Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Kierownik Agencji Pracy
Kierownik Agencji Pracy
nowe Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDo naszego biura mieszczącego się we Wrocławiu poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik Agencji Pracy. Zakres obowiązków: • Pozyskiwanie klientów i nawiązywanie trwałych relacji biznesowych w zakresie usług agencyjnych • Sporządzanie i prezentowanie ofert handlowych • Negocjacje warunków współpracy z klientami zgodnie z polityką handlową firmy • Nadzorowanie działań związanych z realizacją projektów • Budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy jako Pracodawcy na rynku pracy oraz wśród klientów Wymagania: • Fachowa wiedza z dziedziny funkcjonowania Agencji Pracy na terenie Polski • Znajomość przepisów i zasad delegowania pracowników tymczasowych do krajów UE • Umiejętność planowania działań handlowych, bezpośredniego docierania do klientów i zarządzania relacjami z kluczowymi klientami • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem • Doświadczenie w obszarze rekrutacji • Czynne prawo jazdy kat. B • Komunikatywna znajomość jednego z języków obcych – angielskiego lub/i niemieckiego. Nasza oferta: • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Atrakcyjne wynagrodzenie • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego • Przyjazna atmosfera pracy • Duża swoboda w realizacji zadań Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji za pośrednictwem serwisu Lento. Wyrażając zgodę na wzięcie udziału procesie rekrutacji, należy pamiętać o zamieszczeniu klauzuli zgody na przetwarzanie danych w swojej aplikacji. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych, sprostowania ich, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale stanowi warunek wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziały w rekrutacji. Administrator danych jest Euworkpower Sp. z o.o.Agencja Euworkpower numer 21957. Oferta pracy tymczasowej.

Kierownik biura agencji pracy tymczasowej
Kierownik biura agencji pracy tymczasowej
450500 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Masz doświadczenie na stanowiskach kierowniczych lub cechy prawdziwego lidera?Twoim żywiołem są spotkania handlowe i codzienny kontakt z Klientem?Zapraszamy do naszego zespołu! Kierownik biura agencji pracy tymczasowejMiejsce pracy – Bydgoszcz Oferujemy Ci:Stabilne zatrudnienie w postaci umowy o pracę,Atrakcyjny system wynagrodzeń adekwatny do Twojej wiedzy i doświadczenia,Masz realny wpływ na to, ile zarabiasz: premia uzależniona od Twoich wyników!,Pracę w zespole nastawionym na rozwój i osiąganie wyznaczonych celów,Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy. Twoim zadaniem będzie:Realizacja wyznaczonych zadań i celów sprzedażowych,Organizacja pracy podległego zespołu pracowników,Zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz firmy oraz zarządzanie korespondencją,Koordynowanie procesem zatrudniania pracowników,Monitorowanie rynku i konkurencji w kontekście nowych możliwości biznesowych,Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów dla naszej agencji,Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami. Oczekujemy:Wykształcenia wyższego,Doświadczenia zawodowego w agencji pracy tymczasowej min. 1 rok,Znajomości obsługi pakietu MS Office,Czynnego prawa jazdy kat. B,Odpowiedzialności, terminowości oraz zaangażowania w wypełnianiu powierzonych obowiązków,Komunikatywności i łatwości nawiązywania relacji.  Azymut Agencja Zatrudnienia nr wpisu 11746. Aplikacja powinna zawierać: klauzulę o następującej treści: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji”.Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Azymut Agencja Zatrudnienia Sp. z o.o siedzibą w Lubinie przy ul. Cedrowa 16,2) kontakt z Administratorem Ochrony Danych - ul. Cedrowa 16, 59-300 Lubin,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu bieżącej i przyszłej rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.,4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres bieżących i przyszłych rekrutacji,5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody,6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne,8) Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w profilu rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Kontakt:ul. Cedrowa 1659-300 Lubin

Kierownik Projektu w Agencji Pracy Poznań
Kierownik Projektu w Agencji Pracy Poznań
266666.66 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Biuro Usług Księgowych Optima Sp. z o.o.Outsourcing PracowniczyOd 6 lat działająca na polskim rynku pracy Do swojego nowego oddziału zatrudni osobę na stanowisko:Kierownik Projektu w Poznaniu Obowiązki:• Podpisywanie umów z pracownikami tymczasowymi• Opieka nad pracownikami tymczasowymi na projekcie• Organizacja transportu pracowników• Organizowanie noclegu pracowników• Analiza pracowników, którzy nie wyszli do pracy Wymagania:• Prawo jazdy kategorii B• Znajomość języka angielskiego i lub rosyjskiego• Doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 6 miesięcy Oferujemy:• Samochód służbowy, telefon, laptop i inne urządzenia zapewniające wygodną pracę. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Administratorem danych osobowych jest Biuro Usług Księgowych Optima Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Mszczonowskiej 33/35 w Skierniewicach.Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia ewentualnych przyszłych rekrutacji przez Biuro Usług Księgowych Optima Sp. z o.o. 

Kierownik do Agencji Pracy pracowników ze Wschodu
Kierownik do Agencji Pracy pracowników ze Wschodu
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAgencja pośrednictwa pracy poszukuje osoby na stanowisko Kierownik Obowiązki: * kontrola koordynatorów, rekruterów oraz ich pracy * analiza stanów, zapotrzebowania pracowników na poszczególnych projektach * przeprowadzanie spotkań podsumowujących z zespołem (online) * współpraca z działem rekrutacji * reakcja na problemy zgłaszane przez koordynatorów i rekruterów * kontrola prawidłowego obiegu dokumentów (umowy, legalizacja) Wymagania: * doświadczenie w zarządzaniu ludźmi * odpowiedzialne podejście do powierzonych obowiązków * odporność na stres * komunikatywność * umiejętności analityczne * dyspozycyjność czasowa Gwarantujemy współpracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku. Wynagrodzenie miesięczne 4500-5000 zł netto (na rękę). Zapewniamy telefon oraz laptop służbowy.

Kierownik Regionalny
Kierownik Regionalny
Płock 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMasz doświadczenie w pracy tymczasowej i cechy prawdziwego lidera? Twoim żywiołem są spotkania handlowe i codzienny kontakt z Klientem? Zapraszamy do naszego zespołu. Oferujemy Ci: - Stabilne zatrudnienie w postaci umowy o pracę, kontrakt B2B - Atrakcyjny system wynagrodzeń adekwatny do Twojej wiedzy i doświadczenia, - Masz realny wpływ na to, ile zarabiasz: premia uzależniona od Twoich wyników, - Pracę, w której oferujemy Ci rozwój i osiąganie wyznaczonych celów, - Rozwój: ciekawe zadania, niezbędne narzędzia pracy, możliwość pogłębiania wiedzy oraz zdobywanie nowych doświadczeń; - praca stacjonarna, praca hybrydowa - praca od zaraz Zakres obowiązków: Twój zakres obowiązków Jako Kierownik Regionalny będziesz odpowiedzialny /a za planowanie i realizowanie strategii sprzedażowej w regionie. Będziesz odpowiadał /a za zarządzanie i koordynowanie pracy oraz realizowanie planów przez zespół który stworzysz. Do obowiązków Kierownika Regionalnego należy również: - zarządzanie, planowanie i kontrolowanie budżetu oraz kosztów związanych ze sprzedażą. - Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji handlowych - Realizacja planów sprzedażowych - Kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych - Identyfikowanie nowych możliwości, proponowanie nowych strategii rozwoju oraz zarządzanie rozwojem usług (agencja pracy tymczasowej, rekrutacje stałe) będą Twoim kluczowym zajęciem. Liczymy na Twoją kreatywność oraz znajomość branży. Szczególnie ważne jest dla nas to, w jaki sposób będziesz reprezentował /a naszą firmę. Spotkania biznesowe, aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz negocjacje warunków współpracy będą Twoimi codziennymi zadaniami. Poszukujemy osoby, która z ogromną uważnością będzie podchodziła do naszych klientów i ich potrzeb oraz będzie się angażować w działania wizerunkowe. Jako Kierownik Regionalny będziesz odpowiedzialny /a za realizację wskaźników biznesowych, sporządzanie raportów, analiz oraz zestawień na potrzeby firmy, oraz klientów. Oczekujemy: - Poszukujemy kandydatów z min. 3-letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku w agencji pracy tymczasowej. - Doskonała znajomość branży oraz lokalnego rynku – Województwo mazowieckie – jest dla nas kluczowa. - Ważne dla nas, żebyś umiejętnie zarządzał budżetem działu sprzedaży. - Na stanowisku kierownika regionalnego kluczowe dla nas są wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i handlowe oraz umiejętność wyciągania wniosków i podejmowania trafnych decyzji biznesowych. - Znajomość języka angielskiego mile widziana: Preferowane posiadanie umiejętności komunikacji w języku angielskim, co stanowiłoby dodatkowy atut w kontekście pracy w środowisku międzynarodowym - Prawo jazdy kategorii B: Posiadanie prawa jazdy umożliwiającego swobodne poruszanie się i reprezentowanie firmy w terenie DODATKOWE INFORMACJE - Jesteśmy firmą nastawioną na rozwój nie tylko własny, ale i naszych pracowników, dlatego u nas możesz liczyć na solidne wdrożenie, możliwość podnoszenia twoich kompetencji zawodowych a przede wszystkim na wsparcie każdego działu firmy - Preferowana umowa to B2B, ale jesteśmy elastyczni i z pewnością uda nam się uzgodnić między sobą najlepszą formę współpracy dla obu stron, - Atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący, system premiowy uzależniony od wyniku, - Elastyczne godziny pracy (możesz zaczynać prace w godzinach 7:00 - 9:00), - Samodzielnie kreujesz swój codzienny grafik – rozliczamy się z realizacji, - Zapewniamy Ci wszystkie niezbędne narzędzia pracy – laptop, telefon, samochód służbowy.

Kierownik biura / Office Manager
Kierownik biura / Office Manager
Gdańsk 30+ kilka dni temu

JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363).   Aktualnie zajmujemy się rekrutacją stałą dla naszego klienta, który aktywnie działa na rynku nieruchomości. Nasz klient jest deweloperem, prężnie działającym na rynku trójmiejskim. Dziedziną, w której się specjalizuje to zakup nieruchomości gruntowych, wszechstronne przygotowywanie ich do zabudowy, łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę, a następnie sprzedaż.   W związku z dynamicznym rozwojem działalności poszukujemy Kierownika biura, które stanowiłoby trzyosobowy zespół.   Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Podwale Grodzkie Kierownik biura / Office Manager Obowiązki: • Kompleksowe prowadzenie sekretariatu, w tym wykonywanie zadań organizacyjnych z zakresu obsługi administracyjnej firmy. • Koordynowanie i nadzorowanie pracy pracowników biura. • Reprezentowanie - na podstawie odrębnego pełnomocnictwa - firmy i podmiotów powiązanych przy zawieraniu umów z kontrahentami. • Przygotowywanie projektów zarządzeń, uchwał i innych dokumentów wewnętrznych. • Przygotowywanie i protokołowanie posiedzeń organów korporacyjnych firmy oraz podmiotów powiązanych. • Zlecanie notariuszom przygotowywania projektów umów i innych dokumentów sporządzanych w formie aktu notarialnego. • Weryfikacja prawidłowości projektów umów i innych dokumentów. • Rejestrowanie formalnoprawnych obowiązków firmy określonych w zawieranych umowach lub innych dokumentach. • Monitorowanie przestrzegania zarządzeń i procedur obowiązujących w firmie. • Opracowywanie procedur i standardów sprzyjających optymalizacji organizacyjnej firmy, w szczególności w zakresie obiegu i zarządzania dokumentami. • Monitorowanie przepływów pieniężnych firmy oraz terminowości, kompletności i prawidłowości cyklicznych sprawozdań finansowych. • Organizacja i zapewnianie terminowej realizacji obowiązków Pracodawcy w sprawach kadrowych i związanych z BHP. • Obsługa marketingowa firmy w zakresie podstawowym. • Prowadzenie korespondencji, segregowanie dokumentów oraz ich ewidencja i archiwizacja, w tym w systemie komputerowym. • Sporządzanie raportów i rejestrów • Administracyjna obsługa Klientów oraz Inwestorów • Systematyczne wprowadzanie danych do systemu komputerowego, w tym w programie finansowo-księgowym. • Dbanie o sprawny przepływ informacji oraz dokumentów wewnątrz organizacji, a także w relacjach z kontrahentami. • Współpraca z innymi działami Spółki, w szczególności z działem finansowo-księgowym. Nasze wymagania: • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, zwłaszcza w firmie związanej z nieruchomościami bądź z branży finansowej albo w kancelarii prawnej. • Preferowane wykształcenie prawnicze lub z zakresu rachunkowości i finansów. • Doświadczenie w obsłudze korporacyjnej spółek prawa handlowego. • Doskonałą umiejętność zarządzania zespołem.  • Skrupulatność i precyzja w działaniu, terminowość oraz solidność. • Wysoki poziom dyscypliny wewnętrznej i umiejętność koncentracji na wykonywanych zadaniach. • Komunikatywność i wysoka kultura osobista. • Wysoko rozwinięte umiejętności planowania i organizacji czasu pracy • Umiejętność pracy w zespole. • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres. • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. • Prawo jazdy kat. B. Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz bardzo atrakcyjną miesięczną premią uznaniową. • Pracę w dobrze wyposażonym i skomunikowanym biurze, w centrum Gdańska. • Możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego w strukturach firmy. • Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę i życzliwy zespół. • Dofinansowanie do karty sportowej. • Spotkania integracyjne. • Premie świąteczne.