Sortowanie:
Znaleziony: 10000 + ogłoszenie w kategorii Przedstawiciel handlowy Polska: Wszystkie miasta
przedstawiciel handlowy hurtownia warzyw
przedstawiciel handlowy hurtownia warzyw
nowe Radom dzisiaj

Zatrudnię przedstawiciela handlowego do hurtowni warzyw i owoców.Zakres obowiązków:aktywne pozyskiwanie nowych Klientów głownie z branży HoreCarealizację planów sprzedażowychbudowanie długotrwałych relacji z Klientamizbieranie zamówień od klientówczęste wyjazdy w promieniu 100kmWymagania:min. 2 lata doświadczenia w bezpośredniej, aktywnej sprzedaży w FMCG, HoreCaprawo jazdy kat. B (warunek konieczny)umiejętność budowania długotrwałych relacji w segmencie B2Bwysoce rozwinięta umiejętność prowadzenia negocjacjicv prosze przesłac na adres : biuro(małpa)hurtowniafresh(kropka)p

Bydgoszcz/Toruń przedstawiciel handlowy
Bydgoszcz/Toruń przedstawiciel handlowy
nowe Bydgoszcz dzisiaj

Dzień dobry,Poszukujemy pracownika na stanowisko Doradcy Klienta na teren Bydgoszczy/Torunia i okolic do 100 km.Dystrybutor branża cukierniczo - piekarnicza, lodziarstwo, gastronomia.Praca od poniedziałku do piątku. Wymagane prawo jazdy kat. B, doświadczenie, obsługa komputera. Czas pracy 40 godzin tygodniowo.Do zadań pracownika na tym stanowisku należy:- wdrażanie nowych produktów (własna produkcja mieszanek)- obsługa obecnego klienta- pozyskiwanie nowych klientówOferujemy:- terminowe wynagrodzenie,- pracę w firmie o mocnej pozycji na rynku (ponad 30 lat w branży)- pracę pełna wyzwań - z nami nie da się nudzić- wsparcie i wdrożenie przez doświadczonych pracowników- stałe wynagrodzenie + prowizja od sprzedażysamochód służbowy Toyota ProAceOsoby zainteresowane zapraszam do przesłania CV w formacie PDF o nazwie "imię_nazwisko" za pomocą formularza kontaktowego OLX.Odpowiadam na ogłoszenia za pomocą poczty elektronicznej, podanie aktywnego adresu e-mail obowiązkowe.

Zatrudnimy kierownika sprzedaży domów pływających i mobilnych
Zatrudnimy kierownika sprzedaży domów pływających i mobilnych
nowe Białystok dzisiaj

W związku z dalszym rozwojem firmy zatrudnimy osobę nadzorującą proces sprzedaży, reklamy i obsługi klienta, naszych domów mobilnych i pływających. Do obowiązków należało będzie tworzenie treści reklamowych, zlecanie kampanii reklamowych i kontrolowanie wyników kampanii. Poszukujemy klientów w całej UE więc konieczna jest znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. Wynagrodzenie podstawowe plus premia sprzedażowa. Mile widziane osoby z doświadczeniem w podobnej branży.Zapraszamy,nautia.com.pl

Pracownik do Biura Turystycznego w Bielsku-Białej
Pracownik do Biura Turystycznego w Bielsku-Białej
nowe Bielsko-Biała dzisiaj

Ogłoszenie dla pracownika na stanowiskoSpecjalista ds. SprzedażyPracownik do Biura Turystycznego.Wymagania: ·       Wykształcenie wyższe turystyczne w kierunku hotelarstwo;·       Biegła obsługa komputera;·       Umiejętność poruszania się w środowisku MS Office;·       Umiejętność pracy w zespole oraz z klientami;·       Sumienność, dokładność, skrupulatność;·       Wiedza o aktualnej ofercie Biura;·       Znajomość obsługi portali społecznościowych;·       Dobra organizacja czasu pracy;·       Umiejętność pracy w zespole;·       Zainteresowanie branżą turystyczną;·       Praca w systemie zmianowym;·       Czynne prawo jazdy kat. „B”.Twój zakres obowiązkówSprzedaż imprez turystycznych oferowanych przez Biuro Turystyczne „Happy Tour”;Kontakt z klientem – telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni;Obsługa programu do rezerwacji ośrodków rehabilitacyjnych;Obsługa platformy SOW;Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami;Dbanie o wizerunek firmy i wysoką jakość obsługi;Oferujemy·  Stabilną pracę w przyjaznej atmosferze.Telefon do kontaktu: 512 122 525

Agent Nieruchomości w Grodzisk Mazowieckim.  Wysoka prowizja!
Agent Nieruchomości w Grodzisk Mazowieckim. Wysoka prowizja!
nowe Grodzisk Mazowiecki dzisiaj

Poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowisko Agenta Nieruchomości w Domex Nieruchomości Anna Malesza z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim. Doświadczenie nie jest wymagane.Jeśli jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej, odpowiedzialną, samodzielną, dyspozycyjną, komunikatywną, zapraszamy do pracy w naszym zespole. Wymagania: Wykształcenie min. średnie Zdolności interpersonalne Prawo jazdy kat.B Własny samochód Umowa Zlecenie Obowiązki: Pozyskiwanie i przygotowywanie ofert sprzedaży nieruchomości Pośrednictwo w transakcjach sprzedaży, zakupu i wynajmu nieruchomości Współpracowanie z innymi biurami nieruchomości, deweloperami Przeprowadzenie klientów przez cały proces sprzedaży lub kupna nieruchomości Przygotowywanie ofert oraz prezentacja nieruchomości Negocjowanie umów Tworzenie trwałych i dobrych relacji z klientami Bezpośredni kontakt z klientami Oferujemy: Pracę w przyjaznej atmosferze Zapewniamy przeszkolenie, wdrożenie w obowiązki agenta nieruchomości Elastyczny czas pracy Wysokie wynagrodzenie prowizyjne Zapewniamy przeszkolenie, wdrożenie w obowiązki agenta nieruchomości Dostęp do nowoczesnych aplikacji ułatwiających pracę Wsparcie ze strony osób współpracujących Komfortowe warunki pracy stacjonarnej lub zdalnej Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV na adres Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dziękujemy za przesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Doradca Serwisowy Rayo Offroad Centrum
Doradca Serwisowy Rayo Offroad Centrum
nowe Wrocław dzisiaj

Ogłoszenie o Pracę: Doradca SerwisowyMiejsce pracy: WrocławDołącz do zespołu Rayo Off Road Centrum, gdzie pasja do motoryzacji spotyka się z profesjonalizmem. Jeśli masz doświadczenie w obsłudze serwisowej i interesujesz się pojazdami 4x4, to miejsce jest właśnie dla Ciebie.Tylko z doświadczeniem na tym stanowisku.Co będzie należało do Twoich zadań:Terminowa realizacja zleceń warsztatowych, z dbałością o jakość i szczegóły.Przyjmowanie i wydawanie pojazdów do i z serwisu, z uwzględnieniem pełnej dokumentacji technicznej.Współpraca z pracownikami serwisu w zakresie realizacji zleceń oraz kontakt z klientami w kwestiach technicznych.Rozliczanie zleceń i wystawianie faktur przy użyciu systemów ERP.Sprzedaż części zamiennych, akcesoriów i elementów wyposażenia wyprawowego.Dbanie o należyty wizerunek serwisu, zapewniając wysoki standard obsługi klienta.Aktywna promocja usług serwisowych, w tym informowanie klientów o nowych możliwościach i ofertach.Kogo szukamy? Osoby posiadającej:Doświadczenie na stanowisku Doradca Serwisowy, szczególnie w branży motoryzacyjnej.Znajomość budowy pojazdów samochodowych, w tym z napędem 4x4.Umiejętność doboru części zamiennych przy użyciu odpowiednich programów i katalogów.Prawo jazdy kat. B, umożliwiające obsługę pojazdów serwisowych.Wysoką kulturę osobistą i umiejętność współpracy z zespołem warsztatu oraz z klientami.Wykształcenie techniczne (minimum średnie), które będzie dodatkowym atutem.Komunikatywną znajomość języka angielskiego, przydatną w kontaktach z klientami zagranicznymi.Dodatkowe cechy, które będą atutem:Pasja do motoryzacji i pojazdów terenowych.Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych w sytuacjach kryzysowych.Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy pod presją czasu.Znajomość nowoczesnych systemów obsługi klienta oraz narzędzi do zarządzania serwisem.Otwartość na szkolenia i rozwój zawodowy w dziedzinie pojazdów wyprawowych.Co oferujemy:Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie, która łączy pasję z profesjonalizmem.Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do Twoich umiejętności i doświadczenia.Możliwość pracy z unikalnymi pojazdami terenowymi i wyprawowymi.Przyjazną atmosferę w zespole pełnym pasjonatów motoryzacji.Dostęp do szkoleń branżowych i nowoczesnych narzędzi pracy.

Przedstawiciel Handlowy - Przemyśl
Przedstawiciel Handlowy - Przemyśl
nowe Przemyśl dzisiaj

mToilet Spółka z o.o. to firma specjalizująca się w wynajmie i serwisie mobilnych kabin sanitarnych oraz wynajmie kontenerów i ogrodzeń tymczasowych. Jesteśmy przedsiębiorstwem powstałym w 100% na bazie polskiego kapitału, które świadczy najwyższej jakości usługi w zakresie kompleksowych rozwiązań z zakresu mobilnych zabezpieczeń sanitarnych.Przedstawiciel handlowyCo będzie należało do Twoich obowiązków?Realizowanie strategii sprzedaży Naszych produktów,Rozwijanie sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych klientów,Analizowanie potrzeb klientów -  doradztwo, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych,Uczestnictwo w negocjacjach handlowych, przygotowanie ofert i kalkulacji,Współpraca z innymi zespołami w firmie,Monitorowanie i windykowanie należności finansowych klientów,Monitorowanie działań konkurencji oraz aktualnych trendów w branży,Utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy,Praca w terenie. Czego od Ciebie oczekujemy ?Pozytywnego nastawienia do ludzi i zadań,Umiejętności łatwego komunikowania się i nawiązywania kontaktów,Determinacji i zaangażowania w realizacji założonych celów,Umiejętności samodzielnego działania, zaangażowania i systematyczności,Wykształcenia min. średniego, czynnego prawa jazdy kat. BZnajomości technik sprzedaży,Mile widziane: doświadczenie związane z pracą w terenie Co my oferujemy?Umowę o pracę na pełny etat od pierwszego dnia pracy,Wynagrodzenie zawsze na czas oparte o podstawę i system premiowyPełne wdrożenie do pracy, wsparcie ze strony Kierownika, przyjaznych ludzi, którzy chętnie podzielą się swoją wiedząDobre i sprawne narzędzia do pracy: telefon, laptop, samochód służbowy również do użytku prywatnegoAtrakcyjny pakiet benefitów (m. in. prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i członków Twojej rodziny, kartę MultiSport, ubezpieczenie grupowe)„Kupę” pozytywnej energii uzupełnianą najlepszą kawą wypitą w koleżeńskiej atmosferze  Abyśmy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w dokumencie CV dla celu uczestniczenia w procesie rekrutacyjnym na stanowisko, na które aplikujesz, proszę wstawić następującą klauzulę w przesłanych dokumentach rekrutacyjnych. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne aczkolwiek ich nie podanie uniemożliwi nam przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.Jeśli chcesz, aby Twoje dane osobowe były przetwarzane przez mToilet również w celu PRZYSZŁYCH PROCESÓW REKRUTACJI, proszę wstawić następującą klauzulę w przesłanych dokumentach rekrutacyjnych. 

