Sortowanie:
Znaleziony: 126 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
nowe 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPrzyjmę do pracy na stanowisko pracownik administracyjno-biurowy. Praca w siedzibę firmy. W godzinach od 8.00 do 16.00. Zakres obowiązków: - prowadzenie akt osobowych - przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, przebiegiem oraz zakończeniem współpracy - monitorowanie terminów umów - współpraca z biurem księgowym - obsługa administracyjna - obróbka bieżących dokumentów Wymagania: - znajomość pracy na podobnym stanowisku Prawo jazdy kat. B Znajomość pakietu MS Office Wysoka kultura osobista

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
899000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Stratega Market Research to firma specjalizująca się w przeprowadzaniu badań rynkowych i opinii publicznej. Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości danych i analiz, które pomagają naszym klientom podejmować mądre i świadome biznesowe.Opis Stanowiska:Szukamy osoby na stanowisko Pracownik administracyjno-biurowy.Obowiązki:Wystawianie faktur sprzedażowych w OptimieWeryfikowanie faktur kosztowychPrzygotowanie dokumentów dla działu księgowegoZakupy materiałów biurowych, zamówienie tonerów, papieru do drukarkiInne prace logistyczne i biuroweKontakty z klientami polskimi oraz zagranicznymi Rozliczenie płatności oraz kontakt z respondentamiProwadzenie rejestrów: list obecności, urlopów itp.Zamawianie oraz wysyłka przesyłek, dokumentówKontrola nad korespondencją przychodzącą i wychodzącąWsparcie Starszej Księgowej w procesach administracyjno-biurowych.Wymagania:Umiejętność komunikacji interpersonalnejDoświadczenie na podobnym stanowisku minimum 1 rokSwoboda przeprowadzania rozmów telefonicznychObsługa Excel i WordObsługa formularzy Google - to nic trudnego, jeżeli nie masz doświadczenia, nauczymy CięSamodzielność i umiejętność pracy w zespoleDokładność i dbałość o szczegółyZdolność do pracy pod presją czasuZnajomość języka angielskiego na poziomie minimum średniozaawansowanymWykształcenie min. średnieDuża inicjatywa pracy i zdolność do szukania nieszablonowych rozwiązań.Prawo jazdy kat. BStatus studentaDyspozycyjnośćOferujemy:Pracę w dynamicznym środowisku badawczym.Możliwość rozwoju zawodowego.Przyjazną atmosferę pracy.Jeśli jesteś osobą komunikatywną, samodzielną i zainteresowaną pracą na Pracownik administracyjno-biurowy w dynamicznej firmie badawczej, czekamy na Twoje zgłoszenie.

Pracownik Administracyjno - Biurowy
Pracownik Administracyjno - Biurowy
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWrocławska Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej „HORYZONT” zatrudni osobę na stanowisko: Pracownik administracyjno-biurowy. Wymagania: * znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (minimum B1/B2) * znajomość pakietu MS Office * terminowość oraz wysokie zdolności organizacyjne i komunikacyjne, * pozytywne nastawienie do pracy, * mile widziane: doświadczenie w pracy na uczelni wyższej. Oferujemy: * praca w trybie stacjonarnym * wymiar etatu: pełen * zatrudnienie na podstawie umowy o pracę * przyjazną atmosferę * możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez kursy i szkolenia * benefity: karnet sportowy, pakiet medyczny, system premii uznaniowych.

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma Rekrutacyjna Assunto Sp. z o.o. (KRAZ 13438) dla swojego Klienta szuka pracownika na stanowisko: Pracownik administracyjno-biurowy Zakres obowiązków: • prowadzenie biura • kontakt z Klientami • obsługa urządzeń biurowych • kontrola nad korespondencją firmy Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na ½ etatu • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności • możliwość rozwoju zawodowego Wymagania: • komunikatywność • dyspozycyjność • pracowitość • umiejętności obsługi pakietu MS Office, • otwartość Mile widziani studenci zaoczni :) Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV wraz z klauzulą na adres email @ więcej informacji pod numerem 794 - pokaż numer telefonu -

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
Kraków 30+ kilka dni temu

Stowarzyszenie MANKO - Głos Seniora poszukuje kandydata na stanowisko pracownik administracyjno-biurowy Wymagania: • Obsługa komputera w środowisku Windows • Znajomość pakietu Office w stopniu średniozaawansowanym • Komunikatywność • Umiejętność pracy w zespole • Wielozadaniowość Zakres obowiązków: • Prace biurowo - administracyjne • Współtworzenie Ogólnopolskiego Programu Ogólnopolska Karta Seniora - Gmina Przyjazna Seniorom • Kontakt z Jednostkami Samorządu Terytorialnego • Kontakt z seniorami • Wysyłka korespondencji firmowej na poczcie • Praca z bazami danych Stowarzyszenie oferuje: • Możliwość kreowania swojego stanowiska oraz organizacji pracy • Pracę w przyjaznej atmosferze • Możliwość wdrażania nowych pomysłów w działania marketingowe · Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
Bytom 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób na stanowisko: Koordynator ds. realizacji zleceń Pracownik administracyjno-biurowy Zadania: – sprawowanie kontroli nad sprawnym procesem przygotowania i realizacji zleceń, – przyjmowanie i opracowywanie zleceń, – przyjmowanie zamówień, rozliczanie sprzedaży, - wystawianie Faktur Wymagania: - umiejętność obsługi pakietu office w szczególności excel - umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem - otwartość na nowe rozwiązania i wyzwania w pracy - prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem Oferujemy: – umowę o pracę po 3-miesięcznym okresie próbnym; – stabilne zatrudnienie; – możliwość rozwoju osobistego; – system benefitów Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: @

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
540401 zł
Bytom 30+ kilka dni temu

Poszukiwany pracownik administracyjno-biurowy do firmy z branży nieruchomości istniejącej od ponad 10 lat na rynku. Do obowiązków będzie należało: - sporządzanie prostych pism według wytycznych - kompletowanie dokumentacji oraz jej archiwizacja - wykonywanie bieżących raportów, rozliczeń - sporządzanie zapytań ofertowych i poszukiwanie wykonawców - bieżące wykonanie zadań z zakresu działania firmy Wymagania: - bardzo dobra organizacja pracy - odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków - komunikatywność, otwartość i wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne - zaangażowanie w prowadzonych sprawach - obsługa urządzeń biurowych - doświadczenie min. 2 lata w pracach biurowych - mile widziane doświadczenie w branży nieruchomości lub w branżach pokrewnych

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyGlobal Food Hygiene – producent, importer, dystrybutor art. BHP. Więcej szczegółów dotyczących firmy znajdziesz na www.globalhygiene.pl. W związku z dynamicznym rozwojem firmy prowadzimy rekrutację na stanowisko: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Miejsce pracy: Sieradz, Kuśnie 41D ZAKRES OBOWIĄZKÓW • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji; • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy od pierwszego kontaktu z klientem zewnętrznym i wewnętrznym; • Obsługa centrali telefonicznej oraz recepcyjnej skrzynki mailowej; • Wsparcie w obsłudze spotkań organizowanych w biurze; • Zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej; • Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów; • Monitorowanie i zamawianie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, środki czystości i art. Spożywcze; • Prowadzenie kalendarza rezerwacji sali konferencyjnej; bieżące pilnowanie porządku w sali jak i w całym biurze, • Przygotowywanie raportów stałych i zleconych; • Nadzorowanie osoby sprzątającej; • Rozliczanie tras kierowców; • Pilnowanie przestrzegania regulaminów wewnętrznych przez pracowników firmy; • Szeroko pojęte działania administracyjno-biurowe; • inne prace zlecone przez przełożonego; • Wprowadzanie do systemu faktur kosztowych firmy WYMAGANIA • Wykształcenie min średnie. • Wysoka kultura osobista, rzetelność i odpowiedzialność; • Znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych; • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym; • Bardzo dobra organizacja pracy własnej; • Samodzielność w działaniu • Asertywność • umiejętności organizacyjne • Pozytywne nastawienie do ludzi i łatwość komunikacji; • Czynne prawo jazdy kat. B; OFERUJEMY • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i stażu pracy, • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, • Opracowany program wdrożenia oraz system szkoleń wewnętrznych, • System benefitów Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na @ w tytule wpisując imię, nazwisko, stanowisko. Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY przez Global Food Hygiene zgodnie z europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)” Jeśli chcesz aby twoje CV wzięło udział w kolejnych rekrutacjach, nie zapomnij również o klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez Global Food Hygiene zgodnie z europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)”

pracownik administracyjno-biurowy
pracownik administracyjno-biurowy
Piekoszów 30+ kilka dni temu

