Sortowanie:
Znaleziony: 5002 ogłoszenie w kategorii Handel Polska: Wszystkie miasta
Praca w markecie, Dino Polska S.A., Wojsławice
Praca w markecie, Dino Polska S.A., Wojsławice
12 zł
nowe Wojsławice dzisiaj

Zatrudnimy: Praca w markecie Wojsławice woj. łódzkie CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: • możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb • stabilność zatrudnienia, umowę o pracę • możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne • niezbędne szkolenia • atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Praca dla os. z orzecz., Dino Polska S.A., Rydułtowy
Praca dla os. z orzecz., Dino Polska S.A., Rydułtowy
50 zł
nowe Rydułtowy dzisiaj

Zatrudnimy: Praca w markecie dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności Rydułtowy woj. śląskie CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb stabilność zatrudnienia, umowę o pracę możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne niezbędne szkolenia atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Praca w markecie, Dino Polska S.A., Pszów
Praca w markecie, Dino Polska S.A., Pszów
20 zł
nowe Pszów dzisiaj

Zatrudnimy: Praca w markecie Pszów woj. śląskie CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: • możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb • stabilność zatrudnienia, umowę o pracę • możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne • niezbędne szkolenia • atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Kasjer  z orzeczeniem o niepełnosprawności - RZESZÓW
Kasjer z orzeczeniem o niepełnosprawności - RZESZÓW
nowe Rzeszów dzisiaj

Firma Ipracujzdalnie.pl sp. z o.o. poszukuje osób z orzeczoną niepełnosprawnością na stanowisko: Kasjer sprzedawca - RZESZÓW Zakres obowiązków: I Bieżąca obsługa klienta. I Wykładanie i dbanie o ekspozycję towaru. I Obsługa stanowiska kasowego. I Wykonywanie bieżących prac porządkowo czystościowych. I Kontrolowanie jakości i świeżości produktów oraz dat przydatności do spożycia. I Obsługa stanowiska do wypieku pieczywa. I Obsługa dedykowanych maszyn i urządzeń zgodnie z instrukcjami i zasadami BHP. I Realizowanie zadań zgodnie z poleceniami przełożonych. Wymagania: I Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności I Wykształcenie zawodowe. I Dobra organizacja pracy. I Sumienność, rzetelność. Oferujemy: I Umowę o pracę I Stabilne zatrudnienie I Szkolenia wstępne I Miłą atmosferę współpracy Aplikacje prosimy przesyłać na adres e-mail: re*******a@i*************.pl

Zatrudnię ekspedientkę -sprzedawca
Zatrudnię ekspedientkę -sprzedawca
nowe dzisiaj

Poszukujemy osoby do pracy w sklepie spożywczym w Koleczkowie. Umowa o pracę lub umowa zlecenie. Praca w systemie zmianowym od poniedziałku do soboty 6-14 , 13-21 , mile widziane doświadczenie w zawodzie sprzedawca. Zakres obowiązków: Obsługa klientów, Przyjmowanie dostaw, Ekspozycja towaru, Osoby zainteresowane proszę o kontakt.

Praca dodatkowa w butiku z odzieżą damską Brodnica
Praca dodatkowa w butiku z odzieżą damską Brodnica
nowe Brodnica dzisiaj

Zatrudnię do butiku z odzieżą damską osobę chcącą podjąć dodatkową pracę , mile widziany emeryt, rencista Może być praca dodatkowa , osoby powyżej 50+

Praca w kwiaciarni
Praca w kwiaciarni
nowe Rzeszów dzisiaj

Poszukujemy osobę z doswiadczeniem na stanowisko florysta-sprzedawca w renomowanej kwiaciarni w Rzeszowie przy ul. Ks. Jałowego 28. Wszelkie szczegóły do omówienia na spotkaniu osobistym. Telefon 609 - pokaż numer telefonu -

kierownik sklepu zoologicznego
kierownik sklepu zoologicznego
nowe Siedlce dzisiaj

Szukasz pracy ?Lubisz wyzwania. Mamy dla ciebie ofertę pracę -szukamy kierownika do naszego sklepu zoologicznego. Kochasz zwierzęta - lubisz opiekać się nimi . Masz doświadczenie: • w zarządzaniu funkcjonowaniem sklepu i zespołem pracowników • w zamówieniach towarów i zapewnienia ich dostępności • w znajomości wystawiania faktur, obsługi komputera • w obsłudze kasy fiskalnej ,terminali płatniczych • oraz w innych pracach związanych z zajmowanym stanowiskiem. Jeśli jesteś gotowy to wyślij cv. Lokalizacja Białki

Kierownik sklepu
Kierownik sklepu
nowe dzisiaj

Szukasz pracy ?Lubisz wyzwania. Mamy dla ciebie ofertę pracę -szukamy kierownika do naszego sklepu zoologicznego. Kochasz zwierzęta - lubisz opiekać się nimi . Masz doświadczenie: • w zarządzaniu funkcjonowaniem sklepu i zespołem pracowników • w zamówieniach towarów i zapewnienia ich dostępności • w znajomości wystawiania faktur, obsługi komputera • w obsłudze kasy fiskalnej ,terminali płatniczych • oraz w innych pracach związanych z zajmowanym stanowiskiem. Jeśli jesteś gotowy to wyślij cv. Warszawa -

Poszukiwany kierowca
Poszukiwany kierowca
nowe Trzebinia dzisiaj

Firma o ustabilizowanej pozycji rynkowej poszukuje kierowcy z kategorią C (mile widziane również E) oraz uprawnieniami na HDS do pracy w składzie budowlanym. Do Twoich obowiązków będzie należało realizowanie dostaw z Trzebini na teren Śląska i Małopolski. Poszukujemy osoby z doświadczeniem oraz posiadającej wymagane dokumenty, takie jak Karta Kierowcy oraz Świadectwo kwalifikacji zawodowej. Oferujemy stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość rozwoju zawodowego. Jeśli spełniasz wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV Zapraszamy do aplikowania!

praca w sklepie w Ostrowcu Świętokrzyskim
praca w sklepie w Ostrowcu Świętokrzyskim
nowe Ostrowiec Świętokrzyski dzisiaj

Firma szuka kandydatów do pracy w sklepie z odzieżą używaną. Do obowiązków należeć będzie: - Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy - Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym - Pomoc klientom na sali sprzedaży - Rozładunek dostaw Wymagana własna działalność gospodarcza lub chęć jej założenia bez wkładu własnego. Gwarantujemy stałe wynagrodzenie na poziomie około 7 tys. zł miesięcznie. CV proszę kierować na adres podany w serwisie.

Poszukiwany przedstawiciel handlowy na umowę o pracę
Poszukiwany przedstawiciel handlowy na umowę o pracę
nowe Szczecin dzisiaj

Poszukiwany przedstawiciel handlowy na umowę o prace plus prowizja. Warunkiem koniecznym jest posiadanie prawa jazdy i obsługa MC Office.

POSZUKUJĘ SPRZEDAWCY DO WARZYWNIAKA
POSZUKUJĘ SPRZEDAWCY DO WARZYWNIAKA
nowe dzisiaj

Komunikatywną osobę do pracy w warzywniaku. Praca poniedziałek -piątek w godz.10-18.Zainteresowane osoby proszę o kontakt pod nr.606 - pokaż numer telefonu -

Specjalista ds dodawania produktów w sklepie internetowym
Specjalista ds dodawania produktów w sklepie internetowym
nowe Poznań dzisiaj

Praca będzie miała charakter zdalny w formacie umowy o dzieło. Działamy w dwóch branżach: fotelików i wózków dziecięcych oraz elektroniki GPS związanej z fitnessem (zegarki sportowe, liczniki rowerowe). Nasz sklep internetowy: www.boboking.plPracując dla nas będziesz odpowiedzialny/a za:* dodawanie nowych produktów do sklepu internetowego poprzez panel sklepowy, w tym ewentualną obróbkę zdjęćWymagania:* biegła znajomość komputera* wysoki poziom pozytywnej energii i pełne zaangażowanie we współpracę * mile widziana znajomość programów do obróbki zdjęćMy oferujemy Tobie:* stabilność współpracy, mamy 15 lat doświadczenia* bardzo dobrą atmosferę pracyKandydatów prosimy o możliwie wyczerpujące informacje, szczególnie odnośnie znajomości programów komputerowych i doświadczenia w pracy przy komputerze.Zapraszamy do aplikowania :)

Kompletacja i pakowanie zamówień - picker/pakowacz
Kompletacja i pakowanie zamówień - picker/pakowacz
nowe Kielce dzisiaj

Poszukujemy pracownika przede wszystkim do kompletowania i pakowania zamówień na magazynie - realizacji zamówień internetowych. Na początek praca 5 godzin dziennie, domyślnie w niedługim czasie pełny etat. Prosimy o kontakt wyłącznie mailowy/wiadomość w serwisie OLX.Obowiązki:-Przyjmowanie towaru na magazyn-Kompletowanie zamówień zgodnie z dokumentami-Przygotowanie paczek do wysyłki-Dbanie o ład i porządek na magazynie i stanowisku pracy-Terminowa obsługa przesyłek zgodnie z obowiązującymi standardami pracy-Wykonywanie innych, bieżących prac magazynowychWymagania:-Dokładność, sumienność-Dobra organizacja pracy-Chęć do pracy-Obsługa komputeraOferujemy:-Pełne szkolenie przygotowujące do samodzielnej pracy na stanowisku-Przyjazne warunki pracy-Elastyczne godziny pracy-Możliwość zdobycia doświadczeniaW krótkim okresie wymiaru czasu pracy zostanie zwiększony do pełnego etatu.Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Kop-Trans z siedzibą w Korytnicy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Key Account Manager E-commerce
Key Account Manager E-commerce
nowe Poznań dzisiaj

W ramach Grupy Płodni.com rozwijamy własne sklepy internetowe. W niektórych branżach takich jak zoologia jesteśmy wśród polskich liderów e-commerce. Stworzyliśmy i zarządzamy sklepem NaszeZoo.pl.Koszyk365.pl to platforma, która ma zrewolucjonizować zakupy artykułów domowych (spożywczych, chemii domowej, zabawek, etc.). Szukamy osób nastawionych na rozwój.Mamy jeden cel: Chcemy zostać liderem polskiego e-commerce!Jakie są korzyści z pracy w Koszyk365.pl?Duża samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego,Atrakcyjne wynagrodzenie,Swobodna atmosfera,Dofinansowanie szkoleń i kursów,Karta MultiSport,Premie świąteczne, stały rabat pracowniczy na zakupy w Koszyk365.pl, bon urodzinowy na zakupy w Koszyk365.pl, prezenty dla rodziny z okazji Dnia Dziecka.Twój zakres odpowiedzialnościWspółpraca z markami - stały kontakt, wdrażanie strategii asortymentowej e-commerce, budowanie relacji,Zarządzanie portfolio produktowym,Analiza danych dotyczących zarządzanymi markami,Tworzenie i optymalizacja planów sprzedażowych oraz promocji okresowych,Zarządzanie polityką cenową.Czym będziesz się zajmować?Jako Key Account Manager na platformach marketplaces oraz sklepach własnych będziesz osobą odpowiedzialną za rozwój sprzedaży wybranych marek z portfolio naszych Partnerów,Do Twoich zadań będzie należało wprowadzanie nowych produktów, aktualizacja istniejących ofert oraz współpraca z Przedstawicielami Marek,Będziesz odpowiedzialny za monitoring rynku, konkurencji i trendów w branży oraz za ustalanie polityki cenowej.Jakie są nasze wymagania?Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,Doświadczenia w obsługiwaniu platform sprzedażowych Allegro, Amazon, Erli, Empik, etc.,Doświadczenie w korzystaniu z narzędzia BaseLinker,Otwartość w kontaktach z ludźmi,Dobra organizacja, samodzielność i zdyscyplinowanie,Poczucie estetyki i umiejętność tworzenia opisów przedmiotów,Kreatywność, komunikatywność, entuzjazm i zaangażowania w wykonywane czynności,Dobra znajomość środowiska Windows i pakietów biurowych (dużo pracy z arkuszami kalkulacyjnymi),Dodatkowo docenimy jeśli posiadasz podstawową wiedzę w zakresie programów graficznych.Miejsce pracy: Winiary (ul. Trójpole, okolice Galerii Plaza/Pestka/Makro), PoznańGodziny pracy 8:00 - 16:00, od poniedziałku do piątku.

Poszukujemy Modelki do prezentacji bielizny
Poszukujemy Modelki do prezentacji bielizny
nowe Wejherowo dzisiaj

Firma Bardotka poszukuje dwie modelki do prazentacji bielizny na naszych Social Mediach oraz sklepie interentowym.Praca dorywcza , godziny do ustalenia. Nagranie kilku krotkich spotow reklamowych , raz lub dwa razy w miesiacu, Sesje w naszym salonie lub w plenerze. Doswiadczenie nie jest wymagane.Do wspolpracy poszukujemy dwie Panie jedna w rozmiarze plus size do prezentacji wiekszych rozmiarow biustonoszy , natomiast druga do biustonoszy typu push-up.Nie trzeba wysylac cv , wystarczy kilka slow o sobie , wzrost , wiek , waga , wymiary plus aktualne zdjecie, Skontaktujemy sie tylko z wybranym kandydatkami.Wynagrodzenie do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej.

Poszukujemy administratora sklepu internetowego i obsługi klienta
Poszukujemy administratora sklepu internetowego i obsługi klienta
nowe Piaseczno dzisiaj

Poszukujemy osoby na stanowisko: administrator sklepu internetowego / specjalista obsługi klienta zakres obowiązkówpodstawowy: koordynacja obsługi e-sklepu·      zarządzanie realizacja zamówień (z pomocą pracowników obsługi i magazynu)·      komunikacja z klientem (mailowa, telefoniczna, chat)·      aktywne pozyskiwanie klientówinne prace związane z funkcjonowanie sklepu wg ustaleń·      aktualizacja, uzupełnianie szczegółów oferty produktowej w sklepie·      posty w social media wymagane·      doswiadczenie w handlu / ecommerce·      znajomość platformy shoper i baselinker·      j. angielski w stopniu komunikatywnymmile widziane:·      obróbka graficzna fotografiiMożliwość zatrudnienia na umowę zlecenie, B2BNasze plusy: kilkuosobowy, zgrany zespółsatysfakcjonujące wynagrodzeniedobra atmosfera pracymożliwość zwiększania kompetencji i wynagrodzenia

Praca dla studenta
Praca dla studenta
nowe Rzeszów wczoraj

W zwiazku z okresem wiosennym, Fundacja zatrudni na stałe TROJE studentów z autami na stanowiskach Koordynatorów zbiórek publicznych w wojewodztwie Podkarpackim. Zadania to rekrutacja, prowadzenie zbiórek publicznych, świadczenie pomocy na podległym regionie. Plusami zatrudnienia są stabilne warunki finansowe oraz paliwo służbowe. Praca w lokalnej Fundacji z ambitnymi młodymi ludźmi i możliwość autentycznej poprawy jakości życia potrzebujących na podległym Koordynatorom terenie. Mile widziane pary, przyjaciele, koledzy i znajomi. Zróbmy razem coś dobrego. Pozdrawiam I proszę o kontakt telefoniczny 516 - pokaż numer telefonu -

Poszukujemy administratora e-commerce i obsługi klienta
Poszukujemy administratora e-commerce i obsługi klienta
Piaseczno wczoraj

Poszukujemy pracownika na stanowisko administratora sklepu internetowego / specjalisty obsługi klienta zakres obowiązków podstawowy: koordynacja obsługi e-sklepu • zarządzanie realizacja zamówień (z pomocą pracowników obsługi i magazynu) • komunikacja z klientem (mailowa, telefoniczna, chat) • aktywne pozyskiwanie klientów inne prace związane z funkcjonowanie sklepu wg ustaleń • aktualizacja, uzupełnianie szczegółów oferty produktowej w sklepie • posty w social media wymagane • doswiadczenie w handlu / ecommerce • znajomość platformy shoper i baselinker • j. angielski w stopniu komunikatywnym mile widziane: • obróbka graficzna fotografii Nasze plusy: - mały, kilkuosobowy, zgrany zespół - satysfakcjonujące wynagrodzenie - dobra atmosfera pracy

Pakowanie zamówień internetowych DESEO Patisserie
Pakowanie zamówień internetowych DESEO Patisserie
750 zł
Warszawa wczoraj

DESEO Patisserie & Chocolaterie poszukuje osób do zespołu sprzedażowego w lokalu przy ulicy Suwak 3.Robimy pyszne rzeczy, zarażamy pasją do cukiernictwa, rozwijamy się sprzedażowo i interpersonalnie.Przyjdź z nami pogadać jeśli jesteś zainteresowany - prześlij CV przez formularz lub zostaw numer telefonu - skontaktujemy się z wybranymi osobami.Miejsce pracy: Warszawa, ul. Suwak 3Godziny pracy : 4-5h dziennie, od poniedziałku do piątkuZakres obowiązków : realizacja zamówień internetowych (e-sklep i allegro), przygotowywanie oraz pakowanie paczek, kontrola magazynowa, współpraca z firmami kurierskimi, utrzymanie porządku i czystości w miejscu pracy, obsługa maila i telefonuCo oferujemy:- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, ale nie mniejsze niż 23zł bruttomożliwość rozwoju w zakresie e-commerce- umowę zlecenie- zniżki pracowniczeKim jesteśmy?Fajnym teamem młodych ludzi, który pomimo czasami stresującej pracy lubi ze sobą spędzać czas…po pracy też ;-)Lubimy swoją pracę i naszych Gości, choć z reguły są to osoby wymagające i oczekujące najwyższych standardów gościnności.Nie przejmuj się tym, bo uwielbiamy dzielić się wiedzą i zdobytym doświadczeniem.Uwielbiamy awansować tych, którzy rozwijają się pod naszymi skrzydłami!Jeśli czujesz, że chcesz do nas dołączyć, aplikuj już dziś! -Pierwszy etap rekrutacji odbywa się drogą telefoniczną.

Obsługa zamówień + Pakowanie paczek
Obsługa zamówień + Pakowanie paczek
750 zł
Szczecin wczoraj

Uwaga!Aplikacja tylko przez OLX, proszę wysłać swoje CV, oddzwonimy do wybranych osób SZCZECIN - Praca stacjonarna sezonowaFirma z branży konopnej szuka osoby na stanowisko:Obsługa zamówień + Pakowanie paczekPraca sezonowa marzec-czerwiecZatrudnię osobę do obsługi zamówień oraz pakowania paczek w sklepie internetowym. Praca odbywa się w bardzo dobrych warunkach. Paczki są małe i lekkie.Jesteśmy polskim sklepem internetowym z 13 letnim doświadczeniem na rynku nasion konopi i olejków CBD. Poszukujemy kandydatów z doświadczeniem w pracy przy sklepie internetowym lub w firmie o podobnym charakterze.Na czym polega praca:Przygotowanie zamówień z systemu sklepu internetowegoRealizacja zamówień - zbieranie produktów i pakowanie paczek (paczki są lekkie, ważą poniżej 1kg)sprawdzanie i rozkładanie dostawobsługa klientów e-mail i telefonPrzekazanie paczek do odbioru dla kurieraprzygotowywanie stanowiska do pracy tj. składanie pudełek i utrzymywanie porządku przy wykonywanej pracyprzygotowywanie kopert z gadżetami do wysyłekOferujemy:umowę zlecenie od zaraz do końca czerwca, ewentualnie lipcaznormalizowany czas pracy (pn-pt 8:00 – 16:00)Czego oczekujemy:Znajomości obsługi komputeradokładności i skrupulatności przy pakowaniusprawności manualnejumiejętności szybkiej pracy pod presjąwysokiej kultury osobistejpozytywnego podejścia do tematyki konopnejMile widziane:doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuZarobki:Brutto 4000 zł/mies. brutto

Asystent/ka ds. sklepu internetowego i administracji
Asystent/ka ds. sklepu internetowego i administracji
750 zł
Rumia wczoraj

Poszukujemy pracownika na stanowisko: Asystent/ka ds. sklepu internetowego i administracjiGłówne obowiązki to:Bieżąca obsługa recepcji; odbieranie telefonów, opieka nad gośćmi.Dokonywanie zakupów biurowych.Obsługa sklepu internetowego, odpowiadanie na pytania, przygotowywanie listów przewozowych, wystawianie dokumentów sprzedaży, pakowanie małych paczek.Wprowadzanie/usuwanie produktów w sklepie internetowym na podstawie powierzonych materiałów i szablonówPomoc w prowadzeniu działań marketingowych w Social MediachInne zadania związane z bieżącym funkcjonowaniem firmy.Wymagania pracodawcyUmiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.Mile widziana znajomość platformy WordPress.Sumienność, dokładność, komunikatywność.Odpowiedzialności i punktualności.Umiejętność organizacji pracy.Pracujemy:na jedną zmianę, od poniedziałku do piątkuw godzinach od 8:00 do 16:00nie pracujemy w weekendy i święta.Oferujemy:Zatrudnienie na umowę o pracę.Stabilne i korzystne warunki zatrudnieniaPracę w przyjaznym zespoleMożliwość rozwojuZainteresowanych prosimy o przesłanie CV tylko poprzez OLX

pracownik sklepu internetowego
pracownik sklepu internetowego
750 zł
Nadarzyn wczoraj

Realizacja i wysyłka zamówieńUdzielanie klientom informacji na temat asortymentu drogą mailową i telefonicznąObsługa zwrotów i reklamacjiKompleksowa obsługa klienta - odpowiadanie na pytania, doradzanieprzygotowywanie zamówieńDbanie o wizerunek firmy poprzez wysokie standardy obsługi klientaInne zlecone przez pracodawcę czynności związane z obsługą klienta

przyjmę do pracy magazyniera
przyjmę do pracy magazyniera
750 zł
wczoraj

 Zakres obowiązków :Przyjmowanie dostaw zgodnie ze standardami firmy.Wydawanie towaru.Realizacja zamówień zgodnie z zamówieniami klientów.Przygotowanie towaru do wysyłki i wysyłka zgodnie ze standardami firmy.Dbanie o stany magazynoweWykonywanie podstawowych prac magazynowych.Prawo jazdy kat.BObsługa wózka widłowego.Miejsce wykonywania pracy Centrum Budowlane Stary Wiśnicz 733

Pracownik obsługi sklepu internetowego
Pracownik obsługi sklepu internetowego
750 zł
Kiełczów wczoraj

Sklep internetowy z odzieżą dziecięcą z siedzibą w Kiełczowie poszukuje osoby na stanowisko Pracownika obsługi sklepu internetowegoMiejsce pracy: Kiełczów, ul. Wrocławska 19bPraca od pon-pt 8-16Praca od 01.04.2023 r.Umowa zlecenie ( 3 miesięczny okres próbny ) po okresie próbnym umowa o pracęZakres obowiązków:-sprawna realizacja zamówień: pakowanie, paragonowanie/fakturowanie,-dodawanie produktów na sklep wraz ze zdjęciami i opisami-obsługa klienta mailowa oraz telefoniczna-etykietowanie paczek-przyjmowanie reklamacji i zwrotów-przyjmowanie dostaw oraz dbałość o ekspozycję towaru na magazynieWymagania:-doświadczenie na podobnym stanowisku-umiejętność pracy pod presją czasu-dobra organizacji pracy, dokładność, sumienność i samodzielność-dyspozycyjność-komunikatywność, pozytywne nastawienie i chęć rozwoju-umiejętność współpracy w zespoleOferujemy:-atrakcyjne wynagrodzenie-bardzo dobrą atmosferę pracy-możliwość́ rozwoju, zdobywania doświadczenia i poszerzania kompetencji.Prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formuarz olx w formacie pdfProsimy o załączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Pracownik sklepu internetowego obsługa i utrzymanie klienta
Pracownik sklepu internetowego obsługa i utrzymanie klienta
750 zł
Łódź wczoraj

Poszukujemy osoby do pracy w biurze w dziale online zajmującym się sprzedażą oryginalnych produktów takich marek m.in. jak Puma i adidas.Do Twoich obowiązków należeć będą:Obsługa realizacji zamówień na platformie sprzedażowej IdosellWystawianie dokumentów sprzedaży Kontakt z klientem infolinia/czat/mailUtrzymanie pozytywnych relacji posprzedażowychRaportowanie bieżących działańWymagania:Dobra znajomość obsługi komputera oraz programu MS ExcelOdpowiedzialność i samodzielność w działaniuPraktyczna umiejętność poruszania się po sieciWysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientemMile widziane:Znajomość platformy sprzedaży IdosellDoświadczenie w rozwiązywaniu sporów konsumenckichOferujemy:Umowę o pracęStałe godziny 8-16 (poniedziałek-piątek)Zgrany zespół i miłą atmosferęMożliwość rozwoju w branży e-commerceKartę Multisport

Spec. ds. Obsługi zamówień w sklepie internetowym - MyGift.pl
Spec. ds. Obsługi zamówień w sklepie internetowym - MyGift.pl
750 zł
Warszawa wczoraj

Jako specjalista ds. realizacji zamówień, będziesz odpowiedzialny/a za podstawę działalności firmy - bieżącą realizację zamówień dla klientów sklepu. Będziesz obsługiwać niesamowite maszyny (takie jak np. plotery laserowe) i prowadzić realizację zamówień od ich przyjęcia, aż do wysyłki. Możesz liczyć na różnorodność zadań i przyjazną atmosferę, którą zapewni kreatywny, młody zespół profesjonalistów.Obowiązki:• Przyjmowanie zamówień do realizacji w systemie administracyjnym sklepu;• Kompletowanie i składanie produktów;• Obsługa maszyn do personalizacji (plotery laserowe, plotery UV, grawer, sublimacja itp.);• Pakowanie, etykietowanie i przygotowywanie do wysyłki;• Pakowanie na prezent. Inne zadania manualne;• Dbanie o porządek na stanowisku pracy;Wymagania:• Zaangażowanie w powierzone zadania i losy firmy!;• Doskonałe umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły;• Biegłość w obsłudze komputera.• Komunikatywność, pozytywne nastawienie i umiejętność pracy w zespole;• Status studenta studiów zaocznych;• Opcjonalnie: wcześniejsze doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.Oferujemy:• Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do umiejętności i zaangażowania w pracę;• Pracę w młodym (średnia wieku 26), pełnym energii zespole i przyjazną atmosferę;• Zaangażowany zespół, na którym można polegać na 110%;• Współtworzenie innowacyjnej organizacji;• Pracę w pełnym wymiarze czasowym, w naszym biurze w Warszawie;• Pełen pakiet szkoleń wprowadzających na stanowisko;• Prywatną opiekę medyczną;Aby wziąć udział w procesie rekrutacji prześlij nam proszę następujące informacje:1. Swoje aktualne CV;2. Informację o godzinowej dostępności w tygodniu;3. Opcjonalnie list motywacyjny i kilka zdań uzasadniających wybór naszej firmyProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Specjalista ds. Produktu / E-commerce
Specjalista ds. Produktu / E-commerce
750 zł
Wrocław wczoraj

Meb24.pl to platforma zakupowa dla klientów zainteresowanych meblami i wyposażeniem wnętrz. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży e-commerce i dynamicznie rozwijający się sklep internetowy. Poszukujemy otwartych i energicznych osób, które będą odpowiedzialne za administrowanie asortymentem w sklepie internetowym.Twój zakres obowiązków:tworzenie kart produktowych w sklepie internetowymadministracja i optymalizacja treści na stronach produktowychwspółpraca z dostawcami i producentami w celu tworzenia treści produktowychanaliza konkurencji i potrzeb klienta - tworzenie i wprowadzanie treści na stronę internetową przy współpracy z działem SEO i marketingudbanie o spójność i poprawność językową treści na stronie sklepuraportowanie prowadzonych pracNasze wymagania:doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskudoświadczenie w tworzeniu treści opisujących produktylekkie pióro i umiejętności tworzenia kreatywnych treści pod kątem SEOsamodzielność i samoorganizacja pracyznajomość narzędzi MS Office (w szczególności Excel na poziomie średniozaawansowanym) Planer słów kluczowych Google, Google Analyticsmile widziane doświadczenie w branży meblowejkreatywne podejście do contentu, znajomość trendów content marketingpodstawa wiedza w zakresie SEO i stosowania fraz w tekstach pisanychCo oferujemy:pracę w pełnym wymiarze czasu od poniedziałku do piątku (klimatyzowany biurowiec przy ul. Mińskiej)przeszkolenie branżoweniezbędne narzędzia i warunki pracyatrakcyjne wynagrodzenie, możliwość awansu oraz umowa o pracę/zlecenie/b2b według potrzebokazję do pogłębiania doświadczenia w stabilnej branży e-commercepraca z dala od gęstej, korporacyjnej atmosferypakiet MultisportZainteresowanych do współpracy zachęcamy do składania CV lub listów motywacyjnych. Pamiętaj nie zapomnij o dołączeniu klauzuli zgody na przetwarzanie danych np: „Niniejszym udzielam zgody na przetwarzanie moich danych osobowych w celach związanych z rekrutacją zgodnie z Art. 6 ustawy o RODO.”

Kompleksowa obsługa allegro, otomoto, facebook itp
Kompleksowa obsługa allegro, otomoto, facebook itp
750 zł
Pszów wczoraj

KONTAKT TYLKO MAILOWY patrykfirma11 małpa wp.pl Ogłaszam nabór na pracownika kompleksowej obsługi portalu internetowego Allegro, otomoto, Facebook itp. Stanowisko dotyczy branży motoryzacyjnej. Praca w Pszowie. Praca od 8.00-16.00.Weekendywolne. Wymagania: umiejetność pracy w zespole osoba energiczna odpowiedzialna samodzielna Miłe widziana znajomość języka niemieckiego.

Specjalista ds. sprzedaży internetowej Amazon
Specjalista ds. sprzedaży internetowej Amazon
750 zł
Rybnik wczoraj

INNPRO - Next generation value-added distributionW INNPRO zajmujemy się kompleksową dystrybucją produktów technologicznych na rynku polskim i zagranicznym. Mamy ponad 10-letnie doświadczenie w branży. Obecnie zatrudniamy ponad 250 osób w sześciu oddziałach w Polsce i oddziałach zagranicznych.W naszej ofercie można znaleźć produkty z kategorii audio, małe AGD, GSM, smart home, foto/wideo, IT i wielu innych. Współpracujemy z ponad dwoma tysiącami partnerów, w tym z największymi sieciami handlowymi.Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm w naszym województwie. Każdego roku poszerzamy asortyment i otwieramy się na nowe rynki. W ślad za dynamicznym rozwojem prowadzimy stałe rekrutacje do niemal wszystkich naszych działów i zespołów.Ponad 91% osób rozpoczynających z nami współpracę zostaje z nami na dłużej.Specjalista ds. sprzedaży internetowej Amazonmiejsce pracy: biuro w Rybniku Twój zakres obowiązków:tworzenie treści A+, tworzenie kampanii marketingowych w Amazon,obsługa FBA,bieżąca współpraca z pozostałymi działami,bieżąca obsługa klienta,tworzenie ofert,kompleksowa obsługa konta firmowego w serwisie Amazon,monitorowanie rynku na Amazon.Nasze wymagania:znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (weryfikujemy to podczas rozmowy rekrutacyjnej),znajomość platformy Amazon,dodatkowym atutem będzie znajomość innych języków, tj. francuski, niemiecki, hiszpański lub włoski,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,dobra organizacja pracy,dokładność i sumienność,samodzielność w rozwiązywaniu problemów,znajomość programów MS Excel i Word,swobodne poruszanie się w internecie,wysokie umiejętności komunikacyjne,analityczne myślenie,umiejętność pracy w zespole,otwartość na zmiany,umiejętność ustalania priorytetów.Co oferujemy:umowa o pracę,profesjonalne wdrożenie od pierwszego dnia pracy,przyjazna atmosfera w młodym zespole, możliwość rozwoju i zdobycie doświadczenia w obszarze e-commerce,praca stacjonarna w biurze.Benefity:program kart Multisport,sportowe wtorki (rozgrywki siatkówki),imprezy integracyjne,zniżka pracownicza na produkty z oferty INNPRO,owocowe wtorki,paczki świąteczne,Program Poleceń Pracowniczych,możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego,możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego (rządowy program długoterminowego oszczędzania),darmowy parking dla pracowników,najlepsza kawa w mieście.Więcej o nas i naszych markach znajdziesz na innpro.pl.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko na wybrane zgłoszenia.Aplikując na to ogłoszenie jesteś brany/a pod uwagę jedynie pod kątem niniejszego stanowiska. Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse zaaplikuj także na inne. Obowiązek informacyjny RODO: Administratorem Państwa danych osobowych zawartych w CV będzie INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku, email: dane.osobowe(at)innpro.pl, tel. 53*******03 („Administrator"). Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane stanowisko, zgodnie z RODO i Kodeksem pracy. Szczegółowa klauzula informacyjna dot. przetwarzania przez Administratora danych osobowych kandydatów do pracy dostępna jest pod adresem: www.innpro.pl/polityka-prywatnosci/ Przesyłając do nas CV potwierdzają Państwo zapoznanie się z jej treścią.Jeśli CV zawiera Państwa zdjęcie lub inne dane szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, prosimy o zamieszczenie w zgłoszeniu rekrutacyjnym oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO), zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego”.Jeśli wyrażają Państwo zgodę na udział w kolejnych rekrutacjach, prosimy o zawarcie w CV dodatkowo oświadczenia: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, dla potrzeb przyszłych rekrutacji".

Poszukujemy osoby do pracy w sklepie internetowym / praca biurowa
Poszukujemy osoby do pracy w sklepie internetowym / praca biurowa
750 zł
Cieszyn wczoraj

Poszukujemy osoby do pracy przy obsłudze klientów sklepu internetowego (produkty cyfrowe/praca biurowa).Lokalizacja: CieszynWymagania:sprawna obsługa komputera - warunek konieczny!znajomość procesów sprzedaży internetowejdokładność i sumiennośćwysoka kultura osobista - kontakt z klientemdobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązkikomunikatywność i współpraca z pozostałymi osobami z zespołudyspozycyjność i gotowość do pracy zmianowej - praca na 2 zmiany dzienne (8:00-15:00, 15:00-22:00)Mile widziane:doświadczenie w pracy w sklepie internetowymdoświadczenie w obsłudze klientaDoświadczenie w obsłudze sklepów internetowych lub systemów CMS (Wordpress, Prestashop, Shoper itp.)Oferujemy:umowę o pracę na pełny etatzarobki od 3500 netto + premie okresowe stabilne zatrudnienieWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Kompletacja zamówień w hurtowni - NOCKI, Gdynia
Kompletacja zamówień w hurtowni - NOCKI, Gdynia
1000 zł
Gdynia 2 dnia plecy

Job-Target sp. z o.o. - agencja zatrudnienia nr 12985, poszukuje osób do: Kompletacji zamówień w hurtowni wielobranżowej w godzinach nocnych.Lokalizacja:Gdynia ul. HutniczaWynagrodzenie: stawka podstawowa 23 zł / h brutto (24 zł / h brutto w godzinach 22-6)dodatek akordowy za ilość zebranych linii w miesiącu w przypadku obecności powyżej 10 dni. (od 200 zł do 1500 zł) Rodzaj umowy: umowa zlecenieTermin: od kwietnia z możliwością długiej współpracy.Ilość osób: 6Opis: kompletacja zamówień internetowych w godzinach 22-6utrzymywanie porządku na magazynieobsługa skanera do kompletacjiWymagania:ukończone 18 latbrak przeciwwskazań do pracy fizycznejdyspozycyjność minimum 12 dni w godzinach 22:00 - 6:00sumienność i dokładność w powierzonych zadaniach chęć do długofalowej współpracyaktualne orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznychOferujemy: terminową wypłatę wynagrodzenia do 5 dnia miesiąca, umowę zlecenie Osoby zainteresowane prosimy o kontakt bezpośredni: - tel. 50*******94- osobisty w biurze Job-Target, Gdańsk-Wrzeszcz ul. Konrada Leczkowa 22a,- kontakt przez portal OLX

Specjalista ds. wystawiania produktów w sklepie internetowym
Specjalista ds. wystawiania produktów w sklepie internetowym
1000 zł
Warszawa 2 dnia plecy

Jesteśmy rodzinną firmą w ramach której prowadzimy dwa sklepy internetowe z orientalnym asortymentem. W związku z tym że cały czas poszerzamy ofertę naszych produktów poszukujemy osoby która pomoże nam wystawiać produkty na stronę. Jest to niszowy asortyment i dlatego szukamy kogoś kreatywnego, otwartego na różnorodność i gotowego do eksperymentowania.Główne zadania:·         Wprowadzanie nowych produktów na stronę·         Redagowanie istniejących opisów·         Edycja zdjęć produktów·         Wystawianie produktów na Allegro oraz innych Marketplace Wyślij do nas swoje CV, jeśli posiadasz:·                 Doświadczenie w wystawianiu produktów w sklepach internetowych lub platformach sprzedażowych typu allegro·                 Łatwość w tworzeniu treści o różnej tematyce·                 Język polski jest twoim ojczystym językiem·                 Dokładność i dobra organizacja pracy·                 Znajomość IdoSell będzie dodatkowym atutem·                 Znajomość podstaw SEO mile widziana Oferujemy:·         Pracę od poniedziałku do piątku – stacjonarnie·         Okres próbny 3 miesiące, następnie umowa o pracę·         Komfort rozpoczynania pracy w godzinach między 7-9·         Pełną wyzwań pracę i możliwość realizacji własnych pomysłów·         Zniżki pracownicze na nasze produkty·         Przyjazną, kameralną atmosferę pracy·         Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia oraz umiejętności (min. 3000 zł/netto)

Pracownik działu sprzedaży
Pracownik działu sprzedaży
1000 zł
Radom 2 dnia plecy

Firma P.H.U. Zibi rekrutuje na stanowisko:Pracownik biurowy do obsługi sprzedaży zagranicznej.Wymagania :Komunikatywna znajomość języka niemieckiego Biegła znajomość obsługi komputerawysoka kultura osobistaumiejętność organizacji pracy Praca na pełen etat, umowa o pracę.

Specjalista ds. E-commerce
Specjalista ds. E-commerce
1000 zł
Łódź 2 dnia plecy

Kim jesteśmy:Shumee to paneuropejski ekosystem e-commerce, który umożliwia sprzedaż on-line w modelu cross-border na 20 rynkach UE poprzez 50 największych platform typu marketplace.Oferujemy kompleksowe rozwiązanie technologiczne, obsługowe i logistyczne, dedykowane dla producentów i dystrybutorów, którzy chcą rozpocząć sprzedaż w Internecie na terenie UE i dotrzeć do milionów Klientów w lokalnym kontekście kulturowym (wielojęzycznie) i biznesowym (lokalne platformy oraz formy płatności i dostawy). Zapewniamy wsparcie w ramach całego łańcucha wartości e-commerce i umożliwiamy sprzedaż on-line do około 500 mln Klientów w całej Europie.Specjalista ds. E-commerceDołącz do Naszego Zespołu, jeśli jesteś:- nastawiony na sukces oraz osiąganie wspólnych celów- komunikatywny i łatwo nawiązujesz kontakty- ambitny oraz zmotywowany do działaniaSzukamy właśnie Ciebie, jeśli tylko posiadasz:- wykształcenie min. średnie- zdolności negocjacyjne- dobrą znajomość języka angielskiegoMile widziane :- doświadczenie  w sprzedaży e-commerceTwoje Główne obowiązki:- rozwój sprzedaży na platformach typu marketplace- przygotowywanie nowych ofert- monitorowanie realizacji celów sprzedażowych i raportowanie wyników- współpraca z innymi działami firmyOferujemy:- możliwość rozwoju zawodowego w obszarze sprzedaży internetowej.- kompleksowe wdrożenie i szkolenia z zakresu wykonywanych obowiązków.- atrakcyjne wynagrodzenie- zatrudnienie w oparciu o Umowa o pracę, zlecenia lub B2B.- pracę w młodym, ambitnym i międzynarodowym Zespole.

Specjalista ds. sprzedaży allegro + e-commerce - branża party
Specjalista ds. sprzedaży allegro + e-commerce - branża party
1000 zł
Koszalin 2 dnia plecy

Jesteśmy firmą o 15-letnim doświadczeniu w branży Party! Zajmujemy się sprzedażą akcesoriów imprezowych, balonów, gadżetów eventowych oraz kostiumów karnawałowych. Nasze główne kanały dystrybucji to 3 sklepy internetowe, 3 sklepy stacjonarne, serwisy aukcyjne oraz sprzedaż hurtowa.Specjalista ds. sprzedaży allegro + e-commerceZadania na stanowisku:Zarządzanie i optymalizacja sprzedaży w serwisie aukcyjnym (allegro) - poziom specjalistyczny.Zarządzanie i optymalizacja sprzedaży w sklepach e-commerce (shoper) - poziom specjalistyczny.Zarządzanie działaniami marketingowymi - Ads, porównywarki, pozycjonowanie itp.Tworzenie strategii sprzedażowych i realizacja planów sprzedaży.Ustalanie polityki cenowej oraz cenników warunkowych.Optymalizacja kosztów prowizji sprzedaży oraz kosztów pośrednich.Bieżąca analiza rentowności sprzedaży i wprowadzanie działań korygujących.Tworzenie drzewa kategorii produktowych oraz grup handlowych.Udział w procesie zakupu oraz wycofywania towaru.Bieżąca analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji.Współpraca wewnętrzna z działem kreatywnym, działem zakupów, marketingiem, sklepami, działem obsługi klienta.Raportowanie efektów pracy.Nasze wymagania:Duże doświadczenie w sprzedaży e-commerce (allegro + sklepy internetowe).Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie ekonomiczne).Znajomość zasad sprzedaży e-commerce, poparta rozmową kwalifikacyjną.Umiejętność przetwarzania dużej liczby danych, analitycznego myślenia i wyciągania trafnych wniosków.Doskonała organizacja pracy własnej.Samodzielność i umiejętność podejmowania trafnych decyzji.Znajomość programów pakietu Office,Zaangażowanie w pracę, odpowiedzialność i zorientowanie na efekt.Jasne, czytelne oczekiwania.To oferujemy:Wynagrodzenie 5000-8500 zł brutto, adekwatnie do umiejętności.Praca od poniedziałku do piątku 8:00-16:00.Możliwość wyboru formy zatrudnienia: umowa o pracę, kontrakt.Narzędzia do pracy - laptop i telefon, również do użytku prywatnego.Pracę na samodzielnym, indywidualnym stanowisku z dużą decyzyjnością.Stabilne zatrudnienie, z możliwością awansu.Pracę ambitną z realnym wpływem na rozwój firmy oraz rozwój własny.Przyjazną atmosferę w pracy, zgrany zespół.Rabat na ofertę firmy, wyjścia integracyjne, dodatkowe benefity.Przyjdź, spróbuj i zostań z nami!

Pracownik działu sprzedaży internetowej
Pracownik działu sprzedaży internetowej
1000 zł
Koszalin 2 dnia plecy

Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za:Wystawianie aukcji na portalach internetowych, oraz stronach własnych sklepuObsługa bieżących zamówieńPrzygotowywanie paczek do wysyłkiTworzenie zamówień zgodnych z bieżącym zużyciemKontakt telefoniczny z klientami.Oczekujemy:braku nałogówdyspozycyjnościsumiennośćpunktualnośćdobrej znajomości komputera i organizacji pracyoptymizmu i komunikatywnościzaangażowania w wykonywaną pracędoświadczenie, znajomość branży e-commerce i programów graficznych będzie dodatkowym atutemOferujemySzkolenia oraz niezbędne wsparcie przy szkoleniu.Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Szansę zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego.Atrakcyjne warunki wynagrodzeniaumowę o praceniezbędny sprzęt do pracy

Obsługa i sprzedaż w sklepie internetowym
Obsługa i sprzedaż w sklepie internetowym
1000 zł
Radom 2 dnia plecy

Firma handlowa z branży motoryzacyjnej zatrudni sprzedawcę w sklepie internetowym. Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę.Wymagania:doświadczenie w handlu internetowymkomunikatywnośćsumienność i dokładnośćznajomość obsługi komputerapodstawowa wiedza z zakresu motoryzacji będzie dodatkowym atutemOferujemy:samodzielne stanowisko pracy w komfortowych warunkach, w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w centrum Radomiaszkolenia oraz wsparcie w rozwoju pracę w charakterze stałym możliwości awansu oraz premie uznanioweCV proszę przesyłać poprzez stronę OLX.

Specjalista / Specjalistka e-commerce Sprzedaż Internetowa
Specjalista / Specjalistka e-commerce Sprzedaż Internetowa
1000 zł
Warszawa 2 dnia plecy

Firma Systerm Sp.J. oferuje rozwiązania z zakresu wentylacji i ogrzewania.Sprzedaż naszego asortymentu odbywa się za pośrednictwem polskich jak i zagranicznych marketplace m.in.: ebay, amazon. W związku z dużą chęcią stałego rozwoju poszukujemy osoby która uzupełni nasz zespół, przy okazji wnosząc swoje doświadczenie, pomysły, konsekwentną realizację założeń. Jesteśmy obecni na rynku od 2011r. Organizacyjne na pewno możemy określić się jako nieduża firma rodzinna. Na miejscu w Warszawie – (dzielnica Targówek) mamy stacjonarnie zaangażowanych ok.10 osób. Oprócz tego nasza działalność skupia się na obsłudze zewnętrznych magazynów fulfillment oraz współpracy z firmami/osobami oferującymi nam m.in. kreacje graficzne do aukcji, obsługę podatkową na zagranicznych rynkach oraz część marketingową.Ogłoszenie dotyczy pracy stacjonarnej, rozwiązanie hybrydowe (max 1 /2 dni do rozważenia] Zakres obowiązków oraz oczekiwania od osoby której poszukujemy:        Umiejętność tworzenia listingów: m.in. allegro, ebay       Podstawowe umiejętności graficzne na potrzeby aukcji (infografiki, dostosowaniezdjęć)       Wiedza i doświadczenie w zakresie dobrych praktyk SEO / SEM      Obsługa arkusza kalkulacyjnego MS Excel / analiza rentowności wybranych aukcji przy uwzględnieniu dodatkowych kosztów marketingowych (wyróżnienia, ads, )       Doświadczenie w zakresie bazy produktowej i obsłudze zamówień przez Baselinker, mile widziana praca w ERP Optima       Znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego będzie stanowiła bardzo istotny atut.       Mile widziane doświadczenie przy współpracy z zewnętrznymi firmami/osobami zajmującymi się grafiką, content writing      Zdarzają się w naszej pracy klienci różni, często z różnym bagażem emocjonalnym. Korespondencja „nawet mailowa” wymaga odpowiednich umiejętności czyli dobrego połączenia empatii ze stanowczością.     Jeszcze słowo o znajomości branży. Bardzo mile widziana ale przy otwartej głowie i doświadczeniu w sprzedaży online- poradzimy sobie.   Co możemy zaoferować: Wynagrodzenie na dobrym poziomie z możliwością otrzymania premii/ uznania na podstawie realizacji planów. Dobrą atmosferę w niedużej rodzinnej organizacji. Wiemy co to znaczą sprawy rodzinne, dlatego bez większego problemu dopasujemy czas pracy. Zaznaczamy jednak że potrzebujemy osoby do pracy stacjonarnej, incydentalnie zadania można realizować zdalnie Od kiedy: Mamy wolny wakat od zaraz ale nie jest powiedziane że nie zaczekamy na Ciebie. Zapraszamy do złożenia aplikacji na email wraz z podaniem danych kontaktowych. Niestety odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia. Dziękujemy jednak za złożenie CV, może gdzieś nasze trasy się skrzyżują w przyszłości. Twoja zgoda jest istotna. Firma Systerm Sp.J. prowadząc rekrutację przeanalizuje dane zawarte w CV tylko po wcześniejszym wyrażeniu zgody przez osobę aplikującą. Poniżej przesyłamy wersję uproszoną oraz odwołującą się do ustawy. Wersja UproszonaWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Systerm Mroczek, Trzaskoma Sp.J.  w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko. Wersja rozszerzonaWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Key account manager w Hurtel
Key account manager w Hurtel
1000 zł
Zielona Góra 2 dnia plecy

W tym nas wesprzesz:Aktywne poszukiwanie klientów pod kątem sprzedaży produktów,utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z obecnymi klientami,przygotowywanie wycen i ofert oraz ich prezentacja,analizowanie potrzeb biznesowych kluczowego klienta,bezpośredni kontakt z kluczowymi klientami,prowadzenie kompleksowego procesu sprzedaży, w tym negocjowanie i podpisywanie umów z klientami.To Cię opisuje:Doskonale znasz język angielski: w piśmie i mowie,minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane B2B),wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne,gotowość do aktywnego kontaktu z klientami,rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,komunikatywność.Mile widziane:Znajomość branży GSM,znajomość platformy IAI IdoSell,znajomość innych języków obcych.…a co w zamian?Umowa o pracę na pełen etat, praca od poniedziałku do piątku,atrakcyjne i motywujące warunki wynagradzania,gwarancja przyjaznej, niekorporacyjnej atmosfery oraz partnerskiego podejścia,dofinansowanie do kart sportowych,możliwość dołączenia do atrakcyjnego ubezpieczenia grupowego.

Pracownik do działu zakupów, sklep internetowy.
Pracownik do działu zakupów, sklep internetowy.
3 kilka dni temu

Prężnie rozwijająca się firma zajmująca się sprzedażą internetową poszukuje pracownika do działu zakupów w sklepie internetowym. Praca w trybie stacjonarnym, Kraków Kliny lub Dębniki. Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie przede wszystkim: • wsparcie działu zakupów w bieżącej pracy, a także o czynności administracyjne związane z procesem składania zamówień • tworzenie zestawienia materiałów do zakupu • wyszukiwanie nowych, interesujących produktów mogących poszerzyć aktualny asortyment, śledzenie trendów zakupowych konsumentów • pozyskiwanie i analizowanie ofert • uzgodnienie cen końcowych • koordynacja dostaw towarów • wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego • reklamacja wadliwych artykułów • realizacja wysyłki zamówień • weryfikacja faktur pod kątem zgodności z zamówieniem oraz ustalonymi warunkami handlowymi • bieżący nadzór nad statusem prowadzonych procesów zakupowych • prowadzenie wszelkiej wymaganej dokumentacji związanej z zakupami • współpraca z pozostałymi działami w firmie • archiwizacja dokumentów w systemie. Od kandydatów oczekujemy: • Znajomość pakietu Office w tym przede wszystkim znajomość Excela • Entuzjazm i zaangażowanie w zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności • Odpowiedzialności i dobrej organizacji pracy • Pozytywnego nastawienia, umiejętności pracy w zespole • Umiejętności negocjacji Oferujemy: • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia, po okresie próbnym umowa o prace; • wynagrodzenie dostosowane do posiadanych umiejętności i doświadczenia; • możliwość doskonalenia zawodowego • praca w młodym i dynamicznym zespole. Zapraszamy do aplikowania, więcej informacji pod numerem 531 - pokaż numer telefonu - . Na rozmowie przeprowadzamy krótki test ze znajomości programu Excel.

Sklep Żabka Pracownik Obsługi PILNE
Sklep Żabka Pracownik Obsługi PILNE
Żarów 3 kilka dni temu

Zatrudnię od zaraz w charakterze kasjer/sprzedawca w sklepie Żabka ul. ARMII KRAJOWEJ 38d (obok przejazdu kolejowego) Oferujemy: - Pracę w miłej i sympatycznej atmosferze, - Premie uznaniowe zależne od zaangażowania i jakości pracy, - Stałe zatrudnienie, - Możliwość nabycia i rozwoju umiejętności zawodowych, - Uczciwe warunki zatrudnienia, Wymagania: - Dobry kontakt z klientem, - Gotowość do pracy w systemie zmianowym, -Umiejętność pracy w zespole, - Sumienność i dokładność przy wykonywaniu obowiązków, - Punktualność i rzetelność, -Gotowość do pracy w weekendy, Podstawowe Zadania: - Obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi standardami, - Dbanie o ekspozycję towarów, -Wykonywanie podstawowych prac porządkowych w sklepie, CV można również dostarczać bezpośrednio do sklepu. Praca w trybie dwuzmianowym w godzinach od 6.00-14 oraz 14-22.00 Poszukiwane odpowiedzialne osoby na stałe. Mile widziana książeczka sanepid. Zainteresowane osoby proszone są o składanie zgłoszeń i przesyłanie CV za pośrednictwem portalu OLX z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)",

Zatrudnię kasjer/sprzedawca
Zatrudnię kasjer/sprzedawca
Ełk 3 kilka dni temu

Zatrudnię do pomocy w sklepie spożywczym. Sklep na os. Baranki.

Zastępca Kierownika Sklepu, Wronki
Zastępca Kierownika Sklepu, Wronki
Wronki 3 kilka dni temu

Chata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych prężnie rozwijająca się od 1997 roku. Jesteśmy silną firmą handlową, skupiającą wyłącznie polskich przedsiębiorców. W chwili obecnej szukamy osoby na stanowisko: Zastępca Kierownika Sklepu Miejsce pracy: Wronki, Plac Targowy 3 Zadania: •zarządzanie zespołem i organizacja pracy na zmianie, w tym sporządzanie grafików czasu pracy, •prowadzenie działań mających na celu zwiększenie obrotu, •odpowiedzialność za składanie zamówień, odbiór towaru oraz rozłożenie go na półkach, a także przygotowanie ekspozycji sprzedawanego asortymentu. Oczekujemy: •umiejętności zarządzania zespołem, •umiejętności obsługi komputera (Excel, Word), •gotowości do pracy zmianowej (6-21:30), •mile widziana znajomość branży spożywczej lub doświadczenie na podobnym stanowisku. Oferujemy: •możliwości rozwoju zawodowego oraz awansu na Kierownika Sklepu, •przyjazną atmosferę, •rabatową kartę zakupową, •możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia pracowniczego oraz pakietu sportowego. Dołącz do nas!

Sprzątaczka/Osoba do utrzymania czystości Rybnik
Sprzątaczka/Osoba do utrzymania czystości Rybnik
Rybnik 3 kilka dni temu

Merkury Market w Rybniku ul. Obwiednia Północna 15 poszukuje osobę na stanowisko: Sprzątaczka/Osoba do utrzymania czystości Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za utrzymywanie czystości na terenie pawilonu handlowego. Oczekiwanie wobec kandydatów: sumienność, dokładność, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Zainteresowane pracą osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: e-mail 695 - pokaż numer telefonu - Prosimy o zamieszczanie na dokumentach aplikacyjnych (CV + list motywacyjny) klauzuli o następującej treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji pracowników i zleceniobiorców prowadzonych przez Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie (ul. Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno), 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a) w/w Rozporządzenia, 3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji, tj. nie dłużej niż przez okres 1 roku od daty przesłania Administratorowi niniejszego formularza, 4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, 5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, 6) ma Pani/Pan prawo do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail 7) podanie danych osobowych jest warunkiem przeprowadzenia rekrutacji w celu zawarcia umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych z wybranymi osobami.

Sklep Żabka Pracownik Obsługi PILNE
Sklep Żabka Pracownik Obsługi PILNE
3 kilka dni temu

Zatrudnię od zaraz w charakterze kasjer/sprzedawca w sklepie Żabka ul.SERBSKA 7 (osiedle Słowiańskie) Oferujemy: - Pracę w miłej i sympatycznej atmosferze, - Premie uznaniowe zależne od zaangażowania i jakości pracy, - Stałe zatrudnienie, - Możliwość nabycia i rozwoju umiejętności zawodowych, - Uczciwe warunki zatrudnienia, Wymagania: - Dobry kontakt z klientem, - Gotowość do pracy w systemie zmianowym, -Umiejętność pracy w zespole, - Sumienność i dokładność przy wykonywaniu obowiązków, - Punktualność i rzetelność, -Gotowość do pracy w weekendy, Podstawowe Zadania: - Obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi standardami, - Dbanie o ekspozycję towarów, -Wykonywanie podstawowych prac porządkowych w sklepie, CV można również dostarczać bezpośrednio do sklepu. Praca w trybie dwuzmianowym w godzinach od 6.00-14.30 i 14.30-23.00 Poszukiwane odpowiedzialne osoby na stałe. Mile widziana książeczka sanepid. Zainteresowane osoby proszone są o składanie zgłoszeń i przesyłanie CV za pośrednictwem portalu OLX z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)",

Praca Regionalny Manager / Handlowiec - branża pompy ciepła
Praca Regionalny Manager / Handlowiec - branża pompy ciepła
Warszawa 3 kilka dni temu

Szukamy handlowców, regionalnych managerów w celu nawiązywania współpracy i doprowadzenia do podpisania kontraktów na sprzedaż naszych pomp ciepła z firmami montującymi oraz sprzedającymi pompy ciepła. Nie musisz mieć doświadczenia z branży. Nie musisz chodzić po domach i sprzedawać urządzeń kowalskiemu tylko firmom instalacyjnym, handlowym, które i tak co miesiąc kupują pompy ciepła w hurtowniach! Dla firm oferujemy pakiet korzystnego finansowani na zakup hurtowy/kontraktowy urządzeń. Nasza oferta produktowa to pompy ciepła wysokiej klasy i jakości o mocach od 6 kW do 180 kW, jednostki wewnętrzne dla pomp ciepła, zbiorniki c.o. i c.w.u., oraz systemowe produkty uzupełniające dla instalacji pomp ciepła. Co wchodzi w zakres Twojej pracy: 1) Znalezienie małych i średnich firm które sprzedają i montują pompy ciepła w Polsce, 2) Doprowadzenie do podpisania umowy współpracy i kontraktu na minimum 2 pompy ciepła w miesiącu, przez jedną firmę. Minimalna ilość firm w miesiącu do podpisania kontraktu to ok 5 - 10, w zależności od ilości zakupionych pomp. 3.) Obsługa klienta, przygotowanie ofert i realizacja miesięcznych zamówień 4.) Oferujemy po pierwszym miesięcznym okresie testowym podstawę 6 tys. netto, plus w następnych miesiącach premia za wolumen ok 10 tys. miesięcznie oraz premie półroczne ok 20 tys. zł co pół roku 5. Wymóg minimum w okresie testowym to zakontraktowanie miesięcznego, sumarycznego zamówienia od 25 pomp ciepła ze wszystkich firm, z którymi podpiszemy umowę współpracy. Czyli: Musisz podpisać od 5 do 10 umów z firmami które zamówią i kupią w sumie minimum, 25 pomp ciepła 6. Po czasie miesięcznego okresu testowego otrzymasz do wyboru: umowa zlecenie lub umowa B2B na czas nieokreślony. 7. Gwarantujemy stabilne i wysokie zarobki. 8. Praca zdalna plus dodatkowo dojazdy 7. Po okresie próbnym otrzymujesz: Stałe wynagrodzenie 6 tys. netto plus bonus od obrotu, laptopa, telefon służbowy, po okresie 6 miesięcy dla najlepszych handlowców samochód służbowy. 8. Nie ma limitu wieku, nie musisz mieć ukierunkowanego wykształcenia. Wyszkolimy Ciebie i damy Ci wszelką wiedze i materiały aby sprzedawać z sukcesem. 9. Ilość miejsc zatrudnienia ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń 10. Nie musisz rezygnować ze swojej obecnej pracy. Możesz pracować po godzinach. 90 % czasu to praca zdalna czyli rozmowa przez telefon wysyłka oferty na email. Dla nas liczy się efekt, a nie ilość godzin przepracowanych! 11. Zaczynamy od dzisiaj, więc nie marnuj czasu tylko pisz do nas wiadomość i zabieramy się do pracy! Posiadamy wieloletnie doświadczenie w dziedzinie pompach ciepła oraz branży techniki grzewczej. Dysponujemy jedną z lepszych ofert na rynku, zarówno pod względem produktowym, cenowym jak również kompleksowej obsłudze sprzedaży pomp ciepła dla firm.

Praca w markecie, Dino Polska S.A., Strzelce Małe
Praca w markecie, Dino Polska S.A., Strzelce Małe
130 zł
4 kilka dni temu

Zatrudnimy: Praca w markecie Strzelce Małe woj. łódzkie CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: • możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb • stabilność zatrudnienia, umowę o pracę • możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne • niezbędne szkolenia • atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Sprzedawca w sklepie Żabka - Zawonia k/ Wrocławia
Sprzedawca w sklepie Żabka - Zawonia k/ Wrocławia
Zawonia 4 kilka dni temu

Niedługo otwarcie pierwszego sklepu sieci Żabka w Zawoni. Do nowego zespołu poszukujemy kilku fantastycznych osób od zaraz. Oferujemy: umowę zlecenie, praca w systemie zmianowym w godzinach 6-23, elastyczny grafik, przeszkolenie stanowiskowe, możliwość rozwoju dla najlepszych sprzedawców, Dodatkową premię za trzymanie standardów sieci. Wymagania: * ukończone 18 lat * posiadanie aktualnej książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych lub gotowość do jej wyrobienia - warunek konieczny do przystąpienia do pracy * punktualności * zdolności manualnych * miłej aparycji * pozytywnego nastawienia * umiejętności pracy z klientem * umiejętności pracy w zespole * chęci rozwoju Obowiązki jakie będą na Tobie spoczywać: > Obsługa klienta > Aktywna sprzedaż wedle standardów sieci > Obsługa kasy fiskalnej > Przyjęcie dostaw, układanie towaru na półkach > Przygotowywanie oferty na ciepło i wypieku pieczywa > Dbanie o zachowanie czystości miejsca pracy > Wydawanie i przyjmowanie paczek > Rozliczanie utargu > Dbanie o czystość w sklepie i jego otoczeniu > Przestrzeganie standardów sieci > Sprawdzanie terminów przydatności produktów > odpowiedzialność za strefę przykasową. Jesteś zainteresowana/y ofertą? Wyślij nam swoje CV, koniecznie z klauzulą RODO o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)." *zgłoszenia niezawierające klauzuli, nie będą mogły być rozpatrzone pozytywnie.

Filtr