Sortowanie:
Znaleziony: 10000 + ogłoszenie w kategorii Handel Polska: Wszystkie miasta
Praca dorywcza dla emerytki rencistki
Praca dorywcza dla emerytki rencistki
nowe Lubin 5 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnię panią EMERYTKE lub RENCISTKE do pracy dorywczej na stanowisku sprzedawca w Lubinie os. Ustronie parę razy w miesiącu. Konieczność posiadania książeczki sanepidowskiej. Kontakt TYLKO TELEFONICZNY NIE, ODPOWIEADAM NA WIADOMOSCI od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 16:00

Początkujący Specjalista ds. Importu
Początkujący Specjalista ds. Importu
Kraków 5 dni plecy

Opis oferty pracyKlient specjalizujący się w sprzedaży sprzętu sportowego do swojego zespołu poszukuje początkującego specjalistę ds. importu. Miejsce pracy: Zabierzów (okolice Krakowa) Zakres obowiązków: Analizowanie bieżących stanów magazynowych i poziomu sprzedaży - prognozowanie krótko i długoterminowego zapotrzebowania na towar; Planowanie zamówień i dostaw towarów pochodzących z importu – zapewnienie płynności dostaw; Składanie zamówień i negocjowanie warunków umów; Przygotowanie dokumentacji oraz kontrola stanu i terminu realizacji sporządzonych zamówień; Weryfikacja testów jakości produktów oferowanych przez dostawców; Koordynowanie procesu dostaw od momentu zamówienia do dostarczenia na magazyn; Monitorowanie rynku pod kątem nowości produktowych oraz tendencji sprzedażowych; Współpraca z zespołem sprzedażowym w zakresie wyszukiwania nowości produktowych i wprowadzania ich do oferty; Przygotowywanie zapytań ofertowych, weryfikacja ofert, kalkulacja cen zakupu; Współpraca z działem graficznym w zakresie tworzenia finalnego designu produktów, instrukcji obsługi oraz opakowań; Współpraca z działem serwisu w zakresie składania reklamacji do dostawców; Tworzenie raportów, analiz oraz kosztorysów niezbędnych do optymalnego podejmowania decyzji w zakresie zamówień; Kontakt z partnerami biznesowymi w Europie i Azji. Wymagania: Język angielski na poziomie min. B2 w mowie i piśmie; Znajomość pakietu Office; Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe – w zakresie handlu zagranicznego; Dyspozycyjność do wyjazdów zagranicznych – targi branżowe oraz wyjazdy do Chin i Wietnamu (poszukiwanie nowych produktów, kontrola jakości produktów na miejscu); Doświadczenie w imporcie produktów oraz międzynarodowej logistyce - mile widziane. Oferta pracodawcy: Umowę o pracę lub B2B - wybór należy do Ciebie; System pracy jednozmianowy: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00; Pracę w biurze zlokalizowanym w Zabierzowie, po okresie wdrożenia możliwa praca hybrydowa (3 dni zdalnie, 2 dni w biurze); Ciekawą, pełną wyzwań pracę w młodym, ambitnym, międzynarodowym zespole; Możliwość wyjazdów zagranicznych na targi oraz spotkania z kontrahentami (Europa i Azja); Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy, m.in.: firmowy laptop, telefon służbowy; Przyjazną atmosferę w pracy i niekorporacyjny styl organizacji; Wsparcie w realizacji zadań, ale także duży zakres samodzielności; Możliwość rozwoju i awansu; Prywatna opieka medyczna; Grupowe ubezpieczenie na życie. Wyślij CV i porozmawiajmy :)

Specjalista ds. Sprzedaży na Allegro / E-commerce / Poznań i okolice
Specjalista ds. Sprzedaży na Allegro / E-commerce / Poznań i okolice
Poznań 4 kilka dni temu

Prężnie rozwijająca się firma z branży sprzedaży internetowej poszukuje Osobę:Myślącą o przyszłości i rozwoju w ww. segmenciePosiadającą doświadczenie w branży e-commerce / w obsłudze AllegroChcącą elastycznie wybierać godziny pracy w przestrzeni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 17Posiadającą doświadczenie w obsłudze BaselinkerRzetelną, skrupulatną, lubiącą porządekDla której obsługa komputera i szybkie pisanie nie stanowi wyzwaniaCeniącej sobie miłą atmosferę i wzajemny szacunek w miejscu pracyZe swojej strony oferujemy:Pracę zdalną, po okresie wdrożenie stacjonarnie w naszym biurze (zapraszamy do współpracy osoby z Poznania i okolic)Współtworzenie i rozwój firmy z ogromnymi ambicjamiInteresującą pracę, która z dnia na dzień przynosi nowe wyzwaniaMożliwość przedstawiania i wdrażania własnych rozwiązań i pomysłówRodzaj umowy w zależności od preferencji i umiejętności (B2B, umowa zlecenie, umowa o dzieło, umowa o pracę)Wymiar czasu pracy - 3/4 etatu lub pełen etatDobrą atmosferę i pracę w zgranym zespoleMożliwość uczestniczenia w ciekawych projektachOgrom szkoleń i nauki przez zabawę (Edutainment)Do Twoich zadań będzie należeć:Systematyczne prace nad rozwojem kanału sprzedaży na AllegroZarządzanie kontami, ofertami, promocjamiProwadzenie działań mających na celu wzrost sprzedaży i maksymalizację zysków na naszych kontach AllegroWystawianie ofert na Allegro i innych platformach, dbanie o budżety reklamoweAnaliza i raportowanie wyników sprzedażowych i rentowności działańDocelowo rozwijanie sprzedaż na pozostałych platformach marketplace (Amazon, Kaufland, EMPIK, eBay, itp.)Zainteresowanie osoby prosimy o kontakt przez formularz OLX.

Specjalista ds. Marketplace, praca w Kucharach Żydowskich
Specjalista ds. Marketplace, praca w Kucharach Żydowskich
4 kilka dni temu

US-COAT Chonewicz, Pirogov S.K.A.Spółka produkcyjno-handlowa z powiatu płońskiego z branży „budowlanej” poszukuje osoby na stanowisko:Specjalista ds. MarketplaceMIEJSCE PRACY: 09-110 Kuchary ŻydowskieJesteśmy młodą, dynamicznie rozwijającą się firmą z sektora produkcji i dystrybucji materiałów budowlanych. Rozwijamy sieć sprzedaży na terenie Polski. Marka jest obecna także w innych krajach Europy.Stawiamy na model dystrybucji bezpośredniej, rzadko spotykany na polskim rynku, ale dający możliwość osiągnięcia wysokich obrotów w krótkim czasie, dlatego najważniejszym elementem naszego teamu dystrybucji są handlowcy oraz obsługa klienta. Poszukujemy ambitnych osób, silnie zorientowanych na sprzedaż i rozwój, które chciałyby rozwijać się wraz z nami i poprzez pracę osiągać swoje cele życiowe.Oferujemy pracę dla marki, która opierając się na wieloletnim doświadczeniu oferuje na rynku rzadko spotykaną jakość w bardzo przystępnych cenach.Prosimy ambitnych ludzi do wysyłania swojego CV na wskazany adres email. ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•             Prowadzenie i bieżąca obsługa kont na platformach: Allegro, Erli, Ceneo, olx•             Planowanie i realizacja kampanii reklamowych m.in. Allegro Ads•             Planowanie i realizacja akcji promocyjnych w kanałach marketplace,•             Tworzenie nowych ofert w oparciu o zasady platform marketplace oraz strategię firmy,•             Zarządzanie i optymalizacja istniejących ofert,•             Weryfikacja poprawności ofert, opisów produktów, contentu oraz cen.•             Bieżące monitorowanie i raportowanie realizacji planów sprzedażowych,•             Poszukiwanie i wprowadzanie nowych rozwiązań zwiększających skuteczność sprzedaży,•             Tworzenie i zarządzanie ofertami.•             Optymalizacja treści pod kątem wyszukiwania klientów.•             Analizowanie raportów platform marketplace dot. kampanii.•             Monitorowanie działań konkurencji oraz trendów rynkowych.•             Raportowanie wyników i rekomendacje dalszych działań. WYMAGANIA:•             Bardzo dobra znajomość oraz doświadczenie w sprzedaży na Allegro oraz innych marketplace•             Umiejętność tworzenia kampanii reklamowych i ich optymalizacji w platformach Allegro oraz innych.•             Znajomość zasad tworzenia kampanii promocyjnych w środowisku Allegro i innych,•             Umiejętność rozwiązywania bieżących problemów.•             Doskonała umiejętność planowania projektów.•             Umiejętność dodawania ofert i ich edycji,•             Umiejętność tworzenia i analizowania raportów w środowisku Allegro,•             Zaangażowanie w pracę oraz chęci do podejmowania wyzwań.•             Samodzielność i dbałość o właściwą organizację oraz wysoką jakość wykonywanej pracy.•             Umiejętność pracy w zespole. OFERUJEMY:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin;Wynagrodzenie 6850zł brutto;Możliwość rozwoju zawodowego;Niezbędne narzędzia pracy: telefon, komputer. Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV lub kontakt telefoniczny pod numerem 516 531 913. W CV PROSIMY O DODANIE KLAUZULI: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883)."

Praca w sklepie internetowym
Praca w sklepie internetowym
3 kilka dni temu

Sklep internetowy z siedzibą w Lusówku zatrudni studenta do pracy przy realizacji zamówień. Bardzo prosty zakres obowiązków. Wymagamy tylko chęci do pracy i prawa jazdy kategorii B. Elastyczny grafik. Praca tylko w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Wszystkie weekendy wolne. Poszukujemy: Pracownika Obsługi Sklepu Internetowego **Opis stanowiska:** Poszukujemy studenta do pracy w naszym sklepie internetowym, która będzie odpowiedzialna za przygotowywanie zamówień. **Obowiązki:** 1. Zarządzanie zamówieniami - przetwarzanie i monitorowanie zamówień. 2. Utrzymywanie porządku w magazynie - dbanie o odpowiednie składowanie towarów. 3. Utrzymywanie stanów magazynowych w magazynie wysyłkowym. **Wymagania:** - Znajomość obsługi komputera oraz narzędzi internetowych. - Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność. - Sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków. - Mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub e-commerce. - prawo jazdy kat. B **Oferujemy:** - Stabilne zatrudnienie - Elastyczny grafik pracy. - Przyjazne środowisko pracy i atmosferę współpracy. - wolne weekendy Jeśli jestes osobą która która jest zainteresowana branża e-commerce zapraszamy do współpracy. Czekamy na Twoją aplikację **Lokalizacja:** praca w Lusówku **Niniejsze ogłoszenie jest jedynie informacją o naborze pracownika i nie stanowi oferty pracy w rozumieniu Kodeksu pracy.*

Obsługa sklepu internetowego
Obsługa sklepu internetowego
3 kilka dni temu

# Ogłoszenie o Pracę w Sklepie Internetowym ## Poszukujemy: Pracownika Obsługi Sklepu Internetowego **Opis stanowiska:** Poszukujemy osoby do pracy w naszym sklepie internetowym, która będzie odpowiedzialna za obsługę klienta, zarządzanie zamówieniami oraz dbanie o pozytywne doświadczenie zakupowe naszych klientów. **Obowiązki:** 1. Obsługa klienta - udzielanie informacji o produktach, rozwiązywanie problemów z zamówieniami. 2. Zarządzanie zamówieniami - przyjmowanie, przetwarzanie i monitorowanie zamówień. 3. Utrzymywanie porządku w magazynie - dbanie o odpowiednie składowanie towarów. 4. Współpraca z działem logistyki w celu zapewnienia terminowej dostawy zamówień. 5. Współtworzenie strategii sprzedażowej i promocyjnej sklepu internetowego. **Wymagania:** - Znajomość obsługi komputera oraz narzędzi internetowych. - Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność. - Sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków. - Mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub e-commerce. **Oferujemy:** - Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie. - Możliwość rozwoju zawodowego oraz udziału w interesujących projektach. - Elastyczny grafik pracy. - Przyjazne środowisko pracy i atmosferę współpracy. Jeśli jestes osobą która która jest zainteresowana branża e-commerce zapraszamy do współpracy. Czekamy na Twoją aplikację do **[27-12-2023]**. **Lokalizacja:** Praca zdalna z możliwością spotkań służbowych w siedzibie firmy w Wieliszewie **Niniejsze ogłoszenie jest jedynie informacją o naborze pracownika i nie stanowi oferty pracy w rozumieniu Kodeksu pracy.*

Pracownik biurowy do obsługi marketplace/sklepu internetowego
Pracownik biurowy do obsługi marketplace/sklepu internetowego
3 kilka dni temu

Poszukujemy pracownika biurowego do obsługi marketplace, np. Allegro oraz sklepu internetowego.Zakres obowiązków:Obsługa klienta telefonicznie oraz poprzez e-mailObsługa platformy sprzedażowych takich jak Allegro oraz sklepu internetowegoObsługa programów sprzedażowychDoradztwo w doborze produktówNasze wymagania:Biegłość w obsłudze komputeraZnajomość programów pakietu Office (Excel, Word)Prawo jazdy kategorii BKomunikatywnośćChęć rozwoju oraz nauki programów komputerowychMile widziane:Znajomość programów Subiekt GT/Baselinker/ programów do obróbki zdjęćZnajomość rynku motoryzacyjnego oraz kosmetyki samochodowej.Co oferujemy:atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,możliwość rozwoju zawodowego poprzez ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,możliwość realizacji ambitnych zadań i projektów w obszarze sprzedaży internetowej,.

Zatrudnimy osobę do prowadzenia socjal mediów,stron internetowych
Zatrudnimy osobę do prowadzenia socjal mediów,stron internetowych
Kielce 3 kilka dni temu

Klub Fitness poszukuje osoby do prowadzenia portali społecznościowych ( facebook, instagram, tik tok ) oraz stron interentowch. Obowiązki to między innymi : edycja istniejących stron www., planowanie,ustawianie reklam w socjal mediach, planowanie i tworzenie zdjęć, filmów, tekstów, grafik, treści, nawiązywanie interakcji z użytkownikami, monitorowanie reakcji na publikowane materiały, analiza statystyk, wskaźników prowadzonych działań. Poszukujemy osoby z doświadczeniem, aktywnej w socjal mediach. Osoby zainteresowane prosimy składać CV na OLX.

Magazynier / Pakowacz
Magazynier / Pakowacz
3 kilka dni temu

JKB Group to dynamicznie rozwijająca się firma działająca w branży e-commerce. Możemy pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie produkcji i dystrybucji. Jesteśmy ekspertami w swoim fachu. Siedziba główna firmy znajduje się w Czerwieńsku, ale posiadamy także zakład produkcyjny w Wilkanowie, w którym wytwarzamy elementy stalowe do wyposażenia wnętrz. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Magazyniera/ Pakowacza do pracy w naszym oddziale w Wilkanowie. Magazynier / Pakowacz Co będzie należało do Twoich obowiązków? • Weryfikacja jakości produktów przed spakowaniem, • Pakowanie wyrobów gotowych, Rejestracja wykrytych niezgodności w karcie braków, Kompletacja zamówień, Realizacja wysyłek do klientów. Czego od Ciebie oczekujemy? • Zaangażowania i sumienności, • Umiejętności manualnych, • Spostrzegawczości, • Odpowiedzialności za powierzone zadania, • Sprawności fizycznej pozwalającej na pracę w ruchu, w tym pakowanie produktów o wadze do kilku kilogramów, • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. W zamian oferujemy? • Pięciodniowy tydzień pracy od poniedziałku do piątku, z wolnymi weekendami, • Pracę w systemie jednozmianowym, • Codziennie pyszne, bezpłatne śniadania, • Prywatną opiekę medyczną, • Dostęp do programu sportowego na preferencyjnych warunkach; • Zniżki pracownicze na produkty oferowane przez naszą firmę.

Specjalista ds. e-commerce z j. angielskim
Specjalista ds. e-commerce z j. angielskim
3 kilka dni temu

Wajnert Meble to polska firma rodzinna założona 1985 roku. Specjalizujemy się w produkcji i projektowaniu wysokiej jakości mebli tapicerowanych i twardych. Nasza fabryka jest jedną z największych w kraju. Jesteśmy stabilnym i nowoczesnym przedsiębiorstwem inwestującym w nasze zespoły oraz zaplecze produkcyjne. Rozwijamy markę własną Wajnert Meble i pracujemy również dla międzynarodowych marek europejskich. Nasze produkty można znaleźć w ponad 200 salonach meblowych w całym kraju, w salonach partnerskich i sieciowych w całej Europie. Otrzymaliśmy wiele nagród potwierdzających nasze wysokie kompetencje i pozycję lidera na rynku. Działamy globalnie i lokalnie zawsze w poszanowaniu dla drugiej osoby. Wierzymy, że zespół o mocnych kompetencjach to podstawa naszego rozwoju. To Ciebie szukamy, jeśli: znasz dobrze język angielski potrafisz pracować w zespoleangażujesz się w powierzone zadania jesteś dobrze zorganizowany Zadania, które przed Tobą stawiamy: kompleksowa obsługa klienta zagranicznego przyjmowanie zamówień sporządzanie faktur exportowychwspółpraca z działem planowania i produkcjiutrzymanie dobrych relacji z kontrahentami zagranicznymi W zamian zaoferujemy: umowa o pracę atrakcyjne warunki wynagrodzenia ciekawa praca w dużej organizacji realizacja ambitnych zadań oraz możliwości rozwoju  

Pracownik ds. obsługi sklepu internetowego
Pracownik ds. obsługi sklepu internetowego
Wieruszów 3 kilka dni temu

Zatrudnimy osobę na stanowisko: Pracownik ds. obsługi sklepu internetowegoMiejsce pracy: WieruszówZakres obowiązków:przyjmowanie i edycja zamówieńredagowanie treści/opisów produktówdodawanie i edycja asortymentuWymagania:dyspozycyjność i zaangażowaniedobra znajomość programu Excelsprawna obsługa komputera (znajomość systemu Windows, skróty, itp)komunikatywność i pozytywne nastawienieOferujemyumowę na pełny etat lub staż dla osób bez doświadczeniaelastyczny czas pracymożliwość przyuczenia do zawoduprace w zgranym zespoleJeśli jesteś osobą ambitną i pragniesz rozwijać się zawodowo, a ta oferta wydaje Ci się ciekawa, wyślij przez OLX wiadomość zawierającą:CV z aktualnym zdjęciem.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Informacje uzyskane w procesie rekrutacji objęte są klauzulą poufności. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z 1997r. Nr 133, poz.883) prosimy o zamieszczanie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych

Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej
Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej
Białystok 3 kilka dni temu

Hurtownia sportowa Kaja Kozłowscy sp. j  z Białegostokudziałająca na rynku artykułów sportowych i trofeów od ponad 20 lat, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje kandydatów na stanowisko:Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej Zakres obowiązków:•   obsługa zamówień internetowych•   wprowadzanie i przygotowywanie opisów towarów w sklepie internetowym•   prognozowanie i ustalanie celów kampanii internetowych w oparciu o priorytety sprzedaży•   planowanie, wdrażanie i monitorowanie  kampanii internetowych•   raportowanie i analiza wyników osiąganych w ramach poszczególnych strategii promocji online w celu optymalizacji podejmowanych działań,•   przygotowywanie newsletterówWymagania:•   co najmniej 2 lata doświadczenia w efektywnym prowadzeniu działań sprzedażowych online•   znajomość Google Analytics lub podobnych narzędzi analityki internetowej, marketing automation•   umiejętności analityczne•   umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji oraz gotowość do pracy zespołowej•   umiejętność pracy samodzielnej Oferujemy:•   Atrakcyjne wynagrodzenie•   System premiowy•   Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach•   System benefitów – karta Multisport, ubezpieczenie grupowe.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres:praca(a)kajasport.pl Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji prowadzonego przez Kaja Kozłowscy Sp. J z siedzibą w Białymstoku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r . poz. 1182, 1662.)”.Informujemy, że Administratorem danych jest Kaja Kozłowscy Sp. Jz siedzibą w Białymstoku przy ul. Hetmańskiej 40. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Poda

Specjalista ds. Katalogu Produktów (PIM)
Specjalista ds. Katalogu Produktów (PIM)
Gostyń 3 kilka dni temu

VOLTA SP. Z O. O. to rodzinna firma, która od blisko 30 lat sprzedaje materiały elektrotechniczne oraz lampy. To odpowiedzialny partner biznesowy dla wiodących marek w swej kategorii dla Klienta detalicznego oraz hurtowego. Pracujemy w 3 Oddziałach w Wielkopolsce oraz Magazynie Centralnym. VOLTA SP. Z O. O. to firma, w której rozwój i dobre relacje są naprawdę istotne. Tworzymy wyjątkowe miejsce pracy dla najlepszych specjalistów i fachowców. Dla ludzi, którzy z satysfakcją zaczynają każdy dzień pracy. Obecnie do Naszego zespołu poszukujemy : Specjalista ds. Katalogu Produktów (PIM).Wymagania: Zaawansowana znajomość MS Excel, w tym umiejętność stosowania formuł i tworzenia tabel przestawnych.Biegła obsługa komputera.Gotowość do nauki i zgłębiania wiedzy w branży elektrycznej i oświetleniowej.Mile widziane:Doświadczenie w branży e-commerce  Znajomość branży elektrotechnicznej/oświetleniowejObowiązki:Zarządzanie katalogiem produktów, w tym pozyskiwanie i utrzymywanie danych.Zapewnienie poprawności danych w katalogu.Uzupełnianie brakujących informacji w katalogu. Dodawanie nowych produktów do bazy na zlecenie pracowników Odpowiedzialność za integrację danych produktowych między systemami oraz z dostawcami.Inicjowanie i implementacja nowych rozwiązań dla optymalizacji pracy w zakresie obowiązków. Opracowywanie raportów trendów rynkowych w sektorach elektrycznym, OZE i oświetleniowym.Oferujemy:pakiet socjalny: paczki-bony świąteczne, dofinansowane ubezpieczenie grupowe, nieoprocentowane pożyczki dla stałych pracowników, zniżki na zakupy w Naszych hurtowniach, kartę MultiLife, MultiSport, dostęp do platformy Kafeteria pogodną atmosferę pracy w zgranym, pomocnym i wspierającym się zespole, otwartość na Twoje pomysły i inicjatywę, inwestycje w Twój rozwój - dbamy o nieustanne doskonalenie i podnoszenie kwalifikacji, szkolenia wstępne z zakresu wiedzy produktowej, merytoryki branży oraz szkolenia praktyczne na stanowisku, pracę pełną wyzwań, pozwalającą na ciągły rozwój i samodoskonalenie, stabilność zatrudnienia z nastawieniem na długofalową współpracę,

Pracownik Działu Katalogu Produktów
Pracownik Działu Katalogu Produktów
Poznań 3 kilka dni temu

TADMAR to sieć dynamicznie rozwijających się hurtowni branży grzewczej, sanitarnej i instalacyjnej.Obecnie do naszej Centrali poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Działu Katalogu ProduktówLokalizacja: Poznań, ul. Torowa 2/4Co będzie należało do Twoich zadań:Wsparcie pracy Działu Katalogu ProduktówObsługa danych produktowychWspółpraca z Działami Zakupów, Sprzedaży, Kategorii ProduktowychKontakt z dostawcamiUdział w projektach dotyczących pracy z danymi produktowymiJakich kandydatów szukamy:Z dobrą znajomością pakietu Office, w szczególności Excel lub AccessPosiadających umiejętności analitycznePotrafiących szybko się uczyć i rozwiązywać napotkane problemyNastawionych na współpracę i pracę zespołowąDokładnych, sumiennych, kreatywnych i poszukujących nowych rozwiązańCo oferujemy:Pracę umożliwiającą realizację swoich ambicji oraz rozwój umiejętności zawodowychUdział w procesie transformacji cyfrowej jednej z największych polskich firm w branży instalacyjno- budowlanej w obszarze B2BPrzyjazną atmosferę pracy i partnerskie relacje w zespoleNiezbędne narzędzia do pracyMile widziani studenci.

Specjalistę ds. Sprzedaży Internetowej
Specjalistę ds. Sprzedaży Internetowej
3 kilka dni temu

Firma Prymmus Sp. z o.o. z siedzibą w Milejowicach zatrudni Specjalistę ds. Sprzedaży Internetowej.            Zakres obowiązków:•     Prowadzenie kont na zagranicznych portalach aukcyjnych•     Tworzenie aukcji na portalach aukcyjnych•     Pomoc w tworzeniu sklepu internetowego oraz jego prowadzenie•     Udzielanie się w imieniu firmy na grupach internetowych•     Przyjmowanie nowych zamówień oraz przekazywanie ich do innych działów firmy•     Wystawianie dokumentów sprzedaży•     Kontakt z klientami przez komunikatory internetowe, email oraz telefon•     Współpraca z innymi działami firmy tj. handlowym i księgowością.       Wymagania: •     Minimum 1-roczne doświadczenie na podobnym stanowisku•     Dobra znajomość języka angielskiego•     Znajomość języka niemieckiego•     Systematyczność, dokładność i dobra organizacja pracy•     Odpowiedzialność, samodzielność•     Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu•     Umiejętność analitycznego myślenia•     Wysoka kultura osobista          Oferujemy:•     Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę•     Możliwość rozwoju zawodowego•     Samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań•     Niezbędne narzędzia pracy( komputer, telefon)•     Praca w miłym i dynamicznym zespole•     Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i kompetencji oraz stopnia realizacji powierzonych zakresów Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. 

Pracownik sklepu internetowego WAWER
Pracownik sklepu internetowego WAWER
Warszawa 3 kilka dni temu

Kompletacja i pakowanie zamówień internetowych - Kosmetyki. Wawer ul. B. CzechaPoszukujemy osobę do pracy w sklepie internetowym z branży kosmetycznej.Praca kilka dni w tygodniu minimum 2-3 dni. Warszawa - Wawer (blisko PKP Wawer i przystanek autobusowy) w godzinach 8-15Twoje zadania:Kompletowanie zamówień w sklepie internetowym,Pakowanie i wysyłka,Wykładanie towaru na półki,Etykietowanie produktów,Inne zlecone drobne prace magazynowe.Nasze oczekiwania:Dyspozycyjność min. 2 dni w tygodniu (1/2 lub 3/4 etatu do uzgodnienia),Dokładność i uważność przy kompletacji,Podstawowa znajomość j. ang. w piśmie. (produkty anglojęzyczne).Osoby zainteresowane prosimy o wiadomość z podaną dyspozycyjnością i o przesłanie zgłoszenia wraz z CV.Oferujemy:Elastyczny czas pracy,Premie w zależności od wyników pracy,Kameralną i przyjazną atmosferę pracy.Dobrą kawę i herbatę.Odpowiemy tylko na zgłoszenia zawierające CV ze zdjęciem.

Specjalista ds. Sprzedaży na E-commerce / Warszawa i okolice
Specjalista ds. Sprzedaży na E-commerce / Warszawa i okolice
Warszawa 3 kilka dni temu

OPIS Prężnie rozwijająca się firma z branży sprzedaży internetowej poszukuje Osobę: - Myślącą o przyszłości i rozwoju w ww. segmencie - Posiadającą doświadczenie w branży e-commerce / w obsłudze Allegro i innych portali sprzedażowych. - Chcącą elastycznie wybierać godziny pracy w przestrzeni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 17 - Posiadającą doświadczenie w obsłudze Baselinker - Rzetelną, skrupulatną, lubiącą porządek - Ceniącej sobie miłą atmosferę i wzajemny szacunek w miejscu pracy Ze swojej strony oferujemy: - Pracę hybrydową - Współtworzenie i rozwój firmy - Interesującą pracę, która z dnia na dzień przynosi nowe wyzwania - Możliwość przedstawiania i wdrażania własnych rozwiązań i pomysłów - Rodzaj umowy w zależności od preferencji i umiejętności (B2B, umowa zlecenie, umowa o dzieło, umowa o pracę) - Wymiar czasu pracy - 1/2 lub 3/4 etatu. - Dobrą atmosferę i pracę w zgranym zespole - Możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach Do Twoich zadań będzie należeć: - Systematyczne prace nad rozwojem kanału sprzedaży na Allegro i innych portalach sprzedażowych - Zarządzanie kontami, ofertami, promocjami - Prowadzenie działań mających na celu wzrost sprzedaży i maksymalizację zysków na naszych kontach - Wystawianie ofert na portalach sprzedażowych i innych platformach, dbanie o budżety reklamowe - Analiza i raportowanie wyników sprzedażowych i rentowności działańZainteresowanie osoby prosimy o kontakt przez formularz OLX.

Pakowanie zamówień internetowych (odzież damska) i przyjęcia dostaw
Pakowanie zamówień internetowych (odzież damska) i przyjęcia dostaw
Warszawa 3 kilka dni temu

OpisW związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy Osób do pracy przy: Kompletacji i pakowaniu zamówień internetowych oraz pomocy przy dostawach / przyjęcie towaru-odzież damska.Miejsce pracy: Warszawa - CentrumOferujemy: Umowę zlecenie Pracę w wymiarze 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku. w godzinach 8-20. dla chętnych także weekendyZakres:·       Kompletacja towaru (odzież)·       Przyjęcie towaru·       Znajomość programu Microsoft Office·       Kontrola jakości·       Przygotowanie i pakowanie towaru do wysyłki i inne prace porządkoweWymagania:·       Umiejętność pracy w zespole·       Dokładność·       Odpowiedzialność·       Chęć do pracyPraca od zaraz + Miesięczne premie uznaniowe.Nie masz doświadczenia!? Nie szkodzi, wszystkiego Cię nauczymy! Osoby zainteresowane prosimy o przesłane CV. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Do aplikacji proszę dołączyć klauzurę o następującej treści: "Zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97r o ochronie danych osobowych DZ.UST.nr 133 poz.883, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Specjalista / Specjalistka ds. e-commerce
Specjalista / Specjalistka ds. e-commerce
Rzeszów 3 kilka dni temu

Firma Baubras Polska zajmująca się sprzedażą maszyn i narzędzi budowlanych na terenie Polski i Europy poszukuje doświadczonej osoby do E-marketingu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie naszej sprzedaży internetowej poprzez optymalizację oferty produktowej oraz zarządzanie naszą obecnością na różnych kanałach sprzedażowych. Nasza firma działa już ponad 10 lat i zajmujemy się sprzedażą maszyn i narzędzi budowlanych na rynek europejski.Stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. e-commerceMiejsce pracy: RzeszówTwój zakres obowiązków• Bieżąca obsługa sklepu internetowego - m.in. dodawanie nowych produktów oraz optymalizacja istniejących kart produktowych na WordPress/WooCommerce.• Rozbudowa i aktualizacja oferty w różnych kanałach sprzedaży (wystawianie nowych oraz weryfikacja już wystawionych ofert pod kątem zgodności z ustalonymi standardami).• Prowadzenie kanałów Social Media - tworzenie prostych grafik, krótkich video – rolek instastories itp.• Współpraca z agencjami reklamowymi oraz podwykonawcami w obszarze materiałów marketingowych.• Monitorowanie i analiza rynku/konkurencji/grup docelowych, proponowanie i cykliczne przygotowywanie analiz i raportów.Nasze wymagania• Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze marketingu internetowego (warunek konieczny).• Znajomość obsługi WordPress lub innego pokrewnego.• Praktyczna znajomość kanałów social media. • Umiejętność obsługi programów graficznych, takich jak Canva, Photoshop, lub inne podobne, w celu tworzenia grafiki.• Dobra znajomość Google Analytics, Google AdWords, SEO, Social Media, Marketing automation.• Korzystanie z rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności pracy.• Znajomość trendów marketingowych.• Kreatywność i zdolność do myślenia strategicznego.• Zainteresowanie obszarem e-commerce i chęć rozwoju w tym kierunku.Oferujemy• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym).• Wynagrodzenie podstawowe 4000zł netto na rękę / 5385zł brutto • Premie + dodatki za dobre wyniki w pracy.• Samodzielne stanowisko pracy, dużą swobodę działania oraz szansę wdrażania własnych pomysłów.• Wszelkie niezbędne narzędzia pracy.• Praca w biurze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00• Brak dress code’uOsoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV w formacie PDF. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Marketing specialist w P100, mobile app kryptowaluty i bank
Marketing specialist w P100, mobile app kryptowaluty i bank
Rzeszów 3 kilka dni temu

O NASP100 to aplikacja mobilna oferująca osobiste konto bankowym w euro wraz ze zintegrowanym portfelem kryptowalutowym oraz płatnościami kartą Mastercard! Dzięki P100 możesz kupować, sprzedawać, wpłacać, wypłacać i płacić zbliżeniowo (Google/Apple Pay) za pomocą Crypto lub Euro.Oferta pracy dotyczy dołączenia do naszego zespołu marketingowego, gdzie skupisz się na metodach pozyskiwania użytkowników i weźmiesz udział w różnego rodzaju aktywnościach marketingowych.JAKIE BĘDĄ TWOJE OBOWIĄZKI:1. Tworzenie i koordynacja kampanii marketingowych (push notyfikacje mobilne, e-maile newslettery, blog, social media).2. Koordynowanie zadań związanych z tłumaczeniami strony P100, aplikacji i materiałów marketingowych.3. Wsparcie w procesie przygotowania reklam, banerów, itp.4. Pomoc w zarządzaniu i rozwoju partnerstw biznesowych z mediami, influencerami5. Organizacja wydarzeń online i offline6. Monitorowanie i raportowanie działań marketingowychWYMAGANIA: 1. Bardzo dobre umiejętności organizacyjne2. Dobre umiejętności komunikacji w mowie i piśmie w języku angielskim.3. Oczekujemy współpracy zespołowej, posiadania własnego zdania oraz pro-aktywnościDLACZEGO WARTO PRACOWAĆ W P100?1. Elastyczność godzin, pracujesz kiedy chcesz2. Praca hybrydowa, nie wymagamy tego abyś był w biurze każdego dnia3. Oferujemy pracę w pełnym wymiarze, umowę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)4. Unikalną możliwość pracy na szybko rozwijającym się rynku nowych technologii5. Świetną atmosfere w pracy6. Dowolną formę zatrudnienia (UZ, B2B, UoP)

Obsługa ofert Allegro i sklepu internetowego - branża komputerowa
Obsługa ofert Allegro i sklepu internetowego - branża komputerowa
Warszawa 3 kilka dni temu

Firma MMCORP poszukuje kandydata do obsługi allegro i sklepu Internetowego.Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:Przygotowywanie opisów danych produktów;Wystawianie produktów na portalu allegro;Wystawianie produktów na stronę internetową;Aktualizowanie stanów na Allegro i w sklepie internetowym;Dbanie o estetykę oferty.Wymagania minimalne:Podstawowa znajomość sprzętu komputerowego;Zainteresowania w branży świata IT i komputerów;Znajomość obsługi portalu aukcyjnego allegro;Podstawowa znajomość obsługi sklepów internetowych;Sprawna obsługa komputera;Podstawowa znajomość obsługi programów graficznychKreatywność i poczucie estetyki;Dbanie o szczegóły i dobra organizacja pracy;Poczucie humoru oraz odporność na stres i pracę pod presją;Mile widziane:Doświadczenie w obsłudze systemu typu ERP (Subiekt GT);Znajomość obsługi programów graficznych, w szczególności: Adobe Photoshop;Brak nałogów;Oferujemy:Umowę o pracę;Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy;Pracę w młodym i kreatywnym zespole;Dobrą lokalizację - Warszawa Praga Południe;W biurze panuje dobra atmosfera pracy, w gronie młodego personelu.

Pakowanie paczek - sprzedaż internetowa
Pakowanie paczek - sprzedaż internetowa
Milejów-Osada 3 kilka dni temu

Poszukujemy osób do kompletowania i pakowania zamówień (odzież, obuwie, dodatki)Zakres wykonywanych czynności: obsługa klientów na Messenger kompletowanie zamówień (przygotowywanie i weryfikacja zamówionych produktów oraz pakowanie przesyłek) przygotowywanie paczek do odbioru przez firmy kurierskieWymagania:Dokładność w kompletowaniu zamówień - mile widziane doświadczenie w obsłudze sprzedaży internetowejPraca pod presją czasuDyspozycyjnośćSamodzielność i dobra organizacja pracyKomunikatywnośćUmiejętność pracy w zespolePosiadanie statusu studenta bądź ucznia będzie dodatkowym atutem :)Zatrudnienie na umowę zlecenie. Stawka 23,50zł brutto/godzinę.Czekamy na Twoje CV

Specjalista E-commerce ds. sprzedaży
Specjalista E-commerce ds. sprzedaży
Zielona Góra 3 kilka dni temu

Firma Doboxa, producent dekoracji ściennych i opakowań, w związku z dynamicznym rozwojem i wdrażaniem nowych technologii poszukuje kandydatów do pracy w dziale e-commerce. Stanowisko: Specjalista E-commerce ds. sprzedażyMiejsce pracy: Zielona Góra Zadania:Poszukiwanie potencjalnych klientów firmy i rozbudowywanie bazy kontrahentów w systemie CRMTworzenie i wysyłka kampanii mailingowychTworzenie i publikacja kampanii w social mediaNawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientamiProwadzenie spotkań z klientami i prezentacja innowacyjnych narzędzi firmy,Ofertowanie,Telefoniczne i e-mailowe wsparcie klientów firmy,Przygotowywanie strategii sprzedaży,Komunikacja z innymi działami firmy – w tym działu marketingu i produkcji. Wymagania:Umiejętność wyszukiwania informacji,Znajomość narzędzi internetowych w tym pakietu Google,Kreatywność i nieszablonowe podejście do realizowanych zadań,Wysokorozwinięte kompetencje personalne i komunikacyjne,Systematyczność o dynamika w działaniu,Umiejętność obsługi komputera, w tym arkusza kalkulacyjnego. Mile widzianeKomunikatywna znajomość języka obcego (angielski, niemiecki lub inny),Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta biznesowego,Doświadczenie w branży dekoracji wnętrz, sprzedaży wydruków, ubrań lub opakowań,Doświadczenie w pracy w sektorze e-commerce,Znajomość obsługi systemów klasy CRM/ERP. OferujemyStabilne warunki zatrudnienia w oparciu o UoP,Możliwość awansu i rozwoju zawodowego w sektorze e-commerce,Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do osiąganych wyników,Nowoczesne narzędzia pracy,Pracę w młodym zespole, nieformalną atmosferę w pracy,Realny wpływ na rozwój firmy,Rabaty pracownicze i wiele innych.Swoją aplikację (CV w formacie .pdf) proszę przesłać poprzez formularz w ogłoszeniu lub na adres praca[at]doboxa.biz dołączając klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Doboxa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Klauzula informacyjna dot. RODO:Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Doboxa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (adres: ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 77A, 60-529 Poznań), zwana dalej Spółką.I. W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: info[at]doboxa.biz lub:– listownie ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 77A, 60-529 PoznańII. Cele i podstawy przetwarzaniaBędziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy,  w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach.  Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku.  Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). III. Prawa osób, których dane dotycząZgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych.W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, wskazanych powyżej w pkt II.Powyższe żądania można przesłać na adresy wskazane w pkt I.Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.IV. Okres przechowywania danychw zakresie wskazanym w pkt II.1, II.2 i II.3 Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej  rekrutacji,w zakresie wskazanym w pkt II.4 Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane,w zakresie wskazanym w pkt II.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty wyrażenia zgody.V. Odbiorcy danych.Pani/Pana dane osobowe Zebrane w procesie rekrutacyjnym nie będą udostępniane innym odbiorcom danych oraz nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.VI. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzjiInformujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.VIII. Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgodyW każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt I.  

E-commerce Marketplace Specialist
E-commerce Marketplace Specialist
Białystok 3 kilka dni temu

Dynamicznie rozwijająca się firma Foram sp. z o.o. spółka komandytowa znana także pod marką Artforma, to czołowy producent luster podświetlanych LED w Polsce i Europie.Zatrudni pracownika na stanowisko:E-commerce Marketplace SpecialistTwój zakres obowiązków:Rozwój i obsługa sprzedaży w kanałach typu Marketplace Amazon, Ebay, Allegro.·         Prowadzenie kampanii marketingowych i działań promocyjnych,·         Tworzenie i zarządzanie ofertami,·         Optymalizacja treści pod kątem wyszukiwania klientów,·         Weryfikacja poprawności ofert, opisów produktów, contentu oraz cen,·         Analizowanie raportów Amazon dot. kampanii,·         Monitorowanie działań konkurencji oraz trendów rynkowych,·         Raportowanie wyników i rekomendacje dalszych działań.Wymagania:·         Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,·         Doświadczenie we wdrażaniu procesów związanych ze sprzedażą na Amazonie (księgowość, logistyka, zasady i regulacje obowiązujące na platformie),·         Umiejętność tworzenia kampanii reklamowych CPC i ich optymalizacji,·         Umiejętność rozwiązywania bieżących problemów,·         Doskonała umiejętność planowania projektów,·         Komunikatywna znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne korzystanie z panelu administracyjnych Marketplace,·         Pro-aktywna postawa w identyfikowaniu możliwości optymalizacji procesów,·         Zaangażowanie w pracę oraz chęci do podejmowania wyzwań,·         Doświadczenie w programie graficznym Adobe Photoshop lub innym,·         Samodzielność i dbałość o właściwą organizację oraz wysoką jakość wykonywanej pracy.Oferujemy·         Możliwość osiągnięcia wysokich zarobków przez motywacyjny system wynagradzania, zależny od efektów pracy oraz zaangażowania,·         Pracę od poniedziałku do piątku, w godz. 7:00-15:00 w systemie hybrydowym lub zdalnym,·         Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach,·         Kartę MultiSport.

Kasjer - Sprzedawca - 19 netto
Kasjer - Sprzedawca - 19 netto
3 kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię osobę na stanowisko kasjer/sprzedawca sklep spożywczy w Kórniku o/ Poznania. Zapewniamy: - wynagrodzenie podstawowe. + system bonusowy oparty na wynikach sprzedażowych + możliwość uzyskania premii jakościowej - zmiany od 06.00 - 14.30 14.30-23.00 - opłacanie składek wynikających z umowy PRACA OD ZARAZ ! Więcej informacji tel 531 - pokaż numer telefonu -

Praca w delikatesach ekologicznych Ruczaj
Praca w delikatesach ekologicznych Ruczaj
3 kilka dni temu

Opis oferty pracyStanowisko: Sprzedawca Delikatesów Ekologicznych Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko sprzedawcy w naszym sklepie z delikatesami ekologicznymi. Oferujemy możliwość pracy w przyjaznym środowisku, promującym zdrowy tryb życia i świadome wybory żywieniowe. Obowiązki: Obsługa klienta zgodnie z wysokimi standardami obsługi. Doradzanie klientom w kwestii produktów ekologicznych. Prowadzenie kasowej transakcji i obsługa kasy fiskalnej. Utrzymywanie porządku na powierzchni sprzedaży. Wymagania: Doświadczenie w obszarze sprzedaży, preferowane w branży spożywczej. Znajomość produktów ekologicznych i zdrowego stylu życia. Komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji z klientami. Sumienność w wykonywaniu obowiązków. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w dynamicznym środowisku. Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń branżowych. Przyjazną atmosferę pracy. Pracę w miejscu promującym ekologię i zdrowy styl życia. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres email: @ Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Praca dla sprzedawcy w Sklepie Groszek Irządze
Praca dla sprzedawcy w Sklepie Groszek Irządze
3 kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy osobę na stanowisko sprzedawcy. Szukamy osoby: z doświadczeniem na stanowisku kasowym sumiennej i zaangażowanej do powierzonych jej obowiązków posiadającą książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych Oferujemy wynagrodzenie w oparciu o najniższą krajową, premie oraz dodatki świąteczne. Forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie. Tryb pracy: praca na 2 zmiany, od poniedziałku do soboty + niedziele handlowe. Osoby zainteresowane, proszę o wysyłanie CV, skontaktujemy się z wybranymi.

Ekspert ds Energetyki
Ekspert ds Energetyki
3 kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma EnergyMIX z siedzibą w Wrocławiu poszukuje Eksperta ds. Energetyki Zakres Obowiązków Aktywne i samodzielne pozyskiwanie klientów B2B w terenie. Zapoznanie produktów i usług. Sprzedaż bezpośrednia energii i gazu. Analizowanie potrzeb klienta oraz dostosowanie do potrzeb klienta. Przygotowanie ofert CRM. Raportowanie odbytych spotkań CRM. Realizacja wyznaczonych celów kwartalnych. Budowanie Relacji z klientem. Dbanie o wizerunek Firmy. Nasze wymagania Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej min rok. Doświadczenie w branży energetycznej lub OZE. Umiejętności miękkie ( radzenie z stresem , zarządzanie swoim czasem pracy , zdolności negocjacyjne.) Wysoka kultura osobista i komunikatywność. Wysoka motywacja do pracy. Umiejętność analitycznego myślenia. Czynne prawo jazdy kat B Własna działalność gospodarcza lub status studenta Oferujemy Wynagrodzenie prowizyjne 55 % do 75 % + premia od wyników nagrody, bonusy , konkursy. Niezbędne narzędzia pracy. System CRM Pakiet szkoleń branżowych , produktowych i technicznych. Wsparcie techniczne i marketingowe. Wsparcie całego zespołu. Prywatna opieka medyczna . Karta MultiSport. Możliwość budowania własnego zespołu. Lokalizacja Cała Polska

Doradca klienta
Doradca klienta
Łódź 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyDoradca Klienta Lokalizacja: Łódź Zakres obowiązków: - Skuteczne prowadzenie procesu sprzedaży mieszkań – praca przy innowacyjnych projektach mieszkaniowych - Dbanie o profesjonalną obsługę klienta od początku kontaktu aż do momentu podpisania umowy sprzedaży -Sprzedaż produktów dodatkowych do mieszkań, takich jak pakiety wykończeniowe i kredyty -Przeprowadzanie analiz lokalnego rynku nieruchomości i aktualnych potrzeb klientów -Uczestniczenie w wydarzeniach branżowych, takich jak targi mieszkań -Dbanie o satysfakcję klienta -Działanie w oparciu o wizję i misję firmy oraz filozofię zamieszkiwania -Współpraca z pozostałymi członkami zespołu oraz innymi działami. Wymagania: -Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu sprzedaży mieszkań lub innych produktów premium (auta, jachty) -Zaangażowanie oraz nastawienie na realizację celów i planów sprzedaży -Wysoko rozwinięte umiejętności budowania relacji z klientami, bardzo wysoki poziom komunikacji -Zdolność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków na podstawie danych -Znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodą komunikację z klientami -Dyspozycyjność do pracy w soboty (1-2 w miesiącu, do odbioru) -Znajomość pakietu MS Office -Odpowiedzialność za rezultaty swojej pracy -Prawo jazdy kat B. Oferujemy: - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - Prace w systemie poniedziałek – piątek: godz. 10:00 – 18:00, 1-2 soboty w miesiąc -Podstawa plus prowizje od sprzedanych mieszkań - Elastyczne dostosowanie godzin pracy do kalendarza spotkań z Klientami - Benefity: Prywatna opieka medyczna, Multisport, fundusz emerytalny, 1500 zl - za dojazdy. Etapy rekrutacji: I.Przesłanie CV II. Pierwsza rozmowa telefoniczna ok. 10 minut III. Rozmowa kwalifikacyjna z HR online IV. Rozmowa kwalifikacyjna z Zarządem i decyzja. Przesyłając CV prosimy Kandydatów o zapoznanie się z poniższą treścią: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Praca od zaraz
Praca od zaraz
Łódź 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca od zaraz Obsługa działu fresh Praca na 2 zmiany Do wypracowania ok 160 godz Poszukujemy osoby dyspozycyjnej Wymagania Ukończone 18 lat i aktualna książeczka sanitarno epidemiologiczna Zapraszamy do współpracy Więcej informacji pod numerem tel 797 - pokaż numer telefonu -

Specjalista ds. Sprzedaży
Specjalista ds. Sprzedaży
Sosnowiec 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyZakres obowiązków Budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji handlowych z istniejącymi klientami Aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów Realizacja planów sprzedażowych Badanie potrzeb klienta Prowadzenia negocjacji handlowych Przygotowywanie ofert handlowych Obsługa posprzedażowa Wymagania Doświadczenie w sprzedaży wyrobów stalowych Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami Dobra znajomość obsługi komputera Prawo jazdy kat. B. Wysoka kultura osobista Sumienność, dokładność, skrupulatność, punktualność Oferujemy Elastyczne warunki pracy Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy Wynagrodzenie : Podstawa + premia adekwatna do osiąganych wyników Wsparcie we wdrożeniu Dobrą atmosferę pracy w przyjaznym i otwartym zespole

Specjalista ds. obsługi ofert Marketplace / Żmigrodzka 83
Specjalista ds. obsługi ofert Marketplace / Żmigrodzka 83
Wrocław 2 dnia plecy

Kim jesteśmy?Na rynku działamy od 2017 roku, a specjalizujemy się w handlu międzynarodowym oraz e-commerce.Od chwili naszego założenia konsekwentnie rozwijamy naszą działalność, rozwijając naszą logistykę, zdobywając uznanie klientów oraz partnerów na całym świecie.Nasz główny obszar działalności to handel międzynarodowy. Doskonale rozumiemy złożoność oraz unikalne wyzwania, jakie wiążą się z transakcjami na globalnym rynku. Dzięki naszemu zespołowi doświadczonych specjalistów oraz dogłębnym badaniom rynkowym, w Lion’s Group International skutecznie identyfikujemy szanse i wybieramy najbardziej obiecujące rynki docelowe. To podejście umożliwia nam osiąganie sukcesów, zarówno w skali dużych kontraktów B2B, jak i transakcji B2C.Nasza firma również aktywnie działa w sektorze e-commerce. Rozwój technologii cyfrowych stwarza nieograniczone możliwości dotarcia do klientów na całym świecie, a w Lion’s Group International doskonale wykorzystujemy tę szansę. Korzystamy z globalnych platform e-commerce, strategii marketingowych oraz analizy Big Data, które pozwalają na skuteczne budowanie marek naszych klientów, redukcję kosztów oraz, co najważniejsze, zwiększanie zyskowności. W związku z dynamicznym rozwojem Działu E-commerce poszukujemy do naszego Zespołu osób na stanowisko:Specjalista ds. obsługi ofert Marketplace Co będzie należeć do Twoich obowiązków?dodawanie produktów na  platformy Marketplace zgodnie z wytycznymidbanie o jakość i poprawność opisów oraz zdjęćweryfikowanie poprawności cen i dostępnościaktualizacja i edycja istniejących produktówobróbka zdjęć w programie Canva,przygotowywanie opisów, tytułów wg. zasad platformyzbieranie danych parametrów dla konkretnej ofertywprowadzanie zebranych informacji do bazy danychprzeszukiwanie różnych źródeł informacjiobsługa plików Excelraportowanie czynności do przełożonego. Czego od Ciebie oczekujemy?doświadczenia min. 1 rok  na  stanowisku związanym z obsługą platform Marketplace typu Allegro, Amazondobrej znajomości pakietu MS Office  z naciskiem na Exceldobrej znajomości programu graficznego Canvaumiejętności tworzenia treści w oparciu poprawną polszczyznę i gramatykęskrupulatności, cierpliwości i sumienności w podejmowanych działaniachzaangażowana w swoją pracę.Mile widziane:Znajomość podstawowych zasad SEO oraz copywritingu internetowego Co gwarantujemy:wynagrodzenie uzależnione od poziomu zaangażowania i efektywności działaniawsparcie i szkolenie wdrożeniowe na początku podjęcia współpracyelastyczne godziny pracyluźną atmosferę i otwartą postawę Menadżera,elastyczna forma zatrudnienia.pracę w bardzo dobrze skomunikowanej lokalizacji. Zainteresowane osoby zapraszamy do złożenia CV za pomocą przycisku do aplikowania z podaniem numeru referencyjnego EC/11-2023/Wrocław Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez  Lion’s Group International Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Lion’s Group International Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Żmigrodzka 81-83. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne.

Praca Dla Studenta W Sklepie Internetowym Centrum Miasta
Praca Dla Studenta W Sklepie Internetowym Centrum Miasta
Świdnica 2 dnia plecy

Przy tej rekrutacji szukamy mężczyzny.Praca w centrum miasta od poniedziałku do piątku.Nie masz doświadczenia? Dla nas to nie problem. Jesteśmy zdania, że wszystkiego można się nauczyć.Dlaczego warto do nas dołączyć?:-Możliwość awansu.-Elastyczne godziny pracy,-Jeden z liderów w swojej kategorii,-Ogromny potencjał,-Lokalizacacja w centrum miasta,-Jesteśmy polską firmą,-Zaczynamy pracę od godziny 7 lub 8,-Otwarci na nowe pomysły, -Możliwość rozwoju swoich hobby,-Stabilne zatrudnienieZakres obowiązków:-Pakowanie przesyłek-Realizowanie zamówień-Przyjmowanie dostaw-Wykładanie towaru-Danie o czystość w miejscu pracyOd kandydatów oczekujemy:-Dobra organizacja pracy,-Wiek poniżej 26lat-Zdaną maturę

Pracownik obsługi sklepu internetowego Allegro
Pracownik obsługi sklepu internetowego Allegro
Katowice 2 dnia plecy

Firma Profimed to jeden z liderów w branży Akcesoriów do higieny jamy ustnej. Jesteśmy dystrybutorami takich marek jak: Sangi, Tepe, Swissdent, Buccotherm, Tebodont oraz Frida.Obecnie poszukujemy osoby do obsługi sklepu internetowego.Zakres obowiązków:-wystawianie aukcji i korekta istniejących-obsługa klienta(maile, telefony, chat)-obsługa reklamacji-dbanie o ciągły rozwój sprzedaży poprzez dywersyfikację rynku internetowego(rozwijanie oferty na nowych marketplace-ach)-Pomoc przy organizacji targów branżowychWymagania:-Doświadczenie w sprzedaży internetowej-Znajomość oprogramowania Baselinker-Znajomość oprogramowania Sellintegro( mile widziane)-Znajomości obsługi programu Subiekt GT( mile widziane)-dyspozycyjność od poniedziałku do piątku i sporadycznie udział w targach( 2 razy w roku) -prawo jazdy Kat. B ( WYMAGANE)To oferujemy:Umowa o pracęAtrakcyjne wynagrodzenieCiekawe wyzwania zawodowe.Możliwość rozwoju wraz ze wzrostem struktur firmy.Elastyczne godziny pracy 8/9-16/17Zniżka pracownicza

Młodszy Analityk w Oponeo
Młodszy Analityk w Oponeo
Bydgoszcz 2 dnia plecy

Chętnie spotkamy się z Tobą jeśli: posiadasz zdolność analitycznego myślenia i umiejętnie łączysz dane z różnych źródeł jesteś osobą zaangażowaną i kreatywnie podchodzisz do stawianych zadań samodzielnie poszukujesz najlepszych rozwiązańjesteś osobą dokładną i solidną, biegle poruszasz się w Internecie Dodatkowymi atutami będą: doświadczenie na stanowisku związanym z analizą danych wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, kierunki związane z matematyką, ekonomią itp. zainteresowanie motoryzacjąCzym się będziesz zajmować: regulacją cen produktów w sklepach internetowych bieżącym raportowaniem wyników sprzedażowych przygotowywaniem analiz realizacją nowych projektów oraz rozwojem narzędzi analitycznych Dlaczego warto do nas dołączyć:bezpłatna siłownia i zajęcia bokserskie/fitness na terenie firmynowoczesna infrastruktura biurowa (szatnie, prysznice, kantyna z posiłkami w atrakcyjnej cenie) przyjacielska atmosfera sprzyjająca kreatywności pakiety benefitowe lub medycznedodatki w postaci premii świątecznych oraz zniżek na usługi kulturalne Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Białystok 2 dnia plecy

Zatrudnimy specjalistę ds. sprzedaży internetowej.Zakres obowiązków:kompleksowa obsługa procesu sprzedaży przez Internet;prowadzenie sklepu internetowego;aktualizowanie strony internetowej;realizowanie sprzedaży za pomocą serwisów aukcyjnych;sporządzanie raportów sprzedażowych;współpraca z innymi działami firmy;Wymagania:doświadczenie w obsłudze platformy sprzedażowej PrestaShop lub innej podobnej platformy;wykształcenie minimum średnie;kreatywność;komunikatywność;Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;wynagrodzenie wypłacane zawsze w terminie;narzędzia niezbędne do pracy;możliwość rozwoju zawodowego;pracę w przyjaznej atmosferze.Prosimy o dołączenie do CV następującej klauzuli: "Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji."Klauzula informacyjna:Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Multi Ice Radosław Charubin z  siedzibą w Zaścianki, ul. Modrzewiowa 11, 15-521 Białystok;podane dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji:na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.;Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 7 dni od zakończenia rekrutacji;posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych – dotyczy danych wymaganych Kodeksem Pracy, a w pozostałym zakresie posiada również Pani/Pan prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;podanie danych osobowych w zakresie wymaganym Kodeksem Pracy jest obligatoryjne, w pozostałym zakresie jest dobrowolne;Pani/Pana dane nie będą profilowane.

Copywriter - Treści z Zakresu Medycyny Alternatywnej i Ezoteryk
Copywriter - Treści z Zakresu Medycyny Alternatywnej i Ezoteryk
Szczecin 2 dnia plecy

Firma Octopus.Net poszukuje doświadczonego copywritera, który dołączy do naszego zespołu na stanowisko zdalne. Poszukujemy kreatywnej osoby, zdolnej do tworzenia treści o tematyce medycyny alternatywnej, kuracji zdrowotnych, ezoteryki i paramedycyny. Jeśli masz pasję do pisania na te tematy, to ta praca jest dla Ciebie!Obowiązki: Pisanie inspirujących i edukacyjnych artykułów z zakresu medycyny alternatywnej.Tworzenie treści dotyczących kuracji zdrowotnych i paramedycyny.Prowadzenie forum dyskusyjnego na tematy ezoteryczne związane z zdrowiem.Współpraca z zespołem marketingowym w opracowywaniu strategii treści.Utrzymywanie aktualności wiedzy z zakresu medycyny alternatywnej i ezoteryki Wymagania:Doświadczenie w tworzeniu treści o tematyce medycyny alternatywnej i ezoteryki.Znajomość trendów w dziedzinie zdrowia i paramedycyny.Umiejętność tworzenia unikalnych i przekonujących tekstów.Kreatywność i zdolność do generowania pomysłów na treści.Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.Samodzielność i zdolność do efektywnej pracy zdalnej.Oferujemy:Pracę w dynamicznym środowisku w firmie z branży nowoczesnych technologii.Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności.Elastyczny czas pracy w trybie zdalnym.Konkurencyjne wynagrodzenie.Jeśli jesteś gotów/a podjąć wyzwanie i dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV i portfolio na adres e-mail: z tytułem "Copywriter - Medycyna Alternatywna i EzoterykaFirma Octopus.Net jest pracodawcą równych szans. Zachęcamy osoby z różnych środowisk i doświadczeń do aplikowania. 

HANDLOWIEC w Sklepie Internetowym
HANDLOWIEC w Sklepie Internetowym
Łódź 2 dnia plecy

Dołącz do naszego zespołu jako handlowiec w sklepie internetowym!Jesteśmy firmą handlową z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży zabezpieczeń technicznych. Oferujemy naszym klientom nowoczesne rozwiązania w zakresie telewizji przemysłowej, systemów alarmowych, kontroli dostępu, sygnalizacji pożaru i inteligentnego domu. Jesteśmy producentem i importerem telewizji obserwacyjnej pod marką INTERNEC.Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługę naszego sklepu internetowego. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, interesujesz się technologią i chcesz się rozwijać w tej dziedzinie, to praca dla Ciebie!Twoje zadania będą polegać na:przyjmowaniu i realizowaniu zamówień złożonych przez klientówprzygotowywaniu dokumentów i wysyłce zamówionych produktówobsłudze zwrotów i reklamacji ze sklepu internetowegoaktualizowaniu oferty, stanów magazynowych i promocji w sklepie internetowymmonitorowaniu płatności i windykowaniu należnościudzielaniu bieżącej pomocy i doradztwa klientom sklepu internetowegoOferujemy Ci:stabilną pracę w centrali firmy w Łodziatrakcyjne wynagrodzenie i system premiowymożliwość awansu i rozwoju zawodowegoszkolenia i wsparcie merytoryczneprzyjazną i koleżeńską atmosferę pracyJeśli jesteś zainteresowany/a, wyślij nam swoje CV. Skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy na rozmowę kwalifikacyjną. Nie zwlekaj, aplikuj już dziś!

Specjalista do spraw sprzedaży
Specjalista do spraw sprzedaży
Konin 2 dnia plecy

Brzmi znajomo?Planowanie sprzedaży, które utrudnia uzyskanie premii? Zła atmosfera w pracy powoduje stres? Stawiane wymagania, które trudno zrealizować? Brak możliwości przejęcia inicjatywy w pracy i brak możliwości rozwoju?U nas jest inaczej! W naszej firmie jasno wytyczamy cele, otrzymujesz premię za każdą pozyskaną złotówkę. Panuje dobra atmosfera, mamy zgrany zespół, a na start każdy otrzymuje swoją bazę klientów. Chcemy, aby każdy pracownik miał możliwość czynnego udziału w rozwoju firmy, mile widziane są kreatywne pomysły.Jeśli szukasz pracy, w której masz możliwość rozwoju, a Twoje pomysły będą docenione, to dobrze trafiłeś! W naszej firmie masz szansę na zdobycie doświadczenia, nauczysz się wielu nowych umiejętności.Firma Linemedia Sp. z o.o. - operator portalu internetowego Autoline.com.pl, Machinryline.pl, Agriline.pl, Forkliftonline.pl poszukuje pracownika na stanowisko: Specjalista do spraw sprzedaży.Mamy 21 lat doświadczenia w aktywnej sprzedaży – dołącz do naszej międzynarodowej społeczności!Wymagania:wykształcenie średnieprawo jazdy kategorii Bsamodzielność i dobra organizacja pracyumiejętność pracy z komputerem MS office, Windows, Linuxmile widziana znajomość języka angielskiego/rosyjskiego oraz doświadczenie w sprzedażywysoka kultura osobista i pozytywne nastawienieObowiązki:praca z klientem i bazą danychsprzedaż usługutrzymywanie dobrych relacji z klientamigotowość do wyjazdów służbowychWarunki:praca od poniedziałku do czwartku w godzinach od 9 do 17, piątek od 9 do 16wynagrodzenie podstawa + premia

Zatrudnimy kreatywną osobę z doświadczeniem do obsługi Allegro i WWW
Zatrudnimy kreatywną osobę z doświadczeniem do obsługi Allegro i WWW
Pruszków 2 dnia plecy

Zatrudnimy kreatywną osobę z doświadczeniem do obsługi Allegro i strony internetowej. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy pracowników na stanowisko SPECJALISTY DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ. Praca stacjonarna w Wolicy k/ Warszawy. Branża wyposażenie łazienek. Szukamy osoby tylko z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym, które wystawiały aukcje i obsługiwały Allegro. wymagania: - doświadczenie w obsłudze Allegro  - doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta - komunikatywność - wysoki poziom kultury osobistej - chęć rozwoju - biegła obsługa komputera i programów office - punktualności i dokładności - otwartość i umiejętność komunikowania się oferujemy: - atrakcyjny system wynagradzania  - możliwość rozwoju i awansu - stabilne zatrudnienie - pracę stacjonarną - dobrą atmosferę w pracy Do OBOWIĄZKÓW wybranej osoby należeć będzie: - wystawianie aukcji - praca na sklepie internetowym: poprawianie opisów, zdjęć itp. - tworzenie promocji na produktach - pomoc przy wystawianiu listów przewozowych Wymiar godzin: cały etat Forma zatrudnienia: umowa o pracę www.SklepBaterie.pl

Pracownik obsługi sklepu internetowego
Pracownik obsługi sklepu internetowego
2 dnia plecy

PUPIL FOODS Sp. z o.o. (producent marek FOLK i PUPIL Premium) — jesteśmy firmą z całkowicie polskim kapitałem produkującą jedzenie dla psów i kotów. Niemal 30 lat funkcjonowanie na rynku polskim i międzynarodowym ugruntowało naszą pozycję w sektorze pet food, a nasz nieustanny rozwój jest jednocześnie dla Ciebie szansą dołączenia do naszego zespołu. Jeśli więc szukasz miejsca, w którym możesz wykazać się empatią, kreatywnym myśleniem i skutecznością działania, dobrze się składa, bo w zawiązku z rozwojem poszukujemy dodatkowej kadry. Zakres obowiązków: obsługa klienta – telefoniczna, mailowa (przyjmowanie zamówień, reklamacji, zwrotów, rozwiązywanie bieżących problemów) obsługa zamówień – przekazywanie na magazyn, kontrola statusów - allegro - wystawianie aukcji, tworzenie nowych pakietów, nadzór nad aukcjami internetowymi, pozostałe marketplace,współpraca z innymi działamiMile widziane: znajomość BaseLinker, Subiekt GT doświadczenie w e-commerce (zarządzanie aukcjami, zarządzanie platformami itp.) znajomość tworzenia treści oraz grafik

Pracownik biurowy z językiem niemieckim
Pracownik biurowy z językiem niemieckim
Gdańsk 2 dnia plecy

Sklep e-commerce zatrudni osobę na stanowisko:PRACOWNIK BIUROWY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIMMiejsce pracy: Gdańsk, KokoszkiZakres obowiązków:Praca w obszarach: obsługa klientaKontakt z klientami zagranicznymi (mailowy i telefoniczny);Kontrola realizacji zamówień;Rozwiązywanie problemów związanych z realizacją zamówień;Redagowanie treści ofert oraz tekstów marketingowych w j. niemieckim;Przygotowywanie dokumentów, zestawień i raportów.Wymagania:Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie;Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office;Umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole;Punktualność i zaangażowanie;Sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków.Oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia;Pracę w pełnym wymiarze godzin od 8:00 do 16:00 (pn-pt)Stałą, ciekawą i pełną wyzwań pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie;Pracę w młodym zespole i miłej atmosferze;Wdrożenie w zakres obejmowanych obowiązków.Wyślij do nas CV ze zdjęciem, a w tytule wiadomości wpisz: imię i nazwisko oraz nazwę stanowiska.Prosimy o dopisanie poniższej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Opiekun marki w dziale odzieży termoaktywnej - centrum Łodzi, na stałe
Opiekun marki w dziale odzieży termoaktywnej - centrum Łodzi, na stałe
Łódź 2 dnia plecy

Poszukujemy osoby na stanowisko młodszego opiekuna marki, w dziale odzieży termoaktywnej.Oferujemy pracę w zgranym zespole i w bezstresowej atmosferze :) ; pracę w ciekawej branży, z produktami jednego z największych producentów odzieży termoaktywnej w Polsce, miejsce pracy blisko centrum Łodzi. Zatrudnienie na umowę o pracę lub w innej rejestrowanej formie.Do Twoich obowiązków będzie należało:wdrażanie nowości produktowychplanowanie bieżącego zaopatrzeniaustalanie działań promocyjnych z odpowiedzialnymi osobami w firmieanalizowanie bieżącej sprzedaży i zmian na rynkuodpowiadanie na zapytania klientówOd kandydatów oczekujemy:dobrej znajomości portalu Allegro oraz platformy Shoperumiejętności analitycznego myślenia i planowaniaodpowiednich umiejętności komunikacyjnych (mail i telefon)swobody w obsłudze komputera i aplikacji biurowychsumienności i samodzielności w wykonywanych obowiązkachotwartości na nową wiedzęDodatkowym atutem będzie:doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętność obsługi oprogramowania graficznegopraktyka w przygotowywaniu analiz sprzedażyUWAGA! Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest przesłanie aktualnego CV.Informacji NIE UDZIELAMY telefonicznie, prosimy nie dzwonić w sprawie ogłoszenia.W CV prosimy zawrzeć poniższą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Jednocześnie informujemy, że będziemy w stanie skontaktować się jedynie z osobami, które przejdą wstępny proces rekrutacji. 

Pracownik ds. obsługi zwrotów i reklamacji w sklepie internetowym
Pracownik ds. obsługi zwrotów i reklamacji w sklepie internetowym
Piaseczno 2 dnia plecy

Dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się sprzedażą internetową AGD poszukuje pracownika administracyjno-biurowego do weryfikacji zwrotów i reklamacji, współpracy z serwisem, wsparcia sprzedaży, obsługi klienta, wystawiania faktur, pilnowania obiegu dokumentów. Siedziba firmy znajduje się w Piasecznie przy ul. Kineskopowej (Centrum logistyczne Celtic Park).Poszukujemy ambitnej osoby, zdyscyplinowanej, samodzielnej, kreatywnej i zorganizowanej.Zakres obowiązków:- rozpatrywanie zgłoszeń/ reklamacji i nadzorowanie ich realizacji- współpraca z magazynem - weryfikacja zwracanego towaru przez klienta- współpraca z serwisem- czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów w gospodarce magazynowej- udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe- zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta- pomoc w dziale handlowymOczekujemy:- zaangażowania w wykonywane obowiązki i chęci do pracy- pozytywnego nastawienia, kreatywności- dobrej organizacji pracy (ustalanie priorytetów) i samodzielności w wykonywaniu obowiązków- umiejętności rozwiązywania problemów- odpowiedzialności za powierzone działaniaMile widziane:- doświadczenie w obsłudze klienta posprzedażowego- znajomości problematyki gwarancji i rękojmi- znajomość dokumentów magazynowych- umiejętność pracy pod presją czasuOferujemy:- zatrudnienie na umowę B2B – jesteśmy nastawieni na długofalową współpracę- możliwość zatrudnienia nawet bez doświadczenia - pomożemy Ci się wdrożyć- duże możliwości rozwoju- odpowiednio wyposażone stanowisko biurowe- pracę w młodym, dynamicznym i kreatywnym zespoleZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez formularz olx.

Pracownik w dziale sprzedaży
Pracownik w dziale sprzedaży
Augustów 2 dnia plecy

W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko: Sprzedawca / Handlowiec Region: podlaskie, Miejsce pracy: AugustówObowiązki:·         realizacja założonych planów sprzedażowych·         efektywna sprzedaż produktów·         obsługa klientów realizowana poprzez doradztwo techniczne oraz przygotowywanie ofert handlowych w systemie CRM·         kontakt z klientem realizowany głównie telefonicznie i mailowo Wymagania:·         znajomość zagadnień z zakresu narzędzi ręcznych, elektronarzędzi lub narzędzi skrawających·         dużym atutem będzie doświadczenie handlowe w branży narzędziowej lub mechanicznej·         rzetelność oraz uczciwośćW zamian oferujemy:·         pracę w rozwijającej się firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,·         wynagrodzenie podstawowe + prowizję od sprzedaży·         praca od poniedziałku do piątku, wolne weekendy·         jednozmianowy system pracy·         możliwość rozwoju i doskonalenia umiejętności zawodowych poprzez różnego rodzaju szkolenia,·         świetną atmosferę pracy w zespole, który lubi swoją pracę i chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniemDołącz do naszego zespołu!

Specjalista ds Ecommerce Amazon (Cdiscount Kaufland Otto Walmart Wish)
Specjalista ds Ecommerce Amazon (Cdiscount Kaufland Otto Walmart Wish)
Kraków 2 dnia plecy

FUTURO FASHION LTD., funkcjonująca w branży modowej w sektorze e-Commerce poszukuje specjalisty ds. e-commerce do oddziału w Krakowie.Twój zakres obowiązków:-rozwój i obsługa sprzedaży w kanałach marketplace: Amazon (UK, EU, USA) - Ebay, Cdiscount, Otto, Kaufland, Walmart, Wish*-wprowadzanie nowych produtów do sprzedaży/optymalizacja istniejących-opracowywanie i wdrażanie strategii działu e-commerce w ramach pracy z produktami znajdującymi się w portfolio firmy-realizacja krótkoterminowych zadań operacyjnych-monitorowanie działań konkurencji oraz trendów rynkowych-optymalizacja treści pod kątem wyszukiwania-prowadzenie kampanii marketingowych i działań promocyjnych-analizowanie i tworzenie podstawowych raportów-weryfikacja poprawności ofert, opisów produktów, contentu oraz cen,Nasze wymagania:-doświadczenia na podobnym stanowisku lub praktycznej znajomości wyżej wymienionych marketplaców-znajomość Amazon FBM, FBA-znajomości pakietu Microsoft Office-umiejętność tworzenia kampanii reklamowych i ich optymalizacji-komunikatywna znajomość języka angielskiego-zaangażowanie w pracę oraz chęci do podejmowania wyzwań-samodzielność i dbałość o właściwą organizację-odpowiedzialności za wykonywane obowiązki-pozytywnego nastawienia, chęci rozwoju i poczucia humoruOsobie zatrudnionej oferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenie- umowę o pracę lub umowę zlecenie- komfortowe warunki pracy w biurze w Krakowie- przyjazną atmosferę pracy w młodym, zgranym i dynamicznym zespole współpracowników-możliwość rozwoju na wielu płaszczyznach w obszarze ecommerce*Dużym atutem będzie znajomość: -Ebay, Cdiscount, Otto, Kaufland, Walmart, Wish i innych marketplaców-Niemieckiego, Francuskiego, Włoskiego-programów typu Helium10-podstawowej obróbki zdjęć w Canva, PhotoshopZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą formularza. Z wybranymi osobami będziemy kontaktować się telefonicznie.

Asystent(ka) ds. E-commerce
Asystent(ka) ds. E-commerce
Gdańsk 2 dnia plecy

Asystent-ka ds. e-commerce odpowiada za wsparcie działu e-commerce w prowadzeniu sklepu internetowego oraz przygotowaniu treści na platformy internetoweDo głównych obowiązków należy:tworzenie treści i wizualizacji do oferty produktowejwprowadzanie produktów do systemuopieka nad kanałami marki (w tym: Google, YouTube) optymalizacja treści pod kątem SEOWażne jest dla nas, abyś:sprawnie posługiwał/a się platformą Shoper i Baselinkersprawnie poruszał/a się w marketplacach - Allegro, Empik, Erli, Morele, Ceneoswobodnie korzystał/a z programów graficznych - Gimp, Canva, Photoshop, SketchUpkomunikatywnie porozumiewał/a się językiem angielskimLubimy się dzielić dobrem, u nas możesz liczyć na:współpracę w oparciu o umowę o pracędobrą atmosferę pracy, wzajemny szacunekzajęcia językowe (angielski, niemiecki, hiszpański) na ciekawej platformiedobry pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, kartę sportowądofinansowanie do urlopubezpłatny parking i dobrą kawę :)Costway Polska jest częścią międzynarodowej grupy Hooya Group z siedzibą w Chinach, która od 1998 roku z sukcesem rozwija markę Costway na świecie.W 2020 roku otworzyliśmy sklep internetowy Costway.pl, aby nasi klienci mieli łatwy dostęp do ciągle poszerzającej się oferty produktów marki. W 2021 roku otworzyliśmy centrum logistyczne w Przejazdowie pod Gdańskiem i rozpoczęliśmy tworzenie własnej floty pojazdów, aby jeszcze bardziej usprawnić proces wysyłki towarów do klientów.Zajmujemy się sprzedażą produktów w ponad 20 głównych kategoriach: meble, sprzęt AGD, sprzęt sportowy, produkty dla dzieci, produkty outdoorowe, narzędzia, artykuły dla zwierząt itd.

Dystrybutor produktów za granicą lub w polsce
Dystrybutor produktów za granicą lub w polsce
Warszawa 2 dnia plecy

Praca zdalna jako dystrybutor może być niezwykle elastyczna i satysfakcjonująca. Jako dystrybutor, twój główny cel to promowanie i sprzedaż produktów firmy, zazwyczaj za pomocą własnych kontaktów i sieci zawodowych. Praca ta często oferuje pewną niezależność w organizowaniu czasu i podejmowaniu decyzji.Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży i kontaktach biznesowych, to świetna okazja do wykorzystania swoich umiejętności w zdalnym środowisku. Praca ta może być wykonywana z dowolnego miejsca, co daje swobodę pracy z domu, kawiarni czy nawet podczas podróży.Jako dystrybutor z doświadczeniem, będziesz odpowiedzialny za:Identyfikowanie klientów: Poszukiwanie klientów, którzy mogą być zainteresowani oferowanymi produktami. To może obejmować nawiązywanie kontaktów przez telefon, e-maile, a także wykorzystywanie mediów społecznościowych.Prezentowanie produktów: Wyjaśnianie zalet i cech produktów klientom, a także odpowiadanie na ich pytania, aby pomóc im zrozumieć, dlaczego dany produkt może być dla nich wartościowy.Negocjowanie i finalizowanie sprzedaży: Przejęcie roli w procesie negocjacji cenowych i finalizowanie transakcji.Zarządzanie relacjami z klientami: Budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez świadczenie doskonałej obsługi klienta i udzielanie pomocy po sprzedaży.Co do warunków prowizji, zazwyczaj otrzymujesz procent od każdej dokonanej sprzedaży lub wynagrodzenie uzależnione od osiągniętych wyników sprzedażowych. Możliwa umowa o pracę :) Praca zdalna jako dystrybutor to świetna szansa na rozwijanie swojej kariery w elastycznym środowisku, ale wymaga również samodyscypliny i zdolności do zarządzania czasem. Jeśli masz pasję do sprzedaży i umiejętność budowania relacji biznesowych, może to być satysfakcjonująca ścieżka zawodowa dla Ciebie.

Zdalna obsługa klienta/odpisywanie na wiadomosc
Zdalna obsługa klienta/odpisywanie na wiadomosc
Kraków 2 dnia plecy

JEŚLI WIDZISZ TO OGLOSZENIE ZNACZY ŻE JEST SKTUALNE!!! LICZBA MIEJSC JEST OGRANICZONA!!! ODPOWIADAM NA WSZYSTKIE ZGLOSZENIA JUZ W CIAGU KILKUDZIESIECIU MINUT!!! szukamy osób do prostej pracy zdalnej, wykonywanej przez internet. Jeśli znasz podstawy obsługi komputera/smartfona. Nie boisz się nowych wyzwań i swobodnie się poruszasz po internecie To Nasza oferta jest SKIROWANA DO CIEBIE! NIE MUSISZ WYSYLAV CV CZY LISTU MOTYWACYJNEGO WYSTARCZY ŻE NAPISZESZ WIADOMOSC Będziesz współpracować z Polską Firmą która istnieje od 17 lat na rynku Nie musisz rezygnować ze swoich dotychczasowych zajęć, ponieważ możesz to zajęcie traktować jako dodatkowe źródło dochodu do głównego, jednak z czasem ta praca może stać się stałym źródłem dochodu Brak sztywnych godzin pracy pozwoli Ci pogodzić pracę z dodatkowym zajęciem, pracujesz ile chcesz I kiedy chcesz chcesz Nie masz tu żadnych limitów ani wymagań określonych wyników Dostajesz wynagrodzenie zależne wyłącznie od twojego zaangażowania! NA POCZATEK WSPÓŁPRACY GWARANTOWANY 1500ZL-2000ZL DO ZAROBIENIA W PIERWSZYM TYGODNIU PRACY! OPIS; -Zdalne(odpisywanie na wiadomości gotowymi formulkami) - Social media (pisanie postów) - Schemat działania przez Messenger -nie musisz sam do nikogo pisac-dzwonic ,system który VI ufostepnismi generuje ruch i klienci zgłaszają Się sami WYMAGANIA: -Pełnoletność -Obywatelstwo i zamieszkanie na terenie RP - Zaangażowanie i chęci do pracy -obsługa smartfona/komputera w stopniu podstawowym - Posiadanie Messengera OFERUJEMY: -umowę cywilnoprawna -prace w pełni zdalna - elastyczny czas pracy -pełne wsparcie całego zespołu 24/7 - działania w branży bezinwestycyjnej -pełen pakiet szkoleń- nie musisz mieć doświadczenia nauczymy Cię wszystkiego -wydokie zarobki w stosunku do poświęconego czasy ILE MOŻNA ZAROBIC? Na sam początek GWARANTOWANE 1500-2000zl już podczas pierwszego tygodnia szkolenia UWAGA!!!! *NIE działamy w marketingu wielopoziomowym MLM typu Avon, Oriflame itp. *NIE wymagamy jedzenia po ludziach,dzwonienia do nich czy spotkan na kamerkach! *NIE musisz pisać po znajomych czy rodzinie ani publikować noc na profilu Facebook *NIE musisz nikogo namawiać! JUŻ PODCZAS SZKOLENIA DOWIESZ DIE JAK ZAROBIC PIERWSZE 1500-2000ZL NA DOBRY START! LICZBA MIEJSC JEST OGRANICZONA !!! Nic nie tracisz, a możesz zyskac! ZAPRASZAM DO KONTAKTU wystarczy że wyślesz wiadomosc że jesteś zainteresowany Odpowiadam na wszystkie zgłoszenia już w ciągu kilku minut!

Żabka - Twój Sklep, Twoje Zasady, Nasze Wsparcie!
Żabka - Twój Sklep, Twoje Zasady, Nasze Wsparcie!
Kielce 2 dnia plecy

Opis oferty pracyZapraszamy do Rozwoju Biznesu z Żabką - Franczyza w Kielcach! Czy marzysz o własnym biznesie? Chcesz być częścią dynamicznego i renomowanego brandu? Teraz masz szansę! Żabka, lider branży convenience w Polsce, poszukuje przedsiębiorczych i zmotywowanych osób do otwarcia franczyzowego sklepu w Kielcach. Co oferujemy: Silna Marka: Żabka to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Dołączając do nas, zyskasz wsparcie renomowanego partnera biznesowego. Wsparcie Biznesowe: Oferujemy kompleksowe wsparcie w zakresie uruchamiania i prowadzenia sklepu, w tym szkolenia, doradztwo merchandisingowe i marketingowe. Zakupy Centralne: Dzięki centralnym zakupom zyskasz dostęp do konkurencyjnych cen i szerokiego asortymentu. Innowacje i Technologia: Jako franczyzobiorca Żabki, korzystasz z najnowszych rozwiązań technologicznych, co sprawi, że Twój sklep będzie zawsze gotowy na zmiany rynkowe. Wspólnota Franczyzobiorców: Dołączysz do społeczności przedsiębiorców, z którymi będziesz mógł dzielić się doświadczeniem i korzystać z wymiany know-how. Czego oczekujemy od Ciebie: Przedsiębiorczości: Zapału do prowadzenia własnego biznesu i osiągania sukcesów. Lokalnej Wiedzy: Znajomości lokalnego rynku w Kielcach. Dyspozycyjności: Gotowości do zaangażowania się w codzienną działalność sklepu. Zapału do Rozwoju: Chęci ciągłego doskonalenia i rozwijania oferty sklepu. Jak dołączyć do Żabki: Jeśli spełniasz powyższe kryteria i marzysz o własnym sklepie, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 519 - pokaż numer telefonu - . Przygotuj swoje CV i krótki opis dlaczego chcesz zostać franczyzobiorcą Żabki. Dołącz do nas i bądź częścią sukcesu Żabki!

Filtr