Wszystkie ogłoszenia w kategorii Przedstawiciel handlowy
Opis oferty pracyPoszukujemy dynamicznej i ambitnej osoby na stanowisko Doradcy Finansowego w OVB Allfinanz Polska Spółka Finansowa Sp. z o.o.. Jesteśmy międzynarodową firmą doradztwa finansowego, działającą na rynku od ponad 50 lat. Naszą misją jest zapewnienie naszym klientom kompleksowej opieki finansowej, dostosowanej do ich indywidualnych potrzeb i celów. Poszukujemy osoby, która: Jest samodzielna i odpowiedzialna Ma rozwinięte umiejętności komunikacyjne Jest ambitna i zorientowana na osiąganie celów Posiada wykształcenie minimum średnie Jest niekarana Posiada własną działalność gospodarczą lub jest zatrudniona na etat (wymagane ze względu na formę współpracy) ewentualnie pracuje na umowę zlecenie ale osiąga minimalny dochód ( opłacane pełne składki) Oferujemy: Możliwość współpracy na zasadach dodatkowych lub stałych Atrakcyjne wynagrodzenie z wysokimi premiami za wyniki Elastyczne godziny pracy, dostosowane do Twoich możliwości Kompleksowe szkolenia oraz wsparcie w rozwijaniu kompetencji zawodowych Szansę na rozwój kariery w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Jeśli jesteś osobą z inicjatywą, która chce pracować w dynamicznym środowisku i rozwijać swoje umiejętności w branży finansowej, czekamy na Twoje zgłoszenie!
Opis oferty pracy**Opis stanowiska:** Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z obecnymi, badanie rynku, dużo kontaktów telefonicznych oraz przygotowywanie kampanii i maili marketingowych. Praca jest w pełni zdalna, a czas pracy elastyczny (2-4 godziny dziennie), dzięki czemu możesz samodzielnie planować swoje zadania. **Wymagania:** - Doświadczenie w sprzedaży oraz raportowaniu wyników lub praca w telesprzedaży - Swobodna komunikacja (telefon, mail) - Rzetelność, odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu zadań - Praca na własnym komputerze i telefonie - Znajomość narzędzi Google (Google Docs, Google Sheets, itp.) - Mile widziana znajomość języka angielskiego - Elastyczny czas pracy - Możliwość rozwoju zawodowego - Ciekawą współpracę z firmami z różnych branż – od startupów technologicznych po dużych producentów części samochodowych Jeśli jesteś osobą, która potrafi działać samodzielnie i z zaangażowaniem, zapraszamy do aplikowania!
Największa firma w swojej branży poszukuje kandydatów na stanowisko:Doradca Klienta PremiumCo dajemy:wysokie zarobki [podstawowe od 4 do 8 tys zł - zależna od wyników i stażu; premia kwartalna od 8 do 20 tys zł; nieograniczone prowizje]zadaniowy czas wykonywania obowiązkówmożliwość ustalenia własnej ścieżki kariery w kierunku sprzedażowym, menadżerskim albo szkoleniowymOczekiwania:gotowość do bezpośredniej pracy z klientem [również online];otwartość do pozyskania i wdrożenia nowej wiedzy;min. średnie wykształcenie i niekaralność;współpraca w oparciu o umowę agencyjną w ramach działalności gospodarczej.Rekrutacja możliwa w formie online.
Poszukujemy osób do pracy w Salonie Play Galeria Wołomin na stanowisku Konsultant D/S SprzedażySzukamy osób :- lubiących kontakt z ludźmi ,-odpowiedzialnych i energicznych,-zaangażowanych w powierzone obowiązki ,-chcących podnosić swoje kwalifikacje,-dbających o wysoki standard sklepu-Oferujemy szkolenia przygotowujące do profesjonalnej obsługi klienta zgodnej ze standardem sieci Playatrakcyjne wynagrodzeniemiłą atmosferę w pracysystem premiowania uzależniony od osiągniętych wynikówstabilne zatrudnianie na umowę o pracę bądź zlecenieelastyczny grafikmożliwość rozwoju zawodowegoJeśli odpowiadają Ci warunki przedstawione w ogłoszeniu to prosimy prześlij CV poprzez formularz OLX lub zostaw CV osobiście w naszym salonie .
Już dziś szukamy kolejnych pasjonatów sportu, którzy chętnie będą dzielić się swoją pasją i wiedzą z innymi.Oferujemy:umowę o pracę na pół etatu lub cały etat (wynagrodzenie zawarte w treści ogłoszenia dotyczy zatrudnienia na pełen etat),elastyczny grafik dostosowany do zajęć na uczelni, treningów i innych aktywności sportowych,premię miesięczną oraz sharing (czyli coroczne dzielenie zyskiem wypracowanym przez firmę),prywatną opiekę medyczną,możliwość rozwoju zawodowego i awansu,szereg szkoleń ułatwiających wdrożenie się do pracy,wspólne uprawianie sportu i treningi,wyjątkową, sportową atmosferę pracy.Twój zakres obowiązków:dzielenie się swoją sportową pasją i pomaganie Klientom w doborze odpowiednich produktów,podejmowanie decyzji handlowych w ramach swojej odpowiedzialności,priorytetyzowanie zadań zgodnie z potrzebami biznesowymi,dbanie o dostępność i ekspozycję towaru,rozwijanie się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom.Jeżeli zatem:sport jest Twoją pasją, którą lubisz się dzielić z innymi,cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz pracować blisko Klientów,jesteś osobą energiczną i odpowiedzialną,chcesz zdobyć lub wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenie,interesuje Ciebie rozwój w kierunku Managera Zespołu lub Lidera Sklepu – mile widziane,… to czekamy właśnie na Ciebie!Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego zespołu?Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej. Dziękuję.
LUBISZ SPRZEDAŻ? ROZWIJAJ JĄ Z NAMI! Zatroszcz się o naszych klientów i jako DORADCA KLIENTA przejmij odpowiedzialność za: · profesjonalny kontakt z naszymi klientami oraz pomoc w wyborze sprzętów AGD/ RTV,· udzielanie kompleksowej informacji na temat oferowanych produktów,· estetyczną ekspozycję towaru w salonie i komfortowe warunki zakupów,· realizację wyników sprzedażowych. Zyskaj:· stabilną i pewną pracę na etat, w miejscu, w którym dobra atmosfera to codzienność, · dwuskładnikowe wynagrodzenie: pensja + premia (bez limitu!) za osiągane wyniki,· profesjonalny system szkoleń, który pozwoli Ci nabyć niezbędną wiedzę i kompetencje do pracy,· atrakcyjny pakiet benefitów, który pozwoli Ci zadbać o zdrowie, ubezpieczyć się na życie, uprawiać sport (karta MultiSport, firmowy Klub Biegacza, Klub Rowerzysty), zyskać bonus finansowy za polecenia do pracy,· zespół, na który możesz liczyć – lubimy się i wspieramy, bo łączą nas ludzie,· ciekawe doświadczenie i pracę, w której każdy dzień jest inny. W pracy przyda Ci się:· autentyczna pasja do pracy z innymi ludźmi – budowanie relacji to podstawa w tej pracy,· chęć i gotowość do ciągłej nauki oraz realizacji wyników,· zaangażowanie i dobra energia do działania,· minimum średnie wykształcenie. Brzmi dobrze? Aplikuj!
Dzień dobry,Poszukujemy 5 otwartych, pozytywnie nastawionych, chłonących wyzwań i wiedzy osób do tworzenia z nami największego projektu na terenie Gdyni i okolic! Jesteśmy firmą działającą od 2000 roku. Nasze działania wynikają z pasji oraz chęci rozwijania naszego biznesu i ludzi, którzy z nami współpracują. Mamy ogromną wiedzę dotyczącą technik sprzedaży, produktów, które sprzedajemy, a mimo to, nieustannie podnosimy swoje kwalifikacje, aby stanowić wzór na rynku polskim. Oferujemy:· Wysokie zarobki· Praca od poniedziałku do piątku (wolne weekendy)· Pełen pakiet szkoleń na każdym stanowisku· Pracę w młodym zespole· Realną i szybką możliwość awansu· Stabilne zatrudnienie (poszukujemy osób do dłuższej współpracy)• Wyjazdy służbowe 2 razy w roku oraz bonusy za włożone zaangażowanie w nasz projekt :)Czego wymagamy :· Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku· Zaangażowania· Punktualności· Otwartości na kontakt z ludźmi· Doświadczenia w obsłudze klienta (mile widziane)Proszę o przesyłanie cv na adres paulaxwyrzykowska(małpa)wp.pl
Sklep Podróżnika w Bielsku Białej ul. Wzgórze 9 zatrudni samodzielnego sprzedawcę/sprzedawczynię do pracy ze sprzętem outdoorowym, z odzieżą turystyczną oraz literaturą podróżniczą. Zapraszamy do osobistej wizyty dla zapoznania z asortymentem Sklepu Podróżnika. Poszukujemy osoby zainteresowanej podróżami, zaznajomionej ze sprzętem turystycznym. Mile widziane doświadczenie w harcerstwie , wolontariacie, sportach outdoorowych.Pełny wymiar czasu pracy.Oczekiwany czas pracy: 1 rok i dłużej.CV z listem motywacyjnym prosimy przesłać na adres praca(at)sp.com.pl.
Duża międzynarodowa firma poszukuje na stanowisko Doradcy Klienta osobę z Zawiercia, Myszkowa lub okolic.Zakres obowiązków i charakter pracy:praca w tereniepozyskiwanie nowych klientówobsługa aktualnych klientów firmysprzedaż pożyczek, kart kredytowych, ubezpieczeń, abonamentów medycznych, kursów językowych, usług telekomunikacyjnych i innych produktów firmyodbiór rat od klientówudział w cotygodniowych rozliczeniach i szkoleniach firmowychelastyczny czas pracy ( ok 20 godzin tygodniowo )Oferujemy:szkolenia e-learningowe i webinarowewsparcie Kierownika Zespołu i Doradców Ekspertówrejestr aktywnych klientów na startwynagrodzenie prowizyjne za sprzedaż, odbiór wpłat, realizację planów miesięcznychdodatkowe promocje i konkursygwarantowane wynagrodzenie na starttelefon i tablet służbowymożliwość awansu w strukturach firmyWymagania:wykształcenie średniezaświadczenie o niekaralności ( wymagamy zaświadczenia z KRK )własny samochóddoświadczenie sprzedażowe mile widzianeJeżeli masz doświadczenie w sprzedaży, lubisz wyzwania i pracę z ludźmi, chcesz zmienić pracę bądź podjąć pracę dorywczą lub... jeśli chcesz po prostu spróbować czegoś nowego zadzwoń pod numer 66*****40 lub prześlij CV > na pewno się z Tobą skontaktujemy !
Grupa OLX to najszybciej rozwijająca się sieć platform e-commerce na świecie. Każdego miesiąca ułatwiamy życie ponad 300 milionów ludzi, w ponad 30 krajach, na 5 kontynentach. Kształtujemy przyszłość handlu, odnajdując ukrytą wartość we wszystkim, co nas otacza. Każdego dnia pomagamy ludziom kupować i sprzedawać samochody, znaleźć pracę, wymarzone mieszkanie i jego wyposażenie oraz wiele, wiele więcej :)OTOMOTO LEASE to rynkowy lider w zdalnej sprzedaży samochodów. Sprzedaliśmy tysiące pojazdów w formule wirtualnego salonu, w 100% zdalnie jako pierwsi w Polsce! Nasza firma to pionier calltech’u w Polsce i wdrażania najnowocześniejszych rozwiązań.Aktualnie do Zespołu Sprzedaży poszukujemy osoby na stanowiskoTelefoniczny Doradca KlientaCo zyskasz dołączając do naszego zespołu:Od początku współpracy umowę o pracę - stabilne zatrudnienie z podstawą min. 6000 zł brutto;Realny wpływ na otrzymywane wynagrodzenie: podstawa + premia (wypłacana co miesiąc);Bazę klientów zainteresowanych finansowaniem – praca na tzw. „ciepłych leadach”;Kompleksowe szkolenie zarówno produktowe jak i sprzedażowe;Jasną i czytelną ścieżkę kariery - możliwość awansu w ramach struktur Grupy OLX;Cykliczne konkursy sprzedażowe z nagrodami;Pakiet świadczeń – prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, dostęp do platformy MyBenefit, ZFŚSPracę w doskonale zlokalizowanym biurze - Plac Konesera 9, Warszawa;Po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej (3dni w tyg. z biura)Świetną atmosferę i brak dress code’ów.Co będzie należało do Twoich obowiązków:Doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych w OTOMOTO LEASE;Poszukiwanie najlepszych rozwiązań dla Klienta;Dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klienta;Sprzedaż nowych aut wraz z finansowaniem (leasing/najem);Realizacja postawionych celów sprzedażowych;Monitorowanie i koordynowanie procesu finansowania dla przypisanego Klienta.Co będzie Ci potrzebne, żeby odnieść sukces na tym stanowisku:Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej / telefonicznej;Wiedza z zakresu technik sprzedażowych (m.in. badanie potrzeb, język korzyści, zbijanie obiekcji);Nastawienie na realizacje celów sprzedażowych;Doskonała umiejętność organizacji pracy własnej;Otwartość na zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności;Umiejętność pracy pod presją czasu.Jeżeli czujesz, że ta rola jest dla Ciebie interesująca, aplikuj!Jesteśmy różnorodną społecznością, składającą się z ponad 10 tys. utalentowanych profesjonalistów. Wspólnie tworzymy organizację, w której każdy głos jest ważny. W Polsce nasza mocna reprezentacja to OLX, Otodom, Otomoto i Obido. Więcej informacji znajdziesz na: www.olxgroup.comChcesz wiedzieć co się u nas dzieje i jak się tu pracuje? Sprawdź nas na Facebooku: PracujwGrupieOLX *Wszystkie określenia wyrażone w formie męskiej odnoszą się w jednakowym stopniu do pozostałych płci i nie mają na celu jakiejkolwiek dyskryminacji.
Będziesz odpowiedzialny/a za:Rozwój sprzedaży materiałów budowlanych oraz doradztwo techniczneMonitorowanie zamówień i nadzór nad realizacją dostawBudowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i partnerami handlowymiPozyskiwanie nowych klientów biznesowychWspółpraca z dostawcamiAnaliza trendów rynkowych i działań konkurencji w celu doskonalenia strategii sprzedażyNasze wymagania:Doświadczenie w branży budowlanejKreatywność i silna orientacja na wynik i rozwójOtwartość na nowe inicjatywyKomunikatywność i samodzielnośćPrawo jazdy kat. BOferujemy:Duży zakres samodzielności i możliwość realizowania własnych pomysłówAtrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencjiDofinansowanie ubezpieczeniaZniżki na firmowe produkty i usługi
Bajkowe Pączki ul. Grzebskiego 34, Mława poszukuje pozytywnie nastawionych, uśmiechniętych, dobrze zorganizowanych osób, dyspozycyjnych, chętnych do pracy w punktach gastronomicznych przy produkcji i sprzedaży tradycyjnych pączków na terenie Intermarche Nie wymagamy doświadczenia! Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: • Produkcja i sprzedaż tradycyjnych pączków • Obsługa Klienta • Dbanie o porządek w punkcie gastronomicznym Wymagania:Książeczka sanepidowskaWysoka kultura osobistaŁatwość w nawiązywaniu kontaktówŁatwość pracy w zespoleTygodniowy okres próbnyChęć pracy w weekendyOferujemy: • Wszystkie niezbędne narzędzia pracy • Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia Więcej informacji udzielimy na rozmowach kwalifikacyjnych. P.S. Zatrudniamy osoby z Ukrainy oraz studentów. Zostaw swoją aplikację na OLX, a my się z Tobą skontaktujemy.Osoby zainteresowane powyższą ofertą proszone są o przesłanie swojej aplikacji przez OLX. Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zmianami).”
Poszukujemy pracowników sieci "Loombard".Loombard.pl to marka zrzeszająca ponad 760 placówek na terenie całego kraju.Działamy w branży usług finansowych od ponad 25lat.Zajmujemy się skupem oraz sprzedażą towarów.W naszych placówkach prowadzimy również KANTOR wymiany walut.Jesteśmy największą siecią tego typu placówek w Polsce i jedną z największych w Europie.W związku z intensywnym rozwojem firmy poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem u nas pracy lokalizacjach na terenie Poznania .PRACOWNIK BIUROWY z orzeczeniem o niepełnosprawności w stopniu UMIARKOWANYM.Miejsce pracy: POZNAŃOferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,system szkoleń przygotowujących do pracy,możliwość rozwoju,atrakcyjne premie,pracę w miłym, młodym zespole,elastyczne godziny pracy,pracę, która daje duże pole samodzielnościmożliwość wykazania się kreatywnością.Zakres obowiązków:prowadzenie dokumentacji firmowej,pomoc w obsłudze lokalu,archiwizacja dokumentów,obsługa bardzo prostego i intuicyjnego programu,dbanie o ład i porządek placówki.Od przyszłych pracowników oczekujemy:chęci do pracy,gotowości do pracy po 8h dziennie,wykształcenia przynajmniej średniego,dyspozycyjności zaangażowania w rozwój firmypewności siebie,samodzielności w działaniu,kultury osobistej,pozytywnego nastawienia,ORZECZENIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI W STOPNIU UMIARKOWANYM.Nie szukamy pracowników sezonowych. Jesteśmy zainteresowani podjęciem współpracy z osobami chcącymi współpracować z nami przynajmniej 12 miesięcy.CV, zawierające klauzulę o ochronie danych osobowych, prosimy przesyłać w formacie MS WORD, OPEN OFFICE lub PDF.Na CV proszę umieścić klauzulę:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez AURUM HURKOT S.K.A. siedzibą we Wrocławiu zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji”.
Firma w wieloletnią tradycją na rynku lokalnym w branży stolarki otworowej poszukuje doradcy technicznego - sprzedawcy, do wsparcia naszego zespołu.W zakres obowiązków wchodzi obsługa klientów oraz doradztwo techniczne w zakresie oferowanych przez nas produktów. Produkujemy okna i drzwi z pvc oraz aluminium, oferujemy też rolety, żaluzje fasadowe i bramy garażowe oraz zajmujemy się montażem.Mile widziane osoby z doświadczeniem w branży lub z wykształceniem technicznym, lubiące kontakt z klientami.
