Wszystkie ogłoszenia w kategorii Przedstawiciel handlowy

Zapraszamy do naszego zespołu na stanowisko Kierownika sprzedaży samochodów (Warszawa) Nasze oczekiwania: - doświadczenie w sprzedaży samochodów, w szczególności sprzedaży telefonicznej, - rozumienie sprzedaży w sektorze B2C, - Język polski - C1 lub ojczysty, język angielski - co najmniej podstawowy (A1), - znajomość budowy pojazdów i/lub rozumienie zasad ich naprawy. Obowiązki zawodowe: - rozpatrywanie zgłoszeń telefonicznych klientów - komunikowanie się z osobami, które same się zgłosiły (nie trzeba szukać klientów), - doradzanie klientom przez telefon i w biurze firmy - off-line, - Realizacja planu sprzedaży, - Przygotowywanie raportów z wyników swojej pracy. Warunki pracy: - praca ze strumieniem przychodzącym - bez poszukiwania klientów (~25 rozmów/dzień), - praca w biurze - 5 / 2 - 9.00-18.00, - oficjalne zatrudnienie, - zapewnienie szkoleń. Wynagrodzenie - 2000-2500$ (stawka + premie od sprzedaży). Aby uzyskać więcej informacji - napisz do nas i prześlij swoje CV!
Jesteś osobą komunikatywną i czujesz się swobodnie w rozmowach z klientami? Poszukuje do pracy osób z doświadczeniem/możliwością nabycia doświadczenia w pozyskiwaniu klientów D2D (door to door) dla jednego z największych operatorów sieci telekomunikacyjnej na terenie województwa kujawsko - pomorskiego. Do pracy D2D wymagane prawo jazdy i własny samochód, do pracy zdalnej wymagany dostęp do Internetu. Atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne (podstawa na start 2000zł + prowizją + premia ) i warunki zatrudnienia Praca stała Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na adres: @ Odezwiemy się do wybranych osób.
Firma ze Szczecina zatrudni dwóch przedstawicieli handlowych oraz managera do dystrybucji materiałów budowlanych. Obsługiwany rejon: cała Polska (podzielona pomiędzy przedstawicieli). Do dyspozycji: samochód służbowy, laptop, telefon. Stawka: 3 tys. zł. netto + prowizja dla przedstawiciela, 5 tys. zł. netto + prowizja dla managera.
Poszukujemy osoby na stanowisko sprzedawcy w sklepie/hurtowni z zabawkami na warszawskiej Pradze-Północ. Istniejemy na rynku od 1989 roku. Sklep prowadzimy cały czas na tej samej ulicy. Jesteśmy znani i lubiani w okolicy. Oferujemy pracę w miłej i kameralnej atmosferze pięć dni w tygodniu od godziny 8 do 16. Praca na cały lub 3/4 etatu na umowie zlecenie. W późniejszym czasie możliwe podpisanie umowy o pracę. Doświadczenie w handlu nie jest wymagane. Podstawą jest chęć do pracy i dobre nastawienie. Mile widziane osoby starsze - emeryci i renciści.
Rekrutujemy na stanowisko: Doradca ds. nieruchomościMiejsce pracy: WarszawaBędziesz odpowiadał za:Nawiązywanie współpracy z klientami podażowymi (sprzedaż i/lub wynajem)Prezentowanie nieruchomości klientom popytowym (potencjalni nabywcy i/lub najemcy)Doprowadzenie do transakcji pomiędzy zainteresowanymi stronamiDo Twoich stałych czynności będzie należało:Wyszukiwanie nieruchomości na sprzedaż i/lub wynajem oraz umawianie spotkań z klientami podażowymi.Prowadzenie oględzin nieruchomości, ustalanie warunków współpracy oraz uzyskiwanie zleceń pośrednictwa w sprzedaży i/lub wynajmie nieruchomości.Przygotowanie atrakcyjnych ogłoszeń nieruchomości oraz wdrażanie planów marketingowych.Aktywne polecanie nieruchomości w celu znalezienia nabywców i/lub najemcówObsługa nowych zapytań od klientów popytowych.Aktywne wyszukiwanie nieruchomości pożądanych przez klientów popytowych w ramach istniejących zleceń pośrednictwa w zakupie/najmie nieruchomości.Profil idealnego kandydata:(nie musisz spełniać wszystkich tych wymagań, ale mniej więcej odnajdywać się w tym co jest napisane poniżej)Lubisz mieć wpływ na stan swojego konta – kiedy zaczynałeś zarabiać własne pieniądze, większość Twoich rówieśników siedziała po uszy w kieszeniach rodziców.Stawiasz na jakość, cenisz swoje umiejętności i wiedzę. Robisz “super robotę!”.Nie popełniasz dwa razy tego samego błędu. Po porażce szybko odbudowujesz się mentalnie i idziesz dalej bogatszy o wnioski.Lubisz wyzwania – również w dyplomacji. Rozumiesz, że często przeciwstawne interesy i charaktery stron nie wykluczają porozumienia. Potrafisz oddzielać fakty od opinii i widzisz sprawy takimi jakie są. Rzeczowo i konsekwentnie. Wyznajesz kulturę pracy – czyli najpierw robisz to, co ma być zrobione a potem idziesz się bawić - nie odwrotnie.Nie musisz być “the best”, “numero uno” ani „zwycięzcą" ale byłeś chociaż raz, chociaż top 3... w czymkolwiek, kiedykolwiek i osiągnąłeś coś, czym możesz się pochwalić i co dodatkowo świadczyłoby o tym, że generalnie masz ”to coś” co odróżnia tych „wanna be" od tych „be".Dogadujesz się z innymi ludźmi na tyle konkretnie, że zwykle to Ciebie wysyłano aby coś ustalić.Lubisz ludzi i jednocześnie lubisz mieć wpływ poprzez inicjowanie różnych działań – obserwowanie i założonymi rękami jak rozwinie się sytuacja to raczej nie Twoja domena.Potrafisz sprzedać a nie sprzedawać. Jeżeli byłeś lub jesteś agentem nieruchomości to produkowałeś min. 2 nowe transakcje sprzedażowe/miesiąc czyli 24 transakcje rocznie – w sektorze mieszkań na rynku wtórnym.Jeżeli nie posiadasz doświadczeń w branży nieruchomości to, nie szkodzi, jesteśmy gotowi szybko i treściwie Cię wdrożyć w temat. Szkolenie jest od podszewki od najlepszych lokalnych ekspertów, którzy od 10 lat działają na rynku. Dlaczego warto?Jeśli słyszałeś, że agenci nieruchomości zarabiają bardzo dużo – to musisz wiedzieć, że najczęściej to półprawda z fejsbuka. To zależy którzy. Jak chcesz ich poznać w realu to przyjdź do nas.W ciągu kilku pierwszych miesięcy nauczysz się więcej u nas niż w 3 lata gdzie indziej - zakład?Wiesz kto kupuje najlepsze okazje nieruchomościowe na rynku? Najlepsi agenci – jeśli jesteś właściwą osobą to w ciągu 2 lat zrobisz u nas swój pierwszy biznes a jeśli dodatkowo masz jeszcze talent, to zrobisz ten biznes za odłożoną gotówkę, którą zarobisz u nas.Będziesz częścią zespołu, który jest wspierający i który od siebie nawzajem sporo wymaga.To co? Przekonamy się, czy się nadajesz? Jeśli powyższe zdanie Cię „schłodziło" i poczułeś stres przed oceną – to idź w pokoju. Jeśli się uśmiechnąłeś – wbijaj. Mamy jeszcze kilka wolnych miejsc. Do zobaczenia!Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Tworzymy nowe technologie i udostępniając nasze produkty palaczom zmieniamy świat!eSmokingWorld to największa nowoczesna sieć sprzedaży e-papierosów i alternatywnych produktów nikotynowych w Europie, której od 2015 roku zaufało już kilkaset tysięcy klientów.Praca w Krakowie w dzielnicy Krowodrza.Praca na cały etat.Czym będziesz się zajmować?Sprzedażą produktów oraz realizacją celów sprzedażowychObsługą Klienta z pozytywnym nastawieniemDbaniem o punkt sprzedaży oraz ekspozycję produktówTerminowym otwieraniem oraz zamykaniem dnia pracyObsługą reklamacji oraz dostawDoświadczenie w sprzedaży i znajomość produktów nie są wymagane – w pierwszych dniach skupimy się na wdrożeniu Cię w nową rolę.Zgłoś się już teraz, jeśli:Jesteś osobą pozytywną, otwartą, uśmiechniętą oraz potrafisz budować i utrzymywać relacje z ludźmi.Potrafisz aktywnie słuchać innych oraz działać w zespole, ale również samodzielnie.Szybko się uczysz i angażujesz w wykonywane obowiązki z sumiennością i odpowiedzialnością.Jeśli to właśnie Ty – zostań częścią naszego zespołu!U nas jest inaczej, skupiamy się na Tobie:Ustalaj swój grafik – oferujemy elastyczne godziny pracy, pogodzenie dodatkowych aktywności nie powinno być problemem.Miej wpływ na swoje wynagrodzenie – skorzystaj z naszego przejrzystego systemu premiowego.Zapewniamy szeroki wachlarz dostępnych benefitów – chcemy zadbać o Ciebie i Twoją rodzinę.Nabierz doświadczenia w sprzedaży oraz obsłudze klienta i pozwól swojej karierze się rozkręcić – przeprowadzamy szkolenia produktowe i sprzedażowe już od pierwszego dnia pracy.Jesteśmy odpowiedzialnym pracodawcą – zapewniamy wypłatę zawsze na czas i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Zawsze możesz liczyć na wsparcie Twojego przełożonego i zespołu – dobre towarzystwo i sympatyczna atmosfera w pracy są dla nas niezmiernie ważne.
Dołącz do zespołu EM Men's AccessoriesJesteśmy polskim producentem akcesoriów i dodatków dla mężczyzn. Aktualnie poszukujemy pracowników, którzy zasilą szeregi naszego zespołu w Centrum Łopuszańska 22 (dawne MODO)Stanowisko: Sprzedawca - Doradca klientaMiejsce pracy: Centrum Łopuszańska 22 (dawne MODO)Czego oczekujemy: dobrej organizacji pracy własnej, komunikatywności i sprawnego funkcjonowania w zespole, dbania o czystość asortymentu i miejsca pracy,sprzedaży i profesjonalnego doradztwa klientom naszego salonuStawiamy na ludzi energicznych, lubiących kontakt z klientem i otwartych na zdobycie ciekawej wiedzy. Jesteśmy otwarci na kandydatów o różnym zakresie dyspozycyjności. Co oferujemy na początek:elastyczny grafikumowa zleceniewynagrodzenie podstawowe od 22,80 zł brutto/hnagrody za konkursy pracownicze, premia uznaniowa zależna od wynikówmożliwość dalszego rozwoju i awansu na wyższe stanowiska w firmiemożliwość zdobywania dodatkowego doświadczenia przy realizacji ciekawych projektów w ramach prowadzonej przez firmę działalności
Lubisz patrzeć jak plany z Twoją pomocą nabierają realnych kształtów?Zależy Ci na swobodnej organizacji własnej pracy i lubisz rozmawiać z ludźmi?Chcesz zarabiać na każdej podpisanej umowie z klientem?Dołącz do najbardziej rozpoznawalnej firmy pożyczkowej w Polsce i buduj relacje z klientami, których odwiedzasz w domach. Czy wiesz, że oprócz pożyczek sprzedajemy też ubezpieczenia i abonamenty medyczne? Sprawdź, za co polubisz bycie Doradcą Klienta w Provident Polska S.A.: Chcesz budować długotrwałe relacje z klientami?Jako Doradca Klienta co tydzień odwiedzasz swoich klientów w domach, odbierasz raty. Nie tylko sprzedajesz, poznajesz ludzi, potrafisz wybrać produkt, który będzie dla nich najlepszy. Wiesz, że za każdym klientem stoi historia warta poznania. Pomaganie ludziom daje Ci satysfakcję!Lubisz elastyczność i wolność? U nas działasz poza biurem, jesteś w ruchu. Jeździsz do klientów w dniu i godzinie, którą wspólnie ustalicie. U nas się nie nudzisz! Ciągle się rozwijasz, ponieważ systematycznie wprowadzamy nowe produkty finansowe, uczysz się jak proponować klientom najlepsze rozwiązania. Jesteś profesjonalistą! Chcesz mieć wpływ na wysokość zarobków?Na początek dostajesz wynagrodzenie gwarantowane i bazę klientów. Sprzedajesz pożyczki, ubezpieczenia, pakiety medyczne, odbierasz raty i za wszystko otrzymujesz pieniądze. Zajęcie jest intensywne, ale im więcej działasz tym więcej zarabiasz.Powiększamy zespół i na tym terenie poszukujemy Doradcy Klienta. Dołącz do nas jeśli:Lubisz ludzi i lubisz im pomagaćChcesz działać w sprzedażyMasz średnie wykształcenie Porozmawiajmy!Jeśli nie możesz się zgłosić, przekaż wieści o rekrutacji znajomym i rodzinie.
Lubisz patrzeć jak plany z Twoją pomocą nabierają realnych kształtów?Zależy Ci na swobodnej organizacji własnej pracy i lubisz rozmawiać z ludźmi?Chcesz zarabiać na każdej podpisanej umowie z klientem?Dołącz do najbardziej rozpoznawalnej firmy pożyczkowej w Polsce i buduj relacje z klientami, których odwiedzasz w domach. Czy wiesz, że oprócz pożyczek sprzedajemy też ubezpieczenia i abonamenty medyczne? Sprawdź, za co polubisz bycie Doradcą Klienta w Provident Polska S.A.: Chcesz budować długotrwałe relacje z klientami?Jako Doradca Klienta co tydzień odwiedzasz swoich klientów w domach, odbierasz raty. Nie tylko sprzedajesz, poznajesz ludzi, potrafisz wybrać produkt, który będzie dla nich najlepszy. Wiesz, że za każdym klientem stoi historia warta poznania. Pomaganie ludziom daje Ci satysfakcję!Lubisz elastyczność i wolność? U nas działasz poza biurem, jesteś w ruchu. Jeździsz do klientów w dniu i godzinie, którą wspólnie ustalicie. U nas się nie nudzisz! Ciągle się rozwijasz, ponieważ systematycznie wprowadzamy nowe produkty finansowe, uczysz się jak proponować klientom najlepsze rozwiązania. Jesteś profesjonalistą! Chcesz mieć wpływ na wysokość zarobków?Na początek dostajesz wynagrodzenie gwarantowane i bazę klientów. Sprzedajesz pożyczki, ubezpieczenia, pakiety medyczne, odbierasz raty i za wszystko otrzymujesz pieniądze. Zajęcie jest intensywne, ale im więcej działasz tym więcej zarabiasz.Powiększamy zespół i na tym terenie poszukujemy Doradcy Klienta. Dołącz do nas jeśli:Lubisz ludzi i lubisz im pomagaćChcesz działać w sprzedażyMasz średnie wykształcenie Porozmawiajmy!Jeśli nie możesz się zgłosić, przekaż wieści o rekrutacji znajomym i rodzinie.
Jako synonim stylu i komfortu, Intimissimi UOMO wprowadza na rynek mody męskiej nowy poziom jakości. Salony dedykowane mężczyznom wyraźnie wyróżniają się szeroką gamą materiałów i produktów, zawsze zgodnych z aktualnymi trendami. Wsłuchujemy się w potrzeby mężczyzn i potrafimy zadbać o ich wizerunek. Kreujemy miejsce, które każdego dnia w wyjątkowy sposób zmienia obszar mody męskiej.Dołącz do nas i zmieniajmy razem świat mody! Kogo poszukujemy?Doradcy klienta, który opierając się na pasji i zainteresowaniu modą męską zainspiruje naszych klientów oraz pokaże nowe możliwości i propozycje bieliźniane i odzieżowe.Zaangażowanego i zmotywowanego współpracownika, który poszerzy nasz zespół o nowe doświadczenie.Osobę proaktywną i lubiącą działać w dynamicznym środowisku – Intimissimi UOMO daje możliwość działania na różnych polach: aktywna obsługa klienta, visual merchandising i wiele innych! Jakie zadania czekają Cię po dołączeniu do świata Intimissimi UOMO?Poprzez profesjonalną obsługę będziesz dbać o komfort naszych klientów – zależy nam na tym, żeby od momentu przekroczenia progu naszego salonu czuli, że jest to wyjątkowe miejsce na męskiej mapie modowej.Na początku współpracy wyposażymy Cię w niezbędną wiedzę produktową i materiałową, by móc zapewnić ekspercki poziom kontaktu z naszymi klientami.Dowiesz się wszystkiego o tym, co sprawia, że nasze sklepy oferują klientom najwyższy poziom jakości. W jaki sposób doceniamy Twoje zaangażowanie i osiągane wyniki?Chcemy byś został/a z nami na dłużej, więc oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Wynagrodzenie wypłacamy zawsze na czas, a dodatkowo poprzez swoją pracą możesz zdobywać premie.Pakiet prywatnej opieki medycznej.Atrakcyjną zniżkę na zakupy we wszystkich naszych sklepach (Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi UOMO, Tezenis, Falconeri) – otrzymasz ją w trakcie I miesiąca współpracy!Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin.Konkursy sprzedażowe - indywidualne i zespołowe.Lubisz aktywność fizyczną? U nas otrzymasz możliwość skorzystania z karty Multisport. Środowisko sprzyjające wymianie doświadczeń – po dołączeniu do zespołu wprowadzimy Cię w tajniki pracy w naszych sklepach podczas 2-tygodniowego szkolenia. Później również możesz liczyć na wsparcie ze strony bezpośredniego przełożonego i bardziej doświadczonych współpracowników. Możliwość elastycznego dostosowywania godzin pracy – grafiki są układane z miesięcznym wyprzedzeniem, a dzięki zmianowemu systemowi pracy nie będziesz miał/a trudności z pogodzeniem pracy u nas np. ze studiami.
Salon Sukien Ślubnych MADONNA poszukuje osoby na stanowisko SPRZEDAWCA .Wymagania :Doświadczenie w sprzedażyznajomość branży ślubnej Oferujemy :Pracę na pełen etatpracę w zgranym zespoleWynagrodzenie prowizyjneProszę o przesłanie CV ze zdjęciem.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Poszukujemy handlowca do salonu telekomunikacyjnego w Suchej Beskidzkiej.Dołącz do nas, jeśli:jesteś osobą komunikatywną i chcesz pracować z ludźmichcesz poznawać tajniki sprzedaży i chcesz się uczyć od najlepszychrozwój jest dla Ciebie ważnyangażujesz się w to co robisz i podejmujesz inicjatywę Twoje zadania:sprzedaż i promowanie oferty Orangerealizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowychobsługa i budowanie trwałych relacji z Klientamiposprzedażna obsługa abonentów Sieci Orange Korzyści płynące z pracy w GTI :stabilna praca wraz z umową o pracęprofesjonalne szkolenia i stały rozwójkorzystanie z najnowszych technologiirealny wpływ na wysokość wynagrodzeniaudział w licznych konkursach sprzedażowych
Doradca Klienta - praca w biurze AJ Finanse w Ostrowie Wlkp.Do naszej firmy poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku Doradcy Klienta. Praca na pełen etat, o charakterze stacjonarnym, w biurze w centru Ostrowa Wlkp.Jeśli szukasz pracy, w której nie wymaga się myślenia i zaangażowania, lub z zegarkiem w ręku odliczasz czas do końca zmiany, nie wysyłaj nam swojej aplikacji - w tej sposób zaoszczędzisz zarówno swój, jak i nasz czas.Natomiast, jeśli jesteś osobą dynamiczną i ambitną, nastawioną na znajdowanie rozwiązań, a kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność, to napisz do nas - prawdodpodobnie właśnie Ciebie poszukujemy!Oferujemy:- umowę o pracę na pełen etat, praca od poniedziałku do piątku 9-17- ponadprzeciętne zarobki, jasny system wynagrodzeń- wszelkie niezbędne narzędzia- pełne wsparcie oraz pracę w ciekawym i ambitnym zespoleOczekujemy:- wykształcenia min. średniego- bardzo dobrych zdolności komunikacyjnych- doświadczenia w pracy związanej z obsługą klienta (min. 1 rok)- dokładności i umiejętności logicznego myśleniaNie wymagamy wiedzy o produktach i usługach finansowych. Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw.NWychodzimy z założenia, że skoro spędzamy w pracy znaczną część swojego dnia, warto naprawdę dobrze się w niej czuć: realizować się, odczuwać satysfakcję z wykonanej pracy i oczywiście dobrze zarabiać. Jeśli więc, po przeczytaniu powyższych informacji, jesteś zainteresowana(y) i chcesz uzyskać więcej informacji, zapraszamy do wysłania nam swojego CV.Jeśli zaś dotarłaś(eś) aż do tego miejsca w ogłoszeniu, masz już przewagę nad 90% osób, które swoje aplikacje wysyłają "z automatu", bez czytania treści ogłoszenia. Wykorzystaj to - wspomnij o tym w swojej wiadomości!Ze względów formalnych prosimy o dopisek w CV:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Hurtownia fryzjerska HairPassion, wyłączny dystrybutor i importer włoskich marek takich jak Shot, Roverhair, zajmująca się profesjonalnym i kompleksowym zaopatrzeniem salonów fryzjerskich, w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje pracownika na stanowisko:Przedstawiciel handlowy - 2 osoby(region: województwo kujawsko-pomorskie)Główne obowiązki:- sprzedaż profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich (B2B)- pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji biznesowych z salonami fryzjerskimi- realizacja założonych celów sprzedażowych- raportowanie działań sprzedażowych i wyników pracy, przygotowanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji- dbanie o wizerunek firmyWymagania:- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku pracy- znajomość branży fryzjerskiej i specyfiki pracy z klientem (mile widziane)- odpowiedzialność, samodzielność i dobra organizacja pracy,- prawo jazdy kat. B , doświadczenie w prowadzeniu samochodu- łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętności komunikacyjne, pozytywne nastawienie do ludzi- zaangażowanie i chęć osiągania wyników, nastawienie na sukces- umiejętność prowadzenia prezentacjiOferujemy:ciekawą, pełną wyzwań pracę na samodzielnym stanowiskuatrakcyjne warunki wynagrodzenia w oparciu o podstawę i system prowizyjny (umowa o pracę lub samozatrudnienie)niezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód)praca w zgranym zespole i przyjaznej atmosferzemożliwości rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniachOsoby zainteresowane pracą prosimy o wysyłanie CV na adres e-mail: biuro(a)hairpassion.plSkontaktujemy się jedynie z wybranym osobami, oferty zbieramy do końca kwietnia.
