Wszystkie ogłoszenia w kategorii Informatyka / Telekomunikacja
Głównym zadaniem ENEA Operator sp. z o.o. jest zapewnienie naszym Klientom równoprawnego dostępu do sieci elektroenergetycznej oraz ciągłych dostaw energii elektrycznej o wysokich parametrach jakościowych. Oznacza to, że jesteśmy zobligowani do pełnego dysponowania siecią: jej eksploatacji, konserwacji, ciągłej rozbudowy oraz jak najszybszego usuwania wszelkich występujących awarii. Dbamy o rozwój i systematyczne ulepszanie naszych linii i urządzeń dystrybucyjnych w celu poprawiania jakości naszych usług. Zatrudniamy ponad 4 tysiące silnie zmotywowanych ludzi, z pasją realizujących swoje zadania. Naszymi wartościami są Uczciwość, Odpowiedzialność, Kompetencja i Bezpieczeństwo.ENEA Operator sp. z o.o./ Departament Teleinformatykiinformuje, że poszukuje pracownika na stanowisko:Koordynator ds. Systemu RadiowegoTwój zakres obowiązków:1. Monitorowanie pracy systemu TETRA, w celu zachowania ciągłości pracy: a) komponentów systemu TETRA i całości systemu, b) sieci radioliniowej służącej do połączenia stacji bazowych i innych elementów infrastruktury TETRA z centralnym sterowaniem Systemem, przy współpracy z administratorami wydzielonej wewnętrznej sieci teleinformatycznej EOP, c) podsystemu rejestracji korespondencji, d) podsystemu zarządzania kluczami CCK, DCK, GCK, SCK, e) innych urządzeń zewnętrznych związanych z systemem TETRA. f) Zarządzanie alarmami w systemie TETRA.2. Konfigurowanie: a) infrastruktury systemu (sieci) TETRA, b) urządzeń radioliniowych, c) podsystemu rejestracji korespondencji, d) urządzeń i stacji abonenckich, e) dokonywanie wszelkich dozwolonych zmian ustawień w systemie, f) a także tworzenie docelowych plików do programowania radiotelefonów w celu przystosowania ich do zapotrzebowania ze strony użytkowników.3. Nadzór nad rejestracją i archiwizacją grupowej oraz indywidualnej korespondencji radiowej prowadzonej w systemie łączności rankingowej (w tym SDS), przygotowywanie dokumentacji w tym zakresie, udostępnianie nagrań uprawnionym podmiotom. 4. Eliminacja przypadków niezgodnego z obowiązującymi przepisami sposobu prowadzenia korespondencji radiowej w nadzorowanej sieci. 5. Udzielanie pomocy pracownikom serwisu własnego lub fabrycznego w przypadku konieczności ingerencji w konfigurację infrastruktury eksploatowanych systemów celem wsparcia technicznego prowadzącego do jak najszybszego usunięcia zaistniałych problemów lub awarii. 6. Udzielanie pomocy podczas prac związanych z prowadzeniem okresowych przeglądów profilaktycznych eksploatowanych systemów i urządzeń łączności w celu zachowania ich w stałej sprawności technicznej. 7. Uczestniczenie w pracach związanych z przygotowywaniem dokumentacji łączności, w tym zasad organizacji prowadzenia łączności trunkingowej dla potrzeb własnych i dla podmiotów współpracujących. 8. Prowadzenie dokumentacji technicznej systemów, zestawień statystycznych oraz komputerowych baz danych w celu rejestracji przebiegu pracy eksploatowanych systemów radiowych, w tym podjętych czynności rekonfiguracyjnych, profilaktycznych czy naprawczych. 9. Definiowanie potrzeb rozwojowych systemu łączności radiowej oraz udział we wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych w celu zwiększenia ich funkcjonalności, niezawodności i dostępności oferowanych usług oraz eliminowania ryzyk. 10. Opracowanie stanowiskowych instrukcji w zakresie obsługi radiotelefonów przez użytkowników oraz instrukcji stanowiskowych dla obsługi innych komponentów systemu TETRA. 11. Raportowanie w zakresie pracy systemu Tetra, jego komponentów i użytkowników.Nasze wymagania:Wykształcenie, co najmniej średnie techniczne o profilu: telekomunikacja, radiokomunikacja, teletransmisja, teleinformatyka (pożądane wykształcenie wyższe techniczne o kierunku: elektronika, telekomunikacja, radiokomunikacja, teletransmisja, teleinformatyka),Doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania systemem radiokomunikacyjnym lub doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, w szczególności w obszarze trunkingowych systemów łączności radiowej,Doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia projektów dotyczących radiokomunikacji, w tym: kierowania zespołem projektowym, uczestniczenia w pracach projektowych zespołu (w fazie planowania i realizacji), definiowania wymagań technicznych i funkcjonalnych projektowanych systemów radiowych, wdrażania modyfikacji rozwojowych systemów radiowych,Doświadczenie w zakresie prowadzenia podstawowych pomiarów w radiokomunikacji,Znajomość działania nowoczesnych bezprzewodowych systemów radiokomunikacyjnych, w tym systemu TETRA i radioliniowych,Umiejętność zastosowań i wdrożeń nowoczesnych rozwiązań technicznych, implementowanych w systemie radiokomunikacyjnym,Umiejętność zastosowań i wdrożeń rozwiązań i metod dotyczących bezpiecznej eksploatacji systemu radiokomunikacyjnego,Umiejętność organizowania pracy własnej i zespołowej związanej z eksploatacją i administrowaniem systemu radiokomunikacyjnego,Znajomość obsługi systemu operacyjnego WINDOWS i LINUX, pakietu MS Office,Znajomość struktur typu Active Directory, grup roboczych,Znajomość funkcjonowania i konfigurowania aktywnych urządzeń sieciowych i dostępowych w sieci LAN,Mile widziane wszelkie uprawnienia/certyfikaty, potwierdzające zdobytą wiedzę i umiejętności,Podstawowa znajomość języka angielskiego w zakresie terminologii technicznej, dotyczącej IT oraz radio i telekomunikacji,Świadectwo kwalifikacyjne E (elektroenergetyczne) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku bez ograniczeń – lub gotowość do ich uzyskania we wskazanym terminie,Prawo jazdy kat. B.Dodatkowe wymagania:Dyspozycyjność,Dokładność,Komunikatywność,Odpowiedzialność,Inicjatywa,Umiejętność analizowania,Samodzielnego rozwiązywania problemów,Dobra organizacja pracy,Odporność na stres,Asertywność.Oferujemy:Możliwość udziału w projektach rozwojowych i szkoleniowych realizowanych dla ENEA Operator sp. z o.o.Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji.Konkurencyjny pakiet benefitów m. in. dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, program emerytalny, dofinansowanie do zajęć sportowych, wypoczynku, biletów do kina, teatru.Informacje:Przewidywany termin zatrudnienia: kwiecień/maj 2025 r.Miejsce pracy – Poznań, ul. Strzeszyńska 58Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji, klikając w przycisk Aplikuj w terminie do: 06.04.2025 r.PEŁNA INFORMACJA ADMINISTRATORA DANYCH:www.operator.enea.pl/operator.enea.pl/ospolce/karieraweneioperator/pracaogloszenie/334471
Firma handlowa RIM Kowalczyk s.j. z siedzibą w Jankach k. Warszawy zatrudni osobę na stanowisko: InformatykWymagania:- konsekwencja i wsparcie w zakresie systemów informatycznych funkcjonujących w firmie (instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów- bardzo dobra znajomość sprzętu PC, drukarek, zarówno w ich instalacji, konfiguracji jak i administrowaniu- znajomość środowiska MS Windows , pakietów biurowych typu Office, oprogramowania ERP - mile widziana znajomość systemu Vendo- zarządzanie kontami pocztowymi, konfiguracja spamu, robienie kopii bezpieczeństwa - mile widziana znajomość systemu Kerio Connect- znajomość działania sieci LAN, WAN, WLAN, zagadnień sieciowych, sprzętu sieciowego niezbędnego do konfiguracji routerów, AP, switch'y- podstawowa wiedza o sieciach TCP/IP, bezpieczeństwa sieci i systemów informatycznych.
Poszukujemy rzetelnej osoby na stanowisko technika - serwisanta do prac serwisowych na urządzeniach bankowych i kasach samoobsługowych oraz innych urządzeniach i systemach związanych z techniką bankową i retail. Zapewniamy szkolenie. Praca mobilna, zadaniowa.Wymagania:wskazana jest ogólna wiedza techniczna - najlepiej poparta doświadczeniem w zakresie napraw sprzętu IT, ale nie jest to warunek konieczny.prawo jazdy kategorii B plus doświadczeniechęć podnoszenia kwalifikacjijęzyk polski - mile widziana znajomość angielskiego/niemieckiegooświadczenie o niekaralnościOferujemy:motywacyjny system wynagrodzeńsamochód służbowy i inne niezbędne narzędziaszkolenie, możliwość zdobycia unikalnej wiedzypakiet socjalny (medyczny oraz multisport)premie
Poszukujemy rzetelnej osoby na stanowisko technika - serwisanta do prac serwisowych na urządzeniach bankowych i kasach samoobsługowych oraz innych urządzeniach i systemach związanych z techniką bankową i retail. Zapewniamy szkolenie. Praca mobilna, zadaniowa.Wymagania:wskazana jest ogólna wiedza techniczna - najlepiej poparta doświadczeniem w zakresie napraw sprzętu IT, ale nie jest to warunek konieczny.prawo jazdy kategorii B plus doświadczeniechęć podnoszenia kwalifikacjijęzyk polski - mile widziana znajomość angielskiego/niemieckiegooświadczenie o niekaralnościOferujemy:motywacyjny system wynagrodzeńsamochód służbowy i inne niezbędne narzędziaszkolenie, możliwość zdobycia unikalnej wiedzypakiet socjalny (medyczny oraz multisport)premie
Oferuję pracę dla technika do realizacji zleceń serwisowych na terenie województwa wielkopolskiego. Praca w branży IT.Do zadań zatrudnionej osoby należało będzie:- naprawa gwarancyjna next business day laptopów dla naszego partnera na terenie województwa- obsługa serwisowa drogerii, oraz aptek w trybie next business day, oraz sporadycznie 4H (pełne wsparcie pomocy technicznej podczas wizyty u Klienta)Oczekujemy:- prawa jazdy kat B- doświadczenia w naprawie laptopów, oraz komputerów stacjonarnych- znajomości obsługi systemu Windows 7, 10,11- dyspozycyjności- komunikatywnościOferujemy:- zadaniowy system czasu pracy- samochód służbowy- laptop służbowy- telefon służbowy- wynagrodzenie 5000 brutto + premia.- brak monotonii pracyMile widziany status ucznia/studenta
Opis stanowiskaPoszukujemy osób zainteresowanych elastyczną pracą zdalną przy testowaniu aplikacji oraz kampanii internetowych. Nie wymagamy doświadczenia – zapewniamy pełne wdrożenie i wsparcie.Zakres obowiązków:Testowanie darmowych aplikacji i kampanii internetowych według dostarczonych instrukcjiRaportowanie wyników testówDbałość o dokładność i terminowość wykonywanych zadańOferujemyKonkurencyjne wynagrodzenie, uzależnione od liczby wykonanych zadańPełną elastyczność – pracujesz w dowolnym czasie i miejscuMożliwość zdobycia nowego doświadczenia zawodowegoWsparcie i szkolenie na każdym etapie współpracyWymaganiaUkończone 18 latKomputer lub telefon z dostępem do InternetuZaangażowanie i sumiennośćJak aplikować?Jeśli oferta jest widoczna, oznacza to, że nadal rekrutujemy. Zgłoś się już teraz, klikając „Aplikuj”. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
GoOnline.io to Software House, który oferuje pełen zakres usług w zakresie tworzenia aplikacji webowych i mobilnych.Aktualnie szukamy C#, .NET core / .NET developera do współpracy z naszym Team'em przy realizacji backendu do projektu systemu web’owego.O projekcie: Celem projektu jest stworzenie portalu webowego. Developer bedzie odpowiedzialny za oprogramowanie warstwy backendowej.Projekt będzie wykonywany przy użyciu frameworka .NET Core.Technologie: .NET Core, .NET, Docker, GIT, Scrum, ASP.NETProwadzenie projektu: Scrum, daily meetings, praca nad mile stonesMile widziane: JavaScript, typescriptUmowa: Do ustalenia: B2B, umowa o pracę lub umowa o dzieło.Start projektu: od zarazPo zakończeniu projektu dalsze prace związane z jego rozwojem – współpraca długofalowa.Wymiar czasu pracy: preferowany pełny etat, dopuszczalne min 20h/week.Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CVna adres mailowy: rekrutacja at rad4m.com lub o kontakt telefoniczny.W tytule prosimy wpisać .NET DEVELOPERProsimy o dopisanie klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji
Poszukujemy rzetelnej osoby na stanowisko technika - serwisanta do prac serwisowych na urządzeniach bankowych i kasach samoobsługowych oraz innych urządzeniach i systemach związanych z techniką bankową i retail. Zapewniamy szkolenie. Praca mobilna, zadaniowa.Wymagania:wskazana jest ogólna wiedza techniczna - najlepiej poparta doświadczeniem w zakresie napraw sprzętu IT, ale nie jest to warunek konieczny.prawo jazdy kategorii B plus doświadczeniechęć podnoszenia kwalifikacjijęzyk polski - mile widziana znajomość angielskiego/niemieckiegooświadczenie o niekaralnościOferujemy:motywacyjny system wynagrodzeńsamochód służbowy i inne niezbędne narzędziaszkolenie, możliwość zdobycia unikalnej wiedzypakiet socjalny (medyczny oraz multisport)premie
Poszukujemy instalatorów sieci światłowodowychMiejsce pracy: Śląsk Zakres obowiązków :- montaż kabli światłowodowych w kanalizacji teletechnicznej- budowa kanalizacji teletechnicznej i przyłączy do budynków- układanie kabli i tras kablowych w budynkach- montaż urządzeń telekomunikacyjnychWymagania- prawo jazdy kat BMile widziane:- doświadczenie zawodowe związane z budową lub eksploatacją sieci teletechnicznych- umiejętność spawania światłowodówOferujemy- pracę na pełny etat- samochód służbowy- przeszkolenie
dzień dobry,szukamy junior developera do pracy przy aplikacjach w technologiach React na front-endzie i Ruby lub Java na back-endzie,praca zdalna,możliwy niepełny wymiar godzin więc studenci i uczniowie są u nas mile widziani,elementem rekrutacji jest wykonanie praktycznego zadania programistycznego,z uwagi na dużą liczbę aplikacji kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami,zapraszam do wysyłania CV i życzę powodzenia
Firma 3mw Serwis s.c. ze Starogardu Gdańskiego poszukuje pracownika na stanowisko:INFORMATYK/ELEKTRONIKZakres obowiązków:diagnostyka oraz naprawa usterek sprzętów elektronicznychadministracja systemami Windows, Active Directory przygotowanie i konfiguracja sprzętu komputerowegoDiagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z infrastrukturą ITZarządzanie siecią LAN, WLAN, VPN, WANNadzór, administracja i rozbudowa infrastruktury informatycznej firmyWymagania:Wykształcenie wyższe technicznedoświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuDobra znajomość systemów Windows i Windows ServerZnajomość sieci LAN, WAN, VPN, Wi-FiUmiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówBardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespoleSamodzielność w działaniu, systematyczność i zaangażowanieznajomość języka angielskiegoprawo jazdy kat. BOferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowejmożliwość podnoszenia kwalifikacji
Kim jesteśmy?REAKTO Prosta Spółka AkcyjnaJesteśmy producentem i operatorem zaawansowanych systemów bezzałogowych. Tworzymy nowoczesną infrastrukturę, składającą się z sieci stacji dokujących, floty dronów i oprogramowania. Za jej pomocą dostarczamy automatyczne usługi inspekcyjne, analityczne i ochrony mienia w obszarach miejskich i przemysłowych.Twoje obowiązkiProjektowanie, rozwijanie i konserwacja oprogramowania dla systemów wbudowanych na różnych platformach.Wdrażanie i optymalizacja sterowników niskiego poziomu dla urządzeń peryferyjnych (I2C, UART, CAN).Tworzenie i debugowanie aplikacji w czasie rzeczywistym przy użyciu RTOS lub środowisk bare-metal.Współpraca z inżynierami sprzętu w celu integracji i walidacji rozwiązań wbudowanych.Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej, w tym szczegółów dotyczących architektury systemu i bazy kodu.Przeprowadzanie testów jednostkowych, testów integracyjnych i optymalizacji wydajności.Rozwiązywanie problemów i rozwiązywanie złożonych problemów związanych z integracją sprzętu i oprogramowania.Wnoszenie wkładu w dyskusję na temat projektowania systemu i zapewnianie wysokiej niezawodności i wydajności.Nasze wymaganiaZnajomość programowania w językach C i C++ dla systemów wbudowanych.Znajomość języka Python.Dobra znajomość mikrokontrolerów i mikroprocesorów od dostawców, takich jak STMicroelectronics.Doświadczenie w zakresie RTOS lub rozwoju bare-metal.Znajomość protokołów komunikacyjnych, takich jak I2C, UART, CAN, Ethernet.Praktyczne doświadczenie w korzystaniu z narzędzi do debugowania, takich jak JTAG, oscyloskopy i analizatory logiczne.Znajomość systemu Linux lub innych systemów operacyjnych czasu rzeczywistego.Doświadczenie w zakresie systemów kontroli wersji, w szczególności Git.Mile widzianeDoświadczenie w protokole komunikacyjnym MAVLink.Znajomość ArduPilot lub podobnego oprogramowania autopilota typu open-source.Doświadczenie w pracy z bezzałogowymi statkami powietrznymi, dronami lub robotyką.Czy to praca dla Ciebie?Jeżeli jesteś systematyczny, komunikatywny oraz umiesz rozwiązywać samodzielnie problemy to jest to praca dla Ciebie.Miejsce pracy?Praca stacjonarna w biurze w Krakowie/hybrydowaCo oferujemy?Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie.Uczestnictwo w ciekawych, prawdziwie innowacyjnych projektach.Przyjazna atmosfera pracy w zespole zgranych i kompetentnych osób.Dla zaangażowanych pracowników mamy program gwarantujący rosnący pakiet akcji w spółce.Wynagrodzenie? 145 zł brutto /hWymiar pracy? Co najmniej 20 godzin tygodniowoRozmowa rekrutacyjna? Online na Google Meet.Jak aplikować? Klikając Aplikuj i wysyłając swoje CV.
Wrocławska firma komputerowa ATUT KOMPUTER poszukuje kandydatów na stanowisko Handelowiec Serwisant ITDo obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała obsługa klienta i stałych zleceń serwisowych IT.Niezbędne kwalifikacje:znajomość branży informatycznejsilna motywacja do pracy i zorientowanie na wynikizdolności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów podstawowa znajomość języka angielskiego prawo jazdy kat BZaakceptowanym kandydatom oferujemy: zatrudnienie w rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku wynagrodzenie współmierne do zaangażowania oraz osiąganych wyników przyjazną atmosferę pracypraca stacjonarnaZainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji zawierających CV oraz dodatkowe informacje na adres e-mail praca(at)atutkomputer.plProsimy o dopisanie "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji".Siedziba firmy ATUT KOMPUTER znajduje się we Wrocławiu przy al. Armii Krajowej 10a
About usAt Auctane, we are united by a passion to help sellers — wherever they are, however they operate — fulfill the promises they make to consumers. The Auctane mission is to fuel commerce through exceptional delivery. We make it possible for businesses to meet the ever rising expectations of their customers, and we make the world smaller and more accessible to consumers everywhere. Auctane brands enable hundreds of thousands of merchants to annually deliver billions of products — over $200 billion worth — to customers around the globe. And Auctane is just getting started.Auctane is a team of shipping and software experts with a passion for helping merchants move their ideas, dreams and innovations around the globe. The Auctane family includes ShipStation, ShipWorks, ShipEngine, ShippingEasy, Stamps, Endicia, Metapack, Shipsi, GlobalPost, and Packlink. Our partners include Amazon, UPS, USPS, eBay, BigCommerce, Shopify, WooCommerce, and Walmart.About the roleThe Associate Implementation Specialist will manage and deliver the implementation requirements of key and corporate customers and co-ordinate all parties (both internally and with our customers) and deliverables for small and medium new business accounts.What will you be doing?You will implement solutions in our clients' systems through:Verifying trial implementations on the test environment,building test scenarios,implementing changes on the production systems of our service recipients,contacts with couriers and eCommerce sellers to determine the requirements and details necessary to implement accurate solutions,conducting workshops and training for retailers.What are we looking for?You have been studying IT related subjects as part of a degree or technical studies,Having a keen interest in IT and like to learn about new software/tools in your spare time,Having the ability to think analytically and create optimal solutions for problems encountered,Ability to manage yourself in time,Having experience in working with clients,Ability to identify and properly respond to their needs,You are open for occasional business trips to clients to learn about the specifics of their work environment and to determine the optimal range of services and required support,You are able to communicate verbally and in writing in English.What will make you stand out?You have experience as a Customer Implementation Specialist in the IT industry.You have experience in dealing with business clients.You're interested in new technologies.You're interested in system architecture or configuring electronic devices.What do we offer? Annual Salary Review: We are reviewing the salaries of all our teams annually in order to evaluate an increase according to individual performance and the business results.Personal Training Budget. Up to 7.000/ 4.100 PLN/year training budget (certifications, conferences attendance, etc.) to invest in your professional development. We want to help you improve your technical skills, feel involved in the product community, and develop your soft skills to lead teams and manage other stakeholders.Up to 30 days of vacation per year (additional days are granted along with seniority at AUCTANE). Up to 500 PLN/year to match your NGO donations! We are happy to support your initiatives by duplicating the amount donated.Volunteer day. You can take 1 day off per year in order to participate in volunteering activities! We will love to see some pictures in our slack!Referral Fee We need your support in hiring top-class talent! We offer a referral bonus of 4k-20k PLN, depending on the complexity of the role and the hiring process.We have an Employee Assistance Program with psychological assistance free of charge.Great work-life balance We offer a flexible work schedule and will do our best to adapt to your personal situation. Working in a fast-paced environment can be intense, but that doesn’t mean you shouldn’t enjoy your free time!An inclusive and upbeat work environment Leave your suit behind... we’re a t-shirt and converse kind of place! More importantly, our company culture promotes diversity and inclusion. The personality and opinions of each of our team members are important and valid, and we aim to offer all employees a safe environment where they can be themselves and thrive.A cross-cultural atmosphere We are a truly international team of 20 nationalities that speak 10 languages. Our company language is English and all internal communication and company-wide meetings are in English.Company events Work hard, play hard! We do our best every day, even at our regular team-building events. Internal and external training, free access to online training platforms such as Linkedin LearningPossibility to work in a home-office using equipment provided by AUCTANE, or in our office prepared in accordance with all safety requirements.Languages classes every week. Thirsty for knowledge? Learn a new language by joining our free English/Spanish/German classes. You can connect and enjoy taking up a new language or improving your current skills with one of our great instructors.Free private medical insurance.Attractive life insurance.Co-financing for sports and recreational activitiesGym membership co-financing Nice Office in Zielona Gora (free drinks, snacks…)
Oferta pracy – Tester Telefonów w branży GSMLokalizacja: Wilczak, Poznań Forma zatrudnienia: Umowa zlecenieJesteśmy firmą w branży GSM zajmującą się sprzedażą oraz naprawą telefonów. Posiadamy stabilną pozycję rynkową i poszukujemy osoby na stanowisko Testera Telefonów. Jeśli interesujesz się nowymi technologiami i chcesz pracować w przyjaznym środowisku – dołącz do naszego zespołu!Zakres obowiązków:• Testowanie telefonów marki Apple i Samsung.• Sprawdzanie funkcjonalności oraz stanu technicznego i wizualnego urządzeń.• Dodawanie urządzeń do bazy danych. • Pakowanie paczek i przygotowywanie zamówień.• Zawożenie paczek naszym samochodem do punktu odbioru znajdującego się 1,5km od naszej lokalizacji.Wymagania:• Znajomość podstawowych funkcji smartfonów.• Zainteresowanie branżą GSM.• Dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków.• Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy.• Prawo jazdy kat. B (nie wymagamy własnego auta, posiadamy własne)• Umiejętność pracy pod presją. • Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 12-16.• Mile widziany status ucznia/studentaOferujemy:• Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie.• Możliwość zdobycia doświadczenia w branży GSM.• Przyjazną atmosferę i pracę w zgranym zespole.• Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania.Dołącz do nas i rozwijaj się w świecie nowoczesnych technologii!
Jeżeli interesuje Cię rozwój oraz udział w nowoczesnych projektach informatycznych, Programiści to idealne miejsce dla Ciebie!Wierzymy, że nasz zespół to podstawa sukcesu, dlatego stawiamy na rozwój pracowników i dobrą atmosferę w pracy. Obecnie nasz zespół liczy ponad 90 specjalistów, a teraz czekamy na kolejnego członka – Programisty/ Programistki frontend.Czym będziesz się zajmował?Tworzeniem warstwy Front-End dla aplikacji webowych.Współpracą z innymi członkami zespołu w celu wypracowania optymalnych rozwiązań. Wymagamy od Ciebie:min. 3 lata doświadczenia Biegła znajomość JavaScript, TypeScript, HTML5, CSS3, SCSSBardzo dobra znajomość RxJSBardzo dobra znajomości AngularDobra znajomość Material AngularDoświadczenie w pracy z systemami kontroli wersji GitPraca z Single Page Applications (SPA)Umiejętności pracy w zespoleZaangażowania w pracę Twoim dodatkowym atutem będzie:Komercyjne doświadczenie na podobnym stanowiskuWiedza w obszarze architektury RESTZnajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnymDoświadczenie z narzędziami Atlassian (np. Jira, Bitbucket)Znajomość technik optymalizacji wydajności kodu Co oferujemy w zamian?Możliwość współpracy z doświadczonym zespołemREALNY wpływ na kierunek dalszego rozwoju wdrażanych produktówStabilne i elastyczne formy zatrudnieniaKonkurencyjne wynagrodzenieMożliwość pracy zdalnej (pod pewnymi warunkami)Nieformalną i przyjazną atmosferę pracy
Opis stanowiska: W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. wsparcia technicznego użytkowników – Helpdesk. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości wsparcia technicznego, dbając o skuteczną obsługę zgłoszeń oraz rozwiązywanie problemów związanych z użytkowaniem oferowanych rozwiązań.Zakres obowiązków:telefoniczna i mailowa obsługa klienta,współpraca z zespołem programistów,diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem oprogramowania,udzielanie instrukcji i porad dotyczących obsługi systemu.Kogo szukamy?Poszukujemy osób dokładnych, otwartych na rozwój i doskonalenie swoich kompetencji, posiadających wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.Wymagania:Zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów,Wysoka kultura osobista i profesjonalizm w relacjach zawodowych,Umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji interpersonalnych,Komunikatywność oraz umiejętność efektywnej pracy zespołowej,Motywacja do ciągłego rozwoju i chęć poszerzania wiedzy,Biegłość w obsłudze komputera w środowisku Windows,Podstawowa znajomość pakietu Microsoft Office.Oferujemy:Możliwość udziału w rozwoju nowoczesnego oprogramowania ERP dedykowanego branży medycznej i hotelowej,Służbowy sprzęt niezbędny do pracy (laptop, telefon itp.),Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole,Udział w wyjazdach integracyjnych,Satysfakcję z tworzenia rozwiązań usprawniających codzienną pracę naszych klientów,Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,Stabilne warunki zatrudnienia.
Przedsiębiorstwo Komunalne „Therma” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Bielsku-Białej poszukuje pracownika na stanowisko:INFORMATYKZakres obowiązków:Nadzór, administracja i rozbudowa infrastruktury informatycznej firmyZarządzanie siecią LAN, WLAN, VPN, WANZarządzanie infrastrukturą serwerową, domenową, wirtualizacja VMWare, system kopii zapasowychAdministracja systemami Windows, Active Directory, Linux oraz systemami działającymi w firmiePrzygotowanie i konfiguracja sprzętu komputerowego (laptopy, PC, drukarki, telefony, inne)Instalacja, konfiguracja oraz aktualizacja systemów operacyjnych i oprogramowaniaWdrażanie i monitorowanie zabezpieczeń sieciowych oraz systemów antywirusowych oraz reagowanie na zagrożeniaDiagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z infrastrukturą ITUdzielanie wsparcia technicznego dla użytkowników w zakresie problemów z systemami, oprogramowaniem i sieciąKonfiguracja, zarządzanie oraz monitorowanie systemów baz danychMonitorowanie dostępności i wydajności kluczowych systemów ITTworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej dotyczącej infrastruktury ITNaprawa i konserwacja sprzętu ITWymagania:Wykształcenie techniczne w zakresie Informatyki (preferowane wyższe)Dobra znajomość systemów Windows i Windows ServerZnajomość sieci LAN, WAN, VPN, Wi-FiAdministracja Bazami Danych MS SQL oraz OracleUmiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówBardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespoleSamodzielność w działaniu, systematyczność i zaangażowanieMile widziane:Doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuZnajomość T-SQL dla baz MS SQL, Oracle, PostgreSQLZnajomość systemów LinuxZnajomość środowisk wirtualnychOferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1 etatu w firmie o stabilnej pozycji rynkowejprywatną opiekę medycznąmożliwość podnoszenia kwalifikacjipakiet świadczeń socjalnychCV wraz z listem motywacyjnym należy przesłać w terminie do 18 kwietnia 2025 r. do godz. 15:00.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Jeżeli interesuje Cię rozwój oraz udział w nowoczesnych projektach informatycznych, Programiści.eu to idealne miejsce dla Ciebie! Wierzymy, że nasz zespół to podstawa sukcesu, dlatego stawiamy na rozwój pracowników i dobrą atmosferę w pracy. Obecnie nasz zespół liczy ponad 90 specjalistów, a teraz czekamy na kolejnego członka – Senior Analityka/Analityczki biznesowej.Twoje zadania:Zbieranie, analiza i dokumentowanie wymagań biznesowych i systemowychTworzenie specyfikacji funkcjonalnych i technicznychWspółpraca z zespołami IT, biznesowymi oraz klientami w celu zapewnienia zgodności rozwiązań z wymaganiamiModelowanie procesów biznesowych i systemowych (BPMN, UML)Wsparcie w projektowaniu architektury systemów oraz analiza wpływu zmianProwadzenie warsztatów analitycznych i konsultacji z interesariuszamiWspółpraca z zespołem developerskim w zakresie wdrażania rozwiązańProwadzenie i facylitacja ceremonii ScrumowychUłatwianie produktywności poprzez usuwanie przeszkód, na jakie natknie się zespół, mediacja w konfliktach, pomaganie zespołowi w podejmowaniu decyzji i przestrzeganie zasad ciągłego doskonaleniaSkuteczne reagowanie na bieżące problemy poprzez szybkie diagnozowanie sytuacji i wdrażanie odpowiednich rozwiązań w celu minimalizacji negatywnego wpływu na zespół i projekt Nasze wymagania:Minimum 5 lat doświadczenia jako Analityk Biznesowy/SystemowyUmiejętność analizy i modelowania procesów biznesowychDoświadczenie w pracy z JIRA, Confluence, Visual Paradigm lub innymi narzędziami analitycznymiBardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalneDoświadczenie w projektach realizowanych w metodykach Agile/ScrumUmiejętność tworzenia dokumentacji biznesowej i technicznejZnajomość języka angielskiego na poziomie C1Tworzenie kosztorysów projektów (metodą IFPUG lub inną)Oferujemy Możliwość pracy z najnowszymi technologiami i narzędziami Możliwość pracy zdalnejAtrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do doświadczeniaPakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, szkolenia, ubezpieczenie grupowe)Pracę w doświadczonym i dynamicznym zespole
Operator telekomunikacyjny NETonSKY.pl świadczący usługi w zakresie usług telekomunikacyjnych ogłasza rekrutację na stanowisko: TECHNIK SIECI TELEKOMUNIKACYJNYCHWymagania: - wykształcenie min. zawodowe, mile widziane średnie kierunki: telekomunikacja, elektryka- ogólna wiedza techniczna dotycząca sieci internetowych, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku- zaawansowana znajomość obsługi komputera w szczególności środowiska Windows- dyspozycyjność i zaangażowanie, oraz kreatywność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów- umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu- prawo jazdy kat. B- brak przeciwwskazań dla prac wysokościowych- znajomość zagadnień sieciowych- zdolność szybkiego przyswajania wiedzy- wysoka kultura osobista- zaangażowanie w działanie i osiąganie celów-chęć do tworzenia nowych rozwiązań i upór w ich wdrażaniu- mile widziane doświadczenie w spawaniu i pomiarach światłowodów- mile widziana dobra znajomość budowy komputera, w tym umiejętność diagnozowania usterek sprzętowych i programowych- mile widziana znajomość środowiska Auto-CadOferujemy: - pracę w nowoczesnej i rozwijającej się firmie- samochód i laptop służbowy- szkolenia i podnoszenie kwalifikacji- możliwość rozwoju zawodowego- niezbędne narzędzia pracy- umowę o pracę- stałe wsparcie ze strony przełożonego oraz zespołu- pracę przy prestiżowych projektach budowlanychGłówne Obowiązki to wykonywanie prac montażowych, serwisowych oraz konfigurowanie sprzętu abonenckiego.Zastrzegamy jednak, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.CV proszę przesyłać na adres: praca"at"netonsky.plProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Clever Investment, to firma wielobranżowa, aktualnie rozwijajmy się w wielu branżach mi.: księgowości ale także posiadamy sklep internetowy z wyposażeniem wnętrz oraz sklep internetowy z kosmetykami naturalnymi, które także tworzymy. Nasz klucz do sukcesu to dobry kontakt z Klientem i nowoczesna technologia. Jeżeli jesteś otwarty na pracę, lubisz jak w pracy coś się dzieje ale przy tym jesteś otwarty na nowe pomysły, cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy, elastyczność oraz nowoczesne podejście do zarządzania - aplikuj do naszego zespołu :)Clever Investment to firma, która stawa na rozwój, nie ważne ile masz lat, czy posiadasz stopień niepełnosprawności zawsze najważniejsi będą ludzie, dlatego jeśli zależy Ci na zgranym zespole Pracowników, nie czekaj – aplikuj Aktualnie poszukujemy osób do zespołu Biura Zarządu na stanowisku Asystent ds. IT w sklepie internetowym - - jesteśmy otwarci na orzeczenie o niepełnosprawności.Stanowisko: Asystent ds. systemów informatycznych ( wsparcie IT )Wymagania:Wykształcenie: średnie, mile widziany technik, bądź student uczelni kierunkowej.Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;Mile widziana znajomość języka PHPUmiejętności komputeroweMile widziana znajomość środowiska Wordpress i WoocommerceMile widziane podstawowe umiejętności programistyczneChęć do nauki, pracy, samokształcenia i rozwojuZdolność logicznego myślenia;Dobra organizacja pracy;Sumienność/ dokładność;Samodzielność i zaangażowanie;Zakres obowiązków:Bieżąca obsługa systemu sklepu internetowegoWprowadzanie usprawnień w pracy – automatyzacja procesówOpieka nad infrastruktura ITWgrywanie wzorów dokumentów do systemu;Obsługa zleceń informatycznych;Współpraca z zewnętrzną firmą ITPoprawki w sklepie i na stronie WWWWdrażanie nowych rozwiązań organizacyjnych i technologicznych;Bieżąca aktualizacja istniejącego oprogramowania i archiwizowanie dokumentacji w tym zakresie;Wsparcie współpracownikówOferujemy:Pakiet Medyczny;Kartę sport & kultura;Telefon służbowy;Miły i zgrany zespół współpracowników;Skrócony czas pracy w piątkiJeżeli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, prześlij do nas swoją aplikację wraz z klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Poszukujemy odpowiedzialnej i komunikatywnej osoby do pracy w serwisie komputerowym jako serwisant komputerów, laptopów i oprogramowania.Mile widziane osoby tuż po szkole, studenci oraz osoby bez doświadczenia zawodowego.Jako serwisant sprzętu komputerowego do Twoich obowiązków będzie należeć:diagnozowanie i rozwiązywanie usterek PC/laptopów,montaż, wymiana i naprawa podzespołów komputerowych,instalacja, naprawa i konfiguracja systemów i oprogramowania,ewidencja sprzętu,naprawa i konfiguracja oprogramowania zdalnie lub u klienta,wsparcie informatyczne firm.Doświadczenie nie jest wymagane, ale znajomość działania komputera / systemów IT / ogólnej wiedzy z dziedziny informatyki będzie mile widziana.Niezbędne prawo jazdy kat. B. Wynagrodzenie do ustalenia w zależności od umiejętności. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. F.H.U. Global 07-200 Wyszków ul. Świętojańska 42 globalkomputery.pl
Do naszego zespołu IT poszukujemy osoby na stanowisko:Młodszy Administrator Windows Server Lokalizacja: Gdynia Rodzaj pracy: Pełny etat / Umowa o pracę / B2B (do ustalenia)Twoje zadania:Wsparcie w administracji środowiskiem opartym o systemy Windows Server (2016/2019/2022)Zarządzanie usługami domenowymi Active Directory, DNS, DHCP, GPOMonitorowanie stanu serwerów i systemów oraz reagowanie na incydentyWdrażanie poprawek systemowych i aktualizacjiTworzenie dokumentacji technicznej i procedurWspółpraca z zespołem IT i wsparcie użytkownikówCzego oczekujemy:Podstawowej znajomości systemów Windows ServerZnajomości zagadnień z zakresu Active Directory, GPO, DNS/DHCPChęci rozwoju w obszarze administracji systemamiUmiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówKomunikatywności i umiejętności pracy zespołowejZnajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznejMile widziane:Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (np. praktyki, staż)Znajomość podstaw PowerShellWiedza z zakresu backupu, monitoringu, zarządzania aktualizacjami (WSUS)Oferujemy:Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w administracji środowiskami ITWsparcie doświadczonego zespołu i szkolenia rozwojoweElastyczne godziny pracy Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmiePrzyjazną atmosferę pracy i realny wpływ na rozwój infrastruktury IT
Marzysz o karierze w IT, ale nie wiesz, od czego zacząć? Mamy dla Ciebie idealną okazję! Nasz klient, to dynamiczna firma IT z siedzibą w Katowicach, która pasjonuje się innowacjami i daje swoim pracownikom szansę na realny wpływ na przyszłość technologii. Nie jesteś tu numerem - jesteś częścią zespołu, który zmienia świat. Gotowy, by do nas dołączyć? Czytaj dalej! Dlaczego warto z nami pracować? Specjalizujemy się w najnowocześniejszych rozwiązaniach IT dla klientów na całym świecie. Oferujemy Ci nie tylko pracę, ale i szansę na rozwój. Co zyskasz, dołączając do nas? • Hybrydowy model pracy - ciesz się elastycznością, pracując zdalnie przez większość czasu, z zaledwie 2 dniami w miesiącu w naszym biurze w Katowicach (podczas onboardingu 2-3 razy w tygodniu). • Wsparcie w nauce języków - doskonal swój francuski i angielski z naszymi programami szkoleniowymi. • Szkolenia i mentoring - ucz się od najlepszych i rozwijaj swoje umiejętności. Informacje o projekcie: • Branża: IT • Lokalizacja biura: Katowice • Model pracy: hybrydowy - ok. 2 dni w miesiącu w biurze ( w czasie wdrożenia 2 dni w tygodniu z biura) • Godziny pracy: 24/7, zmiany 12h • Języki: angielski (A2) i francuski (B1) • Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas nieokreślony • Poziom: Junior • Wynagrodzenie: 5400 zł brutto Junior Technical Support Specialist with French Zakres projektu: • Rozwiązywanie problemów technicznych • Reagowanie na alerty • Dokumentacja techniczna • Współpraca z działem technicznym Wymagania dotyczące kompetencji: • Dobra znajomość języka francuskiego (min.B1) • Znajomość języka angielskiego ( min. A2) • Dobra znajomość obsługi komputera • Komunikatywność • Chęć uczenia się i zdobywania doświadczenia Oferujemy: • Umowa o pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę • Prywatna opieka medyczna • Ubezpieczenie na życie • Karta Multisport • Możliwości rozwoju
Jesteśmy polską firmą od 35 lat działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. W ramach naszej organizacji funkcjonuje ogólnopolska Sieć Sklepów RTV EURO AGD, największy sklep internetowy w Polsce – www.euro.com.pl i Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska Sieć Transportu, Magazyny Centralne i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju.Obecnie do naszego zespołu poszukujemy: Administrator Systemu SAP (Logistyka) Twoje zadania:· Bieżące utrzymanie systemu SAP (MM,WMS),· Wsparcie użytkowników systemu· Diagnozowanie oraz rozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych systemową obsługa procesów magazynowych· Testowanie i współudział we wdrożeniach nowych rozwiązań,· Współpraca z zespołem IT i działami biznesowymi,Bieżące raportowanie i monitorowanie wybranych wskaźników operacyjnych i aktywny udział w ich optymalizacji· Pełnienie dyżurów telefonicznych w godzinach wieczornych raz nocnych, na wypadek nagłych awarii (w wybrane tygodnie w miesiącu).Od Ciebie oczekujemy:Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,Dobra znajomość systemu SAP,Umiejętność współpracy i komunikacji,Mile widziane doświadczenie w branży logistycznej.W zamian oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Pracę w Magazynie Centralnym w Sokołowie pod Jankami, od poniedziałku do piątku, 08:00-16:00,Pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, pakiet ubezpieczeniowy),Możliwość rozwoju zawodowego,Przyjazną atmosferę w pracy. Zainteresowane osoby, prosimy o wypełnienie formularza poprzez przycisk APLIKUJ.
Poszukujemy doświadczonego Specjalisty ds. Infrastruktury IT, który będzie odpowiedzialny za:Administrację i utrzymanie sieci opartej na urządzeniach Fortigate i Extreme Networks.Zarządzanie środowiskiem Windows Active Directory.Rozwiązywanie problemów związanych z infrastrukturą IT.Wsparcie użytkowników w zakresie technicznych aspektów pracy.Monitorowanie i optymalizację działania systemów i sieci.Wdrażanie nowych rozwiązań i technologii.Tworzenie i aktualizację dokumentacji technicznej.Wymagania:Doświadczenie w administracji urządzeniami Fortigate (firewalle, VPN).Praktyczna znajomość konfiguracji i zarządzania przełącznikami Extreme Networks.Biegła znajomość środowiska Windows Active Directory (zarządzanie użytkownikami, grupami, politykami).Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z sieciami LAN/WAN.Znajomość protokołów sieciowych (TCP/IP, DNS, DHCP).Umiejętność pracy w zespole i doskonałe umiejętności komunikacyjne.Samodzielność, odpowiedzialność i proaktywne podejście do pracy.Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej.Mile widziane:Certyfikaty potwierdzające wiedzę z zakresu Fortigate i Extreme Networks.Znajomość systemów wirtualizacji (VMware, Hyper-V).Znajomość LinuxZnajomość systemów monitoringu sieci.Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Przyjazną atmosferę pracy.
Ania Holding to grupa firm z ponad 30-letnim doświadczeniem, w skład której wchodzą: Centrum Elektryczne, Firma Produkcyjno-Handlowa JB i BIOAN. Specjalizujemy się w dystrybucji artykułów elektrotechnicznych, produkcji wiązek kablowych, szaf sterowniczych oraz doradztwie w wykorzystaniu biogazu do produkcji energii. Realizujemy także projekty badawczo-rozwojowe (R&D).Nasze atuty to bogata oferta, fachowa obsługa, wykwalifikowana kadra i nowoczesny park maszynowy. Działamy globalnie, a nasza siedziba znajduje się w Wieluniu. #AniaHoldingCrew Specjalista ds. ITTwoje codzienne zadania:bieżąca pomoc dla użytkowników systemów informatycznych i rozwiązywanie problemów technicznychinstalowanie i aktualizacja oprogramowania na komputerach i telefonachdiagnostyka i naprawa sprzętu komputerowego, drukarek i innych urządzeń ITzarządzanie pakietem Microsoft 365 oraz dostępem do poczty elektronicznejtworzenie i aktualizacja dokumentacji oprogramowania klasy ERP Czego od Ciebie oczekujemy?znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowychumiejętność pracy z pakietem Microsoft 365mile widziane doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP oraz bazami danychsamodzielność w realizacji powierzonych zadańkreatywne podejście do analizy i rozwiązywania problemówzainteresowanie tworzeniem nowych rozwiązań IT Idealny kandydat to osoba, która:fascynuje się systemami IT i sprzętem komputerowym.mile widziana: podstawowa wiedza o obiegu dokumentów w firmach produkcyjno-handlowych (PZ, WZ, RW, PW, MM) oraz znajomość podstaw raportowania i definiowania procesów produkcyjnych Nie musisz mieć dużego doświadczenia – ważna jest chęć nauki i rozwoju! Co proponujemy:Umowa:B2B lub UoP – do wyborustabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuWynagrodzenie:atrakcyjny system premiowy (po 3 m-cznym okresie próbnym)swoboda działania i możliwość wdrażania własnych pomysłówNarzędzia pracy:laptop i telefon służbowyAtmosfera i rozwój:praca z ciekawymi ludźmi, dla których praca to pasja i wyzwanieduża swoboda działania w ramach odpowiedzialności zawodowejBenefity:ubezpieczenie medyczneZFŚS (paczki mikołajkowe dla dzieci, świąteczne świadczenia pieniężne)możliwość korzystania z ubezpieczenia na życie na dogodnych warunkachmożliwość uczestniczenia w wydarzeniach sportowychimprezy integracyjne
Jeżeli interesuje Cię rozwój w testowaniu oprogramowania oraz udział w nowoczesnych projektach informatycznych, Programiści.eu to idealne miejsce dla Ciebie! Wierzymy, że nasz zespół to podstawa sukcesu, dlatego stawiamy na rozwój pracowników i dobrą atmosferę w pracy. Obecnie nasz zespół liczy ponad 90 specjalistów, a teraz czekamy na kolejnego członka – Senior Testera/Testerki Oprogramowania.Zakres obowiązków:· Tworzenie, rozwijanie i utrzymywanie testów automatycznych (testy aplikacji mobilnych i webowych, testy API, integracyjne oraz wydajnościowe)· Projektowanie strategii testowych i scenariuszy testowych dla nowych funkcjonalności· Analiza wyników testów oraz raportowanie błędów· Współpraca z zespołem deweloperskim w celu zapewnienia najwyższej jakości oprogramowania· Optymalizacja i automatyzacja procesów testowych· Udział w code review testów automatycznych· Pełnienie roli lidera, wspieranie zespołu testerskiego w rozwoju i rozwiązywaniu problemów technicznychWymagania.· Min. 5 lat doświadczenia w automatyzacji testów· Doświadczenie w pracy z narzędziami do automatyzacji testów (np. Selenium, Cypress, Robot Framework)· Doświadczenie w pracy w Agile/Scrum, Kanban· Zaawansowana znajomość baz danych (SQL)· Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole· Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1Mile widziane:· Doświadczenie w pracy z chmurą (AWS, Azure)· Certyfikat ISTQBOferujemy:· Możliwość pracy z najnowszymi technologiami i narzędziami· Możliwość pracy zdalnej· Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia· Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, szkolenia, ubezpieczenie grupowe)· Pracę w doświadczonym i dynamicznym zespole
Jeżeli interesuje Cię rozwój oraz udział w nowoczesnych projektach informatycznych, Programiści.eu to idealne miejsce dla Ciebie! Wierzymy, że nasz zespół to podstawa sukcesu, dlatego stawiamy na rozwój pracowników i dobrą atmosferę w pracy. Obecnie nasz zespół liczy ponad 90 specjalistów, a teraz czekamy na kolejnego członka – Senior Programisty/Programistki Java Twoje zadania:Projektowanie skalowalnej architektury mikroserwisów zgodnie z najlepszymi praktykamiRealizacja pełnego cyklu rozwoju oprogramowania oraz podejmowanie kluczowych decyzji technicznychMentoring innych deweloperów oraz dbanie o wysokie standardy jakości wytwarzanego oprogramowaniaWspółpraca w zespole w celu przełożenia wymagań biznesowych na rozwiązania techniczne Przygotowywanie wycen projektówNasze wymagania Minimum 7 lat doświadczenia w programowaniu w Java Ekspercka znajomość ekosystemu Spring oraz Hibernate/JPA. Praktyczne doświadczenie w zakresie architektury mikrousług Doświadczenie z usługami chmurowymi AWS/Azure oraz architekturą opartą na zdarzeniach Solidne zrozumienie DevOps, procesów CI/CD i infrastruktury jako kodu Doświadczenie w pracy z Kubernetes/Docker Doświadczenie w pracy z bazami danych SQL/NO SQL (PostgreSQL/Apache Cassandra/MongoDB)Doświadczenie w pracy z brokerami wiadomości (Kafka) do przetwarzania danych w czasie rzeczywistymDogłębne zrozumienie wielowątkowości, programowania współbieżnego i optymalizacji wydajnościPraktyczna wiedza z zakresu Test-Driven Development (TDD)Odpowiedzialność, dokładność oraz gotowość do tworzenia nowych rozwiązań zgodnych z przyjętym procesemUmiejętność rozwiązywania problemów i pracy w środowisku Agile/ScrumZnajomość języka angielskiego na poziomie C1Oferujemy: Możliwość pracy z najnowszymi technologiami i narzędziami Możliwość pracy zdalnej Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, szkolenia, ubezpieczenie grupowe) Pracę w doświadczonym i dynamicznym zespole
Grupa Beskid Media to operator największej sieci światłowodowej na Podbeskidziu, który świadczy nowoczesne i zintegrowane usługi telekomunikacyjne dla osób prywatnych, firm oraz instytucji. Od ponad 10 lat działamy na terenach powiatów: bielskiego, oświęcimskiego, wadowickiego, żywieckiego oraz bieruńsko-lędzińskiego. W naszej ofercie znajduje się dostęp do szybkiego i stabilnego Internetu światłowodowego, telewizji cyfrowej oraz telefonii stacjonarnej i komórkowej. Zaufało nam już ponad 45 000 odbiorców, co jeszcze bardziej motywuje nas do realizowania przyjętej misji, jaką jest ciągły rozwój technologiczny oraz terytorialny.W związku z dynamicznym rozwojem firmy, prowadzimy rekrutację na stanowisko: Monter sieci telekomunikacyjnych. Do zespołu liczącego ponad 100 osób poszukujemy osoby interesującej się nowoczesną telekomunikacją/IT, sprawnej manualnie i komunikatywnej, która lubi podejmować nowe wyzwania, a osiąganie założonych celów sprawia jej dużą satysfakcję.OPIS STANOWISKA:Praca polega na:budowie telekomunikacyjnych sieci światłowodowych w technologi napowietrznej oraz doziemnej,asystowaniu przy obsłudze koparki i/lub innych maszyn stosowanych przy budowie sieci telekomunikacyjnych jak m.in. kompresory, wdmuchiwarki kabli, wiertnice, urządzenia przeciskowe, koparki łańcuchowe, żurawie HDS,OCZEKUJEMY:znajomości i umiejętności obsługi elektronarzędzi,doskonałej współpracy w grupie,wysokich zdolności interpersonalnych,dobrej prezencji,wysokiej kultury osobistej,prawa jazdy kat B,braku lęku wysokości.OFERUJEMY:umowę o pracę na pełny etat,atrakcyjne wynagrodzenie (od 6000 do 8000 zł brutto lub więcej w zależności od posiadanego doświadczenia);samochód firmowy na potrzeby realizacji zadań,wsparcie doświadczonej kadry,program lojalnościowy dla pracowników, m.in. darmowy dostęp do usług świadczonych przez firmę,premie świąteczne i okolicznościowe,prywatną opiekę medyczną i/lub kartę MultiSport,zatrudnienie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,interesującą pracę w zespole młodych i ambitnych ludzi.MIEJSCE PRACY: KętyKONTAKT: CV wraz ze zdjęciem prosimy wysyłać na adres: rekrutacja[at]beskidmedia.pl (w tytule maila prosimy podać: Aplikacja na stanowisko Monter/Serwisant). W CV prosimy umieścić klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych dla potrzeb rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych".
OpisKim jesteśmy?REAKTO Prosta Spółka AkcyjnaJesteśmy producentem i operatorem zaawansowanych systemów bezzałogowych. Tworzymy nowoczesną infrastrukturę, składającą się z sieci stacji dokujących, floty dronów i oprogramowania. Za jej pomocą dostarczamy automatyczne usługi inspekcyjne, analityczne i ochrony mienia w obszarach miejskich i przemysłowych.Twoje obowiązkiBezpieczeństwo aplikacji internetowych: analizowanie i łatanie luk w aplikacjach internetowych.Testy penetracyjne: przeprowadzanie testów penetracyjnych infrastruktury sieciowej w celu identyfikacji słabości.Bezpieczeństwo krytycznej infrastruktury: ochrona krytycznych systemów infrastruktury przed zagrożeniami bezpieczeństwa.Bezpieczeństwo stacji roboczych: poprawa bezpieczeństwa komputerów pracowników z systemami Windows i Linux.Wdrażanie najlepszych praktyk: wdrażanie najlepszych praktyk bezpieczeństwa, takich jak 2FA, VPN i strategie tworzenia kopii zapasowych.Przywództwo zespołu: kierowanie i mentoring zespołu inżynierów ds. bezpieczeństwa, udzielanie wskazówek i wspieranie rozwoju zawodowego.Współdzielenie wiedzy: prowadzenie sesji szkoleniowych, warsztatów i przeglądów kodu, aby pomóc członkom zespołu w rozwijaniu ich umiejętności i pozostawaniu na bieżąco z najnowszymi trendami w zakresie bezpieczeństwa.Nasze wymaganiaGłęboka znajomość modelu OSI/ISO: Dobre zrozumienie warstw 2, 3, 4 i 7.Konfiguracja sieci i sprzętu: Wiedza specjalistyczna w zakresie zarządzania i konfigurowania sprzętu od producentów takich jak PFsense, Mikrotik, Cisco i Dell.Wiedza specjalistyczna w zakresie kryptografii: Solidne zrozumienie aktualnego stanu wiedzy w dziedzinie kryptografii.Zarządzanie infrastrukturą: Znajomość zarządzania stosami technologicznymi takimi jak Linux, KVM, Docker/Podman.Mile widzianeDoświadczenie z systemami CEPH i Proxmox: Znajomość rozproszonych systemów pamięci masowej i wirtualizacji.Znajomość narzędzi CI/CD: Doświadczenie z Github/Gitlab, Ansible, Restic, ZFS i WireGuard.Protokoły i aplikacje przesyłania strumieniowego: Znajomość protokołów transmisji obrazu i narzędzi, takich jak restreamer.Rozwiązania wysokiej dostępności: Zrozumienie rozwiązań HA, takich jak HeartBeat, Floating IP, VRRP/CARP i MLAG.Umiejętności programistyczne: Podstawowa znajomość języków programowania, takich jak Python, Bash, C lub C#.Umiejętności przywódcze: Doświadczenie w kierowaniu zespołami, koordynowaniu zadań i doprowadzaniu projektów bezpieczeństwa do końca, przy jednoczesnym mentoringu i rozwijaniu członków zespołu.Czy to praca dla Ciebie?Jeżeli jesteś systematyczny, komunikatywny oraz umiesz rozwiązywać samodzielnie problemy to jest to praca dla Ciebie.Miejsce pracy?Praca stacjonarna w biurze w Lublinie/hybrydowa/zdalnaCo oferujemy?Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie.Uczestnictwo w ciekawych, prawdziwie innowacyjnych projektach.Przyjazna atmosfera pracy w zespole zgranych i kompetentnych osób.Dla zaangażowanych pracowników mamy program gwarantujący rosnący pakiet akcji w spółce.Wynagrodzenie? 145 zł netto/hWymiar pracy? Co najmniej 20 godzin tygodniowoRozmowa rekrutacyjna? Online na Google Meet.Jak aplikować? Klikając Aplikuj i wysyłając swoje CV.
We’re looking for people who put their innovation, integrity, and performance to work to advance our success – and their own. What YOU WILL EXPERIENCE IN THIS POSITION:· Answer incoming phone calls to assist users· Accurately document in the ITSM Tool any events and requests reported by our end users, troubleshooting actions taken, and corresponding results. (Fresh Service use a plus).· Maintain unassigned tickets in ITSM Tool following standard process and procedures· Determine the correct assignment groups and transfer tickets accordingly in a timely manner.· Asses and report any ITSM and other support automation opportunities to leadership· Troubleshoot moderate hardware, software, network, and operating system issues.· Understand the expertise levels of leadership, office professionals, and plant floor workers.· Analyze, diagnose, test and resolve basic to moderate level end-user incidents and service requests within established SLA.· Provide competent remote technical support on software applications and hardware.· Expedite reported issues affecting end-users with team members and leadership.· Maintain Knowledge Base, process, and procedure documentation.· User Documentation and Training capabilities· Networking Tools usage (Infoblox, EAM)… Troubleshooting skills· Tenacious attitude and advanced troubleshooting skillset· Advanced knowledge of Service Desk support on ERP Systems (SAP, M3, JD Edwards)· Perform other IT Service Desk duties as assigned. You have:· 5+ years’ experience supporting Windows OS environments in large enterprises· iOS mobility experience a plus.· Advanced skills supporting Windows 10/11, Office 365, iOS, device management.· Advanced skills using SCCM, Azure AD, Active Directory, O365, SSPR, Duo, O365 Security· Advanced skills supporting core networking fundamentals including; Tools, TCP/IP, DNS, DHCP, and VPNs. (EAM, Infoblox, Ordr, & Orion experience a plus).· Advanced communication skills to effectively engage peers, leadership, and customers· Advanced analytical skills and demonstrated ability to solve moderate to complex problems.· Strong ability to manage customer relationships with poise and professionalism.· Excellent English/Spanish/German/Romanian/Italian written and verbal communication abilities (other languages a plus).· Detail-oriented with strong documentation skills.· Strong desire to continuously expand technical knowledge.· Ability and willingness to help teammates grow support skillsets· Advanced skills working in ITSM Tools (Fresh Service experience a plus).· Working hours flexibility
Do twoich obowiązków będzie należeć:Telefoniczna oraz mailowa obsługa zgłoszeń, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów,Rejestrowanie, monitorowanie oraz eskalowanie zgłoszeń,Ścisła współpraca z działem projektów oraz innymi działami w celu zapewnienia wsparcia,Praca z różnymi systemami sprzedażowymi.Nasze wymagania:Status Studenta,Znajomość pakietu MS Office,Samodzielność i dobra organizacja pracy,Umiejętność współpracy oraz elastyczność.Mile widziane:Wiedza z zakresu IT i zarządzania projektami będzie dodatkowym plusem.Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna LuxMed, karta Multisport, zniżki do kina, ubezpieczenia na życie,Możliwość zdobycia doświadczenia w różnych obszarach działalności firmy,Nagrody jubileuszowe,Biuro w dogodnej lokalizacji (znajdujemy się tuż obok Metro Centrum Nauki Kopernik).
AGRO-RAMI zajmuję się sprzedażą hurtową części zamiennych do maszyn i urządzeń rolniczych , jest bezpośrednim przedstawicielem na Polskę wielu światowych marek.Firma jest również dealerem maszyn rolniczych marki Case i Steyr oraz wyłącznym przedstawicielem opon marki BKT. W szerokiej ofercie znaleźć można oryginalne części m.in. Case, Kverneland, Class, New Holland, Grimme, Kuhn, Kongskilde, Weidemann.Nieustający rozwój i cenne wieloletnie doświadczenie czyni z AGRO-RAMI eksperta na rynku rolniczym.Poszukujemy osoby na stanowisko Analityka Danych z dodatkowym zakresem obowiązków związanych z administracją IT.Zakres obowiązków:Obsługa i konfiguracja narzędzi analitycznychTworzenie i optymalizacja zapytań SQLSporządzanie raportów, analiz oraz zestawień na potrzeby firmyFormułowanie wniosków, rekomendacji i możliwych optymalizacjiPrzygotowywanie danych dotyczących rynku i konkurencjiTworzenie prezentacji i wizualizacji danychWdrażanie, utrzymanie i rozwój procesów analitycznychMonitorowanie i analiza KPIRaportowanie do zarządu i osób decyzyjnychObsługa i podstawowa administracja platformy e-commerce Magento 2Wsparcie IT dla zespołu – pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznychWymagania:Wykształcenie wyższe (mile widziane: statystyka, matematyka, ekonometria, finanse, ekonomia, informatyka)Doświadczenie w pracy z Windows Server/MS SQLZnajomość SQL Server Reporting ServicesBardzo dobra znajomość MS ExcelZnajomość relacyjnych baz danychUmiejętność tworzenia analiz i statystykDobra znajomość systemu WindowsPodstawowa znajomość Magento2 lub chęć naukiMile widziane:Znajomość Power Query, Power BI, R oraz VBA ExcelDoświadczenie w pracy z systemem ERP (szczególnie Comarch XL)Doświadczenie w pracy Magento2Doświadczenie w analizowaniu procesów logistycznychZnajomość podstaw sieci komputerowych i administracji serweramiOferujemy:Umowę o pracę lub umowę B2BAtrakcyjne wynagrodzenieWsparcie w trakcie wdrożeniaSzkoleniaMożliwość zdobycia nowych umiejętności w zakresie IT i analizy danychZniżki na firmowe produkty i usługiPracę w młodym i dynamicznym zespole, w którym cenimy współpracę i dzielenie się wiedząDuże możliwości rozwoju – zarówno w obszarze analizy danych, jak i administracji systemami IT oraz e-commerceTo stanowisko to doskonała okazja dla osoby z doświadczeniem w analizie danych, która jednocześnie interesuje się IT i chce rozwijać swoje umiejętności w obszarze administracji systemami oraz e-commerce.Praca stacjonarna w Kościelnej Wsi – możliwość częściowej pracy zdalnej, ale full remote nie jest możliwe. Mile widziane również zgłoszenia od ambitnych absolwentów studiów, którzy chcą zdobyć cenne doświadczenie i rozwijać się w obszarze analizy danych oraz IT.
INFOCOMP sp. z o.o. jest jedną z najprężniej działających firm z branży IT w województwie kujawsko-pomorskim.Działamy nieprzerwanie od ponad 38 lat wspierając informatyzację firm sektora MSP, administracji państwowej czy dużych jednostek służby zdrowia, zapewniając najbardziej optymalne i kompleksowe rozwiązania informatyczne.Nasza firma to przyjazne środowisko pracy o rodzinnym charakterze. Obecnie stanowimy ponad 80 osobowy zgrany zespół. Z pracownikami wiążemy się na lata, doceniamy ich skuteczność działania i zaangażowanie. Oferujemy możliwość rozwoju zawodowego, dużą samodzielność oraz koleżeńskie relacje. Największym atutem firmy jest znakomita kadra specjalistów, która wspiera się wzajemnie i z chęcią dzieli się swoją wiedzą oraz doświadczeniem.Twój zakres obowiązków:wdrażanie systemu informatycznego - elektroniczny obieg dokumentów w jednostkach służby zdrowia,obsługa zgłoszeń serwisowych - bieżące wsparcie użytkowników systemu EOD,przeprowadzanie analiz wymagań Klienta,parametryzacja systemu zgodnie z potrzebami i procesami biznesowymi Klienta,prowadzenie szkoleń z obsługi programu,współpraca w zakresie rozwoju systemu.Nasze wymagania:absolwenci lub studenci kierunków informatycznych, technicznych lub innych związanych z zarządzaniem systemami informatycznymi, znajomość języka SQL w stopniu podstawowym,zdolność analitycznego i logicznego myślenia,obsługa klienta na wysokim poziomie, doświadczenie we współpracy z klientem,umiejętność pracy w zespole i odwaga w dzieleniu się pomysłami,rzetelność, sumienność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,chęć do nauki,prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych.Mile widziane:znajomość systemów workflow,znajomość narzędzia Jasper,doświadczenie we wdrażaniu projektów informatycznych/systemów workflow,podstawowa znajomość zakresu finansów i księgowości.To oferujemy:stabilne zatrudnienie w rodzinnej firmie o wieloletniej tradycji i dynamicznym rozwoju (czterokrotne wyróżnienie w rankingu “Najcenniejszych Firm Rodzinnych” w latach 2021, 2022, 2023 oraz 2024; dwukrotne wyróżnienie w rankingu “Diamenty Miesięcznika Forbes” w latach 2022 oraz 2024),ciekawe projekty z dostępem do zaawansowanych systemów i rozwiązań IT w sektorze średnich i dużych instytucji,wsparcie merytoryczne zespołu inżynierów na każdym etapie wdrażania do pracy,stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku,dostęp do specjalistycznych szkoleń,miłą atmosferę w pracy i cykliczne spotkania firmowe,przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym,prywatną opiekę medyczną,kawa / herbata,inicjatywy dobroczynne,konkursy wewnątrz firmowe.
ISS Facility Services Polska wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS, jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services. W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2500 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.Dostarczamy usługi utrzymania czystości i higieny, usługi żywieniowe, office support oraz obsługę techniczną. Jesteśmy w obiektach biurowych, kompleksach handlowych, zakładach przemysłowych oraz w budynkach użyteczności publicznej i służby zdrowia. Opis stanowiska:Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy)Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusuUdzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacjiProcesowanie maili oraz odbieranie telefonów od użytkownikówObsługa centrali telefonicznej, przekazywanie połączeń do działów / osóbWprowadzenie danych zakupowych do systemu fakturowego Wymagania:Znajomość języka angielskiego na poziomie B2– warunek koniecznyBardzo dobra obsługa komputera oraz pakietu MS OfficeUmiejętność szybkiego rozwiązywania problemów, oceny, planowania i organizacji pracyZdolność do podejmowania samodzielnych decyzjiMile widziana znajomość technik działania globalnego helpdeskuMile widziane doświadczenie w pracy na helpdesku oraz obsłudze klienta zagranicznego Oferujemy:Pracę w zróżnicowanym zespole, w którym są osoby o różnym wieku, różnej płci i z niepełnosprawnościamiPracę zdalną w oparciu o umowę zlecenie/ o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczeniaMożliwość zdobycia cennego doświadczeniaPracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-17.30 (do ustalenia w ramach podanych godzin)Pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących Twoje kwalifikacjePracę w dynamicznym środowisku międzynarodowym Wszystkie osoby zainteresowane proszę o przesłanie danych poprzez formularz. "Administratorem Państwa danych osobowych jest ISS Facility Services z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000034666, NIP 6761771576. Wszelkie dane administratora danych, informacje dotyczące przysługujących Państwu praw, celu i podstawy prawnej przetwarzania, okresu przez który dane będą przechowywane oraz wszelkie inne informacje zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO), zostały opublikowane na stronie https://www.pl.issworld.com/ w zakładce Polityka prywatności. Prosimy o uważne zapoznanie się z Polityką prywatności przed aplikowaniem na powyższe ogłoszenie”.
Główne obowiązki: Kontakt e-mailowy oraz telefoniczny z klientami i pracownikami z całej Europy Zapewnienie wsparcia technicznego- rozwiązywanie problemów Zdalne usuwanie usterek Obsługa programów sterujących systemami alarmowymi Dbanie i utrzymanie aktualnych instrukcji instalacyjnych dla monterów oraz klientów a także dokumentacji działu wsparcia technicznego Mile widziane: Wykształcenie w kierunku IT lub informatycznym Doświadczenie z systemami alarmowymi Umiejętność czytania rysunków technicznych ElastycznośćWymagane: Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie Zaświadczenie o niekaralności Bardzo dobra obsługa komputera Umiejętność pracy w zespoleDobre umiejętności komunikacyjneCo oferujemy: Szkolenia i kursy Ubezpieczenie zdrowotne Trzynastą wypłatęMultisport
Play Your Future - Program stażowyCzas trwania: od lipca do grudnia 2025Rodzaj umowy: umowa zlecenieMiejsce pracy: Warszawa lub KatowiceForma stażu: hybrydowa Koniec studiów i pierwsze kroki na rynku pracy to ważny moment. Przeżyj tę przygodę z nami! Dołącz do TeamPlay! Zobacz, jak wygląda praca w dużej organizacji. Zdobądź wiedzę i umiejętności od naszych ekspertów oraz przekuj teorię w praktykę.Obszary, do których możesz dołączyć: Technologia (Networks, IT), Marketing, Analiza Danych, Zarządzanie Projektami, Finanse, HR U nas nauczysz się:Pracy z nowoczesnymi narzędziami i technologiamiProcesów oraz realizacji realnych zadań biznesowychPraktycznych umiejętności z zakresu telekomunikacjiPracy projektowej oraz współpracy z innymi działami w firmieFunkcjonowania w dużej organizacjiWykorzystania kompetencji miękkich w środowisku biznesowymSzukamy Ciebie, jeśli: Studiujesz lub niedawno ukończyłeś/ukończyłaś studia w obszarach: telekomunikacja, informatyka, teleinformatyka, ekonometria, elektronika, matematyka, statystyka, analiza danych, ekonomia, finanse Możesz realizować praktyki w wymiarze min. 30 godzin tygodniowo przez okres 6 miesięcy (lipiec-grudzień) Interesuje Cię świat technologii, w tym telekomunikacji Dobrze czujesz się w zadaniach analitycznych Masz w sobie dużą otwartość – na nowych ludzi i nowe wyzwaniaOtrzymasz od:Wynagrodzenie w oparciu o umowę zlecenieDużą dawkę wiedzy od ekspertówOpiekę mentora podczas całego okresu stażuZadania pozwalające poznać procesy biznesoweMożliwość łączenia pracy z naukąLaptop na czas trwania stażuMożliwość udziału w szkoleniach i webinarachWsparcie i spotkania z opiekunem/opiekunką z działu HRCertyfikat ukończenia stażuSzansę na nawiązanie współpracy w przyszłości
Job Impulse Polska (APT 3000) to jedna z wiodących agencji zatrudnienia. Od 18 lat dbamy o komfort i zadowolenie naszych pracowników, zapewniając im stabilną pracę u solidnych pracodawców. Co roku dzięki nam zatrudnienie znajduje 30 000 osób, w tym osoby z niepełnosprawnością w ramach programu TAKpełnosprawni. Poleca nas 99% pracowników, a magazyn Forbes uznał za jednego z 300 Najlepszych Polskich Pracodawców 2021. Dołącz do grona zadowolonych pracowników i pozwól nam o siebie zadbać!Dla naszego Klienta, firmy w branży produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko Analityka CenowegoLokalizacja: Warszawa - WłochyZakres obowiązków:Wspieranie realizacji polityki cenowej;Przygotowywanie rekomendacji cenowych dla poszczególnych SKU;Monitorowanie działalności konkurencji w odniesieniu do cen;Przygotowywanie szczegółowych analiz i raportów cenowych/sprzedażowych wraz z wnioskami i propozycjami działań;Aktualizację i utrzymanie baz danych niezbędnych do realizacji polityki cenowej;Współpracę z innymi działami (m.in. Działem Handlowym, Marketingu, Finansowym) oraz ze Sklepami.Wymagania wobec kandydatów:Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w handlu detalicznym);Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne z bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office (w szczególności MS Excel);Dobra organizacja, otwartość i zaangażowanie;Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;Znajomość SQL również mile widziana.Oferujemy:Umowa o pracę na zastępstwo (1,5 roku);Praca od pn.-pt. w godzinach biurowych;Pakiet benefitów ( dofinansowanie do karty sportowej, ubezpieczenia na życie);Miejsce pracy w Warszawie, dzielnica Włochy.
Szkolenie: Tester oprogramowania - podstawy95% dofinansowania do szkolenia dla każdego!Termin szkolenia: maj 2025Czas trwania szkolenia: 40h (4 dni)Forma szkolenia: ONLINERekrutacja trwa do 30 marca 2025Cel szkolenia: Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników do pracy w roli testera oprogramowania. Uczestnicy zdobędą fundamentalną wiedzę o cyklu życia oprogramowania, metodach testowania oraz narzędziach wykorzystywanych w procesie testowania aplikacji. Kurs obejmuje zarówno teorię, jak i praktyczne ćwiczenia, które pomogą w zdobyciu pierwszych doświadczeń w branży IT.Program szkolenia (40h):· Wprowadzenie do testowania oprogramowania – rola testera, podstawowe pojęcia, cykl życia oprogramowania· Typy i techniki testowania – testy manualne, automatyczne, jednostkowe, integracyjne, regresyjne· Pisanie przypadków testowych i scenariuszy testowych – dokumentacja testowa, dobre praktyki· Wykrywanie i raportowanie błędów – jak pisać zgłoszenia błędów· Podstawy testowania automatycznego – wprowadzenie do narzędzi i języków skryptowych (np. Selenium, Python)· Praktyczne warsztaty i symulacje testowania – praca z rzeczywistymi aplikacjami· Rola zielonych kompetencji w ITDla kogo? Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozpocząć karierę jako tester oprogramowania, niezależnie od wcześniejszego doświadczenia w IT. To idealny wybór dla osób szukających stabilnej pracy w dynamicznie rozwijającej się branży.Zdobądź praktyczne umiejętności testowania i rozpocznij karierę w IT!Szkolenie kończy się uzyskaniem certyfikatu, który potwierdza zdobyte kwalifikacje i otwiera nowe możliwości zawodowe w sektorze opieki nad dziećmi.WARUNKI UZYSKANIA DOFINANSOWANIA DO SZKOLENIA:Zatrudnienie lub zamieszkanie na terenie woj. ŚląskiegoUkończone 18 latZłożenie fiszki o dofinansowanie u Operatora wg naszych wskazówekWybór szkolenia z naszej karty w Bazie Usług Rozwojowych
PRACA w SAT FILM SATFILM Sp. z o.o. poszukuje programistów / programistów PHP.Miejsce pracy – WłocławekOd kandydatów oczekujemy:· Praktycznej znajomości języka PHP.· Znajomości HTML5, CSS3 Less/Sass, Javascript, jQuery, Ajax, Webpack.· Znajomości baz danych takich jak MySQL, PostgreSQL.· Znajomości architektury REST, SOAP.· Umiejętności korzystania z systemu kontroli wersji GIT Mile widziane:· Znajomość frameworków PHP (np. Symfony, Laravel), JS ( np. React, Vue.js).· Znajomość środowisk serwerowych Apache/nginx. Oferujemy:· Umowę o pracę (pierwszą na okres próbny do 3 miesięcy)· Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku Oferty (tylko ze zdjęciem) prosimy składać w terminie do 20 kwietnia 2025r. na adres: SAT FILM Sp. z o.o. ul. Hutnicza 20, 87 – 800 Włocławek lub elektronicznie: rekrutacja satfilm.pl z dopiskiem „PROGRAMISTA”Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami i otrzymanych dokumentów nie zwracamy.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SAT FILM Sp. z o.o., 96 – 569 Łódź ul. Inżynierska 112) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – daneosobowe satfilm.pl,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 1 roku wyznaczony przez administratora,5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji,6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne,9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Lauber Sp. z o.o., firma regenerująca części samochodowe z siedzibą w Słupsku poszukuje kandydatów na stanowisko: Młodszy technik informatyk Zakres obowiązków:zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów i aplikacji firmowych,przygotowywanie sprzętu komputerowego dla nowych pracowników,konfigurowanie stacji roboczych, pod potrzeby użytkownikówbudowa instrukcji dla użytkowników i innych materiałów pomocniczych,inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania,pomoc użytkownikom w bieżących problemach,przygotowywanie dokumentacji technicznej,diagnozowanie i usuwanie problemów sprzętowych. Nasze wymagania:wykształcenie min. średnie,praktyczne umiejętności w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem IT,dobra znajomość Windows 7/8/8.1/10, MS Office 2013/2016 oraz 365znajomość środowiska AD,znajomość działania sieci: LAN, WLAN, VLAN,proaktywne podejście do rozwiązywania problemów, samodzielność, inicjatywa i kreatywność,komunikatywność i bardzo dobra organizacja pracy,umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,znajomość budowy komputera,prawo jazdy kat. B,minimalne doświadczenie w branży.Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,stabilne zatrudnienie,imprezy integracyjne,bezpłatną naukę języka angielskiego,atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i powierzonych obowiązków,jednozmianowy system czasu pracy,przyjazną atmosferę pracy,współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,możliwość rozwoju zawodowego.
Play Your Future - Program stażowyCzas trwania: od lipca do grudnia 2025Rodzaj umowy: umowa zlecenieMiejsce pracy: Warszawa (Wynalazek 1) lub Katowice (Zabrska 17)Forma stażu: hybrydowa Koniec studiów i pierwsze kroki na rynku pracy to ważny moment. Przeżyj tę przygodę z nami! Dołącz do TeamPlay! Zobacz, jak wygląda praca w dużej organizacji. Zdobądź wiedzę i umiejętności od naszych ekspertów oraz przekuj teorię w praktykę.Obszary, do których możesz dołączyć: Technologia (Networks, IT), Marketing, Analiza Danych, Zarządzanie Projektami, Finanse, HR U nas nauczysz się:Pracy z nowoczesnymi narzędziami i technologiamiProcesów oraz realizacji realnych zadań biznesowychPraktycznych umiejętności z zakresu telekomunikacjiPracy projektowej oraz współpracy z innymi działami w firmieFunkcjonowania w dużej organizacjiWykorzystania kompetencji miękkich w środowisku biznesowymSzukamy Ciebie, jeśli: Studiujesz lub niedawno ukończyłeś/ukończyłaś studia w obszarach: telekomunikacja, informatyka, teleinformatyka, ekonometria, elektronika, matematyka, statystyka, analiza danych, ekonomia, finanse Możesz realizować praktyki w wymiarze min. 30 godzin tygodniowo przez okres 6 miesięcy (lipiec-grudzień) Interesuje Cię świat technologii, w tym telekomunikacji Dobrze czujesz się w zadaniach analitycznych Masz w sobie dużą otwartość – na nowych ludzi i nowe wyzwaniaOtrzymasz od:Wynagrodzenie w oparciu o umowę zlecenieDużą dawkę wiedzy od ekspertówOpiekę mentora podczas całego okresu stażuZadania pozwalające poznać procesy biznesoweMożliwość łączenia pracy z naukąLaptop na czas trwania stażuMożliwość udziału w szkoleniach i webinarachWsparcie i spotkania z opiekunem/opiekunką z działu HRCertyfikat ukończenia stażuSzansę na nawiązanie współpracy w przyszłości
Jeśli jesteś osobą która posiada doświadczenie lub chcesz je zdobyć we wdrażaniu, instalacji programów sprzedażowych spotkałeś się z popularnymi systemami firm takich jak WAPRO, INSERT, INSOFT, ASSECO posiadasz znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi oraz umiejętność szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych posiadasz czynne prawo jazdy kat B jesteś osobą zaangażowaną, odpowiedzialnością i samodzielnością w działaniu. dodatkowo wykazujesz chęć poznawania nowych technologii, łatwo przyswajasz wiedzę, chętnie zadajesz pytania i proponujesz rozwiązania, jest zorientowana na działanie i rozumie jak jej praca przekłada się na efektywność i skuteczność działań sprzedażowych. to być może jesteś osobą, której szukamy Szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. kas fiskalnych Serwisu IT, która dołączy do naszego zespołu. Działamy na rynku od 27 lat, naszym celem jest kompleksowe zaspokajanie potrzeb klientów poprzez dostarczanie wysokiej jakości produktów oraz szerokiego wachlarza usług dopasowanych do ich oczekiwań. Wyróżniamy się nie tylko profesjonalizmem ale także indywidualnym podejściem do klienta, dzięki czemu budujemy długotrwałe relacje i zdobywamy zaufanie na rynku. Czekamy na osobę, która wraz z nami będzie chciała dostarczyć tlenu do naszego procesu sprzedażowego. Mamy masę pomysłów, które chcemy wspólnie z Tobą zrealizować. To może być świetna przygoda. Czym będziesz się zajmować Instalacją, konfiguracją i serwisowaniem oprogramowania sprzedażowego u klientów Dostosowywaniem programów sprzedażowych do potrzeb klienta, zapewniając ich skuteczne funkcjonowanie Szkoleniem użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania sprzedażowego Instalowaniem i serwisem urządzeń fiskalnych Instalacją, programowaniem i serwisem urządzeń ważących Diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów związanych z wdrożeniem i użytkowaniem programów sprzedażowych Ścisłą współpracą z zespołem sprzedażowym w celu diagnozowania potrzeb klientów i dostarczaniu im nowych rozwiązań Obsługą serwisową i wsparciem użytkowników w zagadnieniach IT PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN Wsparciem działu serwisu w realizacji bieżących zleceń np. serwis i obsługa urządzeń fiskalnych, konfiguracja terminali płatniczych. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku znajomość branży urządzeń fiskalnych i oprogramowania OferujemyWynagrodzenie5000 - 7000 zł netto w wymiarze pełnego etatu Swobodny wybór formy współpracy umowa o pracę, umowa b2bWsparcie wykwalifikowanego i doświadczonego zespołu serwisowego Atrakcyjny system premiowy po okresie wdrożenia od 4 miesiąca współpracy. Idealny kandydat powinien Posiadać umiejętności techniczne pozwalające na swobodną pracę na komputerze w narzędziach Google lub środowisku MS Office Potrafić dobrze organizować swoją pracę Być gotów do rozpoczęcia pracy w krótkim czasie. Jak aplikować Wyślij swoje CV wraz ze zdjęciem. Obowiązkowo wraz z CV prześlij swoją odpowiedź na 2 poniższe pytania Co najbardziej motywuje Cię w pracy jako informatyk i wdrożeniowiec Jakie kompetencje chciałbyś dalej rozwijać w tym obszarzeW procesie rekrutacji będą brały udział tylko pełne aplikacje odpowiadające na powyższe oczekiwania. Każda osoba, która prześle do nas pełną aplikację otrzyma maksymalnie w terminie 2 dni roboczych wiadomość e-mail informującą o dalszych krokach procesu rekrutacji. Serdecznie zapraszamy do aplikowania i dołączenia do naszego zespołu Przesyłając CV lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Pracodawcę danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której Kandydat chce uczestniczyć.
Kim jesteśmy?REAKTO Prosta Spółka AkcyjnaJesteśmy producentem i operatorem zaawansowanych systemów bezzałogowych. Tworzymy nowoczesną infrastrukturę, składającą się z sieci stacji dokujących, floty dronów i oprogramowania. Za jej pomocą dostarczamy automatyczne usługi inspekcyjne, analityczne i ochrony mienia w obszarach miejskich i przemysłowych.Twoje obowiązkiProjektowanie, rozwijanie i konserwacja oprogramowania dla systemów wbudowanych na różnych platformach.Wdrażanie i optymalizacja sterowników niskiego poziomu dla urządzeń peryferyjnych (I2C, UART, CAN).Tworzenie i debugowanie aplikacji w czasie rzeczywistym przy użyciu RTOS lub środowisk bare-metal.Współpraca z inżynierami sprzętu w celu integracji i walidacji rozwiązań wbudowanych.Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej, w tym szczegółów dotyczących architektury systemu i bazy kodu.Przeprowadzanie testów jednostkowych, testów integracyjnych i optymalizacji wydajności.Rozwiązywanie problemów i rozwiązywanie złożonych problemów związanych z integracją sprzętu i oprogramowania.Wnoszenie wkładu w dyskusję na temat projektowania systemu i zapewnianie wysokiej niezawodności i wydajności.Nasze wymaganiaZnajomość programowania w językach C i C++ dla systemów wbudowanych.Znajomość języka Python.Dobra znajomość mikrokontrolerów i mikroprocesorów od dostawców, takich jak STMicroelectronics.Doświadczenie w zakresie RTOS lub rozwoju bare-metal.Znajomość protokołów komunikacyjnych, takich jak I2C, UART, CAN, Ethernet.Praktyczne doświadczenie w korzystaniu z narzędzi do debugowania, takich jak JTAG, oscyloskopy i analizatory logiczne.Znajomość systemu Linux lub innych systemów operacyjnych czasu rzeczywistego.Doświadczenie w zakresie systemów kontroli wersji, w szczególności Git.Mile widzianeDoświadczenie w protokole komunikacyjnym MAVLink.Znajomość ArduPilot lub podobnego oprogramowania autopilota typu open-source.Doświadczenie w pracy z bezzałogowymi statkami powietrznymi, dronami lub robotyką.Czy to praca dla Ciebie?Jeżeli jesteś systematyczny, komunikatywny oraz umiesz rozwiązywać samodzielnie problemy to jest to praca dla Ciebie. Miejsce pracy?Praca stacjonarna w biurze w Lublinie/hybrydowa/zdalnaCo oferujemy?Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie.Uczestnictwo w ciekawych, prawdziwie innowacyjnych projektach.Przyjazna atmosfera pracy w zespole zgranych i kompetentnych osób.Dla zaangażowanych pracowników mamy program gwarantujący rosnący pakiet akcji w spółce.Wynagrodzenie? 145 zł netto/hWymiar pracy? Co najmniej 20 godzin tygodniowoRozmowa rekrutacyjna? Online na Google Meet. Jak aplikować? Klikając Aplikuj i wysyłając swoje CV.
Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą internetową różnych towarów.O stanowisku:Poszukujemy sumiennej i punktualnej osoby do pracy na stanowisku zarządzania oraz wystawianiem ofert na marketplace oraz stronie wwwZakres obowiązków:Wystawianie ofert na marketplace np: allegro, erli, olx, kaufland, amazon, ebayzarządzanie kontami (pilnowanie poprawności wystawienia ofert, cen, tłumaczeń, itp) na marketplace np: allegro, erli, olx, kaufland, amazon, ebayUmiejętność wyszukiwania rozwiązań problemów oraz korzystanie z AIAdministracja strony na WordpressOdbieranie mailiOferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat) lub na życzenie umowę zlecenie.Atrakcyjne wynagrodzenie (adekwatne do zaangażowania i umiejętności)Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 (weekendy wolne)Pracę w firmie o zasięgu ogólnopolskim oraz ponad 15 letniej historii firmyWymagania:Sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadańPunktualnośćUmiejętność pracy w zespoleZaangażowanie i chęć rozwoju zawodowego69***********31
Poszukujemy rzetelnej osoby na stanowisko technika - serwisanta do prac serwisowych na urządzeniach bankowych i kasach samoobsługowych oraz innych urządzeniach i systemach związanych z techniką bankową i retail. Zapewniamy szkolenie. Praca mobilna, zadaniowa.Wymagania:wskazana jest ogólna wiedza techniczna - najlepiej poparta doświadczeniem w zakresie napraw sprzętu IT, ale nie jest to warunek konieczny.prawo jazdy kategorii B plus doświadczeniechęć podnoszenia kwalifikacjijęzyk polski - mile widziana znajomość angielskiego/niemieckiegooświadczenie o niekaralnościOferujemy:motywacyjny system wynagrodzeńsamochód służbowy i inne niezbędne narzędziaszkolenie, możliwość zdobycia unikalnej wiedzypakiet socjalny (medyczny oraz multisport)premie
Praca dla miłośnika naprawy komputerów. Praca w Legionowie w godzinach 10:00-18:00.Naprawa komputerów, prosta instalacja systemów operacyjnych. Naprawa laptopów - wymiana matrycy, obudowy itp ( potrzebne zdolności manualne )Doświadczenie niekoniecznie, ważne aby osoba była kontaktowa, bystra oraz sumienna.Więcej szczegółów udzielę podczas rozmowy o pracę. W CV proszę KONIECZNIE o podanie choć miasta zamieszkania, telefonu kontaktowego oraz foto. Mile widziane będzie podanie oczekiwań finansowych. Prosimy o kontakt wyłącznie przez portal OLX.
Firma RatujLaptopa od 16 lat lat cieszy się zaufaniem i dobrą opinią wśród klientów. Nasi technicy mogą pochwalić się ogromnym doświadczeniem i pracą na najnowszym sprzęcie. Naprawiamy laptopy na najwyższym stopniu zaawansowania i ratujemy najtrudniejsze przypadki. Przyszli kandydaci mogą liczyć na wsparcie kolegów, szkolenie i możliwość zdobycia cennej wiedzy i umiejętności.Szukamy osoby do zespołu, która zajmie się obsługa telefoniczną, mailową i zgłoszeniami na mediach społecznościowych.Twój zakres obowiązków:telefoniczna obsługa klientówkompleksowa obsługa zapytań i zgłoszeńsprawdzanie poprawności wykonanych zleceńinformowanie klientów o postępach w pracykomunikacja mailowa z klientamiobsługa mediów społecznościowychNasze wymagania:skrupulatnośćkomunikatywnośćasertywnośćodpowiedzialnośćumiejętność nawiązywania relacjitechniczny zmysłjęzyk angielski na poziomie komunikatywnymco najmniej 6 miesięcy doświadczenia w telefonicznej obsłudze klientaumiejętność naprawiania podstawowych usterek softwarebardzo dobra znajomość budowy komputerów/laptopówdobra organizacja własnej pracyMile widziane:znajomość podzespołów komputerowychzainteresowanie technologią komputerowązainteresowanie AIJeśli lubisz rozmawiać z ludźmi, jesteś uśmiechniętą fajną osobą, znasz się na komputerach, lubisz majsterkować napisz do nas lub zadzwoń.
Ogłoszenie o pracę – Informatyk / IT SupportFirma IT-Leader poszukuje kandydata na stanowisko Informatyka / IT Support. Jeśli masz doświadczenie w IT, znasz systemy Windows oraz chcesz pracować w dynamicznej firmie z dostępem do najnowszych technologii, ta oferta jest dla Ciebie!W pracy na tym stanowisku, w dużej mierze będziesz miał/a bezpośredni kontakt z klientami. Będziesz odpowiadać na zgłoszenia serwisowe, pomagać w rozwiązywaniu problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem oraz udzielać wsparcia. Ważne jest, abyś miał/a dobrą umiejętność komunikacji i lubił/a kontakt z klientem, ponieważ to istotna część tej roli.Zakres obowiązków:Zapewnienie pierwszej linii wsparcia IT dla użytkowników.Odbieranie zgłoszeń serwisowych, pomoc przy awariach sprzętu i oprogramowania.Instalowanie i konfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania IT.Serwisowanie sprzętu i infrastruktury IT.Zarządzanie kontami użytkowników oraz prawami dostępu.Dbanie o prawidłowe działanie sieci komputerowej.Nadzór nad poprawnym działaniem systemów i oprogramowania.Wymagania:Znajomość systemów Windows 10, 11.Umiejętność konfiguracji i administracji systemów operacyjnych Windows.Podstawowa znajomość budowy i funkcjonowania sieci komputerowych.Dobra organizacja pracy.Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków.Wysoka kultura osobista.Prawo jazdy kat. B.Aktualny status studenta – po zakończeniu studiów gwarantujemy ciągłość zatrudnienia.Umiejętność komunikacji z klientami – praca w dużej mierze z klientem, więc jeśli lubisz kontakt z ludźmi, ta rola będzie idealna!Oferujemy:Pracę z najnowszymi technologiami IT.Możliwość rozwoju zawodowego poprzez różnorodne szkolenia i kursy.Pracę w pełnym wymiarze godzin (7:00-15:00, 8:00-16:00, 9:00-17:00).Forma zatrudnienia: umowa zlecenie.Telefon i komputer służbowy.Karta Multisport.Kim jesteśmy? Jesteśmy firmą IT, która dostarcza kompleksowe rozwiązania technologiczne i świadczy usługi outsourcingu IT. Specjalizujemy się w administracji IT, zarządzaniu sieciami oraz zapewnianiu bezpieczeństwa danych. Naszym celem jest wspieranie firm w optymalizacji procesów IT, co pozwala im skoncentrować się na ich podstawowej działalności. W naszej organizacji ceni się innowacyjność, zaufanie oraz rozwój zawodowy pracowników.Miejsce pracy: Siedziba firmy, ul. 28 czerwca 1956r 400, 61-441 Poznań. Siedziba znajduję się Poznańskim Parku Technologiczno Przemysłowym (PPTP)Więcej informacji o firmie znajdziesz na naszej stronie internetowej: it-leader.plOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV przez portal OLX z aktualną klauzulą dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych.Dołącz do IT-Leader i rozwijaj swoją karierę w świecie nowoczesnych technologii!