Sortowanie:
Znaleziony: 68 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center w Łódź
Konsultant- PLAY
Konsultant- PLAY
nowe Łódź wczoraj

esteśmy Call Center House – tworzymy znakomity zespół.  W pracy stawiamy na Twój rozwój i przyjazną atmosferę. Tworzymy pozytywny klimat i dbamy o relacje – dzięki temu jesteśmy zgranym zespołem.Jako Konsultant będziesz:nawiązywać i utrzymywać pozytywne relacje z klientamisprzedawać produkty i usługi jednego z czołowych operatorów- sieci PLAYtelefoniczne budował i utrzymywał długotrwałe relacje z KlientemOczekujemy od Ciebie:łatwości nawiązywania kontaktówmotywacji i entuzjazmu do realizacji zadańumiejętności słuchania, wyciągania wniosków i analizy potrzeb klientanastawienie na realizację celudyspozycyjności minimum 100 godzin miesięczniemile widziane doświadczenie w sprzedaży/ telefonicznej obsłudze klientaW zamian oferujemy:Elastyczny grafik- Ty decydujesz kiedy i ile chcesz pracować ( poniedziałek- piątek 10:00-20:00)Podstawową stawkę godzinową + prowizjęKonkursy sprzedażowe i dodatkowy system premiowy bezpośrednio od operatoraSzkolenia przygotowujące do wykonywanych zadańPraca w pozytywnie nastawionym zespoleDoskonała lokalizacja w centrum ŁodziUmowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracęMożliwość skorzystania z oferty pracowniczej PLAYNagrody rzeczoweDodatkowoDofinansowanie do Karty FitSport/ FitProfitPrywatna Opieka medycznaProgram poleceń pracowniczychProgram wdrożeniowyImprezy Firmowe

Konsultant ds. Obsługi Klienta
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Łódź wczoraj

Interkadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia. Obecnie dla naszego klienta poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku: Konsultant ds. Obsługi Klienta Do Twoich obowiązków będzie należało: • obsługa infolinii przychodzącej, • realizowanie celów i zadań poprzez profesjonalną obsługę Klienta, • realizowanie polityki Firmy w zakresie sprzedaży produktów i usług, • doskonalenie kwalifikacji z zakresu świadczonych usług. Oczekujemy: min. średniego wykształcenia, znajomości obsługi komputera oraz smartfonów, łatwości w komunikacji z ludźmi, doświadczenia w obsłudze Klienta - mile widziane. Mamy do zaoferowania: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, stawkę 4400 zł/brutto + premie za frekwencję i wyniki, wielozmianowy system pracy, kompleksowe szkolenie wdrażające w obowiązki, możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze Klienta.

Konsultant/-ka w Contact Center w Łodzi
Konsultant/-ka w Contact Center w Łodzi
Łódź wczoraj

 Formalna nazwa stanowiska:Konsultant/-ka ds. obsługi klienta i sprzedaży​ Lokalizacja: ​​Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10 Forma zatrudnienia: umowa o pracę Forma wynagrodzenia: podstawa plus premia Widełki: 4800-7200zł brutto (a nawet więcej, zależnie od wyników) Tryb pracy: hybrydowa (po 3 miesiącach szkoleń i onboardingu)        System pracy: praca zmianowa (8h między 7-23), także w wybrane weekendy i święta Rekrutacja: stacjonarna, spotkanie grupowe Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące)W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-MobileZadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów (stawiamy nie tylko na cele sprzedażowe i ilościowe ale również jakościowe) To pomoże Ci w realizacji zadań:Udokumentowane sukcesami doświadczenie w sprzedaży telefonicznej min. 1,5 roku (podkreśl je w CV-konkretne liczby i dane)Jeśli lubisz sprzedawać i chcesz pomagać naszym klientomUmiesz rozmawiać bez skryptów i narzuconych schematówTo, że łatwo uczysz się nowych systemów i narzędziJeśli motywują cię cele i chcesz sporo zarobićLubisz szybkie tempo pracy, stawiasz na jakość wykonywanych zadań, a przy tym dbasz o relacje w zespole To oferujemy:Nauczymy Cię wszystkiego o naszej ofercie, produktach i telekomunikacji. Ok. 80% naszej pracy to obsługa klienta, ale również rozwiniesz się w obszarze sprzedaży. Dzwonimy wyłącznie do naszych obecnych Klientów.Co miesiąc otrzymasz podstawę + premię sprzedażową. Mamy też premie uznaniowe i liczne konkursy.W ciągu pierwszych 3 miesięcy szkoleń będziesz mieć także możliwość otrzymania dodatkowej premii wdrożeniowej (800zł-1200zł brutto).Pracujemy zmianowo, także w weekendy i święta, na grafiku.Po procesie wdrożenia będziesz mieć także możliwość pracy hybrydowej. Wtedy też otrzymasz komputer służbowy i ruter z nielimitowanym Internetem.Jak Ci się spodoba, to zostaniesz u nas na dłużej. Co czwarty pracownik/-czka CC spędził/-a z nami 10 lub więcej lat i jest dumny/-a z bycia MagentaTeam!Dostaniesz pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz liczne benefity. Jak wygląda proces rekrutacyjny?1. Wyślij swoje CV.2. Zadzwoni do Ciebie Lena z zespołu rekrutacji, opowie Ci więcej o pracy w contact center i zaprosi na spotkanie.3. Otrzymasz od nas mailem i sms link do zadania online. Możesz je zrobić na telefonie lub komputerze zajmie Ci 5 minut.4. Zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne w naszym biurze. Nie zdziw się- spotkasz na nim kilku naszych kierowników oraz wielu innych kandydatów/-ek.5. Po spotkaniu grupowym kierownik wróci do Ciebie z informacją zwrotną.6. Udało się ? Witaj w T-Mobile! Otrzymasz od nas dostęp do platformy onboardingowej gdzie podasz swoje dane do zatrudnienia i dowiesz się więcej o firmie. Od pierwszego dnia będziesz w kontakcie ze swoim szefem zespołu i team leaderem, którzy pomogą ci w każdym problemie. Twoje szkolenie poprowadzi trener, która wprowadzi Cię w świat rozmów telefonicznych. Przekaże wiedzę teoretyczną i poćwiczy praktykę. Pod jego okiem odbędziesz swoje pierwsze rozmowy, a w kolejnych dniach będzie wspierał Cię w pracy swoją obecnością na sali. W końcu na stałe zostaniesz się częścią naszego zespołu!

Konsultant Telefoniczny 13:00-21:00 Praca zdalna
Konsultant Telefoniczny 13:00-21:00 Praca zdalna
Łódź wczoraj

Co nas wyróżnia?Zapewniamy pracę w 100% zdalną. Od rekrutacji, poprzez szkolenie i zatrudnienie - możesz to zrobić bez wychodzenia z domu!Co będzie należało do Twoich zadań?Kontakt z aktualnym klientem znanej sieci telekomunikacyjnej w celu prezentacji oraz sprzedaży oferty w ramach promocji operatora.Jakich osób szukamy?komunikatywnych i otwartych, lubiących kontakt z drugą osobąodpowiedzialnych za powierzone im zadaniasprawnie radzących sobie z komputeremdyspozycyjnych w godzinach 13:00-21:00 od poniedziałku do piątku oraz 1 sobotaCo oferujemy naszym pracownikom?podstawę w wysokości 28zł brutto/godzinę (stawka gwarantowana), która wzrasta do 31zł brutto/godzinę wraz ze stażem i realizacją wskaźnikówpremię sprzedażową od 500zł brutto przejrzysty system wynagrodzeń ze statystykami premii widocznymi na bieżąco onlinecodzienną opiekę Koordynatora i Liderafirmowy komputer i słuchawkiszkolenie wstępne, które przygotuje Cię do pracyszkolenia rozwojowe, dzięki którym podniesiesz swoje umiejętności (organizowane w czasie Twojej pracy, za które otrzymujesz wynagrodzenie)konkursy sprzedażowe i tematycznebenefity – pakiet sportowy, karta przedpłacona, vouchery m.in. do Empiku, Steam’a, Biedronki i wielu innychsystem poleceń, w którym możesz zyskać dodatkowe wynagrodzenie za polecenie znajomego do pracyPrześlij nam swoje CV i dołącz do nas!

Call Center//Doradca ds. Opieki Medycznej//Infolinia przychodząca
Call Center//Doradca ds. Opieki Medycznej//Infolinia przychodząca
Łódź 2 dnia plecy

Jakie będą Twoje obowiązki?Realizacja/Organizacja świadczeń zgłoszonych przez Klientów posiadających Ubezpieczenie Zdrowotne CompensaKompleksowa obsługa połączeń przychodzących od NASZYCH KlientówUdzielanie informacji o zakresie umowy ubezpieczeniaKontakt z Partnerami ZewnętrznymiDbanie o pozytywny wizerunek firmy          Nasza oferta:Stawka godzinowa: 18,30 zł brutto + atrakcyjny system premiowyLiczne szkolenia, które wdrożą Cię w tematykę ubezpieczeńRegularne coachingi oraz warsztaty podnoszące Twoje umiejętności miękkieNaukę profesjonalnej obsługi KlientaElastyczne godziny pracy: pracujemy w trybie zmianowymDogodną lokalizacjęPo odbytym 2-miesięcznym stacjonarnym okresie próbnym możliwość pracy zdalnejPrzyjazną atmosferę pracyNasze oczekiwania:Chęć do pomagania naszym klientomUmiejętność swobodnej komunikacji mailowej i telefonicznejZapewnienie rzetelnej i fachowej pomocy klientomDbanie o pozytywny wizerunek firmyMile widziane również osoby ze statusem studenta

Konsultant ds. Telesprzedaży / Telemarketer
Konsultant ds. Telesprzedaży / Telemarketer
Łódź 2 dnia plecy

Twój zakres obowiązków- Telefoniczne pozyskiwanie klientów (nie prowadzimy akwizycji przez telefon)- Kontakt z klientem za pośrednictwem połączeń wychodzących i przychodzących oraz korespondencji mailowej- Rozpoznanie potrzeb Klienta i dopasowanie oferty- Negocjowanie warunków współpracy z potencjalnymi Klientami- Udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług- Utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z Klientami- Obsługa systemu CRM Nasze wymaganiaCzego oczekujemy od Ciebie ?- Łatwości w prowadzeniu rozmów handlowych z klientem,- Umiejętności pracy pod presją czasu i wyniku,- Zaangażowania (Kiedy inni wstają my jesteśmy po 3 kawie)- Odpowiedzialności (Chcemy wiedzieć, że możemy na siebie wzajemnie liczyć)- Znajomości aplikacji Microsoft Office (Word i Excel)- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku To oferujemy- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00- Szkolenia z wiedzy o naszych produktach, warsztaty z technik sprzedażowych- Pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie O nasKim jesteśmy?DJB DORADZTWO to dynamicznie rozwijająca się firma, która zajmuje się wdrażaniem systemów zarządzania. Od 2000 r. firma zbudowała pozycję jednego z liderów w swojej branży wdrażając systemy zarządzania i prowadząc szkolenia u ponad 1600 firm w całej Polsce. 

Telesales Specialist -English Market
Telesales Specialist -English Market
Łódź 2 dnia plecy

ScanLab sp. z o.o. is looking for a telesales specialist for the English market. We are the largest prosthetic laboratory in Poland and we are starting to expand abroad. Possible B2B employment or employment contract. Work in a young dynamically developing team. We offer a full training packageResponsibilities:Building and developing customer base,Active search and effective acquisition of customers,Building and maintaining lasting relationships with customers,Negotiating terms and conditions of cooperation with clients,Tracking the dental market,Executing and submitting quotations,Reporting,Location: Lodz, Widzew

Konsultant Telefoniczny PLAY
Konsultant Telefoniczny PLAY
Łódź 2 dnia plecy

Zajmujemy się sprzedażą telefoniczną usług jednego z największych operatorów sieci komórkowej- PLAY.Gwarantujemy szkolenie, podczas którego wszystkiego Cię nauczymy.Twoja rolaNawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientamiPromowanie i sprzedawanie najlepszych usług sieci PLAYBudowanie i utrzymywanie relacji z KlientamiDoradztwo w zakresie produktów i usług PLAY oraz rekomendowanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb KlientówRealizacja wyznaczonych miesięcznych celów sprzedażowychBudowanie pozytywnego wizerunku firmyOczekiwaniaDyspozycyjność minimum 100 godzin miesięcznieUmiejętność łatwego nawiązywania relacji z KlientamiDbanie o satysfakcję klientówChęć profesjonalnego doradztwa i edukacji KlientaOtwarta postawa i pozytywne nastawienieDoświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta jest nieobowiązkowe lecz mile widzianeOferujemyElastyczny grafik ( poniedziałek- piątek 10:00-20:00)Podstawową stawkę godzinową + prowizjęKonkursy sprzedażowe i dodatkowy system premiowy bezpośrednio od operatoraSzkolenia przygotowujące do wykonywanych zadańPraca w pozytywnie nastawionym zespoleDoskonała lokalizacja w centrum ŁodziZatrudnienie na podstawie umowy zlecenie z możliwością zmiany na umowę o pracęDodatkowoPakiety i karty sportoweProgram poleceń pracowniczychProgram wdrożeniowyImprezy Firmowe

Pracownik solarium
Pracownik solarium
Łódź 19 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy osoby do pracy w solarium. Jeśli jesteś komunikatywną osobą z pozytywnym nastawieniem do klientów to z przyjemnością powitamy Cię w naszym zespole! Nie musisz posiadać doświadczenia - oferujemy kompleksowe wprowadzenie i szkolenie wstępne, abyś mógł/mogła od razu poczuć się pewnie w wykonywaniu swoich obowiązków. Obowiązki: Obsługa klientów i zapewnienie im profesjonalnej obsługi Pomoc klientom w wyborze odpowiedniego programu opalania Obsługa urządzeń zgodnie z procedurami i wytycznymi bezpieczeństwa Udzielanie informacji dotyczących produktów i usług oferowanych w salonie Utrzymywanie czystości i porządku w salonie Obsługa systemu rezerwacji i kasy fiskalnej Dbanie o pozytywny wizerunek salonu Wymagania: Chęć do nauki i rozwijania się Umiejętność obsługi klienta z uśmiechem na twarzy :) Komunikatywność i odpowiedzialność Dyspozycyjność w weekendy Zdolność do pracy w zespole Oferujemy: Wprowadzenie i szkolenie wstępne na stanowisku Możliwość zdobycia cennego doświadczenia Pracę w przyjaznym zespole Możliwość awansu i rozwoju zawodowego Praca w niepełnym wymiarze Jeśli jesteś osobą pełną entuzjazmu, gotową do nauki i pracy w dynamicznym środowisku, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Nie czekaj, dołącz do naszego zespołu i rozpocznij fascynującą przygodę!

Koordynator regionalny
Koordynator regionalny
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków - rozwijanie i promowanie świadczenia wentylacji mechanicznej na obszarze woj. łódzkiego oraz woj. świętokrzyskiego, - nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z personelem medycznym oraz nowymi współpracownikami, - budowanie zespołów medycznych, które będą realizowały wizyty w domach naszych pacjentów wentylowanych mechanicznie, - koordynowanie uproszczonego procesu związanego z przyjmowaniem pacjentów pod opiekę medyczną w Pallmed (w tym delegowanie zadań do firm zewnętrznych), - współpraca z placówkami służby zdrowia, fundacjami, organizacjami, towarzystwami i instytucjami naukowymi w zakresie promocji wentylacji mechanicznej w warunkach domowych, - promocja świadczeń medycznych oferowanych przez Pallmed (w tym organizowanie szkoleń i prezentacji, udział w konferencjach). Nasze wymagania: - min. 3-4 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach: przedstawiciel medyczny, konsultant medyczny, koordynator medyczny, - znajomość branży medycznej (atutem będzie znajomość wentylacji mechanicznej), - znajomość środowiska lekarzy w tym specjalistów pulmonologii, anestezjologii i intensywnej terapii, - wykształcenie wyższe, - prawo jazdy kat. B., - umiejętność myślenia w sposób kreatywny i przekładania wizji na konkretne działania, - szybkie dostosowywanie się do zmieniających się warunków rynkowych i biznesowych, - umiejętność podejmowania decyzji, które wspierają długofalowe cele organizacji. To oferujemy: - umowę o pracę, - motywacyjny system wynagrodzeń: wynagrodzenie zasadnicze + premie, - niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, smartfon, - dofinansowaną przez pracodawcę prywatną opieką medyczną, - ubezpieczenie grupowe, - pakiet emerytalny PPE opłacany przez pracodawcę, - Kartę LunchPass, - Kartę Sport i Kultura, - bogaty pakiet świadczeń socjalnych, - uczestnictwo w nowoczesnym systemie edukacyjno-treningowym - Akademia Pallmed, - poszerzanie horyzontów poprzez udział w szkoleniach liderskich, sprzętowych etc., - praca jako koordynator pozwoli Tobie na pracę w środowisku dynamicznym, gdzie nie ma miejsca na monotonię i nudę, stawiamy na Twoją samodzielność i odpowiedzialność, - będziesz na bieżąco z nowinkami branży tech-med w tym najnowszym sprzętem, który posiadamy w swoim portfolio i który udostępniamy na potrzeby szkoleń.

*Specjalista sprzedaży z językiem bułgarskim, 100% zdalnie
*Specjalista sprzedaży z językiem bułgarskim, 100% zdalnie
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySelvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności! Nie masz doświadczenia w sprzedaży, a może szukasz pierwszej pracy? Koniecznie wyślij do nas swoje CV, we wszystko Cię wdrożymy! Co jest dla nas ważne? • umiejętność biegłego porozumiewania się w języku bułgarskim • nastawienie na długotrwałą współpracę, • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • wiesz, że sprzedaż jest obszarem, w którym chcesz się rozwijać zawodowo, • jesteś osobą asertywną, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku bułgarskiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów, • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów, • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości. Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie , • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski, • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

Praca dorywcza o charakterystyce CallCenter
Praca dorywcza o charakterystyce CallCenter
Łódź 30+ kilka dni temu

Witam wszystkich zainteresowanych ogłoszeniem. Szukamy 5 osób do pracy o charakterze CallCenter, praca idealna aby dorobić do domowego budżetu. Zarobki zależne od wyników zaczynające się od 1000 do 7500 zł po wyrobieniu premii. Zapraszamy szczególnie osoby które są zmotywowane do tego by polepszyć swój standard życia i wyjść z tej monotonii jaką jest praca na etacie :) Prowadzimy was od początku do końca, przeprowadzając szkolenia oraz dając gotowe skrypty do prowadzenia rozmów :) Razem z całym zespołem wpieramy i pomagamy w razie jakichkolwiek problemów Zapraszamy serdecznie do współpracy Kontakt telefoniczny po 15

*Contact Center z j. szwedzkim! 100% zdalnie!
*Contact Center z j. szwedzkim! 100% zdalnie!
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku portugalskim! Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku portugalskiego, • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 5400 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

Doświadczony/-a Konsultant/-ka w Contact Center w Łodzi
Doświadczony/-a Konsultant/-ka w Contact Center w Łodzi
Łódź 30+ kilka dni temu

Formalna nazwa stanowiska:Konsultant/-ka ds. obsługi klienta i sprzedaży​ Lokalizacja: ​​Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10 Forma zatrudnienia: umowa o pracę Forma wynagrodzenia: podstawa plus premia Widełki: 5200-7200zł brutto (a nawet więcej, zależnie od wyników) Tryb pracy: hybrydowa (po 3 miesiącach szkoleń i onboardingu)        System pracy: praca zmianowa (8h między 7-23), także w wybrane weekendy i święta Rekrutacja: stacjonarna, spotkanie grupowe ZADANIA, KTÓRE NA CIEBIE CZEKAJĄBędziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące)W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-MobileZadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów (stawiamy nie tylko na cele sprzedażowe i ilościowe ale również jakościowe) W REALIZACJI ZADAŃ POMOŻE CIUdokumentowane sukcesami doświadczenie w sprzedaży telefonicznej min. 1,5 roku (podkreśl je w CV-konkretne liczby i dane)Jeśli lubisz sprzedawać i chcesz pomagać naszym klientomUmiesz rozmawiać bez skryptów i narzuconych schematówTo, że łatwo uczysz się nowych systemów i narzędziJeśli motywują cię cele i chcesz sporo zarobićLubisz szybkie tempo pracy, stawiasz na jakość wykonywanych zadań, a przy tym dbasz o relacje w zespole NASZA OFERTA DLA CIEBIENauczymy Cię wszystkiego o naszej ofercie, produktach i telekomunikacji. Ok. 80% naszej pracy to obsługa klienta, ale również rozwiniesz się w obszarze sprzedaży. Dzwonimy wyłącznie do naszych obecnych Klientów.Co miesiąc otrzymasz podstawę + premię sprzedażową. Mamy też premie uznaniowe i liczne konkursy.W ciągu pierwszych 3 miesięcy szkoleń będziesz mieć także możliwość otrzymania dodatkowej premii wdrożeniowej (800zł-1200zł brutto).Pracujemy zmianowo, także w weekendy i święta, na grafiku.Po procesie wdrożenia będziesz mieć także możliwość pracy hybrydowej. Wtedy też otrzymasz komputer służbowy i ruter z nielimitowanym Internetem.Jak Ci się spodoba, to zostaniesz u nas na dłużej. Co czwarty pracownik/-czka CC spędził/-a z nami 10 lub więcej lat i jest dumny/-a z bycia MagentaTeam!Dostaniesz pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej  PROCES REKRUTACJIWyślij swoje CV.Zadzwoni do Ciebie Odi z zespołu rekrutacji, opowie Ci więcej o pracy w contact center i zaprosi na spotkanie.Otrzymasz od nas mailem i sms link do zadania online. Możesz je zrobić na telefonie lub komputerze zajmie Ci 5 minut.Zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne w naszym biurze. Nie zdziw się- spotkasz na nim kilku naszych kierowników oraz wielu innych kandydatów.Po spotkaniu grupowym kierownik wróci do Ciebie z informacją zwrotną.Udało się ? Witaj w T-Mobile! Otrzymasz od nas dostęp do platformy onboardingowej gdzie podasz swoje dane do zatrudnienia i dowiesz się więcej o firmie. Od pierwszego dnia będziesz w kontakcie ze swoim szefem zespołu i team leaderem, którzy pomogą ci w każdym problemie. Twoje szkolenie poprowadzi trener, która wprowadzi Cię w świat rozmów telefonicznych. Przekaże wiedzę teoretyczną i poćwiczy praktykę. Pod jego okiem odbędziesz swoje pierwsze rozmowy, a w kolejnych dniach będzie wspierał Cię w pracy swoją obecnością na sali. W końcu na stałe zostaniesz się częścią naszego zespołu!

Ankieter / Interviewer
Ankieter / Interviewer
130000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Jeśli jesteś studentem poszukującym okazji do pracy, zdobycia doświadczenia i zarabiania, mamy dla Ciebie coś specjalnego! Firma Stratega, specjalizująca się w badaniach rynku, poszukuje entuzjastycznych studentów do pracy jako interviewerzy/ankieterzy.Lokalizacja: Praca hybrydowa (Łodź)Obowiązki:Przeprowadzanie przyjaznych i interesujących ankiet telefonicznych z respondentami na temat różnych zagadnień badawczych.Zbieranie informacji z uśmiechem i pozytywnym podejściem.Dokładność i dbałość o jakość w pracy.Wymagania:Status studenta.Chęć do nauki i rozwoju.Dostęp do internetu.Gotowość do odbycia szkolenia w naszej siedzibie, gdzie dostaniesz niezbędny sprzęt oraz wsparcie.Co Oferujemy:Stawka godzinowa 27,70 zł, a także premie za wykonanie dużej ilości ankiet.Możliwość zdobywania cennego doświadczenia w dziedzinie badań rynkowych.Przyjazne i wspierające środowisko pracy.Szkolenie, które wyposaży Cię w umiejętności potrzebne do pracy.Jeśli chcesz pracować w przyjaznym i motywującym środowisku, zdobywać doświadczenie i rozwijać się, to ta oferta jest dla Ciebie!Jeśli jesteś zainteresowany/a, prześlij nam swoje CV

Młodszy Telefoniczny Doradca Klienta (umowa o pracę, benefity)
Młodszy Telefoniczny Doradca Klienta (umowa o pracę, benefity)
79000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta, lidera z obszaru bankowości, poszukujemy komunikatywnych osób do zespołu obsługi klienta i wsparcia sprzedaży.Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia pełnie wdrożenie do wszystkich obowiązków. Obowiązki:kontakt telefoniczny z klientami banku,nawiązanie długofalowych relacji z klientami i sprzedaż produktów bankowych,wspieranie klientów w wyborze produktów i usług bankowych,rekomendacja indywidualnych rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby klientów. Oczekiwania:mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku lub w obsłudze klienta,komunikatywność oraz wysokie umiejętności interpersonalne,wykształcenie minimum średnie,niekaralność,umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,chęć rozwoju i poszerzania kompetencji. Oferujemy:umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,jasny system premiowy,szereg benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),szkolenia zawodowe,dofinansowanie do wypoczynku,dla osób z doświadczeniem możliwość pracy w modelu hybrydowym,świetną atmosferę pracy,wsparcie doświadczonych specjalistów,jasną ścieżkę rozwoju oraz dużo szkoleń zawodowych.Osoby zainteresowane zapraszamy do składania CV.*Aplikując wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej (CV) dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji prowadzonego przez Eagle Recruitment Sp. z o.o. (NIP: 5213895242, nr. tel: +48**********36) , w tym na udostępnienie ww. danych potencjalnemu pracodawcy.

Doradca klienta Citi Bank - elastyczny grafik, szkolenie od podstaw
Doradca klienta Citi Bank - elastyczny grafik, szkolenie od podstaw
75000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Powiększamy nasz zespół w Łódzkim oddziale i mamy dla Ciebie Specjalną Ofertę!Damy Ci możliwość rozwinięcia Twoich umiejętności, do tego elastyczny grafik!Brzmi ciekawie prawda?Nie zwlekaj i zdobądź super pracę!Czego oczekujemy ?Wystarczy Twoje zaangażowanie, sumienność, a przede wszystkim otwartość na klienta.Jeśli tak jak my kochasz rozmawiać, a w pracy z ludźmi cechujesz się elastycznością, jesteś dyspozycyjny i gotowy do pracy minimum 6h dziennie od poniedziałku do piątku, a skuteczność to Twoje drugie imię?Zapraszamy do naszego zespołu!Jaki jest zakres zadań? To proste! PRACA NA RZECZ BANKU HANDLOWEGO W WARSZAWIE S.APomagasz ludziom realizować ich marzenia, na które brakuje im środków. Rozmawiasz z nimi telefonicznie, prezentujesz im świetne produkty i usługi oraz dajesz odczuć, że o nich dbamy. W zamian oferujemy:·       Umowę zlecenia – ze stałą stawką i systemem prowizyjnym·       Praca od poniedziałku do piątku·       Ramy czasowe pracy od 8:30 do max 19:00 – praca po 6 lub 8 h dziennie – TY wybierasz!·       Gwarantowana podstawa oraz atrakcyjny system prowizyjny za sprzedaż,· Elastyczny grafik, dla osób uczących się możliwość połączenia tych dwóch zakresów,·       Bonusy do wynagrodzenia (nagrody rzeczowe, bony do galerii handlowych, bilety do kina, wycieczki zagraniczne, atrakcyjne systemy poleceń),·       Szkolenia merytoryczne i praktyczne - Wszystkiego nauczymy Cię od podstaw!·       karta Multisport, Medicover oraz ubezpieczenie grupowe,Dołącz do najlepszych , prześlij swoje Cv przez portal Olx, oddzwonimy do Ciebie i umówimy się na spotkanie! 

Specjalista ds. Administracji Transportu Bliskiego
Specjalista ds. Administracji Transportu Bliskiego
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla lidera branży RTV/AGD/IT poszukujemy: Specjalisty ds. Administracji Transportu Bliskiego Dołącz do nas i zostań Expertem Zakres obowiązków - prowadzenie dokumentacji serwisowej urządzeń transportu bliskiego, ewidencji kosztów oraz ilości mth - nadzór nad poprawnością prowadzenia dokumentacji związanej z urządzeniami transportu bliskiego, - zlecanie napraw do firm zewnętrznych - prowadzenie wykazu oraz zamawianie części zamiennych - nadzór nad akumulatorownią - nadzór nad przeglądami UDT oraz serwisami firm zewnętrznych - poszukiwanie dostawców materiałów i części oraz negocjowanie cen, - wspieranie projektów inwestycyjnych dotyczących transportu bliskiego, - dbanie o prawidłowy obieg FV Wymagania - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale Utrzymania Ruchu - wykształcenie techniczne - znajomość części maszyn i technik ich montażu - znajomość procesów magazynowych i pakietu MS Office - dokładności i sumienności w wykonywaniu powierzonych obowiązków - czynnego prawa jazdy kat. B Oferujemy - premię frekwencyjną i uznaniową - dofinansowanie do obiadów (dwa dania: wersja mięsna i wegetariańska) - premie za polecenia pracownicze - Baby Expert, czyli wyprawkę dla Twojego nowonarodzonego dziecka prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem - kartę MultiSport z dofinansowaniem - ubezpieczenie grupowe dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach - zniżki na zakup sprzętu w naszych elektromarketach - pomoc i opiekę fundacji Mediaexpert „Włącz się”

Konsultant ds. obsługi klienta
Konsultant ds. obsługi klienta
105000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Tutore Poland to firma edukacyjna, która specjalizuje się w prowadzeniu różnorodnych kursów dla dzieci i dorosłych w formie online. Poszukujemy komunikatywnych i pomysłowych pracowników Infolinii do obsługi naszych klientów oraz nauczycieli. Praca stacjonarna w pełnym wymiarze godzinowym, w oddziale firmy w Łodzi! Oferujemy:przyjazną atmosferę-wszyscy jesteśmy na “TY” nawet z prezesem,szkolenia, dzięki którym bezstresowo wdrożysz się na nowe stanowisko,atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie,współpracę z zaangażowanym zespołem,stałe wsparcie opiekuna projektu,kawę i herbatę w miejscu pracy,pizzę w każdą sobotę,dofinansowanie karty Multisport,zniżki na nasze produkty.Nasze oczekiwania: łatwość nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmowy telefonicznej,dobra dykcja,umiejętność argumentacji,umiejętność obsługi komputera,zaangażowanie, kreatywność i odpowiedzialność,doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta mile widziane, ale nie jest wymagane (zapewniamy szkolenia)dyspozycyjność do pracy w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku oraz gotowość do pracy w sobotę (raz w miesiącu).Dołącz do nas! Czekamy na Ciebie.

Telefoniczny Doradca Klienta T-Mobile_Start szkolenia 31.01.
Telefoniczny Doradca Klienta T-Mobile_Start szkolenia 31.01.
58900 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Nr ref. O3/AH/COL/2024OEX VCC to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 5 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. OEX VCC to jednak przede wszystkim ludzie, a dokładnie 1500 wyjątkowych osób na pokładzie, które codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.   W naszej firmie już pierwszego dnia poczujesz się jak u siebie, ponieważ nasz trener krok po kroku wprowadzi Cię w Twoje obowiązki, a doświadczeni liderzy przekażą Ci przydatne wskazówki. Właśnie dlatego tworzymy zespół, w którym:  Okazujemy sobie szacunek i wspieramy się nawzajemNie ulegamy stereotypom i cenimy różnorodnośćWiek ani płeć nie jest dla nas wyznacznikiem kompetencjiKażdy zawsze otrzymuje wynagrodzenie na czas Ubieramy się swobodnie i nie obowiązuje nas konkretny dresscode Obecnie we współpracy z naszym klientem T-Mobileposzukujemy kandydatów na stanowisko:  Specjalisty ds. sprzedaży telefonicznejmiejsce pracy: Łódź, ul. Wersalska 50 Rozpoczynasz pracę  i od razu korzystasz z : Benefitów, w tym m.in. z pakietu Multisport i z programu MGM - 800zł za poleceniekolegi/koleżanki do pracy:)Na Dzień Dobry gwarantujemy: Szkolenia wdrażające  za które płacimyWypłatę zawsze na czas ( stawka godzinowa: 28 zł brutto)Atrakcyjny system motywacyjny za osiągane wyniki sprzedażoweKomfortowe biuro w dogodnej lokalizacjiMożliwość pracy w modelu hybrydowymA po okresie wdrożenia dajemy: Realną szansę na awans - stale się rozwijamy i powiększamy nasze zespoły Umowę o pracę po 3 miesiącach (4700 brutto) Co należy do naszych obowiązków? Obsługa połączeń wychodzących i prowadzenie rozmów  zgodnie z obowiązującymi procedurami i najwyższymi standardami Sprzedaż ofert i usług T-Mobile (przedłużanie umów obecnym klientom)Dbałość o pozytywny wizerunek marki T-MobileCzego oczekujemy od kandydatów? Energii w głosie i pozytywnego nastawienia do świata Gotowości do pracy zmianowej w przedziale 8:30-20:00 od poniedziałku do piątkuSprawnej umiejętności obsługi komputera Komunikatywności i gotowości do prowadzenia rozmów sprzedażowych z klientami Mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej, telemarketingu, znajomość technik sprzedaży- jednak nie jest to warunek konieczny- wszystkiego nauczymy Cię na naszym szkoleniuCzujesz niedosyt informacji? Zaaplikuj już dziś- chętnie się spotkamy i odpowiemy na wszelkie pytania! Do zobaczenia w OEX VCC  

PZU - Telefoniczny kontakt z klientem, elastyczny grafik
PZU - Telefoniczny kontakt z klientem, elastyczny grafik
54000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Ubezpieczeniowa kampania telefoniczna dla jednego z największych ubezpieczycieli w Polsce.Kompleksowe szkolenie od podstawPraca 6h lub 8 h dziennie od poniedziałku do piątku Aplikuj do nas jeżeli:• Łatwo nawiązujesz kontakty z innymi;• Lubisz pracę z Klientem;• Obsługa komputera nie sprawia Ci problemu.• Wykształcenie średnie potwierdzone świadectwem ukończenia szkoły średniejDo Twoich zadań należeć będą:•Telefoniczna sprzedaż polis ubezpieczeniowych Zagwarantujemy Ci:• Stałą pracę od pon-pt po 6 h/ lub 8 h dziennie;• Pakiet szkoleń przygotowujący do pracy• Atrakcyjny pakiet socjalny (np. pakiet medyczny, karta Multisport, dofinansowanie do okularów).Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez portal OLX.

Praca w Łodzi jako opiekun osób starszych.
Praca w Łodzi jako opiekun osób starszych.
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNasz zespół to Fundacja, która kładzie ogromny nacisk na opiekę nad osobami starszymi. Jesteśmy nie tylko od ludzi, ale przede wszystkim dla ludzi. Naszą najważniejszą misją jest pomoc tym, którzy jej potrzebują. ️ Czego potrzebujemy od Ciebie? Najważniejsze, co oczekujemy od Ciebie, to autentyczna chęć pomagania innym. Szukamy osób, które mają wielkie serca i gotowość do poświęcenia się dla innych. ️ A co jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w opiece nad osobami starszymi? Spokojnie, doświadczenie nie jest obowiązkowe, choć zawsze mile widziane. Co nas najbardziej interesuje, to Twoje serce i zaangażowanie. ️ Co możemy Ci zaoferować? Legalne zatrudnienie: U nas nie musisz się obawiać niepewnych warunków pracy. Wszystko jest zgodne z prawem. Atrakcyjna stawka godzinowa: Rozpoczniesz pracę z godzinową stawką 23 zł, a już od stycznia otrzymasz podwyżkę do 28 zł/h. To oznacza, że Twoja praca zostanie doceniona. Elastyczność: To Ty decydujesz, kiedy i gdzie pracujesz. Możesz wybrać godziny, dzielnice i zakres usług, które chcesz świadczyć. Dajemy Ci pełną kontrolę nad swoim grafikiem. ️ Transparentność: Nie ukrywamy trudności związanych z pracą w opiece nad osobami starszymi, ale jesteśmy tu, aby Cię wspierać. Wszystko mówimy otwarcie, ponieważ jesteśmy ludźmi dla ludzi. Zrozumienie i wsparcie są u nas na pierwszym miejscu. Jeśli czujesz, że to praca, w której chcesz się realizować, dołącz do naszej Fundacji. Pomagajmy razem tym, którzy naszej pomocy potrzebują. Twoje zaangażowanie ma znaczenie, a my jesteśmy gotowi Cię wesprzeć na każdym kroku. Prosimy przesyłać numer telefonu w wiadomości.

Nawiążę współpracę ze studentami zagranicznymi
Nawiążę współpracę ze studentami zagranicznymi
Łódź 30+ kilka dni temu

Poszukuję studentów do współpracy z językiem angielskim , najlepiej z Tajwanu, Pakistanu , Wietnamu (ze znajomością języka) do pozyskiwania zagranicznych klientów, wyszukiwania zagranicznych stron internetowych itp. Kontakt wyłącznie przez e mail i olx I am looking for students to cooperate with English, preferably from Taiwan, Pakistan, Vietnam (with knowledge of the language) to acquire foreign clients, search for foreign websites, etc. Contact only by e-mai. ID: 883706030

*Contact Center z j. portugalskim! 100% zdalnie!
*Contact Center z j. portugalskim! 100% zdalnie!
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku portugalskim! Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku portugalskiego, • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 4450 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

!100% zdalnie ! Specjalista sprzedaży z językiem bułgarskim!
!100% zdalnie ! Specjalista sprzedaży z językiem bułgarskim!
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySelvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności! Nie masz doświadczenia w sprzedaży, a może szukasz pierwszej pracy? Koniecznie wyślij do nas swoje CV, we wszystko Cię wdrożymy! Co jest dla nas ważne? • umiejętność biegłego porozumiewania się w języku bułgarskim • nastawienie na długotrwałą współpracę, • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • wiesz, że sprzedaż jest obszarem, w którym chcesz się rozwijać zawodowo, • jesteś osobą asertywną, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku bułgarskiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów, • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów, • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości. Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie , • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski, • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

! Rynek Słoweński ! Contact Center
! Rynek Słoweński ! Contact Center
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySelvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności! Nie masz doświadczenia w sprzedaży, a może szukasz pierwszej pracy? Koniecznie wyślij do nas swoje CV, we wszystko Cię wdrożymy! ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • obsługa sprzedażowa klientów - połączenia przychodzące i wychodzące – TO KLIENCI KONTAKTUJA SIĘ Z NAMI, BĄDŹ MY Z NASZYMI STAŁYMI KLIENTAMI • powiększanie koszyka zakupowego klienta • obsługa posprzedażowa WYMAGANIA: • język słoweński na poziomie C1 • realizacji celów w zakresie sprzedaży i obsługi klienta • samodzielna i efektywna organizacja pracy • doświadczenie w pracy Call Center będzie dodatkowym atutem ;) OFERUJEMY: • PRACE ZDALNĄ – to ty wybierasz miejsce, skąd chcesz pracować • Cenimy różnorodność – NIE WAŻNE W JAKIM WIEKU JESTEŚ – to my dajemy ci szansę na rozwój • Wynagrodzenie złożone z podstawy + premii, każdego miesiąca dadzą ci wynagrodzenie ok. 7000 zł brutto, a może być jeszcze wyższe! • szkolenia wdrożeniowe – dążymy do najlepszej jakości obsługi klienta • Wygodny czas pracy Zainteresowany ? Wyślij nam swoje CV i przekonaj się, że warto!

Customer Service Specialist with French ŁÓDŹ
Customer Service Specialist with French ŁÓDŹ
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyResponsibilities    Daily processing of customer orders in SAP system and e-commerce portal Managing deliveries and complaints and daily contact with factories located in Europe Provide assistance and response to various inquiries and requests related to orders Requirements Knowledge of English, Polish and French/Italian at min. B2 Knowledge of Microsoft Office, including, MS Excel Very good communication skills and pro-client attitude Experience in a similar position will be an asset Our offer Attractive salary Stable working conditions based on an employment contract, flexible working hours Training, sharing of knowledge and experience gained from working with experts Opportunity to have a real impact on the activities of a rapidly growing manufacturing company Medical care, sports card, language courses, life insurance Team-building meetings, family events, work life balance, massages An exceptionally friendly working atmosphere and team support

Konsultant z Niemieckim (100% zdalnie, bez angielskiego)
Konsultant z Niemieckim (100% zdalnie, bez angielskiego)
Łódź 30+ kilka dni temu

Dla globalnej firmy poszukujemy Konsultantów z językiem Niemieckim. Rekrutacja jak i praca są w 100% zdalne, bierzemy pod uwagę osoby z całej Polski. Nie wymagamy doświadczenia, jedynie znajomości języka niemieckiego. Daty rozpoczęcia to: 12.06, 13.07 lub 17.08. Do obowiązków na stanowisku należy: - Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla kontaktujących się klientów poprzez mail, telefon i chat; - Rozwiązywanie bieżących problemów; - Rejestrowanie nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu; - Kontakt z ekspertami w celu rozwiązania problemów; - Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta. Wymagania: - bardzo dobra znajomość języka Niemieckiego (B2), - znajomość pakietu MS Office, - chęć do pracy i zaangażowanie, - stabilne łącze internetowe na kablu; Korzyści: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, - atrakcyjne wynagrodzenie, - praca zdalna, - szkolenia wdrożeniowe, - opieka medyczna, - pakiet mybenefits. Jak aplikować? W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku „Aplikuj teraz“ i postępowanie zgodnie z instrukcjami. Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.

MŁ. KONSULTANT W CONTACT CENTER
MŁ. KONSULTANT W CONTACT CENTER
Łódź 30+ kilka dni temu

Link aplikacyjny: https://www.arche-consulting.pl/pl/oferty-pracy/aplikacja/22257 Obowiązki: profesjonalna obsługa klientów firmy, sprzedaż produktów i usług firmowych, realizacja planów sprzedażowych, praca zgodna ze standardami jakościowymi firmy. Wymagania: umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z kandydatami bez narzuconego skryptu, gotowość do pracy zmianowej w tym weekendy oraz inne dni wolne, umiejętności interpersonalne pozwalające na budowanie pozytywnej relacji z klientem, silne zorientowanie na realizacje planów sprzedażowych. Nasz Klient oferuje: dofinansowanie do zajęć sportowych, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do kursów i szkoleń, ubezpieczenie na życie, możliwość pracy zdalnej 50/50, brak dress code'u program rekomendacji pracowników, inne świadczenia socjalne.

Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów
Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów
Łódź 30+ kilka dni temu

Jeśli chcesz się rozwijać w obszarze obsługi kluczowych klientów, to zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów Miejsce pracy: Łódź Do Twoich zadań będzie należeć: - Administracyjna, regularna obsługa kluczowych klientów firmy, stały kontakt z centralami klientów, - Tworzenie ofert przetargowych, koordynowanie procesu zatwierdzania i podpisywania umów, zakładania cenników, - Koordynowanie działań promocyjnych klientów, - Monitorowanie terminowości realizacji zobowiązań klientów, - Koordynowanie procesu zamówień, zarządzaniem stanem magazynowym, dbanie o terminowość zamówień, - Koordynowanie procesu reklamacji od klienta, rejestracja reklamacji, - Sporządzanie raportów i zestawień na bieżące potrzeby firmy oraz klientów, - Aktywny udział w procesie kreowania nowych produktów, - Koordynowanie procesu zamówień wysyłki prób dla klienta, - Zarządzanie fakturami spornymi oraz wyjaśnianie zakwestionowanych faktur, - Współpraca z innymi działami w zakresie wykonywania powyższych zadań - z Logistyką, Transportem, działem Badań i Rozwoju, Planowania, Controllingu, Jakości. Nasze wymagania: - Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy administracyjnej (praca polega na obsłudze sieci handlowych) - Dobra znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, - Dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office (szczególnie MS Excel, np. tworzenie wykresów, tabela przestawna, funkcja wyszukaj.pionowo"), - Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne w zakresie budowania i podtrzymywania pozytywnych relacji, - Bardzo dobre kompetencje organizacyjne, - Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem, - Proaktywność w działaniu. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z polską firmą, będącą jednym z czołowych producentów i sprzedawców lodów w Europie. Najnowocześniejszy park maszynowy w produkcji lodów w Europie pozwala nam na dostarczenie do naszych klientów różnorodnych produktów o najwyższej jakości, - Współpracę z profesjonalnym i doświadczonym zespołem, - Pełen proces wdrożenia w trybie stacjonarnym, wsparcie Przełożonych, Opiekuna wdrożenia, po wdrożeniu - praca hybrydowa (do ewentualnego odwołania), - Niezbędne narzędzia pracy, - Wynagrodzenie dwuskładnikowe - płaca zasadnicza + kwartalna premia uznaniowa, - Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta Multisport, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, raz na kwartał - duże paczki lodowe do domu, … a do tego codziennie nowe, pyszne lody! Od ponad 20 lat produkujemy dla wszystkich miłośników dobrych lodów i deserów mrożonych produkty, które są dostępne już nie tylko w Polsce, ale również w Europie, Azji, Afryce czy Ameryce Południowej! Nie stoimy w miejscu, stale się rozwijamy, udoskonalając swoje receptury, aby zaskakiwać Ciebie pysznymi lodami. Znajdujemy niekonwencjonalne rozwiązania, dzięki którym jesteśmy w stanie zaspokoić kubki smakowe nawet najbardziej wymagających klientów. Nasza wykwalifikowana kadra ekspertów dba o to, by dostarczany produkt spełniał wymagania najwyższej jakości, zarówno pod kątem receptury, jak i faktury czy opakowań. Możesz rozwijać się z nami zawodowo w dwóch nowoczesnych zakładach produkcyjnych: w Kaliszu oraz w Chechle Pierwszym lub w biurze handlowym w Łodzi. Aplikuj do nas śmiało! Nie mroź swoich działań! Analizy aplikacji dokonujemy z dużym zaangażowaniem. Kontakt z naszej strony następuje często jeszcze tego samego dnia lub kolejnego, a maksymalny czas na odzew to 5 dni roboczych. Jeśli nie skontaktujemy się z Tobą w przypadku tej rekrutacji, zachęcamy do wyrażenia zgody na udział w przyszłych procesach – a być może już za jakiś czas będziemy w stanie zaoferować Ci bardziej dopasowaną i atrakcyjniejszą propozycję współpracy. Dziękujemy za poświęcony czas oraz zainteresowanie naszym ogłoszeniem. Cieszymy się, że chcesz dołączyć do naszej lodowej społeczności. Etapy rekrutacji: - Odbieram i analizuję Twoje CV - Dzwonię do Ciebie i rozmawiamy - Spotykasz się z przyszłym przełożonym - Organizujemy zatrudnienie! Prześlij swoje CV przez portal Lento. Wyrażenie poniższej zgody umożliwia udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym (KRS: 7582 7) moich danych osobowych zawartych w dokumencie „Kwestionariusz osobowy kandydata/pracownika” oraz złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych (np. CV, list motywacyjny) na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym. Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy: Administratorem udostępnionych danych osobowych jest Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym przy ul. Torowej 13, 95-082 Dobroń (KRS: 0000075827). Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu niezbędnym do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, w którym Pan/Pani uczestniczy, a w razie wyrażenia stosownej zgody również dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym. Podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) i b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) [art. 6 ust. 1 lit. a) i b) RODO: „1. Przetwarzanie jest zgodne z prawem wyłącznie w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków: a) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów; b) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy”]. Przysługuje Pani/Panu: - prawo dostępu do dotyczących Pani/Pana danych osobowych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; - prawo do przenoszenia danych; - prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; - w zakresie, jakim podstawę przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, iż nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych jest niezbędne do udziału w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym. Odbiorcami udostępnionych przez Panią/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby upoważnione przez administratora – pracownicy, gdy dostęp do danych jest niezbędny w celu prawidłowego wykonywania pracy; zleceniobiorcy/usługodawcy, gdy dostęp do danych jest niezbędny w celu prawidłowego świadczenia usług; inne osoby, o ile jest to niezbędne i pozostaje w zgodzie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Udostępnione przez Panią/Pana dane nie będą służyły podejmowaniu decyzji, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym nie będą podlegały profilowaniu. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres jednego miesiąca od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Kilargo Sp. z o.o., w którym Pani/Pan uczestniczy, a w razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych również dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Kilargo Sp. z o.o. – przez okres 1 roku od dnia wyrażenia zgody. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod[MAŁPA]kilargo.pl

Obsługa klienta
Obsługa klienta
Łódź 30+ kilka dni temu

Poszukiwane osoby z doświadczeniem w pracy z klientem przez telefon. Jeżeli lubisz rozmawiać, jesteś dobrym sprzedawcą, jesteś komunikatywny/a, posiadasz około 4 h wolnego czasu to jest to praca dla Ciebie. Możesz pracować z domu. Wynagrodzenie od 500 zł/netto dziennie

*Contact Center z j. francuskim! 100% zdalnie!
*Contact Center z j. francuskim! 100% zdalnie!
Łódź 30+ kilka dni temu

Jesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku francuskim! Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku francuskiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 4450 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

Otwieramy rekrutację na stanowisko – DORADCA KLIENTA
Otwieramy rekrutację na stanowisko – DORADCA KLIENTA
369 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

W związku z dalszym rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko: DORADCA KLIENTA AKCJA PRACA OD ZARAZ! Do naszego zespołu poszukujemy osób, które nie boją się wyzwań i chcą się rozwijać - nie musisz mieć ŻADNEGO doświadczenia!A może posiadasz już doświadczenie jako handlowiec albo sprzedawca telefoniczny? Na pewno to docenimy!Do Twoich obowiązków należeć będzie:kontakt z klientempraca z dokumentacją firmowąudział w eventach firmowychOferujemy:wysokie zarobki już od pierwszego dnia Twojej pracy!pracę od poniedziałku do piątku nieograniczone możliwości rozwojupełen pakiet szkoleń - nie tylko stanowiskowychwsparcie na każdym etapie Twojej pracy oraz rozwojuzgrany zespół pełen pozytywnych wariatówOczekujemy:pozytywnego nastawieniachęci do pracy Dołącz do najbardziej ekskluzywnej firmy w Europie w dziedzinie energii i gazu (NIE OZE) i aplikuj już teraz poprzez portal OLXProsimy o załączenie w swojej aplikacji klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Order Management Specialist with French
Order Management Specialist with French
Łódź 30+ kilka dni temu

>> Miejsce pracy: ŁÓDŹ

*Contact Center z j. bułgarskim! 100% zdalnie!
*Contact Center z j. bułgarskim! 100% zdalnie!
Łódź 30+ kilka dni temu

Jesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku bułgarskim! Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku bułgarskiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 4450 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Łódź 30+ kilka dni temu

Rekrutujemy dla: Naszego klienta, międzynarodowej prężnie działającej firmy z branży produkcyjno – usługowej Twój zakres obowiązków: Codzienna realizacja zamówień klientów w SAP oraz portalu e-commerce Zarządzanie zamówieniami i ich realizacja Koordynacja całego procesu realizacji zamówienia w SAP Zarządzanie dostawami i codzienny kontakt z zakładami macierzystymi i magazynami zlokalizowanymi w Europie Zarządzanie wierzytelnościami Zarządzanie fakturami i notami kredytowymi/debetowymi Terminowe odpowiadanie na zapytania i prośby związane z zarządzaniem zamówieniami Pomaganie klientom w rozwiązywaniu problemów Budowanie długoterminowych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi Wymagania pracodawcy: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego Komunikatywna znajomość języka angielskiego Doświadczenie w obsłudze klienta, zarządzaniu zamówieniami, logistyce, planowaniu lub podobnych obszarach Dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku Umiejętność pracy w zespole, proaktywność Znajomość pakietu MS Office Doskonałe umiejętności komunikacyjne i nastawienie pro-klienckie Mile widziane: Wiedza z zakresu eksportu Znajomość programu SAP lub innego systemu ERP Pracodawca oferuje: Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie Możliwości rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji Przyjazną atmosferę pracy Możliwość pracy hybrydowej Benefity: Pakiet medyczny Ubezpieczenie na życie Dofinansowania do urlopu Dofinansowanie do zajęć sportowych

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim
Łódź 30+ kilka dni temu

Rekrutujemy dla: Naszego klienta, międzynarodowej prężnie działającej firmy z branży produkcyjno – usługowej. Twój zakres obowiązków: Codzienna realizacja zamówień klientów w SAP oraz portalu e-commerce Zarządzanie zamówieniami i ich realizacja Koordynacja całego procesu realizacji zamówienia w SAP Zarządzanie dostawami i codzienny kontakt z zakładami macierzystymi i magazynami zlokalizowanymi w Europie Zarządzanie wierzytelnościami Zarządzanie fakturami i notami kredytowymi/debetowymi Terminowe odpowiadanie na zapytania i prośby związane z zarządzaniem zamówieniami Pomaganie klientom w rozwiązywaniu problemów Budowanie długoterminowych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi Wymagania pracodawcy: Bardzo dobra znajomość języka włoskiego - poziom C1/C2 Dobra znajomość języka angielskiego - poziom B2 Doświadczenie w obsłudze klienta, zarządzaniu zamówieniami, logistyce, planowaniu lub podobnych obszarach Dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku Umiejętność pracy w zespole Doskonałe umiejętności komunikacyjne i nastawienie pro-klienckie Mile widziane: Wiedza z zakresu eksportu Znajomość programu SAP lub innego systemu ERP Pracodawca oferuje: Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie Możliwości rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji Przyjazną atmosferę pracy Możliwość pracy hybrydowej Benefity: Pakiet medyczny Ubezpieczenie na życie Dofinansowania do urlopu Dofinansowanie do zajęć sportowych

Specjalista ds. zamówień z językiem niemieckim
Specjalista ds. zamówień z językiem niemieckim
Łódź 30+ kilka dni temu

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR. Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. zamówień z językiem niemieckim Numer ref. 0087750 Miejsce pracy: Łódź Obowiązki • Codzienna realizacja zamówień klientów w SAP i portalu e-commerce, zarządzanie i realizacja zamówień, • Koordynacja całego procesu realizacji zamówień w SAP: dane podstawowe, ceny, dostępność, zmiany, dostawy, incydenty, • Zarządzanie dostawami i codzienny kontakt z macierzystymi zakładami i magazynami zlokalizowanymi w Europie, • zarządzanie roszczeniami, • Zarządzanie fakturami i notami kredytowymi/debetowymi, • Utrzymanie cen w SAP, • Terminowe odpowiadanie na różne zapytania i prośby ad hoc związane z zarządzaniem zamówieniami, pomaganie klientom w rozwiązywaniu problemów i incydentów, • Budowanie długotrwałych relacji z klientami i interesariuszami wewnętrznymi. Wymagania • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1), • Dobra znajomość języka angielskiego (B2), • Doświadczenie w obsłudze klienta, zarządzaniu zamówieniami, logistyce, planowaniu / uzupełnianiu zapasów lub podobnych obszarach, • Praca zespołowa i nastawienie na rozwiązywanie problemów, • Znajomość pakietu MS Office, • Znajomość SAP będzie atutem. Oferujemy • Atrakcyjne wynagrodzenie, • Stabilne warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, • Hybrydowy tryb pracy (po wdrożeniu - 2 dni z biura/tydzień), • Szkolenia, kursy językowe, • Opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, • Nowoczesne biuro zlokalizowane w Centrum Łodzi. Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami. Zapraszamy do aplikowania przez poniższy link: [*****://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-ds-zamowien-z-jezykiem-niemieckim/87988-460050-33-63f-1647.html] Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570

Obsługa klienta z j. niemieckim LUB duńskim
Obsługa klienta z j. niemieckim LUB duńskim
Łódź 30+ kilka dni temu

CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Dla naszego Klienta, lidera w swojej branży, poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim LUB duńskim. Zadania: - kontakt telefoniczny w języku niemieckim LUB duńskim - wprowadzanie danych i zmian do systemu - weryfikacja rozbieżności, nanoszenie zmian w systemie - opracowywanie i analiza danych Wymagania: - bardzo dobra znajomość języka niemieckiego LUB duńskiego (min. B2) - umiejętność obsługi komputera (Windows i MS Office) - sumienność - chęć pracy w obsłudze klienta Mile widziane: - wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta Oferta: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie, kursy językowe, dofinansowanie wakacji, opieka medyczna, karta sportowa) - elastyczne godziny pracy - szkolenia przygotowujące do pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. www.cpljobs.pl Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142 - pokaż numer telefonu - , NIP 701-02-56-845 (dalej: Cpl Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy, na rzecz którego działa Cpl Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez Cpl Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. Cpl Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy Cpl Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez Cpl Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji, gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma Cpl Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez Cpl Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych.

Telemarketer | Umawianie spotkań | Doradca klienta
Telemarketer | Umawianie spotkań | Doradca klienta
Łódź 30+ kilka dni temu

Telemarketer | Umawianie spotkań | Doradca klienta Miejsce pracy: Łódź - Centrum Jeżeli jesteś osobą ambitną, pełną entuzjazmu, łatwo nawiązującą pozytywne relacje z ludźmi, chętną do nauki i rozwoju – SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE! Poszukujemy osób komunikatywnych, pozytywnie nastawionych, zaangażowanych. Zapewniamy szkolenia przygotowujące do pracy oraz opiekę i pomoc doświadczonych liderów. Gwarantujemy pracę w zgranym zespole, możliwość elastycznego czasu pracy,. Praca bez ograniczeń! szkolenia wstępne i cykliczne rozwojowe przygotowujące do pracy, bazę leadów do pracy możliwość rozwoju zawodowego na team leader. Główne zadania: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, promowanie usług i oferty firmy w sieci udzielenie informacji klientowi, budowanie, długotrwałych relacji z klientem. Odpowiedni kandydat to osoba: komunikatywna, potrafiąca zarządzać pracą własną, samodzielna i wewnętrznie zdyscyplinowana, wytrwale dążąca do celu, chętna zarabiać ponadprzeciętne wynagrodzenia, lubiąca ludzi i potrafiąca zbudować oraz utrzymać relacje z klientem o wysokiej kulturze osobistej. Oferujemy: wysokie wynagrodzenie, bez górnej granicy zarobków, partnerską współpracę i świetną atmosferę pracy w wygodnym biurze, profesjonalne i praktyczne szkolenia, zdobycie doświadczenia w renomowanej firmie finansowej, możliwość szybkiego awansu na wyższe stanowiska.

Konsultant ds. Telesprzedaży dla Studenta!!!
Konsultant ds. Telesprzedaży dla Studenta!!!
Łódź 30+ kilka dni temu

Miejsce pracy: Łódź lub praca z domu New Finance to prężnie rozwijająca się firma na rynku usług finansowych. Łączy w sobie nowoczesne techniki outsourcingu z najlepszymi tradycjami polskiego biznesu. Obecnie do Naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Konsultant ds. Telesprzedaży Region: łódzkie Numer referencyjny: KT/09/22 Zakres obowiązków: * pozyskiwanie nowych Klientów -uzyskiwanie zgody na przesłanie ofert kredytowych * raportowanie efektów pracy * brak planów sprzedażowych Wymagania: * umiejętność konsekwentnego dążenia do realizacji założonych celów * motywacja do pracy * umiejętność obsługi komputera * samodyscyplina i odpowiedzialność Oferujemy: * umowę zlecenie * atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja + premia) * szkolenia produktowe * zdobycie doświadczenia i wiedzy z zakresu produktów finansowych * możliwość awansu i rozwoju zawodowego * miłą atmosferę * elastyczne godziny pracy Więcej informacji na temat Naszej firmy znajdziecie Państwo na stronie www.newfinance.com.pl Osoby zainteresowane/spełniające nasze warunki prosimy o przesłanie CV z aktualnym zdjęciem na adres: @ Informujemy, iż będziemy kontaktować się tylko z wybranymi kandydatami.

Obsługa klienta z językiem niderlandzkim
Obsługa klienta z językiem niderlandzkim
Łódź 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków -Wprowadzanie zamówień zakupu klienta w systemie SAP, -Odpowiadanie na zapytania klientów przez e-mail lub telefon, -Weryfikacja poprawności i kompletności zamówień sprzedaży, -Monitorowanie dostępności produktów w systemie, -Ścisła współpraca w zakresie planowania, logistyki, -Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz dystrybutorami. Wymagania pracodawcy -Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2/C1), -Bardzo dobra znajomość języka (min. B2) niderlandzki -Znajomość systemu SAP oraz swobodne korzystanie z narzędzia Excel, -Komunikatywność, otwartość i pozytywna energia, -Chęć budowania silnych relacji z klientami. Mile widziane -Doświadczenie w obszarze Customer Service (połączenia przychodzące), Pracodawca oferuje -Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, -Model pracy: stacjonarny -Pracę w międzynarodowym środowisku dającą możliwość rozwoju i udziału w ciekawych projektach.

Pracownik wsparcia sali sprzedaży- Łódź
Pracownik wsparcia sali sprzedaży- Łódź
Łódź 30+ kilka dni temu

Nowa Oferta Pracy dla Pracownika Wsparcia Sali Sprzedaży Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller). I my zapłacimy za bycie Pracownikiem Wsparcia Sali Sprzedaży! Zapewnimy Ci: • umowę zlecenie • szansę na awans • szkolenie i wsparcie w trakcie wdrożenia, bo liczą się chęci Twoje zadania: • zatowarowanie sali sprzedaży i uzupełnianie braków • dbanie o ekspozycję towarów, ich podłączenie i regulację • oznaczanie cenowe i marketingowe produktów • aktualizacje cen towarów oraz uzupełnianie braków cen przy produktach • weryfikacje stanu faktycznego produktów (uszkodzenia, kompletność, stan opakowań) • wspieranie Doradców Klienta w obsłudze Klientów i realizacji bieżących zadań • zabezpieczanie towarów przed kradzieżą i przeprowadzanie inwentaryzacji cząstkowych • kontrola ważności produktów Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i odpowiedzialności • zaangażowania w powierzone obowiązki • gotowości do uczenia się i przyswajania nowej wiedzy • dzielenia się z członkami zespołu wiedzą, doświadczeniem i dobrymi praktykami To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

Pracownik administracyjny z językiem niemieckim - infolinia
Pracownik administracyjny z językiem niemieckim - infolinia
Łódź 30+ kilka dni temu

PRACA ZDALNA Pracownik administracyjny z językiem niemieckim - infolinia 1 raz na 4 tygodnie zmiana nocna (łatwa praca, bez obciążeń w nocy) OPIS STANOWISKA Telefoniczna obsługa klienta UZUPEŁNIANIE BAZ DANYCH WSPOŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY PROWADZENIE KORESPONDENCJI W JĘZYKU NIEMIECKIM WYMAGANIA NA STANOWISKO: DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W PIŚMIE (MIN. B1) WYKSZTAŁCENIE CO NAJMNIEJ ŚREDNIE MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLIENTA BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE SAMODZIELNOŚĆ DZIAŁANIA, UMIEJĘTNOŚĆ SKUTECZNEGO PLANOWANIA I EFEKTYWNEJ ORGANIZACJI PRACY OFERUJEMY MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU W OBSZARZE ADMINISTRACJI PRACĘ W MIĘDZYNARODOWYM ŚRODOWISKU ZATRUDNIENIE W RAMACH UMOWY O PRACĘ MIŁĄ ATMOSFERĘ W PRACY Jesteś osobą z niepełnosprawnością i poszukujesz pracy? Aplikuj do nas! ️Tel. 795 - pokaż numer telefonu -

Pozyskiwanie Klientów na usługi hostingowe - Zdalnie
Pozyskiwanie Klientów na usługi hostingowe - Zdalnie
Łódź 30+ kilka dni temu

Zatrudnię osobę do sprzedaży usług hostingowych. Praca zdalna , 4 godziny dziennie. Płatne tygodniówki, doświadczenie nie jest konieczne. Wymagana podstawowa wiedza na temat usług hostingowych. Stawka godzinowa do uzgodnienia plus procent za pozyskanego klienta.

Praca dodatkowa lub na pełny etat
Praca dodatkowa lub na pełny etat
10001100 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Szukamy osób chętnych do współpracy w charakterze tajemniczego klienta. Elastyczny grafik pracy, praca w dogodnym dla Ciebie terminie, kilka godzin dziennie. Na tym stanowisku aktywnie pomagasz poprawić jakość obsługi klienta, w różnych firmach i instytucjach . Oferujemy wynagrodzenie do 4998 zł na miesiąc wypłacane tygodniowo lub miesięcznie. Praca tajemniczego klienta jest realizowane telefonicznie z każdego miejsca przebywania. Możesz nawet pracować znajdując się poza granicami kraju. Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu. UWAGA: Nie przeprowadzamy audytów w bankach. Serdecznie zapraszamy do kontaktu: www.*******

Specjalista ds. sprzedaży z językiem węgierskim
Specjalista ds. sprzedaży z językiem węgierskim
Łódź 30+ kilka dni temu

Obowiązki: • telefoniczna sprzedaż produktów, • budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami, • praca w systemie, • realizacja założonych planów sprzedaży. Wymagania: • biegła znajomość w mowie i piśmie języka węgierskiego min. B2, • umiejętność efektywnej organizacji pracy, • umiejętność prowadzenia negocjacji oraz nawiązywania trwałych relacji z klientami, • dyspozycyjność, inicjatywa i odpowiedzialność • praktyczna znajomość pakietu MS Office, • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz umiejętności rozwiązywania problemów, • doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta – mile widziane. Benefity: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • możliwość rozwoju w globalnej firmie oraz międzynarodowym środowisku, • bogaty pakiet świadczeń socjalnych, • możliwość uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez pracodawcę.

Specjalista ds. obsługi telefonicznej z orzeczeniem
Specjalista ds. obsługi telefonicznej z orzeczeniem
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska: Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało: telefoniczna i mailowa obsługa klientów, z zachowaniem najwyższej jakości świadczonych usług (obsługa połączeń przychodzących) przyjmowanie i obsługa zamówień od klientów, doradztwo w zakresie wyboru produktu (obsługa połączeń przychodzących) udzielanie informacji dotyczących oferty, dostępności produktów oraz wyjaśnianie wszelkich kwestii związanych z realizacją zamówień dbanie o dobry wizerunek firmy i wysokie zadowolenie klientów Wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane) mile widziana znajomość sprzętu IT wysoka kultura osobista, swoboda wypowiedzi bardzo dobra znajomość obsługi komputera determinacja i samodzielność w działaniu zaangażowanie i motywacja do pracy Oferujemy: pracę w młodym zespole, w dynamicznie rozwijającej się firmie szansę zdobycia cennego doświadczenia zawodowego przestrzeń do rozwoju zawodowego i awansu

Młodszy Konsultant w Centrum Obsługi Klienta
Młodszy Konsultant w Centrum Obsługi Klienta
Łódź 30+ kilka dni temu

Oferta skierowana dla osób z orzeczeniem Co będzie Twoim zadaniem? Udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji Kontakt z Klientem zgodny z przyjętym standardem obsługi w ramach infolinii przychodzącej Oferowanie dodatkowych produktów i finalizowanie transakcji, za które przyznamy Ci premię Dołącz do nas, jeśli: Jesteś zaangażowany i zmotywowany do pracy Zależy Ci na wsparciu Lidera i możliwości awansu w ścieżce kariery Twoim dodatkowym atutem jest doświadczenie w obsłudze Klienta oraz zainteresowanie nowymi technologiami Co możesz zyskać dołączając do naszego zespołu? Karta sportowa Prywatna opieka medyczna Rabaty pracownicze Ubezpieczenie grupowe Dofinansowanie szkoleń zewnętrznych Dowóz busem do centrali Jabłka z lokalnego sadu Konkursy dla pracowników Elastyczne godziny pracy Chillout Room Rekrutacje wewnętrzne Wspólne świętowanie Wyróżnienie Gwiazdą Komputronik Nieformalny strój Szkolenia wewnętrzne

Konsultant ds. obsługi klienta z orzeczeniem
Konsultant ds. obsługi klienta z orzeczeniem
Łódź 30+ kilka dni temu

JAKA TO PRACA? odbierasz połączenia przychodzące od klientów udzielasz informacji i odpowiadasz na pytania klientów wykonujesz zlecone przez klientów dyspozycje zachęcasz klienta do skorzystania z dostępnych produktów i usług CO ZYSKUJESZ? umowę o pracę od pierwszego dnia bonus miesięczny za wyniki dofinansowanie do karty Multisport możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej dofinansowanie do okularów pracę w nowoczesnym biurze CO BĘDZIE POTRZEBNE DO PRACY? biegła znajomość języka polskiego- warunek konieczny dyspozycyjność umiejętność szybkiego przyswajania dużej ilości wiedzy komunikatywność- aktywne słuchanie, empatia, zaangażowanie, dobra dykcja

Filtr