Sortowanie:
Znaleziony: 8 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość Polska: Wszystkie miasta
Księgowy / Księgowa - pełna księgowość
Księgowy / Księgowa - pełna księgowość
760 zł
nowe 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy osobę na stanowisku Księgowy/Księgowa. Poszukujemy osoby z doświadczeniem w prowadzeniu pełnej księgowości, skrupulatnej, zaangażowanej, zorganizowanej, komunikatywnej. Opis stanowiska: - prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi, - księgowanie dokumentów do systemu księgowego (faktury zakupu), - koordynacja działań w zakresie zamknięcia podatkowo miesiąca, - prowadzenie ewidencji środków trwałych, - sporządzanie bilansów, rachunków zysków, rocznych sprawozdań finansowych oraz raportów okresowych, - sporządzanie list płac i deklaracji ZUS, - nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, - współpraca z instytucjami publicznymi ( US, ZUS, GUS, PIP itp. ) Wymagania: - minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, - znajomość przepisów wynikających z Ustawy o podatku VAT, PIT i umiejętne ich wykorzystanie, - skrupulatność, dokładność i bardzo dobra organizacja pracy. Zapewniamy komfort współpracy: praca na miejscu w biurze z dedykowanym stanowiskiem i komputerem lub praca w systemie hybrydowym. Praca na systemie Symfonia lub podobnym. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w wiadomości prywatnej wraz z klauzulą lub kontakt pod nr tel 6.9.8.3.8.8.9.6.4.

Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy pełna księgowość
Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy pełna księgowość
745000 zł
Piekary Śląskie 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem Piekarni Cukierni Bindrich poszukujemy Księgową/ Księgowego do kompleksowej obsługi naszej firmy Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Miejsce pracy: Siedziba firmy Piekary Śląskie. Wymiar czasu pracy: pełny etat. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące współpracy podczas rekrutacji. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres email lub telefon 51*******24 w godzinach 9-16.W CV proszę zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)". Administratorem danych osobowych jest firma Piekarnia Bindrich Sp. z o.o. Podane dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na stanowisko na które przesyłają Państwo swoje aplikacje. Informujemy również, że przesłane CV będzie przechowywane maksymalnie przez okres 3 tygodnii lub do zakończenia rekrutacji na dane stanowisko, po tym terminie zostanie automatycznie usunięte z bazy danych.

Księgowa/Księgowy -biuro rachunkowe-praca zdalna/pełna księgowość/B2B
Księgowa/Księgowy -biuro rachunkowe-praca zdalna/pełna księgowość/B2B
Bytom 30+ kilka dni temu

Dzień dobry,W związku z rozwojem naszej firmy szukamy osób, które chciałyby dołączyć do naszego zespołu– obecnie prowadzimy biuro w Katowicach oraz w Bytomiu, jednakże zdecydowaliśmy się otworzyć stanowisko w 100% zdalne tj. każdy może pracować z dowolnego miejsca, wszystko będziemy załatwiać online, jednakże chcemy aby to stanowisko pracy było normalną pracą z dostępnością w godzinach 8:00-16:00 (już kilka osób z naszego zespołu pracuje w takiej formie). Zapewniamy narzędzia do pracy to znaczy tj. skonfigurowany komputer wraz z dodatkowym monitorem, w tym aplikacja VOIP do kontaktu telefonicznego wewnątrz biura oraz do kontaktu z klientami.Wymagania:·         znajomość przepisów z zakresu podatków oraz rachunkowości;·         minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;·         rzetelność, skrupulatność, dobra organizacja pracy;·         dodatkowym atutem będzie znajomość programu Symfonia;·         dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;Zakres obowiązków:·         samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych (KH) tzw. pełna księgowość;·         samodzielne przygotowanie sprawozdań finansowych;·         przygotowanie niezbędnych deklaracji podatkowych CIT, VAT;·         prowadzenie ewidencji środków trwałych;·         sporządzanie zeznań rocznych dla kontrahentów biura rachunkowego;·         należyte prowadzenie dokumentacji księgowej kontrahenta;·         kontakt z kontrahentami;·         kontakt z US i innymi instytucjami;·         sporządzanie pism i dokumentów rejestracyjnych.Co jest dla nas ważne:·         chęć doskonalenia wiedzy z zakresu rachunkowości i podatków;·         zaangażowanie w wykonywaną pracę;·         samodzielność w powierzonych zadaniach;·         własna inicjatywa.Oferujemy:·         umowę B2B;·         stałą możliwość pogłębiania wiedzy i zdobywania nowego doświadczenia;·         ciekawą pracę w stabilnej i stale rozwijającej się firmie, z ambitnym zespołem;·         przyjazną atmosferę w pracy zespołowej;·         Pracujemy na programach Symfonia oraz Saldeo;Sposób wykonania pracy:Praca będzie 100% zdalna, jednakże w formie standardowego stanowiska pracy w określonych godzinach pracy, wraz z pełnym kontaktem z klientem (e-mail, telefon, spotkania online). Nie jesteśmy wirtualnym biurem rachunkowym. Wraz z zatrudnieniem przekazujemy (kurierem) sprzęt tj. skonfigurowany laptop wraz z monitorem.Wynagrodzenie:Co do zasady rozliczamy się w następujący sposób:Wynagrodzenie stanowi % z faktury od klienta. Tym samym wynagrodzenie jest zależne ile dana osoba rozlicza firm (ilościowo/kwotowo).W ogłoszeniu jest tylko przykładowy przedział wynagrodzenia tj. od 3000,00 zł do 12000,00 zł, wynika to z ilości obsługiwanych przedsiębiorstw (ilościowo oraz kwotowo). Miejsce pracy:100% zdalnie.WAŻNE:1)    Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych (Dz.U.Nr. 133 poz.883)" Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.2)    Adres naszej strony: www.skutslania-kdp.plDo zobaczenia!

Główna Księgowa / Główny Księgowy
Główna Księgowa / Główny Księgowy
320000 zł
Żychlin 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko Główna Księgowa / Główny Księgowy. Oferujemy pracę w pełnym wymiarze godzin w Firmie ZŁOTE RĘCE Tobiasz Pietrzak w biurze w Żychlinie bądź w Łodzi.Zakres obowiązków: Pełna księgowość (księgi rachunkowe);Kadry i płace;VAT, CIT, PIT;Sprawozdania;Ewidencja środków trwałych;GUS, PFRON.Oczekiwania: Wykształcenie wyższe kierunkowe;Doświadczenie na podobnym stanowisku;Mile widziana prawo jazdy kategorii B;Oferujemy: Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie; Możliwość zdobycia wszechstronnego doświadczenia i rozwoju zawodowego; Narzędzia niezbędne do pracy; Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i efektów pracy. Aplikację prosimy kierować poprzez formularz kontaktowy załączając CV.Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ZŁOTE RĘCE Tobiasz Pietrzak, (99-320 Żychlin, ul. 3 Maja 22), w celu realizacji procesu rekrutacji”.Fakultatywnie: "Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ZŁOTE RĘCE Tobiasz Pietrzak, (99-320 Żychlin, ul. 3 Maja 22), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych”.www.zloterece.pl

Księgowa / Księgowy _Warszawa (Ząbki)
Księgowa / Księgowy _Warszawa (Ząbki)
Warszawa 30+ kilka dni temu

Dla naszego Klienta - firmy budowlanej prowadzącej inwestycje jako Generalny Wykonawca w branży budownictwa mieszkaniowego oraz przemysłowego poszukuję kandydatów na stanowisko: Księgowa / Księgowy Lokalizacja biura: Ząbki Główne zadania: • Weryfikacja oraz księgowanie dokumentów • Prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość) • Kontrola należności oraz płatności • Sporządzanie umów, a także dokumentów kadrowych • Archiwizacja dokumentów Oferujemy: • Stałą współpracę na podstawie umowy o pracę lub współpracę w formie B2B • Pracę w życzliwej atmosferze w komfortowym biurze (w Ząbkach) • Pracę w godz. 8:00 – 16:00 (lub inne godziny – do ustalenia) • Stopniowe wprowadzenie w obowiązki – okres wdrożeniowy Wymagania: • Umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych i obsługi programów do prowadzenia pełnej księgowości • Wykształcenie wyższe w obszarze finansów • Zaawansowana znajomość programu MS Excel • Doświadczenie w pracy w dziale księgowym i/lub w dziale kadr • Komunikatywność, wysoka kultura osobista • Odpowiedzialność, samodzielność, spokojne usposobienie Dodatkowe atuty: • Znajomość aktualnych przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych • Znajomość kodeksu cywilnego (w zakresie zawierania umów cywilno-prawnych) • Umiejętność rozliczania składek ZUS (praktyczna znajomość programu Płatnik) • Znajomość rozporządzenia o ochronie danych osobowych • Znajomość przepisów podatkowych (w zakresie naliczania podatku dochodowego od osób fizycznych) • Znajomość programu księgowo- finansowego FAKT Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres ar(małpa)pracownicybudowlani.pl lub kontakt telefoniczny - 518 - pokaż numer telefonu - (Ania) Nr wpisu do rejestru 13 471 jako Pracownicy Budowlani. Zobacz nasze inne oferty na www.pracownicybudowlani.pl Administratorem danych jest firma Pracownicy Budowlani Sp. z o.o. z siedzibą w Ostrołęce ul. Korczaka 4. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email biuro(małpa)pracownicybudowlani.pl

Księgowa / Księgowy - sklep online eDomator.pl
Księgowa / Księgowy - sklep online eDomator.pl
320000 zł
Łuków 30+ kilka dni temu

Sklep internetowy eDomator.pl posiada szeroką ofertę mebli do domu i ogrodu. Firma prężnie rozwija się od kilku lat i jest znanym sprzedawcą na rynku internetowym.Jesteśmy nowoczesną firmą w której panują bardzo dobre warunki pracy, dbamy o pracowników i cały czas rozwijamy się, a naszym wyróżnikiem jest wysoka jakość obsługi klienta.Poszukujemy pracownika na stanowisko - Księgowa / Księgowy do współpracy z biurem rachunkowym.Zakres obowiązków:Przygotowywanie wszystkich dokumentów dla biura rachunkowego,Prowadzenie wewnętrznych ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości- pełna księgowość,Dekretowanie i księgowanie dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, WNT, WDT, import/eksport, kosztów, środków trwałych, amortyzacji, RMK, korekt, zaliczek itp.),Bieżące księgowania faktur zakupu, wyciągów bankowych innych dokumentów księgowych,Kontrola spływu należności – windykacja,Analiza rozrachunków oraz ustalanie i potwierdzanie sald,Przygotowanie  sprawozdań finansowych,Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze,Kontakt i współpraca z biurem rachunkowym,Wymagania:Kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku księgowego,Wykształcenie wyższe,praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego,umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych,Pracowitość, obowiązkowość, dokładność,Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub samozatrudnienie,Atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z kompetencjami zatrudnionej osoby,Komfortowe warunki pracy i nieformalną atmosferę,Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobywania nowych umiejętności, szkolenia,Obiady i napoje gratis.Miejsce pracy: Łuków, woj. lubelskie (praca stacjonarna) Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV tylko i wyłącznie za pośrednictwem wiadomości olx.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez eDomator.pl Adam Cabaj, ul. Kozia 4, 21-400 Łuków, w celu realizacji procesu rekrutacji.” 

