Sortowanie:
Znaleziony: 11 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość Polska: Wszystkie miasta
Asystent w dziale księgowości
Asystent w dziale księgowości
380000 zł
nowe Toruń 30+ kilka dni temu

Jesteśmy wiodącym dostawcą usług BPO dostosowanych do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Portfolio naszych usług obejmuje księgowość, kadry i płace, usługi doradczo-podatkowe oraz zarządzanie sekretariatem korporacyjnym. Przewagę konkurencyjną zapewnia nam zespół doskonale wykwalifikowanych i zaangażowanych specjalistów, wysoki standard obsługi klienta oraz bogate doświadczenie w świadczeniu usług na rzecz podmiotów z szerokiego spectrum sektorów przemysłu. Firma została założona w 2009 roku, zatrudnia 150 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce, Warszawie, Katowicach, Białymstoku, Radomiu, Toruniu oraz Bydgoszczy.Asystent w dziale księgowościOpis stanowiska:przetwarzanie dokumentów w Saldeoksięgowanie wyciągów bankowych, podstawowych faktur w programie Sage50cprzygotowywanie pism, raportów, protokołów przekazania dokumentów zgodnie z zapotrzebowaniemskanowanie, drukowanie, archiwizacja dokumentów księgowychnadzór nad poprawnością obiegu dokumentów finansowych i księgowych oraz ich kompletnościąbieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentówwsparcie działu księgowości w codziennych zadaniachWymagania:dyspozycyjność od poniedziałku do piątku (w godzinach 8:00-16:00)znajomość pakietu Microsoft Office (word, excel)umiejętność efektywnej organizacji pracy pod kątem wymaganych terminów oraz pracy w zespoleumiejętność analitycznego oraz logicznego myślenia w realizacji powierzonych zadańpozytywna energia i nastawienie do wykonywanych zadańsamodzielność, skrupulatność, inicjatywa, dokładność, systematyczność w wykonywaniu swoich obowiązkówstudent/ka (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia) Mile widziane:znajomość programu Saldeo oraz Sage50cdoświadczenie w pracy w księgowościOferujemy:pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość rozwoju zawodowego (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)dostęp do platformy benefitowejsystem poleceń pracowniczychpracę w przyjaznym zespole nastawionym na współpracęnieograniczony dostęp do wiedzy z zakresu rachunkowości, podatków, finansów

Asystent/ka w dziale księgowości
Asystent/ka w dziale księgowości
Poznań 30+ kilka dni temu

Asystent/ka w dziale księgowościMiejsce pracy: Poznań Zadania: księgowanie dokumentów w wewnętrznym systemiekontrola poprawności dokumentów, ich kompletowanie oraz archiwizowaniezapewnienie poprawności obiegu dokumentów w firmiesporządzanie raportów pod potrzeby działu oraz inne prace asystenckie w dziale księgowości Oczekiwania: wykształcenie wyższe w zakresie finansów (ukończone lub w trakcie)mile widziane doświadczenie zawodowe znajomość podstaw księgowości otwartość na naukę Oferujemy:stabilność zatrudniania po okresie próbnym możliwość rozwoju karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych pod potrzeby prowadzonej rekrutacji. Informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bros Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Karpia 24 (dalej jako „Spółka”). Ze Spółką można się skontaktować poprzez adres e-mail (podany na stronie internetowej) lub pisemnie: Bros Spółka z o.o. sp.k., ul. Karpia 24, 61- 619 Poznań. Ze Spółką można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Spółki wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie podanych przez siebie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w zakresie, który wykracza poza dane wymagane przez Spółkę a określone przepisami Kodeksu pracy*. Spółka będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko, na które Pani/Pan aplikuje.Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych osobowych (na których przetwarzanie wyraziliście Państwo zgodę). W zakresie w jakim przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. W razie uznania, iż przetwarzanie przez Spółkę danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych w zakresie określonym przepisami Kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych jest niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego i zostało określone przepisami prawa. Niepodanie tych danych będzie wiązać się z niemożliwością rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury w toczącym się procesie rekrutacyjnym. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i nie ma wpływu na możliwość udziału w procesie rekrutacyjnym. 

Asystent/Asystentka w dziale księgowości
Asystent/Asystentka w dziale księgowości
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMarzysz o karierze w księgowości? Chcesz budować swoją przyszłość w księgowości wewnętrznej? Mieszkasz na warszawskim Żoliborzu lub chciałabyś pracować w biurze w tej dzielnicy? Jeśli marzysz o pracy w dynamicznym środowisku, ale obawiasz się zbyt formalnych procedur i rutynowych zadań, mamy propozycję idealną dla Ciebie! U naszego Partnera zyskasz wsparcie doświadczonych koleżanek i kolegów oraz będziesz miała okazję dołączyć do zespołu, w którym każdy się liczy. Zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji na stanowisko: Asystent/Asystentka w dziale księgowości Czym będziesz się zajmować: - Pomoc w rejestrowaniu i analizowaniu podstawowych transakcji finansowych, - Prowadzenie raportów kasowych, wsparcie przy rozliczaniu zaliczek oraz przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do raportowania, - Asystowanie przy Dekretacji Dokumentów: Udzielanie wsparcia w dekretowaniu i księgowaniu dokumentów zakupu i sprzedaży, - Wsparcie w Rozliczaniu Międzyokresowych Kosztów: Pomoc w księgowaniu rozliczeń międzyokresowych kosztów i śledzenie zmian w tym zakresie, - Sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym, formalnym i podatkowym oraz dbanie o zgodność z obowiązującymi przepisami, - Wspieranie w procesie przygotowywania deklaracji podatkowych, zapewniając kompletność i poprawność danych, - Aktywna współpraca z zespołem księgowym, dostarczanie danych i informacji potrzebnych do codziennych obowiązków. Czego oczekujemy: - Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów o kierunku rachunkowość lub ekonomia, - Rocznego doświadczenia w księgowości, - Znajomości przepisów księgowych i podatkowych, - Odpowiedzialności, dokładności i zaangażowania, - Dobrej znajomości Excela, - Umiejętności pracy w zespole, - Nastawienia na naukę i zdobywanie wiedzy. Co możemy Ci zaoferować: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - Wynagrodzenie w przedziale 5.000-7.000 zł brutto i pakiet benefitów, w tym naukę języków obcych, opiekę medyczną oraz kartę sportową, - Możliwość rozwoju pod okiem doświadczonych księgowych, - Hybrydowy model pracy z możliwością pracy zdalnej po okresie wdrożenia, - Doskonałą atmosferę współpracy i otwartości na nowe pomysły, - Indywidualny plan wdrożenia pod okiem doświadczonej i przesympatycznej głównej księgowej, - Przejrzysty proces rekrutacji i natychmiastowa decyzja po każdym etapie, - Możliwość pracy w spółce zmieniającej sposób myślenia o edukacji, - Kameralne i sprzyjające skupieniu biuro bez obsługi petentów z zewnątrz. Proces rekrutacyjny: Aplikuj przez formularz H4H lub na email: @ Rozmowa z rekruterem H4H (30-45 minut), Spotkanie online z przyszłą przełożoną w formie online lub osobistej (45 minut), Omówienie warunków współpracy, Witaj w zespole! O naszym procesie rekrutacyjnym: Nasz proces rekrutacyjny jest dostosowany do tego, aby dokonać wyboru najlepszego z najlepszych. Ale to także ochrona dla Ciebie – jako Kandydata, abyś uniknął sytuacji, w której po dwóch lub sześciu miesiącach zdasz sobie sprawę, że nie jesteśmy idealnym dopasowaniem. Może się wydawać, że jest to długotrwałe, ale każdy krok ma swoje znaczenie i pozwoli nam lepiej poznać Ciebie, tak samo jak pomoże Tobie lepiej zrozumieć naszego Partnera – Pracodawcę, z którym przyjcie Tobie docelowo współpracować. Chcemy również, abyś miał czas na zadanie wszystkich pytań dotyczących opisu stanowiska, długoterminowej wizji twojego zespołu i Firmy, jej wartości, mając po drugiej stronie odpowiedniego rozmówcę. Wymienione powyżej kroki mogą być dostosowane w zależności od Twojej dostępności i kalendarza rozmówcy. Jak osiągnąć sukces w tej rekrutacji: Dostosuj swoje CV i aplikację do naszego konkretnego opisu stanowiska i Firmy. Dbaj o szczegóły, ponieważ są one ważne dla nas oraz Pracodawcy! Przejdź przez różne etapy procesu aplikacyjnego przygotowany (poczytaj o Firmie, branży i zbierz informacje branżowej), aby nie przegapić tej okazji! Pomóż nam zsynchronizować Twoją dostępność z kalendarzami naszych menedżerów, aby umożliwić rozmowy w optymalnym czasie. Nikt nie lubi rozciągniętego w czasie procesu decyzyjnego. Przygotuj pytania, które zadasz na każdym etapie, w zależności od osoby, która przeprowadza rozmowę. Żadne skopiowane lub niepersonalizowane aplikacje nie będą brane pod uwagę. Nie ufamy osobom, które nie są z nami szczere i nie okazują szacunku wobec osób biorących udział w procesie. Kontakt: Alan, tel: +48 535 - pokaż numer telefonu - ,

Księgowa/księgowy lub asystent/asystentka w dziale księgowości
Księgowa/księgowy lub asystent/asystentka w dziale księgowości
759900 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

#AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA   JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej)    PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM pracownik/pracowniczka działu kadry i płace,asystent/asystentka w dziale księgowości,księgowa/księgowy.Jeśli jesteś zainteresowany kursami, aby podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć upragnioną pracę, zgłoś się jak najszybciej!W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: możliwość udziału w projektach, gdzie przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy, indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery, profesjonalne konsultacje Twojego CV, wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej, określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowegododatki motywacyjne.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:  posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), poszukujesz zatrudnienia lub szukasz nowych perspektyw rozwoju zawodowego, chcesz podnieść swoje kwalifikacje i stać się bardziej konkurencyjny na rynku pracy. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania?  Zadzwoń: 506 # 942 # 076 lub wyślij SMS o treści: AKTYWUJ PRACEZe względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.  Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947Ogłoszenie opublikowane w ramach Projektu "Aktywny Start", który jest realizowany dzięki dofinansowaniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Asystent/ka w Dziale Księgowości
Asystent/ka w Dziale Księgowości
790000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży finansowej specjalizująca się w finansowaniu zakupu samochodów marek oferowanych w sieci sprzedaży. Na rynku Polskim działa od 1998 roku, wspierając branże Automotive. W związku z rozwojem firmy, poszukujemy kandydata na stanowisko Asystenta/ki w Dziale Księgowości, który będzie pracował w centrali instytucji finansowej.OczekiwaniaStudent/ka kierunku finansów i rachunkowości,Wiedza teoretyczna i/lub praktyczna w zakresie podstaw rachunkowości,Znajomość MS Excel na poziomie średnio-zaawansowanym,Znajomość angielskiego na poziomie dobrym,Chęć nauki, umiejętność pracy zespołowej,  Zdolności analityczne i nastawienie na rozwiązywanie problemów.ObowiązkiKsięgowanie dokumentów (faktury, kompensaty, rezerwy),Księgowanie transakcji przychodzących i wychodzących dla operacji faktoringowych w systemie SAP,Czynności księgowe w zakresie faktoringu związane z zamknięciem miesiąca, Wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.OfertaPraca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych,Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,Po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej,Możliwość zdobycia cennych umiejętności i poznania zagadnień finansowych,Szkolenia przygotowujące do pracy,Dogodną lokalizację (Służew).

Asystent/ka w dziale księgowości / Młodszy księgowy/a
Asystent/ka w dziale księgowości / Młodszy księgowy/a
Gliwice 30+ kilka dni temu

