Sortowanie:
Znaleziony: 1489 ogłoszenie w kategorii Informatyka / Telekomunikacja Polska: Wszystkie miasta
Administrator Systemu Windows
Administrator Systemu Windows
nowe dzisiaj

MAIN to polska firma specjalizująca się w budowie środowisk chmurowych. Swoje usługi opiera na sieci własnych ośrodków Data Center w Warszawie. Firma oferuje rozwiązania Private i Hybrid Cloud, uzupełnione konteneryzacją i Disaster Recovery, oraz świadczy wszystkie poziomy administracji środowiskami fizycznymi i wirtualnymi. MAIN wspiera organizacje w pokonywaniu barier, na które natrafiają w związku z przetwarzaniem danych, takich jak niska wydajność́ czy wysokie koszty infrastruktury. Dołącz do zespołu jako Administrator Systemu Windows w Data Center. Jesteśmy zgranym, wspierającym się zespołem, w którym stawiamy na samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji. Zakres obowiązków: • administracja systemami windows server, • administracja serwerami vmware, • wsparcie techniczne dla użytkowników, obsługa zgłoszeń, • rozwiązywanie problemów sieciowych oraz z zakresu bezpieczeństwa it, • instalacje i konfiguracje stacji roboczych windows, linux, macos, • diagnostyka i naprawy sprzętu komputerowego, • zapewnienie bezpieczeństwa danych (kopie zapasowe), • inwentaryzacja sprzętu firmowego, • zarządzanie dostępami do systemów informatycznych, • instruktaż dla nowych pracowników ds. sprzętu i oprogramowania. Umiejętności: • znajomość systemów MS Windows 10 i Server 2012 – 2019 • podstawowa znajomość Active Directory • konfiguracja, wsparcie użytkowników pakiet Office 2019 i 365 • zarządzanie Office365, pojęcie o DNS mile widziane • zarządzanie i pomoc z urządzeniami peryferyjnymi • podstawy Microsoft SQL Server i T-SQL • podstawy PowerShell • znajomość wsus • znajomość usługi Windows Remote Desktop Services • znajomość architektury klastrowej Oferujemy: • stabilna i interesująca praca w oparciu o wybraną formę zatrudnienia, • certyfikowane szkolenia oraz budżet na dodatkowe warsztaty, • dofinansowanie do pakietu opieki medycznej, karty sportowej oraz ubezpieczenia na życie, • bezpłatne lekcje językowe i dostęp do platformy kafeteryjnej - Worksmile, • narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy, • możliwość pracy hybrydowej, a nasze biuro znajduje się przy Metrze Rondo Daszyńskiego.

Informatyk / Administrator IT
Informatyk / Administrator IT
nowe Tychy dzisiaj

Tworzenie lub aktualizacja dokumentacji technicznej i wdrażanych rozwiązań Klientów po wykonanym zleceniu zgodnie z wytycznymi. Wsparcie techniczne Klientów poprzez licencjonowane oprogramowanie. Aktywna współpraca z pracownikami dostawcami i partnerami Pracodawcy. Podstawowa administracja serwerami (systemy Windows, Linux, Qnap, OPNSense, MT) w zakresie: a) zarządzanie regułami firewall b) obsługa zmian na serwerach (uprawnienia dla serwerów, VPN, itp.), c) konfiguracja na wybranych urządzeniach systemu monitorowania krytycznych parametrów działania, a. okresowe aktualizacje oprogramowania systemowego, Koordynacja działań firm trzecich na serwerach zgodnie z dostępną dokumentacją techniczną. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych Wdrożenie i zarządzanie harmonogramem wykonywania kopii zapasowych serwerów Odtworzenie systemów z kopii zapasowej w przypadku wystąpienia awarii krytycznej, W razie uzasadnionej konieczności wykonywanie serwisu IT u Klientów: a. wsparcie dla użytkownika końcowego on-site w zakresie serwerów b. Instalacja / konfiguracja / naprawa systemów Serwerowych, c. Asysta i Koordynacja prac przy wymianie sprzętu serwerowego, d. przywrócenie oprogramowania serwera ustalonego standardu, e. aktualizacje oprogramowania układowego (routera dostępowego, serwerów), Dbałość o terminową realizację zleceń. Proszę pisać na @

Tester oprogramowania
Tester oprogramowania
nowe dzisiaj

Część, szukamy osoby na stanowisko tester oprogramowania. W zakresie obowiązków miedzy innymi testowanie nowych featerow, wykonywanie testów regresji, pisanie scenariuszy testowych oraz przygotowywanie danych testowych. Nie wymagamy komercyjnego doświadczenia, studenci oraz uczniowie mile widziani

Specjalista inżynieryjno-techniczny
Specjalista inżynieryjno-techniczny
nowe dzisiaj

Poszukujemy kandydata na stanowisko specjalisty inżynieryjno -technicznego administratora sieci komputerowej Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. Miejsce wykonywania pracy: Instytut Badawczy Dróg i Mostów, 03-302 Warszawa, ul. Instytutowa 1. Warunki pracy: Praca w wymiarze 1 etatu. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Praca z wykorzystaniem komputera. Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na 3 miesięczny okres próbny, • ciekawą pracę, możliwość doskonalenia umiejętności oraz rozwoju osobistego i zawodowego, • miłą atmosferę pracy. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy n i e z b ę d n e: • wykształcenie wyższe, • staż na stanowisku administratora sieci komputerowej, • umiejętność obsługi urządzenia Fortimail, • doświadczenie w zarządzaniu siecią o wielkości minimum 40 komputerów, • umiejętność wdrażania Active Directory, • doświadczenie w obsłudze i instalacji sieci wifi minimum 20 sztuk access point, • umiejętność zarządzania systemami Linux i Windows Server, • doświadczenie w zarządzaniu stronami WWW opartymi o system CMS Joomla! 3.x, • doświadczenie w wirtualizacji serwerów w oparciu o Hyper-V, • umiejętność zarządzania F-Secure Client Security, • doświadczenie w zarządzaniu przełącznikami sieciowymi firm: HP/Aruba, Alcatel Lucent, 3Com, Mikrotik, Zyxel, • umiejętność analizy i rozwiązywania problemów sieciowych, tj. debugging, zaawansowany firewalling, VLANy, routing, • wiedza i umiejętność praktycznej obsługi protokołów pocztowych, zabezpieczeń dotyczących poczty email, routingu poczty. • umiejętność pracy w zespole, • zaangażowanie w realizację powierzonych zadań, • zorganizowany, samodzielny i odpowiedzialny styl pracy, • dobry stan zdrowia, • prawo jazdy, • komunikatywność. Wymagania dodatkowe - mile widziane: • uprawnienia do obsługi sieci elektrycznych do 1kV (obsługa ups podtrzymujących zasilanie serwerowni), • umiejętność obsługi transmisji danych przez port RS232, przydatne przy konfiguracji urządzeń sieciowych posiadających port konsoli, • umiejętność obsługi kamer IP, • umiejętność konserwacji sieci kablowych kategorii 6 oraz ich certyfikacji. Wymagane dokumenty i oświadczenia: • życiorys i list motywacyjny, • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i odbyte szkolenia, • kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie, • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty kandydaci mogą składać w Dziale Kadr, siedzibie IBDiM, Warszawa (pokój 110) w terminie do 15 czerwca 2022 r. Inne informacje: Oferty niespełniające wymogów formalnych i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty, tj. list motywacyjny, życiorys i oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Przekazane oferty nie będą zwracane. Oferty otrzymane po terminie lub odrzucone zostaną zniszczone. Dodatkowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod nr tel. 22 3900212.

Zdalnie Staż Full-stack React/RoR developer
Zdalnie Staż Full-stack React/RoR developer
nowe dzisiaj

cześć, szukamy junior full-stack developera do pracy przy aplikacji w technologiach React i Ruby on Rails, praca zdalna, możliwy niepełny wymiar godzin, nie wymagamy komercyjnego doświadczenia, studenci i uczniowie mile widziani

IT różne stanowiska Utalentowani młodsi programiści
IT różne stanowiska Utalentowani młodsi programiści
4050 zł
nowe Świecie wczoraj

Szukamy osób do pracy w IT zarówno z doświadczeniem jak i bez na stanowisko: - Architekt oprogramowania Java /JBoss - Specjalista ds. integracji, - opiekun klienta, - Utalentowani młodsi programiści > Masz już doświadczenie zawodowe lub właśnie ukończyłeś studia i chcesz rozpocząć karierę w IT? Poszukujemy kilku programistów, którzy w idealnym przypadku mają już pewne doświadczenie w tworzeniu oprogramowania i znają proces tworzenia oprogramowania. Jako junior najpierw będziesz rotować jako stażysta w naszych zespołach, aby zdobyć praktyczne doświadczenie, ale także aby uzyskać wgląd w to, gdzie Twoje umiejętności będą optymalnie pasować. Oczywiście oferujemy dalsze postępy i szkolenia szyte na miarę. Twoje podstawowe właściwości: Pasja do programowania i kodowania Znajomość techniczna komputerów Samozmotywowany Potrafi pracować w zespole Odporny Zorganizowany Dedykowane Umiejętność rozwiązywania problemów Silne umiejętności interpersonalne Szansa także dla osób nieśmiałych ;] W razie pytań i zainteresowania zapraszam do kontaktu :)

Administrator baz danych - praca zdalna, Fabryki Forte S.A.
Administrator baz danych - praca zdalna, Fabryki Forte S.A.
Ostrów Mazowiecka wczoraj

Miejsce pracy: Ostrów Mazowiecka Twój zakres obowiązków: • Utrzymywanie, rozwój i optymalizacja infrastruktury hurtowni danych • Projektowanie, modelowanie i wdrażanie nowych rozwiązań z obszaru baz danych • Analizowanie działania baz danych pod kątem aktualności, sprawności, użyteczności oraz bezpieczeństwa systemu w celu optymalizacji procesów • Wdrażanie najlepszych praktyk i optymalizacja zapytań SQL • Opracowywanie oraz implementowanie metod utajniania danych w administrowanych bazach danych • Wdrażanie działań interwencyjnych z obszaru cyberbezpieczeństwa • Zapewnienie bezpieczeństwa i integralności danych (m. in. kopie bezpieczeństwa, przywracanie danych, zarządzaniem kontami użytkowników i nadawaniem uprawnień do danych) • Tworzenie raportów oraz analiz z zakresu funkcjonowania i bezpieczeństwa baz danych Nasze wymagania: • Wykształcenie wyższe (informatyczne, ścisłe, techniczne lub pokrewne) • Doświadczenie w zarządzaniu hurtownią danych oraz projektowaniu baz danych • Biegłość w MS SQL i doświadczenie w administrowaniu i utrzymaniu SQL Server (rozwiązywanie problemów, tuningowanie zapytań itp.) • Doświadczenie w pracy na danych ustrukturyzowanych oraz nieustrukturyzowanych • Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z zakresu baz danych • Umiejętności komunikacyjne i współdziałania w zespole oraz orientacji na potrzeby biznesowe. • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 KORZYŚCI, które oferujemy • Firmowe dwujęzyczne przedszkole z oddziałem żłobkowym dla dzieci pracowników • Dofinansowanie świąteczne dwa razy w roku • Możliwość dołączenia do opieki medycznej Medicover • Program poleceń pracowniczych • Atrakcyjne zniżki na zakupy mebli • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych • Możliwość rozwoju wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych • Szkolenia podwyższające kwalifikacje zawodowe • Elastyczny czas pracy • Możliwość pracy zdalnej

