Sortowanie:
Znaleziony: 21 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Administrator Nieruchomości
Administrator Nieruchomości
nowe Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Kielcach ul. Panoramiczna 2 lok i poszukuje kandydata na stanowisko: Administrator Nieruchomości Firma Zarządzająca Wspólnotami Mieszkaniowymi szuka do swojego zespołu Administratora Nieruchomości. Zakres obowiązków: bieżąca kontrola nieruchomości, kontrola firm obsługujących nieruchomości, koordynacja prac przy okresowych kontrolach budynków, przygotowywanie zleceń na wykonanie bieżących napraw i kontroli, prowadzenie dokumentacji nieruchomości zgodnie z obowiązującym prawem i standardami naszej firmy, utrzymywanie kontaktów z Zarządami Wspólnot i prowadzenie korespondencji z mieszkańcami, firmami, instytucjami , współpraca z działem księgowości, współpraca z inspektorami ds. technicznych. To stanowisko może być Twoje, jeśli masz wykształcenie średnie lub wyższe, posiadasz wiedzę fachową i praktyczną dla obszaru administrowania nieruchomościami, masz doświadczenie w zarządzaniu/administrowaniu nieruchomościami, posiadasz umiejętność ustalania priorytetów, planowania i organizacji pracy pod presją czasu, znasz bardzo dobrze pakiet MS Office, masz czynne prawo jazdy kat. B, mile widziana licencja zarządcy nieruchomości. Wynagrodzenie: Proponowane wynagrodzenie od 4 200 zł brutto CV proszę przesyłać na adres e-mail: @ tel : 41 368 61 21

Administrator Nieruchomości
Administrator Nieruchomości
745000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Jeżeli szukasz stabilnego zatrudnienia z perspektywą rozwoju, lubisz pracę z ludźmi, część czasu chcesz spędzić w biurze, a część w terenie, chcesz zdobyć ciekawe doświadczenie i być członkiem profesjonalnego zespołu o wysokich standardach, ta oferta jest dla Ciebie. Obecnie dla jednego z naszych poszukujemy kandydatów do pracy z obsługą nieruchomości na terenie Trójmiasta i okolic.Opis stanowiska: bieżąca obsługa dedykowanych nieruchomości, wykonywanie rozliczeń za pomocą specjalistycznego programu, koordynacja prawidłowego utrzymania technicznego nieruchomości, realizacja harmonogramów zadaniowych, m.in. w zakresie indywidualnej obsługi nieruchomości. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, znajomość tematyki nieruchomości z zakresu zarządzania, mile widziany ukończony kurs zarządcy nieruchomości, znajomość obsługi pakietu MS Office, dyspozycyjność, kreatywność i pracowitość, umiejętność rozwiązywania problemów. Oferujemy: w początkowym etapie umowę zlecenie, następnie umowę o pracę, szkolenie z obsługi programu do zarządzania nieruchomościami, pracę pod nadzorem doświadczonego zarządcy nieruchomości, administrowanie ciekawymi nieruchomościami, perspektywę rozwoju i zdobycia doświadczenia w stabilnej branży, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia.  Informacje o firmie naszego klienta:Ma 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami. Zespół zarządzał zasobami ponad 250 nieruchomości, w tym nowymi wspólnotami, kilkunasto- i kilkudziesięcio-letnimi, dużymi i małymi.

Administrator nieruchomości
Administrator nieruchomości
430000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Firma  JW. Construction Holding S.A.  zatrudni na stanowisko:Administrator / Asystent Zarządcy Nieruchomości     Miejsce pracy  AdministratorZakres obowiązków:· prowadzenie bieżącej obsługi administrowanej Wspólnoty Mieszkaniowej· tworzenie planów finansowych i budżetów· kontrola jakości prac wykonywanych przez podwykonawców realizowanych na terenie administrowanej nieruchomości· kontrola stanu technicznego obiektu oraz nadzór nad zlecanymi pracami konserwacyjno-naprawczymi· organizacja i prowadzenie zebrań  Wspólnoty Mieszkaniowej· prowadzenie niezbędnej określonej przepisami branżowymi dokumentacji i ewidencji· współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń· pełnienie dyżurów, bieżąca obsługa mieszkańców· przekazywanie lokali, miejsc parkingowychOczekujemy:· wykształcenia min. średniego· praktycznej znajomości zagadnień gospodarki nieruchomościami, UOWL· doświadczenia na podobnym stanowisku min 2 lata· znajomości pakietu MS Office· komunikatywności, umiejętności w zakresie obsługi klienta· samodzielności w podejmowaniu decyzji i kreatywnościOferujemy:· pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku· zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin· możliwość rozwoju w gronie profesjonalistów i awansu· Dodatkowe benefity – możliwość przystąpienie do ubezpieczenia grupowego i prywatnej opieki medycznej Prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator nieruchomości
Administrator nieruchomości
Bydgoszcz 6 dni plecy

Firma zajmująca się wynajmem mieszkań na terenie Bydgoszczy i okolic, poszukuje administratora nieruchomości. Posiadamy ponad 200 mieszkań w Centrum Bydgoszczy.Zakres zadań na powyższym stanowisku:kompleksowe zarządzanie przekazaną do obsługi nieruchomością w tym koordynowanie wszystkich podmiotów współpracujących ze Wspólnotą oraz kontrahentów,organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków,prowadzenie dokumentacji,kontrola stanu zarządzanych lokali,prezentacja mieszkań,koordynacja przygotowania mieszkań na wynajem,windykacja,umiejętność wymiany zamka.Oczekujemy:wykształcenia min. średniegomiłego usposobienia, wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, dyspozycyjnościbardzo dobrej znajomości obsługi pakietu (MS Office)samodzielności i inicjatywy przy rozwiązywaniu problemówprawo jazdy kat. B (warunek konieczny)Oferujemy:Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,Możliwość awansuMożliwość rozwoju zawodowego,Atrakcyjny system premiowyMożliwość zdobycia wielu bezcennych doświadczeń i praktycznych umiejętności związanych z rynkiem nieruchomości Prosimy o wysyłanie CV w wiadomości poprzez portal olx. Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Administrator Nieruchomości
Administrator Nieruchomości
26 dni plecy

Opis oferty pracyOferujemy: - stabilne zatrudnienie, umowę o pracę, - wsparcie i przyjazną atmosferę profesjonalnego zespołu, - pracę w energicznym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, - możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia tematyczne, Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - zaangażowanie w pracę i powierzone obowiązki , - dobra znajomość obsługi komputera (MS Office), - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub wykształcenie kierunkowe, - czynne prawo jazdy kat. B Obowiązki: - bieżąca obsługa w zakresie zarządzania nieruchomościami, - utrzymywanie pozytywnych i trwałych relacji z klientami,

Administrator nieruchomości - Zarządca nieruchomości
Administrator nieruchomości - Zarządca nieruchomości
450000 zł
Puszczykowo 30+ kilka dni temu

O nasZBOINSKI INVESTMENTS jest dynamicznie rozwijającą się i nowoczesną firmą inwestująca w obiekty hostelowe oraz hotelowe. Twój zakres obowiązkówbieżące administrowanie, zarządzanie obiektem hotelowo biurowymprowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości, wymaganej przez przepisy prawa budowlanego,bieżący nadzór nad podwykonawcami, itp.Nasze wymaganiawiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu zarządzania nieruchomościami,pełna samodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów,umiejętność szybkiego reagowania na pojawiające się problemy, profesjonalne podejście do realizowanych zadań,komunikatywność i otwartość w działaniu,umiejętność zarządzania własnym czasem pracy,dyspozycyjność i zaangażowanie,wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,umiejętność pracy pod presją czasu,doświadczenie w branży,czynne prawo jazdy kat. BMile widziane:wykształcenie kierunkowe lub pokrewneTo oferujemywynagrodzenie podstawowe i premie uzależnione od wyników,umowę o pracę,stabilne zatrudnienie,pakiet materialny m.in. samochód służbowy, ubezpieczenie, telefon,wsparcie merytoryczne ze strony przełożonych,rozwój zawodowy i możliwość nabycia cennego doświadczenia,miłą i przyjazną atmosferę.

Administrator Nieruchomości - STAŻYSTA
Administrator Nieruchomości - STAŻYSTA
Wrocław 10 dni plecy

Poszukujemy osoby na stanowisko administratora nieruchomości - stażysty.Oferta jest skierowana do osób bezrobotnych, zarejestrowanych w urzędzie pracy. OBOWIĄZKI:telefoniczna i mailowa obsługa mieszkańców nieruchomości,kontakty z firmami obsługującymi nieruchomości (np. zlecanie usunięcia awarii, prac remontowych i innych inwestycji), w tym monitoring ich pracy,przygotowanie dokumentów, raportów, zestawień,organizacja i obsługa spotkań wspólnot mieszkaniowych,wyjazdy do zarządzanych nieruchomości.IDEALNY KANDYDAT TO OSOBA:posiadająca wykształcenie minimum średnie, komunikatywna, pozytywnie nastawiona do życia i lubiąca pracę z ludźmi,dokładna, samodzielna na której można polegać,sprawnie obsługująca komputer, pakiet MS Office i pocztę elektroniczną,potrafiąca harmonijnie współpracować w zespole,dobrze czująca się w pracy, gdzie jest duża różnorodność zadań,posiadająca prawo jazdy kat. B (niezbędne ze względu na dojazd do zarządzanych nieruchomości).nie wymagamy doświadczeniamile widziany status studentapraca od poniedziałku do piątku

Administrator nieruchomości - Praca dodatkowa
Administrator nieruchomości - Praca dodatkowa
Grudziądz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukamy zaangażowanej i sumiennej osoby do administrowania budynkiem w Grudziądzu. Praca obejmuje około 16 godzin miesięcznie, co stanowi doskonałą okazję dla osób poszukujących pracy dodatkowej. Obowiązki: Administracja kamienicą Wynajmowanie wolnych lokali, w tym aktywne poszukiwanie potencjalnych najemców Spis i kontrola mediów Załatwianie spraw urzędowych związanych z administrowaniem budynkiem Utrzymywanie regularnego kontaktu z lokatorami Oferujemy: Elastyczny grafik pracy. Praca hybrydowa Możliwość rozwoju osobistego Przyjazne środowisko pracy Wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy Jeśli spełniasz powyższe wymagania i jesteś gotów(-a) podjąć wyzwanie, prosimy o przesłanie swojego zgłoszenia

Zarządca/Administrator Nieruchomości Mieszkaniowych
Zarządca/Administrator Nieruchomości Mieszkaniowych
Rumia 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków: samodzielna kompleksowa obsługa nieruchomości mieszkaniowych (woj. pomorskie) koordynacja i nadzór nad działaniem firm pracujących na rzecz nieruchomości koordynowanie sprawami technicznymi nieruchomości prowadzenie i nadzór nad przeglądami na obiektach prowadzenie i koordynacja prac remontowych organizacja i przeprowadzanie zebrań wspólnoty zapewnienie wysokiego poziomu komunikacji z właścicielem nieruchomości, ścisła współpraca z Zarządami Wspólnot szukanie możliwości podniesienia potencjału zarządzanej nieruchomości. bieżące i okresowe raportowanie Nasze wymagania: licencja Zarządcy Nieruchomości mile widziana, min. dwuletnie doświadczenie w zakresie zarządzania/administrowania nieruchomościami preferowane wykształcenie związane z nieruchomościami znajomości obsługi komputera (MS Office) mile widziana znajomość programów wspomagających zarządzanie nieruchomością znajomość przepisów związanych z obsługą techniczną oraz administrowaniem obiektami umiejętność pracy w warunkach stresowych dyspozycyjność sumienność i odpowiedzialność To oferujemy: pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ciekawą, pełną wyzwań pracę stabilne warunki zatrudnienia (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w innej formie w zależności od preferencji) możliwość rozwoju w gronie profesjonalistów

Administrator Nieruchomości - wymagane doświadczenie
Administrator Nieruchomości - wymagane doświadczenie
Wrocław 30+ kilka dni temu

Zarządzamy Wspólnotami Mieszkaniowymi na terenie Wrocławia, teraz poszukujemy pracowników na stanowisko:Administrator Nieruchomości Miejsce pracy: WrocławOpis stanowiska:Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych zgodnie z ustawą o własności lokali;Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji;Korespondencja i prowadzenie zebrań z Właścicielami lokali;Obsługa programu Weles 3 i PROBIT (do nauki na miejscu).Wymagania:Wykształcenie : średnie/wyższe;Obsługa programów MS OFFICE, EXCELL;Doświadczenie minimalne 2 lata;Obowiązkowe prawo jazdy kategorii B.Mile widziane:Posiadanie samochodu osobowego, który będzie używany do wyjazdów służbowych na terenie Wrocławia (umowa ryczałtowa na ilość kilometrów).Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie;Naukę programów księgowych;Pakiet socjalny: Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;Zatrudnienie na umowę o pracę.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na nasz adres mailowy.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Administrator nieruchomości z doświadczeniem
Administrator nieruchomości z doświadczeniem
Lębork 30+ kilka dni temu

Obowiązki:Administrowanie Wspólnotami mieszkaniowymi i lokalowymiZarządzanie korespondencją mailową, telefoniczną, listowną i innymi formami komunikacji zarówno z klientami jak i wykonawcami, bankami, urzędami itp.terminowym wypełnianiu i składaniu wszystkich deklaracji, pilnowanie przeglądów nieruchomościSpisywanie licznikówsporządzanie uchwałprowadzenie zebrań wspólnotobsługa telefonu alarmowego oraz stacjonarnegoPomaganie współpracownikom, gdy jest to możliwe.Wymagania:Doświadczenie na stanowisku administratora bądź zarządcy nieruchomościwykształcenie/szkolenie z przedmiotowego zakresuDobra organizacja i wielozadaniowość potrzebne do różnorodnych zajęć.Bardzo dobre umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej.znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania do zarządzania nieruchomosciamiOferujemy:praca w biurze w godzinach 8-15możliwość rozwoju zawodowegowynagrodzenie zasadnicze + premie

Pracownik na stanowisko Administrator Nieruchomości
Pracownik na stanowisko Administrator Nieruchomości
2690000 zł
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Zarządzanie Nieruchomościami "LOCUM" Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Administratora Nieruchomości do biura w Zielonej Górze.Osoba zatrudniona na stanowisku administratora nieruchomości zajmować się będzie:zarządzaniem wspólnotami mieszkaniowymizałatwianiem spraw związanych z funkcjonowaniem wspólnot mieszkaniowychwspółpracą z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot oraz nadzór nad kontrolą budżetów wspólnotkontaktem z właścicielami lokali oraz współdziałanie w zakresie zgłaszanych przez nich problemów, usterek i awarii na nieruchomościachWymagania:mile widziana wiedza teoretyczna i praktyczna związana z obszarem zarządzania wspólnotami mieszkaniowymiumiejętność pracy w zespolesamodzielność w działaniuasertywnośćdyspozycyjnośćkomunikatywnośćdobra znajomość pakietu MS Officeposiadanie prawo jazdy kategorii "B" - warunek koniecznyOferujemy:pracę w rozwijającym się zespoleumowę o pracękursy, szkolenia umożliwiające podwyższanie wiedzy i kompetencjipodnoszenie swoich kwalifikacji, wiedzy i umiejętnościOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV

Administrator Nieruchomości Wspólnota Mieszkaniowa Warszawa PILNE
Administrator Nieruchomości Wspólnota Mieszkaniowa Warszawa PILNE
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków Odpowiedzialność za administrowanie z zachowaniem najwyższych standardów jakości, w tym m.in: - bieżącą komunikację i kontakt z Mieszkańcami - sprawną obsługę nieruchomości - współpracę z serwisami obsługującymi nieruchomość - nadzór nad stanem technicznym i estetyką nieruchomości - prowadzenie dokumentacji Nasze wymagania - ma wysokie umiejętności interpersonalne - potrafi dostosować się do oczekiwań Mieszkańców - doskonale organizuje pracę własną - jest samodzielny i aktywnie poszukuje rozwiązań - posiada wysoką kulturę osobistą - jest zaangażowany, sumienny i lojalny - posiada doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami

Administrator Nieruchomości Pracownik ds. techniczno administracyjnych
Administrator Nieruchomości Pracownik ds. techniczno administracyjnych
Gdynia 6 dni plecy

Centrum Administracji i Zarządzania Nieruchomościami Bekazet Sp. z .o.o. w Gdyni, poszukuje pracownika na stanowisko specjalisty ds. techniczno - administracyjnych Administratora Nieruchomości. Praca o charakterze stacjonarnym polegająca na bieżącej obsłudze obiektów administrowanych w zakresie:utrzymania technicznego, tj. prawidłowej gospodarki finansów, przeglądów i planowanych remontów. współdziałania w zakresie biezącej obsługi zgłoszeń i problemów powstałych na obiektachnadzór nad firmami i usługobiorcamiwspółpraca z innymi działamiOczekujemy stałości w działaniach, analitycznego myślenia, podstaw wiedzy technicznej.O firmie: Działamy na rynku zarządzania nieruchomościami już ponad 20 lat, mamy bardzo duże doświadczenie w tym zakresie, oraz ustalone sposoby działania. Jeżeli jesteś zainteresowana/ zainteresowany podjęciem współpracy zapraszamy do składania CV.

