Sortowanie:
Znaleziony: 5740 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość Polska: Wszystkie miasta
Operator maszyn budowlanych, rolniczych, kierowca na godziny
Operator maszyn budowlanych, rolniczych, kierowca na godziny
nowe Koszalin dzisiaj

Dzień dobry. Jestem operatorem maszyn budowlanych i rolniczych a także kierowcą kat b. Posiadam długo letnie doświadczenie w pracy maszynami budowlanymi i rolniczymi. Jeśli potrzebujesz operatora kierowcę na godziny zapraszam do kontaktu.

Gospodarstwo rolne
Gospodarstwo rolne
nowe Ostrołęka dzisiaj

Zatrudnię mężczyznę w gospodarstwie rolnym przy krowach mlecznych z zakwaterowaniem I wyżywieniem

Praca na plantacji rabarbaru. Робота на плантації
Praca na plantacji rabarbaru. Робота на плантації
nowe Iłża dzisiaj

Zatrudnię pracowników (kobiety i mężczyzn) do pracy w rolnictwie. Praca na plantacji rabarbaru w okolicy miasta Iłża. Praca dobrze płatna. Start pracy 20 maja, czas trwania pracy minimum 2 tygodnie. Możliwe zatrudnienie przy innych pracach przez dłuższy okres. Możliwość zakwaterowania. Nie wymagane doświadczenie. Więcej szczegółów pod nr. tel ********* Найму працівників (жінок та чоловіків) для роботи в сільському господарстві. Робота на плантації ревеню біля міста Ілжа. Добре оплачувана робота. Початок роботи 20 травня, тривалість роботи не менше 2 тижнів. Можливе працевлаштування на іншу роботу на більш тривалий термін. Можливість проживання. Досвід не потрібен. Детальніше за номером телефон *********

Zbiór malin
Zbiór malin
nowe Kraków dzisiaj

Witam ,poszukuje chętnych osób do zbioru malin. Praca dorywcza Jest to dość wymagająca praca, dla osob sprawnych fizycznie ,szukamy osób pracowitych ,ktorym sie chce pracować Oraz dostępnych. Wynagrodzenie akordowe 10-15 zł za łubijanke (2-2,5kg) Zbiory w Bibicach

Zatrudnię Księgową z doświadczeniem.
Zatrudnię Księgową z doświadczeniem.
nowe Zamość dzisiaj

Firma Budowlana zatrudni samodzielną Księgową Umowa o pracę. Praca w stabilnej Firmie. Umiejętności obsługi programów księgowych. kadrowo-księgowo-płacowego . Może być na pół etatu Więcej informacji proszę dzwonić 60*******15.

Starszy Doradca w Oddziale Operacyjnym BOŚ Bank - Warszawa
Starszy Doradca w Oddziale Operacyjnym BOŚ Bank - Warszawa
nowe Warszawa dzisiaj

Twój zakres obowiązków:aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długotrwałych relacji z Klientami Bankusprzedaż produktów bankowych poprzez rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientówefektywne realizowanie celów sprzedażowych i jakościowychkompleksowa obsługa Klientów zgodna ze standardami jakości BOŚ Bankubudowanie i utrzymywanie relacji z klientami detalicznymi Wymagania:wykształcenie min. średniedoświadczenie w bankowości lub finansach oraz znajomość produktów bankowychumiejętność skutecznej prezentacji oferty handlowej i pozyskiwania klientówdoświadczenie w sprzedaży produktów lub usług, w szczególności w zakresie sprzedaży produktów finansowychumiejętność stosowania technik negocjacjikomunikatywność i umiejętność współdziałania w zespolewysoka kultura osobista, dyspozycyjnośćzaangażowanie, kreatywność i energia w działaniuMile widziane:doświadczenie w obsłudze Klientów z segmentu Mikro Warunki zatrudnienia:atrakcyjne warunki zatrudnieniamożliwość rozwoju w jedynej takiej instytucji z misją ekologiczną o ugruntowanej pozycji na rynkudofinansowanie zajęć sportowychprywatna opieka medycznadofinansowanie szkoleń i kursówubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkachprogram rekomendacji pracownikówinicjatywy dobroczynneprojekty wolontariackie/ekologicznetrzy dni wolnego z tytułu wolontariatuupominki świąteczneświadczenia świątecznesekcje sportoweprogram kafeteryjnydostęp do biblioteki e-booków i audiobooków Legimiprogramy wellbeingowyatrakcyjne lokalizacje biur i oddziałów bankusystem premiowy

Młodsza Księgowa
Młodsza Księgowa
nowe dzisiaj

Firma transportowo-spedycyjna Coltrans Sp. z o.o. z siedzibą w Klaudynie, poszukuje pracowników na stanowisko:MŁODSZA KSIĘGOWAZakres obowiązków:przygotowanie i kompletowanie dokumentacji księgowej,importowanie i księgowanie faktur sprzedażowych w  systemie księgowym,sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym,księgowanie WB,rozliczanie list płac,pozostałe prace zlecone przez przełożonegoNasze wymagania:1-2 letnie doświadczenie w dziale księgowości,podstawowa wiedza z zakresu prawa podatkowego ,dobra organizacja pracy i zaangażowanie,dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,chęć doskonalenia wiedzy,dodatkowym atutem będzie znajomość programu SymfoniaOferujemy:umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,stabilne warunki zatrudnienia,możliwość rozwoju zawodowego,przyjazną atmosferę pracy,

Księgowa / Umowa o pracę / Kancelaria Podatkowa
Księgowa / Umowa o pracę / Kancelaria Podatkowa
nowe Cieszyn dzisiaj

Kancelaria Podatkowa Broda w Cieszynie poszukuje księgowej .Zachęcamy do zapoznania się z Naszą firmą na stronie www.kancelariabroda.org .Zakres obowiązków:księgowość uproszczona (Ryczałt, KPiR)obsługa dokumentacji księgowej klientówwspółpraca i komunikacja z klientami KancelariiWymagania:wykształcenie wyższe lub średniedoświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuznajomość przepisów prawa podatkowegodobra organizacja pracy, sumienność i terminowośćumiejętność pracy w zespoleumiejętność pracy pod presją czasuOferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracębardzo dobre warunki pracy i płacy adekwatne do posiadanych kwalifikacji i wykonywanych obowiązkówpracę od 7:30 do 15:30regularne szkolenia i podnoszenie kwalifikacjipracę wśród specjalistówDokumenty nie spełniające wymagań zawartych w ogłoszeniu rekrutacyjnym nie będą rozpatrywane. CV proszę przesyłać poprzez olx lub składać bezpośrednio w siedzibie firmy - prosimy o nie wysyłanie CV na głównego maila kancelarii. Prosimy również o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji Procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”     

Samodzielna/samodzielny księgowy
Samodzielna/samodzielny księgowy
nowe Poznań dzisiaj

KSIĘGOWOŚĆ POSNANIA PREMIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Aktualnie szukamy do naszego zespołu samodzielnej i odpowiedzialnej osoby do obsługi księgowości.Stanowisko :Samodzielna/y księgowy - osoba, która chce rozwinąć kompetencje w zakresie pełnej księgowości.Miejsce pracy: PoznańOpis stanowiska:Prowadzenie ksiąg handlowych, sporządzanie sprawozdań finansowych.Co mamy Ci do zaoferowania?Nieograniczone możliwości rozwoju zawodowego wraz ze wzrostem wynagrodzenia.Tworzymy ogólnopolskie konsorcjum biur rachunkowych.Miejsce pracyul. Wrocławska 5/3, 61-838 Poznań, PolskaJakich kompetencji i umiejętności od Ciebie oczekujemy?Doświadczenie w prowadzeniu ksiąg handlowych.Dodatkowym plusem będą poniższe umiejętności:Znajomość programów firmy Symfonia, Saldeo, wcześniejsza praca w biurze rachunkowym, kursy księgowe, znajomość aktualnych zmian podatkowych.Oferujemy:Umowa o pracę lub B2B do wyboruCzas trwania zatrudnienia: na czas nieokreślony

Zacznij pracę w Finansach (nie wymagamy doświadczenia)
Zacznij pracę w Finansach (nie wymagamy doświadczenia)
nowe Kraków dzisiaj

Kancelaria Prawno-Finansowa Kowalczyk Wajda sp. z o.o. zajmuje się doradztwem i wsparciem przedsiębiorców w zakresie:Finansowania działalności bieżącej i inwestycyjnejOptymalizacji zobowiązań i generowaniu oszczędnościPrzeprowadzania procesów restrukturyzacyjnychZaufało nam już ponad 4500 przedsiębiorców. Strona www.pfkancelaria.plObecnie poszukujemy kandydatów do obsługi klienta biznesowego. Przewidzieliśmy możliwość uczestnictwa w Akademii Rozwoju Kompetencji opartej o zdobywanie wiedzy w zakresie finansów przedsiębiorstw, bankowości, restrukturyzacji i sprzedaży.Od kandydatów oczekujemy:otwartości i chęci rozwoju w wyżej wymienionych dziedzinachkomunikatywności potrzebnej w kontakcie telefonicznym z klientemdeterminacji w realizacji celów i chęci ciągłego doskonaleniaposiadania (aktualnie lub gotowości do uzyskania) statusu studenta uczelni wyższej lub szkoły policealnejPraca polegać będzie na:kontakcie i obsłudze klienta firmowegowspółpracy z managerem w zakresie analizy sytuacji klientapomocy klientom w doborze korzystnego rozwiązaniaoferowania klientom usług KancelariiWynagrodzenie składa się ze stałej podstawy oraz dodatkowej części uzależnionej od wyników. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Oprócz zdobycia wiedzy dla najlepszych oferujemy możliwość rozwoju na ścieżce managerskiej.Zapraszamy do kontaktu

Summer job - Junior Accountant or Mid Accountant
Summer job - Junior Accountant or Mid Accountant
nowe Warszawa dzisiaj

Join the recruitment process for a short time contract - start date August till end of September. Start date 5.08 till 20.09.Back office work in accounting department is available, please share your resume in English:oliwia.ploska [at] antal.plDo not hesistate to apply!Your responsibilitiesProcessing of accounting data in English;Invoices management in English;Administration, verification and posting invoices in accordance with internal procedures;Employer requirementsGood knowledge of English - communicative min. B2Availability for 1-2 months from August till SeptemberUniversity degree (Economics, Administration, Finance or related will be an asset)Knowledge of SAP, Word, Excel - will be an assetWhat employer offersPossibility of hybrid work;Attractive salary;Interesting job for August and September;Friendly working atmosphere in Warsaw office;Antal SSC/BPOWhat will you gain by applying for Antal job offer? Free career support!By applying for Antal offers, you will receive support from our Consultant, who will keep in touch via e-mail or phone, help you prepare for the interview, and ensure the quality recruitment process.What is Antal? Recruitment company!We are the leader in recruiting specialists and managers, as well as in HR consulting. The brand is present in 35 countries and has operated in Poland since 1996. We built many candidates' careers during this time, thanks to our flexible and comprehensive approach to all recruitment processes. Our specialists, free of charge, will help you find and get the best job for you!

Praca dla byłych Doradców Firm pożyczkowych. Wysokie Prowizje!
Praca dla byłych Doradców Firm pożyczkowych. Wysokie Prowizje!
nowe Katowice dzisiaj

Opis stanowiska:U nas będziesz zajmował się:obsługą przekazywanych wnioskówpozyskiwaniem własnych Klientówpracą na udostępnionej bazie klientówfinalizacją umów pożyczkowych stacjonarnie lub onlinejeżeli:masz doświadczenie w obsłudze klienta oraz sprzedaży produktów finansowychlubisz kontakt z ludźmilubisz zarabiać i działać z rozmachemTo ta oferta jest skierowana do Ciebie!Wymagania:dobra organizacja pracyniekaralnośćmile widziane doświadczenie w sektorze pożyczek lub systemie prowizyjnym Oferujemy:Stawka prowizyjna lub godzinowa- ty Ty wybierasz , co Ci się lepiej opłacanajwyższe stawki na rynku (sprzedajesz, nie odbierasz rat)gotowe wnioski przekazywane przez nasze Call Centernielimitowaną wysokość zarobkówliczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami pieniężnymielastyczne godziny oraz współpracę w oparciu o umowę zlecenie/ działalność gospodarcząmożliwość pracy zdalnejdodatkowy dostęp do platform pośrednictwa finansowego z możliwością udzielenia pożyczek w prawie wszystkich firmach pożyczkowych w Polsce

PRACA dla  księgowego/ej
PRACA dla księgowego/ej
nowe Brzeg dzisiaj

Dzień dobry, poszukuję księgowego do pracy w biurze na 1/2 etatu,Praca stacjonarna umowa o pracęksięgowość dot. wspólnot mieszkaniowych, uproszczonaszukam od zaraz kontakt telefoniczny lub email

Księgowa/ Księgowy
Księgowa/ Księgowy
nowe Częstochowa dzisiaj

Moretto East Europe zdobyło czołową pozycję wśród liderów rynku w zakresie produkcji zautomatyzowanych systemów dla przetwórstwa tworzyw sztucznych. Grupa ma bezpośrednią obecność w ponad 70 krajach i dysponuje 8 oddziałami, oferując szereg wysoce spersonalizowanych rozwiązań dla coraz bardziej rozwijającego się rynku. Innowacja i dbałość o wymagania klientów są głównymi kryteriami, które napędzają i motywują zespół złożony z ponad 450 pracowników, którzy zjednoczeni są we wspieraniu i wykorzystywaniu technologii mocno ukierunkowanej na przyszłość.Firma Moretto East Europe z siedzibą w Częstochowie ul. Strefowa 8, zatrudni osobę na stanowisku: KSIĘGOWA/KSIĘGOWY.OBOWIĄZKI:- wystawianie i rejestrowanie faktur sprzedaży oraz dowodów dostawy- rejestrowanie faktur zakupowych i ruchów magazynowych- prowadzenie ewidencji księgowej- sporządzanie raportów miesięcznych- aktywne i pasywne fakturowanie- sporządzanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu- kontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa dowodów księgowych, należności, zobowiązań- obowiązki podatkowe wynikające z przepisów prawa- nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentówWYMAGANIA:- wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, rachunkowość)- minimum 3 letnie doświadczenie w działach księgowości- znajomość przepisów o rachunkowości oraz umiejętność stosowania ich w praktyce- dokładność, systematyczność, terminowość i doskonała organizacja pracy własnej- komunikatywna znajomość języka angielskiego lub włoskiegoOFERUJEMY:- atrakcyjne wynagrodzenie- stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- niezbędne narzędzia pracy- możliwość ciągłego rozwoju w profesjonalnym i międzynarodowym środowisku- przyjazną, koleżeńską atmosferę

Manager Zespołu Doradców Finansowych- docelowo Dyrektor Oddziału Opole
Manager Zespołu Doradców Finansowych- docelowo Dyrektor Oddziału Opole
nowe Opole dzisiaj

