Praca biurowa od zaraz
Jesteśmy firmą z 15-letnim doświadczeniem na rynku, dynamicznie się rozwijamy i w związku z tym otworzyliśmy nowe biuro w Sosnowcu!Szukamy osób do pracy na stanowisku Doradcy Klienta, nasza praca nie polega na sprzedaży!APLIKUJ jeśli jesteś osobą która:-łatwo nawiązuje kontakty-jest ambitna-szuka zatrudnienia w miejscu, które daje możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmyOferujemy:-gwarantowaną stawkę godzinową do 33 zł/h-benefity: CityFit, karty podarunkowe, częściowy zwrot kosztów Twojego czynszu/rachunków-możliwość wypłaty tygodniówekSzukamy osób na stałe, oczekujemy od Ciebie dyspozycyjności od poniedziałku do piątku.Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta wyślij nam swoje CV i oczekuj na kontakt z naszej strony!
Agencja Pracy Tymczasowej InCPraca.pl (nr licencji 11163) dla swojego klienta poszukuje pracowników do prac biurowych od zaraz z możliwością długotrwałej współpracy. Ksawerów 21, 02-656 Warszawa (okolice Mokotowa) Stała praca w godzinach 8.00-16.00, od poniedziałku do piątku. Praca m.in przy archiwizacji dokumentów. Wymagania: znajomość pakietu Office, dyspozycyjność (praca od zaraz), odpowiedzialność, chęć do pracy. Oferujemy: Stawkę godzinową 20-23 zł brutto za każdą zrealizowaną godzinę, Możliwość długotrwałej współpracy w podobnych zleceniach, Darmowe konto na naszej platformie, które pozwoli dostosować oferty pracy do Twoich potrzeb. Umowę cywilnoprawną (zlecenie) na poszczególne prace. Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie za pomocą formularza Lento. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Praca BiurowaW związku z rozwojem firmy szukamy ambitnej, odpowiedzialnej osoby do pracy w biurze w Gorzowie Wlkp.Zakres obowiązków : przyjmowanie i obsługa klientów prowadzenie dokumentacjiobsługa komputeraWymagania: j. angielski w stopniu dobrym, (niderlandzki będzie dodatkowym atutem) wysoka kultura osobista dobra organizacja pracy samodzielnośćOferujemy :atrakcyjne wynagrodzenie możliwość rozwoju zawodowego forma umowy o pracę do dogadania przyjazna atmosferaCV wraz z klauzulą dotyczącą RODO proszę wysłać za pośrednictwem OLX bądź mailowo.
Opis oferty pracyPoszukujemy do pracy biurowej do działu legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców. Doświadczenie mile widziane. Zapewnione przeszkolenie i wdrożenie. Potrzebne podstawowe umiejętności biurowe. Cudzoziemcy mile widziani. Pensja do negocjacji.
Opis oferty pracyPoszukujemy do pracy biurowej. Najchętniej, choć nie wyłącznie: - z doświadczeniem, lub stycznością z legalizacją pracy i pobytu, - z wykształceniem prawo lub administracja. Studenci ostatnich lat mile widziani. - komunikatywną znajomością języka angielskiego. Praca polega na przygotowaniu dokumentacji pod nadzorem we współpracy z zawodowymi pełnomocnikami. ul. Bieniewicka 26.
