Sortowanie:
Znaleziony: 17 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Praca biurowa od zaraz
Praca biurowa od zaraz
729000 zł
nowe Dąbrowa Górnicza 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą z 15-letnim doświadczeniem na rynku, dynamicznie się rozwijamy i w związku z tym otworzyliśmy nowe biuro w Sosnowcu!Szukamy osób do pracy na stanowisku Doradcy Klienta, nasza praca nie polega na sprzedaży!APLIKUJ jeśli jesteś osobą która:-łatwo nawiązuje kontakty-jest ambitna-szuka zatrudnienia w miejscu, które daje możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmyOferujemy:-gwarantowaną stawkę godzinową do 33 zł/h-benefity: CityFit, karty podarunkowe, częściowy zwrot kosztów Twojego czynszu/rachunków-możliwość wypłaty tygodniówekSzukamy osób na stałe, oczekujemy od Ciebie dyspozycyjności od poniedziałku do piątku.Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta wyślij nam swoje CV i oczekuj na kontakt z naszej strony!

Praca biurowa - od zaraz
Praca biurowa - od zaraz
30+ kilka dni temu

Agencja Pracy Tymczasowej InCPraca.pl (nr licencji 11163) dla swojego klienta poszukuje pracowników do prac biurowych od zaraz z możliwością długotrwałej współpracy. Ksawerów 21, 02-656 Warszawa (okolice Mokotowa) Stała praca w godzinach 8.00-16.00, od poniedziałku do piątku. Praca m.in przy archiwizacji dokumentów. Wymagania: znajomość pakietu Office, dyspozycyjność (praca od zaraz), odpowiedzialność, chęć do pracy. Oferujemy: Stawkę godzinową 20-23 zł brutto za każdą zrealizowaną godzinę, Możliwość długotrwałej współpracy w podobnych zleceniach, Darmowe konto na naszej platformie, które pozwoli dostosować oferty pracy do Twoich potrzeb. Umowę cywilnoprawną (zlecenie) na poszczególne prace. Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie za pomocą formularza Lento. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Praca biurowa od zaraz
Praca biurowa od zaraz
900000 zł
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Praca BiurowaW związku z rozwojem firmy szukamy ambitnej, odpowiedzialnej osoby do pracy w biurze w Gorzowie Wlkp.Zakres obowiązków : przyjmowanie i obsługa klientów prowadzenie dokumentacjiobsługa komputeraWymagania: j. angielski w stopniu dobrym, (niderlandzki będzie dodatkowym atutem) wysoka kultura osobista dobra organizacja pracy samodzielnośćOferujemy :atrakcyjne wynagrodzenie możliwość rozwoju zawodowego forma umowy o pracę do dogadania przyjazna atmosferaCV wraz z klauzulą dotyczącą RODO proszę wysłać za pośrednictwem OLX bądź mailowo.

Praca biurowa od zaraz
Praca biurowa od zaraz
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy do pracy biurowej do działu legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców. Doświadczenie mile widziane. Zapewnione przeszkolenie i wdrożenie. Potrzebne podstawowe umiejętności biurowe. Cudzoziemcy mile widziani. Pensja do negocjacji.

Praca biurowa od zaraz
Praca biurowa od zaraz
27 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy do pracy biurowej. Najchętniej, choć nie wyłącznie: - z doświadczeniem, lub stycznością z legalizacją pracy i pobytu, - z wykształceniem prawo lub administracja. Studenci ostatnich lat mile widziani. - komunikatywną znajomością języka angielskiego. Praca polega na przygotowaniu dokumentacji pod nadzorem we współpracy z zawodowymi pełnomocnikami. ul. Bieniewicka 26.

