Sortowanie:
Znaleziony: 4395 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Osoba do działu promocji i reklamy portalu Histmag.org
Osoba do działu promocji i reklamy portalu Histmag.org
1 zł
nowe Warszawa 2 dnia plecy

Dlaczego warto u nas pracować? Histmag to marka tworzona i rozwijana od 20 lat. Jesteśmy czołowym polskim portalem historycznym cenionym za wysoką jakość treści, pluralizm poglądów, unikanie tabloidyzacji. Naszą misją jest rzetelna popularyzacja historii. Praca w dziale promocji i reklamy Histmag.org otwiera ogrom możliwości, kontaktów, przestrzeni do aktywności. Jest bardzo wysoko cenionym przez inne media czy instytucje wpisem w CV. Daje szansę na wiele ciekawych, płatnych zleceń, zdobycie wielu świetnych kontaktów zawodowych czy regularne występy w mainstreamowych mediach. Klimat pracy zespołowej – choć wymagania w HM bywają duże, nie jesteśmy zespołem korpoludków – nasz zespół to grupa lubiących i wspierających się ludzi, tworzących media, które łączą, a nie dzielą, budują, a nie niszczą. Które stale dbają o podnoszenie poziomu wiedzy swoich Czytelników. W 90% jest to praca zdalna – jeśli Twoim marzeniem jest to, by nie musieć codziennie wstawać w wyznaczonej przez pracodawcę porze i jechać do biura – tu masz szansę to zrealizować. Nasze oczekiwania: Członek działu promocji i reklamy jest dla nas kimś, kto: potrafi dobrze organizować swoją pracę, dbając o nasze social media (to zadanie jest w Histmagu realizowane wspólnie z zespołem redakcyjnym), poprawne wstawianie i wyświetlanie naszych materiałów reklamowych i promocyjnych oraz kontakty z kontrahentami (sprzedaż reklamy) bezproblemowo komunikuje się w mowie i piśmie, nie popełnia błędów ortograficznych i stylistycznych, potrafi panować nad swoimi emocjami w kontaktach z innymi będzie godnie reprezentować Histmaga na zewnątrz – w mediach czy w wystąpieniach publicznych lub rozmowach z potencjalnymi partnerami serwisu będzie współodpowiadać za działania promocyjne Histmaga – zarówno te bezkosztowe, jak i wymagające budżetów reklamowych Naszego idealnego kandydata/kandydatkę cechują: znajomość podstaw wiedzy o PR, marketingu, reklamie internetowej, mediach zainteresowanie historią, książką historyczną poprawność językowa w mowie i piśmie umiejętność komunikacji z ludźmi, nastawienie na życzliwą współpracę i jednocześnie konkretną realizację postawionych celów systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy dbałość o regularne pogłębianie swojej wiedzy zawodowej pomysłowość odporność na stres umiejętność organizacji swojej pracy w domu mile widziana umiejętność przygotowywania prostych materiałów graficznych Istotne jest dla nas, by taka osoba: miała doświadczenie (choćby niewielkie) w organizowaniu działań promocyjnych lub działań w social media miała doświadczenie związane z sprzedażą lub organizacją przedsięwzięć wymagających kontaktów ze sporą liczbą osób mogła swobodnie raz na parę tygodni przyjeżdżać do Warszawy W szczególności interesują nas: studenci ostatnich lat studiów lub świeżo upieczeni absolwenci kierunków zbliżonych do charakteru pracy w Histmagu osoby z pasującym do pracy w naszym serwisie doświadczeniem, które już pracują zawodowo, ale chciałyby zmienić pracę Proces rekrutacji: Prosimy o przesłanie do 2 XI włącznie maila na adres: m.swigon @ histmag.org (bez spacji!), zatytułowanego: „Dział promocji i reklamy”, zawierającego: aktualne CV (wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych powyżej w celu rekrutacji do redakcji portalu Histmag.org zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.”) można dołączyć wybrane próbki dokumentacji swojej pracy wraz z opisem, nie zawsze pozwala na to zwięzła forma CV kilka szczerych zdań o tym, dlaczego chcesz trafić do Histmaga Na wszystkie maile odpowiemy do 9 XI, wybranych kandydatów zaprosimy na spotkanie i rozmowę w Warszawie w terminie pomiędzy 12-20 XI (dokładny termin – do ustalenia z poszczególnymi kandydatami). Zakwalifikowana po rozmowie osoba/osoby rozpocznie z początkiem grudnia okres próbny (do końca lutego), którego założenia są następujące: można go swobodnie pogodzić ze studiami lub aktualną pracą zawodową (zaangażowanie we wspólnie ustalonych porach i w weekendy) wynagrodzenie na podstawie umowy zlecenia obowiązki: udział w szkoleniach (niektóre mogą wymagać przyjazdu do Warszawy w ustalonym, weekendowym terminie) i realizacja zadań próbnych związanych ze szkoleniami, przejęcie części przyszłych obowiązków w Histmagu Pod koniec okresu próbnego, w połowie lutego, podejmiemy decyzję o możliwym zaangażowaniu na stałe w Histmaga. Osobie, która pomyślnie przejdzie proces rekrutacji oferujemy: zaangażowanie na podstawie umowy zlecenia w wymiarze godzinowym zbliżającym się do etatu, z możliwością przejścia na umowę o pracę jesienią 2022 r. wynagrodzenie w wysokości ok. 2700-3000 zł netto (na rękę) miesięcznie Warunki finansowe współpracy nie są negocjowalne, jednak dbamy o to by je regularnie każdego roku poprawiać wraz z rozwojem portalu.

Młodszy specjalista ds. sprzedaży
Młodszy specjalista ds. sprzedaży
Sosnowiec 2 dnia plecy

Kogo szukamy ? Młodszy specjalista ds. sprzedaży – Branża gadżety reklamowe oraz upominki Szczegółowy opis kogo szukamy ? Prowadzimy nabór do tworzonego zespołu sprzedażowego zajmującego się sprzedażą gadżetów reklamowych na terenie Polski . Poszukujemy specjalistów umiejących realizować wytyczone cele sprzedażowe, uczciwych, odpowiedzialnych potrafiących zbudować dobre i trwałe relacje z klientem. Twoimi podstawowymi narzędziami pracy będą skrzynka mailowa, przeglądarka internetowa oraz telefon. Mile widziana jest wiedza z podstaw obsługi programu Corel a także pakietów i urządzeń biurowych. Jaki będziesz miał zakres obowiązków ? • Pozyskiwanie nowych klientów • Pozyskiwanie zamówień • Tworzenie projektów graficznych (wizualizacja grafiki na zamawianym towarze) • Wycena zamówień • Wystawianie faktur • Wprowadzanie faktur zakupowych/sprzedażowych do systemu informatycznego • Dbanie o wzorowe relacje z naszymi klientami i wizerunek firmy (Czym zajmuje się specjalista ds. sprzedaży? Zadania i obowiązki: • pozyskiwanie nowych klientów, • przygotowywanie ofert sprzedażowych, • przeprowadzanie prezentacji, • negocjowanie umów oraz nadzór nad ich finalizacją, • sporządzanie raportów sprzedażowych, • doradzanie klientom)* Opis wymagań • Umiejętność nawiązywania relacji z nowymi osobami – klientami • Praktyczne radzenie sobie z obiekcjami i oporem klienta • Umiejętność zamykania rozmów handlowych transakcją • Systematyczność w pracy i planowaniu zadań • Gotowość do sporadycznej pracy poza wyznaczonymi godzinami (elastyczność) • Wysoka kultura osobista, • Dbanie o powierzony sprzęt • Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą kontrahenta bądź jego pozyskiwaniem. Mile widziane • Znajomość branży gadżetów reklamowych oraz upominków • Umiejętność tworzenia projektów graficznych w programie Corel • Umiejętność liczenia i myślenia analitycznego • Szybkie i sprawne podejmowanie decyzji • Zorientowanie na cele i możliwości • Umiejętność radzenia sobie w szybko zmieniających się warunkach • Odporność na stres • Pozytywne nastawienie • Pasja i zaangażowanie • Pracowitość • Znajomość języka angielskiego – w mowie i piśmie (min. B1) – kontakt z producentami i hurtowaniami z zagranicy • Prawo jazdy kat. B Co oferujesz • Gwarantowane wynagrodzenie podstawowe – od 3 000 zł brutto • Premia uznaniowa za wykonanie zadań – od 500 zł brutto • System prowizyjny (procentowa premia od zrealizowanej sprzedaży – Twoje wynagrodzenie zależy od Ciebie) • Telefon komórkowy • Laptop + monitor • Szkolenie podstawowe • 3 miesięczny okres próbny następnie umowa na czas nieokreślony • Praca stacjonarna w godzinach 08:00 - 16:00 • Przyjazna atmosfera pracy Jak aplikować ? Aby wziąć udział w rekrutacji prześlij na adres w.****n@g************.pl swoje CV z: • Dokładnie opisanym doświadczeniem zawodowym • List motywacyjny z informacją dlaczego chcesz pracować jako młodszy specjalista ds. sprzedaży • Wzór na marżę i narzut oraz krótki opis czym się różnią

Sale manager
Sale manager
300010000 zł
Tarnów 2 dnia plecy

Firma AMF LIFE poszukuje managera sprzedażowego. Wymagane doświadczenie w budowaniu zespołu sprzedażowego. Głównym obowiązkiem jest budowanie i pozyskiwanie nowych kanałów dystrybucji produktów firmowych ( sieci handlowe, mleczarnie). Oferujemy pełny etat- działalność gospodarcza. Wynagrodzenie od 8 tyś złotych brutto-16 tyś brutto.

Praca online
Praca online
70 zł
Lublin 2 dnia plecy

Poszukuję ambitnych, pozytywnych osób do pracy on-line. Ty tutaj decydujesz kiedy i z jakiego miejsca na świecie chcesz pracować. Szanujemy Twoje prawo do czasu prywatnego oraz Twoją niezależność. Praca z najnowszymi technologiami i w oparciu u najnowsze trendy rynkowe. Zapewnimy Ci system szkoleń pozwalający na podnoszenie kwalifikacji jak i system motywacyjny oraz możliwość awansu. Wymagania: Dostęp do internetu i smartphone lub komputer Chęć rozwoju Pozytywne nastawienie Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres ka***************e@i******.pl

Praca dodatkowa lub stała
Praca dodatkowa lub stała
100 zł
Wrocław 7 dni plecy

Praca w prężnie rozwijającej się polskiej firmie. Doświadczenie nie jest wymagane - oferujemy szkolenia i przygotowanie do pracy. Możliwość wykonywania pracy z telefonu, z dowolnego miejsca. Mile widziane osoby, które wcześniej pracowały lub pracują w korporacji (nie jest to wymóg konieczny). Oczekiwania: - Smartfon lub komputer z dostępem do internetu - Zdolność budowania i pielęgnowania pozytywnych relacji - Wytrwałość i konsekwencja - Stawianie i realizacja celów - Chęć rozwoju - Systematyczność Oferujemy możliwość: - Nauki od najlepszych praktyków biznesu - Udziału w wyjątkowych warsztatach rozwojowych - Osiągnięcia satysfakcji zawodowej i realizacji marzeń - Pracy w świetnym zespole niesamowitych ludzi - Program premiowy i wycieczkowy - Samochody służbowe

