Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
KIEROWNIK GOSPODARCZY
KIEROWNIK GOSPODARCZY
nowe Nowy Targ 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDyrektor ZSCKR zatrudni osobę na stanowisko: kierownik gospodarczy. Miejsce pracy: Ludźmierz, woj. małopolskie Wymiar etatu: pełny Umowa o pracę na zastępstwo. Praca w godzinach: 07:30 - 15:30 Szczegóły oferty: http://www.zsckr.nowytarg.pl/praca/

Kierownik gospodarczy
Kierownik gospodarczy
30+ kilka dni temu

Szkoła Podstawowa nr 322 im. Jana Brzechwy w Warszawie, przy ul. Dembowskiego 9 (Ursynów), poszukuje osoby do pracy na stanowisko kierownik gospodarczy. Prosimy o przesłanie swojego CV na adres mailowy: @ lub kontakt telefoniczny pod nr 22 2594171

KIEROWNIK GOSPODARCZY - PRACOWNIK BIUROWY
KIEROWNIK GOSPODARCZY - PRACOWNIK BIUROWY
Nowy Targ 24 dnia plecy

Opis oferty pracyDyrektor ZSCKR zatrudni osobę na stanowisko: kierownik gospodarczy (pracownik biurowy). Miejsce pracy: Ludźmierz, woj. małopolskie Wymiar etatu: pełny Umowa o pracę na zastępstwo. Praca w godzinach: 07:30 - 15:30 Szczegóły oferty: http://www.zsckr.nowytarg.pl/praca/

KIEROWNIK GOSPODARCZY - PRACA NA ZASTĘPSTWO
KIEROWNIK GOSPODARCZY - PRACA NA ZASTĘPSTWO
30+ kilka dni temu

Szkoła Podstawowa nr 75 im. Marii Konopnickiej w Warszawie, ul. Niecała 14 zatrudni na zastępstwo osobę z doświadczeniem na Kierownika Gospodarczego Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Zakres obowiązków i uprawnień kierownika gospodarczego: prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły, utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości, prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego, dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp, organizacja remontów bieżących (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją) przestrzeganie dyscypliny budżetowej, organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia szkoły oraz ochrony administrowanych budynków i terenu, organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego, planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym, realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora, organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły, zlecenie prac o charakterze usługowym (usług transportu, szklenia, serwisu urządzeń, wykonania ekspertyz, wykonanie audytu, robót remontowo – budowlanych, itp.) prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp., prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów, przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy, udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej, prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych, organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej, kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów, przygotowanie umów wynajmu pomieszczeń szkolnych, prowadzenie rejestru wszystkich umów najmu, prowadzenie rozliczeń z użytkownikami wynajmującymi pomieszczenia szkolne, prowadzenie prac związanych z przekazaniem pomieszczeń nowym użytkownikom, sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników gospodarczych, uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji, odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych, planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury (kosiarki, maszyny czyszczące, itp.) dokonywanie kontroli wewnętrznej, przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego, obsługa techniczna imprez i uroczystości, np. wywieszanie flag, nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska). Wymagania dodatkowe: *znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa pracy, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów oświatowych w szczególności w zakresie bhp w szkołach i placówkach oświatowych, *biegła obsługa komputera, faxu, kserokopiarki, *doświadczenie na danym stanowisku *dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, *komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność, *umiejętność pracy w zespole.

Kierownik Administracyjno-Gospodarczy - Świecie
Kierownik Administracyjno-Gospodarczy - Świecie
Świecie 8 dni plecy

Opis oferty pracyNowy Szpital Sp. z o.o. w Świeciu poszukuje Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego. Zapraszamy do aplikowania! Aby aplikować należy wysłać CV przez formularz kontaktowy znajdujący się pod tym ogłoszeniem. Nowy Szpital Sp. z o.o. to nowoczesna placówka medyczna, która powstała w celu zapewnienia mieszkańcom Świecia i okolic dostępu do wysokiej jakości usług medycznych. Nasz zespół składa się z doświadczonych i pełnych pasji pracowników, którzy każdego dnia dokładają wszelkich starań, aby zapewnić pacjentom kompleksową opiekę. Opis stanowiska: - Kierowanie zespołem pracowników Działu Administracyjno-Gospodarczego - Nadzorowanie prac administracyjnych i gospodarczych - Dbanie o sprawne funkcjonowanie infrastruktury szpitala - Współpraca z innymi działami szpitala Wymagania: - Wykształcenie techniczne - Znajomość przepisów prawa dotyczących administracji i gospodarowania nieruchomościami - Umiejętność zarządzania zespołem - Doskonałe umiejętności organizacyjne i interpersonalne - Wysoka kultura osobista Oferujemy: - Pracę w nowoczesnym i dynamicznie rozwijającym się szpitalu - Stabilne zatrudnienie w formie umowy o pracę, umowę zlecenie - Atrakcyjne wynagrodzenie - Możliwość rozwoju zawodowego Zapraszamy do aplikowania!

KIEROWNIK GOSPODACZY (PRACOWNIK BIUROWY)
KIEROWNIK GOSPODACZY (PRACOWNIK BIUROWY)
Nowy Targ 16 dni plecy

Opis oferty pracyDyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Suskiego w Nowym Targu ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy, tj. kierownik gospodarczy. Rodzaj umowy: umowa o pracę – na zastępstwo Wymiar pracy: pełny etat Godziny pracy: 07:30 – 15:30 Miejsce pracy (tymczasowa lokalizacja): ZSCKR, ul. Tetmajera 56, 34-471 Ludźmierz, woj. małopolskie. 1. Wymagania: a) posiada kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania pracy na w/w stanowisku: 1) wykształcenie wyższe [na jednym z preferowanych kierunków: administracja, kadry i płace, ekonomia] i co najmniej 2-letni staż pracy, lub 2) wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 5-letni staż pracy. b) posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie (załącznik 3), c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, d) preferowani są kandydaci posiadający doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, e) biegła obsługa komputera (znajomość programów Microsoft Excel, Word, poczty elektronicznej ePUAP), f) umiejętność pracy w zespole, g) doskonała organizacja pracy własnej oraz podległych pracowników, h) dyspozycyjność, komunikatywność, skrupulatność, dokładność, i) odpowiedzialność za terminowe realizacje zadań i umiejętność pracy pod presją czasu, j) prawo jazdy kat. B, 2. Wymagania dodatkowe (niewymagane): a) znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, prawa budowlanego, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego i Karty Nauczyciela, b) znajomość różnych form zatrudnienia i praktyczna wiedza z zakresu administracji kadrowej oraz prowadzenia akt osobowych. 3. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.: a) kierowanie zespołem pracowników obsługi, obsługa pracowników – kadry, b) prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami szkoły, c) inwentaryzacja i oznakowanie sprzętu szkolnego, prowadzenie ksiąg inwentarzowych ilościowych, d) prowadzenie składnicy akt, e) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych do 130 tys. złotych na prace remontowe, zakupy inwestycyjne i usługi, f) współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie stosownych dokumentacji m.in. do GUS, ZUS, SIO, itp. g) współdziałanie z dyrektorem w zakresie prowadzenia przez szkołę działalności gospodarczej (sporządzanie umów najmu, dzierżawy, porozumień), h) wykonywanie prac doraźnych zleconych przez dyrekcję, wynikających z istotnych potrzeb szkoły. 4. Wymagane dokumenty: a) CV, b) kwestionariusz osobowy (załącznik nr 1 do ogłoszenia), c) obowiązek informacyjny (załącznik nr 2 do ogłoszenia), d) oświadczenie (załącznik nr 3 do ogłoszenia), e) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie. 5. Dokumenty nieobowiązkowe: a) List motywacyjny. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: a) złożyć osobiście (lub przesłać pocztą tradycyjną) w Sekretariacie ZSCKR, ul. Tetmajera 56, 34-471 Ludźmierz w godz. 08:00 – 15:00, lub b) przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: @ z dopiskiem: „Nabór – kierownik gospodarczy” w terminie do dnia: 13.05.2024 r. do godziny: 15:00. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data dostarczenia). Nabór, po zweryfikowaniu wymagań formalnych, będzie przeprowadzony w formie rozmowy kwalifikacyjnej, o której Kandydat zostanie poinformowany telefonicznie. Załączniki dostępne na stronie: http://www.zsckr.nowytarg.pl/praca/ http://www.zsckr.nowytarg.pl/wp-content/uploads/2024/05/doc03185020240502121933.pdf

Filtr