Doradca klienta e-papierosów
Doradca klienta e-papierosów
nowe Warszawa dzisiaj

Jesteśmy wyspecjalizowaną siecią sklepów działającą w branży e-papierosów Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:DORADCA KLIENTA E-PAPIEROSY, AKCESORIAMiejsce pracy: Praga PółnocWymiar etatu: Pełny etat lub niepełnyJesteś osobą komunikatywną, nastawioną na osiąganie coraz lepszych wyników, chcesz dzielić się swoją wiedzą i doradzać w zakupach naszym klientom, to z pewnością zainteresuje Cię nasza oferta pracy.Wymagania:- komunikatywność- punktualność- dbanie o czystość- kultura osobista- uczciwość- łatwość w przyswajaniu wiedzy- mile widziane doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej - mile widziane doświadczenie w sprzedaży e-papierosów lub zainteresowanie tematyką vapeOferujemy:- rabaty pracownicze- stałe wynagrodzenie miesięczne + premie sprzedażowe- pozytywną atmosferę- szkolenie wdrażające oraz dalsze wsparcie w pracy i rozwojuCzym będziesz się zajmować? profesjonalnym doradztwem produktowym i obsługą Klienta, zgodną ze standardami firmy dbaniem o wizerunek firmy i sklepu dbaniem o ekspozycję towaru i estetykę punktu zgodnie ze standardami realizacją celów sprzedażowych

Doradca klienta/Sprzedawca Black Red White
Doradca klienta/Sprzedawca Black Red White
nowe Opole dzisiaj

Salon BLACK RED WHITE Wrocławska 152/154, 45-837 Opole (Centrum Handlowe Karolinka) szuka pracownika na stanowisko Doradca Klienta/Sprzedawca.Opis stanowiska:- obsługa Klienta i sprzedaż asortymentu zgodnie z przyjętymi standardami,- doradztwo w zakresie oferowanych produktów, atrakcyjne przedstawienie funkcjonalności i atutów mebli oraz możliwości aranżacyjnych,- sprawna rejestracja oraz obsługa zamówień, faktur i płatności,- odpowiedzialność za porządek i odpowiedni stan mebli na ekspozycji.Oczekiwania: Jesteś odpowiednim kandydatem, jeżeli: posiadasz wykształcenie minimum średnie, jesteś zainteresowany pracą, masz doświadczenie w sprzedaży i pracy z klientem, chcesz się rozwijać i osiągać sukcesy w sprzedaży, orientujesz się w branży meblarskiej.Prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem Administratorem danych jest DK s.c. z siedzibą w Rybie, przy ul. Na Skraju 25A, 05-090 Raszyn. Dane osobowe zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji na stanowisko podane w ogłoszeniu rekrutacyjnym.

Pracownik działu handlowego
Pracownik działu handlowego
nowe Warszawa dzisiaj

Firma UGOS SERVICE działająca w sektorze ochrony środowiska poszukuje pracownika do działu handlowego:Twój zakres obowiązkówAktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (B2B)Obsługa bieżących klientówUtrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi partneramiProwadzenie bieżącej dokumentacjiWykonywanie prac administracyjnychWykonywanie i składanie ofertNasze wymaganiaInicjatywa, samodzielność i dynamizm w działaniuZnajomość obsługi komputera, pakietu OfficePrawo jazdy kat. BMile widzianeUmiejętność prowadzenia negocjacji handlowych i prezentacjiTo oferujemyUmowę o pracę oraz normowany czas pracy (8:00-16:00), praca od poniedziałku do piątkuAtrakcyjny system premiowyMożliwość rozwoju zawodowego i osobistegoNiezbędne narzędzia pracyPraca w biurzeRozważymy każdą kandydaturę. Jeśli nie masz doświadczenia w handlu, ale czujesz, że jest to praca dla Ciebie- zgłoś się.

Doradca Klienta / Sklep oświetleniowy w Lublińcu
Doradca Klienta / Sklep oświetleniowy w Lublińcu
nowe Lubliniec dzisiaj

Kim jesteśmy?Przedsiębiorstwo Handlowe A-T S.A. z siedzibą w Krotoszynie istnieje od roku 1990. Zajmujemy się sprzedażą artykułów elektrycznych i oświetleniowych oraz chemicznych, farmaceutycznych i spożywczych. Nasza Spółka prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową na terenie całej Polski. W chwili obecnej posiadamy 44 sklepy elektryczno-oświetleniowe, 27 hurtowni elektrycznych, ekskluzywny salon oświetleniowy „Fabryka Światła”, 2 sklepy wyprzedażowe, hurtownię farmaceutyczną, magazyny wysokiego składowania oraz 6 biur handlowych, a łącznie zatrudniamy ponad 500 pracowników.W związku z dynamicznym rozwojem naszej Spółki poszukujemy do naszego Sklepu Elektryczno-Oświetleniowego w Lublińcu osoby na stanowisko:Doradca KlientaMiejsce pracy: LubliniecNr ref.: DK/01-2025/LubliniecCo otrzymasz?• zatrudnienie w ramach umowy o pracę,• wynagrodzenie w konfiguracji podstawa + system premiowy,• stabilne miejsce pracy w renomowanej i dynamicznie rozwijającej się firmie,• cykl adaptacyjnych szkoleń produktowych, technicznych i z zakresu sztuki sprzedaży,• możliwość uczestnictwa w licznych konkursach i spotkaniach integracyjnych,• dofinansowanie do karty sportowej,• dodatkowe ubezpieczenie grupowe,• pracę w bardzo dobrych warunkach i przyjaznej atmosferze.Co będziesz robić / za co będziesz odpowiedzialny/a?obsługa Klientów Sklepu zgodnie z najwyższymi standardami,wsparcie Klientów w zakresie ich decyzji zakupowych,budowanie długotrwałych relacji z Klientami,dbanie o porządek w Sklepie i magazynie,przyjmowanie towaru,ścisła współpraca z działami Spółki,dbanie o wizerunek Sklepu i Spółki.Czego od Ciebie oczekujemy?doświadczenia zawodowego w sprzedaży (doświadczenie w sprzedaży oświetlenia i art. elektrycznych mile widziane),wykształcenia minimum średniego,komunikatywności i łatwości nawiązywania kontaktów,pozytywnego nastawienia,samodzielności i zaangażowania w powierzone zadania,umiejętności pracy w zespole,orientacji na realizację celów sprzedażowych.Przekonaliśmy Cię do inwestycji w swój rozwój? Świetnie, prześlij swoje CV wraz z odpowiednim numerem referencyjnym (Nr ref.: DK/01-2025/Jarocin) klikając w poniższy przycisk z formularzem aplikacyjnym.Zapraszamy!

Agent Nieruchomości
Agent Nieruchomości
nowe Częstochowa dzisiaj

Twój zakres obowiązkówLubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Cenisz sobie swobodę działania i elastyczny czas pracyOferujemy:zarobki adekwatne do osiąganych wyników → to od Ciebie zależy ile będziesz zarabiał/-anajszybciej wypłacana prowizja → prowizję wypłacamy natychmiast po transakcjiszkolenia wewnętrzne i zewnętrzne → przygotujemy Cię do pracy na rynku nieruchomości. Na szkolenia przyjeżdżają do nas doradcy z całej Polskiciekawą pracę pełną wyzwań → brak rutyny - codziennie będziesz poznawał nowych ludzirozwój zawodowy w dużym biurze nieruchomościwsparcie merytoryczne → dzielimy się doświadczeniem zebranym przez 10 lat działalności na rynku nieruchomościduże, nowoczesne biuro z parkingiemNasze wymaganiaOczekujemy:komunikatywności → ta branża opiera się na kontaktach z ludźmiumiejętności pracy w zespole → wspólnie pracujemy na Twój sukces samodyscypliny i dobrej organizacji czasu pracy → masz dużą swobodę pracy, ale będziemy dbać o Twoją efektywnośćzainteresowania rynkiem nieruchomości → musisz znać swój produkt otwartości na nowe wyzwania → nauczymy Cię tego biznesuO nasEP Nieruchomości S.C.Od 12 lat świadczymy najwyższej jakości usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura poszukujemy kandydata na stanowisko Doradca ds. obrotu nieruchomościami

Reprezentant Firmy / Przedstawiciel handlowy
Reprezentant Firmy / Przedstawiciel handlowy
nowe Wrocław dzisiaj

Biuro Plus - Jesteśmy liderem w zakresie sprzedaży artykułów biurowych dla firm. Działamy na terenie całego kraju od 1991 roku. Ogólnopolską sieć Biuro Plus utworzyliśmy wraz z partnerami z całej Polski w roku 1999. Od tego czasu firma otrzymała wiele nagród i certyfikatów uznających jakość, którą oferujemy naszym Klientom. - poszukujemy osoby do pracy w dziale sprzedaży na stanowisku Reprezentant Firmy / Przedstawiciel handlowyMiejsce wykonywania pracy: Wrocław + okolicewww.biurozplusem.plOferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o pracę na podstawie umowy o pracę w godz. 8:00 - 16:00 ( pon - pt)stałą pensję oraz motywacyjny system premiowymożliwość zdobycia dodatkowych kompetencjiszkolenie wdrożeniowe i późniejsze podwyższające kwalifikacjeniezbędne narzędzia do pracypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkachKartę Medicover SportŚwiadczenia dodatkowe: premie świąteczne, spotkania i wycieczki integracyjne, bezpłatne szczepieniasamochód służbowy / laptop /telefonZakres obowiązków:opieka nad klientami biznesowymipozyskiwanie nowych klientówsporządzanie i prezentacja ofert dla klientówreprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynkuWymagania:wysoka kultura osobistaumiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów interpersonalnych przez telefonzaangażowanie i motywację do pracy,umiejętność obsługi programów MS Officemin. dwu letnie doświadczenie w sprzedażyProsimy o przesyłanie aplikacji za pośrednictwem portalu olx.pl

Key Account Manager
Key Account Manager
nowe dzisiaj

Firma IBCG jest międzynarodowym sprzedawcą akcesoriów gamingowych i innych z kategorii elektroniki użytkowej. Jesteśmy firmą o stabilnej pozycji na rynku i wciąż dynamicznie się rozwijającą.Wspólnie tworzymy markę FroggieX, przez którą promujemy ideę zdrowej rywalizacji i rodzinnej, wspólnej zabawy. Nasze produkty możecie znaleźć na wielu platformach online oraz na półkach polskich elektromarketów.Pomimo dużej skali działalności utrzymujemy domową i przyjazną atmosferę w codziennej pracy. Cały zespół dba o to, by wykonywana praca poza efektami w działalności handlowej przynosiła również wewnętrzną satysfakcję i spełnienie osobistych ambicji.Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko Key Account Manager.Zakres obowiązków na podanym stanowisku:Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami i producentami.Kreowanie oferty oraz zarządzanie asortymentem.Realizacja strategii sprzedaży i rozwój współpracy na wyznaczonych rynkach zagranicznych.Analiza rynków oraz identyfikacja nowych możliwości biznesowych.Przygotowywanie i negocjowanie umów oraz ofert handlowych.Regularne podróże służbowe do krajów w regionie Europy Centralnej.Współpraca z zespołami wewnętrznymi w zakresie realizacji celów sprzedażowych.Udział w podróżach służbowych w celu spotkań z klientami i udziału w wydarzeniach branżowych.Oczekiwania wobec kandydata :Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku Key Account Manager lub podobnym.Znajomość branży elektroniki użytkowej, zabawek, gier i akcesoriów do gier oraz doświadczenie w pracy z klientami sieciowymi.Znajomość rynków takich jak: Węgry, Bałtyki, Czechy, Słowacja, Rumunia, Bułgaria Bardzo dobra znajomość języka angielskiego; znajomość innych języków regionu będzie dodatkowym atutem.Gotowość do podróży służbowych.Umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne oraz analityczne.Oferujemy:Stałą i stabilną pracę.Pełny etat (pon-pt, 8-16).Stanowisko stacjonarne w biurze.Pracę w małym, zgranym zespole.Domową atmosferę, daleko nam do podejścia korporacyjnego.Wstępne szkolenie i opiekę pracownika z wieloletnim doświadczeniem.Możliwość rozwoju, poszerzania kompetencji.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.Prosimy o przesłanie CV z danymi kontaktowymi i poniższą klauzulą przez formularz kontaktowy."Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). 

