Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Praca w biurze wystawianie faktur obsługa klienta
Praca w biurze wystawianie faktur obsługa klienta
1990000 zł
nowe Wałcz 30+ kilka dni temu

Poszukiwana osoba do pracy w biurze w hurtowni owoców i warzyw Praca polega na wystawianie faktur porządkowanie dokumentów obsługa klienta Rozliczanie kierowców Obsluga sekretariatu - odbieranie telefonów Spisywanie zamówień Praca w godz 3-11 rano Praca na pełny etat Wymagania Dyspozycyjność Zaangażowanie Punktualność Rzetelność Cv prosimy składać na adres mailowy hurtownia.baron gmail.com lub w siedzibie firmy Ul. Kołobrzeska 13/A Wałcz

PRACA- Agent Nieruchomości
PRACA- Agent Nieruchomości
Legnica 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy pracownika – Agenta Nieruchomości na pełen etat. Wymagania: - obsługa komputera - prawo jazdy kat. B - komunikatywność - łatwe nawiązywanie kontaktów z Klientami - szybkie przyswajanie wiedzy Warunki pracy: - praca w biurze i w terenie (zarząd nieruchomościami Biura oraz prezentacje) Zakres zadań: - wystawianie faktur - rejestrowanie umów - obsługa klienta i biura - obsługa korespondencji - ogłaszanie ofert Istnieje możliwość rozwoju i awansu . Proszę o kontakt pod numerem: 508 - pokaż numer telefonu -

Zatrudnię osobę do biura warsztatu samochodowego/centrum ubezpieczeń
Zatrudnię osobę do biura warsztatu samochodowego/centrum ubezpieczeń
1650000 zł
Bytom 30+ kilka dni temu

Zatrudnię osobę do warsztatu samochodowego w centrum Bytomia na stanowisko biurowe. Praca w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16Zakres obowiązków:-wystawianie zleceń napraw samochodów, faktur, paragonów-ustalanie harmonogramu napraw samochodów-wykonywanie wycen napraw-rozliczanie i wydawanie samochodów-obsługa klienta (bezpośrednia i telefoniczna)-prowadzenie dokumentacji serwisowo-biurowej-dbanie o porządek w biurze-kontakt z księgową firmy-sporadyczne wyjazdy do klienta, hurtowni, księgowej-zarządzanie mediami społecznościowymi warsztatuWymagania:-prawo jazdy kat. B-znajomość języka angielskiego-umiejętność pracy z klientem-samodzielność-odpowiedzialność-wysoka kultura osobista-odporność na pracę pod presją czasu-kreatywność-mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz podstawowa wiedza w zakresie budowy pojazdówsamochodowychOferujemy bardzo dobre warunki pracy oraz wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania.Wynagrodzenie 3250-4000 netto+premia uznaniowa. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. W związku z otwarciem centrum ubezpieczeń istnieje możliwość odbycia kursu/kursów agenta ubezpieczeniowego.

Pracownik Biurowy (back office)
Pracownik Biurowy (back office)
450000 zł
Słupsk 30+ kilka dni temu

Jobhouse działa na rynku od 12 lat. Naszą misją jest łączenie ludzi - najlepszych pracodawców z najlepszymi pracownikami. Pomogliśmy znaleźć pracę ponad 15 000 osób! Działamy profesjonalnie, szybko i skutecznie.W tej chwili dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik Biurowy (back office)SłupskZapewniamy:·      Umowę o pracę;·      Stabilne warunki zatrudnienia plus podwyżkę po okresie próbnym;·      Benefity: prywatną opiekę medyczną (Medicover), kartę Multisport;·      Stałą pracę OD ZARAZ;·      Pracę biurową na terenie Słupska w stałych godzinach (pn-pt) w dziale handlowym międzynarodowej firmy produkcyjnej (brak konieczności prowadzenia aktywnej sprzedaży!).Do Twoich zadań będzie należało:·      Praca biurowa (obsługa sekretariatu + praca na back office działu sprzedaży);·      Przyjmowanie Gości, Klientów i Kontrahentów, dbanie o wizerunek firmy w biurze;·      Kontakt z Klientem (na prośbę działu handlowego), obsługa zamówień, wystawianie faktur;·      Organizacja i koordynowanie podróży zagranicznych dla handlowców (rezerwowanie hoteli, wyszukiwanie połączeń lotniczych, zakup biletów);·      Wspieranie działu handlowego w realizacji polityki sprzedażowej (przesyłanie informacji handlowych do Klienta, monitoring działań konkurencji, gromadzenie informacji o Klientach);·      Obsługiwanie połączeń telefonicznych oraz firmowego konta mailowego;·      Zarządzanie firmową korespondencją przychodzącą i wychodzącą;·      Inne bieżące prace administracyjne na bieżąco (przygotowywanie dokumentów, opisywanie FV, obsługa skanera, zamawianie brakujących artykułów biurowych, rozliczanie delegacji itd.).U kandydatów zwracamy uwagę na:·      J. angielski - znajomość na poziomie komunikatywnym (min. B2 i wyżej);·      Umiejętność tworzenia podstawowych faktur;·      Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (administracja biurowa, sekretariat, back office sprzedażowy, fakturowanie itp.);·      Multizadaniowość (umiejętność realizacji kilku różnych zadań w niedługim czasie);·      Dobrą znajomość programów biurowych typu MS Office;·      Bardzo dobrą umiejętność organizacji czasu pracy własnej i szybkość w działaniu;·      Gotowość do pracy stacjonarnej (w siedzibie firmy) pn-pt, w godzinach 7-15:00. Prosimy o przesłanie oferty poprzez zastosowanie aplikacji.Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7097. www.jobhouse.pl

Specjalista ds. kontaktu z klientem / Pracownik biurowy
Specjalista ds. kontaktu z klientem / Pracownik biurowy
Toruń 11 dni plecy

CLEAN WAY. Naszą pasją jest czystość. Dołącz do nas!Z branżą zajmującą się utrzymaniem czystości i higieny związani jesteśmy ponad 17 lat. Profil naszej działalności obejmuje usługi porządkowe oraz sprzedaż środków czystości, materiałów eksploatacyjnych, sprzętu i maszyn do utrzymania czystości. Codziennie z pełnym zaangażowaniem  i odpowiedzialnością pomagamy naszym Klientom w utrzymaniu czystości ich obiektów. Wszystko po to, by i oni mogli się cieszyć czystym i bezpiecznym otoczeniem.POSZUKUJEMY OSÓB DO PRACY NA STANOWISKOSpecjalista ds. kontaktu z klientem // Pracownik biurowyMiejsce pracy: ToruńSzukamy właśnie Ciebie, jeśli:                               ·         Interesuje Cię branża higieniczna / utrzymania czystości  i chcesz być jej ekspertem·         Potrafisz wytyczać sobie własny, aktywny rytm pracy,  dobrze czujesz się w pracy samodzielnej·         Nawiązywanie nowych kontaktów jest dla Ciebie przyjemnością·         Zależy Ci na budowaniu długofalowych relacji (biznesowych )·         Jesteś/komunikatywny/a ?  ·         Dążysz do tego, być najlepszym w tym co robisz·         Lubisz codzienne rozmowy z klientami, w trakcie których przekażesz wiedzę na temat naszych produktów i pomożesz skompletować je pod potrzeby konkretnego klienta·         Ważna jest dla Ciebie opieka posprzedażowa i zbieranie informacji zwrotnej·         Znasz pakiet MS Office szczególnie Excel·         Jesteś pogodnie nastawiony/-a, z łatwością przychodzi Ci złapanie kontaktu z rozmówcą·         Masz dobrą energię, w pracy skupiasz się na działaniu, a po pracy dbasz o swój relaks.Do Twoich obowiązków  należeć będzie:Prace administracyjno-biurowe - dbałość o sprawne bieżące funkcjonowanie biura, współpraca z firmami świadczącymi usługi dla biura, firmami kurierskimi i inne.Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie potrafi nawiązać pozytywny kontakt z rozmówcąWsparcie działu sprzedażyWłaściwa realizacja procedur obsługi klientów (obsługa klienta osobista, telefoniczna , e-mailowa ) wprowadzanie zamówień do systemu. wystawianie faktur , koordynacja zamówień do dostawców )Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednim jednostkami organizacyjnymi firmyObsługa programów sprzedażowo magazynowych,   ( min. Subiekt GT ,)Wsparcie przy realizacji bieżących projektów , tworzenie raportów , zestawieńKontakt z innymi działami w firmieKoordynacja spraw firmowych i pracowniczych z centralą firmyNasze wymagania·         Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)·         Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu·         Odpowiedzialność, dokładność i zaangażowanie w pracę·         Mile widziane doświadczenie w sprzedaży oraz wiedza w obszarze AI w tym znajomość najnowszych platform opartych na sztucznej inteligencji, takich jak ChatGPTOferujemy·         Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,·         Praca stacjonarna w biurze od poniedziałku do piątku 7.30-15.30·         wdrożenie i merytoryczne wsparcie w produktach, z których korzystają nasi klienci·         Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,·         Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,·         Pracę w doborowym zespole·         Zniżkę pracowniczą na produkty i usługi Clean Way  CV oraz list motywacyjny prosimy kierować za pośrednictwem portalu OLX najpóźniej do 24.05.2024  Prosimy o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Clean Way Anna Duszyńska, z siedzibą Toruniu na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska, .Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych oraz prawa wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Administratorem danych osobowych jest  Clean Way Anna Duszyńska z siedzibą w Toruniu, ul. Stalowa6e, 87-100 Toruń. ·         Jeśli wyraża Pan/ Pani  również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przeszłych rekrutacji również, proszę o dostarczenie drugiej zgody o następującej treści: