Sortowanie:
Znaleziony: 6402 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość Polska: Wszystkie miasta
ANALITYK BIZNESOWY - BUSINESS ANALYST
ANALITYK BIZNESOWY - BUSINESS ANALYST
nowe Włocławek dzisiaj

ANWIS jest wiodącym producentem osłon przeciwsłonecznych, jak rolety materiałowe, żaluzje drewniane, aluminiowe, pionowe, plisy oraz moskitiery, eksportującym swoje wyroby do ponad 40-tu krajów świata. Przez 40 lat wprowadził na rynek szereg nowości, wypracowując nowe standardy rynkowe. Nasza pasja do jakości produktu i obsługi klienta została doceniona otrzymanymi nagrodami i wyróżnieniami m.in.: Przedsiębiorstwo Fair Play, Gazele Biznesu, Lider Polskiego Biznesu, Lider Marki. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: ANALITYK BIZNESOWY - BUSINESS ANALYST (w Dziale Controllingu) nr oferty: CON/10/2021 miejsce pracy: Włocławek Opis stanowiska: Definiowanie potrzeb biznesowych zainteresowanych stron w celu znalezienia rozwiązań problemów biznesowych Udział w tworzeniu i rozwijaniu narzędzi analitycznych służących podejmowaniu decyzji biznesowych (m.in. Power BI) Udział w przygotowywaniu budżetów, prognoz wyników oraz weryfikowanie ich wykonania Wsparcie w procesie zamknięcia miesiąca i przygotowanie prezentacji wyników wraz z komentarzem Wyszukiwanie obszarów wymagających poprawy Obróbka i analiza dużej ilości danych Wykonywanie różnych analiz i zestawień Wymagania: Bardzo dobra znajomość MS Excel - warunek konieczny Minimum dwuletnie doświadczenie w firmie produkcyjnej - warunek konieczny Znajomość zasad funkcjonowania firmy produkcyjnej Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia oraz formułowania wniosków i rekomendacji Umiejętność abstrakcyjnego myślenia Wykształcenie wyższe ekonomicznym - preferowane kierunki: finanse, controlling, zarządzanie Komunikatywna znajomość języka angielskiego Dobra organizacja pracy własnej Umiejętność pracy pod presją czasu Oferujemy: Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Umowę o pracę na pełny etat, od poniedziałku do piątku Wynagrodzenie zasadnicze oraz premię regulaminową Dodatkowe świadczenia z ZFŚS Ubezpieczenie na życie Pakiet prywatnej opieki medycznej Dofinansowanie karty Multisport Pracownicze Plany Kapitałowe Zniżki na firmowe produkty Szkolenia i wsparcie w trakcie pracy Przyjazną atmosferę pracy Inicjatywy dobroczynne Dokumenty aplikacyjne (CV oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres adam.kowalski(małpa)anwis.pl W nadsyłanych dokumentach w tytule maila prosimy o powołanie się na numer oferty. Do przesłanych dokumentów prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz mojego wizerunku, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ANALITYK BIZNESOWY (w Dziale Controllingu), prowadzonego przez Anwis Sp. z o. o. z siedzibą we Włocławku, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych oraz mojego wizerunku na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Anwis Sp. z o. o. z siedzibą we Włocławku, przy ul. Smoczej 16/18. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy PILNE
Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy PILNE
nowe dzisiaj

Prężnie rozwijający się Zakład Produkcyjno-Badawczy POLITERM Sp. z o.o. poszukuje osób na stanowisko: Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy Miejsce pracy: Sosnowiec i/lub Katowice Opis stanowiska: • Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów do programu księgowego, • Pomoc przy sporządzaniu raportów księgowych i finansowych, • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, • Wsparcie przy realizacji bieżących zadań działu księgowego. Wymagania: • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość bądź kierunki pokrewnie), • Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, • Wiedza z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego. • Terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, rzetelność, odpowiedzialność i dokładność, • Dobra, praktyczna znajomość pakietu MS Office. Dodatkowym atutem będzie: • Praktyczna znajomość obsługi programów Enova. Oferujemy: • Stabilną pracę w rozwijającej się firmie, • Profesjonalne wdrożenie oraz szkolenia dostosowane do stanowiska pracy, • Możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia już zdobytych umiejętności, • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania, • Pakiet benefitów: Opiekę medyczną, Ubezpieczenie na życie, Pakiet sportowy. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV z oczekiwanym wynagrodzeniem. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)) Zaznaczamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Pracownik działu księgowego - staż
Pracownik działu księgowego - staż
nowe Wodzisław Śląski dzisiaj

Agencja Zatrudnienia „L.&P.” Sp. z o.o. nr. certyfikatu 6828 poszukuje kandydata/ kandydatki do udziału w stażu zawodowym na stanowisku: Pracownik działu księgowości Nr. ref.: PDK/10/2021 Miejsce pracy: Rybnik Jako Stażysta/Stażystka będziesz odpowiedzialny/a za: • Wsparcie zespołu w przygotowywaniu dokumentacji księgowej; • Wspieranie prowadzenia dokumentacji; • Weryfikacja poprawności dokumentów; • Przygotowywanie raportów i zestawień; • Obsługę urządzeń biurowych; • Realizacja innych zadań zleconych przez zespół. Idealny kandydat/kandydatka: • Lubi pracować z ludźmi; • Cechuje się pozytywnym nastawieniem do pracy; • Umiejętnie pracuje zarówno indywidualnie jak i w grupie; • Jest dokładny/-na, rzetelny/-na i cierpliwy/-wa, • Zna pakiet MS Office. Oferujemy Tobie: • Realizowanie ciekawych zadań; • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego; • Pracę w przyjaznej atmosferze, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; • Dla efektywnego/-ej i sumiennego/-ej stażysty możliwość podjęcia stałego zatrudnienia. Wymagania: • Status osoby bezrobotnej, niezarejestrowanej w Urzędzie Pracy; • Wiek poniżej 30 r.ż.; • Miejsce zamieszkania znajdujące się na terenie Śląska; • Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku; • Mile widziani studenci studiów zaocznych. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV lub dostarczenia osobiście: „L.&P.” Sp. z o.o. ul. Płk. ks. W. Kubsza 27, 44-300 Wodzisław Śląski (siedziba Banku ING, I piętro) Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych i na wykorzystanie ich w obecnym procesie rekrutacji prowadzonym przez „L.&P.” Sp. z o. o. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Oświadczam, że jestem świadomy(a) przysługującego mi prawa do dostępu do moich danych osobowych, ich zmiany lub usunięcia a także dobrowolności ich podania.” Jeśli chciałby Pan / chciałaby Pani wziąć udział w kolejnych procesach rekrutacyjnych prosimy o zaznaczenie poniżej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych i na wykorzystanie ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez „L.&P.” Sp. z o. o. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Oświadczam, że jestem świadomy(a) przysługującego mi prawa do dostępu do moich danych osobowych, ich zmiany lub usunięcia a także dobrowolności ich podania.”

Młodsza Księgowa
Młodsza Księgowa
nowe Kraków dzisiaj

Opis stanowiska: * dekretacja i księgowanie dokumentów * uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej i rejestrami VAT * sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań * kontrola sald należności i zobowiązań * kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym * analizowanie i rozliczanie rozrachunków * rozliczenie wyciągów bankowych *rozliczenie konta kasa *wystawianie faktur sprzedaży Nasze wymagania Wymagania: * minimum 1-2 lata doświadczenia w pełnej księgowości * sumienność, rzetelność, dokładność, komunikatywność * bardzo dobra organizacja czasu pracy *wysokie umiejętności analityczne, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, znajomość bieżących przepisów podatkowych * znajomość programów linii Insert: Rewizor, Subiekt – warunek konieczny. Oferujemy: * zatrudnienie na podstawie umowy o pracę * gwarantujemy niezbędne narzędzia do wykonana powierzonych zadań * atrakcyjne wynagrodzenie * pracę w miłej i przyjaznej atmosferze * pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17 Zapraszamy do przesłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.

Księgowa
Księgowa
nowe dzisiaj

Naszym Klientem jest renomowana Firma specjalizująca się w obsłudze rachunkowej, doradczej i prawnej. W związku z rozwojem działu księgowości, poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielny/a Księgowy/a Miejsce pracy: Kraków Obowiązki: prowadzenie zarówno uproszczonej jak i pełnej księgowości w programie Comarch Optima sporządzanie deklaracji PIT, CIT,VAT samodzielne tworzenie sprawozdań finansowych, oraz udział w ich tworzeniu kompleksowa obsługa klientów biura Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe dobra orientacja w przepisach podatkowych dla firm z sektora MŚP znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem bardzo dobra znajomość programu Optima dobra organizacja pracy znajomość aktualnych przepisów prawa podatkowego umiejętność pracy w zespole samodzielność i terminowość Oferta: stabilne zatrudnienie w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej z wieloletnim doświadczeniem. możliwość rozwoju osobistego i zawodowego. swobodny dostęp do szkoleń. atrakcyjne wynagrodzenie niekorporacyjne struktury firmy, praca w zespole nastawionym na wymianę wiedzy. zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. niezbędne narzędzia do pracy. ścieżka kariery z możliwością awansu.

Global Head of Project Management
Global Head of Project Management
nowe Warszawa dzisiaj

Our Partner is a capital group dedicated to the renewable energy sector (RES), which has won a place at the forefront of Polish and European companies in the solar power sector thanks to innovation and responsible management. In cooperation with this leader, we are currently looking for an experienced Project Manager who will be responsible for the controlling and organising setting quality standards for PM’s in various locations as: Global Head of Project Management You will be responsible for: - Setting strategic direction and vision for the departments that aligns with company-wide objectives, - Developing standards, processes, and metrics to guide Project Managers, - Setting departments goals and measure performance against goals, - Manage the departments interaction with the broader organization by representing the departments in executive decision making, negotiating interdepartmental challenges, and communicating regularly back to team members relevant information regarding the company-at large and other departments, - Controlling and organizing workflows, establishing SOPs and assign accountability, - Managing all department team members by ensuring well-being, defining individual success, linking individual success to department and company success, securing necessary resources to allow individual success, and encouraging professional growth, - Continuously improving the department’s capability, - Coordinating closely with Procurement, Development, Legal and Financial department, - Managing relationships, schedules and costs associated with external partners, - Participating in project level strategic reviews, - Setting quality standards for Project Management, - Analyze of economic performance of Projects. We require: - Have 8+ years of proven experience in a senior position and have gained hands- on experience with all phases of the project related directly to engineering and construction, in renewable infrastructure projects (preferably solar PV, Wind or related.), - Proven ability to lead and manage technical teams, - Strong MS Excel skills, - Excellent interpersonal communication skills, both verbal and written, - Ability to work well with others in a collaborative team environment, - Strong Planning, organization and prioritization skills, - Have proven competency in setting up teams with successful operational results and leadership ability (mentoring, coaching, advising), - Have excellent interpersonal communication skills, both verbal and written, - Be fluent in English and Polish (if located in Poland) or Lithuanian (if located in Vilnius) languages. We offer: - Workflow in a young but experienced team, which leads solar energy revolution internationally, - Great and direct opportunity to create and implement your own business-friendly solutions within the company, - Future career path based on culture of global growth and development within the company, - Visible results of your work. Are you keen on taking responsibility? Let make your ideas come true! - Ambitious challenges. If you're in love with problem-solving and improving things, we'll give you space and the best tools to do that, - Open communication, transparency, and teamwork. You will get frequent and honest feedback, - Office based in a modern, employee-friendly building located in downtown, Warsaw, - Many others benefits and opportunities, which we can discuss during recruitment coffee.

Stażysta w dziale księgowości
Stażysta w dziale księgowości
nowe dzisiaj

EUCON to grupa prawnicza, świadczy profesjonalne usługi prawne od roku 2006. Firma zapewnia wsparcie prawne rezydentom i nierezydentom, prowadzącym biznes na terytorium Ukrainy, Polski i innych jurysdykcji zagranicznych. Nasza ekipa świadczy usługi doradcze w zakresie najbardziej skomplikowanych spraw podatkowych, cen transferowych, prawa spółek, restrukturyzacji biznesu, obrony aktywów, komercjalizacji obiektów objętych ochroną własności intelektualnej i planowania podatkowego z wykorzystaniem aktywów niematerialnych. Stażysta w dziale księgowości Lokalizacja: Warszawa. Zakres obowiązków: Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami; Weryfikowanie dokumentów; Wsparcie w przygotowaniu deklaracji podatkowych, bilansów, innych dokumentów wymaganych przez urzędy; Wykonywanie prac administracyjnych; Wymagania: Status studenta na kierunkach rachunkowość/finanse/ekonomia; Znajomość obsługi programów pakietu MS OFFICE; Dodatkowe atuty: Znajomości prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości; Znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego lub angielskiego; Dokładność i rzetelność; Dobre umiejętności komunikacyjne; Oferujemy: Elastyczny grafik pracy; Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie; Referencje po ukończeniu stażu; Możliwość stałego zatrudnienia po odbyciu stażu; Pracę w przyjaznej atmosferze (4 / 5 - średnia ocena atmosfery w naszej firmie według obecnych pracowników); Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Grupy Prawniczej EUCON z siedzibą w Warszawie przy ul. Jana Dantyszka 18 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzam się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane przez 4 lata. Dane osobowe po zakończeniu procesu rekrutacji zostaną przez Administratora usunięte – zniszczone lub zwrócone kandydatowi, jeśli stosowna adnotacja zostanie przez niego umieszczona w składanych dokumentach.

Opiekun Klienta
Opiekun Klienta
nowe Żyrardów dzisiaj

Oferujemy: Stabilność zatrudnienia - umowę o pracę, przyjazną atmosferę pracy, wstępne szkolenie oraz wiele więcej!

Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy PILNE
Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy PILNE
nowe dzisiaj

Prężnie rozwijający się Zakład Produkcyjno-Badawczy POLITERM Sp. z o.o. poszukuje osób na stanowisko: Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy Miejsce pracy: Katowice i/lub Sosnowiec Opis stanowiska: • Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów do programu księgowego, • Pomoc przy sporządzaniu raportów księgowych i finansowych, • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, • Wsparcie przy realizacji bieżących zadań działu księgowego. Wymagania: • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość bądź kierunki pokrewnie), • Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, • Wiedza z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego. • Terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, rzetelność, odpowiedzialność i dokładność, • Dobra, praktyczna znajomość pakietu MS Office. Dodatkowym atutem będzie: • Praktyczna znajomość obsługi programów Enova. Oferujemy: • Stabilną pracę w rozwijającej się firmie, • Profesjonalne wdrożenie oraz szkolenia dostosowane do stanowiska pracy, • Możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia już zdobytych umiejętności, • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania, • Pakiet benefitów: Opiekę medyczną, Ubezpieczenie na życie, Pakiet sportowy. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV z oczekiwanym wynagrodzeniem. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)) Zaznaczamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Menedżer Sprzedaży
Menedżer Sprzedaży
nowe Jaworzno dzisiaj

Od 50 lat odnosimy sukcesy w sprzedaży usług finansowych w całej Europie. Głównym zakresem działania OVB jest zabezpieczenie egzystencji naszych Klientów. Zostaliśmy wiodącym pośrednikiem finansowym nagrodzonym Medalem Europejskim. Poszukujemy Menedżera Sprzedaży, który: — Jest przedsiębiorczy, — Skutecznie rekrutuje i realizuje cele, — Posiada umiejętności sprzedażowe, — Posiada doświadczenie w zarządzaniu oraz sprzedaży, mile widziane w branży ubezpieczeniowej. W ramach współpracy otrzymasz: — Kilkuskładnikowe i wysokie prowizje od sprzedaży, — Kompleksowy zakres produktów ubezpieczeniowych dla Klientów, — Umowę agencyjną z wiodącym pośrednikiem finansowym w Europie, — Możliwość połączenia pracy z dotychczasową działalnością - jeśli nie stanowi to konkurencji, — Jasny plan kariery na wyższe stanowiska menedżerskie. Do Twoich zadań należeć będą: — Sprzedaż ubezpieczeń życiowych i majątkowych dla klientów indywidualnych oraz firmowych, — Współpraca w zakresie produktów bankowych z naszym pośrednikiem kredytowym Lendi, — Budowanie własnej struktury sprzedaży (preferowane 3 osoby na start).

Specjalista kadrowo-płacowy
Specjalista kadrowo-płacowy
nowe dzisiaj

Poszukujemy odpowiedzialnej, sumiennej i zaangażowanej osoby do zespołu kadrowo – płacowego na stanowisko Specjalista ds. kadr i płac. Znajomość płac jest dla nas priorytetowa. Zakres obowiązków: pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników etatowych oraz osób wykonujących prace na podstawie umów cywilnoprawnych przygotowanie listy płac, obliczanie zasiłków, dodatkowych składników wynagrodzeń prowadzenie teczek osobowych przygotowanie dokumentów z zakresu zatrudnienia sporządzanie deklaracji ZUS, PIT współpraca z zewnętrznymi instytucjami (ZUS) budowanie relacji z klientem raportowanie Cenimy: m.in. roczne doświadczenie w samodzielnym naliczaniu płac oraz prowadzeniu kadr praktyczną znajomość przepisów prawa pracy znajomość systemu kadrowo-płacowego Płatnik będzie dodatkowym atutem umiejętność planowania i organizowania pracy samodzielność, skrupulatność oraz zaangażowanie w wykonywanych działaniach Proponujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych uczestnictwo w projektach wewnętrznych wsparcie doświadczonych współpracowników dobrą atmosferę w pracy i zgrany zespół możliwości rozwoju i współfinansowania szkoleń

Księgowa/Specjalistka ds księgowości
Księgowa/Specjalistka ds księgowości
nowe Sanok dzisiaj

Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu księgowości wyniesione z biura rachunkowego lub firmy działającej jako spółka z.o.o.? Chcesz się rozwijać zawodowo i pracować w młodym zespole? Cenisz sobie partnerstwo i miłą atmosferę w miejscu pracy? Być może to Ciebie szukamy. Szukamy: osoby z doświadczeniem w księgowości mającej pracować pod okiem doświadczonej dyrektor finansowej. Oferujemy: Wynagrodzenie (umowa o pracę) 4.000zł netto. Pracę w biurze w Sanoku. Elastyczne godziny pracy (możliwość dostosowania godzin do własnych potrzeb). Szkolenie wstępne w centrali firmy w Rzeszowie. Bogaty program socjalny. Udział w ciekawych projektach biznesowych. Zainteresowana/y? Wyślij CV na adres: @

OPIEKUN KLIENTA JAKTORÓW
OPIEKUN KLIENTA JAKTORÓW
nowe dzisiaj

Oferujemy: Stabilność zatrudnienia - umowę o pracę, przyjazną atmosferę pracy, wstępne szkolenie oraz wiele więcej!

Księgowa zdalnie
Księgowa zdalnie
nowe wczoraj

Opis: -wprowadzanie dokumentów księgowych do ksiąg handlowych i KPiR -prowadzenie ksiąg handlowych i książki przychodów i rozchodów; -przygotowywanie rozliczeń podatkowych: PIT, CIT, VAT; -prowadzenie ewidencji środków trwałych; -prowadzenie ewidencji środków płatniczych, w tym rozrachunków; -BRAK rozliczeń z ZUS, kadry i płace rozliczane są przez firmę zewnętrzną Wymagania: -umiejętność biegłego poruszania się po ustawach podatkowych, których znajomość jest wymagana do rzetelnego prowadzenia ksiąg handlowych i KPIR; -biegła znajomość ustawy o rachunkowości i rozporządzenia w sprawie KPIR; -doświadczenie w prowadzeniu ksiąg handlowych i KPIR; -praktyczna znajomość programu Enova 365 doświadczenie w pracy zdalnej -dostępność min. 15 h /tygodniowo Korzyści: -zatrudnienie w ramach umów cywilnoprawnych -elastyczne godziny pracy – sam decydujesz w jakich godzinach pracujesz premie, nagrody uzależnione od efektów pracy -wstępne wdrożenie w ramach indywidualnego programu -elastyczność zatrudnienia -samodzielność -rzetelną i terminową realizację zadań

Doradca Klienta - Placówka Partnerska Getin Bank - Garwolin
Doradca Klienta - Placówka Partnerska Getin Bank - Garwolin
Garwolin 2 dnia plecy

Sieć franczyzowa Getin Banku zajmuje ważne miejsce w strategii Getin Noble Banku. Dzięki współpracy z Franczyzobiorcami wciąż rośnie liczba Klientów korzystających z produktów i usług Banku. Naszym celem jest dotarcie do osób w całym kraju, dlatego nieustannie pracujemy nad rozwojem sieci franczyzowej. Partner Getin Banku w związku z projektem rozwoju sieci placówek franczyzowych poszukuje do współpracy osób zainteresowanych pracą na stanowisku: DORADCA KLIENTA Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: –– aktywne i efektywne pozyskiwanie Klientów Indywidualnych, –– analizę potrzeb Klienta oraz doradztwo w zakresie oferowanych usług i produktów bankowych, –– budowanie długofalowej współpracy i dobrych relacji z Klientami. Oczekiwania: –– orientacja na realizację celów sprzedażowych, –– rozwinięta umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klientów, –– znajomość produktów bankowości detalicznej będzie dodatkowym atutem, –– doświadczenie w pozyskiwaniu Klientów, –– wykształcenie minimum średnie, –– znajomość obsługi komputera (MS Office). Oferujemy: –– umowę o pracę, –– system premiowy zależny od wyników pracy, –– pakiet szkoleń, –– pracę w przyjaznej atmosferze. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ofert zawierających CV lub kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 504 - pokaż numer telefonu - Prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Adamczuk – Serwis Finansowy Grzegorz Adamczuk, ul. Armii Krajowej 18, 08-110 Siedlce, moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym i przyszłych procesach rekrutacyjnych. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz wycofać zgodę w każdym momencie poprzez wysłanie e-mail na adres podany w Klauzurze Informacyjnej . Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody. Proszę o zapoznanie się z Klauzulą Informacyjna dotyczącą przetwarzania Państwa Danych Osobowych w procesie rekrutacyjnym, link poniżej: https://asf.com.pl/dane-osobowe

Menedżer Sprzedaży
Menedżer Sprzedaży
Łódź 2 dnia plecy

Od 50 lat odnosimy sukcesy w sprzedaży usług finansowych w całej Europie. Głównym zakresem działania OVB jest zabezpieczenie egzystencji naszych Klientów. Zostaliśmy wiodącym pośrednikiem finansowym nagrodzonym Medalem Europejskim. Poszukujemy Menedżera Sprzedaży, który: — Jest przedsiębiorczy, — Skutecznie rekrutuje i realizuje cele, — Posiada umiejętności sprzedażowe, — Posiada doświadczenie w zarządzaniu, mile widziane w branży ubezpieczeniowej. W ramach współpracy otrzymasz: — Kilkuskładnikowe i wysokie prowizje od sprzedaży, — Kompleksowy zakres produktów ubezpieczeniowych dla Klientów, — Backoffice ze strony centrali firmy, — Umowę agencyjną z wiodącym pośrednikiem finansowym w Europie, — Możliwość połączenia pracy z dotychczasową działalnością - jeśli nie stanowi to konkurencyjności, — Jasny plan kariery na wyższe stanowiska menedżerskie. Do Twoich zadań należeć będą: — Sprzedaż ubezpieczeń życiowych i majątkowych dla klientów indywidualnych oraz firmowych, — Współpraca w zakresie produktów bankowych z naszym pośrednikiem kredytowym Lendi, — Budowanie własnej struktury sprzedaży (preferowane 3 osoby na start).

Doradca Klienta
Doradca Klienta
Jaworzno 2 dnia plecy

OVB Allfinanz działa w 15 krajach Europy. Zajmujemy się pośrednictwem i doradztwem finansowo-ubezpieczeniowym. Z pośród szerokiej palety Towarzystw Ubezpieczeniowych dostarczamy Klientom kompleksowe usługi, zabezpieczając ich egzystencję oraz majątek. Poszukujemy Doradcy Klienta, który: — Praca z Klientem to jego/jej pasja, — Posiada osobowość przedsiębiorcy i dużą komunikatywność, — Potrafi pozyskiwać Klientów i dobrze się w tym czuje, — Posiada doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze Klienta, mile widziane w branży ubezpieczeniowej. W ramach naszej współpracy możesz liczyć na: — Atrakcyjne prowizje, bez górnego pułapu wynagrodzenia, — Czytelny i jasny Plan Kariery - cel Menedżer Sprzedaży, — Umowę agencyjną z największym pośrednikiem ubezpieczeniowym w Europie, — Możliwość połączenia pracy z dotychczasową działalnością - jeśli nie stanowi to konkurencji. Do zadań naszych Doradców należy: — Sprzedaż ubezpieczeń na życie oraz majątkowych, — Budowanie oraz serwis własnego portfela Klientów, — Utrzymywanie najwyższego standardu sprzedaży i obsługi Klienta, — Możliwość budowania własnego zespołu sprzedawców.

Specjalista ds. controllingu
Specjalista ds. controllingu
Poznań 2 dnia plecy

AUDIT HR Sp. z o.o. poszukuje Kandydata na stanowisko SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU (K/M) /miejsce pracy: Poznań, woj. lubuskie/ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Przygotowanie budżetu, forecastu oraz nadzór nad jego realizacją oraz kontrola odchyleń • Udział w procesie zakończenia miesiąca oraz przygotowywanie dla działu księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych • Dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej kierownictwu firmy w celu podjęcia trafnych decyzji biznesowych (w tym między innymi kalkulacja opłacalności inwestycji) • Raportowanie KPI w firmie produkcyjnej oraz przygotowanie pozostałych raportów i analiz ad-hoc • Analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów, bieżąca kontrola kosztów operacyjnych oraz kalkulacja kosztu jednostkowego na bazie specyfiki produktu • Współpraca z audytorami • Optymalizacja procesów, poprawa i rozwój struktur kontrolingowych • Udział w rozwijaniu narzędzi mających na celu poprawę jakości dostarczanych analiz WYMAGANIA: • Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia) • Doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w dziale kontrolingu (min. 2 lata) w środowisku produkcyjnym w systemie ERP • Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności konieczna znajomość programu Excel na poziomie zaawansowanym, (Power Query, podstawy VBA, Power BI-mile widziana), PowerPoint • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego • Zaangażowanie, dociekliwość, samodzielność, kreatywność oraz umiejętność pracy w grupie • Wysokie poczucie odpowiedzialności i zaangażowania OFERUJEMY: • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, prężnie się rozwijającej • Ubezpieczenie grupowe • Atrakcyjne świadczenia z ZFŚS • Udział w szkoleniach, kursach • Możliwość nauki języka angielskiego Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: @ tel. 509 - pokaż numer telefonu - Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli o następującej treści: • jeżeli jest Pani/Pan zainteresowana/y udziałem wyłącznie w tej rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Administratora - AUDIT HR Sp. z o.o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. (66-400) ul. Walczaka 20, w celu przeprowadzenia rekrutacji, w tym na udostępnienie podanych przeze mnie danych osobowych potencjalnemu pracodawcy. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych osobowych jest dobrowolne oraz że przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych a także prawo ich sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia lub ograniczenia ich przetwarzania. Potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych dostępną na stronie: www.ochrona-danych.audit.com.pl • jeżeli jest Pani/Pan zainteresowana/y udziałem w bieżącej oraz przyszłych rekrutacjach: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Administratora - AUDIT HR Sp. z o.o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. (66-400) ul. Walczaka 20, w celach związanych z realizacją bieżącego oraz przyszłych projektów rekrutacyjnych, w tym na udostępnienie podanych przeze mnie danych osobowych potencjalnym pracodawcom. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych osobowych jest dobrowolne oraz że przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych a także prawo ich sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia lub ograniczenia ich przetwarzania. Potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych dostępną na stronie: www.ochrona-danych.audit.com.pl

nabór na stanowisko: księgowy/księgowa
nabór na stanowisko: księgowy/księgowa
Zakopane 2 dnia plecy

Dyrektor Muzeum Tatrzańskiego im. Dra Tytusa Chałubińskiego ogłasza nabór na stanowisko: księgowy/księgowa. Więcej informacji pod: https://muzeumtatrzanskie.pl/aktualnosci/praca/oferty-aktualne/oferta-pracy-ksiegowy-ksiegowa/

Praktykant w Dziale Audytu
Praktykant w Dziale Audytu
2 dnia plecy

Zapraszamy do wzięcia udziału w programie praktyk w Dziale Audytu Mac Auditor. Na stronie https://macauditor.pl/kariera/ zamieszczamy informację o praktykach oraz formularz aplikacyjny. Praktykanci uczestniczą w pracach zespołów audytowych przeprowadzających przeglądy i badania sprawozdań finansowych spółek i funduszy inwestycyjnych. Prace odbywają się na terenie Warszawy w biurze Mac Auditor lub siedzibach naszych klientów. Wymagania: Studenci uczelni ekonomicznych, którzy w okresie praktyk są studentami II - V roku studiów oraz: • interesują się tematyką rachunkowości i sprawozdawczości finansowej oraz finansów • osiągają bardzo dobre wyniki na studiach • posiadają umiejętności analitycznego myślenia • cechują się wysokim poziomem kultury osobistej oraz komunikatywnością • potrafią efektywnie pracować w zespole, również pod presją czasu Oferujemy: Oferujemy płatne praktyki, w trakcie których studenci uczestniczą w kilku/kilkunastu projektach audytowych. Zakres wykonywanych czynności pozwala uzyskać ogólną wiedzę z zakresu rachunkowości oraz zasad wykonywania czynności rewizji finansowej. Jednocześnie bezpośrednia współpraca z naszymi klientami umożliwia poznanie realiów funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Najlepszym praktykantom, zainteresowanym rozwojem zawodowym w obszarze rachunkowości lub audytu oferujemy stałą współpracę oraz możliwość realizacji uprawnień biegłego rewidenta.

Intraday Trader
Intraday Trader
Warszawa 2 dnia plecy

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń. Dla naszego Klienta – firmy z branży energetycznej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko: Intraday Trader Miejsce pracy: Warszawa Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: • Optymalizacja portfela energii elektrycznej na rynku Intraday, • Opracowywanie własnych strategii handlowych w zakresie krótkoterminowego handlu na rynku energii elektrycznej oraz analiza możliwości rynku gazu zimnego, • Tworzenie i rozwijanie narzędzi służących do optymalizacji portfela oraz wspomagających handel, • Zgłaszanie nominacji do właściwych operatorów rynku energii elektrycznej i gazu, • Wykonywanie innych działań związanych z krótkoterminowym obrotem na giełdach gazu i energii (portfel farm wiatrowych, elektrociepłowni i odbiorców końcowych). Od kandydatów oczekujemy: • Biegłości w posługiwaniu się programem Excel, • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego, • Umiejętności szybkiego podejmowania decyzji na dynamicznym rynku, • Wysokiego zorganizowania pracy własnej, dokładności i skrupulatności, • Umiejętności pracy z dużymi ilościami danych, • Gotowości do pracy w systemie zmianowym, • Znajomość języka rosyjskiego, oraz podstawowe umiejętności programowania będą dodatkowymi atutami. Pracodawca oferuje: • Atrakcyjne wynagrodzenie, umowę o pracę oraz stabilność zatrudnienia, • Elastyczny czas pracy – możliwość częściowej pracy zdalnej, • Atrakcyjne dodatki, takie jak karta Multisport oraz inne pozapłacowe benefity, • Dostęp do systemu dopasowanych szkoleń i warsztatów, • Możliwości dalszego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, budowę autorskich rozwiązań oraz dużą dozę samodzielności przy wykonywaniu powierzonych zadań, • Współpracę z jednym z najlepszych zespołów handlowych na rynku energii w Polsce, • Wspierającą i serdeczną atmosferę pracy. www.smart-hr.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez SMART-HR z siedzibą w Katowicach, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2018 r. poz. 1000). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom oraz innym podmiotom związanym z procesami rekrutacyjnymi. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania." Posiadamy wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 9901.

Praca w dziale księgowości/Pomoc księgowa
Praca w dziale księgowości/Pomoc księgowa
2 dnia plecy

Do naszego zespołu szukamy pracownika na stanowisko Pomoc Księgowa. Od kandydatów oczekujemy: - doświadczenie zawodowe w dziale księgowości - obsługa programu INSERT GT - otwartości i łatwości w nawiązywaniu kontaktów - umiejętności pracy w zespole Obowiązki - sprawdzanie poprawności i kompletności dokumentów księgowych - przygotowanie dokumentów do księgowania - obsługa korespondencji wychodzącej - porządkowanie i archiwizowanie dokumentów - bieżące wsparcie zespołu księgowości Oferujemy - pracę w małym zespole - możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji

Reprezentant I Stopnia
Reprezentant I Stopnia
Głogów 2 dnia plecy

Firma OVB Polska poszukuje współpracowników na stanowisko Reprezentanta I stopnia. Zajmujemy się sprzedażą ubezpieczeń na życie, ubezpieczeń majątkowych, kredytami hipotecznymi oraz leasingami. Do obowiązków nowo zatrudnionego należeć będzie: - serwisowanie sporządzonych umów - poszukiwanie nowych klientów - dbanie o wizerunek firmy Oferujemy: - wysoką prowizję sprzedażową - wysoką prowizję dyferencyjną - możliwość stworzenia własnej firmy - indywidualny tok rozwoju pod okiem ekspertów - elastyczne godziny pracy - umowę agencyjną - dodatkową umowę po awansie na wyższe stanowisko Od aplikujących oczekujemy jedynie ukończonej szkoły średniej.

Opiekun Klienta Kasa Centrum
Opiekun Klienta Kasa Centrum
2 dnia plecy

Oferujemy: Stabilność zatrudnienia - umowę o pracę, przyjazną atmosferę pracy, wstępne szkolenie oraz wiele więcej!

samodzielna/y księgowa/y
samodzielna/y księgowa/y
2 dnia plecy

Poszukujemy osoby na stanowisko samodzielny księgowy ze znajomością przepisów podatkowych i obsługi programów księgowych. znajomość zagadnień związanych z rozliczeniem środków trwałych, znajomość rozliczeń międzyokresowych czynnych i rozliczeń międzyokresowych przychodów, umiejętność sporządzenia Bilansu i Rachunku Zysków i Strat znajomość ustaw o CIT i VAT sprawne posługiwanie się funkcjami arkuszy Excel znajomość programu Enova będzie dodatkowym atutem. umiejętność sporządzenia Bilansu i Rachunku Zysków i Strat znajomość ustaw o CIT i VAT sprawne posługiwanie się funkcjami arkuszy Excel znajomość programów Comarch Optima i Enova będzie dodatkowym atutem

Szukasz pracy, ale chcesz elastycznie godzić życie prywatne
Szukasz pracy, ale chcesz elastycznie godzić życie prywatne
Bielawa 2 dnia plecy

Szukasz pracy, ale chcesz elastycznie godzić życie osobiste i zawodowe? Oferujemy pracę w terenie z grafikiem do uzgodnienia! DORADCA KREDYTOWY Praca nie jest akwizycją lub nakłanianiem do kupna ubezpieczeń. ZADANIA: Spisywanie wniosków kredytowych (teren jest przydzielany tak, aby jego obsługa była jak najdogodniejsza). Odbieranie rat od klientów. Systematyczne reklamowanie na przydzielonym terenie. OD KANDYDATA OCZEKUJEMY: Zaangażowania, motywacji do pracy i sumienności. Wiek bez znaczenia! (osoby pełnoletnie). Doświadczenie w branży będzie atutem! OFERUJEMY: Wynagrodzenie prowizyjne – nasi najlepsi doradcy zarabiają ponad 3000 zł. Możliwość samodzielnego ustalenia godzin spotkań z Klientem (praca 3-4h dziennie). Bogaty system motywacyjny pozwalający na uzyskanie atrakcyjnego wynagrodzenia już w pierwszych miesiącach pracy. Możliwość awansu na kierownicze stanowisko i zbudowanie własnego zespołu. Umowa zlecenia. Pracę można traktować jako stałą lub dodatkową. Szkolenie wdrażające, teoretyczne i praktyczne.

Doradca Kredytowy
Doradca Kredytowy
Dzierżoniów 2 dnia plecy

Szukasz pracy, ale chcesz elastycznie godzić życie osobiste i zawodowe? Oferujemy pracę w terenie z grafikiem do uzgodnienia! DORADCA KREDYTOWY Praca nie jest akwizycją lub nakłanianiem do kupna ubezpieczeń. ZADANIA: Spisywanie wniosków kredytowych (teren jest przydzielany tak, aby jego obsługa była jak najdogodniejsza). Odbieranie rat od klientów. Systematyczne reklamowanie na przydzielonym terenie. OD KANDYDATA OCZEKUJEMY: Zaangażowania, motywacji do pracy i sumienności. Wiek bez znaczenia! (osoby pełnoletnie). Doświadczenie w branży będzie atutem! OFERUJEMY: Wynagrodzenie prowizyjne – nasi najlepsi doradcy zarabiają ponad 3000 zł. Możliwość samodzielnego ustalenia godzin spotkań z Klientem (praca 3-4h dziennie). Bogaty system motywacyjny pozwalający na uzyskanie atrakcyjnego wynagrodzenia już w pierwszych miesiącach pracy. Możliwość awansu na kierownicze stanowisko i zbudowanie własnego zespołu. Umowa zlecenia. Pracę można traktować jako stałą lub dodatkową. Szkolenie wdrażające, teoretyczne i praktyczne

DORADCA KREDYTOWY
DORADCA KREDYTOWY
Świebodzice 2 dnia plecy

Szukasz pracy, ale chcesz elastycznie godzić życie osobiste i zawodowe? Oferujemy pracę w terenie z grafikiem do uzgodnienia! DORADCA KREDYTOWY Praca nie jest akwizycją lub nakłanianiem do kupna ubezpieczeń. ZADANIA: Spisywanie wniosków kredytowych (teren jest przydzielany tak, aby jego obsługa była jak najdogodniejsza). Odbieranie rat od klientów. Systematyczne reklamowanie na przydzielonym terenie. OD KANDYDATA OCZEKUJEMY: Zaangażowania, motywacji do pracy i sumienności. Wiek bez znaczenia! (osoby pełnoletnie). Doświadczenie w branży będzie atutem! OFERUJEMY: Wynagrodzenie prowizyjne – nasi najlepsi doradcy zarabiają ponad 3000 zł. Możliwość samodzielnego ustalenia godzin spotkań z Klientem (praca 3-4h dziennie). Bogaty system motywacyjny pozwalający na uzyskanie atrakcyjnego wynagrodzenia już w pierwszych miesiącach pracy. Możliwość awansu na kierownicze stanowisko i zbudowanie własnego zespołu. Umowa zlecenia. Pracę można traktować jako stałą lub dodatkową. Szkolenie wdrażające, teoretyczne i praktyczne.

DORADCA KLIENTA
DORADCA KLIENTA
Świdnica 2 dnia plecy

Szukasz pracy, ale chcesz elastycznie godzić życie osobiste i zawodowe? Oferujemy pracę w terenie z grafikiem do uzgodnienia! DORADCA KREDYTOWY Praca nie jest akwizycją lub nakłanianiem do kupna ubezpieczeń. ZADANIA: Spisywanie wniosków kredytowych (teren jest przydzielany tak, aby jego obsługa była jak najdogodniejsza). Odbieranie rat od klientów. Systematyczne reklamowanie na przydzielonym terenie. OD KANDYDATA OCZEKUJEMY: Zaangażowania, motywacji do pracy i sumienności. Wiek bez znaczenia! (osoby pełnoletnie). Doświadczenie w branży będzie atutem! OFERUJEMY: Wynagrodzenie prowizyjne – nasi najlepsi doradcy zarabiają ponad 3000 zł. Możliwość samodzielnego ustalenia godzin spotkań z Klientem (praca 3-4h dziennie). Bogaty system motywacyjny pozwalający na uzyskanie atrakcyjnego wynagrodzenia już w pierwszych miesiącach pracy. Możliwość awansu na kierownicze stanowisko i zbudowanie własnego zespołu. Umowa zlecenia. Pracę można traktować jako stałą lub dodatkową. Szkolenie wdrażające, teoretyczne i praktyczne.

samodzielna ksiegowa
samodzielna ksiegowa
Kielce 2 dnia plecy

Opis Biuro rachunkowe z ponad 20 letnią tradycją poszukuje pracownika na stanowisko samodzielnego księgowego. Od kandydata wymagamy wiedzy w zakresie KPiR, ryczałt. Wymagana znajomość znajomość programu Rachmistrz GT. Umiejętność pracy zespołowej Odpowiemy na wybrane oferty.

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Gdańsk 4 kilka dni temu

Specjalista ds. Obsługi Klienta i SprzedażyDynamicznie rozwijająca się marka cateringu dietetycznego poszukuje do swojego zespołu nowych osób!Sprawdź, co oferujemy i czego będziemy od Ciebie wymagali. Jeśli spełniasz poniższe warunki, a każdy dzień to dla Ciebie nowe możliwości i wyzwania, które podejmujesz z uśmiechem na twarzy - koniecznie aplikuj na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży. Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest wypełnienie ankiety: bityl.pl/F03aqZakres obowiązków:prowadzenie rozmów z klientami, telefoniczna oraz mailowa prezentacja ofertyutrzymywanie długotrwałych relacji z klientamiaktywna promocja produktów firmypozyskiwanie nowych klientówprzedłużanie zamówieńkontakt z klientemOczekiwania:doświadczenie w handlu i obsłudze klientazainteresowanie dietetyką, zdrowym stylem życia i podstawowa wiedza z tego zakresukomunikatywność i profesjonalizm umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami indywidualnymi i biznesowymiumiejętność planowania i organizacji pracy własnejznajomość pakietu Office (MS Excel, MS Word)Oferujemy:szkolenie wprowadzające umowę zlecenie lub B2B1/2 etatu z możliwością przejścia na pełen etat. praca stacjonarna w biurze w Gdańsku Wrzeszczu.komfortowe warunki pracyatrakcyjne wynagrodzenie 30-40 zł brutto/h, w zależności od osiągniętych celów sprzedażowych miłą i przyjazną atmosferę w młodym zespole Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest wypełnienie ankiety: bityl.pl/F03aq

Główna/y  księgowa/y fabryka mebli Stary Sącz
Główna/y księgowa/y fabryka mebli Stary Sącz
Stary Sącz 5 dni plecy

Do obowiązków pracownika należeć będzie: • Zarządzanie i koordynacja pracy działu księgowości • Nadzór nad księgowymi i podatkowymi aspektami działalności • Bieżący nadzór nad ewidencją i prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych • Opracowywanie sprawozdań finansowych • Sporządzanie deklaracji i zeznań podatkowych • Monitorowanie i kontrola transakcji • Monitorowanie zmian w przepisach • Sporządzanie zestawień, analiz i raportów dla zarządu • Kontakty z instytucjami zewnętrznymi, takimi jak m. in.: US, ZUS, instytucje finansowe • Wykonywanie czynności związanych z zamykaniem miesiąca lub roku Wymagania: • doświadczenie w pracy na stanowisku głównej/ego księgowej/księgowego i/lub lidera zespołu księgowego, • wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie finansów, rachunkowości lub ekonomii; • biegła znajomości i umiejętność wykorzystywania w praktyce przepisów o rachunkowości i przepisów podatkowych (CIT, PIT, VAT), • bardzo dobra znajomość obsługi MsOffice (zwłaszcza Excel), oraz programów księgowych (w szczególności OPTIMA) • umiejętność zarządzania ludźmi i dbania o właściwą komunikację w zespole, • dobra organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu, • umiejętność radzenia sobie z presją, skrupulatność, sumienność i terminowość • umiejętność ustalania priorytetów, samodzielność w szukaniu odpowiednich rozwiązań, Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • wynagrodzenie dostosowane do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia • możliwość podnoszenia kwalifikacji Miejsce pracy: Stary Sącz Osoby zainteresowane prosimy zapoznanie się z informacją dot. przetwarzania danych osobowych znajdującą się na stronie https://kalmar.pl/rodo/ oraz nadesłanie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”. KONTAKT: 881 - pokaż numer telefonu - e-mail: @

Specjalista ds. Rozliczeń Transakcji z orzeczeniem
Specjalista ds. Rozliczeń Transakcji z orzeczeniem
Warszawa 5 dni plecy

BPO NETWORK Sp. z o.o Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. Rozliczeń Transakcji z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: praca zdalna/cała Polska Wymagania: • Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, • Mile widziane doświadczenie w branży finansowej lub pokrewnej, • Preferowane doświadczenie w rozliczeniach transakcji kartami, • Uczestnictwo we wdrażaniu projektów finansowych i/lub informatycznych, • Podstawowa znajomość tematyki zarządzania projektami, umiejętność formułowania wymagań i tworzenia dokumentacji, • Podstawowa znajomość zasad księgowości i rozliczeń operacji walutowych, • Znajomość przepisów obowiązujących na rynkach finansowych i kapitałowych, • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, średnio zawansowany • Otwartość, elastyczność, pozytywne nastawienie i motywacja do wprowadzania zmian, • Odpowiedzialność i umiejętność ustalania priorytetów zadań, • Umiejętność pracy w zespole i dobra komunikacji z innymi pracownikami, • Własny komputer, • Stałe łącze w miejscu zamieszkania. Obowiązki: • Zapewnienie prawidłowego działania i przebiegu rozliczeń transakcji walutowych, • Obsługa komunikacji z systemami bankowymi i uzgadnianie sald kont bankowych, • Administracja umowami i rachunkami klientów oraz komunikacja z klientami, • Aktywne uczestnictwo w projektach wdrożenia nowych produktów i rozwoju systemu. Oferujemy: • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie świadczącej innowacyjne usługi finansowe, • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze, • Uczestnictwo w tworzeniu nowych produktów finansowych, • Umowę o pracę, • Prace zdalną, • Wszystkie ulgi dla osób niepełnosprawnych. Kontakt w sprawie ofert pracy: Natalia 503 - pokaż numer telefonu - @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Ostrów Wielkopolski 5 dni plecy

Oferta pracy, Ostrów Wlkp. Praca biurowa na okres 1 mc. Wymagana znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz komputera. Praca stacjonarna bez telemarketingu.

Księgowy z językiem niemieckim lub francuskim
Księgowy z językiem niemieckim lub francuskim
Kraków 5 dni plecy

(Junior) Accountant with French or German Lokalizacja: Kraków Zakres obowiązków: - Weryfikacja dokumentów księgowych, - Księgowanie wpływów od klienta i wyciągów bankowych, - Rozpatrywanie i analiza zapytań rachunkowo-finansowych, - Bieżąca analiza spływu należności. Wymagania: - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i francuskiego lub niemieckiego min. B2, - Nie wymagamy doświadczenia – przyuczamy do zawodu! - Dobra organizacja pracy, umysł analityczny, komunikatywność, - Umiejętność pracy w grupie i samodzielnie. Oferujemy: - Zatrudnienie w uparciu o umowę o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie, - Możliwość rozwoju w ramach struktury firmy, - Karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki, platforma językowa, - Praca od poniedziałku do piątku– godziny elastyczne, obecnie pracujemy w modelu hybrydowym. Przesyłając CV prosimy Kandydatów o zapoznanie się z poniższą treścią: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pomoc w Dziale Księgowości
Pomoc w Dziale Księgowości
Warszawa 5 dni plecy

Obecnie dla naszego klienta- lider na rynku w swojej branży będziemy poszukiwać kandydatów chętnych do podjęcia pracy jako: Pomoc w Dziale Księgowości Miejsce pracy: Warszawa (Poleczki Park) Wymagamy: • Wykształcenia wyższego • Otwartości, kreatywności, komunikatywności i odpowiedzialności • Rzetelności, odpowiedzialności, dobra organizacja pracy • Znajomość MS Office • Aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności • Zakres obowiązków: • Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego • Pomoc w księgowaniu dokumentów księgowych • Archiwizacja dokumentów księgowych • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz ich kompletacja • Obsługa poczty • Opisywanie faktur • Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów • Załatwianie bieżących spraw działu księgowości • Oferujemy: • Praca na pełny etat (część zdalnie, część stacjonarnie) • Możliwość poszerzenia wiedzy z zakresu księgowości w firmie będącej liderem na rynku w swojej branży • Możliwość długotrwałej współpracy • Możliwość awansu wewnętrznego • Niezbędne narzędzia do pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: @ z dopiskiem "Pomoc w Dziale Księgowości" Do CV proszę wpisać poniższą klauzulę: Wyrażam dobrowolną i świadomą zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółkę FINGROW MANAGEMENT Sp. z o. o. w trybie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Agencja zatrudnienia nr: 21006

Menedżer Sprzedaży
Menedżer Sprzedaży
Częstochowa 5 dni plecy

Od 50 lat odnosimy sukcesy w sprzedaży usług finansowych w całej Europie. Głównym zakresem działania OVB jest zabezpieczenie egzystencji naszych Klientów. Zostaliśmy wiodącym pośrednikiem finansowym nagrodzonym Medalem Europejskim. Poszukujemy Menedżera Sprzedaży, który: — Jest przedsiębiorczy, — Skutecznie rekrutuje i realizuje cele, — Posiada umiejętności sprzedażowe, — Posiada doświadczenie w branży finansowej. W ramach współpracy otrzymasz: — Kilkuskładnikowe i wysokie prowizje od sprzedaży, — Kompleksowy zakres produktów ubezpieczeniowych dla Klientów, — Backoffice ze strony centrali firmy, — Umowę agencyjną z wiodącym pośrednikiem finansowym w Europie, — Możliwość połączenia pracy z dotychczasową działalnością - jeśli nie stanowi to konkurencyjności, — Jasny plan kariery na wyższe stanowiska menedżerskie. Do Twoich zadań należeć będą: — Sprzedaż ubezpieczeń życiowych i majątkowych dla klientów indywidualnych oraz firmowych, — Współpraca w zakresie produktów bankowych z naszym pośrednikiem kredytowym Lendi, — Budowanie własnej struktury sprzedaży (preferowane 3 osoby na start).

AP Accountant z j. francuskim
AP Accountant z j. francuskim
Warszawa 5 dni plecy

AP ACCOUNTANT z j. francuskim Lokalizacja: Warszawa Do twoich obowiązków należeć będzie: - Przygotowanie płatności, - Księgowanie wyciągów bankowych, - Udział w zamknięciach miesiąca/roku, - Przygotowywanie dokumentacji/raportów, - Weryfikacja wprowadzonych danych i zaksięgowanych faktur. Wymagania: - Wykształcenie w obszarze finansów i rachunkowości/ekonomii, - Minimum pół roku doświadczenia w obszarze księgowości AP/AR, - Znajomość języka francuskiego i angielskiego (minimum B2), - Znajomość MS Excel, - Komunikatywność i umiejętności analityczne. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - Wynagrodzenie 6500 – 7500 zł brutto, - Interesującą i pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, strategii rozwoju i kulturze organizacyjnej, - Możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy, - Możliwość udziału w ciekawych projektach o międzynarodowym zasięgu, - Możliwości wykorzystania języków obcych w codziennej pracy, - Szeroki pakiet treningów i szkoleń. Etapy rekrutacji: I etap przesłanie CV na adres: @ II etap rozmowa telefoniczna III rozmowa kwalifikacyjna z klientem online i decyzja. Przesyłając CV prosimy Kandydatów o zapoznanie się z poniższą treścią: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Kontroler finansowy
Kontroler finansowy
Kwidzyn 5 dni plecy

Co oferujemy?umowę o pracęcały etatwolne weekendyCzego oczekujemy?dyspozycyjności od zarazprzesłania aktualnego CVdoświadczenia na podobnym stanowiskuwykształcenia zawodowegojęzyk angielski na poziomie komunikatywnymBenefity:szkolenia dodatkowe / możliwość zdobycia uprawnieńprywatna opieka medycznakarta sportowamożliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życieLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 5

Główna księgowa
Główna księgowa
Kwidzyn 5 dni plecy

W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:Prowadzenie pełnej księgowości.Odpowiedzialność za prawidłowe przygotowanie i kontrolę deklaracji podatkowych CIT, VAT.Nadzór nad poprawnością dokumentów i prawidłowością operacji księgowych. Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych.Przygotowywanie rocznych i miesięcznych sprawozdań finansowych.Zarządzanie podległym zespołem.Czynny udział w podejmowaniu ważnych decyzji spółki. Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:Wykształcenie wyższe ekonomiczne. Min. 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.Bardzo dobra znajomość MS Office.Samodzielność w działaniu.Skrupulatność, dokładność.Bardzo dobra organizacja pracy własnej. W ramach współpracy oferujemy:Umowa o pracę podpisywana bezpośredni u klienta. Możliwość realizowania ciekawych projektów.Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.Benefity pozapłacowe.

Księgowa
Księgowa
Warszawa 5 dni plecy

Poszukuję do współpracy księgowej posiadającą własną działalność gospodarczą do obsługi kilku firm . Wymagania: - znajomość programu Symfonia oraz znajomość kadr i płac. Praca zdalna ale raz / dwa razy należy przyjechać do Biura np. po segregator z dokumentami. -osoba otrzymuje laptop oraz dostęp do programu Miejscowość Warszawa.

Główna księgowa
Główna księgowa
Kraków 5 dni plecy

Kraków lub Bielsko-Biała Kontrakt B2B Obowiązki: pełnych ksiąg wchodzących w skład wchodzących zgodnie z ustawą o rachunkowości, przygotowywanie kampanii umieszczane oraz inne dla ustanowienia organizacji, Ustawienie decyzji o zarządzaniu, Współpraca z instytucjami współpracy, NBP, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, kontrola formalna, merytoryczna i rachunkowość rachunkowości księgowej, czynnego przygotowania do przygotowania raportów na potrzeby zarządu oraz banków, uczestniczenie w przekazaniu sprawozdania finansowego, wsparcie przy wdrożeniu zgodnie z MSSF oraz istniejącym rynkiem finansowym. Opis wymagań przygotowywać sprawozdania finansowe i inne raporty dla Prezesa dla Dyrektora Operacyjno-Finansowego, przygotowywać przepływy pieniężne, kalkulować podatek bieżący i odroczony, podatek dochodowy od podatku CIT i VAT, umieć rozliczyć Fundacje, w tym koncertowa – Filharmonia, mieć pewnie pojęcie sprzedaży wina, mieć doświadczenie w prowadzeniu działalności medycznej, kontakty z Włochami i włoskim księgowym, analiza danych księgowych włoskich, komunikatywna poznaj j. angielski, znajomość włoskiego mile widziana również. Oferowane karta Multisport dla pracownika i jego rodziny, pakiet medyczny dla pracownika i jego rodziny, udział w kursach i konferencjach związanych z wykonywaną akcją, darmowa nauka języków, atrakcyjne i komfortowe, duże i duże możliwości rozwoju, konkurencyjne narzędzia i narzędzia pracy, pakiet korzyści pracowniczych (prywatne ubezpieczenie medyczne, karta sportowa itp.), komfortowe warunki pracy, bardzo dobra dobra praca i wsparcie ze strony Współpracowników B&B

Specjalista ds. kadr i płac pracowników
Specjalista ds. kadr i płac pracowników
Wrocław 5 dni plecy

Umowa o pracę, Kontrakt B2B Obowiązki: 1. Prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji dotyczącej robienia metod pracy pracowników w systemie OPTIMA, aw tym: składanie on-line oświadczeń o powierzeniu pracy dla obcokrajowców Ustawnie umów cywilnoprawnych weryfikacja legalności i terminowości zatrudnienia nadzorowanie terminowości badań lekarskich oraz szkoleń BHP rozliczenie godzin pracy i naliczanie wynagrodzenia tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy i Zarządu 2. Współpraca z ZUSem, Urzędem Skarbowym – tworzeniem wszelkich materiałów dotyczących pracowników. Opis wymagań Znajomość przepisów z prawa pracy i zasady oraz zasad naliczania wynagrodzenia, w tym poznaniu formalno-prawnych zarobków pracy i rozliczania pracowników zza granicy wschodniej preferowane wykształcenie wyższe, potrzebne w ramach jednego z odpowiednich źródeł - na przykład finanse i finanse Doświadczenia na podobnym projekcie w agencji pracy tymczasowej znajomość systemu kadrowo-płacowego OPTIMA, MS Office – bardzo dobra znajomość programu Excel samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własne. Oferowane: Samodzielne stanowisko w ramach organizacji, Decyzyjność w zarządzaniu zakładami, Pełny etat, praca o pracy (lub inna innej oczekiwana forma współpracy) Pracę w przyjaznej atmosferze, w Zespole nastawionym na współpracę i rozwój Możliwości rozwoju drabiny w ramach grupy kapitałowej

Księgowy RtR z językiem angielskim (100% zdalnego)
Księgowy RtR z językiem angielskim (100% zdalnego)
Warszawa 5 dni plecy

Praca zdalna Obowiązki: Prowadzenie GL rozpoczynanie po zakończeniu procesu rozpoczynania procesu i roku, rozpoczynanie procesu czerpania zakończenia czerpania zamknięcia zakończenia Czynności zakończenia zakończenia Czym się kończy, gdy kończy się pobieranie i pobieranie konta Księgowanie Głównej, Aktywowanie danych współpraca z innymi działami, Terminowanie danych finanse do Grupy oraz ich analiza, przygotowanie i aktualizacja procedury, Uczestnictwo w usprawnianiu rytmu. Wymagania: Możesz pochwalić się znajomością języka angielskiego na poziomie min. B2/C1 doskonale rozumiesz doskonalenie pracy w organizacji Dobrze poruszasz się w firmie Oracle/ SAP Posiadasz wiedzę specjalistyczną i zwracasz uwagę na szczegóły, Cechuje Cię inicjowanie nowych rozwiązań oraz budowanie relacji ze współpracownikami i klientami. Posiadasz min. 3-letnie doświadczenie na podobnym Stanowisku. Oferujemy: Stabilne projekt oraz projekt przyłączany Przyjazna kultura organizacyjna Elastyczne godziny pracy Udział w ciekawych w międzynarodowym środowisku. Pełny Etat

Młodszy Specjalista ds. Księgowości /Praca zdalna
Młodszy Specjalista ds. Księgowości /Praca zdalna
Wrocław 5 dni plecy

Praca zdalna Odbiór z niemieckim - Junior lub Specialist Obowiązki: Dokładne i terminowe przeglądanie otwartych kont pod kątem działań windykacyjnych Przeglądanie i monitorowanie przypisanych kont oraz wszystkich stosownych raportów monitów i windykacji Przygotowywanie różnych raportów windykacyjnych; przeprowadzanie uzgodnień i zbierania dokumentacji wspierającej monitowanie Profesjonalne wykonywanie połączeń inkasowych i korespondencji pocztowej przy jednoczesnym utrzymaniu i poprawie relacji z klientami Utrzymywanie i dostarczanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji przydatnej w działaniach windykacyjnych i relacjach z klientami Wsparcie Działu Należności i Skarbu w kojarzeniu płatności i badanie wszelkich różnic na kontach terminowe monitorowanie ustaleń dotyczących płatności Efektywna i efektywna komunikacja z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi Raportowanie okresowo lub na żądanie Pomiary KPI Udział w procesie ciągłego doskonalenia. Wymagania: Pożądane doświadczenie zawodowe Wcześniejsze doświadczenie najlepiej w międzynarodowym środowisku SSC lub BPO - miło mieć Wcześniejsze doświadczenie/staż w windykacji/księgowości/obsłudze klienta min.1 rok Doskonała znajomość języka niemieckiego (min. C1), dobra znajomość języka angielskiego Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, rozwiązywania problemów i umiejętności analityczne Umiejętność samodzielnej pracy i adaptacji do szybko zmieniającego się otoczenia międzynarodowego. Oferujemy: Wyjątkowa okazja do realizacji swojego potencjału dzięki programom rozwoju osobistego i zawodowego Praca w inteligentnym i zmotywowanym zespole w kulturze wspierającej i integracyjnej z silnymi wartościami Bezpośrednia komunikacja, przyjazna atmosfera pracy i komfortowe środowisko pracy Atrakcyjne wynagrodzenie i premia roczna Stabilna praca na podstawie umowy o pracę

Księgowa/y ds. należności lub zobowiązań
Księgowa/y ds. należności lub zobowiązań
Łódź 5 dni plecy

Miasto : Poznań Miasto : Łódź Miasto : Wrocław Obowiązki: Obowiązki: Obsługa księgowa klientów wewnętrznych w ramach centrum finansowo-księgowego, Uzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżności oraz rozwiązywanie problemów dotyczących rozliczeń z klientami Wykonywanie transakcji finansowych, w tym weryfikacja, klasyfikowanie i rejestrowanie danych dotyczących należności Weryfikacja wprowadzonych danych i zaksięgowanych faktur Zarządzanie dokumentacją klientów Wymagania: roczne doświadczenie w obszarze księgowości w dziale AP lub AR Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Doświadczenie w kontakcie z Klientem biznesowym Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych Mile widziane doświadczenie w pracy w systemie SAP Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel Umiejętność pracy pod presją czasu Dobra organizacja czasu pracy (terminowość) Nasz Klient oferuje: Interesującą i samodzielną pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, strategii rozwoju i kulturze organizacyjnej Możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy Możliwość udziału w ciekawych projektach o międzynarodowym zasięgu Szeroki pakiet treningów i szkoleń Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny (m.in. owocowe dni, elastyczne godziny pracy, szkolenia językowe, wyjazdy integracyjne) Pozytywną atmosferę pracy

Starszy asystent w zespole audytu
Starszy asystent w zespole audytu
Łódź 5 dni plecy

W naszym zespole: -będziesz rozwijał wiedzę i umiejętności merytoryczne w gronie doświadczonych ekspertów, -będziesz współpracować z innymi pracownikami i zespołami Spółki, -będziesz wspierać, budować i rozwijać kontakty z Klientami, -zmierzysz swoje siły w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej, -poznasz specyfikę funkcjonowania przedsiębiorstw z różnych branż i kultur organizacyjnych. -będziesz współpracować z Menedżerem/ Biegłym Rewidentem w realizacji projektów audytorskich. Dołącz do nas jeśli: -posiadasz minimum 1 rok doświadczenia w audycie lub na samodzielnym stanowisku księgowym, -masz wykształcenie wyższe albo jesteś studentem, preferowane kierunki : rachunkowość, finanse, ekonomia, -myślisz analitycznie, potrafisz wyciągać logiczne wnioski, -czujesz się odpowiedzialny za powierzone zadania, a projekty zawsze realizujesz do końca, -potrafisz swobodnie komunikować się w języku angielskim, min. B2, -w dobrym stopniu posługujesz się narzędziami z pakietu MS Office. Oferujemy: -Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich -Szkolenia językowe -Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych -Prywatna opieka medyczna i preferencyjne warunki ubezpieczeń grupowych -Multisport i Multikafeteria - Dodatki do diet -Dofinansowanie do okularów -Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych -Bonusy za polecenia pracownicze -Spotkania integracyjne, konkursy, eventy -Elastyczny wybór formy zatrudnienia Zapraszamy do zgłoszeń poprzez podany link aplikacyjny: https://pkf.elevato.net/pl/starszy-asystent-w-zespole-audytu,ja,1316?source=1014 Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.

Doradca Klienta
Doradca Klienta
Częstochowa 5 dni plecy

OVB Allfinanz działa w 15 krajach Europy. Zajmujemy się pośrednictwem i doradztwem finansowo-ubezpieczeniowym. Z pośród szerokiej palety Towarzystw Ubezpieczeniowych dostarczamy Klientom kompleksowe usługi, zabezpieczając ich egzystencję oraz majątek. Poszukujemy Doradcy Klienta, który: — Skutecznie realizuje sprzedaż, — Posiada duże nastawienie na cel, — Potrafi pozyskiwać Klientów i dobrze się w tym czuje, — Praca z Klientem to jego/jej pasja, — Posiada osobowość przedsiębiorcy, — Posiada doświadczenie w branży finansowej. W ramach naszej współpracy możesz liczyć na: — Atrakcyjne prowizje, bez górnego pułapu wynagrodzenia, — Czytelny i jasny Plan Kariery - cel Kierownik Okręgu, — Kompleksowy zakres usług dla Klientów indywidualnych oraz firmowych, — Umowę agencyjną z największym pośrednikiem ubezpieczeniowym w Europie, — Możliwość pracy zdalnej lub otwarcia własnego biura oddziału. Do zadań naszych Doradców należy: — Sprzedaż ubezpieczeń na życie oraz majątkowych, — Budowanie oraz serwis własnego portfela Klientów, — Utrzymywanie najwyższego standardu sprzedaży i obsługi Klienta, — Możliwość budowania własnego zespołu sprzedawców.

Specjalista ds. Rachunkowości i Podatków
Specjalista ds. Rachunkowości i Podatków
Kraków 5 dni plecy

Dla naszego partnera, jednego z największych producentów i dystrybutorów armatury sanitarnej, instalacyjnej i grzewczej poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. Rachunkowości i Podatków Zakres obowiązków: • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych, • współudział w pracach związanych z badaniem sprawozdań finansowych, • przygotowywanie danych do dokumentacji cen transferowych, analiza i weryfikacja transakcji powiązanych w oparciu o wdrożone procedury w Spółce, • sporządzanie sprawozdań do NBP, • koordynowanie oraz współpraca z innymi działami i spółkami • przygotowywanie, sporządzanie i wysyłanie deklaracji podatkowych, • bieżąca współpraca ze Spółkami w Grupie, uzgodnienie rozrachunków jednostek powiązanych, potwierdzenia sald, • kontrola prawidłowości i zgodności dokumentów pod względem rachunkowym, formalnym i merytorycznym. Oczekiwania: • wykształcenie wyższe (mile widziane w zakresie finansów, rachunkowości), • minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze księgowości i podatków obejmujące szeroki zakres zadań, • wiedza merytoryczna z zakresu ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego oraz umiejętność jej stosowania w praktyce, • dodatkowym atutem będzie znajomość Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej, • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, • znajomość języka angielskiego na poziomie min B1, • terminowość oraz rzetelność w realizowaniu zadań, • komunikatywność i umiejętność współpracy. Oferujemy: • pracę w stabilnej, rozwijającej się spółce giełdowej o międzynarodowym zasięgu, • miłą i przyjazną atmosferę pracy, • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • 2 dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku, • możliwość pracy zdalnej przez 10 dni roboczych w miesiącu, • dodatek urlopowy, • prywatną opiekę medyczną, • kartę Multi Sport, • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku (komputer, telefon służbowy). Dokumenty prosimy przesyłać za pomocą formularza Do CV proszę załączyć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez „ABA-SERVICE” Sp. z o.o. z siedzibą w Żukowie, adres: Żuków 35B, 05-824 Grodzisk Mazowiecki, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych przez tę Spółkę.” „Informujemy, że administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest „ABA-SERVICE” Sp. z o.o. z siedzibą w Żukowie, adres: Żuków 35B, 05-824 Grodzisk Mazowiecki. Dane osobowe kandydatów przetwarzane będą w celu przeprowadzenia obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych (w przypadku udzielenia na niniejsze zgody). Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz potrzeba oceny zdolności pracownika do pracy (art. 9 ust. 2 lit. h RODO). Odbiorcami danych osobowych kandydatów mogą być organy władzy publicznej, podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu i na zlecenie Spółki, w tym dostawca usług rekrutacyjnych – Fundacja Vertrapol Sp. k. z siedzibą w Otrębusach. Dane osobowe kandydatów do pracy będą przechowywane przez okres niezbędny do celów obecnego bądź przyszłych procesów rekrutacyjnych, nie dłużej jednak niż do czasu ewentualnego cofnięcia wyrażonej przez kandydata zgody. Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu. Kandydatom do pracy przysługuje prawo do: (a) dostępu do treści swoich danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, (b) sprostowania swoich danych osobowych, (c) usunięcia danych osobowych, (d) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, (e) przenoszenia danych osobowych oraz (f) cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Kandydaci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony

Główna Księgowa
Główna Księgowa
5 dni plecy

Zakres obowiązków: - Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki i niezbędnej dokumentacji z tym związanej; - Planowanie i nadzorowanie pracy działu księgowości, - Sporządzanie kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi Spółek, - Nadzór i wspomaganie obowiązków przypisanych księgowości w ramach polityki cen transferowych, - Ścisła współpraca z audytorami zewnętrznymi w trakcie badania sprawozdania, - Współpraca z Urzędami Skarbowymi, GUS, - Nadzór nad prawidłowością i terminowością rozliczania podatków, - Aktywna współpraca z innymi działami spółki i kontrahentami, - Opracowywanie raportów na potrzeby zarządu, banków oraz innych instytucji zewnętrznych. Oczekujemy: - Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: ekonomia, finanse, - Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Głównego Księgowego, Zastępcy Głównego Księgowego lub analogiczne; Spółka preferować będzie kandydatów, którzy mają doświadczenie w branży budowlanej, - Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego, - Znajomość procedur sprawozdawczych w grupach kapitałowych, - Dobra znajomość MS Office i aplikacji księgowo – finansowych; wskazana znajomość systemu Symfonia Sage, - Odpowiedzialność i skrupulatność, - Dobry poziom komunikacji interpersonalnej. Oferujemy: · Pracę w młodym dynamicznym zespole, · Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń, · Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, · Atrakcyjny system wynagrodzenia. Dodatkowe informacje: · Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV. · Oferty proszę składać na adres rekrutacja[at]ramex.pl, · Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Filtr