Sortowanie:
Znaleziony: 5652 ogłoszenie w kategorii Handel Polska: Wszystkie miasta
Vollmart24 zatrudni kasjera sprzedawcę
Vollmart24 zatrudni kasjera sprzedawcę
nowe Świebodzin dzisiaj

Opis oferty pracyZakres zadań: - dbanie o czystość i estetykę sklepu oraz prawidłową ekspozycję towarów w sklepie - obsługa kasy fiskalnej: kasowanie towarów, przyjmowanie należności - przyjmowanie dostaw i wykładanie towaru - kontrola terminów przydatności eksponowanych produktów - zapewnienie Klientom standardów jakości w sklepie - doradzanie Klientom w doborze odpowiednich produktów Nasze wymagania: Książeczka sanepidowska Współpraca w zespole, wsparcie koleżanek i kolegów, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem Zaangażowanie, dokładność i chęć do nauki To oferujemy: • stabilność i bezpieczeństwo pracy: zapewniamy umowę o pracę i dbamy o wszystkie niezbędne formalności • rozwój osobisty i podniesienie kompetencji zawodowych: cenimy każdego pracownika, szkolimy, pomagamy rozwijać się zawodowo, podejmujemy działania aby zapewnić dobre warunki pracy

Pracownik działu Ryby Warszawa ul.Połczyńska
Pracownik działu Ryby Warszawa ul.Połczyńska
nowe dzisiaj

Opis oferty pracyZałożona w 2001 Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest obecnie jedną z największych niezależnych polskich agencji zatrudnienia. W ciągu wielu lat naszej działalności daliśmy pracę przeszło 50 000 pracowników w całym kraju. Skutecznie znajdujemy pracowników dla największych firm, jak również małych rodzinnych przedsiębiorstw w Polsce. Agencja jest wpisana pod nr 396 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia. Obecnie dla naszego Klienta, poszukujemy osób na stanowisko: -pracownik działu ryby Miejsce pracy Warszawa ul.Połczyńska Oferujemy: • Zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną - praca tymczasowa • Wynagrodzenie wypłacane w terminie • Wynagrodzenie 34 zł brutto/h • Pracę w młodym zespole Wymagania: -ukończone 18 lat -książeczka sanepidu lub orzeczenie sanepidowskie -odpowiedzialne podejście do obowiązków -dyspozycyjność -chęci do pracy. Zgłoszenia telefoniczne pod numerem telefonu 693 - pokaż numer telefonu - lub przez formularz Lento. Proszę o zamieszczenie w c.v zgody na: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (oraz pozostałych informacji zawartych w CV) na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Work&Profit Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej ul. 11 Listopada 60-62. jak również : "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz pozostałych informacji zawartych w CV na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Work&Profit Administratorem danych jest Work&Profit Sp. zo.o. z siedzibą w Bielsku-Białej. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez formularz kontaktowy pod adresem www.workprofit.pl, telefonicznie pod numerem 338 - pokaż numer telefonu - lub pisemnie na adres siedziby administratora. Pełny tekst na stronie Work&Profit w zakładce dla pracownika.

Sprzedawczyni Atrium Biała
Sprzedawczyni Atrium Biała
nowe Białystok dzisiaj

Opis oferty pracyFirma CDE właściciel stoisk marki Eyfel poszukuje osoby na stanowisko sprzedawcy w Galerii Atrium Biała w Białymstoku. Oferujemy bardzo dobre warunki pracy i płacy. Cv prosimy wysyłać: cde.kontakt.małpa.gmail.com Pełen etat, praca od zaraz.

SPOŁEM WSS WOLA zatrudni kierowników sklepu
SPOŁEM WSS WOLA zatrudni kierowników sklepu
nowe Warszawa dzisiaj

Opis oferty pracykierowanie placówką handlową branża ogólnospożywcza na terenie Warszawa Wola

SPOŁEM WSS WOLA zatrudni
SPOŁEM WSS WOLA zatrudni
nowe Warszawa dzisiaj

Opis oferty pracyKIEROWNIKÓW SKLEPÓW SPRZEDAWCÓW PRACOWNIKÓW OBSŁUGI BARÓW-GASTRONOMICZNYCH

Carrefour pl.Dominikański
Carrefour pl.Dominikański
nowe Wrocław dzisiaj

Opis oferty pracyZatrudnię osoby na stanowisko Fresh - obsługa klienta na ladzie z serem, wędlinami I mięsem w Carrefour pl.Dominikański. Oferujemy: - umowa zlecenie, - elastyczny grafik, - szkolenie na ww stanowisku (nie musisz mieć doświadczenia) Wymagania: - ukończone 18 lat, - badania sanepidu, - komunikatywny j.polski. Więcej informacji pod nr 797 - pokaż numer telefonu -

KASJER - SPRZEDAWCA
KASJER - SPRZEDAWCA
nowe dzisiaj

Opis oferty pracyPRACA OD ZARAZ KSASJER - SPRZEDAWCA W MARKECIE SPOŻYWCZYM Lokalizacja: DYS, ul. Lubelska 1 Obowiązki -obsługa działu kas -wykładanie towaru Wymagania -pełnoletność -orzeczenie sanepidu do celów sanitarno-epidemiologicznych -dyspozycyjność Oferujemy -stawka godzinowa: - 28,10 zł /h dla studentów, - 28,10 ZŁ brutto/h dla ZUS -umowa zlecenie -elastyczny grafik -szkolenie WIĘCEJ INFORMACJI POD NR. TEL. 691 - pokaż numer telefonu -

Szukam osoby do pracy na kilka działów w sklepie
Szukam osoby do pracy na kilka działów w sklepie
nowe Jaworzno dzisiaj

Opis oferty pracyCarrefour Galeria Galena Poszukuje osoby do pracy na dziale owoce warzywa, lodówki lub lada mięsna. Stanowisko do wyboru, według własnych preferencji. Możliwość pracy na część etatu, pół lub cały. Wymagania to komunikatywność i ważna książeczka sanepidowska.

Asystent ds. Sprzedaży / SALES REPRESENTATIVE
Asystent ds. Sprzedaży / SALES REPRESENTATIVE
nowe Kalisz dzisiaj

Opis oferty pracyJeśli jesteś osobą ambitną oraz szukającą wyzwań zapoznaj się z poniższą ofertą pracy Do Twoich zadań należeć będzie w szczególności: - fakturowanie i przygotowywanie dokumentacji eksportowej, - współpraca z Klientem w zakresie obsługi zamówień oraz koordynacja sprzedaży, - prowadzenie dokumentacji i korespondencji handlowej, - przygotowywanie ofert handlowych. Będziesz odpowiednim kandydatem, jeśli: - posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne), - bardzo dobrze znasz język angielski w mowie i piśmie, - posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne, - jesteś osobą skuteczną w działaniu, rzetelną i obowiązkową, - cechuje cię umiejętność logicznego myślenia oraz analizy danych - znasz procedury eksportowe oraz dokumentację celną (mile widziane) - posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Proponujemy Ci: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, - pracę w przyjaznej kulturze organizacyjnej, - możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, - możliwość uczestnictwa w Pracowniczym Programie Emerytalnym, - możliwość przystąpienia do Prywatnej Opieki medycznej Lux med. Nie samą pracą człowiek żyje, dlatego oferujemy bogaty pakiet benefitów, m.in: - karty MultiSport, karnety do Aquapark Kalisz, - wczasy „pod gruszą”, - karty przedpłacone dla dzieci Pracowników oraz upominki dla nowo narodzonych dzieci.

Makro Zielona Góra
Makro Zielona Góra
nowe Zielona Góra dzisiaj

Opis oferty pracyZapraszamy do pracy!!! Zielona Góra Poszukujemy osób chętnych do pracy w Makro na dziale dostaw OFERUJEMY: - umowę zlecenie - godziny/zmiany "do wyboru" 06:00-14:00 14:00-22:00 22:00-06:00 - stawka 28,10 brutto/h OCZEKUJEMY: - chęci do pracy - zaangażowania WYMAGANIA: - książeczka sanepidu - ukończone 18 lat Zapraszamy do kontaktu Daria 664 - pokaż numer telefonu - Monika 664 - pokaż numer telefonu -

Kwiaciarnia
Kwiaciarnia
nowe dzisiaj

Opis oferty pracyKwiaciarnia na Sadybie zatrudni florystę z doświadczeniem. Wymagana kreatywność, solidność, uczciwość, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole. Oferujemy stawkę godzinową 30 zł. netto . Umowa zlecenie na 3 miesiące, potem możliwość umowy o pracę. Znajomość języka polskiego. Prosimy o przesyłanie CV.