Administrator - Zarządca nieruchomości - wspólnot mieszkaniowych
Administrator - Zarządca nieruchomości - wspólnot mieszkaniowych
Kraków 30+ kilka dni temu

Firma Greń Nieruchomości Sp. z o.o. zarządzająca i administrująca nieruchomościami na terenie Krakowa poszukuje do swojego zespołu pracownika na stanowisko: ADMINISTRATORZakres obowiązkówProwadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem Wspólnoty Mieszkaniowej, w szczególności:- kontrola stanu technicznego nieruchomości w tym: nadzór przeglądów technicznych, prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad usuwaniem usterek,- nadzór nad jakością świadczonych usług przez firmy obsługujące nieruchomość (usługi porządkowe, ochrony, remontowe, serwisowe),- nadzór nad realizacją zawartych umów ze Wspólnotami Mieszkaniowymi,- przygotowywanie projektów dokumentów jak np. umów, uchwał, regulaminów,- bieżący kontakt z zarządami i mieszkańcami Wspólnot Mieszkaniowych,- organizacja i obsługa zebrań Wspólnot Mieszkaniowych.Wymagania- dobra organizacja czasu pracy,- samodzielność i kreatywność w podejmowanych działaniach,- odporność na stres,- wysoka kultura osobista, umiejętność rozmowy z trudnym klientem,- wykształcenie minimum średnie,- wykształcenie kierunkowe mile widziane- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok Oferujemy- stabilną pracę w prężnie działającej firmie,- umowę o pracę,- bilet miesięczny komunikacji miejskiej MPK,- premia świąteczna,- możliwość pracy zdalnej,- szkolenia,- pakiet medyczny,- ubezpieczenie grupowe,- dofinansowanie do zajęć sportowych,- dofinansowanie okularów korekcyjnych,- spotkania integracyjne,- dodatkowy dzień wolny w dniu urodzin.

Administrator Zarządca Nieruchomości - Dołącz już dziś!
Administrator Zarządca Nieruchomości - Dołącz już dziś!
649000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Dołącz do naszego zespołu!Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży zarządzania nieruchomościami, ceniącą innowacyjność i profesjonalizm. Poszukujemy doświadczonego Administratora Nieruchomości, który dołączy do naszego zespołu obsługującego obiekty w Katowicach. Nasze wymagania:Znajomość teoretyczna i praktyczna z zakresu zarządzania nieruchomościamiPełna samodzielność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemówUmiejętność szybkiego reagowania na pojawiające się wyzwania.Profesjonalne podejście do realizowanych zadańKomunikatywność, otwartość i wysoko rozwinięte zdolności interpersonalneUmiejętność zarządzania własnym czasem pracyDyspozycyjność i zaangażowanieUmiejętność pracy pod presją czasuDoświadczenie w branży nieruchomościMile widziane wykształcenie kierunkowe lub pokrewneLicencja zarządcy nieruchomości będzie dodatkowym atutemCzynne prawo jazdy kat. B Chcemy powierzyć Ci następujące obowiązki:Codzienne zarządzanie nieruchomościami: nadzór nad sprzątaniem, naprawami, utrzymaniem instalacji i usługami komunalnymiNadzór nad obiektem, w tym monitorowanie stanu budynku i jego bezpieczeństwaUtrzymywanie i zarządzanie dokumentacją nieruchomości w formie papierowej i elektronicznejKontakt z właścicielami nieruchomości, w tym informowanie ich o zmianach i udzielanie odpowiedzi na pytaniaRozwiązywanie problemów związanych z nieruchomościąOrganizacja zebrania wspólnoty mieszkaniowejPrzygotowywanie raportów dotyczących stanu nieruchomościWspółpraca z różnymi działami firmy Oferujemy:Możliwości rozwoju zawodowego i szkoleńPracę w przyjaznym, dynamicznym i wspierającym zespoleElastyczne godziny pracyPakiet benefitów (partycypacja w kosztach karty multisport, telefon służbowy) Aplikuj teraz! Wyślij swoje CV i (opcjonalnie) list motywacyjny klikając w przycisk APLIKUJ.Termin składania aplikacji: 22 stycznia 2024 r.Uprzejmie informujemy, iż odpowiemy tylko wybranym kandydatom.Jesteśmy pracodawcą równych szans i zapraszamy do aplikowania kandydatów bez względu na płeć, wiek, pochodzenie, niepełnosprawność czy inne czynniki.

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
Elbląg 30+ kilka dni temu

ELKOP Spółka Europejska zatrudni pracownika na stanowisko: Administrator nieruchomości Miejsce pracy: ELBLĄG Zakres czynności:  bieżąca obsługa obiektu biurowego i hali, wraz z przynależnymi gruntami,  nadzór nad eksploatacją, przeglądami, konserwacjami, remontami oraz poprawnością pracy infrastruktury technicznej obiektu (urządzenia, instalacje, systemy techniczne),  rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania urządzeń i systemów na obiekcie,  dbanie o efektywne wykorzystanie powierzchni najmu oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycją ich wykorzystania.  Przygotowywanie ofert najmu wolnych powierzchni, pozyskiwanie najemców na wolne powierzchnie,  bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez ELKOP SE z dostawcami mediów, kontrahentami, najemcami i użytkownikami administrowanych nieruchomości w zakresie przestrzegania zapisów tych umów.  Reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości  nadzór nad wykorzystywaniem nieruchomości zgodnie z zawartymi umowami. Wymagania:  wykształcenie minimum średnie,  minimum pięcioletni staż pracy,  umiejętność organizacji pracy,  umiejętność redagowania pism i wniosków,  odporność na stres,  wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie i samodzielność,  wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne,  czynne prawo jazdy kat. B. Oferujemy:  umowę o pracę,  możliwość rozwoju zawodowego,  pracę w firmie z bogatymi tradycjami,  atrakcyjne warunki pracy Osoby spełniające powyższe warunki, prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) do dnia 25.10.2022 r. na adres email z dopiskiem: Pracownik administracyjno-biurowy -Elbląg. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie, dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Dz.U.Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zm”

praca
praca
Polkowice 30+ kilka dni temu

Firma zarządzająca nieruchomościami poszukuje pracownika na stanowisko starszy administrator nieruchomości Opis stanowiska: Przygotowywanie projektów umów na roboty budowlane, ofert na roboty budowlane, rozliczanie prac budowlanych, zlecanie i odbiór prac budowlanych Dokumentowanie na bieżąco wszelkich działań, awarii, prac naprawczych, przeglądów i protokołów prac budowlanych Dbanie o zapewnienie ciągłej, bezpiecznej, ekonomicznej eksploatacji i sprawności infrastruktury technicznej nieruchomości Współpraca i spotkania z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych utrzymanie pozytywnych relacji z właścicielami lokali Koordynowanie pracy pogotowia technicznego Wymagania: Wykształcenie min. średnie techniczne mile widziane umiejętność kosztorysowania biegła znajomość obsługi komputera samodzielność i inicjatywa w działaniu komunikatywność samodzielne organizowanie czasu pracy w ramach obowiązujących norm dyspozycyjność wysoka kultura osobista i umiejętności komunikacyjne prawo jazdy kat. B Oferujemy: przyjazną atmosferę umowę o prace w wymiarze pełnego etatu profesjonalne narzędzia pracy atrakcyjne wynagrodzenie Miejsce pracy: Legnica Dokumenty aplikacyjne proszę składać na adres: @ lub osobiście ul. Gwiezdna 8/221w Legnicy od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIE O ZATRUDNIENIE 1/ administratorem Pani/Pana* danych osobowych jest CZN Sp. z o.o. . 2/ Pani/Pana* dane osobowe przetwarzane będą w realizacji procesu rekrutacji oraz praw i obowiązków wynikających ze stosunku pracy, na podstawie art. 6 ust.1 pkt c RODO i ustawy z dnia 26.06.174 r. - Kodeks Pracy

Pracownik biurowy (dział przygotowania produkcji)
Pracownik biurowy (dział przygotowania produkcji)
Katowice 7 dni plecy

Techem Techniki Pomiarowe Sp. z o.o. jest światowym liderem oferującym zarządcom, właścicielom i użytkownikom nieruchomości usługi rejestracji, podziału i rozliczania rzeczywistego zużycia kosztów ciepła oraz wody.Pracownik biurowy (dział przygotowania produkcji)Lokalizacja: Katowice, osiedle Witosa/ZałężeOferujemy:zatrudnienie w ramach umowy o pracępracę hybrydową (kilka dni pracy w miesiącu z biura) po stacjonarnym wdrożeniubenefity z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnychgrupowe ubezpieczeniekartę sportowądofinansowanie do pakietu medycznego (pakiet dostępny już od 1 zł)Zakres obowiązków:weryfikacja zgodności i kompletności dokumentów oraz ewidencja umówzakładanie nowych obiektów w systemieparametryzacja obiektów oraz klientów w systemiedokonywanie rozliczeń zużycia kosztów ciepła i wodywsparcie innych działów w firmieWymagania:wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe)doświadczenie w pracach biurowychgotowość do pracy na wielu systemach, bardzo dobra znajomość pakietu Office, w szczególności programu Excelanalityczne myśleniekomunikatywnośćgotowość do pracy zespołowejdokładność i skrupulatnośćszybkość uczenia sięInformacja o przetwarzaniu danych osobowychZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej: RODO administrator informuje, że: 1. administratorem danych osobowych kandydata do pracy jest "Techem" - Techniki Pomiarowe Sp. z o.o., z siedzibą w Poznaniu, os. Lecha 121, 61 - 298 Poznań, 2. dane osobowe kandydata przetwarzane będą na potrzeby prowadzonej rekrutacji na stanowisko pracy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 221 Kodeksu pracy, 3. kandydat do pracy posiada prawo do: a. dostępu do swoich danych w każdym czasie; b. żądania sprostowania danych osobowych oraz ich uzupełnienia; c. żądania usunięcia danych osobowych; d. ograniczenia przetwarzania danych osobowych; e. sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych; f. cofnięcia zgody w dowolnym momencie; cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; g. przenoszenia danych, 4. kandydat może realizować przysługujące mu uprawnienia poprzez kontakt z administratorem lub inspektorem ochrony danych osobowych, dostępnym pod adresem e-mail iod.ttp (małpa) asiw.pl. 5. kandydat ma prawo do złożenia skargi na przetwarzanie danych osobowych przez administratora do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa. 6. W związku z korzystaniem przez Administratora m. in. z narzędzi informatycznych (np. Microsoft365), Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Dane mogą być przekazane do państw spoza EOG lub podmiotów objętych decyzją Komisji Europejskiej potwierdzającą odpowiedni stopień ochrony danych lub na podstawie wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez polski organ nadzorczy i zatwierdzonych przez Komisję, zatwierdzonego kodeksu postępowania lub zatwierdzonego mechanizmu certyfikacji. Administrator ponadto informuje, że zgodnie z art. 221 Kodeksu pracy, ma prawo żądania od kandydata do pracy, podania informacji obejmujących: imię i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie innych danych jest dobrowolne; administrator zachęca jednak do podania danych kontaktowych, w szczególności takich jak adres e-mail i numer telefonu, co pozwoli na uprawnienie kontaktu z kandydatem. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie w celach rekrutacji przez spółkę „Techem” – Techniki Pomiarowe Sp. z o.o. i nie są udostępniane jakimkolwiek podmiotom trzecim.

Młodszy specjalista ds. umów z j. niemieckim
Młodszy specjalista ds. umów z j. niemieckim
Katowice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTechem Services Sp. z o.o. jest międzynarodowym przedsiębiorstwem usługowym zajmującym się rozliczaniem kosztów indywidualnego zużycia ciepła, wody oraz innych mediów. Młodszy specjalista ds. umów z j. niemieckim Twój zakres obowiązków: • wprowadzanie i opracowywanie w systemie zmian właścicieli lub zarządców nieruchomości • opracowywanie nowych umów usługowych i innych dokumentów otrzymanych od klienta, następnie kierowanie ich do odpowiednich działów • wprowadzanie numerów klientów do Systemu SAP CRM zgodnie z wytycznymi • dbanie o poprawność wyprowadzonych danych, ich zgodność i jednolitość w systemach SAP CRM, SAP i HZ3 Nasze wymagania: • znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B1 • wykształcenie min. średnie • umiejętność pracy pod presją czasu • skrupulatność i dokładność • znajomość środowiska Microsoft Office • nie masz doświadczenia? Nic nie szkodzi, jesteśmy otwarci także na Twoją kandydaturę, wszystkiego Cię nauczymy Co oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • możliwość pracy hybrydowej po ok. 3-miesięcznym, stacjonarnym wdrożeniu (pracujemy zwykle 1-4 dni w miesiącu z biura w Katowicach, os. Witosa/Załęże) • dofinansowanie do Karty Multisport oraz prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach • dofinansowanie do kursów językowych • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych • program wewnętrzny ,,100% Grypoodporni“ - dodatkowe dni urlopu wypoczynkowego • dodatkowy dzień płatnego urlopu z tytułu urodzin Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej: RODO administrator informuje, że: 1. administratorem danych osobowych kandydata do pracy jest Techem Services Sp. z o.o., z siedzibą w Katowicach, przy ul. Kossutha 9, 2. dane osobowe kandydata przetwarzane będą na potrzeby prowadzonej rekrutacji na stanowisko pracy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 221 Kodeksu pracy, 3. kandydat do pracy posiada prawo do: a. dostępu do swoich danych w każdym czasie; b. żądania sprostowania danych osobowych oraz ich uzupełnienia; c. żądania usunięcia danych osobowych; d. ograniczenia przetwarzania danych osobowych; e. sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych; f. cofnięcia zgody w dowolnym momencie; cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; g. przenoszenia danych, 4. kandydat może realizować przysługujące mu uprawnienia poprzez kontakt z administratorem lub inspektorem ochrony danych osobowych, dostępnym pod adresem e-mail iod.techem (małpa) asiw.pl, 5. kandydat ma prawo do złożenia skargi na przetwarzanie danych osobowych przez administratora do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa. 6. W związku z korzystaniem przez Administratora m. in. z narzędzi informatycznych (np. Microsoft365), Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Dane mogą być przekazane do państw spoza EOG lub podmiotów objętych decyzją Komisji Europejskiej potwierdzającą odpowiedni stopień ochrony danych lub na podstawie wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez polski organ nadzorczy i zatwierdzonych przez Komisję, zatwierdzonego kodeksu postępowania lub zatwierdzonego mechanizmu certyfikacji. Administrator ponadto informuje, że zgodnie z art. 221 Kodeksu pracy, ma prawo żądania od kandydata do pracy, podania informacji obejmujących: imię i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie innych danych jest dobrowolne; administrator zachęca jednak do podania danych kontaktowych, w szczególności takich jak adres e-mail i numer telefonu, co pozwoli na uprawnienie kontaktu z kandydatem. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie w celach rekrutacji przez spółkę Techem Services Sp. z o.o. i nie są udostępniane jakimkolwiek podmiotom trzecim.

Pracownik działu technicznego
Pracownik działu technicznego
Legnica 21 dni plecy

Opis oferty pracyFirma zarządzająca wspólnotami mieszkaniowymi w Legnicy poszukuje pracownika do działu technicznego. Zakres obowiązków: -prowadzenie spraw technicznych związanych z funkcjonowaniem nieruchomości - reprezentowanie firmy na zewnątrz przez sprawowanie kontroli zgodności z podpisanymi umowami na roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz zasadami wiedzy technicznej, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych - uczestniczenie w czynnościach przygotowywania inwestycji, odbioru prac konserwatorskich i remontowych - stała współpraca z działem administracyjnym - rzetelne prowadzenie dokumentacji technicznej wspólnot Wymagania: - wykształcenie średnie techniczne, preferowane wyższe. - niezbędne prawo jazdy kat. B, - doświadczenie w branży budowlanej, - mile widziane uprawnienia budowlane oraz umiejętność kosztorysowania. Oferujemy: - zatrudnienie w stabilnej firmie działającej na rynku nieruchomości od 2000 roku - satysfakcjonujące wynagrodzenie - umowa o pracę pełny etat - praca od poniedziałku do piątku ( 8-16) - możliwość zdobywania nowych umiejętności związanych z zarządzaniem nieruchomościami pozwalających na wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w naszej branży - praca w ciekawym zespole i miłej atmosferze Wymagane dokumenty: - Cv - list motywacyjny - oświadczenie: Zainteresowane osoby proszę o przesyłanie ofert ( cv i list motywacyjny) na adres e-mail: @ . „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów rekrutacji na stanowisko pracownik działu technicznego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.).” „Państwa dane osobowe, przekazane do celów rekrutacji na stanowisko pracownik działu administracyjnego będą przetwarzane jedynie do tychże celów, z zastrzeżeniem, że Administrator usunie przekazane dane osobowe najpóźniej do 3 miesięcy po zakończeniu procesu rekrutacji na dane stanowisko