Sortowanie:
Znaleziony: 15 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA
KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA
nowe 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyGlobal Food Hygiene – producent, importer, dystrybutor art. BHP Więcej szczegółów dotyczących firmy znajdziesz na www.globalhygiene.pl W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy rekrutację na stanowisko: KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA Miejsce pracy: Sieradz, Kuśnie 41D ZAKRES OBOWIĄZKÓW  bieżąca współpraca z Klientami firmy, w zakresie poprawności przebiegu procesu realizacji zamówień (ERP),  przygotowywanie dokumentacji handlowej w tym faktur sprzedażowych,  przygotowywanie regularnych raportów, analiz i zestawień;  ścisła współpraca z działem logistyki i produkcji;  wsparcie Działu Handlowego w kontaktach z klientem;  współpraca z Opiekunem Klienta; WYMAGANIA  wykształcenie wyższe: preferowane ekonomiczne,  język angielski zaawansowany,  doświadczenie w sprzedaży B2B lub w branży FMCG,  wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne, kultura na wysokim poziomie,  nastawienie na cel,  umiejętność analitycznego myślenia,  bardzo dobra organizacja pracy własnej,  znajomość pakiet MS Office (Word i Excel),  mile widziana znajomość programu COMARCH OFERUJEMY • umowa o pracę na pełny etat, • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, • opracowany program wdrożenia oraz system szkoleń wewnętrznych, • system benefitów. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na @ w tytule wpisując imię, nazwisko, stanowisko. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA przez Global Food Hygiene zgodnie z europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)” Jeśli chcesz aby twoje CV wzięło udział w kolejnych rekrutacjach, nie zapomnij również o klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez Global Food Hygiene zgodnie z europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)”

Młodszy Konsultant ds. obsługi Klienta Plusa z jęz. ukraińs
Młodszy Konsultant ds. obsługi Klienta Plusa z jęz. ukraińs
30+ kilka dni temu

Młodszy Konsultant ds. obsługi Klienta Plusa z jęz. ukraiński Operator call center Plusa dla obywateli Ukrainy Miejsce pracy to Łódź Bałuty Znajomość języka polskiego / ukraińskiego w mowie i piśmie. Jest to obsługa Klienta w trybie połączeń przychodzących, obsługa Klienta z dosprzedażą ofert Plusa. Na początek jest szkolenie wstępne – trwa około 20 dni roboczych pon-pt 07:00-15:00. Po szkoleniu przez 5 tyg. pracuje się na tzw. „klasie” jest to czas, w którym konsultant może zgłaszać się z prośbą o pomoc w rozwiązaniu sprawy Klienta. – godziny pracy 06:00-22:00 po 8 h, czyli grafiki są układane w godz. 6-14, 7-15, 8-16, 9-17, 10-18, 11-19, 12-20, 13-21, 14-22 – praca pon-pt + weekendy Po tych 5 tyg., mogą się trafić godziny nocne np. 15-23, 16-do północy - 3 dni raz na 2 miesiące Grafik jest układany na cały miesiąc z góry, jeśli wypadnie zmiana w weekend sobota bądź niedziela, są wtedy dni wolne w tygodniu. Umowa o pracę Stawka to 3300,00 zł brutto. + Do wynagrodzenia dochodzą premie - Możliwość otrzymania – premii uznaniowej w zależności od wyników do 20% Mieszkanie własne Wszystkich chętnych Proszę wysyłać CV @

Konsultant/ka ds. obsługi klienta
Konsultant/ka ds. obsługi klienta
1390000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Jesteśmy zespołem ludzi, którzy aktywnie, z zaangażowaniem zmieniają sposób, w jaki ludzie korzystają z nowoczesnych usług cyfrowych.Praca u nas to sposób na zdobycie specjalistycznej wiedzy, ale też miejsce, gdzie spotykają się ludzie otwarci, którzy tworzą kreatywną atmosferę w miejscu pracy i poza nim. Potrafimy docenić efekty jakie przynosi indywidualna praca, twórczy wysiłek, kreatywna postawa.Jeżeli masz doświadczenie w pracy z klientem to bardzo dobrze, ale jeżeli nie masz doświadczenia a masz chęci do pracy, to wszystkiego się u nas nauczysz i zdecydowanie poszerzysz swoje umiejętności i wiedzę.Główne zadania:- wsparcie administracyjne pracowników biura,- obsługa i wsparcie klientów w formie telefonicznej oraz email, w j. polskim i j. angielskim,- odpowiedzialność za kontrolowanie wyspecjalizowanego procesu obsługi klientów- wykonywanie zadań „ad hoc” wynikających z bieżących potrzeb i pojawiających się sytuacji,- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie m.in. cenników, umów, produktów i procedur,- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.Oczekujemy:· sumienności i dobrej organizacji pracy,· wielozadaniowości i szybkości w działaniu,· zdolności interpersonalnych – komunikatywności i sprawnej pracy w zespole,· dobrej znajomości MS Office,· znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym (min. B2)· zaangażowanie w wykonywane obowiązkiOferujemy:· brak korporacyjnej atmosfery pracy, luźne i przyjacielskie relacje ze współpracownikami, · indywidualne podejście do pracownika i jego rozwoju,· zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy (pon.-pt.) w oparciu o umowę zlecenie· stacjonarną pracę w naszym biurze· stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie Prosimy o aplikowanie przez przysłanie swojego CV w wiadomości prywatnej.

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta - VECTRA
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta - VECTRA
Gdynia 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 2400 do 3000 zł netto miesięcznie Jesteśmy Contact Center, które przede wszystkim stawia na jakość pracy obsługi z klientem i dobrą atmosferę wewnątrz grupy. Niezależnie od wieku czy zainteresowań tworzymy zorganizowany zespół na który zawsze możesz liczyć – przede wszystkim pomoc i szacunek od początku współpracy.Vectra jest liderem wśród operatorów telewizji cyfrowej, dzięki czemu poszerzamy nasz Gdyński Team – cały czas pędzimy do przodu!TWOJE ZADANIA?Obsługa klienta – połączenia telefoniczne (przychodzące), maile oraz czat.Budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klientów.Proponowanie dodatkowych usługach telekomunikacyjnych (np. HBO, Canal+ itd.).Wspieranie klientów w korzystaniu z naszych produktów oraz udzielanie pomocy.CENIMY SOBIE:Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz wysoką kulturę osobistą.Otwartość na naukę nowych rzeczy i chęć rozwijania kompetencji.Dobrą energię, którą możesz przenieść na cały zespół.Doświadczenie w pracy z różnymi programami/ aplikacjami.Dyspozycyjność - zarówno w godzinach porannych, jak i popołudniowych.Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w Call Center.MOŻESZ LICZYĆ NA:Wynagrodzenie w wysokości 19,80 zł brutto/h. Przy zrealizowaniu 160h – Twoje minimalne wynagrodzenie wyniesie 3170 zł brutto. STUDENCI (BRUTTO=NETTO).Ekstra wynagrodzenie za indywidualne wyniki obsługowe.System prowizyjny, dzięki sprzedaży produktów.Premię za frekwencję.Szkolenia wprowadzające i dokształcające umiejętności miękkie (płatne od początku współpracy).Zatrudnienie na umowę zlecenie (pierwsza na 6 miesięcy).Przy realizacji celów otrzymasz umowę o pracę (realny czas między 6-12 miesiącem od zatrudnienia).Ścieżkę awansów kompetencyjnych oraz możliwość dalszego rozwoju w grupie Vectra.Benefity typu: dofinansowanie do pakietu sportowego MultiSport, program poleceń swoich znajomych, ofertę Vectra dla pracowników.BRZMI INTERESUJĄCO? APLIKUJ!Co się stanie dalej w procesie rekrutacyjnym? Uzupełnij formularz rekrutacyjny i dołącz swoje CV.W przypadku zainteresowania Twoim CV otrzymasz telefon od rekrutera.Spotkanie kwalifikacyjne online w aplikacji Teams.Przekażemy Ci informację zwrotną niezależnie od wyniku.

Młodszy(-a) Konsultant(-ka) ds. Obsługi Klienta
Młodszy(-a) Konsultant(-ka) ds. Obsługi Klienta
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 3200 do 4700 zł netto miesięcznie Dział Obsługi Posprzedażowej jest częścią Departamentu Sprzedaży i Sieci Stacjonarnej, dlatego Twoja otwartość do rozwoju kompetencji sprzedażowych będzie dodatkowym atutem. Zakres obowiązków:telefoniczna i e-mailowa obsługa Klienta w oparciu o procedury;obsługa wycieczek Klienta w procesach posprzedażowych;wsparcie procesu sprzedaży wycieczek;dbanie o pozytywny wizerunek firmy;dbanie o utrzymanie dobrych relacji z Klientem;Pracując u nas zyskasz:elastyczną formę zatrudnienia (umowa zlecenie, Umowa o Pracę już od 1 dnia pracy – to Ty decydujesz!);świetną lokalizację biura, przy samym SKM Przymorze (budynek klasy premium);dofinansowanie do opieki medycznej w LuxMed;możliwość dołączenia do programu Multisport;pełne wsparcie w okresie wdrożenia;zwiedzanie hoteli dostępnych w ofercie w ramach wyjazdów Study Tour;Praca w zespole #wakacjetomy, to świetnie spędzony czas, team building i imprezy integracyjne!Co oferujemy:umowę o pracę już od pierwszego dnia pracy/umowę zlecenie (Ty decydujesz);pracę w systemie zmianowym od 7:30-23:30 – dzięki temu pogodzisz pracę ze studiami, życiem prywatnym itp.;szkolenie trwające 10 dni roboczych (za czas spędzony na szkoleniu otrzymasz wynagrodzenie po przepracowaniu 150 godzin), podczas którego przekażemy Tobie całą naszą wiedzę z zakresu produktu, procedur oraz systemów, na których pracujemy;platformę benefitową, którą uruchamiamy od przyszłego roku! Sam/a będziesz decydował/a na co wykorzystasz środki! Multisport? Opieka medyczna, bilety do kina/teatru, vouchery do sklepów odzieżowych?;Wellbeing – dbamy o Twój dobrostan psychofizyczny. Z nami masz dostęp do szkoleń rozwojowych, strefy mindspace, konsultacji psychologicznych zarówno w aspekcie rodzinnym i zawodowym oraz webinarów z dietetykami, trenerami fitness etc; Dział Obsługi Posprzedażowej Wakacje.pl Zaprasza! Sprawdź naszego FB i YT i zobacz, co kryje się pod hasłem #wakacjetomyMasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta? Świetnie! Dzięki temu, już na początku współpracy możesz wskoczyć na wyższy poziom stanowiska na naszej ścieżce rozwoju!Nasi specjaliści pracują w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli od 8:00 rano do 23:30.Dołącz do nas! Rozwijaj się i wspólnie z nami zaplanuj swoją ścieżkę kariery!Czekamy na Ciebie!

