Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. analiz i rozliczeń
Specjalista ds. analiz i rozliczeń
nowe Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyUniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu zatrudni w Dziale Szpitali Klinicznych i Inwestycji Szpitalnych, na stanowisko: Specjalista ds. analiz i rozliczeń miejsce pracy: Poznań Podstawowe zadania i zakres odpowiedzialności: • sporządzanie analiz przekazywanych przez szpitale kliniczne sprawozdań finansowych, raportów o sytuacji ekonomiczno-finansowej SPZOZ (art. 53a ustawy o działalności leczniczej), pozostałych sprawozdań z działalności podmiotów leczniczych, dla których Uczelnia jest podmiotem tworzącym • nadzór nad sprawozdawczością ze szpitali klinicznych przekazywaną przez Uczelnię do Ministerstwa Zdrowia, GUS i innych podmiotów zewnętrznych • prowadzenie spraw związanych z inwestycjami jednostek, dla których Uczelnia pełni funkcję podmiotu tworzącego • prowadzenie bieżących spraw związanych z działalnością szpitali klinicznych, wynikających z pełnienia funkcji podmiotu tworzącego przez Uczelnię Wymagane doświadczenie i wykształcenie: • wykształcenie wyższe (preferowane Ekonomia, Rachunkowość) • doświadczenie w przygotowywaniu analiz finansowych • znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel) • znajomość przepisów Ustawy o działalności leczniczej oraz przepisów w zakresie rachunkowości i finansów publicznych • umiejętność redagowania dokumentów administracyjnych (zewnętrznych i wewnętrznych) • samodzielność, skrupulatność, terminowość • umiejętności organizacyjne oraz pracy w zespole Mile widziane: • doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym w podmiotach leczniczych Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w uczelni publicznej z ponad 100-letnią historią • umowę o pracę na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony • możliwość dalszego rozwoju i zdobywania doświadczeń • pakiet świadczeń socjalnych (kartę uprawniającą do zakupu usług sportowo-kulturalnych, dofinansowanie do wypoczynku i inne) Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. analiz i rozliczeń oraz przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Uniwersytet Medyczny im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/am się z załączoną w ofercie pracy klauzulą informacyjną.” Klauzula informacyjna: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań. 2.We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można się kontaktować za pomocą e-mail: @ 3.Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na wskazane stanowisko. 4.Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 ust.1 lit. a ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 o ochronie danych osobowych z dn. 27 kwietnia 2016 r. oraz art. 22-1 Kodeksu Pracy z dn. 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. z 1998 r. N21, poz. 94 z późn.zm.). 5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. 6.Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom, za wyjątkiem podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa. 7.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. 8.Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 9.Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa. W pozostałym zakresie jest dobrowolne. 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.

SZUKAMY Specjalisty/tki ds. rozliczeń projektów!
SZUKAMY Specjalisty/tki ds. rozliczeń projektów!
Kraków 30+ kilka dni temu

Miejsce pracy: Kraków Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: - nadzór nad budżetem i finansami projektów fundacji; - sporządzanie okresowych analiz i sprawozdań finansowych z zakresu realizacji projektów; - bieżący monitoring finansowy realizacji projektów; - kontakt z zewnętrznym biurem księgowym i kadrowym; terminowe przekazywanie niezbędnych dokumentów; - kontakt z koordynatorami i członkami zespołów odpowiadającymi za poszczególne zadania i projekty w kwestiach budżetowych i finansowych; - tworzenie i wsparcie przy tworzeniu budżetów, nadzór i monitorowanie prawidłowego wydatkowania budżetów projektowych, rozliczanie budżetów projektowych; - współpraca z pracownikami Fundacji; Wymagania: - bieżąca znajomość zagadnień finansowo-księgowych oraz odpowiednich przepisów prawnych; - doświadczenie w rozliczaniu projektów; - bardzo dobra znajomość obsługi poczty elektronicznej, edytora tekstu, programu excel; - umiejętność samodzielnej organizacji pracy, sumienność, terminowość, - - umiejętność pracy w zespole; - doświadczenie pracy w NGOs lub znajomość sektora organizacji pozarządowych w Polsce; - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym; - doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków unijnych; - umiejętność pracy w środowisku Office 365. Oferujemy: - pracę na podstawie umowy o pracę na czas określony lub inna forma zatrudnienia; - pracę w entuzjastycznym i dynamicznym zespole nastawionym na realizację celów; Zainteresowane osoby prosimy o przesłania CV na adres: @ z tytułem rekrutacja SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PROJEKTÓW Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami/kandydatkami. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Wraz z CV, należy przesłać czytelnie podpisane załączone oświadczenie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy – w przypadku ich podania w CV, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przez jej wycofaniem. Oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do moich danych osobowych, w tym uzyskania ich kopii oraz ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych do innego administratora oraz wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania.

Specjalista ds. księgowości. Elastyczny czas pracy, liczne benefity!
Specjalista ds. księgowości. Elastyczny czas pracy, liczne benefity!
Jelcz-Laskowice wczoraj

Elica Group to światowy lider w produkcji okapów i silników elektrycznych. Obecnie do naszego zakładu w Jelczu-Laskowicach poszukujemy kandydatów na stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCIMiejsce pracy: Jelcz-LaskowiceOsoba na tym stanowisku będzie brała czynny udział w zarządzaniu przepływami pieniężnymi w firmie.Twój zakres obowiązków:Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnychKsięgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztówKsięgowanie faktur kosztowychUzgadnianie przyjęć magazynowych z fakturamiWeryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowymPrzygotowanie raportów statystycznych (Intrastat)Aktywny udział w bieżącym wyjaśnianiu niezgodności, w oparciu o istniejące systemy kontroli wewnętrznejSporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmyCzynny udział w zamknięciu miesiąca i rokuWsparcie bieżących prac działu księgowościNasze wymagania:Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej – warunek koniecznyKomunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieDobra znajomość programu MS ExcelWykształcenie o profilu ekonomicznymKomunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieOdporność na stresZdolność analitycznego myślenia, samodzielność, rzetelność Mile widzianeSporządzanie deklaracji VATZnajomość systemu SAPOferujemy:Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie w oparciu o umowę o pracęElastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę w godzinach 7:30 – 9:00).Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferzeMożliwości rozwoju oraz zdobycia nowej wiedzy i doświadczeń.Bogaty pakiet świadczeń socjalnych, dofinansowane posiłkiPrywatną opiekę medycznąKlikając w przycisk „Aplikuj” lub „Aplikuj teraz” wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Elica Group Polska Sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w ogłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Elica Group Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. Zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcie, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Twoja zgoda jest dobrowolna i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Masz prawo do jej wycofania w każdym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez Elica Group Polska przed cofnięciem zgody. Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych przez Elica Group Polska znajdziesz tutaj: www.people.elica.com/resources/informacja-pl.pdf

Specjalista/ka ds. administracji i rozliczeń.
Specjalista/ka ds. administracji i rozliczeń.
Kraków 6 dni plecy

Opis oferty pracyW codziennej pracy stawiamy na jakość i profesjonalizm, przy jednoczesnym dbaniu o rozwój potencjału naszych pracowników. Jeśli jesteś osobą z pasją do pracy administracyjnej i finansowej, ta oferta może być dla Ciebie! Specjalista/Specjalista ds. administracji i rozliczeń. Kluczowe zadania: - bieżące prace administracyjne, zapewniające sprawne funkcjonowanie biura, - nadzór nad obiegiem dokumentacji Spółek – przygotowanie i kontrola poprawności i kompletności dokumentów (umowy, cesje, cenniki, aneksy), - wystawianie faktur VAT oraz innych dokumentów księgowych, - wprowadzanie dokumentów do systemu elektronicznego, - rozliczanie oraz monitoring należności i zobowiązań, - prowadzenie ewidencji faktur oraz kosztów i przychodów, zgodnie z przyjętym standardem, oraz przygotowywanie analiz, raportów kontroli należności na potrzeby wewnętrzne, - współpraca z placówkami oświatowymi w zakresie rozliczeń finansowych, - prowadzenie działań windykacyjnych zgodnie z przyjętym standardem, - obsługa korespondencji związanej z fakturowaniem i administracją, - współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń finansowych, - odpowiedzialność za zachowanie poufności i dokładność dokumentów finansowych, - wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego związanych z rozliczeniami i administracją. Oczekujemy: - min. wykształcenie średnie ekonomiczne, atutem będzie wykształcenie wyższe kierunkowe (Finanse i Rachunkowość, Ekonomia, Administracja), - podstawowa znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości, - podstawowa znajomość MS Excel, umożliwiająca efektywne zarządzanie danymi i tworzenie tabel, - min. roczne doświadczenie w pracy biurowej, - umiejętność analitycznego myślenia, - skrupulatność i dokładność, - dobra organizacja pracy i terminowość, - odpowiedzialność, - komunikatywność, - umiejętność pracy w zespole, - zaangażowanie i proaktywna postawa, - otwartość na rozwój i zdobywanie wiedzy. Mile widziane: - znajomość programu LiveKid, - doświadczenie zawodowe w obszarze księgowo-kadrowym. Z nami zyskujesz: - bardzo dobrą atmosferę pracy, - stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę (5400-5500 brutto), - elastyczne godziny pracy, - realną możliwość rozwoju zawodowego, - możliwość realizacji własnych pomysłów jak i udziału w inicjatywach podejmowanych przez nas, - wsparcie merytoryczne doświadczonej kadry. Ważne informacje: Z przyjemnością poznamy Twoje talenty, mocne strony i pomożemy w ich rozwoju. Zadbamy o to, żebyś czuł/czuła się u nas komfortowo i swobodnie. Damy Ci możliwość wdrażania własnych pomysłów, oraz stworzymy warunki do rozwoju osobistego. Podczas rekrutacji nie spodziewaj się sztywnej rozmowy, a raczej swobodnej rozmowy o planach i celach. ZAPRASZAMY - APLIKUJ ! "Zgadzam się na przetwarzanie przez Eduity Sp. z.o.o moich danych osobowych dla potrzeb niniejszej rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko pracy. Zgoda obejmuje dane zawarte w moim CV, a także w innych załączonych dokumentach aplikacyjnych. "Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 lub art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Eduity Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie ul. Bronowicka 86/2, 30-091 Kraków. W razie pytań dotyczących zasad prywatności i przetwarzania danych należy kontaktować się pod nr tel: 537 - pokaż numer telefonu - lub listowanie na adres Eduity Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie ul. Bronowicka 86/2, 30-091 Kraków. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: a. realizacji procesu rekrutacji na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 pkt a RODO)b. realizacji przyszłych procesów rekrutacji na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 pkt a RODO)Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Eduity Sp. z.o.o oraz firmy współpracujące w dziedzinie: a. infrastruktury informatycznej b. usług związanych z bieżącym prowadzeniem działalności gospodarczej Spółki. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: 2 lata lub do momentu cofnięcia zgody w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (PUODO) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Jednak niepodanie danych osobowych oraz brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwi Panu/Pani wzięcie udziału w rekrutacji. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.