Sortowanie:
Znaleziony: 4299 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Opiekun Finansowy Stefczyk Finanse, Strzelce Opolskie
Opiekun Finansowy Stefczyk Finanse, Strzelce Opolskie
nowe Strzelce Opolskie dzisiaj

W Stefczyk Finanse jest nas blisko 2500. Pracujemy dla Kasy Stefczyka, która działa już od 25 lat. Jesteśmy blisko Pracowników i Klientów, a relacje to podstawa naszej codzienności. To czyni nas wyjątkową organizacją. U nas każdy jest inny, ale wszyscy świetni. #PracujwStefczyku Zajrzyj do nas! Jesteśmy blisko! Szukamy osób w mieście: Strzelce Opolskie Na stanowisko: Opiekun Finansowy Zastanawiasz się czym będziesz się zajmował? To proste: • Zadbasz o Klientów oferując im szeroką gamę produktów finansowych Kasy Stefczyka. • Najpierw jednak rozpoznasz ich potrzeby. • Zrobisz to zarówno bezpośrednio w naszym oddziale jak i telefonicznie - tak, zdecydowanie szukamy osób lubiących rozmawiać i umiejących robić to dobrze! :) • Obsługa kasową Zastanawiasz się czy to wszystko dasz radę zrobić samemu? Oczywiście, że nie. Będziemy Ciebie wspierać na każdym kroku naszymi narzędziami! Jedyne co musisz zrobić to wysłać swoje CV plus: Chcieć pracować w finansach, mieć wykształcenie średnie maturalne i lubić wygrywać. Tylko tyle? Zdecydowanie wystarczy! W zamian za to, że jesteś z Nami, gwarantujemy: • Spokój i stabilność – umowa o pracę to podstawa, a ponad 50% pracowników jest z nami dłużej niż pięć lat • Sprawność - dofinansowanie karty sportowej. • Kasę (nie tylko Stefczyka) - system premiowy bez limitu. • Rozwój - rozbudowany pakiet szkoleń, w tym dwutygodniowe szkolenie wprowadzające nad morzem. Oczywiście w tym czasie otrzymasz normalną pensję! • Relacje na całe życie - wszyscy inni, każdy świetny. Chcesz zostać częścią naszej społeczności? #PracujwStefczyku

Customer service specialist with Croatian
Customer service specialist with Croatian
nowe Kraków dzisiaj

For our Client, company which specializes in e-commerce DIY industry we are looking for: Customer service specialist with Croatian Workplace: Cracow Candidates should have the following characteristics, competence and skills: - Fluent or native knowledge of Croatian language (speaking and writing) - Experience in customer service (answering calls, replying to e-mails) - Accounting experience will be an asset - Ability to communicate in Polish or English - Very good interpersonal skills - Good communication and organization skills - Ability to work independently Responsibilities: - Contacting with customers by phone, e-mail or chat - Answering any questions related to the products offered by the company - Informing about the assortment available for sale - Assisting in solving problems and investigating customer complaints - Maintaining good customer relationships - Analyzing the needs and expectations of customers Please send your CV in Word format and please consider the information from the link: www.youtube.com/watch Umieść proszę poniższą klauzulę na przetwarzanie danych osobowych. Jeśli chcesz brać udział w podobnych do tej rekrutacjach, pamiętaj żeby umieścić całą klauzulę. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy haer-recruitment z siedzibą w Tarnowie, ul. Paderewskiego 6, w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Zgadzam się na przetwarzanie przez haer-recruitment danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania. Jeżeli NIE chcesz brać udziału w innych naszych rekrutacjach i NIE chcesz abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie na poczet przyszłych rekrutacji, umieść w CV następującą zgodę Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy haer-recruitment z siedzibą w Tarnowie, ul. Paderewskiego 6, w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania." Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do haer-recruitment, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem: @ . Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne haer-recruitment zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu w zakresie wskazanym w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie dobrowolnej zgody, którą wyrażasz wysyłając swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Jeśli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali Pani/Pan dodatkowe dane, prosimy o nie umieszczanie ich w dokumentach. Równocześnie prosimy o nie umieszczanie w przesłanych dokumentach danych wrażliwych dotyczących np. ilość posiadanych dzieci, stan zdrowia i itp. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza obowiązujące przepisy w tym zakresie. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem: @ Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom hostingu. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Masz prawo: a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, b)cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane będą umieszczone w bazie firmy haer-recruitment, z siedzibą w Tarnowie, ul. Paderewskiego 6, 33-100 Tarnów. Wpis do rejestru agencji zatrudnienia: Nr certyfikatu: 2352/2

Doradca Klienta
Doradca Klienta
nowe Lublin dzisiaj

Zostań Expertem od Snu! Interesujesz się kwestiami zdrowia i wypoczynku? Masz doświadczenie w sprzedaży? Może po prostu szukasz pracy, która da Ci pieniądze i satysfakcję? Wystarczy, że odpowiedziałeś twierdząco tylko na jedno z powyższych pytań. Dołącz do naszego zespołu specjalistów jako Doradca Klienta (sprzedawca) i poznaj tajniki zdrowego snu! Nieustannie poszukujemy pracowników do naszych salonów stacjonarnych w największych miastach w Polsce. Kim jesteśmy? Expert Snu to prężnie działający sklep internetowy z dystrybucją na całą Polskę, a także sprzedaż w salonach stacjonarnych - jesteśmy w Rzeszowie, Krakowie, Katowicach, Kielcach, Dębicy, Krośnie i Toruniu. Realizujemy zarówno zamówienia indywidualne, jak i hurtowe. Oferujemy kompleksowe wyposażenie sypialni,specjalizujemy się zwłaszcza w nowoczesnych materacach do spania - jesteśmy jednym z najbardziej popularnych autoryzowanych dealerów uznanego polskiego producenta, marki GUENO oraz M&K foam Koło. Nieustannie poszerzamy ofertę sklepu internetowego i ciągle otwieramy kolejne salony. Nie ma nas w Twoim mieście? JESZCZE nie. Zadania, jakie stawiamy przed tobą: -profesjonalna, zgodna ze standardami firmy obsługa klienta -aktywna sprzedaż - w tym również produktów marek własnych i wyrobów premium -nadzorowanie przebiegu realizacji zamówień -dbanie o odpowiednie zatowarowanie sklepu, przyjmowanie i realizacja dostaw -dbanie o porządek i atrakcyjny wygląd salonu oraz ekspozycji -inicjowanie i współtworzenie materiałów angażujących klientów w wybranym mieście -analiza trendów w branży, poszukiwanie niestandardowych i inicjowanie własnych pomysłów na zwiększenie sprzedaży Co możemy Ci zaoferować? -umowę o pracę -wynagrodzenie składające się z podstawy, prowizji od sprzedaży indywidualnej i premii -szkolenia i warsztaty podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe -przyjazną atmosferę oraz wsparcie od koleżanek i kolegów po fachu -zniżki pracownicze na cały asortyment -możliwość relaksu w trakcie pracy na niezwykle komfortowych materacach ;) Czego od Ciebie oczekujemy? -minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej -praktycznej znajomości technik sprzedaży -umiejętności zamykania rozmów handlowych transakcją -pozytywnego nastawienia i determinacji w osiąganiu założonych celów -znajomości procesów fiskalnych: fakturowanie, raportowanie, inwentaryzacja -umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy -zaangażowania w wykonywaną pracę -znajomość programu SUBIEKT GT będzie dodatkowym atutem Cały proces rekrutacji na stanowisko Doradcy Klienta w Expert Snu składa się z 3 etapów: Etap 1 - przesłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie o pracy Etap 2 - wypełnienie krótkiej ankiety, którą otrzymają wybrani kandydaci Etap 3 - spotkanie rekrutacyjne w salonie Expert Snu Administratorem udostępnionych danych osobowych jest Expert Daniel Sołtys z siedzibą pod adresem 38-114 Niebylec, ul. Niebylec 110. Udostępnienie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe, natomiast udostępnienie wszelkich dodatkowych danych jest dobrowolne. Udostępnienie danych dodatkowych oznacza wyrażenie zgody na ich przetwarzanie przez Administratora. Udostępnione w aplikacji dane przetwarzane są przez administratora wyłącznie w celu realizacji procesów rekrutacyjnych. Osobie udostępniającej dane przysługuje prawo żądania od Expert Daniel Sołtys dostępu do danych, które jej dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Osoby udostępniające dane są obowiązane dołączyć do dokumentów aplikacyjnych oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Expert Daniel Sołtys z siedzibą pod adresem 38-114 Niebylec, ul. Niebylec 110 danych osobowych udostępnionych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych w celu realizacji procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Expert Daniel Sołtys obecnie, a także w przyszłości, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania udostępnionych danych osobowych oraz moje uprawnienia.”

