Sortowanie:
Znaleziony: 5416 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Doradca ds. nieruchomości i inwestycji
Doradca ds. nieruchomości i inwestycji
nowe Gdynia 30+ kilka dni temu

Biuro nieruchomości Magellan, w związku z rozwojem swoich struktur, poszukuje osób na stanowisko doradcy ds. nieruchomości i inwestycji na terenie Trójmiasta i okolic. Osoba na stanowisku będzie odpowiedzialna za: - dbanie o wizerunek firmy, - pozyskiwanie nowych klientów, - dbanie o relacje z naszymi klientami, - przygotowywanie ofert, - obsługę sprzedażową oraz posprzedażową, - weryfikację dokumentów. Co oferujemy? - wysokie wynagrodzenie uzależnione od wyników sprzedażowych, - pracę w młodym zespole, - niezbędny sprzęt do pracy, - samochód służbowy uzależniony od wyników sprzedażowych, - możliwość awansu, - pomoc merytoryczną na każdym etapie rozwoju zawodowego, - dofinansowanie szkoleń i kursów, - ubezpieczenie na życie, - prywatną opiekę medyczną. Brak doświadczenia w branży nieruchomości nie jest dla nas problemem, wszystkiego Cię nauczymy. Osoby zainteresowane zapraszamy do składania CV poprzez formularz aplikacyjny lub wysyłając wiadomość mailową na adres @

Specjalista ds. rekrutacji / HR Specialist
Specjalista ds. rekrutacji / HR Specialist
Poznań 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta - międzynarodowej firmy działającej w branży IT na wielu rynkach zagranicznych - poszukujemy osoby na stanowisko Talent Acquisition Specialist, która będzie odpowiedzialna nie tylko za działania rekrutacyjne, ale również budowanie strategii sourcingu i employer brandingu. Jeśli chcesz postawić kolejny krok w swojej karierze zawodowej, szukasz możliwości rozwoju, a rekrutacja i aktywnie pozyskiwanie kandydatów nie jest Ci obce - zapoznaj się z naszą ofertą. Jakie będą Twoje zadania? Będziesz: - identyfikować potrzeby rekrutacyjne w firmie; - zarządzać procesem rekrutacji (end-to-end); - przeprowadzać rozmowy rekrutacyjne; - współpracować z partnerami biznesowymi, portalami pracy, budować sieć kontaktów; - tworzyć i publikować ogłoszenia rekrutacyjne; aktywnie pozyskiwać kandydatów; - dbać o pozytywny candidate experience; - współpracować w obrębie firmy z innymi działami. Dodatkowo w zakresie strategii będziesz: - budować markę pracodawcy poprzez zarządzanie działaniami employer branding; - mieć wpływ na program poleceń i jego rolę w strategii rekrutacyjnej; - brać udział w targach pracy i innych wydarzeniach rekrutacyjnych; współpracować z uczelniami; - budować bazę kandydatów na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych; - tworzyć raporty, by skutecznie optymalizować działania rekrutacyjne. Szukamy właśnie Ciebie, jeśli: - posiadasz doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu kandydatów (min. 3 lata); - znasz różnorodne narzędzia sourcingowe - media społecznościowe czy portale pracy nie są Ci obce; - masz głowę pełną pomysłów; lubisz analizować i wiesz jak wykorzystywać dane dla lepszej efektywności działań rekrutacyjnych; - biegle posługujesz się językiem angielskim; - lubisz pracować w zespole; - masz doświadczenie w rekrutacjach na stanowiska z j. obcymi (np. agencja pracy); - potrafisz dobrze organizować swoją pracę i dążysz do realizacji celów rekrutacyjnych; - posiadasz doświadczenie w prezentowaniu swoich pomysłów w środowisku pracy. Co oferujemy? - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; - atrakcyjne wynagrodzenie; - dodatkowy dzień wolny; - możliwość pracy hybrydowej; - prywatną opiekę medyczną i inne benefity; - wsparcie na każdym etapie Twojego rozwoju, - współpracę opartą na zaufaniu. Prześlij nam swoje cv, a podczas rozmowy telefonicznej porozmawiamy o szczegółach.

Praca z niemieckim!
Praca z niemieckim!
Poznań 30+ kilka dni temu

Posługujesz się płynnie j. niemieckim? Chcesz mieć kontakt z językiem w codziennej pracy? To oferta dla Ciebie! Obsługa telefoniczna i mailowa, uzupełnianie bazy, rozwiązywanie zgłoszeń klientów. Oferujemy Ci stabilne warunki: umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, benefity, możliwość pracy w pełnym wymiarze godzin lub 3/4 i 1/2 etatu, niezbędne narzędzia pracy, możliwość rozwoju. Praca zdalna na czas pandemii. Nie musisz mieć podobnego doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy. Ważna jest Twoja płynna znajomość języka i motywacja do rozwoju w obszarze obsługi klienta. Brzmi ciekawie? Aplikuj!

Konsultant ds. sprzedaży i obsługi Klienta
Konsultant ds. sprzedaży i obsługi Klienta
Warszawa 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób, które chętnie podejmują się nowych wyzwań i chcą rozwijać swoje kompetencje :) Z nami zdobędziesz wiedzę w zakresie obsługi i sprzedaży produktów oraz usług bankowych. Praca w Departamencie Bankowości Bezpośredniej może być dla Ciebie świetnym początkiem przygody w bankowości!Nasze zadania:Budowanie długotrwałych relacji z KlientamiAktywna pomoc w codziennym bankowaniuDoradztwo w zakresie produktów oraz usług bankowychKształtowanie pozytywnego wizerunku Banku zgodnie ze standardamiSkuteczne realizowanie planów jakościowych i sprzedażowychDołącz do nas jeśli:Szukasz pracy na pełen etatJesteś dyspozycyjny do pracy w trybie zmianowymMasz wykształcenie minimum średnieŁatwo nawiązujesz kontakty i umiesz przekonać Klienta do swojego zdaniaPotrafisz reagować na potrzeby KlientówMożesz liczyć na:Umowę o pracę od pierwszego dnia współpracyPodstawę plus miesięczną premię uzależnioną od wyników Twojej pracyPrywatną opiekę medyczną Kartę sportową na preferencyjnych warunkachKompleksowe szkolenia wdrożenioweBrak rutyny – nie korzystamy ze skryptów rozmówMożliwość realnego rozwoju i awansu w ramach struktury naszego BankuDogodną lokalizację: metro Pole Mokotowskie - idealny dojazd do pracy z każdej części Warszawy!Wybitni Słuchacze i Mistrzowie Komunikacji poszukiwani! Zapraszamy do Banku Millennium, właśnie rekrutujemy :)

*** Praca w sprzedaży telefonicznej ***
*** Praca w sprzedaży telefonicznej ***
Warszawa 30+ kilka dni temu

*** PRACA W SPRZEDAZY TELEFONICZNEJ ***Jeśli szukasz pracy na stałe z bardzo dobrym wynagrodzeniem (4tyś - 9tyś netto) to dobrze trafiłeś!Praca polega na obsłudze kampanii sprzedażowych. Jeżeli jesteś osobą komunikatywną, chcesz zdobyć doświadczenie w pracy w sprzedaży albo je posiadasz (co będzie dodatkowym atutem) to zapraszamy do współpracy!Oferujemy:- stała praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17- wysokie zarobki (podstawa + prowizja)prowizja od każdej sprzedaży (nie ma progu premiowego)- dodatkowe premie za dobre wyniki i konkursy sprzedażowe- pełen pakiet szkoleń i stała pomoc trenerów podczas pracyZapraszam do kontaktu! 

Bank Millennium – połączenia przychodzące
Bank Millennium – połączenia przychodzące
Warszawa 30+ kilka dni temu

Dołącz do Banku Millennium i rozwijaj swoje talenty zawodowe w Zespole Contact Center :)Twoje zadania• Telefoniczna obsługa Klientów czyli aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu• Zdalne uruchamianie usług dla Klientów Banku w tym sprzedaż produktów bankowych • Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Banku opartych na zaufaniu i fachowej wiedzyNasze oczekiwania• Wykształcenie minimum średnie• Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny• Gotowość do pracy w systemie zmianowym w pełnym wymiarzeTo oferujemy • Umowę o pracę od pierwszego dnia w naszym Zespole• Wynagrodzenie zasadnicze plus premię uzależnioną od wyników Twojej pracy • Prywatną opiekę medyczną• Kartę sportową na preferencyjnych warunkach• Ubezpieczenie grupowe będące ochroną w trudnych sytuacjach• Kompleksowe szkolenia produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta• Wsparcie Mentora na każdym etapie pracy• Dogodną lokalizację - okolice metra Pole Mokotowskie - idealny dojazd do pracy• Możliwość realnego rozwoju i awansu w ramach struktury naszego BankuJeżeli jesteś zainteresowany procesem rekrutacji do Banku Millennium - prześlij do nas swoje CV :)

Call Center BEZ Sprzedaży  - Praca na Wakacje lub Dłużej
Call Center BEZ Sprzedaży - Praca na Wakacje lub Dłużej
Częstochowa 30+ kilka dni temu

