Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. technicznej obsługi klienta
Specjalista ds. technicznej obsługi klienta
680000 zł
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.   Nasz klient, dla którego prowadzimy działania rekrutacyjne to firma, która od ponad dwunastu lat zapewnia możliwość szybkiej i bezpiecznej sprzedaży pojazdów używanych za pośrednictwem profesjonalnego portalu online. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. technicznej obsługi klienta Zakres obowiązków • Stały kontakt z Klientem; • Rozpatrywanie składanych reklamacji; • Przygotowanie dokumentacji; • Odpowiadanie na zapytania klientów. Oczekiwania • Co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie technicznej likwidacji szkód komunikacyjnych w zakładach ubezpieczeń; • Wiedza z zakresu technicznej i merytorycznej likwidacji szkód; • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum podstawowym; • Znajomość branży motoryzacyjnej; • Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność radzenia sobie z presją czasu; • Komunikatywność: stały kontakt z klientem; • Sumienność. Oferta • Praca na pełen etat w godzinach 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku; • Możliwość pracy w trybie hybrydowym; • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; • Praca w międzynarodowym środowisku; • Możliwość awansu w strukturach firmy. Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami. Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570

Specjalista ds. jakości obsługi klienta (z j. angielskim)
Specjalista ds. jakości obsługi klienta (z j. angielskim)
30+ kilka dni temu

Międzynarodowa Firma specjalizująca się tworzeniem wieczek metalowych, plastikowych i kompozytowych dla produktów żywnościowych wrażliwych na utlenianie, zamykanych pod ciśnieniem i aseptycznie oraz dla napojów niegazowanych, szuka osoby, która dołączy do zespołu jako: Specjalista ds. jakości obsługi klienta (z językiem angielskim) Lokalizacja: Kraków (Stare Miasto) Zakres obowiązków: • Koordynacja zapytań technicznych ze strony Klienta • Sprawdzanie zawartych umów od strony technicznej • Nadzór dokumentacji zamówienia • Przygotowywanie zmian do umowy na podstawie opinii ekspertów • Administracja systemami SEDEX, EcoVadis • Koordynacja audytów zewnętrznych na miejscu • Administracja sklepu internetowego (aktualizowanie cen, produktów, kontrola zamówień, koordynacja zapytań) Wymagania: • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym płynną komunikację • Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym • Podstawowa znajomość Zintegrowanych Systemów Zarządzania • Mile widziane wykształcenie w zakresie jakości, technologii, towaroznastwa • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem • Dbałość o szczegóły • Umiejętność zarządzania czasem • Dobra znajomość pakietu MS Office Oferta: • Praca w międzynarodowym środowisku • Bardzo dobra lokalizacja w centrum Krakowa • Konkurencyjne wynagrodzenie • Bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie lunchu) • Dofinansowanie do nauki języka obcego • Praca hybrydowa • Elastyczne godziny pracy, dostosowane do potrzeb kandydata • Imprezy integracyjne • Fundusze wakacyjne • Paczki świąteczne