Sortowanie:
Znaleziony: 40 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Pomoc biurowa
Pomoc biurowa
nowe Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię pania do pomocy w biurze jako pomoc biurowa i sekretarka Praca na terenie Rzeszowa

POMOC BIUROWA
POMOC BIUROWA
2 dnia plecy

Opis oferty pracySzukam osoby do pomocy przy prowadzeniu biura. Oczekuję - umiejętności obslugi komputera - umiejętności pracy w podstawowych programach biurowych - uczciwości - dokładności - prawo jazdy - atutem dużym będzie znajomość języka hiszpańskiego,angielskiego - samodzielności Oferuje Stabilna pracę Może to być pół etatu Narzecia pracy Szkolenia Proszę o CV

Pomoc biurowa
Pomoc biurowa
Poznań 30+ kilka dni temu

jeśli sprawnie reagujesz na nieprzewidziane sytuacje jesteś osobą otwartą, uprzejmą, o wysokiej kulturze osobistej jesteś osobą godną zaufania i potrafisz docenić zaufanie, jakim obdarza Cię pracodawca to może być praca dla Ciebie! Opis zadań: pomoc w dziale administracji archiwizowanie dokumentów prowadzenie rejestracji FV w systemie załatwianie spraw zleconych przez przełożonych zarządzanie korespondencją Wymagania: minimalne doświadczenia w pracy biurowej znajomość języka angielskiego/niemieckiego na poziomie minimum B1 szybkie działanie dokładność oraz sumienność nastawienie na realizację celów Co oferujemy? stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku umowę na okres próbny, następnie umowę o pracę pracę w siedzibie firmy w Poznaniu, od poniedziałku do piątku, od 8:00 do16:00 dobrą atmosferę pracy

Pomoc biurowa
Pomoc biurowa
Skawina 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPomoc biurowa – STAŻ w Skawinie Fundacja prowadząca placówki edukacyjne przyjmie na 3 miesięczny staż pracownika biurowego – z perspektywą dalszego zatrudnienia. Miejsce pracy: Skawina Godziny pracy: 8:00 – 16:00 Oferujemy: Możliwość rozwoju zawodowego poprzez: - 3 miesięczny staż płatny z Urzędu Pracy, - zatrudnienie na umowę o pracę po ukończeniu stażu, Twój zakres obowiązków: - obsługa urządzeń biurowych, - obsługa poczty elektronicznej oraz telefonu, - przygotowywanie korespondencji do wysyłki, - przyjmowanie i rozdysponowywanie poczty przychodzącej – obsługa dziennika podawczego, - tworzenie, wypełnianie dokumentów, - zbieranie różnych ofert, - ustalanie terminów i wpisywanie ich do Kalendarza Google, - składanie i kompletacja zamówień, - pozostałe prace administracyjne. Nasze wymagania - wykształcenie minimum średnie, - znajomość pakietu office, Kalendarza Google, - odpowiedzialność, kreatywność, zaangażowanie, terminowość, punktualność, - zdolności organizacyjne, - komunikatywność. Osoby zainteresowane prosimy o aplikację drogą e-mailową: @ wysyłając CV ze zdjęciem wraz z klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Pomoc biurowa
Pomoc biurowa
34 zł
Tarnobrzeg 30+ kilka dni temu

Zatrudnię pomoc biurową. Miejsce pracy Tarnobrzeg. Więcej informacji pod nr telefonu *********

Pomoc Biurowa (pół etatu)  dla studentki
Pomoc Biurowa (pół etatu) dla studentki
82000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Firma Tanie Samochody poszukuje studentki na stanowisko Pomoc Biurowa. Jeżeli jesteś zorganizowana, komunikatywna, zapraszamy do aplikowania. **Wymagania:** - Status studenta. - Znajomość obsługi podstawowych programów MS Office. - Dyspozycyjność w godzinach 12:00-16:00 (4 godziny dziennie). - Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej. - Znajomość języka polskiego i ukraińskiego. **Zadania:** - Wykonywanie prac biurowych, w tym przygotowanie raportów. - Współpraca z pracownikami przy wykorzystaniu programu Excel. - Pilnowanie terminowości płatności klientów. **Oferujemy:** - Pracę na pół etatu (godziny pracy 12:00-16:00). - Pracę w przyjaznej i wspierającej atmosferze. **Ogłoszenie o pracę: Pomoc Biurowa (pół etatu) dla Studentki** Firma [Nazwa Firmy] poszukuje studentki na stanowisko Pomoc Biurowa. Jeżeli jesteś zorganizowana, komunikatywna i chcesz zdobyć doświadczenie w pracy biurowej, zapraszamy do aplikowania. **Wymagania:** - Status studenta. - Znajomość obsługi podstawowych programów MS Office. - Dyspozycyjność w godzinach 12:00-16:00 (4 godziny dziennie). - Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej. - Znajomość języka polskiego i ukraińskiego. **Zadania:** - Wykonywanie prac biurowych, w tym przygotowanie raportów. - Współpraca z pracownikami przy wykorzystaniu programu Excel. - Pilnowanie terminowości płatności klientów. **Oferujemy:** - Pracę na pół etatu (godziny pracy 12:00-16:00). - Pracę w przyjaznej i wspierającej atmosferze. **Aplikacja:** Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922), oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji”. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Pomoc biurowa fakturzystka
Pomoc biurowa fakturzystka
610000 zł
30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem firma ADIAGRO poszukuje osób na stanowisko: Pracownik administracyjno-biurowy / Fakturzystka Lokalizacja: Przytuły Obowiązki: • telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem • dbanie o pozytywny wizerunek firmy • dbanie o porządek w miejscu pracy • realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego Wymagania: • bardzo dobra organizacja pracy • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne • umiejętność pracy w zespole • odpowiedzialności, sumienności, rzetelności i terminowości • zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu • dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office Oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie • ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. • możliwość proponowania i wdrażania własnych pomysłów na rozwój naszej firmy • przyjemną atmosferę pracy • pracę w godzinach 7:30- 15:30  Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Pomoc biurowa gastronomia
Pomoc biurowa gastronomia
1550000 zł
Tychy 30+ kilka dni temu

Poszukuje pomoc biurową. Umowa zlecenie. Praca poniedziałek-piątek w godzinach: 9:00-15:00. Miejsce pracy: Tychy-Jaroszowice. Praca hybrydowa.Zakres obowiązków:wycena menu wg wytycznychwpisywanie menu na stronę internetową i aplikacjipraca z Microsoft Word i Excelprzyjmowanie zamówień od klientów indywidualnychtworzenie korespondencji, obsługa G-mailazamawianie towaruWymagania:osoba miła i komunikatywnadyspozycyjność i zaangażowaniedobra organizacja pracyumiejętność pracy w zespoleznajomość obsługi komputera, Microsoft Officemile widziane doświadczenie w pracy biurowejmile widziana znajomość promocji i reklamy w mediach społecznościowychOferujemy:telefon i laptop służbowyzniżki na nasze daniaubezpieczenie grupoweprzyjazną atmosferęelastyczny grafikTelefon kontaktowy: 66*******77Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Bistro Karlik.Dane, które dobrowolnie nam przekazałeś możesz poprawić lub usunąć w dowolnym momencie. Przekazując nam swoje dokumenty rekrutacyjne wyrażasz zgodę byśmy przetwarzali Twoje dane w związku z prowadzoną rekrutacją.

pomoc biurowa, sekretariat
pomoc biurowa, sekretariat
30+ kilka dni temu

Polska Korporacja Nieruchomości poszukuje osoby na stanowisko:pomoc biurowaWymagania:dobra organizacja pracyprawo jazdy kat Bumiejętność obsługi maszyn biurowychwysoka kultura osobistaMiejsce pracy: Bogdanowo k/Obornik

Pomoc biurowa dla emeryta
Pomoc biurowa dla emeryta
30 dni plecy

Opis oferty pracyEmeryt ze znacznym stopniem niepełnosprawności, na oczy, da pracę na stanowisko Asystenta/ki- Powiernika, która zajmie się biznesem emeryta. Jestem emerytem, ale jeszcze spełniam się zawodowo, uruchomiłem kilka projektów, które dadzą milionowe zyski i dlatego potrzebna jest asystentka, która zajmie się wdrożeniem tych projektów w biznes ( przygotowanie biznes planu, przesyłanie wniosków do Urzędu Patentowego oraz wniosku o nadanie certyfikatu), a potem po Mojej śmierci przejmie cały majątek, bo jestem samotny, a wcześniej spiszemy akt notarialny o przyjęciu Powiernika zasobów majątkowych. Oczekuję od asystentki: - prawo jazdy kat. B - elokwencji - pełnej dyspozycyjności, nawet z zamieszkaniem - miłej aparycji - umiejętności takich jak: - perswazja, - dobra znajomość programów komputerowych, szybkie pisanie na klawiaturze, - dobra obsługa urządzeń biurowych, - dobra pisownia, konstrukcja zdań, - dobra praca na wyszukiwarkach, - zakładanie domen i ich pozycjonowanie Oferuję: - wysokie zarobki, premie i nagrody za rzetelnie wykonywaną pracę, - narzędzia do pracy, - miłą atmosferę w pracy - możliwość zakwaterowania - nadanie statusu powiernika z umową notarialną - elastyczny czas pracy Osoby zainteresowane poproszę o aplikację ( CV ze zdjęciem całej sylwetki, list motywacyjny) poprzez formularz Lento. Jeśli masz pytania, to poproszę sms-em, gdyż jestem na badaniach w szpitalu -

Pomoc biurowa od zaraz
Pomoc biurowa od zaraz
580000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Zatrudnię od zaraz komunikatywną Panią do pomocy w biurze - punk serwisowy AGD. Oferuję pracę od pn-pt , w godz. 9.00-17.00.wynagrodzenie podstawowe + premia do 500 zł. po okresie próbnym 3 mies. - umowa o pracę.Obowiązkiumawianie terminu serwisów fakturowanie sprzedaży

PRACA Pomoc biurowa - praca dla osób z orzeczeniem
PRACA Pomoc biurowa - praca dla osób z orzeczeniem
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności tylko i wyłącznie !!! Praca jako Pomoc biurowa Praca stacjonarna w jednym z biur w Rzeszowie (centrum) WYMAGANIA: - znajomość komputera - znajomość pakietu MS OFFICE - komunikatywność - wielozadaniowość OBOWIĄZKI - prowadzenie bieżących spraw klienta - umawianie spotkań (codzienny kontakt z klientem, telefoniczny, mailowy, osobisty) - prowadzenie kalendarza - kontakt z klientem Zapraszamy do kontaktu tel. Praca dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności tylko i wyłącznie !!! Praca jako Wirtualna asystentka Praca stacjonarna w jednym z biur w Rzeszowie (centrum) WYMAGANIA: - znajomość komputera - znajomość pakietu MS OFFICE - komunikatywność - wielozadaniowość OBOWIĄZKI - prowadzenie bieżących spraw klienta - umawianie spotkań - prowadzenie kalendarza - kontakt z klientem

Pomoc Biurowa, staż w Gąbinie
Pomoc Biurowa, staż w Gąbinie
30+ kilka dni temu

Przyjmę na staż w Gąbinie w Agencji Ubezpieczeniowej osobę zarejestrowaną w Powiatowym Urzędzie Pracy. Wymagana biegła umiejętność korzystania z komputera w tym Microsoft Office oraz poczty elektronicznej. CV na adres pracagbn2(małpa)o2.pl Kontakt telefoniczny w sprawie stażu 608 - pokaż numer telefonu - w godzinach od 15:00

Pomoc biurowa, pracownik administracyjno - biurowy
Pomoc biurowa, pracownik administracyjno - biurowy
30006000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Szukam pomocy do biura, mile widziane doświadczenie ale mogę przyuczyć. Najważniejsza jest chęć do pracy lub jej nauczenia, ponieważ szukam kogoś na stałe nie na chwile, oferuje tylko pełen etat i umowę o pracę. Praca pon. - pt. w godz. 8-16. Oferuje 3tys.netto/msc na początek. Zadania na stanowisku to m.in. obsługa poczty elektronicznej, wprowadzanie danych do Worda, Excela, księgowanie wyciągów bankowych i faktur, porządkowanie dokumentacji, obsługa drukarki i skanera, wszelkie zadania zlecone przez przełożonego, współpraca z innymi pracownikami. Zapewniam miłą atmosferę, pewną pracę i możliwość realnego rozwoju. Proszę o przesyłanie CV.

Pracownik administracyjno-biurowy // Pomoc biurowa
Pracownik administracyjno-biurowy // Pomoc biurowa
2000000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Hurtownia Akcesoriów Gospodarstwa Domowego, lider w branży dystrybucji produktów niezbędnych w każdym domu, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje osoby na stanowisko: Pracownika administracyjno-biurowego. Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku, oferującą szeroki asortyment produktów wysokiej jakości. Naszym pracownikom zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia oraz możliwość rozwoju zawodowego.Obowiązki:Fakturowanie sprzedaży bieżącej oraz wprowadzanie do systemu dokumentów kosztowych.Monitorowanie płatności bieżących (przychodzących i wychodzących).Współpraca z biurem księgowym Bieżący kontakt z klientem firmy.Pomoc w obsłudze sprzedaży oraz obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej.Dbałość o bieżące potrzeby firmy oraz zapewnienie sprawnej organizacji pracy biura.Oferujemy:Stałą umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.Stabilne wynagrodzenie z dodatkami motywacyjnymi.Pracę od poniedziałku do piątku – gwarancja wolnych weekendów.Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu.Wymagania:Odpowiedzialność, sumienność i staranność w wykonywaniu powierzonych zadań.Elokwencja oraz kultura osobistaUmiejętność obsługi programów Microsoft Office (Word, Excel).Znajomość podstaw fakturowania oraz podstawowych zasad rachunkowości.Komunikatywna znajomość języka angielskiego.Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w zespole.Jeśli jesteś osobą, która ceni sobie stabilność zatrudnienia oraz chce rozwijać swoje umiejętności w dynamicznie rozwijającej się firmie, zapraszamy do aplikowania. Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego, za pośrednictwem aplikacji OLX. Proces rekrutacyjny będzie przeprowadzony z zachowaniem najwyższych standardów i dbałością o bezpieczeństwo kandydatów.Dołącz do nas i rozpocznij swoją karierę w Hurtowni Akcesoriów Gospodarstwa Domowego już dziś

Praca pomoc biurowa od zaraz
Praca pomoc biurowa od zaraz
869000 zł
Czudec 30+ kilka dni temu

Na stanowisko Pracownik Biurowy.Firma Weld Projekt z siedzibą w Strzyżowie poszukuje pracownika obsługi biura.Miejsce pracy: Strzyżów ul. 1 Maja 1.Wymagania:Umiejętność obsługi urządzeń biurowychUmiejętność asertywnego prowadzenia rozmów telefonicznychZnajomość języka Niemieckiego Komunikatywność, elastyczność, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów.Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy własnej Oferujemy:Stabilne zatrudnienie.Rozwój zawodowy.Możliwość odbycia stażuWięcej informacji pod numerem telefonu: 51*******06. Maciej

Pomoc biurowa bez doświadczenia od zaraz!
Pomoc biurowa bez doświadczenia od zaraz!
37004700 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Praca biurowa na komputerze bez doświadczenia. Umowa-zlecenie. Praca stała lub dorywcza, w stabilnej i perspektywicznej firmie, w szybko rozwijającej się branży cyfrowych finansów. Nie wymagamy doświadczenia na podobnych stanowiskach. Wszystkiego Cię nauczymy. Zatrudnienie w ramach umowy. Oferujemy darmowe szkolenia z zakresu wykonywanych obowiązków. Możliwość szybkiego rozwoju i zdobycia nowych kwalifikacji zawodowych, tygodniowe wypłaty, i pełne ubezpieczenie emerytalne i zdrowotne. Praca polega na łatwych operacjach przesyłania danych, wykonywanych zdalnie na komputerze, w testowej sieci transakcyjnej, w wersji demo, bez angażowania własnych środków. Wymagana znajomość obsługi komputera, poruszania się po internecie, pełnoletniość , oraz dobra samoorganizacja czasu i powierzonych zadań. Atrakcyjne zarobki uwarunkowane poświęconym czasem i nakładem pracy, nawet do 4600zł netto na miesiąc. Zapraszamy do przesyłania aplikacji.

Pomoc biurowa - Jagodno i okolice - OD LUTEGO
Pomoc biurowa - Jagodno i okolice - OD LUTEGO
Wrocław 30+ kilka dni temu

Do Szkoły Językowej Perfekt poszukujemy osoby do wykonywania standardowych czynności administracyjno-biurowych. Poszukujemy osób schludnych, komunikatywnych, myślących kreatywnie, zaletą będzie posiadanie statusu studenta oraz mieszkanie w pobliżu Jagodna. Do Twoich zadań będzie należało m. in. kontakt z klientem oraz lektorami, sprawdzanie testów poziomujących według klucza, dbanie o wygląd biura, czasem trzeba będzie coś wydrukować, czasem skserować.

Pomoc biurowa w dziale obsługi klienta - drukowanie etykiet
Pomoc biurowa w dziale obsługi klienta - drukowanie etykiet
30+ kilka dni temu

Maczfit Foods jest liderem cateringu dietetycznego w Polsce. Odpowiada na potrzeby osób, które walczą z czasem, stresem, wiekiem i kaloriami oraz wychodzi naprzeciw nowym trendom żywieniowym i lifestyle’owym. Naszą misją jest dostarczanie każdego dnia do tysięcy polskich domów posiłków restauracyjnej klasy, czyniąc życie naszych klientów zdrowszym, prostszym i wygodniejszym. Pracownikom Maczfit Foods oferujemy stabilne zatrudnienie i gwarancję rozwoju zawodowego w firmie, która wyznacza trendy i nadaje tempo rozwoju branży. Dołącz do #TeamMaczfit i bądź z nami o krok przed wszystkimi! Poszukujemy osoby do lekkiej, biurowej pracy na stanowisko Asystenta/-tki Biura Obsługi Klienta Będziesz odpowiadał/a za: Drukowanie etykiet zgodnie z zamówieniami klientów Operacyjne wsparcie pracy Biura Ścisłą współpracę z innymi działami w firmie Inne prace biurowe Od Kandydatów oczekujemy: Umiejętności sprawnej obsługi komputera (obsługa pakietu MS Office) Umiejętności skupienia na pracy zadaniowej Dobrej organizacji czasu pracy Umiejętności pracy w zespole Komunikatywności Zdolności szybkiego przyswajania nowej wiedzy technicznej Dyspozycyjność do pracy 5 dni w tygodniu, 1-2 weekendy w miesiącu Oferujemy: Umowa zlecenie/ umowa o pracę – według preferencji Kandydata koszyk benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, zniżki na produkty i usługi Maczfit) Miejsce pracy: Szymanów Baniocha ok. 5 minut od Konstancin Jeziorna i ok. 10 minut od Piaseczna Kto odpowiada za Twoje dane osobowe? (Administrator) Administratorem danych osobowych jest Maczfit Foods Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-924 Warszawa ul. Iwonicka 37. Jak można się z nami skontaktować? Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Rafałem Surowym możliwy jest za pośrednictwem tel.: +48 884 - pokaż numer telefonu - Z działem HR można skontaktować za pośrednictwem e-mail.: rekrutacja maczfit.pl Jaka jest podstawna prawna i cel przetwarzania moich danych osobowych? 1. Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 22[1] § 1–3 kodeksu pracy będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji z art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „RODO”). 2. Inne podane dane osobowe przez kandydata będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO - dobrowolna zgoda 3. w zakresie wizerunku (podstawa prawna: 22[1] kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a RODO); 4. w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Administratora- art. 6 ust. 1 lit. a RODO Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 1. powyżej jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 2 oraz pkt 3,4 powyżej jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji. Jak długo moje dane będą przechowywane? Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania danej rekrutacji (6 miesięcy), a dane przetwarzane w oparciu o zgodę na przyszłe rekrutacje przez okres jednego roku, liczonego od dnia 1 stycznia następującego po dacie złożenia aplikacji. Jakie przysługują mi prawa? Kandydatowi do pracy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich wglądu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Jeśli kandydat uważa, że przetwarzanie jego danych osobowych jest niezgodne z prawem ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. Dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany na etapie składania aplikacji, niemniej jednak nie będzie to prowadziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji. Jeśli chce Pani/Pan podać dodatkowe dane, informujemy że firma Maczfit Foods Sp. z o.o. będzie mogła je przetwarzać wyłącznie w razie uzyskania Pani/Pana dobrowolnej zgody. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Maczfit Foods Sp. z o.o. moich dodatkowych danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Maczfit Foods Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Jeżeli wyślesz CV Prosimy o zawarcie w aplikacji odpowiednich zgód na przetwarzanie danych osobowych .

POMOC KSIĘGOWA I BIUROWA
POMOC KSIĘGOWA I BIUROWA
Katowice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma z Katowic poszukuje do pracy pomocy księgowej (osoba będzie miała wsparcie merytoryczne) i do prac biurowych.

Zatrudnię pomoc biurową/obsługa Klienta praca biurowa - Szczucin
Zatrudnię pomoc biurową/obsługa Klienta praca biurowa - Szczucin
1990000 zł
Szczucin 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy osobę na stanowisko:Pomoc biurowa - Praca biurowaOpis stanowiska:-wykonywanie dokumentów PZ- Budowaniem długofalowych relacji z Klientem-Obsługa korespondencji- Sporządzanie wycen- Zamawianie towaru- Organizacja dostawCo oferujemy :- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę- Dobre warunki pracy i płacy + system premiowy- Terminowe wynagrodzenieOd kandydata oczekujemy :- Samodzielności, odpowiedzialności i uczciwości- Zaangażowania w wykonywaną pracę- Wysoka kultura osobista- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży Miejsce pracy: SZCZUCINCV oraz więcej informacji : ewysylka (MAŁPA) onet.pl lub 51*******08Zapraszamy!

