Sortowanie:
Znaleziony: 4270 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość Polska: Wszystkie miasta
Koordynator projektów ds. rachunkowości
Koordynator projektów ds. rachunkowości
nowe Opole dzisiaj

PKF BPO Consult jest częścią Grupy PKF Polska. PKF jest polską firmą należącą do międzynarodowej sieci PKF International. W ramach spółki realizujemy usługi księgowe oraz kadrowo-płacowe dla Klientów polskich oraz międzynarodowych. Będziesz zajmował się: -nadzorem merytorycznym i organizacyjnym koordynowanych projektów, -prowadzeniem procesu wdrażania outsourcingu u Klienta, -sporządzaniem deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP, -sporządzaniem sprawozdań finansowych, -kontaktem z Klientami w zakresie prowadzonych projektów, -kontaktem z urzędami skarbowymi, audytorami oraz innymi instytucjami publicznymi w zakresie prowadzonych projektów. Dołącz do nas jeśli: -masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki), -możesz pochwalić się doświadczeniem na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości, -dobrze znasz obowiązujące przepisy prawne w zakresie rachunkowości i podatków, -posiadasz licencję Ministra Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych, -sporządzałeś/łaś sprawozdania wg UoR, -znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie min. B2, -pracujesz na programach finansowo-księgowych (Symfonia, Optima, Navision lub SAP), -masz doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz umiejętności komunikacyjne. Oferujemy: -umowę o pracę, -szkolenie merytoryczne, -szkolenie językowe, -prywatna opieka medyczna, -spotkania integracyjne, konkursy, eventy, -świadczenia urlopowe, -MultiSport, -program poleceń pracowniczych. Zapraszam do zgłoszeń poprzez podany link aplikacyjny : https://pkf.elevato.net/pl/koordynator-projektow-ds-rachunkowosci-samodzielnya-ksiegowya,ja,1263?source=1014 W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.

Doradca Ubezpieczeniowy
Doradca Ubezpieczeniowy
nowe dzisiaj

PRACA SZUKA CZŁOWIEKA Phinance S.A. - Lider pośrednictwa finansowego w Polsce, poszukuje kandydatów na stanowisko: DORADCY UBEZPIECZENIOWEGO Opis stanowiska - obsługa Klientów Indywidualnych w zakresie ubezpieczeń na życie - rozpoznawanie potrzeb Klientów, profesjonalne doradztwo w wyborze ubezpieczeń na życie - pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami - stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi Wymagania - komunikatywność - samodzielność i inicjatywa w działaniu - praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office - mile widziane prawo jazdy kat. B - mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta Indywidualnego - mile widziane doświadczenie w branży finansowej Oferujemy - bogaty, profesjonalny system szkoleń - możliwość rozwoju zawodowego w oparciu o wyniki - narzędzia pracy (platformy on-line, system CRM) - elastyczny czas pracy - atrakcyjne wynagrodzenie z podstawą - przyjazny i dynamicznie rozwijający się zespół - karta Multisport Jesteśmy innowacyjni. Zapewnimy Ci przysłowiową wędkę i pomożemy złowić pierwsze ryby. Jeśli będziesz zaangażowany - wkrótce sam zarzucisz, swoje własne sieci i będziesz zbierał efekty własnej pracy! www.phinance.pl www.youaretheboss.pl Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV ze zdjęciem na adres: @ Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. N 133, poz. 833)”.

Doradca Finansowy
Doradca Finansowy
nowe dzisiaj

PRACA SZUKA CZŁOWIEKA Phinance S.A. - Lider pośrednictwa finansowego w Polsce, poszukuje kandydatów na stanowisko: Doradcy Finansowego W związku z Koronawirusem prowadzimy rekrutację ONLINE i pracujemy zdalnie Jeżeli jesteś: • Osobą operatywną, kreatywną i ambitną • Poszukujesz pracy w zespole ludzi z pasją • Nie boisz się wyzwań i lubisz osiągać cel • Praca to dla Ciebie pasja a spotkania z ludźmi to Twój żywioł • Potrafisz nawiązywać i utrzymywać relacje z ludźmi Możesz zostać: • Pracownikiem lidera sektora doradztwa finansowego • Menagerem swojego czasu pracy i dochodu, na który wpływ ma Twoje zaangażowanie i rozwój • Członkiem zespołu ludzi pracujących z pasją i współdziałających ze sobą Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów wyślij swoje CV ze zdjęciem pod adres @ Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam niniejszym dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez Phinance S.A. z siedzibą i adresem w Poznaniu (61-814), przy ul Ratajczaka 19, moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie w celu przeprowadzenia rekrutacji przez Phinance S.A. Zostałem/am poinformowany/na o możliwości wycofania zgody w każdym czasie oraz, że cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, a także o tym, że podanie przeze mnie ww. danych nie jest wymogiem ustawowym ani umownym i nie jestem zobowiązany/na do ich podania. Skontaktuje się z Tobą osoba odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych talentów www.phinance.pl www.youaretheboss.pl

Planer Finansowy
Planer Finansowy
nowe dzisiaj

Firma Finansowa poszukuje Współpracowników! Oczekujemy: *poświęcenia sporej ilości czasu, zwłaszcza w pierwszych tygodniach pracy, *przyswojenia podstawowej wiedzy produktowej, *zaangażowania, *pozytywnego nastawienia do pracy. *umiejętności nawiązywania kontaktów. Oferujemy: *Zatrudnienie w oparciu o umowę - pierwsza na 6 mc, *Atrakcyjne wynagrodzenie, *Liczne benefity - m.in. Karta MultiSport i liczne konkursy z nagrodami. *Możliwość rozwoju i awansów w wyznaczonym przez siebie tempie. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w odpowiedzi.

Doradca Kredytowy
Doradca Kredytowy
nowe dzisiaj

PRACA SZUKA CZŁOWIEKA na stanowisko: DORADCA KREDYTOWY Opis stanowiska - obsługa Klientów Indywidualnych w zakresie kredytów hipotecznych i gotówkowych oraz Klientów Biznesowych w zakresie kredytów firmowych i inwestycyjnych - profesjonalna pomoc w formalnościach kredytowych - pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami - stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi Wymagania - komunikatywność - samodzielność i inicjatywa w działaniu - praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office - mile widziane prawo jazdy kat. B - mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta - mile widziane doświadczenie w branży finansowej Oferujemy - bogaty, profesjonalny system szkoleń - możliwość rozwoju zawodowego w oparciu o wyniki - narzędzia pracy (platformy on-line, system CRM) - elastyczny czas pracy - atrakcyjne wynagrodzenie z podstawą - przyjazny i dynamicznie rozwijający się zespół - karta Multisport Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV ze zdjęciem na adres: @ Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. N 133, poz. 833)”. www.phinance.pl www.youaretheboss.pl

Zostań Doradcą Klienta!
Zostań Doradcą Klienta!
nowe dzisiaj

Szukasz pracy? Masz w głowie plan na biznes? Zapoznaj się z naszą firmą i spełniaj swoje marzenia! Dajemy Ci najlepsze narzędzia do pracy, a także zapewniamy naukę ich obsługi. Dzięki nam możesz rozwijać się w wielu branżach pracując tam gdzie chcesz i z kim chcesz! Jesteś otwarty? Lubisz wyzwania? Chcesz decydować o swoim życiu zawodowym? Jesteś dyspozycyjny chociaż 20-25 h w tyg? Nie zastanawiaj się - aplikuj do nas! Oferujemy stabilne zatrudnienie, początkowo w oparciu o umowę zlecenie, Dostęp do najszerszej oferty produktowej na rynku, Dobrą lokalizację biura (okolice Galerii Kazimierz), Indywidualną ścieżkę kariery, Liczne konkursy z nagrodami! Do Twoich obowiązków należeć będą: -Obsługa Klientów i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych, -Udział w szkoleniach organizowanych wewnątrz firmy, -Monitorowanie bieżącej sytuacji gospodarczej. Chcesz poznać więcej szczegółów? Prześlij CV ze zdjęciem! Zaprosimy Cię na spotkanie na którym omówimy wszelkie zagadnienia związane z pracą, a także odpowiemy na Twoje ewentualne pytania! Prześlij CV ze zdjęciem na: @

stanowisko specjalisty ds. księgowości:
stanowisko specjalisty ds. księgowości:
nowe dzisiaj

Wymagania na stanowisko specjalisty ds. księgowości: • Wykształcenie minimum licencjackie o specjalności rachunkowość, • Doświadczenie zawodowe 10 lat, w tym 5 lat w biurze rachunkowym • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustaw podatkowych, ZUS, VAT, prawa bilansowego, • Znajomość zagadnień związanych z gospodarką majątkiem trwałym, pracami inwentaryzacyjnymi, obrotem kasowym i rozliczeniami z tytułu podatku Vat. • Biegła znajomość programu księgowego „Symfonia”, • Mile widziana znajomość zagadnień z zakresu księgowości stowarzyszeń. • Prawo jazdy kat. B • znajomość obsługi programów biurowych MS Office, Predyspozycje: • Sumienność, dokładność, samodzielność • Bezkonfliktowa umiejętność pracy w zespole, • umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność. • samodzielność, odpowiedzialność. • umiejętność organizacji i optymalizacji pracy własnej Zakres zadań na stanowisku specjalista ds. księgowości: • Gospodarka środkami trwałymi, • Prowadzenie raportów kasowych, • Prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów, • Naliczanie wynagrodzeń, • Rozliczenia z ZUS i US, • Prowadzenie ewidencji Vat. Oferujemy: • Płaca minimalna od 4 000 - 5 000 brutto • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz wykonywanej pracy • pracę z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi IT, • wsparcie w rozwoju zawodowym, • dobrą atmosferę pracy • wsparcie i wymianę wiedzy w ramach zespołu • wczasy pod gruszą • opieka zdrowotna Aplikacje oraz CV z listem motywacyjnym prosimy składać na adres e-mail; @ do 22.02.2021r. Wymagane dokumenty: • CV i list motywacyjny, • kopie dokumentów potwierdzających wymagania w zakresie wykształcenia, • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. księgowości. • oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych). Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez PZW Okręg we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest PZW Okręg we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Kazimierza Wlk.65. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Informacja zwrotna Szanujemy Twój czas i dbamy o komfort wszystkich osób, które aplikują o pracę w Polskim Związku Wędkarskim Okręg we Wrocławiu.Dlatego - niezależnie od uzyskanego wyniku – otrzymasz od nas informację zwrotną przez telefon lub mailem (najpóźniej w ciągu 15 dni od ostatniego kontaktu).

Samodzielna księgowa / samodzielny księgowy
Samodzielna księgowa / samodzielny księgowy
nowe Katowice dzisiaj

Twoja praca Cię nuży, obowiązki przytłaczają, a szef nie docenia? Czas na zmiany. Dołącz do profesjonalnego zespołu gdzie atmosfera współpracy i wzajemna pomoc jest czymś normalnym, a przełożony wspiera i potrafi słuchać Twoich potrzeb. To co jest dla nas ważne: - minimum rok w pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze księgowości na pełnych księgach - praktyczna wiedza i znajomość z zakresu przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości - znajomość programu księgowego lub księgowych, np: SYMFONIA, OPTIMA - doświadczenie w tworzeniu pełnego sprawozdania finansowego [ bilans roczny ] - doświadczenie w samodzielnym tworzeniu deklaracji podatkowych: PIT. CIT, JPK VAT - doświadczenie w rozliczaniu i ewidencji środków trwałych - praktyczna znajomość obsługi Excela - mocno rozwinięte zdolności analityczne, łatwość w łączeniu informacji i wyciągania wniosków Twoim obowiązkiem będzie: - pełna obsługa księgowa spółek kapitałowych z zakresu : weryfikacji dokumentów, obliczania podatków ( VAT, PIT, CIT ) , - tworzenie bilansów, deklaracji, sprawozdań finansowych czy raportów dla klienta - utrzymywanie stałej współpracy z firmami i klientami biura - rozliczanie i ewidencja środków trwałych Z naszej strony, możesz liczyć na: - stabilne w tych niepewnych czasach zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B - wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia i umiejętności - ciągły rozwój zawodowy, szkolenia i możliwość realnego awansu - pracę od poniedziałku do piątku - elastyczne rozpoczęcia dnia - możliwość przebycia dodatkowych kursów, konferencji i warsztatów doskonalących wiedzę i umiejętności w obszarze księgowości Zainteresowana? Zainteresowany? Prześlij do nas swoje CV wraz z aktualnym numerem telefonu byśmy mogli jak najszybciej się z Tobą skontaktować jak najszybciej

Księgowa/y - pełne księgi
Księgowa/y - pełne księgi
nowe Chorzów dzisiaj

Twoja praca Cię nuży, obowiązki przytłaczają, a szef nie docenia? Czas na zmiany. Dołącz do profesjonalnego zespołu gdzie atmosfera współpracy i wzajemna pomoc jest czymś normalnym, a przełożony wspiera i potrafi słuchać Twoich potrzeb. To co jest dla nas ważne: - minimum rok w pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze księgowości na pełnych księgach - praktyczna wiedza i znajomość z zakresu przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości - znajomość programu księgowego lub księgowych, np: SYMFONIA, OPTIMA - doświadczenie w tworzeniu pełnego sprawozdania finansowego [ bilans roczny ] - doświadczenie w samodzielnym tworzeniu deklaracji podatkowych: PIT. CIT, JPK VAT - doświadczenie w rozliczaniu i ewidencji środków trwałych - praktyczna znajomość obsługi Excela - mocno rozwinięte zdolności analityczne, łatwość w łączeniu informacji i wyciągania wniosków Twoim obowiązkiem będzie: - pełna obsługa księgowa spółek kapitałowych z zakresu : weryfikacji dokumentów, obliczania podatków ( VAT, PIT, CIT ) , - tworzenie bilansów, deklaracji, sprawozdań finansowych czy raportów dla klienta - utrzymywanie stałej współpracy z firmami i klientami biura - rozliczanie i ewidencja środków trwałych Z naszej strony, możesz liczyć na: - stabilne w tych niepewnych czasach zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B - wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia i umiejętności - ciągły rozwój zawodowy, szkolenia i możliwość realnego awansu - pracę od poniedziałku do piątku - elastyczne rozpoczęcia dnia - możliwość przebycia dodatkowych kursów, konferencji i warsztatów doskonalących wiedzę i umiejętności w obszarze księgowości Zainteresowana? Zainteresowany? Prześlij do nas swoje CV wraz z aktualnym numerem telefonu byśmy mogli jak najszybciej się z Tobą skontaktować jak najszybciej

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
nowe Andrychów dzisiaj

Agencja Personalna Motion Recruitment dla swojego zaprzyjaźnionego Klienta z branży elektrotechnicznej szuka osoby na stanowisko: Księgowa/Księgowy Miejsce pracy: Andrychów/Zator (firma jest w trakcie relokacji) Zakres czynności: - Księgowania faktur zakupowych, materiałowych i usługowych, - Przygotowywania płatności, - Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami - Udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych (CIT, VAT) - Obsługa kontroli podatkowych Wymagania: - Wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub finansów i rachunkowości - Kilkuletnie doświadczenie w obszarze księgowości - Wiedza praktyczna i znajomość przepisów z zakresu podatków, rachunkowości - Znajomość podstawowych przepisów VAT i CIT, wymaganych do prawidłowego księgowania zdarzeń gospodarczych - Biegła umiejętność obsługi komputera, m. in. Pakiet Office (Word, Excel) - Samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, dociekliwość i skrupulatność - Odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków

Head of Finance Reporting / Auditing
Head of Finance Reporting / Auditing
nowe dzisiaj

Beliani belongs to the fastest growing eCommerce players in Europe. We are a successful online retailer for furniture and accessories. With main operations in Poland (Szczecin) and over 600 employees, the company is expanding fast internationally covering 16 countries as of today. What you will do / How do we see this role: -You are in charge of our financial operations. -You need to create consolidated accounts of all our international companies. -You will prepare balance sheets and profit and loss statements for the external auditors. -Implement and organize modern accounting structure for monthly closing of the companies and the group. -Create financial forecasting, cash flow planning and reporting. -Possibility to manage the finance team of 20 people What you will need / What we expect: -Experience in consolidating accounts for an international group. -> 5 years total accounting or finance experience -Work experience in a > 25 Mio EUR corporation -Ability to strategize and solve problems -Fluent in English or German (spoken and written) -Your place of work will be Szczecin (Poland) -If you are highly motivated and do not fulfill all requirements you are still welcome to apply What we are offering: -Be part of our management board and define the future strategy -A fast growing business expanding internationally -The opportunity to work in an entrepreneurial role and get great things done -A competitive salary -Work in city center -Full-time employment contract -Flexible working time -Private healthcare package -Multisport card -Discounts on furniture purchases -Pizza day -Integration events -Relocation support Have we sparked your interest? Don't waste your time and opportunity, send us your CV in English with the expected salary to Stephan Widmer, @ and become part of the Beliani team!

DORADCA FINANSOWY - PŁOŃSK
DORADCA FINANSOWY - PŁOŃSK
nowe Ostrołęka dzisiaj

Jeżeli jesteś kreatywną, ambitną osobą, gotową na pracę pełną wyzwań i właśnie szukasz pracy, bądź chcesz zmienić obecną to zapraszamy do naszej KONKRETnej DRUŻYNY. Poszukujemy osoby na stanowisko Doradca Finansowy biura KONKRET Sp. z o.o. w Płońsku. Prześlij swoje CV na adres: @ Do wysyłanych aplikacji prosimy o dołączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez KONKRET SP. Z O.O. z siedzibą w Ostrołęce ul. Goworowska 6A, 07-410 Ostrołęka, jako administratora danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia o ochronie danych osobowych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. (RODO) dla celów realizacji procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez administratora danych osobowych.

Przedstawiciel Finansowy
Przedstawiciel Finansowy
nowe Kutno dzisiaj

W związku z rozwojem firmy Kredico 2000 poszukujemy przedstawicieli na terenie miasta Kutno. Twoje zadanie : – pozyskanie klienta oraz obsługa w terenie, - diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, - nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, - realizację celów sprzedażowych, Poszukujemy osoby która: - pracowała bądź nadal pracuje w sprzedaży produktów poza bankowych - jest silnie nastawiona na realizację celów, - jest zaangażowana w wykonywaną pracę, - ma bardzo dobra organizacja pracy własnej, - ma umiejętność szybkiego uczenia się U nas możesz: - pracować w instytucji finansowej z przyjazną atmosferą w pracy, - utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym, - posiadać realny wpływ na to, ile zarabiasz (poprzez atrakcyjny system prowizyjny), - mieć wpływ na liczne bonusy i premie, - otrzymać jasną ścieżkę kariery, - brać udział w konkursach sprzedażowych z nagrodami Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres @ z poniższą klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).” Informujemy, że Administratorem danych jest KREDICO 2000 SP. Z O.O. z siedzibą w Ostrołęce przy ul. Rejtana 1 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Samodzielna księgowa/ Samodzielny księgowy z obsługą kadr
Samodzielna księgowa/ Samodzielny księgowy z obsługą kadr
nowe dzisiaj

iTechnologie Sp. z o.o. realizuje usługi informatyczne dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw oraz instytucji finansowych i podmiotów administracji publicznej. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy z obsługą kadr Opis stanowiska - kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych iTechnologie Sp. z o.o. oraz firm powiązanych (spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, jdg), - bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych pod kątem rachunkowym i formalno-merytorycznym, - uzgadnianie kont księgowych, - sporządzenie deklaracji podatkowych, sprawozdania VAT, CIT, PIT, ZUS, GUS, - reprezentowanie firmy przed instytucjami zewnętrznymi i organami kontroli, - obsługa kadrowa pracowników (bieżąca obsługa kadrowo-płacowa pracowników), - naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie urlopów, zwolnień lekarskich. Wymagania: - wykształcenie kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia), - doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze prowadzenia księgowości (pełna księgowość oraz KPiR), kadr i płac - znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości, - praktyczna umiejętność obsługi oprogramowania księgowo-finansowego, - biegła znajomość płac, prawa pracy, przepisów ubezpieczeń społecznych i zagadnień podatkowych, - dobra organizacja, - samodzielność i odpowiedzialność. Oferujemy: - stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia, - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/ umowy o dzieło/ umowy zlecenia – do uzgodnienia, - pracę w przyjaznym i dynamicznym zespole ludzi nastawionych na współpracę, - narzędzia niezbędne do realizacji zadań. Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV w odpowiedzi do ogłoszenia. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Zgodnie z art. 6 ust.1. lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.) niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy/curriculum vitae dla potrzeb aktualnej, jak również przyszłych rekrutacji”.

Specjalista d/s sprzedaży kredytów firmowych
Specjalista d/s sprzedaży kredytów firmowych
nowe dzisiaj

Lubisz kontakt z klientem i chcesz dalej rozwijać się w obszarze finansów? Świetnie! Sprawdź i przekonaj się, że szukamy właśnie Ciebie :) Przygotowaliśmy dla Ciebie: • umowę o pracę • współpracę ze specjalistami w obszarze bankowości • dwuskładnikowe wynagrodzenie (podstawa i premia) • dogodną lokalizację w centrum Poznania nowoczesne narzędzia pracy • konkursy sprzedażowe Chcemy powierzyć Ci: • aktywne pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów bankowych dla klientów z sektora MŚP oraz indywidualnych (m.in. , kredyty firmowe oraz produkty dla sektora MŚP) • obsługę klienta • promowanie pozytywnego wizerunku firmy • dbanie o świadczenie usług zgodnie ze standardami jakości obowiązującymi w naszej organizacji • realizację planów sprzedażowych Twój niezbędnik: • empatia i proklienckie podejście • motywacja do osiągania wyników, nastawienie na sprzedaż • konsekwencja w realizacji założonych celów • dynamizm w działaniu, otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów • wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży lub bankowości min 3lata • chęć zdobywania nowych umiejętności w aktywnej sprzedaży produktów bankowych

Mobilny doradca Finansowy
Mobilny doradca Finansowy
nowe Włocławek dzisiaj

PRACA! PRACA! PRACA! Stanowisko: Doradca Finansowy Masz doświadczenie w obsłudze klienta oraz sprzedaży produktów finansowych? Lubisz kontakt z ludźmi, masz wystarczająco dużo zapału, energii, by rozpoznawać potrzeby innych i czerpać z tego korzyści finansowe? Może to właśnie Ciebie szukamy, aplikuj już dziś rekrutacjakredico2000(małpa)wp.pl

Agent Ubezpieczeniowy
Agent Ubezpieczeniowy
nowe Ciechocinek dzisiaj

Protektus Ubezpieczenia, ogólnopolska Agencja Ubezpieczeniowa poszukuje osób chcących podjąć współpracę w zakresie sprzedaży ubezpieczeń. Jeśli interesują Cię zagadnienia ubezpieczeniowe, lubisz pracować z ludźmi, chcesz zdobyć nowy zawód, lub masz doświadczenie w ubezpieczeniach, skontaktuj się z nami @ Oferujemy: - Bardzo atrakcyjny system prowizyjny, - Szerokie możliwości rozwoju zawodowego poprzez rozbudowany system szkoleń, - Możliwość współpracy z każdym towarzystwem ubezpieczeniowym w Polsce, - Rozbudowany system sprzedażowy wraz z kalkulatorem składek ubezpieczeniowych, - Pomoc merytoryczną oraz biznesową na każdym etapie współpracy. Skontaktuj się z nami a my dołożymy wszelkich starań abyś zbudował trwały i solidny biznes. @ , www.protektus.pl

Doradca Klienta Biznesowego| Warszawa
Doradca Klienta Biznesowego| Warszawa
nowe Warszawa dzisiaj

Rozpoczynając pracę w Phinance otrzymasz bogaty pakiet szkoleń, dzięki któremu będziesz swobodnie poruszał się w dziedzinie finansów i wielokrotnie wykorzystasz swoją wiedzę w relacjach z klientem. Jeżeli posiadasz doświadczenie lub chcesz kształcić się pod kątem: - kredytów - ubezpieczeń - inwestycji DODATKOWO: - posiadasz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, - chcesz mieć elastyczne godziny pracy, - potrafisz zarządzać własnym czasem, - cechuje Cię komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów, - biegle posługujesz się językiem polskim (w mowie i piśmie) OBOWIĄZKI: - pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientem, - profesjonalne doradztwo w wyborze produktów finansowych, - uczestnictwo w szkoleniach przygotowujących do zawodu. CO ZYSKASZ? - atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników, - pomoc doświadczonych specjalistów, - nagrody motywacyjne, - pracę w przyjaznym i otwartym zespole, - możliwość rozwoju. Jeśli brzmi ciekawie, kliknij „Aplikuj ” i prześlij CV (w formie pdf.) Po jego otrzymaniu, wyślemy Ci wiadomość zwrotną. *informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Przed wysłaniem CV zapoznaj się z informacjami o przetwarzaniu danych osobowych przez Phinance S.A. https://www.phinance.pl/dane_osobowe

Poszukiwany Doradca Finansowy | Lublin
Poszukiwany Doradca Finansowy | Lublin
nowe Lublin dzisiaj

Rozpoczynając pracę w Phinance otrzymasz bogaty pakiet szkoleń, dzięki któremu będziesz swobodnie poruszał się w dziedzinie finansów i wielokrotnie wykorzystasz swoją wiedzę w relacjach z klientem. Jeżeli posiadasz doświadczenie lub chcesz kształcić się pod kątem: - kredytów - ubezpieczeń - inwestycji DODATKOWO: - posiadasz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, - chcesz mieć elastyczne godziny pracy, - potrafisz zarządzać własnym czasem, - cechuje Cię komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów, - biegle posługujesz się językiem polskim (w mowie i piśmie) OBOWIĄZKI: - pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientem, - profesjonalne doradztwo w wyborze produktów finansowych, - uczestnictwo w szkoleniach przygotowujących do zawodu. CO ZYSKASZ? - atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników, - pomoc doświadczonych specjalistów, - nagrody motywacyjne, - pracę w przyjaznym i otwartym zespole, - możliwość rozwoju. Jeśli brzmi ciekawie, kliknij „Aplikuj ” i prześlij CV (w formie pdf.) Po jego otrzymaniu, wyślemy Ci wiadomość zwrotną. *informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Przed wysłaniem CV zapoznaj się z informacjami o przetwarzaniu danych osobowych przez Phinance S.A. https://www.phinance.pl/dane_osobowe

Starsza Księgowa
Starsza Księgowa
nowe Białogard dzisiaj

BG Production Sp. z o.o. zatrudni osobę na stanowisko: Starsza/-y księgowa/-y Zakres obowiązków na stanowisku pracy: • wdrożenie zaawansowanej gospodarki magazynowej w systemie finansowo-księgowej oraz jej bieżąca kontrola, • wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych, • bieżąca kontrola zapisów na kontach księgi głównej, • wsparcie zespołu księgowego zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, • przygotowywanie danych zlecone przez Zarząd i ich analiza. Wymagania: • wieloletnie doświadczenie w branży produkcyjnej, • wieloletnie doświadczenie z zakresu operacji księgowo-magazynowych, • biegła znajomość języka angielskiego w mowie (wymóg konieczny), • biegła wiedza z zakresu polskiego prawa podatkowego i przepisów o rachunkowości, • znajomość transakcji WDT, WNT, import, export, • umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość, • umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, • kursy wzbogacające wiedzę w zakresie księgowości, • pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie.

Doradca Majątkowy
Doradca Majątkowy
nowe Rzeszów dzisiaj

Szukasz pracy w finansach? Jesteś z Rzeszowa lub okolic? Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Doradca Majątkowy Masz doświadczenie w obsłudze klienta w kwestii ubezpieczeń majątkowych (samochody, nieruchomości)? Może szukamy właśnie Ciebie. • Nie nałożymy na Ciebie wysokich i nierealnych planów sprzedażowych. • Będziesz obsługiwać klientów indywidualnych i biznesowych pozyskanych przez naszych doradców finansowych. Zagwarantujemy Ci: • wynagrodzenie podstawowe oraz premię • kartę multisport • miejsce pracy w nowoczesnym biurze w Rzeszowie i pracę zdalną • elastyczny czas pracy • świetną atmosferę w pracy Aplikuj także jeśli nie masz doświadczenia w branży finansowej, ale lubisz pracę z ludźmi i jesteś ambitny. Aplikuj wysyłając CV i nazwę stanowiska na adres: @

Zostań Specjalistą ds. ubezpieczeń majątkowych
Zostań Specjalistą ds. ubezpieczeń majątkowych
nowe Warszawa dzisiaj

Phinance S.A. to największa firma doradztwa finansowego w Polsce, której celem jest zapewnienie klientom spokoju i bezpieczeństwa finansowego. Pracuj w finansach i bądź sam dla siebie szefem! OPIS STANOWISKA: - obsługa Klientów Indywidualnych w zakresie ubezpieczeń majątkowych - profesjonalne doradztwo w wyborze ubezpieczeń majątkowych - budowanie pozytywnego wizerunku i dobrych relacji z Klientami - stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi WYMAGANIA: - doświadczenie w obsłudze klienta - samodzielność i inicjatywa w działaniu - dobra dykcja i łatwość w nawiązywaniu kontaktów - mile widziane prawo jazdy kat. B - mile widziane doświadczenie w branży finansowej CO ZYSKASZ? - bogaty i profesjonalny system szkoleń - możliwość rozwoju zawodowego w oparciu o wyniki - elastyczny czas pracy - nagrody motywacyjne - ATRAKCYJNA PODSTAWA + PROWIZJE !

samodzielna księgowa
samodzielna księgowa
nowe dzisiaj

Firma Hapol Textil Sp. z o.o z siedzibą w Szczecinie , należąca do międzynarodowego koncernu Godske Group A/S – lidera wśród firm producentów odzieży , poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko: Samodzielny księgowy/-wa Do obowiązków samodzielnej księgowej należeć będzie prowadzenie całokształtu zagadnień finansowo-księgowych firmy. Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację ,w tym słownictwo z zakresu finansów i rachunkowości. Znajomość języka niemieckiego w stopniu podstawowym mile widziana. Miejsce pracy: Szczecin – Prawobrzeże Wymiar zatrudnienia : pełny etat Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV do dnia 31.03.2021 na adres mailowy firmy: @ lub @ lub 70-777 Szczecin, ul.A.Struga 5 W aplikacji prosimy zawrzeć następujące sformułowanie: „….Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych , zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie przez firmę Hapol Textil Sp. z o.o z siedzibą w Szczecinie przy ul. A. Struga 5 ( zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r.o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2018 poz.1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Oświadczam, że jestem świadomy(-a)dobrowolności udostępniania moich danych osobowych oraz do ich poprawiania….“ Informujemy , że administratorem danych jest Firma Hapol Textil Sp. z o.o z siedzibą w Szczecinie przy ul. A. Struga 5 , a dane te są zbierane dla potrzeb rekrutacji.

biegły księgowy
biegły księgowy
nowe dzisiaj

Przyjmę księgowego znającego pełną księgowość, kadry, płace, podatki. Mozliwość zatrudnienia emeryta, lub biura rachunkowego.

Pomoc Głównego Księgowego
Pomoc Głównego Księgowego
nowe Czarna Sędziszowska dzisiaj

Przedsiębiorstwo Mięsne BATISTA zatrudni osobę do działu księgowości w oddziale w Czarnej Sędziszowskiej na stanowisko: Pomoc Głównego Księgowego Miejsce pracy: Czarna Sędziszowska ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kontrola rachunkowa i formalna dokumentów - Księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - Analiza i uzgadnianie kont księgowych i rozrachunkowych - Sporządzanie rejestrów JPK VAT - Współpraca z instytucjami zewnętrznymi np. GUS WYMAGANIA: - Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - Bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości i przepisów prawa podatkowego - Samodzielność w realizacji zadań i podejmowaniu decyzji - Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office - Umiejętności analityczne OFERUJEMY : - Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - Możliwość zdobycia wiedzy w dziale księgowości - Pracę w godzinach od 8-16 - Miłą atmosferę Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV, wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w odpowiedzi na ogłoszenie. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Informacja w sprawie przetwarzania danych osobowych na potrzeby rekrutacji: Administratorem danych osobowych kandydatów jest Batista sp. z o.o. - sp. k. Czarna Sędziszowska 89B , 39-123 Czarna Sędziszowska , która przetwarza je w celu rekrutacji. Kandydat ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec ich przetwarzania, oraz prawo skargi. Kandydat może wycofać zgodę na przetwarzanie danych w każdym czasie.

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
nowe Szczecin dzisiaj

Liga Obrony Kraju Oddział w Poznaniu Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców w Szczecinie Poszukuje osoby na stanowisko Księgowa/Księgowy Miejsce pracy: SZCZECIN Główne obowiązki: • Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości Ośrodka Szkolenia Kierowców, • Terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, PIT, • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, • Uzgadnianie sald kont księgowych, • Sporządzanie sprawozdania rocznego, • Windykacja należności, • Współpraca z innymi działami, • Sporządzanie raportów i sprawozdań. Wymagania: • Wykształcenie ekonomiczne, • Wiedza merytoryczna z zakresu księgowości, • Doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 2 lata, • Terminowość, dokładność i sumienność w realizacji powierzonych zadań, • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres, • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, • Praktyczna znajomość przepisów z zakresu płac, • Znajomość programu Streamsoft oraz R2Płatnik będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • System wynagradzania uzależniony od wyników w pracy, • Nagrody jubileuszowe.

Młodszy Specj. ds. Kalkulacji
Młodszy Specj. ds. Kalkulacji
nowe Częstochowa dzisiaj

Jeśli: ukończyłeś studia wyższe na kierunku Ekonomia, Finanse lub pokrewne bądź jesteś studentem/ tką ostatniego roku, znasz Excel na poziomie dobrym i angielski na poziomie B2, Zapraszam do kontaktu. Miejsce pracy: okolice Częstochowy Firma oferuje: umowę o pracę, możliwość zdobycia doświadczenia w renomowanej firmie, wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i zaangażowania, możliwość rozwoju ;-)

Asystent d.s Finansowych
Asystent d.s Finansowych
nowe Dęblin dzisiaj

Specjalista ds. Produktów Finansowych Nasze oczekiwania: • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Ekonomia, Informatyka i Ekonometria, Finanse i Bankowość, Matematyka Stosowana, Finansowa), • bardzo dobra znajomość środowiska MS Windows z pakietem Office (szczególnie Excel) • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem • samodzielność, dokładność oraz umiejętność analitycznego myślenia, • umiejętność pracy zespołowej i pracy pod presją czasu. • Sumienność i dokładność, Obowiązki: • rejestrowanie i rozliczanie transakcji oraz wszelkich operacji z nimi związanych, • rejestracja transakcji w bazach danych oraz tworzenie raportów, • kompletowanie dokumentacji operacyjnej, • nadzorowanie przepływów finansowych Oferujemy: • atrakcyjne warunki zatrudnienia • interesującą, pełną wyzwań pracę z perspektywami rozwoju, • pracę w międzynarodowym środowisku, • dobrą atmosferę pracy.

Multiagent ubezpieczeniowy
Multiagent ubezpieczeniowy
nowe Kraków dzisiaj

Do codziennych zadań multiagenta należy: - Wyliczanie i oferowanie najkorzystniejszych ubezpieczeń, w tym między innymi: OC komunikacyjne, AC, Ubezpieczenia majątkowe i osobowe, Ubezpieczenia życiowe i wypadkowe, Prywatne emerytury, programy oszczędnościowe - Pozyskiwanie rekomendacji. - Budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta. - Ciągłe doskonalenie wiedzy produktowej i sprzedażowej. - Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. - Dla Menadżerów – budowa sieci sprzedaży. Zapraszamy Państwa do składania CV oraz dania sobie szansy na rozmowę o możliwości rozwoju oraz kariery.

Staż Menedżerski - Kierownik Zespołu Sprzedaży i Obsługi Klienta
Staż Menedżerski - Kierownik Zespołu Sprzedaży i Obsługi Klienta
nowe Szczecin dzisiaj

Szukasz sposobu na dokonanie istotnej zmiany w swoim życiu zawodowym?Z nami możesz zbudować potrzebne doświadczenie i nadać swojej karierze nowy impuls.Istnieje również możliwość pracy zdalnej. ZADANIA:Do działań Menedżera będzie należało:- zarządzanie zespołem sprzedażowym (szkolenie, motywowanie i wspieranie agentów w realizacji codziennych zadań) oraz- rekrutacja i wdrożenie do pracy nowych członków zespołu.Dla osób nie posiadających wystarczającego doświadczenia oferujemy staż pozwalający osiągnąć potrzebną wiedzę, umiejętności i kompetencje.BĘDZIESZ DOBRZE CZUŁ SIĘ U NAS, JEŻELI:- chcesz się rozwijać;- łatwo nawiązujesz kontakty i lubisz ludzi;- umiesz zarządzać własnym czasem;- jesteś przedsiębiorczy i zorientowany na osiąganie celów. ZYSKASZ Z NAMI:- współpracę na czas nieokreślony;- atrakcyjny oraz przejrzysty system wynagrodzeń oraz awansu;- 24 miesięczne finansowe wsparcie „pas startowy”, zgodnie z zapisami w Ścieżce Kariery;- udział w profesjonalnych szkoleniach sprzedażowych, produktowych i menedżerskich;- program benefitów;- pracę w dużej i stabilnej firmie cieszącej się rozpoznawalnością i zaufaniem;- czas pracy dopasowany do Ciebie.MetLife TUnŻiR S.A. jest spółką z grupy MetLife Inc., wiodącej światowej firmy oferującej ubezpieczenia, renty kapitałowe i programy świadczeń pracowniczych. Poprzez swoje spółki MetLife zajmuje czołową pozycję w Stanach Zjednoczonych, Europie, Japonii, Ameryce Łacińskiej, Azji Wschodniej i na Bliskim Wschodzie.Korzystamy z międzynarodowego doświadczenia MetLife Inc. oraz profesjonalizmu i zaangażowania pracowników i partnerów biznesowych.  Prosimy o dołączenie informacji:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 922).

Doradca Leasingowy - praca od zaraz!
Doradca Leasingowy - praca od zaraz!
nowe Kielce dzisiaj

Jesteśmy pośrednikiem pomiędzy przedsiębiorcami, którzy szukają najlepszej oferty leasingowej a firmami leasingowymi z całej Polski. Nasi specjaliści świetnie orientują się w branży leasingowej, dzięki czemu są w stanie błyskawicznie dopasować ofertę poszczególnych leasingodawców do potrzeb każdej firmy. Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku: Doradca Leasingowy Będziesz odpowiedzialny za: · Aktywne pozyskiwanie nowych klientów · Sprzedaż usługi leasingu oraz negocjowanie warunków transakcji · Kompletowanie i weryfikację dokumentów związanych z zawarciem umowy leasingu · Współpracę z dostawcami (dealerzy, producenci) Zgłoś się do nas jeśli: · Posiadasz minimum roczne doświadczenie w sprzedaży (preferowana branża leasingowa/finansowa) · Jesteś otwarty i potrafisz z łatwością nawiązywać relacje z Klientem · Posiadasz silną motywację do pracy w sprzedaży· Posiadasz prawo jazdy kat. B W zamian zaoferujemy Ci: · Atrakcyjne wynagrodzenie stałe wraz z systemem prowizyjnym adekwatnym do osiąganych wyników sprzedażowych (bez górnego limitu) · Szkolenia · Realne plany sprzedażowe · Szansę podnoszenia kompetencji w obszarach, w których jesteśmy ekspertami · Samochód służbowy oraz umowę o pracę po okresie próbnym · Możliwość pracy w młodym zespole · Przyjazną atmosferę pracy, imprezy integracyjne Zainteresowany? Wyślij nam swoje CV wraz z klauzulą RODO za pośrednictwem portalu OLX.

Księgowa / Księgowy w firmie Korbanek - Centrala Tarnowo Podgórne
Księgowa / Księgowy w firmie Korbanek - Centrala Tarnowo Podgórne
nowe Tarnowo Podgórne dzisiaj

KSIĘGOWA / KSIĘGOWY Wynagrodzenie: 3.800 - 5.500 zł / mies. brutto Wymiar czasu pracy: pełny etat Typ umowy: umowa o pracę Wskazane umiejętności: • weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym • księgowanie i rozliczanie faktur zakupowych kosztowych - krajowych i zagranicznych, oraz przygotowywanie przelewów • znajomość rozliczeń transakcji wewnątrzunijnych (WNT i WDT) oraz import • ewidencja i rozliczanie środków trwałych • sprawdzanie faktur sprzedaży i uzgodnienia z magazynami • księgowanie raportów kasowych i wyciągów bankowych, rozliczanie kas fiskalnych • uzgadnianie i analiza kont oraz uzgadnianie rozrachunków • przygotowanie rejestrów zakupów i sprzedaży do JPK_V7 Wymagania: • wykształcenie minimum średnie, kierunkowe • minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku księgowej • praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, podatków dochodowych itp. • znajomość przepisów VAT • samodzielność w wykonywaniu zadań, rzetelność, terminowość, dokładność i odpowiedzialność, a także zdolności analityczne • mile widziana znajomość języka angielskiego Oferujemy: • pracę w prężnie działającej Firmie, o ugruntowanej pozycji w Tarnowie Podgórnym • praca w stabilnym zespole • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia

Doradca ds. Ubezpieczeń
Doradca ds. Ubezpieczeń
nowe dzisiaj

W związku z dynamicznym rozwojem firmy AMW POLISA Agencja Ubezpieczeń poszukuje osoby na stanowisko: DORADCA DS. UBEZPIECZEŃ w zakresie obsługi umów ubezpieczeń majątkowych/pozostałych. Wybrana osoba odpowiedzialna będzie za:Sprzedaż produktów Ubezpieczeniowych,Obsługę klienta,Obsługę techniczno-formalną wszelkich czynności sprzedażowych,Budowanie portfela klientów,Prace Administracyjne.  Od wybranej osoby oczekujemy:Doświadczenia w sprzedaży Ubezpieczeń,Doświadczenia w bezpośredniej obsłudze klienta,Biegłej obsługi komputera,Otwartości oraz pozytywnego nastawienia,Samodzielności, determinacji oraz chęci pogłębiania wiedzy,Wysokiej kultury osobistej,Niekaralności, rzetelności oraz uczciwości. Co zyskasz pracując z nami:Stabilne zatrudnienie,Pracę w biurze od poniedziałku do piątku,Możliwość rozwoju zawodowego, ciągłego podnoszenia kwalifikacji,Profesjonalne szkolenia. Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby rekrutacji, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997, Dz. U. Nr 133 poz. 883."

Samodzielna księgowa
Samodzielna księgowa
nowe Piekoszów dzisiaj

Wymagania:wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu rachunkowościznajomość pełnej księgowościkilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku księgowejdoskonała znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów prawa podatkowego oraz przepisów dot. ubezpieczeń społecznychznajomość zagadnień kadrowo- płacowychznajomość pakietu MS Officedobra znajomość programu Symfoniaumiejętność efektywnej organizacji czasu pracy mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej Zadania:kompleksowa obsługa księgowa prowadzenie zapisów księgowych w księgach handlowych i KPiRsprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowymprowadzenie ewidencji środków trwałychsporządzanie deklaracji ZUS w programie Płatnik,prowadzenie spraw kadrowo-płacowych,sporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych do urzędu skarbowego oraz deklaracji do ZUSodpowiedzialność za współpracę z podmiotami zewnętrznymi (banki, ZUS,US, GUS etc)

Usługi księgowe , poprowadzę księgowość
Usługi księgowe , poprowadzę księgowość
nowe Jędrzejów dzisiaj

Poprowadzę księgowość firmy - KPiR, ryczałt. Możliwość prowadzenia kadr i płac. Pomoc w prowadzeniu działalności. Posiadam doświadczenie potwierdzone Certyfikatem Ministra Finansów. Elastyczność w kwestii przekazywania dokumentów, możliwość odbioru dokumentów od Klienta. Wystawiam fakturę. Zapraszam do współpracy. 

Księgowy, księgowa ze znajomością programu OPTIMA
Księgowy, księgowa ze znajomością programu OPTIMA
nowe Lublin dzisiaj

Poszukujemy osoby z bardzo dobrą znajomością programu księgowego COMARCH Optima oraz ze znajomością pełnej księgowości.Zapraszamy do wysyłania CV.

Doradca Klienta - kredyty, ubezpieczenia - Rzeszów
Doradca Klienta - kredyty, ubezpieczenia - Rzeszów
nowe Rzeszów dzisiaj

Poszukujesz wyzwań, a jednocześnie stabilnej pracy? Masz doświadczenie w branży finansowej lub ubezpieczeniowej i obsłudze klienta? Jeśli tak, to dołącz do zespołu Adamczuk Serwis Finansowy - firmy z 19-letnim doświadczeniem w branży ubezpieczeniowo-finansowej. Aplikuj i rozwijaj się z nami. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko: Doradca Klienta - Kredyty - Ubezpieczenia - RzeszówWymagania:- Doświadczenie w finansach lub/i ubezpieczeniach-Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu i obsłudze klienta- Umiejętność budowania i podtrzymywania trwałych i efektywnych relacji z Klientami,- Wysoko rozwinięte zdolności sprzedażowe,- Komunikatywność,- Dobra organizacja własnej pracy,- Wykształcenie minimum średnie,- Prawo jazdy kat. BObowiązki:- Sprzedaż produktów kredytowych i ubezpieczeniowych z realizacją określonych planów sprzedażowych,- Aktywne pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami detalicznymi oraz firmowymi,- Doradztwo i kompleksowa obsługa w zakresie produktów ubezpieczeniowych,- Budowanie trwałych relacji z Klientami- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy,Oferujemy:- umowę o pracę- szkolenia wstępne- możliwości rozwoju zawodowego- atrakcyjne wynagrodzenie podstawa + premia uzależniona od wielkości sprzedaży.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ofert zawierających CV lub kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 504918971Prosimy o zamieszczenie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Adamczuk – Serwis Finansowy Grzegorz Adamczuk, ul. Armii Krajowej 18, 08-110 Siedlce, moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym i przyszłych procesach rekrutacyjnych.Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz wycofać zgodę w każdym momencie poprzez wysłanie e-mail na adres podany w Klauzurze Informacyjnej . Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.Proszę o zapoznanie się z Klauzulą Informacyjna dotyczącą przetwarzania Państwa Danych Osobowych w procesie rekrutacyjnym, link poniżej:https://asf.com.pl/dane-osobowe

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
nowe Jaworze dzisiaj

Firma handlowa z siedzibą w Jaworzu poszukuje do pracy w biurze pracownika z bardzo dobrą znajomością programu Subiekt - warunek konieczny.Wymagania: znajomość prowadzenia dokumentów magazynowych w programie Subiektumiejętność wprowadzania dokumentów zakupowych oraz sprzedażowych w programie Subiektznajomość obsługi kasy fiskalnej oraz terminala płatniczegoumiejętność obsługi klienta podstawowa znajomość księgowości w przygotowywaniu dokumentów do biura rachunkowegoznajomość prowadzenie rozrachunków w programie Subiektdyspozycyjność komunikatywna znajomość języka angielskiego lub hiszpańskiegoOferujemy: stałą pracę z możliwością rozwoju oraz kształceniapewne wynagrodzeniepracę w zgranym i młodym zespolepracę w firmie o zasięgu UEOsoby zainteresowane bardzo proszę o przesłanie CV. Informacja RODO: Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Dismat Sp. z o.o. Jaworze ul. Bielska 55 zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Dismat Sp. z o.o. Jaworze ul.Bielska 55 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem powyższym adresem. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu i będą one usunięte z naszej bazy danych do 3 miesięcy od zakończenia rekrutacji.

Asystent w Dziale Księgowości (m/k)
Asystent w Dziale Księgowości (m/k)
nowe Poznań dzisiaj

RSM Poland to ponad 230 specjalistów w Poznaniu, Warszawie, Szczecinie i Katowicach. RSM to ponad 43 tysięcy specjalistów na całym świecie. Świadczymy najwyższej jakości usługi w zakresie audytu, outsourcingu rachunkowości, kadr i płac, a także doradztwa podatkowego i prawnego. Zespół RSM Poland to ludzie z pasją. Wymagamy od siebie dużo, ale oferujemy w zamian jeszcze więcej. W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:Asystent w Dziale Księgowości (m/k)Miejsce pracy: PoznańZadania:Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego;Uzgadnianie kont księgowych oraz segregacja i archiwizacja dokumentów;Przygotowywanie prostych raportów z zakresu pracy działu;Wsparcie działu w innych bieżących pracach.Wymagania:Absolwent kierunku finanse/rachunkowość lub ukończony kurs I stopnia dla kandydatów na księgowego w SKWP;Min. rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzinowym;Znajomość ustawy o rachunkowości;Umiejętność obsługi pakietu MS Office: Word, Excel;Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (poziom B2);Umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej.Oferujemy:Realną możliwość awansu pionowego i udziału w rozwoju Działu Księgowości;Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z rozbudowanym pakietem benefitów (m.in Karta MultiSport, prywatna opieka medyczna);Pracę przy ciekawych projektach międzynarodowych w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach.Prześlij swoją aplikację poprzez stronę: https://www.rsmpoland.pl/pl/job-posts/asystent-w-dziale-ksiegowosci-mk-poznan.Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez RSM Poland Sp. z o.o. Sp.k., znajdująca się przy ul. Droga Dębińska 3b, 61 – 555 Poznań, w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu”. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez RSM Poland Sp. z o.o. Sp.k., znajdująca się przy ul. Droga Dębińska 3b, 61 – 555 Poznań. Administratorem danych jest RSM Poland Sp. z o.o. Sp.k., znajdująca się przy ul. Droga Dębińska 3b, 61 – 555 Poznań. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.

Główna Księgowa / Główny Księgowy
Główna Księgowa / Główny Księgowy
nowe Kościan dzisiaj

Firma CDRL S.A., właściciel marki COCCODRILLO specjalizuje się w projektowaniu, produkcji oraz sprzedaży odzieży dziecięcej. Ubrania naszej marki dostępne są w sklepach na całym świecie. Fundamentem naszej organizacji są pracownicy. Dlatego dużą wagę przywiązujemy do procesu rekrutacji i zatrudniania kandydatów, którzy będą chcieli związać się z nami na dłużej i wnieść wkład w rozwój naszej Firmy. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Główna Księgowa / Główny Księgowy Miejsce pracy: Pianowo k. Kościana Co będzie należało do Twoich obowiązków? Kontrola poprawności księgowań w zakresie podatków dochodowychAktywne monitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowościWsparcie merytoryczne zespołu w dziale księgowym w zakresie przepisów dot. podatków dochodowychSporządzanie sprawozdań finansowychWspółpraca z Dyrektorem Finansowym Współpraca z Urzędem Skarbowym oraz Biegłym rewidentem Co musisz posiadać, aby ubiegać się o to stanowisko? Wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości lub finansówDoświadczenie na podobnym stanowiskuBardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowościBardzo dobra znajomość pakietu MS Office, mile widziane znajomość programu NavisionUmiejętność logicznego myśleniaKomunikatywność i umiejętność pracy w zespoleZaangażowanieCo oferujemy? Umowę o pracę Pracę od poniedziałku do piątkuDostęp do portali księgowychKartę multisport Zniżkę na produkty firmoweMiłą atmosferę i pracę w zgranym zespoleZainteresowane osoby zapraszamy do przesłania swojego CV za pośrednictwem portalu OLX. Do CV prosimy koniecznie o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Zapraszamy!

Doradca Klienta Kancelaria Prawna
Doradca Klienta Kancelaria Prawna
nowe Warszawa dzisiaj

Kancelaria L&I Legal funkcjonuje na rynku usług prawnych od 2013 roku. Specjalizujemy się w postępowaniach sądowych przeciwko bankom i towarzystwom ubezpieczeń na życie.Dla naszych Klientów uzyskaliśmy ponad 2500 korzystnych, prawomocnych wyroków. Aktualnie prowadzimy 1348 postępowań sądowych w tym 171 spraw związanych z unieważnieniem kredytów hipotecznych w walucie obcej. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na usługi Naszej Kancelarii poszukujemy osób na stanowisko: DORADCA KLIENTAMiejsce pracy: WarszawaObowiązki Doradcy:aktywne pozyskiwanie Klientów;ocena zdolności finansowej i potrzeb Klienta;przygotowywanie i prezentacja optymalnych rozwiązań dla Klienta;dbałość o pozytywny wizerunek Kancelarii.Poszukujemy Osób:kreatywnych i wytrwałych w dążeniu do celu;pewnych siebie, przedsiębiorczych z umiejętnościami analitycznymi;komunikatywnych: skutecznie budujących relację z Klientem;pomysłowych i zdeterminowanych w działaniu.Wymagania Dodatkowe:doświadczenie w zakresie bezpośredniej sprzedaży produktów finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem kredytów hipotecznych indeksowanych lub denominowanych do waluty obcej;doświadczenie w pracy z Klientem.Oferujemy:pracę w dynamicznie rozwijającej się, innowacyjnej Kancelarii;szkolenia z zakresu prawa i finansów, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych;atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od wyników pracy ( umowa o pracę plus premia);przyjazną atmosferę i satysfakcję z wykonywanej pracy;niezbędne narzędzia;biuro w bardzo dobrej lokalizacji (ul. Pruszkowska)

Osobę z doświadczeniem w branży ubezpieczeniowej, obsługa Klienta
Osobę z doświadczeniem w branży ubezpieczeniowej, obsługa Klienta
nowe Chełm dzisiaj

Zatrudnię osobę do pracy przy likwidacji szkód . Wymagania :mile widziane doświadczenie w branży ubezpieczeniowej lub przy likwidacji szkódobsługa komputeradobry kontakt z Klientem prawo jazdy kat B wiek 25- 50 lat Bliższe informacje telefonicznie pod nr 505. 379. 192 Zapraszam do kontaktu

Specjalista ds. Księgowości
Specjalista ds. Księgowości
nowe Włocławek dzisiaj

Lorenc Logistic Polska Sp. z o. o. zatrudni osobę na stanowisku Specjalisty ds. Księgowości.Zapewniamy: - Zatrudnienie na umowę o pracę wraz z pakietem świadczeń ZUS, - terminowe wynagrodzenie, - regularną waloryzację wynagrodzenia (dodatek stażowy), - szkolenia podnoszące kwalifikacje, - prywatną opiekę medyczną, - nauka języków obcych (dla chętnych).Wymagania:- Min. 2 letnie doświadczenie w dziale księgowości,- znajomość ustawy o podatku VAT i podatku dochodowym od osób prawnych,- zaświadczenie o niekaralności,- obsługa narzędzi Microsoft,- mile widziane doświadczenie w pracy z systemem Comarch XL.Obowiązki (między innymi):- Wystawianie i wprowadzanie faktur sprzedaży/ zakupu,- wprowadzanie i rozliczanie wyciągów bankowych,- sporządzanie kompensat, - ewidencja samochodów osobowych na potrzeby Vat.Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta i spełniasz jej oczekiwania prosimy o przesłanie CV.Zapraszamy!

Księgowy/księgowa
Księgowy/księgowa
nowe Gdańsk dzisiaj

Poszukuję do biura rachunkowego samodzielnej księgowej/ księgowego . Wymagane jest co najmniej 2 letnie doświadczenie w samodzielnej pracy w księgowości. Do zakresu obowiązków należeć będzie kompleksowe rozliczenie firmy pod względem księgowym i kadrowym. Mile widziana znajomość programu księgowego FAKT.

Księgowa/wy, Wołomin. Biuro Rachunkowe,
Księgowa/wy, Wołomin. Biuro Rachunkowe,
nowe Wołomin dzisiaj

TWOJE ZADANIA:księgowanie faktur kosztowych, księgowanie faktur sprzedaży,Przygotowywanie bieżących raportów i zestawień,Min. 3 letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku,Wykształcenie średnie kierunkowe (księgowość, finanse, rachunkowość),Znajomość zagadnień z zakresu bieżących przepisów podatkowych Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel w stopniu średniozaawansowanym,Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne,

Zatrudnimy pracownika do działu księgowości
Zatrudnimy pracownika do działu księgowości
nowe Toruń dzisiaj

Firma "TANK" Sp. J. zatrudni pracownika do działu księgowości.Oferujemy zatrudnienie na umowę o pracę, w stabilnej firmie i doświadczonym zespoleWymagania:min. 3 letni staż pracy w księgowości,znajomość przepisów ustawy o podatku VAT i podatku dochodowym,mile widziana znajomość obsługi programu Symfonia,wykształcenie min. średnie ekonomiczne,dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,wysoka kultura osobista.Do CV należy dołączyć klauzulę:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na podstawie art. 6 pkt. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) w celu rekrutacji."

Mobilny Doradca Klienta - usługi finansowe
Mobilny Doradca Klienta - usługi finansowe
nowe Łódź dzisiaj

Jesteśmy multiagencją finansową z czternastoletnim doświadczeniem na rynku. Dostarczamy Klientom produkty finansowe takie jak: kredyty gotówkowe, karty kredytowe, kredyty hipoteczne, pożyczki poza bankowe. Obecnie poszukujemy energicznego i zmotywowanego kandydata do pracy na stanowisku: Mobilny Doradca Klienta Opis stanowiska: Aktywna sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie Stały kontakt z klientami i dedykowanymi współpracującymi oddziałami Dbanie o jakość dokumentacji i sprzedaży Dojazd do Klienta na terenie województwa łódzkiego (samochód firmowy) Oferujemy: Pracę na podstawie umowy o pracę Wynagrodzenie podstawowe + premiowe uzależnione od wyników Szkolenia Prywatną opiekę medyczną Elastyczne godziny pracy Wymagania: Otwartość i komunikatywność Wykształcenie min. średnie (matura) Prawo jazdy kat. B Zaświadczenia o niekaralności (dostarczone po rekrutacji) Biegła obsługa komputera z pakietem MS-Office Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji CV. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Księgowość/Kadry
Księgowość/Kadry
nowe Poznań dzisiaj

Firma Budowlana poszukuje kandydatów na stanowisko księgowej/księgowego. Do podstawowych obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie w szczególności:•       prowadzenie księgowości /pełna/•       sporządzanie deklaracji PIT, VAT, ZUS i GUS,•       inne zadania księgowe/ kadroweWymagania:•       znajomość przepisów prawa podatkowego (w szczególności PIT, VAT),•       skrupulatność i dokładność, dobra organizacja pracy,•       doświadczenie w pracy na stanowisku księgowego•       mile widziana znajomość programu Płatnik, Sage Symfonia Oferujemy:•       stabilne zatrudnienie,•       zatrudnienie na podstawie umowy o pracę •       możliwość dostosowania godzin pracy.Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Samodzielna Księgowa/Księgowy
Samodzielna Księgowa/Księgowy
nowe dzisiaj

Poszukujemy osoby chętnej na stanowisko samodzielna księgowa Firma budowlana do pracy w biurze . Lokalizacja biura - Dębnowola 12 , ( 05-660 ) Dębnowola gm. Warka Oferujemy pracę w wymiarze pełnego etatu z możliwością rozpoczęcia od połowy etatu. Interesuje nas wyłącznie dłuższa współpraca. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Docelowy zakres pracy: · Wprowadzanie oraz księgowanie dokumentów księgowych w KH (Wyciągi bankowe, faktury, polecenia księgowania, raport kasowy itp. , oprogramowanie RAKS · Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT. · Sporządzanie list płac. · Deklaracje ZUS. · Archiwizacja dokumentów Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji. Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu.

Pracownik wsparcia w dziale księgowości - Katowice (umowa zlecenie)
Pracownik wsparcia w dziale księgowości - Katowice (umowa zlecenie)
nowe Katowice dzisiaj

Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.Dołącz do naszego zespołu jako:Pracownik wsparcia w dziale księgowościLokalizacja: KatowiceDo zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:·        Wsparcie działu w bieżących działaniach;·        Weryfikacja i ewidencja dokumentów;·        Wprowadzanie danych do systemu;·        Przygotowanie danych do fakturowania;·        Realizacja powierzonych zadań.Od kandydatów oczekujemy: •     Komunikatywności; •     Dobrej organizacji pracy; •     Samodzielności; •     Dokładności i skrupulatności; •     Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office; •     Mile widziane: student kierunku Rachunkowość/Ekonomia/Finanse.Zatrudnionym oferujemy: •    Elastyczny czas pracy z możliwością dopasowania do zajęć na uczelni; •    Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie; •    Możliwość rozwoju zawodowego; •   Dobrą atmosferę pracy.  Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne (np. pocztą tradycyjną bądź elektroniczną) do Agata Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Al. Roździeńskiego 93 (dalej „Administrator”) bądź poszczególnych salonów Agata, wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Administratora Twoich dodatkowych danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (m. in. przesłanym CV, wypełnianym formularzu, itp.) w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, które to dane wykraczają poza zamknięty katalog określony postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych do niej. Takimi dodatkowymi danymi mogą być - oczekiwane wynagrodzenie, zdjęcie w CV, jak również w sytuacjach gdy nie jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku – wykształcenie, kwalifikacje zawodowe bądź przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

Filtr