Księgowa / Księgowy ds. należności i księgi głównej
Księgowa / Księgowy ds. należności i księgi głównej
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDołącz do wyzwania – budujemy nowy dział księgowy. Jeśli szukasz stabilnego zatrudnienia, w zamian oferując fachową wiedzę i doświadczenie księgowe, nie zwlekaj i wyślij CV już dziś! Praca od zaraz. Dla naszego klienta – firmy z branży motoryzacyjnej PILNIE rekrutujemy na stanowisko Księgowa / Księgowy ds. należności i księgi głównej Miejsce pracy: Warszawa (Mokotów) Wynagrodzenie: 9000–9500 brutto Zadania: – przetwarzanie (w tym dekretowanie i wystawianie) faktur zgodnie z przepisami krajowymi i zagranicznymi związanymi z zamówieniami (SO) oraz bez zamówień (non–SO) – dekretowanie i księgowanie dokumentów – uzgadnianie i nadzorowanie kont księgi głównej (wraz z główną księgową) – analiza kont księgowych AR, rozliczanie otwartych transakcji – przygotowanie danych do raportów (wiekowanie), uzgadnianie sald AR – comiesięczne uzgadnianie sald z kontrahentami i w grupie – weryfikacja kompletności danych pod kątem sporządzenia rejestrów sprzedaży – udział w zamknięciu miesiąca – przechowywanie i dostarczanie dokumentów audytowych zgodnie z wymaganiami – prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie i księgowanie amortyzacji – księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów – obsługa kartoteki należności – przygotowywanie danych o należnościach do raportów (GUS, NBP, UOKiK) – wykonywanie zadań związanych z akcyzą – wspieranie innych działów firmy w sprawach księgowych (np. w wystawianiu faktur, korekt) – wsparcie w zakresie AP w zastępstwie – współpraca z główną księgową i CFO w kwestiach księgowo-finansowych Oczekiwania: – min. 3-letnie doświadczenie w księgowości (pełna księgowość) – praktyczna znajomość procedur księgowych dotyczących należności i zobowiązań (AP/AR) – wykształcenie wyższe (może być licencjat), kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia) – dobra znajomość przepisów i zasad rachunkowości – obsługa programów księgowych, znajomość SAP – znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel – komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – solidność i systematyczność, odpowiedzialne podejście do pracy – umiejętność współpracy zespołowej Oferujemy: – stabilne zatrudnienie (umowa o pracę, pełny etat) – po 3-miesięcznym okresie próbnym umowa na czas nieokreślony – model hybrydowy: 2 dni biuro, 3 dni home office – elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 8 a 10) – wynagrodzenie: podstawa + premia roczna – narzędzia: telefon, laptop – benefity (m.in. prywatna opieka zdrowotna), szkolenia i kursy, programy rozwojowe – stały dostęp do fachowych źródeł wiedzy (księgowość, finanse, podatki itp.) – pracę w międzynarodowej firmie, w przyjaznym środowisku, zgranym zespole i miłej atmosferze Kontakt: Recruitment Solutions Krystyna Hołoga ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29 50-078 Wrocław tel. +48 531 - pokaż numer telefonu - Agencja doradztwa personalnego nr 2505. Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Recruitment Solutions Krystyna Hołoga moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6.1.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administratorem danych osobowych jest Recruitment Solutions Krystyna Hołoga z siedzibą przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, 50-078 we Wrocławiu. Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji niniejszego celu. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przedmiotowe dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty ich wprowadzenia do bazy lub od daty ostatniego kontaktu z kandydatem, w zależności od tego, która data jest późniejsza. Wyrażona zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.

Główna księgowa/ Główny księgowy
Główna księgowa/ Główny księgowy
990000 zł
Lublin 30+ kilka dni temu

Kasa Unii LubelskiejJesteśmy lokalną instytucją finansową, działającą na rynku już 30 lat. Obecnie działamy na terenie czterech województw w 24 placówkachKasę tworzy zespół młodych i dynamicznych osób, dla których ważna jest dobra atmosfera, wzajemny szacunek i współpraca. Dbamy o to, aby w naszym życiu była zachowana równowaga pomiędzy czasem prywatnym a zawodowym, dzięki czemu mamy silną motywację do realizacji swoich celów. Wierzymy, że zadowolenie naszego Personelu przekłada się na satysfakcję Klienta.Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Główna księgowa/ Główny księgowy Zakres obowiązków:Nadzór nad działem księgowym,Koordynacja procesów zamknięcia miesiąca i roku,Naliczanie podatków i składanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań statystycznych (VAT, CIT, raporty JPK, raportowanie do GUS itp.),Reprezentowanie przed organami kontrolnymi, współpraca z audytorami,Bieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów zakupowych (krajowych)— faktury, rachunki, dowody wewnętrzne,Prowadzenie rozliczeń międzyokresowych,Kontrola procesu płatności dla dostawców zewnętrznych i weryfikacja terminów płatności,Uzgadnianie sald rozrachunków z dostawcami,Ewidencja majątku trwałego,Comiesięczne uzgadnianie kont bilansowych oraz wynikowych,Sporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych,Sporządzanie zestawień do bilansu oraz rachunku zysków i strat,Sporządzanie sprawozdawczości zewnętrznej,Przygotowanie danych do raportów finansowych,Przygotowywanie raportów finansowych na potrzeby wewnętrzne,Prowadzenie ksiąg spółki zależnej (pełna księgowość).Wymagania:Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne,Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,Praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych (głównie ustaw o VAT i CIT, PIT),Znajomość programów finansowo-księgowych,Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel,Umiejętność samodzielnego prowadzenia analiz,Dobra organizacja pracy,Zaangażowanie w wykonywane zadania,Dokładność i skrupulatność.Mile widziane:Doświadczenie w branży finansowej,Wiedza z obszaru kadrowo – płacowego,Wiedza z zakresu wycen wartości godziwej,Doświadczenie w sporządzaniu budżetów i prognoz finansowych.To oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,Możliwość realizacji ciekawych projektów biznesowych. Wymagane informacje: dane kontaktowe, imię, nazwisko. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Dokumenty powinny być opatrzone w następującą zgodę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Spółdzielczej Kasie Oszczędnościowo - Kredytowej im. Unii Lubelskiej w Lublinie, ul. Braci Wieniawskich 5b, 20-844 Lublin, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie, z uwagi na art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej jako: Rozporządzenie 2016/679, informujemy, że: 1) Administratorem danych osobowych jest Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo - Kredytowa im. Unii Lubelskiej w Lublinie ul. Braci Wieniawskich 5b, 20-844 Lublin; 2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych pod adresem e-mail: iodakasaul.pl lub na adres administratora danych z dopiskiem „IOD”; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko głównej księgowej/ głównego księgowego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy lub podmioty, działające w oparciu o powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone podmiotom wspierającym bieżącą działalność Administratora, z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z art. 28 Rozporządzenia 2016/679, w tym ASM Unii SKOK sp. z o.o., któremu Administrator powierzył prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej; 5) podanie przez Panią/Pana następujących danych osobowych: imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie jest wymogiem ustawowym zgodnie z art. 221 §1 ustawy Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak spełnienia wymogów formalnych, co będzie skutkowało odrzuceniem oferty; 6) podanie przez Panią/Pana innych danych osobowych, niż wymienione w punkcie 5, jest dobrowolne i będzie przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody, która może zostać przez Panią/Pana odwołana w dowolnym czasie; 7) posiada Pani/Pan: - prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, zgodnie z art. 15 rozporządzenia 2016/679; - prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, zgodnie z art. 16 Rozporządzenia 2016/679; - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, zgodnie art. 18 Rozporządzenie 2016/679, jednakże z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia 2016/679; - prawo do usunięcia danych osobowych, zgodnie z art. 17 Rozporządzenia 2016/679, w zakresie danych na które wyraziła/wyraził Pani/Pan zgodę, - prawo do przenoszenia danych osobowych, zgodnie z art. 20 Rozporządzenia 2016/679 w zakresie danych na które wyraziła/wyraził Pani/Pan zgodę, - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani/Pan, że dane przetwarzane są w sposób niezgodny z obowiązującym prawem; 8) jednocześnie, z uwagi na specyfikę prowadzenia naboru, nie przysługuje Pani/Panu prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia 2016/679, w zakresie przetwarzania danych objętego zgodą oraz art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia 2016/679, w zakresie przetwarzania danych wynikającego z wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze; 9) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; 10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania; 11) Pani/Pana dane osobowe w formie cv oraz ankiety dla kandydatów będą przechowywane przez okres 1 miesiąc od zakończenia procesu rekrutacji. 

Filtr