Sortowanie:
Znaleziony: 55 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Łódź
Doradca Klienta, Przedstawiciel Finansowy–Woj. Łódzkie
Doradca Klienta, Przedstawiciel Finansowy–Woj. Łódzkie
nowe Łódź 30+ kilka dni temu

Firma Profi Credit S.A. nawiąże współpracę z osobami działającymi w charakterze:Doradcy finansowego , Pośrednika kredytowego, Agencji Kredytowej, Biura Kredytowego.Miejsce działania: województwo ŁódzkieJeśli jesteś byłym doradcą finansowym lub masz doświadczenie w branży - zapraszamy!Jeśli nie masz doświadczenia, ale lubisz nowe wyzwania i kontakt z ludźmi - wszystkiego Cię nauczymy!Jeśli prowadzisz Biuro Kredytowe lub jesteś Pośrednikiem i poszukujesz nowych Partnerów z doskonałą ofertą i jednym z najwyższych wynagrodzeń - zapraszamy!Jeżeli:lubisz kontakt z ludźmimasz wystarczająco dużo zapału, energii, by rozpoznawać potrzeby innychlubisz zarabiać i działać z rozmachem, a obecne warunki zatrudnienia Cię ograniczająTo ta oferta skierowana jest do Ciebie !Zaoferujemy Ci:jedną z najwyższych stawek prowizyjnych za sprzedaż (sprzedajesz, nie odbierasz rat!),wnioski przekazywane przez nasze Call Center,nielimitowaną wysokość zarobków!bezpłatne materiały reklamowe oraz szkolenia,elastyczne godziny pracy oraz współpracę w oparciu o umowę zlecenie/ działalność gospodarczą,

Księgowy w Łodzi / Warszawie. Bez kontaktu z klientami
Księgowy w Łodzi / Warszawie. Bez kontaktu z klientami
Łódź 30+ kilka dni temu

Księgowy w Łodzi lub Warszawie bez komunikacji z klientemPełny etat | Od 7000 zł bruttoObowiazki:Prowadzenie pełnej księgowości (Program Comarch Optima)Weryfikacja zdarzeń gospodarczych dla potrzeb podatku VAT i ujęcia w JPK VATSporządzanie deklaracji podatkowychKsięgowanie wyciągów bankowychSporządzanie raportowania GUS, NBP, itp.Sporządzanie raportów finansowychSporządzania sprawozdań finansowych według Ustawy o rachunkowościBieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnych (Vat, PIT i innych)Współpraca z organami podatkowymiWymagania:Doświadczenie min. 2 letnie na podobnym stanowiskuZnajomość ustawy o rachunkowości i przypisów podatkowych oraz umiejętność ich zastosowania w praktyceZnajomość programu Comarch ERP OptimaDobra znajomość programów pakietu MS OfficeSamodzielność i zaangażowanieFirma konsultingowa w segmencie B2B. Jesteśmy osobistym asystentem biznesowym w Polsce. Oferujemy usługi:Rejestracja osób prawnych i przedsiębiorców indywidualnych.Kompleksowe usługi księgowe.Dokumentacja zatrudnienia pracowników.Dokumentacja delegacji pracowników do innych krajów UE.Usługi prawne.Konsultacje biznesowe w dowolnych kwestiach.

Zatrudnię Księgową do firmy budowlanej
Zatrudnię Księgową do firmy budowlanej
Łódź 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznymSamodzielne przygotowywanie i rozliczenie deklaracji w zakresie PIT/CIT, w tym prawidłowe zamknięcie miesiąca wraz z analizą zestawienia obrotów i sald oraz weryfikacją poprawności sald kont księgowych,Samodzielne rozliczanie podatku VAT (import/eksport) i nadzór nad prawidłowością oraz wysyłka plików JPK_V7,Sporządzanie sprawozdań finansowych,Kompleksowa obsługa spółek w zakresie prowadzenia pełnej księgowości z wykorzystaniem Symfonia Finanse i KsięgowośćWymagania:- Wykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość, podatki, ekonomia i pokrewne)- Doskonała znajomość przepisów prawa rachunkowego i podatkowego- Doświadczenie i praktyczne umiejętności w zakresie obsługi Symfonia Finanse i Księgowość,- Dobra znajomość pakietu MS Office, w tym przede wszystkim MS Excel i MS Word- Co najmniej 7 lat doświadczenia w księgowości (księgi handlowe).Proszę o przesłanie CV. Odezwiemy się do wybranych osób.W swoich dokumentach aplikacyjnych proszę o umieszczenie klauzuli odnośnie zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Księgowy z językiem niemieckim
Księgowy z językiem niemieckim
Łódź 30+ kilka dni temu

Requirements: - Experience in Invoice to Pay (PTP) or AR, GL team - English and German language at least on B2 level - Good understanding of accounting rules - Higher education in accounting/finance and/ or accounting courses would be an asset - Very good communication skills, attitude for problem solving and team work skills Responsibilities:  - PTP - Preparation and posting of PO and non-PO invoices - GR/IR reconciliation and follow up - Preparation of payment proposals - Responding to vendor queries (via e-mail) -Performing period/year end closing activities for Invoice to Pay process - Preparation of closing reports - Creation and update of process documentation AR (OTC)- Contact point for complaints raised by Client Serving Teams located in Germany - Support handling legal action and insolvency cases handled by local Accounts Receivable - Preparing monthly reporting to support Accounts Receivable Lead - Preparing monthly bookings files - Preparing of special analysis requested by Accounts Receivable Lead to support better decision making - Attending regular team meetings to discuss actual topics - Actively supporting end-of-quarter and year-end financial close tasks for subledger Accounts ReceivableWe offer to the candidates:- Working for prestige Client - Internal training program - Great atmosphere - No trial period - Career in the multinational company  - Opportunity to take part in international projects and gain experience with various business

Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _ Łódź i okolice
Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _ Łódź i okolice
Łódź 30+ kilka dni temu

Przedstawiciel  finansowy do obsługi klientówMiejsce działania: Łódź i okoliceU Nas będziesz zajmował się:obsługą przekazywanych kontaktów pozyskiwaniem nowych klientówfinalizacją umów pożyczkowychJeżeli:                                                                                                                           lubisz kontakt z ludźmilubisz zarabiać i działać z rozmachem   Ta oferta jest dla Ciebie!Oczekujemy:realizowania wyznaczonych celówaktywnego pozyskiwania klientów i pozytywnego nastawieniasumiennego i odpowiedzialnego podejścia do powierzonych zadań i obowiązkówniekaralnościgotowości go pracy również w godzinach popołudniowychZaoferujemy Ci:bazę klientów do kontaktumiesięczną stawkę prowizyjnąpracę na przejrzystym systemie obsługi call centerwspółpracę w oparciu o umowę zlecenie lub działalność gospodarczą – wybór należy do Ciebie

Pracownik do działu księgowości
Pracownik do działu księgowości
Łódź 30+ kilka dni temu

Samorządowa Instytucja Kultury poszukuje pracownika do działu księgowości.Nasze oczekiwania:znajomość zasad rachunkowości,znajomość pakietu MS Office- Excel,dokładność, rzetelność, odpowiedzialność,wykształcenie kierunkowe,umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.Oferujemy:umowę o pracę w stabilnej firmie,zatrudnienie na pełen etat.wynagrodzenie zasadnicze 4250zł brutto+ dodatek stażowyZastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.Zapraszamy do składania swoich dokumentów aplikacyjnych.W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

DEPUTY CHIEF ACCOUNTANT
DEPUTY CHIEF ACCOUNTANT
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyGravet Consulting: Jesteśmy firmą doradztwa personalnego działająca od ponad 20 lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska managerskie i eksperckie dla firm w Polsce i zagranicą, opierając się na najwyższych standardach działania. Naszą misją jest zaspokajanie złożonych potrzeb kadrowych naszych Klientów, w związku z tym do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i z pełnym profesjonalizmem. Dla międzynarodowej firmy z siedzibą w Łodzi, wiodącego światowego dostawcy części do pojazdów, ceniącego takie wartości jak współpraca, wiedza specjalistyczna, produktywność i odpowiedzialność, poszukujemy: DEPUTY CHIEF ACCOUNTANT Miejsce pracy: Łódź Zakres odpowiedzialności: • Wspieranie Menedżera Finansowego w przygotowaniu danych i sprawozdań finansowych zgodnych z polskimi standardami rachunkowości • Sporządzanie deklaracji podatkowych (JPK, VAT, CIT) zgodnych z obowiązującymi przepisami finansowymi • Przygotowanie raportów do Głównego Urzędu Statystycznego, Narodowego Banku Polskiego • Aktywne wspieranie procesu zamknięcia miesiąca/roku w ścisłej współpracy z zespołem • Zarządzanie środkami trwałymi • Współpraca z audytorami zewnętrznymi/wewnętrznymi • Aktywnie działanie w kierunku ulepszenia i zwiększenie wydajności pracy poprzez usprawnianie procesów finansowych i wdrażanie optymalizacji. Profil zawodowy Kandydata/Kandydatki: • Wykształcenie wyższe, mile widziany tytuł magistra w dziedzinie finansów i rachunkowości • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku • Bardzo dobra znajomość polskiego prawa podatkowego, polskich zasad rachunkowości i wymagań ustawowych • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w tym bardzo dobra znajomość Excela) • Język angielski – poziom minimum B2 • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz wysoki stopień inicjatywy i samodzielności. Pracodawca oferuje: • Stabilne zatrudnienie: umowa o pracę. • Dodatkowe świadczenia dla pracowników, takie jak ubezpieczenie zdrowotne i karta Multisport • Dostęp do szkoleń oraz najnowszych narzędzi w branży, dających możliwość ciągłego doskonalenia i podnoszenia wiedzy i umiejętności • Kursy językowe • Przyjazne i otwarte środowisko pracy sprzyjające równowadze między życiem zawodowym, a prywatnym. Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV na adres e-mail: @ W tytule wiadomości prosimy wpisać: DCA/24 Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami. Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.

KSIĘGOWEJ/KSIĘGOWEGO
KSIĘGOWEJ/KSIĘGOWEGO
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyGravet Consulting: Jesteśmy firmą doradztwa personalnego działająca od ponad 20 lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska managerskie i eksperckie dla firm w Polsce i zagranicą, opierając się na najwyższych standardach działania. Naszą misją jest zaspokajanie złożonych potrzeb kadrowych naszych Klientów, w związku z tym do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i z pełnym profesjonalizmem. Dla międzynarodowej firmy z siedzibą w Łodzi, wiodącego światowego dostawcy części do pojazdów stosowanych w rolnictwie, produkcji i budownictwie, poszukujemy: KSIĘGOWEJ/KSIĘGOWEGO Miejsce pracy: Łódź Zakres odpowiedzialności: • Zarządzanie procesami zobowiązań i należności w tym księgowanie faktur • Aktywne wsparcie w przygotowywaniu deklaracji podatkowych (JPK, VAT, CIT) • Sporządzanie raportów GUS • Uczestnictwo/wspieranie procesu zamknięcia miesiąca/roku, ścisła współpraca z zespołem • Realizacja płatności • Współpraca z zewnętrznymi/wewnętrznymi audytorami w przeprowadzaniu corocznych audytów zewnętrznych/wewnętrznych • Przeglądanie, zatwierdzanie i księgowanie dowodów płatniczych, faktur i zapisów księgowych. Profil zawodowy Kandydata/Kandydatki: • Wykształcenie wyższe (min. Licencjat/studia podyplomowe), mile widziane rachunkowość i finanse lub kierunki pokrewne (np. zarządzanie, bankowość, ekonomia, controlling) • Min. 3-5 lat doświadczenia w obszarach księgowości • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawowych i wykonawczych w zakresie finansów • Dobra znajomość procesów rozliczeniowych i przepisów podatkowych • Wysokie umiejętności w obszarze MS Excel • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2. Pracodawca oferuje: • Umowę o pracę • Pakiet benefitów • Dostęp do szkoleń oraz najnowszych narzędzi w branży, dających możliwość ciągłego doskonalenia i podnoszenia swojej wiedzy i umiejętności • Kursy językowe • Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV na adres e-mail: @ W tytule wiadomości prosimy wpisać: MKSIEG-2/24 Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami. Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
Łódź 30+ kilka dni temu

Stanowisko: Samodzielny Księgowy/KsięgowaLokalizacja: Łódź ul. Pojezierska 97B ATAXAUDYT SP Z O.O. to nowoczesne, dynamicznie rozwijające się biuro rachunkowe, świadczące kompleksowe usługi księgowe dla firm z różnych branż. Z powodu rozszerzenia naszej działalności poszukujemy doświadczonego i odpowiedzialnego Księgowego/Księgowej, który/a dołączy do naszego zespołu.W swojej działalności opieramy się na sprawdzonych rozwiązaniach.Korzystamy z najlepszych na rynku programów komputerowych, serwisów informacyjnych oraz specjalistycznej prasy. Na bieżąco śledzimy zmiany w przepisach. W roku 2020 wdrożyliśmy system Saldeo-smart, który poprzez automatyzację ułatwia pracę księgowych oraz kontakt z klientem. Wdrożyliśmy także rozwiązania umożliwiające pracę zdalną.Dla pracowników oferujemy przestronne, nowoczesne biuro z nowym sprzętem komputerowym, do dyspozycji pracowników w pełni wyposażona kuchnia i pyszna kawa.  Kogo szukamy Poszukujemy osób samodzielnych, ale potrafiących pracować w zespole, skrupulatnie wykonujących swoją prace, ale szukających możliwości jej ułatwienia, posiadających wiedzę i doświadczenie, ale otwartych na nowe informacje. Jeżeli jesteś osobą, która lubi pracę w księgowości i dąży do doskonalenia swoich kwalifikacji, to praca z nami może stanowić dla Ciebie realną szansę rozwoju. Obowiązki: •          Prowadzenie pełnej księgowości dla klientów firmy,•          Sporządzanie deklaracji podatkowych i raportów finansowych,•          Przygotowywanie miesięcznych bilansów, rachunków zysków i strat oraz rocznych sprawozdań finansowych •          bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,•          Współpraca z klientami w zakresie rozliczeń i dokumentacji księgowej,•          Weryfikacja zgodności dokumentów z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi. Wymagania: •          Doświadczenie na podobnym stanowisku•          Mile widziane wykształcenie kierunkowe (preferowane: finanse i rachunkowość, ekonomia bądź pokrewne),,•          Znajomość przepisów podatkowych i prawa finansowego,•          Umiejętność obsługi programów księgowych (preferowane doświadczenie z SymfoniaFK),•          Komunikatywność, samodzielność oraz odpowiedzialność,•          samodzielność, skrupulatność oraz zaangażowanie w wykonywanych działaniach, Oferujemy: •          Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, działającej od 2000 roku•          Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,•          Wsparcie biegłego rewidenta•          Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach branżowych,•          Przyjazne środowisko pracy i współpracę z profesjonalnym zespołem.•          Coroczna premia•          Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej

Księgowy / Księgowa
Księgowy / Księgowa
Łódź 30+ kilka dni temu

Aktualnie poszukujemy do APT kandydatów na stanowisko Specjalistki ds. księgowo-kadrowych, który/a będzie odpowiedzialny/a za prowadzenie rozliczeń firm pod względem księgowym, współpracę z biurem rachunkowym oraz rozliczanie czasu pracy pracowników.Zakres obowiązkówZatrudniony w naszej firmie Specjalista ds. księgowo-kadrowych będzie odpowiedzialny za następujący zakres zadań:·        ZUA i ZWUA Zleceniobiorców oraz tworzeniem miesięcznych rachunków, rozliczanie roczne podatku PIT-11,·        prowadzenie kilku umów o pracę,·        comiesięczne przygotowywanie do biura rachunkowego ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników w celu sporządzenia list płac,·        prowadzenie kasy Spółki,·        weryfikacja i wprowadzanie faktur,·        comiesięczne dokonywanie zamknięcia okresu rozliczeniowego – przygotowywanie faktur zakupowych, sprzedażowych oraz innych rozliczeń i raportów księgowych oraz przekazywanie ich do biura rachunkowego,·        prowadzenie rachunku bankowego PL·        zapisy księgowe (wynagrodzenia, zus, najmy, amortyzacje, rkm, itp.)·        pozostałe czynności księgowe związane z obsługiwanym obszarem.WymaganiaCzego oczekujemy?umiejętności obsługi komputera oraz pakietu MS Office (w szczególności programu Excel),znajomości programu księgowego,doświadczenie na podobnym stanowiskuszeroka wiedza w zakresie księgowym,samodzielności, sumienności i dokładności w wykonywaniu obowiązków,dobrej organizacji czasu pracy,OferujemyZaoferujemy Ci miejsce pracy, które zapewnia...zatrudnienie od zaraz,zatrudnienie w ramach umowy o pracę,niezbędne narzędzia pracy,możliwości rozwoju zawodowego oraz pracy w zgranym zespole.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.Aplikacje bez CV nie będą rozpatrywane.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach przesłanych w odpowiedzi na ofertę pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez FES.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łódzi zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez FES.PL Sp. z o.o. moich danych osobowych uzyskanych w procesie rekrutacji przez okres 1 roku od daty przesłania niniejszego dokumentu na potrzeby przyszłych rekrutacji.Informujemy, że Administratorem danych jest FES.PL z siedzibą w Łodzi przy ul. Piotrkowska 249/251 budynek B. lok.B-15, 90-456 Łódź. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Księgowa Łódź Śródmieście
Księgowa Łódź Śródmieście
Łódź 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe z siedzibą w Łodzi, poszukuje pracowników na stanowisko:KsięgowaMiejsce pracy: ŁódźOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:·        księgowanie dokumentów w systemie księgowo-finansowym,·        prowadzenie spraw kadrowych i księgowych,·        dekretowanie dokumentów,·        sporządzanie deklaracji do ZUS i US·        dbanie o wizerunek i estetykę miejsca pracy,·        wykonywanie innych zleconych czynności.WYMAGANIA:·        Chęć do pracy,·        Samodzielność i szybkość uczenia się,·        Wykształcenie wyższe·        Zaangażowanie i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,·        Wielozadaniowość oraz doskonała organizacja pracy własnej,·        Wysoka kultura osobista,·        Wymagane doświadczenie w pracy w Biurze Rachunkowym lub na podobnym stanowisku min. 1 rok.OFERUJEMY:·        Stabilne zatrudnienia na podstawie umowy o pracę·        Pracę na pełny etat·        Szkolenia oraz stałe podwyższanie kompetencji zawodowych·        Pracę w młodym zaangażowanym zespole·        Pakiet MultisportProsimy o zamieszczenie w aplikacji klauzuli o poniższej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r.(Dz.U. nr 133, poz.883).

Biuro podatkowe przyjmie na staż
Biuro podatkowe przyjmie na staż
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBiuro Podatkowo - Księgowe przyjmie na staż/praktyki studentkę. Staż min. 2-3 razy w tygodniu. Czas odbywania praktyk do uzgodnienia z zainteresowaną. Oferujemy wsparcie w praktycznej nauce zawodu.

SENIOR ACCOUNTANT
SENIOR ACCOUNTANT
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyGravet Consulting: Jesteśmy firmą doradztwa personalnego działająca od ponad 20 lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska managerskie i eksperckie dla firm w Polsce i zagranicą, opierając się na najwyższych standardach działania. Naszą misją jest zaspokajanie złożonych potrzeb kadrowych naszych Klientów, w związku z tym do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i z pełnym profesjonalizmem. Dla międzynarodowej firmy z siedzibą w Łodzi, wiodącego światowego dostawcy części do pojazdów, ceniącego takie wartości jak współpraca, wiedza specjalistyczna, produktywność i odpowiedzialność, poszukujemy: SENIOR ACCOUNTANT Miejsce pracy: Łódź Zakres odpowiedzialności: • Wspieranie Menedżera Finansowego w przygotowaniu danych i sprawozdań finansowych zgodnych z polskimi standardami rachunkowości • Sporządzanie deklaracji podatkowych (JPK, VAT, CIT) zgodnych z obowiązującymi przepisami finansowymi • Przygotowanie raportów do Głównego Urzędu Statystycznego, Narodowego Banku Polskiego • Aktywne wspieranie procesu zamknięcia miesiąca/roku w ścisłej współpracy z zespołem • Zarządzanie środkami trwałymi • Współpraca z audytorami zewnętrznymi/wewnętrznymi • Aktywnie działanie w kierunku ulepszenia i zwiększenie wydajności pracy poprzez usprawnianie procesów finansowych i wdrażanie optymalizacji. Profil zawodowy Kandydata/Kandydatki: • Wykształcenie wyższe, mile widziany tytuł magistra w dziedzinie finansów i rachunkowości • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku • Bardzo dobra znajomość polskiego prawa podatkowego, polskich zasad rachunkowości i wymagań ustawowych • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w tym bardzo dobra znajomość Excela) • Język angielski – poziom minimum B2 • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz wysoki stopień inicjatywy i samodzielności. Pracodawca oferuje: • Stabilne zatrudnienie: umowa o pracę. • Dodatkowe świadczenia dla pracowników, takie jak ubezpieczenie zdrowotne i karta Multisport • Dostęp do szkoleń oraz najnowszych narzędzi w branży, dających możliwość ciągłego doskonalenia i podnoszenia wiedzy i umiejętności • Kursy językowe • Przyjazne i otwarte środowisko pracy sprzyjające równowadze między życiem zawodowym, a prywatnym. Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV na adres e-mail: @ W tytule wiadomości prosimy wpisać: SA/24 Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami. Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.

Pomoc Księgowa - Łodź
Pomoc Księgowa - Łodź
600000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe PG Partner Gospodarczy w związku z rozbudową swojego oddziału w Łodzi poszukuje kandydatów oraz kandydatek do pracy na stanowisku: Pomoc księgowa.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Do najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie pomoc Samodzielnej księgowej przy:-prowadzeniu księgowości dla wybranych firm,-terminowym sporządzaniu deklaracji podatkowych,-przygotowywaniu rocznych sprawozdań finansowych.OFERUJEMY-umowa zlecenie,-elastyczne godziny pracy w wymiarze około 80-100 h/mc z możliwością dostosowania grafiku-możliwość rozwoju,-przyjazną atmosferę,-szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe,-pracę w dogodnej lokalizacji.NASZE WYMAGANIA-wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse i rachunkowość) lub w trakcie studiów,-terminowość, systematyczność i dokładność-samodzielność w działaniu,-odporność na stres,-wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalneDodatkowymi atutami będą znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego w stopniu przynajmniej średnio-zaawansowanym oraz doświadczenie w pracy z systemem finansowym InsERT.

Główna Księgowa/Główny Księgowy
Główna Księgowa/Główny Księgowy
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyGravet Consulting: Jesteśmy firmą doradztwa personalnego działająca od ponad 20 lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska managerskie i eksperckie dla firm w Polsce i zagranicą, opierając się na najwyższych standardach działania. Naszą misją jest zaspokajanie złożonych potrzeb kadrowych naszych Klientów, w związku z tym do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i z pełnym profesjonalizmem. Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z kapitałem zagranicznym, działającej na rynku polskim od 20 lat, poszukujemy osoby na stanowisko: Główna Księgowa/Główny Księgowy Miejsce pracy: wschodni region łódzki Główne obszary odpowiedzialności: • Prowadzenie ksiąg rachunkowych w spółce • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem księgowym • Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz raportów dla urzędów i instytucji • Zarządzanie płatnościami i płynnością finansową firmy • Przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz analiz i raportów dla kadry zarządzającej • Reprezentowanie spółki przed organami kontrolnymi • Współpraca z Biegłym Rewidentem. Profil zawodowy Kandydata/Kandydatki: • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe • Minimum 3-lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej oraz w zarządzaniu zespołem • Doświadczenie w przeprowadzaniu miesięcznych, rocznych zamknięć spółek prawa handlowego oraz w sporządzaniu sprawozdań finansowych • Biegła znajomość przepisów podatkowych ( PIT, CIT i VAT), finansowych oraz rachunkowych • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1) • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w tym bardzo dobra znajomość Excela) • Doświadczenie w pracy na programie ERP • Mile widziana znajomość przepisów dotyczących działalności w Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Pracodawca oferuje: • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach Zarządu Spółki z kapitałem zagranicznym • Konkurencyjne wynagrodzenie • Bogaty pakiet pozafinansowych elementów wynagrodzenia, w tym dofinansowanie kursów językowych. Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV na adres e-mail: @ W tytule wiadomości prosimy wpisać: GK12/23 Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami. Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie https://gravet.com.pl/RODO/ oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.

Zostań Managerem Sprzedaży -> Zarabiaj, rozwijaj się, buduj zespół
Zostań Managerem Sprzedaży -> Zarabiaj, rozwijaj się, buduj zespół
989000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Menedżer/Junior Menedżer Obszaru Sprzedaży -> Łódź i okoliceTwój zakres obowiązków·         Zaczniesz od szkolenia i wdrożenia, które będą obejmować: pozyskiwanie klientów, udział w spotkaniach i realizację indywidualnych celów sprzedażowych·         Kolejnym etapem będzie budowanie zespołu, poprzez rekrutowanie i wdrażanie do pracy·         Twoja codzienność to wspieranie członków zespołu w osiąganiu planów biznesowych poprzez: motywowanie, organizację szkoleń i monitorowanie pracy·         Ciągłe doskonalenie wiedzy produktowej i sprzedażowej – w naszej firmie stale uczysz się czegoś nowego·         Dbanie o relacje biznesowe z klientamiNasze wymagania·         Doświadczenie w sprzedaży i/lub prowadzeniu zespołu·         Sprawne zarządzanie czasem pracy·         Chęć rozwoju i systematycznego pogłębiania wiedzy·         Gotowość na współpracę w oparciu o umowę B2B·         Wykształcenie min. średnie·         Prawo jazdy kat. B·         Znajomość social mediów i zainteresowanie aktualnymi trendami rekrutacyjnymi będą dodatkowym atutemTo oferujemy·         Atrakcyjne, wieloskładnikowe wynagrodzenie (wsparcie finansowe, prowizje, premie i inne) – masz realny wpływ na wysokość dochodów·         Jasna ścieżka kariery – rozwiniesz się w kierunku samodzielnego menedżera·         Uczestnictwo w centralnych warsztatach wdrożeniowych·         Profesjonalny system szkoleń menedżerskich·         Kompleksowe wdrożenie do pracy - od początku otrzymujesz wsparcie doświadczonego menedżera oraz zespołu rekrutacyjno - wdrożeniowego·         Współpraca z ekspertami w dziedzinie ubezpieczeń·         Zagraniczne podróże w ramach konkursów i nagród za Twoją pracęBenefity·         spotkania integracyjne·         program emerytalny·         kawa / herbata·         możliwość uzyskania uprawnień·         Szeroki pakiet szkoleń menedżerskich·         Elastyczny czas pracy·         Nowoczesne narzędzia pracy·         Program poleceń·         Ubezpieczenie grupowe·         Pomoc finansowa w przypadku chorób i zdarzeń losowych·         Warsztaty wdrożeniowe

Doradca Klienta w Oddziale Operacyjnym - BOŚ Bank Łódź
Doradca Klienta w Oddziale Operacyjnym - BOŚ Bank Łódź
790000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków:pozyskiwanie i obsługa klientów detalicznych,aktywna sprzedaż produktów bankowych,umiejętny dobór oferty produktowej Banku do potrzeb klienta,obsługa klientów z uwzględnieniem obsługi dyspozycji gotówkowych klientów Banku,budowanie i utrzymywanie relacji z klientami detalicznymi. Wymagania:doświadczenie w bankowości lub finansach oraz znajomość produktów bankowych, w tym kredytów hipotecznych,wykształcenie wyższe,umiejętność skutecznej prezentacji oferty handlowej i pozyskiwania klientów,doświadczenie w sprzedaży produktów lub usług, w szczególności w zakresie sprzedaży kredytów gotówkowych i hipotecznych,komunikatywność i umiejętność współdziałania w zespole,wysoka kultura osobista, dyspozycyjność,zaangażowanie, kreatywność i energia w działaniu,ukończony kurs kasjera walutowo-złotowego lub gotowość do jego ukończenia we własnym zakresie. Warunki zatrudnienia:atrakcyjne warunki zatrudnienia,możliwość rozwoju w jedynej takiej instytucji z misją ekologiczną o ugruntowanej pozycji na rynku,dofinansowanie zajęć sportowych,prywatna opieka medyczna,dofinansowanie szkoleń i kursów,ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,program rekomendacji pracowników,inicjatywy dobroczynne,projekty wolontariackie/ekologiczne,trzy dni wolnego z tytułu wolontariatu,upominki świąteczne,świadczenia świąteczne,sekcje sportowe,program kafeteryjny,dostęp do biblioteki e-booków i audiobooków Legimi,programy wellbeingowy,atrakcyjne lokalizacje biur i oddziałów banku,system premiowy.

Referent ds. finansowych
Referent ds. finansowych
790000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Jesteśmy największą siecią szkół policealnych i liceów, kształcącą osoby dorosłe w trybie zaocznym i stacjonarnym. Podczas gdy wiele szkół niepublicznych ogranicza lub kończy działalność, nasz zaangażowany i oddany zespół ciągle się rozwija. Dziś możemy się poszczycić mianem lidera w dziedzinie usług edukacyjnych jesteśmy w 80 miastach w całej Polsce.Obecnie poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:Referent ds. finansowychMiejsce pracy:ŁódźJEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Rozliczaniem faktur kosztowych/rachunkowych Wyjaśnianiem spraw dotyczących wystawionych dokumentów finansowych Rejestracją i katalogowaniem umów: najmu, marketingowych, cywilnoprawnych Sprawdzaniem raportów kasowych Sprawdzaniem raportów delegacji Sprawdzaniem zgodności rachunków z założonymi budżetami Nadzorowaniem budżetów Filii i ich kwartalnym rozliczaniemAPLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ: Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek ekonomiczny lub finansowy Znajomość pakietu MS Office, EXCEL na poziomie średniozaawansowanym (warunek konieczny) Wysoko rozwinięte zdolności analityczne Umiejętność organizowania pracy i inicjatywy w działaniu Łatwość nawiązywania relacji oraz umiejętność pracy zespołowej Staż, praktyki lub inne aktywności w czasie studiów będą mile widzianePRZYGOTOWALIŚMY DLA CIEBIE: Umowę o pracę Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy Możliwość korzystania ze szkoleń Dostęp do benefitów w atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy nowych możliwości rozwoju Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Lider w Zespole Obsługi i Sprzedaży Produktów Bankowych
Lider w Zespole Obsługi i Sprzedaży Produktów Bankowych
790000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Co Cię czeka?Zarządzanie pracą podległego zespołu coachingowego,Monitorowanie pracy Zespołu ( kontrola wskaźników, realizacja celów),Miesięczna ocena jakości pracy podległych pracowników,Motywowanie pracowników,Dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników,Analiza i raportowanie działalności zespołu,Dokładne i sumienne wykonywanie powierzonych zadań.Co Ci się przyda:Min. rok doświadczenia w zarządzaniu zespołemNastawienie na cel Radzenie sobie w trudnych sytuacjach,Umiejętność przekazywania wiedzy,Tworzenie pozytywnych relacji,Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,Zaangażowanie w wykonywane obowiązki, kreatywność,Rzetelność, sumienność, systematyczność, odpowiedzialność, lojalność.

Ksiegowa Kadrowa
Ksiegowa Kadrowa
790000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Grupa EMAS Polska poszukuje na stanowisko Księgowa/KadrowaZakres obowiązków księgowych:weryfikacja dokumentów zakupu pod względem formalnym oraz rachunkowo-podatkowymewidencjonowanie faktur zakupu towarów krajowych, importu i WNT oraz kosztówmonitoring rozrachunków, uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentamipomoc w uzgadnianiu kont księgowychBudzetP&LRealizacja wszelkich płatności zgodnie harmonogramemZakres obowiązków kadrowo-płacowych:przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnychprowadzenie akt osobowychnaliczanie wynagrodzeń i zasiłków oraz sporządzanie listy płacsporządzanie dokumentacji i deklaracji PIT, ZUS, GUS, PFRON, PPKNasze wymaganiaminimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuwykształcenie min. średnie, preferowane wyższepraktyczna znajomość zasad rachunkowości i aktualnych przepisów VAT, CITdobra znajomość Kodeksu Pracy, ustawy PIT w zakresie wynagrodzeń, przepisów ZUS oraz programu Płatnikznajomość obsługi programów MS Office, w szczególności Word i ExcelTerminowość, dokładność i dobra organizacja pracyTo oferujemyPracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze

Agent Ubezpieczeniowy
Agent Ubezpieczeniowy
790000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracownika na stanowisko agenta ubezpieczeniowego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:kompleksowa obsługa Klientadoradztwo dotyczące polisy ubezpieczeniowej dopasowanej do potrzeb Klientazawieranie umów ubezpieczeniakontakt telefoniczny z Klientami i partnerami biznesowymiWYMAGANIA:doświadczenie w branżykomunikatywnośćumiejętność nawiązywania kontaktu z Klientemsamodzielność w realizacji zadańOFERUJEMY:stabilną spokojną pracę na terenie Łodzi dostęp do stałej bazy Klientówszkolenia doskonalące wiedzę z zakresu ubezpieczeń i technik sprzedażowychwynagrodzenie stałe + prowizjaZapraszamy!

Asystent Działu Handlowego (Samochody marki Mercedes-Benz)
Asystent Działu Handlowego (Samochody marki Mercedes-Benz)
990000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Sieć Dealerska marki Mercedes-Benz - Sobiesław Zasada Automotive - posiada wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej, wysoko wykwalifikowaną kadrę oraz rozbudowaną sieć oddziałów. Firma zajmuje się sprzedażą i serwisem samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Stale rozwija się, dbając o najwyższą jakość obsługi Klienta. Salony i serwisy spełniają najwyższe standardy marki Mercedes-Benz.Jeśli chcesz być częścią dynamicznego środowiska, w którym rozwijamy się wraz z marką Mercedes-Benz, sprawdź aktualne oferty pracy na naszej stronie internetowejwww.zasadaauto.pl/kariera/Twoja przyszłość w motoryzacji może rozpocząć się właśnie tutaj.Miejsce Pracy: ŁódźCzym będziesz się zajmować:Przyjmowanie dostaw samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-BenzDokumentacja zdjęciowa przyjmowanych samochodówWprowadzanie dostaw pojazdów do systemuMonitorowanie stanu pojazdów na parkinguPrzyjmowanie i przetwarzanie zleceń transportowychPlanowanie i koordynacja transportu dla kierowcówOrganizacja przygotowań do transportuDbałość o czystość samochodówWydawanie pojazdów kierowcom zgodnie z harmonogramem transportuCzego oczekujemy od Kandydatów:Wykształcenia min.: średnie (mile widziane techniczne lub logistyczne)Doświadczenia w prowadzeniu samochodów osobowych i dostawczychMile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuDokładności i sumienności w wykonywaniu obowiązkówUmiejętności efektywnej organizacji czasu pracyUmiejętności komunikacyjnychPrawa jazdy kat.: BCo oferujemy:Umowa o pracę na czas określony (1 rok)System szkoleń, programy rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (j. angielski i j. niemiecki)Program Rekomendacji PracownikówSpotkania okolicznościowe oraz integracyjnePrywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życieKarta MyBenefit (dofinansowanie do siłowni, teatru, kina, księgarni i wielu innych!)Niezbędne oraz dodatkowe narzędzia pracyZainteresowanych zapraszamy do przesyłania CV przez formularz aplikacyjnyZastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.Administratorem danych jest Sobiesław Zasada Automotive Sp. z o.o. Sp.j. z siedzibą w Krakowie przy ul. Armii Krajowej 19. Dane będą przetwarzane wyłączenie zgodnie z celami wykazanymi w momencie ich zbierania oraz przetwarzane do czasu odwołania zgody lub ustania wymogu prawnego.

Specjalista ds. finansowych językiem angielskim
Specjalista ds. finansowych językiem angielskim
990000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Stratega Market Research to firma specjalizująca się w przeprowadzaniu badań rynkowych i opinii publicznej. Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości danych i analiz, które pomagają naszym klientom podejmować mądre i świadome biznesowe.Szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. finansowych.Obowiązki:Wystawianie faktur sprzedażowych w OptimieWeryfikowanie faktur kosztowychPrzygotowywanie budżetów projektowychKontrolowanie kosztów projektowychPrzeprowadzania analiz finansowychPrzygotowanie dokumentów dla działu księgowegoNadzór nad obiegiem dokumentów księgowych, kadrowychZakupy materiałów biurowychInne prace logistyczne i biuroweKontakty z klientami polskimi oraz zagranicznymiRozliczenie płatności oraz kontakt z respondentamiProwadzenie rejestrów: list obecności, urlopów itp.Zamawianie oraz wysyłka przesyłek, dokumentówKontrola nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą. Prowadzenie cotygodniowych spotkań dotyczących kontroli kosztów projektowych (online) z Project Managerami w jęz. polskim oraz angielskimWsparcie Starszej Księgowej w procesach finansowo - księgowychWymagania:Umiejętność komunikacji interpersonalnejDoświadczenie na podobnym stanowisku minimum 1 rokSwoboda przeprowadzania rozmów telefonicznych w języku polskim oraz angielskimObsługa Excel i WordObsługa formularzy GoogleSamodzielność i umiejętność pracy w zespoleDokładność i dbałość o szczegółyZdolność do pracy pod presją czasuZnajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanymDuża inicjatywa pracy i zdolność do szukania nieszablonowych rozwiązań.Prawo jazdy kat. BStatus studentaDyspozycyjnośćOferujemy:Pracę w dynamicznym środowisku badawczym.Możliwość rozwoju zawodowego.Przyjazną atmosferę pracy.Jeśli jesteś osobą komunikatywną, samodzielną i zainteresowaną pracą na Specjalista ds. finansowych w dynamicznej firmie badawczej, czekamy na Twoje zgłoszenie.

Przyłącz się do Naszego Zespołu jako Doradca Finansowy!
Przyłącz się do Naszego Zespołu jako Doradca Finansowy!
990000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Poszukuje dynamicznych i ambitnych młodych osób, którzy będą częścią naszego zespołu!Jeśli jesteś gotów/a na wyzwania, chcesz rozwijać się w obszarze finansów, zdobyć cenne doświadczenie oraz wykazać się innowacyjnym podejściem do rozwiązywania problemów, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie.Stanowisko: Doradca FinansowyLokalizacja: Łódź centrumWymagania:Poszukujemy kandydatów w wieku od 18 do 26 lat, z mile widzianym statusem studenta. Jednakże, otwarcie zapraszamy do udziału w rekrutacji osoby w wieku do 40 roku życia, które przejawiają zainteresowanie i chęć dołączenia do naszego zespołu.Zainteresowanie rynkiem finansowymKreatywność i zdolność myślenia "poza schematem"Umiejętność pracy zespołowejOtwartość na rozwój zawodowyOferujemy:Ciekawą pracę w dynamicznym zespoleMożliwość zdobycia doświadczenia w branży finansowejPraktyki na studiaSzkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowymElastyczne godziny pracyAtrakcyjne wynagrodzenieWyjazdy firmowe obejmujące cały światIndywidualny rozwój i wsparcie w zdobywaniu nowych umiejętnościZadania:Analiza i interpretacja danych finansowychWspółpraca z zespołem przy projektachAktywne uczestnictwo w branżowych wydarzeniach i szkoleniachŚledzenie i analiza nowości finansowychJeśli jesteś gotów/a podjąć nowe wyzwania i rozwijać się razem z nami, prześlij swoje CV na adres mailowy. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy wszystkim za zainteresowanie naszą ofertą pracy.

Księgową do firmy transportowej
Księgową do firmy transportowej
380000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Firma atrans-team sp z.o.o zatrudni księgową/kadrowądo obowiązków pracownika będzie należało:*weryfikacja i księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży*dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych*kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych*weryfikowanie i monitorowanie rozrachunków*prowadzenie ewidencji środków trwałych*sporządzanie bilansów, sprawozdań finansowych*sporządzanie deklaracji ZUSOczekujemy od kandydatki:*doświadczenie w prowadzeniu księgowości*znajomości zasad i praktyk księgowych, przepisów dotyczących rachunkowości, przepisów prawa podatkowego*umiejętności pracy samodzielnej jak również w zespoleOferujemy:*pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku i szerokich perspektywach rozwoju*możliwość wzbogacenia posiadanej wiedzy praktycznej i zdobycie doświadczenia*wsparcie ze strony doświadczonej kadryPraca w biurze w Łodzi przy ul. Żeromskiego 94C

Doradca Kredytowy ds. Klienta Biznesowego
Doradca Kredytowy ds. Klienta Biznesowego
320000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

OPISJesteśmy firmą oferującą profesjonalne doradztwo finansowe dla przedsiębiorstw oraz klientów indywidualnych. Dzięki doświadczeniu Naszych doradców, indywidualnemu podejściu oraz doborze odpowiednich produktów kredytowych i leasingowych, pomogliśmy już niejednej firmie zrealizować swoje cele. Jeśli nie boisz się zdobywać wiedzę, odpowiada Ci kontakt z ludźmi, jesteś zdecydowany w działaniu i lubisz pracę ze zgranym zespołem, to ta praca jest właśnie dla Ciebie!Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:Doradca Kredytowy ds. Klienta BiznesowegoCzego od Ciebie oczekujemy:- łatwość w nawiązywaniu kontaktów- umiejętność budowania relacji z klientem- wysoka kultura osobista- zaangażowanie w powierzone obowiązki oraz nastawienie na cel sprzedażowy- mile widziane doświadczenie w zakresie sprzedaży oraz telemarketingu,jeżeli jednak go nie posiadasz, my Cię wszystkiego nauczymy.Do Twoich obowiązków należeć będzie:- prowadzenie rozmów sprzedażowych z potencjalnym klientem- dbanie o pozytywny wizerunek firmy- raportowanie osiągniętych wyników- powiększanie portfela klientówCo oferujemy:- wynagrodzenie: podstawa + prowizja- szkolenie produktowe i tematyczne w zakresie posiadanych produktów- niezbędne narzędzia do pracy (telefon służbowy, laptop, samochód pulowy)- szansę rozwoju zawodowego- przyjazną atmosferę pracyOSOBY ZAINTERESOWANE PROSIMY I PRZESŁANIE SWOJEGO CV.W CV prosimy o zawarcie klauzuli: ''Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).''

Księgowa samodzielna
Księgowa samodzielna
950000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Księgową samodzielną zatrudnimy.Firma audytorska zatrudni samodzielną księgową na pełny etat.Do obowiązków zawodowych należy prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz ksiąg podatkowych podmiotów gospodarczych oraz wykonywanie innych zadań z zakresu rachunkowości i podatków.Wskazane doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych oraz podatkowych.Wskazane wykształcenie kierunkowe w zakresie rachunkowości i podatków.Zapewniamy dobre warunki płacowe oraz warunki pracy.Umożliwiamy wszechstronny rozwój zawodowy.Miejsce pracy: Łódź - Górna, w godz. 8:00 – 16:00.Oczekujemy na CV z dokładnie opisanym doświadczeniem zawodowym.

Księgowy/Manager Projektu
Księgowy/Manager Projektu
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyForVite P.S.A. działamy w obszarze nowych "zielonych" technologii, produkujemy i oferujemy innowacyjne rozwiązania. Jednocześnie realizujemy projekty naukowo badawcze B+R. Istotnym elementem projektów jest proces zarządzania finansami i prowadzenie dokumentacji księgowej w programie Comarch OPTIMA. Oferujemy interesującą i elastyczną pracę dla osoby ze umiejętnością obsługi oprogramowania Comarch OPTIMA. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1.Koordynowanie procesu obiegu dokumentacji 2.Organizacja i dokumentacji projektowej. 3.Przygotowanie wniosków dla Instytucji Finansującej. 4. Odpowiedzialność za całokształt spraw związanych z kadrami i księgowaniem. WYMAGANIA: Wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonania zadań. OFERUJEMY: Zatrudnienie na umowie o pracę i elastyczność formy pracy

Księgowa/Księgowy w Biurze Rachunkowym, wynagrodzenie od 5400 brutto
Księgowa/Księgowy w Biurze Rachunkowym, wynagrodzenie od 5400 brutto
870000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe poszukuje osoby na stanowisko samodzielnej księgowej/księgowego.Zakres obowiązków: przegotowanie dokumentów do pracyewidencja w EP, KPiR i KHewidencja w vatinne zadania w związku z obsługą klientaOczekiwania:dokładnośćdociekliwośćkomunikatywnośćszybkie przyswajanie wiedzyOferujemy:zatrudnienie na podstawie UoPmożliwość zdobycia wiedzy z zakresu księgowościpełne wsparcie w obowiązkach

Specjalista ds. ubezpieczeń
Specjalista ds. ubezpieczeń
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyW związku z rozwojem firmy OVB Allfinanz poszukujemy nowych współpracowników do biura w Łodzi ul. Dowborczyków na stanowisko: pośrednik ds. finansowo-ubezpieczeniowych. Jako doradcy największej spółki pośrednictwa finansowego w Europie zajmujemy się kompleksową obsługą klienta indywidualnego oraz biznesowego pod kątem: -kredytów/leasingów/najmów -ubezpieczeń życiowych/majątkowych -produktów emerytalnych/posagowych/oszczędnościowych -pakietów prywatnej opieki medycznej -produktów inwestycyjnych -ulg podatkowych Dlaczego warto wybrać pracę w finansach? Ponieważ jest to rynek, który jest nieodłącznym elementem życia człowieka co sprawia łatwą możliwość pozyskania nowego klienta. Co oferujemy nowemu współpracownikowi: -szkolenia wdrożeniowe i uzupełniające aby każdy współpracownik mógł -być na bieżąco z rynkiem, -gotowe materiały do pracy z klientem, -egzaminy produktowe wraz z dyplomami ukończenia oraz egzamin Państwowy KNF, -możliwość pracy dodatkowej (6-10h tygodniowo) lub pełnowymiarowej, -wynagrodzenie - prowizyjne, -możliwość rozwoju zawodowego: plan kariery dzięki, któremu każdy w -swoim tempie może piąć się po szczeblach kariery -możliwość pracy na stanowisku menadżerskim Wymagania: niekaralność, wykształcenie min. średnie, wysoka kultura osobista, uczciwość w pracy z klientem, komunikatywność oraz otwartość, Praca możliwa stacjonarnie/bezpośrednio z klientem lub zdalna.

Księgowa/Manager Projektu
Księgowa/Manager Projektu
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyForVite P.S.A. działamy w obszarze nowych "zielonych" technologii, produkujemy i oferujemy innowacyjne rozwiązania. Jednocześnie realizujemy projekty naukowo badawcze B+R. Istotnym elementem projektów jest proces zarządzania finansami i prowadzenie dokumentacji księgowej w programie Comarch OPTIMA. Oferujemy interesującą i elastyczną pracę dla osoby ze umiejętnością obsługi oprogramowania Comarch OPTIMA. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1.Koordynowanie procesu obiegu dokumentacji 2.Organizacja i dokumentacji projektowej. 3.Przygotowanie wniosków dla Instytucji Finansującej. 4. Odpowiedzialność za całokształt spraw związanych z kadrami i księgowaniem. WYMAGANIA: Wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonania zadań. OFERUJEMY: Zatrudnienie na umowie o pracę i elastyczność formy pracy

Specjalista ds. kosztów
Specjalista ds. kosztów
760000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Spółdzielnia Mieszkaniowa „OGNIWO” poszukuje osoby do pracy na stanowisku Specjalista ds. kosztówZakres obowiązków:Prowadzenie ewidencji analitycznej kosztów oraz ich analiza w zakresie zespołu kont „4 i „5” zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Prowadzenie ewidencji analitycznej kosztów oraz ich analiza w zakresie rozliczeń międzyokresowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Kwartalne rozliczanie kosztów zarządu i administracyjnych w podziale na lokale mieszkalne, użytkowe i garaże.Wystawianie not i poleceń księgowania wynikających z powyższego zakresu obowiązków.Nadzór nad prawidłowością procedur MDR w spółdzielni.Współudział w rocznym uzgadnianiu i zamykaniu kont księgowych.Współudział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, deklaracji rocznej CIT-8 oraz sprawozdań GUS.Analiza prawidłowości obowiązujących stawek opłat.Prowadzenie całokształtu zagadnień z tytułu rozliczeń inwentaryzacyjnych.Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z ubezpieczeniem majątku spółdzielni.Współudział w opracowywaniu analiz ekonomicznych rocznych i planów gospodarczych.Przechowywanie i zabezpieczanie akt i dokumentów.- dekretowanie faktur zakupowych oraz faktur rozliczanych zaliczką- prowadzenie analitycznej ewidencji środków trwałych, ich amortyzacji i umorzeń- prowadzenie analitycznej ewidencji funduszu remontowego spółdzielni oraz odpisów na fundusz- weryfikacja poprawności oraz przesyłanie pliku JPKWykonywanie innych czynności zleconych przez Głównego Księgowego.CV prosimy przesyłać na adres mailowy spółdzielni bądź adres korespondencyjny:Spółdzielnia Mieszkaniowa "Ogniwo"ul. Klonowa 890-039 ŁódźAdministratorem danych osobowych jest SM „Ogniwo”, z siedzibą w Łodzi, ul. Klonowa 8, 91-039 Łódź. Kontakt z Administratorem jest możliwy pod nr tel.: 422532010. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Macie Państwo prawo do: dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Pełna treść obowiązku informacyjnego dostępna jest na stronie internetowej, w zakładce RODO.

samodzielna księgowa/samodzielny księgowy
samodzielna księgowa/samodzielny księgowy
739000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Jeżeli szukasz miejsca, w którym: zobaczysz jak wygląda zgrany zespół, osiągniesz duży rozwój zawodowy,będziesz miał/miała możliwość dokształcania się poprzez udział w kursach, szkoleniach,rozwojowe zatrudnienie za niezłą pensję, brak nadgodzin, nie pracujemy w weekendy!To właśnie nasze Biuro jest dla Ciebie!Kogo poszukujemy, czego oczekujemyOsoby samodzielnie prowadzącej pełną księgowość spółek oraz osobę prowadzącą PKPiR; sporządzanie sprawozdań finansowych, znajomość kadr i płacOsoby pogodnej, która ceni sobie dobrą atmosferę w pracy,Osoby z wyższym wykształceniem kierunkowym lub średnim z doświadczeniem,Osoby mającej minimum 2 letnie doświadczenie w księgowości,Osoby znającej przepisy prawa podatkowego,Osoby znającej obsługę pakiet Office,mile widziane doświadczenie w obsłudze programów: Rewizor, Tax-Pro, Reset2, Płatnik ZUS. Co oferujemy:stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę,wsparcie zespołu,fajowego szefa i zespół,atrakcyjne wynagrodzenie.Jeżeli to ogłoszenie Ciebie zainteresowało, to w takim razie nie pozostaje nic innego jak wysłać nam swoje CVJeżeli program do księgowania nie ma dla Ciebie tajemnic, lubisz dobrą kawę i wygodny fotel przy biurku, a koniec miesiąca i rozliczenia są dla Ciebie jak „gwiazdka dla dziecka”, to ta praca jest właśnie dla Ciebie i czekamy właśnie NA CIEBIE! 

Księgowa Wspólnot Mieszkaniowych
Księgowa Wspólnot Mieszkaniowych
1400 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Firma MKWADRAT zajmująca się zarządzaniem nieruchomościami:Obecnie do naszego zespołu w Łodzi poszukujemy Księgowej Wspólnot Mieszkaniowych:Twój zakres obowiązkówProwadzenie kompleksowej ewidencji rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych,Ewidencja dokumentów księgowych wspólnoty mieszkaniowej (wyciągi bankowe faktury zakupu, rmk, rezerwy),Naliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów i funduszy inwestycyjno-remontowych,Wprowadzanie i uaktualnianie stanów liczników mediów,Sporządzanie obciążeń czynszowych w postaci aneksów czynszowych, rachunków i faktur,Rozliczanie mediów indywidualnych,Kontrola i prowadzenie windykacji należności,Uzgadnianie i wyjaśnianie niezgodności sald kont analitycznych i syntetycznych kontrahentów i właścicieli,Sporządzanie sprawozdań finansowych według indywidualnych potrzeb zarządcy nieruchomości dla Wspólnot MieszkaniowychSporządzanie deklaracji Vat, CIT,Wprowadzanie przelewów do systemu bankowegoProwadzenie rozliczeń z US,Prowadzenie kartotek właścicieli,Współpraca z zarządcami i administratorami budynków,Prowadzenie korespondencji z mieszkańcami,Nasze wymaganiaMin. roczne doświadczenie w dziale ewidencji wspólnot mieszkaniowych – warunek konieczny,Mile widziana znajomość przepisów CIT, VAT, PIT,Dobra znajomość Ustawy o własności lokali, Ustawy o Rachunkowości,Dobra znajomość zasad ewidencji oraz polskich przepisów podatkowych,Dobra znajomość MS Office – Mile widziana zaawansowana znajomość ExcelaZnajomość zasad prowadzenia ewidencji księgowej dla Wspólnot MieszkaniowychZnajomość zasad rozliczeń mediówUmiejętność tworzenia sprawozdań finansowychZnajomość programu "MIESZCZANIN/SŁONIE"To oferujemyUmowę o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie,Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,Ciekawą i stabilną pracę w przyjaznym zespolePraca stacjonarnaOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV poprzez OLX wraz z zawartą klauzulą zgodą na przetwarzanie danych podczas procesu rekrutacji.

Terenowy Doradca Klienta
Terenowy Doradca Klienta
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPRACA DODATKOWA! TERENOWY DORADCA KLIENTA EDEN FINANCE! Szukasz pracy dodatkowej w okolicy, w której mieszkasz? Interesują Cię nienormowane godziny pracy? Jeśli nie boisz się kontaktów z klientami - ta praca jest właśnie dla Ciebie! Nie wymagamy doświadczenia. Zapraszamy do kontaktu tel. 797 - pokaż numer telefonu - , możesz również przesłać nam swoje CV: @

DUŃSKI - ADMINISTRACJA 9000PLN
DUŃSKI - ADMINISTRACJA 9000PLN
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyCo będzie należało do Twoich zadań? - wprowadzanie danych do systemu; - weryfikacja zapytań w systemie; Oczekujemy: - znajomości języka duńskiego (minimalny poziom B1/B2 - nie wymagamy innego języka Oferujemy - praca w biurze -umowa o pracę - wynagrodzenie 9000pln brutto Jeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych , prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Personnel and Media Solutions, Piaseczno ul. Julianowska 35 dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych podmiotom współpracującym w celu realizacji procesów rekrutacyjnych, również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia, Poinformowano mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych. Powyższe dane podaję dobrowolnie”

Senior Internal Auditor - ŁÓDŹ
Senior Internal Auditor - ŁÓDŹ
Łódź 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków: • Realizacja rocznego planu audytu wewnętrznego (opracowanie zakresu audytu, przeprowadzenie procedur oraz przygotowanie raportów odzwierciedlających wyniki przeprowadzonych prac) głównie w obszarze finansów, a także IT i innych procesów operacyjnych w firmie. • Planowanie (ocena ryzyka), testowanie, dokumentacja i pisanie raportów, przy jednoczesnym przestrzeganiu standardów jakościowych działu • Pomoc w dostosowaniu oprogramowania audytowego i analitycznego działu do zmieniających się potrzeb Wymagania: • Doświadczenie na podobnym stanowisku (audyt/księgowość/finanse/kontroling) • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie (min. B2) • Aktywny certyfikat zawodowy, taki jak CPA, ACCA, CIA, CMA będzie atutem • Chęć i możliwość do podróżowania na całym świecie w około 40- 50% • Doświadczenie w projektowaniu procesów, zarządzaniu projektami lub operacjami IT będzie dodatkowym atutem Oferujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie • Stabilne warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, elastyczne godziny pracy • Szkolenia, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem zdobytym podczas pracy z ekspertami • Możliwość wywierania rzeczywistego wpływu na działalność dynamicznie rozwijającej się firmy produkcyjnej • Opiekę medyczną, kartę sportową, kursy językowe, ubezpieczenie na życie • Spotkania integracyjne, imprezy rodzinne, work life balance, masaże • Wyjątkowo przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu Aplikuj tutaj: https://people.com.pl/oferty-pracy/internal-auditor

Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy/biuro rachunkowe
Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy/biuro rachunkowe
Łódź 30+ kilka dni temu

Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy/biuro rachunkowe/grupa prawno - podatkowa/Łódź Twój zakres obowiązków prowadzenie ksiąg rachunkowych, kontrola poprawności dokumentów kosztowych i przychodowych oraz ich księgowanie, przygotowywanie i sporządzenia deklaracji VAT, PIT, CIT, księgowanie wyciągów bankowych, rejestrów kasowych i rozliczanie transakcji, sporządzanie sprawozdań finansowych, praca na oprogramowaniu COMARCH (CDN OPTIMA). Nasze wymagania minimum 1 rok doświadczenia w pracy w dziale księgowości lub biurze rachunkowym, doświadczenie w obsłudze programów finansowo-księgowych, znajomość MS Office, w tym w szczególności MS EXCEL i MS WORD, praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa bilansowego, prawa podatkowego, znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych – mile widziana, znajomość oprogramowania COMARCH (CDN OPTIMA), znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne komunikowanie się z klientem będzie dodatkowym atutem, bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność i zaangażowanie, dokładność, odpowiedzialność i sumienność w realizacji powierzonych zadań. To oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na cały etat, atrakcyjne wynagrodzenie dla kandydatów posiadających duże doświadczenie cechujących się dużą samodzielnością w wykonywaniu zadań wchodzących w zakres obowiązków, stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się organizacji, bardzo dobrą atmosferę pracy w zespole wzajemnie wspierających się profesjonalistów o wysokiej kulturze osobistej, możliwość rozwoju zawodowego w zakresie księgowości i prawa podatkowego, możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz, benefity pozapłacowe po okresie próbnym (Multisport, FitProfit), możliwość pracy w systemie hybrydowym.

Księgowa/księgowy ds. rozliczenia kosztów na nieruchomości
Księgowa/księgowy ds. rozliczenia kosztów na nieruchomości
Łódź 30+ kilka dni temu

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Sympatyczna” zaprasza do składania ofert na stanowisko księgowa/księgowy ds. rozliczenia kosztów na nieruchomości w terminie do dnia 09.09.2022 r. w sekretariacie Spółdzielni przy ul. Batalionów Chłopskich 4 w Łodzi. Wymagania: 1. Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe z obszaru: finanse, ekonomia, rachunkowość. 2. Przynajmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w księgowości. 3. Znajomość zasad rachunkowości i ustaw podatkowych VAT i CIT 4. Znajomość MS Office w szczególności MS Excel na poziomie dobrym lub wyższym. 5. Mile widziane doświadczenie w pracy w spółdzielczości mieszkaniowej. 6. Terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, skrupulatność, systematyczność. 7. Gotowość do pracy w pełnym wymiarze godzin. Ogólny zakres obowiązków: 1. Dekretacja i księgowanie dokumentów z rejestru: banków, remontów, usług, zakupów. 2. Ewidencja i rozliczenie kosztów i przychodów dotyczących eksploatacji i utrzymania lokali i części wspólnych w podziale na nieruchomości. 3. Przygotowanie zestawień i analiz do kalkulacji opłat dla poszczególnych nieruchomości oraz do planowania kosztów i przychodów tych nieruchomości. 4. Wprowadzanie danych i sporządzanie projektów planów finansowo-księgowych. 5. Prowadzenie rozliczeń z zakresu wkładów mieszkaniowych i budowlanych. 6. Fakturowanie usług oraz dostaw towarów. 7. Inne zadania z zakresu księgowości i podatków. 8. Incydentalne prowadzenie wewnętrznej gospodarki kasowej. Rodzaj umowy: 1. Umowa o pracę 2. Termin rozpoczęcia wykonywania obowiązków : najlepiej 2 listopada 2022 roku. Pisemne oferty należy składać do dnia 9 września 2022r., do godz. 13:00 w sekretariacie Spółdzielni (pok. nr 5) przy Batalionów Chłopskich 4, 94-058 Łódź lub przesłać poprzez formularz Lento. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o wyrażenie w dokumentach aplikacyjnych zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016).

Process Officer z językiem fińskim
Process Officer z językiem fińskim
Łódź 30+ kilka dni temu

Zapraszamy do aplikowania na stanowisko Junior Process Officer with FINNISH / praca stacjonarna MIEJSCE PRACY: ŁÓDŹ Praca administracyjna plus obsługa Klienta (dokumentacja, raporty, opinie) Nie jest to praca w Call Center i nie ma w sobie wątków sprzedażowych! OFERUJEMY umowę o pracę oraz pakiet benefitów; przyjazną atmosferę pracy kursy i szkolenia Dla osób z zagranicy pakiet relokacyjny i wsparcie Pamiętaj nie wymagamy doświadczenia Na tym stanowisku liczą się umiejętności językowe dlatego wymagamy: fiński – min.b2 angielski – min.b1/b2 Czekamy na Twoje CV! :) Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Jeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych , prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Personnel and Media Solutions, Piaseczno ul. Julianowska 35dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych podmiotom współpracującym w celu realizacji procesów rekrutacyjnych, również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia, Poinformowano mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych. Powyższe dane podaję dobrowolnie”. .eer

Wsparcie BackOffice z j. duńskim
Wsparcie BackOffice z j. duńskim
Łódź 30+ kilka dni temu

DUNSKI Wsparcie działu w Banku NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA Miejsce pracy Łódź (płacimy za relokację) albo WARSZAWA albo TRÓJMIASTO (Gdańsk/Gdynia) Przeprowadzimy szkolenia i przygotujemy Ciebie do pracy w Banku U nas nie ma okresu próbnego – gwarantujemy umowę o pracę Zapraszamy kandydatów: ze znajomością języka dunskiego min.B2/C1 oraz ze znajomością języka angielskiego – min B1/B2 ZADANIA: sprawdzanie dokumentacji i weryfikowanie wniosków w języku dunskim uzupełnianie danych w systemie w dziale wniosków, lokat, wewnętrznej bankowości Zapraszamy do przesłania CV na @ w tytule „ DUNSKI - Łódź/Warszawa/Trójmiasto” Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Jeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych , prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Personnel and Media Solutions, Piaseczno ul. Julianowska 35 dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych podmiotom współpracującym w celu realizacji procesów rekrutacyjnych, również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia, Poinformowano mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych. Powyższe dane podaję dobrowolnie”

Samodzielna Księgowa
Samodzielna Księgowa
Łódź 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków: • Odpowiedzialność za prowadzenie pełnej księgowości, • Sporządzanie sprawozdań finansowych firm, • Sporządzanie deklaracji podatkowych PIT, CIT, JPK, VAT, • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, • Weryfikowanie dokumentów pod względem księgowym, merytorycznym i podatkowym. Wymagania: • Mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, ekonomia, finanse) • Doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości • Praktyczna znajomość przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości • Znajomość programu Comarch Optima • Dokładność, staranność i terminowość • Mile widziana znajomość języka angielskiego Oferujemy: • możliwość ciągłego rozwoju oraz podwyższania kwalifikacji, • ciekawą pracę, • miłą atmosferę, Możliwość podjęcia pracy w Łodzi lub Warszawie

Kierownik Oddziału – Ekspert ds. Sukcesji Spadkowej
Kierownik Oddziału – Ekspert ds. Sukcesji Spadkowej
Łódź 30+ kilka dni temu

OVB od 1970 roku jest strategicznym pośrednikiem ubezpieczeniowo-finansowym w 15 krajach Europy. Celem naszej sieci sprzedaży jest prowadzenie kompleksowego pośrednictwa w zakresie ubezpieczeń i finansów. Twoje zadania: — pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz biznesowych — prowadzenie kompleksowego doradztwa w zakresie ubezpieczeń, docelowo w obszarze sukcesji spadkowej — budowanie oraz prowadzenie zespołu Wymagamy: — doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń na życie — wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe z obszaru prawa, ekonomii lub zarządzania — wysoko rozwinięta komunikacja — mile widziana znajomość prawa spadkowego i zagadnień sukcesji firmowej Oferujemy: — atrakcyjny system prowizyjny na start dla osób z doświadczeniem — współpracę na zasadach franczyzy bez opłat i wkładu własnego na podstawie umowy agencyjnej — bogate portfolio produktowe umożliwiające kompleksową obsługę klientów — możliwość rozwoju i podnoszenia zarobków przez budowanie struktury sprzedaży

Samodzielna/y Księgowa/y
Samodzielna/y Księgowa/y
Łódź 30+ kilka dni temu

Twoje codzienne zadania: Znajomości prawa podatkowego i bilansowego Ewidencjonowanie i księgowanie zdarzeń gospodarczych Weryfikowanie poprawności ujęcia zdarzeń gospodarczych pod kątem rachunkowym i podatkowym Sprawdzanie poprawności przysyłanych przez Spółkę dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym Współpraca ze wskazanymi przez Zarząd pracownikami Spółki w zakresie obsługi finansowo -księgowej, w tym wyjaśnianie nieprawidłowości dotyczących przesyłanej dokumentacji Wsparcie obsługi audytów zewnętrznych i wewnętrznych oraz kontroli podatkowych Rozliczenie oraz przeprowadzenie inwentaryzacji aktywów i pasywów zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi Oczekujemy od Ciebie: Wyższego wykształcenia, lub ukończonego szkolenia w zakresie prowadzenia ksiąg, rachunkowości lub finansów 2-3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku Znajomości prawa podatkowego i bilansowego Znajomości pakietu MS Office, szczególnie programu Excel Oferujemy: Umowa o pracę Bezpłatna opieka medyczna Akcje prozdrowotne Ubezpieczenie lekowe Ubezpieczenie grupowe System kafeteryjny Dofinansowanie do karty sportowej

Junior Financial Analyst / Financial Analyst
Junior Financial Analyst / Financial Analyst
Łódź 30+ kilka dni temu

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR. Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko: Junior Financial Analyst / Financial Analyst (Controlling Department) Numer ref. 0061636 Miejsce pracy: Łódź Obowiązki: • kontroling finansowy dla zakładów produkcyjnych i jednostek administracyjnych - odpowiedzialność za pełen P&L; • ścisła współpraca z działami operacyjnymi i kierownikami zakładów; • kontrola nad EBITDA - w tym analiza sprzedaży oraz marży; • monitorowanie i analiza wyników w stosunku do budżetu/wyników poprzedniego roku (analiza odchyleń); • zarządzanie procesem zamknięcia miesiąca; • uczestnictwo w procesie budżetowym; • monitorowanie kapitału obrotowego; • przygotowywanie i raportowanie przeszacowania zapasów; • przygotowywanie analiz na potrzeby lokalne i grupowe; • monitorowanie wyników finansowych - ścisła współpraca z działami księgowości, kontrolerami, audytorami; • praca nad usprawnianiem procesów; • optymalizacja i standaryzacja. Oczekiwania: • znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym; • mile widziana znajomość języka niemieckiego; • dwa lata doświadczenia zawodowego, najlepiej na podobnym stanowisku; • dobra znajomość MS Office, w szczególności programu Excel; • znajomość programu SAP; • zdolności analityczne; • predyspozycje do pracy wielozadaniowej; • zorientowanie na cel; • zapał do nauki i rozwoju osobistego. Oferta: • możliwość wywierania realnego wpływu na działalność firmy; • szkolenia, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem dzięki pracy z ekspertami; • stabilne warunki pracy w oparciu o umowę o pracę; • elastyczne godziny pracy; • opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie; • spotkania integracyjne, imprezy rodzinne, równowaga między życiem zawodowym a prywatnym; • wyjątkowo przyjazna atmosfera pracy i wsparcie zespołu; • nowoczesne biuro zlokalizowane w Centrum Łodzi. Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania poprzez formularz aplikacyjny, znajdujący się pod adresem: http***************** Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami. Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570

Biuro pożyczkowe- zyskaj dodatkowy dochód
Biuro pożyczkowe- zyskaj dodatkowy dochód
Łódź 30+ kilka dni temu

Do biura w Łodzi , poszukuję doradców finansowych. Sprzedaż pożyczek Spisywanie wniosków Odbieranie rat Działania marketingowe. Zapraszam serdecznie

księgowa / księgowy ze znajomością kadr i płac w Biurze Rachunkowym
księgowa / księgowy ze znajomością kadr i płac w Biurze Rachunkowym
Łódź 30+ kilka dni temu

Biuro Kadrowo-Rachunkowe by.SERENDIPITY tworzy zespół profesjonalistów: księgowych, specjalistów ds. kadr i płac, trenerów, praktyków biznesu i nauczycieli akademickich. Prowadzimy sprawy związane z księgowością, kadrami i płacami, doradzamy i szkolimy, jak zarządzać organizacją i pracownikami. To co robimy jest naszą zawodową pasją. Staramy się każdy, nawet najbardziej skomplikowany problem rozwiązać z korzyścią dla klienta, a tam, gdzie nie jest to możliwe minimalizujemy koszty i straty. Obecnie poszukujemy pracownicy / pracownika na stanowisko: księgowa / księgowy ze znajomością kadr i płac w Biurze Rachunkowym Obowiązki ·księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych i ustawą o VAT ·księgowanie dokumentów: faktury zakupu, sprzedaży, delegacje, wyciągi bankowe, polecenia księgowania, listy płac) ·sporządzanie deklaracji podatkowych, w tym: PIT, VAT, PCC ·wyliczanie różnic kursowych ·współpraca z instytucjami zewnętrznymi (w tym, US, ZUS, GUS) ·prowadzenie ewidencji środków trwałych, comiesięczne naliczanie amortyzacji ·bieżąca analiza i monitorowanie zmian w przepisach podatkowych oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i ustawą o VAT ·księgowanie dokumentów w ramach Podatkowej Książki Przychodów i Rozchodów ·samodzielne wyliczanie podatków ·sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i rozwiązywaniem stosunku pracy i umów cywilno-prawnych ·naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac ·zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ZUS ·sporządzanie druków ZUS Z-3 ·rozliczanie czasu pracy pracowników ·nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń BHP Wymagania ·wykształcenie minimum średnie (ekonomiczne) ·minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku księgowego ·bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie rachunkowości i przepisów podatkowych ·dobra znajomość MS Office, w szczególności programu Excel ·dokładność, sumienność i rzetelność ·samodzielność i inicjatywa w pełnieniu obowiązków ·zaangażowanie w wykonywaną pracę ·wysoko rozwinięte zdolności analityczne ·zaangażowanie i otwarcie na nowe wyzwania ·odpowiedzialności za wykonywane zadania Oferujemy ·stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub w ramach umowy b2b ·ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze ·możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Pierwsza Praca w Księgowości z Językiem Francuskim / Włoskim
Pierwsza Praca w Księgowości z Językiem Francuskim / Włoskim
Łódź 30+ kilka dni temu

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: • Kontrolę należności • Wystawianie faktur • Kontrola i rejestracja płatności przychodzących • Kontakt z klientami • Uzgadnianie sald wewnątrz firmy • Obsługę systemu SAP Od Kandydatów oczekujemy zaawansowanej znajomości języka angielskiego i francuskiego/ włoskiego lub niemieckiego (min. B2). Idealny Kandydat jest chętny do samodoskonalenia oraz rozwoju w zespole księgowości. Kandydatom oferujemy możliwość pracy hybrydowej oraz sprzęt służbowy potrzebny do codziennej pracy. Dla chętnych istnieje możliwość pracy z jednego z biur firmy (Kraków, Wrocław, Łódź lub Poznań). Nasz Klient oferuje również możliwość udziału w licznych szkoleniach podnoszących kwalifikacje swoich pracowników oraz możliwości rozwoju w strukturach firmy.

Samodzielna Księgowa do Biura Rachunkowego
Samodzielna Księgowa do Biura Rachunkowego
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis LTA-BC SP. Z O.O. Biuro Rachunkowe LTA Business Center istnieje na rynku od 12 lat. Celem naszej działalności jest zapewnienie naszym Klientom sprawnego i rzetelnego wsparcia we wszelkich kwestiach związanych z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą. Na podstawie zdobytej wiedzy teoretycznej oraz długoletniemu doświadczeniu proponujemy najbardziej optymalne, komfortowe oraz niezawodne rozwiązania dopasowane do potrzeb i oczekiwań wynikających z prowadzonej przez Klientów działalności biznesowej. Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Samodzielna Księgowa Miejsce pracy: Łódź Zakres zadań: - pełna obsługa księgowa Spółek Prawa Handlowego, - analiza dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz stosownymi przepisami podatkowymi, - monitorowanie i analizę zmian przepisów prawa podatkowego, - umiejętność sporządzania deklaracji podatkowych (VAT, PIT, CIT, NIP) oraz plików JPK VAT - księgowanie wszelkich dokumentów księgowych - prowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczeń międzyokresowych - analiza rozrachunków z kontrahentami, - przygotowanie raportów oraz analiz finansowych, a także sprawozdań statystycznych - inicjowanie działań mających na celu ulepszanie rozwiązań w systemie księgowym - obsługa korespondencji - obsługa kadrowo-płacowa - opcja Oczekiwania: - Znajomość SAGE SYMFONIA - Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków, - Wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse) – mile widziane - Doświadczenie pracy w Dziale Księgowym - mile widziane - Doświadczenie kadrowo-płacowe - mile widziane - Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - mile widziane - Bardzo dobra organizacja pracy i samodyscyplina, - Dyspozycyjność - Skrupulatność, zaangażowanie, komunikatywność, rzetelność Nasza firma pracuje na programie: SAGE SYMFONIA 50 CLOUD, SAGE KADRY i PŁACE, PŁATNIK ZUS  Jako Pracodawca oferujemy: - stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, - możliwość rozwoju zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji, - możliwość zdobywania nowych doświadczeń, - pracę w sympatycznym zespole, - elastyczne godziny rozpoczynania pracy (w godzinach 7:00 – 9:00). Osoby zainteresowane zatrudnieniem zapraszam do składania CV mailem: rekrutacja.lta gmail.com W przesyłanych dokumentach bardzo proszę o załączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101, poz. 926).

Księgowy GL z językiem angielskim
Księgowy GL z językiem angielskim
Łódź 30+ kilka dni temu

JOB DESCRIPTION • zamknięcia okresów księgowych, • naliczanie rezerw, • księgowanie wyciągów bankowych i uzgadnianie kont bankowych, • obsługa ewidencji środków trwałych, • rozliczenia międzyokresowych kosztów, • księgowanie faktur intercompany oraz uzgadnianie sald intercompany, • analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, • raportowanie. QUALIFICATIONS • doświadczenie w księgowości, preferowane w obszarze księgi głównej, • j. angielski na poziomie min. dobrym, • studia wyższe, najlepiej w obszarze Finansów i Rachunkowości, • zdolności analityczne, • bardzo dobra znajomość MS Excel, • zrozumienie standardów IFRS- mile widziane. ADDITIONAL INFORMATION • możliwość pracy zdalnej, • pracę w międzynarodowym środowisku, • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w godzinach biznesowych, • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna (Medicover), ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych.

Filtr