Dni Otwarte Przemyskiego Inkubatora Przedsiębiorczości
Dni Otwarte Przemyskiego Inkubatora Przedsiębiorczości
52 zł
Przemyśl wczoraj

W dniach od 25.05 - 01.06 br. serdecznie zapraszamy Państwa na dni otwarte Przemyskiego Inkubatora Przedsiębiorczości i Innowacji. Startujemy punktualnie o godzinie 9-tej na ulicy Ratuszowej 10A w Przemyślu! W ramach dni otwartych przedstawimy Państwu szczegóły działalności Inkubatora. Będą mogli Państwo poznać podmioty, które już prowadzą swoje firmy pod skrzydłami Inkubatora. Oprowadzimy po kompletnie wyposażonych lokalach biurowych, które jeszcze czekają na to, aby rozpocząć w nich swój dochodowy biznes. Podsumowując, odwiedzając nas uzyskasz wiedzę dotyczącą: - Inteligentnych specjalizacji i sposobów finansowania innowacji. - Jak Inkubator może Ci pomóc, gdy masz pomysł na biznes? - Jaką pomoc otrzymasz bezpłatnie, gdy zdecydujesz się na współpracę? - Jakie koszty ponoszą firmy, które już korzystają z pomocy Inkubatora? - Wyposażenia informatycznego biur i dodatkowych możliwości. Do zobaczenia wkrótce!

Pracownik Serwisu
Pracownik Serwisu
60 zł
Warszawa wczoraj

OPIS Urządzenia elektroniczne nie mają przed Tobą tajemnic? Kiedy widzisz, że coś jest zepsute nie możesz się powstrzymać, żeby sprawdzić co jest nie tak? Naprawione przez Ciebie sprzęty śmigają jak należy? Tak? W takim razie wszystko wskazuje na to, że nasza oferta jest skierowana właśnie DO CIEBIE! Dla naszego Klienta, firmy istniejącej na rynku już od 15 lat, poszukujemy Pracownika Serwisu. Firma zajmuje się importem i dystrybucją nowoczesnych systemów oraz urządzeń elektronicznych, takich jak systemy alarmowe, przeciwpożarowe czy telewizja przemysłowa. A to tylko część asortymentu! Lokalizacja: Jabłonna Na tym stanowisku będziesz zajmować się: - przyjmowaniem zgłoszeń serwisowych, - usuwaniem awarii i naprawa urządzeń, - prowadzeniem dokumentacji serwisowej Czego od Ciebie oczekujemy? - umiejętności diagnozy oraz napraw urządzeń elektronicznych, - znajomości zagadnień dotyczących sieci komputerowych. Jeżeli czytając nasze ogłoszenie, pomyślałeś, TO JEST TO, zaaplikuj. Prześlij do nas swoje CV, dzięki któremu dowiemy się o Tobie czegoś więcej. Nasz Rekruter będzie miał do Ciebie kontakt, więc nic nie będzie stało na przeszkodzie żebyśmy mogli do Ciebie zadzwonić i przekazać Ci bardziej szczegółowe informacje. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej firmie, zapraszamy na naszą stronę internetową. Poznaj nasz zespół, zobacz jak pracujemy i dowiedz się, dlaczego warto do nas dołączyć! Co Ci oferujemy? - zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta, - wynagrodzenie, które będzie dla Ciebie satysfakcjonujące, - stabilne zatrudnienie w tej firmie naprawdę możesz zapuścić korzenie, - preferowaną formę zatrudnienie do Ciebie będzie należała decyzja czy chcesz pracować na umowie o pracę czy na zasadach B2B, - komfortowe godziny pracy 08:00 16:00 LUB 09:00 17:00 sam wybierasz, - wolne weekendy, - możliwości realnego rozwoju i rozwijania swoich umiejętności w praktyce. Zostaw nam swoje CV. Zadzwonimy do Ciebie i przedstawimy szczegóły oferty!

Administrator baz danych - praca zdalna, Fabryki Forte
Administrator baz danych - praca zdalna, Fabryki Forte
1 zł
Ostrów Mazowiecka wczoraj

Miejsce pracy: Ostrów Mazowiecka Twój zakres obowiązków: • Utrzymywanie, rozwój i optymalizacja infrastruktury hurtowni danych • Projektowanie, modelowanie i wdrażanie nowych rozwiązań z obszaru baz danych • Analizowanie działania baz danych pod kątem aktualności, sprawności, użyteczności oraz bezpieczeństwa systemu w celu optymalizacji procesów • Wdrażanie najlepszych praktyk i optymalizacja zapytań SQL • Opracowywanie oraz implementowanie metod utajniania danych w administrowanych bazach danych • Wdrażanie działań interwencyjnych z obszaru cyberbezpieczeństwa • Zapewnienie bezpieczeństwa i integralności danych (m. in. kopie bezpieczeństwa, przywracanie danych, zarządzaniem kontami użytkowników i nadawaniem uprawnień do danych) • Tworzenie raportów oraz analiz z zakresu funkcjonowania i bezpieczeństwa baz danych Nasze wymagania: • Wykształcenie wyższe (informatyczne, ścisłe, techniczne lub pokrewne) • Doświadczenie w zarządzaniu hurtownią danych oraz projektowaniu baz danych • Biegłość w MS SQL i doświadczenie w administrowaniu i utrzymaniu SQL Server (rozwiązywanie problemów, tuningowanie zapytań itp.) • Doświadczenie w pracy na danych ustrukturyzowanych oraz nieustrukturyzowanych • Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z zakresu baz danych • Umiejętności komunikacyjne i współdziałania w zespole oraz orientacji na potrzeby biznesowe. • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 KORZYŚCI, które oferujemy • Firmowe dwujęzyczne przedszkole z oddziałem żłobkowym dla dzieci pracowników • Dofinansowanie świąteczne dwa razy w roku • Możliwość dołączenia do opieki medycznej Medicover • Program poleceń pracowniczych • Atrakcyjne zniżki na zakupy mebli • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych • Możliwość rozwoju wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych • Szkolenia podwyższające kwalifikacje zawodowe • Elastyczny czas pracy • Możliwość pracy zdalnej

PRACA DLA INFORMATYKA OD SERWERÓW
PRACA DLA INFORMATYKA OD SERWERÓW
50 zł
Jarosław wczoraj

Chętnie nawiąże wspólpracę z informatykiem, który potrafi obsługiwać serwery pod sklepy i strony internetowe. Tworzyć konta pod strony. Usuwać wszelkie awarię związane z jakimś zawieszeniem się takiego komputera. Płatne na godziny. Ilość godzin w zależności od miesiąca różna. Proszę podesłać CV na emaila sl*************i@w*.pl . Będziemy sie w odpowiednim czasie kontaktować.

PHP Developer
PHP Developer
22 zł
Rzeszów wczoraj

PHP Developer poszukiwany: -Rozbudowa i modyfikacja serwisu internetowego napisanego w Laravel -Tworzenie witryn www -Rozbudowa i modyfikacje istniejących serwisów www -Min. 3-letnie doświadczenie -znajomość j. angielskiego -Znajomość HTML/CSS/JS, PHP, SQL, GIT -Znajomość Laravel

Menedżer ds. Rozwoju Rynku
Menedżer ds. Rozwoju Rynku
Warszawa wczoraj

Do naszego zespołu poszukujemy ambitnego Menedżera ds. Rozwoju Rynku, który będzie odpowiedzialny za pozyskanie klienta międzynarodowego dla firmy outsourcingu IT. Będziesz kluczową osobą w naszym zespole - więc oczekujemy chemii między nami. Nie jesteśmy korporacją i nie aspirujemy do stania się nią. Jesteśmy ludźmi - i też szukamy człowieka. Choć naszych oczekiwań nie można zawrzeć w punktach - to poniższe określa, w jakich kwestiach potrzebujemy wsparcia. Sprawdź, czy Twoje mocne strony mogą uzupełnić nas. Twój zakres obowiązków · dokładne zapoznanie się z działalnością i kompetencjami firmy - opracowanie planu rozwoju - wyszukiwanie potencjalnych odbiorców usług - komunikacja z klientami i ich wsparcie - raportowanie wykonanych prac. Nasze wymagania · biegła znajomość języka angielskiego - znajomość technologii – mile widziane studia IT - ambicja, dokładność, kreatywność · Samodzielność oraz umiejętność pracy pod presją czasu. · Umiejętność strategicznego myślenia. To oferujemy Wysokie wynagrodzenie do 20 000zł brutto (podstawa 6000zł brutto) Możliwość udziału w ambitnych projektach Elastyczną formę zatrudnienia Samodzielne stanowisko Możliwość częściowej pracy zdalnej

Kierownik projektów IT
Kierownik projektów IT
Rzeszów 2 dnia plecy

Ideo Sp. z o.o. nie czekaj, dołącz do nas! Jesteśmy Software House’em, nasz zespół ponad 250 pasjonatów i ekspertów w swoich dziedzinach. Realizujemy projekty, z których klienci są zadowoleni i chętnie polecają nas innym. Projekty, z których jesteśmy dumni. Chcemy wciąż rozwijać się i być miejscem, w którym i Ty zrealizujesz swoje zawodowe ambicje. Wdrażamy zarówno proste strony internetowe, jak i dedykowane aplikacje webowe np. portale informacyjne, Intranety, platformy e-Commerce / B2B, System Obiegu Dokumentów, platformy e-Learningowe, programy lojalnościowe i wiele innych. O projekcie: Kierownik Projektów IT Osoba pracująca na stanowisku Kierownik Projektów Informatycznych będzie odpowiedzialna za realizację projektów informatycznych systemów e-commerce i/lub obiegu dokumentów oraz ich utrzymanie w ramach umów SLA. Technologie, w których tworzone są rozwiązania to .Net i PHP. Dołącz do grona naszych pracowników i weź udział w innowacyjnych projektach zarówno polskich, jak i zagranicznych klientów! Pracując na tym stanowisku będziesz: • kierować projektami informatycznymi (w tym przygotowywać niezbędną dokumentację, nadzorować realizację usługi, dbać o jakość dostarczonych rozwiązań oraz raportować postępy), • współpracować z klientami i zespołami developerskimi w celu realizacji projektów, • analizować potrzeby oraz wymagania Klientów oraz przekładać je na zadania zespołu, • doradzać oraz wspierać merytorycznie Klientów, • zapewniać sprawny przepływ informacji w projekcie, • aktywnie uczestniczyć w sprzedaży produktów i usług. Szukamy właśnie Ciebie, jeśli: • posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych, • znasz zagadnienia dotyczących webdevelopmentu w stopniu pozwalającym na skuteczną pracę z zespołem developerskim oraz umiejętność przedstawienia zagadnień technicznych klientowi w przystępny dla niego sposób, • posiadasz wiedzę z zakresu technologii internetowych oraz marketingu internetowego, • znasz metodyki prowadzenia projektów (preferowana znajomość Scrum), • posiadasz umiejętności komunikacyjne i potrafisz budować trwałe relacje z Klientami, • dobrze organizujesz pracę własną oraz zespołu, umiesz priorytetyzować zadania. • mile widziane doświadczenie w pracy z projektami e-commerce / B2B. Oferujemy: • weźmiesz udział w ambitnych projektach dających wyzwania i możliwość kreatywnego rozwoju, • będziesz współpracował z markami rozpoznawalnymi na całym świecie, • zadbamy o Twój rozwój - opłacimy lub dofinansujemy Twoje szkolenia czy certyfikaty, będziesz mieć stały dostęp do popularnych platform szkoleniowych, • gwarantujemy profesjonalnie przygotowany proces wdrożenia, który będzie realizowany wspólnie z dedykowanym opiekunem, • zapewniamy elastyczne podejście do pracy – pracujemy w biurze, zdalnie oraz hybrydowo, • posiadamy rozbudowany pakiet benefitów pracowniczych – dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, dofinansowanie do zakupu sprzętu i inne, • zachowujemy work/life balance. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Ciekawi Cię jak pracujemy i jakie wartości są dla nas szczególnie istotne? Sprawdź naszą stronę www.kariera.ideo.pl. Klikając w przycisk Wyślij lub Aplikuj/ Aplikuj teraz zgadzasz się na przetwarzanie przez Ideo Sp.z o. o. z siedzibą w Rzeszowie przy ulicy Nad Przyrwą 13 danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000).” Jeśli chcesz brać udział w naszych kolejnych procesach rekrutacyjnych dodaj do swojego CV zgodę o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych przez Ideo Sp. z o. o., w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na w/w stanowisko oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez 36 miesięcy. Składając dokumenty aplikacyjne oświadczam, iż zapoznałam/em się z warunkami rekrutacji oraz klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o. o." Polityka prywatności: https://www.ideo.pl/firma/kariera/klauzula-informacyjna/

ITALIAN SPEAKING SERVICE DESK ANALYST - LEVEL 1
ITALIAN SPEAKING SERVICE DESK ANALYST - LEVEL 1
Wrocław 2 dnia plecy

HANDLE CUSTOMER REQUESTS IN A PLEASANT AND TIMELY FASHION, ENSURING CUSTOMER SATISFACTION. IMPACT BY DELIVERING EXCELLENT SERVICE TO OUR CLIENTS. YOUR MAIN FOCUSES ARE TO ANALYZE THEIR IT RELATED ISSUES, GUIDE AND EDUCATE THEM ABOUT THE PROCESSES, AND APPLY REMOTE SUPPORT IN ORDER TO ENSURE THE PRODUCTIVE WORKFLOW OF THEIR BUSINESS. SUPPORT OUR TOP CUSTOMERS USING YOUR SPECIFIC LANGUAGE SKILLS TROUGH DIFFERENT CHANNELS SUCH AS TELEPHONE, EMAIL OR CHAT. RELEVANT EXPERIENCE IN A SIMILAR FIELD (SERVICE DESK, HELP DESK OR CUSTOMER CARE) AN EXTRA LANGUAGE KNOWLEDGE ON A SUPPORT LEVEL ADDITIONAL IT SKILLS (MAC, LINUX, POWERSHELL, AND SO ON) IT-RELATED STUDIES, COURSES, AMONG OTHERS COMPETITIVE SALARY AND CAFETERIA BENEFITS FREE GYM/SPORT SPONSORSHIPS AND INTERNAL COMPETITIONS FREE LANGUAGE COURSES COMPANY EVENTS (WINTER PARTY, SUMMER PICNIC, FAMILY DAY, AMONG OTHERS) TEAM BUILDING ACTIVITIES SHUTTLE BUS FROM THE NEAREST METRO STATION

Tester
Tester
Warszawa 2 dnia plecy

Dla naszego Klienta z sekcji e-commerce poszukujemy osoby na stanowisko: Tester ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Przeprowadzanie testów manualnych • Opracowywanie skryptów do automatyzacji testów • Opracowywanie dokumentacji testowej: scenariuszy testowych, przypadków testowych, raportów • Udział we wdrażaniu oprogramowania • Zapewnianie jakości wytwarzanych produktów • Współpraca z zespołem wytwarzania oprogramowania WYMAGANIA: • Znajomość języka SQL / PLSQL • Doświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania testami oraz raportowania błędów, np.: JIRA, Postman • Minimum roczne doświadczenia w pracy z narzędziami wspomagającymi testy: SoapUI, JMeter • Praktyczne doświadczenie w planowaniu prac zespołu testerskiego w procesie wytwarzania i utrzymania oprogramowania • Minimum 2-letnie doświadczenie w testowaniu oprogramowania - testy funkcjonalne, integracyjne, akceptacyjne, wydajnościowe • Minimum roczne doświadczenie w koordynowaniu prac zespołu testerskiego • Praktyczna wiedza w zakresie XML / WebServices • Znajomość komunikatywna języka angielskiego (min.B2) • Umiejętność pracy zespołowej zorientowanej na zadania • Duże pokłady pozytywnej energii • Mile widziany Certyfikat ISTQB/ISEB   OFERUJEMY: • Prywatna opieka medyczna • Stałe wsparcie dedykowanego konsultanta • Imprezy integracyjne organizowane przez DCG • Kontrakt B2B • Wynagrodzenie: do negocjacji Przed wysłaniem CV/dokumentów aplikacyjnych, uprzejmie prosimy kandydatów o zapoznanie się z klauzulą informacyjną: https://dcg.pl/rodo Po zapoznaniu się z klauzulą informacyjną podaną przez Administratora Danych, do CV proszę załączyć klauzulę: "wyrażam zgodę na przetwarzanie przez DCG Sp. z o.o. Sp.k. moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb procesu tej rekrutacji oraz dla realizacji przyszłych projektów rekrutacyjnych".

Praca na stacjach przekaźnikowych
Praca na stacjach przekaźnikowych
2 dnia plecy

"Poszukujemy firm do prac serwisowo - porządkowych na stacjach przekaźnikowych. Powiat legnicki i miasta ościenne. tel kontaktowy 606 - pokaż numer telefonu - ".

Przedstawiciel Handlowy w branży Instalacyjno-Przemysłowej
Przedstawiciel Handlowy w branży Instalacyjno-Przemysłowej
Kraków 2 dnia plecy

Firma z branży instalacyjno-grzewczej, poszukuje kandydata na stanowisko: Przedstawiciel Handlowy w branży Instalacyjno-Przemysłowej Miejsce pracy: Woj. Małopolskie + stacjonarna praca w Krakowie Opis stanowiska: • Pozyskiwanie nowych klientów na podległym terenie, • Utrzymywanie oraz rozwój długofalowych relacji z klientami firmy, • Profesjonalną obsługę inwestycji na terenie swojego działania, • Negocjowanie oraz przygotowywanie ofert handlowych, • Realizację założonych planów sprzedaży, Kogo szukamy: • Osoby posiadającej min. roczne doświadczenie w sprzedaży B2B (nie wymagamy doświadczenia w branży) • Ciebie - jeśli jesteś osobą samodzielną, ambitną, komunikatywną, kreatywną, z dobrą organizacją pracy oraz cechującą się umiejętnościami analitycznego myślenia • Osoby posiadającej czynne prawo jazdy kat. B Od pracodawcy otrzymasz: • Umowę o pracę • Pracę od poniedziałku do piątku w systemie zadaniowym - woj. Małopolskie + praca stacjonarna w Krakowskim salonie • Wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia jako Przedstawiciel Handlowy w przedziale 3500 - 6000 zł brutto (jeśli jesteś dobry w tym co robisz, firma Ci zaoferuje odpowiednio dopasowaną podstawę:)) • Indywidualnie ustalany system motywacyjny po wdrożeniu pracownika opierający się na osiąganych wyników (sprzedaż + marża) • Pełne wdrożenie w tematykę branży • Opieka medyczna • Karta sportowa • Niezbędne narzędzia: Laptop, Telefon, Karta płatnicza, Samochód (również do celów prywatnych) • Szkolenia specjalistyczne

Konsultant ds. Helpdesk IT
Konsultant ds. Helpdesk IT
2 dnia plecy

VISION TIME Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu jest firmą informatyczną, oferującą rozwiązania chmurowe i stacjonarne, aplikacje mobilne, a także rozbudowane systemy dedykowane dla hoteli i restauracji oraz systemy wspomagające obsługę gościa. Opis stanowiska pracy - Bezpośrednie wsparcie telefoniczne dla użytkowników systemów IT, - Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi, obsługa platformy suportowej, - Wsparcie klientów w zakresie obsługi oprogramowania, Wymagania - Znajomość podstawowych narzędzi bazodanowych, w szczególności języka SQL, - Umiejętność analizowania problemów i znajdowania rozwiązań, - Samodzielność, staranność i terminowość w realizacji zadań. Oferujemy - Stałe zatrudnienie (umowa o pracę), - Możliwość rozwoju zawodowego w branży nowych technologii, - Bardzo dobrą atmosferę pracy, - Niezbędne narzędzia do pracy, - Profesjonalny pakiet szkoleń. “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych" oraz z dopiskiem pozwolenia do wykorzystania danych osobowych zgodnie z ustawą o RODO.

Programista C/C++ Embedded
Programista C/C++ Embedded
2 dnia plecy

Opis stanowiska pracy Polska firma produkcyjna IMAGO Printer, zajmująca się konstrukcją i produkcją urządzeń drukujących typu flatbed, opartych o autorskie PCB z mikrokontrolerami z rodziny STM32F, poszukuje pracownika na stanowisko: Programista C/C++ Embedded. Oferujemy pracę w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę po okresie próbnym lub w formie B2B. W IMAGO Printer realizujemy własną myśl techniczną, stosując przy tym najbardziej nowoczesne, sprawdzone rozwiązania. Posiadamy 10-letnie doświadczenie w obszarze produkcji urządzeń drukujących. Pracując u nas, uzyskasz liczne możliwości rozwoju na wielu polach. Biorąc udział w tworzeniu maszyn od środka będziesz mieć możliwość realizacji autorskich projektów we współpracy z zespołem projektowym, dodatkowo nie ominie Cię udział w szkoleniach zwiększających Twoje umiejętności w obszarze zawodowym. Zapewnimy Ci dobre warunki pracy oraz wszystkie narzędzia potrzebne do jej rozpoczęcia, m.in. sprzęt firmowy, dostęp do kursów szkoleniowych oraz pakiet medyczny Medicover. Podczas pracy w IMAGO Printer będziesz współpracować ze zgranym, rozwijającym się zespołem osób w przyjaznej atmosferze. Możesz przy tym liczyć na wsparcie i wyrozumiałość całego zespołu, w tym szefostwa. Charakter pracy W ramach oferowanego stanowiska szukamy osoby, do której obowiązków będzie należało opracowywanie nowych i rozwijanie istniejących oprogramowań produktów. Oferta przewiduje głównie pracę stacjonarną, z okazyjną możliwością pracy zdalnej. Twoja praca będzie oparta o środowisko STM32CubeIDE i system kontroli wersji git w tandemie z serwisem github. Oprogramowanie wykorzystuje FreeRTOS oraz HAL. Stanowisko wiąże się z pracą w 4-osobowym zespole R&D, z przydziałem zadań zorganizowanym na Trello. Wymagania 1. Dobre umiejętności programowania w C (minimum dwa lata pracy komercyjnej lub wykonywanie projektów podczas studiów oraz we własnym zakresie). 2. Umiejętność programowania w okrojonym C++ (obiektowość, klasy, dziedziczenie, nieużywanie dynamicznej alokacji pamięci i niewiele więcej). 3. Mile widziana umiejętność akwizycji danych z urządzenia poprzez port szeregowy, rysowanie wykresów i ich analiza w Matlab/Octave/Python. 4. Mile widziane doświadczenie z zakresu projektowania płytek PCB oraz elektroniki do urządzeń. 5. Dobra organizacja pracy. 6. Umiejętność pracy w zespole. Oferujemy · Wynagrodzenie od 5000 zł netto w zależności od umiejętności i doświadczenia. · Umowę o pracę lub kontrakt B2B po 3-miesięcznym okresie próbnym. · Pracę w zgranym zespole z wyrozumiałym kierownictwem. · Sprzęt niezbędny do pracy w dziale R&D – specjalistyczny oscyloskop, zasilacze laboratoryjne itp. · Wysyłanie na szkolenia w ramach stanowiska pracy z zakresu programowania oraz elektroniki. Dyspozycyjność 40 godzin tygodniowo. Praca w początkowym okresie w godzinach od 8:00 do 16:00 (9:00-17:00), później dochodzi możliwość elastyczniejszego czasu pracy, w tym możliwość pracy zdalnej. Adres miejsca pracy Zawodzie 7c, 02-981 Warszawa. Firma jest zlokalizowana naprzeciwko elektrociepłowni Siekierki. Dogodny dojazd z ulicy Czerniakowskiej lub komunikacją miejską liniami 108 oraz 163. Prosimy o nadsyłanie CV i listów motywacyjnych.

Scrum Master
Scrum Master
Warszawa 2 dnia plecy

Poszukujemy członka zespołu dla innowacyjnej technologicznej firmy ccFound sp. z o.o. sp. k. mającej na celu organizowanie wiedzy i mądrości w internecie poprzez międzynarodowy portal pytań i odpowiedzi będący jednocześnie zdecentralizowaną autonomiczną organizacją (DAO) z własnym tokenem FOUNDCoin. Dotychczas firma pozyskała finansowanie w wysokości ponad 5 mln dolarów. Obecnie poszukujemy osoby, która wesprze firmę realizując zadania Scrum Mastera. Co będzie należało do Twoich obowiązków: • wprowadzanie, coaching i ułatwianie praktykowania najlepszych praktyk Scrum i Agile (projekt na dużą skalę), • promowanie zwinnego sposobu myślenia w codziennej pracy z różnymi zespołami, • planowanie sprintów/groomingów/demo/retrospektyw, rozwiązywanie • przeszkód, konfigurowanie i wspieranie artefaktów scrumowych (Jira), koordynowanie wydań, śledzenie KPI itp. Czego od Ciebie wymagamy: • min. 3-letniego doświadczenia w roli Scrum Mastera. • pełnienia roli Scrum Mastera w co najmniej 3 projektach informatycznych, • znajomości Jira, • certyfikatu Scrum Master lub równoważnego, • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i organizacyjnych, w szczególności umiejętności planowania, definiowania celów i ich realizacji, • dobrej organizacji pracy własnej jak i zespołu, • komunikatywności, kreatywności, samodzielności, kultury osobistej i odporności na stres. Co chcemy Ci zaoferować: • udział w innowacyjnym, międzynarodowym projekcie z możliwością wywierania wpływu na kształt firmy i na świat poprzez projekt z misją, • elastyczne podejście co do formy zatrudnienia, urlopów, czasu i miejsca pracy, • partnerskie podejście do współpracowników w zakresie rozwoju i budowy kompetencji - wspólnie ustalany plan szkoleń, fundowanie kursów dobranych przez kandydata i ustalonych z firmą, w razie potrzeby coaching itd. • atrakcyjne wynagrodzenie uwzględniające poziom Twojego doświadczenia i indywidualne potrzeby, • pracę zdalną, • ubezpieczenie zdrowotne i od utraty zdolności do pracy, • stabilną i rozwojową pracę w dofinansowanym startupie, • świetną atmosferę - współpracę z otwartymi ludźmi, brak korporacyjnej gry pozorów. Jak wyglądać będzie proces rekrutacji? • I etap - prosimy o przesłanie CV oraz dodanie do dokumentów aplikacyjnych poniższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Aplikacje, które nie będą zawierały poniższej klauzuli nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji: „Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby realizacji procesu rekrutacji.” • II etap – rozmowa telefoniczna ze specjalistą z firmy. • III etap – indywidualne spotkania online z osobami decyzyjnymi. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.

Wychowawca/Instruktor na Obozie Minecraft!
Wychowawca/Instruktor na Obozie Minecraft!
Warszawa 2 dnia plecy

Biuro Turystyki Aktywnej KOMPAS poszukuje instruktorów/wychowawców, którzy poprowadzą zajęcia na obozach Interkamp! Nasze programy: https://www.kompas.pl/lato/interkamp OBOWIĄZKI: * realizacja programu obozowego, * opieka nad uczestnikami * animacja WYMAGANIA: * umiejętności oraz wiedza niezbędna do prowadzenia obozu * kreatywność, pasja, otwartość na ludzi, * mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi/młodzieżą, * mile widziany ukończony kurs wychowawcy, OFERUJEMY: * umowa zlecenie, * wynagrodzenie * zakwaterowanie * wyżywienie * ubezpieczenie NNW * dojazd na obóz lub zwrot kosztów dojazdu, * praca w ciekawym zespole kadry!!

INFORMATYK DO PRCY PRZY SERWERACH
INFORMATYK DO PRCY PRZY SERWERACH
Rzeszów 2 dnia plecy

Chętnie nawiąże wspólpracę z informatykiem, który potrafi obsługiwać serwery pod sklepy i strony internetowe. Tworzyć konta pod strony. Usuwać wszelkie awarię związane z jakimś zawieszeniem się takiego komputera. Płatne na godziny. Ilość godzin w zależności od miesiąca różna. Proszę podesłać CV na emaila @ . Będziemy sie w odpowiednim czasie kontaktować.

Front-end Developer
Front-end Developer
Rzeszów 3 kilka dni temu

Do naszego zespołu w OPEN MS poszukujemy Front-end Developera w ramach projektów związanych z rozwojem aplikacji uniter.pro dedykowanej do kompleksowego wsparcia procesów logistycznych. OFERUJEMY: ⦁ wynagrodzenie: 6,000 – 9,000 tyś. netto, ⦁ zatrudnienie: umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło – w zależności od preferencji, ⦁ pracę w trybie zdalnym oraz elastyczny czas pracy ⦁ możliwość rozwoju, opiekę merytoryczną i code review ⦁ pracę z wykorzystaniem najnowszych technologii, ⦁ pracę przy nowoczesnym i zadbanym kodzie, Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu w kwestii szczegółów oferty: Damian - 787- 414 - 515 TWOJE ZADANIA: ⦁ rozwijanie systemu zarządzania przedsiębiorstwem, ⦁ projektowanie i wdrażanie, testowanie i utrzymywanie istniejących rozwiązań, ⦁ zachowywanie estetyki interfejsu, ⦁ refaktoryzacja kodu, ⦁ dokumentacja postępów prac w systemie zarządzania zadaniami, ⦁ udział w daily stand-up. NASZE WYMAGANIA: ⦁ minimum 1 roku stażu pracy z technologiami: Angular, TypeScript, JavaScript, CSS, HTML, Git, REST, JSON, ⦁ solidne wykonywanie pracy, zachowywanie estetyki oraz logiki rozwiązań, ⦁ znajomość zasad „czystego” kodu, ⦁ umiejętność doboru rozwiązań user - friendly, ⦁ umiejętność abstrakcyjnego myślenia i dostrzegania analogii, ⦁ umiejętność debugowania kodu, ⦁ znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na rozumienie dokumentacji technicznej, ⦁ zaangażowanie, otwartość, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, ⦁ chęć rozwoju. MILE WIDZIANE: ⦁ znajomość dowolnego z systemów zarządzania zadaniami, ⦁ znajomość wzorców projektowych. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres: @ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. W CV należy zamieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

MŁODSZY PROGRAMISTA APLIKACJI WEBOWYCH
MŁODSZY PROGRAMISTA APLIKACJI WEBOWYCH
Lublin 3 kilka dni temu

MŁODSZY PROGRAMISTA APLIKACJI WEBOWYCH Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymanie oraz rozwój zaawansowanych aplikacji w środowisku przeglądarki internetowej. Zakres obowiązków: • utrzymanie oraz rozwój aplikacji, • przygotowywanie dokumentacji. • testowanie rozwiązań Wymagania: • dobra znajomość PHP • dobra znajomość SQL • dobra znajomość HTML/CSS/ JavaScript, • podstawowej znajomości języka angielskiego, • przynajmniej rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziane: • znajomość frameworków Symfony /Zend/Laravel, • znajomość WordPress/Drupal, • umiejętność posługiwania się systemem kontroli wersji Git. Warunki zatrudnienia: • stabilne zatrudnienie, • zarobki adekwatne do kwalifikacji, • możliwość rozwoju zawodowego przez udział w interesujących, ambitnych projektach, • nowoczesne, komfortowe biuro w centrum Lublina. CV prosimy przesyłać mailowo na adres: @ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest R-Soft Studio Sp. z o.o.