Praca Biurowa
Praca Biurowa
Mielec 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób do pracy w biurze na stanowisko: Asystentka, sekretarka,pomoc biurowa, pomoc ksiegowej .Wiecej informacji na e-mail: Proszę o CV.

Sekretarka osoba z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Sekretarka osoba z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Wieliczka 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności na stanowisko pomoc biurowa sekretarka oczekujemy minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku Gwarantujemy umowę o pracę 3900 zł brutto wynagrodzenie Praca od poniedziałku do piątku w godzinach porannych

Pracownik biurowy/opieka nad dziećmi i inne
Pracownik biurowy/opieka nad dziećmi i inne
Lublin 30+ kilka dni temu

Praca biurowa dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferowane stanowiska: pracownik biurowy, opiekun klienta (zdalnie), pracownik antykwariatu, pomoc nauczyciela w przedszkolu oraz inne. Wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, obsługa komputera, dobra komunikacja z klientem, chęć do pracy Oferujemy szkolenia przygotowawcze! Nie znalazłeś oferty dla siebie - zadzwoń i zapytaj o inne !

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Skarżysko-Kamienna 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy kandydata na stanowisko pomoc biurowa / administracyjna. Praca w pełnym wymiarze godzin. Obowiązki: Wprowadzanie danych do systemów księgowo-rozliczeniowych-(SUBIEKT), Proste prace biurowe, ewidencja dokumentów kosztowych, przychodowych Kontrola poprawności przekazywanych przez klientów dokumentów księgowych w szczególności faktur zakupu i sprzedaży ,Pomoc w bieżących zadaniach pracy biura ,Prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów Oczekujemy: -Sumienności, -Dokładności, -Chęci do nauki, -Zaangażowania. -Samodzielności -odpowiedzialności, -zorganizowania -komunikatywności -wiek powyżej 30 lat Kontakt telefoniczny : 668 - pokaż numer telefonu - lub w siedzibie firmy : ul. Asfaltowa 1 26-110 Skarżysko-Kamienna

Pracownik biurowy z podstawami j. angielskiego
Pracownik biurowy z podstawami j. angielskiego
Kórnik 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukiwany pracownik biurowy (pomoc biurowa) w firmie logistycznej do prowadzenia dokumentacji oraz kontaktu z kierowcami, raportowania ich tras. Wymagany język angielski na poziomie komunikatywnym. Praca w oparciu o umowę o pracę od poniedziałku do piątku od 7 do 15 ,wynagrodzenie ok 5000zł brutto. Lokalizacja Kórnik ul. Wiatraczna. Rozpoczęcie pracy od 08.01 (rozmowy kwalifikacyjne beda 02, 03 i 04 stycznia) CV proszę przesyłac na @ w tytule maila pracownik biurowy

Praca dla studentki/a z dobrą znajomością niemieckieg
Praca dla studentki/a z dobrą znajomością niemieckieg
1 zł
Opole 30+ kilka dni temu

PRO-SENIOR (Agencja zatrudnienia nr. rej 6933) zatrudni osobę na stanowisko pomoc biurowa studentkę/studenta z dobrą znajomością języka niemieckiego Miejsce pracy- OPOLE Wymagania: - dobra znajomość języka niemieckiego. -prawo jazdy kat. B - Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie oraz terminową wypłatę. - Elastyczny grafik - Możliwość codziennego wykorzystywania języka niemieckiego w pracy dzięki czemu szlifujemy swoje umiejętności. Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie Cv na adres E-mail @ lub o kontakt telefoniczny +48 *********

Praca dla studena/ki z dobrą znajomością języka niemieckiego
Praca dla studena/ki z dobrą znajomością języka niemieckiego
Opole 30+ kilka dni temu

PRO-SENIOR (Agencja zatrudnienia nr. rej 6933) zatrudni osobę na stanowisko pomoc biurowa studentkę/studenta z dobrą znajomością języka niemieckiego Miejsce pracy- OPOLE Wymagania: - dobra znajomość języka niemieckiego. -prawo jazdy kat. B - Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie oraz terminową wypłatę. - Elastyczny grafik - Możliwość codziennego wykorzystywania języka niemieckiego w pracy dzięki czemu szlifujemy swoje umiejętności. Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie Cv na adres E-mail @ lub o kontakt telefoniczny +48 774 - pokaż numer telefonu -

Praca dla studentki/a z dobrą znajomością języka niemieckieg
Praca dla studentki/a z dobrą znajomością języka niemieckieg
30+ kilka dni temu

PRO-SENIOR (Agencja zatrudnienia nr. rej 6933) zatrudni osobę na stanowisko pomoc biurowa studentkę/studenta z dobrą znajomością języka niemieckiego Miejsce pracy- OPOLE Wymagania: - dobra znajomość języka niemieckiego. -prawo jazdy kat. B - Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie oraz terminową wypłatę. - Elastyczny grafik - Możliwość codziennego wykorzystywania języka niemieckiego w pracy dzięki czemu szlifujemy swoje umiejętności. Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie Cv na adres E-mail @ lub o kontakt telefoniczny +48 774 - pokaż numer telefonu -

Zatrudnimy pomoc biurową na 1/2 etatu
Zatrudnimy pomoc biurową na 1/2 etatu
1990000 zł
30+ kilka dni temu

Firma Master Solution Logistic poszukuje osoby do pracy na stanowisko Pomoc Biurowa na 1/2 etatu. Oto szczegóły oferty:Stanowisko: Pomoc BiurowaLokalizacja: ul. Sokołowska 50, 05-806 PęciceGodziny Pracy: Poniedziałek - Piątek, 13:00 - 17:00Wymiar Etatu: 1/2 etatuZadania:- Obsługa komputera- Obsługa skrzynki mailowej- Wspieranie działań biurowych- Inne zadania związane z administracjąWymagania:- Znajomość obsługi komputera- Umiejętność obsługi skrzynki mailowej- Komunikatywność i dobra organizacja pracy- Dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków- Umiejętność pracy w zespoleOferujemy:- Stabilne zatrudnienie na 1/2 etatu- Pracę w przyjaznym środowisku- Możliwość rozwoju zawodowego- Konkurencyjne wynagrodzenieOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym do 26.01.2023 r.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy!

Praca dla studentki/a z dobra znajomością j. niemieckiego
Praca dla studentki/a z dobra znajomością j. niemieckiego
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPRO-SENIOR (Agencja zatrudnienia nr. rej 6933) zatrudni osobę na stanowisko pomoc biurowa studentkę/studenta z dobrą znajomością języka niemieckiego Miejsce pracy- OPOLE Wymagania: - dobra znajomość języka niemieckiego. -prawo jazdy kat. B - Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie oraz terminową wypłatę. - Elastyczny grafik - Możliwość codziennego wykorzystywania języka niemieckiego w pracy dzięki czemu szlifujemy swoje umiejętności. Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie Cv na adres E-mail info@ prosenior.pl lub o kontakt telefoniczny +48 774 - pokaż numer telefonu -

Pomoc do Działu Księgowości Wrocław
Pomoc do Działu Księgowości Wrocław
Wrocław 30+ kilka dni temu

Zakład Sieci i Zasilania zatrudni osobę na stanowisko: Referent Działu Księgowości: Warunki pracy: praca biurowa w dziale F-K od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00 lub 8:00- 16:00 Zakres zadań: Pomoc w bieżących zadaniach Działu Księgowości, Pomoc przy Inwentaryzacji rocznej, Pomoc przy archiwizacji dokumentów. Wymagania niezbędne: - wykształcenie: średnie lub wyższe, - znajomość pakietu Office, - odporność na stres, - samodzielność. Osoby chętne proszone są do przesyłania CV za pomocą formularza lento. CV proszę wysyłać drogą mailową za pośrednictwem lento z dopiskiem „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Asystent projektanta instalacji elektrycznych, praca biurowa
Asystent projektanta instalacji elektrycznych, praca biurowa
Olkusz 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska: Praca biurowa, pomoc przy opracowaniu dokumentacji projektowych. Miejsce pracy: Olkusz Wymagania: Znajomość: AutoCAD, Podstawowa znajomość: Microsoft Word i Excel, Mile widziana znajomość: Revit, Dialux Mile widziana podstawowa znajomość instalacji elektrycznych silnoprądowych. Oferujemy: • Pełny etat. Praca 5 dni w tygodniu od godz. 8 do 16 na stanowisku komputerowym. • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Informacje o firmie: Wykonujemy dokumentacje projektowe pełnej branży elektrycznej budynków kubaturowych użyteczności publicznej jak i przemysłowych, a także kogeneracji, stacji transformatorowych na terenie całego kraju. Biuro projektów mieści się w Olkuszu na ul. Polnej. Pracujemy stacjonarnie w zespole paru osób. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Pomoc do biura na 2 tygodnie
Pomoc do biura na 2 tygodnie
Nadarzyn 30+ kilka dni temu

Agencja Pracy Tymczasowej Deem Art (cert. nr. 17887) poszukuje dla swojego Klienta pracowników do prężnie rozwijającej się firmy na stanowisko: POMOC BIUROWA na 2 tygodnie - od zaraz Miejsce pracy: NADARZYN Główne zadania: • Skanowanie, segregowanie i wysyłanie dokumentów Wymagania: • znajomość obsługi sprzętu biurowego • mile widziane doświadczenie w pracy biurowej • umiejętność planowania i organizacji czasu pracy Pracodawca oferuje: • umowę zlecenie • godziny pracy 8:00 -16:00 / 9:00 – 17:00 (do wyboru) • dogodne miejsce pracy W CV prosimy o umieszczanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb tej i przyszłych rekrutacji”, zgodnie z ustawą ( Dz. Ustaw z 2018, poz.1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Asystentka Prezesa Zarządu
Asystentka Prezesa Zarządu
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyW związku z rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka Prezesa Zarządu. Zakres obowiązków: - planowanie czasu pracy Zarządu, prowadzenie kalendarza spotkań, wspomaganie w wykonywaniu obowiązków; - dbanie o sprawne funkcjonowanie biura; - organizacja zebrań, spotkań, szkoleń itp.; - koordynowanie współpracy z klientami firmy; - odbieranie telefonu, monitorowanie firmowej skrzynki mailowej i podejmowanie działań - pomoc w zarządzaniu projektami; - koordynowanie sprawnego przepływu informacji, współpraca z działami; - Inne prace zlecone przez Prezesa. Wymagania: - minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej (asystentka, recepcja lub administracja biurowa); - biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym; - dobra obsługa komputera; - umiejętności planowania i organizacji; - dynamika w działaniu; - logiczne myślenie; - umiejętność wyszukiwania informacji; - umiejętność pracy w zespole, ale również zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów; - wysoka komunikatywność; - mile widziane wykształcenie kierunkowe: ekonomiczne, obszar finansów i rachunkowości. Oferujemy: - Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia; - Stabilne zatrudnienie (współpraca długofalowa); - Niezbędne narzędzia pracy (tj. komputer, telefon); - Rozwój zawodowy; - Praca stacjonarna w biurze. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

PRACOWNIK BIUROWY w agencji pracy tymczasowej
PRACOWNIK BIUROWY w agencji pracy tymczasowej
Legnica 30+ kilka dni temu

Do naszej agencji poszukujemy wsparcia na stanowisko: POMOC BIUROWA: Oferujemy: - pozytywną atmosferę pracy - pracę biurową od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00. - pracę w samym centrum Legnicy - pyszną kawę - atrakcyjne wynagrodzenie Wymagamy: - znajomości j.rosyjskiego/ukraińskiego oraz polskiego w stopniu zaawansowanym - prawa jazdy kat. B oraz umiejętności prowadzenia samochodu osobowego. - umiejętności obsługi narzędzi biurowych Prosimy o przesyłanie aplikacji z dopiskiem klauzuli RODO: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HERSTER Dominika Radomska, w celu realizacji niniejszej rekrutacji i wynikającego z niej zatrudnienia. Oświadczam, że zgoda jest dobrowolna i wiem, że przysługuje mi prawo do jej odwołania w każdym czasie i dowolnej formie, a także do wglądu, zmiany i usunięcia danych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE – Dz. Urz. UE L119 (RODO)”. WIĘCEJ O POLITYCE PRYWATNOŚCI NA WWW.HERSTER.PL Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, spełniającymi w/w kryteria.

PRACA BIUROWA z elementami informatyki i marketingu
PRACA BIUROWA z elementami informatyki i marketingu
Rybnik 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOFERTA NR 2301 - www.madmobil.pl/praca MAD MOBIL Autoryzowany Dealer Nissana i Suzuki poszukuje osób zainteresowanych pracą na stanowisku: PRACA BIUROWA z elementami informatyki i marketingu WYMAGANIA: - wykształcenie minimum średnie - praktyczna znajomość obsługi komputera - dobra znajomość social mediów - praktyczna znajomość obsługi programów graficznych - nienaganna dykcja i umiejętność swobodnego wysławiania się - gotowość do pracy bazującej na komunikacji telefonicznej - inicjatywa i samodzielność w działaniu - komunikatywność i bardzo dobra organizacja pracy - prawo jazdy kategorii B - orzeczenie o niepełnosprawności będzie dodatkowym atutem OPIS STANOWISKA: - redagowanie i publikowanie ofert sprzedażowych w internecie - tworzenie, utrzymywanie i obsługa profilów firmy w social mediach - tworzenie prostych grafik reklamowych - badanie poziomu zadowolenia Klientów z obsługi salonu / serwisu - budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami - obsługa strony internetowej firmy - pomoc w organizacji eventów - budowanie pozytywnego wizerunku firmy OFERUJEMY: - interesującą i pełną wyzwań pracę - stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin - miły i pomocny zespół - możliwość skorzystania z benefitów sportowych PREFERUJEMY: - osoby Rybnika lub okolic FORMA KONTAKTU: Osoby zainteresowane podjęciem zatrudnienia na w/w stanowisku proszone są o przesłanie aplikacji zawierającej aktualną zgodę na przetwarzanie danych osobowych na adres: praca(at)madmobil.pl Treść zgody na przetwarzanie danych można pobrać z naszej strony www.madmobil.pl/praca. Na stronie tej znajduje się także treść klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych znajdujących się w przesłanych do nas aplikacjach. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Doradca ds. ubezpieczeń i obsługi administracyjno-biurowej
Doradca ds. ubezpieczeń i obsługi administracyjno-biurowej
485000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

AP FINANSE  jest jedną z największych grup pośredników ubezpieczeniowych w Polsce.  Od ponad 13 lat jest synonimem bezpieczeństwa i innowacyjności, zaspokajając zróżnicowane i wciąż zmieniające się potrzeby tysięcy Klientów.Poszukujemy osoby na stanowisko odpowiedzialne za obsługę obecnych Klientów firmy Miejsce pracy: biuro Katowice/hybrydowa po okresie próbnym Twoje główne zadania:·       Kontakt z obecnym klientem firmy, przygotowywanie ofert, dokumentacji i wniosków,·       Utrzymywanie długookresowych relacji z klientami,·       Dbałość o rzetelną obsługę klienta Czego oczekujemy:·       Otwartości, komunikatywności i pozytywnego nastawienia,·       Samodzielności, sumienności, skrupulatności i zaangażowania·       Umiejętności pracy w zespole·       Wykształcenia min. Średnie·       Znajomości pakietu MS OfficeCo oferujemy:·       Praca biurowa, żadna forma akwizycji·       Gwarantujemy stałe zatrudnienie na umowę o pracę·       Szkolenie oraz wsparcie i pomoc współpracowników·       Atrakcyjne wynagrodzenie -podstawa + motywujący system premiowy·       Pracę od poniedziałku do piątku·       Możliwość rozwoju w strukturach firmy  Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV Prosimy pamiętać aby w dokumentach CV była zawarta klauzula: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) 

Pracownik Biurowy (Sales Administrator) - z j. angielskim
Pracownik Biurowy (Sales Administrator) - z j. angielskim
400000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Jobhouse działa na rynku od 12 lat. Naszą misją jest łączenie ludzi - najlepszych pracodawców z najlepszymi pracownikami. Pomogliśmy znaleźć pracę ponad 15 000 osób! Działamy profesjonalnie, szybko i skutecznie.W tej chwili dla naszego Klienta, dystrybutora surowców chemii kosmetycznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik Biurowy (Sales Administrator)Warszawa (Praga)Zapewniamy:Zatrudnienie w ramach umowy o pracę;Konkretne wynagrodzenie: 6000-9000zł brutto miesięcznie (w zależności od doświadczenia i umiejętności kandydata);Bogaty pakiet benefitów (po okresie próbnym): ubezpieczenie medyczne (w tym stomatolog), ubezpieczenie NNW, dofinansowanie do aktywności sportowych, dopłatę do pierwszych 28 dni L4 );Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (komputer, telefon służbowy);Stałe godziny pracy (poniedziałek-piątek, 8-16:00 );Spokojną pracę zdecydowanie na stałe w rodzinnej atmosferze polskiego oddziału brytyjskiej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku dystrybutorów surowców chemii kosmetycznej.Do Twoich zadań będzie należało:Administracja biurowa plus wspieranie działu handlowego w obsłudze Klientów;Zarządzanie bazą próbek (wysyłanie do Klientów, zamawianie od dostawców na całym świecie, przygotowywanie zestawień i raportów);Kontakt z Klientami (odpowiadanie na zapytania, gromadzenie dokumentacji technicznej, współpraca z działem technicznym firmy);Tłumaczenie dokumentacji, tworzenie prezentacji prezentujących oferowane produkty);Pomoc handlowcom w organizacji udziału w targach branżowych;Przygotowywanie różnych zestawień i raportów na prośbę przełożonych;Dbanie o codzienne funkcjonowanie biura i firmy (zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, przyjmowanie gości itd.)U kandydatów zwracamy uwagę na:J. angielski – znajomość na poziomie zaawansowanym (min. C1) – warunek konieczny;Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (administracja, wsparcie sprzedaży, koordynator biura itp.)Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel);Komunikatywność, multizadaniowość i umiejętność zarządzania czasem na wysokim poziomie;Gotowość do pracy stacjonarnej (brak możliwości pracy zdalnej)Mile widziane wykształcenie kierunkowe (chemia, kosmetologia, administracja itp. ). Prosimy o przesłanie oferty poprzez zastosowanie aplikacji.Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7097. www.jobhouse.pl

Praca biurowa | SPRZEDAŻ | Obsługa Klienta| Włocławek
Praca biurowa | SPRZEDAŻ | Obsługa Klienta| Włocławek
Włocławek 5 dni plecy

Opis oferty pracyLubisz obsługę Klienta i kontakt z ludźmi? Masz zdolności komunikacyjne lub umiejętność lekkiego pióra? Chciałbyś/-abyś pracować w ambitnym zespole w dziale Sprzedaży bądź Marketingu w branży ecommerce? =MLAMP.pl= jesteśmy jednym z najbardziej rozpoznawalnych e-sklepów z branży oświetleniowej i designerskiej w Polsce. Nasz Team tworzą młodzi absolwenci i studenci uczelni wyższych, jak i szkół średnich. Jaki będzie Twój zakres obowiązków: - obsługa telefoniczna i mailowa Klientów oraz producentów - nadzorowanie i realizacja zamówień, utrzymywanie stałych relacji z partnerami firmy - obsługa panelu e-sklepu - aktualizacja statusów zamówień i informacji o produktach - lub wprowadzanie bazy produktowej na sklep w pliku excel - bieżąca pomoc w weryfikacji i realizacji zamówień - stała współpraca z zespołem sprzedaży, marketingu i księgowości Czego od Ciebie oczekujemy: - komunikatywność, sumienność i zaangażowanie w wykonywanych zadaniach - analitycznego myślenia - znajomość programu Excel - min. wykształcenie średnie Co będzie Twoim dodatkowym atutem na rekrutacji? - doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta lub w dziale realizacji zamówień - doświadczenie w pracy w sklepie internetowym, np. Idosell, Presta / Allegro / Amazon lub eBay - znajomość programu graficznego GIMP/ PS / Canva / Corel / Illustrator - umiejętność szybkiego pisania lub "lekkiego pióra" - znajomość programu księgowego Subiekt lub Symfonia Co dla Ciebie oferujemy: - umowę o pracę na pełen etat po okresie próbnym - pozytywną i przyjazną atmosferę oraz niezależne stanowisko pracy - dostęp do wiedzy z zakresu marketingu i sprzedaży na najwyższym poziomie - znaczne podniesienie kompetencji sprzedażowych i jakości obsługi klienta - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, doświadczenia i osiąganych wyników Jeśli nie posiadasz doświadczenia pamiętaj, że musimy poświęcić czas osób z naszego zespołu żeby nauczyć Ciebie wielu umiejętności i zadań. Jeśli się ich nauczysz i będziesz wykonywał je dobrze po okresie próbnym zaoferujemy Tobie umowę na pełen etat i stałe miejsce w firmie :-) Uwaga - szukamy osób ambitnych i chętnych do nauki. Praca z nami to przygoda i praktyka w sferach sprzedaży i marketingu ecommerce. Pracujemy pon-pt. w godz. 8-16 w siedzibie firmy we Włocławku,. Jeśli czujesz że to oferta dla Ciebie lub chciałbyś nas komuś polecić wyślij zgłoszenie z CV i zdjęciem na adres rekrutacja()mlamp.pl z dopiskiem =Praca biurowa= Aby wziąć udział w procesie rekrutacji prosimy zawrzeć w CV klauzulę o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami