Wszystkie ogłoszenia w kategorii Obsługa klienta / call center
Konsultant ds. wsparcia technicznego z j. niemieckimZakres zadań:Wsparcie techniczne w języku niemieckim przez telefon i e-mail,Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta,Tworzenie pozytywnego wizerunku zespołu wsparcia. Nasze wymagania:Doskonała znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1/C2),Bardzo dobra znajomość języka polskiego i/lub angielskiego (B2),Dyspozycyjność do współpracy od poniedziałku do piątku w godzinach pracy projektu (9:00-17:00) na ok 85h w skali miesiąca.Podstawowa znajomość urządzeń takich jak laptopy, komputery PC, smartfony, tablety itp. Co oferujemy:Możliwość pracy zdalnej, do której zapewniamy cały sprzęt - po przeszkoleniu i wdrożeniu w naszym biurze w Warszawie (około miesiąca) można przenieść pracę do domu,Umowa zlecenie ze stawką godzinową: 45,00 zł brutto/h. Do zrealizowania jest ok 85 h roboczych w skali miesiąca,Program Poleć Znajomego z dodatkowymi bonusami,Dofinansowanie do karty sportowej,Prywatna opieka medyczna,Dostęp do platformy do nauki języków obcych,Szkolenie i mentoring, które w pełni przygotują Cię do codziennych zadań,A w biurze czeka na Ciebie pyszna aromatyczna kawa ;) Dołącz do naszego zespołu i aplikuj już dziś!
Największe Call Center w Polsce poszukuje studentów oraz uczniów na stanowisko: Telefonicznego Doradcy Klienta - przedłużanie umów. Miejsce pracy: Opole ul. Oleska (jest możliwość podjęcia pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym ok. 3-4 tygodni) Telefoniczny Doradca Klienta Główne zadania: analiza potrzeb klienta i dopasowanie oferty, kontakt z obecnymi klientami naszego Kontrahenta, którym kończy się umowa, negocjowanie warunków, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Oczekiwania: płynna znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pełna dyspozycyjność od poniedziałku do piątku, zaangażowanie w wykonywane obowiązki, chęć rozwijania umiejętności sprzedażowych. Oferujemy: stawkę godzinową 30,50 zł brutto/h + premie za wyniki sprzedażowe, współpracę zdalną od poniedziałku do piątku (dla chętnych również w soboty), po okresie wdrożeniowym w Opolu (około 3-4 tygodni), możliwości rozwoju w największym call center w Polsce, profesjonalny onboarding, bieżące wsparcie przełożonego i trenera, stabilne zatrudnienie i długofalową współpracę, brak dress code'u (jeśli czasami pojawisz się w biurze) ;) Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu! Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o nr. 27584, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko: Telefonicznego Doradcy Klienta.
Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów. Dla naszego klienta, ORANGE POLSKA szukamy osób na stanowisko: Opiekun Klienta Biznesowego Zakres obowiązków: • Praca na własnym portfelu Klientów Biznesowych - nie pozyskujemy klientów, pracujemy wyłącznie z naszymi stałymi kontrahentami • Pomoc w doborze najlepszych rozwiązań z zakresu sprzedaży i obsługi • Budowanie długotrwałych relacji z klientami • Realizowanie wskaźników strategicznych firmy Poszukujemy Ciebie, jeśli: • Dobrze czujesz się w kontakcie z ludźmi, lubisz z nimi rozmawiać • Sprawnie obsługujesz komputer • Chcesz nauczyć się nowoczesnych technik sprzedaży • Jesteś ambitny i komunikatywny • Chcesz dobrze zarabiać Oferujemy: • Umowę o pracę na pełny etat (od pierwszego dnia szkolenia) • Pracę w modelu zdalnym • Podstawowe wynagrodzenie na początek • Przejrzysty system premiowy składający się z: wysokiej premii sprzedażowej od 2000zł - 10000zł brutto/mc oraz premii jakościowej 500 - 1300 zł brutto/kwartał • Pracę w stałych godzinach 8-16, 9-17, raz na 5 tygodni zmiana 12-20 lub 13-21 poniedziałek-piątek, 1 sobota raz na 10 tyg. • Służbowy laptop • Dodatkowe konkursy • Profesjonalne szkolenie, na którym wszystkiego Cię nauczymy • Przyjazną atmosferę oraz wsparcie trenerów, kierownika oraz współpracowników, • Benefity pracownicze z dofinansowaniem pracodawcy: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karty Multisport oraz darmowe kursy językowe i zniżki na usługi ORANGE 50%
Pracuj i zarabiaj od A do Z z domu!Chciałbyś pracować ale brakuje ciekawych ofert w Twoim regionie?Brak mobilności nie pozwala Ci na aktywne poszukiwanie pracy?Szukasz stabilnego zatrudnienia, ale trudno Ci znaleźć pracodawcę, który spełniałby Twoje oczekiwania?Jeśli odpowiedziałeś tak na chociaż jedno z powyższych pytań, koniecznie zapoznaj się z naszą propozycją współpracy!Jesteśmy jedną z największych firm świadczących usługi outsourcingowe w 6 oddziałach w Polsce! Funkcjonujemy na rynku od 20 lat. Nasze działania nie pozostają niezauważone. Zostaliśmy nominowani do Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.Oferujemy współpracę na stanowisku konsultanta telefonicznego ds. przedłużania umów stałym klientom operatora sieci komórkowej (w pełni w formie Home Office).Oferta współpracy skierowana jest do osób zamieszkałych w Brodnicy i okolicach.Spotkania rekrutacyjne odbędą się w formie stacjonarnej w Brodnicy.Zapewniamy:profesjonalne szkolenie wprowadzające w trybie zdalnym w lutymniezbędne zaplecze techniczne (komputer, mobilny Internet)codzienne wsparcie merytoryczne i kontakt z liderem projektuwynagrodzenie oparte na stawce godzinowej 30,50 zł brutto plus osiągalne prowizje od sprzedażykonkursy z nagrodamidostęp do karty Multisport Plusprogram poleceń pracowniczych - 500 zł za polecenieCzekamy na Ciebie, jeżeli:chcesz pracować zdalnie i masz do tego warunkiposiadasz dyspozycyjność 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w przedziale 8:00-21:00 plus w 2 soboty w miesiącu w godz. 9:00-17:00umiesz obsługiwać komputerchcesz i lubisz rozmawiać z ludźmi przez telefonchcesz się rozwijać w zakresie doradztwa klientomchcesz rozpocząć 7 dniowe szkolenie zdalne (dni robocze) od 10 lutego 2025 r.Wyślij do nas swoje CV!Po jego weryfikacji skontaktujemy się z wybranymi kandydatami w celu zaproszenia na zdalną rozmowę kwalifikacyjną (ZOOM), na której omówimy szczegóły współpracy.Poznaj nas, sprawdź naszą stronę kariera.telbridge.pl zaobserwuj nasz profil na TikToku, Instagramie lub facebooku - TelbridgeDo usłyszenia!
Zostań Telemarketerem w firmie, która doceni Twój czas i wysiłek Szukasz pracy, która daje stabilne zarobki, ale nie pożera całego Twojego czasu? U nas znajdziesz nie tylko atrakcyjne wynagrodzenie, ale też wolne weekendy i stałe godziny pracy, co pozwoli Ci utrzymać balans między pracą a życiem prywatnym.Co oferujemy?Wynagrodzenie, które motywuje – zarobki od 6.000 do 10.000 PLN, dzięki połączeniu stałej podstawy i prowizji od sprzedaży.Wolne weekendy – pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30. Weekend zawsze masz dla siebie!Klimatyzowane biuro w centrum miasta – koniec z męczącymi dojazdami i gorącem.Pełne szkolenie od podstaw – nie musisz być ekspertem, wszystkiego Cię nauczymy.Pewność zatrudnienia – umowa o pracę lub zlecenie w zależności od Twoich potrzeb.Miejsce pracy: Mikołów, ul. Wyzwolenia 27/139.Co będziesz robić?Dzwonić do klientów biznesowych i sprzedawać usługi szkoleniowe, które naprawdę mają znaczenie – wspieramy firmy w dbaniu o bezpieczeństwo pracowników.Dbać o to, aby każdy klient czuł się profesjonalnie obsłużony, nawet po zakupie. Czego potrzebujesz?Dobrej komunikacji – umiesz rozmawiać z ludźmi i chcesz to wykorzystać.Odporności na stres i świetnej organizacji – tu liczy się efektywność.Doświadczenie w sprzedaży? Super, ale nie jest konieczne – liczy się Twoje zaangażowanie. Dlaczego my?Jesteśmy firmą z ugruntowaną pozycją na rynku, specjalizującą się w szkoleniach z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. U nas nie tylko sprzedajesz – pomagasz firmom tworzyć bezpieczne miejsca pracy, a to ma realny wpływ na ludzi. Dodatkowe korzyści pracy u nas:Motywujący system premiowy – im lepiej pracujesz, tym więcej zarabiasz!Przyjazna atmosfera – pracujemy w zgranym, wspierającym się zespole, w którym liczy się dobra współpraca.Rozwój zawodowy – możesz liczyć na wsparcie i rozwój umiejętności dzięki naszym szkoleniom.Stabilność – nasza firma dynamicznie się rozwija, a Ty możesz być częścią tego sukcesu.Dołącz do nas i pracuj na jasnych, przejrzystych warunkach- aplikuj już dzisiaj, ilość wakatów ograniczona.
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 15946 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group. Aktualnie poszukujemy osób posługujących się j.portugalskim oraz j.angielskim do Obsługi mailowej Klienta przy międzynarodowym projekcie sportowym. Zrób krok w kierunku swojej kariery i dołącz do nas już dziś na stanowisko: Doradca Klienta z j. portugalskim i j.angielskim - Warszawa Twoje zadania: codzienne wsparcie mailowe naszych klientów w j.portugalskim oraz w j.angielskim, uzupełnianie bazy danych, współpraca w teamie, wzajemna pomoc i wsparcie w międzynarodowym zespole. Wymagania: znajomość j. portugalskiego oraz j.angielskiego na poziomie minimum B2, gotowość do podjęcia współpracy od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym w godzinach: 9.00 - 13.00 oraz 13.00 - 17.00, komunikatywność, otwartość, sumienność. Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie + dodatkowy system premiowy za jakość Twojej pracy, dodatkowe benefity: prywatne ubezpieczenie medyczne, karta multisport, ubezpieczenie grupowe, pełny pakiet szkoleń, które przygotują Cię do pracy, możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej, możliwość rozwoju w strukturze firmy, brak dress-codu, karty rabatowe do pobliskich miejsc gastronomicznych, biblioteka, chill - room, atmosferę zachęcająca do pracy!
Poznaj nas bliżej!Jesteśmy firmą, która z pasją i zaangażowaniem obsługuje klientów. Od lat nasze przedsiębiorstwo świadczy usługi w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, wsparcia technicznego, marketingu telefonicznego i innych dziedzin, w których wymagana jest komunikacja telefoniczna. Współpracujemy liderami na rynku Polskim i nie tylko. Posiadamy kilka oddziałów, z których można nas usłyszeć.Obecnie poszukujemy Konsultanta do jednej z naszych lokalizacji: WrocławKogo szukamy?Brak doświadczenia nikogo nie wyklucza. Jako członek naszego zespołu zostaniesz starannie wdrożony do pracy i docelowo będziesz pomagać klientom w połączeniach przychodzących. Twoja misja to również budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i profesjonalizmie. Jesteśmy zgraną drużyną, która jest dumna, że może oferować usługi najwyższej klasy.Jakie są obowiązki?świadczenie kompleksowej obsługi klienta (infolinia przychodząca)udzielanie informacji na temat oferty, produktów i usługdiagnoza i pomoc w rozwiązywaniu i udzielaniu fachowej pomocy klientomNasze oczekiwania:wysoka kultura osobista, dobra znajomość języka polskiegodobra znajomość komputera (WYMAGANIE KONIECZNE)swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych,motywacja do pracy pełna dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–20:00 (system zmianowy]W zamian oferujemy:Stałe wynagrodzenie + system motywacyjny,Corporate wellness - Medicover Sport,Ubezpieczenie grupowe,Liczne szkolenia wewnętrzne, podnoszące kompetencjeJesteś zainteresowany? Aplikuj do nas, koniecznie dołączając aktualna klauzulę RODO (znajdziesz ją na dole ogłoszenia)Dodatkowo, zapoznaj się z naszym procesem rekrutacji oraz wdrożenia.1 etap rekrutacji - kontakt telefonicznyKiedy otrzymamy aplikację, w przypadku zainteresowania nasza Specjalistka ds. Rekrutacji skontaktuje się z Tobą. Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się zdalnie. Podczas rozmowy będziemy chcieli Cię poznać oraz zaznajomić się z Twoimi doświadczeniami. Będzie to doskonały moment, aby zadać nam pytania, które Cię nurtują. Po tych etapach podejmiemy decyzję, o której poinformujemy Cię niezależnie od tego jaka ona będzie. Chcemy żebyś czuł się komfortowo, przez uzyskanie informacji zwrotnej.2 etap - szkolenie wstępne przygotowujące do podjęcia współpracySzkolenie odbędzie się w naszym biurze. Jest to kilkudniowe wdrożenie, na którym przekażemy Ci całą naszą niezbędna wiedzę. O dokładnych ustaleniach odnośnie szkolenia, poinformujemy Cię już podczas rekrutacji, lub po zakończonym procesie.Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania!Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Twój zakres obowiązkówRealizacja określonych zadań z Klientami telefonicznie, mailowo.Nasze wymaganiadoświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta.umiejętność budowania długofalowych relacji z klientamisamodzielność i konsekwencja w działaniuTo oferujemystabilne zatrudnienie i umowę o pracę od pierwszego dniapracę w trybie hybrydowym (biuro / zdalnie) od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00po przeszkoleniu możliwość pracy zdalnejstałe wynagrodzenie podstawowe i premię zależną od wyników pracywdrożenie oraz opiekę ze strony doświadczonych specjalistówpakiet socjalny (opiekę medyczną, kartę MultiSport, ubezpieczenie grupowe, spotkania integracyjne)pracę w zgranym zespole oraz w firmie z "duszą", gdzie dobrą atmosferę łączymy ze stabilną pozycją finansowąCV proszę wysyłać poprzez portal OLX
Dołączając do nas będziesz:odpowiadać za wsparcie administracyjne oraz obsługę klienta w biurze,wspierać procesy rekrutacyjne,pomagać w realizacji terenowych działań marketingowych,publikować ogłoszenia,kontaktować się telefonicznie z kandydatami z bazy kontaktów. Oczekujemy od Ciebie:pierwszych doświadczeń w obsłudze klienta,dyspozycyjności w wymiarze 100h miesięcznie,zaradności i wielozadaniowości,zdolności organizacyjnych,umiejętności obsługi urządzeń biurowych,prawa jazdy kat. B - warunek konieczny. Co możemy Ci dać:Oferujemy płatny staż w dłuższej perspektywie czasowej, w oparciu o umowę zlecenie, 100 godzin miesięcznie,możesz liczyć na nasze wsparcie i zaangażowanie w procesie wdrożenia oraz podczas realizacji zadań,dostęp do platformy e-learningowej,kartę lunchową,program rekomendacji pracowników.
Praca w Call Center? Czemu nie! Chcesz zarobić, zdobyć cenne doświadczenie i dołączyć do zgranego zespołu? Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych contact center w Polsce, działamy od 19 lat i współpracujemy z topowymi markami z branży telekomunikacyjnej, medycznej, ubezpieczeniowej i finansowej. Jeśli szukasz pracy, która pozwoli Ci się rozwinąć i jednocześnie świetnie bawić, to mamy coś dla Ciebie! Szukamy właśnie Ciebie na stanowisko: Konsultant operatora sieci komórkowej: kontakt ze stałym klientemLokalizacja: Kielce, ul. Zagnańska 49Twoje zadania: Rozmawiasz ze stałymi klientami i oferujesz im super warunki przedłużenia umowyPraca w projekcie, który naprawdę się opłaca – fajne wynagrodzenie + premie! Jako zgrany zespół wspieramy się nawzajem, więc u nas zawsze panuje luźna, przyjazna atmosfera Co zyskujesz? Super wynagrodzenie: 30,50 zł brutto/h + premie zależne od wyników Elastyczny grafik – możesz pracować 6 lub 8 godzin dziennie między 8:00 a 21:00, dopasuj pracę do swojego planu! Praca zdalna po 3 miesiącach – komfort w pracy, zero stresu Pełne szkolenie przygotowujące do pracy i rozwijające Twoje kompetencje – nie musisz mieć doświadczenia! Karta MultiSport z niskim abonamentem – dbaj o formę w czasie wolnym! Program lojalnościowy i motywacyjne konkursy z nagrodami Przyjazna atmosfera i brak sztywnych zasad – luz, bez zbędnego stresu Czego oczekujemy? Masz ukończone 18 lat Jesteś komunikatywny/a, lubisz rozmawiać z ludźmi i szybko nawiązujesz kontaktPotrafisz słuchać, a informacje przekładasz na konkretną akcję Świetnie radzisz sobie z komputerem Jesteś dostępny/a na minimum 100 godzin miesięcznie Jak aplikować? Jeśli czujesz, że to praca dla Ciebie, prześlij CV i dołącz do naszego zespołu! Z nami zdobędziesz umiejętności, które wyróżnią Cię na rynku pracy! Chcesz więcej info?Odwiedź naszą stronę: kariera.telbridge.pl Praca w call center? To świetna okazja, żeby rozwijać się zawodowo i zarobić na swoje pasje! Dołącz do nas!
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w sektorze nieruchomości, która stawia na budowanie długofalowych relacji z klientami. Poszukujemy Konsultantki Telefonicznej, która będzie pierwszym punktem kontaktu dla osób zainteresowanych naszymi usługami.Twoje główne zadania to:Profesjonalne nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami i udzielanie informacji o naszych usługach,Przeprowadzanie wstępnych rozmów w celu identyfikacji potrzeb klientów i umawianie ich na spotkania z naszymi doradcami,Dbałość o wysoką jakość obsługi i budowanie pozytywnego wizerunku firmy,Prowadzenie dokumentacji kontaktów oraz raportowanie wyników rozmów.Twoja empatia, uprzejmość i zaangażowanie będą kluczowe dla naszego sukcesu!Wymagania:Minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta, call center lub na podobnym stanowisku,Wysoka kultura osobista i miły, profesjonalny ton głosu,Umiejętność słuchania i prowadzenia rozmów w sposób klarowny i przekonujący,Podstawowa znajomość narzędzi biurowych (np. MS Excel, CRM),Dyspozycyjność w wymiarze 20-30 godzin miesięcznie, z możliwością rozszerzenia godzin.Profil kandydata:Nie wymagamy doświadczenia w branży nieruchomości. Oferujemy pełne wsparcie i szkolenia, dlatego szukamy osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności, są cierpliwe, zmotywowane i potrafią budować dobre relacje z klientami.Oferujemy:Wynagrodzenie uzależnione od wyników – minimalna stawka plus od 25% do 50% netto za każde skutecznie zakończone działanie,Elastyczne godziny pracy dostosowane do Twoich potrzeb,Zwrot kosztów związanych z rozmowami telefonicznymi i narzędziami,Kompleksowe szkolenie oraz wsparcie zespołu,Możliwość awansu i dalszego rozwoju w strukturach firmy,Pracę w firmie, która stawia na rozwój i długofalową współpracę.Dlaczego warto z nami pracować?Rozumiemy różnice pomiędzy grupą a zespołem – wierzymy w potencjał każdego kandydata i dajemy szansę każdemu, kto przekona nas swoją motywacją. Na pewnym etapie rekrutacji poprosimy o wykonanie testu osobowościowego (16 Personalities), by lepiej dopasować Twoje predyspozycje do specyfiki pracy.Jak aplikować:Bardziej niż na CV zależy nam na liście motywacyjnym, w którym opowiesz, dlaczego chcesz dołączyć do naszego zespołu. Zachęcamy również do załączenia próbki audio, w której zaprezentujesz swoje umiejętności rozmowy telefonicznej – może to być krótka wypowiedź o sobie.Prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: oskar.oldak.sa z tytułem „REKRUTACJA – KONSULTANT/KA TELEFONICZNA”. Pamiętaj o dołączeniu klauzuli RODO.Dołącz do nas i pokaż, że jesteś osobą, której szukamy!
Pracuj i zarabiaj od A do Z z domu!Chciałbyś pracować ale brakuje ciekawych ofert w Twoim regionie?Brak mobilności nie pozwala Ci na aktywne poszukiwanie pracy?Szukasz stabilnego zatrudnienia, ale trudno Ci znaleźć pracodawcę, który spełniałby Twoje oczekiwania?Jeśli odpowiedziałeś tak na chociaż jedno z powyższych pytań, koniecznie zapoznaj się z naszą propozycją współpracy!Jesteśmy jedną z największych firm świadczących usługi outsourcingowe w 6 oddziałach w Polsce! Funkcjonujemy na rynku od 20 lat. Nasze działania nie pozostają niezauważone. Zostaliśmy nominowani do Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.Oferujemy współpracę na stanowisku konsultanta telefonicznego ds. przedłużania umów stałym klientom operatora sieci komórkowej (w pełni w formie Home Office).Oferta współpracy skierowana jest do osób zamieszkałych we Włocławku i okolicach.Spotkania rekrutacyjne odbędą się w formie stacjonarnej we Włocławku.Zapewniamy:profesjonalne szkolenie wprowadzające w trybie zdalnym w lutymniezbędne zaplecze techniczne (komputer, mobilny Internet)codzienne wsparcie merytoryczne i kontakt z liderem projektuwynagrodzenie oparte na stawce godzinowej 30,50 zł brutto plus osiągalne prowizje od sprzedażykonkursy z nagrodamidostęp do karty Multisport Plusprogram poleceń pracowniczych - 500 zł za polecenieCzekamy na Ciebie, jeżeli:chcesz pracować zdalnie i masz do tego warunkiposiadasz dyspozycyjność 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w przedziale 8:00-21:00 plus w 2 soboty w miesiącu w godz. 9:00-17:00umiesz obsługiwać komputerchcesz i lubisz rozmawiać z ludźmi przez telefonchcesz się rozwijać w zakresie doradztwa klientomchcesz rozpocząć 7 dniowe szkolenie zdalne (dni robocze) od 10 lutego 2025 r.Wyślij do nas swoje CV!Po jego weryfikacji skontaktujemy się z wybranymi kandydatami w celu zaproszenia na zdalną rozmowę kwalifikacyjną (ZOOM), na której omówimy szczegóły współpracy.Poznaj nas, sprawdź naszą stronę kariera.telbridge.pl zaobserwuj nasz profil na TikToku, Instagramie lub facebooku - TelbridgeDo usłyszenia!
O Cogito: Jesteśmy ogólnopolskim realizatorem programów polityki zdrowotnej - jednym z największych. Nasze motto "profilaktyka medycyną przyszłości" to nie tylko puste frazesy, a nasz zespół przebadał na terenie naszego kraju przynajmniej kilka tysięcy obywateli. Chcemy badać jeszcze więcej, ale by to uczynić potrzebujemy rozbudować nasz zespół.Opis stanowiska:Poszukujemy komunikatywnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Rejestratorka Medyczna. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakt telefoniczny z pacjentami.Zakres obowiązków:Wykonywanie i odbieranie telefonów od pacjentówUmawianie pacjentów na badania zgodnie z harmonogramemWymagania:Chęci do nauki, wszystkiego Cię nauczymy ;)Umiejętność pracy z pakietem MS Office (Word, Excel).Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.Wysokie zdolności komunikacyjne i swoboda wypowiedzi.Umiejętność pracy pod presją czasu i organizacja pracy własnej.Wysoki poziom odpowiedzialności oraz samodzielność w działaniu.Mile widziane – doświadczenie na podobnym stanowiskuOferujemy:Stabilną pracę w firmie, której działania mają faktyczny wpływ na zdrowie obywateli.Możliwość rozwoju i stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych.Wynagrodzenie dopasowane do kwalifikacji.Pracę dwuzmianową w biurze w centrum Kalisza w godzinach 8:00-16:00 i 10:00-18:00._Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku aplikuj. Zastrzegamy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
RRmoto – Największy sklep motocyklowyOd 2014 roku zajmujemy się sprzedażą odzieży, kasków oraz akcesoriów motocyklowych. Prowadzimy sprzedaż w sklepach stacjonarnych w Toruniu, Warszawie, Nowym Sączu, Katowicach oraz Gdańsku. RRmoto to nie tylko sieć sklepów stacjonarnych, ale również dynamicznie rozwijający się sklep internetowy.Jeżeli pasjonujesz się jednośladami i chcesz zostać częścią największego sklepu motocyklowego to obecnie poszukujemy osoby która dołączy do nas na stanowisko:Koordynator działu obsługi klientaCo będzie należało do Twoich obowiązków:Koordynowanie codziennej pracy zespołu telefonicznej obsługi klienta Bieżąca obsługa klienta telefoniczna i mailowaNadzór nad codziennymi operacjami związanymi z obsługą klientaSkuteczne i szybkie rozwiązywanie problemów klientów, szukanie rozwiązań, które najlepiej odpowiadają ich oczekiwaniomWspółpraca z innymi działami i oddziałamy firmy w celu utrzymania spójnych standardów obsługi klientaCzego oczekujemy od Ciebie?Profesjonalne podejście do klienta i jego potrzeb,Umiejętność nadawania priorytetów oraz zarządzania czasemUmiejętność komunikacji i współpracyDoświadczenie w pracy na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołemMile widziana znajomość systemów Subiekt GT, Sellasist bądź podobnychAtutem będzie posiadanie prawa jazdy kat. A. będąc przy tym czynnym motocyklistą.Co oferujemy?Szkolenia produktowe i handlowe,Praca w miłej atmosferze,Zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę, Rabaty pracownicze na nasz asortyment,Kartę Multisport.Praca 5 dni w tygodniu na zmiany:Poniedziałek - Piątek: 8-16 i 13-21Weekendy: 10-18/13-21 (1-2 weekendy w miesiącu)
Sercem naszej firmy jest prężenie działające contact center. To właśnie my, #confilogiteam, każdego dnia odpowiadamy na potrzeby Klientów z całej Polski. Mamy miejsce i dla Ciebie, więc dołącz do nas jako:Specjalista ds. sprzedażyStart Assessment: 20.01FORMAT PRACY: Zdalnie!Jesteś ciekaw co będzie należało do Twoich obowiązków?· Odbieranie połączeń przychodzących, powiększanie koszyków zakupowych- nasi Klienci sami dzwonią złożyć zamówienie,· Obsługa Klientów na najwyższym poziomie,· Nauka oraz rozwijanie swoich umiejętności sprzedażowych,· Praca na pełen etat- 5 dni w tygodniu oraz co drugi weekend sobota i niedziela (za każdy przepracowany weekend będziesz mógł odebrać dwa dni wolne w tygodniu, bardzo cenimy sobie work-life balance).Co możemy Ci zagwarantować?· Kompleksowe, 4-dniowe bezpłatne Assessment Center, które w pełni przygotuje Cię do pracy,· Pracę zmianową w godzinach 8-16/12-20/14-22 oraz weekendy 9-17/12-20,· Wspinaczkę po szczeblach kariery w #ConfilogiTeam- 80% naszej kadry menadżerskiej i trenerskiej zaczynało od Konsultanta- Teraz czas na Ciebie,· 55min przerwy na 8h pracy,· Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,Interesuje Cię jak wygląda wynagrodzenie?Są 2 główne składnikowe:· Podstawa 30,50/h brutto (studenci/ status ucznia brutto=netto)- 176h (etat) x 30,50 = 5368zł brutto (samej podstawy!),· Prowizja za każde dostarczone zamówienie,Jakie mamy wymagania?· Dyspozycyjność na cały etat – od poniedziałku do piątku oraz co drugi weekend w systemie zmianowym,· Chęć do pracy i ciągłego rozwoju- u nas poprawisz swoje skille sprzedażowe na indywidualnych coachingach i treningach,· Komunikatywność i pasja do pracy z ludźmi,Kiedy i gdzie zaczynamy?Gwarantujemy start wdrożenia 20.01
Chcesz pracować w przyjaznym miejscu, które stawia na rozwój i współpracę? W Media System zajmujemy się sprzedażą ofert z branży bankowej i ubezpieczeniowej, a naszym priorytetem jest tworzenie pozytywnej atmosfery oraz zapewnienie wsparcia już od pierwszego dnia pracy. Co będziesz robić?Twoim zadaniem będzie przedstawianie ofert naszym klientom oraz budowanie z nimi trwałych relacji.Nie wymagamy doświadczenia – dopasujemy projekt do Twoich mocnych stron i zapewnimy kompleksowe szkolenie.Razem będziemy dążyć do realizacji i przekraczania wyznaczonych celów sprzedażowych. Kogo poszukujemy?Szukamy osób pełnych energii, z pozytywnym nastawieniem i chęcią do nauki.Jeśli i cenisz dobrą komunikację i otwartość – idealnie pasujesz do naszego zespołu! Co oferujemy?Zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe z systemem prowizyjnym oraz pełne wsparcie od początku współpracy – szkoleniem zajmą się Ania, Marta lub Ada, a dodatkowo możesz liczyć na opiekę Lidera Zespołu.Oferujemy także benefity, takie jak karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny, zniżki na studia WSB Merito oraz program lojalnościowy MediaKiosk.Dołącz do nas i pracuj w miejscu, które stawia na Twój rozwój i dobrą atmosferę! Jeśli szukasz pracy, w której rozwiniesz się i będziesz częścią dynamicznego zespołu, Media System to miejsce idealne dla Ciebie! Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych wobec otrzymanej aplikacji kandydata.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych udostępnionych w procesie prowadzonej rekrutacji jest Media System Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy (ul. Zygmunta Augusta 7, 85-082 Bydgoszcz); 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod(at)mediasystem.pl 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: przeprowadzenia procesu rekrutacji; 4. Podane dane będą przetwarzane: a. na podstawie art. 22 ze zn.1 §1 Kodeks pracy – w przypadku zatrudnienia na umowę o pracę bądź; b. wobec konieczności ustalania warunków umowy w zw. z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Podanie danych w zakresie niezbędnym do prawidłowej oceny aplikacji i wynikającym z Kodeksu pracy jest obowiązkowe w pozostałym zakresie całkowicie dobrowolne – niemniej ich podanie może być niezbędne do właściwej oceny kwalifikacji i doświadczenia; 6. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym poza przypadkami wskazanymi w przepisach prawa; 7. Dane przechowywane będą do czasu podjęcia decyzji o zatrudnieniu, a w przypadku zatrudnienia lub zawarcia umowy do czasu wskazanego przez przepisy prawa; 8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu. 9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 10. Więcej informacji na www.mediasystem.pl w zakładce „Polityka Prywatności”.Zgłoszenia naruszenia - www.mediasystem.pl/zgloszenie-naruszenia/
*Dołącz do Naszego Zespołu w Gliwicach jako Specjalista ds. Rozwoju Sieci! **O nas:*Jesteśmy nowoczesną firmą z solidną pozycją na rynku, specjalizującą się w oferowaniu usług na terminalach płatniczych. Cały czas się rozwijamy i uważamy, że klucz do sukcesu to zgrany zespół i dobra atmosfera. U nas nie jesteś kolejną cyfrą w excelu! *Kim jesteśmy?*Szukamy wyjątkowych osób, które dołączą do naszego działu leadowania i pomogą nam w aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów. Jeśli cechuje Cię determinacja w dążeniu do celów, lubisz rywalizację i nie krępuje Cię rozmowa z obcymi – to miejsce jest właśnie dla Ciebie.*Zadania:*- Aktywne telefoniczne zainteresowanie potencjalnych klientów naszą ofertą- Prezentowanie oferty produktów i usług, informowanie o specjalnych promocjach- Umawianie spotkań biznesowych dla naszych przedstawicieli handlowych.- Rozpoznawanie i odpowiednie reagowanie na potrzeby klientów podczas pierwszego kontaktu telefonicznego. *Oczekiwania:*- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.- Pozytywne nastawienie i umiejętność budowania relacji.- Znajomość technik telefonicznej sprzedaży i negocjacji.- Determinacja w realizacji założonych celów.- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. *Co oferujemy?*- Stabilne zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę.- Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez regularne szkolenia.- Pracę w przyjaznej atmosferze w zgranym zespole.- Atrakcyjne wynagrodzenie i motywujący system premiowy.- Lokalizacja w centrum miasta, godziny pracy od poniedziałku do piątku (8:00-16:00). *Czujesz, że to coś dla Ciebie?*Nie czekaj, aplikuj teraz i zacznij swoją przygodę w branży, która daje szerokie możliwości zarobkowe oraz zawodowego rozwoju!
Poszukuję do zgranego zespołu czterech osób, których praca polegać będzie na umawianiu spotkań na fotowoltaikę, pompy ciepła, magazyny energii oraz przydomowe elektrownie wiatrowe . Pracujemy w biurze codziennie od 8:00-16:00, każdego dnia do wykorzystania 40 minut przerwy oraz możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach lub warsztatach 1:1 z liderem grupy.Na wynagrodzenie składa się podstawa oraz będziesz mieć możliwość zdobycia premii miesięcznych w kwocie nawet 500zł! Infolinia wychodząca. Mile widziane osoby z doświadczeniem, powyżej 26rż i dobrą energią. Biuro zlokalizowane na ul. Orcholska 29a.ZESPOŁY SĄ PO TO, ABY REALIZOWAĆ WSPÓLNY CEL. Aplikuj! :)
"Przełam Stereotypy w Call Center – Dołącz do Naszej Ekipy!" Premie, Szkolenia, AwanseCześć, mistrzu komunikacji! Czy jesteś gotów na pracę, która radykalnie różni się od typowego telemarketingu? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie miejsce w naszym zespole! Szukamy osób, które chcą pracować w godzinach 8-16, z opcją dodatkowej pracy w soboty, w projekcie, który nie ma sprzedaży.Co nas wyróżnia? Oto kilka rzeczy, które sprawią, że pokochasz pracę u nas:Nieszablonowe podejście: Zapomnij o stereotypach związanymi z pracą w call center. U nas nie ma nic wspólnego z nudnymi schematami, tylko innowacyjne podejście i prawdziwa rewolucja w telemarketingu!Szkolenia i Rozwój: U nas faktycznie odbywają się szkolenia! Chcemy, żebyś nieustannie się rozwijał i zdobywał nowe umiejętności. Realna możliwość awansu w strukturze? U nas to norma!Premie, Konkursy, Wycieczki: Lubisz wyzwania i nagrody? U nas możesz liczyć na atrakcyjne premie, ekscytujące konkursy i niezapomniane wycieczki. Praca u nas to nieustanna zabawa!Integracje i Atmosfera Zespołu: Jesteśmy jak rodzina, a integracje to nasza specjalność. Dołącz do nas, a poczujesz się jak w domu!Wymagania:Umiejętność komunikacji i budowania relacjiPozytywne nastawienie i gotowość do naukiElastyczność i zdolność do pracy w zespoleJeśli jesteś gotów na pracę, która zmieni Twoje postrzeganie call center, to jesteś we właściwym miejscu! Wyślij swoje CV i dołącz do naszej niesamowitej przygody. Czekamy na Ciebie z otwartymi ramionami!
Poszukujesz pierwszych doświadczeń zawodowych w obszarze obsługi klienta? Jesteś osobą komunikatywną, która bez problemu nawiązuje relacje z innymi i dobrze odnajduje się w pracy zespołowej? Jeśli tak, to ta oferta pracy właśnie na Ciebie czeka! :)Dla naszego klienta, który jest liderem na rynku firm zapewniających usługi i rozwiązania technologiczne dla klientów z branży finansowej, poszukujemy asystenta/asystentki ds. obsługi klienta.oferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 3 miesięcyPracę stacjonarną od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-17:00Możliwość zdobywania nowych doświadczeń w obszarze obsługi klientaPakiet benefitówSprawny i szybki proces rekrutacyjnyzadaniaObsługa rozmów telefonicznych przychodzących o charakterze informacyjnymUdzielanie informacji w zakresie zmian podatkowych w funduszach inwestycyjnychObsługa korespondencji zamawianej w trakcie rozmów telefonicznychWspółpraca z innymi departamentamiDbanie o wysoką jakość obsługi klientaoczekujemyWykształcenia co najmniej średniegoZnajomości pakietu MS OfficeDoświadczenia w obsłudze klienta oraz umiejętność pracy w zespoleZnajomość języka angielskiego umożliwiająca prowadzenie rozmów telefonicznych będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
Witam firma ipromotor sp. z o.o. szuka do pracy telemarketera / telemarketerki . Branża - marketing internetowyPraca zdalna , kilka godzin dziennie , udostępniamy skrypt rozmowy oraz bazę potencjalnych klientów.Praca dla osób systematycznych, cierpliwych i ambitnych.Rozliczenie succes fee, które bardzo miło Państwa zaskoczy.Szukamy osób z dobrą dykcją i językiem polskim w mowie i piśmie.Wymaganiamin. 18 lattelefon z dostępem do internetu oraz podstawowa znajomość Arkusze Google / Exceldyspozycyjność kilka godzin dzienniesystematycznośćOferujemypracę zdalną i grafik ustalany wg potrzebatrakcyjne wynagrodzenieszkolenia
Szukamy kilku osób do kontaktu telefonicznego (podcieplone kontakty - potencjalni klienci są zainteresowani nauką języków obcych). Chodzi o zdobycie uczniów dla naszej szkoły językowej online do lekcji głównie indywidualnych. Do zadań należy również skontaktowanie ucznia z lektorem. Oferujemy 40-50zł (do uzgodnienia) za zdobytego ucznia (wystarczy, że rozpocznie z nami naukę). Warunkiem jest REALNE DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ, TELEMARKETINGU. Status studenta lub współpraca na zasadzie B2B preferowana. Prosimy NIE PRZESYŁAĆ CV. Prosimy jedynie o przesłanie informacji niezbędnych do kontaktu oraz prosimy podać formę współpracy, rozliczenia, statusu fiskalnego. Zapraszamy.
Pre-sales OfficerMiejsce pracy: Opole lub zdalnieTyp umowy: umowa o pracę Kluczowe kwalifikacje: biegła obsługa komputera / otwartość Zachęcamy do aplikacji osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Co oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Przyjazny proces wdrożeniowy oraz wsparcie doświadczonego zespołu Kursy i szkolenia wspierające Twój stały rozwójMożliwość pracy stacjonarnej lub zdalnej Darmowy parking w centrum Opola Dofinansowanie dojazdów na rowerzeDarmowy dostęp do siłowni na terenie biura 24/7Darmowy masaż w godzinach pracy Dofinansowanie do obiadówProgram poleceń pracowniczych Brak dress code'uGrupowe ubezpieczenie na życieZatrudniając się w Weegree pomagasz planecie - zasadzimy w Twoim imieniu drzewo!Opis stanowiska:Wyszukiwanie nowych potencjalnych klientów Pierwszy kontakt mailowy lub telefonicznyWprowadzanie danych do systemu oraz przekazywanie klientów do działu sprzedażyWymagania:Lekkość nawiązywania kontaktówDokładność, skrupulatnośćDodatkowym atutem będzie:Znajomość niemieckiego, angielskiego, francuskiego lub niderlandzkiegoInformacje dodatkowe:Kontakt telefoniczny - +48*******13 Zachęcamy do aplikowania osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Chcesz zrobić krok naprzód w swojej karierze i zmienić swoje życie? Szukasz pracy, która nie tylko da Ci stabilność, ale także możliwość rozwoju? Dołącz do nas jako Specjalista ds. Sprzedaży i zacznij sprzedawać reklamy w dynamicznie rozwijającym się czasopiśmie oraz na portalu internetowym! Zakres obowiązków:- Aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej w czasopiśmie i na portalu internetowym.- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami.- Negocjowanie warunków współpracy oraz tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów.- Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji.- Realizacja celów sprzedażowych i raportowanie wyników. Oczekujemy:- Wysokiej motywacji do pracy i chęci rozwoju.- Umiejętności budowania relacji biznesowych i utrzymywania dobrego kontaktu z klientami.- Podstawowej znajomości obsługi komputera i programów biurowych (Word, Excel).- Gotowości do nauki i zdobywania nowych umiejętności.- Komunikatywności i pewności siebie w kontaktach z klientami. Oferujemy:- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.- Szkolenia i wsparcie merytoryczne w zakresie sprzedaży.- Atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja od sprzedaży).- Pracę w biurze, w którym możesz poczuć się pewnie i rozwijać swoje umiejętności.- Możliwość zdobycia doświadczenia w rozwijającej się firmie medialnej.- Przyjazną atmosferę i zespół, który wspiera rozwój pracowników. Jeśli szukasz pracy, która może być dla Ciebie krokiem milowym i szansą na awans społeczny, ta oferta jest dla Ciebie! Nie czekaj — dołącz do naszego zespołu i zacznij budować swoją przyszłość!
Recruitment is conducted by the Employment Agency Unique People with the number 15946 a company that is part of the CCIG Group, the largest group in the Call Center industry in Poland. With the dynamic development of the Multilingual Department, we are looking for a Customer Service Specialist with knowledge of the Romanian language who will join our team! Customer service agent with Romanian language Responsibilities: • answering calls and handling emails in Romanian, • informing customers about available products, • informing customers about current promotional campaigns, • handling complaints and returns, • product advisory. Requirements: • proficiency in Romanian at level C1 or higher, • high personal culture and a friendly attitude towards customers, • availability during helpline working hours (Mon-Fri 9.00 - 17.00), • knowledge of basic computer programs. We offer: • guaranteed hourly rate, • the possibility of hybrid work after the onboarding period, • professional training package that will prepare you for independent work, • open development and advancement path within the structure, • support from an experienced team, • additional benefits: Multisport card, private medical insurance, group insurance, • a friendly atmosphere. Don't wait! Apply and start your adventure with the largest Call Center in Poland right now!
Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, dla swojego Klienta poszukuje osób na stanowisko Telefoniczny Doradca Klienta. Zniecierpliwiony szukaniem pracy? Tylko u nas praca od zaraz! Twoje zadania: • badanie potrzeb klientów • dobór atrakcyjnej oferty • aktywna sprzedaż i realizacja wyznaczonych celów Szukamy osób, które: • stawiają komunikację na pierwszym miejscu • chcą zdobywać doświadczenie i nowe kompetencje • czerpią satysfakcję z pracy i pozytywnie wpływają na ludzi - bo to jest najważniejsze w zespole Oferujemy: • wynagrodzenie: podstawa 30,50 zł brutto/h + wysoka prowizja sprzedażowa • płatny bonus za udział w szkoleniu, które przygotuje Cię do pracy • wynagrodzenie 2 razy w miesiącu • pracę w godzinach 8:00-21:00 od poniedziałku do piątku i w soboty 9:00-18:00 • elastyczny grafik, który pogodzisz z nauką • konkursy z nagrodami, strefę relaksu, kartę rabatową • pomoc na każdym etapie współpracy Dołączysz do zespołu, który tworzą ludzie tacy jak Ty - młodzi, energiczni, gotowi na nowe wyzwania. Szybko się zgracie i zdobędziesz nowych przyjaciół. Możesz też przyjść do nas ze swoimi znajomymi - będzie Wam raźniej!
Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24.Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji.Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową www.promedica24.pl – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.Obecnie poszukujemy kandydatów ze znajomością języka serbskiego, albańskiego, biłaoruskiego/ rosyjskiego. Twoje zadania:wsparcie działań rekrutacyjnych personelu opiekuńczego na Słowacji,prowadzenie działań rekrutacyjnych online,kontakt telefoniczny z kandydatami. Aplikuj jeśli:jesteś osobą komunikatywną i otwartą,jesteś dyspozycyjny/a w wymiarze 80-100h miesięcznie,cechuje Cię terminowość i skrupulatność,bardzo dobrze znasz pakiet MS Office,znasz język polski i słowacki. Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w wymiarze 80-100 godzi miesięcznie,kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewniej już od pierwszych dni,uśmiechnięty i sympatyczny zespół, pełen energii do działania,program rekomendacji pracowników.
Chcesz zostać Naszym Super-bohaterem w walce z zaległymi opłatami dodatkowymi - mandatami?O co chodzi?Potrzebujemy kogoś, kto ma gadane, kto potrafi z dłużnikiem porozmawiać tak, żeby się nie obraził. Twoja misja to odzyskanie tych pieniędzy tak jak byś był/była detektywem tylko bez lupy. Zamiast tego, weź telefon i zadzwoń!Co robisz na co dzień:· dzwonisz, rozmawiasz, negocjujesz. Złap za słuchawkę i jedziesz!· pomagasz ludziom znaleźć sens życia...chodzi oczywiście o sens finansowyKim powinieneś być:· Twoja komunikacja jest jak miód - słodka i klejąca, ale nie za bardzo· masz w sobie tę nutkę wyzwania. Żadne "nie" nie zniechęcą Cię, tylko mobilizuje do działania· to, że masz sumienie to żadna tajemnica. Dbasz o to, co Twoje, ale też o interesy firmyCo Ci oferujemy:· świetna ekipa, z dużym poczuciem humoru· wyzwania, bo nudne dni to nie nasza bajka· atrakcyjny system wynagrodzeń· benefity dla dobrej kondycji i ubezpieczenia, żeby nic złego Cię nie spotkałoJeśli myślisz, że to jest coś dla Ciebie, nie trać czasu! Kliknij w aplikuj załącz swoje cv i daj nam znać, co potrafisz! Zastrzegamy sobie prawo, do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następujących klauzuli:1. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Statima S.A. z siedzibą w Katowicach przy ul. Krasińskiego 29, jako potencjalnego pracodawcy, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesach rekrutacji prowadzonych aktualnie jak i w przyszłości. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.”2. “Administratorem Danych Osobowych jest Statima S.A. z siedzibą w Katowicach przy Krasińskiego 29, zwana dalej „Spółką”. W spółce został powołany Inspektor Ochrony Danych Osobowych, e-mail: inspektorochronydanych(at)statima.pl . Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – przetwarzane w celach rekrutacyjnych – przetwarzane są na podstawie art. 6 ust 1 lit. a, a w zakresie wizerunku – art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe podane przez kandydata będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tym celu.Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.Kandydat ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym i ew. przyszłych rekrutacjach. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w ww. celach jest dobrowolne.”
Jesteśmy wrocławską firmą szkoleniową o ogólnopolskim zasięgu (www.konsult.edu.pl). W ciągu 20-letniej działalności zaufało nam ponad 100 tysięcy stałych klientów, którzy uczestniczyli w naszych szkoleniach z zakresu prawa i finansów. Poszukujemy pracowników na stanowisko Specjalista ds. szkoleń biznesowychZAKRES OBOWIĄZKÓW- kontakt telefoniczny z klientem biznesowym (posiadamy bazę stałych klientów) - obsługa administracyjna realizowanych szkoleń- podtrzymywanie i budowanie długofalowej współpracy z naszymi klientami- budowanie pozytywnego wizerunku firmyWYMAGANIA- dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00 - komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów- nienagannej dykcji- pozytywnej energii- chęci rozwoju i otwartości na nowe zadania- wysokiej kultury osobistej- swobodnej umiejętności korzystania z komputera oraz oprogramowania MS Office- otwartości na współpracę w zespole- statusu studenta/uczniaZAPEWNIAMYStabilne warunki zatrudnienia:- atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę zlecenia (stała podstawa plus prowizja)- możliwość długofalowej współpracy- wolne weekendy i popołudnia- przejrzysty zakres obowiązków- wsparcie w okresie wdrożenia- nabycie umiejętności i doświadczenia w kontakcie z klientem biznesowym- miejsce pracy w ścisłym centrum Wrocławia (okolice SkyTower)
Nie jesteś specjalistą? Żaden problem!Chcesz spróbować swoich sił w Contact Center, a czujesz, że nie jesteś urodzonym sprzedawcą i nie przychodzi Ci z łatwością samodzielne wykonywanie połączeń??Rozpocznij pracę na infolinii przychodzącej BEZ ELEMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH !!!Nie wymagamy doświadczenia! Mamy lata praktyki we wdrażaniu nowych osób.Nasi pracownicy to nasza największa wartość. W każdym potrafimy dostrzec potencjał i dokładamy wszelkich starań, by stworzyć możliwość rozwoju zawodowego, osobistego oraz awansu w strukturach firmy.Aktualnie do naszego biura w Chorzowie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:Konsultant infolinii odczytowej firmy PGNiGMiejsce pracy: Chorzów, ul.Katowicka 47 (wejście do budynku od ulicy Gałeczki)Do Twoich zadań będzie należeć:telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna), obsługa infolinii dotyczącej odczytówdiagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami. Od kandydatów oczekujemy:umiejętności komunikacyjnych, zwłaszcza w zakresie rozmowy telefonicznej,dobrej znajomości obsługi komputera,entuzjazmu,pełnej dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–19:00 (dyspozycyjność również popołudniami)W zamian oferujemy:gwarantowana podstawa + system motywacyjny (premia),poszerzanie swoich kompetencji w zakresie obsługi Klienta,wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty,możliwość pracy zdalnej, po okresie wdrożeniapracę w zgranym i przyjaznym zespole,grupowe ubezpieczenie, OK System, liczne konkursy, eventy i wiele innych atrakcji,realne możliwości rozwoju w strukturach firmy (możliwość awansu).
Górskie Resorty to grupa obiektów, oferujących ponad 2525 pokoi i apartamentów w standardzie 4 i 5 gwiazdek w Szklarskiej Porębie, Karpaczu, Łomnicy, Świeradowie Zdroju, Wiśle i Pobierowie. Nasze motto brzmi „Więcej niż hotele”, dlatego dbamy o każdy aspekt wypoczynku. Z naszego doświadczenia wynika, że kluczem do sukcesu są pracownicy, dlatego oferujemy im duże możliwości rozwoju i pracę w przyjaznej atmosferze.Twoja obecna praca nie daje Ci satysfakcji? Masz mocne strony, których nie możesz wykorzystać i rozwijać? W Elements Hotel & SPA wiemy, jak ważne są rozwój osobisty, zaangażowanie i doskonała atmosfera w zespole. Tworzymy miejsce, które pozwoli Ci na samorealizację i rozwinięcie skrzydeł. Nasz zespół to doskonała mieszanka doświadczenia i młodości. Chętnie dzielimy się swoim doświadczeniem. Słuchamy. Cienimy odwagę, zaangażowanie i chęć do pracy. Zapraszamy do rozmowy. Przedstawimy siebie, hotel i możliwości, jakie oferujemy. Obecnie do działu rezerwacji Elements Hotel & SPA, pięciogwiazdkowego hotelu w Świeradowie Zdroju poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. RezerwacjiMiejsce pracy: Biuro w Jeleniej GórzeJeśli chcesz odpowiadać za:Sprzedaż oferty hotelu dla klienta indywidualnegoObsługę rezerwacji telefonicznych oraz onlineWspółpracę z Online Travel Agent m.in. booking.comWprowadzanie rezerwacji do wewnętrznego systemu i optymalne zapełnienie kalendarzaProfesjonalną obsługę klienta - przedstawianie najkorzystniejszych ofert w oparciu o zdefiniowane potrzeby Bieżące rozwiązywanie problemów klientówWystawianie faktur i innych dokumentów rozliczeniowychŚcisłą współpracę z innymi działami w ramach hotelu w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi gościa.A przy tym spełniasz poniższe wymagania:Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży hotelarskie jest mile widzianeZnasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (mile widziana znajomość drugiego języka)Profesjonalna obsługa klienta sprawia Ci dużo przyjemnościUmiejętnie badasz potrzeby klienta w celu dobrania odpowiedniej ofertyPotrafisz pracować pod presją czasu i bardzo dobrze organizować sobie pracęJesteś dokładny i wnikliwyCechuje Cię wysoka kultura osobistaDoświadczenie w pracy z programami rezerwacyjnymi jest mile widzianeJesteś otwarty na szkolenia i rozwój kompetencji.Sprawnie posługujesz się programami pakietu MS OfficeJesteś gotowy/a do pracy zmianowej, w tym weekendy i świętaMy zaoferujemy Tobie:Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus prowizja od rezerwacji)Biuro w dogodnej lokalizacji w Jeleniej Górze (ul. Wojska Polskiego 77A)Zniżki pracownicze na korzystanie z noclegów i usług w hotelach należących do Grupy Górskie ResortyNiezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowiskuPrzyjazną atmosferę pracy i duże wsparcie ze strony przełożonegoSzerokie możliwości rozwoju w ramach Grupy Górskie ResortyWspółpracę w zespole ekspertów i pasjonatów hotelarstwa. Zachęcamy do aplikowania!Pragniemy poinformować, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Firma PKF Polski Katalog Firm sp. z o .o sp.k poszukuje kandydatów na stanowisko: KONSULTANTA DS.SPRZEDAŻYZAPEWNIAMY:1. Stałe wynagrodzenie podstawowe2. Prowizja Podstawowa3. Bardzo atrakcyjny trzystopniowy system prowizyjny4. Dodatkowo realizacja 100% planu dodatkowo premiowana od 1900 zł brutto do nawet 10000 zł bruttoTwoim zadaniem będzie:1.Aktywna sprzedaż telefoniczna2.Budowanie trwałych relacji z klientemUwaga:1. Pracujemy od poniedziałku do piątku 08:00 do 15:302. Praca w miłej atmosferze.3. Dogodne miejsce pracy4. Wstępne szkolenie (produktowe, sprzedażowe)5.Niezbędne narzędzia pracy6.Dodatkowe ubezpieczanie na życie7.Umowa o prace po 2-3 miesiącach Oczekujemy:1. Zaangażowanie2. Pozytywnego nastawienia3. Znajomości obsługi komputera i Internetu.4. Wykształcenie min. średnie5. Zdolności komunikacyjneOsoby zainteresowane pracą prosimy o przesłanie swojego CV w formacie pdf za pośrednictwem portalu olx Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
WitamChciałbyś/chciałabyś zarabiać szybko i konkretnie?Jesteś ambitnym człowiekiem, który chciałby pracować zdalnie i mieć czas na wszystko?Jeśli szukasz pozytywnej zmiany na przyszłość TO DOBRZE TRAFIŁEŚ/AŚ!CO OFERUJEMY:• tygodniówki - PEWNE wypłaty co tydzień, bezpośrednio na konto bankowe, 4-6 razy w przeciągu miesiąca!• UMOWA - na bazie której rozliczamy się z Urzędem Skarbowym• praca w pełni zdalna - możliwość pracowania bez wychodzenia z domu• elastyczny czas pracy - to Ty decydujesz kiedy i ile chcesz pracować!• pełne wsparcie zespołu 24/7 - pomoc na każdym kroku• działamy w branży bezinwestycyjnej - NIE musisz inwestować pieniędzy aby zarabiać• nie wymagamy od Ciebie ŻADNEGO doświadczenia - uczymy od podstaw• wysoki zarobek w stosunku do poświęconego czasu - NIE jest to śmieszne 10-15 zł/h jak na etacie, tylko bardzo duży zysk w naprawdę krótkim czasie.Lecz mamy pewne, drobne WYMAGANIA:- POSTAWA, CHĘCI I ZAANGAŻOWANIE! - podstawa!- ukończone 18 lat (nie działamy z niepełnoletnimi)- obywatelstwo Polskie- Facebook oraz Messenger- komputer lub smartfon z dostępem do InternetuUWAGA!NIE wymagamy - dzwonienia po ludziach.NIE wymagamy - doświadczenia, uczymy od podstaw.NIE działamy - w żadnym marketingu wielopoziomowym, mlm.NIE wymagamy - zaliczki, aby zacząć pracowaćKONKRETY - NA CZYM POLEGA PRACA?Praca polega na odpisywaniu na wiadomości gotowymi formułkami na zasadzie kopiuj-wklej do stałej bazy klientów, która sama się do Ciebie będzie zgłaszać.BARDZO ATRAKCYJNE ZAROBKI!Na początku około 2800-4000 PLN miesięcznie, pracując po 2-3 godziny dziennie.ZAPRASZAM DO KONTAKTU!(poprzez kliknięcie przycisku "Aplikuj")
Poszukujemy konsultanta ds. przedłużania umów klientom sieci Play.Miejsce pracy: Kielce ul. Zagnańska 49Zakres obowiązków:telefoniczny kontakt ze stałymi Klientami, w celu przedłużenia trwającej umowy i dopasowania rozwiązania do potrzeb. Oczywiście wiemy, jak to robić i chętnie Ci tą wiedzę przekażemy i pomożemy w stawianiu pierwszych kroków,obsługa systemu wewnętrznego – to nic trudnego, wystarczy, że znasz podstawy obsługi komputera, a my pokażemy Ci co i jak,realizacja wyznaczonych celów - mamy głowę pełną pomysłów na usługi i produkty jakie możemy zaoferować naszym Klientom. Dlatego zależy nam, abyś był/a otwarty na rozwój również w obszarze sprzedaży. Oczywiście podpowiemy Ci i wesprzemy Cię w zdobywaniu tej umiejętności. Bez względu na to, jaki masz pomysł na swoją przyszłość, umiejętności i kompetencje, jakie u nas zdobędziesz, pozwolą Ci być konkurencyjnym na rynku pracy.Obawiasz się, że nie podołasz? Spokojnie, każdy z nas kiedyś zaczynał. Oferujemy pakiet szkoleń w pełni przygotowujący do pracy.Jeśli zechcesz pozostać z nami dłużej, dajemy Ci możliwość przejścia na tryb pracy zdalnej, tak abyś mógł pogodzić dalszą edukację, nie rezygnując ze stałego dochodu. Nasze wymagania:gotowość do pracy min. 30h tygodniowo,komunikatywność i swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych,pełnoletniość,dyspozycyjność: pon-pt w godzinach 8-21 oraz 2 sb. w miesiącu 9-17 (w ramach tych godzin grafik jest elastyczny). Oferujemy:pracę w przyjaznym środowisku, tworzymy zgranym zespołem kopiący piłkę do tej samej bramki,współpracę na podstawie umowy zlecenie, od której odprowadzamy składki ZUS,stawkę 30,50 zł/h + premie,konkursy z ciekawymi nagrodami,500 zł za polecenie znajomego do pracy,kartę MultiSport oraz dostęp do grupowego ubezpieczenia,możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym, który trwa około 3 miesiące. Chcesz dowiedzieć się więcej przed wysłaniem CV? Zajrzyj na naszą stronę internetową kariera.telbridge.pl.Zapraszamy do aplikowania :)
W Media System zajmujemy się sprzedażą ofert bankowych, telekomunikacyjnych i ubezpieczeniowych, ale przede wszystkim stawiamy na ludzi. Dbamy o to, żebyś od samego początku czuł się u nas dobrze i miał wsparcie na każdym kroku. Razem rozwijamy się, uczymy i tworzymy przyjazną atmosferę – bo tutaj liczy się człowiek! Szukamy osoby:Pełnej energii, zaangażowania, pozytywnego podejścia.Otwartej na ludzi, chęci nauki i rozwoju. Twoje zadania:Sprzedaż ofert bankowych, telekomunikacyjnych i ubezpieczeniowych.Realizacja planów sprzedażowych.Obsługa klienta i budowanie relacji Co oferujemy?Podstawa + prowizje.Szkolenia, rozwój, przyjazna atmosfera.Chillroom, gry i konkursy.Karta sportowa.Ubezpieczenie grupowe.Praca zdalna po wdrożeniu.Aplikuj teraz i twórz wyjątkowe doświadczenia z nami! Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych wobec otrzymanej aplikacji kandydata.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych udostępnionych w procesie prowadzonej rekrutacji jest Media System Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy (ul. Zygmunta Augusta 7, 85-082 Bydgoszcz); 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod(at)mediasystem.pl 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: przeprowadzenia procesu rekrutacji; 4. Podane dane będą przetwarzane: a. na podstawie art. 22 ze zn.1 §1 Kodeks pracy – w przypadku zatrudnienia na umowę o pracę bądź; b. wobec konieczności ustalania warunków umowy w zw. z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Podanie danych w zakresie niezbędnym do prawidłowej oceny aplikacji i wynikającym z Kodeksu pracy jest obowiązkowe w pozostałym zakresie całkowicie dobrowolne – niemniej ich podanie może być niezbędne do właściwej oceny kwalifikacji i doświadczenia; 6. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym poza przypadkami wskazanymi w przepisach prawa; 7. Dane przechowywane będą do czasu podjęcia decyzji o zatrudnieniu, a w przypadku zatrudnienia lub zawarcia umowy do czasu wskazanego przez przepisy prawa; 8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu. 9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 10. Więcej informacji na www.mediasystem.pl w zakładce „Polityka Prywatności”.Zgłoszenia naruszenia - www.mediasystem.pl/zgloszenie-naruszenia/
Poszukujemy osoby do współpracy przy pozyskiwaniu leadów sprzedażowych. Praca zdalna w dynamicznej firmie zajmującej się sprzedażą telematyki, systemów GPS oraz świadczeniem usług rozliczania czasu pracy kierowcy, usług kadrowych, płacowych i księgowych dla firm transportowych. *Zakres obowiązków:*- Pozyskiwanie leadów sprzedażowych poprzez różne kanały (telefon, e-mail, media społecznościowe, itp.)- Weryfikacja i kwalifikowanie potencjalnych klientów- Przekazywanie zatwierdzonych leadów do działu sprzedaży *Oferujemy:*- Atrakcyjne wynagrodzenie: za każdego zatwierdzonego leada sprzedażowego- Dodatkowe wynagrodzenie w przypadku finalizacji sprzedaży- Elastyczny czas pracy – liczy się rezultat, nie czas pracy - możesz pracować w dowolnych godzinach i dowolną ilość czasu- Praca zdalna, możliwość pracy z dowolnego miejsca *Wymagania:*Otwartość na wykonywanie połączeń telefonicznych i dobre zdolności komunikacyjneDoświadczenie w pozyskiwaniu leadów będzie mile widziane, ale nie jest konieczneUmiejętność pracy zdalnej i samodzielnośćZorientowanie na wynik i efektywność w działaniu *Praca od zaraz!*Zainteresowane osoby proszę o kontakt mailowy na adres: miroslaw.zalewski"małpa"linqo.pllub o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu dodanym do ogłoszenia.
Zespól ambitnych i pozytywnych Doradców w dynamicznej rozwijającej się firmie poszukuje Konsultantów telefonicznych do nowego projektu rozwoju sprzedaży na sklepie internetowym.Zostań Konsultantem i zarabiaj! Konsultant ds. Telefonicznej Sprzedaży do przychodni medycznychMiejsce pracy: Kalisz Jesteś Idealnym Kandydatem, jeśli:· lubisz rozmawiać telefonicznie z Klientami, łatwo nawiązujesz kontakt· otrzymujesz od Klienta odpowiedź „nic nie chcę!” a z pozytywnym nastawieniem działasz i dzwonisz dalej do kolejnych Klientów,· potrafisz przyjąć reklamację, wysłuchać Klienta i nie przejmujesz się tym,· umiesz przedstawić i opisać produkt (jego wymiary, parametry, elementy z jakich się składa)· jesteś pozytywnie nastawioną osobą, przebojowa, która lubi odnosić sukcesy TO WŁAŚNIE TY POWINIENEŚ BYĆ W NASZYM ZESPOLE !! Co oferujemy? :· Wynagrodzenie (4700 zł - 8000 zł brutto) za dobrze wykonana prace· Wyposażone stanowisko pracy (laptop, słuchawki bezprzewodowe, telefon komórkowy, wygodne fotele, kawę z expresu, pokój socjalny na przerwy lunchowe)· Udział w szkoleniach w godzinach pracy (biuro w Kaliszu)· Jasna ścieżka rozwoju (awanse od młodszego do starszego specjalisty)· Prace od poniedziałku do piątku z wolnymi weekendami, świętami i wieczorami· Wsparcie doświadczonych kolegów i koleżanek oraz przełożonego· Spotkania integracyjne· Gratyfikacje jubileuszowe (rocznice pracy) Zadania:· wykonywanie połączeń wychodzących do Klientów z przydzielonej puli, dzięki temu zbudujesz relacje z Klientami· wysyłanie oferty e-mailowo do Klientów· doradzanie i udzielanie informacji Klientom o nowych produktach (wymiary, opis, inne parametry)· wprowadzanie danych Klientów do systemu CRM· raportowanie swojej aktywności (tj. liczba przeprowadzonych rozmów, wysłanych ofert) Brzmi ciekawie ? Spotkajmy się już jutro i porozmawiajmy o Twoim pierwszym dniu pracy!Obiecujemy, że uważnie przeanalizujemy Twoją aplikację i zadzwonimy do Ciebie w ciągu 2 dni.
Poszukujemy konsultanta ds. przedłużania umów klientom sieci Play.Miejsce pracy: Kielce ul. Zagnańska 49 Nie wymagamy doświadczenia, uczymy wszystkiego od podstaw:) Twoim zadaniem będzie telefoniczne kontaktowanie się z Naszymi stałymi klientami w celu przedłużenia umowy oraz utrzymania dobrych relacji. Nie wymagamy doświadczenia. Krok po kroku pokażemy Ci jak to robić. Oferujemy:30,50 zł brutto/h + premie i dodatki,liczne konkursy z fajną kasę i gadżetami do zgarnięcia,elastyczny grafik ustalany w każdy czwartek na kolejny tydzień (8-21),tylko 2 soboty pracujące w miesiącu (9-17),pełne szkolenie, które zapewni Ci przygotowanie do wykonywania obowiązków,kartę MultiSport,możliwość awansu w strukturach firmy (preferujemy rekrutacje wewnętrzne),możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym (2-3 miesiące),500 zł za polecenie znajomych do pracy.Bez względu na to, jaki masz pomysł na swoją przyszłość, umiejętności i kompetencje, jakie u nas zdobędziesz, pozwolą Ci być konkurencyjnym na rynku pracy.Jeżeli jesteś pełnoletni, komunikatywny i dyspozycyjny minimum 25 h w tygodniu - APLIKUJ!Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez formularz OLX.
Jesteś osobą komunikatywną i łatwo nawiązującą kontakty? Szukasz stałej pracy w lokalnej firmie odnoszącej znaczne sukcesy na rynku telekomunikacyjnym? Mamy dla Ciebie propozycję: Telefoniczny Doradca KlientaKandydatom oferujemy:Szkolenia z obsługi programów, rozmów i sprzedaży,Wieloletnią współpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,Stabilne zatrudnienie na Umowie o pracę,Pensję składającą się z podstawy oraz wysokich premii sprzedażowych,Otwartą ścieżkę kariery,Dodatkowe benefity.Zakres wybranych obowiązków:Obsługa połączeń z klientami poprzez telefon, czat, mail, sms,Sprzedaż usług telekomunikacyjnych,Zarządzanie dokumentacją klienta.Oczekiwania wobec kandydatów:Poprawna dykcja i wysoka kultura wypowiedzi,Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,Znajomość obsługi komputera (w szczególności: programu Word, Excel).Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania aktualnego CV na adres: rekrutacja(malpa)koba.pl W temacie wiadomości koniecznie należy podać stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta(prosimy o zawarcie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji - aplikacje pozbawione odpowiedniej klauzuli nie będą rozpatrywane)Wysyłając swoje dokumenty aplikacyjne, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w tych dokumentach aplikacyjnych przez Koba Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Mieszka I 4 lok 226, w celu udziału w prowadzonym procesie rekrutacyjnym. Masz prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę, kierując informację o jej wycofaniu do Koba Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku na adres e-mail: rekrutacja(malpa)koba.pl Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administratorem Państwa danych osobowych jest Koba Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Mieszka I 4 lok 226.Więcej informacji pod linkiem: www.static.koba.pl/uploads/2018/06/Rodo.pdf
Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, dla swojego Klienta poszukuje osób na stanowisko Telefoniczny Doradca Klienta. Telefoniczny Doradca Klienta Twoje zadania: • badanie potrzeb i dopasowanie oferty dla klientów, • aktywna sprzedaż produktów, • realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, • raportowanie bieżących wyników prac. Nasze oczekiwania: • preferowane dynamiczne osoby (nawet bez doświadczenia), • umiejętność nawiązywania kontaktów z klientem, • zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków, • silna motywacja do realizacji wyznaczonych celów. Oferujemy Tobie: • atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa (30,50 zł brutto) + wysoka prowizja sprzedażowa, • regularne szkolenia podnoszące kompetencje, • wynagrodzenie 2 razy w miesiącu, • elastyczny grafik pracy - sam decydujesz kiedy pracujesz, • możliwość awansu w strukturach firmy. Dbamy o jak najlepsze przygotowanie naszych konsultantów do pracy, dlatego po wdrożeniu wstępnym pomożemy Ci ugruntować w praktyce zdobytą wiedzę, aby jeszcze lepiej przygotować Cię do nowej roli.
InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 18-letnim doświadczeniem na rynku. Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Jesteśmy firmą godną zaufania, posiadamy certyfikat nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia. W związku ze stałym rozwojem działu zagranicznego aktualnie poszukujemy: Specjalista ds. rekrutacji opiekunek osób starszych Obowiązki: • telefoniczna selekcja i rekrutacja kandydatów, • umieszczanie ogłoszeń o pracę, • aktywne poszukiwanie kandydatów poprzez media społecznościowe, • pomoc w obsłudze pracowników, • nadzór nad dokumentacją pracowniczą, • inne prace biurowe. Oczekujemy: • praktycznych umiejętności obsługi MS Office oraz obsługa portali społecznościowych, • motywacji do pracy i kreatywnych rozwiązań w poszukiwaniu kandydatów, • mile widziane będzie doświadczenie w agencji pracy. Mamy do zaoferowania: • stałe i stabilne zatrudnienie, • atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie, • duże wsparcie merytoryczne, • miłą atmosferę pracy, • pakiet medyczny i sportowy.
Zadania:Aktywna sprzedaż telefoniczna usług z oferty Holiday Park & ResortProfesjonalna obsługa połączeń wychodzących do klientów indywidualnychAktywny udział w kampaniach sprzedażowych i akcjach promocyjnychSystematyczna realizacja celów sprzedażowychDziałanie według wyznaczonych standardówOczekiwania:Nie wymagamy doświadczenia w sprzedaży telefonicznej ani w branży turystycznejGotowość do pracy stacjonarnej w biurze firmy w Poznaniu (ul. Kopanina 28/32)Rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnejAmbitne podejście do działań, nastawienie na osiąganie wysokich wynikówOferujemy:Współpracę w oparciu o umowę zlecenieMożliwość współpracy w pełnym lub niepełnym wymiarze godzinElastyczny grafik (możliwość indywidualnego dostosowania dni i godzin pracy do nauki/studiów)Wynagrodzenie podstawowe (stawka godzinowa) plus comiesięczną prowizję od każdej sprzedaży, bez górnego limitu --> średnie wynagrodzenie miesięczne w zespole przekroczyło 7 700 złotychWspółpracę w formie stacjonarnej w biurze przy ul. Kopanina 28/32 w PoznaniuWdrożenie do pracy i wsparcie menedżerówProgram poleceń, dzięki któremu można otrzymać dodatkowe wynagrodzenie premiowe za rekomendacje osób do pracy w firmieZniżki w bistro w biurowcuZniżki na studia w ramach współpracy z Grupą uczelniDofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)
Szukamy młodych, dynamicznych osób, które chcą zdobyć doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta! Jeśli nie boisz się kontaktu z ludźmi i masz zapał do pracy - nie czekaj Aplikuj! Dołączając do nas będziesz:Wspierać personel opiekuńczy w zakresie symulacji i wynagrodzeń,kontaktować się telefonicznie z personelem opiekuńczym i udzielać wsparcia w kwestiach związanych ze współpracą,budować pozytywnie relacje z opiekunami i dbać o najwyższą jakość obsługi. Oczekujemy od Ciebie:Otwartości na kontakt z ludźmi i umiejętności budowania relacji,chęci nauki i rozwoju w obszarze obsługi klienta,mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy, w obszarze Call/Contact Center. To oferujemy: płatny staż w dłuższej perspektywie czasowej, w oparciu o umowę zlecenie,praca zdalna, możesz liczyć na nasze wsparcie i zaangażowanie w procesie wdrożenia oraz podczas realizacji zadań,dostęp do platformy e-learningowej,kartę lunchową,program rekomendacji pracowników.
Zakres obowiązków:Telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń o awariach urządzeń (windy oraz schody ruchome),Komputerowa obsługa zgłaszanych usterek (rejestracja monitorowanie, zamykanie zgłoszeń w systemie),Koordynowanie i monitorowanie procesu usuwania usterek przez pracowników działu Serwisu,Informowanie klientów o procedurach usuwania awarii oraz udzielanie informacji o zakresie wykonywanych działań.Nasze oczekiwania:Doświadczenie w obsłudze Klienta na podobnym stanowisku – mile widziane,Dyspozycyjność w zmianowym systemie pracy (6-14, 7-15, 10-18,14-22, 22-6; także w weekendy i święta),Wykształcenie średnie,Komunikatywność, empatia oraz otwartość,Znajomości MS Office (w szczególności MS Excel) będzie mile widziana.To oferujemy:Pierwsza umowa na 6 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony (umowa o pracę z agencją zewnętrzną HRO),Praca na cały etat wg grafiku,Elastyczny grafik godzin pracy,Szkolenia, warsztaty oraz udział w ciekawych projektach,Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.Benefity:Karty przedpłacone na święta,Program rekomendacji pracowników,Karta Multisport.Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie przez OLX.
Szukasz pracy, która pozwoli Ci zdobyć nowe doświadczenie i zapewni kontakt z ludźmi? Poszukujesz stabilnej pracy na etacie ? A może obawiasz się braku doświadczenia?Nie trać dalej czasu i aplikuj do nas!Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowiskoMłodszy Konsultant infolinii przychodzącej (odbieranie połączeń) – miejsce pracy OlsztynMamy dla Ciebie:· pracę na pełen etat,· umowę o pracę,· wynagrodzenie bazowe + premię miesięczną· prywatną opiekę medyczną· całkowity zwrot kosztów, bądź dofinansowanie, np. do zakupu leków, OC, wyjazdów urlopowych itp.· szkolenie adaptacyjne przygotowujące do pracy (w ramach umowy o pracę)Twoje zadania to:· odbieranie połączeń,· działania z zakresu płatności, czy aktywacją usług,· telefonicznym udzielaniem informacji.Twoje mocne strony:· gotowość do podjęcia zatrudnienia w systemie zmianowym i weekendy (praca 5 dni w tygodniu, bez godzin nocnych, po 7 h dziennie),· aktualne orzeczenie o niepełnosprawności,· umiejętność obsługi komputera. Jeżeli chcesz pracować w firmie, która rozwija się razem z Tobą, aplikuj do nas!Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV aplikując przez portal olxOferowana praca nie ma charakteru pracy zdalnej.
Na czym polega praca? Na sprzedaży usług i produktów Orange przez telefon (gotowa baza klientów).Kogo szukamy? Szukamy osób komunikatywnych, które swobodnie prowadzą rozmowy, a przy tym są pewne siebie i pracowite. Doświadczenie w sprzedaży to plus, ale nie jest konieczne.Dlaczego warto? Jesteśmy call center, które uczy sprzedaży od podstaw. Dzięki nam dowiesz się, jak sprzedawać skutecznie.Co zyskasz?Podstawa + wysokie prowizjeZarobki nawet 9 000 zł lub więcej dla najlepszych.Płatne szkolenia i możliwość pracy hybrydowej po wdrożeniu.Wolne weekendy – pracujemy od poniedziałku do piątku (8:00–16:00).Benefity: ubezpieczenie, opieka medyczna, karta sportowa i konkursy z nagrodami.Dofinansowanie dojazdów spoza Torunia.
Dołączając do nas będziesz:wspierać zespół w pracach administracyjnychdbać o prawidłowy obieg dokumentów w firmienaliczanie wynagrodzeń dla zleceniobiorcówzgłaszanie i wyrejestrowywanie osób w programie płacowym i Płatnik.Od Ciebie oczekujemy: wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (kierunki ekonomiczne i finansowe) znajomości zagadnień kadrowo-płacowych dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office chęci rozwoju i otwartości na nowe wyzwania bardzo dobrej organizacji pracy umiejętności radzenia sobie z presją czasu mile widziane doświadczenie w dziale płac.Co możemy Ci dać:pracę w sympatycznym i uśmiechniętym zespole pełnym energii do działaniazatrudnienie na podstawie umowę o pracękartę lunchowądostęp do platformy e-learningowejkomfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracyprogram rekomendacji pracowników.
Join our team at Foundever!We are seeking a Customer Service Professional who is passionate about fashion, quality-focused, and experienced in using customer service platforms such as Salesforce and Microsoft Office. This role is essential for delivering an exceptional customer experience across all interactions, managing a variety of communication channels (phone, email, chat, and WhatsApp) with agility and efficiency.Customer Service Professional in Czech or Slovak for TOUS companyLocation: Warsaw Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support;Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in every interaction;Use tools such as Salesforce to record and track each interaction, maintaining high standards of data accuracy and quality;Manage multiple communication channels (phone, email, chat, WhatsApp) efficiently, ensuring a smooth and satisfying experience on each platform;Provide high-quality customer service, always prioritizing customer satisfaction and striving to exceed expectations;Offer expert and personalized advice on the brand's products, aligned with the brand’s identity and values.What do we expect from you? Proficiency in Czech or Slovak (C2/native) and Proficiency in English (B2/Advanced);Ability to work efficiently in a multichannel environment;Proficient in Salesforce and Microsoft Office;Excellent communication skills and the ability to solve problems quickly and effectively;Passion for the fashion industry, with basic knowledge of trends and products.Advantages will be: Ability to prioritize and plan; Previous experience in customer service, ideally in the retail or fashion industry (a plus);Attention to detail; Sales skills; Soft skills. Working conditions: Contract of Employment or Mandate Contract (Mandate Contract for students under age of 26);Basic salary + bonuses; Work environment: Office in Warsaw Mokotów What else should you know? Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Children's Day, etc.); We offer private Medicover insurance; Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle; Professional development through training and cross-location cooperation at the international level. Company Overview:Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.
W Euvic Services w codziennych relacjach cenimy różnorodność, dostrzegamy różne potrzeby naszych pracowników i wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom. Sukces osiągamy dzięki bezpośredniej komunikacji i przyjacielskim relacjom w pracy. Wierzymy, że najważniejsi są ludzie, którzy z nami pracują i wartości, jakie wnoszą do naszej firmy.Dla naszego Klienta – jednej z największych firm telekomunikacyjnych na świecie – poszukujemy osób do pracy na stanowisku:Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi KlientaRzeszów (centrum) / praca hybrydowaDo Twoich zadań należeć będzie:Obsługa Infolinii z połączeniami tylko przychodzącymi - klienci indywidualniPomoc techniczna dla klientów posiadających usługi Firmy (telefon, Internet, TV);Sprzedaż "przy okazji" dodatkowych usług telekomunikacyjnych i Internetu - wychodzenie z inicjatywą sprzedażową w każdej rozmowie,Zachowanie jak najwyższych standardów obsługi Klienta.To praca dla Ciebie jeśli:Posiadasz bardzo dobre umiejętności obsługi komputera, a także szybko piszesz na klawiaturze;Jesteś użytkownikiem sprawnego Internetu, który pozwoli Ci na pracę z domu (min. 10 Mb/s),Rozwiązywanie problemów jest dla Ciebie źródłem satysfakcji,Lubisz poszerzać wiedzę, a Twoja ambicja sprawia, że zawsze osiągasz zamierzone cele,Dysponujesz czasem do pracy również w weekendy i święta, także na zmianach popołudniowych.Oferujemy:Pewną pracę na długi okres - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 3/4 etatu (możliwość dopełnienia do pełnego etatu)Stawkę godzinową zapewniającą wynagrodzenie na poziomie co najmniej 4666 zł brutto (przy pełnym wymiarze godzin);Wysokie premie miesięczne za sprzedaż: średnia powyżej 1000 zł brutto/miesiąc (najlepsi powyżej 4000 zł brutto);3-miesięczne stacjonarne wdrożenie do pracy w centrum Rzeszowa (profesjonalne szkolenia, praca ze wsparciem trenera oraz specjalnego narzędzia);Docelowy system pracy: hybrydowy tj. 1 tydzień w miesiącu w biurze/3 tygodnie zdalnie.Dodatkowo możliwość uzyskania kwartalnej premii jakościowej (500 zł - 1300 zł brutto);Liczne konkursy z wartościowymi nagrodami rzeczowymi;Dostęp na atrakcyjnych warunkach do benefitów medycznych, sportowych oraz grupowego ubezpieczenia na życie;Darmowy dostęp do platformy do nauki języka angielskiego i niemieckiego;Dostęp do panelu wsparcia psychologicznego i rozwoju,50% zniżkę na usługi telekomunikacyjne Firmy i Internet;Zapewniamy służbowy laptop i pozostałe narzędzia pracy;Jeśli jesteś zainteresowany ofertą - aplikuj! Opowiemy Ci o szczegółach. :)
Zapraszamy pozytywnych ludzi do współpracy - , dzwonienie do klientów z naszych baz danych i wypełnianie bardzo krótkiej ankiety. Oferta na to stanowisko dotyczy pracy na 1/2 etatu od 9.00 do 14.00 dodatkowo oprócz wynagrodzenia podstawowego otrzymasz prowizję za ankiety. Oczywiście szkolenie wprowadzające, wsparcie zespolu. Możliwość rozwoju.