Sortowanie:
Znaleziony: 149 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Łódź
Zatrudnię doradcę ds. nieruchomości
Zatrudnię doradcę ds. nieruchomości
nowe Łódź wczoraj

Firma Kopbud Sp. z o.o. w związku z rozwojem działalności w branży deweloperskiej poszukuje osoby na stanowisko:Doradca ds. nieruchomościZakres obowiązków:·        Aktywna sprzedaż  domów z rynku pierwotnego,·        Doradztwo i obsługa klienta w zakresie procesu sprzedaży·        Prowadzenie social mediów inwestycji we współpracy z zespołem·        Budowanie długotrwałych relacji z klientami,·        Przygotowywanie dokumentów sprzedażowych,·        Aktywny udział w targach mieszkaniowych oraz innych wydarzeniach w celu promocji oferty,·        Analiza rynku nieruchomości, ·        Współpraca z zespołem, kierownikiem robót  mająca na celu realizację wspólnych celów firmy,·        Raportowanie i analiza wyników sprzedaży dla Zarządu,·        Obsługa posprzedażowa.Nasze wymagania:·        Doświadczenie w branży ( warunek konieczny)·        Wysoka kultura osobista, komunikatywność, profesjonalizm w realizacji powierzonych działań,·        Umiejętność komunikacji i negocjacji,·        Znajomość rynku,·        Umiejętność budowania relacji z klientami,·        Samodzielność w działaniach,·        Umiejętność pracy w zespole,·        Elastyczność i zaangażowanie  

Processing Officer for alert investigation for Scandinavian bank
Processing Officer for alert investigation for Scandinavian bank
Łódź wczoraj

We are currently looking for multiple Processing Officers for alert investigation for the Scandinavian bank based in Łodź. The main duties are:investigation of Customer, Connected Party alerts as well as PEP and RCA alerts (sanction hits evaluation against customer database) This is an entry level role and no prior work experience is needed. The training will be provided and this is an excellent way of learning new domain. What is needed?Good English knowledgeSoft skills: open minded, positive, analytical, eager to learn, focused on team engagement and team collaborationNice to have: basic sanctions knowledgeWork model is hybrid, with 2-3 days of work at the office in Łódź. This is 3 months engagement, 1st June - 31st August 2024.

Pracownik Biura Obsługi Klienta | Mercedes
Pracownik Biura Obsługi Klienta | Mercedes
Łódź wczoraj

Grupa Bemo to jedna z największych w Polsce grup dealerskich, w skład której wchodzi ponad 30 autoryzowanych salonów sprzedaży samochodów takich marek jak Alfa Romeo, Citroen, DS, Fiat, Ford, Hyundai, Jeep, LEVC, Mazda, Mercedes-Benz, MG, Opel, Peugeot oraz Volvo znajdujących się w Poznaniu, Szczecinie, Koszalinie, Warszawie, Łodzi i Rzeszowie. Działamy na polskim rynku od roku 1993, dzięki czemu możemy pochwalić się długoletnim i bogatym doświadczeniem w sprzedaży i obsłudze samochodów.Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Pracownik Biura Obsługi KlientaMiejsce pracy: ul. Kolumny 3, ŁódźNr ref.: BOK/2024/118Twoje zadania:telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznegobudowanie kalendarza Działu Serwisuwsparcie Działu Serwisu w zakresie obsługi posprzedażowej klientawsparcie działów wewnętrznych w zakresie dystrybucji informacjiadministrowanie procesu reklamacji posprzedażowejścisła współpraca z zespołami produkcyjnymi i sprzedażowymiOd Ciebie oczekujemy:doświadczenia w telefonicznej obsłudze klientakomunikatywności i zaangażowaniadynamizmu, samodzielnościdokładności i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadańumiejętności ustalania priorytetów oraz rozwiązywania bieżących problemówznajomości pakietu MS Officewykształcenia minimum średniedyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 - 19:00 oraz w 1-2 soboty w miesiącu w godzinach 08:00 - 14:00Dla Ciebie:umowa o pracękarta Multisportbony i paczki świątecznekarta medycznaubezpieczenie grupowenieformalny dress code

Asystent Oddziału
Asystent Oddziału
Łódź wczoraj

ASYSTENT ODDZIAŁUMiejsce pracy: ŁódźOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Nadzorowanie prawidłowego obiegu zamówień leków i materiałów jednorazowych na oddziały szpitalneKontrolowanie zużycia środków jednorazowych i obłożeń operacyjnychZabezpieczenie i przewożenie sprzętu medycznegoZabezpieczenie i przewożenie narzędzi operacyjnych na oddziały szpitalneTransport materiału biologicznego do laboratoriumRejestrowanie badań histopatologicznychZamawianie jednorazowego sprzętu u podmiotów zewnętrznych (probówki)Pomoc techniczna na oddziale sterylizacji (przygotowywanie pakietów, przygotowywanie sprzętu pod planowe zabiegi operacyjne)Transport dokumentacji między placówkamiWymagania:Umiejętność dobrej organizacji pracyDyspozycyjnośćPrawo jazdy kat. BUprawnienia techniki sterylizacjiOferujemy:Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuDostęp do karty sportowej, ubezpieczenia grupowegoPracę pełną wyzwań i możliwość poznania branży medycznej „od środka”

Asystent/ka działu sprzedaży
Asystent/ka działu sprzedaży
Łódź wczoraj

Asystent/ka Działu Sprzedaży Zakres obowiązków:Wsparcie działu sprzedaży w obsłudze zleceń od klientów zagranicznych, współpraca z działem projektowymWprowadzanie danych do systemów informatycznychWeryfikacja oraz ewidencja dokumentów sprzedażowych (porozumień o współpracy / aplikacji kredytowych / umów sprzedażowych itp.)Obsługa dokumentacji eksportowej (w tym poza UE) oraz Kompletowanie dokumentacji po każdej transakcjiWystawianie faktur, kontrola płatności,Bieżąca aktualizacja baz danych, zarządzanie korespondencją działu, archiwizowanie dokumentów   Wymagania:Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuBardzo dobra znajomość MS Office ( zwłaszcza Excel, Word),Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielnośćMile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymZnajomość programu Enova będzie dodatkowym atutemZnajomość zagadnień handlowych i zasad fakturowaniaMotywacja i proaktywne nastawienie do powierzonych zadań,Rzetelność i obowiązkowość,  Oferujemy:Stabilną, interesującą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowym środowiskuMożliwość rozwoju i zdobycie cennych doświadczeń zawodowychPracę w przyjaznej atmosferze i w silnie zmotywowanym zespoleUmowę o pracęOpiekę zdrowotną, ubezpieczenie

Specjalista/ka ds. Zamówień Publicznych - z orzeczeniem
Specjalista/ka ds. Zamówień Publicznych - z orzeczeniem
Łódź wczoraj

Fundacja Aktywizacja w ramach prowadzonych działań aktywizacji zawodowej dla osób z niepełnosprawnościami poszukuje dla swojego Klienta kandydata na stanowisko:Specjalista/ka ds. Zamówień Publicznych - z orzeczeniemMiejsce pracy: ŁódźOferta pracy w ramach działań aktywizacji zawodowej dla osób z orzeczeniem - aktualnie nieposiadających pracy, bezrobotnych.Twój zakres obowiązków:kompleksowa obsługa zamówień publicznych, tj.: przygotowywanie oraz składanie ofert przetargowych, analiza wymagań dokumentacji przetargowej (SWZ z załącznikami), przygotowywanie pism oraz dokumentów związanych z danym postępowaniem,monitorowanie ogłoszeń,prowadzenie dokumentacji niezbędnej na zajmowanym stanowisku.,dodatkowo obsługa magazynu z odzieżą roboczą.Nasze wymagania:wykształcenie minimum średnie,umiejętność obsługi pakietu Office w tym Excel,skrupulatność, dokładność, rzetelność,umiejętność pracy pod presją czasu,aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań  aktywizacji zawodowej dla osób z niepełnosprawnościami).To oferujemy:umowę o pracę,stabilne zatrudnienie,przyjazną atmosferę pracy.W ramach naszych fundacyjnych działań, wspólnie zaplanujemy Twój rozwój zawodowy poprzez udział w oferowanych przez nas formach wsparciaprzygotowanie do procesu rekrutacji a w tym:opracowanie dokumentów aplikacyjnych,przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej,ponadto:monitoring i wsparcie po rozpoczęciu zatrudnienia,dodatki aktywizacyjne do kwoty 550 zł. netto po podjęciu i utrzymaniu zatrudnienia.Dbamy, by nasze procesy rekrutacji były dostępne!Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy.Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką lub uzupełniając odpowiednie pola w formularzu rekrutacyjnym.CZEKAMY NA TWOJE CV!#AKTYWUJPRACĘ Weź udział w naszej rekrutacji i znajdź pracę wspólnie Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA! Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca, ale chciałbyś/ chciałabyś poznać więcej szczegółów:  ZGŁOŚ SIĘ DO NASWyślij swoje CV lub Zadzwoń Dziękujemy za Twój czas poświęcony na zapoznanie się z nasza ofertą!Obiecujemy starannie przyjrzeć się wszystkim cv, które zostaną do nas wysłane. Szanujemy Twój czas, dlatego możesz liczyć na feedback na temat swojej aplikacji w postaci maila. Osobiście skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, by zaprosić ich do kolejnego etapu rekrutacji.Projekt AKTYWUJ PRACĘ jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Wsparcie działu marketingu
Wsparcie działu marketingu
Łódź wczoraj

VERVO Sp. z o.o. - firma z ponad 20-letnim doświadczeniem, w związku z rozwojem działu marketingu poszukuje osób na stanowisko: Wsparcie Działu Marketingu ZAKRES OBOWIĄZKÓWtworzenie narzędzi handlowych – m.in. bazy danych, cenniki, karty katalogoweaktualizacja informacji w serwisie internetowymwsparcie bieżących działań marketingowychwspółpraca z działami handlowymibudowanie pozytywnego wizerunku marki WYMAGANIAwykształcenie min. średnieb. dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)lekkie piórosamodyscyplina i dobra organizacja pracydobre umiejętności komunikacyjne i energia w działaniuzaangażowanie w powierzone obowiązkimile widziana znajomość zagadnień promocji w internecie (pozycjonowanie, linki sponsorowane) OFERUJEMYpracę stacjonarną w biurze w Łodzistabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęatrakcyjne wynagrodzenieniezbędne narzędzia do pracydobrą atmosferę i wsparcie współpracowników oraz przełożonego ;)parking dla pracownikówjeden krótszy dzień pracy

Osoba do wsparcia biura HR - MediaExpert
Osoba do wsparcia biura HR - MediaExpert
Łódź wczoraj

Jesteśmy Expertem, Media Expertem!Rządzimy na rynku elektro w Polsce! Ale to nie koniec naszych planów, dlatego szukamy Asystenta/Asystentki w dziale HRLokalizacja: Zakładowa 90/92 oraz Jędrzejowska 45a Zapewnimy Ci:Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia - możliwość przejścia do zatrudnienie na podstawie umowy o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie godzinoweMożliwość zdobycia doświadczenia zawodowegoTwój zakres zadań:Umawianie spotkań rekrutacyjnychWsparcie w procesie rekrutacji oraz zatrudniania pracownikówAdministrowanie dokumentami personalnymiPrzygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby działu HRWsparcie działu w bieżących projektachOd Ciebie oczekujemy:Proaktywnego podejścia do wykonywanych zadań oraz samodzielnościOtwartości, komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespoleZaangażowania i skrupulatności w wykonywanych czynnościach 

Asystentka/Asystent projektów odzieży
Asystentka/Asystent projektów odzieży
Łódź wczoraj

O nasPASJA, WYTRWAŁOŚĆ, KREATYWNOŚĆ, UCZCIWOŚĆ, ROZWÓJJeżeli czytając te słowa, czujesz, że są one Tobie bliskie to znaczy, że mamy wiele ze sobą wspólnego.BOTEGA ELENA jest polską firmą, która projektuje oraz specjalizuje się w tworzeniu nieszablonowych i eleganckich sukienek dla kobiet. Kobiet, które cenią sobie szyk oraz przede wszystkim chcą się czuć wyjątkowo. Działamy na rynku już od ponad 20 lat i mamy dziesiątki tysięcy klientek w Polsce i Europie. Naszym celem jest ciągły rozwój, dlatego szukamy młodych i zdolnych osób, które pragną wraz z nami dążyć do realizacji własnych marzeń.Chcemy Ci zaproponować udział w naszym zespole na stanowisku:Twój zakres obowiązkówTwoim zadaniem będzie:Asysta w projektowaniu odzieży pod okiem głównego projektanta.Asysta w dziale sprzedaży.Poznanie aplikacji do tworzenia konstrukcji odzieży.Poznanie aplikacji graficznych takich jak pointcare, photoshop, corel.Praca z wzorami odzieży w sferze projektowej i produkcyjnej.Monitorowanie projektów w systemie pod względem jakości, technologii, etc.Współpraca z innymi działami firmy.Analizowanie aktualnych trendów mody.Nasze wymaganiaSzukamy osoby, od której oczekujemy:Znajomości bieżących trendów mody i rynku odzieżowego.Kreatywnej postawy z poczuciem estetyki oraz posiadania zdolności manualnych.Umiejętności pracy w zespole oraz skrupulatnej organizacji własnej pracy.Posługiwania się programami graficznymi.Mile widziana znajomość angielskiego.Prawo jazdy - wymagane.Mile widziana umiejętność tworzenia odzieży.To oferujemyOFERUJEMY:Swobodę oraz wpływ na rozwój produktu i kolekcji.Miejsce w dynamicznym i różnorodnym zespole ludzi, zajmujących się modą.Realne możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji.Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.Wsparcie na etapie próbnym od całego zespołu.

Specjalista ds. rekrutacji
Specjalista ds. rekrutacji
Łódź wczoraj

Opis oferty pracyJesteśmy Agencją Pracy Tymczasowej nr rej. 16679 specjalizującą się w delegowaniu pracowników produkcyjnych i magazynowych. Posiadamy 10-letnie doświadczenie w branży. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osób chętnych do współpracy na stanowisku: Specjalista ds. rekrutacji Obowiązki: - rekrutacja pracowników z rynku wschodniego - koordynowanie działań rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla (tworzenie i publikacja ofert pracy, rozmowy rekrutacyjne z kandydatami, aktywne poszukiwanie kandydatów) -prowadzenie mediów społecznościowych Od kandydatów oczekujemy: - komunikatywnej znajomości języka ukraińskiego - umiejętności pracy pod presją czasu i radzenia sobie w sytuacjach stresowych - dobrej organizacji czasu pracy - umiejętności obsługi pakietu MS Office - czynne prawo jazdy kat B Oferujemy: -niezbędne narzędzia pracy -możliwość zdobycia nowego doświadczenia -atrakcyjny system premiowy

Stała praca dla osób z orzeczeniem - Pracownik Biurowy
Stała praca dla osób z orzeczeniem - Pracownik Biurowy
Łódź 2 dnia plecy

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.W ramach realizowanych projektów oferujemy osobom z niepełnosprawnościami,które posiadają orzeczenie możliwość podjęcia stałej pracy w charakterze - Pracownik BiurowyMiejsce zatrudnienia - Łódź.Oferta pracy dla osób bezrobotnych - rekrutacja prowadzona w ramach aktywizacji zawodowej dla osób z niepełnosprawnością.Na stanowisko Pracownik Biurowyzapraszamy do rekrutowania osoby, które:posiadają wykształcenie minimum średnie,posiadają doświadczenie w pracy biurowej,znają obsługę programów MS Office (Word, Excel),mile widziana znajomość języka angielskiego.Osobom z niepełnosprawnościami, które chcą się zaktywizować zawodowooferujemy:- opracowanie dokumentów aplikacyjnych i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej,- oferty pracy,- indywidualne dopasowanie oferty pracy do umiejętności, kwalifikacji i możliwości,- przedwstępną rozmowę z naszej strony z Pracodawcą,- monitoring przebiegu procesu rekrutacyjnego,- umowę o pracę w miejscu zatrudnienia,- opiekę po rozpoczęciu zatrudnienia.Nasze wsparcie jest całkowicie bezpłatne.Projekt nie obejmuje osób na emeryturze.Prosimy o nadsyłanie CV za pomocą przycisku "Aplikuj".Można również się zgłaszać poprzez wysłanie sms o treści "aktywizacja".Projekt Aktywuj Pracę jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 

STAŻ w Kancelarii KRS
STAŻ w Kancelarii KRS
Łódź 2 dnia plecy

KRS KANCELARIA P. KAŹMIERCZAK-KAPUŚCIŃSKA T. WOJDAL SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA z siedzibą w Łodzi - poszukuje do Zespołu Kancelarii – stażystów V roku prawa. Zakres obowiązków: ·     Bieżąca pomoc w sprawach administracyjno-biurowych;·     Sporządzanie pism procesowych oraz opinii prawnych;·     Sporządzanie umów z zakresu prawa cywilnego oraz handlowego;·     Przygotowanie formularzy KRS. Od kandydatów oczekujemy: ·     Posiadania statusu studenta V roku prawa;·     Dyspozycyjności przez 4 dni w tygodniu;·     Chęci rozwoju zawodowego w zakresie prawa gospodarczego, w tym prawa spółek z uwzględnieniem aspektów procesowych;·     Dobrej znajomości języka angielskiego (mile widziana znajomość innego języka obcego);·     Umiejętności organizacyjnych i komunikacyjnych, a także wysokiej kultury osobistej;·     Samodzielności, zaangażowania i motywacji do dalszego rozwoju;·     Umiejętności sprawnego korzystania z programów MS Office;·     Czynnego prawa jazdy kategorii B. Kandydatom oferujemy: ·     Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie;·     Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz zaangażowania;·     Możliwość dalszego rozwoju i awansu w strukturach kancelarii;·     Stabilny i odpowiedzialny staż w przyjaznej atmosferze i młodym zespole;·     Możliwość zdobycia doświadczenia i uczestniczenia w ciekawych projektach.

Pracownik magazynowo-administracyjny
Pracownik magazynowo-administracyjny
Łódź 2 dnia plecy

Twój zakres obowiązków·         Przyjmowanie materiału tkankowego do badań histopatologicznych i cytologicznych ·         Sprawdzanie poprawności wypełnienia skierowań na badania histopatologiczne·         Rejestracją badań w systemie informatycznym ·         Archiwizacja preparatów histopatologicznych·         Obsługa procesu wypożyczeń·         Dbanie o właściwe przetwarzanie danych osobowych ·         Prowadzenie i nadzór nad poprawnością funkcjonowania „Magazynu tkankowego”·         Przyjmowanie dostaw·         Obsługa programu magazynowego·         Obsługa korespondencji mailowej ·         Wysyłanie wyników histopatologicznych do kontrahentówNasze wymagania·         Średnie wykształcenie·         Dobrej znajomość obsługi komputera·         Komunikatywność i otwartość·         Skrupulatności i cierpliwości w realizacji powierzonych zadań·         Mile widziane doświadczenie w rejestracji badań oraz w pracy z klientemOferujemy:·         Umowa o pracę · Możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju w przyjaznej atmosferze (mamy owocowe wtorki oraz pizza day)·         Możliwość skorzystania z dofinansowania do opieki medycznej, karty multisportWysyłając swoje CV zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez Diagnostykę Consilio Sp. z.o.o. (z siedzibą przy ul. Kosynierów Gdyńskich 61a, 93-357 w Łodzi). Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich oddanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia, lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz przeniesienia podanych danych (na których przeniesienie wyraziłaś/eś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od dnia zgłoszenia rekrutacyjnego, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacja przez okres 6 miesięcy od dnia zgłoszenia rekrutacyjnego.

Specjalista/-ka ds. współpracy z zagranicą
Specjalista/-ka ds. współpracy z zagranicą
Łódź 2 dnia plecy

Miasto: ŁódźRodzaj umowy: umowa o pracęForma zatrudnienia: cały etat Poziom stanowiska:  specjalistaTryb: praca stacjonarnaOd kiedy: praca od zarazTryb wypłaty: miesięczna Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji Programu Erasmus+ dotyczącej międzynarodowej wymiany studentów i pracowników Uczelni.Obsługa studentów i pracowników uczestniczących w Programie Erasmus+.Promocja Programu Erasmus+ wśród studentów i kadry Uczelni.Nawiązywanie kontaktów z zagranicznymi uczelniami.Współpraca z międzynarodowym zespołem, udział w spotkaniach w kraju, za granicą i w wydarzeniach on-line. Wymagania: Wykształcenie wyższe.Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 i języka polskiego.Doświadczenie w obszarze Programu Erasmus+ lub w środowisku międzynarodowym i akademickim.Samodzielność, terminowość i komunikatywność. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pełen etat.Możliwość rozwoju kompetencji w ramach bezpłatnych szkoleń krajowych i międzynarodowych oraz podjęcia studiów wyższych i podyplomowych na preferencyjnych warunkach.Inspirującą i rozwijającą pracę w międzynarodowym środowisku akademickim.Możliwość realizacji własnych pomysłów na działania międzynarodowe.Przyjazną atmosferę pracy.System benefitów: karta sportowa, dofinansowanie do studiów, wczasów i wyjazdów dzieci, zniżki do prywatnego przedszkola, szkoły podstawowej i liceum, szkolenia.  

Recepcja salon masażu
Recepcja salon masażu
Łódź 2 dnia plecy

Praca zmianowa ,min 3 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych od 15 do 22, co drugi weekend pracujący. Znajomość języka angielskiego wymagana.

Pracownik biura/asystent
Pracownik biura/asystent
Łódź 2 dnia plecy

Golden Lions House, ceniona marka w branży deweloperskiej, skupiająca się na rewitalizacji kamienic oraz sprzedaży i wynajmie mieszkań, poszukuje osoby na stanowisko pracownika biurowego/asystentaObowiązki:- Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej- Zarządzanie dokumentacją biurową- Wsparcie administracyjne dla działów firmy- Organizacja spotkań i podróży służbowych- Pomoc przy przygotowywaniu prezentacji i raportów- Koordynacja działań zespołu i komunikacja wewnętrznaWymagania:- Doświadczenie w pracy biurowej będzie dodatkowym atutem- Znajomość obsługi komputera oraz pakietu Microsoft Office- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole- Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z klientami i współpracownikami- Dyspozycyjność i odpowiedzialnośćOferujemy:- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji- Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe benefityJeśli jesteś osobą dynamiczną, odpowiedzialną i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV oraz list motywacyjny na adres e-mail.Czekamy na Twoje zgłoszenie.

Administrator Biura w szkole językowej
Administrator Biura w szkole językowej
Łódź 2 dnia plecy

Szkoła językowa Manufaktura języka na Retkini poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko:ADMINISTRATOR BIURANasz idealny kandydat/kandydatka:jest studentem/studentkąemanuje z niego/niej pozytywna energia i entuzjazmlubi pracę z ludźmi i potrafi szybko nawiązywać relacje nawet z tymi najbardziej wymagającymi- mowa o naszych najmłodszych uczniach-przedszkolakach jest osobą zorganizowaną i poukładanąpotrafi obsługiwać podstawowe programy typu Officeznajomość angielskiego na poziomie komunikacyjnym będzie dodatkowym atutemDo Twoich obowiązków należeć będzie:bieżący kontakt z rodzicami uczniów, zarówno telefonicznie, jak i osobiście w szkolewsparcie lektorów np. przygotowaniu materiałów- wydruki, segregowanie itp.codzienna obsługa maill, telefonów w sprawie zapisów szczególnie w okresie zapisówrozliczanie wpłat klientów w systemie, przypominanie o płatnościachsprzedaż kursów poprzez udzielanie rzetelnych informacji na pytania ze strony rodzicówuzupełnianie danych w systemie, przygotowywanie umów onlinewykonywanie działań administracyjnych usprawniających pracę szkołyCo możemy zaoferować?umowę zlecenie; stawka 30-35 zł brutto/60 min.elastyczny czas pracy- około 3 dni w tyg x 4 godzinywdrożenie i przeszkolenie, zarówno, abyś wiedział co sprzedajesz- czyli jak wyglądają nasze poszczególne kursy, jak i przeszkolenie sprzedażowe i obsługi administracyjnejpracę w miłej atmosferze, gdzie będziesz dobrze się czuł/czuła

Specjalista ds. Administracji Magazynu
Specjalista ds. Administracji Magazynu
Łódź 2 dnia plecy

Jesteśmy Expertem, Media Expertem! Rządzimy na rynku elektro w Polsce! Ale to nie koniec naszych planów, dlatego szukamySpecjalisty ds. Administracji MagazynuMiejsce pracy: Łódź, ul. Jędrzejowska 43a Sprawdź jedną z najlepszych ofert w Łodzi! Chodź i zobacz swoje miejsce pracy, a potem podpisz umowę o pracę! Twoi koledzy już tu są :) A jeśli nie, to poznasz nowych!Zapewnimy Ci:opiekę Trenerów, którzy wdrożą Cię do pracypremię frekwencyjną i uznaniową/wydajnościowądodatek nocny podwyższony do 40%dofinansowanie do obiadów (dwa dania: wersja mięsna i wegetariańska)premie za polecenia pracowniczedarmowe dojazdy na terenie ŁodziBaby Expert, czyli wyprawkę dla Twojego nowonarodzonego dzieckamożliwość awansuprywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniemkartę MultiSport z dofinansowaniemubezpieczenie grupowe dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkachzniżki na zakup sprzętu w naszych elektromarketachpomoc i opiekę fundacji Mediaexpert „Włącz się”szkolenie z obsługi wózków unoszących i podnośników nożycowychTwoje zadania:wyjaśnianie rozbieżności powstałych przy kompletacji towarurozstrzyganie reklamacji (telefonicznie bądź mailowo)współpraca z innymi działami (dystrybucji, kontroli jakości, monitoringu)nadzór nad stanami materiałów eksploatacyjnych (tygodniowa inwentaryzacja tych materiałów, weryfikowanie zużycia, obliczanie ilości koniecznych do zamówienia,)wydawanie dokumentacji magazynowych kierowcomrealizacja zamówień w obrębie systemutworzenie raportów na zlecenie przełożonegoOd Ciebie wymagamy:znajomości MS Exceldbałości o szczegóły i dokładności w realizacji powierzonych zadańenergii do działania i pozytywnego nastawienia do ludziumiejętności dobrej organizacji pracy i wyznaczania priorytetówgotowości do pracy w systemie dwuzmianowym (7-15/15-23)doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku – mile widzianeznajomość systemów magazynowych – mile widzianeTo co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość?

Praktyki zdalne - w biurze nieruchomości - praca biurowa
Praktyki zdalne - w biurze nieruchomości - praca biurowa
Łódź 5 dni plecy

Opis oferty pracyJesteśmy RentFlat24, platformą do wynajmu długo i średnioterminowego apartamentów, mieszkań oraz pokoi. Pomagamy studentom i osobom pracującym z zagranicy oraz Polski wynająć swoje idealne lokum, a Właścicielom znaleźć ich wymarzonego Najemcę. W ciągu ostatnich ponad 2 lat pomogliśmy: - wynająć ponad 500 nieruchomości - podpisać umowę pomiędzy ponad 2000 osób. - zrealizować wynajem mieszkań o łącznej wartości prawie 1000000 zł Zadania: – wstawianie ogłoszeń, – aktualizowanie strony internetowej, – komunikacja z klientem, – umawianie spotkań, – sprawna komunikacja z zespołem, – szukanie ofert nieruchomości, – tworzenie treści, – aktualizowanie CRM; Oferujemy: Ewentualne wynagrodzenie od efektów pracy Możliwość pracy po okresie praktyk, Praca zdalna w 100% Dopasujemy się do Twojego planu zajęć w 100% Wymagania: – skrupulatność – radzenie sobie z multitaskingiem – komunikatywność, odpowiedzialność, otwartość na wyzwania Potrzebna ogólna biegłość w poruszaniu się po Internecie i narzędziach, takich jak: Gmail, Word, Google Drive, Google Translator i oczywiście Facebook. Znajomość CRM będzie dodatkowym atutem! Termin aplikacji: Przyjęcie od zaraz :)

Rekruter pracowników tymczasowych z jez. ukraińskim
Rekruter pracowników tymczasowych z jez. ukraińskim
Łódź 9 dni plecy

Opis oferty pracyAgencja Pracy Full Job Polska (nr certyfikatu 13243) jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydata na stanowisko: Rekruter pracowników tymczasowych (wymaga znajomość j. ukraińskiego lub rosyjskiego). Miejsce pracy: Łódź Opis stanowiska: - rekrutacja i selekcja kandydatów na stanowiska niższego i średniego szczebla (rekrutacje cudzoziemców) - utrzymywanie pozytywnych relacji i rozwijanie współpracy z partnerami na terenie Ukrainy i Białorusi. - tworzenie i publikowanie ofert pracy, promocja agencji pracy na terenie Ukrainy , Białorusi, Mołdawii - innych krajów rosyjskojęzycznych - bieżące raportowanie wyników pracy, - inne, zlecone działania operacyjne, - współpraca z pozostałymi komórkami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klientów i pracowników. Wymagania: - doświadczenie w pracy w APT - mile widziane, - znajomość narzędzi/technik rekrutacyjnych - znajomość języka polskiego, ukraińskiego lub rosyjskiego - dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku, - znajomość pakietu MS Office, - odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu, - nieszablonowe podejście do rozwiązywania problemów, - umiejętność dobrej organizacji pracy i wyznaczania priorytetów, Oferujemy: - wynagrodzenie adekwatne do posiadanego stażu pracy oraz umiejętności (podstawa + motywujący system premiowy), - elastyczne i indywidualne podejście do współpracy (brak „korporacyjnych procedur”), - możliwość rozwoju w strukturach dynamicznie rozwijającej się organizacji - niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop), - pracę w młodym i sympatycznym zespole. Osoby zainteresowane zachęcamy do pozostawienia dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem portalu. Proszę o dołączanie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, potrzebnych w procesie rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez FULL JOB POLSKA Sp. z o. o. oraz FULL JOB Sp. z o. o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Administratorem danych jest FULL JOB POLSKA Sp. z o. o. oraz FULL JOB Sp. z o. o. z siedzibą w Lublinie 20-023, ul. Fryderyka Chopina 33/1. Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. W razie pytań prosimy o kontakt za pośrednictwem strony www.

Zatrudnimy SEKRETARKĘ/POMOC KSIĘGOWĄ
Zatrudnimy SEKRETARKĘ/POMOC KSIĘGOWĄ
Łódź 9 dni plecy

Opis oferty pracyCEDEPE Sp. z o. o. Spółka komandytowo-Akcyjna jest częścią Grupy CeDePe, dostawcą kompleksowych, profesjonalnych usług dla biznesu. Nasza firma działa na rynku usług księgowych oraz doradztwa podatkowego od 1993 roku. Jesteśmy jedną z większych firm świadczących tego typu usługi w Polsce i Ukrainie, zatrudniamy kilkudziesięciu wyspecjalizowanych pracowników. W związku z ciągłym rozwojem naszej firmy zatrudnimy osobę na stanowisko: SEKRETARKA/ POMOC KSIĘGOWA W DZIALE KPIR. Zakres obowiązków: - obsługa sekretariatu, - wprowadzanie faktur do systemu księgowego Optima, - wsparcie zespołu w bieżących obowiązkach, - nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów. Wymagania: - znajomość programów: Word, Excel, Outlook, - umiejętność obsługi urządzeń biurowych, - zdolności komunikacyjne, - cierpliwość, dokładność, umiejętność organizacji pracy własnej, - mile widziana znajomość programu Optima. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w stałych porach pon-pt 8:00-16:00, - możliwość zdobycia doświadczenia i poszerzenia kwalifikacji w obszarze księgowości, - pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku. Prosimy o wysyłanie CV na adres: sekretariat @ cedepe.pl lub poprzez formularz. Kontakt telefoniczny: 42 664 68 21 Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do CEDEPE Sp. z o.o. SKA (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Koordynator ds. Cudzoziemców z językiem ukraińskim/ Rekruter
Koordynator ds. Cudzoziemców z językiem ukraińskim/ Rekruter
Łódź 13 dnia plecy

Opis oferty pracyJesteśmy Agencją Pracy Tymczasowej nr rej. 16679 specjalizującą się w delegowaniu pracowników produkcyjnych i magazynowych. Posiadamy 10-letnie doświadczenie w branży. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osób chętnych do współpracy na stanowisku: Koordynator ds. Cudzoziemców z językiem ukraińskim i/lub językiem rosyjskim / Rekruter Miejsce pracy: Warszawa Oferujemy: Możliwość zdobycia doświadczenia w dziale HR; Szansa na samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych; Rozwój w obszarze HR w zgranym i pełnym pozytywnej energii zespole; Atrakcyjny system wynagrodzeń Dofinansowanie zajęć sportowych Narzędzia niezbędne do wykonywania zadań na stanowisku kompleksowy program wdrożeniowy kawa/herbata/napoje paczki świąteczne brak dress code'u spotkania integracyjne Oczekujemy: znajomość j. ukraińskiego i/lub j. rosyjskiego, swobodna komunikacja w j. polskim znajomość obowiązujących przepisów związanych z zatrudnianiem cudzoziemców doświadczenia na podobnym stanowisku min. 1 rok umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność , kreatywność praktyczna znajomość procesów rekrutacyjnych odporność na stres, komunikacja, bardzo dobra obsługa Office dobra organizacja pracy, czynne i aktywne prawo jazdy kat B mile widziany status studenta / ucznia Obowiązki: kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudniania cudzoziemców prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce weryfikacja ewidencji czasu pracy tworzenie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych aktywne pozyskiwanie pracowników weryfikacja zakwaterowania, organizacja transportów budowanie relacji z klientem i pracownikami Prosimy o przesłanie cv z klauzulą: "Oświadczam, że zapoznałem/łam się z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) na stronie www.labourforce.pl/rodo, także wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Labour Force Sp. z o.o. moich danych osobowych podanych w niniejszej aplikacji do celów rekrutacyjnych także w przyszłości, przyjmując jednocześnie do wiadomości, że przedmiotowa zgoda może być odwołana w każdym czasie."

Pracownik ds. wprowadz. danych w Łodzi ( też z orzeczeniem)
Pracownik ds. wprowadz. danych w Łodzi ( też z orzeczeniem)
Łódź 19 dni plecy

Opis oferty pracyZadania: • Praca przy komputerze: tworzenie folderów, obróbka i archiwizowanie plików • Tworzenie tabel w programie Excel • Inne zlecone zadania przez przełożonego Miejsca pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności - praca stacjonarna w Łodzi - okolice Retkinii Wymagania: • Umiejętność obsługi komputera oraz dobra znajomość pakietu MS Office - szczególnie Excel • Samodzielność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków • Dobra energia i pozytywne nastawienie Oferta: • Praca w formie stacjonarnej – miejsce pracy okolice dzielnicy Retkinia • Pracę w zgranym, motywującym się na co dzień zespole • Zapewniamy wstępne szkolenie stanowiskowe i przygotowania do pracy • Benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie) Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres email: @ z dopiskiem „Pracownik biurowy ds. wprowadzania danych - stacjonarnie” w Łodzi oraz informacją o uprawnieniach wynikających z przepisów dla osób z niepełnosprawnościami. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami

Specjalista ds. rekrutacji z językiem ukraińskim/rosyjskim
Specjalista ds. rekrutacji z językiem ukraińskim/rosyjskim
Łódź 20 dni plecy

Opis oferty pracyJesteśmy Agencją Pracy Tymczasowej specjalizującą się w delegowaniu pracowników produkcyjnych i magazynowych. Posiadamy 10-letnie doświadczenie w branży. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osób chętnych do współpracy na stanowisku: Specjalista ds. rekrutacji Miejsce pracy: Łódź Jesteśmy Agencją Pracy Tymczasowej specjalizującą się w delegowaniu pracowników produkcyjnych, magazynowych oraz do sieci handlowych. W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osoby do wsparcia masowych procesów rekrutacyjnych. Doświadczenie na podobnym stanowisku nie jest warunkiem koniecznym, mile widziani absolwenci oraz studenci zaoczni. Zakres obowiązków: Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń na portalach; Selekcja CV; prowadzenie rozmów z kandydatami; Aktywne pozyskiwanie kandydatów Administracja dokumentacji związanej z procesem rekrutacji oraz zatrudnieniem. Dostarczanie, zbieranie i kompletowanie ewidencji czasu pracy Oferujemy: Możliwość zdobycia doświadczenia w dziale HR; Szansa na samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych; Rozwój w obszarze HR w zgranym i pełnym pozytywnej energii zespole; Atrakcyjny system wynagrodzeń Dofinansowanie zajęć sportowych Narzędzia niezbędne do wykonywania zadań na stanowisku kompleksowy program wdrożeniowy kawa/herbata/napoje paczki świąteczne brak dress code'u spotkania integracyjne Wymagania: Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych; Umiejętność korzystania z narzędzi direct search, social media będzie dodatkowym atutem; Umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność ( również w weekendy ), silna i pozytywna motywacja Samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność i elastyczność w działaniu i ustalaniu priorytetów; Prawo jazdy kat B i doświadczenie w prowadzeniu pojazdów - mile widziane Dobra obsługa pakietu Office Prosimy o przesłanie cv z klauzulą: "Oświadczam, że zapoznałem/łam się z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) na stronie www.labourforce.pl/rodo, także wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Labour Force Sp. z o.o. moich danych osobowych podanych w niniejszej aplikacji do celów rekrutacyjnych także w przyszłości, przyjmując jednocześnie do wiadomości, że przedmiotowa zgoda może być odwołana w każdym czasie."

Młodszy Specjalista ds. obsługi Pacjenta
Młodszy Specjalista ds. obsługi Pacjenta
Łódź 22 dnia plecy

Opis oferty pracyOttobock to nowoczesna firma medyczna z tradycjami odnosząca sukcesy od 100 lat na rynku światowym. Działalność firmy skoncentrowana jest na ludzkich potrzebach. Oferując najwyższej jakości sprzęt ortopedyczno-rehabilitacyjny, w tym protezy kończyn, wózki inwalidzkie, stabilizatory stawów, czy też sprzęt dziecięcy Ottobock dąży do poprawy jakości życia wielu osób, a także zapewnienia im mobilności oraz niezależności. Obecnie poszukujemy kandydatów/tek na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Pacjenta Do Twoich obowiązków będzie należało: • Udzielanie obecnym i potencjalnym pacjentom informacji na temat procedur wykonywania indywidualnego zaopatrzenia ortopedycznego Otto Bock Polska; • Umawianie wizyt, koordynowanie kalendarza w podległym oddziale; • Prowadzenie kasy gotówkowej i obsługa terminala płatniczego; • Wystawianie faktur i rachunków; • Rejestracja i nadzór nad zamówieniami; • Prowadzenie spraw administracyjnych dotyczących oddziału; • Przygotowywanie oficjalnych pism do pacjentów, fundacji, instytucji rządowych i samorządowych; wymaganych w zakresie bieżącej realizacji zadań; • Współpraca z działem produkcji, logistyki i księgowości; • Przygotowywanie raportów i zestawień dla centrali firmy. Nasze wymagania: • Wykształcenie min. średnie; • Znajomość obsługi pakietu MS Office; • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; • Doskonałe umiejętności organizacji pracy i czasu; • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych; • Umiejętność pracy z dużym zakresem samodzielności i odpowiedzialności; • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów; • Wysoka kultura osobista. Mile widziane: • Obsługa kasy/ terminala płatniczego/drukarki fiskalnej oraz systemu SAP B1; • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/pacjenta. Oferujemy; • Umowę o pracę na pełen etat; • Przejrzysty system premiowy; • Benefity – w pełni darmową opiekę medyczną, ubezpieczenia grupowe, kartę sportową (Multisport/Multilife), dofinansowanie do nauki języka angielskiego; • Przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów i ich merytoryczne wsparcie; • Pracę w miejscu, gdzie kluczowymi wartościami są pasja, praca zespołowa i fachowość. Administratorem Państwa danych osobowych objętych zakresem niniejszych działań publikacji jest OTTO BOCK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Poznaniu (adres: ul. Koralowa 3, 61-029 Poznań), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu pod numerem KRS: 0000117673; kapitał zakładowy: 1 628 000 złotych; NIP: 9720816993, REGON: 6310668840. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu naboru pracowników. Podanie danych jest dobrowolne, lecz bez ich podania nie będzie możliwa realizacja celu publikacji ogłoszenia. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych praz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania, poprawiania danych i inne prawa zgodnie z przepisami RODO. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych podane są Polityce przetwarzania danych osobowych dostępnej na stronie internetowej i w siedzibie Administratora.

Zapraszamy z województwa łódzkiego!
Zapraszamy z województwa łódzkiego!
Łódź 25 dni plecy

Opis oferty pracyFundacja Fazon działa z powodzeniem na terenie województwa łódzkiego już trzeci rok. Pomagamy osobom z niepełnosprawnością ( niepracującym) wrócić na rynek pracy, posiadamy środki na stosowne szkolenia. Zapraszamy !

Pracownik wprowadzania danych (również z orzeczeniem)
Pracownik wprowadzania danych (również z orzeczeniem)
Łódź 29 dni plecy

Opis oferty pracyZadania: • Praca przy komputerze: tworzenie folderów, obróbka i archiwizowanie plików • Tworzenie tabel w programie Excel • Inne zlecone zadania przez przełożonego Miejsca pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności Wymagania: • Umiejętność obsługi komputera oraz dobra znajomość pakietu MS Office - szczególnie Excel • Samodzielność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków • Dobra energia i pozytywne nastawienie Oferta: • Praca w formie zdalnej ( max. dwa razy w mcu konieczność przyjazdu do firmy) • Pracę w zgranym, motywującym się na co dzień zespole • Zapewniamy wstępne szkolenie stanowiskowe i przygotowania do pracy • Benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie) Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.

Sekretarz Szkoły
Sekretarz Szkoły
Łódź 30 dni plecy

Opis oferty pracySekretarz szkoły W związku z dynamicznym rozwojem, szkoła policealna w Łodzi zatrudni sekretarza szkoły. Obowiązki: • Prowadzenie dokumentacji administracyjnej szkoły • Obsługa mailowa i telefoniczna szkoły • Prowadzenie rekrutacji do szkoły • Zadania związane z promocją szkoły Wymagania: • mile widziany status studenta • komunikatywność, wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne • zaradność, samodzielność, skrupulatność, dobra organizacja pracy • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office • zaangażowanie w wykonywane obowiązki • wykształcenie średnie lub wyższe

Rekruter obcokrajowców UA /рекрутер
Rekruter obcokrajowców UA /рекрутер
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. rekrutacji obcokrajowców UA Miejsce pracy: Łódź (ul. Sienkiewicza 85/87) Zakres obowiązków: - dodawanie ogłoszeń na portale społecznościowe, social media i grupy pracownicze; - przedstawianie warunków pracy Kandydatom; - rekrutacja pracowników; - selekcja Kandydatów; - utrzymywanie stałego kontaktu z Kandydatami na wszystkich etapach rekrutacji; - poszukiwanie nowoczesnych kanałów pozyskania osób do pracy; - bieżące prowadzenie dokumentacji; - budowanie bazy kandydatów firmy. Wymagania: - znajomość języka polskiego i ukraińskiego (rosyjskiego) w stopniu komunikatywnym; - doświadczenie na podobnym stanowisku; - komunikatywność; - pozytywne nastawienie; - chęć pracy z ludźmi; - wiedza w zakresie prawa pracy, rekrutacji i legalizacji; - znajomość pakietu MS Office. Oferujemy: - praca w godzinach 8-16 lub 9-17; - wolne weekendy; - pakiet premiowy uzależniony od indywidualnych wyników; - praca w młodym dynamicznym zespole; - narzędzia do pracy (laptop, telefon komórkowy) również do kryawtanego wykorzystania; - wyjścia integracyjne; - duża samodzielność w działaniu i możliwość realizowania własnych pomysłów. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami po przesłaniu aplikacji CV.

Kancelaria zatrudni radców prawnych/ adwokatów
Kancelaria zatrudni radców prawnych/ adwokatów
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPrężnie rozwijająca się kancelaria prawna zatrudni aplikantów. Wymagania: status radcy prawnego lub adwokata chęci do pracy; znajomość oprogramowania MS Office; prawo jazdy kategorii B mile widziane. Warunki pracy: stabilne zatrudnienie; umowa o pracę praca w młodym zespole, pod czujnym okiem doświadczonych adwokatów i radców prawnych; Obowiązki:​ redagowanie pism procesowych; sporządzanie opinii prawnych; udział w spotkaniach z klientami; występowanie przed sądami i innymi organami.

Elektryk z niemieckim/instalacje elektryczne i fotowoltaika
Elektryk z niemieckim/instalacje elektryczne i fotowoltaika
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNiemiecka firma działająca na rynku niemieckim, zajmująca się montażem paneli fotowoltaicznych na obiektach mieszkaniowych i przemysłowych poszukuje pracowników na stanowisko: Elektromonter Miejsce pracy: Niemcy – Brandenburg, Berlin, południowa część kraju Zadania: • Montaż instalacji fotowoltaicznych, • Podłączanie i konfigurowanie inwerterów, • Montaż i podłączanie zabezpieczeń po stronie AC i DC, • Montaż tras kablowych, • Wykonywanie uziemienia i pomiarów elektrycznych, • Prace serwisowe, wykrywanie usterek, • Praca przy montażu paneli na prywatnych domkach. Wymagania: • Doświadczenie jako elektryk, elektromonter minimum roczne, • Wykształcenie zawodowe lub średnie – elektryczne, • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub biegła znajomość języka angielskiego, • Prawo jazdy kategorii B, • Umiejętność czytania planów technicznych, • Uprawnienia SEP mile widziane, • Samodzielność i odpowiedzialność na miejscu budowy. Gwarantujemy: • Niemiecką umowę o pracę na czas nieokreślony, • Pracę od poniedziałku do piątku, (8-10 godzin dziennie), • Rotację ustalaną z kierownikiem, • Narzędzia, odzież ochronną, sprzęt BHP wysokiej jakości oraz transport na budowie, • Pomoc w zalezieniu zakwaterowania, • Stawkę godzinową od 22 euro brutto/h, • Premie, bonusy oraz liczne dodatki, • Wynagrodzenie zależne od doświadczenia. Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny 798 - pokaż numer telefonu - . Nie odbieram? Napisz SMS o treści „PANELE” – na pewno oddzwonię! KRAZ 13 471

Praca administracyjna/dziekanat
Praca administracyjna/dziekanat
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukamy osoby: • komunikatywnej, świetnie zorganizowanej, o pogodnym usposobieniu; • samodzielnej, kreatywnej i z inicjatywą; • mile widziane osoby w trakcie studiów związanych z psychologią; • mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług/produktów Opis stanowiska: • pomoc przy obsłudze biura; • odpowiedzialność za prowadzenie mediów społecznościowych; • dbanie o porządek w miejscu pracy; • elastyczny czas pracy, również w weekendy. Oferujemy komfortowe warunki pracy, wynagrodzenie uzależnione od przepracowanych godzin, adekwatne do posiadanych kompetencji, umowę zlecenie na początku współpracy z możliwością przejścia na umowę o pracę. Osoby spełniające ww. wymagania prosimy o przesyłanie zgłoszenia, CV wraz ze zdjęciem na adres mailowy albo formularzu kontaktowym. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.

Kontroler jakości z jęz. angielskim ( również z orzeczeniem)
Kontroler jakości z jęz. angielskim ( również z orzeczeniem)
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZadania: - Przeprowadzanie kontroli jakości na linii produkcyjnej - Pisanie prostych instrukcji stanowiskowych dla pracowników produkcji w języku angielskim Miejsca przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Wymagania: - Mile widziana umiejętność komunikowania się w języku angielskim na poziomie min. B1, szczególnie w piśmie - tworzenie prostych tekstów w języku angielskim - Znajomość obsługi komputera, urządzeń biurowych oraz pakietu office: szczególnie programu Excel i Word - Skrupulatność, dokładność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki - Dyspozycyjność do pracy 2 - zmianowej Oferta: -Umowa o pracę -Benefity: (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe) -Przyjazna atmosfera w pracy i pełne wdrożenie w obowiązki - Praca w firmie o ugruntowanej pozycji Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie cv. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Pracownik działu HR (również z orzeczeniem)
Pracownik działu HR (również z orzeczeniem)
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZadania: Koordynacja działań działu rekrutacyjnego Selekcja i rekrutacja kandydatów Zarządzanie wewnętrzną bazą kandydatów Ścisła współpraca z kadrą managerską Tworzenie raportów i rekomendacji Miejsca pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności Miejsce pracy - dzielnica Retkinia Wymagania: Wykształcenie min. średnie Mile widziane doświadczenie w branży HR lub biurowo – administracyjnej Umiejętność posługiwania się językiem angielskim na poziomie B1 - m.in. zdolność swobodnego tworzenia tekstów i pism w języku angielskim Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint oraz Microsoft Outlook) Komunikatywność, dokładność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki Oferta: Umowa o pracę Pakiet szkoleń wstępnych i podnoszących kompetencje Benefity Manpower Premium (karta Multisport, opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, szereg zniżek u naszych partnerów) Przyjazna atmosfera w pracy i pełne wdrożenie w obowiązki Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV przez formularz Lento lub na adres email: @ z dopiskiem „Pracownik działu HR” w Łodzi wraz z informacją o uprawnieniach wynikających z przepisów dla osób z niepełnosprawnościami. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Praktykant, Administrowanie Należnościami
Praktykant, Administrowanie Należnościami
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBFF Banking Group jest największym niezależnym specjalistycznym podmiotem finansowym we Włoszech i wiodącym graczem w Europie, specjalizującym się w zarządzaniu i faktoringu bez regresu należności handlowych administracji publicznej, usługach związanych z papierami wartościowymi, płatnościach bankowych i korporacyjnych. Miejsce pracy: Łódź Numer referencyjny: AN/BFF/03.2024 Czego oczekujemy od kandydata: • Otwartości, zaangażowania, chęci nauki, komunikatywności • Dobrej organizacji pracy • Umiejętności pracy w zespole • Odpowiedzialności za powierzone zadania • Podstawowej wiedzy z zakresu dziedziny prawa • Znajomości pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook) • Znajomości języka angielskiego na poziomie B1/B2 • Statusu studenta Bycia studentem III, IV lub V roku na kierunku Prawo bądź Administracja • Wcześniejsze doświadczenie nie jest warunkiem koniecznym Obowiązki: • Monitorowanie portfela należności Spółki • Monitorowanie statusu postępowań sądowych i egzekucyjnych • Monitorowanie portfela terminowej spłaty zadłużenia • Wsparcie zespołu w wykonywaniu codziennych obowiązków Co oferujemy: • Współpracę na podstawie umowy zlecenia • Wsparcie członków zespołu oraz dobrą atmosferę pracy • Interesującą, pełną wyzwań naukę z perspektywami rozwoju w grupie bankowej • Rozwój znajomości języków obcych

Pracownik biurowy z j. niemieckim
Pracownik biurowy z j. niemieckim
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyCpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów. Dla międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, działającej w sektorze SSC/BPO, poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik biurowy z j. niemieckim. Twój zakres obowiązków: - administrowanie i monitorowanie bieżących procesów; - uzupełnianie i weryfikacja danych w systemie; - wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów w języku niemieckim; - przygotowywanie raportów. Wymagania: - bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2); - wykształcenie min. średnie; - umiejętność obsługi komputera (Windows i MS Office, w szczególności Excel); - dobrze rozwinięte umiejętność analityczne oraz komunikacyjne; - gotowość do pracy stacjonarnej. Oferta: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; - profesjonalne szkolenia dla nowych pracowników; - możliwość uczestnictwa w bezpłatnych kursach językowych; - pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie, opieka medyczna, karta sportowa, programy lojalnościowe); - budowanie kariery w międzynarodowym środowisku; - elastyczne godziny pracy; - dogodna lokalizacja biura. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142 - pokaż numer telefonu - , NIP 701-02-56-845 (dalej: Cpl Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy, na rzecz którego działa Cpl Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez Cpl Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. Cpl Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy Cpl Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez Cpl Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji, gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma Cpl Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez Cpl Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych.

Manager Sprzedaży / back office
Manager Sprzedaży / back office
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy Bioceum produkujemy i oferujemy innowacyjne rozwiązania. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1.Koordynowanie obiegu dokumentacji sprzedażowej. 2.Organizacja procesu sprzedaży. 3.Przygotowanie ofert dla klientów. 4. Aktywne działania sprzedażowe WYMAGANIA: Wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonania zadań. Umiejętność obsługi ERP Comarch OPTIMA. OFERUJEMY: Zatrudnienie na umowie o pracę i elastyczność formy pracy. Praca w Łodzi

Specjalista Sprzedaży / back office
Specjalista Sprzedaży / back office
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy Bioceum produkujemy i oferujemy innowacyjne rozwiązania. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1.Koordynowanie obiegu dokumentacji sprzedażowej. 2.Organizacja procesu sprzedaży. 3.Przygotowanie ofert dla klientów. 4. Aktywne działania sprzedażowe WYMAGANIA: Wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonania zadań. Umiejętność obsługi ERP Comarch OPTIMA. OFERUJEMY: Zatrudnienie na umowie o pracę i elastyczność formy pracy. Praca w Łodzi

Zatrudnimy znających j. włoski, praca biurowa.
Zatrudnimy znających j. włoski, praca biurowa.
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy od zaraz 2 osoby znające język włoski. Praca biurowa w Łodzi. Oczekujemy CV

Płatne praktyki dla studenta administracji z możliwością zatrudnienia
Płatne praktyki dla studenta administracji z możliwością zatrudnienia
Łódź 30+ kilka dni temu

Prężnie rozwijająca się firma Wentteam poszukuje studenta/studentki na płatne praktyki zawodowe w niepełnym wymiarze godzin (elastyczne godziny pracy). Po okresie próbnym istnieje możliwość zatrudnienia na stałe na umowę o pracę. Obowiązki:skanowanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentówpilnowanie prawidłowego o biegu dokumentówwsparcie księgowości i kadrdbanie o zaopatrzenie biura itp.Wymagania:skrupulatnośćchęć do pracy i nauki nowych obowiązkówkomunikatywnośćmile widziany status studenta, ale rozważymy wszystkie opcjeCV prosimy wysyłać na adres :biuro()wentteam.pl lub aplikować przez formularz olx.

Asystent/-ka Działu Handlowego
Asystent/-ka Działu Handlowego
Łódź 30+ kilka dni temu

Szukasz pracy? Interesujesz się motoryzacją i chcesz się rozwijać?Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/-ka Działu HandlowegoMiejsce pracy: Matsuoka Suzuki Łódźul. 3 Maja 1/3, 93-408 ŁódźZakres obowiązków·        realizacja i obsługa wydań samochodów nowych·        obsługa dokumentacji posprzedażowej·        obsługa systemu CRM/DCS·        umawianie spotkań z klientami oraz dbanie o kalendarz jazd próbnych·        obsługa eventów branżowych·        aktywne wspieranie bieżącej pracy działu handlowego·        dbanie o samochody demonstracyjne i samochody ekspozycyjne·        odbiór samochodów nowych z transportu·        wsparcie działu sprzedaży w zakresie przygotowania ogłoszeń na serwisach OTOMOTO, OLX, platforma własna·        budowanie pozytywnego wizerunku firmyWymagania:·        dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin (8h)·        dobra organizacja i wielozadaniowość potrzebne do różnorodny zadań·        rzetelność i dokładność w przygotowaniu dokumentów·        znajomość programu Excel, Word·        umiejętność pracy w zespole·        prawo jazdy kat. B·        komunikatywność, otwartość i chęć do rozwoju·        nie wymagamy doświadczenia·        mile widziana podstawowa wiedza w zakresie motoryzacjiOferujemy·        prace w młodym rozwijającym się zespole·        pracę w stałych godzinach pracy salonu (pon. – pt.  10:00-18:00)·        zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę·        pakiet Multisport·        możliwość dalszego rozwoju w branży motoryzacyjnej

Specjalista ds administracyjnych
Specjalista ds administracyjnych
Łódź 30+ kilka dni temu

Firma Crossover – działająca od 2016 roku w sektorze usług telekomunikacyjnych, ze względu na rozwój zespołu handlowego poszukuje:Specjalista ds. administracyjnychMiejsce pracy: ŁódźOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:wprowadzanie umówczynności administracyjno-biurowe związane z pracą przedstawicieli handlowych,realizację zadań dotyczących bieżącego funkcjonowania biura,inne bieżące prace administracyjne.Od kandydatów oczekujemy:wykształcenia min. średniego - mile widziani studenci studiów zaocznych,doskonałej organizacji pracy własnej,komunikatywności  i umiejętność współpracy w zespolezaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność  Kandydatom oferujemy:formę zatrudnienia umowa o prace/umowa zlecenie – do uzgodnieniamożliwość podnoszenia kwalifikacji,przyjazną atmosferę w pracypracę w pełnym wymiarze godzinowym

Aplikant radcowski / Prawnik
Aplikant radcowski / Prawnik
Łódź 30+ kilka dni temu

Jesteśmy kancelarią świadcząca usługi w zakresie obsługi prawnej zarówno klientów indywidualnych, jak i podmiotów gospodarczych, w tym osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz spółek prawa handlowego. Realizujemy zadania z zakresu szeroko rozumianego doradztwa prawnego. Zapewniamy reprezentację w postępowaniach przed sądami powszechnymi i administracyjnymi, organami administracji publicznej oraz organami podatkowymi.Kancelaria Radcy Prawnego Wojciecha Jaworskiego obecnie poszukuje aplikanta radcowskiego I/ II roku, ewentualnie studenta prawa V roku. Praca stacjonarna w siedzibie kancelarii: Konstantynów Łódzki (tylko kilka minut od centrum Łodzi). Zakres Obowiązków:- sporządzenie projektów pism procesowych, umów i opinii prawnych- zastępstwo procesowe przed Sądami i innymi organami-  kontakt z sądami, komornikami, urzędami i klientami Wymagania:- I/II rok aplikacji lub student prawa V roku- doświadczenie w pracy w zakresie sporządzania pism, wniosków w zakresie m.in. prawa cywilnego, gospodarczego, rodzinnego, prawa spółek handlowych oraz prawa administracyjnego- komunikatywna znajomość języka angielskiego mile widziana- kreatywność w rozwiązywaniu problemów natury prawnej Oferujemy:- możliwość objęcia patronatem- przyjazną atmosferę w ambitnym i zgranym zespole- wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia

Asystent/ka biura sprzedaży i zarządu  (deweloper)
Asystent/ka biura sprzedaży i zarządu (deweloper)
Łódź 30+ kilka dni temu

Firma LDZ Sp. Zoo działająca w grupie kapitałowej z branży deweloperskiej, motoryzacyjnej i finansowej zatrudni do lokalizacji w Łodzi ( okolice Ikea/ Port Łódź), na stanowisko : Asystentka biura zarządu i sprzedaży dewelopera. Na powyższym stanowisku zakres obowiązków to: -   wspomaganie biura i zarządu w wykonywaniu codziennych obowiązków służbowych; - nadzór nad dokumentami; - współpraca z działem ksiegowosci; - prowadzenie i organizowanie kalendarza spotkań; - zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i sprawnego obiegu dokumentów; - asystowanie i pomoc w działaniach zarządu. - dbanie o wizerunek firmy - rozliczanie i prowadzenie social- media - realizowanie bieżących zakupów w biurze i wysyłanie zapytań ofertowych. Naszą ofertę kierujemy głównie do osób: ·         zaangażowanych i dokładnych w realizacji powierzonych obowiązków ·       ze  znajomością MS Office oraz obsługą sprzętów biurowych ·         posiadających prawo jazdy kat.B ·      komunikatywnych,    zorganizowanych i systematycznych ·       zmotywowanych do współpracy oraz rozwoju osobistego. Osobie zatrudnionej na powyższe stanowisko, która przejawi predyspozycje i zaangażowanie w wybranych dziedzinach dodatkowo oferujemy możliwość ciągłego rozwoju i awansu. Odpowiedni/a kandydat/ ka może się rozwijać w nastepujących obszarach m.in.: - praktyczna aranżacja i wystrój wnętrz wykonywany dla własnych potrzeb jak również dla naszych Klientów - obsługa wynajmu krótko i długoterminowego mieszkań i lokali komercyjnych - wynajem krótkoterminowy apartamentów wakacyjnych ( np.koordynacja i obsługa booking) - udział w przetargach, ofertach zakupu nieruchomości - szeroko pojęta stacjonarna sprzedaż nieruchomości deweloperskich - szeroko pojęte stacjonarne doradztwo dla naszych Klientów w zakresie finansowania zakupu. W ramach etatu zatrudniony otrzymuje: -   umowę o pracę - osoby w statusie studenta - umowę zlecenie - system benefitow pozapłacowych tzn. Prywatna opieka medyczna i karta multisport - stabilne warunki zatrudnienia - możliwość rozwoju zawodowego   Jest również możliwość odbycia stażu. Lokalizacja naszych punktów których dotyczy rekrutacja to: - Ksawerów, ul. Handlowa 30 - Łódź, ul. Zgierska 248 Jeżeli w zakresie naszej działalności znalazłaś/eś coś dla siebie i zainteresowała Cię nasza oferta, zapraszamy. Aplikuj już dziś. CV wraz ze zdjęciem należy wysyłać przez panel OLX.

Администратор / Менеджер Производства / Order Manager in Lodz office
Администратор / Менеджер Производства / Order Manager in Lodz office
Łódź 30+ kilka dni temu

3HLinen - это международный бренд, с основным офисом в Калифорнии, и производственными центрами в Европе.В компании 3HLinen мы создаем продукты из натурального льна, и наши основные рынки - Соединенные Штаты, Австралия и Европа.Мы ищем в свою команду в Лодзе Менеджера по управлению заказамиФункциональные обязанности:перевод и распределение заказов в производствозаказ материаловучет затрат материаловконтроль сроков выполнения заказов собственным производством и подрядчикамикоммуникация с производственными подрядчикамиМы предлагаем:официальное трудоустройствосвоевременную выплату заработной платывозможность профессионального и карьерного ростаработа в комфортном офисе в городе Лодзьудобный график работы 5/2дружный коллективОжидаем:английский язык уровня Intermediate и вышеуверенный пользователь приложений MS Officeпольский язык на среднем разговорном уровнекоммуникабельностьжелание самообучатьсяумение работать в коллективе3HLinen - це міжнародний бренд з головним офісом у Каліфорнії та виробничими центрами в Європі.У компанії 3HLinen ми створюємо продукти з натурального льону, а наші основні ринки - Сполучені Штати, Австралія та Європа.Ми шукаємо до своєї команди в Лодзі Менеджера з управління замовленнямиФункціональні обов'язки:переклад та розподіл замовлень у виробництвозамовлення матеріалівоблік витрат матеріалівконтроль термінів виконання замовлень власним виробництвом та підрядникамикомунікація з виробничими підрядникамиМи пропонуємо:офіційне працевлаштуваннясвоєчасну виплату заробітної платиможливість професійного та кар'єрного зростанняроботу в комфортабельному офісі у місті Лодзьзручний графік роботи 5/2дружній колективОчікуємо:англійську мову рівня Intermediate та вищевпевненого користувача програм MS Officeпольську мову на середньому розмовному рівнікомунікабельністьбажання самоосвітивміння працювати в колективі

Specjalista/ka ds. Marketingu - z orzeczeniem
Specjalista/ka ds. Marketingu - z orzeczeniem
1050000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Fundacja Aktywizacja w ramach prowadzonych działań aktywizacji zawodowej dla osób z niepełnosprawnościami poszukuje dla swojego Klienta kandydata na stanowisko:Specjalista/ka ds. Marketingu - z orzeczeniemMiejsce pracy: Rzgów k. ŁodziOferta pracy w ramach działań aktywizacji zawodowej dla osób z orzeczeniem - aktualnie nieposiadających pracy.Twój zakres obowiązków:monitoring oraz moderacja kanałów Social Media,współpraca z działem graficznym przy bieżących projektach,zarządzanie bazą influencerów, organizacja współpracy i raportowanie działań,wsparcie działań trade marketingowych, tj. kontakt z klientem w celu ustalenia i proponowania lokalizacji na planowane ekspozycje, nadzór nad implementacją, procesowanie budżetów,wsparcie w organizacji targów w Polsce i za granicą,ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy.Nasze wymagania:wykształcenie wyższe (preferowani studenci V roku lub absolwenci uczelni/kierunków ekonomicznych, zarządzanie i marketing),bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie (min. B2/C1),podstawowa znajomość narzędzi, zagadnień i trendów z zakresu marketingu internetowego,bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Power Point, Word),systematyczność, terminowa realizacja zadań; bardzo dobra organizacja i umiejętność planowania pracy własnej,proaktywna postawa i inicjatywa w działaniach,aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań  aktywizacji zawodowej dla osób z niepełnosprawnościami).To oferujemy:możliwość współtworzenia rynku kosmetyków w jednej z najdynamiczniejszych firm z branży,ciekawe projekty, realizowane w kreatywnym zespole,niekorporacyjna atmosfera pracy,atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny,etat w firmie, która kieruje się uczciwymi zasadami.Dbamy, by nasze procesy rekrutacji były dostępne!Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy.Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką lub uzupełniając odpowiednie pola w formularzu rekrutacyjnym.CZEKAMY NA TWOJE CV!#AKTYWUJPRACĘ Weź udział w naszej rekrutacji i znajdź pracę wspólnie Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA!  Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca, ale chciałbyś/ chciałabyś poznać więcej szczegółów:  ZGŁOŚ SIĘ DO NASWyślij swoje CV lub Zadzwoń Dziękujemy za Twój czas poświęcony na zapoznanie się z nasza ofertą!Obiecujemy starannie przyjrzeć się wszystkim cv, które zostaną do nas wysłane. Szanujemy Twój czas, dlatego możesz liczyć na feedback na temat swojej aplikacji w postaci maila. Osobiście skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, by zaprosić ich do kolejnego etapu rekrutacji.Projekt POSTAW NA PRACĘ II jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Poszukiwana RECEPCJONISTKA - Dołącz do naszego zespołu Reklamowe24
Poszukiwana RECEPCJONISTKA - Dołącz do naszego zespołu Reklamowe24
650000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

OpisFirma Reklamowe24 poszukuje osoby na stanowisko RECEPCJONISTKI.Dołącz już dziś do naszego Teamu!Wymagania:wysoki poziom umiejętności interpersonalnychskrupulatność i dobra organizacja pracy własnejwykształcenie średnie/ wyższedobra znajomość pakietu MS Officebiegłość w korzystaniu z aplikacji takich jak: Instagram, czy Facebookzdolność szybkiego uczenia sięGłównymi zadaniami na tym stanowisku będzie:wykonywanie bieżących prac administracyjno-biurowychtelefoniczna obsługa klientówbieżąca aktualizacja baz danychobsługa stron internetowych firmypromocja firmy w naszych social mediachkoordynacja i udzielanie wsparcia pozostałym działom firmy.Oferujemy:Zatrudnienie na zasadach umowy o pracęRozwój wiedzy z zakresu reklamy i marketinguMożliwość kreowania wkładu w projekty marketingoweDynamiczny i otwarty na pomysły zespółPraca w firmie będącej liderem branżyRegularne godziny pracy (pon-pt w godz. 8:00 – 16:00 )Atrakcyjne i nowoczesne biuroOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą formularza kontaktowego OLX

Pracownik biurowy asystent ds. obsługi klienta
Pracownik biurowy asystent ds. obsługi klienta
599000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Job Impulse Polska (APT 3000) to jedna z wiodących agencji zatrudnienia. Od 15 lat dbamy o komfort i zadowolenie naszych pracowników, zapewniając im stabilną pracę u solidnych pracodawców. Co roku dzięki nam zatrudnienie znajduje 30 000 osób, w tym osoby z niepełnosprawnością w ramach programu TAKpełnosprawni. Poleca nas 99% pracowników, a magazyn Forbes uznał za jednego z 300 Najlepszych Polskich Pracodawców. Dołącz do grona zadowolonych pracowników i pozwól nam o siebie zadbać!Obecnie dla naszego Klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:Pracownik biurowy asystent ds. obsługi klienta Miejsce pracy: Łódź, Retkinia Nr ref.: PB/TOM3/012024/YESEMamy dla Ciebie:• bezpośrednie zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie• pracę w godzinach 8:00-16:00• wynagrodzenie 4820 brutto pln • możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji i pracy z renomowanymi klientami z branży przemysłowej• karta sportowa• pracę w przyjaznej atmosferzeTwoje zadania:• współpraca z klientami polskimi i międzynarodowymi • pomoc w dziale księgowości• analiza stanów magazynowych• prowadzenie korespondencji z aktualnymi i potencjalnymi klientami• utrzymywanie kontaktów telefonicznych, mailowych Nasze oczekiwania:• znajomość języka angielskiego - mile wiedziana• doświadczenie w pracy biurowej• umiejętność pracy w zespole• radzenie sobie w trudnych sytuacjachCV prosimy przesyłać przez portal OLX lub kontaktować się telefonicznie.  Prosimy o dopisanie w CV następujących klauzul:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez administratora danych osobowych – Job Impulse Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Ptasiej 10, zawartych w moim CV w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Job Impulse Polska Sp. z o.o. Podanie danych jest dobrowolne, a podstawą prawną przetwarzania danych jest art 6 ust.1 lit. a) RODO czyli moja zgoda. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom zajmującym się obsługą informatyczną Job Impulse Polska Sp. z o.o. oraz podmiotom wspierającym Job Impulse Polska Sp. z o.o. w prowadzeniu rekrutacji – zewnętrzne podmioty rekrutujące. Wiem, że mam prawo do wycofania zgody w każdej chwili co pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania zgody w celach rekrutacyjnych, a po jej odwołaniu - przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących administratorowi danych i w stosunku do niego.Mam prawo żądania od Job Impulse Polska Sp. z o.o. dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych: iodo[małpa]jobimpulse.pl

asystent/ka działu importu i eksportu dla marki tiguar
asystent/ka działu importu i eksportu dla marki tiguar
699000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Polska marka profesjonalnego sprzętu fitness tiguar, z siedzibą w Łodzi (ul. Brukowa) poszukuje zaangażowanej i sumiennej osoby do pracy stacjonarnej na stanowisku asystent/ka działu importu i eksportu.Jeżeli jesteś aboslwentem lub studentem ostatniego roku logistyki lub pokrewnego kierunku, ewentualnie posiadasz poświadczone doświadczenie w pracy przy organizacji zamówień, transportów i odpraw importowych/eksportowych to wysyłaj do nas swoje CV. Jeżeli kochasz sport znajdziesz u nas podobnych ludzi, jesteśmy lokalną firmą działającą na skalę międzynarodową, z dużymi aspiracjami.Do Twoich obowiązków będzie należało wsparcie działań w imporcie i eksporcie, wyszukiwanie transportów, przygotowywanie dokumentów celnych i wprowadzanie danych do systemu magazynowo-sprzedażowego, a także wsparcie sprzedażowe w rynkach zagranicznych.Nauczymy Cię wszystkiego, ale podstawowa wiedza teoretyczna lub praktyczna będzie istotnym atutem.Pracujemy w godzinach pn-pt 8-16, czasem wyjeżdżamy na targi lub spotkania zagraniczne.Język angielski minium na poziomie B2 jest wymagany i będzie sprawdzany w trakcie rekrutacji, drugi język europejski będzie znaczącym atutem (preferowany niemiecki).Prawo jazdy i samodzielność w załatwianiu spraw urzędowych będą niezbędne.Jeśli szukasz stabilnej pracy, w której będziesz mieć realny wpływ na obsługę klientów i dostaw towaru, zyskasz doświadczenie i pozytywny zespół ludzi wokół Ciebie, nie wahaj się wysłać swoją aplikację (CV + list motywacyjny).Poza wynagrodzeniem podstawowym ofertujemy premie od wyników, karnet do klubu fitness oraz prywatną opiekę zdrowotną w Medicover.Wejdź na stronę tiguarfitness(dot)com/ i sprawdź jak pomagamy budować zdrowie i siłę.

Pracownik biurowy z j. angielskim (również z orzeczeniem)
Pracownik biurowy z j. angielskim (również z orzeczeniem)
750000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności.  Zadania: Praca w biurze polegająca na tłumaczeniu prostych i nieskomplikowanych tekstów z języka polskiego na język angielskiWymagania: Mile widziana umiejętność komunikowania się w języku angielskim na poziomie B1, szczególnie w piśmie – tworzenie prostych tekstów w języku angielskimUmiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych oraz pakietu MS Office – szczególnie programu WordSkrupulatność, dokładność i zaangażowanie w wykonywane obowiązkiDyspozycyjność do pracy 2-zmianowejOfertaUmowa o pracęBenefity (karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)Przyjazna atmosfera w pracy i pełne wdrożenie w obowiązkiPraca w firmie o ugruntowanej pozycji Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie CV.   Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Filtr