Sortowanie:
Znaleziony: 1376 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Recepcjonistka z orzeczeniem o niepełnosprawności
Recepcjonistka z orzeczeniem o niepełnosprawności
22 zł
nowe Kielce dzisiaj

Nasz Klient to firma z branży medycznej. Chciałby, żebyśmy znaleźli osobę, która wesprze pracę jego Zespołu w codziennych zajęciach biurowych. Potrzebuje on osoby gotowej do podjęcia pracy od zaraz. STANOWISKO – RECEPCJONISTKA Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI MIEJSCE PRACY – PIERWSZE 2 MIESIĄCE 15 KM OD CENTRUM KIELC, NASTĘPNIE KIELCE MY: - dajemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - oferujemy wynagrodzenie 3360 – 3528 zł brutto miesięcznie - zapewniamy pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 TY: - posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - nie masz problemu z nawiązywaniem kontaktów - dobrze poruszasz się w mediach społecznościowych TWOJE ZADANIA: - obsługa pacjentów - przyjmowanie płatności i wystawianie paragonów - obsługa Facebooka, Instagrama, Google Adwords BRZMI CIEKAWIE? APLIKUJ JUŻ DZIŚ. Link do formularza: zafonmanagement.recruitify.ai/job/a4666757-76ba-40a7-8f59-922096cb0adc?sourceId=420

Uwaga! Szukam osób do współpracy!
Uwaga! Szukam osób do współpracy!
nowe Warszawa dzisiaj

Witam. Jestem Managerem w Polskiej firmie SativaLife mająca siedzibę w Krakowie, działająca w 36krajach, w tym w USA, która specjalizuje się produkcją i dystrybucją produktów naturalnych z KONOPII SIEWNEJ . Poszukuje otwartych i zdecydowanych osób, do współpracy, jako PRZEDSTAWICIEL BIZNESOWY-PRACA ZDALNA . OFERUJEMY : pełne szkolenie od pierwszego dnia współpracy, Opiekę LIDERA 24h Zarobki min. 950 zł ( w zależności od zaangażowania) Górnej granicy zarobków nie ma Praca od zaraz Szybkie awanse, które są wysoko wynagradzane Możesz spokojnie pogodzić ze swoimi obecnymi, codziennymi zajęciami Jeśli jesteś zainteresowana/y PODWOJENIE swoich dochodow, to ZAPRASZAM do rozmowy ze mną Liczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 10

Praca dodatkowa - żabka
Praca dodatkowa - żabka
nowe Bielsko-Biała dzisiaj

Miło mi ze tu jesteś! Jeśli szukasz pracy dodatkowej chciałabym Cię poznać i porozmawiać na temat Twoich oczekiwań i przedstawić ofertę pracy. Praca polega na obsłudze klienta, wykladaniu towaru zgodnie ze standardami, dbanie o czystość w miejscu pracy. Obsłudze kasy i terminala płatniczego. Gdzie? Centrum Bielsku-Białej ul. 3 maja Kiedy? Najlepiej od zaraz Oczekuję miłej aparycji i minimalnego doświadczenia w pracy w handlu. Wszystkiego Cię nauczymy, pokażemy co i jak. Zainteresowany? Szukamy człowieka nie CV zatem wyślij SMS bądź zadzwoń.

DORADCA KLIENTA PZU
DORADCA KLIENTA PZU
nowe Kartuzy dzisiaj

Wynagrodzenie: od 2800 do 5000 zł netto miesięcznie Co oferujemy?umowę o pracęcały etatwolne weekendyCzego oczekujemy?wykształcenie minimum średniedoświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży produktów ubezpieczeniowychpraktycznej znajomości technik sprzedażygotowości do pracy w ciągu 30 dniprzesłania aktualnego CVdoświadczenia na podobnym stanowiskuznajomości języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B1-B2)obsługi komputeraPrzed podpisaniem umowy o pracę wymagamy, aby wybrana przez nas osoba złożyła oświadczenie, iż nie była ona prawomocnie skazana za umyślne przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń.Benefity: Pracę w renomowanej Firmie i realne perspektywy rozwojuszkolenia dodatkowe / możliwość zdobycia uprawnieńzniżki pracowniczeprywatna opieka medycznamożliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życieLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 1

bankier
bankier
nowe dzisiaj

Partner Alior Bank zatrudni na stanowisko Doradca Klienta, miejsce pracy Starogard Gdański. Jakie będą Twoje zadania? • sprzedaż produktów i usług bankowości detalicznej, • aktywne pozyskiwanie klientów, • kompleksowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości obsługi, • obsługa kasowa. Aplikuj na stanowisko, jeśli: • posiadasz minimum roczne doświadczenie w sprzedaży, • potrafisz nawiązywać i budować długofalowe relacje z klientami, • jesteś osobą nastawioną na realizację celów, ambitną i chcesz się dalej rozwijać, • posiadasz minimum średnie wykształcenie, • posiadasz prawo jazdy B. Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • realne możliwości rozwoju zawodowego , • atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji, • profesjonalne szkolenie wprowadzające i rozwijające kompetencje. Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie CV ze zdjęciem na adres : @

Doradca Klienta w Placówce Banku w Cieszynie
Doradca Klienta w Placówce Banku w Cieszynie
nowe wczoraj

Szukamy do naszego Zespołu Doradcy Klienta Klienta indywidualnego , praca w Zespole sprzedażowym. Twoja praca będzie polegała na: • aktywnym budowaniu i utrzymywaniu relacji z Klientami Placówki • aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów • realizacji wyznaczonych celów zgodnie z przyjętymi standardami Ta praca jest dla Ciebie, jeśli: • posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze lub aktywnym pozyskiwaniu Klienta • potrafisz efektywnie organizować pracę i jesteś systematyczny w działaniu • potrafisz pracować pod presją czasu • posiadasz wykształcenie minimum średnie Oferujemy: • szkolenia wstępne i rozwojowe • wynagrodzenie podstawowe i system premiowy oparty o wyniki sprzedażowe • umowę o pracę • przyjazną atmosferę i ducha współpracy • konkursy sprzedażowe z nagrodami

Praca - sekretarka
Praca - sekretarka
Wolsztyn wczoraj

Witam Zatrudnię na stanowisko obsługi klienta, więcej info telefonicznie. Zapraszam.

PRACA
PRACA
Warka 3 kilka dni temu

REKRUTACJA WIOSENNA – doradca telefoniczny z atrakcyjną ścieżką rozwoju! W związku z dynamicznym rozwojem firmy Flow Center sp. z o.o prowadzimy rekrutację na stanowisko doradcy z atrakcyjną ścieżką rozwoju – od Ciebie zależy czas awansu! Zapewniamy pełne i profesjonalne przeszkolenie z produktów oraz technik sprzedaży. Kto będzie Cię szkolił? Najlepsi menadżerowie i szkoleniowcy z branż. Doceniamy najbardziej zaangażowane osoby. Spośród 15 doradców wyłonimy kierownika projektu. Jest o co zabiegać!! Ilość miejsc ograniczona. W lokalizacji Warka. Jeśli chcesz rozwinąć swoje umiejętności i zarobić dobre pieniądze prześlij swoje CV! Zakres obowiązków: - Aktywna sprzedaż produktów znanych marek - Budowanie relacji z klientami naszych partnerów - Obsługa infolinii Wymagania od kandydatów : - Komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z klientami - Pozytywne nastawienie i chęć do pracy - Umiejętność prezentacji oferty handlowej, prowadzenie negocjacji i finalizacja sprzedaży - Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 do 16.15 - Doświadczenie w sprzedaży przez telefon mile widziane Zapewniamy: - Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę po okresie próbnym - Jasny i przejrzysty system prowizyjny – bez górnej granicy wynagrodzenia - Stałą podstawę plus bardzo korzystny system premiowy - Zarobki od 3100 zł brutto do 10 000 brutto - Pracę w bardzo dobrej atmosferze - Liczne konkursy i dodatkowe systemy prowizyjne - Spotkania integracyjne kawę i słodycze - Możliwość ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności sprzedażowych - Możliwość awansu CV należy kierować na adres @ Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Praca On-line dodatkowa lub stała
Praca On-line dodatkowa lub stała
Pleszew 3 kilka dni temu

Lubisz rozmowy z ludźmi? Łatwo nawiązujesz kontakty i masz swobodę wypowiedzi? Ciężko Cię "przegadać"? Takich osób właśnie szukamy do naszego zespołu, którego zadaniem jest pozyskiwanie potencjalnych klientów, generowanie leadów sprzedażowych oraz nawiązywanie współpracy partnerskiej. Pomagamy w rozwoju osobistym i osiąganiu niezależności finansowej. Twoje zadania: • kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami - generowanie leadów • pozyskiwanie partnerów biznesowych • docelowo prowadzenie zespołu Oferujemy: • elastyczne godziny pracy (praca zdalna) • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od Twojego zaangażowania i determinacji w przedziale 500-8.000 zł, w perspektywie 1-3 lat nawet 15.000-30.000 zł • pakiet szkoleń i warsztatów, wdrożenie w biznes • miła atmosfera i wspierające środowisko Wymagane: • doświadczenie w pracy na telefonie: umawianie spotkań, obsługa klienta, infolinia, sprzedaż, telemarketing itp. • chęć rozwoju i zdobywania nowych umiejętności • umiejętność obsługi komputera, socjal media • posiadanie sprzętu komputerowego np. laptop oraz stabilny dostęp do Internetu • odporność na stres i odrzucenie Mile widziane: • umiejętność swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych, dobra dykcja, wysoka kultura osobista, empatia • determinacja i nastawienie na realizację określonych wspólnie celów Jeżeli widzisz siebie w takiej pracy to prześlij swoje CV z dopiskiem PRACA ONLINE Odpowiemy na wybrane oferty.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Warszawa 5 dni plecy

OPIS Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta poszukiwany. Jeśli działania w excelu to nie jest dla Ciebie czarna magia, a posługiwanie się językiem angielskim od czasu do czasu Cię nie przeraża, ta oferta jest dla Ciebie! Jeśli zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu na umowę o pracę? Zapraszamy do pracy w biurze w Warszawie w firmie, która jest światowym liderem w dostarczaniu innowacyjnych systemów i technologii deskowania we wszystkich dziedzinach budownictwa! Co zyskujesz, dzięki pracy z Nami? - umowę o pracę, - wolne weekendy, - pracę w komfortowym biurze, - szkolenia i możliwość rozwoju, - prywatną Opiekę Luxmed , - kartę Multisport, - pracę w młodym zespole ludzi z pasją, w organizacji stawiającej ambitne cele. Na tym stanowisku będziesz zajmować się: - realizacją i obsługą zamówień, monitoring dostaw oraz aktualizacja danych klientów, - prowadzeniem dokumentacji magazynowo - księgowej bieżących projektów, - współpracą z Zespołem Sprzedaży oraz pracownikami Działu Technicznego w zakresie realizowanych projektów. Czego oczekujemy? - dobrej znajomości MS Office (dobrej znajomości programu Excel), - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, - dokładności, rzetelności, odpowiedzialności oraz dobrej organizacji pracy własnej, - doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane). Prześlij CV - skontaktujemy się z Tobą. Chcesz poznać szczegóły już dziś? Zadzwoń: numer podany w zakładce kontakt.

Zdalny sprzedawca szkoleń
Zdalny sprzedawca szkoleń
30 zł
Kętrzyn 5 dni plecy

Poszukiwani kandydaci na stanowisko zdalnego sprzedawcy szkoleń. Wymagamy dyspozycyjności w godzinach 8:00 - 14:00 (6 godzin dziennie) od poniedziałku do piątku. W ramach zatrudnienia oferujemy stawkę godzinową 17,70 brutto w oparciu o umowę zlecenie lub B2B oraz dodatkowo prowizje sprzedażowe. Proces rekrutacji oraz praca jest całkowicie zdalna (oznacza to, że nie ma potrzeby nawet jednorazowej osobistej obecności w naszym biurze). Od kandydata wymagamy dobrego połączenia internetowego, umiejętności obsługi komputera, słuchawek i mikrofonu, oraz cech charakteru takich jak optymizm, sumienność i umiejętność w przeprowadzaniu krótkich rozmów na temat sprzedażowy. Zapewniamy pełne wsparcie techniczne w razie kłopotów w pracy i pakiet szkoleń.

Praca sezonowa
Praca sezonowa
63000 zł
Łomża 5 dni plecy

Zatrudnię na okres czerwiec-listopad do pomocy w firmie kurierskiej. Umowa zlecenie, na 4-6h dziennie. Kontakt telefoniczny: *********

Kontroler jakości
Kontroler jakości
5 dni plecy

Wynagrodzenie: od 4000 do 6000 zł netto miesięcznie W związku z dynamicznym rozwojem firmy produkcyjnej posiadającej 40 letnie doświadczenie w branży oraz tysiące usatysfakcjonowanych klientów z całego świata poszukiwane są osoby do współpracy.   CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE !   Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI Miejsce pracy: Wiślinka, ul. Fosfogipsowa 2 /pow. gdański/​​     Oczekiwania wobec kandydata:​ wykształcenie min. średnie; doświadczenie min. 2-letnie na podobnym stanowisku; umiejętność czytania rysunków i dokumentacji technicznej; znajomość narzędzi jakościowych; dobra znajomość pakietu Office; mile widziana wiedza w zakresie budowy jachtów i łodzi motorowych. Główne zadania na stanowisku: odbiory etapów budowy jachtów motorowodnych; bieżące przygotowanie dokumentacji jakościowej i tworzenie raportów odbiorowych; nadzór nad jakością produkcji. Oferujemy:​ Praca w systemie 1-zmianowym; Zatrudnienie w formie umowy o pracę z gwarantowanym wzrostem wynagrodzeń lub umowy zlecenia; Comiesięczny system premiowy dla pracowników produkcji, nawet do 20% wynagrodzenia netto; Program poleceń pracowniczych; Regularne godziny przerwy; Dofinansowanie do karty Multisport; Grupowe ubezpieczenie na życie; Darmowy parking. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z zamieszczoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Równocześnie informujemy, że CV bez powyższej klauzuli nie będą uwzględnione w procesie rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Galeon Sp. z o.o. Sp. k.  z siedzibą w Straszynie przy ul. Starogardzkiej 22. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania oraz do wycofania zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w dowolnym momencie. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne: 1.Dane zbierane są dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Dane przetwarzane są w celu podjęcia kroków przed zawarciem umowy o pracę - na podstawie art. 221§1 Kodeksu Pracy (art.6 ust.1 lit. b, c RODO) lub w przypadku umowy cywilnoprawnej – na podstawie art. 6 ust.1 lit b RODO. 2. W zakresie danych dodatkowych (innych niż opisane w art.221§1 Kodeksu Pracy) oraz w przypadku wyrażenia zgody na dalsze rekrutacje - na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust.1 lit a RODO). Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda 4.Dane będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 3 miesięcy lub przez okres 12 miesięcy - jeżeli wyraził Pan/Pani zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach. 5.Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych na zasadach określonych w RODO. W zakresie, w jakim dane są przetwarzane na podstawie zgody – ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Żądanie w sprawie realizacji swoich praw można przesłać na adres kontaktowy: @ 6.Ma Pani/Pan też prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7.Podanie danych w zakresie określonym przepisami Kodeksu Pracy jest konieczne do przeprowadzenia rekrutacji, pozostałe dane przetwarzamy za Pani/Pana zgodą.

Specjalista ds. sprzedaży
Specjalista ds. sprzedaży
Czersk 6 dni plecy

Wynagrodzenie: od 4000 zł netto miesięcznie Co oferujemy?umowę o pracęcały etatmożliwość zdobycia doświadczeniawolne weekendyCzego oczekujemy?znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (C1-C2)Benefity:elastyczny czas pracyszkolenia dodatkowe / możliwość zdobycia uprawnieńsamochód służbowy do użytku prywatnegoDodatkowe informacje:nie wymagamy przesłania CVLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 1

Praca zarobki 7000pln po okresie szkolenia
Praca zarobki 7000pln po okresie szkolenia
7 dni plecy

Praca jako Doradca (nie wymagamy doświadczenia) Co jest siłą napędową Twojej kariery? Pieniądze? Przebojowość? Nic z tych rzeczy. Do tego, żeby zrobić karierę we współczesnym świecie, czyli taką która jest efektem doskonałej pracy, nie wystarczą same umiejętności ani nawet zadowolenie z pracy. Rzeczą niezbędną do tego, żeby pracownicy mogli zrobić odnieść sukces jest... lustro! Dlaczego? Badania wykazały, że współczesną karierę napędza odkrywanie samego siebie. Nic tak nie motywuje pracownika jak świadomość, że poznał swoje mocne strony. I to właśnie jest istotą odkrywania samego siebie – każdy pracownik powinien poznać swoje atuty, a nie swoje słabości, to nasz cel. Jeżeli szukasz możliwości pięcia się w górę, nie boisz się bezpośredniego kontaktu z ludźmi, masz świadomość, że aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać coś od siebie (zaangażowanie, chęć nauki, nastawienie na sukces), powinieneś aplikować na to ogłoszenie! Wymagania: -Wysoka kultura osobista -Miła aparycja -Odporność na sytuacje stresowe -Opanowanie -Mężczyźni i kobiety w wieku 20-60 lat Nie wymagamy doświadczenia w sprzedaży, marketingu, czy pokrewnych. Uczymy każdego od podstaw, dopasowując tempo indywidualnie do każdego pracownika. Oferujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa +premie) - System motywacyjno - premiowy - Darmowe szkolenia oraz możliwość dalszego rozwoju w strukturach - Współpracę ze znanymi markami - Podniesienie kwalifikacji w zakresie komunikacji miękkiej np. pewności siebie oraz komunikatywności Jeżeli korporacja nie jest Twoim wymarzonym miejscem, a od słowa target dostajesz gęsiej skórki - ta praca jest dla Ciebie! Wyłącznie 100% promocji od wewnątrz oraz brak starszeństwa gwarantują awans do stanowiska Managera w przeciągu 5 m-cy. Wstępne szkolenia na terenie Warszawy z możliwością po okresie szkolenia powrotu do miejsca zamieszkania Łódź. Aplikacje w postaci CV lub zadzwoń 609 - pokaż numer telefonu - może to jest praca dla Ciebie zapytaj o szczegóły

