Wszystkie ogłoszenia w kategorii Obsługa klienta / call center
Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl
Opis oferty pracyAGROOPC Stanowisko: Kierownik/Kierowniczka Biura Call Center Miejsce pracy: Mogilno Firma AGROPC poszukuje doświadczonej i zaangażowanej osoby na stanowisko Kierownika/Kierowniczki Biura Call Center, która będzie kluczową postacią w zapewnieniu efektywnej i sprawnie funkcjonującej operacji. Zakres obowiązków: Zarządzanie Zespołem: Rekrutacja, szkolenia, motywacja i ocena pracowników zespołu obsługi klienta. Zarządzanie Operacjami: Monitorowanie codziennej działalności, zapewnienie osiągania celów i wskaźników wydajności, oraz korygowanie planów działania. Opracowywanie Strategii: Tworzenie strategii obsługi klienta, optymalizacja procesów i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań poprawiających doświadczenie klienta. Monitorowanie Jakości: Analiza interakcji z klientami, monitoring jakości rozmów i wdrażanie działań korygujących. Raportowanie i Analiza: Gromadzenie danych dotyczących wydajności, tworzenie raportów i analiz dla usprawnień i rozwoju. Technologia i Narzędzia: Zapewnienie efektywnego wykorzystania systemów i narzędzi technologicznych, wprowadzanie nowych rozwiązań. Rozwiązywanie Problemów: Zarządzanie konfliktami, sytuacjami kryzysowymi oraz podejmowanie decyzji w trudnych sytuacjach. Koordynacja z Innymi Działami: Współpraca z innymi działami dla spójności działań i optymalizacji procesów. Edukacja i Rozwój: Ciągły rozwój zespołu poprzez szkolenia, mentoring i wsparcie w rozwoju umiejętności. Przestrzeganie Przepisów i Standardów: Zapewnienie zgodności z przepisami prawnymi i standardami branżowymi. Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy, premii miesięcznej oraz premii rocznej (do omówienia). Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego oraz wsparcie ze strony profesjonalnego zespołu. Jeśli posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem CALL CENTER jesteś ekspertem w obszarze operacji i dążysz do utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta, to zapraszamy do aplikowania! Jeśli nie masz doświadczenia w call center, ale prowadziłeś zespół sprzedażowy ok. 12 osób, to ogłoszenie również jest dla Ciebie! Prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres email: @ Termin składania aplikacji: do 15 grudnia 2023 roku. Firma AGROPC jest pracodawcą równych szans i promuje różnorodność w miejscu pracy. Doświadczenie oraz umiejętności kandydatów będą rozpatrywane indywidualnie. Dołącz do naszego zespołu i wspólnie osiągajmy sukces! Z poważaniem, Zespół Rekrutacji AGROPC