Sortowanie:
Znaleziony: 5911 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
bankier/doradca klienta
bankier/doradca klienta
nowe dzisiaj

Partner Alior Bank SA zatrudni doradcę do placówki Alior Banku w Wejherowie. Zakres obowiązków: •kompleksowa obsługa w zakresie produktów bankowych, •sprzedaż produktów bankowych, obsługa punktu kasowego, • pozyskiwanie klientów, utrzymywanie z klientami stałych dobrych relacji, •kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku. Wymagania: •doświadczenie w sprzedaży, •umiejętność budowania długofalowych relacji, •wysoko rozwinięte zdolności sprzedażowe, •komunikatywność, duża energia w działaniu, świetna organizacja pracy własnej, •preferowane wykształcenie wyższe, •prawo jazdy B. Oferujemy : •umowę o pracę, stabilne zatrudnienie, dające satysfakcję finansową i zawodową •bardzo atrakcyjny system wynagradzania, system premiowy i system nagród, •pakiet bezpłatnych profesjonalnych szkoleń, w tym szkolenie przygotowawcze, •możliwości rozwoju zawodowego, •pracę w przyjaznej atmosferze. Osoby, spełniające wymagania i zainteresowane oferta prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres: @

doradca klienta w placówce bankowej PILNE
doradca klienta w placówce bankowej PILNE
nowe dzisiaj

Partner Alior Bank SA zatrudni doradcę do placówki Alior Banku w Wejherowie. Zakres obowiązków: •kompleksowa obsługa w zakresie produktów bankowych, •sprzedaż produktów bankowych, obsługa punktu kasowego, • pozyskiwanie klientów, utrzymywanie z klientami stałych dobrych relacji, •kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku. Wymagania: •doświadczenie w obsłudze klienta/w sprzedaży, •umiejętność budowania długofalowych relacji, •wysoko rozwinięte zdolności sprzedażowe, •komunikatywność, duża energia w działaniu, świetna organizacja pracy własnej, •preferowane wykształcenie wyższe, •prawo jazdy B. Oferujemy : •umowę o pracę, stabilne zatrudnienie, dające satysfakcję finansową i zawodową •bardzo atrakcyjny system wynagradzania, system premiowy i system nagród, •pakiet bezpłatnych profesjonalnych szkoleń, w tym szkolenie przygotowawcze, •możliwości rozwoju zawodowego, •pracę w przyjaznej atmosferze. Osoby, spełniające wymagania i zainteresowane oferta prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres: @

Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim (Transcom)
Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim (Transcom)
nowe 5 dni plecy

Tej, Poznaniaku! Dołącz do Transcom! Jesteśmy globalnym specjalistą w zakresie obsługi klienta, sprzedaży oraz wsparcia technicznego. Zatrudniamy 28,000 specjalistów w ponad 60 centrach, w 25 krajach, którzy świadczą usługi w 33 językach dla międzynarodowych marek z różnych branż. W Polsce działamy od ponad 18 lat, w 4 lokalizacjach - Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku i Elblągu, a już niebawem otwieramy kolejne biuro, tym razem w Poznaniu! :) Jeśli mówisz płynnie w języku niemieckim i chcesz pracować z pozytywnymi ludźmi - dołącz do zespołu pracującego dla globalnej marki z obszaru usług energetycznych w naszym nowym biurze w Poznaniu! *** Miejsce pracy: Business Garden, Poznań Forma zatrudnienia: Umowa o pracę Wynagrodzenie: 5500 zł brutto + premie Start szkolenia: 22.11.2021r. Twoje przyszłe zadania: - profesjonalna obsługa klienta w języku niemieckim (ponad 90% spraw rozwiązujemy w ramach pierwszego kontaktu); - odpowiadanie na pytania klientów dotyczące energii elektrycznej i gazu; - aktualizacja danych; - rozpatrywanie skarg; - doradztwo taryfowe. Czego u Ciebie szukamy? - płynnej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. poziom to C1); - umiejętności obsługi komputera na wysokim poziomie; - stałego łącza internetowego; - gotowości do pracy według kalendarza niemieckiego; - chęci rozwoju zawodowego w obszarze profesjonalnej obsługi klienta, opartej na najwyższych standardach jakości; - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane. Co możemy Ci zaoferować? Przyjazne godziny pracy Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00 w systemie zmianowym, weekendy mamy wolne. Atrakcyjne warunki zatrudnienia Sprzęt niezbędny do pracy, nowe biuro, umowa o pracę, stała podstawa oraz dodatkowe premie miesięczne uzależnione od wyników. Pakiet benefitów Karta Multisport, prywatna opieka medyczna, bilety do kina, a może ubezpieczenie na życie? Dobierz sobie benefity, które Cię interesują. Program poleceń pracowniczych Pracuj ze znajomymi w ramach programu “Pracuj ze mną w Transcom”. Za każdego zatrudnionego pracownika z Twojego polecenia otrzymasz od 700 zł do 3000 zł brutto! O szczegóły zapytaj w trakcie rozmowy. Rozwój Szkolenie wstępne, ale nie tylko. Możliwości awansu, platforma Transcom University, szkolenia kompetencyjne i webinary wellbeingowe są do Twojej dyspozycji! Możesz również zostać naszym Brand Ambasadorem lub wspierać działania #TranscomCares Atmosfera U nas jest bezcenna! Zobacz nasze Social Media: Facebook - www.facebook.com/TranscomPoland Instagram - www.instagram.com/transcom.poland Bądź czujny! Po złożeniu aplikacji sprawdź maila. Otrzymasz link do testu rekrutacyjnego, wypełnij go, aby móc przejść do kolejnego etapu - najlepsi kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną online.

Sprzedawca, doradca na stoisku w galerii NOVA PARK Gorzów
Sprzedawca, doradca na stoisku w galerii NOVA PARK Gorzów
220 zł
Gorzów Wielkopolski 7 dni plecy

Poszukujemy studentów do pracy sprzedawca, doradca filtrów do wody. Gorzów Wlkp. Galeria NOVA PARK. Salon AQUAPHOR.

Płatny Staż w Zespole Wsparcia Operacyjnego z językiem niemi
Płatny Staż w Zespole Wsparcia Operacyjnego z językiem niemi
Warszawa 7 dni plecy

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24. Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji. Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Jesteś na początku swojej kariery zawodowej? Chciałbyś zdobyć doświadczenie w firmie o stabilnej pozycji na rynku? Oczekujesz przyjemnej atmosfery i pracy z fajnymi ludźmi? Jeżeli na powyższe pytania odpowiedziałeś TAK, koniecznie zgłoś się do nas! Potrzebujemy właśnie Ciebie! Zakres obowiązków: • wsparcie Zespołu w codziennych zadaniach, • rejestrowanie w systemie wpływających dokumentów w języku niemieckim, • podejmowanie kontaktu mailowego/telefonicznego w języku niemieckim. Oczekujemy: • wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów, • znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2, • dostępności w pełnym wymiarze czasowym, • otwartości na nowe wyzwania, • dobrej organizacji pracy. Oferujemy: • płatny staż na podstawie umowy zlecenie, • możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego, • pracę w przyjaznej atmosferze, • kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewniej już od pierwszych dni pracy, • wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej, • komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy. Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę? Nie czekaj, aplikuj !

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim/słowackim
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim/słowackim
53005600 zł
Kraków 7 dni plecy

Fundacja Biznes Bez Barier została wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 25076. Do krakowskiej siedziby naszego klienta, globalnego koncernu paliwowego, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim/słowackim Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: • obsługę zapytań Klientów na pierwszej linii kontaktu w ramach ustalonych procesów i sposobów działania, • informacje zwrotne i kwestie sporne: zaangażowanie w rozwiązywanie reklamacji obsługiwanych przez Dział Obsługi Detalicznej, udzielanie informacji zwrotnych i przekazywanie do Klientów wiadomości w pozytywnym tonie, współpracę z dostawcami innych usług, jeżeli zajdzie taka konieczność, • oferty i promocje: telefoniczne i mailowe kontakty z Klientami w sprawach dotyczących promocji, ofert stron trzecich, przekazywania gadżetów podarunkowych, zapytań o salda, członkostwa Premium, • sprawdzanie zgodności zgłoszeń przypadków oszustw i kontrolę poprawności ręcznego wprowadzania danych, • wsparcie procesu realizacji i transferu punktów lojalnościowych, • obsługę zdarzeń dotyczących zagubionych, skradzionych, pozostawionych kart, • Wsparcie Klientów w kanałach cyfrowych i aktywne zachęcanie do korzystania z rozwiązań samoobsługowych, przekazywanie informacji do Klientów na temat narzędzi dostępnych na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych. Wymagania: Na tym stanowisku powinieneś cechować się wysoką motywacją do pracy, jak również efektywnie komunikować się w zespole. Wierzymy, że w Twoim CV znajdziemy jak najwięcej umiejętności z poniższej listy: • biegła znajomość języka angielskiego – poziom B2, • biegła znajomość języka słowackiego lub czeskiego – poziom B2 • preferowane wykształcenie wyższe licencjackie (związane z biznesem) lub odpowiednie doświadczenie, • doświadczenie w Obsłudze Klienta (dodatkowy atut), • zdolność do zachowania dystansu emocjonalnego i cierpliwości w trudnych sytuacjach podczas kontaktu z Klientem, • zdolność do budowania szerokiej sieci kontaktów wewnątrz firmy, w szczególności z ekspertami i decydentami, w celu rozwiązywania bardziej skomplikowanych spraw Klientów, • wysoki poziom kultury w kontakcie z Klientem oraz zdolność do rozumienia jego potrzeb i spełnienia oczekiwań oraz postawa prokliencka, przy jednoczesnym zachowaniu norm i procedur firmowych, • mile widziane Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Oferujemy: • umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności, • prywatną opiekę medyczną, • dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym kartę Multisport, • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, • zniżki na paliwo. CV prosimy kierować na adres e-mail: re*******a@b***************org wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Biznes bez Barier moich danych osobowych w celu wykorzystania w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w celu informowania o ofertach pracy na zasadach określonych w Polityce RODO: h**********************************************.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. węgierskim
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. węgierskim
53005600 zł
Kraków 7 dni plecy

Fundacja Biznes Bez Barier została wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 25076. Do krakowskiej siedziby naszego klienta, globalnego koncernu paliwowego, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. węgierskim Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: • koordynowanie wszystkich działań związanych z ustalaniem cen na obsługiwanym obszarze, • monitorowanie cen i wprowadzanie zmian wynikających z wahań cenowych na krajowych międzynarodowych rynkach, innych lokalnych uwarunkowań lub działań konkurencji, jak również innych czynników wpływających na koszty (np. kursy walut), • ścisłą współpracę z lokalnym działem Kalkulacji i działem Sprzedaży w celu zapewnienia zgodności polityki cenowej ze zmieniającymi się uwarunkowaniami rynku (np. rozwiązania proekologiczne, elektromobilność), • rozumienie wpływu decyzji cenowych na marżowość i zyskowność firmy, • rekomendowanie i wprowadzanie strategii cenowych na przydzielonym obszarze, • zapewnianie zgodności ustalonych cen i dokumentacji w systemie dla celów audytów i kontroli, • realizowanie zaleceń pokontrolnych i wprowadzanie odpowiednich zmian (jak np. zmiany cenników, wypłata bonusów), • wprowadzanie usprawnień redukujących czas realizacji codziennych zadań i podnoszących efektywność (także: proponowanie nowych rozwiązań w Procesach Ciągłego Doskonalenia), • udzielanie fachowych i wspierających odpowiedzi na wewnętrzne zapytania odnośnie kalkulacji i zmian cen, udział w dyskusjach, powiadamianie o zmianach cen. Wymagania: • znajomość języka węgierskiego i/lub bułgarskiego (min. B2), • preferowane wykształcenie wyższe licencjackie (związane z biznesem) lub odpowiednie doświadczenie, • zdolności analityczne i umiejętność analizy danych w procesach ustalania cen i podejmowania strategicznych decyzji, • doświadczenie w obsłudze Klienta lub dziale operacyjnym, • doświadczenie w obsłudze Microsoft Office; preferowana znajomość GSAP/H3, • wysoki poziom kultury w kontakcie z Klientem oraz zdolność do rozumienia jego potrzeb i spełnienia oczekiwań oraz postawa prokliencka, przy jednoczesnym zachowaniu norm i procedur firmowych, • rozumienie firmowej Księgi Zasad Działania i oferty wartości dla Klienta, • nastawienie na ciągłe udoskonalanie działań, • umiejętność komunikacji i budowania relacji, • chęć własnego rozwoju, otwartość na ocenę i gotowość do podnoszenia efektów swojej pracy, • mile widziane Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Oferujemy: • umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności, • prywatną opiekę medyczną, • dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym kartę Multisport, • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, • zniżki na paliwo. CV prosimy kierować na adres e-mail: re*******a@b***************org wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Biznes bez Barier moich danych osobowych w celu wykorzystania w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w celu informowania o ofertach pracy na zasadach określonych w Polityce RODO: h**********************************************.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim
Kraków 7 dni plecy

Fundacja Biznes Bez Barier została wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 25076. Do krakowskiej siedziby naszego klienta, globalnego koncernu paliwowego, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: • obsługę zapytań Klientów na pierwszej linii kontaktu w ramach ustalonych procedur działania, w tym: informacje zwrotne i kwestie sporne, zaangażowanie w rozwiązywanie reklamacji obsługiwanych przez Dział Obsługi Detalicznej, udzielanie Klientom informacji zwrotnych w pozytywnym tonie, współpracę z dostawcami innych usług, jeżeli zajdzie taka konieczność, • oferty i promocje: telefoniczne i mailowe kontakty z Klientami w sprawach dotyczących promocji, ofert stron trzecich, przekazywania gadżetów podarunkowych, zapytań o salda, członkostwa Premium, • sprawdzanie zgodności zgłoszeń przypadków oszustw i kontrolę poprawności ręcznego wprowadzania danych, • wsparcie procesu realizacji i transferu punktów lojalnościowych, • obsługę zdarzeń dotyczących zagubionych, skradzionych, pozostawionych kart, • wsparcie Klientów w kanałach cyfrowych i aktywne zachęcanie do korzystania z rozwiązań samoobsługowych, przekazywanie informacji do Klientów na temat narzędzi dostępnych na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych. Wymagania: Na tym stanowisku powinieneś cechować się wysoką motywacją do pracy, jak również efektywnie komunikować się w zespole. Wierzymy, że w Twoim CV znajdziemy jak najwięcej umiejętności z poniższej listy: • biegła znajomość języka angielskiego – poziom C1, • biegła znajomość języka rosyjskiego – poziom C1, • preferowane wykształcenie wyższe licencjackie (związane z biznesem) lub odpowiednie doświadczenie, • doświadczenie w Obsłudze Klienta (dodatkowy atut), • zdolność do zachowania dystansu emocjonalnego i cierpliwości w trudnych sytuacjach podczas kontaktu z Klientem, • umiejętność budowania rozległej sieci kontaktów wewnątrz firmy, w szczególności z ekspertami i decydentami, w celu rozwiązywania bardziej skomplikowanych spraw Klientów, • wysoki poziom kultury w kontakcie z Klientem oraz zdolność do rozumienia jego potrzeb i spełnienia oczekiwań oraz postawa prokliencka, przy jednoczesnym zachowaniu norm i procedur firmowych, • mile widziane Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Oferujemy: • umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności, • prywatną opiekę medyczną, • dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym kartę Multisport, • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, • zniżki na paliwo. CV prosimy kierować na adres e-mail: re*******a@b***************org wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Biznes bez Barier moich danych osobowych w celu wykorzystania w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w celu informowania o ofertach pracy na zasadach określonych w Polityce RODO: h**********************************************.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Kraków 7 dni plecy

Fundacja Biznes Bez Barier została wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 25076. Do krakowskiej siedziby naszego klienta, globalnego koncernu paliwowego, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim Na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta będziesz:: • rozpatrywał sprawy Klientów otrzymane za pośrednictwem wszystkich mediów (telefon, mail, czat, Facebook), • pierwszym punktem kontaktu dla Klienta, • wspierał platformy społecznościowe odpowiadając na zapytania Klientów, pozyskane poprzez te kanały, w odpowiednim tonie i w ramach dozwolonej liczby znaków, • koordynował procesy związane ze zdarzeniami zagubionych/skradzionych/pozostawionych kart, • obsługiwał reklamacje od końcowych użytkowników dotyczące Programu Lojalnościowego, • pracował z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów komunikacji w postaci czatów na żywo. Wymagania: • biegła znajomość języka niemieckiego (poziom minimum C1) i dobra znajomość języka angielskiego, • preferowane wykształcenie wyższe na poziomie licencjata, • doskonałe umiejętności komunikacji i budowania relacji, • nastawienie na ciągłe ulepszanie wypracowanych rozwiązań, • otwartość na coaching i informacje zwrotne oraz gotowość do podnoszenia efektów pracy, • umiejętność pracy w zespole, • umiejętność szybkiego uczenia się, • doświadczenie w obsłudze Klienta (dodatkowy atut), • obsługa Microsoft Office oraz platform społecznościowych, w tym Twitter/Facebook, • mile widziane Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Oferujemy: • umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności, • prywatną opiekę medyczną, • dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym kartę Multisport, • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, • zniżki na paliwo. CV prosimy kierować na adres e-mail: re*******a@b***************org wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Biznes bez Barier moich danych osobowych w celu wykorzystania w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w celu informowania o ofertach pracy na zasadach określonych w Polityce RODO: h**********************************************.

Specjalista ds. obsługi zgłoszeń szkód i zachorowań z j. nie
Specjalista ds. obsługi zgłoszeń szkód i zachorowań z j. nie
99 zł
Warszawa 7 dni plecy

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24. Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji. Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi zgłoszeń szkód i zachorowań z językiem niemieckim Miejsce pracy: Warszawa Szukasz ambitnej i rozwojowej pracy? Chcesz zyskać doświadczenie i rozwijać swoje kompetencje językowe? Mamy dla Ciebie ciekawą propozycję! Co dla Ciebie przygotowaliśmy? • samodzielne stanowisko, które pomoże Ci rozwinąć Twój talent, • pracę w firmie, która jest niekwestionowanym liderem rynku, • pakiet szkoleń, który pomoże Ci rozwinąć skrzydła, • pracę w otwartym i empatycznym zespole - u nas poczujesz się właściwym człowiekiem na właściwym miejscu, • satysfakcjonujące wynagrodzenie i atrakcyjny system premiowy, • dodatkowe benefity: ubezpieczenie zdrowotne oraz Karta Multisport. Zgłoś się do nas jeżeli: • znasz dobrze język niemiecki, • posiadasz w sobie pozytywną energię i chcesz się nią dzielić, • jesteś dobrze zorganizowany i rzetelny, • jesteś dyspozycyjny w pełnym wymiarze godzin (standardowo pracujemy w godzinach 9 - 17 i kilka razy w miesiącu od 12 do 20), • jesteś gotowy do pracy w jeden weekend w miesiącu. Twoje dodatkowe atuty to: • doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klienta, • znajomość procesów obsługi zgłaszania i likwidacji szkód, • język angielski na poziomie B2/C1. Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę? Nie czekaj, aplikuj !

Praca dla freelancerów- Wysokie dochody pasywne!
Praca dla freelancerów- Wysokie dochody pasywne!
5 zł
Ostrołęka 7 dni plecy

Witam. Chciałbym zaprezentować ofertę współpracy polegającą na pozyskiwaniu zleceń na prace telemarketingowe dla call center w środowisku korporacji, zdalnie przez internet i telefon, z domu. Nieograniczone możliwości pasywnego dochodu dla kreatywnych i nie bojących się rzetelnej pracy ludzi. Za pozyskaną umowę dajemy 3% przez cały okres jej trwania. czyli np zawrzesz 10 umów na 30 000pln miesięcznie i z każdej będziesz miał ok klocka to dopóki one trwają Ty zarabiasz ok 10 000pln. Oczywiście jeśli trafisz na grubszą firmę bo to jest minimum, masz wielokrotność, decydentowi korporacyjnemu, co rządzi budżetem reklamowym dajesz działe z naszej puli więc też jest zadowolony i zarobi tyle co Ty za przepuszczenie umów lub jednorazowo więcej więc będzie chciał przydzielić maksymalny budżet jaki mają wolny Praca lekka łatwa i przyjemna, trzeba mieć dobre gadane i wysoką kulture osobistą, oczywiście posiadać dostęp do internetu i telefonu żeby sie z nimi komunikować. Jeśli potrzebujesz możemy wystawić Ci kontrakt managerski i dać firmową skrzynkę. Wszystkiego od podstaw nauczymy. Wystawiamy certyfikaty po ukończonym szkoleniu.

Infolinia niesprzedażowa
Infolinia niesprzedażowa
8 dni plecy

Poszukujemy osób na stanowisko: Konsultant Telefoniczny Infolinii przychodzącej Miejsce pracy: Kielce, ul. Zagnańska 49 Będziesz odpowiedzialny za: - obsługę połączeń przychodzących - odpowiadanie na pytania klienta - udzielanie informacji technicznych Oczekujemy: - wysokiej kultury osobistej - sumienności i zaangażowania w wykonywane obowiązki - dobrej znajomości obsługi komputera Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie 18,30zł/h + premie - pracę w godzinach pon-nd 7-24 (w ramach tych godzin grafik jest elastyczny) - profesjonalne szkolenia wstępne w pełni przygotowujące do współpracy (nie musisz posiadać doświadczenia) - długotrwałą i stabilną współpracę z możliwością awansu - kartę MultiSport, konkursy z nagrodami Dodatkowo jeżeli posiadasz doświadczenie w branży call center otrzymasz aż 300 zł bonusu powitalnego! Prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem portalu.

Doradca techniczno handlowy (rusztowania i szalunki)
Doradca techniczno handlowy (rusztowania i szalunki)
40008000 zł
Radlin 12 dnia plecy

Firma ERIGO zatrudni doradcę techniczno handlowego w zakresie wynajmu i sprzedaży rusztowań oraz szalunków. Zakres obowiązków: - profesjonalna obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy, - doradztwo oraz sprzedaż rusztowań i szalunków, - sporządzanie ofert, - sporządzanie umów wynajmu, - kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem, - wystawianie faktur, - nadzór nad realizacją zleceń. Wymagamy: - wykształcenie średnie techniczne (preferowane budownictwo), - podstawowa wiedzy z zakresu rusztowań i szalunków, - entuzjastycznego nastawienia na obsługę Klienta, - prawo jazdy kat. B. Mile widziana: - znajomość rysunku technicznego, - znajomość branży budowlanej, - znajomość AutoCAD lub innego pokrewnego programu. Oferujemy: - pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, - atrakcyjne wynagrodzenie, - stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku, - możliwość rozwoju zawodowego, - pracę w dynamicznym środowisku i zgranym, zmotywowanym zespole, - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym. Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).

Praca zdalna jako tajemniczy klient
Praca zdalna jako tajemniczy klient
85 zł
Częstochowa 12 dnia plecy

Praca Tajemniczego klienta, polega na odbieraniu połączeń telefonicznych od firm, i na ocenie przebiegu rozmowy. Co oceniamy 1), Czy konsultant powitał Cię po rozpoczęciu rozmowy i się przedstawił. 2), Czy jasno i kulturalnie przekazał wszelkie informacje. 3), Czy przedstawiona oferta była zgodna z wytycznymi zawartymi w scenariuszu itd. Przywiązujemy dużą rolę do autentyczności, aby rozmowa tajemniczego klienta nie różniła się od rozmowy typowego klienta. Odgrywając swoją rolę nie możemy zostać zdemaskowani. Dlatego tajemniczy klient nie może mieć problemu z odgrywaniem różnych ról. Wcześniej otrzymasz gotowy scenariusz, dowiemy się z niego co mamy mówić. Przed rozpoczęciem oficjalnej współpracy każda osoba musi przejść 1 dniowy bezpłatny okres próbny, od 11,00 do 17,00, otrzymasz około 6 połączeń, od firm, oraz od Gonkontera przeprowadzającego selekcję. W dniu próby nie wypełniamy Audytu. Jeżeli przez ten 1 dzień współpraca będzie przebiegać idealnie wtedy nawiązujemy oficjalną współpracę na długi okres. Jest to praca na umowę zlecenie, ale są też inne możliwości współpracy. Praca jest zdalna, więc możesz pracować z dowolnego miejsca. Praca od poniedziałku do piątku. od 8,00 do 16,00. Oraz od 10,00 do 18,00. W sobotę od 8,00 do 14,00 Praca na pełny lub 1/2 etatu. możemy również sami wybrać dowolną ilość godzin pracy, w ciągu dnia w godzinach rannych lub popołudniowych, od 8,00 do 18,00. Stawka za jedno odebrane połączenie i wypełnienie audytu, wynosi 6,50 zł, Netto. Podczas jednej godziny pracy otrzymujemy od trzech do pięciu połączeń telefonicznych. Czas trwania jednego połączenia to około jedna minuta. W przypadku nieodebranego połączenia tracimy tylko wynagrodzenie za nieodebrane połączenie. Wynagrodzenie wypłacane co tydzień. Osoby zainteresowane pracą prosimy o kontakt wpisując w tytule, CZAS PRACY JAKI NAS INTERESUJE.

Doradca Klienta MetLife (nie Call Center)
Doradca Klienta MetLife (nie Call Center)
Warszawa 12 dnia plecy

Doradca Klienta MetLife (nie Call Center) Warszawa i okolice: 3.000 - 12.000 PLN Marzysz o przekwalifikowaniu się lub szukasz dodatkowego zajęcia? Do pracy w MetLife poszukujemy: - otwartych osób, - osób, którzy cenią sobie pracę z ludźmi - osób rzetelnych i pracowitych Oferujemy szkolenia na każdym etapie kariery, dzięki czemu możesz mieć pewność, że zostaniesz odpowiednio przygotowany do pracy jako Doradca. Praca jest niezwykle różnorodna – w niej nie będziesz się nudzić! Buduj nowe relacje i pomagaj Klientom, a w zamian… zyskaj wiele możliwości rozwoju i awansu! Wymagane wykształcenie minimum średnie. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV poprzez formularz. Z wybranymi kandydatami będziemy się kontaktować.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim Wroc
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim Wroc
45004501 zł
Wrocław 12 dnia plecy

Szukasz pracy, w której dużo się dzieje? Lubisz pracować z ludźmi i dla ludzi? Chcesz współtworzyć zgrany i wspierający się zespół? Potrafisz podejmować szybkie decyzje w nagłych sytuacjach? Zależy Ci na stabilnej pracy w biurze, w stałych godzinach (9-17)? Bardzo dobrze znasz j. niemiecki i chcesz go wykorzystywać w codziennej pracy? A w dodatku możesz pochwalić się doświadczeniem związanym z obsługą klienta? Jeśli na większość z tych pytań Twoja odpowiedź brzmi: TAK - możesz sprawdzić się jako: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta we Wrocławiu Dołączając do zespołu Promedica24 będziesz: • wspierał naszych klientów niemieckojęzycznych mailowo i telefonicznie • organizował i koordynował wyjazd oraz pobyt personelu opiekuńczego za granicą • budował długotrwałe relacje z klientem i personelem opiekuńczym • na bieżąco współpracował z partnerami biznesowymi Dodatkowo możesz liczyć na: • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia) • kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewniej już od pierwszych dni pracy • opiekę medyczną dla Ciebie i dla Twojej rodziny • ubezpieczenie grupowe • kartę Multisport • biuro w dogodnej lokalizacji • umowę o pracę Promedica24 od 17 lat świadczy usługi opiekuńcze w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Polsce. Jeśli chcesz nas bliżej poznać– odwiedź naszą stronę internetową. Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę? Nie czekaj, aplikuj !

Płatny Staż z językiem niemieckim
Płatny Staż z językiem niemieckim
Warszawa 12 dnia plecy

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24. Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji. Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Jesteś na początku swojej kariery zawodowej? Chciałbyś zdobyć doświadczenie w firmie o stabilnej pozycji na rynku? Oczekujesz przyjemnej atmosfery i pracy z fajnymi ludźmi? Jeżeli na powyższe pytania odpowiedziałeś TAK, koniecznie zgłoś się do nas! Potrzebujemy właśnie Ciebie! Zakres obowiązków: • obsługa i rejestracja dokumentów w języku niemieckim, • kontakt emaliowy i telefoniczny z klientami w języku niemiecki, • przeprowadzanie cyklicznych ankiet telefonicznych dot. poziomu satysfakcji klientów. Wymagamy: • znajomość języka niemieckiego na poziomie C1, • dostępności w pełnym wymiarze czasowym, • motywacji oraz chęci rozwoju, • otwartości na nowe wyzwania, • dobrej organizacji pracy. Oferujemy: • płatny staż na podstawie umowy zlecenie, • elastyczne godziny pracy w przedziale 8-19, • możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego, • pracę w sympatycznym i uśmiechniętym zespole pełnym energii do działania, • kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewniej już od pierwszych dni pracy • wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej, • komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy. Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę? Nie czekaj, aplikuj!

Asystent ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Asystent ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Warszawa 12 dnia plecy

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24. Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji. Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Zakres obowiązków: • telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi, • wsparcie w obsłudze reklamacji i tworzeniu analiz, • dbanie o poprawny obieg dokumentacji, • wprowadzanie danych do systemu. Wymagania: • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1) – wymagane, • komunikatywność, asertywność, • praktyczna znajomość pakietu MS Office. Dołączając do nas zyskujesz: • wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej, • kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewnie już od pierwszych dni pracy, • elastyczny czas pracy (zaczynasz między 8 a 11), • wykorzystanie języka obcego w codziennej pracy, • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport, • opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny, • komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy. Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę?Nie czekaj, aplikuj!

Customer service agent with Czech language! w CCIG
Customer service agent with Czech language! w CCIG
Warszawa 12 dnia plecy

Are you looking for a job in which you will use the Czech language? Are you interested in fashion? Do you like to work with people? Helping clients brings you satisfaction? Do you want to use your competences and raise your qualifications? If you answered YES, you"ve come to the right place! What working on the service hotline means for us: - receiving incoming calls from customers (calls in the Czech language), - messages from customers handled via e-mails, - providing information on claims already submitted and those that customers want to submit, - informing about the rules of return, complaints, etc. - answering customers" questions regarding loyalty programs and promotions. Who we are looking for: - people who can speak the Czech language at C1 level, - people who are positive and open to work with an international team, - people who are reliable and conscientious, - people, for whom building relationships with clients is important, - people who are ready to work between 9.00 a.m. - 5.00 p.m. from Monday to Friday. What we are offering in return: - attractive salary, - a training package that will prepare you for independent work, - the possibility of development in the structure of the CCIG GROUP organization and raising your qualifications, - possibility of remote work at a later stage of cooperation, - working in a friendly environment :) If you are interested in this advertisement, do not hesitate to apply today! Become part of our team.

Telefoniczny Doradca Klienta z językiem niemieckim w CCIG
Telefoniczny Doradca Klienta z językiem niemieckim w CCIG
Gdańsk 12 dnia plecy

Łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. To właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy naszej firmie niepowtarzalny charakter. Dołącz do nas jako Telefoniczny Doradca Klienta i rozwijaj się z razem z nami! Twoje zadania: - telefoniczna i mailowa obsługa niemieckojęzycznych Klientów - udzielanie odpowiedzi na pytania Klienta dotyczące realizacji zamówień, płatności, zwrotów - obsługa Klienta zgodnie ze standardami projektu Oferujemy:  - atrakcyjną stawkę godzinową i premie za realizowane zadania - elastyczny grafik pracy - rozwój zawodowy, możliwość awansu wewnętrznego w różnych obszarach biznesowych lub działach wsparcia - możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia - swobodny dress code i świetną atmosferę Oczekujemy: - znajomości języka niemieckiego na poziomie B2/C1  - otwartości na pracę również w weekendy - silnej orientacji na Klienta i umiejętności budowania relacji - wysokiej kultury osobistej - umiejętności pracy w zespole

Telefoniczny Doradca Klienta w CCIG
Telefoniczny Doradca Klienta w CCIG
Gdynia 12 dnia plecy

Poszukujesz ciekawej pracy, ale cenisz sobie przy tym spokój i wygodę? Lubisz uczyć się nowych rzeczy i chcesz poprawić swoje umiejętności interpersonalne? Aplikuj do nas! Poszukujemy osób na stanowisko Telefonicznego Doradcy Klienta! Zakres obowiązków: - kontakt telefoniczny ze stałymi Klientami - aktywne słuchanie - przedstawienie oferty dopasowanej do potrzeb klienta - pomoc i wsparcie klienta - dobieranie najkorzystniejszych ofert i usług kontrahenta Poszukujemy osób, które: - są dyspozycyjne min. 25 godzin w tygodniu - są otwarte na dialog - potrafią odważnie mówić, ale też uważnie słuchać - mają entuzjazm do działania i potrafią nim inspirować innych - chcą się rozwijać każdego dnia, ale także chcą pomagać w rozwoju innym - chcą pracować tak, aby inni cieszyli się, że mają ich w swoim zespole Oferujemy: - elastyczny grafik - wynagrodzenie - podstawa + premie - pełne wdrożenie przed rozpoczęciem pracy - ścieżki rozwoju - stawiamy na rozwój wewnętrzny oraz szkolenie - świetna lokalizacja - nasz oddział znajduję się w centrum Gdyni - atmosfera - posiadamy świetną atmosferę bez korpo-zasad Aplikuj teraz!

Konsultant ds. obsługi klienta (Białystok)
Konsultant ds. obsługi klienta (Białystok)
12 dnia plecy

Każdego dnia obsługujemy miliony klientów na calym świecie. Teraz także Ty, możesz zostać jednym z nas i udzielać wsparcia klientom jednej z najszybciej rozwijających się sieci komórkowych w Polsce! Podejmując pracę na stanowisku konsultanta ds. obsługi klienta będziesz: udzielać informacji na temat oferty i usług operatora (np. o dostępnych pakietach czy promocjach); pomagać w zrozumieniu faktury i płatności; przyjmować reklamacje; co ważne, nie będziesz zajmować się sprzedażą. Oferujemy: stałe wynagrodzenie godzinowe (18,30 zł brutto/h) + premie (studenci otrzymują tą kwotę na rękę); szkolenie wdrażające do pracy i wsparcie każdego dnia; pyszną kawę, kartę Multisport, dni tematyczne i wiele innych! Aplikuj jeśli: lubisz rozmawiać i pomagać innym; jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym; cechujesz się wysoką kulturą osobistą; bardzo dobrze radzisz sobie w pracy na komputerze. Psst! Zwróć uwagę: Po przesłaniu aplikacji, otrzymasz od nas w przeciągu kilku minut wiadomość email zawierającą zaproszenie do wypełnienia testu. Pokaże Ci on specyfikę pracy na projekcie i zwiększy szanse na zatrudnienie. :)

Agent/Specjalista ds. obsługi klienta - języki obce/zdalnie PILNE
Agent/Specjalista ds. obsługi klienta - języki obce/zdalnie PILNE
12 dnia plecy

Jako Grupa ContactHouse.pl Sp z o.o. od kilku lat aktywnie działamy w branży Call Center, wciąż poszerzając grono klientów. Działamy dynamicznie, szukamy kreatywnych rozwiązań, dostarczamy wysoce skuteczne narzędzia.      Na chwilę obecną Grupa ContactHouse.pl prowadzi rekrutację na stanowisko: Agent/Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego     Zapoznaj się z naszą propozycją współpracy jeżeli znasz co najmniej jednej z poniższych języków: - bułgarski - chorwacki - czeski - grecki - estoński - francuski - hiszpański - litewski - łotewski - niemiecki - niderlandzki - portugalski - rumuński - słowacki - słoweński - szwedzki - włoski - węgierski Twoje obowiązki na tym stanowisku to obsługa klientów zagranicznych, w tym zwłaszcza: - Kompleksowa telefoniczna obsługa  i sprzedaż (stali klienci oraz tzw. ciepła baza) - Doradzanie - dopasowanie oferty produktowej do indywidualnych potrzeb - Badanie potrzeb i budowanie pozytywnych relacji - Dbanie o wysoki poziom i jakość obsługi telefonicznej Jesteś idealnym Kandydatem/Kandydatką, jeżeli: - Posługujesz się swobodnie co najmniej jednym z wymienionych języków: chorwacki, czeski, grecki, estoński, francuski, hiszpański, litewski, łotewski, niemiecki, niderlandzki, portugalski, rumuński, słowacki, słoweński, szwedzki, włoski, węgierski - Chcesz używać języka obcego w praktyce, w codziennym kontakcie z klientem - Jesteś komunikatywny/a i lubisz rozmawiać z ludźmi - Lubisz wyzwania i dążysz do osiągania założonych celów - Profesjonalnie podchodzisz do pracy, a swoje obowiązki wykonujesz rzetelnie - Czujesz, że drzemie w Tobie  potencjał sprzedażowy - Chcesz pracować zdalnie - Masz stały dostęp do komputera i internetu - Posiadasz doświadczenie w sprzedaży przez telefon lub w kontakcie z klientem, ale nie jest to warunek konieczny Z naszej strony proponujemy: - Wynagrodzenie minimum 4000 zł netto (gwarantowana podstawa) - Dodatkowe premie i prowizje za osiągane wyniki - Tygodniowe rozliczenie = wypłatę dostajesz raz w tygodniu! - Możliwość pracy zdalnej niezależnie gdzie mieszkasz lub stacjonarnie (7 lokalizacji w Polsce) - Całość rekrutacji oraz szkoleń w formie online - Profesjonalne szkolenia, stałe coachingi i rozwój kompetencji - Stałe wsparcie Lidera Zespołu - Możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy - Jasna ścieżka kariery i awansu: możliwość awansu na Lidera, Managera, Trenera lub Kontrolera jakości - Partnerską atmosferę współpracy: wsparcie zespołu, integracje Jeśli jesteś zainteresowany/a rozmową i poznaniem wszystkich szczegółów współpracy - nie czekaj! Aplikuj już teraz!

ANKIETER TELEFONICZNY
ANKIETER TELEFONICZNY
14 dnia plecy

Studio telefoniczne KF CATI poszukuje Ankieterów telefonicznych. Praca minimum 3 x w tygodniu Stawka 18,3 zł brutto/godzinę + premie Praca z domu po przejściu przeszkolenia online Wymagania: własny komputer, umiejętność obsługi komputera, słuchawki i dostęp do szybkiego Internetu. Szukamy osób komunikatywnych, odpowiedzialnych i sumiennych! Warunki pracy: praca zdalna, praca minimum 50 godzin miesięcznie, minimum 3 dni w tygodniu w godzinach 8:00 - 21:00 (do wyboru pierwsza lub druga zmiana) Wynagrodzenie: 18,30zł - 25,00zł za godzinę (brutto) Zadaniem Ankietera jest przeprowadzanie ankiet wśród osób indywidualnych lub firm. Tematy ankiet mogą być bardzo różne i dotyczyć np. preferencji politycznych, potrzeb przedsiębiorców, znajomości marek, oceny miejsca zamieszkania itd. Co ważne, zadaniem ankieterów nie jest ani sprzedaż, ani umawianie spotkań. Wymagamy natomiast efektywności w nawiązywaniu rozmów, wysokiej kultury ich prowadzenia oraz zaangażowania i sumienności.

Konsultant ds. Obsługi Klienta
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Mysłowice 17 dni plecy

WRAZ Z DYNAMICZNYM ROZWOJEM FIRMY ZAPRASZAMY DO APLIKOWANIA NA STANOWISKO: Konsultant ds. Obsługi Klienta APLIKUJ, JEŚLI: • jesteś osobą komunikatywną i łatwo nawiązujesz relacje; • masz doświadczenie w pracy na stanowisku konsultanta w Biurze Obsługi Klienta/ Infolinii; • lubisz rozmawiać przez telefon i szukać pozytywnych rozwiązań; • jesteś nastawiona/y na wygrywanie i realizację zadań indywidualnych i zespołowych; • posiadasz dobrą znajomość pakietu MS Office. A OTO ZAKRES TWOICH OBOWIĄZKÓW: • pozyskiwanie klientów z dostępnych baz danych; • umawianie Doradcy Energetycznego na spotkanie w celu prezentacji naszego portfolio; • uzupełnianie wewnętrznej bazy danych; • obsługa zgłoszeń od naszych potencjalnych klientów; • budowanie długofalowych i profesjonalnych relacji z klientami; • współpraca w ramach wszystkich działów naszej firmy. W NASZEJ FIRMIE ZAPEWNIAMY: • umowę o pracę; • atrakcyjny system wynagrodzeń; • pracę od poniedziałku do piątku; • pakiet szkoleń wprowadzających - zadbamy o Twoją wiedzę i kompetencje; • możliwość zdobycia dużego doświadczenia i realizację własnych pomysłów; • jasną ścieżkę rozwoju osobistego i realny system awansów wewnętrznych; • pracę w zgranym i skoncentrowanym na wygrywaniu Zespole Sprzedażowym; • udział w wielu ciekawych projektach związanych z rozwojem firmy.

Ankieter telefoniczny w dziale badań rynku i opinii
Ankieter telefoniczny w dziale badań rynku i opinii
Lublin 17 dni plecy

ANKIETER TELEFONICZNY Przeprowadzanie ankiet i wywiadów telefonicznych w rozmaitych projektach badawczych z zakresu badań rynku i badań społecznych. Oferta pracy w żaden sposób nie wiąże się z telesprzedażą lub promocją usług. Stawka godzinowa.

Specjalista ds. obsługi klienta - praca zdalna PILNE
Specjalista ds. obsługi klienta - praca zdalna PILNE
19 dni plecy

Grupa Contact House to innowacyjne centrum kontaktu świadczące kompleksowe oraz specjalistyczne usługi Call&Contact Center.   Do współpracy angażujemy ludzi, którzy w swoich działaniach kierują się nie tylko wiedzą i doświadczeniem, ale przede wszystkim pasją oraz odpowiedzialnością za powierzone zadania. Dlatego, jeżeli identyfikujesz się z takimi wartościami - aplikuj koniecznie - porozmawiajmy o Twojej przyszłości! Na chwilę obecną Grupa ContactHouse.pl prowadzi rekrutacje na wiele projektów sprzedażowych na stanowisko: Agent/Specjalista ds. obsługi Klienta   Twoje obowiązki na tym stanowisku to: - Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów i sprzedaż (stali klienci oraz "ciepła baza") - Doradzanie klientom - dopasowanie oferty produktowej do indywidualnych potrzeb - Badanie potrzeb klientów i budowanie pozytywnych relacji - Dbanie o wysoki poziom i jakość obsługi telefonicznej Jesteś idealnym Kandydatem/Kandydatką, jeżeli: - Jesteś komunikatywny/a i lubisz rozmawiać z ludźmi - Lubisz wyzwania i dążysz do osiągania założonych celów - Profesjonalnie podchodzisz do pracy, a swoje obowiązki wykonujesz rzetelnie - Czujesz, że drzemie w Tobie potencjał sprzedażowy - Chcesz pracować zdalnie - Masz stały dostęp do komputera i internetu - Posiadasz doświadczenie w sprzedaży przez telefon lub w kontakcie z klientem, ale nie jest to warunek konieczny Z naszej strony proponujemy: - Wynagrodzenie 3000-8000 zł netto (gwarantowana podstawa oraz dodatkowe premie i prowizje od wyników) - Tygodniowe rozliczenie = wypłatę dostajesz raz w tygodniu! - Umowa o pracę po 3 miesiącach współpracy - Możliwość pracy zdalnej niezależnie gdzie mieszkasz lub praca stacjonarnie w atrakcyjnym biurze w jednej z 7 lokalizacji w Polsce  - Możliwa rekrutacja i szkolenia w formie online - Profesjonalne szkolenia prowadzone przed doświadczonych Trenerów Sprzedaży, stałe coachingi i rozwój kompetencji - Partnerską atmosferę współpracy oraz stałe wsparcie Lidera Zespołu na każdym etapie - Jasna ścieżka kariery i awansu: możliwość awansu na Lidera, Managera, Trenera lub Kontrolera jakości - Możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy - Sezonowe wyjazdy integracyjne (lato w Sopocie, kulig w Zakopanem, żaglówki w Giżycku) - Dodatkowe: kursy językowe, bony zakupowe, prezenty na święta Jeśli jesteś zainteresowany/a rozmową i poznaniem wszystkich szczegółów współpracy - nie czekaj!

Pracuj skąd chcesz! Sprzedaż| język chorwacki albo francuski
Pracuj skąd chcesz! Sprzedaż| język chorwacki albo francuski
19 dni plecy

Szukasz pracy, w której zdobędziesz nową wiedzę i umiejętności? Masz dosyć schematycznej pracy w korporacji, która Cię ogranicza? Chcesz zarabiać więcej każdego kolejnego m-ca? Z nami masz to zagwarantowane! a do tego pracujesz Z DOMU! Poszukujemy osób do pracy z klientem – będzie to sprzedaż i obsługa telefoniczna w języku FRANCUSKIM albo CHORWACKIM. Na co dzień skorzystasz ze znajomości języka obcego rozmawiając z native speakerem, który zamówił on-line konkretny produkt. U nas rozwiniesz skrzydła, odkryjesz najlepszą wersję siebie i osiągniesz sukces! Nauczymy Cię wszystkiego co konieczne. Z Twojej strony oczekujemy otwartości oraz zaangażowania w codzienną pracę. Zyskasz: • pracę w charakterze zdalnym, na pełny etat; • najbardziej praktyczną formą kontaktu z językiem na co dzień! • wiele okazji do zdobycia nowych umiejętności; • rosnące co m-c wynagrodzenie - podstawa plus prowizja od sprzedaży • absolutnie niepowtarzalną atmosferę w zespole – to ludzie, na których możesz liczyć zawsze! Nasze oczekiwania: • biegła znajomość j. francuskiego bądź chorwackiego (C1/poziom native); • gotowość do pracy w pełnym wymiarze godzin; • otwarty umysł i pozytywne nastawienie do nowości. Rozwiń skrzydła razem z nami! Wyślij aplikację i poznasz szczegóły współpracy z nami podczas rozmowy telefonicznej.

Sales Specialist/ Praca zdalna/ Branża HR
Sales Specialist/ Praca zdalna/ Branża HR
Warszawa 20 dni plecy

Talent Place to innowacyjne rozwiązanie rekrutacyjne oparte o społeczność profesjonalnych rekruterów. Naszym celem jest dopasowanie jak największej liczby pracowników i pracodawców, tak aby w pełni wykorzystywali swój wzajemny potencjał. Żeby to osiągnąć, stworzyliśmy międzynarodową społeczność ekspertów HR, którzy zawsze są gotowi iść o krok dalej aby zapewniać najwyższą jakość rekrutacji. Aktualnie poszukujemy do naszego Zespołu Sales Specialisty, który połączy w sobie pasję do rekrutacji oraz sprzedaży. W zamian gwarantujemy pracę pełną wyzwań, wysiłku, ambitnych projektów ale też niemałej satysfakcji. Jeśli jesteś osobą, która: * posiada co najmniej roczne doświadczenie w obszarze sprzedaży, zna świat HRu, ale także jeżeli ma chęć i determinację na zdobycie takich kompetencji, * potrafi słuchać, a potrzeby klientów traktuje priorytetowo, * zna j. angielski w stopniu zaawansowanym, * nie boi się kontaktu bezpośredniego, chętnie uczestniczy w spotkaniach z klientami, * doskonale organizuje swoją pracę, jest energiczna, potrafi szybko działać i pracować pod presją czasu. Zadanie, jakie będziesz realizował/ła: * realizacja strategii sprzedażowej poprzez identyfikowanie organizacji, które posiadają potrzeby rekrutacyjne, * budowanie relacji biznesowych w celu poszerzania współpracy z obecnymi partnerami, * prowadzenie prezentacji i spotkań online i offline, * aktywny udział w planowaniu i wspieraniu pracy zespołu, * budowanie strategii sprzedaży oraz prowadzenie pełnego procesu sprzedażowego. Oferujemy: * samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań, * aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży, * dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż mocno wierzymy w rozwój osobisty, jako czynnik motywujący do pracy, * atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach, * dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach, * praca zdalna, spotkania biznesowe z klientem face to face, * praca od zaraz na podstawie Umowy o Pracę lub B2B Zapraszam do udziału w rekrutacji poprzez poniższy link: https://talentplace.traffit.com/public/form/a/671?uid=OXhOOWtRSHlQbzVIUFFJZ0dXMHJPLzFJNlZjVkl3QjBqTFRiakJBRE9BPT0=

Doradca ds.klienta
Doradca ds.klienta
20 dni plecy

Doradca Klienta - branża bankowa Miejsce pracy: Warszawa Co oferujemy: umowę zlecenie już od pierwszego dnia zatrudnienia, praca w oparciu o elastyczny grafik, pakiet benefitów, konkursy motywacyjne, szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, możliwość rozwoju zawodowego, wyjścia integracyjne, wyjątkową i pozytywną atmosferę pracy. Na co dzień będziesz: pomagać Klientom w doborze odpowiednich produktów, dbać o dobre relacje z Klientem, rozwijać się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom, doradzać swoim Klientom. Jeżeli zatem: lubisz pracę z Klientem, jesteś osobą energiczną i odpowiedzialną, cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy, chcesz zdobyć doświadczenie… …to czekamy na Ciebie.

Konsultant/Konsultantka ds. Sprzedaży w salonie Play, Libiąż
Konsultant/Konsultantka ds. Sprzedaży w salonie Play, Libiąż
21 dni plecy

Salon Play w Libiążu zatrudni Specjalistę/Specjalistkę ds. sprzedaży W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy Specjalistę/Specjalistkę ds. sprzedaży w salonie Play. Jesteśmy wieloletnim partnerem Play, dostarczamy Naszym klientom nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które mają znaczący wpływ na poprawę jakości życia. Dołączając do Naszego zespołu będziesz miał/miała pewność, że praca którą wybrałeś/wybrałaś znacząco wpłynie na Twoje życie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone. Twoje zadania: o Sprzedaż i promowanie produktów i usług Play o Budowanie długotrwałych relacji z Klientami o Zdalna obsługa klienta o Obsługa Klientów zgodnie ze standardami Play o Dbanie o wizerunek salonu Złóż do nas CV jeśli: o Angażujesz się w realizację celów o Interesujesz się nowymi technologiami o Lubisz ludzi i uwielbiasz z nimi rozmawiać o Wyróżniasz się inicjatywą o Angażujesz się w 100 % w to co robisz Proponujemy: o Szkolenia produktowe o Programy rozwojowe Korzyści jakie u Nas uzyskasz: o Umowa o pracę o Pracowniczy fundusz kapitałowy o Ubezpieczenie grupowe Elastyczność: o Grafik dopasowany pod każdego konsultanta Motywacja: o Konkursy sprzedażowe o Premie finansowe o Karta mulitsport Chcesz zobaczyć jak wygląda praca w play kliknij w linki poiniżej: www.youtube.com/watch?v=FGVPME4BKVI#action=share Czekamy na Twoje CV Proszę w treści wiadomości napisać na którą miejscowość Państwo aplikują Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Administratorem danych jest Telekom S.C. ul. Żywiczna 11, 32-590 Libiąż. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz Ust. Nr 133 poz 883)”

Praca dodatkowa dobrze płatna
Praca dodatkowa dobrze płatna
129000 zł
Warszawa 22 dnia plecy

Poszukujemy osób na stanowisko tajemniczy klient. Oferowana praca tajemniczego klienta, polega na odbieraniu połączeń telefonicznych od firm i ocena przebiegu rozmowy. Praca zdalna na pełny lub 1/2 etatu. Zapraszam do kontaktu w celach ustalenia szczegółów współpracy.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
45004501 zł
Poznań 22 dnia plecy

Szukasz pracy, w której dużo się dzieje? Lubisz pracować z ludźmi i dla ludzi? Chcesz współtworzyć zgrany i wspierający się zespół? Potrafisz podejmować szybkie decyzje w nagłych sytuacjach? Zależy Ci na stabilnej pracy w biurze, w stałych godzinach (9-17)? Bardzo dobrze znasz j. niemiecki i chcesz go wykorzystywać w codziennej pracy? A w dodatku możesz pochwalić się doświadczeniem związanym z obsługą klienta? Jeśli na większość z tych pytań Twoja odpowiedź brzmi: TAK - możesz sprawdzić się jako: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Opolu Dołączając do zespołu Promedica24 będziesz: - wspierał naszych klientów niemieckojęzycznych mailowo i telefonicznie - organizował i koordynował wyjazd oraz pobyt personelu opiekuńczego za granicą - budował długotrwałe relacje z klientem i personelem opiekuńczym - na bieżąco współpracował z partnerami biznesowymi Dodatkowo możesz liczyć na: - atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia) - kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewniej już od pierwszych dni pracy - opiekę medyczną dla Ciebie i dla Twojej rodziny - ubezpieczenie grupowe - kartę Multisport - biuro w dogodnej lokalizacji - umowę o pracę Promedica24 od 17 lat świadczy usługi opiekuńcze w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Polsce. Jeśli chcesz nas bliżej poznać– odwiedź naszą stronę internetową. Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę?Nie czekaj, aplikuj!

Osoba do pracy w biurze - obsługa klienta, umawianie spotkań
Osoba do pracy w biurze - obsługa klienta, umawianie spotkań
8 zł
Kobyłka 22 dnia plecy

Szukamy osoby do pracy w biurze. Osoby rzetelnie wykonującej swoje obowiązki, która chce pracować i zarabiać. Od 2000 zł miesięcznie do ręki plus premie. Wszystko zależy od umiejętności. Zadania Obsługa telefoniczna klientów, umawianie spotkań- cel pracy główny, obsługa biura. Wymagana obsługa komputera. Praca w Internecie. Odpowiemy tylko wybranym kandydatom. Praca w biurze w Wołominie. "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."

Specjalista ds. Sprzedaży B2B
Specjalista ds. Sprzedaży B2B
Warszawa 22 dnia plecy

Praca polega na pozyskiwaniu nowych klientów biznesowych. Pracownik zajmuje się sprzedażą programu MultiLife oraz MultiSport - jednego z głównych świadczeń oczekiwanych na rynku pracy. Otrzymujesz bazę potencjalnych klientów, którą będziesz rozbudowywać. Praca w systemie hybrydowym. Zadania: - kontakty telefoniczne z klientami, badanie ich potrzeb, - przygotowywanie i przedstawianie ofert - umawianie i odbywanie spotkań handlowych w formule bezpośredniej lub online. Działania wdrażające Program MultiSport i MultiLife wśród nowych firm. Telefon i laptop służbowy. Należy przesłać: - C.V., - rekomendację rekrutera. Oferowane korzyści: - wynagrodzenie zasadnicze po okresie próbnym w wysokości 5000 zł brutto, - prowizje od każdej sprzedaży bez górnego limitu. Dodatkowe korzyści: - Możliwość korzystania z interaktywnej platformy do nauki języka angielskiego, - wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia, - karta BenefitLunch, - konkursy sprzedażowe. - możliwość uczestnictwa w zajęciach sportowych dla pracowników. - karta MultiSport, - grupowe ubezpieczenie, - prywatną opiekę medyczną, - dofinansowania do żłobków i przedszkoli oraz wyprawki do szkoły dla Twoich dzieci, - programu kafeteryjnego MyBenefit, - dostęp do tańszych biletów do kina i teatru.

Doradca Klienta butik SWISS - Galeria Kaskada
Doradca Klienta butik SWISS - Galeria Kaskada
22 dnia plecy

PHU Jubiler jest właścicielem sieci ponad 120 butików SWISS zlokalizowanych w najlepszych centrach handlowych w Polsce i znanych na naszym rynku już od 20 lat. W swoim portfolio posiadamy zegarki sygnowane nazwiskami najsłynniejszych światowych projektantów - Tommy’ego Hilfigera, Hugo Bossa, Michaela Korsa, Karla Lagerfelda czy Giorgio Armaniego, cenione marki modowe - Hugo, Lacoste, Lee Cooper, Rosefield, Bering czy Ice-Watch, jak również marki szwajcarskie jak Roamer, Swiss Military Hanowa, Claude Bernard. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA w butiku SWISS Lokalizacja: Galeria Kaskada Opis stanowiska: - profesjonalna obsługa klienta w oparciu o najwyższe standardy polegające m.in. na doradztwie, prezentacji produktów, wsparciu klienta w procesie wyboru i zakupu - opieka posprzedażowa - nawiązywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z Klientami butiku - dbałość o wizerunek butiku i wystawiennictwo naszych produktów - inicjatywa i proponowanie własnych pomysłów na rozwój butiku i relacji z Klientami Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - szkolenia stanowiskowe, produktowe - uczestnictwo w wewnętrznych programach rozwojowych - atrakcyjne rabaty pracownicze - pracę w ambitnym i zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze Wymagania: - wysokie zdolności komunikacyjne i pewność siebie w kontaktach z Klientem - umiejętność budowania relacji z Klientami - umiejętność słuchania i zadawania pytań - pozytywne nastawienie i wewnętrzna motywacja do pracy z Klientem i produktem - wysoka kultura osobista - znajomość języka angielskiego oraz doświadczenie w pracy z dobrem luksusowym będzie dodatkowym atutem Chcesz dołączyć do naszego zespołu pasjonatów i wspólnie z nami budować silną markę? Aplikuj i daj się odnaleźć już dzisiaj! Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem poniższego formularza. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PHU JUBILER Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-822, ul. Poleczki 13, moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”. Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Bochnia - konsultant telefoniczny
Bochnia - konsultant telefoniczny
Bochnia 22 dnia plecy

Jesteśmy działającą już od kilkunastu lat firmą zajmującą się telefoniczną obsługa klienta. Współpracujemy jedynie ze znanymi, sprawdzonymi markami świadcząc usługi z zakresu Call Center ( przedłużanie umów, sprzedaż, leadowanie). Miejsce pracy: Zdalna praca z domu ( zapewniamy sprzęt oraz wdrożenie stacjonarne w Krakowie - zapewniamy transport do i z Krakowa) Co mamy do zaoferowania? • Stabilną pracę, • Stałą podstawę 20 zł brutto/h plus atrakcyjne premie, • Umowę zlecenie na początek z możliwością przejścia na UoP, • Przejrzysty system benefitów pozapłacowych, • Atrakcyjny pakiet szkoleń ( od RODO do zarządzania czasem), • Realną możliwość awansu w strukturach firmy ( ok 80% osób na wyższych stanowiskach to osoby wyłonione drogą rekrutacji wewnętrznej), • Dojazd na szkolenie do Krakowa. Zadania: • Telefoniczny kontakt z klientem, • Realizacja założeń projektu, • Nadzór nad zamówieniami, • Udział w szkoleniach. Czego oczekujemy? • Dyspozycyjności do pracy, • Chęci do nauki i rozwoju, • Nienagannej dykcji, • Umiejętności obsługi komputera, • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta będzie dużym atutem. CV prosimy przesyłać przez formularz

Wadowice - doradca klienta
Wadowice - doradca klienta
Wadowice 22 dnia plecy

Jesteśmy działającą już od kilkunastu lat firmą zajmującą się telefoniczną obsługa klienta. Współpracujemy jedynie ze znanymi, sprawdzonymi markami świadcząc usługi z zakresu Call Center ( przedłużanie umów, sprzedaż, leadowanie). Miejsce pracy: Zdalna praca z domu ( zapewniamy sprzęt oraz wdrożenie stacjonarne w Krakowie - zapewniamy transport do i z Krakowa) Co mamy do zaoferowania? • Stabilną pracę, • Stałą podstawę 20 zł brutto/h plus atrakcyjne premie, • Umowę zlecenie na początek z możliwością przejścia na UoP, • Przejrzysty system benefitów pozapłacowych, • Atrakcyjny pakiet szkoleń ( od RODO do zarządzania czasem), • Realną możliwość awansu w strukturach firmy ( ok 80% osób na wyższych stanowiskach to osoby wyłonione drogą rekrutacji wewnętrznej), • Dojazd na szkolenie do Krakowa. Zadania: • Telefoniczny kontakt z klientem, • Realizacja założeń projektu, • Nadzór nad zamówieniami, • Udział w szkoleniach. Czego oczekujemy? • Dyspozycyjności do pracy, • Chęci do nauki i rozwoju, • Nienagannej dykcji, • Umiejętności obsługi komputera, • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta będzie dużym atutem. CV prosimy przesyłać przez formularz

Obsługa infolinii - JĘZYK CHORWACKI
Obsługa infolinii - JĘZYK CHORWACKI
Olsztyn 22 dnia plecy

Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych contact center, od 16 lat pracujemy dla Partnerów z branży telekomunikacyjnej i finansowej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad 1000 pracowników w 6 oddziałach w Polsce. W związku z rozwojem firmy poszukujemy komunikatywnych osób ze znajomością języka chorwackiego Miejsce pracy: OLSZTYN Będziesz odpowiedzialny za: -obsługę Klientów infolinii (połączenia przychodzące) -udzielanie informacji oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu -budowanie pozytywnych relacji z Klientami Oczekujemy: -bardzo dobrej znajomości języka chorwackiego -podstawowej znajomości pakietu MS Office -komunikatywności i zaangażowania W zamian oferujemy: -atrakcyjny bonus za nawiązanie współpracy 300 zł -możliwość rozwoju zawodowego -profesjonalne szkolenia podnoszące kwalifikacje -stabilne zatrudnienie i przyjazną atmosferę pracy -atrakcyjne wynagrodzenie + premie -pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 – 17:00 -kartę Multisport i prywatną opiekę medyczną Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV lub kontakt telefoniczny. Prosimy o umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez TELBRIDGE Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w ul. Zagnańska 49, 25 – 528 Kielcach w celach rekrutacyjnych i wykorzystanie mojego numeru kontaktowego i adresu e-mail do w/w celu.”

Zorganizuj się- zacznij pracę jako telefoniczny doradca.
Zorganizuj się- zacznij pracę jako telefoniczny doradca.
22 dnia plecy

Dzwoń do obecnych klientów największej sieci komórkowej w Polsce, przedłużaj umowy i zarabiaj. Rozwiń skrzydła i zostań naszym specjalistą ds. telefonicznej obsługi klienta. Za Twoje zaangażowanie oferujemy: - pracę w zróżnicowanym wiekowo zespole, z pomocnymi i kompetentnymi przełożonymi, którzy zadbają o Twoje płynne wdrożenie w nowe obowiązki - przyjazną atmosferę, dzięki której będziesz chętnie przychodzić do pracy - wynagrodzenie wypłacane zawsze na czas (podstawa od 18,30 zł/h) + przejrzysty system premiowy - indywidualny grafik, który ustalasz z nami co tydzień wedle własnego uznania Dołącz do Naszego zespołu już dziś ! Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV lub kontakt telefoniczny. Prosimy o umieszczenie klauzuli: „„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Telbridge Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w ul. Zagnańska 49, 25 – 528 Kielcach w celach rekrutacyjnych i wykorzystanie mojego numeru kontaktowego i adresu e-mail do w/w celu.” Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na adres naszego IOD [iod[małpa]telbridge.pl] spod adresu, którego zgoda dotyczy. Informujemy, że nie jesteście Państwo profilowani. Państwa dane nie będą przekazywane poza EOG ani udostępniane organizacjom międzynarodowym.

Obsługa infolinii w JĘZYKU FIŃSKIM
Obsługa infolinii w JĘZYKU FIŃSKIM
22 dnia plecy

Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych contact center, od 16 lat pracujemy dla Partnerów z branży telekomunikacyjnej i finansowej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad 1000 pracowników w 6 oddziałach w Polsce. W związku z rozwojem firmy poszukujemy komunikatywnych osób ze znajomością języka fińskiego Miejsce pracy: Olsztyn Będziesz odpowiedzialny za: • obsługę Klientów infolinii (połączenia przychodzące) • udzielanie informacji oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu • budowanie pozytywnych relacji z Klientami Oczekujemy: • bardzo dobrej znajomości języka fińskiego • podstawowej znajomości pakietu MS Office • komunikatywności i zaangażowania W zamian oferujemy: • możliwość rozwoju zawodowego • profesjonalne szkolenia podnoszące kwalifikacje • stabilne zatrudnienie i przyjazną atmosferę pracy • atrakcyjne wynagrodzenie • atrakcyjny bonus za nawiązanie współpracy 300 zł • pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 16:00 • kartę Multisport i prywatną opiekę medyczną Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV lub kontakt telefoniczny @ Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez TELBRIDGE sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w ul. Zagnańska 49, 25 – 528 Kielcach w celach rekrutacyjnych i wykorzystanie mojego numeru kontaktowego i adresu e-mail do w/w celu.”

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów
Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów
22 dnia plecy

Pracuj w AUTOVENDO.PL Dzięki współpracy z pierwszą w Polsce, niezależną siecią ekspertów, jaką jest Autotesto.pl, stworzyliśmy usługę sprowadzenia auta na zlecenie klienta. Nasi zagraniczni partnerzy, oferują samochody sprawdzone i godne polecenia, co w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem i znakomitym rozeznaniem w rynku aut używanych, sprawia, że zakup auta przy współpracy z Autovendo, staje się łatwy i bezpieczny. Stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej Miejsce pracy: Wrocław Obowiązki: - Sprzedaż samochodów używanych dla klientów mających aktywną umowę - Wyszukiwanie ogłoszeń oraz przygotowywanie ofert na auta zgodne z wymaganiami klientów - Prezentowanie ofert przez telefon, stosowanie języka korzyści w celu zamknięcia sprzedaży - Wykorzystanie systemu CRM do logowania aktywności - Ścisła współpraca z działami wspierającymi proces sprzedaży oraz realizującymi dostawę Wymagania: - Doświadczenie w telefonicznej sprzedaży lub telefonicznej obsłudze klienta - Podstawowa wiedza z zakresu motoryzacji - Silna motywacja i dążenie do realizacji celów sprzedażowych - Profesjonalna komunikacja oraz pozytywne nastawienie - Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy - Znajomość obsługi pakietu MS Office - Mile widziany status studenta lub słuchacza szkoły policealnej do 26 r.ż. Zapewniamy: - Atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami - Możliwość częściowej pracy zdalnej i elastyczne godziny pracy - Sprzęt niezbędny do wykonywania pracy - Wdrożenie oraz pomoc przy wykonywaniu powierzonych obowiązków - Możliwość dalszego rozwoju i awansu w strukturach firmy - Przyjazną atmosferę w pracy - Umowę zlecenie lub umowę o pracę Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Agenta Ubezpieczeniowego do dużej Firmy ubezpieczeniowej
Agenta Ubezpieczeniowego do dużej Firmy ubezpieczeniowej
Bydgoszcz 22 dnia plecy

Poszukujemy Agenta Ubezpieczeniowego do pozyskiwania i obsługi Klientów Wymagamy: · Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta ( mile widziane w branży ubezpieczeniowej) · Prawo jazdy · Aktywnego poszukiwania Klientów, · Zaangażowania i chęci do pracy, · Zaświadczenia o niekaralności, · Odpowiedzialności, samodzielności w pracy . minimum średniego wykształcenia - warunek konieczny, wiek - min. 26 lat - 55 lat gotowość do otwarcia działalności gospodarczej bądź poszerzenia już istniejącej Oferujemy: bardzo dobre zarobki elastyczny czas pracy może to być Twoja dodatkowa praca stałe wynagrodzenie + prowizja od sprzedaży Jeśli przechodzisz z innej Firmy ubezpieczeniowej dodatkowe bonusy, możliwość przejęcia portfela klientów - prywatna opieka zdrowotna - ubezpieczenie - darmowa karta multisport - profesjonalny system szkoleń i warsztatów - opiekę i wsparcie Menadżera - jasną i przejrzystą ścieżkę kariery - baza kontaktów na start, wsparcie call center - biuro w Bydgoszczy, przyjazna atmosfera złóż swoje CV

Konsultant telefoniczny - praca dodatkowa
Konsultant telefoniczny - praca dodatkowa
Kraków 22 dnia plecy

Poszukujemy kandydatów na stanowisko konsultanta telefonicznego dla operatora znanej sieci komórkowej! Jeśli: - jesteś dyspozycyjny/dyspozycyjna min. 80h w miesiącu - jesteś z Krakowa lub okolic - telefoniczny kontakt z klientami nie sprawia Ci problemu - chciałbyś/chciałabyś pracować w sprzedaży Koniecznie zapoznaj się z naszym ogłoszeniem! Co oferujemy: - wynagrodzenie składające się z 2 elementów: podstawy - 18,30 zł brutto/h + prowizje od sprzedaży (za każdy sprzedany produkt lub usługę) - premie za polecenie osoby do pracy - benefity pracownicze - szkolenie przed rozpoczęciem pracy - okres wsparcia (po zakończonym szkoleniu będzie Ci towarzyszył trener, który pomoże Ci we wdrożeniu się w nowe obowiązki) - możliwość pracy zdalnej *Prosimy o aplikowanie jedynie osób z Krakowa lub okolic*

Konsultant telefoniczny
Konsultant telefoniczny
Kraków 22 dnia plecy

Poszukujemy kandydatów na stanowisko konsultanta telefonicznego! Co będzie należało do Twoich obowiązków? Utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz ich obsługa, polegająca na przedłużaniu umów na usługi, które klient posiada obecnie oraz sprzedaż nowych produktów i usług. Jakie warunki zapewniamy? Współpraca w oparciu o umowę zlecenie, z wynagrodzeniem opartym o dwa elementy, podstawę wynoszącą 18,30 brutto i prowizję uzależnioną od sprzedaży. Czas pracy jest elastyczny – musisz być dyspozycyjny/a min. 80h w miesiącu, a pracować możesz w godzinach od 13 do 21. Pracujemy od poniedziałku do piątku, jest także możliwość pracy w wybrane soboty. Docelowo pracujemy w biurze, jednak jeśli interesuje Cię głównie praca zdalna to również oferujemy takie rozwiązanie (po okresie wdrożeniowym). Wynagrodzenie składa się z dwóch części: podstawowej - 18,3 zł/h brutto i dodatkowej, czyli premii uzależnionej od sprzedaży. W ramach pracy będziesz mógł/mogła korzystać z benefitów pracowniczych oraz brać udział w konkursach z nagrodami. Dodatkowo nagrodzimy Cię za polecenie osób do pracy w naszej firmie. Przed rozpoczęciem pracy organizujemy szkolenie, po jego ukończeniu przez pierwsze dni pracy będzie Ci towarzyszył trener, który pomoże Ci i odpowie na pojawiające się pytania. Kogo szukamy? Osoby otwartej na kontakt z innymi ludźmi oraz rozmownej. Musisz być także samodzielny/a w prowadzeniu rozmów, często z wymagającymi klientami. Dobra organizacja będzie bez wątpienia atutem, gdyż musisz panować nad obowiązkami i wymaganiami klientów dotyczącymi preferowanych godzin kontaktu. Skontaktuj się z nami przez formularz zgłoszeniowy! !Prosimy o kontakt tylko osoby z Krakowa lub okolic!

Konsultant
Konsultant
Kraków 22 dnia plecy

Poszukujemy kandydatów na stanowisku konsultanta telefonicznego znanej sieci komórkowej. Co oferujemy: • Godziny pracy: 13 – 21, dyspozycyjność min. 80h w miesiącu • Od poniedziałku do piątku, możliwość pracy w wybrane soboty • Umowę zlecenie • Stawkę: 18,30 zł brutto/h + prowizje od sprzedaży • Szkolenie* • Okres wsparcia** • Możliwość pracy zdalnej Wymagania: • Otwartość • Komunikatywność • Odpowiedzialność • Zaangażowanie Obowiązki: • Telefoniczna obsługa klienta indywidualnego • Prezentowanie oferty na przedłużenie kończącej się umowy • Sprzedaż dodatkowych usług i produktów • Dbanie o wizerunek firmy Spróbuj swoich sił i aplikuj przez formularz rekrutacyjny! * O szczegółach dotyczących szkolenia, informujemy podczas rozmowy rekrutacyjnej. **Podczas pierwszych dni pracy będzie Ci towarzyszyć trener, który pomoże we wdrożeniu się w nowe obowiązki i odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w związku z nowym stanowiskiem. !!!Prosimy o aplikowanie osób z Krakowa lub okolic!!!

Sprzedawca - Salon Tommy Hilfiger
Sprzedawca - Salon Tommy Hilfiger
Nowy Sącz 22 dnia plecy

DOŁĄCZ DO GRUPY TOMMY HILIFIGER A WSPÓLNIE POSTARAMY SIĘ OSIĄGNĄĆ NASZ CEL: BYĆ OBECNYM NA WSZYSTKICH RYNKACH ŚWIATA! Obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko: SPRZEDAWCA Entuzjazm, dynamizm i komunikatywność to Twoje mocne strony. Znasz się na branży odzieżowej. Umiesz pomóc i doradzić klientom. Chcesz dołączyć do naszego zespołu i pomoc nam w realizacji zamierzonych celów. Z dużą kulturą osobista i z nastawieniem na pomoc innym zajmiesz się obsługą klientów. Doradzisz i poinformujesz mając na celu satysfakcje klienta. Weźmiesz również udział w promocji dobrego wizerunku sklepu. Oferujemy: - natychmiastowe zatrudnienie - zatrudnienie w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole - rozwój zawodowy i personalny - szkolenia dla nowych pracowników. Potrafisz przejąć odpowiedzialność i wdrażać posiadaną wiedzę i doświadczenie, równocześnie chcesz się rozwijać zawodowo i prywatnie? Wtedy na pewno jesteś osobą, której poszukujemy. Oferty zawierające CV ze zdjęciem, prosimy o przesłanie przez formularz Lento. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO)

Handlowiec Eksport, włoski/hiszpański/francuski, hybrydowo
Handlowiec Eksport, włoski/hiszpański/francuski, hybrydowo
Kraków 22 dnia plecy

VanKing Celkar Group to polski producent i dystrybutor części do samochodów dostawczych, zapewniający najbardziej kompleksową ofertę części do tego typu samochodów. VanKing Celkar Group w liczbach: • Ponad 25 lat nieprzerwanego dynamicznego rozwoju, • Ponad 250 pracowników w Polsce, Rosji, Łotwie oraz w Rumunii, • Sprzedaż produktów w 30 krajach VanKing Celkar Group to wspaniały zespół specjalistów, dlatego dbamy o świetną, niekorporacyjną atmosferę, elastyczność i otwartość. Jesteś urodzonym handlowcem? Tak jak my cenisz zaangażowanie, współpracę i nastawienie na szukanie rozwiązań? Biegle mówisz w języku włoskim, hiszpańskim lub francuskim? Jeśli tak, ta praca jest dla Ciebie Przedstawiciel Handlowy – Rynek Śródziemnomorski Miejsce pracy: Niepołomice (możliwość pracy hybrydowej) Co jest do zrobienia: • Poszukiwanie nowych oraz obsługa obecnych odbiorców na terenie krajów śródziemnomorskich (Hiszpania, Francja, Włochy, Portugalia). Budowanie i rozwijanie z nimi relacji (drogą telefoniczną, mailową oraz podczas podróży służbowych) • Ofertowanie i prezentowanie całościowej oferty Firmy wraz z nowościami i bieżącymi promocjami (drogą telefoniczną i mailową) • Obsługa aktywnych kontrahentów: przygotowywanie ofert, rozwiązywanie problemów, obsługa posprzedażowa, monitorowanie wyników • Częściowy serwis posprzedażowy (współpraca z osobą z zespołu Wsparcia Sprzedaży) • Przygotowywanie raportów i analiz oraz podejmowanie działań, które zmierzają do zwiększenia sprzedaży i/lub pozyskania nowych klientów • Monitorowanie konkurencji • Reprezentowanie firmy na zagranicznych targach branżowych • Zagraniczne wyjazdy służbowe Czy szukamy właśnie Ciebie? Tak, jeśli: • Lubisz rozmawiać z ludźmi i łatwo nawiązujesz relacje • Mówisz biegle w języku włoskim, hiszpańskim lub francuskim? (min. poziom C1) • Mówisz bardzo dobrze po angielsku (mile widziane) • Jesteś osobą zorganizowaną i dotrzymujesz wyznaczonych terminów • Masz min. 2 letnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (warunek konieczny) • Znasz się na częściach samochodowych i branży automotive (mile widziane) • Biegle korzystasz z pakietu MS Office (szczególnie Excel, Outlook) • Jesteś urodzonym handlowcem • Jesteś nastawiony na osiąganie celów • Potrafisz zorganizować swoją pracę i jesteś samodzielny • Jak coś robisz, to z pełnym zaangażowaniem • Lubisz i potrafisz pracować w zespole • Posiadasz zdolności negocjacyjne • Posiadasz prawo jazdy Oferujemy: • Stabilna, długoterminowa współpraca - nie szukamy kogoś na chwilę. Jesteśmy zgraną paczką i szukamy kogoś kto do nas dołączy na długo • Rozwój - Dostęp do firmowego know how, ludzi otwartych na dzielenie się wiedzą • Świetna atmosfera pracy - u nas jest luźna, wesoła atmosfera, młodzi ludzie pełni humoru • Komfortowe biuro, a jak wolisz to pracę z własnego domowego fotela • Luz- jak chcesz chodzić po firmie w samych skarpetkach, to nie ma sprawy… no dobra poza skarpetkami coś na górę by się przydało, ale cenimy własny styl • Elastyczne godziny – pracę zaczynamy zazwyczaj między 8:00 a 9:00, ale u nas można się dogadać tak, by połączyć pracę z życiem prywatnym • Zarobki i podwyżki w oparciu o wzrost kompetencji i badanie wynagrodzeń rynkowych – doceniamy rozwój • Prywatna opieka medyczną oraz możliwość zakupu pakietu dla Twoich najbliższych • Dofinansowanie pakietu sportowego oraz możliwość zakupu karty dla rodziny • Firmowa biblioteka, która wciąż się poszerza • Brak nudy- sam/a możesz mieć wpływ na nowe kierunki rozwoju, projekty, inicjatywy • Bycie fair – w pandemii nikomu nie zmniejszyliśmy wynagrodzenia, nie było żadnych redukcji Zapraszamy do składania swoich aplikacji (CV bez listu motywacyjnego) Szczegóły dotyczące pracy w firmie VanKing Celkar Group Sp. z o.o. na stronie https://vanking.pl/firma/ Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony na Facebook.

Doradca klienta z językiem angielskim
Doradca klienta z językiem angielskim
22 dnia plecy

Szukasz dodatkowego zarobku? Chcesz zdobyć doświadczenie? Chcesz pracować w zgranym zespole? Jeżeli chociaż na jedno z tych pytań odpowiedziałaś/łeś „TAK”, to zapraszamy Cię do Nas! Złóż swoją aplikację na stanowisko: Customer Advisor – z językiem angielskim Miejsce pracy:Warszawa W tej roli będziesz odpowiedzialny/a za: • identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów • dbanie o dobre relacje z Klientem (infolinia / wsparcie Klientów) • rozwijać się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom • doradzać swoim Klientom. Szukamy właśnie Ciebie, jeśli: • wyróżniasz się dynamizmem w działaniu, otwartością i łatwością w nawiązywaniu kontaktów • chcesz rozwijać swoje kompetencje i jesteś otwarty/a na pracę • lubisz pracę z Klientem • jesteś osobą odpowiedzialną i posiadasz status studenta • cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy • chcesz zdobyć doświadczenie • znasz dobrze język angielski Dostaniesz od nas: • umowę zlecenie już od pierwszego dnia szkolenia • płatne szkolenie wdrożeniowe • elastyczny grafik pracy • pakiet benefitów • konkursy motywacyjne • szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia • wyjścia integracyjne • dogodną lokalizację w Warszawie • wyjątkową atmosferę pracy Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu? Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej :)

Konsultant ds. obsługi infolinii przychodzącej z orzeczeniem
Konsultant ds. obsługi infolinii przychodzącej z orzeczeniem
Warszawa 22 dnia plecy

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Konsultant ds. obsługi infolinii przychodzącej z orzeczeniem o niepełnosprawności Wymagania: • Mile widziane aktualne orzeczenie o niepełnosprawności • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • Umiejętność pracy w zespole • Umiejętność prowadzenia rozmów • Orientacja na cel i nastawienie na Klienta • Zaangażowanie, odpowiedzialność, pozytywne nastawienie • Wysoka kultura osobista • Własny komputer oraz słuchawki • Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania • Kompleksowa obsługa połączeń wyłącznie przychodzących • Bieżąca obsługa live chatu na stronie internetowej • Odpowiadanie na pytania Klientów dotyczące zamówień oraz produktów dostępnych na naszej stronie (sms/ email) Obowiązki: • Kompleksowa obsługa połączeń wyłącznie przychodzących • Bieżąca obsługa live chatu na stronie internetowej • Odpowiadanie na pytania Klientów dotyczące zamówień oraz produktów dostępnych na naszej stronie (sms/ email) Oferujemy: • Umowę o pracę • Pełny etat • Prace zdalną • Szkolenie wprowadzające • Pełne wsparcie całego zespołu od pierwszego dnia współpracy • Pakiet benefitów (m.in. karta Multisport, imprezy integracyjne, atrakcyjne rabaty pracownicze) • Wszystkie ulgi dla osób niepełnosprawnych Kontakt w sprawie ofert pracy: Natalia 503 - pokaż numer telefonu - @ @ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl

Filtr