Wszystkie ogłoszenia w kategorii Opieka / Nianie / Pomoc domowa
Poszukujemy osób do pracy na stanowisku pracownika serwisu sprzątającego. Obsługa budynku przy ul. Dworcowej:- serwis sprzątający praca w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku,- 1/2 weekendy pracujące w miesiącu, wymagania:- komunikatywność,- wysoka kultura osobista,- punktualność,- samodzielność w pracy,- mile widziana znajomość środków czyszczących Oferujemy:- praca w zespole z doświadczeniem,- stałe godziny pracy,- profesjonalny sprzęt,- strój firmowy,- szkolenia. Zapraszamy! O nas: Jesteśmy firmą działającą w branży usług związanych z ochroną, sprzątaniem i detektywistyką. Poszukujemy specjalisty na stanowisko : Pracownik serwisu sprzątającego. Prosimy przesyłać cv na ogłoszenie lub zgłaszać się pod numerem telefonu: 72*******78 Więcej informacji o nas na: www.agat-group.pl Zapraszamy !!!
Spółka Inviti specjalizuje się sprzątaniu obiektów wielkopowierzchniowych, biurowców (kat. A oraz B), kamienic, a także terenów zielonych i parkingów. Jesteśmy prężnie działającą firmą, zatrudniającą obecnie blisko 80 osób na terenie Bydgoszczy.Poszukujemy osób do sprzątania:Na basenie ASTORIA w godzinach - PRACA OD MAJA:od 14:00 do 22:00, praca na basenie od poniedziałku do niedzieli (średnio 5 dni pracujących w tygodniu).Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Administratorem Pani/Pana danych jest INVITI SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Kraszewskiego 1.W przesyłanych dokumentach należy umieścić klauzulę informacyjną:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. RODO (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119.)CV bez powyższej klauzuli informacyjnej nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji i będą usuwane z bazy.
Dołącz do Jednej ze spółek Grupy Kapitałowej Impel, która zatrudni pracowników na stanowisko:Pracownik Sprzątający/ Gospodarczy ! Oferta skierowana do Panów ! Miejsce pracy: ul. Kruszwicka 1 Bydgoszcz Dni i godziny pracy: od poniedziałku do niedzieli według grafiku w godzinach: 05:00-13:00, 13:00-21:00Obowiązki:Sprzątanie maszynowe,Prace porządkowe na terenie zewnętrznym.Wymagania:Umiejętność jazdy maszyną samojezdną myjącą !Rzetelność w wykonywaniu obowiązków,Dokładność, sumienność,Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.Oferujemy:Wypłatę zawsze na czas - masz to jak w banku!Niezbędne narzędzia pracy,Wdrożenie i przygotowanie do pracy,Miłą i przyjazną atmosferę w pracy.Każdy ma u nas równe szanse, dlatego zachęcamy do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością. Każdemu dajemy możliwość rozmowy i podjęcia decyzji o współpracy.Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00 pod nr tel. 72*******21 ,po godzinie 16:00 prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel.: 71 711 01 44 .Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.W nadsyłanych aplikacjach prosimy o zawarcie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę dla HR for Business Sp. z o.o. na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją tego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych, które odbędą się w okresie najbliższych 5 lat. Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest HR for Business Sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu 50-304, ul. Antoniego Słonimskiego 1.Procedura zgłoszeń wewnętrznych Informujemy, że procedura zgłoszeń wewnętrznych jest dostępna pod linkami:impel.pl/dbamy/sygnalisci.support4b.pl
Firma sprzątająca Amlux zatrudni pracowników do sprzątania obiektu użytku publicznego.Lokalizacja: Bydgoszcz (różne lokalizacje)Mamy do zaoferowania:pracę od poniedziałku do piątku (według grafiku);pracę w elastycznych godzinach w przedziale 7:00-14:00;wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę.Obowiązki:sprzątanie powierzchni wewnątrz - biura i części socjalne.Oczekiwania:brak przeciwwskazań do wykonywania pracy fizycznej;chęci do pracy;dyspozycyjność;mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny pod numer: 696**031**543.Jesteśmy zakładem pracy chronionej- chętnie zatrudniamy osoby niepełnosprawne- realizujemy wszystkie świadczenia należne osobom z orzeczeniem.Klauzula RODOWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracownik serwisu sprzątającego. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.
Firma sprzątająca Yukiko zatrudni osobę do sprzątania pomieszczeń biurowych na:7/8 etatu godziny pracy 13.30-20.30Miejsce pracy centrum Bydgoszczy,Praca od poniedziałku do piątku, wolne weekendy. Umowa o pracę, lub umowa zlecenie.Szukamy odpowiedzialnego pracownika , mile widziane doświadczenie przy sprzątaniu. Szczegółowe informacje podam zainteresowanym osobom, proszę o kontakt telefoniczny pod nr tel.: 51041041, cv proszę wysłać w wiadomościach olx.
HOTEL SŁONECZNY MŁYN to jedyny położony nad rzeką Brdą w Bydgoszczy hotel czterogwiazdkowy, który powstał dzięki zaadaptowaniu na cele usługowe XIX-wiecznego młyna zbożowego. To malownicze położenie w połączeniu z wysoką jakością świadczonych usług i bogatym zapleczem, oprócz zapewnienia komfortowych noclegów, pozwalają również zorganizować w naszym obiekcie wieczór panieński, wesele czy konferencję. Aktualnie do naszego Zespołu poszukujemy: Pokojowa / Pokojowy Zadania: • Sprzątanie pokoi i powierzchni publicznych hotelu. • Obsługa sal konferencyjnych w zakresie dbałości o czystość. • Zapewnienie pełnej obsługi pokoi gości, zgodnie z poleceniami, w oparciu o ustalone normy i metody działania. Nasze oczekiwania: • Samodzielność, odpowiedzialność i systematyczność. • Umiejętność pracy pod presją czasu. • Zdolności interpersonalne i komunikacyjne. • Uczciwość zawodowa. • Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym. • Wysoka kultura osobista. • Dokładność, samodzielność. • Dyspozycyjność. • Mile widziane doświadczenie w pracy w branży hotelarskiej. Oferujemy: • Umowę zlecenie. • Pracę w przyjemnej atmosferze w prestiżowym czterogwiazdkowym hotelu. • Możliwość rozwoju i awansu. • Pracę w systemie zmianowym.
