Sortowanie:
Znaleziony: 4002 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. Ekonomicznych
Specjalista ds. Ekonomicznych
nowe Głogów dzisiaj

MOSTOSTAL KRAKÓW S.A. jest specjalistyczną firmą budowlaną, mającą status generalnego wykonawcy. Swoim kontrahentom oferuje usługi w zakresie wykonawstwa i montażu wszelkiego rodzaju konstrukcji stalowych oraz montażu urządzeń, głównie dla przemysłu: cementowo-wapienniczego, energetycznego, hutniczego, chemicznego. Dodatkowo, spółka oferuje m.in. obsługę inwestorską, a także realizację obiektów ochrony środowiska. W związku z intensywnym rozwojem spółki, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. Ekonomicznych Opis stanowiska: -weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów księgowych, ewidencja księgowa wszystkich dokumentów dotyczących realizowanych kontraktów, -analiza warunków finansowych w umowach z kontrahentami i kontrola rozliczeń, -współtworzenie budżetu i analiza jego wykonania, bieżące raportowanie i analiza wyniku produkcyjnego kontraktu, -monitorowanie procesu płatności, -analiza dokumentacji kontraktu od strony prawno-finansowej, -sporządzanie podstawowych analiz i raportów finansowych, -archiwizacja dokumentów. Wymagania: -wykształcenia średniego ekonomicznego lub wyższego ekonomicznego z min. 3-letnim doświadczeniem w pracy na samodzielnym stanowisku księgowo-finansowym, -znajomości podstawowych zasad księgowych i przepisów podatkowych oraz praktycznej umiejętności księgowania, zdolności szybkiego uczenia się i umiejętności pracy w zespole, -mobilności, -mile widziana dobra znajomość języka angielskiego; -dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym w szczególności programu Excel. Oferujemy: -samodzielną pracę w stabilnej firmie, -możliwość zdobywania nowych doświadczeń oraz rozwoju zawodowego, -pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole, -opiekę medyczną w prywatnych placówkach medycznych oraz bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, karnet na zajęcia rekreacyjno-sportowe). Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mostostal Kraków SA, ul. Ujastek 7, 30-969 Kraków (dalej „MK”), kontakt telefon: (+48) 12 680 25 25. Mostostal Kraków przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu: przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, przesłania ankiety dotyczącej zadowolenia z procesu rekrutacyjnego, a w przypadku przyjęcia na praktyki również ankiety zadowolenia z praktyk (jeśli wyraził Pan/Pani zgodę), sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji, przesyłania informacji o działaniach marketingu rekrutacyjnego (jeśli wyraził Pan/Pani zgodę). (art. 6 ust 1 lit. a, art. 6 ust. 1 lit. b oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: @ Odbiorcami danych osobowych mogą być dostawcy rozwiązań IT, podmioty z grupy Budimex/Ferrovial, i inne podmioty jeśli są konieczne do realizacji powyższych celów (w tym spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego – art. 46 ust. 2 lit. c) RODO), opublikowane na stronie: LINK. Dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji wyżej wymienionych celów lub jeśli udzielona zostanie odpowiednia zgoda, przez okres pięciu lat od momentu jej wyrażenia. Ma Pani/Pan prawo do żądania od MK dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a niepodanie danych uniemożliwi realizację procesu rekrutacyjnego z Pani/ Pana udziałem. Więcej na temat przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacyjnym: LINK

doradca klienta
doradca klienta
nowe Rzeszów dzisiaj

Witam. Poszukuje ludzi do pracy na stanowisko doradcy klienta. Nasza firma jest na Polskim rynku od 50 lat, funkcjonuje w 13 krajach, poszukujemy ludzi którzy chcą się rozwijać, mają jasno postanowione cele i z chęcią dążą do ich realizacji. Oczekujemy - zaangażowania - chęci nauki nowych rzeczy - Łatwości nawiązywania nowych kontaktów - Umiejętnej pracy z klientem - Minimalnie Rok doświadczenia w pracy z klientem - Realizowania postanowionych celów. Oferujemy - duże zarobki zależne od włożonej pracy - wysokie prowizje -Możliwość budowania własnego zespołu doradców - miłą atmosferę - Możliwość rozwijania się - Szkolenia - Bonusy w postaci niższej kwoty OC oraz AC. Najlepsze oferty z branży finansowej. - CV proszę wysłać na mail : @

Praca Księgowa/ Księgowy
Praca Księgowa/ Księgowy
nowe Ostrów Wielkopolski dzisiaj

FP SPOMAX S.A. firma działająca w obszarze produkcji poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko: Księgowa/ Księgowy Zakres obowiązków: - prowadzenie ewidencji księgowych firmy i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, - przygotowanie bieżących zestawień i raportów, - sporządzanie deklaracji podatkowych, - księgowanie faktur i pozostałych dokumentów księgowych – zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi, - weryfikacja dokumentów księgowych w zakresie odliczenia podatku VAT, - księgowanie wyciągów bankowych oraz raportów kasowych, - przygotowywanie wybranych raportów i analiz do rozliczenia kosztów. Wymagania: - wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomicznym, - znajomość przepisów prawa z zakresu finansów i rachunkowości, - dobra znajomość obsługi komputera, - znajomość obsługi programów finansowo-księgowych (mile widziana znajomość programu ERP Graffiti), - dobra organizacja pracy i systematyczność, - skrupulatność, dokładność. Kandydatom oferujemy: - możliwość rozwoju zawodowego, - dobre warunki pracy Oferty pracy prosimy przesyłać na adres e-mail: @ Kontakt telefoniczny: - tel.: +48 62 592 17 17, - tel. kom: +48 459 - pokaż numer telefonu -

bankier
bankier
nowe Starogard Gdański dzisiaj

Do placówki partnerskiej Alior Banku w Starogardzie Gdańskim zatrudnimy Doradcę Klienta . Zakres obowiązków: •kompleksowa sprzedaż produktów bankowych; konta, lokaty, kredyty, •bieżąca obsługa klienta również telefoniczna, •obsługa punktu kasowego, Wymagania: •doświadczenie w sprzedaży lub w bezpośredniej obsłudze klienta, warunek konieczny •doświadczenie w finansach będzie mile widziane •łatwość budowania relacji z klientem, łatwość komunikacji telefonicznej, •komunikatywność, duża energia w działaniu, świetna organizacja pracy własnej, •preferowane wykształcenie wyższe, •prawo jazdy B. Oferujemy : •umowę o pracę, poprzedzona umową na okres próbny, •system wynagradzania oparty na : wynagrodzeniu podstawowym , premie za sprzedaż , premie uznaniowe, •pakiet profesjonalnych szkoleń, w tym szkolenie przygotowawcze, •możliwości rozwoju zawodowego w sektorze finansowym, •pracę w przyjaznej atmosferze. Osoby zainteresowane i spełniające wymagania prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres: @

bankier
bankier
nowe Pruszcz Gdański dzisiaj

Do placówki partnerskiej Alior Banku w Pruszcz Gdańskim zatrudnimy Doradcę Klienta . Zakres obowiązków: •kompleksowa sprzedaż produktów bankowych; konta, lokaty, kredyty, •bieżąca obsługa klienta również telefoniczna, •obsługa punktu kasowego, Wymagania: •doświadczenie w sprzedaży lub w bezpośredniej obsłudze klienta, warunek konieczny •doświadczenie w finansach będzie mile widziane •łatwość budowania relacji z klientem, łatwość komunikacji telefonicznej, •komunikatywność, duża energia w działaniu, świetna organizacja pracy własnej, •preferowane wykształcenie wyższe, •prawo jazdy B. Oferujemy : •umowę o pracę, poprzedzona umową na okres próbny, •system wynagradzania oparty na : wynagrodzeniu podstawowym , premie za sprzedaż , premie uznaniowe, •pakiet profesjonalnych szkoleń, w tym szkolenie przygotowawcze, •możliwości rozwoju zawodowego w sektorze finansowym, •pracę w przyjaznej atmosferze. Osoby zainteresowane i spełniające wymagania prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres: @

Księgowa
Księgowa
nowe Wejherowo dzisiaj

Firma zajmująca się zarządzaniem Wspólnotami Mieszkaniowymi poszukuje pracownika na stanowisko: Samodzielna księgowa ds. Wspólnot Mieszkaniowych Zakres obowiązków: Prowadzenie kompleksowej ewidencji rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych: - Ewidencja dokumentów księgowych wspólnoty mieszkaniowej - Naliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów i funduszy remontowych - Sporządzanie faktur - Prowadzenie przedsądowej windykacji należności - Prowadzenie rozliczeń z US - Prowadzenie kartotek właścicieli - Prowadzenie korespondencji z mieszkańcami - Kontakty z Urzędami - Wsparcie Działu Księgowości - Przygotowywanie sprawozdań rocznych - Inne prace zlecone przez przełożonego Wymagania: - Wykształcenie min. średnie ekonomiczne bądź rachunkowość - Znajomość zasad ewidencji oraz polskich przepisów podatkowych - Znajomość MS OFFICE - Doświadczenie w obsłudze Wspólnot Mieszkaniowych - Empatia i asertywność w kontaktach z interesantami - Samodzielność w działaniu, kreatywność, komunikatywność, zaangażowanie i uśmiech Mile widziane: - znajomość ustawy o własności lokali, ustawy o rachunkowości - znajomość CIT, VAT, PIT - znajomość programu do rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych WELES - umiejętność samodzielnej pracy Oferujemy: - stabilną pracę w zgranym zespole - miłą atmosferę - samodzielne stanowisko pracy - wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wykształcenia i doświadczenia Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

doradca klienta
doradca klienta
nowe Włocławek dzisiaj

Prężnie działająca firma pożyczkowa zatrudni osoby na stanowisko Doradcy klienta opis stanowiska: -obsługa klienta -sprzedaż pożyczek -odbieranie rat -obsługa posprzedażowa Gwarantujemy: -najwyższe prowizje na rynku -szkolenie i pełną pomoc naszego zespołu -elastyczne godziny pracy dodatkowo dla osób z branży dodatkowe profity ,dodatki do wynagrodzenia. zgłoszenia prosimy kierować pod nr. telefonu: 537 - pokaż numer telefonu - 537 - pokaż numer telefonu -

Praca Doradca Klienta
Praca Doradca Klienta
nowe Toruń dzisiaj

Prężnie działająca firma pożyczkowa zatrudni osoby na stanowisko Doradcy klienta opis stanowiska: -obsługa klienta -sprzedaż pożyczek -odbieranie rat -obsługa posprzedażowa Gwarantujemy: -najwyższe prowizje na rynku -szkolenie i pełną pomoc naszego zespołu -elastyczne godziny pracy dodatkowo dla osób z branży dodatkowe profity ,dodatki do wynagrodzenia. zgłoszenia prosimy kierować pod nr.telefonu: 603 - pokaż numer telefonu -

Doradca Kredytowy Toruń
Doradca Kredytowy Toruń
nowe Toruń dzisiaj

Szukasz pracy, ale chcesz elastycznie godzić życie osobiste i zawodowe? Oferujemy pracę w terenie z grafikiem do uzgodnienia! Doradca Kredytowy Praca nie jest akwizycją lub nakłanianiem do kupna ubezpieczeń. Zadania: · Spisywanie wniosków kredytowych (teren jest przydzielany tak, aby jego obsługa była jak najdogodniejsza). · Odbieranie rat od klientów. · Systematyczne reklamowanie na przydzielonym terenie. Od Kandydata oczekujemy: · Zaangażowania, motywacji do pracy i sumienności. · Wiek bez znaczenia! (osoby pełnoletnie). Oferujemy: · Wynagrodzenie prowizyjne – nasi najlepsi doradcy zarabiają ponad 3000 zł. · Możliwość samodzielnego ustalenia godzin spotkań z Klientem. · Bogaty system motywacyjny pozwalający na uzyskanie atrakcyjnego wynagrodzenia już w pierwszych miesiącach pracy. · Możliwość awansu na kierownicze stanowisko i zbudowanie własnego zespołu. · Umowa zlecenia. Pracę można traktować jako stałą lub dodatkową. · Szkolenie wdrażające, teoretyczne i praktyczne. O firmie iCredit Sp. z o.o firmą z sektora usług pożyczkowych z obsługą w domach klientów. Spółka należy do grupy Management Financial Group i działa na terenie 5 krajów Europejskich dysponując siecią ponad 270 biur oraz przeszło 6000 pracowników. W Polsce działamy i rozwijamy się od 2014 roku.

Doradca Klienta Odszkodowania
Doradca Klienta Odszkodowania
nowe dzisiaj

Jedna z czołowych firm odszkodowawczych w Polsce poszukuje kandydatów na stanowisko Doradca Klienta. Do głównych zadań będzie należało: Aktywne pozyskiwanie klientów; Przedstawienie i sprzedaż oferty firmy; Realizowanie celów biznesowych i sprzedażowych; Prowadzenie negocjacji z klientami i gromadzenie niezbędnej dokumentacji; Raportowanie i przedstawianie wyników sprzedażowych przełożonym; Wymagania: Wysokie umiejętności negocjacyjne, perswazyjne oraz znajomość technik sprzedażowych; Komunikatywność i odpowiedzialność za powierzone zadania; Umiejętność pracy pod presją czasu i wyników; Doświadczenie w branży odszkodowawczej, ubezpieczeniowej, windykacyjnej i OFE będzie dodatkowym atutem oraz doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych; Umiejętność samodzielnego planowania i realizacji zadań; aktywną działalność gospodarczą lub gotowość do założenia; Co oferujemy: Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej Wynagrodzenie podstawowe oraz prowizyjne uzależnione od wyników pracy Opiekę merytoryczną i organizacyjną ze strony doświadczonej kadry; Dużą samodzielność i swobodę w planowaniu i organizacji pracy oraz możliwość awansu zawodowego; Bezpłatne szkolenia wprowadzające w zagadnienia branży; Możliwość traktowania współpracy z Kancelaria jako dodatkowa

Zatrudnię - Księgowa/ kadry
Zatrudnię - Księgowa/ kadry
nowe Warszawa dzisiaj

Galitsyna Art Group – jesteśmy firmą dostarczającą Pokazy Sztuk Wizualnych na eventy firmowe i prywatne. Organizujemy również spektakle rodzinne oraz koncerty w całej Polsce. W związku z rozwojem firmy poszukujemy dynamicznej i zorganizowanej osoby do pracy na stanowisko księgowość / kadry Zadania: • Księgowanie faktur zakupowych • Księgowanie faktur sprzedażowych • Prowadzenie rejestru środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami • Prowadzenie kadr • Inne zadania księgowe (zadania związane z audytem wewnętrznym oraz zewnętrznym) Wymagania: • Min. 2- letnie doświadczenie w pracy w księgowości, preferowane w firmie produkcyjnej • Znajomość zagadnień księgowych • Dobra znajomość zasad i przepisów z zakresu rachunkowości, podatku VAT, CIT. PIT oraz obszaru środków trwałych • Dobra znajomość MS Office (szczególnie MS Excel) • Umiejętność analitycznego myślenia • Dokładność i rzetelność Korzyści: • Stabilne zatrudnienie w firmie • Atrakcyjne wynagrodzenie • Możliwość część pracy zdalnej • Przyjazną atmosferę pracy

Płatny staż /praktyka . Prace biurowe / rachunkowość
Płatny staż /praktyka . Prace biurowe / rachunkowość
nowe Kraków dzisiaj

Zatrudnimy studentów Rachunkowości, Ekonomii lub pokrewnych kierunków (dziennych albo zaocznych) płatne praktyki / staż Zakres obowiązki: - przegląd i przygotowanie dokumentów - prowadzenie ewidencji księgowej - rejestrowanie faktur - wypełnianie dokumentów - inne prace biurowe Описание работы: Ищем студентов, изучающих бухгалтерский учет, экономику или в этом направлении (дневное или заочное обучение), на оплачиваемую практику Ваши обязанности: - рассмотрение и подготовка документов - ведение бухгалтерского учета - оформление счета - оформление документов - прочая офисная работа Гибкий график работы, предлагаемая ставка вознаграждения от 18 до 20 злотых / час. Отправляйте заявки на резюме через портал

Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości
nowe Płock dzisiaj

Biuro Rachunkowe zatrudni asystenta ds. Księgowości Zakres obowiązków: • wsparcie działu księgowości w bieżących czynnościach • księgowanie dokumentów • przygotowywanie raportów i zestawień • księgowanie wyciągów bankowych • archiwizacja dokumentów Wymagania: • wykształcenie kierunkowe lub w trakcie nauki • znajomość języka angielskiego przynajmniej w stopniu dobrym; • podstawowa wiedza z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości, • chęć doskonalenia swoich umiejętności, • dobra organizacja pracy, • rzetelność i dokładność w wykonywaniu zadań. Oferujemy: • umowę o pracę, • możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia dużej wiedzy księgowej. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV zawierającego klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnego oraz przyszłego procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

praca w banku
praca w banku
nowe dzisiaj

Partner Alior Bank SA zatrudni doradcę do placówki Alior Banku w Wejherowie. Zakres obowiązków: • sprzedaż produktów bankowych : konta, lokaty, kredyty, • bieżąca obsługa klienta również telefoniczna , • obsługa kasy, • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku. Wymagania: • doświadczenie w sprzedaży, • doświadczenie w finansach będzie mile widziane • łatwość nawiązywania kontaktów z klientem, • komunikatywność, duża energia w działaniu, świetna organizacja pracy własnej, • preferowane wykształcenie wyższe, • prawo jazdy B. Oferujemy : • umowę o pracę, poprzedzona umową na okres próbny, • system wynagradzania oparty na : wynagrodzenie podstawowe, premie sprzedażowe, premie uznaniowe, • pakiet bezpłatnych profesjonalnych szkoleń, w tym szkolenie przygotowawcze, • możliwości rozwoju zawodowego w sektorze finansowym, • pracę w przyjaznej atmosferze. Osoby, spełniające wymagania prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres: @

Samodzielna Księgowa/Księgowy
Samodzielna Księgowa/Księgowy
nowe Poznań dzisiaj

Jesteśmy polską firmą handlowo - usługową. Poszukujemy młodych, ambitnych pracowników, ale doceniamy również osoby z doświadczeniem.Wciąż szukamy osób niebojących się wyzwań, zaangażowanych, które pomogą nam utrzymać wysokie tempo rozwoju. Obecnie dla jednej ze spółek firmy Produkcja sp. z o.o. sp. k poszukujemy pracownika na stanowisko Samodzielna Księgowa/Księgowa Zakres obowiązków • weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym • dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych, faktur zakupu i sprzedaży, kasy i innych dokumentów księgowych • przygotowywanie przelewów bankowych • rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych• rozliczanie zaliczek pracowniczych • rozliczanie międzyokresowe kosztów • kontrola rozrachunków z dostawcami i odbiorcami• zamykanie miesiąca, udział w zamknięciu roku Poszukiwane kompetencje • minimum dwa lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku • dobrej znajomości przepisów VAT i CIT i ustawy o rachunkowości • wiedzy na temat leasingu operacyjnego, finansowego i środków trwałych • dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) Oferujemy • umowę o pracę + system nagród • stanowisko z perspektywami pogłębiania wiedzy merytorycznej • pyszną kawa oraz pożywne kanapki • dofinansowanie do karty Multisport.

Doradca klienta-kasjer
Doradca klienta-kasjer
nowe Mińsk Mazowiecki dzisiaj

Doradca - Kasjer Miejsce pracy: Mińsk MazowieckiKluczowe zadania:aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Bank;profesjonalna, zgodna ze standardami obowiązującymi w Banku, obsługa kasowa;budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami Banku;kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.Czego oczekujemy od Kandydatów:wykształcenia średniego;wysokiego poziomu kultury osobistej;sumienności;dobrej organizacji pracy;łatwości w nawiązywaniu kontaktu i umiejętności budowania relacji z Klientami;zdolności interpersonalnych;zaangażowania oraz nastawienia na sukces i wyniki;dynamizmu w działaniu;umiejętności obsługi komputeraOferujemy:umowa o pracęstałe wynagrodzenie z premią za wynikiwolne weekendy, bo pracujemy od poniedziałku do piątkuBank zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie stosownej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Ma Pan/Pani możliwość odwołania udzielonej zgody w każdym czasie, ale wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.Podanie przez Pana/Panią danych osobowych oraz załączenie klauzuli jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji. 

Młodsza księgowa Łódź Górna (Pryncypalna)
Młodsza księgowa Łódź Górna (Pryncypalna)
nowe Łódź dzisiaj

Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się biurem rachunkowym z kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku.Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko młodszej księgowej. Oczekujemy:wykształcenia kierunkowego w zakresie księgowości (studia, kursy itd.)dokładności, sumienności, terminowościkomunikatywności i umiejętności pracy w zespole odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych zadaniachchęci nauki i rozwoju osobistego w zakresie księgowości Wymagana podstawowa znajomość zagadnień księgowych.Do głównych zadań należeć będą:wprowadzanie faktur kosztowych i przychodowych do programu księgowegoksięgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowymdekretowanie dokumentówwykonywanie innych zadań zleconychsegregowanie dokumentówOferujemy:możliwość zdobycia wiedzy z zakresu księgowościpracę w młodym zespole przyjazną, rodzinną atmosferępracę w pełnym wymiarze godzinpierwsze zatrudnienie na okres próbny w ramach umowy zleceniawynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczeniaSkontaktujemy się z wybranymi kandydatami celem ustalenia terminów rozmów kwalifikacyjnych. Prosimy przesyłać CV z adnotacją:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Doradca finansowy / Phinance SA
Doradca finansowy / Phinance SA
nowe Sopot dzisiaj

PHINANCE S.A. jest największą, niezależną firmą doradztwa finansowego w naszym kraju. Od ponad 18 lat kompleksowo zajmujemy się finansami naszych klientów. Tworzymy plany finansowe oraz pomagamy w doborze odpowiednich rozwiązań dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Współpracujemy z 67 instytucjami finansowymi , a w naszej ofercie znajduje się ponad 600 produktów finansowych.STARTUJEMY Z REKRUTACJĄ NA STANOWISKO DORADCY FINANSOWEGO Jakie są nasze wymagania wobec Ciebie?bardzo dobre umiejętności interpersonalne,chęć do bezpośredniej pracy z klientem,mobilność (większość spotkań z klientami odbywa się poza biurem),dyspozycyjność w wymiarze min. 20 godz. tygodniowo,niekaralnośćwykształcenie minimum średnie (ukończone studia z zakresu zarządzania, finansów bądź ekonomii będą dodatkowym atutem)doświadczenie w pracy w ubezpieczeniach, bankowości lub sprzedażyCO ZYSKASZ?wynagrodzenie dwuskładnikowe (podstawa + prowizja)wsparcie zespołu call center w umawiania spotkań z klientamiprofesjonalny kurs przygotowujący do zawodukomplet narzędzi do pracy w tym licencje produktpartnerówpomoc doświadczonych specjalistówdostęp do kilku ścieżek karierynagrody motywacyjne, benefitystabilne źródło utrzymania oraz możliwość ciągłego rozwoju.formę zatrudnienia dopasowaną do oczekiwańOsoby zainteresowane prosimy o wysłanie swojego CV Po jego otrzymaniu, skontaktujemy się z Tobą celem umówienia spotkaniaProsimy o dodanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Zatrudnimy Księgową/Księgowego
Zatrudnimy Księgową/Księgowego
nowe Olsztyn dzisiaj

Kancelaria Doradztwa Podatkowego zatrudni osobę z doświadczeniem do prowadzenia pełnej księgowości oraz rozliczania płac i ZUS. Wymagania:- min. trzyletnie  doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości,  - doświadczenie w rozliczaniu płac i ZUS,- dobra znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości oraz przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, - doświadczenie w rozliczaniu transakcji zagranicznych (WDT, WNT, eksport i import towarów, import usług, świadczenie usług poza terytorium kraju),- znajomość programów księgowych Insert (Rewizor, Gratyfikant), - doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem Oferujemy:- umowę o pracę w pełnym wymiarze- przyjazną atmosferę pracy- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych Miejsce pracy: OlsztynOsoby zainteresowane ogłoszeniem prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem portalu w terminie do 31 maja 2021 r.   Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych”.

*** Główna/y Księgowa/y ***
*** Główna/y Księgowa/y ***
nowe Komorniki dzisiaj

Firma PGW (Pittsburgh Glass Works) to jedna z najbardziej innowacyjnych firm produkujących szyby klasy premium dla przemysłu motoryzacyjnego. Produkty firmy znajdują zastosowanie w pojazdach najbardziej wymagających koncernów motoryzacyjnych, m.in. dostarczane szyby do obecnego modelu Mercedes Klasa S.  PGW posiada 8 zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w Stanach Zjednoczonych.   Do naszej fabryki w Środzie Śląskiej poszukujemy osoby na stanowisko: GŁÓWNA KSIĘGOWA/GŁÓWNY KSIĘGOWYOpis stanowiska pracy: Odpowiedzialność za poprawność dokumentacji finansowej i księgowej Sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych wg określonych standardów Nadzór i przygotowanie deklaracji CIT, VAT, VAT-UE, GUS, INTRASTAT oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznychNadzór nad dekretacją i księgowaniem dokumentów Zamykanie okresów finansowych zgodnie ze standardami firmy Prowadzenie miesięcznych przeglądów kont bilansowych Ustanowienie i monitorowanie procedur kontroli księgowań Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w tym US, GUS, NBP, bankiWspółpraca z audytorem zewnętrznym w trakcie audytówWymagania:Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne Min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie produkcyjnejZnajomość polskiej ustawy o rachunkowości, międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej oraz prawa podatkowegoUmiejętność pracy na planie kont wg standardów polskich i korporacyjnychKomunikatywna znajomość języka angielskiego (warunek konieczny) Bardzo dobra znajomość pakietu MS OfficeWysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność efektywnej współpracy w sześcioosobowym zespole finansowym Inicjatywa, odpowiedzialność i zaangażowanieOferujemy:Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieDużą samodzielność oraz odpowiedzialność w realizacji zadańMożliwość rozwoju zawodowegoPracę w międzynarodowym środowiskuAtrakcyjne warunki zatrudnieniaOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą formularza kontaktowego.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)". Zapewniamy, że żaden pracownik bądź osoba zainteresowana pracą nie będzie traktowana gorzej niż inni ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, wyznanie, narodowość, przekonania polityczne czy orientację seksualną.Jednocześnie informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych:1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach rekrutacyjnych jest Pittsburgh Glass Works (Poland) sp. z o.o. (ul. Szklana 1, 55-300 Komorniki), dalej również. „Administrator” lub „Spółka”. Z Administratorem można się również skontaktować pod adresem: Komorniki, ul. Szklana1, 55-300 Środa Śląska.2. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celach udziału w niniejszym procesie rekrutacyjnym.3. Dane w zakresie imion i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania (adresu do korespondencji), informacji o wykształceniu i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia są przetwarzane na podstawie przepisów Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych, dalej „RODO”) i podania tych danych Spółka może żądać na podstawie ww. przepisów. Przetwarzanie pozostałych danych osobowych odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), a ich podanie jest w pełni dobrowolne.4. Dane mogą być przetwarzane także w celu dochodzenia/obrony roszczeń jako uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).5. Brak zgody na udział w obecnej rekrutacji uniemożliwi rozpatrzenie przesłanej kandydatury. W takim przypadku wykorzystanie informacji zawartych w przekazanych dokumentach rekrutacyjnych będzie niemożliwe i dokumenty te zostaną odpowiednio zniszczone.6. Dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom współpracującym ze Spółką w tym firmom rekrutacyjnym, podmiotom świadczącym usługi prawne lub IT, a także podmiotom powiązanym ze Spółką.7. Dane osobowe mogą być przekazywane również do państw trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy. W takim przypadku przekazanie danych następuje w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia zgodne z przepisami o ochronie danych osobowych. Więcej informacji o sposobach zabezpieczenia danych można uzyskać kontaktując się ze Spółką na dane podane w pkt 1.8. W zakresie przewidzianym przepisami prawa przysługuje Panu/Pani prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Panu/Pani również prawo do cofnięcia każdej udzielonej zgody, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.9. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż przez czas trwania procesu rekrutacji. Dane osobowe będą mogły być przetwarzane także przez okres przedawnienia roszczeń.Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Kontroler kosztów  / Analityk finansowy
Kontroler kosztów / Analityk finansowy
nowe Komorniki dzisiaj

OpisFirma PGW (Pittsburgh Glass Works) to jedna z najbardziej innowacyjnych firm produkujących szyby klasy premium dla przemysłu motoryzacyjnego. Produkty firmy znajdują zastosowanie w pojazdach najbardziej wymagających koncernów motoryzacyjnych, m.in. dostarczane szyby do obecnego modelu Mercedes Klasa S.  PGW posiada 8 zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w Stanach Zjednoczonych.   Do naszej fabryki w Środzie Śląskiej poszukujemy osoby na stanowisko:KONTROLER KOSZTÓW / ANALITYK FINANSOWYOpis stanowiska pracy:     Analiza kosztów produkcji, działów i produktówKalkulacja zakładowych KPIs, Yield-ów, OEE, itp.     Zakładanie nowych części w systemie ERP (BOM, Routing – ORACLE)     Kalkulacja kosztów standardowych produktów     Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz raportowanie wyników     Przygotowanie prognoz i planów finansowych zgodnie z wymogami korporacyjnymi   Wdrażanie procedur kontroli kosztów     Bieżący nadzór nad przestrzeganiem korporacyjnej polityki finansowejWymagania:        Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne        Min. 3 lata doświadczenia w dziale kontrolingu w międzynarodowej firmie produkcyjnej        Doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP(ORACLE)        Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)       Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym Excel        Inicjatywa, odpowiedzialność i zaangażowanieOferujemy:     Możliwość rozwoju zawodowego  Pracę w międzynarodowym środowisku    Atrakcyjne wynagrodzenieOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą formularza kontaktowego.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)". Zapewniamy, że żaden pracownik bądź osoba zainteresowana pracą nie będzie traktowana gorzej niż inni ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, wyznanie, narodowość, przekonania polityczne czy orientację seksualną.Jednocześnie informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych:1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach rekrutacyjnych jest Pittsburgh Glass Works (Poland) sp. z o.o. (ul. Szklana 1, 55-300 Komorniki), dalej również. „Administrator” lub „Spółka”. Z Administratorem można się również skontaktować pod adresem: Komorniki, ul. Szklana1, 55-300 Środa Śląska.2. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celach udziału w niniejszym procesie rekrutacyjnym.3. Dane w zakresie imion i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania (adresu do korespondencji), informacji o wykształceniu i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia są przetwarzane na podstawie przepisów Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych, dalej „RODO”) i podania tych danych Spółka może żądać na podstawie ww. przepisów. Przetwarzanie pozostałych danych osobowych odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), a ich podanie jest w pełni dobrowolne.4. Dane mogą być przetwarzane także w celu dochodzenia/obrony roszczeń jako uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).5. Brak zgody na udział w obecnej rekrutacji uniemożliwi rozpatrzenie przesłanej kandydatury. W takim przypadku wykorzystanie informacji zawartych w przekazanych dokumentach rekrutacyjnych będzie niemożliwe i dokumenty te zostaną odpowiednio zniszczone.6. Dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom współpracującym ze Spółką w tym firmom rekrutacyjnym, podmiotom świadczącym usługi prawne lub IT, a także podmiotom powiązanym ze Spółką.7. Dane osobowe mogą być przekazywane również do państw trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy. W takim przypadku przekazanie danych następuje w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia zgodne z przepisami o ochronie danych osobowych. Więcej informacji o sposobach zabezpieczenia danych można uzyskać kontaktując się ze Spółką na dane podane w pkt 1.8. W zakresie przewidzianym przepisami prawa przysługuje Panu/Pani prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Panu/Pani również prawo do cofnięcia każdej udzielonej zgody, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.9. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż przez czas trwania procesu rekrutacji. Dane osobowe będą mogły być przetwarzane także przez okres przedawnienia roszczeń.Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Doradca w wiodącej firmie ubezpieczeniowej
Doradca w wiodącej firmie ubezpieczeniowej
nowe Kraków dzisiaj

Szukamy osób z miast Kraków-Oświęcim-Wadowice-Chrzanów-Olkusz-MiechówPraca w wiodącej firmie ubezpieczeniowej na rynku z możliwością pracy zdalnej, w modelu B2B.Poszukujemy do fajnego zespołu osób, które za bardzo dobre wynagrodzenie zmierzą się ze sprzedażą produktów ubezpieczeniowych i obsługą klientów.Szukamy w szczególności osób, które mają doświadczenie w sprzedaży, Call Center, FMCG, finansach, hotelarstwie lub prowadzeniu własnego biznesu powyżej 1 roku. Dla osób ze stażem w ubezpieczeniach powyżej 12 miesięcy - super oferta i dodatkowe benefity.Oferujemy stałą podstawę oraz premie uzależnione od wyników.Otrzymasz paczki kontaktów i leadów sprzedażowych oraz opiekę mentora.Oferujemy bogaty program szkoleń na start, dobre i ponadprzeciętne warunki finansowe, pakiet benefitów, w tym abonamentowa opieka zdrowotna i ubezpieczenie grupowe.Prześlij cv, oddzwonimy.

Doradca Klienta Detalicznego
Doradca Klienta Detalicznego
nowe Kołobrzeg dzisiaj

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas. Charakter Twojej pracy:Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z klientami Banku;Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów;Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;Zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;Aktywna sprzedaż produktów Banku skierowanych do klientów indywidualnych;Wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych oraz realizacja dyspozycji składanych przez klientów;Efektywne realizowanie celów sprzedażowych. Twój charakter:Minimum rok doświadczenia w placówce bankowej;Przedsiębiorczość, łatwość nawiązywania relacji z ludźmi i pozytywne nastawienie do wykonywanych zadań;Dobra organizacja czasu pracy i umiejętności pracy pod presją;Chęć rozwoju w branży bankowej;Zdolności organizacyjne oraz szybkość uczenia się;Otwartość na zmiany, samodzielność, kreatywność w dotarciu do nowych klientów, inicjatywa w działaniu;Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;Znajomość pakietu MS Office;Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe o kierunkach ekonomicznych). Masz jak w banku: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne. 

SAmodzielna Księgowa/y w Biurze Rachunkowym
SAmodzielna Księgowa/y w Biurze Rachunkowym
nowe Lublin dzisiaj

OpisBiuro Rachunkowe IN PLUS w Lublinie o poszukuje do podjęcia pracy jakoSamodzielny/a Księgowy/a (www.inplus.lublin.pl)Miejsce pracy: LublinPraca w pełnym wymiarze czasu pracy.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:• Prowadzenie księgowości dla SPÓŁEK z O. O. , Fundacji oraz kpir• Sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT oraz ZUS• Przygotowywanie zestawień na potrzeby klientów,• Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami oraz instytucjami rządowymi.Nasze oczekiwania:• 2 lata doświadczenia w pracy na KH• Doświadczenie w biurze rachunkowym• Praktyczna wiedza z zakresu podatków: CIT/VAT/ZUS• Znajomość programów z grupy INSERT GT• Dobra organizacja pracy, sumienność, dokładność i rzetelność,• Zarządzanie zespołem mile widziane• Umiejętność pracy w zespole,Oferujemy:• Szkolenia podnoszące kwalifikacje• karta Multisport• Przyjazna atmosfera pracy• Realne możliwości rozwojuSkładane aplikacje powinny zawierać poniższe oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez IN PLUS Katarzyna Mazur w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Doradca Bankowości Detalicznej w Oddziale SMART
Doradca Bankowości Detalicznej w Oddziale SMART
nowe Katowice dzisiaj

Doradca Bankowości Detalicznej pracuje w oddziale typu Smart. Jest to nowoczesna placówka wyposażona w technologię nowej generacji używaną w celach marketingowych i sprzedażowych oraz narzędzia umożliwiające klientom samoobsługę w zakresie transakcji finansowych i niefinansowych. Doradca pracujący w oddziale Smart odpowiada za sprzedaż produktów oferowanych przez Bank, kompleksową obsługę klientów i dążenie do przekierowywania transakcji kasowych do kanałów zdalnych, poprzez edukację klientów.Do głównych zadań Doradcy należy: realizacja powierzonych planów sprzedażowychzapewnienie jakości obsługi klienta zgodnie z najwyższymi standardami Bankuefektywna współpraca z zespołem oraz innymi działami Bankustałe poszerzanie wiedzy i dogłębne poznawanie produktów Banku i konkurencji oraz dzielenie się zdobytymi informacjami ze współpracownikami i działami współpracującymiOczekiwania:chęci do nauki i podejmowania wyzwańzaangażowanie i entuzjazmotwartość w komunikacji i umiejętność pracy w zespolewykształcenie min. średniemile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacjęJako pracodawca oferujemy:bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie, program emerytalny, premie świąteczne, dofinansowanie udziału w wydarzeniach kulturalno-rozrywkowych i wiele innych)możliwość zdobycia doświadczenia poprzez pracę w jednej z wiodących międzynarodowych instytucji bankowychpracę w dynamicznym, bardzo nowoczesnym środowisku pełnym wyzwań zawodowychpakiet szkoleń wstępnych, ale również w dalszym okresie pracypracę w miłej atmosferze, w dynamicznym i zgranym zespole

Pośrednik kredytowy, specjalista ds. kredytów
Pośrednik kredytowy, specjalista ds. kredytów
nowe Sopot dzisiaj

PHINANCE S.A. jest największą, niezależną firmą doradztwa finansowego w naszym kraju. Od ponad 19 lat kompleksowo zajmujemy się finansami naszych klientów. Tworzymy plany finansowe oraz pomagamy w doborze odpowiednich rozwiązań w kontekście rynku finansowego. Współpracujemy z 67 instytucjami finansowymi (banki, TU, TFI), a w naszej ofercie znajduje się ponad 600 produktów finansowych (kredyty hipoteczne i gotówkowe, ubezpieczenia życiowe i majątkowe, produkty oszczędnościowe, leasingi itp.). Obecnie do naszego oddziału w Sopocie poszukujemy osób na stanowisko specjalisty ds. kredytów. Co oferujemy: możliwość sprzedaży kredytów hipotecznych, gotówkowych ,firmowych oraz leasingów licencje 40 produktpartnerów (banki, tow. Leasingowe, firmy faktoringowe) współpraca z callcenter przy umawianiu spotkań dostęp do bazy klientów wysokie stawki prowizyjne uzależnione od doświadczenia i wyników zapewnimy Ci podstawę na okres wdrożenia będziesz mógł nauczyć się sprzedaży innych produktów finansowych dzięki czemu zwiększysz swoje wynagrodzenie i zapewnisz kompleksową obsługę swoich klientów otrzymasz pomoc koordynatora na każdym etapie wdrożenia Czego od Ciebie oczekujemy: ·       bardzo dobre umiejętności interpersonalne, ·       chęć do bezpośredniej pracy z klientem, ·       mobilność (większość spotkań z klientami odbywa się poza biurem), ·       dyspozycyjność w wymiarze min. 20 godz. tygodniowo, ·       doświadczenie w pracy w ubezpieczeniach, bankowości lub sprzedaży. Wyślij swoje zgłoszenie o szczegółach porozmawiamy na spotkaniu. Prosimy o przesłanie CV przez formularz OLX Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: "Wyrażam niniejszym dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez Phinance S.A. z siedzibą i adresem w Poznaniu (61-814), przy ul Ratajczaka 19, moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie w celu przeprowadzenia rekrutacji przez Phinance S.A. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Phinance S.A. uzyskałem/am na stronie internetowej www.phinance.pl/dane_osobowe.

Analityk HR
Analityk HR
nowe Ostrów Mazowiecka dzisiaj

Fabryki Mebli Forte S.A w Ostrowi Mazowieckiej poszukują kandydatów na stanowisko:Analityk HR Co oferujemy w ramach współpracy ?Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony (ok. 1,5 roku)Dofinansowanie do firmowego, dwujęzycznego przedszkola z oddziałem żłobkowym dla dzieci pracownikówDofinansowanie świąteczne - 2 razy w rokuMożliwość dołączenia do dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnegoProgram poleceń pracowniczychMożliwość rozwoju wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznychMożliwość nauki jęz. angielskiego i niemieckiego poprzez platformę onlineAtrakcyjne zniżki na zakup mebli Czym będziesz się zajmował/a ?Przygotowywaniem cyklicznych raportów, wskaźników, analiz, sprawozdań oraz statystyk związanych z biznesemAnalizą poziomu kosztów i odchyleń podległych obszarówUdziałem w optymalizacji procesów i rozwijaniem narzędzi mających na celu poprawę jakości dostarczanych analizUdziałem w procesie budżetowania podległych obszarówWspółpracą z Działem HR, Finansowym i innymi działami wewnątrz organizacjiPrzygotowywaniem prezentacji wyników biznesowych oraz analiz Ad-hoc. Jakich współpracowników szukamy ?Osoby z wyższym wykształceniem w obszarze finanse/rachunkowość/controlling/HRZ bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office, w szczególności Excel- warunek koniecznyPosiadających doświadczenie w pracy z bazami danych oraz w sporządzaniu analiz i  raportówPosiadających umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wnioskówZe znajomością podstaw rachunkowości zarządczej i finansowejDokładnych, terminowych i odpowiedzialnychZe znajomością j. angielskiego na poziomie B1/B2Komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole

Młodszy specjalista ds. rozliczeń
Młodszy specjalista ds. rozliczeń
nowe Chorzów dzisiaj

Zakres obowiązków:przyjmowanie i weryfikacja faktur zakupu pod względem formalnym oraz ich zgodności z zakresem zamówienia;wprowadzanie faktur zakupu do systemu finansowo-księgowego oraz wstępna klasyfikacja kosztów wg rodzajów;wyjaśnianie rozbieżności z dostawcami i pracownikami innych działów;wystawianie faktur i innych dokumentów księgowych;dbanie o prawidłowy obieg dokumentów;obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;  Wymagania:rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;bardzo dobra organizacja czasu i samodzielność w wykonywaniu zadań;zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności za powierzone obowiązki;wykształcenie min. średnie, mile widziani studenci kierunków z obszaru finansów, rachunkowości lub ekonomii;bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office); Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:pracę w zgranym, młodym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;przyjazną atmosferę;możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego i rozwoju;dofinansowanie do posiłków;ubezpieczenie grupowe;dobrą lokalizację obok DTŚ i A4

Doradca Klienta Detalicznego (bez obsługi gotówkowej)
Doradca Klienta Detalicznego (bez obsługi gotówkowej)
nowe Bydgoszcz dzisiaj

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas. Charakter Twojej pracy: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z klientami Banku - bez obsługi kasowej;Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów;Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;Zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;Efektywne realizowanie celów sprzedażowych.Minimum rok doświadczenia w placówce bankowej;Znajomość procesów i narzędzi obsługi klienta;Bardzo dobra obsługa kanałów elektronicznych i mobilnych, w tym umiejętność poruszania się po mediach społecznościowych i zainteresowanie nowymi technologiami;Zdolności organizacyjne oraz szybkość uczenia się;Otwartość na zmiany, samodzielność, kreatywność w dotarciu do nowych klientów, inicjatywa w działaniu;Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;Znajomość pakietu MS Office. Twój charakter: Minimum rok doświadczenia w placówce bankowej;Znajomość procesów i narzędzi obsługi klienta;Bardzo dobra obsługa kanałów elektronicznych i mobilnych, w tym umiejętność poruszania się po mediach społecznościowych i zainteresowanie nowymi technologiami;Zdolności organizacyjne oraz szybkość uczenia się;Otwartość na zmiany, samodzielność, kreatywność w dotarciu do nowych klientów, inicjatywa w działaniu;Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;Znajomość pakietu MS Office. Masz jak w banku: Możliwość pracy w innowacyjnym oddziale bez obsługi gotówkowej klientów;Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne.I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:KAFETERIA MY BENEFIT - To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.KARTA MULTISPORT - Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.FITQBE - Kondycja, samopoczucie i pasje są równie ważne. Rozwijaj się i dbaj o nie.UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA - Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.OPIEKA MEDYCZNA - Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim.UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW - Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.

Biuro rachunkowe w Plewiskach zatrudni do pracy w dziale kadry i płace
Biuro rachunkowe w Plewiskach zatrudni do pracy w dziale kadry i płace
nowe Plewiska dzisiaj

Biuro rachunkowe z siedzibą w Plewiskach działa od 2009 roku.Pracujemy w wyśmienitej atmosferze, ze wspaniałymi ludźmi, których codzienne wsparcie w połączeniu z Twoim zaangażowaniem pozwolą Tobie cieszyć się pracą każdego dnia, rozwijać się i osiągać założone cele.W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy ambitnych osób na stanowisko:Specjalista ds kadr i płacDo zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie należało prowadzenie kadr i płac dla klientów biura rachunkowego, między innymi:•  naliczanie płac, ekwiwalentów,•  sporządzanie deklaracji GUS, ZUS, PFRON,•  prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy zarówno dotyczących umów o pracę jak i umów cywilnoprawnych,•  sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, rejestrowanie i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń,•  prowadzenie akt osobowych,•  kontakt z klientem, ZUS i US.Wymagania:•  znajomość programu OPTIMA, Płatnik,•  minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,•  dobra znajomość przepisów prawa pracy, płac, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego,•  umiejętność kojarzenia faktów,•  bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność wykorzystania swojego czasu pracy,•  umiejętność pracy pod presją czasu,•  samodzielność i komunikatywność,•  umiejętność pracy w zespole.Oferujemy:•  stabilne warunki zatrudnienia,•  pracę w przyjaznym środowisku pracy,•  możliwość dalszego rozwoju,•  pierwsze miesiące pracy realizowane będą przez Ciebie pod okiem doświadczonego lidera Twojego zespołu, który jednocześnie będzie Twoim opiekunem i trenerem.Prosimy o przesyłanie cv w pdf z poniższą adnotacją.„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez NUMERATUM z siedzibą w Plewiskach zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.Informujemy, że Administratorem danych jest NUMERATUM z siedzibą w Plewiskach przy ul. Grunwaldzkiej. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Starszy Ekspert finansowy
Starszy Ekspert finansowy
nowe Olsztyn dzisiaj

Firma Notus S.A. poszukuje osoby na stanowisko Starszy Expert kredytowy. Niniejsze ogłoszenie dedykowane jest do osób, które posiadają min. dwu-letnie doświadczenie w branży pośrednictwa finansowego, wykształcenie wyższe oraz ogólną wiedzę z zakresu finansów, a także cechuje je wysoka kultura osobista i etyka. W ramach oferty współpracy Starszy Expert kredytowy będzie osobą dedykowaną do obsługi dewelopera w ramach kredytów hipotecznych (jako podstawowy produkt), a także dalszy x-sell. Istnieje możliwość rozwoju kompetencji w zakresie kompleksowej obsługi klientów biznesowych na uproszczonej jak i pełnej księgowości - w tym w zakresie finansowania deweloperów.NOTUS Finanse S.A. jest jedną z największych firm pośrednictwa finansowego w Polsce (udział w rynku ponad 10 %). Firma działając już od 15 lat, w aktualnych warunkach rośnie 4-krotnie szybciej niż rynek (dane BIK). Rozwój ten to przede wszystkim efekt stałego wzrostu liczby oddziałów (428 placówek) i współpracujących z firmą specjalistów (1200 Expertów). Firma ponadto zajęła I miejsce jako "Najlepszy Pracodawca Roku".Oferujemy:pakiet szkoleńnarzędzia do pracy: laptop i telefon, system CRM, wizytówki, marketing, w tym innowacyjne programy do współpracy z przedsiębiorcami i deweloperamiwspółpracę z największymi bankami w Polsce jak: Alior, BNP Paribas, BOŚ, ING, MBank, PKO BP, PEKAO S.A., PEKAO BH, Millenium, Santander, Bank Pocztowy, BPSatrakcyjne konkursy nagradzane wyjazdami zagranicznymi prywatną opiekę medyczną (Medicover)karta multisportOsoby zainteresowane zapraszam do kontaktu:Emilia Mysiukiewicztel.: +48 607-338-365Przesłanie do NOTUS Finanse S.A. danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, lub ich ujawnienie przez kandydata na dalszych etapach procesu rekrutacyjnego, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez NOTUS Finanse S.A. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Kontroler finansowy (Altvater Piła)
Kontroler finansowy (Altvater Piła)
nowe Piła dzisiaj

Aktualnie do Altvater Piła poszukujemy Kandydatek/ów do pracy na stanowisku: Kontroler finansowy (Altvater Piła) OPIS STANOWISKA: • Kontrola formalno-prawna i rachunkowa wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujących skutki prawne • Sporządzanie wymaganych prawem sprawozdań podatkowych, sprawozdań finansowych i statystycznych, w oparciu o dane wynikające z prawidłowo prowadzonych ksiąg rachunkowych • Sporządzanie raportów wewnętrznych • Kontrolowanie i diagnozowanie sytuacji ekonomiczno- finansowej jednostki oraz udział w przygotowaniu planów rocznych i średniookresowych CO JEST DLA NAS WAŻNE: • Wykształcenie wyższe ekonomiczne • Min. 5 lat stażu w księgowości, w tym min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku • Wiedza i doświadczenie z zakresu controllingu finansowego • Znajomość zasad rachunkowości oraz odpowiednich przepisów • Znajomość Międzynarodowych Standardów Rachunkowości będzie dodatkowym atutem • Mile widziane studia podyplomowe z zakresu rachunkowości • Umiejętność analitycznego myślenia i zarządzania projektami • Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu CO OFERUJEMY: • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w największej polskiej firmie z branży ochrony środowiska • Szkolenia wspierające rozwój zawodowy • Możliwość pracy zdalnej • Różnorodny pakiet benefitów, a w nim: bezpłatna prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, ubezpieczenie grupowe • Świadczenia świąteczne, dopłaty do wypoczynku dla pracowników i ich dzieci

Praca w Biurze Rachunkowym
Praca w Biurze Rachunkowym
nowe Kraków dzisiaj

Zatrudnię do pracy osobę w biurze rachunkowym w charakterze pomocy księgowej.Wymagana znajomość podstaw księgowości.

Praca biurowa z j. niemieckim - Zwrot Podatku z Niemiec i Austrii
Praca biurowa z j. niemieckim - Zwrot Podatku z Niemiec i Austrii
nowe Racibórz dzisiaj

Biuro Rozliczeń Zagranicznych poszukuje na pełny etat pracownika ze znajomością języka niemieckiego.Możliwe również zatrudnienie na zasadzie pracy dodatkowej lub jako podwykonawca.Miejsce pracy: biuro w centrum RaciborzaWymagania:doświadczenie w branży austriackich lub niemieckich rozliczeń podatku dochodowego dla osób zatrudnionych oraz oddelegowanych do pracy w Austrii lub Niemczech na zasadach A1umiejętność wypełniania rocznego formularza podatkowego Einkommensteuererklarung z Austrii lub Niemiecznajomość programów do wykonywania rocznych rozliczeń podatku dochodowego w Austrii lub Niemczechznajomość załączników wymaganych do skorzystania z odliczeń "Doppeltehaushaltung"znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmieobsługa komputeradokładnośćsamodzielnośćkomunikatywność i elokwencjaZakres obowiązków:praca przy komputerzeprzygotowywanie austriackich lub niemieckich formularzy podatkowych Einkommensteuererklarungkompletowanie załączników wymaganych do złożenia Einkommensteuererklarungprzygotowywanie odpowiedzi na pisma otrzymywane z Finanzamt w sprawie składanych deklaracjitelefoniczna, e-mailowa i bezpośrednia obsługa klientów biurakontakt telefoniczny i e-mailowy z urzędami FinanzamtOferujemy:stabilną zatrudnienie w firmie z 15 letnim stażemwynagrodzenie 3500 zł na rękęOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV poprzez formularz kontaktowy OLX.

Poszukiwany - Doradca Klienta
Poszukiwany - Doradca Klienta
nowe Gdańsk dzisiaj

OpisJeżeli mimo pandemii chcesz pracować w stabilnej firmie, dającej narzędzia oraz możliwości pracy zdalnej - dołącz do naszego zespołu!Nienormowany czas pracy, wysokie zarobki, niezależność finansowa to tylko, niektóre atuty tej pracy.dostęp do rozwoju kompetencji sprzedażowych i możliwej ścieżki kariery menadżerskiejOferujemy:• stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy agencyjnej ( podstawa 3-5 tysięcy + premia od początku pracy +prowizja za sprzedaż produktów)pracę w przyjaznej atmosferze, energicznym i wspierającym się wzajemnie, zespole.Szeroki zakres szkoleń sprzedażowych, produktowych i rozwojowych które pomogą ci zarówno w pracy jak i rozwoju osobistym.• pakiet benefitów - Multisport, Medicover, ubezpieczenie grupowe• wsparcie menadżeraSzukamy osoby, która:• posiada minimum średnie wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności• wie jak sprzedawać, negocjować i pozyskiwać klientów• jest nastawiona na realizację wyznaczonych celów i osiąganie wysokich dochodów• dobrze odnajduje się w pracy z nowoczesnymi środkami komunikacji 

Księgowa ds. wspólnot mieszkaniowych
Księgowa ds. wspólnot mieszkaniowych
nowe Kraków dzisiaj

Poszukujemy odpowiedzialnej, zdyscyplinowanej i komunikatywnej osoby, chętnej do zdobywania wiedzy i rozwijania umiejętności w zakresie księgowości.  ZAKRES OBOWIAZKÓWProwadzenie ewidencji rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych.Naliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów i funduszy remontowych.Wprowadzanie i uaktualnianie stanów liczników mediów.Rozliczanie mediów.Prowadzenie windykacji należności.Sporządzanie sprawozdań finansowych.Sporządzanie deklaracji VAT, CIT.Prowadzenie rozliczeń z US.Prowadzenie kartotek właścicieli.Współpraca z zarządcami i administratorami budynków.Prowadzenie korespondencji z mieszkańcami.WYMAGANIAMile widziana znajomość przepisów CIT, VAT, PIT.Mile widziana znajomość Ustawy o własności lokali, Ustawy o Rachunkowości.Mile widziana znajomość programu MM SOFT LOKALEZnajomość MS Office.OFERUJEMYZatrudnienie w formie umowy o pracę.Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, doświadczenia i umiejętności Pracę w dobrej atmosferze oraz w zgranym zespole.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych Nieruchomości Zarządzanie i Administrowanie M. Wójtowicz  z siedzibą w Krakowie w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Informujemy, że Administratorem danych jest Nieruchomości Zarzadzanie i Administrowanie M. Wójtowicz. z siedzibą w Krakowie przy al. Krasińskiego 1. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Samodzielna Księgowa/y
Samodzielna Księgowa/y
nowe Bydgoszcz dzisiaj

Księgowa/yMiejsce pracy: BydgoszczW związku z rozwojem biura poszukujemy komunikatywnej i zorganizowanej osoby na stanowisko księgowej lub księgowego.Oczekujemy zaangażowania w wykonywaną pracę oraz skrupulatności.Opis stanowiska:Weryfikacja dokumentów księgowych,prowadzenie KPiR i ksiąg handlowych (możliwość przeszkolenia),rozliczenia podatkowe sporządzanie sprawozdań finansowych,stałe samodoskonalenie się z aktualnych przepisów podatkowychWymagania:doświadczenie w pracy w księgowości (idealnie w biurach rachunkowych),praktyczna znajomość podstaw ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowychminimum półroczne doświadczenie w pracy nad pełnymi księgami handlowymi spółki lub spółek z ograniczoną odpowiedzialnością,umiejętność samodzielnego sporządzania sprawozdań finansowych spółki,biegła obsługa komputera,dokładność, systematyczność, komunikatywnośćOferujemy pracę w pełnym wymiarze godzin w nowoczesnym biurze, zlokalizowanym w centrum Bydgoszczy (godziny pracy biura 8.00-16.00).Wynagrodzenie adekwatne do wiedzy, doświadczenia i wkładu w rozwój firmy. Gwarantujemy pozytywną atmosferę pracy w małym zespole.Prosimy o przesłanie CV na email lub wiadomość w portalu OLX z załączonym CV

młodszy specjalista ds. finansowych
młodszy specjalista ds. finansowych
nowe Warszawa dzisiaj

Dla jednej z największych firm działających w branży FMCG poszukujemy kandydatów do wielu rozwojowych projektów rekrutacyjnych. Dołącz do szeregów naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności. Jeśli nie boisz się wyzwań, nie czekaj i aplikuj już teraz!oferujemyumowę o pracę tymczasową na pełen etat,biurowe godziny pracy- możliwość pracy zdalnej,darmowy pakiet medyczny,dostęp do platformy benefitowej Randstad Plus - tutaj możesz skorzystać z ofert rabatowych na zakupy i całej masy ciekawych opcjizadaniaraportowanie dotyczące budżetów marketingowych,przeksięgowywanie kosztów marketingowych,tworzenie analiz i raportów,zarządzanie /zmienianie właścicieli budżetów (cost centers/internal orders),przygotowywanie raportu P2P,sprawdzanie poprawności księgowania kosztów,bieżąca współpraca z działem marketinguoczekujemywykształcenia wyższego (mile widziane ekonomia, finanse i rachunkowość, controling),bardzo dobrej znajomości angielskiego,doświadczenia na stanowisku w dziale finansowym/księgowym/controlingu,zaawansowanej znajomości programu MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

AR Accountant- Kontroler należności z językiem niemieckim
AR Accountant- Kontroler należności z językiem niemieckim
nowe Szczecin dzisiaj

Dla naszego klienta, centrum logistycznego usytuowanego w Szczecinie, szukamy osoby na stanowisko Kontrolera należności.   Będziesz odpowiedzialny za:  Bieżący monitoring należności w obszarze działalności firmy w Europie Telefoniczną komunikację z kontrahentamiPrzetwarzanie i rozliczanie spływających płatności Dbałość o właściwy obieg informacji i dokumentówWspółpracę z innymi działami  Pracę w systemie Axapta/Microsoft Dynamics AXWymagania:  Doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuWykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości Komunikatywna znajomość języka niemieckiego  Bardzo dobra obsługa komputeraKomunikatywność i umiejętność współpracyOferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę  Elastyczne godziny pracy  Możliwość pracy zdalnej (po okresie próbnym)·Szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego Czekamy na Twoje CV!

Praca dodatkowa w zakresie finansów
Praca dodatkowa w zakresie finansów
nowe Rzeszów dzisiaj

Poszukujemy doświadczonych współpracowników, którym obecne zarobki nie wystarczają. Jeżeli chcesz dobrze zarabiać oraz jesteś chętny/a do pracy w branży finansowej, chcesz kreować wysokość swoich zarobków, mieć nienormowany czas pracy, jesteś nastawiony na sukces i chcesz podjąć nowe wyzwanie to wyślij nam swoje CV wraz ze zdjęciem na adres mailowy lub wiadomości prywatnej.Możliwość pracy zdalnej.

Specjalista ds. obsługi Klienta
Specjalista ds. obsługi Klienta
nowe Rzeszów dzisiaj

Poszukuję współpracownika w zakresie finansów oraz obsługi Klienta. To stanowisko jest stworzone dla Ciebie jeżeli:Jesteś nastawiony/a na rozwój i nie boisz się wyzwań;Jesteś odpowiedzialny/a oraz cechuje Cię wysoka kultura osobista; Jesteś kreatywny/a oraz elastyczny/a;Chcesz mieć nielimitowane zarobki;Masz prawo jazdy kat. B, minimum wykształcenie średnie oraz jesteś niekarany/a.Twoim zadaniem będzie:Profesjonalna oraz długofalowa obsługa Klienta;Zapewnienie bezpieczeństwa finansowego Klientowi;W zamian za powyższe wymagania proponuję Ci:Nieograniczony rozwój osobisty i zawodowy z pomocą wielu szkoleń oraz jasnego planu kariery;Stałą pomoc menagera;Możliwą pracę zdalną, jak i stacjonarną, w zależności od Ciebie;Wysokie zarobki;Świetną atmosferę w pracySerdecznie zapraszam do współpracy!Aplikując proszę o wysłanie CV za pomocą wiadomości przez portal OLX.

Doradca Klienta - Millennium Bank Partner - Bytów
Doradca Klienta - Millennium Bank Partner - Bytów
nowe Bytów dzisiaj

OpisDoradca Klienta - Millennium Bank Partner - Bytów GŁÓWNE ZADANIA:• sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardamiobowiązującymi w banku• obsługa Klientów w zakresie operacji kasowych i sporządzanie dziennychraportów kasowych• aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i udział w akcjach marketingowych• realizacja indywidualnych planów sprzedażowych• wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziomryzyka kredytowego• odpowiedzialność za kompletność i poprawność prowadzonej dokumentacji WYMAGANIA:• wykształcenie min. średnie maturalne• mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub usługtelekomunikacyjnych• wysokie zdolności komunikacyjne• nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami• wiedza na temat produktów bankowych będzie dodatkowym atutem• samodzielność, sumienność, odpowiedzialność OFERUJEMY:• pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę w placówce partnerskiej BankuMillennium• stałe wynagrodzenie uzupełniane systemem premiowym• profesjonalne oraz bezpłatne szkolenia (wdrożeniowe oraz podnoszące kwalifikacjezawodowe)• pracę w przyjaznym zespole Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego”.

Zatrudnię Asystenta ds. Księgowości
Zatrudnię Asystenta ds. Księgowości
nowe Tomaszów Mazowiecki dzisiaj

Kancelaria Doradztwa Podatkowego z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim zorganizuje 6-miesięczny staż dla osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tomaszowie Mazowieckim na stanowisku: Asystent ds. księgowości.Oferujemy:6- miesięczny staż dla osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tomaszowie Mazowieckimpo ukończeniu stażu przewidziane zatrudnienie na podstawie umowy o pracęgodziny pracy 8:00 - 16:00praca w wykwalifikowanym zespole z wieloletnim doświadczeniem, chętnie dzielącym się wiedząOczekiwania:osoba bezrobotna zarejestrowana w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tomaszowie Mazowieckimz wykształceniem średnim lub wyższymdo 30 roku życiaOsoby zainteresowane stażem proszone są o przesyłanie CV na adres e-mail:malgorzata.petrus[malpa]kancelariapetrus.pl

Asystent menager
Asystent menager
nowe Rzeszów dzisiaj

Zapraszamy prężne, otwarte na nowe wyzwania osoby w wieku 25-35 lat, najchętniej mężczyzn, do współpracy przy tworzeniu nowych oddziałów w branży planowania finansowego (nie etat!). Zapewniamy ustawiczne szkolenia, rozwój osobisty oraz możliwość awansu i zarobków, zależnych od wyników pracy. Cenimy predyspozycje kierownicze! Osoby pracujące - możliwosc pracy dodatkowej! Prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem.

Księgowa/y UNIBEP S.A.
Księgowa/y UNIBEP S.A.
nowe Bielsk Podlaski dzisiaj

Dołącz do #Unikalnych! Obecnie do Działu Księgowości firmy Unibep poszukujemy kandydata na stanowisko: Księgowa/yLokalizacja: Bielsk PodlaskiWynagrodzenie: 3 800 - 4 300 PLN + premiaOsoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:księgowanie operacji gospodarczych (w tym dokumentów związanych z importem lub nabyciem w UE) oraz weryfikacja dokumentów źródłowychdbałość o bieżącą poprawność podatkową i rachunkową dokonywanych księgowańdokonywanie uzgodnień podatkowych i rachunkowychwspółpracę z pionami realizacyjnymiweryfikacja kont księgowych i analiza rozrachunkówudział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych we wskazanym zakresieksięgowanie i weryfikację rozliczeń międzyokresowychuzgadnianie rejestrów VATsporządzanie informacji oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych (GUS)Od kandydatów oczekujemy:wykształcenia wyższego ekonomicznego (mile widziane w zakresie rachunkowości i finansów)3-letniego doświadczenia w księgowościdobrej znajomości ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych (VAT, CIT)obsługi pakietu MS Office – w szczególności MS Excelzdolności analitycznych, otwartości na nowe wyzwania i umiejętności szybkiego uczenia siękomunikatywności i umiejętności pracy w zespoledoświadczenie w pracy w systemach klasy ERP, jako dodatkowy atut MS Dynamics AXmile widziana znajomość MSR/MSSF oraz komunikatywna znajomość j. angielskiego (B1/B2)Warunki pracy:Godziny pracy 7.00-15.00Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęMiejsce pracy - Bielsk PodlaskiZapewniamy bezpłatny transport do pracy w obie strony z Białegostoku oraz z HajnówkiPracujemy w systemie ERP Microsoft Dynamics AXZapewniamy dofinansowanie do szkoleń, rozwój pracownikówSzeroki pakiet benefitów (dofinansowanie do wypoczynku, kolonii dla dzieci, premie świąteczne, paczki dla dzieci, karty sportowe, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, imprezy integracyjne)

Samodzielny(a) Księgowy(a)
Samodzielny(a) Księgowy(a)
nowe Sopot dzisiaj

Nosta Logistik Sp. z o.o.jako dostawca usług logistycznych oferuje pełen serwis od zarządzania transportem i magazynowaniem po kompleksowe usługi outsourcingu logistycznego. Rezultatem jest zindywidualizowana koncepcja logistyczna obejmująca cały łańcuch dostaw.W ramach dalszego rozwoju poszukujemy kandydatów na stanowisko: SAMODZIELNY(A) KSIĘGOWY(A) Miejsce pracy: Sopot Główne zadania na stanowisku pracy:·        weryfikacja poprawności kodów VAT w systemie księgowymanaliza i uzgadnianie zapisów na kontach księgowychudział w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz innych raportów na potrzeby audytorów i Zarządu·        księgowanie faktur w systemie operacyjno-księgowym·        księgowanie wyciągów bankowych wsparcie Głównej Księgowej w bieżących zadaniachWymagania:·        wyższe lub średnie wykształcenie kierunkowe·        wiedzę z zakresu obowiązujących przepisów podatkowych·        znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu co najmniej komunikatywnym·        mile widziana znajomość specyfiki branży transportowej·        minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w księgowości·        zdolności analityczneOferujemy:·        pracę w międzynarodowej firmie·        możliwość rozwoju i dalszego kształcenia·        wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji oraz przyjętych obowiązków·        pakiet medyczny i Multisport

Praca w Księgowości, KPiR i Ryczałt, Biuro Rachunkowe TFC
Praca w Księgowości, KPiR i Ryczałt, Biuro Rachunkowe TFC
nowe Koszalin dzisiaj

Twoje Finansowe Centrum jest spółką, która zajmuje się kompleksową obsługą firm. Prowadzimy księgowość, zapewniamy doradztwo w zakresie działalności gospodarczych, świadczymy usługi informatyczne oraz pomoc prawną. Rozwijamy oprogramowanie, które pomaga w obsłudze klientów.Więcej o nas pod adresem biurotfc.plRekrutujemy do naszego oddziału biura w Koszalinie Księgowa/yMiejsce pracy: KoszalinObowiązki:·        weryfikacja i wprowadzanie dokumentów księgowych·        prowadzenie ewidencji podatkowych·        bieżące wsparcie dla działu księgowego·        obsługa klienta·        doradztwo i pomoc w zakładaniu działalności gospodarczychWymagania:·        wykształcenie wyższe ekonomiczne·        1 rok doświadczenia w branży·        znajomość aktualnych przepisów podatkowych i rachunkowości·        zaangażowanie i samodzielność w działaniu·        sumienność i dokładność·        biegła obsługa komputeraOferujemy:·        możliwości szkoleń i rozwoju·        elastyczne godziny pracy·        umowa o pracę·        praca w młodym, energicznym zespole·        miła atmosfera pracy Jeżeli lubisz wyzwania, chcesz się rozwijać w wybranym przez siebie kierunku oraz chciałbyś nauczyć się nowych rzeczy to dołącz do nas.Zainteresowanych prosimy o wysłanie CV oraz listu motywacyjnego z dopiskiem:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

senior RtR specialist / expert
senior RtR specialist / expert
nowe Warszawa dzisiaj

For our client – an international SSC company, we are looking for experienced and open for new challenges candidates for the position of senior RtR specialist / expert. If you have minimum 2 years of experience in RTR area and are ready for the new opportunities - apply and join the team in Warsaw!oferujemycontract of employmentattractive benefits package (medical care, Multisport card, life insurance)modern officezadaniaperforming general accounting and reporting tasksmanaging month/year-end close activities balance sheet reconciliations statutory reportingensuring completeness and correctness of data in accounting systemparticipation in internal projectsidentifying and implementing process improvement initiativesupporting other team members oczekujemyuniversity degree in finance or accountingat least 2-3 years in similar positions in SSC/ BPO within multinational environmentpractical knowledge of IFRS very good level of Englishgood knowledge of accounting systems knowledge of MS Excelgood communication skillsAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Accounts Payable Accountant
Accounts Payable Accountant
nowe Poznań dzisiaj

At OLX Group we improve people’s lives by bringing them together for win-win exchanges. Sellers win. Buyers win. Communities win. OLX wins. And most of all, you win. Being part of something special. In an open culture that encourages own initiatives, growth and entrepreneurial spirits. We believe in crafting a richer world by empowering people.OLX Group is the world’s fastest-growing network of trading platforms, serving 300 million people every month and operating in 30+ countries across 5 continents. We shape the future of trade to unlock the hidden value in everything. We are powered by a diverse workforce of 10,000+ talented individuals, together building an inclusive culture around the world.  The position of Accounts Payable Accountant offers a diverse set of responsibilities and will work on various issues and projects. Being part of the Accounts Payable team you will be focused on the complete, accurate and timely completion of Accounts Payable (AP) transactions. Ensure compliance with internal guidelines and procedures as well as external regulatory requirements.In this position, you will be empowered to process documents and monitor end-to-end purchase invoice flow in order to ensure payment on time to our suppliers for various entitiesin the EU region. Reporting to the Accounts Payable Manager / Lead, you will be an innovative, trusted partner to business, our external suppliers and auditors. Your responsibilities:Ensuring efficiency & high quality of AP processesAccelerate value & make an impact by doing day-to-day Accounts Payable operations:Posting of purchase invoices in accordance with the accounting rules and tax regulationsMonitoring payment deadlines and controlling the execution of paymentsReplying to internal and external queries incl. vendor and employee queriesTravel & expense handlingAP reconciliation and reportingChecking that transactions are booked according to accounting policyPlaying an active role in the transition process in 2021 (migration EU countries to PL) and in continuous improvement and standardization process. Migration will be performed remotely and no travelling is involved.Driving independent simplification / continuous improvement initiatives and issues resolutionsCreation and update of process-related documentation (SOP)Working collaboratively with different finance departments and ensure the right satisfaction levelCooperation with other AP team membersParticipation in the implementation of SAP S/4HanaYour background:University degree in Accounting, Finance, or related fieldsA minimum 3 years of experience in the Accounts Payable areaHave direct experience and understanding of the BPO/SSC market is a plusSolid accounting knowledge or Accounts Payable process knowledgeAdditional accounting courses is a plusStrong logical thinker, creative, with good attention to detailsMature attitude towards challenges and problem solvingFluent English (oral and written)SAP knowledge, OneStream experience is a plusMS Office knowledge (mainly Excel) What we’ll give you:A vibrant environment and a chance to work with committed, dynamic colleagues in a multinational environmentFlat hierarchies and a high degree of autonomy as OLX believes in empowering peopleAccess to the best training on the market Working at ACCA Approved EmployerA competitive compensation package that includes exciting perks and benefitsWhat you need to know about us:OLX Group is a global product and tech company with +20 brands, +30 countries, +10 000 people and one mindsetOur mission is to make it super easy for people to buy and sell almost anything, boosting local economiesWe are proud to be different, and we work differently too. We combine the spirit and agility of a start-up with the maturity that comes from being part of a 100-year-old companyWe are curious, ambitious and allergic to corporate interference. We improvise, experiment and push each other further, embracing uncertainty and driving changeFor more information, visit www.olxgroup.comIf you are as excited as us about this position and our company, we hope you join us! If you’d like to learn more about the OLX Group take a look at the other parts of our website. And remember, we are equal opportunities employer.You can also find us on: facebook.com/PracujwGrupieOLX/

Doradca - Kasjer (umowa o pracę na czas określony)
Doradca - Kasjer (umowa o pracę na czas określony)
nowe Katowice dzisiaj

Kluczowe zadania:aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Bank;profesjonalna, zgodna ze standardami obowiązującymi w Banku, obsługa kasowa;samodzielna realizacja założonych celów;budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami Banku;kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku. Czego oczekujemy od Kandydatów:wykształcenia średniego;wysokiego poziomu kultury osobistej;sumienności;dobrej organizacji pracy;łatwości w nawiązywaniu kontaktu i umiejętności budowania relacji z Klientami;zdolności interpersonalnych;zaangażowania oraz nastawienia na sukces i wyniki;dynamizmu w działaniu;umiejętności obsługi komputeraJeśli chcesz zaaplikować, prześlij nam swoje CV do 04.06.2021r. Możesz też porozmawiać z naszym botem rekrutacyjnym emplobot.com/santanderconsumerbankDlaczego warto do nas dołączyć?  STABILNOŚĆumowa o pracęstałe wynagrodzenie z premią za wynikiwolne weekendy, bo pracujemy od poniedziałku do piątku FINANSEnieoprocentowane pożyczki pracowniczepreferencyjne warunki korzystania z produktów finansowychspecjalne oferty i zniżki m.in. na elektronikę, RTV-AGD ROZWÓJszkolenia produktowe na start i udział w Akademii Rozwojuprogramy talentowe i staże wewnętrznekonkursy sprzedażowe z nagrodami GRYWALIZACJAlubisz grać w gry? Mamy dla Ciebie grywalizację!połączenie wyzwań fabularnych i niespodzianek dla najlepszych graczy DLA RODZINYpaczki na Święta dla rodzin z dziećmikolonie i półkolonie dla dzieci pracowników MOŻLIWOŚCIdofinansowanie do studiówbony świątecznespotkania i wycieczki integracyjne ZDROWIEdofinansowanie do opieki medycznej i ubezpieczenierefundacja zakupu okularówudział w Akademii Zdrowia, klubie biegacza i treningach nordic walking Santander Consumer Bank SA zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Santander Consumer Bank z siedzibą we Wrocławiu ul. Legnicka 48 B (dalej: Bank) informuje, że w celu realizacji procesu rekrutacji z Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Bank. Administratorami Pani/ Pana danych mogą być też inne podmioty na podstawie udzielonych przez Panią/ Pana zgód. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a konsekwencją niepodania niezbędnych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy z Bankiem.  Przysługują Pani/ Panu prawa wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w tym prawo dostępu do treści danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, wniesienia sprzeciwu do ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wycofania zgody na przetwarzanie danych, a także wniesienie skargi do organu nadzorczego. Dane Inspektora Ochrony Danych Banku, cele przetwarzania danych, odbiorcy danych i ich kategorie, okres przetwarzania danych, kategorie przetwarzanych danych i ich źródło dostępne są w dokumencie: Informacja o ochronie danych osobowych dla kandydatów do pracy w Santander Consumer Bank S.A., umieszczonym na stronie https://www.santanderconsumer.pl/o-banku/ochrona-danych-osobowych/ .

Filtr