Wszystkie ogłoszenia w kategorii Opieka / Nianie / Pomoc domowa
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. rezerwacji indywidulanych i grupowych.Co będzie należało do Twoich zadań:M.in.:Codzienne kontrolowanie przyjazdów grup turystycznych i biznesowych.Dopasowana do potrzeb potencjalnych klientów prezentacja hotelu podczas tzw. site inspections.Weryfikacja i ewentualna zmiana stawek rezerwacji w systemie.Kontakt telefoniczny z klientami indywidualnymi i biznesowymi.Wystawianie faktur pro-form w celu uzyskania przedpłaty oraz nadzór nad wystawianiem faktur za rezerwacje grupowe.Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami hoteli.Maksymalizacja przychodów obiektu poprzez realizację założonych celów sprzedażowych z uwzględnieniem wewnętrznych wskaźników.A czego oczekujemy? :Doświadczenia w dziale sprzedaży / rezerwacji hotelu - mile widziane :)Samodzielności i sprawnej organizacji pracy własnej, realizacja kilku zleceń jednocześnieOrientacji na klienta, umiejętności budowania i utrzymywania dobrych i długofalowych relacjiKreatywności, elastyczności, umiejętności pracy w zespoleCierpliwości, umiejętności słuchania oraz pozytywnego nastawienia i bardzo dobrej umiejętności komunikacyjnejPasji do sprzedaży, osiągania i przekraczania postawionych celówDobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie oraz obsługi pakietu MS OfficeZorientowania na wysoki standard obsługi klienta
Poszukujemy osoby do sprzątania pokoi w Hotelu StodółkaElastyczny czas pracyDoświadczenie mile widziane, ale nie wymagane
Hotel*** Dwór Choiny poszukuje recepcjonistki/recepcjonisty, który/a zadba o profesjonalną obsługę gości oraz sprawne funkcjonowanie recepcji. Jeśli cenisz sobie kontakt z ludźmi, jesteś dobrze zorganizowany/a i lubisz pracę w dynamicznym środowisku – ta oferta jest dla Ciebie!Zakres obowiązków:Obsługa rezerwacji oraz witanie gościMeldowanie i wymeldowywanie GościOdbieranie telefonów i odpowiadanie na zapytania klientów Współpraca z zespołem kelnerskim i kuchnią w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi Dbanie o pozytywny wizerunek restauracjiNaliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedażyWymagania:Znajomość języka angielskiego - wymóg koniecznyWysoka kultura osobista i umiejętność pracy z klientemDobra organizacja pracy Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widzianeOferujemy:Stabilne zatrudnienie Pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespoleJeśli jesteś zainteresowany/a, prześlij swoje CV lub skontaktuj się z nami telefonicznie: 50*******40.Dołącz do naszego zespołu!
Poszukujemy energicznej i zaangażowanej osoby na stanowisko Specjalisty/specjalistki ds. Sprzedaży. (Sales Manager). Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż i rezerwacje grupowe. Od kandydata oczekujemy efektywnej sprzedaży oraz dobrej organizacji pracy. Biuro MArketingu i Sprzedaży mieści się w Warszawie a hotel W Spale.Zakres obowiązków:Przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków sprzedaży grupowych usług hotelowych (konferencje, integracje, warsztaty itp).Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie współpracy z obecnymi.Odpowiedzialność za skuteczne przygotowywanie i terminowe przedstawianie wycenTerminowe wywiązywanie się z powierzonych obowiązków;Wymagania:Doświadczenie w sprzedaży (mile widziane w branży hotelarskiej).Znajomość technik negocjacyjnych i umiejętność budowania relacji z klientami.Umiejętność pracy pod presją czasu i realizacja celów sprzedażowych.Dyspozycyjność w zakresie wykonywanych obowiązków;Wychodzenie z inicjatywą;Profesjonalizm, opanowanie i pewność siebie;Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie;Umiejętność obsługi programów komputerowych: Microsoft 365Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do kwalifikacji i umiejętności.Możliwość rozwoju zawodowego,Dogodny system zatrudnienia;System premiowy;· Praca zdalna lub w biurze w Warszawie (Ursynów) z możliwymi spotkaniami w hotelu w Spale. Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, prześlij nam swoje CV. Skontaktujemy się tylko z wybranymi przez nas kandydatami.
Pani pokojowa do Hotelu*** przy ul. DługiejJesteśmy rozwijającą się grupą hotelową, która posiada kilka obiektów w Krakowie. Aktualnie rekrutujemy na stanowisko Pani pokojowej do hotelu, położonego w centrum Krakowa, blisko Rynku Głównego i Dworca Głównego.Stanowisko: Housekeeping / Pani pokojowaMiejsce pracy: Centrum KrakowaRodzaj umowy: Zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracęOferujemy:Elastyczny grafik – praca w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin, dostosowana do Twoich potrzebŚniadania pracownicze – codziennie pyszne śniadania w hotelowej restauracjiWynagrodzenie: 30,50 zł / godz. bruttoPłatne dni świąteczne – dodatkowe korzyści finansowe za pracę w te dniZróżnicowanie zmian – możliwość dostosowania godzin pracy, co pozwala na lepsze zorganizowanie czasu wolnegoPrzyjazna atmosfera pracy – w naszej grupie stawiamy na współpracę i dobrą komunikację, a także na wspieranie rozwoju zawodowego pracowników.Nasze wymagania:Dyspozycyjność, w tym gotowość do pracy w weekendy i świętaSumienność, rzetelność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązkówMile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie jest to warunek konieczny – wszystkiego Cię nauczymy!Dodatkowo cenimy:Zaangażowanie i chęć do naukiUśmiech i pozytywne nastawienie do pracyZainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w formacie .PDF. Wiadomość powinna być zatytułowana imieniem i nazwiskiem. Masz dodatkowe pytania? Zapraszam do kontaktu.
„ CS Natura Tour” Sp. z o.o.Stabilna firma z Grupy PKP, spółka Skarbu Państwa istniejąca od 2000 r., działającaw branży turystyczno- szkoleniowej, posiadająca sieć własnych obiektów na terenie całej Polski; Poszukuje kandydata na stanowisko:Recepcjonista w Ośrodku Wypoczynkowym "Stokrotka" w Karpaczu (Miejsce pracy: Karpacz OW "Stokrotka") Do zadań pracownika będzie należało:· Zorientowanie na gościa i zapewnienie mu wysokiej jakości obsługi· Meldowanie i wymeldowywanie gości· Naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży· Dbanie o pozytywny wizerunek ośrodka wypoczynkowego Od kandydata oczekujemy:· wykształcenia minimum średniego· umiejętności pracy zespołowej,· umiejętności planowania i dobrej organizacji pracy,· dyspozycyjności, sumienności, odpowiedzialności, zaangażowania w powierzone obowiązki,· punktualności.Oferujemy:· satysfakcjonującą pracę w stabilnej firmie należącej do Grupy PKP· możliwość rozwoju zawodowego,· dobre wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania.Wymagane dokumenty:§ CVZastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. KLAUZULA INFORMACYJNANa podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO informujemy:1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest CS Natura Tour sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (04-510) przy ul. Thomasa Edisona 2. Z administratorem można skontaktować się poprzez adres e-mail.2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail.3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko pracy, na które Pan/Pani aplikuje, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, czyli zgody na przetwarzanie danych oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w związku z art. 22¹ § 1 Kodeksu Pracy.4. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania rekrutacji, a następnie przez okres 2 lat od złożenia aplikacji. Wysłanie aplikacji jest równoznaczne z udzieleniem zgody na przetwarzanie danych w niej zamieszczonych w procesie rekrutacyjnym, do którego kandydat przystępuje.5. W przypadku wyrażenia przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przetwarzane przez okres 3 lat od momentu udzielenia zgody.6. Dostęp do danych osobowych kandydatów mogą mieć: osoby upoważnione przez Administratora; podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (podmioty przetwarzające) na podstawie zawartych umów m.in. firmy księgowo-kadrowe, kancelarie prawne, firmy świadczące usługi IT, firmy doradcze; podmioty, którym Administrator zobowiązany jest udostępniać dane na podstawie przepisów prawa.7. Może Pan/Pani skorzystać z prawa dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, a także cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. 8. Przysługuje Panu/Pani prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.9. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji, podanie danych w szerszym zakresie ma charakter dobrowolny.
Ośrodek wypoczynkowy Balticus poszukuje dwóch osób do pracy na recepcji w terminach:1 osoba - 15.04-15.09.2025 lub dłużej2 osoba - 1.06-31.08.2025W pigułce:- Adres: Uzdrowiskowa 37, Jarosławiec- Rodzaj umowy: zlecenie- Praca stacjonarna- Zakwaterowanie w pobliżu ośrodka - Wyżywienie w terminie (15.06-31.08.2025) Do Twoich obowiązków będzie należało:- Koordynacja oraz kontrola pracy personelu ośrodka (czas pracy, ustalanie grafików)- Kontakt z dostawcami oraz składanie zamówień- Dbanie o właściwy poziom obsługi gości i wizerunek ośrodka- Prowadzenie korespondencji mailowej oraz obsługa połączeń telefonicznych- Przeprowadzanie procesu zameldowania i wymeldowania Gości- Budowanie długofalowych relacji z Gośćmi Nasze wymagania:- Biegła znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego- Znajomość obsługi komputera- Rozumienie specyfiki pracy w hotelarstwie, umiejętność rozmowy z gośćmi- Doświadczenie w pracy w hotelu / hostelu / apartamentach mile widziane- Wysoka kultura osobista, otwartość oraz rozwinięte umiejętności komunikacyjne- Umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy własnej- Umiejętność pracy pod presją czasu- Zaangażowanie i kreatywność
Jeśli chcesz odpowiadać za: bezpośredni nadzór nad Strefą Saun i SPA nadzór nad gospodarką magazynową i zamówieniami zarządzanie zakupami w ramach działu i współpracę z dostawcami współtworzenie oferty Strefy Saun i Spa efektywną współpracę z innymi działami Fabryki Wody (m.in. dział sprzedaży, dział marketingu, dział zamówień publicznych, dział techniczny) utrzymanie wysokich standardów obsługi gościa zarządzanie zespołem (m.in. budowanie harmonogramu pracy i aktywne pełnienie funkcji „Manager on duty”, współpraca z działem kadr i płac) analiza atrakcyjności oferty, poprzez budowanie statystyk sprzedaży analizę rentowności strefy saun i SPA wdrażanie działań promocyjnych i planowanie strategii marketingowych Mile wdziane doświadczenie w pracy jako saunamistrz bądź pracownik strefy SPA. A przy tym spełniasz poniższe wymagania: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku doskonale odnajdujesz się w środowisku MS Office potrafisz efektywne zarządzać zespołem i zbudować przyjazną atmosferę posiadasz umiejętność organizowania pracy własnej oraz zespołu wyróżnia Cię wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów opcjonalnie: umiejętność obsługi programu z zakresu gospodarki magazynowej My zaoferujemy Tobie: atrakcyjne warunki wynagrodzenia i zatrudnienia (umowa o pracę) pracę w obiekcie cieszącym się dużym zainteresowaniem gości możliwość podnoszenia kwalifikacji współpracę w młodym zespole pasjonatów Saun i SPA program benefitów pracowniczych
Przedsiębiorstwo Turystyczne „Łysogóry” Sp. z o. o. w Kielcach zatrudni:Pokojową/Pokojowegow GRAND HOTEL KIELCEZakres obowiązków:• Utrzymywanie czystości w pokojach hotelowych zgodnie ze standardami obiektu• Wymiana pościeli, ręczników oraz uzupełnianie środków higienicznych• Sprzątanie części wspólnych (korytarze, windy, pomieszczenia socjalne)• Zgłaszanie usterek i braków technicznych• Ścisła współpraca z recepcją oraz innymi działami hotelu• Tworzenie gościnnej atmosfery poprzez profesjonalne i zgodne ze standardami zachowanie wobec gościa• Zapewnienie gościom bezpieczeństwa i poczucia komfortuWymagania:• Dokładność, szybkość, sumienność i zaangażowanie• Dobra organizacja pracy własnej• Umiejętność pracy w zespole• Umiejętność radzenia sobie ze stresem związanym z presją czasu i koniecznością bycia dyspozycyjnym• wyczucie estetyki• uśmiech i wysoka kultura osobista• umiejętność eleganckiego wychodzenia z trudnych sytuacji związanych z gośćmi• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Oferujemy:• Stabilne zatrudnienie w przyjaznej atmosferze• Szkolenie wstępne • Pracę jednozmianową• Pracę w renomowanym obiekcie z profesjonalnym zespołemZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CVKontakt telefoniczny: 69*******57
Bursztynowe Wzgórze Family Resort w Sianożętach zatrudni RECEPCJONISTKĘZAKRES OBOWIĄZKÓW:kompleksowa obsługa Gości ( meldowanie, wymeldowanie,rozliczanie, informowanie o warunkach pobytu, rozwiązywanie spraw bieżących)obsługa programu recepcyjnego (PLAZA, SOW)bieżąca obsługa rezerwacji telefonicznych, mailowych oraz bezpośredni kontakt z Gościempodstawy księgowości (wystawianie faktur, rozliczanie)współpraca z pozostałymi działamiWYMAGANIA:odpowiedzialność i wysoka kultura osobistaumiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracygotowość do nauki oraz chęć rozwojudokładność, sumienność i zaangażowaniezaradność i samodzielnośćwykształcenie minimum średniemile widziana znajomość języka w stopniu komunikatywnymOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV na maila lub kontakt telefoniczny.
Dołącz do naszego zespołu! B&B HOTEL Leszno Centrum, poszukuje osoby z pasją do hotelarstwa na stanowisko Recepcjonisty / Recepcjonistki. Jeśli jesteś komunikatywny, lubisz pracę z ludźmi i zależy Ci na zdobyciu cennego doświadczenia, zapraszamy do aplikowania! Twoje zadania:· Profesjonalna obsługa gości hotelowych: meldowanie, wymeldowanie, wystawianie faktur, wprowadzanie rezerwacji i rozliczanie rezerwacji,· Zapewnienie najwyższego standardu obsługi oraz dbanie o komfort pobytu Gości.· Obsługa skrzynki mailowej, extranetu oraz kontakt telefoniczny z Gośćmi.· Wykonywanie prac administracyjnych, w tym nocny audyt i sporządzanie krótkich raportów.· Współpraca z innymi działami hotelu oraz pomoc w organizacji i obsłudze śniadań.Nasze oczekiwania:· Co najmniej komunikatywna znajomość języka angielskiego (znajomość dodatkowego języka będzie atutem).· Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność pracy w zespole.· Wysoka kultura osobista i profesjonalna prezencja.· Dyspozycyjność do pracy zmianowej (12-godzinne zmiany, również w weekendy i święta).· Punktualność, sumienność i zaangażowanie. Mile widziane:· Znajomość systemu PMS LSI.· Doświadczenie na podobnym stanowisku lub wykształcenie hotelarskie. Co oferujemy?· Pracę w dynamicznym, przyjaznym zespole.· Możliwość wyboru formy zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie.· Elastyczne podejście do grafików.· Benefity: karta Multisport, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.· Śniadania pracownicze oraz kawę/herbatę bez limitu.· Parking pracowniczy.· Atrakcyjne zniżki na pobyty w hotelach naszej sieci w Polsce.· System premiowy oraz możliwość awansu w rozwijającej się sieci hotelowej. Jeśli czujesz, że to miejsce dla Ciebie – wyślij swoje CV poprzez formularz OLX! Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez B&B HOTELS Polska sp. z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.”
Budujemy zespół do nowego hotelu! Sprawdź oferty pracy!Hotel mieści się w zabytkowej kamienicy na Starym Mieście, wzniesionej w XV lub XVI wieku, wpisanej do krakowskiego rejestru zabytków. Jej charakterystycznym elementem jest symbol Oka Opatrzności, znajdujący się na fasadzie budynku. Po kompleksowej renowacji wnętrz, w roku 2025 swoje podwoje otwiera w niej Experior Boutique.W Destigo Hotels z pasją tworzymy wyjątkowe doświadczenia w branży HORECA. Z dumą zarządzamy 24 obiektami hotelowymi, centrum eventowym oraz dwiema niezależnymi restauracjami w najpiękniejszych miejscach w Polsce – od Trójmiasta, przez Warszawę, Wrocław, Poznań, Kraków i Zakopane, aż po urokliwe zakątki Jastarni, Mikołajek, Kołobrzegu.Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:Koordynator/Koordynatorka Zmiany Służby Pięter - Hotel Experior BoutiqueCo możemy Ci zaoferować?pełne wsparcie podczas wdrożenia w obowiązkimożliwość rozwoju zawodowego w Destigo Hotelsposiłki pracowniczedofinansowanie do karty multisportprywatna opieka medycznamożliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życiezniżki firmowe na usługi hotelowe i gastronomiczne w ramach Destigo Hotelsprogram poleceń „Rekomenduj i Zarabiaj”możliwość skorzystania ze zniżek na studia w WSB Meritopremie jubileuszoweTwój zakres obowiązkówbieżące koordynowanie i weryfikowanie pracy zespołu na podległej zmianieczuwanie nad prawidłową obsługą Gości pod względem jakości i przyjętych standardówszkolenie i wdrażanie nowych pracownikówsprzątanie pokoi hotelowychweryfikacja wykonanej pracy przez Pokojoweweryfikacja stanów magazynowych oraz zgłaszanie zapotrzebowaniaścisła współpraca z Działem Technicznym i Recepcją.Nasze wymaganiadoświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rokj. angielski na poziomie min. B1dobre zdolności interpersonalne i komunikacyjneumiejętność koordynowania pracy zespołu oraz rozliczania wykonanych zadańdokładność i szczegółowośćzaświadczenie o niekaralnościCzekamy na Twoje CV!
Villa Bałtycka to kameralny hotel z wyjątkową atmosferą zlokalizowany tuż przy plaży w Gdańsku Jelitkowie. Zatrudnimy osobę na stanowisko: Recepcjonistka / Recepcjonista.Wymagania:wykształcenie min. średniewysoka kultura osobistazaangażowanie oraz dobra organizacja pracy własnejłatwość w nawiązywaniu kontaktówumiejętność pracy w zespolechęć podjęcia współpracy na dłuższy okresdyspozycyjność (gotowość do pracy również w weekendy i święta)gotowość do pracy w trybie zmianowymznajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnymmile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskustatus studenta będzie dodatkowym atutem - mile widziani studenci studiów zaocznychZakres obowiązków:bieżąca obsługa recepcji (meldowanie, wymeldowywanie gości, naliczanie należności, wystawianie dokumentów sprzedaży)osobista, mailowa oraz telefoniczna obsługa klientaobsługa systemu rezerwacyjnego i portali rezerwacyjnychudzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usługwspółpraca z personelemsprzątanie pokoi w dni powszednieCo oferujemy:stabilne zatrudnienieszkolenie w zakresie systemów rezerwacyjnych pełne wsparcie w okresie wdrożeniowym oraz przez cały okres pracyelastyczny czas pracy w pełnym wymiarze godzin przyjazną atmosferęposiłki pracownicze.Dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji wskazanej w ofercie pracy oraz do celów przyszłych rekrutacji, jeśli wyraziłeś stosowną zgodę w treści swojej aplikacji.Zastrzegamy prawo do kontaktu WYŁĄCZNIE w wybranymi kandydatami.
Szukamy pokojowej do sprzątania apartamentów w centrum Łodzi.wszystkie apartamenty pod jednym adresem;elastyczny czas pracy (pełny etat lub część);różne formy zatrudnienia (umowa o pracę, umowa - zlecenie, b2b)Wymagania mamy niewielkie:Dyspozycyjność. Praca 4-8 godzin w przedziale 8-18 z możliwością dopasowania oraz dyżury w wybrane weekendy i święta;Sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane), albo chęć do nauki i pracy fizycznej. Oczekujemy w zamian:Sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektu (w apartamentach, pomieszczeniach biurowych oraz ogólnodostępnych);Współpraca z recepcją i pralnią;Zgłaszania usterek zauważonych w obiekcie;Dobrej organizacji pracy i utrzymanie porządku w miejscu pracy;Przestrzegania ustalonych standardów i dbanie o dobry wizerunek firmy; Jeśli zostaniesz to:Będziesz częścią małego zespołu; Będziesz pracować w jednym miejscu bez konieczności przejazdów;Dopasujesz godziny pracy do swoich potrzeb;Pogodzisz swoją pracę z obowiązkami i hobby.Twoja praca wpływać będzie na komfort i zadowolenie naszych Gości; Na początek:Wyślij CV lub zadzwoń - porozmawiamy i wyjaśnimy szczegóły;Proponujemy dzień próbny ze sprzątaniem apartamentu;Poznanie miejsca pracy oraz zespołu; Czekamy na Twoje zgłoszenie. Prześlij CV lub zadzwoń pon-pt w godz. 10:00 - 15:00.
Praca na stałe, na pełen etat, na stanowisko recepcjonistki w jednym z Płockich hoteli.Od kandydatów oczekujemy sumienności i zaangażowania w wykonywaną pracę oraz umiejętności pracy w zespole.Gwarantujemy przyjazną atmosferę.Osoby zainteresowane prosimy o telefon w celu umówienia spotkania.
Do apartamentów w Międzyzdrojach zatrudnimy osobę na stanowisko: pokojowej/pokojowego Zakres obowiązków: sprzątanie pokoi zgodnie z wyznaczonymi standardami utrzymywanie czystości i higieny w pokojach i w całym obiekcie Wymagania: sumienność, dokładność i rzetelność umiejętność budowania pozytywnych relacji z gośćmi dyspozycyjność oraz gotowość do pracy również w weekendy i święta Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie komfortowe warunki pracy pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, wyżywienie pracownicze) elastyczne godziny pracy
Twój zakres obowiązków:profesjonalna obsługa klientów indywidualnych i grupowych (procedury check-in i check-out, obsługa pobytowa),wystawianie faktur i rachunków,aktywna sprzedaż oraz przyjmowanie rezerwacji mailowych, telefonicznych etc.,sporządzanie dokumentacji roboczej i dobowej,komunikacja ze wszystkimi działami w hotelu,dbałość o wysoki standard obsługi gości,dbałość o pozytywny wizerunek spółki.Nasze wymagania:doświadczenie na podobnym stanowisku z branży hotelarskiej – mile widziane,bardzo dobra znajomość j. angielskiego (znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem),wykształcenie minimum średnie (wyższe mile widziane),umiejętność pracy w zespolemiła aparycja, otwartość, wysoka kultura osobista,samodzielność, doskonała organizacja czasu pracy,swobodne umiejętności posługiwania się programami z pakietu Office (MS Word, MS Excel).To oferujemy:stałą umowę o pracę,system pracy zmianowej 12 h (dzień/noc),wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,przyjazną atmosferę,szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,możliwość rozwoju w strukturach firmy.Jeśli szukasz stabilnej pracy na dłużej, potrafisz działać w zespole i angażujesz się w powierzone zadania, to właśnie Ciebie szukamy. Nie zwlekaj – wyślij CV i spotkaj się z nami!
Poszukuje osób chętnych do pracy na stanowisku pokojowa recepcjonistka pracownik sklepu spożywczego oraz parkingowy mile widziane doświadczenie oraz prawo jazdy . Praca z zakwaterowaniem. Młody zespol praca od kwietnia do września zapraszam do przesłania CV i o podanie interesującego stanowiska lub kontakt telefoniczny. Udzielę wszelkich szczegółów.Daniel 5.0.4.2.4.4.2.4.4.
Hotel Sopot, nowoczesny i elegancki obiekt nadmorski, poszukuje energicznej i ambitnej osoby na stanowisko Konserwatora w naszym Dziale Technicznym!Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do Twojego doświadczenia i umiejętnościMożliwość rozwoju zawodowego w prestiżowym hoteluPracę w dynamicznym i profesjonalnym zespoleNowoczesne środowisko pracy z najnowszymi technologiamiMożliwość rozwoju kompetencji technicznychZakres obowiązków:Bieżąca obsługa techniczna obiektuSzybkie reagowanie na problemy techniczne zgłaszane przez Gości i obsługę Hotelu oraz bieżąca ich naprawaWykrywanie i usuwanie usterekPlanowanie i konserwacja infrastruktury technicznej obiektuDbanie o dobry stan obiektu, wykrywanie i eliminacja nieprawidłowościPrzestrzeganie obowiązujących przepisówDbanie o funkcjonowanie sprzętu i wyposażenia, przestrzeganie parametrów obróbki technicznej, oszczędzanie energiiRozwiązywanie problemów i reagowanie na potrzeby gościDbanie o pozytywny wizerunek hoteluWymagania:Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutemPodstawowa wiedza z zakresu przeprowadzania konserwacji i remontówZnajomość obsługi centralki pożarowejZnajomość instalacji elektrycznych, grzewczych i wodnych mile widzianaUmiejętność pracy w zespole i pod presją czasuSamodzielność w działaniuZnajomość obsługi komputeraDyspozycyjność do pracy w systemie zmianowymPrawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutemJeśli jesteś osobą otwartą, z pasją do hotelarstwa i chcesz rozwijać swoją karierę w dynamicznym środowisku, czekamy właśnie na Ciebie!Jak aplikować? Prześlij swoje CV za pomocą przycisku ”Aplikuj”!Dołącz do naszego zespołu i twórz wyjątkowe doświadczenia dla naszych gości!
Zatrudnię na sezon lub na cały rok dziewczyny do pracy w małym kameralnym obiekcie hotelowym. Nie wymagamy doświadczenia wszystkiego nauczymy. Zapewniam zakwaterowanie oraz wyżywienie. Zainteresowane osoby proszę o CV ze zdjęciem z dopiskiem stanowiska oraz o kontakt telefoniczny po więcej szczegółów pozdrawiam Paweł.Liczba miejsc ograniczona!
Holistyczna opieka w Europejskim Centrum Rodziny INVICTA w Sopocie Europejskie Centrum Rodziny INVICTA w Sopocie to projekt, w ramach którego tworzymy wyjątkowe miejsce, czerpiące z idei medycyny holistycznej, opierającej się na założeniu, że stan umysłu, ducha i ciała wzajemnie na siebie wpływają, a leczenie powinno obejmować cały organizm. W Europejskim Centrum Rodziny INVICTA pacjenci otrzymają wsparcie najlepszych specjalistów i dostęp do profesjonalnej opieki. W ramach kompleksu powstają m.in. endokrynologiczno-metaboliczna strefa regeneracji medycznej wraz z częścią pobytową dla pacjentów oraz część ambulatoryjna ze specjalistycznymi gabinetami, pracownią diagnostyki obrazowej, a także oddziałem szpitalnym. Na powstający kompleks medyczny docelowo złoży się pięć budynków, cztery z nich, już gotowe, można zobaczyć przy ul. Polnej 64 w Sopocie Mamy przywilej tworzyć wyjątkowe miejsce. Dołączysz do nas? Jakie będą Twoje zadania? bezpośrednia obsługa Gości: check in, check out, rozliczanie pobytów, przyjmowanie płatności gotówkowych i bezgotówkowych, wystawianie FV przyjmowanie rezerwacji telefonicznych, mailowych aktywna sprzedaż usług dodatkowych w obiekcie współpraca ze wszystkimi działami obiektu w celu zapewnienia wysokiego standardu obsługi Gościa prace administracyjne - m.in. wprowadzanie faktur do systemu Co będzie Ci potrzebne? gotowość do pracy w porze nocnej w godzinach od 19-7 (obiekt czynny 24/7, praca w weekendy, dni ustawowo wolne) doświadczenie w obsłudze klienta w branży hotelowej lub gastronomicznej będzie dodatkowym atutem biegła komunikacja w języku polskim w mowie i piśmie znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym płynną komunikację z Gośćmi łatwość nawiązywania relacji inicjatywa i otwartość na potrzeby Gości nastawienie na współpracę w zespole Co oferujemy w zamian? Udział w tworzeniu nowoczesnego obiektu na mapie Sopotu i pierwszego w Polsce holistycznego centrum opieki nad płodnością. Pracę w dobrej przyjaznej atmosferze, w nowoczesnej przestrzeni Formę współpracy dostosowaną do Twoich potrzeb. Pracę w dobrze skomunikowanym miejscu (7 min. od SKM Sopot Wyścigi, 7 min. od plaży). Pakiet benefitów z myślą o Twoim zdrowiu budżet na badania laboratoryjne, dostęp do prywatnej opieki medycznej, karta Multisport i grupowe ubezpieczenie na życie (po okresie próbnym).
Witam,poszukuję konserwatora do ośrodka wypoczynkowego w Jantarze.Obiekt położony na 1,5 ha terenie, 30 domów.Możliwe zakwaterowanie.Zakres obowiązków:Dbanie o tereny zieloneObsługa basenuBieżące usuwanie usterekWspółpraca z recepcjąGospodarowanie nieczystościami (opróżnianie śmietników)Reszta szczegółów podczas rozmowy telefonicznej
Poszukujemy do pracy w obiekcie hotelowym na stanowisko POKOJOWA - sprzątanie pokoi hotelowych.Praca na pełny etat lub praca dodatkowa (weekendy)Praca w godzinach 8,00 - 16,00. Minimum 2 weekendy pracujące!Mile widziane doświadczenie !Kontakt telefoniczny 50*******46lub CV prosimy wysyłać za pośrednictwem formularzaUprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Praca sezonowa w recepcji Ośrodka Wypoczynkowego dla pełnoletniej dziewczyny, koniecznie posługującą się językiem polskim. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego. Zaczynamy od maja kończymy w połowie września, 8 godzin codziennie- zmianowo 8-16 lub 14-22, gwarantuję zakwaterowanie, obiady w sezonie, umowa zlecenie, miejscowość Sianożęty k/Kołobrzegu. Dodatkowo 2 osoby do sprzątania pokoi i domków w tym samym obiekcie. Praca od 22 kwietnia do końca sierpnia.kontakt pod numerem telefonu 51*******24 , proszę wysyłać CV
Do 4* hotelu zatrudnimy osobę na stanowisko: Recepcjonista/Recepcjonistka Praca w systemie zmianowym: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00Wymiar: pół etatu Zakres obowiązków: bezpośrednia obsługa gości w recepcji: check-in, check-out, przyjmowanie rezerwacji, obsługa płatności dbanie o zachowanie najwyższych standardów w obsłudze gości hotelowych zgodnie ze standardami udzielanie informacji o ofercie i usługach świadczonych przez hotel ścisła współpraca z innymi działami Poszukiwane kompetencje: znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym doświadczenie na stanowisku recepcjonisty w hotelu/aparthotelu orientacja na klienta dyspozycyjność oraz gotowość do podjęcia pracy zmianowej (także na zmiany nocne oraz weekendy) znajomość systemów rezerwacyjnych Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy udział w szkoleniach komfortowe warunki pracy w prestiżowym obiekcie atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + bonusy) pakiet benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, wyżywienie pracownicze, zniżki na firmowe usługi)
Recepcjonistka/Recepcjonista - CiechocinekPoszukujemy osoby na stanowisko Recepcjonista-ka do naszego obiektu w Ciechocinku. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę gości hotelowych, utrzymanie czystości w strefach wspólnych oraz sprzątanie pokoi.Zakres obowiązków:Profesjonalna obsługa gości hotelowychPrzyjmowanie rezerwacji i meldowanie gościUdzielanie informacji na temat hotelu i okolicyUtrzymanie czystości w strefach wspólnych hoteluSprzątanie i przygotowywanie pokoi dla gościWspółpraca z innymi działami obiektuWymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutemMiła aparycja i łatwość nawiązywania kontaktówDobra organizacja pracy i sumiennośćOferujemy:Stabilne zatrudnienieMożliwość rozwoju zawodowegoPrzyjazną atmosferę w pracyZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez olx
Poszukujemy pracownika na stanowisko:PokojowaOpis stanowiska:Utrzymanie czystości i porządku w pokojach i łazienkach hotelowych zgodnie z obowiązującymi standardami i proceduramiSprzątanie pomieszczeń ogólnie dostępnych: sali konferencyjnej, restauracji, toalet i ciągów komunikacyjnychDbanie o czystość w pomieszczeniach socjalnych.Wymagania:Uczciwość, sumienność i dokładnośćDyspozycyjnośćUmiejętność pracy w zespoleOferujemy:Pracę w zgranym zespoleStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Możliwość tworzenia wyjątkowego obiektuPrzyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającym się hoteluMożliwość samorealizacji i doskonalenia zawodowego
Praca nad morzem – ŁukęcinPoszukujemy energicznych i pozytywnie nastawionych osób do pracy w nadmorskim ośrodku w Łukęcinie. Jeśli chcesz spędzić lato nad morzem, zdobyć nowe doświadczenia i pracować w przyjaznej atmosferze, ta oferta jest dla Ciebie.Okres zatrudnienia: 1 lipca – 31 sierpnia Zakres obowiązków: Obsługa recepcjiSprzątanie domków i terenu ośrodka Prowadzenie animacji i zabaw dla dzieciOczekujemy: Samodzielności i odpowiedzialności Uśmiechu i pozytywnego nastawienia Umiejętności pracy z ludźmi Chęci do zabawy i kreatywności w animacjach dla dzieciOferujemy: Zakwaterowanie na miejscu Dobre warunki pracy Przyjazną, rodzinną atmosferęZainteresowanych prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej. Więcej informacji pod numerem telefonu: 69*******85Dołącz do naszego zespołu
Hotel Wyndham Wroclaw Old Town to największy hotel we Wrocławiu, oferujący wyjątkowe połączenie nowoczesnego komfortu i historycznego uroku. Położony w samym sercu miasta, zaledwie kilka kroków od Rynku, zapewnia eleganckie wnętrza, najwyższej klasy usługi i niezapomnianą atmosferę.Do naszego zespołu szukamy osób, które wraz z Szefem Kuchni będą tworzyć pyszne dania dla naszych gości!Jeśli masz doświadczenie w gastronomii lub dopiero zaczynasz swoją kulinarną przygodę i chcesz się rozwijać – zapraszamy!Co jest dla nas ważne? (Twoje kwalifikacje)Doświadczenie mile widziane. Nie masz jeszcze doświadczenia, ale chcesz się uczyć? Również zapraszamy! Chętnie podzielimy się wiedzą i nauczymy Cię wszystkiego od podstaw.Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz współpraca zespołowaChęć poznawania nowych trendów w gastronomii (również hotelowej)Skrupulatność i dokładność, uczciwość, chęć rozwojuKomunikacja w języku polskimAktualna książeczka do celów sanitarno - epidemiologicznychCzego oczekujemy od Ciebie? (Twój zakres obowiązków)Przygotowania dań zgodnie przyjętymi standardamiDbania o najwyższą jakość dań wychodzących spod Twojej rękiPostępowanie zgodnie z zasadami HACCP, utrzymywania porządku i higieny na stanowisku pracyCo chcemy Ci zaoferować?Elastyczność w ustalaniu planów pracy - zmiany popołudniowe (11-22 lub 13-22) oraz praca w weekendyBenefity pozapłacowe (pakiet usług medycznych, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, spotkania i programy integracyjne, napoje na dzień dobry, posiłki pracownicze)Zniżki na pobyty pracownicze w hotelach na całym świecieDo swojej aplikacji prosimy o dołączenie CV.Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Presic Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. św. Mikołaja 67, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami. Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: "Zgadzam się na przetwarzanie przez Presic Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Pracodawcę." W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę, kontaktując się z Pracodawcą. Będziemy przetwarzali informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby wypełnić ciążące na nas obowiązki prawne – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia); (b) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu Pracuj.pl). Twoje dane osobowe możemy przetwarzać także w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 3 miesiące Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez okres: 12 miesięcy Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).
W Destigo Hotels z pasją tworzymy wyjątkowe doświadczenia w branży HORECA. Z dumą zarządzamy 24 obiektami hotelowymi, centrum eventowym oraz dwiema niezależnymi restauracjami w najpiękniejszych miejscach w Polsce – od Trójmiasta, przez Warszawę, Wrocław, Poznań, Kraków i Zakopane, aż po urokliwe zakątki Jastarni, Mikołajek, KołobrzeguAktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:Kelner Śniadaniowy / Kelnerka Śniadaniowa - Villa Sedan SopotDyspozycja: weekend/świętaOferujemy:pełne wsparcie przy wdrażaniu w obowiązkipraca głównie od poniedziałku do piątkumożliwość rozwoju zawodowego w Destigo Hotelsmożliwość skorzystania z karty Multisportzniżki na usługi hotelowe i gastronomiczne w ramach Destigo Hotelsposiłki pracowniczeprogram rekomendacji „Rekomenduj i Zarabiaj”zniżki na studia w WSB MeritoTwój zakres obowiązkówzapewnienie wysokiej jakości obsługi Gości restauracji podczas śniadańdbanie o najwyższą jakość serwisu oraz zadowolenie klientówbieżąca kontrola bufetu śniadaniowego w celu jego uzupełnianiareagowanie na prośby gości i uwzględnianie ich sugestiiwspółpraca i wsparcie innych działów w hoteluNasze wymaganiaznajomość języka angielskiego A2/B1doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalnezaświadczenie o niekaralnościMile widzianedoświadczenie w obsłudze klientaCzekamy na Twoją aplikację!
Marka Royal Tulip należy do sieci Louvre Hotels, której właścicielem jest Jin Jiang Hotels - druga co do wielkości grupa hotelowa na świecie. Royal Tulip to wyjątkowe obiekty położone w niezwykłych lokalizacjach. Zapewniają szereg udogodnień, spersonalizowane usługi oraz wysoki poziom komfortu.Aktualnie, do obiektu w centrum Warszawy poszukujemy osoby na stanowisko:Recepcjonista/ RecepcjonistkaMiejsce pracy: Warszawa, ul. Grzybowska 49Oferujemy różne formy zatrudnienia,(według preferencji) oraz możliwość pracy dorywczej/weekendowej.Nasze oczekiwania:znajomość języka angielskiego oraz polskiego w stopniu przynajmniej komunikatywnymkomunikatywność i empatiaumiejętność pracy pod presjązdolność do rozwiązywania problemów i podejmowania decyzjiumiejętność pracy zespołowejdyspozycyjność – praca zmianowa, także w weekendy i świętaW zamian oferujemy:stałe zatrudnienie w oparciu umowę o pracę, umowę zlecenie (według preferencji)premie, system prowizyjnyceny specjalne w hotelach sieci na całym świecieobiady pracownicze w kantynie, kawa, herbataprywatna opiekę medyczną oraz dofinansowanie zajęć sportowychprzyjazną atmosferę pracy opartą na wartościach i wzajemnym szacunkuakcje angażujące pracowników, integrujące zespół (Dzień Szalonego Uniformu, Świętowanie Urodzin, imprezy i wydarzenia integracyjne),możliwości rozwoju w strukturach oraz zdobycie doświadczenia w innych działach,ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych bez względu na staż pracysłużbowy uniform
&B HOTEL Kraków Centrum – 2-gwiazdkowy obiekt posiadający 130 pokoi,poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownik Recepcji i RezerwacjiHotel znajduje się centrum miasta, przy ul. Monte Cassino 1Goście chwalą nas za dobrą atmosferę i miły, pomocny personel więc jeśli jesteśosobą kontaktową i interesujesz się hotelarstwem, zapraszamy do złożenia CV wodpowiedzi na ogłoszenie.Zakres obowiązków Obsługa gości hotelowych: meldowanie, wymeldowanie, wystawianie faktur,wprowadzanie rezerwacji, dbanie o komfortowy pobyt Gości Obsługa skrzynki mailowej i extranetów, obsługa telefoniczna Gości Prace administracyjne, m.in. nocny audyt, przygotowywanie krótkich raportów Zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez hotelWymagania Co najmniej komunikatywna znajomość j. angielskiego, znajomośćdodatkowego języka obcego mile widziana. Pozytywne nastawienie, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracyw zespole. Wysoka kultura osobista Dyspozycyjność (również w weekendy i święta). Gotowość do pracy zmianowej (długość zmiany 8 lub 12h). Sumienność, punktualność.Mile widziane Doświadczenie na podobnym stanowisku lub wykształcenie hotelarskieOferujemy Pracę w młodym dynamicznym zespole. Elastyczną formę zatrudnienia – Ty wybierasz umowę o pracę lub umowęzlecenie. Elastyczne podejście do próśb grafikowych. Możliwość skorzystania z Karty Multisport. Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie. Śniadania pracownicze oraz kawę / herbatę no limit. Parking pracowniczy. Zniżki w hotelach naszej sieci w Polsce. Premie. Możliwość awansu w prężnie rozwijającej się sieci hotelowej.CV prosimy składać poprzez formularz OLX.
Zatrudnimy pracowników hotelu.Zakres obowiązków:obsługa recepcjiobsługa restauracjiutrzymanie porządku i czystościDoświadczenie nie jest wymagane.Zatrudniamy obcokrajowców, ale wymagana jest dobra znajomość języka polskiego.Jest możliwość pracy na pełen etat lub część etatu.
Poszukujemy osób do pracy na stanowisko recepcjinista, kelner, pomoc kuchenna , kucharz. Praca na zmiany więcej informacji udzielę telefonicznie.
Dołącz do naszego przyjaznego i dynamicznego zespołu Sheraton Grand Warsaw Team! Szukamy osoby, która z pasją i zaangażowaniem pomoże nam utrzymać najwyższe standardy czystości i efektywności w naszej kuchni.Zakres obowiązków:Utrzymanie czystości w kuchni hotelowej,Obsługa zmywarek przemysłowych,Wsparcie w drobnych pracach kuchennych, Oferujemy:Ciekawą pracę i realne możliwości rozwoju w sieci Marriott International.partnerską i rodzinną atmosferę, gdzie wszyscy sobie pomagają stałe praktykowanie kompetencji językowychmożliwość poznania tajników funkcjonowania 5* hotelu sieci Marriott International bezpłatne, urozmaicone i pyszne posiłki w restauracji pracowniczejzniżki na usługi hotelowej pralni i rabaty na słodkie wyroby cukierni hotelowejrealne możliwości rozwoju w największej sieci hotelarskiej na świeciepakiet rekreacyjno-sportowy Multisport na atrakcyjnych warunkachzniżka na bilety do teatru.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami/Kandydatkami. Jeśli jesteś osobą sumienną, odpowiedzialną i lubisz pracę w zespole, czekamy właśnie na Ciebie! Dołącz do nas i wspólnie twórzmy wyjątkowe doświadczenia dla naszych gości :-)
Hotel Magellan w Bronisławowie poszukuje osób do pracy na stanowisku: Recepcjonista / RecepcjonistkaOpis stanowiska:obsługa gości w recepcji hotelowejkomunikacja z innymi działami hoteluprzyjmowanie rezerwacji, potwierdzanie i nadzór nad właściwą dokumentacją związaną z rezerwacjamiwykonywanie prawidłowych raportów dziennych jak i nocnychrozliczanie pobytów gościOd kandydatów oczekujemy:entuzjazm i zaangażowanie, predyspozycje do pracy z ludźmimile widziane doświadczenie w podobnej pracypodstawowa znajomość języka angielskiegowysoki poziom kultury osobistejdobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasudyspozycyjność, zaangażowanieOferujemy:opiekę wdrożeniowądynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkudobre wynagrodzenie z programem motywacyjnymmożliwość rozwoju zawodowegoProsimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem.Dołącz do nas już dziś :)Prosimy o dopisanie w aplikacjach klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. (Zgodnie z Ustawą z dn.29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych Dz.U.Nr 133 poz.883).”
Twój zakres obowiązkówbieżące, kompleksowe zarządzanie operacyjne obiektem, w części hotelowej,zarządzanie i kierowanie pracą podległego zespołudbanie i nadzór nad utrzymaniem najwyższych standardów obsługi Gości i oferowanych usług,realizacja przyjętej strategii biznesowej, w tym realizacja celów sprzedażowych i osiąganie zaplanowanych wyników finansowych,zarządzanie cenami,zarządzania kosztami,kreowanie działań marketingowych, mające na celu wzrost wolumenu sprzedaży i wzrost rentowności oferowanych usług,rozwijanie oferty obiektu i wdrażanie nowych projektów,zarządzanie personelem, dbanie o prawidłowe funkcjonowania komórek organizacyjnych, egzekwowanie procedur, regulaminów i standardów usług,rekrutowanie, motywowanie, szkolenie i rozwój podległego personelu,dbanie o stan techniczny i wartość zasobów obiektu, zapewnienie racjonalnego gospodarowania i należytego zabezpieczenia mienia obiektu,Wymagania:Doświadczenie minimum rok na stanowisku manager hoteluKomunikatywnośćUmiejętności zarządzaniaZnajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymZnajomość rynku wynajmuPrawo jazdy kat B To oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etatWynagrodzenie na poziomie 6 000 - 8 000 bruttoZapewniamy niezbędne narzędzia do pracyBogaty pakiet benefitów pozapłacowych
Mercure Gdynia Centrum Twoja misjaW swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych i zamiłowanie do majsterkowania, aby goście mogli cieszyć się spokojnym i komfortowym pobytem w naszym hotelu. Będziesz dbać o bieżące naprawy jak i cykliczne przeglądy stanu technicznego. Będziesz ściśle współpracować z Działem Służby Pięter i Recepcją. Co chcielibyśmy, abyś wniósł/ wniosła do zespołuLubisz majsterkować i masz doświadczenie w pracach konserwatorskichSprawne działanie wszystkich urządzeń jest dla ciebie ważneMasz łatwość w organizowaniu swojej pracyJesteś nastawiony/a na współpracę i komunikowanie się z różnymi osobamiNie masz przeciwskazań do pracy fizycznej i zmianowejZnasz język polski w stopniu komunikatywnymChcesz się rozwijaćJesteś uprawniony/a do pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadającej charakterowi stanowiska pracy opisanego w ramach niniejszego ogłoszenia Jak o ciebie zadbamyStabilne warunki zatrudnienia w największej sieci hotelowejPremie półroczne, dofinansowanie do wypoczynku i świadczenia świątecznePrywatną opiekę medyczną w Medicover i kartę MultisportSpotkania integracyjneObiady pracowniczeMożliwość rozwoju zawodowegoKarty zniżkowe na pobyty w hotelach sieci na całym świecieProgram poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo Dlaczego warto pracować z nami?Accor to światowy lider hotelarstwa z ponad 5100 hotelami w 110 krajach pod 39 markami w segmentach Lux, Premium, Midscale & Eco. Na pewno znasz takie marki jak: ibis, Novotel, Mercure, Sofitel.Co nas wyróżnia? Możesz znaleźć pracę i markę, które najbardziej pasują do Twojej osobowości. Jesteśmy otwarci i witamy Cię takim, jakim jesteś. Wspieramy rozwój i naukę każdego dnia, dbając o to, aby praca nadawała cel Twojemu życiu, tak abyś w trakcie swojej podróży z nami mógł odkrywać nieograniczone możliwości Accor.Dołączając do hoteli Accor, każdy rozdział Twojej historii może zostać napisany przez Ciebie, a my razem możemy kreować gościnność jutra. Odkryj życie, które czeka na ciebie w Accor - APLIKUJ!Do what you love. Care for the world. Dare to challenge the status quo! #BELIMITLESS Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez administratora danych, którym jest spółka Orbis S.A. (Pracodawca) z siedzibą przy ulicy Złotej 59, 00-120 Warszawa. Przetwarzanie danych osobowych będzie prowadzone zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. – dalej Rozporządzenie. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Pracodawcy jest możliwy pod adresem: pl.gdpr.accorinvest.comPracodawca będzie przetwarzał Państwa dane osobowe zamieszczone w przesłanej aplikacji o pracę na potrzeby procesu rekrutacji i przez okres prowadzenia naboru na stanowisko, na które złożyli Państwo aplikację nie dłużej jednak niż przez okres 6 miesięcy. Ponadto w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody na przetwarzanie danych w celu udziału w kolejnych rekrutacjach, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres 2 lat.Podanie przez Państwa danych osobowych w ramach aplikacji ma charakter obligatoryjny, gdyż ich podania wymagają przepisy Kodeksu Pracy (Pracodawca ma prawo ich żądania).Podstawą prawną takiego przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny Administratora Danych pozostający w związku z uzasadnionym interesem Administratora Danych polegającym na przeprowadzeniu procesu rekrutacji i wyborze kandydata na stanowisko pracy na które Pan/Pani aplikuje w ramach tego procesu rekrutacji, (art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia w zw. z art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).Informujemy, iż w związku z przetwarzaniem przez Pracodawcę Państwa danych osobowych przysługuje Państwu: prawo dostępu do treści danych na podstawie art. 15 Rozporządzenia, prawo do sprostowania danych na podstawie art. 16 Rozporządzenia, prawo do żądania usunięcia danych na podstawie art. 17 Rozporządzenia, prawo do ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 Rozporządzenia, czy też prawo do przeniesienia danych na podstawie art. 20 Rozporządzenia.W przypadku uznania przez Państwa, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą one poddane profilowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, 4 Rozporządzenia.Informujemy, że w Orbis S.A. obowiązuje Regulamin zgłoszeń wewnętrznych i ochrony sygnalistów, który określa zakres, sposób i zasady przetwarzania danych osobowych.Informujemy, że w Orbis S.A. obowiązuje Regulamin zgłoszeń wewnętrznych i ochrony sygnalistów. W związku z Regulaminem do Państwa dyspozycji pod adresem AccorInvest | Home udostępniona została platforma do przyjmowania zgłoszeń. Na powyższej stronie mogą Państwo zapoznać się szczegółowo z zasadami dokonywania zgłoszeń i przetwarzania danych osobowych.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moim danych osobowych zamieszczonych w przesłanej aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacjach na tym stanowisku pracy w tym oraz innych Hotelach Administratora Danych.
Klub Mila Zegrzynek to kameralny i urokliwy ośrodek sportowo-rekreacyjno-konferencyjny, malowniczo położony nad brzegiem Jeziora Zegrzyńskiego. Wyróżnia się stylowymi wnętrzami o żeglarskim charakterze, nowoczesną infrastrukturą portową oraz wyśmienitą kuchnią. Restauracja z widokiem na jezioro, przeszklona oranżeria oraz dwie stylowe i kompleksowo wyposażone sale konferencyjne stanowią dogodne zaplecze dla konferencji i szkoleń, a także kameralnych spotkań biznesowych i uroczystości rodzinnych.Do naszego Zespołu poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:recepcjonistka/recepcjonistaWymagania i preferowane kwalifikacje:Doświadczenie w pracy na stanowisku recepcyjnym.Doświadczenie w pracy w obiekcie hotelowym będzie dodatkowym atutem.Znajomość pakietu Office 365.Podstawowa znajomość języka angielskiego.Zakres obowiązków:Obsługa gości od "check-in" do "check-out".Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i e-mailowych, obsługa systemu rezerwacyjnego.Stały kontakt z innymi działami hotelu w celu zapewnienia gościom pobytu na najwyższym poziomie.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie.Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
Szukamy Recepcjonistki / Recepcjonisty!Jeśli uwielbiasz pracować z ludźmi i masz talent do organizacji, to może to być praca idealna dla Ciebie! Ośrodek Baltic Forest w Kołobrzegu poszukuje uśmiechniętego pracownika recepcji, który z radością powita naszych gości.Twój zakres obowiązków:bieżąca obsługa Gości na terenie obiektu,przyjmowanie rezerwacji bezpośrednich i on-line,meldowanie oraz wymeldowywanie Gości,obsługa systemu rezerwacyjnego oraz portali rezerwacyjnych (np. Booking),przygotowywanie dokumentacji dla księgowości,wystawianie faktur/paragonów,Oferujemy:Miłą atmosferę i wsparcie zespołu.Szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego.Atrakcyjne wynagrodzenie.Nasze wymaganiamin. roczne doświadczenie w pracy na recepcji w obiekcie miejskim, min. 5 pokoi,znajomość podstawowych zagadnień z zakresu fiskalizacji (wystawianie faktur, paragonów, generowanie raportów miesięcznych),umiejętność obsługi terminala płatniczego,otwartość do pracy w systemie zmianowym w godzinach 08.00-22.00.Mile widzianekomunikatywna znajomość języka niemieckiego / angielskiego wykształcenie hotelarskie (technikum/studia),zainteresowanie trendami w social mediach,Jeśli chcesz być częścią naszego zespołu, prześlij swoje CV! Czekamy na Ciebie! O nasBaltic Forest – Oaza Spokoju nad Bałtykiem www.balticforest.plWyobraź sobie miejsce, gdzie szum fal budzi Cię o poranku, a zapach sosnowego lasu koi zmysły. Gdzie możesz cieszyć się bliskością natury i jednocześnie komfortem nowoczesnych apartamentów. Baltic Forest to wyjątkowy ośrodek wypoczynkowy w Kołobrzegu – kompleks 24 domków (48 apartamentów), położony w pierwszej linii brzegowej, z bezpośrednim zejściem na plażę.Bliskość naturyBaltic Forest znajduje się w malowniczym, sosnowym lesie, który zapewnia niepowtarzalny mikroklimat i czyste, pełne jodu powietrze. To idealne miejsce na odprężające spacery, jogging o świcie czy relaks na hamaku w cieniu drzew.Bezpośredni dostęp do plażyWystarczy kilka kroków, by znaleźć się na złocistym piasku i wsłuchać w szum fal. Bez tłumów, bez hałasu – tylko Ty, morze i natura. To wymarzone miejsce zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i dla osób szukających ciszy i ucieczki od miejskiego zgiełku.Komfortowe apartamentyKażdy apartament w Baltic Forest został zaprojektowany z myślą o maksymalnym komforcie i harmonii z otoczeniem. Ciekawe wnętrza, duże przeszklenia z widokiem na las lub morze oraz tarasy, na których można delektować się poranną kawą przy śpiewie ptaków – to wszystko sprawia, że odpoczynek w naszym ośrodku staje się prawdziwą przyjemnością.Miejsce na relaks i aktywnośćDla miłośników aktywnego wypoczynku w sąsiedztwie Baltic Forest znajdują się trasy spacerowe i rowerowe, a dla tych, którzy pragną totalnego relaksu – przygotowaliśmy strefy wypoczynku wśród zieleni oraz klimatyczne miejsce na wieczorne ognisko.Baltic Forest – Twój azyl nad morzemNasz ośrodek to idealny wybór dla:Rodzin z dziećmi – bezpieczna, przyjazna przestrzeń blisko natury, z plażą tuż obok.Par i singli – ciche zakątki na romantyczne wieczory i błogi odpoczynek.Osób szukających spokoju – z dala od miejskiego hałasu, w otoczeniu przyrody.
Copernicus Toruń Hotel poszukujemy osób na stanowisko: POKOJOWA / POKOJOWA OGÓLNAOsoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprzątanie pokoi hotelowych, pomieszczeń użytkowych i zaplecza według standardów czystości i higieny ustalonych przez hotel.Oczekiwania:*sumienność, dokładność, dyspozycyjność i uczciwość*dobra organizacja pracy*doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane*orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznychZainteresowane osoby prosimy o przesłania CV z dopiskiem :"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez L&P sp. z o.o. z siedzibą ul. Gdańska 27, 85-005 Bydgoszcz podanych przeze mnie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami o przetwarzaniu moich danych osobowych w związku z procesem rekrutacji"
Szukamy osób na stanowiska KELNER/KELNERKA RECEPCJONISTKA Praca zmianowa dzień na dzień , nie wymagamy doświadczenia -wszystkiego Cię nauczymy. Oferujemy pracę w zgranym zespole, zakwaterowanie, wyżywienie Po więcej informacji zadzwoń : 50*******87
Требуется мужчина на должность администратора в хостелах - зарплата 30,50 зл/час Требования: - права и опыт вождения - свободное владение польским языком на коммуникабельном уровне - владение английским на уровне минимум А2 - на постоянную основу График: - около 180 часов в месяц - смены иногда выпадают на выходные - работа по сменам 9-18 либо 13-22 Обязанности: - поселение / выселение клиентов - управление оплатами за проживание - оформление необходимых документов и их учет - контроль за чистотой и порядком в хостелах Мы предоставляем: - umowa zlecenie - обучение и введение в процесс работы на старт - служебный телефон - служебная машина Звонить: +48**********68
Ratownik Wodny Hotel Ferreus Modern Art Deco to nowo otwarty pięciogwiazdkowy nowoczesny obiekt stworzony w stylu art deco, położony w samym sercu miasta. Do dyspozycji gości znajduje się 71 ekskluzywnych pokoi i apartamentów wyposażonych w najnowsze technologie, unikatowa restauracja, lobby bar, kawiarnia, oranżeria, sale konferencyjne i bankietowe, strefa Wellness & SPA, tarasy z widokiem na Wawel i Stare Miasto, 2 poziomowy parking podziemny.Poszukujemy ludzi otwartych na nowe wyzwania, ambitnych, z pozytywnym nastawieniem, gotowych to współtworzenia wyjątkowego miejsca na hotelarskiej mapie Krakowa. Gwarantujemy wspaniałą atmosferę.Twój zakres obowiązkówDbanie o bezpieczeństwo Gości przebywających w basenie,Prowadzenie działań ratowniczych,Udzielanie pierwszej pomocy medycznej,Dbałość o wysoką jakość kontaktów z Gośćmi oraz reagowanie na ich potrzeby,Troska o komfort oraz bezpieczeństwo Gości,Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyższej jakości i skutecznej obsługi Gościa.Nasze wymaganiaUprawnienia Ratownika Wodnego - Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem MSW w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnymAktualny certyfikat KPP,Posiadanie jednego z patentów (uprawnień) przydatnych w ratownictwie wodnym - zgodnie z Rozporządzeniem MSW w sprawie kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym,Posiadanie ważnej legitymacji członka WOPR z opłacona składką na dany rokPosiadanie zaświadczenia (poświadczenia) lekarskiego o braku przeciwskazań do wykonywania zawodu ratownika wodnego na dany rokKreatywność w rozwiązywaniu problemów,Wysoka kultura osobista,Umiejętność pracy zespołowej w celu zapewnienia zadowolenia Gości,Silne umiejętności komunikacyjne.Mile widziane ważne badania sanepidowskieDoświadczenie w pracy na stanowisku ratownika wodnego będzie dodatkowym atutemZaangażowanieOdpowiedzialnośćTo oferujemyZatrudnienie na podstawie umowy zleceniePracę w godzinach popołudniowych i weekendyInspirującą pracę w prestiżowym hotelu i stabilnej firmieMożliwość współtworzenia wyjątkowego obiektuWspaniałą atmosferę pracyMożliwość zdobycia cennego doświadczeniaPodjęcie pracy od zarazStabilne warunki zatrudnienia
Zatrudnimy Managera obiektu wczasowego w Wiśle.Zakres obowiązków:Bieżące, kompleksowe zarządzanie operacyjne obiektem, w części hotelowej, gastronomicznej i wypoczynkowej – SPA.Zarządzanie i kierowanie pracą podległego zespołu.Dbanie i nadzór nad utrzymaniem najwyższych standardów obsługi Gościi oferowanych usług.Realizacja przyjętej strategii biznesowej, w tym realizacja celów sprzedażowychi osiąganie zaplanowanych wyników finansowych.Zarządzanie cenami.Zarządzania kosztami.Kreowanie działań marketingowych, mające na celu wzrost sprzedaży.Rozwijanie oferty obiektu i wdrażanie nowych projektów.Dbanie o prawidłowe funkcjonowania komórek organizacyjnych, egzekwowanie procedur, regulaminów i standardów usług.Rekrutowanie, motywowanie, szkolenie i rozwój podległego personelu.Dbanie o stan techniczny i wartość zasobów obiektu.Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży hotelowo-gastronomiczneDyspozycyjność.Samodzielność i dobra organizacja pracy.Kreatywność i inicjatywa w działaniu.Umiejętność pracy w zespole.Dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office i urządzeń biurowych. Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do kwalifikacji i umiejętności.Możliwość rozwoju zawodowego,Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, prześlij CV.Skontaktujemy się tylko z wybranymi przez nas kandydatami.
Hotel w Legnicy poszukuje osób na stanowisko szef kuchni i pomoc kuchenna. Od kandydatów oczekujemy doświadczenia na w/w stanowiskach. Oferujemy atrakcyjne warunki pracy i elastyczny grafik pracy.
Do 4* hotelu zatrudnimy osobę na stanowisko: Recepcjonista/Recepcjonistka Wymiar: 3/4 etatu Godziny pracy: System zmianowy 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00Lokalizacja: Kraków, Centrum Zakres obowiązków: bezpośrednia obsługa gości w recepcji: check-in, check-out, przyjmowanie rezerwacji, obsługa płatności dbanie o zachowanie najwyższych standardów w obsłudze gości hotelowych zgodnie ze standardami udzielanie informacji o ofercie i usługach świadczonych przez hotel ścisła współpraca z innymi działami Poszukiwane kompetencje: znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym doświadczenie na stanowisku recepcjonisty w hotelu/aparthotelu orientacja na klienta dyspozycyjność oraz gotowość do podjęcia pracy zmianowej (także na zmiany nocne) znajomość systemów rezerwacyjnych Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy udział w szkoleniach komfortowe warunki pracy w prestiżowym obiekcie atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + bonusy) pakiet benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, wyżywienie pracownicze, zniżki na firmowe usługi)
OFERTA PRACY – PRACOWNIK SERWISU SPRZĄTAJĄCEGO (POKOJE HOTELOWE) Ustronie Morskie Poszukujemy osoby do serwisu sprzątającego, zajmującej się utrzymaniem czystości w pokojach hotelowych. Jeśli jesteś dokładną, sumienną i dobrze zorganizowaną osobą, zapraszamy do naszego zespołu! Zakres obowiązków: Sprzątanie pokoi hotelowych • Kompleksowe przygotowanie pokoi dla gości, • Wymiana pościeli i ręczników, • Czyszczenie łazienek, odkurzanie, ścieranie kurzy, • Uzupełnianie zapasów (mydło, papier toaletowy, woda, kawa, herbata itp.), • Dbanie o wysoki standard czystości i estetyki. Kontrola stanu pokoi • Zgłaszanie usterek i braków w wyposażeniu, • Monitorowanie zapasów środków czystości i artykułów dla gości. Współpraca z pralnią Wymagania: • Doświadczenie w branży sprzątającej (konieczne !), • Dokładność, sumienność i zaangażowanie, • Dobra organizacja pracy, • Dyspozycyjność w godzinach 8:00–16:00, Oferujemy: Stabilne zatrudnienie – możliwość umowy o pracę, umowy zlecenie lub B2B, Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i zaangażowania, Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu,
Dzień dobry,Firma sprzątająca zatrudni osoby do sprzątania klatek schodowych. Bloki znajdują się na Woli i Śródmieściu. Pensja stała więcej informacji pod telefonem.
Seris Konsalnet jest jednym z najlepiej postrzeganych pracodawców w branży ochrony. Firma zatrudnia ponad 20 000 osób na terenie całej Polski, dysponujemy oddziałami we wszystkich województwach, a z naszych usług korzystają dziesiątki tysięcy Klientów każdego miesiąca. Pracownik usług czystości - biura 6:00-14:00 - ul. Jaworowa Poszukujemy doświadczonej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Pracownika Serwisu Sprzątającego do sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów przyległych. Jeśli lubisz dbać o porządek i masz doświadczenie w utrzymaniu czystości, dołącz do naszego zespołu! Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-14:00 Miejsce pracy: placówka oświatowa/biura - ul. Jaworowa Wrocław Zakres obowiązków: • Sprzątanie pomieszczeń biurowych (biurka, podłogi, odkurzanie, itp.) • Utrzymanie w czystości toalet i pomieszczeń sanitarnych • Sprzątanie korytarzy i innych przestrzeni wspólnych • Sprzątanie pokoi gościnnych • Dbanie o czystość terenu przyległego do budynku (np. chodniki, wejście) • Uzupełnianie środków czystości i higienicznych • Praca zgodnie z ustalonym harmonogramem i standardami Wymagania: • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane) • Dobra organizacja pracy i sumienność • Dokładność i dbałość o detale • Dobra komunikacja w języku polskim (warunek konieczny) • Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 14:00 Oferujemy: • Umowa o pracę - 4626zł brutto/msc • Praca na stałe - szukamy osoby do dłuższej współpracy • Opieka i wsparcie koordynatora • Benefity: ubezpieczenie na życie, abonament medyczny w sieci LuxMed, dostęp do karty MultiSport, pakiet świadczeń z ZFŚS Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu wysyłając formularz zgłoszeniowy klikając przycisk 'aplikuj' - CV nie jest wymagane! Masz pytania? Zadzwoń pod numer: 88*******56 w godzinach 8:00-16:00, poniedziałek-piątek