Sortowanie:
Znaleziony: 5846 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość Polska: Wszystkie miasta
Główna ksiegowa
Główna ksiegowa
nowe dzisiaj

Opis oferty pracyKompleksowe prowadzenie księgowości spółki z o.o., kadr i płac wystawianie dokumentów sprzedaży księgowanie faktur sprzedaży/ zakupu prowadzenie rozrachunków z dostawcami/odbiorcami, uzgadnianie sald analiza sald i zapisów na kontach sporządzanie deklaracji VAT, VAT UE; deklaracji korygujących, weryfikacja dokumentów i momentu obowiązku podatkowego, rozliczanie WNT, WDT, eksport, wyliczanie podatków sporządzanie deklaracji podatkowych sporządzanie sprawozdań finansowych sporządzanie raportów zarządczych. GUS przygotowywanie list płac, prowadzenie teczek osobowych, rozliczanie delegacji sporządzanie deklaracji płacowych kontakt z Klientami, Urzędami

Staż z możliwością zatrudnienia w biurze rachunkowym
Staż z możliwością zatrudnienia w biurze rachunkowym
nowe Kielce dzisiaj

Opis oferty pracyStaż z zatrudnieniem w biurze rachunkowym w centrum Kielc - Pomoc w pracach biurowych - Obsługa bieżących spraw związanych z rozliczeniami księgowymi i kadrowymi - Praca w programie InsERT - Praca w pakiecie MS Office - Wprowadzenie danych - Obsługa urządzeń biurowych - Praca od poniedziałku do piątku Wymagania: - Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub rachunkowe - mile widziane, - Znajomość podstaw księgowości - mile widziana, - Umiejętność obsługi programu InsERT: Gratyfikant, Rewizor, Rachmistrz - mile widziane - Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word) - Komunikatywność, dokładność, skrupulatność, operatywność - Umiejętność pracy w zespole i indywidualnie - Orzeczenie o niepełnosprawności - Osoba bierna zawodowo w wieku aktywności zawodowej zamieszkująca województwo świętokrzyskie *Projekt współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych* Zapraszam do kontaktu: Tel: 534 - pokaż numer telefonu - E-mail: @

kontroler finansowy
kontroler finansowy
nowe Olkusz dzisiaj

Opis oferty pracyObowiązki: współpraca z innymi działami w firmie, przygotowywanie analiz, raportów, prognoz, budżetowanie, monitorowanie odchyleń, udział w projektach usprawniających, udział w opracowywaniu nowych metod, systemów i narzędzi wspierających analizę operacji, ocena wydajności fabryki, wyjaśnianie rozbieżności. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, zrozumienie procesów produkcyjnych, dobre umiejętności pracy zespołowej, dobra znajomość języka angielskiego, doświadczenie na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość Ms. Office. Benefity: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, elastyczny czas pracy, owoce, spotkania integracyjne, brak dress code’u, parking dla pracowników, praca hybrydowa, tylko jeden dzień w tygodniu praca w biurze.

Samodzielny/a Księgowy/a
Samodzielny/a Księgowy/a
nowe Wrocław dzisiaj

Opis oferty pracyBusiness Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i – co ważniejsze – znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę. Obecnie dla naszego Klienta – firmy z branży inżynieryjnej – szukamy osoby do pracy na stanowisku: Samodzielny/a Księgowy/a Miejsce pracy: okolice Bielan Wrocławskich Na tym stanowisku zajmiesz się: • wprowadzaniem dokumentów do systemu księgowego (wyciągi bankowe, dokumenty przychodowe, kosztowe), • uzgadnianiem oraz potwierdzaniem sald księgowych, • prowadzeniem ksiąg rachunkowych, • rozliczaniem delegacji (krajowe, zagraniczne), • kontrolą dokumentów księgowych i sprawdzaniem poprawności wprowadzanych danych, • realizacją procesu zamknięcia miesiąca, • rozliczaniem, uzgadnianiem kąt księgowych, • przygotowywaniem ewidencji środków trwałych oraz tabel amortyzacyjnych, • sporządzaniem deklaracji podatkowych (VAT, CIT, GUS, NBP, INTRASTAT) oraz raportów finansowych, • współpracą z audytorami oraz innymi działami firmy. To praca dla Ciebie, jeśli: • możesz wykazać się kilkuletnim doświadczeniem w obszarze księgowości, • posiadasz wykształcenie wyższe, • bardzo dobrze znasz pakiet MS Office, w szczególności MS Excel, • możesz wykazać się praktyczną wiedzą z zakresu zasad rachunkowości, prawa podatkowego czy ustawy VAT, • posiadasz komunikatywną umiejętność języka angielskiego bądź niemieckiego (atut mile widziany), • znasz system Comarch ERP XL (atut mile widziany), • prowadziłeś/aś rozliczenia projektów unijnych (atut mile widziany), • cechują Cię: komunikatywność, dokładność w wykonywaniu obowiązków, umiejętność ich planowania oraz zespołowe nastawienie do pracy. Co zyskasz pracując na tym stanowisku: • wynagrodzenie w widełkach: 5 500 - 6500 PLN netto na umowę o pracę, • możliwość pracy hybrydowej (dwa dni pracy zdalnej, trzy dni pracy stacjonarnej), • bogaty pakiet benefitów (bezpłatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, NNW, dofinansowanie do zajęć sportowych, a także do kursów i szkoleń, spotkania integracyjne, brak korporacyjnej atmosfery, karta paliwowa pracownicza), • pracę w dobrej, zespołowej atmosferze, w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w obszarze nowych technologii. Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem linku aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Samodzielny-a-Ksiegowy-a/13613-14914-25-6da-2707.html Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej "Klauzuli zgody", w przypadku nadesłanych aplikacji bez tej klauzuli, Państwa kandydatura zostanie automatycznie odrzucona, a przesłana aplikacja zostanie usunięta: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Szczęśliwej 38A/2, 53-418 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych” Informujemy, że ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłania na adres e-mail: @ Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody. "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Szczęśliwej 38A/2. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem: ul. Szczęśliwa 38A/2, 53-418 Wrocław. 3. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe: a) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO), b) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), c) w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), d) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), e) w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). 4. Możemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: a) biuru rachunkowemu prowadzącemu księgowość Administratora, b) kancelarii prawnej świadczącej usługi dla Administratora, c) dostawcom systemów informatycznych i usług IT dla Administratora, d) innym podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie Państwa danych osobowych w związku z procesem rekrutacyjnym (np. firmom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, podmiotom organizującym proces rekrutacyjny, współpracownikom itp.), e) operatorom pocztowym, f) organom publicznym, instytucjom lub podmiotom trzecim uprawnionym do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa; 6. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą: a) do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadkach przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie odrębnej zgody lub na podstawie wymienionej w art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO; 7. Przysługuje Panu/Pani prawo do: a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, b) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Księgowa do stalej pracy
Księgowa do stalej pracy
nowe Wrocław dzisiaj

Zapraszamy do pracy w naszym zespólęPraca od poniedzialku do piątku w godzinach od 09:00 do 16:00 (jak w biurze, tak i zdalnie). Wynagrodzenie 4500 NETTO.Obowiązki:Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych.Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji.Tworzenie raportów finansowych i zestawień dla kierownictwa.Zarządzanie dokumentacją księgową i jej archiwizacja.Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i prawnym.Prowadzenie ksiąg rachunkowych.Tworzenie sprawozdań finansowych.Weryfikacja dokumentów.Wymagania:Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości.Doświadczenie w księgowości.Znajomość prawa podatkowego i bilansowego.Umiejętność obsługi programów księgowych oraz pakietu MS Office, szczególnie Excel.Precyzja i skrupulatność w pracy.Zaangażowanie i odpowiedzialność.

Opiekun Finansowy Stefczyk Finanse, miejscowość Środa Śląska
Opiekun Finansowy Stefczyk Finanse, miejscowość Środa Śląska
nowe Środa Śląska dzisiaj

CO NAS WYRÓŻNIABudujemy i podtrzymujemy relacje z Klientami.Działamy zespołowo i dbamy o dobrą atmosferę w pracy.Jesteśmy dużą instytucją finansową, ale nie nazywamy siebie korporacją. Jesteśmy społecznością. Stefczyk Finanse w ramach swojej działalności współpracuje z firmą Saltus. Dzięki temu Nasi Pracownicy mogą otrzymywać dodatkowe, atrakcyjne gratyfikacje finansowe i rzeczowe oraz biorą udział w licznych konkursach z obszaru sprzedaży ubezpieczeń.Twój Zakres Obowiązków:dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta,                                        aktywna sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeń, budowanie długotrwałych relacji z Klientami,obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych.   Nasze Wymagania:otwartość i komunikatywność,konsekwencja w dążeniu do wyznaczonego celu,nastawienie na współpracę i dobrą atmosferę w zespole,swoboda w posługiwaniu się aplikacjami pakietu MS Office,wykształcenie minimum średnie.Co Oferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego,nielimitowany system premiowy uzależniony od wyników,wsparcie Opiekuna Adaptacyjnego i Trenera Wdrożeniowego,gwarantowaną premię na start w okresie pierwszych 3 m-cy zatrudnienia,udział w konkursach sprzedażowych,system szkoleń i programów rozwojowych,prywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzin,kafeteryjną platformę benefitów.

Młodszy Księgowy/Księgowa
Młodszy Księgowy/Księgowa
nowe Myślenice dzisiaj

Promenade Pet Care S.A. jest grupą holdingową z polskim kapitałem, która skupia przedsiębiorstwa działające w branży zoologicznej. Promenade Pet Care powstała z myślą o rozwoju sektora profesjonalnych usług zoologicznych w Europie i na świecie. Na obecną chwilę spółka rozwija działalność w obszarze produkcji żywności dla zwierząt domowych, artykułów higienicznych dla kotów oraz e-commerce. Do holdingu należą: Petmex Company Sp. z o.o. oraz Hubun S.A. Aktualnie otwieramy rekrutacje na stanowisko MŁODSZY KSIĘGOWYZAKRES OBOWIĄZKÓWprowadzenie prawidłowej dekretacji dokumentów księgowych spółek kapitałowych (m.in. wprowadzanie faktur kosztowych, wyciągów bankowych);  pełna księgowość spółek produkcyjnych oraz e-commercerozliczanie transakcji i uzgadnianie sald kont księgowych rozrachunkowychpomoc w sporządzaniu deklaracji podatkowych oraz sprawozdań statystycznych GUS, NBPterminowe przeprowadzanie procedur zamknięcia księgowego miesiąca / kwartału / roku WYMAGANIAwykształcenie wyższe lub podyplomowe z zakresu rachunkowości / finansówprzynajmniej 1 rok doświadczenia na stanowisku z zakresu pełnej rachunkowości, finansów lub audytuznajomość obowiązujących przepisów z zakresu Ustawy o rachunkowości, VAT, CIT, dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel)rozwinięte zdolności organizacyjne, samodzielność w układaniu oraz usprawnianiu procesów, wielozadaniowość, znajomość programu ENOVA - jako dodatkowy atutmiejsce pracy: Polanka 350, 32-400 MyśleniceOFERUJEMYstabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracępracę w dynamicznie rozwijającej się organizacjiprzejrzyste zasady zatrudnienia i wynagrodzeniamożliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniachpracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole

Doradca Finansowy
Doradca Finansowy
nowe Lublin dzisiaj

Phinance S.A. z siedzibą w Poznaniu jest ogólnopolską instytucją doradztwa finansowego. Swoim Klientom oferuje szereg rozwiązań finansowych w ramach unikalnego systemu obsługi, a Współpracownikom- szerokie możliwości rozwoju.Od 13 lat stawiamy na współpracę z dynamicznymi i otwartymi ludźmi, nastawionymi na dobro Klienta i długofalową współpracę. Doradca Finansowy zajmuję się tworzeniem rozwiązań i strategii finansowych dla Klientów oraz:-zabezpieczaniem ich bieżącej i przyszłej płynności finansowej-doborem najkorzystniejszej dla Klienta oferty-dbaniem o długofalowe relacje i świadczeniem usług na najwyższym poziomie-ciągłym podnoszeniem swoich kwalifikacji-obsługą systemu CRM-zawieraniem umów finansowych z Klientem -Otwartość na nowe wyzwania i odporność na stres-Komunikatywność i wysoka kultura osobista-Silna motywacja do pracy-Ukierunkowanie na realizację celów-Dokładność i sumienność-Wykształcenie minimum średnie-Niekaralność-Doświadczenie w branży będzie dodatkowym atutem -Pasjonującą pracę w ciekawej i perspektywicznej branży-Możliwość stałego rozwoju zawodowego i sprecyzowaną ścieżkę kariery-Pracę w młodym, ambitnym zespole-Elastyczny czas pracy-Atrakcyjne, wieloskładnikowe wynagrodzenie-Wsparcie merytoryczne, liczne szkolenia, seminaria oraz wyjazdy integracyjne-Szereg dodatkowych bonusów

Agent ubezpieczeniowy
Agent ubezpieczeniowy
nowe Koło dzisiaj

OPISTwój zakres obowiązków: - Poszerzanie bazy klientów, aby rozwijać własny biznes - Sprzedaż ubezpieczeń: majątkowych, zdrowotnych, indywidualnych oraz grupowych - Aktywne pozyskiwanie klientów - Prezentacja dopasowanych do potrzeb klienta rozwiązań na spotkaniach handlowych Nasze wymagania: - Minimum 2 lata doświadczenia w aktywnym pozyskiwaniu klienta i sprzedaży - Minimum wykształcenie średnie - Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów - Samodzielność i przedsiębiorczość - Wysoka etyka pracy To oferujemy: - Wynagrodzenie prowizyjne - Atrakcyjne prowizje za nową sprzedaż - ’Wsparcie na start’ - dodatek finansowy przez 24 miesiące za osiągnięcie jasno określonych poziomów sprzedaży - Dodatkowe wynagrodzenie przez 12 miesięcy za realizację działań, które poszerzają własne kompetencje i doświadczenie - Przygotowanie do pracy przez cykl szkoleń centralnych i terenowych - Wsparcie doświadczonego menadżera w rozwijaniu otrzymanego portfela klientów - Liczne benefity, programy motywacyjne oraz konkursy sprzedażowe - Możliwości rozwoju zawodowego i awansu

Pomoc księgowej – szeroki zakres księgowości - Forum ZN
Pomoc księgowej – szeroki zakres księgowości - Forum ZN
nowe Wrocław dzisiaj

Firma Forum Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o. poszukuje pracownika do Działu Księgowego - Administracja.Warunki zatrudnienia: w pełnym wymiarze godzin: Pn- Pt w godz. 8-16Obowiązki- szeroki zakres księgowości (księgowanie dokumentów, rozliczeń, wprowadzanie danych, uzgadnianie sald, analizy kont, wystawianie dokumentów, pisanie pism)- kontakt z kontrahentami (pisma, maile, telefony) - pozytywne usposobienieWymagania:- miłośnik rachunkowości- mile widziany status studenta o kierunku Finanse i Rachunkowość, Zarządzanie- wykształcenie średnie lub wyższe- znajomość pakietu Office- cierpliwość, sumienność, lojalność, analityczne myślenie,- poważne, przemyślane aplikacje - od zarazFirma Forum Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o. poszukuje pracownika do Działu Księgowego - Administracyjnego.Oferujemy:- możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia przy min. zatrudnieniu na 3 lat)- przyjazny, zagrany zespół- dobre warunki pracy (indywidualne podejście)- dodatkowe ubezpieczenie - pakiet medyczny- pakiet multisport- inneZachęcamy do przesyłania swoich CV. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Praca - Agent Ubezpieczeniowy
Praca - Agent Ubezpieczeniowy
nowe Łódź dzisiaj

OPISTwój zakres obowiązków: - Poszerzanie bazy klientów, aby rozwijać własny biznes - Sprzedaż ubezpieczeń: majątkowych, zdrowotnych, indywidualnych oraz grupowych - Aktywne pozyskiwanie klientów - Prezentacja dopasowanych do potrzeb klienta rozwiązań na spotkaniach handlowych Nasze wymagania: - Minimum 2 lata doświadczenia w aktywnym pozyskiwaniu klienta i sprzedaży - Minimum wykształcenie średnie - Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów - Samodzielność i przedsiębiorczość - Wysoka etyka pracy To oferujemy: - Wynagrodzenie prowizyjne - Atrakcyjne prowizje za nową sprzedaż - ’Wsparcie na start’ - dodatek finansowy przez 24 miesiące za osiągnięcie jasno określonych poziomów sprzedaży- Dodatkowe wynagrodzenie przez 12 miesięcy za realizację działań, które poszerzają własne kompetencje i doświadczenie - Przygotowanie do pracy przez cykl szkoleń centralnych i terenowych - Wsparcie doświadczonego menadżera w rozwijaniu otrzymanego portfela klientów - Liczne benefity, programy motywacyjne oraz konkursy sprzedażowe - Możliwości rozwoju zawodowego i awansu

Księgowa(y)/ Młodsza(y) Księgowa(y)
Księgowa(y)/ Młodsza(y) Księgowa(y)
nowe Wolsztyn dzisiaj

Firestone Airide specjalizuje się w rozwoju i produkcji systemów zawieszenia pneumatycznego. Od ponad 85 lat nieustannie prowadzimy badania i opracowujemy zaawansowane technologie. Zadania na stanowisku•    bieżące prowadzenie ewidencji księgowej, rozrachunków z dostawcami i odbiorcami•    kompletowanie i sprawdzanie dokumentów wysyłkowych•    kompletowanie i uzgadnianie dokumentów transakcji importowych •    uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej•    uzgadnianie rozrachunków i sald z kontrahentami•    księgowanie jednorazowych transakcji•    wsparcie w przygotowaniu miesięcznych raportów finansowych, podatkowych i statystycznych•    wsparcie zespołu księgowości we wszystkich pozostałych zadaniach Wymagania•    średnie lub wyższe wykształcenie w dziedzinie ekonomii, preferowane rachunkowość i finanse•    preferowane doświadczenie w pracy w dziale księgowości lub administracji•    znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych będzie dodatkowym atutem•    dokładność, solidność, rzetelność i odpowiedzialność•    umiejętności analitycznego myślenia i pracy z liczbami•    podstawowa znajomość języka angielskiego•    szybkość uczenia•    umiejętność pracy w zespole•    umiejętność obsługi MS Office (głównie Excel)•    zdolności komunikacyjne Korzyści, które na Ciebie czekająumowa o pracę bez okresu próbnegojasne zasady wynagradzania oraz premiowaniaPPE (pracowniczy program emerytalny) w całości opłacany przez pracodawcęmożliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmieszkolenia zewnętrzne dostosowane do potrzeb oraz dostęp do platformy edukacyjnejprywatna opieka medyczna Medicoverdofinansowanie do karty sportowejdodatek świątecznydofinansowanie do wypoczynkuatrakcyjne ubezpieczenie grupowekarty podarunkowe dla dzieci i upominki na mikołajkinajwyższe standardy bezpieczeństwa i jakościJak do nas dołączyć•    wyślij aplikację•    poczekaj na kontakt z naszej strony, umówimy się z Tobą na spotkanie rekrutacyjne, na którym poznasz naszą firmę, a my poznamy Ciebie•    masz pytania? zadzwoń: 60*******51

Pracownik ds rozliczeń magazynowych- fakturzystka
Pracownik ds rozliczeń magazynowych- fakturzystka
nowe Nasielsk dzisiaj

PPHU KAM-POL Import Eksport Piotr Furmański to producent najwyższej jakości produktów z branży przetwórstwa owocowo-warzywnego Dołącz do nas! W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik ds. rozliczeń magazynowych, fakturzystka. Miejsce pracy: Nasielsk              Zakres obowiązków: Wystawianie faktur sprzedażowych i wprowadzania ich do systemu, obsługa i wprowadzanie danych do programu magazynowego, przygotowanie dokumentów wysyłkowych tj. CMR, specyfikcji, WZ .                                      Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o UMOWĘ O PRACĘ (po okresie próbnym, możliwość stałego zatrudnienia), • atrakcyjne wynagrodzenie, • przyjazną atmosferę • paczki świąteczne dla dzieci, • grupowe ubezpieczenie na życie • BEZPŁATNA prywatna OPIEKA MEDYCZNA Wymagania: • doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane • znajomość obsługi programu symfonia handel.                                     Osoby zainteresowane i spełniające powyższe wymagania proszone są o przesyłanie CV na adres e-mail bądź kontakt telefoniczny pod numerem 78*******49 Wszystkie osoby, które pragną uczestniczyć w niniejszej rekrutacji prosimy zawarcie w CV poniższej klauzuli: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (CV / list motywacyjny) przesłanych w związku rekrutacją na stanowisko Pracownik ds rozliczeń magazynowych- fakturzystka prowadzoną przez PPHU KAM-POL Import Eksport Piotr Furmański, Owocowa 2 96-230 Biała Rawska, która będzie ich Administratorem. Wiem, że mam prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania i sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Moją zgodę mogę cofnąć w każdym czasie. Moje dane osobowe nie są transferowane do państw trzecich, nie będą udostępnione podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów praw, a decyzje podejmowane przez administratora nie opierają się jedynie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych. Podane dane będą przetwarzane przez okres trwania niniejszej rekrutacji, ale nie dłużej niż 6 m-cy od mojego zgłoszenia lub do momentu cofnięcia niniejszej zgody.” *Wyrażam/nie wyrażam zgody na przetwarzanie moich danych osobowych także na potrzeby innych rekrutacji prowadzonych przez PPHU KAM-POL Import Eksport Piotr Furmański, Owocowa 2 96-230 Biała Rawska, przez okres 2 lat od momentu przekazania moich dokumentów aplikacyjnych

Główna Księgowa/y - 1/2 etatu - Tychy
Główna Księgowa/y - 1/2 etatu - Tychy
nowe Tychy dzisiaj

OpisDystrybutor tapet i dekoracji w Tychach poszukuje osoby na stanowisko:GŁÓWNA KSIĘGOWA/Y.Miejsce pracy: TychyOpis stanowiskaKsięgowanie faktur zakupu i sprzedaży (krajowych i zagranicznych).Weryfikacja, ewidencja dokumentów księgowych.Uzgadnianie kont księgowych, przygotowanie raportów do zamknięć miesięcznych.Uzgadnianie rejestru VAT i VAT UE.Prowadzenie i kontrola rozliczeń międzyokresowych, zakładanie rezerw.Księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych.Prowadzenie ewidencji środków trwałych.Udział w sporządzaniu okresowych i rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.Sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych (m.in. GUS, NBP).Wymagania:- Znajomość przepisów prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości- Dobra znajomość Excela- Mile widziana znajomość programu Kwestor- Minimum wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym- Dobra organizacja pracy, dokładność i zaangażowanie- Umiejętność pracy w zespole.Oferujemy:- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- 1/2 etatu w stałych godzinach pracy,- Pewne, stałe wynagrodzenie.W temacie proszę wpisać "Księgowość - Tychy".

Specjalista ds. księgowo-kadrowych
Specjalista ds. księgowo-kadrowych
nowe Otwock dzisiaj

Poszukujemy osoby na stanowisko specjalista ds. księgowo-kadrowych dla dynamicznie rozwijających się firm. ZAKRES OBOWIĄZKÓW:·       przygotowywanie i prowadzenie akt osobowych pracowników,·       przygotowywanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy,·       monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,·       koordynowanie urlopów i zwolnień lekarskich,·       współpraca z pracodawcą,·       sporządzaniem list płac,·       weryfikacja poprawności dokumentów księgowych zakupowych, sprzedażowych i rozliczeń,·       kontrolowanie prawidłowego opisu merytorycznego faktur,·       dekretacja dokumentów w systemie księgowym Optima,·       odpowiedzialność za sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań i deklaracji i nad rozliczeniami podatkowymi,·       adaptacja istniejących i wdrażanie nowych procedur w zakresie księgowości,·       inne w porozumieniu z przełożonym. WYMAGANIA:·       minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (wiedza z zakresu księgowości KPiR, pełna księgowość),·       bardzo dobra znajomości Prawa Podatkowego, VAT, PIT oraz ZUS,·       bardzo dobra znajomość Prawa Pracy,·       znajomość programu księgowego Optima,·       bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości,·       umiejętność sporządzenia sprawozdania finansowego,·       wysoka kultura osobista,·       znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,·       dobra organizacja pracy, skrupulatność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki.  OFERUJEMY:·      stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat),·      satysfakcjonujące wynagrodzenie,·      stale godziny pracy,·      pracę w miłej, przyjaznej atmosferze,·      komputer służbowy,·      dofinansowanie szkoleń i kursów.  Prosimy o wysyłanie CV wraz ze zdjęciem. Zastrzegamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Prosimy o dodanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.  

Staż w Agencji Ubezpieczeń
Staż w Agencji Ubezpieczeń
nowe Świerklany dzisiaj

Agencja Ubezpieczeń w Świerklanach szuka pracownika biurowego na staż absolwencki.Jeśli:masz wykształcenie minimum średniezaczynasz swoją drogę zawodowąchcesz nauczyć się zawodu pracownika biurowego/agenta ubezpieczeńpotrafisz dobrze organizować swoją pracęto czekamy właśnie na Ciebie!Miejsce pracy: ŚwierklanyGodziny pracy: Pon- Pt 9:00- 17:00Zapewniamy świetną atmosferę pracy w biurze i zatrudnienie po zakończonym stażu.Wyślij nam swoje CV!

Doradczyni/Doradca Premium - 3 Oddział w Tarnowie
Doradczyni/Doradca Premium - 3 Oddział w Tarnowie
nowe Tarnów dzisiaj

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami!MOC naszej pracy:budowanie długotrwałych, profesjonalnych relacji z klientami segmentu Premiumrozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowywanie i prezentowanie ofert produktowych, oferowanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientówpozyskiwanie nowych klientów segmentu Premiumrealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedażyobsługa klientów w zakresie: kredytów konsumpcyjnych i hipotecznych, produktów inwestycyjnych, ubezpieczeń, depozytów, kart i usług elektronicznychzarządzanie dochodowością portfela klientówNasze oczekiwania:doświadczenie w kompleksowej obsłudze klientów indywidualnych w bankowościwiedza ekonomiczna oraz doskonała znajomość produktów bankowych dla klientów indywidualnychumiejętność stosowania technik i metod sprzedaży dostosowanych do profilu klientasamodzielność w pracy na portfelu klientówumiejętność dobrej organizacji i zarządzania czasem pracynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielnościMOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościamiJesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

PRACA - Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
PRACA - Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
nowe Kraków dzisiaj

Dynamicznie rozwijająca się spółka z branży przewozu osób TAXI oraz działalności towarzyszących poszukuje Samodzielnej Księgowej / Samodzielnego Księgowego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęMiłą atmosferę pracy w zgranym zespolePracę w nowoczesnym biurowcu w centrum Krakowa (z miejscem parkingowym)Komputer służbowyPakiet sportowy Medicover SportStałe doradztwo profesjonalnej firmy consultingowejZakres obowiązków:Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisamiKsięgowanie bieżących dokumentów wpływających do firmyPrzygotowywanie przelewów bankowychProwadzenie ewidencji środków trwałych i amortyzacjiPrzygotowanie i kontrola deklaracji VAT i CITPrzygotowywanie sprawozdań finansowychWdrażanie zmian i usprawnień w zakresie prowadzenia dokumentacji firmowej Nasze oczekiwania:Minimum 3 lat doświadczenia na  stanowisku w dziale księgowościZnajomość obecnych przepisów prawnych w zakresie prawa podatkowego i ustawy o rachunkowościZnajomość programu Microsoft Excel, Comarch Optima oraz PłatnikUmiejętność organizacji pracy, samodzielność oraz dyspozycyjnośćKomunikatywnośćMile widziane znajomość Kadr i PłacJesteś zainteresowana/zainteresowany? Wyślij nam swoje CV!

Praca dla samodzielnego księgowego
Praca dla samodzielnego księgowego
nowe Bielsko-Biała dzisiaj

Zatrudnimy osobę do pracy w biurze rachunkowym na stanowisku samodzielny księgowy.Obowiązki:•    Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych.•    Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji.•    Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i prawnym.•    Komunikacja z klientami i instytucjami zewnętrznymi.•    Prowadzenie ksiąg rachunkowych, KPiR, ryczałtu ewidencjonowanego klientów•    Przygotowywanie dokumentów do sprawozdań finansowych.•    Weryfikacja dokumentów.Wymagania:•    Doświadczenie w księgowości, mile widziane w biurze rachunkowym•    Znajomość prawa podatkowego i bilansowego.•    Umiejętność obsługi programów księgowych - znajomość obsługi programów INSERT GT , INSERT NEXO  oraz PŁATNIKA  będzie dodatkowym atutem•    Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel.•    Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.OdpowiedzialnośćOferujemy:• Ubezpieczenie grupowe• Szkolenia z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości

Główna księgowa /Kadrowa
Główna księgowa /Kadrowa
nowe Pniewy dzisiaj

Spółka z .o.o. EKO-TECH zatrudni główną księgową oraz kadrową. Firma z możliwością rozwoju.Do obowiązków kandydatki/a będzie:·         umiejętność samodzielnego prowadzenia pełnej księgowości·         praca w systemie księgowym Symfonia,·         prowadzenie dokumentacji środków trwałych i rozliczanie amortyzacji·         wystawianie faktur sprzedaży·         sporządzanie raportów, deklaracji VAT, JPK_VAT i CIT·         sporządzanie sprawozdań finansowych do KRS·         sporządzanie deklaracji GUS·         sporządzanie deklaracji PFRON·         kompletowanie i weryfikacja poprawności dokumentów·         księgowanie dokumentów,·         wprowadzanie wyciągów bankowych,·         uzgadnianie rozrachunków i rozliczeń międzyokresowych·         bieżący kontakt z urzędami i bankami·         sporządzanie listy płac w TaxMachine,·         sporządzanie deklaracji ZUS·         rozliczanie delegacji oraz czasu pracy pracowników·         przyjmowanie i zwalnianie pracowników (teczki akt osobowych)·         obsługa poczty i innych dokumentów biurowychNasze wymagania:·         wykształcenie kierunkowe,·         minimum 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze księgowości,·         chęci rozwoju zawodowego oraz podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych,·         samodzielność, dokładność, staranność, poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania oraz dobra organizacja pracy,·         zaangażowanie w wykonywane obowiązki,·         umiejętność przyswajania nowych informacji,·         praktyczna znajomość pakietu MS Office, MS Excel Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie aplikacji przez OLX. Lub kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 512 098 990,

Specjalista / Specjalistka - Obsługa Kasowa
Specjalista / Specjalistka - Obsługa Kasowa
nowe Zielona Góra dzisiaj

Forma zatrudnienia: umowa na zastępstwoLokalizacja: ul. Bohaterów Westerplatte 19, Zielona Góra (stacjonarnie)O zespole:Za sukcesem ING stoją pełne zaangażowania i pasji zespoły. Jako jeden z najlepszych pracodawców na polskim rynku cenimy ekspercką wiedzę i doświadczenie. Wspieramy wysoką kulturę pracy. Jeżeli posiadasz doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi gotówkowej Klienta, potrafisz odnaleźć się w wysokim standardzie obsługi Klienta, cenisz sobie pracę zespołową, dołącz do Zespołu w ING. Stań się częścią naszego zespołu. Twoje zadania:zarządzasz procesem obsługi gotówkowej w miejscu spotkańwykonujesz czynności kasowo-skarbcoweprowadzisz kasą obsługę klienta/klientkirealizujesz czynności związane z procesem przyjmowania reklamacji dotyczących obsługi gotówkowej, odpowiadasz za sprawny jego przebiegodpowiadasz i podejmujesz działania związane z zarządzaniem gotówką w oddziale - zamawiasz zasilenia i odsilenia, zapewniasz płynność gotówkowąaktywnie promujesz nowoczesne metody płatnościzapewniasz wysoką jakość serwisu kasowegoodpowiadasz za przestrzeganie procedur bezpieczeństwa w punkcie obsługi kasowejodpowiadasz za sprawny przebieg procesów z zakresu bezpieczeństwa, compliance oraz administracji w jednostce w obszarze kasowymNasze oczekiwania:masz doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientemmasz doświadczenie w pracy z gotówkąpotrafisz współpracować w zespolecechuje Cie rzetelność, dokładność, sumienność, odpowiedzialnośćmasz wykształcenie minimum średnieznasz pakiet MS Officeznasz język angielski na poziomie komunikatywnym Mile widziane:posiadasz certyfikat kasjera złotowo-walutowegoTo oferujemy:Inwestujemy w rozwój - proponujemy dofinansowanie szkoleń i kursów oraz dostęp do platform edukacyjnych: Udemy Business, eTutor, wewnętrznej platformy elearningowej. Oferujemy także staże rozwojowe czy konsultacje z doradcami kariery.Dbamy o zdrowie i bezpieczeństwo - oferujemy pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twoich bliskich, dostęp do platformy Mindgram z indywidualnymi konsultacjami ze specjalistami i webinariami. Pracując w ING masz możliwość dołączenia do Pracowniczego Programu Emerytalnego i Programu Profilaktyki Onkologicznej.Work life balance w praktyce to dodatkowe dni wolne: „dzień dla rodziny” (od Ciebie zależy jak go wykorzystasz), wolne dni w formie nagrody i wolne godziny na wolontariat czy profilaktykę zdrowotną.Dla rodziców mamy dodatkowe dni urlopu macierzyńskiego i ojcowskiego oraz dni wolne na opiekę nad dzieckiem, niezależenie od wykorzystanego limitu przez drugiego rodzica.Dołączając do nas decydujesz się na pracę w stabilnej i zorientowanej na komfortowe warunki pracy organizacji z certyfikatem Top Employer. Przyszłość to nasza wspólna inwestycja -  razem z ING możesz zaangażować się w każdą inicjatywę wspierającą ESG i odpowiedzialność społeczną.Decydujesz na jakim sprzęcie pracujesz. Każdemu pracownikowi zapewniamy niezbędny sprzęt do pracy, ale jeśli chcesz pracować na wybranej przez siebie marce laptopa czy smartfona, który jednocześnie wykorzystasz do swoich celów prywatnych, to dajemy taką możliwość. Oferujemy program refundacji i zniżek na wybrane zakupy.Świętujemy wspólnie i poznajemy się na zespołowych wyjazdach, imprezach rodzinnych i sportowych, jak Dzień Dziecka, Biegnij Warszawo czy Turnieje sportowe.Pełne zieleni przestrzenie biurowe przeznaczone do pracy i spotkań oraz miejsca relaksu - wszystko do Twojej dyspozycji.

Doradczyni/Doradca Klienta-1 Odział w Dąbrowie Górniczej
Doradczyni/Doradca Klienta-1 Odział w Dąbrowie Górniczej
nowe Dąbrowa Górnicza dzisiaj

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Doradczyni/Doradca Klienta - 1 Oddział w Ełku
Doradczyni/Doradca Klienta - 1 Oddział w Ełku
nowe Ełk dzisiaj

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

asystent księgowego w biurze rachunkowym
asystent księgowego w biurze rachunkowym
nowe Kraków dzisiaj

Opis stanowiska:Biuro rachunkowe Solpoint sp. z o. o. , w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko asystentki Księgowej do wparcia przy obsłudze działalności gospodarczych na ryczałtach ewidencjonowanych oraz wparcia samodzielnej księgowej przy pełnej księgowości.Znajomość języka angielskiego nie jest istotna. Zakres obowiązków:praca na sekretariacie;wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu,wsparcie przy prowadzeniu ryczałtów od przychodów  zgodnie z przepisami,sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,kontakt z klientami biura,Oczekiwania:status studenta,samodzielność,dobra organizacja pracy, systematyczność i dokładność,zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków Oferujemywynagrodzenie w wysokości 5000 zł netto miesięcznie,stabilne zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia,możliwość pracy zdalnej przez część tygodnia,możliwość rozwoju w zakresie pełnej księgowości,Benefitykarta Multisport,dofinansowanie szkoleń i kursów,spotkania integracyjne,Lokalizacja: Kraków, ul. Na Zjeździe 11

Super oferta pracy w Oddziale Partnerskim Banku Millennium
Super oferta pracy w Oddziale Partnerskim Banku Millennium
nowe Zielona Góra dzisiaj

Placówki partnerskie Banku Millennium to siec oddziałów franczyzowych, czyli autonomicznych punktów sprzedaży produktów finansowych działających na licencji Banku Millennium. Placówki partnerskie funkcjonują na terenie całego kraju i posiadają prawo do używania logo i koncepcji biznesowej oraz do sprzedaży produktów Banku.Doradca Klienta: Zielona Góra GŁÓWNE ZADANIA:• sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardamiobowiązującymi w banku• obsługa Klientów w zakresie operacji kasowych i sporządzanie dziennychraportów kasowych• aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i udział w akcjach marketingowych• realizacja indywidualnych planów sprzedażowych• wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziomryzyka kredytowego• odpowiedzialność za kompletność i poprawność prowadzonej dokumentacjiWYMAGANIA:• wykształcenie min. średnie maturalne• mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub usługtelekomunikacyjnych• wysokie zdolności komunikacyjne• nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami• wiedza na temat produktów bankowych będzie dodatkowym atutem• samodzielność, sumienność, odpowiedzialnośćOFERUJEMY:• prace na pełny etat na podstawie umowy o prace w placówce partnerskiej BankuMillennium• stałe wynagrodzenie uzupełniane systemem premiowym• profesjonalne oraz bezpłatne szkolenia (wdrożeniowe oraz podnoszące kwalifikacjezawodowe)• prace w przyjaznym zespole

Doradczyni/Doradca Klienta-1 Oddział w  Rawiczu
Doradczyni/Doradca Klienta-1 Oddział w Rawiczu
nowe Rawicz dzisiaj

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Księgowa/ Księgowy
Księgowa/ Księgowy
nowe Bydgoszcz dzisiaj

 W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:Księgowa/KsięgowyMiejsce pracy: Centrala (Brzoza k. Bydgoszczy)Wymagania:Wykształcenie kierunkowe.Znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych.Doświadczenie na podobnym stanowisku.Dobra znajomość MS Office, w szczególności ExcelChęć doskonalenia umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.Mile widziana znajomość języka angielskiego.Mile widziana znajomość środowiska Comarch ERP.Opis stanowiska:Kontrola, dekretacja i księgowanie dowodów księgowych.Wystawianie faktur sprzedaży.Wprowadzanie i rozliczanie wyciągów bankowych oraz przygotowywanie płatności.Uzgadnianie rozrachunków krajowych i zagranicznych.Udział w procesie windykacji należności.Uzgadnianie podatku VAT oraz sporządzanie deklaracji.Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych.Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca i roku obrachunkowego.Oferujemy:Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym).Stabilne zatrudnienie z możliwością rozwoju zawodowego i wzrostu wynagrodzenia.Praca w firmie należącej do międzynarodowej struktury.Przyjazne środowisko pracy, przejrzyste kryteria oceny i wynagradzania.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Doradca Klienta Bank Millennium
Doradca Klienta Bank Millennium
nowe Trzebinia dzisiaj

Opis Placówki partnerskie Banku Millennium to sieć oddziałów franczyzowych, czyli autonomicznych punktów sprzedaży produktów finansowych działających na licencji Banku Millennium. Placówki partnerskie funkcjonują na terenie całego kraju i posiadają prawo do używania logo i koncepcji biznesowej oraz do sprzedaży produktów Banku.GŁÓWNE ZADANIA:• sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku• obsługa Klientów w zakresie operacji kasowych i sporządzanie dziennych raportów kasowych• aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i udział w akcjach marketingowych• realizacja indywidualnych planów sprzedażowych• wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego• odpowiedzialność za kompletność i poprawność prowadzonej dokumentacjiWYMAGANIA:• wykształcenie min. średnie maturalne• mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub usług telekomunikacyjnych• wysokie zdolności komunikacyjne• nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami • wiedza na temat produktów bankowych będzie dodatkowym atutem• samodzielność, sumienność, odpowiedzialnośćOFERUJEMY:• pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę w placówce partnerskiej Banku Millennium• stałe wynagrodzenie uzupełniane systemem premiowym• profesjonalne oraz bezpłatne szkolenia (wdrożeniowe oraz podnoszące kwalifikacje zawodowe)• pracę w przyjaznym zespoleProsimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego...”.

Doradczyni/Doradca Klienta - 1 Oddział w Katowicach
Doradczyni/Doradca Klienta - 1 Oddział w Katowicach
nowe Katowice dzisiaj

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

asystent ds księgowości
asystent ds księgowości
nowe dzisiaj

Firma "KRZYŚ-MAR" s.c. prężnie działająca w branży spożywczej zatrudni asystenta ds księgowościZAKRES OBOWIĄZKÓW:wprowadzanie danych do systemu finansowo – księgowegoweryfikacja rejestrów i sporządzanie zestawieńksięgowanie faktur zakupowychbieżąca analiza sald kont księgowychksięgowanie wyciągów bankowychkontrola rozrachunków z kontrahentamirealizacja zadań powierzonych przez Dział KsięgowościWYMAGANIA:wykształcenie kierunkowe, preferowane rachunkowość, finanse, ekonomiapodstawowa wiedza z zakresu księgowościmile widziana znajomość pakietu MS Office (w szczególności programu Excel) i programu księgowego Rewizordoskonała organizacja pracy, dokładność, samodzielność, terminowośćumiejętność analitycznego myślenia, komunikatywnośćOFERUJEMY:proces wdrożenia na stanowisko pracy pod opieką doświadczonych księgowychsprzęt służbowyszkolenia techniczne i z zakresu efektywności osobistejmiłą międzynarodową atmosferęmożliwość rozwoju i nabycia nowych umiejętnościsamodzielność w działaniustabilne warunki zatrudnienia i płacyprzyjazny system pracy w stałych godzinach 8:00 - 16:00Mile widziani studenci (praca bez weekendów)

Samodzielna księgowa w biurze rachunkowym
Samodzielna księgowa w biurze rachunkowym
nowe Góra Kalwaria dzisiaj

OPISTwój zakres obowiązków Księgowanie faktur kosztowych, towarowych, sprzedażowych i pozostałych dokumentów księgowych. Szukamy księgowej ,która zna księgowanie książek przychodów i rozchodów, ryczałtów i pełnej księgowości.Prowadzenie ewidencji środków trwałych własnych i leasingowanych, wartości niematerialnych i prawnych oraz naliczanie amortyzacjiProwadzenie rejestrów VAT i generowanie JPK_VDEKObsługa kadr i płac, sporządzanie list płac, znajomość przepisów prawa pracy, ZUS, rozliczenia roczne pracowników, pakiety mobilności, sporządzanie dokumentacji pracowniczej (umowy o dzieło ,zlecenia, o pracę, świadectwa pracy itp)Współpraca z Klientem w zakresie obsługi finansowo -księgowej, w tym wyjaśnianie nieprawidłowości dotyczących przesyłanej dokumentacji,Nadzór nad korespondencją firmy i stały kontakt z klientem w sprawach podatkowych.Pomoc biurowa przy np. archiwizacji dokumentów dla klienta Udział w automatyzacji procesów w biurzePraca w pełnym wymiarze czasu od 8.00-16.00 od poniedziałku do piątkuNasze wymagania Wykształcenie wyższe w zakresie rachunkowości5 letnie doświadczenie zawodoweDobra znajomość programów MS OfficeMile widziana znajomość programu finansowo księgowego COMARCH OPTIMASamodzielność w aktualizacji wiedzy i dzielenia się nią w zespole - oczekujemy, że będziesz na bieżąco - my dajemy Ci źródła wiedzy, od Ciebie oczekujemy ich efektywnego wykorzystaniaTerminowość i rzetelność w realizacji codziennych obowiązków - jeśli to dla Ciebie oczywiste, to idealnie do nas pasujeszZnajomość prawa podatkowego i bilansowego, a w przypadku wątpliwości - umiejętność współpracy z osobami, które taką wiedzę posiadająTo oferujemy  Rozwojowe zadania pod okiem doświadczonych kolegów z zespołu Nielimitowany dostęp do systemu szkoleń wewnętrznych i wsparcie działu Zarządzania Wiedzą Dostęp do systemu kafeteryjnegoProgram poleceń pracowniczych, czyli premie za polecenie nam klientówBardzo dobre warunki pracy wraz z miłą atmosferą Umowa o pracę lub samozatrudnienie 

Opiekun Finansowy Stefczyk Finanse - miejscowość Gryfino
Opiekun Finansowy Stefczyk Finanse - miejscowość Gryfino
nowe Gryfino dzisiaj

CO NAS WYRÓŻNIABudujemy i podtrzymujemy relacje z Klientami.Działamy zespołowo i dbamy o dobrą atmosferę w pracy.Jesteśmy dużą instytucją finansową, ale nie nazywamy siebie korporacją. Jesteśmy społecznością. Stefczyk Finanse w ramach swojej działalności współpracuje z firmą Saltus. Dzięki temu Nasi Pracownicy mogą otrzymywać dodatkowe, atrakcyjne gratyfikacje finansowe i rzeczowe oraz biorą udział w licznych konkursach z obszaru sprzedaży ubezpieczeń.Twój Zakres Obowiązków:dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta,                                        aktywna sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeń, budowanie długotrwałych relacji z Klientami,obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych.   Nasze Wymagania:otwartość i komunikatywność,konsekwencja w dążeniu do wyznaczonego celu,nastawienie na współpracę i dobrą atmosferę w zespole,swoboda w posługiwaniu się aplikacjami pakietu MS Office,wykształcenie minimum średnie.Co Oferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego,nielimitowany system premiowy uzależniony od wyników,wsparcie Opiekuna Adaptacyjnego i Trenera Wdrożeniowego,gwarantowaną premię na start w okresie pierwszych 3 m-cy zatrudnienia,udział w konkursach sprzedażowych,system szkoleń i programów rozwojowych,prywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzin,kafeteryjną platformę benefitów.

Doradczyni/Doradca Premium - 1 Oddział w Głubczycach
Doradczyni/Doradca Premium - 1 Oddział w Głubczycach
nowe Głubczyce dzisiaj

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami!MOC naszej pracy:budowanie długotrwałych, profesjonalnych relacji z klientami segmentu Premiumrozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowywanie i prezentowanie ofert produktowych, oferowanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientówpozyskiwanie nowych klientów segmentu Premiumrealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedażyobsługa klientów w zakresie: kredytów konsumpcyjnych i hipotecznych, produktów inwestycyjnych, ubezpieczeń, depozytów, kart i usług elektronicznychzarządzanie dochodowością portfela klientówNasze oczekiwania:doświadczenie w kompleksowej obsłudze klientów indywidualnych w bankowościwiedza ekonomiczna oraz doskonała znajomość produktów bankowych dla klientów indywidualnychumiejętność stosowania technik i metod sprzedaży dostosowanych do profilu klientasamodzielność w pracy na portfelu klientówumiejętność dobrej organizacji i zarządzania czasem pracynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielnościMOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościamiJesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Specjalista ds. Finansowych Stefczyk Finanse - miejscowość Krosno
Specjalista ds. Finansowych Stefczyk Finanse - miejscowość Krosno
nowe Krosno dzisiaj

CO NAS WYRÓŻNIABudujemy i podtrzymujemy relacje z Klientami.Działamy zespołowo i dbamy o dobrą atmosferę w pracy.Jesteśmy dużą instytucją finansową, ale nie nazywamy siebie korporacją. Jesteśmy społecznością. Stefczyk Finanse w ramach swojej działalności współpracuje z firmą Saltus. Dzięki temu Nasi Pracownicy mogą otrzymywać dodatkowe, atrakcyjne gratyfikacje finansowe i rzeczowe oraz biorą udział w licznych konkursach z obszaru sprzedaży ubezpieczeń. Twój Zakres Obowiązków:aktywna sprzedaż produktów finansowych oraz ubezpieczeń,realizowanie indywidualnych oraz zespołowych celów sprzedażowych,budowanie relacji z obecnymi i nowymi Klientami,dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta – również telefonicznie,kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.     Nasze Wymagania:doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub ubezpieczeniowych,sukcesy w osiąganiu wyznaczonych celów sprzedażowych,                                            znajomość produktów bankowości detalicznej,                            doświadczenie w budowaniu relacji z Klientami,nastawienie na współpracę i dobrą atmosferę w zespole,wykształcenie minimum średnie.Co Oferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,nielimitowany system premiowy uzależniony od wyników,wsparcie Opiekuna Adaptacyjnego i Trenera Wdrożeniowego w trakcie wdrożenia,gwarantowaną premię na start w okresie pierwszych 3 m-cy zatrudnienia,udział w konkursach sprzedażowych,system szkoleń i programów rozwojowych,prywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzin,kafeteryjną platformę benefitów,

Credit Portfolio Risk Analyst
Credit Portfolio Risk Analyst
nowe Wrocław dzisiaj

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę! Jako analityk ryzyka portfela kredytowego będziesz odgrywać kluczową rolę w zespole zarządzania ryzykiem kredytowym. Twoje podstawowe obowiązki będą obejmować:Wspieranie lead managera w zakresie analizy kredytowej i oceny ryzyka portfela, w oparciu o modele statystyczne oraz zmienne segmentacji leadówMonitorowanie i proaktywne zarządzanie ryzykiem/ekspozycjami oraz zgodnością z polityką dla portfela ryzyka kredytowegoWspieranie globalnego zespół w analizie danych kredytowych w celu sformułowania praktycznych modeli rozwiązywania problemów portfelowychUczestnictwo w zespołach między funkcjonalnych w celu identyfikacji możliwości i wspierania inicjatyw w zakresie usprawnień procesów, centralizacji i standaryzacjiMonitorowanie wydajności jakości kredytowej AR i analizowanie wydajności AR, starzenia się, trendów, ekspozycji na ryzyko i doradzanie zespołom kierownictwa biznesowego w zakresie działań, które należy podjąć. Wspieranie raportowania zarządczego dla KPIEdukowanie i doradzanie działom biznesowym w zakresie portfela, ryzyka kredytowego klientów i warunków płatnościWymagania:Tytuł licencjata lub wyższy (ukończony i zweryfikowany przed rozpoczęciem) w dziedzinie biznesu, finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki i/lub statystyki z akredytowanej instytucjiDwa lata doświadczenia w zakresie analizy danych, zarządzania danymi i/lub analizy ryzyka w środowisku prywatnym, publicznym, rządowym lub wojskowymDoświadczenie w rozwiązywaniu problemów, modelowaniu finansowym, analizie danych i zarządzaniu danymiZnajomość analiz sprawozdań finansowych, prawa upadłościowego, podstawowych technik księgowych i zasad finansowych stosowanych w analizie i interpretacji wpływu decyzji dotyczących ryzyka kredytowego na kapitał obrotowyUmiejętności obejmujące analityczne rozumowanie, przekonywanie i asertywność, zdolność adaptacji, optymizm, innowacyjność, współpracę, doskonałą komunikację pisemną i werbalnąDoświadczenie w zakresie kredytów i windykacji jest dodatkowym atutemDoświadczenie w korzystaniu z SAPOferta:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasowąAtrakcyjne warunki finansowe uzależnione od doświadczeniaPraca zdalnaMożliwość pracy w środowisku międzynarodowymMożliwość nawiązywania kontaktów z analitykami kredytowymi w różnych regionach i strefach czasowychMożliwość podnoszenia kwalifikacjiMożliwość objęcia programem rozwojowym MyPathBogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji  Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Specjalista ds. Fakturowania i Rozliczeń - NETBOX
Specjalista ds. Fakturowania i Rozliczeń - NETBOX
nowe Gostyń dzisiaj

Grupa Netbox to firma z wieloletnią historią, która zajmuje się produkcją opakowań z tektury. Posiadamy dwa zakłady produkcyjne, zatrudniające łącznie ponad 700 osób. Z dbałością o najwyższą jakość drukujemy oraz przeprowadzamy opakowanie przez wszystkie procesy produkcyjne. Bogate doświadczenie i wiedza są kluczowymi elementami, które pozwalają nam na tworzenie nowych rozwiązań i możliwości dla naszych klientów.W swoich działaniach kierujemy się współpracą i ambicją, tworząc niepowtarzalne środowisko pracy, w którym każdy może rozwinąć swój potencjał.  Jesteśmy dumni z naszej siły, projektów pełnych wyzwań, a napędza nas dbałość o środowisko i realny wpływ na ekologiczny rozwój świata opakowań. Poszukując współpracowników stawiamy przede wszystkim na zaangażowanie, jakość i szybkość wykonywanej pracy. Jeśli czujesz, że wpisujesz się w realizowaną przez nas wizję, niezależnie od tego skąd pochodzisz, jaką szkołę ukończyłeś czy w jakiej branży pracujesz - dołącz do nas! Chcąc być najlepszym, potrzebujemy najlepszych.Specjalista ds. Fakturowania i RozliczeńKategoria stanowiska:  AdministracjaLokalizacja:                     CzachorowoTyp stanowiska:             Pełen etatRodzaj pracy:                 StacjonarnaSpecjalista ds. Fakturowania i Rozliczeń odpowiada za rozliczenia finansowe firmy tj. wystawianie dokumentów sprzedażowych na podstawie zamówień, wystawianie korekt, fakturowanie. Wprowadzanie danych do sytemu informatycznego. Ewidencja i weryfikowanie poprawności dokumentów oraz ich obiegu.Twoje obowiązki:Uzgadnianie i weryfikacja danych niezbędnych do wystawienia faktury.Wystawianie i kontrola dokumentów sprzedaży krajowych i zagranicznych.Kompletowanie, weryfikacja dokumentacji (potwierdzenie VIES, komunikat EX, potwierdzenie korekty).Kontrola poprawności i wystawianie dokumentów sprzedaży na podstawie zamówień krajowych oraz zagranicznych.Sporządzanie Intrastat, zestawień oraz raportów na potrzeby działów wewnętrznych firmy.Kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi.Współpraca z innymi działami spółki.Nasze wymagania:Znajomość przepisów o prawie podatkowym VAT, ustawy o rachunkowości oraz zasad fakturowania.Posiadasz umiejętności analitycznego myślenia.Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office (Excel).Język angielski w stopniu komunikatywnym.Umiejętność pracy pod presją czasu w dynamicznym środowisku.Doświadczenie w księgowości przedsiębiorstwa produkcyjnego - mile widziane.Znajomość jednego z programów: Rewizor, Impuls, SAP, Comarch CDN XL – mile widziane.To oferujemy: Wysoki standard pracy i przejrzysty system motywacyjny.Pracę w zgranym zespole.Długotrwałą współpracę.Szkolenia i bieżące wsparcie w zakresie w zakresie przepisów prawa podatkowego.Pracę w nowoczesnej i dobrze rozwiniętej firmie mającej silną pozycję na rynku.Możliwość nabycia praktycznego doświadczenia w szerokim zakresie zagadnień rachunkowo-podatkowych.Spotkanie integracyjne.Aktywności sportowe / firmowa drużyna sportowa.Dofinansowanie wakacji do 500 zł netto.Prezenty świąteczne do 900 zł netto.1000 zł netto z okazji narodzin dziecka.Dofinansowanie posiłków do 100 zł miesięcznie.4 000 zł netto za polecenie nowego pracownika.Coroczny proces podwyżkowy.Udział w szkoleniach.Nauka języka angielskiego.

Specjalista ds. Księgowości i Kadr
Specjalista ds. Księgowości i Kadr
nowe dzisiaj

Specjalista ds. Księgowości i KadrMiejsce pracy: Warszawa, Bronisze (pow. warszawski zachodni)Wynagrodzenie: 6000-8000 zł netto/mies.Forma zatrudnienia: umowa o pracę (po okresie próbnym)Wymiar czasu pracy: pełny etatGrafik pracy: poniedziałek-piątek Zakres obowiązków:Kompletowanie wszystkich dokumentów sprzedaży, zakupu, raportów kasowych, fiskalnych itp.;Sporządzanie wyciągów z kont bankowych;Utrzymywanie stałego kontaktu z księgową, kadrową oraz pracownikami firmy;miejętność interpretacji i objaśniania miesięcznych deklaracji oraz raportów;Uzgadnianie sald i obrotów;Pomoc w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku;Pomoc w czynnościach związanych z przygotowaniem sprawozdań finansowych;Sporządzanie wymaganych zestawień i raportów;Obsługa dokumentacji VAT w systemie 1C;Zarządzanie dowodami dostaw i wystawianie faktur;Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem nowych pracowników;Kompletowanie dokumentów celnych;Realizacja innych zadań związanych z obszarem księgowości. Wymagania:Wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, kadry i płace itp.);Znajomość zagadnień z zakresu Prawa pracy, podatku dochodowego i podatku VAT;Doświadczenie w zakresie księgowości co najmniej 2-letnie;Zaawansowana wiedza w księgowości oraz kadrach i płacach;Umiejętność rozumienia i wyjaśniania terminów księgowych oraz raportów;Znajomość języka polskiego, ukraińskiego i/lub rosyjskiego na poziomie zaawansowanym;Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (przejście na umowę o pracę po okresie próbnym );Stawkę miesięczną od 6000 do 8000 zł netto;Zapewnienie wszystkich narzędzi niezbędnych do pracy;Szkolenie oraz wsparcie na etapie wdrożenia do pracy;Możliwość rozwoju zawodowego i awansu;Premie uznaniowe/ O nas:Firma West Foods Sp. z o. o. - duży dostawca warzyw i owoców poszukuje pracowników do swojego zespołu. Jeżeli jesteś osobą odpowiedzialną i ambitną, zainteresowaną pracą w zgranym zespole - dołącz do nas !  Jeśli jesteś zainteresowany(a), prosimy o przesłanie CV. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. 

Księgowa/ Księgowy
Księgowa/ Księgowy
nowe Czarnków dzisiaj

Interak to jedna z największych firm poligraficznych w Polsce. Nasz zespół stanowią specjaliści w swojej dziedzinie, zainteresowani pogłębianiem swojej wiedzy. Naszym pracownikom dajemy możliwość ciągłego doskonalenia zawodowego i osobistego. W związku z intensywnym rozwojem, firma uzupełnia zespół specjalistów różnych dziedzin i obecnie prowadzi rekrutację na stanowisko:KsięgowaMiejsce pracy: Grzępy k. Czarnkowa Osoba ta odpowiedzialna będzie głównie za zapewnienie prawidłowego księgowania operacji finansowych firmy, zgodnie z zasadami prawa rachunkowego.Zakres obowiązków:przyjmowanie dokumentów księgowych, ich segregacja oraz kontrola formalna i rachunkowa,dekretacja oraz księgowanie dowodów księgowych,uzgadnianie sald na wskazanych kontach księgowych,przygotowywanie przelewów i wprowadzanie wyciągów bankowych,kontrola rozrachunków i płatności,pomoc w bieżących pracach administracyjno-księgowych,archiwizacja dokumentacji księgowej.Oczekujemy:wykształcenia min. średniego o profilu ekonomicznym (preferowane wyższe),min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości, bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office, szczególnie Excel),dokładności, skrupulatności, rzetelności,zaangażowania w wykonywanie powierzonych obowiązków,otwartość i umiejętność współpracy w zespole.dodatkowym atutem będzie znajmość programu SymfoniaOferujemy:stabilne zatrudnienie,system wdrożenia do pracy dostosowany do specyfiki stanowiska.dofinansowanie do szkoleń i studiów,dofinansowanie do różnych form aktywności sportowej, biletów do kinświadczenia socjalne,dostęp do platformy usługowej w tym nauki języków, kursów, badań lekarskichProsimy o zawarcie w CV poniższej klauzuli:Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest Drukarnia Interak Sp. z o.o. z siedzibą w Grzępy 50, 64-700 Czarnków moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesów rekrutacji przez okres: do 12 miesięcy, licząc od dnia przesłania do Drukarnia Interak sp. z o.o. mojej aplikacji. Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.

Asystenka Księgowej Legionowo
Asystenka Księgowej Legionowo
nowe Legionowo dzisiaj

Zatrudnię asystentkę/ pomoc księgowej - na część etatu z możliwością zwiększenia do całego. Zakres prac to wprowadzanie dokumentów w KH i KPiR. Mile widziana znajomość Symfonii FK Stawka do ustalenia indywidualnie na podstawie doświadczenia zawodoweg i rodzaju umowy Proszę o przesłanie cv z krótką informacją o sobie.

Księgowa/ Księgowy
Księgowa/ Księgowy
nowe Szczecin dzisiaj

Green Basket sp. z o.o. to lider na rynku szczecińskim w hurtowym handlu warzywami oraz owocami. Cieszymy się uznaniem klientów w całym regionie. Realizujemy zamówienia na miejscu i z dostawą. Obsługujemy dużych klientów hurtowych, hotele, restauracje, przedszkola i sklepy zarówno w kraju jak i na terenie Niemiec. Naszym celem jest zadowolenie każdego klienta, dlatego dbamy aby jakość naszych towarów i usług spełniała jak najwyższe normy. Firmę tworzy zgrany zespół zróżnicowany pod względem wieku i doświadczenia. Dzięki temu każdy odnajdzie tu swoje miejsce oraz może liczyć na wsparcie bardziej doświadczonych pracowników. Mamy otwarte podejście do biznesu - nie zamykamy się na pomysły i zależy nam na osobach, które potrafią wnieść świeżość oraz mogą usprawnić naszą codzienną pracę.Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:Samodzielna Księgowa / Samodzielny KsięgowyMiejsce pracy: Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1Twój zakres obowiązków Wprowadzenie oraz księgowanie dokumentów zgodnie z prawem i zasadami rachunkowości Kontrola dokumentów zakupu pod kątem merytorycznym Weryfikowanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów pod względem formalnym, rachunkowym oraz podatkowym (CIT, VAT) Sporządzanie JPK VAT Bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgowych Uczestniczenie w procesie zamykania miesiąca, kwartału i roku Uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań finansowych Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)  Ścisła współpraca z Główną Księgową  Współpraca z innymi działami Spółki w zakresie księgowości Archiwizowanie dokumentacji księgowej Nasze wymagania Doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 4 lata) Teoretyczna i praktyczna znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych  Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne z zakresu finansów lub rachunkowości Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office Dokładność, sumienność oraz dobra organizacja pracy Zaangażowanie w realizowane zadania Umiejętność analitycznego myślenia Rzetelność, skrupulatność i odpowiedzialność Mile widziane umiejętność obsługi Comarch Optima, znajomość programów ERP Mile widziane doświadczenie w ewidencjonowaniu zdarzeń w obrębie gospodarki magazynowej  Oferujemy:zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej,pracę w doświadczonym i dynamicznym zespole,niezbędne narzędzia do pracy,szkolenia wdrażające do pracy - szkolenie stanowiskowe prowadzone przez doświadczonych pracowników oraz wewnętrzne szkolenia z kompetencji miękkich,bogaty pakiet benefitów: karta Multisport, premie świąteczne, paczki na święta,możliwość rozwoju i podnoszenie kwalifikacji zawodowych,dwa razy w tygodniu świeże warzywa, owoce, soki oraz domowe obiady przygotowywane na miejscu,zniżki na firmowe produkty,3 x w roku spotkania integracyjne + 300,00 zł budżetu dla każdego pracownika na zespołowe spotkania integracyjne.

księgowa/księgowy
księgowa/księgowy
nowe dzisiaj

Przyjmę do pracy w biurze rachunkowym osobę z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w księgowości. CV i list motywacyjny prosimy przesyłanie na adres e-mail.

księgowa/księgowy
księgowa/księgowy
nowe Stawiguda dzisiaj

Firma Inter Parts Sp. z o.o.  specjalizuje się w sprzedaży samochodowych, motocyklowych części zamiennych oraz akcesoriów i wyposażenia warsztatowego. Od pierwszych lat istnienia ważnym elementem funkcjonowania biznesu była bliska współpraca z klientem. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy zdolnych i ambitnych kandydatów na stanowisko:księgowa/księgowyMiejsce pracy: Stawiguda k. OlsztynaOsoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za:·         Dekretowanie określonej grupy dokumentów w programie handlowym,·         Import i wprowadzanie danych do systemu księgowego,·         Wystawianie faktur i korekt sprzedaży,·         Wprowadzanie wyciągów bankowych,·         sprawdzanie określonej grupy dokumentów pod kątem poprawności ujęcia w rejestrach VAT,·         sporządzanie zestawień dziennych i miesięcznych w programie handlowym związanych ze sprzedażą i ich uzgadnianie z programem księgowym,·         Uzgadnianie rozrachunków wybranej grupy klientów,·         Pomoc w formalno – rachunkowej kontroli dokumentów księgowych. WYMAGANIA:·         Wykształcenie minimum średnie księgowe,·         Obsługa komputera i programów komputerowych (pakiet MS Office, a w szczególności MS Excel, programów księgowych)·         Doświadczenie (praca, praktyki lub staże w dziale księgowości)dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, dokładność, staranność, terminowość, kreatywność w rozwiązywaniu problemów oraz bardzo dobra organizacja pracy Oferujemy pracę w dynamicznym zespole – wśród profesjonalistów, możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycie doświadczenia.Działając zgodnie z literą prawa dopisz klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Inter Parts sp. z o.o. z siedzibą Stawigudzie, zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Niniejsza zgoda jest dobrowolna i obejmuje przetwarzanie moich danych osobowych również w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez INTER PARTS sp. z o.o. z siedzibą w Stawigudzie.Administratorem danych osobowych jest Inter Parts Sp z o.o.  11-034 Stawiguda ul. Jarzębinowa 4.

Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy
Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy
nowe Legnica dzisiaj

OPISPoszukujemy osoby do pracy w Dziale Księgowości. Zakres obowiązków:Księgowanie raportów kasowych i wyciągów bankowych złotówkowych i walutowych.Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym.Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie. Odbieranie poczty i jej rozdysponowanie wewnątrz firmy, systematyczne porządkowanie dokumentów.Wprowadzanie faktur do programu obiegu dokumentów lub programu księgowego zgodnie z wewnętrznymi wytycznymi i procedurami w firmie.Archiwizowanie dokumentacji księgowej.Rozliczanie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami.Wymagania:Co najmniej średnie wykształcenie kierunkowe.Znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych.Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.Mile widziana umiejętność obsługi programów Rewizor GT i Subiekt GT.Spostrzegawczość, dociekliwość, pracowitość i zaangażowanie.Umiejętność organizowania swojej pracy, zdolności organizacyjne.Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (po okresie próbnym).Pracę w biurze firmy w Legnicy, przy ul. Hangarowej 15, gdzie zapewnione będzie całe zaplecze techniczne do wykonywania powierzonych zadań.Elastyczny czas pracy - możliwość rozpoczynania pracy o godzinie 6.00, 7.00 lub 8.00.Miłą i przyjazną atmosferę w dziale księgowym.Możliwość poszerzania kwalifikacji.Zainteresowanych kandydatów proszę oprzesłanie CVprzesłanie skanu dyplomu/świadectwa potwierdzającego wykształcenieumieszczenie w CV klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ISO TRADE Spółka z o.o. moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji na stanowisko pracy, na które aplikuję jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji."mile widziane referencje i listy motywacyjne

Księgowy / Księgowa
Księgowy / Księgowa
nowe Łódź dzisiaj

Obowiązki:Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów.Bieżąca obsługa klientów biura rachunkowego.Tworzenie sprawozdań finansowych.Wymagania:Doświadczenie w zakresie rozliczania ksiąg handlowych,Znajomość bieżących przepisów podatkowych,Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,Umiejętność pracy w zespole,Mile widziana znajomość programu Comarch Optima.

Księgowa Grupa COM40
Księgowa Grupa COM40
nowe Kalisz dzisiaj

Poznaj nas!GRUPA FIRM COM40 to grupa spółek (Com40, Correct, L-Correct, Skaltex) zajmująca się produkcją mebli tapicerowanych, materaców oraz komponentów. W branży produkcyjnej działamy z powodzeniem od ponad 20 lat tworząc miejsce pracy dla 6 000 osób. Wyróżniają nas nowatorskie rozwiązania produkcyjne oraz szeroki zakres oferowanych usług logistycznych.Nasze fabryki zlokalizowane są w miejscowościach między Kaliszem a Ostrowem Wielkopolskim - w Nowych Skalmierzycach (ul. Podkocka 4b) oraz Ociążu (ul. Torowa 11).Co oferujemy?·        Elektroniczny system rozliczania czasu pracy, dzięki aplikacji mobilnej bez problemu wystawisz, np. wniosek urlopowy z domu lub sprawdzisz swój harmonogram. ·        Jasny i przejrzysty system wynagrodzeń.·        Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez szkolenia finansowane przez firmę – m.in. uprawnienia UDT, SEP, uprawnienia spawalnicze i wiele innych!·        Możliwość rozwoju w innych działach firmy poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych.Dodatkowo, możesz skorzystać z:·        Programu Poleceń Pracowniczych - możesz zyskać nawet 2600zł netto za polecenie osoby, która rozpocznie pracę w Grupie Com40.·        Dofinansowanie do opieki medycznej oraz możliwość wykupienia pakietu medycznego dla rodziny.·        Dofinansowanie do karty Multisport z możliwością dokupienia kart dla bliskich osób.·        Prywatne ubezpieczenie na życie w Grupie PZU.·        Bonusy dla rodzin pracowników, m.in. Bobas Box (prezenty dla nowonarodzonych dzieci), paczki świąteczne dla najmłodszych, upominki na Dzień Dziecka.Do Twoich obowiązków należeć będzie:Dekretowanie, kontrola oraz raportowanie kosztów.Ewidencjonowanie środków trwałych i naliczanie amortyzacji.Analiza należności oraz zobowiązań, a także uzgadnianie kont księgowych i rozrachunków.Weryfikacja faktur kosztowych i ich księgowanie.Jest to praca dla Ciebie jeśli:Masz praktyczne doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.Posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe (np. finanse i rachunkowość,matematyka finansowa).Znasz przepisy księgowe, zasady rachunkowości oraz zagadnienia podatkowe.Posługujesz się j. angielskim w stopniu min. podstawowym. Jesteś dokładny i terminowy w realizacji zadań.Potrafisz i chcesz pracować w zespole.Znasz system IFS (dodatkowy atut).Już teraz wyślij swoją aplikacjęZastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi osobami oraz zakończenia procesu rekrutacji przed określonym terminem.Klauzula RODOWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV dla potrzeb niezbędnych do celów realizacji obecnej oraz przyszłych rekrutacji.

Kierownik Placówki Stefczyk Finanse, miejscowość Rybnik
Kierownik Placówki Stefczyk Finanse, miejscowość Rybnik
nowe Rybnik dzisiaj

CO NAS WYRÓŻNIABudujemy i podtrzymujemy relacje z Klientami.Działamy zespołowo i dbamy o dobrą atmosferę w pracy.Jesteśmy dużą instytucją finansową, ale nie nazywamy siebie korporacją. Jesteśmy społecznością. Stefczyk Finanse w ramach swojej działalności współpracuje z firmą Saltus. Dzięki temu Nasi Pracownicy mogą otrzymywać dodatkowe, atrakcyjne gratyfikacje finansowe i rzeczowe oraz biorą udział w licznych konkursach z obszaru sprzedaży ubezpieczeń.Twój zakres obowiązkówkompleksowe zarządzanie placówką i zespołem sprzedażowymrealizowanie miesięcznych celów biznesowychbudowanie i rozwój efektywnego zespołu doradcówinicjowanie i wspieranie działań prowadzących do pozyskania nowych klientówbudowanie relacji z klientami i dbałość o najwyższy standard ich obsługiorganizowanie lokalnych akcji marketingowych Nasze wymaganiamin 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowymdoświadczenie z zakresu bankowości i finansówkonsekwencja i skuteczność w osiąganiu wyników biznesowych samodzielność i dobra organizacja pracynastawienie na pracę zespołowąpraktyczna znajomość pakietu MS Office,wykształcenie wyższe To oferujemystabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęnielimitowany, miesięczny system premiowy uzależniony od wynikówwsparcie Opiekuna Adaptacyjnego i Trenera w okresie wdrożeniaudział w konkursach sprzedażowychsystem szkoleń i programów rozwojowychprywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzinkafeteryjną platformę benefitów, w tym dofinansowanie do kart sportowych

Księgowy / Księgowa budownictwo prefabrykowane
Księgowy / Księgowa budownictwo prefabrykowane
nowe Bochnia dzisiaj

PREFA Solutions - jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem specjalizującą się w budownictwie prefabrykowanym, w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko KSIĘGOWY / KSIĘGOWA z minimum 3 letnim doświadczeniem w obsłudze i prowadzeniu Spółki z o.o. , zakres obowiązków:zaawansowana znajomość systemu księgowego OPTIMAprowadzenie pełnej księgowości w firmie produkcyjnejbieżąca weryfikacja i księgowanie fakturprzygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowychprzygotowywanie raportów na potrzeby korporacyjne oraz sporządzanie bilansu i rachunku wyników, cash-flow na koniec miesiącasporządzanie sprawozdań finansowychprzygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznychwspółpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)prowadzenie rachunkowości jednostkiwykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymidokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowychMiejsce wykonywania pracy ul.Partyzantów 21A w Bochni.Zapewniamy umowę o pracę z możliwością rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie, atrakcyjne wynagrodzenie, praca w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym.Wszystkie szczegóły do ustalenia na spotkaniu.Czekamy na Twoje zgłoszenie.

Bankier Klienta Indywidualnego (sprzedaż produktów hipotecznych)
Bankier Klienta Indywidualnego (sprzedaż produktów hipotecznych)
nowe Płock dzisiaj

O nasAlior Bank to miejsce dla osób, które chcą kreować nowe standardy w bankowości. Oferujemy szerokie możliwości zatrudnienia dla ekspertów w wielu dziedzinach. Do współpracy zapraszamy najlepszych profesjonalistów z doświadczeniem popartym sukcesami w branży bankowej, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z Alior Bankiem. Wyróżniamy się dynamicznym środowiskiem pracy, bezpośrednią komunikacją i swobodną kulturą organizacyjną. W Alior Banku ludzie stanowią najważniejszą wartość, dlatego współpracownicy i atmosfera - co rok, znajdują się wśród najwyżej ocenianych aspektów środowiska pracy w Alior Banku. Twój zakres obowiązków:budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,sprzedaż produktów i usług bankowych,aktywne działania ukierunkowane na pozyskiwanie Klientów,kompleksowa obsługa Klientów zgodnie ze standardami jakości Alior Banku. Nasze wymagania:posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta indywidualnego w sprzedaży produktów hipotecznych,umiesz nawiązywać i budować długofalowe relacje z Klientami,jesteś nastawiony na realizację celów,posiadasz wykształcenie min. średnie – maturalne. To oferujemy:umowę o pracę, wynagrodzenie uzupełnione atrakcyjnym systemem premiowym,okres przygotowania i wdrożenia do zadań,obniżone plany sprzedażowe podczas procesu wdrożenia,pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 16 godzin na wolontariat, „Dzień na U”,nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń,Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych,"Czwartki z rozwojem" - stawiamy na rozwój bankierów,program motywacyjny Platynowy Klub Alior Banku,ścieżka kariery - u nas możesz awansować pionowo aż do stanowiska Dyrektora ds.,rozwój kompetencji miękkich, poprzez szkolenia centralne i wsparcie trenera regionalnego.

Młodszy Specjalista ds. Księgowości
Młodszy Specjalista ds. Księgowości
nowe Błonie dzisiaj

Grupa GEODIS – czołowa grupa logistyczna z jedną z największych spółek sektora TSL oferującą innowacyjne rozwiązania logistyczno-intermodalne w ramach całego łańcucha dostaw.Do naszej Centrali w Błoniu k. Warszawy poszukujemy Młodszego Specjalista ds. KsięgowościGłówne obowiązki:Kontrola rachunkowa i formalna dokumentów księgowychPomoc administracyjnaNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji księgowejKsięgowanie dokumentów zakupowych: kosztowych zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymiWspółpraca z kontrahentami w sprawie rozliczeńUczestnictwo w projektach związanych z zakresem kompetencjiUczestnictwo w zamknięciu miesiącaOczekiwania:Wykształcenie minimum średnie w zakresie ekonomii, finansów, rachunkowościMinimum rok doświadczenia na podobnym stanowiskuPraktyczna znajomość zagadnień podatkowo-rachunkowychZnajomość obsługi programów MS Office, szczególnie MS ExcelDokładność i umiejętność organizacji pracy własnejUmiejętność współpracy i budowania pozytywnych relacjiMotywacja i zaangażowanieZnajomość programu SAP R3 będzie dodatkowym atutemOferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęSzkolenia zawodowe i ogólnorozwojoweMożliwość rozwoju zawodowego, praca w zespole doświadczonych specjalistówSamodzielność w ramach swojego stanowiska pracySzereg benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie i wiele innych)Wszystkich zainteresowanych proszę o przesłanie aplikacji.

Księgowa w Dolinie Charotty
Księgowa w Dolinie Charotty
nowe dzisiaj

Kompleks turystyczny Dolina Charlotty Resort & Spaposzukuje osoby na stanowisko:Księgowa w Dolinie CharlottyMiejsce pracy:StrzelinkoZakres obowiązków:dekretowanie dokumentówprzygotowywanie zestawień księgowychrozliczanie sprzedaży, prowadzenie kasyuzgadnianie rozrachunkówwspółpraca  z innymi działamiobsługa korespondencji mailowejpomoc w sporządzaniu sprawozdań księgowychWymagania wykształcenie co najmniej średnie, kierunkowedoświadczeniebardzo dobra znajomość excela i wordamile widziana znajomość obsługi programów księgowych i przepisów podatkowychsamodzielność, dokładność Oferujemypracę na pełen etat z umową o pracęrozwój zawodowymiłą atmosferę prac

Filtr