Sortowanie:
Znaleziony: 2432 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Agent nieruchomości
Agent nieruchomości
nowe Słupsk dzisiaj

Opis oferty pracy Firma Poławscy Nieruchomości działająca od 1997 roku w branży nieruchomości przyjmie na staż lub podejmie współpracę z agentem nieruchomości. Do współpracy zapraszamy osoby z doświadczeniem w branży pośrednictwa jak i osoby zdecydowane na rozpoczęcie kariery. Główne zadania: - pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży, - sporządzanie dokumentacji fotograficznej, - wprowadzanie ofert do systemu, - oferowanie i prezentację ofert, - dokonywanie formalności związanych z przekazywaniem nieruchomości, - utrzymywanie dobrych relacji z klientem, - monitorowanie rynku nieruchomości, - dbanie o wizerunek firmy. Wymagania: - wysoki poziom kultury osobistej i etyki zawodowej, - skrupulatność i dobra organizacja pracy, - solidność, zaangażowanie, komunikatywność, - aktywność i kreatywność w pozyskiwaniu klientów, - dyspozycyjność, - wykształcenie co najmniej średnie, - znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego mile widziana, - czynne prawo jazdy kat. B, - własny samochód mile widziany, - umiejętność obsługi komputera. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie, - przyjazne i nowoczesne środowisko pracy, - atrakcyjny system wynagrodzeń oparty na podstawie oraz prowizji od uzyskanych wyników, - pełne wsparcie na każdym etapie wykonywanych obowiązków. Praca agenta nieruchomości wykonywana jest zarówno w biurze jak i w terenie. Praca w biurze od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 – 18.00. CV wraz z zawartą w nim klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Poławscy Nieruchomości w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko” prosimy kierować na adres: @ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.

Konsultant/ka ds. wsparcia sprzedaży
Konsultant/ka ds. wsparcia sprzedaży
nowe dzisiaj

Opis oferty pracyOpis ogłoszenia Dzień dobry, W związku z rozpoczęciem od sierpnia nowej kampani producent odzieży i artykułów BHP poszukuje pracowników do działu sprzedaży na stanowisko – Konsultant ds. wsparcia sprzedaży. Na co dzień w naszym zespole: -obsługujesz telefonicznie naszych klientów, -sprzedajesz odzież i artykuły BHP, -badasz potrzeby klientów, -dbasz o relacje z klientami To stanowisko może być Twoje, jeśli: -masz doświadczenie w sprzedaży lub chcesz je zdobyć, -lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać, -masz co najmniej wykształcenie średnie, -potrafisz samodzielnie działać oraz umiejętnie organizujesz swój czas pracy, -umiesz korzystać z komputera i łatwo się uczysz nowych programów Wynagrodzenie: podstawa+prowizja+prrmia. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. Łódź-Górna. Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na mail: @

Praca dla groomera z doświadczeniem
Praca dla groomera z doświadczeniem
nowe Szczecin 2 dnia plecy

Opis oferty pracyPoszukiwany groomer z doświadczeniem do psiego salonu w Szczecinie. Jeżeli masz doświadczenie zachęcamy do kontaktu w celu omówienia współpracy. Wyślij nam swoje portfolio a skontaktujemy się z tobą :) Poszukujemy osoby: - dyspozycyjnej - z doświadczeniem - zaangażowanej - która uwielbia zwierzęta - empatycznej Czekamy na Twoje zgłoszenie !

Konsultant ds. sprzedaży
Konsultant ds. sprzedaży
Kielce 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyW UTI.PL Twoje umiejętności i zaangażowanie są doceniane (>‿◠) W UTI.PL stawiamy na rozwój naszych pracowników i dostarczamy im narzędzia oraz wsparcie niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Korzyści, które Ci oferujemy: Pracę od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:00, Stawkę 27,80zł/h brutto + prowizję od sprzedaży, Umowę o pracę po okresie wdrożeniowym, Dofinansowanie do karty Multisport lub Voucher zakupowy do Galerii, Pakiet nielimitowanych rozmów i Internetu, słodkie przekąski, Konkursy, wyjścia integracyjne, 300 zł premii za doświadczenie w Call Center, Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożeniowym, Siedziba firmy w Kieleckim Parku Technologicznym przy ulicy Olszewskiego w Kielcach, Dodatkową premię co roku w postaci akcji firmy, dzięki czemu budujesz swój kapitał na przyszłość, Możliwość awansu w strukturach wewnętrznych, Szkolenie wdrożeniowe, doszkolenia na etapie współpracy, Wsparcie doświadczonych pracowników, Przyjazną atmosferę. Nie ważne, czy dopiero rozpoczynasz swoją karierę zawodową, czy masz za sobą długoletnie doświadczenie - jeśli masz pasję do pracy z ludźmi i chcesz rozwijać się w obszarze sprzedaży, chętnie Cię przywitamy w naszym zespole. Nie masz doświadczenia? Nic nie szkodzi! Oferujemy specjalny pakiet szkoleń wdrażających, które pozwolą Ci szybko zaznajomić się z naszymi produktami. Ponadto, nasz zespół zawsze służy pomocą i wsparciem w każdym momencie współpracy, abyś mógł rozwijać się i osiągać najlepsze wyniki. Twój zakres obowiązków: Prowadzenie rozmów telefonicznych i mailowych z Klientami, Realizacja celów sprzedażowych, Dbanie o terminowe płatności Klientów, Wymagania: Komunikatywność i swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych, Zaangażowanie i realizowanie celów sprzedażowych, Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, ale nie jest wymagane. Dołącz do nas! Czekamy na Ciebie. W CV prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Przyjmiemy osoby do pracy zdalnej, polegającej na obsłudze k
Przyjmiemy osoby do pracy zdalnej, polegającej na obsłudze k
Poznań 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyAplikuj do pracy z naszego ogłoszenia! Poszukujemy ambitnych osób, otwartych na innowacyjne możliwości zarobku w 2024 roku! Jeśli jesteś w stanie przeznaczyć ok. 3 godziny dziennie na dodatkową pracę — ta oferta jest dla Ciebie! Nie jest to typowa praca na żaden etat, ale prosta praca z domu przez Internet, którą można połączyć z wieloma innymi rzeczami! Bez problemu można pogodzić naukę, szkołę i opiekę nad dziećmi. Aplikuj na podstawie tego ogłoszenia, jeśli: - Szukasz dodatkowej/stałej pracy z satysfakcjonującym wynagrodzeniem! - Jesteś rodzicem i chcesz pracować w domu! - Jesteś studentem i chcesz wygospodarować trochę czasu w ciągu dnia, żeby zarobić na swoje potrzeby! Promuj swój produkt, wykorzystując całkowicie internetowy, gotowy system. Odpowiadaj na wiadomości, korzystając z gotowych formuł. Wymagania: - pełnoletność, - Wysoka kultura osobista, - Podstawowa znajomość obsługi komputera, - Dostęp do Internetu, - Od 2 do 4 godzin wolnych na pracę. Co zyskasz? - Atrakcyjny dochód od 3000 do 6000 zł miesięcznie, - Tzw. "tygodniówki", czyli tygodniowe wynagrodzenie (płatność na konto przelewem), - Możliwość dostosowania godzin pracy pod Twój rytm dzienny. Zarabiaj bez inwestycji finansowych i wkładu osobistego! Otrzymasz od nas: - Pomoc i wsparcie na każdym etapie pracy ze strony naszej doświadczonej kadry, - Szkolenia i wsparcie na każdym etapie pracy ze strony naszego zespołu, - Atrakcyjne premie dodawane do wynagrodzenia. !Uwaga! Nie poszukujemy ludzi niezdecydowanych, szukamy osób chcących pracować i zarabiać konkretnie! Jeśli jesteś zainteresowany tego typu pracą, ale nie masz doświadczenia, nie masz nic do stracenia! Zapewniamy szkolenia i wsparcie na każdym etapie, od podstaw. Do każdej osoby podchodzimy indywidualnie i od początku zapewniamy obszerną wiedzę i materiały szkoleniowe. Aby rozpocząć, nie musisz kupować żadnych produktów ani inwestować żadnych pieniędzy!! Nie musisz także wykonywać połączeń telefonicznych, angażować znajomych ani rozmawiać z ludźmi przed kamerą. Skontaktujemy się z Tobą w celu przekazania dalszych szczegółów po otrzymaniu Twojego zgłoszenia. Jeżeli ogłoszenie jest dostępne, to znaczy, że jest aktualne! Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o przesłanie nam wiadomości. Z poważaniem, Zespół ds. Rekrutacji.

Opiekun Klienta z językiem niemieckim
Opiekun Klienta z językiem niemieckim
3 kilka dni temu

Opis oferty pracyPOSZUKIWANY OPIEKUN KLIENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM .Gdańsk .praca na pełen etat (poniedziałek-piątek), stacjonarna w siedzibie firmy • • ZAKRES OBOWIĄZKÓW: -obsługa klienta i reagowanie na jego potrzeby w języku polskim i niemieckim z zakresu usług firmy -sprawna rekrutacja online -rozwój kontraktu polsko-niemieckiego -budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy -czynności biurowe . . OFERUJEMY: -umowę o pracę na czas nieokreślony (okres próbny: 3 mc) -atrakcyjne warunki zatrudnienia wzbogacone o premie za wyniki -szkolenia wstępne (nie wymagamy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, oferujemy szkolenie wprowadzające) -elastyczne godziny pracy -rozwój kompetencji językowych - codzienna komunikacja z kooperantami firmy w języku niemieckim -przyjazną atmosferę pracy w kameralnym zespole . . WYMAGANIA: -znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B1 w mowie i piśmie -dyspozycyjność do pracy na pełen etat -umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista -dobra organizacja pracy . . Osoby zainteresowane pracą zapraszamy do aplikowania. W temacie wiadomości prosimy o wpisanie numeru referencyjnego V03.

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (emeis)
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (emeis)
Piaseczno 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyGrupa emeis, działająca dotychczas pod marką Orpea, jest obecna w Polsce od 2001 roku. Jako lider stacjonarnej opieki długoterminowej, emeis Polska oferuje prawie 1500 miejsc w nowoczesnych Domach opieki dla seniorów i Klinikach rehabilitacyjnych, specjalizujących się w rehabilitacji neurologicznej, ogólnoustrojowej i kardiologicznej. Domy i kliniki są zlokalizowane na Mazowszu, w Chorzowie i we Wrocławiu, gdzie funkcjonują również Mieszkania dla Seniorów (tzw. assisted living). Podopiecznymi są seniorzy, którzy ze względu na wiek i stan zdrowia wymagają codziennego wsparcia i całodobowej opieki oraz osoby, które zakończyły pobyt w szpitalu po przebytej chorobie lub operacji, ale nie są jeszcze gotowe, by funkcjonować samodzielnie. Wśród mieszkańców są także osoby dotknięte tzw. chorobami otępiennymi, głównie w przebiegu choroby Alzheimera i Parkinsona. O zdrowie i bezpieczeństwo podopiecznych dba ponad 1200-osobowy zespół (personel pielęgniarsko – opiekuńczy, fizjoterapeuci, lekarze, terapeuci zajęciowi, logopedzi i psycholodzy, personel pomocniczy i administracyjny). W Polsce emeis oferuje usługi na oddziałach rehabilitacyjnych i w ośrodkach opiekuńczo-leczniczych w ramach NFZ oraz w formie pełnopłatnej. Firma jest częścią Grupy emeis, która prowadzi kliniki zdrowia psychicznego, kliniki rehabilitacyjne, domy opieki, mieszkania wspomagane i opiekę domową w ponad 20 krajach (głównie w Europie) i zatrudnia 76 000 pracowników. Jest notowana na giełdzie Euronext Paris. Poszukujemy osoby na stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA, miejsce pracy: Piaseczno Pracując w naszym Zespole, otrzymasz: - stabilne zatrudnienie w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy, terminową wypłatę wynagrodzenia - wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, doświadczenia i zaangażowania - dofinansowanie nauki (studia, kursy) - liczne szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego w ramach Grupy ORPEA - możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe na życie) - miłą atmosferę i wzajemną pomoc w doświadczonym Zespole Twoje zadania: - zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji - osobiste i telefoniczne udzielanie informacji w zakresie świadczonych usług - budowanie pozytywnych relacji z pacjentami i ich rodzinami - obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych - archiwizacja dokumentacji medycznej - nadzór nad obiegiem dokumentacji, wystawianie faktur - przygotowywanie miesięcznych zestawień i raportów Jesteś dla nas dobrym kandydatem jeśli: - wykazujesz się empatią i wyrozumiałością dla osób starszych oraz ich ograniczeń - posiadasz dobrą organizację pracy własnej - jesteś gotowy do pracy w systemie zmianowym - cechujesz się wysoką kulturą osobistą i odpowiedzialnością za swoją pracę - lubisz nawiązywać relacje z innymi ludźmi - posiadasz doświadczenie (min. 2 lata) na podobnym stanowisku (nie jest wymagane) Państwa dane osobowe będą wykorzystywane zgodnie z naszą klauzulą RODO, dostępną na stronie orpea.pl/rodo. Jeżeli w treści CV umieszczają Państwo dane osobowe, których zakres wykracza poza wskazany w klauzuli, uznajemy, że wyrazili Państwo zgodę na ich wykorzystanie. Jeżeli w treści CV umieszczają Państwo szczególne kategorie danych (np. informacje o stanie zdrowia, niepełnosprawności, wyznaniu religijnym), prosimy o dopisanie do CV tego zdania: „Wyrażam zgodę na wykorzystanie przekazanych danych szczególnej kategorii w rozumieniu art. 9 RODO.” Jeżeli nie chcą Państwo, abyśmy wykorzystywali te dane w toku rekrutacji, prosimy o ich usunięcie z CV. Brak dopisku sprawi, że szczególne kategorie danych zostaną przez nas usunięte i nie będą przez nas uwzględniane. Jeżeli Państwa CV ma być uwzględniane także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o dopisanie do CV tego zdania: „Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego CV na potrzeby przyszłych rekrutacji ORPEA POLSKA sp. z o.o.”. Brak dopisku sprawi, że Państwa CV nie będzie uwzględniane w przyszłych rekrutacjach.

Biuro w centrum Wrocławia - praca od zaraz
Biuro w centrum Wrocławia - praca od zaraz
Wrocław 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyW związku z poszerzaniem działalności firmy aktywnie szukamy osób chętnych do pracy od zaraz - nie wymagamy doświadczenia, zapewniamy szkolenia od podstaw! :) Przez lata funkcjonowania na rynku nasza firma wypracowała własny model działalności oparty na nieustannym rozwoju, zaufaniu i zaangażowaniu. Nasze biuro mieści się przy Placu Legionów przy ul. Grabiszyńskiej. TWOJE OBOWIĄZKI: - reprezentowanie firmy - wsparcie działu sprzedaży - budowanie i utrzymywanie relacji z klientami - uzupełnianie raportów i dokumentów WYMAGAMY: - łatwość w nawiązywaniu relacji, komunikatywność - chęć do nauki i rozwoju - dyspozycyjność poniedziałek-piątek w godz. 8-16 W ZAMIAN OFERUJEMY: - stabilne zatrudnienie - szkolenia na każdym etapie pracy - możliwość rozwoju zawodowego - atrakcyjne wynagrodzenie - stałe godziny pracy 8-16 / poniedziałek-piątek - możliwość awansu w strukturze firmy - pakiet LUXMED / MULTISPORT Dołącz do nas! Prześlij swoje CV poprzez portal OLX. :)

Praca dla studenta z językiem niemieckim
Praca dla studenta z językiem niemieckim
Warszawa 4 kilka dni temu

Opis oferty pracySzukasz swojej pierwszej pracy w międzynarodowym środowisku, gdzie mógłbyś/mogłabyś wykorzystać bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego i zdobyć doświadczenie? Może masz już doświadczenie w obsłudze klientów/klientek niemieckojęzycznych i poszukujesz nowych wyzwań? To oferta dla Ciebie! Koniecznie daj nam się poznać i dołącz do nowego zespołu! oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie (8800 - 9900 zł brutto za pełen etat), premię sprzedażową do 2000 zł brutto, pracę na pełen etat bądź możliwość pracy w mniejszym wymiarze godzin (np. 2/4 bądź 3/4 etatu) - dopasujemy się do Ciebie! pakiet relokacyjny jeżeli rozpoczęcie pracy będzie wiązało się dla Ciebie z przeprowadzką, kartę Multisport/MultiKafeteria oraz prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, dodatkowy dzień wolny na wolontariat, dając Ci szansę na zaangażowanie społeczne, możliwość awansu wewnątrz struktur naszego klienta, międzynarodowe środowisko pracy, stwarzające inspirującą atmosferę oraz możliwość używania języków obcych na co dzień, work-life balance, gwarantujący harmonię między życiem zawodowym a prywatnym, Program Pomocy dla Pracowników, oferujący wsparcie w trudnych chwilach. zadania obsługa klienta za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, e-mail, chat) analizowanie i wyjaśnianie zapytań klientów udostępnianie informacji na temat spraw administracyjnych i technicznych (produkty, faktury itp.) wprowadzanie zmian w systemie współpraca z innymi działami w celu rozwiązania usterek oczekujemy znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1 znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 gotowości do pracy w systemie zmianowym pozytywnego nastawienia umiejętności organizacyjnych i komunikacyjnych dobrej znajomości pakietu MS Office dostępności do pracy stacjonarnej Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47 ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

Hostessy Ostróda
Hostessy Ostróda
Ostróda 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyAgencja Hostess i Modelek Biznesshow Hostessy, modelki Ostróda Hostessy targi, eventy, akcje promocyjne i reklamowe w Ostródzie, stawki od 25 zł netto/h. Zadania obsługa stoiska promocyjnego, rozdawanie materiałów promocyjnych, witanie gości, zapraszanie na stoiska, obsługa recepcji. Zgłoszenie cv ze zdjęciami poprzez stronę www.biznesshow.pl zakładka casting.

Pracownik Agencji Poczty Polskiej
Pracownik Agencji Poczty Polskiej
4 kilka dni temu

Opis oferty pracyAgencja Pocztowa (różne Centra Handlowe w Łodzi) zatrudni STUDENTKĘ / STUDENTA (umowa-zlecenie). Praca samodzielna i komfortowa - siedząca, w okienku pocztowym, polega na przyjmowaniu od klientów wpłat na rachunki bankowe oraz korespondencji (listy, paczki pocztowe). Elastyczny grafik, ilość godzin w miesiącu do ustalenia. WYMAGANIA: dyspozycyjność, umiejętność szybkiego pisania na komputerze. Praca w godz. 10-18 (pn-pt). W odpowiedzi proszę określić dyspozycyjność w poszczególnych dniach tygodnia.

Konsultant Infolinii przychodzącej Play
Konsultant Infolinii przychodzącej Play
Kielce 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyCześć! Miło nam, że otworzyłeś właśnie to ogłoszenie. W kilku słowach o nas: Jesteśmy przedsiębiorstwem z 18-letnim doświadczeniem w działalności contact center. Posiadamy aż 6 oddziałów w całej Polsce i zatrudniamy ponad 1500 pracowników. Zajmujemy się telefoniczną obsługą Klientów znanych i cenionych na rynku firm z branży telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej i bankowej. Nie wymagamy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku- wiemy, że gdzieś trzeba je zdobyć. Praca polega na: • obsłudze połączeń przychodzących od klientów sieci Play, • odpowiadaniu na pytania klienta, • udzielaniu informacji technicznych. PRACA NIE JEST ZWIĄZANA ZE SPRZEDAŻĄ! Poznaj nasz zespół i stań się jego częścią. Jako pierwsze poznasz dziewczyny z Działu Rekrutacji – Agata lub Sylwia opowiedzą Ci o specyfikacji pracy konsultanta oraz o warunkach zatrudnienia i benefitach. Przychodząc na szkolenie, na Recepcji, poznasz Agnieszkę, która przywita Cię w firmie i poinformuje Trenera o Twoim przybyciu. Trener- to osoba, która wprowadzi Cię w świat rozmów telefonicznych. Przekaże wiedzę teoretyczną i poćwiczy praktykę. Pod jego okiem odbędziesz swoje pierwsze rozmowy, a w kolejnych dniach będzie wspierał Cię w pracy swoją obecnością na sali. Pracę na sali będzie nadzorował Dział Realizacji- Szef Zespołu i Team Leaderzy to Twoi skrzydłowi, którzy pomogą podczas rozmowy, odpowiedzą na pytania i pomogą Ci w każdym problemie. Zespół- to wszyscy konsultanci pracujący na projekcie. Pomocne, sympatyczne, wesołe osoby, które będziesz miał szansę poznać. Parę słów o pracy u nas: • stawka za każdą godzinę pracy 27,70 zł brutto w oparciu o umowę zlecenie, • bonus 500 zł za każdą poleconą osobę do współpracy z nami, • elastyczny czas pracy – praca po 6 lub 8 godzin dziennie między pon. - nd. 7:00-23:00 (jeśli możesz pracować do 16:00 czy 21:00 to też będzie OK. Jednego dnia można pracować 8:00-12:00, a kolejnego 16:00-22:00), • profesjonalne szkolenia wstępne w pełni przygotowujące do współpracy (nie musisz posiadać doświadczenia), • karta MultiSport PLUS na preferencyjnych warunkach, • częste konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, • realna ścieżka awansu w strukturze firmy, • możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia, który trwa około 3 miesiące. Nasze oczekiwania: • ukończony 18 rok życia, • znajomości obsługi komputera, • zaangażowanie i otwarty umysł, • gotowość do pracy stacjonarnej w oddziale w Kielcach. Wykorzystaj szansę - stań się częścią naszego zespołu i zdobądź umiejętności oraz kompetencje, które pozwolą Ci być konkurencyjnym na rynku pracy. Odwiedź nas na Facebooku Telbridge Kielce lub Instagramie telbridge.kielce Chcesz nas poznać osobiście? – Aplikuj! Prosimy o umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Telbridge Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w ul. Zagnańska 49, 25 – 528 Kielce w celach rekrutacyjnych i wykorzystanie mojego numeru kontaktowego i adresu e-mail do w/w celu. Pełna wersja klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie www.telbridge.pl.”

NAWET 10 000 MIESIĘCZNIE
NAWET 10 000 MIESIĘCZNIE
Zamość 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyProfi Credit Polska S.A. Doradca Klienta - elastyczne godziny + wysokie wynagrodzenie Ogólnopolska Spółka poszukuje na teren Zamościa i okolic współpracowników z doświadczeniem w pracy z systemem prowizyjnym. Udzielamy pożyczek gotówkowych w systemie ratalnym. Pomagamy finansowo naszym Klientom. U nas będziesz zajmował się: - telefoniczną obsługą gotowych kontaktów przekazanych przez Call Center, - pracą na udostępnionej bazie Klientów, - aktywnym pozyskiwanie Klientów, - finalizacją podpisania umów z Klientami: on-line lub stacjonarnie. Aplikuj natychmiast jeżeli: - Lubisz kontakt z ludźmi, - Jesteś zaangażowany, odpowiedzialny i samodzielny, - Potrafisz pracować w zespole i budować relacje, - Dysponujesz wolnym czasem w dni robocze, - Lubisz mieć nieograniczone zarobki. Zapewniamy: - stawka godzinowa lub prowizyjna - TO TY WYBIERASZ co się lepiej opłaca! - elastyczną formę zatrudnienia w oparciu o umowę zlecenie lub własną DG, - gotowe wnioski/kontakty do Klientów przekazane przez Call Center, - atrakcyjne konkursy motywacyjne z nagrodami pieniężnymi, - wsparcie i wdrożenie Managera w trakcie całej współpracy.

Koordynator Zespołu Sprzedażowego - Doradca Klienta
Koordynator Zespołu Sprzedażowego - Doradca Klienta
Ciechanów 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyW związku z intensywnym rozwojem oraz ciągłym poszerzaniem sieci sprzedaży Optimo Sp. z o.o., autoryzowany Partner operatora Orange Polska S.A., poszukuje na terenie całej Polski firm prowadzących działalność gospodarczą do współpracy w charakterze Partnerów Handlowych zajmujących się sprzedażą usług telekomunikacyjnych Orange dla klientów biznesowych. Mamy dla Ciebie: • sprawdzone know-how, niezbędne i rozbudowane szkolenia; • wsparcie doświadczonych menedżerów na każdym etapie współpracy; • atrakcyjny system prowizyjny, budowany na wieloletnim doświadczeniu; • długofalową współpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; • kartę sportową oraz opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach; • ofertę współpracy na zasadzie partnerstwa, bez żadnych opłat. Oczekujemy: • doświadczenia w sprzedaży B2B; • zorientowania na cel jakim jest jak największa sprzedaż; • prowadzenia działalności gospodarczej lub gotowości do jej założenia; • mile widziana znajomość branży telekomunikacyjnej; • posiadania lub gotowości do tworzenia zespołu. Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji na adres e-mail @ lub aplikowanie poprzez lento. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi osobami. Prosimy również o załączeniu na CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Telemarketer
Telemarketer
Przemyśl 4 kilka dni temu

Opis oferty pracy ZADANIA: Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami. Analiza potrzeb klienta. Dobór oferty dla klienta. FIRMA ZAPEWNIA: możliwość zdobycia doświadczenia w sprzedaży, rozwój zawodowy oraz możliwość awansu, atrakcyjne wynagrodzenie – część stałą oraz system premiowy, przyjazną atmosferę, nowoczesne otoczenie. WYMAGANIA: stopień niepełnosprawności, miły głos i dobra dykcja, komunikatywność i zaangażowanie, zdolności sprzedażowe, wysoka kultura osobista, entuzjazm do pracy i pozytywne nastawienie do pracy i klientów. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV na adres @ lub kontakt telefoniczny pod numerem 166 - pokaż numer telefonu - Informujemy, że Administratorem podanych danych osobowych jest Sanmarks sp. z o.o., z siedzibą w Lubaczowie, ul. Słowackiego 36, 37-600 Lubaczów. Dane osobowe będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże w przypadku ich braku nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojej kandydatury. Podstawą prawną do przetwarzania danych jest Twoja zgoda na przetwarzanie danych polegająca na przesłaniu dokumentów aplikacyjnych oraz konieczność zapoznania się przez nas z Twoim profilem kandydata przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit a i b RODO). Do podanych danych mogą mieć dostęp dostawcy usług Administratora. Informujemy, że przysługuje Ci prawo do: żądania dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia, przenoszenia danych oraz prawo do ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo skargi do organu nadzorczego. Twoje dane będą przetwarzane przez czas trwania rekrutacji, po jej zakończeniu skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, a pozostałe aplikacje zostaną usunięte, chyba że wyrazisz zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach- w takim przypadku Twoje dane będą przetwarzane do momentu jej wycofania. Jeżeli jesteś zainteresowany udziałem w przyszłych projektach rekrutacyjnych załącz w dokumentach aplikacyjnych następującą zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym celu:. Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na rzecz Sanmarks sp. z o.o. na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych”.

Obsługa klienta na recepcji
Obsługa klienta na recepcji
4 kilka dni temu

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI DO PRACY ! Firma Lavoro sp. z o.o. poszukuje na stanowisko: Telefoniczna obsługa klienta Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta - dobra znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim - wykształcenie minimum średnie - mile widziany status studenta Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (tylko połączenia przychodzące) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta W zamian otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - system premiowy - pracę na dwie zmiany Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas ! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl

Telefoniczny konsultant ds. Obsługi Recepcji
Telefoniczny konsultant ds. Obsługi Recepcji
5 dni plecy

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobrej znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim oraz umiejętność komunikacji w języku angielskim (przynajmniej podstawowej) - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem W zamian otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w biurze w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy - pracę na dwie zmiany Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl

Doradca Klienta
Doradca Klienta
Wejherowo 5 dni plecy

Opis oferty pracyWymagania: Wykształcenie min. Średnie,, Niekaralność, Umiejętności interpersonalne tj.: Komunikatywność, Umiejętność swobodnego wypowiadania się, Umiejętność słuchania, Umiejętność zadawania pytań, Umiejętność w nawiązywaniu kontaktów i budowania relacji, Obowiązki: Obsługa klientów, Inicjowanie akcji marketingowych na podległym terenie, Kontaktowanie się z klientami za pomocą e-maila, telefonu, i mediów społecznościowych, Odbywanie spotkań handlowych zdalnych i tradycyjnych (u klienta i w siedzibie firmy) Dbanie o jakość powierzonego portfela klientów, Raportowanie do swoich przełożonych, Oferujemy: Podstawa plus prowizja plus premia Atrakcyjny pakiet szkoleń dopasowany do indywidualnych predyspozycji, Ubezpieczenie grupowe, Opieka medyczna, Pracę w międzynarodowej firmie, Nowoczesne biuro, Niezbędne narzędzia pracy do spotkań z klientami zdalnie i tradycyjnie, Dla najlepszych wycieczki zagraniczne, CV prosimy przesyłać na adres e-mailowy @

PRACA WARSZAWA - Wykwalifikowany doradca klienta VIP
PRACA WARSZAWA - Wykwalifikowany doradca klienta VIP
5 dni plecy

Opis oferty pracyDoradca klienta VIP grupy marek luksusowych Luksusowe zegarki i biżuteria m.in. Rolex, Chopard, Cartier Miasto: Warszawa Najbardziej luksusowa Polska marka biżuterii posiada jedno miejsce dla nowego doradcy klienta VIP, możesz nim zostać. Twój zakres obowiązków: - obsługa kluczowych klientów oraz nawiązywanie relacji - stacjonarna praca w salonach sieci luksusowej biżuterii i zegarków - poszerzanie wiedzy z zakresu znajomości zegarków oraz biżuterii - utrzymywanie relacji ze stałymi klientami, opieka nad nimi, obsługa na najwyższym poziomie zgodnie z procedurami marki oraz pozyskiwanie nowych klientów Nasze wymagania: - wysoka kultura osobista, reprezentacyjny wygląd - doświadczenie w pracy z klientem premium - 2 lata doświadczenia w sprzedaży - umiejętność bardzo dobrej samodzielnej organizacji pracy i czasu - zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz lojalność względem firmy - kreatywność w podejmowanych działaniach - gotowość do zdobywania i poszerzania wiedzy - doświadczenie w sprzedaży luksusowych produktów będzie dużym atutem - dyspozycyjność do pracy w elastycznych godzinach, w tym w weekendy i święta - ponadprzeciętne marzenia które będziesz w stanie zrealizować dzięki pracy z nami Będąc z nami możesz liczyć na - kontakt i poznanie z najciekawszą częścią społeczeństwa jak biznesmeni, lekarze, osoby z pierwszych stron gazet i list najbogatszych - wysokie zarobki już po pierwszych kilku miesiącach rozwoju (posiadamy bogatą bazę stałych klientów) - dodatkowe nagrody za realizację zakładanych targetów - pomoc w realizacji Twoich marzeń i celów - spędzanie czasu z ludźmi sukcesu oraz pomoc abyś stał się kolejnym z nich - samochód firmowy klasy premium już po 6 miesiącach realizacji zakładanego celu Prześlij nam CV ze zdjęciem w formacie PDF oraz krótko kilka słów o sobie oraz dlaczego mamy wybrać właśnie Ciebie. Nie wysyłaj do nas CV jeśli - szukasz pracy od 8 do 16 i wystarczają Ci zarobki na poziomie 5 000zł na miesiąc brutto - nie możesz poświęcić się swojemu rozwojowi zawodowemu na 16-17 dni w miesiącu lub szukasz pracy dodatkowej - nie masz w życiu sprecyzowanych marzeń w których realizacji możemy Ci pomóc - nie czujesz się dobrze w pracy z klientem premium i sprawia to dla Ciebie dyskomfort

Telefoniczna obsługa recepcji.
Telefoniczna obsługa recepcji.
Knyszyn 6 dni plecy

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Od nas otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w biurze w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę lub zlecenie w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy - pracę na dwie zmiany Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobrej znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim oraz umiejętność komunikacji w języku angielskim (przynajmniej podstawowej) - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl

PROSTA PRACA dla mam, studentów dla każdego
PROSTA PRACA dla mam, studentów dla każdego
Wolsztyn 6 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy kandydatów na stanowisko obsługi klienta/support/wsparcie. Praca w 100% zdalna. NA CZYM POLEGA PRACA: * Twoim głównym zadaniem będzie pomoc ludziom na wirtualnym czacie, za pomocą gotowych wiadomości i przygotowywanych przez nas formułek tworzonych na bazie kilkuletnich doświadczeń. * Twoja praca polega tylko i wyłącznie na odpisywaniu ludziom na wiadomości gotowymi formułkami na zasadzie "kopiuj - wklej" do stałej bazy klientów oraz działanie na gotowych materiałach. * Obsługa klienta i pomoc techniczna online, tzw. support. NIE WYMAGAMY: * rozmów telefonicznych * spotykania się z ludźmi * spotkań na kamerze * namawiania znajomych czy obcych ludzi * wstawiania żadnych postów na swoje portale społecznościowe Brak doświadczenia w tej branży w żadnym wypadku nie skreśla cię z możliwości wykonywania tej pracy, ponieważ każdy nowicjusz krok po kroku jest szkolony indywidualnie od początku do końca, tak aby mógł świetnie wykonywać swoją pracę. Wszyscy w naszym zespole przechodziliśmy przez ten proces, więc z pewnością nie powinieneś/powinnaś się tym absolutnie przejmować. ZAROBKI : Początkowo stawka waha się od 2600 zł do 6000 zł, ale to już zależy od Ciebie. Warto wspomnieć, że każdego dnia zdobywasz doświadczenie, które przekłada się na Twoje wynagrodzenie. GODZINY PRACY: * Godziny pracy to całkowicie twoja indywidualna decyzja, w zależności czy chciałbyś zarabiać, czy po prostu sobie dorabiać. Sam/Sama możesz sobie ustalić godziny pracy, mogą to być 2-3 godziny dziennie lub nawet 8 godzin jeśli jesteś ambitny/na i chciałbyś/ałabyś się zaangażować. Indywidualnie stawiasz sobie cel, i po prostu sam decydujesz o swoich zarobkach. Jest to bardzo dobra opcja, ponieważ zajmujesz się tym we własnym domu, czy w miejscu które Tobie pasuje, bez dojeżdżania itd. * Działamy w branży bezinwestycyjnej i nie jest to oferta typu MLM, gdzie trzeba inwestować swoje pieniądze, aby zarabiać. Jedyną inwestycją tutaj jest Twój czas, chęci oraz zaangażowanie. Nie jest to też żadna piramida finansowa. OCZEKIWANIA: * Dostęp do telefonu bądź laptopa z internetem * 2-3 godziny wolnego czasu dziennie * Zaangażowania * Umiejętność pracy w zespole *Chęć nauki i rozwoju osobistego * Polskie obywatelstwo - ze względu na prawny charakter działania. * FACEBOOK I MESSENGER - jedynie w celu kontaktu i przedstawieniu oferty, nie musisz nic udostępniać i wstawiać na swój prywatny profil. * Skończone 18 lat DODATKOWE INFORMACJE: * Praca jest w 100 procentach bezpieczna i legalna - Współpracujemy z polską firmą, która istnieje na rynku od ponad 8 lat oraz co miesiąc rozliczamy się urzędem skarbowym. * Wypłata w formie Tygodniówek - pewne wypłaty bezpośrednio na konto bankowe, 4 razy w przeciągu miesiąca! Zamiast czekać do 10 - dziesiątego, pieniądze trafiają na nasze konto co tydzień ! Mamy stały przypływ gotówki. * Pełne wsparcie zespołu - pomoc na każdym kroku, nie ważne czy jest dzień czy noc, nasz dział pomocy działa całą dobę i na każde pytanie otrzymasz merytoryczną odpowiedź. * Możliwość rezygnacji w każdym momencie bez konsekwencji. Jeśli widzisz to ogłoszenie, jest ono aktywne i możesz śmiało wysłać swoją aplikacje :) Zapraszamy do aplikowania.

PRACA PROSTA dla mam, studentów i każdego
PRACA PROSTA dla mam, studentów i każdego
Poznań 6 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy kandydatów na stanowisko obsługi klienta/support/wsparcie. Praca w 100% zdalna. NA CZYM POLEGA PRACA: * Twoim głównym zadaniem będzie pomoc ludziom na wirtualnym czacie, za pomocą gotowych wiadomości i przygotowywanych przez nas formułek tworzonych na bazie kilkuletnich doświadczeń. * Twoja praca polega tylko i wyłącznie na odpisywaniu ludziom na wiadomości gotowymi formułkami na zasadzie "kopiuj - wklej" do stałej bazy klientów oraz działanie na gotowych materiałach. * Obsługa klienta i pomoc techniczna online, tzw. support. NIE WYMAGAMY: * rozmów telefonicznych * spotykania się z ludźmi * spotkań na kamerze * namawiania znajomych czy obcych ludzi * wstawiania żadnych postów na swoje portale społecznościowe Brak doświadczenia w tej branży w żadnym wypadku nie skreśla cię z możliwości wykonywania tej pracy, ponieważ każdy nowicjusz krok po kroku jest szkolony indywidualnie od początku do końca, tak aby mógł świetnie wykonywać swoją pracę. Wszyscy w naszym zespole przechodziliśmy przez ten proces, więc z pewnością nie powinieneś/powinnaś się tym absolutnie przejmować. ?? ZAROBKI : Początkowo stawka waha się od 2600 zł do 6000 zł, ale to już zależy od Ciebie. Warto wspomnieć, że każdego dnia zdobywasz doświadczenie, które przekłada się na Twoje wynagrodzenie. GODZINY PRACY: * Godziny pracy to całkowicie twoja indywidualna decyzja, w zależności czy chciałbyś zarabiać, czy po prostu sobie dorabiać. Sam/Sama możesz sobie ustalić godziny pracy, mogą to być 2-3 godziny dziennie lub nawet 8 godzin jeśli jesteś ambitny/na i chciałbyś/ałabyś się zaangażować. Indywidualnie stawiasz sobie cel, i po prostu sam decydujesz o swoich zarobkach. Jest to bardzo dobra opcja, ponieważ zajmujesz się tym we własnym domu, czy w miejscu które Tobie pasuje, bez dojeżdżania itd. * Działamy w branży bezinwestycyjnej i nie jest to oferta typu MLM, gdzie trzeba inwestować swoje pieniądze, aby zarabiać. Jedyną inwestycją tutaj jest Twój czas, chęci oraz zaangażowanie. Nie jest to też żadna piramida finansowa. OCZEKIWANIA: * Dostęp do telefonu bądź laptopa z internetem * 2-3 godziny wolnego czasu dziennie * Zaangażowania * Umiejętność pracy w zespole *Chęć nauki i rozwoju osobistego * Polskie obywatelstwo - ze względu na prawny charakter działania. * FACEBOOK I MESSENGER - jedynie w celu kontaktu i przedstawieniu oferty, nie musisz nic udostępniać i wstawiać na swój prywatny profil. * Skończone 18 lat DODATKOWE INFORMACJE: * Praca jest w 100 procentach bezpieczna i legalna - Współpracujemy z polską firmą, która istnieje na rynku od ponad 8 lat oraz co miesiąc rozliczamy się urzędem skarbowym. * Wypłata w formie Tygodniówek - pewne wypłaty bezpośrednio na konto bankowe, 4 razy w przeciągu miesiąca! Zamiast czekać do 10 - dziesiątego, pieniądze trafiają na nasze konto co tydzień ! Mamy stały przypływ gotówki. * Pełne wsparcie zespołu - pomoc na każdym kroku, nie ważne czy jest dzień czy noc, nasz dział pomocy działa całą dobę i na każde pytanie otrzymasz merytoryczną odpowiedź. * Możliwość rezygnacji w każdym momencie bez konsekwencji. Jeśli widzisz to ogłoszenie, jest ono aktywne i możesz śmiało wysłać swoją aplikacje :) Zapraszamy do aplikowania.

Obsługa klienta na recepcji - konsultant/ka
Obsługa klienta na recepcji - konsultant/ka
6 dni plecy

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobrej znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem W zamian otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy - pracę na dwie zmiany Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl.

Kierowca C+E ruchu międznarodowym
Kierowca C+E ruchu międznarodowym
Piła 6 dni plecy

Opis oferty pracyKierowca C+E Polska - Dania

Praca prosta dla mam, studentów i każdego kto chce pracować
Praca prosta dla mam, studentów i każdego kto chce pracować
Katowice 6 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy kandydatów na stanowisko obsługi klienta/support/wsparcie. Praca w 100% zdalna. NA CZYM POLEGA PRACA: * Twoim głównym zadaniem będzie pomoc ludziom na wirtualnym czacie, za pomocą gotowych wiadomości i przygotowywanych przez nas formułek tworzonych na bazie kilkuletnich doświadczeń. * Twoja praca polega tylko i wyłącznie na odpisywaniu ludziom na wiadomości gotowymi formułkami na zasadzie "kopiuj - wklej" do stałej bazy klientów oraz działanie na gotowych materiałach. * Obsługa klienta i pomoc techniczna online, tzw. support. NIE WYMAGAMY: * rozmów telefonicznych * spotykania się z ludźmi * spotkań na kamerze * namawiania znajomych czy obcych ludzi * wstawiania żadnych postów na swoje portale społecznościowe Brak doświadczenia w tej branży w żadnym wypadku nie skreśla cię z możliwości wykonywania tej pracy, ponieważ każdy nowicjusz krok po kroku jest szkolony indywidualnie od początku do końca, tak aby mógł świetnie wykonywać swoją pracę. Wszyscy w naszym zespole przechodziliśmy przez ten proces, więc z pewnością nie powinieneś/powinnaś się tym absolutnie przejmować. ?? ZAROBKI : Początkowo stawka waha się od 2600 zł do 6000 zł, ale to już zależy od Ciebie. Warto wspomnieć, że każdego dnia zdobywasz doświadczenie, które przekłada się na Twoje wynagrodzenie. GODZINY PRACY: * Godziny pracy to całkowicie twoja indywidualna decyzja, w zależności czy chciałbyś zarabiać, czy po prostu sobie dorabiać. Sam/Sama możesz sobie ustalić godziny pracy, mogą to być 2-3 godziny dziennie lub nawet 8 godzin jeśli jesteś ambitny/na i chciałbyś/ałabyś się zaangażować. Indywidualnie stawiasz sobie cel, i po prostu sam decydujesz o swoich zarobkach. Jest to bardzo dobra opcja, ponieważ zajmujesz się tym we własnym domu, czy w miejscu które Tobie pasuje, bez dojeżdżania itd. * Działamy w branży bezinwestycyjnej i nie jest to oferta typu MLM, gdzie trzeba inwestować swoje pieniądze, aby zarabiać. Jedyną inwestycją tutaj jest Twój czas, chęci oraz zaangażowanie. Nie jest to też żadna piramida finansowa. OCZEKIWANIA: * Dostęp do telefonu bądź laptopa z internetem * 2-3 godziny wolnego czasu dziennie * Zaangażowania * Umiejętność pracy w zespole *Chęć nauki i rozwoju osobistego * Polskie obywatelstwo - ze względu na prawny charakter działania. * FACEBOOK I MESSENGER - jedynie w celu kontaktu i przedstawieniu oferty, nie musisz nic udostępniać i wstawiać na swój prywatny profil. * Skończone 18 lat DODATKOWE INFORMACJE: * Praca jest w 100 procentach bezpieczna i legalna - Współpracujemy z polską firmą, która istnieje na rynku od ponad 8 lat oraz co miesiąc rozliczamy się urzędem skarbowym. * Wypłata w formie Tygodniówek - pewne wypłaty bezpośrednio na konto bankowe, 4 razy w przeciągu miesiąca! Zamiast czekać do 10 - dziesiątego, pieniądze trafiają na nasze konto co tydzień ! Mamy stały przypływ gotówki. * Pełne wsparcie zespołu - pomoc na każdym kroku, nie ważne czy jest dzień czy noc, nasz dział pomocy działa całą dobę i na każde pytanie otrzymasz merytoryczną odpowiedź. * Możliwość rezygnacji w każdym momencie bez konsekwencji. Jeśli widzisz to ogłoszenie, jest ono aktywne i możesz śmiało wysłać swoją aplikacje :) Zapraszamy do aplikowania.

Asystent sprzedaży
Asystent sprzedaży
Kalisz 7 dni plecy

Opis oferty pracyFirma Netland od 20 lat prowadzi sprzedaż sprzętu komputerowego. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za wsparcie zespołu handlowego w sprzedaży produktów i rozwiązań z obszaru IT. Obecnie poszukujemy: Asystenta sprzedaży Zakres obowiązków: Wsparcie działu handlowego w zakresie obsługi pozyskanych zamówień Koordynacja realizacji zamówień Wystawianie dokumentów handlowych Nadzór nad gwarancją i terminowością dokumentów Kontrola nad terminami w zakresie dokumentów związanych z obszarem handlowym Stały kontakt z działem handlowym Oczekiwania: Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w bankowości Mile widziane wyższe wykształcenie Zainteresowanie obszarem IT Wysoka kultura osobista, pełne zaangażowanie i dobra organizacja pracy Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę  Pełne wdrożenie  Pracę w doświadczonym zespole i miłej atmosferze  Dostęp do baz wiedzy czołowych producentów Ubezpieczenie grupowe  Pakiet MultiSport

Pracownik do sklepu stacjonarnego z pamiątkami
Pracownik do sklepu stacjonarnego z pamiątkami
Rzeszów 7 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy pracowników do sklepu stacjonarnego z pamiątkami w Podkarpackim Centrum Nauki im. Ignacego Łukasiewicza w Jasionce. Miejsce pracy: PCN „Łukasiewicz”, Jasionka 952A Godziny pracy: * wtorek -czwartek: 9:00 - 16:00 * piątek: 9:00 - 17:00 * sobota, niedziela: 14:00 - 20:00 Oferujemy: * umowę zlecenie * wynagrodzenie 27,70 zł brutto/godz. Wymagane: * język angielski w stopniu komunikatywnym * komunikatywność w kontakcie z klientami Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze kasy fiskalnej. CV prosimy przesyłać na adres mailowy: @ Prosimy również o załączenie do CV wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, niezbędnych do przeprowadzenia rekrutacji.

Sprzedawca New Balance
Sprzedawca New Balance
Wrocław 7 dni plecy

Opis oferty pracyFirma New Balance jako jedna z najstarszych sportowych marek na świecie, której korzenie sięgają 1906 roku, w związku z dynamicznym rozwojem na rynku polskim - rozpoczęła proces rekrutacji na stanowisko Sprzedawca (w pełnym i niepełnym wymiarze czasu pracy). Sprzedawca Miejsce pracy: Wrocław Dołączając do nas otrzymasz: Ciekawą i rozwojową pracę w młodym, energicznym zespole Atrakcyjne wynagrodzenie – uzależnione od realizacji założonych celów Szkolenia wdrożeniowe i produktowe Pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Odzież i obuwie pracownicze NB Zniżki pracownicze Kartę Multisport Umowę o pracę oraz stabilne zatrudnienie Prywatną opiekę medyczną Szukamy osób, które: Są nastawione na obsługę Klienta Są wielozadaniowe i nie boją się wyzwań Są dyspozycyjne, mogą pracować w weekendy Angażują się w wykonywaną pracę Posiadają doświadczenie w aktywnej sprzedaży Posiadają doświadczenie w Visual Merchandisingu – jako dodatkowy atut Twoim zadaniem będzie: Aktywna obsługa Klienta zgodnie ze standardami Firmy Realizacja planów sprzedażowych Wykonywanie zadań związanych z funkcjonowaniem Salonu Prosimy Kandydatów o nadsyłanie aplikacji na adres: @ Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami. Jeśli nie skontaktujemy się z Tobą, będzie to oznaczać, iż nie zakwalifikowano Cię do kolejnego etapu rekrutacji. Twoja aplikacja oraz wszystkie informacje wysłane przez Ciebie zostaną bezpowrotnie usunięte. Administratorem danych osobowych jest New Balance Poland Sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie dla celu jakim jest przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w New Balance Poland Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane nie będą powierzane innym odbiorcom. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji. Jeżeli chcesz nam umożliwić zapoznanie się z Twoim CV, prosimy o zawarcie w wiadomości poniższej klauzuli. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez New Balance Poland Sp. z o.o. na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.”.

Specjalista d/s obsługi klienta
Specjalista d/s obsługi klienta
Olsztyn 7 dni plecy

Opis oferty pracy DUAPOL- to nowoczesna marka działająca od 5 lat na polskim rynku w rekrutacji i pozyskiwaniu Pracowników dla dużych, średnich i małych firm w różnych branżach. Grupa specjalizująca się: wynajmem, zatrudnianiem i leasingiem pracowników ze wschodu. W zawiązku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy: -kandydata /ki na stanowisko: SPECJALISTA D/S. pozyskiwania klientów – POSZUKIWANIA KONTRAHENTÓW DO WSPOŁPRACY, Miejsce pracy: OLSZTYN Zakres obowiązków: • Pozyskiwanie kontrahentów, pod podpisanie kontraktów ( z różnych branż) • Prowadzenie bazy kontrahentów - aktywnych i potencjalnych. • Kontakt telefoniczny z obecnymi i nowymi kontrahentami • Terminowe raportowanie i planowanie pracy. • Realizację założonych planów. • Reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Oczekiwania: • Komunikatywność – łatwość nawiązywania relacji z ludźmi. • Dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu oraz umiejętności pracy w zespole. • Kreatywność • Podstawy obsługi MS Office (Word, Excel) • Wysoka kultura osobista i odpowiedzialność • Doświadczenie na stanowisku (atut) Oferujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia) • Niezbędne narzędzia do wykonywania powyższych zadań. • Stałą możliwość pracy i rozwoju osobistego Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacji prosimy o przesłanie aplikacji w postaci CV, na adres email : @ *Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Wszystkich zainteresowanych prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.

