Sortowanie:
Znaleziony: 2858 ogłoszenie w kategorii Informatyka / Telekomunikacja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. zakupów - rynek Polski
Specjalista ds. zakupów - rynek Polski
nowe Dębica 30+ kilka dni temu

Jeśli: praca Specjalisty ds. kooperacji / zakupów to dla Ciebie nie tylko obowiązek ale i pasja Posiadasz doświadczenie w pracy w obszarze zakupu usług kooperacyjnych Znasz rynek producentów z branży metalowej oraz dostawców usług obróbki skrawaniem Twoją mocną stroną jest umiejętność czytania rysunków i dokumentacji technicznej to sprawdź, co możesz zyskać dzięki naszej ofercie. Szukamy Specjalisty ds. kooperacji / zakupów do firmy z branży metalowej w Dębicy . FIRMA NIE WYMAGA ZNAJOMOŚCI J.OBCEGO! Dlaczego warto: • Dostajesz wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia i umiejętności • Będziesz pracował w wygodnych godzinach: 6:00 – 14:00 od poniedziałku do piątku • Firma dba o swoich pracowników oferując im– m.in. szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz dodatkowe ubezpieczenie na życie • Otrzymasz umowę o pracę lub B2B (Wybór należy do Ciebie) i możliwość długotrwałej współpracy • Będziesz miał możliwość zwiększania swoich kompetencji oraz ciągłego rozwoju – firma zajmuje się produkcją jednostkową dzięki czemu nie wpadniesz w rutynę Czym zajmuje się osoba na tym stanowisku: • Koordynowaniem procesu zakupów od kooperantów • Analizą otrzymanych zapytań ofertowych i dokumentacji technicznej • Przygotowywaniem i wysyłaniem zapytań ofertowych oraz rozpatrywaniem i weryfikacją ofert • Negocjacjami cen oraz wyszukiwaniem i wyborem nowych dostawców • Prowadzeniem postępowań reklamacyjnych

ŻYWIEC Doradca Klienta Plus / Cyfrowy Polsat
ŻYWIEC Doradca Klienta Plus / Cyfrowy Polsat
Żywiec 30+ kilka dni temu

Doradca Klienta Miejsce pracy: Żywiec Twoje zadania: Profesjonalna obsługa Klientów sieci Plus Sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych przez Polkomtel Sp. z o.o. Realizacja indywidualnych celów i planów sprzedażowych Praca w systemie zgodnie z ustalonym grafikiem, sklep na terenie galerii handlowej Oferujemy: Kompleksowe szkolenie wstępne Rozbudowany system szkoleń Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system prowizyjny Dobre i przyjazne warunki pracy Możliwość nabycia doświadczenia w obsłudze Klienta i sprzedaży Praca w dużej, stabilnej Firmie z ugruntowaną pozycją na rynku Wynagrodzenie od 3.000 zł do 6.000 zł (po okresie próbnym) Nasze oczekiwania podstawowe: Wykształcenie min. średnie Znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office Komunikatywność Chęć uczenia się i nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów Motywacja do pracy Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, złóż CV na adres: @ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Informacje uzyskane w procesie rekrutacji objęte są klauzulą poufności. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z 1997r. Nr 133, poz.883) prosimy o zamieszczanie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Oferta pracy
Oferta pracy
Toruń 30+ kilka dni temu

O Nas: SSC Master Sp. z o.o. jest producentem platformy do elektronicznego obiegu i zarzadzania dokumentami wewnątrz organizacji. Dzięki specjalnie zamodelowanym formularzom oraz możliwości dowolnego kreowania obiegu dokumentu, nasze aplikacje stanowią kompletną platformę do zarządzania i optymalizacji przepływu informacji w firmie. Realizujemy projekty, w których pierwszorzędną rolę odgrywa kreatywność połączona z wysoką dyscypliną realizacji. Dostarczamy naszym Klientom rozwiązania oparte o SaaS i model dzierżawy, ale także tradycyjne wdrożenia. Nasi programiści uczestniczą w całym cyklu tworzenia oraz implementacji rozwiązań, w istotny sposób wpływając na ich kształt i kierunki rozwoju. Zespół tworzy grupa młodych i kreatywnych osób ukierunkowanych na najnowsze rozwiązania technologiczne w powiązaniu z dobrze rozumianymi potrzebami biznesu. W związku z dynamicznym rozwojem platformy, poszukujemy osób na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników i Testowania Oprogramowania. Zakres obowiązków: • przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od użytkowników w ramach I linii wsparcia, • przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia, • opracowywanie planów testów i definiowanie przypadków testowych, • wykonywanie manualnych i automatycznych testów, • przygotowanie dokumentacji wraz z dokumentacją techniczną i utrzymaniową. Umiejętności wymagane: • doświadczenia zawodowe w obszarze testowania oprogramowania, • znajomość narzędzi: np. JIRA, TestLink lub inne, • wiedza z zakresu jakości oprogramowania, • praktyczne umiejętności w zakresie tworzenia scenariuszy i przypadków testowych oraz dokumentacji technicznej, • otwartość, komunikatywność, dyspozycyjność, • dokładność, systematyczność oraz umiejętność pracy w zespole, • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną. Umiejętności dodatkowe: • podstawowa znajomość relacyjnych baz danych, • doświadczenie w projektowaniu interface użytkownika. Oferujemy: • wynagrodzenie na poziomie 3000 – 6000 netto miesięcznie, • możliwość rozwoju zawodowego, • miłą atmosferę, • pracę w młodym i rozwojowym zespole, • doświadczenia w szybko rozwijającej się firmie. Miejsce pracy: Toruń, pełen etat. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: @ Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Specjalista ds. wycen / ofertowania - branża metalowa
Specjalista ds. wycen / ofertowania - branża metalowa
Mielec 30+ kilka dni temu

Jeśli: praca Specjalisty ds. ofertowania to dla Ciebie nie tylko obowiązek ale i pasja lubisz zajmować się wycenami i kalkulacjami produktów Twoją mocną stroną jest wiedza z zakresu materiałoznawstwa i technologii obróbczych Pracowałeś/aś na AutoCAD i znasz bardzo dobrze rysunek techniczny to sprawdź, co możesz zyskać dzięki naszej ofercie. Szukamy Specjalisty ds. ofertowania do firmy z branży metalowej w Dębicy. Dlaczego warto: • Dostajesz wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia i umiejętności • Będziesz pracował w wygodnych godzinach: 6:00 – 14:00 od poniedziałku do piątku • Firma dba o swoich pracowników oferując im– m.in. szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz dodatkowe ubezpieczenie na życie • Otrzymasz umowę o pracę i możliwość długotrwałej współpracy • Będziesz miał możliwość zwiększania swoich kompetencji oraz ciągłego rozwoju – firma zajmuje się produkcją jednostkową dzięki czemu nie wpadniesz w rutynę Czym zajmuje się osoba na tym stanowisku: • Przygotowywaniem oraz analiza dokumentacji technologicznej potrzebnych do sporządzenia wycen • Sporządzaniem kalkulacji procesów produkcyjnych i wycen produktów • Planowaniem i monitorowaniem zleconych terminów przygotowania kalkulacji • Sporządzaniem zapotrzebowania materiałowego • Kontaktem z klientem pod kątem opracowania wyceny

Specjalista ds. zakupów - branża metalowa
Specjalista ds. zakupów - branża metalowa
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta, firmy z branży produkcyjnej, która zajmuje się produkcją komponentów do obróbki skrawaniem poszukujemy: Specjalistę ds. zakupów ze znajomością j. angielskiego Miejsce pracy: Tajęcina (okolice Rzeszowa) Opis stanowiska: • Tworzenie zapytań, pozyskiwanie ofert oraz analiza pozyskanych ofert - bez pozyskiwania nowych kontrahentów - koncentracja na stałych dostawcach • Negocjacje cenowe oraz rekomendowanie wyboru dostawcy • Negocjacje warunków współpracy i umów handlowych • Dokonywanie okresowych ocen dostawców Pracodawca oferuje: • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Pracę pn. - pt. 8 - 16 + sporadyczne wyjazdy (przeprowadzenie audytów u dostawców) • Podstawa min. 3500 zł netto (zależna od posiadanego doświadczenia) + prowizja (miesięczna) uzależniona od realizacji targetu przez zespół handlowy (zespołowa i indywidualna) • Niezbędne narzędzia do pracy: samochód do celów służbowych, telefon, laptop • Pracę w firmie bez korporacyjnych nawyków, składającej się z 30 osób, zaś zespół to 3 osoby • Możliwość realnego negocjowania warunków z klientem w obrębie widełek • Realny wpływ na rozwój działu: kupiec uczestniczy w opracowywaniu strategii zakupowych Niezbędne umiejętności i kwalifikacje: • Doświadczenie w pracy kupca / specjalisty ds. zakupów • Prawo jazdy kat. B - sporadyczne wyjazdy w celu przeprowadzenia audytów u dostawców • J. angielski umożliwiający swobodną komunikację • Mile widziane - znajomość rysunku technicznego

Specjalista ds. ofertowania - branża metalowa
Specjalista ds. ofertowania - branża metalowa
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta, firmy z branży produkcyjnej, która zajmuje się produkcją maszyn oraz wdrażaniem systemów automatyzacji nie tylko w dużych korporacjach, ale również w małych i średnich przedsiębiorstwach poszukujemy: Specjalisty ds. ofertowania Miejsce pracy: Dębica Opis stanowiska: • Przygotowywanie oraz analiza dokumentacji technologicznej potrzebnych do sporządzenia wycen • Sporządzanie kalkulacji procesów produkcyjnych i wycen produktów • Planowanie i monitorowanie zleconych terminów przygotowania kalkulacji • Sporządzanie zapotrzebowania materiałowego • Kontakt z klientem pod kątem opracowania wyceny Warunki pracy: • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia: Podstawa + Premia • Pracę od poniedziałku do piątku – 6:00 -14:00 • Ubezpieczenie grupowe, z możliwością ubezpieczenia członków rodziny • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne • Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer • Samodzielne stanowisko pracy • Realny wpływ na rozwój oraz możliwość wprowadzania własnych pomysłów Niezbędne kwalifikacje i umiejętności: • Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej z branży metalowej • Bardzo dobra znajomość programu: AutoCAD • Wiedza z zakresu materiałoznawstwa oraz technologii obróbczych

