Wszystkie ogłoszenia w kategorii Obsługa klienta / call center

Mówisz po ukraińsku i po polsku? Studiujesz i szukasz pracy, którą połączysz z planem zajęć? Może dopiero skończyłeś szkołę i chciałbyś nabyć doświadczenie zawodowe? Cenisz sobie niezależność finansową? Jeśli jesteś gotowy na rozwój i nowe wyzwania w świetnej atmosferze to bardzo dobrze trafiłeś! Nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy! Twoim zadaniem będzie obsługa klienta, który jest jednym z największych dostawców usług cyfrowych i telekomunikacyjnych w Polsce! Co możemy Ci zaoferować? - Stałe wynagrodzenie i system premiowy; - Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy; - Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety; - Rozwiń swoje umiejętności, korzystając z doświadczenia i wiedzy naszych trenerów. Zgarnij dodatkowo nawet 3000 zł, polecając znajomego do pracy! Szkolenie rusza już 04.05.2023 r. w Gdańsku. Nie zastanawiaj się - aplikuj!
Opis stanowiska: • telefoniczny kontakt z klientami oraz sprzedaż usług firmy • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta • weryfikacja dokumentów, • analizowanie i raportowanie wyników Wymagania: • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta • umiejętność budowania dobre relacje z klientami • otwartość, z dużą łatwością nawiązywania kontaktu • zaangażowanych w wykonywane zadania i zmotywowanych do realizacji planów Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • pracę w stałych godzinach i możliwość zachowania balansu między pracą a życiem prywatnym • możliwości rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów • przyjazną atmosferę pracy
Poszukujemy ambitnych osób z doświadczeniem w sprzedaży telefonicznej suplementów diety. PRACA CAŁKOWICIE ZDALNA (na cały etat bądź jako dodatkowa) Twoimi zadaniami będą: · Telefoniczna obsługa klientów polegająca na badaniu potrzeb, dopasowaniu oferty do indywidualnych wymagań klienta oraz sprzedaż. ( baza zimna) · Dbanie o najwyższe standardy obsługi oraz budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z klientami Gwarantujemy · Umowę zlecenie ( studenci) bądź B2B · Gwarantowana wysoka prowizja. · Ciągłe wsparcie trenerów sprzedaży · Praca całkowicie zdalna · Elastyczne godziny pracy Jesteś idealnym kandydatem, jeśli: · Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży telefonicznej – w suplementach diety · Płynie posługujesz się komputerem i nie sprawia Ci problemu używanie jego podstawowych funkcji · Lubisz rozmawiać, a pomoc w rozwiązywaniu problemów jest dla Ciebie przyjemnością · Swobodnie budujesz relacje z ludźmi i trafnie identyfikujesz ich potrzeby · Lubisz wyzwania i dążysz do osiągania założonych celów · Jesteś entuzjastą o pogodnym usposobieniu · Chcesz zarabiać godziwe pieniądze za rzetelną pracę To stanowisko przeczy mitom na temat pracy w Call Center ze względu na: · Przyjazne i kompetentne kierownictwo · Możliwość szybkiego rozwoju umiejętności dzięki pakietom profesjonalnych szkoleń · Przejrzysty system prowizyjny pozwalający na duże zarobki Gotowa/y na nową przygodę, solidną dawkę umiejętności i satysfakcjonujące zarobki? DOŁĄCZ DO NAS!
Jedna z widzących firm deweloperskich do działu leasingu poszukuje Asystenta do działu leasingu nieruchomości komercyjnych (biura, magazyny) do pracy na część etatu w elastycznym trybie. Oczekiwania: osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna wyróżniać się otwartością oraz komunikatywnością. W sprzedaży ważna jest śmiałość i pewność siebie w rozmowie. Mile widziane są osoby towarzyskie, otwarte na nowe wyzwania i znajomości. Cenną cechą jest także umiejętność prowadzenia rozmów biznesowych oraz uzyskiwania informacji. Oczekiwana jest biegła obsługa Ms EXcel oraz wyszukiwarki internetowej a także kreatywność w poszukiwaniu nowych rozwiązań. Poszukiwana jest osoba która chciałaby postawić swoje pierwsze kroki w sprzedaży lub w branży nieruchomości. Zadania do realizacji : *tworzenie bazy danych potencjalnych klientów w MsExcel w oparciu o kryteria terytorialne lub branżowe; *research w sieci oraz w terenie w poszukiwaniu nowych klientów; *tworzenie treści marketingowych zachęcających do współpracy; *cold colling czyli tzw. Pozyskiwanie klientów przez telefon, *wysyłanie mailingów; *przygotowanie materiałów marketingowych. Cele: *pozyskiwanie kontaktów/przyszłych najemców poprzez tzw. Cold colling czyli dzwonienie do firm oraz uzyskiwanie informacji o zapotrzebowaniu na powierzchnię biurową lub magazynową. *Tworzenie bazy danych klientów oraz aktualizowanie jej na bieżąco. Rozwijanie umiejętności sprzedażowych w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm deweloperskich w Polsce. Co oferujemy: elastyczne godziny pracy ( możliwość pracy od pn - pt w godzinach 9:00-17:00 w siedzibie zleceniodawcy) praca idealna jako dorywcza lub dla studentów dziennych możliwość zdobycia doświadczenia w sprzedaży oraz w sektorze nieruchomości komercyjnych możliwość nawiązania długofalowej współpracy możliwość zdobycia umiejętności prowadzenia rozmów B2B. zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia Wszelkie zgłoszenia wraz z CV proszę wysyłać na adres : olga.duda(at)okam.pl
Praca!!! Stacja Paliw Moya w Pawłówku obok Kalisza poszukuje na stanowisko Pracownik Obsługi Klienta. Więcej info pod nr tel. 798 - pokaż numer telefonu -
Contact Center Domino's Pizza poszukuje kandydatów na stanowisko: Operator Contact Center. Mile widziany status studenta.Zadania:przyjmowanie zamówień telefonicznych.Od nas dostaniesz m.in.:Stawkę od 22,80 do 25 zł brutto za godz. + konkursy wewnętrzne.Elastyczny grafik (układany raz w tygodniu, możliwość pracy w weekendy np . dla studentów dziennych).Ubezpieczenie NNW od pierwszego dnia pracy.50% zniżki na produkty po godzinach pracy.Dofinansowanie do pakietu sportowego (50%).Owocowe środy/Słodkie wtorki.Jeżeli jesteś studentem, to nie czekaj - wyślij zgłoszenie poprzez OLX załączając swój numer telefonu w celu umożliwienia kontaktu! Do zobaczenia na Grójeckiej 22/24!
