Sortowanie:
Znaleziony: 12 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Oferta pracy - Pomoc Księgowa
Oferta pracy - Pomoc Księgowa
nowe Bełchatów 30+ kilka dni temu

Oferta PracyStanowisko - Pomoc księgowaJesteś po szkole kierunkowej, posiadasz wiedzę teoretyczną, ale nie wiesz jak to jest w praktyce? A może szukasz swojej drogi i czujesz, że księgowość i podatki to może być to? Jesteś ambitnym człowiekiem, lubisz nowe wyzwania i szybko się uczysz? Ta oferta może być właśnie dla Ciebie. Biuro Podatkowe w Bełchatowie zatrudni na stanowisko pomoc księgowa do wsparcia w prowadzeniu ksiąg przychodów i rozchodów oraz ewidencji ryczałtowej.Wymagania:umiejętność szybkiego uczenia się i chęci pogłębiania wiedzydobra organizacji pracy, sumienności i terminowościznajomość obsługi pakietu OfficeObowiązki:·        weryfikacja i księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży·        wsparcie w prowadzeniu ewidencji podatkowych (KPiR/ryczałt/VAT)·        bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi·        inne czynności związane z bieżącą obsługą Klienta·        pomoc przy sporządzaniu dokumentacji kadrowej·        pomoc przy sporządzaniu rozliczeń płacowych·        praca na programie Rachmistrz NEXOMile widziane:znajomość przepisów podatkowych, a także praktyczna znajomość ich stosowaniadoświadczenie w prowadzeniu KPiR i ewidencji ryczałtowejznajomość programu Rachmistrz NEXO, PłatnikOferujemy miłą atmosferę w pracy oraz możliwość rozwoju i nauki zawodu.Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Prosimy o przesyłanie swoich CV wraz z adnotacją:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). 

POMOC KSIĘGOWA
POMOC KSIĘGOWA
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFIRMA ZARZĄDZAJĄCA NIERUCHOMOŚCIAMI POSZUKUJE PRACOWNIKA DO DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI NA STANOWISKO POMOCY KSIĘGOWEJ. ZAKRES OBOWIĄZKÓW OBEJMUJE POMOC PRZY PROWADZENIU KSIĘGOWOŚCI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH, KSIĘGOWANIE WYCIĄGÓW, FAKTUR, PRACA W PROGRAMIE DOM. WYMAGAMY UMIEJĘTNOŚCI PRACY W ZESPOLE, ZAANGAŻOWANIA I KULTURY OSOBISTEJ. OFERUJEMY UMOWĘ O PRACĘ, MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU I MIŁĄ ATMOSFERĘ W ZGRANYM ZESPOLE.

Sekretarka, pomoc księgowa
Sekretarka, pomoc księgowa
Poznań 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby mającej rozeznanie w procedurach administracyjnych. Zadania do wykonania to: wyszukiwanie informacji podatkowych dla osób prawnych, odpowiadanie na pytania księgowe i wyszukiwanie partnerów księgowych lub prawników mogących odpowiedzieć na wszelkie pytania dotyczące działania firmy. Jest to praca płatna po 40 zl za godzinę, przeznaczona dla osoby chcącej wygenerować dodatkowy dochód, która ma już pracę. Możliwość własnej organizacji czasu pracy. Wyszukiwanie informacji powinno następować w miarę sprawnie. Niezbędne kwalifikacje: - Orientacja w organizacji administracji państwowej, aby wiedzieć, gdzie zadzwonić bez marnowania czasu, przewidywać potencjalne pytania, pilnować otrzymania odpowiedzi, aby uzyskać dokładną informację. Znajomość języka angielskiego byłaby dużym plusem.Proszę o kontakt poprzez wiadomość olx, dziekuje.

POMOC KSIĘGOWA I BIUROWA
POMOC KSIĘGOWA I BIUROWA
Katowice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma z Katowic poszukuje do pracy pomocy księgowej (osoba będzie miała wsparcie merytoryczne) i do prac biurowych.

Pomoc księgowa w spółce z o.o. - Pracownik biurowy
Pomoc księgowa w spółce z o.o. - Pracownik biurowy
500000 zł
Osjaków 30+ kilka dni temu

www.TartakFelinow.plZatrudnimy osobę do pracy biurowej na pełen etat.Nasze oczekiwania:·         wykształcenie średnie kierunkowe lub ukończone kursy zawodowe z zakresu księgowości·         minimalne doświadczenie w pracy w księgowości·         znajomość podstaw zasad rozliczeń w zakresie kadr·         dobra obsługa komputera w zakresie pakietów typu office, mail, internet·         mile widziana znajomość programu Subiekt GT·         odpowiedzialność i uczciwość·         dokładność oraz dobra organizacja pracy Gwarantujemy:·         Stabilność zatrudnienia – zależy nam na budowaniu trwałych relacjiatrakcyjne·         miła atmosfera w pracy oraz wsparcie pozostałych członków zespołu·         umowa o prace·         możliwość rozwoju Prosimy o podanie oczekiwań finansowychZapraszamy.Miejsce pracy: Felinów 13, 98-320 Osjaków

Pracownik biurowy / Pomoc Księgowa  - prac dorywcza / niepełny wymiar
Pracownik biurowy / Pomoc Księgowa - prac dorywcza / niepełny wymiar
17 dni plecy

Należymy do największych producentów kwiatów i roślin ozdobnych na terenie Polski. Sprzedajemy nasze produkty na międzynarodowym rynku, ukorzeniamy również sadzonki dla czołowego dostawcy sadzonek na świecie.Naszymi klientami są  największe sieci handlu detalicznego branży spożywczej i budowlanej w Polsce i Europie. Współpracujemy z wiodącymi dostawcami branży ogrodniczej.W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy:Pracownika działu biurowego / pomocy księgowej /PRACA DORYWCZA / PRACA W NIEPEŁNYM WYMIARZE GODZIN/ ELESTYCZNY GRAFIKZakres obowiązków między innymi:bieżące prace administracyjne, prowadzenie rozrachunków z klientami,rozliczenie bieżących dokumentów,współpraca przy wypełnianiu obowiązków działu księgowości i wysyłki ,wystawianie i kompletacja dokumentów transportowych,prowadzenie salda opakowań zwrotnych, Mile widziane:znajomość programu Comarch Optimadoświadczenie na podobnym stanowisku,znajomość przepisów prawa podatkowego i rachunkowego,znajomość systemów księgowych,Wymagania:rzetelność i skrupulatność,systematyczność, sumienność, kultura osobista,biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,dobra znajomość pakietu Office,umiejętność wyznaczania priorytetów zadań i pracy,dobra organizacja pracy własnej,umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,dyspozycyjność,znajomość prawa zamówień publicznychJeśli powyższe nie stanowi dla Ciebie problemu  i chcesz pracować z liderami branży to: Oferujemy:zatrudnienie w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,umowę o pracę lub dogodną dla Ciebie formę współpracy elastyczne godziny pracy, atrakcyjne warunki wynagrodzenia,pracę w zespole oferującym wzajemną pomoc,niezbędne narzędzia pracy,możliwość rozwoju i nabycia nowych kompetencji,  Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail za pośrednictwem portalu olx.plProsimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Jenflor BIS sp z o.o. sp. k z siedzibą w Świbiu przy ul. Leśnej 3  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Informujemy, że Administratorem danych jest Jenflor BIS sp z o.o. sp. k z siedzibą w Świbiu przy ul. Leśnej 3. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Pomoc administracyjno-księgowa z orzeczeniem
Pomoc administracyjno-księgowa z orzeczeniem
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: Pomoc administracyjno- księgowa (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: KRAKÓW W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • Umowę o pracę na pełen etat, • Pracę w systemie stacjonarnym, • Dodatki motywacyjne, • Udział w projekcie aktywizującym, w którym przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy od pracodawców i ich przedstawicieli z lokalnego rynku pracy, • Wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter, prawnik. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • Pomocy w sprawnym funkcjonowaniu procesów administracyjnych firmy, • Dbałości o terminowość zewnętrznego i wewnętrznego obiegu dokumentów, • Współpracy z zewnętrznym biurem rachunkowym, • Aktywnym poszukiwaniu usprawnień w obrębie działu i jego pracy, • Dbaniu o pozytywny wizerunek pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • Posiadasz praktyczną znajomość MS Office, • Cechuje Cię rzetelność i skuteczność w wykonywaniu powierzonych zadań, • Posiadasz rozwinięte kompetencje komunikacji interpersonalnej, • Dobrze organizujesz swoją pracę, • Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 504 - pokaż numer telefonu - , 506 - pokaż numer telefonu - lub wyślij SMS o treści: Pomoc administracyjno- księgowa Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947 Projekt Postaw na Pracę II jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Koordynator Inkubatora StartUp Wschód w Częstochowie
Koordynator Inkubatora StartUp Wschód w Częstochowie
500000 zł
Częstochowa 30+ kilka dni temu

W związku z niezwykle dynamicznym rozwojem oraz otwieraniem nowych oddziałów, największy Inkubator Przedsiębiorczość w Polsce FRP „Twój StartUp” poszukuje osób na stanowisko Koordynator Inkubatora StartUp Wschód w Częstochowie Jeżeli szukasz rzetelnej i sprawdzonej firmy, w której możesz nie tylko wykorzystywać swoje umiejętności, ale także je rozwijać i zdobywać nowe kompetencje? Chcesz współtworzyć dynamicznie rozwijającą się strukturę organizacyjną, a jednocześnie być częścią młodego i kreatywnego zespołu? Jeśli na oba pytania odpowiedziałeś twierdząco, zachęcamy do aplikowania na stanowisko: Koordynator Inkubatora StartUp WschódObowiązki:·       pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. studenci, bezrobotni, lektorzy, mikroprzedsiębiorcy),·       obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),·       obsługa księgowa Beneficjentów Fundacji (opisywanie faktur, księgowane, ściąganie zaliczek na VAT),·       obsługa kadrowa Beneficjentów (rozliczanie pracowników, rozliczanie zaliczek na PIT)·       koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów),·       pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimiWymagania:·       znajomość języka rosyjskiego, język ukraiński mile widziany·       chęć nauki i pozytywne nastawienie do pracy,·       zainteresowanie tematyką przedsiębiorczości,·       chęć podejmowania nowych wyzwań,·       komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów·       podstawowa wiedza z zakresu finansów i zarządzania,·       dobra znajomość internetu i sposobów jego wykorzystania·        umiejętność samodzielnego planowania działań sprzedażowych i ich wdrażanie,·       wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,·       dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint),·       mile widziana znajomość języka angielskiego. Oferujemy: ·       wynagrodzenie podstawowe netto 4500 zł na podstawie umowy cywilnoprawnej plus motywacyjny model wynagrodzenia PROWIZYJNEGO uzależniony od pozyskanych Klientów i kontrahentów Fundacji,·       rozwój umiejętności i zdobycie dodatkowych kwalifikacji,·       współtworzenie struktury organizacyjnej firmy,·       duże możliwości rozwoju kariery,·       pracę przy wielu ciekawych projektach,·       stałe wsparcie merytoryczne z zakresu administracji, finansów, podatków, prawa i zarządzania,·       stałe wsparcie w sprzedaży usług,·       możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia w zakresie doradztwa biznesowego,·       możliwość poznania wielu ciekawych ludzi ze sfery biznesowej,·       możliwość w elastycznym wymiarze godzin,·       pracę w młodym, dynamicznym zespole.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. "Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z obowiązkiem informacyjnym Fundacji dotyczącym ochrony danych osobowych twojstartup.pl/KLAUZULAINFORMACYJNArekrutacjaFundacja.pdf"

Koordynator Inkubatora StartUp Wschód
Koordynator Inkubatora StartUp Wschód
Warszawa 14 dnia plecy

W związku z niezwykle dynamicznym rozwojem oraz otwieraniem nowych oddziałów, największy Inkubator Przedsiębiorczość w Polsce FRP „Twój StartUp” poszukuje osób na stanowisko Koordynator Inkubatora StartUp WschódFundacja „Twój StartUp” powstała w 2012 roku i jest największym inkubatorem przedsiębiorczości w Europie Środkowo-Wschodniej, pod skrzydłami której w 2023 roku rozwijało się ponad 9500 startupów z całego świata!Fundacja zapewnia alternatywne rozwiązania dla osób rozpoczynających lub zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą. W tym zakresie oferuje kompleksowy program wsparcia dla początkującego przedsiębiorcy – od udostępnienia własnej osobowości prawnej, poprzez doradztwo prawne i księgowe, pomoc ekspertów z branży IT i marketingu, aż po zaplecze lokalowe i system szkoleń biznesowych.Fundacja realizuje liczne projekty dzięki którym tworzy największy ekosystem dla rozwój startupów min. Smart- Biznes (usługi księgowe), Biznes Zone (biura coworkingowe), Startup Booster (akcelerator), Edu- Hub (edukacja on-line), IT Zone (wsparcie dla startupów z branży IT).Od początku swojej działalności Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Twój StartUp szybko zyskuje uznanie i popularność wśród przedsiębiorców z całego kraju, tworząc tym samym strukturę o ogólnopolskim zasięgu. Obecnie posiada sieć 22 oddziałów zlokalizowanych w największych polskich miastach m.in. : Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu, Częstochowie, Łodzi, Rzeszowie czy Katowicach, a także oddział w Kijowie.Obowiązki:pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. studenci, bezrobotni, lektorzy, mikroprzedsiębiorcy),obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),obsługa księgowa Beneficjentów Fundacji (opisywanie faktur, księgowane, ściąganie zaliczek na VAT),obsługa kadrowa Beneficjentów (rozliczanie pracowników, rozliczanie zaliczek na PIT)koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów),pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimiWymagania:·       znajomość języka rosyjskiego, język ukraiński mile widziany·       chęć nauki i pozytywne nastawienie do pracy, ·       zainteresowanie tematyką przedsiębiorczości,·       chęć podejmowania nowych wyzwań,·       komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów,·       podstawowa wiedza z zakresu finansów i zarządzania,·       dobra znajomość internetu i sposobów jego wykorzystania,·       umiejętność samodzielnego planowania działań sprzedażowych i ich wdrażanie,·       wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,·       dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint),·       mile widziana znajomość języka angielskiego.Oferujemy:·       wynagrodzenie podstawowe netto 5200 zł na podstawie umowy cywilnoprawnej plus motywacyjny model wynagrodzenia PROWIZYJNEGO uzależniony od pozyskanych Klientów i kontrahentów Fundacji,·       ozwój umiejętności i zdobycie dodatkowych kwalifikacji,·       współtworzenie struktury organizacyjnej firmy,·       duże możliwości rozwoju kariery,·       pracę przy wielu ciekawych projektach,·       stałe wsparcie merytoryczne z zakresu administracji, finansów, podatków, prawa i zarządzania,·       stałe wsparcie w sprzedaży usług,·       możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia w zakresie doradztwa biznesowego·       możliwość w elastycznym wymiarze godzin,·       pracę w młodym, dynamicznym zespole Spełniasz stawiane wymagania? Nie zwlekaj, wyślij nam swoje CV przez formularz! Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie! Osoby zainteresowane rekrutacją prosimy o dołączenie w treści wiadomości klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych osobowych z dnia 29.08.1997, dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)”.

Zatrudnimy SEKRETARKĘ/POMOC KSIĘGOWĄ
Zatrudnimy SEKRETARKĘ/POMOC KSIĘGOWĄ
Łódź 24 dnia plecy

Opis oferty pracyCEDEPE Sp. z o. o. Spółka komandytowo-Akcyjna jest częścią Grupy CeDePe, dostawcą kompleksowych, profesjonalnych usług dla biznesu. Nasza firma działa na rynku usług księgowych oraz doradztwa podatkowego od 1993 roku. Jesteśmy jedną z większych firm świadczących tego typu usługi w Polsce i Ukrainie, zatrudniamy kilkudziesięciu wyspecjalizowanych pracowników. W związku z ciągłym rozwojem naszej firmy zatrudnimy osobę na stanowisko: SEKRETARKA/ POMOC KSIĘGOWA W DZIALE KPIR. Zakres obowiązków: - obsługa sekretariatu, - wprowadzanie faktur do systemu księgowego Optima, - wsparcie zespołu w bieżących obowiązkach, - nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów. Wymagania: - znajomość programów: Word, Excel, Outlook, - umiejętność obsługi urządzeń biurowych, - zdolności komunikacyjne, - cierpliwość, dokładność, umiejętność organizacji pracy własnej, - mile widziana znajomość programu Optima. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w stałych porach pon-pt 8:00-16:00, - możliwość zdobycia doświadczenia i poszerzenia kwalifikacji w obszarze księgowości, - pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku. Prosimy o wysyłanie CV na adres: sekretariat @ cedepe.pl lub poprzez formularz. Kontakt telefoniczny: 42 664 68 21 Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do CEDEPE Sp. z o.o. SKA (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pracownik biurowy / менеджер бизнес-инкубатора
Pracownik biurowy / менеджер бизнес-инкубатора
849000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem Inkubator Przedsiębiorczośći w Polsce “WeExpert” poszukuje osób na stanowisko Koordynator Inkubatora (obsługa klienta) Inkubator Przedsiębiorczości daje możliwość sprawdzenia swoich pomysłów w warunkach rynkowych bez rejestracji firm. Każdy, kto ma pomysł na biznes, może go zrealizować, współpracując z inkubatorem Przedsiębiorczości. To najtańszy, najszybszy i najmniej ryzykowny sposób na przetestowanie własnego pomysłu na biznes. Obowiązki: pozyskiwanie Klientów dla Fundacji  obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo administracja pomoc księgowa pomoc prawna) obsługa kadrowa Klientów (rozliczanie pracowników, rozliczanie zaliczek na PIT) Wymagania: znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego, polskiego  zainteresowanie tematyką przedsiębiorczości chęć podejmowania nowych wyzwań komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów podstawowa wiedza z zakresu finansów i zarządzania umiejętność samodzielnego planowania działań sprzedażowych i ich wdrażanie Biuro znajdujesz sie w centrum miasta Wrocław pod adresem Kuźnicza 10 :) Мы ищем новых сотрудников в команду! В связи с динамичным развитием бизнес-инкубатор “WeExpert” ищет людей на должность координатор инкубатора. Бизнес-инкубатор предоставляет возможность проверить свои идеи в рыночных условиях без регистрации компаний. Любой, у кого есть бизнес-идея, может реализовать ее, сотрудничая с Бизнес-инкубатором. Это самый дешевый, быстрый и наименее рискованный способ протестировать собственную бизнес-идею. Что будет входить в твои обязанности: Поиск новых клиентов Обслуживание уже привлеченных клиентов (бухгалтерская помощь, юридическая помощь) Требование: знание украинского, русского, польского языков интерес к теме предпринимательства готовность принимать новые вызовы базовые знания в области финансов и управления умение самостоятельно планировать деятельность по продажам и осуществлять ее Наш офис находится в самом центре Вроцлава, по адресу Kużnicza 10 :) Если твои ожидания соответствуют требованиям - не жди, отправляй резюме на рассмотрение :)

Młodsza Księgowa, Skawina
Młodsza Księgowa, Skawina
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAktualnie dla naszego Klienta z branży budowlano – produkcyjnej poszukujemy Kandydata na stanowisko: Młodszy księgowy/księgowa. Zakres obowiązków: Zbieranie i analizowanie faktur firmy oraz wszelkich dokumentów związanych z działalnością; Księgowanie dokumentów, księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów, rozliczanie delegacji pracowników itp; Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej; Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; Pomoc w opracowaniu danych i informacji niezbędnych do opracowania bilansu, rachunku zysków i strat, cash flow oraz części opisowych do sprawozdania finansowego jednostki. Oczekiwania: Doświadczenie min. 1 rok w pracy na podobnym stanowisku; Znajomość obsługi programów księgowych; Biegła obsługa MS Office (zwłaszcza Excel); Dokładność, cierpliwość, odpowiedzialność. Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie; Możliwość posiadania karty Multisport oraz pakietu medycznego; Rozwój zawodowy; Miłą atmosferę; Niezbędne narzędzia do pracy. Zachęcamy do aplikowania. Prosimy o zamieszczenie w swoim CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez HR Project Sp. z o.o. (ul. Radziwiłłowska 27/18, 31-026 Kraków), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).

Filtr