Sortowanie:
Znaleziony: 6392 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość Polska: Wszystkie miasta
Główny Księgowy / Główna Księgowa – praca stacjonarna w Dobczycach
Główny Księgowy / Główna Księgowa – praca stacjonarna w Dobczycach
nowe Dobczyce dzisiaj

MET-GAL sp. z o.o. – właściciel marek ATM i VERAMET, producent oraz dystrybutor markowych okuć budowlanych i meblowych – poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY / GŁÓWNA KSIĘGOWAMiejsce pracy: Dobczyce Forma zatrudnienia: umowa o pracę Wymiar etatu: pełny etatZakres obowiązków:Prowadzenie pełnej księgowości spółki z o.o. oraz jednoosobowej działalności gospodarczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,Nadzór nad zespołem księgowości – koordynacja pracy oraz wsparcie merytoryczne,Terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, INTRASTAT), raportów do GUS, NBP oraz zestawień do urzędów celnych,Przygotowywanie bilansu, rachunku zysków i strat oraz analiz finansowych na potrzeby Zarządu i instytucji zewnętrznych,Kontrola zapisów księgowych, rozliczenia międzyokresowe kosztów, analiza danych finansowych,Kształtowanie polityki rachunkowości, wdrażanie procedur wewnętrznych oraz optymalizacja procesów księgowych,Współpraca z US, ZUS, GUS oraz audytorami zewnętrznymi (biegli rewidenci),Wsparcie działów: kadrowo-płacowego, administracji i sprzedaży,Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i systemem kontroli wewnętrznej,Monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i ich wdrażanie.Wymagania:Wykształcenie wyższe kierunkowe: rachunkowość, finanse, ekonomia,Minimum 5 lat doświadczenia w dziale księgowo-finansowym, w tym co najmniej 2–3 lata na stanowisku samodzielnym lub głównego księgowego,Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych,Umiejętność zarządzania zespołem, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,Biegła obsługa pakietu MS Office, w szczególności Microsoft Excel,Znajomość oprogramowania ERP; mile widziana znajomość systemu StreamSoft Prestiż,Terminowość, skrupulatność, samodzielność i wysoka odpowiedzialność za powierzone zadania,Doświadczenie w firmie handlowej – mile widziane.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Pracę w siedzibie firmy w Dobczycach,Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnego rodzaju szkoleniach,Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,Ubezpieczenie grupowe,Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie doświadczonego zespołu. 

Księgowa / Księgowy
Księgowa / Księgowy
nowe Dzierżoniów dzisiaj

Dla jednego z naszych klientów, prowadzimy rekrutację na stanowisko:Księgowa / Księgowylokalizacja: Dzierżoniów (praca stacjonarna)O firmie: międzynarodowe przedsiębiorstwo, producent wyrobów poliuretanowych Za co będziesz odpowiedzialny/a?Księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawaAnalizowanie kont bilansowych i wynikowychCzynny udział w zamknięciach miesięcznych, kwartalnych i rocznych oraz w audytachProwadzenie raportów według wewnętrznych standardów oraz współpraca z ZarządemObsługa procesu płatnościMonitorowanie i analiza zmian przepisów prawa podatkowego Co jest dla nas ważne?Znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowościDoświadczenie na podobnym stanowisku - jesteśmy otwarci na rozmowy zarówno z juniorami jak i seniorami!Mile widziane wykształcenie ekonomiczne (finanse, rachunkowość)Komunikatywna znajomość języka angielskiego z uwagi na międzynarodowy charakter firmyBardzo dobra znajomość pakietu MS Office (przede wszystkim Excel)Znajomość systemów księgowych (mile widziany SAP) Co oferujemy?Długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęKonkurencyjne wynagrodzeniePracę na pełen etat w regularnych godzinach 8:00 - 16:00Pracę stacjonarną Dodatki: ZFŚS (bilety do kina, karnety sportowe, opieka medyczna, posiłki (lunch)Pracę w firmie o międzynarodowym charakterze, wspierającej realizację projektów produkcyjnych i exportowych, dzięki czemu możesz zyskać doświadczenie w globalnym środowiskuZainteresowany/a? Zaaplikuj i daj się poznać! 

Asystent/ka Działu Rozliczeń Badań Klinicznych - Grupa NEUCA
Asystent/ka Działu Rozliczeń Badań Klinicznych - Grupa NEUCA
nowe Kraków dzisiaj

Zakres obowiązków:Wsparcie zespołu w rozliczaniu kont i księgowaniu wpływów płatności od klientów.Uzgadnianie rozliczeń i kontrola kont rozrachunkowych.Dbanie o satysfakcję klienta w zakresie rozliczeń jego płatności.Przygotowywanie dokumentacji finansowej i administracyjnej związanej z rozliczaniem projektów.Kontrola poprawności faktur, umów i innych dokumentów finansowych.Sporządzanie raportów finansowych i zestawień budżetowych.Archiwizacja dokumentacji projektowej.Współpraca z księgowością i zespołem projektowym w zakresie monitorowania wydatków.Wsparcie w przygotowywaniu wniosków o płatność i sprawozdań okresowych.Kontakt z partnerami projektowymi w zakresie finansowo-administracyjnym.Wymagania:Wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie finansów, ekonomii, administracji lub pokrewnych.Znajomość zasad rozliczania funduszy europejskich i krajowych.Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word).Umiejętność pracy z dokumentacją finansową i dużą ilością danych.Dobra organizacja pracy, dokładność i terminowość.Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.Podstawowa znajomość języka angielskiego.Informacje dodatkowe:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin. Praca w nowoczesnym środowisku z możliwością rozwoju zawodowego. Oferujemy wsparcie zespołu i elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy. Chętni kandydaci proszeni są o przesłanie CV i listu motywacyjnego.

Tatra Spring Polska - Księgowa
Tatra Spring Polska - Księgowa
nowe Garwolin dzisiaj

Tatra Spring Polska Sp. z o.o. to firma zajmująca się usługową produkcją kosmetyków dla wiodących marek światowych. Zlokalizowana jest w Garwolinie, przy obwodnicy od strony  Warszawy.Na rynku polskim istniejemy od 2008 roku. Nasze początki działalności to głównie konfekcjonowanie oraz wszelkiego rodzaju usługi pakowania zestawów upominkowych. W kolejnych latach poszerzyliśmy nasze portfolio usług o mieszanie i napełnianie perfum, kremów i balsamów.   W 2015 roku nasza firma stała się częścią włoskiej firmy Cosmint – renomowanej firmy produkującej kosmetyki dla klientów z całego świata.  Dzięki temu firma weszła w fazę dynamicznego rozwoju i znacząco poszerzyła gamę oferowanych usług. W 2017 roku przeprowadziliśmy transfer nowych technologii z Włoch co zaowocowało dalszym wzrostem produkcji. Obecnie firma należy do włoskiej grupy Intercos Group posiadającej fabryki kosmetyków na całym świecie. Tatra Spring zatrudnia obecnie ponad 500 pracowników.Aktualnie poszukujemy osoby do wsparcia Działu Finansowego na stanowisko:KSIĘGOWAMiejsce pracy: GarwolinWymagana znajomość jednego lub większej ilość obszarów z poniższej listy:·         Księgowanie dokumentów kosztowych – transakcje krajowe i zagraniczne·         Księgowanie dokumentów materiałowych·         Wystawianie faktur·         Przygotowywanie zestawień, raportów i analiz finansowych·         Rozliczanie kosztów delegacji·         Księgowanie wyciągów bankowych·         Przygotowywanie przelewów bankowych·         Prowadzenie ewidencji kasowej Wymagania:·         Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia)·         Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku·         Znajomość zasad księgowania·         Biegła znajomość obsługi komputera (głównie Excel)·         Duże zdolności komunikacyjne·         Dokładność·         Odpowiedzialność·         Umiejętność pracy w zespole·         Umiejętność pracy pod presją czasu·         Nastawienie na osiąganie wyników·         Znajomość języka angielskiego – będzie dodatkowym atutemOferujemy: ·         Umowę o pracę na pełen etat w prężnie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym·         Przyjazną atmosferę pracy·         Szkolenia pozwalające na rozwój i podnoszenie kwalifikacji·         Pakiet opieki medycznej z możliwością dołączenia członków rodziny·         Pakiet MultiSport dofinansowany przez pracodawcę·         Ubezpieczenie na życie·         Świadczenia na święta·         Dofinansowanie do wypoczynku·         Darmową naukę języków (angielski) Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonych przez Tatra Spring Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Garwolinie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Tatra Spring Polska Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”. Informujemy, że Administratorem danych jest Tatra Spring Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Garwolinie przy ul. Trakt Lwowski 155. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych i ich sprostowania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia dostarczonych przez Pana/Panią danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesie rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani/Pana danych osobowych. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Więcej aktualnych rekrutacji znajduje się na naszej stronie internetowej: www.tatraspring.com w zakładce PRACA.  

Księgowy/a z Językiem Niemieckim lub Francuskim lub Hiszpańskim
Księgowy/a z Językiem Niemieckim lub Francuskim lub Hiszpańskim
nowe Warszawa dzisiaj

Zakres obowiązków:Przetwarzanie i księgowanie fakturKsięgowanie transakcji i prowadzenie rejestrów w systemie SAPKontakt z dostawcami (głównie mailowy)Rejestrowanie w systemie księgowym nowo nabytych oraz likwidowanych środków trwałychOdpowiedzialność za tworzenie, modyfikację i utrzymanie Master DataWsparcie procesów księgowych oraz zakupów środków trwałychUdział w inwentaryzacjach środków trwałychWsparcie procesu zamknięcia miesiącaPrzygotowywanie analiz związanych ze środkami trwałymi na potrzeby managementuWystawianie dokumentów sprzedażowych na rynku niemieckim (w szczególności: faktury proforma, zaliczkowe i końcowe)Wprowadzanie dokumentów kosztowych do systemuKoordynacja współpracy z działem technicznym i projektowym w SpółceKoordynacja współpracy z zewnętrznym biurem rachunkowymDbanie o prawidłowy obieg dokumentów z niemiecko-polskim biurem księgowymDbanie o prawidłowy obieg dokumentów z działem sprzedażowymŚcisła współpraca z zarządem, w tym raporty i zestawieniaWymagania:Dobra znajomość języka Niemieckiego, Francuskiego lub HiszpańskiegoAngielski na poziomie komunikatywnym (min. B1)Min. 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze księgowościDobra znajomość MS Office: Excel, Word, PowerPoint, OutlookZorientowanie na klienta i proaktywne podejścieUmiejętności analityczne i organizacyjneUkończone studia wyższe (lub w trakcie) na kierunku finansowym lub ekonomicznymMinimum 1 rok doświadczenia w obszarze księgowości, w tym minimum pół roku doświadczenia w Księdze Głównej (GL)Doświadczenie w księgowości środków trwałych będzie dodatkowym atutemWysokie zdolności analityczneUmiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel; doświadczenie w pracy z SAP R/3 będzie dodatkowym plusemDobra znajomość języka niemieckiego (min.

Zatrudnię Księgową/Księgowego
Zatrudnię Księgową/Księgowego
nowe Mława dzisiaj

Poszukujemy do pracy w księgowości.Wymagana znajomość pełnej księgowości.Miejsce Pracy Mława

Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa w biurze rachunkowym
Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa w biurze rachunkowym
nowe Warszawa dzisiaj

Twój zakres obowiązkówwprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie Optima Comarch / Saldeoprzygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i Klientówbezpośredni kontakt z Klientami firmyNasze wymaganiapraktyczna znajomość programu Comarch Optimasamodzielne sporządzanie rocznych sprawozdań finansowychsamodzielność i umiejętność szukania rozwiązańMile widzianemile widziane doświadczenie w pracy w biurze rachunkowymBenefitydofinansowanie zajęć sportowychdofinansowanie szkoleń i kursówelastyczny czas pracyzniżki na firmowe produkty i usługibrak dress code’ukawa / herbataO nasWarsaw Accounting Partners działa na polskim rynku od 7 lat.Nasze biuro rachunkowe obsługuje ponad 300 klientów.Obecnie zespół składa się z około 20 pracowników.Są to działy księgowości, kadr i administracji.Posługujemy się co najmniej czterema językami: polskim, ukraińskim, rosyjskim i angielskim.Grafik uwzględnia możliwość pracy hybrydowej. Inwestujemy w kursy i programy szkoleniowe dla naszych pracowników.Zapewniamy również dostęp do karty Multisport dla chętnych pracowników.Doceniamy profesjonalizm i wzajemną koleżeńską pomoc.Dołącz do nas!

Specjalista ds. pozyskiwania kapitału (k/m/i) w firmie DEVNEST
Specjalista ds. pozyskiwania kapitału (k/m/i) w firmie DEVNEST
nowe Warszawa wczoraj

Lubisz budować relacje i widzisz w tym szansę na swój rozwój? Chcesz działać z ludźmi i mieć realny wpływ na rozwój firmy, w elastycznym modelu pracy? Zapraszamy do DEVNEST!Fundamenty naszej nowej spółki w branży nieruchomości – DEVNEST – budują doświadczeni przedsiębiorcy, którzy mają na koncie odnoszące sukcesy projekty. To właśnie oni z powodzeniem rozwinęli wiele projektów deweloperskich, takich jak Ad Residence Sp. z o.o., a także stworzyli i wyskalowali znaną platformę e-commerce epaka.pl wraz z jej rozbudowaną siecią franczyzową.Nasze szerokie doświadczenie, zarówno w obszarze nieruchomości, jak i innowacyjnego e-commerce, stanowi solidny fundament dla Twojego przyszłego rozwoju. W DEVNEST stawiamy na transparentność, elastyczność i samodzielność, dlatego będziesz mieć bezpośredni wpływ na ważne decyzje w zakresie pozyskiwania inwestorów.Naszym celem jest realizowanie kolejnych inwestycji nieruchomościowych (1-3 letnich), głównie w Warszawie i okolicach. Szukamy kogoś, kto pomoże nam to zrobić – konkretnie i skutecznie.ZadaniaJako specjalista/ka ds. pozyskiwania kapitału będziesz aktywne szukać i angażować inwestorów oraz budować z nimi długotrwałe relacje oparte na zaufaniu. Twoim zadaniem będzie również tworzenie i rozwijanie własnej sieci kontaktów, do czego zapewnimy Ci odpowiednie narzędzia i wsparcie.Twoje codzienne zadania obejmą:Aktywne poszukiwanie i angażowanie inwestorów (cold outreach, networking, budowanie własnej bazy kontaktów).Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z inwestorami prywatnymi.Przygotowywanie prostych, przejrzystych i przekonujących ofert oraz prezentacji inwestycyjnych.Ścisła współpraca z zarządem.Praca na celach: naszym celem jest pozyskanie 10 mln zł w ciągu 6–12 miesięcy.W miarę zdobywania doświadczenia zaczniesz także współpracować z zespołem prawnym i księgowym i doradzać inwestorom – od doboru odpowiedniej struktury finansowania, po wyjaśnienie korzyści i ryzyk związanych z inwestycją.WymaganiaSzukamy przede wszystkim osoby, która potrafi rozmawiać, budować zaufanie i tworzyć trwałe relacje z ludźmi. Doświadczenie w sprzedaży, czy finansach również jest atutem ale dla nas kluczowe jest to, by umieć przekonać do siebie ludzi i poprowadzić z nimi sensowną rozmowę o inwestowaniu.Oczekujemy, że masz:Gotowość do pracy na celach – nasz model wynagradzania jest związany z wartością pozyskanego kapitału.Doświadczenie w sprzedaży, finansach, inwestycjach lub pozyskiwaniu kapitału, które pozwoli Ci szybko wdrożyć się w nowe zadania.Świetne umiejętności interpersonalne i negocjacyjne.Proaktywność i samodzielność w budowaniu bazy kontaktów.Dyspozycyjność do podróży po Polsce oraz do spotkań w biurze (Warszawa lub Łuków) - raz w miesiącu.Dobrą prezencję, pozytywną energię i nastawienie na wyniki.Docenimy również:Wiedzę o instrumentach finansowych i inwestycyjnych w obrocie niepublicznym (weksle, pożyczki zabezpieczone, hybrydy dłużno-udziałowe).Świadomość regulacyjna (prospekt emisyjny, wymogi informacyjne, ograniczenia dla inwestorów indywidualnych).Posiadanie własnej bazy potencjalnych inwestorów.Komunikatywny angielski.Dołączając do nas, zyskujesz:Elastyczny model współpracy: w większości zdalnie, z comiesięcznymi spotkaniami w Warszawie lub Łukowie.Konkurencyjne i transparentne wynagrodzenie: minimalna podstawa + prowizja od 0,5% do 3% od pozyskanego kapitału, z premiowaniem powtarzalnych inwestorów.Umowę B2B: z jasnymi zasadami i możliwością dopasowania warunków do wspólnych ustaleń.Szybką ścieżkę komunikacji: pomysły omawiasz bezpośrednio z osobami decyzyjnymi.Narzędzia do pracy, takie jak laptop, telefon, czy samochód.Dostęp do know-how z obszaru deweloperskiego.Współpracę w przyjaznej atmosferze, w mikro zespole.Wsparcie w rozwoju: możliwość nauki od doświadczonego zespołu i szkoleń.Jeśli jesteś gotów na takie wyzwania, aplikuj!

Młodszy(a) Specjalist(k)a ds. Wsparcia Klienta w Kanałach Zdalnych
Młodszy(a) Specjalist(k)a ds. Wsparcia Klienta w Kanałach Zdalnych
Katowice wczoraj

Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko. Opis stanowiska:Telefoniczna obsługa Klientów Banku;Wsparcie Klientów w zakresie obsługi bankowości internetowej;Sprzedaż produktów i usług bankowych;Pielęgnowanie posprzedażowych relacji z Klientami;Wsparcie innych jednostek obsługi telefonicznej w razie potrzeby. Wymagania:Wykształcenie minimum średnie;Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy;Mile widzialnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klientów;Mile widziana znajomość języka angielskiego;Praca w systemie zmianowym w godzinach 08:00-20:00 (pn-pt) Masz jak w Banku:Dołączenie do organizacji o globalnym zasięgu, która jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 63 krajach z 200-letnią tradycją;Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od Twojej orientacji psychoseksualnej, tożsamości płciowej, wieku, pochodzenia, koloru skóry czy rodzaju niepełnosprawności. Każda osoba jest u nas mile widziana;Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;Pracę w środowisku agile’owym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.

Samodzielna księgowa w biurze rachunkowym
Samodzielna księgowa w biurze rachunkowym
Czerwionka-Leszczyny wczoraj

Szukamy osoby z pasją do księgowości, która wzmocni nasz zespół swoją wiedzą, doświadczeniem i zaangażowaniem.Obowiązki:Samodzielna i kompleksowa obsługa klientów biura w zakresie uproszczonej księgowości/ryczałt i księga przychodów i rozchodów.Sporządzanie deklaracji VAT i nadzór nad prawidłowością rozliczeń VAT.Obliczanie zaliczek na podatek dochodowy PIT.Sporządzanie rozliczeń rocznych PIT.Kontakt z klientem i instytucjami zewnętrznymi.Wymagania:Min 2 letnie doświadczenie w biurze rachunkowym.Znajomość przepisów podatkowych.Umiejętność obsługi programu Optima będzie atutem.Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.Zaangażowanie, rzetelność i odpowiedzialność w realizowaniu powierzonych zadań.Monitorowanie zmian w przepisach.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w stale rozwijającej się firmie.Przyjazną atmosferę pracy.Wsparcie pomocy księgowej.Możliwość ciągłego rozwoju, poszerzania kompetencji i zdobywania doświadczeń.Wynagrodzenie zależne od zaangażowania, posiadanych kwalifikacji, ilości obsługiwanych firm.Dostęp do szkoleń z zakresu księgowości.

Pracownik biurowy w dział ksiegowosci
Pracownik biurowy w dział ksiegowosci
Jaworze wczoraj

Stanowisko: Pracownik biurowy – dział księgowości Lokalizacja: Jaworze Godziny pracy: pon.–pt. 8:30–15:30 Start: od zaraz Opis stanowiska: Poszukujemy osoby do działu księgowości w naszej firmie. Szukamy kogoś dokładnego, odpowiedzialnego i dobrze zorganizowanego. Zakres obowiązków: • Wprowadzanie danych do programu Enova • Obsługa bankowości internetowej • Sprawdzanie dokumentów księgowych • Monitorowanie płatności • Współpraca z biurami rachunkowymi (w tym zagranicznymi) • Skanowanie dokumentów do Saldeo • Wystawianie faktur sprzedaży • Przygotowywanie raportów Wymagania: • Znajomość języka angielskiego (komunikatywna) • Wykształcenie min. średnie (finanse, rachunkowość – mile widziane) • Dobra znajomość MS Office • Doświadczenie w pracy biurowej lub księgowości • Znajomość Enova/Saldeo – mile widziana • Rzetelność, samodzielność, zaangażowanie Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę • Pracę w stałych godzinach – pon.‒pt. 8:30–15:30 • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu Prosimy zainteresowane osoby o wysłanie CV z załączoną klauzulą Rodo ZAPRASZAMY !!!

Młodsza/y księgowa/y / Asystent/ka ds. księgowych
Młodsza/y księgowa/y / Asystent/ka ds. księgowych
Dębica wczoraj

Kim jesteśmy?Cześć, z tej strony Biuro Rachunkowe Intrati, miło Nam, że czytasz to i jesteś zainteresowana/y podjęciem pracy w naszym Zespole. Posiadamy stabilną pozycję na rynku a Klientów pozyskujemy głównie z polecenia. I tutaj właśnie pojawia się „problem” bo tego „polecenia” jest coraz więcej, dlatego potrzebujemy Ciebie!, kogoś kto zadba o sprawy księgowe i porządek w dokumentach naszych Klientów. To co Nas wyróżnia to chęć wprowadzania do biura nowych automatyzacji, innowacyjności oraz przełożenie tego na współpracę z Klientem, atmosfera, warunki pracy i przesympatyczny szef :) Jeśli jesteś osobą, która uwielbia gdy wszystko się zgadza co do grosza :) , chcesz poznawać nowe możliwości i wejść razem z Nami w nowy wymiar księgowości, to ta oferta jest dla Ciebie! Czym będziesz się u Nas zajmować? - wstępna weryfikacja i bieżące wprowadzanie dokumentów do programu księgowego – bez Ciebie ani rusz!- bieżący kontakt z kontrahentami w sprawach dokumentów i rozliczeń - kontrolą płatności i rozrachunków – weryfikacją z rozliczeń kasowo/bankowych - wsparciem w zamknięciu miesiąca oraz roku obrotowego – uzgadnianie sald- aktywny udział w przygotowywaniu deklaracji podatkowych (PIT,VAT,CIT)- pomocą w przygotowywaniu sprawozdań finansowych oraz danych śródrocznych do banków - kontaktem z urzędami (US, ZUS) – liczymy na Twoje zdolności dyplomatyczne :)- inne zadania administracyjno-biurowe związane z księgowościąKogo szukamy? Osoby, która:- ma już co najmniej 1-2 lata doświadczenia w księgowości lub biurze rachunkowym (jeśli prowadziłeś/aś KPiR i chcesz wejść w świat pełnej księgowości – też daj znać!)- zna podstawowe przepisy podatkowe i rachunkowe nie tylko z teorii- dobrze radzi sobie z Excelem- zna program księgowy Comarch Optima (traktujemy to jako dodatkowy atut)- jest dokładna, sumienna i świetnie organizuje sobie pracę- lubi pracować z ludźmi i nie boi się wyzwań- jest otwarta na poznawanie ciekawych rozwiązań usprawniających pracę- ma wysoką motywację do nauki i rozwoju zawodowego w obszarze księgowości/podatkówCo mamy dla Ciebie w zamian?- umowę o pracę i stabilne warunki- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności – jesteśmy otwarci na negocjacje!- dobrze wyposażone stanowisko pracy - stawiamy na komfort pracy!- pracę w fantastycznej atmosferze, gdzie liczy się współpraca, a nie korporacyjny wyścig!- realny wpływ na rozwój naszej firmy- pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe na życie, obiadowe środy, owocowe piątki, szkolenia branżowe i rozwój osobisty).- elastyczność i zrozumienie – jesteśmy ludźmi!- możliwość wdrażania własnych pomysłów- elastyczne godziny pracyBrzmi dobrze?Wyślij nam swoje CV z dopiskiem w tytule "Chcę dołączyć do Waszej księgowości!".

Zatrudnie księgową -nieruchomości
Zatrudnie księgową -nieruchomości
Łódź wczoraj

Zatrudnimy na umowę o pracę (ewentualnie możliwość rozliczenia w oparciu o działalność gospodarczą) na pełen etat księgową, którą ma doświadczenie w obsłudze nieruchomości. Oczekujemy: Min. roczne doświadczenie w branży nieruchomosci Odporności na stres. Oferujemy: Pracę w przyjaznym środowisku, Niezbędne narzędzia do pracy, Pracę od godz. 8 mej do 16 ej ew. od 9 do 17 tej, centrum Łodzi.

Asystentka / księgowa
Asystentka / księgowa
Legionowo wczoraj

Witam, Zatrudnię asystentkę na pełny etat do prac rachunkowych :) Konieczne jest prawo jazdy kat. B Główne obowiązki : - 2x w tygodniu odbieranie raportów z 3 punktów ( 2 w Warszawie, 1 w Legionowie) - pilnowanie dokumentacji pracowników - wprowadzanie przelewów - rozliczanie miesiąca - bieżący kontakt z księgową - pilnowanie cen produktów na fv oraz dogrywanie cen z przedstawicielami - znajomość pakietu Microsoft office Godziny pracy są elastyczne. Mogą być poranne/ popołudniowe - dla nas najważniejsze jest wykonanie określonej pracy :) wymagane jest chociaż minimalne doświadczenie w pracy rachunkowej. Wynagrodzenie 3600 zł netto - umowa o pracę Po więcej szczegółów na priv :)

Księgowa- Wydział Finansowy
Księgowa- Wydział Finansowy
Koronowo wczoraj

Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie;staż pracy minimum 1 rok na stanowisku księgowego/księgowej.Wymagania dodatkowe:wykształcenie wyższe z zakresu finansów i rachunkowości;znajomość obsługi komputera oraz oprogramowania MS Office;znajomość przepisów o rachunkowości oraz praktycznego ich stosowania;znajomość przepisów prawa podatkowego z zakresu podatku CIT i VAT;kreatywność oraz umiejętność pracy w zespole;umiejętność organizacji pracy, samodzielność.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych, uzgadnianie kont księgowych rachunków bankowychprowadzenie bieżącej analizy obrotów i sald przypisanych kontdekretowanie i księgowanie dowodów księgowych dotyczących zakupu materiałów magazynowychbieżące uzgadnianie magazynówkontrola formalno-rachunkowa dokumentów magazynowychrozliczenie inwentaryzacjiarchiwizowanie sporządzonej dokumentacji w zakresie zajmowanego stanowiskawykonywanie innych zadań zleconych przez Głównego KsięgowegoPracując z nami możesz liczyć na: stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,praca od 7:00 do 15:00, przy części etatu w wyznaczonych dniach, godzinach,regularnie wypłacane wynagrodzenie oraz odprowadzane składki do ZUS,bezpieczeństwo, dbamy o wysokie standardy BHP,odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej,atrakcyjne świadczenia z Funduszu Socjalnego (np. bony świąteczne, wyprawki dla dzieci, pomoc finansowa w zdarzeniach losowych),nagrodę roczną.Wymagane dokumenty:curriculum vitae,Wymagane dokumenty:curriculum vitae,Wymagane dokumenty aplikacyjne: szczegółowe CV ( z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej), powinno być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2018, poz. 1000) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).      

Samodzielny księgowy do biura rachunkowego
Samodzielny księgowy do biura rachunkowego
Zielona Góra wczoraj

Tak, wiemy – "Samodzielny Księgowy" brzmi trochę jak tytuł smutnego filmu biurowego. Ale u nas? U nas to rola pierwszoplanowa w ekscytującym serialu pt. „Rachunkowa Ekipa Marzeń”.Jeśli potrafisz ujarzmić cyferki, ujarzmić PIT-y, CIT-y i VAT-y, a widok poprawnie zaksięgowanego dokumentu daje Ci więcej radości niż świeżo zaparzona kawa – to czytasz ogłoszenie idealne dla siebie. Co będziesz robić, czyli Twoja rola w naszym księgowym uniwersum:Prowadzić pełną księgowość spółek, czyli ogarniać chaos i wprowadzać porządek tam, gdzie królują faktury, wyciągi i paragonyWypuszczać zgrabne deklaracje podatkowe (CIT, VAT, PIT – kto by pomyślał, że te trzy literki mogą tak ekscytować)Tworzyć sprawozdania i raporty, które nawet Urząd Skarbowy czyta z przyjemnościąKontaktować się z urzędami i innymi instytucjami – tak, czasem trzeba odebrać ten telefon Czego oczekujemy (czyli kilka supermocy):Masz za sobą minimum 2 lata doświadczenia jako księgowy/a najlepiej w biurze rachunkowym – czyli wiesz, co to amortyzacja, konta księgowe i nie boisz się kontaktów z klientamiZnasz przepisy rachunkowe i podatkowe – i potrafisz je zastosować w praktyceDziałasz samodzielnie, ale umiesz współpracować – jak w dobrym zespole superbohaterówLubisz mieć wszystko dopięte na ostatni przecinekNie boisz się nowości, rozwijasz ciągle swoją wiedzęZnasz Comarch ERP Optima i MS Excel? Super, ale nie musisz znać ich na pamięć – wystarczy, że się nie boisz próbować Co dajemy w zamian (i nie chodzi tylko o uścisk dłoni prezesa):Wynagrodzenie na czas – serio, bez tłumaczeń i przesunięć.Premie za dobre wyniki – bo doceniamy tych, którzy robią robotęPrzyjazny zespół, który wie, że praca to nie tylko Excel i bilanseElastyczną formę zatrudnienia – wybierasz to, co Ci najbardziej pasuje: UoP, zlecenie, wszystko legalnieStabilność – nie szukamy kogoś „na chwilę”. Budujemy zespół na dłużejBrzmi dobrze? To ślij CV!Jeśli nie boisz się cyfr, masz poczucie humoru i chcesz pracować tam, gdzie księgowość to coś więcej niż tylko wrzucanie faktur do segregatora – dołącz do nas!

Zatrudnię pomoc księgowej do biura rachunkowego do KPiR
Zatrudnię pomoc księgowej do biura rachunkowego do KPiR
Warszawa wczoraj

Obowiązki:Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych.Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji.Zarządzanie dokumentacją księgową i jej archiwizacja.Współpraca z zespołem księgowym.Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i prawnym.Komunikacja z klientami i instytucjami zewnętrznymi.Prowadzenie ewidencji i KPiR.Weryfikacja dokumentów.Wymagania:Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości.Doświadczenie w księgowości co najmniej 1 rok.Znajomość podstaw prawa podatkowego.Umiejętność obsługi programów księgowych.Precyzja i skrupulatność w pracy.Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.Zaangażowanie i odpowiedzialność.

Specjalista ds. księgowości
Specjalista ds. księgowości
Będzin wczoraj

Dołącz do naszego zespołu!Szukamy osoby do działu kadr i księgowościCzy jesteś osobą zorganizowaną, skrupulatną i czujesz się dobrze w pracy z liczbami oraz dokumentami? Lubisz porządek, odpowiedzialność i chcesz rozwijać się w branży kadrowo-księgowej? Świetnie się składa – szukamy właśnie Ciebie!Zakres obowiązków:• Wsparcie administracyjne działu kadr i księgowości • Przygotowywanie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów kadrowych • Wprowadzanie danych do systemów informatycznych • Współpraca przy naliczaniu wynagrodzeń • Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zezwoleń na pracę i kart pobytu • Prowadzenie bieżącej ewidencji oraz dokumentacji księgowej • Wspomaganie zespołu w realizacji codziennych zadańNasze wymagania:• Wykształcenie min. średnie (mile widziane kierunki: kadry, księgowość, finanse) • Znajomość podstawowych zagadnień z obszaru kadr i księgowości • Umiejętność obsługi programów Insert GT oraz Płatnik (mile widziane)• Sumienność, dokładność, dbałość o szczegóły • Umiejętność pracy zespołowej oraz dobrej organizacji własnego czasu pracy • Mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowymOferujemy:• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat) • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży hotelarskiej • Stałe godziny pracy (pon.–pt.) w siedzibie firmy w Będzinie • Nowoczesne narzędzia pracy (laptop służbowy) • Dostęp do pakietu sportowegoJak aplikować?Wyślij swoje CV na adres: praca[małpa]mojadiuna.pl lub prześlij zgłoszenie przez formularz OLX.Nie czekaj – dołącz do zespołu DIUNA i rozwijaj się razem z nami!

Młodsza księgowa, język ukraiński
Młodsza księgowa, język ukraiński
Wrocław wczoraj

Nova Partner to lider w zatrudnianiu kierowców taksówek i kurierów w Warszawie, Wrocławiu i Legnicy. Współpracujemy z Uber, Bolt i FreeNow, oferując wsparcie dla kierowców i inwestorów w branży usług transportowych.Więcej informacji: nova-partner.plLubisz pracę z liczbami, sprawnie poruszasz się w rozliczeniach i dokumentach, a do tego cenisz dobrą organizację? Dołącz do Nova Partner :)Szukamy osoby:z doświadczeniem w obszarze rozliczeń, administracji lub finansów,która dobrze odnajduje się w pracy z dokumentami i danymi liczbowymi, gotowej również wspierać zespół kadr w bieżących zadaniach dokumentacyjnych.Zorganizowanej, samodzielnej i skrupulatnejZe znajomością języka polskiego (minimum komunikatywnie);Twoje zadania:Rozliczenia pracownikówWeryfikacja danych i przygotowanie zestawień dla księgowościWysyłka dokumentów do naszego biura rachunkowegoDodatkowe wsparcie działu kadr, w tym przygotowywanie dokumentów pracowniczych (umowy zlecenia, kwestionariusze, PPK itd.)Co oferujemy:Współpracę w firmie, gdzie naprawdę liczy się człowiekCiekawe zadania i realny wpływ na organizację procesówPracę w otwartym i wspierającym zespoleDofinansowanie zajęć sportowychDofinansowanie nauki językówKawa / herbataBrak dress code’uSpotkania integracyjnePaczki świąteczneParking dla pracownikówDołącz do nas! 80% naszych pracowników ocenia swoją pracę na najwyższym poziomie, ponieważ czują się tutaj dobrze i są naprawdę zadowoleni! Dołącz do zespołu, w którym satysfakcja i motywacja idą w parze z rozwojem zawodowym. Jeśli czujesz, że to praca dla Ciebie – napisz do nas! Razem sprawimy, że praca naszych kierowców stanie się jeszcze bardziej komfortowa!

Samodzielna ksiegowa
Samodzielna ksiegowa
Puławy wczoraj

 SAMODZIELNA KSIEGOWA Miejsce pracy ; Puławy , ul. SkładowaZakres obowiązków:Prowadzenie pełnej księgowości przedsiębiorstwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,Sporządzanie i księgowanie dokumentów księgowych (faktury, rachunki, noty księgowe),Monitorowanie i kontrola obiegu dokumentów finansowych,Dokonywanie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami,Wsparcie w zakresie rozliczeń z urzędami (ZUS, US),Sporządzanie oraz składanie deklaracji podatkowych i rozliczeń VAT,Zapewnienie zgodności dokumentacji z obowiązującymi przepisami prawa,Współpraca z innymi działami w firmie (np. działem sprzedaży),Śledzenie zmian w przepisach podatkowych oraz prawa pracy i wdrażanie ich w praktyce. Nasze wymagania:Doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości, preferowanych jest minimum 2 lata pracy na podobnym stanowiskuUmiejętności samodzielnego prowadzenia księgowości, wiedzy jak sporządzać i interpretować dokumenty finansoweUmiejętności posługiwania się programami komputerowymi związanymi z księgowościąDokładności, samodzielności i skrupulatności w wykonywaniu swoich obowiązków, dbałości o szczegóły i obowiązujące terminyUmiejętności pracy w zespole i komunikowania się z innymi pracownikami organizacji To oferujemyPracę w godzinach 8:00 - 16:00 lub 7.00-15.00 (od poniedziałku do piątku).Przyjazną, partnerską atmosferę pracy.Możliwość rozwoju.Liczne profity jak między innymi: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe.Realny wpływ na rozwój firmy.Osoby zainteresowane proszę o wysłanie cv odpowiadając na ogłoszenie.

zatrudnię pracownika
zatrudnię pracownika
Bielsko-Biała wczoraj

Doradca klienta Aplikuj, jeśli:masz minimum średnie wykształcenie,posiadasz minimum roczne doświadczenie w sprzedaży i chcesz się rozwijać w sektorze bankowym,cenisz sobie kontakt z ludźmi i długotrwałe relacje oparte na zaufaniu,stawiasz sobie ambitne cele i dobrze się czujesz wiedząc do czego dążysz,lubisz działać nie tylko indywidualnie, ale też zespołowo i osiągać wspólnie ustalone cele.Twoje zadania w tej roli:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych,zapewnienie profesjonalnej obsługi oraz najlepszych doświadczeń związanych z wizytą w oddziale,oferowanie i promowanie produktów bankowych,realizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych, za które przyznajemy miesięczne premie na atrakcyjnym poziomie,telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientami,budowanie długotrwałych relacji z klientami banku oraz pozyskiwanie nowych,codzienną obsługę transakcji gotówkowych (w oddziałach gotówkowych) i bezgotówkowych,praca w zgodzie z obowiązującymi procedurami oraz standardami jakościoferujemy:umowę o pracę,pracę stacjonarną w Placówce Partnerskiej w atrakcyjnych godzinach pracy,wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji i zadań,szkolenie wdrożeniowe w ramach Akademii Rozwoju Mocy.Przejrzysty i atrakcyjny system premiowo prowizyjny

Asystentka ds. księgowości / Młodsza księgowa
Asystentka ds. księgowości / Młodsza księgowa
Lublin wczoraj

Poszukujemy pracownicy do działu księgowości na stanowisko Asystentka ds. księgowości / Młodsza księgowa w firmie Willa Win.Zakres obowiązków:Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo- księgowegoKontrola kont księgowych pod względem poprawności i uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcamiUkładanie i archiwizowanie dokumentówWspieranie Głównej księgowej w prowadzeniu księgi rachunkowej spółkiKsięgowanie kosztów i wyciągów bankowychWspółpraca z zespołem księgowym przy realizacji bieżących zadańArchiwizacja dokumentów i utrzymywanie porządku w dokumentacji księgowejWymagania:Doświadczenie na stanowisku pomocy księgowegoZnajomości przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości oraz ich praktycznego zastosowania;Mile widziana znajomość programów: Comarch ERP Optima, PłatnikZnajomość pakietu OfficeDokładność, rzetelność i umiejętność pracy pod presją czasuUmiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjneUmiejętność dobrej organizacji pracyOferujemy:Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Praca w trybie jednozmianowym w godzinach 8-16,Atrakcyjne wynagrodzenie,Możliwość rozwoju zawodowego.CV ze zdjęciem prosimy przesyłać za pomocą OLX, skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Asystent ds. kadr i płac w biurze rachunkowym w Lublinie
Asystent ds. kadr i płac w biurze rachunkowym w Lublinie
Lublin wczoraj

W związku z dalszym dynamicznym rozwojem pilnie poszukujemy do pracy osób na stanowiska:Asystent ds. kadr i płac w biurze rachunkowymOferujemy:-pracę w młodym i zgranym teamie pasjonatów zawodu-stałe godziny pracy 8.00 - 16.00 (praca zdalna nie wchodzi w grę)-szkolenie i doskonalenie własnych umiejętności-samodzielność i niezależność w wykonywaniu powierzonych zadań-wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania oraz posiadanych umiejętnościWymagania:-znajomość zagadnień kadrowo-płacowych oraz prawa pracy-biegła obsługa komputera-mile widziana znajomość programu Gratyfikant GT-optymizm życiowy-pracowitość i wrażliwośćPraca w biurze - Lublin, Bronowice na pełny wymiar czasu pracy.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres mailowy:biuro(at)infoprofit.plwraz z adnotacją o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE.Skontaktujemy się z wybranymi kandydatkami/ami.

Fakturzystka, osoba do księgowania dokumentów księgowych.
Fakturzystka, osoba do księgowania dokumentów księgowych.
Piaseczno wczoraj

Biuro Rachunkowe zatrudni osobę (najchętniej) z doświadczeniem do wprowadzania dokumentów księgowych do systemu Symfonia oraz do prac administracyjno-księgowych.Biuro mieści się w Centrum Piaseczna. Proponujemy umowę zlecenie lub B2B Data rozpoczęcia pracy, najchętniej od zaraz.Opis stanowiska:Biuro Rachunkowe poszukuje osoby do pracy na stanowisku fakturzystki / pracownika administracyjno-księgowego. Do głównych obowiązków będzie należało wprowadzanie dokumentów księgowych klientów biura do systemu oraz wsparcie zespołu księgowego w codziennej pracy.Zakres obowiązków:Wprowadzanie faktur zakupowych i sprzedażowych do systemów księgowych klientów biuraPorządkowanie i archiwizacja dokumentówWeryfikacja dokumentów pod kątem formalnymBieżący kontakt z klientami biura w sprawie dokumentówWspieranie zespołu księgowego w pracach administracyjnychMożliwość stopniowego wdrażania do kolejnych zadań księgowychWymagania:Mile widziane doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym lub na podobnym stanowiskuZnajomość podstaw księgowości i obiegu dokumentów księgowychUmiejętność pracy z programami księgowymi (Symfonia – mile widziana)Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)Rzetelność, dokładność i skrupulatnośćDobra organizacja pracy i samodzielnośćOferujemy:Pracę w stabilnym i przyjaznym zespoleMożliwość rozwoju zawodowego i nauki od doświadczonych księgowychSzkolenia wewnętrzne i wdrożenie do pracyDługoterminową współpracęAplikacja:Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV. Cudzoziemcy również mile widziani.

Praca w księgowości dla studenta - na wakacje i nie tylko
Praca w księgowości dla studenta - na wakacje i nie tylko
Łódź wczoraj

Oferujemy pracę dla studentów w księgowości w Biurze Rachunkowym Doradców Podatkowych. Różnorodność firm i szeroki zakres obsługi klientów pozwoli na zapoznanie się z różnymi aspektami rachunkowości niespotykanymi gdzie indziej. Oferujemy pracę w wakacje oraz w trakcie roku akademickiego. Po zakończeniu studiów, umowa o pracę.

pracownik biurowy w punkcie przyjmowania opłat za rachunki
pracownik biurowy w punkcie przyjmowania opłat za rachunki
Głogów wczoraj

Zakres obowiązków:Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie kasowymDokonywanie operacji kasowych (opłaty za rachunki np. prąd, gaz, telefon) Sporządzanie raportów kasowychWprowadzanie danych do systemuUtrzymanie czystości i porządku na stanowisku Wymagania:Wykształcenie min. średnieDoświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutemSumienność i pozytywne nastawienieChęć do pracy i naukiKomunikatywnośćInformacje dodatkowe:Zatrudnienie w formie Umowy Zlecenia ( po okresie próbnym umowa o pracę). Czas pracy ok. 80 godz. miesięcznie ( pół etatu) Miejsce pracy- Głogów, pon- piąt. godz. 8.30-16.30. Osoby zainteresowane proszę o przedstawienie swoich kandydatur poprzez aplikację OLX.

Zatrudnię księgową / księgowego
Zatrudnię księgową / księgowego
Tomaszów Mazowiecki wczoraj

KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO ŻagielConsulting to nowoczesna firma z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze podatkowej, księgowej i doradczej dla przedsiębiorców z całej Polski. Obsługujemy zarówno jednoosobowe działalności gospodarcze, jak i spółki prawa handlowego. Naszym celem jest zapewnienie klientom pełnego bezpieczeństwa podatkowego, przejrzystości rozliczeń oraz realnego wsparcia w rozwoju ich biznesów.Stawiamy na partnerską współpracę, aktualną wiedzę i wykorzystanie nowoczesnych narzędzi księgowych. W związku z rozwojem kancelarii poszukujemy osoby do obsługi ksiąg handlowych.Stanowisko: Księgowa / KsięgowyZakres obowiązków:Samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych dla klientów kancelariiSporządzanie deklaracji VAT, CIT, JPK, sprawozdań finansowychObsługa dokumentów księgowych i współpraca z urzędamiWsparcie klientów w bieżących kwestiach księgowychWymagania:Doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowychDobra znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowościUmiejętność samodzielnej organizacji pracyMile widziana znajomość programów Rewizor, Optima lub innych systemów księgowychOferujemy:Stabilne zatrudnienie w renomowanej kancelariiWynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zaangażowaniaPracę w przyjaznym, merytorycznym zespoleRealny wpływ na rozwój kancelarii i obsługiwanych projektów

Starszy Opiekun Finansowy/praca od zaraz/premie/stałe godziny
Starszy Opiekun Finansowy/praca od zaraz/premie/stałe godziny
Gdańsk wczoraj

Co nas wyróżnia?W ramach naszej działalności współpracujemy z firmą ubezpieczeniową Saltus. Dzięki temu Nasi Pracownicy mogą otrzymywać dodatkowe, atrakcyjne gratyfikacje finansowe i rzeczowe oraz biorą udział w licznych konkursach z obszaru sprzedaży ubezpieczeń.30% naszych pracowników jest z nami już ponad 10 lat.W naszej firmie zatrudniamy przedstawicieli wielu pokoleń, wiek nie jest dla nas barierą - około 20% naszych pracowników to osoby po 45 roku życia.Szanujemy Twoją indywidualność, bo dla nas liczy się zaangażowanie.Jesteśmy dużą instytucją finansową, ale nie nazywamy siebie korporacją.Pielęgnowanie tradycji firmy. Twój zakres obowiązkówObsługa Klientów – gotówkowa i bezgotówkowa.Sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeń – również telefonicznie.Budowanie pozytywnych relacji z Klientami – również telefonicznie.Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych oraz wsparcie w realizacji celów zespołowych.Dbanie o jakość obsługi.Nasze wymaganiaMasz doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej sprzedaży lub obsłudze klienta - chętne przywitamy Cię w naszym zespole.Jesteś komunikatywny i otwarty na rozmowę z drugim człowiekiem - to są cech których szukamy.Nastawienie na cel i współpracę - pomoże Ci odnaleźć się w zespole.Swobodna obsługa komputera – jest to Twoje podstawowe narzędzie pracy.Minimum średnie wykształcenie.Mile widzianeDoświadczenie w sektorze finansów.To oferujemyUmowę o pracę bez okresu próbnego - traktujemy Cię jak pełnoprawnego członka zespołu od pierwszego dnia - wierzymy w Twój potencjał i kompetencje!System kafeteryjny - karta MultiSport, bilety do kina, a może bon do Allegro? Teraz sam zdecydujesz na co przeznaczysz dodatkowe punkty otrzymane od pracodawcy.Prywatna opieka medyczna - do której możesz dołączyć współmałżonka/partnera oraz dzieci.Atrakcyjną ofertę pracowniczą na produkty bankowe - pożyczka na preferencyjnych warunkach pomoże Ci sfinansować budowę domu lub zakup mieszkania.Już od pierwszego dnia masz pełne prawa pracownicze oraz dostęp do wszystkich benefitów i świadczeń wynikających z umowy - bez czekania.Podczas okresu wdrożenia otrzymasz gwarantowaną premię.Jeśli jesteś zaangażowany, dzięki naszemu systemowi premiowemu możesz podwoić to co masz w podstawie, a nawet osiągnąć więcej.Możliwość udziału w konkursach sprzedażowych - Lubisz rywalizację? To będzie coś dla Ciebie.Szczegółowe wdrożenie i opiekę trenera oraz mentora - o którym opowiemy Ci więcej w dalszej części ogłoszenia.Ścieżkę awansu, która pozwoli Ci na rozwój - większość naszych menadżerów rozpoczynała swoją drogę zawodową od podstawowych stanowisk w naszej organizacji.Pracę w miejscu, gdzie możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę.Benefitydofinansowanie zajęć sportowychprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiepreferencyjne pożyczkidodatkowe świadczenia socjalnedofinansowanie wypoczynkuprogram rekomendacji pracownikówinicjatywy dobroczynneSzkolimy tak, żebyś czuł się pewnieKrótkie kilkudniowe moduły prowadzone przez Trenerów online z tygodniowymi przerwami na ugruntowanie poznanych umiejętności w praktyce - dzięki temu nie musisz jeździć na szkolenia kilkaset kilometrów. Wszystko dzieje się na miejscu!Jednodniowe warsztaty prowadzone w placówce przez Trenera Wdrożeniowego.Dwa pakiety szkoleń e-learningowych do samodzielnej realizacji na platformie szkoleniowej.Możliwość przydzielenia Opiekuna Adaptacyjnego w placówce.Stefczyk FinanseObszarem naszej działalności jest branża usług finansowych.Nasi eksperci służą Klientom swoją wiedzą i doświadczeniem w ponad 250 placówkach Stefczyk Finanse w całej Polsce.Skupiamy się nie tylko na świadczeniu usług finansowych, lecz także na zwiększaniu świadomości naszych Klientów w tym zakresie. Dbamy o to,aby uzyskiwali oni rzetelną i profesjonalną pomoc, a obsługa Klienta była na jak najwyższym poziomie. Dlatego pracownicy Stefczyk Finanse regularnie biorą udział w kompleksowych szkoleniach. Dynamiczny rozwój – to właśnie na to stawiamy od samego początku naszego istnienia. 

Główna Księgowa / Główny Księgowy
Główna Księgowa / Główny Księgowy
Bydgoszcz wczoraj

Dla naszego Klienta, firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko: Samodzielna/y / Główna/y Księgowa/yDo głównych obowiązków należeć będzie: prowadzenie pełnej księgowości firmy i zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami.Masz głowę do liczb i serce do ludzi? Dołącz do naszego zespołu!Twój zakres obowiązkówProwadzenie całości księgowości w spółce, zapewniając zgodność z lokalnymi przepisami rachunkowymi i MSSF (IFRS)Odpowiedzialność za przygotowanie i składanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych (VAT, CIT), zapewniając ich dokładność i terminowośćUsprawnianie procesów zamknięcia miesiąca i roku, zapewniając dokładne raportowaniePełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla audytorów zewnętrznych, organów podatkowych i innych instytucji nadzorczychZarządzanie i wspieranie zespołu księgowego, w tym nadzór nad codziennymi działaniami w zakresie księgowości i podatkówNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmiePrzygotowywanie raportów i analiz finansowych na potrzeby ZarząduWymagania pracodawcyWykształcenie wyższe kierunkoweUdokumentowane doświadczenie w księgowości, zwłaszcza w zakresie lokalnych i międzynarodowych standardów rachunkowości (lokalne GAAP, MSSF/IFRS)Doświadczenie w raportowaniu podatku CIT, VAT i innych lokalnych zobowiązańBiegłość w obsłudze oprogramowania księgowego oraz pakietu MS OfficeDoskonała znajomość ustawy o rachunkowości i standardów sprawozdawczości finansowejGotowość do szybkiej nauki i aktualizacji wiedzy w zakresie zmieniających się przepisów prawa podatkowego i rachunkowościUmiejętność skutecznej komunikacji i współpracy z zespołami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi dostawcami usługZnajomość jęz. angielskiego na poziomie B1 / B2Umiejętność analitycznego myślenia, skrupulatność, bardzo dobra organizacja pracyNie wymagamy wszystkiego od razu – liczy się dla nas praktyczne podejście, chęć rozwoju i dobra komunikacja. Nie musisz być ekspertem od wszystkiego – ważne, że chcesz się rozwijać i czujesz się pewnie w liczbachPracodawca oferujeStabilność zatrudnienia - praca u uznanego Pracodawcy o cenionej i rozpoznawalnej marce na rynkuUmowę o pracę (zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta)Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia swoich kompetencji, a w dłuższej perspektywie – awansuAtrakcyjne wynagrodzenie oraz nowoczesne stanowisko pracyElastyczny czas pracyPakiet benefitów, tj. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do zajęć sportowych, dofinansowanie do szkoleń i innePracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferzeRozbudowany pakiet benefitówDofinansowanie zajęć sportowychPrywatna opieka medycznaDofinansowanie nauki językówDofinansowanie szkoleń i kursówElastyczny czas pracySpotkania integracyjneDofinansowanie do żłobka/przedszkolaCelebracja ważnych wydarzeńBony pieniężne i podarunkoweKlauzula RODOFlexHR. Wpis do KRAZ nr 9172Polityka prywatności: flexhr.pl.

Specjalista ds. Finansowych/od zaraz/stałe godziny/premie
Specjalista ds. Finansowych/od zaraz/stałe godziny/premie
Szczecin wczoraj

Co nas wyróżnia?W ramach naszej działalności współpracujemy z firmą ubezpieczeniową Saltus. Dzięki temu Nasi Pracownicy mogą otrzymywać dodatkowe, atrakcyjne gratyfikacje finansowe i rzeczowe oraz biorą udział w licznych konkursach z obszaru sprzedaży ubezpieczeń.30% naszych pracowników jest z nami już ponad 10 lat.W naszej firmie zatrudniamy przedstawicieli wielu pokoleń, wiek nie jest dla nas barierą - około 20% naszych pracowników to osoby po 45 roku życia.Szanujemy Twoją indywidualność, bo dla nas liczy się zaangażowanie.Jesteśmy dużą instytucją finansową, ale nie nazywamy siebie korporacją.Pielęgnowanie tradycji firmy. Twój zakres obowiązkówObsługa Klientów – gotówkowa i bezgotówkowa.Sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeń – również telefonicznie.Budowanie pozytywnych relacji z Klientami – również telefonicznie.Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych oraz wsparcie w realizacji celów zespołowych.Dbanie o jakość obsługi.Nasze wymaganiaMasz doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej sprzedaży lub obsłudze klienta - chętne przywitamy Cię w naszym zespole.Jesteś komunikatywny i otwarty na rozmowę z drugim człowiekiem - to są cech których szukamy.Nastawienie na cel i współpracę - pomoże Ci odnaleźć się w zespole.Swobodna obsługa komputera – jest to Twoje podstawowe narzędzie pracy.Minimum średnie wykształcenie.Mile widzianeDoświadczenie w sektorze finansów.To oferujemyUmowę o pracę bez okresu próbnego - traktujemy Cię jak pełnoprawnego członka zespołu od pierwszego dnia - wierzymy w Twój potencjał i kompetencje!System kafeteryjny - karta MultiSport, bilety do kina, a może bon do Allegro? Teraz sam zdecydujesz na co przeznaczysz dodatkowe punkty otrzymane od pracodawcy.Prywatna opieka medyczna - do której możesz dołączyć współmałżonka/partnera oraz dzieci.Atrakcyjną ofertę pracowniczą na produkty bankowe - pożyczka na preferencyjnych warunkach pomoże Ci sfinansować budowę domu lub zakup mieszkania.Już od pierwszego dnia masz pełne prawa pracownicze oraz dostęp do wszystkich benefitów i świadczeń wynikających z umowy - bez czekania.Podczas okresu wdrożenia otrzymasz gwarantowaną premię.Jeśli jesteś zaangażowany, dzięki naszemu systemowi premiowemu możesz podwoić to co masz w podstawie, a nawet osiągnąć więcej.Możliwość udziału w konkursach sprzedażowych - Lubisz rywalizację? To będzie coś dla Ciebie.Szczegółowe wdrożenie i opiekę trenera oraz mentora - o którym opowiemy Ci więcej w dalszej części ogłoszenia.Ścieżkę awansu, która pozwoli Ci na rozwój - większość naszych menadżerów rozpoczynała swoją drogę zawodową od podstawowych stanowisk w naszej organizacji.Pracę w miejscu, gdzie możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę.Benefitydofinansowanie zajęć sportowychprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiepreferencyjne pożyczkidodatkowe świadczenia socjalnedofinansowanie wypoczynkuprogram rekomendacji pracownikówinicjatywy dobroczynneSzkolimy tak, żebyś czuł się pewnieKrótkie kilkudniowe moduły prowadzone przez Trenerów online z tygodniowymi przerwami na ugruntowanie poznanych umiejętności w praktyce - dzięki temu nie musisz jeździć na szkolenia kilkaset kilometrów. Wszystko dzieje się na miejscu!Jednodniowe warsztaty prowadzone w placówce przez Trenera Wdrożeniowego.Dwa pakiety szkoleń e-learningowych do samodzielnej realizacji na platformie szkoleniowej.Możliwość przydzielenia Opiekuna Adaptacyjnego w placówce.Stefczyk FinanseObszarem naszej działalności jest branża usług finansowych.Nasi eksperci służą Klientom swoją wiedzą i doświadczeniem w ponad 250 placówkach Stefczyk Finanse w całej Polsce.Skupiamy się nie tylko na świadczeniu usług finansowych, lecz także na zwiększaniu świadomości naszych Klientów w tym zakresie. Dbamy o to,aby uzyskiwali oni rzetelną i profesjonalną pomoc, a obsługa Klienta była na jak najwyższym poziomie. Dlatego pracownicy Stefczyk Finanse regularnie biorą udział w kompleksowych szkoleniach. Dynamiczny rozwój – to właśnie na to stawiamy od samego początku naszego istnienia. 

