Sortowanie:
Znaleziony: 9 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. Dotacji
Specjalista ds. Dotacji
nowe Wrocław 18 dni plecy

Opis oferty pracyGrupa AF skutecznie pomaga placówkom publicznym w pozyskiwaniu środków z programów zewnętrznych na działania, których celem jest poprawa dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej dla osób ze szczególnymi potrzebami. Jeżeli chcesz wesprzeć nasz zespół w realizacji tej misji i posiadasz odpowiednie doświadczenie, zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji na stanowisko: Specjalista ds. dotacji Zakres obowiązków: 1. monitoring informacji o planowanych naborach wniosków o dofinansowanie oraz warunków przyznawania wsparcia ze środków UE, 2. przygotowywanie oraz składanie dokumentów aplikacyjnych dla klientów o dofinansowanie zgodnie z wytycznymi i zasadami pisania projektów, 3. obsługa administracyjna projektów, 4. wyszukiwanie bieżących oraz planowanych programów, 5. merytoryczne wsparcie klientów w zakresie oceny i weryfikacji możliwości skorzystania z programów. Wymagania: 1. doświadczenie na podobnym stanowisku, 2. umiejętności interpersonalne, 3. pozytywne nastawienie do pracy zespołowej, 4. znajomość etykiety biznesowej, 5. posiadanie prawa jazdy będzie dodatkowym atutem, 6. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. mile widziane Oferujemy: 1. umowę o pracę na pełny etat, 2. wygodną pracę w domu, 3. możliwość doskonalenia swoich umiejętności dzięki szkoleniom oraz 4. 4. pracy w doświadczonym zespole, 5. telefon służbowy, 6. benefity: prywatna opieka medyczna i karta Multisport. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: 8. @

Specjalista ds. dotacji
Specjalista ds. dotacji
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyVirtus Sun Polska, obecna na rynku OZE od 14 lat w związku rozwojem poszukuje osób na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. dofinansowań OZE Zadania na tym stanowisku: -przygotowywanie wniosków o dofinansowanie z programu “Czyste Powietrze”, Mój Prąd, Moje Ciepło, -opracowywanie załączników niezbędnych do realizacji wniosków, -bieżący kontakt z klientami oraz instytucjami finansującymi w celu uzyskania informacji potrzebnych do uzupełnienia dokumentów (m.in. Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej), -kompletowanie i archiwizacja dokumentacji, -aktywna współpraca z zespołem. Oczekujemy: -Komunikatywność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji, -dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność przy wykonywaniu zadań, -inicjatywa i zaangażowanie, -odpowiedzialność oraz terminowość w realizacji zadań, -Mile widziane doświadczenie w branży OZE, -Mile widziane oświadczenie o niepełnosprawności. Oferujemy: -stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, -niezbędne narzędzia - samochód służbowy, laptop, telefon, -materiały marketingowe, -atrakcyjne wynagrodzenie, -dobrą atmosferę w pracy. Prosimy załączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Specjalista ds. dotacji, funduszy dla OzN
Specjalista ds. dotacji, funduszy dla OzN
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta poszukujemy osoby na: Stanowisko: SPECJALISTA/KA DS. PROJEKTÓW/ POZYSKIWANIA DOTACJI ️Miejsce: praca w 100% w formie zdalnej Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Godziny: 9:00-17:00 ️Dni: pon.- pt. Wynagrodzenie miesięczne: 3 490 zł - do negocjacji Oferta pracy skierowana jest tylko dla osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności, zamieszkujących tereny województwa podkarpackiego️, pozostających bez zatrudnienia Co firma oferuje? • umowę o pracę na pełny etat • pracę 100% w formie zdalnej • prywatną opiekę medyczną • Kartę Multisport • pracę z doświadczonym zespołem, dzielącym się swoimi umiejętnościami • szkolenia Za co będziesz odpowiedzialny/a w firmie? • śledzenie informacji nt. nowych naborów wniosków o dofinansowanie • przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych • składanie dokumentacji • stałe doradztwo i nadzór nad prawidłową realizacją projektów • bieżący i bezpośredni kontakt z klientem na różnych etapach prac nad projektem Czego od Ciebie oczekuje firma? • bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych • umiejętności pracy w zespole • dobrej organizacji pracy Skontaktuj się z nami: wyślij swoje CV na adres: @ lub zadzwoń: 739 - pokaż numer telefonu -

Pisarz wniosków/ Specjalista ds. Dotacji
Pisarz wniosków/ Specjalista ds. Dotacji
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta poszukujemy: *Specjalisty ds.Funduszy i Dofinansowań* Naszym klientem jest lider w pozyskiwaniu funduszy unijnych, dotacji z programów operacyjnych i regionalnych oraz pisania biznesplanów. Miejsce pracy: komfortowe biuro w Olsztynie. Firma wyróżnia się przyjazną, pełną wzajemnego szacunku i współpracy atmosferą. Praca zadaniowa. Biuro czynne jest od godz.8-16, ale grafik może być elastyczny. Istnieje możliwość pracy hybrydowej (po okresie próbnym). Poszukujemy energetycznej, żywiołowej, kreatywnej ale też skoncentrowanej na zadaniach osoby, ponieważ taki jest cały team. Jeżeli wiesz co oznaczają te skróty: POIR, POWER, POPW, POIiŚ, to z przyjemnością zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną. Praca stała i stabilna, wyłącznie dla osób z doświadczeniem oraz z dobrą znajomością języka angielskiego. Pracodawca oferuje umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 m-ce, kolejna na czas nieokreślony. Pracodawca na początek współpracy proponuje 3500zł-4000zł netto plus premie za pozyskanie dofinansowania na projekt. Po okresie próbnym wracacie do stołu negocjacyjnego i ustalacie warunki indywidualnie. Szczegółowy zakres obowiązków to: - Opracowywanie wniosków o dofinansowanie wraz z załącznikami - Tworzenie biznes planów - Pisanie oświadczeń - Przeprowadzanie analiz finansowych - Prowadzenie studium wykonalności inwestycji - Rozliczanie projektów Osoby zdecydowane do podjęcia rozmów dotyczących tej oferty, zapraszamy do wysłania CV.

SPECJALISTA/KA DS. PROJEKTÓW/ POZYSKIWANIA DOTACJI DLA OzN
SPECJALISTA/KA DS. PROJEKTÓW/ POZYSKIWANIA DOTACJI DLA OzN
Rzeszów 30+ kilka dni temu

OFERTA PRACY Oferta pracy skierowana tylko dla osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności zamieszkujących tereny województwa podkarpackiego️ pozostających bez zatrudnienia Dla naszego klienta poszukujemy osoby na: Stanowisko: SPECJALISTA/KA DS. PROJEKTÓW/ POZYSKIWANIA DOTACJI ️Miejsce: praca w formie zdalnej Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Godziny: 9:00-17:00 ️Dni: pon.- pt. Wynagrodzenie miesięczne: do negocjacji Co firma oferuje? • umowę o pracę na pełny etat • pracę 100% w formie zdalnej • prywatna opieka medyczna • Karta Multisport • praca z doświadczonym zespołem, dzielącym się swoimi umiejętnościami • szkolenia Za co będziesz odpowiedzialny/a w firmie? • śledzenie informacji nt. nowych naborów wniosków o dofinansowanie • przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych dla wybranych instrumentów wsparcia • składanie dokumentacji • stałe doradztwo i nadzór nad prawidłową realizacją projektów • bieżący i bezpośredni kontakt z klientem na różnych etapach prac nad projektem Czego od Ciebie oczekuje firma? • doświadczenie na podobnym stanowisku (min. pół roku) • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne • umiejętność pracy w zespole • dobra organizacja pracy O naszej agencji: Jesteśmy Agencją Zatrudnienia Fundacji Fuga Mundi. Działamy na rynku od 1995 r. Nasza gówna siedziba mieści się w Lublinie. Posiadamy oddziały w️ Rzeszowie, Kielcach, Radomiu. Do każdej osoby podchodzimy indywidualnie, dostosowując oferty pracy w zależności od kwalifikacji, doświadczenia, lokalizacji, potrzeb. Nasze oferty są realizowane w ramach projektu ️"Kompas Kariery", współfinansowanego ze środków PFRON Skontaktuj się z nami️ - nasze usługi są bezpłatne

Specjalista ds. Funduszy Unijnych i Dotacji PILNE
Specjalista ds. Funduszy Unijnych i Dotacji PILNE
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracy- Monitorowanie dostępnych funduszy krajowych i europejskich; - Wsparcie i inspirowanie przy wyborze programów dotacyjnych; - Samodzielne prowadzenie projektów; - Samodzielne kompletowanie, opisywanie i składanie wniosków dotacyjnych - Współpraca z działami firmy przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów; - Udział w tworzeniu budżetów i harmonogramów realizacji projektów; - Nadzór nad prawidłową realizacją projektów; - Dbałość o dopełnienie wszystkich formalności związanych z projektem, jak i nad właściwym wydatkowaniem uzyskanych funduszy; - Współpraca z doradcami zewnętrznymi oraz z instytucjami publicznymi; - Analiza bieżących umów dotacyjnych w Spółce; - Wprowadzanie ewidencji dokumentacji dotacyjnej wraz z oględzinami maszyn czy innych sprzętów związanych z dotacjami oraz z ich katalogowaniem. POSZUKUJEMY OSÓB Z DOŚWIADCZENIEM W SAMODZIELNEJ ANALIZIE, PISANIU ORAZ SKŁADANIU WNIOSKÓW O DOTACJE Z FUNDUSZY EUROPEJSKICH

TEBEdukacja: Specjalista ds. administracji szkoły (Katowice)
TEBEdukacja: Specjalista ds. administracji szkoły (Katowice)
Katowice 30+ kilka dni temu

TEB Edukacja Sp. z o.o. lider na rynku edukacyjnym w Polsce, prowadzący m.in. szkoły policealne i medyczne, technika, zawodowe kursy i szkolenia oraz Akademię III wieku TEB Edukacja w Katowicach poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. administracji szkoły. Zadania: - odpowiedzialność za prowadzenie wymaganych ewidencji szkolnych, dokumentacji przebiegu nauczania i innej dokumentacji szkolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz standardami i procedurami firmy - bieżąca obsługa słuchaczy i uczniów szkoły zgodnie ze standardami firmy - przygotowywanie sprawozdań dla instytucji nadzorujących pracę szkoły, w tym wprowadzanie danych do ODPN (Obsługa dotacji dla placówek niepublicznych) i Systemu Informacji Oświatowej - obsługa terminala oraz prowadzenie dokumentacji księgowo-finansowej zgodnie z procedurami firmy - prowadzenie spraw związanych z korespondencją Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - doświadczenie w administracji - mile widziane - dobra znajomość pakietu MS Office - dobra organizacja pracy własnej - zaangażowanie w wykonywane obowiązki Pracując z nami możesz liczyć na: - umowę o pracę - atmosferę opartą na współpracy, zaufaniu i dzieleniu się wiedzą - min. 50% zniżki na studia podyplomowe - nagrody roczne - ubezpieczenie NNW i pakiet medyczny na preferencyjnych warunkach - dodatkowe dni wolne

Specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń
Specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDołącz do ekipy Fundacji Good Culture i rozwijaj z nami Good Books! Od blisko 15 lat zajmujemy się szkoleniami dla bibliotekarzy i kadr kultury. Wdrażamy innowacje stosując nowoczesne narzędzia i metody pracy. Tworzymy kreatywny zespół, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem. Szukamy pracownika na stanowisko: specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń. Pracujemy w biurze (hybrydowo) we WROCŁAWIU, w dniach roboczych, w godzinach 8.00 – 16.00. Po okresie wdrożenia możliwa jest częściowo zdalna praca. Twoje zadania: - dbasz o budowanie i utrzymywanie relacji z aktualnymi klientami poprzez stałe utrzymywanie kontaktu telefonicznego i mailowego oraz tworzenie spersonalizowanej oferty, - realizujesz cele handlowe poprzez telefoniczny i mailowy kontakt z nowymi klientami (kontakty wychodzące oraz obsługa zapytań z Internetu), - odpowiadasz za procesy sprzedaży od pierwszego kontaktu po realizację i ewaluację naszych usług - organizujesz szkolenia (administracja i logistyka), - współpracujesz z zespołem wewnętrznych specjalistów oraz podwykonawców - wspierasz organizacyjnie i technicznie trenerów podczas szkoleń online budujesz i utrzymujesz stałe relacje z klientami Nasze oczekiwania: - udokumentowane min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta – idealnie usług lub produktów online - umiejętność prowadzenia rozmowy przez telefon – nasza praca to nieustanny kontakt z klientami - słuchanie, diagnozowanie i analizowanie potrzeb naszych odbiorców, - skrupulatność i wytrwałość w realizowaniu powierzonych zadań niczym u niemieckiej księgowej - samodzielność – posiadania inicjatywy, dobrej organizacji i terminowości, czyli dowożenia na czas :) - chęć dokształcania się oraz współpracy z resztą zespołu, a także dzielenia się dobrymi praktykami - znajomość Excela, Worda, Power Pointa i narzędzi Google Co byłoby fajne, ale nie jest konieczne? - masz w swojej karierze epizody pracy w instytucji kultury, samorządzie na szczeblu powiatowym lub wojewódzkim (idealnie biblioteka lub centrum kultury) albo możesz pochwalić się aktywnością w organizacji pozarządowej - bywasz w bibliotece, chodzisz do muzeum, czytasz książki i masz wiedzę o zjawiskach z pogranicza kultury i edukacji - odnajdujesz się w temacie pozyskiwania dotacji – wiesz, gdzie szukać informacji o aktualnych naborach i jak pisać wnioski projektowe Co oferujemy? - pracę na produktach i usługach, które są sprawdzone i często unikalne - pracę z klientami, którzy nas lubią i których my bardzo lubimy :) - możliwość korzystania z oferty naszych szkoleń - system motywacyjny dopasowany do specyfiki firmy - zatrudnienie na czas zastępstwa z możliwością przedłużenia umowy Coś więcej o nas? Jak pracujemy? - projektowo – najpierw planujemy a potem robimy, ale nie boimy się eksperymentować - zadaniowo – liczy się realizacja zadania, a nie czas jaki nad nim spędzisz – szukamy tych, których lenistwo popycha do innowacji - skrupulatnie – wiemy, że diabeł tkwi w szczegółach, więc jeśli trzeba wykonać nudą i powtarzalną czynność, rozumiemy, że każda beczka miodu ma łyżkę dziegciu i bierzemy to odważnie na klatę - innowacyjnie – szukamy rozwiązań sprawdzonych choćby w innych branżach i staramy się je przeszczepić na grunt kultury i edukacji Dlaczego to ogłoszenie jest takie długie? Ponieważ wierzymy, że jeśli dobrze przedstawimy Ci to, co robimy, świadomie wejdziesz w nasz świat. Jak aplikować: - zgłoszenia w formie CV + list motywacyjny prosimy słać na: @ - w temacie wiadomości wpisz: „Specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń”, - z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Good Culture w celu podjęcia współpracy, - na zgłoszenia czekamy do 09.02.2024 r. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. organizacyjnych Chóru Dziewczęcego NFM
Specjalista ds. organizacyjnych Chóru Dziewczęcego NFM
Wrocław 30+ kilka dni temu

Narodowe Forum Muzyki prowadzi nabór na stanowisko: Specjalista ds. organizacyjnych Chóru Dziewczęcego NFM Wymagania niezbędne: • wykształcenie wyższe; • wykształcenie muzyczne i doświadczenie chóralne; • doświadczenie pedagogiczne (mile widziany kurs opiekunów kolonii i zimowisk); • bardzo dobra znajomość języka angielskiego – poziom zaawansowany w mowie i piśmie; • umiejętność obsługi komputera (MS Office); • doświadczenie w koordynacji realizacji wydarzeń artystycznych; • doskonałe umiejętności organizacyjne, komunikacyjne, oraz umiejętność prowadzenia negocjacji; • wysoki poziom kultury osobistej; • prawo jazdy kat B; • dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu; • samodzielność i umiejętność organizowania własnej pracy; • mile widziana znajomość organizacji pracy w instytucji kultury. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: • wykonywanie czynności administracyjno – organizacyjnych dotyczących przygotowania i realizacji projektów oraz działalności zespołu; • planowanie oraz realizacja koncertów i innych wydarzeń artystycznych związanych z działalnością chóru; • odpowiedzialność za opracowanie i przygotowanie materiałów rekrutacyjnych i promocyjnych; • przygotowanie budżetu, jego monitorowanie i rozliczenie; • pozyskiwanie nowych chórzystów; • współpraca z Dyrektorem Artystycznym i Dyrektorem NFM; • współpraca realizacyjna z zespołami NFM, w tym w szczególności z Chórem Chłopięcym NFM; • korespondencja z artystami i agencjami, negocjacje honorariów, sporządzanie stosownych umów; • planowanie i koordynacja działań organizacyjnych we współpracy z pozostałymi działami w zakresie logistyki, wymagań technicznych, promocji, etc.; • przygotowanie budżetów projektów oraz ich rozliczanie; • pozyskiwanie środków od instytucji publicznych i podmiotów prywatnych na działalność chóru oraz rozliczanie przyznanych dotacji; • utrzymywanie komunikacji z rodzicami chórzystów; • opieka nad chórzystami podczas wybranych prób, koncertów i warsztatów chóralnych; • wykonywanie wszelkich dodatkowych czynności, które zapewnią poprawną realizację projektów zleconych przez przełożonego. Zainteresowanym osobom oferujemy: • stabilną pracę w renomowanej Instytucji; • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w niepełnym wymiarze czasu pracy, ½ etatu • dofinansowanie do wypoczynku oraz nauki języków obcych; • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia medycznego oraz programu MultiSport; • możliwość rozwoju zawodowego, uczestnictwo w szkoleniach; • przyjazną atmosferę pracy; • udział w realizacji prestiżowych projektów artystycznych; • ambitną, satysfakcjonującą i pełną wyzwań pracę; • niezbędne narzędzia pracy; • udział w współtworzeniu wyjątkowego miejsca – Narodowego Forum Muzyki. Wymagane dokumenty: • CV, • list motywacyjny, • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, wiedzę, doświadczenie lub umiejętności. Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby tej rekrutacji, innych niż wynikające z kodeksu pracy. Ponadto wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby ewentualnych przyszłych rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez rok od zakończenia niniejszej rekrutacji.” Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.