Sortowanie:
Znaleziony: 9612 ogłoszenie w kategorii Opieka / Nianie / Pomoc domowa Polska: Wszystkie miasta
Opiekun osoby starszej Ursynów Wilanów Włochy Od ZARAZ
Opiekun osoby starszej Ursynów Wilanów Włochy Od ZARAZ
nowe dzisiaj

Jesteśmy organizacją pożytku publicznego, stowarzyszeniem. Jesteś empatyczny i lubisz nieść pomoc innym osobom? Celem Stowarzyszenia to pomoc samotnym, starszym osobom. Nie wymagamy doświadczenia, wymagamy chęci do pracy. (w sprawie oferty preferowany kontakt telefoniczny, telefon 8-16, od pon do pt) Opiekunka lub Opiekun dla osoby starszej – asystowanie osobie starszej pomoc przy codziennych obowiązkach, dotrzymanie towarzystwa, wspieranie osoby starszej. Uczciwa praca, stabilna firma (istnieje od 2005r.), możliwość podpisania umowy o pracę od zaraz, elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w weekendy(tylko dla chętnych) Wymagania -podstawowe pojęcie lub doświadczenie w opiece nad osobą starszą lub chorą - empatia Co będziesz robić: - asystowanie w czynnościach dnia codziennego i podstawowej aktywności życiowej : - przygotowanie i podawanie posiłków, - wsparcie emocjonalne, rozmowy, czytanie książek, aktywizowanie osoby starszej itp.. - pomoc w porządkach, wyniesieniu śmieci itp. Okolice na które szukamy (DO WYBORU):Wilanów, Włochy, Ursynów. Rembertów, Wesoła, Stara Miłosna Oferujemy umowę o pracę na pełen etat, 3/4 etatu lub pół etatu. Kontakt telefon 605 - pokaż numer telefonu - (preferowany kontakt telefoniczny, telefon 8-16, od pon do pt) Oferta pracy jest bez zamieszkania, zatrudnienie bezpośrednie

Pomoc dla osoby starszej Wesoła Rembertów oraz INNE Praca
Pomoc dla osoby starszej Wesoła Rembertów oraz INNE Praca
nowe dzisiaj

(preferowany kontakt telefoniczny) Czy lubisz pomagać i jesteś empatyczną osobą ? Celem Stowarzyszenia jest niesienie pomocy samotnym, starszym osobom. Jako organizacja pożytku publicznego staramy się zapewnić uśmiech na twarzy podopiecznego. Poszukujemy: Opiekunki / Opiekuna dla osoby starszej – Asystowanie, pomoc w życiu na co dzień. Miejsce pracy(DO WYBORU): Warszawa - Wesoła, Rembertów, Stara Miłosna, Ursynów, Wilanów, Włochy, Wymagania -podstawowa wiedza i/lub doświadczenie w opiece nad osobą starszą lub chorą - empatia - komunikatywność Opis stanowiska: - asystowanie, pomoc osobie starszej w czynnościach dnia codziennego i podstawowej aktywności życiowej w tym: - przygotowanie i podawanie posiłków, - wsparcie emocjonalne, rozmowy, czytanie książek, aktywizowanie osoby starszej itp.. - pomoc w porządkach, wyniesieniu śmieci itp. Oferujemy: - umowę o pracę (na pełen etat, 3/4 etatu lub pół etatu) - elastyczny grafik (możliwość pracy w weekendy –tylko dla zainteresowanych) - praca w stabilnej firmie (firma działa od 2005r,) Zatrudnienie bezpośrednie, bez zamieszkania (Preferowany kontakt telefoniczny w sprawie oferty od godz. 8-16, pon - pt, 605 - pokaż numer telefonu - , Agata Książek )

OPIEKUN DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ
OPIEKUN DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ
nowe dzisiaj

Opis stanowiska pracy Oferujemy: - pracę w profesjonalnym i miłym zespole w przyjaznej atmosferze - pracę trybie trzy zmianowym Wymagamy: - wykształcenia średniego - doświadczenia w opiece nad osobami starszymi - posiadania książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych - dyspozycyjności (placówka całodobowa, praca w soboty, niedziele i święta) - obchodzenia się z szacunkiem względem mieszkańców i ich rodzin Zadania: - pomoc w utrzymaniu higieny osobistej mieszkańców (kąpiele, zmiana pampersów) - pomoc w ubieraniu i rozbieraniu się mieszkańców - pomoc w karmieniu - podawanie płynów - pomoc przy poruszaniu się - zmiana pościeli, dbanie o schludny wygląd mieszkańca - dbanie o porządek i czystość w pokoju i łazience mieszkańca - pomoc w utrzymaniu porządku w szafie ** zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi przez nas kandydatami

Pomoc dla osoby starszej Ursynów Wilanów Włochy oraz INNE
Pomoc dla osoby starszej Ursynów Wilanów Włochy oraz INNE
nowe dzisiaj

(preferowany kontakt telefoniczny) Czy lubisz pomagać i jesteś empatyczną osobą ? Celem Stowarzyszenia jest niesienie pomocy samotnym, starszym osobom. Jako organizacja pożytku publicznego staramy się zapewnić uśmiech na twarzy podopiecznego. Poszukujemy: Opiekunki / Opiekuna dla osoby starszej – Asystowanie, pomoc w życiu na co dzień. Miejsce pracy(DO WYBORU): Warszawa - Ursynów, Wilanów, Włochy, Rembertów, Stara Miłosna, Wesoła. Wymagania -podstawowa wiedza i/lub doświadczenie w opiece nad osobą starszą lub chorą - empatia - komunikatywność Opis stanowiska: - asystowanie, pomoc osobie starszej w czynnościach dnia codziennego i podstawowej aktywności życiowej w tym: - przygotowanie i podawanie posiłków, - wsparcie emocjonalne, rozmowy, czytanie książek, aktywizowanie osoby starszej itp.. - pomoc w porządkach, wyniesieniu śmieci itp. Oferujemy: - umowę o pracę (na pełen etat, 3/4 etatu lub pół etatu) - elastyczny grafik (możliwość pracy w weekendy –tylko dla zainteresowanych) - praca w stabilnej firmie (firma działa od 2005r,) Zatrudnienie bezpośrednie, bez zamieszkania (Preferowany kontakt telefoniczny w sprawie oferty od godz. 8-16, pon - pt, 605 - pokaż numer telefonu - , Agata Książek )

Niania na godziny/dorywczo
Niania na godziny/dorywczo
nowe Oborniki Śląskie 4 kilka dni temu

Zatrudnimy opiekunki/nianie na godziny. Elastyczny grafik, praca w tygodniu lub w weekendy w godzinach porannych lub popołudniowych w zależności od dostępności niani. Do Twoich obowiązków może należeć: - odbiór dziecka ze żłobka lub przedszkola - opieka nad dzieckiem lub dziećmi - zorganizowanie czasu wolnego dla pociechy - pomoc przy animacjach. Zakres obowiązków będzie zależał od klienta. Przed przyjęciem każdego zlecenia otrzymasz informację o Twoich zadaniach :) Szukamy właśnie Ciebie, jeśli: - posiadasz doświadczenie w opiece nad dziećmi (zawodowo lub w rodzinie). Od Twojego doświadczenia będzie zależeć jakie zlecenia możesz otrzymać - lubisz pracę z dziećmi - to oczywiste! :) - jesteś punktualna/y i słowna/y - fajnie, jeśli posiadasz kurs pierwszej pomocy Co oferujemy: - umowa zależna od Twojej dostępności - elastyczne godziny pracy - to Ty decydujesz kiedy chcesz pracować. Otrzymasz od nas powiadomienie o terminie pracy i zakresu zadań Praca na terenie Obornik Śląskich i okolic. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez portal Masz pytania? Zadzwoń do nas!

Poszukujemy Opiekunki
Poszukujemy Opiekunki
Warszawa 4 kilka dni temu

Poszukujemy opiekunki do Kobiety w wieku 82 lat, waga 45 kg. Osoba głownie leżąca, przy pomocy drugiej osoby porusza się po mieszkaniu. Podopieczna po przebytym udarze. Praca w Warszawie ( dzielnica Służewiec). Praca z zamieszkaniem na zastępstwo od 16.12.2022 r.- 03.01.2022 r. Zakres obowiązków: utrzymywanie czystości w gospodarstwie domowym, sporządzanie zakupów, przyrządzanie posiłków, przypominanie o przyjmowaniu leków, pomoc w pielęgnacji, asekuracja w wykonywaniu codziennych czynności, dotrzymywanie towarzystwa. Wynagrodzenie: 5200 zł/netto za 19 dni. Poszukujemy osób z doświadczeniem i referencjami. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt. Centrum Opiekunek (Agencja Zatrudnienia KRAZ 24570) tel. 796 - pokaż numer telefonu - , 85/7455673, mail: @ lub osobiste złożenie dokumentów aplikacyjnych ul. Piękna 5 lok. 28, Białystok godz. 9:00 – 16:00.

Senior Manager Strefy SPA w centrum Krakowa
Senior Manager Strefy SPA w centrum Krakowa
Kraków 4 kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko Senior Manager strefy SPA w centrum KrakowaZakres obowiązków:Koordynacja pracy zespołu ( doświadczenie min 1 rok, warunek konieczny )Dbałość o wysoki standard obsługi gości i wizerunek SPANadzór i wsparcie codziennej pracy zespołuBieżąca kontrola i rozliczanie dokumentówPrzygotowanie zabiegów i kontakt z klientami ( część etatu )Wymagania:Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymBardzo dobre umiejętności interpersonalneDoskonałe umiejętności komunikacyjneDyspozycyjność w godzinach popołudniowych oraz jeden weekend w miesiącuOferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zlecenie lub B2BDobre wynagrodzeniePracę w centrum Krakowa i kontakt z miłymi ludźmiCiekawą pracę w młodym i kreatywnym miejscu

Portier | hotel The Bridge 5* | Ostrów Tumski
Portier | hotel The Bridge 5* | Ostrów Tumski
Wrocław 4 kilka dni temu

Wyjątkowy hotel The Bridge Wrocław MGallery Hotel Collection poszukuje Portiera!TWOJA MISJAGłównym zadaniem jest zadbanie o bagaże gości hotelu. Dodatkowo będziesz odpowiedzialny za potrzeby gości w czasie ich pobytu w hotelu, kompleksowe informowanie o warunkach pobytu i o wszystkich usługach świadczonych przez hotel. Twoim zadaniem będzie również dbanie o ład i porządek w hotelowym lobby.OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCIMasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacjiWykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemnośćUśmiech na twarzy gości sprawia Ci satysfakcjęPotrafisz wczuć się w sytucję gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie rozwiązaniePosiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwojuPraca w systemie dwuzmianowym nie stanowi dla Ciebie problemuDołącz do NAS!NASZE OCZEKIWANIA:Szukamy osoby otwartej i chętnej do poznawania nowych zagadnień, pozyskiwania i rozwijania umiejętności. Osoby, której praca jest jednocześnie pasją. Potrafi pracować z innymi, dąży do osiągnięcia wspólnego celu i ma z tego satysfakcję. Stara się osiągać oczekiwane rezultaty świadcząc jak najlepsze usługi. Świetnie komunikuje się w języku angielskim.JAK O CIEBIE ZADBAMY:Zaoferujemy pracę w profesjonalnym zespole na podstawie umowy o pracęPoinformujemy Cię o wszystkim, co powinieneś wiedziećPomożemy rozwijać się poprzez udział w szkoleniach i toczących się projektachDamy możliwość rozwoju w światowej sieci hoteli AccorZapewnimy dostęp do atrakcyjnych benefitów: pakiet medyczny i sportowy oraz karta lojalnościowa dla pracowników oferująca zniżki w hotelach Accor na całym świecieW dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie zapisu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”

Recepcjonistka ,recepcjonista w hotelu
Recepcjonistka ,recepcjonista w hotelu
Lublin 4 kilka dni temu

Restauracja-Hotel " Na Rogatce" w Lublinie zatrudni recepcjonistkę lub recepcjonistę. Poszukujemy osób dyspozycyjnych oraz z doświadczeniem w pracy na recepcji. Oferujemy stałe warunki zatrudnienia ( ale również jeśli szukasz pracy dorywczej na umowę zlecenie, mamy taką możliwość), atrakcyjne wynagrodzenie. Dołączając do naszego zespołu udoskonalisz swoje umiejętności.

Koordynator ds. sprzedaży
Koordynator ds. sprzedaży
4 kilka dni temu

Koordynator ds. sprzedaży z doświadczeniem w branży hotelarskiej/ obiektów pałacowych TWOJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW obsługa sprzedażowaaktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie i rozszerzenie współpracy z dotychczasowymiprzygotowywanie ofert i kontraktów w oparciu o strategię sprzedażową hotelumonitorowanie i analiza danych rynkowychprezentowanie kompleksowej oferty hotelu w czasie spotkań biznesowych
realizowanie polityki marketingowo-sprzedażowej Pałacu Zegrzyńskiego
reprezentowanie Hotelu podczas targów/wydarzeń sprzedażowychkreowanie materiałów promocyjnych i reklamowychNASZE WYMAGANIAdoświadczenie w dziale sprzedaży w branży hotelarskiejo wysokiej kulturze osobistej
z doświadczeniem w branży hotelarskiej/turystycznej
zeznajomością rynku hotelarskiego/obiektów pałacowychumiejących samodzielnie planować sobie pracę i wyznaczać priorytety
komunikatywnych, pracowitych i dobrze zorganizowanych, umiejących pracować indywidualnie oraz w grupie i pod presją czasu,pozytywnie nastawionych oraz otwartych na nowe doświadczeniaswobodnie posługujących się językiem angielskim (w mowie i w piśmie)OFERUJEMYStabilna i interesującą praceAtrakcyjne warunki premiowania wyników sprzedażyPrzyjazna atmosferęPrace w młodym i zgranym zespoleSłużbowy telefon oraz komputerO nasPałac Zegrzyński to butikowy hotel pod Warszawą, położony jest w samym sercu parku oraz nad jeziorem Zegrzyńskim. Tutaj czas potrafi się zatrzymać. Malownicze otoczenie oraz błoga cisza i spokój, pozwalają uciec od codziennego pośpiechu i zgiełku miasta, aby cieszyć się piękną przyrodą i zrelaksować.Specjalizujemy się w organizacji konferencji, wesel w plenerze, imprez okolicznościowych jak i imprez firmowych na terenie parku.To miejsce, gdzie można złapać oddech i poczuć się jak w domu.Dołącz do naszego zespołu.

Opiekunka do dzieci w Hotelu na Święta/weekendy
Opiekunka do dzieci w Hotelu na Święta/weekendy
Dzierżoniów 4 kilka dni temu

Hotel Uroczysko Siedmiu Stawów, usytuowany w Goli Dzierżoniowskiej (gmina Niemcza)zatrudni osobę do opieki nad dziećmi w sali zabawObowiązki osoby do współpracy obejmują:opieka nad dziećmi w wieku 3-12 latanimacja zabaw w oparciu o dostępne w bawialni zabawkiOd osób ubiegających się o pracę wymagamy:umiejętności pracy z dziećmipodstawowej wiedzy z zakresu opieki nad dziećmiodpowiedzialności i sumiennościotwartości i uśmiechumile widziane doświadczenie w pracy w dziećmiWspółpraca gospodarcza lub umowa cywilnoprawna.W CV prosimy o dołączenie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Mc Diam Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Ratownik na basenie w Hotelu Holimo
Ratownik na basenie w Hotelu Holimo
4 kilka dni temu

Holimo, 3 gwiazdkowy hotel, stale podnoszący jakość swoich usług poszukuje do stałego Zespołu osób na stanowisko: RATOWNIK WODNYOPISZakres obowiązków: • zapewnienie bezpieczeństwa gości przebywających na basenie • stała obserwacja wyznaczonego obszaru wodnego • niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy• podejmowanie akcji ratowniczej oraz zapobieganie skutkom zagrożeń • codzienna dbałość o powierzony sprzęt ratowniczy i pomocniczy, przygotowanie, zabezpieczenie i konserwacja ww. sprzętu przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu dyżuru • kontrola urządzeń i atrakcji w strefie wodnej • prowadzenie działań profilaktycznych i prewencyjnych w zakresie bezpieczeństwa • udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy • zgłaszanie trudności i nieprawidłowości do kadry kierowniczej • wspieranie współpracowników i przełożonych w budowaniu wspaniałej atmosfery sprzyjającej dobrej, bezpiecznej zabawie gości • dbanie o wizerunek swojego miejsca pracy poprzez dbałość o czystość i wysokie standardy obsługi • zapewnienie usług na najwyższym poziomie • współpraca z innymi członkami hotelu oparta na uprzejmości, przyjaznych relacjach i otwartej komunikacji Oferujemy: • zatrudnienie w przyjaznej atmosferze• możliwość wyżywienia w hotelu• atrakcyjny system wynagrodzeniaW dokumentach aplikacyjnych prosimy o zamieszczenie następującego oświadczenia:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Informujemy, że Administratorem danych jest HOLIMO Sp. z o.o., Stara Morawa 11a, 57-550 Stronie Śląskie. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne

Concierge - Hotel H15 Luxury Palace 5* - Kraków!
Concierge - Hotel H15 Luxury Palace 5* - Kraków!
Kraków 4 kilka dni temu

Grupa Dobry Hotel – miejsce rozwoju Twoje kariery w branży hotelarskiej!Jesteśmy polską siecią hoteli obecną na rynku od 18 lat. Zarządzamy 17 obiektami hotelowymi oraz jedną niezależną restauracją i stale rośniemy! Dołącz do naszego zespołu i buduj z nami te niezwykłe miejsca!Hotel H15 Luxury Palace zlokalizowany jest w zabytkowym budynku przy ul. Św. Jana 15, który w przeszłości był pałacem należącym do szlacheckiej rodziny Lubomirskich.Jako jedyny hotel w Polsce, znalazł się na liście 15 najpiękniejszych hoteli w Europie w zestawieniu „Fodor’s Finest Hotels 2022”.Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:ConciergeMiejsce pracy: KrakówCo możemy Ci zaoferować?pracę w prestiżowym i cenionym na rynku hoteluzatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub innejposiłki pracowniczewsparcie podczas wdrożenia w obowiązkimożliwość rozwoju zawodowego w obszarze Grupy Dobry Hotelpakiet benefitów (karta multisport, prywatna opieka medyczna)możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życiezniżki na usługi hotelowe i gastronomiczne w ramach Grupy Dobry Hotelmożliwość skorzystania z atrakcyjnych zniżek na studia w Wyższej Szkole Bankowejprzyjazną i otwartą atmosferę pracy :)Jakie będą Twoje zadania?ścisła współpraca z recepcją hotelukompleksowa obsługa Gości hotelu oraz nadzór nad ich pobytem przygotowywanie oraz prezentowanie dodatkowych usług hoteluoprowadzanie Gości po obiekcie oraz przedstawianie jego historiiprzyjmowanie uwag Gości oraz przekazywanie ich kierownikom odpowiednich działówwspółpraca i wsparcie innych działów przy koordynacji rezerwacji, sprzedaży i organizacji imprezutrzymywanie należytych relacji z GośćmiCo jest dla nas ważne?doświadczenie w pracy na recepcji (mile widziane na stanowisku Concierge)j. angielski w stopniu zaawansowanym (inny j. obcy będzie dodatkowym atutem)bardzo dobra znajomość miasta Krakowa i okolicJeśli czujesz, że chciałbyś/abyś być częścią naszego zespołu, czekamy na Twoją aplikację!W związku z obowiązywaniem RODO prosimy o zamieszczenie w CV oświadczenia o następującej treści oraz o zapoznanie się z poniższymi informacjami:„Oświadczam, że zapoznałam/em się z treścią klauzuli informacyjnej dotyczącej rekrutacji w systemie internetowym. Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko, w tym w szczególności numeru telefonu, adresu e-mail, adresu zamieszkania, informacji o wcześniejszym zatrudnieniu i innych danych ujawnionych w przesłanym CV, w tym również zamieszczenia tam zdjęcia (wizerunku). Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie”.Jednocześnie informujemy, że CV niezawierające powyższego oświadczenia nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO, informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Sopocie (81-762) ul. Gen. Pułaskiego 18-20, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 36021 2, posiadająca numer identyfikacji podatkowej (NIP) 585145587  8, REGON 221 05 19 40 

Konserwator - pracownik dozoru w hotelu
Konserwator - pracownik dozoru w hotelu
Jelenia Góra 4 kilka dni temu

Praca w pełnym wymiarze, na podstawie umowy o pracę w Hotelu "Europa" w Jeleniej Górze. Do obowiązków konserwatora należy wykonywanie prac remontowo-naprawczych i porządkowych w obiekcie oraz posesji należącej do hotelu - praca w godzinach 7:00 - 15:00. Natomiast w godzinach nocnych tj. 22:00 - 6:00 wykonywanie obowiązków pracownika dozoru, do których należy między innymi monitorowanie obiektu za pośrednictwem monitoringu znajdującego się w recepcji hotelu, jak również fizyczne monitorowanie poprzez obchody pomieszczeń ogólnodostępnych w hotelu. Ścisła współpraca z recepcją hotelu w celu zapewnienia bezpieczeństwa w obiekcie. Praca zgodnie z grafikiem planowanym na miesiąc. Szczegółowe informacje zostaną przekazane podczas rozmowy kwalifikacyjnej.Prosimy o wysyłanie CV z informacją:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Dyrektor Działu Marketingu
Dyrektor Działu Marketingu
Opole 4 kilka dni temu

3-gwiazdkowy Hotel zatrudni doświadczoną osobę na stanowisko:Dyrektor Działu Marketingu Zakres Obowiązków:Bieżąca Obsługa potencjalnych klientów Hotelu oraz Restauracji hotelowejObsługa poczty e-mailTworzenie ofert sprzedażowych Hotelu oraz RestauracjiTworzenie budżetu SprzedażowegoOrganizacja cyklicznych imprezAktywne pozyskiwanie klientów Hotelu oraz RestauracjiProwadzenie działań promocyjnychNasze wymagania:Wykształcenie WyższeDoświadczenie 5 lata na analogicznym stanowiskuUczciwościPracowitościdobrej organizacji pracyumiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjności do pracy w pełnym wymiarze godzingotowość do pracy również w weekendyOferujemy:Stabilną pracę w oparciu o umowęWysokie zarobki w zależności od posiadanych umiejętnościPrace w zgranym energicznym zespoleMożliwość rozwoju wewnątrz firmysystem premiowyumowa dostosowaną do Twoich potrzebelastyczny grafikOsoby zainteresowane prosimy o wysyłanie cv przez portal OLX. Z wybranymi kandydatami będziemy kontaktować się telefonicznie w celu umówienia rozmowy rekrutacyjnej.

Specjalista ds. sprzedaży eventów
Specjalista ds. sprzedaży eventów
Lublin 4 kilka dni temu

Hotel Luxor & Atelia Centre od 10 lat z powodzeniem wdraża nowe trendy w eventach na lokalnym rynku. Planując dalszy rozwój nie ustajemy w podnoszeniu jakości usług i kreowaniu innowacyjnych rozwiązań. Poszukujemy ciekawych osób które wniosą nową energię do naszego zespołu.Aktualnie zapraszamy do rekrutowania na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży eventów z aspiracjami kierowniczymi w największym obiekcie bankietowo-konferencyjnym w Lublinie. OPIS STANOWISKAOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Aktywne zdobywanie nowych klientówNawiązywanie nowych kontaktów biznesowychSprzedaż eventów i usług hotelowych w celu realizacji planów sprzedażowychBudowanie harmonogramu potencjalnych wydarzeńPrezentacja obiektu i zapoznanie rynku z nowymi usługamiRaportowanie wyników działań handlowychProwadzenie negocjacji handlowychWYMAGANIAOd Kandydatów oczekujemy:Wysokiej kultury osobistejDobrej organizacji pracy i konsekwencji w realizacji planówSilnej motywacji do pracyUmiejętności nawiązywania kontaktówOdpowiedzialności i samodzielności,Doświadczenia w sprzedaży B2B, w tym eventów mile widzianePrawo jazdy kat. B,Znajomości języka angielskiego w stopniu dobrymOFERUJEMYWspółpracę na zasadach B2BBardzo atrakcyjne zarobki w premiowym systemie wynagrodzeńCiekawą pracę w sprzedaży prestiżowych usługPracę w dynamicznie rozwijającej się firmieProfesjonalny dział marketingu wspierający w działaniachNiezbędne narzędzia do pracy: telefon służbowy, laptop służbowy, auto służbowe do dyspozycjiProsimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Recepjonista/stka Radisson Hotel Szklarska Poręba
Recepjonista/stka Radisson Hotel Szklarska Poręba
Szklarska Poręba 4 kilka dni temu

Zdrojowa Invest & Hotels to holding dewelopersko-hotelarski prowadzący swoją działalnośćw najpiękniejszych kurortach. Pionier i lider condo hoteli w Polsce.Posiada marki takie jak: Radisson Blu Resort Świnoujście, Hilton Świnoujście Resort and Spa,  Marine Hotel, Diune Hotel, Sand Hotel, Jantar Hotel and Spa, Baltic Park Molo Apartaments, Baltic Park Fort, Boulevard Ustronie Morskie & Residence, Cristal Resort Szklarska Poręba, startup VacationClub. Poszukujemy osób na stanowisko:RECEPCJONISTKA /RECEPCJONISTA Lubisz kontakt z ludźmi, umiesz nawiązywać dobre relacje, jesteś pogodny i optymistyczny? To właśnie na Ciebie czekamy, dołącz do zespołu Recepcji w Radisson Hotel Szklarska Poręba.Nie pracowałeś jeszcze w Hotelu?  Nic nie szkodzi, wszystkiego Cię nauczymy.Jesteś na początku kariery zawodowej? Damy Ci narzędzia i możliwości rozwoju wśród wzajemnie wspierających się pracowników.Twoje atuty to odpowiedzialność i zaangażowanie? Zgłoś się do nas i pracuj w prestiżowym Hotelu.Ty zadbasz o prawidłową obsługę gościa my zaoferujemy Ci stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę oraz dodatkowe benefity.Nie czekaj, już dziś wyślij swoje zgłoszenie Prosimy o umieszczenie w CV obowiązującej klauzuli:  Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. z siedzibą w Kołobrzegu 78-100, ul. Sułkowskiego 9, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.W przypadku gdy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji prosimy o dodatkowe zamieszczenie następującego oświadczenia: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Zdrojowa Hotels Central Pomerania Sp. z o.o. z siedzibą w Kołobrzegu 78-100, ul. Sułkowskiego 9, w tym wizerunku dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.Klauzula informacyjnaAdministrator ochrony danychAdministratorem Danych Osobowych jest przez Zdrojowa Hotels Central Pomerania Sp. z o.o. ,ul. Sułkowskiego 9 , 78-100 Kołobrzeg, (dalej „Spółka”).  

Recepcjonista/tka do Hotelu 4* w Lublinie
Recepcjonista/tka do Hotelu 4* w Lublinie
Lublin 4 kilka dni temu

Focus Hotels S.A. najszybciej rozwijająca się polska sieć hoteli z 15 obiektami w całej Polsce obecnie poszukuje do Focus Hotel Premium Lublin 4* Osoby na stanowisko:RECEPCJONISTA/KA(miejsce pracy: Lublin ul. Podzamcze 1)Oczekiwania wobec kandydatów:Komunikatywna znajomość języka angielskiegoNienaganna prezencja i wysoka kultura osobistaZnajomość obsługi komputeraDyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasuGotowość do pracy w systemie zmianowym Oferujemy:Pełny pakiet szkoleń adaptacyjnychElastyczny czas pracy30% rabatu na gastronomię hotelową30% rabatu na noclegi pracownicze we wszystkich hotelach sieciForma zatrudnienia : umowa zlecenie/umowa o pracęCzekamy na Twoją aplikację!Do aplikacji bezwzględnie należy dołączyć poniższą zgodę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez FOCUS HOTELS S. A. z siedzibą w Bydgoszczy przy Placu Kościeleckich 3 (dalej „FOCUS HOTELS”), dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym w FOCUS HOTELS. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta”INFORMACJA:Administratorem Danych Osobowych jest FOCUS HOTELS S. A z siedzibą w Bydgoszczy przy Placu Kościeleckich 3 (dalej „FOCUS HOTELS”). Jednocześnie informujemy, iż Administrator Danych Wyznaczył Inspektora Ochrony Danych („IOD’’), adres korespondencyjny: ul. Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, (adres email do IOD dostępny jest na naszej stronie internetowej (Focus Hotels) w zakładce Kontakt). Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – przetwarzane w celach rekrutacyjnych - przetwarzane są na podstawie art. 6 ust 1 lit. a, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe podane przez kandydata związane z:- uczestnictwem w wybranym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego na dane stanowisko,- uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tym celu.Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.Kandydat ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym i ew. przyszłych rekrutacjach. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w ww. celach jest dobrowolne.

Portier nocny - pracownik gospodarczy | Aparthotel w Podgórzu
Portier nocny - pracownik gospodarczy | Aparthotel w Podgórzu
Kraków 4 kilka dni temu

Aparthotel Lwowska 1, zlokalizowany w Podgórzu, zatrudni Pana na stanowisko nocnego portiera (prace gospodarcze na terenie obiektu).Zakres obowiązków:wykonywanie prac gospodarczych na terenie Aparthotelu,dbanie o porządek w obiekcie i wokół niego,naprawa drobnych usterek sprzętu i wyposażenia,przygotowywanie sal konferencyjnych na potrzeby wydarzeń.Wymagania:szukamy osoby dyspozycyjnej (praca w godzinach nocnych 19-7, również w weekendy), mile widziane doświadczenie w pracy w hotelu,rozwinięte umiejętności manualne,brak przeciwskazań do pracy fizycznej.Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę,bezpłatny parking pracowniczy,możliwość współtworzenia wyjątkowego, nowoczesnego i przyjaznego miejsca na hotelowej mapie Krakowa,możliwość skorzystania z dodatkowego pakietu opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego.Jeśli lubisz pracować z ludźmi, jesteś otwarty, a gościnność stanowi jedną z Twoich cech, napisz do nas!Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pokojowa - hotel Ikar Bydgoszcz
Pokojowa - hotel Ikar Bydgoszcz
Bydgoszcz 4 kilka dni temu

Zapraszam do aplikowania osoby na stanowisko: POKOJOWAMiejsce pracy: Bydgoszcz Zadania:sprzątanie pokoi hotelowychdbanie o porządek powierzchni wspólnych.Wymagania:zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań,dokładność i sumienność,rzetelność, odpowiedzialność i skrupulatność, status ucznia , studenta - mile widziany,mile widziani pracownicy z Ukrainy - wymagana komunikatywna znajomość języka polskiegoOferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowa zlecenie,Zapraszamy do kontaktu!

Szukamy osobę na stałe do pakowania paczek w Całowaniu (pow. Otwock)
Szukamy osobę na stałe do pakowania paczek w Całowaniu (pow. Otwock)
4 kilka dni temu

Poszukujemy osoby do pakowania paczek w sklepie internetowym Centrum Opakowań (opakowania do kosmetyków). Oferujemy stałą współpracę na umowę o pracę na 3/4 etatu.Miejsce pracy: magazyn sklepu w miejscowości Całowanie, powiat OtwockiGodziny pracy: 8:30 - 14:30Wynagrodzenie: 2600 zł netto + możliwość uzyskania co miesięcznej premii 400 zł netto.Oczekiwania:DokładnośćOdpowiedzialnośćMile widziane doświadczenieOferujemy:Umowę o pracęMożliwość korzystania z prywatnej opieki medycznejMożliwość korzystania z karty Multisport

Kierownik recepcji w Shuum Hotelu k/m
Kierownik recepcji w Shuum Hotelu k/m
Kołobrzeg 4 kilka dni temu

Wierzymy, że wyjątkowe miejsca tworzą wyjątkowi ludzie, którzy z pasją podchodzą do swojej pracy. Masz pozytywne nastawienie? Dobrą energię? Jesteś otwarty na nowe wyzwania? Może to właśnie Ciebie szukamy na stanowisko recepcjonisty do naszego zespołu? Obecnie do naszego zespołu poszukujemy na stanowisko: Kierownik recepcji k/m. Oferujemy:- pracę pełną wyzwań w doświadczonym zespole, przyjaznej, nieformalnej atmosferze- możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe,- stabilne warunki zatrudnienia,- szeroki pakiet socjalny, m. in.:posiłki pracownicze,ubezpieczenie grupowe,kasa pożyczkowa,dodatkowy urlop od pracodawcy,strój służbowy,premie świąteczne,nagrody uznaniowe,wyjazdy integracyjne,rabaty na produkty i usługi w hotelu.Od kandydatów oczekujemy:- dobra znajomość j. niemieckiego, (j. angielski dodatkowym atutem),- minimum dwuletniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku- umiejętności efektywnej komunikacji i budowania dobrych relacji interpersonalnych- dużej samodzielności w działaniu i bardzo dobrej organizacji pracy - wysokiej kultury osobistej, taktu i opanowania- punktualności i obowiązkowości- preferowany kurs kasjera walutowegoDo obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:- dbanie o najwyższy poziom świadczonych usług i najwyższy stopień zadowolenia Gościa- przestrzeganie najwyższych standardów obsługi Gościa w podległym zespole- kierowanie podległym personelem i motywowanie zespołu do uzyskania jak najlepszych wyników- bieżąca obsługa Gościa hotelowego- sporządzanie raportów i zestawień księgowych- obsługa kantoru wymiany walut- bieżąca współpraca z kierownikami innych działów Prosimy o dołączenie do cv klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Shuum Hotel Agnieszka Trafas, prowadzącadziałalność gospodarczą pod adresem ul. Tadeusza Kościuszki 17, 78-100Kołobrzeg, NIP 6711416749 podanych przeze mnie danych osobowych, w tymwizerunku, dla potrzeb procesu rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałam/em się zinformacjami o przetwarzaniu moich danych osobowych w związku z procesemrekrutacji.

Concierge/Bellboy w Hotelu! Praca 16.00-23.00
Concierge/Bellboy w Hotelu! Praca 16.00-23.00
Poznań 4 kilka dni temu

Do naszego zgranego i energicznego zespołu Hotelu Sheraton w Poznaniu zlokalizowanego w centrum miasta obecnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:Bellboy/KonsjerżUmowa: o pracę lub zleceniePraca w godzinach 16.00-23.00Obowiązki:pomoc w transporcie bagażu w razie potrzeby za pomocą wózka hotelowegowitanie gości i wskazywanie im drogiczęstowanie gości szampanempomoc recepcjonistom w drobnych obowiązkachWymagania:Otwartość i wysoka kultura osobistaZnajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrymSprawność fizycznaOferujemy:Darmowy posiłek w stołówce pracowniczejUmowę o pracę lub zlecenie·Pracę w 5* hotelu sieci Marriott International opartą na wzajemnym szacunku:·Możliwość rozwoju zawodowego w ramach sieci Marriott International w Polsce i zagranicą;Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych (program MultiSport, ubezpieczenie grupowe na życie, pakiety świadczeń medycznych Luxmed, świąteczne, posiłki w stołówce pracowniczej, preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach sieci Marriott Int. na całym świecie)Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Podanie danych osobowych w dokumentach aplikacyjnych jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Przed wysłaniem CV, prosimy o sprawdzenie, czy aplikacja zawiera klauzulę o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z 27 kwietnia 2016 r. przez Centrum Obsługi Biznesu Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Bukowska 3/9 (administrator danych osobowych) na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko.” Zgłoszenia bez klauzuli nie będą wykorzystywane do celów rekrutacji i zostaną usunięte.

Praca Recepcjonistka / Recepcjonista - Hotel Diament Plaza Katowice
Praca Recepcjonistka / Recepcjonista - Hotel Diament Plaza Katowice
Katowice 4 kilka dni temu

Do nowo otwartego hotelu sieci Hotele Diament w Katowicach poszukujemy pozytywnych osobowości i otwartych na współpracę Kandydatów na stanowisko: RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKAMiejsce pracy: Hotel Diament Plaza Katowice Opis stanowiska: Głównym celem stanowiska będzie kontakt z gośćmi hotelowymi oraz dbanie o ich komfort podczas pobytu. Do zadań na stanowisku Recepcjonisty będzie należało:• obsługa gości hotelowych zgodnie z wymogami i standardami sieci HD oraz etyką savoir-vivre,• dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem gości,• zarządzanie rezerwacjami,• prowadzenie dokumentacji,• odpowiadanie na zapytania i prośby ze strony gości,• aktywna sprzedaż usług hotelowych zgodnie z polityką sieci Hotele Diament S.A.,• znajomość oferty w celu udzielenia informacji gościom,• dbanie o pozytywny wizerunek hotelu,• przygotowywanie raportów. Wymagania:• mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta,• bardzo dobra organizacja pracy,• bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem,• umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji,• komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność,• wysoka kultura osobista, • znajomości pakietu MS Office (Word, Excel),Oferujemy:• pracę w prestiżowym hotelu,• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,• motywacyjny system wynagradzania,• możliwość rozwoju zawodowego w ramach dynamicznie rozwijającej się Spółki,• ciekawą i pełną wyzwań pracę w gronie profesjonalistów,• przyjazną atmosferę pracy.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. z 2002 r., poz. 101, nr 926).1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółka HOTELE DIAMENT S.A. z siedzibą w Gliwicach (44-100) przy ul. Dąbrowskiego 50.2. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.3. Odbiorcami danych będą osoby upoważnione przez administratora danych osobowych.4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od wybrania kandydata lub 24 miesiące w przypadku wyrażenia zgody na przyszłe rekrutacje.5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia ochrony danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak podania danych osobowych będzie skutkować brakiem uczestnictwa w procesie rekrutacji.8. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Zatrudnimy recepcjonistkę - Hotel Marmułowski
Zatrudnimy recepcjonistkę - Hotel Marmułowski
Wejherowo 4 kilka dni temu

Hotel Marmułowski w Wejherowie zatrudni recepcjonistkę w pełnym wymiarze godzin/umowa o pracę/praca zmianowa. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv.

Koordynator do spraw sprzedaży i marketingu
Koordynator do spraw sprzedaży i marketingu
Zelów 4 kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem i rozbudową naszego ośrodka konferencyjnego poszukujemy osoby na stanowisko:Koordynator do spraw sprzedaży i marketinguZakres obowiązków:Budowanie bazy firm rynku lokalnego i ogólnopolskiegoPrzygotowanie i aktualizowanie kalendarza wydarzeń w regionieOfertowanie firm według przyjętego wzoru i procedurTworzenie ofert okolicznościowych, konferencyjnych, kalkulacji kosztówWspółpraca z kuchnią (przy tworzeniu menu)Aktywna sprzedaż oferty hotelowej, konferencyjnej i weselnejOpieka nad internetową stroną obiektu oraz profilami w mediach społecznościowychPozyskiwanie gości i kontrahentówUtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami indywidualnymi i korporacyjnymiWymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lataWykształcenie min. średnie branżowe lub wyższe kierunkoweDoskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjneZorganizowanie, kreatywność, samodzielność, optymizmŚwietna prezencja, wysoka kultura osobistaZnajomość języka angielskiego kategoria ~B2Sprawnego posługiwania się narzędziami IT i pakietem Ms OfficeRozwinięte zdolności negocjacyjno-sprzedażowedyspozycyjność i zaangażowaniewysoka kultura osobistaOferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontraktAtrakcyjne wynagrodzenieDługoterminową współpracęAkcesoria niezbędne do pracy w biurze lub poza biuremPracę w miłej, młodej, rodzinnej atmosferzeMożliwość dalszego rozwojuOkoło 10% netto prowizji sprzedażowej

Pracownik ds. Utrzymania Czystości/ Pokojowa - Moxy Katowice Airport
Pracownik ds. Utrzymania Czystości/ Pokojowa - Moxy Katowice Airport
4 kilka dni temu

Pracownik ds. Utrzymania Czystości/ Pokojowa - Moxy Katowice Airport Trzygwiazdkowy hotel Moxy zlokalizowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie terminalu Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach. Obiekt dysponujący 100 komfortowymi pokojami i jest pierwszym hotelem marki Moxy w Polsce, będącej nową, lifestylową marką ekonomiczną sieci Marriott. Chcesz być częścią zgranego i ambitnego zespołu, a do tego posiadasz:• umiejętność pracy w zespole• gotowość do pracy• entuzjazm w codziennej pracy• aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznychJeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, to znaczy, że masz w sobie MOXY. To oferujemy·        umowę o pracę·        pakiet świadczeń socjalnych i opieki medycznej·        szkolenia, wsparcie, szacunek i świetną atmosferę pracy Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.Prosimy o dopisanie klauzuli (wymóg RODO): “Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Holding Hotelowy sp. z o.o. ul. Komitetu Obrony Robotników 39G, 02-148 Warszawa, moich danych osobowych, podanych przeze mnie w niniejszym formularzu aplikacyjnym, w tym w załączonym CV, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego.”  

recepcjonistkę zatrudnię w hotelu
recepcjonistkę zatrudnię w hotelu
Sędziszów Małopolski 4 kilka dni temu

Recepcjonistkę zatrudnię w Hotelu SENATOR Gran Via w Olchowej.Więcej informacji pod nr tel. 51*****82Proszę o kontakt telefoniczny.

Obsługa gości - Świeradów Zdrój
Obsługa gości - Świeradów Zdrój
Świeradów-Zdrój 4 kilka dni temu

Dynamicznie rozwijająca się, ogólnopolska firma zarządzająca krótkoterminowym wynajmem apartamentów, poszukuje osoby do pracy w charakterze Obsługi Gości w oddziale w Świeradowie Zdrój.Zakres obowiązków:bezpośredni kontakt z gośćmi oraz obsługa telefoniczna i mailowa,przyjmowanie gości, pomoc w rozwiązywaniu ewentualnych problemów związanych z pobytem gościa w apartamencie,budowanie relacji i zapewnianie gościom komfortowego pobytu,nadzór nad przygotowaniem apartamentów do wynajmu,obsługa systemów wewnętrznych i portali rezerwacyjnych,rozliczanie gości: obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego,przygotowanie miesięcznych rozliczeń, przygotowanie zamówień,współpraca z działem finansowo-administracyjnym.Oferujemy:stałe wynagrodzenie,różnorodność zadań,ciekawą i rozwojową pracę w młodym i dynamicznym zespole,rozwój w ramach wykonywanych zadań i ścieżkę rozwoju,wsparcie zespołu w realizacji bieżących zadań.Od kandydatów oczekujemy:wysokiej kultury osobistej,umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,dobrej organizacji pracy,dyspozycyjności,doświadczenia zawodowego.Prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail (w CV proszę zawrzeć klauzule o przetwarzaniu danych osobowych).

Pokojówka - praca od zaraz
Pokojówka - praca od zaraz
Katowice 4 kilka dni temu

Hotel Mercure Katowice CentrumMercure to marka hoteli klasy midscale. Misją tych lokalnie inspirowanych hoteli jest zapewnienie gościom regionalnych doświadczeń. W hotelach Mercure można obejrzeć przedmioty wykonane przez miejscowych artystów, a także doświadczyć menu opierającego się na ekologicznym założeniu „z pola na stół”. Naszą pasją jest: Jedzenie-Napoje-Rzemiosło!Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko Pokojowej.Twój zakres obowiązkówZatroszczysz się o komfort gości zapewniając im czystość i porządek w pokojach i wspólnej przestrzeni hotelowej. Będziesz ściśle współpracować z Działem Technicznym i Recepcją.Co chcielibyśmy, abyś wniósł/ wniosła do zespołu:Lubisz porządekMasz łatwość w organizowaniu swojej pracyCenisz dokładność i spostrzegawczośćDyskrecja i uczciwość leżą w Twojej naturzeCieszy Cię zadowolenie innychNie masz przeciwskazań do pracy fizycznej i zmianowejZnasz język polski w stopniu komunikatywnymChcesz się rozwijaćJesteś uprawniony/a do pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadającej charakterowi stanowiska pracy opisanego w ramach niniejszego ogłoszeniaJak o ciebie zadbamy?Nauczymy Cię wszystkiego, co potrzebujesz wiedzieć, aby realizować codzienne zadania. Otrzymasz pakiet benefitów jak zniżki dla pracowników w hotelach sieci Accor na całym świecie, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe i MultisportDlaczego warto pracować z nami?Accor to światowy lider hotelarstwa z ponad 5100 hotelami w 110 krajach pod 39 markami w segmentach Lux, Premium, Midscale & Eco. Na pewno znasz takie marki jak: ibis, Novotel, Mercure, Sofitel.Co nas wyróżnia? Możesz znaleźć pracę i markę, które najbardziej pasują do Twojej osobowości. Jesteśmy otwarci i witamy Cię takim, jakim jesteś. Wspieramy rozwój i naukę każdego dnia, dbając o to, aby praca nadawała cel Twojemu życiu, tak abyś w trakcie swojej podróży z nami mógł odkrywać nieograniczone możliwości Accor.Dołączając do hoteli Accor, każdy rozdział Twojej historii może zostać napisany przez Ciebie, a my razem możemy kreować gościnność jutra. Odkryj życie, które czeka na ciebie w Accor - APLIKUJ!Do what you love. Care for the world. ​ Dare to challenge the status quo! ​#BELIMITLESS

Recepcjonista nocny Radisson Hotel Szklarska Poręba
Recepcjonista nocny Radisson Hotel Szklarska Poręba
Szklarska Poręba 4 kilka dni temu

Zdrojowa Invest & Hotels to holding dewelopersko-hotelarski prowadzący swoją działalnośćw najpiękniejszych kurortach. Pionier i lider condo hoteli w Polsce.Posiada marki takie jak: Radisson Blu Resort Świnoujście, Hilton Świnoujście Resort and Spa,  Marine Hotel, Diune Hotel, Sand Hotel, Jantar Hotel and Spa, Baltic Park Molo Apartaments, Baltic Park Fort, Boulevard Ustronie Morskie and Residence, Cristal Resort Szklarska Poręba, startup VacationClub. Poszukujemy osób na stanowisko:RECEPCJONISTKA /RECEPCJONISTA Lubisz kontakt z ludźmi, umiesz nawiązywać dobre relacje, jesteś pogodny i optymistyczny? To właśnie na Ciebie czekamy, dołącz do zespołu Recepcji w Radisson Hotel Szklarska Poręba.Nie pracowałeś jeszcze w Hotelu?  Nic nie szkodzi, wszystkiego Cię nauczymy.Jesteś na początku kariery zawodowej? Damy Ci narzędzia i możliwości rozwoju wśród wzajemnie wspierających się pracowników.Twoje atuty to odpowiedzialność i zaangażowanie? Zgłoś się do nas i pracuj w prestiżowym Hotelu.Ty zadbasz o prawidłową obsługę gościa my zaoferujemy Ci stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę oraz dodatkowe benefity.Praca w godzinach 20:00 - 8:00Nie czekaj, już dziś wyślij swoje zgłoszenie Prosimy o umieszczenie w CV obowiązującej klauzuli:  Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. z siedzibą w Kołobrzegu 78-100, ul. Sułkowskiego 9, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.W przypadku gdy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji prosimy o dodatkowe zamieszczenie następującego oświadczenia: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Zdrojowa Hotels Central Pomerania Sp. z o.o. z siedzibą w Kołobrzegu 78-100, ul. Sułkowskiego 9, w tym wizerunku dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Klauzula informacyjnaAdministratorem Danych Osobowych jest przez Zdrojowa Hotels Central Pomerania Sp. z o.o. ,ul. Sułkowskiego 9 , 78-100 Kołobrzeg, (dalej „Spółka”).  

Osoba do sprzątania w hostelu na Warszawskim Ursynowie
Osoba do sprzątania w hostelu na Warszawskim Ursynowie
Warszawa 4 kilka dni temu

Praca w godzinach 10:00 - 16:00 na warszawskim ursynowie . Możliwość zakwaterowania Stawka 30 / 40 zł / godzina .Wiecej info na telefon .

Pracownik Gospodarczy/Sprzątaczka z orzeczeniem - Małomice
Pracownik Gospodarczy/Sprzątaczka z orzeczeniem - Małomice
Małomice 4 kilka dni temu

Zakład Pracy Chronionej zatrudni kobiety/mężczyzn do utrzymywania czystości w biurach, toaletach, pomieszczeniach socjalnych, oraz powierzchniach magazynowych w MałomicachOferujemy   stabilne warunki zatrudnienia   pracę na pół etatu w godz. 6-14   terminowe płatności   umowę o praceWymagamy   Dyspozycyjności  sumienności   orzeczenie o niepełnosprawnościZainteresowane osoby proszę o kontakt pod nr 57*****95INFO RODO 324131550Połączenie z pracownikiem działu HR jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji CV i dane osobowe kandydatów otrzymane w ramach prowadzonej rekrutacji będą przechowywane przez okres niezbędny dla celów jej przeprowadzenia, jednak nie dłużej niż przez 2 miesiące od momentu ich otrzymania.Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym na potrzeby obecnej oraz przyszłych rekrutacji, przez okres nie dłuższy niż 24 miesiące."Dane osobowe przechowujemy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz opcjonalnie dla przyszłych rekrutacji jeśli otrzymamy taką zgodę. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Po wskazanym okresie dane osobowe są usuwane i nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Dane nie podlegają profilowaniu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Danych nie przekazujemy poza Europejski Obszar Gospodarczy. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo cofnięcia zgody wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO; w przyszłości Prezes UODO).Niniejsza oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz ma charakter informacyjny a zawarte w niej dane mogą ulec zmianie.

Koordyantor Usług Porządkowych - Łódź
Koordyantor Usług Porządkowych - Łódź
Łódź 4 kilka dni temu

Naszą firmę tworzą profesjonaliści.Cenimy wiedzę i zaangażowanie.ABC-SERVICE działa od 1991 roku. Od tego czasu cały czas dynamicznie się rozwijamy. Jesteśmy firmą handlowo-usługową. Oferujemy firmom i instytucjom usługi w czterech wyspecjalizowanych obszarach: utrzymania czystości, ochrony osób i mienia, pielęgnacji terenów zieleni oraz sprzedaży środków czystości.KOORDYNATOR USŁUG PORZĄDKOWYCHmiejsce pracy: Łódźnumer referencyjny: 01/KUPŁ/22Zakres obowiązków:• organizacja pracy podległego zespołu,• nadzór i kontrola wykonywanych usług,• kontakty z kontrahentami w celu zapewnienia jak najlepszejjakości wykonywanych usług• zaopatrzenie obiektów w środki czystości oraz sprzęt niezbędny do wykonywania usługOd kandydatów oczekujemy:• wykształcenia średniego,• umiejętności pracy pod presją czasu,• prawa jazdy kat. B,• dyspozycyjność,• zorientowania na cel i jakość wykonywanych zadań,• znajomości pakietu Ms Office (Word, Excel),• doświadczenie w kierowaniu grupą pracownikówOferujemy:• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,• szkolenia,• samodzielne, odpowiedzialne stanowisko oraz pracę pełną wyzwańZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z klauzulą o ochronie danych osobowych przez formularz portalu olx.pl.

Pomoc kuchenna/sprzątanie
Pomoc kuchenna/sprzątanie
Kalisz 4 kilka dni temu

Przyjmiemy do pracy na stanowisko: pomoc kuchenna/sprzątanie przedszkola.Praca od zaraz.Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęstałe godziny pracy (9:30 - 17:30)atrakcyjne wynagrodzeniepraca na cały etatWymagamy:sumiennościdokładnościpunktualnościProsimy o przesyłanie CV osób, które spełniają nasze wymagania i odpowiadają im godziny pracy.

Sprzątaczka- Rembertów
Sprzątaczka- Rembertów
Warszawa 4 kilka dni temu

Zatrudnimy osobę na stanowisko sprzątaczka:Obowiązki: sprzątanie w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, sanitariatach na terenie Jednostki Wojskowej w Rembertowie.Oferujemy:uczciwe warunki (nasi pracownicy są zatrudnieni w oparciu o umowę, regularnie i terminowo wypłacane wynagrodzenie);stałe wsparcie kierownika;pracę 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, w godz. 07:00-15:00 - 1 etat.Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 8-15.

Firma porządkowa zatrudni osobę do sprzątania w banku-Kraków
Firma porządkowa zatrudni osobę do sprzątania w banku-Kraków
Kraków 4 kilka dni temu

Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości.Firma porządkowa zatrudni osoby do sprzątania w placówce bankowejRozpoczęcie pracy od 7.12.2022Miejsce pracy: Kraków, Al. Pokoju1,5 godziny do uzgodnienia, od rana lub popołudniu 5 razy w tygodniu, od pon.do pt.Zakres obowiązków:-utrzymanie porządku i czystości w placówce bankowej: odkurzanie, mopowanie, mycie biurek, serwis zaplecza socjalnego oraz toalet-inne prace porządkoweWymagania:-chęć, zaangażowanie-sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków-gotowość podjęcia pracy od zaraz-zatrudniamy pełnoletnie osobyOferujemy:-umowę zlecenie, stawka: 19,70 zł brutto/1 godzina-stabilne zatrudnienie-wsparcie KoordynatoraMile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, emeryci oraz renciści.Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzul:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż dane wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy oraz danych w zakresie wizerunku, podanych przeze mnie dobrowolnie w formularzu rejestrowym i w dokumentach aplikacyjnych, przez Administratora danych, w związku z prowadzoną przez niego rekrutacją na którą składam swoją aplikację.Oświadczam, że wiem, że Administratorem jest INWEMER System sp. z o.o. www.inwemer.pl, a moje dane osobowe podane dobrowolnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zostaną usunięte po jej zakończeniu, i że mam prawo, w dowolnym momencie oraz w dogodny dla siebie sposób, do żądania dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do uzyskania kopii tych danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, do przenoszenia tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.

Zatrudnię osobę do sprzątania biur w centrum Gdańska.
Zatrudnię osobę do sprzątania biur w centrum Gdańska.
Gdynia 4 kilka dni temu

Zatrudnię osobę do sprzątania biur w centrum Gdańska. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych, 2, 5 godziny dziennie. Wymagania: doświadczenie w sprzątaniu oraz obowiązkowy stosunek do wykonywanej pracy. Wynagrodzenie 1000 zł na rękę, umowa zlecenie.

Pracownik Gospodarczy/Sprzątaczka z orzeczeniem - Szprotawa
Pracownik Gospodarczy/Sprzątaczka z orzeczeniem - Szprotawa
Szprotawa 4 kilka dni temu

Zakład Pracy Chronionej zatrudni kobiety/mężczyzn do utrzymywania czystości w biurach, toaletach, pomieszczeniach socjalnych, oraz powierzchniach magazynowych w WiechlicachOferujemy   stabilne warunki zatrudnienia   pracę na jedną zmianę 6-14   terminowe płatności   umowę o praceWymagamy   Dyspozycyjności  sumienności   orzeczenie o niepełnosprawnościZainteresowane osoby proszę o kontakt pod nr 57*****95INFO RODO 324131550Połączenie z pracownikiem działu HR jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji CV i dane osobowe kandydatów otrzymane w ramach prowadzonej rekrutacji będą przechowywane przez okres niezbędny dla celów jej przeprowadzenia, jednak nie dłużej niż przez 2 miesiące od momentu ich otrzymania.Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym na potrzeby obecnej oraz przyszłych rekrutacji, przez okres nie dłuższy niż 24 miesiące."Dane osobowe przechowujemy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz opcjonalnie dla przyszłych rekrutacji jeśli otrzymamy taką zgodę. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Po wskazanym okresie dane osobowe są usuwane i nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Dane nie podlegają profilowaniu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Danych nie przekazujemy poza Europejski Obszar Gospodarczy. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo cofnięcia zgody wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO; w przyszłości Prezes UODO).Niniejsza oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz ma charakter informacyjny a zawarte w niej dane mogą ulec zmianie.

serwis sprzątający- odśnieżanie- Dzierzgoń
serwis sprzątający- odśnieżanie- Dzierzgoń
Dzierzgoń 4 kilka dni temu

Seris Konsalnet zatrudni pracowników serwisu sprzątającego na terenie miejscowości Dzierzgoń (dotyczy terenu zewnętrznego Poczty Polskiej) serwis sprzątający- odśnieżanie- Dzierzgoń Poczta w Dzierzgoniu -  odśnieżanie terenu zewnętrznego w okresie zimowym. Praca dodatkowa, stawka oraz czas pracy do ustalenia. Umowa zlecenie Zachęcamy do aplikowania osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności , ponieważ jesteśmy zakładem pracy chronionej. Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny pod nr 69*******18 lub aplikowanie przez Hrlink.

