Wszystkie ogłoszenia w kategorii Przedstawiciel handlowy
W RedSteel specjalizujemy się w rozwiązaniach przyspieszających procesy pakowania i transportu. Naszym Klientom oferujemy autorskie produkty takie jak stoły do pakowania, stoły obrotowe, owijarki, stoły robocze czy specjalistyczne wózki magazynowe. Fascynuje nas możliwość tworzenia produktów lepszych niż inne. Takich, które pozytywnie wpływają na otoczenie, pomagają w pracy, rozwijają firmy i rozwiązują problemy. Produkujemy w Polsce. Nasze biuro znajduje się w Józefowie k. Mogilna (woj. kujawsko-pomorskie), mniej więcej w połowie trasy między Poznaniem a Bydgoszczą. Jeśli kontakt z Klientem, budowanie długotrwałych relacji opartych na zrozumieniu potrzeb i dostarczaniu dopasowanych rozwiązań, jest tym co robisz zawodowo na co dzień - ta rola jest dla Ciebie.Dołącz do nas!Twój zakres obowiązków:prowadzenie spotkań i rozmów z klientami - nastawione na zrozumienie potrzeb i wspólne poszukiwanie dopasowanych rozwiązań przyspieszających procesy pakowania i transportu w magazynach,rozwój relacji z klientami - kontakt, weryfikacja zadowolenia klienta, poszukiwanie możliwości dopasowania dodatkowych produktów lub usług,aktywne pozyskiwanie nowych klientów - poprzez prospecting, kwalifikację, prezentacje oferty, negocjacje i domknięcie sprzedaży,analiza potrzeb, rynku i efektywności działań - monitorowanie wyników, wyciąganie wniosków oraz wdrażanie usprawnień,Nasze wymagania:praktyczne doświadczenie w sprzedaży i rozmowie z klientem B2B, mile widziane w branży związanej z logistyką, produkcją, handlem,doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz wysoki poziom profesjonalizmu w relacjach z klientami,bardzo dobra organizacja pracy własnej i produktywność - szukamy osoby, która lubi działać i myśli biznesowo,gotowość do pracy mobilnej 1 dzień w biurze - nasze biuro znajduje się Józefowie k/Mogilna (woj. kujawsko-pomorskie), pozostałe dni pracy w terenie z klientem,prawo jazdy kat. B.Na tym stanowisku oferujemy:współpracę z dynamicznym zaangażowanym zespołem stawiającym jakość pracy i obsługę klienta na najwyższym poziomie,bieżące wsparcie merytoryczne z obszaru produktowego,narzędzia i wsparcie niezbędne do skutecznego działania (samochód służbowy, komputer, telefon),elastyczny model pracy - 1 dzień w tygodniu w biurze (Józefowo k/Mogilna woj. kujawsko-pomorskie), 4 dni pracy w terenie z klientem. Standardowo pracujemy w g. 7-15.
Jesteśmy ambitni, wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by stawać się coraz lepszymi. Naszą największą siłą jest nasz zespół. Tworzą go ponad 22 tysiące utalentowanych i zaangażowanych osób, które pracują w naszych biurach i salonach sprzedaży. To dzięki ich pasji i energii wciąż mamy odwagę sięgać po więcej!Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego? Dołącz do nas!Aktualnie do naszego nowego zespołu poszukujemy Pracownika na stanowisko:Sprzedawca / Sinsay / A Centrum MogilnoTWOIM ZADANIEM BĘDZIE: Miła i profesjonalna obsługa klienta, która przekłada się na satysfakcję i wyniki sprzedażyPraca z towarem zgodnie ze standardami firmyTroska o wizerunek salonu i ekspozycję produktu (VM) z uwzględnieniem zasad i estetyki markiCO BĘDZIESZ ROBIĆ?Zapewniać miłą i profesjonalną obsługę klienta, która przekłada się na satysfakcję i wyniki sprzedażyPracować z towarem zgodnie ze standardami firmyTroszczyć się o wizerunek salonu i ekspozycję produktu (VM) z uwzględnieniem zasad i estetyki markiSZUKAMY OSOBY, KTÓRA: Jest pełna pozytywnej energii i entuzjazmuLubi kontakt z ludźmi i pracę w zespoleJest gotowa do pracy zmianowej i w weekendyCO JEST DLA NAS WAŻNE?Pozytywna energia, entuzjazm i zaangażowanie w codzienne zadaniaDobry kontakt z ludźmi i współpraca zespołowaGotowość do pracy w systemie zmianowym i w weekendyOFERUJEMY:Pracę w największej polskiej firmie modowej o międzynarodowym zasięgu25% zniżki na zakupy w salonach marek LPP (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay) - dla Ciebie i Twoich bliskichProgram wsparcia pracowników heLPP - bezpłatne i anonimowe porady w 3 obszarach: psychologicznym, finansowym i prawnymOpiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkachDostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów i szkoleń Nieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę w wyrażaniu siebieAdministratorem danych osobowych jest LPP Retail sp. z o.o., a dane przetwarzane są w celu prowadzenie procesu rekrutacyjnego. Pełna treść obowiązku informacyjnego dostępna jest na stronie LPP w zakładce Polityka Prywatności w dokumencie Polityka Prywatności Rekrutacje Retail sp. z o.o
Europhone Sp. z o.o. zajmuje się sprzedażą produktów i usług z zakresu telefonii komórkowej sieci T-Mobile. Jesteśmy największym Agentem T-Mobile. Działamy na rynku telekomunikacyjnym od ponad 25 lat. Dzięki naszemu doświadczeniu jesteśmy cenionym partnerem biznesowym. Nasza sieć zalicza się do największych Agentów współpracujących z operatorem T-Mobile. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:Konsultant/-ka ds. sprzedaży w punkcie T-MobileMiejsce pracy - Mogilno Oferujemy:umowę o pracę na startszkolenia wprowadzające, realizowane w ramach programu wdrożeniowegomożliwość udziału w licznych konkursach sprzedażowychpracę, w której każdy dzień to nowe doświadczenie!naukę od najlepszych – wspierać Cię będą pracownicy terenowimożliwość rozwoju w strukturze Twoją rolą będzie:aktywna sprzedaż i promowanie ofert T- Mobile (również przez telefon)realizacja wyznaczonych celów sprzedażowychbudowanie długotrwałych relacji z Klientami i tworzenie pozytywnego wizerunku Szukamy właśnie Ciebie jeśli:łatwo nawiązujesz kontakty i lubisz rozmawiaćsprzedaż jest tym, w czym czujesz się dobrzemasz w sobie determinację i motywację do pracydziałasz elastyczniepotrafisz słuchać i reagować na potrzeby klientówNie czekaj i dołącz do naszego zespołu!Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
OpisHydroart Gaca Sp. z o. o. z siedzibą w Trzemesznie to firma z ponad 25-letnim doświadczeniem. Jesteśmy marketem budowlano-technicznym z dużymi działami branżowymi. Naszą misją jest dostarczanie naszym Klientom najwyższej jakości produktów oraz fachowego doradztwa. Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się w firmie z wieloletnim doświadczeniem oraz ugruntowaną pozycją na rynku.Obowiązki na stanowisku:aktywne wsparcie w procesie ofertowym, udzielanie informacji o naszych produktach i usługach oraz przygotowywanie ofert na życzenie Klientówbudowanie oraz utrzymywanie bardzo dobrych i długotrwałych relacji z klientamidbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalną obsługę Klientów oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów zgodnie z naszymi standardamiutrzymywanie porządku w miejscu pracydbanie o estetyczną ekspozycję towarówWymagania:Lekkość w kontakcie z Klientem i bardzo dobre umiejętności komunikacyjneSamodzielność i inicjatywa w działaniuSystematyczność i skrupulatność, dobra organizacja pracyUmiejętności pracy w zespoleUmiejętności obsługi komputeraWysokiej kultury osobistejMile widziana znajomość programu SubiektGTOferujemy:stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja),pracę na pełen etatjednozmianowy system pracyświetną atmosferęprofesjonalne wdrożenie i szkolenie na stanowiskomożliwość rozwoju w branżyJeżeli lubisz pracę z klientem, szybko się uczysz, sumiennie i rzetelnie wykonujesz obowiązki, a dodatkowo masz wiedzę z branży TO STANOWISKO DLA CIEBIE! Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.Informacje PrawneProsimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hydroart Gaca Sp. z o.o. z siedzibą w Trzemesznie, ul. Kościuszki 12 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie
Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z aktualnymi klientami Wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych Raportowanie prowadzonych działań Nasze wymagania Doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego CO NAJMNIEJ 2 LATA Nastawienie na realizację celów Łatwość nawiązywania długotrwałych relacji z klientem Umiejętność wykorzystywania technik sprzedaży i negocjacji Poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania oraz bardzo dobrą organizację pracy Aktualne prawo jazdy kat. B. Praca zgodna z przyjętymi standardami firmy, Mile widziane: Znajomość branży To oferujemy samochód służbowy, telefon komórkowy umowa o pracę możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie atrakcyjny system premiowy spotkania i wyjazdy integracyjne O nas: Firma Darchem powstała 29 lat temu. Rozpoczęliśmy swoją działalność od produkcji papieru higienicznego i podstawowych płynów stosowanych w kuchni . Z biegiem czasu poszerzaliśmy swoją działalność o kolejne artykuły chemii gospodarczej, kosmetyków oraz wprowadziliśmy chemię samochodową. Dziś wiedziemy prym w branży chemicznej w całej Polsce jak i Europie. Projektujemy, wdrażamy i uruchamiamy nowe projekty, zgodnie z potrzebami klienta . W związku z naszym dynamicznym rozwojem, poszukujemy otwartych na wyzwania i chętnych do pracy specjalistów ds. sprzedaży, gotowych do dołączenia do naszego zespołu. Jeśli chcesz być częścią zespołu DARCHEM zapraszamy do aplikowania. Dołącz do NAS i wspólnie twórzmy przyszłość .CV prosimy składać na adres @