Sortowanie:
Znaleziony: 2213 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Przedstawiciel Pożyczkowy-praca dodatkowa
Przedstawiciel Pożyczkowy-praca dodatkowa
nowe Puławy dzisiaj

Opis oferty pracyProfi Credit Polska S.A. jedna z największych firm pożyczkowych w Polsce stawiająca na rozwój swoich pracowników i współpracowników poszukuje: Przedstawiciela Finansowego Zadania : -obsługa klienta -dbałość o dobry wizerunek firmy -przygotowanie dokumentacji pożyczkowej Oczekujemy: -komunikatywności -niekaralności -podstawowej znajomości obsługi komputera Oferujemy: -wdrożenie do pracy -wysokie prowizje -miłą atmosferę pracy -elastyczne godziny pracy -dostęp do bazy klientów

Praca z językiem włoskim SZCZECIN
Praca z językiem włoskim SZCZECIN
nowe Szczecin dzisiaj

Opis oferty pracyWsparcie Klienta z językiem włoskim SZCZECIN GDZIE: Szczecin-praca stacjonarna Znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym mile widziana Jako specjalista ds. wsparcia klienta: Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej: udzielanie informacji ogólnych, w tym rozwiązywanie bieżących problemów pasażerów, rozpatrywanie skarg lub kwestii z zagubionym bagażem – wszystko co może wydarzyć się w podróży Wsparcie pasażera poprzez telefony przychodzące oraz chat i e-mail Nasze wymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie min.B2 – wymóg konieczny Gotowość do podjęcia pracy stacjonarnej w centrum Szczecina (wygodne biuro, nowoczesny biurowiec) Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera Komunikatywność Pozytywne nastawienie i sumienne podejście do pracy Oferujemy: Umowę o pracę lub umowę zlecenie na pełen etat lub część etatu Wynagrodzenie w wysokości 5000-6000 brutto Praca od poniedziałku do niedzieli- elastyczne zmiany Profesjonalne szkolenia wdrażające i rozwojowe Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych) Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, program rekomendacji pracowników) Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta nie zwlekaj i wyślij nam swoje CV na adres @ Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych #szczecin #pracazjęzykiemwłoskimszczecin #włoskiszczecin

praca - zdalna obsługa klienta (z siedziby firmy)
praca - zdalna obsługa klienta (z siedziby firmy)
nowe Bytom wczoraj

Opis oferty pracyJeżeli masz doświadczenie w okazjonalnym odbieraniu rozmów telefonicznych, jesteś miłą osobą, napisz kilka słów o swoim doświadczeniu na maila @ Praca w centrum Bytomia, początkowo zlecenie, później umowa na czas nieokreślony. Praca polega na umawianiu spotkań klientów dzwoniących do biura, a także wykonywaniu telefonów do firm i instytucji w celu ustalenia potrzeb szkoleniowych i zaproszenia do skorzystania z oferty, która dla danej firmy lub instytucji zostanie opracowana w oparciu o ustalenia, których dokonasz. Preferujemy 4-dniowy tydzień pracy w godz.9.00-19.00, jeśli szukasz pracy w niepełnym wymiarze -zaznacz, czy odpowiadają Ci stałe godziny 9-14 czy 14-19. Preferujemy osoby z doświadczeniem w telefonicznej obsłudze klienta i sprzedaży. Preferowany kontakt w sprawie niniejszej oferty - mailowy, jeśli zaproponujemy CI rozmowę kwalifikacyjną - oddzwonimy.

Konsultant z językiem włoskim (entry level)
Konsultant z językiem włoskim (entry level)
Szczecin 2 dnia plecy

Opis oferty pracyCpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów. Szukasz pracy, w której możesz zdobyć nowe doświadczenie i chcesz przy okazji rozwijać swoje umiejętności przy użyciu języka obcego? Pomożemy Ci w tym! Dla międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, działającej w sektorze SSC/BPO, poszukujemy osoby na stanowisko: Konsultant z j. włoskim. Twój zakres obowiązków: - wsparcie techniczne klienta (połączenia telefoniczne, mailowo) w języku włoskim; - kontrola terminowości i jakości realizowanego projektu; - wprowadzanie danych do systemu; - ścisła współpraca z zespołem. Wymagania pracodawcy: - bardzo dobra znajomość języka włoskiego (min. B2) oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1); - znajomość MS Office; - umiejętości komunikacyjne; - proaktywne podejście do klienta. Pracodawca oferuje: - pracę stacjonarną z biurem w dogodnej lokalizacji; - zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie; - elastyczny grafik; - możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego w strukturach firmy. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142 - pokaż numer telefonu - , NIP 701-02-56-845 (dalej: Cpl Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy, na rzecz którego działa Cpl Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez Cpl Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. Cpl Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy Cpl Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez Cpl Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji, gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma Cpl Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez Cpl Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych.

Młodszy Specjalista ds. rozwoju sprzedaży z j. niemieckim
Młodszy Specjalista ds. rozwoju sprzedaży z j. niemieckim
Kraków 2 dnia plecy

Opis oferty pracyMłodszy Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży z j. niemieckim 2 globalni liderzy: TELEPERFORMANCE & VEEAM Lider w branży outsourcingu z liderem rozwiązań chmurowych i ochrony danych, w mocnej kooperacji, ogłaszają rekrutację na członków zespołu sprzedażowego! Co nas wyróżnia? Silne partnerstwo - to nie zdarza się często! Wszyscy tworzymy jeden zespół i realizujemy wspólne cele – możesz awansować zarówno w strukturach Teleperformance jak i Veeam. Chcemy rozwijać Twoje umiejętności - oferujemy Ci możliwość udziału w konferencjach i szkoleniach, zarówno produktowych, aby rozwijać Twoją wiedzę produktową, jak i sprzedażowych, aby rozwijać Twoje umiejętności sprzedażowe. Lojalność - stawiamy na długoterminową relację, o którą bardzo dbamy, inwestując w Twój rozwój i równowagę między pracą a życiem prywatnym. Program Buddy - przez cały okres wdrażania się w nowe obowiązki, będziesz pod opieką doświadczonego kolegi/koleżanki. Do Twoich zadań na tym stanowisku należy: Inicjowanie kontaktów telefonicznych i mailowych z potencjalnymi klientami w celu wygenerowania lead'a sprzedażowego i przekazania kontaktu do odpowiedniego działu, Uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych w celu aktualizowania wiedzy o produktach, Współpraca między zespołami wewnętrznymi. Nasze wymagania: doskonała znajomość języka niemieckiego (min.C1), bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min.B2), zorientowanie na realizację celów sprzedażowych, umiejętność ustalania priorytetów oraz efektywnego zarządzania czasem. Mile widziane: wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży (najlepiej w zakresie zaawansowanych technologicznie produktów/usług), wykształcenie techniczne i znajomość technologii tworzenia kopii zapasowych pamięci masowych, kopii zapasowych w chmurze oraz kluczowych producentów w branży. Co oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie: 8000-10700 zł brutto/miesięcznie, Program Poleć Znajomego – do zgarnięcia bonusy: 500-2000 zł, Stała inwestycja w rozwój Twoich kompetencji, Stabilna pozycja w międzynarodowej organizacji- stawiamy na długofalową współpracę, Pakiet benefitów pracowniczych: prywatna opieka medyczna w Medicover, karta Medicover Sport, szkolenia wewnętrzne, Program Buddy, Stałe godziny pracy- od poniedziałku do piątku 9:00-17:00, Praca hybrydowa z Krakowa- zapewniamy cały sprzęt do pracy z domu, Bezpłatny dostęp do platformy do nauki języków obcych, Zaproszenia na eventy zarówno w Teleperformance, jak i Veeam, Praca z nami to także doskonała okazja, aby w pełni wykorzystać swoje umiejętności komunikacyjne. Będziesz mieć możliwość budowania relacji w międzynarodowym zespole, Tutaj będziesz cieszyć się strategiczną rolą w rozwijającej się firmie, przy jednoczesnym zachowaniu równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. Dołącz do naszego zespołu i aplikuj już dziś! Rekrutację prowadzimy zdalnie Prosimy o wysyłanie CV w języku angielskim

Specjalista w Dziale Obsługi Klienta
Specjalista w Dziale Obsługi Klienta
Wrocław 2 dnia plecy

Opis oferty pracyBusiness Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę. Obecnie dla naszego Klienta - firmy z branży meblarskiej - szukamy osób do pracy na stanowisku: Specjalista w Dziale Obsługi Klienta Miejsce pracy: okolice Wrocławia Na tym stanowisku zajmiesz się: • przygotowywaniem umów, wycen i ofert dla Klientów • bieżącym nadzorem nad przebiegiem zamówień Klientów, koordynacją projektów produkcyjnych realizowanych dla Klientów, dokumentowaniem wpływających zamówień • pozyskiwaniem nowych zamówień od Klientów – podtrzymywaniem kontaktów z Klientem i regularny follw-up • stałym kontaktem z Klientami związanym z realizacją, produkcją i montażem zamówionych mebli (koordynacja produkcji, montażu, odbioru i ewentualnych uzupełnień lub rozszerzeń zamówienia) • nadzorem nad dostawami (terminowość i kompletność dostaw, weryfikacja dokumentów WZ, zapewnienie kompletności zamówienia oraz instrukcji montażowych) • kontaktem z Działem Finansowym dotyczącym wystawienia faktur sprzedaży • kontrolą spływu należności • realizowaniem strategii promocyjnej, przygotowywaniem materiałów promocyjnych dla Klientów To praca dla Ciebie, jeśli: • masz wykształcenie minimum średnie techniczne • potrafisz czytać rysunki techniczne • jesteś osobą zaangażowaną, sumienną i odpowiedzialną • cechują Cię: przedsiębiorczość, wysoka kultura osobista, zaangażowanie i nastawienie na długofalową współpracę • masz podstawową znajomość branży meblowej i jej specyfiki – atut mile widziany • znasz język angielski – atut mile widziany • znasz program fakturowo-magazynowy – atut mile widziany Co otrzymasz w zamian: • pracę stacjonarną w szybko rozwijającej się firmie, na pełny etat, na podstawie umowę o pracę • atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie • możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji • przyjazną atmosferę pracy Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej "Klauzuli zgody", w przypadku nadesłanych aplikacji bez tej klauzuli, Państwa kandydatura zostanie automatycznie odrzucona, a przesłana aplikacja zostanie usunięta: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Szczęśliwej 38A/2, 53-418 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych” Informujemy, że ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłania na adres e-mail: @ Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody. "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Szczęśliwej 38A/2. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem: ul. Szczęśliwa 38A/2, 53-418 Wrocław. 3. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe: a) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO), b) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), c) w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), d) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), e) w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). 4. Możemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: a) biuru rachunkowemu prowadzącemu księgowość Administratora, b) kancelarii prawnej świadczącej usługi dla Administratora, c) dostawcom systemów informatycznych i usług IT dla Administratora, d) innym podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie Państwa danych osobowych w związku z procesem rekrutacyjnym (np. firmom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, podmiotom organizującym proces rekrutacyjny, współpracownikom itp.), e) operatorom pocztowym, f) organom publicznym, instytucjom lub podmiotom trzecim uprawnionym do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa; 6. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą: a) do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadkach przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie odrębnej zgody lub na podstawie wymienionej w art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO; 7. Przysługuje Panu/Pani prawo do: a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, b) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Konsultant telefoniczny
Konsultant telefoniczny
Warszawa 2 dnia plecy

Opis oferty pracyKonsultant telefoniczny W Fingrow Management poprzez różnorodne działania realizujemy politykę aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. Jednym z zakresów naszej działalności jest prowadzenie rekrutacji pracowników niepełnosprawnych na rzecz naszych klientów. Dzięki prowadzonym projektom umożliwiamy osobom niepełnosprawnym zdobywanie doświadczenia zawodowego; aktywizację zawodową oraz podnoszenie kompetencji. Miejsce pracy: ul. Progi 1/1, Warszawa Zakres obowiązków: - kontakt telefoniczny i mailowy z potencjalnym klientem, - prowadzenie rozmowy według skryptu, - wysyłanie maili z ofertą, - umawianie spotkań, - raportowanie. Nasze wymagania: - status studenta lub aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, - łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, - łatwość w prowadzeniu rozmowy, - znajomość programu Microsoft Excel, - wysoka kultura osobista, - zaangażowanie w realizację postawionych celów. Co oferujemy: - zatrudnienie w formie umowy zlecenie lub umowy o pracę, - elastyczny grafik dostosowany do potrzeb pracownika (praca w godzinach 9:00 – 17:00), - szkolenie w zakresie oferowanych usług. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: @ z dopiskiem " Konsultant telefoniczny" Do CV proszę wpisać poniższą klauzulę: Wyrażam dobrowolną i świadomą zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółkę FINGROW MANAGEMENT Sp. z o. o. w trybie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Agencja zatrudnienia nr: 21006

Specjalista ds. sprzedaży oddział w Radomiu
Specjalista ds. sprzedaży oddział w Radomiu
Radom 2 dnia plecy

Opis oferty pracySKOK Energia poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży Miejsce pracy: Radom Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za: - profesjonalne, zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowości detalicznej przy jednoczesnej obsłudze operacyjnej Klientów, - pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami, - dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku SKOK Energia, - zarządzanie przypisanym portfelem Klientów, Oczekujemy od Ciebie: - doświadczenia w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą klienta, - minimum średniego wykształcenia, - praktycznej znajomości pakietu Microsoft Office i komputera, - dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, - umiejętności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju w branży finansowej, - umiejętności budowania relacji, - pozytywnego nastawienia oraz otwartości na przyswajanie nowej wiedzy, - prawo jazdy kat. B. Jeśli Twój profil zawodowy różni się od naszych oczekiwań, a mimo wszystko jesteś ukierunkowany na rozwój w strukturach SKOK Energia złóż swoją aplikację, a my w odniesieniu do aktualnych procesów rekrutacyjnych, indywidualnie rozpatrzymy Twoją Kandydaturę. Dołącz do nas, a tak jak wszyscy nasi pracownicy otrzymasz: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - pracę w energicznym i ambitnym zespole, - pracę w instytucji wyłącznie z polskim kapitałem, - premię uzależnioną od wyniku sprzedażowego, - uczestnictwo w pracowniczym programie PPE. Oferty prosimy składać na adres @ z dopiskiem w tytule „Praca” lub dostarczyć do Centrali Kasy na adres: Hamernicka 4 lok. 1, 26-900 Kozienice Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SKOK Energia z siedzibą przy ulicy Hamernickiej 4 lok. 1 w Kozienicach, kod pocztowy: 26-900, dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.”. Część informacyjna Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SKOK Energia z siedzibą przy ulicy Hamernickiej 4 lok. 1 w Kozienicach, kod pocztowy: 26-900. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – @ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych na potrzeby marketingu bezpośredniego lub sprzeciwu uzasadnionego Pani/Pana szczególną sytuacją. W celu realizacji przysługujących Pani/Panu uprawnień należy kontaktować się z nami korespondencyjnie na adres: 26-900 Kozienice, ul. Hamernicka 4 lok. 1, telefonicznie pod numerem telefonu: 48 611 30 80 lub elektronicznie na adres @ Niezależnie od powyższego przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Zastrzegamy sobie kontakt z wybranymi kandydatami.

Przedstawiciel z językiem niemieckim
Przedstawiciel z językiem niemieckim
Zielona Góra 2 dnia plecy

Opis oferty pracyZatrudnię przedstawiciela handlowego z językiem niemieckim. Praca stacjonarnie w Zielonej Górze oraz wizyty u klientów. Wymagany język niemiecki na dobrym poziomie oraz czynne prawo jazdy kat. B. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

Asystent działu e-commerce
Asystent działu e-commerce
Kalisz 2 dnia plecy

Opis oferty pracyFirma Netland od 20 lat prowadzi sprzedaż sprzętu komputerowego. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za wsparcie zespołu handlowego w sprzedaży produktów i rozwiązań z obszaru IT. Obecnie poszukujemy: Asystenta działu e-commerce Obowiązki na tym stanowisku: - obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, osobista) - obsługa klientów w zakresie sprzedaży - doradztwo produktowe - realizacja zamówień przez internetowy panel zamówień Wymagania: - doświadczenie w obsłudze klienta i w sprzedaży - umiejętności w nawiązywaniu kontaktów i pozytywnego nastawienia do pracy - wysokiej kultury osobistej, pełnego zaangażowania i dobrej organizacji pracy - orientacja na wyzwania i osiąganie wyznaczonych celów Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pełne wdrożenie - pracę w doświadczonym zespole i miłej atmosferze - dostęp do baz wiedzy czołowych producentów - ubezpieczenie grupowe - pakiet MultiSport Zapraszamy do aplikowania! Prosimy o przysyłanie CV wraz z załączoną kauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. nr 133, poz. 883).

Pozyskiwanie klientów Auto-detailing 20/25%
Pozyskiwanie klientów Auto-detailing 20/25%
Kraków 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy firmą auto-detailingową, która działa na zasadzie door to door. Poszukujemy pomocnika do naszego zespołu. ️ Oferujemy wynagrodzenie na podstawie prowizji od pozyskanego zlecenia ️ około 20% od jednego zlecenia (przeważnie koszt jednej usługi to około 1500-2000zł) ️ Pełne wdrożenie do pracy ️ Spokojna atmosfera i chęć długodystansowej współpracy Będziesz odpowiedzialny m.in. za ️ Poszukiwanie nowych klientów ️ Oferowanie usług oraz ich sprzedaż ️ Przywożenie samochodu z pod domu klienta Wymagamy: ️ Prawo jazdy kat.B (Nieobowiązkowe) ️ Kulturę osobistą oraz schludny wygląd ️ Polskie obywatelstwo ️ Wiedza w zakresie Car-Detailingu (chętnie douczymy)

Doradca Ubezpieczeniowy - Klucz do Twojej Kariery!
Doradca Ubezpieczeniowy - Klucz do Twojej Kariery!
4 kilka dni temu

Opis oferty pracyZ przyjemnością informujemy, że nasza firma specjalizująca się w dziedzinie ubezpieczeń otwiera nowe możliwości współpracy dla kandydatów, którzy są gotowi rozwijać się w branży finansowej! Poszukujemy partnerów gotowych do tworzenia innowacyjnych rozwiązań oraz dostarczania najwyższej jakości usług ubezpieczeniowych. Dlaczego warto do nas dołączyć? Wsparcie: Oferujemy kompleksowe wsparcie biznesowe i szkoleniowe, aby pomóc w rozwijaniu kompetencji naszych partnerów. Elastyczność: Dajemy swobodę w dostosowaniu oferty do indywidualnych potrzeb klientów, co zwiększa konkurencyjność na rynku. Silna Marka: Nasza firma to solidny partner, z którego renomą można identyfikować się na rynku usług finansowych. Poszukujemy partnerów o różnych profilach działalności Dołącz do nas i razem budujmy przyszłość finansowego bezpieczeństwa dla naszych klientów!

Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
4 kilka dni temu

Opis oferty pracyDołącz do Zespołu PsychoMedic.pl! Obecnie poszukujemy osób do pracy na recepcji naszej kliniki w Warszawie. Lokalizacja: ul. Białobrzeska 40a. Zapraszamy szczególnie studentów psychologii oraz kierunków pokrewnych a także pasjonatów psychologii chcących rozpocząć swoją karierę w środowisku profesjonalistów zajmujących się zdrowiem psychicznym. Poszukujemy osób w wymiarze pełnego etatu. Obowiązki: JAKO PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI PACJENTA BĘDZIESZ: nieść pomoc Pacjentom przy wyborze odpowiedniego specjalisty, zapewniać sprawną i profesjonalną obsługę Pacjenta, rezerwować i rejestrować usługi poradni psychoterapeutyczno-psychiatrycznej – obsługujemy również Pacjentów anglojęzycznych, koordynować plan wizyt, udzielać informacji o oferowanych usługach, dbać o wizerunek firmy, być ambasadorem marki CZEGO OCZEKUJEMY? entuzjazmu w kontakcie z innymi, inicjatywy, aktywnego wychodzenia do Pacjenta, dobrej organizacji i sprawnego przerzucania uwagi, zdolności matematycznych – rozliczanie wizyt, koordynowanie grafików, mile widziani osoby w trakcie studiów psychologicznych lub absolwenci psychologii, chęci uczenia się i pracy w zespole, solidności i dokładności w pracy. dyspozycyjność dwuzmianowa, pracujemy 7-14/14-21 CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ? elastyczny grafik, pracę na dłuższy okres, współpracę w oparciu o umowę zlecenie lub własną działalność gospodarczą, atrakcyjne wynagrodzenie przeszkolenie z systemów medycznych, współpracę z profesjonalnym zespołem psychoterapeutów i psychiatrów, przyjazną atmosferę pracy, bardzo dobry dojazd do poradni – zarówno autem, jak i komunikacją miejską. BENEFITY: bezpłatny udział w projektach szkoleniowych PsychoMedic.pl, m.in. w projekcie Akademia Terapeuty, więcej na www.psychomedic.edu.pl, udział w superwizjach zespołu, karta Multisport, płatny 2-tygodniowy urlop, spotkania integracyjne, inicjatywy dobroczynne

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Kraków 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę! Zadania: Profesjonalna obsługa zapytań klientów z rynku niemieckojęzycznego Identyfikowanie, weryfikowanie i tworzenie nowych możliwości sprzedażowych na przypisanych obszarach Wsparcie procesu sprzedaży poprzez obsługę przychodzących zapytań klientów drogą telefoniczną, email i chat Inicjowanie kontaktów telefonicznych i mailowych z potencjalnymi klientami w celu wygenerowania lead'ów sprzedażowych i przekazania kontaktu do odpowiedniego działu Oczekiwania: Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2) Wysoka kultura osobista Zorientowanie na cel oraz umiejętność wyznaczania priorytetów Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta lub dziale sprzedaży będzie dodatkowym atutem Oferta: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie - 8000 zł brutto Praca w modelu hybrydowym (3 dni pracy z biura w Krakowie) Biurowe godziny pracy Niekorporacyjna atmosfera pełną otwartości na innowacje, doskonalenie, pracę zespołową, Benefity: pakiet prywatnej opieki medycznej, karta Medicover Sport, imprezy integracyjne, ubezpieczenie na życie, upominki świąteczne Uczestniczenie w bieżących szkoleniach dotyczących nowości produktowych, aktualizacji marketingowych, metodologii sprzedaży i zachowań zakupowych klientów Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji! Oferta dotyczy pracy stałej.

Lider Działu Obsługi Klienta - firma produkcyjna
Lider Działu Obsługi Klienta - firma produkcyjna
Rzeszów 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Klienta - międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży FMCG spod Rzeszowa (Przeworsk, 40 km, zwrot kosztów dojazdów) - poszukujemy Kandydatów na nowo tworzone stanowisko Team Leader Customer Service z językiem angielskim. Zadania na stanowisku: - Kierowanie niewielkim zespołem działu Obsługi Klienta - Ścisła koordynacja oraz pełnienie funkcji zastępcy Dyrektora Sprzedaży i Logistyki - Regularne raportowanie do Dyrektora - Monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów - Koordynacja wysyłek i stała współpraca z firmami transportowymi i spedycyjnymi - Rozpatrywanie nietypowych zgłoszeń - Aktualizacja regulaminów zgodnie z dynamicznie zmieniającymi się przepisami konsumenckimi - Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów - Wsparcie dyrektora i działu w codziennych operacjach, takich jak informowanie klientów o nieprawidłowościach, przetwarzanie zwrotów i reklamacji - Aktywna współpraca z innymi działami w firmie - Planowanie, kreowanie i doskonalenie standardów obsługi klienta - Zarządzanie zadaniami i czasem pracy zespołu Oczekiwania względem Kandydatów: - Doświadczenie na podobnym stanowisku - Ogólne doświadczenie zawodowe ok. 10 lat - Zaawansowana znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację biznesową - Znajomość MS Office, chętnie także SAPa - Asertywność, konkretność, komunikatywność Oferta Klienta: - Stabilna umowa o pracę i chęć długoterminowej współpracy - Rynkowe wynagrodzenie ustalane indywidualnie - Praca stacjonarna z możliwością sporadycznego home office - Stale rosnąca paczka benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, kafeteria - Zwrot kosztów dojazdów (powyżej 15km)! - Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne oraz rozwój w środowisku międzynarodowym - Opieka rekrutera przez cały okres procesu rekrutacyjnego Aplikuj, porozmawiajmy!

Specjalista ds. sprzedaży z j. czeskim lub słowackim - 100%
Specjalista ds. sprzedaży z j. czeskim lub słowackim - 100%
Warszawa 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyPOSZUKUJEMY Specjalistów ds. sprzedaży na rynek czeski lub/i słowacki: Twój zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientem zagranicznym w wybranym języku czeskim lub słowackim. Kontakt z klientem, który zna nasz produkt tzw. „ciepła baza". Telefoniczna sprzedaż kosmetyków i suplementów diety. Budowanie długotrwałych relacji z klientami (nasi klienci powracają do nas!). Wsparcie klientów w zakresie ich decyzji zakupowych. Realizacja planów sprzedażowych. Nasze wymagania Warunek konieczny: bardzo dobra znajomość wybranego języka - Czeski lub/i Słowacki - C1/C2! Pełne zaangażowanie w przyswajanie nowej wiedzy i wdrożenie jej w praktyce. Chęć stałego rozwoju i otwartość na zmiany. Dyscyplina i chęć do intensywnej i regularnej pracy. Duża odwaga, kreatywność i wytrwałość w dążeniu do celu. To oferujemy Wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system prowizyjny. Codzienny „żywy” kontakt z językiem obcym. Pracę 100% zdalną. Możliwości rozwoju i awansu wewnątrz organizacji. Liczne konkursy z nagrodami finansowymi i rzeczowymi. Profesjonalne szkolenia sprzedażowe i rozwojowe. Wysoki komfort współpracy w zgranym zespole. Więcej o nas: WWW - call2sale.eu/ Facebook - www.facebook.com/Call2Sale Instagram - www.instagram.com/call2sale/ Linkedin - www.linkedin.com/company/call2sale/

Asystent działu handlowego
Asystent działu handlowego
Kalisz 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Netland od 20 lat prowadzi sprzedaż sprzętu komputerowego. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za wsparcie zespołu handlowego w sprzedaży produktów i rozwiązań z obszaru IT. Obecnie poszukujemy: Asystenta działu e-commerce Obowiązki na tym stanowisku: - Obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, osobista) - obsługa klientów w zakresie sprzedaży - doradztwo produktowe - realizacja zamówień przez internetowy panel zamówień Wymagania: - umiejętności w nawiązywaniu kontaktów i pozytywnego nastawienia do pracy - wysokiej kultury osobistej, pełnego zaangażowania i dobrej organizacji pracy - mile widziane będzie doświadczenie w sprzedaży - orientacja na wyzwania i osiąganie wyznaczonych celów Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pełne wdrożenie - pracę w doświadczonym zespole i miłej atmosferze - dostęp do baz wiedzy czołowych producentów - ubezpieczenie grupowe - pakiet MultiSport Zapraszamy do aplikowania! Prosimy o przysyłanie CV wraz z załączoną kauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. nr 133, poz. 883).

Praca dodatkowa lub na stałe ONLINE
Praca dodatkowa lub na stałe ONLINE
6 dni plecy

Opis oferty pracyWitam. Renomowana firma działająca na rynku międzynarodowym oferująca produkty wellness & Beauty poszukuje: Kobiet, które chcą dorobić sobie do domowego budżetu lub szukają czegoś na dłużej. Od kandydatki oczekujemy: - chęci i zaangażowania w pracę, nie potrzeba doświadczenia - otwartość i śmiałość będzie dodatkowym atutem - znajomość social mediów w stopniu podstawowym - sumienność, otwartość Obowiązki: - telefoniczny kontakt z klientem - rekrutacja - kontakt z drugim człowiekiem jest na pierwszym miejscu dlatego ważne jest, aby kandydatka lubiła rozmawiać z ludźmi - uczestnictwo w wewnętrznych szkoleniach CAŁA PRACA ODBYWA SIĘ ONLINE - dlatego mile widziane są Mamy na macierzyńskim. - praca około 2/3h dziennie - od poniedziałku do soboty Oferujemy: - zarobki od 50-1500zl w pierwszym etapie pracy - rosnące wynagrodzenie - szkolenia, materiały i opiekun przez cały czas pracy i nauki - zniżka do 75% na produkty firmy Proszę o kontakt e-mail lub sms

Recepcjonistka do kliniki dentystycznej
Recepcjonistka do kliniki dentystycznej
Warszawa 6 dni plecy

Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków: - obsługa Pacjentów na miejscu w klinice, przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, korespondencja email - rejestrowanie Pacjentów zgodnie z wytycznymi oraz harmonogramem pracy gabinetów w klinice - rozliczanie Pacjentów, pomoc podczas ich oczekiwania na wizytę - umiejętność skutecznej rozmowy i zapisu Pacjentów na konsultacje/leczenie - przyjmowanie i wysyłanie prac protetycznych do pracowni technicznych - obsługa kasy fiskalnej i programu medycznego, Microsoft Office Nasze wymagania: - minimum 1-roczne doświadczenie w pracy recepcjonisty/ki w placówce stomatologicznej (warunek konieczny) - wiedza z zakresu stomatologii - wysoki poziom umiejętności interpersonalnych - odporność na stres, dokładność - dobra koordynacja pracy własnej i zespołowej - pozytywna postawa i silna motywacja do pomocy Pacjentom, empatia - gotowość do pracy zmianowej (+ 1 lub 2 soboty/m-c) - mile widziana znajomość j. angielskiego Co oferujemy? - pracę w pełnym wymiarze godzin - pracę w nowoczesnej, funkcjonującej od 14 lat klinice - przeszkolenie i pełne wdrożenie do pracy - współpracę z dwiema recepcjonistkami - serdeczną atmosferę, wsparcie zespołu - atrakcyjne wynagrodzenie - pracę w trybie zmianowym ok. 168 h/mc - rodzaj umowy - kontrakt B2B lub umowa zlecenie

Sprzedawca Monnari Galeria Warmińska
Sprzedawca Monnari Galeria Warmińska
Olsztyn 7 dni plecy

Opis oferty pracySklep z odzieżą damską, zatrudni dyspozycyjną Panią na stanowisko sprzedawcy/doradcy klienta. Umowa zlecenie na pełen etat (27, 70 zł brutto/ godz) Prosimy o składanie CV za pośrednictwem Lento lub osobiście salonie Monnari w Galerii Warmińskiej.

Menedżer sprzedaży, kierownik
Menedżer sprzedaży, kierownik
7 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukuje kandydatów na stanowiska, w nowym projekcie - Menedżer sprzedaży Na start otrzymujesz startup Dołącz do najlepszych jeżeli: cenisz sobie niezależność i poszukujesz satysfakcjonujących możliwości finansowych, to mamy dla Ciebie doskonałą ofertę. Zostając naszym specjalistą: - sam decydujesz o swoim czasie pracy, - pośredniczysz w zawieraniu umów, - negocjujesz warunki dla klienta, - oferujesz produkty ubezpieczeniowo - finansowe (firmy i klienci indywidualni), - nawiązujesz i utrzymujesz kontakty z klientem, - analizujesz sytuacje klienta, aby zidentyfikować jego potrzeby i zaplanować kolejne działania, - na bieżąco pogłębiasz wiedzę o produktach i sytuacji rynkowej. WYMAGANIA: - masz minimum wykształcenie średnie, - prawo jazdy kat.B, - doświadczenie w sprzedaży lub kontaktach z klientami, - łatwo nawiązujesz kontakty z ludźmi i lubisz z nimi rozmawiać, - potrafisz organizować swój czas, - jesteś przedsiębiorczy, zdecydowany i ambitny, - cechuje Cię duża motywacja do pracy, - łatwo się uczysz, - lubisz pracować z ludźmi, - chcesz pracować w jednym z najlepszych zespołów w Polsce. OFERTA: Zapewnimy Ci wiele korzyści: - długoterminową ścieżkę rozwoju, - stałe wynagrodzenie, - dodatkowe atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne, - wysokie premie co miesiąc, - narzędzia pracy, - portfel klientów, - aktywne wsparcie przełożonego oraz specjalistów produktowych, - motywującą atmosferę w pracy, -wsparcie Dyrektora , Managera i Koordynatora od spraw sprzedaży.

Promotor telefonów komórkowych
Promotor telefonów komórkowych
Kraków 8 dni plecy

Opis oferty pracyBędziesz odpowiedzialny za: promowanie i sprzedaż telefonów komórkowych prezentacje produktów informowanie klientów o funkcjonalnościach telefonów pełnienie roli ambasadora produktów Wystarczy, że: interesujesz się telefonami, elektroniką i innymi nowinkami technologicznymi łatwo nawiązujesz kontakty z innymi ludźmi szukasz pracy z elastycznym grafikiem masz doświadczenie w promowaniu produktów lub szybko się uczysz i nabywasz samodzielności w działaniu Mile widziane:​ status ucznia/studenta Oferujemy: zarobki od 4000 - 8000 zł brutto (atrakcyjny system premiowy) pracę do 168 godzin w miesiącu - w zależności od Twojej dyspozycyjności możliwość pracy w godzinach popołudniowych - od poniedziałku do piątku oraz w soboty i niedziele handlowe umowę zlecenie przeszkolenie w zakresie prezentowanego produktu stałą opiekę koordynatora projektu możliwość skorzystania z programu Multisport zdobycie cennego doświadczenia

Doradca Klienta/Sprzedawca w Neonet – Świnoujście
Doradca Klienta/Sprzedawca w Neonet – Świnoujście
Świnoujście 8 dni plecy

Opis oferty pracyOd 20 lat nasi eksperci wychodzą naprzeciw potrzebom konsumentów branży RTV i AGD – obecnie już w blisko 300 salonach w Polsce. Dlaczego my? Zapewniamy możliwość ciągłego podnoszenia swoich kompetencji, co daje realną możliwość awansu wewnętrznego. Dzięki temu budujemy trwałe zespoły na lata. Dołącz do nas już dziś! Obecnie do naszego salonu w Świnoujściu poszukujemy Doradcy Klienta Główne zadania: - obsługa klientów oraz pomoc w doborze najlepszego dla nich sprzętu - aktywna sprzedaż oraz realizacja założonych planów sprzedażowych - dbanie o wygląd salonu i ekspozycję produktową - poszerzanie wiedzy i śledzenie nowinek ze świata technologii Jeśli… - masz już doświadczenie w sprzedaży - u nas udoskonalisz swoje umiejętności i będziesz miał możliwość rozwoju wg jasnej ścieżki kariery - stawiasz pierwsze kroki w karierze zawodowej - wszystkiego Cię nauczymy - interesujesz się nowymi technologiami i chętnie poszerzasz swoją wiedzę w tym zakresie - jesteś zmotywowany i dynamiczny, a praca z ludźmi to Twój żywioł :) …DOŁĄCZ DO NAS! Wybranym kandydatom oferujemy: - umowę o pracę na pełen etat - rozbudowany system premiowy i realny wpływ na wysokość zarobków - możliwość rozwoju zawodowego od Doradcy Klienta do Dyrektora Obszaru Sprzedaży - bogaty program wdrożeniowy i szkolenia – zadbamy o to, abyś stał się ekspertem - pracę w świecie najnowszych technologii - konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami - możliwość skorzystania z benefitów, m.in. Multisport, LUX MED, Ubezpieczenie Grupowe - rabaty pracownicze - bibliotekę pracowniczą z najnowszymi pozycjami książek, audiobooków i gier  Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV za pomocą formularza pod linkiem: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=4fc337336e3f4719a81194e90d0dbdbe Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że odpowiemy na wybrane oferty. Pamiętaj, to Ty decydujesz jakie dane nam udostępniasz ponad zestaw wymaganych danych przez prawo pracy. Dlatego, jeżeli dobrowolnie umieścisz i prześlesz nam dodatkowe informacje osobowe w swoim CV i materiałach towarzyszących (np. swoje zdjęcie, zainteresowania itp.) będzie to oznaczało wyrażenie przez Ciebie zgody dla NEONET S.A. z siedzibą we Wrocławiu na ich przetwarzanie zgodnie z Art. 6 ust.1 lit. a) RODO, wyrażoną poprzez Twoje wyraźne działanie. W każdej chwili masz prawo ją wycofać, przy czym cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem

Specjalista ds. Zakupów i Łańcucha Dostaw
Specjalista ds. Zakupów i Łańcucha Dostaw
Kielce 8 dni plecy

Opis oferty pracySpecjalista ds. zakupów i łańcucha dostaw Miejsce pracy: Kielce, ul. Ściegiennego ZADANIA: • Odpowiedzialność za zakupy administracyjne i towarowe (import) • Koordynacja procesu zamówień – praca w oparciu o dostawców katalogowych • Współpraca z firmami transportowymi, agencjami celnymi • Kontakt z klientami międzynarodowymi - rozmowy telefoniczne w kontekście zamówień złożonych • Obsługa posprzedażowa zamówień bieżących • Aktywna współpraca z Działem Sprzedaży w firmie oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi • Praca z systemem CRM • Bezpośrednia współpraca z działami: handlowym, magazynem, administracją firmy, działem księgowym WYMAGANIA: • Minimum 2 lata doświadczenia związanego z zakupami towarów • Dobra znajomość języka angielskiego min. B2– warunek konieczny • Swobodne poruszanie się w pakiecie MS Office • Dobra organizacja pracy • Zaangażowanie w powierzone zadania • Profesjonalne podejście do powierzonych zadań OFERTA: • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Wynagrodzenie dopasowane do umiejętności i doświadczenia • Pracę w rozwijającej się firmie, ciekawej branży • Ubezpieczenie zdrowotne • Możliwość szkoleń, podnoszenia swoich kwalifikacji

Dodatkowa praca - branża ubezpieczeń
Dodatkowa praca - branża ubezpieczeń
8 dni plecy

Opis oferty pracyJeśli jesteś zainteresowany dodatkową pracą, to trafiłeś na odpowiednie ogłoszenie! Idealna praca dla studenta, młodej mamy lub osoby, która już posiada zatrudnienie, ale chce sobie dorobić. + Możesz pracować w dogodnych dla Ciebie godzinach, + Sam decydujesz ile czasu poświęcasz na pracę, + Twoje wynagrodzenie jest zależne od Twojego zaangażowania. Wymagania podstawowe: __________________________ - wykształcenie min. średnie - niekaralność - umiejętność sprawnego poruszania się w urządzeniach mobilnych - podstawowa znajomość zasad działania mediów społecznościowych Zapewniamy: ____________ - wysokie wynagrodzenie prowizyjne - pełne przygotowanie do pracy on-line - zdobycie niezbędnych uprawnień,

Doradca ds. nieruchomości
Doradca ds. nieruchomości
Warszawa 8 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy Doradcy ds. nieruchomości Czego oczekujemy od Ciebie? • Wykształcenie min. Średnie • Ponadprzeciętne kompetencje komunikacyjne • Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku agenta nieruchomości • Umiejętność współpracy oraz indywidualnego podejścia do klientów • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność planowania działań Rozpocznij współpracę z Developergo Sp z o.o. Nasza firma pracuje na kontraktach B2B i rozliczamy się prowizyjne. Wysokość Twoich zarobków zależy tylko od Ciebie. Dołącz do nas i korzystaj z naszej wiedzy, doświadczenia i wsparcia, aby odnieść sukces w branży nieruchomości.

Telefoniczny Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Telefoniczny Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Gdańsk 8 dni plecy

Opis oferty pracyJesteśmy dynamiczną agencją marketingową specjalizującą się w obszarze mediów społecznościowych i poszukujemy energicznego i komunikatywnego kandydata na stanowisko Telefonicznego Konsultanta ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta. Zakres obowiązków obejmuje: Prezentowanie i wysyłka ofert handlowych. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Przyjmowanie zamówień i rejestrowanie ich w systemie CRM. Aktywne dzwonienie do klientów w celu obsługi i wsparcia. Aktywne dzwonienie do klientów w celu pozyskiwania nowych zleceń. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów poprzez staranne prowadzenie rozmów i zaangażowanie w rozwiązywanie problemów. Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność budowania relacji z klientami. Doświadczenie w obsłudze klienta w środowisku telefonicznym. Umiejętność empatycznego słuchania, skutecznego rozwiązywania problemów i optymistycznego podejścia do klientów. Umiejętności sprzedażowe oraz motywacja do osiągania celów. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się branży. Profesjonalne szkolenie i wsparcie w procesie adaptacji. Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy. Przyjazną atmosferę pracy i elastyczny grafik. Jeśli jesteś zainteresowany/a dołączeniem do naszego zespołu, prosimy o przesłanie swojego CV na adres @ W temacie wiadomości proszę wpisać: "Telefoniczny Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta - Twoje Imię i Nazwisko". Odpowiemy tylko na wybrane aplikacje. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy!

Odszkodowania od Lotniska – Zatrudnimy Handlowców
Odszkodowania od Lotniska – Zatrudnimy Handlowców
Gdańsk 8 dni plecy

Opis oferty pracyPOSZUKUJEMY PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH z całej Polski. Poprzez PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH pragniemy dotrzeć do osób, które zostały narażone na problemy lub kłopoty w portach lotniczych całego świata. Jesteśmy Kancelarią, która pomaga odzyskać odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot, zgubiony bagaż na lotnisku czy nadkomplet rezerwacji Na skutek zaniedbań linii lotniczych pasażerowie często doznają strat. Straty mogą być spowodowane przez: • opóźniony lot • odwołany lot • opóźniony bagaż • uszkodzony bagaż • utratę bagażu • okradziony bagaż • nadkomplet rezerwacji (overbooking) Jeśli zostałeś poszkodowany w jednej z powyższych sytuacji, możesz domagać się od linii lotniczych wypłaty odszkodowania. Procedura uzyskania odszkodowania często bywa żmudna i pracochłonna. Zwłaszcza, jeśli jako poszkodowany będziesz próbował wyegzekwować je bez fachowej pomocy. Chcąc uzyskać świadczenia z tytułu szkody lotniczej, warto poprosić o wsparcie profesjonalną kancelarią odszkodowawczą, która pomoże Ci uzyskać należne środki finansowe. Korzystając z pomocy ekspertów nie ponosisz inwestycji finansowych i czasowych. We wszystkich powyższych przypadkach kancelaria jest w stanie uzyskać finansową rekompensatę. Weryfikacja sprawy jest całkowicie bezpłatna. Szukamy PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH, potrafiących dotrzeć do w/w poszkodowanych w wypadkach. Od kandydata na PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO wymagamy przede wszystkim UCZCIWOŚCI, a ponadto powinien charakteryzować się: - operatywnością, - kreatywnością, - przebojowością - skutecznością Zapraszamy do współpracy Kancelaria Prawna ul. Danusi 2a/1, 80-434 Gdańsk

teleankieter/ka
teleankieter/ka
8 dni plecy

Opis oferty pracyDla naszego klienta z branży badań rynku i opinii społecznej poszukujemy zmotywowanych osób do wykonywania czynności teleankieterskich. Zajmuj się rzeczami, które naprawdę mają znaczenie, pomagając zrozumieć, co klienci naprawdę myślą i jak możemy służyć im lepiej! Lokalizacja: ul. Armii Krajowej, Wrocław Twoje zadania: - przeprowadzanie wywiadów telefonicznych w oparciu o kwestionariusz - wprowadzanie danych uzyskanych podczas wywiadu do systemu - analiza uzyskanych odpowiedzi Nasze oczekiwania: - wykształcenie średnie - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (teleankieter, call center) - dyspozycyjność 5 dni w tygodniu w wyznaczonych godzinach - sprawna obsługa komputera - umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze - komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów - mile widziany status studenta - biegła znajomość języka polskiego Co oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie - wynagrodzenie godzinowe 28 zł brutto/h (po przepracowaniu 120 godzin - - wynagrodzenie 30 zł brutto/h) STUDENT - BRUTTO=NETTO - premia od wykonanych wywiadów telefonicznych - wykonywanie czynności w godzinach 8-14 od poniedziałku do piątku - wdrożenie do wykonywanych czynności - możliwość długofalowej współpracy - miłą atmosferę w pracy Z niecierpliwością czekamy na Twoją aplikację! Dołącz do nas i pomóż tworzyć lepsze produkty i usługi! KRAZ nr 24376

Pomoc dla Poszkodowanych - Zatrudnimy Spec. ds. ODSZKODOWAŃ
Pomoc dla Poszkodowanych - Zatrudnimy Spec. ds. ODSZKODOWAŃ
Gdańsk 8 dni plecy

Opis oferty pracyW związku z ciągłym rozwojem naszej Kancelarii, poszukujemy w całej Polsce osób na stanowisko SPECJALISTY ds. ODSZKODOWAŃ. Jeśli posiadasz umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania dobrych relacji z innymi, jeżeli potrafisz identyfikować potrzeby klientów i chcesz pomagać Osobom Poszkodowanym w różnego rodzaju wypadkach, to koniecznie dołącz do grona profesjonalistów. Do zadań specjalistów ds. odszkodowań należy: - samodzielne wyszukanie osób poszkodowanych - zaprezentowanie Kancelarii oraz jej usług osobom poszkodowanym, - podpisanie z poszkodowanymi umowy o dochodzenie roszczeń, oraz zebranie odpowiedniej dokumentacji związanej z wypadkiem Oferujemy: -pracę jako zajęcie stałe albo dodatkowe dla osoby już pracującej w innej firmie. -bardzo dobre PROWIZYJNE warunki finansowe, -możliwość stałego rozwoju zawodowego, zdobywania doświadczenia oraz realnego awansu w strukturach firmy -zdobycie branżowej wiedzy poprzez bezpłatne, cykliczne szkolenia prowadzone przez wykwalifikowanych trenerów, -pomoc merytoryczną i organizacyjną realizowaną przez managerów oraz fachową pomoc naszych prawników (w ramach konsultacji) w czasie współpracy przy kontaktach z klientami, -dostęp do nowoczesnego i funkcjonalnego systemu on-line, Nasz Kancelaria zajmujemy się: a) Odszkodowaniami za Wypadki komunikacyjne, b) Odszkodowaniami za Wypadki przy pracy, c) Odszkodowaniami za Wypadki w rolnictwie d) Odszkodowaniami za Wypadki w miejscach publicznych (na chodniku, w sklepie, w autobusie, pociągu itp) e) Odszkodowania dla Osób niesłusznie pozbawionych wolności, oraz internowanych f) Odszkodowania od lotnisk za opóźniony lub odwołany lot, za zagubiony lub zniszczony bagaż, g) Zwrot pieniędzy z Polisolokat h) Pomoc dla "Frankowiczów" w unieważnianiu umów kredytowych o dochodzeniu roszczeń od banków. Dzięki dużemu doświadczeniu i profesjonalnemu podejściu uzyskiwane przez nas odszkodowania są bardzo wysokie. Osoby zainteresowane podjęciem pracy na tym stanowisku zapraszamy do kontaktu. Od kandydata na SPECJALISTĘ DS ODSZKODOWAŃ wymagamy przede wszystkim UCZCIWOŚCI, a ponadto powinien charakteryzować się: - operatywnością, - kreatywnością, - przebojowością - skutecznością Kancelaria Prawna ul. Danusi 2a/1, 80-434 Gdańsk

Team Leader Customer Service
Team Leader Customer Service
Rzeszów 8 dni plecy

Opis oferty pracyDla naszego Klienta - międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży FMCG spod Rzeszowa (Przeworsk, 40 km, zwrot kosztów dojazdów) - poszukujemy Kandydatów na nowo tworzone stanowisko Team Leader Customer Service z językiem angielskim. Zadania na stanowisku: - Kierowanie niewielkim zespołem działu Obsługi Klienta - Ścisła koordynacja oraz pełnienie funkcji zastępcy Dyrektora Sprzedaży i Logistyki - Regularne raportowanie do Dyrektora - Monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów - Koordynacja wysyłek i stała współpraca z firmami transportowymi i spedycyjnymi - Rozpatrywanie nietypowych zgłoszeń - Aktualizacja regulaminów zgodnie z dynamicznie zmieniającymi się przepisami konsumenckimi - Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów - Wsparcie dyrektora i działu w codziennych operacjach, takich jak informowanie klientów o nieprawidłowościach, przetwarzanie zwrotów i reklamacji - Aktywna współpraca z innymi działami w firmie - Planowanie, kreowanie i doskonalenie standardów obsługi klienta - Zarządzanie zadaniami i czasem pracy zespołu Oczekiwania względem Kandydatów: - Doświadczenie na podobnym stanowisku - Ogólne doświadczenie zawodowe ok. 10 lat - Zaawansowana znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację biznesową - Znajomość MS Office, chętnie także SAPa - Asertywność, konkretność, komunikatywność Oferta Klienta: - Stabilna umowa o pracę i chęć długoterminowej współpracy - Rynkowe wynagrodzenie ustalane indywidualnie - Praca stacjonarna z możliwością sporadycznego home office - Stale rosnąca paczka benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, kafeteria - Zwrot kosztów dojazdów (powyżej 15km)! - Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne oraz rozwój w środowisku międzynarodowym - Opieka rekrutera przez cały okres procesu rekrutacyjnego Aplikuj, porozmawiajmy!

Odzyskujemy Pieniądze z POLISOLOKAT-Poszukujemy Handlowców
Odzyskujemy Pieniądze z POLISOLOKAT-Poszukujemy Handlowców
Gdańsk 8 dni plecy

Opis oferty pracyJesteśmy Kancelarią pomagającą osobom Poszkodowanym przez INSTYTUCJE FINANSOWO-BANKOWE i poszukujemy Przedstawicieli Handlowych z całej Polski, których zadaniem byłoby dotarcie do PRAWIE CO ÓSMEGO POLAKA poszkodowanego przez w/w INSTYTUCJE. W Polsce prawie 5 mln Polaków było (i jest) posiadaczami POLISOLOKATY (Ubezpieczenia z Funduszem Kapitałowym), na łączną kwotę wpłat - około 40 mld złotych. Powyższe POLISOLOKATY sprzedawane są przez kilkanaście dużych i znanych INSTYTUCJI FINANSOWO-BANKOWYCH. Posiadacz POLISOLOKATY rezygnując z niej przed upływem 10 lat, wybierał dużo mniej środków finansowych niż wpłacił. Nieodosobnione były również przypadku, gdzie posiadacz POLISOLOKATY, rezygnując z niej, nie otrzymał ani grosza!!! Powyższa sytuacja jest efektem BEZPRAWNIE pobieranej OPŁATY LIKWIDACYJNEJ!!! Zadaniem Naszych PRZEDSTAWICIELI będzie więc dotarcie do klientów POSZKODOWANYCH przez INSTYTUCJI FINANSOWO-BANKOWYCH i uświadomienie im, że mają prawo do roszczeń odszkodowawczych w stosunku do w/w INSTYTUCJI, nawet jeżeli rezygnacja z POLISOLOKATY była do 10 lat wstecz. Nasza Kancelaria wszystkim POSZKODOWANYM bez żadnych kosztów z góry pomaga odzyskać tę BEZPRAWNIE pobraną OPŁATĘ LIKWIDACYJNĄ. Ze swojej strony zapewniamy dodatkowo i bez żadnych dodatkowych kosztów, reprezentowanie Naszych klientów w sądzie. Poprzez Naszych PRZEDSTAWICIELI pragniemy dotrzeć do dużego grona POSZKODOWANYCH, którzy zostali oszukani i stali się ofiarami tego niedopuszczalnego procederu jakiego dopuściły się INSTYTUCJE FINANSOWE-BANKOWE. Od kandydata na PRZEDSTAWICIELA wymagamy przede wszystkim UCZCIWOŚCI, a ponadto winien charakteryzować się: - operatywnością, - kreatywnością, - przebojowością - skutecznością Zapraszamy do współpracy z prestiżową branżą prawniczą. Kancelaria Prawna ul. Danusi 2a/1, 80-434 Gdańsk

Specjalista/tka telefonicznej obsługi klienta (e-commerce)
Specjalista/tka telefonicznej obsługi klienta (e-commerce)
Toruń 11 dni plecy

Opis oferty pracySpecjalista ds. telefonicznej obsługi klienta odpowiada za telefoniczną i mailową obsługę klienta oraz obsługę zamówień w kanale sprzedaży internetowej, publikuje aukcje na Allegro​ Do głównych obowiązków należy: telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń klientów wystawienie ofert na Allegro realizacja zwrotu towarów przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji weryfikacja opinii klientów na portalach internetowych Ważne jest dla nas, abyś: posiadał/a doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta oraz pracy z dokumentami sprzedażowy posiadał/a doświadczenie w wystawianiu aukcji na Allegro w stopniu min. podstawowym znał/a przepisy prawa konsumenckiego mile widziana znajomość języka angielskiego Lubimy się dzielić dobrem, u nas możesz liczyć na: współpracę w oparciu o umowę o pracę dobrą atmosferę pracy, wzajemny szacunek zajęcia językowe (angielski, niemiecki, hiszpański) na ciekawej platformie dobry pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, kartę sportową dofinansowanie do urlopu bezpłatny parking i dobrą kawę :) Costway Polska jest częścią międzynarodowej grupy Hooya Group z siedzibą w Chinach, która od 1998 roku z sukcesem rozwija markę Costway na świecie. W 2020 roku otworzyliśmy sklep internetowy Costway.pl, aby nasi klienci mieli łatwy dostęp do ciągle poszerzającej się oferty produktów marki. W 2021 roku otworzyliśmy centrum logistyczne w Przejazdowie pod Gdańskiem i rozpoczęliśmy tworzenie własnej floty pojazdów, aby jeszcze bardziej usprawnić proces wysyłki towarów do klientów. Zajmujemy się sprzedażą produktów w ponad 20 głównych kategoriach: meble, sprzęt AGD, sprzęt sportowy, produkty dla dzieci, produkty outdoorowe, narzędzia, artykuły dla zwierząt itd.

Praca biurowa, dodatkowa lub stała
Praca biurowa, dodatkowa lub stała
Rzeszów 11 dni plecy

Opis oferty pracyOferujemy pracę na stanowisku doradcy finansowego dla największego koncernu finansowego w Europie. Polega na stałym kontakcie z klientem. Warunkiem jest posiadane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie nie jest wymagane, oferujemy opiekę podczas nauki oraz liczne szkolenia. Praca dodatkowa z możliwością przejścia na pełny etat. Stawiamy na rozwój osobisty. Szukamy osób ambitnych, przedsiębiorczych, komunikatywnych oraz systematycznych.

Sp. ds. obsługi kontrahenta w terenie (przyuczymy młodych)
Sp. ds. obsługi kontrahenta w terenie (przyuczymy młodych)
11 dni plecy

Opis oferty pracyJeśli posiadasz umiejętności organizacyjne i łatwo nawiązujesz kontakty oraz nie jest Ci straszne podróżowanie służbowym samochodem po terenie Warszawy i okolic to zaaplikuj na stanowisko: Sp. ds. obsługi kontrahenta w terenie Oferujemy: • Stałą pracę z dużymi perspektywami rozwoju zawodowego • Atrakcyjne wynagrodzenie plus pakiet świadczeń • Samochód, laptop, telefon służbowy • Możliwości awansu w strukturach firmy • Szkolenia, pomoc zgranego zespołu • Samodzielne stanowisko pracy Oczekiwania: • Czynne prawo jazdy kat. B • Doświadczenie w obsłudze klienta lub w sprzedaży • Komunikatywność i wysoka kultura osobista • Umiejętność rozmowy z klientem podparta doświadczeniem zawodowym • Łatwość przekazywania informacji i negocjacji • Samodzielności w działaniu i dobra organizacja pracy • Gotowość do wyjazdów służbowych Obowiązki: • Wizyty w terenie u kontrahentów • Przygotowywanie dokumentów i materiałów niezbędnych do zawarcia umowy z kontrahentem • Monitorowanie i procesowanie umów Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie Uprzejmie prosimy o zamieszczenie klauzuli: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.

Doradca klienta
Doradca klienta
Śrem 11 dni plecy

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Wrocław 11 dni plecy

Opis oferty pracyDla naszego klienta firmy działającej w branży zdrowej żywności poszukujemy: Specjalisty/ Konsultanta Biura Obsługi Klienta (praca hybrydowa) Twoje wyzwania: - Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych. - Kompleksowa obsługa zamówień i zapytań klientów. - Zarządzanie zgłoszeniami i zapewnienie efektywności. - Zarządzanie obsługą reklamacji. - Wprowadzanie procedur i optymalizacja procesów. - Wyszukiwanie i wdrażanie ulepszeń w obsłudze klienta. - Rozpoznawanie potrzeb klientów i proponowanie rozwiązań. - Komunikacja z klientami za pomocą różnych narzędzi. - Bezpośrednia obsługa klienta w formule osobistego kontaktu. - Dbanie o wizerunek firmy i współpraca z innymi działami. Na czym nam zależy? - Szukamy osoby, która ma doświadczenie w obsłudze klienta, - Kreatywność i otwartość w kontaktach z klientami. - Pracowitość, motywacja i doświadczenie w rozwiązywaniu problemów. - Zainteresowanie i chęć uczenia się o tematyce zdrowia, zdrowego odżywiania

Asystent/ka wsparcia sprzedaży i obsługi klienta zdalnie
Asystent/ka wsparcia sprzedaży i obsługi klienta zdalnie
Zielona Góra 12 dnia plecy

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukującemu pracy, jak i pracodawcy, szukającemu najlepszego pracownika. Jesteśmy agencją headhunterską, świadczącą wsparcie dla pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Oferujemy także dofinansowania PFRON dla pracodawców w ramach naszych kompleksowych usług. Znajdź idealnego pracownika z nami i skorzystaj z naszej wiedzy w dziedzinie rekrutacji i zatrudniania osób z niepełnosprawnościami. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Asystent / Asystentka wsparcia sprzedaży i obsługi klienta z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania: • Mile widziane aktualne orzeczenie o niepełnosprawności • Doświadczenia w sprzedaży produktów • Doświadczenie w pracy z Klientem • Umiejętność szybkiego uczenia się • Rzetelność i dokładność w analizie treści • Wysoka kultura osobista • Zaangażowanie i samodzielność w działaniu • Umiejętność wyciągania wniosków i znajdowania rozwiązań • Stałe łącze Internetowe • Własny komputer Obowiązki: • Realizacja targetów sprzedażowych poprzez telefoniczny i mailowy kontakt z klientami (klienci nowi i aktywni publikujący na stronach konkurencji) • Realizacja celów jakościowych i ilościowych ustalonych z przełożonym • Kontakt z klientem za pośrednictwem pozyskanych leadów, w tym prezentacja oferty w trakcie rozmów telefonicznych • Realizacja telefonicznych akcji marketingowych w procesie zbierania zgód marketingowych • Realizacja telefonicznych akcji sprzedażowych do klientów zagrożonych utraceniem • Wsparcie w zakresie ustalonych akcji marketingowo sprzedażowych • Doradztwo w zakresie internetowych rozwiązań rekrutacyjnych • Wsparcie techniczne Pracodawców samodzielnie zamieszczających ogłoszenia za pomocą Konta Pracodawcy • Weryfikacja treści ogłoszeń oraz przypisywanie im odpowiednich parametrów wyszukiwania • Dbałość o jakość projektów rekrutacyjnych oraz przestrzeganie standardów publikacji • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami • Budowanie dobrego wizerunku firmy • Raportowanie wyników sprzedaży do przełożonego Oferujemy: • Pracę zdalną • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin pracy • Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN • Opieka ze strony BPO Network (psycholog, prawnik, kadry itd.) • Niezbędny sprzęt do pracy • Prywatną opiekę medyczną • Dofinansowanie nauki języków, szkoleń i kursów, zajęć sportowych • Ubezpieczanie na życie • Spotkania integracyjne • Opieka stomatologiczna • Program emerytalny • Firmowa biblioteka • Dofinansowanie biletów do kina, teatru • Program rekomendacji pracowników • Inicjatywy dobroczynne APLIKUJ TERAZ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Customer Service z j. angielskim
Customer Service z j. angielskim
Poznań 12 dnia plecy

Opis oferty pracyMiejsce pracy: Poznań ZADANIA: • Kontakt z klientem: zagraniczne sieci sklepów • Przyjmowanie zamówień • Koordynacja procesu wdrażania nowości produktowych na rynek zagraniczny • Monitorowanie projektów – ścisłe śledzenie postępów, porównywanie faktycznych wyników z założonymi celami i harmonogramem, wczesne wykrywanie ewentualnych opóźnień i problemów; zarządzanie ryzykiem i wdrażanie działań zapobiegających • Analiza działań • Bieżąca współpraca z poszczególnymi działami firmy: produkcja, Marketing, Agencje Kreatywne • Przygotowywanie prezentacji produktowych dla Działu Handlowego i Klientów (zgodnie z istniejącymi szablonami) • Reprezentowanie firmy na targach i eventach OCZEKIWANIA: • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 (codzienna praca z klientami zagranicznymi) – wymóg konieczny • Znajomość języka niemieckiego – mile widziana • Bardzo dobra znajomość MS Office – w szczególności Excel • Dyspozycyjność do wyjazdów służbowych • Czynne prawo jazdy kat. B • Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia • Samodzielność oraz dokładność w realizacji zadań • Umiejętność pracy w zespole i zarządzania priorytetami • Umiejętność dążenia do celu • Komunikatywność • Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych OFERTA: • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • Wynagrodzenie dopasowane do umiejętności: rynkowe stawki • Szkolenia specjalistyczne • Wsparcie zespołu • Wdrożenie, przeszkolenie • Pakiet benefitów pracowniczych m.in. kata Multisport, karta lunchowa, Medicover

Konsultant z językiem niemieckim
Konsultant z językiem niemieckim
Warszawa 12 dnia plecy

Opis oferty pracyCpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów. Dla międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, działającej w sektorze SSC/BPO, poszukujemy osoby na stanowisko: Konsultant z językiem niemieckim. Twój zakres obowiązków: - zarządzanie relacją z klientem międzynarodowym; - udzielanie wsparcia w języku niemieckim (kontakt telefoniczny); - realizowanie wyznaczonych zadań według obowiązujących procedur; - usprawnianie bieżących procesów we współpracy z zespołem. Wymagania pracodawcy: - zaawansowana znajomosć języka niemieckiego i angielskiego (min. B2/C1); - praktyczna znajomość narzędzi MS Office (w szczególności Excel); - dbałość o szczegóły, komunikatywność, podejście zorientowane na klienta; - umiejętność rozwiązywania problemów i proaktywna postawa; - mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy z językiem niemieckim. Pracodawca oferuje: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; - profesjonalne szkolenia dla nowych pracowników; - pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie, opieka medyczna, karta sportowa); - budowanie kariery w międzynarodowym środowisku; - praca przy ciekawych projektach; - możliwość częściowej pracy zdalnej; - nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142 - pokaż numer telefonu - , NIP 701-02-56-845 (dalej: Cpl Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy, na rzecz którego działa Cpl Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez Cpl Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. Cpl Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy Cpl Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez Cpl Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji, gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma Cpl Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez Cpl Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych.

Praca od zaraz! UCZNIOWE i STUDENCI!
Praca od zaraz! UCZNIOWE i STUDENCI!
12 dnia plecy

Opis oferty pracyPraca w dynamicznie rozwijającej się firmie sprzedażowej! - DOŁĄCZ DO NAS! Jesteś UCZNIEM lub STUDENTEM? Chcesz zacząć zarabiać DUŻE PIENIĄDZE? Szukasz firmy, w której DOŚWIADCZENIE NIE MA ZNACZENIA? W której liczy się Twoje zaangażowanie i chęci? APLIKUJ już dziś! Wszystkiego Cię nauczymy! Szukamy entuzjastycznych osób, które chciałyby dołączyć do naszego zespołu sprzedażowego! Co oferujemy: Umowę zlecenie Wynagrodzenie w oparciu o wyniki sprzedażowe. Pracę w przyjaznej atmosferze, gdzie stawiamy na koleżeństwo! Ciepłą bazę klientów, klient zna nasz produkt i wraca po kolejne! Elastyczny grafik pracy - dopasujemy go do Twojej szkoły i życia prywatnego Profesjonalne kursy i szkolenia, których wiedzę wykorzystasz również w życiu prywatnym – w końcu życie to sprzedaż! Zapewniamy potrzebny sprzęt – komputer i słuchawki! Mamy biuro w centrum Warszawy na 19 piętrze, BARDZO WYSOKIE prowizje - Twoje zarobki są dla nas priorytetem! Mnóstwo konkursów z atrakcyjnymi nagrodami i wiele dni tematycznych jak np. „Dzień nutelli” , „Dzień pizzy”. Realną możliwość awansu w firmie – nasza kadra zarządzająca to osoby, które kiedyś zaczynały od tego stanowiska! Wspólne świętowanie sukcesów i wiele chwil, dzięki którym poznamy się lepiej! Lokalizacja: Centrum Warszawy lub w pełni zdalnie z Twojego domu! Dołącz do naszej ekipy i pozwól nam Cię wdrożyć w świat sprzedaży! Jeśli lubisz rozmawiać, jesteś gotowy na wyzwania i chcesz dobrze zarabiać, wyślij do nas swoje CV! Zgłoszenia przyjmujemy tylko z załączonym CV oraz klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych. Do zobaczenia w naszym zespole #TeamCall2Sale

Specjalista ds. ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych
Specjalista ds. ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych
Słubice 12 dnia plecy

Opis oferty pracyW związku z rozwojem struktur sprzedaży GRUPY TOP UBEZPIECZENIA poszukujemy: Specjalista ds. ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych Grupa TOP Ubezpieczenia Sp. z o.o. Marka TOP Ubezpieczenia to nasza wiodąca marka wchodząca w skład GRUPY PSJ, której głównym kierunkiem rozwoju i sprzedaży są usługi finansowe. Specjalizujemy się w obsłudze wszystkich grup klientów. Świadczymy usługi z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych, życiowych, finansowania, asysty szkodowej oraz usług księgowych. W ramach rozwoju wprowadzamy własną aplikację sprzedażową na rynek ubezpieczeń przy udziale jednej z najlepszych agencji marketingowych w Polsce. Pracownicy to nie tylko profesjonaliści na rynku, ale przede wszystkim ludzie. Będziesz współpracować z zespołem doświadczonych ekspertów w dziedzinie sprzedaży, zarządzania, obsługi tak aby jak najlepiej wykorzystać działanie synergii. Szukamy specjalisty, aby powierzyć mu kompleksową obsługę Klientów. Zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie! Liczba wakatów: 1 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, zlecenie OBOWIĄZKI: Bieżąca obsługa Klientów Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami Badanie potrzeb klientów oraz proponowanie produktów zgodnych z potrzebami i oczekiwaniami klientów Realizacja ustalonych planów sprzedażowych za pośrednictwem sprzedaży Podejmowanie aktywnych, ukierunkowanych i skutecznych działań zmierzających do zwiększenia własnej sprzedaży Prowadzenie rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej z klientem WYMAGANIA: Pozytywne nastawienia do sprzedaży i systematycznej pracy Umiejętności budowania długotrwałych relacji biznesowych Silna orientacja na cel, konsekwencja w działaniu Praktyczna znajomość pakietów MS Office (Word, Excel, Power Point) Komunikatywność, otwartość i zaangażowanie minimum średnie wykształcenie OFERUJEMY: Długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę, zlecenie Unikalny i atrakcyjny system wynagradzania oparty bez górnej granicy Stałe godziny pracy Narzędzie adekwatne do zajmowanego stanowiska Możliwość rozwoju zawodowego i tworzenie struktur Pakiet szkoleniowy wprowadzający na stanowisko, opiekę mentora Interesującą pełną wyzwań pracę w renomowanej, rozwijającej się firmie Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna ubezpieczenie na życie 2 godziny dla rodziny możliwość pracy zdalnej elastyczny czas pracy zniżki na firmowe produkty i usługi spotkania integracyjne Zapraszamy do aplikowania @

Praa biurowa, dodatkowa lub stała
Praa biurowa, dodatkowa lub stała
Rzeszów 12 dnia plecy

Opis oferty pracyOferujemy pracę na stanowisku doradcy finansowego dla największego koncernu finansowego w Europie. Polega na stałym kontakcie z klientem. Warunkiem jest posiadane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie nie jest wymagane, oferujemy opiekę podczas nauki oraz liczne szkolenia. Praca dodatkowa z możliwością przejścia na pełny etat. Stawiamy na rozwój osobisty. Szukamy osób ambitnych, przedsiębiorczych, komunikatywnych oraz systematycznych.

Salon Monnari Galeria Warmińska
Salon Monnari Galeria Warmińska
Olsztyn 12 dnia plecy

Opis oferty pracySklep z odzieżą damską, zatrudni dyspozycyjna Panią na stanowisko sprzedawcy/doradcy klienta. Umowa zlecenie na pełen etat (27, 70 zł brutto/ godz) Prosimy o składanie CV za pośrednictwem Lento lub osobiście salonie Monnari w Galerii Warmińskiej.

Pracownik obsługi klienta
Pracownik obsługi klienta
Chwaszczyno 12 dnia plecy

Opis oferty pracyPralnia Albinos zatrudni pracownika do obsługi zewnętrznego punktu klienta. Pracownik zatrudniony na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za: - przyjmowanie rzeczy do wyprania oraz wydawanie czystego asortymentu - raportowaniu uszkodzeń/wad podczas przyjmowania rzeczy - obsługę kasy fiskalnej - obsługę monitora ekranowego z dedykowanym systemem sprzedażowym Praca od 10:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku oraz soboty od 09:00 do 15:00. Miejsce wykonywania pracy: Ul. Oliwska 131, Chwaszczyno. Oczekujemy od kandydata dyspozycyjności oraz dobrego stanu zdrowia. Wcześniejsze doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie mile widziane. Zainteresowane pracą osoby prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy podany w ogłoszeniu w temacie wiadomości wpisując Chwaszczyno. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Monnari Galeria Warmińska
Monnari Galeria Warmińska
Olsztyn 13 dnia plecy

Opis oferty pracySklep z odzieżą damską, zatrudni dyspozycyjna Panią na stanowisko sprzedawcy/doradcy klienta. Umowa zlecenie na pełen etat. Prosimy o składanie CV za pośrednictwem Lento lub osobiście salonie Monnari w Galerii Warmińskiej.

Sprzedawca części zamiennych z językiem niemieckim
Sprzedawca części zamiennych z językiem niemieckim
13 dnia plecy

Opis oferty pracyJesteś przed wyzwaniem i szukasz nowej pracy ? Chcesz coś robić nowego , efektywnego , przynoszącego zadowolenie i profity ? Zgłoś się do nas i zobacz co możesz zyskać : - Zatrudnienie po okresie próbnym na stałe - fajna perspektywa dla osób chcących stabilności - Szkolenia z zakresu szerokiej gamy produktów - lubisz nowinki techniczne, nowe rozwiązania to wiedz że nie będziesz się nudzić - Prywatna opieka medyczna niby standard, a jednak nie w każdym miejscu zatrudnienia może mieć aż tak dobre warunki - Chcesz wyjść z pracy wcześniej nie jest to dla nas problem czas pracy jest elastyczny, ale normowany - Wynagrodzenie jest fajne od 6000 –do 10000 zł brutto z premią - to Ty sam decydujesz w którym miejscu wynagrodzenia jesteś Liczymy na twoje: - Doświadczenia w sprzedaży - pokaż, że potrafisz sprzedać kożuch latem - Branża rolnicza nie jest dla ciebie nowością masz wykształcenie rolnicze lub doświadczenie minimum 2 lata - to jest to czego oczekujemy - Jesteś osobą realizującą postawione sobie cele i dążysz do nich w sposób kreatyny, niebierny to idealnie się wpisujesz w nasz zespół sprzedażowy - Punktualność, rzetelność, uczciwość identyfikujesz się z tymi cechami to najlepsze cechy o które zabiegamy w naszym zespole. -Język niemiecki w mowie i piśmie na poziomie B1 -jest to dla nas warunek konieczny . - Prawo jazdy kat. B - szkolenia z technik sprzedaży to jest to co może Tobie pomóc w wybraniu twojej aplikacji Za co będziesz odpowiedzialny : - Kontakt z klientem z bazy telefoniczny lub wizyty, Ty masz wpływ na efekty i poświęcony czas dla nas liczy się efekt -Zamawianie produktów dla klienta, ofertowanie, praca z katalogami - Faktury sprzedaży, wprowadzanie faktur zakupu, troszkę pracy biurowej to miły przerywnik od bezpośredniej sprzedaży - Odpowiedzialność za magazyn i zwroty towarów do dostawców - Kontakt z innymi działami, wydawanie towarów, dokumentacja - Tworzenie nowych baz klientów oraz budowanie relacji z nimi sprzedażowych, czasem kawa z klientem to dobra przerwa na odpoczynek i przerwę w obowiązkach .

Pracownik Obsługi Klienta.
Pracownik Obsługi Klienta.
Pleszew 13 dnia plecy

Opis oferty pracyZatrudnimy Pracownika Obsługi Klienta. Firma Technix poszukuje osoby na stanowisko Pracownika Obsługi Klienta na pełny etat (8:00-16:00). Jeśli jesteś komunikatywny/a, lubisz pracę z ludźmi i chcesz dołączyć do dynamicznego zespołu, zapraszamy do aplikowania! Obowiązki: Obsługa nowych oraz obecnych klientów firmy. Odbieranie telefonów i udzielanie informacji klientom. Pakowanie towarów do wysyłki zgodnie z standardami firmy. Obsługa reklamacji zgodnie z procedurami firmy. Wsparcie pozostałych działów firmy w zakresie obsługi klienta i innych zadań administracyjnych Wymagania: Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Punktualność. Dobre umiejętności organizacyjne i samodzielność w działaniu. Zdolność do obsługi telefonów i komputera. Prawo jazdy kat.B oraz doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na pełen etat w godzinach 8:00-16:00, miejsce pracy-Pleszew. Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń wewnętrznych. Przyjazne środowisko pracy w dynamicznym zespole. Jeśli jesteś zainteresowany/a, prześlij swoje CV na adres email: @ Oczekujemy na Twoją aplikację!

Doktor poszukuje osoby do pomocy.
Doktor poszukuje osoby do pomocy.
Ostrowiec Świętokrzyski 13 dnia plecy

Opis oferty pracyPlanujemy przeprowadzić na terenie Ostrowca Świętokrzyskiego badania postawy dzieci w szkołach podstawowych i przedszkolach. Zlecimy mieszkańcowi odwiedzenie wszystkich tego typu placówek i poinformowanie o możliwości skorzystania z tej usługi. Badanie kosztuje 50 zł, 6 zł otrzyma zleceniobiorca. Czas na realizację zlecenia około tygodnia. Nie ma możliwości zatrudnienia na etat ale jest możliwość powtórzenia za rok. Zainteresowanych proszę o kontakt.

Doradcy/Doradczyni klienta
Doradcy/Doradczyni klienta
Tychy 16 dni plecy

Opis oferty pracyJEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej) Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Doradcy/Doradczyni klienta (Tychy/ ŚLĄSKIE) Wymagania: zorientowanie na obsługę Klienta i zaangażowanie wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne umiejętność pracy indywidualnej i w zespole mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku Oferujemy: pracę u lidera w branży atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zawodowego pracę bez okresu próbnego szkolenia i rozwój - nauczymy Cię wszystkiego wspaniałą atmosferę pracy najlepsze benefity pozapłacowe Benefity: ubezpieczenie na życie prywatna opieka medyczna dofinansowanie karty sportowej dofinansowanie do wypoczynku Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych szkolenia i rozwój program emerytalny IKZE

Filtr