Backend developer
Backend developer
Rzeszów 3 kilka dni temu

Do naszego zespołu w OPEN MS poszukujemy Backend developera w ramach projektów związanych z rozwojem aplikacji uniter.pro dedykowanej do kompleksowego wsparcia procesów logistycznych. OFERUJEMY: ⦁ wynagrodzenie: 6,000 – 9,000 tyś. netto, ⦁ zatrudnienie: umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło – w zależności od preferencji, ⦁ pracę z wykorzystaniem najnowszych technologii oraz w trybie zdalnym, ⦁ możliwość rozwoju, ⦁ pracę przy nowoczesnym i zadbanym kodzie, ⦁ atrakcyjne wynagrodzenie, ⦁ 40 godzinny tydzień z elastycznym czasem pracy, ⦁ 20 lub 26 dni urlopu. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu w kwestii szczegółów oferty: Damian - 787- 414 - 515 TWOJE ZADANIA: ⦁ prace rozwojowe aplikacji do zarządzania spedycją, ⦁ testowanie wdrażanych rozwiązań, ⦁ utrzymanie istniejących funkcjonalności, ⦁ refaktoryzacja kodu. NASZE WYMAGANIA: ⦁ znajomość Java 8, Spring MVC, JPA, ⦁ mile widziana znajomość SQL, HTML, JavaScript, Angular, CSS, JUnit, Linux, Git, Maven, Kotlin, REST (jedna lub kilka), ⦁ zaangażowanie w programowaniu oraz solidne wykonywanie pracy, ⦁ komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, ⦁ chęć podnoszenia kwalifikacji. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres: @ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. W CV należy zamieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Przedstawiciel Handlowy
Przedstawiciel Handlowy
Warszawa 4 kilka dni temu

Zapraszamy do aplikowania się na stanowisko Reprezentant Handlowy Zakres obowiązków: • pozyskiwanie nowych Klientów • doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych • pozyskiwanie wiedzy na temat lokalnego rynku Oczekujemy: • otwartości na wyzwania • zainteresowania nowymi technologiami Oferujemy: • współpraca firma-firma lub umowa zlecenie możliwość umowy o pracę po okresie próbnym Dołącz do naszego zespołu i prześlij nam swoje cv.

Asystent w dziale IT Informatyk, Webmaster
Asystent w dziale IT Informatyk, Webmaster
Sanok 4 kilka dni temu

Twój zakres obowiązków Tworzenie i rozbudowa strony internetowej. Optymalizacja i administrowanie stroną internetową. Administrowanie oraz dodawanie aukcji na platformach sprzedaży. Wykorzystywanie umiejętności projektowania graficznego stron internetowych. Administrowanie, obsługa, projektowanie baz danych. Utrzymanie ciągłości pracy systemów IT oraz sieci komputerowej Proponowanie zmian usprawniających bieżące działanie Nasze wymagania Wykształcenie techniczne , także studenci ostatnich lat studiów lub skończona szkoła średnia lub zawodowa (kierunek: informatyka) Dobra znajomość sprzętu komputerowego Chęć poznawania nowych zagadnień i ciągłego kształcenia się Samodzielność, zdolność szybkiego rozwiązywania problemów Oferujemy: Możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach. Aplikację prosimy składać bezpośrednio za pomocą portalu Lento wraz z CV i ew. portfolio. Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

LOGISTYK/MAGAZYNIER Bydgoszcz, Toruń
LOGISTYK/MAGAZYNIER Bydgoszcz, Toruń
Bydgoszcz 5 dni plecy

Telekom Usługi Sp z o.o. z siedzibą w Gdańsku, jest częścią międzynarodowej grupy Solutions 30. Świadczymy usługi telekomunikacyjne w zakresie utrzymania i budowy sieci miedzianych oraz światłowodowych. Spółka powstała w 2011, obecnie zatrudniamy ponad 300 osób. Naszym kluczowym partnerem jest Orange Polska. Tworzymy zespół specjalistów wysokiej klasy, wyróżnia nas wysoki standard usług i profesjonalizm w podejściu do Klienta. Solutions 30 jest liderem swojej branży na rynku europejskim. Dzięki rozległej sieci wsparcia oraz optymalnemu systemowi i procesom zarządzania tą siecią, dostarczamy odpowiednie rozwiązania problemów technologicznych klientów, czyniąc to zarówno efektownie, jak i efektywnie. Posiadamy certyfikat: Firma Godna Zaufania Gold 2021 /2022 W związku z dynamicznym rozwojem obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: LOGISTYK/MAGAZYNIER Miejsce pracy: Toruń ,Bydgoszcz, Grudziądz Jesteś kandydatem, którego poszukujemy, jeśli posiadasz: -wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane podstawy : elektryczne lub telekomunikacyjne), -posiadasz umiejętność pracy w grupie, -sumiennie wykonujesz powierzone zadania -znajomość obsługi elektronarzędzi (mile widziana ) -prawo jazdy kat. B (warunek konieczny) -posiadasz min.1 rok doświadczenia na wymaganym stanowisku i dodatkowo jesteś osobą: -pracowitą, -samodzielną a dokładność jest Twoją mocną stroną. Będziesz odpowiedzialny/a za: -przyjmowanie dostaw -wraz z kontrolą ilościową i jakościową, -kompleksową obsługę klientów w obszarze realizacji zamówień , -prowadzenie bieżącej kontroli nad stanem magazynu oraz utrzymanie porządku w miejscu pracy , -sporządzanie listy zakupów oraz zamawiania dla potrzeb firmy(telekomunikacja) Oferujemy: -stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę w rozwijającej się firmie, -pracę w systemie 1-zmianowym -możliwość rozwoju zawodowego w firmie nowoczesnych technologii, -profesjonalne szkolenia oraz niezbędne narzędzia pracy, -możliwość przystąpienia do programu opieki medycznej, -możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, -przyjazną atmosferę pracy. Jeżeli w Pani/Pana zgłoszeniu rekrutacyjnym zamieszczone będą inne dane osobowe niż określone w art. 221 § 1 Kodeksu pracy i chce Pani/Pan, aby dane te były przetwarzane na cele rekrutacji lub jest Pani/Pan zainteresowana udziałem w przyszłych rekrutacjach, proszę umieścić w treści CV następujące klauzule. Wyrażenie każdej z poniższych zgód jest dobrowolne. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie, ale pozostaje to bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na jej podstawie przed wycofaniem zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TELEKOM USŁUGI Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku, Trakt Św. Wojciecha 237D, 80-017, moich danych osobowych zawartych w przesłanym zgłoszeniu aplikacyjnym, innych niż wymagane przez Kodeks pracy, w celu mojego uczestnictwa w procesie rekrutacji przez okres 12 miesięcy od dnia wysłania zgłoszenia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TELEKOM USŁUGI Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku, Trakt Św. Wojciecha 237D, 80-017 moich danych osobowych zawartych w przesłanym zgłoszeniu aplikacyjnym, w celu uczestnictwa w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez TELEKOM USŁUGI Sp. z o.o. w okresie 12 miesięcy od dnia przesłania zgłoszenia aplikacyjnego.

Systems Engineer
Systems Engineer
Kraków 5 dni plecy

As a Systems Engineer, you will be responsible for: - Monitoring and maintaining various operating systems; - Implementing smart solutions for handling a larger number of machines; - Conducting software and hardware upgrades; - Managing and maintaining servers (hosts and SAN) and network infrastructure. What we require: - Vast knowledge of Linux and server applications, as well as hardware and software troubleshooting; - Experience in shell scripting (Unix shell required, PowerShell optional); - Excellent problem-solving skills; - Experience in virtualization platforms (preferably VMware); - Good knowledge of networking (VLAN, routing, ACL, TCP/IP) and related services (DHCP, DNS); - Containerization knowledge (Docker); - Communicative in spoken and written English. Nice to have: - Knowledge of Windows administration (AD managed environment); - Ability to automate routine tasks (Ansible preferably); - Experience with Amazon's services (EC2, VPC, EBL, S3, etc.); - Knowledge of SAN technologies (Fibre Channel preferably); - Familiar with a version control system (preferably Git); - Understand Continuous Integration/Delivery concepts; - Experience in Test-driven development (TDD). What we offer: - Salary 7000-12000 PLN gross (UOP) or 8400-14500 PLN net (B2B); - Development opportunities; - Possibility to work from home; - Flexible work hours as an alternative to a “9 to 5” schedule; - Private medical care and free infant care / Multisport card; - Comfortable, spacious, brand new office (Radzikowskiego street); - Company's parking facilities; - Company events; - Educational fund for courses, books, conferences - you decide; - Casual working atmosphere (no dress code is required for the interview). At X-Formation, we achieve success by building extraordinary teams with exceptional people -- that means finding the best and brightest to join us. Does that sound like you? To learn more about the people and the culture at X-Formation, follow us on Facebook, LinkedIn, and on the website: https://wannagreatjob.com/

Specjalista ds. analiz i kontroli jakości
Specjalista ds. analiz i kontroli jakości
Piotrków Trybunalski 5 dni plecy

Największy prywatny operator pocztowy w Polsce poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. analiz i kontroli jakości Miejsce pracy: Piotrków Trybunalski Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za analizę danych firmy, monitorowanie jakości usług, obsługę systemów operacyjnych, nadzorowanie systemu GPS, przygotowywanie bieżących raportów i analiz. Poszukujemy kandydatów spełniających poniższe kryteria: - umiejętność analitycznego i logicznego myślenia, - zaawansowana znajomość Excel, mile widziane podstawy SQL - nastawienie na realizację celów i szukanie rozwiązań, - bardzo dobra organizacja pracy własnej, - samodzielność w działaniu, - wykształcenie wyższe, - doświadczenie na podobnym stanowisku. Oferujemy: - możliwość rozwoju zawodowego, - pracę w zgranym zespole w miłej atmosferze, - atrakcyjny system wynagradzania, - niezbędne narzędzia pracy, - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną na naszej stronie firmowej: www.speedmail.pl w zakładce O NAS, dalej: klauzula informacyjna Przesłanie odpowiedzi na ogłoszenie rekrutacyjne jest jednoczesnym wyrażeniem zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w celów rekrutacji przez Speedmail Sp. z o.o. zgodnie z art. art. 6 ust. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Backend Developer (.NET)
Backend Developer (.NET)
Warszawa 5 dni plecy

Backend Developer (.NET) Wymagania doświadczenie,wyższe wykształcenie znajomość języka obcego. Jeżeli Państwa interesuje ta oferta pracy to prosze przesłać CV. Uwaga bardzo ważne ! Po przesłaniu CV trafia na mój panel w którym mam bezpośrednie połączenie z firmą szukającą pracownika na powyższe stanowisko i aby CV zostało automatycznie przekazane z mojego panelu należy w wiadomości E-Mail którą otrzymacie wyrazić zgode na dodanie CV bo jeżeli Państwo nie wyrazicie zgody to CV nie zostanie dostarczone do firmy poszukującej pracownika na określone stanowisko.

Java Backend Developer
Java Backend Developer
Warszawa 5 dni plecy

Java Backend Developer Wymagania doświadczenie,wyższe wykształcenie znajomość języka obcego. Jeżeli Państwa interesuje ta oferta pracy to prosze przesłać CV. Uwaga bardzo ważne ! Po przesłaniu CV trafia na mój panel w którym mam bezpośrednie połączenie z firmą szukającą pracownika na powyższe stanowisko i aby CV zostało automatycznie przekazane z mojego panelu należy w wiadomości E-Mail którą otrzymacie wyrazić zgode na dodanie CV bo jeżeli Państwo nie wyrazicie zgody to CV nie zostanie dostarczone do firmy poszukującej pracownika na określone stanowisko.

Customer Representative z językiem SŁOWEŃSKIM
Customer Representative z językiem SŁOWEŃSKIM
Warszawa 5 dni plecy

Jeden z największych światowych dostawców produktów i rozwiązań z zakresu customer experience poszukuje kandydatów i kandydatek na stanowisko Customer Service Representative ze znajomością języka słoweńskiego. PRACA 100% ZDALNA Zainteresowana/y? Aplikuj! OPIS STANOWISKA: - rozwiązywanie problemów użytkowników zgłaszanych telefonicznie i mailowo; - obsługa wsparcia technicznego klientów słoweńskich; ! Nie musisz mieć doświadczenia – zapewnimy Ci szkolenia ! OFERUJEMY: - wynagrodzenie 5600-6000 pln brutto; - umowę o pracę; - możliwość pracy w 100% zdalnej; - pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, wewnętrzny program sportowy; - pracę w jasno określonych godzinach oraz zaangażowany i otwarty management. SZUKAMY CIEBIE, JEŻELI: - biegle posługujesz się językiem słoweńskim (min. C1); - znasz język angielski lub polski na poziomie komunikatywnym (B2); - łatwo nawiązujesz kontakty z innymi osobami i odznaczasz się wysoką kulturą osobistą. Wyślij nam swoje CV na: @ w tytule SŁOWEŃSKI Customer Service Representative Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Jeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych, prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Personnel and Media Solutions, Piaseczno ul. Julianowska 35 dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji  w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych podmiotom współpracującym w celu realizacji procesów rekrutacyjnych, również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia, Poinformowano mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych. Powyższe dane podaję dobrowolnie”.

Mid iOS Developer
Mid iOS Developer
Warszawa 5 dni plecy

Mid iOS Developer Wymagania doświadczenie,wyższe wykształcenie znajomość języka obcego. Jeżeli Państwa interesuje ta oferta pracy to prosze przesłać CV. Uwaga bardzo ważne ! Po przesłaniu CV trafia na mój panel w którym mam bezpośrednie połączenie z firmą szukającą pracownika na powyższe stanowisko i aby CV zostało automatycznie przekazane z mojego panelu należy w wiadomości E-Mail którą otrzymacie wyrazić zgode na dodanie CV bo jeżeli Państwo nie wyrazicie zgody to CV nie zostanie dostarczone do firmy poszukującej pracownika na określone stanowisko.

Java Developer
Java Developer
Warszawa 5 dni plecy

Java Developer Wymagania doświadczenie,wyższe wykształcenie znajomość języka obcego. Jeżeli Państwa interesuje ta oferta pracy to prosze przesłać CV. Uwaga bardzo ważne ! Po przesłaniu CV trafia na mój panel w którym mam bezpośrednie połączenie z firmą szukającą pracownika na powyższe stanowisko i aby CV zostało automatycznie przekazane z mojego panelu należy w wiadomości E-Mail którą otrzymacie wyrazić zgode na dodanie CV bo jeżeli Państwo nie wyrazicie zgody to CV nie zostanie dostarczone do firmy poszukującej pracownika na określone stanowisko.

Senior iOS Developer
Senior iOS Developer
Warszawa 5 dni plecy

Senior iOS Developer Wymagania doświadczenie,wyższe wykształcenie znajomość języka obcego. Jeżeli Państwa interesuje ta oferta pracy to prosze przesłać CV. Uwaga bardzo ważne ! Po przesłaniu CV trafia na mój panel w którym mam bezpośrednie połączenie z firmą szukającą pracownika na powyższe stanowisko i aby CV zostało automatycznie przekazane z mojego panelu należy w wiadomości E-Mail którą otrzymacie wyrazić zgode na dodanie CV bo jeżeli Państwo nie wyrazicie zgody to CV nie zostanie dostarczone do firmy poszukującej pracownika na określone stanowisko.

Pierwsza praca w IT/naprawa sprzętu do 4700 brutto/mies.
Pierwsza praca w IT/naprawa sprzętu do 4700 brutto/mies.
5 dni plecy

Potrafisz rozkręcić klawiaturę albo mikser kuchenny i nie masz trudności z czytaniem manuali? Zacznij pracę jako serwisant elektroniki i ciesz się dobrym wynagrodzeniem - do 4700zł m-c/brutto. Jesteś zainteresowany? Zadzwoń na numer podany w ogłoszeniu lub wyślij SMS o treści SERWIS - oddzwonimy do Ciebie i przedstawimy szczegóły. oferujemy: -atrakcyjne wynagrodzenie nawet do 4700 zł brutto; -premię frekwencyjną 1000 zł brutto wypłacaną co 6 miesięcy; -pracę na 2 zmiany; -współpracę na dłuższy okres w oparciu o umowę o pracę tymczasową (składki ZUS, płatne urlopy i pozostałe świadczenia) zadania: -diagnozowanie usterek w oparciu o przejrzyste procedury; -naprawa i serwisowanie sprzętów elektronicznych oczekujemy: -nie wymagamy doświadczenia -dociekliwości w diagnozowaniu usterek; -zdolności manualnych w celu dokonywania prostych napraw sprzętów elektronicznych. -znajomości języka polskiego (procedury w języku polskim) Znasz kogoś kto szuka dobrej pracy i chciałby sprawdzić się jako serwisant elektroniki? TAK? Skorzystaj z systemu poleceń pracownika i zgarnij do 1000 zł netto*. *więcej szczegółów w regulaminie dostępnym u konsultanta Agencja zatr.–nr wpisu 47

SENIOR SOFTWARE DEVELOPER - PRACA ZDALNA
SENIOR SOFTWARE DEVELOPER - PRACA ZDALNA
Rzeszów 6 dni plecy

Enfoglobe jest polsko-amerykańską firmą informatyczną specjalizującą się w tworzeniu platform internetowych, aplikacji mobilnych, symulatorów i multimediów. Aktualnie do swojego zespołu poszukujemy Senior Software Developera. Oferujemy: Praca w 100% zdalna Możliwość rozwoju zawodowego w polsko-amerykańskiej firmie Pracę nad ciekawymi projektami dla prestiżowych klientów (m.in. dla polskich i amerykańskich uczelni, amerykańskiego wydziału sprawiedliwości, placówek opieki zdrowotnej) Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i sprawności w wykonywaniu zadań Dowolną formę współpracy Do zadań na stanowisku Senior Software Developera należeć będzie: Tworzenie oprogramowania Tworzenie i optymalizacja baz danych Weryfikowanie jakości oprogramowania Projektowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności systemów Wymagania: Bardzo dobra znajomość C# Bardzo dobra znajomość platformy ASP.NET/ASP.NET Core Bardzo dobra znajomość SQL (T-SQL) Znajomość systemu kontroli wersji GIT Znajomość JavaScript, HTML, CSS Znajomość Xamarin.Forms, MS SQL (Microsoft SQL Server), Angular JS Framework, Entity Framework, LINQ Minimum 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku Osoby zainteresowane współpracą prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza lento.pl. Prosimy o dołączenie portfolio i dopisanie klauzuli RODO w CV

WORDPRESS DEVELOPER - POZNAŃ
WORDPRESS DEVELOPER - POZNAŃ
6 dni plecy

Czym będziesz się zajmować? W dużej mierze rozwojem istniejących stron opartych o CMS WordPress, tworzeniem nowych dla naszych klientów lub integracją systemów poprzez API. Staramy się unikać pracy pod presją i w stresie (w miarę możliwości – dużo zależy czy i Ty wykonujesz swoją pracę efektywnie). Wymagania: Bardzo dobra znajomość PHP, Umiejętność pracy z GIT, Znajomość ACF PRO, Minimum 3 lata doświadczenia w kodowaniu HTML5/CSS3/JavaScript, Minimum 2 lata doświadczenia we wdrażaniu WordPress, Świetnej znajomość zagadnień RWD, Znajomość budowania szablonów WooCommerce, Umiejętność używania filtrów i akcji w WP, Znajomość hierarchii plików w WP, Umiejętność pisania zapytań AJAX (obsługa po stronie PHP jak i JS/jQuery), Nie musisz administrować bazą – mamy od tego DevOps, Znajomość pracy z frontendem (JavaScript, jQuery, Vue, Angular), Umiejętność szybkiego znajdowania rozwiązań napotkanych problemów, Umiejętność patrzenia na projekt z perspektywy użytkownika oraz zrozumienia potrzeb biznesowych klienta, Język angielski umożliwiający komunikację w formie pisemnej (nie musisz być mistrzem gramatyki w tym języku – ważne żebyś potrafił się dogadać w zagadnieniach technicznych) Mile widziane: Umiejętność pisania pluginów, template od podstaw, Znajomość frameworków typu Tailwind, Bootstrap, Vue, Angular, Znajomość optymalizacji stron zgodnie z zaleceniami Google Insights, Znajomość dostosowywania stron do standardów WCAG, Umiejętność pracy w SCRUM, Znajomość UML Oferujemy: ciekawą pracę w dynamicznym zespole i miłej atmosferze udział w innowacyjnych projektach duże pole do realizacji i wdrażania własnych propozycji oraz pomysłów stabilna pracę w polskiej firmie możliwość rozwoju Wynagrodzenie: 4000 – 11000 zł netto B2B / lub UoP Dodatkowe profity: ELASTYCZNOŚĆ GODZIN PRACY możesz wybrać w jakich godzinach najwygodniej Ci się pracuje MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ możesz pracować w jednym z naszych biur (Poznań, Piła) lub całkowicie zdalnie DBAMY O TWÓJ ROZWÓJ na bieżąco wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem, organizujemy prelekcje i prezentacje CIEKAWE PROJEKTY pracujemy dla firm z całego świata i różnych branż INTEGRACJA organizujemy spotkania integracyjne całego zespołu, zawsze połączone z dodatkowymi atrakcjami MATERIAŁY SZKOLENIOWE będziesz miał dostęp do profesjonalnych książek, poradników i materiałów szkoleniowych „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym CV przez Devpark sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Wspólnej 15/1 62-052 Komorniki dla celów procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Devpark sp. z o.o.. W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania zgody na przetwarzanie, jednak cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które miało miejsce przed wycofaniem przez Ciebie zgody. Devpark sp. z o.o. nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w przypadku przetwarzania danych w procesie rekrutacji. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych określa Polityka prywatności.”

Doradca techniczny ds. oprogramowania
Doradca techniczny ds. oprogramowania
Szczecin 6 dni plecy

Praca w siedzibie firmy w Koszalinie. Integra Software jest firmą, która oferuje rozwiązania dla branży motoryzacyjnej. Systemy tworzone są zarówno dla dużych firm korporacyjnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, m.in. dla importerów części zamiennych, sieci warsztatowych, flot pojazdów, serwisów samochodowych, sklepów motoryzacyjnych, baz transportowych. Realizujemy zaawansowane projekty ERP, eCommerce, systemy flotowe dla takich firm jak Bosch, Bridgestone, Continental, Michelin, Mercedes. Co jest istotne - Szukamy do współpracy młodszego doradcy, który dołączy do naszego zespołu wsparcia technicznego. Jeśli szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz optymalne rozwiązania –sprawdź, czy nie szukamy Ciebie. Co trzeba robić? ️Obsługiwać pierwszą linię wsparcia technicznego Będziesz odpowiedzialny za wsparcie klientów w zakresie obsługi programu ️Analizować zgłaszane problemy także we współpracy z działem rozwoju Szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz skuteczne rozwiązania ️Przygotowywać raporty dotyczące obsługiwanych zgłoszeń Pomoże nam to wykryć najczęściej występujące problemy i je wyeliminować ️Wspierać proces wdrożenia oprogramowania u klientów Chcemy, aby nasze systemy były dostosowane do potrzeb i wymagań klientów Czego oczekujemy? ️Nie wymagamy doświadczenia, zapewniamy wdrożenie na tym stanowisku Liczymy na Twoją otwartość na wiedzę i pozyskiwanie umiejętności ️Umiejętności organizacji pracy i samodzielności w wykonywaniu zadań Chcemy być pewni, że w pełni zrealizujesz powierzone Tobie zadania ️Rozwiniętych zdolności komunikacyjnych Twoje umiejętności ułatwią porozumienie się z klientem ️Zorientowania na szukanie rozwiązań Jeśli na co dzień wykazujesz się dociekliwością i analitycznym podejściem – to szukamy właśnie Ciebie ️Umiejętności pracy zespołowej Współpracuj z zespołem, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele Co jest mile widziane? ️Zainteresowanie branżą motoryzacyjną Twoja pasja może pomóc przy codziennych zadaniach ️Doświadczenie w obsłudze systemów klasy ERP Wiedza, która pozwoli sprawnie rozwiązywać powstałe problemy lub awarie ️Doświadczenie jako doradca wsparcia technicznego Podziel się z nami swoim doświadczeniem ️Podstawowa znajomość tematyki dotyczącej sprzedaży i obsługi magazynu Dodatkowy plus, jeśli te zagadnienia nie są Ci obce ️Znajomość MS SQL Server / Firebird Te i inne technologie mogą Ci tylko pomóc w codziennej pracy

Programista CNC
Programista CNC
Straszyn 6 dni plecy

Wynagrodzenie: od 5000 do 7000 zł netto miesięcznie Oczekiwania wobec kandydata: znajomość programowania; znajomość obróbki stali nierdzewnej; obsługa programu SolidWorks CAD-CAM; samodzielność działania; dyspozycyjność. Główne zadania na stanowisku: obsługa frezarki CNC; monitorowanie poprawnego funkcjonowania urządzeń; kontrola wykonanych przez siebie części zgodnie z dokumentacją techniczną; praca z programem AUTO CAD; realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego. Oferujemy: praca w systemie 1-zmianowym, zatrudnienie w formie umowy o pracę z gwarantowanym wzrostem wynagrodzeń lub umowy zlecenia, comiesięczny system premiowy dla pracowników produkcji, program poleceń pracowniczych, regularne godziny przerwy, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie, darmowy parking. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z zamieszczoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Równocześnie informujemy, że CV bez powyższej klauzuli nie będą uwzględnione w procesie rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Galeon Sp. z o.o. Sp. k.  z siedzibą w Straszynie przy ul. Starogardzkiej 22. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania oraz do wycofania zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w dowolnym momencie. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne: 1.Dane zbierane są dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Dane przetwarzane są w celu podjęcia kroków przed zawarciem umowy o pracę - na podstawie art. 221§1 Kodeksu Pracy (art.6 ust.1 lit. b, c RODO) lub w przypadku umowy cywilnoprawnej – na podstawie art. 6 ust.1 lit b RODO. 2. W zakresie danych dodatkowych (innych niż opisane w art.221§1 Kodeksu Pracy) oraz w przypadku wyrażenia zgody na dalsze rekrutacje - na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust.1 lit a RODO). Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda 4.Dane będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 3 miesięcy lub przez okres 12 miesięcy - jeżeli wyraził Pan/Pani zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach. 5.Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych na zasadach określonych w RODO. W zakresie, w jakim dane są przetwarzane na podstawie zgody – ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Żądanie w sprawie realizacji swoich praw można przesłać na adres kontaktowy: @  6.Ma Pani/Pan też prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7.Podanie danych w zakresie określonym przepisami Kodeksu Pracy jest konieczne do przeprowadzenia rekrutacji, pozostałe dane przetwarzamy za Pani/Pana zgodą.​W związku z dynamicznym rozwojem firmy produkcyjnej posiadającej 40 letnie doświadczenie w branży oraz tysiące usatysfakcjonowanych klientów z całego świata poszukiwane są osoby do współpracy.   CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE !   Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: TECHNOLOG – PROGRAMISTA MASZYN CNC Miejsce pracy: Wiślinka, ul. Fosfogipsowa 2 /pow. gdański/​​​

Python Developer
Python Developer
Rzeszów 6 dni plecy

Dlaczego warto z nami pracować: -korzystamy z nowoczesnych technologii i standardów projektowych, -pracujemy elastycznie, z zachowaniem work-life balance, -prowadzimy ambitne projekty, do których podchodzimy nieszablonowo, -zapewniamy onboarding i niezbędne narzędzia do pracy, -z nami zaplanujesz kolejne etapy rozwoju zawodowego, -jesteśmy otwarci na pomysły w rozwoju zespołu i całej firmy, -oferujemy wynagrodzenie adekwatne do umiejętności: 9.000- 15.000 zł netto/ miesiąc (B2B) Za co będziesz odpowiedzialny: -tworzenie przejrzystego i dobrze zaprojektowanego kodu oraz utrzymanie -przeprowadzanie Code Review -tworzenie dokumentacji technicznej -testowanie realizowanych zadań -współpraca z zespołem -proponowanie najlepszych możliwych rozwiązań i ulepszeń -wsparcie supportowe Kompetencje potrzebne na tym stanowisku: -minimum 3- letnie doświadczenie w programowaniu w Pythonie -doświadczenie z systemami Linux -umiejętność tworzenia interfejsów REST API w Python Dodatkowym atutem będzie jeśli posiadasz: -znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyżej -doświadczenie w przetwarzaniu obrazu w Python -znajomość Raspberry Pi

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Knurów 6 dni plecy

Multiplay to operator telekomunikacyjny świadczący usługi w technologii światłowodowej. Firma prowadzi szerokie działania na terenie województw: śląskiego i opolskiego. Nasza długofalowa strategia zakłada dalsze poszerzanie zasięgu Multiplay poprzez budowę sieci światłowodowych, a nasz główny cel to oferowanie najwyższej jakości usług i produktów. W związku z dynamicznym rozwojem całego przedsiębiorstwa poszukujemy obecnie osoby do naszego zespołu na stanowisko: Młodszy specjalista ds. wsparcia technicznego - 3 600 - 5 600 zł/mies. Brutto - Pełny etat - Umowa o pracę - System wynagrodzeń: Podstawa + prowizja - Praca zmianowa Twój zakres obowiązków: - Odbieranie połączeń przychodzących; - Obsługa i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Klientów; - Diagnozowanie usterek sieciowych; - Współpraca z zespołem Administratorów monitorowanie sieci LAN, WLAN; - Prowadzenie korespondencji e-mail dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Nasze wymagania: - Wiedza z zakresu: budowy sieci LAN, zagadnień sieciowych (LAN/WAN); - Umiejętności posługiwania się komputerem w środowisku Windows; - Uśmiech i pozytywne nastawienie; - Bardzo dobra organizacja pracy własnej; - Odporność na stres; - Umiejętność pracy w zespole; - Mile widziane: wykształcenie o profilu: informatyka, elektronika lub pokrewne. To oferujemy - Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę - Przyjazny system wdrożenia na stanowisku pracy, - Pracę w pozytywnej atmosferze, - Indywidualną ścieżkę rozwoju - Współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie, - Zapewniamy dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań - Wynagrodzenie zasadnicze + premia Benefity - Prywatną opiekę medyczną - Pakiet ubezpieczeń grupowych - Zniżki na firmowe produkty i usługi - Spotkania integracyjne - Premia za staż pracy Zastrzegamy jednak, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.

QA Automation Engineer
QA Automation Engineer
Poznań 6 dni plecy

Jesteśmy firmą z branży fintech, dostarczającą zaawansowane systemy transakcyjne dla rynku Forex, kontraktów CFD, kryptowalut oraz akcji. Tworzymy własne środowisko technologiczne i jesteśmy autorem platformy tradingowej opartej o technologię PWA. Szeroki zakres oferowanych przez nas usług stwarza dla naszych pracowników możliwości uczestniczenia w różnorodnych projektach, nie tylko dzięki wykorzystaniu różnych technologii (w tym nowoczesnej technologii Blockchain), ale także dzięki pracy z biznesami z całego świata. Posiadamy swoje biuro w Warszawie i Poznaniu. Zainteresowanie naszymi produktami systematycznie rośnie, dlatego aktywnie poszerzamy nasz zespół. Obecnie do naszego oddziału w Poznaniu szukamy osoby na stanowisko QA Automation Engineer. Od naszych Kandydatów oczekujemy: - min. 3 lat doświadczenia w testowaniu automatycznym oprogramowania, w tym standardach, metodach i dokumentacji QA oraz wykorzystaniem narzędzi do zarządzania testami, - doskonałych zdolności komunikacyjnych, - znajomości języka angielskiego, - samodzielności, terminowości i odpowiedzialności za powierzone zadania, - orientacji na rozwój oraz otwartości na dzielenie się wiedzą z innymi, - zdolności rozumienia i tworzenia wydajnych procesów, - umiejętności wyciągania wniosków z popełnionych błędów, - dobrego zrozumienia cyklu życia rozwoju oprogramowania, - dobrych zdolności analitycznych oraz umiejętności technicznych i organizacyjnych. Pożądany stack technologiczny na tym stanowisku: - narzędzia do automatyzacji testów: Cypress, Selenium itp., - Rest, - Git, - SQL, - Jenkins, - narzędzia do testowania: Postman, Curl. Mile widziane: - języki skryptowe: Java/JavaScript/Python, - Docker, - Jenkins. Osoba, która dołączy do zespołu będzie miała możliwość realizować takie zadania jak: - testowanie manualne, - testowanie automatyczne, - weryfikacja założeń biznesowych, - przestrzeganie i wprowadzanie dobrych praktyk, - zaprojektowanie i dostarczenie rozwiązań od usprawnienia procesów QA, - wdrożenia testów automatycznych, aż po wypracowanie procesów Continuous Delivery, - tworzenie dokumentacji testowej dla aplikacji mobilnych oraz webowych (przypadki testowe, scenariusze testów, plany testów), - analiza i raportowanie wyników testów, - opracowanie oraz monitorowanie wskaźników jakości oprogramowania. Dlaczego warto z Nami pracować? - oferujemy premię kwartalną w wysokości do 90% wynagrodzenia miesięcznego, - osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w ciągu roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni, - zapewniamy elastyczne warunki pracy pod kątem możliwości zawierania umów (B2B, umowa o pracę, umowa zlecenie). Pracujemy w nowoczesnym biurze w Poznaniu z dogodnym dojazdem komunikacją miejską, - inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym, - wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma, - jesteśmy otwarci na współpracę z osobami z różnych części Polski, dlatego wspieramy ich relokację do Poznania poprzez pakiet relokacyjny, każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować, - mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne, - nie mamy dress code'u, - posiadamy własny parking dla pracowników, - mamy strefę chillu z dostępem do konsoli PlayStation, - celebrujemy ważne dni życia naszych pracowników, - jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp., -dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie. Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV - chętnie Cię poznamy! Etapy procesu rekrutacji? 1. Wyślij CV 2. Rozmowa telefoniczna 3. Spotkanie online/bezpośrednie 4. Feedback 5. Oferta Informujemy, że Administratorem danych jest Match-Trade Technologies sp z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-103), ul. Królewska 18 wpisanego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego po numerem: 0000749554, posiadającego NIP: 5272865455 (dalej jako "Administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, wysyłając prośbę na: @

Asystent/-ka biura projektów i budowy
Asystent/-ka biura projektów i budowy
Opole 6 dni plecy

Multiplay to operator telekomunikacyjny świadczący usługi w technologii światłowodowej. Firma prowadzi szerokie działania na terenie województw: śląskiego i opolskiego. Nasza długofalowa strategia zakłada dalsze poszerzanie zasięgu Multiplay poprzez budowę sieci światłowodowych, a nasz główny cel to oferowanie najwyższej jakości usług i produktów. W związku z dynamicznym rozwojem całego przedsiębiorstwa poszukujemy obecnie osoby do naszego zespołu na stanowisko: Asystent/-ka biura projektów i budowy sieci - Opole - 3 200–4 700 zł brutto / mies. - umowa o pracę - pełny etat - asystent Twój zakres obowiązków - Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura budowy oraz obsługa bieżących spraw administracyjnych, - przygotowywanie, segregowanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej, - sporządzanie pism, raportów, wniosków, zestawień na potrzeby kierownictwa, - kontrola obiegu dokumentów, - zaopatrywanie biura budowy w materiały biurowe, - wspieranie innych pracowników zespołu w zadaniach administracyjnych. Nasze wymagania - Wykształcenie średnie techniczne, - dobra znajomość obsługi komputera oraz środowiska MS Office, - skrupulatność, rzetelność oraz dbałość o detale, - bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz ustalania priorytetów, - prawo jazdy kat. B. - mile widziane: znajomość programów CAD lub GIS, umiejętność pracy z mapą, znajomość zagadnień związanych z tematyką zajęć pasa drogowego, znajomość KPA. To oferujemy - Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę, - Przyjazny system wdrożenia na stanowisku pracy, - Pracę w pozytywnej atmosferze, - Indywidualną ścieżkę rozwoju - Współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie. Benefity - Prywatną opiekę medyczną - Pakiet ubezpieczeń grupowych - Zniżki na firmowe produkty i usługi - Spotkania integracyjne - Premia za staż pracy Zastrzegamy jednak, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia

Tester aplikacji webowych i mobilnych
Tester aplikacji webowych i mobilnych
Łódź 7 dni plecy

Abastra to łódzka firma programistyczna, działająca na rynku polskim, jak i zagranicznym od 2010 roku. Specjalizujemy się w tworzeniu aplikacji mobilnych, aplikacji webowych, systemów operacyjnych, systemów wbudowanych, gier, sterowników. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy: Testera aplikacji webowych i mobilnych Miejsce pracy: Łódź Co oferujemy? - elastyczny czas pracy oraz formy zatrudnienia, - współpracę z międzynarodowymi klientami m.in.: z USA, Francji, Niemiec, Japonii, Chin i Indii, - dogodną lokalizację biura (centrum Łodzi). Od kandydata oczekujemy: - wykształcenia średniego (mile widziani studenci/absolwenci kierunków humanistycznych), - zdolności analitycznego myślenia, - zmysłu estetycznego i spostrzegawczości, - skrupulatności i rzetelności, - umiejętności pracy zespołowej, - umiejętności spojrzenia na aplikację z perspektywy użytkownika. Mile widziana: - chęć pogłębiania wiedzy z technik testowania manualnego, - znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym tworzenie i czytanie dokumentacji technicznej. Twoje zadania: - tworzenie scenariuszy testowych, - wykonywanie testów manualnych, - znajdowanie i zgłaszanie wykrytych błędów z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi. Co oferujemy? - atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń, - stabilne zatrudnienie, - benefity pozapłacowe (m.in.: karnet sportowy), bardzo dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole, - regularne spotkania integracyjne, - dogodną lokalizację biura Jeżeli uważasz, że podołasz, wyślij do nas swoje CV na adres @ Pamiętaj, żeby w aplikacji zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

WORDPRESS DEVELOPER - Piła
WORDPRESS DEVELOPER - Piła
7 dni plecy

Czym będziesz się zajmować? W dużej mierze rozwojem istniejących stron opartych o CMS WordPress, tworzeniem nowych dla naszych klientów lub integracją systemów poprzez API. Staramy się unikać pracy pod presją i w stresie (w miarę możliwości – dużo zależy czy i Ty wykonujesz swoją pracę efektywnie). Wymagania: Bardzo dobra znajomość PHP, Umiejętność pracy z GIT, Znajomość ACF PRO, Minimum 3 lata doświadczenia w kodowaniu HTML5/CSS3/JavaScript, Minimum 2 lata doświadczenia we wdrażaniu WordPress, Świetnej znajomość zagadnień RWD, Znajomość budowania szablonów WooCommerce, Umiejętność używania filtrów i akcji w WP, Znajomość hierarchii plików w WP, Umiejętność pisania zapytań AJAX (obsługa po stronie PHP jak i JS/jQuery), Nie musisz administrować bazą – mamy od tego DevOps, Znajomość pracy z frontendem (JavaScript, jQuery, Vue, Angular), Umiejętność szybkiego znajdowania rozwiązań napotkanych problemów, Umiejętność patrzenia na projekt z perspektywy użytkownika oraz zrozumienia potrzeb biznesowych klienta, Język angielski umożliwiający komunikację w formie pisemnej (nie musisz być mistrzem gramatyki w tym języku – ważne żebyś potrafił się dogadać w zagadnieniach technicznych) Mile widziane: Umiejętność pisania pluginów, template od podstaw, Znajomość frameworków typu Tailwind, Bootstrap, Vue, Angular, Znajomość optymalizacji stron zgodnie z zaleceniami Google Insights, Znajomość dostosowywania stron do standardów WCAG, Umiejętność pracy w SCRUM, Znajomość UML Oferujemy: ciekawą pracę w dynamicznym zespole i miłej atmosferze udział w innowacyjnych projektach duże pole do realizacji i wdrażania własnych propozycji oraz pomysłów stabilna pracę w polskiej firmie możliwość rozwoju Wynagrodzenie: 4000 – 11000 zł netto B2B / lub UoP Dodatkowe profity: ELASTYCZNOŚĆ GODZIN PRACY możesz wybrać w jakich godzinach najwygodniej Ci się pracuje MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ możesz pracować w jednym z naszych biur (Poznań, Piła) lub całkowicie zdalnie DBAMY O TWÓJ ROZWÓJ na bieżąco wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem, organizujemy prelekcje i prezentacje CIEKAWE PROJEKTY pracujemy dla firm z całego świata i różnych branż INTEGRACJA organizujemy spotkania integracyjne całego zespołu, zawsze połączone z dodatkowymi atrakcjami MATERIAŁY SZKOLENIOWE będziesz miał dostęp do profesjonalnych książek, poradników i materiałów szkoleniowych

Trener/szkoleniowiec
Trener/szkoleniowiec
Katowice 7 dni plecy

Poszukujemy osób chętnych do przeprowadzenia szkoleń pokrewnych m.in. z tematyką: • programowania, elementów programowania za pomocą gier edukacyjnych, języków programowania wizualnego i programowania robotów (szkolenia będą realizowane z wykorzystaniem: tabletów, gry Scottie oraz robota Photon) • programowanie blokowe • programowanie w języku Scratch • Kształtowanie kompetencji TIK: definiowanie sytuacji problemowych z wykorzystaniem narzędzi TIK, analiza i rozwiązywani sytuacji problemowej z wykorzystaniem narzędzi TIK, umiejętność prezentowania rozwiązania sytuacji problemowej z wykorzystaniem narzędzi TIK • wykorzystanie komputera lub tabletu/ środowiska programistycznego/ aplikacji lub programów • nabieranie biegłości w poruszaniu się w sieci Szkolenia odbywać się będą na terenie województwa śląskiego. Wymagania do spełnienia: a. wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych lub nauk ścisłych i przyrodniczych b. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/zajęć/warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych dla osób dorosłych – w wymiarze min. 100 godzin dydaktycznych. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli osoba wskazana do realizacji zamówienia przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) min. 100 godzin dydaktycznych szkoleń/zajęć/warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych dla osób dorosłych c. znajomość języka programowania Scratch d. umiejętność programowania robotów Osoby chętne podjąć współpracę zapraszamy do przesyłania dokumentów aplikacyjnych na adres mailowy: @

CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE: GERMAN/CZECH/HUNGARIAN/
CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE: GERMAN/CZECH/HUNGARIAN/
Gdańsk 8 dni plecy

Chcesz pracować w Gdańsku w międzynarodowym środowisku i znasz niemiecki/czeski/węgierski lub rumuński? Dynamicznie rozwijająca się firma świadcząca swoim klientom usługi call center w ponad 28 językach poszukuje kandydatów i kandydatek na stanowisko CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE (DIGITAL MARKETING). Zainteresowana/y? Dołącz do Zespołu! SZUKAMY CIEBIE, JEŻELI: - biegle posługujesz się jednym z języków: niemieckim, czeskim, węgierskim lub rumuńskim; - znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (poziom B2); - masz doświadczenie w pracy z reklamą online; - social media nie mają przed Tobą tajemnic; - jesteś osobą wielozadaniową i umiesz szybko działać. TWOJE ZADANIA: - kontakt z nowymi i istniejącymi klientami (np. agencje i reklamodawcy) identyfikując możliwości sprzedaży; - dostarczanie informacji o usługach reklamowych online; - przygotowanie strategii reklamy online w oparciu o potrzeby klientów; - ocena potrzeb reklamowych klientów. OFERUJEMY: - umowę o pracę; - pracę stacjonarną z nowoczesnego biura, w którym napijesz się świetnej kawy; - prywatną opiekę medyczną oraz kartę sportową; - kompleksowe szkolenia produktowe; - przyjazną atmosferę, szkolenia oraz możliwości rozwoju w ramach struktur firmy. Wyślij nam swoje CV na: @ w tytule wpisz: „CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE/GDAŃSK/język” Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Jeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych, prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Personnel and Media Solutions, Piaseczno ul. Julianowska 35 dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji  w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych podmiotom współpracującym w celu realizacji procesów rekrutacyjnych, również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia, Poinformowano mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych. Powyższe dane podaję dobrowolnie”.

Filtr