Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista/ka ds. księgowości
Specjalista/ka ds. księgowości
nowe Kościerzyna 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDo naszego klienta z branży produkcyjnej poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Księgowości Twój zakres obowiązków: - Uzgadnianie rejestrów VAT, - sporządzanie deklaracji JPK oraz deklaracji podsumowującej UE, - zamknięcie miesiąca, wyliczenie podatku dochodowego, - sporządzanie sprawozdań DG-1 oraz F-01, - tworzenie oraz księgowanie not memoriałowych, - bieżąca analiza kont, - uczestniczenie w zamknięciu roku, - księgowanie faktur: importu usług, wyciągów bankowych, kosztowych oraz rozliczeń kart płatniczych, - rozliczanie zobowiązań (rozrachunki oraz potwierdzenia sald). Wymagania: - Praca na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej minimum 1rok, prowadzeniu pełnej księgowości spółki, - znajomość polskiej ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym i podatku VAT, - dobra znajomość prawa podatkowego, - wykształcenie kierunkowe z zakresu finansów lub księgowości - chęć do ciągłe poszerzanie swoich kompetencji i wiedzy z zakresu księgowości śledzenie nowych trendów - znajomość programu księgowego Comarch xl/Optima będzie dodatkowym atutem - Mile widziana chęć rozwoju w kierunku głównego księgowego. Nasz klient oferuje: - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub na kontrakcie B2B, - praca stacjonarna, Wielki Klincz - transport do pracy z Kościerzyny i okolic, - ubezpieczenie zdrowotne, - multisport. Progres Permanent Recruitment to ekspercka linia biznesowa Grupy Progres w dziedzinie rekrutacji stałych. Specjalizuje się w doborze specjalistów, menadżerów, kadry zarządzającej w sektorach takich jak: IT, Produkcja, Logistyka, Budownictwo, Finanse, Sprzedaż i SSC/BPO. Chcąc sprostać oczekiwaniom Klientów wdraża innowacyjne rozwiązania, dopasowane do aktualnych wyzwań rynku pracy. Wykorzystuje najnowocześniejsze narzędzia i metody pozyskiwania pracowników, a także dba o Candidate i Customer Experience oraz Employer Branding swoich Klientów. Postaw na rozwój swojej kariery Grupa Progres to organizacja z polskim kapitałem, która od 2002 roku oferuje nowoczesne rozwiązania HR dla biznesu. Wspieramy firmy na terenie całej Polski w zakresie pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, optymalizacji procesów, doradztwa i szkoleń.

Ksiegowa/y, Specjalista/ka ds. Księgowości dla OzN
Ksiegowa/y, Specjalista/ka ds. Księgowości dla OzN
Rzeszów 30+ kilka dni temu

OFERTA PRACY Oferta pracy skierowana tylko dla osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności zamieszkujących tereny województwa podkarpackiego️ pozostających bez zatrudnienia Dla naszego klienta poszukujemy osoby na: Stanowisko: KSIĘGOWY/A/ SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI ️Miejsce: Rzeszów (niedaleko dworca) Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Godziny: 7:00-15:00 lub 15:00-20:00 ️Dni: pon.- pt. Wynagrodzenie miesięczne: 3 500 zł - 5 500 netto Co firma oferuje? • umowę o pracę na pełny etat - stabilność zatrudnienia • praca blisko centrum miasta • praca z doświadczonym zespołem, dzielącym się swoimi umiejętnościami Za co będziesz odpowiedzialny/a w firmie? • prowadzenie uproszczonej i pełnej księgowości • kontakt z urzędami • wystawianie faktur • sporządzanie umów • przygotowywanie deklaracji podatkowych • współpraca z zespołem Czego od Ciebie oczekuje firma? • doświadczenie na podobnym stanowisku (min. rok) • dobra organizacja pracy • dokładność, skrupulatność • umiejętność współpracy w zespole O naszej agencji: Jesteśmy Agencją Zatrudnienia Fundacji Fuga Mundi. Działamy na rynku od 1995 r. Nasza gówna siedziba mieści się w Lublinie. Posiadamy oddziały w️ Rzeszowie, Kielcach, Radomiu. Do każdej osoby podchodzimy indywidualnie, dostosowując oferty pracy w zależności od kwalifikacji, doświadczenia, lokalizacji, potrzeb. Nasze oferty są realizowane w ramach projektu ️"Kompas Kariery", współfinansowanego ze środków PFRON Skontaktuj się z nami️ - nasze usługi są bezpłatne

Specjalista/ka ds. administracji i księgowości - z orzeczeniem
Specjalista/ka ds. administracji i księgowości - z orzeczeniem
999000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA   Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku:  SPECJALISTA/KA DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI (z orzeczeniem o niepełnosprawności) RZESZÓWTWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: prowadzeniu i koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych,księgowaniu wyciągów bankowych i faktur w programie finansowo-księgowym,wykonywaniu innych zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:  posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), jesteś osobą pozostającą aktualnie bez zatrudnienia,posiadasz bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office,posiadasz znajomość zagadnień księgowych.W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: umowę o pracę -zatrudnienie bezpośrednio przez Pracodawcę,profesjonalne wdrożenie do wykonywania obowiązków na stanowisku pracy,pracę wykonywaną w systemie 1 zmianowym,wsparcie doświadczonych specjalistów z rynku pracy w związku z udziałem w projekcie aktywizacji zawodowej. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!   Masz pytania?  Zadzwoń: numer telefonu w prawym górnym rogu strony. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.   Nr certyfikatu 947 Projekt "Postaw na pracę II" jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

KSIĘGOWY/ KSIĘGOWA/ ASYSTENT/KA DS. KSIĘGOWOŚCI DLA OzN
KSIĘGOWY/ KSIĘGOWA/ ASYSTENT/KA DS. KSIĘGOWOŚCI DLA OzN
Rzeszów 30+ kilka dni temu

OFERTA STAŻU/ PRACY Oferta stażu/pracy skierowana tylko dla osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności zamieszkujących tereny województwa podkarpackiego️ pozostających bez zatrudnienia Stanowisko: KSIĘGOWA/ KSIĘGOWY/ SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI/ ASYSTENT/KA DS. KSIĘGOWOŚCI ️Miejsce: Rzeszów - blisko centrum Rodzaj umowy: umowa stażowa (staż 3 - miesięczny), po stażu umowa o pracę Godziny: 7:00 - 15:00/ 15:00 - 20:00 ️Dni: pon.- pt. Wynagrodzenie miesięczne: stypendium stażowe ok. 1600 netto, po stażu umowa o pracę Co oferujemy? • wsparcie przełożonego • dalszą współpracę opartą na podstawie umowy o pracę - stabilność zatrudnienia • zdobycie praktycznego doświadczenia w księgowości, kadrach - płacach • praca blisko centrum miasta Za co będziesz odpowiedzialny/a? • współpracę z pracownikami urzędów • kontakt z klientem • przygotowywanie deklaracji podatkowych • wsparcie w sporządzaniu sprawozdań finansowych • wsparcie w prowadzeniu księgowości uproszczonej oraz pełnej dla firm Czego od Ciebie wymagamy? • wykształcenia kierunkowego lub w trakcie studiów (rachunkowość/ ekonomia/ finanse) • znajomości przepisów podatkowych w stopniu podstawowym • podstawowej znajomość zagadnień księgowych • terminowości • dokładności • dobrej organizacji pracy • komunikatywności Chcesz poznać więcej szczegółów? Wyślij swoje CV: @ CV z dopiskiem "księgowość" lub ️zadzwoń: ️739 - pokaż numer telefonu - O naszej agencji: Jako Agencją Zatrudnienia Fundacji Fuga Mundi, działamy na rynku od 1995 r. Główna siedziba mieści się w Lublinie. Posiadamy oddziały w️ Rzeszowie, Kielcach, Radomiu. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, dostosowując oferty pracy w zależności od kwalifikacji, doświadczenia, lokalizacji, potrzeb. Skontaktuj się z nami️ - nasze usługi są bezpłatne ️WAŻNE ️ Oferta realizowana jest w ramach: projektów ️"kompas kariery" współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych