Sortowanie:
Znaleziony: 3097 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
nowe dzisiaj

Jesteśmy rodzinną firmą z doświadczeniem na rynku nieruchomości od 6 lat Poszukujemy aktualnie do biura w Centrum Warszawy ul srebrna 16 osoby na stanowisko Agenta Nieruchomości -specjalista ds. obsługi klienta. Jeżeli interesują Cię ponadprzeciętne zarobki i elastyczny czas pracy to właśnie oferta dla Ciebie. Do Twoich obowiązków należy : pomoc klientom w poszukiwaniu nieruchomości do kupna lub najmu planowanie i umawianie spotkań z klientami budowanie portfolio nieruchomości prezentowanie nieruchomości pośredniczenie w transakcjach sprzedaży oraz wynajmu nieruchomości wsparcie i doradztwo przy transakcjach współpraca z partnerami firmy, innymi agentami, deweloperami utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami uczestniczenie w procesie planowania i rozwoju firmy branie udziału w szkoleniach Oferujemy : wsparcie w sprzedaży dostęp do kompletu narzędzi szkolenia z profesjonalnymi agentami system CRM do obsługi zleceń miłą atmosferę Forma zatrudnienia : Kontrakt B2b Proszę o przemyślane wysyłanie aplikacji, gdyż forma wynagrodzenia opiera się na prowizji. Preferujemy osoby zaangażowane i zmotywowane do działania, osoby z doświadczeniem mile widziane ale nie jest to warunek konieczny. Prosimy o przesłanie CV na adres email poniżej @

Telemarketer | Umawianie spotkań | Doradca klienta
Telemarketer | Umawianie spotkań | Doradca klienta
nowe Łódź dzisiaj

Telemarketer | Umawianie spotkań | Doradca klienta Miejsce pracy: Łódź - Centrum Jeżeli jesteś osobą ambitną, pełną entuzjazmu, łatwo nawiązującą pozytywne relacje z ludźmi, chętną do nauki i rozwoju – SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE! Poszukujemy osób komunikatywnych, pozytywnie nastawionych, zaangażowanych. Zapewniamy szkolenia przygotowujące do pracy oraz opiekę i pomoc doświadczonych liderów. Gwarantujemy pracę w zgranym zespole, możliwość elastycznego czasu pracy,. Praca bez ograniczeń! szkolenia wstępne i cykliczne rozwojowe przygotowujące do pracy, bazę leadów do pracy możliwość rozwoju zawodowego na team leader. Główne zadania: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, promowanie usług i oferty firmy w sieci udzielenie informacji klientowi, budowanie, długotrwałych relacji z klientem. Odpowiedni kandydat to osoba: komunikatywna, potrafiąca zarządzać pracą własną, samodzielna i wewnętrznie zdyscyplinowana, wytrwale dążąca do celu, chętna zarabiać ponadprzeciętne wynagrodzenia, lubiąca ludzi i potrafiąca zbudować oraz utrzymać relacje z klientem o wysokiej kulturze osobistej. Oferujemy: wysokie wynagrodzenie, bez górnej granicy zarobków, partnerską współpracę i świetną atmosferę pracy w wygodnym biurze, profesjonalne i praktyczne szkolenia, zdobycie doświadczenia w renomowanej firmie finansowej, możliwość szybkiego awansu na wyższe stanowiska.

Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
nowe Łódź dzisiaj

Co będzie należało do Twoich obowiązków? - sprzedaż kursów językowych, - obsługa zapytań ofertowych, - prace administracyjne związane z obsługą kursów, - budowanie pozytywnej relacji z Klientem, - dbanie o wizerunek firmy. Czego wymagamy? - silną motywację oraz zaangażowanie do realizacji celów sprzedażowych, - komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów, - umiejętności skutecznej pracy pod presją czasu, - dyspozycyjności do pracy zmianowej w godzinach 10:00-20:00, - możliwości pracy w soboty. Co możemy Ci zaoferować? - pracę w nowoczesnej i szybko rozwijającej się organizacji - możliwość zdobycia nowych kwalifikacji zawodowych oraz doskonalenia już posiadanych umiejętności, - pracę w zgranym zespole, który chętnie wymienia się wiedzą, - szkolenia przygotowujące oraz kompleksowe wdrożenie na stanowisko pracy, - atrakcyjne warunki pracy (stałe wynagrodzenie, elastyczny czas pracy, benefity pozapłacowe), - możliwość rozwoju zawodowego, - rodzinną atmosferę - wszyscy jesteśmy na „Ty” i dbamy o przyjazne relacje :) Możesz aplikować przez: https://tiny.pl/wfg79 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))". Tutore Poland sp. z o.o. jako administrator danych osobowych, informuje Panią / Pana, iż: podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) i zgodnie z treścią rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 85/46/WE, dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: @

Specjalista ds. Technicznych
Specjalista ds. Technicznych
nowe Szczecinek dzisiaj

Jesteśmy firmą, która oferuje rozwiązania dla branży motoryzacyjnej. Systemy tworzone są zarówno dla dużych firm korporacyjnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, m.in. dla importerów części zamiennych, sieci warsztatowych, flot pojazdów, serwisów samochodowych, sklepów motoryzacyjnych, baz transportowych. Realizujemy zaawansowane projekty ERP, eCommerce, systemy flotowe dla takich firm jak Bosch, Bridgestone, Continental, Michelin, Mercedes. Co jest istotne - Szukamy do stałej współpracy specjalisty – osoby z doświadczeniem, która dołączy do naszego zespołu Wsparcia Technicznego. Co trzeba robić? ️ Uczestniczyć we wdrożeniach oprogramowania u klientów Chcemy, aby nasze systemy były dostosowane do potrzeb i wymagań klientów ️ Obsługiwać pierwszą i drugą linię wsparcia technicznego – IT HelpDesk Będziesz odpowiedzialny za wsparcie klientów w zakresie obsługi programu ️ Analizować zgłaszane problemy także we współpracy z działem rozwoju Szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz skuteczne rozwiązania ️ Przygotowywać raporty dot. obsługiwanych zgłoszeń Pomoże nam to wykryć najczęściej występujące problemy i je wyeliminować ️ Przeprowadzać testy nowych wersji oprogramowania Sprawdzanie bug-ów, czyli analiza poprawności działania sprawdzanych rozwiązań Czego oczekujemy? ️ Doświadczenia we wdrażaniu rozwiązań systemów klasy ERP i systemów finansowo-księgowych Chętnie nauczymy się też czegoś od Ciebie – możliwe, że dzięki Twoim pomysłom możemy zrobić coś lepiej ️ Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych Twoje umiejętności ułatwią porozumienie się z klientem ️ Umiejętności organizacji pracy i samodzielności w wykonywaniu zadań Chcemy być pewni, że w pełni zrealizujesz powierzone Tobie zadania ️ Znajomości MS SQL Server Absolutne must-have do codziennej pracy Co jest mile widziane? ️ Zainteresowanie branżą z obszaru: IT i motoryzacji Twoja pasja może pomóc przy codziennych zadaniach ️ Doświadczenie dotyczące katalogów części oraz systemów serwisowych typu TecDoc, ESI[tronic], Autodata, itp. Dodatkowy plus, jeśli te zagadnienia nie są Ci obce ️ Znajomość tematyki dotyczącej sprzedaży i obsługi magazynu Wiedza, która pozwoli sprawnie rozwiązywać powstałe problemy lub awarie

Doradca klienta- Wągrowiec
Doradca klienta- Wągrowiec
nowe Wągrowiec dzisiaj

Nowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller).   Twój zakres obowiązków:   sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi Nasze oczekiwania:   wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne orientacja na osiąganie wyznaczonych celów umiejętność słuchania Klientów i dobór rozwiązań odpowiadających ich potrzebom dążenie do podnoszenia swojej wiedzy i kompetencji doświadczenie w branży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem Oferujemy:   umowę o pracę bez okresu próbnego stabilną podstawę oraz możliwość wypracowania wysokiej premii zniżki na najlepszy sprzęt z naszych elektromarketów ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach prywatną opiekę medyczną realną szansę na awans pakiet szkoleń dofinansowanie do karty MultiSport pomoc i opiekę naszej fundacji Media Expert „Włącz się” Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się z najlepszymi! Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

Specjalistka/ Specjalista ds. telesprzedaży - Sklep internet
Specjalistka/ Specjalista ds. telesprzedaży - Sklep internet
nowe Olsztyn dzisiaj

Jeśli szukasz pracy w dobrej atmosferze a jednocześnie w znanej i rozwojowej branży to dobrze trafiłaś/eś :) Na stanowisku specjalisty ds. telesprzedaży w PunktZielarski.pl będziesz mogła/mógł zająć się, jak łatwo się domyślić- sprzedażą :) Praca ta opiera się na kontakcie z naszymi klientami z tzw. ciepłej bazy oraz sprzedaż produktów oferowanych przez nasz sklep (witaminy, zioła, suplementy diety). W naszym nowopowstającym dziale sprzedaży najważniejszym elementem jest bieżący kontakt z naszymi klientami oraz dbania o dobre relacje z nimi oraz oczywiście osiąganie odpowiednich wyników sprzedażowych. Działamy na zasadzie podstawy ( umowa o pracę) i prowizji rozliczanej comiesięcznie. Jeśli nie znasz produktu nie jest to problem- zapewniamy odpowiednie szkolenia produktowe, nie zostawiamy nowych osób samym sobie. Zależy nam na dobrych relacjach oraz efektywności. Cechy osobowości, które na pewno pomogą na tym stanowisku to wysoka komunikatywność, zaangażowanie, otwartość, odpowiednia kultura osobista oraz zdolność do nawiązywania długofalowych relacji. Idealny kandydat będzie posiadał doświadczenie w sprzedaży- najlepiej sprzedaży telefonicznej. Oczywiście osoby bez niego, są równie mile widziane- wystarczy lubić dzwonienie do klientów. Miejsce wykonywania pracy to nowe biuro w Olsztynie ( ul. Przemysłowa) Praca w godzinach ( do wyboru) 8-16, 9-17, 10-18 PunktZielarski.pl — to sklep oferujących produkty oparte na naturalnych składnikach, wspomagających zdrowie. FB - punktzielarski.pl

Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
nowe Warszawa dzisiaj

PsychoMedic.pl ogłasza rekrutację do pracy na recepcji kliniki psychologiczno-psychiatrycznej w Warszawie. Poszukujemy osób dyspozycyjnych w wymiarze pełnego etatu (praca od poniedziałku do piątku) oraz w niepełnym wymiarze godzinowym np. 2 dni w tygodniu + sobota Lokalizacje: - Białobrzeska 40A (niepełny etat 2/3 dni w tygodniu + sobota) - Filtrowa 62 (niepełny etat, 2/3 dni w tygodniu + sobota i niedziela) - Słomińskiego 17 (niepełny etat 2/3 dni w tygodniu + sobota) Zapraszamy studentów psychologii oraz kierunków pokrewnych a także pasjonatów psychologii chcących rozpocząć swoją karierę w środowisku profesjonalistów zajmujących się zdrowiem psychicznym. Zadania osoby współpracującej: – rezerwacja i rejestracja usług poradni – rozliczanie Pacjentów, – koordynowanie planu wizyt, – udzielanie informacji i oferowanych usługach, – zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Pacjenta, – bycie ambasadorem marki, – dbanie o wizerunek firmy. Oferujemy: – współpracę w oparciu o umowę zlecenie, – atrakcyjne wynagrodzenie (system premiowy) – przeszkolenie z systemów medycznych, – współpracę z profesjonalnym zespole psychoterapeutów i psychiatrów, – przyjazną atmosferę w pracy, – dla studentów psychologii możliwość udziału w projektach szkoleniowych – bezpłatny udział w certyfikowanych szkoleniach z cyklu Akademia Terapeuty – karta Multisport. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Michał Niewiński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą NZOZ PsychoMedic.pl Klinika Psychologiczno-Psychiatryczna Michał Niewiński z siedzibą na ul. Jastrzębowskiego 24 lok. U2, (02 – 786) Warszawa, numer NIP: 6222433116 REGON: 141 - pokaż numer telefonu - . 2. Mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem ochrony danych pod adresem: 3. Państwa dane osobowe w celu prowadzenia postępowania rekrutacyjnego na dane stanowisko są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO -obowiązek prawny, art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawnie uzasadniony interes. 4. Dane osobowe kandydatów do pracy będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji na dane stanowisko, bądź do wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych. 5. Odbiorcami danych osobowych pracowników są podmioty świadczące usługi na rzecz PsychoMedic.pl, z którymi zostały zawarte stosowne umowy powierzenia przetwarzania danych. 6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, kandydatom do pracy przysługują następujące prawa: a) prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, b) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych - w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie tzw. prawnie uzasadnionego interesu i na warunkach określonych w przepisach RODO, c) prawo do niepodlegania profilowaniu skutkującemu podejmowaniem decyzji opierających się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, wywołującemu skutki prawne lub mającemu inny istotny wpływ, d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 7. Podanie danych osobowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w rekrutacji. Konsekwencją niepodania tych danych może być wykluczenie kandydata do pracy z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego. Podanie przez kandydata pozostałych danych ma charakter dobrowolny i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Sprzedawca Konsultant w salonie T-Mobile
Sprzedawca Konsultant w salonie T-Mobile
nowe Tarnobrzeg dzisiaj

Autoryzowany Agent T-Mobile Polska S.A. poszukuje pracownika na stanowisko: Sprzedawca - Konsultant ds. Obsługi Klienta Sieci T-Mobile Miejsce pracy: TARNOBRZEG Szukamy właśnie Ciebie jeśli: - łatwo nawiązujesz kontakty i lubisz rozmawiać - sprzedaż jest tym, w czym czujesz się dobrze - masz w sobie determinację i motywację do pracy - działasz elastycznie - potrafisz słuchać i reagować na potrzeby klientów - Dobrze znasz pakietu MS Office Zakres obowiązków : - realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych - aktywna sprzedaż i promowanie ofert T- Mobile - bezpośredni i telefoniczny kontakt z Klientem - realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych - budowanie długotrwałych relacji z Klientami i tworzenie pozytywnego wizerunku - podpisywanie Umów o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych doradztwo w zakresie produktów i usług sieci komórkowej - kompleksowa obsługa klientów Mile widziane: doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - profesjonalne szkolenia sprzedażowe - Szkolenia autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu - możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych! Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Alkom Nosal Nowak Sołka Jawna zawartych w niniejszym cv dla potrzeb procesu rekrutacji.” Obowiązek informacyjny: „Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujmy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Alkom Nosal Nowak Spółka Jawna. Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz Kodeksu Pracy i innych przepisów prawa o charakterze powszechnie obowiązującym; Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres do zakończenia prowadzonej rekrutacji oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 2 lat (w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych); Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie; Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Odbiorcami danych osobowych poza Administratorem, są: - portal ogłoszeniowy Autoryzowany Agent T-Mobile Alkom Nosal, Nowak Sp. Jawna ul. Ks. Meiera 11 Kraków - T-Mobile Polska S.A. Informujemy, że Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadkach gdy podstawą ich przetwarzania są przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne

Doradca/czyni stałego klienta (Olsztyn)
Doradca/czyni stałego klienta (Olsztyn)
nowe Olsztyn dzisiaj

Posiadasz już doświadczenie zawodowe? A może będziemy Twoim pierwszym pracodawcą? Aplikuj i zbuduj karierę swoich marzeń! Dołącz do nas jako doradca klienta ds. przedłużania umów! Jak się u nas pracuje? Pracujemy w oparciu o konkurencyjne oferty i nowoczesne produkty. Dzielimy się wiedzą, bierzemy udział w szkoleniach i rozwijamy się w oparciu o jasne ścieżki kariery. Rozwijamy swoje umiejętności sprzedażowe, komunikacyjne i interpersonalne. Dzień w firmie Badamy potrzeby klientów i dbamy o utrzymanie z nimi pozytywnych relacji. Oferujemy przedłużenie obecnych umów bądź nowe, konkurencyjne usługi. Pracujemy w oparciu o własną, stałą bazę klientów. Osiągamy realne cele sprzedażowe. U nas otrzymasz: Stałe wynagrodzenie podstawowe i wysokie premie sprzedażowe; Dodatkowo do 3000zł brutto bonusu polecając znajomego do pracy; Dodatkowy program motywacyjny: konkursy pakietowe i wewnętrzne, wartościowe gadżety; Umowę zlecenie na czas wdrożenia, następnie możliwość zatrudnienia na umowę o pracę; Profesjonalne wdrożenie do pracy, grafik dopasowany do Twoich potrzeb; I wiele więcej, o czym z chęcią opowiemy w trakcie procesu rekrutacyjnego! To oferta dla Ciebie, jeśli: Bardzo dobrze radzisz sobie w obsłudze komputera; Cechujesz się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi; Chcesz się rozwijać w obszarze najwyższej jakości obsługi klienta. Sprawdź jak wygląda życie w Transcom! Transcom to ponad 30 000 konsultantów Transcom, pracujących w 80 contact center i własnych domach, w 26 krajach, tworzy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office. W Polsce jesteśmy od 2003 roku - znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu i Poznaniu, a wkrótce pojawimy się również w Grudziądzu!

Obsługa klienta- sklep internetowy
Obsługa klienta- sklep internetowy
nowe dzisiaj

Jesteśmy młodym sklepem internetowym oferującym akcesoria elektryczne do elektryki mieszkaniowej. Poszukujemy pracownika do obsługi klienta w sklepie internetowym. TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa telefoniczna i mailowa klienta sklepu internetowego (głównie Allegro) - bezpośrednia obsługa klienta przy odbiorach osobistych - obsługa zwrotów i reklamacji - przygotowywanie ofert i stały kontakt z klientem SZUKAMY OSOBY: - komunikatywnej - otwartej na wyzwania i chętnej do nauki - samodzielnej i asertywnej - o wysokiej kulturze osobistej i odpornej na stres - z bardzo dobrą organizacją pracy - ze znajomością pakietu MS Office (poziom podstawowy) OFERUJEMY: - pracę w pełnym wymiarze godzin - ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko - praca w młodym zespole - praca w dobrej lokalizacji w centrum Krakowa (okolice Kapelanki) - przyjazną atmosferę Mile widziane będzie wcześniejsze doświadczenie pracy w sklepie internetowym lub w obsłudze klienta Wiedza dot. instalacji elektrycznych również będzie mile widziana :) Wdrożenie w docelowe obowiązki obejmuje też w pierwszym okresie pracę na magazynie przy pakowaniu paczek. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV oraz krótkiego listu motywacyjnego w odpowiedzi na ogłoszenie. Zapraszamy również osoby bez doświadczenia ale chętne do nauki.

Zdalna praca dla osób z orzeczeniem
Zdalna praca dla osób z orzeczeniem
nowe Kraków dzisiaj

Działu Realizacji Badań na stanowisko Konsultant ds. Obsługi Klienta PRACA ZDALNA (miejsce zamieszkania) PROFIL PRACOWNIKA  Płynne czytanie  Sprawne pisanie  Podzielność uwagi (słuchanie i wypełnianie ankiet)  Wykształcenie średnie  Praca dwuzmianowa (9.00-16.00 13.00-20.00 od Poniedziałku do Piątku)  Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności OFERUJEMY  Umowa o pracę ( obejmuje okres szkolenia)  Pełny wymiar pracy ( docelowo umowa na czas nieokreślony)  Wsparcie koordynatorów  Zdobycie doświadczenia WYMAGANIA TECHNICZNE MINIMALNE  systemy operacyjne Windows 10 x64  procesor o minimalnym taktowaniu 2 Ghz / 2 rdzenie (minimum Intel i3 lub odpowiednik AMD  pamięć operacyjna 8 GB  prędkość Internetu (pobieranie) 20 mb/s  prędkość Internetu (wysyłanie) 1 mb/s  słuchawki USB  karta sieciowa (Ethernet) wbudowana lub zewnętrzna o prędkości min 100 mb/s  Internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód)  przeglądarki internetowe: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Opera w wersji najnowszej UWAGA! Internet mobilny nie jest akceptowany. System operacyjny Windows 7,8,8.1 nie jest akceptowany NASZE APLIKACJE NIE SĄ DOSTĘPNE DLA CZYTNIKÓW EKRANOWYCH CV prosimy przesłać na E-MAIL: @ TEL: 786 - pokaż numer telefonu - 786 - pokaż numer telefonu - https://efektum.pl Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami

Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
nowe Kielce dzisiaj

Nie wyobrażasz sobie życia bez telefonu? Rozmowy telefoniczne są dla Ciebie przyjemnością? Czas zacząć na tym zarabiać! Szukamy kogoś takiego jak Ty, jeśli : -pragniesz rozwijać się zawodowo i zdobyć doświadczenie w bankowości, -chcesz aby wysokość Twojego wynagrodzenia zależała od Ciebie, -masz swobodę wypowiedzi i posługujesz się poprawną polszczyzną, -posiadasz status ucznia lub studenta do 26 r. ż, -mile widziane doświadczenie w pracy call center/sprzedaży, ale jeśli go nie masz wszystkiego Cię nauczymy na szkoleniu wdrożeniowym. Mamy dla Ciebie pracę, która polega na telefonicznej sprzedaży produktów bankowych dla klientów indywidualnych i biznesowych. Co oferujemy? -dogodną formę zatrudnienia na umowę zlecenie lub na umowę o pracę, -elastyczne godziny pracy już od kilku godzin dziennie, mamy świadomość, że musisz się też uczyć ale i potrzebujesz odpoczynku, -możliwość dalszego rozwoju w organizacji, -aż 4 szczeble rozwoju awansu w ramach Zespołu, -atrakcyjny system premiowy, -wszelkie potrzebne narzędzia służbowe, -wsparcie wykwalifikowanej kadry menadżerskiej, -pracę w przyjaznych i komfortowych warunkach, konkursy, wyjazdy firmowe.

Dział Obsługi Pacjenta - student/ka psychologii
Dział Obsługi Pacjenta - student/ka psychologii
nowe Wrocław dzisiaj

PsychoMedic.pl ogłasza rekrutację do pracy na recepcji kliniki psychologiczno-psychiatrycznej we Wrocławiu przy ul. św. Mikołaja 53. Poszukujemy osoby dostępnej w wymiarze pełnego etatu: praca od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym. Zapraszamy studentów psychologii oraz kierunków pokrewnych. Zadania osoby współpracującej: – rezerwacja i rejestracja usług poradni [obsługujemy również pacjentów anglojęzycznych], – rozliczanie Pacjentów, – koordynowanie planu wizyt, – udzielanie informacji i oferowanych usługach, – zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Pacjenta, – bycie ambasadorem marki, – dbanie o wizerunek firmy. Oferujemy: – współpracę w oparciu o umowę zlecenie, – atrakcyjne wynagrodzenie (system premiowy) – przeszkolenie z systemów medycznych, – współpracę z profesjonalnym zespole psychoterapeutów i psychiatrów, – przyjazną atmosferę w pracy, – dla studentów psychologii możliwość udziału w projektach szkoleniowych – bezpłatny udział w certyfikowanych szkoleniach z cyklu Akademia Terapeuty – karta Multisport. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Michał Niewiński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą NZOZ PsychoMedic.pl Klinika Psychologiczno-Psychiatryczna Michał Niewiński z siedzibą na ul. Jastrzębowskiego 24 lok. U2, (02 – 786) Warszawa, numer NIP: 6222433116 REGON: 141 - pokaż numer telefonu - . 2. Mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem ochrony danych pod adresem: 3. Państwa dane osobowe w celu prowadzenia postępowania rekrutacyjnego na dane stanowisko są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO -obowiązek prawny, art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawnie uzasadniony interes. 4. Dane osobowe kandydatów do pracy będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji na dane stanowisko, bądź do wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych. 5. Odbiorcami danych osobowych pracowników są podmioty świadczące usługi na rzecz PsychoMedic.pl, z którymi zostały zawarte stosowne umowy powierzenia przetwarzania danych. 6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, kandydatom do pracy przysługują następujące prawa: a) prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, b) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych - w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie tzw. prawnie uzasadnionego interesu i na warunkach określonych w przepisach RODO, c) prawo do niepodlegania profilowaniu skutkującemu podejmowaniem decyzji opierających się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, wywołującemu skutki prawne lub mającemu inny istotny wpływ, d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 7. Podanie danych osobowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w rekrutacji. Konsekwencją niepodania tych danych może być wykluczenie kandydata do pracy z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego. Podanie przez kandydata pozostałych danych ma charakter dobrowolny i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. francuskim
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. francuskim
nowe dzisiaj

Dołącz do zespołu obsługującego klientów korzystających z automatów paczkowych. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce! Lokalizacja: Cała Polska U nas otrzymasz: - Wynagrodzenie w wysokości 4200 zł brutto (umowa o pracę) + premię (do 1000 zł brutto). - Możliwość pracy z domu i komputer stacjonarny wraz z niezbędnym oprogramowaniem. - Szkolenie wdrażające (3-5 dni roboczych, stacjonarnie/zdalnie lub hybrydowo). - W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności profesjonalnej obsługi klienta, zgodnie ze standardami naszej firmy, a także otrzymasz wsparcie w codziennej pracy. - Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy. - Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia. - Bezpłatny dostęp do platformy językowej (angielski, niemiecki, hiszpański, francuski). - Pozostałe benefity: kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie medyczne i grupowe, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele innych. Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Za pośrednictwem chatu udzielamy odpowiedzi na pytania użytkowników, w razie potrzeby raportujemy błędy techniczne i sprawy wymagające interwencji. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu. Wyróżniają Cię: - Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie. - Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów. - Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) - szkolenie i wszystkie procedury są w j. angielskim. - Dobra znajomość języka polskiego (min. B2) - konieczna do efektywnej współpracy z zespołem. - Umiejętność czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z empatią i szacunkiem do drugiej osoby. - Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do niedzieli, zmiany w przedziale godz. 7:00 - 22:00. - Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj! Proces rekrutacji: 1. ChatAssess > 2. Rozmowa telefoniczna > 3. Spotkanie online Uwolnij swój potencjał! Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów. Wymagania pracy zdalnej: Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps. O nas W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko. Znajdź nas na Facebooku (TranscomPoland) i Instagramie (transcom.poland) i poznaj nas lepiej.

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - j. bułgarski - zdalnie
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - j. bułgarski - zdalnie
nowe Warszawa dzisiaj

Aktualnie poszukujemy Kandydatów z bardzo dobrą znajomością języka bułgarskiego na stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (język bułgarski) Miejsce pracy: Warszawa lub zdalnie home office Zadania: • Obsługa klienta w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień; • Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; • Promowanie i sprzedaż produktów; • Dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami; Wymagania: • Bardzo dobra znajomość języka bułgarskiego; • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży; • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów; Oferujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz przejrzysty system premiowy; • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku. Zainteresowanych Kandydatów prosimy o pilne przesłanie CV. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97( Dz. U. Nr 133 poz. 883)"

POSZUKUJEMY STUDENTKI/STUDENTA
POSZUKUJEMY STUDENTKI/STUDENTA
nowe dzisiaj

POSZUKUJEMY Studentki/Studenta do pracy w księgarni stacjonarnej (kompletowanie i pakowanie zamówień internetowych, obsługa klienta, dbanie o ekspozycję). Wymiar godzin do ustalenia (1 dzień w tygodniu), w perspektywie wyjazd do obsługi punktu w miejscowości nadmorskiej w sezonie letnim (dowolny okres czasu między majem a wrześniem). Dodatkowo oferujemy możliwość pracy zdalnej przy obsłudze konta na allegro (na zasadzie prowizji od sprzedaży, poza godzinami pracy). - Praca od zaraz - Atrakcyjne wynagrodzenie - Możliwość dłuższej współpracy

Pracownik recepcji i opiekun klienta w salonie masażu
Pracownik recepcji i opiekun klienta w salonie masażu
nowe Stalowa Wola dzisiaj

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą, szukamy pracownika recepcji, który chciałby z nami pracować. Nasi pracownicy mogą liczyć na pełne wsparcie pracodawcy, systemy ułatwiające pracę oraz procesy pozwalające szybko odnaleźć się w nowym miejscu pracy. Miejsce pracy: Stalowa Wola Wymagania: - odpowiedzialność - punktualność - dyspozycyjność, również w weekendy - zaangażowanie w wykonywane obowiązki - j.angielski w stopniu komunikatywnym - umiejętność pracy w zespole - chęć nauki i rozwoju - prawo jazdy kat. B mile widziane Do zadań bieżących osoby zatrudnionej na wyżej wymienionym stanowisku będzie należało: - obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, e-mail oraz media społecznościowe) - rezerwacje zabiegów i prowadzenie grafików - sprzedaż usług oraz produktów - raportowanie wykonanej pracy - wsparcie innych członków zespołu w wykonywaniu obowiązków - utrzymanie porządku w miejscu pracy Oferujemy: - pracę w miłej atmosferze - terminowe wynagrodzenie - system szkoleń - profesjonalną odzież firmową - elastyczny grafik pracy - możliwość awansu i zdobycia premii - 25% zniżki na firmowe usługi i produkty - wynagrodzenie 22,80 zł brutto za godzinę pracy - umowa zlecenia Prosimy o dokładne zapoznanie się z ofertą. Osoby spełniające wymagania zawarte w ofercie pracy proszone są o przesłanie CV na adres @

Pracownik recepcji i opiekun klienta w salonie masażu orient
Pracownik recepcji i opiekun klienta w salonie masażu orient
nowe Busko-Zdrój dzisiaj

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą, szukamy pracownika recepcji, który chciałby pracować w naszym nowo otwartym salonie masażu orientalnego Shivago Thai Bali Spa w Busku-Zdrój. Nasi pracownicy mogą liczyć na pełne wsparcie pracodawcy, systemy ułatwiające pracę oraz procesy pozwalające szybko odnaleźć się w nowym miejscu pracy. Miejsce pracy: Busko-Zdrój Wymagania: - odpowiedzialność - punktualność - dyspozycyjność, również w weekendy - zaangażowanie w wykonywane obowiązki - j.angielski w stopniu komunikatywnym - umiejętność pracy w zespole - chęć nauki i rozwoju - prawo jazdy kat. B mile widziane Do zadań bieżących osoby zatrudnionej na wyżej wymienionym stanowisku będzie należało: - obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, e-mail oraz media społecznościowe) - rezerwacje zabiegów i prowadzenie grafików - sprzedaż usług oraz produktów - raportowanie wykonanej pracy - wsparcie innych członków zespołu w wykonywaniu obowiązków - utrzymanie porządku w miejscu pracy Oferujemy: - pracę w miłej atmosferze - terminowe wynagrodzenie - system szkoleń - profesjonalną odzież firmową - elastyczny grafik pracy - możliwość awansu i zdobycia premii - 25% zniżki na firmowe usługi i produkty - wynagrodzenie 22,80 zł brutto za godzinę pracy - umowa zlecenia Prosimy o dokładne zapoznanie się z ofertą. Osoby spełniające wymagania zawarte w ofercie pracy proszone są o przesłanie CV na adres @

Specjalista ds. sprzedaży e-commerce
Specjalista ds. sprzedaży e-commerce
nowe dzisiaj

Wydawnictwo poszukuje osoby na stanowisko specjalista ds. sprzedaży e-commerce. Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało między innymi: - Tworzenie oferty na obecnych marketplace w oparciu o narzędzie Baselinker. - Rozwijanie kolejnych kierunków sprzedaży w e-commerce na rynkach zagranicznych. - Analiza rynków eksportowych i kanałów sprzedaży. - Analiza i opracowanie strategii sprzedaży e-commerce. - Docieranie do nowych klientów. - Pomoc przy tworzeniu, doskonaleniu i wdrażaniu nowych działań e-commerce. - Planowanie i realizowanie działań przekładających się na wyniki sprzedaży w kanale E-commerce oraz podnoszenie efektywności działania sklepu (sprzedaż, konwersje, usability). - Kompleksowo zarządzanie działaniami wspierającymi sprzedaż w kanale on-line (SEM, SEO, performance marketing). - Obsługa bieżących zamówień oraz konfekcjonowanie. CV wraz ze zdjęciem i zgodą na przetwarzanie danych osobowych prosimy wysyłać w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie. Przykładowa treść zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawnictwo Willson Media z siedzibą w Warszawie, ul. Solec 18 lok. U5, 00-410 Warszawa, NIP: 525 223 99 50 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami. Za wszystkie zgłoszenia serdecznie dziękujemy.

Agent Lotniczy z językiem angielskim (godziny biurowe), zdal
Agent Lotniczy z językiem angielskim (godziny biurowe), zdal
nowe Warszawa 4 kilka dni temu

Agent Lotniczy z językiem angielskim (godziny biurowe) Dla międzynarodowego klienta szukamy osób z całej Polski z doświadczeniem w branży travel i znajomością Amadeus lub Sabre. Praca 100% zdalna. Pożądane doświadczenie zawodowe • Doświadczenie w pracy na stanowisku agenta lotniczego (min. około rok-2 lata) Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Znajomość hiszpańskiego lub niemieckiego będzie atutem Znajomość Amadeus/Sabre Dokładność, odpowiedzialność Komunikatywność Umiejętność pracy w dużym zespole Umiejętność pracy pod presją czasu Dobra organizacja pracy • Lata doświadczenia2 • AngielskiC1 • Opis stanowiska Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów Doradztwo w zakresie podróży służbowych i dostępnych produktów Dokonywanie rezerwacji biletów lotniczych, wypożyczanie samochodów oraz rezerwacje noclegów w systemie GDS Amadeus, Booking.com, HRS Wsparcie dla klientów podczas podróży realizacja zmian zamówień, pomoc w sytuacjach kryzysowych • Formy współpracy: Umowa o pracę, praca zdalna Oferta firmy Praca w globalnej, znanej na całym świecie firmie Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych Szkolenia wewnętrzne 100% zdalna praca Praca w godzinach biurowych CV:malgorzata.cysewska at konsilantino.pl

Młodszy specjalista ds. obsługi słuchacza
Młodszy specjalista ds. obsługi słuchacza
Kalisz 4 kilka dni temu

TEB Edukacja Sp. z o.o. lider na rynku edukacyjnym w Polsce, prowadzący m.in. szkoły policealne i medyczne, technika, zawodowe kursy i szkolenia oraz Akademię III wieku Specjalista ds. obsługi słuchacza Miejsce pracy: Kalisz Obowiązki: - pozyskiwanie i kompleksowa obsługa kandydatów do szkół, - bieżąca obsługa słuchaczy i uczniów szkoły, - nawiązywanie kontaktów oraz pozyskiwanie nowych klientów, - obsługa terminala płatniczego oraz dokumentacji księgowo-finansowej, - prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z funkcjonowaniem szkoły, - obsługa korespondencji i skrzynki elektronicznej, - zachowywanie standardów i stosowanie procedur firmowych. Wymagania: - doświadczenie sprzedażowe, - łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość i komunikatywność, - umiejętność stosowania zasad i standardów, - chęć do rozwoju i zdobywania nowych umiejętności, - min. wykształcenie średnie, - obsługa MS Office, - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Pracując z nami możesz liczyć na: - dodatkowe dni wolne, - nagrody uzależnione od wyników, - zatrudnienie w stabilnej firmie będącej liderem w swojej branży, - możliwość długofalowej współpracy, - umowę o pracę, - atmosferę opartą na współpracy, zaufaniu i dzieleniu się wiedzą, - ubezpieczenie NNW, Multisport i pakiet medyczny na preferencyjnych warunkach, - min. 50% zniżki na kształcenie w ramach oferty holdingu TEB, - refundacja kosztów okularów dla osób z wadą wzroku: 50 zł za badanie, 200 zł za oprawki, 350 za soczewki, - ZFŚS do którego można zwrócić się o pomoc finansową w trudnej sytuacji losowej.

Lotniczy agent, zdalnie, jęz. ang. Amadeus, Sabre
Lotniczy agent, zdalnie, jęz. ang. Amadeus, Sabre
Kraków 4 kilka dni temu

Dla międzynarodowego klienta szukamy osób z całej Polski z doświadczeniem w branży travel i znajomością Amadeus lub Sabre. Praca 100% zdalna. Agent Lotniczy z językiem angielskim (godziny biurowe) Pożądane doświadczenie zawodowe • Doświadczenie w pracy na stanowisku agenta lotniczego (min. około rok-2 lata) Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Znajomość hiszpańskiego lub niemieckiego będzie atutem Znajomość Amadeus/Sabre Dokładność, odpowiedzialność Komunikatywność Umiejętność pracy w dużym zespole Umiejętność pracy pod presją czasu Dobra organizacja pracy • Lata doświadczenia2 • AngielskiC1 • Opis stanowiska Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów Doradztwo w zakresie podróży służbowych i dostępnych produktów Dokonywanie rezerwacji biletów lotniczych, wypożyczanie samochodów oraz rezerwacje noclegów w systemie GDS Amadeus, Booking.com, HRS Wsparcie dla klientów podczas podróży realizacja zmian zamówień, pomoc w sytuacjach kryzysowych • Formy współpracy: Umowa o pracę, praca zdalna Oferta firmy Praca w globalnej, znanej na całym świecie firmie Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych Szkolenia wewnętrzne 100% zdalna praca Praca w godzinach biurowych cv: malgorzata.cysewska at konsilantino.pl

Senior Python (+Spark) Developer
Senior Python (+Spark) Developer
Warszawa 4 kilka dni temu

Talent Garden is a modern project and goal-oriented network of IT recruiters in Business Line Support. We operate mainly in the EMEA, LATAM and USA markets, but we recruit candidates from all over the world. Our greatest value, which we are proud of, are amazing people and great working atmosphere. For a globally operating client based in Scotland, the USA and the United Arab Emirates, who specializes in database administration and creating their own databases, we are looking for: 
Senior Python (+Spark) Developer remote
 Argentina, Brazil, Colombia, Mexico Requirements 4+ years of experience Python, Spark fluency in English Offer flexible work hours within EST time zone 6 moths rolling B2B contract full time $ 32 per hour Other relocation packed not needed visa sponsorship not needed Apply here: https://www.bls-group.pl/podglad-ogloszenia/295/ The administrator of personal data is Business Line Support based in Warsaw. Providing personal data by the person applying for a job and consenting to their processing is voluntary, but at the same time necessary for the recruitment process. Please be advised that you have the right to access your personal data, rectify it, delete it, limit processing, transfer it, object to its processing and the right to lodge a complaint with the supervisory authority. These rights are also valid if the data is processed correctly by the Administrator. Detailed information on the processing of personal data by Business Line Support is contained in the Privacy Policy, available at www.bls-group.pl

Senior PHP/Yii2 Developer
Senior PHP/Yii2 Developer
Warszawa 4 kilka dni temu

Talent Garden is a modern project and goal-oriented network of IT recruiters in Business Line Support. We operate mainly in the EMEA, LATAM and USA markets, but we recruit candidates from all over the world. Our greatest value, which we are proud of, are amazing people and great working atmosphere. For our client, operating globally, based in Scotland, the USA and the United Arab Emirates, who specializes in database administration and custom database development, we are looking for the best candidate for the position of: 
Senior PHP/Yii2 Developer remote Requirements 4+ years of experience fluency in English Offer remote from anywhere within Europe full time with flexible time zone 6 moths rolling B2B contract USD 22 per hour Other relocation packed not needed visa sponsorship not needed Apply here: https://www.bls-group.pl/podglad-ogloszenia/301/ The administrator of personal data is Business Line Support based in Warsaw. Providing personal data by the person applying for a job and consenting to their processing is voluntary, but at the same time necessary for the recruitment process. Please be advised that you have the right to access your personal data, rectify it, delete it, limit processing, transfer it, object to its processing and the right to lodge a complaint with the supervisory authority. These rights are also valid if the data is processed correctly by the Administrator. Detailed information on the processing of personal data by Business Line Support is contained in the Privacy Policy, available at www.bls-group.pl

Senior PHP/Yii2 Developer - no need of spoken English
Senior PHP/Yii2 Developer - no need of spoken English
Warszawa 4 kilka dni temu

Talent Garden is a modern project and goal-oriented network of IT recruiters in Business Line Support. We operate mainly in the EMEA, LATAM and USA markets, but we recruit candidates from all over the world. Our greatest value, which we are proud of, are amazing people and great working atmosphere. For our client, operating globally, based in Scotland, the USA and the United Arab Emirates, who specializes in database administration and custom database development, we are looking for the best candidate for the position of: 
Senior PHP/Yii2 Developer remote part-time, no need of spoken English Requirements 3+ years of experience Offer remote from anywhere within Europe with flexible time zone 6 moths rolling B2B contract USD 18 per hour Other relocation packed not needed visa sponsorship not needed Apply here: https://www.bls-group.pl/podglad-ogloszenia/303/ The administrator of personal data is Business Line Support based in Warsaw. Providing personal data by the person applying for a job and consenting to their processing is voluntary, but at the same time necessary for the recruitment process. Please be advised that you have the right to access your personal data, rectify it, delete it, limit processing, transfer it, object to its processing and the right to lodge a complaint with the supervisory authority. These rights are also valid if the data is processed correctly by the Administrator. Detailed information on the processing of personal data by Business Line Support is contained in the Privacy Policy, available at www.bls-group.pl

Business Analyst with German
Business Analyst with German
Warszawa 4 kilka dni temu

Talent Garden is a modern project and goal-oriented network of IT recruiters in Business Line Support. We operate mainly in the EMEA, LATAM and USA markets, but we recruit candidates from all over the world. Our greatest value, which we are proud of, are amazing people and great working atmosphere. For our client, operating globally, based in Scotland, the USA and the United Arab Emirates, who specializes in database administration and custom database development, we are looking for the best candidate for the position of: 
Business Analyst with German remote Requirements 4+ years of experience fluency in German Offer remote from anywhere within Europe full time with flexible time zone 6 moths rolling B2B contract USD 35 per hour Other relocation packed not needed visa sponsorship not needed Apply here: https://www.bls-group.pl/podglad-ogloszenia/309/ The administrator of personal data is Business Line Support based in Warsaw. Providing personal data by the person applying for a job and consenting to their processing is voluntary, but at the same time necessary for the recruitment process. Please be advised that you have the right to access your personal data, rectify it, delete it, limit processing, transfer it, object to its processing and the right to lodge a complaint with the supervisory authority. These rights are also valid if the data is processed correctly by the Administrator. Detailed information on the processing of personal data by Business Line Support is contained in the Privacy Policy, available at www.bls-group.pl

Agent lotn., zdalnie 100%
Agent lotn., zdalnie 100%
Rzeszów 4 kilka dni temu

Dla międzynarodowego klienta szukamy osób z całej Polski z doświadczeniem w branży travel i znajomością Amadeus lub Sabre. Praca 100% zdalna. Agent lotniczy z jęz. angielskim (godziny biurowe, zdalnie) Pożądane doświadczenie zawodowe • Doświadczenie w pracy na stanowisku agenta lotniczego (min. około rok-2 lata) Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Znajomość hiszpańskiego lub niemieckiego będzie atutem Znajomość Amadeus/Sabre Dokładność, odpowiedzialność Komunikatywność Umiejętność pracy w dużym zespole Umiejętność pracy pod presją czasu Dobra organizacja pracy • Lata doświadczenia2 • AngielskiC1 • Opis stanowiska Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów Doradztwo w zakresie podróży służbowych i dostępnych produktów Dokonywanie rezerwacji biletów lotniczych, wypożyczanie samochodów oraz rezerwacje noclegów w systemie GDS Amadeus, Booking.com, HRS Wsparcie dla klientów podczas podróży realizacja zmian zamówień, pomoc w sytuacjach kryzysowych • Formy współpracy: Umowa o pracę, praca zdalna Oferta firmy Praca w globalnej, znanej na całym świecie firmie Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych Szkolenia wewnętrzne 100% zdalna praca Praca w godzinach biurowych CV: malgorzata.cysewska at konsilantino.pl

Praca na recepcji - dla osób z orzeczeniem
Praca na recepcji - dla osób z orzeczeniem
Warszawa 4 kilka dni temu

Jesteśmy Fundacją aktywizującą osoby z niepełnosprawnością, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na recepcji. Obowiązki: praca w biurze podawczym przy komputerze, - weryfikacja dowodu odwiedzającego, - wpisanie danych do systemu, - wydanie przepustki. Wymagania: - orzeczenie o niepełnosprawności, - odpowiedzialność, - zaangażowanie, - doświadczenie na podobnym stanowisku. Oferujemy: - umowa o pracę, - wsparcie ze strony fundacji. Projekt Postaw na pracę II jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Accountant (AP/AR) with German
Accountant (AP/AR) with German
Wrocław 4 kilka dni temu

Twój zakres obowiązków -Przetwarzanie faktur i dokumentacji związanych z procesami księgowymi: -AP / AR (dział zobowiązań / należności), -Kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, -Poszukiwanie nowych rozwiązań w celu usprawnień procesu, -Przygotowywanie codziennych prac księgowych i procesowych zgodnie z politykami i procedurami, -Wykonywanie miesięcznych i okresowych raportowań, -Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca, -Udział w ciekawych projektach. Wymagania pracodawcy -Znajomość języka niemieckiego (min. B2+) - warunek konieczny, -Swobodna, biznesowa znajomość języka angielskiego, -Doświadczenie w księgowości (dział AP / AR), -Znajomość systemu SAP, -Otwartość i chęć na dalszy rozwój zawodowy, -Znajomość języka: niemieckiego / włoskiego / hiszpańskiego / francuskiego / skandynawskiego (min. B2). Pracodawca oferuje: -Benefity pozapłacowe (Multisport, Ubezpieczenie na życie, Opieka medyczna, kursy językowe), -Stabilność i solidne środowisko pracy, -Premia finansowa, -Świetna atmosfera i jeszcze większy zespół, -Praca w modelu hybrydowym

Zdalnie | Specjalista ds. obsługi technicznej w j. norweskim
Zdalnie | Specjalista ds. obsługi technicznej w j. norweskim
4 kilka dni temu

Zadania: kompleksowa obsługa klientów korzystających z jednego z najbardziej znanych systemów operacyjnych na świecie w języku norweskim. Co oferujemy: - możliwość wyboru formy zatrudnienia: umowa o pracę (stawka miesięczna: 9,000 zł brutto) lub umowa zlecenie (stawka godzinowa: 55 zł brutto) - możliwość pracy zdalnej, do której zapewniamy cały sprzęt- można przenieść swoją pracę do domu po ok tygodniu w naszym warszawskim biurze - program Poleć Znajomego- do zgarnięcia bonusy nawet do 5000 zł - dofinansowanie do karty Medicover Sport - prywatna opieka medyczna w Medicover - mnóstwo konkursów, w których można wygrać rewelacyjne nagrody - szkolenie oraz mentoring, które w pełni przygotują Cię do codziennej pracy - pracę w biurze w doborowym towarzystwie, w międzynarodowym środowisku, w miejscu, w którym osłuchasz się z różnymi językami - pracę w firmie, która może pochwalić się certyfikatem Great Place To Work uzyskiwanym na podstawie pozytywnych opinii pracowników - fantastyczną atmosferę opartą na szacunku i co bardzo ważne: otwartą komunikację między pracownikami a firmą - dostęp do platformy do nauki języków Nasze wymagania: - doskonała znajomość języka norweskiego w mowie i piśmie - znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 - znajomość zagadnień technicznych Dołącz do naszego zespołu i aplikuj już dziś!

Praca a biurze - obsługa klienta
Praca a biurze - obsługa klienta
Radom 4 kilka dni temu

W związku z rozwojem projektu niesprzedażowego poszukujemy pracowników na stanowisko: Specjalisty ds. Telefonicznej Obsługi Klienta-dział potwierdzeń Zakres obowiązków: obsługa telefoniczna klientów zgodnie ze standardami firmy POTWIERDZANIE OBECNOŚCI KLIENTA NA SPOTKANIU aktywne słuchanie klientów budowanie pozytywnej relacji z klientem dbanie o wizerunek firmy Poszukujemy osób, które: ·      maja DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU ·      są komunikatywne i zmotywowane do działania ·      są otwarte na dialog, potrafią nie tylko mówić, ale też uważnie słuchać ·       chcą się rozwijać w zgranym zespole Oferujemy: gwarantowaną stawkę godzinową 20zł /netto dodatkowe premie uzależnione od wyników pracy pracę od poniedziałku do piątku w STAŁYCH GODZINACH 9-15 + 2 sob. szkolenie wdrożeniowe niezbędne narzędzia pracy pomoc liderów na każdym etapie pracy Widzisz się na takim stanowisku ?– APLIKUJ DO NAS ! Nie przyjmujemy uczniów/ studentów do 26 r.ż. U NAS ZDOBĘDZIESZ DODATKOWE DOŚWIADCZENIE I KWALIFIKACJE W ZAWODZIE. CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE ! Agencja Pracy Tymczasowe Hoxmade sp. z o.o. sp. kom. (numer wpisu do rejestru. 25211).

Telemarketing NIESPRZEDAŻOWY!
Telemarketing NIESPRZEDAŻOWY!
Częstochowa 4 kilka dni temu

Dołącz do zespołu najlepszych specjalistów i pracuj w miejscu, w którym odnajdzie się każdy! Rozwijaj siebie i swoje umiejętności mając przy tym pełne wsparcie ! Czym będziesz się zajmować? -Rozmową z Klientami -Potwierdzaniem spotkań naszych klientów z doradcami ( branża OZE) TYLKO TYLE!- NIC NIE SPRZEDAJESZ ;) Co mamy dla Ciebie? -Gwarantowane wynagrodzenie podstawowe 20zł/h + system motywacyjny do 18zł dodatkowo do każdej godziny (średnia premia wynosi 1800 zł, a najlepsi pracownicy osiągają nawet 3000 zł samej premii) -Stałą i stabilną pracę -Pakiet szkoleń- brak doświadczenia niech Cię nie zniechęci, nauczymy wszystkiego! Praca w godzinach 8-16 + 2 soboty 9-15 :) Przyjdź do nas, a my udowodnimy Ci, że potrafisz wszystko! :)

Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży | Warszawa
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży | Warszawa
Warszawa 4 kilka dni temu

Wyjątkowy Prezent poszukuje Specjalisty ds. obsługi klienta i sprzedaży do Naszego biura na warszawskim Żoliborzu! :) Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiadać za: - obsługę klienta (telefoniczna, mailowa, czat), - doradztwo oraz przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów, - aktywne pozyskiwanie nowych klientów, - raportowanie bieżących wyników pracy. Oczekujemy od Ciebie: - min 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (obsługa klineta, call center), - komunikatywności oraz umiejętności budowania i utrzymania długofalowych relacji z klientami, - wysokiej motywacji oraz nastawienia na realizację celów, - zaangażowania oraz znajomości technik sprzedażowych (np. up-sell, cross-sell), - dobrej znajomości języka angielskiego. Mile widziana możliwość rozpoczęcia współpracy od zaraz. Ze swojej strony oferujemy: - stabilne zatrudnienie na umowie o pracę, - pracę w trybie stacjonarnym w naszym przytulnym biurze (mamy dom z ogrodem na warszawskim Żoliborzu), - możliwość podnoszenia kwalifikacji i uczestnictwa w szkoleniach, - zniżki na prezenty z naszej oferty oraz udział w integracjach firmowych, po okresie próbnym dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Allianz), karty sportowej (Fit Profit lub Multisport), karty MultiLife (m.in. dostęp do ćwiczeń, kreatora diet, darmowych przejazdów Veturilo, szkoleń na platformie Leanovatika, eTutor, Legimi) oraz lekcji z lektorem j. angielskiego, - prezenty okolicznościowe, - przyjazną atmosferę pracy opartą na szacunku, profesjonalizmie i życzliwości. Jeśli chcesz dołączyć do naszego Wyjątkowego Teamu -> wyślij nam swoją aplikację poprzez formularz: https://tiny.pl/wfh6r

Konsultant ds. Telesprzedaży dla Studenta!!!
Konsultant ds. Telesprzedaży dla Studenta!!!
Łódź 4 kilka dni temu

Miejsce pracy: Łódź lub praca z domu New Finance to prężnie rozwijająca się firma na rynku usług finansowych. Łączy w sobie nowoczesne techniki outsourcingu z najlepszymi tradycjami polskiego biznesu. Obecnie do Naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Konsultant ds. Telesprzedaży Region: łódzkie Numer referencyjny: KT/09/22 Zakres obowiązków: * pozyskiwanie nowych Klientów -uzyskiwanie zgody na przesłanie ofert kredytowych * raportowanie efektów pracy * brak planów sprzedażowych Wymagania: * umiejętność konsekwentnego dążenia do realizacji założonych celów * motywacja do pracy * umiejętność obsługi komputera * samodyscyplina i odpowiedzialność Oferujemy: * umowę zlecenie * atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja + premia) * szkolenia produktowe * zdobycie doświadczenia i wiedzy z zakresu produktów finansowych * możliwość awansu i rozwoju zawodowego * miłą atmosferę * elastyczne godziny pracy Więcej informacji na temat Naszej firmy znajdziecie Państwo na stronie www.newfinance.com.pl Osoby zainteresowane/spełniające nasze warunki prosimy o przesłanie CV z aktualnym zdjęciem na adres: @ Informujemy, iż będziemy kontaktować się tylko z wybranymi kandydatami.

Senior JavaScript (React) Developer
Senior JavaScript (React) Developer
Warszawa 4 kilka dni temu

Talent Garden is a modern project and goal-oriented network of IT recruiters in Business Line Support. We operate mainly in the EMEA, LATAM and USA markets, but we recruit candidates from all over the world. Our greatest value, which we are proud of, are amazing people and great working atmosphere. For a globally operating client based in Scotland, the USA and the United Arab Emirates, who specializes in database administration and creating their own databases, we are looking for: 
Senior JavaScript (React) Developer remote
Argentina, Brazil, Colombia, Mexico Requirements 3+ years of experience Java Script (React) fluency in English Offer flexible work hours within EST time zone 6 moths rolling B2B contract full time $ 30 per hour relocation packed not needed visa sponsorship not needed Apply here: https://www.bls-group.pl/podglad-ogloszenia/291/ The administrator of personal data is Business Line Support based in Warsaw. Providing personal data by the person applying for a job and consenting to their processing is voluntary, but at the same time necessary for the recruitment process. Please be advised that you have the right to access your personal data, rectify it, delete it, limit processing, transfer it, object to its processing and the right to lodge a complaint with the supervisory authority. These rights are also valid if the data is processed correctly by the Administrator. Detailed information on the processing of personal data by Business Line Support is contained in the Privacy Policy, available at www.bls-group.pl

Praca dodatkowa: asystent/asystentka
Praca dodatkowa: asystent/asystentka
Żywiec 4 kilka dni temu

Ekspert ds. ubezpieczeń poszukuje asystenta/asystentki. -elastyczny czas pracy -możliwość pracy zdalnej Obowiązki: - kontakt z klientami - umawianie spotkań - pozyskiwanie klientów

Atrakcyjne zarobki, SPRZEDAŻ => HISZPAŃSKI , home office
Atrakcyjne zarobki, SPRZEDAŻ => HISZPAŃSKI , home office
Kraków 5 dni plecy

Nie masz doświadczenia ? Zdobądź je u nas ! Dla nas liczą się Twoje chęci do pracy, więc jeżeli chcesz pracować w międzynarodowej firmie na rynku hiszpańskim – ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Poczuj FLOW z Włoch pracując od poniedziałku do piątku z native speakerami! Praca polega na telefonicznej sprzedaży produktów i usług znajdujących się w wiodącej ofercie Spółki. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • obsługa sprzedażowa klientów - połączenia przychodzące i wychodzące – TO KLIENCI KONTAKTUJA SIĘ Z NAMI, BĄDŹ MY Z NASZYMI STAŁYMI KLIENTAMI • powiększanie koszyka zakupowego klienta, dobór odpowiedniej suplementacji • badanie satysfakcji klientów z zakupionych produktów WYMAGANIA: • biegłej znajomości j. hiszpanskiego umożliwiającej swobodny kontakt z klientami - poziom C1 • zaangażowania i chęci do pracy • wytrwałości w swoich działaniach • umiejętność aktywnego słuchania, która przełoży się na twoje wyniki ;) • chęci zdobywania nowych umiejętności • nastawienia na realizację celów OFERUJEMY: • PRACE ZDALNĄ – to ty wybierasz miejsce, skąd chcesz pracować • codzienny kontakt z żywym językiem oraz kulturą (rozmowy z klientem native speakerem) • atrakcyjne wynagrodzenie • pełne wdrożenie do pracy oraz opiekę profesjonalistów - nauczymy Cię wszystkiego co konieczne! • dodatkowo dostaniesz od nas pełny sprzęt, potrzebny do pełnienia stanowiska • praca w godz. 8-16, pn-pt, bądź opcja zmian popołudniowych (pełny etat) • przyjazną atmosferę w zespole oraz świetnego przełożonego Chcesz spróbować swoich sił w sprzedaży i jednocześnie wykorzystywać znajomość języka na co dzień? Zapraszamy Cię do nas!

Praca z językiem niemieckim - zdalnie
Praca z językiem niemieckim - zdalnie
Lublin 5 dni plecy

Specjalista ds kontaktu z klientem zagranicznym - język niemiecki Miejsce pracy: Lublin/ zdalnie Weź udział w rekrutacji, jeśli... • Znasz dobrze język niemiecki, który będziesz wykorzystywać na co dzień w swojej pracy pisząc e-maile, odbierając telefony, korzystając z czata (preferowany poziom min. B2) • Obsługa systemów i praca na nich nie stanowią dla Ciebie problemu • Lubisz uczyć się i poznawać nowe rzeczy • Lubisz pracować w zespole Poszukujemy właśnie kogoś takiego jak Ty! Oferujemy: • Wynagrodzenie od 7.000 – 9.000 PLN Brutto • Umowa o pracę na pełen etat • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy • Specjalne szkolenia dostosowane do twoich potrzeb i celów zawodowych • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy Jeśli jesteś zainteresowany/na powyższą ofertą wyślij nam swoje CV. Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Wysyłając CV oświadczasz, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do otrzymania wglądu do danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. https://www.recruiters.com.pl/polityka_prywatnosci.php

Account Manager
Account Manager
Lublin 5 dni plecy

Opis stanowiska - Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długotrwałych relacji,  - dbanie o pozytywne relacje z obecnymi Klientami, - doradztwo i kompleksowa obsługa klienta, - prowadzenie prezentacji rozwiązań informatycznych, - współpraca z działem IT, - udział w tworzeniu strategii marketingowej, - udział w kongresach branżowych. Wymagania stanowiska - Doświadczenie w pracy z Klientem, - łatwość w nawiązywaniu kontaktów, - samodzielność i konsekwencja w działaniu, - kreatywność, chęć rozwoju oraz wykazywanie własnej inicjatywy. Oferujemy - Wynagrodzenie dostosowane do umiejętności, - premie sprzedażowe, - kartę multisport, - lekcje angielskiego w godzinach pracy, - elastyczne godziny pracy, - pracę z młodymi, zdolnymi, otwartymi osobami, chętnymi do pomocy nowym pracownikom, - możliwość nauki i rozwoju, - imprezy i wyjazdy integracyjne, - biuro w ścisłym centrum miasta.

Doradca klienta- Wyszków
Doradca klienta- Wyszków
Wyszków 5 dni plecy

Nowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller).   Twój zakres obowiązków:   sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi Nasze oczekiwania:   wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne orientacja na osiąganie wyznaczonych celów umiejętność słuchania Klientów i dobór rozwiązań odpowiadających ich potrzebom dążenie do podnoszenia swojej wiedzy i kompetencji doświadczenie w branży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem Oferujemy:   umowę o pracę bez okresu próbnego stabilną podstawę oraz możliwość wypracowania wysokiej premii zniżki na najlepszy sprzęt z naszych elektromarketów ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach prywatną opiekę medyczną realną szansę na awans pakiet szkoleń dofinansowanie do karty MultiSport pomoc i opiekę naszej fundacji Media Expert „Włącz się” Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się z najlepszymi! Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

*Sprzedaż z j. francuskim, 100% zdalnie, wysokie zarobki!
*Sprzedaż z j. francuskim, 100% zdalnie, wysokie zarobki!
Białystok 5 dni plecy

Selvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko: • specjalista ds. sprzedaży z j. francuskim Uwaga! Wymagamy biegłej znajomości j. francuskiego. Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności! Nie masz doświadczenia w sprzedaży, a może szukasz pierwszej pracy? Koniecznie wyślij do nas swoje CV, we wszystko Cię wdrożymy! Co oferujemy? • pracujemy w 100% zdalnie (z każdego miejsca z dostępem do Internetu) • pracę na pełen etat (zmiany 8-godzinne) • zarobki na wysokim poziomie oparte o stabilną podstawę i comiesięczną prowizję od sprzedaży, ok. 8 000 zł brutto • sprzęt do pracy • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej • wewnętrzne szkolenia i warsztaty • możliwość doskonalenia swoich umiejętności językowych poprzez codzienny kontakt z klientem Twoje obowiązki: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku francuskiego • doradztwo w zakresie wyboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów (pracujemy na sprawdzonych produktach) • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

*Call Center z j. francuskim! 100% zdalnie!
*Call Center z j. francuskim! 100% zdalnie!
Kraków 5 dni plecy

Selvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko: • specjalista ds. sprzedaży z j. francuskim Uwaga! Wymagamy biegłej znajomości j. francuskiego. Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności! Nie masz doświadczenia w sprzedaży, a może szukasz pierwszej pracy? Koniecznie wyślij do nas swoje CV, we wszystko Cię wdrożymy! Co oferujemy? • pracujemy w 100% zdalnie (z każdego miejsca z dostępem do Internetu) • pracę na pełen etat (zmiany 8-godzinne) • zarobki na wysokim poziomie oparte o stabilną podstawę i comiesięczną prowizję od sprzedaży, ok. 8 000 zł brutto • sprzęt do pracy • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej • wewnętrzne szkolenia i warsztaty • możliwość doskonalenia swoich umiejętności językowych poprzez codzienny kontakt z klientem Twoje obowiązki: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku francuskiego • doradztwo w zakresie wyboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów (pracujemy na sprawdzonych produktach) • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

Konsultant Telefoniczny
Konsultant Telefoniczny
Lublin 5 dni plecy

Na rynku farmaceutycznym działamy już od wielu lat. Współpracujemy z największymi hurtowniami farmaceutycznymi w Polsce, oraz z wiodącymi producentami leków i suplementów diety. W związku z tym, że firma prężnie się rozwija, poszukujemy osób do telefonicznej obsługi klienta, w tym wypadku aptek. Oferujemy: >Wynagrodzenie 11zł netto / h + premia >Miłą atmosferę. >Elastyczne godziny pracy. >Wszystkie weekendy wolne. Zadania: >Obsługa i dbanie o dotychczasowych klientów firmy >Pozyskiwanie nowych aptek >Nawiązywanie pozytywnych relacji z aptekami Oczekujemy: >Własnego komputera ze stałym dostępem do Internetu >Mile widziane doświadczenie >Umiejętności poprawnego wysławiania się >Bardzo dobrej organizacji pracy własnej >Pełnego zaangażowania i pracy na cały etat. Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie swojego CV. Oddzwonimy do wybranych kandydatów. W CV należy dołączyć klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz. U nr 133, poz. 883." Dziękujemy!

Sprzedaż -HISZPAŃSKI ! ZDALNIE
Sprzedaż -HISZPAŃSKI ! ZDALNIE
Warszawa 5 dni plecy

Nie masz doświadczenia ? Zdobądź je u nas ! Dla nas liczą się Twoje chęci do pracy, więc jeżeli chcesz pracować w międzynarodowej firmie na rynku hiszpańskim – ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Poczuj FLOW z Włoch pracując od poniedziałku do piątku z native speakerami! Praca polega na telefonicznej sprzedaży produktów i usług znajdujących się w wiodącej ofercie Spółki. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • obsługa sprzedażowa klientów - połączenia przychodzące i wychodzące – TO KLIENCI KONTAKTUJA SIĘ Z NAMI, BĄDŹ MY Z NASZYMI STAŁYMI KLIENTAMI • powiększanie koszyka zakupowego klienta, dobór odpowiedniej suplementacji • badanie satysfakcji klientów z zakupionych produktów WYMAGANIA: • biegłej znajomości j. hiszpanskiego umożliwiającej swobodny kontakt z klientami - poziom C1 • zaangażowania i chęci do pracy • wytrwałości w swoich działaniach • umiejętność aktywnego słuchania, która przełoży się na twoje wyniki ;) • chęci zdobywania nowych umiejętności • nastawienia na realizację celów OFERUJEMY: • PRACE ZDALNĄ – to ty wybierasz miejsce, skąd chcesz pracować • codzienny kontakt z żywym językiem oraz kulturą (rozmowy z klientem native speakerem) • atrakcyjne wynagrodzenie • pełne wdrożenie do pracy oraz opiekę profesjonalistów - nauczymy Cię wszystkiego co konieczne! • dodatkowo dostaniesz od nas pełny sprzęt, potrzebny do pełnienia stanowiska • praca w godz. 8-16, pn-pt, bądź opcja zmian popołudniowych (pełny etat) • przyjazną atmosferę w zespole oraz świetnego przełożonego Chcesz spróbować swoich sił w sprzedaży i jednocześnie wykorzystywać znajomość języka na co dzień? Zapraszamy Cię do nas!

KONSULTANT INFOLINI PRZYCHODZĄCEJ
KONSULTANT INFOLINI PRZYCHODZĄCEJ
6 dni plecy

KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ Do zadań należy obsługa połączeń przychodzących w branży medycznej. Praca od 09.01 Szkolenie od 05.12 -16.12 (płatne) Wynagrodzenie: 22,80 zł /h Po wdrożeniu możliwość pracy zdalnej.

Specjalista ds. sprzedaży
Specjalista ds. sprzedaży
Zabrze 6 dni plecy

Restaumatic to innowacyjne, cyfrowe rozwiązania dla gastronomii. Tworzymy kompleksowe systemy pozwalające zarządzać zamówieniami, restauracjami oraz integrować kanały sprzedaży w jednym, przyjaznym środowisku. To jednak nie wszystko! Budujemy nowoczesne strony www oraz jesteśmy specami od e-marketingu. Nie mamy sobie równych w Europie! W krótkim czasie pozyskaliśmy do współpracy 4 500+ klientów, co daje nam #1 w Polsce, Rumunii oraz Słowacji. Nasz aktualny zespół liczy 100+ specjalistów, jednak intensywnie rośniemy w siłę, rozwijamy nowe produkty i poszerzamy swój zasięg o kolejne rynki! Kogo szukamy? Lubisz, kiedy to co sprzedajesz przynosi klientowi realną wartość i wspiera w rozwoju biznesu? Chcesz oferować produkt o wysokiej jakości? Stawiasz na budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z klientami i chcesz być dla nich profesjonalnym doradcą? Dołącz do nas i weź udział w cyfrowej rewolucji w gastronomii! Twój zakres obowiązków: -Będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż usług z naszego portfolio restauracjom w całej Polsce; -Będziesz telefonicznie i mailowo kontaktował/a się z nowymi i stałymi klientami – spokojnie, u nas nie ma „całodziennego wiszenia na słuchawce”, ten element to +/- 40% naszej pracy; -Zbudujesz długotrwałe relacje z restauratorami dopasowując naszą ofertę do ich aktualnych i przyszłych potrzeb; -Będziesz uczestniczył/a we wdrażaniu naszych produktów – w końcu Twoja wiedza o kliencie jest absolutnie bezcenna; -Zostaniesz profesjonalnym doradcą w zakresie naszych rozwiązań i marketingu internetowego - bez obaw - nauczymy Cię tego! Nasze wymagania: -Jesteś osobą otwartą i komunikatywną? -Cechuje Cię pozytywna energia i zapał do pracy? -Wyróżniasz się skrupulatnością i zaangażowaniem w realizację powierzonych zadań? -Znasz kluczowe elementy budowania długotrwałych relacji z klientem lub jesteś gotowy/a do rozwoju umiejętności w tym kierunku? -Wygląda na to, że jesteś dla nas świetnym kandydatem! -Jeżeli dodatkowo posiadasz doświadczenie w sprzedaży bądź obsłudze klienta i masz zamiłowanie do nowinek technologicznych - to jesteś kandydatem idealnym!:) Oferujemy: -Atrakcyjne wynagrodzenie w systemie podstawa + premia; -Dofinansowanie do benefitów (ubezpieczenie, karta Multisport, Medicover); -Profesjonalne szkolenia (produktowe, sprzedażowe); -Codzienną opiekę Kierownika Zespołu; -Wsparcie Trenera Sprzedaży; -Wszystkie potrzebne narzędzia pracy: telefon, laptop służbowy, jak również bazę kontaktów; -Pracę w świetnej atmosferze i w zgranym zespole; -Nowoczesne biuro, pokój relaksu oraz dobrze wyposażoną kuchnię z pyszną kawą; -Miejsce przyjazne zwierzakom - jeśli tylko chcesz możesz zabrać swojego pupila do pracy; -Pracę od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:00-16:30, a w piątki już o godzinie 14:00 cieszymy się weekendem! :

Specjalista sprzedaży części zamiennych
Specjalista sprzedaży części zamiennych
6 dni plecy

Opis Nasza firma jest dystrybutorem techniki rolniczej, komunalnej i leśnej od ponad 25 lat. Współpracujemy z wieloma znanymi w branży markami : Deutz-Fahr, Merlo, Unia, Samasz, Pronar. Obecnie do naszego sklepu w Siekierczynie poszukujemy osoby, na stanowisko: Sprzedawca części zamiennych Miejsce pracy: Siekierczyn (pow. lubański) Opis stanowiska: Sprzedaż części zamiennych maszyn rolniczych oraz akcesoriów do produkcji rolnej Doradztwo w zakresie doboru części rolniczych Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Obsługa magazynu części zamiennych Realizowanie celów sprzedażowych Wymagania: Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, Umiejętność posługiwania się narzędziami elektronicznej komunikacji: laptop, telefon, poczta elektroniczna, komunikatory internetowe, WORD, Excel Gotowość do pracy stacjonarnej, sprzedaż telemarketingowa, Dobrze widziana znajomość techniki rolniczej lub doświadczenie w zakresie sprzedaży urządzeń technicznych szczególnie w obszarze handlu zagranicznego, Umiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych relacji biznesowych, Prawo jazdy kat. B. Dodatkowe umiejętności/doświadczenie bardzo pożądane Umiejętność pracy w zespole, Wysoka motywacja do nauki wiedzy branżowej, Wysoka kultura osobista, Odpowiedzialność w realizacji powierzonych obowiązków, Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, Atrakcyjne wynagrodzenie, (w zależności od doświadczenia i osiąganych wyników 6000,00 brutto) Pracę w dynamicznej firmie, w normowanym czasie pracy, Przyjazną atmosferę w pracy, Rozwój zawodowy oraz szkolenia, Narzędzia niezbędne do pracy.

Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
Warszawa 6 dni plecy

Naszym klientem jest międzynarodowy vendor oferujący kompleksowe rozwiązania sieciowe, zawierające końcowe urządzenia DSL, wyposażenie centrali, rozwiązania do zabezpieczenia sieci, produkty WLAN, przełączniki, rozwiązania do bezpiecznego magazynowania danych i systemy scentralizowanego zarządzania siecią. W wyniku dynamicznego rozwoju i dużego potencjału na rynku poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta Miejsce pracy: Warszawa Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: -Telefoniczny kontakt z klientami firmy (praca nie ma charakteru call center), -Budowanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami, -Aktualizację bazy CRM, Wymagania: -Status studenta, -Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta, -Dobra znajomość języka angielskiego, -Wysokie umiejętności interpersonalne, -Motywacja do pracy. Oferujemy: -Stabilną współpracę w oparciu o umowę zlecenie, -Elastyczny czas pracy, -Możliwość awansu w strukturach całej firmy, -Dobrą atmosferę pracy. *Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Coberon Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Iwonickiej 37, 00-924 Warszawa, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z Coberon Sp. z o.o. oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Telefoniczna obsługa klienta, praca od zaraz
Telefoniczna obsługa klienta, praca od zaraz
Radom 6 dni plecy

LUBISZ KONTAKT Z LUDŹMI? NIE BOISZ SIĘ WYZWAŃ? TO PRACA IDEALNA DLA CIEBIE ! Szukamy młodych ,energicznych osób do pracy w Telefonicznej obsłudze klienta. Twoim głównym zadaniem będzie potwierdzenie obecności klienta na spotkaniu. Jeśli jesteś osobą komunikatywna, dyspozycyjna i masz doświadczenie na podobnym stanowisku – nie czekaj, APLIKUJ DO NAS! Gwarantujemy: - prace w systemie jednozmianowym: 9.00-15.00 -stabilne zatrudnienie, dłuższa współpracę (praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00 i 2 soboty w miesiącu) -gwarantowaną stawkę godzinowa 20 zł netto. -premie za zaangażowanie i sukcesy -pomoc przełożonych na każdym etapie pracy - możliwość zdobycia doświadczenia NIE stawiamy żadnych granic- również wiekowych. (Jedyny wyjątek -to nie zatrudniamy uczniów/ studentów do 26 r.ż. ) Zapraszamy Wszystkich , Którzy Chcą Zarabiać I Pracować W Miłej Atmosferze. Szczegółowe informacje odnośnie zatrudnienia przedstawimy na rozmowie kwalifikacyjnej. NIE CZEKAJ WYŚLIJ DO NAS SWOJE CV . Czekamy właśnie na CIEBIE !. Agencja Pracy Tymczasowe Hoxmade sp. z o.o. sp. kom. (numer wpisu do rejestru. 25211).

Praca za fajne pieniądze!Zacznij u nas zarabiać już dziś
Praca za fajne pieniądze!Zacznij u nas zarabiać już dziś
Radom 6 dni plecy

Fajni ludzie powinni trzymać się razem. U Nas tak właśnie jest! Nie ukrywamy, że do Naszego zespołu potrzebujemy ludzi otwartych, uśmiechniętych, którzy lubią kontakt z drugim człowiekiem. Jeśli masz również doświadczenie w obsłudze Klienta – dodatkowy plus dla Ciebie! Szkolenie startuje: 05.12.2022 Miejsce : Radom, Centrum Twoim głównym zadaniem będzie – POTWIERDZENIE obecności klienta na spotkaniu. Nie podpisujesz umów, nie pobierasz danych a co najważniejsze NIC NIE SPRZEDAJESZ ! Rozmawiasz – tylko tyle ! Jeśli masz DOŚWIADCZENIE na podobnym stanowisku – nie czekaj, aplikuj! Gwarantujemy : • Prace w zgranym, młodym zespole • System jednozmianowy 9-15 + 2 soboty • Stawkę godzinową 20zł/ NETTO • Umowę zlecenie • Prace stacjonarną w biurze w Centrum miasta • Pomoc liderów na każdym etapie pracy Nie zatrudniamy uczniów/ studentów do 26 r.ż.. Wyślij do nas swoje CV lub skontaktuj się pod numerem podanym w ogłoszeniu. ! Agencja Pracy Tymczasowej Hoxmade sp. z o.o. sp. kom. (numer wpisu do rejestru. 25211).

Filtr