DORADCA KLIENTA - Puma Outlet Szczecin
DORADCA KLIENTA - Puma Outlet Szczecin
nowe Szczecin dzisiaj

Poszukujemy kandydatów na stanowisko: SPRZEDAWCA/ DORADCA KLIENTAMiejsce pracy: PUMA Outlet Park SzczecinDo obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:• aktywna, zgodna ze standardami obsługa klienta,• budowanie długotrwałych relacji z Klientami,• efektywna realizacja planów sprzedażowych,• dbałość o wizerunek sklepu.Wymagania:• wykształcenie minimum średnie,• zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków,• otwartość oraz pozytywne nastawienie do ludzi,• uczciwość, dokładność i staranność,• umiejętność pracy w zespole, samodyscypliny i motywacji,• gotowość pracy w systemie zmianowym i w weekendy.Oferujemy:• elastyczny grafik• umowę zlecenie lub umowę o pracę po okresie próbnym• atrakcyjne wynagrodzenie, premie• pracę w młodym zespole i przyjaznej atmosferze,Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk „APLIKUJ”. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. W aplikacji prosimy dopisać następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 833)".Klauzula RODO"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 833)".

sprzedawca w sklepie mięsnym
sprzedawca w sklepie mięsnym
nowe Biała Podlaska dzisiaj

Zakład Mięsny "Moscibrody" Spółka z o.o. poszukuje pracowników w charakterze sprzedawcy do sklepów firmowych w Białej Podl.Zakres obowiązkówprofesjonalna obsługa klienta przy kasie fiskalnej i ladzie mięsnej dbanie o właściwy sposób ekspozycji towarów przygotowanie i umieszczenie oznaczeń cenowych zapewnienie standardów czystości i jakości w sklepie i jego obrębieWymaganiadoświadczenie w pracy przy ladzie tradycyjnej otwartości na kontakt z klientem gotowość do pracy w systemie zmianowym 7- 19, zaangażowanie dokładność i chęć do nauki nastawienie na współpracęOferujemyzatrudnienie na umowę pracę możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy wynagrodzenie podstawowe + premia. Wynagrodzenie kształtuje się na poziomie od 3700 do 4500 tysięcy netto

Agent Nieruchomości
Agent Nieruchomości
nowe Częstochowa dzisiaj

Ogłoszenie o Pracę – Agent NieruchomościMiasto: Częstochowa i okoliceZapraszamy Cię do przyłączenia się do naszego dynamicznego zespołu w Freedom Nieruchomości Częstochowa Stare Miasto! Jako Agent Nieruchomości będziesz mieć szansę rozwijać swoją karierę w branży pełnej możliwości, oferując klientom profesjonalne wsparcie w sprzedaży i zakupie nieruchomości.Dzięki naszemu systemowi pracy, skupisz się na tym, co najważniejsze – pozyskiwaniu klientów i rozwijaniu relacji, a my zajmiemy się resztą!Co oferujemy?Atrakcyjne wynagrodzenie – bez górnego limitu, w systemie prowizyjnym.Możliwość korzystania z auta biurowego na potrzeby zawodowe.Wsparcie zespołu specjalistów:Fotograf i kamerzysta przygotują profesjonalne sesje zdjęciowe i wideo nieruchomości.Nasz zespół zajmie się wprowadzaniem ofert do systemu oraz obsługą techniczną.Rozbudowany system marketingowy: reklama w social media, home staging i szeroka promocja ofert.Profesjonalne narzędzia: oprogramowanie CRM, baza klientów i wsparcie infrastruktury biurowej.Szkolenia na start i w trakcie pracy – prawne, sprzedażowe, negocjacyjne.Jasną ścieżkę kariery i możliwość rozwoju w strukturach firmy.Atmosferę współpracy i wzajemnego wsparcia w zespole.Twoje obowiązki:Pozyskiwanie nieruchomości na wyłączność.Budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami.Współpraca z zespołem i klientami na każdym etapie transakcji.Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.Czego oczekujemy od Ciebie?Doświadczenia w sprzedaży – branża nieruchomości będzie atutem, ale nie jest warunkiem.Skoncentrowania na pozyskiwaniu nowych klientów i ofert.Umiejętności organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu.Wysokiej kultury osobistej i nienagannej prezencji.Pozytywnego nastawienia i chęci do nauki.Dlaczego warto?Pracując z nami, skupiasz się na rozwijaniu swojej bazy klientów, a my zajmujemy się obsługą techniczną i marketingową Twoich ofert. To idealne miejsce dla osób, które chcą się skupić na relacjach i sprzedaży, mając za sobą wsparcie profesjonalnego zespołu.Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV za pomocą formularza OLX.Dołącz do nas i zrealizuj swoje zawodowe ambicje w przyjaznym, wspierającym środowisku!

Sprzedawca w sklepie odzieżowym: damsko - męskim
Sprzedawca w sklepie odzieżowym: damsko - męskim
nowe Racibórz dzisiaj

Salon Doris Simon z odzieżą męską i damską szuka na Stanowisko: Doradca Klienta.Adres salonu: Racibórz, ul. G.Morcinka 37Osoba zatrudniona ma tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:obsługę klienta zgodnie z wymaganiami firmyZdejmowanie wymiarów z sylwetki klienta w celu zlecenia zamówienia do szycia miarowego ( szkolenie w późniejszym czasie)wykonywanie podstawowych (łatwych) przeróbek krawieckich, jak np. skrócenie nogawek spodni, wykonanie zaszewek w koszuli. ( bardzo możliwe, że ten punkt wymagany będzie dopiero za +/- 6 miesięcy)Oferujemy: pracę w ambitnym zespoleumowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracywynagrodzenie: podstawa + premia sprzedażowa + premia uznaniowo-frekwencyjnaszkolenia sprzedażowe, szkolenia szycia miarowego, szkolenia krawieckie dot. podstawowych przeróbek krawieckichElastyczne godziny pracy (40 godzin tygodniowo) z obowiązkowymi sobotami w sezonie.Sklep czynny w tygodniu od 9:00 do 19:00, soboty od 9:00 do 14:00 oraz niedziele handlowe.Przykład: PN 10 godz, WT 10 godz, Śr Wolne, CZW.10 godz, PT 5 godz, SB 5 godzOd kandydatów oczekujemy:płeć: kobietawiek: od 30 do 55 latdoświadczenia w handluumiejętności pracy w zespoleotwartości i nastawienia na ciągły rozwójDoświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym plusem!

Zatrudnimy Sprzedawcę na 1/2 etatu - sklep z odzieżą damską ZUZI
Zatrudnimy Sprzedawcę na 1/2 etatu - sklep z odzieżą damską ZUZI
nowe Łowicz dzisiaj

Firma będąca właścicielem marki ZUZI poszukuje do sklepu z odzieżą damską SPRZEDAWCY na 1/2 ETATU.Lokalizacja: Łowicz, ul Zduńska 41Posiadamy sieć sklepów w całej Polsce, dlatego jeżeli chcesz się rozwijać i stać się częścią ogólnopolskiej firmy, to zapraszamy do współpracy. Poniżej obowiązki oraz nasze oczekiwania.Oferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia),- pracę z ludźmi zaangażowanymi w rozwój marki.Obowiązki osoby ubiegającej się o powyższe stanowisko:- profesjonalna obsługa oraz budowanie relacji z Klientami,- odpowiedzialność za sprzedawany towar,- ekspozycja sprzedawanego asortymentu.Oczekiwania:- doświadczenie na podobnym stanowisku,- łatwość nawiązywania kontaktów,- bardzo dobra organizacja pracy,- optymizm i zaangażowanie.

Dołącz do świata wina jako Przedstawiciel Handlowy!
Dołącz do świata wina jako Przedstawiciel Handlowy!
nowe Wrocław dzisiaj

Dołącz do świata wina jako Przedstawiciel Handlowy!Swan Wine – importer wyjątkowych napojów alkoholowych i bezalkoholowych – szuka osoby, która z pasją i zaangażowaniem wesprze nasz zespół w rozwijaniu marki premium. Jeśli kochasz wyzwania, relacje z ludźmi i chcesz zgłębiać fascynujący świat winiarstwa, ta oferta jest dla Ciebie! Mile widziane młode osoby/studenci którzy z pełnym zaangażowaniem i chęcią wstąpią w świat winiarski.Co oferujemy?Wszystko, czego potrzebujesz, aby osiągać sukcesy:Samochód służbowy, telefon i laptop – komfortowe narzędzia pracy.Rozwój zawodowy i realny wpływ na rozwój naszej firmy.Pracę w młodym zespole, który wspiera Twoje pomysły.Otwartość na Twoje inicjatywy – razem tworzymy lepszą przyszłość.Wprowadzenie do świata winiarskiego – nauczysz się, jak wino może opowiadać historie.Czego oczekujemy?Osoby, która:Ma pasję i zaangażowanie w to, co robi.Posiada świetne umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.Jest samodzielna i przedsiębiorcza, potrafi działać z inicjatywą.Posiada prawo jazdy kat. B – poruszamy się tam, gdzie nas potrzebują.Zna języki obce? Super! To duży atut.Jakie będą Twoje zadania?Na tym stanowisku będziesz:Budować i pielęgnować relacje z klientami – to fundament sukcesu.Organizować degustacje i prezentacje produktowe – pokażesz, co nas wyróżnia.Realizować cele sprzedażowe – Twoja skuteczność to nasz wspólny sukces.Poznawać potrzeby klientów i analizować rynek – zawsze o krok przed konkurencją.Brać udział w targach, degustacjach i wydarzeniach branżowych – reprezentując naszą markę.Dlaczego warto?Praca z nami to nie tylko sprzedaż. To szansa, by stać się ambasadorem wyjątkowych win i rozwijać swoją karierę w inspirującym świecie winiarstwa. Każdy głos, sugestia z twojej strony jest dla nas ważna. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu możemy stworzyć świetną markę oraz miejsce pracy do którego będzie się chodzić z przyjemnością.Dołącz do nas i spraw, by wino stało się sztuką Twojej pracy!Jak aplikować? Wyślij swoje CV na adres: rekrutacja(a)swan.wineW tytule wpisz: „Przedstawiciel Handlowy”.lub przez portal OLXCzekamy na Twoje zgłoszenie – zrób pierwszy krok w stronę kariery pełnej smaku i pasji!

Specjalista ds sprzedaży/ Lombard
Specjalista ds sprzedaży/ Lombard
nowe Sieradz dzisiaj

Największa sieć niezależnych lombardów „LOOMBARD” zrzeszająca ponad 760 punktów w Polsce poszukuje pracownika na stanowisko specjalista ds. sprzedażyWymagania:Wykształcenie średnieZaświadczenie o niekaralnościSumiennośćOdpowiedzialnośćWysoka kultura osobistaŁatwość nawiązywania kontaktówSamodzielnośćOdporność na stresCo oferujemyPrace zmianową, 2 wolne weekendy w miesiącu ( pracujące niedziele)Umowę o pracęMożliwość rozwojuSzkolenie wdrażająceMiejsce pracy: Kościuszki 6a, 98-200 SieradzProsimy o wysyłanie cv na adres mailowy: midasmałpainnex.pl

Menadżer działu sprzedaży Akademii Kształcenie Kadr - nowy oddział
Menadżer działu sprzedaży Akademii Kształcenie Kadr - nowy oddział
nowe Rzeszów dzisiaj

Akademia Kształcenia Kadr – jesteśmy firma szkoleniową która będziemy otwierać swój oddział w RzeszowieW związku z rozbudową działu sprzedaży, poszukujemy pracowników na stanowisko:Menadżer działu sprzedaży Miejsce pracy: Rzeszów,Twoim głównym zadaniem będzie Koordynacja zespołu sprzedażowego w dwóch lokalizacjach. łącznie około 10 os. Osoby z poza Rzeszowa z działu aktualnie pracuje w formie zdalnej Pełne wsparcie nowych osób przy wdrożeniu Pomoc przy fonizacji klientów kluczowych Krewnie produktów szkoleniowych i ich rozwój odpowiadając na potrzeby klientów Jeśli:- masz za sobą doświadczenie sprzedażowe i chcesz dalej rozwijać się w tym obszarze,- potrafisz budować długotrwałe relacje,- lubisz i potrafisz rozmawiać z klientami za pomocą telefonu,- jesteś osobą pogodną i optymistycznie nastawioną do życia i ludzi,- posługujesz się pakietem MS Office (głównie Word i Excel),Zapraszamy Cię do przesłania aplikacji i spotkania się z nami na rozmowie rekrutacyjnej.Doświadczenie w branży szkoleniowej będzie dodatkowym atutem.Co chcemy Ci zaoferować:- umowę o pracę ze stałym wynagrodzeniem,- atrakcyjny system prowizyjny związany z wynikami sprzedaży,- realizację ciekawych projektów,- możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturze na Lidera,- kartę MULTI SPORT,- tort w urodziny dla Ciebie i każdego członka zespołu, Zapraszamy do przesłania aktualnej aplikacji !!!

Specjalista ds. Stylizacji Ślubnych La Blanka Wrocław
Specjalista ds. Stylizacji Ślubnych La Blanka Wrocław
nowe Wrocław dzisiaj

Największy w Polsce komis sukien Ślubnych La Blanka poszukuje pracowników do nowo otwieranego, kolejnego salonu, w lokalizacji : Wrocław. Poszukujemy osób na stanowisko :1.       Specjalista ds. Stylizacji Ślubnych2.       Specjalista ds. Stylizacji Ślubnych i Krawiectwa A. Czego oczekujemy od Specjalista ds. Stylizacji Ślubnych:- Umiejętność prezentacji i sprzedaży produktu Premium ( suknie ślubne ),- Komunikatywności i otwartości w rozmowie z klientem,- Umiejętności doradztwa oraz dobierania dodatków do stylizacji,- Chęć rozwijania umiejętności i poszerzania swoich horyzontów,- Umiejętność pracy w zespole,- Wysoka kultura w komunikacji z klientem i cierpliwość,- Biegła obsługa komputera,- Dobra aparycja, pozytywne nastawienie oraz pracowitość,- Mile widziane osoby z doświadczeniem w sprzedaży produktów Premium ( suknie, garnitury, moda wieczorowa itp. ) oraz z podstawową znajomością technik krawieckich. B. Czego oczekujemy od Specjalista ds. Stylizacji Ślubnych i Krawiectwa:- Doświadczenie w krawiectwie sukien ślubnych- Umiejętność dokonywania wszelkich przeróbek krawieckich oraz dokonywania pomiarów na klientce,- Samodzielność działania,- Własny sprzęt krawiecki,- Wysoka kultura w komunikacji z klientem i cierpliwość,- Umiejętność prezentacji i sprzedaży sukien. Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat, w prężnie rozwijającej się firmie. Możliwość rozwoju.Praca 5 dni w tygodniu ( w tym w soboty ) ! Osoby zainteresowane bardzo prosimy o przesłanie CV.

Przedstawiciel handlowy + auto + PODSTAWA + najwyższe prowizje
Przedstawiciel handlowy + auto + PODSTAWA + najwyższe prowizje
nowe Gdańsk dzisiaj

Poszukujemy dynamicznej i ambitnej osoby na stanowisko Przedstawiciela Handlowego. Jeśli masz pasję do sprzedaży i chcesz dołączyć do naszego zespołu, ta oferta jest dla Ciebie!Obowiązki:Odbywanie spotkań z osobami zainteresowanymi naszymi usługami.Przedstawianie oferty dostosowanej do potrzeb klientów na podstawie uzyskanych informacji.Tworzenie optymalnych ofert handlowych i podpisywanie umów z klientami.Wymagania:Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z klientami.Nastawienie na wyzwania i chęć zdobywania nowej wiedzy.Oczekiwanie od życia czegoś więcej niż 2000 zł - 3000 zł miesięcznie oraz niechęć do pracy w zamkniętych przestrzeniach.Dyspozycyjność.Prawo jazdy kategorii B.Doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem.Jeśli spełniasz powyższe wymagania, nie zastanawiaj się i dołącz do naszego zespołu!Oferujemy:Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z przyjazną atmosferą i młodym zespołem.Atrakcyjne wynagrodzenie (10 000 zł - 30 000 zł).Samochód służbowy.Cotygodniowe szkolenia sprzedażowe.Możliwość zdobycia cennego doświadczenia.

Doradca Klienta, RUMIA
Doradca Klienta, RUMIA
nowe Rumia dzisiaj

Pracuj w Świat GSMJesteśmy liderem na rynku w branży GSM. Przez 16 lat funkcjonowania firmy zbudowaliśmy liczącą ponad 90 punktów sieć profesjonalnych sklepów i stoisk. Oferujemy szeroki wybór akcesoriów w branży GSM. Specjalizujemy się w zabezpieczaniu urządzeń mobilnych oraz ich pełnym serwisie.Twój zakres obowiązków:Aktywna bezpośrednia sprzedaż produktów i usług firmyBieżące doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usługObsługa klientów zgodnie ze standardami oraz budowanie relacji z klientamiRealizacja założonych wskaźników sprzedażowychDbanie o wizerunek salonu/punktu firmowego zgodny z wymogami markiSporządzanie dokumentacji i raportów związanych ze sprzedażąNasze wymagania:Wysokie zdolności interpersonalne i umiejętność wykorzystania ich w kontakcie z klientemMotywacja i nastawienie na realizację celów sprzedażowychOtwartość i łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktówUmiejętność pracy w zespole i wspólnego osiągania celówChęć nauki i rozwoju w branży GSM (wszystkiego Cię nauczymy)Mile widziane:Doświadczenie w sprzedaży lub/i obsłudze klienta - Jeżeli nie posiadasz takiego doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy!Pracodawca oferuje:Pracę w wiodącej firmie na rynku GSMStabilne zatrudnienie i pracę wśród ekspertów zgromadzonych przez 16 lat funkcjonowania firmyElastyczny grafikStabilną podstawę oraz premię zależną od realizacji celów100% wprowadzenie na stanowisko - bazujemy na Twoim zaangażowaniu i potencjale dlatego z łatwością zapoznamy Cię z branżą GSM i nauczymy technik sprzedażyBenefity:Możliwość awansu finansowego i stanowiskowegoKarta MultiSportZniżki na produkty i usługi firmoweSpotkania integracyjneSkolenia branżowe i produktoweWarsztaty sprzedażoweMożliwość relokacji do innych oddziałów na terenie całej Polski

Doradca Klienta w Salonie Optycznym Kodano Optyk (1/2 etatu)
Doradca Klienta w Salonie Optycznym Kodano Optyk (1/2 etatu)
nowe Gdańsk dzisiaj

Zapraszamy Cię do uczestniczenia w rozwoju bardzo dynamicznej branży optycznej. Wierzymy, że to właśnie ludzie są naszym najcenniejszym kapitałem, dlatego stawiamy sobie ambitne cele, które mają za zadanie wspierać rozwój zawodowy i osobisty każdego pracownika. Poszukujemy Kandydatów na stanowisko Doradcy Klienta (umowa zlecenie 1/2 etatu) w Salonie Optycznym KODANO Optyk w Gdańsku (Galeria Metropolia).Do Twoich obowiązków będzie należało między innymi:aktywna sprzedaż okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych, oraz akcesoriów optycznychdbanie o asortyment i ekspozycję w salonie sprzedażowymobsługa posprzedażowa Klientazachowanie najwyższego standardu obsługiNasze wymagania:najważniejszy jest dla nas Zespół, więc oczekujemy umiejętności pracy w Zespolechęć zdobywania nowej wiedzy oraz rozwoju dyspozycyjność (praca również w weekendy)posiadanie doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej (praca na celach sprzedażowych)potrafisz atrakcyjnym i poprawnym językiem komunikować się z otaczającymi Cię osobami? To cenna dla nas umiejętność.Co dajemy od siebie?umowę zlecenie 1/2 etatuwynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjną prowizję, zależną od Twoich predyspozycji sprzedażowychszkolenia dopasowane do Twoich aktualnych umiejętności (bardzo częste - minimumraz w miesiącu, które prowadzone są przez naszych Trenerów)konkursy sprzedażoweatrakcyjne rabaty na okulary dla Pracownikówmożliwość rozwoju (gdy potrzebujemy obstawić wyższe stanowiska, zawsze najpierw rozglądamy się wśród "swoich").Dlaczego warto z nami pracować?Będziesz miał/-a wpływ na swój realny rozwój w innowacyjnej firmie, która jest nową marką w branży optycznej.Praca w naszej firmie, ze względu na niszową branżę to także wyzwania dające poczucie satysfakcji zawodowej, ale też osobistej.W naszej firmie nie liczą się jedynie relacje czysto biznesowe, tworzymy dobrą atmosferę pracy poprzez organizację regularnych spotkań, wyjazdów i atrakcji teambuildingowych.Stale podnosimy jakość naszej komunikacji w zespole organizując wspólne inicjatywy integracyjne.Jeśli jesteś zainteresowany/-a przedstawieniem nam swojej kandydatury, zachęcamy do wysłania aktualnego CV poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w ogłoszeniu. Prosimy o przesłanie CV w formacie PDF.

Przedstawiciel Kliniki Medycznej - podstawa + premia + prowizja
Przedstawiciel Kliniki Medycznej - podstawa + premia + prowizja
nowe Częstochowa dzisiaj

Nowo powstała klinika Strefa Medycyny w Częstochowie poszukuje do swojego zespołu Przedstawiciela Kliniki.Poszukujemy kandydata w wieku 30-45 lat na to stanowisko.Wymagania:Własne autoNienaganny wyglądUmiejętność obsługi komputeraDoświadczenie w sprzedażyDyspozycyjność do pracy w terenie oraz w kliniceObowiązki:Pozyskiwanie klientówPodtrzymywanie współpracy i wsparcie merytoryczne dla klientaNegocjowanie warunków współpracy z klientamiPrzygotowywanie i realizacja planów sprzedażowychOferujemy:Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślonyWynagrodzenie 6000 zł netto miesięcznie (8500 brutto) + prowizja i premiaPraca od poniedziałku do piątku (Częstochowa i okolice)Szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowymAplikacje prosimy kierować na:Tel.: 5 3 0 3 2 2 3 4 1Strona internetowa: www.strefamedycyny.com

Asystent Mangera / Specjalista ds. sprzedaży
Asystent Mangera / Specjalista ds. sprzedaży
nowe Warszawa dzisiaj

Jesteśmy firmą działającą od 2000 roku. Nasze działania wynikają z pasji oraz z chęci rozwijania naszego biznesu i ludzi którzy z nami współpracują. Mamy ogromną wiedzę dotyczącą technik sprzedaży, produktów które sprzedajemy a mimo to nieustannie podnosimy swoje kwalifikacje, aby nadążać za zmieniającymi się trendami.Ponieważ rozpoczynamy współpracę z kolejnym partnerem biznesowym zatrudnimy do oddziału w Warszawie (centrum) osoby na stanowisko doradca handlowy / specjalista do spraw sprzedaży /asystent managera.Oferujemy:· Wysokie zarobki· Praca od poniedziałku do piątku (wolne weekendy)· Pełen pakiet szkoleń na każdym stanowisku· Pracę w młodym zespole· Realną i szybką możliwość awansu· Stabilne zatrudnienie (poszukujemy osób do dłuższej współpracy]· profesjonalne wdrożenie do pracy· wsparcie wykwalifikowanej kadry ekspertówCzego wymagamy :· Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku· Zaangażowanie· Punktualność· Otwartość na kontakt z ludźmi· Doświadczenie w obsłudze klienta mile widzianeAplikacja na nasze stanowisko wiąże się ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Asystent Managera/Specjalista ds. Sprzedaży
Asystent Managera/Specjalista ds. Sprzedaży
nowe Gdynia dzisiaj

Jesteśmy firmą działającą od 2000 roku. Nasze działania wynikają z pasji oraz z chęci rozwijania naszego biznesu i ludzi którzy z nami współpracują. Mamy ogromną wiedzę dotyczącą technik sprzedaży, produktów które sprzedajemy a mimo to nieustannie podnosimy swoje kwalifikacje, aby nadążać za zmieniającymi się trendami.Ponieważ rozpoczynamy współpracę z kolejnym partnerem biznesowym zatrudnimy do oddziału w Gdyni (ul. Armii Krajowej) osoby na stanowisko doradca handlowy / specjalista do spraw sprzedaży /asystent managera.Oferujemy:· Wysokie zarobki· Praca od poniedziałku do piątku (wolne weekendy)· Pełen pakiet szkoleń na każdym stanowisku· Pracę w młodym zespole· Realną i szybką możliwość awansu· Stabilne zatrudnienie (poszukujemy osób do dłuższej współpracy]· profesjonalne wdrożenie do pracy· wsparcie wykwalifikowanej kadry ekspertówCzego wymagamy :· Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku· Zaangażowanie· Punktualność· Otwartość na kontakt z ludźmi· Doświadczenie w obsłudze klienta mile widzianeAplikacja na nasze stanowisko wiąże się ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Przedstawiciel handlowy Marecki Sp. Z O.O. S.K. WADOWICE
Przedstawiciel handlowy Marecki Sp. Z O.O. S.K. WADOWICE
nowe Wadowice dzisiaj

Firma Marecki Strefa SP Z O.O. S.K. oddział Wadowice, zajmująca się sprzedażą asortymentu do produkcji mebli zatrudni przedstawiciela handlowegoZakres obowiązkówKompleksowa obsługa sprzedaży na podległym terenieBudowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych z obecnymi klientamiAktywne pozyskiwanie nowych klientówBudowanie pozytywnych relacji z klientami oraz przygotowywanie ofert handlowychDbanie o pozytywny wizerunek firmyNasze wymaganiaUmiejętność planowania, systematyczność i dobra organizacja pracyDoświadczenie w kontaktach z klientem oraz umiejętność prowadzenia rozmów handlowychUmiejętności negocjacyjne i łatwość nawiązywania kontaktówPodstawowa znajomość pakietu Microsoft Officeminimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego- warunek obowiązkowyPrawo jazdy kategorii Bmile widziane doświadczenie w branży meblowejInformujemy, że Administratorem danych jest MARECKI SP. Z O.O. S.K. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Doradca klienta w placówce partnerskiej Banku Credit Agricole
Doradca klienta w placówce partnerskiej Banku Credit Agricole
nowe Rypin dzisiaj

OpisPoszukujemy kandydata na stanowisko Doradca klienta w Placówce Bankowej w RypinieTwoje doświadczenia i umiejętności:lubisz sprzedaż, pracę z ludźmi, jesteś osobą otwartą, uśmiechniętą i zaangażowanąpotrafisz wsłuchać się w potrzeby Klienta i dostosować do nich ofertędbasz o swoich współpracowników i cenisz sobie pracę w zespolemasz chęć dalszego rozwoju i awansuNasze wymagania :Doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych, ubezpieczeniowych, telefonii, RTV AGD lub podobne branże będzie dużym atutemwykształcenie minimum średnieumiejętność pracy w zespoleTwoja rola :sprzedajesz produkty bankoweznajdujesz najlepsze rozwiązania finansowe dla klientówpozyskujesz i budujesz długotrwałe relacje z Klientamidbasz o najwyższą jakość obsługirealizacja nakładanych planów sprzedażowychkształtowanie pozytywnego wizerunku BankuZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV .Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami spełniającymi nasze oczekiwania.Prosimy o zamieszczenie klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych.

Specjalista ds. zamówień publicznych
Specjalista ds. zamówień publicznych
nowe Wrocław dzisiaj

OpisKim jesteśmy?Architon Sp z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się projektowaniem i produkcją mebli. Współpracujemy z klientami biznesowymi oraz sektorem publicznym, oferując najwyższej jakości meble i zabudowy meblowe. Wykonaliśmy wiele kompleksowych realizacji dla firm z obszaru energetyki, zarządzania sieciami, klinki stomatologicznych, medycznych. Specjalizujemy się w meblach specjalistycznych, wymagających indywidualnych projektów i wysokiej jakości wykonania. Hala z produkcyjna w Krępicach pod Wrocławiem, warsztat i biuro we Wrocławiu przy ul. Stabłowickiej. Poszukujemy osoby która będzie kompleksowo obsługiwała proces pozyskiwania zleceń z obszaru zamówień publicznych oraz zajmie się przygotowaniem ofert i realizacją pozyskiwania zleceń od inwestorów komercyjnych.Twoje zadaniaMonitorowanie i analiza ogłoszeń o przetargach w sektorze publicznym (platformy przetargowe, BIP).Przygotowywanie i składanie ofert przetargowych zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych (PZP).Analiza dokumentacji przetargowej i przygotowywanie pytań do zamawiających w razie wątpliwości.Kompletowanie niezbędnych dokumentów, w tym zaświadczeń, referencji i certyfikatów.Przygotowanie ofert i terminowe składanie kompleksowej dokumentacji do przetargów, zamówień dla firm komercyjnych, prowadzenie negocjacji.Dbanie o terminowe i zgodne z procedurami realizacje przetargów.Monitorowanie rynku zamówień publicznych w celu identyfikacji nowych szans sprzedażowych.Analiza i monitorowanie cen surowców dla branży meblarskiej.Współpraca z hurtowniami, negocjacja cenWymaganiaZnajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz procedur przetargowychWykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia),Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i organizacyjne.Skrupulatność i dokładność w przygotowywaniu dokumentacji.Umiejętność pracy pod presją czasu i dotrzymywania terminów.Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel.Prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów służbowych, mile widzianeZnajomość i doświadczenie w branży meblarskiej będzie dodatkowym atutem przy rekrutacjiOferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie uzależnione od wyników.Możliwość rozwoju zawodowego i udział w szkoleniach branżowych.Niezbędne narzędzia pracy.Jak aplikować:Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego. W tytule wiadomości prosimy wpisać “Specjalista ds. zamówień”. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Agent Nieruchomości - praca w centrum Krakowa, Podstawa + Prowizje
Agent Nieruchomości - praca w centrum Krakowa, Podstawa + Prowizje
nowe Kraków dzisiaj

Agencja Nieruchomości TECNOCASA oddział X oraz XIV zajmujące się obszarem Starego Miasta i Grzegórzek w Krakowie poszukuje osób na stanowisko Doradca do spraw sprzedaży i wynajmu nieruchomości.TECNOCASA to dynamicznie rozwijająca się firma o zasięgu międzynarodowym. Na Rynku Krakowskim działamy od ponad 20 lat, gdzie otworzyliśmy ponad 30 oddziałów.Chcemy poszerzać swoje horyzonty, do czego niezbędne są energiczne osób, które będą chciały dołączyć do naszego młodego zespołu !Opis stanowiska:prezentowanie nieruchomości w ściśle określonym terenie,przygotowywanie ofert nieruchomości,monitorowanie rynku nieruchomości,współpraca z zespołem oraz praca indywidualna.Kogo szukamy?osób interesujących się branżą nieruchomości, -dyspozycyjnych,lubiących kontakt z ludźmi/z pozytywnym nastawieniem, -z wykształceniem minimum średnim,chcących się rozwijać.Co proponujemy?elastyczny czas pracy,premiowy system wynagrodzenia + PODSTAWA,liczne szkolenia merytoryczne i motywacyjne,pracę w zgranym zespole,możliwość awansu oraz rozwoju osobistego,wyjazdy i imprezy integracyjne.Kandydatów prosimy o przesłanie CV z poniższą adnotacją. * Zgoda na przetwarzanie danych w celu uczestnictwa w procesie rekrutacyjnym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”)

Doradca klienta- ciekawe projekty, poniedziałek- piątek
Doradca klienta- ciekawe projekty, poniedziałek- piątek
nowe Ostrów Wielkopolski dzisiaj