Jako firma z wieloletnim doświadczeniem na rynku usług porządkowych której zaufało wielu pracowników poszukujemy osób, które dołączą do naszego zespołu.Aktualnie poszukujemy pracowników(Panie) do prac porządkowych na terenie restauracji.Miejsce pracy-Młyny Rothera ,ul. Mennica 10Praca od poniedziałku do poniedziałku w godz.08.00-12.00Oferujemy pracę w oparciu o UMOWĘ ZLECENIE od 01.05.2025r.Wymiar pracy -4 godziny dziennie.Od Ciebie oczekujemy:Chęci i gotowości do podjęcie pracy; Sumienności i dokładności- swoim działaniem sprawisz, że zapanuje ład i porządek.Wymagane aktualne badania epidemiologiczno -sanitarne.Obowiązki:Prace porządkowe i czystościowe na terenie restauracji, sali sprzedażowej. Pracują z nami zyskujesz:Wypłatę zawsze na czas - masz to jak w banku! Niezbędne narzędzia pracyWsparcie i wdrożenie w obowiązki przez doświadczonych przełożonych/ pracowników Brzmi dobrze?Zgłoś się tu i teraz!Nie czekaj aż zrobi to ktoś inny! Skontaktuj się z nami:dzwoniąc pod nr: 51*******06wysyłając sms: sprzątaniepoprzez formularz kontaktowy.Na aplikacji prosimy o zawarcie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę dla HR for Business Sp. z o.o. na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją tego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych, które odbędą się w okresie najbliższych 5 lat. Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest HR for Business Sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu 53-111, ul. Słonimskiego 1. Procedura zgłoszeń wewnętrznych Informujemy, że procedura zgłoszeń wewnętrznych jest dostępna pod linkami:impel.pl/dbamy/sygnalisci.support4b.pl
Firma FRESH od 17 lat zajmuje się profesjonalnym sprzątaniem obiektów biurowych oraz medycznychW związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy do naszego zespołu PRACOWNIKA PORZĄDKOWEGO.Miejsce pracy: Przychodnia Lekarska w Bydgoszczy przy ul. ChołoniewskiegoGodziny pracy : PN - PT 6:00-14:00/14:00-22:00 lub 17:30-21:30Zakres obowiązków: utrzymanie porządku i czystości powierzchni użytkowej, codzienny serwis gabinetów medycznych.Aplikacje prosimy składać za pośrednictwem OLX.Kontakt telefoniczny jest możliwy od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 do godz. 15:00Zapraszamy do kontaktu :)
Zapraszamy do sprzątania budynku mieszczącego się na Parku Przemysłowym przy ul. Ernsta Petersona. Start pracy dowolny po godz. 17:00 na 4hsprzątanie szatni, stołówki, korytarza, toalety, części wspólnychod poniedziałku do piątku 4h dziennieumowa zlecenie lub umowa o pracę30,50 bruttostała praca, może być traktowana jako dodatkowaZapraszam do kontaktu pod nr tel. 66*******83
Firma sprzątająca Amlux zatrudni pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności, do sprzątania terenów zewnętrznych przy budynku użyteczności publicznej.Lokalizacja: Bydgoszcz, ul. Wały JagiellońskieMamy do zaoferowania:pracę od poniedziałku do piątku na pełen etat,pracę w godzinach 06:00-14:00,wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę ,pracę na stałe.Obowiązki:sprzątanie terenów zewnętrznych, m.in. parkingu.Oczekiwania:orzeczenie o niepełnosprawności - wymóg konieczny brak przeciwwskazań do wykonywania pracy fizycznej,chęci do pracy,dyspozycyjność.Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 50*****92bądź wysłanie sms o treści: "Wały Jagiellońskie".Jesteśmy zakładem pracy chronionej- chętnie zatrudniamy osoby niepełnosprawne- realizujemy wszystkie świadczenia należne osobom z orzeczeniem.Klauzula RODOWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracownik serwisu sprzątającego. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.
Firma sprzątająca Amlux zatrudni pracowników do sprzątania biur.Lokalizacja: Bydgoszcz, ul. Jana RolbieskiegoMamy do zaoferowania:pracę od poniedziałku do piątku,pracę na cały etat, w godzinach 11:00-19:00wynagrodzenie z tytułu umowy zlecenia,pracę na stałe.Obowiązki:sprzątanie terenu wewnętrznego obiektuOczekiwania:brak przeciwwskazań do wykonywania pracy fizycznej,chęci do pracy,dyspozycyjność.Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 506100292bądź wysłanie sms o treści "Rolbieskiego".Jesteśmy zakładem pracy chronionej- chętnie zatrudniamy osoby niepełnosprawne- realizujemy wszystkie świadczenia należne osobom z orzeczeniem.Klauzula RODOWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracownik serwisu sprzątającego. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.
DUSSMANN SERVICE POLSKA Sp. z o. o. zatrudni:PRACOWNIKA PORZĄDKOWEGO – TEREN ZEWNĘTRZNYMiejsce pracy: Bydgoszcz, ul. FordońskaWystarczy jeśli zostawisz nam do siebie kontakt poprzez formularz aplikacyjny – zadzwonimy.Zapraszamy również osoby niepełnosprawne jeśli tylko uznają, że praca fizyczna nie pogorszy ich stanu zdrowia.Oferujemy:· Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach: 5:00-11:00 lub 4:00 – 10:00 (6 godzin)· Umowę Zlecenie 30,50 brutto/hObowiązki:Prace porządkowe – utrzymanie czystości na terenie zewnętrznym, oraz garaży podziemnych (praca również przy użyciu maszyn jeżdżących).Osoby zainteresowane naszą ofertą pracy proszone są o przesyłanie swoich dokumentów aplikacyjnych za pomocą przycisku APLIKUJ lub tel.: 539 397 739. Prosimy o nie wysyłanie SMS-ów.
Lider/ka zespołu sprzątającegoSiedziba Cukierni Sowa to kompleks budynków produkcyjnych i administracyjnych, także prace porządkowe są różnorodne. Pracownicy porządkowi odpowiadają za stałe utrzymanie czystości ciągów komunikacyjnych, stołówek, szatni i pomieszczeń sanitarnych, w biurach oraz pomieszczeniach produkcyjnych, a także uzupełnianie kawy, herbaty i środków czystości we wskazanych miejscach.Do Twoich zadań należeć będzie codzienne sprzątanie siedziby firmy, koordynowanie pracy zespołu sprzątającego, pobieranie z magazynu niezbędnych środków, a także planowanie grafiku pracy zespołu w systemie II-zmianowym.Na czym nam zależy?dyspozycyjności do pracy na dwie zmiany: 5:30-13:30, 13:30-21:30 (pn-pt, 1 sobota w miesiącu)doświadczeniu na podobnym stanowiskuznajomości profesjonalnych detergentówdobrej organizacji pracy, umiejętności priorytetyzacji zadańzaangażowaniu i odpowiedzialnościkomunikatywnościstaranności i sumiennościorzeczeniu do celów sanitarno-epidemiologicznych (konieczne)Na co możesz liczyć?szkolenia i wszelkie niezbędne narzędzia do pracyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, cały etatwynagrodzenie zasadnicze i system premiowydla stałych pracowników przygotowaliśmy szeroki pakiet socjalny (pakiet medyczny i ubezpieczenie grupowe, talony świąteczne, dopłaty do Multisport i OK-System)spotkania integracyjnesłodki poczęstunek każdego dnia :) Jeśli czujesz, że to praca dla Ciebie, wyślij CV przez nasz formularz już dziś.Czekamy na Ciebie!