Specjalista ds. eksportu w firmie produkcyjnej (j. angielski
Specjalista ds. eksportu w firmie produkcyjnej (j. angielski
Mielec 30+ kilka dni temu

Posiadasz doświadczenie handlowe w branży przemysłowej? Swobodnie rozmawiasz w języku angielskim? Nie masz problemów z obsługą MS Office? Zatem to właśnie Ciebie szukamy :) Poszukiwany: Specjalista ds. eksportu z j. angielskim Liczba poszukiwanych osób: 1 Miejsce pracy: Dębica Za swoje zaangażowanie otrzymasz: • Umowę o pracę • Pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 6:00-14:00 • Wynagrodzenie jest ustalane indywidualnie zależnie od doświadczenia Kandydata • Premię uzależnioną od osiąganych wyników • Ubezpieczenie grupowe dla pracowników • Szkolenia zewnętrzne oraz wewnętrzne przyczyniające się do systematycznego podnoszenia kwalifikacji Za co będziesz odpowiedzialny w swojej pracy? • Poszukiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych (Europa oraz rynki Wschodnie) • Przygotowywanie oraz negocjowanie ofert handlowych • Przyjmowanie zamówień oraz kontrola nad ich realizacją i płatnościami • Analiza rynku i konkurencji oraz przygotowywanie rekomendacji dla nowych kierunków ekspansji • Uczestnictwo w targach, szkoleniach i konferencjach krajowych i międzynarodowych

Menadżer ds. sprzedaży rozwiązań IT (Uczelnie Wyższe)
Menadżer ds. sprzedaży rozwiązań IT (Uczelnie Wyższe)
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta, polskiej firmy z branży IT poszukujemy: Managera ds. sprzedaży rozwiązań IT na rynek publiczny (Uczelnie Wyższe) Miejsce pracy: Praca Zdalna (Home Office) + wyjazdy do klientów na terenie Polski Zakres obowiązków: • Analiza rynku, poszukiwanie i pozyskiwanie projektów opartych o rozwiązana własne na rynku Uczelni Wyższych • Budowanie oraz utrzymywanie stałych relacji biznesowych z obecnymi Klientami firmy (firma na start przekazuję Bazę klientów) • Badanie i kreowanie potrzeb Klientów w zakresie rozwiązań IT • Prowadzenie procesu sprzedażowego (organizacja spotkań i prezentacji, przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z wymogami Ustawy: Prawo Zamówień Publicznych, procesowanie umów, negocjacje) Warunki pracy: • Umowa B2B • Wynagrodzenie podstawowe zależne od posiadanego doświadczenia (jeśli jesteś dobry w tym co robisz, firma Ci zaoferuje odpowiednio dopasowaną podstawę:)) • Premie uzależnione od realizacji budżetu • Samochód służbowy • Baza klientów od firmy • Niezbędne wsparcie z innych działów: Telemarketing, Dział Wsparcia sprzedaży (pomoc w dokumentach sprzedażowych), Dział Zamówień Centralnych (wsparcie przy zamówieniach), Dział Projektowy (Wsparcie Analityków oraz Business Development Managerów) • Pakiet szkoleń np. Customer Centric Selling (CSS) Zależy nam na Managerze ds. sprzedaży który: • Posiada doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT na rynku publicznym (Uczelnie Wyższe) • Bardzo dobrze zna ustawę: Prawo Zamówień Publicznych • Posiada wiedzę z zakresu zasad funkcjonowania Uczelni Wyższych • Posiada czynne prawo jazdy kat.b oraz prowadzi własną działalność

Kierownik robót budowlano – montażowych (okna / drzwi)
Kierownik robót budowlano – montażowych (okna / drzwi)
Rzeszów 30+ kilka dni temu

POSZUKIWANY KIEROWNIK ROBOT BUDOWLANO - MONTAŻOWYCH Liczba wolnych miejsc: 1 Miejsce pracy: okolice Rzeszowa (praca stacjonarna) Twoje zadania: • Nadzór nad procesem robót budowlanych – w szczególności prac montażowych stolarki (okna / drzwi) • Nadzór jakościowy nad realizacją prac oraz koordynacja zadań wykonywanych przez podwykonawców • Sporządzanie harmonogramów realizacji robót i kontrola terminowości ich wykonania • Wybór optymalnego wariantu realizacji robót branży stolarki oraz ślusarki okienno - drzwiowej • Przygotowywanie dokumentów (umowy, przedmiary, obmiary, protokoły) oraz kart katalogowych i dokumentacji powykonawczej • Weryfikowanie dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań • Rozwiązywanie problemów technicznych na budowie • Pozyskiwanie oraz negocjacja warunków z podwykonawcami Pracodawca zapewni Ci: • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • Dwuczynnikowe wynagrodzenie: Podstawa + Premia - Wynagrodzenie jest ustalane indywidualnie zależnie od doświadczenia Kandydata, natomiast firma jest otwarta na konkurencyjność ich wynagrodzeń na rynku pracy • Praca od poniedziałku do piątku – 7:00 – 15:00 – bez konieczności wyjazdów delegacyjnych • Ubezpieczenie grupowe, z możliwością ubezpieczenia członków rodziny Jeśli: • Posiadasz uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi - warunek konieczny • Masz doświadczenie w pracy na stanowisku Kierownika robót / Kierownika budowy • Posiadasz praktyczną wiedzę w obszarze technicznych warunków realizacji robót budowlanych oraz znasz nowoczesne technologie budowlane • Nie masz problemów z weryfikacją techniczną dokumentacji projektowej oraz bez problemów organizujesz pracę podwykonawców

Osoba do projektów CAD
Osoba do projektów CAD
Białystok 30+ kilka dni temu

Poszukuję osoby która zrobi kompletny projekt w CAD + pliki na plazmę CNC i wyliczenia obciążeniowe łyżek do koparek. Dłuższa współpraca, w późniejszym terminie projekty nożyc wyburzeniowych, hydraulicznych kruszarek pierścieniowych itp. Kontakt: e-mail: tomasz_h/malpa/poczta,onet.plWhatsApp: +44*****84764

Technik automatyk / Młodszy inżynier ds. automatyki
Technik automatyk / Młodszy inżynier ds. automatyki
Wrocław 30+ kilka dni temu

WTB SYSTEM prowadzi działalność w zakresie projektowania i budowy systemów automatyki, regulacji i sterowania oraz ich modernizacji, dostosowań i napraw. Jesteśmy promotorem idei nowoczesnych rozwiązań w przemyśle. Działamy na terenie całego kraju oraz na terenach Unii Europejskiej. Otwartość, wdrażania nowych wizji oraz nieszablonowe rozwiązania to cechy WTB SYSTEM.Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:  Technik automatyk / Młodszy inżynier ds. automatykiGłównymi obowiązkami na tym stanowisku będą:·       Wsparcie specjalistów automatyków w opracowywaniu projektów układów sterowania,·       wsparcie specjalistów automatyków w opracowywaniu algorytmów sterowania opartych o sterowniki PLC,·       montaż szaf elektrycznych,·       montaż elementów wykonawczych na obiektach,·       prace instalacyjne układów sterowania i regulacji,·       udział w uruchomieniach systemów automatyki na obiektach,·       bieżące wsparcie prac warsztatowych,·       zakup materiałów i usług w zakresie prowadzonych prac modernizacyjnych i inwestycji,·       zaangażowanie w rozwiązywanie problemów technicznych.Od kandydatów oczekujemy:·       Minimum 2 letniego doświadczenia związanego z automatyką przemysłową·       zdolności manualne,·       umiejętność czytania schematów elektrycznych,·       umiejętność tworzenia schematów elektrycznych oraz niskoprądowych układów sterowania,·       mile widziane uprawnienia SEP,·       umiejętność czytania schematów pneumatycznych, hydraulicznych oraz rysunków technicznych będzie dodatkowym atutem,·       prawo jazdy kat. BOferujemy:·       Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie,·       możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach,·       narzędzia do wykonywania powierzonych zadań,·       praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku.Aplikacje należy wysłać mailem. W treści aplikacji o pracę prosimy o przesłanie następującej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). "

Serwisant / Wdrożeniowiec systemu ERP enova365 / Obsługa kadr i płac
Serwisant / Wdrożeniowiec systemu ERP enova365 / Obsługa kadr i płac
Wrocław 30+ kilka dni temu

Szukasz wyzwań zawodowych i dobrej atmosfery?Zgłoś się do rekrutacji na stanowisko: Serwisant / Wdrożeniowiec systemów ERPOsoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację projektów wdrożeniowych oraz świadczenie wsparcia technicznego dla systemu Enova365.Wymagania:– posiadasz praktyczną wiedzę z zakresu procesów (co najmniej jednego) biznesowych tj. handel, marketing, kadry, płace, rachunkowość, produkcja, serwis– masz wykształcenie techniczno-informatyczne– umiesz pracować w zespole, ale radzisz też sobie samodzielnie– nie boisz się zawodowych wyzwańMile widziane– co najmniej 2 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych ERP tj. enova365, comarch XL, Symfonia, Optima, Insert lub inny.– znajomość SQL– znajomość C#– znajomość j. angielskiegoObowiązki:– szkolenie, wdrożenie nowych pracowników oraz obsługa baz danych– opieka nad eksploatacją systemu Enova365– obsługa i utrzymanie obecnych systemów informatycznych– prowadzenie szkolenia z zakresu obsługi systemu– konfiguracja systemu– przygotowanie i prowadzenie dokumentacji wdrożeniowejCo oferujemy?– dni zdalne (zdalni bywamy, zdolni jesteśmy)– laptop firmowy i telefon– elastyczny czas pracy– realną możliwość rozwoju zawodowego– konkretne wynagrodzenie (podstawa + premia)– umowę o pracę lub elastyczną formę zatrudnienia– wygodne miejsce w siedzibie firmy (Wrocław)Aplikuj i dołącz do naszego zespołu. Rekrutacja trwa do końca lipca 2021.

Serwisant Banking&Retail
Serwisant Banking&Retail
Toruń 30+ kilka dni temu

OpisPoszukujemy osób na stanowisko technika - serwisanta, odpowiedzialnego za realizacje projektów serwisowych na terenie Polski, a także w późniejszym okresie za opiekę serwisową dla naszych klientów. Obszar działania zwykle pokrywa się z województwem zamieszkania - jednak nie można wykluczyć także delegacji w inny region w zależności od potrzeb projektu.Wymagania:niezbędna jest ogólna podstawowa wiedza informatyczna i techniczna - najlepiej poparta doświadczeniemprawo jazdy kategorii Bdyspozycyjność - ruchome godziny pracychęć podnoszenia kwalifikacjiOferujemy:motywacyjny system wynagrodzeńszkolenie, możliwość zdobycia unikalnej wiedzykontakt z zaawansowaną technologiąnarzędzia do pracy m.in. samochód służbowypremie od wykonanych zlecen

Pracownik działu wsparcia technicznego / Helpdesk
Pracownik działu wsparcia technicznego / Helpdesk
Wrocław 30+ kilka dni temu

FineMEDIA jest operatorem telekomunikacyjnym, działającym na terenie Dolnego Śląska od 2001 r. Swoje usługi kierujemy nie tylko dla klientów indywidualnych, ale także dla małych i średnich firm, instytucji użyteczności publicznej, a także wielu mniejszych Operatorów i instytucji dla których nasze usługi internetu, transmisji danych i telefonii stanowią podstawę działania w dzisiejszym zinformatyzowanym społeczeństwie.Poszukujemy osób zdeterminowanych w działaniu, dla których praca będzie nie tylko obowiązkiem, ale i sposobem na ciągłe doskonalenie swoich umiejętności i rozwój w zakresie ogólnie pojętej telekomunikacji, przez co będzie dawać wiele satysfakcji.Obecnie prowadzimy rekrutacje na stanowisko:Pracownik działu wsparcia technicznego / HelpdeskMiejsce pracy: WrocławZakres obowiązków na stanowisku:- utrzymanie techniczne/serwisowe urządzeń i sieci telekomunikacyjnej w zakresie problemów zgłaszanych przez klientów indywidualnych i biznesowych- obsługa infolinii technicznej- wsparcie techniczne Biura Obsługi Klienta- gospodarka magazynowa sprzętu telekomunikacyjnego (zamawianie i wydawanie sprzętów itp.)- udział w projektach związanych z rozwojem sieci dostępowej i szkieletowej Operatora.Wymagania:- minimum średnie wykształcenie- mile widziane prawo jazdy kat. B- znajomość zagadnień w zakresie pierwszych trzech warstw modelu ISO/OSI- mile widziana podstawowa znajomość zagadnień z zakresu sieci światłowodowych- dobra znajomość systemu operacyjnego Linux oraz Windows (XP, Vista, 7, 8,10) w zakresie rozwiązań sieciowych- znajomość konfiguracji i utrzymania urządzeń CISCO (mile widziany certyfikat CISCO CCNA)- mile widziane doświadczenie w pracy Call Center- motywacja, zaangażowanie i chęć doskonalenia swoich umiejętności- dobra organizacja pracy i umiejętność planowania- pogodne usposobienie i łatwość w nawiązywaniu kontaktu ze współpracownikami oraz umiejętność pracy w grupie będzie istotnym atutemOferujemy:- praca w młodym zespole- ciągłe obcowanie z nowoczesnymi technologiami- możliwości rozwoju- przyjazna atmosfera pracy- kartę MultiSport- prywatne ubezpieczenie medyczneProsimy o zamieszczenie w CV klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

zatrudnimy: Młodszy specjalista Działu Wsparcia Technicznego
zatrudnimy: Młodszy specjalista Działu Wsparcia Technicznego
Warszawa 30+ kilka dni temu

Stanowisko: Młodszy specjalista Działu Wsparcia TechnicznegoZakres obowiązkówWsparcie techniczne i merytoryczne klientów (mail, telefon, platforma zgłoszeniowa).Diagnozowanie i przeprowadzanie analiz.Wparcie Działu Testów w zakresie weryfikacji działania produktów firmy.Zdalne i bezpośrednie szkolenia klientów.Opis dodatkowy·       Praca w Warszawie, Praga południe.·       Praca zmianowa w godzinach 06:00 – 18:00.Mobilność: zakładany poziom delegacji ok. 5% czasu pracy, krajowe i zagraniczne.WymaganiaZnajomość języka angielskiego (minimum B1).Wykształcenie minimum średnie.Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, system Windows.Praktyczna znajomość bazy danych SQLUmiejętność rozwiązywania problemów, praca zespołowa, umiejętności analityczne.Samodzielność i inicjatywa w wykonywaniu działań.Mile widzianeZnajomość programu Jira.Znajomość Android Studio.Znajomość produktów typu MDM.podstawowa znajomość obiektowego języka programowania (np. C#)Co oferujemy·       Interesującą pracę, która pozwoli zrobić pierwsze kroki w branży IT.·       pracę w atmosferze opartej na współpracy i szacunku.·       szkolenie i przygotowanie do pracy.·       możliwość podnoszenia własnych umiejętności.·       pracę w międzynarodowym środowisku.Forma zatrudnieniaUmowa o pracę lub zleceniaAdministratorem Pani/Pana danych osobowych jest Smarter Apps Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (04-175), ul. Ostrobramska 79 (zwany dalej „Smarter Apps”). Z Administratorem można się skontaktować przy pomocy adresu e-mail: dpo(at)smarterapps.eu .Informujemy, że aplikując i wyrażając niniejszą zgodę masz prawo w dowolnym momencie ją wycofać, kierując informację o jej wycofaniu do Smarter Apps Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Ostrobramska 79 lub na adres e-mail: dpo(at)smarterapps.eu. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji do pracy w Smarter Apps. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie:uzasadnionego interesu Smarter Apps (zatrudnianie pracowników),w oparciu o obowiązek prawny wynikający z Kodeksu pracy,na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie udziału w przyszłych rekrutacjach (w przypadku gdy została ona wyrażona).Jednocześnie informujemy, że:udzielenie zgody jest dobrowolne,w każdym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody, cofnięcie zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych należy przesyłać na adres: dpo(at)smarterapps.eudane osobowe przechowywane są przez czas niezbędny dla realizacji procesu rekrutacyjnego, a w przypadku udzielenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach – do czasu wycofania zgody,przysługuje Pani/Panu żądanie dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich zmiany, usunięcia lub przenoszenia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych OsobowychAplikując (klikając przycisk „Aplikuj teraz” lub „Wyślij”) wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym na potrzeby procesu rekrutacyjnego organizowanego przez Smarter Apps Sp. z o.o.Jednocześnie oświadcza Pani/Pan, że:został/a Pan/i poinformowany/na o prawie do wycofania zgody w każdym momencie,otrzymał/a Pan/i informację o sposobie przetwarzania danych kandydatów przez Smarter Apps.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana danych innych, niż wskazane w art. 22(1) Kodeksu pracy, jest dobrowolne i aplikując wyraża Pan/Pani zgodę na przetwarzanie tych danych przez Smarter Apps.

Front-end Developer Warszawa
Front-end Developer Warszawa
Warszawa 30+ kilka dni temu

Misją Polskiej Wywiadowni Gospodarczej jest dążenie do bycia niezawodnym dostawcą dla wiodących polskich i światowych marek. Jesteśmy zespołem, który utożsamia się z ideą bycia najlepszym i realizuje ją w oparciu o wartości międzynarodowe. Zabiegamy o partnerskie relacje, dążymy do ciągłego doskonalenia, poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, pracujemy zespołowo a także działamy uczciwie. Naczelna zasada, według której firma działa, opiera się na jakości usług i produktów oraz stałym budowaniu zaufania i trwałych relacji z klientami i kontrahentami. Wymagania:dart (flutter) - dobra znajomośćhtml - bardzo dobra znajomośćcss - bardzo dobra znajomośćjs - dobra znajomośćsql - dobra znajomośćphp - bardzo dobra znajomośćnode (express) - dobra znajomośćOferujemy:pracę na pełen etat w doświadczonym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuudział nad atrakcyjnymi projektamiBardzo luźna atmosfera u nas nic nie musisz robisz sam co sobie wyznaczysz wynagrodzenie dostosowane do poziomu doświadczenia i kompetencjiwsparcie profesjonalistów o wspólnych wartościach i podejściu do pracy,rozwój i doskonalenie swoich umiejętnościPrześlij na swoje CV skontaktujemy się z Tobą.

Inspektor, Pracownik Terenowy Telekom Data Sp. z o. o.
Inspektor, Pracownik Terenowy Telekom Data Sp. z o. o.
Lublin 30+ kilka dni temu

Firma TELEKOM DATA Sp. z o.o. poszukuje kandydata na stanowisko:Inspektor, Pracownik TerenowyMiejsce pracy: Lublin  Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:·        Kontrolę jakości wykonywanych robót,·        Koordynację robót podwykonawców,·        Weryfikację robót względem obowiązujących norm i standardów,·        Przygotowanie dokumentów, wniosków urzędowych związanych z realizacją prac budowlanych,·        Współpracę z Inwestorem, Nasze oczekiwania: ·        Wykształcenie techniczne lub w trakcie studiów,·        Znajomość programu AutoCAD, Office, możliwość przyuczenia,·        Prawo jazdy kat. B,·        Mile widziane doświadczenie w dziedzinie telekomunikacji lub w inwestycjachliniowych·        Mile widziana własność działalność, Oferujemy:·        Atrakcyjne wynagrodzenie,·        Możliwości rozwoju zawodowego,·        Możliwość przyuczenia,

Instalator internetu, telewizji, telefonu
Instalator internetu, telewizji, telefonu
Wrocław 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą wyłącznie z polskim kapitałem. Świadczenie usług rozpoczęliśmy w 2002 roku. Usługi (telewizja, Internet, telefon) dostarczamy poprzez naszą własną infrastrukturę, zaawansowaną sieć światłowodową, rozwijaną na terenie Warszawy, w okolicznych miejscowościach oraz Gdańsku. Z usług JMDI korzysta już prawie 50 tys. odbiorców indywidualnych oraz firm.Teraz będziemy świadczyć usługi również we Wrocławiu, dlatego zapraszamy Cię do naszego zespołuGłówne zadania osoby zatrudnionej na danym stanowisku:Wykonywanie instalacji u Klienta (telewizja, internet, telefon)Uruchamianie modemów kablowych, dekoderów TV, usługi telefonicznej, wi-fiPrezentowanie Klientowi wykonanych usługBudowa przyłączy, przewierty, wykonywanie rurarzu w klatceUlotkowanie budynkówSerwis aktywnych klientów Wymagania:DyspozycyjnośćOdpowiedzialnośćSamodzielnośćPrawo jazdy kat. BUmiejętność pracy w zespole Mile widziane:Uprawnienia SEP do 1kV Oferujemy:Umowę o pracęZatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmieMożliwość rozwoju zawodowego i podniesienia kwalifikacjiPracę w miłej atmosferze w młodym zespoleSzkolenia Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV

technik serwisant
technik serwisant
Białystok 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób na stanowisko technika - serwisanta, odpowiedzialnego za realizacje projektów serwisowych na terenie Polski, a także w późniejszym okresie za opiekę serwisową dla naszych klientów. Obszar działania zwykle pokrywa się z województwem zamieszkania - jednak nie można wykluczyć także delegacji w inny region w zależności od potrzeb projektu.Wymagania:niezbędna jest ogólna podstawowa wiedza informatyczna i techniczna - najlepiej poparta doświadczeniemprawo jazdy kategorii Bdyspozycyjność - ruchome godziny pracychęć podnoszenia kwalifikacjiOferujemy:motywacyjny system wynagrodzeńszkolenie, możliwość zdobycia unikalnej wiedzykontakt z zaawansowaną technologiąnarzędzia do pracy m.in. samochód służbowypremie od wykonanych zleceń

Software Developer - 100% ZDALNIE! 40h / umowa / studenci / html / inzynier
Software Developer - 100% ZDALNIE! 40h / umowa / studenci / html / inzynier
30+ kilka dni temu

Software Developer Student / Junior / Mid Umowa: B2B / zlecenie Czas umowy: 9/12msc+ Czas pracy: 8h dziennie / 40h w tyg / 160h w msc Wynagrodzenie: do ustalenia Forma: praca wyłącznie ZDALNA Jeżeli HTML lub XML nie są Ci obce, zależy Ci na dobrej atmosferze w pracy i chcesz rozwijać swoje umiejętności, to być może poszukujemy właśnie Ciebie! Zakres Obowiązków• Przygotowywanie materiałów do procesu tłumaczenia;• Analiza techniczna produktu pod kątem lokalizacji;• Wsparcie techniczne specjalistycznych narzędzi używanych przy lokalizacji;• Tworzenie makr i skryptów w celu usprawnienia procesów lokalizacyjnych;• Poprawianie błędów technicznych w przetłumaczonych plikach;• Raportowanie wykonanej pracy Wymagania• Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: informatyka, elektrotechnika, fizyka, matematyka);• Komunikatywna znajomość języka angielskiego;• Dobra znajomość XML-a i/lub HTML-a;• Znajomość wyrażeń regularnych i/lub XPath i/lub Wildcard;• Zaawansowana znajomość komponentów pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint, i Outlook;• Komunikatywność, spostrzegawczość, umiejętność podejmowania decyzji;• Samodzielność, nastawienie na rezultaty oraz zdolność priorytetyzacji zadań; Mile Widziane• Znajomość systemów kodowania plików tekstowych;• Doświadczenie w pracy z narzędziami lokalizacyjnymi;• Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej;• Praktyczna znajomość VB, VBA lub któregoś z języków skryptowych (np. Python);• Doświadczenie w pracy z narzędziami SVN lub FTP. Oferujemy• Doskonałą szansę na rozwój• Możliwość rozwoju w strukturze zespołu jak również w innych kierunkach tj. DEV, DTP, specjalista narzędzi lokalizacyjnych;• Możliwość pracy zdalnej;• Dostęp do nowych technologii. Uprzejmie informujemy, że Fundacja Kierunkowskaz zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. WAŻNE! Więcej informacji pod adresem mailowym: kariera [at] kierunkowskaz.plPozdrawiam serdecznie, Katarzyna Grucel11

Programista PHP
Programista PHP
30+ kilka dni temu

Dla klienta poszukuję otwartego na wyzwania i WEBskiego programisty PHP.Podstawą działań będzie rozwój i utrzymanie autorskiej platformy backendowej dla jednej z większych firm z branży reklamowej w Polsce i Europie.Jeśli kręci Cię API Google z zakresu reklamy internetowej, to ta oferta jest dla Ciebie!Widełki płacowe szerokie, bo klient jest otwarty na różny poziom kompetencji.Wynagrodzenie: 6 000 - 10 000 netto (B2B).Wymagania:bardzo dobra znajomość PHP OOP (mile widziane 7+),minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,doświadczenie z frameworkami PHP (np. Yii, Laravel, Symfony),znajomość SQL (MariaDB)znajomość systemów zarządzania wersją (GIT, GIT Flow),doświadczenie z API (np. REST, SOAP),dobra znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem i wydajnością aplikacji internetowych,podstawowa znajomość HTML/CSS/JS.Mile widziane:wykształcenie wyższe informatyczne,znajomość takich narzędzi, jak Composer, Docker, Kubernetes,wykorzystywanie wzorców projektowych i innych dobrych praktyk.Lokalizacja:możliwość pracy zdalnej.

inżynier
inżynier
30+ kilka dni temu

Opis stanowiska: • Projektowanie i implementacja rozwiązań bezpieczeństwa teleinformatycznego; • Zastosowanie algorytmów optymalizacji i metod sztucznej inteligencji; • Projektowanie i implementacja rozwiązań bazodanowych Wymagania: • wykształcenie wyższe – kierunek informatyka, telekomunikacja, matematyka stosowana, elektronika, cybernetyka lub pokrewne. Umiejętności techniczne: • Umiejętność projektowania w jednym z wiodących języków (preferowane NET, Java, Python). • Podstawowa wiedza z zakresu funkcjonowania sieci TCP/IP. • Znajomość zagadnień związanych z atakami cybernetycznymi i technikami obrony przed atakami. • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie co najmniej średniozaawansowanym.

specjalista badawczo - techniczny
specjalista badawczo - techniczny
30+ kilka dni temu

Opis stanowiska: Praca ma charakter naukowo - badawczy. Zakres obowiązków na w/w stanowisku będzie obejmował w szczególności: • udział w projektach z dziedziny radiokomunikacji • tworzenie dokumentacji technicznej • udział w badaniach sprzętu łączności Wymagania: • wykształcenie wyższe – kierunek informatyka, telekomunikacja, elektronika lub pokrewne • znajomość zagadnień związanych z łącznością radiową • umiejętność programowania • zdolność analitycznego myślenia • terminowość i umiejętność organizacji pracy własnej Dodatkowe umiejętności: • znajomość języków programowania ( Java, C++, Python) • znajomość środowisk Matlab • znajomość obsługi systemu Linux • znajomość języka angielskiego umożliwiająca korzystanie z dokumentacji technicznej • zdolność do pracy na pełny etat • zdolność do uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE

Specjalista ds. wsparcia IT
Specjalista ds. wsparcia IT
30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta, lidera w produkcji mebli sklepowych oraz standów marketingowych (POS), poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. wsparcia IT Miejsce pracy: Jasin ZAKRES OBOWIĄZKÓWO: • bieżące wsparcie techniczne pracowników firmy, • wsparcie techniczne biznesu, • dobór, zakup i instalacja sprzętu teleinformatycznego, • zarządzanie kontami użytkowników, • szkolenie pracowników z zakresu obsługi programów/systemów, • tworzenie raportów dotyczących zapotrzebowań użytkowników; POSZUKIWANE KOMPETENCJE: • doświadczenie w helpdesk, • znajomość sprzętu teleinformatycznego, • znajomość podstawowych zagadnień IT, • mile widziana znajomość sieci komputerowych, • mile widziana znajomość administracji Azure, MS Dynamics, • j. angielski na poziomie min. B2; OFERUJEMY: • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, • możliwość poszerzenia wiedzy z zakresu IT, • praca w międzynarodowym zespole;

Administrator Systemu SAP
Administrator Systemu SAP
Dębica 30+ kilka dni temu

Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy poszukujemy osoby na stanowisko: Administrator Systemu SAP Zadania: • Wsparcie pracy użytkowników systemów SAP • Udział w nowych projektach rozwiązań • Wsparcie w przygotowaniu raportów • Obsługa problemów występujących u użytkowników systemach SAP • Analiza błędnych sytuacji w systemie • Monitorowanie działań systemowych • Wskazywanie obszarów wymagających optymalizacji • Konsultacje z użytkownikami Wymagania: • Znajomość praktyczna systemu SAP - minimum jednego z modułów (wymaganie konieczne): EWM SD, MM,PP, Hybris, BW, Basis • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku • Umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów technicznych oraz biznesowych • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego • Umiejętność organizacji pracy • Wysoka kultura osobista i komunikatywność • Chęci do podnoszenia swoich kwalifikacji oraz zdolność szybkiego przyswajania wiedzy • Inicjatywa i zaangażowania w wykonywane obowiązki Oferujemy: • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym • Umowę o pracę • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenia grupowe • Karty Multi Sport • Szkolenia i rozwój Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych procesów rekrutacji, prowadzonych przez PRO-Search, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 922 z późn. zm.)”. Administratorem danych jest PRO-Search z siedzibą w Krzemienicy 649B, 37-127 Krzemienica, NIP:8151754155, REGON:180 - pokaż numer telefonu - . Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich usunięcia/poprawiania. Zebrane dane osobowe zostały przez Panią/Pana podane dobrowolnie.

Python Django Developer
Python Django Developer
Poznań 30+ kilka dni temu

Firma flow2code poszukuje Python Django Developera. :) Trochę o nas: Jesteśmy małym software housem i specjalizujemy się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań, które umożliwiają realizację procesów biznesowych za pośrednictwem systemów komputerowych. Tworzymy w większości dla klientów z Europy Zachodniej, którzy działają w branżach budownictwa infrastrukturalnego, przemysłu, logistyki, turystyki, finansów oraz zdrowia. Nasza siedziba znajduje się w Poznaniu przy ulicy Gronowej 22, ale aktualnie pracujemy zdalnie, więc nie ma przeszkód, abyś mógł/mogła pracować dla nas z domu. Poszukujemy kogoś to miał już trochę do czynienia z Django, jesteśmy otwarci na każdego juniora, regulara oraz seniora. Wymagamy znajomości: - Python Django - REST API - SQL'owych baz danych Byłoby świetnie, jeśli wiesz coś na temat: - AWS lambda serverless, - Machine Learning, - Blockchain, Do Twoich zadań należeć będzie: - Tworzenie backendu i bazy danych, wystawiającego API dla aplikacji frontendowych i mobilnych. - Programowanie bazy danych i logiki biznesowej Stawka godzinowa to od 20-50 zł/h netto, w zależności od Twoich umiejętności oraz rodzaju zatrudnienia, a tutaj wszystko jest do dogadania. Oferujemy zatrudnienie na umowę zlecenie, umowę o pracę oraz B2B. Z naszej strony oferujemy: - Ciekawe, nowe projekty, - Pracę z najnowszymi technologiami, - Miłą atmosferę, - Pyszną kawę/herbatę, jeśli tylko zechcesz nas odwiedzić w biurze. CV prosimy składać na adres @ Zapraszamy!

Java Fullstack Developer
Java Fullstack Developer
Gdańsk 30+ kilka dni temu

If you are someone who is looking for a challenge in building a complex application with the latest technologies (Java 11, Spring Boot, Kubernetes, AWS) this is the team for you. You will be building cloud-scale microservices, sophisticated web and mobile applications, and IoT solutions designed for integration with the cloud. Join us, if you really want to make a difference: the software we're building helps people with Parkinson's disease in Germany, supports healthcare facilities in Scandinavia, and connects freelancers with SMEs in Latin America. We make sure that the traffic infrastructure in Pomeranian voivodeship runs smoothly and when it rains cats and dogs outside in Gdańsk, we make sure you don't have to wait for the bus or tram by providing real-time transit feed to Google Maps. Poszukuję Fullstack Developera - praca w 100% zdalna (lub w Gdańsku) na kontrakt B2B. Wymagania: * znajomość Java, Java Script, GIT, REST, Docker, SQL, Spring - Boot, Node.js * biegła znajomość języka angielskiego * komunikatywność

Lider Sprzedaży E-commerce
Lider Sprzedaży E-commerce
Wrocław 30+ kilka dni temu

Miejsce pracy: Wrocław Orienta Polska Sp. z o.o. to firma będąca częścią międzynarodowej Grupy Orienta, działająca na podstawie wpisu do rejestru agencji zatrudnienia nr 13347. Posiadamy dwudziestoletnie doświadczenie na włoskim rynku pracy, co pozycjonuje nas w czołówce najważniejszych firm specjalizujących się w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Dla naszego klienta, firmy zajmującej się dystrybucją elekroniki użytkowej, poszukujemy osoby na stanowisko Lider Sprzedaży E-commerce. Obowiązki: - Zarządzanie sprzedażą w kanale B2C, - Zarządzanie zespołem specjalistów, - Wdrażanie rozwiazań zwiększających efektywność sprzedaży, - Nadzór nad kampaniami i promocjami, weryfikacja wydajności treści internetowych - Rozwój oferty produktowej oraz zarządzanie polityką cenową, - Odpowiedzialność za budżet, - Analiza rynku, monitorowanie działań konkurencji oraz trendów w obszarze e-commerce Wymagania: - Doświadczenie związane ze sprzedażą e-commerce, - Wykształcenie wyższe, mile widziani absolwenci kierunków związanych z informatyką, mediami, e-comemrce, - Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, - Znajomość branży IT i e-commerce, - Wysokie umiejętności komunikacyjne. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy (umowa o pracę lub B2B), - Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00, - Wynagrodzenie dostosowane do umiejętności oraz doświadczenia kandydata, - Benefity pozapłacowe – dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna Luxmed, program kafeteryjny. Aby aplikować na to ogłoszenie, prosimy o przesłanie CV w celu umieszczenia go w naszej bazie danych. Rejestracja profilu w bazie danych oznacza, że CV może być wykorzystywane przez ORIENTA POLSKA Sp. z o. o również w przypadku przyszłych rekrutacji i ofert pracy, które okresowo mogą być przesłane drogą mailową. W celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych, logując się do zabezpieczonej bazy danych, będzie można zarządzać swoimi zgodami dotyczącymi prywatności, a także samodzielnie usunąć swoje dane. Informujemy również, że niniejsze ogłoszenie jest skierowane do obu płci, oraz że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Aplikując na niniejsze ogłoszenia, akceptuje Pan/i powyższe postanowienia i oświadcza, że zapoznał się Pan/i z informacją o polityce prywatności na stronie www.orientapolska.pl. Certyfikat agencji pracy: 13347

MIRJAN24 - Zatrudnimy na stanowisko INFORMATYK - opieka techniczna
MIRJAN24 - Zatrudnimy na stanowisko INFORMATYK - opieka techniczna
Kępno 30+ kilka dni temu

Prężnie rozwijająca się firma Mirjan24 zatrudni na stanowisko Informatyk - opieka techniczna. Miejsce pracy jest zlokalizowane w siedzibie firmy - Łęka Mroczeńska 102.Opis stanowiska:serwis i nadzór nad serwerami i sprzętem informatycznym,serwis i nadzór nad oprogramowaniem,nadzór nad bezpieczeństwem wewnętrznym,serwis i nadzór nad infrastrukturą i sieciami komputerowymi,obsługa i nadzór central telefonicznych, VOIP.Wymagania:doświadczenie i znajomość wiedzy z zakresu systemów i sieci komputerowych,doświadczenie i znajomość wiedzy z zakresu bezpieczeństwa danych,znajomość i doświadczenie w zakresie obsługi systemów Windows Server i Active Directory,doświadczenie i znajomość z zakresu sprzętu telekomunikacyjnego,znajomość technologii VOIP,analityczne myślenie.Oferujemy:umowę o pracę na pełen etat,możliwości rozwoju,bardzo atrakcyjne wynagrodzenie i warunki,pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,pracę w młodym i zgranym zespole.Zapewniamy odpowiednie przeszkolenie i wdrożenie w ramach zakresu obowiązków.Kontakt telefoniczny pod numerem: 60*******27.Już dziś dołącz do Mirjan24, serdecznie zapraszamy!

Tester manualny (BAKK)
Tester manualny (BAKK)
Warszawa 30+ kilka dni temu

Twój Zakres Obowiązków- Przygotowanie planu testów oraz przypadków testowych- Tworzenie dokumentacji projektowej w zakresie testowania- Przeprowadzanie testów (funkcjonalnych i niefunkcjonalnych)- Analiza poprawności działania sprawdzanych rozwiązań i efektywne zgłaszanie błędów- Raportowanie do zespołu deweloperskiego efektów wykonywanych testów- Dbałość o jakość dostarczanych rozwiązań- Praca w metodyce AgileOferujemy- Udział w ciekawych projektach realizowanych dla znanych klientów- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego- Miłą i nieformalną atmosferę pracy- Warunki zatrudnienia według preferencji: B2B, UoP, UoD- Dofinansowane / bezpłatne: Kartę MultiSport, rozgrywki ping ponga, piłka nożna- Wynagrodzenie miesięczne uzależnione od poziomu kompetencji- Prywatną opiekę medycznąNasze Wymagania- Doświadczenie na podobnym stanowisku- Dokładność, systematyczność, dociekliwość w poszukiwaniu i rozwiązywaniu problemów- Umiejętności analitycznego myślenia- Dobra znajomość języka SQL- Znajomość systemu ticketowego (np. Redmine, Jira, Asana)- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnymMile Widziane- Posiadanie certyfikatu ISTQB- Umiejętność pisania testów automatycznych- Doświadczenie z rozwiązaniami chmurowymi Azure

Monter sieci światłowodowych | spawanie światłowodów | FTTH | pomocnik
Monter sieci światłowodowych | spawanie światłowodów | FTTH | pomocnik
30+ kilka dni temu

Poszukujemy spawacza/montera sieci światłowodowych lub pomocnikaDoświadczenie nie jest wymagane, przeprowadzimy szereg szkoleń stanowiskowychOferujemy pełne wyposażenie sprzętowe i auto służbowe.Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV i/lub kontakt telefoniczny

Monter - Elektryk
Monter - Elektryk
Poznań 30+ kilka dni temu

Firma PANCOM zatrudni instalatora systemów okablowania, instalacji niskoprądowych Zakres obowiązków:- montaż okablowania elektrycznego oraz systemów niskoprądowych (sieci komputerowych, telewizji przemysłowej, systemów alarmowych, kontroli dostępu, domofonów),- serwisowanie i obsługa sieci komputerowych, telewizji przemysłowej, systemów alarmowych, kontroli dostępu, domofonów. Wymagania:- mile widziana podstawowa znajomość tematyki instalacji elektrycznych, sieci komputerowych, systemów alarmowych, kontroli dostępu, telewizji przemysłowej CCTV, domofonów, elektroniki i elektryki,- mile widziane doświadczenie w instalacji okablowania 230V, - mile widziana umiejętność sprawnego montażu okablowania i innych elementów instalacyjnych,- prawo jazdy kat. B,- dyspozycyjność, możliwość pracy w delegacji,- samodzielność, chęć do pracy, pozytywne nastawienie. Oferujemy:- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,- warunki do rozwoju,- pracę w dynamicznym i doświadczonym zespole.Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu zwrotnego z wybranymi kandydatami.CV można składać osobiście w siedzibie firmy: PANCOM ul. Sienkiewicza 11 63-760 Zduny lub przesyłając na adres mailowy wraz z klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182)

Webdeveloper Angular
Webdeveloper Angular
Warszawa 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków- kodowanie modułowej aplikacji www z wykorzystaniem technologii HTML5, CSS3, Angular 11- projektowanie ekranów dla nowo powstających modułówOferujemy- udział w ciekawych projektach realizowanych dla znanych klientów- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego- miłą i nieformalną atmosferę pracy- warunki zatrudnienia według preferencji: B2B, UoP, UoD- dofinansowane / bezpłatne: Kartę MultiSport, rozgrywki ping ponga, piłka nożna- wynagrodzenie miesięczne uzależnione od poziomu kompetencji- prywatną opiekę medycznąNasze wymagania- co najmniej 2 lata udokumentowanego doświadczenia komercyjnego w budowaniu aplikacji www- praktyczna znajomość JS i CSS: ES6, CSS, SCSS- pisanie suchego, czystego i modułowego kodu- umiejętność pracy w zespole oraz chęci dzielenia się wiedzą i czerpania doświadczeń od innych- umiejętność logicznego myślenia oraz sprawności planowaniu i zarządzaniu czasem- odpowiedzialność, zaangażowanie i gotowość na dalszy rozwój- umiejętność posługiwania się GIT (Azure Repos)Mile widziane- znajomość komponentów DevExtreme 21.x- znajomość zagadnień związanych z Webpack 5- znajomość c# .Net Core- znajomość zagadnień testów automatycznych aplikacji SPA- przykłady Twojej pracy z życia – linki / portfolio

Serwisant-Monter Sieci Telekomunikacyjnych
Serwisant-Monter Sieci Telekomunikacyjnych
Dobre Miasto 30+ kilka dni temu

Miejsce pracy: Dobre Miasto, Morąg, Pasłęk i okolice Opis stanowiska:obsługa serwisowa infrastruktury sieciowej i abonentów siecirozbudowa sieci telekomunikacyjnejprzyłączanie klientów do sieci światłowodowej i radiowej Wymagania:prawo jazdy kat.Bsystematyczność i odpowiedzialnośćwysoka kultura osobista Dodatkowe atuty mile widziane:doświadczenie w instalacjach sieci światłowodowych FTTH i WiFidoświadczenie jako serwisant-monter lub elektryk-instalator Oferujemy:ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieumowę o pracę na pełny etatatrakcyjne wynagrodzeniespecjalistyczne szkolenia z branży telekomunikacyjnejudział we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązańpracę w młodym zespolesamochód służbowy Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji CV.Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Administratorem Danych Osobowych jest Firma Tonetic Krzysztof Adamczyk z siedzibą w Dobrym Mieście (kontakt: ul. Grudziądzka 7A, 11-040 Dobre Miasto).Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO).Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV.Za zgodą kandydatów w okresie 1 roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych.Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Firmę Tonetic, w szczególności przez Firmę Tonetic z siedzibą w Dobrym Mieście na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Główny Programista
Główny Programista
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Dla naszego Klienta, producenta ekskluzywnych drzwi aluminiowych, poszukujemy Kandydata/tki na stanowisko:Główny ProgramistaMiejsce pracy: Bielsko - Biała Opis stanowiska:programowanie pod system OPTIMA ERP XL,nadzór techniczny nad poprawnością działania systemu,wdrażanie nowych rozwiązań,wsparcie działu sprzedaży i obsługi klienta,przygotowywanie raportów na potrzeby firmy.Wymagania:co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,wiedza techniczna i praktyczna w zakresie bazy danych SQL,umiejętność programowania Excel VBA,bardzo dobra znajomość programu OPTIMA ERP XL,zdolności organizacyjne, zaangażowanie w powierzone zadania,umiejętność analitycznego myślenia,kreatywne podejście do realizowanych projektów oraz umiejętność poszukiwania innowacyjnych rozwiązań,wysoka ambicja, chęć rozwoju odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.Nasz Klient oferuje:zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,pracę stacjonarną w siedzibie firmy w Bielsku-Białej,stabilne zatrudnienie w mocno rozwijającej się firmie,możliwość rozwoju zawodowego, uczestnictwa w szkoleniach,udział w realizacji ciekawych projektów,atrakcyjne warunki wynagrodzenia. Firma DPM Sp. z o.o. posiada wpis w Krajowym Rejestrze Podmiotów Prowadzących Agencję Zatrudnienia o numerze 2069. Aplikując zgadzasz się na przetwarzanie przez DPM Sp. z o.o., danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa, np. Twój wizerunek, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa przetwarzamy na podstawie przepisów prawa.

Specjalista IT ds. Rozwoju i Utrzymania Systemów CRM I Play
Specjalista IT ds. Rozwoju i Utrzymania Systemów CRM I Play
Warszawa 30+ kilka dni temu

Dołącz do naszego zespołu jako:Specjalista IT ds. Rozwoju i Utrzymania Systemów CRMTwoje zadania:Rozwój i utrzymanie systemów z obszaru CRMWspółpraca z biznesem i IT przy definiowaniu wymagańOkreślanie architektury rozwiązaniaZarządzanie dostawcamiPraca w zespołach realizujących projektyWsparcie techniczne oraz operacyjne wdrożonych rozwiązań w modelu DevOpsSzukamy Ciebie, jeśli:Posiadasz wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewneMasz co najmniej roczne doświadczenie w rozwoju systemów IT: Java, JScript, PostgreSQL / Oracle, usługi (REST, WS)Mile widziana znajomość trendów technologicznych: mikroserwisy, technologie chmurowe, CI/CDCechują Ciebie wysokie umiejętności komunikacyjne, organizatorskie oraz samodzielnośćZnasz język angielski na poziomie pozwalającym na swobodne czytanie dokumentacjiChcesz rozwijać umiejętności i zdobywać wiedzę w zakresie nowych technologiiKorzyści dla Ciebie:Umowa o pracę i stabilna praca na dłużejSystem premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracyRóżnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzneŚwiętujemy sukcesyKarta multisportOpieka medyczna i ubezpieczenie na życieInformujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Firma MIRJAN24 - Zatrudnimy na stanowisko PROGRAMISTA
Firma MIRJAN24 - Zatrudnimy na stanowisko PROGRAMISTA
Kępno 30+ kilka dni temu

Prężnie rozwijająca się firma Mirjan24 poszukuje Programisty. Miejsce pracy jest zlokalizowane w siedzibie firmy - Łęka Mroczeńska 102.Wymagania:znajomość technologii C# .Net,znajomość języków SQL, T-SQL,tworzenie oprogramowania klient-serwer Oracle/MSSQL/MySQL,umiejętność analitycznego myślenia,kreatywność i determinacja.Dodatkowym atutem będzie:znajomość GitHub,znajomość Jira,znajomość technologii Android,znajomość środowiska AZURE.Oferujemy:atrakcyjne wynagrodzenie (szczegóły na rozmowie kwalifikacyjnej),zatrudnienie na umowę o pracę,ciekawą pracę w doświadczonym zespole.Zapewniamy odpowiednie przeszkolenie i wdrożenie w ramach zakresu obowiązków.Kontakt telefoniczny pod numerem: 60*******27.Już dziś dołącz do Mirjan24, serdecznie zapraszamy!

Junior IT Support Specialist - pół etatu
Junior IT Support Specialist - pół etatu
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Vivid Games is one of the leading polish mobile game developers. For over a decade we’ve been working on some amazing games including Real Boxing, the world’s best and most recognizable mobile boxing franchise.We are a team of 70 passionate individuals on a mission to entertain players with great games. We’re innovative and dynamic. We work in small, Agile teams and foster our culture and the quality of the work environment. The games we publish are developed by internal teams and external studios as well as from the publishing program. We work remotely, having offices in Bydgoszcz and Warsaw.We're looking for a new team member of our IT Dept! Junior IT Support Specialist will lend us a helping hand in technical support to our employees working remotely. So if you have a passion for anything technical and enjoy helping people and solving their problems, you could be the perfect fit! This job opportunity is partially remote (we can agree on what days you can work remotely). We'd like our new team member to work from your HQ in Bydgoszcz.It's also a part-time job that you can combine with studying. What are your duties?Serve as the first point of contact for remote employees seeking technical assistance,Perform remote troubleshooting through diagnostic programs,Educate and guide new hires in the field of IT workspace setup (conducting a formal IT onboarding process),Preparing hardware for new hires including installation and configuration of software and necessary tools and accesses,Administration of users company accounts,Development and maintenance of IT security standards and IT documentation (under the guidance of our IT Expert),Manage internal systems as well as access rights and permissions.What should you offer?Interests in the IT field; previous experience in troubleshooting will be a plus (even this non-commercial),Good written and verbal communications skills in English (at least B2, part of our crew is English speaking),Experience with both Windows and macOS systems,Hands-on experience in firewalls and anti-virus software,Basic knowledge of IT infrastructure, architecture, networks - routing, switching, LAN, WAN, WLAN, TCP/IP Networks, NAT, WiFi,Solution-oriented and excellent customer service skills,Willingness to work in a hybrid-remote or on-site work style (on-site from our HQ in Bydgoszcz and a few days remotely).What are we offering?The part-time job which you could combine with other activities like studying,Opportunity to grow professional development in the team of experienced professionals,Total flexibility on working on-site (offices in Bydgoszcz and Warsaw) and remotely, as well as planning your daily work cycle,Being a part of a small, independent team with as little beaurocracy and as much transparency as it’s possible,Competitive stable salary adequate to experience,Other cool stuff that supports physical, emotional and intellectual well-being like sports pay-off, private medical care, drinks and fresh fruits and personal development budget at your disposal.

Chemikals Braniewo zatrudni Operatora Maszyn
Chemikals Braniewo zatrudni Operatora Maszyn
Braniewo 30+ kilka dni temu

Chemikals Sp. z o. o. zatrudni kandydata do pracy na stanowisko: Operator Maszyn Dołącz do Grona Pracowników firmy specjalizującej się w przeładunkach, konfekcjonowaniu i magazynowaniu towarów oraz produkcji ekogroszku. Główne obowiązki: obsługa sortowni i kruszarki bieżące naprawy i konserwacja powierzonego sprzętu Wymagania: zaangażowanie w wykonywane obowiązki  umiejętność pracy w grupie   Wykształcenie: minimum zawodowe   Oferujemy: pracę w firmie o ugruntowanej pozycji lidera na rynku umowę zlecenie możliwość rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia) praca zmianowa nowoczesne i komfortowe narzędzia pracy posiłki regeneracyjne w okresie jesienno-zimowym zniżka pracownicza na zakup ekogroszku W aplikacji prosimy zapisać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami: ·        Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ·        ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1000). Zapoznaj się z nami na www.chemikals.pl

Szukamy programisty PHP
Szukamy programisty PHP
Łódź 30+ kilka dni temu

Jedna z największych uczelni niepublicznych w Polsce,lider e-learningu akademickiego poszukuje osobydo Działu Rozwoju Oprogramowaniana stanowisko: PROGRAMISTA PHPMiejsce pracy: ŁódźZapewniamy:Umowę o Pracę3 miesięczny okres próbnyElastyczny czas pracyPrzyjazną atmosferę pracy w super zespole Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności :)Wymagamy:Dobrej znajomości PHP i MySQLKomunikatywnościRzetelnościZapału do pracy ;)Mile widziana znajomość:Systemów CMS Wordpress, Drupal, MoodleSystemów kontroli wersjiProsimy o CV opatrzone klauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu przedmiotowej rekrutacji we Akademii Humanistyczno- Ekonomicznej w Łodzi zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.”

Instalator sieci FTTH
Instalator sieci FTTH
Łódź 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób na stanowisko: Instalator sieci FTTH - na terenie woj. Łódzkiego Wymagania:doświadczenie w pracach z zakresu budowy sieci kablowychumiejętność czytania schematów i projektówzaangażowanie oraz odpowiedzialnośćdyspozycyjnośćsamodzielność w wykonywaniu powierzonych zadańprawo jazdy kategorii B Zakres obowiązków:instalacja okablowania w budynkach mieszkalnych i obiektach przemysłowychbudowa przyłączy sieci kablowej (doziemnie i napowietrznie)wykonywanie światłowodowych instalacji abonenckichwykonywanie pomiarów z użyciem miernikaspawanie światłowodów Oferujemy:pracę w stabilnej firmie od zarazmiłą atmosferę pracy w zgranym zespoleumowę zlecenie lub B2B (preferujemy B2B)praktyczne przeszkolenie na stanowisku pracy oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji

IT Customer Service - Wearable Tech
IT Customer Service - Wearable Tech
Wrocław 30+ kilka dni temu

WearTech Solutions to wrocławski startup działający w segmencie enterprise wearables - wytwarzania elektroniki ubieralnej dla pracowników wielu branż. W związku ze znacznym tempem rozwoju organizacji poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu jako IT Customer Service i zadba o rozwiązywanie bieżących problemów naszych klientów związanych z elektroniką ubieralną. Opis stanowiska:- Obsługa zgłoszeń serwisowych od klientów (Polska, USA) - e-mail, telefon. - Diagnozowanie i naprawa zgłoszonych usterek- Współpraca z IT (3 linia wsparcia) w celu rozwiązywania usterek- Obsługa zgłoszeń w kontekście wysyłki naprawionych urządzeń (pakowanie, wysyłanie)- Proaktywne monitorowanie działania systemów IT- Dokonywanie prostych napraw zwróconego sprzętu - Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta oraz jakości i terminowościOczekujemy:- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodne komunikowanie się z klientem amerykańskim (minimum poziom B2) – warunek konieczny, - 2 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta - Doskonałe umiejętności komunikacyjne - Wysoki poziom kultury osobistej - Podstawowe umiejętności techniczne - Sumienność, odpowiedzialność i terminowość - Umiejętność samodzielnej organizacji czasu i zadań, zarządzania priorytetami - Zamiłowanie do rozwiązywania problemów i przedstawiania najlepszych rozwiązańOferujemy:- Zatrudnienie na B2B lub Umowę o Pracę - pełen etat- Pracę w dynamicznie rozwijającym się startupie- Możliwość kreatywnej pracy nad rozwojem oprogramowania używanego przez użytkowników na całym świecie- Ciągły kontakt z najnowszymi technologiami- Elastyczne godziny pracy- Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę w młodym i dynamicznym zespole

Specjalista ds. Infrastruktury
Specjalista ds. Infrastruktury
Szczecin 30+ kilka dni temu

Z naszych rozwiązań korzysta już ponad 6000 sklepów w Polsce i na świecie. Łączymy najnowocześniejsze technologie, stały rozwój i indywidualną obsługę, realizując w ten sposób potrzeby naszych klientów. Skutecznie pomagamy klientom zwiększać ruch na ich stronach internetowych, a co za tym idzie- sprzedaż, poprzez trafną i szybką obsługę, przyczyniając się tym samym do rozwoju ich biznesu i generowania jeszcze większych zysków.   Rozwijajmy się bardzo dynamicznie i właśnie dlatego w chwili obecnej poszukujemy nowego członka do naszego zespołu. Wszyscy wiemy, że bez osoby, która ogarnie sprzęty i oprogramowanie żadna firma nie ma prawa istnieć :). Potrzebujemy zatem Superbohatera, który będzie przybywał z pomocą, kiedy ’to nie działa’! Specjalista ds. Infrastruktury Twoje obowiązki:   • Przygotowywanie nowych stanowisk pracy (w tym konfiguracja systemu) • Modyfikacja istniejących stanowisk • Zamawianie, konserwacja i utylizacja sprzętu • Inwentaryzacja środków trwałych • Zgłaszanie usterek linii telefonicznej, internetowej i awarii licencji • Bieżąca obsługa i administracja stacji roboczych Oczekujemy od Ciebie: • Wykształcenia minimum średniego • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku • Znajomości systemów operacyjnych Mac OS/Windows • Umiejętności wykonywania podstawowych napraw komputerów, sprzętu sieciowego i biurowego • Podstawowa znajomość sieci LAN i Web • Bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności i systematyczności • Niekaralności • Prawa jazdy kat. B Oferujemy Tobie:   • Dowolnie wybraną formę zatrudnienia (umowa o pracę, B2B, umowa zlecenie) • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy • Początkowe wynagrodzenie zależne od poziomu doświadczenia • Nowoczesny sprzęt i pracę w nowoczesnym biurowcu Piastów Office Center • Nieformalną i przyjazną atmosferę pracy • W zależności od wybranej formy współpracy różnorodny pakiet benefitów na preferencyjnych warunkach, a w nim m.in. prywatną opiekę medyczną Medicover • Wracamy do normalność, czyli szykują się imprezy, eventy i sporo atrakcji :)   Nazywam się Łukasz i przeprowadzę Cię przez cały proces. Zapraszam serdecznie :)

BUŁGARIA - Service Desk z j. Polskim
BUŁGARIA - Service Desk z j. Polskim
Łódź 30+ kilka dni temu

Proponujemy atrakcyjną ofertę pracy dla osób lubiących podróżować i chcących wyjechać do Bułgarii. Wystarczy znać j. angielski i być otwartym na naukę :)Nasz klient to amerykańska firma BPO mająca swój oddział w Bułgarii.Do zadań będzie należało:zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla kontaktujących się klientów poprzez mail oraz telefon,rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych np. dotyczących Windows czy MS Office,rejestrowanie/klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu,kontakt z ekspertami w celu rozwiązania problemów,przyporządkowywanie nierozwiązanych przypadków do II linii wsparcia.Wymagania:J. Angielski - B2,gotowość do relokacji do Bułgarii,wiedza czy doświadczenie w zakresie budowy sprzętu komputerowego - mile widziane,pozytywne nastawienie i optymizm.Korzyści:umowa o pracę podpisywana bezpośrednio z pracodawcą,atrakcyjne wynarodzenie! 5000-5200 zł nettopakiet relokacyjny,pomoc w znalezieniu zakwaterowania,ubezpieczenie medyczne,karta sportowa - Multisport,bony jedzeniowe,karta transportowa,możliwosci rozwoju,szkolenia,ciekawe wydarzenia firmowe.

Pomocnik instalatora systemów SSWiN i CCTV
Pomocnik instalatora systemów SSWiN i CCTV
Kielce 30+ kilka dni temu

Wymagania: • Znajomość podstaw instalacyjnych, elektryki, • Rzetelność i odpowiedzialność, • Prawo jazdy kat. B (mile widziane), • Umiejętność pracy w zespole. Oferujemy: • Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy, • Możliwość przejścia na stanowisko instalatora w miarę rozwoju, • Umowę o pracę.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadzają się Państwo na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Administratorem Państwa danych jest Grupa GT Ochrona Sp. z o. o. z siedzibą w Kielcach 25-619, przy ul. Chałubińskiego 42. Informujemy, że Państwa dane osobowe będą przetwarzane tylko i wyłącznie przez czas trwania rekrutacji. Po upływie tego okresu dane osobowe zostaną trwale usunięte z systemów informatycznych, a dane papierowe zniszczone.

Tester komputerów - Dział Serwisu i Audytu
Tester komputerów - Dział Serwisu i Audytu
Kraków 30+ kilka dni temu

Od kilkunastu lat zajmujemy się sprzedażą poleasingowego sprzętu komputerowego.Nasze produkty to najwyższa możliwa półka na rynku IT.Dołącz do nas i stań się częścią naszego zespołu. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Pracownik techniczny: dział serwisu i audytuCo robimy?Jesteśmy firmą zajmującą się dystrybucją poleasingowego sprzętu komputerowego. To produkty klasy premium, dlatego przykładamy szczególną uwagę do samego procesu sprzedaży. Nasze salony firmowe wyróżniają się nowoczesnym designem oraz przestrzenią pozwalającą czuć się komfortowo zarówno sprzedającym jak i kupującym. Równocześnie z salonami prowadzimy obszerne projekty związane ze sprzedażą e-commerce.Miejsce pracy: BaliceZakres obowiązków:Testowanie komputerówPrzygotowywanie sprzętu komputerowego na potrzeby klientaInstalacja poszczególnych części/ oprogramowaniaKonfigurowanie oraz rozbudowa do potrzeb klientaSerwisowanie sprzętu komputerowego i oprogramowaniaDiagnozowanie problemów i naprawa/ wymiana uszkodzonych podzespołówPoszukiwane kompetencjeBardzo dobra znajomość sprzętu komputerowegoUmiejętność pracy w zespoleUmiejętność samodzielnego zdiagnozowania problemu jego rozwiązania Odpowiedzialność i sumiennośćDoświadczenie w pracy ze sprzętem komputerowymPoszukiwane kompetencjeBardzo dobra znajomość sprzętu komputerowegoUmiejętność pracy w zespoleUmiejętność samodzielnego zdiagnozowania problemu i rozwiązania goOdpowiedzialność i sumiennośćDoświadczenie w pracy ze sprzętem komputerowymOferujemy:Stabilna praca na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się firmieAtrakcyjne wynagrodzeniePraca w przyjaznej atmosferze w zgranym zespoleMożliwość powiększenia swoich umiejętności i zdobycia nowych doświadczeńDługofalową współpracęOwoce w biurzeSzkolenie wprowadzająceOtwartą komunikację na linii pracownik - przełożonyRealny wpływ na rozwój działu i przejrzysty zakres działańJasny system motywacyjnyPracę w kilkunastoosobowym zespole

Praca dla programisty PHP
Praca dla programisty PHP
Kraków 30+ kilka dni temu

Dla klienta poszukuję otwartego na wyzwania i WEBskiego programisty PHP.Podstawą działań będzie rozwój i utrzymanie autorskiej platformy backendowej dla jednej z większych firm z branży reklamowej w Polsce i Europie.Jeśli kręci Cię API Google z zakresu reklamy internetowej, to ta oferta jest dla Ciebie!Widełki płacowe szerokie, bo klient jest otwarty na różny poziom kompetencji.Wynagrodzenie: 6 000 - 10 000 netto (B2B).Wymagania:bardzo dobra znajomość PHP OOP (mile widziane 7+),minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,doświadczenie z frameworkami PHP (np. Yii, Laravel, Symfony),znajomość SQL (MariaDB)znajomość systemów zarządzania wersją (GIT, GIT Flow),doświadczenie z API (np. REST, SOAP),dobra znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem i wydajnością aplikacji internetowych,podstawowa znajomość HTML/CSS/JS.Mile widziane:wykształcenie wyższe informatyczne,znajomość takich narzędzi, jak Composer, Docker, Kubernetes,wykorzystywanie wzorców projektowych i innych dobrych praktyk.Lokalizacja:możliwość pracy zdalnej.

TECHNIK ds. napraw i obsługi klienta
TECHNIK ds. napraw i obsługi klienta
Warszawa 30+ kilka dni temu

TECHNIK ds. napraw i obsługi klienta Zakres obowiązków: ·Obsługa Klientów z zaangażowaniem oraz zgodnie ze standardami Firmy ·Diagnozowanie usterek telefonów na poziomie modułów ·Wymiana elementów mechanicznych i kompletnych modułów elektronicznych ·Wykonywanie aktualizacji oprogramowania ·Testowanie urządzeń po dokonaniu naprawy ·Wystawianie ekspertyzy urządzeń Wymagania: ·Wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane w dziedzinie elektroniki) ·Znajomość podstaw elektroniki, elektrotechniki oraz zdolności manualne i dokładność ·Umiejętność testowania, diagnozowania i naprawy urządzeń mobilnych - mile widziana ·Dobra znajomość obsługi komputera ·Znajomość języka angielskiego mile widziana ·Umiejętność pracy w grupie ·Dobra organizacja pracy ·Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania ·Mile widziana gotowość do pracy również w weekendy, w godzinach otwarcia punktu serwisowego Nasza oferta: - umowa o prace lub umowa zlecenia (do wyboru) - atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od doświadczenia i umiejętności - praca od Pn-Pt w godz 10:00-20:00 (praca po 8 h/dziennie) - możliwość zdobycia cennego doświadczenia - karta Multi Sport w atrakcyjnej cenie Posiadamy też inne oferty pracy, zapraszamy do aplikowania.

2nd line support with German [remote work]
2nd line support with German [remote work]
Poznań 30+ kilka dni temu

Do you have IT knowledge and in addition German language skills? If you want to develop yourself in an international company then this job is ideal for you!what we offerattractive benefits packageattractive remuneration opportunity to work remotely during the pandemicopportunity for development work in a modern, international company your tasksprocessing of incidents, requests, and changesproviding 2nd level support in the field of IT including VPN, PKI (public key infrastructure), Metro Cluster performing administration tasks including sharepoints and Active Directory Administration providing Software Update – SCCM and other Toolsconfiguration of Internet Proxyproviding extended Office Support, especially Outlookmanagement of Mobile Device, Software package, and FileSharewhat we expectvery good German and English (min. B2 level)pronounced technical affinity very good knowledge of network environment, Windows (8 and 10), computer hardware extended Office knowledge, especially Outlook internet Proxy configuration quick comprehension and analytical thinking responsible and quality-conscious work outstanding communication skillsAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Staż w zespole Program Developers
Staż w zespole Program Developers
Szczecin 30+ kilka dni temu

Jeśli myślisz, że tworzenie systemów internetowych oraz e-commerce może stać się Twoją pasją to staż w IAI jest opcją idealną, aby się o tym przekonać! Szukamy osób, które stawiają swoje pierwsze programistyczne kroki w PHP i MySQL i są gotowe na przyjęcie dużej dawki wiedzy. Nie przejmuj się, jeśli nie masz jeszcze udokumentowanego doświadczenia- ważne są dla nas Twój entuzjazm, zaangażowanie i chęć rozwoju, reszty nauczysz się u nas :) A zatem, jeżeli jesteś studentem lub absolwentem i interesujesz się programowaniem- czekamy na Twoje CV! Staż jest płatny, a po jego zakończeniu najlepsi będą mieli szansę na kontynuowanie współpracy na stanowisku Junior Program Developer :) Staż w zespole Program Developers Co jeszcze mamy do zaoferowania? • 3-miesięczną umowę o praktykę absolwencką lub umowę zlecenie- w zależności od preferencji, • Stypendium w wysokości 1000 zł miesięcznie, • Mentora, który będzie Twoim wsparciem podczas trwania całego stażu, • Wysokiej jakości sprzęt i oprogramowanie (PhpStorm, narzędzia Atlassian itp.), • A przede wszystkim… możliwość czerpania garściami z naszej wiedzy i doświadczenia :) Jeśli więc chcesz skonfrontować dotychczas zdobytą wiedzę teoretyczną z pracą na realnych zadaniach i projektach- APLIKUJ! Chętnie powitamy Cię w naszym zespole :)

Filtr