Stanowisko: Handlowiec ds. pozyskiwania klientów w branży sportowej / przemysłowej / reklamowej oraz każdej innej związanej z personalizowanymi artykułami tekstylnymi.O nas:Od 1999 roku jesteśmy związani z rynkiem szwalniczym, mamy na swoim koncie budowę kilku brandów. CONCEPTRO jest naszym projektem rozwijanym od początku 2022 roku. Czym dysponujemy:własna szwalnia obejmującą szycie lekkie i ciężkie, pełen proces sublimacji, dział konstrukcyjny,dział projektowy, Wszystko powyższe umożliwia tworzenie od postaw unikalnych produktów.Jeżeli jesteś aktywnym entuzjastą sportu, który łączy w sobie pasję do aktywności fizycznej z umiejętnościami handlowymi? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie wyjątkową okazję! Poszukujemy dynamicznego i zaangażowanego handlowca, który nie tylko posiada zdolności sprzedażowe, ale także dzieli nasze zamiłowanie do sportu oraz chęć promowania go za pomocą personalizowanych artykułów tekstylnych.Opis stanowiska:Jako handlowiec będziesz odpowiedzialny za rozwijanie naszej bazy klientów związanych ze światem sportu oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami.Twoje obowiązki będą obejmować:Aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów w branży sportowej i pokrewnymi tj. kluby sportowe, organizatorzy imprez oraz obozów sportowych, jednostkami samorządowymi, pływalniami, OSiRami, trenerami personalnymi… którzy mogą być zainteresowani naszymi personalizowanymi artykułami tekstylnymi z własnym logo.Prezentowanie naszych produktów/usług, podkreślanie ich unikalności oraz korzyści wynikających z ich wykorzystania w promocji aktywności fizycznej.Tworzenie ofert handlowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów oraz prowadzenie skutecznych negocjacji.Utrzymywanie regularnego kontaktu z obecnymi klientami, śledzenie ich potrzeb i proponowanie nowych rozwiązań.Śledzenie trendów w dziedzinie sportu oraz personalizacji artykułów tekstylnych i dostosowywanie strategii sprzedażowej.Tworzenie contentu na social media dot. relacji z targów/zawodów, właściwości produktów… itpWyszukiwanie potencjalnych klientów w sieci oraz poprzez social media,Aktywne współtworzenie oferty handlowejWymagania:Autentyczne zamiłowanie do sportu oraz aktywnego trybu życia.Doświadczenie w sprzedaży, preferowana znajomość branży sportowej lub reklamowej.Umiejętność nawiązywania trwałych relacji z klientami i efektywna komunikacja.Samodzielność, inicjatywa i umiejętność pracy w zespole.Zrozumienie potrzeb pasjonatów sportu oraz umiejętność dostosowywania ofert do ich oczekiwań.Umiejętność planowania czasu i priorytetowania zadań.Elastyczny czas pracy - wyjazdy parę weekendów w roku na targi branżowe oraz zawody sportowe w PL i za granicąDoświadczenie w pracy handlowca Mile widziana z znajomość ludzi z branży reklamowej lub sportowej.Znajomość języka anielskiego lub/i niemieckiego Prawo jazdy kat. BOferujemyMotywujący system wynagrodzeń, oparty na osiąganych wynikach sprzedażowych - górna granica Twojego wynagrodzenia tak naprawdę nie istnieje i zależy tylko od Ciebie. Szansę na rozwijanie się w branży sportowej i reklamowej, wspierając pasję do sportu.Współpracę w przyjaznym zespole, otwartym na nowe pomysły i inicjatywy.Elastyczne godziny pracy, umożliwiające harmonizację pasji sportowej z pracą zawodowąJeśli jesteś gotowy/chętny do połączenia Twojej miłości do sportu z umiejętnościami handlowymi i współtworzenia z nami unikalnych produktów, zapraszamy do aplikowania na stanowisko handlowca CONCEPTPRO. Wyślij swoje CV oraz krótki list motywacyjny wyślij na email z formularza.Dołącz do naszego zespołu i razem inspirujmy innych do aktywnego stylu życia poprzez personalizowane artykuły tekstylne!Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Wszelkie przesłane dokumenty będą traktowane jako poufne i wykorzystane wyłącznie w celach rekrutacyjnych.
Wasze szczęście to nasza radość”Jesteśmy największą siecią sklepów zoologicznych w Polsce i Europie.Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby życie zwierząt i ich Opiekunów było łatwiejsze, lepsze i szczęśliwsze. W naszych sklepach nie sprzedajemy zwierząt, ponieważ jesteśmy siecią sklepów dla zwierząt. Oferujemy szeroki wybór produktów wysokiej jakości dla każdego Pupila.W codziennej pracy kierujemy się wartościami takimi jak: odwaga, otwartość, szczerość, życzliwość, uczciwość, wzajemne wsparcie oraz pasja i miłość do zwierząt!Miejsce pracy: Maxi Zoo Polska Warszawa i okoliceW zależności od stanowiska potrzebujemy innym kompetencji, jednak dla wszystkich z nich ważne jest:Umiejętnością pracy z Klientem – jest to Twoja mocna stronaGotowość do pracy na różne zmiany oraz w weekendyZaangażowaniem i entuzjazmem w wykonywaniu obowiązkówOtwartością na zmiany i głową pełną pomysłów – chętnie je poznamyZamiłowaniem do świata zwierząt i chęcią niesienia im pomocyGotowością do pracy fizycznejW naszym pakiecie benefitów znajdziesz:Pracę w zgranym i pomocnym ZespolePremię za wyniki sprzedażyStabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pierwsza umowa o pracę na 6 miesięcy, po tym okresie umowa na czas nieokreślonyZniżki na produkty firmoweUbezpieczenie na życiePrywatną opiekę medycznąDofinansowanie do pakietu MultiSport oraz MultiLifeCiekawe szkolenia i możliwości rozwojuDodatkowy dzień wolny za wolontariat na rzecz zwierzątMożliwość przychodzenia do pracy z PupilemBonus finansowy za polecenie osoby do pracyDodatkowe dni urlopu za staż pracy
Poszukujemy osoby do obsługi klienta Salonu Optycznego w Limanowej. Oferta skierowana jest do kobiet w wieku 30-40 lat.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:aktywne nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientem;bezpośrednia obsługa klienta i profesjonalne doradztwo produktowe w zakresie doboru opraw oraz proponowaniu odpowiednich soczewek okularowych;podstawowe prace rachunkowe (fiskalizacja, raportowanie, wystawianie dokumentów sprzedaży);wykonanie drobnych napraw okularów (po przeszkoleniu);dbanie o ekspozycję i nienaganny aspekt wizualny salonu.obsługa sklepu internetowego.CZEGO OCZEKUJEMY:wykształcenia min. średniego (mile widziane wykształcenie wyższe);wysokiej kultury osobistej,umiejętności pracy w zespole;dobrej organizacji pracy;umiejętności radzenia sobie z wielozadaniowością;zainteresowanie modą i otwartością na szkolenia ze stylizacji okularowej;znajomości obsługi kasy fiskalnejbiegła znajomość komputera OFERUJEMY:pracę w przyjaznej atmosferze,stabilne zatrudnienie na pełen etat (po 3 miesięcznym okresie próbnym)transparentny system wynagrodzeń (stała podstawa + system premiowy);możliwość rozwoju i zdobycia nowych doświadczeń zawodowych;wysokie rabaty pracownicze na asortyment sklepu.praca w systemie poniedziałek-piątekNajważniejsza dla nas jest Twoja osobowość. Jeśli lubisz kontakt z drugim człowiekiem, jesteś osobą otwartą, komunikatywną, skrupulatną i nastawioną na ciągły rozwój, to praca w stabilnej firmie jak nasza, w której zostanie docenione Twoje zaangażowanie, jest właśnie dla Ciebie. Jesteśmy gotowi nauczyć Cię wszystkiego od podstaw, wystarczy Twoje zaangażowanie. Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem + list motywacyjny oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do procesu rekrutacji.Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.nr kontaktowy: 51*****10optidrill.office (małpa) gmail.com
Dołącz do ekipy ING Express! Szukasz pracy, gdzie atmosfera jest świetna, a Team Leader zawsze wspiera? Wskakuj na naszą "wyspę" w galerii i zacznij zarabiać!Lokalizacja: Centrum Handlowe SolarisCo oferujemy?Umowę o pracę, elastyczny grafik (6-8h), atrakcyjne wynagrodzenie.Benefity (Multisport, opieka medyczna),Wsparcie doświadczonego Team Leadera i pracę w zgranym zespole.Pełne szkolenie, super atmosferę i możliwości rozwoju.Twoje zadania:Aktywne pozyskiwanie klientów w galerii handlowej.Dopasowywanie ofert do potrzeb klientów i sprzedaż produktów bankowych.Czego oczekujemy?Wykształcenie minimum średnie.Komunikatywności, energii i gotowości do nowych wyzwań.Umiejętności budowania relacji i chęci do nauki.
REJS Spółka z o.o. jest wiodącym producentem wyposażenia do mebli wyspecjalizowanym w obróbce drutu, stali i aluminium. Wykonuje także zlecenia specjalne dla różnych branż przemysłowych. Posiada własną sieć sprzedaży zlokalizowaną na terenie całej Polski. Zatrudniamy ponad 700 pracowników. Centrala firmy mieści się w województwie kujawsko-pomorskim.Poszukujemy osób, które swoją wiedzą, doświadczeniem, zaangażowaniem chciałyby wpływać na rozwój sieci sprzedaży i marki REJS. Poszukujemy osób komunikatywnych, z inicjatywą i chęcią do działania. Cenimy kompetencje w zakresie znajomości rynku mebli. Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:PRZEDSTAWICIEL HANDLOWYMiejsce pracy: Zielona GóraJakich kompetencji poszukujemy?realnego doświadczenia w handlu, doświadczenie w branży meblarskiej będzie dodatkowym atutem,dużej aktywności w nawiązywaniu pozytywnych i długofalowych relacji,wysokiej kultury pracy, dobrej organizacji i samodyscypliny,znajomości technik negocjacyjnych oraz technik sprzedaży,prawo jazdy Kat. B.Co możemy zaproponować?profesjonalne wdrożenie w obowiązki przez doświadczonych współpracowników,prywatną opiekę medyczną,atrakcyjny, uzależniony od wyników system wynagrodzeń oraz stabilizację zawodową,możliwość realnego awansu w strukturach firmy w przyszłościowej branży,budżet na szkolenia zewnętrzne oraz cykliczne szkolenia wewnętrzne,niezbędne narzędzia pracy,wysoką kulturę współpracy.Szczegółowe zadania na stanowisku:utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami oraz aktywne poszukiwanie nowych kontaktów,doradztwo handlowe oraz techniczne dla zainteresowanych Klientów,sprzedaż produktów z katalogu marki,przygotowywanie ofert sprzedaży, prowadzenie polityki cenowej na powierzonym rynku,realizacja procesu sprzedaży, promocja nowości, promocja wyprzedaży,prowadzenie negocjacji handlowych,dbanie o ciągłość w zaopatrzeniu Klientów,monitorowanie działań konkurencji,współpraca z innymi działami wewnątrz firmy,sporządzenie sprawozdań do bezpośredniego przyłożonego.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
W związku z rozwojem nowych usług zatrudnimy Przedstawicieli na terenie całej Polski. Mamy dla naszych obecnych i przyszłych klientów nowe możliwości pomocy, a dla przedstawicieli konkretne propozycje finansowe.Potrzebujemy przedstawiciela w każdym powiecie!Szukamy wielu kandydatów, możliwość pracy jako stała lub dodatkowa.To oferujemy:- wycieczki zagraniczne dla najlepszych,- konkursy motywacyjne (wyjazd do spa itp.)- wynagrodzenie prowizyjne bez górnych limitów ( nawet 7 tyś. zł netto za jednego klienta)- wysoko marżowe produkty,- łatwość w dotarciu do klienta,- możliwość pracy jako stała lub dodatkowa,- umowa zlecenie lub Umowa agencyjna/ B2B,- uczciwe warunki współpracy z góry ustaloną ścieżką awansu,- możliwość wsparcia w dotarciu do klientów (leady),Twój zakres obowiązków:- aktywne pozyskiwanie oraz obsługę klientów poprzez sprawdzone i skuteczne sposoby działania,- możliwość sprzedaży online (social media) i bezpośrednio,- Pozyskiwanie nowych klientów i realizacja sprzedaży,- Przeprowadzanie prezentacji i lub spotkań/rozmów z klientami,Nasze wymagania:- dobra organizacji czasu pracy,- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,- prawo jazdy kat. B,- Komunikatywność,- Przedsiębiorczość,- silna motywacja do osiągania ponadprzeciętnych zarobków,O nasOgólnopolska Kancelaria VESTRA z ponad 10 letnim doświadczeniem, laureat wielu prestiżowych wyróżnień (www.vestra.info), lider rynku pomocy opiekunom osób niepełnosprawnych, w związku z rozwojem nowych usług oraz zwiększaniem skali działania poszukuje Przedstawicieli na terenie całej Polski.Wyślij swoje CV. Skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy szczegóły.
Poszukujemy na stanowisko sprzedawce maszyn rolniczychWymagania:podstawowa wiedza dot. branży rolniczejdyspozycyjnosc od pon -piatku 8-16Obsługa telefoniczna i mailowa KlientówDbałość o wysoki poziom obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy Obsługa komputeraDodawanie ogłoszeń na portalach ogłoszeniowych i innych wiecej informacji pod numerem tel 57*****52
Agencja Rekrutacyjna poszukuje ambitnych i zorientowanych na sukces osób na stanowisko Przedstawiciela Handlowego. Jeśli masz doświadczenie w budowaniu relacji biznesowych, cechuje Cię profesjonalizm i umiejętność negocjacji, a przy tym szukasz możliwości rozwoju zawodowego w dynamicznej branży – zapraszamy do udziału w rekrutacji. Zakres obowiązków:Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji biznesowych,Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje warunków współpracy,Monitorowanie rynku i analiza potrzeb klientów,Współpraca z działem rekrutacji w celu dostarczania najlepszych rozwiązań kadrowych dla naszych partnerów biznesowych. Oczekiwania wobec kandydatów:Doświadczenie na podobnym stanowisku (branża rekrutacyjna lub pokrewna będzie dodatkowym atutem),Wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,Elokwencja i profesjonalizm w kontaktach z klientami,Umiejętność bezbłędnego prowadzenia korespondencji służbowej,Zdolność budowania relacji biznesowych oraz samodzielność w działaniu,Język angielski – mile widziany, ale nie wymagany.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premie),Możliwość pracy w modelu zdalnym lub hybrydowym – dostosowanym do Twoich potrzeb,Niezbędne narzędzia pracy,Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia w dynamicznej branży.Administratorami danych osobowych są Logart Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Karola Hiellego 3/108, 96-300 Żyrardów, NIP: 8381852559 oraz Logart, adres siedziby: ul. Armii Krajowej 41, 96-314 Baranów, NIP: 8381256389. Dane osobowe mogą być udostępnione potencjalnym pracodawcom oraz podmiotom współpracującym z Administratorem. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, włączając w to prawo do ich usunięcia. Aplikacja oznacza potwierdzenie zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych przez Administratorów oraz przysługujących kandydatowi prawach, opublikowanych na stronie www.logart.com.pl/index.php/rodo.
Poszukujemy ludzi, którzy nie boją się wyjść poza schemat. Nie jesteśmy zwykłym sklepem z garniturami czy sieciowym sklepem odzieżowym. Każdego dnia tworzymy unikalne doświadczenia zakupowe i sprzedajemy emocje. LANCERTO to coś więcej niż ubrania, to pasja i przygoda, ale przede wszystkim możliwość wyrażenia siebie poprzez modę!Nie boimy się patrzeć w przyszłość i budować nowych trendów, ale jednocześnie bazujemy na solidnym ponad 15 letnim doświadczeniu i każde zdanie naszych Klientów jest wyjątkowo ważne. To dzięki nim nasze produkty w każdej nowej kolekcji są coraz lepsze.Ze względu na ciągły rozwój aktualnie poszukujemy Asystenta Doradcy Klienta do pomocy w naszym salonie w Piasecznie.Co oferujemy?· Przyjazne miejsce pracy w modowym świecie premium· Szybki proces rekrutacyjny, bez sztywnych zasad· Elastyczne godziny pracy dopasowane do Twojego życia· Możliwość rozwoju i szkoleń w strukturach firmy· Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie· Wynagrodzenie 28,10 zł brutto za godzinęCzego oczekujemy?· Otwartości na nowe wyzwania· Chęci do nauki· Komunikatywności· Gotowości do pracy w systemie 12h i w weekendy· Status studenta mile widzianyJeżeli uważasz, że możesz coś dodać do naszej historii to dołącz do nas! Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i nie boimy się świeżego spojrzenia na świat. Jeżeli jest coś co może Cię przekonać do pracy – poinformuj nas o tym – jesteśmy elastyczni. Razem wyruszymy w podróż we własnym stylu!
Zakłady Mięsne Nowy Żmigród poszukują osób na stanowisko:Koordynator/ka sprzedaży w sklepach firmowych oraz HandlowiecDo głównych obowiązków koordynatora należy:- nadzór, koordynacja pracy i rozliczanie sklepów firmowych- zarządzanie personelem w sklepach firmowych- zapewnienie funkcjonowania sklepów zgodnie z firmowymi standardami- rozwój sieci sprzedaży poprzez nadzór nad otwieraniem nowych sklepów firmowych- wprowadzanie do sprzedaży nowych produktów oraz organizowanie akcji promocyjnych- monitorowanie branży, w tym działań konkurencji- współpraca z innymi działami firmy, w szczególności z działem handlu i magazynem- podtrzymywanie dotychczasowych kontaktów z klientami B2B oraz aktywne poszukiwanie nowychklientów z podległego obszaru w zakresie sprzedaży mięsa, wędlin i steków- nadzorowanie realizacji zamówień okolicznościowych i świątecznych.Od kandydatów oczekujemy:- co najmniej rocznego doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku- wysokich kompetencji interpersonalnych i analitycznych- znajomości branży mięsnej i wędliniarskiej- zaangażowania i konsekwencji w podejmowanych działaniach- umiejętności zarządzania personelem- dobrej organizacji pracy własnej oraz podległych pracowników- dyspozycyjności i gotowości do pracy w terenie- znajomości obsługi pakietu MS Office- prawo jazdy kat. B- aktualnej książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznychMile widziana jest:- znajomość programów PC Market oraz ERP Optima- znajomość języków obcychOferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;- stabilne warunki zatrudnienia- system wynagrodzeń zależny od wyników pracy- możliwość objęcia ochroną w ramach ubezpieczenia grupowego- samochód służbowy do wykonywania obowiązkówKim jesteśmy?Zakłady mięsne Nowy Żmigród działają od 1990 roku. Zajmujemy się międzynarodowym oraz krajowym handlem mięsa, a także produkcją wędlin dla własnej sieci sklepów oraz sklepów zewnętrznych. Posiadamy marki handlowe takie jak: Bieszczadzka Manufaktura Wędlin, Na szlaku do Smaku, Bieszczadzkie Steki. Tworzymy nasze marki z pasją do wyrobów mięsnych i chcemy zapewnićklientom najwyższą jakość oraz smak.Miejsce pracy: Biuro posiadamy w Nowym Żmigrodzie, natomiast konieczne są wizytacje nasklepach, lokalizacje do sprawdzenia na naszej stronie Kandydatów zainteresowanych ofertą prosimy o przesyłanie zgłoszeń zawierających CV z Spotkania z osobami chętnymi do pracy będą odbywać się we wcześniej umówionym terminie.Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.Przypominamy o obowiązku umieszczenia na CV zgody na przetwarzania danych osobowych napotrzeby niniejszej rekrutacji, która jest konieczna do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacjiprocesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO).
OpisW związku z rozwojem nowych usług zatrudnimy Przedstawicieli na terenie całej Polski. Mamy dla naszych obecnych i przyszłych klientów nowe możliwości pomocy, a dla przedstawicieli konkretne propozycje finansowe.Potrzebujemy przedstawiciela w każdym powiecie!Szukamy wielu kandydatów, możliwość pracy jako stała lub dodatkowa.To oferujemy:- wycieczki zagraniczne dla najlepszych,- konkursy motywacyjne (wyjazd do spa itp.)- wynagrodzenie prowizyjne bez górnych limitów ( nawet 7 tyś. zł netto za jednego klienta)- wysoko marżowe produkty,- łatwość w dotarciu do klienta,- możliwość pracy jako stała lub dodatkowa,- umowa zlecenie lub Umowa agencyjna/ B2B,- uczciwe warunki współpracy z góry ustaloną ścieżką awansu,- możliwość wsparcia w dotarciu do klientów (leady),Twój zakres obowiązków:- aktywne pozyskiwanie oraz obsługę klientów poprzez sprawdzone i skuteczne sposoby działania,- możliwość sprzedaży online (social media) i bezpośrednio,- Pozyskiwanie nowych klientów i realizacja sprzedaży,- Przeprowadzanie prezentacji i lub spotkań/rozmów z klientami,Nasze wymagania:- dobra organizacji czasu pracy,- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,- prawo jazdy kat. B,- Komunikatywność,- Przedsiębiorczość,- silna motywacja do osiągania ponadprzeciętnych zarobków,O nasOgólnopolska Kancelaria VESTRA z ponad 10 letnim doświadczeniem, laureat wielu prestiżowych wyróżnień (www.vestra.info), lider rynku pomocy opiekunom osób niepełnosprawnych, w związku z rozwojem nowych usług oraz zwiększaniem skali działania poszukuje Przedstawicieli na terenie całej Polski.Wyślij swoje CV. Skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy szczegóły.
Jesteśmy firmą specjalizującą się w sprzedaży laptopów poleasingowych. Poszukujemy energicznej i komunikatywnej osoby na stanowisko Doradca klienta / Sprzedawca, która pomoże nam w obsłudze klientów i sprzedaży!Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście Południe Forma zatrudnienia: Umowa o pracę Wynagrodzenie: 4000-5500 netto miesięcznieZakres obowiązków:Bezpośrednia obsługa klientów w sklepie i pomoc w wyborze odpowiednich produktów.Doradztwo techniczne w zakresie laptopów i sprzętu komputerowego.Prezentacja i sprzedaż laptopów poleasingowych.Przyjmowanie i realizacja zamówień.Raportowanie sprzedaży oraz dbanie o estetykę i porządek w sklepie.Dbanie o satysfakcję klienta oraz budowanie relacji długoterminowych.Mile widziane:Znajomość zagadnień marketingowych (np. obsługa social media, promocje, kampanie sprzedażowe).Umiejętność organizacji pracy własnej oraz zarządzania czasem.Znajomość sprzętu komputerowego, zwłaszcza laptopów.Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikacjęWymagania:Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.Umiejętność pracy w zespole i zaangażowanie w wykonywane obowiązki.Zdolności sprzedażowe oraz chęć zdobywania wiedzy na temat oferowanych produktów.Sumienność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w firmie z dynamicznie rozwijającym się rynkiem.Atrakcyjne warunki pracy oraz możliwość uzyskania premii od wyników sprzedażowych.Przyjazną atmosferę oraz wsparcie zespołu.Szkolenia produktowe i sprzedażowe.Możliwość zdobycia doświadczenia w branży komputerowej i marketingowej.Jeśli jesteś osobą dobrze zorganizowaną i potrafisz sprzedawać, zapraszamy do aplikowania! Musisz być gotowy do przyswojenia wiedzy na temat laptopów oraz innych produktów oferowanych w sklepie.Jak aplikować: Wyślij swoje CV na nasz adres email kontakt(at)refabryka.pl lub aplikuj przez OLX. W tytule wiadomości prosimy o wpisanie: "Sprzedawca – Imię i Nazwisko"
Firma Jagan S.A. -producent tub papierowych spiralnie zwijanych z siedzibą w Rzeszowie zatrudni pracownika na stanowisko: Pracownik działu handlowego/Przedstawiciel handlowy.Twoje zadania to:pozyskiwanie nowych Klientów zagranicznych i budowanie z nimi długofalowej relacji biznesowej,opieka nad obecnymi klientami firmy, rozszerzanie współpracyprzygotowywanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby Klienta,budowanie bazy Klientów,aktywny wkład w tworzenie pozytywnego wizerunku firmy na rynkach zagranicznych, Wymagania:- Doświadczenie w pracy w jako przedstawiciel/pracownik działu handlowego w dowolnej branży min. 1 rok- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację-warunek konieczny- Systematyka w działaniu, myślenie procesowe i nastawienie na wyniki- Zaangażowanie w powierzone obowiązki- Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej- Czynne prawo jazdy kat. B.Mile widziane:- Znajomość branży opakowaniowej / budowlanej- Znajomość innych języków( np. włoskiego , francuskiego)Co oferujemy:Dużą samodzielność oraz możliwość rozwoju w dynamicznym środowiskuNarzędzia pracy niezbędne do wykonywania powierzonych zadańPracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuMotywujący system wynagrodzeńPraca stacjonarna
,,Żabka” przy ulicy Turmonckiej w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko:kasjer - sprzedawca. Praca zmianowa.Gwarantujemy:-elastyczny grafik i dobrą atmosferę.Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: obsługę klienta, obsługę kasy fiskalnej, przyjęcie dostaw i dokładanie towaru, dbanie o estetyczny wygląd i właściwą ekspozycję towaru, stosowanie standardów sieci .Wymagania:- odpowiedzialność- uczciwość- pracowitość- uprzejme podejście do klienta.Nie wymagamy doświadczenia, choć będzie to na pewno plusem.Oferuję:- Umowa zlecenie- stabilne zatrudnienie- system premiowy za spełniane standardów sieci- miła atmosferę w miejscu pracyOsoby zainteresowane prosimy o kontaktMiejsce pracyTurmoncka 22, Warszawa, Polska Typ pracyPraca na cały etat Czas trwania zatrudnieniaNa czas nieokreślony Wynagrodzenie brutto5000 - 6500 PLN / miesiąc
Serwis OLX od lat pomaga ludziom handlować po sąsiedzku, wygodnie i bez prowizji. Jako część grupy serwisów OLX, będącej światowym liderem na rynku serwisów ogłoszeniowych, staramy się stosować jak najlepsze rozwiązania, by sprostać wymaganiom cały czas rosnącej liczby użytkowników i kreować trendy rynkowe. Poznaj OLX! Naszą misją jest sprawić, aby kupowanie i sprzedawanie niemalże wszystkiego stało się banalnie proste!OTOMOTO LEASE to rynkowy lider w zdalnej sprzedaży samochodów. Sprzedaliśmy tysiące pojazdów w formule wirtualnego salonu, w 100% zdalnie jako pierwsi w Polsce! Nasza firma to pionier calltech’u w Polsce i wdrażania najnowocześniejszych rozwiązań.Co będzie należało do Twoich obowiązków:Odpowiedzialność za obszar sprzedaży (sprzedaż oraz finansowanie nowych pojazdów online-samochody osobowe, dostawcze, motocykle) w projekcie Otomoto LEASEZarządzanie zespołami doradców ds. sprzedaży, finansowania, jakości oraz teamem leadujacymTworzenie strategii rozwoju kanałów sprzedaży, produktów car financing, procesów współpracy z dostawcami finansowaniaOdpowiedzialność za przychody jednostki - bezpośredni wpływ na wolumeny sprzedaży i politykę cenowąWspółpraca z obszarem stocku (zamówienia samochodów), operacji, produktu, marketingu, oraz oferty finansowejCo będzie Ci potrzebne, żeby odnieść sukces na tym stanowisku:Min. 7-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych (mile widziane produkty carfinancingowe, w szczególności leasing)Min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży zdalnej produktów finansowychMin. 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w formule call centerBardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. na poziomie B2)Bardzo dobra znajomość oferty finansowania i mechanizmów tworzenia ofertUdokumentowane sukcesy w realizacji planów sprzedażowychUmiejętność tworzenia procesów i budowania metryk Wysokie zdolności analityczne, dobra znajomość MS Excel Mile widziane doświadczenie w obszarze automotive/ car financingCzego możesz oczekiwać od nas?Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)Bogaty pakiet benefitów (benefity do wyboru w ramach platformy MyBenefit m. in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, karta restauracyjna, bilety do kina, teatru i na koncerty, vouchery do sklepów internetowych i stacjonarnych i wiele innych…)Współpracę z ambitnym zespołem i realny wpływ na biznesKompleksowe wdrożenie na nowe stanowiskoSzerokie możliwości rozwoju m. in. szkolenia, webinary, dostęp do platformy e-learningowej MyAcademy, zajęcia z j. angielskiego finansowane przez pracodawcę i wiele innychMożliwość uczestnictwa w akcjach charytatywnych organizowanych przez Grupę OLXGrupa OLX to najszybciej rozwijająca się sieć platform e-commerce na świecie. Każdego miesiąca ułatwiamy życie ponad 300 milionów ludzi, w ponad 30 krajach, na 5 kontynentach. Kształtujemy przyszłość handlu, odnajdując ukrytą wartość we wszystkim, co nas otacza. Każdego dnia pomagamy ludziom kupować i sprzedawać samochody, znaleźć pracę, wymarzone mieszkanie i jego wyposażenie oraz wiele, wiele więcej :)Jesteśmy różnorodną społecznością, składającą się z ponad 10 tys. utalentowanych profesjonalistów. Wspólnie tworzymy organizację, w której każdy głos jest ważny. W Polsce nasza mocna reprezentacja to OLX, Otodom, Otomoto, Obido. Więcej informacji znajdziesz na: www.olxgroup.com *Wszystkie określenia wyrażone w formie męskiej odnoszą się w jednakowym stopniu do pozostałych płci i nie mają na celu jakiejkolwiek dyskryminacji.
Poznasz wspaniałych ludzi, z którymi podzielisz się swoją ekspercką wiedzą. Razem będziecie inicjować i wdrażać ekscytujące międzynarodowe projekty oraz świętować wspólne sukcesy.Twój zakres obowiązków:Budowanie długofalowych i partnerskich relacji z klientami poprzez utrzymywanie z nimi bieżącego kontaktu;Utrzymanie i aktywne poszukiwanie możliwości rozwoju sprzedaży u klientów aktywnych;Efektywne, uwzględniające rozwój sprzedaży i aspekty ekonomiczne, wykorzystanie narzędzi sprzedażowych: kalkulacje, oferty prezentacje, itp.;Kreatywna postawa w zakresie konstruowania i wdrażania nowych koncepcji i rozwiązań w celu osiągnięcia lepszych wyników sprzedaży;Rozpoznawanie potrzeb i proponowanie klientom „szytych na miarę” rozwiązań;Efektywne zarządzanie kontaktami z klientami;Pełnienie funkcji reprezentacyjnej wobec rynku zgodnie z wartościami firmy.Nasze wymagania:Łatwość nawiązywania kontaktów przez telefon i budowania relacji interpersonalnych;Chęć pracy z Ludźmi - jesteś komunikatywna/y i masz umiejętności negocjacyjne;Zaangażowanie - masz DRIVE do działania i rozwoju osobistego;Umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku i organizacji pracy własnej;Znajomość pakietu MS Office;Prawo jazdy Kat. B.To oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;Możliwość podnoszenia kwalifikacji i dalszego rozwoju zawodowego;Benefity m.in. karta sportowa lub bilety do kina, paczki dla pracowników, wczasy pod gruszą, bony na święta itp.;Karty zniżkowe Lotos, karta Makro;Prywatna opieka medyczna z możliwością włączenia członków rodziny;Grupowe ubezpieczenie na życie;Pracę w przyjaznym i nastawionym na dzielenie się wiedzą zespole;Kompleksowy program wdrożeniowy dostosowany do specyfiki działu i stanowiska.Mamy drive do rozwoju!To wszystko dzięki grze zespołowej! Magazynierzy troszczą się o fachowe przeładunki i opiekują się towarem naszych Klientów w magazynach, Dyspozytorzy organizują dostawy, Specjaliści dbają o sprawny i przyjazny kontakt z Klientami, a Kierowcy docierają z zamówionym towarem do najdalszych zakątków Europy – wszyscy mamy wpływ na to, że Raben Logistics Polska nieustannie porusza rzeczy we właściwym kierunku.
Dzień dobry, zapraszam do współpracy osoby w wieku do 45 lat. Praca polega na realizowaniu ankiet w galeriach handlowych . Projekt trwa 8 dni roboczych, wynagrodzenie 3500 zł brutto płatne w ciągu 5 dni od zakończenia pracy. Zatrudnienie na umowę zlecenie lub o dzieło (do wyboru). Projekt rusza 14.10 i trwa do 22.10. Zapewniamy:szkolenie na miejscu w galeriinarzędzia pracy - tabletprofesjonalne stanowisko pracy (plakat, stolik, krzesła w wydzielonej strefie w galerii)prezenty -czekoladę - dla uczestników badaniaW celu odbycia rozmowy kwalifikacyjnej i uzgodnienia szczegółów pracy proszę o kontakt na numer 51*******46MariuszSmart Solutions - badania i doradztwo
Szukamy pracownika do naszego zespołu.Praca w sklepie spożywczym - stanowisko: kasjer lub sprzedawca na stoisku piekarniczym.Praca w oparciu o umowę o pracę, dwie zmiany, miła atmosfera, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe. Wynagrodzenie zależne od doświadczenia.Osoby zainteresowane proszę o przesłanie cv.
Dołącz do zespołu ROYAL HOME Licencjonowanego Biura Nieruchomości w SzczeciniePoszukujemy ambitnych kandydatów na stanowisko : Makler nieruchomościMiejsce pracy: Szczecin - Centrum ( Nowy Turzyn)Poszukujemy doświadczonych maklerów nieruchomości , jak również doświadczonych i skutecznych sprzedawcówOpis stanowiska :** Pozyskiwanie i sprzedaż nieruchomości*Organizacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości *Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientamiOczekujemy:** Bardzo dobrej organizacji pracy i energii w działaniu**Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność pracy w zespole** Odporność na stres Wysoka kultura osobista** Dyspozycyjność** Własny samochódOferujemy:** Możliwość osiągania ponadprzeciętnych dochodów Szkolenie i wdrożenie przygotowujące do pracy Agenta Nieruchomości** Efektywne narzędzia sprzedażowe** Jasna ścieżka kariery** Miejsce w zespole w stabilnej firmie Elastyczne godziny pracyW wiadomości na olx prosimy o wysłanie cv zawierające klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Do zobaczenia na rozmowie kwalifikacyjnej!
Firma Fenix z siedzibą w Milęcicach, w okolicach Lubomierza, poszukuje przedstawiciela handlowego do działania na terenie Dolnego Śląska.Obowiązki:Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami,Przedstawianie oferty handlowej i doradztwo klientom,Realizacja założonych planów sprzedażowych,Prowadzenie negocjacji handlowych.Wymagania:Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,Umiejętności negocjacyjne oraz komunikacyjne,Motywacja do osiągania wyznaczonych celów,Prawo jazdy kat. B oraz własny samochód,Znajomość rynku dolnośląskiego będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z ugruntowaną pozycją na rynku,Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,Wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników.Godziny pracy: od poniedziałku do piątku.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV lub kontakt telefoniczny pod numerem 6-9-3-6-5-2-6-4-9Firma Fenix zapewnia równość szans w zatrudnieniu i jest otwarta na aplikacje wszystkich kandydatów spełniających wymagania ogłoszenia.Miejsce pracy: Milęcice, okolice Lubomierza, Dolnośląskie.Serdecznie zapraszamy do aplikowania!
STANOWISKO: Specjalista ds. sprzedaży OBOWIĄZKI: aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów biznesowychbudowanie i podtrzymywanie relacji z klientamirealizacja ustalonych celów sprzedażowychprzygotowywanie ofert handlowychprzyjmowanie zamówień i koordynacja ich realizacjiudział w targach branżowychdbanie o wizerunek firmy WYMAGANIA:wykształcenie min. średnieznajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymzdolności negocjacyjnekomunikatywność i umiejętność nawiązywania relacjiodpowiedzialnośćwysoka kultura osobistaznajomosc elektroniki bedzie dodatkowym atutemJesteśmy dostawcą komponentów elektronicznych.
Dołacz do naszego zespołu ! W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy Lakostka.pl szukamy Specjalisty ds.Sprzedaży w oddziale Lesznowola k. PiasecznaOpis stanowiska: Bieżąca obsługa klienów indywidualnych Stała współpraca z klientami instucjonalnymi Realizacja zamówień Przygotowywanie ofert na podstawie projektów W okresie urlopu magazyniera załadunek i rozladunek towarów wózkiem widłowym. Kompletacja i sprawdzanie zamówień Oferujemy: Atrakcyjne finansowe warunki zatrudnienia na umowe o prace (pełny etat) System premiowy uzależniony bezpośrednio od wyników sprzedaży Prace w młodym, zgranym i wesołym zespole ;) Wymagamy : Przede wszytkim chęci i umiejętności efektywnej sprzedaży. Summienności i rzetelności w wykonywaniu obowiązków Uśmiechu na twarzy i dobrego podejścia do naszych klientów Mile widziane doświadczenie w branży kostki brukowej lub budowlanej Znajomość programu WFmag będzie dodatkowym atutem.Na wszelkie pytania odpowiemy telefonicznie.Serdecznie Zapraszamy
Firma Easy Eko działa od 2018 roku. Uczciwe przedstawianie warunków i profesjonalne podejście do współpracy z ludźmi pozwala nam na niesamowity rozwój. W związku z nim poszukujemy osób na stanowisko: REGIONALNEGO PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGOOferujemy pracę tylko na spotkaniach umówionych przez dział obsługi klienta oraz na klientach którzy zostali zainteresowani tematem w ramach akcji promocyjnych. Doceniamy doświadczenie w sprzedaży ale nie jest to dla nas “must have”. Wyszkoliliśmy już wielu handlowców którzy wcześniej nie mieli doświadczenia, a teraz realizują plany sprzedażowe na poziomie 200% :) Oferujemy:już umówione spotkania - mamy swój dział Call Center, który generuje leady tylko dla naszych Handlowców, dzięki czemu mamy realny wpływ na ich jakość i ilośćstabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - szukamy stałych pracowników do długofalowej współpracypodstawę miesięczną wynagrodzenia - gwarantowaną, niezależną od wyników sprzedażowych , od początku współpracycomiesięczny system prowizyjny - Prowizje są atrakcyjne i realne do osiągnięciaszkolenie wdrożeniowe - nie wymagamy doświadczenia, przygotujemy Cię w 100% do pracy!narzędzia do pracy - od pierwszego dnia pracy zapewniamy samochód służbowy (również do celów prywatnych), kartę paliwową, telefon oraz laptopwsparcie naszego back-office przy “papierach” i formalnościach po procesie sprzedaży - Ty możesz wykorzystać swój czas w pracy na pozyskiwanie klientówbieżąca pomoc ze strony zespołu i przełożonegoMożliwość wypłaty wynagrodzenia w systemie tygodniowym co piątek :)Zakres obowiązków:spotkania indywidualne z klientamiprzeprowadzanie rozmów handlowych i doradztwo w zakresie naszych produktówprzygotowywanie najlepszych rozwiązań podczas procesu sprzedażyfinalizacja sprzedaży i podpisywanie umów z klientamibudowanie relacji z klientamiPoszukujemy osób, które:Są zdecydowane na pracę - serio dajemy dużo ze swojej strony, ale bez zaangażowania ze strony pracownika to się nie uda :)lubią kontakt z ludźmi i są komunikatywnesą zaangażowane, energiczne i nastawione na sukcesnie boją się kontaktu z klientamisą pewne siebie i mają siłę perswazjisą dyspozycyjne od poniedziałku do piątkuposiadają prawo jazdy kat. BChcesz poznać więcej szczegółów? APLIKUJ!
Twój zakres obowiązków • Realizacja planów sprzedażowych i jakościowych zgodnie z polityką handlową firmy • Pozyskanie oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami • Podejmowanie niezbędnych działań w celu maksymalizacji sprzedaży w regionie • Analiza rynku, identyfikacja potrzeb klientów • Proponowanie i wdrażanie działań handlowych u obsługiwanych klientów • Wzmacnianie rozpoznawalności marek i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy • Sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy Nasze wymagania • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży • Znajomość rynku i klientów – warunek konieczny • Zorientowanie na Klienta i wysoka motywacja do realizowania celów sprzedażowych • Wysokie umiejętności handlowe i negocjacyjne, konsekwencja w dążeniu do celu • Samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy własnej • Dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów w teren • Wysoka kultura osobista, komunikatywność, zaangażowanie • Czynne Prawo jazdy kat. B • Znajomość obsługi programów Word i Excel To oferujemy • Zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie • Podstawę i atrakcyjny, mierzalny system premiowania dający możliwość samodzielnego kreowania wysokości swoich zarobków • Indywidualne szkolenie wdrożeniowe oraz wsparcie zespołu
Lubisz góry? Twoją pasją są górskie wędrówki, a może górska wspinaczka?Jeśli podzielasz Naszą zajawkę do gór i produktów najwyższej jakości zapraszamy do Naszego zespołu!Jesteś osobą otwartą, lubisz doradzać innym, w naturalny sposób budujesz relację z klientem i szybko łapiesz kontakt z nowo poznanymi osobami? Czekamy właśnie na Ciebie! Jako zgrany zespół na pierwszym miejscu stawiamy współpracę i wzajemne wsparcie, szczególnie podczas sprzedaży. Liczymy, że to właśnie Ty wzbogacisz Naszą grupę swoją unikatową osobowością. Daj Sobie szansę na pracę z pozytywnymi ludźmi. Zaaplikuj, a sam się przekonasz jak super się z Nami pracuje.Poszukujemy Doradcę Klienta do salonu SALEWA w galerii Bałtyckiej - Gdańsk Dyspozycja pracy w tygodniuNasze wymagania:Nie musisz mieć doświadczenia w sprzedaży, jedyne czego oczekujemy to Twoja chęć rozwoju, sympatia do gór/produktów górskich, komunikatywność, dopełnienie Naszego zespołu pozytywną energią. Twoimi głównymi zadaniami będą:- Profesjonalna obsługa zgodna ze standardami Naszej Firmy,- Współtworzenie zaangażowanego zespołu,- Dbanie o wygląd sklepu i dostępność produktów,- Efektywna realizacja planów sprzedażowych, - Warunkiem koniecznym jest komunikatywność i otwartość na ludzi, musisz lubić ludzi by budować z klientami długofalową relację Co zyskujesz?- Pracę w młodym zespole, w przyjaznej atmosferze,- Elastyczny grafik, Kierownik sklepu zawsze stara się dopasować go do potrzeb swojego zespołu,- Wynagrodzenie podstawowe, oraz atrakcyjny system premiowy,- Odzież pracowniczą,-Świetnie dobrany zespół, który się uzupełnia wiedzą i doświadczeniem.W aplikacji prosimy dopisać następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 833)".
Autoryzowany dealer marek VOLVO TRUCKS, RENAULT TRUCKS poszukuje kandydatów na stanowisko: Doradca serwisu Miejsce pracy: Siedlce Region: mazowiecki Opis stanowiska: • bieżąca obsługa klienta serwisu • przyjmowanie i prowadzenie zleceń serwisowych • sprzedaż części zamiennych • udział w tworzeniu pozytywnego wizerunku serwisu • kontrola poprawności danych w systemie Wymagania: • wykształcenie średnie/wyższe • znajomość programów komputerowych z pakietu MS Office • znajomość budowy pojazdów ciężarowych • dokładność oraz zdolność do analitycznego myślenia • wysoka kultura osobista i komunikatywność • odpowiedzialność, dyspozycyjność oraz umiejętność pracy w zespole • dobra organizacja pracy Oferujemy: • pracę w prestiżowej, rozwijającej się firmie • pełną wyzwań pracę w prestiżowej, rozwijającej się firmie • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w cyklu szkoleniowym VOLVO TRUCKS i RENAULT TRUCKS • motywacyjny system wynagrodzeń • prywatną opiekę medyczną oraz rozbudowany pakiet socjalny • dostęp do nowoczesnych technologii Kandydatów zainteresowanych ofertą pracy prosimy o przesłanie dokumentów /CV ze zdjęciem i List Motywacyjny/ na adres mailowy
Twój zakres obowiązkówprezentowanie asortymentu u klientów (sprzedaż bezpośrednia oraz tworzenie zamówień z wystawki)nawiązywanie i budowanie relacji długoterminowych (bieżący kontakt ze wszystkimi powierzonymi klientami)aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientówpakowanie autatworzenie indywidualnych ofert dla klientówNasze wymaganiadoświadczenie w sprzedaży minimum 2 lata- jako przedstawiciel handlowyprawo jazdy kat. B (umiejętność prowadzenia busa )samodzielnośćodpowiedzialnośćdeterminacja oraz nastawienie na celeszukamy w pełni samodzielnych handlowcówmobilność ( raz w tygodniu 2 dniowa delegacja)nie jest to stanowisko dla osób, które przychodzą do pracy z przymusu i chciałyby się ponudzić 8h- oglądając filmiki ze śmiesznymi kotkami XdOferujemynarzędzia niezbędne do pracy (auto służbowe- bus do 3,5 tony, telefon, drukarka, terminal)premie uznanioweczterodniowy tydzień pracyelastyczny czas pracypłatne szkolenie wdrażająceWynagrodzenie: Podstawa + prowizja od sprzedaży (brak górnej granicy)Poszukujemy osób które świetnie odnajdują się w sprzedaży i pracy z ludźmi. Jeśli szukasz pracy w której możesz się wykazać to stanowisko może Cię zainteresować. Rozliczamy się wyłącznie z wyników- nie ma potrzeby wypełniania setek raportów i prowadzenia sprzedaży według nieelastycznych procedur :)Dead Flowers to hurtownia florystyczna mająca swoją siedzibę w Kielcach. Zajmujemy się zaopatrzeniem kwiaciarni/domów pogrzebowych/centrów ogrodniczych. Prowadzimy sprzedaż w kilku kanałach. Jesteśmy rozpoznawalną marką, na co zapracowaliśmy wspólnie. Nie udało, by się to bez Naszych pracowników. Jako młoda firma doceniamy ludzi i ich wkład w rozwój wspólnego dzieła.
Punkt Franczyzowy Teletorium poszukuje osoby na stanowisko Doradca klienta-sprzedawca w sklepie z telefonami i akcesoriami GSM na terenie Sandomierza (Galeria Sandomierz). Zarobki w zależności od ilości przepracowanych dni. A także od długości doświadczenia w branży. (Mile widziane osoby doświadczone)Na ręke 25 zł za godzinę plus prowizja.Przy umowie ze statusem studenta 28.1.Umowa zlecenie najlepiej dla studenta. Obowiązki/wymagania:-Profesionalna obsługa klienta-Rozpakowywanie oraz Porządkowanie asortymentu na stoisku. -raportowanie sprzedaży-dbałość o porządek w miejscu pracy-zaangażowanie-dyspozycyjność-motywacja w dążeniu do wyznaczonych celówOferujemy:-Prace w młodym zespole -pełne szkolenia-praca na cały etat -atrakcyjne wynagrodzenia -wysoka możliwość awansu Praca Najlepiej dla osoby doświadczonej w Branży z doświadczeniem bądź wiedza na temat telefonów komórkowych. Praca W systemie godzinowym 9-20.GRAFIK ustalany z 2 tyg wyprzedzeniem. Zainteresowanych proszę o kontakt w formularzu OLX.Osoby z doświadczeniem w branży GSM mile widziane.
Sklep BUCIKOSFERA poszukuje ciepłej i miłej osoby do obsługi małego klienta. Jeżeli lubisz ludzi, a przede wszystkim dzieci, jesteś osobą ciepłą, otwartą i uprzejmą zapraszam do złożenia CV bezpośrednio w sklepie Bucikosfera ul. Warszawska 41, ŁomiankiMile widziani studenci rehabilitacjiWarunek: osoby dyspozycyjne w dniach i godzinach pracy sklepu pon-pt 11-19, sob 10-15.Szukamy 2 osób - umowa zlecenie (studenci ) i na pełen etatGłówne obowiązki: doradztwo w zakresie prawidłowego doboru obuwia dla dzieci, czynna obsługa klienta, dbałość o porządek i ekspozycje towaru w sklepie, dbałość o czystość w miejscu pracy, przyjmowanie dostaw towarów, obsługa magazynu, kasy fiskalnej, terminala płatniczego, narzędzi biurowych oraz obsługa sklepu internetowego i allegro. Stawiamy na jakość obsługi Klienta. Wystarczy, że lubisz pracować z ludźmi, jesteś osobą otwartą, komunikatywną, odpowiedzialną z dobrym podejściem do dzieci, reszty nauczysz się pracując w naszym zespole.Prosimy w treści CV o zawarcie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzane moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych praz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
Lokalizacja: KrakówGodziny Pracy: Poniedziałek - Piątek, 8:00 - 16:00Rodzaj Umowy: Praca w oparciu o B2BOpis Stanowiska:Jako część naszego dynamicznego zespołu w branży finansowej, poszukujemy osoby z doświadczeniem w sprzedaży kredytów ,ubezpieczeń. Wymagamy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w podobnej roli ponieważ w Naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:Aktywną sprzedaż kredytów i leasingów, w tym kredytów hipotecznych.Kontakt z klientem oraz budowanie długofalowych relacji.Sprzedaż telefoniczną oraz sprzedaż bezpośrednią.Nawiązywanie współpracy z firmami w celu pozyskiwania nowych klientów i budowania swojego portfela klienta.Wymagania:Minimum 6 miesięcy doświadczenia w sprzedaży produktów finansowych, szczególnie w zakresie ubezpieczeń i kredytów.Umiejętność nawiązywania relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi.Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.Proaktywność i umiejętność pracy w zespole.Nastawienie na realizację planów sprzedażyOferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie, w tym gwarantowaną podstawę.Narzędzia pracy: laptop, telefon oraz auto służbowe.Benefity: karta Multisport, opieka medyczna.Możliwość rozwoju w branży finansowej.Szkolenia i wsparcie w zakresie produktów i technik sprzedaży.Jak Aplikować:Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego
W związku z rozwojem nowych usług zatrudnimy Przedstawicieli na terenie całej Polski. Mamy dla naszych obecnych i przyszłych klientów nowe możliwości pomocy, a dla przedstawicieli konkretne propozycje finansowe.Potrzebujemy przedstawiciela w każdym powiecie!Szukamy wielu kandydatów w całym w. zachodniopomorskim, możliwość pracy jako stała lub dodatkowa.To oferujemy:- wycieczki zagraniczne dla najlepszych,- konkursy motywacyjne (wyjazd do spa itp.)- wynagrodzenie prowizyjne bez górnych limitów ( nawet 7 tyś. zł netto za jednego klienta)- wysoko marżowe produkty,- łatwość w dotarciu do klienta,- możliwość pracy jako stała lub dodatkowa,- umowa zlecenie lub Umowa agencyjna/ B2B,- uczciwe warunki współpracy z góry ustaloną ścieżką awansu,- możliwość wsparcia w dotarciu do klientów (leady),Twój zakres obowiązków:- aktywne pozyskiwanie oraz obsługę klientów poprzez sprawdzone i skuteczne sposoby działania,- możliwość sprzedaży online (social media) i bezpośrednio),- Pozyskiwanie nowych klientów i realizacja sprzedaży,- Przeprowadzanie prezentacji i lub spotkań/rozmów z klientami,Nasze wymagania:- silna motywacja do osiągania ponadprzeciętnych zarobków,- dobra organizacji czasu pracy,- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,- prawo jazdy kat. B,- Komunikatywność,- Przedsiębiorczość,O nasOgólnopolska Kancelaria VESTRA z ponad 10 letnim doświadczeniem, laureat wielu prestiżowych wyróżnień, lider rynku pomocy opiekunom osób niepełnosprawnych, w związku z rozwojem nowych usług oraz zwiększaniem skali działania poszukuje Przedstawicieli na terenie całej Polski.Wyślij swoje CV. Skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy szczegóły.
Zakres obowiązków: Dołącz do ponad 600 agentów i agentek Lagardère Travel Retail w Polsce i poprowadź z nami swój własny sklep Hubiz. Jako nasz/a partner/ka będziesz budować własny zespół i aktywnie rozwijać sprzedaż, dbając o właściwą ekspozycję produktów i obsługę klienta zgodnie ze standardami sieci. My zajmiemy się negocjacjami z dostawcami, zatowarowaniem i opłatami za lokal. Ty – rozwiniesz własną działalność w sprawdzonym i bezpiecznym modelu biznesowym. Własny sklep Hubiz Metro Rondo ONZ : Twój biznes z globalnym wsparciem. Co oferujemy: gotowy do otwarcia, w pełni wyposażony i zatowarowany sklep Hubiz w atrakcyjnej lokalizacjibrak wkładu własnego – zabezpieczeniem umowy jest kaucja zwrotnabrak kosztów związanych z lokalem (czynsz, prąd i in.) oraz zatowarowaniem (to my je pokrywamy)szkolenia stacjonarne i online na start i w trakcie prowadzenia sklepustałe marketingowe, merytoryczne i techniczne wsparcie Lagardère Travel Retail w Polsce - międzynarodowej grupy z portfolio blisko 40 brandów i 25-letnim doświadczeniem w działalności na polskim rynkudostęp do nowoczesnych narzędzi ułatwiających prowadzenie biznesudługofalową, stabilną współpracę (umowa na czas nieokreślony)przychody, na które masz realny wpływ, oparte na systemie prowizyjnym z gwarantowaną podstawą Benefity: możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z prywatnej opieki medycznej w Medicover oraz z karty sportowej Multisport Pluszniżki na produkty w sklepach, kawiarniach oraz restauracjach prowadzonych przez Lagardère Travel Retail w Polsce (m.in. So Coffee, 1Minute Smacznego! Relay, Inmedio, Aelia Duty Free, Costa Coffee) Nasze wymagania: działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia (możesz to zrobić dopiero po szkoleniu)łatwość pracy z komputerem i w środowisku mobilnymumiejętność budowania zespołu i zarządzania jego pracąkompetencje związane z wysokiej jakości obsługą klientazaangażowanie i aktywne, przedsiębiorcze podejście do sprzedażyobsługa kasy fiskalnej i doświadczenie w prowadzeniu sklepu - mile widzianeO nas:Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail z siecią ponad 5 tys. sklepów w 42 krajach i regionach. W Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne. Działamy w wielu różnych segmentach rynku: na lotniskach, dworcach, stacjach metra, a także w obiektach handlowych i przy ulicy. Większość sklepów funkcjonuje w modelu agencyjnym. Grono związanych z nami agentów i agentek tworzy już ponad 600 osób, które każdego dnia wspieramy w rozwijaniu biznesu.
Pablo Design Studio Reklamy zatrudni:Przedstawiciel handlowy/reklama zewnętrznaopis stanowiska:-komunikacja z klientem-doświadczenie w zakresie kreatywnego pozyskiwania klientów-aktywne poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów biznesowych z potencjalnymi klientami-odpowiedzialność za realizacjęwymagania:-znajomość branży reklamowej-mile widziana znajomość języka niemieckiego i angielskiego-2-letnie doświadczenie w agencji reklamowej na podobnym stanowisku - mile widziane-umiejętność szybkiego przyswajania nowej wiedzy-łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność budowania długotrwałych relacji-pewność siebie i umiejętność przekonywania-umiejętność robienia wycen i kosztorysów-prawo jazdy kat. Boferujemy:-wynagrodzenie stałe oraz premiowe uzależnione od wyników pracy po okresie wdrożeniowym-zestaw narzędzi niezbędnych do pracy-przejrzysty system wynagradzania i premiowania-umowa B2BWszystkie oferty wraz z CV proszę kierować na email:
LUBISZ SPRZEDAŻ? ROZWIJAJ JĄ Z NAMI! Zatroszcz się o naszych klientów i jako DORADCA KLIENTA przejmij odpowiedzialność za: · profesjonalny kontakt z naszymi klientami oraz pomoc w wyborze sprzętów AGD/ RTV,· udzielanie kompleksowej informacji na temat oferowanych produktów,· estetyczną ekspozycję towaru w salonie i komfortowe warunki zakupów,· realizację wyników sprzedażowych. Zyskaj:· stabilną i pewną pracę na etat, w miejscu, w którym dobra atmosfera to codzienność, · dwuskładnikowe wynagrodzenie: pensja + premia (bez limitu!) za osiągane wyniki,· profesjonalny system szkoleń, który pozwoli Ci nabyć niezbędną wiedzę i kompetencje do pracy,· atrakcyjny pakiet benefitów, który pozwoli Ci zadbać o zdrowie, ubezpieczyć się na życie, uprawiać sport (karta MultiSport, firmowy Klub Biegacza, Klub Rowerzysty), zyskać bonus finansowy za polecenia do pracy,· zespół, na który możesz liczyć – lubimy się i wspieramy, bo łączą nas ludzie,· ciekawe doświadczenie i pracę, w której każdy dzień jest inny. W pracy przyda Ci się:· autentyczna pasja do pracy z innymi ludźmi – budowanie relacji to podstawa w tej pracy,· chęć i gotowość do ciągłej nauki oraz realizacji wyników,· zaangażowanie i dobra energia do działania,· minimum średnie wykształcenie. Brzmi dobrze? Aplikuj!
Piekarnia Rzemieślnicza Piec w związku z rozwojem zatrudniSPRZEDAWCĘ w PIEKARNI RZEMIEŚLNICZEJLokalizacja: św. Filipa 14 kiosk na Starym Kleparzu oraz stoisko w Galerii KrakowskiejSzukamy osoby:ENERGICZNEJ I UŚMIECHNIĘTEJKOMUNIKATYWNEJ I ŁATWO Nawiązującej KONTAKTYSUMIENNEJswobodnie posługującej się językiem angielskimzorganizowanej, dbającej o czystość i porządekposiadającą książeczkę sanepidowskąZakres obowiązków:aktywna sprzedaż własnych wyrobów i produktów delikatesowych oraz posiłkówprzygotowywanie napojów i drinkówobsługa ekspresu ciśnieniowegoobsługa kelnerskaobsługa kasy fiskalnej i terminaladbanie o porządek w części sprzedażowejOferujemy:stawka od 24-30 zł netto/godz.·godziny pracy: 6.30 – 22.00·(podczas eventów praca do późnych godzin nocnych)elastyczny grafikmożliwość rozwojuzniżki pracownicze w innych punktach i lokalachumowa o pracę/ umowa zlecenie.przyjazne i bezpieczne środowisko pracy oraz terminowe wypłaty
Serwis OLX od lat pomaga ludziom handlować po sąsiedzku, wygodnie i bez prowizji. Jako część grupy serwisów OLX, będącej światowym liderem na rynku serwisów ogłoszeniowych, staramy się stosować jak najlepsze rozwiązania, by sprostać wymaganiom cały czas rosnącej liczby użytkowników i kreować trendy rynkowe.Poznaj OLX! Naszą misją jest sprawić, aby kupowanie i sprzedawanie niemalże wszystkiego stało się banalnie proste!OTOMOTO Pay to rozwiązanie do finansowania zakupu samochodów, w pełni zintegrowane z platformą łączącą sprzedających i kupujących - OTOMOTO. Narzędzie pozwala na błyskawiczne uzyskanie finansowania na zakup samochodu lub innego pojazdu po uprzedniej weryfikacji ofert kilkunastu banków i innych instytucji finansowych, i dopasowaniu propozycji do potrzeb użytkownika na bazie autorskiego narzędzia oceny zdolności kredytowej. OTOMOTO Pay pozwala także na weryfikację historii pojazdów, których zakup bierze pod uwagę wnioskodawca oraz włączenie do raty kredytu lub leasingu ubezpieczenia i rocznej gwarancji na nieprzewidziane naprawy.Co będzie należało do Twoich obowiązków:Odpowiedzialność za obszar sprzedaży (finansowanie pojazdów online) w projekcie Otomoto PAYZarządzanie zespołem ponad 60 doradców ds. finansowania onlineTworzenie strategii rozwoju 2 kanałów sprzedaży produktów car financing - online i offlineOdpowiedzialność za przychody jednostki - bezpośredni wpływ na wolumeny sprzedaży i politykę cenowąWspółpraca z obszarem produktu, marketingu, oferty finansowejZwiększenie efektywności zespołu sprzedażowego poprzez zarządzanie procesami, rozwijanie kompetencji pracowników i budowanie efektywnego zespołuRegularne raportowanie wyników sprzedażowych i działań zespołu, efektywna analiza danych sprzedażowych i zarządzanie czasemCo będzie Ci potrzebne, żeby odnieść sukces na tym stanowisku:Min. 7-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów finansowychMin. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży zdalnej produktów finansowychMin. 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w formule call centerBardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. na poziomie B2)Bardzo dobra znajomość oferty finansowania i mechanizmów tworzenia ofertUdokumentowane sukcesy w realizacji planów sprzedażowychUmiejętność tworzenia procesów i budowania metryk Wysokie zdolności analityczneCzego możesz oczekiwać od nas?Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)Bogaty pakiet benefitów (benefity do wyboru w ramach platformy MyBenefit m. in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, karta restauracyjna, bilety do kina, teatru i na koncerty, vouchery do sklepów internetowych i stacjonarnych i wiele innych…)Współpracę z ambitnym zespołem i realny wpływ na biznesKompleksowe wdrożenie na nowe stanowiskoSzerokie możliwości rozwoju m. in. szkolenia, webinary, dostęp do platformy e-learningowej MyAcademy, zajęcia z j. angielskiego finansowane przez pracodawcę i wiele innychMożliwość uczestnictwa w akcjach charytatywnych organizowanych przez Grupę OLXGrupa OLX to najszybciej rozwijająca się sieć platform e-commerce na świecie. Każdego miesiąca ułatwiamy życie ponad 300 milionów ludzi, w ponad 30 krajach, na 5 kontynentach. Kształtujemy przyszłość handlu, odnajdując ukrytą wartość we wszystkim, co nas otacza. Każdego dnia pomagamy ludziom kupować i sprzedawać samochody, znaleźć pracę, wymarzone mieszkanie i jego wyposażenie oraz wiele, wiele więcej :)