Sortowanie:
Znaleziony: 29 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Fakturzystka/ fakturzysta
Fakturzystka/ fakturzysta
190000 zł
nowe 30+ kilka dni temu

Firma transportowa Thomas poszukuje osoby na stanowisko: fakturzystka/ fakturzysta. Mile widziane doświadczenie w obszarze wystawiania faktur.Osoby zainteresowane proszę o kontakt pod numerem telefonu oraz podesłanie CV na adres mailowy.tel. 51*****20

Fakturzystka, Kasjerka
Fakturzystka, Kasjerka
Wyszków 30+ kilka dni temu

Firma ROLSTAL Pawłowski sp. z o.o. filia w Wyszkowie produkująca konstrukcje stalowe poszukuje pracownika na stanowisko:  Fakturzystka, Kasjerka . Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie CV na @ Kom. 602 - pokaż numer telefonu - , 602 - pokaż numer telefonu -

Fakturzystka
Fakturzystka
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyELS Everest Logistics Services Jesteśmy przedsiębiorstwem działającym w branży TSL. od 2002 r. Wieloletnie doświadczenie pozwala nam Konsekwentnie rozwijać portfel naszych usług, który obejmuje transport cało pojazdowy i drobnicowy. Do naszego Zespołu aktualnie poszukujemy osób na stanowisko : Fakturzystka Stanowisko z możliwością przyuczenia. Zakres obowiązków: • Wystawianie faktur wraz z ich korygowaniem, • Sprawdzanie i kompletowanie dokumentów związanych z transakcją sprzedaży, • Przypominanie kontrahentom o terminach płatności, • Współpraca z działem logistyki w ramach bieżącej obsługi • Współpraca z klientami, partnerami, podwykonawcami i innymi kontrahentami, • Sporządzanie dokumentacji wewnętrznej, • Weryfikacja zgodności danych w systemie oraz kontrola obiegu dokumentacji księgowej. Oczekiwania: • Wykształcenie średnie/ wyższe mile widziane, • Znajomość praktyk i zasad księgowych. • Dokładność, sumienność, komunikatywność • Umiejętność pracy pod presją czasu, To oferujemy: • Pracę w stabilnej firmie funkcjonującej na rynku blisko 20 lat, • Szerokie możliwości rozwoju i zdobywania unikatowych doświadczeń, • Indywidualnie określoną ścieżkę kariery, • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • Przyjazną atmosferę pracy. Jako Zespół EVEREST LOGISTICS SERVICES z wielką pasją stale tworzymy i doskonalimy innowacyjne rozwiązania w transporcie i logistyce, które bezpośrednio przekładają się na sukcesy globalnego biznesu. Jako firma o międzynarodowym zasięgu narzucamy wysokie standardy moralne i jakościowe poprzez które, tworzymy etyczne środowisko pracy i dobrą przyszłość. Jeśli masz dodatkowe pytania zadzwoń. Jeśli chcesz zaaplikować wyślij CV za pomocą OLX.pl, skontaktujemy się jak najszybciej! lub CV na maila działu kadr podanego na stronie internetowej. 24 382 11 00 wew 1 Facebook/everestlogisticsservices

Fakturzystka / pracownik administracyjny
Fakturzystka / pracownik administracyjny
Koszalin 11 dni plecy

Hurtownia owocowo-warzywna AGROL zatrudni pracownika na stanowisku Fakturzystka - pracownik biurowy.Praca w godzinach 3-11 od poniedziałku do soboty, umowa o pracę.Do obowiązków fakturzystki należeć będzie:Wystawianie fakturKontakt z KlientamiWprowadzanie faktur zakupowychPrzygotowanie dokumentów do księgowaniaPrace administracyjne i archiwizacyjneOd osoby zatrudnionej na tym stanowisku oczekujemy:Doświadczenia na podobnym stanowiskuUmiejętności organizacji pracy, samodzielności, terminowości, dokładności i odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych zadańRzetelności i umiejętność analitycznego myśleniaUmiejętności pracy w zespole, inicjatywy i profesjonalnego podejścia do pracy,Minimum średniego wykształcenia.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.Równocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami

Pomoc biurowa fakturzystka
Pomoc biurowa fakturzystka
610000 zł
30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem firma ADIAGRO poszukuje osób na stanowisko: Pracownik administracyjno-biurowy / Fakturzystka Lokalizacja: Przytuły Obowiązki: • telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem • dbanie o pozytywny wizerunek firmy • dbanie o porządek w miejscu pracy • realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego Wymagania: • bardzo dobra organizacja pracy • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne • umiejętność pracy w zespole • odpowiedzialności, sumienności, rzetelności i terminowości • zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu • dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office Oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie • ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. • możliwość proponowania i wdrażania własnych pomysłów na rozwój naszej firmy • przyjemną atmosferę pracy • pracę w godzinach 7:30- 15:30  Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Zatrudnię pracownika biurowego/fakturzystka
Zatrudnię pracownika biurowego/fakturzystka
347750 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Zatrudnię osobę do pracy na stanowisko pracownik biurowy/fakturzystka, mile widziane studentki zaoczne. Praca w godzinach 7;00-15;00, od poniedziałku do piątku. Nasze biuro znajduje się w Gdańsku - olszynka. ZAKRES OBOWIĄZKÓW ; -stały kontakt z przedstawicielem handlowym -praca w programie axel (nauczymy) -weryfikacja zamówień kontrahentów -bieżąca kontrola obiegu dokumentów w firmie -wystawianie dokumentów sprzedaży -kontrola nad flotą pojazdów firmy (faktury paliwowe, OC i przeglądy) WYMAGANIA ; -książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych ( jeśli nie masz - zlecimy Ci badania) -komunikatywność -sumienność -dobra organizacja pracy własnej -odporność na stres -zaangażowanie w powierzone obowiązki -doświadczenie w pracy biurowej OFERUJEMY ; -praca w młodym zespole -stałe godziny pracy -umowa o pracę -możliwość rozwoju -pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku PROSIMY O PRZESYŁANIE CV ZE ZDJĘCIEM.

Lublin fakturzystka/obsługa klienta
Lublin fakturzystka/obsługa klienta
Lublin 7 dni plecy

Publimar Sp. J. Hurtownia mięsa i wędlin to firma o mocnej pozycji na rynku, jedna z największych hurtowni w regionie. Poszukuje pracownika na stanowisko: Fakturzystka/obsługa klienta (praca w systemie 3-zmianowym) Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:-kreowanie dobrego wizerunku firmy,-e-mail/ telefoniczne udzielanie odpowiedzi na pytania i problemy klientów,-obrót dokumentami w firmie,-wystawianie dokumentów sprzedaży paragonów, faktur / korekt. -przygotowywanie ofert handlowych.  Miejsce pracy: LUBLIN Wymagania:-zaangażowanie,-umiejętność pracy w zespole,-dyspozycyjność,-rzetelność, sumienność, wysoka kultura osobista,-umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, odporność na stres. Oferujemy:-praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, C.V. prosimy kierować na adres e-mail lub do siedziby firmy. SKONTAKTUJEMY SIĘ Z WYBRANYMI KANDYDATAMI

Pracownik biurowy - Fakturzystka / Fakturzysta
Pracownik biurowy - Fakturzystka / Fakturzysta
9 dni plecy

Poszukujemy osoby na stanowisko Pracownik biurowy - Fakturzysta/ Fakturzystka z doświadczeniem na podobnym stanowisku. Zadania: weryfikacja poprawności danych niezbędnych do wystawiania faktur ,wprowadzaniu dokumentów do systemu firmowego,wystawianie faktur sprzedaży,wprowadzanie faktur zakupu do systemu ,wystawianie dokumentów związanych ze sprzedażą i zakupem (KP, KW, itp.),ewidencja i weryfikowanie poprawności dokumentów ( w tym faktur) oraz ich obiegu, archiwizacja dokumentów,obsługa kasy fiskalnej,prowadzenie rozliczeń bankowych i kasowych,współpraca z działem księgowości.Oczekiwania: wykształcenie minimum średnie ,znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych ,znajomość obsługi kasy fiskalnej,dobra znajomość pakietu Office,mile widziana znajomość programu Subiekt GT ,umiejętność pracy w zespole ,odporność na stres w kontakcie z klientem, dobra organizacja stanowiska pracy, dokładność, systematyczność, sumienność,pozytywne nastawienie Oferujemy: stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Proszę o przesyłanie CV Aplikując proszę o dopisane klauzuli RODO

zatrudnię Fakturzystka + ogólne prace biurowe Kol.Skarszewek
zatrudnię Fakturzystka + ogólne prace biurowe Kol.Skarszewek
30+ kilka dni temu

