Sortowanie:
Znaleziony: 28 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Prawnik
Prawnik
nowe Kęty 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy prawnika do pracy on-line oraz stacjonarnej do obsługi klientów, spotkań doradczych, sporządzania pism, umów oraz pozwów, odpowiedzi na pozwy, prowadzenia szkoleń i spotkań informacyjnych, prawo: - cywilne - spadkowe - administracyjne - rodzinne i opiekuńcze - pracy - finansowe - podatkowe - gospodarcze i handlowe - upadłościowe Wymagania: - wykształcenie wyższe prawnicze (bez aplikacji) - znajomość podstaw obsługi pakietu Office - znajomość obsługi: Microsoft Teams lub Zoom lub Google Meet lub Skype. - znajomość obsługi: WhatsApp oraz Signal - prawo jazdy kat. B - prezencja - elokwencja Dodatkowe atuty: - znajomość języków obcych w stopniu komunikatywnym - dodatkowe kursy i szkolenia - znajomość obsługi środowiska CRM Oferujemy: - praca dodatkowa - wynagrodzenie między 2000 - 5000 PLN netto - umowa zlecenie (możliwa umowa o pracę) - atrakcyjne premie - karta multisport lub inna - ubezpieczenia na życie i inne - wyjazdy zagraniczne - samochód służbowy - telefon i komputer służbowy CV proszę przesłać na adres e-mail: agentprawny(małpa)synergroup(kropka)pl Rekrutacja składa się z dwóch etapów: 1) Ocena kandydata oraz rozmowa rekrutacyjna. 2) Ocena umiejętności kandydata. Małopolskie Centrum Biznesu Biuro Rachunkowe i doradztwo podatkowe. Konsultacje prawne, usługi prawne. Szkolenia i Coaching. _________________________________________________ SynerGroup spółka z o. o. ul. Jana III Sobieskiego 17 32-650 Kęty tel. +48 66 888 98 78

Prawnik
Prawnik
Ostrowiec Świętokrzyski 30+ kilka dni temu

Firma Climatic Sp. z o. o. Sp. k. – lider w branży budownictwa modułowego, istniejąca na rynku od 1997roku, poszukuje do Zakładu Produkcyjnego w Ostrowcu Świętokrzyskim: Prawnika specjalizującego się w doradztwie procesów inwestycji budowlanych Zadania • sporządzanie pism oraz umów w ramach obsługi procesów inwestycyjnych • opracowywanie i opiniowanie umów o roboty budowlane, dostawy materiałów i usług • negocjowanie warunków umów • prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego oraz organami administracji • prowadzenie rejestru umów oraz archiwizowanie dokumentów prawnych • doradztwo prawne dla klienta wewnętrznego, udzielanie porad, opinii prawnych i informacji o obowiązującym stanie prawnym • współpracę z wewnętrznymi jednostkami firmy oraz doradztwo prawne w zakresie wykonanych czynności • świadczenie pomocy prawnej w tym występowanie w charakterze pełnomocnika w sporach sądowych • bieżące doradztwo prawne, w tym udzielanie wyjaśnień w zakresie wykładni i stosowania przepisów prawa Wymagania • mile widziane uprawnienia radcy prawnego/adwokata lub status aplikanta III roku • doświadczenie w pracy z przygotowaniem i opiniowaniem umów o roboty budowlane • doświadczenie w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, mile widziane doświadczenie w pracy w charakterze prawnika wewnętrznego w branży budowlanej lub kancelarii prawnej przy obsłudze kontraktów budowlanych • dobra znajomość prawa cywilnego, budowlanego • znajomość zagadnień związanych z obsługą procesów inwestycyjnych, w tym również realizowanych w trybie Zamówień Publicznych • znajomość języka angielskiego prawniczego w mowie i piśmie • wielozadaniowość oraz zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji • bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność, dużej samodzielności oraz profesjonalizm w działaniu • umiejętność pracy w zespole Co oferujemy • stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę lub współprace B2B • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia • pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • uczestniczenie w wielu ciekawych projektach • przyjazną atmosferę pracy Prześlij nam swoje CV na adres mailowy @

Młodszy Prawnik/ Aplikant radcowski
Młodszy Prawnik/ Aplikant radcowski
989000 zł
Żyrardów 30+ kilka dni temu

Młodszy Prawnik/Aplikant RadcowskiMiejsce pracy: ŻyrardówBBC Development jest nowoczesną i wiarygodną firmą, która dostarcza profesjonalny deweloper powierzchni mieszkaniowych. W związku ze swoim dynamicznym rozwojem z przyjemnością podejmiemy współpracę ze specjalistą ds. obsługi prawnej Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za:−       Sporządzanie projektów umów, pism prawnych, opinii prawnych, pozwów, odwołań;−       Współpraca w zakresie obsługi prawnej spółki,−       Wsparcie prawne dla zarządu oraz innych działów i pracowników;−       Współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawnymi.−       Realizacja zadań zleconych przez prawników i/lub Zarząd−       Wsparcie administracyjne Zarządu Nasze wymagania niezbędne:−       Student kierunku prawniczego lub absolwent−       Obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office−       Wysoka kultura osobista, samodzielność, komunikatywność, staranność Oferujemy:−       atrakcyjne warunki finansowe: wysokie wynagrodzenie podstawowe + motywujący system premiowy−       pracę w zgranym i energicznym zespole−       dostęp do niezbędnych narzędzi pracy−       przyjazną atmosferę w pracy

PRAWNIK - ZATRUDNIĘ
PRAWNIK - ZATRUDNIĘ
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZATRUDNIĘ PRAWNIKA do windykacji. Pisanie wezwań ,pozwów ,mediacje , negocjacje ,zgłaszanie do komorników ,policji jako przywłaszczenie mienia . Praca - współpraca na stałe . Wymagania; wykształcenie wyższe prawnicze, doświadczenie ,chęć do pracy skutecznej pracy. Pierwszy kontakt telefoniczny 609 - pokaż numer telefonu -

Prawnik z orzeczeniem o niepełnosprawności
Prawnik z orzeczeniem o niepełnosprawności
Kielce 30+ kilka dni temu

Jesteśmy Agencją Pracy ZAFON Management rekrutującą Osoby z Niepełnosprawnościami. Pomagamy w znalezieniu nowej, satysfakcjonującej pracy. Wspieramy Pracodawców, którzy są zainteresowani zatrudnianiem Osób Niepełnosprawnych. PRAWNIK Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI MIEJSCE PRACY – KIELCE MY: dajemy stabilne zatrudnienie na umowę o pracę oferujemy wynagrodzenie 3800 - 4000 PLN brutto + premia uznaniowa możliwość pracy częściowo zdalnej TY: posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności jesteś absolwentem prawa lub administracji sprawnie obsługujesz komputer oraz pakiet MS Office TWOJE ZADANIA analizowanie oraz sporządzanie projektów umów doradztwo prawne w zakresie bieżącej działalności przedsiębiorstwa sporządzanie opinii prawnych i projektów pism BRZMI CIEKAWIE? SKOPIUJ LINK https://zafonmanagement.recruitify.ai/job/25d48852-048f-4ad5-aa2a-a5905adcdf21 I APLIKUJ JUŻ DZIŚ.

Aplikant radcowski / Prawnik
Aplikant radcowski / Prawnik
Łódź 30+ kilka dni temu

Jesteśmy kancelarią świadcząca usługi w zakresie obsługi prawnej zarówno klientów indywidualnych, jak i podmiotów gospodarczych, w tym osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz spółek prawa handlowego. Realizujemy zadania z zakresu szeroko rozumianego doradztwa prawnego. Zapewniamy reprezentację w postępowaniach przed sądami powszechnymi i administracyjnymi, organami administracji publicznej oraz organami podatkowymi.Kancelaria Radcy Prawnego Wojciecha Jaworskiego obecnie poszukuje aplikanta radcowskiego I/ II roku, ewentualnie studenta prawa V roku. Praca stacjonarna w siedzibie kancelarii: Konstantynów Łódzki (tylko kilka minut od centrum Łodzi). Zakres Obowiązków:- sporządzenie projektów pism procesowych, umów i opinii prawnych- zastępstwo procesowe przed Sądami i innymi organami-  kontakt z sądami, komornikami, urzędami i klientami Wymagania:- I/II rok aplikacji lub student prawa V roku- doświadczenie w pracy w zakresie sporządzania pism, wniosków w zakresie m.in. prawa cywilnego, gospodarczego, rodzinnego, prawa spółek handlowych oraz prawa administracyjnego- komunikatywna znajomość języka angielskiego mile widziana- kreatywność w rozwiązywaniu problemów natury prawnej Oferujemy:- możliwość objęcia patronatem- przyjazną atmosferę w ambitnym i zgranym zespole- wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia

poszukiwany prawnik, radca prawny, aplikant, praktykant
poszukiwany prawnik, radca prawny, aplikant, praktykant
Siedlce 30+ kilka dni temu

Radca prawny, prawnik, aplikant, praktykant Siedlce Miejsce pracy: Siedlce Region: Mazowieckie Kancelaria Prawna Omega poszukuje radcy prawnego, prawnika, aplikanta lub praktykanta do pracy w zespole prawnym, w zakresie obsługi spraw cywilnych, administracyjnych, gospodarczych na rzecz klientów indywidualnych oraz podmiotów gospodarczych. Wymagania: * mile widziane doświadczenie w pracy w kancelarii lub w instytucji bankowej, * umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu * komunikatywność i umiejętność pracy w zespole * zdolność analitycznego myślenia * wysoka kultura osobista * rzetelność, sumienność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań Zakres obowiązków: * wparcie przy sporządzaniu pism procesowych, informacji i opinii prawnych, innych dokumentów związanych z działalnością Kancelarii, * pomoc dla Radców Prawnych * udział w rozprawach * analizowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia sprawy, * kontakt z Klientem * wsparcie w bieżącej obsłudze prawnej stałych klientów Oferujemy: * atrakcyjne warunki zatrudnienia, * elastyczny czas pracy * przyjazną atmosferę pracy w ambitnym zespole * niezbędne narzędzia pracy ( laptop, telefon, dostęp do Lexa,) * dla aplikantów - czas pracy umożliwiający niezakłócone odbywanie aplikacji * praca w Kancelarii o ogólnopolskim zasięgu * wynagrodzenie odpowiednie do zdobytego dotychczas doświadczenia * wsparcie i pomoc oraz przyuczenie od Radców Prawnych Zapraszamy do aplikowania

Adwokat / Radca prawny / Prawnik
Adwokat / Radca prawny / Prawnik
Gdynia 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 5000 do 8000 zł netto miesięcznie PGZ Stocznia  Wojenna jest częścią Polskiej Grupy Zbrojeniowej, jednego z największych koncernów zbrojeniowych w Europie.Swoją działalność operacyjną rozpoczęła 3 stycznia 2018, po przejęciu Stoczni Marynarki Wojennej, pierwszej polskiej stoczni powstałej w 1922 roku.Oczekiwania: co najmniej 2-letnie doświadczenie w obszarze samodzielnej obsługi prawnej procesów inwestycyjnych; znajomość prawa budowlanego, prawa administracyjnego, prawa zamówień publicznych; umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu i oczekiwanych wyników; znajomość języka angielskiego na poziomie C1 / C2; wykształcenie wyższe prawnicze, dodatkowym atutem będą uprawnienia adwokata/radcy prawnego; umiejętność organizacji własnej pracy i samodzielność w realizacji zleconych zadań; dyspozycyjność. Oferujemy: możliwość rozwijania doświadczenia zawodowego w obszarze wielkobudżetowych inwestycji w Spółce będącej częścią jednego z największych koncernów obronnych w Europie; różnorodność zadań i wyzwań; uczestniczenie w transformacji Spółki w nowoczesną stocznię m.in. w oparciu o międzynarodowe doświadczenia naszych zagranicznych partnerów biznesowych; możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia zawodowego oraz rozwoju; pracę w miłej atmosferze w ramach zespołu prawnego nakierowanego na realizację wspólnych celów i zapewnienia bezpieczeństwa prawnego Spółki; równowagę pomiędzy pracą zawodową i życiem prywatnym; stabilność i bezpieczeństwo zatrudnienia (b2b/umowa o pracę); świadczenia socjalne z ZFŚS („wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do kart MultiSport, okolicznościowe świadczenia dla pracowników i dzieci pracowników i inne) Jeśli chciałbyś / chciałabyś dołączyć do naszego zespołu, zachęcamy do przesłania swojego CV przez przycisk „Aplikuj"RODZAJ UMOWY: umowa o pracę / B2B (pełny etat) Zadania: obsługa prawna przygotowań i realizacji wysokobudżetowych projektów inwestycyjnych; dbanie o bezpieczeństwo prawne Spółki w procesie inwestycyjnym; aktywna i skuteczna współpraca w ramach zespołu zadaniowego ds. realizowanych inwestycji infrastrukturalnych; skuteczna optymalizacja procesów i procedur; przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej i odpowiedzialność za jej jakość; reprezentowanie Spółki w kontaktach z klientami, instytucjami, urzędami; uczestnictwo w negocjacjach; bieżąca obsługa prawna Spółki; sporządzanie opinii prawnych, projektów umów oraz wewnątrzkorporacyjnej dokumentacji (m.in. regulaminów, instrukcji);

Biuro Prawnik Windykacja Finanse Ubezpieczenia
Biuro Prawnik Windykacja Finanse Ubezpieczenia
Lublin 30+ kilka dni temu

Nawiąże współpracę między innymi. z 1.adwokatem, 2.radcą prawnym, 3. ekspertem w dziedzinie windykacji doradztwa finansowego, 4. ekspertem podatkowym, 5. Multiagentem ubezpieczeniowym, 6 Doradzą finansowym i leasingowym. Jestem otwarty również na inne około prawne usługi. Cel : Otworzenie i prowadzenie wspólnie biura coworkingowego pod szyldem „Zespół ekspertów – Kancelarie” Dla klientów stworzy to wizualizacje prężnie działającego zespołu profesjonalistów i ekspertów, zapewni bezpośrednie wsparcie współpracujących, stworzy silną grupę na dość trudnym i zapchanym rynku zleceń. Jako zespół siła przebicia na rynku jest kilkukrotnie większa !!! Posiadam lokal w centrum Lublina przy ul. Świętoduskiej i Staszica. Lokal wyposażony jest w witryny. Rozpoznawalna i ruchliwa lokalizacja generuje darmową i skuteczną reklamę. Wejście do lokalu bezpośrednio z ulicy, lokal znajduje się na parterze. W porównaniu do innych lokali biurowych, często nie tanich, umieszczonych po klatkach, podwórkach albo osiedlach - tu dostajesz od razu miejsce rozpoznawalne, w ścisłym centrum miasta. Czas realizacji – po zebraniu zespołu do uzgodnienia ( czas remontu i przystosowania ) Koszt – prześlij swoją propozycje na email : @ lub zadzwoń 501 - pokaż numer telefonu - – umówimy spotkanie i porozmawiamy o współpracy. ZAPRASZAM

Adwokat Prawnik Windykacja Finanse Ubezpieczenia
Adwokat Prawnik Windykacja Finanse Ubezpieczenia
Lublin 30+ kilka dni temu

Nawiąże współpracę między innymi. z 1.adwokatem, 2.radcą prawnym, 3. ekspertem w dziedzinie windykacji doradztwa finansowego, 4. ekspertem podatkowym, 5. Multiagentem ubezpieczeniowym, 6 Doradzą finansowym i leasingowym, prowadzącym własną działalność gospodarczą. Cel : Otworzenie i prowadzenie wspólnie biura coworkingowego pod szyldem „Zespół ekspertów – Kancelarie” , Stworzy to prężnie działający zespół ekspertów, zapewni bezpośrednie wsparcie współpracujących, stworzy silną grupę Jako zespół siła przebicia na rynku jest kilkukrotnie większa !!! Posiadam lokal w centrum Lublina przy ul. Świętoduskiej i Staszica. Lokal wyposażony jest w witryny. Rozpoznawalna i ruchliwa lokalizacja generuje darmową i skuteczną reklamę. Wejście do lokalu bezpośrednio z ulicy, lokal znajduje się na parterze. W porównaniu do innych lokali biurowych, często nie tanich, umieszczonych po klatkach, podwórkach albo osiedlach - tu dostajesz od razu miejsce rozpoznawalne, w ścisłym centrum miasta. Czas realizacji – po zebraniu zespołu do uzgodnienia ( czas remontu i przystosowania ) Koszt – prześlij swoją propozycje na email : @ lub zadzwoń 501 - pokaż numer telefonu - – umówimy spotkanie i porozmawiamy o współpracy. ZAPRASZAM

prawnik w kancelarii Adwokackiej Wadowice
prawnik w kancelarii Adwokackiej Wadowice
900000 zł
Wadowice 30+ kilka dni temu

Kancelaria Adwokacka z siedzibą w Wadowicach poszukuje młodych, ambitnych, chcących poszerzać swoją wiedzę osób do podjęcia praktyki. Interesują nas osoby z ostatnich lat studiów prawniczych 3-5 rok, które chciałyby zapoznać się z funkcjonowaniem Kancelarii Adwokackiej. Okres praktyki, co najmniej 1-2 lata.Wymagania:- chęć do nauki i poszerzania wiedzy;- dostępność czasowa;- samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji;Co otrzymujesz:- doświadczenie w pracy w Kancelarii Adwokackiej;- umiejętność sporządzania pism procesowych, kontakt z klientem, obsługa biurowa itd;- referencje na koniec odbywania praktyki;- poszerzasz swoje CV.Istnieje możliwość przeprowadzenia praktyki w formie stażu z Urzędu pracy, jeżeli będzie taka możliwość w obecnej chwili.Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres e-mail oraz kontakt telefoniczny pod numerem:60*******57

Prawnik (In-House Lawyer) – praca hybrydowa
Prawnik (In-House Lawyer) – praca hybrydowa
Świdnica 30+ kilka dni temu

Twoje obowiązki: • Doradztwo prawne oraz bieżąca obsługa prawna Spółki • sporządzanie i weryfikacja umów zawieranych przez spółkę • analizowanie uwarunkowań prawnych oraz ryzyka planowanych przedsięwzięć biznesowych • bieżąca analiza zmian w przepisach prawnych i orzecznictwie sądowym Nasze wymagania: • Wykształcenie wyższe prawnicze (uprawnienia radcy prawnego lub odbywanie aplikacji będą,dodatkowym atutem). • bardzo dobra znajomość prawa handlowego, • co najmniej dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku, • umiejętności negocjacyjne, • znajomość przepisów związanych z rozliczeniami PFRON oraz z zatrudnianiem OzN będzie dodatkowym atutem. • Zaangażowanie i pozytywne nastawienie, • bardzo dobra organizacja pracy oraz wielozadaniowość, • z uwagi na misję firmy mile widziane będzie orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Co oferujemy: • Pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub w innej, preferowanej formie, • praca w systemie hybrydowym, • karta multisport, • opieka medyczna.

Prawnik bez uprawnień z orzeczoną niepełnosprawnością
Prawnik bez uprawnień z orzeczoną niepełnosprawnością
30+ kilka dni temu

Oferujemy pracę biurową dla osoby z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym w dziale prawnym w kancelarii odszkodowawczej. Celem podjęcia pracy ważne jest zarejestrowanie w Urzędzie Pracy w Warszawie przy ul. Grochowskiej jako osoba bezrobotna. Oferujemy: - umowę o pracę na czas określony, - wynagrodzenie stałe, - dodatkowo płatne premie 10 - 20% za realizację zadań, - premie roczne, świąteczne. Zakres obowiązków: - analiza dokumentów akt spraw, - sporządzanie pism pozaprocesowych i procesowych, pozwów, itd. - sporządzanie opinii prawnych i stanowisk, roszczeń do zobowiązanych do zapłaty, - rejestracja dokumentacji i czynności w systemie informatycznym, - prowadzenie i porządkowanie akt, - kontakt telefoniczny, elektroniczny i pisemny z klientami, - inne, Ponadto oferujemy bardzo dobre warunki pracy, w dobrze wyposażonym biurze i miłej atmosferze, w młodym zespole. Nasze biuro znajduje się w Warszawie, ul. Trylogii 24 (Bielany) PRACA OD ZARAZ CV wraz z odpowiednią klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz listem motywacyjnym, orzeczeniem o niepełnosprawności prosimy przesyłać poprzez portal lub osobiście w siedzibie naszej firmy. Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Europejskie Centrum Pomocy Poszkodowanym sp. z o.o. , z siedzibą przy ul. Trylogii 24, 01-982 Warszawa, NIP: 661-229-38-93 (dalej jako „Administrator”). W celach rekrutacji, Administrator oczekuje przekazywania danych osobowych w zakresie określonym w przepisach prawa pracy. Jeżeli przesłane aplikacje będą zawierać także inne dane, ich przetwarzanie będzie oparte na udzielonej w ten sposób zgodzie kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Prawnik z językiem rosyjskim - współpraca przy projekcie
Prawnik z językiem rosyjskim - współpraca przy projekcie
30+ kilka dni temu

W ramach realizowanych przez nas projektów, poszukujemy osoby na stanowisko Prawnika. Wymagania: - Masz 3 lata doświadczenia zawodowego, - Posługujesz się językiem rosyjskim na na poziome umożlwiającym swobodną pracę z dokumentami oraz komunikację, - Masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, - Potrafisz zarządzać swoim czasem oraz pracą. Zakres obowiązków: - Udzielanie bieżących porad i konsultacji prawnych dla uczestników projektu, - Sporządzanie i weryfikowanie dokumentów sporządzanych w ramach projektu, - Wspieranie od strony prawnej zespołu projektowego. Oferujemy: - współpracę w ramach realizowanego projektu, - możliwość współpracy przy różnorodnych sprawach, - elastyczny czas pracy. Zapraszam do przesłania swojego CV wraz z danymi kontaktowymi.

PRAWNIK - dodatkowe zlecenia prawne, obsługa prawna Klienta biznesoweg
PRAWNIK - dodatkowe zlecenia prawne, obsługa prawna Klienta biznesoweg
330000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Firma prawnicza (www.prosta-spolka.pl) poszukuje prawników do współpracy B2B w zakresie zleceń dodatkowych i pomocy przy obsłudze prawnej Klientów.konsultacje telefoniczne z Klientamirejestrowanie spółekzmiany w KRSsporządzanie umów spółekanalizy umów i dokumentówopinie prawneTematyka: KSH, Proste Spółki Akcyjne, waluty wirtualne

Asystent Notariusza
Asystent Notariusza
1990000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Staż z Urzędu Pracy z możliwością zatrudnienia na etat po zakończeniu stażu. Dynamicznie rozwijająca się Kancelaria Notarialna Andrzeja Balceraka w Krakowie poszukuje osób na stanowisko: 1) aplikant notarialny, 2) prawnik, mgr. administracji, 3] asystent notariusza. Od kandydatów oczekujemy: - wykształcenia wyższego prawniczego lub administracyjnego (mgr administracji), - komunikatywności, kultury osobistej, umiejętności pracy w zespole, łatwości uczenia się. Oferta skierowana jest również do studentów 5 roku prawa lub administracji studiujących w formie niestacjonarnej (zaocznie). Warunkiem uzyskania stażu jest posiadanie statusu osoby bezrobotnej, mogącej uzyskać skierowanie na staż z Urzędu Pracy. Osoby zainteresowanie prosimy o wysyłanie CV (ze zdjęciem).

Praca dla Prawnika w Kancelarii
Praca dla Prawnika w Kancelarii
150000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Kancelaria Prawna SWWB s.c. z siedzibą we Wrocławiu poszukuje osoby do pracy na stanowisku Prawnika.Wymagania:ukończone studia prawnicze,doświadczenie w pracy w kancelarii,znajomość procedury karnej, cywilnej i administracyjnej,odpowiedzialność za powierzone zadania.prawo jazdy kategorii B będzie dodatkowym atutem.Obowiązki:wsparcie adwokatów i radców prawnych w bieżącej obsłudze klientów Kancelarii,sporządzanie projektów pism procesowych i dokumentów,analizy prawne,kontakt z sądami i urzędami,bieżący kontakt z klientami Kancelarii,prowadzenie akt spraw.Oferujemy:wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,szeroki zakres spraw i projektów zapewniający możliwość rozwoju zawodowego,wsparcie merytoryczne adwokatów i radców prawnych,komfortowe warunki współpracy oraz dogodną lokalizację biura w centrum miasta.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (z adnotacją: Prawnik) zawierającej CV wraz z aktualną klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji za pośrednictwem portalu lub bezpośrednio na adres e-mailZastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Kancelaria zatrudni prawnika/studenta prawa
Kancelaria zatrudni prawnika/studenta prawa
4 kilka dni temu

Opis oferty pracyKancelaria Radcy Prawnego i Doradcy Restrukturyzacyjnego Artura Walkowiaka z siedzibą w Poznaniu poszukuje prawnika do stałej współpracy przy bieżącej obsłudze Kancelarii oraz postępowań upadłościowych. Oferta skierowania studentów prawa, absolwentów i aplikantów I/II roku aplikacji radcowskiej. Zasady współpracy do uzgodnienia. Wymagania: -znajomość procedury cywilnej, -zainteresowanie prawem upadłościowym i restrukturyzacyjnym, -umiejętności komunikacyjne, zdolność analitycznego i logicznego myślenia, bardzo dobra organizacja pracy, -dyspozycyjność, odpowiedzialność i dokładność, -doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Zakres obowiązków: - prace administracyjno-biurowe, związane z funkcjonowaniem sekretariatu Kancelarii, - prowadzenie kalendarza Kancelarii, kontrola terminów sądowych, - kontakt z Sądami, Instytucjami oraz Klientami Kancelarii, - sporządzenie projektów pism oraz umów, - wspomaganie czynności syndyków działających w Kancelarii. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Artura Walkowiaka prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Kancelaria Radcy Prawnego Artur Walkowiak – Radca Prawny (ADO) na adres e –mail: @ w temacie wpisując: "PRAWNIK"

Zatrudnimy Prawnika lub Studenta Prawa
Zatrudnimy Prawnika lub Studenta Prawa
995000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

TURCZA Kancelaria Radców Prawnych z siedzibą w Poznaniuprowadzi rekrutację na stanowisko:PRAWNIKA DO DZIAŁU PROCESOWEGOO NAS:Jesteśmy Kancelarią Radców Prawnych o ugruntowanej pozycji na wielkopolskim rynku usług prawnych. Od ponad 16 lat zapewniamy profesjonalną obsługę prawną na rzecz krajowych i zagranicznych spółek oraz przedsiębiorców m.in. w zakresie skupionym wokół obrotu nieruchomościami oraz projektach deweloperskich. Nasz Zespół składa się z prawie 20 doświadczonych radców prawnych, aplikantów, prawników i asystentów. Więcej informacji o naszej Kancelarii znajdziesz na: turcza.com.pl  OPIS STANOWISKA I ZAKRES OBOWIĄZKÓW:   prowadzenie oraz nadzorowanie spraw sądowych i egzekucyjnych sporządzanie projektów umów oraz opinii prawnych  analiza akt sądowych celem zaproponowania dalszego toku postępowaniaWYMAGANIA:Student prawa V roku / prawnik po studiach / aplikant I roku,znajomość prawa cywilnego, gospodarczego i handlowego oraz procedury cywilnejdoświadczenie w pracy w kancelarii prawnej lub dziale prawnym przedsiębiorstwadobra znajomość oprogramowania pakietu MS Office (Word, Excel i Power Point) oraz oprogramowania prawniczego (LEX, Legalis),znajomość języka obcego będzie dodatkowym atutem,dyspozycyjność – przynajmniej 4 dni w tygodniu,sumienność, dokładność oraz zaangażowanie w wykonywane zadania,mile widziane prawo jazdy kat. B.OFERUJEMY:Możliwość zdobycia praktycznej wiedzy. Doświadczeni adwokaci i radcowie prawni - podzielą się swoim doświadczeniem i umiejętnościami,Perspektywę rozwoju i kariery w Kancelarii - przez czas studiów, również podczas aplikacji, jak i po jej ukończeniu,przyjazną atmosferę w młodym, dynamicznym zespole,niezbędne narzędzia pracy do wykonywania powierzonych zadań,szerokie spectrum wykorzystania umiejętności zawodowych,Udział w szkoleniach wewnętrznych organizowanych dla Zespołu Kancelarii,Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy i zaangażowania.Odpowiedzi prosimy przesyłać w terminie do dnia 29 lutego 2024r. roku Pro­si­my o do­pi­sa­nie na­stę­pu­ją­cej klau­zu­li: „Wy­ra­żam zgo­dę na prze­twa­rza­nie mo­ich da­nych oso­bo­wych przez TURCZA Kan­ce­la­ria Rad­ców Praw­nych z sie­dzi­bą w Po­zna­niu (60-347), ul. Grochowska 56, w ce­lu udzia­łu w pro­ce­sie re­kru­ta­cji, w za­kre­sie wy­ni­ka­ją­cym z tre­ści prze­sła­ne­go CV oraz li­stu mo­ty­wa­cyj­ne­go. Wy­ra­żam zgo­dę na prze­twa­rza­nie mo­ich da­nych oso­bo­wych przez TURCZA Kan­ce­la­ria Rad­ców Praw­nych, w ce­lu udzia­łu w pro­ce­sach re­kru­ta­cji pro­wa­dzo­nych w przy­szło­ści przez Kan­ce­la­rię.”

Asystent ds. administracyjnych z ORZECZENIEM
Asystent ds. administracyjnych z ORZECZENIEM
30+ kilka dni temu

JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej) #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Rzeszów *praca początkowo na 0,5 etatu z możliwością przejścia na cały etat po okresie próbnym W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: -umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku, -profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy, -przyjazną atmosferę, -dodatki motywacyjne, -możliwość rozwoju, awansu oraz zdobywania nowych doświadczeń, wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter, prawnik DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: -profesjonalna obsługa klienta, -dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, -obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, -prowadzenie rejestru faktur księgowych SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: - posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), - potrafisz obsługiwać program MS Excel, - pozostajesz aktualnie bez zatrudnienia. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać poprzez w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 789 - pokaż numer telefonu - Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt "Postaw na Pracę" jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Płatny staż administracja/marketing/finanse
Płatny staż administracja/marketing/finanse
Kraków 28 dni plecy

Opis oferty pracyOferta skierowana jest wyłącznie do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. _____________________________________________ Fundacja Sustinae zaprasza do Projektu „Kwalifikacje-kompetencje-doświadczenie. Absolwencki start do kariery” który realizowany jest w okresie od 1 października 2023 r. do 30 września 2024 r. (II etap). W ramach projektu gwarantujemy 4-miesięczny płatny staż dla studentów i absolwentów z orzeczeniem :) a dodatkowo może zrobić za darmo kurs z certyfikatem, jaki tylko chcesz! - zostało 10 miejsc Do wyboru jest kilka branży i wiele stanowisk. Co Cię interesuje? HR, IT, Kadry, Marketing a może coś zupełnie innego? Zapytaj nas o swoją branżę i sprawdź, czy możemy zorganizować dla Ciebie staż - w ramach którego możesz również zaliczyć praktyki studenckie. Jesteś idealnym kandydatem/kandydatką jeśli: - Posiadasz orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub inne równoważne np. z ZUS – warunek konieczny! - Jesteś na ostatnim roku studiów lub absolwentem do 5 lat po otrzymaniu dyplomu (jeśli nie masz dyplomu, ale zdałeś wszystkie przedmioty i zaliczenia, również możesz się zgłosić) -----> Trzeba spełnić oba warunki :) Projekt przewiduje: • Diagnoza aktualnej sytuacji zawodowej wraz z przygotowaniem Indywidualnego Planu Działania, • Wdrożenie indywidualnej ścieżki kariery, • Grupowe warsztaty umiejętności psychospołecznych i treningów pracy, • Wsparcie asystenta rynku pracy w znalezieniu odpowiedniego miejsca zatrudnienia (pośrednictwo pracy), • Poradnictwo specjalistyczne (np. prawnik, terapeuta, coach, trener aktywizacji) - w razie potrzeby • Udział w szkoleniu zawodowym zmierzającym do uzyskania, podniesienia lub zmiany kwalifikacji – kursy z różnych dziedzin zawodowych! • Realizacja płatnego stażu zawodowego trwającego 4 miesiące, w wybranym przez Ciebie zawodzie (ok. 2 200 zł na rękę) • Dodatek motywacyjny wypłacany co miesiąc (ok. 400 zł dla Ciebie w ramach udziału) Jak wziąć udział? Wyślij do Nas swoje CV, a my umówimy się z Tobą na spotkanie lub zadzwoń i zapytaj o szczegóły. W tytule maila wpisz „Absolwent”. Kontakt: e-mail: monika_wegrzyn[małpa]fundacjasustiane.org, tel.; 692 - pokaż numer telefonu - Jeśli jeszcze nie wiesz, co chcesz robić lub szukasz miejsca zaczepienia, aby zdobyć pierwsze doświadczenie, to nasz projekt jest dla Ciebie. --> Sprawdź nasze inne oferty na stronie fundacjasustinae.org – zakładka – aktywne projekty Projekt współfinansowany jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, dzięki czemu jako Fundacja możemy zaoferować kompleksowe wsparcie w wejściu na rynek pracy!

Płatny staż dla studentów i absolwentów
Płatny staż dla studentów i absolwentów
Kraków 21 dni plecy

Opis oferty pracyOferta skierowana jest wyłącznie do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. _____________________________________________ Fundacja Sustinae zaprasza do Projektu „Kwalifikacje-kompetencje-doświadczenie. Absolwencki start do kariery” który realizowany jest w okresie od 1 października 2023 r. do 30 września 2024 r. (II etap). W ramach projektu gwarantujemy 4-miesięczny płatny staż dla studentów i absolwentów z orzeczeniem :) a dodatkowo może zrobić za darmo kurs z certyfikatem, jaki tylko chcesz! - zostało 10 miejsc Do wyboru jest kilka branży i wiele stanowisk. Co Cię interesuje? HR, IT, Kadry, Marketing a może coś zupełnie innego? Zapytaj nas o swoją branżę i sprawdź, czy możemy zorganizować dla Ciebie staż - w ramach którego możesz również zaliczyć praktyki studenckie. Jesteś idealnym kandydatem/kandydatką jeśli: - Posiadasz orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub inne równoważne np. z ZUS – warunek konieczny! - Jesteś na ostatnim roku studiów lub absolwentem do 5 lat po otrzymaniu dyplomu (jeśli nie masz dyplomu, ale zdałeś wszystkie przedmioty i zaliczenia, również możesz się zgłosić) -----> Trzeba spełnić oba warunki :) Projekt przewiduje: • Diagnoza aktualnej sytuacji zawodowej wraz z przygotowaniem Indywidualnego Planu Działania, • Wdrożenie indywidualnej ścieżki kariery, • Grupowe warsztaty umiejętności psychospołecznych i treningów pracy, • Wsparcie asystenta rynku pracy w znalezieniu odpowiedniego miejsca zatrudnienia (pośrednictwo pracy), • Poradnictwo specjalistyczne (np. prawnik, terapeuta, coach, trener aktywizacji) - w razie potrzeby • Udział w szkoleniu zawodowym zmierzającym do uzyskania, podniesienia lub zmiany kwalifikacji – kursy z różnych dziedzin zawodowych! • Realizacja płatnego stażu zawodowego trwającego 4 miesiące, w wybranym przez Ciebie zawodzie (ok. 2 200 zł na rękę) • Dodatek motywacyjny wypłacany co miesiąc (ok. 400 zł dla Ciebie w ramach udziału) Jak wziąć udział? Wyślij do Nas swoje CV, a my umówimy się z Tobą na spotkanie lub zadzwoń i zapytaj o szczegóły. W tytule maila wpisz „Absolwent”. Kontakt: e-mail: monika_wegrzyn[małpa]fundacjasustiane.org, tel.; 692 - pokaż numer telefonu - Jeśli jeszcze nie wiesz, co chcesz robić lub szukasz miejsca zaczepienia, aby zdobyć pierwsze doświadczenie, to nasz projekt jest dla Ciebie. --> Sprawdź nasze inne oferty na stronie fundacjasustinae.org – zakładka – aktywne projekty Projekt współfinansowany jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, dzięki czemu jako Fundacja możemy zaoferować kompleksowe wsparcie w wejściu na rynek pracy!

Pracownik biurowy z orzeczeniem o niepełnosprawności
Pracownik biurowy z orzeczeniem o niepełnosprawności
Kraków 30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: PRACOWNIK BIUROWY (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: KRAKÓW W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, • pracę od poniedziałku do piątku, • przyjazną atmosferę, • możliwość rozwoju oraz zdobywania nowych doświadczeń, • kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe organizowane w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, • wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter, prawnik. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • dbaniu o prawidłowy obieg dokumentów i informacji • pracach administracyjnych • kontakcie telefonicznym z klientami • dbaniu o porządek i dobry wizerunek firmy SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • potrafisz obsługiwać komputer, • jesteś osobą komunikatywną, • lubisz pracować z ludźmi, • cechuje Cię dobra organizacja pracy. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać poprzez w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt „Work-for-all” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Pracownik/ca administracyjny/a do wsparcia prac rejestracji
Pracownik/ca administracyjny/a do wsparcia prac rejestracji
Kraków 30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNJADŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: Pracownik/ca administracyjny/a do wsparcia prac rejestracji (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: Kraków, W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • Umowę o pracę na pełen etat, • Dodatki motywacyjne do kwoty 800,00 zł netto (wypłacane przez 6 m-cy), • Kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe, organizowane w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, • Wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter, prawnik. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • Obsłudze pacjentów, • Pracach pomocniczych w sekretariatach. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • Jesteś osobą komunikatywną, • Potrafisz obsługiwać komputer, • Umiesz obsługiwać pakiet MS Office, • Potrafisz organizować swój czas pracy • Cechuje Cię skrupulatność i dokładność. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 504 - pokaż numer telefonu - , 506 -942-066 lub wyślij SMS o treści: Pracownik/ca administracyjny/a do wsparcia prac rejestracji Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt "Work for All" realizowany w ramach programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Asystent/ka ds. rekrutacji z ORZECZENIEM
Asystent/ka ds. rekrutacji z ORZECZENIEM
Rzeszów 30+ kilka dni temu

JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: ASYSTENT/KA DS. REKRUTACJI (z orzeczeniem o niepełnosprawności) RZESZÓW W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: -umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku, -profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy, -przyjazną atmosferę, -dodatki motywacyjne, -możliwość rozwoju, awansu oraz zdobywania nowych doświadczeń, -szkolenia organizowane w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, -wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter, prawnik DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: -rekrutacja kandydatów spełniających określone wymagania w branży ubezpieczeń -działania rekrutacyjne z wykorzystaniem narzędzi rekrutacyjnych oraz social media -działania w zakresie on-boardingu -działania w zakresie employer branding SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: -posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), -posiadasz doświadczenie w obszarze rekrutacji -sprawnie poruszasz się w Social Media -potrafisz obsługiwać program MS Excel -lubisz pracę z ludźmi Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać poprzez w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 690 - pokaż numer telefonu - lub wyślij SMS o treści: ASYSTENT/KA DS. REKRUTACJI Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt „Work-for-all” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Pracownik/ca administracyjny/a w Dziale HR
Pracownik/ca administracyjny/a w Dziale HR
Kraków 30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNJADŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: Pracownik/ca administracyjny/a w Dziale HR (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: Kraków, W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • Umowę o pracę na pełen etat, • Dodatki motywacyjne do kwoty 800,00 zł netto (wypłacane przez 6 m-cy), • Kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe, organizowane w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, • Wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter, prawnik. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • Wprowadzaniu danych, • Kontakcie telefonicznym ze studentami, • Kompletowaniu dokumentów, • Obsłudze poczty. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • Umiesz obsługiwać komputer, • Znasz pakiet MS Office. • Jesteś osobą dokładną i skrupulatną, • Cechujesz się uporządkowaniem w działaniu, • Dobrze organizujesz pracy. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 504 - pokaż numer telefonu - , 506 -942-066 lub wyślij SMS o treści: Pracownik/ca administracyjny/a w Dziale HR Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt "Work for All" realizowany w ramach programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Pomoc administracyjno-księgowa z orzeczeniem
Pomoc administracyjno-księgowa z orzeczeniem
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: Pomoc administracyjno- księgowa (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: KRAKÓW W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • Umowę o pracę na pełen etat, • Pracę w systemie stacjonarnym, • Dodatki motywacyjne, • Udział w projekcie aktywizującym, w którym przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy od pracodawców i ich przedstawicieli z lokalnego rynku pracy, • Wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter, prawnik. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • Pomocy w sprawnym funkcjonowaniu procesów administracyjnych firmy, • Dbałości o terminowość zewnętrznego i wewnętrznego obiegu dokumentów, • Współpracy z zewnętrznym biurem rachunkowym, • Aktywnym poszukiwaniu usprawnień w obrębie działu i jego pracy, • Dbaniu o pozytywny wizerunek pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • Posiadasz praktyczną znajomość MS Office, • Cechuje Cię rzetelność i skuteczność w wykonywaniu powierzonych zadań, • Posiadasz rozwinięte kompetencje komunikacji interpersonalnej, • Dobrze organizujesz swoją pracę, • Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 504 - pokaż numer telefonu - , 506 - pokaż numer telefonu - lub wyślij SMS o treści: Pomoc administracyjno- księgowa Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947 Projekt Postaw na Pracę II jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Praca w Kancelarii Adwokackiej
Praca w Kancelarii Adwokackiej
Tomaszów Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Poszukiwany! Student/ka Prawa, Prawnik/Prawniczka lub Aplikant/ka!Sylwestrowicz Kancelaria Adwokacka z siedzibą w Łodzi oraz filią w Tomaszowie Mazowieckim poszukuje ambitnej osoby do naszego zespołu na stanowisko asystenta na podstawie umowy zlecenie/umowy o pracę. Jeśli jesteś studentem ostatnich lat prawa, absolwentem studiów prawniczych lub aplikantem, a jednocześnie zależy Ci na zdobyciu praktycznej wiedzy oraz doświadczenia w prężnie rozwijającej się kancelarii, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!Praca wykonywana będzie w siedzibie Klienta Kancelarii w Łaznowskiej Woli, ewentualnie w siedzibie lub filii Kancelarii. Możliwe prace wyjazdowe w urzędach. W przypadku osób posiadających stosowne uprawnienia, również w sądach na terenie całej Polski, głównie w województwie łódzkim.Bliższe informacje o Kancelarii znaleźć można na stronie internetowej: www.adwokat-sylwestrowicz.pl/Dopuszczamy kandydatury praktykantów lub osób chętnych do odbycia stażu.Nasze oczekiwania:Studenci ostatnich lat prawa, prawnicy lub aplikanci zainteresowani zdobywaniem praktyki w obszarze prawa gospodarczego i cywilnego, prawa rodzinnego oraz prawa karnego.Dobra znajomość prawa cywilnego, gospodarczego oraz rodzinnego.Umiejętność pracy w zespole oraz umiejętności komunikacyjne.Chęć rozwijania się zawodowo i podejmowania nowych wyzwań.Rzetelność i sumienność.Profesjonalizm w wykonywaniu powierzonych zadań.Umiejętność planowania zadań.Podstawowa znajomość pakietu MS Office.Doświadczenie mile widziane, jednak nie jest konieczne. Wszystkiego można się nauczyć.Zakres obowiązków:opracowywanie pism procesowych i innych,analiza problemów prawnych, wyszukiwanie orzecznictwa sądowego, stanowisk doktryny w wybranym zakresie,sporządzanie projektów pozwów i innych pism inicjujących postępowanie cywilne, karne i administracyjne, egzekucyjne bądź odwołań od rozstrzygnięć wydanych w danych postępowaniach, oraz sporządzanie projektów innych pism,terminowe wykonywanie zobowiązań sądu czy innych organów lub podmiotów.Co oferujemy:Praktykę w prężnie rozwijającej się kancelarii adwokackiej, gdzie zdobędziesz cenne doświadczenie.Godziny pracy 9-17Miejsce pracy: Łaznowska Wola (powiat tomaszowski, woj. łódzkie) - ewentualnie w Łodzi i Tomaszowie MazowieckimPrzyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonych prawników.Wynagrodzenie do ustalenia w zależności od posiadanego doświadczenia.Jak aplikować?Zainteresowanych podjęciem zatrudnienia prosimy o przesyłanie CV oraz ewentualnie innych dokumentów aplikacyjnych na adres mailowy lub poprzez OLX .W przypadku, jeśli w przesłanych przez Państwa dokumentach będą znajdować się dane osobowe, których zakres wykracza poza katalog danych określonych w art. 22^1 § 1 k.p. (np. wizerunek) prosimy o wyrażenie przez Państwa zgody na przetwarzanie przez nas tych danych. W przeciwnym razie Państwa aplikacje nie będą mogły brać udział w rekrutacji. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo w klauzuli informacyjnej (do wglądu w siedzibie Kancelarii).Informuję, że Administratorem danych jest Sylwestrowicz Kancelaria Adwokacka z siedzibą w Łodzi przy al. Piłsudskiego 133D lok. 109. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Zgody mogą być w każdym momencie cofnięte, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed ich cofnięciem. W tym celu prosimy o kontakt.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę prawniczą z nami!