Przyjmę pracownika na stanowisko: pracownik administracyjno-biurowy Zakres obowiązków: • prace administracyjne związane z obiegiem dokumentów księgowych, • prawidłowe i terminowe wprowadzanie danych do systemów, • sporządzanie zestawień, • przygotowanie i składanie ofert przetargowych, • stała współpraca z Biurem Rachunkowym, przygotowanie i przekazywanie dokumentów księgowych do Biura Rachunkowego, • doraźnie: wystawianie faktur sprzedaży, przyjmowanie zamówień Wymagania: • Znajomość pakietu MS Office oraz sprawnej obsługi komputera i sprzętów biurowych; • Komunikatywność i wielozadaniowość; • Systematyczność oraz bardzo dobra organizacja pracy; • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania; • Umiejętność pracy pod presją czasu. • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat) • wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji, doświadczenia i zaangażowani • możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia zawodowego • niezbędne narzędzia pracy • przyjemną atmosferę w pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: @

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
1151700 zł
Dobrzyniewo Duże 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:przyjmowanie dokumentacji oraz obsługa klienta przy przyjmowaniu pojazdów wycofanych z eksploatacji,wprowadzanie danych do systemów informatycznych,monitorowanie płatności faktur,wykonywanie zadań mających na celu organizacje spotkań z klientami,udzielanie informacji na temat ofert firmy,wykonywanie zadań powierzonych przez przełożonego w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów,sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej,obsługa urządzeń biurowych, nadzór nad dokumentami firmowymi, z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie,wykonywanie zadań mających na celu organizacje spotkań z klientami,wystawianie faktur sprzedaży, komunikacja ze wszystkimi działami firmy,dbanie o pozytywny wizerunek firmy, a także zaopatrzenie biura,Wymagania:skrupulatność,sumienność,komunikatywność,dobra organizacja pracy,znajomość pakietu MS Office,umiejętność pracy w zespole,umiejętność obsługi urządzeń biurowych,Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,możliwość rozwoju zawodowego,ciekawą pracę w młodym, ambitnym zespoleFirma „AMBIT” Sp. z o. o. funkcjonuje na rynku samochodów używanych od 1992 r. Prowadzimy działalność m. in. w zakresie recyklingu pojazdów, skupu i sprzedaży samochodów używanych i powypadkowych oraz handlu częściami samochodowymi z demontażu. Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem o ugruntowanej pozycji na rynku, budującym zespół w oparciu o ludzi aktywnych, kompetentnych i chętnych do pracy oraz dalszego rozwoju. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Pracownik Administracyjno-biurowy.

Pracownik administracyjno - biurowy Chrzanów
Pracownik administracyjno - biurowy Chrzanów
Chrzanów 30+ kilka dni temu

Ogólnopolska sieć klinik OKOKLINIK dr n. med. Michała Kamińskiego, specjalizująca się w chirurgii okulistycznej poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownik administracyjno - biurowy/rejestratorka medyczna. Lokalizacja pracy: Chrzanów Wymagania: -doświadczenie w pracy w placówce medycznej - wiedza w zakresie zagadnień medycznych znajomość programów OPTIMA i mMedica - zaangażowanie - chęć do pracy - sumienność - komunikatywność Oferujemy: - pracę zmianową - możliwość rozwoju Dołącz do nas!

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma MJW s.c. . z siedzibą w Jerzmanowej zatrudni pracownika na stanowisku: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO- BIUROWY Zakres obowiązków: - załatwianie wszelkich spraw urzędowych, - załatwianie pozwoleń - współpraca z innymi podmiotami - sporządzanie pism i przygotowanie dokumentacji związanych z działalnością - wykonywanie innych zadań - kontrola nad korespondencją wychodzącą i przychodzącą - wykonywanie innych poleceń przełożonego Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - biegła obsługa komputera - bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność - umiejętność pracy pod presją czasu, - komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów - umiejętność analizowania - prawo jazdy kat. B Prosimy o składanie CV na e-mail : @ lub osobiście w Jerzmanowej ul. Ogrodowa 8, tel. 076/838-21-83. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
Warszawa dzisiaj

Firma GRASP poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko: Pracownik Administracyjno-Biurowy OPIS STANOWISKA:·      telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w tym przygotowywanie ofert,·      składanie i bieżąca koordynacja zleceń,·      współpraca ze wszystkimi działami firmy·      przygotowanie dokumentacji do obsługi księgowej: wprowadzanie, rozliczanie faktur zakupowych i kosztowych, wystawianie dokumentów księgowych i sprzedażowych·      opracowywanie rozliczeń, raportów i zestawień·      przyjmowanie i rozliczanie płatności zgodnie z procedurami·      praca w wewnętrznym systemie CRM·      przyjmowanie gości oraz dbanie o wizerunek firmy·      koordynacja wysyłek do Klientów·      bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów oraz Partnerów,WYMAGANIA:·    wykształcenie min. średnie,·    wysoka kultura osobista,·    doświadczenie w pracy biurowej/recepcji min 1 rok·    dobra organizacja pracy i samodzielność w podejmowaniu decyzji, do efektywnego prowadzenia i kończenia projektów·    uczciwość, odpowiedzialność i systematyczność·    komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,·    dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) oraz obsługi urządzeń biurowych, mile widziana znajomość Symfonii·    chęć do doskonalenia umiejętności i otwartość na ciągłe podnoszenie kwalifikacji i pozyskiwanie nowych kompetencji,·    zorientowanie na współpracę wieloletniąOFERUJEMY:·      zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie z adekwatnym do Twoich kompetencji i zaangażowania wynagrodzeniem·   praca w godzinach 9:00-17:00·      od samego początku możesz liczyć na pomoc doświadczonej osoby z zespołu. Wtajemniczy Cię ona w szczegóły pracy, będzie wspierać w codziennych zadaniach oraz dzielić się wiedzą·      pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,Interesujące? Jeśli tak, to proszę o wysłanie swojego CV przez portal OLX.

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
525000 zł
nowe Płock 30+ kilka dni temu

Firma Saba Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku poszukuje pracownika na stanowisko:     Pracownik administracyjno-biurowy                                                 Miejsce pracy: PłockOpis stanowiska:·         Prowadzenie i nadzór nad ewidencją odpadów w systemie BDO;·         Prowadzenie ewidencji oraz wymaganych sprawozdań w zakresie gospodarki odpadami;·         Realizacja wymagań wynikających z obszaru gospodarowania odpadami;·         Współpraca w zakresie tworzenia nowych ofert;·         Utrzymywanie pozytywnych relacji i długofalowej współpracy z klientami;·         Prowadzenie wymaganych rejestrów ewidencyjnych;·         Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów związanych z gospodarką odpadami;·         Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji;Wymagania:·         Znajomość systemu BDO;·         Znajomość pakietu MS Office, w tym znajomość MS Excel w stopniu co najmniej średnio zaawansowanym;·         Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, kierunek związany z ochroną środowiska będzie dodatkowym atutem, (preferowane w branży zagospodarowania odpadów)·         Dokładność, sumienność, nastawienie na realizację celów;·         Skrupulatność i dobra organizacja pracy własnej, samodzielność; Oferujemy:·         Stabilne zatrudnienie pracy·         Przyjazne środowisko pracy·         Możliwość rozwoju zawodowego Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesyłanie CV. UWAGA! Nie rozpatrujemy CV bez zdjęć.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
Elbląg 30+ kilka dni temu

ELKOP Spółka Europejska zatrudni pracownika na stanowisko: Administrator nieruchomości Miejsce pracy: ELBLĄG Zakres czynności:  bieżąca obsługa obiektu biurowego i hali, wraz z przynależnymi gruntami,  nadzór nad eksploatacją, przeglądami, konserwacjami, remontami oraz poprawnością pracy infrastruktury technicznej obiektu (urządzenia, instalacje, systemy techniczne),  rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania urządzeń i systemów na obiekcie,  dbanie o efektywne wykorzystanie powierzchni najmu oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycją ich wykorzystania.  Przygotowywanie ofert najmu wolnych powierzchni, pozyskiwanie najemców na wolne powierzchnie,  bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez ELKOP SE z dostawcami mediów, kontrahentami, najemcami i użytkownikami administrowanych nieruchomości w zakresie przestrzegania zapisów tych umów.  Reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości  nadzór nad wykorzystywaniem nieruchomości zgodnie z zawartymi umowami. Wymagania:  wykształcenie minimum średnie,  minimum pięcioletni staż pracy,  umiejętność organizacji pracy,  umiejętność redagowania pism i wniosków,  odporność na stres,  wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie i samodzielność,  wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne,  czynne prawo jazdy kat. B. Oferujemy:  umowę o pracę,  możliwość rozwoju zawodowego,  pracę w firmie z bogatymi tradycjami,  atrakcyjne warunki pracy Osoby spełniające powyższe warunki, prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) do dnia 25.10.2022 r. na adres email z dopiskiem: Pracownik administracyjno-biurowy -Elbląg. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie, dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Dz.U.Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zm”

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
649000 zł
Lublin 30+ kilka dni temu

Spółdzielnia Socjalna JBJ poszukuje osób z orzeczeniem o niepełnosprawności w stopniu znacznym bądź umiarkowanym na stanowisko: pracownik administracyjno-biurowy Szukamy osób:z podstawową znajomością z zakresu kadr i fakturowania z zaawansowaną wiedzą z zakresu arkuszy kalkulacyjnych google, ew. excelkomunikatywnychłatwo nawiązujących kontakty i umiejących pracować w zespolesprawnie planujących swoje zadania oraz czas pracy, terminowych i dokładnych przy wykonywaniu powierzonych zadańnie bojących się wyzwań, chętnych do poszerzania wiedzy Oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęmotywujący system wynagrodzeńpracę w młodym, dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferzewsparcie zespołu w procesie wdrożenia do pracyZainteresowanych prosimy o wysyłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu obecnej jak i przyszłych rekrutacji prowadzonego przez Spółdzielnia Socjalna JBJ z siedzibą w Lublinie (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))."Informujemy, że Administratorem danych jest Spółdzielnia Socjalna JBJ z siedzibą w Lublinie przy Al. Warszawska 43 A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
Sopot 29 dni plecy

Opis oferty pracyEstate Care Zarządzanie Nieruchomościami jest największym w Polsce północnej, profesjonalnym podmiotem świadczącym usługi zarządzania i administrowania nieruchomościami. Naszą specjalnością są Wspólnoty Mieszkaniowe oraz nowoczesne nieruchomości komercyjne. Zarządzamy ponad 100 obiektami o powierzchni użytkowej przekraczającej 700.000 m2 położonych w Gdańsku, Sopocie i Gdyni. Posiadamy siedzibę w centrum Sopotu oraz cztery oddziały, pozostając na co dzień do dyspozycji zarządów i właścicieli nieruchomości. W związku z dynamicznym rozwojem naszej Firmy oraz rozbudową wewnętrznych struktur prowadzimy rekrutację do naszego zespołu na stanowisko: Pracownik administracyjno-biurowy w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Miejsce Pracy : Gdańsk ul. Jasińskiego 39 Termin rozpoczęcia: 04/2024 Dyspozycyjność: poniedziałek-piątek 8.00-16.00 Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie wsparcie zarządców i administratorów nieruchomości w bieżącym nadzorze nad utrzymaniem nieruchomości w jak najwyższym standardzie, w tym m.in.: • poszukiwanie ofert na realizację usług oraz dostawy materiałów na obsługiwane nieruchomości; • kontrola stanu utrzymania nieruchomości oraz firm świadczących swoje usługi na terenie danych nieruchomości; • prowadzenie korespondencji z mieszkańcami; • kontrola stanu zadłużenia mieszkańców, obiegu dokumentów; • korespondencja informacji pomiędzy zarządcą a mieszkańcami; • sporządzanie pism, zestawień; • obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów; • udział w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych. Od kandydatów oczekujemy: • wykształcenia: wyższego lub w trakcie studiów (mile widziani studenci studiów zaocznych zarządzania nieruchomościami); • znajomości obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym (MS Office, Outlook); • znajomości obsługi urządzeń biurowych; • komunikatywności i otwartości w relacjach z innymi; • zaangażowania i dokładności, bardzo dobrej umiejętności organizacji czasu pracy. Oferujemy: • możliwość rozwoju osobistego (różnorodność obowiązków i wyzwań zawodowych, wysoką samodzielność, wsparcie merytoryczne od najlepszych profesjonalistów w branży, system szkoleń); • przyjazny zespół współpracowników i dobrą atmosferę pracy; • indywidualny system wynagrodzenia za pracę, z atrakcyjnymi premiami; • wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy; • prywatną opiekę medyczną; Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie Cv na podany adres e mail : @ wpisując w temacie wiadomości nazwę stanowiska. Prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Estate Care sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie dla potrzeb obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska w okresie do 1 roku od dnia przesłania CV.

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
420000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Firma EVER Cleaning Sp. z o.o. poszukuje osoby z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Pracownik Administracyjno-Biurowy Lokalizacja: ul. Smolki 12A (Podgórze ) Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 9:00-16:00 Wymagania: - Praktyczne doświadczenie na stanowisku administracyjnym.- Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.- Doskonałe umiejętności organizacyjne.- Zdolność do podejmowania nowych wyzwań.-Doświadczenie w kadrach i placach - będzie dodatkowym atutem  Obowiązki na stanowisku: - Wsparcie rekrutacji oraz kierowników w zakresie tworzenia umów, podpisywania ich oraz przesyłania skanów do odpowiednich działów firmy- Dbanie o estetykę i porządek w biurze.- Zamawianie kuriera i wysyłka poczty do centrali i do pracowników- Tworzenie książek obiektów -Zamawianie artykułów biurowych-Kontrola oraz wysyłka list obecności pracowników- Aktywna współpraca z innymi działami firmy oraz pracownikami Co oferujemy: - Zatrudnienie w renomowanej firmie z 29-letnim doświadczeniem i solidną pozycją na rynku.- Możliwość skorzystania z dofinansowania ZFRON.- Profesjonalne wsparcie w procesie wdrażania oraz dostęp do licznych programów szkoleniowych, aby rozwijać swoje kompetencje.- Umowę o pracę oraz niezbędne narzędzia pracy, w tym laptop i telefon.- Rozległy pakiet beneficjów pozapłacowych, obejmujący prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie.Zachęcamy do kontaktu również osoby z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności - zapewniamy warunki pracy chronionej.Jeśli jesteś gotów/ta podjąć to wyzwanie i dołączyć do naszego zespołu, prosimy o przesłanie swojego CV już teraz.Prosimy o dopisanie do przekazywanego CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych przez administratora danych HR Progress spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (ul. Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa), w celu prowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04). Mam świadomość, iż podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne oraz że posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i możliwość ich poprawiania, a zgoda może być odwołana w każdym czasie, co nie wpłynie na ważność przetwarzania danych osobowych dokonanych na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.”

Pracownik administracyjno - biurowy - zastępstwa
Pracownik administracyjno - biurowy - zastępstwa
30+ kilka dni temu

Manbroker Sp. zo.o. poszukuje dla Klienta z obszaru administracji publicznej kandydatów na stanowisko: Pracownik Administracyjno - Biurowy Wymagania: - doświadczenie w pracy biurowej minimum 6 miesięcy - wykształcenie minimum średnie - płynne poruszanie się w środowisku MS Office, Outlook - znajomość obsługi sprzętów biurowych - wysoka kultura osobista - dokładność, sumienność Obowiązki: - obsługa urządzeń biurowych - przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie dziennika w wersji elektronicznej zgodnie z systemem EZD - przekazywanie korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych - skanowanie dokumentów - archiwizowanie dokumentów - obsługa recepcji (odbieranie telefonów od petentów, odbiór pism itp.) Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie kilka dni w miesiącu - zdobycie doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji - miłą atmosferę - niezbędne szkolenia Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aplikacji w treści wpisując numer referencyjny PB/2503/EŁK . Informujemy iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. W związku z rozpoczęciem w dniu 25 maja 2018 obowiązywania przepisów unijnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (zwanych także RODO). Prosimy o zamieszczenie klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:

Pracownik administracyjno-biurowy staż
Pracownik administracyjno-biurowy staż
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFundacja Heros w ramach projektu pn. „Zatrudnienie wspomagane szansą na pracę!” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, prowadzi rekrutację na 3 miesięczny staż zawodowy na stanowisko pracownik administracyjno-biurowy. Zakres obowiązków: - Sporządzanie przeglądów akt, - Przepisywanie pism, wypisywanie zawiadomień do stron, - Obsługa faxu, kserokopiarki, skanera, - Dołączanie akt do wokand, - Porządkowanie materiału aktowego, - Pomoc w sekretariacie. Miejsce odbywania stażu: Mielec Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania: • aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności, • pozostawanie bez zatrudnienia, • w wieku aktywności zawodowej, • zamieszkiwanie na terenie województwa podkarpackiego. Zapewniamy: • 3 miesięczny staż zawodowy od zaraz – 2006,18 zł (brutto)/mies. • oferujemy wsparcie m.in. doradcy zawodowego, prawnika, pośrednika pracy oraz trenera pracy. Wsparcie w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia, możliwość realizacji innych szkoleń oraz staży zawodowych. Za udział w projekcie nie ponosisz żadnych kosztów. Jeśli interesuje Cię inny kierunek rozwoju - zgłoś się! Możemy pomóc Ci w realizacji Twoich planów zawodowych :) Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz informacji o orzeczeniu na adres mailowy.

Pracownik administracyjno -biurowy - Zakładowa PILNE
Pracownik administracyjno -biurowy - Zakładowa PILNE
Łódź 30+ kilka dni temu

Pilnie zatrudnimy osobę na stanowisko pracownik administracyjno -biurowy . Oferujemy wdrożenie stanowiskowe z możliwością długotrwałej współpracy . Główne zadania ; -wystawianie faktur i innych dokumentów , -wspieranie administracji w codziennych obowiązkach, -proste prace biurowe i obsługa urzadzeń biurowych. Wymagania: -orzeczenie o niepełnosprawności nieprzeszkadzające w podjęciu pracy, -duży stopień samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań , -praktyczna znajomość pakietu MS , w szczególności Excel. Oferujemy umowę o prace na okres próbny , z mozliwością wyższej stawki po okresie próbnym . Pracę w młodym , pozytywnym zespole .

Pracownik Administracyjno-Biurowy z językiem angielskim
Pracownik Administracyjno-Biurowy z językiem angielskim
30+ kilka dni temu

Pracownik administracyjno- biurowy Firma Disha Managment Sp. Z o. o. z siedzibą w Warszawie to międzynarodowa firma consultingowa Która istnieje od lat w wielu krajach światu. Głównie zajmujemy się legalizacją cudzoziemców na terytorium RP. Poszukujemy pracownika na stanowisko „pracownik administracyjno- biurowy”. Oferujemy: - pracę w młodym międzynarodowym zespole - praca od poniedziałku do piątku 9-17.00 - wyposażenie (telefon, komputer) - stabilne zatrudnienie na umowę o pracę - wynagrodzenie 4500 brutto mieś. Zakres obowiązków: - obsługa zapytań potencjalnych klientów oraz ich konsultacja wstępna - kompleksowa obsługa przyjęcia nowego klienta wg procedur - organizacja pracy w biurze – obsługa połączeń telefonicznych, odbiór i obsługa korespondencja - prace administracyjno-biurowe zlecone przez przełożonego Nasze oczekiwania: - znajomość języka polskiego oraz angielskiego warunek konieczny - Organizacja pracy własnej - Chęć rozwoju - dobra znajomość komputera -Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office - umiejętności sporządzania dokumentacji Miejsce pracy: Warszawa, ul. Żurawia CV prosimy aplikować za pośrednictwem portalu lub wysyłać na mail: @ Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Szkolenie pracownik administracyjno - biurowy z elementami
Szkolenie pracownik administracyjno - biurowy z elementami
Lublin 30+ kilka dni temu

Zapraszamy na udział w szkoleniu Pracownik administracyjno - biurowy z elementami sprzedaży internetowej. Po szkoleniu oferujemy staż i finalnie zależy nam na tym, aby staż zakończył się zatrudnieniem. Korzyści udziału w szkoleniu: * Prowadzenia sprzedaży internetowej, uwzględniając różne platformy. * Profesjonalnej prezentacji produktu, dbając również o własną prezencję. * Prowadzenia skutecznej komunikacji z klientem . * Zarządzania procesem sprzedaży. * Budowanie ofert sprzedaży. * Tworzenie treści do publikacji w Internecie. * Wykorzystanie urządzeń mobilnych w sprzedaży.

Pracownik Administracyjno-Biurowy/Obsługa Sekretariatu
Pracownik Administracyjno-Biurowy/Obsługa Sekretariatu
Poznań 30+ kilka dni temu

Liga Obrony Kraju poszukuje osoby na stanowisko: Pracownik Administracyjno-Biurowy Miejsce pracy: Poznań Główne obowiązki: • Prowadzenie Sekretariatu - odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej, rejestracja korespondencji, • Dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie, • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura od strony administracyjnej, • Obsługa, rejestracja oraz archiwizacja dokumentacji, • Prowadzenie kalendarza spotkań, • Opieka nad gośćmi biura, • Przygotowywanie pism, dokumentów, umów, • Dbanie o dobry wizerunek firmy, • Organizowanie i obsługa spotkań firmowych. • Rozliczanie czasu pracy (weryfikacja harmonogramów i ewidencji czasu pracy) pracowników. Wymagania: • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, • Terminowość i sumienność w realizacji powierzonych zadań, • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres, • Praktyczna znajomość zasad rozliczania czasu pracy, • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, • Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe, w obszarze administracji, • Prawo jazdy kat. B., • Znajomość podstawowych zasad w obszarze kadrowym - mile widziana, Oferujemy: • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • System wynagradzania uzależniony od wyników w pracy.

Pracownik administracyjno-biurowy (Back Office)
Pracownik administracyjno-biurowy (Back Office)
Głogów Małopolski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPrzedsiębiorstwo wielobranżowe Dremex Sp. z o.o. - polski producent artykułów sanitarnych z marmuru syntetycznego, ze względu na dynamiczny rozwój firmy zatrudni kandydata na stanowisko pracownik administracyjno-biurowy (Back Office) z językiem angielskim. Miejsce pracy: Głogów Małopolski Zakres obowiązków: • bieżąca obsługa biura, • sporządzanie zestawień i raportów, • obsługa urządzeń biurowych, • praca w systemie CRM i bieżąca obsługa programu Excel • obsługa posprzedażowa klienta biznesowego • prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami • budowanie długofalowych relacji z klientami • pomoc w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wymagania: • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (B1-B2) • dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint) • komunikatywność, • łatwość nawiązywania kontaktów • chęć nauki i pozytywne nastawienie do pracy • chęć podejmowania nowych wyzwań Oferujemy: • wynagrodzenie odpowiadające Twojemu doświadczeniu, • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • pracę w przyjaznej atmosferze, • możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w stabilnej i rozwijającej się firmie, • pracę w młodym, dynamicznym zespole, • pracę przy wielu ciekawych projektach, • zniżki na ubezpieczenie na życie.

Back office - pracownik administracyjno-biurowy
Back office - pracownik administracyjno-biurowy
Głogów Małopolski dzisiaj

Opis oferty pracyPrzedsiębiorstwo wielobranżowe Dremex Sp. z o.o. - polski producent artykułów sanitarnych z marmuru syntetycznego, ze względu na dynamiczny rozwój firmy zatrudni kandydata na stanowisko pracownik administracyjno-biurowy (back office) z językiem angielskim. Miejsce pracy: Głogów Małopolski Zakres obowiązków: • bieżąca obsługa biura, • sporządzanie zestawień i raportów, • obsługa urządzeń biurowych, • praca w systemie CRM i bieżąca obsługa programu Excel • obsługa posprzedażowa klienta biznesowego • prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami • budowanie długofalowych relacji z klientami • pomoc w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wymagania: • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (B1-B2) • dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint) • komunikatywność, • łatwość nawiązywania kontaktów • chęć nauki i pozytywne nastawienie do pracy • chęć podejmowania nowych wyzwań Oferujemy: • wynagrodzenie odpowiadające Twojemu doświadczeniu, • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • pracę w przyjaznej atmosferze, • możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w stabilnej i rozwijającej się firmie, • pracę w młodym, dynamicznym zespole, • pracę przy wielu ciekawych projektach, • pakiet socjalny (zniżki na ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do pakietu medycznego, zajęcia j. angielskiego w godzinach pracy, Multisport) Wynagrodzenie: 3 500 – 4 000 zł netto

Pracownik administracyjno-biurowy z orzeczeniem
Pracownik administracyjno-biurowy z orzeczeniem
nowe Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAktualnie poszukujemy pracownika posiadającego orzeczenie o niepełnosprawności na stanowisko: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY. • Miejsce: Rzeszów • Rodzaj umowy: umowa o pracę na pełny etat • Godziny pracy: przedział godzin 8-16 Zgłoś się jeśli: • posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności • pozostajesz bez zatrudnienia • zamieszkujesz woj. podkarpackie Zakres zadań: • prowadzenie spraw kadrowo-księgowych (wprowadzanie godzin pracy do systemu, rozliczanie urlopów, nadgodzin, itp.) • prowadzenie spraw dotyczących umów zleceń • weryfikacja danych wprowadzonych do systemu i ewentualna korekta błędów • prowadzenie dokumentacji i korespondencji firmy (poczta tradycyjna, poczta mailowa, kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym) • przygotowywanie raportów i zestawień • nadzorowanie i porządkowanie dokumentów firmowych oraz ich odpowiednia archiwizacja • współpraca z innymi działami firmy przede wszystkim z działem księgowości i działem kadr • dbanie o wizerunek firmy Wymagania: • orzeczenie o niepełnosprawności • doświadczenie w pracy biurowej • dobra znajomość pakietu MS Office • samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej • umiejętność pracy w zespole • mile widziana znajomość programów księgowo-kadrowych • mile widziane wykształcenie wyższe Firma oferuje: • pracę w dużej, stabilnej firmie • możliwość rozwoju zawodowego, uczestnictwo w szkoleniach podnoszących kwalifikacje • dofinansowanie do kosztów leczenia • pracę w młodym i zgranym zespole Kontakt: @ Tel.: 534 - pokaż numer telefonu -

Pracownik administracyjno-biurowy z orzeczeniem
Pracownik administracyjno-biurowy z orzeczeniem
Siedlce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFundacja Heros w ramach projektu pn. „Absolwent w drodze do kariery II!” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, prowadzi rekrutację na stanowisko stażowe: PRACOWNIK ADMINISTARACYJNO – BIUROWY Zakres obowiązków: • przyjmowanie i obsługa interesantów, • wprowadzanie do systemu korespondencji wychodzącej, • archiwizowanie dokumentów, • porządkowanie dokumentacji, • realizacja bieżących spraw administracyjno-biurowych. Wymagania: • wykształcenie min. średnie, • podstawowa obsługa komputera i urządzeń biurowych, • znajomość pakietu MS Office, • komunikatywność, sumienność i zaangażowanie w wykonywane zadania. Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania: • posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, • posiadanie statusu studenta ostatniego roku studiów wyższych (licencjat, magister, inżynier, podyplomowe) lub statusu absolwenta, który ukończył studia w ciągu ostatnich 5 lat, • pozostające bez zatrudnienia oraz w wieku aktywności zawodowej, • zamieszkujące na terenie województwa mazowieckiego. Zapewniamy: • stypendium w wysokości 2294,99 zł (brutto)/mies., • dodatek motywacyjny w wysokości nawet do 700 zł miesięcznie! • możliwość zatrudnienia. Nasz projekt nie tylko umożliwia odbycie szkolenia oraz stażu, ale również stawia sobie za cel dostarczenie kompleksowego wsparcia. Oferta wsparcia obejmuje doradztwo zawodowe, indywidualne konsultacje z prawnikiem, skuteczne pośrednictwo pracy oraz pomoc w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia. Nie ponosisz żadnych kosztów. Zachęcamy do skorzystania z tej szansy i do przesłania CV wraz z informacją o posiadanym orzeczeniu przez portal. Do zobaczenia na ścieżce kariery! Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego lub osobistej wizyty w naszym biurze mieszczącym się przy ul. 11 listopada 9/2 (1 piętro) w Siedlcach. Jeśli interesuje Cię inny kierunek rozwoju - zgłoś się! Możemy pomóc Ci w realizacji Twoich planów zawodowych :)

Pracownik administracyjno biurowy
Pracownik administracyjno biurowy
3 kilka dni temu

Opis oferty pracyGrupa Producencka zajmująca się handlem hurtowym zbóż, poszukuje osób zainteresowanych na stanowisko: Pracownik administracyjno- laboratoryjny ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przyjęcie towaru- obsługa programu magazynowego i wagowego, pobieranie prób i badanie pod względem jakościowym przyjmowanych surowców, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej wykonywanymi badaniami kontrola jakości surowców, produktów, pasz, zbóż, kukurydzy i rzepaku, nadzór nad stanem technicznym sprzętu laboratoryjnego, prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej, właściwe przechowywanie próbek, nadzór nad jakością przyjmowanych i wydawanych surowców, towarów w firmie, prowadzenie zgodnie z wytycznymi dokumentacji systemów GMP+ oraz REDcert. WYMAGANIA: wykształcenie średnie- wyższe mile widziane w zakresie żywienia, min 3-letnie doświadczenie dyspozycyjność, precyzyjność w wykonywanej pracy, umiejętność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy własnej, biegła obsługa komputera, Pakiet Office OFERUJEMY: Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, atrakcyjne wynagrodzenie oparte o umowę o pracę, przyjazną atmosferę w pracy, samodzielność w realizacji zadań pełen pakiet medyczny

Pracownik Administracyjno-Biurowy
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Pruszków dzisiaj

Witam.Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Administracyjno-biurowy.Do obowiązków będzie należało miedzy innymi:-monitorowanie skrzynek mailowych-przyjmowanie faktur zakupowych, wprowadzanie ich do systemu, rozliczanie dokumentów-obsługa klientów detalicznych i hurtowych-kontakt telefoniczny z klientem-obsługa prostego programu zakupowo-sprzedażowego i magazynowego-przygotowanie dokumentów dla księgowej, współpraca z księgowością-prowadzenie zestawienia marżowego w Excel-u-proste Prace biuroweMile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym oraz doświadczenie na podobnym stanowisku.Więcej informacji pod telefonem

Pracownik Administracyjno - Biurowy
Pracownik Administracyjno - Biurowy
nowe Żukowo dzisiaj

Firma Ogólnobudowlana ARAT - Węzeł betoniarski z siedzibą w Żukowie zatrudni PRACOWNIKA ADMINISTRACYJNO - BIUROWEGOZakres głównych obowiązków:-obsługa klienta - wystawianie FV -wprowadzanie kosztów- kompletowanie dokumentów- obsługa administracyjna biuraWymagania- doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność samodzielnej realizacji powierzonych zadań.- umiejętność organizowania i planowania pracy własnej.- dobra znajomość obsługi komputera (w tym MS Office) i InternetuOferujemy :- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pełny etat- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
nowe Myślenice dzisiaj

Firma budowlano-drogowa zatrudni pracownika do obsługi biura.Zakres obowiązków:-bieżąca obsługa biura-wystawianie faktur sprzedażowych oraz rejestracja faktur zakupowych-obsługa korespondencji-przygotowywanie ofert przetargowych-prowadzenie dokumentacji kadrowej-kontrola kosztów materiałów i paliw-realizacja dodatkowych zadań wynikających z bieżących potrzebWymagania:-wykształcenie wyższe-znajomość podstaw rachunkowości-znajomość zagadnień prawa zamówień publicznych-dobra organizacja pracy, elastyczność-odporność na stres-dobra znajomość obsługi pakietu MS OfficeOsoby zainteresowane prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy OLX.W treści przesyłanych aplikacji, prosimy o zawarcie koniecznej klauzuli:Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
nowe 10 dni plecy

Opis oferty pracyOd ponad 25 lat kreujemy rzeczywistość w polskim biznesie i wytyczamy kierunki rozwoju. Nie podążamy za trendami - wytyczamy drogi, którymi inni podążają za nami. Dołącz do nas! Twój zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wprowadzanie nowych spraw do systemu i uzupełnianie baz danych, wysyłka wezwań do zapłaty, archiwizacja dokumentów, realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonego. Nasze wymagania: wykształcenie wyższe, mile widziani studenci, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, sumienność, dokładność, odpowiedzialność w wykonywaniu zadań, komunikatywność, do procesu rekrutacji zapraszamy wszystkie osoby biegle posługujące się j. polskim. To oferujemy: pracę w stałych godzinach od poniedziałku do piątku, zdobycie doświadczenia zawodowego w gronie profesjonalistów, wsparcie ze strony przełożonych i współpracowników, pracę w nowoczesnym biurowcu, konkursy z nagrodami, śniadania w naszym bistro, owocowe czwartki i wiele innych benefitów, atrakcyjny system poleceń pracowniczych, świetną atmosferę pracy, możliwość rozwoju zawodowego w grupie kapitałowej będącej liderem w swojej branży.

pracownik administracyjno-biurowy
pracownik administracyjno-biurowy
8 dni plecy

Opis oferty pracyzatrudnimy pracownika administracyjno-biurowego do pracy w Piekarni w Gdańsku Wrzeszczu obsługa biura i urządzeń biurowych wprowadzanie faktur przeliczanie utargów ze sklepów firmowych elementy marketingu

Pracownik administracyjno - biurowy
Pracownik administracyjno - biurowy
82000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska:W związku z dynamicznym rozwojem firma poszukuje do swojej siedziby w Rzeszowie osobę na nowo tworzone stanowisko pracy. Osoba na tym stanowisku będzie zajmowała się obsługą administracyjno - biurową klientów oraz biura.Oczekiwania: wykształcenie minimum średnie, dobra organizacja pracy znajomość pakietu Officesamodzielność i odpowiedzialnośćzaangażowaniekomunikatywność - praca w zespole i z klientemOferujemy:zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,pakiet prywatnej opieki medycznej,możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmymożliwość zdobycia cennego doświadczenia,bezpłatne szkoleniastabilne warunki zatrudnieniaOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail podany do kontaktu bądź za pośrednictwem wiadomości OLX.

pracownik administracyjno-biurowy
pracownik administracyjno-biurowy
570000 zł
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Cześć,Poszukujemy osoby na stanowisko pracownika administracyjno-biurowego, którego głównym zadaniem będzie tworzenie dokumentacji pracowniczej oraz przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych danego miesiąca.Istnieje możliwość dowolnej części etatu oraz rodzaju umowy - przy aplikacji prosimy o zawarcie informacji, którą formę preferujeszObowiązki:Koordynacja działań i operacji biurowych,aby zapewnić efektywności i zgodność z polityką firmy.Zarządzanie korespondencją mailową, telefoniczną, listowną i innymi formami komunikacji oraz nadzór nad wysyłką paczek.Pomoc w terminowym wypełnianiu i składaniu wszystkich wniosków dotyczących transakcji związanych z klientami.Monitorowanie zapasów materiałów biurowych i zamawianie potrzebnych artykułów.Raportowanie postępów pracy biura do kierownictwa wyższego szczebla.Angażowanie firm konserwatorskich, aby utrzymać biuro w czystości i bezpieczeństwie oraz pilnowanie, aby urządzenia biurowe działały sprawnie.Wspieranie procedur księgowych i budżetowych firmy.Pomaganie współpracownikom, gdy jest to możliwe.Wymagania:Bardzo dobre umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej.Dobra organizacja i wielozadaniowość potrzebne do różnorodnych zajęć.Bardzo wysokie umiejętności interpersonalne zapewniające dobry kontakt ze wszystkimi pracownikami.Zdolności przywódcze potrzebne do radzenia sobie z wyzwaniami i nadzorowania pracowników.Doskonała znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania do zarządzania biurem (ERP itp.).

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
1199000 zł
Ostróda 30+ kilka dni temu

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ZIEJA” z filią w Górce 3F, k. Ostródy, zatrudni osobę na stanowisko pracownika administracyjno-magazynowego. Zakres obowiązków będzie obejmować m.in:- wprowadzanie dokumentów zakupowych i magazynowych do programu,- prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z obowiązującymi zasadami,- sprawdzanie zgodności przyjmowanych i wydawanych towarów,- inne zlecone prace Wymagania :- umiejętność efektywnej organizacji pracy- staranność oraz samodzielność wykonywanych prac- prawo jazdy kat. B Oferujemy:- stałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie- niezbędne narzędzia pracy- możliwość korzystania z samochodu służbowego- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowychOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV kontakt tel. 60*******98 w godz. 8:00-16:00.  

Pracownik administracyjno - biurowy
Pracownik administracyjno - biurowy
Jasło 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma EURO - FENCES Polski producent ogrodzeń aluminiowych od kilkunastu lat specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości systemów ogrodzeń wykonanych z aluminium. W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy do naszego biura pracownika ds. administracyjno - biurowych. Praca będzie polegała w głównej mierze na prawidłowej obsłudze biura kontakt z pracownikami wewnątrz firmy oraz codziennych pracach biurowych (obieg dokumentów, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, organizacja pracy biura). Nasze wymagania: - komunikatywność - wysoka kultura osobista - chęć do nauki - możliwość odbycia stażu lub status studenta - obsługa komputera - znajomość pakietu Office (Word, Excel) - obsługa urządzeń biurowych - umiejętność samodzielnej organizacji pracy - umiejętność pracy samodzielnej jak i zespołowej - umiejętność pracy pod presją czasową Mile widziane: - język angielski/niemiecki poziom podstawowy - doświadczenie w branży ogrodzeniowej/budowlanej Oferujemy: -atrakcyjne wynagrodzenie -służbowe narzędzia (laptop) -pyszną kawę -praca w godzinach 8:00-16:00 -miejsce pracy: Jasło Zapraszamy do składania aplikacji na adres e-mail lub składania cv osobiście. Prosimy o dopisanie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez EURO - FENCES w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko".

PRACOWNIK Administracyjno-Biurowy
PRACOWNIK Administracyjno-Biurowy
3640000 zł
Konstancin-Jeziorna 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy Pracownika Administracyjno-Biurowego z Konstancin-Jeziorna, Góra Kalwaria, Piaseczno, Wilanów i okolic. Umowa o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie. Wymagane doświadczenie i kwalifikacje w zakresie: kadr, księgowości, sprzedaży i wystawianiu faktur. Aplikacje prosimy przesyłać elektronicznie

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZadania: -rozliczanie dotacji -prowadzenie monitoringu sprzedaży dla klientów spółki -obsługa aplikacji IRZPlus -kontakt z klientami -prowadzenie akt dla grup producentów rolnych -archiwizacja dokumentacji. Wymagania: -wykształcenie z zakresu rolnictwa, agrobiznesu -znajomość MS Office (w szczególności MS Excel) -bardzo dobra organizacja pracy -dokładność i rzetelność.

pracownik administracyjno-biurowy
pracownik administracyjno-biurowy
1165000 zł
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Firma PRESTIGE Import-Export Sp. z o.o. szuka do swojego zespołu osoby odpowiedzialnej, sumiennej i dobrze zorganizowanej na stanowisko :Pracownik biurowyOpis stanowiska :współpraca z klientami oraz dostawcamifakturowanieobsługa połączeń telefonicznych i skrzynki mailowejobsługa klienta kontakt z Klientami w celu wyjaśnienia spornych kwestii wprowadzanie faktur zakupowychpłatnościprace administracyjne i archiwizacyjnekompletowanie i weryfikacja dokumentów dostaw i fakturOczekiwania :łatwość w nawiązywaniu kontaktówmile widziana znajomość języka angielskiego albo włoskiegoumiejętność pracy w zespoleobsługa komputerarzetelność i odpowiedzialnośćdobrej znajomości Microsoft Officeumiejętności organizacji pracy, samodzielności, terminowości, dokładności i odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych zadańrzetelności i umiejętność analitycznego myśleniaminimum średniego wykształceniaOferujemy :umowa zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę w wymiarze cały etat praca w miłej atmosferzepraca od zarazOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacjiUprzejmie informujmy, że CV bez klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych nie będą uwzględnione w procesie rekrutacyjnym.„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez P.H.U. Kowalczyk s.c. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu aktualnej i przyszłych rekrutacji oraz zatrudnienia”Równocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
530000 zł
30+ kilka dni temu

Obowiązki:Koordynacja działań i operacji biurowych, aby zapewnić efektywności i zgodność z polityką firmy.Zarządzanie korespondencją mailową, telefoniczną, listowną i innymi formami komunikacji oraz nadzór nad wysyłką paczek.Pomoc w terminowym wypełnianiu i składaniu wszystkich wniosków dotyczących transakcji związanych z klientami.Koordynacja działań związanych z obiegiem dokumentów firmowych: handlowych i księgowychWspieranie procedur księgowych i budżetowych firmy.Wsparcie w bieżących zadaniach działu sprzedaży oraz magazynuMonitorowanie zapasów materiałów biurowych i zamawianie potrzebnych artykułów.Raportowanie postępów pracy biura do kierownictwa wyższego szczebla.Angażowanie firm konserwatorskich, aby utrzymać biuro w czystości i bezpieczeństwie oraz pilnowanie, aby urządzenia biurowe działały sprawnie.Tworzenie, wprowadzanie na stronę sklepu internetowego i aktualizacja danych dotyczących produktówPomaganie współpracownikom, gdy jest to możliwe.Wymagania:Samodzielność w działaniu, komunikatywność, zaangażowanie i odpowiedzialność.Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.Dobra organizacja i wielozadaniowość potrzebne do różnorodnych zajęć.Bardzo wysokie umiejętności interpersonalne zapewniające dobry kontakt ze wszystkimi pracownikami.Doskonała znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania do zarządzania biurem (ERP itp.).Oferujemy pracę na część etatu, stabilne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Pracownik Administracyjno-Biurowy
Pracownik Administracyjno-Biurowy
845000 zł
Tarczyn 30+ kilka dni temu

Smarth Sp. z o.o. to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce firm produkcyjnych w branży higieny osobistej pracowników, utrzymania czystości oraz higieny produkcji.W związku z dynamicznym rozwojem, Smarth Sp. z o.o. poszukuje osób na stanowisko:PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWYDo zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będą:obsługa klienta odbieranie telefonów, przyjmowanie zamówień,dbanie o terminowość i poprawność realizacji zamówień, prowadzenie korespondencji z klientami i dostawcami, obsługa przesyłek kurierskich praca w systemie ERPwystawianie faktur sprzedaży,wystawianie faktur korekt oraz innych dokumentów,obsługa korespondencji i porządkowanie dokumentacji obsługa MS Office współpraca z pozostałymi działami firmy inne prace administracyjno-biuroweOd osoby zatrudnionej na tym stanowisku wymagamy:doświadczenia w pracy biurowejsolidności i systematycznościotwartościchęci do samodoskonalenia dobrej organizacji pracy i punktualnościznajomość Comarch Optima, ERP XL znajomość jęz. angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację będzie dodatkowym atutemOsobie zatrudnionej na tym stanowisku zapewnimy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracępracę w doświadczonym zespole służącym pomocą i wiedząmożliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie przyjazną atmosferę

Pracownik Administracyjno Biurowy
Pracownik Administracyjno Biurowy
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPracownik Administracyjno – Biurowy Opis działalności firmy: Firma BRAMSTER MIETŁA Spółka Komandytowa jest średniej wielkości rodzinnym przedsiębiorstwem produkcyjnym, zatrudniającym ok 80 osób, które od ponad 25lat produkuje bramy, furtki, ogrodzenia systemowe, ekrany dźwiękochłonne. Nasza produkcja, w przeważającej części przeznaczona jest na export do Niemiec, Austrii, Danii, Francji, Holandii, Belgii, Szwajcarii i krajów skandynawskich, obejmuje systemy ogrodzeniowe /zgrzewane panele, słupki, bramy i furtki, ekrany akustyczne oraz konstrukcje i wyroby z branży przetwórstwa stali/. Opis stanowiska pracy: W związku z rozbudową i dynamicznie rozwijającą się firmą, rynek EU, zatrudnimy: Pracownika Biurowego z dobrą znajomością obiegu dokumentów oraz znajomością języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Zakres obowiązków: • Praca z dokumentami, ich zarządzanie, archiwizacja, zgodnie z procedurami obowiązującymi w firmie, • Kontakt z klientem krajowym i zagranicznym, • Wprowadzanie zamówień do wewnętrznego systemu, • Sprawdzanie zamówień, poprawności danych: ceny, wymiary, termin • Sprawdzanie, rozliczanie faktur do zapotrzebowania, • Parowanie zapotrzebowań z fakturami, Wymagania: - Wykształcenie min. średnie, - znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym, - Doświadczenie w pracy biurowej min. 2 lata na podobnym stanowisku, - Dobra znajomość obiegu dokumentów, - Sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań, systematyczność i skrupulatność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, elastyczność w działaniu, - Bardzo dobra znajomość programu MS Office, Word, Excel obsługa urządzeń biurowych, - Prawo jazdy kat. B, Oferujemy: • Interesującą pracę w rozwijającej się Firmie, o wiodącej pozycji na rynku Europejskim w swojej branży, • Stabilność zatrudnienia, • Praca stacjonarna, w kilkunastoosobowym zespole, • Szkolenia branżowe, językowe, możliwość rozwoju zawodowego, • Bogaty pakiet socjalny: ubezpieczenia grupowe na życie, prywatna opieka medyczna, pakiet Multi sport, • Atrakcyjną formę wynagrodzenia, wynagrodzenie zasadnicze, premia uznaniowa, premia roczna. Oferujemy wynagrodzenie zasadnicze w wysokości: 6 000,00zł brutto miesięcznie /w okresie próbnym, na czas poznania struktury firmy/. Docelowo po okresie próbnym, wysokość wynagrodzenia może wynieść 7 500,00zł brutto miesięcznie / CV oraz list motywacyjny należy przesłać na adres mailowy: @ Na dole CV należy umieścić klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Firmę BRAMSTER Spółka Komandytowa w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBiuro rachunkowe w Kielcach poszukuje pracownika na stanowisko administracyjno-biurowe. Zakres obowiązków: • samodzielne prowadzenie sekretariatu oraz obsługa klientów, • przygotowanie umów, wystawianie faktur, prowadzenie rozrachunków należności, • przygotowywanie dokumentacji bieżącej, • odbieranie, przygotowywanie do wysyłki i wysyłanie korespondencji, materiałów, dokumentów itp. pocztą, kurierem, drogą elektroniczną, • obsługa spotkań biznesowych, • inne prace administracyjno-biurowe. Wymagania: • doświadczenie na podobnym stanowisku, • znajomość programów: Subiekt, Rachmistrz, Gratyfikant, Exel, • wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, • umiejętność organizacji pracy własnej i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków. Oferujemy: • pracę w prężnie rozwijającej się firmie, • możliwość rozwoju zawodowego, • niezbędne narzędzia pracy, • pracę w przyjaznej atmosferze. CV proszę przesyłać na adres mailowy: @

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
Warszawa 30+ kilka dni temu

Związek Zawodowy „Budowlani” zatrudni pracownika do prowadzenia spraw administracyjno-biurowych Zakres obowiązków: - obsługa sekretariatu, tworzenie pism, obsługa kalendarza, narad i zebrań i inne prace administracyjno-biurowe, - ewidencja i obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - wynajmowanie pomieszczeń, przygotowywanie dokumentów do sporządzenia umów, - sporządzanie protokołów zdawczo odbiorczych, a także fizyczne przekazywanie i przejmowanie pomieszczeń. Oczekiwania: - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, - bardzo dobra organizacja pracy, - umiejętność pracy w zespole, - sumienność, dokładność, komunikatywność.

Pracownik administracyjno - biurowy
Pracownik administracyjno - biurowy
30006000 zł
30+ kilka dni temu

Opis stanowiska: Prowadzenie rejestru zamówień przychodzących oraz wychodzących Wystawianie dokumentów sprzedażowych, magazynowych Przyjmowanie faktur zakupowych, ich opis i weryfikacja Nadzór nad gospodarką magazynową Współpraca z zewnętrznym biurem księgowym Raportowanie dotyczące regulowania i windykacji płatności Prowadzenie biura wraz z harmonogramem montaży Obsługa urządzeń biurowych Przygotowywanie danych do raportów Zapewnienie prawidłowej archiwizacji dokumentów Dbanie o dobry wizerunek Firmy Obsługa Klienta w siedzibie firmy w zakresie sprzedaży stolarki otworowej Współpraca z firmami dealerskimi Wymagania: Znajomość programu Comarch Optima lub innego Mile widziana znajomość branży budowlanej (stolarki otworowej) Doświadczenie minimum 2 lata na stanowisku pracownika administracyjno – biurowego, podobnego lub równoważnego Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne lub wyższe techniczne Zdolność analitycznego myślenia i łączenia faktów Znajomość procedur obiegu dokumentów księgowych oraz podstaw księgowości Znajomość Facebooka, Twittera, strony www Biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego Office Doskonała organizacja pracy, systematyczność, samodzielność, skrupulatność Wysoka kultura osobista Oferujemy: Zatrudnienie na pełen etat w ramach umowy o pracę Pracę w stałych godzinach 7:30 - 15:30 od poniedziałku do piątku Wynagrodzenie do ustalenia w zależności od doświadczenia zawodowego Dodatkowo prowizja z obsługi handlowej Szkolenie wprowadzające Zatrudnienie 3 miesiące okres próbny, i stałe zatrudnienie Niezbędne narzędzia do pracy Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Czujesz że to praca stworzona dla Ciebie? Wyślij Swoje CV a z pewnością rozpatrzymy Twoją aplikacje

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
Kielce 30+ kilka dni temu

Firma produkcyjna zatrudni osobę do pracy w biurze m.in. wystawianie faktur, przyjmowanie zamówień, rozliczanie sprzedaży

Pracownik administracyjno- biurowy
Pracownik administracyjno- biurowy
Nałęczów 30+ kilka dni temu

Poszukuję pracownika na stanowisku specjalista ds.biurowych w firmie zajmującej się serwisem aut do motorsportu- Jusiak Performance. Możliwość pracy zdalnej Zakres czynności: -kompletowanie niezbędnej dokumentacji -kontakt z klientem -analizy przepisów/regulaminów -kontakt z ksiegowym -obsługa systemu bazy BDO -zarządzanie korespondencją biurową -obsługa płatności i konta bankowego -generowanie raportów finansowych -obsługa urządzeń biurowych Mile widziane wykształcenie wyższe związane z prawem i doświadczenie na podobnym stanowisku biurowym. Wymagana znajomość j.angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Pracownik Administracyjno-Biurowy
Pracownik Administracyjno-Biurowy
545000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Do Twoich zadań należeć będzie:Realizowanie zadań administracyjno-biurowych (przyjmowanie dokumentów; obsługa poczty elektronicznej, kopiarki, skanera, katalogowanie i archiwizacja dokumentów itp.),Dbanie o poprawność i kompletność dokumentacji,Przygotowywanie zestawień / raportów księgowo-kadrowych,Ścisła współpraca z działem księgowo-kadrowym,Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych oraz monitorowanie procesu ich dostarczania,Inne bieżące prace związane z codzienną działalnością administracyjną biura.Nasze wymagania:Sprawna obsługa komputera oraz urządzeń biurowych (znajomość pakietu MS OFFice w szczególności Word oraz Excel),Komunikatywność i wysoka kultura osobista,Otwartość, chęć uczenia się nowych rzeczy, wychodzenie z inicjatywą,Dokładność, rzetelność i zaangażowanie do zleconych zadań,Odpowiedzialność za powierzone zadania,Dobra organizacja pracy i wielozadaniowość,Martwisz się brakiem doświadczenia? Nie martw się, wszystkiego nauczymy Cię od podstaw,Mile widziane osoby ze statusem studenta.Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego i umiejętności,Możliwość zdobywania doświadczenia i dalszego rozwoju w strukturach firmy,Niezbędne narzędzia do pracy, w tym laptop i telefon komórkowy,Benefity -Multisport i Medicover,Pracę w przyjaznym i młodym zespole,Wsparcie zespołu przy realizacji zadań,Pyszną i aromatyczną kawę :)Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie.