Sortowanie:
Znaleziony: 20 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Asystentka Prezesa Zarządu
Asystentka Prezesa Zarządu
nowe 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyW związku z rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka Prezesa Zarządu. Zakres obowiązków: - planowanie czasu pracy Zarządu, prowadzenie kalendarza spotkań, wspomaganie w wykonywaniu obowiązków; - dbanie o sprawne funkcjonowanie biura; - organizacja zebrań, spotkań, szkoleń itp.; - koordynowanie współpracy z klientami firmy; - odbieranie telefonu, monitorowanie firmowej skrzynki mailowej i podejmowanie działań - pomoc w zarządzaniu projektami; - koordynowanie sprawnego przepływu informacji, współpraca z działami; - Inne prace zlecone przez Prezesa. Wymagania: - minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej (asystentka, recepcja lub administracja biurowa); - biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym; - dobra obsługa komputera; - umiejętności planowania i organizacji; - dynamika w działaniu; - logiczne myślenie; - umiejętność wyszukiwania informacji; - umiejętność pracy w zespole, ale również zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów; - wysoka komunikatywność; - mile widziane wykształcenie kierunkowe: ekonomiczne, obszar finansów i rachunkowości. Oferujemy: - Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia; - Stabilne zatrudnienie (współpraca długofalowa); - Niezbędne narzędzia pracy (tj. komputer, telefon); - Rozwój zawodowy; - Praca stacjonarna w biurze. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Asystentka Prezesa Zarządu
Asystentka Prezesa Zarządu
Warszawa 30+ kilka dni temu

*Asystentka Prezesa – Warszawa* Firma Thai Bali Spa, dynamicznie rozwijająca się organizacja z siedzibą w sercu Warszawy, poszukuje eleganckiej i wyjątkowej osoby na stanowisko Asystentki Prezesa. Jeśli oprócz doświadczenia w obszarze administracyjnym i organizacyjnym, cenisz również estetykę oraz reprezentacyjny wygląd, zapraszamy do aplikowania! *Wymagania:*- Wykształcenie: absolwentka renomowanego Liceum ogólnokształcącego w Warszawie- Doświadczenie w pracy biurowej będzie dodatkowym atutem- Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej oraz współpracy w zespole- Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office- Dobra znajomość języka angielskiego- Osoba o otwartym umyśle, gotowa do nauki i rozwoju zawodowego *Oferujemy:*- Bardzo dobre warunki finansowe- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie- Możliwość udziału w interesujących projektach i szkoleniach- Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie koleżeńskiego zespołu Jeśli jesteś zainteresowana, prosimy o przesłanie swojego CV wraz ze zdjęciem. Dołącz do naszego zespołu, gdzie każdy szczegół ma znaczenie, i razem twórzmy sukces!

Asystentka Prezesa Zarządu - Krapkowice
Asystentka Prezesa Zarządu - Krapkowice
Żywocice 8 dni plecy

Asystentka Prezesa Zarządu Pracując dla nas:· będziesz pracować w międzynarodowej rozwijającej się organizacji· będziesz mieć możliwość poszerzania wiedzy, kwalifikacji· będziesz uczestniczyć w dużych projektach· będziesz pracować w przyjaznej atmosferze· będziesz mieć realny wpływ na rozwój firmy Twoja przyszła rola:· kompleksowe zarządzanie biurem Prezesa· prowadzenie kalendarza spotkań przełożonego· przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i informacji na spotkania Prezesa· sporządzanie na potrzeby Prezesa sprawozdań, raportów itp.· organizowanie podróży służbowych, rezerwacja hoteli, transportu itp.· monitorowanie i odpowiadanie na korespondencję e-mailową oraz telefoniczną  (również w języku niemieckim oraz angielskim)· koordynacja ważnych projektów oraz inicjatyw Zarządu· dbałość o pozytywny wizerunek· bardzo dobra współpraca z działami podlegającymi Prezesowi· wykonywanie zadań administracyjno-operacyjnych według potrzeb Prezesa Aplikuj jeśli:· posiadasz wykształcenie wyższe· posiadasz minimum rok doświadczenia w pracy jako asystent zarządu/wyższej kadry zarządzającej· cechują Cię wysokie umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji· masz bardzo dobre umiejętności organizacyjne· charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, dyskrecja oraz umiejętność współpracy międzyzespołowej

Poszukiwana -asystentka Prezesa Zarządu
Poszukiwana -asystentka Prezesa Zarządu
550000 zł
Koło 30+ kilka dni temu

PPH"AGRONAS" Sp. z o.o w Kole poszukuje pracownika na stanowisko -asystentka Prezesa Zarządu .Zakres obowiązków: zarządzanie kalendarzem, pocztą e-mail, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy zarządem , a podległymi działami, kompleksowa organizacji spotkań biznesowych i podróży służbowych,obsługa kurierów, poczt przychodzącej i wychodzącej, odbieranie rozmów telef., obsługa BDO, Wymagania: wykształcenie wyższe administracyjne, doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, prawo jazdy kat.B.Oferujemy: praca od 7:00 do 15:00, umowa o pracę na czas określony

ASYSTENTKA PREZESA / SEKRETARKA
ASYSTENTKA PREZESA / SEKRETARKA
Warszawa 30+ kilka dni temu

Umiesz dobrze organizować pracę biura, skutecznie administrować i efektywnie zarządzać czasem?  Jeżeli dodatkowo dobrze znasz język angielski,  jesteś osobą operatywną i pewną siebie - właśnie Ciebie szukamy. Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy handlowej zajmującej się dystrybucją sprzętu elektronicznego, poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka Prezesa/Sekretarka Miejsce pracy: Warszawa, Al. Krakowska Umowa o pracę Pełny etat Wymagania: - Minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej; - Komunikatywna znajomość języka angielskiego – praca w międzynarodowym środowisku; - Umiejętność ustalania priorytetów i realizowania wielu zadań równocześnie; - Praktyczna znajomość MS Office; - Chęć do nauki i rozwijania kompetencji; - Komunikatywność, sumienność, dokładność; - Wysoka kultura osobista. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - Organizacja i kompleksowa obsługa biura; - Zarządzanie terminarzem; - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; - Nadzór nad obiegiem dokumentów (przygotowywanie dokumentów oraz archiwizacja); - Obsługa spotkań oraz przygotowanie sal konferencyjnych; - Bliska współpraca i codzienne wsparcie Kadry Kierowniczej oraz pozostałych pracowników; - Przygotowywanie potrzebnych zestawień, raportów w Excelu; - Organizacja podróży służbowych; - Dbałość o estetyczny wygląd recepcji oraz biura.  Pracodawca oferuje: - Stabilne zatrudnienie; - Atrakcyjne wynagrodzenie; - Pracę w zgranym zespole, w międzynarodowym środowisku; - Możliwość rozwoju; - Miłą atmosferę pracy we wspierającym się zespole. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, otwartą, z pozytywnym nastawieniem, a do tego lubisz realizować zadania organizacyjne i zarządzania biurem, zapraszamy Cię do złożenia cv i aplikowania na naszą ofertę pracy. Prosimy o zapisanie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli: „Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez ARFA HR Beata Przondo, z siedzibą w Warszawie przy ul. Rodła 14/3, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji." Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest ARFA HR Beata Przondo, z siedzibą w Warszawie przy ul. Rodła 14/3. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest Pani/Pana zgoda. Odbiorcami danych mogą być pracodawca, na rzecz którego prowadzony jest proces rekrutacji oraz podmioty zajmujące się obsługą hostingowi i elektroniczną administratora danych. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub do ewentualnego odwołania zgody. Ma Pani/Pan prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Ma Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych dostępne są na stronie https://arfahr.pl

Asystentka Prezesa
Asystentka Prezesa
1290000 zł
Kielce 30+ kilka dni temu

Dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się likwidacją szkód majątkowych, wynajmem nieruchomości oraz wynajmem samochodów ze względu na poszerzanie kadry zatrudni asystentkę. Ciekawa i przyszłościowa branża zapewnia możliwość rozwoju i awansu. Poszukujemy kreatywnych i otwartych kandydatek, które będą tworzyć Nasz zespół.Twoje zadania będą polegały na:Prowadzeniu grafiku prezesa,Obsłudze aktualnych klientówSamodzielnym organizowaniu imprez firmowych czy kolacji biznesowychNadzór biuraRaportowaniu swoich działań zgodnie z wytycznymiWspółpracy z fajną grupą ludziWyjazdów służbowych do oddziałów w innych miastach jak również, korespondencji pomiędzy nimi e mail oraz telefonicznej.pomocy w Tworzeniu projektów i w ich realizacjiWymagania :Terminowość, systematyczność w organizowanych działaniachPełna dyspozycyjność,Prawo jazdy BBardzo dobra znajomość programu OfficeWysoka kultura osobista,Efektywna organizacja pracy z ustaleniem priorytetówWzorowy wizerunek oraz urok osobistyUmiejętność działania pod presją czasuKomunikatywnośćPozytywne nastawienieotwartość odporność na stres

Asystentka prezesa
Asystentka prezesa
699000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Firma DK Invest, działająca w Łodzi, poszukuje osoby na stanowisko asystenta prezesa.Firma prowadzi działalność deweloperską, wykonuje generalne remonty kamienic oraz zajmuje się zakupem / sprzedażą nieruchomości.Zakres obowiązków:prace biuroweprowadzenie dokumentacjiprace kontrolne, również w terenieobsługa biurarozliczanie zakupów i wydatkówobsługa zakupów materiałów oraz rozliczeńOd kandydata oczekujemy:posiadanego prawa jazdy kat. B,samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań,umiejętności obsługi pakietu Microsoft Office,

Asystentka prezesa
Asystentka prezesa
30 dni plecy

Opis oferty pracyFirma z długoletnim stażem o profilu transport międzynarodowy poszukuje Asystentki m/k do pracy stacjonarnej w biurze w Rzeszowie. Zakres obowiązków : Prace administracyjne i biurowe Wsparcie zespołu w prostej pracy administracyjnej Wsparcie Prezesa w prostych zadaniach. Wymagania: Dobra znajomość Ms Office Mile widziane języki obce Dokładność Odpowiedziaknosc Wysoka kultura osobista Wynagrodzenie adekwatne do stanowiska

Asystentka Prezesa
Asystentka Prezesa
Kraków 10 dni plecy

Jeżeli jesteś osobą odpowiedzialną, sumienną i dobrze zorganizowaną, a Twoje podejście do pracy charakteryzuje się nastawieniem na osiąganie celów, ta oferta może być dla Ciebie.Wymagania:doświadczenie w organizowaniu różnorodnych zadań lub zarządzaniu biurem,wybitne umiejętności organizacyjne i zdolność efektywnego zarządzania czasem,wysoki stopień odpowiedzialności i sumienności,proaktywne nastawienie na realizację wyznaczonych celów,doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,biegłość w obsłudze pakietu MS Office oraz systemów zarządzania dokumentami,biegłość w obsłudze Google Sheets i/lub Excela,prawo jazdy i umiejętność prowadzenia pojazdu.Mile widziane:wykształcenie techniczne,doświadczenie w zarządzaniu zespołem,znajomość branży marketingu internetowego.Oferujemy:atrakcyjne wynagrodzenie,pracę na podstawie umowy zlecenie lub B2B,możliwości rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji,wsparcie ze strony prezesa przy realizowanych zadaniach.Jeśli jesteś osobą, która chce pracować w rosnącej firmie i wraz z nią się rozwijać, wyślij nam swoje CV!Kilka słów o nas:Jesteśmy oficjalnymi partnerami Google oraz Meta i specjalistami w marketingu internetowym.Posiadamy wypracowane przez nas innowacyjne narzędzia oraz wiedzę, konieczną, aby skutecznie wspierać cele biznesowe naszych Klientów.Naszą misją jest zwiększanie zysków naszych klientów, które następuje poprzez poprawę skuteczności i efektywności ich działań marketingowo sprzedażowych.Naszą wizją jest stworzenie globalnie rozpoznawalnej marki adsfox znanej ze swojej innowacyjności i skuteczności.

Staż - asystentka prezesa/pracownik biurowy
Staż - asystentka prezesa/pracownik biurowy
30+ kilka dni temu

Fundacja Sama Mama poszukuje osoby na stanowisko asystentka Prezesa do realizacji zadań administracyjnych. Mile widziana osoba: - komunikatywna - otwarta -uśmiechnięta o pozytywnym nastawieniu - szybko ucząca si nowych rzeczy - z wysoką kulturą osobistą - obsługująca pakiet MS Office (word, excel) Zakres zadań: - obsługa skrzynki mailowej - redagowanie pism i dokumentów - prowadzenie kalendarza Fundacji - utrzymywanie kontaktu z instytucjami, urzędami i grantodawcami - wykonywanie telefonów - tworzenie bazy danych - obsługa social media fundacji Narzędzia do pracy: laptop i telefon służbowe Oferujemy udział w szkoleniach, kursach doszkalających, opiekę mentora Staż odbywać się będzie w Płazie (pow. chrzanowski) lub w sytuacji pandemicznej staż 100% zdalny. Staż może trwać od 3 do 6 miesięcy do uzgodnienia. *Fundacja Sama Mama wspiera kobiety i dzieci w sytuacji okołorozwodowej. Działamy od maja 2021 roku.

ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU
ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFIRMA SEVEN BORAMAX POSZUKUJE : ASYSTENTKI PREZESA ZARZĄDU WSPÓŁPRACUJĄCEJ Z DZIAŁEM HANDLOWYM I MARKETINGOWYM Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO. Miejsce pracy: Kielce Zakres obowiązków: organizacja spotkań handlowych i wydarzeń branżowych w kraju i za granicą, organizacja obsługa imprez targowych, wycieczek zagranicznych i imprez firmowych, prowadzenie harmonogramu i kalendarza spotkań zarządu przygotowanie, weryfikacja i kompletowanie dokumentacji, przygotowanie i analiza zestawień dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, sporządzanie i wysyłka korespondencji również w języku angielskim prace administracyjno-biurowe, zajmowanie się sprawami związanymi z najmem krótko i długo terminowym nieruchomości tłumaczenie dokumentów na język angielski współpraca z działem marketingowym i handlowym, obsługa wniosków unijnych, Dbanie o zaopatrzenie biura – zakupy oraz uzupełnianie braków asortymentu Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, oraz wiele wiele innych. Wymagania: bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (WARUNEK KONIECZNY)- (prosimy o nieprzesyłanie ofert osób, które nie spełniają tego warunku) wykształcenie minimum średnie, wysoka kultura osobista duża dyspozycyjność oraz aktualny paszport ze względu na podróże służbowe mile widziane doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku; obsługa programów MS Office, dobra organizacja pracy, kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia, planowania, skrupulatność, sumienność umiejętność pracy pod presją czasu odporność na stres wysoka kultura osobista, nienaganny wygląd oraz dobra prezencja Poszukiwany tzw. człowiek orkiestra Prawo jazdy kat. B (czynne!!) Oferujemy pracę w zgranym zespole pozytywnych ludzi, atrakcyjne wynagrodzenie, stałą umowę współpracy , samochód służbowy oraz wszelkie inne narzędzia konieczne do pracy Jeśli chcesz pracować jak przysłowiowy urzędnik - nie aplikuj! Jeśli Twoja kreatywność, operatywność to tylko słowa przepisane z Cv gotowca - nie aplikuj! Jeśli nie masz nic do zaoferowania i nic nie jesteś w stanie wnieść swoją osobą - nie aplikuj! Jeśli nie jesteś osobą ambitną, pracowitą - nie aplikuj! Jeśli jesteś osobą powolną, niepewną siebie, wpadasz w panikę lub histerię - nie aplikuj Jeśli nie masz dystansu do siebie i poczucia humoru - nie aplikuj! Jeśli masz wątpliwości czy spełniasz nasze oczekiwania oszczędź nam i sobie czas i nie aplikuj!!! Oferujemy bardzo ciekawą pracę dla interesujących kreatywnych osób w której każdy dzień jest inny.

Comforteo - Asystent/Asystentka Prezesa - Opatów
Comforteo - Asystent/Asystentka Prezesa - Opatów
Opatów 15 dni plecy

Firma Comforteo – renomowany producent mebli tapicerowanych, aktualnie poszukuje kandydatów na stanowisko: ASYSTENT/ASYSTENTKA PREZESAMiejsce pracy: OpatówObowiązki:Obsługa korespondencji elektronicznejProwadzenie i koordynowanie kalendarza spotkańMonitorowanie i śledzenie zadań oraz terminówPrzygotowywanie dokumentów, prezentacji i raportówBezpośrednia współpraca z pracownikami firmyZachowanie poufności i dyskretne obchodzenie się z wszystkimi dokumentami i informacjamiWymagania:Bardzo dobre umiejętności organizacyjneSilne zdolności komunikacyjne i interpersonalneDoskonała znajomość MS OfficeDyspozycyjność do wyjazdów służbowychDoświadczenie na podobnym stanowiskuBiegła znajomość języka angielskiegoZnajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutemDyskrecja i lojalnośćOferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczeniaStabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmieMożliwość rozwoju osobistegoPrzyjazną atmosferę pracyUbezpieczenie grupoweZainteresowanych prosimy o składanie aplikacji za pośrednictwem OLX.Prosimy o załączeni następującej klauzuli w dokumentach aplikacyjnych:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000)”.Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.Podawane przez Pana/Panią dane osobowe w załączanym CV są zbierane dla potrzeb procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Ma Pan/Pani prawo w każdej chwili wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych, poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych, ograniczenie przetwarzania danych, wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania danych, wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka Comforteo Węgłowski i Stryjakiewicz Spółka komandytowa, z siedzibą Opatów, ul. Bolesławiecka 14A, 63-645 Łęka Opatowska

Asystentka/asystent  prezesa
Asystentka/asystent prezesa
1199000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Dzień dobry,Poszukuję ambitnej asystentki do pomocy w ogarnięciu tematów które osobiście nadzoruje. Prowadzę działalność w zakresie1) Produkcji energii z wody(MEW)2) Szpital jednego dnia3) Budowlanka kubaturowa4) Pożyczki Zakres obowiązków:1) Rozmowy telefoniczne i korespondencja w zleconych sprawach2 )Wyszukiwanie obiektów/budowli w KW i geoportalu które nas interesują ( po przeszkoleniu)3) Nadzorowanie terminowości płatności faktur i różnego rodzaju opłat4) Przygotowanie prostych deklaracji dla URE i MIOZE( z wyprodukowanej energii i zużytej wody)5) inne Praca dla osoby ambitnej i nastawionej na rozwój. Miło gdybyś posiadała status studenta. Możliwe firmowe auto. Wynagrodzenie mocno uzależnione od zaangażowania, nienormowany czas pracy Prosze o kontakt przez OLX - opis doświadczenia wraz z CVPozdrawiamTomek

asystentka / asystent prezesa - 7000 złnetto
asystentka / asystent prezesa - 7000 złnetto
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię asystentkę / asystenta do firmy z branży budowlanej. Biuro zostanie otwarte w przy Marszałkowskiej 45, Warszawa połowa stycznia. Zapewniam przeszkolenie, zakres obowiązków: umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza, obsługa poczty. Zgłoszeniem wraz ze zdjęciem proszę przesyłam w odpowiedzi na ogłoszenie. Wynagrodzenie 7000 netto plus premie.

Dam Prace
Dam Prace
Mielec 30+ kilka dni temu

Szukam osoby chętne do pracy na stanowisku Asystentka Prezesa Pracownik biurowy Menadżerka i kierownik Więcej informacji na e-mail Proszę zostawić CV

Asystentka biurowa
Asystentka biurowa
Rzgów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy dynamiczną firmą poszukującą doświadczonej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko asystentki. Poszukujemy kandydata/kandydatki, który będzie odpowiedzialny/a za zapewnienie wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla naszego Zarządu. **Obowiązki:** - Organizacja i koordynacja spotkań i podróży - Zarządzanie kalendarzem i planowanie spotkań - Przygotowywanie dokumentów, prezentacji i raportów - Zarządzanie korespondencją i komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną - Wsparcie organizacyjne przy różnego rodzaju wydarzeniach i spotkaniach - Inne zadania zlecone przez zarząd firmy **Wymagania:** - Doświadczenie w pracy jako asystentka prezesa lub asystentka zarządu - Znajomość pakietu MS Office - Umiejętność organizacji pracy i samodzielności w działaniu - Komunikatywność i dobra organizacja czasu - Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem - znajomość prowadzenia kanałów social media i podstawy marketingu **Oferujemy:** - Pracę w dynamicznym zespole - Elastyczne godziny pracy - Możliwość rozwoju zawodowego - Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności Jeśli jesteś zainteresowany/a pracą w charakterze asystentki, prześlij swoje CV.

Asystent / Asystentka zarządu
Asystent / Asystentka zarządu
940000 zł
Puszczykowo 30+ kilka dni temu

Grupa EMAS Polska poszukuje pracownika na stanowisko Asystentka prezesaTwój zakres obowiązkówplanowanie czasu pracy Zarządu, prowadzenie kalendarza spotkań, wspomaganie w wykonywaniu obowiązków;administracyjne wsparcie prezesa;organizacja zebrań, spotkań, szkoleń itp.;kordynowanie współpracy z klientami firmy;analiza rynku i konkurencji, wyszukiwanie niezbędnej informacji;pomoc w zarządzaniu projektami;koordynowanie sprawnego przepływu informacji, współpraca z działami.Nasze wymaganiaznajomość języka polskiego na poziomie C1;znajomość języka angielskiego na poziomie C1;prawo jazdy kategorii Bdobra obsługa komputera;umiejętności planowania i organizacji;logiczne myślenie;umiejętność wyszukiwania informacji;umiejętność pracy w zespole, ale również zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów;mile widziane wykształcenie kierunkowe: handlowe, ekonomiczne, obszar finansów i rachunkowości.To oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę , jesteśmy również otwarci na różne formy zatrudnienia: zlecenia B2B i inne;stabilne zatrudnienie (współpraca długofalowa);atrakcyjne warunki finansowe (adekwatne do doświadczenia) oraz systempremiowy;rozwój zawodowyniezbędne narzędzia pracy (tj. komputer, telefon, samochód służbowy).

Asystent / Asystentka Działu Eksportu z językiem angielskim
Asystent / Asystentka Działu Eksportu z językiem angielskim
Warszawa 14 dnia plecy

OPISJesteś zainteresowany/zainteresowana pracą w młodym dynamicznym zespole? Jeśli tak to ta praca jest dla Ciebie.Producent i właściciel marki Colorissimo zajmuje się produkcją oryginalnych i wyjątkowych produktów przeznaczonych dla firm.Większość sprzedaży Lava Group realizuję na rynkach zagranicznych. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób do działu sprzedaży na rynkach eksportowych i w Polsce.Stanowisko : Asystent/Asystentka działu eksportu z językiem angielskimZakres obowiązków:• obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych• przygotowywanie wizualizacji z logo klienta• współpraca z partnerami zagranicznymi• budowanie baz i ich weryfikacja• współpraca z innymi działami firmOczekujemy:• status studenta• znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2• chęci do rozwoju• sprawnej obsługi komputera• zaangażowania w wykonywanych zadaniachOferujemy:• gwarancję pracy w stabilnej firmie nastawionej na rozwój pracownika• umowę zlecenie - stawka 27,70 zł netto.• regularny czas pracy 8:30 - 16:30 pon.-pt.• intensywne szkolenia,• wsparcie młodego zespołu• szansę na rozwój kariery w sprzedażyAdministratorem Danych Osobowych jest Lava Group S.C. z siedzibą w Warszawie (kontakt: ul. Romera 4b, 02-784 Warszawa).2. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO).3. Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.4. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.5. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV.6. Za zgodą kandydatów w okresie 1 roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych.7. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.8. Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Lava Group S.C. z siedzibą w Warszawie na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.9. Jeśli wyraża Pan/ Pani również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przeszłych rekrutacji również, proszę o dostarczenie drugiej zgody o następującej treści:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Lava Group S.C. z siedzibą w Warszawie na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska.”

Asystentka/Asystent Działu Sprzedaży
Asystentka/Asystent Działu Sprzedaży
30+ kilka dni temu

Jesteś zainteresowany/zainteresowana pracą w młodym dynamicznym zespole? Jeśli tak to ta praca jest dla Ciebie. Producent i właściciel marki Colorissimo zajmuje się produkcją oryginalnych i wyjątkowych produktów przeznaczonych dla firm. Większość sprzedaży Lava Group realizuję na rynkach zagranicznych. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób do działu sprzedaży na rynkach eksportowych i w Polsce. Poszukujemy studentów od teraz do końca roku. Stanowisko : Asystent/Asystentka w dziale sprzedaży Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów Zakres obowiązków: • obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych • przygotowywanie wizualizacji z logo klienta • budowanie baz i ich weryfikacja • współpraca z innymi działami firmy Oczekujemy: • status studenta • chęci do rozwoju • sprawnej obsługi komputera • zaangażowania w wykonywanych zadaniach • znajomość języka angielskiego Oferujemy: • gwarancję pracy w stabilnej firmie nastawionej na rozwój pracownika • umowę zlecenie - stawka 20 zł netto. • regularny czas pracy 8:30 - 16:30 pon.-pt. • intensywne szkolenia, • wsparcie młodego zespołu • szansę na rozwój kariery w sprzedaży . Administratorem Danych Osobowych jest Lava Group S.C. z siedzibą w Warszawie (kontakt: ul. Romera 4b, 02-784 Warszawa). 2. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO). 3. Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 4. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 5. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV. 6. Za zgodą kandydatów w okresie 1 roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych. 7. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu. 8. Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Lava Group S.C. z siedzibą w Warszawie na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. 9. Jeśli wyraża Pan/ Pani również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przeszłych rekrutacji również, proszę o dostarczenie drugiej zgody o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Lava Group S.C. z siedzibą w Warszawie na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska.”

Asystent/Asystentka projektów IT
Asystent/Asystentka projektów IT
Leżajsk 10 dni plecy

Zespół Research & Development w PREBYTES to obszar organizacji, do którego możesz dołączyć w roli Asystent/Asystentka projektów IT. Osoba na tym stanowisku wspiera zespół w działaniach organizacyjnych i dba o prawidłowy przepływ informacji w ramach projektów. Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem, jeżeli uważasz, że wymienione przez nas cechy idealnie opisują właśnie Ciebie - skontaktuj się z nami i prześlij nam więcej informacji o sobie!Twój zakres obowiązkówkoordynowanie przepływu pracy i działań w zespole programistówwspółpraca ze wszystkimi działami firmiesporządzanie harmonogramów pracytworzenie dokumentacjimonitorowanie terminowości realizacji poszczególnych etapów planuorganizowanie spotkań zespołu z klientamikoordynowanie przepływu informacji do klientówSzukamy osoby, która:ma wyższe wykształcenieceni sobie systematyczność i uporządkowane środowisko pracywyróżnia się doskonałą organizacją własnej pracypotrafi monitorować wielowątkową pracę zespołuma wysoko rozwinięte zdolności analityczne oraz umiejętność podejmowania decyzjiceni sobie wysoką kulturę osobistą i profesjonalizmzna język angielski w stopniu komunikatywnymCo oferujemyumowę o pracę w trybie stacjonarnym w Leżajskumożliwość podejmowania różnych zadań w innowacyjnych projektachotwartość na wprowadzanie zmian i realny wpływ na rozwój organizacjinowoczesne środowisko pracynajlepszej jakości sprzęt i narzędzia do pracykursy i szkolenia zewnętrznecodzienny catering obiadowy, świeże owoce i słodkie przekąskifirmowe imprezy oraz wyjazdy integracyjnepracę w zgranym zespole i miłej atmosferze Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Jeśli w ciągu 30 dni od daty wysłania przez Ciebie CV nie skontaktujemy się z Tobą, będzie to oznaczać, iż nie zakwalifikowano Cię do kolejnego etapu rekrutacji. Twoje CV oraz wszystkie informacje wysłane przez Ciebie zostaną bezpowrotnie usunięte. Administratorem danych osobowych jest PREBYTES sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Leżajsku, ul. Sandomierska 6, 37-300 Leżajsk. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie dla celu jakim jest przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w PREBYTES sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Leżajsku. Podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane nie będą powierzane innym odbiorcom. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji.

Filtr