Specjalista ds. Fotowoltaiki i Pomp Ciepła
Specjalista ds. Fotowoltaiki i Pomp Ciepła
nowe Dynów dzisiaj

AUTYROZYWANY PARTNER COLUMBUS ENERGY SZUKA OSÓB NA STANOWISKO "SPECJALISTA DS. PRODUKTÓW OZE" JAK WYGLĄDA WSPÓŁPRACA Z NASZĄ FIRMĄ? • Pozyskiwanie oraz aktywna obsługa klientów z sektora klientów indywidualnych, MŚP, rolnictwa i dużych przedsiębiorstw. • Prowadzenie negocjacji handlowych i prezentacji tematycznych • Przygotowywanie ofert PV i Pomp Ciepła. • Realizowanie wyznaczonych celów • Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta • Dbanie o dobre imię i renomę Firmy CZEGO OCZEKUJEMY OD KANDYDATÓW? • Doświadczenie w sprzedaży (warunek konieczny) • Preferowane branże: fotowoltaika, energia elektryczna, gaz, telekomunikacja, ubezpieczenia lub finanse) • Umiejętności skutecznych negocjacji • Ukierunkowanie na realizację zadań i osiągnięcie założonych celów • Dobra znajomość obsługi komputera i MS Office • Zainteresowanie tematem PV i najnowszymi rozwiązaniami w zakresie OZE będzie dodatkowym atutem PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: • Stabilnego Partnera, który jest gwarantem wypłacalności • Bezkonkurencyjny i kompleksowy produkt na rynku oparty o najlepszych producentów • Atrakcyjne wsparcie finansowania instalacji dla klientów indywidualnych i biznesowych • Wysokie wynagrodzenie prowizyjne • Narzędzia informatyczne - kalkulatory ofertowe, materiały marketingowe • Codzienne wsparcie i pomoc dyrektora regionu • System motywacyjny i konkursy sprzedażowe • Stabilna forma zatrudnienia kontrakt B2B, umowa agencyjna. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: @ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
nowe Lublin dzisiaj

Chciałbyś zostać partnerem w realnym współtworzeniu lepszego świata i przyszłości naszej planety? Chciałbyś codziennie pomagać ludziom, oszczędzając im mnóstwo pieniędzy, jednocześnie zmniejszając ślad węglowy i realnie poprawiając jakość powietrza którym oddychamy? Chciałbyś pracować w organizacji, która przede wszystkim dba o swoich ludzi, klientów i traktuje ich jak prawdziwych partnerów? Jeżeli odpowiedziałeś TAK na wszystkie powyższe pytania i jednocześnie...: • masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (doświadczenie kierownicze i trenerskie w call center będzie dodatkowym atutem) • jesteś osobą komunikatywną, elokwentną i potrafisz doskonale posługiwać się językiem polskim • lubisz pomagać innym, cenisz sobie pracę w przyjaznym, młodym i dynamicznym zespole • doceniasz wyzwania i lubisz się nieustannie rozwijać • jesteś osobą kreatywną, która chce mieć wpływ na kształt swoich obowiązków • chciałbyś uczyć się od najlepszych w branży i mieć jasno określoną ścieżkę kariery z możliwością awansu i zmiany stanowisk wewnątrz organizacji • szukasz zadań które będą dawały Ci satysfakcję i codzienne poczucie, że robisz coś dobrego dla innych i planety na której mieszkamy, a jednocześnie będziesz dostawać za to wynagrodzenie :) ...to bardzo możliwe, ze jesteś idealnym partnerem do naszego zespołu! Wyślij do nas swoje CV z klauzulą RODO, opisując doświadczenia i dotychczasowy przebieg kariery. Ze względu na bardzo duże zainteresowanie nasza ofertą, zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista z francuskim lub hiszpańskim- pracuj zdalnie!
Specjalista z francuskim lub hiszpańskim- pracuj zdalnie!
nowe dzisiaj

Poznaj nas! Tivron to nowoczesne, międzynarodowe call center. Działamy na ponad 15 rynkach w branży health & beauty. Jako wiodący operator segmentu BPO zajmujemy się outsourcingiem usług sprzedaży i obsługi klienta. W codziennej pracy stawiamy na rozwój technologiczny, mierzalne efekty i skuteczność. Naszym celem jest gwarancja najlepszej jakości oraz realizacja kampanii na najwyższym poziomie. Teraz do pełnej realizacji naszych celów brakuje nam .... właśnie CIEBIE! Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży z językiem francuskim lub niecmieckim Obowiązki Będziesz zajmować się: telefonicznym kontaktem z klientami indywidualnymi obsługą połączeń przychodzących i wychodzących aktywną dosprzedażą produktów z branży zdrowia (suplementy) badaniem potrzeb klientów i doradztwem w zakresie oferowanych produktów uzupełnianiem bazy danych po kontakcie z klientem Wymagania biegła znajomość języka francuskiego bądź hiszpańskiego otwarta postawa na klienta asertywność i motywacja dążenie do realizacji celów sprzedażowych Lekkość w prowadzeniu rozmowy Oferujemy wynagrodzenie w postaci podstawy i prowizji (uzależnionej od osiąganych wyników sprzedażowych) pracę w godz. 8-16 (pełny etat, 5 zmian w miesiącu popołudniowych w godz. 12-20, 1 pracujący weekend w miesiącu) szkolenia wdrożeniowe jak i w trakcie pracy, dotyczące technik sprzedażowych, obsługi klienta; bieżące wsparcie liderów, menedżerów umowę zlecenie + umowę o dzieło lub B2B (pokrywamy koszt prowadzonej działalności) dofinansowanie do karty Multisport, opieki medycznej najlepszą atmosferę, poznasz fantastycznych ludzi i nie będziesz się nudzić

TELEMARKETER z orzeczeniem o niepełnosprawności - CHORZÓW
TELEMARKETER z orzeczeniem o niepełnosprawności - CHORZÓW
nowe Chorzów dzisiaj

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: T E L E M A R K E T ER A Obowiązki: • Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy • Badanie rynku • Udzielanie klientom informacji na temat oferty handlowej • Umawianie spotkań handlowych • Ścisła współpraca z działem sprzedaży • Raportowanie • Dbanie o dobry wizerunek firmy • Profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów Wymagania: • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne • Doświadczenie w obsłudze klienta • Umiejętność planowania pracy własnej • Duża samodzielność • Orientacja na cel • Odpowiedzialność i rzetelność • Znajomość pakietu MS Office i bardzo dobra obsługa komputera Oferujemy: • Umowę o pracę • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia • Przywileje wynikające z zatrudnia w warunkach pracy w zakładzie pracy chronionej • Możliwość zdobycia bardzo wysokich dochodów dzięki dodatkowej (realnej) prowizji • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie • Możliwość rozwoju zawodowego • Duży zakres samodzielności • Bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna i swobodna atmosfera w pracy). Rozmowa telefoniczna jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

specjalista ds sprzedaży programów CAD
specjalista ds sprzedaży programów CAD
nowe Łódź dzisiaj

Witam, do naszego biura w Łodzi poszukujemy specjalisty ds sprzedaży systemów CAD.

Pracownik salonu kryptowalut/ ochrona kantoru
Pracownik salonu kryptowalut/ ochrona kantoru
nowe dzisiaj

Dzień dobry, Poszukujemy do naszego nowo otwieranego punktu kandydatów na stanowisko obsługi klienta. Oferujemy: - umowę zlecenie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - szkolenie przygotowujące do pracy w zawodzie - premie uznaniowe Stawka 12zl/h Praca 15 dni w miesiacu w godzinach 12.00-00.00 ( system pracy do ustalenia ) Zapraszamy do aplikowania

Specjalista ds. wdrożeń z doświadczeniem w systemach ERP
Specjalista ds. wdrożeń z doświadczeniem w systemach ERP
nowe Mielec dzisiaj

Dla naszego klienta producenta nadwozi poszukujemy: Informatyka - Administratora sieci Miejsce pracy: Dębica Zakres obowiązków: • Opieka i rozwojem aplikacji MS Access / VBA w gotowym systemie firmy • Opieka nad sieciami i serwerami zlokalizowanymi w siedzibie firmy • Praca na etapie analizy / projektowania / implementacji oraz testowania • W późniejszym etapie również rozwojem aplikacji C# Jeżeli: • Posiadasz podstawową znajomość środowiska VBA i MS Access • Nie masz problemów z programowaniem w MS SQL Server • Posiadasz podstawową znajomość sieci komputerowych WLAN/LAN • Znasz środowisko Vmware oraz Hyper-V • Twój język angielski jest na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację A dodatkowo (mile widziane): • Znasz C# oraz DevExpress i WinForm to czekamy właśnie na Ciebie! W zamian za swoją pracę otrzymasz: • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • Pracę Pon. – Pt. 8:00 – 16:00 oraz brak konieczności pracy w nadgodzinach • Stanowisko pracy wyposażone w dogodne dla Ciebie sprzęty sprzyjające komfortowi pracy • Spokojną pracę w niewielkim zespole programistów • Wynagrodzenie dwuczynnikowe: Podstawę + Premie miesięczną uzależnioną od wyników firmy (około 70 – 100% wynagrodzenia zasadniczego) – łącznie 7000 zł brutto • Szerokie perspektywy rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń dzięki pracy w międzynarodowym środowisku • Karta Multisport oraz Ubezpieczenie grupowe • Niezbędne szkolenia zewnętrzne pozwalającą na ciągły rozwój • Szkolenia językowe • Imprezy integracyjne • Dojazd bez korków z większości lokalizacji (Rzeszów, Tarnów, Mielec) :)

Pracownik recepcji
Pracownik recepcji
nowe Nowy Sącz dzisiaj

Autoryzowany dealer samochodowy TOYOTA KOBOS poszukuje do pracy osoby na stanowisko- Pracownik recepcji. Miejsce pracy: Nowy Sącz, Region: woj.małopolskie Opis stanowiska: Realizacja wszelkich zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem recepcji Obsługa kasy fiskalnej Obsługa klientów i gości odwiedzających firmę Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Dbanie o sprawny obieg dokumentów Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych Wsparcie administracyjne dla wszystkich pracowników Sporządzanie pism, analiz, zestawień i obliczeń (raporty, dokumenty, statystyki) Współpraca z firmami zewnętrznymi w bieżących sprawach administracyjno-technicznych. Wymagania: Wykształcenie min. średnie Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; Znajomość obsługi kasy fiskalnej będzie dodatkowym atutem Bardzo dobra organizacja pracy własnej Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, Internetu i urządzeń biurowych Wysokie zdolności komunikacyjne, umiejętność profesjonalnej obsługi klienta, wysoka kultura osobista Umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość, energia i inicjatywa Zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, Prawo jazdy kat. B., Dyspozycyjność, Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Oferujemy: Rozwojową pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku Atrakcyjny system wynagradzania Pracę w pełnym wymiarze czasu pracy Stałe godziny pracy Partnerską atmosferę środowiska pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) na adres: @ Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu obecnej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ).”

Nowa rekrutacja - obsługa klienta
Nowa rekrutacja - obsługa klienta
nowe Ostrowiec Świętokrzyski dzisiaj

Obsługa klienta – Fotowoltaika Poszukujemy nowych osób z Ostrowca Świętokrzyskiego oraz okolic do projektu umawiania spotkań . Zakres obowiązków: • Telefoniczna obsługa klientów • Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami • Wprowadzanie do systemu spotkań Oczekiwania: • Dyspozycyjność w godzinach 9-17 (poniedziałek-piątek + 2 soboty w miesiącu 9-15) • Komunikatywność, umiejętność słuchania • Płynna obsługa komputera Oferujemy: • Wynagrodzenie podstawowe około 3100 zł • Profesjonalne oraz płatne szkolenie • Systemy premiowe oraz współpracę z jedną z największych firm fotowoltaicznych w Polsce• Wsparcie na każdym etapie pracy Doceniamy indywidualność każdego z pracowników i ich unikalne umiejętności. Staramy się wspierać ich rozwój i promować wszystkie pozytywne cechy, aby praca stała się realizacją ich własnych talentów. Dołącz do nas. Wyślij swoje CV przez formularz OLX.

Doradca Klienta Sektor Konstrukcja - Leroy Merlin Polska
Doradca Klienta Sektor Konstrukcja - Leroy Merlin Polska
nowe Mirków dzisiaj

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Jeżeli:lubisz pracę w handlu i jesteś otwarty na kontakt z klientem;  lubisz działać zespołowo;  jesteś przedsiębiorczy i bierzesz odpowiedzialność za to co robisz;  jesteś nastawiony na działanie, szukasz coraz lepszych rozwiązań;  uśmiech to Twój klucz do budowania relacji. Będziesz odpowiedzialny za:profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów w Sektorze Konstrukcja (Materiały Budowlane, Stolarka);realizację i monitoring procesu zamówień klienta; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta;  współtworzenie zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces;  dbałość o wizerunek działu, dostępność towarów i ich prawidłowe oznakowanie.  Oferujemy Ci:umowę o pracę i terminowe wynagrodzenie;  premie uzależnione od wyników sklepu i działu;  udział w wypracowanym zysku firmy, akcjonariat pracowniczy; priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy;   szkolenia stacjonarne i on-line (będziesz ekspertem w swojej dziedzinie);  możliwość udziału w programach rozwojowych;  przewidywalny grafik;  smartfon;  benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, Fundusz Świadczeń Socjalnych, Fundusz Mieszkaniowy;  możliwość włączenia się w inicjatywy organizowane przez Fundację LMP.   Z DORADCĄ KLIENTA LEROY MERLIN POLSKA MOŻNA ZBUDOWAĆ WŁASNY DOM I OGRÓD.APLIKUJ JUŻ DZIŚ - SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!  Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody nie dłużej jednak niż 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Targowej 72, kontakt ochronadanych(at)leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.leroymerlin.pl  w polityce prywatności.  

Specjalista ds. obsługi klienta - 18,30 zł/h - elastyczny czas pracy
Specjalista ds. obsługi klienta - 18,30 zł/h - elastyczny czas pracy
nowe Warszawa dzisiaj

Zatrudnimy osoby chętne do pracy na stanowisku Specjalisty ds. obsługi klienta indywidualnego Do głównych zadań należeć będzie:kontakt z klientem w celu promocji nowej ofert lub przedłużenia umowysprzedaż i doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usługrealizacja indywidualnych celów i planów sprzedażowychprofesjonalna obsługa zgodna ze standardami firmyOferujemy:profesjonalne szkolenie produktowo-sprzedażowestawkę 18,30 zł/h na start, z możliwością podwyżki oraz wypracowania wysokich prowizjimożliwość awansu w strukturze firmyelastyczny grafik pracy w systemie zmianowymAplikuj do nas jeśli:jesteś osobą dyspozycyjną posiadasz podstawową znajomość obsługi komputeraposiadasz doświadczenie w sprzedaży lub w pracy z klientem Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Aplikując prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli (bez tego aplikacja nie zostanie rozpatrzona):"Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Consulting Solutions w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania.”Obowiązki informacyjne wynikające z RODO, w tym zasady i cele przetwarzania danych osoowych znajdują się pod adresem: http://www.consultingsolutions.pl/rodo

Szybka rekrutacja!! Łatwy awans, 15 zł netto + premie, LUBLIN
Szybka rekrutacja!! Łatwy awans, 15 zł netto + premie, LUBLIN
nowe Lublin dzisiaj

Otwieramy rekrutację na stanowisko : SPECJALISTA DO SPRAW TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA. NIE PROWADZIMY SPRZEDAŻY Zakres obowiązków : - telefoniczny kontakt z klientem ( połączenia wychodzące) - rzetelne i dokładne przekazanie informacji klientowi - prowadzenie rozmów z klientem zgodnie z wyznaczonymi standardami Nasze biuro mieści się w centrum Lublina, oferujemy : - Pracę w systemie jednozmianowy od godziny 8.00 do godziny 16-17 oraz w dwie soboty w ciągu miesiąca - Stabilne zatrudnienie, umowę zlecenie - Stałą stawkę 15 zł netto za każdą godzinę pracy oraz atrakcyjny system premiowy od 30 do 70 zł dziennie oraz dodatkowe konkursy - Szkolenie wdrażające oraz pomoc i wsparcie na każdym etapie pracy - Możliwość rozwoju i awansu Od kandydatów oczekujemy: rzetelności, sumienności, dyspozycyjności, komunikatywności oraz znajomości podstawowej obsługi komputera. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji w postaci CV poprzez formularz OLX. Skontaktujemy się.

Konsultant ds. Obsługi Klienta - Kalisz
Konsultant ds. Obsługi Klienta - Kalisz
nowe Kalisz dzisiaj

MULTIMEDIA POLSKA – jeden z ogólnopolskich dostawców zintegrowanych usług dla domu i firm:Internetu, telewizji, telefonii stacjonarnej i komórkowej, poszukuje kandydatów na stanowisko:   Konsultanta ds. Obsługi Klienta Martwisz się, że nie posiadasz doświadczenia zawodowego?Dla nas to nie problem– zdobądź je z Nami! DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU, A OTRZYMASZ: umowę o pracę,pakiet naszych usług jako pracowniczy bonus,atrakcyjny system premiowy i liczne konkursy,dodatkowe systemy motywacyjne uzależnione od wyników pracy,możliwość rozwoju zawodowego,dynamiczne środowisko i partnerską atmosferę pracy,cykl szkoleń przygotowujących do pracy, dzięki czemu nie wymagamy doświadczenia. BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:telefoniczną obsługę Klienta,sprzedaż usług przez telefon. OCZEKUJEMY OD CIEBIE:pozytywnego nastawienia, umiejętności swobodnej komunikacji,dobrej znajomości obsługi komputera,zaangażowania w powierzone zadania,dobrej organizacji pracy. Jeśli jesteś zainteresowany współpracą z nami, nie zwlekaj, wyślij swoje CV już dziś Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółki z Grupy Multimedia Polska na potrzeby procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 z późn. zm.)

Serwis GSM Sprzedawca
Serwis GSM Sprzedawca
nowe Gdańsk dzisiaj

Szukamy pracownika do sklepu z akcesoriami do telefonów i telefonami. Praca poniedziałek- piątek 8-20, soboty 9-19. Szukamy osoby uczciwej, odpowiedzialnej i lubiącej prace z ludźmi. Chętnie podejmę współpracę z osobą z doświadczeniem w branży GSM lub sprzedaży bezpośredniej. Szczególnie preferowany staż w branży GSM (np. salony GSM lub praca w sklepach RTV-AGD ) Do głównych obowiązków należą: - aktywna sprzedaż akcesoriów do telefonów,(szkła hartowane, futerały, baterie, ładowarki) oraz składanie zamówień - sprzedaż telefonów oraz innych urządzeń GSM - dbanie o czystość stanowiska pracy -dbanie o prawidłowe zatowarowanie punktu Wymagania: - osoba nie paląca papierosów - wiek do 40lat - znajomość z obsługi komputera - miłe widziana znajomość branży GSM - znajomość systemów operacyjnych iOS, Android - chęć zdobywania nowych umiejętności - dyspozycyjność - komunikatywność - sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków - pozytywne nastawienie do pracy Oferujemy: - miejsce pracy: Gdańsk - pracę stacjonarną i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat - elastyczny grafik Cv ze zdjęciem proszę przesyłać na adres mailowy W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133, poz 883 ze zm.)"

Pracownik salonu gier na automatach (z obsługą LOTTO) Gryfino
Pracownik salonu gier na automatach (z obsługą LOTTO) Gryfino
nowe Gryfino dzisiaj

Totalizator Sportowy Sp. z o.o. zatrudnia ponad 1500 pracowników w punktach sprzedaży. Do naszego nowo otwieranego punktu w Gryfinie poszukujemy kandydatów na stanowisko Pracownik salonu gier na automatach (z obsługą LOTTO). Zapraszamy do aplikowania!  Oferujemy:umowę o pracę w firmie o silnej, ugruntowanej pozycji na rynku,szkolenie wstępne przygotowujące do pracy w salonie gry na automatach,szkolenia z obsługi klienta,prywatną opiekę medyczną,bony świąteczne,dodatkowe świadczenie pieniężne możliwe do wykorzystania m.in. na kartę Multisport.  Szukamy osób, które:mogą pracować w systemie zmianowym zgodnie z harmonogramem,posiadają nienaganną opinię i nie były karane (w szczególności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe),posługują się językiem polskim w stopniu wystarczającym do obsługi automatów do gry,posiadają doświadczenie w pracy na komputerze,mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.  Będziesz odpowiedzialny za:sprzedaż produktów LOTTO zgodnie z wyznaczonym planem sprzedaży,obsługę gości salonu gier: rejestrowanie, wydawanie kart graczy, wyjaśnianie zasad dostępnych gier oraz obsługi automatu od strony gracza,wypłatę wygranych zgodnie z przepisami,informowanie o procedurze zgłaszania reklamacji i roszczeń,interweniowanie w przypadku nieprzestrzegania regulaminów,zgłaszanie awarii automatów,otwieranie/zamykanie salonu gry na automatach oraz utrzymywanie porządku/sprzątanie w salonie.

Pracownik Obsługa Klienta/Call Center w Branży Motoryzacyjnej !
Pracownik Obsługa Klienta/Call Center w Branży Motoryzacyjnej !
nowe Warszawa dzisiaj

Jesteśmy rozpoznawalną marką na rynku - słyniemy nie tylko z najlepszych samochodów, ale przede wszystkim profesjonalnego i indywidualnego podejścia do klienta. W związku z rozwojem firmy, pilnie poszukujemy:Pracownik Obsługa Klienta/Call Center w Branży Samochodów Luksusowychdo komisu samochodowego AutoAuto.plMiejsce pracy: Warszawa ul. Juliana Konstantego Ordona 2A OPIS STANOWISKA: Negocjacje telefoniczne oraz zawieranie umów Pozyskiwanie samochodów do komisu Nadzorowanie procesu przygotowania samochodów do sprzedażyWYMAGANIA: Min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży Mile widziana wiedza w zakresie motoryzacji Doświadczenie w negocjacjach telefonicznych będzie dużym atutem Nastawienie na realizację celu Komunikatywność Kreatywne pozyskiwanie klientów Wysoka kultura osobista Prawo jazdy Kat. B Umiejętność obsługi komputera DyspozycyjnośćOFERUJEMY: Stałe miesięczne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę oraz prowizje w zależności od wyników. Niezbędne narzędzia pracy laptop/telefon Stałe godziny pracy Pracę w jednym z najlepszych i renomowanych komisów samochodowych w Polsce z autami klasy premium. Sympatyczną atmosferę Możliwość rozwijania swoich umiejętności w gronie najlepszych specjalistów w tej branży

Poszukiwany Specjalista do spraw sprzedaży
Poszukiwany Specjalista do spraw sprzedaży
nowe Warszawa dzisiaj

Zdobądź z nami doświadczenie w obszarze telefonicznej obsługi Klienta. Wierzymy, że jesteśmy w stanie obudzić Twój potencjał sprzedażowy, dlatego interesuje nas bardziej to kim jesteś, niż Twoje doświadczenie i cv.Dla osób bez doświadczenia przygotowaliśmy program wdrożeniowy w trakcie którego praca polega jedynie na informowaniu klientów o produktach firmy bez ich sprzedaży.Jeśli jesteś sprzedawcą z doświadczeniem - super, będziesz miał łatwiejsze początki!Jesteśmy firmą świadczącą usługi dla domu i rodziny polegającej na sprzedaży usług o profilu medycznym.Wraz z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko Telefonicznego Doradcy Klienta.Co oferujemy:15 - 25 zł/h netto na umowę zlecenie2500 - 8000 zł miesięcznie netto po pierwszym miesiącuPremie za skutecznośćPracę w miłej atmosferze wśród młodych pozytywnych ludziPodstawowe narzędzia pracyBenefit w postaci prywatnego pakietu medycznego.Pracę w komfortowym biurze na WilanowieRealne możliwości awansu w strukturach dynamicznie rozwijającej się firmyJeśli jesteś osobą:PunktualnąZorganizowanąPozytywnie nastawioną do ludziPotrafiącą pracować w zespolePotrafiącą rozwiązywać problemyNastawioną na rozwójZnającą podstawy obsługi komputera, programu Excel oraz WordSpełniasz wymagania których oczekujemy.Jeśli czujesz, że to praca właśnie dla Ciebie czekamy na Twoje CV!Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.Wyświetlenia: 504

Pracownik salonu gier na automatach (z obsługą LOTTO) Myślibórz
Pracownik salonu gier na automatach (z obsługą LOTTO) Myślibórz
nowe Myślibórz dzisiaj

Totalizator Sportowy Sp. z o.o. zatrudnia ponad 1500 pracowników w punktach sprzedaży. Do naszego nowo otwieranego punktu w Myśliborzu poszukujemy kandydatów na stanowisko Pracownik salonu gier na automatach (z obsługą LOTTO). Zapraszamy do aplikowania!  Oferujemy:umowę o pracę w firmie o silnej, ugruntowanej pozycji na rynku,szkolenie wstępne przygotowujące do pracy w salonie gry na automatach,szkolenia z obsługi klienta,prywatną opiekę medyczną,bony świąteczne,dodatkowe świadczenie pieniężne możliwe do wykorzystania m.in. na kartę Multisport.  Szukamy osób, które:mogą pracować w systemie zmianowym zgodnie z harmonogramem,posiadają nienaganną opinię i nie były karane (w szczególności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe),posługują się językiem polskim w stopniu wystarczającym do obsługi automatów do gry,posiadają doświadczenie w pracy na komputerze,mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.  Będziesz odpowiedzialny za:sprzedaż produktów LOTTO zgodnie z wyznaczonym planem sprzedaży,obsługę gości salonu gier: rejestrowanie, wydawanie kart graczy, wyjaśnianie zasad dostępnych gier oraz obsługi automatu od strony gracza,wypłatę wygranych zgodnie z przepisami,informowanie o procedurze zgłaszania reklamacji i roszczeń,interweniowanie w przypadku nieprzestrzegania regulaminów,zgłaszanie awarii automatów,otwieranie/zamykanie salonu gry na automatach oraz utrzymywanie porządku/sprzątanie w salonie.

Obsluga klienta - Solarium
Obsluga klienta - Solarium
nowe Gorzów Wielkopolski dzisiaj

Obsługa klienta - solarium Wymagania - komunikatywność -wysoka kultura osobista -umiejetność pracy w grupie -punktualność -wymagany status uczeń student ( proszę nie wysyłać cv osób bez powyższego statusu) Obowiązki -obsługa klienta - dbanie o czystość w miejscu pracy -obsługa kasy,terminal

TEB-Edukacja: Specjalista ds. Obsługi Słuchacza (Leszno)
TEB-Edukacja: Specjalista ds. Obsługi Słuchacza (Leszno)
nowe Leszno dzisiaj

TEB Edukacja Sp. z o.o.lider na rynku edukacyjnym w Polsce, prowadzący m.in. szkoły policealne i medyczne, technika, zawodowe kursy i szkolenia oraz Akademię III wieku TEB Edukacja w Lesznie poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. obsługi słuchacza Zadania: - pozyskiwanie i kompleksowa obsługa kandydatów do szkół- bieżąca obsługa słuchaczy i uczniów szkoły zgodnie ze standardami firmy- nawiązywanie kontaktów oraz pozyskiwanie nowych klientów - prowadzenie ewidencji szkolnych i innej dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami- obsługa terminala płatniczego oraz prowadzenie dokumentacji księgowo-finansowej- prowadzenie spraw związanych z korespondencją Wymagania:- wykształcenie minimum średnie- doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży- znajomość programów MS Office- znajomość standardów obsługi klienta- dobra organizacja pracy własnej- wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność Pracując z nami możesz liczyć na:- umowę o pracę- atmosferę opartą na współpracy, zaufaniu i dzieleniu się wiedzą- min. 50% zniżki na studia podyplomowe- nagrody roczne- ubezpieczenie NNW i pakiet medyczny na preferencyjnych warunkach- dodatkowe dni wolne

Technik Specjalista Strefy Usług
Technik Specjalista Strefy Usług
nowe Olsztyn dzisiaj

Chcesz mieć ciekawą pracę, w której nigdy się nie nudzisz? Ważna jest dla Ciebie atmosfera i ludzie, z którymi pracujesz? Świetnie się składa bo aktualnie do naszego sklepu MEDIAMARKT Olsztyn, Gen. Sikorskiego 2B  poszukujemy osób na stanowisko: Technik Specjalista Strefy Usług Czym będziesz się zajmować?Słuchaniem Klientów i doradzaniem przy wyborze usługWykonywaniem napraw ekspresowych dla GSM, Hardware, FOTO, RTV takich jak: podstawowa naprawa ( tj. wymiana wyświetlaczy, baterii, dysków SSD, HDD), naklejanie folii/szyby, instalacja oprogramowaniaZawieraniem umów o świadczenie usług oraz aneksów do umów na podstawie rzetelnych dokumentów i udzielonych pełnomocnictwCzego się nauczysz?Nawiązywania długofalowych relacji z klientemPraktycznej znajomości Ustawy o Ochronie Danych OsobowychJak wykonywać naprawy ekspresowe (oferujemy szkolenie w tym zakresie) Jakie mamy wymagania?Zainteresowanie nowymi technologiamiOtwartość i komunikatywnośćUmiejętność słuchania potrzeb KlientówZdolności techniczne i manualne Dodatki:Premia za wynikiPrywatna opieka medycznaKarta sportowa/żywieniowaTestowanie gadżetówUbezpieczenie grupoweDodatki okolicznościowe Stawiamy na różnorodność. Jeśli spodobało Ci się to co przeczytałeś, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie!

Doradca Klienta - Leroy Merlin Polska - Żory
Doradca Klienta - Leroy Merlin Polska - Żory
nowe Żory dzisiaj

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.Będziesz odpowiedzialny za:Profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów;Sprzedaż produktów i usług dopasowanych do indywidualnych potrzeb Klienta; Realizację i monitoring procesu zamówień klienta; Dbanie o wizerunek działu i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami firmy.Aplikuj jeżeli:Lubisz pracę w handlu i jesteś otwarty na kontakt z ludźmi;Potrafisz działać zespołowo;Jesteś nastawiony na działanie, szukasz coraz lepszych rozwiązań;Jesteś otwarty na pracę w systemie zmianowym (6:30-21:00, także w weekendy);Interesujesz się branżą budowlaną, dekoracyjną lub ogrodniczą;Posiadasz uprawnienia na wózki widłowe (mile widziane).Oferujemy Ci:Umowę o pracę i terminowe wynagrodzenie; Premie uzależnione od wyników sklepu i działu; Udział w wypracowanym zysku firmy, akcjonariat pracowniczy; Priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;Profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy;  Szkolenia stacjonarne i on-line (będziesz ekspertem w swojej dziedzinie); Możliwość udziału w programach rozwojowych; Przewidywalny grafik; Smartfon służbowy, również do celów prywatnych; Benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, Fundusz Świadczeń Socjalnych, Fundusz Mieszkaniowy; Możliwość włączenia się w inicjatywy organizowane przez Fundację LMP.   Z DORADCĄ KLIENTA LEROY MERLIN POLSKA MOŻNA ZBUDOWAĆ WŁASNY DOM I OGRÓD.APLIKUJ JUŻ DZIŚ - SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!

ArchiDoc: Pracownik biurowy do kancelarii - Warszawa
ArchiDoc: Pracownik biurowy do kancelarii - Warszawa
nowe Warszawa dzisiaj

ArchiDoc jest jedną z największych polskich firm oferujących usługi biznesowe z obszaru zarządzania dokumentami i obsługi back-office. Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:Pracownika biurowego do kancelarii banku Miejsce pracy: Warszawa, ŻarynaZAKRES OBOWIĄZKÓW:rejestracja dokumentów w dedykowanych systemachrejestracja korespondencji przychodzącej do kancelariirejestracja korespondencji wychodzącej z kancelariidystrybucja korespondencji po departamentachWYMAGANIA:znajomość obsługi komputeraznajomość pakietu Microsoft Office zaangażowanie w pracę i umiejętność pracy pod presją czasu gotowość do podjęcia pracy i dyspozycyjność NASZA OFERTA:praca w pełnym wymiarze godzin (08:00-18:00 - proporcjonalnie 8h dziennie)zatrudnienie w oparciu o umowę zleceniewynagrodzenie w kwocie 2800 zł bruttomożliwość skorzystania z pakietu atrakcyjnych benefitówpracę w dynamicznym zespoleprzyjazną atmosferę pracypracę od zarazZainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV poprzez kliknięcie w przycisk APLIKUJ

Specjalista ds. sprzedaży w sklepie stacjonarnym SFD
Specjalista ds. sprzedaży w sklepie stacjonarnym SFD
nowe Kraków dzisiaj

MY: SFD S.A. - ogólnopolski lider sprzedaży suplementów diety, sprawdź sam ---> sklep.sfd.pl Naszym Klientom oferujemy najlepsze ceny, wysokiej jakości produkty oraz profesjonalne doradztwo. TY: - Specjalista ds. sprzedaży: pasjonat sportu i branży fitness, znasz i stosujesz nasze produkty. Wspierasz w wydobyciu potencjału naszych Klientów, dzięki temu masz wpływ na istotną część ich życia. GDZIE: Sklep SFD Kraków - ul.Pawia; JAK: profesjonalnie obsługujesz Klientów, doradzasz w dobrze suplementów, dbasz o ekspozycję oraz estetyczny wygląd sklepu, zamawiasz oraz przyjmujesz dostawy towarów; KIEDY: zgodnie z grafikiem tworzonym na miesiąc z góry; CO MOŻESZ NAM ZAOFEROWAĆ: ponadprzeciętny potencjał handlowy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich, dyspozycyjność oraz zorientowanie na sukces; CO MY MOŻEMY ZAOFEROWAĆ TOBIE: na początek - umowę o pracę na okres próbny, aby się dobrze poznać, szkolenia dzięki którym będziesz na bieżąco z najnowszymi trendami branży oraz staniesz się ekspertem sprzedaży bezpośredniej, realny wpływ na swoje wynagrodzenie, atrakcyjne zniżki na suplementy diety dla Ciebie i Twoich bliskich; CO ZROBIĆ, BY SIĘ Z NAMI SPOTKAĆ: gdy poczujesz, że to stanowisko jest właśnie dla Ciebie kliknij przycisk APLIKUJ, następnie odpowiedz na pytania w formularzu i w kilku słowach opisz swoją pasję lub doświadczenie w obsłudze Klienta. Prosimy o dopisanie niniejszej klauzuli w dokumentach aplikacyjnych: Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez SFD S.A. z siedzibą w Opolu, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się z klauzulą informacyjną dostępną pod linkiem: http://sfdsa.pl/klauzula-rodo-hr/

Konsultant infolinii obsługowej | Branża medyczna
Konsultant infolinii obsługowej | Branża medyczna
nowe Warszawa dzisiaj

PRACA DLA STUDENTA!! Obecnie do naszego zespołu w Warszawie od zaraz poszukujemy Konsultantów infolinii obsługowej - odbiór połączeń przychodzących i rejestracja zgłoszeń w systemie. Konsultant infolinii obsługowej | Branża medyczna Twoje zadania: • odbieranie połączeń przychodzących, • rejestracja osób na terminy wizyt, • udzielanie niezbędnych informacji. Jeżeli: • posiadasz wykształcenie min. średnie, • masz pełną dyspozycyjność pn-pt, • podejmiesz pracę na min. 1 miesiąc, • jesteś gotowy/a do pracy zmianowej, • cechuje Ciebie pozytywne nastawienie do pracy! :) • jesteś osobą komunikatywną, łatwo nawiązującą relacje i lubisz pracę z ludźmi. Infolinia działa w godzinach 8.00 - 22.00, oferujemy możliwość pracy również popołudniami oraz weekendy. Mile widziane osoby studiów/szkół zaocznych. Jeżeli zdecydujesz się dołączyć do naszego zespołu, gwarantujemy, że: • rozwiniesz swoje umiejętności! • otrzymasz ciągłe wsparcie managera i trenera, pakiet szkoleń, • zapewnimy Ci świetną atmosferę w pracy :) Jeżeli to ogłoszenie jest dla Ciebie, aplikuj jak najszybciej! To właśnie na Ciebie czekamy!

Doradca klienta - praca z elastycznym grafikiem
Doradca klienta - praca z elastycznym grafikiem
nowe Zielona Góra dzisiaj

Lubisz pracować w dobrej atmosferze i chcesz połączyć pracę ze szkołą bądź studiami? Jesteś pozytywną osobą, która lubi nawiązywać nowe kontakty? Sprawdź naszą ofertę pracy! Doradca klienta - praca z elastycznym grafikiem Do Twoich zadań należeć będzie: - prezentowanie aktualnych ofert z uwzględnieniem potrzeb Klientów, - informowanie Klientów o najnowszych usługach i produktach, - dbanie o wizerunek marki naszej oraz naszych Partnerów. W zamian My zaoferujemy Ci: - dwie wypłaty w miesiącu: podstawa 18,30zł netto/h + premia, - elastyczny grafik, - pracę w młodym i dynamicznym zespole, - kompleksowe szkolenia. Nie musisz mieć doświadczenia, żeby zacząć z nami swoją przygodę! Kompleksowe szkolenie wstępne przygotuje Cię do pracy. Dla nas liczy się Twój zapał do pracy i pozytywna energia ;)

Doradca klienta.
Doradca klienta.
nowe Bochnia dzisiaj

Firma handlowa działająca od dwudziestu lat na rynku zatrudni na stanowisko: DORADCY KLIENTADo Twoich zadań będzie należało:Aktywne pozyskiwanie nowych klientówBudowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z istniejącymi klientamiRealizacje planów i zadań sprzedażowychRaportowanie działańJeśli tylko:Kochasz pracę z klientem i łatwo nawiązujesz kontaktyJesteś komunikatywny, zorientowany na cel i nabyłeś umiejętność pracy w sytuacji stresuMasz prawo jazdy kat. BIdentyfikujesz się z firmą, w której pracujesz i potrafisz zadbać o jej dobry wizerunekOferujemy:Zatrudnienie na umowę o pracęWynagrodzenie stałe plus prowizję uzależnioną od osiąganych wynikówPracę od poniedziałku do piątkuMożliwość rozwoju zawodowegoFirmowe narzędzia pracy (telefon, samochód)Poszukujemy dynamicznych osób – urodzonych handlowców :)Zapraszam Cię do przesłania swojej aplikacji.Jeżeli Twoje kompetencję odpowiadają naszym oczekiwaniom, zostaniesz zaproszony na rozmowę rekrutacyjną. Ty opowiesz nam o sobie a my przybliżymy Tobie naszą firmę oraz stanowisko na które aplikujesz.Każdego nowego pracownika obejmujemy programem wdrożeniowym oraz niezbędnymi szkoleniami. Dodatkowo poznasz historię naszej firmy, jej strukturę ,sposób działania oraz wartości, którymi się kierujemy.

Doradca Klienta do sklepu z pamiątkami
Doradca Klienta do sklepu z pamiątkami
nowe Kraków dzisiaj

Zatrudnimy osobę z doświadczeniem na stanowisko Doradca Klienta.Lokalizacja sklepu: UL.Grodzka 9Posiadamy piętnastoletnie doświadczenie w obsłudze turystów z całego świata.Aktualnie znaczną część podróżujących stanowią Polacy.Z uwagi na to, poszukujemy osobę komunikatywną, umiejącą swobodnie nawiązywać dłuższe konwersacjez potencjalnym klientem.W obsłudze stawiamy na wysoki standard.Praca odbywa się w trybie zmianowym równoważnym. Sklep otwarty jest PN-PT : 9.00-21.00SB, NDZ : 8.00-22.00.Od kandydata wymagamy dyspozycyjności : trzy weekendy w miesiącu oraz w święta.Zapraszam do kontaktu wyłącznie osoby posiadające doświadczenie w aktywnej obsłudze klienta oraz gotowe do wprowadzania standardów firmy JMG.Proszę o przesłanie Curriculum Vitae lub kontakt telefoniczny w godzinach 12.00-16.00 604484981 Joanna

Umawianie spotkań / Biuro Płock
Umawianie spotkań / Biuro Płock
nowe Płock dzisiaj

Zatrudnimy osoby do umawiania spotkań w branży fotowoltaicznej.Praca polega na prostym wykonywaniu połączeń telefonicznych.Jeżeli lubisz rozmawiać, jesteś energiczna (-ny), nie boisz sie wyzwań to zajęcie skierowane właśnie do Ciebie. Wynagrodzenie jest uzależnione od wyników, podstawa większa niż najniższa krajowa , dodatkowo premie.Pracować będziesz w biurze w centrum miasta, w godzinach 8-16.Wszystkie szczegóły poznasz na rozmowie kwalifikacyjnejPozostaw po sobie ślad, daj nam znać że poszukujesz pracy – odezwiemy się, porozmawiamy . - wszystkiego nauczymy.Czekamy na Ciebie :-)

Doradca Klienta - Leroy Merlin Polska - Bydgoszcz Fordon
Doradca Klienta - Leroy Merlin Polska - Bydgoszcz Fordon
nowe Bydgoszcz dzisiaj

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.JEŻELI:Lubisz pracę w handlu i jesteś otwarty na kontakt z ludźmi;Potrafisz działać zespołowo;Jesteś nastawiony na działanie, szukasz coraz lepszych rozwiązań;Jesteś otwarty na pracę w systemie zmianowym (także w weekendy) w godzinach otwarcia sklepu (06.30-21.00);Interesujesz się branżą budowlaną, dekoracyjną lub ogrodniczą.BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:Profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientówSprzedaż produktów i usług dopasowanych do indywidualnych potrzeb Klienta; Realizację i monitoring procesu zamówień klienta; Dbanie o wizerunek działu i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami firmy.OFERUJEMY CI:Umowę o pracę i terminowe wynagrodzenie; Premie uzależnione od wyników sklepu i działu; Udział w wypracowanym zysku firmy, akcjonariat pracowniczy; Priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;Profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy;  Szkolenia stacjonarne i on-line (będziesz ekspertem w swojej dziedzinie); Możliwość udziału w programach rozwojowych; Przewidywalny grafik; Smartfon służbowy, również do celów prywatnych; Benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, Fundusz Świadczeń Socjalnych, Fundusz Mieszkaniowy; Możliwość włączenia się w inicjatywy organizowane przez Fundację LMP.   Z DORADCĄ KLIENTA LEROY MERLIN POLSKA MOŻNA ZBUDOWAĆ WŁASNY DOM I OGRÓD.APLIKUJ JUŻ DZIŚ - SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!

Konsultant z językiem niemieckim B2/C1 - praca zdalna!
Konsultant z językiem niemieckim B2/C1 - praca zdalna!
nowe Warszawa dzisiaj

OpisPoszukujemy pozytywnych i otwartych osób, które mogą rozpocząć pracę  jako konsultant z j. niemieckim.Gwarantujemy szkolenie online, na którym dowiesz się w jaki sposób pełnić swoje obowiązki tj:- telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego- pomoc w kwestiach technicznych związanych z użytkowaniem oraz korzystaniem z platformyOczekujemy:- Znajomości języka niemieckiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację min B2/C1- Znajomości języka angielskiego na poziomie min B1/B2- Sprawnej obsługi komputera i MS Office- Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i wysokiej kultury osobistejOferujemy:- umowę o pracę lub umowę zlecenie( do wyboru przez Kandydata)- pracę zdalną z późniejszą możliwością pracy w biurze- wynagrodzenie od 5200brutto do 7000brutto- bogaty pakiet benefitów i system premiowy …no i najważniejsze w każdy poniedziałek 5 wylosowanych konsultantów dostaje pizzę do domu!Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania przez poniższy link :

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji
nowe Warszawa dzisiaj

W związku z rozwojem naszego zespołu sprzedaży i obsługi klienta, do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko: Młodszy specjalista ds. reklamacji / Junior Claims Specialist Do Twoich głównych zadań należeć będzie: - przyjmowanie i zarządzaniem procesem reklamacji - realizacja napływających zgłoszeń, odpowiedzi na pytania klienta - weryfikowanie jakości rozmów z klientami pod kątem nieprawidłowości - realizowanie innych zadań w ramach oceny i rozwoju jakości - rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętymi standardami To właśnie Ciebie szukamy, jeśli: - język polski jest Twoim językiem ojczystym - język angielski znasz co najmniej na poziomie komunikatywnym - dobrze znasz pakiet MS Office, przede wszystkim Excel - cechuje Cię kultura osobista i dbasz o wysoką jakość obsługi - jesteś dyspozycyjny/a minimum 30h/tyg - nie boisz się wyzwań i potrafisz wykazać inicjatywę - jesteś precyzyjny i uważny Mile widziane: - wiedza z zakresu prawa, zwłaszcza prawa konsumenta - student/ka prawa lub kierunku prawno-administracyjnego - znajomość drugiego języka, zwłaszcza czeski, rumuński lub węgierski, ale każdy inny jest na plus : ) Oferujemy: - stawkę godzinową + bonusy za efektywność - umowę zlecenie - elastyczne godziny pracy, minimum 6h dziennie - praca stacjonarnie z biura w Warszawie lub hybrydowo – kilka dni w biurze, kilka zdalnie - wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywanej pracy, również podczas pracy zdalnej - dofinansowanie do pakietu medycznego i karty sportowej - profesjonalne szkolenie i pomoc w realizacji zadań

Doradca Klienta Detalicznego (bez obsługi gotówkowej)
Doradca Klienta Detalicznego (bez obsługi gotówkowej)
nowe Nowy Dwór Mazowiecki dzisiaj

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas. Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z klientami Banku - bez obsługi kasowej;Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów;Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;Zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;Efektywne realizowanie celów sprzedażowych. Minimum rok doświadczenia w placówce bankowej;Znajomość procesów i narzędzi obsługi klienta;Bardzo dobra obsługa kanałów elektronicznych i mobilnych, w tym umiejętność poruszania się po mediach społecznościowych i zainteresowanie nowymi technologiami;Zdolności organizacyjne oraz szybkość uczenia się;Otwartość na zmiany, samodzielność, kreatywność w dotarciu do nowych klientów, inicjatywa w działaniu;Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;Znajomość pakietu MS Office. Możliwość pracy w innowacyjnym oddziale bez obsługi gotówkowej klientów;Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego.Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne;Lokalizacja: Oddział w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Zakroczymska 44.

Konsultant infolinii przychodzącej - pogotowie energetyczne
Konsultant infolinii przychodzącej - pogotowie energetyczne
nowe Ruda Śląska dzisiaj

Poszukujemy do naszego Call Center w Rudzie Śląskiej kandydatów na stanowisko:Konsultant infolinii - pogotowie energetyczneMiejsce pracy: Ruda Śląska – Nowy Bytom Jeśli posiadasz dobrą dykcję, dużą motywację do pracy, lubisz pracować z ludźmi a obsługa komputera nie stanowi dla Ciebie problemu – to jest to oferta dla Ciebie! Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:obsługę Klienta przez telefon - połączenia przychodzące,przyjmowanie, rejestrację i udzielanie informacji o wyłączeniach i awariach.przyjmowanie zgłoszeń dotyczących uszkodzeń sieci energetycznej. Nasze oczekiwania względem Ciebie:zaangażowanie w wykonywaną pracę, umiejętność słuchania i zadawania rzeczowych pytań, umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu, poprawna dykcja (warunek konieczny w przypadku rozmów telefonicznych),dyspozycyjność od poniedziałku do niedzieli (infolinia jest czynna 7 dni w tygodniu/24h na dobę).Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta/Call Center. Oferujemy:stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,gwarantowane wynagrodzenie podstawowe + system motywacyjny,pracę w systemie zmianowym – indywidualny grafik (praca zmianowa 06:00-14:00/14:00-22:00/22:00-06:00 + mile widziane 2-3 zmiany w wybrane weekendy),kompleksowe szkolenia na każdym etapie współpracy,pracę w wyjątkowo przyjaznej atmosferze w energicznym zespole. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV. Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Gallup Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Gallup Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.  Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gallup Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. 

Specjalista ds sprzedaży / doradca klienta
Specjalista ds sprzedaży / doradca klienta
nowe Warszawa dzisiaj

Salon Meblowy Sandow poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista ds sprzedaży / doradca klienta / obsługa sklepu internetowego OPIS STANOWISKA / OBOWIĄZKI obsługa klienta - wykonywanie wycen, doradztwo, finalizacja zamówień dbałość o ekspozycję salonu przygotowywanie oraz dodawanie ofert w sklepie internetowym / allegro prowadzenie telefonicznej oraz mailowej obsługi klienta wystawianie dokumentów handlowych WYMAGANIA minimum średnie wykształcenie obsługa komputera oraz urządzeń biurowych odpowiedzialność, sumienność, punktualność, zaangażowanie mile widziane doświadczenie w pracy z klientem OFERUJEMY umowę zlecenie przez okres 3 miesięcy stawka godzinowa 18,30 brutto/ następnie umowa o pracę pracę w przyjaznej atmosferze możliwość dostosowania grafiku CV prosimy przesyłać mailowo lub poprzez formularz olx.

Doradca Klienta/Sprzedawca RTV/AGD - STRZELIN
Doradca Klienta/Sprzedawca RTV/AGD - STRZELIN
nowe Strzelin dzisiaj

W tych trudnych czasach przykłada się dodatkową wagę do stabilności pracy oraz bezpieczeństwa. Zwłaszcza w takiej branży jak nasza - która sprawia, że mimo pandemii, nasi klienci mogą czuć się komfortowo w codziennych sytuacjach oraz nie muszą martwić się zepsutym sprzętem. Właśnie dlatego proponujemy STABILNE, PEWNE zatrudnienie - dołącz do nas i PRACUJ BEZPIECZNIE! Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Doradca KlientaMiejsce pracy: Strzelin Co dokładnie będzie należeć do zakresu Twoich obowiązków?- śledzenie najświeższych nowinek ze świata współczesnej technologii, a następnie dzielenie się wiedzą o nich z Klientami - zdobywanie doświadczenia w najpotężniejszej współcześnie dziedzinie - w handlu, dzięki szkoleniom i codziennej pracy w sklepie- obsługa Klientów oraz pomoc w doborze najlepszego dla nich sprzętu – takiego, który sprawi, że poczują się komfortowo nawet podczas rutynowych, codziennych czynności- aktywna sprzedaż oraz realizacja założonych planów sprzedażowych, która przekłada się na wysokość Twojej premii- jako członka zespołu - budowanie pozytywnych relacji ze współpracownikami Jeśli:- jesteś pasjonatem elektroniki, chętnym poznawania coraz to nowszych technologii - wyzwania działają na Ciebie motywująco i dążysz do ich realizacji- praca z ludźmi to Twój żywioł, a kontakt z Klientem nakręca Cię do działania- jesteś zmotywowany, nie umiesz „usiedzieć w jednym miejscu” i zarażasz swoim pozytywnym podejściem innych :)nie wahaj się – APLIKUJ! Wybranym Kandydatom oferujemy:- umowę o pracę bez okresu próbnego- atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników sprzedaży- możliwość rozwoju zawodowego według określonych ścieżek kariery- szkolenia adaptacyjne, produktowe, sprzedażowe i menadżerskie- konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami- przyjazną atmosferę pracy i zgrany zespół sprzedażowy- komfort pracy związany z możliwością terminowego odbioru dni urlopowych- Bibliotekę Pracowniczą z najnowszymi pozycjami książek, audiobooków i gier - pakiet benefitów: Multisport, Ubezpieczenie Grupowe, Lux Med Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV za pomocą poniższego przycisku "APLIKUJ". Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że odpowiemy na wybrane oferty. Prosimy o dołączenie klauzuli: „Niniejszym udzielam zgody NEONET S.A. na przetwarzanie moich danych osobowych, znajdujących się w dokumentach aplikacyjnych, w celach związanych z rekrutacją zgodnie z Art. 6 ust.1 lit. a) RODO. Oświadczam, że otrzymałem informacje, o których mowa w art. 13 RODO (obowiązek informacyjny administratora danych)”

PROJEKT MEDYCZNY dla osób z językiem CZESKIM / infolinia przychodząca
PROJEKT MEDYCZNY dla osób z językiem CZESKIM / infolinia przychodząca
nowe Wrocław dzisiaj

Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało odbieranie połączeń przychodzących (bez sprzedaży):rejestracja telefoniczna pacjentów na bezpłatne badania udzielanie kluczowych informacjidbałość o sprawny przepływ informacji zgodnie z najwyższymi standardamirozmowy prowadzone są tylko i wyłącznie w języku czeskimOferujemy:atrakcyjną stawkę godzinową + premiemożliwość wyboru godzin pracy z przedziału 8:00-18:00 projekt na którym NIC NIE SPRZEDAJEMY pomoc oraz wsparcie doświadczonych koordynatorów projektuwolne weekendyprofesjonalne szkolenie wstępne w trybie stacjonarnymdostęp do kart sportowych oraz rabatowychlokalizacja przy wrocławskim Rynkupracę zdalną Jeśli:posługujesz się poprawną polszczyzną,posługujesz się językiem czeskim na poziomie C1/C2posiadasz łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych,obsługa komputera nie sprawia Ci kłopotu,miejsce zamieszkania Wrocławpostawa pro-klienckawysokiej kultury osobistej...nie zastanawiaj się dłużej! Dołącz do Nas!Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także THINKING PEOPLE Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy. Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest BPO Management sp. z o.o., wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 37790 2 (dalej jako: „Spółka”).Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy. Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia. Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych.

Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży usług
Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży usług
nowe Warszawa dzisiaj

O Nas: car-expert.online jest nowoczesną firmę oferującą usługi oględzin i wyceny wartości pojazdu. Jesteśmy młodą firmą posiadającą wiedzę, doświadczenie oraz grupę specjalistów umożliwiającą nam bycie profesjonalistami w świadczonych przez nas usługach. Rozwijamy bazę naszych Klientów, dlatego poszukujemy nowych pracowników na stanowisko Specjalisty lub Specjalistki ds. telefonicznej sprzedaży usług car-expert.online. Nasze oczekiwania:nie boi się kontaktu telefonicznego wychodzącego do Klientówposiadania lub chęci zdobycia doświadczenia w telefonicznym kontakcie z Klientempotrafi pozyskiwać Klientów nastawienia pro-sprzedażowegobez problemu radzi sobie z obiekcjami Klientówzaangażowanie i determinację w działaniuinicjatywę i samodzielnośćznajomość obsługi komputeraumiejętność wyszukiwania informacjiraportowanie efektów pracyTwoje zadania: telefoniczny kontakt z Klientem indywidualnym i Firmowymaktywne pozyskiwanie nowych Klientów z zewnętrznej bazyprezentacja i sprzedaż oferty usług car-expert.onlineumawianie spotkań biznesowychobsługa skrzynki mailowej i kalendarzamasowe wysyłanie SMS Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjneumowę o dziełografik pracy ustalasz samodzielnieHome Office – praca zdalnamożliwość zdobycia doświadczeniadla najlepszych umowa o pracęswobodę w prowadzeniu rozmów z Klientamiprzyjazną i otwartą atmosferę pracyniezbędne narzędzia pracy Gdybyście chcieli nas lepiej poznać odwiedźcie naszą stronę car-expert.online Jeśli jesteś zainteresowany współpracą z nami, prześlij swoje CV. PozdrawiamyCAR-EXPERT.ONLINE

Praca biurowa ze studencką atmosferą!
Praca biurowa ze studencką atmosferą!
nowe Gdańsk dzisiaj

Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy biurowej? Świetnie się składa ;) Poszukujemy współpracowników do telefonicznej obsługi obecnych Klientów. Twoim zadaniem będzie pomaganie i udzielanie informacji Klientom. Praca biurowa ze studencką atmosferą! Brak Ci doświadczenia? To nic :) Dostaniesz stawkę podstawową na starta, a do tego premię za wyniki. Co mamy? - Praca w wygodnym biurze w centrum Wrzeszcza - Miła atmosfera - praca wśród młodych ludzi - Wsparcie - możesz liczyć na naszych doświadczonych Managerów i Trenerów. - Prowizje i premie za efekty - Wypłata 2 razy w miesiącu - nie znajdziesz tego u konkurencji. - Elastyczny grafik pracy - wystarczy 25 godzin tygodniowo Dołącz do nas, docenimy Twoje zaangażowanie!

Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta - Studenci poszukiwani :
Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta - Studenci poszukiwani :
nowe Wrocław dzisiaj

Chcesz sam ustalać godziny pracy i pracować w komfortowych warunkach? Dołącz do Nas jako Doradca ds. Telefonicznej Obsługi Klienta! Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta - Studenci poszukiwani : Jeśli chcesz: - mieć gwarantowaną stawkę godzinową, - otrzymywać premie i bonusy, - sam ustalać swoje godziny pracy, - pracować z pozytywnie zakręconym zespole Wyślij Nam swoje CV! :) Jedyne czego wymagamy z Naszej strony to: - statusu ucznia lub studenta, - dyspozycyjności minimum 25h w tygodniu, - miłego usposobienia :) Czym się zajmujemy? - wykonujemy połączenia, - sprzedajemy usługi dla Klientów indywidualnych oraz biznesowych, - kompleksowo obsługujemy Klientów z Naszej strony :)

Młodszy specjalista ds. obsługi infolinii w j. francuskim
Młodszy specjalista ds. obsługi infolinii w j. francuskim
nowe Kraków dzisiaj

Jesteś prawdziwym pasjonatem języka francuskiego? W międzynarodowym środowisku Armatis czeka na Ciebie praca. Dołącz do wielokulturowej rodziny Armatis i przekonaj się, że budowanie kariery jest prostsze niż myślisz. Nie wymagamy doświadczenia zawodowego, wystarczy tylko, że chcesz się rozwijać. Działaj razem z nami w obszarze contact center jako:Specjalista ds. obsługi Pasażerów z j. francuskim. Dołącz do nas, jeśli:znasz dobrze język francuski - min. poziom B2 (w mowie oraz w piśmie)znasz język polski na poziomie B2interesujesz się tematyką podróżniczązależy Ci na elastycznym grafiku i jak największej liczbie godzin (od 150h/msc)obsługa komputera to dla Ciebie codziennośćchcesz się rozwijać i zdobyć nowe doświadczenie Czym będziesz się zajmować?obsługą czatów internetowych oraz programów związanych z reklamacjamiodpowiadaniem na wiadomości mailowe pasażerów hiszpańskojęzycznychodbieraniem połączeń przychodzących od pasażerów, udzielaniem informacji odnośnie przewozu bagażu, zmiany terminów lotów, zamawiania nowych biletów itp. Pracując z nami zyskujesz:stabilność zatrudnieniaatrakcyjną stawkę godzinową wraz z systemem motywacyjnymprofesjonalne szkolenie wstępne, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę z obsługi Klientawsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy z namidofinansowanie do karty sportowejpracę w komfortowym biurze z przyjazną atmosferąJeśli zależy Ci na ciekawej pracy oraz pozytywnej atmosferze – wyślij swoje CV!  Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnejprocedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru. Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach. Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis-lc, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Obowiązek informacyjny: https://emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/

Konsultant ds. Ubezpieczeń
Konsultant ds. Ubezpieczeń
nowe Bydgoszcz dzisiaj

Jesteś pozytywnie nastawiony i łatwo nawiązujesz kontakty? Chcesz się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności? Nie masz doświadczenia lub chciałbyś je uzupełnić? To świetnie! - Właśnie Ciebie szukamy! W naszej firmie zajmować się będziesz rozmową z klientem, przedstawianiem ciekawych ofert, oraz kompleksową obsługą klientów. A co w zamian? ---> -podstawowa pensja + prowizje sprzedażowe sięgające nawet 300zł dziennie -na początek dostaniesz umowę zlecenie, a potem szybko przejdziesz na umowę o pracę -systemy motywacyjne, dzięki którym nie będziesz się nudził w pracy -wewnętrzne awanse nawet co 3 miesiące! -pakiet szkoleń, za który również Ci zapłacimy Wymagamy od Ciebie tylko dwóch rzeczy: -wykształcenia średniego -niekaralności Daj się nam poznać! Wyślij swoje CV. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Administratorem danych osobowych jest Great Call Sp. z o.o. S.K.A z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej 40. Wysyłając aplikację zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach rekrutacyjnych na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Podanie danych osobowych wskazanych w Kodeksie Pracy lub innych ustawach szczegółowych jest obowiązkowe, natomiast podanie pozostałych danych(np. wizerunek) jest dobrowolne i nie ma wpływu na możliwość wzięcia udziału w rekrutacji. Przysługuje Ci również prawo dostępu do Twoich danych, do ich sprostowania, prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Doradca ds. Klienta - Magazynier Krotoszyn
Doradca ds. Klienta - Magazynier Krotoszyn
nowe Krotoszyn dzisiaj

Firma Elektrofuks Sprzedaje materiały elektryczne oraz automatykę.Na zajmowanym stanowisku pracy , najwyżej cenione są osoby zaradne ,z odpowiednio wysoką wiedzą i umiejętnościami czerpiące satysfakcje ze swej pracy.Zapraszamy Ciebie do miejsca pracy , gdzie :-Możesz uzyskać nową wiedzę , umiejętności i doświadczenie , które mogą realnie przyczynić się do rozwoju Twojej kariery zawodowej. -Będziesz traktowany z należytym szacunkiem , niezależnie od zajmowanego stanowiska pracy.-Szukając nowych wyzwań , ustawimy Ci wykorzystanie Twojego potencjału i pomysłów.Główna zadania które czekają na Ciebie :-fachowa usługa klientów według wewnętrznych standardów firmy - także w zakresie doradztwa technicznego-realizacja planów sprzedażowych-aktywne pozyskiwanie zamówień - niezbędne do utrzymania i rozwoju sprzedaży z klientami-opracowywanie ofert-koordynacje działań promocyjnych-dbanie o długotrwałe relacje z obecnymi oraz nowymi klientami-pozyskiwanie nowych podmiotów do współpracy-dbanie o właściwe zatowarowanie i ekspozycje towarów handlowychNa powyższym stanowisku , głownie zależy nam na :-rzetelności , terminowość , jakość i skrupulatność w realizacji zadań,-samodzielności w działaniu , odpowiedzialności i zmotywowaniu do realizacji zadań-otwartość na kontakt z klientem i zdolności do obsługi klienta-biegłej obsłudze komputera, oraz łatwość poruszania się w internecie-bardzo dobrej organizacji pracy oraz umiejętność zarządzania sobą z czasie pracy-nastawienie do współpracy z współpracownikamiOferujemy :-bazowe wynagrodzenie po okresie adaptacji na stanowisku w wysokości 2500zł netto oraz premie prowizyjną-sprawiedliwy system premiowania , dopasowany do kwalifikacji i osiągniętych wyników ( m.in. bez górnej granicy oraz faworyzacji kogokolwiek)-pogodną atmosferę pracy w zgranym , pomocniczym i wspierającym się zespole-otwartość na twoje pomysły i inicjatywę-program wdrożeniowy na stanowisko-niezbędne narzędzia do pracy,-pracę pełną wyzwań , pozwalającą na ciągły rozwój i samodoskonalenieInformujemy , że udzielimy informacji zwrotnej i zaprosimy do dalszego etapu rekrutacji tylko wybranych kandydatówProsimy także o dołączenie następującej klauzuli:,, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej oraz przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE oraz jest zgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

Obsługa klienta - pracownik biurowy z j.angielskim
Obsługa klienta - pracownik biurowy z j.angielskim
nowe Opole dzisiaj

Internetowa Szkoła Angielskiego – Alter Obsługa klienta szkoły językowej Miejsce pracy: Opole Opis stanowiska kontakt telefoniczny z osobami zapisującymi się na lekcje próbne bieżąca obsługa kursantów (w tym płatności, faktury, zapisy, testy) obsługa lektorów (w tym rozliczenia, grafiki, ustalanie godzin pracy) obsługa korespondencji (e-mail, oferty, informacje) informacja o usługach (telefoniczna, e-mail) regularne monitorowanie kampanii na FB i Instagramie (pisanie postów, zdjęcia, ciekawostki) Godziny pracy: pon-pt 11.00-19.00 – elastyczny grafik, do wyboru 10-30 godzin w tygodniu. Miejsce pracy: Malinka, ul.Ozimska (okolice Lidl/McDonalds) Umowa zlecenie: 23zł/godz brutto Wymagania Wykształcenie min średnie Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie średniozaawansowanym ( lektorzy nie mówią po polsku) Biegła obsługa komputera i platform społecznościowych Perfekcyjne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie Pozytywne nastawienie na relacje z ludźmi Znajomość obsługi pakietu MS Office Umiejętność szybkiego uczenia się Inicjatywa, kreatywność, umiejętność współpracy w zespole Odpowiedzialność, umiejętność priorytetyzacji zadań Komunikatywność Optymistyczne podejście do świata i ludzi Prosze wysłac CV z klauzulą o przetwarzaniu danych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Sprzedawca /doradca klienta Neonail
Sprzedawca /doradca klienta Neonail
nowe Rzeszów dzisiaj

Poszukiwany sprzedawca /doradca klienta na stoisko z produktami Neonail w Galerii Rzeszów. Poszukujemy osób z wysoką kulturą osobistą, energicznych, dyspozycyjnych, zaangażowanych, lubiących kontakt z klientem. Do wykonywanych zadań należą: •obsługa klienta •doradztwo produktowe •dbałość o ekspozycję towaru oraz czystość stoiska •przyjmowanie dostaw, realizowanie zamówień Wymagania: - Znajomość branży stylizacji paznokci oraz marki Neonail. - Mile widziany status ucznia/studenta. CV proszę przesyłać na maila podanego w profilu rekrutacjannrzeszow(małpa)gmail.com

biuro nieruchomości- pozyskiwanie klientów, asystentka (praca zdalna)
biuro nieruchomości- pozyskiwanie klientów, asystentka (praca zdalna)
nowe Katowice dzisiaj

Poszukujemy osób energicznych, nie bojących się wyzwań i czujących się dobrze w sprzedaży do pracy przy pozyskiwaniu nowych klientów dla biura nieruchomości.oferujemy:elastyczne godziny pracyszkolenie laptopapraca w charakterze zdalnym lub w biurzesystem premii możliwość rozwoju i awansu system rozliczeniowy tygodniowy lub miesięcznymożliwość zatrudnienia w formie stażuwynagrodzenie wynoszące między 20 zł a 60 zł/ na godzinę pracyoczekujemy:zaangażowania w praceznajomości obsługi komputera na poziomie podstawowymumiejętności łatwego nawiązywania kontaktów

Trener personalny sprzedawca Katowice
Trener personalny sprzedawca Katowice
nowe Katowice dzisiaj

BodyTec20 to 19 lokalizacji w Polsce i najbardziej rozpoznawalna marka treningu personalnego PREMIUM, jest to także druga w Europie sieć własna treningów personalnych EMS.W związku z otwarciem nowych lokalizacji, poszukujemy pozytywnych osób na stanowisko trener-sprzedawca. Oferujemy pensję podstawową oraz atrakcyjny system premiowania pozwalający na STABILNE. Umowę o pracę po okresie wdrożenia. W Łodzi oferujemy prace w jednej z 2 lokalizacji  Co zyskasz rozpoczynając z nami współpracę: -możliwość rozwoju w prężnie rozwijającym się studiu treningu personalnego EMS -precyzyjne szkolenie wstępne oraz rozwojowe pod opieką zespołu Akademii BodyTec20. -znakomitą atmosferę w pracy -zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w systemie zmianowym -możliwości wysokich zarobków i awansu w oparciu o jasno wytyczoną ścieżkę rozwoju -możliwość trenowania w dowolnej lokalizacji   Do Twoich obowiązków będzie należało: -prowadzenie treningów personalnych EMS w oparciu o nowoczesne standardy opracowane przez Akademię bodytec20 -aktywne pozyskiwanie klientów, udział w eventach, akcjach marketingowych -budowanie i utrzymanie bardzo dobrych relacji z klientem   Aplikuj jeśli: - lubisz zdrowy i aktywny styl życia, - posiadasz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, - potrafisz obsługiwać komputer i znasz pakiet Office, - średnie wykształcenie, - jesteś pracowity i lubisz współpracować w zespole, - jesteś empatyczny , otwarty i lubisz pomagać innym, -posiadasz wysoką kulturę osobistą.    Nawet jeśli nie masz doświadczenia w zawodzie trenera personalnego aplikuj, nauczymy Cię wszystkiego! Rekrutacja trwa do 15.03.2020   Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.   W CV prosimy umieszczać następującą informację: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).   Administratorem Twoich danych osobowych jest Firma FlexiPower Group Sp. z o.o. Sp.K. z siedzibą w Kudrowice 12 , 95-200 

Filtr