoju rynku!Zakres obowiązków:Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami na terenie województw:-pomorskiego-kujawsko-pomorskiego-zachodnio-pomorskiego-łódzkiegoAktywne pozyskiwanie nowych klientów.Realizacja planów sprzedażowych.Promowanie produktów firmy oraz negocjowanie warunków współpracy.Wymagania:Umiejętności negocjacyjne i łatwość nawiązywania kontaktów.Samodzielność, odpowiedzialność i determinacja w realizacji celów.Dyspozycyjność i gotowość do pracy w terenie.Prawo jazdy kat. B.Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży biurowej/upominków/papierniczej.Stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem na rynku upominków.Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system prowizyjny uzależniony od wyników.Narzędzia pracy: tablet, samochód służbowy, telefon komórkowy.Bardzo dużą bazę bieżących klientów oraz możliwość aktywnego rozwoju nowej bazy klientów.Szkolenia produktowe oraz wsparcie merytoryczne.Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Jeśli jesteś pełen pozytywnej energii, lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować ze znanymi markami – dołącz do naszego Teamu!Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Doradca Klienta Sizeer (praca na umowę zlecenie) Do Twoich zadań należeć będzie:· obsługa Klienta,· sprzedaż,· dbałość o wygląd salonu i prezentację produktu,· przyjmowanie dostaw. Mamy dla Ciebie:· możliwość pracy z największymi markami,· pakiet szkoleń wdrożeniowych,· szkolenia produktowe i z zakresu obsługi Klienta,· super atmosferę i zgrany zespół,· elastyczny grafik. Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:· łatwo nawiązujesz kontakty, a praca z ludźmi sprawia Ci przyjemność,· lubisz pracę zespołową,· angażujesz się w powierzone obowiązki. Prześlij swoje CV i dołącz do naszego Teamu!
Jesteśmy firmą zajmująca się wynajmem mieszkań oraz pokoi z wieloletnim doświadczenie, posiadająca ponad 200 mieszkań na terenie Bydgoszczy.Poszukujemy pracownika na stanowisko Pośrednik w wynajmie nieruchomości mieszkalnych.Jeżeli działasz już w branży nieruchomości i masz doświadczenie w pośrednictwie to może właśnie Ciebie szukamy? Zakres obowiązków:Kompleksowe zarządzaniem nieruchomościami,Utrzymywanie dobrych i trwałych relacji najemcami,Realizowanie bieżących spraw związanych z nieruchomością,Udział w procesie podpisywania umów, a także ich negocjowanie, zawieranie i administrowanie w zakresie najmu,Koordynacja działań związanych z pracami konserwacyjnymi i awariami w administrowanym budynku,Obsługa informacyjna mieszkańców,Prezentacja nieruchomości,Tworzenie profesjonalnych ofert wraz z dokumentacją zdjęciowąNasze wymagania:Doświadczenia w obsłudze najmu lub pośrednictwie bądź zarządzaniu nieruchomościami,Systematyczność i samodyscyplina w pracy,Miłego usposobienia, wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,Dyspozycyjności,Odpowiedzialność w działaniu,Prawo jazdy kat. B,Dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz obsługi MS Office,Samodzielności i inicjatywy przy rozwiązywaniu problemów,Umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania czasem,Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;Oferujemy:Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,Pracę w miłym zespole,Atrakcyjny wynagrodzenie netto (na rękę): 3000 zł - 7000 zł,Niezbędne narzędzia pracyProsimy o wysyłanie CV w wiadomości poprzez portal olx. Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje doświadczonych kandydatów na następujące stanowisko:HANDLOWIEC STACJONARNYz doświadczeniem w branży technicznejMiejsce pracy – BydgoszczOpis stanowiska:sprzedaż i doradztwo techniczne,aktywne pozyskiwanie nowych klientów,przygotowywanie i monitorowanie ofert handlowych dla klientów,przygotowanie kompleksowych ofert handlowych dla klientów,bezpośrednia obsługa klientów w siedzibie firmy,nadzorowanie należności, składanie zamówień,Wymagania: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży - warunek koniecznyznajomość branży elektrotechnicznej, elektromechanicznej i automatyki przemysłowejwykształcenie techniczne, niekoniecznie wyższe, jeśli wyższe to preferowane