Szukasz pracy na wakacje lub na stałe? Jesteś poniżej 26 roku życia i masz status ucznia/studenta? Chcesz się uniezależnić? Masz przynajmniej 30h tygodniowo?Napisz do nas! Poszukujemy ludzi otwartych, kreatywnych, którzy nie boją się nowych wyzwań i doskonalenia swoich umiejętności. Poszerzamy nasz team na projektach niesprzedażowych. Możesz u nas liczyć na atrakcyjne wynagrodzenie (18,30zł/h + premie) od pierwszej minuty szkolenia niezależnie od tego ile godzin przepracujesz, wsparcie, dużą dawkę codziennej motywacji i elastyczny grafik. Sam decydujesz o tym ile przepracujesz i ile zarobisz. Praca w soboty jest możliwa, ale nie jest obowiązkowa.Dlaczego warto wybrać naszą firmę?Mamy możliwość pracy w godzinach 8-20 - sam(a) decydujesz kiedy i w jakich godzinach chcesz pracować (im więcej tym lepiej!) Nie obcinamy godzin i pensji przez słabsze wyniki Nie mamy projektów sprzedażowych, a co za tym idzie - nie odczujesz presjiJeśli jakiś projekt się kończy, nie zostajesz zwolniony/a - otrzymujesz możliwość pracy na innym projekcie Pracujemy w miłej, rodzinnej atmosferze Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw, tak, żebyś dobrze czuł/a się na projekcie Płacimy od pierwszej minuty szkolenia niezależnie od tego ile godzin przepracujesz Mamy stałą stawkę godzinową 18,30zł/h + atrakcyjne premieMożesz u nas pracować zdalnie Doświadczenie w branży nie jest wymagane Zawsze dostajesz wsparcie od całego teamu Pogodzisz pracę ze studiami, szkołą czy innymi obowiązkami Możliwość pracy z Biura (HQ) i z domu (HO) dla osób z doświadczeniemAdministatorem danych jest firma Call Center Pro ul. Wolności 50b 42-200 Częstochowa. Przetwarzamy Twoje dane wyłącznie w celach rekrutacyjnych. Masz do nich prawo dostępu, modyfikacji, żądania ich przeniesienia lub usunięcia. Możesz to zrobić pisząc do nas email. Twoje dane będą przechowywane do czasu wygaśnięcia roszczeń. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Konsultant francuskiej marki kosmetycznej  Yves Rocher
Konsultant francuskiej marki kosmetycznej Yves Rocher
Ruda Śląska 30+ kilka dni temu

Poszukujemy do naszego biura w Rudzie Śląskiej kandydatów chętnych do pracy w pionie Call Center francuskiej firmy kosmetycznej Yves Rocher (telefoniczna obsługa Klientów - połączenia w ruchu przychodzącym). Telefoniczny konsultant francuskiej marki kosmetycznej YVES ROCHERMiejsce pracy: Ruda Śląska – Nowy BytomPraca polega na telefonicznej obsłudze Klientów (baza wewnętrzna):przyjmowanie zamówień,prowadzenie rozmów sprzedażowych,udzielanie informacji zgodnie z najwyższymi standardami,rozwiązywanie problemów Klientów.  Nasze oczekiwania:łatwość w nawiązywaniu kontaktów,pozytywne nastawienie do ludzi i otwartości na zmiany,telegeniczność (brzmienie głosu w słuchawce telefonicznej),umiejętność pracy w grupie,pełna dyspozycyjność w godz. 08:00-20:00 (praca zmianowa 08:00-16:00/12:00-20:00) + 2 lub 3 soboty pracujące (również w systemie zmianowym - do uzgodnienia),dobra obsługa komputera,mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta oraz znajomość produktów Yves Rocher.W zamian oferujemy: zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,gwarantowana podstawa + atrakcyjny system motywacyjny,wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty,pracę w zgranym i przyjaznym zespole.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV. Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Gallup Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Gallup Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. - Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gallup Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Specjalista/-ka ds. umawiania spotkań
Specjalista/-ka ds. umawiania spotkań
Toruń 30+ kilka dni temu

Będziesz zajmować się: umawianiem spotkań dla handlowców (to my gwarantujemy bazy, Ty tylko dzwonisz)ustalaniem tras dla handlowców. Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w pracy w call center,łatwości nawiązywania kontaktów przez telefon. W zamian otrzymasz:wynagrodzenie zasadnicze na poziomie 2500 "na rękę" oraz premię w wysokości 250 - 400 zł od pierwszego miesiąca pracy,pracę w godzinach 7.30 - 15.30,ubezpieczenie grupowe,umowę o pracę,szybkie zatrudnienie – proces rekrutacyjny jest sprawny, a decyzje podejmujemy w ciągu kilku dni,koleżeńską atmosferę w kameralnym gronie,możliwość zdobycia doświadczenia w firmie z branży źródeł odnawialnych – to jeden z najszybciej rozwijających się rynków w Polsce. Aplikuj!Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

(12-20) Konsultant - uczniowie i studenci (OD ZARAZ)
(12-20) Konsultant - uczniowie i studenci (OD ZARAZ)
Sosnowiec 30+ kilka dni temu

Jeśli jesteś maturzystą, uczniem (pełnoletnim) lub studentem to zapraszamy do aplikowania!Praca w biurze - Sosnowiec Rudna 14.Rekrutujemy na stanowisko Konsultanta.Praca w godzinach 12-19/20Praca polega na kontaktowaniu się z klientami w celu przedstawienia oferty produktowej/usługowej.Pracę możesz rozpocząć nawet OD ZARAZ!NIE MUSISZ MIEĆ DOŚWIADCZENIA - przejdziesz szkolenie! Nasi trenerzy Ci pomogą w zdobyciu wiedzy potrzebnej do rozpoczęcia pracy.Szczegóły chętnie opowiemy na rozmowie rekrutacyjnej. (nie musisz się nią stresować :) rozmawiać będziesz z pozytywnymi osobami)Oczekujemy:KomunikatywnościZdeterminowaniaChęci do nauki i podnoszenia umiejętności sprzedażowychPozytywnego nastawienia do wykonywanych obowiązkówOferujemy:Szkolenie przygotowujące do pracyPodstawa + system premiowyGodziny pracy 12:00 - 19:00/20:00Praca w naszej siedzibie: Sosnowiec, Rudna 14 (łatwy dojazd)Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie wiadomości z CV. Skontaktujemy się w celu umówienia terminu rozmowy.Więcej informacji o firmie:fb.com/SQNrudna (Zachęcamy do polubienia :) )ZAPRASZAMY DO APLIKOWANIA!Do CV dołącz klauzulę:„Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych z załączonych dokumentów rekrutacyjnych w toku rekrutacji prowadzonej przez Sine Qua Non TS Centrum Telemarketingu Sp. z o. o. z siedzibą 41-214 Sosnowiec, Rudna 14. - dla celów niezbędnych do realizacji aktualnego procesu rekrutacji, w ramach którego aplikuję.”Administratorem danych jest Sine Qua Non TS Centrum Telemarketingu Sp. z o. o. z siedzibą 41-214 Sosnowiec, Rudna 14. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

konsultant ds. obsługi klienta
konsultant ds. obsługi klienta
Wrocław 30+ kilka dni temu

Wychodzimy poza utarte rozwiązania, odkrywamy i wdrażamy nowe technologie w zakresie odnawialnych źródeł energii.  Otaczamy ekologiczną opieką domy naszych Klientów. Tworzymy przyszłość, w której szukamy dla nich optymalnych rozwiązań fotowoltaicznych, szytych na miarę ich potrzeb i wyzwań współczesnej ekologii. Dołącz do nas i twórzmy wspólnie nową jakość/nowy ekologiczny styl życia dostępny dla każdego.Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, stawiamy na rozwój i samodzielność naszych pracowników/współpracowników. Dołącz do naszego zespołu!Konsultant ds. obsługi klienta będzie miał za zadanie dzwonić do klientów, którzy zgłosili się do nas, zadać mu parę pytań i przekazać kontakt odpowiedniemu doradcy oraz wszystko notować w specjalnie przygotowanym arkuszu. Napisz do nas, jeśli:- podzielasz naszą misję, - stawiasz na samodzielność i rozwój, - dobrze organizujesz sobie pracę, - potrzebujesz wyzwań, - masz zadaniowe podejście do pracy, - konstruktywnie radzisz sobie ze stresem i presją,- interesuje Cię praca z klientem,- widzisz swój rozwój w większym zespole, - wypracowanie nowych doświadczeń postrzegasz jako zawodową szansę,- widzisz w sobie dobrego negocjatora, - kultura osobista to Twoje drugie imię,Oferujemy:- samodzielne stanowisko, - atrakcyjne wynagrodzenie,- narzędzia pracy,- gwarancję rozwoju zawodowego, - doświadczenie pracy w dynamicznym, szybko rozwijającym się środowisku.Bardzo chętnie przyjmiemy do pracy studentów.Siedziba firmy znajduje się w Bielanach Wrocławskich.

Specjalista ds. Obsługi Klienta - portal rezuro.com
Specjalista ds. Obsługi Klienta - portal rezuro.com
30+ kilka dni temu

Zadania: Obsługa zgłoszeń od Najemców i GospodarzyPrzygotowywanie ogłoszeń wynajmu i ich publikacja na portalu rezuro.comRealizacja kontaktów wychodzących i przychodzących poprzez telefon, email, czat, social mediaEdukowanie Klientów oraz wdrażanie w produkt RezuroNadzór i zlecanie rozliczeń z Gospodarzami Dbanie o najwyższy poziom satysfakcji KlientówReprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynkuNasze wymagania:Doświadczenie w zdalnej obsłudze Klienta / call centerMile widziana znajomość języka angielskiego oraz ukraińskiego ( lub rosyjskiego )Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjnePozytywne nastawienieSamodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dokładnośćUmiejętność pracy pod presją czasuDobra znajomość pakietu OfficeOferujemy:Pracę w oparciu o elastyczny grafik ( biuro w centrum Warszawy ) Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzebWynagrodzenie złożone z podstawy i systemu premiowegoPracę w zgranym zespole zawsze gotowym do pomocyWdrożenie do pracyNiepowtarzalną atmosferę startupu :) Rezuro.com to internetowy serwis wynajmu pokoi, który pomaga m.in. pracownikom i studentom w poszukiwaniu i wynajęciu nowego lokum całkowicie online. Platforma łączy zweryfikowanych lokatorów z gospodarzami i zarządzającymi nieruchomościami, umożliwiając średniookresowy najem, z możliwością rozliczania tygodniowego. Rezuro zwiększa bezpieczeństwo obu stron, m.in. dzięki weryfikacji najemców, a także bezpiecznym płatnościom online. https://cyfrowa.rp.pl/biznes/59703-polskie-airbnb-pomoze-wynajac-mieszkanie-bez-kaucji

Rejestratorka medyczna / Warszawa
Rejestratorka medyczna / Warszawa
30+ kilka dni temu

TWÓJ LEKARZ W WARSZAWIE sp. z o.o.Centrum medyczne «Twój Lekarz w Warszawie» — nasz zespół składa się z wysoko wykwalifikowanych specjalistów medycznych z wieloletnim doświadczeniem i bogatą wiedzą. Większość lekarzy pochodzi z krajów postradzieckich i uzyskała prawo do wykonywania zawodu lekarza w Polsce.Brak bariery językowej w komunikacji pomiędzy pacjentem a lekarzem jest kluczem do skutecznej diagnozy, a prawidłowa diagnoza jest kluczem do skutecznego leczenia! NASZA STRONA www.twojlekarz-wawa.plDo Centrum Medycznego obsługującego rosyjskojęzycznych (ukraińskojęzycznych) i polskojęzycznych klientów poszukujemy osoby na stanowisko Rejestratorka medyczna.POSZUKUJEMY PRACOWNIKA NA BARDZO DŁUGI OKRES!Rejestratorka medyczna prowadzi terminarz wizyt – ustala, kiedy pacjent może udać się do lekarza. Zakres jej obowiązków obejmuje także przyjmowanie od pacjentów dokumentów oraz preparatów do badań. Rejestratorka medyczna odpowiada za prawidłowe segregowanie i przechowywanie wszystkich danych. Zawód ten mogą wykonywać osoby, które ukończyły odpowiedni kurs lub kształciły się w szkole policealnej na kierunku: rejestratorka medyczna.Główne obowiązki:dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu obsługi pacjentówudzielanie informacji o funkcjonowaniu placówki medycznejuzupełnianie na bieżąco dokumentacjizapisy pacjentów na wizyty u lekarzyprzyjmowanie płatności od pacjentów W pracy niezbędna jest umiejętność obsługi komputera. Ważna jest wiedza na temat usług oferowanych przez placówkę oraz zwolnień lekarskich. Ze względu na kontakt z pacjentami znaczenie ma odporność na stres, cierpliwość i wysoka kultura osobista. Wymagania znajomość języków rosyjskiego i ukraińskiego (języki ojczyste)znajomość języka polskiego i angielskiego (komunikatywne)doświadczenie jako rejestratorka (mile widziane)doświadczenie w pracy w placówkach medycznych (mile widziane)umiejętność organizacji swojej pracy!wykształcenie medyczne (mile widziane)dobra umiejętność obsługi komputerachęci do pracy!Oferujemy:praca w nowoczesnym centrum medycznym!dogodna lokalizacja (5 min od stacji metra Ratusz Arsenał)wesoły i profesjonalny zespół!praca zgodnie z harmonogramem 2 dni robocze 2 dni wolnewynagrodzenie 20 PLN/ 1 godz NETTO Prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy:biuro@twojlekarz-wawa.pl (w tytule wiadomości prosimy wpisać „Rejestratorka medyczna”)Prosimy o dołączenie zdjęcia w SV i dołączenie klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych.

Zostań Tajemniczym Klientem i zarabiaj
Zostań Tajemniczym Klientem i zarabiaj
Śrem 30+ kilka dni temu

Praca‌ ‌Tajemniczego‌ ‌Klienta‌ ‌jest‌ ‌zajęciem‌ ‌dodatkowym‌,‌ ‌a‌ ‌wpływ‌ ‌na‌ ‌termin‌ ‌realizacji‌ ‌badania‌ ‌ma‌ ‌sam‌ ‌audytor.‌ ‌‌Czas‌ ‌i‌ ‌termin‌ ‌realizacji‌ ‌zadań‌ ‌Tajemniczych‌ ‌Klientów‌ ‌nie‌ ‌jest‌ ‌z‌ ‌góry‌ ‌narzucany‌,‌ ‌po‌ ‌konsultacji‌ ‌z‌ ‌koordynatorem‌ ‌badania‌ ‌Mystery‌ ‌Shopper‌ ‌ma‌ ‌wpływ‌ ‌na‌ ‌to‌ ‌kiedy‌ ‌chce‌ ‌podjąć‌ ‌się‌ ‌audytu.‌ ‌Jeśli‌ ‌‌szukasz‌ ‌pracy‌ ‌dodatkowej‌,‌ ‌która‌ ‌nie‌ ‌będzie‌ ‌kolidowała‌ ‌z‌ ‌pracą‌ ‌na‌ ‌etacie,‌ ‌zdecydowanie‌ ‌polecamy‌ ‌podjęcie‌ ‌realizacji‌ ‌badania‌ ‌Mystery‌ ‌Shopping.‌ Poświęć‌ ‌trochę‌ ‌wolnego‌ ‌czasu‌ ‌i‌ ‌podreperuj‌ ‌domowy‌ ‌budżet‌‌‌ ! Na‌ ‌realizację‌ ‌jednego‌ ‌zlecenia‌ ‌możesz‌ ‌poświęcić‌ ‌od‌ ‌5‌ ‌do‌ ‌30‌ ‌minut,‌ ‌a‌ ‌w‌ ‌przypadku‌ ‌trudniejszych‌ ‌badań‌ ‌może‌ ‌to‌ ‌potrwać‌ ‌nawet‌ ‌godzinę,‌ ‌ale‌ ‌w‌ ‌zależności‌ ‌od‌ ‌ilości‌ ‌wykonywanych‌ ‌badań‌ ‌w‌ ‌miesiącu‌ ‌łatwo‌ ‌zyskasz‌ ‌‌dodatkowe‌ ‌wynagrodzenie,‌ ‌które‌ ‌skutecznie‌ ‌poprawi‌ ‌domowy‌ ‌budżet.‌ ‌‌ Realizując‌ ‌zadania‌ ‌łatwiejsze‌ ‌np.‌ ‌w‌ ‌branży‌ ‌spożywczej‌ ‌możesz‌ ‌zarobić‌ ‌od‌ ‌kilkunastu‌ ‌złotych,‌ ‌natomiast‌ ‌za‌ ‌badania‌ ‌bardziej‌ ‌złożone‌ ‌np.‌ ‌w‌ ‌placówce‌ ‌bankowej‌ ‌możesz‌ ‌za‌ ‌realizację‌ ‌jednego‌ ‌audytu‌ ‌otrzymać‌ ‌kilkadziesiąt‌ ‌złotych.‌ ‌ Dodając‌ ‌do‌ ‌tego‌ ‌‌kilka‌ ‌badań‌ ‌w‌ ‌miesiącu‌ ‌budżet‌ ‌domowy‌ ‌może‌ ‌zostać‌ ‌podreperowany‌ ‌nawet‌ ‌o‌ ‌kilkaset‌ ‌złotych! JA JUZ TAK ZARABIAM - ZAPRASZAM ;) IWONA

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim miejsce pracy: Kowale, Gdańsk Obowiązki: - bieżąca obsługa kontraktów z kontrahentami niemieckojęzycznymi, - udzielanie klientom informacji o złożonych zamówieniach i produktach, - koordynacja procesów realizacji zleceń, - współpraca z działem wdrożeń, planowania i produkcji. Wymagania: - bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie - warunek konieczny, - wyższe wykształcenie, - min. dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w branży poligraficznej mile widziane), - sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, - znajomość pakietu MS Office, - inicjatywa i samodzielność w rozwiązywaniu problemów. Nasz Klient oferuje: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, - dofinansowanie do karty sportowej, - ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, - ubezpieczenie dziecka na preferencyjnych warunkach, - szkolenia podnoszące kwalifikacje, - pracę w przyjaznej atmosferze w zgranym zespole. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K. moich danych osobowych, zawartych w niniejszym formularzu lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, w celu związanym z udziałem mojej osoby w niniejszym procesie rekrutacyjnym. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K. moich danych osobowych, zawartych w niniejszym formularzu lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, w celu prowadzenia i administrowania procesami przyszłych procesów rekrutacyjnych z udziałem mojej osoby. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych przez Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K. potencjalnym pracodawcom w celu związanym z przedstawieniem im mojej kandydatury w ramach prowadzonych procesów rekrutacyjnych z udziałem mojej osoby. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K. moich danych osobowych w zakresie: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu; w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną. Wpis KRAZ: 8162.

Sprzedawca / specjalista ds obsługi klienta
Sprzedawca / specjalista ds obsługi klienta
Toruń 30+ kilka dni temu

FIRMA Z.U.P.H OMEGA Andrzej Szulc Producent i dystrybutor wysokiej jakości osłon okiennych Wymagania: • Dyspozycyjność • Punktualność • Sumienność • Szybkie przyswajanie nowych wiadomości • Zapał do pracy / motywacja • Biegła obsługa pakietu MsOffice (szczególnie Excel) • Znajomość obsługi urządzeń biurowych, kasy fiskalnej oraz komputera Obowiązki: • Obsługa Klienta w Salonie Sprzedaży • Obsługa Klienta Internetowego • Umawianie pomiarów oraz montaży • Przygotowywanie wycen • Rozliczanie dzienne sprzedaży • Rozliczanie monterów • Wystawianie dokumentów sprzedażowych Oferujemy: • Pracę w Galerii AMC (praca w godzinach 10-20, 2-3 dni w tygodniu + co drugi weekend) • Pracę w młodym zespole • Możliwość pracy w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej • Pakiet szkoleń umożliwiający rozpoczęcie pracy • Ciekawa praca w miłej atmosferze • Motywacyjny system wynagrodzeń Proszę o zamieszczenie klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Telefoniczny kontakt z klientem
Telefoniczny kontakt z klientem
Radom 30+ kilka dni temu

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, rozmowa telefoniczna jest dla Ciebie naturalnym sposobem komunikacji, chcesz zdobyć nowe doświadczenie w charakterze specjalisty do spraw kontaktu z klientem i poznać zasady pracy w prężnie rozwijającej się firmie? Wyślij do nas swoje CV! Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie: stała podstawa + solidna prowizja + atrakcyjny system motywacyjny, - płatny okres próbny, - stały, bądź elastyczny grafik, - niezbędne narzędzia pracy, - umowa zlecenie ze składkami, - dogodna lokalizacja miejsca wykonywanej pracy (centrum miasta), - szkolenia produktowe i sprzedażowe, - pracę w młodym zespole. CV wyślij na adres: @ lub zadzwoń i umów się na spotkanie tel.660 - pokaż numer telefonu - .

PRACOWNIK WODNEJ STREFY JAMANGO & GALAXY
PRACOWNIK WODNEJ STREFY JAMANGO & GALAXY
30+ kilka dni temu

Poszukiwany – Pracownik Wodnej Strefy Jamango & Galaxy w Suntago Wodny Świat W wyjątkowym miejscu pracy, jakim jest wodny park rozrywki Suntago Wodny Świat - w otoczeniu ponad 700 palm sprowadzonych z Florydy, Malezji i Kostaryki, gwarantujemy naszym pracownikom klimat tropikalnych wakacji i pracę w zgranym zespole świetnych ludzi. Zapewniamy: Dołączając do naszego zespołu zyskujesz: - przyjazną atmosferę tworzoną przez tak samo pozytywnych ludzi jak TY - pracę w bezpiecznych i higienicznych warunkach, w najnowszym i największym wodnym parku w tej części Europy - elastyczny grafik pracy, grafik dopasowany do indywidualnych potrzeb oraz pracę w niepełnym wymiarze godzin pozwalającą pogodzić karierą zawodową z nauką lub innymi zajęciami - bezpieczne i nowoczesne narzędzia pracy - możliwość rozwoju i awansu wewnątrz struktury - podnoszenie kwalifikacji oraz wymianę doświadczeń - pakiet szkoleń szytych na miarę oraz indywidualne podejście do każdego pracownika - atrakcyjny pakiet benefitów - możliwość korzystania z oferty parku wodnego na preferencyjnych warunkach, ubezpieczenie medyczne, uczestnictwo w ciekawych wydarzeniach sportowych i kulturalnych, programy pracownicze, rabaty na posiłki w restauracjach znajdujących się na terenie Park of Poland, a także wiele innych. Oferujemy doskonałą atmosferę pracy, w miejscu gdzie słońce świeci 365 dni w roku! Dołączając do nas będziesz mieć realny wpływ na kluczowy element, jakim jest bezpieczeństwo gości i pracowników w wodnym park rozrywki Suntago Wodny Świat. Do Twoich zadań należeć będzie: - obsługa gości wodnej Strefy Jamango & Galaxy - informowanie gości o atrakcjach Strefy Jamango & Galaxy - utrzymywanie czystości w miejscu pracy, zgodnie ze standardami firmy oraz innym przepisami sanitarnymi dotyczącymi powierzonego obszaru pracy - niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy - instruowanie klientów na temat zasad poprawnego korzystania z atrakcji wodnych m.in. zjeżdżalni - zapewnienie atmosfery sprzyjającej relaksowi i wypoczynkowi, a także zachęcającej gości do ponownego skorzystania z oferty parku wodnego Suntago Wodny Świat - zapewnienie wysokich standardów obsługi - uczestniczenie w eventach organizowanych przez Park of Poland - współpraca z innymi członkami Park of Poland oparta na uprzejmości, przyjaznych relacjach i otwartej komunikacji Oczekujemy od Ciebie: - chęci do rozwijania swych umiejętności i nabywania nowych kompetencji niezbędnych do pracy w części wodnej parku rozrywki Suntago Wodny Świat - sumiennego i odpowiedzialnego podejścia do powierzonych zadań i obowiązków - stosowania się do wewnętrznych procedur w zakresie standardów oraz procedur bezpieczeństwa, zastosowanych w związku z obowiązującym reżimem sanitarnym - gotowości do pracy w systemie zmianowym, w tym w weekendy i święta - entuzjastycznego nastawienia i wysokiej kultury osobistej - umiejętności pracy w zespole - komunikatywnej znajomości języka polskiego, mile widziana znajomość języka angielskiego - mile widziany ukończony kurs instruktora aqua fitness lub pokrewny, doświadczenie w prowadzeniu takich zajęć oraz zamiłowane do sportów wodnych będzie dodatkowym atutem - posiadanie aktualnej książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych będzie atutem

Call Center Canal+
Call Center Canal+
Kraków 30+ kilka dni temu

Dla firmy Canal+ poszukujemy pracowników do obsługi Klienta w temacie przedłużania umów w ruchu wychodzącym. Projekt stały, rozwojowy, obsługiwany w godzinach 9:00-21:00 pn – pt + 1 sobota pracująca w miesiącu. Wymagania: Osoba dokładna, sumienna, komunikatywna, z poprawną dykcją, zaangażowana, ze sprawną obsługą komputera; mile widziane doświadczenie innym CC lub w bezpośredniej sprzedaży, czy też obsłudze klienta. Dodatkowe atuty to punktualność i obowiązkowość. Stawka godzinowa 18,30 brutto + prowizje.

Praca na wakacje i nie tylko!
Praca na wakacje i nie tylko!
Radom 30+ kilka dni temu

Szukasz pracy??? ZAPRASZAMY DO NAS!!! Nasza firma poszukuje osób na stanowisko specjalista ds. sprzedaży! Jeżeli jesteś osobą komunikatywną, nie boisz się rozmowy przez telefon, pragniesz zdobyć nowe doświadczenie to czekamy właśnie na Ciebie! Aplikuj już teraz! Wyślij do nas swoje CV na adres: @ lub zadzwoń u umów się na spotkanie tel. 660 - pokaż numer telefonu - . Zakres obowiązków: - telefoniczny kontakt z klientami, - przedstawianie aktualnej oferty firmy, - pozyskiwanie nowych klientów. Oferujemy: - wysokie wynagrodzenie od 2900 – 5000 zł brutto, - solidna prowizja, - systemy motywacyjne, - płatny okres próbny, - stały, bądź elastyczny grafik, - niezbędne narzędzia pracy, - umowa zlecenie ze składkami, możliwość otrzymania umowy o pracę - praca w centrum Radomia - szkolenia produktowe i sprzedażowe, - pracę w młodym zespole.

Asystent Klienta - Dla studenta!
Asystent Klienta - Dla studenta!
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Asystent klienta - STUDENT – wolne weekendy! Interesuje Cię praca od poniedziałku do piątku? Zależy Ci na pracy w firmie ze stabilną sytuacją i w miłej atmosferze? Masz aktywny status studenta? Chcesz mieć łatwy i dogodny dojazd do pracy? System dwuzmianowy nie jest Ci obcy? Trafiłeś idealnie! To oznacza, że czekamy właśnie na Ciebie! Czy będziesz się zajmował? Twoim zadaniem będzie profesjonalna obsługa klientów salonu, kasy fiskalnej i terminala płatniczego. Odpowiedzialny również będziesz za aktywną sprzedaż. Gdzie znajduje się Twoja nowa praca? Są dwie lokalizację do których dojazd jest wyjątkowo łatwy. Jeden salon znajduje się w Galerii Rzeszów, drugi z kolei w Galerii Nowy Świat. Chcesz wiedzieć jak będzie wyglądała nasza współpraca? • Szukamy osób do dłużej współpracy, dlatego podpiszemy umowę zlecenie, po to, byś dostał na koniec miesiąca około 3000 zł na rękę. • Zawsze możesz na nas polegać i zwrócić się z każdym problemem. Z przyjemnością udzielimy Ci wszystkich informacji i rozwiejemy Twoje wątpliwości. Co jeszcze Cię zastanawia? W jakich godzinach będziesz pracować? Praca jest w systemie dwuzmianowym, co daje Ci dużą elastyczność. 1. 8.30-16.30 2. 13.00-21.00 Zainteresowany? Nie zwlekaj, czekamy na Twoją aplikację lub telefon 798 - pokaż numer telefonu - ! Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Kierowca
Kierowca
Dębica 30+ kilka dni temu

Kierowca - Piekarnia Piekarnia z wieloletnia tradycją i dużym uznaniem wśród konsumentów poszukuje kierowcy do rozwożenia i odpowiedniej prezencji pieczywa na terenie Dębicy. Poszukujemy osoby która lubi wstawać skoro świt i cieszyć się dłuższym popołudniem. Odpowiedzialnej , komunikatywnej, lubiącej pracować z ludźmi, z żyłką handlowca. Wynagrodzenie podstawowe plus premia do uzgodnienia. Cv prosimy o przesłanie na @ lub o zostawienie w sklepie na ul. Szkotnia 8

Obsługa infolinii- praca od zaraz
Obsługa infolinii- praca od zaraz
Radom 30+ kilka dni temu

Firma Telbridge mieszcząca się w Radomiu przy ul. Tarnobrzeskiej 8, poszukuje osób do pracy na infolinii przychodzącej. Praca polega na obsłudze połączeń przychodzących: rejestracji oraz utrzymaniu klienta – pozostanie przy obecnej usłudze. Poszukujemy osób, które: - są pełnoletnie - poszukują stabilnego zatrudnienia - są dyspozycyjne w godz. 8-18 – warunek konieczny - cechują się wysoka kulturą - płynnie obsługują komputer. Oferujemy: - gwarantowaną stawkę godzinową od 18,30 zł/h - umowę zlecenie ze składkami ZUS, chorobowymi, rentowymi + premie - dostęp do karty MultiSport oraz ubezpieczenie grupowe - szkolenia w pełni przygotowujące do pracy - stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (15 lat doświadczenia) - możliwość awansu w strukturach firmy (preferujemy rekrutacje wewnętrzne) Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem portalu lub mailowo na adres @ z dopiskiem "Obsługa Infolinii" Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Telbridge Sp. z o.o. Sp. k. ul. Zagnańska 49, 25 – 528 Kielce w celach rekrutacyjnych i wykorzystanie mojego numeru kontaktowego i adresu e-mail do w/w celu.” Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na adres naszego IOD [iod(małpa)telbridge.pl] spod adresu, którego zgoda dotyczy. Informujemy, że nie jesteście Państwo profilowani. Państwa dane nie będą przekazywane poza EOG ani udostępniane organizacjom międzynarodowym.

E-Banking Specialist z językiem francuskim
E-Banking Specialist z językiem francuskim
Kraków 30+ kilka dni temu

E-BANKING SPECIALIST WITH FRENCH Lokalizacja: Kraków Responsibilities: - Respond promptly to time sensitive and often high value queries, and escalations, - Verification and processing of related documentation, - Provide excellent client management support, improve client engagement and resolve the majority of client enquires at the first point of contact, - Receive/make calls/Emails from/to customers (internal/ external), - Ensure that the customer issues / problems are effectively investigated and resolved, - Ensure that the process related procedures are implemented as per the process manuals, - Ensure that the process requirements are met, adhered to, completed in accordance with established procedures and standards set. Requirements: - Fluent in French (C1), advanced in English (B2/C1), - Exceptional Client focus and orientation, - Interpersonal, verbal and written communication skills, - Excellent organizational and time management skills, - Enthusiastic team player, capable of demonstrating initiative, self-motivation and willingness to learn, - Experience and proficiency with web-based technologies - nice to have. Offer: - Stable job in professional team, - 100% home office due to the pandemic (later on a hybrid model), - Car parking few minutes away from the office, - Relax room (with massage chairs and area for yoga/stretch), - Bicycle racks in the underground garage and around the office; showers dedicated to cyclists, - Game room (with Xbox, PS consoles and foosball table), - Private health care (different options – from basic to VIP), employees’ benefits: private life insurance, multisport. Przesyłając CV prosimy Kandydatów o zapoznanie się z poniższą treścią: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Praca dla studenta
Praca dla studenta
30+ kilka dni temu

Do naszego zespołu poszukujemy energicznych osób do pracy jako Konsultant Telefoniczny. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie. Na start gwarantujemy aż 24 zł brutto za godzinę. Dodatkowo nagrody rzeczowe, jak również premie. Praca w bardzo miłej atmosferze. Realne możliwości awansu. Wymagamy podstawowej umiejętności obsługi komputera, punktualności. Projekt jest bardzo prosty i przyjemny. Gwarantujemy szkolenie. Zatrudnienie w formie umowy zlecenia z możliwością zmiany na umowę o pracę. Lokalizacja: Warszawa, Ursus Kontakt: rekrutacja(at)standergroup.eu Nie zwlekaj, wyślij swoje CV już dziś. Nie ważne czy masz 65 czy 18 lat. Wszyscy są mile widziani.

Konsultant Telefoniczny
Konsultant Telefoniczny
Warszawa 30+ kilka dni temu

Konsultant Telefoniczny Do naszego zespołu poszukujemy energicznych osób do pracy jako Konsultant Telefoniczny. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie. Na start gwarantujemy aż 24 zł brutto za godzinę. Dodatkowo nagrody rzeczowe, jak również premie. Praca w bardzo miłej atmosferze. Realne możliwości awansu. Wymagamy podstawowej umiejętności obsługi komputera, punktualności. Projekt jest bardzo prosty i przyjemny. Gwarantujemy szkolenie. Zatrudnienie w formie umowy zlecenia z możliwością zmiany na umowę o pracę. Lokalizacja: Warszawa, Ursus Kontakt: @ Nie zwlekaj, wyślij swoje CV już dziś. Nie ważne czy masz 65 czy 18 lat. Wszyscy są mile widziani.

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Radom 30+ kilka dni temu

Szukasz pracy? Zapraszamy do nas!!! Poszukujemy osób na stanowisko specjalista ds.sprzedaży! OFERUJEMY: - stabilne godziny pracy 8-16 / elastyczne godziny pracy - wysokie wynagrodzenie + prowizja - atrakcyjny system motywacyjny - pełne wsparcie szkoleniowe - praca w młodym i dynamicznym zespole - przyjazną i otwartą atmosferę pracy - 9 minut przerwy na każdą godzinę pracy Czekamy na Twoje zgłoszenie! Zadzwoń i umów się na spotkanie: tel.660 - pokaż numer telefonu - lub wyślij swoje CV: @

Telemarketer
Telemarketer
30+ kilka dni temu

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, rozmowa telefoniczna jest dla Ciebie naturalnym sposobem komunikacji, chcesz zdobyć nowe doświadczenie w charakterze specjalisty do spraw kontaktu z klientem i poznać zasady pracy w prężnie rozwijającej się firmie? Wyślij do nas swoje CV. Zakres obowiązków: - telefoniczny kontakt z klientami, - przedstawianie aktualnej oferty firmy, - pozyskiwanie nowych klientów. Wymagania - podstawowa obsługa komputera, - dobra dykcja, - wysoka kultura osobista, - sumienność, - chęć do pracy, - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie: stała podstawa + solidna prowizja + atrakcyjny system motywacyjny, - płatny okres próbny, - stały, bądź elastyczny grafik, - niezbędne narzędzia pracy, - umowa zlecenie ze składkami, - dogodna lokalizacja miejsca wykonywanej pracy (centrum miasta), - szkolenia produktowe i sprzedażowe, - pracę w młodym zespole.

Dołącz do naszego zepołu już dziś!
Dołącz do naszego zepołu już dziś!
Radom 30+ kilka dni temu

Jeżeli chcesz poznać zasady i warunki pracy w prężnie działającej firmie wyślij do nas swoje CV na stanowisko TELEMARKETER. Oferujemy: stały bądź elastyczny grafik podstawę +premie+bogaty system motywacyjny umowę zlecenie bądź umowę o pracę pracę w młodym energicznym zespole Wymagania: poprawna dykcja podstawowa obsługa komputera komunikatywność sumienność Zakres obowiązków: telefoniczny kontakt z klientem przedstawianie ofert firmy pozyskiwanie klientów Nie czekaj, aplikuj już dziś i zobacz jak to wygląda z naszej strony!

Telemarketer
Telemarketer
Radom 30+ kilka dni temu

Jeśli szukasz stałej bądź dorywczej pracy, zapraszamy do nas! Oferujemy: elastyczne godziny pracy wysokie wynagrodzenie + prowizja atrakcyjny system motywacyjny pełne wsparcie szkoleniowe praca w młodym i dynamicznym zespole przyjazną i otwartą atmosferę pracy 9 minut przerwy na każdą godzinę pracy CZEKAMY NA TWOJE ZGŁOSZENIE !!! Zadzwoń i umów się na spotkanie tel: 660 - pokaż numer telefonu - lub wyślij swoje CV: @

DORADCA SERWISU BLACHARSKO – LAKIERNICZEGO
DORADCA SERWISU BLACHARSKO – LAKIERNICZEGO
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Osoba, która obejmie to stanowisko będzie odpowiedzialna za: Obsługę klientów i przeprowadzanie procesu likwidacji szkód, Weryfikacja i kompletowanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia szkody, Kalkulację szkody, Zamawianie części niezbędnych do naprawy, Bieżące informowanie Klientów o zakresie wykonywanych usług i stopniu zaawansowania napraw, Monitorowanie przebiegu prac oraz kontrolę jakości ich wykonania, Rozliczanie i archiwizowanie bieżących płatności, Dbałość o należyty stan techniczny samochodów zastępczych Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenia na podobnym stanowisku – preferowane, Umiejętności kosztorysowania napraw blacharsko – lakierniczych (Audatex) – preferowane, Znajomość zasad likwidacji szkód komunikacyjnych - preferowane, Wiedzy techniczno-eksploatacyjnej o pojazdach samochodowych, Doświadczenia w obsłudze klienta, Umiejętności pracy w zespole, Dobrej organizacji pracy, Samodzielności w działaniu, Prawa jazdy kat. B. Kandydatom oferujemy: Umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego, Kulturę organizacyjną zorientowaną na Klienta, Pracę w młodym, zgranym i doświadczonym zespole, Atrakcyjny system wynagrodzeń,

Konsultant ds. Sprzedaży w Salonie Play
Konsultant ds. Sprzedaży w Salonie Play
Dębica 30+ kilka dni temu

Dołącz do naszego zespołu jako: Konsultant ds. Sprzedaży w Salonie Własnym Play w Dębicy Twoje zadania: -Sprzedaż i promowanie produktów i usług Play -Budowanie długotrwałych relacji z Klientami -Obsługa Klientów zgodnie ze standardami Play -Dbanie o wizerunek salonu Szukamy Ciebie, jeśli: -Lubisz ludzi i uwielbiasz z nimi rozmawiać -Chcesz nauczyć się pracy w sprzedaży od najlepszych (jeśli masz już doświadczenie, tym lepiej!) -Angażujesz się w 100% w to co robisz -Wyróżniasz się inicjatywą -Możesz pracować w różnych godzinach (również w weekendy) A dodatkowo: Wymagasz od pracodawcy czegoś więcej niż tylko standardu – wyposażymy Cię w kartę MultiSport, bilety do kina, telefon służbowy oraz ubezpieczenie i prywatną opiekę medyczną Oczekujesz profesjonalnego wdrożenia – możesz liczyć na wsparcie!

Specjalista ds.sprzedaży z językiem niderlandzkim
Specjalista ds.sprzedaży z językiem niderlandzkim
Warszawa 30+ kilka dni temu

Homeglobal.com to serwis, który pomaga rozwinąć karierę w branży sprzedaży bezpośredniej. Dzięki globalnemu zasięgowi i współpracy z polskimi oraz zagranicznymi firmami, homeglobal.com daje szansę na imponujące zarobki. Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom. Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie! Opis stanowiska: -Kompleksowa obsługa klientów oraz realizacja napływających zamówień; -Obsługa połączeń przychodzących, wychodzących w jęz. niderlandzkim -Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb Wymagania: -Biegła znajomość języka holenderskiego -Wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne -Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku -Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów -Odpowiedzialność za powierzone działania -Motywacja i zaangażowanie -Entuzjazm, dobre nastawienie i poczucie humoru Oferujemy: -Stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy -Premiowanie dobrych wyników -System szkoleń -Możliwość dodatkowego zarobku poprzez rekomendacje -współpracowników -Pracę w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy lub pracę zdalną -Pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych -Możliwość używania na co dzień języków obcych -Przyjazną atmosferę pracy -Możliwość awansu

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta - j. węgierski
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta - j. węgierski
30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom. Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie! Opis stanowiska: -Kompleksowa obsługa klienta w języku węgierskim -Promowanie i sprzedaż produktów -Dbanie o relację z klientami i dobry wizerunek firmy -Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb -Administracja i praca z wewnętrznym systemem Wymagania: -Biegła znajomość języka węgierskiego -Doświadczenie we współpracy z klientem lub w sprzedaży -Wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne -Zdolności sprzedażowe -Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów -Odpowiedzialność za powierzone działania -Motywacja i zaangażowanie -Entuzjazm, dobre nastawienie i poczucie humoru Oferujemy: -Stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy -Premiowanie dobrych wyników -System szkoleń -Pracę w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy lub pracę zdalną -Możliwość dodatkowego zarobku poprzez rekomendacje współpracowników -Pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych -Możliwość używania na co dzień języków obcych -Przyjazną atmosferę pracy -Możliwość awansu -Możliwość wsparcia przy relokacji ------ Aplikując na to stanowisko wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez B.P.O. Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego. Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest B.P.O. Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, ul. Długa 29 lok.226, 00-238 Warszawa. Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych dalej zwane RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 lata od ich uzyskania lub do wycofania zgody. W przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych, Pani/Pana dane będą przechowywane do 6 lat od momentu wysłania aplikacji lub do momentu wycofania zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych to: pracownicy działu HR oraz kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu, dostawcy usług IT, dostawcy usług służących rekrutacji: Talent Base sp. z o.o. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO oraz prawo do przenoszenia danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym udział w rekrutacji. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.

Specjalista ds. sprzedaży z j.czeskim lub słowackim
Specjalista ds. sprzedaży z j.czeskim lub słowackim
Warszawa 30+ kilka dni temu

Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie! Opis stanowiska: • Kompleksowa obsługa klienta w języku czeskim / słowackim • Promowanie i sprzedaż produktów z segmentu premium (zdrowie i uroda) • Dbanie o relację z klientami i dobry wizerunek firmy • Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb • Administracja i praca z wewnętrznym systemem zamówień Wymagania: • Bardzo dobra znajomość języka czeskiego lub słowackiego • Mile widziane doświadczenie we współpracy z klientem lub w sprzedaży • Wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne • Wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie i pozytywne nastawienie Oferujemy: • Pracę w przyjaznej, stabilnej firmie • Nowoczesne biuro w centrum Warszawy • Wysokie premie za uzyskiwanie dobrych wyników • Możliwość dodatkowego zarobku poprzez rekomendacje współpracowników • Możliwość pracy zdalnej • Możliwość rozwoju i podnoszenia umiejętności w dynamicznej organizacji • Przyjazną atmosferę pracy w multikulturowej organizacji • Dofinansowanie do karty Multisport lub pakietu medycznego --------- Aplikując na to stanowisko wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez B.P.O. Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego. Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest B.P.O. Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, ul. Długa 29 lok.226, 00-238 Warszawa. Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych dalej zwane RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 lata od ich uzyskania lub do wycofania zgody. W przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych, Pani/Pana dane będą przechowywane do 6 lat od momentu wysłania aplikacji lub do momentu wycofania zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych to: pracownicy działu HR oraz kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu, dostawcy usług IT, dostawcy usług służących rekrutacji: Talent Base sp. z o.o. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO oraz prawo do przenoszenia danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym udział w rekrutacji. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.

Specjalista /- ka ds Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Specjalista /- ka ds Obsługi Klienta z językiem niemieckim
30+ kilka dni temu

Do Twoich zadań należeć będzie: - bieżąca koordynacja procesu realizacji zleceń, ewentualnych zwrotów i reklamacji - udzielanie klientom informacji o złożonych zamówieniach i produktach - wystawianie dokumentacji związanej z zamówieniami i dostawami - przygotowywanie ofert kalkulacji Jesteś właśnie tą osobą, której szukaliśmy jeśli: - bardzo dobrze znasz język niemiecki - posiadasz wyższe wykształcenie - mile widziane - posiadasz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - jesteś sumienny i dokładny w wykonywaniu powierzonych zadań - sprawnie posługujesz się MS Office - cechuje Cię inicjatywa i samodzielność w rozwiązywaniu problemów Oferta: - umowa o pracę - niezbędne narzędzia do pracy - pomoc w rozwoju zawodowym i podnoszeniu kwalifikacji - dofinansowanie do kart Multisport - ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach - praca w młodym i zdolnym zespole - aromatyczna kawa - HR TREE MARZENA MILER-KOSEWSKA został wpisany pod numerem 23343 do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia.

Praca w salonie CANAL+ w Opolu - obsługa klienta
Praca w salonie CANAL+ w Opolu - obsługa klienta
30+ kilka dni temu

Jesteś komunikatywną osobą? Lubisz kontakt z ludźmi? Szukasz pracy w młodym zespole? Poszukujemy salon CANAL+ w Opolu poszukuje pracownika na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży - Doradca Klienta. Miejsce pracy: Opole, Solaris Center Wymiar zatrudnienia: 3/4 etatu. Obowiązki: - profesjonalna obsługa Klienta, - prezentacja i sprzedaż usług CANAL+, - sprzedaż detaliczna, - budowanie wizerunku firmy, - budowanie długotrwałej relacji z Klientami. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - dyspozycyjność - praca popołudniami i w weekendy, - komunikatywność, - umiejętność pracy w zespole, - mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta, - mile widziany status studenta, - dobra znajomość obsługi komputera. Zapewniamy: - szkolenie wstępne i doszkolenia w celu podniesienia kompetencji, - pracę w firmie o wysokich standardach i bogatej ofercie handlowej, - motywacyjny system wynagradzania i konkursy sprzedażowe, - przyjazna atmosferę, - umowa o pracę lub umowa zlecenie. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres mailowy, lub pozostawienie w Salonie CANAL+ w Solaris poziom -1

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. angielskim miejsce pracy: Kowale, Gdańsk Obowiązki: - bieżąca obsługa kontraktów z kontrahentami anglojęzycznymi, - udzielanie klientom informacji o złożonych zamówieniach i produktach, - koordynacja procesów realizacji zleceń, - współpraca z działem wdrożeń, planowania i produkcji. Wymagania - bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie - warunek konieczny, - wyższe wykształcenie, - min. dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w branży poligraficznej mile widziane), - sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, - znajomość pakietu MS Office, - inicjatywa i samodzielność w rozwiązywaniu problemów. Nasz Klient oferuje: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, - dofinansowanie do karty sportowej, - ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, - ubezpieczenie dziecka na preferencyjnych warunkach, - szkolenia podnoszące kwalifikacje, - pracę w przyjaznej atmosferze w zgranym zespole. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K. moich danych osobowych, zawartych w niniejszym formularzu lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, w celu związanym z udziałem mojej osoby w niniejszym procesie rekrutacyjnym. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K. moich danych osobowych, zawartych w niniejszym formularzu lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, w celu prowadzenia i administrowania procesami przyszłych procesów rekrutacyjnych z udziałem mojej osoby. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych przez Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K. potencjalnym pracodawcom w celu związanym z przedstawieniem im mojej kandydatury w ramach prowadzonych procesów rekrutacyjnych z udziałem mojej osoby. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K. moich danych osobowych w zakresie: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu; w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną. Wpis KRAZ: 8162.

Doradca klienta w showroomie MUSCAT (Wrocław)
Doradca klienta w showroomie MUSCAT (Wrocław)
30+ kilka dni temu

Kim jesteśmy? MUSCAT to młoda marka, która zawdzięcza swój rozwój wyjątkowym podejściem do klienta. Serca okularników podbiliśmy usługą Domowej Przymierzalni, która umożliwia przymierzanie wybranych 4 par okularów w domowym zaciszu przez 4 dni, za darmo. Gdy otwieraliśmy pierwszy showroom, pragnęliśmy wyróżnić się indywidualnym podejściem do klienta i pasją do okularów. Dziś MUSCATY można kupić w 11 salonach w całej Polsce, a w planach mamy kolejne otwarcia. Nasza rodzina stale się powiększa, a dziś to Ty masz okazję dołączyć do naszego zespołu :) Co będzie należeć do Twoich obowiązków? - profesjonalne i kreatywne doradzanie klientom w zakresie produktów oferowanych przez firmę - wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów - dbanie o wizerunek showroomu i ekspozycję - realizacja celów sprzedażowych - zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klientów zgodnie z przyjętymi standardami - współpraca z innymi działami firmy. Co oferujemy? - pracę w pełnym wymiarze godzinowym, bądź w wymiarze 3/4 - stałe wynagrodzenie + premie uzależnione od osiągnięcia planów sprzedażowych - okulary pracownicze i atrakcyjne zniżki na asortyment - pracę w dynamicznym środowisku i rodzinnej atmosferze - pełne szkolenie, możliwość doskonalenia w dziedzinie mody i optyki - możliwość wpływania na rozwój firmy i dzielenia się pomysłami. Jakiej osoby szukamy? - komunikatywnej - która wychodzi z inicjatywą i z zaangażowaniem rozwiązuje problemy - lubiącej słuchać ludzi - o wysokiej kulturze osobistej - zainteresowanej modą - która wie, dlaczego znalezienie idealnej pary okularów jest tak ważne! Uwaga: prosimy o dodanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez 4Mosa sp. z o.o. w celu prowadzenia obecnej rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko. Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę.”

Doradca klienta z orzeczeniem o niepełnosprawności
Doradca klienta z orzeczeniem o niepełnosprawności
Kraków 30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNJADŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: DORADCA KLIENTA (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: KRAKÓW W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • umowę o pracę, na cały etat w największej multiagencji ubezpieczeniowej w Polsce, • dodatki motywacyjne, • możliwość rozwoju, • dofinasowanie karty multisport, • kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe organizowane w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, • wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • pozyskiwaniu i obsługiwaniu klientów, • osiąganiu postawionych celów, • tworzeniu kalkulacji ofert, • sprzedaży polisy 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych, • tworzeniu raportów, • reprezentowaniu firmy. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • posiadasz wykształcenie średnie (mile widziane wyższe), • lubisz kontakty z ludźmi, • potrafisz pracować z danymi, • szybko przyswajasz wiedzę, • motywują Cię cele sprzedażowe. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 504 - pokaż numer telefonu - lub wyślij SMS o treści: DORADCA KLIENTA Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać poprzez w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt „Work-for-all” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Obsługa wiadomości przychodzących- bez doświadczenia
Obsługa wiadomości przychodzących- bez doświadczenia
30+ kilka dni temu

Nie stresująca praca-biuro w centrum. Obsługa wiadomości przychodzących od użytkowników zagranicznych portali rozrywkowych. Nie musisz posiadać doświadczenia- wszystkiego Cie nauczymy! Wystarczy że jesteś osobą pozytywną, rozgadaną i pełną energii. Tworzymy team cudownych ludzi i właśnie takich pozytywnie zakręconych poszukujemy :) Oferujemy pracę od poniedziałku do piątku ( w weekendy odpoczywamy ;) , bardzo atrakcyjne zarobki- uzależnione od Twojego zaangażowania. Nic nie sprzedajemy ! Zapraszam do kontaktu wszystkie zainteresowane osoby, proszę o załączanie CV z aktualnym zdjęciem. Czekamy na Was!

Nauczyciel języka angielskiego
Nauczyciel języka angielskiego
Warszawa 30+ kilka dni temu

Obecnie dla naszego klienta dynamicznie rozwijającej się organizacji, oferującej usługi lingwistyczne i prowadzącej ciekawe projekty (zajęcia indywidualne, grupowe np. dla mam czy biznesowe) poszukujemy kandydatów na stanowisko Nauczyciel Języka Angielskiego. Jeżeli jesteś osobą zmotywowaną, języki obce to Twoja pasja i poszukujesz pracy która sprawia dużo radości - to ogłoszenie jest zdecydowanie dla Ciebie. Poszukujemy: - Osoby otwartej i komunikatywnej - Posługującej się językiem angielskim na poziomie zaawansowanym - Potrafiącej i lubiącej dzielić się wiedzą Oferujemy: - Pozyskanie klientów - Wsparcie merytoryczne - Odciążenie administracyjne (skupiasz się tylko na prowadzeniu zajęć) - Wygodne warunki (prowadzenie zajęć online lub w lokalizacji premium w samym centrum Warszawy) - Legalne źródło dochodu Ok. 20h tygodniowo (do ustalenia). Lekcje indywidualne z klientami. Lokalizacja: Warszawa ul. Krucza Zapraszam do kontaktu.

Rekruter z j. angielskim
Rekruter z j. angielskim
Poznań 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta - międzynarodowej firmy działającej w branży IT na wielu rynkach zagranicznych - poszukujemy osoby na stanowisko Talent Acquisition Specialist, która będzie odpowiedzialna nie tylko za działania rekrutacyjne, ale również budowanie strategii sourcingu i employer brandingu. Jeśli chcesz postawić kolejny krok w swojej karierze zawodowej, szukasz możliwości rozwoju, a rekrutacja i aktywnie pozyskiwanie kandydatów nie jest Ci obce - zapoznaj się z naszą ofertą. Jakie będą Twoje zadania? Będziesz: - identyfikować potrzeby rekrutacyjne w firmie; - zarządzać procesem rekrutacji (end-to-end); - przeprowadzać rozmowy rekrutacyjne; - współpracować z partnerami biznesowymi, portalami pracy, budować sieć kontaktów; - tworzyć i publikować ogłoszenia rekrutacyjne; aktywnie pozyskiwać kandydatów; - dbać o pozytywny candidate experience; - współpracować w obrębie firmy z innymi działami. Dodatkowo w zakresie strategii będziesz: - budować markę pracodawcy poprzez zarządzanie działaniami employer branding; - mieć wpływ na program poleceń i jego rolę w strategii rekrutacyjnej; - brać udział w targach pracy i innych wydarzeniach rekrutacyjnych; współpracować z uczelniami; - budować bazę kandydatów na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych; - tworzyć raporty, by skutecznie optymalizować działania rekrutacyjne. Szukamy właśnie Ciebie, jeśli: - posiadasz doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu kandydatów (min. 3 lata); - znasz różnorodne narzędzia sourcingowe - media społecznościowe czy portale pracy nie są Ci obce; - masz głowę pełną pomysłów; lubisz analizować i wiesz jak wykorzystywać dane dla lepszej efektywności działań rekrutacyjnych; - biegle posługujesz się językiem angielskim; - lubisz pracować w zespole; - masz doświadczenie w rekrutacjach na stanowiska z j. obcymi (np. agencja pracy); - potrafisz dobrze organizować swoją pracę i dążysz do realizacji celów rekrutacyjnych; - posiadasz doświadczenie w prezentowaniu swoich pomysłów w środowisku pracy. Co oferujemy? - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; - atrakcyjne wynagrodzenie; - dodatkowy dzień wolny; - możliwość pracy hybrydowej; - prywatną opiekę medyczną i inne benefity; - wsparcie na każdym etapie Twojego rozwoju, - współpracę opartą na zaufaniu. Prześlij nam swoje cv, a podczas rozmowy telefonicznej porozmawiamy o szczegółach.

Poszukiwany Specjalista ds. Sprzedaży
Poszukiwany Specjalista ds. Sprzedaży
30+ kilka dni temu

Radom Praca - Specjalista ds. sprzedaży - zarobki 2200-4000 złotych netto!!! Innowacyjne firma Telemarketingowa poszukuje Specjalistów ds. sprzedaży !!! Oferujemy: - wysokie wynagrodzenie = podstawa + prowizje + nagrody - praca 8 godzin dziennie z przerwami - szkolenia wprowadzające i podnoszące kwalifikacje - praca na prostych bazach klientów - po okresie próbnym umowa o pracę - świetna lokalizacja - Plac Konstytucji 3 Maja Oczekujemy: - duża komunikatywność - bardzo dobra obsługa komputera - zaangażowanie i nastawienie na osiąganie dobrych wyników - chęć zdobywania nowych umiejętności sprzedażowych Jeżeli jesteś ambitny i chcesz zacząć zarabiać dobre pieniądze to jesteś idealnym kandydatem do naszego dynamicznie rozwijającego się zespołu. Osoby zainteresowane podjęciem pracy powinny wysłać swoje CV wraz z listem motywacyjnym zawartym w treści maila na adres: @

Samodzielny handlowiec z okolic Krakowa, Nowego Sącza, Kielc
Samodzielny handlowiec z okolic Krakowa, Nowego Sącza, Kielc
Kraków 30+ kilka dni temu

Jesteśmy Agencją Zatrudnienia Talenty i Rezultaty. Dla naszego Klienta, producenta z wypracowaną marką w branży spożywczej poszukujemy osoby na stanowisko: Przedstawiciel Handlowy Kielce, Kraków, Nowy Sącz Nr ref.: CI/02/PHJeśli jesteś wytrwały i lubisz kontakt z ludźmi oraz zależy Ci na samodzielnej i stabilnej pracy w małej firmie to ta oferta jest dla Ciebie.Kluczowe zadania:• aktywne pozyskiwanie oraz budowanie długofalowej współpracy z Klientami• realizacja planu sprzedażowego w oparciu o wyznaczone cele• wdrażanie i kontrolowanie akcji promocyjnych oraz reagowanie na zgłoszone problemy klientów• monitorowanie lokalnego rynku i działań konkurencji• sporządzanie raportów i rozliczeńSzukamy Ciebie, jeśli:• masz min. 3 letnie doświadczenie i posiadasz osobiste kontakty w branży FMCG (w tym w pracy z dużymi sieciami handlowymi)• możesz pochwalić się samodzielnie pozyskanymi klientami• jesteś systematyczny i konsekwentny w działaniu• jesteś samodzielny i potrafisz dobrze organizować swoją pracę• posiadasz prawo jazdy kat BFirma zapewnia:• stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę• możliwość pracy z markami branży spożywczej, cenionymi przez konsumentów• pracę w gronie osób, dla których ważna jest współpraca i współdziałanie• niezbędne narzędzia pracy - samochód, telefonZapraszamy do przesłania CV na adres: zgloszenia@talentyrezultaty.pl i dołączenie następującej klauzuli:"Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Małgorzata Prawdzik Talenty i Rezultaty z siedzibą w Gdańsku dla potrzeb obecnych i przyszłych rekrutacji oraz weryfikacji moich kompetencji, a ponadto do przekazania moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Specjalista ds. wsparcia handlowców z językiem angielskim i Excel
Specjalista ds. wsparcia handlowców z językiem angielskim i Excel
30+ kilka dni temu

Szukasz pracy w której możesz wykorzystać znajomość programu Excel oraz znajomość j. angielskiego? Dział wsparcia handlowców zagranicznej firmy z produktami do aranżacji wnętrz i ogrodów poszukuje pracowników na stanowisko:Specjalista ds. wsparcia handlowców z językiem angielskimDołącz do nas jeśli:znasz język angielski na poziomie C1znasz język polski na poziomie B1obsługujesz program Excel na poziomie średniozaawansowanym – (warunek konieczny do pracy)szukasz pracy na pełen etatinteresują Cię także zmiany sobotnie i w dni świątecznebardzo dobrze radzisz sobie z obsługą komputera masz doświadczenie w pisemnej i/lub telefonicznej obsłudze klientaJakie zadania na Ciebie czekają?wsparcie nowych sprzedawców w dołączeniu do platformy firmypomoc partnerom w rozwoju ich aktywności handlowejrozwiązywanie problemów technicznymi i sprzedażowych partnerówwspieranie sprzedawców w ich codziennych działaniach operacyjnychudział w tworzeniu i optymalizacji narzędzi oraz wewnętrznych procesów pracy zespołuCo zyskujesz pracując z nami?gwarantowaną stawkę za godzinową oraz dodatkiszkolenie w pełni przygotowujące do pracy, za które Ci zapłacimymożliwości stałego rozwoju i awansu – w 2020 roku awansowało aż 21 osóbpłatny program poleceń- do 1500 zł dodatkowej gotówkidofinansowanie do Karty Multisportwspólne celebrowanie ważnych dni i wydarzeń w firmiepracę w firmie, która znalazła się na 197 miejscu listy Forbes najlepszych pracodawców 2020 rokukomfortowe i nowocześnie urządzone biuroJeśli uważasz, że to idealna praca dla Ciebie - wyślij swoje CV.Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach.Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis-lc, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/

Specjalista ds. wsparcia handlowców z j. niemieckim lub francuskim
Specjalista ds. wsparcia handlowców z j. niemieckim lub francuskim
30+ kilka dni temu

Szukasz pracy w której możesz wykorzystać znajomość programu Excel oraz znajomość j. niemieckiego lub francuskiego? Dział wsparcia handlowców zagranicznej firmy z produktami do aranżacji wnętrz i ogrodów poszukuje pracowników na stanowisko:Specjalista ds. wsparcia handlowców z językiem niemieckim lub francuskimDołącz do nas jeśli:znasz język niemiecki lub francuski na poziomie C1znasz język polski na poziomie B1obsługujesz program Excel na poziomie średniozaawansowanym – (warunek konieczny do pracy)szukasz pracy na pełen etatinteresują Cię także zmiany sobotnie i w dni świątecznebardzo dobrze radzisz sobie z obsługą komputeramasz doświadczenie w pisemnej i/lub telefonicznej obsłudze klientaJakie zadania na Ciebie czekają?wsparcie nowych sprzedawców w dołączeniu do platformy firmypomoc partnerom w rozwoju ich aktywności handlowejrozwiązywanie problemów technicznymi i sprzedażowych partnerówwspieranie sprzedawców w ich codziennych działaniach operacyjnychudział w tworzeniu i optymalizacji narzędzi oraz wewnętrznych procesów pracy zespołuCo zyskujesz pracując z nami?gwarantowaną stawkę za godzinową oraz dodatkiszkolenie w pełni przygotowujące do pracy, za które Ci zapłacimymożliwości stałego rozwoju i awansu – w 2020 roku awansowało aż 21 osóbpłatny program poleceń- do 1500 zł dodatkowej gotówkidofinansowanie do Karty Multisportwspólne celebrowanie ważnych dni i wydarzeń w firmiepracę w firmie, która znalazła się na 197 miejscu listy Forbes najlepszych pracodawców 2020 rokukomfortowe i nowocześnie urządzone biuroJeśli uważasz, że to idealna praca dla Ciebie - wyślij swoje CV.Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach.Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis-lc, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/

Praca z j. włoskim na wakacje - obsługa infolinii pasażerskiej - zdalnie
Praca z j. włoskim na wakacje - obsługa infolinii pasażerskiej - zdalnie
30+ kilka dni temu

Znasz język włoski i szukasz zdalnej pracy na wakacje? Dołącz do naszego zespołu, który zajmuje się obsługą i wsparciem pasażerów znanych linii lotniczych. Pracujemy na czatach, mailach i połączeniach przychodzących. Dołącz do nas i pracuj jako:Konsultant ds. obsługi pasażerów w j. włoskim - biuro WarszawaZadania na tym stanowisku to:obsługa czatów internetowych w języku włoskimobsługa mailowych zgłoszeń reklamacyjnychodbieranie połączeń przychodzących od pasażerówudzielanie informacji odnośnie przewozu bagaży, zmiany terminów lotów, zamawiania nowych biletówobsługa programów i aplikacjiCo będzie potrzebne do pracy?znasz język włoski na min. poziom B2 (w mowie oraz w piśmie)mówisz w języku polskim w stopniu komunikatywnym (szkolenie w języku polskim)dobrze radzisz sobie z obsługą komputerajesteś dyspozycyjny min. 120 godzin w miesiąculubisz się uczyć i pomagać innym :)W ramach współpracy zyskujesz:gwarantowaną stawkę godzinową + bonusyszkolenie przygotowujące do pracy (trwające 10 dni) za które otrzymasz wynagrodzenieelastyczny czas pracy w godzinach 7-21 oraz w weekendywsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy oraz coachingi podnoszące umiejętnościpracę w firmie, która znalazła się na 197 miejscu listy Forbes, najlepszych pracodawców 2020 rokumożliwość awansu w strukturze firmy - w 2020 roku skorzystało z niej aż 21 osób!bonus finansowy do 1500 zł za polecenie znajomego do pracymożliwość skorzystania z karty Multisportpracę w nowoczesnym biurze zlokalizowanym na MokotowieAby wziąć udział w procesie rekrutacji - wyślij do nas swoje CVSkontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach.Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis-lc, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - jęz. grecki
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - jęz. grecki
30+ kilka dni temu

Możesz złożyć cv również bezpośrednio na naszej stronie: career.homeglobal.com/cp/j/4627/a/3/specjalista-ds-sprzedazy-i-obslugi-klienta-jez-grecki Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - jęz. greckiCzym będziesz się zajmować: Codziennym telefonicznym kontaktem z klientami;Aktywną sprzedażą i realizacja złożonych zamówień;Dbaniem o relacje z klientami;Pełnieniem funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb;Będziesz realizować indywidualnie wyznaczone cele; Co będzie Ci przydatne: Biegła znajomość języka greckiego oraz komunikatywna znajomość języka polskiego/angielskiego;Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;Entuzjazm, kreatywność i zaangażowanie;Orientacja na cele i wyniki;Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania;Lubisz mieć wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia; Co zyskasz: Możliwość odbycia szkolenia wstępnego jak i całej dalszej współpracy zdalnie; z każdego miejsca na świecie;Możliwość realizacji zadań stacjonarnie (wybór należy do Ciebie) w nowoczesnym biurowcu znajdującym się w samym centrum Warszawy;Możliwość skorzystania z mieszkania służbowego na wypadek gdybyś jednak chciał/a odwiedzić biuro;Od pierwszego dnia zostaniesz objęty procesem onboardingu – wspólnie będziemy dążyć do tego abyś stał się jak najlepszy w tym co robisz;Możliwość rozwoju w strukturach firmy (przy stanowiskach wyższego szczebla stawiamy na rekrutację wewnętrzną);Niekorporacyjna atmosfera - mówimy do siebie po imieniu, nie obowiązuje dress code oraz stosujemy politykę otwartych drzwi (Twój TL jest zawsze dostępny dla Ciebie);Work – life balance - wiemy, że nie samą pracą człowiek żyje więc nie oczekujemy nadgodzin a na swój grafik masz wpływ przede wszystkim Ty sam;Rozrywki takie jak ping pong, turnieje piłkarskie, gry planszowe, warsztaty prac kreatywnych i wiele innych;Dofinansowanie do karty Multisport oraz prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twoich bliskich; Dowiedz się więcej o nas na homeglobal.com Możesz złożyć cv również bezpośrednio na naszej stronie: career.homeglobal.com/cp/j/4627/a/3/specjalista-ds-sprzedazy-i-obslugi-klienta-jez-grecki

6000 zł / mies. - Konsultant ds. sprzedaży
6000 zł / mies. - Konsultant ds. sprzedaży
30+ kilka dni temu

Konsultant telefoniczny ds. sprzedaży Miejsce pracy: home officeTwoja praca będzie polegała na: - telefonicznej sprzedaży produktów gospodarstwa domowego obecnym klientom firmy ( ciepła baza )Wymagania: - mile widziane doświadczenie w pracy w call center w telefonicznej sprzedaży produktów lub usług,- możliwość pracy na pełny etat oraz stały dostęp do Internetu!Oferujemy:- gwarantowaną podstawę 18,30 brutto / h- realny do zrealizowania motywujący system premiowy ( od 1000 do 3000 zł brutto )- przedłużenie współpracy po 4 miesiącach w oparciu o umowę o pracę - przy przedłużeniu współpracy w oparciu o umowę o pracę - karta Medicover oraz Multisport.Przed rozpoczęciem pracy oferujemy trzydniowe szkolenie online!Zachęcamy do wysłania CV za pomocą linku aplikacyjnego poniżej ( skopiuj do przeglądarki )https://aplikuj.hrappka.pl/oferta/oferta/18496/ol?lang=pl

Filtr