Specjalista ds. analiz i rozliczeń
Opis oferty pracyUniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu zatrudni w Dziale Szpitali Klinicznych i Inwestycji Szpitalnych, na stanowisko: Specjalista ds. analiz i rozliczeń miejsce pracy: Poznań Podstawowe zadania i zakres odpowiedzialności: • sporządzanie analiz przekazywanych przez szpitale kliniczne sprawozdań finansowych, raportów o sytuacji ekonomiczno-finansowej SPZOZ (art. 53a ustawy o działalności leczniczej), pozostałych sprawozdań z działalności podmiotów leczniczych, dla których Uczelnia jest podmiotem tworzącym • nadzór nad sprawozdawczością ze szpitali klinicznych przekazywaną przez Uczelnię do Ministerstwa Zdrowia, GUS i innych podmiotów zewnętrznych • prowadzenie spraw związanych z inwestycjami jednostek, dla których Uczelnia pełni funkcję podmiotu tworzącego • prowadzenie bieżących spraw związanych z działalnością szpitali klinicznych, wynikających z pełnienia funkcji podmiotu tworzącego przez Uczelnię Wymagane doświadczenie i wykształcenie: • wykształcenie wyższe (preferowane Ekonomia, Rachunkowość) • doświadczenie w przygotowywaniu analiz finansowych • znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel) • znajomość przepisów Ustawy o działalności leczniczej oraz przepisów w zakresie rachunkowości i finansów publicznych • umiejętność redagowania dokumentów administracyjnych (zewnętrznych i wewnętrznych) • samodzielność, skrupulatność, terminowość • umiejętności organizacyjne oraz pracy w zespole Mile widziane: • doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym w podmiotach leczniczych Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w uczelni publicznej z ponad 100-letnią historią • umowę o pracę na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony • możliwość dalszego rozwoju i zdobywania doświadczeń • pakiet świadczeń socjalnych (kartę uprawniającą do zakupu usług sportowo-kulturalnych, dofinansowanie do wypoczynku i inne) Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. analiz i rozliczeń oraz przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Uniwersytet Medyczny im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/am się z załączoną w ofercie pracy klauzulą informacyjną.” Klauzula informacyjna: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań. 2.We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można się kontaktować za pomocą e-mail: @ 3.Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na wskazane stanowisko. 4.Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 ust.1 lit. a ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 o ochronie danych osobowych z dn. 27 kwietnia 2016 r. oraz art. 22-1 Kodeksu Pracy z dn. 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. z 1998 r. N21, poz. 94 z późn.zm.). 5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. 6.Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom, za wyjątkiem podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa. 7.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. 8.Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 9.Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa. W pozostałym zakresie jest dobrowolne. 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
Miejsce pracy: Kraków Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: - nadzór nad budżetem i finansami projektów fundacji; - sporządzanie okresowych analiz i sprawozdań finansowych z zakresu realizacji projektów; - bieżący monitoring finansowy realizacji projektów; - kontakt z zewnętrznym biurem księgowym i kadrowym; terminowe przekazywanie niezbędnych dokumentów; - kontakt z koordynatorami i członkami zespołów odpowiadającymi za poszczególne zadania i projekty w kwestiach budżetowych i finansowych; - tworzenie i wsparcie przy tworzeniu budżetów, nadzór i monitorowanie prawidłowego wydatkowania budżetów projektowych, rozliczanie budżetów projektowych; - współpraca z pracownikami Fundacji; Wymagania: - bieżąca znajomość zagadnień finansowo-księgowych oraz odpowiednich przepisów prawnych; - doświadczenie w rozliczaniu projektów; - bardzo dobra znajomość obsługi poczty elektronicznej, edytora tekstu, programu excel; - umiejętność samodzielnej organizacji pracy, sumienność, terminowość, - - umiejętność pracy w zespole; - doświadczenie pracy w NGOs lub znajomość sektora organizacji pozarządowych w Polsce; - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym; - doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków unijnych; - umiejętność pracy w środowisku Office 365. Oferujemy: - pracę na podstawie umowy o pracę na czas określony lub inna forma zatrudnienia; - pracę w entuzjastycznym i dynamicznym zespole nastawionym na realizację celów; Zainteresowane osoby prosimy o przesłania CV na adres: @ z tytułem rekrutacja SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PROJEKTÓW Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami/kandydatkami. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Wraz z CV, należy przesłać czytelnie podpisane załączone oświadczenie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy – w przypadku ich podania w CV, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przez jej wycofaniem. Oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do moich danych osobowych, w tym uzyskania ich kopii oraz ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych do innego administratora oraz wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Elica Group to światowy lider w produkcji okapów i silników elektrycznych. Obecnie do naszego zakładu w Jelczu-Laskowicach poszukujemy kandydatów na stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCIMiejsce pracy: Jelcz-LaskowiceOsoba na tym stanowisku będzie brała czynny udział w zarządzaniu przepływami pieniężnymi w firmie.Twój zakres obowiązków:Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnychKsięgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztówKsięgowanie faktur kosztowychUzgadnianie przyjęć magazynowych z fakturamiWeryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowymPrzygotowanie raportów statystycznych (Intrastat)Aktywny udział w bieżącym wyjaśnianiu niezgodności, w oparciu o istniejące systemy kontroli wewnętrznejSporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmyCzynny udział w zamknięciu miesiąca i rokuWsparcie bieżących prac działu księgowościNasze wymagania:Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej – warunek koniecznyKomunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieDobra znajomość programu MS ExcelWykształcenie o profilu ekonomicznymKomunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieOdporność na stresZdolność analitycznego myślenia, samodzielność, rzetelność Mile widzianeSporządzanie deklaracji VATZnajomość systemu SAPOferujemy:Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie w oparciu o umowę o pracęElastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę w godzinach 7:30 – 9:00).Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferzeMożliwości rozwoju oraz zdobycia nowej wiedzy i doświadczeń.Bogaty pakiet świadczeń socjalnych, dofinansowane posiłkiPrywatną opiekę medycznąKlikając w przycisk „Aplikuj” lub „Aplikuj teraz” wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Elica Group Polska Sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w ogłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Elica Group Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. Zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcie, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Twoja zgoda jest dobrowolna i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Masz prawo do jej wycofania w każdym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez Elica Group Polska przed cofnięciem zgody. Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych przez Elica Group Polska znajdziesz tutaj: www.people.elica.com/resources/informacja-pl.pdf
Opis oferty pracyW codziennej pracy stawiamy na jakość i profesjonalizm, przy jednoczesnym dbaniu o rozwój potencjału naszych pracowników. Jeśli jesteś osobą z pasją do pracy administracyjnej i finansowej, ta oferta może być dla Ciebie! Specjalista/Specjalista ds. administracji i rozliczeń. Kluczowe zadania: - bieżące prace administracyjne, zapewniające sprawne funkcjonowanie biura, - nadzór nad obiegiem dokumentacji Spółek – przygotowanie i kontrola poprawności i kompletności dokumentów (umowy, cesje, cenniki, aneksy), - wystawianie faktur VAT oraz innych dokumentów księgowych, - wprowadzanie dokumentów do systemu elektronicznego, - rozliczanie oraz monitoring należności i zobowiązań, - prowadzenie ewidencji faktur oraz kosztów i przychodów, zgodnie z przyjętym standardem, oraz przygotowywanie analiz, raportów kontroli należności na potrzeby wewnętrzne, - współpraca z placówkami oświatowymi w zakresie rozliczeń finansowych, - prowadzenie działań windykacyjnych zgodnie z przyjętym standardem, - obsługa korespondencji związanej z fakturowaniem i administracją, - współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń finansowych, - odpowiedzialność za zachowanie poufności i dokładność dokumentów finansowych, - wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego związanych z rozliczeniami i administracją. Oczekujemy: - min. wykształcenie średnie ekonomiczne, atutem będzie wykształcenie wyższe kierunkowe (Finanse i Rachunkowość, Ekonomia, Administracja), - podstawowa znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości, - podstawowa znajomość MS Excel, umożliwiająca efektywne zarządzanie danymi i tworzenie tabel, - min. roczne doświadczenie w pracy biurowej, - umiejętność analitycznego myślenia, - skrupulatność i dokładność, - dobra organizacja pracy i terminowość, - odpowiedzialność, - komunikatywność, - umiejętność pracy w zespole, - zaangażowanie i proaktywna postawa, - otwartość na rozwój i zdobywanie wiedzy. Mile widziane: - znajomość programu LiveKid, - doświadczenie zawodowe w obszarze księgowo-kadrowym. Z nami zyskujesz: - bardzo dobrą atmosferę pracy, - stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę (5400-5500 brutto), - elastyczne godziny pracy, - realną możliwość rozwoju zawodowego, - możliwość realizacji własnych pomysłów jak i udziału w inicjatywach podejmowanych przez nas, - wsparcie merytoryczne doświadczonej kadry. Ważne informacje: Z przyjemnością poznamy Twoje talenty, mocne strony i pomożemy w ich rozwoju. Zadbamy o to, żebyś czuł/czuła się u nas komfortowo i swobodnie. Damy Ci możliwość wdrażania własnych pomysłów, oraz stworzymy warunki do rozwoju osobistego. Podczas rekrutacji nie spodziewaj się sztywnej rozmowy, a raczej swobodnej rozmowy o planach i celach. ZAPRASZAMY - APLIKUJ ! "Zgadzam się na przetwarzanie przez Eduity Sp. z.o.o moich danych osobowych dla potrzeb niniejszej rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko pracy. Zgoda obejmuje dane zawarte w moim CV, a także w innych załączonych dokumentach aplikacyjnych. "Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 lub art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Eduity Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie ul. Bronowicka 86/2, 30-091 Kraków. W razie pytań dotyczących zasad prywatności i przetwarzania danych należy kontaktować się pod nr tel: 537 - pokaż numer telefonu - lub listowanie na adres Eduity Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie ul. Bronowicka 86/2, 30-091 Kraków. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: a. realizacji procesu rekrutacji na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 pkt a RODO)b. realizacji przyszłych procesów rekrutacji na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 pkt a RODO)Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Eduity Sp. z.o.o oraz firmy współpracujące w dziedzinie: a. infrastruktury informatycznej b. usług związanych z bieżącym prowadzeniem działalności gospodarczej Spółki. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: 2 lata lub do momentu cofnięcia zgody w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (PUODO) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Jednak niepodanie danych osobowych oraz brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwi Panu/Pani wzięcie udziału w rekrutacji. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.