Sortowanie:
Znaleziony: 1741 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość Polska: Wszystkie miasta
KSIĘGOWY
KSIĘGOWY
nowe 16 dni plecy

Opis oferty pracyZarząd Fundacji Elektrowni Rybnik ogłasza nabór na stanowisko: KSIĘGOWY Miejsce pracy: Rybnik, Fundacja Elektrowni Rybnik, ul. Podmiejska 43 Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Wystawianie faktur dla osób fizycznych oraz firm. - Przygotowanie przelewów i księgowanie wyciągów bankowych. - Prowadzenie ewidencji rozrachunków z dostawcami i odbiorcami. - Comiesięczne opracowanie poleceń księgowania. - Kompensowanie wzajemnych należności i zobowiązań pomiędzy kontrahentami. - Sporządzanie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT na podstawie dokumentacji. - Sporządzanie deklaracji VAT oraz JPK. - Comiesięczne sporządzanie budżetu. - Comiesięczne drukowanie kartoteki obrotów i sald. - Przygotowanie deklaracji pit 8AR. - Prowadzenie ewidencji środków niższych niż niskocenne. - Uzgadnianie, przygotowanie i wysyłanie potwierdzeń sald. - Rejestracja oraz kontrola terminowości umów. - Udział w tworzeniu planu wyniku finansowego, okresowa weryfikacja planu budżetowego oraz bieżąca analiza wyniku finansowego. - Udzielanie niezbędnej pomocy innym komórkom organizacyjnym przy korzystaniu z procedur budżetowania. - Wykonywanie innych poleceń służbowych. Nasze oczekiwania: - Wykształcenie wyższe. - Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku samodzielnego księgowego. - Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu: ustawy o rachunkowości, podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych, podatku od towarów i usług, PFRON, ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych, używania pojazdów do celów służbowych. - Bardzo dobra znajomość programu MS Office (Word, Excel) oraz systemu księgowego COMARCH ERP OPTIMA. - Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność, dokładność, odporność na stres, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność pracy w zespole. Oferujemy: - Umowę o pracę na zastępstwo. - Pracę zgodnie z ustalonym harmonogramem. - Jasny system premiowy. - Dodatkowe świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. - Dodatkowy pakiet medyczny. - Pracownicze Plany Emerytalne PPE. - Możliwość korzystania z usług oferowanych przez Fundację na preferencyjnych warunkach zgodnie z wewnętrznymi przepisami. Jeśli jesteś osobą spełniającą wyżej wymienione wymagania oraz zainteresowaną naszą ofertą prosimy o dostarczenie dokumentów aplikacyjnych (CV) w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Księgowy” do 29 lutego 2024 roku - do sekretariatu Fundacji, - pocztą na adres: Fundacja Elektrowni Rybnik ul. Podmiejska 43, 44-207 Rybnik, lub - mailem: @ O zachowaniu terminu decyduje data wpływu. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Doradca ds. Sprzedaży
Doradca ds. Sprzedaży
Bolesławiec 16 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy dwóch osób do współpracy w branży finansowej. Zapewniamy naszym współpracownikom szkolenia i warsztaty od pierwszego dnia pracy. Każdy ma możliwośc wdrażania się, zgodnie z jednolitym 12- tygodniowym planem, który dostępny jest na naszej innowacyjnej platformie cyfrowej- Personal Development. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie w systemie prowizyjnym, bezpłatne szkolenia, pomoc przy wdrożeniu, bezpłatne licencje KNF (Krajowy Nadzór Finansowy) do towarzystw ubezpieczeniowych oraz banków. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - niekaralność, - umiejętność obsługi komputera, - miła aparycja. Jeśli jesteś ambitna/ambitny, nie lubisz monotonii w pracy i chcesz działać w kompetentnym i przyjaznym zespole, zapraszamy do nas. Zostań naszym Menadżerem. Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny lub przesłanie CV na adres e-mailowy. O szczegółach możemy porozmawiać online lub w oddziale w Bolesławcu.

Młodszy specjalista w dziale Finansowym
Młodszy specjalista w dziale Finansowym
Rzeszów 16 dni plecy

Opis oferty pracyNaszą firmę wyróżnia doświadczenie. Od wielu lat działamy na polskim i zagranicznym rynku oraz z sukcesem wykonujemy zlecenia dla Klientów z wielu branż, a przede wszystkim z branży Automotive. Naszymi partnerami są Volvo, Porsche, Audi, Peugeot, Daimler, MAN oraz wiele innych. Obowiązki: • Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy, • Analiza danych finansowych oraz wsparcie w przygotowywaniu raportów, zestawień i analiz za pomocą Excela, Power BI i Power Query – aplikuj jeśli świetnie odnajdujesz się w środowisku Excela i masz chęć rozwoju umiejętności w zakresie narzędzi takich jak Power BI, czy Power Query, • Współpraca przy tworzeniu i dostosowywaniu narzędzi wspomagających procesy biznesowe, • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia dokładności i kompletności danych, • Stałe doskonalenie umiejętności i poszerzanie wiedzy z zakresu analizy danych oraz narzędzi BI. Wymagania: • Wykształcenie wyższe z zakresu finansów, ekonomii lub pokrewnych dziedzin, • Płynna znajomość Microsoft Office, szczególnie programu Excel, • Znajomość lub chęć nauki obsługi narzędzi takich jak Power BI oraz Power Query, • Umiejętność tworzenia raportów przy użyciu Excela, mile widziana przy użyciu Power BI, • Dokładność, skrupulatność, umiejętność analitycznego myślenia, • Komunikatywna znajomość j. angielskiego. Oferujemy: • Stabilność: jeśli szukasz długofalowej współpracy i pewności zatrudnienia – oferujemy umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; • Atrakcyjne wynagrodzenie: doceniamy Twoje kompetencje, doświadczenie oraz Twój wkład włożony w pracę – indywidualnie ustalamy wysokość pensji, • Rozwój: chciałbyś rozwinąć swoją wiedzę oraz potencjał – z nami masz taką możliwość – stawiamy na rozwój naszych pracowników; • Przyjazne środowisko: wiemy, że praca jest ważnym elementem w życiu każdego człowieka, przebywamy w niej większą część dnia. Pracując u nas spędzisz ją w atmosferze wzajemnej współpracy, pomocy i szacunku. • Dogodna lokalizacja: chcesz sprawnie docierać do pracy – nasze biuro mieści się w centrum Rzeszowa, • Stałe godziny pracy: zależy Ci na pracy w systemie jednozmianowym – oferujemy pracę od pon. do pt. od 08:00 – 16:00, • Niezliczoną ilość pysznej kawy. Jeśli powyżej wymienione umiejętności cechują właśnie Ciebie, prześlij swoje CV za pomocą portalu – a my skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Główna księgowa
Główna księgowa
16 dni plecy