Specjalista do spraw rekrutacji Wysokie zarobki Praca Opieka
Specjalista do spraw rekrutacji Wysokie zarobki Praca Opieka
Radom 7 dni plecy

Jesteś przedstawicielem handlowym/ agentem/ sprzedawcą? A może pracujesz w salonie fryzjerskim/kosmetycznym, masz kontakt z dużą ilością ludzi i łatwo nawiązujesz kontakty? może wśród Twoich znajomych jest osoba której szukamy? zostań naszym rekruterem ! Oferujemy bardzo atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne- 650 - 900 zł za każdą osobę! Pracę bez problemu możesz połączyć ze swoimi obecnymi obowiązkami ! Promedica24 jest liderem na rynku opieki nad osobami starszymi. Dołącz do nas już dziś! Legalna praca. Szukamy osób, które na co dzień mają kontakt z ludźmi ( w pracy, działając w stowarzyszeniach) którzy zajmą się dodatkową działalnością związaną z poszukiwaniem personelu opiekuńczego dla Promedica24 Jeżeli masz kontakt z osobami, które mogłyby zostać opiekunami osób starszych- zgłoś się do nas! Mamy dla Ciebie pracę :) Zakres obowiązków: * Pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą na stanowisku opiekuna/opiekunki osób starszych lub niedołężnych w Polsce i za granicą * Wstępna selekcja kandydatów * Prowadzenie działań marketingowych i rekrutacyjnych na podległym terenie (rozmowa z potencjalnymi kandydatami, dystrybucja plakatów, ulotek, materiałów promocyjnych) * wsparcie procesu rekrutacji personelu opiekuńczego Z Twojej strony oczekujemy: Komunikatywności, kreatywności Orientacji na cel Dobrej organizacji pracy Dobrego nastawienia :) Zadzwoń i dowiedz się więcej :)

Sprzedawca
Sprzedawca
Gdańsk 7 dni plecy

Zadania:wykładanie towaruobsługa klientaCo oferujemy?umowę o pracęcały etatmożliwość zdobycia doświadczeniaCzego oczekujemy?dyspozycyjności od zarazOczekujemy gotowości:do pracy w systemie zmianowym (praca od poniedziałku do soboty: 6:30-13:30, 13:30-21:30 według grafiku)Dodatkowe informacje:nie wymagamy przesłania CVLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 1

Pracownik działu marketingu + szkolenie ON-LINE
Pracownik działu marketingu + szkolenie ON-LINE
8 dni plecy

Opis Poszukujemy pracowników do działu marketingu. U nas nie musisz mieć doświadczenia. Prowadzimy bezpłatne szkolenia ON-LINE z e-marketingu i tworzenia stron www, które podnoszą kwalifikacje. To wszystko w ramach środków UE. Organizujemy spotkania z doradcami zawodowymi, a wspólnie z pośrednikiem szukamy pracy w wybranym zakresie. CEL DARMOWEGO SZKOLENIA: Nabycie wiedzy, umiejętności i kompetencji wymaganych do pracy w marketingu. Rekrutacja trwa do 22 października 2021 roku. OFERUJEMY BEZPŁATNIE: • szkolenie ON-LINE z e-marketingu • szkolenie ON-LINE z tworzenia stron www • możliwość zdobycia certyfikatów • zaświadczenia o ukończonych kursach • indywidualne sesje coachingowe • spotkanie z doradcą zawodowym i wyznaczenie Indywidualnego Planu Działania • wsparcie pośrednika pracy w poszukiwaniu stabilnego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę • kompleksową pomoc przy wszelkich formalnościach • komfortowe warunki udziału – grupy szkoleniowe liczą 10-12 osób DODATKOWO ZAPEWNIAMY: • stypendium za udział w zajęciach • zwrot kosztów dojazdu na zajęcia • catering, materiały szkoleniowe • ubezpieczenie ZAPRASZAMY OSOBY: • w wieku 18-29 lat z woj. śląskiego • nie pracujące i nie uczące się w trybie dziennym • nie prowadzące działalności gospodarczej CZEGO OCZEKUJEMY: • zaangażowania • komunikatywności i dyspozycyjności NIE WYMAGAMY doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy! CV prosimy przesyłać przez portal LENTO. Zgłoś się już dziś i zarezerwuj miejsce w grupie szkoleniowej. Liczba miejsc jest ograniczona! Rekrutacja trwa do 22 października 2021 roku. Masz pytania? Skontaktuj się z nami: tel. 578 - pokaż numer telefonu - . Miejsce realizacji szkolenia: Biuro Projektu w Katowicach, ul. Kopernika 4/7. Administratorem ujawnionych w wysłanej wiadomości danych osobowych jest Fundacja Europa House, ul. Mieszka I, 42-440 Ogrodzieniec. Dane osobowe przetwarzane będą na niniejszej podstawie prawnej oraz w oparciu o cele: – art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. prawnie uzasadniony interes poprzez kontakt z administratorem danych, oraz udzieleniem odpowiedzi na zadane pytanie), oraz – art. 6 ust. 1 lit. b RODO (tj. podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy) w związku z szkoleniem. Odbiorcami danych będą firmy przetwarzające dane w imieniu administratora (firmy informatyczne i hostingowe), a także inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe będą przechowywane przez okres do momentu wniesienia przez osobę, której dane dotyczą sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych, a po wniesieniu sprzeciwu z zastrzeżeniem właściwych terminów przedawnienia roszczeń. W związku z przetwarzanie danych osobowych przysługują Pani/Panu prawa do: – żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych; – wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne celem otrzymania odpowiedzi.

Praca zdalna w dziale marketingu (dodatkowa)
Praca zdalna w dziale marketingu (dodatkowa)
Gliwice 11 dni plecy

Poszukujemy osób otwartych na niestandardowe metody pracy i rozwój osobisty do działu Marketingu Internetowego. Współpracujemy ze spółką akcyjną działającą na skalę międzynarodową w branży e-commerce (sklepy internetowe). Doświadczenie nie jest konieczne. Co oferujemy? - pracę zdalną - pracujesz gdzie chcesz (nie etat) - elastyczny grafik i rozliczanie na podstawie rezultatów nie godzin (prowizja za pozyskanego klienta) - pracę na narzędziach, które w 80% wykonują pracę za nas, dzięki czemu mamy czas na doskonalenie siebie (własne systemy IT) - system szkoleń (online) - możliwość awansu na stanowiska kierownicze - pomoc całego zespołu w osiąganiu rezultatów - wspaniałą atmosferę - wyjazdy integracyjne, wycieczki firmowe - profesjonalne szkolenia rozwojowo-biznesowe z najlepszymi coachami w kraju - dodatkowe profity zdrowotne Wymagane: chęci do pracy, szczere zaangażowanie i otwartość na niestandardowe metody, urządzenie (komputer/tablet/smartfon) z dostępem do internetu i kamerą. Zgłoś się do nas i zapracujmy wspólnie na Twój sukces!! *Wypełnij kwestionariusz osobowy aby system zakwalifikował Cię do rekrutacji online link do kwestionariusza: pracaprzez.net.pl/index.php/jolanta-bigos/kontakt-jb (w procesie rekrutacji używamy aplikacji zoom) Kontakt: Jolanta "Każde wielkie osiągnięcie zaczyna się decyzją by spróbować. Prawdziwa decyzja jest mierzona tym, czy podjąłeś działanie. Jeśli nie ma działania to jeszcze nie zdecydowałeś." – Anthony Robbins

Pracuj z domu i zarabiaj przez Internet
Pracuj z domu i zarabiaj przez Internet
Wrocław 12 dnia plecy

Aby otworzyć swój własny sklep internetowy wystarczy Ci jedyne 300 zł na start! Możesz zarabiać na marży ze sprzedaży produktów, nie martwiąc się o logistykę. Będziesz zdobywać partnerów biznesowych i zarabiać % z obrotów ich sklepów, budując dochód pasywny. Z moim nowym, innowacyjnym systemem będzie to jeszcze łatwiejsze niż myślisz. System wykona za Ciebie aż 90% pracy. Pracuj, kiedy chcesz, zarabiaj i buduj swoją niezależność finansową. Już niedługo będziesz mógł zacząć spełniać swoje marzenia, nie martwiąc się ograniczeniami finansowymi. Dzięki prowadzeniu własnego sklepu możesz zarobić nawet od kilku do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Skontaktuj się ze mną wypełniając poniższy formularz: h***********************************************************z

Wsparcie sprzedaży CENTROPIX firma biotechnologiczna online
Wsparcie sprzedaży CENTROPIX firma biotechnologiczna online
Warszawa 12 dnia plecy

Poszukujemy innowacyjnych i komunikatywnych osobowości dla rozwoju rynku polskiego ,szwajcarskiego i międzynarodowego. Rozpocznij własny biznes w zmotywowanym i innowacyjnym zespole. Jako partner Nowoczesne i innowacyjne produkty z jasnymi i ekscytującymi możliwościami zarabiania stanowią przyszłą podstawę Twojego rozwoju osobistego. BĄDŹ ZMIANĄ! Dołącz do globalnej rewolucji zdrowotnej Misją jest wprowadzenie świata w nową erę zdrowia i dobrego samopoczucia. My zapraszamy do przyłączenia się do podróży. Cieszymy się, że możemy powitać Cię w jednej ze społeczności przełomowych ruchów technologicznych i lukratywnych możliwości biznesowych, które od dawna widzą tę branżę. Zdrowie i dobre samopoczucie już nigdy nie będą takie same, Ty też nie. OPŁACALNE OPCJE NA FINANSOWO BEZPIECZNĄ PRZYSZŁOŚĆ  Pula premii z podziału dochodów.  Stanowisko praktykanta ‍(nie jest wymagany zakup produktu).  Kwalifikacje punktowe.  Brak blokat.  49% maksymalnej wypłaty.  Kwalifikatory dla każdego produktu.  Zdyskontowane pakiety pro. Zapraszamy do kontaktu firma biotechnologiczna z 30 letnim doświadczeniem . Zapraszamy do współpracy gabinety, spa, wellness i osoby działające w promocji zdrowia i nie tylko Zarobki w Euro

Otwórz właśny sklep internetowy i zarabiaj p...wnie
Otwórz właśny sklep internetowy i zarabiaj p...wnie
14 dnia plecy

Aby otworzyć swój własny sklep internetowy wystarczy Ci jedyne 300 zł na start! Możesz zarabiać na marży ze sprzedaży produktów, nie martwiąc się o logistykę. Będziesz zdobywać partnerów biznesowych i zarabiać % z obrotów ich sklepów, budując dochód pasywny. Z moim nowym, innowacyjnym systemem będzie to jeszcze łatwiejsze niż myślisz. System wykona za Ciebie aż 90% pracy. Pracuj, kiedy chcesz, zarabiaj i buduj swoją niezależność finansową. Już niedługo będziesz mógł zacząć spełniać swoje marzenia, nie martwiąc się ograniczeniami finansowymi. Dzięki prowadzeniu własnego sklepu możesz zarobić nawet od kilku do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Skontaktuj się ze mną wypełniając poniższy formularz: https://pracaprzez.net.pl/index.php/wiktoria-zurek/kontakt-wz