PRACA BIUROWA OD ZARAZ / 4 godziny dziennie
PRACA BIUROWA OD ZARAZ / 4 godziny dziennie
30+ kilka dni temu

To jest praca dla ludzi lubiących rozmawiać ! FIRMA KSIĘGARSKA zatrudni do Biura Promocji i Działu Kontaktów z Klientami osoby : Emerytów i Rencistów oraz osób szukających stałej lub dodatkowej pracy w charakterze konsultanta do spraw sprzedaży i promocji. Mile widziane osoby z doświadczeniem w telefonicznej obsłudze klienta. CHARAKTER PRACY : * utrzymywanie kontaktów z klientami * nawiązywanie kontaktów z nowym klientem TYP PRACY : * praca lekka, umysłowa ( nie fizyczna ) * praca biurowa, siedząca CZAS PRACY : 4 godziny dziennie OFERUJEMY : * bardzo dobre wynagrodzenie * szkolenie * pracę w zgranym i sympatycznym, doświadczonym zespole * elastyczne godziny pracy WYMAGAMY: * wysokiej kultury osobistej * zaangażowania w powierzoną pracę, * samodyscypliny * bardzo dobrej organizacji pracy * odpowiedzialności Kontakt najlepiej telefoniczny. Siedziba: - Sosnowiec / Pogoń telefon.: 32 785 39 19 , 519 - pokaż numer telefonu -

Praca biurowa z językiem niemieckim. Od zaraz !
Praca biurowa z językiem niemieckim. Od zaraz !
1500000 zł
Namysłów 30+ kilka dni temu

Praca biurowa z językiem niemieckim. Od zaraz !Dynamicznie rozwijająca się firma z Opatowa k/Wieruszowa poszukuje pracownika biurowego z dobrą znajomością ( czytanie ze zrozumieniem i odpisywanie na korespondencję ) języka niemieckiego.Jest to oferta pracy wyłącznie stacjonarnej ( nie zdalnej) w siedzibie firmy w miejscowości Opatów.Wymagamy realnej znajomości języka niemieckiego którą sprawdzimy podczas rozmowy kwalifikacyjnej .Oczekujemy:- dobrej znajomości języka niemieckiego- otwartości na kontakty z klientami- zaangażowania i sumienności- kultury pracy biurowej-znajomości obsługi komputera ( MS Office )Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat)- doskonały komfort pracy- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00.Praca polegać będzie głównie na prowadzeniu korespondencji E-mail oraz prowadzeniu rozmów telefonicznych w języku niemieckim z klientami.Oferta pracy aktualna od zaraz! Atrakcyjne wynagrodzenie.Osoby zainteresowane: prosimy o kontakt wyłącznie pod numerem : 66*******84

Praca pomoc biurowa od zaraz
Praca pomoc biurowa od zaraz
869000 zł
Czudec 30+ kilka dni temu

Na stanowisko Pracownik Biurowy.Firma Weld Projekt z siedzibą w Strzyżowie poszukuje pracownika obsługi biura.Miejsce pracy: Strzyżów ul. 1 Maja 1.Wymagania:Umiejętność obsługi urządzeń biurowychUmiejętność asertywnego prowadzenia rozmów telefonicznychZnajomość języka Niemieckiego Komunikatywność, elastyczność, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów.Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy własnej Oferujemy:Stabilne zatrudnienie.Rozwój zawodowy.Możliwość odbycia stażuWięcej informacji pod numerem telefonu: 51*******06. Maciej

Praca biurowa z językiem niemieckim. Od zaraz !
Praca biurowa z językiem niemieckim. Od zaraz !
499000 zł
Opatów 30+ kilka dni temu

Dynamicznie rozwijająca się firma z Opatowa k/Wieruszowa poszukuje pracownika biurowego z dobrą znajomością ( czytanie ze zrozumieniem i odpisywanie na korespondencję ) języka niemieckiego.Jest to oferta pracy wyłącznie stacjonarnej ( nie zdalnej) w siedzibie firmy w miejscowości Opatów.Wymagamy realnej znajomości języka niemieckiego którą sprawdzimy podczas rozmowy kwalifikacyjnej .Oczekujemy:- dobrej znajomości języka niemieckiego- otwartości na kontakty z klientami- zaangażowania i sumienności- kultury pracy biurowej-znajomości obsługi komputera ( MS Office )Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat)- doskonały komfort pracy- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00.Praca polegać będzie głównie na prowadzeniu korespondencji E-mail oraz prowadzeniu rozmów telefonicznych w języku niemieckim z klientami.Oferta pracy aktualna od zaraz!Atrakcyjne wynagrodzenie.Osoby zainteresowane: prosimy o kontakt wyłącznie pod numerem : 66*******84