kierunki: elektrotechnika lub automatykaukierunkowanie na realizację celów i zadań sprzedażyumiejętności negocjacyjne, komunikatywnośćsamodzielność, dyspozycyjność oraz bardzo dobra organizacja pracyznajomość pakietu MS Office, obsługa komputera,prawo jazdy kat. BOferujemy: stabilne zatrudnienie w hurtowni,perspektywę rozwoju zawodowego,niezbędne narzędzia pracy i wsparcie, pracę w przyjaznej atmosferzeelastyczny czas pracy,spotkania integracyjne, dofinansowanie do wypoczynku,Dołącz do naszego zespołu!Prześlij do nas swoje CV ze zdjęciem z załączoną klauzulą o ochronie danych osobowych oraz listem motywacyjnym:
Bank Millennium to rozpoznawalna marka i jedna z najnowocześniejszych instytucji finansowych w Polsce. To lider jakości w obszarze obsługi z kompleksową ofertą dla klienta indywidualnego zarówno w oddziałach jak i kanałach zdalnych.Twój zakres obowiązków:Aktywne pozyskiwanie Klientów w nowoczesnym punkcie w galerii handlowejAnaliza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej Wspieranie Klientów w korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnejDbanie o najwyższą jakość obsługi Nasze wymagania:Wykształcenie średnie Łatwość w komunikacji oraz nawiązywaniu relacjiUmiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby KlientówDoświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowychUśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innymGotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy)To oferujemy:Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowościStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Premię uzależnioną od wyników Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędziWszechstronne szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnychKonkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życieDofinansowanie zajęć sportowychZniżki na firmowe produkty i usługiInicjatywy dobroczynneZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z numerem referencyjnym olx/DS/Bydgoszcz poprzez formularz na stronie.
Firma ARTOM BIS od blisko 30lat stara się zarażać swoich klientów pasją do muzyki. Poszukujemy osoby na stanowisko doradcy, sprzedawcy sprzętu audio i obsługi mediów społecznościowych, dla którego muzyką to idealne dopełnienie każdego dnia. Od przyszłego pracownika oczekujemy -wiedzy i ciekawości świata audio -podstawowej wiedzy technicznej z zakresu montażu i obsługi sprzętu audiowizualnego -zainteresowania muzyką -kreatywności, umiejętności obsługi mediów społecznościowych i sklepu online -prawo jazdy kat B. W tej pracy każdego dnia będą towarzyszyć Ci artyści z całego świata. Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV.
sklep CZAS NA HERBATĘGaleria Pomorska ul. Fordońska 141, BydgoszczPoszukujemy sprzedawcy (o statusie studenta). Od kandydata oczekujemy:- swobody i uprzejmości w komunikacji z klientami,- zdolności tworzenia ciekawych i estetycznych prezentów,- podstawowej wiedzy o herbatach i kawach,- kreatywności,- umiejętności pracy w zespole,- dyspozycyjności również w weekendy.Jesteś zainteresowany ?Wyślij swoje CV wraz z informacją o swojej dyspozycyjności.Kontakt: tel. - 69*******90
Agent / Doradca ds. NieruchomościINDEPRO NIERUCHOMOŚCIumowa zlecenie, kontrakt B2BTwój zakres obowiązkówNawiązywanie i utrzymywanie relacji z KlientamiObsługa sprzedaży, zakupu, najmu nieruchomościNasze wymaganiaGotowość do osiągania wysokich zarobkówOptymistyczne usposobienie sprzyjające pracy w zespole specjalistówWysoka kultura osobista i etyka zawodowaZaangażowanie i systematyczność w działaniuTo oferujemyPełne wsparcie w uzyskiwaniu wysokich zarobkówNajwyższe prowizje, rozliczane uczciwie i przejrzyścieGotowe, sprawdzone i skuteczne rozwiązaniaProfesjonalny system szkoleńSwobodę w ustalaniu ilości i czasu pracy.Jasną perspektywę rozwoju kariery, jesteśmy Agencją dla Agentów i Twój sukces jest dla nas najważniejszyElastyczną i atrakcyjną ofertą dla KlientówPrzyjazną atmosferę i bezpieczeństwoOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV
Kim jesteśmy Nasza firma to przyjazne i stabilne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji. Doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami oraz tworzymy nowe miejsca pracy.Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie. Nasza rekrutacja w 4 prostych krokach:złóż aplikację i wypełnij obowiązkową ankietę, która pokaże czy do siebie pasujemyporozmawiaj telefonicznie ze specjalistą pozyskiwania talentówspotkaj się z przyszłym przełożonymczekaj na informację zwrotną Pasujemy do siebie jeżeli:lubisz pracę z ludźmi potrafisz nawiązywać i budować kontakty cechuje Cię pogodne usposobienie, życzliwość i naturalnośćmasz pozytywne nastawienie do zmianwiesz jak ważna jest wiedza, dążysz do jej zdobywania i ciągle się uczyszbudujesz zaufanie poprzez terminowość, słowność i staranność działańrozumiesz różnorodność potrzeb innychmile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawnościZobacz jakie zadania na Ciebie czekająsprzedaż kompleksowa produktów i usług budowanie długotrwałych relacji i lojalność klienta dbanie o wizerunek sektora oraz ekspozycję i oznakowanie oferty produktowejdbanie o zgodność i aktualność stanów magazynowych dbanie o realizację zamówień klientówdbanie o swój rozwój, dzielenie się wiedzą i informacjamidbanie o bezpieczeństwo klientów i pracowników zgodnie z proceduramiI co Ci oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie oraz jego regularne rewizje (uzależnione od kompetencji, poziomu realizacji zadań oraz stażu pracy na danym stanowisku);premię kwartalną, której wysokość zależy od wyników sklepu i działu, w którym będziesz pracować.udział w wynikach - raz w roku otrzymasz środki, które możesz zainwestować w zakup akcji Leroy Merlin;umowę o pracę na 3 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, bo dla nas stabilne warunki zatrudnienia od zawsze są priorytetem;ubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną, bo spokojna i zdrowa przyszłość są najważniejsze;programy rozwojowe, bo stale wspieramy Twój rozwój;dostęp do kursów i szkoleń, bo dzielimy się wiedzą i doświadczeniami;platformę do nauki języków dla Ciebie i Twoich bliskich (eTutor), bo z nami możesz szlifować języki i podbijać świat;platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingowa Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne;platformę benefitów MyBenefit (w tym karta MultiSport), bo dajemy Ci możliwość wyboru;smartfona również do użytku prywatnego, bo lubimy być mobilni w naszej pracy;zniżkę na zakupy w naszych sklepach, bo wspieramy Cię w realizacji Twoich marzeń;pożyczkę na pierwsze mieszkanie, na bardzo korzystnych warunkach, bo ułatwiamy Ci start w samodzielność;dofinansowanie do termomodernizacji, bo dbamy o Twoje oszczędności i myślimy o środowisku;płatny program poleceń pracowniczych, bo wiemy, że nasi Pracownicy są najlepszymi ambasadorami.Znajdź miejsce w Ekipie! Więcej o nas:kariera.leroymerlin.pl/instagram.com/domambasadorowlm/facebook.com/karieraleroymerlin.pl
LUBISZ SPRZEDAŻ? ROZWIJAJ JĄ Z NAMI! Zatroszcz się o naszych klientów i jako DORADCA KLIENTA przejmij odpowiedzialność za: · profesjonalny kontakt z naszymi klientami oraz pomoc w wyborze sprzętów AGD/ RTV,· udzielanie kompleksowej informacji na temat oferowanych produktów,· estetyczną ekspozycję towaru w salonie i komfortowe warunki zakupów,· realizację wyników sprzedażowych.Zyskaj:· stabilną i pewną pracę na etat, w miejscu, w którym dobra atmosfera to codzienność, · dwuskładnikowe wynagrodzenie: pensja + premia (bez limitu!) za osiągane wyniki,· profesjonalny system szkoleń, który pozwoli Ci nabyć niezbędną wiedzę i kompetencje do pracy,· atrakcyjny pakiet benefitów, który pozwoli Ci zadbać o zdrowie, ubezpieczyć się na życie, uprawiać sport (karta MultiSport, firmowy Klub Biegacza, Klub Rowerzysty), zyskać bonus finansowy za polecenia do pracy,· zespół, na który możesz liczyć – lubimy się i wspieramy, bo łączą nas ludzie,· ciekawe doświadczenie i pracę, w której każdy dzień jest inny. W pracy przyda Ci się:· autentyczna pasja do pracy z innymi ludźmi – budowanie relacji to podstawa w tej pracy,· chęć i gotowość do ciągłej nauki oraz realizacji wyników,· zaangażowanie i dobra energia do działania,· minimum średnie wykształcenie.Brzmi dobrze? Aplikuj!
Sieć sklepów Centrum Erotyki zatrudni doradcę klienta do salonu przy ul. Śniadeckich 40 w Bydgoszczy.Marka Centrum Erotyki istnieje na rynku od ponad 20 lat, posiadamy 6 salonów w Polsce oraz sklep internetowy www.centrumerotyki.com.pl. W sposób przyjazny i otwarty doradzamy naszym klientom przy zakupie produktów erotycznych, bielizny i dodatków.Zatrudnimy pracownika na pół etatu na umowę o pracę na stanowisko doradcy klienta.Osoba na stanowisku sprzedawcy będzie odpowiedzialna za:aktywne doradzanie klientom zgodnie ze standardami firmy,zamawianie asortymentu,dbanie o ekspozycję,zapewnienie standardów czystości i jakości w sklepie,realizowanie wysyłek ze sklepu internetowego,raportowanie działań i wynikówCzego oczekujemy:zaangażowania w pracę,doświadczenie zawodowe na stanowisku sprzedawca,umiejętność szybkiego uczenia się,otwartość na kontakt z klientem,umiejętność pracy w zespole,rozwinięte zdolności komunikacyjne i organizacyjne,dobra organizacja pracy,samodzielność,odpowiedzialność.Preferujemy osoby oczekujące długoletniej współpracy we firmie o ustalonej renomie, zapewniającej poczucie stabilizacji. Zapewniamy szkolenie produktowe, wdrożenie do pracy oraz wsparcie.Wynagrodzenie 1688 zł netto (na rękę) + atrakcyjna premia od uzyskanego obrotu.Aby wziąć udział w rekrutacji prześlij swoje CV ze zdjęciem i numerem telefonu. Dodaj kilka słów od siebie pisząc dlaczego jesteś zainteresowana / zainteresowany oferowanym stanowiskiem pracy. Przy rekrutacji pod uwagę będą brane tylko oferty spełniające podane wyżej kryteria.„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”Informujemy, że z wybranymi osobami skontaktujemy się telefonicznie.
Opis oferty pracyDoradca Techniczno-Handlowy Lokalizacja: Bydgoszcz Zakres stanowiska: - prowadzenie aktywnej sprzedaży maszyn CNC, - identyfikowanie i pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie z nimi długotrwałych relacji - świadczenie doradztwa technicznego w zakresie wyboru odpowiednich maszyn CNC, dostosowanych do potrzeb klientów - zarządzanie i prowadzenie warsztatów oraz prezentacji technicznych - udział w branżowych targach i wystawach - reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami. Wymagania: - wykształcenie wyższe techniczne - mile widziane - doświadczenie min. 2 lata w zakresie sprzedaży/obsłudze klienta - sprzedaż, - wysoka kultura osobista, - znajomość technik sprzedaży i bardzo dobre umiejętności interpersonalne - prawo jazdy kat B. - znajomość pakietu MS Office. Oferujemy: - zatrudnienie w rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu na podstawie umowy o pracę lub B2B - pełne wdrożenie produktowe, wsparcie opiekuna handlowego - rozwój zawodowy w dziedzinie technologii obróbki - nielimitowane wynagrodzenie prowizyjne - wsparcie prawne oraz doradztwo podatkowe dla współpracowników B2B. Etapy rekrutacji: I.Przesłanie CV na adres: @ II.Pierwsza rozmowa telefoniczna lub teamsy III.Rozmowa kwalifikacyjna z Klientem i decyzja. Przesyłając CV prosimy Kandydatów o zapoznanie się z poniższą treścią: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Jesteśmy grupą profesjonalistów, którzy każdego dnia wspierają Klientów w stworzeniu obiektu handlowego od samych podstaw. Zapewnimy wysokiej jakości meble i sprzęty konieczne do stworzenia sklepów spożywczych, delikatesów, cukierni i piekarni, drogerii, odzieżowych i przemysłowych oraz wszelkiego rodzaju punktów gastronomicznych.Jesteśmy Zespołem zintegrowanych, kreatywnych i dynamicznych ludzi. Razem współtworzymy markę Profrost i pielęgnujemy wspólne wartości. Atmosfera i komfort w pracy są dla nas bardzo ważne, zwłaszcza, że realizujemy wiele wyzwań i ciekawych projektów.W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy pracownika na stanowisko Doradcy Klienta. Nasza otwarta kultura organizacji i rodzinna atmosfera ułatwią Ci szybkie wdrożenie. Czekamy właśnie na Ciebie.Będziesz odpowiedzialny za:Pozyskiwanie nowych klientówUtrzymywanie relacji z obecnymi klientamiPrzygotowywanie i prezentacja ofert handlowychNegocjacje warunków sprzedaży i zawieranie umówRaportowanie wyników sprzedaży i działań handlowychWspółpraca z innymi działami firmy, takimi jak dział technicznyBudowanie długoterminowych relacji z klientamiNasze wymagania:Doświadczenie w obsłudze klientaUmiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowychUmiejętność negocjacji i finalizowania transakcjiUmiejętności komunikacyjne i prezentacyjne (mile widziane)Samodzielność w realizacji zadań i zarządzaniu czasemUmiejętność pracy w zespole i współpracy z innymi działami firmyDobra organizacja pracy i umiejętność planowania działańGotowość do pracy mobilnejKreatywność, gotowość na wyzwania, dynamikaPrawo jazdy kat. BZnajomość pakietu MS OfficeJęzyk obcy (mile widziany)Podstawowa znajomość AutoCad (mile widziana)Oferujemy Ci:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęSzkolenia produktowe i z kompetencji miękkichWynagrodzenie z systemem prowizyjnymNarzędzia służbowe (np. samochód, komputer, telefon)Możliwość rozwoju osobistegoOtwartą kulturę organizacji i miłą, rodzinną atmosferęPracę w zintegrowanym i sympatycznym ZespoleWsparcie Organizacji i jej pracownikówDbałość o komfort pracy i pielęgnowanie wspólnych wartościElastyczny czas pracy - praca na terenie Polski, siedziba firmy w BydgoszczySkontaktuj się z nami: czekamy na Twoje CV i list motywacyjny.Na Twoje zgłoszenie czekamy do 28 sierpnia
Energy Income to firma start-up działająca w sektorze B2B i B2C związanej z energią odnawialną. Nasz nacisk kładziemy na wprowadzanie nietypowych rozwiązań zarówno w zakresie produktów, jak i podejścia do współpracowników. Zawsze jesteśmy głodni nowych wyzwań.Zapraszamy do dołączenia do naszego zespołu osoby o podobnym myśleniu. Zapraszamy kandydatów w wieku powyżej 20 lat, bez górnego limitu wieku.Posiadamy w naszej ofercie abonament OZE dla firm, turbiny wiatrowe, pozabankowe finansowanie produktów.Twój zakres obowiązkówPrezentowanie i sprzedaż naszych usług i produktów.Aktywne poszukiwanie nowych klientów.Raportowanie wyników.Realizacja planów sprzedażowych.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez firmę.
Kim jesteśmy?Przedsiębiorstwo Handlowe A-T S.A. z siedzibą w Krotoszynie istnieje od roku 1990. Zajmujemy się sprzedażą artykułów elektrycznych i oświetleniowych oraz chemicznych, farmaceutycznych i spożywczych. Nasza Spółka prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową na terenie całej Polski. Posiadamy 44 sklepy elektryczno-oświetleniowe, 27 hurtowni elektrycznych, ekskluzywny salon oświetleniowy „Fabryka Światła”, 2 sklepy wyprzedażowe, hurtownię farmaceutyczną, magazyny wysokiego składowania oraz 6 biur handlowych, a łącznie zatrudniamy ponad 500 pracowników.Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Regionalnego Przedstawiciela Handlowego w branży elektryczo-oświetleniowej.Miejsce pracy: Bydgoszcz i region w promieniu do 100 kmNr ref.: PHE/07-2024/BydgoszczTwój zakres obowiązkówsukcesywne rozwijanie portfela Klientów indywidualnych jak i inwestycyjnych w regionie,realizowanie założonych planów sprzedażowych,budowanie długotrwałych relacji z Klientami,rozpoznawanie i monitorowanie działań konkurencji,ścisła współpraca z Zespołem jak również z innymi Działami Spółki,raportowanie wyników sprzedaży,dbanie o wizerunek Firmy.Nasze wymaganiaposiadasz wykształcenie min. średnie - mile widziane branżowe,posiadasz doświadczenie zawodowe w handlu na analogicznym stanowisku,potrafisz wykazać się znajomością branży elektrycznej i konkurencji,jesteś komunikatywny i posiadasz łatwość nawiązywania kontaktów,jesteś pozytywnie nastawiony do życia,jesteś samodzielny, kreatywny i zaangażowany w powierzone zadania,jesteś zorientowany na cel i posiadasz wysoką motywację do pracy,wykazujesz się dobrą znajomością pakietu Office,posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.To oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę,warunki płacowe w konfiguracji podstawa + premia,stabilne miejsce pracy w rozwijającej się polskiej firmie z 30-letnią historią działalności,jasno zdefiniowaną ścieżkę rozwoju,wewnętrzny program szkoleniowy zorientowany na rozwój kompetencji sprzedażowych,potrzebne narzędzia do pracy (samochód, tablet, telefon),dofinansowanie do karty sportowej,dodatkowe ubezpieczenie grupowe.Jeśli czujesz, że jest to praca dla Ciebie, zapraszamy do złożenia swojego CV za pomocą przycisku do aplikowania.
PVH to druga co do wielkości międzynarodowa firma odzieżowa, posiadająca zróżnicowane portfolio znanych marek fashion i lifestyle’owych, takich jak CALVIN KLEIN czy TOMMY HILFIGER. Jak żadna inna firma, PVH stawia na rozwój i innowację dzięki postępującej cyfryzacji, oraz na integrację wszystkich kanałów sprzedażowych.Do naszego salonu poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko DORADCY KLIENTA (m/f/d).Jeżeli w pozytywny sposób inspirujesz klientów oraz swoich kolegów, identyfikujesz się z naszą marką a do tego jesteś komunikatywny, rzetelny oraz zaangażowany w pracę jaką wykonujesz, dołącz do naszego zmotywowanego zespołu! Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży i indywidualnej obsłudze klienta. TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW- Kompetentne doradztwo w zakresie ubioru- Bycie ambasadorem naszej marki- Budowanie długofalowych relacji z klientami i pozyskiwanie nowych- Samodzielność w realizacji zadań- Prezentacja towaru i dbanie o standardy VM- Rozpatrywanie reklamacji- Dbanie o estetyczny wygląd salonu- Obsługa kasy fiskalnej TWOJE KOMPETENCJE- Umiejętność pracy w zespole- Doświadczenie w sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta- Zainteresowanie modą- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji- Otwartość i zorientowanie na cele- Znajomość technik sprzedażowych- Mile widziana znajomość języka angielskiego- Gotowość do pracy zmianowej, również w weekendy OFERUJEMY- Przyjazną i otwartą atmosferę- Lifestyle’owe środowisko pracy- Możliwość rozwoju- Pracę w atrakcyjnej i dynamicznie rozwijającej się firmie- Wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- Dodatkowe benefity (m.in. pakiet sportowy, prywatną opiekę medyczną i inne)Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym wizerunku, zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez PVH Brands Poland Sp. z o.o. z siedzibą ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa, dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacji w PVH Brands Poland Sp. z o.o. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.”Klauzula informacyjna dla celów rekrutacyjnych:Aplikując na ogłoszenie, poprzez wysłanie swoich dokumentów aplikacyjnych (CV) na ww. adres mailowy lub w inny sposób dostarczając swoje dokumenty aplikacyjne, powodujesz, że PVH Brands Poland Sp. z o.o. staje się Administratorem Danych Osobowych, które przetwarza zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) w oparciu o przepisy prawa, a w zakresie w jakim podajesz dane niewymagane przez przepisy, na podstawie Twojej zgody wyrażonej przez fakt dobrowolnego podania tych danych w czasie rekrutacji. Administratorem danych jest PVH Brands Poland Sp. z o.o. (dalej: Administrator lub Spółka).Z Administratorem danych można się skontaktować się w następujący sposób:• adres korespondencyjny: ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa• e-mail: iod[at]isecure.pl z dopiskiem „RODO TH”Dane osobowe przetwarzane są w celu:1. udziału w trwającej rekrutacji na stanowisko z zatrudnieniem na umowę o pracę, kiedy podajesz dane wymagane przez Kodeks pracy, tj.: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Ciebie oraz wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia, jeżeli są one niezbędne nam, jako pracodawcy, do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku – na podstawie obowiązku pozyskania danych kandydatki/kandydata określonego w Kodeksie pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy)2. udziału w trwającej rekrutacji na stanowisko z zatrudnieniem na umowę o pracę, kiedy podajesz także inne dane, niż wymienione w pkt 1 powyżej – na podstawie zgody (art. 6 ust 1 lit. a RODO)3. udziału w trwającej rekrutacji na stanowisko gdzie oferujemy umowę inną, niż umowa o pracę (np. zlecenie) – z powodu konieczności przetwarzania tych danych przed ewentualnym zawarciem umowy (art. 6 ust 1 lit. b RODO), ponieważ Kodeks pracy nie ma zastosowania4. udziału w innych, przyszłych rekrutacjach jakie będziemy prowadzić – na podstawie zgody (art. 6 ust 1 lit. a RODO). Podanie danych w aplikacji o pracę w zakresie: imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, jest niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym i ew. przyszłych rekrutacjach. Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości rozpatrzenia danej kandydatury w procesie rekrutacyjnym. Podanie danych osobowych w pozostałym zakresie jest dobrowolne i nie stanowi warunku rozpatrzenia danej kandydatury w procesie rekrutacyjnym. Konieczność podania danych wynika z art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. Dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż trzy miesiące od zakończenia rekrutacji, a po wyrażeniu zgody na udział w przyszłych rekrutacjach, dane będą przechowywane do momentu jej odwołania, jednak nie dłużej niż jeden rok. Twoje dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom udzielającym wsparcia Administratorowi na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia, np.: podmiotom wspierającym Administratora w procesach rekrutacyjnych, podmiotom świadczącym usługi IT (w tym operatorom poczty elektronicznej) oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.Twoje prawa:• prawo dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO), w tym uzyskania kopii danych (art. 15 ust. 3 RODO)• prawo sprostowania (poprawienia) lub uzupełnienia niekompletnych danych osobowych (art. 16 RODO)• prawo żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach przewidzianych prawem (art. 17 RODO)• prawo wniesienia żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO)• prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne dla wypełnienia celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 21 RODO)• w przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie udzielonej zgody, przysługuje ci prawo cofnięcia udzielonych zgód w każdym momencie, lecz bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed ich cofnięciem. Zgodę można wycofać poprzez wysłanie e-maila na adres: iod[at]isecure.pl z dopiskiem „RODO PVH”.Jeśli uznasz, że przetwarzanie narusza przepisy RODO, przysługuje ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2, z którym można kontaktować się