Specjalista koordynator ds. obsługi i kontroli telemarketingu
Opis stanowiska: Firma Dialogue Contact poszukuje ambitnego i odpowiedzialnego kandydata na stanowisko Koordynatora ds. Obsługi i Kontroli Telemarketingu.WYMAGANIA:Dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin system pracy dwuzmianowy 8-16/12-20 (również w weekendy 1 max 2 soboty w miesiącu w godzinach 9-15)Dobra organizacja pracy.Pozytywne nastawienie - dla nas dobra atmosfera w miejscu pracy to podstawa.Dokładność.Sumienność.OFERUJEMY:Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Pracę w miłej atmosferze i zgranym zespole.Wynagrodzenie płatne zawsze na czas.Możliwość zyskania dodatkowych premii.Współpracę z ludźmi pełnymi pasji, którzy lubią się dzielić swoją wiedzą.WSZYSTKIEGO UCZYMY OD PODSTAW!DODATKOWYM ATUTEM BEDZIE:Znajomość Excela