Opis oferty pracyMOLLE to skonsolidowana rzeczywistość produkcyjna, Spółka powstała w 2019 roku i specjalizuje się w recyklingu oraz produkcji re-granulatów z tworzyw sztucznych na bazie polichlorku winylu. W rzeczywistości, zespół który ją komponuje szczyci się ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży tworzyw i produkcji re-granulatów PVC jak również dokładną znajomością ,,mądrego i bezpiecznego” recyklingu. MOLLE poza działalnością krajową jest również obecna ze swoimi produktami i kontaktami w całej Europie, głównie na rynku Niemieckim, a także w krajach Morza Śródziemnego takich jak Afryka Północna, Turcja oraz rynek Azjatycki m.in Tajwan czy Pakistan. MOLLE posiada własny Know – How Techniczne / Produkcyjne , pochodzące z wielu lat współpracy i doświadczenia z głównymi dostawcami technologii i przetwórstwa z branży. Stawiamy na jakość i obsługę na najwyższym możliwie wypracowanym poziomie. Dokładamy wszelkich starań, aby produkt finalny był zawsze bezpieczny i najwyższej jakości. Zapraszamy do współpracy - MOLLE GROUP Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie rachunkowości Pracodawcy, w zakresie pełnej księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną przez Pracodawcę działalnością gospodarczą, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami opisanymi w ustawie o rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku 2. Organizacja, rozwój i kierowanie działem księgowości Pracodawcy jak również nadzorowanie pracy bezpośrednio podległych Pracowników. 3. Sporządzanie terminowo sprawozdań finansowych Pracodawcy, w tym rocznych oraz wszelkich raportów z dziedzin wiedzy pozostających w zakresie obowiązków Pracownika i innych sprawozdań wymaganych przepisami prawa (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa, sprawozdania statystyczne itd.) oraz terminowe ich przekazywanie 4. Prowadzenie dokumentacji podatkowej Pracodawcy z uwzględnieniem odpowiednich ewidencji (podatek od towarów i usług, podatek dochodowy od osób prawnych, środki trwałe i wartości niematerialne, wyposażenie, itd.). 5. Sporządzanie, przyjmowanie, ustalanie systemu obiegu, archiwizowanie oraz sprawowanie kontroli formalnej, merytorycznej i rachunkowej wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów 6. Sporządzanie terminowo deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów rozliczeniowych obowiązujących Pracodawcę, oraz terminowe ich przekazywanie 7. Optymalizacja polityki podatkowej i kosztowej. 8. Sporządzanie oraz terminowe przekazywanie raportów do współpracujących z firmą instytucji, w tym banków, NBP, GUS 9. Prowadzenie kontroli wewnętrznej w zakresie księgowości, podatków i rozliczeń z urzędami i organami oraz informowanie zarządu o możliwych ryzykach 10. Osobista kontrola terminowej regulacji obowiązków płatniczych oraz wszelkich zobowiązań publicznoprawnych (podatkowych, celnych, ubezpieczeniowych, pracowniczych). 11. Nadzorowanie dekretacji, w tym w razie potrzeby osobiste dekretowanie dowodów i dokumentów księgowych. 12. Bieżąca kontrola, a w razie potrzeby opracowywanie w porozumieniu z Zarządem dokumentacji opisującej zasady rachunkowości, zakładowego planu kont, metody wyceny aktywów i pasywów, metod inwentaryzacji, metod amortyzacji oraz umarzania i metod księgowania. 13. Prowadzenie gospodarki finansowej Pracodawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami oraz wewnętrznymi ustaleniami Pracodawcy. 14. Bieżące i regularne analizowanie płynności finansowej, należności zobowiązań, zapasów i kosztów oraz informowanie Pracodawcy o ewentualnym ryzyku 15. Organizowanie oraz kontrola, w porozumieniu z Pracodawcą systemu ochrony majątku firmy. 16. Organizowanie i kontrola przebiegu inwentaryzacji składników majątku oraz sprawdzanie rozliczeń poinwentaryzacyjnych 17. Organizowanie i kontrola prowadzenia systemu finansowego Pracodawcy, w tym ewidencji księgowej w systemie komputerowym oraz czuwanie nad zabezpieczeniem rejestrowanych, przetwarzanych i gromadzonych w nim danych księgowych i finansowych przy wsparciu działu IT 18. Terminowe Przygotowywanie wewnętrznych raportów na potrzeby bieżącej działalności Pracodawcy, w tym raportów do udziałowców. 19. Opracowywanie i aktualizowanie, w porozumieniu z przełożonym, instrukcji wewnętrznych w zakresie obiegu i kontroli dokumentów, dekretowania dowodów księgowych, prowadzenia akt księgowych oraz ich przechowywania i archiwizowania. 20. Nadzór nad terminowym naliczaniem wynagrodzeń oraz pełną dokumentacją (w tym list płac, miesięcznych deklaracji rozliczeniowych i imiennych raportów 21. Współpracowanie z kontrahentami Pracodawcy, szczególnie w sprawach płatności za zobowiązania oraz czuwanie nad windykacją należności zgodnie z zasadami obowiązującymi u Pracodawcy, a także regularne raportowanie o przeterminowanych wierzytelnościach do zarządu. 22. Współpracowanie z bankami, urzędami i innymi organami oraz z audytorami Pracodawcy. 23. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Prezesa Spółki, które mieszczą się w zakresie praw i obowiązków Głównego Księgowego. Nasze wymagania: Wyższe wykształcenie kierunkowe o profilu ekonomicznym (ekonomia, rachunkowość i finanse) Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku z pełną odpowiedzialnością za kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych Znajomość systemu ERP Comarch Optima lub CDN XL - obowiązkowo Prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz wykonywanie obowiązków określonych ustawą o rachunkowości, a także wymienionych wyżej w punktach I i II. Prawidłowe prowadzenie dokumentacji i ewidencji finansowej, podatkowej, płacowej i ubezpieczeniowej. Prawidłowe i terminowe sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, deklaracji podatkowych i rozliczeń z ZUS-em. Terminowe regulowanie zobowiązań podatkowych, celnych, ubezpieczeniowych i innych publicznoprawnych. Doskonała znajomość pakietu Office, w tym MS EXCEL - poziom zaawansowany Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrej komunikacji werbalnej i pisemnej w obszarze księgowym i rachunkowym (mile widziana – nie decydująca) Wykształcenie wyższe kierunkowe , Uprawnienia Głównej księgowej obowiązkowe, inne certyfikaty mile widziane Język polski ojczysty Doskonała znajomość przepisów prawa w obszarze rachunkowości i finansów potrzebnych do wykonywania funkcji Główna-y Księgowa-y 1. Prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz wykonywanie obowiązków określonych ustawą o rachunkowości, a także wymienionych wyżej w punktach I i II. 2. Prawidłowe prowadzenie dokumentacji i ewidencji finansowej, podatkowej, płacowej i ubezpieczeniowej. 3. Prawidłowe i terminowe sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, deklaracji podatkowych i rozliczeń z ZUS-em. 4. Terminowe regulowanie zobowiązań podatkowych, celnych, ubezpieczeniowych i innych publicznoprawnych. Ponadto ponosi Pani, Pan odpowiedzialność: 5. Służbową odpowiedzialność za całość powierzonych zadań i spraw określonych w tym dokumencie. 6. Materialną odpowiedzialność określoną przepisami prawa pracy, prawa cywilnego i kodeksu spółek handlowych. Oferujemy: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B (opcja), w pełnym wymiarze czasu pracy, • niezbędne narzędzia pracy, • możliwość pracy zdalnej (2 dni w tygodniu) • różnorodność szkoleń dla pracowników oraz możliwość zdobywania uprawnień (dofinansowanie do egzaminów) • wsparcie kolegów i przełożonych • atrakcyjne wynagrodzenie • paczki świąteczne • imprezy integracyjne • udział w wydarzeniach kulturalnych • program rekomendacji pracowników • możliwości rozwoju i zdobycia nowych kompetencji Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: @ w tytule wiadomości Główna Księgowa lub bezpośrednio na adres: MOLLE GROUP Sp. z o.o. Sp. k. ul. Przemysłowa 61 32-765 Rzezawa kom./mobile: + 48 732 - pokaż numer telefonu -

Samodzielny Doradca Finansowy
Samodzielny Doradca Finansowy
17 dni plecy

Opis oferty pracySamodzielny Doradca Finansowy Kim jesteśmy? Phinance S.A. od 20 lat zajmuje się profesjonalną obsługą i doradztwem w zakresie umów finansowych klienta indywidualnego oraz firmowego. Jako niezależny podmiot na rynku finansowym w sposób obiektywny pomagamy przy wyborze najkorzystniejszej oferty rynkowej z zakresu: ubezpieczeń na życie ubezpieczeń majątkowych programów oszczędnościowych kredytów inwestycji Dlaczego my? Nasz zespół budujemy na zaufaniu. W naszych szeregach znajdziesz inżyniera po politechnice, sportowca po AWF, dziennikarza czy logistyka ale również osoby, które mają doświadczenie w branży finansowej. Niezależnie od tego czym zajmowałeś się wcześniej, nauczymy Cię pracy, dzięki której będziesz mógł realizować swoje marzenia. Nasza praca to nie jest droga na skróty, oferujemy dużą pomoc ale przy tym mamy adekwatne wymagania. Jeśli jesteś osobą, która szuka rozwoju, chce zaangażować swój w pracę, w której nie ma limitu jeśli chodzi o rozwój czy wynagrodzenie. Szukamy właśnie Ciebie! Oferujemy: elastyczny czas pracy konkursy z atrakcyjnymi nagrodami indywidualnie ustalane warunki zatrudnienia wynagrodzenie prowizyjne pierwszym roku możliwość korzystania z podstawy szkolenia, dzięki którym poszerzysz swoją wiedzę na temat świata finansów uczestnictwo w spotkaniach z Klientami u boku doświadczonego doradcy, żeby poznać pracę nie tylko w teorii ale i w praktyce możliwość skorzystania z karty Multisport oraz indywidualnej opieki medycznej Zadania: zdobywanie wiedzy na szkoleniach produktowych rozpoznawanie potrzeb Klientów, profesjonalne doradztwo w wyborze produktów finansowych pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Wymagamy: inicjatywy do działania zaangażowania komunikatywności wykształcenia min. średniego mile widziane doświadczenie w branży finansowej (nie jest wymagane, nasza firma oferuje narzędzia, dzięki którym wprowadzimy Cię w świat finansów od początku) Istnieje również możliwość zrealizowania płatnego stażu/praktyk. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: "Wyrażam niniejszym dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez Phinance S.A. z siedzibą i adresem w Poznaniu (61-814), przy ul Ratajczaka 19, moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie w celu przeprowadzenia rekrutacji przez Phinance S.A. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Phinance S.A. uzyskałem/am na stronie internetowej www.phinance.pl/dane_osobowe.

KSIĘGOWA/KSIĘGOWY
KSIĘGOWA/KSIĘGOWY
Warszawa 17 dni plecy

Opis oferty pracyLicencjonowana Agencja Ochrony - dynamicznie rozwijająca się niewielka firma założona w 1999 roku, aktualnie poszukuje do swojego zespołu: Księgowej/Księgowego z doświadczeniem w obsłudze PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI I KADR. Praca stacjonarna, w niepełnym wymiarze godzin (do uzgodnienia). Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia (do wyboru). Wynagrodzenie do uzgodnienia. Osoby zainteresowane proszę o kontakt w godzinach 8-16 w dni robocze pod nr telefonu 602 -868-643.

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy - Nadarzyn
Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy - Nadarzyn
Warszawa 17 dni plecy

Opis oferty pracySamodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy Miejsce pracy: Nadarzyn Przedsiębiorstwu Usługowe Hetman Sp. z o.o. poszukuje do Działu Księgowości doświadczonej osoby na stanowisko Samodzielnej Księgowej lub Samodzielnego Księgowego. ZADANIA CZEKAJĄCE NA STANOWISKU: •Samodzielne prowadzenie rozliczeń podatkowych Spółki. •Przygotowanie sprawozdań finansowego zgodnie z ustawą o rachunkowości. •Sprawozdawczość do GUS i NBP. •Nadzorowanie ogółu spraw księgowych, nadzór nad prawidłowością obrotów i sald. •Dekretowanie i księgowanie dokumentów. •Księgowanie i zamykanie okresów sprawozdawczych. •Praca w programie Comarch. •Przygotowanie informacji i raportów na potrzeby wewnętrzne Spółki. •Kontrola poprawności i rzetelności dokumentów podlegających ewidencji księgowej. NASZE WYMAGANIA •Wykształcenie kierunkowe w obszarze rachunkowości. •Min. 3-letnie doświadczenie w pełnieniu powyższych obowiązków. •Ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień księgowych, przepisów podatkowych, ustawy o Rachunkowości. •Preferowana znajomość programów Comarch. •Umiejętność posługiwania się programami pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel). •Dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy. OFERUJEMY: •Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. •Przyjazną atmosferę i rozwój zawodowy. •Atrakcyjne wynagrodzenie. •Udział w szkoleniach branżowych/zawodowych. •Kartę Multisport na preferencyjnych warunkach. •Opiekę medyczną dla pracownika i jego najbliższej rodziny. •Ubezpieczenie na życie. •Zniżki na usługi firmy. •Atrakcyjne świadczenia z ZFŚS. Aplikując na stanowisko: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust.1 pkt a RODO.), prowadzonych przez Przedsiębiorstwo Usługowe Hetman Sp. z o.o., na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych rekrutacji." Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Administratorem Danych jest: Przedsiębiorstwo Usługowe Hetman Sp. z o.o., adres siedziby: Al. Krakowska 110/ 114, 00-971 Warszawa, KRS: 0000161904, adres do korespondencji: ul. Turystyczna 38, 05-830 Nadarzyn, e-mail: @

Samodzielna księgowa/specjalista/st. specj. ds. rozrachunków
Samodzielna księgowa/specjalista/st. specj. ds. rozrachunków
Gdańsk 17 dni plecy

Opis oferty pracyPion Głównego Księgowego Stanowisko: Samodzielna księgowa/specjalista/starszy specjalista ds. rozrachunków oraz rozliczeń inwestycji i remontów Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, czas określony i nieokreślony, Data rozpoczęcia zatrudnienia: marzec/kwiecień 2024 r. Wysokość wynagrodzenia brutto miesięcznie: od 4446,00 zł Dodatkowe składniki wynagrodzenia: dodatek za wysługę lat, dodatki uznaniowe motywacyjne oraz inne Oczekujemy: • wykształcenie minimum średnie – wymagany staż pracy 5 lat lub wykształcenie wyższe – wymagany staż pracy 3 lata • mile widziane doświadczenie zawodowe • umiejętność dobrej organizacji pracy • umiejętność pracy w zespole • obowiązkowość, sumienność, samodzielność Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku pracy: • kontrola prawidłowości realizacji postanowień umownych wynikających z umów dotyczących inwestycji i remontów oraz bieżących, stanowiących należności Skarbu Państwa • koordynacja realizacji zadań mających na celu zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń • prowadzenie rejestru umów bieżących, rejestru sum depozytowych, gwarancji należytego wykonania umowy, wadiów oraz terminowe rozliczanie według umów • realizacja zadań w obszarze rozliczeń inwestycji i remontów Oferujemy: • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę • przyjazną atmosferę • świadczenia socjalne Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierających CV. Kontakt telefoniczny: 261 21 34 35, 261 21 34 03. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Informujemy, iż administratorem Państwa danych osobowych jest 17.Terenowy Oddział Lotniskowy z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Konopnickiej 13. Państwa dane osobowe wykorzystane zostaną w celu przeprowadzenia rekrutacji przez 17.Terenowy Oddział Lotniskowy w Gdańsku. Podanie przez Państwa tych danych jest dobrowolne. Mają Państwo prawo wglądu do tych danych oraz ich poprawiania/aktualizowania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie. Informacje o firmie 17. TOL jest organem wykonawczym Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych RP powołanym do realizacji zadań dotyczących gospodarowania nieruchomościami lotniskowymi będącymi w trwałym zarządzie ministra obrony narodowej w zakresie: eksploatacji, inwestycji i remontów nieruchomości oraz związanej z nimi infrastruktury technicznej, ochrony środowiska oraz planowania i koordynacji przedsięwzięć obejmujących przygotowanie infrastruktury wojskowej na wypadek mobilizacyjnego rozwinięcia i okresu wojny. Do zadań tych należą: -pozyskiwanie terenów pod inwestycje; - zlecenie opracowania dokumentacji technicznej; - zlecenie wykonania robót; - nadzór specjalistyczny nad jakością realizowanych inwestycji użytkownikowi; - przekazanie terenów zbędnych dla MON do Agencji Mienia Wojskowego. 17. TOL prowadzi prace budowlane obejmujące infrastrukturę lotniskową oraz specjalistyczne budowle i urządzenia liniowe, kubaturowe naziemne i podziemne na terenie obiektów trzechrodzajów sił zbrojnych: Wojsk Lądowych, Marynarki Wojennej oraz Sił Powietrznych.

Samodzielny doradca finansowy
Samodzielny doradca finansowy
17 dni plecy

Opis oferty pracySamodzielny Doradca Finansowy Kim jesteśmy? Phinance S.A. od 20 lat zajmuje się profesjonalną obsługą i doradztwem w zakresie umów finansowych klienta indywidualnego oraz firmowego. Jako niezależny podmiot na rynku finansowym w sposób obiektywny pomagamy przy wyborze najkorzystniejszej oferty rynkowej z zakresu: ubezpieczeń na życie ubezpieczeń majątkowych programów oszczędnościowych kredytów inwestycji Dlaczego my? Nasz zespół budujemy na zaufaniu. W naszych szeregach znajdziesz inżyniera po politechnice, sportowca po AWF, dziennikarza czy logistyka ale również osoby, które mają doświadczenie w branży finansowej. Niezależnie od tego czym zajmowałeś się wcześniej, nauczymy Cię pracy, dzięki której będziesz mógł realizować swoje marzenia. Nasza praca to nie jest droga na skróty, oferujemy dużą pomoc ale przy tym mamy adekwatne wymagania. Jeśli jesteś osobą, która szuka rozwoju, chce zaangażować swój w pracę, w której nie ma limitu jeśli chodzi o rozwój czy wynagrodzenie. Szukamy właśnie Ciebie! Oferujemy: elastyczny czas pracy konkursy z atrakcyjnymi nagrodami indywidualnie ustalane warunki zatrudnienia wynagrodzenie prowizyjne pierwszym roku możliwość korzystania z podstawy szkolenia, dzięki którym poszerzysz swoją wiedzę na temat świata finansów uczestnictwo w spotkaniach z Klientami u boku doświadczonego doradcy, żeby poznać pracę nie tylko w teorii ale i w praktyce możliwość skorzystania z karty Multisport oraz indywidualnej opieki medycznej Zadania: zdobywanie wiedzy na szkoleniach produktowych rozpoznawanie potrzeb Klientów, profesjonalne doradztwo w wyborze produktów finansowych pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Wymagamy: inicjatywy do działania zaangażowania komunikatywności wykształcenia min. średniego mile widziane doświadczenie w branży finansowej (nie jest wymagane, nasza firma oferuje narzędzia, dzięki którym wprowadzimy Cię w świat finansów od początku) Istnieje również możliwość zrealizowania płatnego stażu/praktyk. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: "Wyrażam niniejszym dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez Phinance S.A. z siedzibą i adresem w Poznaniu (61-814), przy ul Ratajczaka 19, moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie w celu przeprowadzenia rekrutacji przez Phinance S.A. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Phinance S.A. uzyskałem/am na stronie internetowej www.phinance.pl/dane_osobowe.

Specjalista/-ka ds. Kadr i Płac
Specjalista/-ka ds. Kadr i Płac
Gliwice 18 dni plecy

Opis oferty pracyTalent Partners to firma zajmująca się rekrutacją pracowników. Jeżeli szukasz lepszej pracy lub nowych wyzwań zawodowych wyślij do nas swoje CV pomożemy Ci postawić kolejne kroki w rozwoju zawodowym. Staramy się, aby nasze oferty dawały solidne możliwości płacowe, możliwość realizacji swoich pasji zawodowych oraz balans pomiędzy pracą a życiem prywatnym. Dla naszego klienta - stabilnej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku z siedzibą w Gliwicach - poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac Miejsce pracy: Gliwice Nr ref. SKPG/1702 Najważniejsze obowiązki: - naliczanie list płac, zasiłków i innych świadczeń, - naliczanie świadczeń ZUS i wysyłanie deklaracji ZUS, - obsługa kadrowa, - zgłaszanie i wyrejestrowywanie z ZUS, - naliczanie PFRON, - sporządzanie umów cywilnoprawnych, - wypełnianie sprawozdań do GUS z zakresu kadr i płac. Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - min. 1-2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, - praktyczna wiedza z zakresu kadr i płac, - znajomość przepisów prawa pracy, obsługi kadrowo-płacowej, ZUS, PFRON, - znajomość Comarch ERP Optima, - samodzielność, - dokładność, skrupulatność i rzetelność, - umiejętność współpracy. Oferujemy: - zatrudnienie w stabilnej, renomowanej firmie, - unormowany czas pracy, - pracę w przyjaznej atmosferze w dobrze zorganizowanym zespole, - atrakcyjne wynagrodzenie, - pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe), - możliwości podnoszenia kwalifikacji poprzez kursy i szkolenia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Talent Partners (44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 10) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Talent Partners i związane z tym udostępnianie ich potencjalnym pracodawcom, a także w celu umieszczenia ich w bazie danych kandydatów Talent Partners. Posiadamy certyfikat w zakresie prowadzenia działalności doradztwa personalnego - wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 18254. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Samodzielna Księgowa/Księgowy
Samodzielna Księgowa/Księgowy
Mikołów 18 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnimy Samodzielną Księgową/Księgowego do pracy w biurze rachunkowym w Mikołowie na śląsku. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej. Aplikacje prosimy wysyłać na adres: @

Praca dodatkowa :)
Praca dodatkowa :)
18 dni plecy

Opis oferty pracyOVB Allfinanz poszukuje studentów studiów dziennych i zaocznych, osób, które chcą sobie dorobić do budżetu rodzinnego, do odbycia praktyk lub do pracy stałej lub dodatkowej, na stanowisku doradcy klienta. Oferujemy: Prace biurowa Elastyczne godziny pracy Prace stała, dodatkowa, staż lub praktyki studenckie Prace w młodym i zgranym zespole System szkoleń wdrożeniowych i pomoc opiekuna na każdym etapie pracy Wymagamy: Niekaralności Minimum średniego wykształcenia Umiejętności pracy z ludźmi Osoby zainteresowane proszę o przesłanie Cv na adres e-mail.

Dam pracę
Dam pracę
18 dni plecy

Opis oferty pracyJeśli jesteś studentką na wydziale rachunkowości lub pokrewnym i chciałabyś poznać pracę Księgowej w praktycznym wymiarze zapraszamy do Estelligence Sp. z o.o. - wszystkiego cię nauczymy gdyż poszukujemy Asystentki ds. księgowości. System Comarch Optima, Saldeo, Excel i skrzynka mailowa to nasze główne narzędzia. Oferujemy umowę zlecenia 5 dni w tygodniu w godz. 7-16 Ilość godzin do uzgodnienia. Praca stacjonarna.

Specjalista ds. księgowości
Specjalista ds. księgowości
19 dni plecy

Opis oferty pracyInnowacyjność, jakość i nieustanny rozwój to wartości, na których budujemy nasz rynkowy sukces. Stawiamy na energicznych i ukierunkowanych na sukces ludzi, budując pełen pasji zespół profesjonalistów. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. księgowości Miejsce pracy: Siedziba Firmy PAGEN Sp. z o.o. Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za: • Księgowanie faktur zakupowych oraz sprzedażowych zgodnie z obowiązującym stanem prawnym i przyjętymi procedurami wewnętrznymi. • Księgowanie wyciągów bankowych. • Kompletowanie oraz weryfikację dokumentów księgowych stanowiących podstawę wystawienia faktur sprzedażowych. • Współpracę z salonami sprzedaży, firmami zewnętrznymi. • Uzgadnianie i analizę sald kont księgowych. • Dbałość o poprawny obieg dokumentów. • Rozliczanie oraz kontrolę rozrachunków zobowiązań i należności. • Weryfikacja dokumentów przy zamykaniu miesiąca i pomoc przy sporządzaniu deklaracji JPK. • Wspieranie Działu Księgowości w codziennych obowiązkach. Nasze oczekiwania: • Minimum trzyletnie doświadczenia w dziale księgowości. • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych. • Dobra znajomość pakietu MS Office, a w szczególności Excel. • Bardzo dobra organizacja pracy, a także samodzielność i zaangażowanie. Mile widziane: • Znajomość programu Symfonia będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z solidną pozycją na rynku. • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę. • Możliwość uczestnictwa w specjalistycznych szkoleniach, które pomogą Ci w rozwoju zawodowym. • Przyjazną atmosferę w zgranym zespole, tworzącym otoczenie sprzyjające rozwojowi, gdzie każdy ma szansę przyczynić się do wspólnego sukcesu. • Uczestnictwo w imprezach integracyjnych i wspólnych inicjatywach, które tworzą przyjazną atmosferę. • Zapewnienie korzystnych warunków ubezpieczenia grupowego, dbając o Twój spokój i poczucie bezpieczeństwa. PAGEN jest jednym z wiodących polskich producentów okien, drzwi, bram garażowych i rolet. Nasze produkty PVC i aluminium cenione są w Polsce, Niemczech, Austrii, Włoszech, Holandii, Belgii, Francji, Wlk. Brytanii, a nawet w Kanadzie, USA i Australii. Rozwój własnej sieci salonów sprzedaży oraz aktywność międzynarodowa przyczynia się do wzmacniania pozycji polskiej branży stolarki okienno-drzwiowej, która jest liderem eksportu w Europie.

Samodzielna księgowa/y
Samodzielna księgowa/y
19 dni plecy

Opis oferty pracyFirma o polskim kapitale i europejskim zasięgu, która zatrudnia ok 100 os. , poszukuje osoby na stanowisko: Samodzielna Księgowa / Księgowy Zakres obowiązków - Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych. - Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych. - Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości. - Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, bilansu, rachunku zysku i strat . - Przygotowywanie niestandardowych raportów na potrzeby Zarządu i banków. - Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych: - Przygotowywanie rozliczeń podatku dochodowego od osób prawnych (CIT). - Przygotowywanie deklaracji VAT - Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. - Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP) Nasze oczekiwania - Wykształcenie wyższe - 2 lata doświadczenia w dziale księgowym - Wysokie umiejętności analityczne. - Bardzo dobra znajomość zagadnień księgowych i podatkowych. - Umiejętność pracy w zespole. - Biegłość w obsłudze programów księgowych rodziny Comarch - Bardzo dobra znajomość MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem Excel. Warunki pracy - Zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt B2B na pełny etat - Premia roczna - Pakiet socjalny – m.in. dopłaty do wypoczynku, wyprawki szkolne, bony świąteczne - Wsparcie zespołu administracyjno-finansowego - Udział w szkoleniach rozwijających kompetencje potrzebne do realizacji zadań na obejmowanym stanowisku - Przestronne, komfortowe biuro Jeżeli możesz pochwalić się obsługą księgową firm produkcyjnych lub w branży budowlanej to wyślij do nas swoje CV, a chętnie z Tobą porozmawiamy :)

Młodsza księgowa/Młodszy księgowy
Młodsza księgowa/Młodszy księgowy
Żary 19 dni plecy

Opis oferty pracysyncreon jest dostawcą specjalistycznych usług logistycznych dla branży motoryzacyjnej i technologicznej. Oferujemy zaawansowane rozwiązania w zakresie produkcji i łańcucha dostaw dla osiągnięcia maksymalnej elastyczności i sprawności, które umożliwiają naszym Klientom osiągnąć najwyższą wydajność w ich działalności. Nasz odział w Żarach zajmuje się między innymi produkcją kartridży do drukarek laserowych oraz naprawą i serwisem sprzętu elektronicznego. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko: MŁODSZA KSIĘGOWA/MŁODSZY KSIĘGOWY Zakres obowiązków: • nadzór na obiegiem dokumentów księgowych, • kontrola poprawności dokumentacji księgowej, • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, • księgowanie dokumentów, • ewidencja rozliczeń z pracownikami, w tym podróży służbowych • wystawianie faktur sprzedaży, • wsparcie w procesie zamknięcia miesiąca Wymagania: • praktyczna znajomość obsługi programów MS Office, • znajomość podstawowych zasad rachunkowości i rozliczeń podatkowych, • komunikatywna znajomość języka angielskiego, • dobra organizacja pracy, • zaangażowanie w powierzone obowiązki i chęć rozwoju Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie, • pracę jednozmianową od 7:50 do 15:50 w oparciu o przejrzysty kalendarz pracy, • atrakcyjne wynagrodzenie, • możliwość awansu i rozwoju wewnętrznego oraz zdobycia uprawnień w firmie, • atrakcyjny pakiet socjalny Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji o treści: Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest syncreon Logistics Polska Sp. z o.o. moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko (Młodsza Księgowa/Młodszy Księgowy). Wyrażam nadto zgodę na przetwarzanie ww. danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.

KSIĘGOWA-KPiR, RYCZAŁT
KSIĘGOWA-KPiR, RYCZAŁT
19 dni plecy

Opis oferty pracyKsięgowa do biura rachunkowego, szkolenie w zakresie wykonywanej pracy.

Manager ds. Ubezpieczeń - Kredytów - Leasingów
Manager ds. Ubezpieczeń - Kredytów - Leasingów
Bydgoszcz 19 dni plecy

Opis oferty pracyFirma OVB Allfinanz z ponad 50 letnią tradycją w Europie i ugruntowanej pozycji na rynku finansowym poszukuje doświadczonych i ambitnych osób, które chcą rozwijać swoją karierę w branży finansowej. Jeśli chcesz zdobyć cenne doświadczenie jako doradca finansowy, pośrednik finansowy w branży ubezpieczeń, kredytów i leasingów, to ta oferta jest dla Ciebie. Posiadamy rozbudowany plan kariery, dzięki któremu możesz awansować na kolejne stanowiska w firmie. Wynagrodzenie rośnie wraz z Twoim awansem, a praca w młodym, dynamicznym zespole zapewni Ci satysfakcjonujące warunki pracy. Jeśli chcesz osiągnąć sukces zawodowy, z nami to możliwe! Dajemy Ci możliwość rozwoju osobistego i zawodowego oraz dostęp do szkoleń i warsztatów branżowych. Dodatkowo, dla osób z ambicjami, istnieje możliwość rozwoju własnej firmy w ramach naszej sieci partnerskiej. Jeśli jesteś osobą zorientowaną na cele i osiągnięcia, a praca w branży finansowej to Twoje marzenie, nie zwlekaj i dołącz do naszego zespołu. Wymagania: • wykształcenie średnie • doświadczenie w branży finansowej będzie mile widziane • niekaralność • łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność budowania relacji z klientami • wysoka kultura osobista oraz umiejętności komunikacyjne Oferujemy: • rozbudowany plan kariery i możliwość awansu na kolejne stanowiska • wynagrodzenie rosnące wraz z awansem • praca w młodym i ambitnym zespole • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego poprzez szkolenia i warsztaty branżowe • możliwość rozwoju własnej firmy w ramach naszej sieci partnerskiej

Księgowy/Księgowa
Księgowy/Księgowa
Warszawa 19 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy Księgowej/Księgowego do biura rachunkowego o ugruntowanej pozycji na rynku pracy. Nasz klient jest czołowym dostawcą usług BPO i współpracuje ze swoimi polskimi oraz zagranicznymi partnerami. Zakres usług naszego klienta zawiera m.in. księgowość, kadry i płace oraz usługi doradczo-podatkowa. Firma zatrudnia ponad 150 pracowników, a swoje siedziby ma w 5 miastach (Warszawa, Katowice, Radom, Białystok i Toruń). Zakres obowiązków: • Prowadzenie ksiąg rachunkowych polskich i zagranicznych klientów. • Sporządzanie deklaracji VAT i CIT. • Przygotowanie raportów dla klientów (m.in. bilans, rachunek zysków i strat). • Pomoc klientom w kwestiach podatkowych i finansowych. • Sporządzanie raportów finansowych. • Pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych. • Korespondencja z klientem oraz z urzędami. • Udzielanie porad klientom. Wymagania: • Wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości lub pokrewne. • Co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku księgowym (mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym). • Znajomość programu księgowego – Symfonia. • Umiejętność obsługi biurowego oprogramowania (Excel, Word, itp.). • Angielski na poziomie B2. • Dokładność i dbałość o szczegóły. • Komunikatywność i umiejętność pracy z klientem. • Bardzo dobra organizacja pracy. Nasz klient oferuje: • Atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę. • System premiowy. • Pakiet opieki medycznej. • Dofinansowanie do kursów językowych. • Szkolenia wewnętrzne z zakresu księgowości. • Platforma benefitowa (do wykorzystania)

Główna Księgowa/ Główny Księgowy
Główna Księgowa/ Główny Księgowy
Poznań 19 dni plecy

Opis oferty pracyDo firmy zlokalizowanej w Wysogotowie koło Poznania poszukujemy osoby na stanowisko: Główna Księgowa/ Główny Księgowy Jaki będzie Twój główny zakres działań? - Bieżąca współpraca z Dyrektorem Finansowym, - Przygotowywanie danych na potrzeby analizy kosztów produkcji - Zarządzanie zespołem księgowym i współpraca z innymi działami w organizacji - Prowadzenie pełnej księgowości spółek wchodzących w skład Grupy - Działania związane z zamknięciem miesiąca, nadzór nad uzgadnianiem sald na kontach - Sporządzanie sprawozdań finansowych jednostkowych i skonsolidowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami - Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych i obowiązków sprawozdawczych - Śledzenie zmian przepisów podatkowych i dbałość o prawidłowe wdrożenie zmian w procesach grupy kapitałowej, - Zarządzanie procesami księgowymi i podatkowymi, wprowadzanie usprawnień - Tworzenie nowych procedur instrukcji, aktywna praca projektowa w systemach elektronicznych typu Baza Wiedzy CF - Praca z systemem VENDO ERP - Przygotowywanie zestawień i raportów wewnętrznych - Organizacja księgowości i kontrola spółek wchodzących w skład Grupy kapitałowej - Współpraca z zewnętrznymi instytucjami, audytorami, organami podatkowymi i bankami - Prowadzenie projektów wewnętrznych mających na cele usprawnieniu procesów i procedur wewnątrz działu księgowości Wymagania: - Co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego, zastępcy Głównego Księgowego lub Kierownika / Managera zespołu księgowego w Grupie Kapitałowej - Wykształcenie wyższe ekonomiczne - rachunkowość/ finanse/ księgowość - Doświadczenie i praktyczna wiedza w obszarze księgowości i podatków - Doświadczenie i wysokie umiejętności związane z zarządzaniem zespołem i delegowaniem zadań - Umiejętność analitycznego myślenia, bardzo dobra organizacja pracy oraz dokładność i skrupulatność - Dobra znajomość MS Office, zwłaszcza MS Excel - Bardzo dobra znajomość systemu VENDO ERP Oferujemy: - Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji o zasięgu międzynarodowym - Możliwość rozwoju w strukturach dynamicznie rozwijającej się grupy kapitałowej - Możliwość realizowania nieszablonowych, trudnych i wielowątkowych projektów finansowych - Nawiązanie współpracy w oparciu o UoP lub B2B (dowolność) - Pracę w młodym i ambitnym zespole - Elastyczny czas pracy - Ubezpieczenie grupowe Jeśli zainteresowała Cię propozycja pracy na stanowisko Główna Księgowa/ Główny Księgowy nie czekaj i prześlij nam swoją aplikację już dziś !

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
Bydgoszcz 19 dni plecy

Opis oferty pracyDla naszego Klienta - rozwijającego się Biura Rachunkowego - poszukujemy Księgowej/go lub zespołu księgowych (5 wakatów!) do nowo powstającego - kolejnego już - biura, tym razem w Bydgoszczy. OBOWIĄZKI: ● prowadzenie ksiąg rachunkowych pod nadzorem Kierownika Zespołu dla polskich spółek oraz spółek z kapitałem zagranicznym ● sporządzanie deklaracji VAT oraz kalkulacja podatku CIT ● tworzenie raportów dla Klienta, w tym bilansu, rachunku zysków i strat ● aktywna pomoc w przygotowywaniu sprawozdań finansowych ● prowadzenie korespondencji zarówno z klientem, jak i urzędami ● przyjmowanie dokumentów oraz organizacja obiegu dokumentów Klienta OCZEKIWANIA: ● co najmniej 2 lata doświadczenia pracy na podobnym stanowisku (preferowane: w biurach rachunkowych) ● znajomość programu Sage 50c (dawniej Symfonia) ● znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (zdarzają się Klienci zagraniczni) ● znajomość obowiązujących przepisów z zakresu rachunkowości, podatków VAT i CIT ● dobra znajomość arkusza Excel ● bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu ● komunikatywność i umiejętność pracy w zespole ● dokładność, terminowość, uczciwość OFERTA: ● okazja do zostania pierwszą osobą w nowo otwieranym biurze w Bydgoszczy ● umowa o pracę wraz z bogatym pakietem benefitów, obejmującym m.in. prywatną opiekę medyczną, platformę benefitową oraz dofinansowanie nauki języków ● elastyczność w ustalaniu godzin rozpoczynania i kończenia pracy ● wynagrodzenie na poziomie rynkowym, adekwatne do posiadanych doświadczeń i umiejętności ● system poleceń pracowniczych, stawiający na zaufanie i współpracę w zespole ● dostęp do szkoleń zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych, wspierających rozwój zawodowy ● regularne spotkania integracyjne oraz świętowanie urodzin ● możliwość współpracy z wysoko wykwalifikowanymi rewidentami i doradcami podatkowymi ● profesjonalne wsparcie rekrutacyjne ze strony Employment Partner, który towarzyszy w całym procesie rekrutacyjnym Aplikuj, porozmawiajmy!

Asystent księgowy Milanówek lub okolice
Asystent księgowy Milanówek lub okolice
Milanówek 19 dni plecy

Opis oferty pracyWitam, Zatrudnię studentkę do pomocy przy obsłudze księgowej 4 podmiotów gospodarczych.Praca w programie Symfonia Nie wymagam doświadczenia.

księgowa do biura rachunkowego PILNE
księgowa do biura rachunkowego PILNE
19 dni plecy

Opis oferty pracyzatrudnię osobę z doświadczeniem w księgowości.

Samodzielna ksiegowa
Samodzielna ksiegowa
Warszawa 20 dni plecy

Opis oferty pracyDo Biura Rachunkowego poszukujemy Samodzielnej Księgowej z Warszawy ( z uwagi iż czasem trzeba podjechać do biura w ciągu godziny ) Wymagania : -Znajomość programu Symfonia ( warunek konieczny ) -Znajomość programu Saldeo ( warunek konieczny ) -Doświadczenie na samodzielnym stanowisku min 5 lat -wiedza z zakresu rachunkowości - zamieszkanie na terenie Warszawy Zakres obowiązków : *prowadzenie księgowości kilku firm * wysyłka deklaracji podatkowych *kontakt mail z klientem Oferujemy - zwiększona ilość urlopu ( m. in piątki wolne) -atrakcyjne wynagrodzenie - praca zdalna -praca w godzinach 8-16

BIURO RACHUNKOWE ZATRUDNI KSIĘGOWĄ
BIURO RACHUNKOWE ZATRUDNI KSIĘGOWĄ
Suwałki 20 dni plecy

Opis oferty pracyBIURO RACHUNKOWE TERESA MAŁYSZKO ZATRUDNI KSIĘGOWĄ. MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE. CV PROSIMY KIEROWAĆ NA ADRES: @ KONTAKT POD NR TEL: 508 - pokaż numer telefonu - OSOBA DO KONTAKTU: TERESA MAŁYSZKO

Zatrudnię Głównego księgowego
Zatrudnię Głównego księgowego
20 dni plecy

Opis oferty pracyNadzór nad prawidłowością ewidencji dokumentów finansowo-księgowych, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, współudział w rozliczaniu dotacji, opracowywanie i aktualizacja zarządzeń i procedur regulujących gospodarkę finansową PKPS, nadzór nad ewidencją majątku, współpraca z głównymi księgowymi oddziałów wojewódzkich PKPS.

Przedstawiciel handlowy
Przedstawiciel handlowy
Radom 20 dni plecy

Opis oferty pracyFirma poszukuje doświadczonego i dynamicznego agenta ubezpieczeniowego, który dołączy do naszego zespołu sprzedażowego. Wymagania: - Doświadczenie w sprzedaży oraz obszarze ubezpieczeń - Umiejętność budowania relacji z klientami - Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne - Motywacja do osiągania celów sprzedażowych - Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole - Wykształcenie min. średnie Obowiązki: - Pozyskiwanie nowych klientów i aktywna sprzedaż polis ubezpieczeniowych - Budowanie długotrwałych relacji z klientami - Doradztwo w zakresie optymalizacji polis ubezpieczeniowych - Przygotowywanie ofert i kompleksowa obsługa klienta - Monitorowanie rynku i identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych Oferujemy: - Atrakcyjny system wynagradzania oparty na prowizji - Solidne zaplecze produktowe renomowanej firmy - Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy - Elastyczne godziny pracy - Pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole Jeśli jesteś ambitną osobą z pasją do sprzedaży i chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres @ . Prosimy o zamieszczenie w temacie wiadomości nazwy stanowiska. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

agent ubezpieczeniowy
agent ubezpieczeniowy
Radom 20 dni plecy

Opis oferty pracyFirma poszukuje doświadczonego i dynamicznego agenta ubezpieczeniowego, który dołączy do naszego zespołu sprzedażowego. Wymagania: - Doświadczenie w sprzedaży oraz obszarze ubezpieczeń - Umiejętność budowania relacji z klientami - Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne - Motywacja do osiągania celów sprzedażowych - Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole - Wykształcenie min. średnie - zaświadczenie o niekaralności Obowiązki: - Pozyskiwanie nowych klientów i aktywna sprzedaż polis ubezpieczeniowych - Budowanie długotrwałych relacji z klientami - Doradztwo w zakresie optymalizacji polis ubezpieczeniowych - Przygotowywanie ofert i kompleksowa obsługa klienta - Monitorowanie rynku i identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych Oferujemy: - Atrakcyjny system wynagradzania oparty na prowizji - Solidne zaplecze produktowe renomowanej firmy - Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy - Elastyczne godziny pracy - Pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole Jeśli jesteś ambitną osobą z pasją do sprzedaży i chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres mail: @ Prosimy o zamieszczenie w temacie wiadomości nazwy stanowiska. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

praca w księgowości
praca w księgowości
Buk 20 dni plecy

Opis oferty pracySzukam osobę do pracy w księgowości, z doświadczeniem w pracy w biurach rachunkowych lub w działach księgowych firm, posiadającą umiejętność obsługi programów: INSERT, z podstawową znajomością progr. środowiska Windows. Jestem zainteresowany również zatrudnienie w niepełnym wymiarze.

Zatrudnię
Zatrudnię
20 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnimy na 0,5 etatu specjalistę ds. księgowo-kadrowych w jednostce budżetowej. Mile widziana znajomość programów: Płace, FK, Bestia, Płatnik. Elastyczne godziny pracy. Minimum 3 lata doświadczenia.

Księgowa
Księgowa
21 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnimy do biura rachunkowego osobę do prowadzenia KPiR, RYCZAŁT, spraw kadrowo-płacowych. Praca na cały etat lub umowę zlecenie - wybór kandydata. Oferta zarówno dla osób z doświadczeniem jak i bez doświadczenia. Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia. Praca w Bielsku-Białej - okolice osiedla Kopernika i Hulanki. Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny: +48 696 - pokaż numer telefonu - , +48 793 - pokaż numer telefonu - lub e-mail: @ Zakres obowiązków bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych pod kątem rachunkowym i formalno-merytorycznym, prowadzenie: KPiR, ryczałt prowadzenie: kadry i płace przygotowywanie deklaracji podatkowych i zgłoszeń do organów podatkowych, ubezpieczeniowych, współpraca z Główną Księgową. Nasze wymagania wykształcenie wyższe lub średnie – preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, umiejętność analitycznego myślenia, znajomość przepisów podatkowych lub ich bieżąca nauka, samodzielność, terminowość, rzetelność, dokładność oraz odpowiedzialność i zaangażowanie przy wykonywaniu powierzonych zadań, praktyczna znajomość aplikacji biurowych, znajomość pakietu orffice - w szczególności Microsoft Excel dobra organizacja miejsca i czasu pracy, gotowość rozwijania swoich umiejętności i zdobywania nowej wiedzy, wysoka kultura osobista.

Księgowa/księgowy w biurze rachunkowym, Poznań
Księgowa/księgowy w biurze rachunkowym, Poznań
21 dni plecy

Opis oferty pracyBiuro rachunkowe w Poznaniu poszukuje pracownika. Stanowisko: Księgowa/księgowy Lokalizacja: Junikowo, Poznań O firmie: Biuro Intrex-DBKK funkcjonuje się na rynku od 1990 roku. Zapewniamy obsługę księgową na najwyższym poziomie, który jest zasługą naszych wieloletnich pracowników. Zakres zadań: - prowadzenie pełnej księgowości - prowadzenie księgowości uproszczonej Wymagania: - wykształcenie min. średnie w kierunku rachunkowości i finansów ( mile widziani absolwenci kierunkowych szkół średnich i wyższych ) - znajomość programu Symfonia będzie atutem. W zależności od doświadczenia oraz umiejętności oferujemy wynagrodzenie początkowe w wysokości 4300-6500 brutto. Nasze biuro regularnie rewiduje wysokość wynagrodzenia w oparciu o osiągnięcia oraz zaangażowanie pracowników. Ponadto oferujemy: - umowę na czas nieokreślony po 3 miesięcznym okresie próbnym, - mentoring: praca pod opieką długoletnich specjalistów w swojej dziedzinie, - możliwość rozwoju: zapewniamy kursy i szkolenia, - możliwość awansu, - wysługę lat oraz okazjonalne bonusy, - elastyczny czas pracy, - miła atmosfera oraz stabilność zatrudnienia, o których świadczy staż naszych pracowników W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Doradca Ubezpieczeniowo-Finansowy
Doradca Ubezpieczeniowo-Finansowy
Katowice 21 dni plecy

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą spółką doradztwa finansowego w Europie. Naszym celem, jako wiodącej firmy w zakresie usług finansowych jest zapewnienie Klientom wsparcia w dziedzinie finansów, emerytur i ochrony. Obowiązki: - budowanie własnego portfela klientów - doradztwo w zakresie ochrony finansowej i oszczędności - przedstawianie zalet prawno-podatkowych ubezpieczeń na życie - wykonywanie czynności pośrednictwa ubezpieczeniowego Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność - umiejętność budowania kontaktów i relacji z klientami - prowadzenie działalności gospodarczej Oferujemy: - umowę o świadczenie usług agencyjnych - preferencyjne warunki rozpoczęcia współpracy dla osób z doświadczeniem - dostęp do wiodących towarzystw ubezpieczeniowych - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - innowacyjne narzędzia do zdalnej obsługi klientów

Księgowa
Księgowa
Bydgoszcz 22 dnia plecy

Opis oferty pracyDla naszego Klienta - rozwijającego się Biura Rachunkowego - poszukujemy Księgowej/go lub zespołu księgowych (5 wakatów!) do nowo powstającego - kolejnego już - biura, tym razem w Bydgoszczy. OBOWIĄZKI: ● prowadzenie ksiąg rachunkowych pod nadzorem Kierownika Zespołu dla polskich spółek oraz spółek z kapitałem zagranicznym ● sporządzanie deklaracji VAT oraz kalkulacja podatku CIT ● tworzenie raportów dla Klienta, w tym bilansu, rachunku zysków i strat ● aktywna pomoc w przygotowywaniu sprawozdań finansowych ● prowadzenie korespondencji zarówno z klientem, jak i urzędami ● przyjmowanie dokumentów oraz organizacja obiegu dokumentów Klienta OCZEKIWANIA: ● co najmniej 2 lata doświadczenia pracy na podobnym stanowisku (preferowane: w biurach rachunkowych) ● znajomość programu Sage 50c (dawniej Symfonia) ● znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (zdarzają się Klienci zagraniczni) ● znajomość obowiązujących przepisów z zakresu rachunkowości, podatków VAT i CIT ● dobra znajomość arkusza Excel ● bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu ● komunikatywność i umiejętność pracy w zespole ● dokładność, terminowość, uczciwość OFERTA: ● okazja do zostania pierwszą osobą w nowo otwieranym biurze w Bydgoszczy ● umowa o pracę wraz z bogatym pakietem benefitów, obejmującym m.in. prywatną opiekę medyczną, platformę benefitową oraz dofinansowanie nauki języków ● elastyczność w ustalaniu godzin rozpoczynania i kończenia pracy ● wynagrodzenie na poziomie rynkowym, adekwatne do posiadanych doświadczeń i umiejętności ● system poleceń pracowniczych, stawiający na zaufanie i współpracę w zespole ● dostęp do szkoleń zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych, wspierających rozwój zawodowy ● regularne spotkania integracyjne oraz świętowanie urodzin ● możliwość współpracy z wysoko wykwalifikowanymi rewidentami i doradcami podatkowymi ● profesjonalne wsparcie rekrutacyjne ze strony Employment Partner, który towarzyszy w całym procesie rekrutacyjnym Aplikuj, porozmawiajmy!

Doradca finansowy
Doradca finansowy
Katowice 22 dnia plecy

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą spółką doradztwa finansowego w Europie. Naszym celem, jako wiodącej firmy w zakresie usług finansowych jest zapewnienie Klientom wsparcia w dziedzinie finansów, emerytur i ochrony. Obowiązki: - budowanie własnego portfela klientów - doradztwo w zakresie ochrony finansowej i oszczędności - przedstawianie zalet prawno-podatkowych ubezpieczeń na życie - wykonywanie czynności pośrednictwa ubezpieczeniowego Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność - umiejętność budowania kontaktów i relacji z klientami - prowadzenie działalności gospodarczej Oferujemy: - umowę o świadczenie usług agencyjnych - preferencyjne warunki rozpoczęcia współpracy dla osób z doświadczeniem - dostęp do wiodących towarzystw ubezpieczeniowych - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - innowacyjne narzędzia do zdalnej obsługi klientów

samodzielna księgowa
samodzielna księgowa
Warszawa 23 dnia plecy

Opis oferty pracyBiuro rachunkowe poszukuje samodzielnej księgowej do prowadzenia kilku firm . Znajomość symfonia i r2płatnik Obowiązki: -Księgowanie dokumentów , -uzgadnianie kont -naliczanie list płac Praca stacjonarna - w późniejszym okresie praca zdalna. Praca od 8 do 16 dwa razy w tygodniu . Zatrudnienie poprzez B2B. Nie ma możliwości zatrudnienia na um. zlecenie czy umowę o pracę.

Specjalista ds. Księgowości
Specjalista ds. Księgowości
Warszawa 23 dnia plecy

Opis oferty pracySpecjalista ds. Księgowości branża FMCG Warszawa / Mokotów (hybryda po okresie próbnym) Forma zatrudnienia: Umowa o Pracę Wynagrodzenie: 7 500 – 8 000 PLN na okresie próbnym Firma jest obecna na polskim rynku od 20 lat, jest częścią światowego koncernu działającego na wszystkich kontynentach. Oferuje bardzo dobrze znane marki i produkty wykorzystywane praktycznie w każdym gospodarstwie domowym. Poniższa oferta pracy pozwoli Ci wykorzystać dotychczasowe doświadczenia w pracy w księgowości oraz umożliwi ciągły rozwój kompetencji z obszaru finansów i analizy danych. Twoja rola będzie polegała na samodzielnym prowadzeniu rachunkowości polskiego oddziału koncernu. Oferujemy: · Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku · Pracę od poniedziałku do piątku, godziny pracy biurowe · Przewidziane podwyższenie wynagrodzenia po zakończeniu okresu próbnego · Tryb pracy: hybrydowy po okresie próbnym · Premię półroczną · Dofinansowanie do wypoczynku · Prywatną opieka medyczną · Dofinansowanie do karty MultiSport Główne zadania i obowiązki na tym stanowisku: · Dekretacja dokumentów · Bieżąca kontrola finansowo – księgowa · Terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej · Przeprowadzanie okresowej kontroli kont · Analiza analityczna przychodów i kosztów budżetowych · Analiza zdarzeń gospodarczych pod kątem rozliczania podatku VAT · Dokonywanie dodatkowych zapisów i rozliczeń w księdze głównej · Dokonywanie księgowań związanych z zamknięciem roku i sporządzaniem sprawozdań rocznych · Prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją kont księgowych na koniec roku obrotowego · Kontrola prawidłowości dokonywanych zapisów księgowych i sald w obszarze objętym zakresem obowiązków · Prawidłowe, rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdawczości grupowej · Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych · Przygotowywanie przelewów za pomocą bankowości elektronicznej · Monitorowanie przepisów prawa w zakresie zajmowanego stanowiska · Przestrzeganie wewnętrznych zasad dotyczących prowadzenia rachunkowości Oczekujemy: · Doświadczenia na podobnym stanowisku (samodzielna księgowa) · Wykształcenia min. średniego · Znajomości pełnej księgowości · Skrupulatności, terminowości i zaangażowania · Wysokiego poziomu umiejętności organizacyjnych, rozwiązywania problemów

Praca od zaraz
Praca od zaraz
Ostrów Mazowiecka 23 dnia plecy

Opis oferty pracyFirma PRO DOMO Sp. z o.o. oferuje pożyczki do domu. W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów do pracy w charakterze DORADCY KLIENTA na miasto Ostrołęka Nasze oczekiwania: - wiek powyżej 25 lat, - łatwość nawiązywania kontaktów, - umiejętność pracy z klientem -zamieszkanie w w/w miejscowościach. Do obowiązków Doradcy Klienta będzie należało: - informowanie o pożyczkach Pro Domo Sp. z o.o., - udzielanie pożyczek w domu klienta, - pozyskiwanie nowych klientów, - dystrybucja reklamy Pro Domo Sp. z o.o., - przyjmowanie spłat rat pożyczek. Oferujemy: - bezpłatne szkolenie, - materiały reklamowe, - umowa zlecenie, - wynagrodzenie prowizyjne, - elastyczny czas pracy. Zainteresowanych prosimy o kontakt pod nr tel: 660 - pokaż numer telefonu - Pro Domo Sp. z o.o., Bulońska 16/17 , 80-288 Gdańsk

Praca os zaraz
Praca os zaraz
Płock 23 dnia plecy

Opis oferty pracyFirma PRO DOMO Sp. z o.o. oferuje pożyczki do domu. W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów do pracy w charakterze DORADCY KLIENTA na miasto Ostrołęka Nasze oczekiwania: - wiek powyżej 25 lat, - łatwość nawiązywania kontaktów, - umiejętność pracy z klientem -zamieszkanie w w/w miejscowościach. Do obowiązków Doradcy Klienta będzie należało: - informowanie o pożyczkach Pro Domo Sp. z o.o., - udzielanie pożyczek w domu klienta, - pozyskiwanie nowych klientów, - dystrybucja reklamy Pro Domo Sp. z o.o., - przyjmowanie spłat rat pożyczek. Oferujemy: - bezpłatne szkolenie, - materiały reklamowe, - umowa zlecenie, - wynagrodzenie prowizyjne, - elastyczny czas pracy. Zainteresowanych prosimy o kontakt pod nr tel: 660 - pokaż numer telefonu - Pro Domo Sp. z o.o., Bulońska 16/17 , 80-288 Gdańsk

Asystent/ka ds. księgowości
Asystent/ka ds. księgowości
23 dnia plecy

Opis oferty pracyLinktis to przede wszystkim ludzie, dlatego dbamy o relacje, niekorporacyjną atmosferę, elastyczność i otwartość! Jesteśmy grupą pasjonatów transportu. Działamy na rynku od 2016 i nieustannie się rozwijamy. Swoim klientom oferujemy kompleksową obsługę z zakresu TSL. Nie ogranicza nas zasięg terytorialny, ani środek transportu - pracujemy globalnie z zakresu transportu drogowego, lotniczego, morskiego i kolejowego. Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy na stronę www.linktis.com #LinkThisWithUs Twój zakres obowiązków: - Weryfikacja i księgowanie faktur. - Wprowadzanie danych do systemu komputerowego. - Sprawdzanie poprawności wprowadzonych danych. - Wsparcie działu księgowego w obiegu dokumentów Nasze wymagania: - Doświadczenie w pracy w dziale fakturowania - doświadczenie w branży TSL będzie dodatkowym atutem. - Znajomość programu Symfonia - mile widziana - Znajomość pakietu MS Office. - Umiejętność pracy w zespole, dokładność, poczucie odpowiedzialności To oferujemy: - Zapewniamy system wdrożenia pod skrzydłami osób z dużym doświadczeniem zawodowym, a także możliwość dalszego rozwoju i awansu. - Dbamy o niekorporacyjną atmosferę w pracy, wszyscy się znamy. Cenimy relacje oparte na otwartości i szczerości. - Zespół, największa wartość naszej firmy. Środowisko ludzi udzielających wsparcia i bawiących się razem, jak nikt inny. - Stabilne zatrudnienie, prywatne ubezpieczenie medyczne oraz pakiet sportowy w Medicover. - Dodatkowe bonusy za polecenie nowego pracownika. - Dofinansowanie szkoleń i kursów - Spotkania integracyjne - Firmowa drużyna sportowa - Program rekomendacji pracowników

Opiekun klienta w placówce Kasy Centrum
Opiekun klienta w placówce Kasy Centrum
Bytom 23 dnia plecy

Stawiamy na profesjonalistów, nawet jeżeli dziś nie jesteś osobą biegle wyspecjalizowaną w produktach kredytowych, ale posiadasz wysokie umiejętności interpersonalne, lubisz kontakt z klientem, potrafisz go zaciekawić – wówczas ta praca jest dla Ciebie. Możesz liczyć na opiekę mentora, a także szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Otrzymasz nowoczesne narzędzia pracy, m.in. system do generowania indywidualnej oferty kredytowej dla każdego klienta Kasy. Udostępnione narzędzia pozwolą Ci w efektywny sposób realizować stawiane przed Tobą zadania.Twoje obowiązki:realizacja planów sprzedażowych (pożyczki, ubezpieczenia)obsługa Klientów w placówce Kasy w zakresie depozytowym, pożyczkowym i ubezpieczeniowymobsługa operacji gotówkowych i bezgotówkowychaktywne pozyskiwanie Klientówdbałość o najwyższe standardy obsługiOd kandydatów oczekujemy:dobrej organizacji pracywysokich zdolności komunikacyjnychnastawienia na realizację celówdbania o dobry wizerunek firmydoświadczenie w  sprzedaży będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyPracownicze Plany Kapitałowepakiet ubezpieczeń medycznych i na życie dofinansowany przez Pracodawcęmożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowychkompleksowy pakiet szkoleń przygotowujących do pracy

Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa
Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa
Kraków 23 dnia plecy

Twój zakres obowiązków:Prowadzenie księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi;potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami;aktywny udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych, podatkowych, statystycznych;wykonywanie zleconych zestawień;współpraca z organami oraz instytucjami zewnętrznymi – US, banki, instytucje finansujące, ubezpieczyciele, audytorzy, GUS.Nasze wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku;wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia);znajomość ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego;duża samodzielność, zdolności organizacyjne;odpowiedzialność i skrupulatność w pracy z dokumentami;umiejętność rozwiązywania problemów;znajomość systemów finansowo – księgowych (mile widziane Comarch ERP Optima).Oferujemy: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;świetny zespół, miłą atmosferę;interesujący zakres obowiązków dający możliwość rozwoju zawodowego.

Asystent sprzedaży
Asystent sprzedaży
Warszawa 23 dnia plecy

POZNAJ Phinance S.A.Od dwóch dekad zapewniamy klientom Phinance S.A. profesjonalne doradztwo finansowe. Oferujemy ponad 970 produktów w 45 oddziałach w całej Polsce. Jako jedna z największym firm pośrednictwa finansowego w kraju, dajemy doskonałe możliwości rozwoju naszym pracownikom. Pomożemy Ci stać się jednym z najlepszych doradców finansowych w Polsce, nawet, jeśli jeszcze nie masz doświadczenia! Asystent sprzedaży - Praca z Doradcą Kredytowym. - Podstawa 3,8-4 tyś zł netto + atrakcyjne premie- 3/4 etatu Zakres obowiązków:- Wsparcie Doradcy Kredytowego w obsłudze wniosków kredytowych- Analiza umów, które klienci już mają - ocena opłacalności + praca na systemie CRM Oferujemy:- Praca z Liderem w dziedzinie doradztwa kredytowego- Elastyczny grafik z dostosowaniem harmonogramu do Twoich potrzeb.- Profesjonalne wsparcie, szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego- Możliwość pracy w dynamicznym i inspirującym środowisku- Kartę Multisport

Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy
Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy
Warszawa 23 dnia plecy

Aktualnie do naszej Kancelarii Podatkowej poszukujemy osoby na stanowisko: Samodzielna księgowa/ Samodzielny księgowy, w wymiarze czasu pracy na pełen etat lub 1/2 etatu.Twój zakres obowiązków (w zależności od wymiaru czasu pracy):·         prowadzenie pełnej księgowości klientów zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego;·         wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie WAPRO;·         prawidłowe i terminowe zamykanie miesiąca/roku;·         na bieżąco kontrola sald należności i zobowiązań;·         sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT, JPK, PIT i inne;·         raportowanie do instytucji zewnętrznych zgodnie z terminami wynikającymi z polskiego prawa (GUS, NBP, US);·         przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i Klientów;·         współpraca z instytucjami zewnętrznymi: m.in. banki, US, GUS, audytorzy;·         nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych;·         bezpośredni kontakt z Klientami firmy.Nasze wymagania:·         praktyczna znajomość programu WAPRO Fakir;·         samodzielność i umiejętność szukania rozwiązań;·         bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowania;·         umiejętności analityczne oraz dobra organizacja czasu pracy;·         doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku;·         mile widziane doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym.To oferujemy:·         wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kompetencji;·         możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach;·         komfortowe warunki pracy;·         możliwość zatrudnienia na pół etatu;·         autobus odjeżdżający z Metra Wilanowska.Przy przesyłaniu CV, proszę o podanie oczekiwań finansowych z określeniem brutto czy netto.

Praca dla byłych Doradców firm pożyczkowych
Praca dla byłych Doradców firm pożyczkowych
Słupsk 23 dnia plecy

Nasze Oddziały w Słupsku i Koszalinie poszukują współpracowników z doświadczeniem w pracy prowizyjnej.Specjalizujemy się w udzielaniu pożyczek pozabankowych.Jesteśmy jedyną firmą pożyczkową, nastawioną na sprzedaż pożyczek, bez odbierania rat.Praca dla byłych Doradców firm pożyczkowych. Wysokie prowizje!U Nas będziesz zajmował się:obsługą przekazywanych wnioskówpozyskiwaniem własnych klientówpracą na udostępnianej bazie klientówfinalizacją umów pożyczkowych stacjonarnie lub onlineJeżeli:masz doświadczenie w obsłudze klienta oraz sprzedaży produktów finansowychlubisz kontakt z ludźmilubisz zarabiać i działać z rozmachemTo ta oferta skierowana jest do Ciebie!Oczekujemy:dobrej organizacji pracyniekaralnościmile widziane doświadczenie w sektorze pożyczek lub systemie prowizyjnymZaoferujemy Ci:stawka prowizyjna lub godzinowa - to ty wybierasz co ci się lepiej opłaca. najwyższe stawki na rynku (sprzedajesz, nie odbierasz rat!)gotowe wnioski przekazywane przez nasze Call Centernielimitowaną wysokość zarobkówliczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami pieniężnymielastyczne godziny  oraz współpracę w oparciu o umowę zlecenie/działalność gospodarcząmożliwość pracy zdalniedodatkowo dostęp do platform pośrednictwa finansowego z możliwością udzielania pożyczek w prawie wszystkich firmach pożyczkowych w Polsce

Samodzielny księgowy – B2B, praca zdalna 100%!
Samodzielny księgowy – B2B, praca zdalna 100%!
Warszawa 23 dnia plecy

Samodzielny księgowy – B2B, praca zdalna 100%Jeśli:jesteś osobą, dla której praca w księgowości to pasja i lubisz ją rozwijać – również samodzielniejesteś osobą terminową i skrupulatną, a Twoi klienci nie będą musieli czekać tygodniami na odpowiedź od Ciebiew relacjach z klientami bazujesz na zaufaniu, wzajemnym szacunku i rozumiesz wyzwania przedsiębiorcówchcesz zostać księgowym, który obsłuży najbardziej wymagającego klienta… to być może jesteś osobą, której szukamy.Kilka słów o nasBiuro Rachunkowe Solidna Księgowa powstało z myślą o klientach, którzy potrzebują kompleksowej obsługi księgowej. Oferujemy im również platformę online do wystawiana faktur oraz śledzenia swoich wyników.  Segregatory pełne papieru to dla nas przeszłość – stawiamy na wygodę i przyszłościowe rozwiązania! Obecnie według wizytówki Google jesteśmy numerem jeden wśród biur rachunkowych w Krakowie…ale mamy apetyt na jeszcze więcej!Wierzymy, że Solidna Księgowość = zadowolony przedsiębiorca. Na czym polega praca księgowego w Solidnej Księgowej?Jako księgowy w naszym biurze jesteś odpowiedzialny za samodzielne rozliczenia z zakresu uproszczonej księgowości (KPIR, ryczałt) wraz z terminowym zakończeniem miesiąca (w tym ZUS i proste kadry) oraz sporządzaniem rocznych zeznań podatkowych.Wyróżnia nas sprawy kontakt z naszymi klientami, dlatego ważna jest dla nas codzienna obsługa maili i telefonów od klientów, aby Ci czuli się zaopiekowani. Powinieneś być dla nich dostępny codziennie w dni robocze między 08:00-16:00. ale nie ustalamy Ci stałych godzin pracy – możesz księgować kiedy chcesz. W razie potrzeby będziesz się również kontaktować w sprawach klienta z różnymi instytucjami zewnętrznymi – ZUS, US.Dodatkowo:Masz możliwość rozliczania pełnej księgowości, jednak nie jest to wymaganie.Mile widziana będzie znajomość oprogramowania, na którym pracujemy:Rachmistrz GT, Biuro GT, Płatnik, Płatnik Manager, Solidna Księgowa, Fill-Up.Oferujemy: Wynagrodzenie oparte na prowizji, uzależnione od ilości obsługiwanych klientów. Nasi księgowi zarabiają nawet 18.000 zł netto (22.140 zł brutto) miesięcznie.Przejrzyste zasady wynagradzania – 2 poziomy rozwoju, a dla najbardziej zaangażowanych możliwość dodatkowych zleceń.Pozyskiwanie klientów – sam decydujesz, ile chcesz zarabiać.Współpraca B2B 100% zdalna.Dostęp do panelu online dla klientów oraz niezbędnego oprogramowania.Wsparcie od doświadczonych opiekunów księgowych podczas wdrożenia do pracy.Ciągłe szkolenia – w formie nagrań, live’ów, newsletterów nt. zmian w przepisach… i wiele innych form szkolenia – stawiamy na wiedzę!Co to oznacza dla Ciebie?Z nami będziesz księgowym przyszłości. Nie zostajemy w tyle, nie boimy się klientów z branży e-commerce, youtuberów, programistów, dropshippingu, IP Box. Wszystko to już przerobiliśmy!Nie doświadczysz już przesiadywania nad księgowaniami do późnych godzin nocnych dwudziestego dnia miesiąca, bo klient nie dostarczył dokumentów na czas, a szef ogłosił nadgodziny. U nas pracujesz, ile chcesz i kiedy chcesz.Koniec z poszukiwaniem klientów – zrobimy to za Ciebie!Koniec z zamartwianiem się, czy klient zapłaci fakturę.  U nas otrzymasz prowizję za swoją pracę, nawet jeśli klient nie zapłaci za wykonane usługi.Nie będziesz już tracić czasu ani pieniędzy na dojazdy do biura, a odzyskany czas i pieniądze będziesz mógł poświęcić na swoje hobby, czy czas z rodziną.Nie musisz rezygnować z obecnej pracy od razu, możesz powoli powiększać swoją bazę klientów i przekonać się, czy Ci się u nas podoba!Będziesz pracował w biurze z ustabilizowaną pozycją na rynku, na jasnych zasadach z ludźmi, którzy kochają to, co robią i chętnie dzielą się tym na mediach społecznościowych.Chcesz Do Nas Dołączyć i zostać księgowym przyszłości? Czekamy na Twoje CV!Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o zawarcie w CV następującej informacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Biuro Rachunkowe SalSoft Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Młodszy Specjalista /  Specjalistka ds. Obsługi Klienta (Bankowość)
Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta (Bankowość)
Warszawa 23 dnia plecy

Twoja przyszła firmaNaszym klientem jest międzynarodowa instytucja finansowa oferująca Klientom usługi bankowości. Od 20 lat działa na rynku polskim, wspierając branżę motoryzacyjną oraz marki znane na całym świecie. Organizacja została wyróżniona jako jedno z Najlepszych Miejsc Pracy 2023 w Plebiscycie Great Place to Work.Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta (Bankowość)OczekiwaniaDoświadczenie w obszarze obsługi klienta, Dyspozycyjność do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin,Dobra znajomość obsługi komputera (Excel),Umiejętności analityczne,Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej,Skrupulatność, chęć uczenia się, dbałość o detale.ObowiązkiObsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (papierowej, mailowej),Kontakt telefoniczny/mailowy z klientami banku,Realizacja dyspozycji klientów w zakresie rachunków bankowych,Udział w kampaniach związanych z dosprzedażą produktów bankowych,Zarządzanie danymi w systemach finansowych,Wykonywanie korekt danych na umowach kredytowych,Udział w wyjazdach eventowych, Współpraca z innymi deparamentami.OfertaMożliwość pracy w międzynarodowej firmie,Pracę od poniedziałku do piątku w trybie hybrydowym,Elastyczne godziny pracy (start pracy między 8 a 10),Współpracę w oparciu o umowę zlecenie,Dogodną lokalizację pracy - Warszawa Wola,Pracę w międzynarodowej instytucji finansowej.

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
Chełm 23 dnia plecy

W związku z dynamicznym rozwojemKonceptum Sp. z o.o. Spółka doradztwa podatkowego nr wpisu 635 zs. Chełmposzukuje:Księgowa/Księgowy do KPiR                                  Miejsce pracy: ChełmZakres obowiązków:·        Księgowanie dokumentów w firmach na KPiR;·        Sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym;·        Sporządzanie deklaracji podatkowych;·        Bieżąca obsługa klientów;Wymagania:·        Doświadczenie Zawodowe·        Znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem KPiR;·        Znajomość przepisów podatkowych w zakresie PIT i VAT;·        Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel);·        Chęć do nauki i rozwoju;·        Zaangażowanie w wykonywane obowiązki;·        Komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole;·        Dobra organizacja pracy;OferujemyUmowę o pracę,Stabilne zatrudnienie,Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,

Księgowego zatrudnię
Księgowego zatrudnię
Wrocław 23 dnia plecy

Firma BUDOTOM Sp. z o.o., krajowy lider w montażu pomp ciepła i pierwszy w Polsce Pro Partner Panasonic zatrudni osobę na stanowisko: Samodzielny księgowyTwój zakres obowiązków·       Kontrola i księgowanie dokumentów finansowych·       Księgowanie wyciągów bankowych i weryfikacja sald·       Weryfikacja zobowiązań i należności Spółki·       Rozliczanie sald księgowych·       Raportowanie do GUS·       Wystawianie faktur sprzedaży,·       Rozliczanie i księgowanie zaliczek pracowniczych,·       Rozliczanie i księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych,·       Przygotowywanie raportów  i zestawień  księgowych na potrzeby Zarządu,·       Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych oraz sald                         z kontrahentami,·       Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym,·       Czynny udział w procesach zamykania miesiąca oraz roku·       Udział w projektach wewnątrzfirmowych.Nasze wymaganiaDoświadczenie w księgowości,Wykształcenie co najmniej średnie,Inicjatywa i samodzielność w działaniu, nastawienie na generowanie rozwiązańDobra znajomość Excel, obsługi komputera i programów księgowychKonieczne: umiejętność pracy zespołowej, efektywnego komunikowania się z zespołemZnajomość obowiązujących przepisów prawa bilansowego i podatkowego VAT i CIT oraz ustawy o rachunkowości,Samodzielność i umiejętność wychodzenia z własną inicjatywą,Terminowość, rzetelność i dokładność,Umiejętność pracy w zespole.Mile widzianeZnajomość programów ksiegowych: Symfonia, Comarch, SoftLabDobra znajomość pakietu MS OfficeControling i budżetowanie·       Znajomość zagadnień w zakresie gospodarki magazynowej i obrotu towarowego.OferujemyUmowę o pracę na pełny etatAtrakcyjne wynagrodzenieElastyczny czas pracy od poniedziałku do piątkuUbezpieczenie grupowe z pakietem medycznymPracę w firmie bez korporacyjnego podejściaNiezbędne narzędzia pracyRozwój zawodowy, podnoszenie kwalifikacji i ciągłość szkoleń   

Doradca w Placówce Bankowej
Doradca w Placówce Bankowej
Lublin 23 dnia plecy

Zapraszam do złożenia oferty pracy w Placówce Partnerskiej Banku Credit Agricole w Lublinie na ul. Chodźki 14 Oczekujemy: - pozyskania nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również poprzez dzwonienie i zapraszanie na spotkanie - pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych - dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów - wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej - dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług O nas: Pracujemy zespołowo w Placówce, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu. Twoje doświadczenie i umiejętności: - masz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych lub możesz się pochwalić bardzo dobrymi wynikami w sprzedaży i obsłudze klienta - tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz - masz wykształcenie średnie lub wyższe

Filtr