Jiffy Packaging Sp. z o.o. jest wiodącym producentem pianki polietylenowej i folii pęcherzykowej w Europie. Dostarczamy materiały do produkcji opakowań ochronnych.W chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko:ASYSTENT/KA W DZIALE KSIĘGOWŚCI / MŁODSZY KSIĘGOWY/AUmowa o pracę na zastępstwo Miejsce pracy: GliwiceOpis stanowiska pracy: wsparcie procesów księgowychksięgowanie dokumentówpotwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentamiścisła współpraca z innymi działami w firmie,zapewnienie wsparcia administracyjnego: ogólne obowiązki administracyjne, fakturowanie.Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo na ok. 2 lata praca w godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku;możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia;wysoki standard pracy – zdobyliśmy dwukrotnie 3 miejsce w konkursie Państwowej Inspekcji Pracy – Organizator Pracy Bezpiecznej;świadczenia pozapłacowe z funduszu świadczeń socjalnych;prywatną opiekę medyczną – od pierwszego dnia zatrudnienia z dostępem do wszystkich specjalizacji medycznych;dopłata pracodawcy w wysokości 80% do pakietu sportowego;możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie pracownika oraz członków jego rodziny;przyjazną atmosferę w miejscu pracy.Wymagania:wykształcenie średnie lub/i w trakcie studiówmile widziane doświadczenie w pracy w dziale ksiegowości, choć sama chęć poznania nowej dziedziny oraz chęć nauki i ponoszenia kwalifikacji też Nam wystarczą :)dobra znajomość obsługi komputera, programów MS Office.odpowiedzialność, dokładność, zdolność do szybkiego uczenia się, umiejętności analityczne. Osoby zainteresowane i spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.Prosimy o dołączenie do CV i podpisanie następującej klauzuliWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodniez ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Asystent/tka Księgowego
Asystent/tka Księgowego
990000 zł
Solec Kujawski 30+ kilka dni temu

Asystent/tka Księgowego Twój zakres obowiązków:·         wprowadzanie danych do programu Enova365,·         rozliczanie dokumentów finansowych,·         sporządzanie raportów i ewidencji w systemie informatycznym,·         przygotowywanie przelewów, składanie deklaracji podatkowych, pobieranie wyciągów bankowych, organizowanie korespondencji,·         wykonywanie innych prac biurowych,·         współpracowanie z zespołem księgowym. Nasze wymagania: ·         min. 1 rok doświadczenia zawodowego w Dziale Księgowości,·         znajomość oprogramowania Enova365,·         umiejętność analitycznego myślenia, duża samodzielność i asertywność, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie, wysoka umiejętność komunikacji. Oferujemy:·         umowę o pracę,·         wsparcie w wykonywaniu obowiązków,·         prywatną opiekę medyczną,·         ubezpieczenie na życie,·         dofinansowanie do sportu.  Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.

Asystent działu księgowości (K/M) - Platan Group Sp. z o.o.
Asystent działu księgowości (K/M) - Platan Group Sp. z o.o.
Warszawa 30+ kilka dni temu

Platan Group Sp. z o.o. jest deweloperem, a także firmą świadczącą usługi kompleksowego zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. Stanowimy część grupy kapitałowo – inwestycyjnej w 100% z polskim kapitałem, która jest aktywna na rynku od ponad dwudziestu lat.Spółka Platan istnieje od 1998 roku i dotychczas zrealizowała sześć projektów komercyjnych o charakterze biurowo – handlowym i magazynowym: Dom Dochodowy o Trzech Frontach, Mokotów Box, Nautilus Nowogrodzka 11, Centrum Milenium, Platan Park I i II.Poszukuje kandydata na stanowisko: Asystent działu księgowości (K/M)Wymagania:wykształcenie minium średnie kierunkowe,mile widziane doświadczenie w pracy biurowej lub w dziale księgowości.Obowiązki:merytoryczne wsparcie działu księgowości w codziennych zadaniachOferujemy:możliwość zdobycia (pierwszego) doświadczenia w pracy w księgowości,pracę w zgranym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,możliwość rozwoju,opiekę medyczną (po okresie próbnym),dofinansowanie do karty sportowej (po okresie próbnym)rabaty na usługi spółek z grupy.Nasz dział księgowości składa się z doświadczonych osób, które z chęcią podzielą się z Tobą swoją wiedzą. Dzięki przyjaznej atmosferze będziesz mógł/mogła skupić się na rozwijaniu kompetencji.Administratorem danych osobowych jest Platan Group Sp. z o.o. z siedzibą w Poleczki 23, 02-822 Warszawa, tel. 22 545 02 45.Wysyłając CV na podany adres e-mail zgadzasz się na przetwarzanie przez Platan Group Sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko.

Asystent w dziale audytu finansowego
Asystent w dziale audytu finansowego
Warszawa 30+ kilka dni temu

Grupa Gumułka to konsorcjum firm specjalizujących się w szeroko pojętym konsultingu. Działamy w obszarach doradztwa podatkowego, księgowości, rachuby wynagrodzeń, audytu finansowego i wewnętrznego, funduszy unijnych, w aspekcie ich pozyskiwania, rozliczania, oraz ewaluacji. Dzięki połączeniu pasji, wiedzy oraz doświadczenia Naszych pracowników już od ponad DWUDZIESTU lat Grupa Gumułka poszerza zakres swojej działalności, wspierając klientów wiedzą specjalistyczną w Polsce oraz na rynku międzynarodowym. ASYSTENT W DZIALE AUDYTU FINANSOWEGO Miejsce pracy: Warszawa Twoja zadania: * realizacja projektów audytowych * współpraca z biegłym rewidentem * koordynacja pracy zespołu audytowego * sporządzanie raportów dla Klientów Nasze oczekiwania: * doświadczenie w audycie finansowym lub w księgowości * wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne) * umiejętność analitycznego myślenia oraz spostrzegawczość * otwartość na wyjazdy do klientów * swobodne poruszanie się w środowisku MS Excel * mile widziana rozpoczęta ścieżka zdobywania uprawnień biegłego rewidenta * oraz znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację Nasza oferta: * bezpieczeństwo - praca w firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku pracy * umowa o pracę wraz z pakietem benefitów (m.in Medicover oraz bony świąteczne) wraz z systemem premiowym * elastyczne warunki pracy - możliwość pracy w systemie home office lub w biurze * wsparcie w zdobywaniu uprawnień biegłego rewidenta (dofinansowanie egzaminów oraz dodatkowy urlop szkoleniowy) * udział w szkoleniach wewnętrznych

Młodszy księgowy!
Młodszy księgowy!
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Operator hotelowy PI Management zarządzający hotelami pod brandami międzynarodowymi i własnymi oraz apartamentami, w związku z dynamicznym rozwojem grupy poszukuje kandydata na stanowisko:Młodszy księgowyMiejsce pracy: Kraków ul. Piastowska - praca stacjonarnaGodziny pracy: 9:00-17:00Zakres zadań:księgowanie kosztów pełne księgi, rozrachunkikontrola i weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowymsprawdzanie prawidłowości opisanych dokumentów księgowych w systemie elektronicznego obiegu dokumentów, umożliwiającym automatyczną dekretację w systemie księgowymnadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowychewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie księgowymuzgadnianie kont księgowychksięgowanie wyciągów bankowych i analiza rozrachunkówwspółpraca z innymi członkami zespołu księgowego i finansowegoarchiwizacja dokumentów księgowychbieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnychWymagania:wykształcenie minimum średnie kierunkowe z dziedziny rachunkowości/finansów/ ekonomii (technik ekonomista)minimum rok doświadczenia zawodowego na stanowisku w dziale księgowości (mile widziane osoby pracujące w biurach rachunkowych), asystent, młodszy księgowydoświadczenie w zakresie: księgowanie kosztów, pełne księgi, rozrachunki. Mile widziane: deklaracje VAT praktyczna znajomość systemów finansowo–księgowych (CDN Optima)praktyczna znajomość SALDEObardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowaniaznajomość pakietu MS Officeposzukujemy osób samodzielnych i umiejących szukać rozwiązań, zaangażowanych w wykonywane obowiązki, umiejących współpracować w zespoleOferujemy:stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bwynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętnościmożliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w licznych szkoleniachkomfortowe warunki pracy w nowym biurzepakiet benefitów (multisport, opieka medyczna, spotkania integracyjne etc.)Zapraszam do aplikacji!

Astytent/ka w dziale księgowości z orzeczeniem
Astytent/ka w dziale księgowości z orzeczeniem
Kraków 30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: ASYSTENT/KA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI (z orzeczeniem o niepełnosprawności) KRAKÓW W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku, • profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy, • przyjazną atmosferę, • możliwość rozwoju, awansu oraz zdobywania nowych doświadczeń, • szkolenie z zakresu podstaw księgowości oraz kadr i płac, organizowane w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, • wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter, prawnik TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • sortowaniu, grupowaniu i klasyfikacji dokumentów księgowych, • wprowadzeniu dokumentów księgowych do programu, • pracy w programie Optima oraz Płatnik • archiwizacji dokumentów SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym • potrafisz obsługiwać program Płatnik oraz Optima • posiadasz doświadczenie w księgowości- mile widziane • sprawnie obsługujesz komputer. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać poprzez w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt „Work-for-all” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego