Sortowanie:
Znaleziony: 10000 + ogłoszenie w kategorii Inne Polska: Wszystkie miasta
Praca w gospodarstwie zakwaterowanie
Praca w gospodarstwie zakwaterowanie
nowe dzisiaj

Dam pracę przy warzywach.Praca w gospodarstwie rolnym przy kalafiorach, porze, selerze, kapuście kukurydzy cukrowej.Sadzenie, pielenie, cięcie, zbiór, pakowanie ważenie, sprzątanie.Możliwe zakwaterowanie.Miłe widziane osoby z okolicy z dojazdem.Praca przez cały sezon do końca listopada.

Praca dla BY, UKR lub MD. Produkcja palet od zaraz.
Praca dla BY, UKR lub MD. Produkcja palet od zaraz.
nowe Janikowo dzisiaj

Obowiązki:Przygotowanie, malowanie, impregnowanie desekCięcie desek, składowanie, kalibrowanie desekZbijanie palet drewnianychPakowanie wyrobówProste prace porządkoweObsługa maszyn tartacznychPrzygotowanie surowców/materiałów do produkcjiDbanie o porządek na stanowisku pracyPrace pomocnicze przy produkcjiPrzestrzeganie zasad BHP.Wymagania:Praca dla mężczyzn w wieku do 50 latGotowość do pracy w nadgodzinach i w sobotyUmiejętność pracy w międzynarodowym zespole (BY,UKR, GE)Zaangażowanie i chęć do pracySprawność fizycznaSumienność i dokładnośćMile widziane doświadczenie w tartakuBrak przeciwwskazań do pracy fizycznejZdolności manualne.Oferujemy:Bezpłatne przygotowanie do pracy i szkolenia stanowiskoweBezpłatne badania lekarskie dopuszczające do pracy w tartakuBezpłatną specjalistyczną odzież BHPZakwaterowanie w domu jednorodzinnym wraz z innymi członkami zespołuDojazd do pracyPomagamy obcokrajowcom w legalizacji pobytuRozmawiamy w jęz. polskim, białoruskim i rosyjskim 

Budowa / remonty
Budowa / remonty
nowe Pabianice dzisiaj

Szukam pomocnika do pracy na budowie i przy wykończeniach. Doświadczenie i prawo jazdy będą plusem, ale nie są wymagane. Miejsce pracy: Pabianice. Zadzwoń lub napisz, jeśli chcesz pracować. Telefon: 60*******04 

Laminater/laminator/laminiarz
Laminater/laminator/laminiarz
nowe Lipno dzisiaj

Zatrudnię pracowników na stanowisko laminater oraz szlifierz tworzyw sztucznych. Praca przy żywicach poliestrowych i zbrojeniu szklanym metoda ręczną. Mile widziana podstawowa znajomość angielskiego i czytania rysunku technicznego. Praca w Polsce i za granicą.

Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
nowe Chojnice dzisiaj

Centrum szkoleniowe FUTURE zaprasza na jednodniowe certyfikowane szkolenie w formie online na stanowiska pracy: ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z przeszkoleniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Recepcjonistka". Wystarczy wykształcenie ponadgimnazjalne, ponadpodstawowe, aby uczestniczyć w szkoleniu. Uczestnik szkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Recepcjonistek". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Zapraszamy do zgłaszania się na szkolenie. Zapisy trwają do 12.05.2025 r. PROMOCJA !!! Całkowity koszt szkolenia to jedyne 200 zł wraz z certyfikatami.

Pracownik obsługi pola paintballowego
Pracownik obsługi pola paintballowego
nowe Warszawa dzisiaj

Labsektor Paintball poszukuje pracownika do obsługi pola paintballowego! Szukamy osób: Dobrze zarządzających czasem pracyOtwartych i pewnych siebie Chętnych do pracy w szczególności w weekendy (warunek konieczny) Lubiących pracę z ludźmi Mile widziany status studenta Będziesz zajmował się: Przygotowywaniem obiektu do rozgrywekWitaniem grup, wyposażeniem ich w strój, uzupełnianiem amunicjiProwadzeniem rozgrywekPrzeprowadzaniem szkoleń z obsługi markera i zasad gry Dbaniem o sprzęt i wyposażenie Oferujemy: Umowę zleceniaAtrakcyjne wynagrodzenie (jesteśmy otwarci na negocjacje)Możliwość realizowania własnych pomysłów na rozwój pola paintballowegoZniżkę na rozgrywki dla Twoich znajomych Jeśli masz pasję do organizacji i lubisz pracować z ludźmi, to ta praca jest dla Ciebie! Jeśli jesteś zainteresowany/a tą ofertą pracy, prosimy o przesłanie CV. Labsektor Paintball - ul. Zabraniecka 82, Warszawa-Targówek

Pracownik parku rozrywki dla dzieci
Pracownik parku rozrywki dla dzieci
nowe Poznań dzisiaj

Poszukuję osoby o statusie ucznia/studenta do pomocy przy obsłudze urządzeń rozrywkowych dla dzieci w centrum poznania . Godziny pracy do ustalenia, przyzwoity zarobek. Praca miła, sympatyczna. Szczegóły do omówienia po uprzednim wysłaniu cv lub kontakcie telefonicznym pod numerem 69*****44.

Mobilna grupa operacyjna Częstochowa. Praca dodatkowa 30 zł. netto UZ.
Mobilna grupa operacyjna Częstochowa. Praca dodatkowa 30 zł. netto UZ.
nowe Częstochowa dzisiaj

Firma Gwarant Poznań, zatrudni pracowników do mobilnej grupy operacyjnej. Praca dodatkowa. 30 zł /h na rękę. Wymóg konieczny Wpis na listę KPOF. Proszę o przesłanie CV przez OLX. Obowiązki:realizacja zadań ochrony przy danej specyfice rejonu w tym ochrony mienia przed kradzieżąobserwacja osób wchodzących do sklepu w tym prowadzenie działań operacyjnychmonitorowanie bezpieczeństwa na terenie obiektówraportowanie tygodniowe, miesięczne oraz przygotowanie sprawozdańsumienne realizacja obowiązków służbowychWymagania:WPIS NA LISTĘ KWALIFIKOWANYCH PRACOWNIKÓW OCHRONYdoświadczenie związane z pracą w branży ochrony osób i mieniaprawo jazdy kategorii Bmile widziane doświadczenie związane z pracą w policjimile widziana znajomość specyfikacji ochrony obiektów handlowychstanowczość, silna motywacja i nastawienie na realizację celówdyspozycyjność, odporność na stres, innowacyjnośćobsługa komputera w tym znajomość programów Microsoft Word i Microsoft Excel.zaświadczenia o niekaralnościUWAGAWysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzuli:" Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) " .Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, którzy prześlą swoje CV przez OLX.

Praca  recepcjonistki-sty w AtelierSmolarz  salon fryzjerski
Praca recepcjonistki-sty w AtelierSmolarz salon fryzjerski
nowe Wałcz dzisiaj

REKRUTACJA NA DODATKOWE STANOWISKO W RECEPCJI W AtelierSmolarz , salon fryzjerskiPoszukujemy osoby empatycznej , energetycznej, zaangażowanej,chętnej do działania, otwartej na naukę, zarządzanie zespołem, osoby rozumiejącej potrzeby klienta, która chce się sprawdzić na stanowisku recepcjonistki-sty..Mile widziane ogólne podstawy pracy na recepcji,znajomość prowadzenia social media.Umowa o pracę, pełnu lub niepełny etat .Kontakt w Atelier ul Dąbrowskiego 78-600 Wałcza. 67 3873011

Zatrudnię fryzjerkę / fryzjera
Zatrudnię fryzjerkę / fryzjera
nowe Tychy dzisiaj

Zatrudnię fryzjerkę / fryzjera– Salon Fryzjerski Karolina, Tychy (pół etatu z możliwością pełnego etatu, umowa o pracę)Szukasz stabilnej pracy w kameralnej, przyjaznej atmosferze? Dołącz do Salonu Fryzjerskiego Karolina – miejsca z tradycją i duszą, które działa nieprzerwanie od 1991 roku w Tychach!Kogo szukamy?Poszukujemy fryzjerki lub fryzjera (damsko-męska/i) z pasją do zawodu, którzy cenią sobie jakość usług, kontakt z klientem i dobrą atmosferę w pracy.Oferujemy:    •    Umowę o pracę na pół etatu – pierwsza na 3 miesiące, kolejna na czas nieokreślony    •    Nie wykluczamy zatrudnienia na pełen etat    •    Elastyczne godziny pracy – dopasujemy grafik do Twoich możliwości    •    Stabilne zatrudnienie w salonie z wieloletnią renomą i dużą bazą stałych klientów    •    Zgrany i życzliwy zespół    •    Zakres usług: strzyżenie, koloryzacje, modelowanie i inne zabiegi fryzjerskieWymagania:    •    Doświadczenie na stanowisku fryzjera lub fryzjerki    •    Uśmiech, dokładność, zaangażowanie    •    Dbanie o porządek i dobre relacje z klientamiZainteresowany / zainteresowana?Zadzwoń  – umówimy się na spotkanie, podczas którego odpowiem na pytania i przedstawię propozycjęZapraszam do kontaktu.60*****67

praca-montaż bram garażowych
praca-montaż bram garażowych
nowe Biała Podlaska dzisiaj

Firma Mel-bramy.pl zatrudni pracownika na stanowisko montera bram garażowych oraz automatyki. Oferujemy stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie i pracę w zgranym zespole. Mile widziane doświadczenie, ale jeśli go nie masz - wszystkiego cię nauczymy. Wymagane jest prawo jazdy kategorii B. Kontakt tylko i wyłącznie telefoniczny pod numerem-6********97.

Radca prawny (1 dzień w tygodniu)
Radca prawny (1 dzień w tygodniu)
nowe Kraków dzisiaj

Zakres obowiązków:Analiza, weryfikacja oraz redagowanie umów handlowychPrzygotowanie dokumentacji i reprezentacja firmy w postępowaniach sądowychObsługa prawna współpracy z zagranicznymi kontrahentamiDoradztwo prawne dla działu sprzedażyWsparcie w zakresie prawa handlowego, cywilnego i międzynarodowegoMonitorowanie zmian w przepisach prawa i ich wdrażanie w praktyceSporządzanie opinii prawnych i analiz ryzykaWymagania:Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmieZnajomość prawa międzynarodowego oraz doświadczenie w obsłudze firm zagranicznychMinimum 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowiskuUprawnienia radcy prawnego lub adwokata będą dodatkowym atutemUmiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i pracy z dokumentacją prawnąSumienność, terminowość, wysoka kultura pracyWarunki zatrudnienia:Praca 1 dzień w tygodniu w godzinach 8:00–16:00 (dowolny dzień roboczy do wyboru)Forma zatrudnienia: umowa B2B lub inna do ustaleniaUdział w postępowaniach sądowych oraz działania windykacyjne (odzyskiwanie należności poprzez sąd) rozliczane są osobno – według indywidualnych ustaleńPraca w dynamicznym i rozwijającym się środowisku z międzynarodowym zasięgiem

Tworzenie tras - catering biurowy - GDYNIA
Tworzenie tras - catering biurowy - GDYNIA
nowe Gdynia dzisiaj

Dynamicznie rozwijająca się firma cateringowa, specjalizująca się w dostawach jedzenia do biur, poszukuje proaktywnych osób na stanowisko:Supervisor do tworzenia trasMiejsce pracy: GdyniaOpis stanowiska:- aktywne pozyskiwanie nowych punktów (biur, przedsiębiorstw produkcyjnych, urzędów itp.) do współpracy w zakresie sprzedaży bezpośredniej produktów cateringowych- szkolenie nowych handlowców- układanie tras z pozyskanych punktów- analiza sprzedaży i raportowanie sprzedaży na podległych trasach Wymagania:- doświadczenie w sprzedaży- własne auto osobowe!- zaangażowanie i pasja do osiągania celów sprzedażowy Oferujemy:- pracę w młodym i zgranym zespole- możliwość rozwoju w strukturach firmy- pełne szkolenie - atrakcyjne wynagrodzenie- wsparcie managera regionalnego Nie czekaj, Aplikuj!

Księgowa/y    Pełna Księgowość
Księgowa/y Pełna Księgowość
990 zł
nowe Kraków wczoraj

Poszukujemy do naszego przesympatycznego zespołu Księgowych:Księgowa/Księgowy do pracy w pełnej księgowościMiejsce pracy: Kraków ul. Lubicz 27Wymiar czasu pracy: pełny lub częściowy - do ustalenia, częściowo możliwa praca zdalna.Wymagania:Doświadczenie w pełnej księgowości minimum 3 lataChęć rozwoju i doskonalenia zawodowegoZnajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego (CIT, VAT)Zakres obowiązków:Prowadzenie księgowości spółek pod opieką Głównej Księgowej,Weryfikowanie dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym.Przygotowanie deklaracji podatkowych VAT, CIT, PIT – oraz innych niezbędnych.Praca na prostym programie REWIZOR z możliwością szkolenia i przyuczenia :)Oferujemy:stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności i zaangażowania,pracę w przyjacielskim zespole, chętnie służącym pomocą i wsparciem,możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansów,biuro znajduje się w okolicy dworca głównego w Krakowie, także z doskonałym dojazdem spoza Krakowa,możliwość pracy hybrydowej.Naszym celem jako pracodawcy jest połączenie rzeczy niemożliwych: dobrych zarobków, sympatycznej i przyjacielskiej atmosfery pracy oraz rozwoju naszych pracowników poprzez szkolenia i możliwość zdobywania nowego doświadczenia i do tej pory nam się to udaje. Jeśli chcesz do nas dołączyć, prosimy o przesłanie CV - na każde odpowiemy.

Junior Business Development Manager / Internship / Asystent CEO
Junior Business Development Manager / Internship / Asystent CEO
990 zł
Warszawa wczoraj

F45 Training to globalna sieć butikowych studiów treningowych z Australii, która rewolucjonizuje podejście do fitnessu. Łączymy intensywny trening grupowy, technologię i społeczność w jedno wyjątkowe doświadczenie treningowe. F45 Poland to dynamicznie rozwijający się master franczyzobiorca z ambicją stworzenia największej sieci fitness butikowego w kraju. Prowadzimy już 3 studia w Warszawie i planujemy kolejne 3 otwarcia do końca 2025 r. oraz sprzedaż licencji w całym kraju.Dołączając do nas:Zobaczysz od kuchni, jak rozwija się firma w modelu scale-up i franczyzyBędziesz mieć realny wpływ na rozwój nowej kategorii fitness w PolsceDołączysz do młodego, energicznego i zaangażowanego zespołu, który kocha to, co robiSzukamy osoby, która:Chce wejść głęboko w świat biznesu od praktycznej stronyJest zorganizowana, samodzielna i bardzo ambitnaNie boi się żadnych zadań – od biegania po mieście, przez robienie researchu, po prezentację przed klientemPotrafi działać szybko i uczy się jeszcze szybciejChce mieć realny wpływ na rozwój firmyMarzy o ścieżce zawodowej jako Project Manager, Business Developer, a może nawet przyszły CEOCo oferujemy:Bliską współpracę z CEO F45 Poland – wejdziesz end-to-end w każdy procesBardzo szeroki zakres zadań: operacje, marketing, sprzedaż, ekspansja franczyzowa, eventy, partnerstwa, negocjacjeOgromną swobodę i odpowiedzialność – jeśli jesteś "hungry", dostaniesz przestrzeń do działaniaDynamiczne środowisko scale-upu z potencjałem wzrostu międzynarodowegoRealną szansę rozwoju w kierunku roli Junior Project Managera / Business Development Managera po zakończeniu stażuReferencje, doświadczenie i wiedzę, których nie nauczysz się w szkoleWymagania:Status studenta lub absolwenta kierunku biznesowego, ekonomicznego, zarządzania lub pokrewnego (mile widziane, ale nie wymagane)Wysoka motywacja do nauki i pracyGotowość do pracy w dynamicznym środowiskuUmiejętność organizacji własnej pracyDobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)Znajomość Excela i/lub Google Sheets będzie dodatkowym atutemCo ważne:Jeśli nie masz doświadczenia zawodowego, ale czujesz, że masz drive, zapał i chcesz nauczyć się biznesu od środka – ta rola może być idealna dla Ciebie. Szukamy osób z potencjałem, a nie gotowych CV.

kierowca kat. B bus plandeka krajówka
kierowca kat. B bus plandeka krajówka
990 zł
Radom wczoraj

Witam, poszukuje kierowcy na iveco daily 15eppraca mozliwa od zarazwyjazdy glownie w poniedzialek a powroty w piatekjazda glownie po kraju dodatkowo wpadaja Czechy i Słowacjarozliczenia co miesiac, dniowka 250

Asystent/ka biura i wsparcia zespołu syndyka/ Praca Administracyjna
Asystent/ka biura i wsparcia zespołu syndyka/ Praca Administracyjna
990 zł
Legnica wczoraj

Dołącz do zespołu Kancelarii ILT - firmy doradczej łączącej kompetencje prawne, podatkowe, księgowe i restrukturyzacyjne. Obsługujemy klientów z całej Polski, zapewniając im wsparcie na każdym etapie prowadzenia działalności. Poszukujemy osoby, która będzie wspierać nasz zespół w codziennym funkcjonowaniu biura oraz w prowadzeniu postępowań upadłościowych. Szukamy osoby zorganizowanej, rzetelnej i komunikatywnej, gotowej do nauki i rozwoju w środowisku prawniczym.Twój zakres obowiązków:Obsługa sekretariatu Kancelarii – przyjmowanie połączeń telefonicznych, organizacja spotkań, obsługa gości.Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i obieg dokumentów w Kancelarii.Bieżące wsparcie organizacyjne i administracyjne zespołu – zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura.Współpraca ze Wspólnikami Kancelarii, w tym prowadzenie kalendarza i wsparcie w zadaniach operacyjnych.Wprowadzanie dokumentów księgowych, monitorowanie faktur i windykacja we współpracy z biurem rachunkowym.Przygotowywanie i wystawianie faktur sprzedaży, kontrola wpłat.Kontakt z kontrahentami Kancelarii i klientami.Wsparcie zespołu syndyka w obsłudze postępowań upadłościowych (głównie konsumenckich).Prowadzenie, kompletowanie i archiwizacja akt spraw.Przygotowywanie pism, analiz i raportów w ramach prowadzonych postępowań.Kontakt z sądami, urzędami, wierzycielami i upadłymi, zgodnie z zakresem spraw.Nasze wymagania:Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane kierunki: prawo, administracja, finanse, ekonomia).Znajomość obsługi komputera i pakietu Office 365 (w szczególności MS Word, Excel, Outlook).Umiejętność sprawnej organizacji pracy, punktualność, samodzielność i rzetelność.Wysoka kultura osobista i aparycja dostosowana do reprezentowania Kancelarii.Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność.Zdolność szybkiego uczenia się i przyswajania nowych kompetencji.Wysoka poprawność językowa w formułowaniu pism i komunikacji pisemnej.Mile widziane doświadczenie w kancelarii prawnej, komorniczej, notarialnej, sądzie lub firmie windykacyjnej.Podstawowa znajomość prawa upadłościowego będzie atutem (ale nie jest warunkiem koniecznym – wszystkiego nauczymy).To oferujemy:Możliwość długofalowej współpracy w rozwijającej się Kancelarii.Elastyczną formę zatrudnienia: B2B, umowa zlecenie lub umowa o pracę – do ustalenia.Pracę w zgranym zespole z realnym wpływem na przebieg spraw i rozwój procedur kancelaryjnych.Możliwość zdobycia doświadczenia w zakresie postępowań upadłościowych i pracy w środowisku prawniczym.O nas: Kancelaria ILT to zespół ekspertów z obszarów prawa, podatków, restrukturyzacji i księgowości. Świadczymy usługi dla przedsiębiorców i konsumentów z całej Polski, łącząc wiedzę prawniczą, ekonomiczną i menedżerską. Wspieramy klientów na każdym etapie rozwoju – od zakładania spółek, przez optymalizację działalności, po postępowania upadłościowe. Działamy zespołowo, skutecznie i z pełnym zaangażowaniem. Więcej informacji: www.kancelariailt.pl

Staż (Intern) ds. Marketingu
Staż (Intern) ds. Marketingu
990 zł
Warszawa wczoraj

Naszym Klientem jest globalna firma z branży technicznej (klimatyzacja precyzyjna) zatrudniająca w polskim oddziale 30 pracowników. W związku z nadchodzącymi projektami firma poszukuje wsparcia kreatywnej osoby, która chciałaby zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe w obszarze marketingu.Rodzaj umowy: płatny staż / umowa cywilnoprawnaBranża: technika HVAC – producent urządzeń klimatyzacyjnychStażysta (Intern) ds. MarketinguCzym będziesz się zajmować?Wspieraniem zespołu w organizacji konferencji branżowych i wydarzeń firmowychPomocą przy tworzeniu i redagowaniu materiałów produktowych – katalogów, ulotek, prezentacji, treści do newsletterówWspółtworzeniem treści i grafik do publikacji w mediach społecznościowych – głównie platforma LinkedInWsparciem w bieżących działaniach marketingowych i komunikacyjnych firmyWspółpracą z centralą firmy w NiemczechCzego oczekujemy?Statusu studenta (preferowane kierunki: marketing, PR, dziennikarstwo)Zainteresowania marketingiem B2B i komunikacją w branży technicznejLekkiego pióra i dobrej znajomości języka polskiegoUmiejętności tworzenia prostych grafik (Canva, PowerPoint, mile widziane podstawy Adobe)Znajomości i swobody poruszania się po platformie LinkedInSamodzielności, zaangażowania i chęci naukiZnajomości języka angielskiego w stopniu minimum B2Co oferujemy?Płatny staż z możliwością regularnej współpracyPracę w firmie będącej producentem nowoczesnych urządzeń klimatyzacyjnychRealne doświadczenie przy organizacji wydarzeń i projektach marketingowychWsparcie zespołu i przyjazną atmosferęElastyczne godziny pracy (możliwość dopasowania do zajęć)Rozwój w kierunku marketingu B2B i branży technicznej Zainteresowany/a? Prześlij nam swoje CV i – jeśli chcesz się wyróżnić – napisz kilka słów o tym, dlaczego właśnie marketing Cię kręci ?

Pracownik magazynowy – sortowanie, pakowanie – Warszawa (FSO)
Pracownik magazynowy – sortowanie, pakowanie – Warszawa (FSO)
990 zł
Warszawa wczoraj

Pracownik magazynowy – zbieranie, sortowanie i pakowanie produktów Warszawa, ul. Jagiellońska 88 (teren FSO)Opis stanowiska: Poszukujemy pracowników do zbierania, sortowania i pakowania produktów w magazynie.Wymagania:Komunikatywna znajomość języka polskiego (mowa i czytanie).Sumienność, dokładność, dobra organizacja pracy.Gotowość do pracy fizycznej.Prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem (nie wymagane).Oferujemy:Praca na pełny etat (8 godzin dziennie).Umowa zlecenie lub umowa o pracę.Terminowe wypłaty wynagrodzenia.Możliwość pracy w dodatkowych godzinach.Zgłoszenia: Prosimy o przesyłanie CV przez formularz OLX.

Sprzedawca kasjer w Księgarni
Sprzedawca kasjer w Księgarni
990 zł
Maków Mazowiecki wczoraj

Miejsce pracy: Stara Księgarnia, ul. Rynek 28, Maków Mazowiecki Rodzaj pracy: Pełny etat Wynagrodzenie: najniższa krajowa Opis stanowiska: Stara Księgarnia w Makowie Mazowieckim poszukuje osoby do pracy na stanowisku sprzedawcy. Specjalizujemy się w sprzedaży książek, podręczników, artykułów szkolnych, biurowych i piśmienniczych itp. Zakres obowiązków: • Obsługa klientów i doradztwo przy zakupach, • Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, • Utrzymanie porządku i estetyki ekspozycji, • Wykładanie towaru i kontrola stanów magazynowych, • Pomoc w inwentaryzacjach i przyjmowaniu dostaw. Wymagania: • Doświadczenie w handlu lub pracy z klientem (mile widziane), • Komunikatywność, uprzejmość i chęć do pracy, • Zainteresowanie książkami i artykułami papierniczymi, • Umiejętność pracy zespołowej, • Dyspozycyjność, również w soboty. Oferujemy: • Stabilne warunki zatrudnienia, • Pracę w przyjaznej, kameralnej atmosferze, • Rabaty pracownicze na asortyment księgarni, Zgłoszenia: CV prosimy składać osobiście w Starej Księgarni, ul. Rynek 28, Maków Mazowiecki

Zatrudnię fachowca do płytek
Zatrudnię fachowca do płytek
990 zł
wczoraj

Poszukuję doświadczonego płytkarza do prac wykończeniowych (łazienki, kuchnie, podłogi).Wymagania:doświadczenie w układaniu płytek (różne formaty i powierzchnie),dokładność, samodzielność i rzetelność,własne narzędzia,umiejętności elektryczne, hydrauliczne i ogólnobudowlane,prawo jazdy kat. B.Oferuję:rozliczenie od metra – atrakcyjne stawki (do uzgodnienia),stałą współpracę i ciągłość zleceń,

Kierowca do pizzerii z własnym autem Targówek Zacisze
Kierowca do pizzerii z własnym autem Targówek Zacisze
990 zł
Warszawa wczoraj

Pizza na Targówku zatrudni kierowcę z własnym samochodem . Płacimy 21 pln/h do ręki + 0.70 gr pln za kilometr. Codziennie wypłaty. Praca od zaraz, grafik elastyczny. Kontakt Pior

Asystentka Administracyjna / Zarządu, pełny lub część etatu - studenci
Asystentka Administracyjna / Zarządu, pełny lub część etatu - studenci
990 zł
Łódź wczoraj

Pomóż nam zadbać o kalendarz prezesa :)Jesteśmy grupą dynamicznych spółek i potrzebujemy wsparcia dla naszego prezesa (~40 lat) w codziennych zadaniach. Ze względu na natłok zadań (a stałe 24h) i rosnącą ich ilość, potrzebujemy wsparcia administracyjno - organizacyjnego.Widzimy, że spada nasza efektywność i musimy działać!Czego od Ciebie oczekujemy?Samodzielności i myślenia nakierowanego na rozwiązanieDoskonałych zdolności organizacyjnych i samodzielnościEmpatii, świetnej komunikacji i łatwości w pracy z ludźmiElastyczności i szybkiego reagowania na zmianyBiegłości w elektronice (komputer, telefon, aplikacje)Docelowo masz być codziennym wsparciem i zwiększać efektywnośćZnajomość komunikatywnego języka angielskiego (maile, materiały, tekst, aplikacje)Zdecydowania i wytrwałości (trzeba będzie przekładać spotkania, odmawiać ludziom, ustawiać terminy, potwierdzać itp)Energii - dużo się dziejeMogą się zdarzyć sporadycznie (w przyszłości) podróże służbowe czy praca w weekendStatusu studentkiCzym będziesz się docelowo zajmować?Masz być partnerem, który wspiera wykonywanie zadań,Przejmujesz i zarządzasz kalendarzem,Przejmujesz i zarządzasz pocztą mailową,Przejmujesz coraz więcej zadań administracyjno-operacyjnych, m.in.: wystawienie ogłoszenia, koordynacja płatności, ustalanie terminów i potwierdzanie spotkań, drobne zakupy i zamówienia, przekazanie dostępów, wiadomości klienckie lub z zespołu, agenda spotkań, koordynacja zadań i pilnowanie terminów, sprawdzanie i przygotowywanie umów, pilnujesz priorytetów i czasu zadań.Co oferujemy?Zaczynamy od Umowy Zlecenie z późniejszą opcją współpracy b2b lub UoP.Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia zadaniowaElastyczny czas pracy - do ustalenia - możliwy pełny lub część etatu.Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowegoKomfortowe biuro w okolicy Ronda Solidarności, w którym czeka na Ciebie MacBook, iPhone i pyszna kawa.Okazjonalnie podróże służbowe (możliwe w przyszłości)pracujemy stacjonarnie w naszym biurze dla szybszej i efektywniejszej komunikacjipewny stopień elastyczności grafiku lub praca hybrydowa z przewagą stacjonarnejMyślisz, że możesz nam pomóc uporządkować zadania? Świetnie!Napisz w 2-3 zdaniach o sobie i wyjaśnij, dlaczego to właśnie Ty powinnaś nam pomóc. Nie potrzebujemy na razie Twojego CV – czekamy na Twoje zgłoszenie!Dołącz do nas i wspólnie porządkujmy chaos :)

Koordynator ds. projektów rekrutacyjnych z j. ukraińskim/rosyjskim
Koordynator ds. projektów rekrutacyjnych z j. ukraińskim/rosyjskim
990 zł
Wrocław wczoraj

Grupa kapitałowa Euro obecna na rynku branży rekrutacyjnej i outsourcingu przemysłowego już 20 rok, ogłasza rekrutację na wakat: Koordynator ds. projektów rekrutacyjnych z j. rosyjskim / ukraińskimWymagania:Znajomość języka polskiego i ukraińskiego / rosyjskiego w mowie i piśmie (niezbędne)Czynne prawo jazdy kat. B (niezbędne)Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excell, Word (niezbędne)Bardzo dobra organizacja pracy (niezbędne)Komunikatywność (niezbędne)Odpowiedzialność, sumienność, rzetelność i terminowość (niezbędne)Znajomość przepisów związanych z legalizacją pobytu cudzoziemców oraz znajomość procedury zatrudniania cudzoziemców w Polsce (mile widziane)Znajomość zagadnień związanych z polityką ochrony danych osobowychUmiejętne poruszanie się po mediach społecznościowychDoświadczenie w realizacji projektów rekrutacyjnych obcokrajowców (praca tymczasowa, outsourcing)Doświadczenie na podobnym stanowisku - min. 6 miesięcyOpis zadań:Koordynacja pracowników na projektachAktywne rekrutowanie pracowników poprzez regularne zamieszczanie ogłoszeń oraz poszukiwanie nowych źródeł dotarcia do kandydatówPrzeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych ze zleceniobiorcami do aktualnych projektów rekrutacyjnychPrace administracyjne: prowadzenie baz danych, list rezerwowych, wprowadzanie danych do systemu itp.Terminowe i zgodne z przyjętymi zasadami prowadzenie obiegu dokumentówAnaliza poprawności i kompletności dokumentów niezbędnych przy zatrudnieniu zleceniobiorcyŚcisła współpraca z zespołemKomunikacja i współpraca z innymi członkami zespołuOferuje:Rozwojową pracę w środowisku HRBardzo atrakcyjne warunki zatrudnieniaZadaniowy i mobilny czas pracyStabilną współpracę z profesjonalnym ZespołemMożliwość rozwoju zawodowego, szkoleniaNowoczesne narzędzia pracy i komfortowe biuroJeśli zainteresowała Cię nasza propozycja, prześlij CV wraz z dopisaną klauzulą o danych osobowych:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Menager studia tatuażu w Poznaniu
Menager studia tatuażu w Poznaniu
990 zł
Poznań wczoraj

Studio tatuażu w centrum Poznania szuka do swojego zespołu menagera!Poszukujemy osoby która oczekuje czegoś więcej, która chce pracować z najlepszymi tatuażystami z 15 letnim doświadczaniem w sztuce tatuażu, która uwielbia pracować z ludźmi i poszerzać swoje kompetencję i nie boi się wyzwań.Czego oczekujemy od Ciebie:doświadczenie w pracy administracyjno- biurowejdoświadczenie w pracy w usługach bądź sprzedażyumiejętności związane z praca na naszych social mediach- wstawianie postów, relacji, oraz kontakt z klientamiznajomość języka angielskiego na poziomie min. B1, oraz mile widziany język rosyjski.komunikatywnośćdyspozycyjnośćsumienność i zaangażowanie w wykonywane obowiązkiznajomość obsługi komputerapunktualnośćchęć udziału w kampaniach reklamowych studia. Pierwsze 1-2 miesiące okresu próbnego i szkolenia. Warunki pracy:na pełen etat- z możliwością na czas nieokreślony (szukamy kogoś na dłuższy czas)atrakcyjne wynagrodzenie od całomiesięcznego przychoduProsimy o podesłanie CV na naszego e-maila albo kontakt telefonicznyAdres: Dolna Wilda 88/8 Poznań

Praca w Studiu modelowania dla kosmetologa/studentki kosmetologii-Łódź
Praca w Studiu modelowania dla kosmetologa/studentki kosmetologii-Łódź
990 zł
Łódź wczoraj

Praca dla kosmetologa/ technika kosmetycznego/studentki kosmetologiiOpisJesteś Kosmetolożką a może właśnie studiujesz Kosmetologie do tego kochasz prace z ludźmi w salonie modelowania sylwetki.Nasz salon modelowania sylwetki. Będzie dla Ciebie idealnym miejscem w którym połączysz swoje umiejętności które posiadasz z tymi nabytymi u nas , by praca była miejscem przyjemnym a nie przymusem. Obowiązki:Wykonywanie zabiegów kosmetycznych na twarz i ciało.Obsługa specjalistycznej aparatury kosmetycznej (oczyszczanie wodorowe, Entomologii LPG, peeling kawitacyjny itp)Przeprowadzanie konsultacji z klientami i doradztwo w zakresie pielęgnacji.Dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy oraz przestrzeganie standardów sanitarnych.Prowadzenie dokumentacji zabiegowej oraz zapisów na zabiegi .Aktywna sprzedaż usług i produktów kosmetycznych.Wykonywanie zabiegów depilacji (woskiem, laserem).Utrzymanie pozytywnych relacji z klientami i dbanie o wysoki standard obsługi.Wymagania:Wykształcenie kierunkowe (ukończone studia/w trakcie z kosmetologii lub technik usług kosmetycznych).Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.Umiejętność pracy z różnymi typami skóry i znajomość technik kosmetycznych.Wysoka kultura osobista i miła aparycja.Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z klientem.Znajomość obsługi urządzeń kosmetycznych i chęć do ciągłego podnoszenia kwalifikacji.Dyspozycyjność i elastyczność w kwestii godzin pracy.Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność.Zainteresowanie nowinkami w branży kosmetycznej i chęć rozwoju zawodowego.Dobra organizacja pracy, punktualność i odpowiedzialność.Mile widziana umiejętność masażu KOBIDO oraz ZOGA.Przeszkolimy z zakresu profesjonalnego przeprowadzania zabiegów depilacji laserowej na twarz i ciało.Jeśli czujesz, że to ogłoszenie jest o Tobie – wyślij swoje Cv - Dołącz do nas i twórz z nami miejsce, które pokochają klienci w Łodzi ! Status studenta nie jest wymagany -kwestia twoich umiejętności .*odezwę się do wybranych kandydatów/kandydatek

Bezpłatne szkolenia i staże z dofinansowaniem UE!
Bezpłatne szkolenia i staże z dofinansowaniem UE!
990 zł
Pszczyna wczoraj

Bezpłatne szkolenia i staże z dofinansowaniem UE!Masz 18+ i jesteś zagrożony wykluczeniem społecznym? Weź udział w naszym projekcie dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus!Oferujemy bezpłatne formy wsparcia:spotkanie z doradcą zawodowymspotkanie z psychologiemszkolenie komputeroweszkolenie zawodowe (np. magazynier, pracownik biurowy i inne)3-miesięczny staż zawodowyindywidualne pośrednictwo pracyUczestnicy otrzymują: 700 zł za udział w szkoleniu 2100 zł za odbycie stażuUdział w projekcie jest całkowicie BEZPŁATNY!

Młodszy Specjalista ds. Marketingu - od zaraz
Młodszy Specjalista ds. Marketingu - od zaraz
990 zł
Wrocław wczoraj

Praca stacjonarna - pełny etat - Wrocław - od zarazNa czym będzie polegać Twoja praca?Będziesz nawiązywać kontakt z klientami naszej firmy w sprawie realizowanych projektówWspólnie będziemy budować dobry wizerunek naszej firmyZajmiesz się prostymi formalnościami, które towarzyszą codziennej pracy zespołu (dokumentacja związana z finalizacją współpracy)Co możemy Ci zaoferować?Pracę w zgranej ekipie, która lubi to, co robiWsparcie od pierwszego dnia – nikogo nie zostawiamy samemu sobieSzkolenia, które wprowadzą Cię w temat i pomogą rozwinąć skrzydłaMożliwość podróży i udziału w wyjazdowych szkoleniach, również za granicąBiuro w świetnej lokalizacji, tuż przy rynku Pełny etat i grafik, który da się pogodzić z innymi obowiązkamiWynagrodzenie od 5000 - 6000 zł brutto Kogo szukamy?Osoby, która lubi rozmawiać z ludźmi i łatwo nawiązuje kontaktKogoś z pozytywnym podejściem do życia i pracyKogoś, kto ma czas min. 4 dni w tygodniu (pon.–pt.)Wyślij swoje CV – chętnie Cię poznamy!

Zatrudnienie Sprzedawcę/Serwisanta rowerowego
Zatrudnienie Sprzedawcę/Serwisanta rowerowego
990 zł
Piekary Śląskie wczoraj

Sklep rowerowy AxisPracownik Sklepu RowerowegoMiejsce pracy: Piekary Śląskie/ Tarnowskie Góry [do wyboru]Rodzaj pracy: Pełny etat / Część etatu (do ustalenia)godziny pracy 10-18Termin rozpoczęcia: od zarazOpis stanowiska:Do naszego zespołu w sklepie rowerowym poszukujemy osoby, która pomoże nam w codziennej obsłudze klientów, sprzedaży rowerów i akcesoriów oraz drobnych pracach serwisowych. Szukamy kogoś z pasją do rowerów, kto potrafi doradzić klientowi i nie boi się pracy z ludźmi.Zakres obowiązków:Obsługa klienta i doradztwo w doborze sprzętuSprzedaż rowerów, części i akcesoriówDbanie o ekspozycję towaru i porządek na stanowisku pracy.Przygotowanie rowerów do jazdy, podstawowe przeglądy rowerowe.Obsługa kasy fiskalnej i systemu sprzedażowegoWymagania:Zainteresowanie tematyką rowerowąKomunikatywność i pozytywne nastawienie do ludziChęć nauki i zaangażowanieMile widziane doświadczenie w handlu lub serwisie rowerowymJeżeli nie masz doświadczenia w serwisie rowerów ale masz zdolności manualne przyuczymy Cie i przeszkolimy.Oferujemy:Pracę w przyjaznym, rowerowym zespoleStabilne zatrudnienie i elastyczny grafikAtrakcyjne Zlzniżki pracownicze na sprzęt i serwisMożliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętnościWynagrodzenie proporcjonalne do twoich umiejętności.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: roweryaxis gmail.com lub kontakt telefoniczny: 69*****64Dołącz do nas i zamień pasję w pracę!

Praktyka w dziale HR - rekrutacja
Praktyka w dziale HR - rekrutacja
990 zł
Kraków wczoraj

Gegenbauer Polska  Sp. z o. o. jest wiodącą firmą w branży zintegrowanych usług facility management, oferującą kompleksową obsługę nieruchomości (zarządzanie techniką i infrastrukturą budynku) oraz utrzymaniem ruchu.Aktualnie prowadzimy rekrutację na praktyki w Dziale Rekrutacji.Miejsce pracy: Kraków (Czyżyny) Zadania możliwe do realizowana:·       tworzenie oraz publikacja ogłoszeń o pracę,·       weryfikacja CV,·       umawianie spotkań rekrutacyjnych,·       poszukiwanie alternatywnych źródeł pozyskiwania kandydatów.·       inne zadania związane z pracą działu Wymagania:·       wykształcenie kierunkowe i/lub zainteresowanie branżą HR ·       chęć do nauki i rozwoju osobistego,·       gotowość do odbycia bezpłatnych praktyk studenckich oczekiwane 20 godz./tygodniowo·       dyspozycyjność 1 dzień w biurze i realizację reszty praktyk w formie zdalnej. Biuro mieści się w Krakowie na Czyżynach.Oferujemy:·       możliwość  przedłużenie współpracy na umowę zlecenie.·       wprowadzenie w świat rekrutacji oraz employer brandingu,·       zapoznanie z nowoczesnymi metodami rekrutacji,·       korzystanie z kluczowych narzędzi rekrutacyjnych,·       możliwość realizacji praktyk w elastycznych godzinach,·       praktykę w bardzo przyjaznej atmosferze :)Osoby zainteresowane zachęcam do kontaktu i składania CV. Zapraszamy również osoby z niepełnosprawnością.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Obsługa Recepcji w Szkole Tańca
Obsługa Recepcji w Szkole Tańca
990 zł
Poznań wczoraj

Jesteśmy rozwijającą się firmą oferującą grupowe kursy  tańca dla dorosłych, eventy integracyjne dla naszych klientów jak i indywidualną naukę tańca.Poszukujemy zmotywowanej, optymistycznej i zdolnej do pracy typu „multi-task” osoby na stanowisko Recepcjonistki do naszej „unique fun-loving” szkoły tańca!Charakterystyka osoby, której szukamy, czyli co robi Recepcjonistka w szkole tańca:Jest rzetelna i punktualnaZapewnia wysokiej jakości obsługę klienta zarówno poprzez kontakt osobisty, telefoniczny, e-mail, social media czy SMS.Myśli szybko, szybko podejmuje decyzje i jest zdolna do odpowiedzi werbalnych jak i na piśmie bez używania AI/SIUmawia i odwołuje klientówRejestruje wejścia klientów na kursy, sprawdza regularność uczęszczania i wysyła przypomnienia o zajęciachDba o bieżący porządek w studio w razie nagłego zabrudzeniaŚledzi płatności klientów i pobiera opłaty za uczęszczanie na zajęciaObsługuje terminal płatniczy i terminale partnerów (Benefit Systems, FitProfit, Medicover)Obsługuje kasę fiskalną, sprawdza dobowe płatności i podsumowuje dzienną aktywność finansową w studioTworzy wydarzenia na FB, posty, reelsy i historie na IG z materiałów dostarczonych przez pracowników studiaTworzy i wysyła cotygodniowe newslettery do naszych Klientów poprzez nasz wewnętrzny systemOkazjonalnie pomaga przy organizacji practisów tanecznych czy innych eventów organizowanych przez naszą firmęWymagania zawodowe, czyli czego oczekujemy na starcie (całej reszty będziemy uczyć):Doskonałe zdolności komunikacyjne: osobiste jak i telefoniczneDoskonałe umiejętności pisaniaPodstawowe Umiejętności obsługi komputera: obsługa Gmail, Excell, Word, wprowadzanie danych do systemu (znajomość wod.guru będzie dodatkowym atutem)Musi znać biegle obsługę IG oraz FBZdolność do pisania i komunikowania się przez Internet bez używania AI/SI, utrzymując wiadomości w spersonalizowanym tonie.Musi być zdolna do profesjonalnego podejścia do klienta i w taki sposób się do niego zwracaćZdolność do rozwiązywania problemów oraz do proszenia o pomoc w razie trudnych sytuacjiPosiadanie zdolności do pracy typu „multi-task” i efektywnego zarządzania czasem w dynamicznym środowisku, jakim jest szkoła tańca.Musi umieć porozumiewać się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym (znajomość na wyższym poziomie będzie dodatkowym atutem)Musi być osobą optymistyczną i kochającą przebywanie z ludźmi.Typ pracy: dodatkowaMożliwość awansu: Tak (Obsługa Recepcji - Kierownik Obsługi Klienta - Manager Studia)Umowa: umowa zlecenie po miesięcznym okresie próbnym, po Awansie możliwość umowy na 1/2 etatuWynagrodzenie: 30,50 PLN/hGrafik:16:30-22:00Elastyczny, do uzgodnienia z drugą osobą pracująca na RecepcjiPrzewidywana średnia ilość godzin w okresie maj - sierpień:10-12h/tydzieńPrzewidywana ilość godzin od września: 20/tydzieńDni pracy:  Poniedziałek - Czwartek (od 1 do 4 dni w tygodniu, w zależności od grafika / od września również w piątki i niedziele wieczorami - elastycznie w zależności od potrzeb studia)Lokalizacja pracy:Ul. Jeleniogórska 16, PoznańBenefity:Możliwość uczęszczania na zajęcia taneczne w dni wolne od pracy bez dodatkowej opłatyBezpłatne szkolenia z zarządzania obiektem sportowymBezpłatne szkolenia z obsługi klientaMożliwość awansuWdrożenie do pracy:2 dni szkolenia  (4-6h dziennie)1 dzień na stanowisku pod opieką pracownika szkołyWymagane dokumenty do rekrutacji:Kompletne CV ze zdjęciem wysłane na e-mail, z dopiskiem "Praca - Recepcja"

Pracownik biurowy w rejestracji staż +szkolenie
Pracownik biurowy w rejestracji staż +szkolenie
990 zł
Łódź wczoraj

Zapraszamy osoby chętne, które chcą uzyskać kwalifikacje i poszerzyć swoje kompetencje w zakresie obsługi rejestracji medycznej lub pracownika biurowego do odbycia stażu poprzedzonego szkoleniem zawodowym. RUSZAMY 15 MAJAOferujemy:- dodatek szkoleniowy 1000,00 zł (podczas uczenia się);- zwrot kosztów za dojazd (na szkolenia, staż);- darmowe szkolenie zawodowe ( w tym egzamin z excel;- 4 - miesięczny staż zawodowy, płatny 2200 netto za każdy miesiącZgłoszenia telefonicznie lub e-mailowoBiuro: Piotrkowska 249/251 lokal 5C

Praca kasjer sprzedawca Toruń
Praca kasjer sprzedawca Toruń
990 zł
Toruń wczoraj

Witam przyjmę do pracy do sklepu żabka przy ul.Hallera 86-102 . Zatrudnię osobę uczciwą, dyspozycyjna, nie wymagam doświadczenia , wystarczą chęci do pracy resztę razem dopracujemy ;) Dwie zmiany 6.00-14.30 14.30-23.00 Do obowiązków pracownika należało będzie między innymi; *obsługa klienta zgodnie ze standardami sieci *obsługa kasy fiskalnej *dbanie o estetyczny wygląd sklepu Praca w przyjaznej atmosferze. Poszukuje osób zdecydowanych poszukujących pracy na dłuższy okres . Więcej informacji pod numerem telefonu lub w sklepie

Pomocnik na budowę - bez doświadczenia, ale z chęciami | Praca okolice
Pomocnik na budowę - bez doświadczenia, ale z chęciami | Praca okolice
990 zł
Zielona Góra wczoraj

Pomocnik na budowę Praca okolice Świdnicy (transport z Zielonej Góry i okolic)Opis ogłoszenia:Szukam pomocnika do pracy na budowie. Doświadczenie nie jest wymagane – ważniejsze są chęci do pracy, punktualność i gotowość do nauki. Jeśli już miałeś styczność z budowlanką, będzie to dodatkowy atut.Miejsce pracy: okolice Świdnicy.Możliwy codzienny dojazd z Zielonej Góry i okolicznych miejscowości – zapewniam transport.Czego oczekuję:– zaangażowania i sumienności,– punktualności i odpowiedzialności,– chęci do nauki i pracy fizycznej,– podstawowej sprawności fizycznej.Co oferuję:– uczciwe wynagrodzenie,– wypłaty tygodniowe lub miesięczne (do ustalenia),– pomoc i przyuczenie do pracy,– przyjazną atmosferę i jasne zasady współpracy,– możliwość zdobycia doświadczenia w branży budowlanej.Praca od zaraz. Zadzwoń lub napisz – chętnie odpowiem na pytania.

Praca dla stylistów/stylistek
Praca dla stylistów/stylistek
990 zł
Warszawa wczoraj

Do nowo powstającego, eleganckiego salonu beauty na Mokotowie poszukujemy utalentowanych i zaangażowanych specjalistek z branży urody. Jeśli pasjonujesz się światem beauty, cenisz indywidualne podejście do klienta i chcesz rozwijać się w inspirującym, stylowym miejscu – zapraszamy do współpracy!Aktualnie rekrutujemy stylistki specjalizujące się w jednej lub kilku z poniższych dziedzin: manicure i pedicure, makijaż dzienny, wieczorowy lub okazjonalny, stylizacja brwi i rzęs, makijaż permanentny oraz tatuaże artystyczne.Oferujemy nowoczesne miejsce pracy w przyjaznej atmosferze, elastyczne godziny i atrakcyjne wynagrodzenie. Wspieramy w budowaniu własnej bazy klientek oraz stawiamy na rozwój i profesjonalizm.Szukamy osób z doświadczeniem lub po ukończonych kursach, pełnych pasji, dokładnych i zaangażowanych, które potrafią nawiązywać dobre relacje z klientkami.Jeśli chcesz tworzyć z nami miejsce, w którym piękno spotyka się z pasją – napisz do nas i prześlij kilka słów o sobie wraz z przykładowymi pracami.

praca w kancelarii notarialnej
praca w kancelarii notarialnej
990 zł
Rzeszów wczoraj

Kancelaria Notarialna poszukuje osoby na stanowisko:SEKRETARKA NOTARIALNA Opis stanowiska: Poszukujemy odpowiedzialnej, zorganizowanej i komunikatywnej osoby do pracy w kancelarii notarialnej na stanowisku sekretarki notarialnej, na czas zastępstwa pod nieobecność pracownika przebywającego na urlopie macierzyńskim.Zakres obowiązków:obsługa klientów kancelarii i kontakt telefoniczny,prowadzenie korespondencji oraz dokumentacji biurowej,wsparcie notariusza w bieżących czynnościach administracyjnych,organizacja pracy biura.Wymagania:znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,wysoka kultura osobista,dokładność i samodzielność.Zgłoszenia: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem na adres e-mail biuro(małpa)rzeszow-notariusz.pl Prosimy o dołączenie klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych.

Zdalna obsługa klienta od zaraz - konsultant ofert
Zdalna obsługa klienta od zaraz - konsultant ofert
990 zł
Łódź wczoraj

Hej! Poszukujemy osób na stanowisko konsultanta w dziale obsługi klienta. Jeżeli władasz nienaganną polszczyzną i lubisz rozmawiać z ludźmi i pomagać im przedstawiając oferty usług dla naszych klientów - to praca dla Ciebie!Co oferujemy?Elastyczne godziny pracy.Atrakcyjne wynagrodzenie.Różne dodatki, benefity, bonusy.Miła i sympatyczna atmosfera :).Wsparcie i pomoc na każdym etapie pracy!Czego wymagamy?Nienaganna polszczyzna i wysoka kultura osobistaOtwartość i chęć do naukiKomunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktówPodstawowa obsługa komputeraMile widziane doświadczenie w pracy z klientem, ale nie jest to koniecznośćZapraszamy do aplikacji, szczególnie studentów, którzy chcą sobie dorobić :)! Pozdrawiamy!

Płatny staż dla absolwentki - pracownik biurowy
Płatny staż dla absolwentki - pracownik biurowy
990 zł
Starogard Gdański wczoraj

Poszukujemy otwartej i sympatycznej absolwentki szkoły średniej na staż do naszego biura tłumaczeń w Starogardzie na stanowisko pracownika biurowego. Do Twoich zadań będzie należała koordynacja pracy naszego biura, bieżąca obsługa naszych klientów oraz zarządzanie obiegiem dokumentów. Jeśli zdajesz maturę w tym roku - doskonale, zaczynamy od czerwca, więc w sam raz!Jesteśmy kameralnym, nowoczesnym i młodym zespołem. Cenimy sobie pracowitość, uczciwość, otwartość, pozytywne nastawienie do świata - sami tacy jesteśmy i tego też oczekujemy od Ciebie.Na początek oferujemy staż, a po nim umowę o pracę. To staż, a więc pierwszy szczebel w zawodowej karierze, nie mamy w związku z tym szczególnych wymagań - wszystkiego, co trzeba, nauczysz się u nas.Co jeszcze? Komfortowe warunki w biurze, przyjazną atmosferę, dużo niezależności i spokoju, kawę z ekspresu, wolne wszystkie weekendy - możesz z powodzeniem połączyć pracę ze studiami - a przede wszystkim bardzo dobry wpis w cv - doskonały start w karierze zawodowej.Jeśli uważasz, że to oferta dla Ciebie, prześlij nam swoje cv. Odezwiemy się.Nie czekaj, miejsce mamy tylko jedno!(Staż jest płatny, organizowany przez PUP, a po stażu proponujemy pracę na pełny etat na umowę o pracę)

Pracownik biurowy ds. obsługi klienta (do końca września lub na stałe)
Pracownik biurowy ds. obsługi klienta (do końca września lub na stałe)
990 zł
Gdynia wczoraj

Pracownik biurowy ds. obsługi klienta – Gdynia (ul. Długa 21) Obsługa reklamacji i infolinii | Umowa zlecenie | Możliwość pracy stałejSzukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu i będzie odpowiadać za kontakt z klientami oraz wsparcie administracyjne w biurze. Szukamy kogoś rzetelnego, komunikatywnego i dobrze zorganizowanego – jeśli lubisz pracę z ludźmi, a Excel nie jest Ci obcy, ta praca może być właśnie dla Ciebie! Miejsce pracy: Gdynia, ul. Długa 21 Godziny pracy: dni robocze, 8:00–16:00 Forma zatrudnienia: umowa zlecenie Okres: praca na stałe (z okresem próbnym do końca września) lub krótkoterminowo do końca września Zakres obowiązków: Obsługa klientów telefonicznie i mailowo Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w oparciu o obowiązujące proceduryProwadzenie dokumentacji i bieżącej korespondencji biurowejWsparcie administracyjne i organizacyjne biura i serwisuTworzenie i analiza statystyk w Excelu Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmieKomunikatywność, cierpliwość i pozytywne nastawienieDobra organizacja pracy oraz samodzielność Umiejętność pracy z dokumentami i dbałość o szczegółyZnajomość obsługi komputera i programu Excel (mile widziane formuły, filtrowanie, sortowanie)Mile widziane:Status studentaDoświadczenie w obsłudze klienta (np. infolinia, biuro obsługi klienta)Prawo jazdyPodstawowa znajomość wybranego języka obcego: angielskiego, ukraińskiego, niemieckiegoOferujemy: Wdrożenie i pomoc we wdrożeniu w pierwszych tygodniachPrzyjazną atmosferę i zgrany zespółBiuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji w GdyniDostęp do karty MultisportCV (lub opis swoich umiejętności i doświadczenia) wyślij w odpowiedzi na zgłoszenie poprzez formularz OLX

Praca w Foodtrucku - 12 dni w miesiącu
Praca w Foodtrucku - 12 dni w miesiącu
990 zł
Dąbrowa Górnicza wczoraj

Lubisz odwiedzać nowe miejsca? Pracować, a przy tym świetnie się bawić? Dołącz do #ŻarciowozyTeam Jesteśmy w stanie nauczyć Cię wszystkiego, najważniejsze są chęci i nastawienie! Twój zakres obowiązków Przygotowywanie potraw Profesjonalna obsługa klienta Obsługa kasy fiskalnej Obsługa terminala płatniczego Rozkładanie, obsługa i składanie zlotu foodtrucków Dbałość o czystość i higienę pracyNasze wymagania Umiejętność obsługi kasy fiskalnej oraz obsługi klienta Dyspozycyjność do pracy w elastycznych godzinach, w tym wieczorami i weekendami Posiadanie książeczki sanepidu lub gotowość jej wyrobienia Sumienność w wykonywaniu powiężonych obowiązków Odpowiedzialność za stan techniczny i czystość food-trucka Umiejętność pracy w zespole i szybkiego reagowania na zmieniające się sytuacje Komunikatywność i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych PunktualnośćTo oferujemy Pracę w młodym ambitnym zespole Szkolenie z pracy w Foodtrucku Nocleg i wyżywienie podczas wyjazdów Częste wyjazdy po Polsce Możliwość pracy na różnych stanowiskach Po okresie próbnym % od sprzedaży Możliwość rozwoju zawodowego Dla najlepszy szybką ścieżkę awansuZainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny lub CV prosimy przesyłać na adres e-mail hr(at)zarciowozy.pl

Kierowca / dostawca kat B
Kierowca / dostawca kat B
990 zł
Stargard wczoraj

Opis stanowiska:Praca jako kierowca / dostawca art. spożywczychWymagania:Zaświadczenie o niekaralnościPrawo jazdy kat. BPunktualnośćMile widziany status ucznia/studentaOferujemy:Praca od poniedziałku do piątkuPracę w doświadczonym i zgranym zespole z dobrą atmosferąAuto z windą Wózek elektryczny CV proszę wysyłać na podany adres E-Mail

Specjalista/Specjalistka ds. obsługi klienta eksportowego (języki)
Specjalista/Specjalistka ds. obsługi klienta eksportowego (języki)
990 zł
wczoraj

Telefoniczna Obsługa Klienta (jęz. rumuński, francuski, litewski, czeski, chorwacki, grecki) Praca stacjonarna – Sokołów k. PruszkowaFirma Balneo poszukuje osób do telefonicznej obsługi klienta w jednym z poniższych języków: rumuński, francuski, litewski, czeski, chorwacki lub grecki.Wymagania:bardzo dobra znajomość jednego z wyżej wymienionych języków w mowie i piśmie,komunikatywna znajomość języka polskiego lub angielskiego,chęć do pracy stacjonarnej w biurze w Sokołowie k. Pruszkowa,komunikatywność i dobra organizacja pracy,mile widziany status studenta.Oferujemy:stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie,przyjazną atmosferę pracy,szkolenie wdrożeniowe,elastyczne podejście do grafiku (dla studentów).

Rekruter do agencji pracy
Rekruter do agencji pracy
990 zł
Warszawa wczoraj

Do naszej agencji pracy - Profil Jobs poszukujemy energicznej, zorganizowanej i komunikatywnej osoby na stanowisko rekrutera. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, jesteś samodzielny/a i nie boisz się wyzwań – zapraszamy do aplikowania!Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy (głównie pracownicy fizyczni –cudzoziemcy), prowadzenie rozmów z kandydatami (telefonicznie i stacjonarnie), dobór kandydatów do konkretnych zleceń, budowanie i utrzymywanie relacji z kandydatami,współpraca z działem legalizacji i koordynacji, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych na różnych platformach (Facebook, Instagram, Telegram, OLX, grupy lokalne i tematyczne),mile widziana własna baza kontaktów, grup, partnerów, którzy mogą wspierać w rekrutacji,dbanie o pozytywny wizerunek firmy i utrzymywanie dobrych relacji z kandydatami.Wymagania: doświadczenie w rekrutacji lub chęć do nauki, dobra organizacja pracy i samodzielność, komunikatywność i pozytywne nastawienie, znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego OBOWIĄZKOWOOferujemy: stabilne zatrudnienie w stale rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach, wsparcie zespołu i przyjazną atmosferę pracy, benefity pracownicze (karta MultiSport)atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez formularz OLX Dołącz do nas i współtwórz zgrany zespół!

Praca dla zbrojarzy
Praca dla zbrojarzy
990 zł
Rzeszów wczoraj

Zatrudnię do pracy zbrojarzy na budowę w Rzeszowie oraz osoby do przyuczenia zawodu. Wysokie zarobki.

Inżynier Konstruktor (Inventor)-praca dodatkowa / dorywcza / hybrydowa
Inżynier Konstruktor (Inventor)-praca dodatkowa / dorywcza / hybrydowa
990 zł
wczoraj

Ogłoszenie o Pracę: Inżynier Konstruktor (Autodesk Inventor) – Hydraulika siłowa - praca dodatkowa / dorywcza / hybrydowaMiejsce pracy: Zakrzewo (biuro firmy), Opalenica (oddział serwisowy), u Klienta lub zdalnie (hybrydowo)Firma: BlobTech Sp. z o.o.Branża: Automatyka przemysłowa / Hydraulika siłowa / Konstrukcja technicznaOpis stanowiska: Poszukujemy wsparcia technicznego przy projektach z zakresu budowy maszyn i hydrauliki siłowej. Oferta skierowana jest zarówno do inżynierów konstruktorów szukających elastycznej formy współpracy, jak i do studentów kierunków technicznych chcących zdobyć doświadczenie przy realnych projektach. Praca może być realizowana zdalnie (częściowo), z wizytami w biurze, oddziale serwisowym w Opalenicy lub u klienta – w zależności od potrzeb projektu.Zakres obowiązków:Projektowanie części, zespołów i urządzeń w programie Autodesk InventorTworzenie dokumentacji technicznej: rysunki wykonawcze, zestawienia materiałoweModyfikacja istniejących projektów pod konkretne zleceniaWspółpraca z działem serwisowym i technicznym przy projektach urządzeń przemysłowychUdział w tworzeniu schematów hydraulicznych oraz dokumentacji montażowejWymagania:Znajomość programu Autodesk Inventor na poziomie samodzielnego użytkownikaUmiejętność tworzenia dokumentacji technicznej i czytania rysunkówPodstawowa wiedza z zakresu mechaniki i hydrauliki siłowejDobra organizacja pracy własnej, rzetelność i terminowośćGotowość do okazjonalnej obecności w siedzibie firmy, u klienta lub w oddziale w OpalenicyMile widziane:Student studiów technicznych (budowa maszyn, mechatronika, automatyka, itp.)Doświadczenie w projektowaniu elementów maszyn lub instalacji hydraulicznychZnajomość języka angielskiego lub niemieckiegoUmiejętność tworzenia schematów hydraulicznych i dokumentacji wykonawczejOferujemy:Elastyczny model współpracy (dorywczo, projektowo, hybrydowo)Ciekawe projekty inżynierskie z realnym wpływem na końcowy produktWsparcie doświadczonego zespołu technicznegoMożliwość długoterminowej współpracy lub zatrudnienia na pełny etatWynagrodzenie dostosowane do formy współpracy i zaangażowania 

pracownicy budowlani- wszystkie stanowiska
pracownicy budowlani- wszystkie stanowiska
990 zł
Toruń wczoraj

Szukamy pracowników do branży budowlanej.Działamy w izolacjach, elewacjach, pianie poliuretanowej, instalatorstwie OZE, stolarce okiennej i drzwiowej.Szukamy ludzi o rożnym doświadczeniu.Jednakże, mile widziane osoby z umiejętnościami, samodzielne, oczekujące długotrwałej współpracy.Wynagrodzenie od 3800 do 8000 zł netto/miesiąc.Zadzwoń50*****2166*****56Obowiązki:Prace ogólnobudowlane (murowanie, tynkowanie, ocieplanie budynków)Wykonywanie prac wykończeniowych ( montaż zabudowy GK)Montaż elementów wyposażenia wnętrz (drzwi, okna,)Montaż i demontaż konstrukcji i elementów budowlanychPrace porządkowe i organizacja miejsca pracyObsługa elektronarzędzi i narzędzi ręcznychWymagania:Doświadczenie w pracach remontowych i wykończeniowychUmiejętność obsługi elektronarzędziPrawo jazdy kat. B. (mile widziane)Zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadańBrak nałogów (alkohol, narkotyki)Zdolności manualne i techniczneDyspozycyjność i gotowość do pracy w zespoleMile widziana gotowość do pracy w delegacji

P2P Proccesing (Free Training)
P2P Proccesing (Free Training)
990 zł
Warszawa wczoraj

Dołącz do Jednego z Największych Zespołów Arbitrażowych na Łotwie – Rekrutacja Już Otwarta!Jesteśmy jednym z wiodących zespołów arbitrażowych na Łotwie i właśnie rozpoczynamy nabór na nasze Kursy Arbitrażu Interexchange i P2P. Nasze kursy są przeznaczone zarówno dla początkujących, jak i dla osób chcących podnieść swoje kwalifikacje zawodowe. Gwarantujemy indywidualne podejście do każdego uczestnika.Czego od Ciebie oczekujemy:OdpowiedzialnościChęci do nauki w branży o wysokim potencjaleUrządzenia (komputer, tablet lub smartfon) z dostępem do InternetuProwadzenia dziennika aktywnościRealizacji cykli zgodnie z instrukcjamiStałej komunikacji z zarządemCo oferujemy:Efektywne szkolenieOpiekę doświadczonego mentoraGwarantowane rezultatyDostęp do strategii ze spreadem 1,7–2,2%, umożliwiających potencjalny zysk do 8–9% dziennieWspółpracę zespołową na czacieKapitał początkowy do testowania strategii wynosi od 15 do 50 dolarów. Szkolenie odbywa się w pełni online.Będziesz miał również możliwość dołączenia do naszego zespołu na korzystnych warunkach. Prowadzimy szkolenie arbitrażowe wyłącznie na oficjalnych giełdach, co oznacza, że pracujesz tylko na własnych kontach. Nie korzystamy z nieoficjalnych giełd ani botów.Join One of the Largest Arbitration Teams in Latvia – Enrollment Now Open!We are one of the leading arbitration teams in Latvia, and we are now accepting applications for our Interexchange and P2P Arbitration Courses. Our courses are designed for both beginners and those looking to enhance their professional skills. We guarantee a personalized approach for each participant.What We Expect from You:ResponsibilityWillingness to learn in a high-potential fieldA device (PC, tablet, or smartphone) with internet accessMaintaining an activity journalCompleting cycles according to instructionsConsistent communication with managementWhat We Offer:Efficient trainingA dedicated, experienced mentorGuaranteed resultsAccess to strategies with a spread of 1.7–2.2%, allowing potential earnings of up to 8–9% per dayTeam collaboration via chatThe starting capital for testing strategies ranges from $15 to $50. Training is conducted entirely online.You will also have the opportunity to join our team under favorable conditions. We provide arbitration training only on official exchanges, meaning you will work exclusively with your own accounts. We do not use unofficial exchanges or bots.переведи на польский

Pracownik w Gospodarstwie Rolnym, placowy
Pracownik w Gospodarstwie Rolnym, placowy
190 zł
2 dnia plecy

Obowiązki:Obsługa maszyn rolniczych (np. traktory, ładowarki teleskopowe).Prace polowe (np. uprawa ziemi, siew, zbiory).Prace porządkowe (np. dbanie o czystość i porządek w gospodarstwie).Wykonywanie drobnych napraw i konserwacja sprzętu.Wymagania:Doświadczenie w pracy w gospodarstwie rolnym (mile widziane).Umiejętność obsługi maszyn rolniczych (mile widziane).Sumienność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.Gotowość do pracy fizycznej i chęć do pracy.Odpowiedzialność i dbałość o powierzony sprzęt.Możliwość zakwaterowania. W Gospodarstwie nie ma zwierząt.Zapraszamy do kontaktu

Praca na czyszczalni Tyszowce
Praca na czyszczalni Tyszowce
190 zł
Tyszowce 2 dnia plecy

Poszukujemy pracownika do pracy przy czyszczalni płodów rolnych, głównie pestek dyni. Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie obsługa maszyn czyszczących, sortowanie surowca, kontrola jakości oraz podstawowe prace porządkowe. Zakres obowiązków: • Obsługa maszyn i urządzeń służących do czyszczenia i sortowania pestek • Kontrola jakości surowca i ewidencja worków • Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy • Przestrzeganie zasad BHP Wymagania: • Gotowość do pracy fizycznej • Sumienność i odpowiedzialność • Mile widziane doświadczenie w pracy przy produkcji lub rolnictwie

Praca w gosp. rolnym bydło mleczne
Praca w gosp. rolnym bydło mleczne
190 zł
Grajewo 2 dnia plecy

Praca w gospodarstwie bydło mleczne oczekuje doświadczenie w udoju krów prawao jazdy kat. T . Oferuje zakwaterowanie wynagrodzenie 200-250 zl. dniówka (do uzgodnienia ) po wiecej inf tel 50*****11

Filtr