Praca biurowa z językiem niemieckim. Od zaraz !
Praca biurowa z językiem niemieckim. Od zaraz !
1485000 zł
Wieluń 30+ kilka dni temu

Dynamicznie rozwijająca się firma z Opatowa k/Wieruszowa poszukuje w okolicach Wielunia pracownika biurowego z dobrą znajomością ( czytanie ze zrozumieniem i odpisywanie na korespondencję ) języka niemieckiego.Jest to oferta pracy wyłącznie stacjonarnej ( nie zdalnej) w siedzibie firmy w miejscowości Opatów.Wymagamy realnej znajomości języka niemieckiego którą sprawdzimy podczas rozmowy kwalifikacyjnej .Oczekujemy:- dobrej znajomości języka niemieckiego- otwartości na kontakty z klientami- zaangażowania i sumienności- kultury pracy biurowej-znajomości obsługi komputera ( MS Office )Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat)- doskonały komfort pracy- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00.Praca polegać będzie głównie na prowadzeniu korespondencji E-mail oraz prowadzeniu rozmów telefonicznych w języku niemieckim z klientami.Oferta pracy aktualna od zaraz!Atrakcyjne wynagrodzenie.Osoby zainteresowane: prosimy o kontakt wyłącznie pod numerem : 66*******84.

Praca biurowa, 3/4 etatu, piątki zdalne, Wola , od zaraz
Praca biurowa, 3/4 etatu, piątki zdalne, Wola , od zaraz
899000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Praca biurowa, 3/4 etatu, piątki zdalne, Wola Patrondom zarzadzanie nieruchomościami zatrudni samodzielną panią do obsługi administracyjnej kilku wspólnot mieszkaniowych. Wymagania: - umiejętność pisania pism urzędowych - znajomość praktyczna podstaw matematyki - podstawowa umiejętność obsługi komputera - kultura osobista, nienaganny kontakt z interesantami - samodzielnosc, cierpliwość, uczciwość, rzetelnosc Zakres obowiązków m.in.: - obsługa telefoniczną - przyjmowanie faktur - przyjmowanie i zglaszanie usterek - korespondencja z mieszkancami i instytucjami - prowadzenie teczek lokali, kartotek ilości osób itd. - comiesieczne wypełnianie deklaracji - obsługa programu księgowego w formie podstawowej - kontakt z dozorcami i nadzór ich pracy CV prosze przesyłać na adres: ksiegowoscMALPApatrondom.pl Wynagrodzenie 2800 netto (Praca od 9:00, piątek tylko pod telefonem)

Zatrudnimy znających j. włoski, praca biurowa.
Zatrudnimy znających j. włoski, praca biurowa.
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy od zaraz 2 osoby znające język włoski. Praca biurowa w Łodzi. Oczekujemy CV

Specjalista ds. rekrutacji
Specjalista ds. rekrutacji
20 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy nowych rekruterów do naszego biura! Praca praktycznie od zaraz: Oferujemy: - Umowa o pracę - Wynagrodzenie ok. 5000 - Przyjemne i elastyczne godziny pracy – 8-16 - Dobra atmosfera w miejscu pracy - Dodatek do karty multisport - Praca biurowa - Darmowy parking przy biurze Wymagamy: - Doświadczenie na podobnym stanowisku - Znajomość języka angielskiego - Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem Obowiązki: - Pozyskiwanie nowych pracowników - Przygotowywanie ofert rekrutacyjnych - Prowadzenie dokumentacji pracowniczej - Bieżąca obsługa administracji Zainteresowanych prosimy o składanie CV na adres e-mail: - dagmara intemporis.net W razie pytań proszę dzwonić: - +48 794 - pokaż numer telefonu -

Praca Biurowa Warszawa Centrum Śródmieście
Praca Biurowa Warszawa Centrum Śródmieście
Warszawa 30+ kilka dni temu

Praca Biurowa, Zatrudnimy od zaraz na stanowisko biurowe Wynagrodzenie: 3000-3500zł brutto+ prowizje, umowa zlecenie, w późniejszym czasie możliwa umowa o pracę, Lokalizacja: Warszawa Śródmieście Zadania: -Obsługa klienta w zakresie usług firmy -Obsługa maila i telefonów -Obsługa sprzętu biurowego Osoby bez doświadczenie również mile widziane, wszystkiego nauczymy. W trakcie pracy szkolenia rozwijające umiejętności. Możliwość awansu. Szukamy osoby na stałe, punktualnej, odpowiedzialnej i ambitnej. Osoby, która nie boi się obsługi klienta. Mile widziana znajomość znajomość języka angielskiego/rosyjskiego (aczkolwiek nie jest konieczne). Zapraszamy do wysyłania CV przez portal!

Pracownik Biurowy (back office)
Pracownik Biurowy (back office)
450000 zł
Słupsk 30+ kilka dni temu

Jobhouse działa na rynku od 12 lat. Naszą misją jest łączenie ludzi - najlepszych pracodawców z najlepszymi pracownikami. Pomogliśmy znaleźć pracę ponad 15 000 osób! Działamy profesjonalnie, szybko i skutecznie.W tej chwili dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik Biurowy (back office)SłupskZapewniamy:·      Umowę o pracę;·      Stabilne warunki zatrudnienia plus podwyżkę po okresie próbnym;·      Benefity: prywatną opiekę medyczną (Medicover), kartę Multisport;·      Stałą pracę OD ZARAZ;·      Pracę biurową na terenie Słupska w stałych godzinach (pn-pt) w dziale handlowym międzynarodowej firmy produkcyjnej (brak konieczności prowadzenia aktywnej sprzedaży!).Do Twoich zadań będzie należało:·      Praca biurowa (obsługa sekretariatu + praca na back office działu sprzedaży);·      Przyjmowanie Gości, Klientów i Kontrahentów, dbanie o wizerunek firmy w biurze;·      Kontakt z Klientem (na prośbę działu handlowego), obsługa zamówień, wystawianie faktur;·      Organizacja i koordynowanie podróży zagranicznych dla handlowców (rezerwowanie hoteli, wyszukiwanie połączeń lotniczych, zakup biletów);·      Wspieranie działu handlowego w realizacji polityki sprzedażowej (przesyłanie informacji handlowych do Klienta, monitoring działań konkurencji, gromadzenie informacji o Klientach);·      Obsługiwanie połączeń telefonicznych oraz firmowego konta mailowego;·      Zarządzanie firmową korespondencją przychodzącą i wychodzącą;·      Inne bieżące prace administracyjne na bieżąco (przygotowywanie dokumentów, opisywanie FV, obsługa skanera, zamawianie brakujących artykułów biurowych, rozliczanie delegacji itd.).U kandydatów zwracamy uwagę na:·      J. angielski - znajomość na poziomie komunikatywnym (min. B2 i wyżej);·      Umiejętność tworzenia podstawowych faktur;·      Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (administracja biurowa, sekretariat, back office sprzedażowy, fakturowanie itp.);·      Multizadaniowość (umiejętność realizacji kilku różnych zadań w niedługim czasie);·      Dobrą znajomość programów biurowych typu MS Office;·      Bardzo dobrą umiejętność organizacji czasu pracy własnej i szybkość w działaniu;·      Gotowość do pracy stacjonarnej (w siedzibie firmy) pn-pt, w godzinach 7-15:00. Prosimy o przesłanie oferty poprzez zastosowanie aplikacji.Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7097. www.jobhouse.pl

Pracownik Obsługi Kanelaryjnej - Katowice
Pracownik Obsługi Kanelaryjnej - Katowice
Katowice 30+ kilka dni temu

Szukasz pracy? Nie zwlekaj! Aplikuj! Dla naszego klienta Klienta - lidera w branży petrochemicznej uruchamiamy nowy projekt i w związku z tym poszukujemy osób chcących zdobyć doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej tzw. Back Office: Pracownik Obsługi Kancelaryjnej Umowa zlecenia od zaraz do 31.12.2022r. z możliwością przedłużenia w przypadku kontynuacji projektu Wynagrodzenie brutto za godzinę pracy: 19,70 zł Branża: administracja biurowa Mile widziane osoby wchodzące na rynek pracy i chcące zdobyć doświadczenie w pracy biurowej Możliwość bezpośredniej aplikacji poprzez link; https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-Obslugi-Kancelaryjnej-Katowice/6041-3764-25-fe9-2672.html lub mailowo: @ Numer ref. KAT/21/2022 Miejsce pracy: Katowice Zakres czynności: - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - odbiór korespondencji, - pozostałe czynności związane z obsługą korespondencji. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych, - zdolności analityczne i szybkiego uczenia się, - mile widziane doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi, - komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, - samodzielność i otwartość na zmiany, - umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu, - umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Oferujemy: - pracę w dużej korporacyjnej firmie, - wsparcia w pracach kancelaryjnych, - wynagrodzenie 19,70 zł brutto za godzinę pracy, - praca w administracji biurowej w tygodniu w godz. 07.00-15.00 z uwagi na dostęp do systemów komputerowych. Zapewniamy wszystkim kandydatom pełną dyskrecję. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV). W aplikacjach prosimy KONIECZNIE umieścić zgodę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ZoltOs.pl Aleksandra Żółtowska-Ostroszczyk, z siedzibą przy ul. Chorzowskiej 44C, 44-100 Gliwice, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym." Certyfikat agencji zatrudnienia nr 10301

Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń - Gliwice
Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń - Gliwice
Gliwice 25 dni plecy

Opis oferty pracyDla naszego Klienta, lidera w branży energetycznej, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy pracowników do Biura Zarządzania Jakością i Efektywnością Rozliczeń na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń rodzaj umowy: tymczasowa umowa o pracę proponowany okres zatrudnienia: od zaraz do 31.12.2024 r. miejsce pracy: Gliwice ilość etatów: 1 Zakres obowiązków: - wprowadzanie danych do systemu komputerowego, - realizacja procesów rozliczania i korygowania dokumentów sprzedażowych, - wystawianie faktur, - obsługa procesu wygaszania rachunków energetycznych, - pozyskiwanie danych o odczytach energetycznych, - wprowadzanie danych do EXCELa, - analizowanie procesów sprzedażowych, - skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji oraz obsługa systemu obiegu dokumentów, - optymalizowanie jakościowe i ilościowe procesów sprzedażowych, - pozostałe czynności administracyjno-biurowe. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych, - zdolności analityczne i szybkiego uczenia się, - doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi, - komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, - bardzo duża samodzielność, otwartość na zmiany, - umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu, - umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Oferujemy: - pracę w dużej korporacyjnej firmie, - ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę, - wynagrodzenie zasadnicze + premia kwartalna, - dostęp do platformy e-learningowej, gdzie znajdują się różnego rodzaju - szkolenia, kursy oraz inne ważne i ciekawe informacje pozwalające na bieżąco podnosić kwalifikacje zawodowe, - praca biurowa nie związana z telemarketingiem oraz kontaktem z klientem! Każdy z Kandydatów ma zapewnioną pełną dyskrecję z naszej strony. Agencja zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji (CV) tylko i wyłącznie w urzędowym języku polskim. W swojej aplikacji prosimy koniecznie umieścić klauzulę ZGODNIE z poniższą treścią: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy w Gliwicach, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym.' Certyfikat Agencji w KRAZ 10301

Filtr