W związku z dynamicznym rozwojem Firma SPEC Łomża poszukuje kandydata do pracy na stanowisko: pracownik biurowy - telemarketerMIEJSCE PRACY: ŁomżaOPIS STANOWISKAbieżąca obsługa Klientów i Gości firmyprzygotowywanie i kompletowanie dokumentówprzyjmowanie i wystawianie zamówieńwspółpraca z innymi działami firmysporządzanie podstawowych analiz i raportówOCZEKIWANIAmotywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracępozytywnego nastawienia do pracy i Klientówumiejętności poprawnego formułowania wypowiedziumiejętności szybkiego uczenia sięrzetelnego i skrupulatnego wykonywania obowiązkówznajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft OfficeOFERUJEMYumowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniepraca w młodym i energicznym zespoleszkolenia wewnętrzne i czas na adaptacjęmożliwość rozwojuOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)
Cześć! Miło nam, że otworzyłeś właśnie to ogłoszenie. W kilku słowach o nas:Jesteśmy przedsiębiorstwem z 17-letnim doświadczeniem w działalności contact center. Posiadamy aż 6 oddziałów w całej Polsce i zatrudniamy ponad 1500 pracowników. Zajmujemy się telefoniczną obsługą Klientów znanych i cenionych na rynku firm z branży telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej i bankowej.Nie wymagamy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku- wiemy, że gdzieś trzeba je zdobyć.Twoje zadania:telefoniczna obsługa naszych stałych klientów,przedstawianie oferty i dbanie o dobre relacje z klientami.Poznaj nasz zespół i stań się jego częścią.Jako pierwsze poznasz dziewczyny z Działu Rekrutacji – Agata lub Sylwia opowiedzą Ci o specyfikacji pracy konsultanta oraz o warunkach zatrudnienia i benefitach.Przychodząc na szkolenie, na Recepcji, poznasz Agnieszkę, która przywita Cię w firmie i poinformuje Trenera o Twoim przybyciu.Trener- to osoba, która wprowadzi Cię w świat rozmów telefonicznych. Przekaże wiedzę teoretyczną i poćwiczy praktykę. Pod jego okiem odbędziesz swoje pierwsze rozmowy, a w kolejnych dniach będzie wspierał Cię w pracy swoją obecnością na sali.Pracę na sali będzie nadzorował Dział Realizacji- Szef Zespołu i Team Leaderzy to Twoi skrzydłowi, którzy pomogą podczas rozmowy, odpowiedzą na pytania i pomogą Ci w każdym problemie.Zespół- to wszyscy konsultanci pracujący na projekcie. Pomocne, sympatyczne, wesołe osoby, które będziesz miał szansę poznać.Parę słów o pracy u nas:stawka za każdą godzinę pracy 22,80 zł brutto w oparciu o umowę zlecenie,realne do wypracowania premie, stanowiące satysfakcjonującą część wynagrodzenia,bonus 500 zł za każdą poleconą osobę do współpracy z nami,elastyczny czas pracy – praca po 6 lub 8 godzin dziennie między pon. - pt. 8-21 i 2 sob. 9-17, karta MultiSport PLUS na preferencyjnych warunkach,częste konkursy z atrakcyjnymi nagrodami,realna ścieżka awansu w strukturze firmy,możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia, który trwa około 3 miesiące,Nasze oczekiwania: ukończony 18 rok życia,znajomości obsługi komputera,zaangażowanie i otwarty umysłgotowość do pracy stacjonarnej w oddziale w KielcachWykorzystaj szansę- stań się częścią naszego Zespołu i zdobądź umiejętności oraz kompetencje, które pozwolą Ci być konkurencyjnym na rynku pracy.Odwiedź nas na Facebooku Telbridge Kielce lub Instagramie telbridge.kielceChcesz nas poznać osobiście? – Aplikuj! Prosimy o umieszczenie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Telbridge Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w ul. Zagnańska 49, 25 – 528 Kielce w celach rekrutacyjnych i wykorzystanie mojego numeru kontaktowego i adresu e-mail do w/w celu. Pełna wersja klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie www.telbridge.pl.”
Zatrudnimy Telefonistkę w salonie masażu dla Panów:Zadania:· aktywne pozyskiwanie klientów,· umawianie i zapisywanie terminów z klientami· realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych· dbanie o porządek w salonie· nawiązywanie i podtrzymywanie telefonicznego kontaktu z Klientami· odbieranie telefonów· koordynowanie pracy masażystekOferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenie- elastyczny grafik pracy-praca na pełen etat lub na 1/2 etatu- liczne premie w zależności od obrotu- wynagrodzenie 22 zł/h netto z możliwością podniesienia stawki- pełen pakiet szkoleń oraz pomoc na start- pracę w systemie dwu-zmianowym w centrum Gdańska- praca w miłych warunkach- znajomość języka angielskiego, obowiązkowa (poziom podstawowy)Aplikuj jeśli:-jeśli masz skończone 21 lat- jesteś nastawiona na długotrwałą współpracę, pozytywnie nastawioną w zakresie obsługi Klienta przez telefon,- lubisz kontakt z ludźmi, a przy tym potrafisz nawiązywać i utrzymywać relacje z mężczyznami przez telefon- masz ambicję- jesteś osobą otwartą, energiczną, zaangażowaną i nastawioną na realizację celów- chcesz nauczyć się czegoś nowego- dyspozycyjnąZainteresowane osoby proszone są o wysłanie CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji na email o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”
Sercem naszej firmy jest prężenie działające contact center. To właśnie my, #confilogiteam, każdego dnia odpowiadamy na potrzeby Klientów z całej Polski. Mamy miejsce i dla Ciebie, więc dołącz do nas jako:Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej bez doświadczeniaSTART: 5/05/2023LOKALIZACJA: Warszawa Ursus (3 min pieszo od PKP Ursus, dla zwolenników 4 kółek-parking)Pracując w #ConfilogiTeam zajmujemy się:· Telefoniczną obsługą stałych Klientów na linii wychodzącej,· Zwiększaniem sprzedaży poprzez powiększanie koszyków zakupowych- prowizja jest Twoja, wystarczy że przesyłka dotrze do Klienta!,· Budowaniem relacji, pracowaniem na ciepłej bazie- Klienci sami do nas wracają,Współpraca z nami będzie dla Ciebie idealna, jeśli:· Jesteś gotów do pracy 40h w tygodniu- pracujemy również 2 soboty w miesiącu, dzięki czemu z łatwością pogodzisz pracę z życiem prywatnym :D,· Twoją pasją jest praca z ludźmi, a rozmowy telefoniczne przychodzą Ci z łatwością,· Chcesz zarobić swoje pierwsze pieniądze i zdobyć doświadczenie w świecie sprzedaży, którego nie znajdziesz w książkach,· Lubisz realizować wyznaczone przez siebie cele i stale się rozwijać,7 powodów by dołączyć do #ConfilogiTeam:· Umowa zlecenie od pierwszego dnia pracy,· Pensja na którą składa się stawka godzinowa 25,15zł/h (4225zł mc) brutto, prowizja, bonusy- co daje nam realne zarobki na poziomie 6500-9500zł ,,na rękę”,· Na dobry początek pracy gwarantujemy 5 dniowe szkolenie, za które Ci zapłacimy stawkę godzinową,· Elastyczny grafik, w którym z pewnością uwzględnimy Twoje preferencje (pon.-pt. 8-16/9-17/10-18 + 2xsob w mc.),· Praca zdalna po okresie wdrożenia,· Możliwość ciągłego rozwoju poprzez indywidualne szkolenia, coachingi, treningi- Twój rozwój jest dla nas ważny, dlatego nasi Trenerzy mają indywidualne podejście do każdego!,· Benefity pracownicze: karta Multisport i ubezpieczenie zdrowotne Medicover Brzmi ciekawie?- Aplikuj już dziś i dołącz do naszej rodziny Confilogi!Chcesz przyśpieszyć proces rekrutacyjny/ wyróżnić się z tłumu? Napisz sms o treści „ZWARTY I GOTOWY” swoje imię i nazwisko
Drogi Kandydacie!!!Poszukujemy pracowników na stanowisko:Telefonicznego Doradcy KlientaKontakt telefoniczny z klientem jednego z największych banków BANK HANDLOWY CITIDo Twoich zadań należeć będą:• obsługa klientów w zakresie doradztwa i sprzedaży w ramach jednego banku - główny produkt Karta kredytowa lub kredyt konsolidacyjnyAplikuj jeżeli:• Łatwo nawiązujesz kontakty z innymi,• Lubisz pracę z Klientem,• Obsługa komputera nie sprawia Ci problemu,• Masz wykształcenie średnie.Zagwarantujemy Ci:• UMOWĘ ZLECENIE• stałą stawkę godzinową 30 zł/h + atrakcyjne premie,• Stałą pracę od poniedziałku do piątku po 6h - ELASTYCZNY GRAFIK,• Możliwość wypłaty 2 razy w miesiącu,• Płatne szkolenia,• Wartościowe konkursy,• Pakiet szkoleń przygotowujący do pracy od podstaw.Dodatkowo oferujemy:Pakiet medyczny,Karta Multisport,Dofinansowanie do okularów,Bonusy za polecenia pracowniczeBony za frekwencję,Możliwości zmiany projektu i dalszego rozwoju.Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie Cv przez OLX.PRACA NA RZECZ BANKU HANDLOWEGO W WARSZAWIE S.A
Jesteśmy firmą, która z pasją i zaangażowaniem obsługuje naszych klientów, a Ty możesz do nas dołączyć! Poszukujemy osoby na stanowisko Konsultanta ds. relacji z Klientem (infolinia wychodząca), która będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi i zadowolenia naszych klientów. Jeśli zależy Ci na pracy w dynamicznym środowisku, jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej i komunikatywnej oraz chcesz się rozwijać zawodowo, to ta oferta jest dla Ciebie!Dołącz do naszego zespołu i pomóż nam tworzyć wyjątkowe doświadczenia dla naszych klientów. Miejsce pracy: Sosnowiec, ul. Wojska Polskiego 8 (Sosnowiecki Park Naukowo-Technologiczny) Będziesz idealnym kandydatem, jeśli: swobodnie prowadzisz rozmowy telefoniczne, posiadasz dobrą dykcję oraz umiejętność pracy z Klientem, jesteś dyspozycyjny od poniedziałku do piątku (praca w systemie zmianowym: 9-17, 11-19) (+ 1 sobota w miesiącu 9-15) znasz podstawową obsługę komputera – warunek konieczny. W zamian oferujemy: gwarantowaną podstawę wynagrodzenia + ATRAKCYJNY SYSTEM PREMIOWY PROFESJONLANE SZKOLENIE pracę w zgranym i przyjaznym zespole, grupowe ubezpieczenie, kartę MedicoverSport, OK System, liczne konkursy, eventy i wiele innych atrakcji, możliwość awansu w strukturach firmy. Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania! Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencji zatrudnienia o nr. 27584, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko Konsultant Projektu Ubezpieczeniowego w Katowicach. Konsultant projektu ubezpieczeniowego Zapewniamy kompleksowe przygotowanie do pracy, dlatego nie obawiaj się, nawet jeśli nie masz doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy:) Twoje zadania: obsługa infolinii sprzedażowej - obsługa umów klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo i zawieranie umów, obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach wychodzących, pozyskiwanie i utrzymanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, aktualizacja danych w systemach. Nasze oczekiwania: wykształcenie średnie, dyspozycyjność do pracy od pon. do pt. w godz. 9-17, w tym w jednym tygodniu w ciągu miesiąca do godz. 19 oraz w jedną sobotę w miesiącu w godz. 9-15, zaświadczenie o niekaralności (ze względu na specyfikę projektu ubezpieczeniowego jest to wymóg prawny), komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów, umiejętność szybkiego uczenia się, umiejętność pracy pod presją czasu, zadaniowość i dobra organizacja pracy, Mile widziane: studenci/studentki studiów zaocznych, Oferujemy: stabilną pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic - 5 min od dworca, 2 wypłaty w miesiącu - gwarantowaną podstawę podstawową + premię, egzamin KNF, pracę na pełny etat, pomoc i wsparcie managera na każdym z etapów współpracy, możliwość rozwoju zgodnie ze ścieżką karier, karta rabatowa, owocowe dni, chill room :) Nie czekaj, aplikuj i zdobądź pierwsze doświadczenie z CCIG Group ! :)
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group. Siadasz, gadasz i zarabiasz! Praca bez doświadczenia od zaraz! W towarzystwie uchodzisz za osobę wygadaną? Cenisz sobie dobrą atmosferę i możliwości rozwoju? Nie zastanawiaj się DOŁĄCZ DO NAS! Twoje zadania: obsługa infolinii sprzedażowej - obsługa umów klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo i zawieranie umów, obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach wychodzących, pozyskiwanie i utrzymanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, aktualizacja danych w systemach. Nasze oczekiwania: wykształcenie średnie, dyspozycyjność do pracy od pon. do pt. w godz. 9-17, w tym w jednym tygodniu w ciągu miesiąca do godz. 19 oraz w jedną sobotę w miesiącu w godz. 9-15, minimum 120 rbh w miesiącu zaświadczenie o niekaralności (ze względu na specyfikę projektu ubezpieczeniowego jest to wymóg prawny), komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów, umiejętność szybkiego uczenia się, umiejętność pracy pod presją czasu, zadaniowość i dobra organizacja pracy, Oferujemy: stabilną pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic - 5 min od dworca, 2 wypłaty w miesiącu - nawet do 6000 tys. brutto egzamin KNF, pracę na pełny etat, pomoc i wsparcie managera na każdym z etapów współpracy, możliwość rozwoju zgodnie ze ścieżką karier, kartę rabatowa, owocowe dni, chill room :) tematyczne dni oraz konkursy z nagrodami Nie czekaj, aplikuj! :)

Selvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Oczekiwania: - znajomość języka niemieckiego na poziomie biegłym (C1) - łatwość w nawiązywaniu kontaktu z ludźmi - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, bądź sprzedaży - otwarta postawa - zaangażowanie w rozmowę z klientem Zadania: - sprzedaż produktów z portfolio firmy - obsługa infolinii przychodzącej i wychodzącej - udzielanie informacji na temat produktów i dobór odpowiednich rozwiązań - wprowadzanie danych do systemu Oferujemy: - stabilne wynagrodzenie podstawowe i prowizję od sprzedaży - zatrudnienie w oparciu o umowy cywilnoprawne - pakiet benefitów pozapłacowych - pełne wdrożenie w ramach współpracy - współpracę w pełni zdalną Nie czekaj na lepszy moment - aplikuj!

Selvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Oczekiwania: - znajomość języka niemieckiego na poziomie biegłym (C1) - łatwość w nawiązywaniu kontaktu z ludźmi - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, bądź sprzedaży - otwarta postawa - zaangażowanie w rozmowę z klientem Zadania: - sprzedaż produktów z portfolio firmy - obsługa infolinii przychodzącej i wychodzącej - udzielanie informacji na temat produktów i dobór odpowiednich rozwiązań - wprowadzanie danych do systemu Oferujemy: - stabilne wynagrodzenie podstawowe i prowizję od sprzedaży - zatrudnienie w oparciu o umowy cywilnoprawne - pakiet benefitów pozapłacowych - pełne wdrożenie w ramach współpracy - współpracę w pełni zdalną Nie czekaj na lepszy moment - aplikuj!
Znajdź swoje miejsce w naszym zespole! Współdziałamy, by razem osiągać wspaniałe cele. Sukces zależy tylko od Ciebie i Twojego zaangażowania. Dołącz do nas! W naszym zespole zyskujesz: • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat • podstawowe wynagrodzenie + system premii: premia motywacyjna, premie kwartalne, premie sprzedażowe • pracę hybrydową – tydzień pracy w biurze i 3 tygodnie pracy w domu (gwarantujemy pracę wyłącznie w biurze jeśli posiadasz taką potrzebę) • wyposażenie stanowiska pracy – dostarczamy laptop • prywatną opiekę medyczną Luxmed • możliwość korzystania z pakietu socjalnego (dofinansowania do leków, wyjazdów rekreacyjnych, OC auta, nauki itp.) • pakiet szkoleń przygotowujących do pracy - zarabiasz od pierwszego dnia szkolenia • wsparcie specjalistów w Twojej samodzielnej pracy • dofinansowanie do stacjonarnych i mobilnych usług Orange (50%) • darmowy dostęp do platformy nauki języków obcych Twoja rola: • odbieranie połączeń przychodzących • sprzedaż doradcza – zadbanie o potrzeby Klienta podczas połączeń przychodzących • aktywacja/dezaktywacja usług • działania w zakresie reklamacji i płatności Twoje mocne strony: • gotowość do podjęcia pracy zmianowej, również w weekendy (praca 5 dni w tygodniu) bez godzin nocnych • pozytywne nastawienie do sprzedaży doradczej – zbadanie i zaspokojenie potrzeb Klienta podczas rozmowy • dobra umiejętność obsługi komputera • aktualne orzeczenie o niepełnosprawności Aplikuj już dziś przez portal lento i dołącz do nas. Startujemy 13.06.2023 Administrator danych: http://aba-service.pl/odo/aba_informacja_odo.pdf
Główne zadania:przygotowywanie baztelefoniczna obsługa klientaobsługa systemu do zarządzaniaobsługa przekazywanych bazprzygotowywanie ofertprzygotowywanie umów telekomunikacyjnychmonitorowanie rynkuJeżeli Jesteś osobą komunikatywna, odpowiedzialną i uczciwą, stawiasz sobie wysokie cele oraz umiesz planować dzień pracyOferujemy Ci:wysokie wynagrodzenie premiowe, powiązane ze stałą pensją.pracę w kreatywnym i młodym zespolewsparcie technicznemożliwość samodzielnego rozwojustały dostęp do szkoleń produktowo – ofertowychPraca w Ciechanowie lub w Mławie - po 3 miesiącach możliwa praca zdalna.elastyczność i swobodę działania CV proszę wysyłać przez OLX
Witajcie, Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko Doradca Klienta miejsce pracy: Lublin, ul. Leszczyńskiego (samo centrum przy Ogrodzie Saskim)Co będzie należało do Twoich obowiązków?obsługa połączeń telefonicznych (wyłącznie przychodzących)udzielanie Klientom informacji o dostępnych usługach i procedurachwykonywanie zleconych przez Klienta dyspozycji aktualizacja danych KlientówCzego od Ciebie oczekujemy?dyspozycyjności po 6-8 godz. dziennie od pon. do pt. w przedziale 8-18komunikatywności, odporności na stresdobrej znajomości obsługi komputera nastawienia na realizację zadańCo oferujemy?profesjonalne szkolenia wdrożenioweumowę zlecenie - 22.80zł/godz. brutto (studenci), 25,95zł/ godz. brutto (umowa zlecenia z ZUS) + wzrost stawki od lipcaatrakcyjny system motywacyjny (do 500zł/brutto miesięcznie)możliwość rozwoju w ramach struktury grupybenefity (Multi Sport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniaKrótki proces rekrutacyjny - zapraszamy!Startujemy od szkolenia 12 czerwca - zainteresowana/y? aplikuj już teraz :)
Firma informatyczna INFOTEL Software Sp. z o.o., producent programów medycznych: ProDentis, MEDICUS, FemMedis oraz Protetis, poszukuje kandydatów na stanowisko: KONSULTANT TELEFONICZNY / Obsługa klienta ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Odbieranie połączeń przychodzących, kierowanie spraw do odpowiednich działówKontakt z klientami w celu przesłania ofertyUtrzymywanie kontaktów bezpośrednich, telefonicznych i mailowych z klientami,Budowanie pozytywnego wizerunku firmyPrace biuroweWYMAGANIA:status studenta,łatwość w nawiązywaniu kontaktów,chęć rozwoju i zaangażowania w wykonywane prace,uczciwość, odpowiedzialność i lojalność,OFERUJEMY:ciekawą, płatną praktykę i pracę w dynamicznie rozwijającej się firmiemożliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczeniaWszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres naszej firmy
Grupa CMP to polska firma, która już od ponad 20 lat dba o zdrowie swoich Pacjentów. Tworzymy sieć 23 placówek na terenie województwa mazowieckiego oraz łódzkiego, ale naszym celem jest zaistnieć w każdym większym mieście Polski. Łączymy siły z wieloma placówkami podwykonawczymi zlokalizowanymi na terenie całego kraju, tak aby jeszcze lepiej opiekować się naszymi Pacjentami i świadczyć usługi kompleksowej opieki medycznej. Zaufało nam już ponad 650 tysięcy osób. W pracy łączy nas zaangażowanie, troska i szacunek do innych.Dołącz do grona ponad 1000 wyjątkowych pracowników Grupy CMP!My pracujemy z sercem, a Ty? Konsultant ds. Obsługi Telefonicznej PacjentaMiejsce pracy: Płock, ul. Kolegialna 10 lok. BTwoje zadania:Telefoniczna obsługa PacjentówUmawianie Pacjentów na konsultacje i badaniaUdzielanie informacji o aktualnych usługach i cennikuRealizacja celów jakościowychDbałość o wysoką jakość obsługi oraz zachowanie profesjonalnych relacji z naszymi PacjentamiOd Kandydatów/Kandydatek oczekujemy:Wykształcenia minimum średniegoGotowości do pracy w systemie zmianowymDobrej dykcji i przyjaznego usposobieniaZnajomości języka angielskiego lub języka ukraińskiego - nie jest to warunek koniecznyDoświadczenie w pracy w Contact Center będzie dodatkowym atutemMile widziana dostępność w godzinach 7-12 oraz 15-20/21W zamian oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenieAtrakcyjny system premiowyPlatformę BenefitowąPrzyjazną atmosferę pracy w młodym i zgranym zespoleKompleksowy program szkoleń wdrażających i podnoszących kwalifikacjeProgram poleceń pracowniczych oraz program inicjatyw, dzięki którym możesz dostać dodatkową gratyfikację
Nasze Contact Center poszukuje wsparcia przy obsłudze stałego klienta lider rynku telewizji i Internetu kablowego.Nasze atuty:obsługa stałego klientamożliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniamieścimy się w centrum Krakowa (drugi przystanek od Ronda Mogilskiego)szkolenia z technik sprzedażowych, które wykorzystasz nawet na co dzieńjeżeli będzie trzeba nauczymy Cię wszystkiego od podstawumowa zleceniegwarantowana stawka godzinowa 22,80 zł bruttopremieelastyczny grafikTwoje obowiązki:sam ustalasz grafik, sam go przestrzegasz (praca na pełen etat, 1/2 etatu)kształtujesz pozytywny wizerunek firmy.obsługa Klientów oraz wspieranie bieżących działań sprzedażowychIdealnie do nas pasujesz, jeśli:lubisz pracę z ludźmi w zgranym zespole i miłej atmosferzez łatwością prowadzisz rozmowy telefoniczne.chcesz się rozwijaćjesteś dyspozycyjny min. 80H w miesiącu, w godzinach 9-20Warunek rekrutacji? Twoje CV.
Szukasz swojej pierwszej pracy? Chcesz wzbogacić swoje CV? Lubisz wyzwania i kontakt z ludźmi, ale brak Ci doświadczenia?To nie jest dla nas przeszkodą! Wszystkiego Cię nauczymy. Dostarczymy potrzebne narzędzia i materiały.Szukamy nowych osób do naszej ekipy na stanowisko:Konsultant Infolinii.Twoja praca będzie polegać na udzielaniu odpowiedzi na zapytania klientów oraz na wypełnianiu wniosków. Jako młoda osoba z pewnością ogarniasz pracę na komputerze więc jedyne czego od Ciebie oczekujemy to; pozytywne nastawienie i dobre flow w kontaktach interpersonalnych.Gwarantujemy; stawkę godzinową niezależną od Twoich wyników (za wyniki nagrodzimy Cię premią uznaniową), pracę w zgranym, młodym team’ie, profesjonalne szkolenie, za które Ci zapłacimy oraz elastyczny grafik, który pozwoli Ci połączyć pracę z życiem towarzyskim.Nie zwlekaj! Aplikuj teraz! W aplikacji prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Delta Contact Sp. z o.o., Warszawa ul. Murmańska 25, dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji w Delta Contact Sp. z o. o w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
Maturzysto, Studencie ...Stawiasz swoje pierwsze kroki na rynku pracy, ale martwisz się o brak doświadczenia? Nic straconego! Nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy! Poszukujemy osób na stanowisko Specjalisty ds. Telefonicznej Obsługi Klienta. Działamy wielopłaszczyznowo w branżach wydawniczych, ubezpieczeniowych czy też nowych technologii. Dzięki mnogości realizowanych akcji, możemy dopasować projekt według Twoich zainteresowań! Więc jeśli chcesz połączyć wakacje z zarabianiem, to świetnie trafiłeś! U nas zdobędziesz pierwsze cenne doświadczenie zawodowe, a jeśli chcesz to zostaniesz z nami na dłużej :) Co będzie należało do Twoich obowiązków? obsługa połączeń wychodzących, kontakt z klientami biznesowymi, przedstawianie ofert sprzedażowych lub umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych, aktualizacja danych osobowych klientów. Od Ciebie oczekujemy: dyspozycyjności (co najmniej 4 dni w tygodniu), komunikatywności, dobrej dykcji, otwartości na budowanie relacji. W zamian za to, oferujemy: wysokie zarobki, gwarantowaną podstawę 3600 - 3800 zł netto (dla uczniów i studentów przed 26 r.ż.)prowizję za każdy sukces,pełne przeszkolenie, pracę poniedziałek - piątek,stabilne godziny pracy 8-16/10-18,dobrą lokalizację- pracujemy w Śródmieściu Warszawy na ul. Kruczej 16/22.Zainteresowany? Wyślij CV, albo zadzwoń aby porozmawiać o szczegółach: Julia- 507 010 426Bardzo prosimy o zapoznanie się z treścią PONIŻSZEJ KLAUZULI i zamieszczenie jej CV.Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez databroker S.A. z siedzibą w Warszawie zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (t.j. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016)Informujemy, że: Administratorem danych jest databroker S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Krucza 16/22, 00-526 Warszawa. W sprawach związanych z ochroną danych prosimy o kontakt pod adresem: iod(at)databroker.pl. Dane osobowe przetwarzane są dla potrzeb procesu rekrutacji databroker S.A. na podstawie wyrażonej powyżej zgody, stosownie do treści art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) w celu zapewnienia administratorowi możliwości ustalenia, realizacji lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami prawnymi. Podanie danych w zakresie: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe, natomiast dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celów rekrutacyjnych. Pominięcie informacji obowiązkowych może skutkować odrzuceniem oferty pracy na etapie wstępnej weryfikacji. Dane osobowe przechowywane będą przez administratora przez okres 3 lat, licząc od zakończenia roku kalendarzowego, w którym zakończyła się rekrutacja. Mogą być udostępniane Unified Factory S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Krucza 16/22, 00-526 Warszawa, jako dostawcy systemu informatycznego. Każdej osobie, która wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w jej ofercie pracy przez databroker S.A. przysługują następujące prawa: -prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,-prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,-prawo do przenoszenia danych,-prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,-prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Firma ATS - wyłączny dystrybutor na Polskę płynów SoloCare Aqua i Avizor oraz rodziny soczewek kontaktowych Miru firmy Menicon poszukuje osoby na stanowiskospecjalista ds. telefonicznej obsługi klienta.Jesteśmy firmą z ugruntowaną pozycją w branży optycznej.W związku z rozszerzeniem oferty produktowej poszukujemy osób do zdalnej obsługi klienta.Zakres obowiązków: Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami Profesjonalne przedstawianie oferty handlowej Dbanie o relacje z dotychczasowymi klientami Negocjacje cen i zamówień Raportowanie w systemie CRM Monitoring należnościOczekujemy: Wykształcenia minimum średniego Komunikatywności Dobrej dykcji Łatwości nawiązywania kontaktów interpersonalnych Znajomości obsługi komputera Zaangażowania i chęci do pracy Chęci zdobywania wiedzy produktowej i nowych umiejętności Skuteczności w realizowaniu założonych celów Umiejętności przekonywania i budowania pozytywnych relacji z klientem KreatywnościMile widziane: Doświadczenie związane z telefoniczną obsługą klienta Doświadczenie we współpracy w zespołem sprzedażowym działającym w terenie.Oferujemy: Pracę na pełny etat w oparciu o umowę o pracę Atrakcyjne warunki wynagrodzenia zależne od wyników sprzedaży Stabilizację i ciągłość zatrudnienia Miłą atmosferę w młodym zespole Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura
Pracuj całkowicie zdalnie jako Konsultant w Call Center!Oferujemy profesjonalne wdrożenie oraz sprzęt niezbędny do pracy.Praca na stanowisku Konsultanta polega na telefonicznym kontakcie z aktualnym klientem znanej sieci telekomunikacyjnej w celu prezentacji oraz sprzedaży oferty w ramach promocji operatora.Oferujemy:pracę całkowicie zdalną - pracujesz ze swojego domu!niezbędny sprzęt do pracybenefity takie jak karta sportowa czy karta lunchowasuper atmosferęmożliwość rozwojuumowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę.Czego oczekujemy:dyspozycyjności od 13:00-21:00 poniedziałek - piątekkomunikatywnościnastawienia na celchęci do pracy i naukico ważne: do pracy konieczne jest stale stabilne łącze internetowe oraz spokojne miejsce w miejscu zamieszkania aby zorganizować miejsce pracy.Osoby chętne proszone są o przesłanie CV.
DPD Polska jest częścią GeoPost, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Posiadamy ponad 60 oddziałów, które są zlokalizowane na terenie całego kraju. Zatrudniamy i współpracujemy z blisko 15000 osób, którym zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia i szerokie możliwości rozwoju.W związku z rozwojem Działu Contact Center w Warszawie poszukujemy osób do wsparcia Contact Center w procesach obsługi Klienta. Współpraca polegać będzie na:Obsłudze połączeń przychodzącychObsłudze korespondencji od KlientówUdzielaniu informacji o statusie przesyłkiPrzyjmowaniu zleceń na usługi kurierskieUdzielaniu informacji na temat usług DPD Polska Od Kandydatów oczekujemy:Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku i wybraną sobotęZaangażowania oraz odpowiedzialnego podejścia do zadańKomunikatywności Doświadczenie w Obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem Oferujemy:Współpracę w oparciu o umowę zlecenia Możliwość rozwoju w strukturach firmyTerminowość wypłatSzkolenie wdrożenioweCiągłe wsparcie trenerów Osoby zainteresowane prosimy o: przesłanie CV poprzez przycisk "Aplikuj" Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest DPD Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (DPD) z siedzibą w Warszawie przy ul. Mineralnej 5, 02-274 Warszawa.Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, a w razie wyrażenia w tym zakresie zgody, także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.
Jesteśmy firmą, która z pasją i zaangażowaniem obsługuje naszych klientów, a Ty możesz do nas dołączyć! Poszukujemy osoby na stanowisko Konsultanta ds. relacji z Klientem (infolinia wychodząca), która będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi i zadowolenia naszych klientów. Jeśli zależy Ci na pracy w dynamicznym środowisku, jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej i komunikatywnej oraz chcesz się rozwijać zawodowo, to ta oferta jest dla Ciebie! Dołącz do naszego zespołu i pomóż nam tworzyć wyjątkowe doświadczenia dla naszych klientów. Miejsce pracy: Sosnowiec, ul. Wojska Polskiego 8 (Sosnowiecki Park Naukowo-Technologiczny) Będziesz idealnym kandydatem, jeśli: swobodnie prowadzisz rozmowy telefoniczne, posiadasz dobrą dykcję oraz umiejętność pracy z Klientem, jesteś dyspozycyjny od poniedziałku do piątku (praca w systemie zmianowym: 9-17, 11-19) (+ 1 sobota w miesiącu 9-15) znasz podstawową obsługę komputera – warunek konieczny. W zamian oferujemy: gwarantowaną podstawę wynagrodzenia + ATRAKCYJNY SYSTEM PREMIOWY PROFESJONLANE SZKOLENIE pracę w zgranym i przyjaznym zespole, grupowe ubezpieczenie, kartę MedicoverSport, OK System, liczne konkursy, eventy i wiele innych atrakcji, możliwość awansu w strukturach firmy. Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania! Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Specjalista do spraw obsługi pasażera Pracuj dla jednego z gigantów w branży usług kolejowych w Polsce !Konsultant infolinii obsługowej / ruch przychodzącyDo Twoich obowiązków będzie należeć kompleksowa obsługa Klientów największego przewoźnika linii kolejowy w kraju poprzez odbieranie połączeń przychodzących (brak elementów sprzedażowych).Miejsce pracy: Ruda ŚląskaSzkolenie odbędzie się w lokalizacji: Ruda ŚląskaZakres obowiązków: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym zapewnienie profesjonalnej i kulturalnej obsługi pasażera przewoźnika kolejowego zgodnie z obowiązującymi standardamiszeroka obsługa telefoniczna oraz backoffice ( obsługa klienta w kanale elektronicznym e-maile, chat)Oferujemy: stałą podstawę wynagrodzenia + system motywacyjnyobsługa w dowolnych godzinach – elastyczny grafik (24h/dobę - 7dni w tygodniu) możliwość pracy zdalnej (po okresie wdrożenia stacjonarnego) pracę w zgranym i przyjaznym zespole, wzajemnie dbamy o przyjazne środowisko w miejscu pracy realne możliwości rozwoju w strukturach firmyu nas możesz skorzystać z ubezpieczenia grupowego, Medicover Sport (dawniej OK System) zapewniamy profesjonalne szkolenieMile widziane:Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum na poziomie C1) Brakuje Ci doświadczenia ? nasz program szkoleniowy pomoże szybko zaaklimatyzować się również osobom szukającym swojej pierwszej pracy ! teraz już chyba nie masz wątpliwości – dołącz do nas już dziś , czekamy na Ciebie!A jeśli znasz osoby, które posługują się językiem angielskim to śmiało poleć im Naszą ofertę pracy!!!Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnego oraz ewentualnie przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k. oraz firm z nią współpracujących zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gallup Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Jeśli:chciałbyś pracować ale masz nieregularny plan zajęćzakończyłeś matury i chciałbyś produktywnie wykorzystać najdłuższe wakacje w życiuNie trać czasu, zorganizuj się i wykorzystaj najbliższy czas z głową!Wyślij do nas swoje CV. Skontaktujemy się z Tobą i umówimy na rozmowę kwalifikacyjną. Zaproponujemy zdalną lub stacjonarną formę spotkania, jak będzie Ci wygodniej.Omówimy na czym polegają zadania telefonicznego doradcy klienta popularnych marek - tylko z takimi współpracujemy.Omówimy też warunki zatrudnienia i benefity, a jest ich całkiem sporo.Nie mamy nic do ukrycia więc już na wstępie informacje, które są dla Ciebie ważne.Proponujemy:umowę zleceniewynagrodzenie składa się ze stawki godzinowej 22,80 zł brutto (jeśli masz status osoby uczącej się będzie to także stawka netto „na rękę”)premie za efektywność Twojej pracyrabaty pracownicze do lokali usługowychaplikacja z nagrodami ( telewizory, hulajnogi elektryczne, iPhony, sprzęty AGD i inne)konkursy: wakacyjny oraz w klimacie Grand Prix na Żużlu- nagrody sztos!- w tym 2 wejściówki na Grand Prix 30.09.2023. w Toruniueventy i wyjścia okolicznościowe i wiele innychelastyczny grafik pod warunkiem, że masz do dyspozycji minimum około 110-120 godzin w skali miesiąca. Pracujemy też w weekendy.szkolenie przygotowujące do pracy od 30.05.2023.po kilku miesiącach możliwość pracy zdalnejWpadnij na nasze social media: fb Telbridge Toruń i Instagram telbridge.torunProsimy o umieszczenie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Telbridge Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w ul. Zagnańska 49, 25 – 528 Kielce w celach rekrutacyjnych i wykorzystanie mojego numeru kontaktowego i adresu e-mail do w/w celu. Pełna wersja klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie www.telbridge.pl.”
Zatrudnię hostessę, Miejsce pracy Kalisz,Ostrów. stałe zlecenia atrakcyjna stawka

Selvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Oczekiwania: - znajomość języka niemieckiego na poziomie biegłym (C1) - łatwość w nawiązywaniu kontaktu z ludźmi - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, bądź sprzedaży - otwarta postawa - zaangażowanie w rozmowę z klientem Zadania: - sprzedaż produktów z portfolio firmy - obsługa infolinii przychodzącej i wychodzącej - udzielanie informacji na temat produktów i dobór odpowiednich rozwiązań - wprowadzanie danych do systemu Oferujemy: - stabilne wynagrodzenie podstawowe i prowizję od sprzedaży - zatrudnienie w oparciu o umowy cywilnoprawne - pakiet benefitów pozapłacowych - pełne wdrożenie w ramach współpracy - współpracę w pełni zdalną Nie czekaj na lepszy moment - aplikuj!
Konsultant ds. Obsługi Klienta Contact Center – sprzedaż. Firma z branży energetycznej zatrudni konsultantów Contact Center do pracy na infolinii rozmów wychodzących. Zakres wykonywanych czynności: - wykonywanie połączeń wychodzących do Klientów firmy ENEA; - sprzedaż umów produktowych; - obsługa kanału voice - infolinia wychodząca, kanału e-mail oraz eBOK; - utrzymywanie standardów profesjonalnej obsługi Klientów telefonicznie oraz mailowo; - doradztwo i udzielanie informacji Klientowi na temat proponowanej oferty. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie; - dobra dykcja; - posługiwanie się poprawną polszczyzną; - dobra znajomość pakietu MS Office; - cierpliwość, opanowanie, empatia; - odporność na stres; - obowiązkowość, umiejętność organizacji pracy. Oferujemy: - umowa zlecenie; - atrakcyjna stawka godzinowa w wysokości 24 zł brutto; - miejsce pracy: Poznań, ul. Polna 60; - praca w godzinach 08:00-17:00 z możliwością wydłużenia godzin pracy w przyszłości do godziny 19:00; - możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia; - atrakcyjny system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych; - wsparcie koordynatorów oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje. Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)" Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Firma GJC International z siedzibą w Poznaniu poszukuje od czerwca pracownika z językiem angielskim do telefonicznego kontaktu z klientem (B2B). Praca w godzinach 9:00-16:00. Umowa zlecenie na miesięczny okres próbny z możliwością przedłużenia. Obowiązki - telefoniczny kontakt z firmami w oparciu o gotową bazę kontaktów oraz skrypt, połączenia wychodzące (bez sprzedaży!) - promocja platformy joomp.eu wśród agencji reklamowych z Europy Kwalifikacje - znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji w mowie i piśmie - sprawna obsługa komputera i witryn internetowych - min. średnie wykształcenie - miła tonacja głosu i dobra dykcja - wysoka kultura osobista, umiejętność słuchania - samodyscyplina - pozytywne nastawienie oraz zaangażowanie w powierzone zadanie (norma 150 połączeń dziennie) - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Jeśli szukasz pracy, w której będziesz mógł doskonalić swoje umiejętności językowe ta oferta jest dla Ciebie :)
Poszukujemy kandydatów na stanowisko Doradca Klienta do salonu 4F w Grodzisku Mazowieckim. Cenimy różnorodność osobowości, pomysłów i metod realizacji zadań. Wymagania: • otwartość na kontakt z klientem • zaangażowanie i otwartość na zmiany • chęć rozwoju umiejętności handlowych • doświadczenie w sprzedaży (mile widziane) • doświadczenie w pracy z klientem (mile widziane) • wykształcenie minimum średnie (mile widziane) • systematyczność, obowiązkowość • dbałość o porządek Oferujemy: • stabilne zatrudnienie • możliwość rozwoju zawodowego • możliwość awansu • elastyczny czas pracy • pracę w profesjonalnym zespole Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, z odnie z RODO z dnia 29 maja 2018r.” Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji.

Dla Lidera branży RTV/AGD/IT poszukujemy Pracownika wsparcia sali sprzedaży do salonu Jeleniej górze Jesteś studentem/uczniem ? Szukasz pracy ? Dobrze trafiłeś! Dołącz do nas i zostań Expertem Twoje zadania: -zatowarowanie sali sprzedaży i uzupełnianie braków -dbanie o ekspozycję towarów, ich podłączenie i regulację -oznaczanie cenowe i marketingowe produktów -aktualizacje cen towarów oraz uzupełnianie braków cen przy produktach -weryfikacja stanu faktycznego produktów (uszkodzenia, kompletność, stan opakowań) -wspieranie Doradców Klienta w obsłudze Klientów i realizacji bieżących zadań -zabezpieczanie towarów przed kradzieżą i przeprowadzanie inwentaryzacji cząstkowych -kontrola ważności produktów Nasze oczekiwania: -komunikatywności i odpowiedzialności -zaangażowania w powierzone obowiązki -gotowości do uczenia się i przyswajania nowej wiedzy -dzielenia się z członkami zespołu wiedzą, doświadczeniem i dobrymi praktykami Oferujemy: -dobre wynagrodzenie -umowę zlecenie -pakiet szkoleń na start -pracę w ugruntowanej firmie na rynku polskim Aplikuj poprzez Link w ogłoszeniu
Obecnie do naszego Zespołu poszukujemy nowej osoby na stanowisko: Specjalisty ds. Rekrutacji lub Rekruter Mile widziane osoby z orzeczeniem o topniu niepełnosprawności :-) Do Twoich obowiązków będzie należało: • prowadzenie procesów rekrutacyjnych w środowisku firm produkcyjnych i logistycznych, • organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych dla kandydatów, • zamieszczanie ogłoszeń o pracę na portalach internetowych i innych mediach, • aktywna współpraca z instytucjami rynku pracy, • prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, • wprowadzenie kreatywnych rozwiązań w zakresie pozyskiwania pracowników tymczasowych. Oczekujemy : • dyspozycyjności do pracy w pełnym wymiarze godzin; • prawa jazdy kat. B - warunek konieczny; • umiejętności pracy z pakietem Office, w szczególności znajomość programu Excel; • dobrej organizacji czasu pracy; • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych; • odpowiedzialności oraz nastawienia na realizację zadań; • mile widziane wykształcenie wyższe z obszarów ZZL, psychologii; • wysokiej kultury osobistej, otwartości na ludzi; • samodzielności oraz innowacyjności w działaniu; • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obszarze obsługi klienta będzie mile widziane. Mamy do zaoferowania: • profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie zespołu; • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; • wynagrodzenie zasadnicze; • niezbędne narzędzia pracy - telefon, laptop, dostęp do auta służbowego; • ubezpieczanie grupowe; • pracę przy ciekawych i pełnych wyzwań projektach; • dużą swobodę przy realizacji zadań. Możesz też wysłać CV, ale pamiętaj o klauzuli dotyczącej przetwarzania danych w procesie rekrutacji. Jej treść udostępniamy na naszej stronie www.lavoro.com.pl.
Poszukujemy kandydatów na stanowisko Kierownika do salonu 4F Międzyrzecz Podlaski. Cenimy różnorodność osobowości, pomysłów i metod realizacji zadań. Wymagania: • otwartość na kontakt z klientem • zaangażowanie i otwartość na zmiany • chęć rozwoju umiejętności handlowych • doświadczenie w sprzedaży (mile widziane) • doświadczenie w pracy z klientem (mile widziane) • wykształcenie minimum średnie (mile widziane) • systematyczność, obowiązkowość • dbałość o porządek Oferujemy: • stabilne zatrudnienie • możliwość rozwoju zawodowego • możliwość awansu • elastyczny czas pracy • pracę w profesjonalnym zespole Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem . Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, z odnie z RODO z dnia 29 maja 2018r.” Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji.

Selvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Oczekiwania: - znajomość języka niemieckiego na poziomie biegłym (C1) - łatwość w nawiązywaniu kontaktu z ludźmi - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, bądź sprzedaży - otwarta postawa - zaangażowanie w rozmowę z klientem Zadania: - sprzedaż produktów z portfolio firmy - obsługa infolinii przychodzącej i wychodzącej - udzielanie informacji na temat produktów i dobór odpowiednich rozwiązań - wprowadzanie danych do systemu Oferujemy: - stabilne wynagrodzenie podstawowe i prowizję od sprzedaży - zatrudnienie w oparciu o umowy cywilnoprawne - pakiet benefitów pozapłacowych - pełne wdrożenie w ramach współpracy - współpracę w pełni zdalną Nie czekaj na lepszy moment - aplikuj!
Poszukujemy osób chętnych do pracy w okresie czerwiec-sierpień. Możliwość podjęcia stałej współpracy. Miejsce pracy: Ostrów Wlkp. Godziny pracy: 9-15 od poniedziałku do piątku Wynagrodzenie: 23 zł netto / h Umowa: zlecenie Nie wymagamy doświadczenia! Zakres obowiązków: - kontakt telefoniczny z firmami zajmującymi się sprzedażą wysyłkową - przedstawienie profilu naszej działalności - umawianie kontaktów dla handlowców Aplikuj jeśli: - jesteś osobą komunikatywną - lubisz rozmawiać z ludźmi - chcesz zdobyć doświadczenie Jak aplikować? Wyślij do nas swoje CV poprzez formularz OLX. Zapraszamy do kontaktu!
Lavoro Sp. z o.o. firma o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje pracownika. Oferowane stanowisko: Rekruter Oferta kierowana jest do osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Nie oczekujemy doświadczenia, bo najważniejsze dla nas są chęć i zapał do pracy. Sami wszystkiego Cię nauczymy :) Oferujemy: - umowę o pracę - możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego - zróżnicowaną i ciekawą pracę - niezbędne narzędzia do pracy - samodzielne stanowisko Oczekujemy: - samodzielności oraz odpowiedzialności za powierzone zadania - wysokich umiejętności interpersonalnych - dobrej organizacji czasu pracy - prawo jazdy B Zakres obowiązków: - pozyskiwanie kandydatów do pracy - telefoniczna weryfikacja oraz umawianie na spotkanie - rekrutacja (również w terenie) - koordynowanie pracy pracowników - utrzymywanie dobrych relacji z Kontrahentami - zadania w związku z pracą w biurze Na co więc czekasz?! Aplikuj do nas i ciesz się umową o pracę, od samego początku! Czekamy właśnie na CIEBIE! Osoby zainteresowane zapraszamy do wysyłania CV lub kontaktu telefonicznego! Do CV należy dołączyć klauzulę dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu rekrutacji.
Poszukiwane osoby z doświadczeniem w pracy z klientem przez telefon. Jeżeli lubisz rozmawiać, jesteś dobrym sprzedawcą, jesteś komunikatywny/a, posiadasz około 4 h wolnego czasu to jest to praca dla Ciebie. Możesz pracować z domu. Wynagrodzenie od 500 zł/netto dziennie

Selvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Oczekiwania: - znajomość języka niemieckiego na poziomie biegłym (C1) - łatwość w nawiązywaniu kontaktu z ludźmi - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, bądź sprzedaży - otwarta postawa - zaangażowanie w rozmowę z klientem Zadania: - sprzedaż produktów z portfolio firmy - obsługa infolinii przychodzącej i wychodzącej - udzielanie informacji na temat produktów i dobór odpowiednich rozwiązań - wprowadzanie danych do systemu Oferujemy: - stabilne wynagrodzenie podstawowe i prowizję od sprzedaży - zatrudnienie w oparciu o umowy cywilnoprawne - pakiet benefitów pozapłacowych - pełne wdrożenie w ramach współpracy - współpracę w pełni zdalną Nie czekaj na lepszy moment - aplikuj!

W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura NORD Nieruchomości poszukujemy trzech osób do naszego zespołu. Poszukujemy nowych członków zespołu w Słupsku, Bytowie oraz Chojnicach. Więcej informacji na temat naszej działaności na stronie naszego biura www.nordnieruchomosci.pl Oferujemy: -pracę zdalną oraz w terenie u Klientów -szkolenia online -dostęp do CRM -bardzo atrakcyjny system prowizyjny -czas pracy według własnych preferencji oraz możliwości -wsparcie Managera Biura na każdym etapie wykonywanej pracy -kontrakt B2B -wyłączność terenową -know-how z zakresu pozyskiwania umów na wyłączność Kto będzie Twoim Klientem: Klienci prywatni Deweloperzy Inwestorzy Nasze wymagania: -bardzo wysokiej kultury osobistej -nastawienie na ciągły rozwój -doświadczenie w branży nieruchomości -znajomość branżowych przepisów oraz zagadnień -konsekwencja w dążeniu do realizacji założonych celów -rzetelność w wykonywaniu pracy -umiejętność słuchania, kojarzenia faktów i wyciągania wniosków Zakres obowiązków: -pozyskiwanie ofert nieruchomości w oparciu o umowę wyłączności -dbałość o kontakt z Klientami biura na najwyższym poziomie -utrzymywanie kontaktów z Klientami -obsługa procesu sprzedaży nieruchomości Czekamy na NAJLEPSZYCH w branży nieruchomości. Prosimy o wysłanie CV na adres e-mail: @
Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem. Nasze wymagania: Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są otwartość i zaangażowanie. Umiejętność budowania pozytywnych relacji. Dobra znajomość pakietu MS Office. Umiejętność pracy w zespole. To oferujemy: Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i przejrzysty system premiowy. Pakiet benefitów: Język angielski, prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, Program Multilife. Możliwości rozwoju i awansu w strukturach Firmy.
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group. Telefoniczny Doradca Klienta - projekt ubezpieczeniowy Chcesz zarobić dużo w krótkim czasie? Nie czekaj, aplikuj i zdobądź doświadczenie z CCIG Group ! :) Twoje zadania: obsługa infolinii sprzedażowej - obsługa umów klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo i zawieranie umów, obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach wychodzących, pozyskiwanie i utrzymanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, aktualizacja danych w systemach. Nasze oczekiwania: wykształcenie średnie, dyspozycyjność do pracy od pon. do pt. w godz. 9-17, w tym w jednym tygodniu w ciągu miesiąca do godz. 19 oraz w jedną sobotę w miesiącu w godz. 9-15, minimum 120 rbh w miesiącu zaświadczenie o niekaralności (ze względu na specyfikę projektu ubezpieczeniowego jest to wymóg prawny), komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów, umiejętność szybkiego uczenia się, umiejętność pracy pod presją czasu, zadaniowość i dobra organizacja pracy. Oferujemy: stabilną pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic - 5 min od dworca, 2 wypłaty w miesiącu - nawet do 6000 tys. brutto egzamin KNF, pracę na pełny etat, pomoc i wsparcie managera na każdym z etapów współpracy, możliwość rozwoju zgodnie ze ścieżką karier, kartę rabatowa, owocowe dni, chill room :) tematyczne dni oraz konkursy z nagrodami Nie czekaj, aplikuj! :)
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group. Praca od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach! Szukasz pracy biurowej od poniedziałku do piątku w stałych godzinach? Aplikuj do Nas! Doświadczenie nie jest wymagane. Twoje zadania: obsługa infolinii sprzedażowej - obsługa umów klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo i zawieranie umów, obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach wychodzących, pozyskiwanie i utrzymanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, aktualizacja danych w systemach. Nasze oczekiwania: wykształcenie średnie, dyspozycyjność do pracy od pon. do pt. w godz. 9-17, w tym w jednym tygodniu w ciągu miesiąca do godz. 19 oraz w jedną sobotę w miesiącu w godz. 9-15, minimum 120 rbh w miesiącu zaświadczenie o niekaralności (ze względu na specyfikę projektu ubezpieczeniowego jest to wymóg prawny), komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów, umiejętność szybkiego uczenia się, umiejętność pracy pod presją czasu, zadaniowość i dobra organizacja pracy, Oferujemy: stabilną pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic - 5 min od dworca, 2 wypłaty w miesiącu - gwarantowaną podstawę + premię, egzamin KNF, pracę na pełny etat, pomoc i wsparcie managera na każdym z etapów współpracy, możliwość rozwoju zgodnie ze ścieżką karier, karta rabatowa, owocowe dni, chill room :) Nie czekaj, aplikuj! :)
Jakie problemy zgłaszają klienci sieci handlowych? Czy można kupić tonę cukru? Kiedy ulubiona czekolada wróci w ofercie promocyjnej? Jako Konsultant możesz pomóc w rozwiązaniu tego typu problemów! Twoim zadaniem będzie odbieranie połączeń i odpisywanie na wiadomości mailowe klientów. Aplikuj jeśli:Sprawnie obsługujesz komputerSwobodnie komunikujesz się przez telefonJesteś dostępny na 10-dniowe szkolenie stacjonarne w Poznaniu (9-16)Możesz pracować co najmniej 120 godzin w miesiącuZakres zadań:60% odbieranie połączeń35% odpowiadanie na maile5% działanie jakościoweOferujemy:Umowa zlecenie na czas nieoznaczonyPodstawowa stawka 24 zł brutto/h, po 3 miesiącach wraz ze wzrostem kompetencji stawka godzinowa wzrasta do 25zł brutto/hWynagrodzenie może być wypłacone w formie tygodniówek - Ty decydujesz!Możesz pracować z domuMożesz dostosować grafik, bo pracujemy od 8-20 oraz w wybrane sobotyZapłacimy Ci za szkolenie wstępneOtrzymasz okazjonalne poczęstunki, prezenty świąteczne, urodzinowe prezentyBędziesz miał możliwość rozwoju w strukturach naszej Spółki
O pracodawcy: Nasz Klient jest wiodącym dostawcą usług dla branży Automotive w Polsce wyspecjalizowanym w logistyce kontraktowej i zarządzaniu łańcuchem dostaw. Oferuje swoim klientom doświadczenie, znajomość rynku, indywidualne podejście do klienta oraz elastyczność w projektowaniu rozwiązań z zakresu supply chain. Obowiązki: Nadzór nad poprawną dokumentacją transportową, zapewnienie zgodności ze standardami i przepisami. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z klientami z Włoch, zapewnienie wysokiej jakości obsługi zarówno mailowo jak i telefonicznie. Tworzenie analiz i raportów logistycznych w celu optymalizacji procesów. Zarządzanie zamówieniami klientów: kontrola stanów magazynowych, przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, nadzór nad procesem wysyłek. Monitorowanie i śledzenie przepływu logistycznego na poziomie globalnym. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość narzędzi MS Office, a mile widziana znajomość programu SAP, duża dokładność, skrupulatność i dobra organizacja pracy, znajomość języka włoskiego na poziomie umożliwiającym komunikację- min. średniozaawansowanym (B1), wysokie umiejętności analityczne i interpersonalne, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym plusem!
Zakres obowiązków: • Obsługa klienta zagranicznego w zakresie sprzedaży produktów, realizacji zamówień, wysyłek eksportowych i kontrola płatności klienta • Aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynkach zagranicznych • Reprezentacja firmy podczas targów międzynarodowych • Doradztwo merytoryczne (techniczne) w zakresie opracowania ofert • Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie planowania i sprzedaży produktów Wymagania: • Wykształcenie wyższe lub średnie • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym / drugi język mile widziany • Umiejętność samodzielnego i kreatywnego rozwiązywania problemów • Wytrwałość w dążeniu do celu, odpowiedzialność i zaangażowanie • Dyspozycyjność • Prawo jazdy kategorii B Oferujemy: • Stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę • Wynagrodzenie w zależności od doświadczenia i posiadanych umiejętności • Możliwość rozwoju na rynku europejskim • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy • Bezpłatne świadczenia medyczne COMPENSA • Dodatkowe ubezpieczenie na życie • Praca w międzynarodowym środowisku Prosimy o umieszczenie na CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji prowadzonego przez firmę IGLOO oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji (RODO)”. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: @ Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.