Sortowanie:
Znaleziony: 3381 ogłoszenie w kategorii Inżynieria / Technika Polska: Wszystkie miasta
serwisant serwisu bezpośredniego
serwisant serwisu bezpośredniego
nowe dzisiaj

Posiadasz wykształcenie techniczne, posługujesz się językiem angielskim oraz posiadasz prawo jazdy kat.B? Chcesz pracować w terenie i nie sprawia Ci problemu podróżowanie na terenie kilku województw? Dla naszego klienta, firmy z branży zajmującej się produkcją drukarek oraz usług z nimi związanych poszukujemy serwisanta do pracy stałej! Nie czekaj - aplikuj! Lokalizacja: woj pomorskie, kujawsko-pomorskie oraz warmińsko-mazurskie oferujemy: zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio u klienta samochód służbowy pracę od poniedziałku do piątku w godz. 9-17 satysfakcjonujące wynagrodzenie premie kwartalne prace na dłuższy okres czasu możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku zadania: wykonywanie napraw i konserwacji urządzeń kserograficznych w pełnej gamie produktowej dbanie o indywidualny zapas części zamiennych oraz narzędzi serwisowych stosowanie się do wszystkich procedur firmy, postępowanie zgodnie z zasadami etycznymi identyfikowanie potrzeby i realizowanie szkoleń Klientów utrzymywanie i uzupełnianie na bieżąco dokumentację techniczną dbanie o własny rozwój, pogłębianie poziomu wiedzy, zwiększanie i dzielenie się doświadczeniem budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym. oczekujemy: wykształcenie techniczne, min. średnie rzetelność i efektywność a zarazem elastyczność kreatywność, wykazywanie się inicjatywą znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikowanie się w mowie i piśmie (zagraniczne szkolenia techniczne) prawo jazdy kat. B gotowość do podróżowania po terytorium kraju doświadczenie w branży będzie przewagą. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

INSTALATOR/SERWISANT SYSTEMÓW ALARMOWYCH
INSTALATOR/SERWISANT SYSTEMÓW ALARMOWYCH
nowe dzisiaj

Zatrudnimy pracownika na stanowisku SERWISANT/ MONTER SYSTEMÓW ALARMOWYCH. Kluczowe zadania: • montaż monitoringu oraz videodomofonów • montaż okablowania systemowego • montaż osprzętu teletechnicznego • diagnozowanie i naprawa usterek • serwisowanie i konfiguracja w/w urządzeń Wymagania: • wykształcenie techniczne (elektryczne/ elektroniczne/ mechaniczne) • umiejętność obsługi elektronarzędzi • prawo jazdy kat B • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • atrakcyjne wynagrodzenie • narzędzia niezbędne do pracy( min telefon i samochód służbowy) • możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy)

Programista SQL i PL/SQL
Programista SQL i PL/SQL
nowe Łańcut dzisiaj

Jeśli: Tworzenie architektury systemu sprawia Ci prawdziwą frajdę, Twoją mocną stroną jest umiejętność tworzenia aplikacji przy użyciu Oracle Forms&Raports to sprawdź, co możesz zyskać dzięki naszej ofercie. Szukamy osoby na stanowisko Programista SQL i PL/SQL Dlaczego warto? Otrzymujesz umowę o pracę Wynagrodzenie podstawowe w wysokości ok 7 tyś zł brutto + 20% premii regulaminowej i 10% premii uznaniowej. Premie wypłacane są zgodnie z regulaminem wynagradzania – bez dodatkowych warunków (wynagrodzenie stałe) Pracę od poniedziałku do piątku, elastyczne godziny rozpoczęcia dnia między 7 a 8 ZFŚS Posiłki w zakładowej kantynie opłacone przez Pracodawcę Kartę Multisport Dodatkowe ubezpieczenie Czym zajmuje się osoba na tym stanowisku? Tworzeniem architektury systemu Projektowaniem rozwiązań systemowych Tworzeniem dokumentacji technicznej Uczestniczeniem we wdrożeniach systemów informatycznych Pomocą informatyczną w rozwiązywaniu bieżących problemów z zakresu IT Jakie kompetencje będą niezbędne: Wykształcenie kierunkowe w zakresie IT Ok. roku doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku Umiejętności tworzenia aplikacji przy użyciu Oracle Forms & Raports Znajomości języka angielskiego na poziomie min B1 Wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych, komunikatywności, odpowiedzialności za powierzone zadania Jeśli zainteresowała Cię ta oferta – wyślij CV i pracuj w zespole fachowców! Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Inspektor Nadzoru ds Budowlanych
Inspektor Nadzoru ds Budowlanych
nowe dzisiaj

Praca od zaraz dla Inspektora Nadzoru ds Budowlanych.Praca we Wrocławiu, umowa o prace, pełny etat.Wymagania: co najmniej 3 lata na podobnym stanowisku,Uprawnienia Budowlane do Nadzorowania Robót Budowlanych,przynależność do Dolnośląskiej Izby Bud. Zakres obowiązków:Nadzorowanie robót bud w ramach obsługi Wspólnot Mieszkaniowych,sprawdzanie kosztorysów ,obsługa programu NORMA. tel 605 - pokaż numer telefonu -

Blacharz samochodowy
Blacharz samochodowy
120000 zł
nowe Sulejówek wczoraj

Zatrudnię w fajnym zespole blacharza samochodowego z doświadczeniem praca od poniedziałku do piątku po 8 godz naprawy lekkie powypadkowe firma mieści się pod Warszawą Tel ***-***-***

Szukam pracy
Szukam pracy
35004500 zł
wczoraj

Szukam pracy skończyłem szkołę jako mechanik pojazdów samochodowych chciałbym rozwijać swoje umiejętności jestem pracowity Posiadam prawo jazdy Kat.B przyjmę pracę od zaraz

Autokomis zatrudni pracownika na myjnie samochodową
Autokomis zatrudni pracownika na myjnie samochodową
Warszawa wczoraj

Autokomis zatrudni pracownika na myjnie samochodową . Praca od poniedziałku do piątku (sobota do ustalenia) Więcej informacji na miejscu Proszę o kontakt telefoniczny Prawo jazdy kategorii B jest mile widziane

Praca
Praca
Legnica wczoraj

Zatrudnię pracownika w warsztacie firmy transportowej dobre warunki pracy. Miła atmosfera satysfakcjonujące wynagrodzenie . Wymagana znajomosc języka angielskiego , niemieckiego lub holenderskiego. Więcej informacji pod nr tel

dam pracę PILNE
dam pracę PILNE
2 dnia plecy

Poszukujemy serwisanta utb z uprawnieniami UDT do konserwacji suwnic, wciągników, żurawi stacjonarnych i dźwigników na ternie Wrocławia. Zapraszamy do złożenia CV na adres: @ lub kontaktu telefonicznego pod nr 784 - pokaż numer telefonu - . Pozdrawiam Wojciech Gabryk JKW Control-Tech

Inżynier Produkcji
Inżynier Produkcji
2 dnia plecy

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR. Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko: Technolog / Inżynier Procesu Numer ref. 0072344 Miejsce pracy: Raciąż Zakres obowiązków: • Optymalizacja oraz definiowanie procesów produkcyjnych w oparciu o narzędzia Lean Manufacturing • Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji procesów produkcyjnych • Rozwiązywanie problemów jakościowych pojawiających się w trakcie procesów produkcyjnych • Koordynowanie systemu Lean, Kaizen Oczekiwania: • Wykształcenie wyższe techniczne • Doświadczenie w zakładzie produkcyjnym, mile widziane przetwórstwo tworzyw sztucznych (PVC) • Wiedza z zakresu Lean Manufacturing i optymalizacji procesów produkcyjnych • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym B2 - warunek konieczny • Dobra znajomość MS Office, znajomość programów ERP będzie dodatkowym atutem • Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych • Doskonała organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu • Zdolności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju • Umiejętność analitycznego myślenia • Motywacja i zaangażowanie w pracę Oferta: • Pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie międzynarodowej • Możliwość rozwoju zawodowego • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • Możliwość ubezpieczenia grupowego • Prywatną opiekę współfinansowaną przez Firmę • Pakiety sportowe • Dostęp do platformy językowej • Dodatkowa składka pracodawcy na PPK Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie za pośrednictwem linku aplikacyjnego: https://urlzs.com/Y5327 Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami. Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570

Implementation Specialist
Implementation Specialist
Gdańsk 3 kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - Doradztwo techniczne w zakresie produktów firmy oraz możliwości rozwiązań technicznych, - Organizacja załadunków, monitorowanie płatności, realizacja zamówień, - Uczestniczenie w negocjacjach techniczno-handlowych, - Nadzór i realizacja projektów zgodnie z wymaganiami kontraktu, dokumentacją techniczną oraz harmonogramem, - Komunikacja z działem produkcji i technologii w sprawie zleceń. Nasze wymagania - Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne), - Znajomość programu AutoCAD na poziomie podstawowym, - Znajomość MS Office, w szczególności Excel, - Umiejętność czytania rysunków technicznych, - Znajomość języka rosyjskiego na poziomie C1 oraz języka angielskiego na poziomie B1. Mile widziane - Doświadczenie na podobnym stanowisku, To oferujemy - Umowa o pracę, - Pensja zasadnicza + premia kwartalna, - Narzędzia pracy: Laptop, telefon, - Prywatna opieka medyczna Medicover, - Karta sportowa Multisport, - Ubezpieczenie na życie Unum, - Benefity ZFŚS, - Dofinansowanie do nauki języka angielskiego, - Możliwość rozwoju dynamicznej organizacji, - Dostęp do szkoleń. ASSA ABLOY Mercor Doors sp. z o.o. Jesteśmy Grupą ASSA ABLOY To nasi ludzie sprawiają, że jesteśmy światowym liderem w zakresie dostarczania rozwiązań kontroli dostępu. W zamian otwieramy przed nimi wszystkie drzwi. Zatrudniając blisko 50 000 pracowników w ponad 70 różnych krajach pomagamy miliardom ludzi doświadczać dobrodziejstw bardziej otwartego świata. Nasze innowacje sprawiają, że wszelkiego rodzaju przestrzenie – fizyczne i wirtualne – są bezpieczniejsze i łatwiej dostępne. Jako pracodawca doceniamy efekty pracy bardziej niż posiadane tytuły czy życiorys. Z nami możesz rozwijać swoją karierę w zgodzie ze swoimi aspiracjami i naszymi ambicjami, w oparciu o konstruktywne informacje zwrotne, pakiet szkoleń i możliwości rozwoju zawodowego. Nasi pracownicy starają się myśleć szeroko by móc działać bardziej kompleksowo w obszarach, w których to działanie przynosi największe efekty. Zachęcamy ich do tego, by chcieli podejmować działania na szczeblu lokalnym, regionalnym, a nawet globalnym.

Inżynier / Technik Elektronik - Specjalista
Inżynier / Technik Elektronik - Specjalista
Wieliczka 3 kilka dni temu

W związku z nowymi wyzwaniami działu laboratoryjnego w DISKUS Polska poszukujemy osób do współpracy długoterminowej osoby/osób na stanowisku: Inżynier / Technik Elektronik - Specjalista (Regular / Senior) Umiejętności: • projektowanie, tworzenie prototypów, testowanie oraz wdrażanie do produkcji urządzeń elektronicznych/elektrycznych • montaż układów elektronicznych, lutowanie komponentów SMD i THT; programowanie mikrokontrolerów AVR i STM32; • konfiguracja systemów bazujących na mikrokomputerach Raspberry Pi oraz Arduino; • tworzenie oprogramowania dla systemów w języku C i C++; • podstawowe umiejętności programowania niskopoziomowego; • umiejętność czytania i tworzenia dokumentacji technicznej: schematów elektrycznych i elektronicznych; Mile widziane: • angielski • uprawnienia SEP Forma zatrudnienia i wynagrodzenie: stawka godzinowa, umowa o pracę, umowa zlecenie, faktura- do ustalenia w zależności od rodzaju współpracy (kilka razy w tygodniu/miesiącu, codziennie). Zgłoszenia można również wysyłać na adres: hrm(at)diskus.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę DISKUS Polska Sp. z o.o. dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji”

OPERATOR MASZYN INTROLIGATORSKICH
OPERATOR MASZYN INTROLIGATORSKICH
Gdańsk 3 kilka dni temu

Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: Operator Maszyn Introligatorskich Miejsce pracy: Kowale, pomorskie Obowiązki: - obsługa maszyn i urządzeń introligatorskich, - nadzór i kontrola jakości produktu, - produkowanie wyrobu zgodnie ze specyfikacją produktu, - przestrzeganie przepisów BHP na stanowisku pracy, - dbałość o stan techniczny maszyn, - czyszczenie i konserwacja maszyn i urządzeń na stanowisku pracy. Wymagania: - wykształcenie min. zawodowe (kierunki poligraficzne mile widziane), - doświadczenie w obsłudze maszyn - mile widziane, - dobrej organizacji pracy własnej, - samodzielności w realizacji powierzonych zadań , - umiejętność pracy w zespole, - gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym. Nasz Klient oferuje: - umowę o pracę, - pracę w strukturach grupy kapitałowej (3 zakłady produkcyjne), - partnerskie relacje i przyjazną atmosfera, - szkolenia wstępne i rozwój zawodowy, - system premiowy, - dofinansowanie do kart Multisport, - dofinansowanie do ubezpieczenia zdrowotnego dla Ciebie i Twojej rodziny. Zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Arche Consulting Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w CV, w celu związanym z udziałem mojej osoby w niniejszym procesie rekrutacyjnym. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Arche Consulting Sp. z o.o. moich danych osobowych, zawartych w CV, w celu prowadzenia i administrowania procesami przyszłych procesów rekrutacyjnych z udziałem mojej osoby. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych przez Arche Consulting Sp. z o.o. potencjalnym pracodawcom w celu związanym z przedstawieniem im mojej kandydatury w ramach prowadzonych procesów rekrutacyjnych z udziałem mojej osoby. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Arche Consulting Sp. z o.o. moich danych osobowych w zakresie: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu; w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną. Administratorem danych osobowych jest Arche Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40 - 112) przy ul. Morelowa 25. W przypadku wyrażenia przedmiotowej zgody, Pani\Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z prowadzeniem procesu rekrutacyjnego z udziałem Pani/Pana osoby. Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnego pracodawcy oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (PUODO) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji ww. celu. W razie pytań dotyczących zasad prywatności i przetwarzania danych należy kontaktować się pod adresem email: @ WPIS KRAZ: 8162

geodeta-okolice Szczecina
geodeta-okolice Szczecina
Rzeszów 4 kilka dni temu

Firma Geokart-International Sp. z o.o. zatrudni geodetę do pracy przy geodezyjnej obsłudze inwestycji w okolicach Szczecina. Zakres obowiązków: • realizacja prac geodezyjnych z zakresu geodezyjnej obsługi inwestycji przy budowie obiektów drogowych, kolejowych, kubaturowych – pomiary sytuacyjno-wysokościowe, tyczenie, inwentaryzacja, obsługa obiektów inżynierskich, itp. Wymagania: • wykształcenie w zakresie geodezji i kartografii, • umiejętność pracy w terenie, • doświadczenie w pracy przy geodezyjnej obsłudze obiektów liniowych (drogi, koleje) i kubaturowych, • znajomość obsługi pomiarowego sprzętu geodezyjnego (odbiornik GPS, tachimetr, niwelator), • znajomość oprogramowania wykorzystywanego przy realizacji prac geodezyjnych, • prawo jazdy kategorii B, • dyspozycyjność. Wymagania dodatkowe, mile widziane: • uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i/lub 4. Oferujemy: • ciekawą pracę z zakresu geodezyjnej obsługi inwestycji przy budowie dróg, kolei oraz innych obiektów, • dostęp do nowoczesnego sprzętu geodezyjnego i oprogramowania niezbędnego do realizacji prac, • możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia własnych kwalifikacji, • możliwość zakwaterowania w miejscu wykonywania pracy, • umowę o pracę, • umowę o dzieło w przypadku osób prowadzących własną działalność gospodarczą, • atrakcyjne wynagrodzenie. Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie oferty (CV, list motywacyjny) pocztą elektroniczną na adres @ lub kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 665 - pokaż numer telefonu - . Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Inżynier jakości/Koordynator do spraw jakości
Inżynier jakości/Koordynator do spraw jakości
4 kilka dni temu

Firma AGA Kompozyty działa od ponad 30 lat w pobliżu Bielska-Białej i zajmuje się projektowaniem oraz wytwarzaniem kompozytów. Główni odbiorcy należą do branży Automotive, eksport odbywa się do krajów Unii Europejskiej oraz do Stanów Zjednoczonych. Quality Engineer / Inżynier jakości/Koordynator do spraw jakości. Miejsce pracy: Bielsko-Biała (okolice). Zakres pracy na stanowisku inżyniera jakości obejmuje przede wszystkim: - zatwierdzanie części do produkcji seryjnej, przygotowywanie dokumentacji PPAP (FMEA, Control Plan, Flowchart etc.) - koordynacja działu kontroli jakości firmy, prowadzenie oraz uczestnictwo w analizach problemów produkcyjnych, nadzór nad reklamacjami - kontakty klientami, często w języku angielskim - tworzenie instrukcji stanowiskowych, szkolenia pracowników z zakresu wymagań norm oraz instrukcji stanowiskowych - przygotowywanie raportów 8D - nadzór nad wdrażaniem wyrobów do produkcji seryjnej - obsługa bazy IMDS Wymagania: - wykształcenie techniczne - kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku - dobra znajomość rysunku technicznego - dobra znajomość języka angielskiego - umiejętność tworzenia dokumentacji PPAP (możliwość doszkolenia) - dobra znajomość pakietu Office, dodatkowym atutem byłaby znajomość programu SOLIDWORKS - umiejętność współpracy w zespole. Oferujemy - umowę o pracę na pełny etat w firmie z ponad 30 letnią historią - dobre wynagrodzenie - dofinansowanie wypoczynku dzieci i członków rodziny, świadczenia okolicznościowe (zakładowy fundusz socjalny) - dofinansowanie ubezpieczeń pracowniczych oraz prywatnej opieki medycznej - szkolenia językowe oraz zawodowe - możliwość rozwoju poprzez stałą współpracę z producentami z branży Automotive - firmowe mieszkanie (kawalerka).

Monter - Spawacz
Monter - Spawacz
4 kilka dni temu

Oddział polsko- japońskiej firmy, producenta maszyn poszukuje osoby na stanowisko Monter – Spawacz instalacji technologicznych Zakres obowiązków: • Montaż warsztatowy konstrukcji stalowych na podstawie dokumentacji technicznej, • Obsługa elektronarzędzi do obróbki metalu, • Spawanie elementów metalowych zgodnie z rysunkiem technicznym, • Wykonywanie operacji spawania rurociągów ze stali nierdzewnej w zakresie posiadanych uprawnień z zachowaniem wszelkich rygorów technologicznych, • Dbałość o jakość wykonywanych elementów, • Kontrola jakości wykonanych produktów. Wymagania: • Wykształcenie techniczne, • Znajomość izometrii, • Aktualne uprawnienia spawalnicze (metody spawania MIG, MAG, TIG), • Doświadczenie w montowaniu i spawaniu konstrukcji (stal nierdzewna), • Umiejętność pracy z rysunkiem oraz schematem technicznym, • Prawo jazdy kat. B, • Dokładność, samodzielność, zaangażowanie w realizację powierzonych obowiązków. OFERUJEMY: • Pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie, • Wynagrodzenie w zależności od posiadanych umiejętności, • Umowę o pracę / kontrakt B2B, • Możliwość rozwoju osobistego, • Praca na miejscu w godzinach od 8:00 do 16:00 Miejsce pracy Niepołomice. Dołącz do Naszego zespołu! Kontakt: (12) 357-17-22 E-mail: @

