Sortowanie:
Znaleziony: 3519 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. sprzedaży
Specjalista ds. sprzedaży
nowe Warszawa dzisiaj

Opis oferty pracyJesteśmy prężnie rozwijającą się firmą w segmencie sprzedaży detalicznej z branży zdrowie & uroda. Sprzedajemy naturalne suplementy diety naszego klienta. Rozwijamy nasze struktury, budujemy nowe zespoły, rozwijamy rynki zagraniczne w naszych strukturach i teraz czekamy na Ciebie. Dołącz do naszej ekipy i pozwól nam Cię wdrożyć w świat skutecznej sprzedaży! Jeśli lubisz rozmawiać, jesteś gotowy na wyzwania i chcesz dobrze zarabiać, wyślij do nas swoje CV! Obecnie poszukujemy doświadczonych osób do roli: Specjalista ds. Sprzedaży Dołącz do nas. Będziesz odpowiadać za: Codzienny kontakt telefoniczny z klientem - ciepła baza! Wsparcie klientów w zakresie ich decyzji zakupowych - nauczymy Cię wszystkiego :) Budowanie długotrwałych relacji z klientami (nasi klienci powracają do nas!). Realizacja planów sprzedażowych oraz raportowania działań handlowych. Lubisz pracę z ludźmi i wyróżnia Cię: Dyscyplina i zaangażowanie. Elastyczność i dyspozycyjność – rynek czynny jest 7 dni w tygodniu. Duża odwaga, kreatywność i wytrwałość w dążeniu do celu. Pełne zaangażowanie w przyswajanie nowej wiedzy i wdrożenie jej w praktyce. Chęć stałego rozwoju i otwartość na zmiany. My ze swojej strony oferujemy: Wynagrodzenie podstawowe + prowizyjne w oparciu o wyniki sprzedażowe. Skupiamy się na konkretnych celach i wysokich prowizjach! Pracę w przyjaznej atmosferze, gdzie stawiamy na koleżeństwo! Ciepłą bazę klientów, klient zna nasz produkt i wraca po kolejne! Profesjonalne kursy i szkolenia, których wiedzę wykorzystasz również w życiu prywatnym – w końcu życie to sprzedaż! Zapewniamy potrzebny sprzęt – komputer i słuchawki! Mnóstwo konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Realną możliwość awansu w firmie – nasza kadra zarządzająca to osoby, które kiedyś zaczynały od tego stanowiska! Wspólne świętowanie sukcesów i wiele chwil, dzięki którym poznamy się lepiej! Zapraszamy do aplikowania :)

Health and Beauty advisor z językiem niemieckim
Health and Beauty advisor z językiem niemieckim
nowe Warszawa dzisiaj

Opis oferty pracyCzy jesteś energiczną osobą z zamiłowaniem do sprzedaży i perfekcyjną znajomością języka niemieckiego? Czy interesujesz się branżą Health & Beauty? Jeśli tak, mamy dla Ciebie idealną propozycję! Kim jesteśmy? Call2Sale to dynamicznie rozwijająca się firma w branży obsługi klienta z segmentu Health & Beauty. Kładziemy duży nacisk na wysoką jakość obsługi klienta i innowacyjne podejście do sprzedaży. Oferowane produkty cieszą się uznaniem na rynku, a my stale poszukujemy osób, które pomogą nam w dalszym rozwoju. Opis stanowiska: Jako Specjalista ds. Sprzedaży z językiem niemieckim w naszym Call Center będziesz odpowiedzialny/a za: Aktywną sprzedaż: Telefoniczne kontaktowanie się z klientami niemieckojęzycznymi i prezentowanie oferty produktów. Budowanie relacji: Utrzymywanie i rozwijanie długofalowych relacji z klientami. Doradztwo: Profesjonalne doradztwo i pomoc klientom w wyborze odpowiednich produktów z oferty Health & Beauty. Realizację celów sprzedażowych: Osiąganie i przekraczanie założonych celów sprzedażowych. Wymagania: Biegła znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1) Doświadczenie w sprzedaży (mile widziane doświadczenie w branży Call Center lub Health & Beauty). Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne. Orientacja na klienta i umiejętność budowania relacji. Motywacja do osiągania celów sprzedażowych. Znajomość obsługi komputera i podstawowych programów biurowych. Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie: Podstawa + system premiowy. Szkolenia i rozwój: Możliwość uczestnictwa w profesjonalnych szkoleniach oraz realne szanse na awans. Benefity: Pakiet zdrowotny, karta multisport, dzień wolny w urodziny. Przyjazną atmosferę pracy: Praca w dynamicznym zespole, który wspiera się nawzajem. Elastyczne godziny pracy: Możliwość dostosowania grafiku do Twoich potrzeb.

Specjalista ds. sprzedaży
Specjalista ds. sprzedaży
nowe Jasło dzisiaj

Opis oferty pracyW związku z powiększaniem głównego działu sprzedaży w firmie zatrudnimy osobę na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży. Oczekiwania: - doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów - umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania, - otwartość oraz pozytywne nastawienie, - chęć współpracy w zespole. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, - pracę od poniedziałku do piątku, - dobrą i przyjazną atmosferę w zespole, - szkolenia wstępne, - premię uzależnioną od wyników i zaangażowania, - możliwość rozwoju zawodowego. Jeżeli jesteś osobą ambitną, nastawioną na sukces i uparcie dążysz do postawionych sobie celów, to ta praca jest właśnie dla Ciebie

Promotorzy 6-10tys/msc
Promotorzy 6-10tys/msc
nowe Nowy Sącz dzisiaj

Opis oferty pracyPRACA SEZONOWA lub STAŁA Chcesz połączyć wakacje z pracą? A przy okazji dobrze zarobić? Jeśli odpowiedziałeś TAK to mam idealną ofertę pracy dla Ciebie (dla miłośników gór i nie tylko!) Praca w samym centrum ZAKOPANEGO z zakwaterowaniem Początek pracy 18:30 = czas wolny w ciągu dnia Obowiązki: Informowanie przechodniów o wydarzeniach i wręczanie im wejściówek do naszego lokalu Praca w młodym, zgranym zespole (18-30lat), umowa, wypłata tygodniowa, elastyczny grafik, szkolenie Nadal nie jesteś przekonany/na? U nas możesz zarobić tygodniowo nawet KILKA TYSIĘCY!!! Jesteś zainteresowana/ny lub masz jakieś wątpliwości? Zadzwoń 794 - pokaż numer telefonu -

Przedstawiciel Handlowy - woj. opolskie
Przedstawiciel Handlowy - woj. opolskie
nowe Opole dzisiaj

DOSPEL Sp. z o.o. to jeden z największych producentów urządzeń i systemów z zakresu wentylacji. Posiadamy ponad 50-letnie doświadczenie oraz wysoko wykwalifikowaną kadrę co gwarantuje najwyższą jakość oferowanych produktów i czyni z firmy DOSPEL solidnego i wiarygodnego partnera.Aktualnie poszukujemy na stanowisko:Przedstawiciel Handlowy ( woj. opolskie)Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z nowymi i obecnymi klientami firmy,• Aktywne monitorowanie rynku nowych i wtórnych inwestycji w regionie,• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów,• Profesjonalne doradztwo w zakresie asortymentu znajdującego się w ofercie Dospel Professional (centrale wentylacyjne) oraz Dospel Comfort, Berluf• Udzielanie porad techniczno-handlowych w zakresie doboru urządzeń wentylacyjnych, • Realizacja założonych planów sprzedażowych,• Przygotowywanie ofert handlowych,• Negocjowanie warunków handlowych.Od kandydatów oczekujemy:• Współpracy na zasadzie prowadzenia własnej działalności gospodarczej – warunek konieczny,• Doświadczenie w sprzedaży B2B,• Znajomość rynku branży instalacyjno-sanitarnej,• Doświadczenie w dziedzinie wentylacji i klimatyzacji mile widziane,• Umiejętności skutecznego nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów handlowych,• Inicjatywy i kreatywności w pozyskiwaniu klientów, Bardzo dobrej organizacji pracy,• Samodzielności oraz dynamizmu w działaniu,• Prawa jazdy kat. B.Korzyści:• Przejrzysta ścieżka kariery zawodowej - możliwość awansu,• Wpływ na działanie przedsiębiorstwa,• Wsparcie współpracowników z innych działów,• Wysokie wynagrodzenie stałe jak i prowizyjne,• Narzędzia pracy klasy premium - auto służbowe marki BMW, telefon,• Szkolenia wdrożeniowe i produktowe,• Opieka medycznaProsimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Dospel Sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).” „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.” Informujemy, że Administratorem danych jest Dospel Sp. z o.o. w Częstochowie przy ul. Głównej 188. Dane przetwarzane są dla potrzeb procesu rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, poprawiania ich, żądania usunięcia, przeniesienia ich oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dospel Sp. z o.o. nie będzie przekazywać danych innym podmiotom. Dane będą przechowywane nie dłużej, niż jest to niezbędne dla przeprowadzenia procesu rekrutacji, nie dłużej niż 6 miesięcy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Konsultant infolinii z j. ukraińskim (praca w godz. od 16:00 do 22:00)
Konsultant infolinii z j. ukraińskim (praca w godz. od 16:00 do 22:00)
nowe Poznań dzisiaj

Chcesz zdobyć dodatkowe doświadczenie i wspierać nasz zespół w dziale obsługi projektów? W IPF poszukujemy osoby na stanowisko Konsultanta Infolinii, która będzie odpowiedzialna za obsługę zgłoszeń naszych pracowników tymczasowych. Jeżeli poszukujesz pracy w godzinach popołudniowych, jesteś osobą komunikatywną i masz doświadczenie na podobnym stanowisku, aplikuj już teraz i dołącz do naszego zespołu! OferujemyPracuj w pełni zdalnie od poniedziałku do piątku w godzinach 16:00-22:00, dostosowując pracę do swoich potrzeb. Weź udział w tygodniowym szkoleniu wstępnym w naszym biurze w centrum Poznania, aby poznać wszystkie wewnętrzne procedury.Otrzymasz niezbędne narzędzia do pracy, takie jak telefon i laptop, abyś mógł/mogła efektywnie wykonywać swoje obowiązki.Korzystaj z prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport. Zapewniamy elastyczne warunki zatrudnienia na podstawie umowy zlecenie lub umowy o pracę.ObowiązkiObsługa połączeń przychodzących/wychodzących: Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od pracowników tymczasowych oraz wykonywanie "welcome call" w pierwszych dniach zatrudnienia. Wsparcie informacyjne: Udzielanie odpowiedzi na pytania naszych pracowników tymczasowych oraz rozwiązywanie zgłaszanych problemów.Koordynacja zapytań: Kierowanie zapytań do odpowiednich działów, aby zapewnić szybką i skuteczną obsługę.WymaganiaKomunikujesz się w języku polskim, ukraińskim i/lub rosyjskim na poziomie min. B2. Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku? Twoje umiejętności będą dla nas cenne!Jesteś otwarty/otwarta i potrafisz skutecznie komunikować się z innymi? To stanowisko jest dla Ciebie!Jesteś dyspozycyjny/dyspozycyjna od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych? Idealnie wpisujesz się w nasz grafik.

Konsultant / Stałe godziny pracy 8-16 /Wypłata CO PIĄTEK!
Konsultant / Stałe godziny pracy 8-16 /Wypłata CO PIĄTEK!
nowe Rzeszów dzisiaj

Kim jesteśmy?Easy Eko to stabilna firma, która stale się rozwija i stawia na nowoczesne rozwiązania. Tworzymy zgrany zespół pełen energii i pasji.Czego szukamy? Chcemy Cię na stanowisku Konsultanta ds. Telefonicznej obsługi Klienta! Jeśli jesteś komunikatywny, lubisz kontakt z ludźmi i chcesz zdobyć cenne doświadczenie, to właśnie Ciebie potrzebujemy.APLIKUJ - Jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w kontakcie telefonicznym z klientami nic nie szkodzi! :) Przez lata udało nam się wyszkolić dziesiątki skutecznych handlowców więc Tobie również przekażemy tą wiedzę. Jeśli masz już doświadczenie w obsłudze klienta to na pewno to docenimy! ;)Czym będziesz się zajmował:obsługa połączeń wychodzących - zapewniamy bazę klientów do kontaktubudowanie pozytywnego wizerunku firmyrekomendowanie usług firmyumawianie spotkań dla działu handlowegopozyskiwanie leadów dla działu handlowego pod różne projektyCzego od Ciebie oczekujemy:poprawna dykcjachęć do pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązkirozwinięte umiejętności komunikacyjnechęć rozwoju - zapewniamy atrakcyjne szkoleniadyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16Co od nas otrzymasz:trzy składnikowe wynagrodzenie podstawa + premia + prowizjastałą, gwarantowaną podstawę niezależnie od wyników w wysokości 4653 brutto - jeśli jesteś masz status studenta i nie ukończyłeś 26 roku życia to Twoje brutto to netto czyli tyle zarabiasz "na rękę"atrakcyjny i realny do osiągnięcia system premiowy oraz dodatkowe prowizje - średnia wartość premii w zespole to 1000 zł netto, ale najlepsi konsultanci osiągają zdecydowanie więcejmożliwość wypłaty co tydzień - w każdy piątek wypłata jest na Twoim konciedofinansowanie do karty Multisportpracę w nowoczesnym biurzepracę w młodym zespoledodatkowe konkursy z nagrodami gotówkowymi lub rzeczowymiAPLIKUJ I DOŁĄCZ DO NAS! - skontaktujemy się w ciągu kilku dni i omówimy szczegóły ;-)

Konsultant Telefoniczny - nie wymagamy doświadczenia!!
Konsultant Telefoniczny - nie wymagamy doświadczenia!!
nowe Inowrocław dzisiaj

Jesteśmy doświadczonym zespołem składającym się z różnorodnych osobowości i jesteśmy tutaj, aby stworzyć miejsce pracy budowane na najlepszych doświadczeniach z innych firm. Z nami przekonasz się, że uśmiech i atmosfera pracy mają najwyższą cenę ! :) Obecnie poszukujemy osób na stanowisko Konsultanta Telefonicznego ds. UbezpieczeńOFERUJEMY:-komfortowe warunki pracy w nowoczesnej i dobrze wyposażonej przestrzeni-odbędziesz wyczerpujący cykl szkoleń, który zaznajomi Cię ze światem ubezpieczeń postawisz pierwsze kroki na swojej ścieżce kariery – nauczymy Cię wszystkiego!-zaczniesz na umowie zlecenie, przy stawce 28,10zł/h, a potem szybko przejdziesz na umowę o pracę-będziesz laureatem wielu konkursów z wartościowymi nagrodami-osiągniesz prowizje sięgające nawet 100-200zł dziennie!-zobaczysz, że praca to nie tylko wykonywanie obowiązków, ale świetna relacja z zespołem-nie będziesz się martwić o czas – dopasujemy grafik do Twoich możliwości!!DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻAŁO:-rozmowa z klientem-przedstawienie oferty ubezpieczenia-sprzedaż telefonicznaNASZE WYMAGANIA:-średnie wykształcenie-niekaralność-uśmiech na twarzy!! :)Administratorem danych osobowych jest Great Call Sp. z o.o. S.K.A z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej 40. Wysyłając aplikację zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach rekrutacyjnych na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Podanie danych osobowych wskazanych w Kodeksie Pracy lub innych ustawach szczegółowych jest obowiązkowe, natomiast podanie pozostałych danych (np. wizerunek) jest dobrowolne i nie ma wpływu na możliwość wzięcia udziału w rekrutacji. Przysługuje Ci również prawo dostępu do Twoich danych, do ich sprostowania, prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Pracownik biurowy. Praca stała. Oferujemy biurowy tryb pracy.
Pracownik biurowy. Praca stała. Oferujemy biurowy tryb pracy.
nowe Olsztyn dzisiaj

Jako Telbridge jesteśmy stabilną firmą, charakteryzującą się ugruntowaną pozycją na rynku pracy. Od 17 lat świadczymy usługi i współpracujemy ze znanymi i szanowanymi na polskim rynku markami.Kogo szukamy? W związku z powiększającym się zespołem poszukujemy pracownika na stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta - projekt obsługowy (bez sprzedaży). Praca dla osób, które poszukują pracy stałej - zarówno na pełny, jak i niepełny etat.Zakres obowiązków:Udzielanie informacji, wprowadzanie danych do systemuRozwiązywanie spraw, z którymi dzwonią klienciDbanie o wysoką jakość obsługi KlientaDbanie o dobry wizerunek FirmyCzego oczekujemy?Wszystko czego potrzeba to dyspozycyjność na 6-cio dniowe szkolenie od dnia 7 sierpnia i chęć do pracy. Reszty nauczymy Cię podczas szkolenia wstępnego.Oferujemy:Stałe zatrudnieniePrzejrzysty system wynagrodzeń (gwarantowana podstawa oraz premia miesięczna)Umowę zlecenie z pełnym ubezpieczeniem ZUS (wszystkie składki) lub studenckąMożliwość pracy w elastycznych, dogodnych dla siebie godzinach (między 7-23)Możliwość pracy zdalnej po około 3 miesięcznym okresie wdrożenia stacjonarnegoSzkolenie wstępne i projektoweBieżące wsparcie doświadczonego Szefa ZespołuMożliwość rozwoju zawodowegoPracę w klimatyzowanym biurze w samym centrum miastaMożliwość korzystania z karty MultiSportDodatkowe 500 zł za polecenie znajomego do pracyMożliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia dla PracownikówOczekujemy dyspozycyjności min. 25h/tydzień.

Obsługa Klienta Netflix z j. niemieckim | 50zł/h, zdalnie
Obsługa Klienta Netflix z j. niemieckim | 50zł/h, zdalnie
nowe Szczecin dzisiaj

When people ask me if I went to film school, I tell them: ‘no, I went to films’ - Quentin TarantinoChcesz współpracować zdalnie z jakiegokolwiek miejsca w Polsce?Znasz język niemiecki na poziomie C1 oraz język angielski na poziomie B2?Jesteś dyspozycyjna/y 80-160 godzin w miesiącu (lub więcej) i współpraca zmianowa oraz w ciągu weekendów nie jest dla Ciebie przeszkodą?Szukamy właśnie Ciebie!Start szkolenia 16.08.2024Nasze wymagania?znajomość języka niemieckiego min. C1znajomość języka angielskiego B2 - szkolenie i materiały w j. angielskimdobra znajomość obsługi komputeraproaktywne i pozytywne podejścieumiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniamiGotowość do udziału w 11-dniowym, pełnopłatnym, w pełni zdalnym szkoleniu (pon-pt, 9:00-17:30), od 16.08.2024Gotowość do współpracy zmianowej w godzinach 9:00-22:00 między poniedziałkiem, a niedzieląmile widziana dyspozycyjność między 80, a 160 godzin w miesiącuTwoje zadania?obsługa klienta serwisu filmowego - praca w pełni w języku niemieckimjeden kanał kontaktu z klientem - telefony (infolinia przychodząca)Co oferujemy?współpracę w przyjaznym, innowacyjnym i wielonarodowym środowiskuwspółpracę całkowicie zdalną, już od momentu rozpoczęcia szkoleniazapewniamy sprzęt do świadczenia zlecenia (i podczas szkolenia)możliwość rozwoju kompetencji językowych i osobistych - poszukujemy osób do współpracy na dłużejumowę zlecenie na czas nieoznaczonywynagrodzenie 50 zł brutto za godzinę, również w czasie szkoleniamożliwość udziału w konkursach wiedzymożliwość rozwoju w strukturach firmydostęp do kafeterii MyBenefitroczną darmową subskrypcję Netflix

Telefoniczny doradca klienta
Telefoniczny doradca klienta
nowe Kraków dzisiaj

Szukasz pracy w godzinach porannych? Aplikuj do nas i zostań telefonicznym doradcą klienta dla znanej sieci telekomunikacyjnej. Będziesz odpowiedzialny za:telefoniczny kontakt z klientem indywidualnym,doradztwo w zakresie usług i produktów,przeprowadzanie procesu sprzedażowego,wprowadzenie zamówienia do systemu,realizowanie celu sprzedażowego.Co od nas otrzymasz: umowę o pracę od 3 miesiąca współpracy [wcześniej umowa zlecenie],praca w godzinach 9-17 - 28,1 -31 zł brutto/h,prowizje od każdej sprzedaży od 5 do 30 zł za produkt/usługę,szkolenie wstępne - uczymy wszystkiego od podstaw,stałe wsparcie przełożonego,system benefitów (KKM, Karta Medicover Sport, Pakiet Medyczny).Wymagamy: komunikatywności,nienagannej dykcji,biegłej znajomości polskiego,chęci podjęcia stałej współpracy.Aplikuj przez formularz, a następnie wypełnij, przesłany na maila, test i czekaj na telefon od nas!Do usłyszenia na rozmowie rekrutacyjnej!

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
nowe Gliwice dzisiaj

W związku z poszerzającym się projektem poszukujemy dodatkowych osób.  Na czym polega ta praca ?  Twoim zadaniem będzie dopasowane najlepszej i najtańszej oferty do potrzeb klienta. Przedstawienie korzyści oferowanego produktu, realizowanie wyznaczonego targetu – w realizacji tego celu pomoże Ci wiedza, którą zdobędziesz na szkoleniu oraz w pierwszych dniach pracy.  Jeśli:* jesteś zmotywowany i nie boisz się wyzwań * jesteś komunikatywny i lubisz pracę z ludźmi* chcesz robić coś dobrego i fajnego dla innych * potrafisz pracować w grupie oraz cenisz sobie dobrą atmosferę Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania to właśnie Ciebie szukamy ! :)  Oferujemy :  * Wiedzę z zakresu oferowanego produktu * Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę pracy + atrakcyjny system premiowy bez górnej granicy* Dodatkową gotówkę za polecenie znajomego do pracy  * Pracę w niezwykle zgranym i wzajemnie wspierającym się zespole* Stabilną i pewna pracę - umowa zlecenie lub umowa o pracę to Ty sam wybierasz formę zatrudnienia* Czas na przerwę oraz pyszną kawę, którą zawsze jest z kim wypić :) * Pracę w samym sercu Gliwic* Własne nowoczesne biurko oraz niezbędne narzędzia do pracy * Praca w godzinach 8-16 Już teraz wiesz, że to właśnie Ciebie szukamy? ;)Zrób pierwszy krok i prześlij swoje CV lub zostaw imię, nazwisko oraz numer telefonu a my oddzwonimy. 

Asystent ds. szkoleń/ Telefoniczny konsultant - praca na 2-3 miesiące
Asystent ds. szkoleń/ Telefoniczny konsultant - praca na 2-3 miesiące
nowe Warszawa dzisiaj

Poszukujemy komunikatywnej i zorganizowanej osoby do działu szkoleń w Akademii Umiejętności Eurocash do pomocy w obsłudze klienta. Jeżeli szukasz pracy na kilka miesięcy i lubisz kontakt z ludźmi, jesteś cierpliwy i masz doświadczenie w pracy z klientem, ta oferta jest dla Ciebie!Stanowisko: Asystent ds. szkoleńLokalizacja: Warszawapraca w systemie hybrydowym (3 dni pracy z biura, 2 dni pracy z domu)JESTEŚ CIEKAWY/A, JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA TWOJA PRACA? TWOJE ZADANIA TO:Udzielanie wsparcia technicznego poprzez kontakt telefoniczny z właścicielami i pracownikami sklepów spożywczych korzystającymi z platformy szkoleniowej Akademii Umiejętności.Pomoc użytkownikom w przelogowaniu się z jednego systemu do drugiego.Odpowiadanie na pytania i udzielanie niezbędnych informacji.Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów.Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Aktualizowanie bazy danych kontrahentów.Tworzenie codziennych/ tygodniowych/ miesięcznych raportów z wykonanych działań.DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU, JEŚLI:Jesteś gotowy/a podjąć pracę dodatkową na okres 2 lub 3 miesięcy.Chcesz zdobyć doświadczenie w dużej firmie.Znasz program MS Excel i Power Point (poziom podstawowy).Wyróżnia Cię samodzielność, odpowiedzialność, a także doskonałe umiejętności komunikacyjne.Jesteś osobą elastyczną, potrafisz dostosować się do dynamicznego środowiska pracy.Jesteś cierpliwy/a i potrafisz wyjaśniać techniczne kwestie w przystępny sposób.Dodatkowo docenimy doświadczenie związane z telefoniczną obsługą klienta.DODATKOWO OFERUJEMY:Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie będącej liderem na rynku FMCG.Dużą samodzielność w działaniu i organizacji pracy.Pracę w systemie hybrydowym (pon.-śr. praca z biura, czw.-pt. praca z domu).Pracę na okres 2 lub 3 miesięcy.Jesteśmy Sygnatariuszem Karty Różnorodności. U nas liczą się kompetencje, dlatego każdy ma równe szanse.

Specjalista ds. sprzedaży PARADO; od 3300,00zł do 5500,00zł zł na rękę
Specjalista ds. sprzedaży PARADO; od 3300,00zł do 5500,00zł zł na rękę
nowe Koniecpol dzisiaj

OpisFirma Parado specjalizuje się w handlu produktami z branży IT.Poszukujemy osoby na stanowisko: HandlowiecAdres: Koniecpol, Rynek 1Opis stanowiska:Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów w zakresie sprzedaży materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących. Oferujemy:- wynagrodzenie 3500 zł na rękę przez pierwsze 3 miesiące, później 3300 - 5500 zł na rękę, w zależności od osiąganych efektów- po 3 miesiącach próbnych umowę o pracę - stałe wsparcie ze strony szkoleniowca- niezbędne narzędzia do wykonywania powierzonych obowiązków- indywidualne podejście do ewentualnych dodatkowych wymagań pracownika- pracę w godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątkuZakres obowiązków: - pozyskiwanie klientów- doradzanie klientom w zakresie wyboru produktów- przyjmowanie zamówień od klientówWymagania:- biegła obsługa komputera- łatwość nawiązywania kontaktów telefonicznych- poprawna dykcja i miły głos- nastawienie na efekty i satysfakcję z pracyOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem i listu motywacyjnego. Prosimy o przesyłanie dokumentów w formacie PDF.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Pracuj dla topowej marki na dochodowym projekcie!
Pracuj dla topowej marki na dochodowym projekcie!
nowe Toruń dzisiaj

Cześć,cieszymy się, że otworzyłeś nasze ogłoszenie.Jesteśmy firmą z 19-letnim doświadczeniem w sektorze Contact Center. Współpracujemy ze znanymi i szanowanymi na rynku markami z branży telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej, finansowej itp.Otwieramy rekrutację na stanowisko Eksperta ds. optymalizacji usług Klienta.Do Twoich zadań będą należeć:telefoniczny kontakt z Klientami naszego partnera z branży telekomunikacyjnej,badanie potrzeb,proponowanie najlepszych rozwiązań,utrzymanie pozytywnych relacji z Klientami.Jeżeli nie masz doświadczenia w tej branży- nie przejmuj się! Pomożemy Ci je zdobyć już od pierwszego dnia szkolenia wstępnego.Nasze oczekiwania:Dyspozycyjność do pracy minimum 120 godzin w miesiącu oraz chęć do podjęcia pracy i rozwoju.Dyspozycyjność do odbycia 5-6 dniowego szkolenia wstępnegoCo w zamian?·        elastyczny grafik- możliwość pracy po 8 lub 6 godzin dziennie, godziny pracy do wyboru między 8:00-22:00·        umowa zlecenie ze składkami ZUS lub studencka,·        stabilna podstawa 28,10 złotych brutto/godzinę i realne do wypracowania premie,·        konkursy indywidualne i grupowe z ciekawymi i wartościowymi nagrodami.·        autorska aplikacja do zbierania punktów i wymiany ich na wartościowe nagrody – vouchery, markowe gadżety firmy Wittchen, telewizory, sprzęt audio, perfumy, planszówki, i wiele innych,·        firmowa karta Visa z dodatkowymi pieniędzmi, które uzyskujesz za realizację promowanych ofert·     zniżki na czesne za studia na WSB Merito nawet do 20%,·        możliwość skorzystania z Karty Multisport Plus,·        dostęp do atrakcyjnego programu poleceń pracowniczych,·        70 minut przerwy na 8 godzin pracy.·        rabaty w lokalnym Bistro SZAMA na Gdańskiej 4A, do salonu kosmetycznego Oasis Med Spa, pizzerii Rustico, studia fotograficznego Wiejska SzklarniaPo około 3 miesięcznym okresie wdrożenia na pracy stacjonarnej umożliwiamy również przejście na pracę w trybie zdalnym.Chcesz do nas zajrzeć?Odwiedź naszą stronę na Facebooku: Telbridge Toruń, Instagramie: telbridge.torun oraz naszą stronę kariera.telbridge.plJeżeli dotarłeś do końca ogłoszenia i chcesz spróbować swoich sił jako telefoniczny doradca ds. optymalizacji usług Klienta – NIE CZEKAJ!APLIKUJ - prześlij nam swoje CV.

Pracownik/pracowniczka call center
Pracownik/pracowniczka call center
nowe Białystok dzisiaj

#AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA   JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej)    PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM pracownik/pracowniczka call center,pracownik/pracowniczka windykacji.Jeśli jesteś zainteresowany kursami, aby podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć upragnioną pracę, zgłoś się jak najszybciej!W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: możliwość udziału w projektach, gdzie przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy, indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery, profesjonalne konsultacje Twojego CV, wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej, określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowegododatki motywacyjne.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:  posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), poszukujesz zatrudnienia lub szukasz nowych perspektyw rozwoju zawodowego, chcesz podnieść swoje kwalifikacje i stać się bardziej konkurencyjny na rynku pracy. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania?  Zadzwoń: 506 # 942 # 076 lub wyślij SMS o treści: AKTYWUJ PRACEZe względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.  Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947Ogłoszenie opublikowane w ramach Projektu "Aktywny Start II", który jest realizowany dzięki dofinansowaniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Poszukujemy dodatkowych osób!!
Poszukujemy dodatkowych osób!!
nowe Gliwice dzisiaj

Poszukujemy dodatkowych osób do Naszego Zespołu!!Wymagamy:• łatwości w nawiązywaniu kontaktów,• swobody w wypowiadaniu się• dyspozycyjności• punktualności• pozytywnego nastawiania do pracy•uśmiechu•chęci do pracyObowiązki:• telefoniczny kontakt z klientami (infolinia wychodząca),• dbałość o wizerunek firmy,• obsługa klienta zgodna ze standardami firmy,• realizacja indywidualnych planów sprzedaży.Gwarantujemy:• stałe wynagrodzenie,• przyjazną atmosferę w pracy,• praca w centrum Gliwic• praca od poniedziałku do piątku• godziny pracy 8-16,• wsparcie na każdym kroku.

Pracownik ds. obsługi klienta w gastronomii
Pracownik ds. obsługi klienta w gastronomii
nowe Lublin wczoraj

Opis oferty pracyFundacja Heros w ramach projektu pn. „Klucz do sukcesu II” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, prowadzi rekrutację na stanowisko: Pracownik ds. obsługi klienta w gastronomii. Miejsce odbywania stażu: Lublin, Nowy Świat Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania: • posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, • pozostające bez zatrudnienia, • pozostające w wieku aktywności zawodowej (kobiety 60 lat, mężczyźni 65 lat), • zamieszkujące na terenie województwo lubelskiego. • posiadanie książeczki sanepidowskiej lub gotowość do jej wyrobienia. Obowiązki: • obsługa połączeń telefonicznych, • weryfikacja zamówień, • przydzielanie zamówień do odpowiednich lokalizacji, • wystawianie faktur, • rozpatrywanie reklamacji. Zapewniamy: • stypendium stażowe w wysokości 2294,99 (brutto)/mies. • zwrot kosztów dojazdu, • możliwość zatrudnienia po odbytym stażu. Dodatkowo przed podjęciem stażu możemy zaoferować profesjonalne, płatne szkolenie. Oferujemy też wsparcie min. doradcy zawodowego, psychologa, prawnika, pośrednika pracy, a także wsparcie w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia. Prosimy o zgłoszenia za pośrednictwem formularza lub kontaktu telefonicznego pod numerem: 570 - pokaż numer telefonu - .

Hostessa 8000-10000 zł/msc
Hostessa 8000-10000 zł/msc
Bydgoszcz wczoraj

Opis oferty pracyPraca dla Kobiet 18-30 lat na stanowisku hostessy w ZAKOPANEM z możliwością zakwaterowania. U nas w pracy dobrze się bawisz a przy tym lepiej zarabiasz! Poszukujemy komunikatywnych, uśmiechniętych dziewczyn z dystansem do świata. Praca polega na rozmowie z naszymi klientami Ubiór dowolny. Mile widziana sukienka, spódnica, obcasy. Oczywiście dozwolone peruki, soczewki, tatuaże i kolczyki Praca w młodym, zgranym zespole. Stabilne zatrudnienie oparte o umowę. Elastyczny grafik - dyspozycyjność minimum 3 dni w tygodniu Atrakcyjne wynagrodzenie - wypłacane w formie tygodniowej NIE CZEKAJ! DOŁĄCZ DO NAS! W zgłoszeniu prosimy o dołączenie aktualnego zdjęcia

Asystent do spraw komunikacji z klientem
Asystent do spraw komunikacji z klientem
Kielce wczoraj

Opis oferty pracyRekrutujemy do zespołu odpowiedzialnego za pisemny kontakt z klientami. Oferta dla każdego, bez wymaganych kwalifikacji. Zapewniamy gotowe materiały. Stanowisko: Asystent ds. Marketingu – bez konieczności rozmów telefonicznych i wideo Opis stanowiska: Zadaniem będzie komunikacja z klientami przy użyciu przygotowanych wcześniej materiałów i szablonów. Oferujemy: Umowę o pracę Cotygodniowe wypłaty na konto Pracę w zgranym i wspierającym zespole Premie za wysokie wyniki, zaczynające się od 500 zł Miesięczne wynagrodzenie od 4000 zł wzwyż Pomoc na każdym etapie pracy Elastyczny czas pracy dostosowany do potrzeb pracowników Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia – zapewniamy pełne szkolenie wprowadzające. Praca polega na komunikacji z klientem przy użyciu gotowych materiałów. Niczego nie sprzedajemy! Wymagania: Ukończone 18 lat Podstawowa znajomość obsługi komputera lub telefonu Dostęp do Internetu Pozytywne nastawienie i chęć do pracy Umiejętność pracy zespołowej i łatwość w komunikacji Uwaga: Nie jest to praca w marketingu wielopoziomowym (MLM) ani podobnych strukturach. Liczba miejsc jest ograniczona, więc aplikuj już teraz!

Młodszy Doradca Klienta - nie wymagamy doświadczenia!
Młodszy Doradca Klienta - nie wymagamy doświadczenia!
Poznań wczoraj

Opis oferty pracyPoszukujemy osób do zespołu odpowiedzialnego za komunikację pisemną z klientami. Praca dostępna dla każdego, bez wymogu doświadczenia. Oferujemy gotowe materiały. Stanowisko: Młodszy Doradca Klienta - brak kontaktu telefonicznego i wideo Opis stanowiska: Kontakt z klientami przy użyciu przygotowanych skryptów i szablonów. Oferujemy: - Umowę - Cotygodniowe wynagrodzenie przelewane na konto - Pracę w zgranym, wspierającym zespole - Premie za osiągnięcia, od 500 zł wzwyż - Miesięczne wynagrodzenie od 4000 zł w górę - Wsparcie na każdym etapie pracy - Elastyczny grafik pracy dopasowany do potrzeb pracowników Nie wymagamy doświadczenia. Zapewniamy szkolenie wprowadzające. Praca polega na komunikacji z klientami przy użyciu gotowych materiałów. Niczego nie sprzedajemy! Wymagania: - Minimum 18 lat - Podstawowa umiejętność obsługi komputera/telefonu - Dostęp do Internetu - Pozytywne nastawienie i motywacja do pracy - Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność Uwaga: To nie jest praca w marketingu wielopoziomowym (MLM) ani podobnych systemach. Liczba miejsc jest ograniczona. Aplikuj już dziś!

Młodszy asystent do spraw obsługi klienta bez doświadczenia
Młodszy asystent do spraw obsługi klienta bez doświadczenia
Piła wczoraj

Opis oferty pracyRekrutujemy do zespołu odpowiedzialnego za pisemny kontakt z klientami. Oferta dla każdego, bez wymaganych kwalifikacji. Zapewniamy gotowe materiały. Stanowisko: Asystent ds. Marketingu – bez konieczności rozmów telefonicznych i wideo Opis stanowiska: Zadaniem będzie komunikacja z klientami przy użyciu przygotowanych wcześniej materiałów i szablonów. Oferujemy: Umowę o pracę Cotygodniowe wypłaty na konto Pracę w zgranym i wspierającym zespole Premie za wysokie wyniki, zaczynające się od 500 zł Miesięczne wynagrodzenie od 4000 zł wzwyż Pomoc na każdym etapie pracy Elastyczny czas pracy dostosowany do potrzeb pracowników Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia – zapewniamy pełne szkolenie wprowadzające. Praca polega na komunikacji z klientem przy użyciu gotowych materiałów. Niczego nie sprzedajemy! Wymagania: Ukończone 18 lat Podstawowa znajomość obsługi komputera lub telefonu Dostęp do Internetu Pozytywne nastawienie i chęć do pracy Umiejętność pracy zespołowej i łatwość w komunikacji Uwaga: Nie jest to praca w marketingu wielopoziomowym (MLM) ani podobnych strukturach. Liczba miejsc jest ograniczona, więc aplikuj już teraz!

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży [Call Center) Katowice 8000 zł+
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży [Call Center) Katowice 8000 zł+
Katowice wczoraj

Lubisz i potrafisz rozmawiać z klientami? Chcesz zdobywać nowe kontakty i opowiadać o sprawdzonych i skutecznych rozwiązaniach? Cenisz sobie niezależność i elastyczność działania w pracy? Jeśli tak, to świetnie!Szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży [Call Center) w Katowicach.Oferujemy pracę w elastycznych godzinach w przedziale (11:00 - 20:00) oraz pracę stacjonarną w biurze przy Ul. Dąbrówki 13.Umawiaj spotkania z dydaktykami Tutlo i zarabiaj!To oferujemy:podstawę = 4750 zł brutto + prowizję (3250 - 5000+ zł)nowoczesne środowisko pracyRóżne benefity - od dofinansowania Twojej karty na siłownię przez dostęp do kursów językowych.Twój zakres obowiązków:obsługa połączeń wychodzących w celu umówienia spotkania (kontakt z potencjalnie zainteresowaną osobą),analiza potrzeb i oczekiwań klientów na spotkania,prowadzenie bazy danych w systemie CRM,dbanie o odpowiedni wizerunek firmy.Nasze wymagania:komunikatywność i otwartość,umiejętność pracy w zespole oraz zbudowania relacji z Klientemefektywne planowanie oraz organizacja pracy własnejłatwość w obsłudze komputeramin. 6 miesięcy doświadczenia w Call Center lub sprzedaży bezpośredniej.Brzmi Ciekawie ?Aplikuj!

Osobę do organizacji spotkań sprzedażowych
Osobę do organizacji spotkań sprzedażowych
Swarzędz 2 dnia plecy

Opis oferty pracyOsobę z doświadczeniem do organizacji spotkań sprzedażowych. Do Twoich obowiązków będzie należało skuteczne zapraszanie osób na spotkanie ( niekoniecznie musisz brać udział w spotkaniu isprzedaży ) - praca może być wykonywana zdalnie - do uzgodnienia. tel. kontaktowy 601 - pokaż numer telefonu -

Studia czy praca? Nie musisz wybierać - ucz się i zarabiaj z nami.
Studia czy praca? Nie musisz wybierać - ucz się i zarabiaj z nami.
Kielce 2 dnia plecy

Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko Telefoniczny Doradca Klienta. Chcesz zdobyć doświadczenie zawodowe i mieć czas na studia, pasje i zainteresowania? Lubisz rozmawiać i nie masz problemu w nawiązywaniu kontaktów? Idealnie trafiłeś! Studia czy praca? Nie musisz wybierać - ucz się i zarabiaj z nami. Czym będziesz się zajmować: • Telefoniczną obsługą stałych klientów sieci Orange. • Dobieraniem najlepszej oferty, informowaniem o aktualnych promocjach, rabatach oraz dostępnym sprzęcie i akcesoriach. • Przedłużaniem umów z abonentami. Czego oczekujemy: • Łatwości w nawiązywaniu pozytywnych relacji. • Komunikatywności. • Chęci do działania. Od nas dostajesz: • Pakiet wdrożeniowy przygotowujący do pracy. zakończony certyfikatem potwierdzającym zdobyte umiejętności. • Dwie wypłaty w miesiącu - za godziny i premię. • Stawkę godzinową 28,10 zł brutto/h. • Elastyczny grafik - Ty decydujesz, kiedy pracujesz. • Możliwość rozwoju w strukturze firmy. • Regularne szkolenia podnoszące kompetencje. • Pomoc i stałe wsparcie na każdym etapie współpracy.

Telefoniczny Doradca Klienta - elastyczny grafik!
Telefoniczny Doradca Klienta - elastyczny grafik!
Kielce 2 dnia plecy

Cześć!W związku z rozwojem naszego projektu, poszukujemy entuzjastycznych osób, które są gotowe pracować i rozwijać się w obszarze telefonicznego wsparcia sprzedaży.W naszym zespole świetnie odnajdują się osoby, które z entuzjazmem podchodzą do nowych klientów, a w rozmowach stawiają na dialog i relacje.Jeżeli nie posiadasz doświadczenia, nie martw się! Wszystko Ci pokażemy i pomożemy w realizacji celów. Jeżeli interesuje Cię taka forma współpracy to zapraszamy Cię do zapoznania się z poniższym ogłoszeniem!Twój zakres obowiązkówkontakt telefoniczny z klientamibudowanie relacji z klientembadanie potrzeb klientów oraz prezentowanie ofertydbanie o pozytywny wizerunek firmyNasze wymaganiakomunikatywność i swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznychwysoka kultura osobistazaangażowanie i odpowiedzialnośćdyspozycyjność do pracy pon. - pt. 8-21, + 2x sob. w miesiącuTo oferujemyokazję do rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacjiprzyjazną atmosferę pracy w młodym i zgranym zespoleumowę zlecenie,stawkę godzinową 28,10 zł/h + system premiowyelastyczny grafikdostęp do karty MultisportAplikuj i dołącz do nas już dziś. W aplikacji prosimy o załączenie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Telbridge Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w ul. Zagnańska 49, 25 – 528 Kielce w celach rekrutacyjnych i wykorzystanie mojego numeru kontaktowego i adresu e-mail do w/w celu. Pełna wersja klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie www.telbridge.pl”.

Konsultant Telefoniczny - macBOOK+Podstawa+Wysoka Prowizja+ CENTRUM
Konsultant Telefoniczny - macBOOK+Podstawa+Wysoka Prowizja+ CENTRUM
Wrocław 2 dnia plecy

Dynamicznie Rozwijająca się Firma LEAD BROKERS Poszukuje Do swojego Zespołu Business ExpertaLOKALIZACJA : Rynek 35 Wrocław z WIDOKIEM NA RATUSZ!Nie musisz mieć doświadczenia wszystkie Cię nauczymy.Na 6200 firm w branży w kraju jesteśmy w pierwszych 20% w pozycji zysk/przychód.Mamy ambicję na 1 miejsceOferujemy:Zatrudnienie : Umowa zlecenie(pomagam nabyć status ucznia w 1dzień) lub kontrakt b2b lub po sprawdzeniu się jest możliwość umowy o pracę.FIRMOWY MacBOOK, który możesz zabierać do DOMU!SOLIDNA PROWIZJA od każdego kredytu!Największa Podstawa we Wrocławiu Tylko u Nas!Brak Planu SprzedażyGotowy Model Pracy Dający WynikiPracę W Pełnym Systemie Godzinowym 9-17 lub 8-16 Ty Wybierasz.Realne Szanse Na Rozwój i AwansNaukę Od Podstaw Profesjonalnej SprzedażyPracując na stanowisku Business Expert będziecie Państwo odpowiedzialni za:Budowie i Obsługę Portfela Klientów.Aktywne Dopasowanie Oferty Produktowej Do Aktualnych i Przyszłych Potrzeb Klienta.Utrzymywanie Stałych Relacji z Klientem.Wypełnianie Raportów.Realizację Ścieżki Kariery i Awansowanie.Kreatywne Rozwiązywanie Problemów.Negocjacje Biznesowe z PrzedsiębiorcamiDoradztwo BiznesoweJeśli posiadasz przynajmniej 40% poniższych cech / kompetencji, szukamy właśnie Ciebie!masz doświadczenie w obsłudze klienta,podchodzisz do wszystkiego optymistycznie,nie cierpisz narzekaczy,uwielbiasz ludzi,umiejętnie organizujesz swój czas pracy,masz wykształcenie min. średnie,odnajdujesz się w pracy indywidualnej i zespołowej,chcesz się uczyć,jesteś typem gaduły,masz doświadczenie pracy w strukturach sprzedażowych.uwielbiasz rozwój osobisty,masz słuch muzyczny,książki z zakresu rozwoju osobistego nie są Ci obce,masz lub miałeś / miałaś osiągnięcia w sporcie,Byłaś/byłeś pracownikiem banku,Byłaś/byłeś pracownikiem obsługi w gastronomii,Zapraszamy na naszą stronę lead brokers do zakładki kariera

Telefoniczny Doradca Klienta B2B
Telefoniczny Doradca Klienta B2B
Warszawa 2 dnia plecy

Firma Modus, autoryzowany Partner jednej z największych firm energetycznych, poszukuje zaangażowanej, kreatywnej osoby gotowej do pracy w sieci sprzedaży na stanowisku: Telefoniczny Doradca Klienta B2BTwój zakres obowiązkówRozpoznawanie i określanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań energetycznych.Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących.Aktywna sprzedaż telefoniczna oferty na dostawę prądu dla B2B.Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, budowa i opieka nad portfelem własnych klientów.Nasze wymaganiaPozytywne nastawienie i determinacja w realizacji założonych celów.Swoboda w prowadzeniu rozmów handlowych z klientami z sektora B2B.Umiejętność analizy potrzeb klientów i oferowania rozwiązań do nich dopasowanych.Praktyczna znajomość technik zamykania sprzedaży.Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientami.Doświadczenie w telesprzedaży lub/i sprzedaży relacyjnej będzie dodatkowym atutem.To oferujemyPraca dla największego, polskiego producenta prądu w Polsce.Leady sprzedażowe.Umowę B2B lub umowę zlecenie.Wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system prowizyjny.Sformalizowany i transparentny system wynagradzania.Pracę w doświadczonym zespole, w którym przyjazna atmosfera sprzyja realizacji celów.Niezbędne narzędzia.Dofinansowanie do karty MultiSport i ubezpieczenia na życie.Prywatną opiekę medyczną.

Telefoniczny Doradca Klienta
Telefoniczny Doradca Klienta
Kielce 2 dnia plecy

Firma More Quality Online poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:Telefoniczny doradca ubezpieczeniowyZatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za:Telefoniczny kontakt z klientem,Pozyskiwanie klientów do sprzedaży ubezpieczeń (komunikacja, nieruchomości, życie),Prezentacja oferty/usługi,Umawianie spotkań handlowych/rozmów telefonicznych,Utrzymywanie relacji z klientem,W zamian oferujemy:Szkolenia stanowiskowe,Prace w stale rozwijającej się firmie,Możliwość awansu,Prace w młodym oraz zgranym zespole,Godzinną przerwę na 8h pracy,Stawkę godzinową 28,10-38 zł,Pakiet prywatnej opieki medycznej,Kartę Medicover Sport,Darmowa kawa/herbata/woda, Wymagania:Praca 8h pn-pt, w godzinach 8-20 (+1 sobota w miesiącu),Zapał do pracy oraz chęć zdobywania nowych umiejętności,Doświadczenie w obsłudze klienta,Komunikatywność oraz umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych,Dobra dykcja,Umiejętność zarządzania własnym czasem i pracą,Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej.

Telemarketer/Telemarketerka (bez sprzedaży)
Telemarketer/Telemarketerka (bez sprzedaży)
Warszawa 2 dnia plecy

Energomix S.A. to czołowa polska firma działająca na rynku energetycznym od 2010 roku. Działamy w całym kraju. Zajmujemy się doradztwem przy zakupach energii i gazu (energomix.com), usługami w zakresie efektywności energetycznej (cefen.pl), elektromobilnością (elomoto.eco) oraz odnawialnymi źródłami energii (cefo.pl). Dostarczamy kompleksowe rozwiązania energetyczne dla klientów indywidualnych, biznesowych i sektora publicznego. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:Telemarketer (umawianie spotkań) – bez sprzedaży!Praca z domu (zdalna). Spotykamy się stacjonarnie w biurze na szkolenia wstępne, a następnie online.Poszukujemy ludzi, którzy:·            są rzetelni, uczciwi oraz szanują pracę,·            nie boją się trudnych sytuacji w kontakcie z Klientem,·            dbają o profesjonalny wizerunek,·            są uśmiechnięci i mają pozytywne podejście do ludzi.Czego oczekujemy:·            minimum roczne doświadczenie (mile widziane)·            praktyczna i realna znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel,·            komunikatywność i otwartość,·            łatwość przyswajania wiedzy,·            wysoka kultura osobista.Co oferujemy?·            pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00,·            atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premie),·            miłą atmosferę pracy + benefity (karta Medicover Sport),·            narzędzia niezbędne do pracy,Do Twoich obowiązków będzie należało:·            umawianie spotkań z potencjalnym klientem.·            współpraca z Doradcami Klienta,·            stanowisko nie wiąże się ze sprzedażą!Okres próbny w oparciu o umowę zlecenie, następnie umowa o pracę.

Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
Stryków 2 dnia plecy

Grupa Geis to międzynarodowa firma logistyczna. W Polsce posiada 21 oddziałów, zatrudniając tym samym blisko 450 pracowników. Geis PL oferuje transport palet i przesyłek częściowych lub indywidualnych, transport całopojazdowy (FTL), logistykę kontraktową i opakowania. Firma zapewnia swoim Klientom kompleksowe rozwiązania w dziedzinie logistyki i transportu na najwyższym poziomie. Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej Twój zakres obowiązków: • wyszukiwanie potencjalnych kontrahentów • pierwszy kontakt wychodzący z przyszłymi partnerami biznesowymi • pozyskiwanie klientów • prezentacja oferty i nawiązywanie stałej współpracy z klientami • realizacja celów sprzedażowych • budowanie pozytywnych relacji z klientami • kształtowanie poprawnego i dobrego wizerunku firmy Nasze wymagania: • doświadczenie w pracy z klientami • doświadczenie w pozyskiwaniu klientów np. jako telemarketer • rozwinięte umiejętności interpersonalne (np. komunikatywność , cierpliwość , opanowanie) • chęć rozwoju i nastawienie na realizację celów • umiejętność budowania relacji z klientami • samodzielność w wykonywaniu zadań • mile widziane doświadczenie w branży TSL Mamy dla Ciebie: • dobrą atmosferę w zespołach i możliwość uczenia się od najlepszych • możliwość rozwoju i udziału w licznych szkoleniach • korzystny system premiowy uzależniony od osiąganych celów • określoną ścieżkę awansu • szereg benefitów (dofinansowanie wyprawki szkolnej, świadczenia świąteczne, program sportowy, na preferencyjnych warunkach - prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie). Cenimy inicjatywę, pasję i zaangażowanie. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Rejestratorka medyczna praca na 0,5 etatu
Rejestratorka medyczna praca na 0,5 etatu
Łódź 2 dnia plecy

Dołącz do Audika Polska, światowego lidera w branży profilaktyki i protetyki słuchu, największego branżowego pracodawcy w kraju. Mamy sieć ponad 600 Centrów Słuchu i 21 Centrów Medycznych. Dysponujemy własnym Centrum Szkoleniowym, w którym nasi pracownicy poszerzają wiedzę i rozwijają kompetencje.W całej firmie zatrudniamy ponad 1000 pracowników i stale poszerzamy nasze zespoły, które każdego dnia pomagają Pacjentom zadbać o swój słuch.Twój zakres obowiązkówosobista i telefoniczna obsługa Pacjentaumawianie terminów świadczeń medycznychudzielanie informacji o świadczonych usługachudział w akcjach promocyjnychprowadzenie dokumentacji medycznej i sprzedażowejNasze wymaganiamasz wykształcenie min. średnie lub policealne (mile widziany kierunek rejestratorka medyczna)posiadasz min. 1 rok doświadczenia w telefonicznej i/lub bezpośredniej obsłudze Klienta/Pacjentabardzo dobrze organizujesz swoją pracęodnajdujesz się w pracy, w zespolemasz pozytywne nastawienie do nowych wyzwań i naukiTo oferujemypraca, która ma znaczenie – wspólnie dbamy o słuch naszych Pacjentówumowa o pracę na cały etat w systemie zmianowym (8:00-20:00)praca od poniedziałku do piątkuszkolenie wdrożeniowe w Lubliniedofinansowanie do pakietu medycznego, karty sportowej oraz szkieł korekcyjnychZainteresowaliśmy Cię?Prześlij CV - po prostu kliknij  APLIKUJ

Telefoniczny Doradca Klienta z językiem czeskim i polskim
Telefoniczny Doradca Klienta z językiem czeskim i polskim
Wrocław 2 dnia plecy

Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta z językiem czeskim i polskim.   Jako CCIG Group jesteśmy firmą z branży Call i Contact Center. Na rynku działamy od 22 lat i przez ten czas zaufało nam wiele firm z ponad 30 różnych branż. Dołącz do nas jako Telefoniczny Doradca Klienta i rozwijaj się z razem z nami! Oferujemy możliwość współpracy zdalnej po okresie wdrożenia (3 tygodnie). Telefoniczny Doradca Klienta z językiem czeskim i polskim Do Twoich zadań należeć będzie: telefoniczna obsługa klientów sklepu odzieżowego w języku czeskim oraz polskim, udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące zamówień, płatności, reklamacji, obsługa zapytań mailowych. Nasze oczekiwania: znajomość języka czeskiego i polskiego na poziomie min. C1, dyspozycyjność do rozpoczęcia współpracy od 5 sierpnia 2024 r., komunikatywność, umiejętność współpracy, zaangażowanie w powierzone zadania, bardzo dobra organizacja pracy. Oferujemy: stawkę godzinową 30-45 zł brutto/h oraz dodatkowe premie uzależnione od wyników, pełne wdrożenie do nowej roli - min. 3 pierwsze tygodnie w lokalizacji wrocławskiej (zapewniamy nocleg i zwracamy koszty dojazdu), elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb stosownie do godzin pracy na projekcie w godzinach 8-20 od poniedziałku do piątku oraz w soboty w godzinach 8-16, możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia, długofalową współpracę, narzędzia niezbędne do pracy, opiekę i wsparcie doświadczonych liderów i trenerów, szanse rozwoju w strukturach firmy - bardzo duża część liderów CCIG to osoby pozyskane wewnętrznie :) możliwość udziału w rozwoju projektu, Twój wkład ma znaczenie! pracę z osobami, które tak jak Ty mówią w języku czeskim :)   Zainteresowała Cię oferta? Masz pytania? Nie czekaj i aplikuj już teraz, chętnie porozmawiamy. Do zobaczenia!

Doradca Klienta ds. sprzedażowych
Doradca Klienta ds. sprzedażowych
Kielce 2 dnia plecy

OpisFirma Fides Compensa poszukuje osób na stanowisko: Doradca telefoniczny do projektów sprzedażowychJeśli jesteś:Posiadasz umiejętność nawiązywania relacji,Obsługa komputera nie sprawia Ci problemów,Chcesz dobrze zarobić,Jesteś dyspozycyjny od poniedziałku do piątku (8-16) plus dwie soboty w miesiącu (9-15)Jesteś skrupulatnyMasz umiejętności pracy w zespoleMasz doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane )Tylko u nas:Szkolenie od podstawZarobki z rzędu 6500 – 7500 bruttoRealna możliwość awansu,Idealna lokalizacja - samo centrum miasta.Stałe zatrudnienieOferujemy:Praca w siedzibie firmyPełny etatPraca w prężnie rozwijającej się firmiePełne wsparcie zespołuUmowa zlecenie (pełne składki)

Konsultant ds. Obsługi Klienta
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Łódź 2 dnia plecy

Interkadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia. Obecnie dla Naszego Klienta poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku: Konsultant ds. Obsługi Klienta Do Twoich obowiązków będzie należało: • obsługa infolinii przychodzącej • realizacja celów i zadań, poprzez profesjonalną obsługę Klienta • wsparcie Naszego Klienta, w zakresie realizacji polityki sprzedaży produktów i usług Oczekujemy: • doświadczenia w obsłudze Klienta sprawności w posługiwaniu się smartfonem oraz komputerem dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym Mamy do zaoferowania: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę stawkę miesięczną w wysokości 4400 zł brutto + premie kompleksowe szkolenie i wdrożenie w obowiązki

Pracownik obsługi- pobór opłat na A4
Pracownik obsługi- pobór opłat na A4
3 kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma zajmująca się utrzymaniem płatnego odcinka autostrady A4 z Krakowa do Mysłowic poszukuje chętnych osób do pracy przy pobieraniu opłat za przejazd. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: -Pobieranie opłat od kierowców; -Przestrzeganie zasad naliczania opłat za różne warianty pojazdów; CZEGO OCZEKUJEMY? -Własnego dojazdu do Balic ; -Dyspozycyjności do pracy zmianowej o różnych porach dnia - również pojedyncze nocki w późniejszym czasie; CO OFERUJEMY? -Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością przejścia w struktury firmy; -Stawkę 29,50 zł/h brutto plus dodatek za pracę w godzinach nocnych; -Elastyczny grafik; -Opiekę konsultanta przez cały okres zatrudnienia przez agencję; Więcej informacji udzielamy pod numerem: 781 - pokaż numer telefonu -

Konsultant do telefonicznej obsługi aptek i gabinetów
Konsultant do telefonicznej obsługi aptek i gabinetów
Poznań 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyNa rynku stomatologicznym działamy już od 12 lat. Zadowolenie naszych klientów, jest dla nas celem nadrzędnym, dlatego też współpracujemy z największymi hurtowniami farmaceutycznymi w Polsce, oraz z wiodącymi producentami leków i suplementów diety. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracowników na stanowisko: Konsultant do telefonicznej obsługi gabnetów i aptek. Poszukujemy osób ambitnych, lubiących nowe wyzwania, uparcie dążących do celu. Praca zdalna (z domu) OFERUJEMY: • stabilną pracę, • wszystkie weekendy wolne, • elastyczne godziny pracy, • służbowy telefon, • szkolenia, • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku WYMAGANIA: • średnie wykształcenie, • umiejętności sprzedażowe, • dobra znajomość obsługi komputera, • łatwość w budowaniu pozytywnych relacji z ludźmi, • kultura osobista, • umiejętność organizowania pracy własnej, • zaangażowanie i odpowiedzialność, • stałe, dobre łącze z internetem. OBOWIĄZKI: • aktywna sprzedaż preparatów stomatologicznych do aptek i gabinetów, • profesjonalna obsługa klientów, • nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami, • budowanie i utrzymywanie więzi z klientami firmy, • pozyskiwanie nowych klientów. • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie swojego CV. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. W CV należy dołączyć klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz. U nr 133, poz. 883."

Asystent ds. Obsługi Skrzynki Pocztowej - bez doświadczenia
Asystent ds. Obsługi Skrzynki Pocztowej - bez doświadczenia
3 kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy kandydatów do zespołu odpowiedzialnego za pisemny kontakt z klientami. Praca dostępna dla każdego, bez wymaganego doświadczenia. Udostępniamy gotowe materiały. Stanowisko: Asystent ds. Obsługi Skrzynki Pocztowej - bez rozmów telefonicznych i wideo Opis stanowiska: Komunikacja z klientem z wykorzystaniem gotowych materiałów i formułek Oferujemy: - Umowę - Wypłaty na konto co tydzień - Pracę w zgranym i pomocnym zespole - Premie za wysokie wyniki, od 500 zł wzwyż - Miesięczne wynagrodzenie od 4000 zł i więcej - Wsparcie na każdym etapie pracy - Elastyczny czas pracy dostosowany do potrzeb pracowników Nie wymagamy doświadczenia. Zapewniamy szkolenie wdrażające. Praca polega na komunikacji z klientem gotowymi materiałami. Nic nie polecamy! Wymagania: - Ukończone 18 lat. - Podstawowa znajomość obsługi komputera/telefonu - Dostęp do Internetu - Pozytywne nastawienie i chęć do pracy - Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność Uwaga: Nie jest to praca w marketingu wielopoziomowym (MLM) itp. Liczba miejsc jest ograniczona. Aplikuj już dziś!

Asystent ds. Komunikacji - bez doświadczenia
Asystent ds. Komunikacji - bez doświadczenia
3 kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy kandydatów do zespołu odpowiedzialnego za pisemny kontakt z klientami. Praca dostępna dla każdego, bez wymaganego doświadczenia. Udostępniamy gotowe materiały. Stanowisko: Asystent ds. Komunikacji - bez rozmów telefonicznych i wideo Opis stanowiska: Komunikacja z klientem z wykorzystaniem gotowych materiałów i formułek Oferujemy: - Umowę - Wypłaty na konto co tydzień - Pracę w zgranym i pomocnym zespole - Premie za wysokie wyniki, od 500 zł wzwyż - Miesięczne wynagrodzenie od 4000 zł i więcej - Wsparcie na każdym etapie pracy - Elastyczny czas pracy dostosowany do potrzeb pracowników Nie wymagamy doświadczenia. Zapewniamy szkolenie wdrażające. Praca polega na komunikacji z klientem gotowymi materiałami. Nic nie polecamy! Wymagania: - Ukończone 18 lat. - Podstawowa znajomość obsługi komputera/telefonu - Dostęp do Internetu - Pozytywne nastawienie i chęć do pracy - Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność Uwaga: Nie jest to praca w marketingu wielopoziomowym (MLM) itp. Liczba miejsc jest ograniczona. Aplikuj już dziś!

Ambasador/ka Marki IQOS Piaseczno
Ambasador/ka Marki IQOS Piaseczno
Piaseczno 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyOPIS MS Services Sp. z o.o. poszukuje kandydatów do zespołu świadczącego usługi w projekcie realizowanym na rzecz Philip Morris Polska Distribution Sp. z o. o., właściciela marki HEETS oraz systemu do podgrzewania tytoniu IQOS. OBOWIĄZKI: Obsługa Klienta w salonie sprzedaży (sprzedaż produktów tytoniowych, wypożyczenia oraz wymiana sprzętu) Budowanie dobrego wizerunku marki, przez zachowanie najwyższych standardów jakości i obsługi Klienta Prezentacja innowacyjnego produkt tytoniowego premium i jego cech pełnoletniemu palącemu Konsumentowi Dzielenie się wiedzą na temat bezdymnych produktów tytoniowych wśród pełnoletnich osób palących Dbanie o prawidłową ekspozycję produktów w punkcie sprzedaży Wsparcie posprzedażowe Klientów APLIKUJ DO NAS, JEŚLI: Jesteś komunikatywny/a, lubisz pracę z ludźmi Stawiasz dobro Klienta zawsze na pierwszym miejscu, budując z nim relacje oparte na wzajemnym zaufaniu Chciałbyś/chciałabyś zdobyć lub poszerzyć swoje doświadczenie w sprzedaży Jesteś dyspozycyjny 80-160 godzin w miesiącu (dyspozycyjność w weekendy będzie dodatkowym atutem) OFERUJEMY: Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie Atrakcyjną stawkę godzinową - 30 zł brutto/h (+ dodatki godzinowe od 4 do 12 PLN brutto uzależnione od liczby godzin świadczonych usług w miesiącu) *W przypadku osoby ze statusem studenta do 26 r.ż. stawka brutto = stawka netto. Premie do 1050zł brutto Ekwiwalent na zakup stroju Naukę najwyższych standardów obsługi Klienta i wsparcie od przełożonego oraz zespoł

Konsultant telefoniczny
Konsultant telefoniczny
Włocławek 3 kilka dni temu

Szukasz pracy, w której nie będziesz musiał się stresować? Zależy Ci na dobrej atmosferze w pracy? My spełniamy te warunki!:)Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko Konsultanta TelefonicznegoDo Twoich obowiązków będzie należało:-telefoniczna obsługa klienta-dbanie o jakość rozmówW zamian za to:-Otrzymasz wynagrodzenie podstawowe + wysokie prowizje sprzedażowe, nawet 300zł dziennie!-Początkowo zaczniesz na umowę zlecenie, później szybko przejdziesz na umowę o pracę-Będziesz pracował w zgranym zespole, gdzie otrzymasz pomoc od doświadczonych trenerówCzego oczekujemy od Ciebie?-chęci do pracy i uśmiechu na twarzy :)Administratorem danych osobowych jest Great Call Sp. z o.o. S.K.A z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej 40. Wysyłając aplikację zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach rekrutacyjnych na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Podanie danych osobowych wskazanych w Kodeksie Pracy lub innych ustawach szczegółowych jest obowiązkowe, natomiast podanie pozostałych danych(np. wizerunek) jest dobrowolne i nie ma wpływu na możliwość wzięcia udziału w rekrutacji. Przysługuje Ci również prawo dostępu do Twoich danych, do ich sprostowania, prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta - Umawianie Spotkań
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta - Umawianie Spotkań
Kraków 3 kilka dni temu

EasyEko to stabilna i stale rozwijająca się firma. Stawiamy na najwyższą jakość zarówno w obsłudze klienta jak i w budowaniu relacji z naszymi pracownikami.Nasza firma to ludzie, ciekawe projekty i rozwój!Dołącz do naszego zespołu jako Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta i zostań częścią dynamicznego środowiska, które stawia na wysoką jakość obsługi klienta oraz osiąganie celów . Jako Konsultant będziesz odpowiedział za kontakt z klientami, zainteresowanie ich naszą ofertą oraz umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Wynagrodzenie podstawowe niezależne od wyników - 28,10 brutto/ godzinę a do tego atrakcyjne premieAtrakcyjny i realny do osiągnięcia system prowizyjnyMożliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach organizacji.Przyjazne środowisko pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu.Motywacyjny system wynagradzania oraz dodatkowe benefity.Pracę w dobrze skomunikowanym i nowoczesnym biurze Obowiązki:Aktywny kontakt telefoniczny z klientami z zapewnionej przez nas bazy w celu zainteresowania ich naszą ofertąInformowanie klienta o możliwościach dofinansowania do naszych usługUmawianie spotkań dla przedstawicieli handlowychProfesjonalna obsługa i doradztwo klienta w zakresie naszych produktów i usługProwadzenie rejestru kontaktów i raportowanie działań.Wymagania:Doświadczenie w obszarze telefonicznej obsługi klienta będzie dodatkowym atutem.Silne umiejętności komunikacyjne i orientacja na klienta.Wysoka kultura osobista i empatia w kontaktach z klientem.Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w realizacji zadań.Zaangażowanie i determinacja w osiąganiu celów.Jeśli jesteś osobą zaangażowaną, komunikatywną i zorientowaną na osiąganie celów, zapraszamy do aplikowania na stanowisko Konsultanta ds. Telefonicznej Obsługi Klienta. Dołącz do nas, aby razem budować sukces i rozwijać się zawodowo!

Praca Zdalna / Brak doświadczenia / Umawianie spotkań / 5700 PLN
Praca Zdalna / Brak doświadczenia / Umawianie spotkań / 5700 PLN
Legionowo 3 kilka dni temu

Poszukujesz elastycznej pracy zdalnej zapewniającej stabilność finansową?Oferujemy regularne tygodniowe wypłaty, elastyczny grafik oraz wsparcie na każdym etapie. Nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy. Dołącz do naszego zespołu!Jak wygląda praca?Polega na odpowiadaniu na wiadomości za pomocą gotowych formułek, co pozwala na rozbudowę stałej bazy klientów przez nasz zespół. To wszystko!Co oferujemy?Pracę zdalną - możliwość pracy w domu lub na uczelni.Elastyczny czas pracy - Ty decydujesz, ile czasu poświęcisz na pracę.Pełne wsparcie - zawsze możesz liczyć na naszą pomoc.Brak wymogu doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy.Wynagrodzenie:Oferujemy wynagrodzenie w wysokości 3200-5700 PLN (bonusy i premie) za 3-4 godziny dziennie.Wymagania:Ukończone 18 lat.Zaangażowanie i chęci.Polskie obywatelstwo.Dostęp do Facebooka oraz Messenger/WhatsApp.Nie wymagamy:Spotkań na kamerze ani w życiu osobistym z klientem.Dzwonienia do osób.Wkładu własnego.Zapraszamy do kontaktu - nasza współpraca na pewno będzie owocna. Kliknij przycisk "aplikuj"!

Telefoniczny Doradca Klienta B2B /branża FMCG /e-Commerce
Telefoniczny Doradca Klienta B2B /branża FMCG /e-Commerce
Wrocław 3 kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem naszego Zespołu E-Commerce poszukujemy osoby na stanowisko Telefoniczny Doradca Klienta B2B, którego zadaniami będzie:telefoniczny i mailowy kontakt z dotychczasowymi Klientami B2B pozyskanymi w ramach sprzedaży e-Commerce w celu dosprzedaży i sprzedaży produktów z branży FMCG ( duża baza aktywnych Klientów)przygotowywanie ofert i akcji promocyjnych dla stałych Klientów w celu zachęcenia do kontynuowania współpracy z naszą Spółkątelefoniczne i mailowe przyjmowanie zamówień od stałych Klientówbudowanie trwałych relacji z Klientami kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.Jeśli:jesteś komunikatywny/apotrafisz szybko nawiązywać relacje i lubisz kontakt z ludźmipotrafisz negocjować i operować językiem korzyścia może dodatkowo masz doświadczenie w handlu artykułami wielobranżowymi i/lub doświadczenie w sprzedaży na Marketplace typu Allegro, Empik, Erlii potrafisz sprawnie posługiwać się pakietem Officeto ta praca jest dla Ciebie!Co gwarantujemy?możliwość rozwoju zawodowego na samodzielnym stanowisku i zdobycia szerokiego doświadczenia w branży e-commercewsparcie na etapie wdrażania w nowe środowisko pracywynagrodzenie w konfiguracji podstawa + premia od wynikówzgrany Zespół specjalistów branży e-commerceelastyczne godziny pracyluźną atmosferę pracy.Jeśli czujesz, że ta praca może być dla Ciebie, złóż swoje CV za pomocą przycisku do aplikowania, a my gwarantujemy, że rozpatrzymy wnikliwie każdą aplikację.Zapraszamy do współpracy!Kim jesteśmy?Na rynku działamy od 2017 roku, a specjalizujemy się w handlu międzynarodowym oraz e-commerce.Od chwili naszego założenia konsekwentnie rozwijamy naszą działalność, rozwijając naszą logistykę, zdobywając uznanie klientów oraz partnerów na całym świecie.Nasz główny obszar działalności to handel międzynarodowy. Doskonale rozumiemy złożoność oraz unikalne wyzwania, jakie wiążą się z transakcjami na globalnym rynku. Dzięki naszemu zespołowi doświadczonych specjalistów oraz dogłębnym badaniom rynkowym, w Lion’s Group International skutecznie identyfikujemy szanse i wybieramy najbardziej obiecujące rynki docelowe. To podejście umożliwia nam osiąganie sukcesów, zarówno w skali dużych kontraktów B2B, jak i transakcji B2C.Również aktywnie działamy w sektorze e-commerce. Rozwój technologii cyfrowych stwarza nieograniczone możliwości dotarcia do klientów na całym świecie, a w Lion’s Group International doskonale wykorzystujemy tę szansę. Korzystamy z globalnych platform e-commerce, strategii marketingowych oraz analizy Big Data, które pozwalają na skuteczne budowanie marek naszych klientów, redukcję kosztów oraz, co najważniejsze, zwiększanie zyskowności.

Zatrudnimy na infolinii przychodząco-wychodzącej
Zatrudnimy na infolinii przychodząco-wychodzącej
Poznań 3 kilka dni temu

Szkolenie (obowiązkowe) w dniach: 29.07 do 2.08 w godzinach 10.00 do 16.00Zakres obowiązków:telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta, dbałość o szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemówkontakt  z hotelami w celu organizacji noclegu dla klientów w ramach ubezpieczenia,współpraca z serwisami samochodowymi - monitorowanie statusu naprawy pojazdów klientów i informując ich na bieżąco o postępach. Poszukujemy:dyspozycyjnych - pełnoetatowych - zarówno w godzinach porannych i popołudniowychpotrafiących obsługiwać komputerkomunikatywnychzaangażowanychotwartych na nową wiedzę Oferujemy:umowa zleceniestawka: 28,10 zł.h BRUTTOpraca biurowa, przy komputerzedogodna lokalizacjapełnopłatne szkolenie wdrożenioweprojekt działa 7 dni w tygodniu w godz. 7-20 Osoby zainteresowane ofertą prosimy o kontakt poprzez formularz OLX

Płatny Staż w Dziale Kadr
Płatny Staż w Dziale Kadr
Warszawa 3 kilka dni temu

U nas będziesz:wspierać zespól w bieżącej obsłudze pracownikówprzygotowywać dokumenty kadrowewprowadzać dane do systemuOd Ciebie oczekujemy:komunikatywności i otwartościterminowości i skrupulatnościbardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedostępności minimum 30 h w tygodniuDołączając do nas zyskujesz:pracę w sympatycznym i uśmiechniętym zespolewsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiejkartę lunchowązatrudnienie na podstawie umowy zleceniekomfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy

Praca dla osoby z JĘZYKIEM BUŁGARSKIM, bolgár nyelv! +7000zł/netto!
Praca dla osoby z JĘZYKIEM BUŁGARSKIM, bolgár nyelv! +7000zł/netto!
Warszawa 3 kilka dni temu

W związku z bardzo dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy nowych osób, które wspomogą nasz zespół sprzedaży na rynku bułgarskim.Nie wymagamy wielkiego doświadczenia, tylko chęci do pracy i znajomości języka w stopniu komunikatywnym-resztę nauczymy!Masz dość monotonnej pracy, szefa furiata i ciągłego nacisku na cel?Mamy zupełnie inne podejście do Pracownika.U nas liczysz się Ty i TWOJE ZAROBKI!Przyjmiemy do naszego zespołu - SPECJALISTĘ DO SPRAW KONTAKTU Z KLIENTEM W JĘZYKU BUŁGARSKIM!Co Ci dajemy?* umowę zlecenie na początek, lub b2b;* świetną atmosferę w pracy, dzięki której będziesz zawsze czuł się dobrze;* stałe godziny pracy: 8:00-16:00 lub 11:00-19:00 (dopasujemy Twój grafik do Twojego życia prywatnego- bo każdy je ma);* profesjonalne kursy i szkolenia;* BARDZO BARDZO BARDZO wysokie zarobki;* mnóstwo konkursów z nagrodami;* realną możliwość awansu;* możliwość pracy zdalnej po wyszkoleniu;* a po pracy czekają wyjścia integracyjne z grupą;WYMAGAMY BIEGŁEJ ZNAJOMOŚCI JĘZYKA BUŁGARSKIEGO!!Miejsce pracy: Warszawa Wawer, Wał MiedzeszyńskiDołącz do naszej Ekipy!Wszystkiego Cię nauczymy!Potrzebna jest tylko Twoja odwaga, chęć rozwoju!Jeśli lubisz rozmawiać, jesteś gotowy na wyzwania i zarabianie dużych pieniędzy to wyślij do nas swoje CV! Zgłoszenia tylko z załączonym CV wraz z dołączoną klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych.Do zobaczenia!

Praca w Obsłudze Klienta w Opolu - Przedłużanie Umów (możliwość pracy
Praca w Obsłudze Klienta w Opolu - Przedłużanie Umów (możliwość pracy
Opole 3 kilka dni temu

Największe Call Center w Polsce poszukuje studentów oraz uczniów na stanowisko: Telefonicznego Konsultanta ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta. Miejsce pracy: Opole ul. Oleska (jest możliwość podjęcia pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym ok. 3-4 tygodni) Grafik: Wymagamy min. 30h tygodniowo (jesteśmy otwarci pon-sob) Praca w Obsłudze Klienta w Opolu - Przedłużanie Umów (możliwość pracy Do Twoich zadań należeć będzie: - Obsługa Klientów indywidualnych jak i biznesowych, - Przedłużanie obecnych umów, - Doradztwo w doborze oferty atrakcyjnej dla Klienta, - Zakładanych działań sprzedażowych, - Raportowanie działań. Nasze oczekiwania: - Płynna znajomość języka polskiego i poprawna dykcja, - Wysokie zdolności komunikacyjne, - Dyspozycyjność na pakiecie wdrożeniowym odbywającym się w formie zdalnej (6 dni), - Dyspozycyjność do pracy min. 30h tygodniowo (elastyczny grafik) - Łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych, - Proaktywne podejście do powierzonych zadań, - Mile widziany status ucznia lub studenta. Oferujemy: - Całkowicie elastyczny grafik, - Możliwość podjęcia pracy zdalnej po okresie 3-4 tygodni, - Gwarantowane wynagrodzenie podstawowe 28,10zł brutto, - Atrakcyjny system prowizyjny, - Prace w nowoczesnym i przyjaznym biurze, - Miła atmosfera pracy, - Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym, - Możliwość awansu w strukturach firmy.   Zapraszamy do aplikacji!   Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o nr. 27584, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko:

Praca zdalna dla studenta - Cold Calling
Praca zdalna dla studenta - Cold Calling
Warszawa 3 kilka dni temu

Na czym polega praca?Potrzebujemy osób, które pomogą nam dotrzeć do nowych klientów i będą umawiały telefonicznie z nimi spotkania. Czego oczekujemy od Ciebie?Pozytywnej energii w stosunku do ludzi Abyś lubił technologięStatusu studenta lub ucznia (16+)Dostępności na min. 30 godzin tygodniowo w okresie wakacyjnym (lipiec-wrzesień)Co oferujemy?Wynagrodzenie podstawowe oraz prowizja uzależniona od wynikówWdrożenie i późniejsze szkoleniaPracę zdalną z elastycznym grafikiemAplikuj dzisiaj!

Sprzedawca telefoniczny
Sprzedawca telefoniczny
Radom 3 kilka dni temu

Praca dla Sprzedawcy TelefonicznegoPoszukujemy osób pełnych energii i entuzjazmu do pracy na stanowisku Sprzedawcy Telefonicznego. Jeśli jesteś osobą zmotywowaną, chcesz rozwijać się w dziedzinie sprzedaży i zdobyć doświadczenie w obsłudze klienta, ta oferta jest właśnie dla Ciebie!Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? -Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, -Aktywne pozyskiwanie klientów poprzez prowadzenie rozmów telefonicznych (posiadamy bazę klientów - nie musisz sam szukać)-Prezentowanie naszej oferty produktowej i przekonywanie klientów do korzystania z naszych usług.Jakich osób szukamy do naszego Zespołu? -Pełnoletnich, z wykształceniem min. średnim ogólnym lub technicznym,-Dyspozycyjnych min. 30h tygodniowo,-Komunikatywnych, lubiących współpracę z drugim człowiekiem, -Zaangażowanych, nie bojących się nowych wyzwań, -Ambitnych oraz skupionych na dążeniu do celu, -Z doświadczeniem w aktywnej sprzedaży lub chcących dopiero stawiać w niej pierwsze kroki i zdobyć doświadczenie.Warunki współpracy: -Praca od poniedziałku do piątku między 9 a 20, praca w sobotę dla chętnych między 9 a 15, -Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, -Wynagrodzenie 28,10 zł/h brutto (studenci - netto) + prowizja !-Regularne treningi, coachingi i szkolenia, które zrobią z Ciebie pierwszorzędnego sprzedawcę!,-Możliwość dofinansowania do karty Multisport+ i ubezpieczenia.Krótka instrukcja jak zacząć pracę w Telbridge: -Wyślij do nas swoje CV. Jeśli Twoja aplikacja wpisze się w profil naszego kandydata na tym etapie, skontaktujemy się z Tobą aby zaprosić Cię na spotkanie kwalifikacyjne.-Formę spotkania dostosujemy do Twoich potrzeb. Zaproponujemy spotkanie w formie stacjonarnej w naszym biurze lub online.-Rozmowa rekrutacyjna. Na spotkaniu skupimy się na Twoich mocnych stronach i opowiemy o warunkach współpracy.-Feedback- bez względu na ocenę podsumowującą Twój proces rekrutacyjny, damy Ci znać o jego wyniku.

Filtr