w następujący sposób:• listownie: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa• przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt• telefonicznie: (22) 531 03 00 Dane osobowe mogą być przekazywane poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, tj:• współpraca z podmiotami przetwarzającymi w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych• stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską• stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy.Spółka zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Opis oferty pracyNasza firma zajmuje się pozyskiwaniem gruntów pod budowy farm fotowoltaicznych i magazynów energii oraz sprzedażą produktów OZE (wiatraki przydomowe, fotowoltaika, pompy ciepła, piece na pelet, termomodernizacja ). Nasza siedziba mieści się w Bydgoszczy, ale działamy na terenie całego kraju. Wymagania: • prawo jazdy kat. B, • umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientem, • dyspozycyjność, • zaangażowanie, • samodzielność Obowiązki: • prowadzenie rozmów handlowych • finalizowanie transakcji • prezentowanie oferty firmy Oferujemy : • leady ( 50 szt. na miesiąc ) • atrakcyjny cennik oraz marże na poziomie 70%-80% • konkursy sprzedażowe, wyjazdy integracyjne, szkolenia motywacyjne • rozwój osobisty
W związku z rozwojem firmy, poszukujemy osób na stanowisko:SPRZEDAWCA CZĘŚCI ZAMIENNYCH/MAGAZYNIERMiejsce pracy: Brzoza k. BydgoszczyOferujemy:- pracę w dużej rozwijającej się firmie,-udział w profesjonalnych szkoleniach w kraju i zagranicą,- praca z nowoczesną techniką rolniczą,- motywacyjny system wynagrodzeń,- umowę o pracę,-wszystkie niezbędne narzędzia pracOpis stanowiska:-Specjalista będzie odpowiedzialny za profesjonalną obsługę klienta, fachowe doradztwo techniczne, typowanie i dobór części, nadzór nad realizacją zamówień, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i gospodarki magazynowej-Zaopatrzanie serwisu w potrzebne części-Przyjmowanie dostaw-Monitorowanie stanów magazynowych i wskaźników magazynowych i zgłaszanie ich przełożonemuNasze oczekiwania:-Mile widziane doświadczenie w sprzedaży maszyn rolniczych i/lub części lub pokrewnych (maszyny budowlane, motoryzacja, narzędzia) min. 3 lata-Zmysł techniczny, otwartość na rozwój w branży technicznej-Umiejętność obsługi komputera i nowoczesnych technik biurowych-Zdolności organizacyjne, motywacja do pracyUprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
OpisW związku z rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko- SprzedawcaMiejsce pracy: Brzoza k/BydgoszczyTo oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o prace na pełen etatAtrakcyjne wynagrodzeniePakiet świadczeń socjalnychUdział w profesjonalnych szkoleniach w kraju i zagranicąPraca z nowoczesną techniką rolnicząNiezbędne narzędzia pracyTwój zakres obowiązkówPozyskiwanie nowych oraz dbanie o relacje z obecnymi klientamiSprzedaż produktów firmy (maszyny rolnicze) zgodnie z założonym budżetemPrzygotowywanie i negocjowanie ofert handlowychMonitorowanie rynku i działań konkurencjiBieżące raportowanie aktywności sprzedażowejReprezentowanie firmy na targach branżowychNasze wymaganiaWysoki poziom komunikatywności i umiejętności negocjacyjnychNastawienie na osiąganie celówSamodzielność i dobra organizacja pracyZnajomość obsługi komputeraPrawo jazdy kat. BMile widzianeWykształcenie z zakresu mechanizacji rolnictwa lub doświadczenie w branży rolnejInformujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Chcesz mieć realny wpływ na swoje wynagrodzenie?Zależy Ci na zadaniowym czasie pracy?Jeśli chcesz pracować w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, to miejsce dla Ciebie! Co oferujemy?Zarobki (podstawa 5 tys., premia 5-10 tys., nieograniczona prowizja)Zadaniowy czas pracyStabilne zatrudnienie oraz niezbędne narzędzia do pracy (auto, telefon, laptop, itp.)Jesteś odpowiednim kandydatem, jeśli:Wykazujesz gotowość do bezpośredniej pracy z Klientem w terenieMasz doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu KlientówPosiadasz min. średnie wykształcenie Nie czekaj – aplikuj już dziś i otwórz się na nowe możliwości!Jeśli po Twojej stronie pojawiły się pytania, to więcej szczegółów otrzymasz podczas spotkania stacjonarnego lub online (opcjonalnie).