Prosimy nie aplikuj, jeśli nie doczytasz do końcaJeśli masz dość pracy, gdzie panuje sztywna atmosfera lub wprowadza się na siłę zabiegi, które mają ją poprawić, ale w praktyce wygląda to, jak malowanie trawy na zielono, to być może mamy coś dla Ciebie :)Jesteśmy DealMakers - jak sama nazwa wskazuje, pomagamy naszym partnerom rozwijać ich sprzedaż, ale również obsługę klienta. Pracujemy przy ciekawych projektach, a każdy nasz konsultant to osoba, która dostaje pełną samodzielność. Więcej o nas na stronie www.deal-makers.plNie jesteśmy typowym call center! U nas każdy jest samodzielnie odpowiedzialny za obsługę naszego klienta. 3 nasze główne zasady w biurze:Atmosfera na pierwszym miejscu - przychodzimy do biura dlatego, że chcemy, a nie z przymusu.Szczerość i otwarta komunikacja - mówimy sobie, jak jest i nie zamiatamy spraw pod dywan (szef też chce wiedzieć, że zachował się nieodpowiednio i docenia taką informację zwrotną);Zaufanie do siebie - stawiamy sobie cele, ale nie praktykujemy nadmiernej kontroli. Mamy do siebie zaufanie, bo inaczej taka współpraca nie może dobrze wyglądać;Co robimy dokładnie?Prowadzimy kompleksową sprzedaż i obsługę klienta dla naszych partnerów biznesowych. Staramy się przyjmować tylko CIEKAWE projekty (nie będziemy mieć garnków, pościeli, kredytów, czy fotowoltaiki);Umawiamy spotkania handlowe;Obsługujemy klientów telefonicznie, mailowo oraz z wykorzystaniem innych środków komunikacji;Mocno się rozwijamy więc każda osoba, która wniesie wartość do biura, jest nam potrzebna - na wczoraj :)To będą Twoje zadania :)Co oferujemy?Pracę na pełen etat - choć pracujemy 6h dziennie, organizujemy środowisko pracy w taki sposób, aby efektywnie pracować pełne 6 godz. i zyskać dodatkowe 2h dla siebie i bliskich;Podstawę + prowizję (oczywiście zależną od wyniku);W pełni samodzielne stanowisko pracy - nie mamy manii przesadnej kontroli;Rodzaj umowy, według Twoich preferencji, ale ważny jest dla nas okres próbny - musimy wiedzieć, że będzie nam się dobrze współpracować;Szkolenia, które podnoszą Twoje kwalifikacje - być może przydadzą Ci się również w dalszej ścieżce rozwojowej;Możliwość rozwoju w strukturach naszego biura.Prześlij nam swoją aplikację, jeśli:Lubisz kontakt z ludźmi i nie boisz się go (a nawet możesz być gadułą);Masz swoje zdanie i lubisz proponować swoje pomysły;Jesteś samodzielny/a i cenisz sobie swobodę pracy;Umiesz sobie stawiać cele i masz ciąg, żeby je osiągać;Jeśli masz jakąś pasję, będzie to dodatkowy atut - takich ludzi bardziej lubimy :)Masz doświadczenie w pracy z klientami, choć nie jest to warunek konieczny, ale mile widziany :)Jeśli stwierdziłeś/aś TAK to śmiało wyślij swoje CV, a chcąc zwiększyć swoje szanse dołącz także zdjęcie swojego psiaka, kota, królika czy innego zwierzaka, którego masz ponieważ jesteśmy BARDZO ZWIERZAKOLUBNI:)Do usłyszenia i zobaczeniaZespół Deal-Makers

Doradca Klienta - Sprzedawca w sklepie motoryzacyjnym
Doradca Klienta - Sprzedawca w sklepie motoryzacyjnym
nowe Bydgoszcz dzisiaj

Polska Sieć Motoryzacyjna SPECPART Sp. z o.o. szuka osoby na stanowisko Doradca klienta – Sprzedawca. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, zajmującą się sprzedażą, dowozem oraz wymianą akumulatorów w ponad 105 punktach na terenie całej Polski.Miejsce pracy: BydgoszczCzym będziesz się zajmować?Sprzedażą akumulatorówWystawianiem dokumentów sprzedaży (pracujemy w Subiekt GT)Wymianą akumulatorówProfesjonalną obsługą kont społecznościowych i ogłoszeniowychAktywną współpracą z pozostałymi pracownikamiRealizacją planów sprzedażowychDbaniem o najwyższe standardy obsługiRozwojem nowych kanałów sprzedażyJesteś odpowiednim kandydatem na to stanowisko, jeśli:Masz doświadczenie w branży motoryzacyjnej lub chęć zdobycia wiedzy na temat technologii akumulatorówPosiadasz umiejętność nawiązywania kontaktu z klientemCechuje Cię dobra organizacja pracy, pozytywne nastawienie i energicznośćCo oferujemy?Pracę od zaraz na umowę zlecenie (opłacane pełne składki) lub b2b (samozatrudnienie)Pracę w godzinach między 08.00 a 18.00Wysokie wynagrodzenie i motywacyjny system premiowyPakiet szkoleń wprowadzających i rozwijającychDuży poziom samodzielnościPrzyjazną atmosferę opartą na szacunku i współpracyWsparcie na każdym etapie pracyOsoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania CV wraz ze zdjęciem poprzez formularz OLX.Klauzula RODOInformujemy, że składanie dokumentów aplikacyjnych oznacza zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.

Sprzedawca Intimissimi Port Łódź 1/2
Sprzedawca Intimissimi Port Łódź 1/2
nowe Łódź dzisiaj

Twój zakres obowiązków: Nauczysz się jak profesjonalnie rozmawiać z klientem i dobierać nasze produkty do jego potrzeb, Dokładnie poznasz specyfikę oferowanych przez nas produktów by pewnie czuć się obsługując klientów, Nauczysz się pracy na wyznaczanych celach oraz realizacji planów sprzedażowych, Rozwiniesz swoje kompetencje biorąc udział w tworzeniu wystroju wystaw w naszych sklepach.Nasze wymagania: Lubisz pracę z ludźmi, a bezpośredni kontakt z klientem to obszar, w którym czujesz się naprawdę komfortowo? Jesteś osobą energiczną i otwartą na zdobywanie nowej wiedzy? Chciałabyś/łbyś poznać od wewnątrz tajniki pracy w branży modowej? Jesteś dyspozycyjna/y również do pracy w weekend? Dobrze czujesz się w dynamicznym środowisku, które daje możliwości rozwoju i awansu na wyższe stanowiska?To oferujemy: Konkursy sprzedażowe - zespołowe oraz indywidualne. Atrakcyjną zniżkę na zakupy we wszystkich naszych sklepach (Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi UOMO, Tezenis, Falconeri). Środowisko sprzyjające wymianie doświadczeń – po dołączeniu do zespołu wprowadzimy Cię w tajniki pracy w naszych sklepach podczas 2-tygodniowego szkolenia. Później również możesz liczyć na wsparcie ze strony bezpośredniego przełożonego i bardziej doświadczonych współpracowników. Możliwość elastycznego dostosowywania godzin pracy – grafiki są układane z miesięcznym wyprzedzeniem, a dzięki zmianowemu systemowi pracy nie będziesz miał/a trudności z pogodzeniem pracy u nas np. ze studiami. Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie. Wynagrodzenie wypłacamy zawsze na czas, a dodatkowo poprzez swoją pracą możesz zdobywać premie. Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin.Dołącz do nas!CV prosimy wysyłać w wiadomości na olx :)

Doradca/przedstawiciel handlowy
Doradca/przedstawiciel handlowy
nowe dzisiaj

Dzień dobry,poszukujemy do pracy na stanowisku doradca/przedstawiciel handlowy. Zakres obowiązków:pozyskiwanie nowych klientówbudowanie relacji długoterminowychprzygotowanie ofert handlowychobsługa zamówieńWymaganiaprawo jazdy kat Bumiejętność adaptacji i szybkiego uczenia sięłatwość nawiązywania kontaktówGwarantujemy:prace w ciekawym zespoleumowę o praceprowizje od sprzedażyauto służbowesystem szkoleń branżowychChętnych zapraszamy do kontaktu telefonicznego, mailowego lub osobiście.

Broker Sprzedaży  Energii Elektrycznej oraz Gazu dla firm.
Broker Sprzedaży Energii Elektrycznej oraz Gazu dla firm.
nowe Warszawa dzisiaj

Posiadamy kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży Energii elektrycznej i Gazu dla firm. Współpracujemy z kilkoma sprawdzonymi spółkami obrotu. Na ten moment poszukujemy 3 handlowców do naszego zespołu. Nieważne, czy masz już doświadczenie, czy dopiero zaczynasz karierę zawodową. U nas każdy ma szansę na osiągnięcie ponadprzeciętnych wyników finansowych. Co oferujemy? Podstawa + Prowizja Możliwość wypracowania wysokich prowizji - nasz manager zarabia powyżej 80 tyś miesięcznie z prowizji. Handlowcy powyżej 10 tyś miesięcznie. 3. Szybki awans w strukturach Szkolenia z zewnętrznym szkoleniowcem, który jest jednym z najlepszych szkoleniowców w Polsce. Brak sufitu finansowego Możliwość budowania własnego zespołu. Profesjonalne wsparcie sprzedaży. Zapewniamy potrzebne narzędzia do pracy (laptop + telefon) Przy odpowiednich wynikach, gwarantujemy również służbowe auto. Budowanie odnawialnego portfela klientów. Skalowanie zarobków Co będzie Twoim atutem? dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin ( praca od 9 do 17 weekendy wolne ) wysoka kultura osobista komunikatywność zaangażowanie język polski na poziomie zaawansowanym prawo jazdy kat. B mile widziane doświadczenie w sprzedaży chęć nauki, chęć rozwijania swoich umiejętności sprzedażowych

®Dołącz do lidera w branży! Doradca klienta/handlowiec z Leszna+okolic
®Dołącz do lidera w branży! Doradca klienta/handlowiec z Leszna+okolic
nowe Leszno dzisiaj

Jeśli czujesz, że masz talent do nawiązywania relacji, sprzedaż to dla Ciebie nie tylko praca, ale i pasja, a rozmowy z ludźmi są Twoją codziennością – mamy idealne miejsce dla Ciebie w naszym zespole!Kogo szukamy?Osoby, która:Czuje się jak ryba w wodzie w kontakcie z klientem – czy to przez telefon, czy osobiście.Ma doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta (ale jeśli masz potencjał, nauczymy Cię wszystkiego!).Umie słuchać i proponować rozwiązania szyte na miarę.Potrafi pracować z celami i realizować je z uśmiechem na twarzy.Jest zorganizowana, samodzielna i ambitna.Posiada prawo jazdy kat. B – by odwiedzać naszych klientów osobiście.Czym będziesz się zajmować?Pozyskiwaniem nowych klientów oraz rozwijaniem współpracy z dotychczasowymi.Doradztwem w zakresie produktów/usług dopasowanych do potrzeb klientów.Tworzeniem ofert i negocjowaniem warunków współpracy.Realizacją planów sprzedażowych i raportowaniem swoich wyników.Kreowaniem pozytywnego wizerunku naszej marki na rynku.Dlaczego warto do nas dołączyć?Wynagrodzenie na miarę Twoich sukcesów: podstawa + prowizje, bez górnych limitów – Ty decydujesz, ile zarabiasz!Rozwój na wyciągnięcie ręki: oferujemy szkolenia produktowe, sprzedażowe i z zakresu komunikacji – stale inwestujemy w Twój potencjał.Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, premie świąteczne i bonusy za osiągnięcia.Przyjazna atmosfera: praca w zespole, który wspiera i motywuje – u nas poczujesz się jak w domu!Jasna ścieżka kariery: awanse wewnętrzne to nasza specjalność – Twój rozwój to nasz wspólny cel.Dlaczego my?Jesteśmy firmą, która stawia na ludzi. Uważamy, że dobre relacje są podstawą sukcesu – zarówno z klientami, jak i w zespole. Pracujemy w przyjaznym środowisku, które daje przestrzeń na rozwój, nowe pomysły i śmiałe działania.Czekamy na ludzi z energią, którzy chcą zmieniać swoją karierę i przy okazji świat wokół siebie. A Ty? Gotowy na wyzwanie? Dołącz do nas już dziś!

Doradca klienta 4F CH OGRODY
Doradca klienta 4F CH OGRODY
nowe Elbląg dzisiaj

Firma OTCF S.A. - właściciel marek 4F, Outhorn - jest dynamicznie rozwijającym się producentem i dystrybutorem wysokiej klasy odzieży sportowej. Nasz zespół jest zgraną drużyną utalentowanych ludzi, pełnych sportowej (i nie tylko) pasji. Jeśli Twoje motto to "wszystko jest możliwe", chcesz grać z nami w jednym teamie, możesz wnieść do niego swoją energię i zaangażowanie, z pewnością znajdziesz wśród nas miejsce dla siebie. Być może to właśnie Ciebie szukamy!SprzedawcaMiejsce pracy:Elbląg, CH OGRODYOsoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:• aktywną, zgodną ze standardami obsługę Klienta• budowanie długotrwałych relacji z Klientami• dbanie o odpowiedni wizerunek salonu.Od kandydatów oczekujemy:• optymizmu i komunikatywności• zaangażowania w wykonywaną pracę• dyspozycyjności• zainteresowania sportemOferujemy:• zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie• rozwój w ramach struktury firmy (możliwość przejść wewnętrznych)• udział w ciekawych projektach na skalę całej sieci (np. testowanie produktów, open team VM)• zniżki na nasze produktyPraca w wymiarze 1/2, 3/4 etatuWyślij swoje CV już teraz. W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Sprzedawca - doradca klienta, salon z odzieżą męską DOS Sosnowiec
Sprzedawca - doradca klienta, salon z odzieżą męską DOS Sosnowiec
nowe Sosnowiec dzisiaj

Opis stanowiska:Do naszego salonu z odzieżą męską w Sosnowcu poszukujemy osoby na stanowisko Sprzedawca/Doradca Klienta. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi i cenisz sobie pracę w dynamicznym środowisku, ta oferta jest dla Ciebie! Twoje zadania:              •            Obsługa klientów w zakresie doboru odzieży i akcesoriów.              •            Doradztwo w kwestiach stylizacji zgodnych z najnowszymi trendami (jeśli nie masz doświadczenia wszystkiego Cię nauczymy)              •            Budowanie relacji z klientami.              •            Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego.              •            Dbanie o estetykę i porządek w salonie.              •            Udział w przyjmowaniu i ekspozycji towaru. Nasze oczekiwania:              •            Otwartość i komunikatywność.              •            Chęć podjęcia pracy              •            Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.              •            Zaangażowanie i pozytywne nastawienie. Oferujemy:              •            Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.              •            Atrakcyjne wynagrodzenie• Premie i dodatkowe elementy wynagrodzenia           •            Szkolenia z zakresu obsługi klienta i produktów.• Szkolenia z zakresu merchandisignu              •            Zniżki pracownicze na asortyment.              •            Przyjazną atmosferę w pracy.  • Elastyczny grafikDołącz do nas i twórz wyjątkowe doświadczenie zakupowe dla naszych klientów!Jak aplikować?Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV „Aplikuj”. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Producent materiałów budowlanych zatrudni Przedstawiciela Handlowego
Producent materiałów budowlanych zatrudni Przedstawiciela Handlowego
nowe Bydgoszcz dzisiaj

Producent materiałów budowlanych zatrudni na stanowisku Przedstawiciela Handlowego.Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie i rozwój sieci sprzedaży na obszarze województwa pomorskiego, części woj. kujawsko-pomorskiego i części woj. wielkopolskiego. Oferujemy:- stabilne i legalne zatrudnienie,- umowę na czas nieokreślony,- ciekawą i samodzielną pracę,- wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne,- samochód służbowy. Zapraszamy osoby:- przedsiębiorcze,- lubiące rozmawiać z innymi, szczególnie o interesach,- dla których najważniejsze jest zadowolenie klienta, a praca to tylko narzędzie do osiągnięcia celu,- chcące uzyskiwać ponadprzeciętne wynagrodzenie.

Doradca techniczno- handlowy
Doradca techniczno- handlowy
nowe dzisiaj

Doradca techniczno-handlowy do Stolarki Otworowej – Dołącz do naszego dynamicznego zespołu!Kim jesteśmy? Jesteśmy dealerem stolarki otworowej, obsługującym rynek krakowski i okolice. Stawiamy na nowoczesne metody sprzedaży i ciągłe doskonalenie procesów sprzedażowych, aby być zawsze o krok przed konkurencją. Nasza misja to zdjąć z inwestora maksimum kłopotu przy realizacji jego inwestycji, tak by mógł z radością przejść do kolejnych etapów budowy, ciesząc się sprawną i profesjonalną obsługą.Kogo szukamy? Zapraszamy zarówno osoby z doświadczeniem w branży stolarki otworowej, jak i te, które dopiero chcą poznać ten produkt, ale posiadają doświadczenie w sprzedaży B2C i potrafią nawiązywać relacje z klientami. Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony, ambitny i gotowy na rozwój – chcemy Cię w naszym zespole!Czego oczekujemy?Doświadczenia w obsłudze klientów B2C (mile widziane w branży)Nienagannej prezencji i wysokiej kultury osobistejPozytywnego nastawienia i umiejętności budowania relacjiGotowości do nauki produktów oraz nowoczesnych metod sprzedażyZakres obowiązków:Budowanie i utrzymywanie relacji z klientamiAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrezentacja i sprzedaż naszych produktów w sposób profesjonalny i efektywnyBezpośrednia obsługa klienta na inwestycjachJak aplikować? Możesz wysłać CV ale nie musisz Zamiast tego nagraj krótki film (2–3 minuty), w którym: Przedstawisz się i opowiesz o swoim doświadczeniu w branży stolarki Wyjaśnisz, dlaczego chcesz dołączyć do naszego zespołuPo prostu sprzedaj nam swoją osobę : )Co oferujemy?Pracę 100% mobilną i zdalną, obejmującą także bezpośrednią obsługę klienta na inwestycjachNarzędzia niezbędne do pracy (auto, telefon, komputer)Rozbudowane pakiety szkoleń produktowych u naszych dostawców oraz sprzedażowychPrzyjazną atmosferę, w której dzielimy się doświadczeniem i wspólnie podnosimy swoje kompetencjeJak się zgłosić? Wyślij swój film zgłoszeniowy na nasz adres mailowy: administracja(at)procarts.pl (użyj proszę programu do kompresji)Dołącz do nas i buduj swoją przyszłość z naszą firmą!

Zastępca/czyni Kierownika/czki Działu Sprzedaży (ul.Puławska 427​)
Zastępca/czyni Kierownika/czki Działu Sprzedaży (ul.Puławska 427​)
nowe Warszawa dzisiaj

#JesteśmyOBI czyli międzynarodową firmą o 50-letniej tradycji w branży DIY. W Europie zarządzamy łącznie 660 marketami, w tym w Polsce jest ich 61, zlokalizowanych w 41 miastach. Jako lider rynku artykułów budowlanych, swój sukces zawdzięczamy przede wszystkim ludziom tworzącym OBI. To dzięki nim możemy pochwalić się stałym rozwojem firmy, zorientowanym na potrzeby Klientów, w zakresie asortymentu i usług dla domu i ogrodu. W naszych marketach pomagamy Klientom w realizacji marzeń o zaprojektowaniu, wybudowaniu i urządzeniu wymarzonego miejsca. Od projektu i listy zakupów, po dekoracyjne dodatki.Wspieramy tworzenie domów, wyposażenie mieszkań, aranżację ogrodów i balkonów, pamiętając jednocześnie, że dom to nie tylko cztery ściany, ale również rodzina, bezpieczeństwo i wygoda. Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:odpowiedzialność za realizację wyników sprzedażowych Działukierowanie i motywowanie Zespołuzapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klientazapewnienie prawidłowej prezentacji produktówaktywna współpraca z Dyrekcją i Kierownictwem Marketuzapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur OBI. Nasze wymagania:minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Kierownika / Kierowniczki lub Zastępcy / Zastępczyni Kierownika / Kierowniczkizorientowanie na wynikiumiejętności przywódcze i budowania zaangażowania Zespołupraktyczna znajomość technik sprzedażywiedza z zakresu asortymentu Marketu OBI będzie dodatkowym atutemdzielenia się wiedzą i zdobywania nowych doświadczeńkomunikatywność, kreatywnośćzainteresowanie tematyką DIY. Oferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie + realna premiaprzewidywalny i elastyczny grafik pracyprywatną opieka medycznaubezpieczenie grupowekartę MultiSportwyprawki szkolne dla dziecipakiet szkoleń i certyfikatydofinansowanie do wakacjizniżki na produkty firmoweświetną atmosferę i dobre warunki pracy.

Przedstawiciel Handlowy ds.OZE - 100% prowizij (Kłodzko)
Przedstawiciel Handlowy ds.OZE - 100% prowizij (Kłodzko)
nowe Kłodzko dzisiaj

Rozpocznij Karierę w Dynamicznie Rozwijającej się Branży OZE!Chcesz pracować w przyszłościowej branży, która realnie wpływa na poprawę środowiska i komfort życia?Zostań Doradcą Energetycznym w Solar System™!Nie masz doświadczenia? Nie szkodzi! Wszystkiego Cię nauczymy. Najważniejsze są Twoje zaangażowanie, chęć nauki i ambicja!Kim jesteśmy? Solar System™ to innowacyjna firma z sektora Odnawialnych Źródeł Energii, która działa na terenie całej Polski. Oferujemy kompleksowe rozwiązania z zakresu fotowoltaiki, pomp ciepła, magazynów energii, kotłów na pellet, turbin wiatrowych i wielu innych nowoczesnych technologii. Nasze produkty i usługi są dostosowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.Co oferujemy?Atrakcyjne wynagrodzenie – 100% prowizji od sprzedaży!Najlepszą na rynku ofertę dla klientów indywidualnych i biznesowych.Profesjonalne szkolenia, które kompleksowo przygotują Cię do pracy.Wsparcie techniczne inżynierów i dostęp do narzędzi analitycznych.Dofinansowanie do samochodów służbowych oraz karty paliwowe.Motywujące konkursy i atrakcyjne nagrody dla najlepszych.Twoje zadania:Pozyskiwanie i obsługa klientów indywidualnych, firm, rolników oraz dużych przedsiębiorstw.Prowadzenie prezentacji ofert i negocjacji handlowych.Przygotowywanie spersonalizowanych ofert dla klientów.Realizacja celów sprzedażowych.Budowanie długofalowych relacji i dbanie o najwyższy standard obsługi klienta.Czego oczekujemy?Zaangażowania i chęci rozwoju.Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.Determinacji w dążeniu do osiągania wyników.Prawa jazdy kat. B oraz dyspozycyjności.Doświadczenie w sprzedaży (OZE, energetyka, telekomunikacja, ubezpieczenia, finanse) będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane.Jeśli jesteś osobą ambitną, która chce się rozwijać i osiągać więcej – Solar System™ to miejsce właśnie dla Ciebie!Zrób krok w stronę swojej przyszłości i dołącz do nas!Aplikuj już teraz!

Stolarz/rka - Pracownik/czka Stolarni (ul. Złota Karczma 26)
Stolarz/rka - Pracownik/czka Stolarni (ul. Złota Karczma 26)
nowe Gdańsk dzisiaj

#JesteśmyOBI czyli międzynarodową firmą o 50-letniej tradycji w branży DIY.W Europie zarządzamy łącznie 660 marketami, w tym w Polsce jest ich 60, zlokalizowanych w 41 miastach. Jako lider rynku artykułów budowlanych, swój sukces zawdzięczamy przede wszystkim ludziom tworzącym OBI. To dzięki nim możemy pochwalić się stałym rozwojem firmy, zorientowanym na potrzeby Klientów, w zakresie asortymentu i usług dla domu i ogrodu. W naszych marketach pomagamy Klientom w realizacji marzeń o zaprojektowaniu, wybudowaniu i urządzeniu wymarzonego miejsca.Od projektu i listy zakupów, po dekoracyjne dodatki. Wspieramy tworzenie domów, wyposażenie mieszkań, aranżację ogrodów i balkonów, pamiętając jednocześnie, że dom to nie tylko cztery ściany, ale również rodzina, bezpieczeństwo i wygoda. Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:obsługa zleceń Klientów w zakresie usług stolarskichobsługa maszyn stolarskich: piła formatowa, wyrzynarkaaktywne doradztwo i pomoc Klientowi w zakupachutrzymanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami OBI Nasze wymagania:doświadczenie w obsłudze piły formatowej – warunek koniecznykomunikatywność oraz umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientemznajomość asortymentu z branży stolarskiejzdolności manualne potrzebne do wykonywania różnych prac technicznychdobra organizacja pracy, odpowiedzialnośćinicjatywa i zaangażowanie w pracęumiejętność pracy zespołowej Oferujemy: stabilne zatrudnienie na umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie + realna premiaprzewidywalny i elastyczny grafik pracyprywatną opieka medycznaubezpieczenie grupowewyprawki szkolne dla dziecipakiet szkoleń i certyfikatydofinansowanie do wakacjizniżki na produkty firmoweświetną atmosferę i dobre warunki pracy.

Przedstawiciel Handlowy ds.OZE - 100% prowizij (Świebodzice)
Przedstawiciel Handlowy ds.OZE - 100% prowizij (Świebodzice)
nowe Świebodzice dzisiaj

Rozpocznij Karierę w Dynamicznie Rozwijającej się Branży OZE!Chcesz pracować w przyszłościowej branży, która realnie wpływa na poprawę środowiska i komfort życia?Zostań Doradcą Energetycznym w Solar System™!Nie masz doświadczenia? Nie szkodzi! Wszystkiego Cię nauczymy. Najważniejsze są Twoje zaangażowanie, chęć nauki i ambicja!Kim jesteśmy? Solar System™ to innowacyjna firma z sektora Odnawialnych Źródeł Energii, która działa na terenie całej Polski. Oferujemy kompleksowe rozwiązania z zakresu fotowoltaiki, pomp ciepła, magazynów energii, kotłów na pellet, turbin wiatrowych i wielu innych nowoczesnych technologii. Nasze produkty i usługi są dostosowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.Co oferujemy?Atrakcyjne wynagrodzenie – 100% prowizji od sprzedaży!Najlepszą na rynku ofertę dla klientów indywidualnych i biznesowych.Profesjonalne szkolenia, które kompleksowo przygotują Cię do pracy.Wsparcie techniczne inżynierów i dostęp do narzędzi analitycznych.Dofinansowanie do samochodów służbowych oraz karty paliwowe.Motywujące konkursy i atrakcyjne nagrody dla najlepszych.Twoje zadania:Pozyskiwanie i obsługa klientów indywidualnych, firm, rolników oraz dużych przedsiębiorstw.Prowadzenie prezentacji ofert i negocjacji handlowych.Przygotowywanie spersonalizowanych ofert dla klientów.Realizacja celów sprzedażowych.Budowanie długofalowych relacji i dbanie o najwyższy standard obsługi klienta.Czego oczekujemy?Zaangażowania i chęci rozwoju.Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.Determinacji w dążeniu do osiągania wyników.Prawa jazdy kat. B oraz dyspozycyjności.Doświadczenie w sprzedaży (OZE, energetyka, telekomunikacja, ubezpieczenia, finanse) będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane.Jeśli jesteś osobą ambitną, która chce się rozwijać i osiągać więcej – Solar System™ to miejsce właśnie dla Ciebie!Zrób krok w stronę swojej przyszłości i dołącz do nas!Aplikuj już teraz!

Przedstawiciel Handlowy ds.OZE - 100% prowizij (Jelenia-Góra)
Przedstawiciel Handlowy ds.OZE - 100% prowizij (Jelenia-Góra)
nowe Jelenia Góra dzisiaj

Rozpocznij Karierę w Dynamicznie Rozwijającej się Branży OZE!Chcesz pracować w przyszłościowej branży, która realnie wpływa na poprawę środowiska i komfort życia?Zostań Doradcą Energetycznym w Solar System™!Nie masz doświadczenia? Nie szkodzi! Wszystkiego Cię nauczymy. Najważniejsze są Twoje zaangażowanie, chęć nauki i ambicja!Kim jesteśmy? Solar System™ to innowacyjna firma z sektora Odnawialnych Źródeł Energii, która działa na terenie całej Polski. Oferujemy kompleksowe rozwiązania z zakresu fotowoltaiki, pomp ciepła, magazynów energii, kotłów na pellet, turbin wiatrowych i wielu innych nowoczesnych technologii. Nasze produkty i usługi są dostosowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.Co oferujemy?Atrakcyjne wynagrodzenie – 100% prowizji od sprzedaży!Najlepszą na rynku ofertę dla klientów indywidualnych i biznesowych.Profesjonalne szkolenia, które kompleksowo przygotują Cię do pracy.Wsparcie techniczne inżynierów i dostęp do narzędzi analitycznych.Dofinansowanie do samochodów służbowych oraz karty paliwowe.Motywujące konkursy i atrakcyjne nagrody dla najlepszych.Twoje zadania:Pozyskiwanie i obsługa klientów indywidualnych, firm, rolników oraz dużych przedsiębiorstw.Prowadzenie prezentacji ofert i negocjacji handlowych.Przygotowywanie spersonalizowanych ofert dla klientów.Realizacja celów sprzedażowych.Budowanie długofalowych relacji i dbanie o najwyższy standard obsługi klienta.Czego oczekujemy?Zaangażowania i chęci rozwoju.Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.Determinacji w dążeniu do osiągania wyników.Prawa jazdy kat. B oraz dyspozycyjności.Doświadczenie w sprzedaży (OZE, energetyka, telekomunikacja, ubezpieczenia, finanse) będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane.Jeśli jesteś osobą ambitną, która chce się rozwijać i osiągać więcej – Solar System™ to miejsce właśnie dla Ciebie!Zrób krok w stronę swojej przyszłości i dołącz do nas!Aplikuj już teraz!

Inter Cars - Sprzedawca części do samochodów
Inter Cars - Sprzedawca części do samochodów
nowe Końskie dzisiaj

OpisSzukasz miejsca, gdzie Twoja pasja do motoryzacji będzie doceniona? Inter Cars S.A. to idealne miejsce dla Ciebie! Od ponad 30 lat jesteśmy liderem w dystrybucji części zamiennych do samochodów osobowych i pojazdów użytkowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Rozpoczynając jako mała firma rodzinna, teraz działamy na 18 rynkach z ponad 600 filiami sprzedażowymi.  Nasze podejście do motoryzacji opiera się na głębokim zrozumieniu potrzeb rynku oraz pasji do doskonalenia się i dostarczania innowacyjnych rozwiązań. Jesteśmy dumni z naszych osiągnięć, ale zawsze patrzymy w przyszłość z determinacją do dalszego rozwoju i sukcesów.  Jeśli chcesz być częścią zespołu, który nie tylko podąża za trendami, ale je tworzy, zapraszamy, dołącz do naszej dynamicznej i inspirującej motoryzacyjnej rodziny. Tutaj Twoja pasja do motoryzacji naprawdę ma znaczenie!Sprzedawca (RSO)- filia Inter Cars w miejscowości KońskieZadania, które dla Ciebie mamy:• Obsługa Klienta w zakresie sprzedaży części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych• Doradztwo techniczne i pomoc w doborze odpowiednich części• Informowanie Klientów o dostępnej ofercie firmy, w tym o aktualnych promocjach• Kreowanie dobrego wizerunku firmy Wymagania:• Doświadczenie w branży i znajomości rynku• Znajomość budowy pojazdów osobowych (minimum w podstawowym zakresie)• Komunikatywność, dokładność i zaangażowanie• Umiejętność pracy w zespole• Wykształcenie minimum średnie (mile widziane z zakresu mechaniki pojazdowej)•Umiejętność obsługi komputeraW zamian oferujemy:• Motywujące wynagrodzenie• Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku• Rozwojową pracę w dynamicznym zespole specjalistów• Szerokie możliwości kształcenia, zdobywania wiedzy technicznej i branżowej oraz awansu zawodowego

Manager klubu / koordynator klubu Xtreme Fitness Żagań
Manager klubu / koordynator klubu Xtreme Fitness Żagań
nowe Żagań dzisiaj

Xtreme Fitness Gyms to najszybciej rozwijająca się sieć klubów fitness w Polsce. Obecnie mamy już ponad 100 prężnie działających lokalizacji, a do 2027 będzie ich 227. Pasja do sportu oraz determinacja w działaniu doprowadziły nas do sukcesu. Dzięki ambicji i konsekwencji w działaniu pniemy się coraz wyżej i skutecznie realizujemy nawet najbardziej wymagające zamierzenia. Naszą misją jest pomaganie klubowiczom w osiąganiu ich celów fitness. Wspierając ich na tej drodze, chcemy wspólnymi siłami stworzyć największą społeczność fitness na świecie.Poszukujemy kandydata na stanowisko: Manager/Koordynator Klubu           Miejsce pracy: Żagań (lubuskie)Twój zakres obowiązków:zarządzanie zespołem pracowników kluburekrutację, selekcję i wdrażanie do pracy nowych członków zespołurealizowanie wyznaczonych targetówutrzymanie ciągłości sprzedaży - kontakt z dostawcamiorganizowanie wydarzeń w klubie i aktywny w nich udziałNasze wymagania:dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin sumienności (dokładnego wykonywania wszystkich powierzonych obowiązków)doskonałej organizacji pracy własnejdoświadczenie w zarządzaniu zespołem będzie mile widzianeTo oferujemy:umowę o pracę lub umowę zlecenieatrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i bonusówmożliwość korzystania z pełnej oferty wszystkich klubów Xtreme Fitnesspakiet szkoleń wstępnych związanych z obsługą naszych aplikacji, standardami obsługi Klienta i zarządzaniem zespołemMożliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (budżet integracyjny, urlop na urodziny, dostęp do platformy Empik Go).możliwości ciągłego rozwojuWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez XF INWEST 3 sp z o.o z siedzibą w Tarnowie, Błonie 2 - dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Filtr