Sortowanie:
Znaleziony: 101 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Sekretarka
Sekretarka
nowe Skarżysko-Kamienna 30+ kilka dni temu

Sekretarka- z doświadczeniem prowadzenia sekretariatu

Sekretarka
Sekretarka
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma kosmetyczna przyjmię do pracy osobę na stanowisko Sekretarka Do obowiązków pracownika należeć będzie: - rozliczanie klientów - wystawianie faktur - obsługa dokumentów - obsługa telefonów i e-maili - obsługa targów kosmetycznych (Bolonia, Frankfurt, Las Vegas) Oczekujemy - doświadczenia na podobnym stanowisku - obsługa odpowiednich programów na komputerze - obsługa klienta - dyspozycyjność

Sekretarka
Sekretarka
Gniezno 30+ kilka dni temu

Firma Tex Year Europe sp.z o.o. w Gnieźnie jest jedynym w Europie oddziałem Tajwańskiego producenta klejów termotopliwych. Działa na polskim rynku od 2015 roku, zakładając coraz to nowe cele do zrealizowania . Obecnie do swojego zespołu poszukuje kandydatów na stanowisko Sekretarka. Sekretarka Obowiązki - Witanie gości oraz przygotowywanie sal konferencyjnych na spotkania - Odbieranie oraz przekazywanie połączeń telefonicznych - Prowadzenie kalendarza - Dbanie o prawidłowy obieg poczty przychodzącej i wychodzącej - Zamawianie lunchu dla pracowników - Pomoc w organizacji eventów firmowych - Przygotowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Managera Działu Administracji - Drobne tłumaczenia na język angielski i odwrotnie - Budowanie pozytywnego wizerunku firmy Wymagania - Doświadczenie w pracy administracyjnej - min 1 rok - Komunikatywna znajomość języka angielskiego - Dobra znajomość MS Office - Dokładność i umiejętność organizacji pracy, staranność i sumienność - Umiejętność pracy w zespole Oferujemy - Umowa o pracę - Praca w międzynadorowym środowisku - Pomoc ze strony zespołu - Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne - Lunch - Po okresie próbnym ubezpieczenie grupowe i pakiet medyczny na preferencyjnych warunkach oraz kartę sportową

sekretarka
sekretarka
30+ kilka dni temu

Zakład Przetwórstwa Mięsnego "Koniarek" z siedzibą 99-307 Kozia Góra 40 poszukuje pracownika na stanowisko sekretarka. Będziesz odpowiedzialny za: - prowadzenie sekretariatu - przygotowanie dokumentów handlowych oraz korespondencji - obsługę związaną z codzienną pracą firmy - współpracę ze wszystkimi działami firmy. Wymagania: - wykształcenie średnie (mile widziane wyższe) - bardzo dobra znajomość obsługi komputera - bardzo dobra znajomość pakietu Office oraz obsługi urządzeń biurowych - wysoka kultura osobista - prawo jazdy kat. B Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - pracę na pełny etat kontakt: @ 609 - pokaż numer telefonu -

Recepcjonistka/ Sekretarka
Recepcjonistka/ Sekretarka
dzisiaj

Firma Adler Agro sp. z o.o.Poszukuje kandydatów na stanowisko: Recepcjonistka - Sekretarka(miejsce pracy: Nowa Siedziba w Tołczach k. Białegostoku)Opis stanowiska:prowadzenie bieżących spraw administracyjnych biuraobsługa Recepcji/ Sekretariatu: wprowadzanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rozdział i dystrybucja wewnętrzna korespondencji, zamawianie przesyłek kurierskich, wysyłanie korespondencjiprowadzenie wydatków firmowych: zakup art. biurowych, spożywczych i innychodbieranie telefonów, łączenie rozmów telefonicznych Wymagania:mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskudoskonała organizacja pracysamodzielnośćmile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawnościprawo jazdy Oferujemy:umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycjiciekawą pracę z możliwością rozwoju.  Przyślij do nas swoje CV ze zdjęciem z dopiskiem:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Adler Agro Sp. z o.o.  w Zaściankach, Szosa Baranowicka 62A, 15-521 Zaścianki moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej w celu i w zakresie niezbędnym do uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacji. Tytuł zgłoszenia: „Recepcjonistka/ Sekretarka” na adres: praca(at)adleragro.pl 

Sekretarka
Sekretarka
nowe Zgorzelec 30+ kilka dni temu

CITRONEX I Sp. z o.o. jest jednym z największych w Polsce importerów bananów pod marką Yellow, które codziennie dostarczamy do największych sieci sklepów w Polsce i Europie. Nasze nowoczesne dojrzewalnie zlokalizowane są w Zgorzelcu, Pruszczu Gdańskim, rumuńskim Timisoarze i Bukareszcie oraz w węgierskim Budapeszcie. Rocznie importujemy około 18 milionów kartonów bananów. Od 2011 roku dynamicznie rozwijamy produkcję oraz sprzedaż pomidorów. Obecnie jesteśmy numerem jeden w Polsce. Nasze nowoczesne szklarnie znajdują się w Siechnicach (PPO Siechnice) koło Wrocławia, w Bogatyni (Polskie Pomidory S.A.) oraz w Ryczywole, koło Kozienic. Obecnie do Citronex I Sp. z o.o. szukamy osoby na stanowisko: SEKRETARKA Miejsce pracy: Zgorzelec Dołączając do nas zyskujesz: - pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - atrakcyjne wynagrodzenie, w zależności od doświadczenia, - możliwość rozwoju i zdobycia nowych kompetencji, - pełne wdrożenie i wsparcie współpracowników oraz kadry kierowniczej, - pakiet benefitów: ubezpieczenie grupowe, kartę Medicover Sport, - pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00. Od Ciebie oczekujemy: - doświadczenia na podobnym stanowisku, - umiejętności praktycznej obsługi MS Office i sprzętu biurowego, - mile widziana znajomość języków obcych, - wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych oraz wysokiej kultury osobistej, - samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy własnej, - zaangażowania w wykonywane zadania, terminowości i dokładności w działaniu, - umiejętności pracy w dynamicznym środowisku. Będziesz odpowiedzialny/a za: - przyjmowanie, wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej do biura w wersji papierowej, - obsługę poczty elektronicznej i centrali telefonicznej, - rozdzielanie przyjętej poczty, - obsługę przesyłek pocztowych i kurierskich, - profesjonalne podejmowanie gości i interesantów w sekretariacie, - zamawianie materiałów administracyjnych, eksploatacyjnych oraz spożywczych, - dbanie o właściwy i sprawny obieg dokumentów wewnątrz firmy oraz obsługę programu do zarządzania obiegiem dokumentów, - przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych oraz prowadzenie terminarza spotkań. APLIKUJ JUŻ DZIŚ - SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!