Konsultant do telefonicznej obsługi aptek
Konsultant do telefonicznej obsługi aptek
Kielce 7 dni plecy

Opis oferty pracyNa rynku farmaceutycznym działamy już od 12 lat. Zadowolenie naszych klientów, jest dla nas celem nadrzędnym, dlatego też współpracujemy z największymi hurtowniami farmaceutycznymi w Polsce, oraz z wiodącymi producentami leków i suplementów diety. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracowników na stanowisko: Konsultant do telefonicznej obsługi aptek. Poszukujemy osób ambitnych, lubiących nowe wyzwania, uparcie dążących do celu. Praca zdalna (z domu) OFERUJEMY: • stabilną pracę, • wszystkie weekendy wolne, • elastyczne godziny pracy, • służbowy telefon, • szkolenia, • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku WYMAGANIA: • średnie wykształcenie, • umiejętności sprzedażowe, • dobra znajomość obsługi komputera, • łatwość w budowaniu pozytywnych relacji z ludźmi, • kultura osobista, • umiejętność organizowania pracy własnej, • zaangażowanie i odpowiedzialność, • stałe, dobre łącze z internetem. OBOWIĄZKI: • aktywna sprzedaż preparatów farmaceutycznych do aptek, • profesjonalna obsługa klientów, • nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami, • budowanie i utrzymywanie więzi z klientami firmy, • pozyskiwanie nowych klientów. • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie swojego CV. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. W CV należy dołączyć klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz. U nr 133, poz. 883."

Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Olsztyn 7 dni plecy

Opis oferty pracyZnajdź swoje miejsce w naszym zespole! Współdziałamy, by razem osiągać wspaniałe cele. Sukces zależy tylko od Ciebie i Twojego zaangażowania. Dołącz do nas! Na stanowisko Konsultanta/ki ds. obsługi Klienta W naszym zespole zyskujesz: • umowę o pracę na pełen etat • podstawowe wynagrodzenie + system premii • szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy • benefity: prywatne ubezpieczenia i opieka medyczna Twoja rola: • na początek dnia - zapoznanie się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach • odbiór połączeń i pomoc klientom w sprawach związanych z płatnościami i fakturami, doradztwo w zakresie wyboru taryfy, aktualnej oferty, problemów z zasięgiem. Twoje mocne strony: • dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie • umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby • podstawowa umiejętność obsługi systemu Android lub iOS - pomagamy klientom w obsłudze urządzeń cyfrowych Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj! Oferowana praca nie ma charakteru pracy zdalnej. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV aplikując przez portal lento Administrator danych: http://aba-service.pl/odo/aba_informacja_odo.pdf

Asystentka biznesowa
Asystentka biznesowa
8 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy Asystentek do obsługi klienta więcej informacji w korespondencji. Jeśli jesteś zainteresowana zostaw nr kontaktowy. Stanowisko asystenki biznesowej. ŁÓDŹ

Super zarobki-Praca w odszkodowaniach
Super zarobki-Praca w odszkodowaniach
8 dni plecy

Opis oferty pracySolace sp. z o.o. jest kancelarią prawną specjalizującą się w uzyskiwaniu najwyższych odszkodowań. Charakteryzujemy się stabilną i ugruntowaną pozycją na rynku, nad którą konsekwentnie pracujemy od początku naszej działalności. Na rynku działamy nieprzerwanie od 2009 roku zdobywając zaufanie klientów oraz setek współpracowników z wszystkich regionów Polski. Nie boimy się spraw, których nie podejmują się inne kancelarie. Naszych klientów obsługujemy bez pobierania jakichkolwiek kosztów z góry. Naszym klientom wypłacamy zaliczki na poczet odszkodowania, a także DOPŁACAMY DO ZANIŻONYCH ODSZKODOWAŃ ZA USZKODZONY POJAZD Z OC SPRAWCY! W Twoim miejscu zamieszkania poszukujemy aktualnie osób na stanowisko: Agent/Menadżer/Dyrektor ds.odszkodowań Praca stała lub dodatkowa. Jeżeli potrafisz dotrzeć do osób poszkodowanych w wypadkach i chcesz połączyć to z zarobkowaniem - dołącz do nas! Po okresie próbnym stałe wysokie wynagrodzenie! Twoje zadania: -Docieranie do osób poszkodowanych w wypadkach i oferowanie im pomocy za pośrednictwem naszej Kancelarii. -Bezpośredni kontakt z klientami kancelarii. -Analiza sytuacji klienta i informowanie klientów o przysługujących im prawach. -Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia sprawy. -Dbałość o jakość usług oferowanych przez kancelarię. Nie jesteśmy korporacją, dlatego każdy nasz współpracownik może liczyć na indywidualne podejście. Dokładamy wszelkich starań, żeby nasza oferta była najlepsza, tzn. pozwalała naszym przedstawicielom uzyskiwać najwyższe wynagrodzenie w najkrótszym czasie. Nasze oczekiwania: -Wysoka kultura osobista, pewność siebie, dobra prezencja i łatwość nawiązywania kontaktów. -Niekaralność. -Swobodna obsługa komputera i internetu, -Chęć aktywnej współpracy i osiągania wysokich wyników. -Nastawienie do zarabiania więcej niż inni i determinacja do bycia najlepszym-sprzedaż musi być Twoim żywiołem. -Ciągłe wyprzedzanie konkurencji poprzez oferowanie klientowi więcej i lepiej niż inni. -Prawo jazdy kat. B. -Doświadczenie w aktywnym budowaniu sieci sprzedaży. -Minimum roczne doświadczenie w branży odszkodowawczej, finansowej lub ubezpieczeniowej. Oferujemy: -Zlecamy klientów do obsługi, -Wysokie wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników bez górnego limitu. MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA STAŁEGO WYNAGRODZENIA OD POCZĄTKU WSPÓŁPRACY! -Najwyższe dopłaty do kosztorysów, w sprawach cesji całe wynagrodzenie wypłacamy z góry!!! -Duże zarobki od początku współpracy, wysokie prowizje, cotygodniowe rozliczenia, PROWIZJE ZE SPRAW PŁACIMY Z GÓRY! -Przejrzysty i uczciwy system wynagrodzeń, -Rozwój osobisty, -Dostęp do systemu CRM służącego do śledzenia swoich spraw, spraw Twojego zespołu, przebiegu spraw, uzyskanego i prognozowanego wynagrodzenia, pobierania dokumentów itp. -Szkolenia oraz wdrożenie do pracy, -Najwyższe zasądzenia poparte setkami wyroków zadowolonych klientów, -Bardzo wysokie kwoty ugód. Dodatkowe benefity: -Wysokie premie za każdą dużą sprawę niezależnie od prowizji i bardzo wysokich zaliczek. -Wynagrodzenie za sprawy płatne z góry!!! -Za sprawę z roszczeniem powyżej 100.000zł premia min.1000zł. -Wycieczki dla każdego za pozyskanie określonej liczby spraw. -Możliwość finansowania samochodu służbowego (samochody do 350.000zł), dla najlepszych finansowanie leasingu samochodu, kosztów prowadzenia biura. -Darmowe materiały marketingowe. Jeśli masz doświadczenie w branży odszkodowawczej sprawdź co może zaproponować Ci Kancelaria Prawna Solace! Zapraszamy.

Call Center Katowice
Call Center Katowice
8 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy do Naszego zespołu w Katowicach ul. Warszawska konsultanta ds. Odnawialnych Źródeł Energii. Jesteśmy firmą specjalizującą się w FOTOWOLTAICE (najszybciej rozwijającej się branży w Polsce) Twoja praca polegałaby na umawianiu klientów zainteresowanych własną elektrownią słoneczną na spotkanie z naszym technikiem, który przygotuje ofertę. Najprostszy projekt na rynku - nic nie sprzedajesz. W Polsce w 2022r. zostało zamontowanych blisko 400 000 tyś instalacji fotowoltaicznych. Oferujemy: - Umowę zlecenie / o pracę - bardzo dobre i realne prowizje !!! - Szkolenie wdrożeniowe - Praca w nowoczesnym biurze w centrum Katowic ul. Sobieskiego 2 Oczekujemy: - Zaangażowania - Motywacji - Pewności siebie w rozmowach telefonicznych - Bardzo dobrej i zdecydowanej dykcji - Chęci rywalizacji z najlepszymi :) Praca od zaraz Jeżeli jesteś zainteresowana/y ofertą proszę przesyłać swoje CV - na @

CALL CENTER KATOWICE CENTRUM
CALL CENTER KATOWICE CENTRUM
8 dni plecy

Opis oferty pracyEKO INVEST zatrudni osobę na stanowisko Konsultant ds. OZE Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Miejsce pracy: centrum Katowic ul. Sobieskiego 2 Z jakimi zadaniami będziesz się mierzyć ? Umawianie klientów zainteresowanych montażem elektrowni słonecznych na terenie całego kraju. NIC NIE SPRZEDAJESZ - UMAWIASZ NA SPOTKANIE ! `PROJEKT PROSTY JASNY I KORZYSTNY Klient może liczyć na szereg dopłat do własnej elektrowni słonecznej. STOPINIEŃ TRUDNOŚĆ - ŁATWY ! Czego wymagamy? Umiejętności negocjacyjnych, swobody wypowiedzi, Wykształcenia minimum średniego, Doświadczenie w CALL CENTER Determinacji i nastawienia na cel, Zaangażowania Co oferujemy? zatrudnienie na podstawie umowy o pracę ( pierwsza umowa próbna zlecenie) wysokie wynagrodzenie podstawa + premia- zarobki od 4000 zł brutto. wygodne godziny pracy 8-16 szkolenia wdrożeniowe i uzupełniające wiedzę, pracę w zespole profesjonalistów i stałe wsparcie przełożonych. Fotowoltaika jest obecnie najszybciej rozwijającą się branżą na Europie i Polsce! www.ekoinvestpolska.pl Jesteś osobą wygadaną konkretną i lubisz dużo gadać ? koniecznie umów się na rozmowę. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. DZ U. z 2016 r. poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.” Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się wyłącznie z zakwalifikowanymi osobami do etapu rozmów.

Doradca Klienta - zatrudnie
Doradca Klienta - zatrudnie
Rawa Mazowiecka 9 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnię doradcę klienta w branży finansowo-ubezpieczeniowej. Praca w Rawie Mazowieckiej. Umowa o pracę. CV Proszę kierować na adres: @

Umawianie spotkań // praca w biurze 9-17 // Włocławek
Umawianie spotkań // praca w biurze 9-17 // Włocławek
Włocławek 9 dni plecy

Opis oferty pracySZUKAMY OSÓB pozytywnie nastawionych, otwartych, pełnych energii oraz charyzmy do pracy na stanowisku TELEMARKETER. Jesteś właśnie taką osobą? Świetnie, APLIKUJ DO NAS! PRACA: STACJONARNIE W BIURZE (od poniedziałku do piątku/soboty) SYSTEM JEDNOZMIANOWY (9:00-17:00) POLEGA NA UMAWIANIU SPOTKAŃ (połączenia wychodzące) NIE JEST TO SPRZEDAŻ OFERUJEMY: PODSTAWA + PREMIA (prosty system premiowy - szansę ma każdy) TERMINOWE ROZLICZENIE SZKOLENIE WDROŻENIOWE (które przygotuje Cię do pracy) ZAPEWNIAMY STAŁĄ OPIEKĘ LIDERA SZUKAMY OSÓB, KTÓRE: posiadają chęć do pracy i zaangażowanie dyspozycyjność (pon.-pt.) nie boją się nowych wyzwań umiejętność swobodnej rozmowy potrafią nawiązywać kontakt z ludźmi wiedzą co to znaczy pojęcie praca

Oferta pracy - doradca ubezpieczeniowy
Oferta pracy - doradca ubezpieczeniowy
Częstochowa 9 dni plecy

Opis oferty pracyJeśli szukasz pracy, która daje Ci możliwość nieustannego rozwoju w firmie o najbardziej rozpoznawalnej marce w Polsce, cenisz sobie niezależność finansową, łatwo nawiązujesz kontakty z ludźmi to jesteś idealnym kandydatem. Twoje zadania: -Aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych -Prowadzenie rozmów i spotkań handlowych -Badanie potrzeb klientów oraz wsparcie w doborze najlepszego rozwiązania -Przygotowywanie ofert handlowych -Sprzedaż produktów finansowych -Udział w szkoleniach oraz warsztatach zawodowych Oferujemy: -Wysokie 3 składnikowe wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania i umiejętności (podstawa, prowizja, premia kwartalna) -Na początek obniżone cele sprzedażowe, abyś miał/a czas na odpowiednie wdrożenie -Pełne wsparcie - szkolenia sprzedażowe, merytoryczne, prospectingowe, asysty u klientów -Miesięczne szkolenie przygotowujące do pracy za które otrzymasz wynagrodzenie -Elastyczne godziny pracy -Pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, zniżki na ubezpieczenie) -Dodatkowo dla najlepszych wyjazdy w różne zakątki świata, udział w kongresie oraz inne nagrody -Możliwość awansu - 100% naszych menagerów pełniło funkcję doradcy Oczekujemy wykształcenia min. średniego, doświadczenie w sprzedaży, zaświadczenia o niekaralności oraz prawa jazdy kat. B Jeśli jesteś gotowy na nowe wyzwanie zapraszamy do aplikowania.

PRACOWNIK DO SALONU GIER- SKORZĘCIN
PRACOWNIK DO SALONU GIER- SKORZĘCIN
9 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy pracowników na sezon letni do Salonu Gier w SKORZĘCINIE (praca z zakwaterowaniem) kontakt: 663 - pokaż numer telefonu -

Pracownik biurowy - obsługa Klienta
Pracownik biurowy - obsługa Klienta
Tarnów 9 dni plecy

Opis oferty pracyFirma Alter poszukuje osoby na stanowisko związane z obsługą Klienta oraz zamawianiem części w branży motoryzacyjnej. Oczekiwania: - odpowiedzialność - precyzyjność - znajomość obsługi komputera oraz pakietu Office - samodzielność - kreatywność - dobra organizacja pracy - prawo jazdy kat. B - mile widziane doświadczenie i znajomość branży motoryzacyjnej, doboru części samochodowych Oferujemy: - szkolenie z zagadnień związanych z regeneracją alternatorów i rozruszników, czyszczenia filtrów cząstek stałych - umowę o pracę (pełny etat) na czas nieokreślony, po okresie próbnym - stałe wynagrodzenie - stałe godziny pracy od 8 do 16, weekendy wolne CV prosimy przesyłać mailowo, skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. W ofercie prosimy zamieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych).”

Praca nad morzem Salon Gier Arcade Międzyzdroje 50 zł/h
Praca nad morzem Salon Gier Arcade Międzyzdroje 50 zł/h
Poznań 9 dni plecy

Opis oferty pracyDo naszego zespołu poszukujemy osób do pracy w Salonie Gier Arcade (automaty, cymbergaj, koszykówka, spadające monety, łapanie pluszakow itp.) Jest to praca sezonowa od czerwca do września tego roku. Praca będzie polegała na przede wszystkim na obsłudze klienta (rozmiana gotówki na monety, wydawanie nagród za kupony) drobnych naprawach oraz podstawowej konserwacji sprzętu. Posiadamy kilka salonów gier z automatami w następujących miejscowościach: Międzyzdroje, Rewal, Pobierowo Poszukujemy kilkunastu osób od pracy w naszym zespole, zainteresowanym oferujemy bezpłatne zakwaterowanie na miejscu. Nasze salony gier są będą otwarte codziennie od godziny 11 do 22. Praca odbywać się będzie w systemie 2 dni pracy, 1 dzień wolnego. Oferta głównie skierowana dla młodych osób, uczących się, poszukujących pracy sezonowej w wakacje nad morzem. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY: - chęci do pracy - doświadczenia w pracy z klientem (nie jest to warunek konieczny) - dyspozycyjności minimum 1 miesiąc w okresie 15 Czerwca – 15 Września - ukończonych 18 lat - obywatelstwa Polskiego (warunek konieczny) - niekaralności - zdolności manualne do drobnych napraw mile widziane NASZYM PRACOWNIKOM OFERUJEMY: - wynagrodzenie 50 zł/ godz (umowa zlecenie) - premię uznaniową za dobrze wykonywane obowiązki - zakwaterowanie w domkach letniskowych - przyjemną atmosferę pracy w młodym zespole - zniżkę na posiłki w zaprzyjaźnionych punktach gastronomicznych Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesyłanie aplikacji (wraz z CV) na poniższy adres email Pracanadmorzem2024 @ gmail.com (bez przerw) Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami drogą mailową.

Kasjer - pobór opłat na autostradzie
Kasjer - pobór opłat na autostradzie
10 dni plecy

Opis oferty pracyFirma zajmująca się utrzymaniem płatnego odcinka autostrady A4 z Krakowa do Mysłowic poszukuje chętnych osób do pracy przy pobieraniu opłat za przejazd. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: -Pobieranie opłat od kierowców; -Przestrzeganie zasad naliczania opłat za różne warianty pojazdów; CZEGO OCZEKUJEMY? -Własnego dojazdu do Balic ; -Dyspozycyjności do pracy zmianowej o różnych porach dnia - również pojedyncze nocki w późniejszym czasie; CO OFERUJEMY? -Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością przejścia w struktury firmy; -Stawkę 29,50 zł/h brutto plus dodatek za pracę w godzinach nocnych; -Elastyczny grafik; -Opiekę konsultanta przez cały okres zatrudnienia przez agencję; Więcej informacji udzielamy pod numerem: 781 - pokaż numer telefonu -

Rejestratorka medyczna-pół etatu
Rejestratorka medyczna-pół etatu
Warszawa 10 dni plecy

Opis oferty pracyPlacówka Medyczna na Warszawskiej Woli, poszukuje osoby na stanowisko rejestratorki medycznej do pracy dodatkowej w godzinach 08.00-12.00/16:00-20:00. Krótki opis stanowiska: *bezpośredni i telefoniczny kontakt z pacjentem *prowadzenie i przygotowanie dokumentacji medycznej *współpraca z lekarzami Wymagania: *język angielski w stopniu komunikatywnym *znajomość obsługi komputera i Microsoft Office *odporność na stres *komunikatywność *odpowiedzialność i dobra organizacja pracy *wysoka kultura osobista *umiejętność pracy w zespole *doświadczenie w pracy na stanowisku rejestratorki medycznej będzie dodatkowym atutem.

Konsultant telefoniczny - Płacimy za doświadczenie!
Konsultant telefoniczny - Płacimy za doświadczenie!
Kielce 10 dni plecy

Opis oferty pracyJeśli jesteś osobą komunikatywną, pełną energii i chętną do zdobywania nowych doświadczeń, niezależnie od wieku czy doświadczenia zawodowego, ta oferta jest dla Ciebie idealna. W UTI.pl stawiamy na rozwój naszych pracowników i dostarczamy im narzędzia oraz wsparcie niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Nie ważne, czy dopiero rozpoczynasz swoją karierę zawodową, czy masz za sobą długoletnie doświadczenie - jeśli masz pasję do pracy z ludźmi i chcesz rozwijać się w obszarze sprzedaży, chętnie Cię przywitamy w naszym zespole. Nie masz doświadczenia? Nic nie szkodzi! Oferujemy specjalny pakiet szkoleń wdrażających, które pozwolą Ci szybko zaznajomić się z naszymi produktami. Ponadto, nasz zespół zawsze służy pomocą i wsparciem w każdym momencie współpracy, abyś mógł rozwijać się i osiągać najlepsze wyniki. Twój zakres obowiązków: Prowadzenie rozmów telefonicznych i mailowych z Klientami, Realizacja celów sprzedażowych, Dbanie o terminowe płatności Klientów. Wymagania: Komunikatywność i swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych, Zaangażowanie i realizowanie celów sprzedażowych, Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, ale nie jest wymagane. Oferujemy: Pracę od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:00, Stawkę 27,80zł/h brutto + prowizję od sprzedaży, Umowę o pracę po okresie wdrożeniowym, Dofinansowanie do karty Multisport lub Voucher zakupowy do Galerii, Pakiet nielimitowanych rozmów i Internetu, słodkie przekąski, Konkursy, wyjścia integracyjne, 300 zł premii za doświadczenie w Call Center, Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożeniowym, Siedziba firmy w Kieleckim Parku Technologicznym przy ulicy Olszewskiego w Kielcach, Dodatkową premię co roku w postaci akcji firmy, dzięki czemu budujesz swój kapitał na przyszłość, Możliwość awansu w strukturach wewnętrznych, Szkolenie wdrożeniowe, doszkolenia na etapie współpracy, Wsparcie doświadczonych pracowników, Przyjazną atmosferę. Dołącz do nas! Czekamy na Ciebie. W CV prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Praca dodatkowa
Praca dodatkowa
Włocławek 10 dni plecy

Opis oferty pracyDM LEX Spółka z O.O. - sektor usług prawnych. Poszukujemy osoby chętne do współpracy w uzyskiwaniu odszkodowań i zadośćuczynień od Towarzystw Ubezpieczeniowych i Skarbu Państwa oraz pomóc osobom z niepełnosprawnością w uzyskaniu sprzętu rehabilitacyjnego Zakres obowiązków: - pozyskiwanie klientów i utrzymywanie z nimi relacji; - tworzenie baz danych klientów; - podpisywanie umów w imieniu spółki Mile widziane osoby: - z doświadczeniem na stanowisku handlowca lub chcących zdobyć doświadczenie w nowym zawodzie; - swoboda podczas rozmowy z klientem; - łatwo nawiązujące kontakty z klientami; - samodzielność w działaniu Wynagrodzenie; - prowizja oraz system premiowy i nagrody Oferujemy: - umowa zlecenie lub umowa zgodna z preferencjami kandydata; - opieka i pomoc menagera; - możliwość awansu; - szkolenia produktowe, motywacyjne oraz z rozwoju osobistego Osoby zainteresowane proszę o składanie CV na adres mailowy: @

Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. niemieckim i włoskim)
Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. niemieckim i włoskim)
Warszawa 10 dni plecy

Opis oferty pracySpecjalista ds. Obsługi Klienta (z j. niemieckim i włoskim) Lokalizacja: Warszawa Forma zatrudnienia: umowa o pracę Wynagrodzenie: 7 500 - 8 500 PLN Firma działa w wielu krajach, co daje możliwość pracy w międzynarodowym zespole! Znasz język niemiecki i włoski? Marzysz o pracy w międzynarodowym środowisku? Chcesz pracować u jednego z liderów rynku FMCG na świecie? Praca z klientami to coś co lubisz robić? Ta oferta jest dla Ciebie! Zadania na tym stanowisku to: · wprowadzanie oraz monitorowanie zamówień · rozwiązywanie niezgodności · kontakt z innymi działami firmy w Wielkiej Brytanii i we Włoszech Oczekujemy: · zaawansowana znajomość języka niemieckiego · dobra znajomość języka włoskiego · znajomość systemu SAP lub innych systemów ewidencji zamówień · komunikatywność · umiejętność pracy w zespole Oferujemy: · stabilne zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę · prywatne ubezpieczenie medyczne · możliwość uczestnictwa w kursach językowych · różnorodny i wspierający zespół · świetnie zlokalizowane biuro · inne niespodzianki ...

Specjalista ds. sprzedaży
Specjalista ds. sprzedaży
10 dni plecy

Opis oferty pracySpecjalista ds. sprzedaży - Poznań Dla naszego klienta poszukujemy osoby, która jest zmotywowana do wsparcia zespołu sprzedażowego skoncentrowanego na sprzedaży profili i rur stalowych. • Tryb pracy stacjonarny, aczkolwiek jesteśmy otwarci na home office kilka dni w miesiącu • Godziny pracy: 08:00 - 16:00 • Premia zależna od wyników • Umowa o pracę • Wynagrodzenie 4.650 – 8. 317PLN/ miesiąc Opis stanowiska pracy: • profesjonalna obsługa klientów obejmująca kontakt telefoniczny i elektroniczny • ofertowanie i przyjmowanie zamówień od klientów • negocjowanie cen z klientami • rozwój i poszerzanie dotychczasowej bazy klientów • udzielanie informacji o produktach firmy • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami • zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie Wymagania: • wykształcenie średnie, preferowane wyższe • wysokie poczucie odpowiedzialności, dokładność oraz koncentracja • przyjazne i grzeczne nastawienie do klienta • nastawienie na realizację wyznaczonych celów i współpracę w zespole • umiejętność szybkiego liczenia i przeliczania np. jednostek miary • znajomość j. angielskiego • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w pracy z systemem typu ERP, oraz doświadczenie w handlu B2B będą dodatkowymi atutami

Pracownik solarium
Pracownik solarium
Łódź 11 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy osoby do pracy w solarium. Jeśli jesteś komunikatywną osobą z pozytywnym nastawieniem do klientów to z przyjemnością powitamy Cię w naszym zespole! Nie musisz posiadać doświadczenia - oferujemy kompleksowe wprowadzenie i szkolenie wstępne, abyś mógł/mogła od razu poczuć się pewnie w wykonywaniu swoich obowiązków. Obowiązki: Obsługa klientów i zapewnienie im profesjonalnej obsługi Pomoc klientom w wyborze odpowiedniego programu opalania Obsługa urządzeń zgodnie z procedurami i wytycznymi bezpieczeństwa Udzielanie informacji dotyczących produktów i usług oferowanych w salonie Utrzymywanie czystości i porządku w salonie Obsługa systemu rezerwacji i kasy fiskalnej Dbanie o pozytywny wizerunek salonu Wymagania: Chęć do nauki i rozwijania się Umiejętność obsługi klienta z uśmiechem na twarzy :) Komunikatywność i odpowiedzialność Dyspozycyjność w weekendy Zdolność do pracy w zespole Oferujemy: Wprowadzenie i szkolenie wstępne na stanowisku Możliwość zdobycia cennego doświadczenia Pracę w przyjaznym zespole Możliwość awansu i rozwoju zawodowego Praca w niepełnym wymiarze Jeśli jesteś osobą pełną entuzjazmu, gotową do nauki i pracy w dynamicznym środowisku, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Nie czekaj, dołącz do naszego zespołu i rozpocznij fascynującą przygodę!

Doradca Klienta, Phinance Kraków
Doradca Klienta, Phinance Kraków
11 dni plecy

Opis oferty pracyPHINANCE S.A. Przekonaj się z własnego doświadczenia, dlaczego jesteśmy jednym z największych i najskuteczniejszych pośrednictw doradztwa finansowego w Polsce! Od lat budujemy markę Phinance S.A. dostarczając naszym Klientom najkorzystniejsze produkty finansowe na rynku. Dołącz do naszego zespołu jako Doradca Klienta Miejsce pracy - Kraków Dlaczego akurat Phinance S.A.? Ponieważ jako Doradcy Klienta dbamy o bezpieczeństwo finansowe swoich bliskich oraz klientów. SPÓJRZ NA LICZBY Pracuje u nas 1000 wykwalifikowanych specjalistów, w 45 oddziałach w całej Polsce, pracujących na 600 produktach finansowych. Współpracuje z nami 67 instytucji finansowych i zaufało nam ponad 500 000 klientów Oferta jest skierowana zarówno do osób z doświadczeniem w branży finansowej, chcących rozszerzyć swój wachlarz produktów, jak i osób, które szukają dopiero idealnego miejsca do startu w branży finansowej. TWÓJ ROZWÓJ, TO NASZ ROZWÓJ, DLATEGO OFERUJEMY: Na samym początku cykl wdrożeniowy trwający 3 msc (zdobędziesz wiedzę z wielu działów finansowych) Umowę o współpracy lub zlecenia/B2B Przejrzysty system wynagradzania (wsparcie finansowe na okres wdrożenia 12 msc) i zawsze terminową wypłatą Profesjonalne szkolenia zakończone certyfikatami Cenne licencje produktowe Elastyczny grafik pracy dostosowany indywidualnie Pracę w najlepszym oddziale Phinance z doświadczonymi Doradcami Wsparcie bezpośredniego Managera w każdym momencie wdrożenia Narzędzia pracy (platformy do pracy on-line, system CRM) Rozwój zawodowy wg różnych ścieżek kariery Możliwość szybkich awansów Pozytywna atmosfera i pomoc współpracowników Liczne konkursy motywacyjne - (nagrody rzeczowe oraz wyjazdy zagraniczne na koszt firmy! Z nami zwiedzisz najdalsze zakątki świata) Benefity (Karta Multisport, kawa/herbata w biurze, gry wideo w pracy) Najlepsze integracje POSZUKIWANE KOMPETENCJE Na tym stanowisku oczekujemy od Ciebie: wysokiej kultury osobistej zdolności przywódczych nastawienia na cel i realizację celu komunikatywności umiejętności analitycznych umiejętności negocjacyjnych minimum wykształcenia średniego TWOIM ZADANIEM JAKO DORADCA KLIENTA BĘDZIE: Analiza potrzeb klienta indywidualnego/biznesowego (prowadzenie konsultacji na żywo/online w zakresie finansów osobistych) Kompleksowa obsługa Klientów w zakresie optymalizacji umów finansowych oraz planowania finansowego zgodnie ze standardami firmy Doradztwo w zakresie produktów finansowych Pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientem Dbałość o standardy obsługi Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy Phinance Stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi UWAGA! Dla osób z branży finansowej, które posiadają doświadczenie oferujemy odpowiednio przygotowany proces wdrożenia oraz indywidualnie dopasowane wynagrodzenie

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA
PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA
Warszawa 11 dni plecy

Opis oferty pracyJesteśmy Fundacją aktywizującą osoby z niepełnosprawnościami. Obecnie poszukujemy osoby z Warszawy i okolic Do Twoich zadań będzie należało: -Obsługa klientów, -Praca stacjonarna Dołącz do nas, jeśli: -Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - warunek konieczny -Chcesz podjąć zatrudnienie, -Jesteś osobą bezrobotną, -Jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę z klientem, -Jesteś odpowiedzialny/a i dokładny/a. Projekt Postaw Na Pracę II współfinansowany jest ze środków PFRONj. Jeśli zainteresowało Cię to ogłoszenie wyślij swoje CV. Zastrzegamy prawo do kontaktu w wybranymi osobami.

Filtr