Dla Atrakcyjnej Praca
Dla Atrakcyjnej Praca
Wrocław 14 dnia plecy

Prywatną Atrakcyjną Asystentnke Zdjęcia na priv

Asystentka do firmy IT
Asystentka do firmy IT
Kraków 14 dnia plecy

Renomowana firma IT w Polsce i w Europie poszukuje atrakcyjnej dziewczyny do pracy w naszej firmie jako asystentka / sekretarka / multipracownik. Nasza firma rokuje bardzo dobrze i jest jedną z najlepiej rozwiniętych technologicznie firm z branży IT. Postanowiliśmy nieco uatrakcyjnić nasze zespoły (głównie składające się z samych mężczyzn) o kobietę, która nie zajmowałaby się stricte tematami IT (i nie musisz nic wiedzieć na temat programowania w C#), a budowaniem dobrej atmosfery w firmie i wszystkimi pozostałymi kwestiami. Szereg obowiązków: - Obsługa komputera (office). - Obsługa poczty tradycyjnej + poczty elektronicznej. - Odbieranie telefonów. - Organizacja pracy dla zespołu (+ budowanie harmonogramów). - Przydzielanie zadań w celu optymalizacji wyników. - HR ( zwalnianie zbytecznych osób / zatrudnianie / poszukiwanie młodych talentów ). - Radzenie sobie w trudnych sytuacjach, ze stresem, presją czasu i otoczenia. - Rozwiązywanie konfliktów pracowników mających się za Alfy i Omegi. - Pełna dyspozycyjność 7 dni w tygodniu (w weekendy: wyjazdy służbowe, konferencje, wyjazdy integracyjne, bankiety, negocjacje z Kontrahentami). - Budowanie dobrej atmosfery i przekazywanie pozytywnej energii. - Elegancki strój i pozytywne nastawienie. - Pełne poświęcenie się dla firmy. Oferujemy: - pracę w rozwojowej i renomowanej firmie IT, - bezpłatne szkolenia i kursy podnoszące Twoje kwalifikacje, - opłacamy wszystkie ubezpieczenia, zusy, - prywatna opieka medyczna w renomowanej klinice, - pakiet prywatnych badań profilaktycznych i usług stomatologicznych (do 2000 PLN rocznie), - firmowe auto (do 40 000 PLN), - wyjazdy integracyjne w PL, - służbowe wyjazdy zagraniczne (+ wczasy poza Europą), - trzymiesięczny okres próbny (już za fajne pieniądze), - po okresie próbnym szybki awans na pięciocyfrową pensję (1X XXX PLN), - możliwość szybkich awansów i max. miesięcznej pensji do 5X XXX PLN, - ze względu na rosnąca inflację możliwość wypłaty w USD, EUR, GBP. Oczekujemy (*wymagane): - reprezentatywnej kobiety (uroda / obycie), - umiejętności szybkiego uczenia się, - wieku 18-33 lata, - pełnej dyspozycyjności (brak męża i życia osobistego), - schludnej i dbającej o higienę kobiety, - pozytywnej energii, - motywacji do pracy, lojalności i poświęcenia się. Dodatkowe atuty (**nie wymagane, ale mile widziane): - wykształcenie wyższe, - prawo jazdy kat.B, - dobry gust, - punktualność, - języki obce. Zachęcamy do przesłania CV wraz z kilkoma zdjęciami kobiety, które spełniają warunki z rubryki "Oczekujemy". Zachęcamy szczególnie jeśli potrzebujesz zachęty, bo pomimo, że jesteś atrakcyjna to może masz obecnie niską samoocenę, np. ze względu na nieudany ostatni związek. Nie przejmuj się, z nami odnajdziesz właściwy życia rytm, na odpowiednim poziomie. Uwzględnij także informację gdzie obecnie mieszkasz i czy możesz się przeprowadzić, chcemy zatrudnić 3 dziewczyny do 3 największych oddziałów w Polsce, po jednej do każdego z nich. Rozmowy kwalifikacyjne i wybór kandydatek chcemy ukończyć w 2 poł. listopada 2021. Początek pracy w oddziale I: grudzień 2021. Początek pracy w oddziale II: początek stycznia 2022. Początek pracy w oddziale III: koniec stycznia 2022. Wysyłając e-mail - otrzymasz zawsze automatyczną odpowiedź. Dzięki temu wysyłając wiadomość z formularza będziesz miała naszego maila i będziesz mogła przesłać wszelkie potrzebne informacje, wraz ze zdjęciami. Zachęcamy do udziału w rekrutacji, gdyż jest to pewnie jedna z nielicznych okazji, aby bez przechodzenia serii testów z zakresu programowania otrzymać pracę w firmie IT i zarabiać konkretne pieniądze, tak jak najlepsi programiści w Polsce. Pozdrawiamy, Rekrutacja IT Polska

Poszukujemy copywritera
Poszukujemy copywritera
Warszawa 14 dnia plecy

Poszukujemy copywritera - branża prawna, nieruchomości, inwestycje. Poszukujemy osoby rzetelnej i terminowej, z zainteresowaniami zakrawającymi o świat gospodarki, potrafiącej pisać na tematy merytoryczne związane z wymienionymi dziedzinami językiem prostym i zrozumiałym dla ludzi - przysłowiowo piszącej tak aby osoby czytające łączyły kropki. Zapraszamy do kontaktu zwłaszcza osoby posiadające doświadczenie pisania w ramach dłuższej współpracy. Wszystkie materiały merytoryczne dostarczamy - potrzebujemy kogoś do redakcji zajmujących, nietuzinkowych tekstów i kreacji jednolitych, spójnych wypowiedzi pisanych zwracających uwagę czytelników z udostępnionych przez firmę treści Zadania: - tworzenie e-booka - wsparcie w kreacji artykułów blogowych -tworzenie opisów produktów Oferujemy współpracę na fakturę.

Kasjer/sprzedawca
Kasjer/sprzedawca
Bydgoszcz 14 dnia plecy

Wynagrodzenie: od 2500 do 2600 zł netto miesięcznie Co oferujemy?umowę o pracęcały etatmożliwość pobierania zaliczekmożliwość wyrabiania dodatkowo płatnych godzinmożliwość zdobycia doświadczeniaCzego oczekujemy?gotowości do pracy w ciągu 30 dniOczekujemy gotowości:do pracy w systemie zmianowymdo pracy w weekendyBenefity:szkolenia dodatkowe / możliwość zdobycia uprawnieńzniżki pracowniczeDodatkowe informacje:oferowane stanowisko jest przyjazne osobom niepełnosprawnymnie wymagamy przesłania CVLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 10

Kasjer/ Sprzedawca/Lada miesna/ wykladanie towaru
Kasjer/ Sprzedawca/Lada miesna/ wykladanie towaru
Gdańsk 14 dnia plecy

Wynagrodzenie: od 13 do 22 zł netto na godzinę Szukamy Pracowników w do sklepów spożywczych w Trójmieście i w okolicach (Morena, Łostowice, Wrzeszcz, Ujeścisko, Suchanino, Szadółki, )Nie masz doświadczenia? O nic się nie martw! Nauczymy Cię, przeprowadzimy szkolenie i wprowadzimy do pracy.Nie musisz wysyłać CV, daj mi znać a porozmawiamy.Chęć i gotowość do pracy mile widziana!Zapraszam do kontaktuCo oferujemy?umowę zleceniemożliwość wyrabiania dodatkowo płatnych godzinmożliwość zdobycia doświadczeniaCzego oczekujemy?aktualnych badań sanitarno-epidemiologicznych (książeczki sanepidowskiej)Oczekujemy gotowości:do pracy w systemie zmianowymdo pracy w sobotyDodatkowe informacje:nie wymagamy przesłania CVLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 10

Starszy Specjalista ds. Employer Branding
Starszy Specjalista ds. Employer Branding
16 dni plecy

Wiesz jak tworzyć wizerunek wymarzonego pracodawcy? Wykorzystujesz storytelling oraz język korzyści w PR? Zaprojektuj z nami idealny wizerunek wartościowego pracodawcy, który dzieli się wiedzą i "buduje" specjalistów w swojej branży. Kreatywny i doświadczony Specjalista ds. Public Relations / Employer Branding poszukiwany. Kwestie, którymi chcielibyśmy byś się zajął/zajęła: - Przygotowanie strategii działań w obszarze Employer Brandingu - Budowanie marki atrakcyjnego pracodawcy, wewnątrz i na zewnątrz organizacji, projektowanie kampanii mających na celu przyciągnięcie właściwych kandydatów - Pomoc w wyszczególnieniu Unique Selling Points w zakresie EB - Zapewnienie spójności wizualizacji firmowej (dokumenty, prezentacje, wizytówki itp.) - Praca na takich kanałach jak Facebook, Linkedin, GoWork, Glassdoor, firmowa strona marki, jobboardy oraz inne Chcemy współpracować z osobą, która: - Ma doświadczenie w skutecznym działaniu w Public Relations, mile widziane w obszarze Employer Brandingu - Zrealizowała co najmniej dwa projekty w obszarze EB - Ukończyła studia wyższe - Potrafi koordynować kilka projektów równocześnie i możesz pochwalić się swoimi sukcesami w tym obszarze - Swobodnie posługuje się językiem angielskim oraz polskim - Ma „lekkie pióro” - MS Office nie ma przed Tobą tajemnic - Dobrze radzi sobie z trudnymi sytuacjami w obszarze EB - Umie nawiązywać kontakty i budować relację zarówno z klientami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi - Jest osobą energetyczną i proaktywną, która zawsze szuka nowych rozwiązań Dodatkowymi atutami będą: Umiejętność zarządzania wizerunkiem w sytuacjach kryzysowych Jest to praca dla freelancera lub jako dodatkowe zlecenie i w ramach tego możemy ci dać: - elastyczną i samodzielną pracę, a jednocześnie dobrą atmosferę i wsparcie - dodatkowe zlecenie w oparciu o UZ, UOD lub B2B - możliwość realizowania ambitnych projektów w obszarze Employer brandingu oraz wpływu na działania firmy - swobodną atmosferę oraz cenne przyjaźnie na lata - praca zdalna Jeżeli masz poczucie, że lepiej napisałbyś to ogłoszenie to prześlij do nas swoje CV wraz z numerem kontaktowym :)

Web Designer/Grafik komputerowy
Web Designer/Grafik komputerowy
Gdańsk 16 dni plecy

Agencja interaktywna EVADA z Gdańska zatrudni osobę na stanowisko: WEB DESIGNER. Za co będziesz odpowiedzialny? - Tworzenie projektów oraz makiet Stron Internetowych/ Sklepów/ Platform/ Portali, - Opracowywanie razem z zespołem kreatywnym rozbudowanych koncepcji dla zaawansowanych technologicznie rozwiązań, - Tworzenie identyfikacji wizualnej dla światowych marek. Czego oczekujemy? - Zaawansowanej znajomości Pakietu Adobe, Figma i innych niezbędnych programów do tworzenia profesjonalnych projektów stron internetowych, - Znajomości zasad UI/UX, - Doświadczenia w projektowaniu interfejsów webowych w RWD oraz aplikacji mobilnych, - Poczucia kompozycji, koloru i typografii - Charakteryzujesz się niestandardowymi rozwiązaniami i pomysłami. Co oferujemy? - pracę w energicznym i młodym zespole - możliwość rozwoju zawodowego i awansu, - współpracę ze znanymi markami, - ubezpieczenie. Możliwość zatrudnienia na umowę zlecenie/umowę o pracę lub B2B. CV wraz z portfolio prosimy wysyłać na: rekrutacja @ evada.pl

STAŻ Grafik Komputerowy
STAŻ Grafik Komputerowy
16 dni plecy

Agencja interaktywna EVADA z Gdańska zatrudni osobę chętną do nauki na STAŻ GRAFIKA KOMPUTEROWEGO. Za co będziesz odpowiedzialny? - tworzenie grafik do social media, - tworzenie projektów oraz makiet Stron Internetowych/ Sklepów/ Platform, - tworzenie logotypów dla znanych marek, - tworzenie projektów banerów, ulotek i innych materiałów związanych z identyfikacją wizualną Klientów Biznesowych. Czego oczekujemy? Od kandydata na staż oczekujemy tylko: - podstawowej znajomości pakietu Adobe (głównie Illustrator i Photoshop), - zaangażowania, uśmiechu i chęci do pracy, - terminowości i uczciwości. Co oferujemy? - pracę w energicznym i młodym zespole - ambitne, rozwijające zadania, - możliwość rozwoju zawodowego. Staż w zależności od umiejętności trwa od 1 miesiąca do 3 miesięcy. Staż płatny od 1500 zł do 2000 zł brutto od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku Po odbyciu stażu możliwość zatrudnienia na pełen etat na umowę zlecenie/umowę o pracę lub b2b. Swoją kandydaturę prosimy wysyłać na : rekrutacja @ evada.pl

Specjalista ds. Cyfrowych - Sprzedaż
Specjalista ds. Cyfrowych - Sprzedaż
Warszawa 16 dni plecy

Twój zakres? Będziesz odpowiedzialny/y za marketing handlowy produktów prestiżowych Wyborowa Pernod Ricard w digitalowych kanałach klientów; monetyzacją podejmowania działań w kanałach cyfrowych; Tworzenie kooperacyjnych działań i jego wprowadzanie w kanałach sprzedaży u klientów; Tworzeniem i postępami, marketingami kupuj i zdobywaj i optymalizuj sprzedaż marek w sklepach specjalistycznych dzięki zastosowaniu technologii cyfrowych; Przygotowywaniem komunikacji dla Field Forcu– mailingi, info produktowe/banery, CRM; Uzupełnianie bazy danych produktów prestige i na koniec strony www; Oceną i doświadczeniem cyfrowym u klientów; Współpracą z działami marketingu, sprzedaży i marketingu marketingi agencjami digital. Nasze wymagania Posiadasz znajomość e-commerce; Masz doświadczenie w pracy w handlu marketingu (mile widziane); Myślisz pod kątem sprzedaży i doświadczenie w opracowaniu kampanii cyfrowych dla klientów detalicznych; Jesteś samodzielnym/a, decyzją decydować o tej samej decyzji i podejmowaniu decyzji o skuteczności; Zostaje napisane/ostateczne osiągnięcie wyznaczonych celów; Dobrze znasz język angielski- poziom C1 wg CEFR. Do zaoferowania mamy: Stabilną pracę z prestiżowymi markami o ciekawej historii; Serdeczną atmosferę pracy i środowisko ludzi z pasją; Możliwość podłączenia narzędzia w działaniu firmy na rzecz społeczności; Pracę projektantskim połączyłem połączyłem z centrum Warszawy (bud. Lumen) połączonym z połączeniem w pracy zdalnej; Bogaty pakiet korzyści pracowniczych, w tym narzędziu pracy klasy premium.

DAM PRACĘ !
DAM PRACĘ !
Kielce 16 dni plecy

Lider wśród branży telemarketingu w Polsce poszukuje osób na stanowisko Specjalista ds. Umawiania Spotkań : Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: -kontakt z klientami w procesie umawiania spotkań (nie sprzedaż!) -udział w kluczowym projekcie realizowanym dla jednego z naszych najważniejszych partnerów biznesowych -terminowe raportowanie wyników do przełożonych My oferujemy: -stawka godzinowa 20/brutto + premia -realny, a nie deklarowany, rozwój kariery włączając w to możliwość pracy na rynkach zagranicznych -pełne wsparcie oraz wdrożenie w obowiązki służbowe oraz opiekę przełożonego na każdym etapie Twojej pracy -stałe godziny pracy oraz sprzęt niezbędny do pracy, w tym nasze bazy klientów -imprezy integracyjne, które na długo pozostaną w Twojej pamięci Wymagamy od kandydatów: -otwartości na zmiany -umiejętności obsługi komputera na poziomie bazowym -optymizmu -chęci do pracy CV proszę wysyłać na adres: @@

Przedstawiciel Handlowy Branża Stolarsko-Poligraficzna
Przedstawiciel Handlowy Branża Stolarsko-Poligraficzna
Luboń 16 dni plecy

Firma produkcyjno-handlowa poszukuje kandydatów na stanowisko: Przedstawiciel Handlowy Branża Stolarsko-Poligraficzna wymagania: - komunikatywność, zaangażowanie i sumienność, - umiejętność pracy w zespole, - doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem, - wymagane doświadczenie w branży poligraficznej i stolarskiej. oferujemy: - stała płaca oraz system prowizyjny, - możliwość rozwoju zawodowego, - praca w młodym zespole, - samodzielne stanowisko pracy. opis stanowiska: - praca stacjonarna z siedziby firmy, - pozyskiwanie i podtrzymanie trwałych relacji z klientami, - przygotowywanie ofert, prezentacja produktu, - prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na podany w ogłoszeniu adres

Sprawdzone zastępstwo dla opiekunki z dobrym j.niem. 1500€
Sprawdzone zastępstwo dla opiekunki z dobrym j.niem. 1500€
Zielona Góra 16 dni plecy

Centrum Językowe Konik Magdalena Kopacz www.pracadlaopiekunek24.pl  Od 2010 roku specjalizuje się w rekrutacji pracowników do pracy w OPIECE na terenie Niemiec. Nasza solidność i wysoka pozycja rynkowa w 2018 roku została potwierdzona wyróżnieniem  ,, Pracodawca Godny Zaufania". Jeżeli szukasz dobrej i rzetelnej firmy - zgłoś się do nas !!!     POSZUKUJEMY OPIEKUNKI DO SENIORKI nr: 1412   Miejsce pracy: Niemcy , Neckarsulm 74172   Termin wyjazdu:  od 12.10   Wynagrodzenie:      1500 euro     Ogólny opis:  Pani lat 84 z wagą 92kg,  Seniorka ma demencję i depresję. Porusza się za pomocą rollatora, na dłuższe spacery jest wózek inwalidzki. Ciepła i spokojna kobieta, która po śmierci męża nie może odzyskać równowagi psychicznej. Seniorka mieszka samotnie w domu jednorodzinnym, parterowym. Na miejscu jest też mały rasowy pies. Opiekunka ma przestronny pokój z łazienką, dostęp do Internetu. .Zakres obowiązków: -prowadzenie domu, -zakupy, -pomoc podopiecznej  w codziennych czynnościach, -wspólne aktywne spędzanie czasu.   SPRAWDZONA OFERTA ! ! ! więcej informacji udzieli dział rekrutacji Wymagania: -       doświadczenie w opiece -       język dobry         ZAPEWNIAMY:   * Legalne zatrudnienie w oparciu o polskie lub niemieckie ubezpieczenie AOK (niemiecka emerytura )   * Bonus w postaci premii za polecenie naszej agencji innym osobom 50EURO   * Premie na Święta   * Zwrot kosztów podróży   * Zakwaterowanie i wyżywienie w domu podopiecznego   * Terminowość wypłat wynagrodzenia na konto bankowe w euro lub złotówkach   * Opiekę i stały kontakt 24h z koordynatorem na terenie Niemiec i Polski     W SWOJEJ OFERCIE POSIADAMY ZLECENIA Z TERENU CAŁYCH NIEMIEC NA 4, 6, 8, 12 TYGODNI ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO NA POZIOMIE: - PODSTAWOWYM,  - KOMUNIKATYWNYM,  - DOBRYM I BARDZO DOBRYM Oraz bez znajomości języka   CODZIENNIE NOWE NIEPUBLIKOWANE OFERTY PRACY, ZASTĘPSTWA I ZMIANY ZAPRASZAMY ! ! !   JUŻ DZISIAJ DOŁĄCZ DO GRONA ZADOWOLONYCH OPIEKUNEK I OPIEKUNÓW. CZEKAMY NA TWOJE ZGŁOSZENIE     www.pracadlaopiekunek24.pl   KONTAKT: tel: 794 - pokaż numer telefonu - - Halina tel: 731 913 716 - Paulina tel: 570 - pokaż numer telefonu -  - Michał tel: 534 603 100 – czynny 24h LUB - wyślij SMS o treści OPIEKA (oddzwonimy) Znajdziesz nas również w GUBINIE! Nowy oddział Centrum Językowe KONIK 66-620 Gubin ul.Kopernika 3 68 32 00 138 - oddział Gubin tel: 794 - pokaż numer telefonu - - Halina

PRACOWNIKA DZIALU PRODUKCJI zatrudni Firma SIGNSYSTEM
PRACOWNIKA DZIALU PRODUKCJI zatrudni Firma SIGNSYSTEM
Michałowice 16 dni plecy

PRACOWNIKA DZIALU PRODUKCJI zatrudni Firma Reklamowa SIGNSYSTEM s.c. Lokalizacja 500m od stacji WKD Michałowice k Pruszkowa Oczekujemy: Umiejętności wyklejania folii Prostych prac montażowych reklam Prawo jazdy kat. B Doświadczenie w branży będzie dużym atutem Stawka godzinowa 21,00 złotych netto.

Starachowice - Koordynator pracy roznosicieli gazet
Starachowice - Koordynator pracy roznosicieli gazet
Starachowice 16 dni plecy

Koordynator pracy roznosicieli gazet reklamowych Miejsce pracy: STARACHOWICE Jesteśmy jednym z największych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych. Dynamicznie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki i zawsze gramy fair. Inwestujemy w rozwój każdego pracownika, stawiamy na motywację i zaangażowanie. Oferujemy możliwości, wyzwania i stabilną przyszłość. Twoje zadania: Twoim zadaniem będzie kierowanie zespołem osób roznoszących materiały reklamowe, kontrola jakości roznoszenia gazet i odpowiedzialność za jakość kolportażu materiałów reklamowych. Oczekujemy od Ciebie: Uczciwości, samodzielności, rzetelności, odpowiedzialności. • Dysponowania samochodem. • Dyspozycyjności we wtorki i środy. • Dostępu do komputera i Internetu. • Podstawowej znajomość obsługi pakietu MS Office. • Mile widziane doświadczenie w kierowaniu grupą osób. Zapewniamy Ci: • Dodatkowe zajęcie i możliwość współpracy ze stabilną, dynamicznie rozwijająca się firma (ok.10 godzin tygodniowo). • Miesięczną zapłatę uzależnioną od wielkości przydzielonego obszaru. • Umowę zlecenie na czas nieokreślony.

Specjalista/ka ds. Social Media
Specjalista/ka ds. Social Media
Warszawa 16 dni plecy

zielonyVOLT.pl, wiodący instalator rozwiązań fotowoltaicznych w sektorach klientów indywidualnych i biznesowych poszukuje kreatywnej i ambitnej osoby na stanowisko: SPECJALISTA/KA DS. SOCIAL MEDIA Miejsce pracy: Warszawa Ursynów ZAKRES OBOWIĄZKÓW - Planowanie i rozwój komunikacji w mediach społecznościowych - Tworzenie i realizacja spójnej strategii marketingowej firmy - Przygotowywanie treści marketingowych oraz prostych projektów graficznych - Przygotowywanie materiałów marketingowych - Przygotowywanie korespondencji reklamowej do klientów WYMAGANIA - Wykształcenie co najmniej średnie, preferowane w specjalizacji reklama/grafika/dziennikarstwo lub technicznej energetyka/OZE (może być w trakcie studiów) - Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale marketingu - Minimum rok doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kanałów social media - Lekkie pióro oraz umiejętność tworzenia dłuższych tekstów - Samodzielność w projektowaniu prostych grafik oraz obsłudze programów graficznych, Canva OFERUJEMY - Pracę pełną ciekawych wyzwań i ambitnych zadań - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub samozatrudnienie, możliwość umowy zlecenia dla studentów - Niezbędne narzędzia pracy: laptop, smartfon - Pakiet medyczny - Miłą atmosferę pracy w dynamicznym środowisku i najszybciej rozwijającej się branży w Polsce - Wsparcie na każdym etapie pracy - Możliwość rozwoju i ciągłego podnoszenia kwalifikacji Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Stażysta SEO
Stażysta SEO
Kraków 16 dni plecy

Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na strony z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce. Obecnie prowadzimy projekty SEO na ponad 30 rynkach. Co miesiąc powiększamy bazę naszych klientów i dlatego poszukujemy kolejnych osób do naszego zespołu na stanowisko: Stażysta SEO Zakres obowiązków: - Pomoc w obsłudze kampanii pozycjonowania. - Przeprowadzanie audytów SEO pod okiem naszych Masterów pozycjonowania :) - Aktywne budowanie backlinków (w tym pisanie i optymalizacja treści). - Podstawowe modyfikowanie stron www. - Inne zadania dotyczące marketingu w Internecie w zależności od możliwości i zainteresowań. Pasujesz do naszego zespołu idealnie, jeśli: - Interesujesz się marketingiem internetowym. - Jesteś studentem 3, 4, 5 roku studiów lub absolwentem do 2 lat po studiach. - Szybko uczysz się nowych rzeczy. - Jesteś zdyscyplinowany/a i potrafisz organizować swój czas. - Łatwo przychodzi Ci pisanie tekstów. - Możesz przeznaczyć na staż co najmniej 32 h w tygodniu (jak Nas poznasz na pewno zachcesz więcej!). A dodatkowo: - Masz doświadczenie w pracy w organizacjach studenckich. - Znasz bardzo dobrze język angielski lub inny język obcy. Dla zatrudnionych oferujemy: - Staż płatny (na początek stawka 18,30 zł brutto za godzinę). - Szkolenia z zakresu pozycjonowania i nie tylko. - Pracę w rozwojowej firmie o wysokiej jakości usług. - Pracę z fajnymi ludźmi w luźnej atmosferze. - Długofalową ścieżkę kariery w firmie przy projektach międzynarodowych. - Możliwość dłuższej współpracy (większość stażystów zostaje u nas na stałe i awansuje na wyższe stanowiska). - Pracę w biurze i zdalną. - Biuro w atrakcyjnej części Krakowa (ul. Retoryka 1 – tylko 1 minuta od przystanku) Sposób aplikowania: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego podanego poniżej. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Delante Media Sp. z o.o.sp.k. w Krakowie, przy ul. Retoryka 1 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 10.05.2018 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1). Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV na potrzeby przyszłych rekrutacji, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Delante Media Sp. z o.o. sp.k. w Krakowie, przy ul. Retoryka 1 dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z 10.05.2018 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1). Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Młodszy specjalista e-commerce (bez doświadczenia)
Młodszy specjalista e-commerce (bez doświadczenia)
Lublin 16 dni plecy

Obecnie dla naszego klienta z branży e-commerce firmy Venusti poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko: Młodszego specjalisty e-commerce ds. obsługi marketplace’ów Nie musisz posiadać doświadczenia w obsłudze wyżej wymienionych marketplace’ów. Twoim głównym zadaniem będzie rozwój kanałów sprzedaży internetowej jak Amazon, eBay czy inne marketplace'y. Chcemy stale poszerzać nasze zasięgi i grono miłośników yerba mate. Kilka słów o Venusti Jesteśmy jednym z największych importerów i dystrybutorów yerba mate na terenie Europy. Obecnie cieszymy się pozycją lidera rodzimego rynku, a nasze grono sympatyków Yerba Mate stale się powiększa. Mimo to nie jesteśmy żadną korporacją z open spacem na 500 osób, a grupą ambitnych, pomysłowych i pracowitych ludzi zakochanych w Ameryce Południowej i przekuwających to w biznes. Naszym celem jest zostać największym producentem yerba mate. Podejmiesz się tego wyzwania razem z nami? Posiadamy własną stronę internetową: www.venusti.pl oraz sklepy internetowe m.in.MateMundo.pl Dlaczego warto u nas pracować? W naszym zespole dajemy Ci wolą przestrzeń na dzielenie się Twoimi nowymi pomysłami. Jesteśmy świadomi tego, że jedyną stałą rzeczą jest zmiana i właśnie dlatego każdy dzień będzie przynosił Ci nowe wyzwania, które sprawią, że Ty także będziesz się rozwijał. Pomocną radą będą służyły Ci nasze doświadczone ekspertki specjalizujące się w e-commerce na Allegro, Amazonie, eBay-u. W praktyce zakres Twoich obowiązków będzie obejmować: Analizowanie rynku (obserwowanie na jakie produkty jest wzrost popytu i adekwatne do tego działania) Planowanie i realizacja strategii sprzedażowych (nauczysz się tworzyć kosztorysy produktów na danej platformie) Rozwój kanałów sprzedaży internetowej – Allegro, Amazon, eBay, Cdiscount i/lub inne marketplace’y zagraniczne Rozwój sprzedaży i rozpoznawalności wskazanych marek własnych Wyszukiwanie i nawiązywanie relacji z firmami oferującymi usługi fullfilmentu w krajach zagranicznych. np. we Włoszech, a także wynegocjowanie z nimi warunków umowy Proponowanie poszerzenia oferty produktowej Uczestnictwo w przygotowywaniu koncepcji rozwoju usług, ofert, promocji i marketingu Współpraca z działem produktowym, graficznym, księgowym, magazynem oraz copywriterami Jeśli: Potrafisz obsługiwać Excela w stopniu bardzo dobrym (wiesz jak na podstawie danych przeliczyć marże, by móc stwierdzić kiedy opłaca się sprzedać dany produkt) Znasz język angielski na poziomie B2 (będziesz korzystać z anglojęzycznych stron oraz pisał/a e-maile po angielsku) Lubisz analizować dane i potrafisz na podstawie posiadanych informacji (np. raportu) wyciągnąć właściwe wnioski Szybko wdrażasz się do pracy i chętnie poszerzasz swoją wiedzę i umiejętności (będziesz uczyć się obsługi danych marketplaców) Nie czekasz aż ktoś powie Ci, co masz zrobić, a wręcz przeciwnie - wychodzisz sam z inicjatywą działania ...to być może jesteś osobą, której szukamy! Dodatkowym atutem będzie znajomość drugiego języka obcego. Od kandydatów oczekujemy: Bardzo dobrej obsługi Excela (w stopniu zaawansowanym) Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego Umiejętności analitycznych Bardzo dobrej organizacji czasu pracy Dokładności i odpowiedzialności Umiejętności pracy w zespole Mile widziane pierwsze doświadczenie związane z branżą e-commerce Gwarantujemy Ci: Wynagrodzenie i forma współpracy: 19zł brutto/h umowa zlecenie a po I miesiącu pracy, gdy współpraca będzie przebiegać pomyślnie gwarantujemy Ci podwyżkę Praca stacjonarna w naszym biurze w Świdniku, ul. Skośna 11b od poniedziałku do piątku. Sam decydujesz kiedy rozpoczynasz pracę w godzinach 07:30 – 09:30. Pracujemy 8 godzin Pomocny, zgrany zespół, w którym stawia się na współpracę, a nie rywalizację, Jasne zasady i oczekiwania Sprzęt niezbędny do wykonywania zadań Żadnych nadgodzin ani pracy w weekendy Nielimitowany dostęp do najpyszniejszej yerba mate w mieście! :) Chcesz aplikować? Prosimy o wysłanie swojego CV. Dodatkowo prosimy napisać w wiadomości w kilka zdaniach dlaczego akurat Ciebie powinnyśmy zatrudnić. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 24725 Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych zawarte są w Klauzuli informacyjnej dostępnej na naszej stronie https://www.gruparbr.pl/rodo-umowa-cywilnoprawna/

Poszukiwany Monter Instalacji – PRACA OD ZARAZ
Poszukiwany Monter Instalacji – PRACA OD ZARAZ
Pszczyna 16 dni plecy

Poszukujemy Montera Instalacji klimatyzacyjnej / wentylacyjnej / sanitarnej Miejsce pracy: Pszczyna Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za montaż instalacji sanitarnych lub wentylacyjnych lub klimatyzacyjnych (zależne od posiadanego przez Ciebie doświadczenia), montażem urządzeń oraz uruchamianiem instalacji Warunki pracy: • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • Stawka godzinowa zależna od posiadanego doświadczenia oraz premie indywidualne • Dodatkowo płatne nadgodziny lub ich odbiór na dni wolne (wybór należy do Ciebie) • Praca od poniedziałku do piątku - praca odbywa się głównie do 100km od Pszczyny (wyjazd i powrót tego samego dnia transportem firmowym) - w razie delegacji firma zapewnia hotel oraz dietę • Możliwość aktywnego rozwoju zawodowego oraz poszerzania kompetencji w gronie specjalistów oraz poprzez szkolenia • Niezbędny sprzęt do pracy Niezbędne umiejętności i kwalifikacje: • Doświadczenie w zakresie montażu instalacji sanitarnych lub klimatyzacji lub wentylacji • Prawo jazdy kat. B

Monter Instalacji z doświadczeniem! OD ZARAZ
Monter Instalacji z doświadczeniem! OD ZARAZ
Oświęcim 16 dni plecy

Poszukujemy Montera Instalacji klimatyzacyjnej / wentylacyjnej / sanitarnej Miejsce pracy: Pszczyna Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za montaż instalacji sanitarnych lub wentylacyjnych lub klimatyzacyjnych (zależne od posiadanego przez Ciebie doświadczenia), montażem urządzeń oraz uruchamianiem instalacji Warunki pracy: • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • Stawka godzinowa zależna od posiadanego doświadczenia oraz premie indywidualne • Dodatkowo płatne nadgodziny lub ich odbiór na dni wolne (wybór należy do Ciebie) • Praca od poniedziałku do piątku - praca odbywa się głównie do 100km od Pszczyny (wyjazd i powrót tego samego dnia transportem firmowym) - w razie delegacji firma zapewnia hotel oraz dietę • Możliwość aktywnego rozwoju zawodowego oraz poszerzania kompetencji w gronie specjalistów oraz poprzez szkolenia • Niezbędny sprzęt do pracy Niezbędne umiejętności i kwalifikacje: • Doświadczenie w zakresie montażu instalacji sanitarnych lub klimatyzacji lub wentylacji • Prawo jazdy kat. B

OD ZARAZ – POMOCNIK MONTERA INSTALACJI – BEZ DOŚWIADCZENIA
OD ZARAZ – POMOCNIK MONTERA INSTALACJI – BEZ DOŚWIADCZENIA
Oświęcim 16 dni plecy

Doświadczenie nie jest wymagane! Wszystkiego się nauczysz. Firma poszukuje Pomocnika Montera Instalacji (Klimatyzacje / Wentylacje / Sanitarka) Zajmiesz się montażem instalacji sanitarnych lub wentylacyjnych lub klimatyzacyjnych (jedno z trzech), montażem urządzeń oraz uruchamianiem instalacji Miejsce praccy: Pszczyna Warunki pracy: • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • Stawka godzinowa oraz premie indywidualne • Dodatkowo płatne nadgodziny lub ich odbiór na dni wolne (wybór należy do Ciebie) • Praca od poniedziałku do piątku - praca odbywa się głównie do 100km od Pszczyny (wyjazd i powrót tego samego dnia transportem firmowym) - w razie delegacji firma zapewnia hotel oraz dietę • Możliwość aktywnego rozwoju zawodowego oraz poszerzania kompetencji w gronie specjalistów oraz poprzez szkolenia • Niezbędny sprzęt do pracy

Grafik komputerowy do sklepu internetowego / praca zdalna
Grafik komputerowy do sklepu internetowego / praca zdalna
Przemyśl 16 dni plecy

Poszukiwany grafik to tworzenia kreacji na potrzeby sklepu internetowego z branży meblarskiej Twój zakres obowiązków: -Projektowanie grafik na potrzeby stron www (banery, newslettery, grafiki do wykorzystania w Social Mediach) -Dbanie o spójność i poprawność materiałów graficznych -Przygotowywanie materiałów promocyjnych -Obróbka zdjęć Czego oczekujemy? -Dobra znajomość obsługi programów graficznych: Adobe Photoshop, Adobe illustrator -Samodzielność i kreatywność w projektowaniu -Terminowość i dobra organizacja pracy -Multitasking niezbędny w równoległej pracy nad wieloma projektami -Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Mile widziane jeśli pochwalisz się nam swoim portfolio. Co możemy Ci zaoferować? -Realny wpływ na rozwój firmy oraz możliwość kreatywnego wykazania swoich umiejętności -Wynagrodzenie adekwatne do prezentowanego poziomu umiejętności -Szeroki zakres swobody działania i możliwość realizacji własnych pomysłów -Rozliczenie B2B -Praca zdalna

Pracownik ds. obsługi sklepu internetowego, drukarnia
Pracownik ds. obsługi sklepu internetowego, drukarnia
Łomianki 16 dni plecy

Zatrudnię pracownika do obsługi sklepu internetowego w drukarni: Miejsce pracy: Łomianki Godziny pracy: 8:00-16:00, od pn. do pt. Opis stanowiska: - bieżąca obsługa zamówień złożonych w sklepie internetowym - kompleksowa obsługa klienta (mail, telefon) - aktywne reagowanie na potrzeby zgłaszane przez Klientów, - obsługa reklamacji - kompletowanie zamówień i przygotowanie paczek do wysyłki, - drukowanie listów przewozowych, faktur - ocena prawidłowości plików do druku w Adobe Acrobat, Corel Draw - przygotowanie plików do druku, druk - kontrola jakości realizowanych prac Mile widziane: - doświadczenie w pracy w drukarni - umiejętność obsługi maszyn: ploterów drukujących, tnących i grawerujących Zapewniamy: - przyjazne warunki pracy - umowę o pracę - możliwość rozwoju zawodowego - szkolenia Zapraszamy do przesyłania CV. Prosimy o zgodę na przetwarzanie danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Sprzedawca Amic Subway
Sprzedawca Amic Subway
Poznań 16 dni plecy

Firma zarządzająca stacją paliw AMIC Energy, poszukuje osób na stanowisko: SPRZEDAWCA NA STACJI PALIW AMIC Energy z SUBWAY ® Sprzedawca Amic Subway ZADANIA: - Obsługa klientów - Aktywna sprzedaż produktów - Przygotowanie kanapek - Dbanie o prawidłową ekspozycję towarów OCZEKIWANIA: - Pozytywnie nastawienie - Doświadczenie w obsłudze klienta - Zacięcie kulinarne - Pracowitość i zaangażowanie OFERUJEMY: - Wynagrodzenie stałe + premia sprzedażowa - Czas pracy dostosowany do Twoich potrzeb - Pracę w fajnym zespole Nauczmy Cię wszystkiego od podstaw!

Sprzedawca Amic
Sprzedawca Amic
Piła 16 dni plecy

Firma zarządzająca stacją paliw AMIC Energy, poszukuje osób na stanowisko: SPRZEDAWCA NA STACJI PALIW AMIC Energy Sprzedawca Amic ZADANIA: - Obsługa klientów - Aktywna sprzedaż produktów i usług - Dbanie o prawidłową ekspozycję towarów ZADANIA: - Obsługa klientów - Aktywna sprzedaż produktów i usług - Dbanie o prawidłową ekspozycję towarów OFERUJEMY: - Wynagrodzenie stałe + premia sprzedażowa - Czas pracy dostosowany do Twoich potrzeb, - Możliwość pracy w trybie zmianowym lub w weekendy - Do wyboru: umowa o pracę albo umowa - zlecenie - Pracę w fajnym zespole Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw!

Product Manager
Product Manager
16 dni plecy

[d2493cc3b3c16750afb2220b28061d68.jpg] VanKing Celkar Group- król części do busów, polski producent i dystrybutor części do samochodów dostawczych, ale przede wszystkim to cudowny zespół ekspertów. · Ponad 25 lat nieprzerwanego dynamicznego rozwoju, · Ponad 250 kapitalnych ludzi w Polsce, Rosji, Łotwie oraz w Rumunii, · Sprzedaż produktów w 30 krajach · Nr 1 w kategorii najbardziej kompleksowej oferty części do busów. · Firma, która wizję określa tak: „Budować organizację przyjazną dla pracowników” VanKing Celkar Group to przede wszystkim ludzie, dlatego dbamy o świetną, niekorporacyjną atmosferę, elastyczność i otwartość. MIEJSCE PRACY: Niepołomice Product Manager Obowiązki - Zaopatrzenie oraz rozwój linii produktowych, - Budowanie oferty handlowej, wdrażanie nowych produktów, - Kreowanie polityki zakupowej Firmy, - Nadzór nad grupą produktową, - Analizy ofert dostawców, - Ustalanie warunków handlowych, - Zamawianie towarów, - Obsługa kontaktów z dostawcami części i fabrykami (w języku angielskim), - Ustalanie polityki cenowej, - Zapewnienie poprawnej rotacji na Magazynie, - Analizowanie wyników sprzedaży i rotacji towarów firmy, poszukiwanie rozwiązań koniecznych do zwiększenia płynności magazynu, - Prowadzenie szkoleń produktowych. Wymagania - Minimum 2 letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej, na podobnym stanowisku, - Bardzo dobrą znajomość rynku i branży motoryzacyjnej (w tym asortymentu), - Bardzo dobrą znajomość MS Excel oraz MS Office, - Znajomość j. angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (poziom B2 lub wyższy), - Umiejętności analityczne, - Znajomość programu Enova jest mile widziana - Aktywność i zaangażowanie w powierzone obowiązki, dobra organizacja pracy, - Sumienność, rzetelność, terminowość. Co w zamian? - Stabilna, długoterminowa współpraca - nie szukamy kogoś na chwilę. Jesteśmy zgraną paczką i szukamy kogoś kto do nas dołączy na długo. - Rozwój - Dostęp do firmowego know how, ludzi otwartych na dzielenie się wiedzą. - Świetna atmosfera pracy - u nas jest luźna, wesoła atmosfera, młodzi ludzie pełni humoru. - Komfortowe biuro, a jak wolisz to pracę z własnego domowego fotela - Luz- jak chcesz chodzić po firmie w samych skarpetkach, to nie ma sprawy… no dobra poza skarpetkami coś na górę by się przydało, ale cenimy własny styl - Elastyczne godziny – pracę zaczynamy zazwyczaj między 8:00 a 9:00, ale u nas można się dogadać tak, by połączyć pracę z życiem prywatnym - Zarobki i podwyżki w oparciu o wzrost kompetencji i badanie wynagrodzeń rynkowych – doceniamy rozwój. - Prywatna opieka medyczną oraz możliwość zakupu pakietu dla Twoich najbliższych - Dofinansowanie pakietu sportowego oraz możliwość zakupu karty dla rodziny - Firmowa biblioteka, która wciąż się poszerza - Brak nudy- sam/a możesz mieć wpływ na nowe kierunki rozwoju, projekty, inicjatywy - Bycie fair – w pandemii nikomu nie zmniejszyliśmy wynagrodzenia, nie było żadnych redukcji. [bff880df314ad3623a102dd560056b15.png][9a7b8f62440ebebd085a6d229f888624.jpg]

Junior Product Manager
Junior Product Manager
Bochnia 16 dni plecy

[5c15a180ce478da57152afbdeb690f9f.png] VanKing Celkar Group- król części do busów, polski producent i dystrybutor części do samochodów dostawczych, ale przede wszystkim to cudowny zespół ekspertów. - Ponad 25 lat nieprzerwanego dynamicznego rozwoju - Ponad 250 kapitalnych ludzi w Polsce, Rosji, Łotwie oraz w Rumunii - Sprzedaż produktów w 30 krajach - Nr 1 w kategorii najbardziej kompleksowej oferty części do busów - Firma, która wizję określa tak: „Budować organizację przyjazną dla pracowników” VanKing Celkar Group to przede wszystkim ludzie, dlatego dbamy o świetną, niekorporacyjną atmosferę, elastyczność i otwartość. MIEJSCE PRACY: Niepołomice Junior Product Manager Co jest do zrobienia? - Każdego ranka – pyszna kawa - Codzienne polowanie na dane zakupowe- celem jest upolowanie zależności, nieprawidłowości, ryzyk i szans zakupowych a Twoją bronią będzie Twój analityczny umysł oraz programy do wielowymiarowej analizy wyników (Excel, OLAP) - Opracowywanie rekomendacji do cennika, poziomów rabatów, cen produktów, działań na klientach – jeśli potrafisz wyciągać wnioski z danych, to właśnie Ciebie nam trzeba - Kontrola cen u dostawców - Monitorowanie konkurencji i rynku pod kątem asortymentu i cen – czyli coś dla miłośników 007 Wymagania - Znajomość części samochodowych (poparta wykształceniem lub doświadczeniem zawodowym) - Posiadanie wysokich umiejętności analitycznych - Umiejętność wyciągania wniosków z analizowanych danych - Jesteś skrupulatny/a, terminowy/a, rzetelny/a – to się na pewno przyda - Jak coś robisz, to z pełnym zaangażowaniem – u nas są tylko tacy ludzie - Jesteś pasjonatem motoryzacji - Mile widziani studenci/absolwenci inżynierii Oferujemy - Stabilna, długoterminowa współpraca - nie szukamy kogoś na chwilę. Jesteśmy zgraną paczką i szukamy kogoś kto do nas dołączy na długo - Rozwój - Dostęp do firmowego know how, ludzi otwartych na dzielenie się wiedzą - Świetna atmosfera pracy - u nas jest luźna, wesoła atmosfera, młodzi ludzie pełni humoru - Komfortowe biuro, a jak wolisz to pracę z własnego domowego fotela - Luz- jak chcesz chodzić po firmie w samych skarpetkach, to nie ma sprawy… no dobra poza skarpetkami coś na górę by się przydało, ale cenimy własny styl - Elastyczne godziny – pracę zaczynamy zazwyczaj między 8:00 a 9:00, ale u nas można się dogadać tak, by połączyć pracę z życiem prywatnym - Zarobki i podwyżki w oparciu o wzrost kompetencji i badanie wynagrodzeń rynkowych – doceniamy rozwój - Prywatna opieka medyczną oraz możliwość zakupu pakietu dla Twoich najbliższych - Dofinansowanie pakietu sportowego oraz możliwość zakupu karty dla rodziny - Firmowa biblioteka, która wciąż się poszerza - Brak nudy- sam/a możesz mieć wpływ na nowe kierunki rozwoju, projekty, inicjatywy - Bycie fair – w pandemii nikomu nie zmniejszyliśmy wynagrodzenia, nie było żadnych redukcji [1b7cef32d4e79b3bf68960304bcf44cf.jpg]

Specjalista ds. Produkcji Reklamy - Drukarz
Specjalista ds. Produkcji Reklamy - Drukarz
Legionowo 16 dni plecy

[3ecd4d113f006fa8db73907cd410591f.png] Firma produkcyjno-reklamowa AdRepublic ([www.adrepublic.pl](http://www.adrepublic.pl/)) jest liderem na rynku ekspozycji reklamowych i rozwiązań kreatywnych. Realizujemy projekty dla największych w swojej branży. Dzięki własnej nowoczesnej hali produkcyjnej i zespołowi kreatywnemu w doskonały sposób łączymy komunikację ATL i BTL zarówno pod względem wizualnym jak i funkcjonalnym. Pracownicy AdRepublic to zdolni i doświadczeni specjaliści, którzy właściwie pojmują swoją rolę w procesie komunikacji marketingowej oraz produkcji. To także wyjątkowe osobowości. Mamy otwarte umysły i wnikliwie obserwujemy świat. Pamiętamy o naszych pasjach i rozwijamy nasze humanistyczne zainteresowania, które bardzo często inspirują nas w pracy. Specjalista ds. Produkcji Reklamy - Drukarz Obowiązki - Zdolności manualne - Odpowiedzialność za wykonywane czynności - Doświadczenie na podobnym stanowisku - Znajomość obsługi ploterów drukujących (solvent lub UV) - Duże zaangażowanie i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań - Umiejętność pracy pod presją czasu Wymagania - Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - Duże zaangażowanie i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań - Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu - Kreatywność w rozwiązywaniu problemów Oferujemy - Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie - Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji - Dużą samodzielność - Udział w realizacji nowatorskich rozwiązań - Prywatną opiekę medyczną i dodatkowe ubezpieczenie na życie.

PRACOWNIKA SERWISU HELPDESK MASZYN DO OBRÓBKI DREWNA SPRZEDAWCA CZĘŚCI ZAMIENNYCH
PRACOWNIKA SERWISU HELPDESK MASZYN DO OBRÓBKI DREWNA SPRZEDAWCA CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Żory 16 dni plecy

FELDER Group Polska sp. z o.o. działa na rynku polskim już od 17 lat i jest wyłącznym przedstawicielem na terenie naszego kraju renomowanego, austriackiego producenta obrabiarek do drewna FELDER KG. Przedsiębiorstwa szczycącego się ponad 60-letnim doświadczeniem, na wskroś nowoczesnego, a jednocześnie nadal rodzinnego. Należymy do czołówki największych dostawców tego typu obrabiarek w Polsce i osobą związanym z branżą drzewną oferujemy, obok przebogatej palety maszyn stolarskich i narzędzi, pełne wsparcie serwisowe oraz doradztwo z 12 salonów. PRACOWNIKA SERWISU HELPDESK MASZYN DO OBRÓBKI DREWNA SPRZEDAWCA CZĘŚCI ZAMIENNYCH Obowiązki ·przyjmowanie zgłoszeń serwisowych ·zdalne diagnozowanie oraz rozwiązywanie usterek ·przygotowywanie ofert ·zamawianie części zamiennych ·dbałość o funkcjonowanie parku maszynowego w salonie siedziby firmy ·wyjazdy do klientów Wymagania ·wykształcenie min. średnie techniczne lub wyższe (elektronika, mechanika, mechatronika) ·prawo jazdy kategorii B ·znajomość programów Microsoft Office ·umiejętność czytania schematów elektrycznych ·zdolności manualne ·dobra znajomość obsługi komputera ·znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie ·dobra organizacja pracy, otwartość, komunikatywność, kreatywność ·mile widziana znajomość branży stolarskiej i maszyn stolarskich doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem Oferujemy ·zatrudnienie na umowę o pracę ·pracę od poniedziałku do piątku ·indywidualne przyuczenie do obowiązków ·systematyczne, podnoszące kwalifikacje szkolenia ·długoterminową pracę w prężnie działającej firmie, o ugruntowanej pozycji rynkowej Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97 (Dz. U. Nr 133 poz. 883)". https://twitter.com/Felder_Gruppe https://www.facebook.com/Felder.Group.International/ https://www.instagram.com/felder_group/ https://www.pinterest.com/felder_group/ https://www.youtube.com/channel/UCNCIs9Zny2B9Jaz2Hk8OYmg http://machforms.felder-gruppe.at/view.php?id=124378

Sprzedawca
Sprzedawca
Łasin 16 dni plecy

Poszukujemy pracownika na stanowisko sprzedawca w markecie spożywczo-przemysłowym. Praca na dwie zmiany. Sprzedawca Obowiązki - zapewnienie sprawnej, bezpośredniej obsługi klientów z zachowaniem zasad uprzejmości i uczciwości na każdym stanowisku pracy, - dbanie o należytą ekspozycję towarów dopuszczanych do sprzedaży, - udzielanie klientom rad dotyczących zgłaszanych przez nich wątpliwości, - organizowanie pracy w sposób zapewniający prawidłowe i racjonalne funkcjonowanie sklepu, - dbałość o higienę i estetykę na stanowisku pracy i w obrębie sklepu, - wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę. Wymagania - doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane, - umiejętność pracy w zespole, - dobra organizacja czasu pracy, - komunikatywność, - rzetelność i zaangażowanie w wykonywane czynności. Oferujemy - kompleksowy pakiet szkoleń wprowadzających, przygotowujących do pracy zgodnie z wymaganiami sieci; - umowę o pracę; - stabilne i pewne zatrudnienie; - możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy, - możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego. - niezbędne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.

E-commerce Manager
E-commerce Manager
Wrocław 16 dni plecy

Miejsce pracy: Wrocław Orienta Polska Sp. z o.o. to firma będąca częścią międzynarodowej Grupy Orienta, działająca na podstawie wpisu do rejestru agencji zatrudnienia nr 13347. Posiadamy dwudziestoletnie doświadczenie na włoskim rynku pracy, co pozycjonuje nas w czołówce najważniejszych firm specjalizujących się w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: E-commerce Manager Zakres obowiązków: - Budowanie i wdrażanie strategii e-commerce, - Zarządzanie zespołem specjalistów, - Wdrażanie rozwiazań zwiększających efektywność sprzedaży na różnych platformach sprzedażowych: w sklepie internetowym, Allegro, Amazon Vendor, Ceneo itp, - Zarządzanie i optymalizacja działań reklamowych w Google Ads i Facebook Ads - Zarządzanie promocją i pozycjonowaniem kategorii produktowych na platformach sprzedażowych - Analiza rynku, monitorowanie działań konkurencji oraz trendów w obszarze e-commerce - Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Wymagania: - Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w branży e-commerce, - Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, - Doświadczenie w planowaniu i realizowaniu strategii sprzedaży kanałami e-commerce, - Znajomość analityki sprzedażowej (Google Analytics, Trade Analytics, JungleScout/Helium10) - Znajomość Google Ads, Facebook Ads, Allegro Ads, Amazon Ads - Analityczne myślenie, - Samodzielność, odpowiedzialność, orientacja na cel, - Język angielski - min. B2. Oferujemy: - Elastyczna forma zatrudnienia - umowa o pracę lub B2B, - Praca w stałych godzinach od poniedziałku do piątku, - Atrakcyjne i adekwatne wynagrodzenie do Twojego doświadczenia, - Możliwość rozwoju i poznawania nowych technologii/narzędzi, - Atmosferę pracy umożliwiającą wymianę doświadczeń, sprzyjającą kreatywności i rozwojowi kompetencji, - Benefity pozapłacowe - dofinansowanie zajęć sportowych, ubezpieczenie, zniżki na firmowe produkty. Aby aplikować na to ogłoszenie, prosimy o przesłanie CV w celu umieszczenia go w naszej bazie danych. Rejestracja profilu w bazie danych oznacza, że CV może być wykorzystywane przez ORIENTA POLSKA Sp. z o. o również w przypadku przyszłych rekrutacji i ofert pracy, które okresowo mogą być przesłane drogą mailową. W celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych, logując się do zabezpieczonej bazy danych, będzie można zarządzać swoimi zgodami dotyczącymi prywatności, a także samodzielnie usunąć swoje dane. Informujemy również, że niniejsze ogłoszenie jest skierowane do obu płci, oraz że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Aplikując na niniejsze ogłoszenia, akceptuje Pan/i powyższe postanowienia i oświadcza, że zapoznał się Pan/i z informacją o polityce prywatności na stronie www.orientapolska.pl. Certyfikat agencji pracy: 13347

Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu
Ustroń 16 dni plecy

Zakres zadań: - realizacja kampanii marketingowo-reklamowych; - opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych; - odpowiedni dobór środków z zakresu reklamy i marketingu; - współpraca z zewnętrznymi partnerami; - obsługa stron internetowych i systemów rezerwacyjnych; - wsparcie działań sprzedażowych - tworzenie ofert handlowych; - obsługa social media; - promowanie marki na wykładach, prelekcjach i innych wydarzeniach; - promowanie marki i budowanie pozytywnego wizerunku w internecie; - obsługa klienta indywidualnego i grupowego Wymagania: - znajomość zasad marketingu online i offline; - znajomość social media; - mile widziana podstawowa znajomość obsługi Adobe Photoshop; - umiejętność pisania treści; - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży hotelarskiej, sanatoryjnej itp; - kreatywność i zdolności organizacyjne; - umiejętność pracy w zespole oraz zdolności interpersonalne; - dyspozycyjność; - prawo jazdy kat. B Oferujemy: - zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku; - umowę o pracę; - możliwość rozwoju poprzez uczestniczenie w ciekawych projektach; - pracę w kreatywnym i dynamicznym zespole; Osoby zainteresowane ogłoszeniem i spełniające wymagania proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego przez formularz aplikacyjny lento

Muscle Power poszukuje Grafika e-commerce
Muscle Power poszukuje Grafika e-commerce
16 dni plecy

Firma Muscle Power od ponad 15 lat z powodzeniem działa na rynku odżywek i suplementów dla sportowców. Koncentrujemy się przede wszystkim na sprzedaży e-commerce w kanałach hurtowym i detalicznym, obsługując klientów z całej Europy. Znajdujemy się w czołówce swojej branży w naszym kraju. Firma Muscle Power to przede wszystkim ludzie - osoby z pasją, dążące do rozwoju zarówno firmy, jak i pracujące nad rozwojem osobistym. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko: Grafika E-commerce Czym będziesz się zajmował: • Główne zadanie na tym stanowisku to przygotowywanie formatów graficznych służących do reklamowanie i wspierania sprzedaży w Internecie, • Praca nad identyfikacją wizualną marki, • Tworzenie koncepcji graficznych dla działań marketingowych, • Tworzenie newsletterów, które zwiększą sprzedaż, Nasze wymagania: • Doświadczenie w tworzeniu grafik dla Internetu, • Co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku grafika, • Umiejętność obsługi programów graficznych Adobe i Corel, • Znajomość typografii, doboru kolorów, zdjęć, • Znajomość branży e-commerce i umiejętność tworzenia formatów graficznych – „które sprzedają”. Jeżeli jesteś: • pracowity i ambitny, • komunikatywny, • dyspozycyjny, • odpowiedzialny i sumienny. to stanowisko jest właśnie dla Ciebie Oferujemy: • Umowę o pracę na pełny etat lub zatrudnienie w formie B2B, • Atrakcyjne wynagrodzenie, • Możliwość rozwoju zawodowego, • Przyjazne i kreatywne środowisko, tworzone przez młody i ambitny zespół. Jeśli jesteś zainteresowany/ zainteresowana prześlij CV na adres @ W CV prosimy o umieszczenie Klauzuli o Ochronie Danych Osobowych.

Projektant/Technolog Produkcji Mebli
Projektant/Technolog Produkcji Mebli
Piastów 16 dni plecy

EWROS Sp. z o. o. to firma zajmująca się od ponad 20 lat kompleksowymi rozwiązaniami identyfikacji wizualnej dla biznesu. Projektant/Technolog Produkcji Mebli/elementów architektonicznych Miejsce pracy: Piastów Opis stanowiska: • Analiza otrzymywanej dokumentacji projektowej i proponowanie rozwiązań technologicznych • Sporządzanie arkuszy zamówień dla każdego projektu. • Terminowe realizowanie zleceń przy zachowaniu wysokiej jakości tworzonej dokumentacji • Nadzór projektów z zakresu przygotowania i realizacji mebli w tym mebli ekspozycyjnych • Wykonywanie dokumentacji technicznej i technologicznej • Przygotowywanie ofert i kosztorysowanie produkcji Wymagania: • Wykształcenie techniczne • Umiejętność czytania oraz tworzenia rysunków technicznych • Znajomość materiałów i rozwiązań stosowanych w meblarstwie • Dobra wiedza z technik produkcji (obróbki materiałów metalowych,tworzyw sztucznych, i drewnopodobnych) • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • Samodzielność, odpowiedzialność • Umiejętność pracy pod presją czasu • Prawo jazdy kat. B Oferujemy: • Dogodna forma zatrudnienia • Udział w rozwoju i optymalizacji produkcji • Dobrą atmosferę w pracy • Niezbędne narzędzia do pracy Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Ewros Sp . z o.o. z siedzibą w Piastowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Ewros Sp. z o.o. z siedzibą w Piastowie przy ul. Szarych Szeregów 2. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych

Promotor MARKI SAMSUNG RTV/AGD/TEL – stała współpraca na „pełen etat”
Promotor MARKI SAMSUNG RTV/AGD/TEL – stała współpraca na „pełen etat”
Warszawa 16 dni plecy

Wynagrodzenie: od 2400 do 4850 zł netto miesięcznie Dla naszego Klienta, firmy SAMSUNG, lidera w branży TELCOM, RTV i AGD poszukujemy osób skrupulatnych i pracowitych, potrafiących budować partnerskie relacje, gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:Promotor MARKI SAMSUNG RTV/AGD/TEL – stała współpraca na „pełen etat”Lokalizacje:Media Mark Bis Jerozolimskie 179EURO RTV AGD Warszawa ul. Wolska 12Media Mark Warszawa Ostrobramska 79EURO RTV AGD Warszawa, ul. Światowida 17EURO RTV AGD Janki Pl. Szwedzki 3Oferujemy:·       Atrakcyjne wynagrodzenie oparte na stałej stawce godzinowej oraz bardzo wysokiej premii uzależnionej od osiągalnych wyników sprzedażowych. ·       Długofalową współpracę w oparciu o umowę zlecenia – wysoki wolumen godzinowy.·       Możliwość awansu w struktury firmy SAMSUNG.·       Szkolenia produktowe oraz wsparcie merytoryczne.·       Praca głównie w godzinach popołudniowych.·       Stabilność zatrudnienia. ·       Bardzo dobrą atmosferę pracy oraz wsparcie wykwalifikowanych opiekunów.·       Dodatkowe benefity za osiągnięte wyniki pracy.Zakres obowiązków:Sprzedaż bezpośrednia produktów artykułów RTV/AGD na terenie sklepu z elektroniką użytkową - realizacja założonych celów sprzedażowych.Dbałość o ekspozycję produktową w sklepie i jej zgodność ze standardami Samsung oraz aktualnymi promocjami.Promowanie artykułów RTV/AGD wśród klientów sklepu.Sumienne raportowanie wyników sprzedażowych poprzez aplikacje www.Od kandydatów oczekujemy:Zaangażowania w realizację celów sprzedażowych.Dyspozycyjności w weekendy i w godzinach popołudniowych w wybrane inne dni tygodnia.Łatwości w nawiązywaniu kontaktów.Umiejętności pracy w zespole i pod presją wyniku.Dodatkowym atutem będzie doświadczenie sprzedażowe w Media Mark i EURO oraz status ucznia lub studenta studiów zaocznych.

kasjer-sprzedawca
kasjer-sprzedawca
Bydgoszcz 16 dni plecy

Wynagrodzenie: od 2600 do 3400 zł netto miesięcznie Co oferujemy?umowę o pracęcały etatmożliwość pobierania zaliczekmożliwość wyrabiania dodatkowo płatnych godzinmożliwość zdobycia doświadczeniaCzego oczekujemy?dyspozycyjności od zarazOczekujemy gotowości:do pracy w systemie zmianowymdo pracy w weekendyBenefity:elastyczny czas pracyszkolenia dodatkowe / możliwość zdobycia uprawnieńparking dla pracownikówpaczki / bony świąteczneDodatkowe informacje:nie wymagamy przesłania CVLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 1

Sprzedawca Stacja Paliw bp Poznań
Sprzedawca Stacja Paliw bp Poznań
Poznań 16 dni plecy

Wynagrodzenie: od 2700 do 2900 zł netto miesięcznie Co oferujemy?umowę o pracęcały etatmożliwość zdobycia doświadczeniaCzego oczekujemy?dyspozycyjności od zarazOczekujemy gotowości:do pracy w systemie zmianowymdo pracy w weekendydo pracy w godzinach nocnych (21:00-7:00)Benefity:elastyczny czas pracyzniżki pracowniczeposiłki pracownicze / wyżywienieprywatna opieka medycznakarta sportowamożliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życiedofinansowanie wypoczynku / wczasy pod grusząDodatkowe informacje:nie wymagamy przesłania CVLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 4

SPRZEDAWCA W SKLEPIE MOTORYZACYJNYM
SPRZEDAWCA W SKLEPIE MOTORYZACYJNYM
Gdynia 16 dni plecy

Wynagrodzenie: od 20 Czego oczekujemy?podstawowej wiedzy na temat budowy samochodówdoświadczenia na podobnym stanowiskuobsługi komputeraDni, w które odbywa się praca:pon - pt 9 - 17sobota 9 - 13Benefity:szkolenia dodatkowe / możliwość zdobycia uprawnieńzniżki pracowniczeparking dla pracownikówDodatkowe informacje:status studenta mile widzianyLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 2umowa zlecenie 20 zł na rękę dla osoby do 26 roku zycia, uczącej siecv proszę przesyłać na @

Sprzedawca w INKsearch.co - z j.niemiecki
Sprzedawca w INKsearch.co - z j.niemiecki
Wrocław 16 dni plecy

Wynagrodzenie: od 4000 do 6000 zł netto miesięcznie Jeśli kochasz tatuaże tak jak my, to jest to praca dla Ciebie. KLUCZOWE INFORMACJE DLA KANDYDATA/TKI: POZYCJA: Sales Representative na rynek niemiecki START PRACY: październik 2021 FORMA UMOWY: UoP, F-VAT, UoD MIEJSCE PRACY: piękne biuro w centrum Wrocławia Jeśli jesteś studentem/tką i możesz pracować w mniejszym wymiarze godzin, to prosimy o informację, też chętnie rozważymy Twoją kandydaturę. JEŚLI SZUKASZ: ciekawych, ambitnych i różnorodnych zadań związanych z profesjonalną obsługą klienta oraz pozyskiwaniem nowych klientów, pracy w młodym, prężnie rozwijających się startupie, zajmującym się nowoczesnymi technologicznie rozwiązaniami, niesamowicie swobodnej atmosfery mimo biznesowej pracy, możliwości wykazania się i realizacji własnych pomysłów, pracy we Wrocławiu z możliwością kilkudniowych wyjazdów do Niemiec bądź innych państw, przyjaznej atmosfery i dogodnej lokalizacji (nasze biuro znajduje się w centrum Wrocławia) z dodatkową możliwością pracy zdalnej. BĘDZIESZ DLA NAS IDEALNYM KANDYDATEM JEŚLI: bardzo dobrze znasz język niemiecki (wymaganie konieczne!), posiadasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, utrzymujesz dobre i długotrwałe stosunki z klientami, sprawnie posługujesz się komputerem i nie straszne ci Social Media masz wysoką motywację i proaktywną postawę jesteś gotowy do realizacji własnych rozwiązań, by każdego klienta traktować indywidualnie i profesjonalnie, jesteś samodzielny w wykonywaniu powierzonych zadań i zaangażowany w realizację powierzonych obowiązków i konsekwentny w działaniu, i oczywiście uwielbiasz pracę zespołową - pracując razem można osiągnąć więcej! PODCZAS PRACY BĘDZIESZ: kontaktować się i aktywnie szukać klientów - głównie z Niemiec, Austrii i Polski, uzupełniać i aktualizować konta klientów w firmowej bazie danych, dbać o dobry przepływ informacji i dobrze funkcjonujące konta klientów, pracować w niewielkim zespole specjalistów i realizować dodatkowe projekty i zadania. OFERUJEMY: atrakcyjną i pełną wyzwań pracę w startupie z Polskim kapitałem, ciekawą pracę z klientami B2B zlokalizowanymi w Europie (Holandia, Niemcy, Austria), realną możliwość rozwoju i zdobycia ciekawych doświadczeń, program wdrożenia po dołączeniu do firmy, atrakcyjne wynagrodzenie, atrakcyjny pakiet benefitów w dofinansowanie szkoleń językowych oraz specjalistycznych, wyjazdy integracyjne zespołu, w naszym biurze zapewniamy Ci również pyszną kawę, piłkarzyki, PS4, Pizza days, Mio Mio Mate. Czekamy na CV od każdej pozytywnej osoby. :) #tatuaże #rozwójstartupu #młodyzespół #pracadlatychcochcąsięrozwijać Informujemy, że będziemy kontaktować się z wybranymi osobami.

Filtr