Konsultantki do biura w Warszawie
Konsultantki do biura w Warszawie
7 dni plecy

Moje ogłoszenie jest skierowane przede wszystkim do osób, które bezskutecznie od jakiegoś czasu szukają pracy, a chcą się uczyć, godnie zarabiać i dawać siebie na maksa.Nie interesuje mnie, co do tej pory robiłeś/robiłaś. Nie interesuje mnie jakie masz wykształcenie.Interesuje mnie Twoja determinacja i dążenie do celu. Jeśli chcesz rozpocząć nowy etap swojej kariery ZADZWOŃ.Wiele osób szuka tutaj pracy, a przecież rozwiązania już istnieją. I to tak blisko! I wcale nie trzeba mieć nie wiadomo jakiego wkładu własnego, by zacząć pracować wcale nie ciężko aby coś rozwinąć.Posiadamy doświadczenie od 21 lat prowadzenia działalności.Jeśli szukasz pracy, nie możesz jej znaleźć i chcesz zaryzykować ciężką pracą aczkolwiek ciekawą pracą.Jeśli straciłeś/straciłaś nadzieję na znalezienie uczciwej i godnej pracy...Jeśli masz otwarty umysł i chcesz pokazać sobie i światu, że Jestem tutaj po to, by Ci pomóc. Zadzwoń i zapytaj -lub wyślij CV z pewnością odezwiemy się do Ciebie.Może to właśnie szansa na którą czekałeś a może właśnie to my czekamy na taką Osobę jak Ty. I pamiętaj o uśmiechu, kiedy będziesz dzwonić. Świat należy do optymistów :) Nie wymagamy wiele ale wiele jesteśmy w stanie dać. Możliwość zagwarantowania bezpłatnego zakwaterowania.

Kontroler Jakości (tapicernia)
Kontroler Jakości (tapicernia)
Sztum 7 dni plecy

Wynagrodzenie: od 3300 do 3600 zł netto miesięcznie Jesteśmy firmą od wielu lat działającą na rynku branży meblarskiej. Eksportujemy nasze produkty do ponad 55 krajów świata. Projektujemy i produkujemy meble w ponad 20 zakładach w Polsce i za granicą. Działamy poprzez sieć sprzedaży, posiadamy salony własne i partnerskie. Produkcja naszych mebli wynika z pasji i wysokiego zaangażowania wszystkich naszych Pracowników. Wspólnie tworzymy dobre miejsce pracy. Dbamy o dobre relacje, efektywność i zachowanie wysokich standardów.Oczekiwania wobec kandydata:  Znajomość rysunku technicznego i dokumentacji technicznej; Umiejętność posługiwania się suwmiarką, kątomierzem; Znajomość pakietu MS Office; Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; Umiejętność podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych; Rozwiązywanie problemów i pomysłowość; Mile widziane doświadczenie pracy w tapicerni; Mile widziane doświadczenie pracy z osadzonymi w ZK. Dlatego warto u nas pracować: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Dbamy o dobrą atmosferę w pracy Dofinansowanie wypoczynku urlopowego Świadczenie pieniężne na święta Preferencyjne ceny pakietów sportowych Medicover Sport Wspólnie nie tylko pracujemy, ale dzielimy się doświadczeniami    Zadania na stanowisku: Ocena jakości surowców i towarów wytwarzanych w przedsiębiorstwie produkcyjnym Troska o jakość produktów; Określenie wymagań jakościowych produktów; Zbieranie informacji o dostarczanych surowcach; Opracowywanie instrukcji dotyczących kontroli jakości dostarczanych surowców na podstawie norm i warunków technicznych; Zbieranie informacji wtórnych od klienta o wadach, brakach gotowego wyrobu, towaru; Ustalanie metod kontroli i pomiarów w całym ciągu technologicznym wytwarzanego towaru; Projektowanie stanowisk kontrolno-pomiarowych w przebiegu produkcyjnym danego towaru, wyrobu; Wybór odpowiednich urządzeń kontrolno-pomiarowych; Sporządzania orzeczeń o jakości i przydatności dostarczonych próbek; Współpraca z kierownikami działów produkcyjnych i głównym technologiem w zakładzie;

Mobilny Doradca Klienta  zarobki od  3000pln
Mobilny Doradca Klienta zarobki od 3000pln
7 dni plecy

Praca jako indywidualny Opiekun klienta ! Nie wymagamy doświadczenia Jesteś ambitny i wkładasz maksimum zaangażowania w zadania, których się podejmujesz? Nie masz doświadczenia? Nic nie szkodzi! Wszystkiego nauczymy Cie od podstaw. Szukasz miejsca w którym: - sam decydujesz o wysokości swoich zarobków, - ludzie tworzą środowisko do szybkiego wzrostu Twoich umiejętności i satysfakcji z pracy, - szybkość Twojej ścieżki kariery zależy tylko od Twojego zaangażowania i osiąganych wyników, - znajdziesz mentorów swojego życia, którzy pomogą wygrać z Twoimi słabościami, - będziesz uczestniczył w wielu w szkoleniach, które zapewnią Ci rozwój osobisty, - zdobędziesz doświadczenie, które otworzy Ci drzwi do wszystkich firm związanych ze sprzedażą na świecie, - pozyskasz certyfikat umiejętności za każdy stopień umiejętności - staniesz się wolnym i szczęśliwym człowiekiem? - jesteś energiczny, znudziła Ci się praca w jednym miejscu? Jeżeli tak, to świetnie trafiłeś. Dołącz do naszego zespołu już dziś! Jeżeli masz dość siedzenia w domu przed TV i chcesz zmienić coś w swoim życiu - NIE CZEKAJ!! Zapewniamy możliwość bezpłatnego zakwaterowania Warszawa

Doradca klienta
Doradca klienta
Słupsk 7 dni plecy

Wynagrodzenie: od 1000 do 3000 zł netto miesięcznie Co oferujemy?możliwość wyrabiania dodatkowo płatnych godzinmożliwość zdobycia doświadczeniaCzego oczekujemy?dyspozycyjności od zarazOczekujemy gotowości:do pracy w weekendyBenefity:elastyczny czas pracyszkolenia dodatkowe / możliwość zdobycia uprawnieńzniżki pracowniczemożliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życieDodatkowe informacje:nie wymagamy przesłania CVLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 10

Infolinia - obsługa w języku chorwackim
Infolinia - obsługa w języku chorwackim
8 dni plecy

Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych contact center, od 16 lat pracujemy dla Partnerów z branży telekomunikacyjnej i finansowej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad 1000 pracowników w 6 oddziałach w Polsce. W związku z rozwojem firmy poszukujemy komunikatywnych osób ze znajomością języka chorwackiego Miejsce pracy: Warszawa Będziesz odpowiedzialny za: • obsługę Klientów infolinii (połączenia przychodzące) • udzielanie informacji oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu • budowanie pozytywnych relacji z Klientami Oczekujemy: • bardzo dobrej znajomości języka chorwackiego • podstawowej znajomości pakietu MS Office • komunikatywności i zaangażowania W zamian oferujemy: • możliwość rozwoju zawodowego • profesjonalne szkolenia podnoszące kwalifikacje • stabilne zatrudnienie i przyjazną atmosferę pracy • atrakcyjne wynagrodzenie + premie • pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 – 17:00 • kartę Multisport i prywatną opiekę medyczną • atrakcyjny bonus za nawiązanie współpracy 300 zł Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV lub kontakt telefoniczny: 661 - pokaż numer telefonu - Prosimy o umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez TELBRIDGE Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w ul. Zagnańska 49, 25 – 528 Kielcach w celach rekrutacyjnych i wykorzystanie mojego numeru kontaktowego i adresu e-mail do w/w celu.”

Studentów od zaraz
Studentów od zaraz
Warszawa 8 dni plecy

Nieważne czy miałeś(aś) już okazję próbować swoich sił w obsłudze Klienta. Nasza Firma stawia na rozwój Pracownika i dlatego oferujemy kompleksowe szkolenie dzięki, któremu szybko poznasz techniki sprzedaży i negocjacji a co za tym idzie, staniesz się częścią naszego Zespołu! Czego wymagamy? Po pierwsze - komunikatywności. Jesteśmy Cię w stanie nauczyć wielu rzeczy ale pod warunkiem, że dobrze czujesz się w pracy zespołowej i nie masz oporów przed prowadzeniem nierzadko trudnych rozmów. Docenimy Cię także za swobodne usposobienie, silną motywację do pracy oraz bystry umysł dzięki, któremu z łatwością przyswoisz sobie nasze wskazówki. Niezbędne są także dobre nastawienie do pracy i wysoka kultura osobista Co Ci zaoferujemy? Na początek - stawkę podstawową ( zależności od okresu zatrudnienia) oraz bardzo atrakcyjny system prowizyjny, który może podnieść Twoje zarobki. Dla najlepszych przewidziane są dodatkowe premie. W tej pracy wiele zależy od Ciebie - Twoje wyniki przekładają się na wysokość pensji. Co dalej? W naszej Firmie masz przed sobą otwartą drogę awansu. Nic nie stoi na przeszkodzie żeby pójść wyżej jak zrobiło wielu naszych Pracowników! Aplikuj aby dołączyć do procesu rekrutacji - wtedy dowiesz się więcej! Oferty należy wysyłać przez formularz OLX. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).

ankieter badania konsumenckie Zielona Góra
ankieter badania konsumenckie Zielona Góra
Zielona Góra 8 dni plecy

Oogólnopolska Agencja Badawcza CeBRiS z sukcesami działa od 2010 roku. W związku z dynamicznym rozwojem naszej sieci prowadzimy proces rekrutacji na stanowisko ankietera ds. badań konsumenckich. Wymagania: - dyspozycyjność (2-3 dni w miesiącu na akcje bezpośrednie) oraz od 3-5 dni na projekty zdalne - umiejętność budowania relacji interpersonalnych - rzetelność i skrupultaność - w przypadku pracy zdalnej dostęp do stałego i szybkiego łącza Zadadania: - realizacja ankiet konsumenkich z poziomu sklepów/ resturacji/ lokali respondentów Wynagrodzenie: od 35 zł netto + podatki/ stosowane składki Szkolenie projektowe; za każdym razem Liczba wakatów; 2

Doradca klienta
Doradca klienta
Sopot 8 dni plecy

Wynagrodzenie: od 3000 do 5000 zł netto miesięcznie Co oferujemy?kontrakt / umowę B2Bmożliwość zdobycia doświadczeniawolne weekendyCzego oczekujemy? wysokiej kultury osobistej       zdolności przywódczychnastawienia na cel i realizację celukomunikatywnościumiejętności analitycznychumiejętności negocjacyjnychminimum wykształcenia średniegoprzesłania aktualnego CVBenefity:elastyczny czas pracyszkolenia dodatkowe / możliwość zdobycia uprawnieńDodatkowe informacje:status studenta mile widziany

Doradca Klienta
Doradca Klienta
9 dni plecy

Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz się rozwijać? A może zależy Ci na stabilności zatrudnienia i umowie o pracę? To może być Twoja szansa na zdobycie doświadczenia w branży bankowej. Obecnie poszukujemy osób do Contact Center banku zlokalizowanego w centrum Wrocławia. Twoja praca będzie polegać na telefonicznym kontakcie z klientami banku. Możesz się spodziewać zadań takich jak: * rozpoznanie potrzeb i oczekiwań Klientów * prowadzenie sprzedaży produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb Klientów * realizowanie operacji bankowych * budowanie dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi Dołączając do firmy przejdziesz przez 2-tygodniowe płatne szkolenie - poznasz ofertę banku i procedury działania w różnych sytuacjach, z którymi mogą zgłaszać się klienci. Szukamy osób, które spełniają poniższe kryteria: * mają wykształcenie min. średnie * są dyspozycyjne do pracy na cały etat * są komunikatywne i pozytywnie nastawione do świata * są gotowe pracować zmianowo * są otwarte na ciągłą naukę i dostosowują się do zmian Oferujemy * zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę * płatne 2-tygodniowe szkolenie na początku pracy * prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie * system kafeteryjny, który pozwoli m.in. na dofinansowanie do lunchów i bilety do kina * możliwość wewnętrznych awansów * dostęp do atrakcyjnej oferty produktów bankowych. Ta oferta jest dla Ciebie interesująca? Kliknij przycisk aplikuj i wypełnij formularz w naszym systemie i dołącz CV: https://talentplace.traffit.com/public/form/a/44?uid=OXhOOWtRSHlQbzVIUFFJZ0dXMHJPLzFJNlZjVkl3QjBqTFRiakJBRE9BPT0= Odezwiemy się do Ciebie w ciągu kilku dni i przeprowadzimy rozmowę rekrutacyjną.

Pracownik Help Desk (praca tymczasowa)
Pracownik Help Desk (praca tymczasowa)
Katowice 9 dni plecy

LIBRUS #inspirujeMY Działaj z nami i wspieraj w codziennej pracy nauczycieli i dyrektorów szkół! Zakończenie roku szkolnego to nie tylko dla naszych klientów, ale i dla nas czas wzmożonej pracy. Dlatego szukamy osób, które dołączą do nas w roli: Pracownika Help Desk (praca tymczasowa) Nr ref.: CC/10/2022 Miejsce pracy: Katowice (praca stacjonarna) Charakter stanowiska i Twoje zadania: Praca na pierwszej linii pomocy telefonicznej dla naszych klientów. Początkowo wyszkolimy Cię z naszych systemów - poznasz je od środka. Następnie będziesz telefonicznie wspierać nauczycieli, dyrektorów i rodziców w obsłudze naszych systemów. Dlaczego warto? Twoja praca realnie przekłada się na wsparcie edukacji - dzięki Tobie nauczyciele sprawnie poradzą sobie z problemem i będą mogli skupić się na nauczaniu! Aplikuj do nas jeśli: - masz dobrą dykcję i jesteś kulturalny/a - łatwo nawiązujesz kontakty i jesteś komunikatywny/a - łatwo zapamiętujesz informacje (szczególnie te dotyczące rozwiązań informatycznych :) - interesujesz się branżą IT Jak pracujemy? - od poniedziałku do piątku - od 6 do 9 godzin - według Twojej dostępności - między 7:30 a 16:30 - stacjonarnie w biurze w Katowicach - termin zatrudnienia 23.05 - 30.06.2021 - umowa zlecenie (20 zł brutto/h) Jak wygląda proces rekrutacji? 1. Wyślij nam swoje CV! 2. Zadzwonimy do Ciebie z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną online. 3. Do tygodnia wrócimy do Ciebie z informację zwrotną. Link do formularza rekrutacyjnego: https://librus.elevato.net/pl/pracownik-help-desk-praca-tymczasowa,ja,81?source=1021 Dołącz do naszego #inspirującego zespołu! Odwiedź naszą stronę kariery i dowiedz się o nas więcej - www.librus.pl/kariera Informujemy, że administratorem danych jest Librus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą w Katowicach, ul. Korfantego 193 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.

DORADCA KLIENTA W AVIVA
DORADCA KLIENTA W AVIVA
9 dni plecy

Szukasz biznesu, w którym możesz rozwijać swoje umiejętności i mieć możliwość budowania dużego dochodu? Szukasz dla siebie nowych możliwości zawodowych lub Twój biznes przestał przynosić przychody? Być może chcesz zyskać dodatkowe źródło dochodów? Pracując z nami możesz być spokojny/a o swoją przyszłość finansową! Poznaj korzyści płynące ze współpracy z Nami • Atrakcyjny system wynagrodzeń • Możliwość decydowania o czasie i trybie swojej pracy • Wsparcie finansowe na początku współpracy • Liczne konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami i wyjazdami zagranicznymi • Profesjonalne szkolenia i wsparcie doświadczonego Menedżera • Możliwość awansu na Menedżera Zespołu Sprzedaży Jakie będą Twoje zadania: • Spotkania z klientami, badanie potrzeb, sprzedaż ubezpieczeń • Profesjonalne doradztwo i budowanie długofalowych relacji z Klientem • Ciągłe doskonalenie wiedzy produktowej i sprzedażowej Jesteś Kandydatem, którego szukamy jeśli: • Chcesz rozwinąć swoje umiejętności handlowe, negocjacyjne lub masz doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta • Jesteś przedsiębiorczy/a i zorientowany/a na osiąganie celu • Jesteś otwarty/a na ludzi i budujesz pozytywne relacje z Klientami • Masz w sobie gotowość do budowania swojego biznesu w oparciu o własną działalność gospodarczą Jesteś zainteresowany/a? Czekam na Ciebie! Aplikuj poprzez formularz lub link poniżej: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Przedstawiciel-Aviva/11996-12859-60-3b8-1710.html

Doradca klienta
Doradca klienta
Gdynia 9 dni plecy

Wynagrodzenie: od 2364 zł netto miesięcznie Co oferujemy?umowę o pracęcały etatpracę na jedną zmianęwynagrodzenie od 3010 zł brutto miesięcznie (od ok. 2364 zł "na rękę")Czego oczekujemy?gotowości do pracy w ciągu 30 dniprzesłania aktualnego CVwykształcenia średniego ogólnokształcącego doświadczenia / stażu pracy ogółem ok. 1 rokuDodatkowe informacje:kontakt na numer urzędu pracy - wewnętrzny 323Liczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 1

Płatny Staż w Zespole Rekrutacji - Zielona Góra
Płatny Staż w Zespole Rekrutacji - Zielona Góra
Zielona Góra 10 dni plecy

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24. Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji. Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową kariera promedica24 pl – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Jesteś na początku swojej kariery zawodowej? Chciałbyś zdobyć doświadczenie firmie o stabilnej pozycji na rynku? Oczekujesz przyjemnej atmosfery i pracy z fajnymi ludźmi? Jeżeli na powyższe pytania odpowiedziałeś TAK, koniecznie zgłoś się do nas! Potrzebujemy właśnie Ciebie! Rozpocznij płatny staż w wymiarze 160 godzin miesięcznie w Promedica24! Dołączając do nas będziesz: • odpowiadać za wsparcie administracyjne biura, • wspierać procesy rekrutacyjne, • publikować ogłoszenia, • poszukiwać nowych kandydatów na stanowisko opiekuna osób starszych, • obdzwaniać bazy kontaktów, • obsługiwać klienta w biurze. Oczekujemy od Ciebie: • pierwszych doświadczeń w obsłudze klienta, • zaradności i wielozadaniowości, • zdolności organizacyjnych, • umiejętności obsługi urządzeń biurowych Co możemy Ci dać: • nasi Koledzy przeprowadzą z Tobą odpowiednie szkolenia, więc nie musisz bać się pierwszego dnia pracy. • chcesz zarobić pierwsze pieniądze? Oferujemy płatny staż w oparciu o umowę zlecenie. • z nami masz możliwość wyjścia do ludzi! Z pewnością nie grozi Ci nuda za biurkiem. • udział w rekrutacji opiekunów da Ci możliwość realnego wpływu na rozwój firmy. • dostęp do platformy e-learningowej, • spotkania integracyjne, • program rekomendacji pracowników, • w razie potrzeby służymy Ci wsparciem i pomocą, bo przecież na opiece znamy się najlepiej! W pracy liczy się dla nas uśmiech i pozytywne podejście! Nie wierzysz? Odwiedź jeden z naszych oddziałów i przekonaj się sam! Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę? Nie czekaj, aplikuj !

Recepcjonista/ Recepcjonistka
Recepcjonista/ Recepcjonistka
12 dnia plecy

Wynagrodzenie: od 2364 zł netto miesięcznie Co oferujemy?umowę o pracęcały etatpracę na dwie zmianywynagrodzenie od 3010 zł brutto miesięcznie (od ok. 2364 zł "na rękę")Czego oczekujemy?gotowości do pracy w ciągu 30 dniprzesłania aktualnego CVdoświadczenia na podobnym stanowisku powyżej 2 lat (jako recepcjonista bądź rejestratorka)wykształcenia technicznego lub zawodowego (wykształcenie wyższe pożądane)obsługi komputerauczciwościskrupulatnościznajomości języka angielskiego (pożądane)Oczekujemy gotowości:do pracy w systemie zmianowymLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 1

Praca od zaraz! Czekamy własnie na Ciebie
Praca od zaraz! Czekamy własnie na Ciebie
12 dnia plecy

Poszukujemy pracowników do działu Call Center. Jeśli chcesz zarobić i nie narobić się, jeśli szukasz lekkiej pracy to dołącz do nas już dziś! TO NIE JEST ANI SPRZEDAŻ TELEFONICZNA ANI ZAPRASZANIE NA SPOTKANIA CZY POKAZY ! Oferujemy: - pracę w godzinach 7:30-15:30 (od poniedziałku do piątku), - wolne weekendy, - stawkę godzinową + prowizję , - dodatkową premię, - szkolenie wprowadzające, - pomoc i opiekę koordynatora, - Umowę zlecenie na czas nieokreślony - Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym ** możliwość zatrudnienia obcokrajowców mówiących biegle w języku polskim. Czego oczekujemy? - znajomości podstaw obsługi komputera, - nastawienia na dobre zarobki - punktualności, - komunikatywności i chęci pracy w grupie - dobrego humoru Dołącz do nas ! Wyślij swoje cv już dziś i daj się nam poznać podczas rozmowy rekrutacyjnej.

praca zdalna! przygotowywanie ofert, branża elektryczna
praca zdalna! przygotowywanie ofert, branża elektryczna
Zambrów 12 dnia plecy

Hurtownia Elektryczna z Łomży zatrudni pracownika do przygotowywania ofert handlowych w systemie pracy zdalnej. Wymagamy wykształcenia elektrycznego bądź pokrewnego oraz kilkuletniego doświadczenia w handlu w branży elektrycznej. Zapewniamy wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy ( laptop,telefon) Oferujemy: umowę o pracę wysoką podstawę oraz premie prowizyjną Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: @

Przedstawiciel Handlowy OZE
Przedstawiciel Handlowy OZE
Gdańsk 12 dnia plecy

Wynagrodzenie: od 6000 do 30000 zł netto miesięcznie Nasze wymagania:Od naszych pracowników oczekujemy:uczciwości i zaangażowaniaprawa jazdy kat.Bchęci do pracywysokiej kultury osobistejłatwości nawiązywania kontaktu z klientemumiejętności sprzedażowychkomunikatywnościotwartego umysłupunktualnościTo oferujemy:W zamian oferujemy:wysokie wynagrodzeniaszkolenie z podstaw fotowoltaikiszkolenia sprzedażowemotywujący system wynagrodzeńwsparcie w postaci leadów sprzedażowychsamochody służboweelastyczne godziny pracysuper zespółmożliwość awansu na stanowisko Dyrektora, który prowadzi własny zespół sprzedażowyO nas:Eco Solar System jest firmą zajmującą się montażem i sprzedażą instalacji fotowoltaicznych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Jesteśmy bardzo dobrze oceniani przez naszych klientów, a dzięki ich pozytywnym opiniom trafiliśmy na listę dziesięciu najlepszych firm fotowoltaicznych z Trójmiasta. Wyróżnia nas to na tle konkurencji i pokazuje, że jesteśmy firmą, z którą warto współpracować.Co oferujemy?umowę zleceniemożliwość pobierania zaliczekmożliwość wyrabiania dodatkowo płatnych godzinCzego oczekujemy?dyspozycyjności od zarazdoświadczenia na podobnym stanowisku powyżej rokuOczekujemy gotowości:do pracy w weekendyBenefity:elastyczny czas pracyszkolenia dodatkowe / możliwość zdobycia uprawnieńzniżki pracowniczemożliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życieparking dla pracownikówdofinansowanie wypoczynku / wczasy pod grusząDodatkowe informacje:nie wymagamy przesłania CVLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 10

Pracownik Działu Obsługi Pacjenta - student/ka psychologii
Pracownik Działu Obsługi Pacjenta - student/ka psychologii
13 dnia plecy

PsychoMedic.pl ogłasza rekrutację do pracy na recepcji kliniki psychologiczno-psychiatrycznej w Łodzi przy ul. Armii Krajowej 34a. Poszukujemy osób dyspozycyjnych 2 dni w tygodniu oraz w soboty. Zapraszamy studentów psychologii oraz kierunków pokrewnych chcących rozpocząć swoją karierę w środowisku profesjonalistów zajmujących się zdrowiem psychicznym. Zadania osoby współpracującej: – rezerwacja i rejestracja usług poradni [obsługujemy również pacjentów anglojęzycznych], – rozliczanie Pacjentów, – koordynowanie planu wizyt, – udzielanie informacji i oferowanych usługach, – zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Pacjenta, – bycie ambasadorem marki, – dbanie o wizerunek firmy. Oferujemy: – współpracę w oparciu o umowę zlecenie, – atrakcyjne wynagrodzenie (system premiowy) – przeszkolenie z systemów medycznych, – współpracę z profesjonalnym zespole psychoterapeutów i psychiatrów, – przyjazną atmosferę w pracy, – dla studentów psychologii możliwość udziału w projektach szkoleniowych – bezpłatny udział w certyfikowanych szkoleniach z cyklu Akademia Terapeuty – karta Multisport. Prosimy o wysłanie cv na adres: @ Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Michał Niewiński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą NZOZ PsychoMedic.pl Klinika Psychologiczno-Psychiatryczna Michał Niewiński z siedzibą na ul. Jastrzębowskiego 24 lok. U2, (02 – 786) Warszawa, numer NIP: 6222433116 REGON: 141 - pokaż numer telefonu - . 2. Mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem ochrony danych pod adresem: 3. Państwa dane osobowe w celu prowadzenia postępowania rekrutacyjnego na dane stanowisko są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO -obowiązek prawny, art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawnie uzasadniony interes. 4. Dane osobowe kandydatów do pracy będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji na dane stanowisko, bądź do wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych. 5. Odbiorcami danych osobowych pracowników są podmioty świadczące usługi na rzecz PsychoMedic.pl, z którymi zostały zawarte stosowne umowy powierzenia przetwarzania danych. 6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, kandydatom do pracy przysługują następujące prawa: a) prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, b) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych - w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie tzw. prawnie uzasadnionego interesu i na warunkach określonych w przepisach RODO, c) prawo do niepodlegania profilowaniu skutkującemu podejmowaniem decyzji opierających się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, wywołującemu skutki prawne lub mającemu inny istotny wpływ, d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 7. Podanie danych osobowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w rekrutacji. Konsekwencją niepodania tych danych może być wykluczenie kandydata do pracy z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego. Podanie przez kandydata pozostałych danych ma charakter dobrowolny i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Dział Obsługi Pacjenta
Dział Obsługi Pacjenta
13 dnia plecy

LOKALIZACJE: - OCHOTA Filtrowa 62 - ŻOLIBORZ Słomińskiego 17 - BEMOWO Bolkowska 2c - CENTRUM Boya-Żeleńskiego 6 - KABATY Przy Bażantarnii 11 PsychoMedic.pl ogłasza rekrutację do pracy na recepcji kliniki psychologiczno-psychiatrycznej w Warszawie. Poszukujemy osób dyspozycyjnych 2/3 dni w tygodniu oraz w soboty (w placówce przy ul.Filtrowej soboty + niedziele). Zapraszamy studentów psychologii oraz kierunków pokrewnych a także pasjonatów psychologii chcących rozpocząć swoją karierę w środowisku profesjonalistów zajmujących się zdrowiem psychicznym. Zadania osoby współpracującej: – rezerwacja i rejestracja usług poradni [obsługujemy również pacjentów anglojęzycznych], – rozliczanie Pacjentów, – koordynowanie planu wizyt, – udzielanie informacji i oferowanych usługach, – zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Pacjenta, – bycie ambasadorem marki, – dbanie o wizerunek firmy. Oferujemy: – współpracę w oparciu o umowę zlecenie, – atrakcyjne wynagrodzenie (system premiowy) – przeszkolenie z systemów medycznych, – współpracę z profesjonalnym zespole psychoterapeutów i psychiatrów, – przyjazną atmosferę w pracy, – dla studentów psychologii możliwość udziału w projektach szkoleniowych – bezpłatny udział w certyfikowanych szkoleniach z cyklu Akademia Terapeuty – karta Multisport. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Michał Niewiński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą NZOZ PsychoMedic.pl Klinika Psychologiczno-Psychiatryczna Michał Niewiński z siedzibą na ul. Jastrzębowskiego 24 lok. U2, (02 – 786) Warszawa, numer NIP: 6222433116 REGON: 141 - pokaż numer telefonu - . 2. Mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem ochrony danych pod adresem: 3. Państwa dane osobowe w celu prowadzenia postępowania rekrutacyjnego na dane stanowisko są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO -obowiązek prawny, art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawnie uzasadniony interes. 4. Dane osobowe kandydatów do pracy będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji na dane stanowisko, bądź do wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych. 5. Odbiorcami danych osobowych pracowników są podmioty świadczące usługi na rzecz PsychoMedic.pl, z którymi zostały zawarte stosowne umowy powierzenia przetwarzania danych. 6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, kandydatom do pracy przysługują następujące prawa: a) prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, b) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych - w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie tzw. prawnie uzasadnionego interesu i na warunkach określonych w przepisach RODO, c) prawo do niepodlegania profilowaniu skutkującemu podejmowaniem decyzji opierających się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, wywołującemu skutki prawne lub mającemu inny istotny wpływ, d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 7. Podanie danych osobowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w rekrutacji. Konsekwencją niepodania tych danych może być wykluczenie kandydata do pracy z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego. Podanie przez kandydata pozostałych danych ma charakter dobrowolny i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Dział Obsługi Pacjenta
Dział Obsługi Pacjenta
13 dnia plecy

PsychoMedic.pl ogłasza rekrutację do pracy na recepcji kliniki psychologiczno-psychiatrycznej w Warszawie w wymiarze pełnego etatu. Praca zmianowa w godzinach otwarcia poradni. LOKALIZACJA: BEMOWO ul. Bolkowska 2c Zapraszamy studentów psychologii oraz kierunków pokrewnych a także pasjonatów psychologii chcących rozpocząć swoją karierę w środowisku profesjonalistów zajmujących się zdrowiem psychicznym. Zadania osoby współpracującej: – rezerwacja i rejestracja usług poradni [obsługujemy również pacjentów anglojęzycznych], – rozliczanie Pacjentów, – koordynowanie planu wizyt, – udzielanie informacji i oferowanych usługach, – zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Pacjenta, – bycie ambasadorem marki, – dbanie o wizerunek firmy. Oferujemy: – współpracę w oparciu o umowę zlecenie, – atrakcyjne wynagrodzenie, – przeszkolenie z systemów medycznych, – współpracę z profesjonalnym zespole psychoterapeutów i psychiatrów, – przyjazną atmosferę w pracy, – dla studentów psychologi możliwość udziału w projektach szkoleniowych np. zajęciach choreoterapii, superwizjach – darmowy udział w certyfikowanych szkoleniach z cyklu Akademia Terapeuty – karta Multisport. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Michał Niewiński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą NZOZ PsychoMedic.pl Klinika Psychologiczno-Psychiatryczna Michał Niewiński z siedzibą na ul. Jastrzębowskiego 24 lok. U2, (02 – 786) Warszawa, numer NIP: 6222433116 REGON: 141 - pokaż numer telefonu - . 2. Mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem ochrony danych pod adresem: 3. Państwa dane osobowe w celu prowadzenia postępowania rekrutacyjnego na dane stanowisko są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO -obowiązek prawny, art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawnie uzasadniony interes. 4. Dane osobowe kandydatów do pracy będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji na dane stanowisko, bądź do wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych. 5. Odbiorcami danych osobowych pracowników są podmioty świadczące usługi na rzecz PsychoMedic.pl, z którymi zostały zawarte stosowne umowy powierzenia przetwarzania danych. 6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, kandydatom do pracy przysługują następujące prawa: a) prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, b) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych - w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie tzw. prawnie uzasadnionego interesu i na warunkach określonych w przepisach RODO, c) prawo do niepodlegania profilowaniu skutkującemu podejmowaniem decyzji opierających się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, wywołującemu skutki prawne lub mającemu inny istotny wpływ, d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 7. Podanie danych osobowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w rekrutacji. Konsekwencją niepodania tych danych może być wykluczenie kandydata do pracy z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego. Podanie przez kandydata pozostałych danych ma charakter dobrowolny i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Telefoniczna Obsługa Pacjenta
Telefoniczna Obsługa Pacjenta
13 dnia plecy

Do Działu Telefonicznej Obsługi Pacjenta na warszawskim Ursynowie poszukujemy studentów :) Zadania osoby współpracującej: - niesienie pomocy pacjentom w wyborze odpowiedniego specjalisty - zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi pacjenta - rezerwacja wizyt - udzielanie informacji o oferowanych usługach - bycie ambasadorem marki Oferujemy: - pracę na dłuższy okres czasu - współpracę w oparciu o umowę zlecenie - możliwość pogodzenia studiów z pracą - atrakcyjne wynagrodzenie (system premiowy) - przyjazną atmosferę w pracy - kartę Multisport - możliwość bezpłatnego uczestnictwa w certyfikowanych szkoleniach w ramach cyklu Akademia Terapeuty oraz Stażu Psycholog Praktyk / Psycholog Diagnosta Oczekiwania: - entuzjazm w kontakcie z innymi ludźmi - dobra organizacja i sprawne przerzucanie uwagi - mile widziane osoby w trakcie studiów (psychologia/kierunki społeczne) - chęć uczenia się i umiejętność pracy w zespole - dyspozycyjność min. 3 dni w tygodniu - gotowość do pracy zmianowej (pracujemy od poniedziałku do piątku, 8-14 lub 14-20) Zapraszamy do kontaktu z Działem Rekrutacji @

Praca na Stacji Paliw Orlen Żory PILNE
Praca na Stacji Paliw Orlen Żory PILNE
18 dni plecy

Pracownik obsługi klienta OBOWIĄZKI : °obsługa klienta na sklepie zgodnie ze standardami PKN Orlen SA °dbanie o porządek oraz ekspozycję towaru na sali sprzedaży °przyjmowanie dostaw **także dla osób, które mają więcej wolnego czasu i chcą pracować w większej ilości godzin WYMAGANIA : ° Umiejętność pracy w zespole ° Uśmiech i komunikatywność ° Uczciwość i odpowiedzialność ° Sumienność w wykonywaniu obowiązków ° Wysoka kultura osobista GWARANTUJEMY: °Terminową wypłatę ° Atrakcyjne premie sprzedażowe ° Zniżki pracownicze – karty rabatowe °Stabilność zatrudnienia °Pracę w miłej atmosferze °Zdobycie doświadczenia w renomowanej firmie °praca w trybie 12h ° elastyczny grafik konsultowany na 3 tygodnie przed rozpoczęciem nowego miesiąca Interesuje Cię oferta i chcesz poznać więcej szczegółów? Prześlij swoje CV i poczekaj na telefon bądź wyślij wiadomość SMS pod wskazany numer

Mł. Spec. ds. Rekrutacji Personelu Opiekuńczego - Gdańsk
Mł. Spec. ds. Rekrutacji Personelu Opiekuńczego - Gdańsk
Gdańsk 20 dni plecy

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24. Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji. Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową kariera.promedica24 .pl – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji Personelu Opiekuńczego Miejsce pracy: Gdańsk W naszym Oddziale będziesz: • aktywnie pozyskiwał osoby zainteresowane pracą w charakterze opiekunki/opiekuna; • aktywnie promował firmę na podległym terenie; • współpracował z Urzędami Pracy, uczelniami, Biurami Karier i innymi instytucjami wspierającymi rynek pracy; • prowadził spotkania informacyjne oraz rekrutacyjne; • organizował działania terenowe zmierzające do pozyskania personelu opiekuńczego. Kim Ty jesteś: • posiadasz silną motywację do wykonywania zadań związanych z pozyskiwaniem personelu opiekuńczego; • jesteś osobą komunikatywną oraz ukierunkowaną na cel; • jesteś gotowy do wykonywania pracy mobilnej na podległym terenie; • posiadasz prawo jazdy kat. B; • praktycznie posługujesz się pakietem MS Office. Dołączając do nas zyskujesz: • pracę w sympatycznym i uśmiechniętym zespole pełnym energii do działania; • kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewniej już od pierwszych dni pracy; • wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej; • możliwość zdobywania nowych kompetencji miękkich poprzez udział w szkoleniach i warsztatach organizowanych przez firmę; • jasny i przejrzysty system wynagrodzeń oparty na wynikach pracy (podstawa + prowizja); • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; • prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny, dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport; • komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy. Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę? Nie czekaj, aplikuj !

Konsultant w dziale obsługi klienta
Konsultant w dziale obsługi klienta
30003000 zł
Radom 20 dni plecy

Nie wymagamy doświadczenia. Stopniowe wdrażanie do pracy pod kierownictwem doświadczonych specjalistów. Wymagania: Cierpliwość i empatia w stosunku do klientów Gotowość do rozwiązywania ich problemów; Łatwość nawiązywania kontaktów. Oferujemy: Umowa zlecenie Elastyczny grafik Podstawowe wynagrodzenie oraz premie uzależnione od wyników. Obowiązki: Bieżąca obsługa połączeń telefonicznych przychodzących; Przygotowywanie korespondencji do klientów Udzielanie niezbędnych informacji, odpowiadanie na zapytania klientów. Umowa Umowa zlecenie

Konsultant w dziale obsługi Klienta
Konsultant w dziale obsługi Klienta
30003000 zł
Kielce 20 dni plecy

Nie wymagamy doświadczenia. Stopniowe wdrażanie do pracy pod kierownictwem doświadczonych specjalistów. Wymagania: Cierpliwość i empatia w stosunku do klientów Gotowość do rozwiązywania ich problemów; Łatwość nawiązywania kontaktów. Oferujemy: Umowa zlecenie Elastyczny grafik Podstawowe wynagrodzenie oraz premie uzależnione od wyników. Obowiązki: Bieżąca obsługa połączeń telefonicznych przychodzących; Przygotowywanie korespondencji do klientów Udzielanie niezbędnych informacji, odpowiadanie na zapytania klientów.

Płatny Staż w Oddziale - Słupsk
Płatny Staż w Oddziale - Słupsk
19 zł
Gdańsk 20 dni plecy

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24. Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji. Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową kariera promedica24.pl – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Jesteś na początku swojej kariery zawodowej? Chciałbyś zdobyć doświadczenie firmie o stabilnej pozycji na rynku? Oczekujesz przyjemnej atmosfery i pracy z fajnymi ludźmi? Jeżeli na powyższe pytania odpowiedziałeś TAK, koniecznie zgłoś się do nas! Potrzebujemy właśnie Ciebie! Rozpocznij płatny staż w wymiarze minimum 160 godzin miesięcznie w Promedica24! Dołączając do nas będziesz: • odpowiadać za wsparcie administracyjne biura, • wspierać procesy rekrutacyjne, • publikować ogłoszenia, • poszukiwać nowych kandydatów na stanowisko opiekuna osób starszych, • obdzwaniać bazy kontaktów, • obsługiwać klienta w biurze. Oczekujemy od Ciebie: • pierwszych doświadczeń w obsłudze klienta, • zaradności i wielozadaniowości, • zdolności organizacyjnych, • umiejętności obsługi urządzeń biurowych • prawa jazdy kat. B. Co możemy Ci dać: • nasi Koledzy przeprowadzą z Tobą odpowiednie szkolenia, więc nie musisz bać się pierwszego dnia pracy. • chcesz zarobić pierwsze pieniądze? Oferujemy płatny staż w oparciu o umowę zlecenie. • z nami masz możliwość wyjścia do ludzi! Z pewnością nie grozi Ci nuda za biurkiem. • udział w rekrutacji opiekunów da Ci możliwość realnego wpływu na rozwój firmy. • dostęp do platformy e-learningowej, • spotkania integracyjne, • program rekomendacji pracowników, • w razie potrzeby służymy Ci wsparciem i pomocą, bo przecież na opiece znamy się najlepiej! W pracy liczy się dla nas uśmiech i pozytywne podejście! Nie wierzysz? Odwiedź jeden z naszych oddziałów i przekonaj się sam! Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę? Nie czekaj, aplikuj !

Mł. Sp. ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Słupsk
Mł. Sp. ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Słupsk
2021 zł
Słupsk 20 dni plecy

Szukasz pracy, w której dużo się dzieje? Lubisz pracować z ludźmi i dla ludzi? Chcesz współtworzyć zgrany i wspierający się zespół? Potrafisz podejmować szybkie decyzje w nagłych sytuacjach? Zależy Ci na stabilnej pracy w biurze, w stałych godzinach (9-17)? Bardzo dobrze znasz j. niemiecki i chcesz go wykorzystywać w codziennej pracy? A w dodatku możesz pochwalić się doświadczeniem związanym z obsługą klienta? Jeśli na większość z tych pytań Twoja odpowiedź brzmi: TAK - możesz sprawdzić się jako: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Słupsku Dołączając do zespołu Promedica24 będziesz: • wspierał naszych klientów niemieckojęzycznych mailowo i telefonicznie • organizował i koordynował wyjazd oraz pobyt personelu opiekuńczego za granicą • budował długotrwałe relacje z klientem i personelem opiekuńczym • na bieżąco współpracował z partnerami biznesowymi Dodatkowo możesz liczyć na: • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia) • kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewniej już od pierwszych dni pracy • opiekę medyczną dla Ciebie i dla Twojej rodziny • ubezpieczenie grupowe • kartę Multisport • biuro w dogodnej lokalizacji • umowę o pracę • dostęp do platformy e-learningowej, • spotkania integracyjne, • opiekę trenerów. Promedica24 od 17 lat świadczy usługi opiekuńcze w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Polsce. Jeśli chcesz nas bliżej poznać– odwiedź naszą stronę internetową: kariera .promedica24. pl Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę? Nie czekaj, aplikuj !

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
55006000 zł
Łódź 20 dni plecy

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR. Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim Numer ref. 0061153 Miejsce pracy: Łódź Obowiązki: • codzienna realizacja zamówień w programie SAP i e-commerce; • koordynacja zamówień w SAPie - dane podstawowe, wycena, dostępność, zmiany, dostawy, incydenty; • zarządzanie dostawami i codzienny kontakt z innymi placówkami firmy w Europie; • zarządzanie fakturami; • utrzymywanie danych dotyczących cen; • obliczanie premii i prowizji; • reagowanie na zapytania związane z zarządzaniem zamówieniami oraz pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów; • budowanie długotrwałych relacji z klientami. Oczekiwania: • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego; • doświadczenie w obsłudze klienta, zarządzaniu zamówieniami, logistyce, planowaniu/uzupełnianiu zapasów; • umiejętność pracy w dynamicznych warunkach; • predyspozycje do pracy zespołowej; • nastawienie proklienckie; • znajomość pakietu MS Office; • znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem (aczkolwiek nie jest wymagana); • wiedza z zakresu eksportu morskiego będzie dodatkowym atutem (aczkolwiek nie jest wymagana). Oferta: • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę; • praca hybrydowa i elastyczne godziny pracy; • wolne weekendy; • udział w tworzeniu się nowych struktur solidnej, prężnie rozwijającej się firmy; • biuro znajdujące się w centrum Łodzi; • liczne szkolenia wewnętrzne; • ciekawe spotkania integracyjne; • opieka medyczna i karta multisport; • dodatkowe ubezpieczenie na życie; • dofinansowanie do nauki języków obcych. Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania poprzez formularz aplikacyjny, znajdujący się pod adresem: http***************** Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami. Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570

Opiekun klienta
Opiekun klienta
Sanok 20 dni plecy

Potrzebne Ci będzie: · zaangażowanie w realizację celów · umiejętność współpracy w zespole · gotowość do pracy od zaraz · min. średnie wykształcenie Twoje zadania: · aktywne pozyskiwanie klienta oraz obsługa klienta dostarczonego przez dział marketingu · budowanie relacji z klientem · promowanie produktów oraz usług oferowanych przez naszą firmę · reprezentowanie najwyższych standardów jakości obsługi klienta Od nas dostaniesz: · rozbudowany system szkoleń · wsparcie przełożonego · konkursy sprzedażowe · przejrzysty system wynagrodzeń Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych.

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Sanok 20 dni plecy

Szukasz pracy, w której docenia się Twoją inicjatywę? A może szukasz miejsca, gdzie możesz wreszcie w pełni swój potencjał? W każdym przypadku - dobrze trafiłaś. Właśnie teraz poszukujemy: Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta Miejsce pracy: Sanok Ilość wolnych wakatów: 5 Opis stanowiska: - telefoniczna obsługa klienta - umawianie spotkań z obecnymi i nowymi klientami - zarządzanie terminarzem spotkań - raportowanie swoich działań i postępów w pracy Wymagania: - dobra organizacja pracy własnej, - samodzielność w działaniu - umiejętność łatwego nawiązywania relacji z klientami - pozytywne nastawienie oraz zaangażowanie w powierzone zadania - wysoki poziom kultury osobistej i komunikacji - doświadczenie w obsłudze klienta i telemarketingu będzie dodatkowym atutem Szkolenia wstępne: od pierwszego dnia pracy przystąpisz z nami do programu wdrożeniowego dla nowych pracowników. Nauczymy Cię jak krok po kroku realizować postawione zadania, a z czasem wypracujesz swoje własne podejście do pracy, które będziesz z czasem udoskonalać. Atmosfera: Pracę zaczniesz w kilkuosobowym zespole gdzie będziesz mógł się spokojnie realizować. Klimat w pracy jest dla nas najważniejszy a tworzą go bardzo młode i energiczne osoby. Forma zatrudnienia: Jako firma z bardzo dużym potencjałem akceptujemy w naszych strukturach tylko jedną formę zatrudnienia – umowę o pracę, jeżeli jednak masz ochotę i zacięcie by zarabiać większe pieniądze możesz przystąpić do naszego programu partnerskiego gdzie potrzebne Ci będzie samozatrudnienie. Trudno go opisać - musisz sam/a sprawdzić! Wynagrodzenie: (podstawowa stawka + premia ) Dodatki: Finansujemy wypoczynek po pracy w postaci kart Multi Sport oraz wieczornych wypadów do kina. Doceniamy Twój wysiłek oraz zaangażowanie. Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie swojego CV wraz z aktualnym zdjęciem Prosimy również o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji na potrzeby procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883) Ważne. Cv bez zamieszczonej klauzuli nie mogą zostać rozpatrzone.

Doradca Klienta
Doradca Klienta
Sanok 20 dni plecy

Marzysz o rozwoju ? Nie boisz się bezpośredniego kontaktu z klientem? Zostań Naszym Doradcą! Będziesz: - Pozyskiwał nowych Klientów oraz prowadził sprzedaż usług na terenie punktu - Realizował indywidualne cele sprzedażowe i jakościowe - Utrzymywał bieżący kontakt telefoniczny z Klientami - Budował dobre relacje z Klientem i pomagał w realizowaniu jego potrzeb Szukamy Ciebie, jeśli: - Potrafisz skutecznie realizować cele sprzedażowe - Dbasz o najwyższe standardy obsługi - Masz doświadczenie w sprzedaży - Cechujesz się systematycznością oraz konsekwencją w działaniu - Posiadasz min. wykształcenie średnie Gwarantujemy: - Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; - Atrakcyjny system premiowy za osiągane wyniki; - Ludzi wokół siebie, na których zawsze możesz liczyć; - Pełen pakiet szkoleń przygotowujących Cię do pracy; Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych.

specjalista w banku
specjalista w banku
22 dnia plecy

Partner Alior Bank SA zatrudni doradcę klienta do placówki Alior Banku w Starogardzie Gdańskim Zakres obowiązków: · kompleksowa obsługa w zakresie produktów bankowych, · sprzedaż produktów bankowych, obsługa punktu kasowego, · pozyskiwanie klientów, utrzymywanie z klientami stałych dobrych relacji. Wymagania: · doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta oraz/lub w sprzedaży, · umiejętność budowania długofalowych relacji, · komunikatywność, duża energia w działaniu, świetna organizacja pracy własnej, · preferowane wykształcenie wyższe, min. średnie z maturą, · prawo jazdy kat. B. Oferujemy : · umowę o pracę, stabilne zatrudnienie, · atrakcyjne wynagrodzenie + premie za sprzedaż, · bezpłatne szkolenie wstępne organizowane przez Bank, · możliwości rozwoju zawodowego, · pracę w przyjaznej atmosferze. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres : @

Płatny Staż w Zespole Wsparcia Klienta z j. niemieckim
Płatny Staż w Zespole Wsparcia Klienta z j. niemieckim
55006000 zł
Warszawa 25 dni plecy

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24. Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji. Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową kariera. promedica24.pl – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Jesteś na początku swojej kariery zawodowej? Chciałbyś zdobyć doświadczenie w firmie o stabilnej pozycji na rynku? Oczekujesz przyjemnej atmosfery i pracy z fajnymi ludźmi? Jeżeli na powyższe pytania odpowiedziałeś TAK, koniecznie zgłoś się do nas! Potrzebujemy właśnie Ciebie! Zakres obowiązków: • obsługa i rejestracja dokumentów w języku niemieckim, • kontakt emaliowy i telefoniczny z klientami w języku niemiecki, • przeprowadzanie cyklicznych ankiet telefonicznych dot. poziomu satysfakcji klientów. Wymagamy: • znajomość języka niemieckiego na poziomie bardzo dobrym, • dostępności w wymiarze 20 godzin tygodniowo, • motywacji oraz chęci rozwoju, • otwartości na nowe wyzwania, • dobrej organizacji pracy. Oferujemy: • płatny staż na podstawie umowy zlecenie, • elastyczne godziny pracy w przedziale 9-17, • możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego, • pracę w sympatycznym i uśmiechniętym zespole pełnym energii do działania, • kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewniej już od pierwszych dni pracy • wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej, • dostęp do platformy e-learningowej, • spotkania integracyjne, • szkolenia językowe, • komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy. Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę? Nie czekaj, aplikuj!

Konsultant Telefoniczny w Dziale Wsparcia Sprzedaży
Konsultant Telefoniczny w Dziale Wsparcia Sprzedaży
Łódź 25 dni plecy

Cześć! Jesteś studentem i chcesz zacząć pracować? A może dotychczasowa praca przestała Cię satysfakcjonować? Czas to zmienić! Zarabiaj, rozmawiając przez telefon :) Spokojnie - to żadna sprzedaż! Twoim głównym zadaniem będzie umawianie spotkań dla naszych Przedstawicieli.

Płatny Staż w Oddziale - Opole
Płatny Staż w Oddziale - Opole
Opole 25 dni plecy

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24. Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji. Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową www.************** – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Jesteś na początku swojej kariery zawodowej? Chciałbyś zdobyć doświadczenie firmie o stabilnej pozycji na rynku? Oczekujesz przyjemnej atmosfery i pracy z fajnymi ludźmi? Jeżeli na powyższe pytania odpowiedziałeś TAK, koniecznie zgłoś się do nas! Potrzebujemy właśnie Ciebie! Rozpocznij płatny staż w wymiarze minimum 160 godzin miesięcznie w Promedica24! Dołączając do nas będziesz: • odpowiadać za wsparcie administracyjne biura, • wspierać procesy rekrutacyjne, • publikować ogłoszenia, • poszukiwać nowych kandydatów na stanowisko opiekuna osób starszych, • obdzwaniać bazy kontaktów, • obsługiwać klienta w biurze. Oczekujemy od Ciebie: • pierwszych doświadczeń w obsłudze klienta, • zaradności i wielozadaniowości, • zdolności organizacyjnych, • umiejętności obsługi urządzeń biurowych • prawa jazdy kat. B. Co możemy Ci dać: • nasi Koledzy przeprowadzą z Tobą odpowiednie szkolenia, więc nie musisz bać się pierwszego dnia pracy. • chcesz zarobić pierwsze pieniądze? Oferujemy płatny staż w oparciu o umowę zlecenie. • z nami masz możliwość wyjścia do ludzi! Z pewnością nie grozi Ci nuda za biurkiem. • udział w rekrutacji opiekunów da Ci możliwość realnego wpływu na rozwój firmy. • dostęp do platformy e-learningowej, • spotkania integracyjne, • program rekomendacji pracowników, • w razie potrzeby służymy Ci wsparciem i pomocą, bo przecież na opiece znamy się najlepiej! W pracy liczy się dla nas uśmiech i pozytywne podejście! Nie wierzysz? Odwiedź jeden z naszych oddziałów i przekonaj się sam! Nie czekaj, aplikuj poprzez link: http**************************************************************************************************

Filtr