zatrudnię Fakturzystka + ogólne prace biurowe Kolonia Skarszewek gm. Żelazków Poszukuję fakturzystki do ogólnych prac biurowych, dobre zarobki ale to zależy od zaangażowania - pełny etat - stała praca, umowa o pracę od zaraz, wszystkie świadczenia, mile widziany angielski niemiecki w stopniu komunikatywnym, praca w miejscowości Kolonia Skarszewek, 62-817 Żelazków praca Pn.-Pt 8.00-16.00 godziny do ustalenia możliwość 9.00-17.00 praca w klimatyzowanym i ogrzewanym biurze. Kolonia Skarszewek, 62-817 Żelazków Piotr ********* Tomasz 604590690 email: pi**r@t**********.pl

Asystentka fakturzystka
Asystentka fakturzystka
Kowiesy 3 kilka dni temu

Twój zakres obowiązków: prowadzenie rejestru kontrahentów wystawianie faktur sprzedaży wystawianie faktur korygujących weryfikowanie i akceptowanie not korygujących archiwizowanie kopii dokumentów sprzedaży przyjmowanie zamówień od kontrahentów gromadzenie, zabezpieczenie, ewidencjonowanie i udostępnianie dokumentacji wymagania: doświadczenie w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki dokładność bardzo dobra organizacja pracy znajomość pakietu MS Office Dobra znajomość programu Comarch Optima Prawo jazdy To oferujemy stabilne zatrudnienie wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności

młodszy specjalista ds. administracji / fakturzystka
młodszy specjalista ds. administracji / fakturzystka
Kraków 30+ kilka dni temu

InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Jesteśmy firmą godną zaufania, posiadamy certyfikat nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia. W związku ze stałym rozwojem działu zagranicznego aktualnie poszukujemy: młodszy specjalista ds. administracji / fakturzystka Zakres obowiązków: • sporządzanie dokumentów sprzedaży (faktur); • monitorowanie płatności; • bieżąca obsługa telefoniczna i e-mailowa zleceniobiorców; • bieżąca współpraca z Działem Kadr i Księgowości. Oczekiwania: • wykształcenie średnie lub wyższe; • mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej; • dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office, w szczególności Word oraz Excel); • łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych; • umiejętność organizacji pracy własnej. Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu na umowę o pracę na pełny etat; • pracę od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00 w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; • realne możliwości podnoszenia kompetencji; • dodatkowe benefity (karta multisport, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach); • niezbędne narzędzia pracy.

Fakturzysta/ Fakturzystka od 4300 brutto
Fakturzysta/ Fakturzystka od 4300 brutto
Łódź 12 dnia plecy

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą, działającą na rynku lokalnym od kilkunastu lat. Zajmujemy się sprzedażą hurtową owoców i warzyw. Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Fakturzysta/ Fakturzystka z przynajmniej rocznym doświadczeniem na podobnym stanowisku. Praca w systemie jednozmianowym w godz. nocnych od 3-11 rano, od pon. do pt. Wymagana aktualna książeczka sanepid Zadania: - wystawianie faktur sprzedaży na podstawie dokumentów zamówień - wprowadzanie faktur zakupu do systemu - wystawianie dokumentów związanych ze sprzedażą i zakupem (KP, KW, PA, WZ, PZ itp.) - ewidencja i weryfikowanie poprawności dokumentów ( w tym faktur) oraz ich obiegu - aktualizacja cen w systemie - archiwizacja dokumentów - bezpośredni kontakt z klientem - stała współpraca z magazynem i przełożonym Oczekiwania: - znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych - wykształcenie minimum średnie - umiejętność pracy w zespole - odporność na stres w kontakcie z klientem - dobra organizacja stanowiska pracy - dokładność, systematyczność, sumienność - pozytywne nastawienie - znajomość programu Subiect GT Oferujemy: - stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - miłą atmosferę. Proszę o przesyłanie CV ze zdjęciem. Aplikując proszę o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002 roku Nr 101, poz 926 ze zm.)”

Fakturzysta/fakturzystka, doradca klienta w hurtowni fryzjerskiej
Fakturzysta/fakturzystka, doradca klienta w hurtowni fryzjerskiej
599000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Prężnie rozwijająca się hurtownia z artykułami fryzjerskimi zatrudni osobę na stanowiskofakturzysta/fakturzystka, pracownik biurowy w hurtowni fryzjerskiejLokalizacja: Kraków- LibertówPodstawowe obowiązki:-wystawianie faktur-realizacja zamówień-współpraca z dystrybutorami-współpraca z innymi działami firmy-praca w programie ERP Optima Wymagania:-dokładność i sumienność-umiejętność organizowania czasu pracy-otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych-silna motywacja do pracy-komunikatywność, pozytywne nastawienie i energia-znajomość branży fryzjerskiej będzie dodatkowym atutem-znajomość programu ERP Optima Oferujemy:-stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,-atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze + system premiowy-podnoszenie własnych kwalifikacji Zapraszamy do kontaktu!!

FAKTURZYSTKA DO FIRMY PRODUKCYJNO HANDLOWEJ, PRACA OD ZARAZ!
FAKTURZYSTKA DO FIRMY PRODUKCYJNO HANDLOWEJ, PRACA OD ZARAZ!
Ciechanów 30+ kilka dni temu

FAKTURZYSTKA DO FIRMY PRODUKCYJNO HANDLOWEJ, PRACA OD ZARAZ! Prężnie rozwijająca się firma produkcyjno handlowa z kilkuletnim doświadczeniem szuka fakturzystki. Praca w systemie dwuzmianowym, dostępna od zaraz. Oferujemy BARDZO atrakcyjne warunki wynagrodzenia. Serdecznie zapraszamy. Prosimy WYŁĄCZNIE o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 507 - pokaż numer telefonu - Opcjonalnie prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy: @

Oferta pracy - fakturzystka
Oferta pracy - fakturzystka
16 dni plecy

Poszukujemy fakturzystki do naszego zespołu.Zakres obowiązków:·         Wystawianie dokumentów sprzedaży na podstawie zamówień, wystawianie korekt, fakturowanie.·          Ewidencja i weryfikowanie poprawności dokumentów (w tym faktur) oraz ich obiegu.·         Przyporządkowywanie, digitalizowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z fakturami.·         Monitorowanie terminów płatności oraz podejmowanie działań w przypadku opóźnień.·         Współpraca z innymi działami w firmie.·         Kontakt z klientem. Wymagania:·         Wykształcenie średnie.·         Min. Półroczne doświadczenie na podobnym stanowisku.·         Prawo jazdy kategoria B.·         Znajomość obsługi komputera·         Sumienność, rzetelność oraz dobra organizacja pracy. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV poprzez OLX.

Fakturzystka/pracownik biurowy
Fakturzystka/pracownik biurowy
Gliwice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma NIKA TRANS Sp. z o. o. zatrudni od zaraz energiczną, chętną do pracy osobę do fakturowania oraz prac biurowych. Miejsce pracy: Gliwice ul. Pszczyńska 305, pełny etat. Główne obowiązki: -wystawianie faktur pln oraz euro w programie Speed + wysyłka pocztowa -parowanie dokumentów transportowych do zleceń -umieszczanie faktur na platformach klientów -korespondencja mailowa z klientami -windykacja przeterminowanych należności -archiwizacja dokumentów -przyporządkowywanie wystawionych polis ubezpieczeniowych do samochodów -oraz inne prace biurowe Mile widziane doświadczenie oraz znajomość języka angielskiego/niemieckiego. Proszę o CV na adres: dominika.konwerska(małpa)nikatrans.pl, tel: 506 1081 07.

Pracownik biurowy/ fakturzystka
Pracownik biurowy/ fakturzystka
935000 zł
30+ kilka dni temu

ADREM HIGIENA poszukuje kandydata na stanowisko:Pracownik Działu Handlowego(sprzedaż, fakturowanie)Zadania:- zarządzanie pełnym cyklem sprzedaży, począwszy od prezentacji oferty, aż do zamknięcia transakcji,- rozwijanie relacji biznesowych z istniejącymi klientami,- obsługa telefoniczna, mailowa oraz prowadzenie korespondencji oraz dokumentacji,- prowadzenie bieżącej obsługi administracyjnej biura,Wymagania:- bardzo dobra znajomość programów MS Office dyspozycyjność oraz bardzo dobra organizacja pracy wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz sprzedażowe,- obsługa programu SYMFONIA będzie dodatkowym atutem,Oferta:- umowa o pracę-niezbędne narzędzia pracy;Miejsce wykonywania pracy:Międzyrzecze Górne 37043-392 Międzyrzecze Górne

