Wszystkie ogłoszenia w kategorii Handel
Dzień dobry. Poszukuję osobę, która byłaby chętna zajęciem się sprzedażą internetową lunet widokowych dla branży turystycznej oraz innymi metodami sprzedaży. Prowadzimy strony: www.lunetywidokowe.pl, www.towerviewershop.com, www.towerviewershop.de, www.towerviewershop.cz. Praca może być zdalna, Wynagrodzenie: na począktu może być jakaś podstawa, po zapoznaniu sie z tematem najlepiej od efektów sprzedaży, kwestia do dogadania. Ponadto wystawianie dokumentów sprzedaży. Znajomość jezyków będzie istonym atutem. Ilość pracy wstępnie oceniam na ¼ etatu i może to być tryb zdalny. Moja firma posiada najlepszą ofertę na świecie, generalnie kazdy klient gdy dojrzeje do zakupu decyduje się na mój produkt. Na rynku polskim oferujemy ceny ok 30% niższe od chinskiej konkurencji. Główni odbiorcy to punkty widokowe, wieże widokowe, administracja i branża HoReCa.Ps. Czesto brakuje nam rąk do pracy przy składaniu, dlatego chęć wsparcia produkcji na tym etapie bedzie również duzym atutem.
Specjalista ds. pozyskiwania nowych klientów dla platformy internetowej QOOKSY.PL z wyrobami spożywczymiOferujemy stabilną i przyjazną pracę, w której będziesz mieć realny wpływ na rozwój i wyniki firmy. Jeśli lubisz rozmawiać, jesteś komunikatywny/a i masz zdolność do nawiązywania kontaktów zarówno z potencjalnymi sprzedawcami, jak i klientami, to ta oferta jest dla Ciebie.Wymagania:Umiejętność prowadzenia rozmów z klientami online & telefonicznych.Znajomość mediów społecznościowych oraz umiejętność wykorzystania ich w celach biznesowychUmiejętność obsługi komputera, telefonu, tabletuZnajomość ortografii i stylistyki języka polskiego umożliwiająca bezproblemowe pisanie wiadomości oraz wypowiadanie sięDodatkowo oczekujemy, że posiadasz:Otwartość i umiejętność nawiązywania relacji interpersonalnychUczciwość w działaniu oraz wysoką etykę pracyPomysłowość i kreatywność w poszukiwaniu różnych rozwiązań Oferujemy:Stabilną pracę zdalną lub hybrydową, dającą Ci elastyczność w organizacji czasu pracyMożliwość uczestnictwa w bardzo ciekawym i rozwojowym projekcie Skalowalne wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności i zaangażowania (postawa + premia)Wynagrodzenie podstawowe 3500 netto + część zmienna 1000-1500 nettoJeżelijesteś gotowy/a do wyzwania i chcesz być częścią czegoś wielkiego, nie zwlekaj zaskocz nas swoją osobą i aplikuj już dziś! Praca w oparciu o umowę zlecenie, umowę o pracę lub B2B.Praca dostępna od zaraz!
Oferta pracy: Pakowanie paczek w sklepie internetowym maelle.plPoszukujemy studentki do pracy w naszym zespole w sklepie internetowym maelle.pl. Praca polega na pakowaniu paczek z zamówieniami, co zajmuje około 7 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 15:00. Oferujemy elastyczne godziny pracy, co pozwala na dostosowanie grafiku do Twoich potrzeb. Wolne weekendy. Wolne soboty. Nie pracujemy w Wigilię i święta, sylwester również jest u nas dniem wolnym od pracy. Oczekujemy od Ciebie zdolności manualnych oraz estetycznych, aby paczki wyglądały atrakcyjnie. Dokładność jest dla nas kluczowa, a dodatkowym atutem tej pracy jest jej spokojny charakter. Nie będziesz miała bezpośredniego kontaktu z klientami, co sprawia, że praca jest bezstresowa. Nasze biuro znajduje się w centrum Wrocławia, z dobrym dojazdem.Jeśli jesteś zainteresowana, czekamy na Twoje zgłoszenie!
Opis oferty pracyPoszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA do Drogerii Agnes mieszczącej się w CH Leclerc Zana. Interesujesz się branżą kosmetyczno-fryzjerską? Super, to praca akurat dla Ciebie! Nie masz doświadczenia? Nic się nie dzieje, wszystkiego Cię nauczymy :) Wymagania: -STATUS STUDENTA -dyspozycyjność w weekendy -otwartość na nowe wyzwania -prowadzenie fanpage sklepu -dbanie o czystość, wygląd i wystrój sklepu Mile widziane: -doświadczenie w obsłudze klienta. CV prosimy składać WYŁĄCZNIE U NAS W SKLEPIE. Drogeria Agnes ul. Tomasza Zana 19 poziom -1, obok kwiaciarni.
Opis oferty pracyPrzyjmę do pracy w sklepie Żabka. Rodzaj pracy: - Cały etat/pół etatu - Umowa zlecenie - Praca w święta i niedziele Opis pracy: - Obsługa klienta wg standardów sieci - Sprawdzanie terminów przydatności produktów - Dbanie o zachowanie czystości miejsca pracy - Dbanie o prawidłową ekspozycję towaru - Przygotowywanie oferty na ciepło - Obsługa paczek kurierskich - Obsługa LOTTO Miejsce pracy: Miechów Dodatkowo możliwa premia za wyniki pracy. Mile widziane osoby ze statusem studenta. Wymogiem jest posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych. Swoje CV proszę wysyłać na adres e-mail. e-mail: @ tel: 506 - pokaż numer telefonu -
Opis oferty pracyPoszukuję przedstawicieli handlowych do sprzedaży bezpośredniej. Wynagrodzenie prowizyjne. Więcej informacji pod numerem telefonu
Opis oferty pracyNr licencji: 7933 Zakres obowiązków - Poszukiwanie, zdobywanie kontaktów z nowymi dostawcami, - Zarządzanie kontraktami, porozumieniami z dostawcami, - Negocjowanie warunków umów, - Monitorowanie rynku w celu identyfikacji nowych możliwości, - Kontrola PPV, - Analizowanie oraz porównywanie ofert dostawców, - Współpraca z zespołem sourcingowym, - Aktualizacja danych w systemie, - Kontrola nad terminem realizacji zamówień, - Wystawianie zamówień do dostawców. Poszukiwane kompetencje - Wyższe wykształcenie, - Doświadczenie jako kupiec w branży produkcyjnej, motoryzacyjnej lub elektronicznej z dostawcami i/lub klientami, - Znajomość systemu ERP, - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – inne języki obce będą dodatkowym atutem, - Bardzo dobra znajomość Excela i całego pakietu MS Office, - Umiejętność negocjacji, budowania relacji z dostawcami, - Znajomość branży elektronicznej będzie dodatkowym atutem, - Potrafisz pracować pod presją czasu, wielozadaniowo, potrafisz nadawać priorytety zadaniom, - Bardzo dobre umiejętności analityczne. Oferujemy - Stabilne i bezpieczne zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę u naszego klienta (firma produkcyjna z kapitałem zagranicznym, z -wieloletnim doświadczenie na rynku), - Możliwość rozwoju i realizacji ambicji zawodowych, - Dynamiczne, przyjazne i pełne wyzwań środowisko, - Benefity pozapłacowe (m.in prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie), - Wsparcie Rekrutera CorsonHR na każdym etapie rekrutacji.
Opis oferty pracyC4i oznacza Consultants for Industry, a nasze motto to „znajdziemy rozwiązanie Twojego problemu audio-wideo”. Zajmujemy się techniką audio wideo,dostarczaniem rozwiązań Digital Signage, odtwarzaczy multimedialnych, mini PC, rozdzielaczy, przełączników, matryc, skalerów, okablowania. Specjalizujemy się w dystrybucji urządzeń zapewniających dostęp do cyfrowej technologii, multimediów i rozrywki, ale przede wszystkim dostarczamy urządzenia na profesjonalny rynek instalacyjny.Reprezentujemy wielu znaczących producentów sprzętu AV jak Barix, Brightsign , SCP , Zidoo, Dune HD, Kramer Electronics, VDWall, Feelworld, Cuanbo, HDCVT, Dune, Revo, FXN, SFX, LAN, LKG i innych. W związku z rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy energicznych i zmotywowanych osób na stanowisko Specjalsty ds Magazynowow Biurowych z możliwością awansu na Managera Klienta Obowiązki: Przygotowanie, wydruk i wysyłka dokumentów sprzedażowych Przygotowanie dokumentów spedycyjnych, listów przewozowych i protokołów odbioru Przygotowanie i pakowanie i wysyłka zamówionych przez klientów towarów Obsługa ewidencji zwrotów, recyclingu, wypożyczeń, sprzedaży Potwierdzanie wysyłek i zamówień od klientów Przygotowywanie i nadawanie przesyłek kurierskich Kontrola i aktualizacja stanów magazynowych Dodawanie aukcji allegro i innych oraz na firmowej stronie internetowej Przyjmowanie dostaw , układanie sprzętu w magazynie Wymagania: Chęć nauki i doskonalenia umiejętności Status studenta / ucznia Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Doświadczenie mile widziane ( nie jest warunkiem koniecznym) Znajomość branży elektronicznej mile widziana (nie jest to warunek konieczny) Skrupulatność, bardzo dobra organizacja własnej pracy Dyspozycyjność Bardzo dobra znajomość komputera, internetu i pakietu Office Wysoka kultura osobista Samodzielność i zaradność Osoba niepaląca i nieuczestnicząca w znanym eksperymencie medycznym Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania Stopniowy wzrost kompetencji i odpowiedzialności wraz z możliwością wyboru dalszej drogi zawodowej w kierunku: marketing elektroniczny, obsługa SEO/SEM , inżyniering, wsparcie techniczno logistyczne Rozwój zawodowy, kontakt z najnowszą techniką Stabilna praca w stałych godzinach poniedziałek -piątek Jeśli jesteś dokładny i obowiązkowy szukasz możliwości rozwoju zawodowego w najszybciej rozwijającej się branży oraz ciekawej pracy zapraszamy! Zapewniamy trudną, ale dającą dużo zadowolenia z jej wykonania pracę a przede wszystkim zdobycie kluczowych umiejętności w najszybciej rozwijającym się rynku wysokich technologii . Jeśli chcesz osiągnąć sukces z nami -Zapraszamy! Zainteresowani proszeni są o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego. Uwaga : nie rozpatrujemy zgłoszeń bez listu motywacyjnego
Opis oferty pracySzukamy osób do wykładania towaru w sklepach biedronka (dotyczy tylko osób z obywatelstwem ukraińskim, białoruskim, mołdawskim, reszta do uzgodnienia z kierownikiem sklepu ) Stawka Studenci do 26 lat: 30 zl/h ZUS od 26 lat: 23zl/h Jest możliwość pobierania zaliczek Grafik 5-6 dni/tydz, 8-10-12h/zmiana (różne zmiany) Oferujemy legalne zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia, pomagamy ze złożeniem dokumentów na kartę pobytu Wymagany jest komunikatywny język polski
Opis oferty pracyPraca! Żabka Kobiernice, dwie zmiany 6:00-14:30/14:30-23:00
Opis oferty pracyAuchan Krasne zatrudnię osobę do wykładania towaru miesięcznie 100h x 28.70 brutto umowa zlecenie zlecenie 3x w tygodniu poniedziałek , środa i piątek, godziny poranne na wizytę wychodzi około 7 h, Dział kosmetyki i napoje wymagana książeczka sanepidu i ukończone 18 lat
Opis oferty pracyHR Work Force (KRAZ 6474) jest szybko i dynamicznie rozwijającą się agencją na rynku pośrednictwa pracy. Nasza firma świadczy profesjonalne usługi w zakresie Pracy Tymczasowej i szeroko pojętego Outsourcingu Personalnego. Lokalizacja: Wrocław ul. Krakowska Co będziesz robił/robiła? -pakować produkty rybne - obsługa klienta; -wykładać towar oraz dbać o jego odpowiednią ekspozycję; -przygotowywać i umieszczać prawidłowe oznaczenia cenowe; Czego wymagamy? -AKTUALNYCH BADAŃ SANEPIDU [WARUNEK KONIECZNY] -dyspozycji do 24.12.2024 (możliwość dłuższej współpracy na innym dziale] -gotowości od zaraz do pracy zmianowej Co oferujemy? -atrakcyjną stawkę godzinową 35zł/h brutto (student - >BRUTTO= NETTO) -umowa zlecenie -zmiany 5 dni w tygodniu po 8 godzin ( 6-14/ 13-21) -pracę w miłej atmosferze oraz zgranym zespole Nie musisz mieć doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy!
Opis oferty pracySPRZEDAWCA - MAGAZYNIER Zakres obowiązków: • doradzanie w wyborze odpowiednich produktów, • obsługa urządzeń technicznych, • przyjmowanie i etykietowanie towaru, • informowanie o stanach magazynowych i konieczność uzupełniania zapasów, • wprowadzanie towaru do systemu, przeprowadzanie transakcji kasowych, dbanie o czystość i prawidłową ekspozycję towaru na sali sprzedaży. Nasze wymagania: • obsługa kasy fiskalnej, • znajomość pakietu MS Office, • mile widziana znajomość systemu Subjekt Pro, • podstawowa znajomość branży elektrycznej.
Opis oferty pracyZatrudnię na stoisku handlowym przed supermarketem w Krasnymstawie osobę, do sprzedaży, która umie obsługiwać kasę fiskalną lub będzie chętna przyłuczyć się jej obsługi. Wynagrodzenie do uzgodnienia
Opis oferty pracyStacja Paliw Orlen w Dobrej koło Turku zatrudni Pracownika Obsługi Klienta. Praca w systemie zmianowym w godz. 6-18 i 18-6. Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres email @ lub kontakt telefoniczny 603 - pokaż numer telefonu -
Lokalizacja: Eko-Light Team Sp. z o.o., ul. Główna 142, CzęstochowaForma pracy: StacjonarnaWymagania: Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta w branży e-commerce Szukamy doświadczonego Specjalisty ds. Obsługi Klienta w Sklepie Internetowym, który dołączy do naszego zespołu w firmie Eko-Light Team Sp. z o.o. w Częstochowie. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalną obsługę klienta oraz wsparcie w realizacji procesów sprzedażowych w naszym sklepie internetowym.Główne obowiązki:Profesjonalna obsługa klienta za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji (telefon, e-mail, czat).Realizacja zamówień klientów, w tym weryfikacja poprawności danych i procesowanie wysyłek.Prowadzenie dokumentacji handlowej związanej z realizacją zamówień.Obsługa procesów zwrotów oraz reklamacji zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami.Współpraca z działem magazynu i logistyki w celu zapewnienia terminowości realizacji zamówień.Dbanie o satysfakcję klientów oraz budowanie pozytywnych relacji.Wspieranie działań mających na celu usprawnienie procesów obsługi klienta.Oferujemy:Pracę w zespole zorientowanym na osiąganie wyników i doskonałośćZadaniowy tryb pracyPracę ze znanymi na rynku markamiSzkolenia zapewniające rozwój zawodowyPozytywną atmosferę pracyNarzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy
Dołącz do firmy AT-OUTLET, lidera w sprzedaży używanego i poleasingowego sprzętu komputerowego. Od 2013 roku dostarczamy wysokiej jakości produkty do klientów detalicznych i hurtowych na całym świecie.Specjalizujemy się w sprzedaży sprzętu IT, oferując szeroki wybór produktów renomowanych marek w atrakcyjnych cenach. Nasze salony sprzedaży w Polsce i punkt handlowy za granicą zapewniają klientom wygodne zakupy i profesjonalną obsługę.Dołączając do naszego zespołu znajdziesz się w dynamicznym środowisku, w którym doceniamy talent i pasję każdego pracownika. Oferujemy możliwości rozwoju zawodowego i uczestnictwa w prestiżowych wydarzeniach branżowych.Jeśli chcesz być częścią sukcesu i rozwijać się w branży IT, zapraszamy do AT-OUTLET! Miejsce pracy: Częstochowa – centrala firmyStanowisko – Specjalista ds. analizy cen Jakie mamy dla Ciebie zadania?• regularne monitorowanie cen produktów na platformach e-commerce• analiza danych cenowych i przygotowywanie raportów wspierających decyzje biznesowe• analiza konkurencji• automatyzacja procesów raportowania w Excelu oraz rozwijanie narzędzi analitycznych• współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie strategii cenowej• wycena list sprzedażowych Poszukujemy osób spełniających poniższe wymagania:• bardzo dobra znajomość Excela, w tym funkcji zaawansowanych• wiedza z zakresu komputerów oraz podzespołów komputerowych• znajomość zagadnień związanych z rynkiem e-commerce• dobra organizacja pracy własnej• nastawienie na cel i realizację wyników sprzedażowych• zdolność do pracy pod presją czasu• inicjatywa i samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz rozwiązywaniu problemów Oferujemy:• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę• Przyjazną atmosferę w zespole Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Osoba do Obsługi Allegro i innych Marketplace. Firma z branży Dom i Ogród poszukuje osoby do obsługi sprzedaży internetowej na platformach Allegro oraz innych marketplace. Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży online, chcesz rozwijać się w dynamicznej branży e-commerce, to właśnie Ciebie szukamy! Zakres obowiązków: • Zarządzanie ofertami sprzedażowymi na Allegro oraz innych platformach marketplace (np. Erli, Ceneo, OLX, Amazon, eBay). • Optymalizacja i aktualizacja aukcji produktowych. • Wystawianie nowych ofert, monitorowanie stanów magazynowych. • Odpowiedzi na zapytania klientów, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami. • Przygotowywanie i realizacja zamówień. • Współpraca z działem logistycznym i marketingowym. • Analiza wyników sprzedaży oraz proponowanie działań mających na celu zwiększenie efektywności. Wymagania: • Doświadczenie w obsłudze Allegro oraz innych marketplace’ów. • Znajomość zasad działania platform sprzedażowych. • Umiejętność tworzenia i optymalizacji aukcji produktowych. • Znajomość MS Office, szczególnie Excel. • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. • Zdolności organizacyjne i dbałość o szczegóły. Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę / umowy zlecenia. • Pracę w dynamicznej firmie z możliwością rozwoju. • Szkolenia i wsparcie w procesie adaptacji. • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bonusy zależne od wyników. Lokalizacja: Bielsko-Biała. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w wiadomości OLX. Dołącz do naszego zespołu i pomóż nam zdobywać klientów na najpopularniejszych platformach e-commerce!
White Lotus is looking for an independent specialist for e-commerce - foreign channels to join its teamYour main responsibilities:Monitoring sales in channels, solving key customer problemsComprehensive service and sales development on foreign marketplace platforms, such as: BOL. Amazon, Pigu, cDiscount, GalaxusUpdating and optimizing product offers, including descriptions, photos, and prices,Management and monitoring of advertising, promotional campaigns and marketing activities on supported platforms.Collaborating with operational and logistics teams to ensure smooth order fulfillment and resolve ongoing customer issues.development of the company's department, team buildingemployee trainingOur requirements:Experience in a similar position in e-commerce, especially in sales management on international marketplaces.Knowledge of the baselinker platformKnowledge of English at an advanced level (spoken and written).High level of independence and initiative in action, ability to organize work and solve problems.Welcome:Experience in creating and optimizing advertising campaigns on marketplace platforms.Ability to analyze competition and identify market trends in foreign e-commerce markets.We offer:Remuneration adequate to the candidate's experience and skillsEmployment based on the form of contract preferred by the CandidateWork from Monday to Friday
Firma handlowa z branży technicznej (spawalnictwo, pneumatyka) poszukuje osoby do obsługi platform sprzedaży Amazon / eBayOPIS STANOWISKA:praca stacjonarna w centrum Kryspinowa ( blisko zjazdu z A4) od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00obsługa Amazon i eBay: wystawianie i aktualizacja ofertwprowadzanie nowych produktów do sprzedaży na platformach Amazon/eBayWYMAGANIA:znajomość angielskiego w stopniu pozwalającym na bieżącą obsługę Amazon i eBayznajomość narzędzi sprzedaży internetowej: Baselinker, Shoperstabilne podejście do pracy, punktualność, uczciwość i obowiązkowośćmile widziana ogólna wiedza techniczna na podstawowym poziomeOFERUJEMY:zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracępracę w przyjaznej atmosferze w młodej, szybko rozwijającej się firmie--> nie udzielamy telefonicznej informacji nt wynagrodzenia--> jeśli ogłoszenie jest widoczne = jest aktualne
Poszukujemy ambitnej i kreatywnej osoby na stanowisko Specjalisty ds. e-commerce, która wesprze nasz zespół w realizacji działań marketingowych i rozwoju naszej obecności w internecie.Zakres obowiązków:Prowadzenie działań marketingowych w obszarze e-commerce.Tworzenie i zarządzanie treściami w mediach społecznościowych.Redagowanie materiałów marketingowych (teksty, opisy, artykuły).Koordynowanie prac nad projektami graficznymi i nadzór nad ich realizacją.Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi.Monitorowanie działań konkurencji i analiza trendów rynkowych.Bieżąca obsługa klienta sklepu internetowego, zapewnienie wysokiej jakości wsparcia.Nasze wymagania:Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – warunek konieczny.Kreatywność i umiejętność proponowania nowych, niestandardowych rozwiązań.Otwartość na rozwój i chęć poszerzania kompetencji.Umiejętność pracy w zespole i dobrej organizacji własnej pracy.Oferujemy:Możliwość rozwoju zawodowego i uczestniczenia w ciekawych projektach.Stabilne warunki zatrudnienia.Dostęp do nowoczesnych narzędzi i technologii wspierających działania marketingowe.Prywatną opiekę medyczną.Kartę sportową Medicover Sport.Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.Jak aplikować?Zainteresowane osoby prosimy o kontakt 8 8 7 8 8 7 9 2 3 lub poprzez formularz OLX
OpisTechnica Group powstała i działa z myślą o rynku HoReCa. Jesteśmy jedną z najbardziej innowacyjnych firm w sektorze wyposażenia gastronomii. Firma Technica to spełnienie naszych ambicji – stworzenia zespołu zaangażowanych ludzi oraz wprowadzania na rynek nowych technologii.W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko Magazyniera.Do zadań osoby odpowiedzialnej za to stanowisko należeć będzie m.in.:przyjmowanie dostaw oraz wprowadzenie do ewidencji komputerowej,sprawdzanie zgodności ilościowej i jakościowej dostaw,znakowanie oraz pakowanie towarów,praca z innymi działami firmy, kontrola oraz planowanie rozmieszenia produktów na magazynie,utrzymanie porządku na magazynie.Nasze oczekiwania:sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w zmiennych warunkach atmosferycznych (wewnątrz i na zewnątrz magazynu),umiejętność pracy w zespole,dodatkowym atutem będą uprawnienia na wózki widłowe lub doświadczenie na podobnym stanowisku.Oferujemy:umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,przyjazną atmosferę,pracę w systemie 2-zmianowym: 7:00-15:00 i 14:00-22:00.
Opis firmyPowstaliśmy i działamy z myślą o rynku HoReCa. W naszej ofercie znajdziesz wysokiej jakości urządzenia gastronomiczne, wyposażenie oraz akcesoria, zarówno do małej, jak i dużej gastronomii. Wiedza, doświadczenie i ciągły rozwój naszych specjalistów są gwarantem profesjonalnego doradztwa i wsparcia dla klientów oraz rzetelnej realizacji projektów gastronomicznych. Firma Technica to spełnienie naszych ambicji – stworzenia zespołu zaangażowanych ludzi oraz wprowadzania na rynek nowych technologii.Jeśli interesujesz się e-commerce i sprzedażą online, a także chcesz dołączyć do zespołu pełnego pasji i zaangażowania, zapraszamy do aplikowania!Zakres obowiązków:Obsługa klientów mailowa i telefoniczna, zapewniając najwyższy poziom jakości usług,Bieżąca obsługa zamówień, nadzór nad ich realizacją oraz dbałość o terminowe dostarczenie produktów,Sporządzanie dokumentów sprzedażowych oraz po-sprzedażowych, zapewniając pełną zgodność z procedurami,Dbanie o kulturę organizacyjną oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy w relacjach z klientami i partnerami biznesowymi,Współpraca z zespołem w zakresie optymalizacji procesów sprzedażowych na platformach Marketplace.Wymagania:Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – pozwalająca na swobodną komunikację z zagranicznymi klientami i partnerami, inne języki mile widziane,Znajomość pakietu Office, w tym szczególnie Excel – umiejętność analizy danych będzie dodatkowym atutem,Doświadczenie w marketingu, e-commerce lub handlu – mile widziane doświadczenie w obsłudze sprzedaży na platformach Marketplace,Znajomość programu ERP Optima – mile widziana, ale niekonieczna,Umiejętność pracy w zespole oraz chęć do rozwoju zawodowego w dynamicznej branży e-commerce.Co oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie,Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych umiejętności w obszarze e-commerce,Przyjazną atmosferę pracy w młodym, ambitnym zespole,Konkurencyjne wynagrodzenie.
Poszukujemy osoby do obsługi sklepu internetowego Zakres obowiązków:- wprowadzenie nowych produktów do sklepu internetowego według założonych schematów i wytycznych - wystawianie aukcji, tłumaczenie, edycja zdjęć, tworzenie opisów,- obsługa aukcji i ogłoszeń,- wprowadzanie danych do systemu,- współpraca z działem sprzedaży,- analiza efektywności podejmowanych działań,- praca na systemie baselinker oraz platformach sprzedażowych tj.: allegro, emag itd.,- kontakt z klientem, obsługa czatu live,- obsługa klientów..Wymagania:- status studenta/ucznia na minimum 2 lata (najlepiej studenci zaoczni ze względu na godziny pracy) ,- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godz. 9-17,- znajomość platform sprzedażowych typy allegro oraz systemu baselinker- skrupulatność, sumienność, uczciwość, umiejętność pracy pod presją czasu,- odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki..Z naszej strony zapewnimy:- szkolenie,- umowa zlecenie,- wynagrodzenie na start 4200-5500 zł.- szansę nauki i rozwoju zawodowego,- prace w młodym i przyjaznym zespole..Wszystkiego Cię nauczymy ale wymagamy zaangażowania i chęci do pracy..Lokalizacja biura:Kraków, ul. Sołtysowska (dz. Czyżyny)SKLEP 3DUV.PL.Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV.
Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Oferuje najszerszy asortyment części samochodowych w Europie Wschodniej. Obecnie do działu sprzedaży z obszaru e-commerce poszukujemy Kandydatów, którzy biegle posługują się j. hiszpańskim i chcieliby na co dzień wykorzystywać go w pracy. Jeżeli więc znasz język hiszpański na poziomie swobodnej komunikacji zachęcamy do aplikowania. Specjalista ds. sprzedaży e-commerce (j.hiszpański) Będziesz odpowiedzialny za: • Obsługa Klientów hiszpańskojęzycznych w zakresie sprzedaży • Wsparcie Klientów w korzystaniu z oferty sklepu internetowego • Informowanie Klientów o dostępnej ofercie handlowej firmy oraz o aktualnych promocjach Oczekujemy: • Biegłej znajomości języka hiszpańskiego (warunek konieczny) • Chęci do pracy z Klientem zewnętrznym • Dobrej umiejętności obsługi komputera • Znajomości pakietu MS Office • Nastawienia na pracę w zespole • Wysokiej kultury osobistej Oferujemy: • Pasjonującą, wciągającą i pozbawioną monotonii pracę w nowoczesnej, stabilnej organizacji • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz wysokie standardy pracy • Przyjazne i nowoczesne środowisko pracy • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym • Możliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych • Podnoszenie kwalifikacji językowych • Szkolenie językowe z zakresu języka branżowego • Możliwość rozwoju zarówno pionowego jak i poziomego • Pakiet szkoleń sprzedażowych i produktowych • Zniżki na części w grupach filii Inter Cars S.A. • Biuro w dogodnej lokalizacji Metro Młociny
DILBUD.PL Sp. z o.o. - nasza firma zajmuje się sprzedażą internetową, głównie materiałów budowlanych.W związku z szybkim rozwojem poszukujemy osoby do pakowania paczek.Zakres obowiązków:Przyjmowanie i rozpakowywanie dostaw towarów.Kompletowanie i pakowanie zamówień zgodnie z wytycznymi.Kontrola jakości pakowanych produktów.Dbanie o porządek na magazynie oraz przestrzeganie zasad BHP.Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia sprawnego procesu wysyłki.Wymagamy:Dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy.Umiejętność pracy w zespole.Gotowość do pracy fizycznej.Mile widziane:Doświadczenie w pracy magazynowej lub pakowaniu paczekznajomość branży budowlanejOferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Przyjazną atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole.Możliwość rozwoju zawodowego.Praca stacjonarna w naszym magazynie:ul. Kolejowa 10 A, 63-230 Witaszycestały czas pracy w godzinach: 7:00 - 15:00 (pon. - pt.)Prosimy o wysłanie CV z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych - skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Firma w branży budowlanej poszukuje pracownika na stanowisko administratora strony internetowej i sprzedawcę w sieci.Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Zakres obowiązków· Rozbudowa i aktualizacja oferty w różnych kanałach sprzedaży (wystawianie nowych oraz weryfikacja już wystawionych ofert pod kątem zgodności z ustalonymi standardami.)· Stały nadzór nad elektronicznymi kanałami sprzedaży (np. strona internetowa sklepu, Allegro) – odpowiednie kształtowanie oferty handlowej· Analizowanie rynku, monitorowanie działań konkurencji oraz trendów w obszarze e-commerce· Dbałość o wzrost sprzedaży i optymalizację kosztów z nią związanychOczekiwania· Praktyczna znajomość: platform sprzedażowych (np. Allegro), narzędzi sprzedażowych, narzędzi promujących sprzedaż,· Umiejętność korzystania z rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności pracy· Znajomości zagadnień związanych z E-Commerce· Zaangażowanie, kreatywnośćOferujemy:· Umowę o pracę na pełen etat· Praca w przyjaznej atmosferze· Terminowość wypłat· Pracę w stabilnej firmie Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w wersji elektronicznej. Prosimy o dopisanie klauzuli:"Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych - Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z póź. zm.).
Asystent Kupca w Scortea.pl O nas Scortea.pl to dynamicznie rozwijająca się drogeria internetowa specjalizująca się w sprzedaży online. Poszukujemy zmotywowanej osoby do wspierania działu zakupów w codziennych obowiązkach. Opis stanowiska Jako Asystent Kupca będziesz osobą odpowiedzialną za wspieranie procesu zakupowego oraz utrzymywanie relacji z dostawcami. Stanowisko oferuje możliwość rozwoju w obszarze e-commerce i zarządzania asortymentem. Główne obowiązki: * Wspieranie kupca w codziennych zadaniach związanych z zarządzaniem asortymentem, w tym monitorowanie stanów magazynowych i przygotowywanie zamówień do dostawców * Aktualizacja bazy produktowej i dbanie o poprawność danych w systemie, w tym opisów produktów, cen i parametrów technicznych * Analiza sprzedaży i przygotowywanie raportów wspierających proces decyzyjny w zakupach * Kontakt z dostawcami w sprawie zamówień, dostaw i rozliczeń * Monitorowanie trendów rynkowych i analiza konkurencji * Wsparcie w negocjacjach handlowych i pozyskiwaniu nowych dostawców Wymagania: * Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe w trakcie lub ukończone) * Bardzo dobra znajomość MS Excel * Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków * Dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji zadań * Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole * Mile widziane doświadczenie w handlu lub e-commerce * Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym Oferujemy: * Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę * Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia w e-commerce * Pracę w młodym, dynamicznym zespole * Przyjazną atmosferę pracy Lokalizacja: Kłodzko Jak aplikować: Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez OLX *Prosimy o dołączenie klauzuli:* "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))."
Składnica Harcerska poszukuje osoby do pracy w magazynie na stanowisku Operator sklepu internetowego. Zakres obowiązków: Obsługa zamówień internetowych,Pakowanie paczek i przygotowanie ich do wysyłki,Wystawianie dokumentów sprzedażowych,Proste prace magazynowe: przyjmowanie dostaw, dbanie o porządek. Oferujemy: Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę po okresie próbnym,Pracę w godzinach 8:00–16:00 (pon.–pt.) + niektóre soboty (płatne dodatkowo),Wynagrodzenie: 4500 zł netto,Kameralny zespół i miłą atmosferę.Kogo szukamy? Osoby: Sumiennej, energicznej i pracowitej,Punktualnej i skrupulatnej,Zainteresowanej długoterminową współpracą.Dodatkowym atutem będzie znajomość harcerstwa. Lokalizacja: Praga Południe, w pobliżu Dworca Wschodniego. Jeśli jesteś zainteresowany/a, prosimy o przesłanie CV na adres: skladnicaharcerska[at]gmail.com. Czekamy na zgłoszenia osób zdecydowanych i gotowych do długoterminowej współpracy!
Zadania: budowanie trwałych pozytywnych relacji z odbiorcami / dostawcamisporządzanie i wysyłka zamówień kompleksowe prowadzenie dokumentacji zamówień monitorowanie runku dostawców oraz analiza cen i warunków dostaw, negocjowanie warunków umówtworzenie zestawień oraz porównań z otrzymanych ofert optymalizacja kosztówznajomość platformy Allegro będzie dodatkowym atutemWymagania:komunikatywność/ łatwość w nawiązywaniu kontaktów handlowychdoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku/doświadczenie w prowadzeniu pełnego procesu zakupowegoumiejętności utrzymywania dobrych oraz długotrwałych relacji bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i samodzielnośćumiejętność pracy pod presją czasustrategiczny sposób myśleniaumiejętności negocjacyjnesystematyczność, skrupulatność
Poszukujemy osoby na stanowisko Obsługi Sklepu Internetowego specjalizującego się w sprzedaży roślin ozdobnych do ogrodów. Do Twoich zadań należeć będzie kompleksowa obsługa klientów, dbanie o sprawny przebieg zamówień. Zakres obowiązków: • Obsługa klientów sklepu internetowego – odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne • Wprowadzanie i aktualizowanie produktów w systemie sklepu internetowego • Przygotowanie zamówień do wysyłki • Zarządzanie stanem magazynowym roślin i innych produktów związanych z ogrodnictwem • Obsługa platform sprzedażowych • Monitorowanie realizacji zamówień i zapewnienie ich terminowej wysyłki • Współpraca z działem logistyki oraz magazynem Wymagania: • Doświadczenie w pracy w sklepie internetowym lub w e-commerce (minimum 6 miesięcy) • Pasja do ogrodnictwa i znajomość roślin ozdobnych do ogrodu • Umiejętność obsługi klienta i pracy w zespole • Dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz przy szybkim tempie pracy Jeśli interesuje Cię praca w branży ogrodniczej i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij nam swoje CV. Dołącz do nas i twórz piękne ogrody z roślinami, które inspirują! Szkółka Drzew i Krzewów Fryszkowscy; Kościelec 94; przy trasie na Pakość
KIS to marka sklepów z odzieżą używaną. Zatrudnimy osobę do obsługi sklepu internetowego. Zakres obowiązków: Robienie zdjęć tworzenie i obsługa aukcji internetowych. Wprowadzanie zamówień do systemu i wystawianie dokumentów sprzedażowych pakowanie i wysyłka towaru (obsługa firm kurierskich), kontakt z klientem (telefoniczny i mailowy. Nasze wymagania: znajomość podstawowej obróbki zdjęć dobra znajomość platformy woocommerce znajomość programów graficznych, umożliwiających tworzenie prostych grafik znajomość serwisów aukcyjnych np. allegro, łatwość prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami. Oferujemy: samodzielne stanowisko pracy, miłą atmosferę, pracę w pełnym wymiarze godzin 6-14 pon.-pt. umowę o pracę na pełen etat po okresie próbnym 3-miesiące. Praca w Nakło nad Notecią
Firma Frank BHP poszukuje osoby na stanowisko młodszego specjalisty ds. e-commerce / obsługi sklepu internetowego. Twój zakres obowiązkówMonitorowanie i przygotowywanie zamówień wraz z wystawianiem faktur/paragonówWdrażanie nowych produktów do sklepu internetowegoAktualizowanie oferty handlowejAktualizowanie cenUzupełnianie stanów magazynowychTworzenie opisów i tytułów produktów oraz dbałość o ich poprawność pod kątem wyszukiwarek internetowychOdpowiadanie na opinie klientów oraz dbanie o wysoką ocenę sklepuObsługa platform społecznościowych połączonych ze sklepem (m.in. facebook)Pakowanie zamówień, wystawianie faktur i paragonów Nasze wymaganiaDobra organizacja pracyDobra znajomość ExcelaSamodzielność w realizowaniu zleconych zadań, dokładność, poszukanie rozwiązańZaangażowanie w powierzone obowiązki, proaktywnośćUmiejętność pracy z tekstem (tworzenie prostych opisów, znajomość zasad poprawnej polszczyzny)Mile widzianeZnajomość narzędzi SEO Wiedza o budowaniu markiDoświadczenie w obszarze pracy z platformami e-commerce będzie dodatkowym atutemOferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPo okresie próbnym poza wynagrodzeniem zasadniczym, dodatkowy system prowizyjny Dużą autonomię w ramach realizacji zadań Pracę w kameralnym zespole w firmie rodzinnejPracę w firmie, która w swojej ofercie posiada produkty tworzone w Polsce. Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres: frank.pawelszymanski[małpa]gmail.comJednocześnie informujemy, że odezwiemy się do wybranych kandydatów.l;
Specjalista ds. e-commerce Miejsce pracy: Żórawina (praca stacjonarna) Wynagrodzenie: 6 000 – 9 000 zł brutto (w zależności od umiejętności i doświadczenia, z możliwością wzrostu) Forma zatrudnienia: Umowa o pracę/ B2B Godziny pracy: 8:00 – 16:00, poniedziałek – piątekOpis stanowiska Firma Special Group, od 15 lat na rynku, specjalizująca się w internetowej sprzedaży materiałów lakierniczych, poszukuje Specjalisty ds. e-commerce. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwój i zarządzanie sprzedażą online.Zakres obowiązków:Tworzenie i wystawianie nowych ofert sprzedażowych na platformach e-commerce (Allegro, inne).Obsługa i realizacja wysyłek.Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klienta.Inicjowanie działań dostosowujących firmę do aktualnych trendów i wymagań technologicznych.Wymagania:Doskonała znajomość Allegro oraz innych platform sprzedażowych.Minimum roczne doświadczenia na podobnym stanowisku.Umiejętność obsługi programów Subiekt GT oraz Baselinker oraz programów graficznych.Znajomość obsługi Allegro Ads i Google Ads.Umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość, dobra organizacja pracy i zorientowanie na cel.Mile widziane:Zainteresowanie branżą samochodową.Pozytywne nastawienie i miłe usposobienie.Status studentaOferujemy:Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od umiejętności i doświadczenia, z możliwością podwyżki wraz z rozwojem kompetencji.Pracę w stałych godzinach, w przyjaznej atmosferze.Jak aplikować: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres info[at]farbyaerozole.pl lub za pośrednictwem OLX z tytułem "Specjalista ds. e-commerce – Żórawina".
Obecnie szukamy osoby do sprzedaży w sklepie internetowym oraz na platformach sprzedażowych, jak allegro, olx. Jeśli jesteś osobą:zaangażowaną i samodzielną, potrafisz koordynować współpracę z innymi pracownikamia przede wszystkim masz doświadczenie w e-commerce i BaseLinker nie ma przed Tobą tajemnicMamy dla Ciebie ofertę pracy :)Wymagania:wykształcenie co najmniej maturalne,dobra znajomość i sprawna obsługa BaseLinker, znajomość platform sprzedażowych i ich aktualnych wymagań (allegro, olx),doświadczenie na podobnym stanowisku jest warunkiem koniecznymZakres zadań na tym stanowisku:bieżąca obsługa sklepu internetowego oraz platformy allegro za pomocą BaseLinker (zarządzanie realizacją zleceń i wysyłek),administrowanie istniejącymi ofertami i ich optymalizacja,komunikacja mailowa z klientami, w tym obsługa reklamacjiOferujemy:stałe godziny pracy poniedziałek - piątek: 8-16umowę o pracęstabilne wynagrodzeniezgrany zespół i przyjazną atmosferęmożliwość rozwoju własnego i rozbudowania działuZapraszamy do składania aplikacji wyłącznie przez platformę OLX.
Firma z Poznania, specjalizująca się w handlu specjalistycznym sprzętem informatycznym (konfigurowanym na indywidualne zlecenia klientów), poszukuje technika informatyka do swojego zespołu, ze szczególnym uwzględnieniem specjalizacji w przełącznikach sieciowych.Zakres zadań: • Tworzenie opisów towarów sieciowych do sprzedaży, w tym konfiguracja urządzeń sieciowych zgodnie z wymaganiami klientów • Wsparcie merytoryczne techników w sprawdzaniu, testowaniu oraz konfiguracja sprzętu podlegającego sprzedaży (urządzenia sieciowe, przełączniki oraz podzespoły) • Wsparcie w diagnostyce oraz rozwiązywaniu problemów związanych z urządzeniami sieciowymiWymagania: • Stanowisko samodzielne – poszukujemy osoby sumiennej, rzetelnej i dobrze zorganizowanej, potrafiącej precyzyjnie zaplanować i wykonać zadania • Wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane kierunki związane z informatyką, elektroniką lub telekomunikacją • Znajomość budowy, działania oraz konfiguracji urządzeń sieciowych, w tym przełączników, routerów, firewalla i urządzeń do monitorowania sieci, a także podstawowych komponentów sieciowych (np. kabli, portów, gniazd, itp.) • Bardzo dobra znajomość protokołów sieciowych, w tym TCP/IP, VLAN, DHCP, DNS, NAT, SNMP, a także umiejętność konfigurowania i diagnozowania problemów związanych z tymi protokołami • Doświadczenie w konfiguracji przełącznikami sieciowymi (w tym konfiguracja VLAN, agregacja łączy, porty trunkingowe, QoS, itp.) • Znajomość zasad działania firewalli i technologii ochrony sieci • Umiejętność rozwiązywania problemów sieciowych na poziomie urządzeń i protokołów • Język angielski w stopniu umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej sprzętu informatycznegoOferujemy:• Wsparcie ze strony bezpośredniego przełożonego i pozostałej części zespołu• Umowę o pracę poprzedzoną okresem próbnym (umowa na okres próbny z pełnym wynagrodzeniem)• Praca 8-godzinna ( 8:00 - 16:00)Poszukujemy osoby gotowej do nawiązania dłuższej współpracy.Prosimy o przesyłanie CV wraz z informacją o wysokości oczekiwanego wynagrodzenia.Planowane zatrudnienie od zaraz. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, jednakże za wszystkie przesłane zgłoszenia bardzo dziękujemy.
Szukamy osoby do naszego małego-wielkiego zespołu! Jest nas czworo i wspólnie rozwijamy firmę, która w ciągu ostatnich 3 lat naprawdę wystrzeliła. Na start będziesz zajmować się wysyłką paczek i obsługą drukarek 3D. Spokojnie - wszystkiego Cię nauczymy. To nie jest stanowisko "na zawsze", tylko punkt startowy do rozwoju razem z nami. Co jest dla nas ważne? Przede wszystkim uczciwość i poczucie humoru. Serio, to podstawa. Całą resztę - od pakowania po obsługę drukarek - spokojnie wspólnie ogarniemy. Przydałaby się znajomość angielskiego w stopniu komunikatywnym - czasem trzeba przeczytać komunikaty z serwisów sprzedażowych lub doczytać coś w Internecie. Ale spokojnie - jeśli nie znasz języka, a masz chęci do nauki to wyślemy Cię na kurs! Chcemy też poznać Ciebie jako człowieka - co Cię kręci, czym się interesujesz, co lubisz robić. Zależy nam na kimś, kto nie tylko przyjdzie do pracy, ale też wniesie coś od siebie do zespołu. 575Ważna sprawa - nie udajemy pracowniczej rodziny. Przychodzimy, wykonujemy swoją pracę i wracamy do swoich spraw. Wszystko na jasnych zasadach. Pracujemy w normalnych godzinach 8:00-16:00, od poniedziałku do piątku. Na start 4700 zł brutto (z czasem i nowymi obowiązkami wynagrodzenie wzrośnie)Lokalizacja: Bydgoszcz, Błonie Jeśli brzmi to interesująco - odezwij się do nas! Opowiedz trochę o sobie i o tym, co Cię napędza.
Sklep internetowy z artykułami do dekorowania wypieków w Warszawie, na Ursynowie zatrudni:Pracownika do magazynu sklepu internetowegoZakres obowiązków: kompletowanie towaru i pakowanie przesyłek,przyjmowanie i rozkładanie dostaw,dbanie o czystość na stanowisku pracy,dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00przewożenie raz dziennie produktów do sklepu stacjonarnego oddalonego o 500mWymagamy: komunikatywności i umiejętności pracy w zespolesumienności i zaangażowaniaposiadania prawa jazdy kat. BOferujemy:Pracę 8 godzin dziennie przez 5 dni w tygodniu (bez weekendów)Umowę zleceniaWynagrodzenie: 29 - 30 zł brutto za godzinę w zależności od doświadczenia i rodzaju umowy plus premieMiejsce pracy: Ursynów, metro NatolinMożliwość szybkiego rozpoczęcia pracyStatus studenta mile widzianyWłasny samochód będzie atutemDoświadczenie nie jest wymagane, wszystkiego nauczymy.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a i c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1)”.
Rośniemy w siłę! Dlatego do naszego działu e-commerce szukamy energicznej, pozytywnej osoby, która czuje i rozumie obszar sprzedaży przez internet. Za co będziesz odpowiadać?Dołączysz do działu e-com Polska, w którym po wdrożeniu, samodzielnie poprowadzisz sprzedaż naszych marek na Allegro oraz Erli (lub innych!)Rozwiniesz sprzedaż we wskazanych obszarach- jesteśmy ambitni, chcemy wyznaczać trendy i zdobywać góry na listingachBędziesz realizować ustalone cele sprzedażowe – im więcej kreatywnych pomysłów w głowie, tym lepiejBędziesz planować: zarówno akcje marketingowe, jak i ilości poszczególnych produktów do sprzedaży - ze sporym wyprzedzeniemZadbasz o zgodność prezentowanych w ofertach treści ze specyfikacjami produktowymi oraz identyfikacją marekCiekawość trendów i analiza konkurencji to coś od czego zaczynasz dzień? Świetnie, my też!Będziesz współpracować z innymi działami w firmie- grafikami, marketingiem, działem produktuPoprowadzisz kampanie reklamowe na podległych marketplacachCzego od Ciebie oczekujemy?Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kont na Allegro w tym zarządzanie ofertą, efektywne prowadzenie kampanii Allegro ADS - inne marketplace również mile widziane! Potwierdzone doświadczenie we współpracy z opiekunami kategoriiZnajomość narzędzi wspierających sprzedaż: Baselinker, Symfonia, TradeWatchDobra znajomość pakietu MS Office w szczególności ExcelZaangażowanie i pozytywne podejście do pracy,Dobra organizacja czasu pracyZnajomość zagadnień z zakresu obsługi klienta oraz logistykiUmiejętność planowania długoterminowych kampanii marketingowych Co oferujemy?Zapewniamy konkurencyjne wynagrodzenie, które odzwierciedla wysiłek i zaangażowanie pracowników. Dodatkowo oferujemy system premiowy motywujący do osiągania wyznaczonych celów.Pakiet kafeteryjny, który w ramach przyznanego budżetu pozwoli Ci na korzystanie z wielu tysięcy ofert i produktów zgodnych z Twoimi potrzebami.Oferujemy dofinansowanie do pakietu medycznego (PZU) oraz sportowego (Multisport), żebyś mógł/mogła zadbać o swoje zdrowie i dobrą formę zarówno w pracy, jak i poza nią. Jesteśmy tu, żeby wspierać Cię w obu tych obszarach!Dbamy o rozwój naszych pracowników dlatego zapewniamy dostęp do szkoleń – wystarczy ze zgłosisz nam taką potrzebę! Możesz dołączyć do ubezpieczenia grupowego, które zapewni ci bezpieczeństwo i spokój ducha!Pracując z nami w BrandLine, masz dostęp do zniżek na produkty naszych marek. A dla naszych przyszłych rodziców mamy coś specjalnego! Każdy pracownik BrandLine oczekujący dziecka otrzymuje wyprawkę od naszej marki dziecięcej Lionelo W BrandLine świetnie się bawimy nie tylko na imprezach firmowych, ale także podczas spotkań zespołowych, które są doskonałą okazją do integracji i budowania silnych więzi i poczucia przynależności.Elastyczne godziny pracy – startujemy między 7:00 a 9:00 Brak dresscode’u – niczego nie narzucamy bo zależy Nam na tym, żebyś czuł/czuła się u Nas swobodnie!Rzeczywisty wpływ na rozwój firmy - u Nas liczy się każdy pomysł i inicjatywa pracownika.W BrandLine angażujemy się w inicjatywy dobroczynne, przekazując nasze produkty do szpitali i osób w potrzebie. Wierzymy, że wspólnie możemy robić różnicę i nasze działania mogą skutecznie wspierać innych!Brzmi ciekawie? Czekamy właśnie na Ciebie! Aplikuj! :)
Dystrybutor profesjonalnych kosmetyków dla salonów fryzjerskich, firma Ardoris Polska Sp. z o.o. ogłasza nabór na stanowisko Pracownik Działu Handlowego.Oferujemy umowę o pracę, stabilne zatrudnienie i pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Praca od poniedziałku do piątku.Wynagrodzenie na okres próbny 4.300 zł brutto.Firma mieści się w Tychach przy ulicy Objazdowej 13.Wymagania:- obsługa programów Microsoft Excel oraz Microsoft Word- wykształcenie minimum średnie- umiejętność pracy pod presją czasu- umiejętność wykonywania podstawowych obliczeń matematycznychMile widziane:- znajomość obsługi programu Adobe Photoshop- znajomość języka angielskiego- prawo jazdy kat. BObowiązki:- zarządzanie ofertą sklepu internetowego oraz portali aukcyjnych- obsługa klienta bezpośrednio, a także telefonicznie oraz mailowo- wprowadzanie faktur do systemu- koordynowanie pracy przedstawicieli handlowych- przygotowywanie raportów oraz analiz cenowych
Dzień dobry,poszukuję osoby do pracy przy przygotowywaniu paczek do wysyłki w sklepie z odzieżą. Praca sezonowa w grudniu w godzinach 11:00 - 19:00 (możliwe elastyczne godziny pracy). Mile widziana dodatkowa dyspozycyjność w weekend 14-15 grudnia).Osoby zainteresowane proszę o złożenie cv poprzez olx.Do obowiązków pracownika będzie należało:- składanie i pakowanie odzieży do woreczków (koszulki, bluzy, czapki)- pakowanie i adresowanie paczek- dbałość o czystość stanowiska pracyOferujemy:- przyjemną atmosferę w pracy- wypłaty na czasWymagania:- dyspozycyjność- punktualność- dokładność- zaangażowanie w powierzone obowiązki- wysoka kultura osobista
Firma FZK INTER NOVUM Paweł Trocki od lat specjalizuje się w sprzedaży sprzętu AGD i RTV, profesjonalnego sprzętu gastronomicznego, klimatyzacji, osuszaczy, itp. Prowadzimy sprzedaż internetową i stacjonarną. Obsługujemy klientów indywidualnych, biznesowych i instytucjonalnych. Najważniejszym dla nas celem jest zadowolenia klienta z obsługi jak i ceny oferowanych przez nas produktów. W firmie stawiamy na rodzinną, przyjazną atmosferę.Poszukujemy:· Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży i reklamacji - branża eCommerceTwój zakres obowiązków· Obsługa zamówień z platform sprzedażowych, telefoniczna obsługa klienta, okazjonalnie sprzedaż bezpośrednia· Obsługa reklamacji i zwrotów towaru· Zlecanie napraw w serwisach zewnętrznych· Koordynowanie i nadzór nad procesami reklamacyjnymi· Prowadzenie rejestru i weryfikacja stanu reklamacji· Wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych, biznesowych i instytucjonalnych· Odpowiadanie na wiadomości e-mailowe oraz kontakt telefoniczny· Przygotowywanie i wystawianie aukcji na portalach Allegro, Erli, itp. Nasze wymagania· Znajomość obsługi portali aukcyjnych i sprzedażowych (Allegro, Erli)· Znajomość systemu Baselinker oraz SellAsist· Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze reklamacjiW A R U N E K K O N I E C Z N Y· Bardzo dobra organizacja pracy· Zdolności komunikacyjne w zakresie telefonicznej i bezpośredniej obsługi klienta· Posługiwanie się poprawną polszczyzną· Znajomość podstawowej obsługi komputera (poczta, Word, Excel, Whatsapp)· Odpowiedzialność, dokładność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole Oferujemy:· Narzędzia niezbędne do pracy· Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę· Doskonałą atmosferę pracyMiejsce pracy: Piła woj. wielkopolskie/Tuczno woj. zachodniopomorskieCV proszę przesyłać również na poniższe adresy:rekrutacjefzk(małpa)gmail(kropka)com
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi sklepu internetowegoZakres obowiązków:Wprowadzanie opisów produktówRozwój i optymalizacja oferty na platformach marketplace: Amazon, Ebay, Allegro, ZalandoDbanie o merytoryczną stronę sklepu internetowegoObsługa zamówień i kontakt mailowy z klientami z rynków krajowych i zagranicznychWystawianie produktów na stronie ubierzsie.com oraz Zalando PL i AllegroSprawdzenie pod kątem jakościowym ofert na marketplace'achPrzygotowywanie propozycji tematów na blogPrzygotowywanie tekstów na bloga i sprawdzanie ich poprawności pod kątem SEOWymagania:Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowiskuWysoka znajomość obsługi komputera i programów Excel i WordSamodzielność i kreatywnośćZnajomość branży e-commerceSwoboda w posługiwaniu się językiem pisanymKomunikatywność oraz umiejętność pracy w zespoleZnajomość branży e-commerceSystematycznośćDobra organizacja pracy i skrupulatnośćGotowość do nauki i zaangażowanieMile widziana znajomość programu baselinkerOferujemyStabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęAtrakcyjne wynagrodzeniePracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16 lub 7-15 w nowym biurze w Dąbrówce (k. Poznania)Ciekawą i twórczą pracę, w młodym zespole oraz w dynamicznie rozwijającej się firmieMilą atmosferę
Firma MATISTO z Prostyni koło Legnicy poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:Pracownik do obsługi Allegro i sklepu internetowego.Zajmujemy się sprzedażą różnorodnych produktów poprzez aukcje na allegro i sklep internetowy matisto. plMiejsce pracy: MATISTO, Prostynia 17B, 59-223 Krotoszyce Oferujemy:- umowę o pracę wynagrodzenie 4.000 zł netto ( na rękę ) + dobrowolne nadgodziny- pracę w godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku + dobrowolne nadgodziny- pracę biurową w nowo wybudowanej , nowoczesnej firmie przyjazną atmosferęWymagania:- dobra organizacja pracy- dobra znajomość obsługi komputera- znajomość Allegro- komunikatywność- dokładność- pozytywne nastawienie do pracy Do Twoich zadań będzie należeć:- bieżąca obsługa serwisu Allegro i sklepu www- tworzenie nowych aukcji na allegro i dodawanie produktów na stronęZainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swojego CV poprzez OLX
Dołącz do zespołu EM Men's AccessoriesJesteśmy polskim producentem akcesoriów i dodatków dla mężczyzn oraz dystrybutorem wysokiej jakości galanterii skórzanej. EM Men's Accessories to polska marka, która powstała w 2014 roku z zamiłowania do mody męskiej i stylu. W ofercie sklepu znajduje się duży wybór akcesoriów w stylu oficjalnym i casualowym.EM Men's Accessories to nie tylko akcesoria i męskie dodatki. To przede wszystkim ludzie, historie, miłość, wydarzenia, chwile radości. Jesteśmy pełni pasji, jeżeli identyfikujesz się z naszymi wartościami, zapraszamy!EM Men’s Accessories otwiera rekrutację na stanowisko: Specjalista ds. e-commerceJeśli jesteś osobą komunikatywną, która swoją pracą, umiejętnościami interpersonalnymi i organizacją działań inspiruje ludzi do osiągania kolejnych szczytów, rozwoju osobistego oraz budowania trwałych relacji to czekamy na Ciebie. Zadania:Kompleksowa obsługa sklepu internetowegoPakowanie zamówień w oparciu o zamówienia z systemuMonitorowanie stanów magazynowych produktów Aktualizacja stanów magazynowych brakujących produktówWprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowegoDbanie o prawidłowe działanie platformy sklepuRozpatrywanie reklamacji i zwrotów oraz prawidłowe prowadzenie dokumentacjiWsparcie firmy w pozostałych obszarach operacyjnychCo oferujemy: wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia plus premia od wyników, zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, umowę o pracę, kontrakt B2B, zniżki pracowniczeszkolenia produktowepoznanie świata mody od wewnątrzmożliwość dalszego rozwoju stanowiskowego wewnątrz struktur biura naszej firmy Czego oczekujemy: doświadczenie obsłudze klientadyspozycyjności od poniedziałku do piątkudobrej organizacja pracy własnej opanowania i sprawnego reagowania w sytuacjach nagłych zaangażowania, entuzjazmu i postawy liderskiejdobre rozwinięte umiejętności personalne przekładające się na budowanie trwałych i profesjonalnych i skutecznych relacjidostępności od zarazZapraszamy do przesyłania swoich aplikacjiW zgłoszeniu prosimy o przesłanie CV. Jeśli zostawisz w treści maila kilka słów o sobie, dołączysz rekomendacje od poprzednich pracodawców lub pochwalisz się swoimi osiągnięciami to chętnie się z nimi zapoznamy i uwzględnimy przy Twojej kandydaturze.
Poszukujemy sprytnej, dobrze zorganizowanej. Lubiącej obsługę klienta osoby do obsługi sklepu internetowego. Mile widziana znajomość branży modowej. Na wstępnym etapie 3-ech miesięcy umowa zlecenie. Po tym okresie umowa o prace.Zakres obowiązków:-Obsługa sklepu internetowego-Przygotowanie zamówień-Pakowanie paczek do wysiłki-Obsługa zwrotów-Mailowa i telefoniczna obsługa klientaWymagania:-Bardzo dobra znajomość języka Polskiego w mowie i piśmie-Skrupulatność-Umjętność organizowania pracy i podejmowania decyzji kluczowychdla zamówień-Terminowość wykonywania zadań.-Punktualność.Oferujemy:-Prace w przyjaznej atmosferze-Możliwość rozwoju zawodowego.
Poszukujemy osoby na stanowisko Obsługi Sklepu Internetowego, która będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę naszego nowo powstającego sklepu online. Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:odpowiadanie na maile od klientów,obsługa zwrotów i reklamacji,odpowiadanie na pytania związane z produktami i metodami transakcji,wsparcie klientów w zakresie realizacji zamówień.Przed objęciem samodzielnych obowiązków zapewniamy pełne, miesięczne szkolenie, w ramach którego przygotujemy Cię do pracy. Podczas szkolenia pracownik otrzyma również wypłate 7000 PLN brutto po miesiącu współpracyPodczas szkolenia nasz zespół IT i marketingu stworzy sklep internetowy, którym później będziesz się opiekować. O dodawanie produktów i działania reklamowe zadba nasza firma, więc Twoje obowiązki będą koncentrować się wyłącznie na obsłudze klienta.Oferujemy:W pełni płatne, miesięczne szkolenie przygotowujące do pracy – wynagrodzenie 7000 PLN brutto,Po okresie szkolenia, stała pensja podstawowa w wysokości 7000 PLN brutto plus prowizja od sprzedaży,Pracę w zespole z doświadczeniem, wsparcie na każdym etapie rozwoju sklepu,Brak wymogu wkładu finansowego z Twojej strony.Idealny kandydat powinien posiadać:Umiejętność sprawnej obsługi klienta i wysoką kulturę osobistą,Umiejętności komunikacyjne i podstawową znajomość branży e-commerce,Gotowość do nauki i zaangażowanie w rozwój sklepu.Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności w dynamicznie rosnącej branży e-commerce!
Hej! Jesteśmy hurtownią folii samochodowych, która prężnie działa w świecie motoryzacji i sprzedaży online. Nasza marka rośnie w siłę, a my szukamy osoby, która pomoże nam zwiększyć obroty na platformach internetowych typu Amazon, Allegro. Jeśli kochasz motoryzację, znasz się na sprzedaży internetowej i nie boisz się wyzwań – czekamy na Ciebie!Co będziesz robić?Tworzyć i realizować strategie sprzedażowe dla naszych folii na platformach internetowych i marketplace'achProwadzić i optymalizować kampanie reklamowe na różnych platformach internetowych, które zwiększają widoczność i sprzedaż.Analizować dane i tworzyć raporty w Excelu, które pomogą nam zrozumieć, co działa, a co można poprawić. Wdrażać nowe pomysły, które podniosą sprzedaż i wzmocnią naszą pozycję na rynku. Prowadzić research nowych produktów, które mogą uzupełnić naszą ofertę. Monitorować konkurencję i wyprzedzać ich działania (bo kto pierwszy, ten lepszy!).Czego od Ciebie oczekujemy? Minimum 2-letniego doświadczenia w sprzedaży na platformach (jeśli znasz inne marketplace’y, to super!).Znajomości narzędzi analitycznych poszczególnych platform internetowych Pasji do motoryzacji – jeśli wiesz, czym różni się folia matowa od błyszczącej, masz u nas fory!Umiejętności analitycznych i biegłości w Excelu (pivoty, formuły, wykresy – to Twoja codzienność).Elastyczności w dynamicznym środowisku i gotowości do szybkiego działania.Dokładności, skrupulatności i świetnej organizacji.Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na komunikację z supportem platformy Amazon.Co oferujemy?Pracę w firmie, która specjalizuje się w hurtowej sprzedaży folii samochodowych i zna się na rzeczy. Możliwość rozwoju – jesteśmy małą, ale szybko rosnącą ekipą z dużymi ambicjami. Realny wpływ na strategię sprzedaży i wprowadzanie nowych rozwiązań. Wynagrodzenie, które rośnie wraz z Twoimi sukcesami. Kawę, herbatę i luźną atmosferę w biurze (tak, czasem mamy też ciastka).Nie czekaj – dołącz do nas i pomóż rozwijać hurtownię, która podbija świat folii samochodowych!
Firma handlowa poszukuje osoby do obsługi zamówień internetowych.Praca stacjonarna w siedzibie firmy w Łodzi w godzinach 7 - 15 / 8 - 16, dzielnica Górna - okolice pl. Niepodległości. Umowa zlecenie, praca od poniedziałku do piątku. Obowiązki: obsługa platformy sprzedażowej Allegro - przetwarzanie i obsługa zamówień od klientów obsługa zamówień sklepu internetowego pracującego na platformie Comarchdodawanie produktów do sklepu internetowegoprowadzenie korespondencji mailowej z klientami sklepu wystawianie dokumentów sprzedażowych i przygotowywanie dokumentów wydań towarów dla magazynu przygotowywanie listów przewozowych sporządzanie zestawień dla księgowościwspomaganie pracy magazynu (kompletowanie, pakowanie)wspomaganie pracy działu zwrotów (korekty i sprawdzanie towarów po zwrotach konsumenckich)Wymagania:staranność i cierpliwość sprawna i szybka obsługa komputera (szybkie pisanie na klawiaturze)dobra samoorganizacjaumiejętność prowadzenia rozmów z klientami, również w sytuacji stresu umiejętność pracy pod presją czasu znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym Oferujemy: umowę zlecenie w pełnym wymiarze godzin, stawka: 31,50 zł bruttokarta Multisportpracę w stabilnej firmie istniejącej ponad 25 latMile widziane osoby ze statusem ucznia/studenta do 26 roku życia - stawna brutto = kwota wypłacana.CV prosimy przesyłać za pośrednictwem platformy OLX.
Lokalizacja: Warszawa, Poznań, Kraków, GdańskNa czym będzie polegać Twoja praca?Będziesz odpowiadać za stworzenie jednolitego narzędzia do planowania zasobów ludzkich (kurierów i pracowników magazynowych) oraz wydajności w polskich lub czeskich Depotach i HUBie dla Allegro DeliveryBędziesz budować efektywne harmonogramy pracy dla polskich lub czeskich Depotów i HUBuBędziesz odpowiadać za dzienne / tygodniowe / miesięczne planowanie zasobów ludzkich oraz wydajności dla operacji Delivery w Polsce, zgodnie z założeniami budżetowymiWeźmiesz odpowiedzialność za monitoring i komunikację realizacji kluczowych wskaźników wydajności (KPIs) w operacjach DeliveryBędziesz monitorować liczbę pracowników, rotację i absencję, oraz komunikować zapotrzebowanie na zwiększenie / zmniejszenie zatrudnieniaZajmiesz się biznesową analityką danych oraz będziesz wizualizować wyliczenia i wnioskiBędziesz współpracować z innymi Działami (S&OP, OPS, CX, HR, Finanse) oraz Dostawcami zewnętrzni (Agencje pracy tymczasowej oraz Przewoźnicy)Weźmiesz odpowiedzialność za implementację zautomatyzowanych rozwiązań w zakresie planowania (współpracując z Zespołem Data & Performance Reporting oraz z Zespołem Analitycznym)Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?Staniesz się częścią najdynamiczniej rozwijającej się firmy, w której to co robimy dziś ma realny wpływ na to co będzie jutro,Weźmiesz udział w ekscytujących i rozwijających projektachOtrzymasz dużą samodzielność oraz odpowiedzialność podczas prowadzenia własnych projektówDołączysz do wyjątkowego zespołu ekspertów, gdzie znajdziesz przestrzeń na solidną pracę ale także koleżeńską atmosferęPoprzez stronę główną Allegro docieramy do 20 milionów klientów miesięcznieJesteśmy jedną z 10 najczęściej odwiedzanych stron e-commerce na świecieNieustannie towarzyszy nam zmiana. Postrzegamy ją jako szansę i możliwość realnego wpływu na AllegroZe swojej strony oferujemy:Sprawdź sam/a, a oprócz tego m.in: Model pracy hybrydowej, który ustalisz z liderem i zespołemNowoczesne biuro i narzędzia pracyPracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć - na pokładzie mamy najlepszych specjalistów i ekspertów w swojej dziedzinieBogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystaszZajęcia angielskiego opłacane przez nasBudżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma szkoleniowa MindUpOfertę kierujemy do osób, które:Mają wyższe wykształcenie w obszarze Statystyka/ Matematyka/ Fizyka/ Ekonomia/ Informatyka/ Data Science/ Operations ResearchMają doświadczenie w operacyjnym planowaniu zasobów i / lub kurierów zdobyte w obszarze Delivery (min. 3 lata)Posługują się Excelem / Pakietem Google Workspace na poziomie wysokozaawansowanym Znają i potrafią efektywnie wykorzystać język SQLKomunikują się w języku angielskim na poziomie C1 oraz biegle w języku polskim Nie jest im obca praca w dynamicznym środowisku i dotrzymywanie terminówWyróżniają się dbałością o szczegóły oraz potrafią samodzielnie organizować swoją pracęMają wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne Wyślij nam swoje CV i sprawdź dlaczego #dobrzetubyć