Praca dla studenta - serwis parkingów w godzinach wieczornych
Praca dla studenta - serwis parkingów w godzinach wieczornych
Szczecin 4 kilka dni temu

Witam,Szukamy studenta lub ucznia do stałej pracy na umowę zlecenie. Praca polega na uprzątnięciu parkingu sklepowego w godzinach pomiędzy 21-6 rano. Jako że parkingi są rozmieszczone na terenie miasta wymagany jest własny samochód. Serwis jednego parkingu zajmuje ok 40min-1h.Firma zwraca koszta paliwa.Stawka za 1 sklep: 800-900zł/ms netto. Jest możliwość objęcia kilku sklepów.

Osoby do sprzątania biurowca w Wejherowie (mile widz. orzeczenie)
Osoby do sprzątania biurowca w Wejherowie (mile widz. orzeczenie)
Wejherowo 4 kilka dni temu

Clar System - Jedna z największych firm w Polsce w branży sprzątającej poszukuje5 osób do sprzątania budynku instytucji publicznej na 1 zmianę.Praca 5 razy w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7:00-14:00Zakres obowiązków:- sprzątanie części wspólnych, toalet, biur, korytarzy, sal konferencyjnychDzięki współpracy z nami zyskasz:- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę- przygotowanie do pracy dzięki odpowiedniemu szkoleniu- WYPŁATĘ zawsze na czas w wysokości 3490 zł bruttoPoszukujemy osób:- zmotywowanych do pracy,- dyspozycyjnych w godzinach pracy 7:00-14:00 od poniedziałku do niedzieli- mile widziane doświadczenie w sprzątaniu biur- mile widziane orzeczenie o niepełnosprawnościJeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu ZADZWOŃ na numer:  66*****20  lub  66*****62  chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest:Clar System S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-542), ul. Janickiego 20 b, tel. +48 61 660 11 00, e-mail: Dodatkowe informacje można uzyskać przez stronę internetową www.clarsystem.pl.Z naszym Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się pod adresem Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne. Podanie dobrowolnych danych nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.Dane osobowe mogą być ujawnione współpracownikom administratora danych, jak też podmiotom udzielającym mu wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia.Dane przetwarzane będą przez okres trwania rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres maksymalnie 12 miesięcy lub do momentu cofnięcia przez Panią/Pana zgody. Zgodę można wycofać poprzez wysłanie wiadomości z żądaniem na podany wyżej adres mailowy lub osobiście w siedzibie Administratora.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.

Терміново потрібна жінка на прибирання
Терміново потрібна жінка на прибирання
4 kilka dni temu

ТЕРМІНОВО!!! На прибирання офісів шукаємо жінку в PIETRZYKOWICE біля Kąt Wrocławskich (околиці Вроцлава) Робота з 16.30-20.30 Ставка 17 нетто. 66*****90 Катерина

Pracownik sprzątający powierzchnię biurową
Pracownik sprzątający powierzchnię biurową
Zbąszynek 4 kilka dni temu

Stanowisko: Pracownik sprzątający powierzchnię biurowąWynagrodzenie do 4500 zł. brutto, Miejsce pracy: Zbąszynek Naszą siłą jest jakość, smak i pasja, z którą pracujemy każdego dnia. Stawiamy na rozwój naszych pracowników. Chcemy dać Ci szansę na osiągnięcie sukcesu zawodnego w firmie, dla której liczy się każdy pracownik.Jeśli jesteś osobą, która:ceni sobie ład i porządek, umie zorganizować sobie pracę, Ta oferta jest dla Ciebie! Dołącz do naszego zespołu!Do Twoich obowiązków będzie należało między innymi:sprzątanie i utrzymywanie w należytej czystości pomieszczeń biurowych oraz części socjalnej,Za co polubisz swoją pracę:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,wynagrodzenie do 4500zł. brutto,elastyczne godziny pracy,praca od pon-pt, upominki na Wielkanoc i Boże Narodzenia,możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia dla Ciebie i Twojej rodziny,kasę pożyczkową i bezzwrotne zapomogi,ciepłe posiłki regeneracyjne, Zadzwoń 66*******00W CV prosimy o umieszczenie zgody o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora Danych Osobowych Rzeźnictwo Zyguła spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Zbąszynku (66-210), przy ul. Czarna Droga 9, moich danych osobowych zawartych w przesłanym przeze mnie CV i w załączonych do niego dokumentach, w tym szczególności innych danych niż wskazane w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, na potrzeby realizacji aktualnie prowadzonych rekrutacji do pracy u Administratora Danych Osobowych.

Sprzątane, odśnieżanie terenu - Wilanów
Sprzątane, odśnieżanie terenu - Wilanów
Warszawa 4 kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko: Osoby do odśnieżania terenu Warszawa – Wilanów ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej Wymagamy: - Dokładności w wykonywaniu obowiązków - Gotowość do pracy podczas opadów śniegu Oferujemy: - Wsparcie kierownika obiektu -niezbędne wyposażenie stanowiska - umowa zlecenie

Sprzątanie Biur Ruda Śląska (dla niepełnosprawnych)
Sprzątanie Biur Ruda Śląska (dla niepełnosprawnych)
Ruda Śląska 4 kilka dni temu

Posiadamy wolne miejsca pracy na stanowisku Sprzątaczki na terenie Rudy ŚląskiejPraca w zakresie pełnego etatu : 4 godziny pracy dziennie od poniedziałku do piątku. .W zakresie prac codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych.Oferta skierowana dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.Praca serwisu popołudniowego -rozpoczęcie 13:30-17:30OFERUJEMY PAŃSTWU:• umowę o pracę,wypłata zawsze na czas, raz w miesiącu!• odprowadzanie na bieżąco, w pełnej wysokości, wszystkich wymaganych składek• możliwość pracy na zmiany możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślonyOsoby zainteresowane, proszone są o pozostawienie :1.Imię i nazwisko2.Stopień niepełnosprawności3.Numeru telefonu.ODDZWONIMYUWAGA !!!OFERTA SKIEROWANA TYLKO DO OSÓB Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI

Pracownik na belownicę i sprzątanie maszynowe garażu
Pracownik na belownicę i sprzątanie maszynowe garażu
Warszawa 4 kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:Pracownik na belownicę i sprzątanie maszynowe garażu (PRACA OD ZARAZ) Warszawa – Galeria Wiatraczna Oferujemy:stabilną pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach 6:00-14:00;legalną formę zatrudnienia;wynagrodzenie w wysokości 2 500,00 PLN netto;liczne dodatki do wynagrodzenia;Wymagania:możliwość podjęcia legalnego zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy;komunikatywna znajomość języka polskiego (warunek konieczny) 

Praca porządkowa w gospodarstwie domowym dla Pana
Praca porządkowa w gospodarstwie domowym dla Pana
4 kilka dni temu

Poszukuję Pana do prac porządkowych , w ogrodzie i gospodarstwie domowym . Mile widziany Pan z Ukrainy praca z zakwaterowaniem .

Dam pracę, sprzątanie biura, Ołtarzew/ Jawczyce
Dam pracę, sprzątanie biura, Ołtarzew/ Jawczyce
4 kilka dni temu

Firma sprzątająca zatrudni osobę do sprzątania biura na serwis dzienny.Godziny pracy 8:00-16:00Od poniedziałku do piątku.Wynagrodzenie 2500 zł - 3000 zł NETTO.Miejsce pracy: Ołtarzew, a dokładnie miejscowość Jawczyce.Mile widziane doświadczenie w sprzątaniu biur.Więcej szczegółów: wyłącznie kontakt telefoniczny na nr telefonu podany w ogłoszeniu.

Sprzątanie zakładu Małomice
Sprzątanie zakładu Małomice
Małomice 4 kilka dni temu

Poszukujemy Pani do sprzątania zakładu na ul. Kościuszki w Małomicach .Praca polega na sprzątaniu biur, szatni, toalet , ciągów komunikacyjnych .Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-13:00Obiekt bardzo czysty , zadbany . Praca od zaraz .Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności .Informacje pod nr tel . 69*****03 lub proszę wysłać CV z klauzulą :"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych przez administratora danych HR Progress spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (ul. Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa), w celu prowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04). Mam świadomość, iż podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne oraz że posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i możliwość ich poprawiania, a zgoda może być odwołana w każdym czasie, co nie wpłynie na ważność przetwarzania danych osobowych dokonanych na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.”

Filtr