Pracownik biurowy- fakturzystka
Pracownik biurowy- fakturzystka
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy pracownika biurowego- fakturzystki do pracy w Kielcach: Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - obsługę systemu handlowo-magazynowego WF-MAG - obsługę klientów hurtowych i detalicznych - wystawianie faktur i dokumentów magazynowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zarządzanie dokumentacją sprzedażową - bieżące prace administracyjno -biurowe - rozliczanie reklamacji, wystawianie korekt -Weryfikacja poprawności faktur i wyjaśnianie ewentualnych niezgodności Wymagania: • wykształcenie minimum średnie • znajomość pakietu MS Office • praktyczna znajomość obsługi komputera • obsługa urządzeń biurowych • dobra organizacja czasu pracy, • odporność na stres, odpowiedzialność • uczciwość, komunikatywność, zaangażowanie; • motywacja do pracy; • wysoka kultura osobista; • przyjazne nastawienie do ludzi, entuzjazm; • mile widziana znajomość programu WF- MAG oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Oferujemy: • Zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku, • Atrakcyjne wynagrodzenie, • Pracę w młodym, pozytywnym zespole z krótkimi ścieżkami decyzyjności (brak korporacyjnego podejścia), • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Oferty prosimy składać na poniższy adres mailowy: @ lub @ Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.)".

Fakturzystka/pracownik biurowy
Fakturzystka/pracownik biurowy
Warszawa 5 dni plecy

Grupa Patio, działająca w branży budowlanej poszukuje kandydata na stanowisko pracownik biurowy/fakturzystkaMiejsce pracy Warszawa Włochy (ul. Krakowiaków)Zakres obowiązków :wystawianie faktur oraz korekt (Comarch)kompletowanie oraz nadzorowanie dokumentów niezbędnych do wystawiania fakturkontrola terminowości dokumentacjiobsługa urządzeń biurowychobsługa poczty e-mail oraz telefoniczny kontakt z klientemarchiwizacja dokumentówWymagania :umiejętność pracy w zespolezaangażowanie w wykonywaną pracęsamodzielna i efektywna organizacja pracy własnejumiejętność szybkiego pisania na klawiaturzemile widziana znajomość programu ComarchOferujemy :umowę o pracę (w godzinach 8-16)stabilne warunki zatrudnieniakompleksowe wdrożeniemiłą atmosferęJeśli uznasz, że jesteś osobą, której szukamy zaaplikuj do nas.Kandydatów prosimy o przesłanie CV (wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych) za pośrednictwem formularza OLX.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Pracownik administracyjno - biurowy - fakturzystka
Pracownik administracyjno - biurowy - fakturzystka
Gliwice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyObowiązki: • telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem • wystawianie faktury w systemie Optima • wsparcie pracowników innych działów • dbanie o pozytywny wizerunek firmy • dbanie o porządek w miejscu pracy • realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego • Monitorowanie płatności Wymagania: • bardzo dobra organizacja pracy • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne • umiejętność pracy w zespole • odpowiedzialności, sumienności, rzetelności i terminowości • zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu • dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office • znajomość systemu Optima lub chęć przyuczenia Oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie • ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę. • wsparcie we wszystkich działaniach • pracę w godzinach elastycznych (8-16) Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV .

Fakturzystka w firmie transportowej
Fakturzystka w firmie transportowej
195000 zł
30+ kilka dni temu

Zatrudnię księgową / fakturzystkę do pracy w firmie transportowej zajmującej się przewozem międzynarodowym.Osoba samodzielna z doświadczeniemWARUNKI PRACY I WYNAGRODZENIE JEST DO USTALENIADoświadczenie - prawo jazdy kategorii B, dyspozycyjność ,odporność na stres , samo dyscyplina, szybkość i samodzielność w podejmowaniu decyzji , bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole ,obsługa pakietu Office i urządzeń biurowych ,umiejętność wystawiania faktur, obsługa korespondencji, współpraca z innymi działami oraz nadzór nad zaopatrzeniem biura dbanie o jego czystość . Język Angielski na poziomie średnio zaawansowanym mile widziany- będzie on dodatkowym atutem.Oferujemy Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B - niezbędne narzędzia - pracę w młodym zespole i przyjaznej atmosferze - możliwość rozwoju osobistego i zawodowego - nowoczesne oprogramowanie TSL , programy pocztowe, premia uznaniowa za inicjatywę i wyniki. Nadgodziny dodatkowo płatne.Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16 - do uzgodnienia 7-15Kontakt telefoniczny w godzinach 8:00-18:00 CV ze zdjęciem proszę wysyłać na OLX

Fakturzystka - Logistyka - Księgowość Częstochowa
Fakturzystka - Logistyka - Księgowość Częstochowa
Częstochowa 30+ kilka dni temu

Domarex to firma istniejąca od 1982 roku, dla której satysfakcja klientów i profesjonalizm jest głównym priorytetem firmy. Firma jest jednym z wiodących producentów Tekstyliów domowych w Polsce. Posiadamy bardzo bogaty asortyment i ciekawą, ciągle rozwijaną gamę produktów, za co jesteśmy bardzo doceniani wśród Klientów. Współpracujemy głównie z sieciami handlowymi. Tworzymy zgrany i bardzo dynamicznie rozwijający się zespół. Działamy w branży Home & Garden. W związku ze stałym rozwojem firmy poszukujemy Kandydatów na tytułowe stanowisko. Zakres obowiązków: - Sprawna obsługa programu Subiekt GT - wystawianie dokumentów handlowych w tym ZK, PZ, WZ, Faktur zakupu i sprzedaży w Subiekt i za pośrednictwem EDI, korekty, zestawienia - kompletowanie oraz nadzorowanie dokumentów do zamówień - obsługa poczty e-mail - zarządzanie zwrotami B2B - koordynowanie wysyłek kurierskich B2B - sprawowanie kontroli nad zamówieniami na komponenty do produkcji - współpraca z firmami spedycyjnymi - awizacje transportów - weryfikacja dokumentów księgowych pod kątem merytorycznym i rachunkowym - rozliczenia i kontrola faktur zakupu i sprzedaży - wprowadzanie do systemu Subiekt nowych kartotek produktowych - Przygotowywanie dokumentów, zestawień i raportów dla księgowości - Wsparcie dla księgowości w prowadzeniu rozliczeń, w tym magazynowych. Oczekujemy: - Dokładności i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań - Dobrej organizacji pracy - Komunikatywności - Umiejętności pracy w trybie zadaniowym w zespole i indywidualnie - Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - Potrzebna tu będzie znajomość programu Subiekt GT Co oferujemy: - Pracę w stacjonarnym dziale handlowym w Częstochowie, ul. Kolorowa - Rabat pracowniczy na oferowane przez firmę produkty - Zatrudnienie w oparciu u umowę o pracę, po przejściu okresu próbnego (umowa o pracę na okres próbny) - Stałe wynagrodzenie wypłacane zawsze końcem miesiąca kalendarzowego - udział w dynamicznym rozwoju firmy - Rozwój zawodowy, możliwości awansu, - praca w godzinach 8:00 – 16:00 od Poniedziałku do Piątku - Niezbędne narzędzia pracy - nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów - parking samochodowy i rowerowy Zapraszamy wszystkich kandydatów spełniających powyższe kryteria do przesyłania CV ze zdjęciem przez portal. Istotna informacja: Praca tylko stacjonarna Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pośrednictwem serwisu OLX lub dostarczenie osobiście na adres: Domarex s.c. ul. Kolorowa 139, Częstochowa

Fakturzystka/ta z Językiem Francuskim
Fakturzystka/ta z Językiem Francuskim
889000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma transportowa poszukuje osoby na stanowisko fakturzystki do działu księgowościW zakresie obowiązków będziewystawianie faktur za zrealizowane przewozyprzyjmowanie faktur od podwykonawców (przewoźników)Prowadzenie dokumentacji transportowejwyjaśnianie spraw związanych z płatnościamiNie wymagamy doświadczenia , wszystkiego cię nauczymy.Bardzo dobra, znajomość języka Francuskiego.Oferujemy: zniżki na firmowe produkty i usługispotkania integracyjnebrak dress code’ukawa / herbataparking dla pracownikówpaczki świąteczne

Specjalista ds. Obsługi zamówień - Fakturzystka
Specjalista ds. Obsługi zamówień - Fakturzystka
Siedlce 30+ kilka dni temu

SED FRYZ - Grupa ProUrodaJesteśmy firmą z 25-letnim doświadczeniem w obsłudze salonów i hurtowni fryzjerskich. Jako wyłączny przedstawiciel w Polsce zajmujemy się dystrybucją kilku znanych producentów profesjonalnych kosmetyków i narzędzi fryzjerskich. Prowadzimy również sprzedaż detaliczną w naszych sklepach obsługujących zarówno salony fryzjerskie jak i klientów detalicznych. Poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. Obsługi zamówień - SprzedawcaMiejsce pracy: SiedlceOpis stanowiska:sprzedaż stacjonarna artykułów fryzjerskichskładanie zamówień do magazynu centralnego i zaopatrzenie sklepuobsługa zamówień przedstawicieli handlowychfakturowanie i przygotowywanie zamówionego towaruobsługa zamówień składanych telefonicznie i przez InternetWymagania:Wymagana znajomość obsługi programu fiskalnego: najlepiej SUBIEKT GTdoświadczenie w sprzedaży stacjonarnej (mile widziane w branży fryzjerskiej lub kosmetycznej)umiejętność pracy w kilkuosobowym zespoleumiejętność obsługi komputera i kasy fiskalnejumiejętność szybkiego nawiązywania kontaktu z klientemdbałość o pozytywny wizerunek firmy i sprzedawanych marekOferujemy:pracę w stabilnej firmiezatrudnienie na cały etatpracę 5 dni w tygodniu (poniedziałek - piątek w godz.8-16)dodatkową możliwość bezpośredniej obsługi salonów fryzjerskich (tworzenie własnej bazy klientów)szkolenia z zakresu znajomości produktów fryzjerskich i rynku fryzjerskiegoOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (dokumenty: CV i list motywacyjny)klikając w przycisk aplikowania.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez firmę Sed Fryz z siedzibą w Siedlca, ul. Piłsudskiego 59, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Informujemy, że Administratorem danych jest firma Sed Fryz z siedzibą w Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 59. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Fakturzystka - pracownik biurowy w dziale handlowym
Fakturzystka - pracownik biurowy w dziale handlowym
15 dni plecy

Zakres obowiązków:Pełna obsługa dokumentacji sprzedażowej wchodzącej i wychodzącejWprowadzanie danych do systemu magazynowo-handlowego Ewidencja i weryfikowanie poprawności dokumentówBieżące sprawy administracyjne biuraWymagania:Znajomość obsługi programów magazynowo-handlowego (preferowana Optima)Znajomość obsługi urządzeń biurowych i pakietu MS OfficeOdpowiedzialność i zaangażowanieKomunikatywna znajomość jęz. angielskiegoDoświadczenie w branży agro będzie dodatkowym atutemOferujemy:Stabilne zatrudnienieUbezpieczenie na życiePełne wdrożeniePracę na 1 zmianę od pon. do pt.Pracę w młodym, dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferzeUdział w imprezach integracyjnych

Pracownik biurowy Sekretarka Praca biurowa FAKTURZYSTKA
Pracownik biurowy Sekretarka Praca biurowa FAKTURZYSTKA
Stare Siołkowice 30+ kilka dni temu

W związku z ciągłym rozwojem Firma P.H.U. M&M poszukuje nowego pracownika na stanowisko biurowe / osoba do wystawiania faktur. Opis stanowiska: -przygotowywanie ofert dla klientów oraz potwierdzeń zamówień -wystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów przewozowych -wprowadzanie danych do systemu - administrowanie firmowej strony internetowej - zarządzanie korespondencją - prawidłowe archiwizowanie dokumentów - obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych - dbanie o prawidłowe zaopatrzenie biura w niezbędne materiały - współpraca z zespołem Wymagane kwalifikacje: - chęć do pracy oraz zaangażowanie - bardzo dobra organizacja pracy - znajomość pakietu MS Office oraz obsługi komputera - umiejętność wykonywania kilku zadań jednocześnie oraz ustalania priorytetów - znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem Oferujemy: - Pracę w młodym dynamicznym zespole - Umowę o pracę w pełnym wymiarze: 40 tygodniowo - Godziny pracy: 8:00-16:00 - Wynagrodzenie: 3300,00zł (netto) Harmonogram: 8 godzin dziennie Poniedziałek - Piątek Pełny etat Umowa o pracę stałą Wykształcenie: Wyższe (licencjat / inżynier) (Preferowane) Średnie Doświadczenie: obsługa klienta: 1 rok (Preferowane) Język: Niemiecki (Preferowane) Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 882 - pokaż numer telefonu -

Poszukiwana Fakturzystka 1/2 etetu do firmy SPEDYCYJNEJ
Poszukiwana Fakturzystka 1/2 etetu do firmy SPEDYCYJNEJ
Łódź 8 dni plecy

Firma spedycyjno - transportowa Perfect Logistics Polska poszukuje do pracy na 1/2 etetu z możliwością po kilku miesiącach przejścia na pełen etat kobietę na stanowisko Fakturzyski d/s administracji biuraBiuro mieści się w centrum ŁodziWymagania :obsługa komputeraznajomość programu do fakturowaniaznajomość języka angielskiego lub francuskiego WARUNEK KONIECZNY !obsługa urządzeń biurowychkomunikatywnośćOferujemy :Pracujemy od poniedziałku do piątku w miłym i zgranym zespolemiejsce pracy dostosowane do potrzeb pracownikawstępne szkolenie wprowadzająceimprezy integracyjne, spotkania zespołoweNa 1/2 etatu godziny pracy do uzgodnienia Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV

Pracownik Biurowy Kat-Auto Recykling
Pracownik Biurowy Kat-Auto Recykling
Sejny 11 dni plecy

Wraz z ciągłym rozwojem firmy Kat-Auto Recykling poszukujemy osoby na stanowisko Pracownik Biurowy/Fakturzystka . Obowiązki Obsługa korespondencji biura (mailowa). Wystawianie faktur Utrzymywanie i pielęgnowanie dobrej relacji biznesowej z klientem. Obsługą klientów Bieżąca obsługa telefoniczna Klienta Wymagania Znajomość Pakietu Office, w szczególności Excel. Łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientem. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem. Mile widziana znajomość języka litewskiego Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Zapraszamy do wysyłania Cv za pośrednictwem Olx

Fakturzysta/ka - praca biurowa, benefity, premia
Fakturzysta/ka - praca biurowa, benefity, premia
30+ kilka dni temu

Promotorzy Trading Sp. z o.o. Sp. k. działa na polskim rynku artykułów tytoniowych i akcesoriów od ponad 24 lat. Naszymi sztandarowymi markami są m.in. produkowane przez nas płyny do e-papierosów: VIVO, Selfie, E oraz szereg marek z kategorii tytoniowej i szeroko rozumianej OTP, jak: OCB, Denim, Burton, Nakhla, Angel, ZIPPO. Jesteśmy jednym z największych dystrybutorów szerokiej gamy akcesoriów dla palaczy oraz producentem i eksporterem wyrobów dla użytkowników e-papierosów. Nasze produkty eksportujemy do ponad 30 krajów na świecie. Wiele z naszych marek oraz produktów z naszej oferty posiadają status lidera w swoich segmentach rynku. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko: Fakturzysta/Fakturzystka Miejsce pracy: Biuro - Odrowąża 15, 03-310 Warszawa Zakres obowiązków: • Wystawianie faktur i innych dokumentów handlowych (ok. 80% czasu pracy) • Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów w dziale • Telefoniczna obsługa Klienta i udzielanie informacji handlowych (to nie jest sprzedaż telefoniczna) oraz • Budowanie dobrych relacji z Klientem • Reprezentowanie oraz kreowanie pozytywnego wizerunku firmy • Współpraca z pozostałymi działami w firmie w zakresie realizacji zamówień Klientów Wymagania: • Wykształcenie co najmniej średnie • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów • Dokładność, systematyczność i dobra organizacji pracy • Umiejętność pracy w zespole • Znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera Znajomość programu WAPRO Mag (Wf-mag) oraz dostępność od zaraz będą dodatkowym atutem. Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie - atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu (stała stawka na umowie o pracę + premia) • Zatrudnienie na pełen etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 • Świadczenie pozapłacowe po okresie próbnym (Multisport, Medicover, ubezpieczenie NNW) • Nieformalną kulturę organizacyjną, atmosferę w pracy • Możliwość zdobywania nowej wiedzy i ciągłego doskonalenia, ew. wewnętrznego awansu • Możliwość pracy z silnymi i rozpoznawalnymi markami Masz pytania? Zadzwoń 22 510 73 36. Jesteś zainteresowana / zainteresowany? Prześlij swoje CV. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę się na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy (CV, list motywacyjny) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez firmę Promotorzy Trading Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie (03-310), ul. Odrowąża 15, zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Informujemy, że Administratorem danych jest Promotorzy Trading Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie (03-310), ul. Odrowąża 15. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody” Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami, nadesłanych dokumentów nie zwracamy.