Witam. Szukam opiekunki do rocznego dziecka. Opieka miałaby się rozpocząć w czerwcu, ale już teraz chciałabym, aby córka miała możliwość zapoznania się z opiekunką, więc moglibyśmy spotykać się raz w tygodniu na około 2 godziny. Opieka odbywałaby się u mnie w domu- osiedle Bartodzieje. Opieka odbywałaby się w poniedziałek i wtorek w godzinach około 7-16 oraz środa 7-13. Wymagane doświadczenie w opiece nad dziećmi.Zapraszam do kontaktu.
W związku z prowadzonym programem :"Aktywizacja Osób Niepełnosprawnych na Rynku Pracy", do współpracy zapraszamy wszystkie osoby posiadające ważne orzeczenie o niepełnosprawności- w tym także ze schorzeniami specjalnymi do sprzątania OBIEKTU w BydgoszczyDOŁĄCZ DO NAS. ZAUFANY PRACODAWCA (ponad 30lat doświadczenia).PEWNA OFERTA, WSPARCIE NA KAŻDYM KROKUOFERUJEMY PRACĘ OD 01.04.2025 ALE ZGŁOSZENIA PRZYJMUJEMY JUŻ DZISIAJ.ZADZWOŃ I ZAREZERWUJ MIEJSCE JUŻ DZISIAJW OFERCIE:sprzątanie obiektu przemysłowo- biurowego: biura, szatnie, łazienki, korytarzeod poniedziałku do piątkuw godzinach 07-14:00umowa o pracę/ umowa zlecenieszkolenie wstępnepełne wyposażenie w narzędzia, środki oraz ubiór służbowyNASZE OCZEKIWANIA:mile widziane orzeczenie o niepełnosprawnościpełnoletnośćDołączając do naszego zespołu zyskujesz pracę w miłym i empatycznym środowisku nastawionym na wzajemną pomoc i wsparcieZapraszamy do kontaktu telefonicznego.ZADZWOŃ pod nr 6 0 3- 1 5 0- 5 9 8 lub 6 6 7- 9 9 8- 3 9 0
TELE-FONIKA Kable SA, Zakład w Bydgoszczy to nowoczesny zakład produkcyjny, skupiający wykwalifikowanych pracowników, którzy podejmują wyzwania w różnych sektorach nowoczesnej energetyki, przemysłu i międzynarodowym łańcuchu dostaw, produkując i dostarczając kable na potrzeby zarówno polskiej energetyki, jak i operatorów złóż surowców na morzach i oceanach.TFKable Group jest aktywnym uczestnikiem zielonej transformacji związanej z rozwojem morskiej energetyki wiatrowej.Osoba Sprzątająca - miejsce pracy: Bydgoszcz, ul. Fordońska 152Obowiązki:· sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, łazienek, korytarzy itp.· wykonywanie innych zleconych prac gospodarczych· dbanie o powierzony sprzęt i urządzenia sprzątająceWymagania:· doświadczenie na podobnym stanowisku - warunek konieczny· gotowość do pracy w godz. 6-14, 8-16· odpowiedzialność i sumienność· umiejętność pracy w grupie, wysoka kultura osobistaOferujemy:· zatrudnienie bezpośrednio przez Pracodawcę na umowę o pracę· system pracy: poniedziałek - piątek 6-14, 8-16 · atrakcyjne warunki na przystąpienie do programu: ubezpieczenia na życie, opieki medycznej, kart sportowych· bogaty pakiet socjalny (karnety na żużel, paczki mikołajkowe, świadczenie urlopowe, ośrodek w Zakopanem, zapomogi, pożyczki…)DZIĘKUJEMY ZA WSZYSTKIE ZGŁOSZENIA. Będziemy się kontaktować z wybranymi kandydatami.
Nie jesteśmy zwykłym sklepem – u nas liczy się pasja, profesjonalizm i prawdziwa miłość do zwierząt! Poszukujemy osoby na stanowisko Sprzedawca - Doradca klienta, która pomoże naszym klientom dbać o ich pupili.Co oferujemy?Umowę o pracę lub umowę-zlecenie.Wynagrodzenie 5650 zł brutto lub 33,65 zł/h brutto.Stabilne godziny pracy (system zmianowy + 1 sobota w miesiącu).Szkolenie wdrożeniowe „Tydzień Zero”.Super zniżki na produkty dla zwierząt. Szukamy Ciebie, jeśli:Kochasz zwierzęta i chcesz pomagać innym.Jesteś komunikatywny/a, otwarty/a i lubisz doradzać klientom.Jesteś punktualny/a, sumienny/a i dobrze zorganizowany/a. Aplikuj przez OLX – czekamy na Twoje zgłoszenie!
Specjalizująca się w kompleksowym świadczeniem usług sprzątających firma Amlux, poszukuje pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności, do pełnienia obowiązków porządkowych na obiekcie handlowym w Bydgoszczy.Dokładna lokalizacja: Bydgoszcz, ul. SkandynawskaCzas pracy:praca na cały etatdwie lub trzy zmiany,praca od poniedziałku do soboty + niedziele handlowegodziny pracy: 6:00 - 14:00, 14:00-22:00, 04:00-12:00wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę,elastyczny grafik.Oczekujemy:orzeczenia o niepełnosprawności,mile widziana książeczka sanepidowska (zwracamy koszty wyrobienia).chęci do pracy,zaangażowania,Zakres obowiązków:prace porządkowe na terenie wewnętrznym i zewnętrznym obiektu,sprzątanie sali sprzedażowej, toalet, szatni, powierzchni restauracyjnej, biur.Dojazd do obiektu możliwy autobusami linii 65, 83, 74Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny pod numer: 506100292 bądź wysłanie sms o treści: "Skandynawska".Skontaktujemy się.Do dokumentów aplikacyjnych proszę o dołączenie poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracownik serwisu sprzątającego. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.
Dla naszego Klienta poszukujemy osoby do serwisu sprzątającego Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz, Ul. Kraszewskiego 1 Przykładowe obowiązki: Czyszczenie powierzchni biurowych - meble, podłogi, drzwi, klamkiCzyszczenie pomieszczeń sanitarnych + zaopatrzenie w środki higieniczneCzyszczenie wyposażenia biura m.in biurka, blaty, ekranyOpróżnianie koszy na śmieciSprzątanie kuchni Wymagania: Dyspozycyjność do pracy w poniedziałek, środę, piątek w godzinach porannych (od 8:00 do 10:00)Dostępność do pracy od 1.04.2025rDokładność oraz odpowiedzialnośćOferujemy: Umowę zlecenieWynagrodzenie 32.00 zł brutto/h Praca 3 x w tygodniu po 2 godziny dziennieAdministratorem Danych Osobowych jest Gi Group Poland S.A., z siedzibą w Warszawie, ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod(at)gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę).Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. 'Rozporządzenie RODO' w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.gigroup.com/polityka-prywatnosci/.Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.gigroup.com/dla-pracownikow/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Poszukujemy osobę do sprzątania przychodni w centrum Bydgoszczy w godzinach od 15 do 20 . Praca od poniedziałku do piątku . Praca w dwie osoby. Do obowiązków należy codzienne utrzymanie porządku w gabinetach lekarskich, pomieszczeniach sanitarnych oraz korytarzach i schodach . Sporadyczne zamiatanie terenów zewnętrznych. Mile widziane osoby z doświadczeniem w sprzątaniu.Po więcej informacji proszę dzwonić od godziny 8.00 do 16 .00.
Firma sprzątająca Amlux zatrudni pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności, do sprzątania terenu zewnętrznego.Lokalizacja: Bydgoszcz, ul. EnergetycznaMamy do zaoferowania:pracę od poniedziałku do piątku,pracę na pół etatu,wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę,pracę na stałe.Obowiązki:sprzątanie terenu zewnętrznego przy budynku biurowym,sprzątanie parkingu, opieka nad terenem zielonym.Oczekiwania:orzeczenie o niepełnosprawnościbrak przeciwwskazań do wykonywania pracy fizycznej,chęci do pracy,dyspozycyjność.Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 506100292bądź wysłanie sms o treści "Energetyczna".Jesteśmy zakładem pracy chronionej- chętnie zatrudniamy osoby niepełnosprawne- realizujemy wszystkie świadczenia należne osobom z orzeczeniem.Klauzula RODOWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracownik serwisu sprzątającego. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.
TELE-FONIKA Kable SA, Zakład w Bydgoszczy to nowoczesny zakład produkcyjny, skupiający wykwalifikowanych pracowników, którzy podejmują wyzwania w różnych sektorach nowoczesnej energetyki, przemysłu i międzynarodowym łańcuchu dostaw, produkując i dostarczając kable na potrzeby zarówno polskiej energetyki, jak i operatorów złóż surowców na morzach i oceanach. TFKable Group jest aktywnym uczestnikiem zielonej transformacji związanej z rozwojem morskiej energetyki wiatrowej. Pracownik gospodarczy / ogrodnik - miejsce pracy: Bydgoszcz, ul. Fordońska 152 Zakres zadań: Utrzymanie porządku na terenie zakładuKoszenie i pielęgnacja trawników, przycinanie, sadzenie i nawożenie roślinOdśnieżanie w okresie zimowymInne prace gospodarcze niezbędne w tym obszarze Wymagania: Umiejętność obsługi urządzeń niezbędnych do utrzymania porządków na obszarach zielonych – podkaszarka, piła spalinowa, kosiarka spalinowaPodstawowa wiedza ogrodnicza (terminy nawożenia roślin, przycinania drzew itp.)Gotowość do pracy fizycznej na zewnątrz przez cały rokMile widziane uprawnienia UDT do obsługi wózków jezdniowychOferujemy: zatrudnienie bezpośrednio przez Pracodawcę na umowę o pracę wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia na stanowisku podnoszenie kwalifikacji zawodowych przez system szkoleń atrakcyjne warunki na przystąpienie do programu: ubezpieczenia na życie, opieki medycznej, kart sportowych · bogaty pakiet socjalny (karnety na żużel, paczki mikołajkowe, świadczenie urlopowe, ośrodek w Zakopanem, zapomogi, pożyczki…) DZIĘKUJEMY ZA WSZYSTKIE ZGŁOSZENIA. Będziemy się kontaktować z wybranymi kandydatami.
Zatrudnimy sumienną osobę do pracy związanej z transportem zaopatrzenia na miejsca zleceń oraz towaru który dystryuujemy do klientów:inne firmy, osoby prywatne, instytucje itd. Oferujemy atrakcyjne warunki finansowe, przyjazną atmosferę w pracy, pakiet benefitów takich jak m.in: karta multisport, dodatek na wyżywienie tzw. "dieta" oraz pakiet medyczny. Oferta skierowana do osób posiadających czynne prawo jazdy kat. b, dobrze znających topografię miasta, potrafiących pracować pod presją czasu, punktualnych, sprytnych, pogodnych i pracowitych. Nasz przyszły pracownik powinien być dyspozycyjny od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 lub 8-16.Będzie się poruszać po stałej wyznaczonej trasie w promieniu 40km. Będzie miał możliwość dojeżdzać do pracy i wracać z pracy służbowym samochodem. Powierzymy mu służbowy telefon oraz nawigację. Oferta jest skierowana do osób obu płci - praca nie wymaga przenoszenia ciężkich paczek/kartonów. Oferujemy:- elastyczną współpracę (jesteśmy otwarci na każdą formę współpracy, od umowy o pracę, zlecenia po B2B)- normowany czas pracy od pon-pt 7-15 lub 8-16 oraz stałą trasę- umowę na okres próbny 3 miesięcy (następna na rok)- terminowe, atrakcyjne wynagrodzenie w wysokości 7500 brutto (ok. 5600 netto) lub stawkę 44zł/h brutto- podstawowe przeszkolenie stanowiskowe gdzie pozna wszystkie tajniki pracy na w/w stanowisku- ponadto: dofinansowe do posiłkow, multisport, pakiet medicover- możliwość dojeżdzania z domu do pracy i z powrotemOsoby zainteresowane prosimy o aplikowanie poprzez formularz OLX.Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Obowiązki:Utrzymanie czystości na terenie obiektu/obiektów (biurowych, mieszkalnych, użyteczności publicznej, itp.).Sprzątanie pomieszczeń (biurowych, socjalnych, hotelowych, łazienek, korytarzy, itp.).Obsługa urządzeń do sprzątania (np. maszyny sprzątającej).Mycie okien i inne prace porządkowe.Utrzymanie czystości na zewnątrz (tereny zielone, klatki schodowe, garaże, itp.).Dbanie o porządek w miejscach ogólnodostępnych (np. w hotelach, szkołach, parkach wodnych).Usuwanie graffiti i zanieczyszczeń z trudno dostępnych miejsc.Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane).Sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.Umiejętność organizacji czasu pracy.Znajomość obsługi maszyn czyszczących (mile widziana).Motywacja do pracy, uczciwość i wysoka kultura osobista.
Firma EVER GRUPA zatrudni osoby z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności do serwisu sprzątającego na terenie centrum aktywnej rehabilitacji i sportuPraca od 21.03.2025Miejsce pracy: ul. Doktor Izabeli Romanowskiej 2, 85-796 BydgoszczZakres obowiązków:Panie i Panowie: utrzymanie czystości na obiekcie: sprzątanie powierzchni basenowej, szatni, łazienek, gabinetów, ciągów komunikacyjnych, sal konferencyjnych - praca w systemie 2 zmianowym 6.00-14.00/14.00-22.00 wg grafiku od poniedziałku do niedzieliRodzaj umowy: umowa o pracęStawka: 4666zł/miesięcznieOferujemy:pracę w stabilnej firmie posiadającej status zakładu pracy chronionej,dofinansowania ZFRON (na zakup leków, dojazd, opiekę medyczną, wizyty u stomatologa, okulary, rehabilitację i sprzęt rehabilitacyjny, wypoczynek, ubezpieczenie indywidualne)atrakcyjny system premiowy,możliwość wykupu pakietu medycznego oraz Karty MultiSport na preferencyjnych warunkachJesteśmy zakładem pracy chronionej, respektujemy prawa wynikające z posiadania orzeczenia o niepełnosprawności.Wymagania:Książeczka sanepidowskaDoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.Zapraszamy do kontaktu:Zadzwoń: 7-8-9-0-7-1-0-9-4 (od pon. do pt. w godz. 8-16),Zgłoś się przez OLXWyślij wiadomość SMS o treści: Centrum Rehabilitacji
Poszukuję opiekunki do dzieci w wieku 11 i 6 lat. Praca w wymiarze godzin od 40 do 100 na miesiąc. Praca w różnych godzinach dlatego szukam osoby bardzo dyspozycyjnej. Pierwsze 2 miesiące płatne 23zł za godzinę, kolejne 2 miesiące 25zł na godzinę i później 28zł na godzinę na rękę. Po roku 33zł/h szukam opiekunki na 3 lata. Osiedle Wyżyny.
Hotel SŁONECZNY MŁYN, zlokalizowany w centrum Bydgoszczy, poszukuje osoby na stanowisko: Recepcjonista / Recepcjonistka Zakres obowiązków: • Obsługa Gości. • Dokonywanie rezerwacji. • Wystawianie faktur. • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji. Czego oczekujemy: • Doświadczenie w pracy związanej z bezpośrednią obsługą Klienta. • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie. • Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy. • Doskonałe umiejętności interpresonalne. • Znajomość programów MS Office. • Znajomość programu hotelowego ProHOTT będzie dodatkowym atutem. • Gotowość do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy i święta. Oferujemy: • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. • Pracę w przyjaznej atmosferze, w sympatycznym zespole. • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz kwalifikacji. • Elastyczny grafik godzin. • Możliwość rozwoju zawodowego z zakresu obsługi Klienta.
Dołącz do załogi Katarynki :)Cukiernia Katarynka zatrudni osobę do gruntownego sprzątania cukierni, produkcji oraz kuchni.Elastyczne czas pracy, praca w godzinach wczesno rannych lub wieczornych.Oferujemy pracę na stałe w pełnym wymiarze godzin w stabilnej firmie.Oferujemy obiady pracownicze za 50 zł/ miesiąc.
Praca od zaraz !! 1. Sprzątanie pomieszczeń biurowych/ medycznych. Od poniedziałku do piątku w godzinach od 14:00-21:00 Lokalizacja: Fordon 2. Praca dodatkowa: - sprzątanie pomieszczeń biurowych - elastyczne godziny pracy - mile widziana osoba z prawo jazdami - możliwość rozwoju Osoby zainteresowane prosimy o kontakt tylko po przez sms- do wybranych osób będziemy dzwonić .
Poszukujemy osoby do pracy na magazynie przy rozładunku i sortowaniu chemii gospodarczej i art. gospodarstwa domowego. Towar dystrybuowany pomiędzy klienta firmowego jak i prywatnego.Możliwa praca na pełny etat lub dorywczo na zlecenie.Ramy czasowe: I zmiana 7-15II zmiana 15-22Od poniedziałku do piątku (wolne weekendy)Dla osób szukających pracy dorywczej możliwość pracy w godzinach nocnych oraz w weekendy. Dla pracowników etatowych MOŻLIWE nadgodziny w godzinach nocnych oraz w weekendy. Obowiązki:- prace ze skanerem tj. bieżące inwentaryzacje- dbałość o porządek na miejscu pracy- sortowanie i pakowanie do ponownej wysyłki- zabezpieczanie towaru przed wysyłką od zniszczenia- generowanie listów przewozowychWarunki:- umowa o prace / umowa-zlecenie- wynagrodzenie 5600zl brutto miesięcznie lub stawka 33.45zl/h brutto- karta multisport- dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy- dostęp do pakietu medycznegoKogo szukamy?Osoby punktualnej, zdeterminowanej i pracowitej. Osoby potrafiącej pracować w zespole, otwartej na kontakt z innymi.Zainteresowany/Zainteresowana?Zapraszamy do aplikowania przez formularz OLX.
Specjalizująca się w kompleksowym świadczeniem usług sprzątających firma Amlux, poszukuje pracowników do pełnienia obowiązków porządkowych na obiekcie handlowym w Bydgoszczy.Dokładna lokalizacja: Bydgoszcz, ul. Fordońska/SkandynawskaCzas pracy:praca na cały etatdwie lub trzy zmiany,praca od poniedziałku do soboty + niedziele handlowegodziny pracy: 6:00 - 14:00, 14:00-22:00, 04:00-12:00wynagrodzenie z tytułu umowy zlecenia,elastyczny grafik.Oczekujemy:mile widziana książeczka sanepidowska (zwracamy koszty wyrobienia).chęci do pracy,zaangażowania,Zakres obowiązków:prace porządkowe na terenie wewnętrznym i zewnętrznym obiektu,sprzątanie sali sprzedażowej, toalet, szatni, powierzchni restauracyjnej, biur.Dojazd do obiektu możliwy autobusami linii 65, 83, 74Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny pod numer: 506100292 bądź wysłanie sms o treści: "Skandynawska".Skontaktujemy się.Do dokumentów aplikacyjnych proszę o dołączenie poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracownik serwisu sprzątającego. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.
Firma AKO S.A. poszukuje kandydatki/-a na stanowisko:PRACOWNIK GOSPODARCZYOferujemy:stabilną pracę, niezbędne narzędzia pracy, ubezpieczenie na życie i zdrowie, przyjazną atmosferę pracy, zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ponad 30 letniej, ugruntowanej, pozycji na rynku.Miejsce pracy: BydgoszczWYMAGANIA:Wykształcenie min. ZawodoweDoświadczenia w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutemUmiejętności organizacji pracy oraz samodzielnościSumienności i dokładności w wykonywaniu powierzonych obowiązkówZdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespoleUmiejętności obsługi podstawowych sprzętów i środków czystościDyspozycyjności i punktualności ZAKRES OBOWIĄZKÓW:dbanie o czystość i porządek w przypisanym obszarze pracyzamiatanie, odkurzanie, mycie podłóg, okien i innych powierzchnimycie, czyszczenie i odkażanie urządzeń sanitarnychuzupełnianie środków sanitarno-higienicznych oraz środków czystościopróżnianie koszy na śmiecizgłaszanie potrzeby naprawy lub wymiany sprzętu do przełożonegoprzestrzeganie zasad BHP i higieny pracywykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego. Zainteresowane osoby prosimy o przysłanie aplikacji z klauzulą o ochronie danych osobowych.Uprzejmie informujemy, że rozmowy zostaną przeprowadzone tylko z wybranymi kandydatami/kandydatkami.www.ako.com.plZgodnie z artykułem 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L. 2016 Nr 119, str. 1), informujemy że:1.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest konieczne do prowadzenia procesów rekrutacyjnych z Pani/Pana udziałem pozwalające w efekcie końcowym na nawiązanie stosunku zatrudnienia.2.Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie AKO Spółka Akcyjna z siedzibą w Bydgoszczy 85-744 przy ulicy Startowej 2A, NIP 5541795835, REGON 091410299, KRS 00000552493.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko, na które Pani/Pan aplikuje.4.Pani/Pana dane osobowe, będą przetwarzane na podstawie artykułu 6 ustępu 1 litera a), c) oraz f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.5.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. 6.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy firmy AKO S.A. odpowiedzialni za przeprowadzenie procesu rekrutacji.7.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do chwili zakończenia procesu rekrutacyjnego, w ramach którego złożyła Pani/Pan aplikację.8.Bez uszczerbku dla innych administracyjnych środków ochrony prawnej przed sądem posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli sądzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza ogólne rozporządzenie o ochronie danych.9.Ma Pani/Pan prawo wycofać zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może nastąpić w formie pisemnego oświadczenia złożonego na adres odpowiedniego administratora danych osobowych.
Ogłoszenie o pracę – Opiekun/Opiekunka dziecięca w ŻłobkuMiejsce pracy: Chatka Smyka ul. Bydgoskich Przemysłowców 1Forma zatrudnienia: umowa o pracę Wymiar czasu pracy: pełny etatOpis stanowiska: Poszukujemy ciepłej, troskliwej i zaangażowanej osoby do pracy na stanowisku opiekuna dziecięcego w naszym żłobku. Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:· Sprawowanie opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat,· Organizowanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych, sensorycznych i ruchowych,· Wspieranie dzieci w ich codziennym rozwoju oraz dbanie o ich bezpieczeństwo,· Pomoc przy czynnościach pielęgnacyjnych i higienicznych,· Współpraca z rodzicami i opiekunami w zakresie opieki i wychowania dzieci,· Dbanie o porządek i higienę w sali.Wymagania:· Wykształcenie kierunkowe (np. pedagogika, opiekun dziecięcy, pielęgniarstwo) lub ukończony kurs opiekuna w żłobku,· Doświadczenie w pracy z dziećmi będzie dodatkowym atutem,· Cierpliwość, kreatywność oraz umiejętność pracy w zespole,· Aktualna książeczka sanepidowska lub gotowość do jej wyrobienia,· Zaangażowanie i pozytywne podejście do dzieci.Oferujemy:· Stabilne zatrudnienie w przyjaznym i wspierającym zespole,· Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,· Przyjazną atmosferę pracy,· Atrakcyjne warunki zatrudnienia.Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu i mieć realny wpływ na rozwój najmłodszych, wyślij swoje CV!Zapraszamy do aplikowania!
Hotel Zawisza*** poszukuje pracownika na stanowisko: Recepcjonistka/Recepcjonista.Swoją kandydaturę oraz ewentualne pytania proszę kierować poprzez OLX.Podstawowy zakres obowiązków:· bezpośredni kontakt z Gościem: meldowanie, wymeldowanie, dokonywanie rezerwacji, reagowanie na bieżące potrzeby,· wystawianie faktur, przyjmowanie płatności,· budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Gościem,· dbałość o wysoki standard obsługi Gości,· dbałość o pozytywny wizerunek hotelu,· ścisła współpraca z innymi działamiWymagania:· wysoka kultura osobista· dobra organizacja pracy, wielozadaniowość· umiejętność nawiązywania i podtrzymywania pozytywnych relacji z Gościem i współpracownikami· dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym, weekendy i święta),· dokładność, sumienność, życzliwość, punktualność,· uczciwość i rzetelność, inicjatywa w rozwiązywaniu problemów,· umiejętność pracy w zespole,· znajomość języka angielskiego,· doświadczenie w pracy w hotelu będzie dodatkowym atutemOferujemy:· praca w stabilnej firmie· elastyczny grafik· pracę w doświadczonym zespole· system premiowy, dotyczy umowy o pracę· praca na podstawie umowy zlecenie lub umowa o pracęZastrzegamy sobie prawo do kontaktu, tylko z wybranymi kandydatami. Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych.
FIRMA EVER GRUPA od roku 1995 oferuje szeroką gamę rozwiązań dla firm oraz sektora usług publicznych. Oprócz działań z zakresu utrzymywania czystości w hotelach, biurach, szpitalach i centrach handlowych, spółki EVER GRUPY świadczą usługi w znacznie szerszym zakresie (m.in. catering, obsługa, nadzór i konserwacja budynków oraz szeroko pojęta ochrona mienia i osób).Sukces EVER opiera się na zaufaniu, jakim obdarzają nas Klienci podczas współpracy. To motywuje do dalszego rozwoju i szukania jeszcze lepszych rozwiązań, które pozwalają wychodzić naprzeciw ich potrzebom.Obecnie poszukujemy do swojego zespołu osoby na stanowisko:Kierownik Obiektu - Bydgoszcz, ul. Fordońska - galeria handlowaZA CO BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY:koordynowanie realizacji kontraktustała współpraca z administratorem obiektunadzór nad zasobami ludzkimiweryfikacja stanu czystości obiektudbanie o stany magazynowe (realizacja zamówień) oraz o środki trwałe (maszyny, sprzęt biurowy)realizacja kosztów na prowadzonym obiekciewspółpraca z poszczególnymi pionami firmy (dział rekrutacji, kadr i płac)SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku (preferowana branża usług sprzątających)potrafisz zarządzać ludźmi i skutecznie nadzorować ich pracępotrafisz dobrze obsługiwać pakiet Office w tym Word, Exceljesteś dobrze zorganizowany i samodzielny w działaniujesteś osobą dyspozycyjną - ze względu na zadaniowy czas pracyskutecznie dążysz do wyznaczonych celów, a ich osiąganie sprawia Ci satysfakcjęCO ZYSKUJESZ, DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU:pracę w prestiżowej firmie o stabilnej pozycji na rynku i 30 letnim doświadczeniumiejsce pracy, w którym Twój głos się liczy, a pomysły i zaangażowanie są doceniane bez względu na staż pracywielokierunkowe wsparcie w procesie wdrażania w nowe obowiązkimożliwość rozwijania swoich kompetencji i wiedzy, korzystając z dostępnych opcji, które daje firma, m.in. liczne procesy szkoleniowezatrudnienie na podstawie umowy o pracęniezbędne narzędzia pracy: laptop, telefonmożliwość korzystania z benefitów pozapłacowych czyli prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życieOsoby zainteresowane proszę o aplikowanie przez OLX.
Specjalista ds. Obsługi Klienta (Czat Online)W związku z dynamicznym rozwojem naszego zespołu poszukujemy ambitnych i zaangażowanych osób na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta. To świetna okazja dla osób w wieku 18-26 lat, które szukają elastycznej pracy zdalnej i chcą zdobyć cenne doświadczenie zawodowe.Co będziesz robić?Odpowiadać na pytania klientów na czacie online, korzystając z gotowych skryptów.Udzielać wsparcia i dbać o wysoką jakość obsługi.Zarządzać bazą danych i materiałami przygotowanymi przez zespół.Ile czasu zajmuje praca?To Ty decydujesz! Możesz pracować od 2-3 godzin dziennie, aż do 12 godzin – dopasowujesz grafik do swoich potrzeb.Ile można zarobić?Na start zarobki wynoszą od 4800 zł do 6400 zł miesięcznie. Wszystko zależy od Twojego zaangażowania – im więcej pracujesz, tym więcej zarabiasz.Co oferujemy?Pewne i terminowe wypłaty – nawet 4 razy w miesiącu.Pracę w pełni zdalną – możesz pracować z dowolnego miejsca.Elastyczne godziny – sam wybierasz, kiedy i ile pracujesz.Szkolenie od podstaw – nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy.Stałe wsparcie zespołu – zawsze możesz liczyć na pomoc.Kogo szukamy?Osób zmotywowanych i zaangażowanych. Komunikatywnych, cierpliwych i empatycznych. Posiadających podstawową znajomość obsługi komputera lub smartfona. Mających dostęp do internetu.Liczba miejsc ograniczona – jeśli widzisz to ogłoszenie, oznacza to, że są jeszcze wolne miejsca!Jak aplikować?Kliknij przycisk “APLIKUJ” i dołącz do naszego zespołu!
HOTEL SŁONECZNY MŁYN to jedyny położony nad rzeką Brdą w Bydgoszczy hotel czterogwiazdkowy, który powstał dzięki zaadaptowaniu na cele usługowe XIX-wiecznego młyna zbożowego. To malownicze położenie w połączeniu z wysoką jakością świadczonych usług i bogatym zapleczem, oprócz zapewnienia komfortowych noclegów, pozwalają również zorganizować w naszym obiekcie wieczór panieński, wesele czy konferencję. Aktualnie do naszego Zespołu poszukujemy: Pokojowa(y) / Housekeeping Zadania: • Sprzątanie pokoi i powierzchni publicznych hotelu. • Obsługa sal konferencyjnych w zakresie dbałości o czystość. • Zapewnienie pełnej obsługi pokoi gości, zgodnie z poleceniami, w oparciu o ustalone normy i metody działania. Nasze oczekiwania: • Samodzielność, odpowiedzialność i systematyczność. • Umiejętność pracy pod presją czasu. • Zdolności interpersonalne i komunikacyjne. • Uczciwość zawodowa. • Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym. • Wysoka kultura osobista. • Dokładność, samodzielność. • Dyspozycyjność. • Mile widziane doświadczenie w pracy w branży hotelarskiej. Oferujemy: • Umowę zlecenie. • Pracę w przyjemnej atmosferze w prestiżowym czterogwiazdkowym hotelu. • Możliwość rozwoju i awansu. • Pracę w systemie zmianowym. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem przycisku APLIKUJ
Firma sprzątająca zatrudni Panie do sprzątania szkoły i hali sportowej w centrum miasta. Umowa zlecenie, stawka 30,50zł brutto. 160h w miesiącu. Praca w godzinach 9-17. Zapraszam do kontaktu telefonicznego w godzinach 8-15.
Zatrudnimy osoby do sprzątania pojazdów w Bydgoszczy przy ul. Toruńskiej, praca w godzinach 19-3 w dni robocze oraz w weekendy.
OpisWiodący producent artykułów szkolno-biurowych z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej 428 zatrudni:Pracownika produkcyjno - gospodarczegoObowiązki:Utrzymanie porządku na terenie zakładuPielęgnacja terenów zielonych (pielenie, przycinanie krzewów, zamiatanie liści, koszenie trawy)OdśnieżaniePrace pomocnicze przy produkcji.Przestrzeganie zasad BHP.Wymagania:Zaangażowanie i chęć do pracy.Mile widziane doświadczenie.Prawo jazdy kat. B.Sumienność i dokładność.Brak przeciwwskazań do pracy fizycznej.Dyspozycyjność.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji: CV na adres email: rekrutacja(at)vaupe.pl ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Firma sprzątająca z długoletnim doświadczeniem zatrudni panie do sprzątania pomieszczeń biurowych na pół etatu w godzinach 16.00-20.00. Miejsce pracy Bydgoszcz, Park Przemysłowy.Praca od poniedziałku do piątku, wolne weekendy. Szukamy odpowiedzialnych pracowników , mile widziane doświadczenie przy sprzątaniu. Szczegółowe informacje podam zainteresowanym osobom, proszę o kontakt telefoniczny pod nr tel. 88*****83 w godzinach 8.00-17.00
Poszukujemy do Naszego Centrum Medyczno-Stomatologicznego w Bydgoszczy przy ul. Pestalozziego 7 osoby do sprzątania w pełnym wymiarze godzin.Praca w godzinach 6.00-14.00 od poniedziałku do piątku.Wskazana osoba z doświadczeniem w sprzątaniu obiektów medycznych.
HOTEL SŁONECZNY MŁYN to jedyny położony nad rzeką Brdą w Bydgoszczy hotel czterogwiazdkowy, który powstał dzięki zaadaptowaniu na cele usługowe XIX-wiecznego młyna zbożowego. To malownicze położenie w połączeniu z wysoką jakością świadczonych usług i bogatym zapleczem, oprócz zapewnienia komfortowych noclegów, pozwalają również zorganizować w naszym obiekcie wieczór panieński, wesele czy konferencję. Aktualnie do naszego Zespołu poszukujemy: Kelner/Kelnerka (restauracja hotelowa) ZAKRES ZADAŃ: • Przygotowywanie i podawanie napojów. • Doradzanie Gościom w wyborze potraw i informowaniu o sposobie ich przygotowania. • Współpracę z pracownikami Kuchni przy realizacji zamówień. NASZE OCZEKIWANIA: • Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym. • Wykształcenie średnie. • Gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy. • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. CO OFERUJEMY: • Pracę w renomowanym czterogwiazdkowym Hotelu. • Miłą atmosferę pracy. • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia. Czekamy właśnie na Ciebie!
Grupa Interkol Olszewscy poszukuje osoby do sprzątania biurowca Fabryka Cygar ul. Warszawska 25Obowiązki:Utrzymanie czystości na terenie obiektuSprzątanie pomieszczeń biurowych, łazienek, korytarzy, itp.Mycie okien i inne prace porządkowe.Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)DyspozycyjnośćSumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązkówUmiejętność organizacji czasu pracMotywacja do pracy, uczciwość i wysoka kultura osobista.Praca w poniedziałki, środy i piątki w godzinach 16-20 oraz we wtorki i czwartki w godzinach 8-12. Umowa zlecenie.
