Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. zakupów i logistyki
Specjalista ds. zakupów i logistyki
nowe Kraków 30+ kilka dni temu

Aktualnie dla naszego Klienta z branży fotowoltaicznej poszukujemy Specjalisty ds. zakupów i logistyki. Obowiązki: dbanie o odpowiedni poziom stanów magazynowych oraz warunki zakupu; nadzór nad obiegiem faktur towarowych i dokumentów magazynowych (FZ,PZ,WZ) w pr. Optima Comarch; kontrola stanu magazynowego (profesjonalny magazyn zewnętrzny z obsługą); znajdowanie najniższych cen zakupowych i pilnowanie przyznanych warunków rabatowych; uczestnictwo w negocjacja cenowych wraz z zarządem; porównywanie cen zakupowych u różnych dostawców, zamawianie towarów; współpraca z działem realizacji i zaspokajanie ich potrzeb magazynowych; obsługa floty firmowej: nowe auta w leasingu, należy pilnować terminów ubezpieczeń (umowa flotowa), pilnowanie realizacji przez kierowców terminów badań technicznych i przeglądów, zlecanie napraw; Oczekiwania: wykształcenie wyższe – mile widziane techniczne kierunkowe; doświadczenie zawodowe: w dziale zakupów lub sprzedaży zw. z instalacjami; mile widziane: znajomość asortymentu hurtowni grzewczych, rynku instalacji grzewczych, kontakty z dostawcami; bardzo dobra znajomość Excela, programu Comarch Optima, Asana, obsługa gmaila ; umiejętności negocjacyjne, analityczne, precyzja i przywiązanie do detali, skrupulatność, umiejętność kreatywnego myślenia; Oferujemy: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy; możliwości rozwoju, udziału w szkoleniach; narzędzia niezbędne do pracy: komputer, telefon; możliwość użytkowania Karty Benefit.

Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim
Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim
Lubliniec 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyUnilin Flooring Polska to znany w Polsce producent wykładzin podłogowych PVC. Należy do Grupy Unilin będącej światowym liderem w dziedzinie projektowania wnętrz i budownictwa. W ramach grupy zajmujemy się m.in. projektowaniem, produkcją i sprzedażą podłóg laminowanych, płytek i paneli winylowych, płytek dywanowych, paneli dekoracyjnych, systemów ściennych i dachowych oraz płyt izolacyjnych. Zatrudniamy 8100 osób w 105 lokalizacjach na całym świecie. To dla nas naturalne, że inwestujemy w naszych pracowników oraz w innowacyjne marki i zrównoważoną technologię. Obecnie poszukujemy doświadczonego specjalisty na stanowisko: Specjalista ds. zakupów z j. angielskim Miejsce pracy: Lubliniec Zakres obowiązków: - Dokonywanie zakupów surowców oraz artykułów okołoprodukcyjnych - Przygotowywanie zapytań ofertowych - Analiza cen i przeprowadzanie negocjacji warunków handlowych - Optymalizacja kosztów zakupów - Poszukiwanie nowych oraz doskonalenie relacji z aktualnymi dostawcami - Organizacja oraz kontrola nad przestrzeganiem terminowości dostaw Nasze oczekiwania: - Wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu zakupów, logistyki, ekonomii, finansów - Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku - Znajomość j. angielskiego umożliwiająca płynną komunikację – warunek konieczny - Dobra znajomość pakietu MS Office - Umiejętności analityczne, negocjacyjne, przedsiębiorczość, komunikatywność - Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole - Mile widziane: znajomość programu SAP Oferujemy: - Pracę w międzynarodowym zespole, w którym nadrzędnymi wartościami są szacunek, pasja, przedsiębiorczość i dążenie do doskonałości - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat - Rynkowy poziom wynagrodzenia - Elastyczny system czasu pracy - Możliwość pracy w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia - Prywatną opiekę medyczną - Grupowe ubezpieczenie na życie - Lekcje j. angielskiego - Szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności - Świadczenia z ZFŚS (wczasy pod gruszą, świadczenia świąteczne itp.) - Pożyczki pracownicze - Program Pracowniczych Planów Kapitałowych - Nagrody za polecenie pracowników

Specjalista ds. logistyki - praca na I zmianę
Specjalista ds. logistyki - praca na I zmianę
Mielec 30+ kilka dni temu

Firma Contenur Polska promuje otwarte, przyjazne i interaktywne środowisko pracy, angażując się w szkolenia i rozwój zawodowy pracowników. Ty również możesz stać się częścią naszego projektu oraz rozwinąć swoje umiejętności i zdolności w stabilnym środowisku pracy, wybierając karierę zawodową w innowacyjnej grupie o ugruntowanej reputacji. Obecnie do naszego zakładu produkcyjnego znajdującego się na SSE w Mielcu poszukujemy osoby chętnej do pracy na stanowisko: Specjalista ds. logistyki. Co oferujemy? - stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, - umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą na okres próbny (3 miesiące), następnie czas określony (1 rok), - praca na I zmianę (od 08.00 do 16.00), - atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia + premia roczna 8%, - system benefitów (bony świąteczne, Multisport), - grupowe ubezpieczenie na życie, - możliwość rozwoju zawodowego, awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Co będzie należało do Twoich zadań? - codzienna analiza potrzeb zakupowych akcesoriów i komponentów do produkcji sprzedaży, - zakup materiałów produkcyjnych, pomocniczych oraz półproduktów, - opracowywanie harmonogramu dostaw, - nadzór nad terminowością dostaw, - nadzór nad poprawną realizacją zamówień, - zapewnienie racjonalnych kosztów zakupów, pod kątem wymagań jakościowych, terminów dostaw i płatności, - przyjmowanie dostaw materiałów oraz akcesoriów w systemie JD Edwards, - sprawdzanie i opisywanie faktur z zakupu akcesoriów, - budowanie i utrzymywanie efektywnych, długotrwałych relacji z dostawcami, - bieżący kontakt z dostawcami, - pomoc w przeprowadzaniu inwentaryzacji, - współpraca z wydziałami produkcji i działem handlowym. Idealny kandydat powinien posiadać: - warunek konieczny: znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu zaawansowanym (B2), - wykształcenie wyższe, atutem będą studia o specjalności logistyka i zakupy, - minimum 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, - biegłą znajomość arkusza kalkulacyjnego, programu MS Outlook oraz umiejętność edytowania tekstu, - wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne, - umiejętność pracy w zespole, - dobrą organizację czasu pracy, - umiejętność realizacji wielu zadań równocześnie, systematyczność, punktualność, - umiejętność rozwiązywania problemów. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez formularz Lento lub osobiście w oddziale firmy na SSE w Mielcu, ul. Wojska Polskiego 18 W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Valvex S.A. Specjalista/ka ds. zaopatrzenia
Valvex S.A. Specjalista/ka ds. zaopatrzenia
Jordanów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyValvex S.A. to czołowy producent armatury sanitarnej i instalacyjnej do sieci domowej. Niemal 100-letnie doświadczenie w produkcji armatury, własny dział konstrukcyjny i technologiczny, wysoko wykwalifikowana kadra oraz nowoczesny park maszynowy stawiają firmę Valvex wśród najlepszych w branży. Jeżeli bliski jest Ci rozwój zawodowy oraz praca w oparciu o profesjonalizm i wartości, dołącz do nas - zapraszamy do aplikowania! SPECJALISTA/KA DS. ZAOPATRZENIA /Dział Zaopatrzenia/ (miejsce pracy Jordanów, pow. suski) ZADANIA: - zapewnienie ciągłości dostaw materiałów i surowców wymaganych do procesów produkcyjnych, - składanie zamówień u dostawców oraz nadzór nad procesem ich realizacji, - kontrolowanie kompletności, jakości i terminowości realizowanych dostaw, - analiza cen materiałów oraz kontrola warunków współpracy z dostawcami, - negocjowanie warunków współpracy z dostawcami, - monitorowanie stanów magazynowych, - optymalizacja kosztów transportu i dostaw w podległym obszarze, - weryfikacja dokumentów związana z zakupami (zamówienia, zlecenia, faktury), - przygotowanie raportów, analiz i zestawień. OCZEKUJEMY: - doświadczenie w pracy w dziale zakupów, logistyki lub zaopatrzenia będzie dodatkowym atutem, - wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych na kierunku logistyka, transport i spedycja, ekonomia, - wiedzy z zakresu logistyki, zaopatrzenia, - dobrej znajomość MS Excel, - znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodą komunikację w mowie i piśmie, - zdolności analitycznego i koncepcyjnego myślenia, - dokładności oraz terminowości w działaniu, - komunikatywności, umiejętności negocjacyjnych oraz budowania trwałych relacji, - chęci ciągłego doskonalenia się i zaangażowanie w pracę. PRACUJĄC Z NAMI ZYSKASZ: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat, - atrakcyjne wynagrodzenie i motywujące warunki pracy, - możliwość rozwoju zawodowego w polskiej firmie o zasięgu międzynarodowym, - miłą atmosferę pracy w przyjaznym zespole współpracowników, - dodatkowe ubezpieczenie na życie, program emerytalny, bogaty pakiet socjalny, - pracę od poniedziałku do piątku, wolne weekendy. Więcej o nas dowiesz się na naszej stronie www.valvex.com oraz pod numerem 18 2693375. Informujemy, iż Administratorem Państwa danych osobowych jest Valvex S.A. z siedzibą przy ul. Nad Skawą 2, 34-240 Jordanów, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, Wydział XII Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000026818 NIP 73*****499 REGON 490 - pokaż numer telefonu - (dalej zwana: „Valvex”). Oznacza to, że odpowiadamy za wykorzystywanie danych osobowych w sposób bezpieczny, zgodny z obowiązującymi przepisami. W celu przeprowadzenia rekrutacji, prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Przesyłając do Valvex S.A.CV lub list motywacyjny obejmujący dane osobowe w zakresie szerszym niż wynikający z przepisów Kodeksu pracy (art. 22[1] § 1 kp), wyrażam w ten sposób zgodę na ich przetwarzanie przez Valvex S.A.W szczególności mogą to być dane takie jak informacje dotyczące płci, numeru telefonu, adresu email, fotografii, adresu IP stacji roboczej. Dane te są przetwarzane przez Valvex S.A. na potrzeby realizacji procesu rekrutacyjnego w Valvex S.A. z siedzibą w Jordanowie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) Oświadczam, że wyrażenie niniejszej zgody jest z mojej strony dobrowolne, zostałem poinformowany o prawie odmowy jej udzielenia oraz prawie jej wycofania, a wszelkie zapisy w niej zawarte są dla mnie jasne i w pełni zrozumiałe. Jestem świadomy(a) tożsamości administratora moich danych osobowych oraz zamierzonych celów przetwarzania tych danych.

Specjalista ds. analiz i logistyki (m/k)
Specjalista ds. analiz i logistyki (m/k)
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych. Naszym Klientem jest dystrybutor i producent artykułów biurowych, znanych, światowych marek. Firma jest aktywna na terenie całej Europy. Centrala spółki i magazyn centralny znajdują się Śląsku. W związku z rozwojem, poszukujemy kolejnej osoby do pracy w centrali spółki w Katowicach, na stanowisko: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI (m/f)- j. angielski MIEJSCE PRACY: KATOWICE Centrum (praca stacjonarna) Numer referencyjny: L/CDC/KAT CEL STANOWISKA: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań logistycznych (logistyka, magazyn, transport, obsługa Klienta, analiza) oraz dodatkowo o dbanie o flotę samochodową firmy. NASZ KANDYDAT BĘDZIE ODPOWIEDZIALNY ZA: • Współpraca z sieciami handlowymi w zakresie dostaw, zgodnie z wymogami kontraktowymi • Dbanie o terminowość dostaw i jakość zamówień • Negocjacje handlowe w ramach usług logistycznych • Organizowanie dostaw produktów do klientów oraz kontrola kosztów dostaw • Zarządzanie portfolio dostawców, dbanie o poprawność współpracy i rozwój relacji • Planowanie i kontrolę zakupów oraz stanów magazynowych • Kontrola poziomu cenowego • Dbanie o flotę samochodową firmy (planowanie wymaganych serwisów, obsługa kart paliwowych, kontrola spalania oraz eksploatacji samochodów). • Wsparcie działu sprzedaży i marketingu ZATRUDNIMY OSOBĘ POSIADAJĄCĄ: • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (ekonomiczne lub techniczne; transport, logistyka, zakupy) • Znajomość w stopniu min. dobrym języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację • Mile widziana znajomość j. rosyjskiego lub niemieckiego • Zaawansowane kompetencje w obsłudze programów MS Office, w tym poziom bardzo dobry Excel • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w dziale logistycznym w firmie handlowej • Doświadczenie w zarządzaniu i koordynacji gospodarką magazynową • Znajomość nowoczesnych technik zarządzania logistycznego i systemów informatycznych wspomagających procesy logistyczne • Umiejętnością nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, dostawcami i kontrahentami • Prawo jazdy • Zdolności strategicznym myślenia • Umiejętności negocjacyjne, kreatywność i inicjatywę w działaniu oraz doskonałymi zdolności organizacyjnymi i umiejętnością pracy zarówno w grupie, jak indywidualnie • Odporność na stres • Doskonałe umiejętności analityczne. OFERUJEMY: • Pracę w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji i sytuacji finansowej, • Stabilne warunki zatrudnienia w kompetentnym, energicznym i sympatycznym zespole, • Umowę o pracę, • Narzędzia pracy, • Możliwość rozwoju i pracy wraz z rozwojem firmy w międzynarodowych strukturach, • Udział w tworzeniu nowych struktur i rozwoju firmy na rynku polskim i zagranicznych. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania, przesyłając CV w języku polskim lub angielskim. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Wymogiem do procesowania kandydatury jest zaznajomienie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w przysyłanym CV. KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52. 2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych dostępny pod adresem e-mail: @ 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte. 6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; 8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę. 9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania. ZGODA „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”