To jest praca dla ludzi lubiących rozmawiać ! FIRMA KSIĘGARSKA zatrudni do Biura Promocji i Działu Kontaktów z Klientami osoby : Emerytów i Rencistów oraz osób szukających stałej lub dodatkowej pracy w charakterze konsultanta do spraw sprzedaży i promocji. Mile widziane osoby z doświadczeniem w telefonicznej obsłudze klienta. CHARAKTER PRACY : * utrzymywanie kontaktów z klientami * nawiązywanie kontaktów z nowym klientem TYP PRACY : * praca lekka, umysłowa ( nie fizyczna ) * praca biurowa, siedząca CZAS PRACY : 4 godziny dziennie OFERUJEMY : * bardzo dobre wynagrodzenie * szkolenie * pracę w zgranym i sympatycznym, doświadczonym zespole * elastyczne godziny pracy WYMAGAMY: * wysokiej kultury osobistej * zaangażowania w powierzoną pracę, * samodyscypliny * bardzo dobrej organizacji pracy * odpowiedzialności Kontakt najlepiej telefoniczny. Siedziba: - Sosnowiec / Pogoń telefon.: 32 785 39 19 , 519 - pokaż numer telefonu -
Praca biurowa z językiem niemieckim. Od zaraz !Dynamicznie rozwijająca się firma z Opatowa k/Wieruszowa poszukuje pracownika biurowego z dobrą znajomością ( czytanie ze zrozumieniem i odpisywanie na korespondencję ) języka niemieckiego.Jest to oferta pracy wyłącznie stacjonarnej ( nie zdalnej) w siedzibie firmy w miejscowości Opatów.Wymagamy realnej znajomości języka niemieckiego którą sprawdzimy podczas rozmowy kwalifikacyjnej .Oczekujemy:- dobrej znajomości języka niemieckiego- otwartości na kontakty z klientami- zaangażowania i sumienności- kultury pracy biurowej-znajomości obsługi komputera ( MS Office )Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat)- doskonały komfort pracy- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00.Praca polegać będzie głównie na prowadzeniu korespondencji E-mail oraz prowadzeniu rozmów telefonicznych w języku niemieckim z klientami.Oferta pracy aktualna od zaraz! Atrakcyjne wynagrodzenie.Osoby zainteresowane: prosimy o kontakt wyłącznie pod numerem : 66*******84
Na stanowisko Pracownik Biurowy.Firma Weld Projekt z siedzibą w Strzyżowie poszukuje pracownika obsługi biura.Miejsce pracy: Strzyżów ul. 1 Maja 1.Wymagania:Umiejętność obsługi urządzeń biurowychUmiejętność asertywnego prowadzenia rozmów telefonicznychZnajomość języka Niemieckiego Komunikatywność, elastyczność, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów.Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy własnej Oferujemy:Stabilne zatrudnienie.Rozwój zawodowy.Możliwość odbycia stażuWięcej informacji pod numerem telefonu: 51*******06. Maciej
Dynamicznie rozwijająca się firma z Opatowa k/Wieruszowa poszukuje pracownika biurowego z dobrą znajomością ( czytanie ze zrozumieniem i odpisywanie na korespondencję ) języka niemieckiego.Jest to oferta pracy wyłącznie stacjonarnej ( nie zdalnej) w siedzibie firmy w miejscowości Opatów.Wymagamy realnej znajomości języka niemieckiego którą sprawdzimy podczas rozmowy kwalifikacyjnej .Oczekujemy:- dobrej znajomości języka niemieckiego- otwartości na kontakty z klientami- zaangażowania i sumienności- kultury pracy biurowej-znajomości obsługi komputera ( MS Office )Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat)- doskonały komfort pracy- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00.Praca polegać będzie głównie na prowadzeniu korespondencji E-mail oraz prowadzeniu rozmów telefonicznych w języku niemieckim z klientami.Oferta pracy aktualna od zaraz!Atrakcyjne wynagrodzenie.Osoby zainteresowane: prosimy o kontakt wyłącznie pod numerem : 66*******84
Dynamicznie rozwijająca się firma z Opatowa k/Wieruszowa poszukuje w okolicach Wielunia pracownika biurowego z dobrą znajomością ( czytanie ze zrozumieniem i odpisywanie na korespondencję ) języka niemieckiego.Jest to oferta pracy wyłącznie stacjonarnej ( nie zdalnej) w siedzibie firmy w miejscowości Opatów.Wymagamy realnej znajomości języka niemieckiego którą sprawdzimy podczas rozmowy kwalifikacyjnej .Oczekujemy:- dobrej znajomości języka niemieckiego- otwartości na kontakty z klientami- zaangażowania i sumienności- kultury pracy biurowej-znajomości obsługi komputera ( MS Office )Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat)- doskonały komfort pracy- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00.Praca polegać będzie głównie na prowadzeniu korespondencji E-mail oraz prowadzeniu rozmów telefonicznych w języku niemieckim z klientami.Oferta pracy aktualna od zaraz!Atrakcyjne wynagrodzenie.Osoby zainteresowane: prosimy o kontakt wyłącznie pod numerem : 66*******84.
Praca biurowa, 3/4 etatu, piątki zdalne, Wola Patrondom zarzadzanie nieruchomościami zatrudni samodzielną panią do obsługi administracyjnej kilku wspólnot mieszkaniowych. Wymagania: - umiejętność pisania pism urzędowych - znajomość praktyczna podstaw matematyki - podstawowa umiejętność obsługi komputera - kultura osobista, nienaganny kontakt z interesantami - samodzielnosc, cierpliwość, uczciwość, rzetelnosc Zakres obowiązków m.in.: - obsługa telefoniczną - przyjmowanie faktur - przyjmowanie i zglaszanie usterek - korespondencja z mieszkancami i instytucjami - prowadzenie teczek lokali, kartotek ilości osób itd. - comiesieczne wypełnianie deklaracji - obsługa programu księgowego w formie podstawowej - kontakt z dozorcami i nadzór ich pracy CV prosze przesyłać na adres: ksiegowoscMALPApatrondom.pl Wynagrodzenie 2800 netto (Praca od 9:00, piątek tylko pod telefonem)
Opis oferty pracyZatrudnimy od zaraz 2 osoby znające język włoski. Praca biurowa w Łodzi. Oczekujemy CV
Opis oferty pracyPoszukujemy nowych rekruterów do naszego biura! Praca praktycznie od zaraz: Oferujemy: - Umowa o pracę - Wynagrodzenie ok. 5000 - Przyjemne i elastyczne godziny pracy – 8-16 - Dobra atmosfera w miejscu pracy - Dodatek do karty multisport - Praca biurowa - Darmowy parking przy biurze Wymagamy: - Doświadczenie na podobnym stanowisku - Znajomość języka angielskiego - Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem Obowiązki: - Pozyskiwanie nowych pracowników - Przygotowywanie ofert rekrutacyjnych - Prowadzenie dokumentacji pracowniczej - Bieżąca obsługa administracji Zainteresowanych prosimy o składanie CV na adres e-mail: - dagmara intemporis.net W razie pytań proszę dzwonić: - +48 794 - pokaż numer telefonu -
Praca Biurowa, Zatrudnimy od zaraz na stanowisko biurowe Wynagrodzenie: 3000-3500zł brutto+ prowizje, umowa zlecenie, w późniejszym czasie możliwa umowa o pracę, Lokalizacja: Warszawa Śródmieście Zadania: -Obsługa klienta w zakresie usług firmy -Obsługa maila i telefonów -Obsługa sprzętu biurowego Osoby bez doświadczenie również mile widziane, wszystkiego nauczymy. W trakcie pracy szkolenia rozwijające umiejętności. Możliwość awansu. Szukamy osoby na stałe, punktualnej, odpowiedzialnej i ambitnej. Osoby, która nie boi się obsługi klienta. Mile widziana znajomość znajomość języka angielskiego/rosyjskiego (aczkolwiek nie jest konieczne). Zapraszamy do wysyłania CV przez portal!
Jobhouse działa na rynku od 12 lat. Naszą misją jest łączenie ludzi - najlepszych pracodawców z najlepszymi pracownikami. Pomogliśmy znaleźć pracę ponad 15 000 osób! Działamy profesjonalnie, szybko i skutecznie.W tej chwili dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik Biurowy (back office)SłupskZapewniamy:· Umowę o pracę;· Stabilne warunki zatrudnienia plus podwyżkę po okresie próbnym;· Benefity: prywatną opiekę medyczną (Medicover), kartę Multisport;· Stałą pracę OD ZARAZ;· Pracę biurową na terenie Słupska w stałych godzinach (pn-pt) w dziale handlowym międzynarodowej firmy produkcyjnej (brak konieczności prowadzenia aktywnej sprzedaży!).Do Twoich zadań będzie należało:· Praca biurowa (obsługa sekretariatu + praca na back office działu sprzedaży);· Przyjmowanie Gości, Klientów i Kontrahentów, dbanie o wizerunek firmy w biurze;· Kontakt z Klientem (na prośbę działu handlowego), obsługa zamówień, wystawianie faktur;· Organizacja i koordynowanie podróży zagranicznych dla handlowców (rezerwowanie hoteli, wyszukiwanie połączeń lotniczych, zakup biletów);· Wspieranie działu handlowego w realizacji polityki sprzedażowej (przesyłanie informacji handlowych do Klienta, monitoring działań konkurencji, gromadzenie informacji o Klientach);· Obsługiwanie połączeń telefonicznych oraz firmowego konta mailowego;· Zarządzanie firmową korespondencją przychodzącą i wychodzącą;· Inne bieżące prace administracyjne na bieżąco (przygotowywanie dokumentów, opisywanie FV, obsługa skanera, zamawianie brakujących artykułów biurowych, rozliczanie delegacji itd.).U kandydatów zwracamy uwagę na:· J. angielski - znajomość na poziomie komunikatywnym (min. B2 i wyżej);· Umiejętność tworzenia podstawowych faktur;· Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (administracja biurowa, sekretariat, back office sprzedażowy, fakturowanie itp.);· Multizadaniowość (umiejętność realizacji kilku różnych zadań w niedługim czasie);· Dobrą znajomość programów biurowych typu MS Office;· Bardzo dobrą umiejętność organizacji czasu pracy własnej i szybkość w działaniu;· Gotowość do pracy stacjonarnej (w siedzibie firmy) pn-pt, w godzinach 7-15:00. Prosimy o przesłanie oferty poprzez zastosowanie aplikacji.Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7097. www.jobhouse.pl
Szukasz pracy? Nie zwlekaj! Aplikuj! Dla naszego klienta Klienta - lidera w branży petrochemicznej uruchamiamy nowy projekt i w związku z tym poszukujemy osób chcących zdobyć doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej tzw. Back Office: Pracownik Obsługi Kancelaryjnej Umowa zlecenia od zaraz do 31.12.2022r. z możliwością przedłużenia w przypadku kontynuacji projektu Wynagrodzenie brutto za godzinę pracy: 19,70 zł Branża: administracja biurowa Mile widziane osoby wchodzące na rynek pracy i chcące zdobyć doświadczenie w pracy biurowej Możliwość bezpośredniej aplikacji poprzez link; https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-Obslugi-Kancelaryjnej-Katowice/6041-3764-25-fe9-2672.html lub mailowo: @ Numer ref. KAT/21/2022 Miejsce pracy: Katowice Zakres czynności: - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - odbiór korespondencji, - pozostałe czynności związane z obsługą korespondencji. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych, - zdolności analityczne i szybkiego uczenia się, - mile widziane doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi, - komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, - samodzielność i otwartość na zmiany, - umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu, - umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Oferujemy: - pracę w dużej korporacyjnej firmie, - wsparcia w pracach kancelaryjnych, - wynagrodzenie 19,70 zł brutto za godzinę pracy, - praca w administracji biurowej w tygodniu w godz. 07.00-15.00 z uwagi na dostęp do systemów komputerowych. Zapewniamy wszystkim kandydatom pełną dyskrecję. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV). W aplikacjach prosimy KONIECZNIE umieścić zgodę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ZoltOs.pl Aleksandra Żółtowska-Ostroszczyk, z siedzibą przy ul. Chorzowskiej 44C, 44-100 Gliwice, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym." Certyfikat agencji zatrudnienia nr 10301
Opis oferty pracyDla naszego Klienta, lidera w branży energetycznej, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy pracowników do Biura Zarządzania Jakością i Efektywnością Rozliczeń na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń rodzaj umowy: tymczasowa umowa o pracę proponowany okres zatrudnienia: od zaraz do 31.12.2024 r. miejsce pracy: Gliwice ilość etatów: 1 Zakres obowiązków: - wprowadzanie danych do systemu komputerowego, - realizacja procesów rozliczania i korygowania dokumentów sprzedażowych, - wystawianie faktur, - obsługa procesu wygaszania rachunków energetycznych, - pozyskiwanie danych o odczytach energetycznych, - wprowadzanie danych do EXCELa, - analizowanie procesów sprzedażowych, - skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji oraz obsługa systemu obiegu dokumentów, - optymalizowanie jakościowe i ilościowe procesów sprzedażowych, - pozostałe czynności administracyjno-biurowe. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych, - zdolności analityczne i szybkiego uczenia się, - doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi, - komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, - bardzo duża samodzielność, otwartość na zmiany, - umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu, - umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Oferujemy: - pracę w dużej korporacyjnej firmie, - ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę, - wynagrodzenie zasadnicze + premia kwartalna, - dostęp do platformy e-learningowej, gdzie znajdują się różnego rodzaju - szkolenia, kursy oraz inne ważne i ciekawe informacje pozwalające na bieżąco podnosić kwalifikacje zawodowe, - praca biurowa nie związana z telemarketingiem oraz kontaktem z klientem! Każdy z Kandydatów ma zapewnioną pełną dyskrecję z naszej strony. Agencja zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji (CV) tylko i wyłącznie w urzędowym języku polskim. W swojej aplikacji prosimy koniecznie umieścić klauzulę ZGODNIE z poniższą treścią: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy w Gliwicach, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym.' Certyfikat Agencji w KRAZ 10301