Poszukujemy handlowca do salonu telekomunikacyjnego w Płocku (Galeria Wisła). Dołącz do nas, jeśli:jesteś osobą komunikatywną i chcesz pracować z ludźmichcesz poznawać tajnik i sprzedaży i chcesz się uczyć od najlepszychrozwój jest dla Ciebie ważnyangażujesz się w to co robisz i podejmujesz inicjatywę Twoje zadania:sprzedaż i promowanie oferty Orangerealizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowychobsługa i budowanie trwałych relacji z Klientamiposprzedażna obsługa abonentów Sieci Orange Korzyści płynące z pracy w GTI :stabilna praca wraz z umową o pracęprofesjonalne szkolenia i stały rozwójkorzystanie z najnowszych technologiirealny wpływ na wysokość wynagrodzeniaudział w licznych konkursach sprzedażowych
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Zarządza siecią ok. 900 saloników, prowadzonych przez Ajentów. W związku z rozwojem sieci poszukujemy osób gotowych do prowadzenia Saloników Kolportera. Prowadzenie Saloniku Kolportera to: • Sprawdzony pomysł na rodzinny biznes. • Stałe, gwarantowane wynagrodzenie. • Działalność bez ryzyka. Ajent/Prowadzący punkt handlowy w Katowicach Decydując się na współpracę z nami otrzymasz: • w pełni urządzony i zatowarowany salonik, bez konieczności wnoszenia wkładu własnego, • gwarantowane wynagrodzenie podstawowe, • atrakcyjny system prowizji, • wsparcie ze strony przedstawicieli firmy, • niezbędną wiedzę i atrakcyjny system szkoleń, • możliwość rozwoju. Jeśli jesteś aktywny i zaangażowany oraz cenisz sobie swobodę w działaniu to dołącz do nas. Naszą ofertę kierujemy do Ciebie, jeśli: • prowadzisz lub jesteś gotowy założyć działalność gospodarczą, • chcesz prowadzić Salonik Kolportera • lubisz kontakt z ludźmi i posiadasz zdolności handlowe, • jesteś odpowiedzialny, zaangażowany i sumienny. Chcesz dołączyć do grona naszych Ajenów? Zgłoś swoją kandydaturę. Wystarczy, że wypełnisz formularz po kliknięciu Aplikuj. Potrzebujesz więcej informacji? Wejdź na http://ajent.kolporter.com.pl/ lub zadzwoń: 51*******29
Sieć polskich sklepów spożywczych TOPAZ działająca od ponad 29 lat, wypracowała wysoki standard placówek handlowych, atrakcyjną ofertę i silną pozycję na regionalnym rynku. TOPAZ to obecnie ponad sto placówek (sklepów własnych i franczyzowych) w czterech województwach wschodniej, a także centralnej Polski. Nasza marka stale się rozwija i chociaż najważniejszym trzonem działalności TOPAZ są sklepy spożywcze, rozwijamy również własne stacje benzynowe, punkty gastronomiczne TOP DRIVE, browar restauracyjny BROFAKTURA, galerie handlowe, inwestycje deweloperskie. Dysponujemy również Zakładem Rozbioru Drobiu oraz ciastkarnią NATALIA I SZYMON. Misją naszej firmy jest zapewnienie wygody codziennych zakupów z myślą o naszych Klientach i Ich potrzebach. Sieć sklepów TOPAZ do swojego sklepu w Mińsku Mazowieckim - ul. Dąbrówki 52 - poszukuje pracowników na stanowisko - Sprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego Sprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego Twoje główne zadania: • zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy, • dbałość właściwą ekspozycję towarów - mięso, wędliny, sery itp., • aktywna sprzedaż produktów, • monitorowanie terminów przydatności do spożycia, • dbałość o porządek i czystość na stanowisku pracy Oczekujemy od Ciebie: • komunikatywności oraz umiejętności budowania pozytywnych relacji z Klientami • umiejętności skutecznej współpracy w zespole, • dyspozycyjności i zaangażowania w rzetelne realizowanie przydzielonych zadań, • aktualnych badań do celów sanitarno-epidemiologicznych (lub gotowości ich sprawnego uzupełnienia) Oferujemy Ci: • umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku • możliwość uzyskania dodatków sprzedażowych dla pracowników działu mięsno-wędliniarskiego • talony na święta • prywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzin • ubezpieczenie na życie
Jeżeli chcesz pracować w stabilnej firmie, dającej narzędzia oraz możliwość pracy zdalnej - dołącz do naszego zespołu!Nienormowany czas pracy, wysokie zarobki, niezależność finansowa, dostęp do rozwoju kompetencji sprzedażowych i możliwej ścieżki kariery menadżerskiej, to tylko niektóre atuty tej pracy.Nie obawiaj się, jeżeli nie masz doświadczenia w sprzedaży. Najważniejsza jest Twoja chęć do pracy, wszystkiego innego Cię nauczymy. Oferujemy:pracę w przyjaznej atmosferze, energicznym i wspierającym się wzajemnie, zespolepodstawa 4 000 zł - 10 000 zł (wysokie prowizje od każdej sprzedaży)bogata oferta benefitów: Ubezpieczenie Grupowe, Pakiet medyczny, Karta Multisport, program emerytalnybazę potencjalnych klientów do kontaktuprofesjonalne szkolenia wdrożeniowe i szeroki pakiet szkoleń sprzedażowych w kolejnych etapach karierywsparcie Menedżera czyli moje zarówno we wdrożeniu w obowiązki jak i przy pozyskiwaniu własnych klientów Oczekujemy:wykształcenia minimum średniego – warunek koniecznywysokiej kultury osobistejwysokiej skuteczności działaniaumiejętności budowania relacjiumiejętność efektywnego planowania i organizacji pracy własnejuczciwości, solidności i zaangażowania w pracywysokich zdolności interpersonalnych i negocjacyjnychsamodzielności, ambicji i motywacji do osiągania celówkomunikatywności i łatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktówJeśli chcesz poznać więcej szczegółów to wyślij nam swoje CV z dopiskiem.
Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem, sprzedaży lub windykacji?Aplikuj na stanowiskoKierownik Zespołu Sprzedażowego Co zyskasz?· Stałe wynagrodzenie podstawowe + bogaty system premiowy· Zatrudnienie w oparciu o dogodną formę umowy· Elastyczne czas i zasady pracy umożliwiające samodzielność w działaniu.· Szkolenia wewnętrzne wprowadzające oraz podnoszące kompetencje.· Realną możliwość awansu w międzynarodowej firmie· Prywatną opiekę medyczną· Pakiet sportowy· Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkachJakie będziesz miał/-a zadania?· Rekrutacja i wdrażanie Doradców Kredytowych.· Wsparcie, motywowanie i organizacja pracy podległego zespołu aby zapewnić realizację celów biznesowych.· Nadzór nad procesami sprzedażowym i marketingowym w podległym zespole.· Weryfikacja wnioskujących o kredyt i odbywanie spotkań z Klientami· Praca z firmowym systemem ERP i CRM.Czego od Ciebie oczekujemy?· Doświadczenia w zarządzaniu zespołem, sprzedaży lub windykacji: 1-2 lata – warunek konieczny.· Wiedzy z zakresu technik sprzedaży.· Dobrej organizacji pracy· Umiejętności zarządzania, planowania oraz koordynacji działań zespołu sprzedażowego.· Prawa jazdy kat. B· Gotowości do pracy terenowej w trybie zadaniowym· Mile widziana znajomość rynku pożyczek pozabankowych oraz doświadczenie w pracy jako doradca w instytucji finansowej Aplikuj! Wysyłając CV wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wymienione w ogłoszeniu stanowisko. W przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach, przetwarzanie danych osobowych będzie się odbywało również w celu ich przeprowadzenia.Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art 6. ust. 1 lit. a) RODO. Zgoda na przetwarzanie danych może zostać cofnięta w dowolnym momencie i nie wpłynie to na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale stanowi warunek wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych uniemożliwi udział w procesie.Administratorem danych jest iCredit Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (90-317) przy ul. Orlej 13/10. Aby skontaktować się z nami zadzwoń pod numer tel. 221 221 100.Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 12 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych na użytek przyszłych rekrutacji CV będzie przechowywane przez 12 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnegoInformujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.icredi.pl w zakładce Polityka Prywatności.
Poszukujemy kandydatów na stanowisko:Przedstawiciel Handlowy ds. OZE (fotowoltaika+pompy ciepła+magazyny energii)Zapewniamy również leady sprzedażoweWysoka prowizjaNiskie ceny bazowe 10kW - 37.000 złAuto służboweSzukamy osób w województwie Warmińsko-MazurskimMile widziane doświadczenie w sprzedaży instalacji fotowoltaicznych oraz systemów grzewczychAplikuj już dziś, klikając w przycisk „APLIKUJ” i zacznij pracę w przyjaznej atmosferzeCzekamy właśnie na Ciebie!
Jeśli … czujesz się dobrze w sprzedaży i rekrutacji, a praca z telefonem sprawia Ci przyjemnośćlubisz się uczyć, uczestniczyć w szkoleniach i podnosić swoje kompetencje,posiadasz wiedzę z zakresu obsługi klientów i kultury organizacji (docenimy też Twoją wiedzę z zakresu rekrutacji, ale nie jest to wymóg konieczny),prezentujesz wysoką kulturę osobistą,jesteś dobrym obserwatorem, wyciągasz trafne wnioski i proponujesz adekwatne do sytuacji rozwiązania,lubisz pracować z ludźmi, łatwo nawiązujesz nowe kontakty, w praktyce wiesz, co to znaczy team-work,nie obawiasz się samodzielności, a od swojego pracodawcy oczekujesz, że doceni Twoje zaangażowanie i inicjatywę oraz da Ci swobodę działania,tak jak my wierzysz, że sukces to połączenie skrojonej do potrzeb klienta oferty, nowoczesnych rozwiązań technologicznych i wiedzy profesjonalnych doradców…to nasza oferta jest idealna dla Ciebie!Twój zakres obowiązkówzajmiesz się pozyskiwaniem klientów rekrutując opiekunów osób starszych zgodnie z zapotrzebowaniem naszych potencjalnych klientów,twoją rolą będzie zbudowanie relacji z kandydatami poprzez bieżące doradztwo, rozpoznawanie potrzeb i dopasowanie do nich odpowiedniej oferty pracy,zadbasz o jakość i rentowność, będziesz oceniać potencjał i decydować o finalizowanych współpracach kierując się swoimi kompetencjami z zakresu sprzedaży,będziesz realizować swoje cele według standardów naszej organizacji oraz osiągnąć premie prowizyjne, których ograniczeniem jest tylko Twoja wyobraźnia i zaangażowanie,będziesz w kontakcie z osobami zaangażowanymi w poszczególne procesy, naszymi partnerami biznesowymi i swoim mentorem by dostarczać opiekunom szybką i sprawną obsługę ich procesu rekrutacji.Oferujemywspółpracę z nowoczesną firmą zajmującą się opieką nad osobami starszymi w Niemczech,przejrzystą i elastyczną ofertę usługową i produktową oraz stale rozwijany, nowoczesny system obsługi, które pomogą Ci szybko osiągnąć samodzielność w pracy,możliwość powiększania naszego portfela klientów - czyli branie udziału w zrównoważonym rozwoju firmy,bezpośrednią współpracę z mentorem, menadżerem i specjalistami z zakresu sprzedaży i rekrutacji oraz obsługi na różnych etapach obsługi klienta - 95% naszych aktualnych pracowników uważa, że w Medirze – MY jako zespół jesteśmy dla siebie największym wsparciem,stabilne warunki zatrudnienia w firmie docenianej na rynku – jesteśmy laureatami nagrody Przyjazna Rekrutacja, Firma Godna Zaufania, Rzetelna Firma, Laur Orłów Medycyny,rozwój naszych pracowników m.in. przez możliwość realizacji indywidualnego planu rozwoju, szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, uczenia się od doświadczonych praktyków.Benefitywyjazdy integracyjne,wspólne świętowanie urodzin i rocznic zatrudnienia.zespołowe inicjatywy dobroczynne,brak formalnego dress-code’u,możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej,możliwość skorzystania z prywatnego ubezpieczenia na życie,kawa, herbata, woda bez limitu,prezenty i premie świąteczne.O nasMedira powstała w 2014 roku i od początku działalności funkcjonowała w oparciu o twarde wartości i towarzyszącą im misję. Każdy kolejny pracownik, który dołącza do Mediry wie, że jej funkcjonowanie bezpośrednio związane jest z jej wartościami:- zapewnieniem bezpieczeństwa klientom jak i pracownikom,- elastycznością w stosunku do personelu i podopiecznych,- najwyższą jakością świadczonych usług,- dbaniem o zdrowie członków zespołu, partnerów, podopiecznych i pracowników.Misją naszej firmy od zawsze jest podnoszenie komfortu przebiegu późnej starości naszych podopiecznych. Wszystkie działania jakie podejmujemy w naszej organizacji odmieniamy przez nasze wartości.Medira to przestrzeń w której zrzeszamy odpowiedzialnych i zaangażowanych opiekunów osób starszych. Nasz personel to wysoce wykwalifikowany zespół ekspertów których zadaniem jest obsługa kandydatów, pracowników i klientów na najwyższym rynkowym poziomie. Obecnie pod naszą opieką znajduje się kilkuset klientów i setki opiekunów osób starszych. Czując niezwykły ciężar odpowiedzialności każdego dnia naszej pracy staramy się optymalizować nasze działania i procesy tak, aby obsługiwać naszych klientów w możliwie najbardziej efektywny sposób.W ostatnich latach wprowadzaliśmy szereg usprawnień technologicznych i organizacyjnych, aby nasza praca była szybsza i jeszcze bardziej profesjonalna. Dziś możemy śmiało powiedzieć, że prowadzimy nowoczesny biznes opiekuńczy, który może zapewniać opiekę na najwyższym poziomie setkom klientów jednocześnie.W całym procesie udoskonalania naszej organizacji kluczem jest - człowiek. Każda wprowadzana przez nas zmiana służy pracownikowi, klientowi, podopiecznemu i partnerowi biznesowemu.Wiemy jak ważne w obecnych czasach jest poczucie przynależności do organizacji, która może zagwarantować bezpieczeństwo, stabilizacje i komfort - dlatego codziennie dokładamy wszelkich starań, aby umacniać naszą pozycję na rynku branży opiekuńczej - stając się tym samym coraz pewniejszym i bardziej godnym zaufania pracodawcą, partnerem biznesowym i usługobiorcą. Informacje organizacyjne: Prosimy o wysyłanie zgłoszenia z CV. W razie pytań, prosimy o przesyłanie ich w formie wiadomości na OLX. Rekrutacja trwa od 20.03.23r. przez 30dni. Planowany start zatrudnienia: w okresie pomiędzy 10.04 a 24.04.2023r. (Do ustalenia indywidualnie).
Zatrudnię odpowiedzialną osobę do obsługi klienta, samodzielnej sprzedaży artykułów sportowych i suplementów diety w sklepie PACO ATHLETIC SHOP w Galerii Handlowej "Olimp" przy Al. Spółdzielczości Pracy 32 w Lublinie. Praca w systemie dwuzmianowym, własny transport, preferowane osoby niepalące. Zakres obowiązków:sprzedaż suplementów i artykułów sportowychskładanie zamówieńdbanie o bardzo dobry wizerunek firmydbanie o porządek na stanowisku pracypraca przy komputerzeWymagania:własny transportdobra znajomość języka angielskiegodyspozycyjnośćmiła aparycjamile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (handel, obsługa klienta)komunikatywność i otwartośćuczciwość i lojalnośćmobilizacja do pracyOferujemy:pracę rozwojową z możliwością podnoszenia kwalifikacji i zarobkówwynagrodzenie stałe oraz prowizyjne pracę w młodym i dynamicznym zespolemiłą atmosferęwysokie zarobki: od 3 do 6 tys. złOsoby zainteresowane prosimy o dostarczenie CV osobiście do Siedziby PACO ATHLETIC SHOP przy Ul. 1-go Maja 12 Lublin w godzinach: od 11:00- do 17:00.
Streetwear na ulicach Twojego miasta? Możesz mieć na to wpływ!Dołącz do naszego Teamu, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:Doradca Klienta Sizeer(praca na 1/2 etatu)Do Twoich zadań należeć będzie:obsługa Klienta,sprzedaż,dbałość o wygląd salonu i prezentację produktu,przyjmowanie dostaw.Mamy dla Ciebie:możliwość pracy z największymi markami,pakiet szkoleń wdrożeniowych,szkolenia produktowe i z zakresu obsługi Klienta,zniżki do wszystkich naszych sklepów (Sizeer, 50 Style, Timberland, Symbiosis, Umbro/Lotto)super atmosferę i zgrany zespół,elastyczny grafik,możliwość skorzystania z pakietu sportowegoSzukamy właśnie Ciebie, jeśli:łatwo nawiązujesz kontakty, a praca z ludźmi sprawia Ci przyjemność,lubisz pracę zespołową,angażujesz się w powierzone obowiązki.Prześlij swoje CV i dołącz do naszego Teamu!
Agencja zatrudnienia WorkProfi (cert. 17025). to doświadczony partner w obszarze usług personalnych. Celem naszej działalności jest udzielenie wsparcia pracodawcom w prowadzeniu optymalnej polityki kadrowej oraz pracownikom w ich rozwoju osobistym i znalezieniu odpowiedniej pracy. Ze względu na dynamiczny rozwój poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. rekrutacji ze znajomością języka ukraińskiego - FREELANCERTwoje zadania: • Samodzielna rekrutacja pracowników tymczasowych • Weryfikacja i selekcja zainteresowanych pracą kandydatów • Współpraca z agencją pracy • Aktywne poszukiwanie kandydatów oraz promowanie aktualnych ofert pracyTa praca jest dla Ciebie, jeśli :Szukasz dodatkowego pracy zdalnejBiegle korzystasz z mediów do rekrutacji pracowników (portale, social media, itp.)Znasz przepisy dotyczące zatrudniania cudzoziemcówPosługujesz się językiem ukraińskim oraz polskim w stopniu komunikatywnymJesteś samodzielny w działaniu i efektywnie organizujesz swoją praceOferujemy :Umowę zlecenieMożliwość pracy zdalnejMożliwość dodatkowych wysokich zarobkówPełną Samodzielność oraz dużą elastycznośćWspółpracę z międzynarodową, dynamicznie rozwijającą się agencją pracy współpracującą z firmami zarówno w Polsce, jak i w Europie ZachodniejAtrakcyjne wynagrodzenieMożliwość poszerzania doświadczeń zawodowych
Opis WOJAS SA Od 30 lat dbamy o stopy Polaków produkując najwyższej jakości polskie obuwie. Mamy sieć blisko 180 salonów firmowych w Polsce, na Słowacji, Czechach, Białorusi i Węgrzech.WOJAS to WIARYGODNOŚĆ, ORYGINALNOŚĆ, JAKOŚĆ, ATRAKCYJNOŚĆ ORAZ SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ. Jeśli: -praca z ludźmi to Twój żywioł,-lubisz codzienne wyzwania,-jesteś otwarty/a, komunikatywny/a i zaangażowany/a -posiadasz wysoką kulturę osobistą,-potrafisz budować relacje, a praca w grupie sprawia Ci przyjemność,-chcesz rozwijać swoje umiejętności w branży modowej,-masz doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane) to aplikuj na stanowisko: DORADCA KLIENTA W SALONIE FIRMOWYM WOJAS S.A. Miejsce Pracy: Avenida PoznańCzekają na Ciebie: -umowa o pracę/umowa zlecenie,-profesjonalne wdrożenie i wsparcie,-atrakcyjny system wynagrodzeń zależny od realizacji wyznaczonych celów,-możliwość rozwoju i awansu,-konkursy sprzedażowe,-program rabatowy dla pracowników na produkty marki Wojas,-przyjazna atmosfera pracy,-młody zespół współpracowników. Twoje zadania:-aktywna i profesjonalna obsługa Klienta zgodnie ze Standardami Firmy,-doradztwo Klientom przy doborze obuwia i środków do ich czyszczenia, pielęgnacji i impregnacji,-realizacja planów sprzedażowych,-budowanie długotrwałych relacji z Klientem,-wykonywanie zadań związanych z funkcjonowaniem salonu.W CV należy zamieścić klauzulę o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Wojas S.A. moich dodatkowych danych osobowych (innych niż wymagane przez przepisy prawa, w szczególności Kodeks pracy) w celu przeprowadzenia rekrutacji. Jestem świadomy/-a, że zgodę tę mogę w każdej chwili wycofać”. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) informujemy Cię, że: 1) Administratorem Twoich danych osobowych Wojas S.A. z siedzibą w Nowym Targu (34-400, ul. Szewska 8. 2) W sprawach związanych z ochroną danych osobowych możesz skontaktować się z nami pod adresem naszej siedziby lub mailowo na adres Inspektora Ochrony Danych. 3) Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu przeprowadzenia rekrutacji. 4) Twoje dane osobowe przetwarzamy w oparciu o następujące podstawy prawne: · przepisy prawa (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – w zakresie danych wskazanych w art. 221 Kodeksu pracy (w tym imię i nazwisko, dane kontaktowe, data urodzenia, historia zatrudnienia oraz przebieg Twojej edukacji). Ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. · w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – w przypadku osób mających być docelowo zatrudnionymi na podstawie umowy cywilnoprawnej; · w oparciu o Twoją dobrowolną zgodę (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażonej poprzez przesłanie nam Twoich dokumentów aplikacyjnych zawierających dane wykraczające poza zakres wskazany Kodeksem pracy lub które nie są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji (np. wizerunek). 5) Twoje dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do jego zakończenia. 6) Przysługuje Ci, w granicach wskazanych w RODO, prawo do: · dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, · sprostowania (poprawiania) swoich danych, · usunięcia danych osobowych, · ograniczenia przetwarzania danych, · przenoszenia danych, · cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, gdy stanowi ona podstawę przetwarzania danych, przy czym nie ma to wpływu na przetwarzanie przed terminem cofnięcia. · sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. · wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem. 7) Twoje dane osobowe możemy przekazywać zewnętrznym podmiotom, które wspierają nas w procesie rekrutacji, w tym przede wszystkim agencjom rekrutacyjnym, internetowym serwisom rekrutacyjnym oraz dostawcom usług i rozwiązań IT. Dane możemy również przekazywać do spółek z naszej grupy kapitałowej. 8) Twoje dane mogą być przekazywane do państw poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, przede wszystkim w kontekście infrastruktury informatycznej, z której korzystamy. Do przekazania dochodzi w oparciu o wskazane w RODO zabezpieczenia 9) Twoje dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Przedstawiciel Handlowy ds. Fotowoltaiki, Pomp Ciepla, Magazynow EnergiiOpis stanowiska:Realizacja celów sprzedażowych, obrotowych i marżowychKontakt z klientami zgodnie z wyznaczonymi standardami, aktywne pozyskiwanie nowych klientówObsługa zamówień, przygotowywanie i monitorowanie ofert handlowych, negocjowanie warunków handlowychDoradztwo produktowe - bieżąca współpraca z działem InstalacjiObsługa zamówień, przygotowywanie i monitorowanie ofert handlowych, negocjowanie warunków handlowychMonitoring rynku i konkurencji, bieżące raportowanie aktywności handlowychPozyskiwanie nowych klientow oraz dbanie o relacje ze stalymi klientamiWymagania:Ambicja, pracowitość i nastawienie na wynikUmiejętność budowania długotrwałych relacji z klientemPrawo jazdy kategorii „B” – warunek koniecznyPunktualnoscWysoko postawione cele zyciowenie wymagamy doswiadczenia, wszystkiego uczymy od podstaw Oferujemy:Stabilne zatrudnienieKompleksowe szkolenia produktoweNiezbędne narzędzia do pracy z klientemSamochód służbowyLaptopTelefonPracę w miłej atmosferzeSystem prowizyjny adekwatny do osiąganych wyników
Doradca Klienta w Salonie Kodano OptykTwój zakres obowiązków :aktywne doradzanie Klientom w wyborze najlepszych produktówprowadzenie dokumentacji sprzedażyutrzymanie najwyższych standardów obsługisprzedaż i promowanie oferty firmydbanie o prawidłową ekspozycję i komunikację wizualnąodpowiedzialność za poprawne funkcjonowanie sklepuNasze wymagania :dyspozycyjność (praca również w weekendy)wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i organizacyjnełatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktówumiejętności pracy w zespoledbanie o wizerunek salonuwysoka kultura osobistaambicjaoptymizm, inicjatywaoferujemy :umowę o pracęstabilne zatrudnieniedodatkowe wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od wyników sprzedaży salonupracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferzeszkolenie niezbędne do podjęcia pracy na ww stanowiskumożliwość rozwoju w nowoczesnej sieci na polskim rynku optycznym
Garbus.pl to sklep stworzony dla ludzi, których pasją stały się klasyczne Volkswageny.W związku z dynamicznym rozwojem sklepu poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży.Twój zakres obowiązków:· Profesjonalna obsługa klientów i doradztwo techniczno-asortymentowe· Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami· Obsługa platform sprzedażowych – allegro, sklep internetowy· Fakturowanie i dbałość o poprawność rozliczeń z klientami· Kontrola i wprowadzanie dostaw oraz zarządzanie zapasami produktów na magazynie· Przygotowywanie i kontrola zamówień do wysyłki· Współpraca w Zespole w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług· Dbanie o wizerunek firmyNasze wymagania:· Dyspozycyjność – praca na cały etat· Dla studentów możliwość pracy na część etatu lub umowę zlecenie· Samodzielność, dobra organizacja pracy i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań· Umiejętność pracy w zespole· Umiejętność obsługi komputera – pakiet MS office· Chęć zdobywania nowej wiedzy oraz podnoszenia swoich kwalifikacjiMile widziane:· Znajomość programów Subiekt GT, Shoper i obsługi sprzedaży na allegro· Doświadczenie w sprzedaży· Znajomość rynku motoryzacyjnegoTo oferujemy:· Zapewniamy pełne szkolenie produktowe oraz systemowe· Umowę o pracę na pełny etat i stabilne warunki zatrudnienia· Atrakcyjny system wynagrodzeń podstawa + premia· Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego· Dogodną lokalizację w Krakowie i pyszną kawę· Pracę w stałych godzinach od poniedziałku do piątku· Przyjazną atmosferę w pracyJesteś zainteresowany? Prześlij swoją aplikację CV!W dokumentach aplikacyjnych prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Pracuj z Viamind!Dołącz do naszego teamu i rozwijaj się w branży telekomunikacyjnej z marką PLAYRekrutujemy na stanowisko:Konsultant ds. Sprzedaży w salonie PLAY - Stargard - CH KauflandOpis stanowiska:Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów najszybciej rozwijającego się Operatora sieci PLAY.Gwarantujemy:· Umowę o pracę na pełny etat· Szkolenia produktowe i podnoszące kompetencje sprzedażowe· Realny wpływ na wysokość zarobków dzięki systemowi premiowemu· Konkursy sprzedażowe· Dostęp do benefitów: MultiSport, Ubezpieczenie Grupowe, prywatna opieka medyczna.Twoje obowiązki:· Obsługa klienta zgodnie z obowiązującym standardem· Aktywna sprzedaż i realizacja planów sprzedażowych, która przekłada się na wysokość Twojej premii· Telefoniczna sprzedaż usług telekomunikacyjnych - gotowa baza· Realizacja zadań administracyjnych (posprzedażowych).Dołącz do nas jeśli:· Masz za sobą pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta· Praca z ludźmi to Twój żywioł, a kontakt z Klientem napędza Cię do działania· Jesteś osobą zorganizowaną oraz posiadasz umiejętności handlowe· Stawiasz sobie cele i konsekwentnie je realizujesz.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) ).Klikając w przycisk „Wyślij” /bądź wysyłając swoje CV poprzez portal na którym jest aktywne ogłoszenie o pracę wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Viamind Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie, 02-699, ul. Taborowa 20, jako administratora, danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. Zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa (np. Twój wizerunek, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, miejsce zamieszkania lub adres do korespondencji, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Masz prawo zażądać dostępu do treści danych, które Cię dotyczą – poprawić je, zaktualizować, sprostować, przenieść, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Możesz też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Zawsze masz prawo do wycofania wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych sprzed wycofania zgody. Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez Viamind Sp. z o.o , to możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Pełna treść obowiązku informacyjnego jest dostępna na stronie www.viamind.eu
Jeśli jesteś kontaktową osobą, lubisz pracę w dynamicznym zespole, chętnie podejmujesz wyzwania i lubisz się uczyć- koniecznie przeczytaj do końca!Bardzo prężnie rozwijająca się w Polsce i za granicą firma szuka przedstawicieli handlowych do sprzedaży produktów OZE na terenie woj. kujawsko-pomorskiego, pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, wielkopolskiego i lubelskiego.otrzymasz:-możliwość zatrudnienia na kontrakt B2B lub umowę zlecenie-bardzo atrakcyjny system wynagrodzeń-szkolenia i motywację-konkursy, wyjazdy integracje-zarobki 50********00 zł/ miesiąc-możliwość awansuOd kandydatów oczekujemy:-prawo jazdy kat.B-chęci szkolenia się i rozwoju-zaangażowania i otwartościUWAGA!!!Uczymy wszystkiego od początku- nie wymagamy doświadczenia.Jeśli jesteś zainteresowany poznaniem szczegółów, wyślij CV
Przed zadzwonieniem wyślij CV. PRACA OD ZARAZ! Szukamy pracownika - sprzedawcy do autokomisu naszego franczyzobiorcy. Jesteśmy największą siecią autokomisów w Polsce. Autokomis znajduje się przy Al. Pokoju 67 w Krakowie (parking galerii M1 Kraków). Proszę o zgłaszanie się tylko osoby, które mają możliwość pracować w godzinach 10-19 od poniedziałku do soboty! Sprzedawca będzie zajmował się sprzedażą samochodów, wyceną oraz docieraniem do klientów. Wszystkiego nauczymy. Możliwość awansu po dwóch tygodniach na menadżera Czego oczekujemy : - kultury osobistej - uczciwości - pracowitości - zaangażowania - odpowiedzialności - prawa jazdy kat. B - zdolności zarządzania Co oferujemy : - umowe zlecenie na około 180 godzin miesięcznie 30zł/h na rękę, po miesiącu duża szansa na podwyżkę do nawet 35zł/h (możliwość wypłacania pensji w tygodniówkach) - płatne szkolenie niezbędne do pracy w naszej placówce - duże premie uznaniowe już od drugiego miesiąca pracy (i nie jest to 200-300zł) - praca w pozytywnie nastawionym zespole Osoby zainteresowane proszę o kontakt w wiadomości prywatnej oraz koniecznie o wysłanie swojego CV.
Salon rowerowy w Gdańsku poszukuje osób do pracy na stanowisku:Menedżer Salonu rowerowegoWymagania:- bardzo dobra znajomość branży rowerowej- doświadczenie w charakterze mechanika rowerowego- dyspozycyjność- bardzo dobra znajomość części i akcesoriów rowerowych- rzetelność- kreatywność i samodzielność- dobry kontakt z klientemOferujemy:- umowę o pracę na czas nieokreślony z perspektywą stabilnej długofalowej współpracy- możliwość szybkiego rozwoju i awansu - szkolenia w branży- atrakcyjne wynagrodzenie ze stałą podstawą- wysokie premie - bezpieczeństwo zatrudnienia w długiej perspektywie czasuJeśli masz doświadczenie w branży to skontaktuj się z nami.Zadzwoń 53*******01 i dowiedz się więcej!lubmożesz przesłać CV z zamieszczeniem następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
W Inso zajmujemy się tworzeniem systemu do zarządzania przedszkolami i żłobkami. Naszym celem jest pomoc placówkom w sprawnym i zorganizowanym zarządzaniu. Z naszych rozwiązań korzysta już ponad 1000 placówek z całej Polski. Aktualnie do zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Pre-sales (Doradca Handlowy Klienta).Jeżeli lubisz wyzwania, chcesz się rozwijać i sprawdzić się w środowisku startupowym aplikuj już dziś!Miejsce pracy: LimanowaWymiar: Pełen etatForma zatrudnienia: Umowa o pracę lub B2BJakie będą Twoje główne obowiązki?działania prospectingowe zgodnie z ustalonymi procesami,wsparcie w pozyskiwaniu nowych klientów i kwalifikacji,umawianie prezentacji aplikacji w formie spotkania online,poszukiwanie nowych kanałów i sposobów dotarcia do potencjalnych klientów.Jakie będą Twoje dodatkowe obowiązki?obsługa leadów marketingowych,sprzedaż aplikacji w ramach ustalonego procesu sprzedażowego,przeprowadzanie prezentacji (online) z ukierunkowaniem na realne problemy i potrzeby danej placówki.Cechy idealnego kandydata:posiadasz minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,jesteś otwarty i chcesz się rozwijać – przyswajanie wiedzy i ciągły rozwój stanowią fundament naszych działań,lubisz pomagać, słuchać, jesteś dociekliwy w rozwiązywaniu problemów,umiesz pracować w zespole – w Inso wspieramy się na każdym etapie, a zaufanie i zespół to nasze dwie najważniejsze wartości,jesteś odpowiedzialny i rzetelny,masz obycie z nową technologią,efektywnie zarządzasz swoim czasem.Nasza oferta:kontrakt B2B lub umowę o pracę,podstawę wynagrodzenia + prowizja zależna od uzyskanych wyników,prawdziwy rozwój – możliwość czerpania z wiedzy zdobytej przez zespół,udział w szkoleniach i warsztatach doszkalających,realny wpływ na narzędzia pracy oraz procesy zachodzące w firmie,praca w młodym zespole.Jeżeli czujesz, że to ogłoszenie jest dla Ciebie, ale nie do końca spełniasz wszystkie kryteria – aplikuj. Być może odkryjemy w Tobie „to coś”, czego nie ujęliśmy w sztywnych ramach.Jeżeli jesteś zainteresowany, prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem poniższego formularza.Proszę o zawarcie klauzuli w CV:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Jesteśmy Firmą z ponad 30 letnim doświadczeniem rynkowym. Poszukujemy osoby na stanowisko Przedstawiciela handlowego. Zadaniem rekrutowanej osoby będzie obsługa składów budowlanych, będących już obecnie naszymi Klientami oraz aktywne poszukiwanie nowych Kontrahentów. Praca mobilna na terenie województw : wielkopolskiego oraz kujawsko-pomorskiego. Wymagane prawo jazdy kat. B. Prosimy o składanie aplikacji wyłącznie osoby z minimalnym 5 letnim doświadczeniem na analogicznym stanowisku. www.budwal.pl

LUBhunters to lubelska firma zajmująca się headhuntingiem, consultingiem HR i szkoleniami. Wieloletnie doświadczenie rekruterów i trenerów LUBhunters, połączone z wyczerpującą znajomością biznesu i skupieniem na realizacji celów, pozwalają adekwatnie odpowiadać na potrzeby rynku oraz skutecznie łączyć najwłaściwszych kandydatów z pracodawcami. Dla naszego klienta, firmy produkcyjnej Optimal Poland będącej polskim liderem w tworzeniu działowych ścian moblinych, przesuwnych i szklanych poszukujemy: PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO NA RYNEK POLSKI I ZAGRANICZNY Miejsce pracy : Lublin / praca w terenie TWOIM ZADANIEM BĘDZIE: - Pozyskiwanie nowych klientów z rynku polskiego i rynków zagranicznych - Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami i środowiskiem architektów i projektantów wnętrz - Odpowiadanie na zapytania ofertowe - Sprzedaż na wszystkich etapach „lejka sprzedażowego” - Sukcesywny monitoring działań konkurencji - Przygotowanie i składanie ofert przetargowych - Dbanie o dobry wizerunek firmy - Reprezentowanie firmy na targach i konferencjach PRZEŚLIJ SWOJĄ APLIKACJĘ JEŚLI POSIADASZ : - Doświadczenie w sprzedaży udokumentowane sukcesami ( doświadczenie w sprzedaży w branży stolarki okiennej, horeca lub meblarskiej będzie dodatkowym atutem) - Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w pracy na rynkach zagranicznych - Znajomość uczestnictwa w przetargach (również w j.angielskim) - Znajomość uczestnictwa w wydarzeniach branżowych, targach i konferencjach - Umiejętność samodzielnego działania oraz silną orientacja na realizację celu - Dyspozycyjności i prawo jazdy kat. B PRACODAWCA OFERUJE: - Atrakcyjne dwuskładnikowe wynagrodzenie (podstawa + premia od wypracowanego targetu) – to Ty i Twoje zaangażowanie decyduje o tym ile zarobisz! - Długoterminowe zatrudnienie na zasadzie umowy o pracę lub B2B - Dużą samodzielność i wpływ na rozwój firmy - Udział w realizacji innowacyjnych projektów - Doświadczenie w firmie z dużym potencjałem, w której rozwój i tworzenie nowych technologii jest codziennością Jeśli chcesz bliżej poznać specyfikę opisywanego stanowiska pracy i jeśli masz aspiracje i chęć do zdobywania doświadczenia w sprzedaży na arenie międzynarodowej, to nie zastanawiaj się dwa razy! Czekamy na twoje CV! CV prosimy wysyłać z załączeniem klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych (włączając fotografię zamieszczoną w CV) przez administratora danych firmę Katarzyna Jośko LUBHUNTERS, ul. Popiełuszki 11, lok 6. , 20 – 052 Lublin dla celów prowadzenia aktualnej rekrutacji, w której biorę udział, w tym na udostępnienie podanych przeze mnie danych osobowych potencjalnemu pracodawcy. Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania w kolejnych naborach prowadzonych przez Katarzynę Jośko LUBHUNTERS przez okres najbliższych 12 miesięcy. Wyrażam zgodę na przesyłanie mi ofert pracy z wykorzystaniem podanego przeze mnie adresu e-mail oraz numeru telefonu. CIESZYMY SIĘ NA FAKT SPOTKANIA I ROZMOWY Z TOBĄ
Promitel jest liderem w branży systemy zabezpieczeń technicznych ludzi i mienia w Polsce. Od lat zajmujemy się importem i dystrybucją urządzeń, z których wykonać można instalacje teletechniczne; systemy alarmowe, telewizja przemysłowa cctv oraz monitoring wizyjny, czy też kontrola dostępu. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób, które dołączą do naszego zespołu.Kogo poszukujemy?Oferowane stanowisko Przedstawiciela Handlowego i dotyczy pracy w dziale dystrybucji B2B.Czego oczekujemy?aktywne pozyskiwanie nowych klientówsporządzanie ofert handlowychpodtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientamiindywidualnych realizacja strategii i planów sprzedażowychkomunikatywności oraz umiejętność budowania relacji z klientamimile widziane doświadczenie w branży elektrotechnicznejCo oferujemy?Zatrudnienie na umowę o pracę, pełny etatPremię miesięczną za osiągnięte wynikiBardzo realne możliwości rozwoju, awansu i wzrostu wynagrodzenia;Stabilną pracę z najlepszymi producentami o światowym zasięguPracę w zaangażowanym i wspierającym się zespole;Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieDostęp do najnowszych technologii oraz zniżki pracownicze;Narzędzia niezbędne do pracy wysokiej jakości (laptop, smartfon);Pakiet benefitów, prywatna opieka medycznaWsparcie rozwoju zawodowego, profesjonalne szkolenia
Zatrudnimy osobę do pracy od zaraz na stoisku w Galerii Kaskada * od poniedziałku do soboty * od 15:00-21:20 * 2-4 razy w tygodni (zależy od dyspozycyjności ) Wymagania -ważna legitymacja szkolna lub studencka ! -ukończony 18 rok życia -aktualna książeczka sanepid !!! -łatwość nawiązywania kontaktów -umiejetność pracy w grupie * Praca polega na przygotowywaniu i sprzedaży bubble tea i soków * Zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie, umowę zlecenia, elastyczny grafik i prace w młodym zespole. Cv wraz z dyspozycyjnością proszę wysyłać za pośrednictwem olx
Cześć. Jestem menadżerem w jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm w Polsce. W związku z rozwojem naszego zespołu poszukuję partnerów biznesowych , którzy nie boją się wyzwań i pracy z ludźmi. Jako zespół otrzymaliśmy wyróżnienie za sprzedaż abonamentów medycznych za 2022 rok uzyskując drugie miejsce w sprzedaży w Regionie (południe Polski).Szukam osób, które chciałyby rozwijać się w szeroko rozumianej sprzedaży doradczej.Gwarantujemy:atmosferę polegającą na wzajemnej współpracy i wzajemnego wsparciamiesięczne szkolenie , za które otrzymasz wynagrodzenie po zdanym egzaminieatrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa, prowizja, premia)wydłużony okres wdrożeniowy (w moim zespole wdrożenie trwa 6 m-cy)pomoc na każdym etapie współpracyasysty sprzedażowe (na początku nie sprzedajesz sam/a)zniżki na ubezpieczeniamożliwość rozwoju (ścieżka menadżerska)Szukamy Ciebie, jeśli:masz co najmniej średnie wykształcenie i prawo jazdywierzysz, że możesz swoją pracą pomagać innym i zarabiać lubisz ludzimasz ambicje i interesuje Cię ciągły rozwójchcesz być niezależny/a finansowochcesz mieć wpływ na rozwój swojej dalszej karieryJeśli chcesz porozmawiać ze mną o ewentualnej współpracy, załącz swoje CV, a ja zadzwonię do Ciebie.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: • wdrażanie standardów visual merchandisingu w podległych sklepach, • przestrzeganie standardów VM, • przekazywanie wiedzy i standardów VM pracownikom salonów w zakresie zasad ekspozycji towarów, • monitorowanie pracy salonów w powyższym zakresie. Od kandydatów oczekujemy: • znajomości standardów ekspozycji odzieży, • umiejętności wdrażania standardów VM w sklepach o różnej powierzchni, • doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane), • umiejętności przekazywania wiedzy innym, • kreatywności, • zmysłu artystycznego, • umiejętności efektywnej pracy zespołowej. Oferujemy: • umowę o pracę, • pełną wyzwań pracę w młodym zespole, • uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy, • możliwość rozwoju zawodowego i pracę w stabilnej firmie, • pakiet świadczeń i niezbędne narzędzia pracy. Uprzejmie informujemy, że po analizie dokumentów, skontaktujemy się z wybranymi osobami. Rozpatrywane będą tylko podania zawierające następujące oświadczenie z podpisem: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.” Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ETOS S.A. ul. Bysewska 23, 80-298 Gdańsk. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a – zgody osoby, której dane dotyczą, art. 6 ust.1 lit. c – przepis prawa - Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. - ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 30 dni od zakończenia aktualnej rekrutacji lub do dnia odwołania zgody a w przypadku przyszłych rekrutacji przez okres 2 lat. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa a także podmioty przetwarzające. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne, lecz niepodanie danych może skutkować odmową uczestnictwa w procesie rekrutacji
Firma w branży OZE szuka przedstawicieli handlowych. Oferujemy wynagrodzenie podstawowe + premia + wiele licznych dodatków. NIe potrzeba doświadczenia w branży, wszystkiego nauczymyOCZEKUJEMY:-Otwartości;-Motywacji do pracy;-Chęci uzyskania czegoś więcej;-Prawa jazdy kat.BOFERUJEMY:- Wysokie wynagrodzenie- Szkolenia w pełni przygotowujące do skutecznej pracy- Nowoczesny CRM do zarządzania bazą klientów- Wsparcie: kalkulatory analityczne, inżynierów PV- Imprezy firmowe- Supreme Car (samochody premium)- Supreme Holiday (wycieczki zagraniczne)- Konkursy i nagrody dla pracowników- Możliwość rozwoju oraz awansu!
Dzień dobry,Poszukujemy osoby na stanowisko koordynatora zespołu sprzedaży.Zakres obowiązków:Zarządzanie, koordynowanie i nadzorowanie pracy zespołu sprzedaży,Wdrożenie nowego systemu obsługi Klientów -CRM,Weryfikacja oraz realizacja planów sprzedażowych,Tworzenie i przedstawianie raportów z wyników pracy zespołu,Aktywna sprzedaż produktów firmy, Aktywny udział w działaniach marketingowych firmy,Udział w spotkaniach z kluczowymi Klientami,Nasze oczekiwania:Minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży,Wysoka kultura osobista,Znajomość przynajmniej jednego programu CRM,Wysokie kompetencje interpersonalne,Wysokie zdolności organizacyjne,Mile widziane:Doświadczenie na stanowisku kierowniczym,Znajomość prowadzenia działań marketingowych,Doświadczenie w branży finansowej lub ubezpieczeniowej,Oferujemy:Konkurencyjne wynagrodzenie -wysoka podstawa plus premia kwartalna uzależniona od realizacji wyników finansowych,Realny wpływ na sprzedaż i rozwój firmy,Profesjonalne szkolenie oraz wdrożenie w zakresie wiedzy merytorycznej,Pracę w atrakcyjnym biurze na warszawskim Mokotowie,Po okresie wdrożenia możliwość pracy w trybie hybrydowym,Dobrą atmosferę w pracy,Dofinansowanie zajęć sportowych,Prywatną opiekę medyczną,
Poszukujemy osoby na stanowisko:ds. sprzedaży/ handlowiecpraca stacjonarna, jednozmianowa, pełny etat, miejsce pracy w siedzibie firmyObowiązki:- realizacja bieżącej obsługi klientów- aktywne pozyskiwanie nowych klientów- przygotowywanie ofert handlowych- obsługa po sprzedażowa- organizacja oraz kontrola transportu towarów- udzielanie wsparcia merytorycznego dla klientów firmy- aktywne poszukiwanie klientów na rynkach zagranicznychWymagania:- wykształcenie minimum średnie- umiejętności organizacyjne- samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista- dobra znajomość obsługi komputera, środowiska internetowego, pakietu MS OfficeDodatkowymi atutami mającymi wpływ na wysokość wynagrodzenia będą:- znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego w stopniu minimum średnio zaawansowanym- doświadczenie na podobnym stanowiskuOferujemy:- umowa o pracę- pracę od poniedziałku do piątku 8-16- stabilne zatrudnienie (szukamy pracowników na stałe)- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych- pełne szkolenie produktowe i wdrożenioweJeżeli jesteś zainteresowany tym stanowiskiem, złóż aplikację w formie CV za pośrednictwem OLX.Uprzejmie informujemy, iż odezwiemy się tylko do wybranych kandydatów.Informujemy, iż administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest PAL-DREW z siedzibą w Gronowie Górnym przy ul. Berylowej 7. Można się z nami skontaktować korespondencyjnie.Prosimy o zamieszczenie w aplikacji CV poniższej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej rekrutacji(zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO)” .Jednocześnie informujemy o możliwości dobrowolnego zamieszczenia poniższej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO). Zgoda jest dobrowolna ale obowiązkowa w przypadku chęci uczestniczenia w przyszłych procesach rekrutacyjnych.”
Elgra Sp. z o.o. w Bytomiu poszukuje kandydata na stanowisko;Handlowiec w sprzedaży dla przemysłuObowiązki;Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych dla klientów;Nawiązywanie kontaktów i zdobywanie nowych klientów;Realizowanie polityki handlowej firmy;Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.Oczekujemy;Doświadczenie w sprzedaży materiałów lub rozwiązań technicznych dla przemysłu,Oferujemy;SzkolenieMożliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia techniczne;Umowę o pracę, pełny etat;Atrakcyjne wynagrodzenie;Dobrowolne ubezpieczenie grupowe;Dofinansowanie aktywności sportowej;Pracę w godzinach 7-15 , od poniedziałku do piątku.Uprzejmie informujemy, iż kontaktować będziemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o dodanie do CV klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
Jesteśmy #BlachotrapezTeam! Z nami poczujesz, że Twoja praca ma znaczenie, znajdziesz wsparcie w działaniu i wiele ciekawych wyzwań. Nasza kultura miejsca pracy została wyróżniona przez Instytut Great Place to Work Polska tytułem Najlepszego Miejsca Pracy w Polsce. Jesteśmy dumni, że nasze działania w tworzeniu świetnego miejsca pracy dla wszystkich spotykają się z takim uznaniem. Dla nas ważna jest satysfakcja z pracy naszych pracowników. Jest ona jednym z elementów odpowiedzialnej strategii naszej firmy. Tworzymy miejsce pracy w którym:dzień zaczyna się od uśmiechu na twarzy a kończy z satysfakcją,pracownikom się przewodzi a nie nimi zarządza,rozmawia się o faktach a nie o plotkach,nie ocenia się za poglądy a za faktyczny wkład.Do naszego zespołu poszukujemy obecnie Doradcy Techniczno-handlowego. Do Twoich obowiązków będzie należało:aktywne pozyskiwanie Klientów z obszaru B2C i B2B,sprzedaż produktów firmy i negocjacje handlowe,realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych,dbałość o wizerunek firmy i jej reprezentacja.Czego oczekujemy:doświadczenia w pracy na stanowisku Sprzedawcy,mile widziane doświadczenie sprzedaży w branży budowlanej,udokumentowania sukcesów sprzedażowych,wysokiej motywacji w realizacji zadań i determinacji w osiągnięciu założonych celów,komunikatywności i dużej umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji,czynnego prawa jazdy kat. B. i gotowości do pracy w terenie,dyspozycyjność.A co oferujemy?:pracę w prężnie rozwijającej się firmiemożliwość rozwoju zawodowegopakiet medycznymotywacyjny system wynagrodzeńprzyjazną i otwartą atmosferę pracy.
Jesteśmy niemiecką firmą, od wielu lat działającą na rynku chemii technicznej w Polsce. Naszą siłę stanowi połączenie innowacyjnych pomysłów, jakości wykonania oraz niezawodnego zespołu sprzedaży!Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Doradca Techniczny z rejonu Kujaw. Region rozciąga się na zachodniej ścianie województwa Kujawsko-Pomorskiego, obejmując m.in. Bydgoszcz, Włocławek, Inowrocław, Żnin, Nakło nad Notecią czy Tucholę. Pracownik będzie odpowiedzialny za obsługę obecnych oraz pozyskiwanie nowych klientów we wskazanym regionie.Wymagamy:Doświadczenia w sprzedaży jako Doradca Techniczny, Przedstawiciel Handlowy [niekoniecznie w branży] lub w sprzedaży stacjonarnejDyspozycyjności, kreatywności i przebojowościZmysłu technicznego i umiejętności szybkiego uczenia sięŁatwości w nawiązywaniu kontaktów oraz dużej otwartościPrawa jazdy kat. B.Oferujemy:Atrakcyjne warunki wynagrodzenia[pensja podstawowa, prowizja i premia]Samochód i telefon służbowySzkolenie produktowo-sprzedażowePracę w bardzo dobrej atmosferzeUczestnictwo w programie Multisport
Sieć polskich sklepów spożywczych TOPAZ działająca od ponad 29 lat, wypracowała wysoki standard placówek handlowych, atrakcyjną ofertę i silną pozycję na regionalnym rynku. TOPAZ to obecnie ponad sto placówek (sklepów własnych i franczyzowych) w czterech województwach wschodniej, a także centralnej Polski. Nasza marka stale się rozwija i chociaż najważniejszym trzonem działalności TOPAZ są sklepy spożywcze, rozwijamy również własne stacje benzynowe, punkty gastronomiczne TOP DRIVE, browar restauracyjny BROFAKTURA, galerie handlowe, inwestycje deweloperskie. Dysponujemy również Zakładem Rozbioru Drobiu oraz ciastkarnią NATALIA I SZYMON. Misją naszej firmy jest zapewnienie wygody codziennych zakupów z myślą o naszych Klientach i Ich potrzebach. Aktualnie do naszego sklepu TOPAZ w Repkach - ul. Szkolna 2 - poszukujemy pracowników na stanowisko - Sprzedawca działu mięsno - wędliniarskiego Sprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego Twoje główne zadania: • zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy, • dbałość o właściwą ekspozycję towarów na dziale świeżym - mięso, wędliny, sery itp. i monitorowanie terminów przydatności do spożycia, • aktywna sprzedaż produktów, • dbałość o porządek i czystość na stanowisku pracy Oczekujemy od Ciebie: • komunikatywności oraz umiejętności budowania pozytywnych relacji z Klientami • umiejętności skutecznej współpracy w zespole, • dyspozycyjności i zaangażowania w rzetelne realizowanie przydzielonych zadań, • aktualnych badań do celów sanitarno-epidemiologicznych (lub gotowości ich sprawnego uzupełnienia) Oferujemy Ci: • umowę o pracę i wynagrodzenie zawsze na czas • talony na święta • prywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzin • ubezpieczenie na życie • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z realną możliwością rozwoju zawodowego i awansu
Sieć polskich sklepów spożywczych TOPAZ działająca od ponad 29 lat, wypracowała wysoki standard placówek handlowych, atrakcyjną ofertę i silną pozycję na regionalnym rynku. TOPAZ to obecnie ponad sto placówek (sklepów własnych i franczyzowych) w czterech województwach wschodniej, a także centralnej Polski. Nasza marka stale się rozwija i chociaż najważniejszym trzonem działalności TOPAZ są sklepy spożywcze, rozwijamy również własne Centra Logistyczne, stacje benzynowe, punkty gastronomiczne TOP DRIVE, browar restauracyjny BROFAKTURA, galerie handlowe, inwestycje deweloperskie. Dysponujemy również Zakładem rozbioru drobiu oraz ciastkarnią NATALIA I SZYMON. Misją naszej firmy jest zapewnienie wygody codziennych zakupów z myślą o naszych Klientach i Ich potrzebach. Aktualnie do nowo otwartego sklepu TOPAZ w Broku (województwo mazowieckie) poszukujemy pracowników na stanowisko - Sprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego Sprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego Twoje główne zadania: • zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy, • dbałość o właściwą ekspozycję towarów na dziale świeżym - mięso, wędliny, sery itp. i monitorowanie terminów przydatności do spożycia, • aktywna sprzedaż produktów, • dbałość o porządek i czystość na stanowisku pracy Oczekujemy od Ciebie: • komunikatywności oraz umiejętności budowania pozytywnych relacji z Klientami • umiejętności skutecznej współpracy w zespole, • dyspozycyjności i zaangażowania w rzetelne realizowanie przydzielonych zadań, • aktualnych badań do celów sanitarno-epidemiologicznych (lub gotowości do ich sprawnego uzupełnienia) Oferujemy Ci: • umowę o pracę i wynagrodzenie zawsze na czas • talony na święta • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie • możliwość rozwoju zawodowego i awansu • prywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzin • ubezpieczenie na życie
Firma Profi Credit zatrudni na stanowisko: Doradcy Klienta - praca stała lub dodatkowa. Miejsce pracy:Puławy, Kraśnik, Radom, Tomaszów MazowieckiOferujemy: - elastyczne godziny pracy. - wysokie wynagrodzenie prowizyjne. - wsparcie na każdym etapie współpracy. - dostęp do bazy potencjalnych klientów. - możliwość pogodzenia pracy z inna wykonywaną pracą. - nie wymagamy doświadczenia , wszystkiego uczymy od podstaw. Do Twoich zadań będzie należało; - działania marketingowe w celu pozyskiwania nowych klientów - obsługa klientów przekazanych z kanału Call Center - zawieranie umów z klientami - obsługa posprzedażowa W przypadku zainteresowania proszę o przesłanie CV.
INNPRO - Next generation value-added distribution W INNPRO zajmujemy się kompleksową dystrybucją produktów technologicznych na rynku polskim i zagranicznym. Mamy ponad 10-letnie doświadczenie w branży. Obecnie zatrudniamy ponad 250 osób w sześciu oddziałach w Polsce i oddziałach zagranicznych.W naszej ofercie można znaleźć produkty z kategorii audio, małe AGD, GSM, smart home, foto/wideo, IT i wielu innych. Współpracujemy z ponad dwoma tysiącami partnerów, w tym z największymi sieciami handlowymi.Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm w naszym województwie. Każdego roku poszerzamy asortyment i otwieramy się na nowe rynki. W ślad za dynamicznym rozwojem prowadzimy stałe rekrutacje do niemal wszystkich naszych działów i zespołów.Ponad 91% osób rozpoczynających z nami współpracę zostaje z nami na dłużej.Młodszy specjalista ds. sprzedaży onlinemiejsce pracy: biuro w RybnikuTwój zakres obowiązków:kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami,wystawianie oraz edycja aukcji na platformach sprzedażowych,obsługa systemu Baselinker,bieżąca współpraca z pozostałymi działami,bieżąca obsługa zamówień.Nasze wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (weryfikujemy to podczas rozmowy rekrutacyjnej),znajomość portalu Allegro na poziomie umożliwiającym samodzielną pracę,znajomość systemu Baselinker.dobra organizacja pracy,dokładność i sumienność,samodzielność w rozwiązywaniu problemów,znajomość programów MS Excel i Word,swobodne poruszanie się internecie,wysokie umiejętności komunikacyjne,umiejętność pracy w zespole,otwartość na zmiany,umiejętność ustalania priorytetów.Co oferujemy:umowa o pracę,profesjonalne wdrożenie od pierwszego dnia pracy,przyjazna atmosfera w młodym zespole,możliwość rozwoju i zdobycie doświadczenia w obszarze e-commercepraca stacjonarna w wygodnym biurzeBenefity:program kart Multisport,sportowe wtorki (rozgrywki siatkówki),imprezy integracyjne,zniżka pracownicza na produkty z oferty INNPRO,owocowe wtorki,paczki świąteczne,Program Poleceń Pracowniczych,możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego,możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego (rządowy program długoterminowego oszczędzania),darmowy parking dla pracowników,najlepsza kawa w mieście.Więcej o nas i naszych markach znajdziesz na innpro.pl.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko na wybrane zgłoszenia.Aplikując na to ogłoszenie jesteś brany/a pod uwagę jedynie pod kątem niniejszego stanowiska. Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse zaaplikuj także na inne.Obowiązek informacyjny RODO: Administratorem Państwa danych osobowych zawartych w CV będzie INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku, email: dane.osobowe(at)innpro.pl, tel. 53*******03 („Administrator"). Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane stanowisko, zgodnie z RODO i Kodeksem pracy. Szczegółowa klauzula informacyjna dot. przetwarzania przez Administratora danych osobowych kandydatów do pracy dostępna jest pod adresem: www.innpro.pl/polityka-prywatnosci/ Przesyłając do nas CV potwierdzają Państwo zapoznanie się z jej treścią. Jeśli CV zawiera Państwa zdjęcie lub inne dane szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, prosimy o zamieszczenie w zgłoszeniu rekrutacyjnym oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO), zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego”.Jeśli wyrażają Państwo zgodę na udział w kolejnych rekrutacjach, prosimy o zawarcie w CV dodatkowo oświadczenia: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, dla potrzeb przyszłych rekrutacji".
Firma AUTO COMPOL Autoryzowany Koncesjoner Samochodów Renault i Daciaw związku z rozwojem Działu Samochodów Używanychposzukuje do swojego nowego obiektu pracownika na stanowisko :Specjalista ds. Sprzedaży / Zakupu Samochodów UżywanychOpis Stanowiska:sprzedaż samochodów używanych wielu marekzakup samochodów używanych wielu marekpozyskiwanie samochodów do dalszej odsprzedażykompleksowa obsługa klientaprowadzenie dokumentacji transakcjiwystawianie ogłoszeń w interneciedbałość o ekspozycję samochodówWymagania:doświadczenie na podobnym stanowiskuwykształcenie min średniegozdolności organizacyjne i handlowesamodzielność w działaniudobra organizacja pracy, odpowiedzialnośćznajomość obsługi programów pakietu MS Officeczynne prawo jazdy kat. BOferujemy:pracę w stabilnej firmiewynagrodzenie podstawowe + premiakartę multisport