Inżynier produkcji
Inżynier produkcji
4 kilka dni temu

Poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko inżynier Produkcji Praca w gminie Kobierzyce, woj dolnośląskie Wymagania: Poszukujemy osób tuż po studiach, nawet wyłącznie po stażach ( min rok doświadczenia) Opis stanowiska - wprowadzanie i uruchamianie nowych linii produkcyjnych - definicja parametrów produkcyjnych i ich kontrola - nadzór nad uruchomieniem maszyn produkcyjnych - kontrola dokumentacji procesu produkcji - rozpoznawanie problemów i wdrażanie rozwiązań zapobiegawczych - wsparcie produkcji i utrzymania ruchu w rozwiązaniu problemów technicznych - prowadzenie szkoleń dla pracowników z instrukcji stanowiskowych oraz procesów technologicznych - przygotowywanie analiz i raportów wskaźników produkcji Oferowane korzyści: - szybkie zatrudnienie na podstawie umowy o prace - możliwość rozwoju zawodowego

Koordynator ds. zamówień specjalnych
Koordynator ds. zamówień specjalnych
4 kilka dni temu

Jako jeden z liderów wśród producentów drzwi na polskim rynku posiadamy hale produkcyjne i magazynowe w 3 lokalizacjach, gdzie zatrudniamy ponad 800 pracowników. Stale się rozwijamy, zwiększając liczbę produkowanych drzwi, ościeżnic i innych produktów oraz rozszerzając swoją obecność na rynkach zagranicznych - produkty ERKADO dostępne są już w 35 krajach na całym świecie, bo DRZWI TO NASZ ŚWIAT. Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu kandydatów na stanowisko: Koordynator ds. zamówień specjalnych Zadania: - Tworzenie projektów w systemie AutoCad; - Obsługa innych programów; - Przygotowywanie potrzebnej dokumentacji; - Koordynacja zamówień specjalnych; - Kooperacja z działem produkcji, R&D, marketingu i sprzedaży oraz koordynacja współpracy między tymi działami; Nasze oczekiwania: - Praktyczna znajomość AutoCad (warunek konieczny); - Komunikatywność i zaangażowanie; - Doświadczenie w obsłudze Enova lub/i SAP (mile widziane); - Znajomość jęz. angielskiego (pożądane); Nasza oferta: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; - możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego i rozwoju; - możliwość realizacji odpowiedzialnych zadań; - ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach; - atrakcyjny pakiet socjalny. Proszę o dodanie do cv poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

KONSTRUKTOR Mechanik
KONSTRUKTOR Mechanik
Barczewo 4 kilka dni temu

Wymagania: • umiejętność projektowania urządzeń w programach 3d np. solid works • umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej • prawo jazdy kategorii B Oferujemy • pracę w rozwijającej się firmie • zatrudnienie w oparciu umowę o pracę • możliwość udziału w szkoleniach podnoszących kwalifikacje • praca w młodym, dynamicznym zespole • motywujące wynagrodzenie

Elektromonter Samochodowy – do 7 000 zł
Elektromonter Samochodowy – do 7 000 zł
Dębica 4 kilka dni temu

Posiadasz doświadczenie na stanowisku elektrycznym, a do tego elektryka samochodowa nie jest Ci obca? Firma produkcyjna (branża motoryzacyjna) z DĘBICY zatrudni ELEKTROMONTERA SAMOCHODOWEGO. ZAPEWNIAMY: • Umowę o pracę • Zarobki do 7 000 zł brutto / mies. • Dwuzmianowy system pracy od poniedziałku do piątku (5:30 – 13:30 / 14 - 22) • Premię uzależnioną od wyników finansowych firmy • Dofinansowanie do szkoleń • Kartę Multisport Obowiązki: • Montaż instalacji i wyposażenia dodatkowego w pojazdach użytkowych Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu to aplikuj od razu! Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Kreślarz konstrukcji żelbetowych
Kreślarz konstrukcji żelbetowych
Bielsko-Biała 4 kilka dni temu

W związku z ciągłym rozwojem naszej Firmy poszukujemy osoby na stanowisko: Kreślarz CAD, Miejsce pracy: Bielsko-Biała, ( możliwość zatrudnienia studenta studiów zaocznych na kierunku budownictwo) Opis stanowiska pracy:  wykonywanie rysunków wykonawczych i warsztatowych konstrukcji żelbetowych,  kompletowanie dokumentacji technicznej Oczekujemy:  podstawowa znajomość programu Auto Cad/ZW Cad,  znajomość podstaw z zakresu rysunku technicznego,  umiejętność pracy w zespole,  terminowa realizacja powierzonych zadań,  estetyka i wysoka jakość pracy,  znajomość programów pakietu MS Office, w tym Excel,  mile widziana znajomość jeżyka niemieckiego Oferujemy:  po pomyślnie zakończonym okresie próbnym zapewniamy długotrwałą współpracę i możliwości rozwoju zawodowego,  elastyczne godziny pracy  ciekawą ścieżkę rozwoju  dajemy możliwość rozwoju nie tylko na poziomie projektowania ale również umożliwiamy praktyczne zapoznanie się z tematem oraz zdobycia bezcennego doświadczenia,  wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i zaangażowania.  pozytywną atmosferę i wsparcie zespołu na każdym kroku Jeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu prosimy wysyłać CV na adres: @ Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Kierownik Działu Inżynieryjnego
Kierownik Działu Inżynieryjnego
Ożarów Mazowiecki 4 kilka dni temu

Obecnie dla naszego klienta – firmy produkcyjnej z branży opakowań, poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik Działu Inżynieryjnego Miejsce pracy: Ożarów Maz. Zakres obowiązków • Nadzór nad pracą Działu Inżynieryjnego; • Przygotowanie i egzekucja planów okresowych przeglądów maszyn; • Planowanie grafików, działań, koordynowanie zespołem inżynierów utrzymania ruchu tak, aby zapewnić ciągłość i niezawodność wykonywanych usług; • Wdrażanie rozwiązań technicznych w celu umożliwienia automatycznego • raportowania parametrów produkcyjnych – smartfactory lub podobne rozwiązania; • Zapewnienie dobrej komunikacji i pracy zespołowej z działem produkcji; • Utrzymywanie w należytym stanie oraz aktualizowanie dokumentacji technicznej • maszyn i urządzeń; • Optymalizowanie wskaźników technicznych KPI; • Prowadzenie projektów inwestycyjnych, oszczędnościowych; • Definiowanie i nadzorowanie budżetu działu utrzymania ruchu; • Zapewnienie ciągłości dostaw i dostępności części zamiennych niezbędnych do szybkiego usuwania usterek; nadzór nad magazynem część i zamiennych; • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, środków chemicznych i narzędzi; • Dostosowywanie maszyn do wymogów bezpieczeństwa zgodnie z przepisami oraz wytycznymi działu bhp; • Organizowanie pracy podwykonawców jako części całościowego planu konserwacji; • Prowadzenie oceny dostawców i podwykonawców; • Nadzór nad rozliczaniem płatności dla podwykonawców. Wymagania • Wykształcenie wyższe techniczne – preferowane automatyka; • Doświadczanie w dziale utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym min. 4 lata; • Doświadczenie w prowadzeniu zespołu współpracowników; • Znajomość sterowników Rockwell oraz Siemens S7-300;   • Wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania; • Sumienność, samodzielność, wielozadaniowość i elastyczność; • Doświadczenie z zakresu wdrażania SmartFactor, znajomość Historian, Grafana VantagePoint Portal; • Umiejętność czytania rysunków technicznych; • Prawo jazdy kat. B; • Biegła znajomość języka angielskiego; • Mile widziana znajomość obsługi systemów instalacji elektrycznych, gazowych, sanitarnych, HAVC, BMS. Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej • Stałe wynagrodzenie wzbogacone o premię uzależnioną od osiąganych wyników i realizacji zadań • Możliwość rozwoju zawodowego i prowadzenia własnych projektów • Pracę w międzynarodowym środowisku biznesowym

Konserwator dźwigów i schodów ruchomych
Konserwator dźwigów i schodów ruchomych
Warszawa 4 kilka dni temu

Dla naszego klienta z branży dźwigowej poszukujemy osób na stanowisko Konserwator Urządzeń Dźwigowych. Lokalizacja: Warszawa Zakres obowiązków: Przeprowadzanie remontów urządzeń Konserwacja urządzeń dźwigowych, schodów i chodników ruchomych Świadczenie usługi pogotowia dźwigowego Uczestnictwo w procesie dopuszczenia urządzeń do eksploatacji Zapewnienie najwyższej jakości w konserwacji urządzeń Przestrzeganie zasad BHP i ochrony środowiska oraz uczestnictwo w szkoleniach z zakresu konserwacji urządzeń Poszukiwane kompetencje Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w branży dźwigowej Uprawnienia SEP do 1kV Uprawnienia UDT do konserwacji dźwigów Prawo jazdy kat. B Wykształcenie średnie Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie + 5000-8000 netto premii kwartalnej Praca w systemie 2 zmianowym (6-14, 14-22) Dyżury dodatkowo płatne (280 zł brutto za niedziele i święta, 175 zł brutto za dni powszednie) Samochód służbowy do użytku prywatnego + karta paliwowa Opieka medyczna pakiet Allianz Prestige Ubezpieczenie na życie Szkolenia Karta sportowa

Przedstawiciel Techniczny AW101 (Darłowo)
Przedstawiciel Techniczny AW101 (Darłowo)
Darłowo 5 dni plecy

Zadania: • Reprezentowanie PZL-Świdnik w siedzibie u klienta – w bazie wojskowej w Darłowie, • Dbałość o relacje biznesowe z klientem, • Koordynowanie pracy zespołu mechaników lotniczych w ramach realizacji wsparcia eksploatacji śmigłowców, • Raportowanie na temat wykonanych działań oraz pojawiających się problemów technicznych, • Stała współpraca z pozostałymi biurami w ramach Wsparcia Klienta i Szkolenia. Wymagania: • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane będą kierunki lotnicze), • Min. 5 lat doświadczenia w branży technicznej na stanowisku związanym z wykształceniem, • Znajomość branży lotniczej, • Biegła znajomość języka angielskiego, • Kompetencje miękkie: komunikatywność oraz umiejętność budowania i utrzymywania dobrych relacji z klientem, orientacja na cel oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji, • Gotowość do podróży służbowych. Oferujemy: • Zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu, • Zdobywanie doświadczenia w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych, • Korzystanie z nowoczesnej technologii i specjalistycznych systemów, • Możliwość dołączenia do Ubezpieczenia grupowego i Opieki medycznej, • Świadczenia socjalne (świadczenia gotówkowe z okazji świąt, dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci i młodzieży, dofinansowanie biletów do ośrodków kultury).

Inżynier ds. zarządzania produkcją
Inżynier ds. zarządzania produkcją
5 dni plecy

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej zlokalizowanej w powiecie kłodzkim poszukujemy Kandydata / Kandydatki na stanowisko: Inżynier ds. zarządzania produkcją Klient oferuje: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym i w dynamicznie rozwijającej się firmie • atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia oraz posiadanych kwalifikacji • nagrody jubileuszowe • dofinansowanie dojazdów do pracy lub pakiet relokacyjny • bogaty pakiet świadczeń socjalnych (bony świąteczne, dofinansowanie wczasów, dofinansowanie przedszkoli i żłobków, imprezy firmowe, prezenty świąteczne, karnety na basen) • dodatkowe ubezpieczenie na życie opłacane przez Pracodawcę • płatny program poleceń pracowniczych • rozwój umiejętności i wiedzy zawodowej oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych (dedykowane kursy językowe i specjalistyczne, szkolenia, studia) • przyjazną atmosferę w pracy, życzliwość oraz wsparcie Zakres zadań na stanowisku: • wdrażanie nowych pracowników do pracy • regularna kontrola realizacji zleceń zgodnie z założoną technologią produkcyjną • nadzór nad dyscypliną pracy wśród pracowników produkcyjnych zgodnie z zapisami regulaminu pracy • rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych w powiązaniu z obszarami spawalnictwa, jakości, logistyki, planowania, BHP i innymi • wdrażanie nowych projektów do toku produkcyjnego • pełnienie wszystkich zadań związanych z nadzorem nad pracownikami (prawo pracy i BHP) • realizacja całego toku produkcyjnego zgodnie z ustalonymi standardami BHP, technologicznymi, logistycznymi, porządkowymi, autonomicznego utrzymania ruchu • reagowanie w sytuacjach kryzysowych zgodnie z odpowiednimi procedurami Klient od Kandydata / Kandydatki oczekuje: • wykształcenie wyższe – mile widziane wyższe kierunkowe w obszarze zarządzanie i inżynieria produkcji • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży stalowej (minimum 2 lata) • wiedza lub doświadczenie z zakresu metod obróbek powierzchniowych • znajomość metodologii lean manufacturig • swobodne posługiwanie się programem klasy ERP oraz pakietem MS Office • komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi na różnych poziomach organizacji • gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym • Zdolność do samodzielnej pracy i bycia dobrym graczem zespołowym • Doskonałe umiejętności komunikacyjne • Odpowiedzialność i proaktywna postawa

Specjalista ds. jakości znaczników RFID
Specjalista ds. jakości znaczników RFID
5 dni plecy

Talkin' Things to znana na całym świecie polska marka, produkująca innowacyjne rozwiązania z dziedziny inteligentnych opakowań - głównie znaczniki w technologii RFID. Trendy światowe wskazują na coraz większe zapotrzebowanie na tego typu produkty, a doskonała jakość produktów Talkin' Things pozwoliła firmie na ugruntowanie silnej pozycji na rynkach światowych. Specjalista ds. jakości znaczników RFID Miejsce pracy: Warszawa ul. Poleczki 19 Czas pracy – zmianowy Warunki zatrudnienia: umowa o pracę Zakres obowiązków: - Planowanie pomiarów, pobieranie, oznaczanie i archiwizowanie próbek tagów RFID z bieżącej produkcji, - Obsługa urządzeń laboratoryjnych i przeprowadzanie testów tagów RFID zgodnie z planem testów, - Kontrola parametrów jakościowych surowca, półproduktu oraz wyrobu gotowego, - Prowadzenie działań mających na celu zapewnienie prawidłowej jakości wyrobów oraz prawidłowy pod względem technologii i jakości przebiegu procesów produkcyjnych, - Prowadzenie zapisów z wykonywanych testów i kontroli, raportowanie oraz analiza statystyczna wyników, - Zatwierdzanie wyrobu do produkcji seryjnej (PPAP), - Nadzór nad stanowiskami testowymi oraz ich udoskonalanie, - Współtworzenie planów kontroli, FMEA i ich aktualizacja, - Współpraca z działem produkcji przy rozwiązywaniu problemów jakościowych, - Przestrzeganie zasad systemu zarządzania jakością, - Szkolenie pracowników w zakresie jakości, systemów jakościowych, dokumentacji jakościowej. Wymagania: - Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (preferowane Elektronika, Telekomunikacja, Elektrotechnika itp.) - Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z kontrolą jakości - Gotowości do pracy w systemie zmianowym - Umiejętność czytania rysunków technicznych - Umiejętność przeprowadzania analiz statystycznych wyników - Umiejętność pracy w zespole oraz pracy w zmieniającym się środowisku - Umiejętność obsługi sprzętu laboratoryjnego będzie dodatkowym atutem - Umiejętność radzenia sobie w nowych i stresowych sytuacjach - Sumienność, zaangażowanie, odpowiedzialność za wykonaną pracę - Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym MS Excel - Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych Dlaczego warto u nas pracować: • jesteśmy polską innowacyjną firmą technologiczną o zasięgu światowym - jesteśmy obecnie w 40 krajach na 6 kontynentach, • nasza firma jest na etapie ciągłego rozwoju, każdego miesiąca jesteśmy więksi i coraz lepsi • nasze produkty znajdziesz np. w metkach odzieży znanych marek i w jak i w japońskich zabawkach, • stawiamy na wysoką kulturę pracy i współpracy, • dajemy możliwość realnego rozwoju swoich kompetencji, •  zapewniamy przyjazną atmosferę pracy z inspirującymi ludźmi, •  mamy płaską strukturę – decyzje podejmujemy błyskawicznie, • będziesz mieć realny wpływ na zmiany w organizacji, Twoje pomysły mogą stać się jej częścią. NFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Talkin Things Sp. z o.o. informuje: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Talkin Things Sp. z o.o. z siedzibą przy Ul. Poleczki 19, 02-822 Warszawa; 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu @ 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz zawarcia ewentualnej umowy z Talkin Things Sp. z o.o.; 4. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym; 5. Dane przechowywane będą przez okres: do odwołania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych; 6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie; 7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. KLAUZULA ZGODY Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Talkin Things Sp. z o.o., z siedzibą przy Ul. Poleczki 19, 02-822 Warszawa w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz zawarcia umowy z Talkin Things Sp. z o.o. Zostałem poinformowany o moich prawach i obowiązkach. Przyjmuję do wiadomości, iż podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne. ..................................... ............................................................................................. (miejscowość i data) (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Projektant instalacji fotowoltaicznych
Projektant instalacji fotowoltaicznych
5 dni plecy

Zakres obowiązków: • Przygotowywanie projektów budowlanych oraz wykonawczych w zakresie branży elektrycznej/fotowoltaicznej, w oparciu o aktualne przepisy prawa, normy i specyfikacje; • Tworzenie projektów technicznych instalacji fotowoltaicznych • Przygotowanie dokumentacji niezbędnej przy procesowaniu projektów (warunków zabudowy, warunków przyłączenia, pozyskaniu Pozwolenia na Budowę). • Tworzenie analiz pracy instalacji fotowoltaicznych oraz ich wstępnych wizualizacji • Udział w konsultacjach technicznych na etapie realizacji inwestycji • Wsparcie innych działów w kontaktach z OSD (Operator Sieci Dystrybucyjnej) • Współpraca z projektantami innych branż; • Prowadzenie uzgodnień technicznych; • Wykonywanie obliczeń elektrycznych i symulacji fotowoltaicznych w zakresie projektowanych instalacji; Wymagania: • Uprawnienia Budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – mile widziane; • Wykształcenie wyższe techniczne kierunek elektryczny, elektroenergetyczny; • Doświadczenie w samodzielnym projektowaniu instalacji elektrycznych / fotowoltaicznych; • Znajomość oprogramowania AutoCAD/ ZW CAD; • Mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie specyfikacji technicznych; • Znajomość przepisów i norm z zakresu projektowania instalacji elektrycznych/fotowoltaicznych; • Dobra organizacja pracy, samodzielność, zaangażowanie, terminowość; • Dyspozycyjność w pełnym wymiarze Oferujemy: • Pracę w Kielcach • Pracę w najszybciej rozwijającej się branży na rynku • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającym się zespole- umowa o pracę/ B2B- do ustalenia; • Możliwość uczestniczenia w bardzo dużych oraz wymagających projektach. • Współpracę w atmosferze wzajemnego szacunku i wsparcia.

Asystent konstruktora, Kreślarz CAD
Asystent konstruktora, Kreślarz CAD
Bielsko-Biała 7 dni plecy

Zbuduj projekt&budowa W związku z ciągłym rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent konstruktora, Kreślarz CAD Miejsce pracy: Bielsko-Biała (możliwość zatrudnienia studenta studiów zaocznych na kierunku budownictwo) Opis stanowiska pracy: - wykonywanie rysunków wykonawczych i warsztatowych konstrukcji żelbetowych, - kompletowanie dokumentacji technicznej Oczekujemy: - podstawowa znajomość programu Auto Cad/ZW Cad, - znajomość podstaw z zakresu rysunku technicznego, - umiejętność pracy w zespole, - terminowa realizacja powierzonych zadań, - estetyka i wysoka jakość pracy, - znajomość programów pakietu MS Office, w tym Excel, - mile widziana znajomość języka niemieckiego Oferujemy: - po pomyślnie zakończonym okresie próbnym zapewniamy długotrwałą współpracę i możliwości rozwoju zawodowego, - elastyczne godziny pracy - ciekawą ścieżkę rozwoju, możliwość pracy na oprogramowaniu BIM - dajemy możliwość rozwoju nie tylko na poziomie projektowania ale również umożliwiamy praktyczne zapoznanie się z tematem oraz zdobycia bezcennego doświadczenia, - wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i zaangażowania.  - pozytywną atmosferę i wsparcie zespołu na każdym kroku Jeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu prosimy wysyłać CV. Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Geodeta Wrocław - lider zespołu terenowego
Geodeta Wrocław - lider zespołu terenowego
Wrocław 7 dni plecy

Firma Geodezyjna z siedzibą w centrum Wrocławia podejmie współpracę z osobą zainteresowaną pracą w Geodezji. Praca głównie w terenie - wykonywanie pomiarów mających na celu sporządzenie: Mapy do celów projektowych inwentaryzacje obiektów budowlanych. Pomiary konstrukcji, suwnic, wytyczenia i inwentaryzacje obiektów liniowych, osiadania, zlecenia niestandardowe. Geodezyjna obsługa inwestycji mieszkaniowych wielorodzinnych, tyczenia budynków, naloty dronem, obliczenia mas ziemnych, tworzenie map 3D, skaning, Terenowe procedury podziału nieruchomości, wyznaczenia, okazania granic i inne, Poszukujemy osoby samodzielnej, odpowiedzialnej, uczciwej, potrafiącej utrzymać czystość w swoim otoczeniu i sprzęcie który będzie obsługiwać, posiadającej prawo jazdy, chętnej do pracy lub nauki pracy na sprzęcie marki Trimble i DJI. Możliwość pracy w formie B2B, umowy zlecenie, o prace lub inne w zależności od oceny sytuacji, możliwości i warunków. Doświadczenie mile widziane lecz nie jest konieczne, istnieje również możliwość przeszkolenia chętnej osoby do prac w terenie w formie uczestnictwa w pracach jako obserwator/asystent w wybrane dni. Preferujemy spotkania testowe z kandydatami przy wykonywaniu różnych prac Geodezyjnych. Docelowo kandydat stworzy niezależny zespół geodezyjny realizujący różne zadania. Praca we Wrocławiu i okolicach, możliwe również wyjazdy na pomiary w całej Polsce jako asystent geodety. W razie zainteresowania proszę o kontakt mailowy przez formularz.

REACH and RoHS Engineer
REACH and RoHS Engineer
Wrocław 7 dni plecy

Do you want to build a safer future together with egineers who provide real-world solutions in the aerospace and astronautics industry? We’re opening a unique opportunity to work on the cutting edge of connected devices, autonomous systems, electrification of aircraft and cybersecurity, all with service members’ safety in mind. You'll have the opportunity to work on innovative, mission-critical projects that push the boundaries of what technology can do. If you're looking to solve complex problems - many of which have never been solved before, you should apply for the position of: REACH and RoHS Engineer You will be responsible for: - Coordination with suppliers to ensure material compliance, - Coordination of the process-side implementation of material compliance requirements for new developments and changes to products and processes, - Creation and expansion of databases, - Responsibility towards Compliance Protocols and Policy, - Communication with suppliers to ensure material compliance, - Responsible for the creation of key figures. We require: - Experience in REACh/RoSH of relevant tasks in project, - Good Knowledge of regulations and guidelines in the area of REACH, RoHS desirable, - Any relevant experience in aerospace, avionics or automotive will be an asset, - Completed degree in industrial engineering, business administration, natural sciences, engineering or a comparable course, - Professional experience in the field of process management or manufacturing processes, - Experience in SAP (desirable), - Good conversation skills, including moderation and presentation techniques, - Assertiveness, customer orientation, technical understanding and team spirit, - Willingness to further education and occasional international travel, - English Proficiency which enables one to communicate with an international team on daily basis, - European citizenship beneficial due to project requirements. We offer: - Your salary will be highly correlated with your skills and mindset, but we know that we pay more than the market does (call us -> check us), - Ambitious challenges in technologically advanced and intelligent solutions for the global aerospace and defence industry, - Benefits: private medical care, Multisport card, Scholar Program, Company gym, Trainings and Possibility of continuous improvement of your qualifications, - Opportunity to create and implement your own solutions in the field of project management and HW development (rapidly-growing structure enables one to work according to own routine), - A career path based on a growth culture along with an organization (development and growth is blood in their veins), - Honest and open communication in the multicultural surrounding, - Working in an agile culture combined with a corporate one, and working with modern technologies, - A transparent recruitment process with only 2 stages and fast route for hiring after your profile recognition, - Direct contact and support of our Recruitment Consultant at every stage of the process (BTW, here is his direct contact: +48 730 - pokaż numer telefonu - , @ ) Disclaimer: Due to cooperation with the defence sector, each Candidate must have Polish or other European citizenship. In addition, work with newly-built team requires stationary work in Wroclaw during onboarding process. If you do not live permanently in Wroclaw and are not considering relocation to this area, we will not be able to invite you to the process. But if you are planning to move to Wroclaw, the Company will provide a relocation package to cover the costs of relocation.

Senior Embedded Software Engineer
Senior Embedded Software Engineer
Wrocław 7 dni plecy

Do you want to build a safer future together as an Engineer who provide real-world solutions in the aerospace and astronautics industry? We’re opening a unique opportunity to work on the cutting edge of connected devides, autonomous systems, electrification of aircraft and cybersecurity, all with service members’ safety in mind. You'll have the opportunity to work on innovative, mission-critical projects that push the boundaries of what technology can do. If you're looking to solve complex problems - many of which have never been solved before, you should apply for the position of: Senior Embedded Software Engineer You will be responsible for: - Specification, design, development and testing (some automatic), - Traceability to system needs, to tests, - System team support, - Support for bench development teams (production/engineering), - Analysis of anomalies detected, recommendations for consideration based on functional impacts. We require: - Bachelor or Master degree in Electrical or similar Engineering studies, - Minimum 2 years of project experience in SW development of embedded equipment, - C and Python, - Practical experience with signal processing, - English Proficiency which enables one to communicate with an international team on daily basis, - At least academic experience in VHDL/FPGA basics, - Knowledge of the aeronautical and avionics world in general – as a strong asset, - Nice to have some knowledge of: TMS320 C6748 processor, Micrium MicroCOS II real-time OS, SVN, DOORS, - European citizenship beneficial due to project requirements. We offer: - Your salary will be highly correlated with your skills and mindset, but we know that we pay more than the market does (call us -> check us), - Ambitious challenges in technologically advanced and intelligent solutions for the global aerospace and defence industry, - Benefits: private medical care, Multisport card, Scholar Program, Company gym, Trainings and Possibility of continuous improvement of your qualifications, - Opportunity to create and implement your own solutions in the field of project management and HW development (rapidly-growing structure enables one to work according to own routine), - A career path based on a growth culture along with an organization (development and growth is blood in their veins), - Honest and open communication in the multicultural surrounding, - Working in an agile culture combined with a corporate one, and working with modern technologies, - A transparent recruitment process with only 2 stages and fast route for hiring after your profile recognition, - Direct contact and support of our Recruitment Consultant at every stage of the process (BTW, here is his direct contact: +48 730 - pokaż numer telefonu - , @ ) Disclaimer: Due to cooperation with the defence sector, each Candidate must have Polish or other European citizenship. In addition, work with modules requires stationary work in the most modern laboratory in Wroclaw in the amount of about 60-80%. If you do not live permanently in Wroclaw and are not considering relocation to this area, we will not be able to invite you to the process. But if you are planning to move to Wroclaw, the Company will provide a relocation package to cover the costs of relocation.

Elektryk samochodowy / Elektryk
Elektryk samochodowy / Elektryk
Zielona Góra 8 dni plecy

Dla naszego Klienta - Stacji Kontroli Pojazdów szukamy kandydata na stanowisko: Elektryk samochodowy miejsce pracy: Zielona Góra Elektryk stacji w tym roku odchodzi na emeryturę, więc jeśli tylko: jesteś elektrykiem bez doświadczenia i chcesz się rozwinąć – APLIKUJ - doświadczony Elektryk wdroży Cię i przeszkoli lub masz doświadczenie w pracy na tym stanowisku i szukasz przyjaznego miejsca pracy z satysfakcjonującym Cię wynagrodzeniem – APLIKUJ Szukamy osoby, która posiada lub nabędzie: *umiejętność posługiwania się instrukcją techniczną *umiejętność czytania schematów elektrycznych *umiejętność współdziałania (pracy w zespole z uwagi na charakter prac) *chęci do nauki (przyswajania nowej wiedzy) *umiejętność obsługi MS Office *rozwagę, opanowanie i dokładność *gotowość do dyspozycyjności *prawo jazdy kat. B Stacja oferuje: *pracę w stabilnej firmie na umowę o pracę *pełne wdrożenie do pracy w naszej stacji *wynagrodzenie zależne umiejętności od 7800 zł do 10500 zł brutto (jesteśmy otwarci na Twoją propozycję) *pracę w zgranym zespole w atmosferze opartej na wzajemnym szacunku oraz możliwość pracy z nami do emerytury *elastyczny grafik – nasi Elektrycy i Mechanicy zawsze się dogadują i wspólnie układają grafik *pracę w systemie dwuzmianowym Zadania: *diagnostyka i naprawa układów elektrycznych i elektronicznych w pojazdach *montaż doposażenia elektrycznego (CB radia, alarmy, instalacji elektrycznej, haków holowniczych itp.) *pełnienie tygodniowe całodobowego dyżuru telefonicznego (średnio raz na trzy tygodnie – około 10 dyżurów w roku)

Operator maszyn klejących
Operator maszyn klejących
Aleksandrów Kujawski 8 dni plecy

Firma o ugruntowanej pozycji na rynku z branży poligraficznej, aktualnie do swojego zespołu zatrudni osobę na stanowisko: Operator maszyn klejących Zakres obowiązków: -Samodzielna obsługa maszyny -Realizacja zleceń produkcyjnych -Przezbrojenie maszyn Oferujemy: -Pracę możliwą od zaraz -Szkolenia zapewniające rozwój -Umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą -Stabilne zatrudnienie -Atrakcyjne dodatki do wynagrodzenia -Pakiet benefitów Wymagania: -Zdolności manualne -Podstawowa wiedza z zakresu używania narzędzi -Mile widziane osoby z wykształceniem technicznym -Zaangażowanie, odpowiedzialność Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV.

Poszukujemy asystenta projektanta do przyuczenia-staż
Poszukujemy asystenta projektanta do przyuczenia-staż
Ostrołęka 8 dni plecy

Staż PUP z kontynuacja zatrudnienia na umowę o pracę. Poszukujemy osób powyżej 30 roku życia.

MISTRZ OBRÓBKI GALWANICZNEJ I LAKIERNICZEJ
MISTRZ OBRÓBKI GALWANICZNEJ I LAKIERNICZEJ
Kalisz 9 dni plecy

Zadania, m.in.: • Zapewnienie ciągłości zarządzania procesami obróbki galwanicznej i lakierniczej • Nadzór nad prawidłowością realizowanych procesów chemicznych i elektrochemicznych • Analiza istniejących i opracowywanie nowych rozwiązań na rzecz poprawy efektywności bieżącej produkcji • Kontrola i modyfikacja parametrów pracy urządzeń galwanicznych i lakierniczych • Dbanie o terminowość i wysoką jakość wykonania zadań przez podległy zespół pracowników • Rzetelne prowadzenie wszelkiej dokumentacji wydziałowej wymaganej w Spółce Oczekiwania: • Wykształcenie wyższe chemiczne (preferowana chemia ogólna) • Doświadczenie na podobnym stanowisku • Znajomość galwanotechniki i elektrochemii • Znajomość rysunku technicznego • Dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu • Umiejętność zarządzania zespołem • Znajomość języka angielskiego Oferujemy: • Satysfakcjonującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki zatrudnienia • Pakiet socjalny • Przyjazną atmosferę Aplikacje można składać osobiście w siedzibie firmy: WSK „PZL-KALISZ” S.A. ul. Częstochowska 140, 62-800 Kalisz lub przesłać na e-mail: @ W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Na podstawie art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Wytwórnię Sprzętu Komunikacyjnego „PZL-KALISZ” S.A. z siedzibą w Kaliszu (62-800) przy ul. Częstochowskiej 140, zwaną dalej „WSK „PZL-KALISZ S.A.”, moich danych osobowych zawartych w aplikacji w celu rekrutacji na stanowisko: mistrza obróbki galwanicznej i lakierniczej Informacja dla kandydatów do pracy w Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego „PZL-KALISZ” S.A.” znajduje się pod adresem www.wsk.kalisz.pl/rodo Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Inżynier budowy
Inżynier budowy
9 dni plecy

Firma RINKON poszukuje pracownika do biura w Płocku. Stanowisko INŻYNIERA BUDOWY obejmować będzie zakres obowiązków: • wspomaganie kierownika budowy w prowadzeniu inwestycji • współpraca z dostawcami i podwykonawcami robót • sporządzanie ofert na prace budowlane Od Kandydata oczekujemy: • zaangażowania i dyspozycyjności • dokładność, rzetelność, skrupulatność • bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność • prawo jazdy kat.B Oferujemy: • pracę na pełny etat • umowa o pracę • atrakcyjne warunki zatrudnienia CV proszę wysłać na adres aneta.cytacka”małpa”rinkon.pl

Specjalista ds. jakości znaczników RFID
Specjalista ds. jakości znaczników RFID
9 dni plecy

Talkin' Things to znana na całym świecie polska marka, produkująca innowacyjne rozwiązania z dziedziny inteligentnych opakowań - głównie znaczniki w technologii RFID. Trendy światowe wskazują na coraz większe zapotrzebowanie na tego typu produkty, a doskonała jakość produktów Talkin' Things pozwoliła firmie na ugruntowanie silnej pozycji na rynkach światowych. Specjalista ds. jakości znaczników RFID Miejsce pracy: Warszawa ul. Poleczki 19 Czas pracy – zmianowy Warunki zatrudnienia: umowa o pracę Zakres obowiązków: - Planowanie pomiarów, pobieranie, oznaczanie i archiwizowanie próbek tagów RFID z bieżącej produkcji, - Obsługa urządzeń laboratoryjnych i przeprowadzanie testów tagów RFID zgodnie z planem testów, - Kontrola parametrów jakościowych surowca, półproduktu oraz wyrobu gotowego, - Prowadzenie działań mających na celu zapewnienie prawidłowej jakości wyrobów oraz prawidłowy pod względem technologii i jakości przebiegu procesów produkcyjnych, - Prowadzenie zapisów z wykonywanych testów i kontroli, raportowanie oraz analiza statystyczna wyników, - Zatwierdzanie wyrobu do produkcji seryjnej (PPAP), - Nadzór nad stanowiskami testowymi oraz ich udoskonalanie, - Współtworzenie planów kontroli, FMEA i ich aktualizacja, - Współpraca z działem produkcji przy rozwiązywaniu problemów jakościowych, - Przestrzeganie zasad systemu zarządzania jakością, - Szkolenie pracowników w zakresie jakości, systemów jakościowych, dokumentacji jakościowej. Wymagania: - Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (preferowane Elektronika, Telekomunikacja, Elektrotechnika itp.) - Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z kontrolą jakości - Gotowości do pracy w systemie zmianowym - Umiejętność czytania rysunków technicznych - Umiejętność przeprowadzania analiz statystycznych wyników - Umiejętność pracy w zespole oraz pracy w zmieniającym się środowisku - Umiejętność obsługi sprzętu laboratoryjnego będzie dodatkowym atutem - Umiejętność radzenia sobie w nowych i stresowych sytuacjach - Sumienność, zaangażowanie, odpowiedzialność za wykonaną pracę - Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym MS Excel - Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych Dlaczego warto u nas pracować: • jesteśmy polską innowacyjną firmą technologiczną o zasięgu światowym - jesteśmy obecnie w 40 krajach na 6 kontynentach, • nasza firma jest na etapie ciągłego rozwoju, każdego miesiąca jesteśmy więksi i coraz lepsi • nasze produkty znajdziesz np. w metkach odzieży znanych marek i w jak i w japońskich zabawkach, • stawiamy na wysoką kulturę pracy i współpracy, • dajemy możliwość realnego rozwoju swoich kompetencji, •  zapewniamy przyjazną atmosferę pracy z inspirującymi ludźmi, •  mamy płaską strukturę – decyzje podejmujemy błyskawicznie, • będziesz mieć realny wpływ na zmiany w organizacji, Twoje pomysły mogą stać się jej częścią. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Talkin Things Sp. z o.o. informuje: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Talkin Things Sp. z o.o. z siedzibą przy Ul. Poleczki 19, 02-822 Warszawa; 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu @ 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz zawarcia ewentualnej umowy z Talkin Things Sp. z o.o.; 4. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym; 5. Dane przechowywane będą przez okres: do odwołania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych; 6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie; 7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

TECHNIK AUTOMATYK
TECHNIK AUTOMATYK
Wolsztyn 9 dni plecy

O nas: Jesteśmy firmą działającą na rynku od 21 lat. Zajmujemy się rekrutacją, realizujemy liczne szkolenia i projekty unijne, a także przeprowadzamy badania psychologiczne. Aktualnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osób na stanowisko TECHNIK AUTOMATYK. Zakres obowiązków -programowanie i diagnostyka sterowników PLC (głównie Allen Bradley i Siemens) -diagnozowanie robotów (YASKAWA) -utrzymanie parku maszynowego w nienagannym stanie technicznym -modyfikacje i modernizacje maszyn -dokonywanie bieżących napraw i przeglądów prewencyjnych -przezbrajanie maszyn na potrzeby bieżącej produkcji -uczestnictwo w instalacjach i uruchomieniach nowych maszyn -optymalizowanie oraz ciągłe doskonalenia procesów produkcyjnych -współpraca z dostawcami zewnętrznymi Wymagania pracodawcy: -wykształcenie o profilu technicznym, mile widziani studenci 4 i 5 roku automatyki -dobra znajomość języka angielskiego -umiejętność programowania i diagnostyki sterowników PLC -umiejętność programowania i diagnostyki robotów przemysłowych -umiejętność czytania schematów elektrycznych -umiejętność czytania rysunków technicznych -uprawnienia elektryczne w zakresie eksploatacji (mile widziane) -zdolności organizacyjne, systematyka pracy, zaradność, dyspozycyjność -odpowiedzialność za podejmowane decyzje -dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku -gotowość do pracy w systemie zmianowym Pracodawca oferuje: -stabilne zatrudnienie - umowę o pracę bez okresu próbnego -rozwój zawodowy w międzynarodowej firmie produkcyjnej z wysokimi standardami jakości -pakiet szkoleń oraz możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji w międzynarodowym środowisku -uczciwe warunki i jasne zasady wynagradzania oraz premiowania -pracowniczy program emerytalny (PPE) -bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna oraz możliwość objęcia opieką medyczną całej rodziny, karta multisport, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do wypoczynku, świadczenia świąteczne, upominki na mikołajki i dzień dziecka, pikniki rodzinne i wiele innych Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania swojego cv lub skontaktowania się z Nami telefonicznie. Nie zwlekaj, działaj! Poniżej podaję Ci klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych, wpisz ją do swojej aplikacji, żebyśmy mogli oddzwonić! „Zgodnie z art.6 ust.1 lit.a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UEL 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez EMAT Industry Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w moim CV dla potrzeb aktualnej rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że zostałam /em zapoznany z informacjami o administrowaniu moimi danymi osobowymi przez EMAT Industry Sp. z o.o. * „Zgodnie z art.6 ust.1 lit.a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UEL 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez EMAT Industry Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w moim CV dla potrzeb przyszłych rekrutacji na podobne stanowisko przez okres dwóch lat. Jednocześnie oświadczam, że zostałam /em zapoznany z informacjami o administrowaniu moimi danymi osobowymi przez EMAT Industry Sp. z o.o. .* *Wybierz czy zgadzasz się na udział w jednej czy wielu rekrutacjach - jeśli wielu, musisz wpisać obydwie zgody na swoim CV!

Elektromechanik utrzymania ruchu
Elektromechanik utrzymania ruchu
Tychy 9 dni plecy

Jesteśmy międzynarodowym liderem w zakresie usług technicznych. Od ponad 60 lat wspieramy fabryki w zakresie: projektowania, automatyzacji, instalacji i uruchamiania. Około 20.000 pracowników na całym świecie wspiera procesy naszych klientów innowacyjnymi rozwiązaniami, dużym zaangażowaniem i wiedzą. Unikalne połączenie niestandardowych usług i wysoko wykwalifikowanych zespołów sprawia, że jesteśmy preferowanym partnerem w branży produkcyjnej. Do naszego zespołu w Tychach poszukujemy kandydatów na stanowisko: Elektryk/Elektromechanik. Zakres zadań: - serwisowanie maszyn, urządzeń i instalacji - instalacja urządzeń łącznie z siecią zasilającą - dokonywanie przeglądów maszyn - analiza i zapobieganie awariom Nasze oczekiwania wobec kandydatów: - uprawnienia elektryczne G1E do 1 kV - doświadczenie na stanowisku elektryk lub elektromechanik - umiejętność analizy schematów elektrycznych, rysunków technicznych, dokumentacji technicznej itp. - zdolności manualne Naszym Pracownikom zapewniamy: - atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze, uzależnione od doświadczenia zawodowego - nagrodę absencyjną w wysokości 350zł miesięcznie - dodatek za pracę w systemie zmianowym w wysokości 800zł miesięcznie - pakiet medyczny za 1 zł z refundacją wizyt prywatnych do 500 zł kwartalnie - dofinansowanie do pakietu sportowego Multisport lub OkSystem - dofinansowanie do wypoczynku – „wczasy pod gruszą” - ubezpieczenie grupowe na życie na preferencyjnych warunkach - program „Polecam i zarabiam” - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pracę z nowoczesnymi narzędziami/technologiami - możliwość uczestniczenia w specjalistycznych szkoleniach - możliwość rozwoju zawodowego - możliwość wdrażania własnych pomysłów - codzienne wsparcie przełożonego i współpracowników - interesującą pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Zainteresowane osoby prosimy o skorzystanie z poniższego formularza aplikacyjnego. Prosimy o zamieszczenie w dokumentach klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.”

Zatrudnimy Majstra budowy
Zatrudnimy Majstra budowy
Gostynin 9 dni plecy

Firma budowlana z Gostynina poszukuje kandydata na stanowisku Majstra Budowy . Do zadań zatrudnionej osoby należeć będą: - bieżący nadzór i koordynacja robót ogólnobudowlanych - współpraca z Inwestorem, Dostawcami i Podwykonawcami Wymagania : - znajomość rozwiązań technicznych - doświadczenie na stanowisku w/w. Oferujemy : - zatrudnienie na umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie - możliwość zdobywania praktyki potrzebnej do uzyskania uprawnień budowlanych - zapewniamy pracę na miejscu ( w Płocku, Kutnie) oraz atrakcyjne zarobki

ROPCZYCE ENGINEERING - Kierownik Realizacji Kontraktów
ROPCZYCE ENGINEERING - Kierownik Realizacji Kontraktów
Ropczyce 9 dni plecy

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • nadzór w zakresie realizowanych projektów, • opracowywanie i wycena projektów, • opracowywanie kosztorysów, • tworzenie oraz uzupełnianie dokumentacji technicznej, • nadzór nad pracą zespołu projektowego, • tworzenie sprawozdań, • współpraca z innymi działami firmy, • kontakt z klientem. OCZEKIWANE KOMPETENCJE ZAWODOWE: • wykształcenie techniczne/wyższe, • dobra znajomość rysunku technicznego, • dobra znajomość MS Office, • umiejętność obsługi AutoCAD, Solid, • doświadczenie w zakresie wyceny i rozliczania kontraktów, • doświadczenie minimum 3 lata, • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym, • mile widziane dodatkowe języki obce, • prawo jazdy kategorii B, • komunikatywność, • energia i dynamizm w działaniu, • kreatywność, • kultura osobista, • odpowiedzialność, • sumienność w wykonywanych zadaniach, • chęć rozwijania swoich umiejętności. OFERUJEMY: • umowę o pracę, • stabilne warunki zatrudnienia, • pracę w młodym i dynamicznym zespole, • podnoszenie kwalifikacji zawodowych (kursy, szkolenia), • możliwość awansu i rozwoju zawodowego, • preferencyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie, • Pracowniczy Program Emerytalny, • pakiet socjalny oraz system premiowania, • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, • integracyjne imprezy sportowo-rekreacyjne i inne.

Geodeta Płock
Geodeta Płock
Płock 9 dni plecy

Zatrudnimy do pracy przy obsłudze geodezyjnej obiektów przemysłowych i infrastruktury uzbrojenia podziemnego terenów przemysłowych w Płocku geodetę z doświadczeniem w tego rodzaju pracach. Mile widziane doświadczenie zarówno w pracach terenowych jak i kameralnych. Uprawnienia zawodowe nie są wymagane. Proszę o przesłanie CV/wykazu doświadczenia wraz z nr telefonu. Szczegóły współpracy przedstawimy wybranym kandydatom.

Zatrudnię architekta PILNE
Zatrudnię architekta PILNE
9 dni plecy

Biuro HSA z Krakowa (www.hs-a.pl) zatrudni asystenta architekta. Wymagana znajomość Archicada w stopniu biegłym. Mile widziana znajomość wszystkich bądź też wybranych programów z listy: Rhinoceros / Grasshopper, PointCAB, Twinmotion, InDesign. Mile widziane: - min 2 lata doświadczenia - obycie z projektami budowlanymi i wykonawczymi. Forma zatrudnienia: Etat lub B2B - do uzgodnienia Praca stacjonarna w biurze w Krakowie. Elastyczne godziny zatrudnienia. Proszę o nieprzysyłanie aplikacji, jeżeli warunkiem podjęcia współpracy ma być praca zdalna. CV i Portfolio proszę przesyłać przez Lento, lub na adres: @

Specjalista ds. Lean Manufacturing
Specjalista ds. Lean Manufacturing
Starachowice 12 dnia plecy

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Lean Manufacturing, miejsce pracy: Starachowice Co będzie należało do Twoich obowiązków? • Wdrożenie oraz nadzór nad efektywnym funkcjonowaniem systemu opartego na Lean Manufacturing • Wprowadzanie do organizacji dobrych praktyk Lean Manufacturing • Rozwijanie kultury ciągłego doskonalenia w organizacji • Poszukiwanie możliwości i koordynacja działań usprawniających • Koordynacja i prowadzenie Kaizenów w celu zapewnienia ciągłej poprawy (np. VSM) • Zarządzanie procesem ciągłego doskonalenia (aktualizacja dokumentacji, plików itp.) • Prowadzenie szkoleń z zakresu Lean dla pracowników zakładu w obszarach Produkcja, Logistyka, Jakość, Utrzymanie Ruchu Czego oczekujemy od osób zainteresowanych? • Praktycznej znajomości zagadnień Lean Manufacturing (5S, A3, SMED, TPM, VSM) • Samodzielności oraz doskonałych zdolności interpersonalnych • Umiejętności zarządzania projektami • Zdolności analitycznych • Wykształcenia wyższego (mile widziane techniczne) Mile widziane: • Doświadczenie we wdrażaniu i doskonaleniu systemu Lean w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej • Znajomość języka angielskiego • Znajomość CAD Co oferujemy swoim Pracownikom? • Stabilne zatrudnienie w jednej z wiodących firm produkcyjnych na rynku europejskim z polskim kapitałem • Pakiet medyczny, pakiet sportowy i ubezpieczenia grupowe na preferencyjnych warunkach • Pakiet świadczeń socjalnych: dofinansowanie do świąt i wypoczynku • Bezpłatny dostęp do platformy e-lerningowej do nauki języka obcego dla Pracownika i Członka Rodziny • Jasny i oparty o cele system premiowy • Możliwość uzyskania dodatkowych nagród za udział w programach pracowniczych • Możliwość projektowania i wdrażania własnych rozwiązań • Wsparcie opiekuna przez cały okres wdrażania • Elastyczne godziny pracy; krótsze piątki - dłuższe weekendy Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: Cersanit S.A. Zakład Produkcyjny w Starachowicach ul. Józefa Bema 2, 27- 200 Starachowice lub na adres e-mailowy: @

Diagnosta SKP
Diagnosta SKP
Koło 12 dnia plecy

Stacja Kontroli Pojazdów poszukuje osoby na stanowisko: DIAGNOSTY na SKP Miejsce pracy: Koło Główne obowiązki: - Wykonywania przeglądów samochodowych przy wykorzystywaniu aparatury techniczno-pomiarowej - Prowadzenie ewidencji przeprowadzanych badań technicznych - Określenie stanów technicznego poszczególnych układów i zespołów mechanicznych - Dbanie o powierzony sprzęt diagnostyczny Wymagania: - Uprawnienia do wykonywania badań technicznych - Komunikatywność, nastawienie na klienta - Znajomość obsługi komputera Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Młodszy Konstruktor - student
Młodszy Konstruktor - student
Olsztyn 12 dnia plecy

Opis GRASON jest polską firmą z wieloletnim doświadczeniem zajmującą się kompleksowym projektowaniem i produkcją maszyn oraz urządzeń przeznaczonych do przemysłu farmaceutycznego i kosmetycznego. Aktualnie do naszego biura w Jonkowie poszukujemy osoby na stanowisko Młodszy Konstruktor - student. Wymagania: -wykształcenie średnie, w trakcie studiów lub wyższe techniczne -biegła znajomość oprogramowania Inventor 3D -dobra znajomość rysunku technicznego -biegła znajomość pakietu Office -komunikatywność, innowacyjność, zaangażowanie, sumienność, dokładność -podstawowa wiedza z zakresu automatyki i sterowania -dodatkowy atut: znajomość programowania sterowników PLC -prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: -przygotowanie rysunków ofertowych -generowanie modeli 3D -rendering podzespołów dla grafików -projektowanie elementów maszyn i urządzeń -przygotowanie rozkrojów i rysunków wykonawczych -składanie dokumentacji DTR -składanie dokumentacji automatyki -składanie dokumentacji odbiorowych i walidacyjnych Oferujemy: -praca w małym zespole 5-6 osób -zatrudnienie umowa o pracę, po okresie próbnym -stałe godziny pracy w systemie 1 zmiana ( dostosowane do zająć na uczelni ) -poznanie procesów technologicznych w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym -rozwój w projektowaniu mechaniki precyzyjnej z elementami automatyki i AKP

Konstruktor - Technolog
Konstruktor - Technolog
Olsztyn 12 dnia plecy

Opis GRASON jest polską firmą z wieloletnim doświadczeniem zajmującą się kompleksowym projektowaniem i produkcją maszyn oraz urządzeń przeznaczonych do przemysłu farmaceutycznego i kosmetycznego. Aktualnie do naszego biura w Jonkowie poszukujemy osoby na stanowisko Konstruktor-Technolog. Wymagania: -wykształcenie średnie, w trakcie studiów lub wyższe techniczne -biegła znajomość oprogramowania Inventor 3D -dobra znajomość rysunku technicznego -biegła znajomość pakietu Office -komunikatywność, innowacyjność, zaangażowanie, sumienność, dokładność -podstawowa wiedza z zakresu automatyki i sterowania -dodatkowy atut: znajomość programowania sterowników PLC -prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: -przygotowanie rysunków ofertowych -generowanie modeli 3D -rendering podzespołów dla grafików -projektowanie elementów maszyn i urządzeń -przygotowanie rozkrojów i rysunków wykonawczych -składanie dokumentacji DTR -składanie dokumentacji automatyki -składanie dokumentacji odbiorowych i walidacyjnych Oferujemy: -praca w małym zespole 5-6 osób -zatrudnienie umowa o pracę, po okresie próbnym -stałe godziny pracy w systemie 1 zmiana ( dostosowane do zająć na uczelni ) -poznanie procesów technologicznych w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym -rozwój w projektowaniu mechaniki precyzyjnej z elementami automatyki i AKP

Praktyka / Staż w dziale BHP
Praktyka / Staż w dziale BHP
Myszków 12 dnia plecy

Firma Schumacher Packaging jest jedynym z największych europejskich producentów papieru oraz opakowań z tektury falistej i litej. Aktualnie do naszego zakładu produkującego papier w Myszkowie, poszukujemy osób, które są zainteresowane praktyką w dziale BHP. Zakres obowiązków: Uczestnictwo w sporządzaniu oceny ryzyka i instrukcji BHP, Tworzenie miesięcznych zestawień dotyczących BHP, Uczestnictwo w audytach BHP, Sporządzanie dokumentacji BHP (zarządzanie badaniami i szkoleniami), Udział w analizie zdarzeń potencjalnie wypadkowych, Inne obowiązki wynikające z bieżących potrzeb działu. Pracodawca oferuje: Możliwość elastycznego czasu pracy (6-14, 7-15 lub 8-16), Współpracę z doświadczonymi ekspertami w zakresie BHP, Możliwość poznania procesów biznesowych od strony praktycznej. Zainteresowane ofertą osoby prosimy o przesłanie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na wskazanego w ogłoszeniu maila. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami spełniającymi warunki niniejszego ogłoszenia.

Specjalista ds. automatyki i systemów komputerowych
Specjalista ds. automatyki i systemów komputerowych
Myszków 12 dnia plecy

Firma Schumacher Packaging jest jednym z największych europejskich producentów papieru oraz opakowań z tektury falistej i litej. Aktualnie do naszego zakładu produkującego papier w Myszkowie poszukujemy osoby, która dołączy do Działu Utrzymania Ruchu i zajmie stanowisko: Specjalista ds. automatyki i systemów komputerowych Główne zadania na stanowisku: • nadzorowanie przeglądów, prac remontowych i modernizacyjnych w zakresie branży AKPiA, • prowadzenie wyznaczonych projektów inwestycyjnych w wyznaczonym obszarze i zakresie, • współpraca ze wszystkimi działami w zakresie koordynacji prac postojów planowanych oraz ustalanie zakresów tych prac pod kątem planowania, • bieżące diagnozowanie zgłoszonych problemów technicznych oraz podejmowanie odpowiednich działań zapobiegawczych i naprawczych w branży AKPiA, hydrauliki, pneumatyki, systemów sterowania w określonym zakresie, • prowadzenie nowych projektów w ramach usprawnień procesów produkcji w zakresie branży AKPiA, hydrauliki, pneumatyki, systemów sterowania, • współpraca z działem produkcji oraz zespołem utrzymania ruchu w ramach organizacji potrzebnych remontów, modyfikacji oraz zmian mających na celu dążenie do poprawy danej sytuacji, • prowadzenie akcji ofertowych w zakresie zakupu urządzeń i usług, prowadzenie negocjacji i składania wytycznych pod zamówienie, • czynny udział w tworzeniu i realizacji działań prewencyjnych, • tworzenie historii remontów maszyn i urządzeń w zakresie AKPiA, hydrauliki, pneumatyki, systemów sterowania, • prowadzenie analizy przyczyn awarii i wdrażanie działań zapobiegawczych, • realizacja zleconych zadań w zakresie funkcjonowania wydziału elektroautomatycznego. Nasze wymagania: • wykształcenie wyższe techniczne (inżynier automatyk, mechatronik), • znajomość języka angielskiego (B1 / B2), • doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 3 lata), preferowane w branży papierniczej, • dobra znajomość programów : MS Office (Excel, Word, Project), AutoCad, • dobra znajomość układów hydraulicznych, pneumatycznych, AKPiA, • umiejętność analizy problemów technicznych i czytania dokumentacji technicznej, • dobrze rozwinięte kompetencje miękkie : m.in. umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dobra organizacja pracy, • otwartość na nowe rozwiązania i chęć do podejmowania wyzwań, • motywacja do rozwoju własnego, zespołu i całej organizacji. Oferujemy: • zatrudnienie w Firmie o stabilnej pozycji na rynku, • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • wynagrodzenie składające się z płacy zasadniczej i premii regulaminowej (do 25% płacy zasadniczej), • realny wpływ na rozwój Firmy, • możliwość rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia specjalistyczne, studia kierunkowe, dofinansowanie do nauki języków obcych), • bogaty pakiet socjalny m.in. : dofinansowania do działalności sportowej i kulturalnej (karty wędkarskie, karnety na siłownie, bilety do kina, koncerty itp. • dofinansowania do wypoczynku dzieci, świadczenie tzw. "wczasy pod gruszą", świadczenie zimowe, • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach, • dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuję Pana / Panią iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Schumacher Packaging Zakład Grudziądz z siedzibą ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków 2) w razie pytań związanych z przetwarzaniem danych, zachęcamy do kontaktu: @ 3) Pani/Pana dane nie są przekazywane do państwa trzeciego oraz organizacji międzynarodowych; 4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty wpłynięcia CV, po tym terminie dokumentacja zostanie zniszczona; 6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem; 7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów rekrutacyjnych.

Automatyk w Dziale Utrzymania Ruchu
Automatyk w Dziale Utrzymania Ruchu
Myszków 12 dnia plecy

Firma Schumacher Packaging jest jedynym z największych europejskich producentów papieru oraz opakowań z tektury falistej i litej. Aktualnie do naszego zakładu produkującego papier w Myszkowie, poszukujemy osoby, która dołączy do działu Utrzymania Ruchu na stanowisko: Automatyk Główne zadania na stanowisku: • Diagnozowanie przyczyn i usuwanie awarii maszyn i urządzeń, • Prowadzenie planowych przeglądów i bieżących konserwacji, • Rozwiązywanie problemów technicznych i wprowadzanie udoskonaleń, • Dokumentowanie wykonanych prac zgodnie z wymaganiami obowiązujących procedur i instrukcji. Wymagania stanowiska: • Wykształcenie minimum zawodowe (specjalność automatyka i pokrewne), • Doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 3 lata, • Uprawnienia SEP: G 1,2,3 (podstawowe) – Eksploatacja i Dozór, • Umiejętność analizy problemów technicznych i czytania dokumentacji technicznej, • Dążenie do osiągania wyznaczonych celów i podejmowania działań ukierunkowanych na doskonalenie przebiegu pracy, • Podejmowanie nowych inicjatyw i szukanie rozwiązań występujących problemów technicznych, • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, • Podstawowa znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, • Praca w systemie 4 brygadowym. Oferujemy: • Pracę w Firmie o stabilnej pozycji na rynku, • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • Wynagrodzenie składające się z płacy zasadniczej oraz comiesięcznej premii, • Bogaty pakiet socjalny (m.in.: dofinansowanie działalności sportowej, rekreacyjnej i kulturalnej, wczasy pod gruszą, dofinansowanie do wypoczynku dzieci), • Atmosferę firmy rodzinnej, bezpieczne i przyjazne środowisko pracy, • Integracje firmowe i działowe, pikniki rodzinne, • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i prywatnej opieki medycznej, • Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia specjalistyczne) oraz wewnętrznych awansów. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuję Pana / Panią iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Schumacher Packaging Zakład Grudziądz z siedzibą ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków 2) w razie pytań związanych z przetwarzaniem danych, zachęcamy do kontaktu: @ 3) Pani/Pana dane nie są przekazywane do państwa trzeciego oraz organizacji międzynarodowych; 4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty wpłynięcia CV, po tym terminie dokumentacja zostanie zniszczona; 6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem; 7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów rekrutacyjnych.

Filtr