Sortowanie:
Znaleziony: 19 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Pracownik Kancelarii
Pracownik Kancelarii
nowe Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma prawnicza z wieloletnim doświadczeniem poszukuje pracownika do działu biurowego na stanowisko Pracownik Kancelarii. Wymagania: - Wykształcenie prawnicze - Doskonała znajomość prawa i terminologii prawnej - Umiejętność obsługi pakietu biurowego - Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Zadania: - Obsługa korespondencji i dokumentacji prawniczej - Wsparcie działu prawnego w codziennych zadaniach - Organizacja spotkań i konferencji - Koordynacja obiegu dokumentów Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w renomowanej kancelarii - Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze prawa - Przyjazne środowisko pracy - Konkurencyjne wynagrodzenie CV prosimy przesyłać na adres @ . W temacie wiadomości prosimy wpisać "Pracownik Kancelarii - Imię Nazwisko". Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy.

Pracownik kancelarii komorniczej
Pracownik kancelarii komorniczej
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMerytoryczny pracownik biurowy w kancelarii komorniczej. Praca na pełen etat w godz. 07:30-15:30. Wynagrodzenie - w zależności od umiejętności, doświadczenia i zakresu zadań. Miejsce pracy – Łódź, ul. Próchnika 7. Możliwość odbycia aplikacji. Zakres zadań: - wysyłanie/przyjmowanie korespondencji - rejestracja spraw, - sporządzanie projektów pism, - obsługa interesantów, - asystowanie w czynnościach terenowych. Wymagania: - wykształcenie wyższe: administracja lub prawo; ewentualnie 4/5 rok studiów, - umiejętność obsługi komputera z systemem Windows, - sprawność rachunkowa, - prawo jazdy, - odporność na stres. Przed podpisaniem stałej umowy wymagane będzie okazanie zaświadczenia o niekaralności. CV proszę przesłać wyłącznie na adres mailowy: @ W CV należy zawrzeć zgodę na przetwarzanie danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komornika Sądowego przy Sądzie Rejonowym dla Łodzi – Śródmieścia w Łodzi Macieja Krzysztofa Pucko moich danych osobowych zawartych w curriculum vitae w celu prowadzenia postępowania rekrutacyjnego." Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi Maciej Pucko, Kancelaria Komornicza Nr IV w Łodzi

Asystent notariusza/pracownik kancelarii notarialnej
Asystent notariusza/pracownik kancelarii notarialnej
1449000 zł
30+ kilka dni temu

Kancelaria Notarialna z siedzibą w Teresinie (miejscowość dobrze skomunikowana z Warszawą, położona w niedalekiej odległości od Sochaczewa, Grodziska Mazowieckiego i Żyrardowa) zatrudni pracownika biurowego/asystenta notariusza na 1/2 etatu. Oferuję pracę w stałych godzinach, możliwość rozwoju w oparciu o ciekawe stany faktyczne, wsparcie merytoryczne i przyjazną atmosferę pracy. Zakres obowiązków: wsparcie pracy sekretariatu, pisanie projektów aktów notarialnych, kontakt z klientem. Wymagania: studia na kierunku prawo, mile widziane doświadczenie w zakresie pracy w kancelarii notarialnej.

Pracownik sekretariatu kancelarii notarialnej
Pracownik sekretariatu kancelarii notarialnej
790000 zł
Wejherowo 30+ kilka dni temu

Kancelaria Notarialna Marzeny Lewna w Wejherowie poszukuje osoby na stanowisko pracownik sekretariatu.Zakres obowiązków:- bieżąca obsługa sekretariatu,- przyjmowanie interesantów, kontakt telefoniczny i mailowy z klientem, udzielanie informacji dotyczących niezbędnych dokumentów, orientacyjnych kosztów,- weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów,- prowadzenie repertorium elektronicznego RejNET Office, ksiąg notarialnych oraz rejestrów,- przygotowywanie wniosków wieczystoksięgowych,- przygotowywanie i wysyłka korespondencji,- przygotowywanie odpisów, wypisów, wyciągów, poświadczeń.Wymagania:- minimum roczne doświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej, znajomość programu RejNET Office, systemu Giif/Kas, przygotowywanie wniosków wieczystoksięgowych,- dokładność przy wykonywaniu powierzonych obowiązków, zaangażowanie w pracę, samodzielne i szybkie działanie, dobra organizacja pracy, skrupulatność,- wysoka kultura osobista, komunikatywność,- bardzo dobra znajomość obsługi komputera.Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- przyjazną atmosferę pracy.

Pracownik administracyjno-biurowy / referent w kancelarii komorniczej.
Pracownik administracyjno-biurowy / referent w kancelarii komorniczej.
750000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie Michał Koczur poszukuje:- osoby z doświadczeniem w rejestracji spraw do pracy w kancelarii komorniczej ze znajomością programu Kancelaria Komornika-VAT (obecnie: Kancelaria Komornika-EAE) na stanowisko pracownik administracyjno-biurowy / referent.Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV drogą mailową.Komornik zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Komornik prosi o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji”.

Pracownik biurowy w Kancelarii Komorniczej
Pracownik biurowy w Kancelarii Komorniczej
500000 zł
Starogard Gdański 30+ kilka dni temu

Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Starogardzie Gdańskim Paweł Stolc poszukuje Studenta na stanowsko pracownika biurowego. Wymagania:a) bardzo dobra znajomość komputera,b) dokładność,c) rzetelność,d) odporność psychiczna.e) szybkość uczenia się,f) pracowitość,

Pracownik biurowy w Kancelarii komorniczej
Pracownik biurowy w Kancelarii komorniczej
Wołów 30+ kilka dni temu

Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Wołowie Mateusz Dziędzioła, poszukuje osoby z doświadczeniem w obsłudze sekretariatu na stanowisko Pracownik biurowy.Do obowiązków Pracownika będzie należało, w szczególności:1/ przyjmowanie korespondencji,2/ skanowanie korespondencji,3/ segregowanie korespondencji,4/ kompletowanie akt sprawy (elektronicznych i papierowych),5/ wysyłka korespondencji,6/ archiwizacja akt,czyli czynności techniczne/administracyjne.Od Kandydata oczekuję doświadczenia w pracy biurowej, znajomości obsługi komputera /pakietów biurowych/ oraz sprzętów biurowych /drukarka, skaner/. Odpowiedzialności, staranności i zaangażowania w powierzone obowiązki oraz wysokiej kultury osobistej.Szczególnie mile widziane osoby posiadające doświadczenie w pracy biurowej dużej firmy obsługującej obrót korespondencji w ilości kilkadziesiąt/kilkaset przesyłek dziennie.Oferuję stabilne warunki zatrudnienia, sprecyzowany zakres obowiązków, szeroki zakres samodzielności. Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego.W CV proszę koniecznie podać numer telefonu kontaktowego oraz zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.Zastrzegam sobie prawo kontaktu z wybranymi Kandydatami.

Pracownik sekretariatu / asystent w kancelarii notarialnej
Pracownik sekretariatu / asystent w kancelarii notarialnej
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKancelaria Notarialna Notariusza Szymona Borysiaka w Grodzisku Mazowieckim poszukuje pracownika sekretariatu lub osoby prowadzącej repertorium. Zakres obowiązków: - obsługa sekretariatu, - obsługa bieżącej korespondencji, - prowadzenie repertorium, - obsługa klienta, - przygotowywanie projektów dokumentów. Doświadczenie nie jest wymagane, natomiast niezbędna jest chęć do nauki i wysoka kultura osobista.

Pracownik biurowy w Kancelarii Notarialnej w Częstochowie
Pracownik biurowy w Kancelarii Notarialnej w Częstochowie
499000 zł
Częstochowa 30+ kilka dni temu

OPISKancelaria Notarialna w Częstochowie zatrudni pracownika biurowego.Podstawowe obowiązki:przygotowywanie projektów aktów notarialnych,przygotowywanie wypisów/odpisów, wyciągów i klauzul poświadczeniowych,bieżąca obsługa sekretariatu kancelarii notarialnej, odbieranie telefonów i organizacja kalendarza spotkań,obsługa repertorium i innych ksiąg kancelaryjnych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącejbieżąca obsługa klientów, w tym udzielanie informacji dotyczących czynności notarialnych, weryfikacja poprawności dostarczonych dokumentów,przygotowywanie wniosków wieczystoksięgowych.Oferujemy:stabilne zatrudnienie na pełen etat, w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju oraz zdobycia wiedzy merytorycznej.Prosimy o przesłanie cv za pośrednictwem adresu mailowego lub portalu oraz o dodanie klauzuli : "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)."

Pracownik ds. administracyjno-biurowych w Kancelarii Odszkodowawczej
Pracownik ds. administracyjno-biurowych w Kancelarii Odszkodowawczej
1150000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Polski Instytut Odszkodowań Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie podejmie stałą i długoterminową współpracę z osobą na stanowisko Pracownika ds. administracyjno-biurowych.Do obowiązków pracownika należeć będzie:obsługa Klientów;obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;odbieranie telefonów i łączenie rozmów;wykonywanie prac administracyjno-biurowych;archiwizowanie dokumentów; Co oferujemy?pracę w miłej atmosferze z młodym zespołem;umowę o pracę;pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00;wynagrodzenie adekwatne do oczekiwań;dofinansowanie do pakietu Benefit - MultisportWymagania:komunikatywność, punktualność, sumienność i terminowość;odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań;szybkie przyswajanie nowych informacji;umiejętność pracy w zespole;O co prosimy?o zgłaszanie się osób, które mogą podjąć pracę od zaraz;o przesłanie CV;nastawienia na podjęcie długiej i stałej współpracy; Jeżeli uważasz, że Twoje doświadczenie i umiejętności odpowiadają naszym oczekiwaniom, a Ty jesteś zainteresowana /-ny podjęciem z nami współpracy wyślij swoje CV.Prosimy, abyś w treści swojego CV lub w wiadomości umieścił następującą klauzulę:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych przeze mnie w ramach rekrutacji (dalej: „Dane”) przez Polski Instytut Odszkodowań Spółkę z o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1 lok. 2, 00-036 Warszawa), zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000421975, NIP: 5252532087 na potrzeby rekrutacji na stanowisko pracownika ds. administracyjno-biurowych. Mam świadomość, że podanie przeze mnie Danych jest dobrowolne, ale jest warunkiem rozpatrzenia mojej kandydatury w procesie rekrutacji oraz że zgoda na przetwarzanie Danych może być w dowolnym momencie cofnięta. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.”Jednocześnie informujemy, że Twoje dane nie będą przechowywane i wykorzystywane na potrzeby przyszłych rekrutacji.Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Pracownik Sekretariatu Kancelarii Prawnej - praca stacjonarna Wrocław
Pracownik Sekretariatu Kancelarii Prawnej - praca stacjonarna Wrocław
165000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Kancelaria Prawna Schampera, Dubis, Zając i Wspólnicy sp. j.Prestiżowa kancelaria prawna od 20 lat działająca na terenie Polski oraz na arenie międzynarodowej zaprasza Ciebie do aplikowani na stanowisko pracownika sekretariatu.Nasze biura znajdują się we Wrocławiu, Warszawie i Gliwicach. Na rynku działamy od ponad 20 lat. co oznacza, że możemy zaoferować stabilne zatrudnienie mimo zmieniającej się rzeczywistości. Należymy do międzynarodowej grupy Schindhelm, która zrzesza kancelarie w kilkunastu krajach w Europie i Azji, a także ściśle współpracujemy z International Advisory Group (IAG) - międzynarodową siecią kancelarii prawnych oraz podatkowych z Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Azji i rejonu Pacyfiku.Twój zakres obowiązków• Kompleksowa obsługa sekretariatu Kancelarii we Wrocławiu w trybie stacjonarnym– prace administracyjno-biurowe;- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;- Koordynacja obiegu dokumentów;- Obsługa poczty elektronicznej;• Współpraca z dostawcami usług;• Obsługa spotkań, szkoleń, eventów marketingowych;• Organizacja podróży.Nasze wymaganiaDobra znajomość języka angielskiego, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem;Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;Doskonała organizacja pracy własnej;Umiejętność pracy zespołowej;Zdolności organizacyjne, pozytywne nastawienie do ludzi i entuzjazm w działaniu;Mile widziane doświadczenie w zakresie zarzadzania zespołem;Dyspozycyjność (praca naprzemienna w godz. 8-16 i 10-18);Komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne oraz kultura osobista;Obsługa poczty elektronicznej oraz znajomość pakietu MS Office;Obsługa urządzeń biurowych;Odpowiedzialności za powierzone zadania;Umiejętność pracy pod presją czasu;Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach.To oferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracę w międzynarodowej Kancelarii;Prace w zdigitalizowanym środowisku;Skróconą pracę w piątki;Multisport;Prywatną opiekę medyczną.Dodatkowe informacjeOferty ze wskazaniem oczekiwanego wynagrodzenia, a także zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, prosimy wysyłać, klikając w przycisk APLIKUJ.Oferty, które nie będą spełniać wskazanych wymogów, nie zostaną rozpatrzone.

Pracownik Biurowy w Kancelarii Notarialnej w Ozimku
Pracownik Biurowy w Kancelarii Notarialnej w Ozimku
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKancelaria Notarialna w Ozimku poszukuje pracownika biurowego/administracyjnego na stanowisku asystenta notariusza w sekretariacie kancelarii, z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu, po okresie próbnym. Oferujemy stabilne zatrudnienie, na dłuższą współpracę, w przyjaznej atmosferze. Do zakresu obowiązków należeć będzie m.in.: obsługa sekretariatu, tj. odbieranie telefonów, korespondencja mailowa, przyjmowanie gości Kancelarii, korespondencja przychodząca oraz wychodząca, przygotowywanie pism przewodnich, wypisów i odpisów aktów notarialnych, poświadczeń kopii oraz poświadczeń podpisów, a także przygotowanie projektów aktów notarialnych. Ponadto prowadzenie rejestrów w systemie informatycznym, kontakt z klientami Kancelarii (m.in. udzielanie informacji w zakresie sposobu załatwienia sprawy, przyjmowanie dokumentów niezbędnych do przygotowania aktów notarialnych). Od kandydatów wymaga się: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne bądź ekonomiczne, umiejętności pracy w zespole, biegłej obsługi komputera a także urządzeń biurowych, dobrej organizacji pracy, komunikatywności, wysokiej kultury osobistej. Mile widziane doświadczenie w kancelarii notarialnej bądź pracy biurowej. Osoby zainteresowane niniejszą ofertą pracy prosimy o przesłanie swoich CV. Odpowiemy na wybrane zgłoszenia.

Asystent notariusza/pracownik sekretariatu - Ruda Śląska
Asystent notariusza/pracownik sekretariatu - Ruda Śląska
Ruda Śląska 30+ kilka dni temu

Kancelaria notarialna w Rudzie Śląskiej poszukuje pracownika na stanowisko: pracownik sekretariatu/asystent notariusza. Wymagania: - dobra znajomość programu MS WORD, - umiejętność sprawnego pisania na klawiaturze, - chęć pogłębiania wiedzy/nauki nowych zagadnień przydatnych w bieżącej pracy. Mile widziane: - doświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej lub w kancelarii pozostałych zawodów prawniczych, - ukończone studia prawnicze (lub w trakcie studiów), - umiejętność obsługi programu RejNet Office. Proszę o przesyłanie CV - skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Pracownik biurowy / sekretarka / asystent - kancelaria notarialna
Pracownik biurowy / sekretarka / asystent - kancelaria notarialna
Wrocław 30+ kilka dni temu

Notariusz Karolina Habaj, prowadząca Kancelarię Notarialną we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 108A lok. 15, zatrudni pracownika biurowego (sekretarkę/asystentkę). Pracownik biurowy / sekretarka / asystent - kancelaria notarialna Obowiązki ·komunikacja z klientami (telefon, e-mail, sekretariat) ·prowadzenie korespondencji urzędowej ·prowadzenie ksiąg ·przygotowywanie dokumentów Wymagania ·wysoki poziom kultury osobistej i komunikatywności ·bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Word) i innych urządzeń biurowych ·bardzo dobra organizacja pracy i skrupulatność ·doświadczenie w pracy biurowej (niekoniecznie w kancelarii) Oferujemy ·stabilne zatrudnienie na długi czas ·pracę w pełnym wymiarze czasu (w godz. 9.30 – 17.30) ·dostęp do zasobów merytorycznych kancelarii ·miejsce pracy w centrum miasta

Kancelaria notarialna poszukuje pracownika sekretariatu
Kancelaria notarialna poszukuje pracownika sekretariatu
30+ kilka dni temu

Prestiżowa, dynamicznie rozwijająca się kancelaria notarialna Knuplerz&Knuplerz poszukuje osób na stanowisko – PRACOWNIK BIUROWY. WYMAGANIA Od kandydatów oczekujemy: - wysokiego poziomu komunikatywności, - kultury osobistej, - umiejętności pracy w zespole, - łatwości uczenia się, - prawo jazdy kategorii B. MILE WIDZIANE: - pozytywne nastawienie, - otwartość na nowe doświadczenia, - zaangażowanie i ambitne podejście do wykonywanych obowiązków, - dobra prezencja. OFERUJEMY: - pracę w kancelarii o ugruntowanej pozycji na rynku i przeszło 27 letniej tradycji, - wysokie wynagrodzenie i premie, - pracę w profesjonalnym i ambitnym zespole, - wsparcie merytoryczne i praktyczne oraz możliwość rozwoju, - stabilną i wieloletnią współpracę, - elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym. JAK APLIKOWAĆ Osoby zainteresowanie prosimy o wysyłanie CV (koniecznie ze zdjęciem) na adres mailowy: @

Praca admistracyjno- biurowa Bydgoszcz
Praca admistracyjno- biurowa Bydgoszcz
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Atrakcyjna oferta- praca biurowa, stacjonarnie w Bydgoszczy. Poszukiwany pracownik do sekretariatu. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Do obowiązków potencjalnego pracownika należeć będzie m.in: bieżąca obsługa klienta i kancelarii (wykonywanie telefonów do klientów, odpisywanie na maile), przygotowywanie dokumentacji i poczty do wysyłki, prowadzenie kalendarza, podawanie kawy/herbaty. Wymagana jest biegła znajomość obsługi sprzętów biurowych i komputera, w tym pakietu Office, komunikatywność, umiejetność pracy w grupie, zaradność, a przede wszystkim chęć do pracy i do nauki. Praca w miłym, zgranym zespole. Prosimy o przesyłanie CV wraz klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na adres mailowy wskazany w niniejszym ogłoszeniu. Skontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami.

Praca w Kancelarii Syndyka - Asystent/ka Syndyka
Praca w Kancelarii Syndyka - Asystent/ka Syndyka
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Pracownik biurowy w kancelarii syndykaOpis:Syndyk Sebastian Grysiak poszukuje kandydata do pracy na stanowisku pracownika biurowego w wymiarze pełnego etatu. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia - atrakcyjne wynagrodzenie.Zakres obowiązków:rejestracja wnioskówobsługa wpływającej korespondencji,przygotowywanie akt postępowania,bieżące prowadzenie spraw,obsługa administracyjna kancelarii.Wymagania:umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.student prawa lub administracji,wiek do 26 roku życia.Oferujemy:stabilne wynagrodzeniemożliwość rozwojumiłą i spokojną atmosferę pracywynagrodzenie netto 3500,00 zł - 4500,00 złOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail wraz z klauzulą:kontakt(malpa)ukrz.pl"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781.), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

Student prawa / Młodszy prawnik - branża odszkodowawcza
Student prawa / Młodszy prawnik - branża odszkodowawcza
Ostrów Wielkopolski dzisiaj

Witaj,   na polskim rynku pojawiliśmy się w 2017 roku i w niedługim czasie wypracowaliśmy na rynku odszkodowawczym znaną, rozpoznawalną i godną zaufania markę. Jesteśmy niezmiernie dumni z ciągle rosnącej ilości naszych zadowolonych Klientów i Pracowników. W związku z rozwojem działu prawno - windykacyjnego poszukujemy osoby na stanowisko: Student prawa / Młodszy prawnik - branża odszkodowawcza Do Twoich głównych zadań należeć będzie:   • Kompletowanie pozwów • Wsparcie działu w innych zadaniach zleconych przez Przełożonego Szukamy osoby która:   • Posiada podstawową znajomość zagadnień prawnych • Ma doświadczenie w pracy biurowej i w pracy z dokumentami • Szuka stabilnej pracy • Jest otwarta na komunikację, kreatywna i zaangażowana • Chce się rozwijać w obszarach prawnych • Mile widziane doświadczenie w pracy w Kancelarii Z naszej strony zaoferujemy Ci:   • Stabilne zatrudnienie, po 3 - miesięcznym okresie próbnym docelowo umowa o pracę • Stabilne godziny pracy od poniedziałku do piątku 08:00 - 16:00 • Szkolenia wprowadzające oraz wsparcie merytoryczno-szkoleniowe na każdym etapie współpracy • Możliwość dalszego rozwoju i zmiany zadań • Przyjazną i tolerancyjną atmosferę - chcemy aby każdy Pracownik czuł się u nas dobrze • Pracę stacjonarną w komfortowym biurze typu 'loft' • Możliwość wzięcia udziału w wewnętrznym programie poleceń pracowniczych • Możliwość skorzystania z benefitów pracowniczych m.in. karta sportowa, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna • Owocowe dni • Nielimitowaną kawę o każdej porze :)   Należymy do 'Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji' :) https://przyjaznarekrutacja.pl/ Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

STAŻ- Kancelaria Prawa Podatkowego ( ADMINISTRACJA)
STAŻ- Kancelaria Prawa Podatkowego ( ADMINISTRACJA)
nowe Kozienice 30+ kilka dni temu

Rozpocznij swoją karierę w Kancelarii ! Kancelaria Prawa Podatkowego poszukuje osób chętnych do odbycia stażu w Administracji. Idealnie jeśli: - Studiujesz lub jesteś absolwentem kierunku związanego z: (np. Rachunkowość, Ekonomia,Finanse, Administracja ) - Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie - Posiadasz podstawową wiedzę z zakresu księgowości, kadr, administracji - Znasz pakiet MS Office (m.in.: Excel, Outlook); - Lubisz pracę w zespole i stawiasz na efektywną komunikację; - Chętnie się uczysz i chętnie podejmujesz nowe wyzwania; - Dokładnie wykonujesz powierzone zadania. Studia: w trybie niestacjonarnym Jakie zadania czekają na Ciebie? STAŻ W ADMINISTRACJI: Do zakresu obowiązków pracownika na stanowisku: Pracownik ds. biurowych należy: 1) Kompletowanie dokumentów 2) Przygotowywanie dokumentacji dla klientów, 3) Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, 4) Ewidencjonowanie dokumentów , przygotowywanie zestawień 5) Przyjmowanie i udzielanie informacji interesantom( w tym telefonicznie, e-mailowo), 6) Obsługiwanie spotkań biura Zarządu, 7) Inne prace biurowe, w tym: porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji firmowej, obsługiwanie urządzeń biurowych, 8) Uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych w celu pogłębiania wiedzy i technik użytecznych na powierzonym stanowisku pracy, 9) Inne zadania zlecone przez przełożonego, będące w zakresie obowiązków wynikających z zajmowanego stanowiska pracy. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Pracując z nami otrzymasz: - Pracę w miłej atmosferze, - Możliwość zdobycia cennego doświadczenia, - Wynagrodzenie za czas poświęcony na stażu, - Wykorzystanie wiedzy zdobytej podczas studiów, - Możliwość rozwoju i nauki, - Udział w szkoleniach wdrożeniowych ( szkolenia prowadzone przez Doradcę Podatkowego) z wieloletnim doświadczeniem. * Możliwość zatrudnienia po stażu Miejsce pracy: Kancelarie Chałczyńscy Spółka Doradztwa Podatkowego 26-900 Kozienice, ul. Sienkiewicza 8 START: MARZEC 2023; Prosimy o nadsyłanie CV na e-mail CV ( tylko ze zdjęciem) prosimy przesyłać na adres e-mail lub składać osobiście w Kancelarii Doradztwa Podatkowego Chałczyńscy Sp.z.o.o, Kozienice, ul. Sienkiewicza 8. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Kancelarie Chałczyńscy Spółkę Doradztwa Podatkowego dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).