Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Sekretarka/Sekretarz biura w Kancelarii notarialnej
Sekretarka/Sekretarz biura w Kancelarii notarialnej
nowe 30+ kilka dni temu

Kancelaria notarialna w Gdańsku zatrudni osobę z doświadczeniem (Warunek konieczny) do prowadzenia sekretariatu. Praca w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku. Od kandydatów oczekujemy: - Doświadczenia w pracy na stanowisku sekretarki/sekretarza lub prowadzenia repertorium A w Kancelarii notarialnej, - Skrupulatności i odpowiedzialności, - Ukończone studia wyższe - administracja lub pokrewne, - Chęć współpracy na dłużej, - Pozytywnego nastawienia. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w oparciu umowy o pracę, - Wsparcia zespołu i przełożonego, - Miłą atmosferę i pracę w dużym zespole. Obowiązki: - Obsługa klientów Kancelarii, - Przygotowywanie i wydawanie wypisów, - Prowadzenie repertorium A, - Przygotowywanie i wysyłka korespondencji, - Obsługa kasowa