Junior Product Manager
Junior Product Manager
nowe Rybnik dzisiaj

Cześć!Wybór odpowiedniego miejsca pracy jest ważną decyzją każdego z nas, dlatego aby ułatwić Ci decyzję chcemy przekazać Ci trochę informacji o nas samych oraz o tym jak się u nas pracuje. Kim jesteśmy?Mówiąc w dużym skrócie, jesteśmy międzynarodowym dystrybutorem elektroniki użytkowej i nowych technologii. Kategorie w naszej ofercie to m.in: Drony, Audio, Foto&Wideo, GSM, Smart Home, Health&Beauty, AGD.Naszym głównym celem jest tworzenie silnych marek produktów technologicznych na rynku polskim i zagranicznym. Uczestniczymy we wszystkich procesach począwszy od poszukiwań i analizy rynku, aktywnego wprowadzania i rozwijania po budowanie relacji partnerskich, dystrybucję, wsparcie i sprzedaż bezpośrednią. Więcej o nas dowiesz się na naszej stronie innpro.pl W naszym portfolio znajduje się obecnie ponad 170 marek, w tym m.in: DJI, Ecoflow, Dreame, Edifier, Baseus, Insta360 i wiele innych.Nasz rozwój = Twój rozwójJesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm w regionie (na podstawie rankingu Gazele Biznesu 2023), dlatego wraz z dynamicznym wzrostem prowadzimy stałe rekrutacje do niemal wszystkich naszych działów i zespołów. Ponadto jako rozwijająca się firma nieustannie rozbudowujemy nasze struktury dzięki czemu pojawia się wiele możliwości rozwoju i awansu.Obecnie zatrudniamy ponad 400 osób w Polsce oraz oddziałach zagranicznych, a liczba ta stale rośnie.Specjaliści i początkującyPoszukujemy osób zarówno doświadczonych i wyspecjalizowanych, ale również tych, które dopiero zaczynają swoją karierę zawodową. Jeśli posiadasz doświadczenie - na pewno je wykorzystasz i będziesz mógł dalej się rozwijać, a my uwzględnimy je w naszej propozycji współpracy. Jeśli nie posiadasz doświadczenia lub po prostu chcesz spróbować czegoś nowego - z chęcią nauczymy cię wszystkiego od podstaw.Poszukujemy przede wszystkim osób ambitnych i sumiennych, wierzymy że zaangażowanie to jeden z kluczy sukcesu, a umiejętności i doświadczenie zawsze przyjdą z czasem.Ponad 91% osób rozpoczynających z nami współpracę zostaje z nami na dłużej! Twój zakres obowiązków:działania operacyjne, jak realizacja zamówień, weryfikacja rozbieżności, wprowadzanie nowego klienta itpskładanie zamówieńkontakt z dostawcami z zagranicykontakt z klientamiwprowadzanie nowych marek do ofertywspółpraca z innymi działami firmy (marketing, logistyka, księgowość)prowadzenie marek w ramach jednej z kategorii produktowych: Audio, Beauty, IT/Gaming, Foto/Video i inne Nasze wymagania:  min roczne doświadczenie na zbliżonym stanowisku handlowym (np. zakupowca / handlowca w firmie dystrybucyjnej, specjalisty ds. zakupów w sieci handlowej)znajomość programów MS Excel i Word (zastrzegamy sobie możliwość weryfikacji umiejętności podczas rozmowy kwalifikacyjnej)znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację w mowie i piśmie min. B2 (weryfikujemy to podczas rozmowy rekrutacyjnej)bardzo dobra obsługa komputera oraz sprawne poruszanie się po interneciełatwość w nawiązywaniu relacji, komunikatywnośćbardzo dobra organizacja pracy własnejanalityczne myślenie Co oferujemy:umowa o pracęprofesjonalne wdrożenie od pierwszego dnia pracyprzyjazna atmosfera w młodym zespolemożliwość szybkiego rozwoju i zdobycia doświadczenia w obszarze handluw pełni wyposażone stanowisko pracylaptop od pierwszego dnia pracy oraz smartfon służbowy po okresie próbnymBenefity:program kart Medicover Sportimprezy integracyjnezniżka pracownicza na produkty z oferty INNPROowocowe wtorkipaczki świąteczneProgram Poleceń Pracowniczychmożliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowegomożliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego (rządowy program długoterminowego oszczędzania)najlepsza kawa w mieście Dodatkowe informacje:Premia kwartalna w wysokości do 7000 pln brutto, która zaczyna obowiązywać po samodzielnym przejęciu marek.Więcej o nas i naszych markach znajdziesz na innpro.pl.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko na wybrane zgłoszenia.Aplikując na to ogłoszenie jesteś brany/a pod uwagę jedynie pod kątem niniejszego stanowiska. Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse zaaplikuj także na inne. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest firma INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Rudzkiej 65c, 44-200 Rybnik. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na naszej stronie internetowej: https://innpro.pl/kariera-rodo/. Przesyłając swoją aplikację potwierdzam zapoznanie się z zasadami przetwarzania danych i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej aplikacji, w tym mojego wizerunku i innych dobrowolnie podanych informacji przez INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o.  dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego.

Pracownik biurowy w branży suplementów diety
Pracownik biurowy w branży suplementów diety
nowe dzisiaj

Firma Ironflex Sp. z o. o. zatrudni pracownika biurowego.Opis stanowiska:kompleksowa obsługa klientów tworzenie zestawień na bieżące potrzeby jednostkiobsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącejWymagania:komunikatywnośćbardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmiedobra organizacja pracy własnej mile widziana znajomość branży suplementów dietybiegłe posługiwanie się aplikacjami pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)wykształcenie min. średnieCo oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość zdobycia doświadczeniaCV proszę wysyłać na adres e-mail lub poprzez OLX.Szczegółowe informacje dostępne pod tel. 53*****31 w godz. 8-16.

Specjalista ds.marketplace
Specjalista ds.marketplace
nowe Białe Błota dzisiaj

Polish Agro Sp. z o.o. należy do duńskiej Grupy Kapitałowej Danish Agro skupiającej ponad 80 spółek działających w 16 krajach, głównie w obszarze Morza Bałtyckiego. Łączny obrót Grupy sięga 25 mld PLN. Polish Agro sprzedaje środki do produkcji rolnej (nawozy, środki ochrony roślin, nasiona, nawozy dolistne) oraz zajmuje się handlem zbożem. Za 2022 rok Polish Agro miała obrót 1,2 mld PLN z rentownością 24 mln PLN netto.Należymy do najszybciej rozwijających się spółek na polski rynku rolniczym.Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marki AGROSONIC oferującej innowacyjne produkty dla rolnictwa. W związku z dynamicznym rozwojem Spółki poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. marketplace/sprzedaży internetowejGłówne zadania na oferowanym stanowisku:Realizowanie sprzedaży za pomocą platform marketplace (Allegro, Olx)Umieszczanie ofert sprzedaży produktów na platformachPrzygotowywanie katalogu produktówPełen nadzór nad sprzedażą internetowaAktualizowanie strony internetowejKontrolowanie aktywności klientówOpracowywanie rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedażyRaportowanie wynikówProfil kandydata (-ki):Bardzo dobra znajomość Allegro i innych platform sprzedażowychZnajomość narzędzi Google Analytics i Google AdsZnajomość programów Baselinker i PrestaSamodzielność w działaniuSystematyczność i dokładnośćNastawienie na wynikChęć poszerzania wiedzy związanej z powyższymi obowiązkami Oferujemy:Zatrudnienie w ramach umowy o pracęPo okresie wdrożenia praca w systemie hybrydowymNowoczesne miejsce pracy z strefą relaksuGrupowe ubezpieczenia na życiePakiet medycznyDofinansowanie do kursów i studiówDobrą atmosferę pracyBrak Dress CodeImprezy integracyjne

Młodszy specjalista ds. sprzedaży e-commerce
Młodszy specjalista ds. sprzedaży e-commerce
nowe Szczecin dzisiaj

Twój zakres obowiązkówobsługa zamówień na platformach sprzedażowych i w systemach wewnętrznych,mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientemprzygotowywanie opisów produktów oraz wystawianie, ogłoszeń/aukcji na portalach sprzedażowych,wstawianie postów na INSTAGRAM i FACEBOOKkontrola zamówień, faktur, płatności,obsługa reklamacji i zwrotów.Nasze wymaganiazdolność analitycznego myślenia, odpowiedzialność oraz chęć do doskonalenia umiejętności.mile widziane:znajomość języka niemieckiego/angielskiegopraktyczna znajomość platform sprzedażowych – Allegro, Ebay, Amazonznajomość oprogramowania: Baselinker, Subiekt GTdoświadczenie na podobnym stanowiskuTo oferujemyumowę o pracę lub umowę zlecenie (pół etatu albo cały etat) – jesteśmy elastycznipracę w trybie stacjonarnym (odpowiednio wyposażone stanowisko pracy)wynagrodzenie adekwatne do Twojej wiedzy, doświadczenia a przede wszystkim tego co wniesiesz do naszego zespołupracę w zgranym zespole, w miłej atmosferzeBenefityelastyczny czas pracyspotkania integracyjnebrak dress code’ukawa / herbataparking dla pracownikówO nasFirma powstała w 2015 roku. Zajmujemy się sprzedażą wysyłkową drobnych akcesoriów do hodowli zwierząt. Szukamy osoby na nowe stanowisko pracy. Praca stacjonarna, miejsce pracy - Szczecin

Młodszy doradca / Młodsza doradczyni ds. contact center (Zgierz)
Młodszy doradca / Młodsza doradczyni ds. contact center (Zgierz)
nowe Zgierz dzisiaj

Kogo szukamy?Lubisz pracować z ludźmi a pomoc w rozwiązaniu problemów sprawia Ci satysfakcję;Nie przeraża Cię praca wymagająca obsługi wielu systemów związanych z obsługą klienta;Jesteś zainteresowany rozwojem w nowo rozwijanym obszarze Leroy Merlin Polska i chcesz być jego częścią;Wielozadaniowość i mnogość kanałów komunikacji ( chat, mail, telefon) nie stanowi dla Ciebie wyzwania.Jakie zadania na Ciebie czekają?Kontakt z klientami naszej firmy w celu udzielania im najważniejszych informacji przez telefon, chat, e - mail;Pomoc w kwestiach związanych z naszymi produktami, statusem zamówień on - line;Udzielanie pomocy w ramach pojawiających się pytań czy wątpliwości klientów.Oferujemy:Umowę o pracę już od pierwszego dnia Twojego zatrudnienia;Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole;Pracę w nowoczesnym i przestronnym biurze w centrum Zgierza;Jasny i przejrzysty system motywacyjny obejmujący premię kwartalną i roczny udział w zyskach firmy;Elastyczność czasu pracy dzięki pracy na zmiany ponieważ jesteśmy dostępni dla naszych klientów w godzinach 7 - 21;Dofinansowanie do Karty Multisport oraz kafeterię benefitów MyBenefit finansowaną z ZFŚ;Pakiet podstawowy Opieki Medycznej w grupie Luxmed w pełni pokryty przez pracodawcę;Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie na korzystnych warunkach;Codzienną naukę języka za pomocą platformy etutor;Dodatkowo możesz korzystać ze swojego służbowego Smartfona w celach prywatnych;Zniżkę na zakupy w sklepach LM PL.

Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
nowe Zambrów dzisiaj

OstroVit - polski producent suplementów diety i żywności dietetycznej prowadzi rekrutację na stanowisko: Specjalista ds. e-commerce.Poszukujemy doświadczonego specjalisty ds. sprzedaży internetowej i obsługi naszych marketplace. Twój zakres obowiązków:- Budowanie wizerunku firmy na obecnych i nowych rynkach,- Formatowanie treści w HTML-u,- Rozwijanie sklepu internetowego oraz sprzedaży na obecnych i nowych marketplace,- Kontakt z zewnętrznymi usługodawcami i copywriterami,- Przygotowywanie raportów na potrzeby analizy sprzedaży,- Współpraca z różnymi działami wewnątrz firmy.Nasze wymagania: Bardzo dobra znajomość obsługi komputera,- Doskonałe odnajdywanie się w środowisku Internetu,- Znajomość zagadnień i narzędzi e-commerce, np. platform SaaS,- Dobra organizacja pracy,- Wysoka samodzielność.Mile widziane:- Znajomość HTML, CSS, PHP, MySQL,- Znajomość platform WordPress, Idosell Shop,- Znajomość specyfiki marketplace’ów typu Allegro, Amazon, eBay,- Wiedza z zakresu SEO, PPC, digital marketingu.Oferujemy:- Pracę na pełen etat, na podstawie umowy o pracę,- Możliwość pracy hybrydowej,- Zatrudnienie w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie,- Stabilność i komfortowe warunki pracy,- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kompetencji i wyników,- Możliwość zdobywania nowych doświadczeń i umiejętności,- Benefity pracownicze (dofinansowanie do karty sportowej i ubezpieczenia grupowego, rabat na firmowe produkty).Serdecznie zapraszamy do przesyłania dokumentów aplikacyjnych oraz o kontakt telefoniczny 73*******44.Poznaj naszą pełną ofertę i dołącz do zespołu OstroVit.Więcej informacji oraz pozostałe oferty pracy można znaleźć na naszej oficjalnej stronie - KARIERA OstrovitAdministratorem Państwa danych osobowych jest OstroVit sp. z o.o. z siedzibą w Zambrowie (18-300), przy ul. Sitarskiej 16. Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę, w ramach którego dane zostały udostępnione. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych oraz przysługujących w związku z tym praw zamieszczone zostały na stronie.

Prowadzenie Social Media - Branża rowerowa - some specialist
Prowadzenie Social Media - Branża rowerowa - some specialist
nowe Warszawa dzisiaj

Jesteśmy warszawską marką rowerową, która z pasją tworzy customowe rowery na zamówienie. Nasza misja to dostarczanie najwyższej jakości produktów i usług, które zaspokoją potrzeby nawet najbardziej wymagających rowerzystów. Obecnie szukamy entuzjasty rowerowego, który zaopiekuje się naszymi kanałami social media.Stanowisko: Specjalista ds. Social MediaForma pracy: Zdalna (praca zdalna), część etatuTwoje zadania:Kreowanie i wdrażanie strategii obecności marki w mediach społecznościowych.Tworzenie angażujących treści (postów, zdjęć, filmów) związanych z tematyką rowerową.Monitorowanie i analiza efektywności działań w mediach społecznościowych.Interakcja z naszą społecznościąWspółpraca z zespołem w celu tworzenia kampanii marketingowych i promocji produktów.Oczekujemy:Pasji do rowerów i aktywnego stylu życia.Kreatywności i umiejętności tworzenia angażujących treści.Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych.Umiejętności pracy samodzielnie i zarządzania swoim czasem.Oferujemy:Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z pasją do rowerów.Możliwość realizacji własnych pomysłów i projektów.Elastyczne godziny pracy.Zniżki na nasze produkty oraz serwis rowerowy.Jeżeli uważasz, że jesteś osobą, której szukamy, wyślij swoje CV oraz portfolio (lub linki do zarządzanych kanałów social media).Dołącz do nas i stań się częścią zespołu, który z pasją tworzy rowery!

Customer Service Assistante (in the office)
Customer Service Assistante (in the office)
nowe Łódź dzisiaj

DESCRIPTION3HLinen is an international brand with its main office in California and production centers in Europe.At 3HLinen, we create products from natural linen, and our main markets are the United States, Australia, and Europe.We are looking for a Customer Service Assistant to join our team in Lodz, Poland.Responsibilities:· Answering customer enquiries or passing them on to the appropriate department.· Giving information and helping to solve customer problems.· Arranging additional services/products for customers (processing changes in the order)· Processing complaints and, if appropriate, requesting the issue of the refunds.· Taking information from customers and entering it into a database.· Making sure that the customer's experience is a positive one.· Helping production team discover the details of the order if neededWe Offer:- Official employment- Timely salary payment- Opportunities for professional and career growth- Comfortable office and friendly colleagues- Convenient 5/2 work schedule- Friendly teamWe Expect:- Upper-Intermediate level English and above- Confident user of MS Office applications- Conversational level in Polish- Good communication skills- Willingness to self-learn- Ability to work in a team

Manager Kategorii z jęz. niemieckim w sklepie internetowym, E-Commerce
Manager Kategorii z jęz. niemieckim w sklepie internetowym, E-Commerce
nowe Zielona Góra dzisiaj

Firma Sellon z Zielonej Góry, zajmującą się sprzedażą na rynkach europejskich, z naciskiem na Niemcy, poprzez takie kanały internetowe jak Ebay / Amazon / Kaufland czy też własny e-sklep zatrudni na cały etat, do pracy w biurze w Zielonej Górze pracownika na:Stanowisko:Manager Kategorii z jęz. niemieckim ( praca od września 2024r. )Do Twoich obowiązków należeć będzie:współpraca z dostawcami z Polski i Europy w zakresie danej kategorii produktowejwdrażanie oraz optymalizacja produktów na ebay.de / amazon.de / e-sklepobsługa klienta ( zapytania, reklamacje, oferty ) głównie w jęz. niemieckim: mailowokoordynowanie zamówień i dbanie o ich bieżącą realizacjęrozwój i optymalizacja powierzonych kategorii asortymentowychanaliza konkurencjiakcje promocyjneCzego oczekujemy:znajomość języka niemieckiego ( B1-C2 ) war. koniecznyobsługa komputerapozytywnego nastawienia i chęci do pracymile widziane doświadczenie w sprzedaży onlineOferujemy:umowę o pracępraca w godz 7-15 lub 8-16 (w piątki pracujemy godzinę krócej )wynagrodzenie podstawa 4800-7500 brutto ( w zależności od doświadczenia i stopnia znajomości języka ) + po wdrożeniu możliwa prowizja od sprzedażyszkolenia wprowadzające w obsługiwaną kategorięsłużbowy laptop, przyjazną atmosferę pracy w młodym zespoleróżnorodność realizowanych zadań, swoboda w wytyczaniu celówcodzienny kontakt z jęz. europejskimipłaska struktura organizacyjna, duże kompetencje managerówkawa bez limitu :)organizację pracy przy użyciu nowoczesnego oprogramowania do zarządzania obsługą klienta i produktem, dzięki czemu swoje obowiązki wykonasz awaryjnie również z domupo pełnym wdrożeniu możliwość częściowej pracy zdalnej, elastycznych godzin pracy etc.

Sprzedaż internetowa live transmisje
Sprzedaż internetowa live transmisje
nowe Warszawa dzisiaj

Poszukuję osoby z doświadczeniem do prowadzenia sprzedaży internetowej podczas prowadzenia transmisji live. Produkty bardzo zróżnicowane np: Zabawki, ubrania dla dzieci,małe agd , dekoracje do domu itp. Miejsce to Warszawa Ursus.

Asystent/-ka ds.E-commerce
Asystent/-ka ds.E-commerce
nowe Poznań dzisiaj

Firma Konsimo, lider w sprzedaży mebli, akcesoriów i dekoracji wnętrz, poszukuje do swojego zespołu Technicznego Asystenta/tki ds. E-commerce!Miejsce pracy: PoznańTryb pracy: StacjonarnyZakres obowiązków:- Tworzenie kontentu na potrzeby produktów- Wstawiane opisów i zdjęć na marketplace- Budowanie ofert na marketplace- Zarządzanie ofertami na marketplaceWymagania:- Podstawowa znajomość pakietu MS Office lub Google Docs- Umiejętność zrozumienia nowych platform sprzedażowych- Umiejętność poruszania się po nowych platformach sprzedażowych- Łatwość uczenia się nowych rzeczyMile widziane umiejętności będące dodatkowym atutem:- Znajomość programu Baselinker- Znajomość obsługi platform sprzedażowych jak Allegro , Empik czy Amazon- Zmysł marketingowy i graficzny- Doświadczenie na podobnym stanowiskuOferujemy:- Dobre wynagrodzenie zależne od doświadczenia- Stabilne zatrudnienie na jasnych warunkach (umowa o pracę lub B2B)- Możliwość rozwoju wiedzy i nauki nowych umiejętności- Pracę na pograniczu Sprzedaży e-commerce, marketingu i nowoczesnych rozwiązań ITJeśli jesteś osobą zainteresowaną pracą w dynamicznie rozwijającej się firmie, która jest liderem w swojej branży, zapraszamy do aplikowania! Nie wymagamy doświadczenia na podobnym stanowisku, ale będzie ono dodatkowym atutem. Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności w środowisku E-commerce!Aplikacje prosimy przesyłać za pośrednictwem platformy OLX.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Zachęcamy do umieszczenia klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000)" na swojej ofercie pracy lub w treści e-maila. W przeciwnym razie nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojej aplikacji. Prosimy o zaznaczenie swojej zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z powyższą klauzulą, aby umożliwić nam przetwarzanie Twojej aplikacji rekrutacyjnej. Zachęcamy do dołączenia klauzuli w swojej ofercie pracy lub w treści e-maila, abyśmy mogli odpowiednio przetworzyć Twoje dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.

Koordynator sprzedaży internetowej
Koordynator sprzedaży internetowej
nowe Poznań dzisiaj

TUTTOMED to polska firma hurtowego kompleksowego zaopatrzenia medycznegoSpecjalizujemy się w wyrobach medycznych jednorazowego użytku oraz profesjonalnej dezynfekcji.Bogata oferta produktowa (26 grup towarowych) obejmuje produkty specjalistyczne uznanych europejskich producentów.Tworzymy nowe miejsca pracy i rozwijamy Zespół Sprzedaży.Koordynator sprzedaży internetowej(Teren pracy: Biuro w Poznaniu / woj. wielkopolskie, dopuszczamy pracę zdalną)TWOJE WYZWANIA:·         wdrożenie i codzienna opieka nad narzędziami dla sprzedaży w internecie·         organizacja i administrowanie sprzedażą w marketplace (głównie Allegro)·         wdrożenie i codzienna opieka nad systemem BaseLinker·         uruchomienie i codzienna opieka nad sklepem internetowym·         realizacja powierzonych celów sprzedażowych w kanale internetowymCZEGO OCZEKUJEMY OD KANDYDATÓW:·         doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku·         doświadczenia w tworzeniu i administrowaniu sklepami internetowymi·         doświadczenia w sprzedaży Allegro·         doświadczenia w obsłudze BaseLinker lub podobnego systemu·         doświadczenia w sprzedaży masowej produktów przez internet·         doświadczenia w łączeniu i automatyzowaniu procesów biznesowych w przestrzeni sprzedaży przez internet·         samodyscypliny i determinacji w wykonywaniu powierzonych zadań·         otwartości na przyswajanie wiedzy i nowych umiejętności·         orientacji na wynik i dynamizmu w działaniu·         umiejętności pracy w ZespoleDODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:·         znajomości branży zaopatrzenia medycznego i dezynfekcji·         znajomość systemu SAGE Symfonia Handel·         gotowość ewentualnej współpracy na zasadach B2B (opcja)·         biegła znajomość języka angielskiegoOFERUJEMY:·         nowoczesne narzędzia pracy·         atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy·         możliwość rozwoju i szerokie pole do popisu w ciekawej i stabilnej branży·         przyjazną atmosferę w pracyDopuszczamy współpracę na wyłączność w oparciu o samozatrudnienie.

Specjalista ds. Tworzenia Ofert Produktowych Copywriter Fotograf
Specjalista ds. Tworzenia Ofert Produktowych Copywriter Fotograf
nowe Warszawa dzisiaj

Specjalista ds. Tworzenia Ofert ProduktowychLokalizacja: Janki, podwarszawskieO Nas:Jesteśmy dynamiczną firmą działającą w branży e-commerce, specjalizującą się w sprzedaży wysokiej jakości produktów. W związku z rozwojem naszego sklepu poszukujemy osoby kreatywnej, która dołączy do naszego zespołu jako Specjalista ds. Tworzenia Ofert Produktowych.Wymagania:Biegłość w pracy z tekstem (AI, HTML)Umiejętność pracy z obrazem (AI, PS, Ai)Umiejętność wykonywania fotografii produktowejDoskonała znajomość języka polskiegoUmiejętność opisywania produktów w sposób przekonujący i zachęcający do zakupuObowiązki:Tworzenie atrakcyjnych opisów produktów, wykorzystując umiejętności z zakresu tekstów reklamowych i marketingowychDostosowywanie treści do platformy e-commerce, korzystając z narzędzi takich jak AI i HTMLWykonywanie profesjonalnych fotografii produktów, dbając o ich estetykę i zgodność z obowiązującymi standardamiPrzygotowywanie grafik produktów przy użyciu programów graficznych, takich jak Adobe Photoshop czy IllustratorWspółpraca z zespołem marketingowym i sprzedażowym w celu zoptymalizowania prezentacji produktówOferujemy:Przyjazną, spokojną atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespolePełne przeszkolenie i asystę na etapie wdrażaniaMożliwość rozwijania umiejętności w obszarze e-commerce, marketingu i fotografii produktowejStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęWynagrodzenie w przedziale 7000 - 8500 zł brutto, uzależnione od doświadczenia i umiejętnościPracę jednozmianową od poniedziałku do piątkuWażne uwagi:Praca wyłącznie stacjonarna w biurze w JankachProsimy o zapoznanie się z naszymi ofertami w digishots.pl i allegro.plZapraszamy do współpracy ambitne osoby, które chcą aktywnie uczestniczyć w rozwijaniu naszej marki i oferty produktowej! :)

Zatrudnię sprzedawce sklep odziezowy
Zatrudnię sprzedawce sklep odziezowy
nowe wczoraj

Opis oferty pracyZatrudnię Panią z dużym doświadczeniem na stanowisko sprzedawcy w sklepie odzieżowym. Centrum Handlowe Astra ul horbaczewskiego

praca przedstawiciel handlowy
praca przedstawiciel handlowy
wczoraj

Opis oferty pracyZatrudnimy osobę na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży środków czystości. Poszukujemy osoby odpowiedzialnej, komunikatywnej i chcącej pracować .Praca polegająca na składaniu ofert do klientów. Praca na terenie trójmiasta.

Kierownik sklepu mięsnego
Kierownik sklepu mięsnego
Sosnowiec wczoraj

Opis oferty pracyMasarnia BRACIKI, to firma na rynku od ponad 20 lat.W obecnej chwili szukamy osób chętnych do pracy w delikatesach, które znajdują się w Sosnowcu przy ul.Moniuszki , na stanowisku:Kierownik Menadżer Co oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie płatne zawsze na czas umowę o pracę możliwość awansu zawodowego miłą atmosferę pracy i szkolenia zatrudnienie w stabilnej firmie elastyczne godziny pracy benefity na Wielkanoc i Boże Narodzenie Co będzie należało do Twoich obowiązków: zarządzanie grupa sprzedawców ,dbanie o ekspozycję produktów oraz wizerunek sklepu profesjonalna obsługa klienta dbanie o dobre i długotrwałe relacje z klientem udział w promocjach oraz wprowadzaniu nowości przyjmowanie dostaw i wykładanie towaru zapewnienie standardów czystości i jakości w sklepie Dołącz do naszego zespołu!

Konserwator -ZM Somianka
Konserwator -ZM Somianka
Wyszków wczoraj

Opis oferty pracyOPIS O nas Zakłady Mięsne Somianka to Firma rodzinna z polskim kapitałem. Powstała w roku 1992. w miejscowości Somianka. Przedsiębiorstwo specjalizuje się w przetwórstwie mięsnym, prowadzi ubój trzody chlewnej, rozbiór mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego, wprowadzając na polski rynek wysokiej jakości wędliny, kiełbasy, boczki oraz wyroby podrobowe. Dodatkowym przedmiotem działalności przedsiębiorstwa jest działalność usługowa i handlowa w zakresie sprzedaży detalicznej, prowadzonej w sieci własnych sklepów o profilu ogólnospożywczym. Obecnie mamy 38 sklepów w 29 miejscowościach. Poszukujemy pracownika na stanowisko KONSERWATORA. Opis stanowiska: bieżąca kontrola i utrzymanie należytej sprawności technicznej powierzonych obiektów, drobne naprawy, drobne prace remontowo-budowlane, praca w terenie. Wymagania: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, pracowitość, zaangażowanie, samodzielność , prawo jazdy kat. B, aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych lub chęć ich wyrobienia. Zatrudnienie od zaraz. OFERUJEMY: Umowę o pracę. Stabilne zatrudnienie .Samochód do celów służbowych w godzinach pracy. Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach. Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę i pracę w dynamicznym zespole. Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia. Bony Świąteczne. Spotkania integracyjne.

Kasjer/sprzedawca do sklepu -ZM Somianka -Serock
Kasjer/sprzedawca do sklepu -ZM Somianka -Serock
Serock wczoraj

Opis oferty pracyO nas. Zakłady Mięsne Somianka to Firma rodzinna z polskim kapitałem. Powstała w roku 1992. w miejscowości Somianka. Przedsiębiorstwo specjalizuje się w przetwórstwie mięsnym, prowadzi ubój trzody chlewnej, rozbiór mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego, wprowadzając na polski rynek wysokiej jakości wędliny, kiełbasy, boczki oraz wyroby podrobowe. Dodatkowym przedmiotem działalności przedsiębiorstwa jest działalność usługowa i handlowa w zakresie sprzedaży detalicznej, prowadzonej w sieci własnych sklepów o profilu ogólnospożywczym. Obecnie mamy 38 sklepów w 29 miejscowościach. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujmy do swojego zespołu: Kierownika Sklepu w Serocku. OFERUJEMY: Umowę o pracę. Stabilne zatrudnienie .Profesjonalne wdrożenie i wsparcie. Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach. Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę i pracę w dynamicznym zespole. Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia. Comiesięczną premię uzależnioną od wyników zarządzanego sklepu. Bony Świąteczne. Spotkania integracyjne. Obowiązki: Zarządzanie zespołem oraz motywowanie pracowników do osiągania celów sprzedażowych. Organizowanie pracy sklepu oraz planowanie zmian. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i dbanie o profesjonalny wizerunek sklepu. Analiza wyników sprzedażowych i raportowanie. Dbanie o odpowiednią ekspozycję towarów i utrzymanie porządku w sklepie. Wspieranie kierownika rejonu/sklepu w codziennych obowiązkach. Aktywny udział w procesie sprzedaży. Przygotowywanie i uczestniczenie w inwentaryzacji. Reagowanie w niestandardowych sytuacjach. Rozliczanie finansowe sklepu i prowadzenie dokumentacji. Wymagania: Doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Umiejętności organizacyjne i planowania pracy. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne. Zorientowanie na wyniki i motywacja do osiągania celów. Doświadczenie w pracy w handlu. Umiejętność pracy w grupie. Entuzjazm i pozytywne nastawienie do pracy. Znajomość obsługi komputera i programów biurowych. Samodzielność i odpowiedzialność. Gotowość do pracy w systemie zmianowym. Badania sanitarno-epidemiologiczne.

Kasjer - Sprzedawca w markecie Dino Polska S.A
Kasjer - Sprzedawca w markecie Dino Polska S.A
wczoraj

Opis oferty pracyPraca w markecie Zatrudnimy w markecie Dino Polska S.A. Cisew CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: * możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb * stabilność zatrudnienia, umowę o pracę * możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne niezbędne szkolenia * atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Kasjer, pracownik sklepu ZM Somianka
Kasjer, pracownik sklepu ZM Somianka
wczoraj

Opis oferty pracyO nas Zakłady Mięsne Somianka to Firma rodzinna z polskim kapitałem. Powstała w roku 1992. w miejscowości Somianka. Przedsiębiorstwo specjalizuje się w przetwórstwie mięsnym, prowadzi ubój trzody chlewnej, rozbiór mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego, wprowadzając na polski rynek wysokiej jakości wędliny, kiełbasy, boczki oraz wyroby podrobowe. Dodatkowym przedmiotem działalności przedsiębiorstwa jest działalność usługowa i handlowa w zakresie sprzedaży detalicznej, prowadzonej w sieci własnych sklepów o profilu ogólnospożywczym. Obecnie mamy 38 sklepów w 29 miejscowościach. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujmy do swojego zespołu Pracownika do sklepu w Czerwinie. OFERUJEMY: Umowę o pracę Możliwość dopasowania wymiaru etatu do Twoich potrzeb w zależności od sytuacji kadrowej sklepu Profesjonalne wdrożenie i wsparcie Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy Bony na Święta Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę i pracę w dynamicznym zespole Comiesięczną premię uzależnioną od wyników sklepu na które masz wpływ Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach Spotkania integracyjne ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Profesjonalna obsługa Klienta przy kasie fiskalnej i na sali sprzedaży Dbanie o właściwy sposób ekspozycji towarów Przyjmowanie dostaw i wykładanie towaru Przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych Zapewnienie standardów czystości i jakości w sklepie oraz w jego obrębie MILE WIDZIANE: Książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych. Doświadczenie pracy w handlu detalicznym.

Wykładanie towaru w sklepie kosmetycznym Skopanie
Wykładanie towaru w sklepie kosmetycznym Skopanie
wczoraj

Opis oferty pracyZałożona w 2001 Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest obecnie jedną z największych niezależnych polskich agencji zatrudnienia. W ciągu wielu lat naszej działalności daliśmy pracę przeszło 50 000 pracowników w całym kraju. Skutecznie znajdujemy pracowników dla największych firm, jak również małych rodzinnych przedsiębiorstw w Polsce. Agencja jest wpisana pod nr 396 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia. Obecnie dla naszego Klienta, poszukujemy osób na stanowisko: WYKŁADANIE TOWARU w sklepie kosmetycznym w godz. 12:00-20:00 Zakres obowiązków: Dbanie o porządek na magazynie Przyjmowanie dostaw Obsługa wózka transportowego dolly Przywożenie, wywożenie, załadunek i rozładunek towarów Wymagania: Ukończone 18 lat Dyspozycyjność: praca w czwartki (w godzinach 12:00-18:00) Komunikatywność i kultura osobista Ze względu na charakter pracy bardzo mile widziani mężczyźni Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną (praca tymczasowa) Wynagrodzenie wypłacane w terminie Atrakcyjne wynagrodzenie 28,10 zł brutto / h Bezpłatne pakiety szkoleń Obsługę administracyjną on-line - dostęp do swojego konta, dzięki któremu wszystkie formalności załatwiasz bez konieczności wychodzenia z domu Profesjonalne wsparcie Koordynatora Możliwość stałej współpracy Strefę licytacji z atrakcyjnymi nagrodami dla pracowników Prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego lub o kontakt telefoniczny pod numerem: 782 - pokaż numer telefonu - Administratorem danych jest Work&Profit Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email poczta[at]workprofit.pl, formularz kontaktowy pod adresem www.workprofit.pl, telefonicznie pod numerem 33 816 64 09 lub pisemnie na adres siedziby administratora. Pełną treść Klauzuli znajdzie Pan/Pani pod adresem: https://www.workprofit.pl/klauzula-informacyjna.html

Doradca Klienta kaes. Ostróda
Doradca Klienta kaes. Ostróda
Ostróda wczoraj

Opis oferty pracyW kaes. tworzymy warunki do rozwoju, dla każdego zarówno osób z wieloletnim doświadczeniem w branży modowej jak i tych kandydatów, dla których współpraca z nami jest pierwszym doświadczeniem zawodowym. Budując nasze zespoły zapraszamy do współpracy osoby z pasją do mody, angażujące się w pracę zespołową, lubiące kontakt z klientem i ceniące sobie stabilne zatrudnienie. Obecnie do naszego zespołu kaes. poszukujemy osoby na stanowisko Doradca Klienta - Sprzedawca Wymiar etatu: 1/1 Twój zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klienta i aktywna sprzedaż (tego nauczymy Cię zgodnie z najwyższymi standardami), dbanie o ekspozycję towaru na podstawie instrukcji Visual Merchandising, (nasz dział VM i Twój przełożony przygotuje Cię do samodzielnej pracy), praca zespołowa i wzajemne wsparcie w wykonywaniu codziennych obowiązków, takich jak: przyjęcia dostaw, przygotowanie asortymentu do ekspozycji, obsługa przy kasie, utrzymanie porządku w sklepie. Nasze wymagania: zaangażowanie, chęć do pracy i rozwoju (to coś z czym trzeba do nas przyjść a my będziemy Cię w tym wzmacniać każdego dnia pracy), pozytywne nastawienie do budowania relacji z klientem, komunikatywności i otwartości, zainteresowanie modą, markowymi produktami z asortymentu kaes. dyspozycyjność do pracy w godzinach otwarcia sklepu, w tym min. 2 soboty w miesiącu, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w sieci sklepów odzieżowych. Oferujemy: otrzymasz umowę o pracę zapewnimy Ci szkolenia wdrożeniowe oraz stanowiskowe, będziesz pracować z rozpoznawalnymi markami fashion, w tym naszą marką własną kaes., skorzystasz z rabatów pracowniczych na zakupy w sklepach kaes., zadbasz o swoje zdrowie korzystając z prywatnej opieki medycznej Medicover i karty MultiSport w atrakcyjnej cenie, ubezpieczysz Siebie oraz Swoich bliskich w ramach ubezpieczenia grupowego PZU, zyskasz realną szansę rozwoju i awansu - znaczna część naszych pracowników awansuje wewnętrznie. Wyślij swoje CV już teraz i dołącz do naszego zespołu kaes. Link do aplikowania: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Doradca-Klienta-Sprzedawca/5689-3706-25-f70-4895.html

Specjalista ds. Obsługi Zamówień i Klienta w sklepie internetowym
Specjalista ds. Obsługi Zamówień i Klienta w sklepie internetowym
wczoraj

Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Zamówień i Klienta w sklepie internetowymMiejsce pracy: 83-300 Łapalice, SPORT-LINEOpis stanowiska: Poszukujemy odpowiedzialnej i zorganizowanej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Zamówień i Klienta. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację zamówień, obsługę aukcji internetowych, prowadzenie dokumentacji księgowej oraz inne zadania związane z obsługą zamówień i administracją.Zakres obowiązków- Monitorowanie i zamawianie brakujących towarów z hurtowni- Bieżący kontakt z dostawcami oraz firmami kurierskimi- Obsługa klienta telefoniczna oraz mailowa- Przygotowywanie dokumentacji księgowej- Obsługa zwrotów i reklamacji- Poszukiwanie nowych klientów dla naszych produktów w okolicach siedziby firmy 2-3 razy w miesiącu i kontakt z firmami w celu zapewnienia bieżących dostaw produktów- Realizacja różnych dodatkowych zadań administracyjnychWymagania:Znajomość obsługi programu handlowo-magazynowego (U nas Insert Subiekt GT)Umiejętność pracy z dokumentacją księgowąZnajomość obsługi aukcji internetowychUmiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespoleDoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie mile widzianeZnajomość programu Baselinker będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowo wybudowanej siedzibie w ŁapalicachPrzyjazną atmosferę w pracyAtrakcyjne wynagrodzeniePraca na pełen etat w godzinach 7.30-15.30Weekendy wolneParking dla pracownikówZniżki pracownicze na produkty firmoweZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mail z tytułem "Specjalista ds. Obsługi Zamówień i Klienta".Z wybranymi kandydatami będziemy się kontaktować telefonicznie.Więcej informacji można uzyskać pod nr tel: 50*******07.

Obsługa zamówień sklepu internetowego 1/4 etatu
Obsługa zamówień sklepu internetowego 1/4 etatu
wczoraj

Szukasz pracy na 1/4 etatu? To oferta dla Ciebie!Zatrudnię osobę do obsługi zamówień ze sklepu internetowego. Praca jest prosta, nie wymaga bezpośredniego kontaktu z klientem a stanowisko jest mocno samodzielne. Każdy będzie w stanie szybko się wdrożyć. Nie wymaga doświadczenia.Miejsce pracy: CzeczotkiCzas pracy: 1/4 etatu (około 10 godzin tygodniowo)Elastyczny czas pracy do wybrania między 7 a 12Wynagrodzenie: 25-30 zł netto/godzinęOpis stanowiska:Szukam osoby dokładnej i odpowiedzialnej do obsługi zamówień z Allegro. Do Twoich głównych obowiązków będzie należało:Drukowanie etykietPakowanie paczekRozwózka paczek do punktów odbioru (dystans 7km)Rozkładanie nowego towaru i dbanie o magazynWymagania:Własny środek transportu (zwracam pieniądze za benzynę i eksploatację)Prawo jazdy kat. BUmiejętność obsługi komputeraDokładność i odpowiedzialnośćOferujemy:Pracę w przyjaznym zespoleMożliwość rozwoju, zwiększenia etatu, awansuElastyczne godziny pracyWypłaty tygodniowe lub miesięczne

Zlecę konfigurację Google Analytics, Tag Manager
Zlecę konfigurację Google Analytics, Tag Manager
Biszcza wczoraj

Dzień dobrySzukam osoby / firmy do konfiguracji narzędzi Google - Analytics, Tag ManagerKonto Google ADS założoneKonta Google Tag Manager założoneKonta Google Analytics założoneWszystkie usługi połączone z 3 sklepami na WordpressDane do Analytics spływają - do sprawdzenia konfiguracja Konwersje skonfigurowane - dane nie spływają - do naprawienia Usługa jednorazowa lub stała współpraca przy prowadzeniu kampanii. Zapraszam do kontaktu

Specjalista ds. realizacji zamówień internetowych
Specjalista ds. realizacji zamówień internetowych
Gdańsk wczoraj

RRmotoNajwiększy sklep motocyklowy, od 2014 roku zajmuje się sprzedażą kasków, odzieży i akcesoriów motocyklowych w sklepach motocyklowych w Warszawie i Toruniu, sklepie internetowym RRmoto.pl, a teraz także w Gdańsku.Kogo szukamy? Szukamy osoby do realizacji zamówień internetowych oraz dalszą ich obsługę. Osoba na tym stanowisku powinna wykazać się samodzielnością w realizowaniu działań, oraz energicznym podejściem do pracy. Bardzo mile widziane podstawowe doświadczenie na podobnym stanowisku, jednak nie jest to punkt niezbędny. Co będzie należało do Twoich obowiązków:Zbieranie produktów według zamówieniaKompletacja zamówień do wysyłkiInformowanie klienta o realizacji zamówieniaObsługa zwrotówRozlokowywanie produktów na przestrzeni magazynuCzego oczekujemy:Umiejętności organizacyjneKomunikatywność i umiejętność pracy w zespoleMile widziana znajomość procesów związanych z realizacją zamówieńDodatkowym atutem będzie znajomość programów Subiekt GT, BaselinkerCo oferujemy?Umowę o pracę na pełen etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuMożliwość wdrażania własnych innowacji i pomysłówMożliwość rozwoju oraz rozszerzenia własnych umiejętnościStały czas pracyNiezbędne narzędzia do pracy oraz przeszkolenieKartę MultisportZniżki na firmowe produktyAdministratorem Twoich danych osobowych będzie RRmoto.pl z siedzibą w Toruniu, ul. Szosa Bydgoska 60A.Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie Twojej dobrowolnej zgody wyrażonej poprzez przesłanie dokumentów rekrutacyjnych np. CV. Masz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której bierzesz udział. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której bierzesz udział. Masz prawo dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Opiekun produktu i market place
Opiekun produktu i market place
Kraków wczoraj

Nasz dynamicznie rozwijający się sklep internetowy poszukuje nowego członka zespołu, który dołączy do naszej pasjonującej przygody e-commerce. Jeśli jesteś osobą ambitną, kreatywną i zainteresowaną światem handlu elektronicznego, to jesteśmy zainteresowani współpracą z Tobą!Stanowisko: Opiekun produktu i market place.Co będzie należało do Twoich obowiązków:Zarządzanie kanałami sprzedaży B2C ( Allegro, eBay, Amazon)Tworzenie aukcji i weryfikacja poprawności tytułów, opisów produktówTworzenie opisów produktów w sklepie internetowymAktywne monitorowanie rynku, działań konkurencji i trendów rynkowych na platformach market placeAnaliza obecnych i wdrażanie nowych rozwiązań zwiększających efektywność sprzedażyKreatywne rozwijanie sprzedaży w kanałach market place, proponowanie rozwiązań zwiększających skuteczność sprzedażySamodzielne wyszukiwanie oraz wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnychWskazywanie szans oraz zagrożeń rynkowychNasze wymagania:Doświadczenie w obsłudze e-sklepuDoświadczenie w AllegroZnajomość programu MS Excel ( praca z danymi, raportowanie)Znajomość programu Baselinker, Allegro AdsPomysłowość, samodzielność i inicjatywy w działaniuChęć rozwoju, i podnoszenia własnych kwalifikacjiKomunikatywnośćUmiejętność organizacji pracy własnejJeśli jesteś gotowy/a dołączyć do naszego sklepu internetowego i przyczynić się do naszego sukcesu, to czekamy na Twoje zgłoszenie!Czekamy na Ciebie!

Pracownik biurowo-magazynowy w sklepie internetowym
Pracownik biurowo-magazynowy w sklepie internetowym
Sosnowiec wczoraj

Firma CyberDragon jest na rynku od 1991 . Zajmuję się sprzedażą detaliczną i hurtową .W naszej ofercie znajdują się produkty z polskiej dystrybucji tj. zabawki , sprzęt AGDi narzędzia warsztatowe. Poszukujemy pracownika do obsługi sprzedazy na allegro.Zakres obowiązkówobsługa portalu allegro kontakt z klientem : telefoniczny , emailpakowanie przesyłekdbanie o porządek na magazynieWymaganiakomunikatywnośćpodstawowa obsługa komputeraszybkość działaniamile widziane prawo-jazdy kategorii BOferujemypracę od pon- pt w godz 8-16pracę w miłym zespole pracaw centrum Sosnowcapracę w pełnym wymiarze czasuumowa msc na okres próbny ze zmiane na umowę o praceProsimy o przesyłanie swoich CV na adres podany powyżejKontakt telefoniczny w godzinach 12-16

Grafik komputerowy - sklep internetowy Etumi.pl
Grafik komputerowy - sklep internetowy Etumi.pl
Kraków wczoraj

Cześć, jesteśmy Etumi.pl!Może nie miałeś okazji nas jeszcze poznać, ale musisz wiedzieć, że jesteśmy wiodącym producentem etui z nadrukiem na smartfony. Od ponad 3 lat specjalizujemy się w dostarczaniu akcesoriów do telefonów komórkowych, a indywidualny nadruk na etui do telefonów to główny profil naszej działalności.Zanim sprawdzisz wymagania, jakie stawiamy przed kandydatem do tej właśnie pracy, zajrzyj koniecznie na nasze profile w social media i do naszego sklepu on-line.Sklep: etumi.plFacebook: www.facebook.com/etumiplInstagram: www.instagram.com/etumi.pl/Allegro: allegro.pl/uzytkownik/etumi_plKogo szukamy?Przede wszystkim osoby pogodnej, uśmiechniętej, nastawionej na współpracę i zaangażowanej w rozwój firmy.Dlaczego właśnie takiej? Bo sami tacy jesteśmy :)A konkretnie?Poza pozytywnym nastawieniem do pracy, chcielibyśmy, żebyś posiadał kilka niezbędnych kompetencji charakterystycznych dla przyszłego grafika komputerowego:Czego oczekujemy?komunikatywności i dobrej organizacji pracyumiejętności pracy w grupie w celu ustalenia wytycznych projektówszybkiego przyswajania wiedzybardzo dobrej znajomości narzędzi do grafiki komputerowej: Adobe Photoshop, Adobe Illustratorsamodzielności realizowania założonych celów oraz kreatywności w projektowaniuumiejętności pracy nad wieloma projektami równocześniechęci rozwojudoświadczenia popartego portfoliosumienności oraz zaangażowaniamile widziana znajomość programów do modelowania grafiki 3D (np. Blender lub Adobe Dimension)Czego potrzebujemy? tworzenia projektów graficznych na produkty własneprzygotowywania materiałów graficznych na potrzeby firmyprzygotowywania materiałów do social media, bloga oraz sklepu internetowegodbania o spójność komunikacji graficznej markiCo proponujemy?pracę w świetnie zlokalizowanym biurze w centrum Krakowapracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w młodym i zgranym zespoledużą samodzielność działaniawsparcie merytoryczne w obrębie informacji o produktachZe względu na to, że robota pali nam się w rękach, informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami :)

Pracownik obsługi platformy sprzedażowej Allegro
Pracownik obsługi platformy sprzedażowej Allegro
Bielsko-Biała wczoraj

Hurtownia ProNice - branża Zabawki / RTV AGD oraz inne - mieszcząca się w Bielsku-Białej centrum poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko - Pracownik obsługi platformy sprzedażowej Allegro.Praca stricte biurowa, przyjemna w ciepłym i przyjaznym miejscu.Oferujemy:Stałą oraz stabilną pracę w centrum miastaStawka od 28,10 zł/hPraca od 08:00 do 16:00 poniedziałek - piątekPrzyjemną atmosferęSzkolenia z obsługi systemu IdoSellWłasne stanowisko pracyNiezbędne narzędzia pracyPrzekąski, napoje, słodkości, kawaRabaty na produkty z oferty firmyZakres obowiązków:Obsługa platformy sprzedażowej AllegroKontakt mailowy oraz telefoniczny z klientamiPrzygotowanie aukcji sprzedażowych (opisy / grafiki itp.)Dbanie o wysoką jakość obsługi klientaBieżąca współpraca z pozostałymi działami firmyRozwiązywanie problemówWymagania:Doświadczenia w prowadzeniu sprzedaży na portalu AllegroWysoka kultura osobistaSumienność oraz staranność wykonywanej pracySamodzielność w działaniuSwobodne poruszanie się w InterneciePunktualnośćChęć do pracy przy rozwoju firmyStatus ucznia / studentaMile widziane:Doświadczenie w ecommerceZnajomość systemu IdoSellZnajomość obróbki grafikZnajomość w pozycjonowaniuDodatkowym atutem będzie znajomość Allegro AdsWłasne pomysły na sprawdzony rozwój sprzedażyZastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.W CV prosimy o podanie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883).”

Specjalista ds. Sprzedaży na Rynku Czeskim
Specjalista ds. Sprzedaży na Rynku Czeskim
wczoraj

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży e-commerce.W związku z naszym rozwojem poszukujemy pracownika na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży na Rynku Czeskim.Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży na platformach to właśnie Ciebie szukamy!Obowiązki:Zarządzanie i optymalizacja ofert sprzedażowych na platformach sprzedażowychMonitorowanie i analizowanie wyników sprzedaży, wprowadzanie niezbędnych zmian w celu maksymalizacji wynikówBudowanie i utrzymywanie relacji z klientamiWspółpraca z zespołem marketingowym w celu optymalizacji kampanii promocyjnychRozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami i reklamacjamiWymagania:Doświadczenia w sprzedaży na rynku czeskimZnajomość platform sprzedażowychZnajomość trendów e-commerce i umiejętność analizy danych sprzedażowych - Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjneSamodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracyOferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy zależny od wyników sprzedażyMożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjiPracę w dynamicznym zespole i przyjaznej atmosferze Jeśli jesteś zainteresowany, prześlij swoje CV oraz list motywacyjny.Czekamy na Twoją aplikację!

Praca w sklepie internetowym, obsługa magazynu. Branża RTV AGD elektro
Praca w sklepie internetowym, obsługa magazynu. Branża RTV AGD elektro
wczoraj

Witam serdecznie,Jesteśmy prężną, rozwijającą się firmą. Prowadzimy sklep internetowy na popularnych portalach aukcyjnych. Zajmujemy się sprzedażą w sektorach: komputerowym, RTV, AGD, Szukamy kreatywnej, osoby zaprawionej w świecie zakupów internetowych i szeroko rozumianego Internetu. Praca na pełen etat.Wymagania:Obsługa komputera: email, portale aukcyjne allegro, Ebay Mile widziana obsługa programu baselinker.mile widziana znajomość branży RTV, AGD lub szerokorozumianej branży komputerowej. zaangażowanie, pozytywne nastawienie. Z chęcią zatrudnimy studentów.Jeśli jesteś bystrą osobą - nauczymy cię wszystkiego Co oferujemy:elastyczny grafik,praca jednozmianowa Poniedziałek - Piątekpozytywny Zespół xDmożliwość rozwoju Spokojną i bezstresową pracę (zazwyczaj).Wynagrodzenie w zależności od zaangażowania i umiejętności.Firma zlokalizowana jest w miejscowości Skałowo okolice Swarzędz - KostrzynZachęcamy do pozostawienia CV praca od zaraz Serdecznie zapraszamy

Grafik Designer w Dziale Marketing E-commerce zielonaesencja.pl
Grafik Designer w Dziale Marketing E-commerce zielonaesencja.pl
Szczecin wczoraj

Grafik Designer w Dziale Marketing E-commerce zielonaesencja.pl Rozwiń się razem z Nami!Już czas na Ciebie, żebyś dołączył do nas i rozwinął z nami rynek e-commerce zdrowej żywności!Poznaj nas!Jesteśmy producentem zdrowej żywności i właścicielem sklepu zielonaesencja.pl. Z sukcesem działamy w branży e-commerce już od ponad 10 lat. Stale poszerzamy swoją ofertę o produkty własne, śledzimy potrzeby naszych Klientów, reagujemy na nie i dbamy o rozwiązania przyjazne zarówno im, jak i środowisku. Troszczymy się o to, by nasze produkty były najwyższej jakości oraz dostarczały radości i zdrowia osobom, które z nich korzystają – zarówno Klientom i ich Rodzinom, jak i nam samym i naszym Bliskim.To nie jest tylko sklep internetowy. To jest nasza misja.Chcemy szerzyć świadomość, wpływać na lepsze wybory, zdrowie, dłuższe życie, a także dobro naszego najbliższego otoczenia i planety. Oprócz zamówień, dostarczamy naszym Klientom wiedzę na temat zdrowych produktów, ziół, suplementów, korzystając z najróżniejszych dróg przekazu. Tworzymy społeczność i działamy jak najbardziej holistycznie. Z ciągłym rozwojem firmy i jej obszarów poszerza się nam także zespół, złożony ze specjalistów, których cechuje pasja i zaangażowanie. Chcemy zaoferować naszym Klientom jeszcze więcej wartości dodanych, dlatego poszukujemy:Grafika!Jeśli jest Tobie po drodze z kreatywnością, otwartością na ciągły rozwój, własną inicjatywą i masz doświadczenie w przygotowywaniu spójnej wizualizacji i nie boisz się wektorów, chcesz popracować nad marką własną produktów i lubisz tworzyć w Canvie oraz Photoshopie  - aplikuj do Nas i zasil nasze szeregi o kolejnego specjalistę.(To idealna praca również dla studenta, który szuka rozwoju i ciekawych wyzwań. Oferujemy możliwość zwiększenia doświadczenia i elastyczny grafik.)Jakie mamy dla Ciebie zadania?·         Branding nowych produktów – przygotowywanie projektów etykiet dla obecnych i nowych produktów·         Przygotowanie Brandbooka - Księgi znaków na potrzeby całej firmy·        Projektowanie materiałów graficznych na potrzeby rozwoju marki, produktów i strony www, w tym tworzenie form graficznych z obszarów digital, prezentacji, identyfikacji wizualnych, banner, mailing ·         Przygotowywanie projektów na potrzeby kampanii reklamowych dla Meta Ads, Google Ads ·         Wsparcie graficzne web przy redisign strony www ·         Wsparcie graficzne Działu Marketingu dla SoMe ·         Przygotowanie materiałów do druku i współpraca z drukarniami w ramach mały form reklamowych (ulotki, inserty do paczek) ·         Przygotowywaniem projektów do realizacji, dostosowywaniem ich do specyfikacji technicznych oraz wymogów produkcyjnych, ·         Współpraca z Product Managerem i Działem Marketingu Czy masz to „coś” w sobie?dobra znajomość obsługi programów graficznych: Canva, Adobe Photoshop, Adobe Illustratordbałość o szczegóły i wyczucie estetyki,duża kreatywność oraz samodzielność,umiejętność współpracy z zespołem,min. 1 rok doświadczenia w pracy w agencji reklamowej lub jako freelancer,śledzenie trendów i eksperymentowania z nowościami,mile widziane: znajomość środowiska Meta i płatnych reklamotwartość na feedback, elastyczność i umiejętność szybkiego reagowania na pojawiające się aktualizacje i zmiany w projektach,kreatywność twórczą połączoną z inicjatywądyspozycyjność i dobra organizacja pracybiegłość w opracowywaniu identyfikacji wizualnej oraz w projektowaniu materiałów reklamowychwielkim atutem będzie znajomość różnych aplikacji AI i używania promptów Co możemy my zaoferować w zamian?·         Możliwość wprowadzania w życie swoich pomysłów!·         Rozwój i możliwość szkoleń·         Nieformalną atmosferę i komfortowe biuro w centrum Szczecina·         Przestrzeń na kreatywny rozwój, samodzielność·         Pracę w fajnym, rozwijającym się teamie·         Dowolną formę zatrudnienia – UoP, B2B Jak wygląda proces rekrutacji? ·         Przeanalizujemy Twoje CV i portfolio – pokaż Nam swoją kreatywność, zaskocz nas!·         Możliwe, że poprosimy Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego.·         Gdy uznamy, że mamy ze sobą flow zaprosimy Cię na rozmowę do naszego biura w centrum Szczecina, bądź online, w trakcie którego poznamy się lepiej.Brzmi fajnie? Wyślij CV i portfolio, z przyjemnością się z nimi zapoznamy! Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli zawierającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami)     

Pracownik sklepu internetowo-stacjonarnego
Pracownik sklepu internetowo-stacjonarnego
Rotmanka wczoraj

Hurtownia internetowo-stacjonarna (www.hojero.pl) szuka osoby do obsługi sklepu. Zajmujemy się sprzedażą produktów, internetowo i stacjonarnie, na swojej stronie oraz platformach pobocznych takich jak Allegro, Erli. Szukamy osoby, której zadaniem będzie obsługa wszystkich procesów związanych z działaniem sklepu. Większość zadań przypada na pracę przy komputerze, ale czasami trafi się klient na miejscu, którego zawsze chętnie obsłużymy. Twoje obowiązki: Obsługa mailowa i telefoniczna klientów - W tym punkcie mieszczą się wszystkie poniższe zadania. Obsługa zamówień i zwrotów 2złożonych na stronie i platformach pobocznych Składanie produktów ( niektóre produkty wymagają wcześniejszego złożenia przed ich wysłaniem ) Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego Obsługa programu SubiektGT Wysyłki Mile widziana znajomość podstaw programu AUTOCAD lub umiejętność czytania rzutów budowlanych. Wstawianie nowych produktów lub poprawa opisów już tych istniejącychZ jakich programów korzystamy? ( mile widziana znajomość poniższych pozycji )- Baselinker- Shoper- SubiektGT- Outlook ( poczta )- CanvaCo oferujemy? Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne Stałe godziny pracy 8-16 (pon-pt)Praca w klimatyzowanym biurze z nielimitowaną kawą, herbatą i wodą.Swoboda pracy - otrzymujesz zadania i sam organizujesz swój czas pracy. Praca "Od zaraz" bez zbędnych procesów rekrutacyjnych z wyjątkiem jednego spotkania w siedzibie firmy.Ważne informacje:- Przystanek autobusowy dojeżdżający do Gdańska i Pruszcza oddalony o 20m od firmy. - Dostępny osobny parking dla pracowników - Możliwość nadgodzin zgodnie z wolą pracownikaMiejsce pracy: ROTMANKA ( tylko stacjonarnie )- Otrzymasz swój komputer, telefon, aparat fotograficzny i własne miejsce pracy.Stawka do uzgodnienia - wszystko zależy od Twojego doświadczenia i motywacji.Jeśli jesteś otwarty dla ludzi i lubisz z nimi rozmawiać oraz masz tzw. lekką rękę do tworzenia opisów z głowy to zachęcamy do składania CV. Całą resztę jesteśmy w stanie Cię nauczyć :)

E-commerce Manager B2B MUSCLE POWER
E-commerce Manager B2B MUSCLE POWER
Częstochowa wczoraj

Twój zakres obowiązków - Tworzenie i kreowanie atrakcyjnych dla klientów opisów produktów oraz dodawanie i aktualizacja ofert na platformach sprzedażowych (IdoSell, Allegro, Amazon) - Publikacja treści na stronie internetowej sklepu oraz zewnętrznych portalach sprzedażowych, w tym optymalizacja pod kątem SEO - Ciągłe doskonalenie sklepu pod względem UX - Prowadzenie samodzielnych działań z zakresu E-Commerce Marketingu i kontrola agencji reklamowych działających w oparciu o zlecenie - Podnoszenie pozycji strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania - Udział w przygotowaniu i zarządzanie bannerami reklamowymi - Planowanie akcji promocyjnych dla dotychczasowych klientów oraz akcji nakierowanych na budowanie nowej grupy odbiorców - Przygotowywanie komunikacji marketingowej w postaci newsletterów - Wsparcie DWS (BOK) w komunikacji z klientami - Zarządzanie cenami produktów dostępnych w ofercie - Regularne raportowanie wyników w obszarach KPI wyznaczanych dla tego konkretnego stanowiska - Monitorowanie działań konkurencji na rynku międzynarodowym oraz prowadzenie polityki cenowej zapewniającej firmie pozycję lidera na rynku branżowym - Analiza światowych trendów w branży E-Commerce i implementacja ich - Dbanie o bezawaryjne działanie sklepu internetowego poprzez prowadzenie codziennych testów i dbanie o aktualizację oprogramowania - Wprowadzanie nowych rozwiązań i funkcjonalności mających na celu wzrost sprzedaży - Praca nad wdrażaniem technologii opartej o AI z zespołem programistów Nasze wymagania - Minimum 3 lata doświadczenia w administrowaniu sklepem internetowym - Doświadczenie w pracy na stanowisku E-Commerce Manager w podobnej branży - Zdolności analityczne i wiedza biznesowa z zakresu sprzedaży - Komunikatywna znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2) - Znajomość i umiejętność obsługi platform sprzedażowych (Allegro, IdoSell, Amazon) - Biegła obsługa komputera i swobodne poruszanie się w Internecie - Bardzo dobra znajomość pakietu MS Excel - Umiejętność pracy pod presją czasu - Umiejętność planowania, monitorowania i analizowania działań - Samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy - Znajomość narzędzi analizy E-Commerce takich jak Google Analytics, Hotjar, Similar Web, Senuto - Doświadczenie w obsłudze narzędzi e-commerce marketingu oraz marketing automation, takich jak Google Ads, Meta, Freshmail, Edrone, Sales Manago Mile widziane Podstawowa znajomość branży suplementów i odżywek To oferujemy - Atrakcyjne wynagrodzenie z transparentnym i klarownym systemem premii wypłacanej za osiągnięcie konkretnych wyników opartych o KPI stanowiska. - Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie na rynku e-commerce.- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Sam wybierzesz szkolenia i kursy, w których chcesz wziąć udział a my je opłacimy.- Inspirująca współpraca z wysokiej klasy zespołem zajmującym się w naszej firmie rozwojem rozwiązań opartych o AI. - Przebywanie w środowisku ludzi nastawionych na rozwój i ciągłe zwiększanie swoich kompetencji.- Eksplorację zupełnie nowych obszarów, możliwość wdrażania autorskich rozwiązań i testowania swoich pomysłów na międzynarodowym rynku E-Commerce. Benefity - Prywatna opieka medyczna - Dofinansowanie nauki języków - Dofinansowanie szkoleń i kursów - Ubezpieczenie na życie - Owoce - Zniżki na firmowe produkty i usługi - Spotkania integracyjne - Kawa / herbata - Parking dla pracowników - Dodatkowe świadczenia socjalne - Paczki świąteczne - Świętowanie urodzin Kryteria: 1. Wykształcenie wyższe: - Preferowane kierunki: Marketing, Ekonomia, Technologie Informacyjne, lub pokrewne.2. Doświadczenie zawodowe: - Minimum 3 lata doświadczenia w administrowaniu sklepem internetowym. - Doświadczenie w pracy na stanowisku E-Commerce Manager w podobnej branży. - Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu zespołem, w tym rekrutacji, szkoleniu, i ocenie wydajności pracowników.3. Umiejętności komunikacyjne: - Komunikatywna znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2). - Biegłość w komunikacji pisemnej i ustnej w języku polskim i angielskim (C1); znajomość dodatkowych języków będzie dużym atutem. - Umiejętność skutecznego komunikowania się na wszystkich szczeblach organizacji oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi.4. Znajomość technologii: - Doskonała znajomość narzędzi IT wspierających e-commerce, takich jak CRM, ERP, platformy sprzedażowe oraz narzędzia analityczne. - Umiejętność szybkiego przyswajania nowych technologii. - Znajomość narzędzi analizy E-Commerce takich jak Google Analytics, Hotjar, Similar Web, Senuto. - Doświadczenie w obsłudze narzędzi e-commerce marketingu oraz marketing automation, takich jak Google Ads, Meta, Freshmail, Edrone, Sales Manago.5. Umiejętności analityczne: - Zdolności analityczne umożliwiające efektywną interpretację danych, wyciąganie wniosków oraz podejmowanie decyzji biznesowych. - Doświadczenie w zarządzaniu KPIs i stosowaniu danych do optymalizacji procesów.6. Umiejętności negocjacyjne: - Doskonałe umiejętności negocjacyjne, zdolność do efektywnego negocjowania warunków umów.7. Zdolności organizacyjne: - Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie. - Doskonała organizacja pracy własnej oraz zespołu. - Umiejętność pracy pod presją czasu. - Umiejętność planowania, monitorowania i analizowania działań. - Samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy.8. Orientacja na klienta: - Silne zorientowanie na potrzeby klienta i zdolność do implementacji strategii poprawiających satysfakcję klientów.9. Kompetencje lidera: - Zdolność do inspiracji i motywowania zespołu. - Zarządzanie talentami oraz budowanie kultury organizacyjnej opartej na ciągłym rozwoju i innowacjach.10. Elastyczność i adaptacyjność: - Zdolność do szybkiego dostosowywania się do zmieniających się warunków rynkowych oraz innowacyjne podejście do rozwiązywania problemów.11. Współpraca międzydziałowa: - Umiejętność współpracy z różnymi działami w organizacji w celu osiągnięcia celów biznesowych. Wartości Muscle Power: Jeżeli nasze wartości, wymienione poniżej, pasują do Twojej osoby, to będziesz czuł się wspaniale dołączając do naszego zespołu 1. Najważniejszy jest klient. 2. Zawsze mówimy prawdę i tylko prawdę. 3. Przykładamy wielką wagę do jakości w każdym aspekcie naszej pracy, rozpoczynając od pierwszego kontaktu z klientem, a kończąc na produkcji naszych produktów. 4. Łączy nas wszystkich serdeczna i profesjonalna relacja, w której klient i standardy firmy są najważniejsze. 5. Wyznajemy zasadę – najpierw daj coś z siebie, a dopiero później oczekuj czegoś w zamian. 6. Szanujemy wszystkich dostawców towarów i usług, konkurencję oraz członków zespołu. 7. Jeśli chcesz kogoś krytykować to rób to poprzez wykonywanie tych samych obowiązków lepiej. 8. U nas możesz popełniać błędy, jednak wyciągaj z nich wnioski, aby nie powtarzać ich w przyszłości. 9. Cenimy lojalność, kreatywność, odpowiedzialność i wytrwałość. 10. Kochamy ciężko pracować i nie tolerujemy wymówek.Kontrakt B2B10 000–14 000złnetto (+ VAT) / mies.

Pracownik Apteki Internetowej
Pracownik Apteki Internetowej
Radom wczoraj

Praca w Aptece InternetowejObowiązki:Pakowanie paczek do wysyłkiUkładanie produktów na magazynieDbanie o porządekPrzyjmowanie zamówieńPraca w miłej atmosferze, szukamy osoby energicznej, chętnej do nauki i rozwoju. Dobrze widziane jest wykształcenie (np. technik farmaceutyczny), ale nie jest niezbędne. Zapraszamy do wysyłania CV.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
wczoraj

OPISFirma KamSol z siedzibą w Śledziejowicach koło Wieliczki rekrutuje na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży i obsługi sklepu internetowego KamSol.plCO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH OBOWIĄZKÓW?obsługa sklepu internetowego (sprzedaż, reklamacje, zamówienia towaru, koordynacja transportu, przygotowywanie dokumentów do wysyłki)realizacja planów sprzedażowychnadawanie poczty;rozliczanie płatnościdbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmieprzygotowywanie ofert dla kontrahentów krajowychJAKICH KOMPETENCJI OD CIEBIE OCZEKUJEMY?samodzielność w działaniu; zaangażowanie, dokładność i lojalnośćznajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi komputeradoświadczenie w sprzedaży przez Allegromile widziana znajomość programu ERP Optima komunikatywność i wysoka kultura osobistabardzo dobre umiejętności organizacyjneCO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?pracę od poniedziałku do piątku umowę o pracę i terminowe wynagrodzeniepremie uzależnione od sprzedaży i zaangażowaniawdrożenie i przygotowanie do pracyrealny wpływ na funkcjonowanie firmyZastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. 

Apteka internetowa w Łącku zatrudni pracowników
Apteka internetowa w Łącku zatrudni pracowników
Łącko wczoraj

Wymiar pracy: umowa zlecenie lub umowa o pracę.Wymagania:·         książeczka sanitarno-epidemiologiczna (wymóg konieczny)·         dyspozycyjność·         rzetelność·         zaangażowanie w wykonywanie obowiązków·         umiejętność współpracy w zespoleTwoje zadania:·         obsługa i kompletowanie zamówień·         sprawdzaniem zamówień pod kątem jakościowym oraz ilościowym·         kontakt telefoniczny z Klientem·         kontrola dat ważności towarów·         sporządzanie przesunięć magazynowychOferujemy:·         elastyczny grafik·         praca w systemie zmianowym (poniedziałek - sobota)·         szkolenie przygotowujące do rozpoczęcia pracyOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesyłanie cv drogą elektroniczną.Prosimy o załączenie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). 

Specjalista ds. eCommerce Marketplace (Allegro, Empik, WooComerce)
Specjalista ds. eCommerce Marketplace (Allegro, Empik, WooComerce)
Sosnowiec wczoraj

O nasJesteśmy dystrybutorem oraz producentem produktów plastycznych dla dzieci oraz początkujących artystów. Prowadzimy sprzedaż wysyłkową przez Allegro (wkrótce Empik, Amazon oraz sklep na WooCommerce).Opis stanowiska:Poszukujemy doświadczonego Specjalisty ds. E-commerce, który będzie odpowiedzialny za wdrażanie, rozwój i efektywność sprzedaży na platformach e-commerce. Osoba na tym stanowisku będzie miała kluczową rolę we wdrażaniu i zarządzaniu strategią e-commerce, mając na celu zwiększenie sprzedaży, zasięgu oraz rozpoznawalność marki.CV Prosimy wysyłać przez OLX. Odezwiemy się do wybranych osób :) Twój zakres obowiązkówOpracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju e-commerce zgodnie z celami firmy.Zarządzanie ofertami i promocjami na platformach sprzedażowych.Wdrażanie kolejnych platform sprzedażowych (Empik, Amazon, WooCommerce)Wystawianie oferta na obecnych i przyszłych platformach sprzedażyDbanie o jakość kont na różnych platformach sprzedażowychDbanie o aktualizację i poprawność ofertRozwój sprzedaży na kontach, stałe monitorowanie miejsca na listingu z naszymi ofertami oraz ofertami konkurencjiAnaliza rynku pod względem obecnych trendów sprzedażowych (szukanie przewag konkurencyjnych na możliwie wszystkich płaszczyznach)Zarządzanie reklamami i akcjami promocyjnymi na platformach sprzedażowych (np. Allegro ADS)Raportowanie wyników, planowanie i rekomendacje kolejnych działań w zakresie sprzedażyNasze OczekiwaniaMinimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.Chęć ciągłego pogłębiania wiedzy (szkolenia, webinary) z zakresu e-commerce oraz sprzedaży na Allegro w niedalekiej przyszłości na Empik, Amazon oraz WoocommerceBardzo dobra znajomości platformy Allegro oraz dobra innych platform sprzedażowych takich jak: Empik, Amazon, WooComercePraktyczna wiedza z zakresu funkcjonowania platform sprzedażowych (w tym: zakładanie i prowadzenie kont) oraz narzędzi (np. BaseLinker, Subiekt Nexo, Allegro Analytics) i rozwiązań usprawniających procesy ofertowania i sprzedażyKreatywność i poczucie estetykiZdolności analityczne - konkurencji i trendów oraz wyciągania wniosków i podejmowania adekwatnych działań. Znajomość - Allegro Analytics i odpowiedników na innych platformachSamodzielności i zaradności – potrafisz sam/a rozwiązywać problemy i podejmować decyzje (w późniejszym etapie współpracy)Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz dbałość o szczegóły.Praca stacjonarna w biurzeBardzo mile widziane:Doświadczenie w prowadzeniu social mediów dla marek/sklepówUmiejętność posługiwania się programami graficznymi (Adobe Photoshop, Canva)Co oferujemy:Stabilne, długoterminowe zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę (po okresie próbnym) lub B2B.UoP 4800-5600 Brutto/B2B 6000-6700 BruttoWynagrodzenie uzależnione od rodzaju zatrudnienia, doświadczenia i umiejętności.Dużą niezależność i samodzielność w działaniuDostęp do branżowych szkoleńDofinansowanie do nowych szkoleńWolne weekendyZniżki na firmowe produktyKawa, herbata, wodaFirmowa bibliotekabrak dresscode

Filtr