Firma z 25-letnim doświadczeniem w branży usług ochrony mienia oraz utrzymania czystości, zatrudniająca ponad 1000 pracowników na terenie całej Polski, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje zaangażowanego i ambitnego pracownika na stanowisko:Koordynatora ds. utrzymania czystościMisją naszej Firmy jest dopasowanie świadczonych przez nas usług do indywidualnych potrzeb każdego Klienta oraz profesjonalna i kompleksowa realizacja powierzonych zadań poprzez wykorzystanie naszego potencjału, wiedzy i doświadczenia.Do Twoich głównych zadań będzie należeć:Praca na terenie województwa kujawsko-pomorskiegoNadzór nad realizacją usług utrzymania czystości oraz prac gospodarczychRozliczanie czasu pracy pracownikówWspółpraca z wewnętrznymi działami firmy, takimi jak rekrutacja, księgowość, kadry, sprzedażStały kontakt z pracownikami i szybkie reagowanie na zgłaszane potrzebyReprezentowanie firmy na zewnątrz oraz aktywne poszukiwanie nowych pracownikówRekrutacja nowych pracowników i reagowanie na uwagi klientówSporządzanie harmonogramów pracyCzego od Ciebie oczekujemy:Czynnego prawa jazdy kategorii BWymagane doświadczenie na podobnym stanowiskuMile widziana znajomość branży działu usług porządkowych,Mile widziane doświadczenie w branży medycznej , układanie planów higienyMile widziana obsługa maszyn myjących, szorowarek, kosiarekDobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS OfficeDoskonałej organizacji pracy własnej i samodzielności w działaniuZaświadczenia o niekaralnościDyspozycyjnośćOferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie wypłacane w terminiePracę w miłym i doświadczonym zespoleStabilne zatrudnienie na umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieNiezbędne narzędzia do pracy, takie jak pojazd służbowy, telefon, laptop
Zapraszamy do sprzątania biura mieszczącego się na Parku Przemysłowym przy ul. Ernsta Petersona w godzinach 10:00-12:00 i 18:00-20:00 godziny pracy do wyborusprzątanie biur, korytarza, toalety, części wspólnychod poniedziałku do piątku 2h dziennieumowa zlecenie30,50 bruttostała praca, może być traktowana jako dodatkowaZapraszam do kontaktu pod nr tel. 66*******83
Dla jednej z czołowych firm z branży usług porządkowych,zatrudnimy OD ZARAZ personel sprzątający OBIEKT w ŁOCHOWIEDOŁĄCZ DO NAS. ZAUFANY PRACODAWCA (ponad 30lat doświadczenia).PEWNA OFERTA, WSPARCIE NA KAŻDYM KROKUDOŁĄCZ DO ZESPOŁU GDZIE LICZY SIĘ CZŁOWIEKW OFERCIE:sprzątanie pokoi i pomieszczeń socjalnychod poniedziałku do piątkuw przedziale godzin 19:30-23:30w soboty 13:30-17:30umowa zleceniestawka 30,50zł/h bruttoNASZE OCZEKIWANIA:pełnoletnośćZapraszamy do kontaktu telefonicznego.ZADZWOŃ 6 0 3- 1 5 0- 5 9 8, 6 6 7- 9 9 8- 3 9 0
Firma Ever zatrudni Panią do sprzątania budynku przy ul. GrunwaldzkiejLokalizacja: ul. Grunwaldzka 291, BydgoszczZakres obowiązków: sprzątanie biur i pomieszczeń socjalnych, dwa razy w roku w godzinach pracy mycie okienPraca w godzinach: 07.00 - 11.45; pon.-pt.Rodzaj umowy: umowa zlecenieStawka: 30,50zł brutto/godz.Wymagania:możliwość podjęcia pracy od zarazsumiennośćzaangażowanieOferujemy:długoterminowa współpracaprzeszkolenie, odzież służbowapaczki świąteczne dla dzieciDla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności możemy zaproponować dodatkowo:praca w stabilnej firmie posiadającej status zakładu pracy chronionejumowa o pracę (po maksymalnie miesięcznym okresie próbnym na zleceniu)dofinansowania ZFRON (na zakup leków, opiekę medyczną, wizyty u stomatologa, okulary, rehabilitację i sprzęt rehabilitacyjny, wypoczynek, ubezpieczenie indywidualne)system premiowymożliwość wykupu pakietu medycznego oraz sportowego Multi Sport na preferencyjnych warunkachKontakt:zgłoś się za pomocą OLXwyślij SMS o treści: Grunwaldzkakontakt z biurem: 7-8-9-0-7-1-0-9-4
Poszukujemy osob do sprzatania apartamentow:Firma 2 HOMERENT poszukuje rzetelnych i sumiennych osob do sprzatania apartamentow w Bydgoszczy.Oferujemy:- Stale zlecenia lub prace dorywcza- Atrakcyjne wynagrodzenie 30zl/h na reke - Prace w milej atmosferze-Elastyczne godziny pracyWymagania:* Dokladnosc i zaangazowanie* Doswiadczenie mile widziane, ale nie wymagane* Dyspozycyjnosc i chec do pracyZainteresowane osoby prosimy o kontakt pod numerem 88*****96
Szukasz pracodawcy przyjaznego osobom z niepełnosprawnościami w Twoim mieście?Dowiedz się, dlaczego warto współpracować z Rekeep Polska.Rekeep Polska to grupa 10 spółek, z których dwie są Zakładami Pracy Chronionej. Od ponad 20 lat współpracujemy z osobami o różnym stopniu i rodzaju niepełnosprawności. Jesteśmy przekonani, że możemy dostosować stanowisko pracy do Twoich możliwości i sprostać Twoim potrzebom.Obecnie poszukujemy osób chętnych do pracy na terenie zewnętrznym na stanowisku: Pracownik prac porządkowych.Godziny pracy: 06:00-14:00 poniedziałek-piątekLokalizacja: Bydgoszcz - ul. Kobaltowa 2Co oferujemy: Legalne zatrudnienie od pierwszego dnia na podstawie umowy o pracę oraz pełne ubezpieczenie. Wsparcie i szkolenie ze strony przełożonego, który wdroży Cię w Twoje nowe obowiązki. Terminowe wynagrodzenie przelewane na Twoje konto. Elastyczny grafik uwzględniający dni, w które masz wizyty lekarskie lub zabiegi. Dodatkowe uprawnienia związane z posiadanym orzeczeniem, takie jak skrócony czas pracy, brak pracy w godzinach nocnych. Liczne benefity finansowane z ZFRON, w tym letnie wczasy rehabilitacyjne dla Ciebie i Twoich bliskich, dofinansowanie do leków i zabiegów, podróży do pracy, doposażenie stanowiska pracy w niezbędny sprzęt.Czego oczekujemy od Ciebie: Szczerych chęci do pracy na dłużej, a najlepiej na stałe. Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Mile widziane prawo jazdy kat. BJakie będą Twoje obowiązki:-Sprzątanie terenu zewnętrznego tj. koszenie, grabienie, odśnieżanie, zamiatanie-obsługa traktorka lub traktora-dbałość o właściwy stan techniczny powierzonego sprzętu-dbałość o wysoką jakość świadczonych usług Chcemy dać Ci szansę na stabilne zatrudnienie na jasno określonych warunkach. Jeśli lekarz orzecznik dopuści Cię do pracy, to dla nas wystarczy.Jeśli jesteś zainteresowany zadzwoń 78*******70. Rozmówcą będzie Kierownik odpowiedzialny za realizację usługi. Pytaj o wszystko, co Cię interesuje!