Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Oferta pracy na stanowisku- Administrator
Oferta pracy na stanowisku- Administrator
339000 zł
nowe Trzebiatów 30+ kilka dni temu

OGŁOSZENIE O PRACĘ Zakład Budynków Komunalnych „Trzebiatów” Spółka z o.o.  informuje o zamiarze zatrudnienia na umowę o pracę osoby na stanowisko : ADMINISTRATORAKryteria kandydata:    - wykształcenie min. średnie   - znajomość obsługi MS Office ( Word, Excel)   - doświadczenie w pracy biurowej   - umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych   - odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, wysoka kultura osobista w bieżącej pracy  związanej z obsługą interesantów   - dyspozycyjność, dokładność , zaangażowanie   - samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań   - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole   - prawo jazdy kategorii "B" (mile widziane) Oferujemy:   - pełny etat  - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę  - kursy, szkolenia umożliwiające podwyższanie wiedzy i kompetencji  Zainteresowane osoby proszone są o składanie CV do 23.01.2024r. bezpośrednio w siedzibie zakładu ZBK „Trzebiatów” Sp. z o.o. znajdującej się przy ulicy II-go Pułku Ułanów 4b w Trzebiatowie.

Referent ds. Reklamacji
Referent ds. Reklamacji
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy liderem wśród producentów drzwi na polskim rynku. Posiadamy hale produkcyjne i magazynowe w 3 lokalizacjach, gdzie zatrudniamy ponad 800 pracowników. Stale się rozwijamy, zwiększając liczbę produkowanych drzwi, ościeżnic i innych produktów oraz rozszerzając swoją obecność na rynkach zagranicznych - produkty ERKADO dostępne są już w prawie 40 krajach na całym świecie, bo DRZWI TO NASZ ŚWIAT. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Referent ds. Reklamacji Twoje zadania: - Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; - Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); - Praca w systemie ERP; - Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi. Nasze oczekiwania względem kandydatów: - Doświadczenie w pracy z klientem; - Zaangażowanie, sumienność, pracowitość; - Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem; Nasza oferta: Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę; Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności; Atrakcyjny pakiet socjalny (wczasy pod gruszą, karty podarunkowe, dofinansowanie aktywności sportowej i kulturalnej; dofinansowanie wypoczynku dzieci; pomoc mieszkaniowa, itd.) Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach. Aplikując na ogłoszenie rekrutacyjne do ERKADO Sp. z o.o. z siedzibą w: Osiedle POM 8, 23-275 Gościeradów-Folwark (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami.

Administrator Sprzedaży Eksportowej Słupsk
Administrator Sprzedaży Eksportowej Słupsk
538722 zł
Słupsk 30+ kilka dni temu

UNIA to największy polski producent maszyn rolniczych. Wytwarza ich rocznie blisko 25 000, z czego ponad 10 000 trafia na eksport do 60 odbiorców na całym świecieCztery fabryki UNIA (Grudziądz, Brzeg, Słupsk, Kąty Wrocławskie) to łącznie ponad 1300 pracowników na 11,5 ha powierzchni produkcyjnej oraz w nowoczesnych biurach konstrukcyjnych i technologicznych.Łączna oferta fabryk obejmuje ponad 700 pozycji. Wśród produktów UNIA znajdują się m.in. sprzęt do uprawy i siewu, ochrony roślin, nawożenia mineralnego i organicznego uprawy ziemniaka, przyczepy, maszyny do zbioru zielonek oraz urządzeń do przechowywania ziarna Administrator Sprzedaży EksportowejSłupskDo obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.:Oczekujemy:·       Wykonanie założonych celów sprzedażowych·       Koordynowanie procesu sprzedażowego (doradztwo, wycena, opracowanie zamówień, dostawa)·       Odpowiedzialność za logistykę i dokumentację związaną z dostawami i procesami sprzedaży·       Zapewnienie zgodności procesów sprzedażowych z polskimi i międzynarodowymi wymogami prawa celnego·       Wykonywanie raportów·       Przygotowanie i procesowanie umów handlowych, nadzór nad płatnościami, tłumaczenia·       Udział w targach branżowych·       Współpraca i kontynuowanie trwałych relacji z klientami zagranicznymi·       Ścisła współpraca z innymi działami firmyOczekujemy: §  Zaawansowanej znajomości języka niemieckiego lub rosyjskiego w mowie i piśmie pozwalającej na swobodną komunikację z licznymi partnerami zagranicznymi§  Wiedzy na temat specyfiki handlu zagranicznego§  Gotowości do wyjazdów służbowych w Polsce oraz poza granice kraju§  Komunikatywność i umiejętność szybkiego uczenia siꧠ Obsługa komputera, dobrej znajomości pakietu MS Office i czynnego prawo jazdy kat. B§  Mile widziane doświadczenie w sprzedaży eksportowej oraz znajomość innych języków obcych §  Oferujemy:·       Interesującą i pełną wyzwań pracę w stabilnej firmie·       Możliwość dalszego doskonalenia i rozwoju zawodowego·       Rozbudowany system świadczeń socjalnych·       Pakiet Multisport dla zainteresowanych·       Ubezpieczenie grupowe na życie PZU·        Opieka przez dedykowanego opiekuna w pierwszych dniach pracy

Junior Office Manager
Junior Office Manager
220 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Jesteśmy agencją zatrudnienia, która specjalizuje się w różnorodnych procesach rekrutacyjnych, od stanowisk magazynowych po wykwalifikowanych managerów. Przebojem wkroczyliśmy w świat HR w 2017 roku i pozostajemy jedną z najszybciej rozwijających się agencji pracy w Polsce. Nasze biuro znajduje się w nowoczesnym budynku Silver Forum na ulicy Strzegomskiej, nie zaznasz tutaj korporacyjnej atmosfery, zdecydowanie stawiamy na luz i dobry vibe! Mamy niewielki, stale rozrastający się zespół i właśnie Ty możesz pomóc nam go rozwijać! Zasilamy nasze szeregi o JUNIOR OFFICE MANAGERA - osobę odpowiedzialną za kwestie administracyjne związane z funkcjonowaniem biura. Szukamy pozytywnej, otwartej i żywiołowej osoby, która miała już okazję postawić swoje pierwsze kroki w pracy biurowej i nie boi się nowych wyzwań! Do Twoich obowiązków należeć będą: - administracyjna obsługa recepcji - przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, wystawianie faktur, zarządzanie obiegiem dokumentów firmowych, - wsparcie pracowników w codziennych obowiązkach, - zarządzanie zaopatrzeniem w artykuły biurowe, spożywcze oraz przemysłowe, - zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentacji. Aplikuj jeśli: - posiadasz czynne prawo jazdy - warunek konieczny! - masz już za sobą pierwsze doświadczenie w pracy biurowej, - posiadasz podstawową znajomość programu MS Excel, - jesteś otwarty/a na nowe wyzwania. Co zyskujesz, dzięki pracy z Nami? - możesz wybrać na jakich zasadach chcesz z nami współpracować - w ramach umowy o pracę lub w oparciu o umowę zlecenie! - atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, - świetnie zlokalizowane miejsce pracy w nowoczesnym biurze - bez problemu dojedziesz do nas autobusem i tramwajem! - pracę od poniedziałku do piątku w dogodnych godzinach, - dodatki premiowe związane z wewnętrznymi akcjami (np. wybór pracownika roku), - dodatkowy dzień wolny z okazji Twoich urodzin, - profesjonalne biznesowe sesje zdjęciowe, - dostęp do firmowej biblioteczki, - spotkania integracyjne w najciekawszych miejscach na mapie Wrocławia, - możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej z dostępem do świetnych specjalistów, - jeśli jesteś aktywny/a, oferujemy dofinansowanie do pakietu Multisport! Zainteresowała Cię nasza oferta? Nie zwlekaj - aplikuj i daj się poznać, a my pokażemy Ci jak pracujemy! Dane administratora Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AB OVO SOLUTIONS Sp. z o.o. - agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego - nr certyfikatu 29042 - z siedzibą na ul. Strzegomskiej 2-4, 54-430 Wrocław (dalej również jako „Pracodawca” lub „Administrator”). Kontakt z administratorem jest możliwy poprzez e-mail: re*******a@a*************.pl lub na podany adres siedziby, będący również adresem korespondencyjnym. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych Podane przez Pana/Panią dane osobowe będą przetwarzane przez administratora w celach rekrutacyjnych, na podstawie szczególnego przepisu prawa regulującego zbieranie danych od osoby ubiegającej się o zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (art. 6 ust. 1 lit. c RODO* w zw. z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy), czyli w przypadku oferowania zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę i dostarczenia danych wyłącznie objętych tym przepisem, tj.: imię̨ (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Pana/Panią oraz wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia, jeżeli są one niezbędne Pracodawcy do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku lub Okres przechowywania danych Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania obecnego procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również na potrzeby przyszłych rekrutacji, do czasu cofnięcia zgody, nie dłużej jednak niż przez okres 2 lat. W przypadku zakończenia procesu rekrutacyjnego, gdy nie była wyrażana dodatkowa zgoda na przyszłe procesy rekrutacyjne lub cofnięcia zgody na przetwarzanie danych na potrzeby przyszłych rekrutacji, Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w formie archiwizacji, w celach dowodowych, przez okres właściwy dla upływu przedawnienia roszczeń, który wynosić będzie maksymalnie 5 lat. Przysługujące uprawnienia Ma Pan/Pani prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Może Pan/Pani cofnąć wyrażoną zgodę w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody przed jej cofnięciem. Powyższe żądania prosimy kierować na adres email podany w sekcji Dane administratora. Przysługuje ponadto Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Informujemy, że decyzje dotyczące procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. * RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

Planista
Planista
Tychy 30+ kilka dni temu

Rozpocznij z nami współpracę na stanowisku: Planista miejsce pracy: Tychy Oczekiwania wobec kandydata - wykształcenie wyższe kierunkowe, - znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych, - wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne, - prawo jazdy kategorii B, - staranność i dokładność, - odpowiedzialność. Zakres obowiązków kandydata - odpowiedzialność za planowanie produkcji - odpowiedzialność za organizowanie sprawnego przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych, - odpowiedzialność za zabezpieczenie surowców i materiałów pod produkcję, - raportowanie produkcji - współpraca z działem produkcji, zaopatrzenia i sprzedaży, Oferta firmy - wysoki standard pracy w firmie o stabilnej pozycji na rynku, - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - motywujący system wynagradzania. - Bogaty pakiet benefitów i świadczeń socjalnych ( m.in. ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, program emerytalny, dofinansowanie do obozów i kolonii dla dzieci, wczasy pod gruszą, premia świąteczna). Doświadczenie w obszarze logistyki w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji z dopiskiem: Planista adres e-mail: rekrutacja_ap(at)grupakety.com; adres pocztowy: Alupol Packaging S.A. ul. Strefowa 4, 43-109 Tychy W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Alupol Packaging S.A. prosimy o umieszczenie oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Alupol Packaging S.A.” W przypadku chęci uczestnictwa w naborach prowadzonych przez spółki grupy Alupol prosimy o umieszczenie oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przekazywanie moich danych osobowych Alupol Packaging Kęty Sp. z o.o. w Kętach*, Alupol Films Sp. z o.o. w Oświęcimiu* - na potrzeby prowadzonych przez nie przyszłych rekrutacji.” *- możesz wskazać jedną lub obie spółki wg własnego uznania. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Administrator Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Alupol Packaging S.A. (43-109 Tychy, ul. Strefowa 4, tel. +48 32 324 57 00), jako pracodawca. Inspektor ochrony danych Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: • Alupol Packaging S.A., ul. Strefowa 4, 43-109 Tychy • e-mail: IOD_AP(at)grupakety.com Cel i podstawy przetwarzania Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Państwa dane osobowe będą przetwarzanie także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie5, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 1 Art. 22_1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.); 2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO); 3Art. 6 ust. 1 lit a RODO; 4Art. 6 ust. 1 lit a RODO; 5Art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Odbiorcy danych osobowych Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być dostawcy: usług publikacji ogłoszeń o pracę, systemów do zarządzania rekrutacjami, usług IT takich jak hosting, systemów informatycznych oraz usług kadrowych. Okres przechowywania danych Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy. Prawa osób, których dane dotyczą Mają Państwo prawo do: 1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4) prawo do usunięcia danych osobowych; 5) prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 6) prawo do przeniesienia danych (jeśli podstawą ich przetwarzania jest zgoda osoby, której dane dotyczą i przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany); 7) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa). Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22_1 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Kupiec / Specjalista ds. zakupów
Kupiec / Specjalista ds. zakupów
Tychy 30+ kilka dni temu

Rozpocznij z nami współpracę na stanowisku: Kupiec / Specjalista ds. zakupów miejsce pracy: Tychy Oczekiwania wobec kandydata - wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne), - znajomość oprogramowania MS Office, - znajomość przepisów celnych w zakresie procedur odpraw importowych, - znajomość zagadnień handlu zagranicznego, - znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1, - prawo jazdy kategorii B, - umiejętność organizacji własnej pracy, - umiejętność prowadzenia negocjacji, - konsekwencja w działaniu i odporność na stres, - komunikatywność, swoboda kontaktów. Zakres obowiązków kandydata - realizacja przyjętej strategii zakupowej, - optymalizacja kosztów, - pozyskiwanie surowców oraz materiałów pomocniczych zgodnie z istniejącymi potrzebami, - przygotowywanie zapytań ofertowych, - negocjowanie warunków handlowych z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, - sporządzanie umów (zamówień) na zakup surowców oraz materiałów pomocniczych, - koordynacja prac związanych z realizowaniem umów, w tym uzyskiwanie potwierdzeń zamówień oraz ich weryfikacja pod względem merytorycznym, - rozliczanie faktur oraz dokonywanie dyspozycji płatniczych, - prowadzenie bieżącej korespondencji handlowej, - prowadzenie spraw dotyczących reklamacji surowców (postępowania reklamacyjne). Oferta firmy - wysoki standard pracy w firmie o stabilnej pozycji na rynku, - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - motywujący system wynagradzania, - bogaty pakiet benefitów i świadczeń socjalnych ( m.in. ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, program emerytalny, dofinansowanie do obozów i kolonii dla dzieci, wczasy pod gruszą, premia świąteczna). Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji z dopiskiem: „Kupiec / Specjalista ds. zakupów” adres e-mail: rekrutacja_ap(at)grupakety.com adres pocztowy: Alupol Packaging S.A., ul. Strefowa 4, 43-109 Tychy W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Alupol Packaging S.A. prosimy o umieszczenie oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Alupol Packaging S.A.” W przypadku chęci uczestnictwa w naborach prowadzonych przez spółki grupy Alupol prosimy o umieszczenie oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przekazywanie moich danych osobowych Alupol Packaging Kęty Sp. z o.o. w Kętach*, Alupol Films Sp. z o.o. w Oświęcimiu* - na potrzeby prowadzonych przez nie przyszłych rekrutacji.” *- możesz wskazać jedną lub obie spółki wg własnego uznania. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Administrator Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Alupol Packaging S.A. (43-109 Tychy, ul. Strefowa 4, tel. +48 32 324 57 00), jako pracodawca. Inspektor ochrony danych Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: • Alupol Packaging S.A., ul. Strefowa 4, 43-109 Tychy • e-mail: IOD_AP(at)grupakety.com Cel i podstawy przetwarzania Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Państwa dane osobowe będą przetwarzanie także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie5, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 1 Art. 22_1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.); 2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO); 3Art. 6 ust. 1 lit a RODO; 4Art. 6 ust. 1 lit a RODO; 5Art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Odbiorcy danych osobowych Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być dostawcy: usług publikacji ogłoszeń o pracę, systemów do zarządzania rekrutacjami, usług IT takich jak hosting, systemów informatycznych oraz usług kadrowych. Okres przechowywania danych Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy. Prawa osób, których dane dotyczą Mają Państwo prawo do: 1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4) prawo do usunięcia danych osobowych; 5) prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 6) prawo do przeniesienia danych (jeśli podstawą ich przetwarzania jest zgoda osoby, której dane dotyczą i przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany); 7) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa). Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22_1 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.