Sekretarka/Sekretarz
Sekretarka/Sekretarz
1690000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Przyjmę osobę na stanowisko sekretarki/sekretarza do pomocy w naszej dynamicznie rozwijającej się Pracowni Protetycznej. Jeśli jesteś zorganizowany/a, komunikatywny/a i posiadasz umiejętność obsługi programów biurowych, jesteśmy zainteresowani Twoją kandydaturą.Obowiązki: Rejestracja prac protetycznychObsługa korespondencji i emailiPrzygotowywanie dokumentów i wystawianie fakturZapewnienie wsparcia administracyjnego dla personelu Pracowni ProtetycznejTerminowa obsługa klientów oraz umawianie wizytKoordynowanie harmonogramu pracy personelu i kierowcyWsparcie przy dostarczaniu pracWymaganiaDoświadczenie w pracy biurowej jako sekretarka/sekretarz Umiejętność obsługi programów biurowych (np. Excel, MS Office, Outlook)Znajomość obsługi urządzeń biurowychBiegła znajomość języka polskiego, zarówno w mowie, jak i w piśmiePunktualność , sumienność oraz dobra organizacja Potrafiąca/potrafiący pracować pod presją czasuWielozadaniowośćMile widziane prawo jazdy kat. BOferujemy:Stabilne zatrudnienie Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych umiejętnościPracę w godzinach 8-16Jeśli jesteś zainteresowany/a tym stanowiskiem pracy, prosimy o przesłanie swojego CV lub kontakt telefoniczny pod numerem 50*******23. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
620000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Centrum szkoleniowe FUTURE zaprasza na jednodniowe BEZPŁATNE szkolenie w formie online na stanowiska pracy: ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z przeszkoleniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Recepcjonistka". Wystarczy wykształcenie ponadgimnazjalne, ponadpodstawowe, aby uczestniczyć w szkoleniu. Uczestnik szkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Recepcjonistek". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Zapraszamy do zgłaszania się na szkolenie. Zapisy trwają do 23.01.2024 r.

Sekretarka Kancelarii Radcy Prawnego
Sekretarka Kancelarii Radcy Prawnego
24 dnia plecy

Opis oferty pracyKancelaria Radcy Prawnego poszukuje osoby na stanowisko Sekretarka. Oczekiwania: * doświadczenie w pracy w biurze * umiejętność obsługi sprzętu biurowego i programu Worda i Excela * zainteresowanie prawem mile widziane

Sekretarka/Referent ds.administracyjno-ksiegowych
Sekretarka/Referent ds.administracyjno-ksiegowych
Lublin wczoraj

Zatrudnię od maja sekretarka/referent ds.administracyjno-księgowych. Do ogólnego zakresu obowiązków będzie należało : - weryfikacja,rejestracja i księgowanie dokumentów - księgowanie wyciągów bankowych - ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz zarządem - obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej - prowadzenie sekretariatu Wylacznie długa współpraca,umowa o pracę. Niezbędne prawo jazdy kat.B. Osoby zainteresowane proszę o CV.

Asystentka - sekretarka - wymagane języki
Asystentka - sekretarka - wymagane języki
Poznań 30+ kilka dni temu

Poszukujemy Panią do pracy jako sekretarka / asystentka. Praca w centrum Poznania. Praca nie wymaga siedzenia w biurze - może być wykonywana zdalnie. Główne zadanie to odbieranie telefonów i umawianie spotkań w godzinach 10-22 od poniedziałku do niedzieli. Wymagania : - miły głos - znajomość języków obcych : koniecznie angielski stopień komunikatywny, mile widzany rosyjski, niemiecki. - rzetelność - dobra organizacja pracy własnej - dyskrecja - podpisanie umowy o zachowaniu poufności. Zapraszamy do składania aplikacji.

sekretarka
sekretarka
Kraków 21 dni plecy

Opis oferty pracyFirma będąca jednym z największych w Polsce dostawców komponentów elektronicznych z siedzibą w Krakowie poszukuje osoby na stanowisko: sekretarki. Zakres obowiązków: - obsługa administracyjna biura, - dbanie o właściwy obieg dokumentów w firmie, - obsługa oraz ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej, - przygotowywanie dokumentów, zestawień oraz pism, - telefoniczny kontakt z klientami, - zamawianie materiałów biurowych, - współpraca i wsparcie wszystkich działów firmy. Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - umiejętność obsługi komputera i programów komputerowych (MS Office, Excel), - komunikatywna znajomość języka angielskiego, - dokładność, - komunikatywność, - umiejętność organizacji pracy, - zaangażowanie i inicjatywa. - posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności. Oferujemy: - stabilną formę zatrudnienia - umowa o pracę, stałe godziny pracy (8-15), praca od poniedziałku do piątku, - wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy, - zapewnienie niezbędnych narzędzi do pracy, - szkolenia zawodowe, - możliwość rozwoju zawodowego, - stałe wsparcie doświadczonych pracowników naszej firmy, - pakiet Benefit, - dofinansowania do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników, - prywatną opiekę medyczną. Nasza firma ma status Zakładu Pracy Chronionej, chętnie zatrudniamy kandydatów posiadających orzeczenie o II lub I stopniu niepełnosprawności. Osobom posiadającym orzeczenie o niepełnosprawności oferujemy dodatkowo: - Rehabilitację finansowaną przez ZFRON; - Dofinansowanie do leków oraz sprzętu rehabilitacyjnego (np. okulary, protezy, aparaty słuchowe), do OC lub dojazdów do pracy, do turnusów rehabilitacyjnych, kursów (np. językowych, zawodowych).

Sekretarka
Sekretarka
Kościerzyna 30+ kilka dni temu

Zatrudnię sekretarkę do prac biurowych w Kościerzynie

Sekretarka
Sekretarka
30+ kilka dni temu

Firma Portos Sp.J. mieszcząca się w Warszawie przy ul.Przyrzecze 10 b, obecnie poszukuje osoby na stanowisko sekretarki. Dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość zagadnień kadrowych. Zgłoszenia prosimy kierować załączając CV w odpowiedzi na ogłoszenie.

Sekretarka
Sekretarka
Tarnów 30+ kilka dni temu

Odbieranie telefonów Wykonywanie połączeń Przygotowywanie, obsługa obiegu dokumentów Prowadzenie kalendarza firmowego Wprowadzanie informacji do systemu

sekretarka
sekretarka
Hrubieszów 30+ kilka dni temu

Firma RAFMA sp. z o.o. zatrudni sekretarkę do biura. Wymagana obsługa komputera oraz znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Praca w Hrubieszowie. CV proszę wysyłać n adres @

sekretarka
sekretarka
Hrubieszów 30+ kilka dni temu

Firma RAFMA Sp. z o.o. zatrudni sekretarkę do biura. Wymagana obsługa komputera oraz znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Praca w Hrubieszowie. CV proszę kierować pod adres poczty elektronicznej.

Sekretarka - Asystentka Biura
Sekretarka - Asystentka Biura
Lublin 30+ kilka dni temu

Sekretarka - Asystentka Biura Zakres obowiązków: • Koordynowanie i zarządzanie codzienną pracą biura • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą • Tworzenie pism, zestawień oraz raportów • Nadzór i koordynacja terminowego przepływu informacji i dokumentów • Prowadzenie kalendarza spotkań, przygotowywanie niezbędnych informacji oraz dokumentacji przed spotkaniami • Bieżące prace biurowe, dbałość o właściwy wizerunek firmy • Wsparcie kadry zarządzającej w codziennych zadaniach • Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu • Ścisła współpraca z innymi działami firmy Wymagania: • Wykształcenie wyższe kierunkowe • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • Biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych • Dobra znajomość języka angielskiego • Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne • Dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole • Wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres • Zdolności analityczne, samodzielność i inicjatywa w działaniu • Rzetelność i skrupulatność Oferujemy: • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Elastyczne godziny pracy - możliwość pracy zdalnej • Możliwość negocjacji wynagrodzenia • Przyjazną atmosferę • Pakiet narzędzi niezbędnych do efektywnego wykonywania obowiązków Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ROGOŻ Sp. z o.o. –A- S.K.A. , zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 922 z późn. zm.)”. Administratorem danych jest ROGOŻ Sp. z o.o. –A- S.K.A. z siedzibą w w Lublinie przy ul. Prostej 19/3, 20-135 Lublin, NIP 8971792491, REGON 02225077. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich usunięcia/poprawiania. Zebrane dane osobowe zostały przez Panią/Pana podane dobrowolnie.

Praca Sekretarka prywatna szkoła Mokotów
Praca Sekretarka prywatna szkoła Mokotów
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego klienta, prywatnej szkoły podstawowej na Mokotowie, pilnie poszukujemy osoby do pracy jako Sekretarka/ Sekretarz. Jeśli masz doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu, skontaktuj się z ProworkPL i prześlij do nas swoje CV! Wymagania: doświadczenie w pracy jako sekretarka/ sekretarz dobra organizacja pracy i komunikatywność mile widziane doświadczenie w branży edukacyjnej wysoka kultura osobista znajomość angielskiego dodatkowym atutem Obowiązki: Klient ProworkPL, prywatna szkoła podstawowa zatrudni osobę do prowadzenia sekretariatu szkoły.. Obowiązki to prowadzenie dokumentacji szkoły, współpraca z nauczycielami, uczniami i klientami szkoły, bieżące prace biurowe. Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Praca w sekretariacie szkoły na pełny etat/ umowa o pracę – 40 godzin tygodniowo od KWIETNIA 2024. zatrudnienie na umowę o pracę/ pełny etat/ umowa podpisywana bezpośrednio z pracodawcą wynagrodzenie: stawka rynkowa do ustalenia praca 40 godz tygodniowo w godzinach 9.00 - 17.00 W przypadku zainteresowania niniejszą ofertą prosimy o aplikację na stronie www.prowork.pl Po otrzymaniu cv kontaktujemy się z kandydatami telefonicznie.

ASYSTENTKA PREZESA / SEKRETARKA
ASYSTENTKA PREZESA / SEKRETARKA
Warszawa 30+ kilka dni temu

Umiesz dobrze organizować pracę biura, skutecznie administrować i efektywnie zarządzać czasem?  Jeżeli dodatkowo dobrze znasz język angielski,  jesteś osobą operatywną i pewną siebie - właśnie Ciebie szukamy. Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy handlowej zajmującej się dystrybucją sprzętu elektronicznego, poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka Prezesa/Sekretarka Miejsce pracy: Warszawa, Al. Krakowska Umowa o pracę Pełny etat Wymagania: - Minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej; - Komunikatywna znajomość języka angielskiego – praca w międzynarodowym środowisku; - Umiejętność ustalania priorytetów i realizowania wielu zadań równocześnie; - Praktyczna znajomość MS Office; - Chęć do nauki i rozwijania kompetencji; - Komunikatywność, sumienność, dokładność; - Wysoka kultura osobista. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - Organizacja i kompleksowa obsługa biura; - Zarządzanie terminarzem; - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; - Nadzór nad obiegiem dokumentów (przygotowywanie dokumentów oraz archiwizacja); - Obsługa spotkań oraz przygotowanie sal konferencyjnych; - Bliska współpraca i codzienne wsparcie Kadry Kierowniczej oraz pozostałych pracowników; - Przygotowywanie potrzebnych zestawień, raportów w Excelu; - Organizacja podróży służbowych; - Dbałość o estetyczny wygląd recepcji oraz biura.  Pracodawca oferuje: - Stabilne zatrudnienie; - Atrakcyjne wynagrodzenie; - Pracę w zgranym zespole, w międzynarodowym środowisku; - Możliwość rozwoju; - Miłą atmosferę pracy we wspierającym się zespole. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, otwartą, z pozytywnym nastawieniem, a do tego lubisz realizować zadania organizacyjne i zarządzania biurem, zapraszamy Cię do złożenia cv i aplikowania na naszą ofertę pracy. Prosimy o zapisanie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli: „Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez ARFA HR Beata Przondo, z siedzibą w Warszawie przy ul. Rodła 14/3, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji." Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest ARFA HR Beata Przondo, z siedzibą w Warszawie przy ul. Rodła 14/3. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest Pani/Pana zgoda. Odbiorcami danych mogą być pracodawca, na rzecz którego prowadzony jest proces rekrutacji oraz podmioty zajmujące się obsługą hostingowi i elektroniczną administratora danych. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub do ewentualnego odwołania zgody. Ma Pani/Pan prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Ma Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych dostępne są na stronie https://arfahr.pl

Recepcja osoby z orzeczeniem sekretarka-asystentka
Recepcja osoby z orzeczeniem sekretarka-asystentka
Niepołomice 30+ kilka dni temu

Praca na stanowisku pracownika biurowego. Praca polega na obsłudze klienta w biurze, i na recepcji. Obsłudze połączeń telefonicznych i korespondencji mail. W twoim obszarze obowiązków będzie też dbanie o prawidłowy obieg dokumentów Praca typowo jako sekretarka czy asystentka.

Praca Sekretarka prywatna szkoła Mokotów Pilnie
Praca Sekretarka prywatna szkoła Mokotów Pilnie
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego klienta, prywatnej szkoły podstawowej na Mokotowie, pilnie poszukujemy osoby do pracy jako Sekretarka/ Sekretarz. Jeśli masz doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu, skontaktuj się z ProworkPL i prześlij do nas swoje CV! Wymagania: doświadczenie w pracy jako sekretarka/ sekretarz dobra organizacja pracy i komunikatywność mile widziane doświadczenie w branży edukacyjnej wysoka kultura osobista znajomość angielskiego dodatkowym atutem Obowiązki: Klient ProworkPL, prywatna szkoła podstawowa zatrudni osobę do prowadzenia sekretariatu szkoły.. Obowiązki to prowadzenie dokumentacji szkoły, współpraca z nauczycielami, uczniami i klientami szkoły, bieżące prace biurowe. Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Praca w sekretariacie szkoły na pełny etat/ umowa o pracę – 40 godzin tygodniowo od lutego 2024. zatrudnienie na umowę o pracę/ pełny etat/ umowa podpisywana bezpośrednio z pracodawcą wynagrodzenie: stawka rynkowa do ustalenia praca 40 godz tygodniowo w godzinach 9.00 - 17.00 W przypadku zainteresowania niniejszą ofertą prosimy o aplikację na stronie www.prowork.pl Po otrzymaniu cv kontaktujemy się z kandydatami telefonicznie.

Sekretarka z orzeczeniem o niepełnosprawności
Sekretarka z orzeczeniem o niepełnosprawności
189 zł
30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracownika na stanowisko: Sekretarka z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Blizne Łaszczyńskiego (gmina Stare Babice powiat warszawski zachodni) Wymagania: • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności – zapraszamy osoby z niepełnosprawnościami lekkimi, umiarkowanymi lub znacznymi. Każdy ma szansę • Wykształcenie średnie • Co najmniej rok doświadczenia na podobnym stanowisku • Znajomość języka angielskiego na poziomie A1 • Obsługa środowiska Windows i pakietu Microsoft Office. • Komunikatywność • Samodzielność w działaniu • Dobra organizacja pracy własnej • Sprawna obsługa komputera Obowiązki: • Odbieranie i przekazywanie połączeń • Dbanie o obieg korespondencji (wewnętrznej oraz Poczty Polskiej, kurierów) • Zarządzanie kalendarzem spotkań • Tworzenie dokumentacji • Obsługa gości • Podlewanie kwiatów • Inne obowiązki zlecone przez przełożonego Oferujemy: • Pracę stacjonarną • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin pracy • Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN • Wynagrodzenie od 5000 zł -5700 zł brutto • Pakiet medyczny Allianz Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Sekretarka osoba z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Sekretarka osoba z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Wieliczka 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności na stanowisko pomoc biurowa sekretarka oczekujemy minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku Gwarantujemy umowę o pracę 3900 zł brutto wynagrodzenie Praca od poniedziałku do piątku w godzinach porannych

Sekretarka/Asystentka
Sekretarka/Asystentka
Grudziądz 30+ kilka dni temu

Zapraszamy na certyfikowane przeszkolenie w dniu 15.01.2022 r. w formie online (szkolenie jest identycznie akceptowane jak szkolenie stacjonarne) ,, Sekretarki administracyjno-biurowej" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", ,,Inspektor ochrony danych osobowych", ,,Profesjonalna obsługi klienta". Szkolenie dla osób chcących pracować w sekretariacie, jako pracownik biurowy, inspektor ochrony danych osobowych, asystentka zarządu. Uczestnik przeszkolenia nie musi posiadać żadnego doświadczenia, tylko wykształcenie ponadgimnazjalne/ponadpodstawowe(nie musi być zakończone maturą).Każdy Uczestnik przeszkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikaty: dla ,, Sekretarki administracyjno-biurowej" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", ,,Inspektor ochrony danych osobowych", ,,Profesjonalna obsługi klienta". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Jest to przeszkolenie którego koszt wynosi 200 zł. Rejestracja na szkolenie trwa do 14.01.2022 r.

Sekretarka / Asystentka
Sekretarka / Asystentka
15 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Poszukuje osoby do biura na stanowisko: Asystentki Dyrektora ZAKRES OBOWIĄZKÓW: CZEGO OCZEKUJE? Brak doświadczenia to nie problem Umiejętności planowania pracy i ustalania priorytetów Samodzielności, komunikatywności, odpowiedzialności i rzetelności Dodatkowo spotykamy się kilka razy w tyogdniu po pracy CO OFERUJE? Atrakcyjny system wynagrodzeń 12 000 netto Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, bony świąteczne, paczki dla dzieci Przyjazną atmosferę pracy Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego m.in.: udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych) oddzielną umowę dotyczącą dodatkowych płatności, lub pieniądze z góry. Jeśli jesteś zainteresowana, to proszę o przesłanie CV

Sekretarka - 15000
Sekretarka - 15000
160 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Poszukuje osoby do biura na stanowisko: Asystentki Dyrektora ZAKRES OBOWIĄZKÓW: CZEGO OCZEKUJE? Brak doświadczenia to nie problem Umiejętności planowania pracy i ustalania priorytetów Samodzielności, komunikatywności, odpowiedzialności i rzetelności Dodatkowo spotykamy się kilka razy w tyogdniu po pracy CO OFERUJE? Atrakcyjny system wynagrodzeń 12 000 netto Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, bony świąteczne, paczki dla dzieci Przyjazną atmosferę pracy Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego m.in.: udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych) oddzielną umowę dotyczącą dodatkowych płatności, lub pieniądze z góry. Jeśli jesteś zainteresowana, to proszę o przesłanie CV

Sekretarka poszukiwana
Sekretarka poszukiwana
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzkoła jęzzykowa Language Masters poszukuje osoby do prowadzenia sekretariatu od stycznia 2024r. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00 - 19:00. Szkoła znajduje się przy ulicy Krańcowej w Warszawie Włochy. Osoba będzie odpowiedzialna za: obsługę telefoniczną, mailową i osobistą klientów Szkoły; przygotowywanie dokumentów; fakturowanie; prowadzenie facebook'a Szkoły; pomoc lektorom; dbanie o dobre imię i wizerunek. Poszukujemy osoby: posługującej się Pakietem MS Office; posługującej się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym; umiejącej pracować w zespole; skrupulatnej i dobrze zorganizowanej; o wysokiej kulturze osobistej. Prosimy o załączenie CV ze zdjęciem.

sekretarka dyrektora
sekretarka dyrektora
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDyrektor Szkoły w Warszawie na Mokotowie zatrudni Sekretarkę Dyrektora. Twój zakres obowiązków • Organizacja kalendarza Dyrektora szkoły, wsparcie w bieżących zadaniach, • Nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów, • Przygotowanie treści pism, edycja oraz formatowanie dokumentów, • Dbanie o porządek i odpowiedni wizerunek firmy, • Zapewnienie poprawnego przepływu dokumentacji i informacji, • Zarządzanie korespondencją - koordynacja obiegu poczty i dokumentów, Nasze wymagania • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, • Dobra znajomość pakietu MS Office, • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, • Dyspozycyjność, sumienność, zaangażowanie, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, • Wysoka kultura osobista, • Umiejętność pracy pod presją czasu, • Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacji pracy.

Sekretarka - biuro
Sekretarka - biuro
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma poszukuje kandydatów na stanowisko: Asystent/ka - wystawianie raportów produkcyjnych - zakupy materiałów eksploatacyjnych - kontakt z dostawcami zewnętrznymi, klientami lokalnymi i instytucjami publicznymi Wymagania: Microsoft Office (Excel, Word), język angielski Pełny etat od 7h do 15h

Sekretarka/recepcjonistka
Sekretarka/recepcjonistka
699000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Obowiązki:Odbieranie telefonów i odpowiadanie na zapytania telefonicznie lub mailowo.Zarządzanie kalendarzami i koordynowanie spotkań.Pisanie e-maili, notatek i listów, kserowanie oraz drukowanieZarządzanie wpisami do bazy danych i aktami klientów.Przyjmowanie wpłat i wystawianie paragonów. Sprawdzanie stanu zapasów i zamawianie potrzebnych materiałów.dbanie o ogólny porządek w miejscu pracy.Wymagania:Wykształcenie min. średnie.Dobre umiejętności komunikacyjne (werbalne i pisemne).Dobra umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość produktów Microsoft Office, takich jak Outlook, Word i Excel oraz sprawne poruszanie się w social mediach.Zatrudnimy recepcjonistkę do naszej Akademii Rozwoju Adedu.Szukamy osoby uczciwej, komunikatywnej, lubiącej kontakt z dziećmi i dobrze zorganizowanej.Gwarantujemy pracę w naszym, stale rozwijającym się zespole. Większość pracy to ustawianie kalendarza wizyt, przyjmowanie i ewidencjonowanie wpłat, kierowanie klientów do odpowiednich specjalistów i dbanie o dobre relacje z nimi - tworzenie miłej i rodzinnej atmosfery. Aplikacje prosimy wysyłać przez OLX.Więcej informacji o nas znajdziecie na naszej stronie internetowej www.adedu.plProsimy o dopisanie na swojej aplikacji następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z RozporządzeniemParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO))Informujemy, iż administratorem Państwa danych jest ADEDU Ewa Draniak z siedzibą w Warszawie (02-495), ul. Plutonu Torpedy 27a, NIP 72*****460Dane zawarte w aplikacji o pracę przetwarzane są w celach związanych z prowadzeniem rekrutacji w okresie 30 dni od złożenia aplikacji. Każdy kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji.

Sekretarka/asystentka
Sekretarka/asystentka
Warszawa 30+ kilka dni temu

Poszukuję osoby na stanowisko asystentki, w wymiarze 4 godzin - 4 dni w tygodniu. Szukam kogoś kreatywnego , experta w social mediach / promowanie, pozycjonowanie/ . Kogoś, kto potrafi perfekcyjnie obsługiwać komputer, tworzyć prezentacje multimedialne. Jeśli jesteś zainteresowana napisz do mnie i podaj numer telefonu.

Sekretarka Asystentka
Sekretarka Asystentka
Warszawa 30+ kilka dni temu

Zatrudnię reprezentatywną osobę na stanowisko osobistej asystentki/sekretarki. Wiek 18-45. Oferuję umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie oraz miłą atmosferę. Firma budowlana. Biuro mieści się w Warszawie na Białołęce.Proszę o zgłoszenia w formie cv oraz zdjęcia. Proszę o wiadomość od zdecydowanej, konkretnej osoby.

Sekretarka poszukiwana
Sekretarka poszukiwana
Warszawa 30+ kilka dni temu

Szkoła językowa Language Masters poszukuje osoby do prowadzenia sekretariatu od zaraz. Praca w niepełnym wymiarze godzin: poniedziałek 11 - 15, wtorek 12 - 19, środa 12 - 19, piątek 12 - 16 (godziny do niewielkich negocjacji). Szkoła znajduje się przy ulicy Kleszczowej w Warszawie Włochy. Osoba będzie odpowiedzialna za: obsługę telefoniczną, mailową i osobistą klientów Szkoły; przygotowywanie dokumentów; prowadzenie facebook'a Szkoły; pomoc lektorom; dbanie o dobre imię i wizerunek. Poszukujemy osoby: posługującej się Pakietem MS Office; posługującej się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym; umiejącej pracować w zespole; skrupulatnej i dobrze zorganizowanej; o wysokiej kulturze osobistej. CV wraz ze zdjęciem prosimy przesłać na: @

Recepcjonistka/ Sekretarka
Recepcjonistka/ Sekretarka
700000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Firma Boerner Service Sp. z o.o. poszukuje energicznej i komunikatywnej osoby na stanowisko recepcjonistki.Twój zakres obowiązków:bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, organizacja i obsługa spotkań i konferencji;odbieranie telefonu na recepcji i poczty elektronicznej;ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej;zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze;współpraca z kurierami, pocztą – nadawanie, odbieranie poczty;bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i biurowych;dbanie o serwis urządzeń biurowych: drukarki, kserokopiarki, ekspresy itp.;współpraca z zarządcami budynku i serwisem technicznym;dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych; przestrzeni wspólnych;archiwizacja dokumentów firmowych oraz archiwizacja pism (rejestr pism);sporządzanie pism - dokumentacji,dbanie o organizację pracy oraz właściwą atmosferę;inne zadania zlecone przez bezpośredniego przełożonego z zakresu administracji;sprawdzanie faktur transportowych pod kątem zgodności frachtu, km oraz stawki.Nasze wymagania:status studenta;doskonałe umiejętności komunikacyjne;znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).Mile widziane:doświadczenie na podobnym stanowisku;znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.To oferujemy:atrakcyjne wynagrodzenie;przyjazną atmosferę pracy;możliwość rozwoju zawodowego.Lokalizacja:Boerner Service Sp. z o.o., Warszawa, ul. Wołoska 5

Sekretarka Prezesa
Sekretarka Prezesa
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyStowarzyszenie Konstytucji RP zatrudni sekretarkę w Kancelarii Prezesa, do której będzie należało: - obsługa petentów w recepcji, - przyjmowanie i wysyłanie poczty elektronicznej, pisanie pism urzędowych, - załatwianie spraw na mieście, - obsługa urządzeń biurowych, - zastępstwo prezesa podczas jego nie obecności Oczekiwania: - miła aparycja - elokwencja - znajomość programów komputerowych, - obsługa urządzeń biurowych i laptopa - wykształcenie min. średnie Oferujemy: - miłą atmosferę w pracy - wysokie zarobki - premie i nagrody za rzetelnie wykonywaną pracę - możliwość zakwaterowania - narzędzia do pracy Osoby zainteresowane prosimy o aplikację ( CV ze zdjęciem) poprzez formularz Lento

Pracownik biurowy / sekretarka / asystent - kancelaria notarialna
Pracownik biurowy / sekretarka / asystent - kancelaria notarialna
Wrocław 30+ kilka dni temu

Notariusz Karolina Habaj, prowadząca Kancelarię Notarialną we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 108A lok. 15, zatrudni pracownika biurowego (sekretarkę/asystentkę). Pracownik biurowy / sekretarka / asystent - kancelaria notarialna Obowiązki ·komunikacja z klientami (telefon, e-mail, sekretariat) ·prowadzenie korespondencji urzędowej ·prowadzenie ksiąg ·przygotowywanie dokumentów Wymagania ·wysoki poziom kultury osobistej i komunikatywności ·bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Word) i innych urządzeń biurowych ·bardzo dobra organizacja pracy i skrupulatność ·doświadczenie w pracy biurowej (niekoniecznie w kancelarii) Oferujemy ·stabilne zatrudnienie na długi czas ·pracę w pełnym wymiarze czasu (w godz. 9.30 – 17.30) ·dostęp do zasobów merytorycznych kancelarii ·miejsce pracy w centrum miasta

Sekretarka z orzeczeniem o niepełnosprawności
Sekretarka z orzeczeniem o niepełnosprawności
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukującemu pracy, jak i pracodawcy, szukającemu najlepszego pracownika. Jesteśmy agencją headhunterską, świadczącą wsparcie dla pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Oferujemy także dofinansowania PFRON dla pracodawców w ramach naszych kompleksowych usług. Znajdź idealnego pracownika z nami i skorzystaj z naszej wiedzy w dziedzinie rekrutacji i zatrudniania osób z niepełnosprawnościami. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Sekretarka z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Blizne Łaszczyńskiego Wymagania: • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności – zapraszamy osoby z niepełnosprawnościami lekkimi, umiarkowanymi lub znacznymi. Każdy ma szansę • Wykształcenie średnie • Co najmniej rok doświadczenia na podobnym stanowisku • Znajomość języka angielskiego na poziomie A1 • Obsługa środowiska Windows i pakietu Microsoft Office. • Komunikatywność • Samodzielność w działaniu • Dobra organizacja pracy własnej • Sprawna obsługa komputera Obowiązki: • Odbieranie i przekazywanie połączeń • Dbanie o obieg korespondencji (wewnętrznej oraz Poczty Polskiej, kurierów) • Zarządzanie kalendarzem spotkań • Tworzenie dokumentacji • Obsługa gości • Podlewanie kwiatów • Inne obowiązki zlecone przez przełożonego Oferujemy: • Pracę stacjonarną • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin pracy • Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN • Wynagrodzenie od 5000 zł -5700 zł brutto • Pakiet medyczny Allianz Kontakt w sprawie ofert pracy: Ilona 798 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Sekretarka w EKO CENTER Service Sp. z o.o.
Sekretarka w EKO CENTER Service Sp. z o.o.
30+ kilka dni temu

SEKRETARKA ZAPRASZAM DO KONTAKTU TEL Miejsce pracy: WROCLAW Poszukujemy pracownika na pół etatu do pracy w biurze. Główne zadania : - skanowanie,układnie, wysyłanie dokumentów - wyszukiwanie informacji - wykonywanie prac zleconych przez przełożonego - wysyłanie poczty Oczekujemy - zaangażowania w pracę - odpowiedzialności - chęci stałego zatrudnienia - mile widziane doświadczenie w pracy jako sekretarka/ asystentka Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Sekretarka w EKO CENTER Service Sp. z o.o.
Sekretarka w EKO CENTER Service Sp. z o.o.
Warszawa 30+ kilka dni temu

SEKRETARKA ZAPRASZAM DO KONTAKTU TEL ALBO SMS Miejsce pracy: Warszawa Poszukujemy pracownika na pół etatu do pracy w biurze. Główne zadania : - skanowanie,układnie, wysyłanie dokumentów - wyszukiwanie informacji - wykonywanie prac zleconych przez przełożonego - wysyłanie poczty Oczekujemy - zaangażowania w pracę - odpowiedzialności - chęci stałego zatrudnienia - mile widziane doświadczenie w pracy jako sekretarka/ asystentka Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Specjalista ds. administracji - sekretarka (Ostrów Wielkopolski)
Specjalista ds. administracji - sekretarka (Ostrów Wielkopolski)
Ostrów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Firma o międzynarodowym zasięgu z wieloletnią tradycją zatrudni doświadczoną osobę na stanowisko:specjalista ds. administracji/sekretarka (miejsce wykonywania pracy Ostrów Wielkopolski)Zadania:wykonywanie różnorodnych, bieżących zadań zleconych przez przełożonego oraz pracowników innych obszarów, ale mieszczących się w obrębie zajmowanego stanowiska,kontakty z interesantami wewnętrznymi i zewnętrznymi,organizacja wizyt gości,obsługa spotkań firmowych,redagowanie pism firmowych,nadzór nad właściwym przepływem dokumentów i korespondencji,odbiór i wysyłka listów oraz paczek,dbanie o ogólny ład i porządek na terenie firmy,Wymagania:doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,wykształcenie wyższe, ale nie jest to warunek konieczny,komunikatywna znajomość języka angielskiego,znajomość pakietu MS Office, z dużym naciskiem na Excel,skrupulatność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, wysokie zdolności interpersonalne,bardzo dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne,otwartość na dużą różnorodność realizowanych zadań,odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,prawo jazdy kat. B.Zainteresowane osoby zapraszamy do aplikowania przez formularz OLX.Możliwy również kontakt telefoniczny pod numerem 72*******09.Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli dotyczącej przetwarzania danych kandydatów do pracy. 

Sekretarka/Pracownik administracyjni
Sekretarka/Pracownik administracyjni
Płock wczoraj

Zatrudnię sekretarkę do pracy w biurze zarządu.Zakres pracy:kontrola obiegu dokumentów,archiwizacja dokumentacji,wystawianie faktur,przygotowywanie podstawowych umów,kontakt z kontrahentami,koordynacja spotkań i kalendarza Zarządu.Wymagania:doświadczenie,dyspozycyjność,zaangażowanie,prawo jazdy kategorii Bbiegła znajomość obsługi komputera oraz programów Excel, Power Point, Word,komunikatywność,zaangażowanie,odporność na stres.Oferujemy:pracę w dynamicznie rozwijającej się Spółce,pakiet szkoleń,możliwość rozwoju zawodowego,wpływ na rozwój organizacji.

Sekretarka w przedszkolu
Sekretarka w przedszkolu
Warszawa 15 dni plecy

Opis oferty pracyPraca na stanowisku sekretarki w publicznym przedszkolu. Umowa o pracę w wymiarze 0,5 etatu. Elastyczne godziny pracy (pomiędzy 8.00 a 16.00). Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji przedszkola zgodnie z obowiązującymi przepisami we współpracy z dyrekcją organizacja pracy sekretariatu dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dbanie o tablicę informacyjną realizacja zamówień oraz współpraca z dostawcami i wykonawcami (np. zamówienie archiwizacja dokumentacji przygotowywanie dokumentacji, w tym zaświadczeń, a także umów i aneksów w oparciu o obowiązujące wzory dokumentów obsługa systemu rekrutacyjnego oraz udzielanie informacji o ofercie zainteresowanym rodzicom współpraca z działem kadr działem księgowości

Sekretarka/Asystentka - 15000
Sekretarka/Asystentka - 15000
69 zł
Nowy Sącz 30+ kilka dni temu

Poszukuje osoby do biura na stanowisko: Asystentki Dyrektora ZAKRES OBOWIĄZKÓW: CZEGO OCZEKUJE? Brak doświadczenia to nie problem Umiejętności planowania pracy i ustalania priorytetów Samodzielności, komunikatywności, odpowiedzialności i rzetelności Dodatkowo spotykamy się kilka razy w tyogdniu po pracy CO OFERUJE? Atrakcyjny system wynagrodzeń 12 000 netto Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, bony świąteczne, paczki dla dzieci Przyjazną atmosferę pracy Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego m.in.: udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych) oddzielną umowę dotyczącą dodatkowych płatności, lub pieniądze z góry. Jeśli jesteś zainteresowana, to proszę o przesłanie CV

Sekretarka medyczna - Poznań
Sekretarka medyczna - Poznań
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyCentrum Medyczne HCP w Poznaniu zatrudni sekretarkę medyczną. Oczekujemy: - umiejętności administracyjnych; - empatii; - umiejętności rozliczeń; - wysokiej kultury osobistej; - pozytywnego podejścia do ludzi.

Sekretarka, Asystentka Biura
Sekretarka, Asystentka Biura
790000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

ASYSTENTKA BIURADołącz do naszego zespołuPraca stacjonarna w Warszawie OPIS STANOWISKAdbanie o codzienne funkcjonowanie biuraobsługa telefonu firmowego, rezerwacyjnegoobsługa poczty e-mailowej, poczty firmowej oraz przesyłek kurierskichkoordynowanie kalendarza Zarządudbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy oraz współpraca z innymi działamizaopatrzenie firmy w artykuły biurowe i środki pierwszej pomocy medycznejdbanie o prządek oraz koordynowanie pracy serwisu sprzątającego biuro CZEGO OCZEKUJEMYbardzo dobra organizacja czasu pracyskrupulatność, dokładność, terminowośćzaangażowanie, komunikatywność i energia w działaniudobra znajomość urządzeń biurowych i podstawowych programów MC Officesamodzielność w działaniuprawo jazdy kat. B – mile widzianedoświadczenie na podobnym stanowisku – mile widzianeznajomość języka angielskiego, programów graficznych będzie dodatkowym atutem CO ZAPEWNIAMYstałe wynagrodzenie na podstawie umowy zlecenie lub B2Bpracę w miłym zespoleposiłek regeneracyjny - pracowniczyelastyczny grafik pracy (np. dostosowany do zajęć szkolnych) Proszę o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pracownik biurowy - sekretarka
Pracownik biurowy - sekretarka
995000 zł
Ożarów Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Pracownik biurowy – sekretariatMiejsce pracy: Ożarów MazowieckiZakres obowiązków do przyuczenia:Bieżąca obsługa biura/ sekretariatu firmyObsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącejNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i korespondencjiObsługa poczty elektronicznej i centrali telefonicznejDbanie o zapewnienie bieżącej dostępności artykułów biurowych i eksploatacyjnychWsparcie działów firmy w bieżącej pracyObsługa gości firmyWykonywanie zadań zleconych przez ZarządWymagania:Wykształcenie minimum średnieDobra znajomość obsługi komputeraDobra organizacja pracyOdpowiedzialność, sumienność i dokładnośćKomunikatywność i bezkonfliktowośćOferujemy:Stabilne zatrudnienie na umowę o pracęPracę od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem przez OLX oraz określenie oczekiwań finansowych.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Sekretarka, pomoc księgowa
Sekretarka, pomoc księgowa
Poznań 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby mającej rozeznanie w procedurach administracyjnych. Zadania do wykonania to: wyszukiwanie informacji podatkowych dla osób prawnych, odpowiadanie na pytania księgowe i wyszukiwanie partnerów księgowych lub prawników mogących odpowiedzieć na wszelkie pytania dotyczące działania firmy. Jest to praca płatna po 40 zl za godzinę, przeznaczona dla osoby chcącej wygenerować dodatkowy dochód, która ma już pracę. Możliwość własnej organizacji czasu pracy. Wyszukiwanie informacji powinno następować w miarę sprawnie. Niezbędne kwalifikacje: - Orientacja w organizacji administracji państwowej, aby wiedzieć, gdzie zadzwonić bez marnowania czasu, przewidywać potencjalne pytania, pilnować otrzymania odpowiedzi, aby uzyskać dokładną informację. Znajomość języka angielskiego byłaby dużym plusem.Proszę o kontakt poprzez wiadomość olx, dziekuje.

Sekretarka - stanowisko administracyjne
Sekretarka - stanowisko administracyjne
Kielce 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków:dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i komunikacji,gromadzenie i przechowywanie dokumentacjiarchiwizacja dokumentówzlecanie i odbieranie przesyłekobsługa poczty wychodzącej i przychodzącejobsługa urządzeń biurowychprzyjmowanie gości Nasze wymagania:min. wykształcenie średniepodstawowa umiejętność obsługi pakietu Office, w tym programu Excelzaangażowanie i samodzielność w podejmowaniu decyzjidobra organizacja pracymile widziane doświadczenie w pracy związanej z obiegiem dokumentówmile widziane prawo jazdy kat BTo oferujemy:atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki zatrudnieniakomfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze w centrum miastamożliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania cennego doświadczenia w branży OZEmiłą atmosferę pracy w dynamicznej rozwijającej się firmie

Sekretarka/ Asystentka biura
Sekretarka/ Asystentka biura
230000 zł
Nowy Dwór Mazowiecki 30+ kilka dni temu

OPISFirma Voss specjalizuje się w montażu konstrukcji stalowych regałów magazynowych typu AKL, OPM, DPS, SILO, FLEXY, CUBY. Dziesięć lat doświadczenia w branży ugruntowało pozycję firmy na rynku przez co zapewnia ona stałe i stabilne zatrudnienie swoim pracownikom.Wraz z dynamicznym rozwojem oraz rozpoczęciem nowych projektów w Europie i Ameryce Północnej zatrudnimy pracowników na stanowiskoSekretarka/ Asystentka biuraTwój zakres obowiązków·         bezpośrednia, telefoniczna oraz e-mailowa obsługa sekretariatu·         obsługa dokumentacji biurowej oraz korespondencji (elektronicznej i tradycyjnej),·         bieżące wsparcie administracyjne pracowników firmy oraz kontakt z innymi oddziałami,·         nadzór nad dokumentacją związaną z projektami .Nasze wymagania·         znajomość języka niemieckiego w stopniu zaawansowanym w mowie i w piśmie  - warunek konieczny,·         dobra znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych - pakiet MS Office, w szczególności narzędzi Excel i Word,·         samodzielność i dobra organizacja pracy własnej,·         komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,·         sumienność, rzetelność, skrupulatność i terminowość.Mile widziane·         doświadczenie w pracy w dziale administracji. To oferujemy:·         umowa o pracę na pełen etat,·         niezbędne narzędzia pracy - komputer, telefon·         ubezpieczenie grupoweZapraszam do kontaktu