Sortowanie:
Znaleziony: 2184 ogłoszenie w kategorii Informatyka / Telekomunikacja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. IT Radzymin
Specjalista ds. IT Radzymin
nowe Radzymin dzisiaj

Firma IT-LOGIC poszukuje kandydata(-tki) na stanowisko Specjalista ds. IT.Jesteśmy firmą świadczącą szeroki zakres usług z zakresu IT. Zajmujemy się sprzedażą i serwisem sprzętu komputerowego oraz kompleksową obsługą informatyczną firm.Nastawiamy się na długotrwałą współpracę i dajemy szanse rozwoju.Do zadań kandydata będą należały:nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemów, oprogramowania i sieci komputerowej,wsparcie w zakresie systemów informatycznych (instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów),nadzór nad archiwizacją danych i sprawnym funkcjonowaniem baz danych,administracja systemów ERP oraz pomoc w obsłudze,obsługa zgłoszeń w systemie ticketowym,przygotowywanie ofert dla klientów,udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach optymalizacyjnych oraz przy wdrażaniu nowych technologii i rozwiązań IT.Szukamy osoby, która posiada:dobrą znajomość systemów operacyjnych Microsoft i Linux z poziomu administratora,praktyczną znajomość z zakresu sieci komputerowych oraz protokołu TCP/IP w zakresie konfiguracji urządzeń sieciowych (szczególnie urządzenia firmy Mikrotik), diagnostyki sieci, vlan, vpn, routing,znajomość na poziomie administratora środowisk wirtualizacji,umiejętność diagnostyki stacji roboczych i systemów komputerowych,prawo jazdy kat. B,znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,umiejętność czytania dokumentacji technicznej,wysoką kulturę osobistą i nie boi się rozmawiać z klientami, ponadto rzetelnie realizuje powierzone zadania.Ponadto dodatkowymi atutami będą:znajomość programów z rodziny ERP – Wapro/Sage/Comarch/Enova/InseRT etc.,znajomość języków programowania i skryptowych,znajomość SQL i zagadnień związanych z bazami danych,znajomość konfiguracji urządzeń NAS (Synology/QNAP),doświadczenie w zakresie obsługi środowisk produkcyjnych – praca z POS, skanerami kodów kreskowych, drukarkami etykiet, kolektorami danych, wagami towarowymi,znajomość zagadnień związanych z urządzeniami fiskalnymi,znajomość zagadnień związanych z kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi.Co oferujemy:umowę o pracę z nastawieniem na stałą współpracę,ciągły dostęp do nowych technologii,atrakcyjny system wynagrodzeń zależny od posiadanej wiedzy i zaangażowania,szkolenia poszerzające kompetencje.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Wsparcie Użytkowników i Systemów IT - Service Desk
Wsparcie Użytkowników i Systemów IT - Service Desk
nowe Toruń dzisiaj

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:przyjmowanie zgłoszeń o usterkach informatycznych od użytkowników oraz wsparcie w ich realizacji,współpraca z pozostałymi liniami wsparcia w ramach Obszaru Informatyki,dokumentowanie działań przeprowadzanych w ramach realizacji zgłoszeń,stosowanie procedur i standardów. Od kandydatów oczekujemy:dobrej komunikatywności,gotowości do uczenia się oraz dokładności,samodzielności oraz umiejętności pracy w zespole,podstawowej znajomości środowiska Windows, zagadnień sieciowych i środowiska internetowego,preferowani absolwenci technikum lub studenci ostatnich lat kierunków informatycznych lub pokrewnych. Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na czas określony,pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00,możliwość dalszego rozwoju zawodowego w Obszarze Wsparcia Użytkowników i Systemów IT,szkolenia wprowadzające oraz wsparcie dedykowanego Opiekuna,przyjazną i zespołową atmosferę pracy.

Specjalista ds. IT
Specjalista ds. IT
nowe Bielsko-Biała wczoraj

Miejsce pracy: Wyższa Szkoła Administracji Rodzaj pracy: Praca na 1/3 etatu lub faktura VATOpis stanowiska:Wyższa Szkoła Administracji poszukuje doświadczonego i zaangażowanego informatyka. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymanie i rozwój infrastruktury IT, wsparcie techniczne dla pracowników oraz studentów, a także dbanie o bezpieczeństwo systemów informatycznych.Zakres obowiązków:Administrowanie siecią komputerową oraz serwerami.Wsparcie techniczne dla pracowników i studentów, rozwiązywanie bieżących problemów.Instalacja, konfiguracja i aktualizacja oprogramowania oraz sprzętu komputerowego.Zarządzanie systemami kopii zapasowych i odzyskiwania danych.Monitorowanie i zapewnianie bezpieczeństwa systemów informatycznych.Wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych wspierających działalność uczelni.Obsługa i zarządzanie stroną internetową opartą na systemie WordPress.Wymagania:Wykształcenie wyższe kierunkowe (informatyka, telekomunikacja, pokrewne).Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (minimum 2 lata).Znajomość systemów operacyjnych Windows i Linux.Umiejętność administracji sieciami komputerowymi i serwerami.Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem IT.Umiejętność obsługi i zarządzania stroną internetową opartą na WordPress.Zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów i dobra organizacja pracy.Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.Jak aplikować:Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Administrator systemów operacyjnych/ KEY USER
Administrator systemów operacyjnych/ KEY USER
Warszawa wczoraj

Opis firmyJesteśmy skandynawskim koncernem ochrony. Pozycję lidera na światowym rynku zdobyliśmy dzięki pracownikom oraz nowoczesnym zintegrowanym rozwiązaniom technologicznym.Do naszego zespołu poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko:           Administratora systemów operacyjnych w obszarze klientów międzynarodowych.LOKALIZACJA: biuro w Katowicach, biuro w Krakowie lub biuro w WarszawieOpis oferty pracyZakres obowiązków:Profesjonalna administracja platformami systemowymi udostępnionymi przez Grupę Securitas wspierającymi codzienną działalność: administrowanie kontami użytkowników, rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych i procesowych.Obsługa CRM i wewnętrznego systemu do raportowaniaAdaptacja zmian systemowych i wsparcie rozwoju narzędzi systemowych, identyfikowanie i gromadzenie potrzeb użytkowników usprawniających obsługę i funkcjonalności działania systemów oraz wsparcie szkoleniowe i wdrożenioweRegularny udział w spotkaniach Administratorów systemów operacyjnych: wymiana wiedzy, doświadczeń, kreowanie nowych rozwiązań, testowanie wprowadzanych funkcjonalności oraz wypracowywanie standardów ich wdrożeniaDbałość o jakość wprowadzanych danychSzeroko rozumiane wsparcie szkoleniowe w zakresie administrowanych platform systemowych zgodnie z oczekiwaniami biznesuDigitalizacja, optymalizacja i profesjonalizacja procesów BiznesowychUdział w projektach o charakterze ogólnofirmowym wskazanych przez przełożonychDocelowo to oferta pracy dla osób lubiących pracę z systemami, dobrze czująca się w administrowaniu programami, znających współczesne realia biznesowe, chętnych do pomocy innym i poszukujących rozwiązań wobec pojawiających się problemów.Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie użytkowników platform systemowych, za wdrożenia i szkolenia w zakresie ich nowych funkcjonalności oraz za wsparcie analityczno-automatyzacyjne. KwalifikacjeWymagania:Praktyczne umiejętności zbierania wymagań biznesowych i systemowych lub pełna gotowość do zdobycia tych umiejętnościRozumienie logiki systemów i umiejętność przełożenia jej na język biznesu oraz silna świadomość biznesowaUmiejętność analitycznego myśleniaBardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasuRozwinięte umiejętności trenerskie i szkolenioweKomunikatywność, otwartość na ludziPraktyczne zainteresowanie technologiąRzetelność i skrupulatność w prowadzonych zadaniachNastawienie na proaktywnośćPrawo jazdy kat. BZnajomość języka angielskiego na poziomie min. B1/B2Dodatkowe informacjeOferta:umowa o pracęnarzędzia potrzebne do pracy: telefon, laptopmożliwość dofinansowania szkoleń, kursów, studiówpakiet benefitówmożliwość doskonalenia znajomości języka angielskiegopełne przeszkolenie z obsługi systemów, za które będzie odpowiedzialna osoba zatrudniona na tym stanowiskuOsoby zainteresowane zapraszamy do przesłania swojego CV, skontaktujemy się z wybranymi osobami. Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Securitas Polska Sp. z o.o. i Securitas Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.Możesz zapoznać się ze szczegółową polityką ochrony danych osobowych przez spółki Securitas pod adresem: https://www.securitas.pl/Securitas/stand-alone/polityka-prywatnoci/Dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od dnia złożenia aplikacji lub do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Wsparcie operacji administracyjnych
Wsparcie operacji administracyjnych
wczoraj

Poszukujemy osób z organizacyjnym zacięciem i umiejętnościami administracyjnymi, które chciałyby dołączyć do naszego zespołu administracyjnego. Jeśli jesteś skrupulatny(a), dobrze zorganizowany(a) i potrafisz radzić sobie z różnorodnymi zadaniami biurowymi, zapraszamy do aplikowania!Wymagania:Umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu Microsoft Office.Doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzanie czasem.Dokładność i dbałość o szczegóły.Umiejętność pracy w zespole oraz dobra komunikacja.Doświadczenie w pracy administracyjnej będzie dodatkowym atutem.Obowiązki:Obsługa korespondencji, zarządzanie dokumentacją i archiwizacja.Koordynacja harmonogramów spotkań i podróży służbowych.Przygotowywanie raportów i prezentacji.Wsparcie w przygotowywaniu i organizacji spotkań, konferencji i innych wydarzeń.Obsługa centrali telefonicznej oraz przyjmowanie gości.Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do zakresu obowiązków.Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w dziedzinie administracji.Pracę w przyjaznym zespole, w atmosferze profesjonalizmu.Elastyczne godziny pracy i korzyści socjalne.

Specjalista ds. IT
Specjalista ds. IT
Katowice wczoraj

Experis to światowy lider rekrutacji specjalistów i kadry zarządzającej w kluczowych obszarach IT. Z nami znajdziesz konkurencyjne oferty zatrudnienia oraz ciekawe projekty IT skierowane zarówno do ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, jak i osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę w branży IT. Zadania:Rejestrowanie oraz monitorowanie zgłoszeń w systemie ticketowymKompleksowa obsługa sprzętu IT oraz sprzętu peryferyjnego w siedzibie klienta lub zdalnie (praca hybrydowa)Wsparcie użytkowników w siedzibie klientaObsługa klienta zgodnie z najwyższymi standardami firmyWymagania:Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowiskuDobra znajomość infrastruktury ITDobra znajomość oprogramowania Microsoft (Windows, Office 365)Umiejętność efektywnej pracy i ustalania priorytetów w nagłych sytuacjach zawodowychJęzyk angielski na poziomie minimum B2Oferta:Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę (inne formy również możliwe)Wynagrodzenie 6000 – 7000 zł bruttoPraca w trybie hybrydowymPrywatna opieka medyczna Medicover Oferta dotyczy pracy stałej.

Monter telekomunikacyjny MOICO
Monter telekomunikacyjny MOICO
Wrocław wczoraj

Zostań monterem w MOICO oraz The Network! To marka należąca do firmy Internet Union S.A., działa we Wrocławiu i Oławie. Związku z powiększającą się liczbą klientów, poszukujemy nowych pracowników. Szczegóły poniżej.Stanowisko: Monter Instalacji Telekomunikacyjnych MOICO/The NetworkMiejsce pracy: Wrocław i okoliceWynagrodzenie: 3 500 – 5 150 zł netto Zadania·        montaż i konfiguracja urządzeń u klienta (internet i telewizja);·        wymiana urządzeń sieciowych i naprawa drobnych awarii sieciowych;·        serwis TV naziemnej i satelitarnej; Wymagania:·        dobra znajomość obsługi komputera·        umiejętności instalacyjne w zakresie okablowania (możliwość przyuczenia);·        posiadania prawo jazdy kat. B i samochodu z możliwością wykorzystywania do pracy;·        samodzielność i zaangażowanie; Oferujemy:wynagrodzenie na początek:- 3 500 zł netto na umowie zlecenie plus zwrot za paliwo- 5 150 zł netto na B2Bpakiet pracowniczy dla osób w zasięgu MOICO (Internet, Telewizja, Mobile);karta multisport;możliwość awansu; Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji CVWysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Internet Union S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Złotnickiej 28, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Administrator M365 i SharePoint
Administrator M365 i SharePoint
Warszawa wczoraj

Jeśli jesteś osobą:znającą na poziomie zaawansowanym zagadnienia związane z administracją usługami M365 wraz z integracją ze środowiskami on-premises,posiadającą doświadczenie w implementacji i zarządzaniu rozwiązaniami SharePoint on line i on premise oraz chcącą rozwijać te rozwiązania zgodnie z nowymi możliwościami udostępnianymi przez producenta,z łatwością posługujesz się rozwiązaniami takimi jak SharePoint Designer, Viva Engage jak i innymi usługami Microsoft 365 oraz rozwiązaniami opartymi o Power Platform,cenisz sobie kontakt z klientami wewnętrznymi IT, rozumiesz ich potrzeby, potrafisz wypracować, zaprezentować i wdrożyć rozwiązania których poszukują,potrafisz pracować w zespole specjalistów, a zarazem jest osobą samodzielną, efektywnie organizującą swoją pracę,posługujesz się językiem angielskim, aby móc swobodnie pracować z dokumentacją techniczną i jesteś na bieżąco z informacjami przekazywanymi przez producenta,potrafisz w warunkach kryzysowych rozwiązywać problemy i samodzielnie podejmować decyzje. Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:realizacji zadań administratorskich związanych z utrzymaniem i rozwojem usług chmurowych oraz serwerów on premise - zarządzaniem środowiskiem udostępnianym dla 6k+ pracowników,opracowywaniu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych kierowanych do pracowników naszej firmy,rozwiązywaniu ambitnych problemów eksploatacyjnych i integracyjnych, wyszukiwaniu miejsc do optymalizacji i upraszczania istniejących rozwiązań,ciągłym podnoszeniu kompetencji i oferowaniu naszym pracownikom nowoczesnych rozwiązań w obszarze cyfrowego miejsca pracy. Oferujemy:umowę o pracę,pracę hybrydową,pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”,pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych,nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń. 

Cloud Data Engineer (SQL + Azure Fabric)
Cloud Data Engineer (SQL + Azure Fabric)
Warszawa 2 dnia plecy

Opis oferty pracyLumicode Sp. z o.o. należy do Grupy Pentacomp która jest producentem rozwiązań informatycznych i dostawcą profesjonalnych usług IT dla dużych przedsiębiorstw i sektora publicznego. Jako Lumicode Sp. z o.o. specjalizujemy się w usługach outsourcingu IT. Odkryj potencjał IT Contractingu i zbuduj swoją karierę na własnych warunkach :) Obecnie dla jednego z naszych klientów, polskiego przedsiębiorstwa specjalizującego się w dostarczaniu usług IT oraz rozwoju oprogramowania, poszukujemy Cloud Data Engineera Forma zatrudnienia: B2B Stawka: do 130 zł netto/h + VAT Miejsce pracy: 100% zdalnie Godziny pracy: Elastyczne – w przedziale 8-18, co 3 tygodnie spotkanie do ok. 17 polskiego czasu Zespół: obecnie liczy on 16 osób zajmujących się rozwojem oprogramowania Klient - projekt Dla klienta końcowego z UK poszukujemy obecnie Cloud Data Engineera z doświadczeniem w SQL. Klient dostarcza na rynek narzędzie posiadające wbudowane pulpity nawigacyjne i możliwości raportowania, dzięki czemu organizacje mogą wyciągać wnioski z danych i usprawniać strategiczną współpracę. Proces rekrutacji: • Rozmowa z liderem i weryfikacja techniczna • Rozmowa z klientem końcowym Wymagania: a) techniczne i językowe: • SQL • Azure Fabric • Databricks • Data Factory • Data Lake • PySpark • Angielski min. B2 b) miękkie: • komunikatywność • pro aktywność • podejście can do, problem solving • bardzo duża samodzielność • umiejętność konstruktywnej krytyki i wskazywania obszarów do poprawy APLIKUJ! Czekamy na Ciebie!

Specjalista ds. logistyki (przejście do branży IT/ERP)
Specjalista ds. logistyki (przejście do branży IT/ERP)
Warszawa 2 dnia plecy

Opis oferty pracyJeżeli interesuje Cię praca we wdrożeniach systemów ERP i chciałbyś poznać tajniki pracy jako Specjalista ds. wdrożeń czy też Konsultant ds. systemów ERP – trafiłeś w dobre miejsce! Jeśli masz doświadczenie w obszarze logistyki oraz zastanawiasz się nad rozwijaniem swojej kariery w branży IT, aplikuj. Na stanowisku będziesz mieć możliwość oderwać się od typowej pracy biurowej oraz wykorzystać dotychczasowo zdobyte umiejętności. Najistotniejsza jest wiedza związana z funkcjonowaniem przedsiębiorstw w obszarze logistyki, techniczne zacięcie i chęć rozwoju. SZUKAMY kandydatów bez doświadczenia we wdrażaniu, którzy: • Posiadają wiedzę techniczną w obszarze logistyki (WMS, WS, WZ itp.) • Zdobyli doświadczenie w pracy na oprogramowaniu klasy ERP, najlepiej Comarch ERP Optima/Comarch ERP XL/enova365 lub innego systemu, zbliżonego funkcjonalnie np. Symfonia, Simple, Insert, Softlab, Wapro, system klasy WMS itp. • Mile widziane doświadczenie w pracy jako np.: Młodszy Logistyk, Logistyk, Analityk Łańcucha Dostaw, Specjalista ds. zakupów, Specjalista ds. logistyki magazynowej itp. • Dysponują prawem jazdy kat. B • Atutem będzie podstawowa znajomość języka SQL i obsługa baz danych • Ukończone studia o profilu ekonomicznym, księgowym, informatycznym itp. | lub w trakcie ZADANIA na stanowisku: • Obsługa systemu Comarch ERP XL/Optima lub enova365 • Analiza potrzeb Klientów w zakresie wdrażanych rozwiązań • Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej według przyjętej w firmie metodyki • Współpraca z działem programistów nad zmianami i implementacją rozbudowy systemu ERP • Konfiguracja i personalizacja systemu ERP • Szkolenia użytkowników z obsługi systemu • Wsparcie Klienta po wdrożeniu OFERTA zatrudnienia: • Na czas szkolenia stabilne wynagrodzenie podstawowe na start od 4000 zł do 6500 zł netto (UoP) (uzależnione od posiadanego doświadczenia i umiejętności) • System prowizyjny od zrealizowanych projektów • Profesjonalne szkolenie z obsługi systemu ERP od podstaw • Gwarancja szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych • Po okresie wdrożenia możliwość pracy w trybie hybrydowym • Dowolna forma zatrudnienia (standardowo umowa o pracę lub dla chętnych kontrakt „B2B”) • Pełen dostęp do nowoczesnej technologii, a także możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji

Pracownik biurowy- operator wprowadzania danych/skanerzysta
Pracownik biurowy- operator wprowadzania danych/skanerzysta
Wałbrzych 2 dnia plecy

Opis oferty pracyO&S Computer-Soft realizuje projekty digitalizacji od 2005 roku. Dotychczas zdigitalizowaliśmy ponad 10 mln dokumentów w obszarach: geodezyjnym, medycyny oraz infrastruktury telekomunikacyjnej. Wśród klientów, którzy zaufali doświadczeniu firmy znajdują się m.in. duże międzynarodowe przedsiębiorstwa, przedsiębiorstwa krajowe oraz instytucje publiczne. W związku z otwarciem nowego Projektu, Firma zatrudni osoby na stanowisko: Pracownik biurowy – operator wprowadzania danych/skanerzysta Miejsce pracy: Wałbrzych Zakres zadań: - Przygotowanie i skanowanie dokumentacji - Wprowadzanie danych do systemu informatycznego. Wymagania: - Doświadczenie w wprowadzaniu danych do systemu komputerowego lub skanowaniu dokumentacji. - Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze. - Wykształcenie min. średnie, wyższe lub wyższe w trakcie, mile widziane kierunki: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość - Dbałość o jakość. - Skrupulatność i dokładność. - Umiejętność zastosowania zdobytej wiedzy w praktyce. Zapewniamy: - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / umowę zlecenie - Szkolenie - Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. - Niekorporacyjną kulturę pracy. W dokumentach prosimy zamieścić klauzulę: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez O&S COMPUTER­SOFT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wałbrzychu, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000222652, posiadająca numer NIP 8862785813, REGON 891 - pokaż numer telefonu - , na potrzeby przeprowadzenia aktualnych procesów rekrutacyjnych. Zostałem poinformowany, przez Administratora Danych Osobowych tzn. O&S COMPUTER­SOFT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wałbrzychu,że podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 a i c Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: RODO). 1. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu realizacji wymienionych praw należy przesłać na podany adres e-mailowy żądanie, e-mail: @ 2. Mam prawo do wniesienia skargi do organu nadzoru, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznam, że przetwarzanie danych osobowych mnie dotyczących narusza przepisy RODO. 3. Poprzez przesłanie mojego CV na adres mailowy moje dane osobowe zostaną powierzone do przetwarzania ADO. 4. Dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. 5. Moje dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu."

Programista PHP specjalista w zakresie rozwiązań IT
Programista PHP specjalista w zakresie rozwiązań IT
2 dnia plecy

Opis oferty pracyO firmie: Jesteśmy profesjonalnym sklepem fryzjersko-kosmetycznym, który od wielu lat zajmuje się sprzedażą wysokiej jakości produktów m.in. do pielęgnacji włosów i ciała. Stale zwiększamy nasz asortyment oraz dokładamy starań, aby oferowane przez nas kosmetyki charakteryzowały się wysoką jakością i przystępną ceną. Gobli to nie tylko sklep z kosmetykami, ale także społeczność pasjonatów dzielących się swoją wiedzą na naszym blogu i w mediach społecznościowych. Ponadto prowadzimy sprzedaż innymi kanałami w Polsce i poza nią. Naszą misją jest dostarczanie starannie wyselekcjonowanych produktów w jak najkrótszym czasie, odpowiadając na potrzeby naszych klientów. Gobli to firma o ugruntowanej pozycji na rynku, dynamicznie rozwijająca się i otwarta na nowe technologie. Stanowisko: Programista PHP specjalista w zakresie rozwiązań IT Miejsce pracy: ul. Gospodarcza 27, Lublin Wymagania: Znajomość PHP, Python, RESTful API, Git oraz obiektowego programowania. Znajomość SQL. Doświadczenie w pracy z Prestashop. Zdolność analitycznego myślenia i otwartość na poszukiwanie nowych rozwiązań, w tym automatyzacja procesów. Mile widziana znajomość Power Automate Desktop oraz WordPress. Umiejętność pracy w zespole. Opis stanowiska: Tworzenie oprogramowania do optymalizacji i automatyzacji procesów wewnętrznych firmy. Rozwój modułów związanych z Prestashop. Aktualizowanie istniejącego oprogramowania i dostosowywanie go do zmieniających się potrzeb. Rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Optymalizacja działań istniejących systemów. Udział w planowaniu i opracowywaniu nowych koncepcji modułów i ich funkcjonalności. Weryfikacja jakości oprogramowania. Instalacja i konfiguracja sprzętu IT oraz oprogramowania na stanowiskach użytkowników. Oferujemy: Stałą pracę jednozmianową od poniedziałku do piątku (8 h). Zatrudnienie na pełny etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Wynagrodzenie adekwatne do wyników i posiadanej wiedzy. Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w kursach i szkoleniach. Przyjazną atmosferę w młodym, ambitnym zespole. Proces rekrutacji: Rekrutacja zaczyna się od rozmowy kwalifikacyjnej. Dalsze etapy będą przedstawione po rozmowie. Jeśli jesteś zainteresowany/a dołączeniem do naszego zespołu, prześlij swoje CV.

Osoba do nagrywania prostych, krótkich filmików
Osoba do nagrywania prostych, krótkich filmików
Poznań 2 dnia plecy

Opis oferty pracyOsobę do nagrywania prostych, krótkich filmików. Tel. 601 - pokaż numer telefonu -

Serwisant, Technik Laptopów,  Сервісний Інженер Ноутбуків
Serwisant, Technik Laptopów, Сервісний Інженер Ноутбуків
Warszawa 2 dnia plecy

Poszukujemy osoby na stanowisko Serwisanta LaptopówOpis stanowiska: Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą poszukującą doświadczonego serwisanta laptopów. Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będą:Diagnostyka laptopów PC/AppleNaprawa sprzętuLutowanie i naprawa płyt głównychInstalacja systemów operacyjnychWymagania:Doświadczenie w serwisowaniu laptopów PC/AppleUmiejętność lutowania i naprawy płyt głównychZnajomość instalacji systemów operacyjnychWysoka kultura obsługi klientaDokładność, sumienność i umiejętność pracy w zespoleOferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV Сервісний Інженер НоутбуківОпис посади: Ми є динамічно зростаючою компанією, яка шукає досвідченого сервісного інженера ноутбуків. Основні обов'язки на цій посаді включають:Діагностика ноутбуківРемонт обладнанняПаяння та ремонт материнських платВстановлення операційних системВимоги:Досвід в обслуговуванні ноутбуків, також ноутбуки AppleНавички паяння та ремонту материнських платЗнання встановлення операційних системВисока культура обслуговування клієнтівТочність, сумлінність та здатність працювати в командіМи пропонуємо привабливі умови працевлаштування та можливість професійного розвитку в динамічно зростаючій компанії. Зацікавлених осіб просимо надсилати резюме

Instruktor Robotyki Lego WeDo i programowania Matplaneta - Ursynów
Instruktor Robotyki Lego WeDo i programowania Matplaneta - Ursynów
Warszawa 2 dnia plecy

Centrum Edukacyjne Scoolka na Zielonym Ursynowie jest kameralnym miejscem, w którym prowadzimy zajęcia dodatkowe dla dzieci. Bardzo ważne jest dla nas indywidualne podejście, dlatego pracujemy w małych grupach a nasze dzieciaki znamy po imieniu. Prowadzimy zajecia z jezyka angielskiego, hiszpańskiego, matematyki, programowania, robotyki, gimnastyki i rysunku.Cenimy sobie dobrą atmosferę i dajemy dużą swobodę w prowadzeniu zajęć.W tej chwili pilnie poszukujemy Instruktora Robotyki Lego WeDo oraz Instruktora do prowadzenia zajęc z programowania wg. metodologii Matplanety dla dzieci w wieku 7 - 12 lat. Jest to praca na gotowych scenariuszach zajęć. Doświadczenie w pracy z dziećmi będzie napewno pomocne :) Szukamy osób z wykształceniem ścisłym ( lub ostatnie lata studiów ) Praca w godzinach 13.00 - 17.00 w wybrane dni ( do ustalenia )Oferujemy umowę zlecenie lub B2B. Stawka min. 100zł/90 minut zajęć.Zainteresowane osoby proszę o przesłanie cv na adres mailowy.

Młodszy Specjalista IT - praca stacjonarna w Płocku
Młodszy Specjalista IT - praca stacjonarna w Płocku
Płock 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma e-integra sp. z o. o. poszukuje do pracy w Płocku kandydatów na stanowisko: Młodszy Specjalista IT . Wymagania stawiane pracownikowi: • Wykształcenie średnie informatyczne lub pokrewne (mile widziane) • Doświadczenie w pracy w zespole wsparcia (np. help desk – mile widziane) • Bardzo dobra znajomość systemu Windows 7/8/10 (pozwalająca na diagnozowanie i rozwiązywanie problemów) • Bardzo dobra znajomość MS Office 2010/2013/2016/2019 (pozwalająca na diagnozowanie i rozwiązywanie problemów) • Podstawowa znajomość zagadnień sieci komputerowych • Znajomość budowy komputera • Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów • Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu • Umiejętność pracy w zespole . Dodatkowym atutem będzie: • Podstawowa znajomość języka angielskiego. • Doświadczenie w pracy Helpdesk • Znajomość środowiska Active Directory • znajomość systemów i urządzeń na stacjach paliw • mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności . Do zadań należeć będzie: • Praca w zespole wsparcia użytkowników 24H dla ponad 5000 pracowników wewnętrznych dla jednej z największych firm w Polsce • Realizacja bieżących zgłoszeń, pomoc zdalna • Monitorowanie środowiska serwerowego . Firma oferuje: • Umowę o pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego pracowników • Możliwość uzyskania doświadczenia IT przy współpracy z jedną z największych firm w Polsce. . Osoby zainteresowane propozycją pracy prosimy o przesyłanie aplikacji zawierających CV na adres e-mail. . Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. . Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy i na wykorzystanie ich w procesie rekrutacji na stanowisko Młodszy Specjalista IT prowadzonym przez e-integra Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku. Oświadczam, że jestem świadomy(a) przysługującego mi prawa do poprawiania i dostępu do moich danych osobowych, a także dobrowolności ich podania” . Na podstawie art. 24 ust 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że: • Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest spółka E-INTEGRA Sp. z o. o. 09-411 Płock, ul. Zglenickiego 42. • Administrator przetwarzać będzie dane osobowe w celu realizacji procesu rekrutacji. • Podanie danych następuje w sposób dobrowolny. • Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych oraz do ich poprawiania lub wnioskowanie o ich usunięcie.

Specjalista IT / INFORMATYK  - praca stacjonarna w Płocku
Specjalista IT / INFORMATYK - praca stacjonarna w Płocku
Płock 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma e-integra sp. z o. o. poszukuje do pracy w Płocku kandydatów na stanowisko: Specjalista IT . Wymagania stawiane pracownikowi: • Wykształcenie średnie informatyczne lub pokrewne • Bardzo dobra znajomość systemu Windows (pozwalająca na diagnozowanie i rozwiązywanie problemów) • Bardzo dobra znajomość MS Office (pozwalająca na diagnozowanie i rozwiązywanie problemów) • Podstawowa znajomość zagadnień sieci komputerowych • Znajomość budowy komputera • Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów • Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu • Umiejętność pracy w zespole . Do zadań należeć będzie: • Obsługa serwisowa klientów spółki • Dostarczanie i wymiana materiałów eksploatacyjnych • Serwisowanie urządzeń drukujących • Serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego dla największych światowych producentów • Montaż dostawa sprzętu komputerowego • Realizacja bieżących zgłoszeń, pomoc zdalna • Monitorowanie środowiska serwerowego . Osoby zainteresowane propozycją pracy prosimy o przesyłanie aplikacji zawierających CV

Praca Obsługa / Administrator IT – Chorzów, Katowice
Praca Obsługa / Administrator IT – Chorzów, Katowice
Chorzów 3 kilka dni temu

Praca Obsługa / Administrator IT – Dołącz do Naszego Zespołu!Poszukujemy Administratora IT, który dołączy do naszego dynamicznego i zaangażowanego zespołu. Jeśli masz doświadczenie w IT i chcesz pracować w środowisku, które nie tylko ceni profesjonalizm, ale również dba o przyjazną atmosferę, to jest to oferta dla Ciebie1. Wymagania dotyczące stanowiska:Konfiguracja sieci – więcej niż podstawy, ale bez przesadyZnajomość urządzeń Mikrotik i FortigateKonfiguracja switchy i routerów – ogarniesz LAN, WAN, VLAN, OpenVPN, L2TP, WireGuardQNAP i Synology – backupy, FTP, SMB, konfiguracje – nie obce Ci są te nazwyWirtualizacja – Proxmox, VMware, HyperV – wiesz jak to działa i umiesz wdrażać, konfigurować, obsługiwać, tworzyć i odtwarzać wirtualizacjeWsparcie użytkowników – komputery, drukarki, oprogramowanie, Office – pomagasz, rozwiązujesz, tłumaczyszOkablowanie – skrętka, światłowód – umiesz to ogarnąćPrace manualne – wiertarka, drabina – to Twoi przyjaciele :)Microsoft admin, Office 365, Teams – zakładasz spotkania i pokoje bez problemuWordPress – masz doświadczeniePanel hostingowy DirectAdmin – wiesz co i jak2. Cechy osobowości:Zaangażowany – to słowo kluczLubisz pomagać – jeśli pytasz „w czym jeszcze mogę pomóc?” to właśnie Ciebie szukamySpokój i opanowanie – umiesz spokojnie tłumaczyć problemy użytkownikomEmpatia i zrozumienie – potrafisz odpuścić i przyznać rację w trudnych sytuacjachPrawo jazdy kat. B – konieczneBrak lęku wysokości – drabina to dla Ciebie nic strasznego3. Co oferujemy:Służbowy samochódSłużbowy komputer – preferujemy MacBook Air / Pro, na życzenie WindowsSłużbowy telefon – preferujemy iPhone, na życzenie AndroidNa co dzień nie siedzimy w biurze – pracujemy głównie w siedzibach naszych klientów lub zdalnie. Ewidencja czasu za pomocą aplikacji Toggle Track i raportów godzinowych. W naszym systemie CRM znajdziesz zadania przypisane do Ciebie lub zgłoszenia naszych klientów, na które reagujemy4. Formy zatrudnienia:Umowa B2BUmowa zlecenieUmowa o dziełoPraca interwencyjna lub staż przez Urząd Pracy – dla pracowników z urzędu pracy dorzucamy premię5. Stawki wynagrodzenia:Stawka godzinowa: 40 - 60 PLN nettoStawka miesięczna: 3500 - 5500 PLN netto, w zależności od doświadczenia i umiejętnościJeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV korzystając z formularzaCzekamy na Ciebie Dołącz do nas i rozwijaj się z nami !

Junior Product Owner
Junior Product Owner
Koszalin 3 kilka dni temu

MENTAX SA świadczy kompleksowe usługi w zakresie likwidacji szkód dla największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Posiadamy 19- letnie doświadczenie w tym zakresie.Nasz zespół składa się z 60 pracowników, w tym Biuro Likwidacji Szkód oraz Dział IT. Siedziba firmy MENTAX SA znajduje się w Koszalinie, a zespoły developerskie mieszczą się w naszym oddziale we Wrocławiu. Nasi pracownicy pracują również u siebie w domu z różnych zakątków Polski.Najważniejsi są dla nas ludzie, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby nasi pracownicy byli zadowoleni z pracy.Opis stanowiska:Nasza firma, lider w branży likwidacji szkód dla Towarzystw Ubezpieczeniowych, poszukuje energicznego i zmotywowanego Product Ownera do prowadzenia projektu samolikwidacji szkód. Dołącz do naszego zespołu i weź udział w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań, które usprawniają procesy likwidacji szkód dzięki automatyzacji i nowoczesnym technologiom.Zakres Twoich odpowiedzialności:zbieranie i zarządzanie wymaganiami biznesowymi od klientówdefiniowanie i priorytetyzowanie wymagań dotyczących funkcjonalności systemu samolikwidacjitestowanie nowych funkcjonalności systemu oraz wprowadzanie poprawek na podstawie wyników testówtworzenie i zarządzanie backlogiem produktumonitorowanie postępów prac oraz zarządzanie ryzykiem projektowymbudowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientamikompleksowe wdrażanie nowych klientów, w tym szkolenia i wsparcie początkoweanaliza i optymalizacja procesów likwidacji szkód z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i technologiiNasze oczekiwania:minimum 1-2 lata doświadczenia na stanowisku Product Ownera lub podobnymdoświadczenie w testowaniu systemów lub aplikacjiznajomość metodologii Agile/Scrum i doświadczenie w pracy w tego typu środowisku.doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalneumiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówznajomość  narzędzi do zarządzania produktami i projektami np. (Jira)znajomość procesów likwidacji szkód będzie dodatkowym atutemZobacz co oferujemy:współpraca na podstawie B2B / umowa o pracępraca w formie zdalnejpakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie zajęć sportowych oraz wakacji)udział w innowacyjnych projektach, które mają realny wpływ na branżę ubezpieczeniowąmożliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennych doświadczeńprzyjazną i wspierającą atmosferę pracywynagrodzenie brutto: 8 000 - 10 000 zł Nasz proces rekrutacyjny wygląda następująco:Zapoznamy się z Twoją aplikacją.Jeśli Twoje umiejętności będą zgodne z naszymi potrzebami, zaprosimy Cię na spotkanie z HR i Liderem naszego obszaru,  gdzie będziemy mogli przede wszystkim poznać się i sprawdzić, czy jest nam po drodze. Stawiamy na otwartość i serdeczną atmosferę. Potem już tylko szybka decyzja i feedback. Jeżeli właśnie szukamy Ciebie otrzymasz od nas ofertę współpracy. Jeśli nie, także otrzymasz od nas informację zwrotną.To jak? Widzimy się?Aplikuj i dołącz do zespołu MENTAX!

Administrator IT/Informatyk / specjalista IT
Administrator IT/Informatyk / specjalista IT
Dębica 3 kilka dni temu

SZANOWNI PAŃSTWO, Dla firmy produkcyjnej (branża metalowa) z lokalizacją w Pustkowie ( koło Dębicy) , poszukujemy:Administrator IT/InformatykMiejsce pracy: Pustków ( koło Dębicy)OSOBA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:Nadzór nad systemem ERPRozwijanie systemów informatycznych w FirmieDbanie o bezpieczeństwo danychTworzenie/programowanie nakładek na obecny systemDefiniowanie i wdrażanie planów/działań w zakresie doskonalenia systemu Firmowego WYMAGANIA / KWALIFIKACJE ZAWODOWE:Wykształcenie: wyższeJęzyk angielskiMile widziane doświadczenie w dziale informatycznym w firmie produkcyjnejUmiejętność pracy w zespoleKomunikatywność, zaangażowanieUmiejętność pracy pod presją czasu, zorganizowanie, punktualność i systematyczność w wykonywaniu obowiązkówOferujemy:§  Atrakcyjne zarobki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.§  Stabilne zatrudnienie na umowie o pracę.Prosimy o załączenie do CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”Union Parts CNC Sp. Z o. o. BPustków 363 M , 39-205 Pustków E-mail: m.gasior (a) unionparts-cnc.pl lub Praca (a) unionparts-cnc.pl

Koordynator Telemarketingu
Koordynator Telemarketingu
Kielce 3 kilka dni temu

Firma Dialogue Contact poszukuje ambitnego i odpowiedzialnego kandydata na stanowisko Koordynatora ds. Obsługi i Kontroli Telemarketingu.WYMAGANIA:Dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin system pracy dwuzmianowy 8-16/12-20 (również w weekendy 1 max 2 soboty w miesiącu w godzinach 9-15)Dobra organizacja pracy.Koordynacja i nadzór nad procesem wydzwaniania kampaniiPozytywne nastawienie - dla nas dobra atmosfera w miejscu pracy to podstawa.Dokładność.Sumienność.OFERUJEMY:Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Pracę w miłej atmosferze i zgranym zespole.Wynagrodzenie ( na początek 28,10/h)Możliwość zyskania dodatkowych premii.Współpracę z ludźmi pełnymi pasji, którzy lubią się dzielić swoją wiedzą.WSZYSTKIEGO UCZYMY OD PODSTAW!DODATKOWYM ATUTEM BEDZIE ZNAJOMOŚĆ EXCEL

Młodszy specjalista ds. programowania PHP
Młodszy specjalista ds. programowania PHP
Nysa 3 kilka dni temu

Firma Komunalnik poszukuje utalentowanej osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Programowania PHP. Jeśli jesteś pasjonatem programowania i chcesz rozwijać swoje umiejętności w młodym i dynamicznym środowisku, ta oferta jest dla Ciebie!Obowiązki:Tworzenie i rozwijanie aplikacji webowych w języku PHPRozwiązywanie bieżących problemów technicznychUdział w projektowaniu nowych funkcjonalnościWymagania:Podstawowa znajomość języka PHPPodstawowa znajomość HTML, CSS, JavaScriptUmiejętność pracy z bazami danych MySQLZnajomość Microsoft ExcelKomunikatywność i umiejętność pracy w zespoleChęć nauki i rozwoju w obszarze programowaniaOferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęAtrakcyjne wynagrodzenieMożliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniachPrzyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony zespołuProsimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji bieżącego procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Tester/wdrożeniowiec systemów IT
Tester/wdrożeniowiec systemów IT
Cieszyn 3 kilka dni temu

Rozwijająca się firma IT, działająca na rynku MED, GOV oraz EDU, poszukuje osoby na stanowisko: Tester/Wdrożeniowiec systemów/aplikacji ITNasi kluczowi klienci to m.in.:Lotnicze Pogotowie Ratunkowe / Ministerstwo ZdrowiaUrząd Miasta Stołecznego WarszawyWiele urzędów marszałkowskich, urzędów miast, urzędów pracy i szpitaliOsoba na tym stanowisku będzie zajmować się wykonywaniem testów wewnętrznych oprogramowania, wsparciem podczas wdrożeń i tworzenia dokumentacji oraz szkoleniami użytkowników. Praca od poniedziałku do piątku w Cieszynie.Wymagania:znajomość systemów MS Windows 7, 10, 11podstawowa znajomość systemów GNU/Linuxpodstawowa znajomość relacyjnych baz danych SQLpodstawowa znajomość zagadnień związanych z infrastrukturą IT (serwery, sieci)czynne prawo jazdy kat.Bdyspozycyjność, terminowość, rzetelność, zdolność analitycznego myślenia i wnioskowaniaumiejętności interpersonalneOferujemy:Stała praca w formie umowy o pracę przy zróżnicowanych i ciekawych projektach w oparciu o nowoczesne metodologie i narzędzia. Szansę na rozwój, zdobycie nowych doświadczeń.

Informatyk do przychodni medycznej - praca dodatkowa
Informatyk do przychodni medycznej - praca dodatkowa
Grójec 3 kilka dni temu

Przychodnia Medycyna Analizy w Grójcu poszukuje informatyka do stałej współpracy, który będzie świadczył usługi wsparcia technicznego w sytuacjach awaryjnych oraz administrował systemem IT.Szukamy osoby dyspozycyjnej, która, w przypadku problemów krytycznych, będzie w stanie w ciągu kilku godzin pojawić się w przychodni i podjąć działania naprawcze. W przypadku problemów, które nie uniemożliwiają bieżącej pracy, czas reakcji może być dłuższy.Wymagana jest znajomość środowiska Linux i Windows, zarządzenie serwerami, kopiami bezpieczeństwa, itp.Pronpoujemy współpracę B2B lub umowę zlecenie.

Analityk Operacyjny / Biznesowy
Analityk Operacyjny / Biznesowy
Łódź 3 kilka dni temu

Twój zakres obowiązkówProjektowanie analiz operacyjnych i biznesowychKontrola poprawności i logiki dostępnych raportów, oraz eliminacja ewentualnych błędówDokładna analiza i zbieranie danych dla różnych typów raportów biznesowychPrzekazywanie wyników analizy danych w formie pisemnej, oraz ustnej do bezpośredniego przełożonego, oraz do Członka Zarządu odpowiedzialnego za Supply Chain w grupie Nasze wymaganiaUmiejętność korzystania z SQL i Microsoft Excel (VBA, power query, power pivot) do tworzenia tabel przestawnych, wykresów i diagramów.Ogólna wiedza na temat operacji biznesowych, celów, strategii, procesów i przepływu informacji.Dbałość o drobne szczegóły, które mogą mieć wpływ na wyniki końcowe i wiążące się z tym podejmowane decyzjeUmiejętność krytycznego myśleniaDobre zarządzania czasem i ustalanie priorytetów projektów w celu dotrzymania terminówDoświadczenie w pracy z PowerBI będzie dodatkowym atutemDoświadczenie we współpracy z operacjami magazynowymi i znajomość zagadnień Logistycznych będzie dodatkowym atutemWykształcenie kierunkoweDoświadczenie na podobnym stanowiskuMile widzianeUtrzymywanie efektywnych relacji z klientami wewnętrznymiOpracowywanie i dostarczanie wysokiej jakości/innowacyjnych produktów, usług lub rozwiązania To oferujemyPraca w międzynarodowym środowiskuPrywatna opieka medycznaDofinansowanie do karty sportowejZakupy w naszych sklepach na preferencyjnych warunkachŚwiadczenia świąteczne dla pracownikówUdział w szkoleniach stacjonarnych, językowych i e-learningowychUdział w inicjatywach społecznychUczestniczenie w wydarzeniach firmowych, integracjachMożliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego

Instalator sieci światłowodowych FTTH - Łódź
Instalator sieci światłowodowych FTTH - Łódź
Łódź 3 kilka dni temu

Poszukujemy: Instalator sieci światłowodowych FTTHMiejsce pracy: Łódź i okoliceTKMA sp. z o.o., poszukuje instalatorówWymagania:· wykonywanie instalacji kabli światłowodowych,· umiejętność obsługi elektronarzędzi,· dyspozycyjność,· mile widziane posiadanie uprawnień elektrycznych do eksploatacji SEP 1kV,· prawo jazdy kat. B (najlepiej swój samochód),· znajomość technik światłowodowych z zakresu instalacji światłowodowych w budynkach i kanalizacji teletechnicznej oraz budowy rurociągów i kanalizacji kablowej będzie dodatkowym atutem.· mile widziana jest umiejętność spawaniaObowiązki:1. Czytanie dokumentacji technicznej,2. Wykonywanie zleconych instalacji kablowych wewnątrz budynkowych / napowietrznych3. Spawanie kabli światłowodowych,4. Opracowanie dokumentacji technicznej,5. Zaciąganie kabli w kanalizacji,6. Wykonywanie zleconych prac budowlanych związanych z instalacjami kabli,7. Wykonywanie paszportyzacji i przeglądu sieci.Oferujemy:· preferowana forma współpracy to samozatrudnienie / B2B jednak nie wykluczamy umowy zlecenia.· przeszkolenie w każdym aspekcie wymagań oraz wdrożenie do pracyOsoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie zgłoszeń z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami). Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych spółce TKMA Sp. z o.o. oraz na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

Technik teleinformatyk
Technik teleinformatyk
Sobótka 3 kilka dni temu

OPERATOR TELEKOMUNIKACYJNY – GREENLAN FIBER SP. Z O.O. SP. K.z Sobótki koło Wrocławia, poszukuje kandydata na stanowisko:TECHNIK TELEINFORMATYKw Biurze Zarządzania Siecią Regionalną INFORMACJE OGÓLNE:Firma GREENLAN FIBER SP. Z O.O. SP. K., lider w dostarczaniu usług internetowych, telewizyjnych i telefonicznych, poszukuje Technika - Teleinformatyka do pracy w naszym biurze. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: GŁÓWNE OBOWIĄZKI:- Odbieranie telefonów od klientów i udzielanie wsparcia technicznego- Diagnozowanie i usuwanie usterek teleinformatycznych przez telefon (Help Desk)- Konfigurację urządzeń sieciowych LAN i telekomunikacyjnych, głównie Routery WiFi/Mesh- Przedłużanie umów z klientami i obsługa bieżących spraw abonentów- Współpracę z zespołem technicznym w celu zapewnienia najwyższej jakości usług WYMAGANIA: – Odwaga w rozmowach przez telefon z klientami – Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu teleinformatyki, sieci LAN, protokołów IP – Umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych (routery, itp.) – Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne WARUNKI PRACY: – zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – atrakcyjne wynagrodzenie 

Technik IT ds. testów i walidacji
Technik IT ds. testów i walidacji
Gdańsk 3 kilka dni temu

Experis to światowy lider rekrutacji specjalistów i kadry zarządzającej w kluczowych obszarach IT. Z nami znajdziesz konkurencyjne oferty zatrudnienia oraz ciekawe projekty IT skierowane zarówno do ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, jak i osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę w branży IT. Zadania:Przygotowywanie środowiska testowegoTestowanie i walidacja sterowników komponentów komputerowychAnaliza testów automatycznych oraz tworzenie raportówWykonywanie testów manualnychZgłaszanie napotkanych problemów podczas testówWymagania:Wykształcenie średnie techniczne (elektronika, informatyka, automatyka lub pokrewne)Angielski na poziomie B1+Znajomość systemu Windows – narzędzia administracyjne, konfiguracja itd.Znajomość budowy i działania komputerówMile widziane:Znajomość sylabusa ISTQBDoświadczenie na stanowisku ITWiedza na temat audio w komputerzeZnajomość BIOSuOferta:Współpraca przy realizacji projektów dla międzynarodowych korporacji – liderów w branży ITWynagrodzenie na start: 4700 – 5000 zł bruttoPrywatna opieka medyczna w MedicoverDofinansowanie karty MultiSportPakiet szkoleńNajlepsze wyjazdy i spotkania integracyjnePraca na pełny etat Oferta dotyczy pracy stałej.

Technik ds. testów
Technik ds. testów
Gdańsk 3 kilka dni temu

Experis to światowy lider rekrutacji specjalistów i kadry zarządzającej w kluczowych obszarach IT. Z nami znajdziesz konkurencyjne oferty zatrudnienia oraz ciekawe projekty IT skierowane zarówno do ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, jak i osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę w branży IT. Zadania:Wspieranie zespołów walidacji oraz developmentu poprzez przygotowanie i utrzymanie ciągłości pracy środowisk testowychRozbudowa infrastruktury laboratoriów testowychInwentaryzacja oraz zarządzanie sprzętemWymagania:Bardzo dobra znajomość zasad działania komputerów PCUmiejętność obsługi sprzętu pomiarowego (multimetr/oscyloskop)Ogólna znajomość zagadnień sieciowychZnajomość środowiska Windows oraz LinuxZnajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na czytanie dokumentacji technicznejMile widziana umiejętność lutowaniaOferta:Prywatna opieka medyczna w MedicoverDofinansowanie karty MultiSportPakiet szkoleńMożliwość współpracy przy realizacji projektów dla międzynarodowej korporacji – lidera branży ITWynagrodzenie na początek: 4800 - 5000 zł brutto (otrzymasz bardzo dużo wskazówek i wiedzy)Najlepsze wyjazdy i spotkania integracyjne Oferta dotyczy pracy stałej.

Embedded Engineer/ PLC Programmer
Embedded Engineer/ PLC Programmer
Szczecin 3 kilka dni temu

Experis to światowy lider rekrutacji specjalistów i kadry zarządzającej w kluczowych obszarach IT. Z nami znajdziesz konkurencyjne oferty zatrudnienia oraz ciekawe projekty IT skierowane zarówno do ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, jak i osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę w branży IT.Zakres obowiązków:Udział w projektowaniu maszyn i urządzeń dla klientów z branży medycznej, elektronicznej, motoryzacyjnej, energetycznejProjektowanie, programowanie i konfiguracja systemów automatyki przemysłowejOpracowywanie kompleksowych planów wdrożenia systemów zrobotyzowanych, uwzględniających wymagania klientaUdział w tworzeniu aplikacji do systemów wizyjnychTworzenie aplikacji do komputerów przemysłowych i sterowników PLC (Beckhoff, Siemens)Udział w tworzeniu dokumentacji technicznejUdział w uruchamianie maszyn i urządzeń (commisioning)Udział w tworzeniu dokumentacji użytkownikaWymagane kwalifikacje:Umiejętność tworzenia oprogramowania dla IPC/PAC/PLC Beckhoff (TwinCat3), Siemens Simatic S7-1300/1500 (TIA Portal)Umiejętność projektowania systemów sterowaniaZnajomość języków programowania wysokiego poziomu (ST, Python, C/C++, C#)Znajomość systemów wizyjnychZnajomość języka angielskiego B1/B2 Oferta: Opieka medyczna MedicoverKarta MultisportDofinasowanie studiów oraz kursów językowych Oferta dotyczy pracy stałej. 

Informatyk - Specjalista ds. wsparcia IT
Informatyk - Specjalista ds. wsparcia IT
Cieszyn 3 kilka dni temu

Zakres obowiązków:Zapewnienie wsparcia technicznego pracownikom na miejscu i zdalniePrzygotowanie, instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowaniaRozwiązywanie problemów sprzętowych i programowychPrzygotowanie dokumentacji technicznej i instrukcjiProwadzenie ewidencji zasobów ITWykonywanie części zadań administracyjnych Wymagania:Dobra znajomość systemów operacyjnych WindowsMile widziana znajomość systemów Linux i MacOSPodstawowa znajomość zagadnień sieciowychZnajomość oprogramowania biurowego w stopniu pozwalającym na rozwiązywanie problemów użytkownikówDoświadczenie w diagnozowaniu i naprawach komputerów, sieci oraz urządzeń peryferyjnychUmiejętność logicznego i analitycznego myślenia oraz samodzielnego, kreatywnego rozwiązywania problemówUmiejętności czytania dokumentacji technicznej w języku angielskimUmiejętność pracy pod presją czasuDobra organizacja pracy, dokładność, sumiennośćPrawo jazdy kat. BOferujemy:Umowa o pracę lub kontrakt B2BStabilne zatrudnienieKarta sportowaPrywatna opieka medycznaUbezpieczenie grupowe

Informatyk / Specjalista IT  - oferta pracy w ARION Med sp. z o.o.
Informatyk / Specjalista IT - oferta pracy w ARION Med sp. z o.o.
3 kilka dni temu

Szanowni Państwo! Ze względu na intensywny rozwój naszej firmy ARION Med sp. z o. o., poszukujemy obecnie pracownika na następujące stanowisko:Informatyk / Specjalista IT z doświadczeniem, umowa o pracę, pełny etat, praca stacjonarna.Oferta PracyTwój zakres obowiązków:- Zarządzenie siecią komputerową i serwerami,- Monitorowanie działania infrastruktury sieciowej, sprzętowej i serwerowej,- Instalacja, konfiguracja i aktualizacja oprogramowania oraz sprzętu,- Wsparcie techniczne dla użytkowników systemów informatycznych szpitala,- Współpraca z serwisami oraz dostawcami usług IT oraz sprzętu,- Znajomość środowiska Active Directory (m.in. tworzenie kont, nadawanie uprawnień),- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej,- Organizacja szkoleń dla personelu z zakresu korzystania z systemów IT,Nasze wymagania:- Wykształcenie minimum średnie – mile widziane wyższe informatyczne,- Minimum 3 lat doświadczenia w pracy na stanowisku Informatyka – preferowane min. 5 lat,- Podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows, Windows Server oraz Linux,- Podstawowa znajomość w zakresie administracji aplikacjami Microsoft 365,- Podstawowa znajomość środowisk bazodanowych Microsoft SQL Server, Oracle, PostgreSQL,- Podstawowa znajomość technologii wirtualizacji (VMware vSphere, Microsoft Hyper-V),- Doświadczenie w zarządzaniu sieciami komputerowymi,- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,- Mile widziane doświadczenie w sektorze medycznym,Takie dajemy możliwości rozwoju:- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,- Szkolenia wewnętrzne jak i zewnętrzne,- Treningi umiejętności miękkich,- Wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych,- Wymiana wiedzy technicznej w firmie,ZapraszamyOsoby zainteresowane prosimy o składanie CVSzpital ARION Med sp. z o. o. w Gorzewie24 236 09 00 Sekretariatwww.arionmed.pl

Administrator systemów operacyjnych/ KEY USER
Administrator systemów operacyjnych/ KEY USER
Katowice 3 kilka dni temu

Opis firmyJesteśmy skandynawskim koncernem ochrony. Pozycję lidera na światowym rynku zdobyliśmy dzięki pracownikom oraz nowoczesnym zintegrowanym rozwiązaniom technologicznym.Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko Administratora systemów operacyjnych w obszarze klientów międzynarodowych.Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie użytkowników platform systemowych, za wdrożenia i szkolenia w zakresie ich nowych funkcjonalności oraz za wsparcie analityczno-automatyzacyjne. Docelowo to oferta pracy dla osób lubiących pracę z systemami, dobrze czująca się w administrowaniu programami, znających współczesne realia biznesowe, chętnych do pomocy innym i poszukujących rozwiązań wobec pojawiających się problemów.LOKALIZACJA: biuro w Katowicach, biuro w Krakowie lub biuro w WarszawieOpis oferty pracyZakres obowiązków:Profesjonalna administracja platformami systemowymi udostępnionymi przez Grupę Securitas wspierającymi codzienną działalność: administrowanie kontami użytkowników, rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych i procesowych.Obsługa CRM i wewnętrznego systemu do raportowaniaAdaptacja zmian systemowych i wsparcie rozwoju narzędzi systemowych, identyfikowanie i gromadzenie potrzeb użytkowników usprawniających obsługę i funkcjonalności działania systemów oraz wsparcie szkoleniowe i wdrożenioweRegularny udział w spotkaniach Administratorów systemów operacyjnych: wymiana wiedzy, doświadczeń, kreowanie nowych rozwiązań, testowanie wprowadzanych funkcjonalności oraz wypracowywanie standardów ich wdrożeniaDbałość o jakość wprowadzanych danychSzeroko rozumiane wsparcie szkoleniowe w zakresie administrowanych platform systemowych zgodnie z oczekiwaniami biznesuDigitalizacja, optymalizacja i profesjonalizacja procesów BiznesowychUdział w projektach o charakterze ogólnofirmowym wskazanych przez przełożonych KwalifikacjeWymagania:Praktyczne umiejętności zbierania wymagań biznesowych i systemowych lub pełna gotowość do zdobycia tych umiejętnościRozumienie logiki systemów i umiejętność przełożenia jej na język biznesu oraz silna świadomość biznesowaUmiejętność analitycznego myśleniaBardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasuRozwinięte umiejętności trenerskie i szkolenioweKomunikatywność, otwartość na ludziPraktyczne zainteresowanie technologiąRzetelność i skrupulatność w prowadzonych zadaniachNastawienie na proaktywnośćPrawo jazdy kat. BZnajomość języka angielskiego na poziomie min. B1/B2Dodatkowe informacjeOferta:umowa o pracęnarzędzia potrzebne do pracy: telefon, laptopmożliwość dofinansowania szkoleń, kursów, studiówpakiet benefitówmożliwość doskonalenia znajomości języka angielskiegopełne przeszkolenie z obsługi systemów, za które będzie odpowiedzialna osoba zatrudniona na tym stanowiskuOsoby zainteresowane zapraszamy do przesłania swojego CV, skontaktujemy się z wybranymi osobami. Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Securitas Polska Sp. z o.o. i Securitas Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.Możesz zapoznać się ze szczegółową polityką ochrony danych osobowych przez spółki Securitas pod adresem: https://www.securitas.pl/Securitas/stand-alone/polityka-prywatnoci/Dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od dnia złożenia aplikacji lub do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Instalator sieci światłowodowych FTTH - Brzeg
Instalator sieci światłowodowych FTTH - Brzeg
Brzeg 3 kilka dni temu

Poszukujemy: Instalator sieci światłowodowych FTTHMiejsce pracy Brzeg, Opole i okoliceTKMA sp. z o.o., poszukuje instalatorówWymagania:· wykonywanie instalacji kabli światłowodowych,· umiejętność obsługi elektronarzędzi,· dyspozycyjność,· mile widziane posiadanie uprawnień elektrycznych do eksploatacji SEP 1kV,· prawo jazdy kat. B (najlepiej swój samochód),· znajomość technik światłowodowych z zakresu instalacji światłowodowych w budynkach i kanalizacji teletechnicznej oraz budowy rurociągów i kanalizacji kablowej będzie dodatkowym atutem.· mile widziana jest umiejętność spawaniaObowiązki:1. Czytanie dokumentacji technicznej,2. Wykonywanie zleconych instalacji kablowych wewnątrz budynkowych / napowietrznych3. Spawanie kabli światłowodowych,4. Opracowanie dokumentacji technicznej,5. Zaciąganie kabli w kanalizacji,6. Wykonywanie zleconych prac budowlanych związanych z instalacjami kabli,7. Wykonywanie paszportyzacji i przeglądu sieci.Oferujemy:· preferowana forma współpracy to samozatrudnienie / B2B jednak nie wykluczamy umowy zlecenia.· przeszkolenie w każdym aspekcie wymagań oraz wdrożenie do pracyOsoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie zgłoszeń z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami). Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych spółce TKMA Sp. z o.o. oraz na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

Instalator sieci światłowodowych FTTH - Warszawa Zachód
Instalator sieci światłowodowych FTTH - Warszawa Zachód
3 kilka dni temu

Poszukujemy: Instalator sieci światłowodowych FTTHMiejsce pracy: Warszawa ZachódUA.TELECOM Sp z o.o. zajmująca sie dostarczaniem oraz utrzymaniem sieci FTTH, nawiąże długoterminową współpracę z instalatorami w zakresie budowy przyłączy abonenckich.Zakres obowiązków:Budowa przyłączy abonenckich FTTH zgodnie z obowiązującymi standardami ( instalcję w blokach oraz instalację napowietrzne i doziemne )Aktywacja usług danego operatora : Internet, telewizja, telefon stacjonarnyRealizacja zleceń naprawczychPrzestrzeganie obowiązujących procedur oraz dotrzymania terminów realizacji zgłoszeńWymagania:Prawo jazdy kat. B ( warunek konieczny)Wysoka kultura osobistachęci rozwoju zawodowegoMile widziane:Doświadczenie w branży ( osoba chętna do nauki ) Umiejętność techniczno-manualnaElastycznośćUmiejętność nawiązywania relacji z nowymi KlientamiSamochód własnymile widziane posiadanie uprawnień elektrycznych do eksploatacji SEP 1kV,Obszary Województwo MazowieckieWarszawapow. Pruszkowskipow. Grodziskipow. Warszawski zachodniOferujemy :Niezbędne szkolenia wdrożenioweStabilne zatrudnienie w oparciu o Umowe o pracę lub kontrakt B2BWynagrodzenie zależne od ilości zrealizowanych zleceń 6 000 - 20 000 nettoCiągłość zleceńPełne wsparcie technicznePracę w dynamicznym i doświadczonym zespoleJeśli oferowane stanowisko i oszar działania pokrywa się z Twoimi zainteresowaniami w branży zapraszamy do wzięcia udziału w rekruracji wysyłając CV na adres e-mail lub do kontaktu telefonicznego 79*******34.

Asystent w dziale wdrożeń raportowania
Asystent w dziale wdrożeń raportowania
Poznań 3 kilka dni temu

Praca dla młodych i kreatywnych! Dołącz do naszego zespołu!Wymiar czasu pracy:Oferujemy elastyczny grafik, który możemy dostosować do Twoich potrzeb. Proponujemy pracę na pełen etat, lub minimum ½ etatu z możliwością zwiększenia wymiaru czasu pracy w przyszłości.Branża:Jeżeli interesujesz się nowymi technologiami, analizą danych i rozwijaniem się w obszarze raportowania Business Intelligence to ta oferta jest dla Ciebie! W Sales Lions zajmujemy się trenowaniem zespołów sprzedażowych, wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań w działań zdalnej obsługi klienta oraz kontrolą jakości pracy Contact Center.Dlaczego warto:W naszej firmie budujemy zaawansowane systemy raportowania BI i prowadzimy wdrożenia oraz audyty działów Contact Center. Jeśli chcesz pracować w środowisku, gdzie masz szansę wykorzystać swoje pomysły i nowatorskie podejście do analizy danych, to Sales Lions to odpowiednie miejsce dla Ciebie. Oferujemy satysfakcjonujące wyzwania i możliwość rozwoju w zakresie nowoczesnych modeli sprzedaży i analityki danych.Twoje zadania będą obejmować:• Wspieranie realizacji audytów• Pomoc w tworzeniu i utrzymaniu raportów w narzędziach takich jak Tableau/Power BI• Przeprowadzanie badań branżowych w sieci• Asystowanie w przygotowywaniu prezentacji• Wsparcie w obsłudze narzędzi i systemów wewnętrznych Wymagania:• student/ka na kierunku Data Science, Informatyka, IT Project Management, Mediaworking, Zarządzanie kreatywne, Marketing internetowy lub pokrewne• otwarty/a na naukę, chcący pracować z najnowszymi technologiami• obsługa Excel, Word i PowerPoint na poziomie zaawansowanym• znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średniozaawansowanym (B1)• mile widziana wiedza z obszaru raportowania BI oraz znajomość zagadnień związanych z ITJeśli czujesz, że ta oferta odpowiada Twoim zainteresowaniom i masz głowę pełną pomysłów, nie zwlekaj! Wyślij nam swoje dokumenty aplikacyjne!Do zobaczenia w naszym zespole!

Informatyk/ specjalista wsparcia systemu ERP
Informatyk/ specjalista wsparcia systemu ERP
Kraków 3 kilka dni temu

Opis firmy:Vavo sp. z o. o. z siedzibą w Jędrzejowie W związku ze swoim dynamicznym rozwojem poszukuje osoby, która zasili Nasz dział wsparcia technicznego. Poszukujemy informatyka mogącego wspierać Nasz system teleinformatyczny.Obowiązki:Projektowanie i rozwijanie aplikacji oraz systemów informatycznych.Utrzymanie i optymalizacja istniejących systemów.Współpraca z zespołem w celu analizy wymagań i projektowania rozwiązań.Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych.Wsparcie techniczne dla użytkowników wewnętrznych.Dokonywanie aktualizacji oraz zabezpieczeń systemów informatycznych.Wparcie techniczne w obszarze systemu sprzedażowego Wymagania:Wykształcenie wyższe w zakresie Informatyki lub pokrewne.Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów.Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole.Mile widziana znajomość systemów ERP w szczególności Streamsoft VertoOferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń.Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.Elastyczne godziny pracy oraz możliwość częściowo pracy zdalnej.

Specjalista ds. IT
Specjalista ds. IT
Warszawa 3 kilka dni temu

W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy chętnej osoby na stanowisko:Specjalista ds. IT - HelpdeskLokalizacja: WarszawaDo Twoich obowiązków będzie należało:przyjmowanie, obsługa oraz realizacja zgłoszeń dotyczących sprzętów informatycznych i oprogramowania,organizacja sprzętu komputerowego na stanowiskach pracy,nadawanie i kontrola dostępów w organizacji.tworzenie kont użytkowników.praca w chmurze.konfiguracja urządzeń sieciowych.korzystanie z programów do pomocy zdalnej i udostępniania pulpitu.Nasze oczekiwania:doświadczenie na podobnym stanowisku,znajomość systemów Windows, usług sieciowych,znajomość MS Office,znajomość SQL,znajomość ERP,zaangażowanie w powierzone obowiązki,znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej.Mile widziane osoby ze statusem studenta.Oferujemy:możliwości rozwoju,dofinansowanie do karty sportowej, prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego,możliwość pracy w trybie stacjonarnym i hybrydowym,możliwość przyuczenia,potrzebny sprzęt do pracy,chęć nawiązania dłuższej współpracy.Zapraszamy do aplikowania przez portal OLX.

Senior Computer Vision Scientist
Senior Computer Vision Scientist
Bielsko-Biała 3 kilka dni temu

Na stanowisko Senior Computer Vision ScientistWymaganiaUdokumentowane doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu modeli oraz algorytmów wizji komputerowej, w szczególności w obszarach takich jak Segmentacja, Detekcja, Rozpoznawanie i Śledzenie Umiejętność projektowania i wdrażania algorytmów. Rozległa znajomość OpenCV oraz GStreamer Dogłębne zrozumienie frameworków głębokiego uczenia dla wizji komputerowej, w szczególności PyTorch Biegła znajomość języka Python Doskonałe umiejętności analityczne i rozwiązywania problemówPoszukiwana osoba zmotywowana, niezależna z silnym naciskiem na dostarczanie wynikówObowiązki Wprowadzanie innowacji i tworzenie algorytmów i modeli wizji komputerowej od podstaw w celu rozwiązywania złożonych problemów Współpraca z zespołami inżynierów w celu płynnej integracji algorytmów i modeli wizji komputerowej z platformami oprogramowania i aplikacjami Przeprowadzanie eksperymentów i ocen wydajności w celu pomiaru skuteczności i dokładności modeli i algorytmów widzenia komputerowego Identyfikowanie, gromadzenie i przygotowywanie odpowiednich zestawów danych i adnotacji do szkolenia i walidacji modeli i algorytmów widzenia komputerowego Bycie na bieżąco z najnowszymi badaniami i postępem technologicznym w dziedzinie wizji komputerowej.Udogodnienia Chill room Przyjemna przestrzeń w ogrodzie W pełni wyposażona kuchnia Nieograniczona kawa, herbata i woda (również z lodem) Sauna w biurze Przyjazny dla zwierząt Przyjazna atmosfera Ładowarka dla aut elektrycznychGrillowe czwartki Regularne imprezyWe are seeking a Senior Computer Vision Scientist to join our team.Requirements:Proven experience in developing and implementing computer vision models and algorithms, specifically in areas like Segmentation, Detection, Recognition, and Tracking Skilled in designing and implementing algorithms. Extensive knowledge of OpenCV, GStreamer Deep understanding of deep learning frameworks for computer vision, particularly PyTorch Proficiency in Python Excellent analytical and problem-solving abilities Self-motivated and independent, with a strong focus on delivering resultsResponsibilities: Innovate and create computer vision algorithms and models from the ground up to tackle complex problems Collaborate with engineering teams to seamlessly integrate computer vision algorithms and models into software platforms and applications Execute experiments and performance evaluations to measure the effectiveness and accuracy of computer vision models and algorithms Identify, collect, and prepare relevant datasets and annotations for training and validating computer vision models and algorithms Stay informed about the latest research and technological advancements in the field of computer visionBenefits in office1. Chill room2. Chill space in garden3. Fully equipped kitchen4. Unlimited Coffee, tea and water (also with ice)5. Sauna in office6. Pet friendly7. Friendly atmosphere8. EV Charing point9. BBQ Thursday10. Regular parties

Programista, informatyk
Programista, informatyk
4 kilka dni temu

Opis oferty pracy„BOGUCKI FOLIE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” Sp. k. poszukuje kandydatów na stanowisko Programista, informatyk Miejsce pracy: Jatne (gm. Celestynów) Od kandydata oczekujemy: Rozwój i utrzymywanie istniejącego oprogramowania Utrzymanie ciągłości pracy systemów informatycznych - wsparcie użytkowników w działach firmy Instalacja i serwis sprzętu komputerowego (komputery, drukarki itp.) Rozbudowa i utrzymanie sieci WiFI Do obowiązków należy m.in.: Znajomość środowiska Windows, pakietów biurowych Office Znajomość działania systemów ERP (znajomość procesów produkcyjnych i magazynowych) Umiejętność konfigurowania oprogramowania użytkowego Umiejętność rozwiązywania problemów z działaniem stacji roboczych, urządzeń mobilnych i peryferyjnych Umiejętność instalowania i serwisowania sprzętu komputerowego Umiejętność pracy w warunkach stresowych i pod presją czasu Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Preferowane wykształcenie informatyczne Oferujemy: samodzielne stanowisko pracy w dynamicznie rozwijającej się Firmie praca w oparciu o umowę o pracę Stabilne zatrudnienie - szukamy pracowników do długotrwałej współpracy Możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia dla Ciebie i Twojej rodziny Atrakcyjny system wynagrodzeń i premii dofinansowanie obiadów w firmowej stołówce Przypominamy o zawarciu sformułowania wyrażającego zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez „BOGUCKI FOLIE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” Sp. k.

Pracownik biurowy – operator wprowadzania danych
Pracownik biurowy – operator wprowadzania danych
Radzionków 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyO&S Computer-Soft realizuje projekty digitalizacji od 2005 roku. Dotychczas zdigitalizowaliśmy ponad 10 mln dokumentów w obszarach: geodezyjnym, medycyny oraz infrastruktury telekomunikacyjnej. Wśród klientów, którzy zaufali doświadczeniu firmy znajdują się m.in. duże międzynarodowe przedsiębiorstwa, przedsiębiorstwa krajowe oraz instytucje publiczne. W związku z otwarciem nowego Projektu, Firma zatrudni osoby na stanowisko: Pracownik biurowy – operator wprowadzania danych Miejsce pracy: Radzionków Zakres zadań: · Wprowadzanie danych do systemu informatycznego Wymagania: · Doświadczenie w wprowadzaniu danych do systemu komputerowego. · Znajomość oprogramowania MS Office. · Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze. · Wykształcenie min. średnie, wyższe lub wyższe w trakcie. · Dbałość o jakość. · Skrupulatność i dokładność. ·Umiejętność zastosowania zdobytej wiedzy w praktyce . Zapewniamy: · Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/umowę o pracę. · Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. · Niekorporacyjną kulturę pracy. · Dogodny dojazd do pracy: bliskość węzłów komunikacyjnych oraz duży parking do dyspozycji pracowników. · Szkolenia podwyższające kompetencje na oferowanym stanowisku. · Realne możliwości decydowania o przebiegu własnej kariery i rozwoju. W dokumentach prosimy zamieścić klauzulę: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez O&S COMPUTER­SOFT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wałbrzychu, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000 - pokaż numer telefonu - 2, posiadająca numer NIP 886 - pokaż numer telefonu - 3, REGON 891 - pokaż numer telefonu - , na potrzeby przeprowadzenia aktualnych procesów rekrutacyjnych. Zostałem poinformowany, przez Administratora Danych Osobowych tzn. O&S COMPUTER­SOFT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wałbrzychu,że podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 a i c Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: RODO). 1. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu realizacji wymienionych praw należy przesłać na podany adres e-mailowy żądanie, e-mail: @ 2. Mam prawo do wniesienia skargi do organu nadzoru, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznam, że przetwarzanie danych osobowych mnie dotyczących narusza przepisy RODO. 3. Poprzez przesłanie mojego CV na adres mailowy moje dane osobowe zostaną powierzone do przetwarzania ADO. 4. Dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. 5. Moje dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu."

Specjalista d/s Wordpress WooCommerce
Specjalista d/s Wordpress WooCommerce
Kłobuck 4 kilka dni temu

Ogłoszenie o Pracę: Specjalista ds. WordPress WooCommerceMiejsce pracy: 42-100 KłobuckFirma: Wykreujemy.plOpis stanowiska:Poszukujemy doświadczonego Specjalisty ds. WordPress WooCommerce, który dołączy do naszego zespołu. Jeśli jesteś pasjonatem tworzenia stron internetowych i sklepów e-commerce oraz masz doświadczenie w administracji stron, ta oferta jest dla Ciebie!Zakres obowiązków:Tworzenie stron internetowych i sklepów e-commerce przy użyciu WordPress i WooCommerce.Dodawanie produktów do sklepów internetowych nowych i obecnych.Administracja i aktualizacja obecnych stron klientów, dbanie o ich poprawne funkcjonowanie.Współpraca z działem graficznym w celu integracji grafik i projektów graficznych z stronami internetowymi.Optymalizacja stron pod kątem SEO i zapewnienie ich szybkiego ładowania.Instalacja i konfiguracja wtyczek oraz motywów WordPress zgodnie z potrzebami projektowymi.Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem stron i sklepów.Tworzenie dokumentacji technicznej i użytkowej dla klientów.Monitorowanie i analiza ruchu na stronach oraz proponowanie usprawnień.Zapewnienie wsparcia technicznego dla klientów i wewnętrznych zespołów.Wymagania:Minimum 2 lata doświadczenia w pracy z WordPress i WooCommerce.Znajomość HTML, CSS, JavaScript oraz PHP.Doświadczenie w pracy z systemami zarządzania treścią (CMS).Umiejętność optymalizacji stron pod kątem SEO.Doświadczenie w pracy z narzędziami do analizy ruchu na stronach (np. Google Analytics).Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność.Samodzielność, dobra organizacja pracy i terminowość.Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w interesujących projektach.Pracę w przyjaznej atmosferze w młodym i kreatywnym zespole.Elastyczne godziny pracy oraz możliwość częściowej pracy zdalnej.Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.Możliwość pracy na umowę B2B, lub zlecenie.Jak aplikować: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz portfolio (jeśli posiadasz) w wiadomości do tego ogłoszenia.Dołącz do nas i twórz z nami nowoczesne, funkcjonalne i estetyczne strony internetowe!Zapraszamy do aplikowania!

Zdalnie junior full-stack developer
Zdalnie junior full-stack developer
Kraków 4 kilka dni temu

cześć,szukamy junior developera do pracy przy aplikacji w technologiach React na front-endzie i Ruby on Rails lub Java lub Node na back-endzie,praca zdalna,możliwy niepełny wymiar godzin więc studenci i uczniowie są u nas mile widziani,elementem rekrutacji jest wykonanie praktycznego zadania programistycznego,z uwagi na dużą liczbę aplikacji kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami,zapraszam do wysyłania CV i życzę powodzenia

Jr Production Analyst
Jr Production Analyst
Gliwice 4 kilka dni temu

Jr Production AnalystDuties / Responsibilities:Monitor Production Bugs Board in JiraRegularly check and update the production bugs board to track and manage ongoing issues.Review, Analyze, and CollaborateReview and analyze production issues to identify root causes. Collaborate with Production Engineers to troubleshoot and resolve these issues effectively.Stakeholder CommunicationKeep stakeholders informed of progress and status updates regarding production issues and resolutions.Monitor CV Basic ChecksWork in cooperation with Production VA Analysts to perform and ensure compliance with CV basic checks.Participate in Additional ProjectsEngage in additional projects as requested by supervisors to support continuous improvement and other business needs.Problem SolvingTroubleshoot issues: Identify and resolve production-related problems in a timely mannerSOP DevelopmentWrite and maintain SOPs for personal use and for customer support departments to ensure consistency and efficiency in operations.Analytical Skills : Strong analytical and problem-solving skills.Attention to Detail: Precision in analyzing data and monitoring production processes.Communication Skills: Effective written and verbal communication abilities.Team Player: Ability to work collaboratively in a team environment.Nice to have:Prior experience working as Support at levelKnowledge of WindowsWe Offer: Stable working environment with a focus on long-term cooperation.  Optional English or Spanish lessons.  Private medical care (Luxmed).  Life insurance (AVIVA).  Multisport membership.  

Vue Frontend Developer
Vue Frontend Developer
Kraków 4 kilka dni temu

Stanowisko: Junior / Mid Frontend DeveloperForma współpracy: B2B / FreelanceWymiar współpracy: Elastyczny model współpracy na niepełny etatModel: zdalnieOczekiwania:- Co najmniej roczne doświadczenie komercyjne- Bardzo dobra znajomość: Vue3 oraz Composition API- Znajomość TypeScript oraz TailwindCSS- Umiejętność szybkiego reagowania na zmieniające się wymagania biznesowe- Samodzielność i inicjatywa w działaniu- Dbałość o szczegóły i jakość kodu- REST APIMile widziane:- Znajomość NuxtOferujemy:- W pełni elastyczne godziny pracy- Pracę zdalną- Luźny klimat i pracę w chętnie dzielącym się wiedzą zespołem- Najnowszy stack technologiczny- Pracę nad greenfield projektem

Researcher/Content Creator - asystent kanału o tematyce gier PILNE
Researcher/Content Creator - asystent kanału o tematyce gier PILNE
5 dni plecy

Opis oferty pracyStanowisko: Researcher na platformie Twitch // Content Creator na kanale YouTube Opis stanowiska: Szukamy kreatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko researchera na platformie Twitch, która będzie również pomysłodawcą contentu na naszym kanale YouTube. Jeśli interesujesz się sceną Twitcha, szczególnie streamami/streamerami CS2, i masz głowę pełną pomysłów, to ta praca jest dla Ciebie! Wymagania: • Znajomość obecnej sceny Twitcha, ze szczególnym uwzględnieniem streamerów CS2. • Zainteresowanie e-sportem i gamingiem. • Sumienność i punktualność. Oczekujemy: • Zaangażowania w powierzone obowiązki. • Regularnego dostarczania pomysłów na nowe treści. • Ścisłej współpracy z zespołem. Oferujemy: • Elastyczne godziny pracy. • Praca w pełni zdalna. • Możliwość podwyżki po dłuższym, owocnym okresie współpracy. Brak wymogu doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy! Jak aplikować: Prosimy o przesłanie CV oraz krótkiej informacji o sobie, a także podanie trzech swoich ulubionych streamerów z platformy Twitch z kategorii CS2. Dołącz do naszego zespołu i współtwórz z nami wyjątkowy content dla społeczności gamingowej!

Tester Aplikacji -BEZ Doświadczenia - Pieniądze jeszcze dziś -OD ZARAZ
Tester Aplikacji -BEZ Doświadczenia - Pieniądze jeszcze dziś -OD ZARAZ
Wieliczka 6 dni plecy

Jeżeli szukasz sposobu na dodatkowe źródło dochodu to idealnie trafiłeś! Mamy dla ciebie niezwykłą ofertę, którą warto wziąć pod uwagę. Oferujemy pracę jako tester aplikacji. Prace możesz traktować jako dodatkową lub jako stałe źródło dochodu. Współprace możesz rozpocząć już dziś !Liczba miejsc jest ograniczona !Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie | 6 500 - 18 500zł |Pełne wsparcie na każdym krokuWypłaty codziennieUMOWEPraca w przystępnych dla siebie godzinachDodatkowe premieMożliwość zdobycia nowego doświadczeniaWymagania:Ukończone 18 latDostęp do urządzenia z internetem (Telefon, komputer, laptop)Podstawowa obsługa telefonu/komputeraMotywacja i zaangażowanie w wykonywanie zadańNie wymagamy:DoświadczeniaOtwierania działalności gospodarczejPracy po 8-10h dziennieJak zacząć ?Kliknij przycisk "Aplikuj". Następnie przeniesie Cię do mojego profilu na Facebooku. Skontaktuj się ze mną.

Serwisant sprzętu elektronik Apple Serwis Katowice
Serwisant sprzętu elektronik Apple Serwis Katowice
Katowice 6 dni plecy

Profesjonalny serwis urządzeń elektronicznych. Specjalizujemy się w naprawach wszystkich urządzeń Apple: iPhone, iPad, Apple Watch, MacBook, iMac, Mac mini etc.Kogo szukamy?Do naszego zespołu poszukujemy Serwisant - Elektronik sprzętu Apple tj. osoby odpowiedzialnej za diagnostykę i naprawę urządzeń Apple (iPhone, iPad, MacBook, Apple Watch, Mac mini, iMac) oraz obsługę klienta (kontakt telefoniczny oraz face to face ). Jakie wymagania musisz spełniać?doświadczenie w naprawie elektroniki użytkowej - sprzętu marki Applezdolności manualnedobra organizacja stanowiska pracykultura osobista na wysokim poziomiepunktualność, sumienność, dokładnośćuczciwość, komunikatywnośćumiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemówodpornośc na stres oraz gotowość do pracy pod presją czasuznajomość na wysokim poziomie oprogramowaniem iOS, macOS, watchOS. Mile widziane są:doświadczenie w zakresie lutowania elementów SMD oraz BGA;umiejętności czytania schematów elektronicznych;doświadczenie na w/w albo podobnym stanowiskudoświadczenie w użytkowaniu sprzętu Appleznajomość języków obcychCo będzie należeć do Twoich obowiązków?diagnozowanie i naprawa urządzeń Appleobsługa klienta online oraz face to facerejestracja i przygotowanie dokumentacji dla Klienta w zakresie przeprowadzonej naprawydiagnostyka ustereknaprawa urządzeń iPhone, iPad, Apple Watch, MacBook, iMac etc.dbanie o wizerunek firmy Praca min. 5 dni w tygodniu 8h dziennie.Co oferujemy?kontakt z najnowszymi produktami marki Applemożliwość dalszego rozwojumiłą atmosferę w młodym i dynamicznie rozwijającym się Zespoleatrakcyjne wynagrodzenie oraz system motywacyjny, uzależnione od doświadczenia i zaangażowania (u nas sam wpływasz na swoją pensję).Jesteś zainteresowany? Szukamy kogoś, kto zasili nasz zespół na dłużej i będzie otwarty na dalszy rozwój. Jeżeli masz umiejętności serwisowe i jesteś osobą otwartą na nowe wyzwania = wyślij Aplikację ( CV + List motywacyjny ) przez portal olx. Dopisz klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."Do zobaczenia !

Instalatora Sieci Lan prace różne .
Instalatora Sieci Lan prace różne .
7 dni plecy

Opis oferty pracyZakres obowiązków: Praca przy liniach napowietrznych . Prace różne ogólne remontowe budowlane Wymagane prawo jazdy, brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na wysokości Wykształcenia zawodowego telekomunikacyjnego, elektrycznego budowlanego .

Specjalista ds. IT
Specjalista ds. IT
7 dni plecy

Opis oferty pracyFirma McKeen-Beef CP Sp. z o.o. z/s. w Liskowie zatrudni osobę na stanowisko specjalista / specjalistka ds. IT. Do obowiązków pracownika będzie należało: -Rozwiązywanie problemów w systemach oraz aplikacjach użytkowników -Administrowanie systemami serwerowymi Windows Server -Wdrażanie nowych rozwiązań sprzętowych oraz programowych -Monitorowanie infrastruktury IT, minimalizowanie ryzyka wystąpienia awarii -Zapewnienie ciągłości pracy systemów oraz sieci teleinformatycznych -Zabezpieczanie danych poprzez nadzór nad prawidłowym wykonywaniem kopii bezpieczeństwa -Prowadzenie dokumentacji technicznej Nasze oczekiwania: Dobra znajomość systemów desktopowych z rodziny Windows 7, 10 Znajomość systemów serwerowych z rodziny Windows Server Znajomość podstaw programowania Staranność w wykonywaniu zadań Zaangażowania w powierzone obowiązki Samodzielność, dobra organizacja własnej pracy Komunikatywność Mile widziana znajomość języka angielskiego. Oferujemy: Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Korzystne warunki finansowe Możliwość realnego wpływu na kierunek rozwoju firmy Możliwość rozwoju zawodowego MILE WIDZIANE ZARÓWNO PANIE JAK I PANOWIE. Osoby zainteresowane zapraszam do przesyłania dokumentów aplikacyjnych z klauzula RODO przez formularz kontaktowy. Zapraszamy !

Filtr