Wszystkie ogłoszenia w kategorii Finanse / Księgowość
Placówki partnerskie Banku Millennium to sieć oddziałów franczyzowych, czyli autonomicznych punktów sprzedaży produktów finansowych działających na licencji Banku Millennium. Placówki partnerskie funkcjonują na terenie całego kraju i posiadają prawo do używania logo i koncepcji biznesowej oraz do sprzedaży produktów Banku. Doradca Klienta -MogilnoGŁÓWNE ZADANIA:• sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku • obsługa Klientów w zakresie operacji kasowych i sporządzanie dziennych raportów kasowych • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i udział w akcjach marketingowych • realizacja indywidualnych planów sprzedażowych • wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego • odpowiedzialność za kompletność i poprawność prowadzonej dokumentacji WYMAGANIA:• wykształcenie min. średnie maturalne • mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub usług telekomunikacyjnych • wysokie zdolności komunikacyjne • nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami • wiedza na temat produktów bankowych będzie dodatkowym atutem • samodzielność, sumienność, odpowiedzialność OFERUJEMY:• pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę w placówce partnerskiej Banku Millennium • stałe wynagrodzenie uzupełniane systemem premiowym • profesjonalne oraz bezpłatne szkolenia (wdrożeniowe oraz podnoszące kwalifikacje zawodowe) • pracę w przyjaznym zespole
Obecnie do naszej firmy poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:Księgowa/KsięgowyMiejsce pracy: MogilnoWymagania:wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowany kierunek: rachunkowość),znajomość systemów finansowo – księgowych (COMARCH) oraz pakietu MS-Office,wiedza z zakresu podstaw rachunkowości,znajomość przepisów podatkowych,odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,rzetelność i sumienność,samodzielność w realizacji zadań,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.Twoje zadania:weryfikowanie faktur zakupu pod względem formalnym i rachunkowym,wstępna dekretacja i księgowanie faktur zakupu,weryfikacja poprawności faktur sprzedażowych,obsługa rachunków bankowych (wprowadzanie przelewów, księgowanie wyciągów),prowadzenie rozliczeń kosztów międzyokresowych,rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,rozliczenie zakupu towarów i uzgadnianie stanów magazynowych,przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby innych działów,pomoc przy sporządzaniu sprawozdań zewnętrznych,uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami,udział w zamknięciu miesiąca,sporządzanie i księgowanie pozostałych dokumentów niezbędnych w bieżącej działalności spółki.Oferujemy:pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,niezbędne narzędzia pracy,atrakcyjne warunki finansowe,możliwość rozwoju osobistego i zawodowego.
Poszukujemy Pośrednika/Agenta Kredytowego, który dołączy do naszego zespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klientów w zakresie doradztwa kredytowego oraz sprzedaży produktów finansowych. Jeśli jesteś osobą zorientowaną na wyniki, komunikatywną i gotową na nowe wyzwania, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!Zakres obowiązków:Aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z nimiAnaliza potrzeb finansowych klientów i dobór odpowiednich produktów kredytowychPrzygotowywanie i przedstawianie ofert kredytowychWspółpraca z bankami i instytucjami finansowymiProwadzenie negocjacji oraz finalizacja umów kredytowychMonitorowanie procesu kredytowego i wsparcie klientów na każdym jego etapieProwadzenie dokumentacji i raportowanie wynikówProwadzenie mediów i rozwinięcie mediów społecznościowych (content marketing) Wymagania:Podstawowa znajomość rynku finansowego i produktów kredytowychumiejętności komunikacyjneOrientacja na klienta i wysoka kultura osobistaUmiejętność pracy pod presją czasu i wynikówZnajomość obsługi komputera i programów biurowychMile widziane wykształcenie wyższe w zakresie finansów, ekonomii lub pokrewnychOferujemy:Atrakcyjne systemy prowizyjneMożliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach branżowychPracę w dynamicznym i profesjonalnym zespoleElastyczne godziny pracyUdostępniamy przestrzeń biurową oraz dostęp do internetuRodzaj pracy: Pełny etat / Część etatuW CV prosimy o umieszczenie klauzuli przetwarzania danych osobowych w celach rekrutacyjnych.
Pilnie podejmę pracę jak pracownik fizyczny pomocnik murarza ,rozbiórki ręczne.Pracy fizycznej się nie boję. Najlepiej w Niemczech ale delegacja w Polsce też może być.Tylko poważne oferty.
Praca na stanowisku księgowa/ pomoc w księgowości, na umowę o pracę, godziny pracy od 7.30-15.30 (godziny mogą być dostosowane do osoby). Mile widziane doświadczenie.
CO NAS WYRÓŻNIABudujemy i podtrzymujemy relacje z Klientami.Działamy zespołowo i dbamy o dobrą atmosferę w pracy.Jesteśmy dużą instytucją finansową, ale nie nazywamy siebie korporacją. Jesteśmy społecznością. Stefczyk Finanse w ramach swojej działalności współpracuje z firmą Saltus. Dzięki temu Nasi Pracownicy mogą otrzymywać dodatkowe, atrakcyjne gratyfikacje finansowe i rzeczowe oraz biorą udział w licznych konkursach z obszaru sprzedaży ubezpieczeń.Twój Zakres Obowiązków:dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta, aktywna sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeń, budowanie długotrwałych relacji z Klientami,obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych. Nasze Wymagania:doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta,otwartość i komunikatywność,konsekwencja w dążeniu do wyznaczonego celu,nastawienie na współpracę i dobrą atmosferę w zespole,swoboda w posługiwaniu się aplikacjami pakietu MS Office,wykształcenie minimum średnie.Co Oferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,nielimitowany system premiowy uzależniony od wyników,wsparcie Opiekuna Adaptacyjnego i Trenera Wdrożeniowego,gwarantowaną premię na start w okresie pierwszych 3 m-cy zatrudnienia,udział w konkursach sprzedażowych,system szkoleń i programów rozwojowych,prywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzin,kafeteryjną platformę benefitów.
Jeśli: => Posiadasz pasję do obsługi księgowości, => Jesteś zorganizowany/a, dokładny/a i gotów/a do samodzielnej pracy, => Posiadasz praktyczną wiedzę z zakresu rachunkowości, => Chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku, => Jesteś gotów/a na nowe wyzwania. Zgłoś się do nas! Oferujemy stabilne zatrudnienie, przyjazne środowisko pracy i możliwość rozwoju zawodowego. Zakres Obowiązków: => Prowadzenie samodzielnej księgowości dla naszych klientów. => Sporządzanie raportów, sprawozdań i deklaracji podatkowych. => Przygotowywanie rocznych i śródrocznych sprawozdań finansowych. => Prowadzenie ewidencji środków trwałych. => Monitorowanie i wdrażanie zmian z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości. => Systematyczna kontrola kont księgowych oraz rozrachunkowych. Wymagania: => Wykształcenie wyższe ekonomiczne (ekonomia, finanse, rachunkowość lub pokrewne). => Bardzo dobra znajomość programu Comarch ERP Optima. => Minimum 2 lata doświadczenia w księgowości, preferowane doświadczenie w biurze rachunkowym. => Praktyczna wiedza z zakresu prawa podatkowego i finansów. => Umiejętność samodzielnego sporządzania sprawozdań finansowych. Osoba, której szukamy jest: => Ambitna i gotowa do ciągłego doskonalenia. => Dobrze zorganizowana w pracy i samodzielna w działaniu. => Zaangażowana, proaktywna i dynamiczna. Oferujemy: => Umowę o pracę lub w ramach kontraktu B2B. => Atrakcyjne wynagrodzenie. => Interesującą i samodzielną pracę w przyjaznej atmosferze. => Realną możliwość rozwoju w zakresie księgowości i podatków. Przed wysłaniem swojej aplikacji zerknij na naszą stronę: https://ricavi.pl/kariera-2/ Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez RICAVI Podatki & Rachunkowość z siedzibą w Mogilnie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.