Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. transportu i logistyki
Specjalista ds. transportu i logistyki
569000 zł
nowe Świdwin 30+ kilka dni temu

Firma IN - TECH Rusztowania Sp. z o.o.  zatrudni:• Specjalista ds. transportu i logistykiZakres obowiązków:·         Organizacja transportu drogowego PL, UE oraz poza UE·         Przygotowywanie dokumentacji importowej i eksportowej do odpraw celnych·         Współpraca z przewoźnikami globalnymi i lokalnymi·         Współpraca z agencjami celnymi w zakresie importu / exportu·         Współpraca z magazynem głównym·         Optymalizacja kosztów transportu·         Zarządzanie flotą pojazdów ( zakupy, ubezpieczenia)·         Optymalizacja kosztów napraw- utrzymanie w ruchu .  Wymagania:·      Prawo jazdy Kat. B·         Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe, kierunkowe m.in. Logistyka, Transport i pokrewne)·         1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku·         Znajomość mechaniki pojazdowej·         dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)·         znajomość przepisów dotyczących czasu pracy kierowców·         dobra znajomość języka angielskiego·         Umiejętność pracy pod presją czasu·         Elastyczność w działaniu i umiejętność analitycznego myślenia·         Komunikatywność i zorientowanie na pracę zespołową z doskonałą organizacją pracy  Oferujemy:•         umowę o pracę na cały etat•         terminowe wynagrodzenie·         zapewniamy   pełne wyposażenie•         możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji Praca w Świdwinie Wszystkie sprawy dotyczące stawki i  zatrudnienia  omawiamy  indywidualnie  podczas spotkania w siedzibie pracodawcy w Świdwinie. 

Specjalista ds. Szkoleń
Specjalista ds. Szkoleń
Września 30+ kilka dni temu

Ośrodek Szkolenia Kierowców LOK we Wrześni Poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko: Specjalista ds. Szkoleń Miejsce pracy: WRZEŚNIA Główne obowiązki: • Obsługa administracyjna kursantów na kursy i szkolenia przeprowadzane przez Ośrodek Szkolenia Kierowców, • Pozyskiwanie nowych klientów, • Prowadzenie książki ewidencji kart drogowych, • Rozliczanie paliwa, napraw pojazdów szkoleniowych, • Rozliczanie kart drogowych przy wykorzystaniu monitorowania GPS, Wymagania: • Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe, w obszarze administracji lub logistyki/transportu, • Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny • Rozwinięte umiejętności interpersonalne, • Terminowość i sumienność w realizacji powierzonych zadań, • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres, • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • System wynagradzania uzależniony od wyników w pracy, • Wypłatę nagród jubileuszowych.

Specjalista ds. transportu międzynarodowego FTL/LTL w Rawlplug 5 PL
Specjalista ds. transportu międzynarodowego FTL/LTL w Rawlplug 5 PL
420000 zł
Kożuchów 30+ kilka dni temu

Młodszy Specjalista ds. transportu międzynarodowego FTL/LTL w RAWLPLUG 5PL Sp. z o. o.! Masz doświadczenie z branży TSL? Zmęczyło Cię bycie pośrednikiem pomiędzy przewoźnikiem a klientem? Chcesz zarządzać transportem z pozycji nadawcy, posiadając towar w swojej dyspozycji? W Rawlplug 5 PL Sp. z o. o. pod okiem specjalistów będziesz mieć możliwość wdrożenia i poznania pracy od strony nadawcy towaru. Zapoznasz się z funkcjonowaniem i organizacją łańcucha dostaw w firmie o globalnym zasięgu oraz wieloletnim doświadczeniu na rynku. Dołącz do naszego zespołu, zdobądź nowe doświadczenie i poznaj świat logistyki od strony producenta! Napisz do Nas i wyślij nam swoje CV.Oferujemy:• Pracę na samodzielnym stanowisku z możliwością rozwoju i realizowania własnych pomysłów;• Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się Grupie - umowa o pracę;• Przejrzysty system wynagradzania (stała pensja i premia zadaniowa);• Zdobycie doświadczenia w organizacji będącej światowym liderem w branży budowlanej;• Plan wdrożenia, który będzie dostosowany do Twojego doświadczenia i umiejętności;• 5-dniowy tydzień pracy;• Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe;Obowiązki:• Bieżąca organizacja transportów drogowych na potrzeby wiodącego centrum dystrybucyjnego oraz nadzór nad ich przebiegiem w obszarze międzynarodowym (FTL, LTL);• Praca w autorskim systemie zarządzania procesem transportowym;• Dbałość o wysoką jakość i terminowość realizowanych usług:• Optymalizacja kosztów transportu, realizacja założeń budżetowych; • Przygotowywanie wycen pod bieżące zapytania;• Awizacja dostaw do klientów; • Nawiązywanie i budowanie długoterminowych relacji z partnerami biznesowymi; • Współtworzenie procesów logistycznych w dynamicznie rozwijającym się dziale; • Administrowanie dokumentacją transportową:• Opracowywanie analiz i raportowanie zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami.Wymagania• Doświadczenie zawodowe min 1 rok – preferowane spedycja, operator logistyczny;• Znajomość Excela w stopniu zaawansowanym; • Doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP;• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;• Zdolność do wielozadaniowości, ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem;• Znajomość zagadnień, procedur i obowiązujących przepisów w zakresie międzynarodowych przewozów drogowych.

Valvex S.A. Specjalista/ka ds. zaopatrzenia
Valvex S.A. Specjalista/ka ds. zaopatrzenia
Jordanów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyValvex S.A. to czołowy producent armatury sanitarnej i instalacyjnej do sieci domowej. Niemal 100-letnie doświadczenie w produkcji armatury, własny dział konstrukcyjny i technologiczny, wysoko wykwalifikowana kadra oraz nowoczesny park maszynowy stawiają firmę Valvex wśród najlepszych w branży. Jeżeli bliski jest Ci rozwój zawodowy oraz praca w oparciu o profesjonalizm i wartości, dołącz do nas - zapraszamy do aplikowania! SPECJALISTA/KA DS. ZAOPATRZENIA /Dział Zaopatrzenia/ (miejsce pracy Jordanów, pow. suski) ZADANIA: - zapewnienie ciągłości dostaw materiałów i surowców wymaganych do procesów produkcyjnych, - składanie zamówień u dostawców oraz nadzór nad procesem ich realizacji, - kontrolowanie kompletności, jakości i terminowości realizowanych dostaw, - analiza cen materiałów oraz kontrola warunków współpracy z dostawcami, - negocjowanie warunków współpracy z dostawcami, - monitorowanie stanów magazynowych, - optymalizacja kosztów transportu i dostaw w podległym obszarze, - weryfikacja dokumentów związana z zakupami (zamówienia, zlecenia, faktury), - przygotowanie raportów, analiz i zestawień. OCZEKUJEMY: - doświadczenie w pracy w dziale zakupów, logistyki lub zaopatrzenia będzie dodatkowym atutem, - wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych na kierunku logistyka, transport i spedycja, ekonomia, - wiedzy z zakresu logistyki, zaopatrzenia, - dobrej znajomość MS Excel, - znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodą komunikację w mowie i piśmie, - zdolności analitycznego i koncepcyjnego myślenia, - dokładności oraz terminowości w działaniu, - komunikatywności, umiejętności negocjacyjnych oraz budowania trwałych relacji, - chęci ciągłego doskonalenia się i zaangażowanie w pracę. PRACUJĄC Z NAMI ZYSKASZ: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat, - atrakcyjne wynagrodzenie i motywujące warunki pracy, - możliwość rozwoju zawodowego w polskiej firmie o zasięgu międzynarodowym, - miłą atmosferę pracy w przyjaznym zespole współpracowników, - dodatkowe ubezpieczenie na życie, program emerytalny, bogaty pakiet socjalny, - pracę od poniedziałku do piątku, wolne weekendy. Więcej o nas dowiesz się na naszej stronie www.valvex.com oraz pod numerem 18 2693375. Informujemy, iż Administratorem Państwa danych osobowych jest Valvex S.A. z siedzibą przy ul. Nad Skawą 2, 34-240 Jordanów, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, Wydział XII Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000026818 NIP 73*****499 REGON 490 - pokaż numer telefonu - (dalej zwana: „Valvex”). Oznacza to, że odpowiadamy za wykorzystywanie danych osobowych w sposób bezpieczny, zgodny z obowiązującymi przepisami. W celu przeprowadzenia rekrutacji, prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Przesyłając do Valvex S.A.CV lub list motywacyjny obejmujący dane osobowe w zakresie szerszym niż wynikający z przepisów Kodeksu pracy (art. 22[1] § 1 kp), wyrażam w ten sposób zgodę na ich przetwarzanie przez Valvex S.A.W szczególności mogą to być dane takie jak informacje dotyczące płci, numeru telefonu, adresu email, fotografii, adresu IP stacji roboczej. Dane te są przetwarzane przez Valvex S.A. na potrzeby realizacji procesu rekrutacyjnego w Valvex S.A. z siedzibą w Jordanowie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) Oświadczam, że wyrażenie niniejszej zgody jest z mojej strony dobrowolne, zostałem poinformowany o prawie odmowy jej udzielenia oraz prawie jej wycofania, a wszelkie zapisy w niej zawarte są dla mnie jasne i w pełni zrozumiałe. Jestem świadomy(a) tożsamości administratora moich danych osobowych oraz zamierzonych celów przetwarzania tych danych.

Specjalista ds. Szkoleń
Specjalista ds. Szkoleń
Lębork 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOśrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. Szkoleń miejsce pracy: LĘBORK Główne obowiązki:  Obsługa kursantów na kursy i szkolenia,  Nawiązywanie współpracy i dbałość o relacje z klientem,  Ewidencja i rozliczanie dokumentacji szkoleniowej,  Nadzór nad eksploatacją pojazdów szkoleniowych,  Bieżąca współpraca z księgowością, prowadzenie kasy ośrodka,  Sporządzanie raportów i sprawozdań. Wymagania:  Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe, w obszarze administracji lub logistyki/transportu,  Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny,  Rozwinięte umiejętności interpersonalne,  Znajomość przepisów w zakresie prowadzenia ośrodków szkolenia kierowców - mile widziane  Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,  Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, Oferujemy:  Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,  System wynagradzania uzależniony od wyników w pracy,  Nagrody jubileuszowe. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Liga Obrony Kraju OBZG z siedzibą w Poznaniu przy ul. Niezłomnych 1 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Liga Obrony Kraju OBZG z siedzibą w Poznaniu przy ul. Niezłomnych 1 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”. W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę, kontaktując się z Pracodawcą pod adresem e-mail @ Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres nie dłuższy niż 60 dni od momentu zakończenia rekrutacji. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres nie dłuższy niż 60 dni od momentu zakończenia rekrutacji. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W razie pytań możesz się skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail @

Filtr