Młodszy(-a) Konsultant(-ka) ds. Obsługi Klienta
Młodszy(-a) Konsultant(-ka) ds. Obsługi Klienta
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - telefoniczna i e-mailowa obsługa Klienta w oparciu o procedury; - obsługa wycieczek Klienta w procesach posprzedażowych; - wsparcie procesu sprzedaży wycieczek; - dbanie o pozytywny wizerunek firmy; - dbanie o utrzymanie dobrych relacji z Klientem; Nasze wymagania Wystarczy Twoje zaangażowanie, sumienność, a przede wszystkim #ZROZUMIENIE KLIENTA, jeśli tak jak my kochasz podróże, a w pracy z ludźmi cenisz #SZCZEROŚĆ I OTWARTOŚĆ, masz minimum średnie wykształcenie, język polski jest u Ciebie biegły w mowie i piśmie, jesteś dyspozycyjny i gotowy do pracy w systemie zmianowym, a skuteczność to Twoje drugie imię? Zapraszamy do naszego zespołu! Nasi specjaliści pracują w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli od 8:00 rano do 23:30. Mile widziane Dział Obsługi Posprzedażowej jest częścią Departamentu Sprzedaży i Sieci Stacjonarnej, dlatego Twoja otwartość do rozwoju kompetencji sprzedażowych będzie dodatkowym atutem. To oferujemy - umowę o pracę już od pierwszego dnia pracy (około 3000 PLN brutto); - pracę w systemie zmianowym od 7:30-23:30 – dzięki temu pogodzisz pracę ze studiami, życiem prywatnym itp.; - szkolenie trwające 10 dni roboczych (za czas spędzony na szkoleniu otrzymasz wynagrodzenie po przepracowaniu 150 godzin), podczas którego przekażemy Tobie całą naszą wiedzę z zakresu produktu, sprzedaży i systemów, na których pracujemy; - platformę benefitową, którą uruchamiamy od przyszłego roku. Sam/a będziesz decydował/a na co wykorzystasz środki: Multisport? Opieka medyczna, bilety do kina/teatru, vouchery do sklepów odzieżowych?; - Wellbeing – dbamy o Twój dobrostan psychofizyczny. Z nami masz dostęp do szkoleń rozwojowych, strefy mindspace, konsultacji psychologicznych zarówno w aspekcie rodzinnym i zawodowym oraz webinarów z dietetykami, trenerami fitness etc. - wynagrodzenie wynosi 19,70 zł brutto/h, co przy pełnym wymiarze godzin daje ponad 3300 PLN (trzy tysiące złotych brutto). Dodatkowo pracownicy otrzymują premię za sprzedaż. Średnia jej wartość to około 1300 – 1500 zł brutto miesięcznie w zależności od efektywności swojej pracy. Wszystko zależy od sezonu turystycznego i Twojego zaangażowania. Zasady systemu premiowego szczegółowo zaprezentujemy na szkoleniu; - zwiedzanie hoteli w ramach wyjazdów "Study Tour" Benefity - prywatna opieka medyczna - ubezpieczenie na życie - możliwość pracy zdalnej - zniżki na firmowe produkty i usługi - spotkania integracyjne - firmowa biblioteka - brak dress code’u - gry wideo w pracy - kawa / herbata - strefa relaksu - inicjatywy dobroczynne Etapy rekrutacji - Aplikacja On-line - Selekcja aplikacji - Spotkanie z Managerem i pracownikiem HR - Informacja zwrotna - Formularze osobowe - Podpisanie umowy - Welcome Pack - Szkolenie/OnBoarding Wakacje.pl O pracy w Wakacje.pl – czym się kierujemy? Na co dzień spełniamy wakacyjne marzenia setek tysięcy naszych Klientów. Z pasją i #ENERGIĄ zachęcamy ich do poznawania nowych zakątków świata, dzieląc się naszą miłością do podróżowania. Codziennie stawiamy przed sobą nowe cele i zadania, które – dzięki jednej z naszych kluczowych wartości, #WSPÓŁPRACY – realizujemy z dużą #SKUTECZNOŚCIĄ i #ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Nie spoczywamy na laurach! Cały czas podnosimy nasze kwalifikacje i chcemy być #INNOWACYJNI- szukamy rozwiązań, śledzimy trendy i ciągle się szkolimy. W pełni korzystamy też z potencjału, jaki daje nam obecność w największym polskim holdingu spółek mediowych i e-commercowych – Wirtualnej Polsce Holding. Dołącz do nas! Rozwijaj się i wspólnie z nami zaplanuj swoją ścieżkę kariery! Czekamy na Ciebie! #wakacjeToMy Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Młodszy/a Konsultant(-ka) ds. Obsługi Klienta
Młodszy/a Konsultant(-ka) ds. Obsługi Klienta
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - telefoniczna i e-mailowa obsługa Klienta w oparciu o procedury - obsługa wycieczek Klienta w procesach posprzedażowych - wsparcie procesu sprzedaży wycieczek - dbanie o pozytywny wizerunek firmy - dbanie o utrzymanie dobrych relacji z Klientem Nasze wymagania Wystarczy Twoje zaangażowanie, sumienność, a przede wszystkim #ZROZUMIENIE KLIENTA. My nauczymy Cię obsługiwać Klienta, badać jego potrzeby i opiekować tematy, z którymi się do Ciebie zwraca. Jeśli tak jak my kochasz podróże, a w pracy z ludźmi cenisz #SZCZEROŚĆ I OTWARTOŚĆ, masz minimum średnie wykształcenie, jesteś dyspozycyjny i gotowy do pracy w systemie zmianowym, a elastyczność w działaniu to Twoje drugie imię? Zapraszamy do naszego zespołu! Wymagana biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie. Mile widziane Dział Obsługi Posprzedażowej jest częścią Departamentu Sprzedaży, dlatego Twoja otwartość do rozwoju kompetencji sprzedażowych będzie dodatkowym atutem. Masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta? Świetnie! Dzięki temu, już na początku współpracy możesz wskoczyć na wyższy poziom stanowiska na naszej ścieżce rozwoju! To oferujemy - przejrzysty system premiowy - 80% pracowników otrzymuje premię za efektywność. Średnia jej wartość to około 400 zł brutto miesięcznie, a w wysokim sezonie turystycznym (czerwiec - wrzesień) około 800 zł. Wszystko zależy od Twojego zaangażowania i efektywności pracy. Zasady systemu premiowego szczegółowo zaprezentujemy na szkoleniu.; - pracę w renomowanej firmie o zasięgu ogólnopolskim; - elastyczne godziny pracy; - wewnętrzne treningi oraz zagraniczne wyjazdy szkoleniowe; - pełne wdrożenie i wsparcie w codziennej pracy; - możliwość realizowania ciekawych projektów; - pracę w zgranym, wspierającym zespole, nieformalną atmosferę; - samodzielność i możliwość wykazania się inicjatywą; - możliwość rozwoju oraz swobodę działania. Benefity - prywatna opieka medyczna - ubezpieczenie na życie - możliwość pracy zdalnej - zniżki na firmowe produkty i usługi - spotkania integracyjne - firmowa biblioteka - brak dress code’u - gry wideo w pracy - kawa / herbata - strefa relaksu - inicjatywy dobroczynne Etapy rekrutacji - Aplikacja On-line - Selekcja aplikacji - Spotkanie z Managerem i pracownikiem HR - Informacja zwrotna - Formularze osobowe - Podpisanie umowy - Welcome Pack - Szkolenie/OnBoarding Wakacje.pl O pracy w Wakacje.pl – czym się kierujemy? Na co dzień spełniamy wakacyjne marzenia setek tysięcy naszych Klientów. Z pasją i #ENERGIĄ zachęcamy ich do poznawania nowych zakątków świata, dzieląc się naszą miłością do podróżowania. Codziennie stawiamy przed sobą nowe cele i zadania, które – dzięki jednej z naszych kluczowych wartości, #WSPÓŁPRACY – realizujemy z dużą #SKUTECZNOŚCIĄ i #ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Nie spoczywamy na laurach! Cały czas podnosimy nasze kwalifikacje i chcemy być #INNOWACYJNI- szukamy rozwiązań, śledzimy trendy i ciągle się szkolimy. W pełni korzystamy też z potencjału, jaki daje nam obecność w największym polskim holdingu spółek mediowych i e-commercowych – Wirtualnej Polsce Holding.

Operator call center Plusa dla obywateli Ukrainy
Operator call center Plusa dla obywateli Ukrainy
30+ kilka dni temu

Młodszy Konsultant ds. obsługi Klienta Plusa z jęz. ukraiński Operator call center Plusa dla obywateli Ukrainy Miejsce pracy to Łódź Bałuty Znajomość języka polskiego / ukraińskiego w mowie i piśmie. Jest to obsługa Klienta w trybie połączeń przychodzących, obsługa Klienta z dosprzedażą ofert Plusa. Na początek jest szkolenie wstępne – trwa około 20 dni roboczych pon-pt 07:00-15:00. Po szkoleniu przez 5 tyg. pracuje się na tzw. „klasie” jest to czas, w którym konsultant może zgłaszać się z prośbą o pomoc w rozwiązaniu sprawy Klienta. – godziny pracy 06:00-22:00 po 8 h, czyli grafiki są układane w godz. 6-14, 7-15, 8-16, 9-17, 10-18, 11-19, 12-20, 13-21, 14-22 – praca pon-pt + weekendy Po tych 5 tyg., mogą się trafić godziny nocne np. 15-23, 16-do północy - 3 dni raz na 2 miesiące Grafik jest układany na cały miesiąc z góry, jeśli wypadnie zmiana w weekend sobota bądź niedziela, są wtedy dni wolne w tygodniu. Umowa o pracę Stawka to 3300,00 zł brutto. + Do wynagrodzenia dochodzą premie - Możliwość otrzymania – premii uznaniowej w zależności od wyników do 20% Mieszkanie własne Wszystkich chętnych Proszę wysyłać CV

Praca na pełen etat w salonie Play, Łódź, M1
Praca na pełen etat w salonie Play, Łódź, M1
Łódź 30+ kilka dni temu

Agencja zatrudnienia Kbti Poland (cert. 9154) dla swojego klienta poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta Miejsce pracy: Łódź Czym będziesz się zajmować: Sprzedażą usług największego operatora komórkowego w Polsce Pozyskiwaniem nowych klientów Bezpośrednim i telefonicznym kontaktem z klientem Tworzeniem oraz utrzymywaniem relacji z klientami salonu Realizacją wyznaczonych planów sprzedażowych Opieką nad obecnymi klientami PLAY Obsługą klienta zgodnie ze standardami Co od nas otrzymasz? Umowę o pracę Szkolenie produktowe i sprzedażowe Atrakcyjny system wynagrodzeń (wynagrodzenie podstawowe + 3 składnikowa premia za wyniki sprzedażowe) Liczne dodatkowe konkursy sprzedaży Doskonałą atmosferę Czego od ciebie oczekujemy? Wytrwałości w dążeniu do celu Zaangażowania oraz samodyscypliny Chęci podnoszenia swoich kwalifikacji Umiejętności ukierunkowania pracy na wyznaczony cel Pozytywnego nastawienia Chęci podnoszenia swoich kwalifikacji Mile widziane: Doświadczenie w pracy na stanowisku konsultant Aplikacje ze zdjęciem proszę kierować na adres: @ w tytule: Praca w Play / Łódź

Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności - język niemiecki
Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności - język niemiecki
Olsztyn 15 dni plecy

Znajdź swoje miejsce w naszym zespole!Współdziałamy, by razem osiągać wspaniałe cele. Sukces zależy tylko od Ciebie i Twojego zaangażowania. Dołącz do nas na stanowisko: Konsultant/ka ds. obsługi klienta w języku niemieckim W naszym zespole zyskujesz:umowa o pracę na pełen etat; prywatną opiekę medyczną; możliwość korzystania z pakietu socjalnego (zwrot kosztów za zakup leków, wyjazdów rekreacyjnych, OC auta, nauki języków itp.); szkolenie przygotowujące do pracy - zarabiasz od pierwszego dnia szkolenia; Twoja rola:telefoniczna obsługa Klienta w zakresie reklamacji; udzielanie pomocy w zakresie rozwiązania problemu ze sprzętem; ·  Twoje mocne strony:znajomość języka niemieckiego na poziomie C1gotowość do pracy w godzinach pn-pt 08-18.00 i sobota 08-16.00 (praca 7 godzin dziennie w podanym zakresie czasu i 5 dni w tygodniu); wykształcenie minimum średnie (matura)aktualne orzeczenie o niepełnosprawności. Aplikuj już dziś przez portal olx  i dołącz do nas. Oferowana praca nie ma charakteru pracy zdanej. Administrator danych: aba-service.pl/odo/aba_informacja_odo.pdf

Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZnajdź swoje miejsce w naszym zespole!Współdziałamy, by razem osiągać wspaniałe cele. Sukces zależy tylko od Ciebie i Twojego zaangażowania. Dołącz do nas na stanowisko: Konsultant/ka ds. obsługi klienta w języku niemieckim W naszym zespole zyskujesz: umowa o pracę na pełen etat; prywatną opiekę medyczną; możliwość korzystania z pakietu socjalnego (zwrot kosztów za zakup leków, wyjazdów rekreacyjnych, OC auta, nauki języków itp.); szkolenie przygotowujące do pracy - zarabiasz od pierwszego dnia szkolenia; Twoja rola: telefoniczna obsługa Klienta w zakresie reklamacji; udzielanie pomocy w zakresie rozwiązania problemu ze sprzętem; Twoje mocne strony: znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 gotowość do pracy w godzinach pn-pt 08-18.00 i sobota 08-16.00 (praca 7 godzin dziennie w podanym zakresie czasu i 5 dni w tygodniu); wykształcenie minimum średnie (matura) aktualne orzeczenie o niepełnosprawności. Aplikuj już dziś przez portal lento i dołącz do nas. Oferowana praca nie ma charakteru pracy zdanej. Administrator danych: aba-service.pl/odo/aba_informacja_odo.pdf

Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości z jęz. n
Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości z jęz. n
Warszawa 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyInSpatium Fundacja Promocji Pracy Zdalnej poszukuje pracowników na stanowisko Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości z jęz. niemieckim Praca w międzynarodowej firmie CERI International. CERI to miejsce, w którym spotykają się ludzie na wszystkich etapach kariery. Nieustannie uczymy się od siebie nawzajem, doceniamy zaangażowanie i pozytywne nastawienie. W każdym zespole czekają na Ciebie ludzie chętni do współpracy i dzielenia się wiedzą! Od 1996 roku wspieramy bankowość, budujemy zaufanie klientów i tworzymy zespoły, do których stale dołączają nowi pracownicy. Ciągły rozwój firmy sprawia, że potrzebujemy Cię na naszym pokładzie! Wiemy, że początki bywają trudne – dołącz do nas, a wszystkiego Cię nauczymy! Z nami zdobędziesz pierwsze oświadczenie w bankowości, niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją ścieżkę zawodową, czy szukasz nowych wyzwań. Praca w CERI pozwoli Ci także zadbać o Twój work-life balance. Aplikuj i pracuj z naszym zespołem! Ofertę pracy kierujemy do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. ZAKRES OBOWIĄZKÓW Realizacja zadań z obszaru bankowości: otwieranie, kont, aktualizacja danych Klienta, nadawanie upoważnień zgodnie z obowiązującymi procedurami. Obsługa klienta z wykorzystaniem języka niemieckiego. Weryfikacja wiarygodności Klienta: porównanie danych zawartych we wniosku z danymi personalnymi Klienta. Uzupełnianie brakujących danych Klienta niezbędnych do realizacji wniosku. POSZUKIWANE KOMPETENCJE Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B1/B2. Obsługi komputera, w tym pakietu MS Office. Otwartości na naukę nowego obszaru. Skrupulatności i dokładności w działaniu. Dobrej organizacji pracy. Umiejętności pracy w zespole. Gotowości do pracy zdalnej z dostępem do Internetu. Wykształcenie/ doświadczenie w zakresie administracji/ finansów lub bankowości (mile widziane). Wymagania techniczne: Dostęp do komputera z internetem o łączu internetowym przynajmniej 10 Mbit/s. System operacyjny minimum Windows 7, rekomendujemy 8, 8.1 lub 10. OFERUJEMY Wdrożenie w obowiązki służbowe. Szkolenie procesowe od podstaw pod okiem wyznaczonego trenera-mentora wykorzystując aplikacje MS Teams i komunikatory tekstowe w CERI. Umowę o pracę na pełen etat w systemie zdalnym lub stacjonarnym w Łodzi lub Białymstoku. Wynagrodzenie od minimalnej krajowej. Dodatek językowy do wynagrodzenia zasadniczego za znajomość języka obcego, uzależniony od poziomu języka w klasyfikacji B, C. Dofinansowanie wypoczynku Dofinansowanie do kursów językowych prowadzonych online Dofinansowanie do Karty Multisport oraz prywatnej opieki medycznej. Punkty MyBenefit. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Aplikować należy poprzez link: https://inspatium.elevato.net/pl/mlodszy-konsultant-ds-procesow-wsparcia-bankowosci-z-jez-niemieckim,j,80 Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Praca z językiem włoskim lub francuskim - elastyczne godziny
Praca z językiem włoskim lub francuskim - elastyczne godziny
Szczecin 30+ kilka dni temu

Aktualnie dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy kandydatów gotowych do podjęcia pracy na stanowisku: Konsultant ds. obsługi klienta z językiem włoskim lub francuskim Lokalizacja: Szczecin/stacjonarnie Praca stała lub dodatkowa, mile widziani studenci oraz osoby chcąca dorobić do domowego budżetu. Czego oczekujemy: · Znajomości języka włoskiego lub francuskiego na poziomie min.B2 · Bardzo dobrej obsługi komputera i pakietu MS Office · Dobre umiejętności komunikacyjne i nastawienie na pracę z ludźmi · Dokładności i umiejętność analitycznego myślenia · Gotowość do pracy stacjonarnej w Szczecinie · Gotowość do podjęcia pracy na umowę zlecenie na część etatu lub pełen etat Zakres obowiązków: · Codzienny kontakt klientami poprzez telefon, skrzynkę mailową i czat · Dokonywanie nowych rezerwacji i zmian w rezerwacjach istniejących · Podawanie informacji o opłatach i cenach, zasadach przewozu · Podanie informacji o zmianach terminów lotu · Pomoc w zlokalizowaniu bagażu · Realizacja reklamacji Oferta: · Atrakcyjna stawka godzinowa w oparciu o umowę zlecenie · Elastyczny grafik, to Ty decydujesz kiedy i ile chcesz pracować · Godziny pracy i dni do wyboru pomiędzy Pon- pt 9-22:00, Sob 9-19:00, Niedziela 10-19:00 · Realne możliwości rozwoju w strukturach firmy · Szkolenie przygotowujące do pracy – pełnopłatne Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą wyślij nam swoje CV! Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Wysyłając CV oświadczasz, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do otrzymania wglądu do danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.

Pracownik administracyjny - konsultant klienta
Pracownik administracyjny - konsultant klienta
Łańcut 30+ kilka dni temu

VIPO M.Ciąpała spółka komandytowa to dynamicznie rozwijająca się firma, której specjalizacją jest produkcją najwyższej jakości garniturów męskich. Obecnie poszukujemy kandydatów do Działu Handlowego w naszej Firmie w Łańcucie na stanowisko: Konsultant Klienta Zagranicznego Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: • Odbiór, obsługa i monitorowanie zamówień, dbałość o kwestie organizacyjne • Koordynacja dostaw do klienta zagranicznego • Bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym (mailowy i telefoniczny) • Aktywne zaangażowanie w utrzymanie oraz podnoszenie standardów obsługi klienta • Współpraca z całym działem oraz powiązanymi działami przy realizacji procesów pro-dukcyjnych • Skuteczna realizacja powierzanych zadań • Wsparcie w zakresie niedostarczonych przesyłek Wymagania: • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów oraz budowania trwałych relacji • Orientacja na osiąganie rezultatów i wysoka motywacja do pracy • Dyspozycyjność oraz zaangażowanie w powierzane zadania • Wymagany język francuski – poziom zaawansowany, j. angielski – poziom komunikatywny • Biegła obsługa programów Microsoft Office • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane Oferujemy: • Umowę o pracę (od zaraz) • Pracę w młodym zespole i kreatywnej atmosferze • Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie • Stabilne warunki współpracy Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres: @ Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. W dokumentach aplikacyjnych prosimy o zamieszczenie zapisu: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych przez VIPO M.Ciąpała Spółka Komandytowa w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Konsultant Klienta Zagranicznego. Składając dokumenty aplikacyjne oświadczam, iż zapoznałam/em się z warunkami rekrutacji oraz klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w VIPO M.Ciąpała Spółka Komandytowa " KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE… ( Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016 r.), dalej RODO, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest VIPO M.Ciąpała Spółka Komandytowa z siedzibą w Łańcucie (37-100) przy ul. Podzwierzyniec 29, reprezentowaną przez komplementariusza Michała Ciapała. 2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować po-przez email @ tel. 607 - pokaż numer telefonu - . Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem danych, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO, 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane tylko w okresie prowadzenia rekrutacji a po zakończeniu trwale usunięte, 5) Przysługuje Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem), 6) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do urzędu ds. Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 7) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym; ich nieprzekazanie spowoduje niemożność rozpatrzenia CV w procesie rekrutacji. 8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), mogący wywoływać wobec Pana/Pani skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływać na Pana/Pani sytuację.

Starszy Konsultant
Starszy Konsultant
Lublin 30+ kilka dni temu

LUBhunters to lubelska firma zajmująca się headhuntingiem, consultingiem HR i szkoleniami. Wieloletnie doświadczenie rekruterów i trenerów LUBhunters, połączone z wyczerpującą znajomością biznesu i skupieniem na realizacji celów, pozwalają adekwatnie odpowiadać na potrzeby rynku. Dla naszego Klienta – firmy consultingowej MSCG, lidera firm konsultingowych w Polsce w obszarze obsługi projektów badawczo-rozwojowych i inwestycyjnych, poszukujemy osoby na stanowisko: SENIOR KONSULTANT (DS. PROJEKTÓW KLUCZOWYCH) MIEJSCE PRACY: LUBLIN TWOIM ZADANIEM BĘDZIE: - Współpraca z klientami w celu opracowywania wniosków o dofinansowanie projektów badawczo-rozwojowych i inwestycyjnych. Tworzenie dokumentów strategicznych dla firm, takich jak strategie rozwoju produktów, strategie marketingowe, strategie wzornicze, biznesplany, audyty innowacyjności itp. - Merytoryczna i kreatywna współpraca z zespołem klienta, jednostkami badawczymi i naukowcami w celu opracowywania nowych produktów i strategii wejścia na zagraniczne rynki. - Przygotowywanie ankiet i szablonów dokumentów dla klientów. - Przeprowadzanie wywiadów z klientem i kontrahentami oraz analiza procesów w firmie. - Wykonywanie analiz rynkowych, analizy konkurencji oraz ocena potencjału innowacyjności produktu. PRZEŚLIJ SWOJĄ APLIKACJĘ, JEŚLI POSIADASZ: - Udokumentowane doświadczenie wynoszące co najmniej 2 lata w sporządzaniu wniosków o dofinansowanie oraz opracowywaniu dokumentów strategicznych ( takich jak strategie rozwoju, biznesplany, strategie marketingowe, strategie komunikacji, strategie wzornicze i audyty innowacyjności. ) - Umiejętność efektywnej pracy z klientem, zespołami projektowymi i jednostkami naukowymi w celu opracowywania innowacyjnych rozwiązań. Zdolność do przeprowadzania analiz porównawczych oraz wskazywania cech wyróżniających nowe rozwiązania na rynku w porównaniu do konkurencji. - Dokładność, terminowość i dobra organizacja pracy. - Zainteresowanie innowacjami, tematyką biznesową i rozwojem przedsiębiorstw. Jeśli cenisz sobie stabilne zatrudnienie na atrakcyjnych warunkach, możliwość uczestniczenia w szkoleniach, a także możliwość realizacji własnych ambicji zawodowych to z przyjemnością włączymy Cię w proces rekrutacyjny. Jeśli opisany zakres obowiązków wydaje Ci się atrakcyjny, ale potrzebujesz poznać i lepiej zrozumieć specyfikę opisanego stanowiska pracy to prosimy, wyślij nam swoje CV na adres: @ z załączeniem klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych (włączając fotografię zamieszczoną w CV) przez administratora danych firmę Katarzyna Jośko LUBHUNTERS, ul. Popiełuszki 11, lok 6. , 20 – 052 Lublin dla celów prowadzenia aktualnej rekrutacji, w której biorę udział, w tym na udostępnienie podanych przeze mnie danych osobowych potencjalnemu pracodawcy. Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania w kolejnych naborach prowadzonych przez Katarzynę Jośko LUBHUNTERS przez okres najbliższych 12 miesięcy. Wyrażam zgodę na przesyłanie mi ofert pracy z wykorzystaniem podanego przeze mnie adresu e-mail oraz numeru telefonu. CIESZYMY SIĘ NA FAKT SPOTKANIA I ROZMOWY Z TOBĄ :)