Wszystkie ogłoszenia w kategorii Inne
Nasza historiaKaizen Rent to młoda i dynamiczna firma, działająca w branży Rent a Car od sześciu lat. Ofertę elastycznego wynajmu krótko- i średnioterminowego pojazdów, kierujemy zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych, proponując rozwiązania skrojone na miarę.Geneza Kaizen Rent leży w Toyocie. Wypożyczalnia wywodzi się z Grupy Toyota Dobrygowski – aktualnie w TOP 10 największych dealerów samochodów w Polsce. Wartości, strategia marki, sposób zarządzania wypływają z The Toyota Way, co bezpośrednio przekłada się na sukces firmy.W 2017 roku nasza wypożyczalnia samochodów, jako debiutant na rynku, zaczynała od 3 oddziałów i 75 samochodów. Dziś firmę tworzy ponad 40 oddziałów rozlokowanych w całej Polsce, w tym także na najważniejszych lotniskach. Kaizen Rent może pochwalić się również drugą co do wielkości flotą pojazdów wśród wypożyczalni samochodów w kraju. Obecnie park Kaizen Rent składa się z ponad 5 500 pojazdów i wciąż rośnie, uwzględniając wszystkie segmenty, również auta typu cargo czy luksusowe modele klasy premium. Nieustannie rośnie też grono zadowolonych klientów firmy. Dziś ich liczba przekracza już 100 tys.W latach 2023-2024 roku firma została wyróżniona złotym Laurem Konsumenta za jakość obsługi w kategorii wypożyczalnia samochodów oraz czwarty raz z rzędu zdobyła prestiżową nagrodę Fleet Derby 2023 za usługę elastycznego wynajmu krótko i średnioterminowego. Twój zakres obowiązkówPraca 5 dni w tygodniu, Tylko w tym czasie będziemy Cię prosili o odebranie lub podstawienie samochodu do naszych klientówMożemy Cię też prosić o dostarczenie samochodu do innego oddziału lub serwisu,Będziesz również odpowiedzialny za podstawienie samochodu do myjni, zatankowanie, czy zgłoszenie usterek,Zapewnimy Ci wszystkie niezbędne do pracy narzędzia. Tablet, nawigację, wsparcie ze strony Biura Obsługi Klienta, pracowników oddziałów, czy serwisu Nasze wymaganiaPrawo jazdy kat. B, Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku ( zmiany w godzinach 7-23),Obowiązkowe pracujące 2 weekendy w miesiącu, Podstawowa wiedza techniczna z zakresu motoryzacji, Kreatywność w rozwiązywaniu problemów, Dobra organizacja pracy, Punktualność, uczciwość, zaangażowanie, samodzielnośćDoświadczenie w obsłudze klientaDobra znajomość angielskiego To oferujemyElastyczność, dopasowana do Ciebie i Twoich potrzebDużo samodzielności i radości z jazdy nowymi samochodami różnych marek. Również tych luksusowychPrzyjazną atmosferęZatrudnienie na podstawie umowy zleceniaMożliwość zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych, które możesz wpisać do swojego CV. Jesteśmy drugą, największą w Polsce wypożyczalnią samochodów.Możliwość rozwoju, w ramach struktur danego oddziałuBogata oferta benefitów po przepracowaniu 3 miesięcy (prywatna opieka medyczna, comiesięczny system bonów ) Klauzula informacyjna Administratora Danych Osobowych dla Kandydatów na pracowników i współpracowników Kaizen Rent S. A. z siedzibą w Lubinie (59-300) przy ul. Gen. Józefa Bema 8 (KRS: 0000575185) jest Administratorem Danych Osobowych (zwanym dalej Administratorem) kandydatów na pracowników i współpracowników, zwanych dalej Kandydatami.Dane osobowe Kandydatów przetwarzane są przez Administratora w celu:przeprowadzenia rekrutacji pracowników i współpracowników,na potrzeby przyszłych rekrutacji, pod warunkiem wyrażenia przez Kandydata zgody na takie przetwarzanie.Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do uczestnictwa Kandydata w procesie rekrutacji. W szczególności Administrator ma prawo żądać od Kandydatów podania lub udokumentowania danych osobowych wskazanych w art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 917, ze zm.) lub danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy cywilnoprawnej.Administrator przetwarza dane osobowe przez okres niezbędny do osiągnięcia celów wymienionych w pkt. 2 powyżej. Ponadto, w przypadku wyrażenia przez Kandydata zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, o której mowa w pkt. 2 lit. b powyżej, Administrator będzie przetwarzał takie dane we wskazanym celu przez okres trzech lat od dnia wyrażenia takiej zgody lub do czasu wycofania zgody przez Kandydata. Dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres dłuższy niż wskazany w niniejszym punkcie, w przypadku gdy taki obowiązek nałożony na Administratora wynika ze szczególnych przepisów prawa.Źródłem danych osobowych przetwarzanych przez Administratora są Kandydaci, tj. osoby, których dane dotyczą.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Kandydatów jest:6 ust. 1 lit. b RODO, tj. niezbędność do podjęcia działań na żądanie Kandydata przed zawarciem umowy, lub6 ust. 1 lit. a RODO, tj. zgoda Kandydata na przetwarzanie danych osobowych w określonych celach, gdy inne podstawy prawne przetwarzania danych osobowych nie mają zastosowania, co dotyczy przede wszystkim przetwarzania szczególnych kategorii danych osobowych (danych wrażliwych) Kandydata oraz przetwarzania danych Kandydata na potrzeby przyszłych rekrutacji.Dane osobowe Kandydatów nie są przekazywane do państwa trzeciego w rozumieniu przepisów RODO. W przypadku, gdyby dane osobowe były przekazywane do państwa trzeciego, Kandydaci zostaną o tym uprzednio poinformowani, a Administrator będzie stosować zabezpieczenia, o których mowa w rozdziale V RODO.Administrator nie udostępnia danych osobowych podmiotom trzecim bez wyraźnej zgody osoby, której dane dotyczą. Dane osobowe bez zgody osoby, której dane dotyczą, mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom prawa publicznego, tj. organom władzy i administracji (np. organom podatkowym, organom ścigania i innym podmiotom posiadającym umocowanie w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, takim jak ZUS czy Urząd Skarbowy) w przypadkach przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.Dane osobowe Kandydatów nie podlegają profilowaniu przez Administratora w rozumieniu przepisów RODO.Zgodnie z przepisami RODO Kandydaci mają prawo do:bycia informowanym o przetwarzaniu danych osobowych, o którym mowa w art. 12 RODO,dostępu do swoich danych osobowych, o którym mowa w art. 15 RODO,poprawiania, uzupełniania, uaktualniania, sprostowania danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO,usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), o którym mowa w art. 17 RODO,ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 RODO,przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20 RODO,wniesienia sprzeciwu od przetwarzania danych osobowych, o czym mowa w art. 21 RODO,w przypadku podstawy prawnej, o której mowa w pkt. 7 lit. b powyżej – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,niepodlegania profilowaniu, o którym mowa w art. 22 w zw. z art. 4 pkt 4 RODO,wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), o którym mowa w art. 77 RODO,z uwzględnieniem zasad korzystania i realizowania tych uprawnień wynikających z przepisów RODO.Jeżeli Kandydaci chcą skorzystać ze swoich praw, o których mowa w punkcie poprzedzającym, powinni przesłać wiadomość drogą poczty elektronicznej lub w formie pisemnej na adres e-mail lub adres korespondencyjny, o których mowa w pkt. 12 poniżej.Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, którym jest Konrad Cioczek Wszelkie zapytania, wnioski i skargi dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora, zwane dalej Zgłoszeniami, należy kierować na adres e-mail: rodo(at.)kaizenrent.pl lub w formie pisemnej na następujący adres Administratora: ul. Gen. Józefa Bema 8 w Lubinie (59-300).W treści Zgłoszenia należy w sposób wyraźny wskazać:dane osoby lub osób, których dotyczy Zgłoszenie,zdarzenie, które jest powodem Zgłoszenia,przedstawić swoje żądania oraz podstawę prawną tych żądań,wskazać oczekiwany sposób załatwienia sprawy.
Opis oferty pracyOgłoszenie o Pracę: Pracownik Budowlany Miejsce pracy: Bydgoszcz Forma zatrudnienia: Umowa o pracę Wymiar czasu pracy: Pełny etat Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonego Pracownika Budowlanego do naszego zespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację prac budowlanych zgodnie z harmonogramem, dbanie o bezpieczeństwo na placu budowy oraz współpracę z innymi członkami zespołu. Zakres obowiązków: Wykonywanie prac budowlanych, w tym murowanie, tynkowanie, szalowanie, zbrojenie itp. Montaż elementów konstrukcyjnych Obsługa narzędzi budowlanych i maszyn Przestrzeganie przepisów BHP Utrzymanie porządku na placu budowy Wymagania: Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku Znajomość zasad BHP Zdolność do pracy w zespole Dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań Dobra kondycja fizyczna Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Możliwość rozwoju zawodowego Pracę w dynamicznym i zgranym zespole Ubezpieczenie zdrowotne oraz dodatkowe benefity pracownicze W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Opis oferty pracyStanowisko: Timer (Praca przy zawodach sportowych) Firma: B4SPORT.pl Interesujesz się sportem i szukasz weekendowej, wyjazdowej pracy, która dostarczy Ci niezapomnianych wrażeń? Dołącz do naszego zespołu jako Timer! Nasze usługi pomiaru czasu realizujemy pod marką B4SPORT, uznaną na polskim rynku masowych zawodów sportowych. Obsługujemy ponad 100 imprez rocznie, w tym Festiwal Biegu Rzeźnika, Runmageddon czy Dolnośląski Festiwal Biegów Górskich. Każde zawody realizujemy profesjonalnie, stawiając na pierwszym miejscu wysoką jakość, zadowolenie uczestników oraz organizatorów. Jako Timer będziesz odpowiadał za profesjonalne mierzenie czasu zawodników na różnego rodzaju zawodach. Sprawdź nas na https://b4sport.pl/realizacje/ oraz https://b4sport.pl/zdobadz-prace-pelna-sportowych-emocji/ czy na naszym facebooku. Poszukujemy osób z całej Polski (masz okazję pracować przy eventach w swoim rodzinnym mieście lub okolicach) oraz z Bydgoszczy (tutaj mamy siedzibę i prowadzimy centrum logistyczne B4SPORT). Kogo szukamy? • Studentów, uczniów szkół średnich (po ukończeniu 18. roku życia) • Osób dyspozycyjnych w weekendy • Osób gotowych do wyjazdów na zawody sportowe • Miłośników sportu • Osób z prawem jazdy (mile widziane) • Osób z biegłą obsługą komputera i programu Excel Czym się będziesz zajmować? • Współpracą z biurem zawodów • Obsługą oprogramowania do elektronicznego pomiaru czasu • Konfigurowaniem i monitorowaniem sprzętu do elektronicznego pomiaru czasu Oferujemy: • Pracę w sportowej atmosferze przy największych imprezach biegowych w Polsce • Umowę zlecenie, kontrakt b2b • Szkolenie z obsługi sprzętu do pomiaru czasu (online i offline) • Podróże służbowe w atrakcyjne turystycznie miejsca • Nocleg i wyżywienie podczas eventów sportowych • Wynagrodzenie za każde obsłużone wydarzenie Jeśli lubisz sport, wyjazdy i chcesz stać się częścią zespołu, który mierzy czas na największych wydarzeniach sportowych, zgłoś się już dziś! Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: https://b4sport.pl/zostan-timerem/ Dołącz do nas i stań się częścią niezapomnianych sportowych emocji! CV proszę wysyłać na email: @ z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji o pracę przez [nazwa firmy] w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)."
Masz dużo czasu wieczorami i w nocy? Szukasz dodatkowego zarobku? DOŁĄCZ DO NAS!Stanowisko: Pracownik ds. inwentaryzacjiMiejsce pracy: Bydgoszcz i okoliceOPIS STANOWISKA:Zliczanie oraz skanowanie kodów kreskowych umieszczonych na produktach przy użyciu skanera;Praca na terenie obiektów handlowych- inwentaryzacje odbywają się w dni robocze poniedziałek-piątek, rozpoczęcie między godziną 16:00 a 21:00 w zależności od miejsca, zakończenie w godz. 4-6 rano);WYMAGANIA:Ukończone 18 lat;Dyspozycyjność min. 3 dni robocze w tygodniu pomiędzy poniedziałkiem-piątkiem w przedziale czasowym od godz: 18:00 do 4- 6 rano; Gotowość do podejmowania zleceń wyjazdowych (również poza województwo);Umiejętność dokładnego i szybkiego liczenia;OFERUJEMY:Stawkę godzinową 30,08 zł brutto;Umowa zlecenie;Wypłata wynagrodzenia zawsze na czas;Zapewniamy minimum 5h pracy w ciągu jednego zlecenia;szkolenia z obsługi skanera i obowiązujących w firmie procedur inwentaryzacyjnych (dotyczy również osób z doświadczeniem);Możliwość skorzystania z wcześniejszej "wypłaty na życzenie” za pomocą aplikacji;Przy inwentaryzacjach wyjazdowych gwarantujemy transport w obie strony;Dodatek za czas spędzony w podróży;Zainteresowała Cię nasza oferta? Aplikuj !!!lub wyślij zgłoszenie poprzez wiadomość SMS.Jak powinien wyglądać Twój SMS ?Imię, Nazwisko, nr telefonu, adres e-mail, Bydgoszcz, ilość dni dyspozycyjnych, OLXPrzykład: Jan Nowak, 123456789, e-mail, Bydgoszcz, 3 dni, OLXCzekamy na Ciebie!
Nawiążemy współpracę z psychologiem odpowiedzialnym za prowadzenie zajęć dodatkowych szkoleń/warsztatów w różnych placówkach na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Jesteśmy firmą z ponad 15 letnim doświadczeniem na rynku usług psychologicznych i terapeutycznych. Oczekujemy:· w zakresie wykształcenia: ukończone studia wyższe na kierunku psychologia – warunek konieczny· w zakresie doświadczenia – min. 1 rok doświadczenia w pracy psychologa· prawa jazdy kat B.· kreatywnego podejścia do działań edukacyjnych· odpowiedzialności w podejściu do pracy edukacyjno-szkoleniowej· umiejętności współpracy w zespole Oferujemy:· dobre warunki pracy· możliwość korzystania ze służbowego samochodu· stabilność współpracy· możliwość rozwoju zawodowego i osobistego· elastyczność w planowaniu pracy (układanie grafiku na poszczególne miesiące)Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV
Cześć FLORYSTO!Poszukujemy do naszego zespołu energicznej i dobrze zorganizowanejFLORYSTKI Z DOŚWIADCZENIEM min.1 rokJeśli potrafisz energicznie pracować i uwielbiasz kwiaty, jednocześnie dobra organizacja pracy nie jest Tobie obca i chcesz pracować w PIĘKNYM miejscu i komfortowych warunkach pracy….Wyślij koniecznie do nas swoje zgłoszenie – zdjęcia Twoich max 3 prac, przebieg pracy zawodowej oraz kilka słów o sobie. Mamy sporo pracy przy kwiatach - wymagamy osoby dostępnej minimum na 3/4 etatu, a najlepiej pełen etat.Szukamy miłych, sympatycznych i pozytywnie nastawionych dziewczyn, bo taki właśnie zespół chcemy tworzyć. Nie odnajdzie się u nas osoba, która nie rozumie czym jest autentyczna troska o kwiaty, czy komfort reszty zespołu. To są nasze PRIORYTETY!Nasze atuty poza tym, że płacimy na czas i jesteśmy super to:1. Jesteśmy zespołem 4 florystek (każda z nas ma swoją specjalizację) oraz 3 recepcjonistek. Potrzebujemy Twojego wsparcia przy tworzeniu pięknych bukietów, komponowaniu ciekawych stroików oraz dbania o kwiaty cięty oraz doniczkowe na sprzedaż.2. Z racji, że od rana do wieczora mamy ręce pełne roboty i odwiedza nas sporo klientów, to wspiera nas zespół recepcjonistek, dzięki którym nie musisz zajmować swojego czasu obsługą klienta tylko możesz skupić swoją uwagę głównie na tworzeniu pięknych dzieł sztuk.:)3. Mamy piękną i największą kwiaciarnię w Bydgoszczy, w ciągu 14 lat istnienia firmy, 3 krotnie powiększyliśmy nasze miejsce pracy. Jako florysta znajdziesz u nas komfortowe warunki pracy w związku z tym będziemy od Ciebie również oczekiwać dbania o czystość swojego miejsca pracy.4. Jeśli cechuje Ciebie wysokie poczucie estetyki oraz lubisz się rozwijać pod okiem starszych florystów i mistrza florystyki i to w koleżeńskiej atmosferze, to będziesz czuć się jak ryba w wodzie na tym stanowisku pracy.5. Dla osób odpowiedzialnych i energicznych w działu oraz zmotywowanych w osiąganiu wyższego LEVEL florystycznego mamy atrakcyjny system motywacyjny.Brzmi całkiem dobrze? Przyjdź i zmień pracę na lepszą i pracuj z przyjemnością w pięknym otoczeniu :)Koniecznie wypełnij formularz!
Spółka zatrudni osobę, do obowiązków, której należeć będzie dbanie o należyty stan obiektu, w skład , którego wchodzą biura i magazyny. Osoba na tym stanowisku winna posiadać umiejętność naprawy drobnych rzeczy tzw. " złota rączka".W okresie zimowym do obowiązków należeć będzie obsługa kot na ekogroszek. Wymagane jest prawo jazdy .
Praca dotyczy sprzedaży w hurtowni wielobranżowej z przewagą opakowań jednorazowych, dekoracyjnych, chemii i bhp w Bydgoszczy na ulicy Szajnochy. Mile widziane znajomość programów sprzedażowych i grafiki komputerowej. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8,00 do 16,00
Twój zakres obowiązkówwww.WinterEvent-Shop.pl www.Rossignol-Outlet.pl www.PeakStore.pl www.Voelkl-Outlet.plwww.WinterEvent.pl Wprowadzanie produktów w sklepachTworzenie i rozwijanie stron internetowych opartych na WordPressieModyfikowanie oraz dostosowywanie motywów i wtyczek WordPressa do specyficznych wymagań projektowychTworzenie nowych wtyczek oraz rozbudowa istniejących, dbając o ich efektywność i wydajnośćIntegracja z zewnętrznymi systemami i API, takimi jak WooCommerce, ACF, oraz różne narzędzia do kontroli wersjiOptymalizacja stron pod kątem szybkości ładowania, SEO i użytecznościNasze wymaganiaGotowość do pracy minimum 20 do 50 godzin w tygodniu, możliwość pracy w soboty dostosowanej do zajęć w uczelni.Zdolność do tworzenia nowych wtyczek oraz modyfikowania istniejącychKomunikatywność;Samodzielność w działaniu, rzetelność i zaangażowanie w realizacji powierzonych zadań.Umiejętność analitycznego myśleniaUmiejętność pracy w grupie oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.CV ze zdjęciem prosimy wysyłać na OLX lub na email W Tytule email – Stanowisko
Przyjmę do pracy na cały etat pracownika fizycznego do lakierni proszkowej, pakowanie i przygotowanie detali. Praca od zaraz. Proszę o kontakt tel. 69*****53
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę! Zadania:Obsługa urządzeń odżużlająco-odpylającychPomoc przy nawęglaniuObsługa stacji uzdatniania wodyWykonywanie oraz dokumentowanie analiz laboratoryjnych wodyPozostawanie w dyspozycji Palaczy, wykonywanie poleceń związanych z pracą kotłaUtrzymanie czystości i porządku w budynku kotłowni i na terenie przyległym oraz suszarni, obowiązkowe usuwanie kiełków słodowych spod siatek każdorazowo podczas rozładunku suszarniWymagania:Dyspozycyjność do pracy zmianowej w ruchu ciągłym (3 zmiany: 6-14; 14-22; 22-6)Gotowość do pracy fizycznejWażne orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznychMile widziane uprawnienia w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych gr. 1, 2Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widzianeOferta:Pełne szkolenie stanowiskoweZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąDodatek 50% do stawki godzinowej za pracę w niedzielę i świętaObjęcie kwartalnym system premiowym po 3 miesiącach pracyWynagrodzenie 4700 zł bruttoBogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Hilpress Polska Sp. z o.o. jest niemieckim producentem oraz importerem artykułów elektrotechnicznych z siedzibą w Bydgoszczy. Nasz team obejmuje 4 pracowników. Posiadamy nowoczesne pomieszczenia biurowe i magazynowe.Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży.Opis stanowiska:Telefoniczna i mailowa obsługa klientaAktywne uczestnictwo w pozyskiwaniu nowych Klientów (małe, średnie i duże firmy)Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, opieka posprzedażowaWsparcie zespołu w działaniach administracyjnych, a w tym opieka nad umowami, dokumentacją sprzedażowąCykliczne raportowanie działań handlowych w systemie CRMWymagania:Wykształcenie handlowe (minimum średnie)Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktówDobra dykcja, pogodny nastrójUkierunkowanie na realizację celuDążenie do rozwoju zawodowegoUmiejętność negocjowaniaEntuzjazm, energia handlowa, inicjatywa w pogłębianiu wiedzyBiegła znajomość i obsługa pakietu OfficeOferujemy:Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności.Wewnętrzne szkolenia sprzedażoweHome office - ilość dni do uzgodnieniaProwizje od sprzedaży bez górnego limituMiłą atmosferę pracyWszelkich szczegółów udzielamy telefonicznie pod nr 69*******93
Crop Manager ds. upraw warzywMiejsce pracy: cała Polska z przewagą terenu Polski Północno-ZachodniejOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za efektywne zarządzanie uprawami warzywniczymi, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz zapewnienie optymalnego wykorzystania zasobów w celu osiągnięcia najlepszych rezultatów.NASZE OCZEKIWANIA:Wykształcenie wyższe rolnicze;Wiedza z zakresu upraw warzyw;Doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z uprawami warzywniczymi;Samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy;Dobra znajomość j. angielskiego;Prawo jazdy kat. B.DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:Planowanie i koordynacja procesów uprawowych warzyw;Opracowywanie strategii nawożenia;Sprzedaż produktów firmy w oparciu o fachowe doradztwo;Współtworzenie argumentacji handlowej do produktów;Współpraca z instytucjami naukowymi, prowadzenie doświadczeń oraz zbieranie i analiza danych;Współpraca z Centralą Firmy we Francji oraz innymi działami firmy w celu spójnego podejścia do rozwoju i wykorzystywania narzędzi marketingowych;Organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników firmy i klientów;Analiza rynku i działań konkurencji.Z NASZEJ STRONY OFERUJEMY:Umowę o pracę na pełen etat – pierwszą umowę podpisujemy na 6 miesięcy;Wynagrodzenie podstawowe oraz premię roczną;Prowizję od zrealizowanej sprzedaży;Komputer, telefon i samochód służbowy z pełną swobodą ich wykorzystania;Pracę wspartą okresem wdrożeniowym oraz licznymi szkoleniami;Bogaty pakiet socjalny m.in. bezpłatna opieka medyczna w Medicover, dopłata do karnetu Multisport Plus, Atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego PZU;Dopłaty do wypoczynku, kolonii dla dzieci, paczki okolicznościoweTimac Agro Polska to firma działająca w branży rolniczej, należąca do francuskiej grupy kapitałowej Roullier. W Polsce Timac Agro działa od 2005 roku stawiając na doradztwo, innowację i partnerstwo. Każdego dnia nasz zespół dociera do producentów w całym kraju, pomagając sprostać zmiennym wymaganiom rynkowym. Współpraca z licznymi gospodarstwami jest dla nas źródłem stałej motywacji w poszukiwaniu nowych rozwiązań, służącym polskim producentom. Dołącz do nas! Wyślij swoje CV za pomocą formularza.
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem na rynku agencji pracy i outsourcingu procesowegoPoszukujemy Koordynatora dużej grupy pracowników z krajów Ameryki Południowej, zatrudnionych w naszej firmie.Podstawowym parametrem jest biegła znajomość języka hiszpańskiego, która pozwoli na swobodny kontakt z pracownikami oraz wsparcie ich w procesie adaptacji w nowych warunkach. Wymagania: znajomość języka hiszpańskiego i polskiego w mowie i piśmiekomunikatywność i otwartość w relacjach międzyludzkichzdolności organizacyjne i umiejętność pracy w zespoleobsługa programów pakietu MS Officeprawo jazdy kat. B z doświadczeniem w prowadzeniu samochodudyspozycyjność Podstawowe obowiązki: obsługa administracyjna pracowników hiszpańskojęzycznychtłumaczenie szkoleń z zakresu BHP i stanowiskowych w miejscu pracy.Wsparcie pracowników w procesie adaptacji w miejscu pracypomoc na początkowym etapie po przyjeździe (zakwaterowanie, pomoc przy zakładaniu kont bankowych, PESEL, kart sim…).bieżąca opieka nad grupąw razie potrzeby pomoc w kontakcie z opieką medyczny czy urzędami administracji publicznej.Udział w tworzeniu oraz przepływie dokumentacji pracowniczej.Oferujemy:atrakcyjne wynagrodzenieelastyczny czas pracymożliwe wszystkie modele współpracy (umowa o pracę, umowa zlecenie , B2B)wyposażenie biurowe (laptop służbowy, telefon służbowy, samochód służbowy)dużą samodzielność w działaniu, przy jednoczesnym wsparciu pracowników firmy z większym doświadczeniem.
AMLUX Sp. z o.o. jest firmą oferującą kompleksowe sprzątanie obiektów na terenie całej Polski.W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na następujące stanowisko:Koordynator serwisu sprzątającego - Bydgoszcz i okoliceTwój zakres obowiązkówkoordynowanie prac porządkowych na podległych obiektach oraz nadzór nad ich prawidłową realizacjąkontakt z klientem w celu zapewnienia jak najlepszej jakości świadczonych usługprowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem i świadczeniem usług na obsługiwanych obiektachnadzór nad zamówieniami środków czystości oraz sprzętu niezbędnego do prawidłowej obsługi obiektówoptymalizacja kosztów oraz kontrola budżetówwspółpraca z pozostałymi działami firmybudowanie pozytywnego wizerunku firmyNasze wymaganiadoświadczenie w zarządzaniu personelem liniowym – mile widziane w sektorze usług utrzymania czystościumiejętność planowania pracy, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemówzaangażowanie i umiejętność pracy pod presją czasuotwartość i elastyczność w kontakcie z Klientami firmydyspozycyjność oraz gotowość do intensywnej pracy w terenie (obiekty na terenie Bydgoszczy i okolic)czynne prawo jazdy kat. B oraz własny samochód (rozliczana km.)To oferujemystabilne warunki zatrudnienia w prężnie rozwijającej się firmieniezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon)elastyczny czas pracyatrakcyjne wynagrodzenie + premie miesięczne uzależnione od wynikówuczestnictwo w profesjonalnych szkoleniachmożliwość awansu w strukturach spółkiOsoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji przez portal OLX.Prosimy o dołączenie w CV poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko Koordynator serwisu sprzątającego. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści: Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.
Transport medyczny poszukuje kierowców/sanitariuszy.Wynagrodzenie 4100zl na rękę.Wymagane prawo jazdy kat. B.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18, wolne weekendy i święta.Praca na terenie Bydgoszczy.
Firma ARKON Sp. z o.o. szuka osoby na stanowisko spedytora .Szukasz pracy, która da Ci możliwość rozwoju i zdobycia nowych umiejętności ? Dołącz do naszego zespołu jako Spedytor ! Nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy !Zakres obowiązkówOrganizacja transportów krajowych i międzynarodowychKontakt z klientami oraz przewoźnikamimonitorowanie i kontrola przebiegu zleceń transportowychWymaganiaChęć nauki i rozwojuUmiejętność pracy w zespoleKomunikatywność i otwartość na nowe wyzwaniaOferujemyPracę w zgranym i przyjaznym zespoleMożliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczeniaMenadżera który przeprowadzi ci szkolenie wprowadzające oraz gwarantuje ci wsparcie na każdym etapie.Jeśli szukasz pracy w dynamicznej firmie, gdzie panuje miła atmosfera, a rozwój pracowników jest dla nas priorytetem, to zapraszamy do nas !!Czekamy na twoje zgłoszenie !
Poszukujemy osób, które:• są zainteresowane zdobyciem uprawnień maszynisty (nie posiadają licencji maszynisty),• ukończyły 18 lat,• nie były karane za przestępstwo umyślne,• posiadają wykształcenie co najmniej średnie,• spełniają warunki zdrowotne, fizyczne i psychofizyczne, które określa załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 listopada 2022 r. w sprawie licencji maszynisty (Dz. U. poz. 2574),• potrafią efektywnie pracować w warunkach stresowych,• cechują się wysoką odpowiedzialnością za powierzone zadania.Jak zostać maszynistą w PKP Intercity? 1) zgłoś swoją aplikację odpowiadając na to ogłoszenie,2) przejdź proces rekrutacji,3) rozpocznij szkolenie na licencję maszynisty i zacznij swój szlak zawodowy z PKP Intercity!Oferujemy:• szkolenie na licencję maszynisty,• zatrudnienie na umowę zlecenie na czas trwania szkolenia na licencję maszynisty,• szkolenie na świadectwo maszynisty - po uzyskaniu licencji maszynisty i kwalifikacji przez "PKP Intercity" S.A. do odbycia szkolenia na świadectwo maszynisty,• zatrudnienie na umowę o pracę na czas trwania szkolenia na świadectwo maszynisty.Aplikacje prosimy przesyłać do dnia 29.09.2024 r.Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji".Nasz zespół skontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami w celu umówienia spotkania. Rekrutacja prowadzona będzie on-line. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia na licencję maszynisty - II połowa listopada 2024 r.
Praca szuka człowieka !!! Jeśli posiadasz książeczkę sanepidowską , chęci do pracy , uwielbiasz się uśmiechać i pracować w zgranym zespole, to zapraszam do współpracy w sklepie żabka w Bydgoszczy. proszę CV, lub kontakt tel. 73*****77.
Доброго дня. В студію авто детейлінгу потрібен працівник Від вас: •Досвід роботи (миття та полірування автомобіля) •Без алкогольних звичок •Пунктуальність та відповідальність •Мінімальне знання польської мови •Бажання працювати, та розвиватися разом з нами) Від нас: •Комфортні умови для праці в центрі міста •Ставка + відсоток від суми за роботу % •Офіційне працевлаштування •Премія Прошу писати в особисті повідомлення Дзвонити на телефон 66*****00
Poszukujesz lekkiej pracy dorywczej lub jesteś zainteresowany/a dłuższą współpracą?A może chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenie zawodowe? Dobrze trafiłeś/aś!Nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego uczymy od podstaw!Poszukujemy osób chętnych do podjęcia pracy przy inwentaryzacji w Zdziersku.Dostępny termin:08.10.2024 - Zdziersk - start zlecenia 19:45 lub 22:00 (do wyboru) - sklep spożywczyprzewidywany czas inwentaryzacji to około 4-7 godzin.Co oferujemy?Stawka 28,10 - 30,10 zł/h brutto, przy dłuższej współpracy bonusy takie jak wyższa stawka, karta multisport czy premia za frekwencjęWypłata na początku miesiącaUmowa zlecenieElastyczność w wyborze zleceń - tylko Ty decydujesz, w którym zleceniu weźmiesz udział!Szkolenie wprowadzające na miejscu oraz teoretyczne na naszej stronieNa czym polega praca?Inwentaryzacje polegają tylko i wyłącznie na liczeniu towaru skanerem zapewnionym przez firmę. Są to zlecenia jednorazowe, czyli zapisując się na jedno zlecenie, bierzesz udział tylko w nim przez określoną liczbę godzin. Inwentaryzacje odbywają się m.in. w sklepach spożywczych, aptekach, drogeriach czy kioskach. Czego od Ciebie wymagamy?PełnoletniośćZnajomość języka polskiegoZaangażowanieJeśli zainteresowała Cię nasza oferta i chciałabyś/chciałbyś wziąć udział w inwentaryzacji, zapisz się zgodnie z instrukcją poniżej.Zapis na inwentaryzację:Rejestracja i zalogowanie się na stronie inwentury.plUzupełnienie i zapisanie formularzaPotwierdzenie umowy współpracyZapoznanie się z dwiema prezentacjami w zakładce "szkolenia" i wykonanie testu.Zapis na wybrane zlecenie w zakładce "Wyszukaj projekt".Po dokonaniu zapisu, na maila przychodzi potwierdzenie wraz z niezbędnymi informacjami.W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub wiadomość mailową
Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracowników tymczasowych i stałych oraz usługi typu outsourcing we wszystkich sektorach. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Naszym Klientem jest prestiżowa firma z branży budowlanej o profilu elektroenergetycznym. Firma dynamicznie się rozwija. Pozyskuje nowe kontrakty i w związku z tym poszukuje nowych pracowników. Aktualnie do prestiżowej inwestycji zaprasza do współpracy 2 Kandydatów/ Kandydatki na stanowisko: Kierownik Budowy - branża elektroenergetyczna (K/M) Kierownik budowy branża elektroenergetyczna Twoje zadania: • Kompleksowe zarządzenie projektem budowlanym z branży elektroenergetycznej. Realizacja projektów dotyczących wysokich i najwyższych napięć. • Nadzór, organizacja, koordynacja prac w oparciu o wymagania kontraktu, projektu, dokumentacji technicznej, harmonogramów, przepisów, budżetu. • Organizowanie i kierowanie realizacją prac budowlanych w zakresie powierzonej inwestycji. • Tworzenie harmonogramów prac. • Opracowywanie budżetów. Analiza i rozliczenie kosztów budowy. • Prowadzenie nadzoru nad pracą podległego zespołu. • Prowadzenie dokumentacji. • Tworzenie raportów. • Nadzorowanie jakości, terminowości, BHP. • Organizacja i nadzór pracy podległego zespołu. • Ścisła współpraca z Inwestorem i Inspektorem, Podwykonawcami. Wymagania: • Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. • Doświadczenie na stanowisku kierowniczym: Kierownik Budowy i/lub Kierownik Robót w branży budowlanej przy realizacji projektów z obszaru elektrycznego/ elektroenergetycznego. Projekty liniowe i /lub stacyjne. • Doświadczenie we współpracy z Podwykonawcami, Inwestorami, Inspektorami nadzoru. • Wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów. Preferowany kierunek: Elektrotechnika lub pokrewne. • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 i chęć dalszej nauki. Firma oferuje kurs z języka angielskiego. • Umiejętność zarządzania zespołem. • Prawo jazdy kat. B. • Gotowość do pracy na terenie całego kraju. • Znajomość AutoCAD. • Znajomość MS Office. • Umiejętność efektywnej organizacja pracy. • Preferowane doświadczenie przy realizacji projektów dotyczących wysokich i najwyższych napięć. Oferujemy: • Realizacja prestiżowych długoterminowych projektów w branży elektroenergetycznej. Stabilne zatrudnienie i zapewnienie ciągłej realizacji kolejnych projektów. • Realizacja projektów dotyczących wysokich i najwyższych napięć. • Atrakcyjne wynagrodzenie. • Zatrudnienie bezpośrednio przez firmę. Elastyczność w kwestii formy zatrudnienia - zgodnie z preferencją kandydata. • Pakiet benefitów: ubezpieczenie, opieka zdrowotna, karta sportowa, kurs językowy. • Wszelkie niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy do celów prywatnych. • Komfortowe warunki mieszkaniowe. Wysokie standardy. • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji, która bardzo dynamicznie się rozwija. • Oferta dotyczy pracy stałej. Zatrudnienie bezpośrednio w firmie naszego Klienta.
Zatrudnię montera wodno kanalizacyjnego i pomocnika . Praca Bydgoszcz i okoliceZapraszam do kontaktu. 88*******97
Firma MIKOŁAJCZAK to sieć trzech nowoczesnych salonów samochodowych w regionie kujawsko-pomorskim. Kompleks handlowo-obsługowy składa się z przestronnego salonu samochodowego koncernu Stellantis, centralnego magazynu nowych samochodów, sklepu o szerokim asortymencie części oraz zaplecza serwisowego obejmującego stanowiska przeglądowe, naprawcze, myjnię oraz blacharnię i lakiernię.PRACOWNIK MYJNI SAMOCHODOWEJBydgoszcz, Armii Krajowej 250Wymagania :Dokładność oraz sumienność przy wykonywaniu obowiązkówUmiejętność pracy w zespolePrawo jazdy kat BOferujemy:Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuProsimy o przesyłanie CV poprzez portal OLX.Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do MIKOŁAJCZAK A SP. K. z siedzibą w BYDGOSZCZY przy ul. ARMII KRAJOWEJ 250, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.INFORMACJA OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCHJeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez MIKOŁAJCZAK A SP.K. z siedzibą w BYDGOSZCZY przy ul. ARMII KRAJOWEJ 250 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”.W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę, kontaktując się z Pracodawcą.Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres nie dłuższy niż 60 dni od momentu zakończenia rekrutacji.Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.W razie pytań możesz się z nami skontaktować.
Zatrudnimy młodą, energiczną osobę do pracy w komisie samochodowym na terenie Bydgoszczy.Praca w pełnym wymiarze godzin.Wymagania: status czynnego studentaprawo jazdy kat. B znajomość obsługi pakietu MS Office uczciwośćpunktualnośćzaangażowanie w powierzoną pracępozytywne nastawienie :)Do obowiązków należeć będą:obsługa klientaprzygotowanie aut pod kątem sprzedaży dbanie o czystość na stanowisku pracy oraz na terenie komisu Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży oraz zainteresowania związane z motoryzacją. Oferujemy pracę w miłej atmosferze oraz możliwości rozwoju.Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV wraz ze zdjęciem przez wiadomość OLX.
Zatrudnimy operatora plotera frezująco - tnącego Kimla. Oferujemy: szkolenie, pełen etat, stałą pensję oraz premię.
Praca dodatkowa. Weekendy, popołudnia. Do uzgodnienia.Malowanie ścian w domku jednorodzinnym.
Poszukujesz dobrego miejsca na odbycie praktyk studenckich? Pragniesz wykorzystać wolny czas na poznanie obszaru rekrutacji? Chcesz zobaczyć jak to robią profesjonaliści? A może ciekawi Cię jak to jest pracować w międzynarodowej korporacji?Jeżeli na powyższe pytania kiwasz głową na TAK to oferta ta jest dla Ciebie! Nie zastanawiaj się dłużej, poznajmy się.oferujemypoznanie kultury organizacyjnej międzynarodowej korporacjizdobycie cennego doświadczenia w obszarze rekrutacjipoznanie świata biznesu, wielu branż oraz ciekawych ludzibezpłatne praktykizadaniaprace administracyjne (m.in. archiwizacja)wsparcie projektów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjneoczekujemydyspozycyjność kilka dni w tygodniuumiejętność obsługi komputerauśmiechu i zaangażowaniachęci do nabywania nowych doświadczeń Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
Poszukujemy kierowcy kategoria D. Praca dodatkowa na trasie Bydgoszcz - Ciechocinek - Bydgoszcz w godzinach 13:00 - 16:40 .
poszukujemy pracownika w wieku 50-65 lat w dobrym zdrowiu i sile do pracy w przedszkolu na umowę zlecenie, 4 godziny dziennie,do obowiązków należałoby koszenie trawników, pielęgnacja ogrodu, drobne naprawy, prace porządkowe, malarskie, hydraulicznewymagana punktualność, odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespolepraca od zaraz
Techem Techniki Pomiarowe Sp. z o.o. jest międzynarodowym przedsiębiorstwem usługowym zajmującym się rozliczaniem kosztów indywidualnego zużycia ciepła, wody oraz innych mediów. Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:Technik serwisuLokalizacja: Bydgoszcz i okolice, praca w terenieNie wymagamy doświadczenia zawodowego!Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podstawowe oraz premie miesięcznemożliwość przyuczenia!niezbędne narzędzia pracy - samochód służbowy (także do użytku prywatnego), telefon oraz laptopubezpieczenie grupowedofinansowanie do pakietu medycznego (pakiet dostępny już od 1 zł)kartę sportowa,dodatki z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnychprogram poleceń pracowniczychObowiązki:wykonywanie prac montażowych urządzeń pomiarowych typu: wodomierze, ciepłomierze, podzielniki kosztów oraz systemów zdalnego odczytu w lokalach mieszkalnychprogramowanie urządzeń pomiarowychWymagania:wykształcenie średnie techniczneczynne prawo jazdy kat. Bdyspozycyjność i zaangażowanieumiejętność obsługi komputeraumiejętności manualnegotowość do pracy mobilnej na terenie województwanie musisz mieć doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy!Informacja o przetwarzaniu danych osobowychZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej: RODO administrator informuje, że: 1. administratorem danych osobowych kandydata do pracy jest "Techem" - Techniki Pomiarowe Sp. z o.o., z siedzibą w Poznaniu, os. Lecha 121, 61 - 298 Poznań, 2. dane osobowe kandydata przetwarzane będą na potrzeby prowadzonej rekrutacji na stanowisko pracy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 221 Kodeksu pracy, 3. kandydat do pracy posiada prawo do: a. dostępu do swoich danych w każdym czasie; b. żądania sprostowania danych osobowych oraz ich uzupełnienia; c. żądania usunięcia danych osobowych; d. ograniczenia przetwarzania danych osobowych; e. sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych; f. cofnięcia zgody w dowolnym momencie; cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; g. przenoszenia danych, 4. kandydat może realizować przysługujące mu uprawnienia poprzez kontakt z administratorem lub inspektorem ochrony danych osobowych, dostępnym pod adresem e-mail iod.ttp (małpa) asiw.pl. 5. kandydat ma prawo do złożenia skargi na przetwarzanie danych osobowych przez administratora do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa. 6. W związku z korzystaniem przez Administratora m. in. z narzędzi informatycznych (np. Microsoft365), Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Dane mogą być przekazane do państw spoza EOG lub podmiotów objętych decyzją Komisji Europejskiej potwierdzającą odpowiedni stopień ochrony danych lub na podstawie wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez polski organ nadzorczy i zatwierdzonych przez Komisję, zatwierdzonego kodeksu postępowania lub zatwierdzonego mechanizmu certyfikacji. Administrator ponadto informuje, że zgodnie z art. 221 Kodeksu pracy, ma prawo żądania od kandydata do pracy, podania informacji obejmujących: imię i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie innych danych jest dobrowolne; administrator zachęca jednak do podania danych kontaktowych, w szczególności takich jak adres e-mail i numer telefonu, co pozwoli na uprawnienie kontaktu z kandydatem. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie w celach rekrutacji przez spółkę „Techem” – Techniki Pomiarowe Sp. z o.o. i nie są udostępniane jakimkolwiek podmiotom trzecim.
Firma Agrovit Sp. z o.o. poszukuje pracownika w charakterze pomocnika przy montażu pomp ciepła, klimatyzacji, rekuperacji, instalacji wod-kan oraz grzewczych. Mile widziane prawo jazdy kategorii B. CV prosimy przesyłać na adres mailowy z załączoną klauzulą RODO.Po okresie próbnym możliwe zatrudnienie na umowę o pracę.
Poszukuję pracownika mieszkającego w Bydgoszczy w Fordonie przy ul. Skarżyńskiego. Praca kilka godzin dziennie od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00. Praca polega na kontrolowaniu samochodów na prywatnym parkingu przy galerii.
Poszukujemy pracowników do nowoczesnego serwisu blacharsko lakierniczego w Bydgoszczy na stanowisko pomocnik blacharza samochodowego. Oczekujemy zaangażowania, dokładnoci i sumienności. Oferujemy najlepsze warunki pracy, możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń oraz konkurencyjne wynagrodzenia uzależnione od oferowanego stanowiska i wyników. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.
Dołącz do naszego zespołu! Wznawiamy rekrutację na stanowisko stylistki paznokci. Szukamy osoby pogodnej, uśmiechniętej i pracowitej. Dbamy o szczegóły. W pracy łączymy pasje i zaangażowanie. Stawiamy na piękne prace i zadowolenie klienta. Jesteś stylistką z zamiłowania? Lubisz to co robisz? Prześlij nam zdjęcia swoich stylizacji oraz CV na maila. Praktykujemy rekrutację składającą się z rozmowy oraz prezentacji swoich umiejętności na żywo. Wymagane doświadczenie : Praca frezarka Manicure hybrydowy Przedłużanie żelem Zdobienia Oferujemy pracę w prężnie rozwijającym się salonie kosmetycznym. Szkolimy z produktów, na których pracujemy i technik jakie praktykujemy. Stawiamy na najnowsze trendy i cały czas podnosimy kwalifikacje. Jeśli czytając ten opis czujesz, że ta praca jest dla Ciebie, napisz do nas. Prosimy o dopisek : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Masz czas? Bo ja mam pewność siebie do zbudowania. „Mało się odzywam, bo czuję stres, gdy ktoś na mnie patrzy. Boję się, że palnę coś głupiego i wszyscy będą się śmiać. Pewnie dlatego nikt mnie nie lubi” – mówi 12-letnia Marysia, Podopieczna Akademii Przyszłości. Dziewczynka nie ma w szkole żadnej przyjaciółki i czuje się bardzo samotna. Jako Wolontariusz_ka możesz wspierać Dzieci takie jak Marysia, którym brakuje wiary w siebie. Zgłoś się do wolontariatu Akademii Przyszłości Program społeczny Akademia Przyszłości rekrutuje wolontariuszy i wolontariuszki do spotkań z Dziećmi w całej Polsce – takimi jak Marysia – które nie wierzą w siebie i jeszcze nie odkryły swoich marzeń ani mocnych stron. Możesz to zmienić! Co będziesz robił/a w tym wyjątkowym czasie w Akademii Przyszłości? przejdziesz krótkie szkolenie, poznasz metody pracy z Dziećmi, otrzymasz narzędzia np. scenariusze zajęć – zawsze możesz liczyć na konsultacje oraz wsparcie ekspertów programu, będziesz spotykał/a się z Dzieckiem na godzinę tygodniowo od września do czerwca w wybranej przez siebie placówce, z którą współpracuje Akademia (np. w szkole lub świetlicy środowiskowej), podarujesz Dziecku – podczas indywidualnych zajęć – czas i uwagę, a także poznasz przyczyny jego braku wiary w siebie, będziesz towarzyszyć młodemu człowiekowi w budowaniu poczucia własnej wartości – pomoże Ci w tym Indeks Sukcesów, czyli papierowa książeczka, w której będziecie wspólnie wpisywać sukcesy Dziecka. Nasze wymagania: czas – wolna godzina w tygodniu na spotkanie z Dzieckiem, ciepły uśmiech – który potrafi rozjaśnić dzień, otwarte uszy – gotowe słuchać z uwagą i zrozumieniem, empatyczne serce – pełne troski i współczucia, pomocne dłonie – gotowe do wspólnej zabawy i pracy, pozytywna energia – która zainspiruje i zmotywuje Dziecko do odkrywania marzeń, pełnoletność – ukończone 18 lat, nieskazitelna przeszłość - bezpieczeństwo Dzieci jest dla Akademii Przyszłości priorytetem, dlatego przed podpisaniem umowy, zostaniesz poproszony o przedstawienie zaświadczenia o niekaralności. Co oferujemy: możliwość zmieniania świata – realny wpływ na życie Dziecka sprawia, że świat staje się choć trochę lepszy, rozwój umiejętności – zdobycie nowych umiejętności i doświadczeń, wiedzę – przejście szkolenia i dostęp do materiałów edukacyjnych, wsparcie – pomoc w radzeniu sobie z ewentualnymi trudnościami. Benefity: satysfakcja z czynienia dobra – poczucie spełnienia i radości z realnego wpływu na życie Dziecka, budowanie relacji – okazja do poznania nowych, ciekawych ludzi i nawiązania trwałych znajomości, inspiracja i motywacja do działania – czerpanie inspiracji z kontaktu z Dzieckiem oraz nowymi znajomymi, wzrost empatii i wrażliwości – rozwijanie niezbędnych cech w kontakcie z innymi ludźmi. Dołącz do wolontariatu i wspieraj Dziecko, które nie wierzy w siebie.
Opis stanowiska:Poszukujemy doświadczonego Kierownika do zarządzania gospodarstwem rolnym o arealepowyżej 1000 ha. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zakompleksowe zarządzanie produkcją roślinną, organizację prac na polu, optymalizacjęprocesów produkcyjnych oraz nadzór nad zespołem pracowników.Zakres obowiązków:- Planowanie i realizacja sezonowych prac polowych (siew, nawożenie, ochrona roślin,zbiór plonów).- Zarządzanie zespołem pracowników oraz koordynacja prac mechanizacyjnych.- Nadzór nad stanem technicznym maszyn rolniczych i infrastruktury gospodarstwa.- Analiza i optymalizacja kosztów produkcji oraz efektywności ekonomicznejgospodarstwa.- Współpraca z dostawcami oraz odbiorcami produktów rolnych.- Prowadzenie dokumentacji oraz raportowanie wyników działalności gospodarstwa.- Dbałość o przestrzeganie przepisów BHP i ochrony środowiska.Wymagania:- Doświadczenie na podobnym stanowisku w dużym gospodarstwie rolnym.- Wykształcenie wyższe rolnicze lub pokrewne.- Wiedza z zakresu nowoczesnych technologii rolniczych i zarządzania produkcjąroślinną.- Umiejętność zarządzania zespołem i organizacji pracy.- Znajomość obsługi maszyn rolniczych.- Wysokie zdolności analityczne oraz umiejętność podejmowania decyzji.- Prawo jazdy kategorii B (mile widziane T).Oferujemy:- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub innej preferowanej formyzatrudnienia.- Atrakcyjne wynagrodzenie.- Premia zależna od wyników, premia świąteczna- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach.- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, komputer).W celu skontaktowania się, proszę dzwonić od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. W przypadku wysłania SMS oddzwonimy w najbliższym możliwym terminie.
Firma SmartLab z BydgoszczyZatrudni nowych pracowników na umowę o pracę / umowę zlecenie. Praca polega na:pakowaniu przesyłek do wysyłki na potrzeby e-sklepu. Paczki lekkie do 1 kilograma, przygotowywaniu półproduktów do stworzenia produktu na wysyłkę. Drukowaniu kopertPraca stojąca i siedząca w zależności od potrzeb Zajmujemy się głównie wysyłką personalizowanych zaproszeń, winietek, książek itp. (ofertę naszego sklepu znajdziecie na stronie podobamisie_plSzukamy pracownika, na następujące warunki:mógłby podjąć pracę od zaraz w pełnym wymiarze godzinowym (od 8 do 16) na podstawie umowy o pracęlubmógłby podjąć pracę od zaraz w niepełnym wymiarze godzinowym (od 10 do 14) na podstawie umowy o pracęlubumowa zlecenie w wymiarze godzin do ustalenia Stawka godzinowa brutto 28,00 zł (umowa zlecenie) + premiaWynagrodzenie miesięczne brutto 4200,00 zł (umowa o prace) + premiaFirma mieści się w Bydgoszczy (Fordon). Kontakt z nami wyłącznie poprzez wiadomość OLX lub e-mail. Mile widziane osoby, które miały styczność z wszelkiego rodzaju pracami manualnymi, konfekcją. Praca nie jest monotonna, są różne mało wymagające zadania w zależności od potrzeby. Początek tygodnia to zazwyczaj głównie pakowanie zamówień, druga połowa tygodnia to szykowanie półproduktów na wysyłkę w kolejnym tygodniu. Wymagania:Możliwość pracy od poniedziałku do piątkuDyspozycyjnośćChęć do pracy i zaangażowanieBardzo dobra obsługa komputera będzie dodatkowym i znaczącym atutemUWAGA: Zaproszenia na rozmowy będą wysyłane poprzez wiadomości OLXZapraszamy, wyślij nam CV - odezwiemy się.
OpisOferujemy pracę w w hurtowni spożywczej:umowa zlecenie od zaraz28,10 zł brutto/h, 28,10 zł netto/h osoby uczące sięsystem pracy dwuzmianowyObowiązki:praca przy wykładaniu towaru;praca na kasie.Wymagania: książeczka/badania sanepid;Informujemy, iż niniejsza oferta jest ofertą pracy tymczasowej.
Hurtownia zatrudni kierowcę/ magazyniera. Wymagane prawo jazdy kat. B ( bus/plandeka)Główne obowiązki to załadunek i dowóz towaru do klienta.Czas pracy od poniedziałku do piątku.CV proszę przesłać przez OLX
W związku z rozwojem firmy i powiększeniem zleceń na renowację obiektów zabytkowych zatrudnimy 4 osoby do naszego zespołu budowlanego.Wymagane minimalne doświadczenie przy pracach budowlano-remontowych i maksymalne chęci i zaangażowanie do realizacji powierzonych zadań.Miejsce pracy: województwo kujawsko pomorskie / ościenneObowiązki: Wykonywanie prac konserwatorskich na obiektach zabytkowych Realizacja prac budowlanych w zakresie: tynkowanie, szpachlowanie, murowanie, malowanie, wykonywanie detali sztukatorskich Wykonywanie prac na wysokości ( rusztowanie ) wewnątrz i zewnątrz obiektu. Prace porządkowe i organizacja miejsca pracy. Obsługa elektronarzędzi i narzędzi ręcznych. Prace pomocnicze i wsparcie dla głównego wykonawcy.Wymagania: Doświadczenie w pracach remontowych i wykończeniowych. mile widziane Gotowość do pracy w terenie od poniedziałku do piątku ( soboty dla chętnych ) Umiejętność obsługi elektronarzędzi (wiertarka, szlifierka, młot udarowy itp.). Zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań. Zdolności manualne i techniczne. Dyspozycyjność i gotowość do pracy w zespole. Umiejętność pracy zgodnie z wytycznymi i standardami firmy.Mile widziani absolwenci szkół średnich / techników budowlanych / szkół zawodowych lub osoby studiujące zaocznie kierunki powiązane z budownictwemTo oferujemy Długoterminową współpracę Umowę o pracę, bądź umowę zlecenie Stawka uzależniona od rzeczywistych umiejętności pracownika Dobrą atmosferę i niestereotypowe środowisko pracy Pracę przy ciekawych projektach związanych z dziedzictwem kulturowym
Firma Raions Sp. z o.o. poszukuje energicznej osoby na stanowisko asystenta ds. technicznych.Miejsce pracy: ul. Chodkiewicza 61, BydgoszczTwoje zadania:Tworzenie i zarządzanie dokumentacją techniczną i administracyjną.Organizowanie i koordynowanie spotkań zarządu dotyczących spraw technicznych.Monitorowanie postępów aktualnych projektów technicznych.Utrzymywanie kontaktu z inwestorami, klientami, podwykonawcami i dostawcami.Przekazywanie informacji o postępach projektów oraz rozwiązywanie bieżących problemów.Nasze wymagania:Prawo jazdy kat. B.Znajomość branży technicznej.Wykształcenie min. średnie.Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.Bardzo dobra organizacja pracy własnej.Dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Wynagrodzenie na poziomie 4 000 – 6 000 zł netto miesięcznie.Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twoich bliskich.Grupowe ubezpieczenie na życie.Kartę sportową FitProfit.Najwyższej jakości narzędzia pracy.Spotkania integracyjne.
Zatrudnimy do Zakładu Masarskiego Rzeźnika na stanowisko rozbiór mięsa wieprzowego. Oferujemy wysokie wynagrodzenie oraz premie świąteczne.Praca od poniedziałku do piątku Więcej informacji pod nr tel. 66*******94
Masz doświadczenie w pracy na stanowisku elektromontera pojazdów?Szukasz stałego zatrudnienia, gdzie mógłbyś rozwijać swoje kompetencje?Posiadasz wykształcenie mechaniczne lub doświadczenie na pokrewnym stanowisku?Przeczytaj ogłoszenie i aplikuj!oferujemyumowę o pracę bezpośrednio z firmą od pierwszego dnia pracypracę na jedną zmianę od 6:00-14:00 (pon-pt) - WOLE WEEKENDYatrakcyjne wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia - podaj nam swoje oczekiwania! :)po okresie próbnym podnosimy stawki!stałe podnoszenie kwalifikacji technicznychmożliwość rozwoju oraz awansupakiet benefitów od pracodawcypraca w delegacji do Poznania (podwajamy wynagrodzenie!) - wracasz do domu na weekendzadaniaserwis i konserwacja pojazdów szynowychwykonywanie napraw i wykrywanie usterekdiagnostyka awariioczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuwykształcenia technicznegochęci do podnoszenia swoich kwalifikacji uprawnień SEP Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
Gospodarstwo Rolne zatrudni pracownika Oferujemy: zakwaterowanie po okresie próbnym - umowę na czas nieokreślonyOczekujemy: samodzielności zaangażowania dyspozycyjności brak nałogówWynagrodzenie w zależności od umiejętności - do 30 zł/hMiejsce pracy: Dziewoklucz, gmina Budzyń, powiat chodzieski, woj. wielkopolskie.Tel: sześć dziewięć trzy - siedem jeden osiem - pięć dziewięć sześćNIE ODPOWIADAMY NA MEJLE, SMS-Y I WIADOMOŚCI NA OLX. TYLKO I WYŁĄCZNIE ROZMOWA TELEFONICZNA.
Poszukujemy osoby chętnej do pracy w geodezji do prac terenowych i biurowych w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Prace na obszarze województwa kujawsko – pomorskiego oraz, sporadycznie, całej Polski.Wymagania:- wykształcenie geodezyjne (średnie lub wyższe bądź ukończony 2 rok studiów zaocznych),- staż pracy w wykonawstwie geodezyjnym min. 5 lat.- umiejętność współpracy w zespole,- rzetelne wykonywanie powierzonych zadań,- umiejętność samodzielnego przygotowywania, opracowywania i kompletowania dokumentacji do ośrodków Wskazane :- znajomość programu Microstation, Turbomap, Winkalk, - doświadczenie przy prowadzeniu prac geodezyjnych, Oferujemy:- umowę o pracę oraz wynagrodzenie adekwatne do stażu i umiejętności,- praca w młodym zespole , Wykonujemy:- pełen zakres usług geodezyjnych, w tym pomiary pod opracowania drogowe i kolejowe, pomiary powykonawczych budowli, urządzeń technicznych, prace realizacyjne oraz inwentaryzacyjne, geodezyjną obsługę inwestycji, pomiary i opracowania na terenach zamkniętych.
Umiesz i lubisz tańczyć?Ale masz poczucie, że na tańcu cieżko zarobić, a zajęcia trzeba prowadzić wieczorami albo w weekendy i nie da się z tego utrzymać?U nas jest inaczej:Aktualnie zatrudniamy ok 60 instruktorów i chcemy zatrudnić kilku dodatkowych Zajęcia prowadzimy w godzinach 9-16:30, a zatem masz wieczory i weekendy dla siebiejesteśmy w stanie zapełnić Ci pełny grafik, ponieważ nasze zajęcia prowadzisz regularnie każdego tygodnia od poniedziałku do piątku z dziećmi w żłobkach, przedszkolach i szkołach (klasy 1-3)grafik będzie dostosowany do Twoich możliwości, ale zależy nam na osobach na pełny etatnasi instruktorzy w zależności od ilości godzin zarabiają od 3.000 do 7.000 złotych na rękę.Ruszamy pełną parą od września 2024 wtedy kiedy startuje rok szkolny, ale już teraz chcemy znaleźć odpowiednie osoby, po to żeby były przygotowane na start nowego roku, a prowadzenie zajęć z dziećmi dawało frajdę i dzieciom i Tobie :)Kogo szukamy?Osoby posiadającej:• doświadczenie taneczne jako instruktor/animator lub uczestnik kursów tanecznych (mniejsze lub większe, ale zawsze będzie to ogromnym plusem)• wykształcenie kierunkowe pedagogiczne (będzie bardzo dużym atutem)• Prawo jazdy kat. B, ponieważ będziesz przemieszczała się od placówki do placówki, także własne auto zdecydowanie Ci się przydaJeśli czujesz, że nie masz wystarczająco dużo doświadczenia, nie przejmuj się, wszystkiego Cię nauczymy. Najważniejsze żebyś miała energię, poczucie rytmu i pasję w sercu :)Co Ci zaoferujemy?• gwarancję tego, że praca u nas będzie dla Ciebie rozwojem przez duże "R"• szkolenie wprowadzające• regularne szkolenia (1-raz w tygodniu) oraz stałą pomoc w organizacji i prowadzeniu zajęć• pracę na podstawie autorskiego programu i gotowych schematów• możliwość pracy na wybranym terenie w pobliżu swojego miejsca zamieszkania• pracę, która da CI ogromną satysfakcję• możliwość pracy na pełny etat lub możliwość dostosowania godzin pracy do Twoich możliwości• zarobki, znacznie przewyższające średnie zarobki instruktorów w szkołach tańca• wyjątkową atmosferę pracy – wsparcia, partnerstwa i dobrej energiiO nas:PAARO - czyli Polska Akademia Aktywności i Rozwoju Osobistego.W tej chwili działamy jako Niepubliczna Placówka Oświatowa. Tym czym się głównie zajmujemy to uczymy dzieci tańczyć. Tyle, że to my dojeżdżamy z naszymi zajęciami do placówek, w których uczą się dzieci (żłobki, przedszkola, szkoły). Dzięki temu dzieci czują się bezpiecznie w znanych dla siebie murach placówki, do której chodzą. Dla ich rodziców jest to z kolei bardzo wygodne, bo nie muszą wozić swoich dzieci wieczorami na zajęcia dodatkowe. Obecnie na nasze zajęcia uczęszcza ok 16.000 dzieci w 400 placówkach.Więcej informacji o nas z najdziesz na www.paaro.plMożesz też zajrzeć na nasz profil na: instagramie www.instagram.com/akademia_paaro, facebooku www.facebook.com/wingeezajecia albo nasz kanał na youtubeManager naszej firmy Sylwia Świsłowska to autorka książki "Instruktor - jak prowadzić lepsze zajęcia z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym" posiadająca ponad 10 letnie doświadczenie.Rozwój jest kluczowym elementem w naszej pracy. Pracujemy nad rozwojem dzieci, ale Twój rozwój jest dla nas ogromnie ważny. Jesteśmy przekonani, że dołączając do nas Ty także rozwiniesz swoje skrzydła i wejdziesz na wyższy poziom nie tylko jako instruktor, ale przede wszystkim jako człowiek.
Poszukuję Panów do pracy fizycznej przy porządkowaniu terenu. Praca polega głównie na koszeniu trawy, cięciu gałęzi, wywożeniu odpadów, przenoszeniu narzędzi itd - porządek całego terenu zalesionego dookoła budynku.Praca w okolicach leśnych (Bydgoszcz)- zapewniam transport busem. Odbieram pracowników po czym zawożę na miejsce pracy i odwożę do miasta.stawka 24zł netto (na rękę) wypłacana na koniec dnia/pracy tj. 192-240 zł w zależności od ilości godzin praca od 8 do 10/12- wszystko do ustaleniapraca od zarazzadzwoń udzielę szczegółowych informacji : 69*******39- kontakt telefoniczny - NIE MUSISZ WYSYŁAĆ CV- zadzwoń, jeśli jesteś ZAINTERESOWANY
Obecnie dla naszego klienta poszukujemy pracownika gospodarczego, który będzie odpowiedzialny za utrzymanie porządku i czystości w zakładzie produkcyjnym oraz na zewnątrz budynku. Osoba na tym stanowisku będzie pełnić rolę 'złotej rączki', wykonując różnorodne zadania zlecone przez przełożonych. Pracownik gospodarczy Zadania • Sprzątanie obejścia wokół budynku, w tym chodników, schodów wejściowych, klatki schodowej, korytarzy, piwnic, magazynów wewnętrznych i zewnętrznych oraz innych pomieszczeń gospodarczych. • Koszenie trawników, dbanie o rabaty, grabienie suchych liści, podcinanie krzewów i drzewek w okresie letnim. • Odśnieżanie ciągów pieszych przed budynkiem, na zewnątrz zakładu oraz dróg komunikacyjnych na terenie zakładu w okresie zimowym. Usuwanie oblodzenia i posypywanie ich piaskiem. • Konserwacja i utrzymanie dobrego stanu technicznego różnych drobnych urządzeń i sprzętu wewnątrz budynku. Może to obejmować montaż lub naprawę zamków, konserwację zawiasów, naprawę urządzeń sanitarnych, wykonywanie drobnych prac malarskich i murarskich itp. • Pomoc w rozładunku i załadunku towarów, układanie ich w magazynach oraz ustawianie mebli. • Wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach powierzonego zakresu czynności. Wymagania • Sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków. • Umiejętność pracy zarówno samodzielnie, jak i w zespole. • Dodatkowym atutem będą uprawnienia do obsługi wózka widłowego. Oferujemy • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową. • Pracę na jedną zmianę. • Praca od poniedziałku do piątku.
Firma Usługowa z wieloletnim doświadczeniem zatrudni Operatora Żurawia Samojezdnego klasy 35 t.Czego od Ciebie oczekujemy?Uprawnienia IIŻ - Twoje doświadczenie i umiejętności są dla nas kluczowe!Prawo jazdy kat. C - Mobilność to Twój atut!Odpowiedzialność za powierzony sprzęt - Dbaj o nasze maszyny jak o swoje własne!Co oferujemy?Praca na miejscu, bez delegacji - Stabilność i pewność codziennych powrotów do domu.Klimatyzowana kabina - Komfort pracy nawet w upalne dni.Natychmiastowe reakcja serwisu - Wszystkie zgłoszone przez Ciebie uwagi i usterki usuwamy od razu, abyś mógł pracować bez przeszkód!Stałe wynagrodzenie podstawowe - Pewność finansowa każdego miesiąca.Dodatek za pracę w godzinach nadliczbowych - Twoje dodatkowe zaangażowanie zawsze docenione!Premie świąteczne - Dodatkowe bonusy na święta!Zainteresowany?Nie czekaj! Dołącz do nas już dziś i stań się częścią naszej firmy! Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej.