Sortowanie:
Znaleziony: 39 ogłoszenie w kategorii Informatyka / Telekomunikacja w Łódź
Staż w Dziale IT
Staż w Dziale IT
nowe Łódź 2 dnia plecy

POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA S.A.  JEST JEDNĄ Z NAJWIĘKSZYCH FIRM W OBSZARZE DYSTRYBUCJI I OCHRONY ZDROWIA W POLSCE!Z myślą o studentach i absolwentach, chcących rozwijać swoje umiejętności, stworzyliśmy program stażowy ,,Recepta na Karierę".Szukasz stażu, który zapewni Ci możliwość rozwoju i pozwoli zdobyć praktyczne umiejętności? Gwarantujemy świetny start dla Twojej kariery zawodowej.Przez 6 miesięcy, w trakcie Programu Stażowego, będziesz uczestniczył/a w bieżących projektach i zadaniach zespołów!Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Stażysta/-ka w Dziale IT.Zakres zadań:tworzenie dedykowanych aplikacji biznesowych, automatyzacja procesów i integracja z innymi systemami w oparciu o platformę Power Automate i Power Appsautomatyzacja procesów wspierających logistykę i sprzedażwsparcie w procesach analitycznychOczekiwania:dostępność minimum 30 godzin tygodniowo,podstawowa znajomość Power Automate oraz PowerAppszdolności analityczno–techniczneumiejętność pracy w dynamicznym środowiskuMile widziane:podstawowa znajomość REST APIOferujemy:Elastyczne godziny pracy 8:00-16:00,Kartę sportową oraz opiekę medyczną,Pracę w dynamicznym i kreatywnym zespole,Rozwój kompetencji pożądanych na rynku e-commerce,Poznanie pracy w branży farmaceutycznej,Pracę na programach niezbędnych do wykonywania w/w zadań.

Staż w Dziale Analiz
Staż w Dziale Analiz
Łódź 2 dnia plecy

POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA S.A.  JEST JEDNĄ Z NAJWIĘKSZYCH FIRM W OBSZARZE DYSTRYBUCJI I OCHRONY ZDROWIA W POLSCE!Z myślą o studentach i absolwentach, chcących rozwijać swoje umiejętności, stworzyliśmy program stażowy ,,Recepta na Karierę".Szukasz stażu, który zapewni Ci możliwość rozwoju i pozwoli zdobyć praktyczne umiejętności? Gwarantujemy świetny start dla Twojej kariery zawodowej.Przez 6 miesięcy, w trakcie Programu Stażowego, będziesz uczestniczył/a w bieżących projektach i zadaniach zespołów!Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Stażysta/-ka w Dziale Analiz.Twój zakres obowiązkówwsparcie w przygotowywaniu cyklicznych raportów i analiz na podstawie wewnętrznych danych,ścisła współpraca z biznesem, analiza danych pod kątem jakości i przydatności w firmie,regularna współpraca z innymi działami firmy (dział Sprzedaży, Trade Marketingu),przygotowywanie prezentacji na bazie danych wewnętrznych i zewnętrznych.Nasze wymaganiajesteś studentem/studentką 4 lub 5 roku kierunków ekonomia/ekonometria, statystyka, matematyka oraz informatyka z dostępnością w zakresie 20-30h tygodniowo,posiadasz ponadprzeciętne umiejętności analityczne oraz wyciągania wniosków na podstawie danych,biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Excel,przewidywalność, dokładność i rzetelność.Mile widziane:umiejętność pracy z wykorzystaniem narzędzi analitycznych: Qlik, Tableau, Power BI,znajomość języków programowania: VBA, SQL.To oferujemy: elastyczne godziny pracy 8:00-16:00,kartę sportową oraz opiekę medyczną,pracę w dynamicznym i kreatywnym zespole,rozwój kompetencji pożądanych na rynku e-commerce,poznanie pracy w branży farmaceutycznej,pracę na programach niezbędnych do wykonywania w/w zadań.

Informatyk - Inżynier systemów IT
Informatyk - Inżynier systemów IT
Łódź 2 dnia plecy

Jesteśmy stabilną, prężnie rozwijającą się firmą w branży audytorskiej i informatycznej. Coraz większy nacisk stawia się na bezpieczeństwo informacji i ochronę danych osobowych przedsiębiorstw bez względu na ich wielkość. Naszym celem jest zagwarantowanie wysokiego poziomu usług, zwiększenie bezpieczeństwa i innowacyjność w zarządzaniu środowiskiem IT. Nasz zespół to wykwalifikowani specjaliści posiadający liczne certyfikaty, wieloletnie doświadczenie oraz wiedzę niezbędną do rzetelnego wykonywania nawet najtrudniejszych powierzanych im zadań.Ze względu na dynamiczny rozwój poszukujemy kandydata do pracy na stanowisko Informatyk – inżynier systemów IT.Opis stanowiska:Pomoc użytkownikom końcowymUsuwanie awarii dla systemów i sprzętu ITKonfiguracja, instalacja i serwis urządzeń informatyczno-biurowychAdministracja i wsparcie dla systemów z rodziny MS Windows, MS Windows Server, LinuxAdministracja infrastrukturą sieci LAN / WAN / Wi-FiDbanie o ciągłość pracy systemówWspółpraca z podwykonawcami zewnętrznymiNadzór nad bezpieczeństwem IT, reagowanie na incydentyAktywny udział w rozwoju ITRaportowanie wykonanej pracyWymagania:Wykształcenie wyższe (informatyczne, lub pokrewne) lub osoba w trakcie naukiZnajomość systemów operacyjnych z rodziny MS Windows, MS Windows Server, LinuksZnajomość działania i konfiguracji sieci LAN / WAN / Wi-FiPodstawowe czynności serwisowe sprzętu ITBardzo dobra organizacja pracy, umiejętność wyznaczania priorytetówUmiejętność pracy w zespoleZaangażowanie, samodzielność i rzetelnośćZnajomość języka angielskiego.Prawo jazdy kat. BOferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenieSzkolenia i przygotowanie merytoryczne do pracyWsparcie rozwoju zawodowegoDobrą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole.Stabilne zatrudnienieInformujemy, że:Administratorem Państwa danych osobowych jest ProtectIT Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, pod adresem 93‑578 Łódź, ul. Wróblewskiego 18 lok. 606, KRS: 0000523496, REGON: 101842643, NIP: 72*****494, tel.: 42 685 52 52, e-mail: ado(at)protectit.pl.Państwa dane są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji.Kategoriami odbiorców, którym możemy udostępnić Państwa dane osobowe są podmioty świadczące usługi poczty elektronicznej. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres bieżącej rekrutacji. Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikających z Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. W przypadku przesłania przez kandydata danych dodatkowych względem przepisów prawa – wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych, poprzez dobrowolne przekazanie swojej kandydatury (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), przy czym przysługuje Państwu możliwość jej wycofania w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody nie będzie miało negatywnego wpływu na uczestnictwo w procesie rekrutacji.Jednocześnie informujemy, że posiadają Państwo prawo do dostępu i sprostowania podanych danych. Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.   Mogą Państwo skorzystać z przysługujących uprawnień kontaktując się z Administratorem przez powyższe dane kontaktowe. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W ramach realizowanych celów przetwarzania nie występuje profilowanie, a dane nie będą przekazywane do Państw trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do uczestnictwa w rekrutacji. Jeśli nie przekazywali Państwo danych bezpośrednio, wówczas otrzymaliśmy je przez portal rekrutacyjny jako odrębnego Administratora Danych.

Opiekun klienta - Manager Druku (wsparcie techniczne) - Łódź
Opiekun klienta - Manager Druku (wsparcie techniczne) - Łódź
Łódź 2 dnia plecy

Firma Print Flow Solutions - oferujemy kompleksowe rozwiązanie służące do optymalizacji i zarządzania środowiskiem druku w każdym biurze.Tworzymy kameralny zespół pozytywnych ludzi i w związku z rozwojem naszego dotychczasowego Opiekuna klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:Opiekun klienta - Manager Druku (wsparcie techniczne]- WarszawaMożemy Ci zaproponować:Pracę w przyjaznym zespole nastawionym na współpracę, nie rywalizację,Stabilne warunki zatrudnienia w siedzibie naszego klienta (Łódź Widzew i Śródmieście),Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku (8:00-16:00),Wsparcie ze strony doświadczonego przełożonego na każdym etapie rozwoju,Pakiet sportowy, medyczny oraz wyjścia integracyjne :)Wynagrodzenie podstawowe + premia.Zapraszamy do naszego zespołu, jeśli:Samodzielność, zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności nie są Ci obce,Lubisz pracę z ludźmi i jesteś komunikatywny,Potrafisz dobrze organizować własną pracę,Posiadasz zdolności techniczne i chciałbyś je rozwijać,Chętnie wykorzystasz i rozwiniesz swoje umiejętności IT.Będziesz odpowiedzialny za: Efektywne zarządzanie magazynem tonerów (zamawianie, wydawanie i reklamowanie produktów), Wymianę materiałów eksploatacyjnych, Aktualizację danych w wewnętrznym systemie, Reagowanie na drobne zgłoszenia serwisowe przy wsparciu serwisanta (po przeszkoleniu),Wymianę oraz relokację urządzeń drukujących,Bieżące wsparcie naszego działu IT.Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Audytor cyberbezpieczeństwa, Inspektor ochrony danych osobowych
Audytor cyberbezpieczeństwa, Inspektor ochrony danych osobowych
Łódź 2 dnia plecy

Jesteśmy stabilną, prężnie rozwijającą się firmą w branży audytorskiej i informatycznej. Coraz większy nacisk stawia się na bezpieczeństwo informacji i ochronę danych osobowych przedsiębiorstw bez względu na ich wielkość. Naszym celem jest zagwarantowanie wysokiego poziomu usług, zwiększenie bezpieczeństwa i innowacyjność w zarządzaniu środowiskiem IT. Nasz zespół to wykwalifikowani specjaliści posiadający liczne certyfikaty, wieloletnie doświadczenie oraz wiedzę niezbędną do rzetelnego wykonywania nawet najtrudniejszych powierzanych im zadań.Ze względu na dynamiczny rozwój poszukujemy kandydata do pracy na stanowisko: Audytor IODOpis stanowiska:Realizacja zadań audytowych w zakresie: Cyberbezpieczeństwa, Krajowych Ram Interoperacyjności, Ochrony danych osobowych, na terenie całego kraju,Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych u klientów,Sporządzanie raportów z przeprowadzonych audytów,Przedstawienie wraz z omówieniem wyników raportów dla klienta,Prowadzenie szkoleń dla klienta związanych z tematyką audytową,Stały kontakt z klientem podczas realizacji prac.Oczekujemy:Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny,Dyspozycyjność,Komunikatywność, rzetelność, Ukierunkowanie na cel,Umiejętność pracy w zespole,Spostrzegawczość, zaangażowanie i systematyczność,Odpowiedzialne podejście do pracy,Chęć podnoszenia własnych kwalifikacji,Mile widziane doświadczenie na stanowisku: audytor, inspektor ochrony danych,Mile widziana znajomość zagadnień związanych z stanowiskiem pracy.Zapewniamy:Kompleksowe szkolenia z zakresu stanowiska pracy,Stabilne zatrudnienie,Motywujące wynagrodzenie,Możliwość rozwoju zawodowego i awansu,Nowoczesne narzędzia pracy,Dobrą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole.Administratorem Państwa danych osobowych jest ProtectIT Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, pod adresem 93‑578 Łódź, ul. Wróblewskiego 18 lok. 606, KRS: 0000523496, REGON: 101842643, NIP: 72******** 94, tel.: 42 685 52 52, e-mail: ado (dot) protectit.pl. Państwa dane są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. Kategoriami odbiorców, którym możemy udostępnić Państwa dane osobowe są podmioty świadczące usługi poczty elektronicznej. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres bieżącej rekrutacji. Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikających z Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. W przypadku przesłania przez kandydata danych dodatkowych względem przepisów prawa – wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych, poprzez dobrowolne przekazanie swojej kandydatury (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), przy czym przysługuje Państwu możliwość jej wycofania w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody nie będzie miało negatywnego wpływu na uczestnictwo w procesie rekrutacji.Jednocześnie informujemy, że posiadają Państwo prawo do dostępu i sprostowania podanych danych. Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.        Mogą Państwo skorzystać z przysługujących uprawnień kontaktując się z Administratorem przez powyższe dane kontaktowe. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W ramach realizowanych celów przetwarzania nie występuje profilowanie, a dane nie będą przekazywane do Państw trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do uczestnictwa w rekrutacji. Jeśli nie przekazywali Państwo danych bezpośrednio, wówczas otrzymaliśmy je przez portal rekrutacyjny jako odrębnego Administratora Danych.

Programista RPA, VBA
Programista RPA, VBA
Łódź 2 dnia plecy

Dla globalnej firmy z centrum Łodzi poszukujemy Programisty RPA z językiem angielskim. Praca odbywa się hybrydowo z Łodzi w elastycznych godzinach od poniedziałku do piątku. Jeśli chcesz poczuć wkład w rozwój firmy i mieć realną możliwość wdrażania swoich pomysłów - aplikuj! Polecamy :) Zadania: Analiza oraz konsultacja wewnętrznych procesów biznesowych i identyfikowanie możliwości zastosowania rozwiązań RPA oraz VBA;Projektowanie, implementowanie, testowanie oraz wdrażanie automatyzacji zgodnie z wymaganiami biznesowymi;Prowadzenie indywidualnych projektów oraz koordynacja tych w zespole;Uczestnictwo w ocenie rentowności automatyzacji;Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji tworzonych rozwiązań;Wsparcie i utrzymanie wdrożonych rozwiązań;Współpraca z wewnętrznymi zespołami i innymi działami (programistami, architektami i analitykami);Udział w rozwoju frameworku automatyzacji, modelu działania w zespole, ciągły rozwój koncepcji, metod i narzędzi;Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń z narzędzi automatyzacji dla innych użytkowników;Raportowanie wyników; Wymagania: Wyższe wykształcenie (najchętniej Informatyka, Analiza Danych i pokrewne);Min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku przy realizacji projektów automatyzacyjnych;Bardzo dobra znajomość języka Angielskiego (B2);Zaawansowana wiedza i praktyczne doświadczenie w korzystaniu z platform RPA - najchętniej Power Automate;Znajomość VBA i praktyczne użycie;Znajomość programu SAP (dodatkowy atut);Doświadczenie w pracy w podejściu Agile/SCRUM;Silne podejście techniczne oraz umiejętność samodzielnego badania i rozwiązywania złożonych problemów;Doskonałe umiejętności analityczne;Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne; Benefity: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;Praca hybrydowa z centrum Łodzi (w tygodniu 3 dni pracy z biura);Godziny pracy od poniedziałku do piątku z elastycznym rozpoczęciem pomiędzy 7:00, a 9:00;Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, kursy językowe, karta na posiłki);Atrakcyjne wynagrodzenie;Zespół Eventowy, w którym możesz szerzyć pomysły integrujące zespół;Kultura firmy zorientowana na ludzi;Nowoczesne biuro w centrum Łodzi;Przyjazna atmosfera pracy i międzynarodowe środowisko.Jak aplikować?W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku „Aplikuj teraz“ i postępowanie zgodnie z instrukcjami. Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.

Nauczyciele informatyki
Nauczyciele informatyki
Łódź 12 dnia plecy

Opis oferty pracyPraca dla nauczycieli w liceum eksternistycznym. Jesteśmy siecią szkół posiadającą placówki w większości dużych miast w Polsce. Specjalizujemy się przede wszystkim w nauczaniu osób dorosłych. Aktualnie poszukujemy: Nauczycieli informatyki. Zajęcia odbywają się online, w weekendy. Łącznie do zrealizowania są 63 godziny zajęciowe. Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe. Doświadczenie w prowadzeniu zajęć online. Mile widziane wykształcenie i doświadczenie pedagogiczne. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w renomowanej sieci szkół. Możliwość pracy z grupą zaangażowanych uczniów dorosłych, współpracę z doświadczonym zespołem pedagogicznym, możliwość rozwoju zawodowego i osobistego. Jeśli jesteś zainteresowany/a i posiadasz odpowiednie kwalifikacje oraz pasję do nauczania, prześlij swoje CV.

projektant Stron Internetowych www
projektant Stron Internetowych www
Łódź 12 dnia plecy

Opis oferty pracyPoszukuje osoby do tworzenia stron internetowych www

Serwisant Systemów Alarmowych
Serwisant Systemów Alarmowych
Łódź 19 dni plecy

Opis oferty pracyUwaga! Zatrudnimy serwisanta systemów alarmowych w nowo tworzonej filii ASD w Łodzi. Poszukujemy energicznego i sumiennego pracownika z doświadczonego, do pracy w atrakcyjnych warunkach, którego interesują wyzwania w postaci nowoczesnych technologii i rozwiązywanie problemów technicznych. Gwarantujemy pracę w najbardziej prestiżowych sektorach rynku na jak obronność i bankowość. Nasze zadania to naprawa, montaż i konserwacja nowoczesnych złożonych systemów elektronicznych zabezpieczeń mienia i osób, telewizji dozorowej, systemów sygnalizacji pożaru i kontroli dostępu i sieci LAN i innych elementów infrastruktury teletechnicznej nowoczesnych obiektów. Wymagania: • obywatelstwo Polskie • Prawo jazdy kat B; • Umiejętność logicznego myślenia; • Praktyczna znajomość podstaw elektroniki (znajomość podstawowych wielkości elektrycznych, podstawowa umiejętność pomiarów wielkości elektrycznych); • Niekaralność; • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu; • Umiejętność kontaktu z klientami; • Kultura osobista Oferujemy: • Atrakcyjną ciekawą prace w młodym profesjonalnym zespole w miłej atmosferze; • Możliwość osobistego udziału w zadaniach związanych obronnością kraju. • Możliwość rozwoju dzięki dostępowi do nowoczesnych technologii oraz programowi szkoleń; • Możliwość uzyskania dodatkowych kwalifikacji jak: wpis na listę pracownika zabezpieczenia technicznego, Poświadczenie Bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnej. Szkolenie w zakresie konserwacji i serwisu elektronicznych systemów zabezpieczeń • Atrakcyjny system wynagrodzeń • Atrakcyjne prywatne ubezpieczenie zdrowotne ASD Sp. z o.o. Firma zajmuje się serwisem i montażem profesjonalnych elektronicznych systemów zabezpieczeń dla instytucji rządowych i klientów korporacyjnych.

Zatrudnimy elektryka
Zatrudnimy elektryka
Łódź 27 dni plecy

Opis oferty pracyFirma Chimide Polska Sp. z o.o., poszukuje pomocników elektryka, najchętniej z okolic Łodzi. Mile widziana dyspozycyjność (praca w delegacjach), prawo jazdy kat. B. Warunki płacowe do uzgodnienia. Możliwość stałego zatrudnienia na umowę o pracę. Prosimy o nie wysyłanie CV, tylko bezpośredni kontakt telefoniczny: 502 - pokaż numer telefonu - Piotr

Informatyk
Informatyk
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyHurtownia i drukarnia tekstyliów zatrudni informatyka. Obowiązki: - instalacja, konfiguracja, utrzymanie w ruchu sprzętu i oprogramowania firmowego - diagnozowanie i naprawianie awarii sprzętu lub oprogramowania firmowego - konserwacja sieci LAN - udzielanie porad i konsultacji w zakresie doboru sprzętu, oprogramowania i jego zakup Wymagania: - minimum 2 lata doświadczenia w pracy w zakresie informatyki - znajomość budowy i obsługi sprzętu komputerowego i sieci LAN - umiejętność konfigurowania i diagnostyki sprzętu komputerowego, systemów operacyjnych i oprogramowania użytkowego - umiejętność czytania dokumentacji technicznych - znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 Miejsce wykonywania pracy: Rzgów k. Łodzi

Serwisant - Wdrożeniowiec systemów ERP
Serwisant - Wdrożeniowiec systemów ERP
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Klienta, renomowanej firmy informatycznej z ponad 20-letnią historią, poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko: Serwisant – Wdrożeniowiec Systemów ERP Miejsce wykonywania pracy: Łódź Obowiązki na stanowisku: •Kierowanie 3-osobowym zespołem sprawującym opiekę informatyczną nad klientami ze stałą umową oraz wdrożeniami systemów ERP – bycie prawdziwym LIDEREM; •Planowanie i organizacja pracy zespołu – realizacja strategicznych celów; •Wdrożenia i utrzymanie u Klientów systemów: Comarch ERP Optima, HL (dla firm handlowych i usługowych); Comarch Optimed 24/NXT (dla przychodni); infrastruktury informatycznej (serwery, sieć, komputery). •Rozwiązywanie bieżących problemów u Klientów, dotyczących szczególnie kwestii bezpieczeństwa danych i dobrych praktyk serwisowych (realizacja poprzez interwencje osobiste u Klienta lub preferowane zdlane przez Team Viewer; •Pisanie zapytań SQL do baz MsSQL, PostreSQL i dorabianie raportów/zestawień w Crystal Reports (głównie Optima i XL) wg zamówienia użytkowników lub potrzeb wynikających z analizy przedwdrożeniowej; •Nadzór nad programami narzędziowymi zakupionymi dla zespołu: Team Viewer, Aida, Crystal Reports, Paragon i inne; aktualizacja do najnowszych wersji, przydzielanie uprawnień; •Nadzór nad systemem zgłoszeń serwisowych i programem do planowania zadań. Oczekujemy: •Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; •Znajomość MsSQL, MsQl, Crystal Reports, systemów sieciowych Win; •Wykształcenie wyższe; mile widziane inżynierskie; •Odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań; •Samodzielność w działaniu; •Komunikatywny język angielski; •Prawo jazdy kat. B. Oferujemy: •Preferowana umowa B2B bezpośrednio z Pracodawcą; •Wynagrodzenie zależne od dotychczasowego doświadczenia; •Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 + dodatkowo rozliczane dyżury serwisowe; •Możliwość podnoszenia swoich kompetencji.

Stażysta Python Developer (bez doświadczenia)
Stażysta Python Developer (bez doświadczenia)
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy utalentowanego stażysty, który chce rozpocząć swoją drogę w świecie programowania i jest gotowy uczyć się razem z nami. Jest to wyjątkowa okazja do dołączenia do naszego zespołu i zdobycia cennej praktyki w pracy z językiem programowania Python. Obowiązki: Zrozumienie i opanowanie podstawowych zasad języka programowania Python. Udział w tworzeniu i wspieraniu rozwiązań programowych pod nadzorem doświadczonych programistów. Wspieranie i testowanie istniejącego oprogramowania. Udział w opracowywaniu nowych funkcji i ulepszeń. Wymagania: Podstawowe zrozumienie zasad programowania. Znajomość podstawowych koncepcji języka Python (mile widziana, ale nie wymagana). Chęć nauki i rozwoju w obszarze programowania. Umiejętność efektywnej pracy w zespole i nauki na praktyce. Oferujemy: Szkolenie i wsparcie ze strony doświadczonych programistów. Udział w interesujących projektach i pracy nad realnymi problemami. Elastyczny grafik pracy. Możliwość rozwoju kariery w naszej firmie po zakończeniu stażu. Jeśli jesteś gotowy na wyzwanie i chcesz rozpocząć swoją karierę jako Python Developer, dołącz do nas! Wyślij swoje CV i krótki list motywacyjny, wyjaśniający, dlaczego chciałbyś dołączyć do naszego zespołu.

Administrator systemu Comarch ERP XL
Administrator systemu Comarch ERP XL
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy doświadczonych kandydatów, którzy znają system Comarch ERP XL oraz specyfikę pracy wdrażania systemów ERP lub ich administrowania. Jeżeli interesuje Cię praca w branży ERP, poszukujesz nowych projektów i ciekawych wyzwań, ta rekrutacja jest dla Ciebie. SZUKAMY kandydatów, którzy: · Doświadczenie w obsłudze systemu klasy ERP Comarch ERP XL w zakresie obsługi, wdrażania, administrowania lub serwisowania systemu. Zależy nam na kandydatach, którzy potrafią samodzielnie administrować i w pewnym stopniu modyfikować system · Wykazują się znajomością konfiguracji relacyjnych baz danych w min. stopniu podstawowym MS SQL oraz języka T-SQL/SQL (pisanie zapytań, tworzenie funkcji, procedur, triggery) oraz struktury bazy danych Comarch ERP XL · Znają procesy biznesowe i posiadają wiedzę techniczną związaną z funkcjonowaniem przedsiębiorstw, przynajmniej w jednym z obszarów: produkcja, zarządzanie magazynem, logistyka · Cechują się dobrą komunikatywnością oraz kreatywnością ZADANIA na stanowisku: · Kontakt z firmą wdrożeniową w zakresie zlecania prac w systemie · Pełnienie roli Key-Usera (kluczowego użytkownika) · Prowadzenie bieżącej administracji systemu Comarch ERP XL, w tym monitorowanie jego wydajności i zapewnienie ciągłości działania. · Implementacja nowych modułów i funkcjonalności zgodnie z potrzebami biznesowymi. · Optymalizacja i automatyzacja procesów biznesowych w systemie. · Zarządzanie uprawnieniami użytkowników i dbanie o bezpieczeństwo danych. · Współpraca z zespołami IT i biznesowymi w celu identyfikacji i rozwiązywania problemów systemowych. OFERTA zatrudnienia: · Stabilne wynagrodzenie podstawowe na start, uzależnione od posiadanego doświadczenia i umiejętności od 7000 zł do 10 000 zł brutto UoP lub ekwiwalent na B2B · Stałe godziny pracy w trybie pracy stacjonarnej z możliwością po usamodzielnieniu w pewnym stopniu (np. 1 dzień w tygodniu) pracy w trybie zdalnym · Premia zadaniowa · Karta sportowa lub pakiet medyczny · Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego · Możliwość podniesienia kwalifikacji zawodowych

Serwisant - wdrożeniowiec IT dużych sieci handlowych - od zaraz
Serwisant - wdrożeniowiec IT dużych sieci handlowych - od zaraz
Łódź 30+ kilka dni temu

W związku z rozbudową naszej sieci serwisowej, poszukujemy chętnych do pracy na terenie Łodzi i okolicJeśli mieszkach w tym rejonie, spełniasz nasze wymagania oraz chciałbyś podjąć wyzwanie - aplikuj :)Twój zakres obowiązkówutrzymanie systemów informatycznych w sklepach dużych sieci handlowychinstalacje sprzętu oraz wdrożenia rozwiązań - konfiguracje systemów kasowych, urządzeń wagowych, sieciowych i innychnaprawy, przeglądy i konserwacje okresowe serwisowanego sprzętuprowadzenie szkoleń i udzielanie pomocy technicznej klientomrzetelne dokumentowanie wykonanych prac w systemie ERPNasze wymaganiagotowość do pracy w trybie zadaniowymznajomość budowy komputerów PCdobra organizacja czasu pracydobra znajomość zagadnień TCP/IPznajomość środowisk rodziny Linux oraz Windowsrzetelność i zaangażowanie w realizacji powierzonych zadańwysoki poziom samodyscyplinyumiejętność diagnozowania i naprawy usterekodpowiedzialność, samodzielność w podejmowaniu decyzjiprawo jazdy kat. BMile widzianedoświadczenie w pracy na podobnym stanowiskulegitymowanie się uprawnieniami SEP 1kVznajomość baz Oracle oraz języka SQLTo oferujemypracę w firmie o stabilnej pozycjiszkolenia z zakresu serwisowanych urządzeńprzyjazny zespół współpracownikówudział w realizacji interesujących projektów informatycznych realizowanych przy użyciu nowoczesnych technologiisłużbowy samochód (bieżący standard to Skoda Octavia/Toyota Corolla)wszelkie narzędzia niezbędne do świadczenia serwisumożliwość udziału w imprezach integracyjnych i piknikach rodzinnychFORCOM Sp. z o.o. - Jesteśmy producentem oprogramowania i dostawcą kompletnych rozwiązań informatycznych dla największych sieci handlowych. Zatrudniamy obecnie ponad 500 pracowników. Od 25 lat tworzymy oprogramowanie wspierające wszelkie aspekty działania sieci sklepów, w tym oprogramowanie systemów kasowych, obsługi zaplecza logistycznego, systemy lojalnościowe, aplikacje na urządzenia mobilne, oprogramowanie obsługujące płatności elektroniczne, centralne systemy zarządzające siecią tysięcy sklepów i rozwiązania Big Data.Nasze systemy obsługują ponad półtora miliarda transakcji płatności kartami płatniczymi i generują blisko 3 miliardy paragonów rocznie.Inwestujemy w badania i rozwój – pracujemy nad stworzeniem autonomicznego robota mobilnego dla sklepów, wykorzystaniem sztucznej inteligencji do rozpoznawania towarów, analizą obrazu, rozwiązaniami dla sklepów bez kas.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".Informujemy, że odpowiemy jedynie na wybrane aplikacje.

Project Manager - projekty internetowe
Project Manager - projekty internetowe
Łódź 30+ kilka dni temu

VENTI sp.j. istnieje na rynku od 20 lat. Zajmujemy się tworzeniem oprogramowania dla Klientów biznesowych. Wsród naszych dotychczasowych Klientów znajdują się takie firmy i marki jak: VILEDA, Impel, UOKIK, Atlas, Polska Grupa Zbrojeniowa, Atman i wiele innych.Szukamy osoby na stanowisko Project ManageraPracując na tym stanowisku weźmiesz udział w tworzeniu serwisów internetowych oraz sklepów internetowych.Oczekujemy że masz już doświadczenie w tego rodziaju projektach nabyte w dotychczasowej pracy lub podczas realizacji swoich zainteresowań. Pracowałeś/aś z wybranym systemem CMS, znasz możliwości technologii, Twoja wiedza dotycząca internetu nie ogranicza się do mediów społecznościowych.W zależności od Twojego doświadczenia możemy zaproponować Ci samodzielne stanowisko lub posadę Juniora.Do obowiązków PM należy:prowadzenie projektów realizowanych dla Klientów firmy oraz projektów wewnętrznych,przygotowanie oferty i dokumentacji projektowej,kontakt z Klientem i reprezentowanie firmy,tworzenie harmonogramów i monitorowanie ich realizacji,praca z zespołem projektowym (graficy, programiści, webdeveloperzy),raportowanie efektów prowadzonych prac.Czego od Ciebie wymagamy:biernej znajomości technologii (słowa kluczowe: tworzenie stron www, Wordpress, ecommerce, MySQL, pozycjonowanie, Prestashop, html, PHP, Javascript, Typo3),doświadczenia przy tworzeniu witryn internetowych, prywatnego lub zawodowego,wyższego wykształcenia lub bliskiej perspektywy jego uzyskania.Z naszej strony zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie, dofinansowanie karty sportowej, pracę przy dużych i ambitnych projektach.Szanujemy Twój czas. NIE pracujemy po godzinach a godziny pracy są u nas RESPONSYWNE.Mieścimy się w centrum miasta. Dla każdej osoby zapewnimy miejsce parkingowe jeżeli dojeżdżasz do pracy samochodem.Nasz zespół to 20 osób.

Developer - Wordpress
Developer - Wordpress
Łódź 30+ kilka dni temu

VENTI sp.j. istnieje na rynku od 20 lat. Zajmujemy się tworzeniem oprogramowania dla Klientów biznesowych. Wsród naszych dotychczasowych Klientów znajdują się takie firmy i marki jak: VILEDA, Impel, UOKIK, Atlas, Polska Grupa Zbrojeniowa, Atman i wiele innych.Szukamy osoby na stanowisko Wordpress Developera.Preferowana forma zatrudnienia to umowa B2B (wynagrodzenie od 6 000 netto do 8 000 netto w zależności od doświadczenia oraz płatne urlopy.)Do jego obowiązków należeć będzie:tworzenie i modyfikacja serwisów WordPress/WooCommerce,współpraca z zespołem w ramach realizacji zadań bieżącego wsparcia obecnych projektów,estymacja czasu realizacji nowych zadań i projektów,rozwój umiejętności poprzez konsultacje realizowanych zadań z Senior Developerami.W chwili obecnej pracujemy częściowo zdalnie, docelowo poszukujemy osoby do pracy w biurze w Łodzi. Nasz zespół to 20 osób.Czego od Ciebie wymagamy:minimum 2-3 lata doświadczenia komercyjnego jako WordPress Developer,bardzo dobrej znajomości HTML, CSS, JavaScript, JQuery,dobrej znajomości PHP oraz podstawowej MySql,umiejętności tworzenia i testowania RWD,umiejętności wdrożenia i konfiguracji WooCommerce.Mile widziana będzie znajomość narzędzi Atlassian (Bitbucket, Jira).Z naszej strony zapewniamy stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, atrakcyjne wynagrodzenie, dofinansowanie karty sportowej, pracę przy dużych i ambitnych projektach.Praca u nas nie ograniczy Cię do pisania kawałków kodu. Będziesz miał/a możliwość wpływu na ostateczny kształt projektu na każdym jego etapie. Masz wpływ na wybór narzędzie i technologii.Jeżeli męczy Cię ciągła praca przy biurku a lubisz spotkania możesz brać udział w spotkaniach projektowych z Klientami. Jeżeli wolisz pracę z dokumentacją możesz całe dnie nie odchodzić od biurka.Szanujemy Twój czas. NIE pracujemy po godzinach a godziny pracy są u nas RESPONSYWNE.Mieścimy się w centrum miasta. Dla każdej osoby zapewnimy miejsce parkingowe jeżeli dojeżdżasz do pracy samochodem.Jeżeli szukasz pracy zdalnej zaznacz to proszę w swojej aplikacji.

praca portal/strona internetowa branża telekomunikacyjna
praca portal/strona internetowa branża telekomunikacyjna
Łódź 30+ kilka dni temu

poszukuję osoby do prowadzenia portalu/strony internetowej z branży telekomunikacyjnej. dobrze wymagane doświadczenie dziennikarskie

Początkujący programista z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Początkujący programista z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
3500 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Hej! Do naszego zespołu szukamy początkującego programisty lub kogoś, kto chce zostać programistą Python.Nie musisz mieć doświadczenia - wystarczy nam Twoja chęć do pracy i nauki.Wymagane jest orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.Zależy nam na długotrwałej współpracy, nie szukamy pracowników tymczasowych.Na początek oferujemy trzymiesięczny staż (wynagrodzenie około 1600 zł netto).Po trzech miesiącach oferujemy umowę o pracę na czas nieokreślony (inne formy zatrudnienia też są możliwe). Wynagrodzenie wynosi 4242 zł brutto przy pełnym etacie.Możliwa praca na część etatu. Praca jest hybrydowa w Łodzi (czasem zdalnie, czasem na miejscu w okolicach Manufaktury, do uzgodnienia).Praca jest na pełen etat (ale nie liczymy godzin). Do dogadania jest na przykład pogodzenie ze studiami lub szkołą.U nas pracujesz bez pośpiechu, twoje zdrowie psychiczne jest ważne. Godziny pracy są na tyle elastyczne, że z łatwością dopasujesz je do indywidualnych potrzeb.Zapewniamy dodatkowe ubezpieczenie medyczne PZU (szczegóły do uzgodnienia).Rekrutacja będzie przeprowadzana w turach. Pierwszy etap aktualnej tury planujemy zakończyć 15 lutego 2024 (termin może ulec wydłużeniu). Możesz wysłać formularz nawet później, będzie aktywny cały czas, wtedy uwzględnimy Cię w kolejnej turze rekrutacji.Zapraszamy do aplikowania! Czekamy na Ciebie.Jeśli chcesz wziąć udział w rekrutacji, prosimy o aplikację poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie (link na dole strony). Koniecznie wyślij też CV w sposób opisany w tym formularzu.Aktualne informacje oraz oferty pracy też zawsze tam znajdziesz.

Інженер технічної підтримки за викликом
Інженер технічної підтримки за викликом
4900 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Мережа медичних центрів DoctorPro Poland запрошує до співпраці Системного адміністратора/Інженера технічної підтримки в м. Лодзь. Напишіть в телеграм за номером в оголошенні, щоб дізнатись більше.Що потрібно робити:надавати технічну підтримку клініки за попереднім викликом (встановлювати техніку на робочі місця, кабель-менеджмент, базова підготовка комп’ютерної техніки)Які знання вам знадобляться:знання української/російської мови;розуміння архітектури ПК;досвід роботи з мережею (навички монтажу та діагностики неполадок);базові навички розв’язання програмних проблем.Від нас:приваблива погодинна оплата;віддалена підтримка досвідченого керівника;можливість розвинути навички в напрямку техпідтримки.Залишайте свої контакти в телеграм або зателефонуйте за номером в оголошенні, ми вже готові спілкуватись!

Serwisant do napraw  sprzętu Apple - możliwość przyuczenia
Serwisant do napraw sprzętu Apple - możliwość przyuczenia
5000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Serwis nawiąże współpracę / zatrudni osobę do napraw sprzętu Apple. Szukamy przede wszystkim osób z doświadczeniem, ale rozważamy też osoby do przyuczenia. Jeśli nie posiadasz doświadczenia, ale jest to temat, który dość mocno Cię interesuje aplikuj podsyłając swoje CV.Od doświadczonego serwisanta wymagamy:Modułowe naprawy telefonów ( wymiana baterii, wyświetlacza, złącz ładowania, kamer , głośników itp. }Przekładanie całych płyt głównych z korpusu do korpusuDiagnostyka uszkodzeń płyt głównych np. po zalaniuNaprawy płyt głównychUmiejętność lutowania układówWymiana szyb w technologii OCA / regeneracja wyświetlaczyJeśli spełniasz tylko część tych kryteriów - aplikuj - doszkolimy Cię.Możliwa praca w niepełnym wymiarze godzin - np. na pół etatu.

Konsultant ds. wdrożeń systemów ERP enova365 kadry i płace
Konsultant ds. wdrożeń systemów ERP enova365 kadry i płace
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy doświadczonych kandydatów, znających system enova365 i specyfikę pracy przy wdrożeniach systemów ERP w obszarze Kadry i Płace. Jeśli interesuje Cię praca w branży ERP, szukasz nowych projektów, także międzynarodowych, ciekawych wyzwań - ta rekrutacja jest dla Ciebie. Stanowisko: Konsultant ds. wdrożeń systemu enova365 Oczekiwania: · Doświadczenie w zarządzaniu projektami, konfiguracji, wdrażaniu i utrzymaniu systemu ERP enova365 · Znajomość procesów biznesowych związanych z funkcjonowaniem firm w obszarze kadrowo-płacowym/payroll ·Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (udział w projektach międzynarodowych) · Dobra znajomość MS Excel · Doświadczenie we współpracy w międzynarodowym środowisku będzie dodatkowym atutem · Podstawowa znajomość SQL będzie mile widziana · Certyfikat kadrowo-płacowy będzie dodatkowym atutem Zadania na stanowisku: · Analiza potrzeb Klienta pod kątem wdrożonych rozwiązań w obszarze Kadrowo-Płacowym · Dostarczanie kompleksowych i innowacyjnych rozwiązań w ramach systemu enova365 · Modelowanie i doskonalenie procesów biznesowych · Przeprowadzanie migracji danych do systemu enova365 · Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów z systemem · Przeglądanie i uzgadnianie list płac · Tworzenie dokumentacji technicznej i raportów · Ścisła współpraca z zespołem konsultantów i programistów przy zmianach i wdrożeniach systemu ERP Oferta: · Stabilne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę (uzależnione od doświadczenia i umiejętności) od 8000 zł netto do 13 000 zł netto UoP · Możliwość pracy w trybie hybrydowym (2-3 dni na miejscu) · Karta sportowa · Prywatna opieka medyczna · Zajęcia z języka angielskiego · Pracę w międzynarodowym środowisku · Pełny dostęp do nowoczesnych technologii, a także możliwość podnoszenia kwalifikacji · Inne świadczenia pozapłacowe oferowane indywidualnie przez Pracodawcę

Poprawki w kodzie CSS HTML sklepu Dzień, dwa pracy 1000zł
Poprawki w kodzie CSS HTML sklepu Dzień, dwa pracy 1000zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Prześlę wszystkie potrzebne kody stron i podstron które będą potrzebne do modyfikacji a zwrotnie dostanę informację , co zmienić w tym kodzie i sam wprowadzę zmiany. Na dole poprawki o których mowa 1. narzędzie optymalizacji SEO podaje mi :"Wygląda na to, że strona jest zablokowana przed indeksowaniem w wyszukiwarce Google" czemu tak jest ? w kodzie mam meta 13.Elementy z atrybutami role="dialog" lub role="alertdialog" nie mają nazw na potrzeby ułatwień dostępu. a.Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką pry… 14.Kolory tła i pierwszego planu mają niewystarczający współczynnik kontrastu. Wielu użytkowników ma problemy z czytaniem tekstu o niskim kontraście. 15. Linki nie mają wyróżniających je nazw 16.Elementy nagłówków nie pojawiają się w kolejności malejącej 17.Wyświetla obrazy w niskiej rozdzielczości 18.Linków nie można zindeksować: 1 2 3 4 Prev Next Prev Next 19.Z elementami formularzy nie są powiązane etykiety Etykiety zapewniają prawidłowe odczytywanie kontrolek formularzy przez technologie wspomagające takie jak czytniki ekranu. a. div > div.product-quantity-box > span > input.text 20. wyśrodkowanie w stopce w kontenerze class="container-bottom clearfix" tam gdzie są trzy tabele z SZYBKI KONTAKT, FIRMA, O FIRMIE, to na PC wyświetla się niesymetrycznie, na telefonie jest dobrze jest rozwijane ale na PC te trzy tabele idą na lewo strony a powinny być wyśrodkowane względem całej szerokości strony. 21. wywalenie z kodu cen przekreślonych 22. wywalenie ze stopki loga z płatnościami 23. Dostosowanie ze strony głównej linka o nazwie "ANTYKWARIAT POLECA" do wyglądu czcionki jak ma czcionka NOWOŚCI i BESTSELLERY. 24.W listach wyszukiwania usunięcie opisów produktów bo się wyświetlają a nie powinny, proszę wpisać np : "chata za wsią" , pojawia się KRÓTKIE STRESZCZENIE na liście w jednej z książek , dotyczy to wielu produktów ale nie wszystkich, nie wiem od czego to zależy. Nie powinno być żadnych opisów produktów na listach wyszukiwania, a jest sporo takich przypadków. 25.W listach wyszukiwania oraz w ogólnych listach produktów np kategorii, zrobienie tak by produkty NIEDOSTĘPNE - czyli ze stanem magazynu 0 ale wyświetlane w sklepie - znalazły się zawsze na końcu wszystkich list produktów w różnych wariantach SORTOWANIA dostępnego dla klienta na klepie. lub ( wybrać opcję tańszą) Dodanie w listach wyszukiwania podstawowego, zaawansowanego oraz na listach wyszukiwania opcji Zaznaczonej - DOSTĘPNE, klient może odznaczyć wówczas na listach wyświetlą się mu również te ze stanem 0 które są wyświetlane na sklepie. Chodzi mi o to że obecnie uruchomiłem wiele produktów by się wyświetlały na sklepie których stan magazynowy jest 0, zrobiłem to celem by więcej produktów zaindeksować do google, ale nie chcę by utrudniały wybór klientowi a obecnie wiele produktów na listach jest niedostępnych a wyświetlają się na samym początku i są bardzo widocznie. Czyli chodzi mi o ich widoczność dla indeksu google ale ukrycie dla klienta. 26. Na listach produktów zrobiona jest DOSTĘPNOŚĆ oznaczona kółeczkami i kolorami, jeżeli nie ma produktu to nie ma oznaczenia kolorem , jeżeli jest jeden produkt to pojawia się jedno czerwone kółeczko, jeżeli są dwa produkty to są dwa pomarańczowe kółeczka a jeżeli jest więcej to pięć kółeczek jest zielonych. Chodzi mi o to że jedno czerwone kółeczko może wprowadzać klienta w błąd i sugerować bardziej brak dostępności niż dostępność , dlatego tylko zmienić tak by w przypadku jednej dostępnej sztuki było wyświetlane jedno czerwone i jedno żółte kółeczko oraz tylko w tym przypadku opis obok kółeczek " OSTATNIA SZTUKA !" małą czcionkę I opcja bym wiedział jak ukryć w ogóle ten element w kodzie HTML. 27. dodanie ocen/gwiazdek na karcie produktu 28. po wyszukaniu TEMATYKA sortowanie nie jest zwinięte 29. nie działa drukowanie na stronie KONTAKT 30. Propozycje co warto jeszcze poprawić względem lepszej optymalizacji strony pod SEO TO WSZYSTKO. JEZELI COŚ BĘDZIE NIEJASNE TO PROSZĘ PISAĆ, PRZEDSTAWIE TO ZA POMOCĄ PrintScr i graficzną edycją w paint

Poprawki w kodzie CSS HTML sklepu Dzień, dwa pracy 1000zł
Poprawki w kodzie CSS HTML sklepu Dzień, dwa pracy 1000zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPrześlę wszystkie potrzebne kody stron i podstron które będą potrzebne do modyfikacji a zwrotnie dostanę informację , co zmienić w tym kodzie i sam wprowadzę zmiany. Na dole poprawki o których mowa 1. narzędzie optymalizacji SEO podaje mi :"Wygląda na to, że strona jest zablokowana przed indeksowaniem w wyszukiwarce Google" czemu tak jest ? w kodzie mam meta 13.Elementy z atrybutami role="dialog" lub role="alertdialog" nie mają nazw na potrzeby ułatwień dostępu. a.Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką pry… 14.Kolory tła i pierwszego planu mają niewystarczający współczynnik kontrastu. Wielu użytkowników ma problemy z czytaniem tekstu o niskim kontraście. 15. Linki nie mają wyróżniających je nazw 16.Elementy nagłówków nie pojawiają się w kolejności malejącej 17.Wyświetla obrazy w niskiej rozdzielczości 18.Linków nie można zindeksować: 1 2 3 4 Prev Next Prev Next 19.Z elementami formularzy nie są powiązane etykiety Etykiety zapewniają prawidłowe odczytywanie kontrolek formularzy przez technologie wspomagające takie jak czytniki ekranu. a. div > div.product-quantity-box > span > input.text 20. wyśrodkowanie w stopce w kontenerze class="container-bottom clearfix" tam gdzie są trzy tabele z SZYBKI KONTAKT, FIRMA, O FIRMIE, to na PC wyświetla się niesymetrycznie, na telefonie jest dobrze jest rozwijane ale na PC te trzy tabele idą na lewo strony a powinny być wyśrodkowane względem całej szerokości strony. 21. wywalenie z kodu cen przekreślonych 22. wywalenie ze stopki loga z płatnościami 23. Dostosowanie ze strony głównej linka o nazwie "ANTYKWARIAT POLECA" do wyglądu czcionki jak ma czcionka NOWOŚCI i BESTSELLERY. 24.W listach wyszukiwania usunięcie opisów produktów bo się wyświetlają a nie powinny, proszę wpisać np : "chata za wsią" , pojawia się KRÓTKIE STRESZCZENIE na liście w jednej z książek , dotyczy to wielu produktów ale nie wszystkich, nie wiem od czego to zależy. Nie powinno być żadnych opisów produktów na listach wyszukiwania, a jest sporo takich przypadków. 25.W listach wyszukiwania oraz w ogólnych listach produktów np kategorii, zrobienie tak by produkty NIEDOSTĘPNE - czyli ze stanem magazynu 0 ale wyświetlane w sklepie - znalazły się zawsze na końcu wszystkich list produktów w różnych wariantach SORTOWANIA dostępnego dla klienta na klepie. lub ( wybrać opcję tańszą) Dodanie w listach wyszukiwania podstawowego, zaawansowanego oraz na listach wyszukiwania opcji Zaznaczonej - DOSTĘPNE, klient może odznaczyć wówczas na listach wyświetlą się mu również te ze stanem 0 które są wyświetlane na sklepie. Chodzi mi o to że obecnie uruchomiłem wiele produktów by się wyświetlały na sklepie których stan magazynowy jest 0, zrobiłem to celem by więcej produktów zaindeksować do google, ale nie chcę by utrudniały wybór klientowi a obecnie wiele produktów na listach jest niedostępnych a wyświetlają się na samym początku i są bardzo widocznie. Czyli chodzi mi o ich widoczność dla indeksu google ale ukrycie dla klienta. 26. Na listach produktów zrobiona jest DOSTĘPNOŚĆ oznaczona kółeczkami i kolorami, jeżeli nie ma produktu to nie ma oznaczenia kolorem , jeżeli jest jeden produkt to pojawia się jedno czerwone kółeczko, jeżeli są dwa produkty to są dwa pomarańczowe kółeczka a jeżeli jest więcej to pięć kółeczek jest zielonych. Chodzi mi o to że jedno czerwone kółeczko może wprowadzać klienta w błąd i sugerować bardziej brak dostępności niż dostępność , dlatego tylko zmienić tak by w przypadku jednej dostępnej sztuki było wyświetlane jedno czerwone i jedno żółte kółeczko oraz tylko w tym przypadku opis obok kółeczek " OSTATNIA SZTUKA !" małą czcionkę I opcja bym wiedział jak ukryć w ogóle ten element w kodzie HTML. 27. dodanie ocen/gwiazdek na karcie produktu 28. po wyszukaniu TEMATYKA sortowanie nie jest zwinięte 29. nie działa drukowanie na stronie KONTAKT 30. Propozycje co warto jeszcze poprawić względem lepszej optymalizacji strony pod SEO TO WSZYSTKO. JEZELI COŚ BĘDZIE NIEJASNE TO PROSZĘ PISAĆ, PRZEDSTAWIE TO ZA POMOCĄ PrintScr i graficzną edycją w paint

Technik IT / Serwisant ( Komputery / urządzenia mobilne )
Technik IT / Serwisant ( Komputery / urządzenia mobilne )
1970 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Poszukujesz pracy w przyjaznej atmosferze współpracy?Cenisz sobie pozytywne relacje w zespole i potrafisz je budować?Chcesz wziąć udział w budowaniu zespołu, który będzie się wspierał w realizacji celu?Jesteś osobą, która ma poczucie odpowiedzialności za firmę i osiągane cele?Poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu serwisowego urządzeń IT!Oferujemy Ci:• Ciekawą pracę w branży nowych technologii. Od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00• Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę• Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia• Możliwość dokonywania zakupów produktów firmowych na preferencyjnych warunkach• Pracę z wyjątkowymi ludźmi i świetną atmosferę• Pracę w komfortowych warunkach biurowych• Miejsce pracy w dogodnej lokalizacji miasta z darmowym parkingiem• Dużą samodzielność w działaniu (po przeszkoleniu)• Motywacyjne premie uznaniowe oraz imprezy firmowe :)Jeśli jesteś miłośnikiem szeroko rozumianych "nowych technologii" ale przede wszystkim jeśli serwis urządzeń mobilnych (laptopy) oraz stacjonarnych (desktopy/serwery) nie jest Ci obcy - zgłoś się do Nas :)Powierzymy Ci tę misję, jeśli:• Sumienność i dokładność to Twoje drugie i trzecie imię• Tak jak my lubisz ludzi :)• Wiesz ze most w laptopie nie ma nic wspólnego z wiaduktem• Jesteś wysoce zmotywowany/a do pracy• Wykazujesz się zaangażowaniem oraz odpowiedzialnością za powierzone zadania• Posiadasz entuzjazm oraz kreatywność w działaniu• Masz pozytywne nastawienie do życia• Cechuje Cię uczciwość, dokładność, skrupulatność i wytrwałości w działaniu• Posiadasz umiejętność samokontroli, bardzo dobrej organizacji pracy własnej, oraz pracy w zespole Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w naprawach płyt głównych na poziomie BGA! Zakres codziennych obowiązków:• Diagnostyka zgłoszeń RMA• Weryfikacja podawanych przez klientów błędów / usterek• Bezproblemowa i szybka naprawa zgłoszonych usterek :)Etapy rekrutacji:• Prześlij do nas swoje CV. Uargumentuj, dlaczego uważasz, że ta prace jest dla Ciebie• Jeśli twoja kandydatura nas zainteresuje, otrzymasz wiadomość e-mail i umówimy się na kontakt telefoniczny, zapytamy o kilka podstawowych, lecz istotnych dla nas informacji• Kolejnym krokiem będzie bezpośrednie spotkanie, sprawdzimy Twoje kompetencje, umiejętności oraz dopasowanie do zespołu i kultury organizacyjnej naszej firmy• Po tym etapie pozostaje już tylko decyzja o wyborze najlepszego kandydataProsimy o aplikowanie osób z doświadczeniem na podobnym stanowisku.PS.Jeśli jesteś studentem zaocznym kierunku informatycznego i serwis urządzeń nie jest Ci obcy - aplikuj bez zastanowienia :)

Specjalista ds. wsparcia IT
Specjalista ds. wsparcia IT
20898 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

OPISAQ Wiring Systems Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu AQ Group. Zajmujemy się produkcją wiązek kablowych i modułów elektromechanicznych dla światowych firm z branży transportowej.Wartości podstawowe AQ: koncentracja na kliencie, prostota, przedsiębiorczość w biznesie, odwaga i szacunek oraz efektywność kosztowa.Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:Specjalista ds. wsparcia ITPraca w godzinach 8.00-16.00 - stacjonarna w biurze od poniedziałku do piątku.Miejsce pracy: Łódź, ul. Zakładowa 97 (Widzew - Olechów)Do Twoich zadań należeć będzie:zarządzanie kontami użytkowników wewnętrznych - tworzenie, blokowanie, nadawanie uprawnień (około 350 aktywnych użytkowników),przygotowywanie, instalacja, konfiguracja sprzętu klienckiego (komputery, smartfony, tablety),podstawowy serwis urządzeń peryferyjnych, drukarek i komputerów,dbanie o bezpieczeństwo sieci firmowej, w tym konserwacja oprogramowania, sprzętu i implementacja standardów,kontakt z użytkownikiem i pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów i zgłoszeń,przygotowywanie instrukcji i poradników.Nasze wymagania:znajomość takich technologii jak LAN, TCP/IP, DHCP, AD, SMB,praktyczna umiejętność zarządzania systemem Windows, podstawowa znajomość Windows Server,znajomość pakietu Microsoft 365 i jego aplikacji składowych,komunikatywność, otwartość na pracę zespołową i cierpliwość w kontakcie z drugim człowiekiem,wiedza z zakresu dobrych praktyk cyberbezpieczeństwa,sumienność, rzetelność i umiejętność planowania czasu oraz wyznaczania priorytetów,bardzo dobra znajomość j. angielskiego.W zamian za Twoją pracę oferujemy:Praca w stabilnej firmie, działającej na rynku łódzkim ponad 25 latLokalizacja firmy blisko autostrady A2, dobre połączenia komunikacyjne wewnątrz ŁodziMożliwość zdobycia doświadczenia w dużej międzynarodowej organizacji, działającej w sektorze przemysłowymUmowa o pracę zawarta bezpośrednio z AQ Wiring Systems ŁódźSkandynawska kultura pracyNajwyższe normy bezpieczeństwa pracyNowoczesny wystrój pomieszczeń, przestronne obszary socjalneKlimatyzowana firma i hala produkcyjnaLuxmed - prywatna opieka medyczna dofinansowana przez pracodawcęEnel-med – prywatna opieka medyczna dofinansowana przez pracodawcęUbezpieczenie na życiePracowniczy Program EmerytalnyPrzyjazna atmosfera pracyRóżnorodny zespół, firma przyjazna osobom niepełnosprawnymElastyczny czas pracy w zależności od stanowiskaProgram wprowadzający do pracyZestawy powitalne dla nowych pracownikówKomputer i telefon służbowy w zależności od stanowiskIndywidualna ścieżka karierySystem szkoleń wewnętrznych i zewnętrznychMożliwość zdobycia uprawnień finansowanych przez pracodawcęMożliwość pracy hybrydowej w wybranych obszarachPremia wakacyjnaPremia świątecznaProgram awansów wewnątrz firmyPremia w systemie sugestii pracowniczychKarta sportowa Multisport dofinansowana w ponad 50% przez firmęDofinansowanie nauki języka angielskiegoPremia w przypadku zatrudnienia poleconego kandydatCoroczna rywalizacja sportowa pracownikówBrak dress code’uPaczki świąteczne dla pracownikówParking samochodowyParking dla jednośladówImprezy integracyjneKonkursy dla pracownikówProfesjonalna odzież sportowa dla członków Active TeamDofinansowanie do startów sportowychZrównoważony rozwój, oszczędność energii, ograniczenie zużycia plastikInicjatywy dobroczynne (WOŚP, Zostań Zakrętakiem, zbiórki darów, szlachetna paczka)Wsparcie dla społeczności lokalnychCelebrujemy małe i duże święta pracownikówPrzyjdź do nas i zobacz jak wygląda praca w AQ Wiring Systems!Klauzula:Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie przez Administratora swoich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu uczestniczenia w niniejszym procesie rekrutacyjnym.„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AQ Wiring Systems Sp. z o.o. w celu uczestnictwa w niniejszym procesie rekrutacyjnym.”Zgoda:W przypadku, gdy Pani/Pan chce, aby dokumenty aplikacyjne były wykorzystywane w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prosimy o umieszczenie w CV zgody o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AQ Wiring Systems Sp. z o.o. w celu uczestnictwa w przyszłych procesach rekrutacyjnych.”KLAUZULA OBOWIĄZKU INFORMACYJNEGOAQ Wiring Systems Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (92-402) przy ul. Zakładowej 97, NIP: 728 - pokaż numer telefonu - 9, działając zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1, zwanym dalej: „RODO”) informuje, iż jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych.Administrator w celu należytej ochrony danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: iod.lodz[at]aqg.sePani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. a) oraz lit. c) RODO). Podstawą prawną przetwarzania danych jest uprawnienie do żądania danych niezbędnych do podjęcia działań przed zawarciem umowy w zakresie wskazanym w art. 22 1 Kodeksu Pracy, a w pozostałym zakresie zgoda na przetwarzanie danych osobowych która w każdym czasie może być odwołana.Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie przez Administratora swoich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu uczestniczenia w niniejszym procesie rekrutacyjnym.Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane Pracownikom, biorącym udział w niniejszym procesie rekrutacyjnym oraz Pracownikom Działu Kadr Administratora.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom z wyjątkiem tych, które są uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów obowiązującego prawa.Dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy, niż 6 miesięcy. Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych;wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, jednak nie wyrażenie zgody skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w niniejszym procesie rekrutacyjnym.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie informacji wskazanych w art. 22¹ Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) spowoduje, iż otrzymane od Pani/Pana dokumenty aplikacyjne nie będą przez Administratora rozpatrywane.

Technik serwisu / serwisant - drukarki kserokopiarki plotery
Technik serwisu / serwisant - drukarki kserokopiarki plotery
1950 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Firma BIUREX od 18 lat działa na rynku jako autoryzowany dealer i serwis drukarek i kserokopiarek takich marek jak Ricoh, Canon, Minolta. Poszukujemy technika serwisu - informatyka, najlepiej z doświadczeniem w branży. Opis stanowiska: Diagnozowanie usterek, naprawa i konserwacja drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, Wyjazdy do klientów w celu naprawy i konserwacji urządzeń Instalacja i konfiguracja urządzeń WYMAGANIA - PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ NAPRAW DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, - DOŚWIADCZENIE W INSTALACJI I KONFIGURACJI DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, - ZAINTERESOWANIA TECHNICZNE W DZIEDZINIE IT I ZDOLNOŚCI MANUALNE - MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY W SERWISIE DRUKAREK - ZDOLNOŚĆ DO BUDOWANIA POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI FIRMY, - UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, - SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI POWIERZONYCH ZADAŃ, - ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO UMOŻLIWIAJĄCE CZYTANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ - PRAWO JAZDY KAT.B, Oferujemy: Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej Pracę na podstawie umowy o pracę na pełen etat Wynagrodzenie podstawowe + premia motywacyjna za wyniki i wkład pracy Samochód służbowy / komputer / telefon Zapewniamy szereg szkoleń technicznych

Programista c# i c++ oraz grafik
Programista c# i c++ oraz grafik
50 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Witam. Poszukiwany dobry programista a także grafik 3D do programowania na silniku UNITY oraz języku c# i/lub c++. Praca na początku dorywcza ale planowana jest (jak wszystko się ułoży) współpraca nawet na pełny etat. Możliwość udziału w rozwojowym projekcie i wsparcia systemu obronnego państwa. Preferowana praca zdalna, więc nie jest wymagane zamieszkanie w miejscu pracy. Preferowany kontakt telefoniczny: ********* Ewentualny kontakt mailowy: ma*****8@g*****com Zapraszam

Asystent wsparcia pierwszej linii IT–praca zdalna
Asystent wsparcia pierwszej linii IT–praca zdalna
Łódź 30+ kilka dni temu

Nieustający rozwój to coś, co nas wyróżnia. Jesteśmy europejskim liderem branży retail, jednym z najpopularniejszych sprzedawców odzieży oraz materiałów dekoracyjnych. W centrum naszego zainteresowania jest Klient, jego oczekiwania i potrzeby. Dołączając do naszego Zespołu, zyskasz pewność zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się i wspierającej organizacji. Już dziś stań się częścią naszego sukcesu ! Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Asystent wsparcia pierwszej linii IT–praca zdalna Zakres obowiązków • tworzenie kont pracowniczych • przygotowywanie sprzętu komputerowego do wysyłki nowym pracownikom • wsparcie pracowników centrali poprzez obsługiwanie telefonów, poczty email oraz systemu obsługi zgłoszeń Wymagania • bardzo dobra znajomość systemu Windows oraz pakietu MS Office • znajomość j. angielskiego na poziomie min.średniozaawansowanym • komunikatywność • cierpliwość do zadań powtarzalnych • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Oferujemy • interesującą i rozwojową pracę w firmie o europejskim zasięgu • życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym Zespole bez sztucznej hierarchii • profesjonalne wdrożenie abyś mógł poczuć się swobodnie w pełnionych obowiązkach • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz pakiet dodatkowych benefitów Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(malpa)obpon.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie werbeo. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(malpa)obpon.pl

Sprzedawca oprogramowania z językiem hiszpańskim, francuskim
Sprzedawca oprogramowania z językiem hiszpańskim, francuskim
Łódź 30+ kilka dni temu

Firmao to obecnie najpopularniejsze polskie oprogramowanie do zarządzania firmą online. W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko wsparcia technicznego naszych zagranicznych klientów. Oczekujemy: - znajomości języka hiszpańskiego, francuskiego lub portugalskiego min. B2, Wymagane studia niestacjonarne IT/pokrewne w toku. Oferujemy: - możliwość dołączenia do uprzywilejowanej kasty IT, - dobre warunki finansowe, - elastyczne godziny pracy, - atmosferę pracy startupu, a nie korporacji, - dopłaty do obiadów. Darmowa kawa, herbata, owoce - non stop, - bezpłatne karnety Benefit system, - bezpłatne miejsce parkingowe.

MAnager / Team Leader ds Exportu
MAnager / Team Leader ds Exportu
Łódź 30+ kilka dni temu

MANAGER/ TEAM LEADER ds EXPORTU (okolice Łodzi) Umowa o pracę Praca stacjonarna   Opis stanowiska: organizacja pracy podległego zespołu stacjonarnie  (około 17 osób) zapewniająca efektywne i terminowe wykonywanie zadań, rozwój sprzedaży i rentowność podległych działów realizowanie powierzonych zadań zgodnie ze strategią sprzedażową Firmy budowanie relacji i zaufanie do marki na rynku Wymagania: umiejętność nawiązywania długotrwałych relacji z klientami stały monitoring rynku Postawa zorientowana na realizowanie wyznaczonych celów Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracy Pracę w miłej atmosferze Prywatną opiekę medyczną Kartę sportową Zapraszamy do aplikowania na @ z dopiskiem „ Kierownik ds. Exportu – okolice Łodzi

Grafik
Grafik
Łódź 30+ kilka dni temu

Obecnie jesteśmy liderem polskich systemów CRM. Wierzymy, że polscy specjaliści IT nie są w niczym gorsi od światowych, dlatego chcemy, aby Firmao nawiązało równorzędną walkę z czołówką systemów CRM na całym świecie. Zakres zadań: - projektowanie kreacji graficznych oraz materiałów reklamowych, - inne projekty według zapotrzebowania, - bieżące rozwiązywanie problemów graficznych. Nasze wymagania: - biegła obsługa Adobe CC, w szczególności Photoshop, Illustrator i InDesign, - GUI, - tworzenie ikon, - projektowanie graficzne stron internetowych, - profesjonalne grafiki na stronę, - dobra organizacja pracy własnej, - umiejętność pracy w szybkim tempie i świadomość, kiedy projekt jest „wystarczająco dobry”. Oferujemy: - stałe zatrudnienie w formie umowy zlecenia, umowy o pracę lub B2B, - wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, - możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze usług IT dla biznesu, - start-upowy system pracy z elastycznym czasem pracy, - darmową kartę sportową, - prawdziwą włoską kawę, owoce i współfinansowane lunche, - biuro w centrum Łodzi z darmowym parkingiem. CV wraz z portfolio prosimy przesyłać na @

Programista
Programista
Łódź 30+ kilka dni temu

Szukam Programisty ze znajomością ARM Cortex lub PIC32 DMA I2S CRYPTO ENGINE RTC na UDP Język C/C++ Proszę o kontakt tel

Administrator IT / Informatyk
Administrator IT / Informatyk
Łódź 30+ kilka dni temu

Koncept Systemy Informatyczne to łódzka firma informatyczna, wdrażająca zaawansowane systemy własne z rodziny SIMPLE dla Gastronomii i Hoteli oraz rozwiązania firm globalnych. Oferujemy pełen zakres usług informatycznych i kompleksową obsługę we wszystkich kluczowych sektorach gospodarki działając na zasadzie outsourcingu IT. U nas będziesz: Zajmował się wsparciem technicznym IT, Administrował środowiskami teleinformatycznymi u klientów, Monitorował pracę systemów, Instalował i konfigurował sprzęt sieciowy i komputerowy, Analizował, planował oraz dbał o poprawne i terminowe wykonywania zleceń, Projektował nowe rozwiązania z zakresu IT, Brał czynny udział we wdrażaniu projektów Jeśli: W swojej codziennej pracy chcesz wykorzystywać najnowsze technologie, Masz dość monotonii w wykonywaniu zadań i korporacyjnej powtarzalności, Chcesz mieć czynny udział w rozwoju firmy, Zależy Ci na ciągłym rozwoju i poznawaniu nowości technologicznych nie tylko w teorii, Masz serce do IT, Cenisz sobie pracę z ludźmi w miłej i przyjaznej atmosferze, Jesteś osobą ambitną A dodatkowo: Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku, Jesteś osobą komunikatywną, Cechuje Cię dokładność, skrupulatność, terminowość i konsekwencja w działaniu, Szybko się uczysz oraz umiesz przekazać zdobytą wiedzę. Oferujemy: Pracę w zespole ludzi otwartych i kreatywnych, Wsparcie i wiedzę, Długofalową i stabilną współpracę w dynamicznej firmie, posiadającej ugruntowaną pozycję rynkową, Udział w nowych i ciekawych projektach, Możliwość rozwoju, Niezbędne narzędzia do pracy, Dużą samodzielność w działaniu Wymagania: Wykształcenie min. średnie – techniczne, Praktyczna znajomość środowiska Microsoft w tym Windows Server, Znajomość zagadnień związanych z sieciami teleinformatycznymi, Znajomość podstaw związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym, Znajomość zagadnień związanych z bazami danych SQL, Prawo jazdy kat B, Mile widziana znajomość języka angielskiego

Tester aplikacji webowych i mobilnych
Tester aplikacji webowych i mobilnych
Łódź 30+ kilka dni temu

Abastra to łódzka firma programistyczna, działająca na rynku polskim, jak i zagranicznym od 2010 roku. Specjalizujemy się w tworzeniu aplikacji mobilnych, aplikacji webowych, systemów operacyjnych, systemów wbudowanych, gier, sterowników. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy: Testera aplikacji webowych i mobilnych Miejsce pracy: Łódź Co oferujemy? - elastyczny czas pracy oraz formy zatrudnienia, - współpracę z międzynarodowymi klientami m.in.: z USA, Francji, Niemiec, Japonii, Chin i Indii, - dogodną lokalizację biura (centrum Łodzi). Od kandydata oczekujemy: - wykształcenia średniego (mile widziani studenci/absolwenci kierunków humanistycznych), - zdolności analitycznego myślenia, - zmysłu estetycznego i spostrzegawczości, - skrupulatności i rzetelności, - umiejętności pracy zespołowej, - umiejętności spojrzenia na aplikację z perspektywy użytkownika. Mile widziana: - chęć pogłębiania wiedzy z technik testowania manualnego, - znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym tworzenie i czytanie dokumentacji technicznej. Twoje zadania: - tworzenie scenariuszy testowych, - wykonywanie testów manualnych, - znajdowanie i zgłaszanie wykrytych błędów z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi. Co oferujemy? - atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń, - stabilne zatrudnienie, - benefity pozapłacowe (m.in.: karnet sportowy), bardzo dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole, - regularne spotkania integracyjne, - dogodną lokalizację biura Jeżeli uważasz, że podołasz, wyślij do nas swoje CV na adres @ Pamiętaj, żeby w aplikacji zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Zrobienie sklepu na Presta shop
Zrobienie sklepu na Presta shop
Łódź 30+ kilka dni temu

Zlecę zrobienie jakiegoś ładnego sklepu na prestashop na najnowszej wersji , wybór jakiejs ładnej grafiki, forma responsywna, optymalizacja pod google i wgranie ok 70tys produktów które mam w pliku mogę udostępnić w dowolnym formacie pliku ze zdjęciami. PLUS zrobienie responsywnej wizytówki firmy i wgranie wszystko na serwer któryt wykupię by idealnie pasował i działał na nim sklep np ovh mają fajne serwery w miarę tanie do 200zł miesięcznie

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SOCIAL MEDIÓW
SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SOCIAL MEDIÓW
Łódź 30+ kilka dni temu

[MOBIFRAME](https://mobiframe.eu/) to marka oferująca wysokiej jakości elementów do zabudowy kamperów. Wszystkie produkty oferowane przez [MOBIFRAME](https://mobiframe.eu/) są w całości produkowane przez naszą firmę. Zostały zaprojektowane przez nasz dział konstrukcyjny oraz przebadane w naszym laboratorium. Badania homologacyjne potwierdzone są przez uznane jednostki, takie jak TUV, IDIADA, PIMOT. W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SOCIAL MEDIÓW PW/MOBI/01/22 Twoje obowiązki - Współudział w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej. - Prowadzenie profili firmowych w mediach społecznościowych, w tym samodzielne tworzenie treści, moderacja, współpraca z grafikami, publikacja postów zgodnie z założonym harmonogramem. - Budowanie społeczności wokół naszej firmy oraz aktywne tworzenie i utrzymywanie relacji z użytkownikami kanałów społecznościowych. - Opracowywanie i realizacja projektów wspierających działania sprzedażowe. - Prowadzenie działań z zakresu employer branding. - Badanie rynku w celu poszukiwania trendów i możliwości rozwoju. Nasze wymagania - Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku. - Doświadczenie w przygotowywaniu treści reklamowych, opisów produktów i materiałów do stron internetowych. - Doświadczenia w prowadzeniu profili firmowych i w obszarze employer brandingu. - Umiejętności copywritterskie, kreatywność, zmysł estetyczny. - Dobra znajomość języka angielskiego. Mile widziane - Ukończone kursy z zakresu Social Mediów i tworzenia contentu. - Znajomość branży automotive. Oferujemy - Szansę realizacji ambicji zawodowych z możliwością podnoszenia swoich kwalifikacji. - Pracę w młodym, zgranym zespole. - Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji. - Dodatkowe ubezpieczenie grupowe. - Dofinansowaną kartę Multisport.

IT Process analyst Regulatory and reporting
IT Process analyst Regulatory and reporting
Łódź 30+ kilka dni temu

Dla jednego z naszych klientów – międzynarodowej firmy z branży poligraficznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko: IT Process analyst Regulatory and reporting (Lokaliazacja: Łódź, Home office + only two days in office) • Key role is to ensure that the systems are up to date and that the product compliance is secured in the systems (GRMC/Sphera IA/SAP) • Create business insight by reporting from system to provide Key performance indicators and steering information • Develop the applications/systems to improve and sustain product compliance and improve efficiency amongst the group of PSRA. Zadania: • Plan development, testing, and deployment of updates and revisions in global regulatory system (Sphera IA) • Troubleshoot problems when the IA and other regulatory systems are down or operating slowly • Gathers business requirements and develops design/programming specifications for reporting • Manage risks that may develop into problems for IA and other regulatory systems • Utilize skills and the ability to multitask on concurrent regulatory projects • Develop reports from SAP and IA for various global users across businesses • Develop and implement digital automation strategies (process and reporting) • Familiar with a variety of prog ramming languages and IT systems • Work in a timely manner, with minimal supervision. • Work well with various global teams, including SAP go-lives. • Manage the Hazcom / product information and regulatory support group Wymagania: • Bachelor Degree in Business is preferred or equivalent Certification in this field. • Experience with Sphera / IA system • Management experience > 3 years • Be present on site 2 days/week with teammates. • Experience with SAP • High level of Access/Excel skills • Experience in a manufacturing, chemical or engineering industry is preferred. • Excellent decision making and problem solving skills. • Excellent customer service and communication skills. • Excellent written and verbal skills. • Strong organizational skills with emphasis on detail and follow-up.

Pracownik do sprawowania nadzoru inwestorskiego
Pracownik do sprawowania nadzoru inwestorskiego
Łódź 30+ kilka dni temu

W związku z dalszym rozwojem poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko: PRACOWNIK DO SPRAWOWANIA NADZORU INWESTORSKIEGO Poszukujemy do pracy w następujących lokalizacjach: - Łódź, Pabianice (jedna z wybranych lokalizacji) Opis zadań: - sprawowanie nadzoru nad pracami prowadzonymi w pobliżu i na infrastrukturze jednego z Operatorów Sieci Telekomunikacyjnej - ewidencjonowanie wykonanych prac - praca w terenie Wymagania: - umiejętność organizacji pracy własnej - umiejętność czytania i uzupełnianie dokumentów, raportów - gotowość do pracy w terenie - prawo jazdy kat. B. – warunek konieczny Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz dużych perspektywach rozwojowych - formę zatrudnienia: umowa cywilnoprawna - stawka godzinowa plus premia - praktyczne przeszkolenie na stanowisku pracy - niezbędne narzędzia pracy Osoby zainteresowane proszę o kontakt pod nr tel. 514 - pokaż numer telefonu - lub o przesłanie aplikacji na adres: @ z klauzulą jak poniżej „Będąc świadomym swoich praw wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”), jak również z ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000) (dalej „UODO”), wyrażam zgodę na przetwarzanie przez HuaPol Telekom Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Okopowej 58/72, 01-042 Warszawa danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

Filtr