OPISJako firma chcemy rozwinąć się na Opolszczyźnie. Wobec tego szukamy osoby z predyspozycjami managerskimi która pomoże rozwinąć nam ten region. Dajemy pełne wsparcie w rekrutacji, Co oferujemy:• Wynagrodzenie - podstawa oraz prowizja, bez ograniczeń co do maksymalnej wypłaty• Zespół - pomożemy Ci zbudować od zera zespół doradców finansowych - otrzymasz pełne wsparcie w procesie poszukiwania kandydata, rekrutacji jak i finansowania jego wdrożenia• Klienci - dostarczymy Ci leady, bazę oraz spotkania umówione w Twoim kalendarzu. Nie będziesz polegać wyłącznie na własnych kontaktach.• Przejrzysta ścieżka rozwoju - awanse zdobywane są poprzez spełnienie z góry określonych i znanych kryteriów• Brak planów sprzedażowych - sam ustalasz swój rozwój wspólnie z przełożonym. Masz do wyboru paletę produktów z całego rynku, ale Ty sam decydujesz który produkt będzie dla klienta najbardziej dopasowany• Gwarantowany system wdrożenia i szkoleń - w pełni przygotujemy Cię do pracy z klientem, również zdalnie poprzez szkolenia online. Pierwsze spotkania odbędziesz z jednym z naszych ekspertów.• Jasny system wynagradzania - jesteś w stanie oszacować ile będziesz zarabiał za kwartał, pół roku, za rok i za 5 lat.• Elastyczne godziny pracy• Patronat ogólnopolskiej grupy kapitałowej. Doradztwo Finansowe Paweł Krzyżok jest partnerem spółki Phinance. Dzięki temu możesz liczyć na zaawansowane systemy informatyczne, szersze wsparcie merytoryczne, jedne z najwyższych rynkowo stawek prowizyjnych• Możliwość połączenia pracy ze studiami• Po spełnieniu odpowiedniego stażu pracy, sfinansowanie egzaminu EFPA i możliwość zdobycia międzynarodowego Certyfikatu Doradcy Finansowego• Narodowe konferencje planowania finansowego, wspólne wyjazdy integracyjne, seminaria edukacyjne• Możliwość sprawdzenia się w kilku działach firmy•Obszerna dawka wiedzy na temat finansów osobistych, w tym: ubezpieczeń, kredytów, inwestycji• Gwarantowany dostęp do klientów - sami zapewniamy Ci klientów, nie musisz pozyskiwać ich wyłącznie na własną rękę• Możliwość zbudowania marki osobistej doradcy finansowego pod naszymi skrzydłami• Bardzo rozwijające się środowisko - szybko poczujesz się częścią zespołu który rośnie w siłę i zdobywa nowe doświadczenie• Możliwość zdobycia licencji KNFCzego oczekujemy:• Co najmniej 3 lata doświadczenia w sprzedaży/pracy z klientem• Aktywności w sprzedaży - praca managera będzie obejmowała wspólne spotkania z klientem i podopiecznym• Wdrażania pracowników do firmy zgodnie z jej wartościami• Dbanie o wysoki standard przekazywanej wiedzy• Otwartości na rozwój i umiejętności przyjęcia dużej dawki wiedzy• Samodzielności w działaniu oraz samodyscypliny• Komunikatywności oraz otwartości na inicjowanie kontaktu z drugą osobą• Umiejętności samodzielnego budowania bazy klientów• Dyscypliny i samozaparcia - praca ta daje duży efekt finansowy dopiero po upływie czasu• Chęci bycia wynagradzanym za wynik zamiast za ilość przepracowanych godzin• Wysokich standardów etycznych• Mile widziane prawo jazdy kat. BJak będzie wyglądał Twój dzień w pracy:• Prowadzenie spotkań i szkoleń z podopiecznymi• Zarządzanie obsługą klientów i sprzedażą• Koordynowanie współpracy doradców i dbanie o komunikację z innymi działami • Zarządzanie leadami• Prowadzenie konsultacji (własnych jak i z podopiecznymi) (na żywo lub on-line) w zakresie finansów osobistych z klientem indywidualnym - około 1 - 2 spotkania dziennie• Analiza sytuacji klienta oraz przygotowywanie koncepcji doradczych• Pośrednictwo w zawieraniu umów finansowych• Długoterminowa obsługa klientów - każdy klient z którym rozmawiałeś jest przypisany wyłącznie do Ciebie• Udział w wewnętrznych szkoleniach (na początku kilka godzin dziennie)• Co najmniej raz na kwartał udział w szkoleniu zewnętrznym z zakresu sprzedaży, finansów, rynków finansowych czy ubezpieczeńWszystkich chętnych zachęcamy do składania swoich CV. Zgłoszenia bez załączonego CV lub niezgodne z wpisanymi oczekiwaniami nie będą rozpatrywane.

Samodzielna księgowa
Samodzielna księgowa
nowe Grudziądz dzisiaj

Zatrudnimy samodzielną księgową. Stanowisko samodzielne biuro rachunkowe kpir , księgi handlowe.

Księgowa/Księgowy Wspólnot Mieszkaniowych
Księgowa/Księgowy Wspólnot Mieszkaniowych
nowe Warszawa dzisiaj

Firma z branży zarzadzania nieruchomościami zatrudni osobę na stanowisko Księgowa/Księgowy Wspólnot Mieszkaniowych.Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość programu Weles3.Zatrudnienie na umowę o pracę lub działalność gospodarcza.Osoby zainteresowane podjęciem współpracy prosimy o przesłanie CV.

Samodzielny/a księgowy/a
Samodzielny/a księgowy/a
nowe Grodzisk Mazowiecki dzisiaj

Obowiązki:Prowadzenie pełnej księgowości podmiotów gospodarczych z uwzględnieniem obowiązujących przepisów,Stała współpraca z firmami,Sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych i VAT.Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku,Umiejętność samodzielnego sporządzania sprawozdań finansowych i deklaracji VAT,Doświadczenie w obsłudze oprogramowania księgowego i wprowadzaniu danych,Samodzielność,Umiejętności analityczne.Mile widziane:Z chęcią nawiążemy współpracę z emerytami, rencistami.Oferujemy:Umowa o pracę,Możliwość pracy zdalnej,Premie uznaniowe,Elastyczność pracy.

Doradca Klienta Bank Spółdzielczy w Głogowie
Doradca Klienta Bank Spółdzielczy w Głogowie
nowe Głogów dzisiaj

W związku z dynamicznym rozwojem Bank Spółdzielczy w Głogowie poszukuje kandydatów  na stanowisko:Doradca KlientaOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała okazje pracować w przyjaznym środowisku, uczestniczyć  w ciekawych projektach oraz przyczyniać się do dalszego rozwoju naszej organizacjiGłówne zadania:       Kompleksowa obsługa Klientów       Aktywna sprzedaż i kompleksowa obsługa w zakresie produktów  kredytowych będących w ofercie Banku       Aktywne pozyskiwanie Klientów (segment małych przedsiębiorstw i Agro)       Udział w akcjach marketingowych       Budowanie i rozwijanie relacji z Klientami Banku       Realizacja transakcji bezgotówkowych       Budowanie pozytywnego wizerunku Banku Nasze wymagania:       Wykształcenie: wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki ekonomia, finanse, bankowość), średnie maturalne       Doświadczenie w obszarze obsługi klienta będzie dodatkowym atutem       Umiejętność obsługi komputera       Umiejętność pracy w zespole oraz komunikacji z klientami       Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami i utrzymania ich zaufania       Umiejętność prowadzenia sprzedaży i negocjacji       Umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby klienta i oferowanie najlepszych rozwiązań       Nastawienie na  osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych       Sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań       Otwartość na zmiany, samodzielność, kreatywność i inicjatywa w działaniu       Chęć podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju osobistego       Znajomość zasad etyki biznesowej i postępowania w sytuacjach konfliktowych Oferujemy:       Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę       Stałe wynagrodzenie uzupełniane atrakcyjnym systemem premiowym        Korzystanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych       Ubezpieczenie grupowe       Dofinansowanie do wypoczynku       Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji       Przyjazną atmosferę, wsparcie i szkoleniaZgłoszenia w formie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych ( klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zatrudnienie dostępna na naszej stronie bsglogow.pl ( w zakładce kariera) przesłać na nasz adres e-mailowy 

księgowość
księgowość
nowe wczoraj

Opis oferty pracyNEW ENERGY TRANSFER sp. z o.o. Miejsce pracy: Sękocin Nowy Stanowisko: Księgowa New Energy Transfer Sp. z o.o. jest przedsiębiorstwem działającym na rynku międzynarodowym w obszarze zagospodarowania ciepła odpadowego i efektywności energetycznej, w szczególności specjalizującym się we wdrażaniu i komercjalizacji technologii sorpcyjnych dotyczących zagospodarowania ciepła użytkowego i odpadowego na potrzeby produkcji chłodu i wody odsolonej oraz kompleksowej realizacji projektów inwestycyjnych w wyżej wymienionej specjalizacji. Poszukujemy pracownika do pracy w przyjaznym i zgranym zespole . Zakres obowiązków Opis stanowiska: Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za: • Księgowanie bieżące dokumentów finansowych, faktur, wyciągów bankowych • Kontrola budżetów, przygotowanie i prowadzenie listy zobowiązań • Przygotowywanie płatności oraz kontakt z bankami • Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym • Kontrola obiegu dokumentów oraz weryfikacja i kontrola sald kont • Kontrola zasad rozliczeń podróży służbowych • Współpraca z działem wew. firmy oraz głównym księgowym Wymagania: • Znajomość księgowości w zakresie dekretowania i wprowadzania dokumentów księgowych • Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze księgowości • Wykształcenie, preferowane średnie lub wyższe ekonomiczne • Znajomość zasad rachunkowości • Bardzo dobra znajomość organizacji pracy • Dokładność i rzetelność w wykonywaniu poleconych zadań • Komunikatywność i umiejętność współpracy • Biegła obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel) Mile widziane dodatkowe umiejętności: • Znajomość programu RAKS • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Pracę w godzinach 8:00-16:00 • Praca w przyjaznej atmosferze Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest MKM Support Maria Odorowicz (ul. Oboźna 7, lok. 32, 00-332, Warszawa), moich danych osobowych podanych w dokumentach aplikacyjnych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji. Wyrażam nadto zgodę na przetwarzanie ww. danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez firmę MKM Support Maria Odorowicz ul. Oboźna 7, lok. 32, 00-332, Warszawa).”

JUNIOR ACCOUNTANT with english
JUNIOR ACCOUNTANT with english
Łódź wczoraj

Opis oferty pracyMiędzynarodowa firma specjalizująca się w serwisowaniu płyt głównych laptopów, zlokalizowana w Łodzi (dzielnica Widzew/Olechów) przy ul. Jędrzejowskiej, poszukuje zaangażowanego Junior Accountant do swojego zespołu. Junior Accountant będzie odpowiedzialny za przegląd dziennych wpisów, zarządzanie listą środków trwałych, wystawianie faktur sprzedażowych, dokumentację oraz prace związane z zamknięciem miesiąca. Dodatkowo, osoba na tym stanowisku będzie wykonywała inne zadania przydzielone przez przełożonego. Nasze oczekiwania: • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną • Podstawowa wiedza z zakresu księgowości i podatków • Wykształcenie zawodowe (księgowość, finanse, ekonomia itp.) • Dobra organizacja pracy • Dokładność i umiejętność pracy w zespole • Doświadczenie w pracy z systemami Comarch CDN i SAP Oferujemy: • Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową z perspektywą bezpośredniego zatrudnienia przez firmę • Bezpłatny parking dla pracowników • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku • Wsparcie konsultanta Aplikacja: Wyślij swoje CV w języku angielskim Rekrutacja prowadzona przez: HSS WORK Sp. z o.o. (nr certyfikatu: 22915) To ogłoszenie stanowi element procesu rekrutacji i selekcji przeprowadzonych przez HSS Work Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Przystąpienie do procesu jest dobrowolne i może skutkować przetworzeniem danych osobowych przez Administratora, w tym wypadku HSS Work Sp. z o.o., na co kandydat wyraża zgodę. Odpowiadając na przedmiotowe ogłoszenie, wyraża Pani/Pan zgodę na przekazywanie danych przez Administratora, podmiotom mogącym być potencjalnym pracodawcą, którego dotyczy przedmiotowe ogłoszenie lub przyszła oferta zatrudnienia. Spółka HSS Work dokonuje przetwarzania i administrowania danymi na podstawie wszystkich przepisów prawa. W celu zapoznania się z Naszą Polityką prywatności zapraszamy do kliknięcia w następujący link: www.hssgroup.pl/polityka-prywatnosci

Pomoc w księgowaniu
Pomoc w księgowaniu
Gdańsk wczoraj

Opis oferty pracyBiuro Rekrutacji Pracowników KADRY HR Sp. z o.o. dla naszego Klienta- firmy produkcyjnej poszukuje kandydatów na stanowisko: Pomocnik w księgowości Miejsce pracy: Gdańsk Zakres obowiązków: kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych księgowanie faktur zakupu towarów Wymagania: biegła obsługa komputera znajomość pakietu MS Office łatwość przyswajania nowej wiedzy sumienność, dokładność rozpoczęte lub ukończone studia/kursy z zakresu rachunkowości i/lub finansów Oferujemy: pracę w systemie 1-zmianowym , max 8 h dziennie umowę zlecenie od 02.04.2024 zatrudnienie na okres 1 roku praca idealna dla studentów zaocznych rachunkowości i/lub finansów Opis dodatkowy: Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres @ W treści dokumentu aplikacyjnego prosimy o dopisanie : 1. obowiązkowo „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumencie aplikacyjnym ( CV ) w procesie rekrutacyjnym PBA/07/24 organizowanych przez firmę KADRY HR Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Strzeleckiej 7 B lok. 2.2 , oraz upoważniam KADRY HR S p. z o.o. do ich przekazania potencjalnemu Pracodawcy w celu realizacji procesu rekrutacyjnego i w ramach umowy współpracy pomiędzy Agencją , a Klientem .” 2. dobrowolnie „Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumencie aplikacyjnym ( CV ) dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych organizowanych przez firmę KADRY HR Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Strzeleckiej 7 B lok. 2.2 , w tym również na inne stanowiska oraz upoważniam KADRY HR Sp. z o.o. do ich przekazania potencjalnemu Pracodawcy w celu realizacji procesu rekrutacyjnego i w ramach umowy współpracy pomiędzy Agencją , a Klientem .” Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Agencja Zatrudnienia nr 10554

Starszy Specjalista Kontroler Finansowy, Warszawa/hybrydowo
Starszy Specjalista Kontroler Finansowy, Warszawa/hybrydowo
Warszawa wczoraj

Opis oferty pracyAktualnie dla Naszego Klienta z Warszawy z branży elektroenergetycznej prowadzimy proces rekrutacyjny na stanowisko: Starszy Specjalista Kontroler Finansowy. Zakres obowiązków: Udział w procesie budżetowania, prognozowania (m.in. planowanie bilansu, rachunku wyników); Kontrolowanie wyników i kosztów Spółki; Prowadzenie analizy poprawności rozliczeń; Kontrolowanie poprawności dokumentacji finansowej Spółki; Udział w przygotowywaniu sprawozdań/raportów dla wyższej kadry zarządzającej; Udział w zarządzaniu płynnością finansową Spółki; Udział w przygotowywaniu wyjaśnień dla organów podatkowych oraz dla biegłego rewidenta badającego sprawozdanie; Udział w zamknięciu miesiąca, bieżąca współpraca z księgowością (kontrola kosztów, kalkulacja rezerw); Udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań dla GUS oraz pozostałych organów administracji; Udział w rozwijaniu oraz wdrażaniu narządzi wspierających procesy kontrolingowe. Oczekiwania: Wykształcenie: wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, rachunkowość); Doświadczenie: min. 5 lat na podobnym stanowisku; Biegła znajomość zasad rachunkowości zarządczej oraz ustawy o rachunkowości (współpraca z obszarem księgowości, praca na danych księgowych, audyty); Zaawansowana znajomość MS Excel; Doświadczenie w procesie budżetowania; Doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu raportów, dashbordów w Excel i środowisku Power BI; Wysokie umiejętności analityczne i prezentacyjne. Mile widziane: Znajomość środowiska JIRA/Confluence; Doświadczenie w audycie finansowym. Oferujemy: Pracę w przyjaznej atmosferze i wsparcie zespołu nastawionego na dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniami; Preferowane zatrudnienie na UoP; Klarowną ścieżkę rozwoju zawodowego oraz szkolenia; Wewnętrzny program mentoringowy wspierający zarówno nowych jak i obecnych pracowników; Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie; Możliwość pracy hybrydowej. Prosimy o zamieszczenie w swoim CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez HR Project Sp. z o.o. (ul. Radziwiłłowska 27/18, 31-026 Kraków), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).

Stażysta/Stażystka w  ING Banku Hipotecznym S.A.
Stażysta/Stażystka w ING Banku Hipotecznym S.A.
Katowice wczoraj

W ING Banku Hipotecznym liczą się ludzie. Głównym celem jego funkcjonowania jest emisja długoterminowych listów zastawnych, których podstawę stanowią wierzytelności z tytułu kredytów zabezpieczonych hipoteką nabywane od ING Banku Śląskiego S.A. lub innych banków. Naszym klientom i klientkom doradzamy uczciwie, mówiąc wprost, a naszych pracowników i nasze pracowniczki traktujemy z uznaniem, dając możliwość rozwoju i przestrzeń do realizacji różnorodnych pasji. Dołącz do nas!O stanowisku:Forma zatrudnienia: umowa zlecenieLokalizacja: Katowice (praca hybrydowa)O zespole: Za sukcesem ING stoją pełne pasji zespoły i zaangażowani pracownicy. Jako jeden z najlepszych pracodawców na polskim rynku cenimy ekspercką wiedzę i doświadczenie oraz wspieramy wysoką kulturę pracy. Jeżeli posiadasz doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi kredytów hipotecznych, kontroli procesów kredytowych, zarządzania procesami obsługi kredytów hipotecznych, interesuje Cię praca związana z zarządzaniem procesami, lubisz budować i usprawniać procesy, cenisz sobie pracę zespołową, dołącz do Zespołu Biznes i Operacje ING Banku HipotecznegoTwoje zadania: - odpowiadasz za wsparcie procesu nabywania wierzytelności (przygotowywanie umów przelewu, umów zwrotnego przeniesienia) - dbasz o aktualność oraz zgodność z przepisami regulacji bankowych z zakresu obsługi wierzytelności hipotecznych- współpracujesz z jednostkami ING BSK w zakresie regulacji i procesów biznesowych- odpowiadasz za aktualność oraz zgodność z przepisami formularzy bankowych stosowanych w kontakcie z klientami (zapewniając te same doświadczenia klienta w ramach Grupy ING BSK)Nasze oczekiwania:- posiadasz wysoki poziom komunikacji interpersonalnej- jesteś systematyczny/a oraz bardzo dobrze organizujesz pracę własną- posiadasz wysokie umiejętności w zakresie komunikacji oraz budowania relacji- jesteś odpowiedzialny/a, zaangażowany/a i podejmujesz inicjatywę w działaniu- szybko się uczysz i jesteś otwarty/a na poszerzanie wiedzy- znasz MS Office, w szczególności MS Excel- tworzenie formuł, tabeli przestawnych do analizy danych- masz wykształcenie wyższe/ lub jesteś w trakcie studiówMile widziane:- znasz aplikację Cognos- posiadasz umiejętność tworzenia raportów w celach biznesowychTo oferujemy:- umowę zlecenie na okres 2-9 miesięcy- konkurencyjne wynagrodzenie- dostęp do sportowej karty Medicover Sport- pakiet wdrożeniowy- szkolenia wprowadzające, welcomepack i wsparcie opiekuna- cyklicznie organizowane różne eventy, konsultacje specjalistyczne- możliwość udziału w różnych szkoleniach i webinariach, w tym w inspirującym spotkaniu „LeadershipING” z przedstawicielem zarządu banku- pracę w nowoczesnych i przyjaznych przestrzeniach, z miejscami do chillout’u- w wybranych obszarach pracę w systemie hybrydowym i elastycznym czasem pracy- dostęp do Etutora - Certyfikat odbycia Stażu z Lwem

Samodzielna księgowa
Samodzielna księgowa
Ostrowiec Świętokrzyski wczoraj

Samodzielna księgowa w kancelarii księgowo-podatkowej prowadzonej przez biegłego rewidenta z zapewnioną pomocą asystentów. Wymagany 3-letni staż pracy w biurze rachunkowym lub na stanowisku samodzielnej księgowej, mile widziana grupa niepełnosprawności. Prosimy tylko o oferty spełniające wskazane warunki.

Bankier, Doradca Klienta
Bankier, Doradca Klienta
Oświęcim wczoraj

Santander Bank Polska S.A. jest częścią międzynarodowej grupy finansowej o ustalonej pozycji wśród banków z kapitałem zagranicznym. W swojej ofercie posiada szeroki wachlarz produktów dla firm oraz klientów indywidualnych, współpracując z placówkami partnerskimi. Partner to przedsiębiorca, z którym Bank zawarł umowę agencyjną, a placówka partnerska to placówka agencyjna Santander Bank Polska S.A. działająca w imieniu i na rzecz Banku.Obecnie Placówka Partnerska poszukuje kandydata, z którym podpisze umowę na stanowisko: Doradca KlientaZakres Obowiązków:- profesjonalna sprzedaż produktów i usług  bankowych,- realizacja celów sprzedażowych zgodnie ze  standardami Banku,- budowanie i utrzymywanie długofalowych  relacji biznesowych z pozyskanymi klientami,- wysoka jakość sprzedaży i obsługi klientów,- rzetelna obsługa operacji i transakcji  gotówkowych w oddziale,- aktywny marketing w celu identyfikacji  i pozyskiwania nowych klientów, - kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku  na lokalnym rynku, - odpowiedzialność za przestrzeganie  obowiązujących w Placówce Partnerskiej  przepisów i regulacji prawnych.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane  wyższe,- doświadczenie w sprzedaży produktów  bankowych,(minimum 1 rok)- bardzo dobra znajomość lokalnego rynku,- aktywność w pozyskiwaniu klientów,- łatwość w nawiązywaniu kontaktów   i budowaniu długofalowych relacji z klientami,- orientacja na osiąganie wyników i wysoka  motywacja do pracy,- bardzo dobra organizacja czasu pracy, - wysoka kultura osobista.Oferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - atrakcyjny system motywacyjny, - szkolenia podnoszące kwalifikacje,- pracę w miłej atmosferze.  Termin składania ofert: 31.08.2024 r.Proszę o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 833)”.

Konsultant ds planowania finansowego manager Pru
Konsultant ds planowania finansowego manager Pru
Częstochowa wczoraj

Szukasz pracy albo dodatkowego zajęcia i zawsze zastanawiałeś się jak to jest w branży ubezpieczeniowej? Wywodzisz się z bankowości, kredytów, leasingów, nieruchomości lub fotowoltaiki? Dysponujesz bazą klientów której chciałbyś zaoferować kompleksowe ubezpieczenia życiowe i oszczędnościowe?Praca agenta ubezpieczeniowego może być dla Ciebie idealna! Doradzamy klientom tylko w zakresie zabezpieczenia życia i zdrowia, rozwiązań emerytalnych oraz oszczędzania jako alternatywa dla lokat, reprezentując firmę o zasięgu globalnym z tradycją 170 lat i ogromną historią!To może być ten moment pod warunkiem, że jesteś nastawiony na ciężką pracę kilka godzin dziennie sumiennie i systematycznie.Lubisz kontakt z ludźmi i nie masz problemu z nawiązywaniem przyjacielskich relacji.Uważasz, że masz wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i chcesz sprawdzić się w sprzedaży. Nauczymy, pomożemy i będziemy tak długo wspierać jak będzie trzeba, pod warunkiem, że jesteś gotowa/gotowy otworzyć działalność gospodarczą. Tak to jest warunek współpracy podpisując umowę bezpośrednio z Towarzystwem Ubezpieczeniowy a ja takie reprezentuję. Jeśli masz już otwartą działalność też możesz z nami współpracować. W tej branży pracują tylko wytrwali i zaangażowani od pierwszego dnia i tylko takich szukamy.Bezpieczeństwo finansowe jakie oferujemy na początku oraz w kolejnych latach pozwoliło wielu odnaleźć się w tej branży na kilkanaście lat i dziś nie wyobrażają sobie innego zajęcia.Podsumowując!Jeśli jesteś osobą, która nie boi się ciężkiej pracy i rozumiesz, że codzienna praca to aktywne pozyskiwanie klientów i praca z nimi, a do tego lubisz wyzwania, duże pieniądze i pracę z ludźmi - zadzwoń do mnie lub wyślij swoje CV Proszę o dopisanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Księgowa / Księgowy do Biura Rachunkowego we Wrocławiu
Księgowa / Księgowy do Biura Rachunkowego we Wrocławiu
Wrocław wczoraj

Czy faktury i bilanse to Twoje ulubione puzzle? Czy potrafisz przeliczać, analizować i raportować z uśmiechem na twarzy? Jeśli księgowość to Twoja pasja, a do tego masz poczucie humoru i pozytywne nastawienie, to właśnie Ciebie szukamy!Stanowisko: Księgowa / Księgowy do prowadzenia księgowości spółek (KH)Lokalizacja: Biuro rachunkowe we Wrocławiu w okolicy ul. Karkonoskiej.Co oferujemy:• Pracę w przyjaznej, pełnej pozytywnej energii atmosferze gdzie swobodnie możemy zarówno pośmiać się jak i ponarzekać  w kameralnym gronie.• Możliwość rozwoju zawodowego dzięki dostępowi do platformy edukacyjnej i wsparciu kolegów i koleżanek z pracy.• Stabilne zatrudnienie w firmie, która działa z powodzeniem od 16 lat.• Stałe godziny pracy i możliwość częściowej pracy zdalnej.• Wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy.Twoje zadania:• Kompleksowe prowadzenie pełnej księgowości dla spółek• Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych• Monitorowanie i kontrola dokumentów księgowych• Raportowanie wykonanych zadań.• Współpraca z klientami biuraCzego oczekujemy:• Minimum 2-letniego doświadczenia w prowadzeniu księgowości spółek• Ogólnej znajomości programów księgowych oraz MS Excel – reszty Cię nauczymy• Znajomości przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości• Samodzielności, odpowiedzialności i dokładności w pracy• Pozytywnego nastawienia do życia i poczucia humoru, które cenimy w naszym zespole.Jak aplikować: Jeśli czujesz, że to ogłoszenie jest skierowane właśnie do Ciebie i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV.Dołącz do nas i spraw, by księgowość stała się nie tylko precyzyjna, ale także pełna radości.Czekamy na Twoją aplikację!

Księgowy/a (Topole k. Chojnic)
Księgowy/a (Topole k. Chojnic)
wczoraj

VBC jest dostawcą wysokiej jakości systemów budynków modułowych dla różnych branż (hotelarstwo, budownictwo mieszkaniowe, domy studenckie itp.). Nasze moduły docierają do Klientów wykończone i w pełni wyposażone w meble, które sami produkujemy. Doskonale wiemy czego potrzeba aby dostarczać produkty z najwyższej półki do odbiorców na całym świecie, a nasze rozwiązania pozwalają na maksymalną redukcję kosztów przedsięwzięcia przy jednoczesnej trosce o środowisko.W związku z rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:Księgowy/a Zakres obowiązków:Rozliczanie i księgowanie delegacjiPrzygotowywanie przelewów w SAP i paczek przelewów Kontrola i rozliczanie rozrachunków z dostawcami, odbiorcami i pracownikamiRozliczanie transakcji zapłaty kartą firmowąKsięgowanie wyciągów bankowych, list płac, zleceń i kontraktów etc.Rozliczanie rezerw pracowniczychWycenianie rachunków bankowych Oczekiwania wobec kandydatów:Wykształcenie min. średnie (preferowane o specjalności rachunkowość/finanse)​Doświadczenie zawodowe w obszarze księgowościSamodzielność w rozwiązywaniu problemów i wyszukiwaniu optymalnych rozwiązańUmiejętność pracy w zespoleDobra organizacja pracyZnajomość przepisów z zakresu rachunkowościMile widziana znajomość programu SAP Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) Oferujemy:Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu Dofinansowanie zajęć sportowychPrywatna opieka medycznaDodatkowe świadczenia socjalne 

Księgowa/ Księgowy
Księgowa/ Księgowy
Toruń wczoraj

Biuro Doradztwa Podatkowego poszukuje kandydatów na stanowisko:Księgowa / KsięgowyMiejsce pracy: Toruń, woj. kujawsko-pomorskieOpis stanowiska:Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego.Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych.Weryfikacja i księgowanie dokumentów finansowych.Monitorowanie i rozliczanie rozrachunków z kontrahentami.Przygotowywanie raportów finansowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS).Wymagania:Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia).Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.Znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych.Umiejętność obsługi programów księgowych (preferowane programy: Insert, Optima, Enova ).Znajomość Excela.Umiejętność pracy pod presją czasu.Dokładność, skrupulatność i odpowiedzialność.Umiejętność pracy zarówno samodzielnie, jak i w zespole.Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/ zlecenieAtrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole.Praca w siedzibie biura od 8:00 do 16:00.Jak aplikować: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego 

Global Business Services Financial Analyst
Global Business Services Financial Analyst
Wrocław wczoraj

GBS, SSC, Financial, Analyst, Reporting, Finance, Accounting, Excel, SAP, Power BI, ForecastDla naszego klienta, globalnego lidera z branży Healthcare, poszukujemy kandydata/tki na stanowisko Global Business Services Financial Analyst. W nowej roli dołączysz do Globalnego zespołu analizy finansowej, który w bliskiej relacji współpracuje z globalnym zespołem managerskim oraz funkcyjnymi zespołami finansowo-księgowymi. Do Twoich zadań będzie należało przygotowywanie terminowych i dokładnych sprawozdań finansowych, prognoz, budżetowania i informacji biznesowych. Ponadto osoba w tej roli będzie odpowiedzialna za współpracę z podległymi jednostkami biznesowymi oraz dostawcami, w celu weryfikowania czy podpisane umowy są spójne z celami biznesowymi, zgodne z zasadami i przepisami finansowymi oraz dostarczają oczekiwaną wartość i oszczędności.Od kandydatów oczekujemy minimum 5-letniego doświadczenia w pokrewnej roli związanej z analizą finansową w środowisku SSC/BPO. Kluczowe będą również znajomość aplikacji MS Excel, Power Point oraz innych narzędzi lub aplikacji finansowych. Mile widziana będzie znajomość aplikacji Microsoft Power BI oraz systemu SAP (moduły finansowe). Do swobodnej realizacji codziennych zadań wymagana jest również płynna komunikacja w języku angielskim. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, pakiet benefitów możliwość pracy w modelu hybrydowym (1-2 wizyty w biurze we Wrocławiu), zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zadaniowy czas pracy i rozwój w globalnym zespole z możliwością współpracy z senior managementem oraz duży zakres samodzielności na danym stanowisku. Gwarantujemy szybki i w pełni zdalny proces rekrutacyjny.Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

Doradczyni/Doradca Klienta - 7 Oddział we Wrocławiu
Doradczyni/Doradca Klienta - 7 Oddział we Wrocławiu
Wrocław wczoraj

7 Oddział we Wrocławiu - ul. Braniborska 14Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Asystent/ka księgowej / Młodszy/a Księgowy/a
Asystent/ka księgowej / Młodszy/a Księgowy/a
Wrocław wczoraj

Czy rachunki, faktury to Twoje ulubione zagadki? Czy potrafisz wesprzeć zespół księgowy z uśmiechem na twarzy? Jeśli tak, to właśnie Ciebie szukamy! Poszukujemy asystenta / asystentki księgowej (młodszej księgowej) z pozytywnym nastawieniem i poczuciem humoru, który doda energii naszemu zespołowi.Stanowisko: Asystent/ka Księgowej / Asystent KsięgowegoLokalizacja: Biuro rachunkowe we Wrocławiu w okolicy ul. KarkonoskiejCo oferujemy:• Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole, gdzie poczucie humoru jest mile widziane a codzienne stresy załatwiamy od ręki.• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego• Stabilne zatrudnienie w firmie, która działa z powodzeniem od 16 lat• Stałe godziny pracy i możliwość częściowej pracy zdalnej.• Wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracyTwoje zadania:• Wsparcie działu księgowego w codziennych obowiązkach• Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów księgowych• Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu• Pomoc w prowadzeniu ewidencji księgowej oraz archiwizacji dokumentów• Udział w przygotowywaniu deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych• Kontakt z klientami oraz urzędami w zakresie dokumentacji księgowej• Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonychCzego oczekujemy:• Wszystkiego możemy Cię nauczyć• Podstawowej znajomości programów biurowych np. MS Word, MS Excel• Dobrej organizacji pracy i dokładności• Umiejętności pracy w zespole i komunikatywności• Pozytywnego nastawienia do życia i poczucia humoru, które wprowadzi uśmiech do naszego biuraJak aplikować: Jeśli uważasz, że jesteś idealnym kandydatem/kandydatką na to stanowisko i chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV.Dołącz do nas i spraw, by praca w księgowości była nie tylko efektywna, ale również radosna!Z niecierpliwością czekamy na Twoją aplikację!

Młodszy Doradca Klienta
Młodszy Doradca Klienta
Starogard Gdański wczoraj

Zapraszamy do zespołu Placówki Partnerskiej Alior Banku w Starogardzie Gd.na stanowisko Młodszy Doradca Klienta OCZEKIWANIA:doświadczenie w sprzedaży,wykształcenie wyższe, min.  średnie z maturąumiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientem,skupienie na celu,biegła obsługa komputera, MS Office, poczta elektroniczna,prawo jazdy kat. B. ZAKRES OBOWIĄZKÓW OBEJMUJE:sprzedaż produktów bankowych ,obsługa kasowa,telemarketing,dbałość o wytworzone relacje w formie kontaktu telefonicznego.OFERUJEMY:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę  na cały etat,szkolenia wprowadzające oraz rozwijające kompetencje,wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia,nielimitowaną premię miesięczną oraz premię uznaniową,opiekę i wsparcie w okresie adaptacyjnym,rozwój zawodowy, awans na wyższe stanowisko. Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesłania CV ze zdjęciem.

Doradca klienta - Koszalin i okolice
Doradca klienta - Koszalin i okolice
Koszalin wczoraj

Twój zakres obowiązkówNawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi i indywidualnymi,Aktywne pozyskiwanie nowych klientów,Prowadzenie rozmów i spotkań sprzedażowych z klientami,Budowanie relacji z klientami na zasadzie wzajemnego zaufania i szacunku,Realizowanie aktywności sprzedażowej na wyznaczonym poziomie,Zawieranie umów z zakresu ubezpieczeń na życie, ubezpieczeń majątkowych i prywatnej opieki medycznej.Nasze wymaganiaWykształcenie min. średnie,Otwartość na współpracę w oparciu o umowę agencyjną,Umiejętność pracy z bazą klientów, posiadanie własnych kontaktów do klientów,Otwartość na kontakt z klientem biznesowym i indywidualnym,Świetne umiejętności komunikacyjne oraz zdolność słuchania i rozumienia potrzeb klientów.To oferujemyWieloskładnikowe wynagrodzenie, gdzie to Ty masz wpływ na wysokość dochodów,Przygotowany pod Twoje kompetencje i predyspozycje indywidualny plan rozwoju,Możliwość rozwoju w kierunku sprzedażowym, menedżerskim lub trenerskim,Wsparcie na każdym etapie współpracy od Menedżera, trenera oraz zespołu szkoleniowego,Elastyczny czas pracy – to Ty decydujesz ile pracujesz,Możliwość dodatkowego źródła dochodu dla osób pracujących,O nasJesteśmy jednym z liderów w branży finansowo-ubezpieczeniowej w Polsce. Szukamy osób, które potrafią zrozumieć potrzeby naszych klientów. Umiejętność aktywnego słuchania pozwala lepiej rozpoznać oczekiwania klientów, co pozwala na jeszcze lepsze dopasowanie naszych usług lub produktów. Jeśli czujesz, że to praca dla Ciebie i jesteś zainteresowany/a dołączeniem do naszego zespołu, zachęcamy do przesłania swojego CV. Czekamy na Twoją aplikację mając nadzieję na owocną współpracę!

Doradczyni/Doradca Biznesowy - 2 Oddział w Sieradzu
Doradczyni/Doradca Biznesowy - 2 Oddział w Sieradzu
Sieradz wczoraj

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów z segmentu małych i średnich firm w wyborze produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych klientówzapewnienie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedażywstępna analiza sytuacji finansowej klientazarządzanie dochodowością portfela klientów Nasze oczekiwania: doświadczenie w pracy z klientami z segmentu małych i średnich firmznajomość branży finansowej i oferowanych przez nią produktówumiejętność pozyskiwania klientów, zapewniania im wysokiej jakość obsługi i profesjonalnych relacji biznesowychumiejętność analitycznego myślenia i podstawowa wiedza ekonomicznaprzedsiębiorczość i aktywnośćgotowość do podejmowania wyzwańnastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielności MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Doradczyni/Doradca Klienta - 1 Oddział w Międzyrzeczu
Doradczyni/Doradca Klienta - 1 Oddział w Międzyrzeczu
Międzyrzecz wczoraj

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Doradczyni/Doradca Klienta - 1 Oddział w Luboniu
Doradczyni/Doradca Klienta - 1 Oddział w Luboniu
Luboń wczoraj

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Doradczyni/Doradca Klienta - 1 Oddział w Przeźmierowie
Doradczyni/Doradca Klienta - 1 Oddział w Przeźmierowie
Przeźmierowo wczoraj

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Księgowa/y do pełnej księgowości
Księgowa/y do pełnej księgowości
Sztum wczoraj

 Wymagania:- wykształcenie min. średnie / preferowane wyższe kierunkowe- minimum dwuletnie doświadczenie w samodzielnych rolach księgowych- doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości spółek- biegłość w zakresie rachunkowości i finansów przedsiębiorstw- dobra znajomość programów Microsoft Office Główne zadania:- prowadzenie pełnej księgowości spółek, kontrola prawidłowości i rzetelności;- ewidencjonowania operacji księgowych;- analiza zapisów sald kont księgowych;- dekretacja i księgowanie dokumentów;- wykonywanie czynności związanych z zamykaniem okresów sprawozdawczych;- sporządzanie deklaracji podatkowych;- sporządzanie sprawozdań finansowych;- prowadzenie ewidencji środków trwałych. Oferujemy:- interesującą pracę w dynamicznym zespole,- możliwość ciągłego rozwoju.,- umowę o pracę,- wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą.

Specjalista księga przychodów i rozchodów,ryczalt
Specjalista księga przychodów i rozchodów,ryczalt
Rybnik wczoraj

Praca- zatrudnię Panią ,specjalistkę książka przychodów ,ryczałt. Mile widziane doświadczenie w Biurze Rachunkowym.

Księgowa/y (kpi i ryczałt) do biura rachunkowego
Księgowa/y (kpi i ryczałt) do biura rachunkowego
Wrocław wczoraj

Czy faktury i bilanse to Twoje ulubione puzzle? Czy potrafisz przeliczać, analizować i raportować z uśmiechem na twarzy? Jeśli księgowość to Twoja pasja, a do tego masz poczucie humoru i pozytywne nastawienie, to właśnie Ciebie szukamy!Stanowisko: Księgowa / Księgowy do prowadzenia księgowości uproszczonej (JDG-KPIR i Ryczałt)Lokalizacja: Biuro rachunkowe we Wrocławiu w okolicy ul. Karkonoskiej.Co oferujemy:• Pracę w przyjaznej, pełnej pozytywnej energii atmosferze gdzie swobodnie możemy zarówno pośmiać się jak i ponarzekać  w kameralnym gronie.• Możliwość rozwoju zawodowego dzięki dostępowi do platformy edukacyjnej i wsparciu kolegów i koleżanek z pracy.• Stabilne zatrudnienie w firmie, która działa z powodzeniem od 16 lat.• Stałe godziny pracy i możliwość częściowej pracy zdalnej.• Wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy.Twoje zadania:• Kompleksowe prowadzenie księgowości uproszczonej – ryczałt / kpir• Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz rozliczeń rocznych• Monitorowanie i kontrola dokumentów księgowych• Raportowanie wykonanych zadań.• Współpraca z klientami biura i urzędamiCzego oczekujemy:• Minimum 1-rocznego doświadczenia w prowadzeniu księgowości uproszczonej• Ogólnej znajomości programów księgowych oraz MS Excel – reszty Cię nauczymy• Znajomości przepisów podatkowych• Samodzielności, odpowiedzialności i dokładności w pracy• Pozytywnego nastawienia do życia i poczucia humoru, które cenimy w naszym zespole.Jak aplikować: Jeśli czujesz, że to ogłoszenie jest skierowane właśnie do Ciebie i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV.Dołącz do nas i spraw, by księgowość stała się nie tylko precyzyjna, ale także pełna radości.Czekamy na Twoją aplikację!

Samodzielna osoba do KPiR
Samodzielna osoba do KPiR
Białystok wczoraj

Zatrudnię samodzielną osobę do biura rachunkowego - obowiązkowo wiedza i samodzielność w prowadzeniu KPiR.Oczekiwania:odpowiedzialność za powierzone zadania,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym) min. 3 lata,lojalność,chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.Oferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,pracę w kameralnym zespole,szkolenia z tematyki podatkowej,niezbędne materiały do podnoszenia wiedzy,wynagrodzenie od 5 000 brutto (w zależności od posiadanej wiedzy).CV wraz z listem motywacyjnym proszę przesyłać na maila mbrzostowska(małpa)mmbkancelaria.plZastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami. ⁠Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).⁠

Stażysta/Stażystka w Pionie Operacji Klienta Biznesowego
Stażysta/Stażystka w Pionie Operacji Klienta Biznesowego
Katowice wczoraj

W ING Banku Śląskim liczą się ludzie. Naszym klientom i klientkom doradzamy uczciwie, mówiąc wprost, a pracowników traktujemy z uznaniem, dając możliwość rozwoju i przestrzeń do realizacji różnorodnych pasji. Dołącz do nas!O stanowisku:Forma zatrudnienia: umowa zlecenieLokalizacja: Katowice (praca hybrydowa)O zespole: Naszą misją jest operacyjna obsługa w ramach wszystkich segmentów bankowości, tworzenie nowych procesów i udoskonalanie istniejących, obsługiwanie płatności krajowych i zagranicznych, bankowości elektronicznej oraz obsługa kartotek klienta. To tutaj odbywają się kluczowe procesy jak analizowanie dokumentacji klientów/ek i wydawanie decyzji kredytowych, procesy Know Your Customer i Anti Fraud. Naszą strategią jest budowanie kompetencji pozwalających na zmianę naszych procesów przy wykorzystaniu technologii low-code, która zapewnia bezpieczeństwo dla naszych klientów/ek i organizacji.Twoje zadania:- obsługujesz klienta korporacyjnego w zakresie produktów finansowania handlu- wystawiasz gwarancje bankowe- komunikujesz się z klientami/klientkami oraz bankami- bierzesz udział w inicjatywach optymalizacyjnych Nasze oczekiwania:- posiadasz umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków- posiadasz wysoki poziom komunikacji interpersonalnej- jesteś systematyczny/a oraz bardzo dobrze organizujesz pracę własną- lubisz pracę w zespole- jesteś odpowiedzialny/a, zaangażowany/a i podejmujesz inicjatywę w działaniu- znasz język angielski w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie- znasz MS Office, w szczególności MS Excel, Power Point- masz status studenta/studentkiTo oferujemy:- umowę zlecenie na okres 2-9 miesięcy- konkurencyjne wynagrodzenie- dostęp do sportowej karty Medicover Sport- pakiet wdrożeniowy- szkolenia wprowadzające, welcomepack i wsparcie opiekuna- cyklicznie organizowane różne eventy, konsultacje specjalistyczne- możliwość udziału w różnych szkoleniach i webinariach, w tym w inspirującym spotkaniu „LeadershipING” z przedstawicielem zarządu banku- pracę w nowoczesnych i przyjaznych przestrzeniach, z miejscami do chillout’u- w wybranych obszarach pracę w systemie hybrydowym i elastycznym czasem pracy- dostęp do Etutora - Certyfikat odbycia Stażu z Lwem

Zatrudnimy osobę do wystawiania faktur
Zatrudnimy osobę do wystawiania faktur
Gliwice wczoraj

Firma Clipworks Sp. z O.O. zajmująca się produkcją metalowych spinaczy z personalizacją, poszukuje osoby do wprowadzania zamówień i wystawiania faktur w j. angielskim. Praca na umowę zlecenie lub fv (w przypadku posiadania działalności gospodarczej.) Praca to ok jeden dzień w tygodniu, ok 40-50 faktur tygodniowo. Mile widziane osoby uczące się w kierunku ekonomii/księgowości.

Księgowa, Księgowy, Pracownik działu księgowości
Księgowa, Księgowy, Pracownik działu księgowości
Głogów Małopolski wczoraj

Firma produkcyjna Qsand Andrzej Buczek Spółka komandytowa z siedzibą w Głogowie Małopolskim, ul. Pod Borem 24, k/Rzeszowa zatrudni osobę na stanowisko ,,Księgowa/Księgowy”. Wymaganie:wykształcenie kierunkowe ekonomiczne, co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, dobra znajomość zasad rachunkowości, znajomość programu OPTIMA, bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność,odpowiedzialność i rzetelność, umiejętność współpracy. Oferujemy:umowę o pracę i stabilizację zawodową,wynagrodzenie 4800 pln bruttowspieranie rozwoju zawodowego,ciepłą i otwartą atmosferę. Zapraszamy do naszego Zespołu! CV prosimy wysyłać pod adres mailowy.W przypadku kontaktu telefonicznego prosimy dzwonić po 15 lipca.W temacie wiadomości prosimy podać nazwę stanowiska oraz imię i nazwisko. W dokumentach rekrutacyjnych prosimy dołączyć klauzulę zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych.

Zatrudnię Księgową / Pełna Księgowość / Pół etatu lub Cały etat
Zatrudnię Księgową / Pełna Księgowość / Pół etatu lub Cały etat
wczoraj

Zatrudnię Samodzielną Księgową na pełen etat lub pół etatu w prężnie rozwijającej się firmie.Zakres obowiązków: koordynowanie pełnej księgowości, ZUS, kadry i płace.Programy: Subiekt, Rewizor..Wynagrodzenie do negocjacji. Zapraszam do kontaktu.

Doradczyni/Doradca Klienta - 1 Oddział we Włocławku
Doradczyni/Doradca Klienta - 1 Oddział we Włocławku
Włocławek wczoraj

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Młodszy Specjalista ds. Contact Center
Młodszy Specjalista ds. Contact Center
Katowice wczoraj

Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko. Opis stanowiska:Telefoniczna obsługa Klientów Banku;Wsparcie Klientów w zakresie obsługi bankowości internetowej;Sprzedaż produktów i usług bankowych;Pielęgnowanie posprzedażowych relacji z Klientami.Wsparcie innych jednostek obsługi telefonicznej w razie potrzeby. Wymagania:Wykształcenie minimum średnie;Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy;Mile widzialnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klientów;Znajomość języka angielskiego; Praca w systemie zmianowym w godzinach 08:00-20:00 (pn-pt).  Masz jak w Banku:Dołączenie do organizacji o globalnym zasięgu, która jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją;Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia, wieku czy poziomu sprawności;Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;Pracę w środowisku agile’owym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.

Młodszy/a Księgowy/a
Młodszy/a Księgowy/a
Warszawa wczoraj

Poszukujemy zmotywowanej i ambitnej osoby na stanowisko Młodszej Księgowej/Młodszego Księgowego. Jeśli posiadasz podstawową wiedzę z zakresu księgowości, jesteś skrupulatna/y i dokładna/y w wykonywaniu powierzonych obowiązków, to ta oferta jest dla Ciebie idealna! Oferujemy możliwość zdobycia cennego doświadczenia w przyjaznym i profesjonalnym środowisku.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużeniamożliwość zdobycia i rozwoju kompetencji w zespole wykwalifikowanych specjalistów w branży retailbiuro na Mokotowiemożliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożeniaatrakcyjne benefity pozapłacowe (m.in. opieka medyczna, karta sportowa)zadaniaksięgowanie dokumentówwprowadzanie dokumentów do SAPwsparcie zespołu księgowego w bieżących zadaniachwykonywanie innych zadań administracyjno-biurowychoczekujemy2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuznajomości języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym (B1)chęci rozwoju w obszarze finansów i rachunkowościmile widziane wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse i rachunkowość)mile widziana znajomość SAP Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

Filtr