Specjalista ds. rozwoju usług finansowych - Poczta Polska S.A.
Specjalista ds. rozwoju usług finansowych - Poczta Polska S.A.
Warszawa wczoraj

Poczta Polska S.A.Specjalista ds. rozwoju usług finansowych​ Miejsce pracy: Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​, cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​​ Twoje zadania:zarządzanie przydzielonymi usługami finansowymi, w tym zagranicznymi transferami pieniężnymi,prowadzenie projektów obejmujących usługi z zakresu obecnej i nowej oferty Spółki,współpraca z kontrahentami: prowadzenie uzgodnień, przygotowywanie projektów umów i ich procedowanie, prowadzenie negocjacji i rozmów biznesowych,kreowanie produktów i wartości dodanej do usług podstawowych,opracowywanie i uzgadnianie projektów regulaminów i instrukcji świadczenia usług zgodnie z obowiązującymi w Spółce regulacjami,ustalanie standardów w zakresie jakości świadczenia usług i nadzorowanie ich realizacji. Dołącz do nas, jeśli:masz wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie, ekonomia lub pokrewne)​,dobrze posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności MS Excel, MS Word, Power Point​),    znasz język angielski przynajmniej na poziomie min. B1,interesujesz się nowymi rozwiązaniami stosowanymi na rynku usług finansowych,chcesz uczestniczyć w tworzeniu nowych koncepcji z udziałem kluczowych instytucji finansowych w Polsce oraz firm działających w środowisku międzynarodowymchcesz się rozwijać i zdobywać nowe kompetencje,jesteś kreatywny.Mile widziane:doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. U nas zyskasz:wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach,kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych,możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych. Zainteresowała Cię oferta?Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!

Samodzielna księgowa na cały lub 1/2 etatu, Białystok
Samodzielna księgowa na cały lub 1/2 etatu, Białystok
Białystok wczoraj

Poszukujemy samodzielnej księgowej na cały etat do prowadzenia spółki. Praca od poniedziałku do piątku. Praca w godzinach 7-15,8-16 lub 9-17 - do uzgodnienia. adres: Białystok, Popiełuszki 113Cały etat samodzielnie lub Pół etatu + osoba do pomocy przy księgowaniuProgram Wapro. Mag, Fakir, GangSp. z o.o. Sp.k.Księgowość, Kadry (25 osób), Sprawozdania (GUS, Intrastat, roczne itp.), PCC.CV prosimy wysyłać na maila lub przez formularz.Wymagane doświadczenie, znajomość programu.

Praca zdalna - biuro rachunkowe
Praca zdalna - biuro rachunkowe
Sosnowiec wczoraj

Dzień dobry,Proponuję dodatkową pracę zdalną na umowę-zlecenie w księgowości.Pracujesz gdzie chcesz, kiedy chcesz i ile chcesz.Wymagania:doświadczenie na pełnych księgach,znajomość Comarch optima,pewny dostęp do Internetu,komputer PC lub MacWięcej informacji pod telefonem 78*******78

OFERTA PRACY: Pracownik Biurowy / Asystent Księgowego
OFERTA PRACY: Pracownik Biurowy / Asystent Księgowego
Zielona Góra wczoraj

Afori Kancelaria poszukuje osoby na stanowisko pracownika biurowego oraz asystenta księgowego. Idealny kandydat to osoba doskonale zorganizowana, sprawnie zarządzająca dokumentacją, chętna do pracy, otwarta na kontakt z klientami oraz odporna na stres.Forma zatrudnienia: Na początek – umowa zlecenie na okres próbny trwający 3 miesiące, z możliwością przejścia na umowę o pracę.Twoje obowiązki:Obsługa sekretariatu: odbieranie telefonów, przyjmowanie gości i zarządzanie korespondencją.Wsparcie działu księgowości: wprowadzanie danych, przygotowywanie dokumentów księgowych oraz zestawień.Komunikacja: kontakt z klientami oraz współpraca z Urzędem Skarbowym.Organizacja dokumentacji: bieżąca archiwizacja i utrzymanie porządku w dokumentach.Wymagania:Znajomość podstaw księgowości.Dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.Znajomość komputera i pakietu MS Office.Komunikatywność, otwartość na pracę zespołową oraz gotowość do nauki i rozwoju.Oferujemy:Pracę w przyjaznej, dynamicznej atmosferze.Możliwość zdobycia cennego, praktycznego doświadczenia w dziedzinie księgowości.Szansę na stabilne zatrudnienie po okresie próbnym.Jasno określone cele oraz transparentne warunki współpracy.Wynagrodzenie ustalane na poziomie stawki godzinowej nie niższej niż najniższa krajowa, z możliwością dodatkowych premii za osiągnięcie wyznaczonych celów.Jak aplikować?Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, serdecznie zapraszamy do przesłania swojego CV za pośrednictwem OLX. Z przyjemnością zapoznamy się z Twoją aplikacją i skontaktujemy się z wybranymi osobami. Do zobaczenia!

Samodzielna Kadrowa | Legalizacja pracy cudzoziemców
Samodzielna Kadrowa | Legalizacja pracy cudzoziemców
Poznań wczoraj

Kadrowa Agencja pracy tymczasowej zatrudni samodzielną osobę do naliczania płac, prowadzenia akt osobowych pracowników oraz do przeprowadzania procesu legalizacji pracy cudzoziemców. Konieczne jest doświadczenie w legalizacji pracy cudzoziemców.Wynagrodzenie brutto: 5000 - 6000 zł.Ok. 100 osób do prowadzenia kadr.  Praca wyłącznie stacjonarna. Po więcej informacji zapraszam do rozmowy telefonicznej.

Starszy Specjalista ds. księgowości i podatków
Starszy Specjalista ds. księgowości i podatków
Opole wczoraj

Jesteśmy firmą zajmującą się dystrybucją opon dla klientów hurtowych z tradycjami sięgającymi 1958 roku. Wyróżnia nas jeden z największych stanów magazynowych w Polsce, doskonale rozwinięta ogólnokrajowa sieć dystrybucji oraz sprawna logistyka. Posiadamy wydajną i nowoczesną platformę internetową B2B.Naszym celem jest dostarczanie pewności i komfortu: na drodze, w relacjach, finansach i systemach informatycznych. Przygotowana przez nas oferta obejmuje nie tylko opony osobowe, dostawcze, terenowe czy motocyklowe, ale także kompleksowe rozwiązania dla branży oponiarskiej. Asortyment uzupełniamy bogatym wyborem felg aluminiowych i stalowych, oraz akcesoriów wiodących producentów. Współpracujemy z najlepszymi producentami opon takimi jak : Pirelli, Michelin, Bridgestone, Continental, Good-Year, Dunlop, Dębica, Firestone, Fulda, Nokian, Falken, Toyo, Sailun, Maxam, Triangle, Yokohama, Fortune czy Tracmax, aby Nasi partnerzy mogli świadczyć usługi na najwyższym poziomie.Codziennie stajemy na wysokości zadania, aby sprostać ewolucji oczekiwań naszych Partnerów. Współpracujemy zarówno z serwisami samochodowymi, jak i wypożyczalniami oraz dealerami samochodowymi, uwzględniając działania na polu dropshippingu.Zakres obowiązków:Udzielanie bieżącego wsparcia merytorycznego pracownikom w zakresie zagadnień podatkowych i technicznych (zasady odliczania VAT, moment powstania obowiązku podatkowego, sposób księgowania faktur w systemie, stosowanie mechanizmu podzielonej płatności MPP)Koordynowanie i prowadzenie czynności związanych z kontrolami skarbowymi oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacjiWeryfikacja zapisów umów pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami podatkowymiObsługa obowiązków sprawozdawczych wobec organów statystycznych (GUS) oraz w zakresie deklaracji IntrastatUdział w przygotowaniu sprawozdań finansowych oraz zamknięciach miesiąca/roku, w tym bilansu i rachunku zysków i stratKsięgowanie oraz rozliczanie transakcji na potrzeby podatku VAT (deklaracje, JPK, analiza ewidencji zakupu i sprzedaży)Monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i wdrażanie ich do praktyki księgowej w firmieNadzór nad planowaniem i realizacją szkoleń z zakresu podatków i rachunkowości dla zespołu księgowegoDbanie o aktualność dokumentacji korporacyjnej (KRS, ePUAP, e-Urząd, pełnomocnictwa itp.)Współpraca z działem IT i innymi działami w zakresie wdrażania zmian systemowych związanych z księgowością i podatkamiWsparcie w przygotowaniu dokumentacji cen transferowych zgodnie z obowiązującymi regulacjami  Nasze wymagania:Wykształcenie wyższe (z zakresu rachunkowości, finansów, ekonomii)Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuZnajomość aktualnych przepisów podatkowych i interpretacjiZnajomość ustawy o VAT i CIT w praktyceUmiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówDobra organizacja pracy, samodzielność i dokładnośćDobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności ExcelMile widziane doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym oraz w komunikacji z Klientami w sprawach księgowychMile widziana znajomość programu księgowego OptimaOferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmiePrzyjazną atmosferę pracy opartą na współpracy i dzieleniu się wiedząMożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjiSzkolenia umożliwiające rozwój kompetencjiPraca w trybie stacjonarnym w godzinach 7:00-15:00 lub 8:00-16:00Pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie oraz kartę sportowąW celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w celu spełnienia naszych obowiązków prawnych z tym związanych, będziemy przetwarzali Twoje dane osobowe znajdujące się w dokumentach aplikacyjnych (m.in. CV, formularze aplikacyjne). Administratorem twoich danych jest LATEX OPONY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Opolu, ul. Krapkowicka 21, 45-760 Opole. Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa w zakresie w jakim są one niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. W zakresie danych kontaktowych oraz danych związanych ze sprawdzeniem Twoich umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku, możemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes polegający na prawidłowym zarządzaniu prowadzonymi procesami rekrutacyjnymi oraz możliwości sprawdzenia Twoich umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy. Niepodanie ww. tych danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia Twojej kandydatury. Podstawą przetwarzania danych osobowych w zakresie innym niż niezbędne do udziału w rekrutacji np. wizerunek czy zainteresowania, jest Twoja dobrowolna zgoda. Podanie dobrowolnych danych nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych masz prawo do: · dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, · sprostowania danych niepoprawnych · żądania usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania, · wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania · żądania przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś/aś zgodę) do innego administratora danych · wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. · cofnięcia wyrażonej zgody Pytania i żądania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych, możesz kierować na adres kadry(a)latexopony.eu. Twoje dane osobowe przetwarzamy przez okres trwania rekrutacji oraz okres 12 miesięcy od jej zakończenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane poza EOG.

OTC Junior Accountant with English
OTC Junior Accountant with English
Wrocław wczoraj

 The Accounts Receivable Accountant performs O2C activities for the newly established Business Service Organization in Wrocław, Poland. They will be responsible for Collections & Billing Management, Cash Application as well as proposing and driving the most effective and efficient ways of working through process standardization and optimalization.Junior O2C Accountant will be responsible for the respective country or number of countries / clusters in the EMEA region.Your new roleContacting the customer regarding past-due itemsReviewing the list of blocked orders and taking appropriate actionsProcessing Billing requestsApplying customer payments to invoices and accounts.Managing customer inquiries or disputesPreparation, creation and maintenance of Standard Operating Procedures (SOPs)What you'll need to succeedProcessing in ERPs (SAP) would be an asset.Knowledge of MS OfficeFluent in English and Polish (advanced working proficiency required) / knowledge of other European languages is a plus.A Bachelor's degree in finance & accounting or similar would be an asset.Prior work experience with the execution of Accounts Receivable processes (would be an asset)Work experience in a Shared Service Finance organization is preferred.Customer-centric mindsetEffective communication and strong cooperation skillsGreat team playerWhat you'll get in returnHybrid work model.Opportunity for career growth in a global company.Participation in key projects aimed at process optimization.Attractive benefits package, including private medical care and training programs.

Specjalista ds. Rozliczeń Gwarancji i Poręczeń
Specjalista ds. Rozliczeń Gwarancji i Poręczeń
Warszawa wczoraj

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na realizacji procesu rozliczeń gwarancji BGK w zakresie:pozyskania i weryfikacji dokumentacji niezbędnej do realizacji procesu,sporządzeniu rozliczenia gwarancji BGK w dedykowanym systemie,realizacji czynności ewidencyjno - księgowych związanych z procesem rozliczeń,bieżącej obsłudze i nadzorze nad realizowanym procesem,współpracy z pozostałymi zespołami w ramach Departamentu. Jeśli jesteś osobą która:posiada​ doświadczenie w realizacji procesu rozliczeń gwarancji Banku Gospodarstwa Krajowego (mile widziane),posiada​ doświadczenie w zakresie obsługi windykacyjnej zaangażowań zabezpieczonych gwarancjami Banku Gospodarstwa Krajowego (dodatkowy atut),ma wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (min 3 rok),posiada​ umiejętność analitycznego myślenia,posiada​ bardzo dobrą organizację pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu, charakteryzujesz się dokładność, skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań. Oferujemy:umowę o pracę,pracę hybrydową,pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”,pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych,nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.

Studentkę do pracy w biurze rachunkowym
Studentkę do pracy w biurze rachunkowym
Bydgoszcz wczoraj

Zatrudnię studentkę/studenta do pracy w biurze rachunkowym. Preferowane osoby po liceum/technikum ekonomicznym lub w trakcie studiów ekonomicznych.Praca na umowę zlecenie, początkowo w wymiarze około 100-130 godzin miesięcznie, po kilku miesiącach zwiększony będzie wymiar do 160-170 h. Praca z możliwością przyszłościowego zatrudnienia na umowę o pracę na czas nieokreślony.

Kadrowa Biuro Rachunkowe
Kadrowa Biuro Rachunkowe
Olsztyn wczoraj

Twój zakres obowiązkówKompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, zatrudnienia sezonowe),Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń pracowniczych,Rozliczanie czasu pracy, ewidencja i kontrola absencji, urlopów i nadgodzin,Weryfikacja danych do sporządzenia deklaracji ZUS, PIT, PFRON oraz raportów do GUS,Obsługa systemów kadrowo-płacowychProwadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej,Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, PIP, PFRON),Sporządzanie raportów i analiz dotyczących kadr i płacUdział w projektach HR, audytach wewnętrznych oraz wdrażaniu usprawnień procesów kadrowych.Wsparcie menedżerów i pracowników w zakresie prawa pracy i interpretacji przepisów kadrowo-płacowych,Dbałość o zgodność działań z obowiązującymi przepisami prawa pracy, RODO i polityką oraz wartościami naszej firmy.Nasze wymaganiaMinimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuBardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków oraz zasad rozliczania wynagrodzeń,Praktyczna znajomość jednego z wiodących systemów kadrowo-płacowychUmiejętność obsługi MS Excel na poziomie średniozaawansowanym,Umiejętność pracy z dużą ilością danych oraz wysokie kompetencje organizacyjne,Umiejętność pracy pod presją czasu,Samodzielność, odpowiedzialność, terminowość,Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność,

Specjalista ds. finansowych Grupa CCC
Specjalista ds. finansowych Grupa CCC
Zielona Góra wczoraj

Specjalista ds. finansowych Grupa CCC Co będziesz robić: • otwierać rachunki bankowe oraz nadawać dostępy i uprawnienia dla wskazanych użytkowników zgodnie z polityką GK, • przygotowywać dokumentację dotyczącą otwierania gwarancji bankowych i akredytyw, • prowadzić rejestry w obszarze gwarancji, akredytyw oraz dostępów bankowych, • analizować koszty bankowe obsługiwanych produktów, • obsługiwać proces KYC w instytucjach współpracujących z działem treasury, • czynnie uczestniczyć w przygotowywaniu zestawień do zamknięcia miesiąca z obszaru treasury, • wspierać dział treasury w prowadzonych projektach, • współpracować z pozostałymi spółkami i działami GK w kwestiach finansowych. Szukamy osób, które: • mają wykształcenie wyższe w obszarze finanse/ekonomia, • posiadają doświadczenie w obszarze treasury, finansów lub bankowości, • znają produkty bankowe, • znają podstawową terminologię finansową i skarbową, • bardzo dobrze znają MS Excel, • potrafią bardzo dobrze organizować swoją pracę (umiejętności ustalania priorytetów), • są zaangażowane, staranne i terminowe, • potrafią pracować zespołowo, w dynamicznym środowisku i pod presją czasu, • posiadają wysokie kompetencje interpersonalne. Oferujemy: • pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie, • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • prywatną opiekę medyczną, • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz programu sportowego Multisport/MedicoverSport, • dodatkowe benefity w postaci zniżek na zakupy w sieci CCC, eobuwie.pl, MODIVO oraz HalfPrice.

Młodszy pracownik ds. księgowości
Młodszy pracownik ds. księgowości
Olsztyn wczoraj

Do naszego zespołu księgowości szukamy osoby na stanowisko początkowe, idealne dla absolwentów technikum ekonomicznego lub osób po studiach kierunkowych, które chcą zdobyć praktyczne doświadczenie. Oferujemy możliwość nauki zawodu „od podstaw” pod okiem doświadczonych księgowych.Zakres obowiązków:- wprowadzanie faktur kosztowych do systemu księgowego,- weryfikacja poprawności dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,- porządkowanie, opisywanie i archiwizacja dokumentów księgowych,- współpraca z innymi działami firmy w zakresie obiegu dokumentów,- wsparcie zespołu księgowego w bieżących pracach. Wymagania:- wykształcenie min. średnie ekonomiczne,- chęć nauki i rozwoju w obszarze księgowości,- dokładność, rzetelność i dobra organizacja pracy,- podstawowa znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel),- mile widziane doświadczenia w pracy biurowej lub księgowej (praktyki, staże). Oferujemy:- możliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowości w dużej organizacji,- wprowadzenie stanowiskowe i wsparcie merytoryczne,- przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów,- umowę o pracę na pełny etat,- pakiet benefitów- możliwość dalszego rozwoju zawodowego.

Staż w dziale księgowości Barnes Aerospace
Staż w dziale księgowości Barnes Aerospace
Kalisz wczoraj

Dołącz do naszego zespołu! BARNES AEROSPACE to wyspecjalizowany dostawca obróbki cieplnej oraz wysokowydajnych powłok do komponentów silników lotniczych. Dwa zakłady na terenie Polski, w Tajęcinie i Kaliszu, oferują szeroki wachlarz procesów termicznych i powłok dla całych rodzin komponentów.Obecnie poszukujemy osoby chętnej do odbycia stażu w dziale księgowości.Zakres obowiązków:·         Wsparcie zespołu w bieżących pracach działu księgowości,·         Wprowadzanie danych do systemu księgowego,·         Archiwizacja dokumentów finansowych,·         Pomoc w przygotowaniu raportów i zestawień,·         Udział w procesach związanych z rozliczaniem i kontrolą kosztów Nasze wymagania:·         Status studenta lub absolwenta kierunku związanego z finansami, rachunkowością lub ekonomią,·         Zainteresowanie tematyką księgową i chęć nauki,·         Sumienność, dokładność i zaangażowanie Oferujemy:·         Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w przyjaznym zespole,·         Wsparcie opiekuna stażu i możliwość nauki od doświadczonych specjalistów,·         Referencje,·         Możliwość zatrudnienia po zakończonym stażu

Agent ds. nieruchomości
Agent ds. nieruchomości
Konin wczoraj

Dołącz do lidera doradztwa finansowego – Phinance S.A.Jesteśmy jedną z największych firm pośrednictwa finansowego w Polsce. Od 2002 roku dostarczamy naszym klientom profesjonalne rozwiązania finansowe, oferując ponad 970 produktów w 45 oddziałach na terenie całego kraju. Dynamiczny rozwój i najwyższe standardy obsługi sprawiają, że Phinance S.A. to idealne miejsce dla ambitnych profesjonalistów.Obecnie poszukujemy Agentów ds. Nieruchomości, którzy cenią niezależność, wysokie standardy pracy i atrakcyjne warunki współpracy.Co oferujemy? - Realne możliwości rozwoju – nie zaczynasz od zera, Twoja ścieżka kariery jest dopasowana do Twojego doświadczenia. - Elastyczność i niezależność – samodzielnie zarządzasz swoim czasem pracy. - Profesjonalne szkolenia – inwestujemy w Twój rozwój i podnoszenie kwalifikacji. - Atrakcyjne wynagrodzenie- brak sufitu finansowego, podstawa wypełniana prowizją. - Dodatkowe benefity – możliwość skorzystania z karty Multisport oraz zniżek na produkty Phinance. - Stabilna forma współpracy – umowa zlecenie lub B2B.Kogo szukamy?- Masz doświadczenie w sprzedaży i możesz pochwalić się sukcesami w tym obszarze. - Posiadasz umiejętność słuchania i identyfikowania potrzeb klientów. - Jesteś zdeterminowany, odpowiedzialny i doskonale zarządzasz swoim czasem. - Wyznajesz uczciwe podejście do relacji z klientem. - Masz wykształcenie minimum średnie oraz zaświadczenie o niekaralności.Twoje obowiązki:- Oferowanie i prezentacja nieruchomości klientom. - Kompleksowe wsparcie klientów w procesie transakcji. - Negocjowanie warunków umów i przygotowywanie dokumentacji. - Aktywne pozyskiwanie nieruchomości i ich promocja. - Współpraca w ramach systemu MLS oraz nowoczesnych narzędzi Esti.Aplikuj już teraz!Nie czekaj – dołącz do zespołu ekspertów Phinance i rozwijaj swoją karierę w branży finansowej!  

Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy
Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy
Szczecin wczoraj

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 21 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.Aktualnie dla jednego z naszych klientów, poszukujemy kandydatów na stanowisko:Młodsza Księgowa / Młodszy KsięgowyZakres obowiązków:Kontrola otrzymanych dokumentów finansowo-księgowych pod kątem zgodności rachunkowej.Dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych i przychodowych.Przygotowywanie i realizowanie płatności dla kontrahentów.Rozliczanie dokonanych transakcji i uzgadnianie sald.Przygotowywanie danych do sporządzania deklaracji podatkowych.Współudział w przygotowywaniu dokumentacji do sprawozdań finansowych, zestawień statystycznych i innych raportów na potrzeby zarządu oraz instytucji bankowych.Oczekiwania:Wykształcenia kierunkowego (finanse, rachunkowość, ekonomia).Pierwszego doświadczenia w obszarze finansów lub księgowości (dodatkowy atut).Praktycznej znajomości przepisów podatkowych i zasad rachunkowości.Umiejętności obsługi systemu Rewizor Nexo oraz bardzo dobrej znajomości MS Office (zwłaszcza Excel).Bardzo dobrej organizacji, precyzji i analitycznego sposobu myślenia.Oferta:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź zlecenie.Dofinansowanie do pakietu opieki medycznej i karty sportowej.Niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych zadań.Pracę w kameralnym zespole i przyjaznej atmosferze.Praca na okres 3-6 miesięcy.

Księgową ze znajomością kadr i płac
Księgową ze znajomością kadr i płac
Toruń wczoraj

Czujesz , że jesteś profesjonalistą a nie odnajdujesz się w korporacyjnej rywalizacji !!!Chcesz się dalej rozwijać zawodowo ale nie masz dobrych wzorców i więcej zawodowych możliwości w obecnej pracy !!!Chcesz mieć po prostu lepszą pracę niż obecnie. !Cały czas czekamy na Ciebie !!! Aplikuj do naszej kancelarii o rodzinnej atmosferze !!!Realizuj się zawodowo razem z nami !Kancelaria Podatkowa TAXTOR- Piotr Kowalczyk, o ugruntowanej pozycji na rynku usług podatkowo-księgowych ( działamy już od ponad 25 lat - więcej o nas na www.taxtor.pl ) zatrudni obecnie osobę na stanowisko :Księgową ze znajomością kadr i płacZadania:-Prowadzenie księgowości - pełna księgowość i/lub PKPiR-Wsparcie w zakresie prawidłowej ewidencji oraz rozliczaniu środków trwałych,-Bieżąca analiza i weryfikacja dokumentów oraz zapisów na kontach księgowych,-Kontrola podatku VAT, przygotowywanie JPK VAT, VAT-UE,-Sporządzanie rozliczeń rocznych PIT-Uzgadnianie i analiza sald kont,-Udział w zamknięciu okresów sprawozdawczych i sporządzaniu rocznych SF,-Bezpośredni kontakt z Klientami kancelariiWymagania:Idealnym kandydatem/tką byłaby osoba dobrze czująca się zarówna w księgowości ,płacach i ZUSie , jednak konkretny podział obowiązków będzie ustalany na podstawie praktycznych umiejętności osoby nowozatrudnionej i chęci dalszego rozwoju w poszczególnych obszarach księgowo-podatkowych.-Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości.-Odpowiednie doświadczenie w księgowości i/lub kadrach i płacach-Umiejętność obsługi programów księgowych - Insert GT , Płatnik-Znajomość zagadnień kadr i płac będzie dodatkowym atutem-Precyzja i skrupulatność w pracy.-Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.-Otwartość , odpowiedzialność, zaangażowanie i wielozadaniowość,-Chęć dalszego rozwoju zawodowego i awansu na wyższe stanowiska-Wiek nie ma znaczeniaOferujemy:. Stabilne zatrudnienie w trudnych czasach gospodarczych· Codzienną pracę w kulturze otwartości i dzielenia się wiedzą· Wsparcie Doradcy podatkowego i Głównego księgowego· Elastyczny czas pracy· Udział w szkoleniach. Miła atmosfera pracy w małej rodzinnej firmie. Możliwość pracy na część etatuWięcej informacji o nas na : www.taxtor.plAplikacji (CV, list motywacyjny ) można również przesłać bezpośrednio na adres mailowy: kancelaria "znak małpa" taxtor.plProsimy o zawarcie w dokumencie aplikacyjnym klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dostarczonych w CV do którego niniejsza zgoda stanowi załącznik, celem przeprowadzenie rekrutacji na stanowisko o które się ubiegam oraz do przyszłych rekrutacji "ID: 1003563453Wyś

Student , faktury Comarch Optima , praca dorywcza , na wakacje Wrocław
Student , faktury Comarch Optima , praca dorywcza , na wakacje Wrocław
Wrocław wczoraj

Student/ka do wystawiania faktur – Wrocław ŚródmieścieLokalizacja: Wrocław, ul. Sienkiewicza (Śródmieście) Termin pracy: 28 lipca – 22 sierpnia 2025 r.-obowiązkowo ; -opcjonalnie: 14 - 18 lipca 2025r. i inne terminy ustalone w oparciu o dyspozycyjność kandydataForma zatrudnienia: umowa zlecenie Stawka: 30,50 zł/h brutto = netto (dla studentów)Poszukujemy studentki/studenta (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia) do pracy biurowej przy fakturowaniu i wsparciu biura handlowego.Zakres obowiązków: – wystawianie faktur w programie Comarch Optima, – przygotowywanie dokumentów dla biura księgowego, – sporządzanie zestawień, – inne zadania związane ze wsparciem biura handlowego (np.:odbieranie telefonów)Wymagania: – status studenta oraz doświadczenie w pracy biurowo-księgowej, – znajomość programu do fakturowania (najlepiej Comarch Optima), – doświadczenie w wystawianiu faktur, – umiejętność analitycznego myślenia i dokładność, – dobra organizacja pracy – szukamy osoby wnikliwej, uporządkowanej i skrupulatnej. Praca z dokumentami nie znosi artystycznego chaosu.Oferujemy: – elastyczny grafik – praca w dowolnych godzinach między 9.00 a 17.00 w dni robocze (poniedziałek – piątek), – możliwość dalszej współpracy w niepełnym lub pełnym wymiarze godzin po zakończeniu tego okresu, – pracę w przyjaznym zespole, w biurze zlokalizowanym w centrum Wrocławia.Zgłoszenia: CV prosimy przesyłać przez formularz OLX

Fakturzystka / Pracownik biurowy
Fakturzystka / Pracownik biurowy
Radom 3 kilka dni temu

Zakres obowiązków:Wystawianie faktur wraz z ich kontrolą system OPTIMAWprowadzanie faktur zakupowych oraz innych dokumentów księgowych do systemuPorządkowanie dokumentów wprowadzonych do systemuOdpowiedzialność za terminowe zamykanie miesiącaWeryfikacja dokumentów od kierowcówKontakt z kierowcami w przypadku potrzeby wyjaśnienia błędówKompletowanie dokumentów transportowych pod fakturęWymagania:Doświadczenie w pracy przy procesowaniu fakturDobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespoleDobra znajomość obsługi komputera (MS Office, system OPTIMA)Samodzielność, skrupulatność i dokładnośćDobre umiejętności komunikacyjneInformacje dodatkowe:Oferujemy umowę o pracę na 1/2 etat w naszej siedzibie głównej. Szukamy osób zaangażowanych i odpowiedzialnych, które chętnie dołączą do naszego zespołu. Jeśli spełniasz wymagania i chcesz rozwijać się zawodowo, zapraszamy do aplikowania.

Księgowa/Ksiegowy
Księgowa/Ksiegowy
Warszawa 4 kilka dni temu

OPIS STANOWISKA;prowadzenie KPIRprowadzenie prostych ksiąg rachunkowychsporządzanie deklaracji JPK, PIT, CIT, ZUS i innych deklaracji wymaganych przepisamiprowadzenie ewidencji VATkontrola dokumentów księgowychkontakt mailowy i telefoniczny z klientami biuraWYMAGANIA:doświadczenie w księgowościmile widziana obsługa programu OPTIMA i PŁATNIKpraktyczna i teoretyczna wiedza na temat podatków PDOF, CIT, VAT odpowiedzialność, zaangażowanie, komunikatywnośćdobra organizacja pracyOFERUJEMY:stabilne zatrudnienie z dużą możliwością rozwojumiłą atmosferę i przyjazne środowisko pracy Prosimy o przesłanie CV wraz z oczekiwaniami finansowymi oraz zamieszczenie klauzuli RODO:

Główna księgowa Warszawa
Główna księgowa Warszawa
Warszawa 4 kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko Głównej Księgowej Zakres obowiązków : Prowadzenie pełnej księgowości spółki, sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych, Kontrola prawidłowości i kompletności dokumentacji finansowej,Przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT) oraz kontakt z urzędami skarbowymi, Nadzór nad pracą biura Bieżąca analiza kosztów, przychodów oraz wyników finansowych spółki, Współpraca z instytucjami zewnętrznymi Optymalizacja procesów księgowych i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze rachunkowości, Monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego i rachunkowego oraz ich implementacja w firmie, Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby zarządu.Nasze wymagania: Wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości lub pokrewne, Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku Głównej Księgowej Doskonała znajomość przepisów prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości, Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel, Umiejętność zarządzania zespołem i pracy pod presją czasu, Zdolności analityczne oraz umiejętność podejmowania decyzji, Wysoka odpowiedzialność, rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków, Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 mile widzianaOferujemy: Elastyczny czas pracy- możliwość dostosowania harmonogramu do indywidualnych potrzeb Niezbędne narzędzia do pracy Dofinansowanie do szkoleń Brak dress code’u Poza podstawą wynagrodzenia - system premiowy Termin rozpoczęcia pracy ustalimy indywidualnie

Filtr