Sortowanie:
Znaleziony: 9 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość Polska: Wszystkie miasta
Praca księgowa od zaraz
Praca księgowa od zaraz
nowe 30+ kilka dni temu

Firma zatrudni księgowa. Wymagamy podstaw księgowości i prawa podatkowego .

Księgowa praca od zaraz
Księgowa praca od zaraz
790000 zł
Wodzisław Śląski 30+ kilka dni temu

Dynamicznie rozwijająca się firma świadcząca usługi księgowe, kadrowe i doradcze dla podmiotów z branży medycznej poszukuje osób do współpracy w obszarze - księgowość i controllingu. Zakres obowiązków: - księgowanie, kontrola i analiza dokumentów pod względem zgodności z aktualnymi przepisami; - uzgadnianie sald, bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych; - wystawianie faktur; - sporządzanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne; Praca będzie odbywać się pod nadzorem Głównej Księgowej. Wymagania: - znajomość podstaw księgowości i podatków; - dobra znajomość obsługi komputera; mile widziana obsługa programów księgowych i kadrowo-płacowych, w szczególności Comarch Optima; - dobra znajomość programu Excel - umiejętność samodzielnej organizacji pracy; systematyczność; dokładność; - rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia; - komunikatywność. Oferujemy: - elastyczny godziny pracy - praca na miejscu u klienta; - możliwość podjęcia pracy w niepełnym wymiarze godzin; - stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie; - możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji; - dodatkowe wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy. Miejsce pracy Wodzisław Śląski

Młodsza księgowa - praca od zaraz
Młodsza księgowa - praca od zaraz
30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe zatrudni w trybie pilnym osobę na stanowisko Młodszej Księgowej Kandydat powinien przede wszystkim odznaczać się chęcią wykonywania pracy i zdobycia doświadczenia. Poszukujemy: * osoby pozytywnie nastawionej do pracy * chcącej zdobywać doświadczenie * która chce się rozwijać, która ma otwarty umysł i nie boi się wyzwań Oferujemy: * elastyczne godziny pracy * bardzo dobra atmosfera pracy * możliwości rozwoju Praca stacjonarna

Praca od zaraz - Główna Księgowa
Praca od zaraz - Główna Księgowa
Nowa Dęba 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków • znajomość i umiejętność prowadzenia pełnej księgowości; • umiejętność oraz udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych; • prowadzenie rachunkowości oraz gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami; • sporządzanie bieżącej analizy z zakresu wykonania planu dochodów i wydatków; • comiesięczne uzgadnianie i rozliczanie sald; • sporządzenie comiesięcznych deklaracji jpkvat; • sporządzanie planów i rozliczeń dotacji celowych bieżących i dotacji podmiotowych • prowadzenie kontroli wewnętrznej w sprawach finansowo – księgowych; • dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupowych; • znajomość zasad rozliczania VAT z zastosowaniem prewspółczynnika; • opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości; • nadzór nad poprawnym i terminowym rozliczaniem inwentaryzacji składników majątku; • nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych; • przygotowywanie wniosków o przyznanie dotacji celowych; • monitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości oraz przygotowanie dokumentów wprowadzających te zmiany; • przygotowywanie analiz na potrzeby organów kontrolujących; • przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych; • ścisła współpraca z Głównym Księgowym; • zastępowanie Głównego Księgowego podczas nieobecności. Nasze wymagania • 5-letnie doświadczenie na stanowisku Samodzielnej Księgowej lub Zastępcy Głównego księgowego - pełne księgi rachunkowe; • wykształcenie wyższe ekonomiczne na kierunku finanse i rachunkowość, ekonomia; • doświadczenie w publicznych jednostkach będzie dodatkowym atutem; • pełny wymiar czasu pracy; • teoretyczna i praktyczna znajomość aktualnie obowiązujących przepisów ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych oraz bilansowych, • zdolności analityczne, dobra organizacja pracy, skrupulatność, umiejętność pracy pod presją czasu; • odpowiedzialność za powierzone zadania. To oferujemy • stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę; • prace wolną od rutyny na samodzielnym stanowisku; • atrakcyjne warunki zatrudnienia; • miłą atmosferę w pracy.

Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy
Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy
30+ kilka dni temu

Dla mojego Klienta - działającego w branży finansowo-księgowej poszukuję kandydatów na stanowisko: Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy Miejsce pracy: Wrocław - Ołtaszyn Praca od zaraz Główne zadania: Księgowanie faktur kosztowych, sprzedażowych, PK, DW i innych, Księgowanie wyciągów bankowych i raportów kasowych, Kontrola płatności, Weryfikowanie sprzedaży internetowej, Wsparcie zespołu księgowego w czynnościach zleconych. Oferujemy: Szkolenie wdrażające 3 miesiące płatne Pracę od zaraz, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z wieloletnim doświadczeniem w branży finansowo-księgowej Możliwość rozwoju, awansów oraz stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych, Docelowo dużą samodzielność w działaniu i udział w ciekawych projektach, Wynagrodzenie odpowiednie do kwalifikacji, Po okresie próbnym stabilne zatrudnienie z elastyczną formą zatrudnienia - do wyboru umowa o pracę, albo umowa zlecenie, Benefity pozapłacowe: dofinansowanie do Karty Multisport, dofinansowanie do Ubezpieczenia Grupowe Aviva - także dla dzieci i Partnera. Wymagania: Wykształcenie minimum średnie kierunkowe: ekonomia/finanse/rachunkowość Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, Rzetelność, odpowiedzialność, dokładność, sumienność, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole i od presją czasu, Informuję, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy/biuro rachunkowe
Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy/biuro rachunkowe
Łódź 30+ kilka dni temu

Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy/biuro rachunkowe/grupa prawno - podatkowa/Łódź Twój zakres obowiązków prowadzenie ksiąg rachunkowych, kontrola poprawności dokumentów kosztowych i przychodowych oraz ich księgowanie, przygotowywanie i sporządzenia deklaracji VAT, PIT, CIT, księgowanie wyciągów bankowych, rejestrów kasowych i rozliczanie transakcji, sporządzanie sprawozdań finansowych, praca na oprogramowaniu COMARCH (CDN OPTIMA). Nasze wymagania minimum 1 rok doświadczenia w pracy w dziale księgowości lub biurze rachunkowym, doświadczenie w obsłudze programów finansowo-księgowych, znajomość MS Office, w tym w szczególności MS EXCEL i MS WORD, praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa bilansowego, prawa podatkowego, znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych – mile widziana, znajomość oprogramowania COMARCH (CDN OPTIMA), znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne komunikowanie się z klientem będzie dodatkowym atutem, bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność i zaangażowanie, dokładność, odpowiedzialność i sumienność w realizacji powierzonych zadań. To oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na cały etat, atrakcyjne wynagrodzenie dla kandydatów posiadających duże doświadczenie cechujących się dużą samodzielnością w wykonywaniu zadań wchodzących w zakres obowiązków, stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się organizacji, bardzo dobrą atmosferę pracy w zespole wzajemnie wspierających się profesjonalistów o wysokiej kulturze osobistej, możliwość rozwoju zawodowego w zakresie księgowości i prawa podatkowego, możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz, benefity pozapłacowe po okresie próbnym (Multisport, FitProfit), możliwość pracy w systemie hybrydowym.

Praca szuka człowieka
Praca szuka człowieka
759900 zł
30+ kilka dni temu

Praca szuka człowiekaSamodzielna Księgowa/ Samodzielny KsięgowyOferta skierowana jest do osób zainteresowanych tematyką księgowości oraz możliwością rozwoju w zakresie podatków i rachunkowości.Poszukujemy osób, które chciałyby związać się z firmą w dłuższej perspektywie.Zadania na oferowanym stanowisku:ü  Prowadzenie pełnej księgowości oraz książki przychodów i rozchodów i innych ewidencji .ü  Dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży w rejestrach VAT i w systemie  Enova , KSPü  Księgowanie wyciągów bankowych, dokumentów wewnętrznych, raportów kasowych;ü  Przygotowywanie danych do deklaracji podatkowych VAT, CIT, PIT;ü  Ewidencja środków trwałych;ü  Kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań,ü  Uzgadnianie i rozliczanie kont rozrachunkowych.ü  Uzgadnianie i rozliczanie rozrachunków publiczno- prawnych.ü  Bieżący kontakt z Klientami obsługiwanych  firm  –  budowanie pozytywnych relacji opartych na dobrej współpracy.Nasze oczekiwania:ü  2-3 letnie doświadczenie w  prowadzeniu ksiąg rachunkowych i innych ewidencji - warunek konieczny.ü  Gotowość do ciągłego uczenia się oraz rozwoju.ü  Znajomość zagadnień podatkowychü  Mile widziane osoby, które miały okazję pracować w firmie świadczącej usługi księgowe (biura rachunkowe) lub w wewnętrznym dziale księgowości.ü  Wykształcenie min. średnie.ü  Dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków.ü  Umiejętność planowania, organizacji pracy i ustalania priorytetówDodatkowe atuty:ü  Dobra znajomość pakietu Microsoft Officeü  Znajomość programu  Enova ,ü  Zdolności interpersonalne, czyli: dobra komunikacja i umiejętność pracy z klientem.Oferujemy:Ø  Pracę od zaraz,Ø  Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Ø  dostęp do szkoleń z zakresu zmian w podatkach,Ø  pracę w miłej i przyjaznej atmosferze,

Główna księgowa / Główny księgowy
Główna księgowa / Główny księgowy
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMasz solidną wiedzę i doświadczenie księgowe, ale czujesz, że stoisz w miejscu? Jeśli chcesz wdrażać nowe standardy i procesy, reorganizować i widzieć efekty działań, dołącz do wyzwania! Wyślij CV już dziś – praca od zaraz. Dla naszego klienta – firmy produkcyjnej z branży FMCG rekrutujemy na stanowisko Główna księgowa/ Główny księgowy Miejsce pracy: Poznań (okolice Suchego Lasu) Zadania: – organizacja i nadzór merytoryczny nad pracą kilkuosobowego zespołu księgowego – prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o rachunkowości – sporządzanie statutowych sprawozdań finansowych – nadzór na planem kont – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych – współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS, NBP) – raportowanie WDT, OSS i eksportu – nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych – współpraca z audytorami, nadzór nad audytem finansowym – tworzenie i wdrażanie procedur oraz instrukcji księgowych, reorganizacja i standaryzacja procesów – ścisła współpraca z działem kontrolingu i rozliczeń należności – wsparcie merytoryczne pozostałych działów w firmie w zakresie księgowości, podatków i finansów Oczekiwania: – min. 2-3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku tego szczebla – wykształcenie wyższe, kierunkowe – doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu bilansu i sprawozdań finansowych – dobra znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych – umiejętność zarządzania zespołem, delegowania i egzekwowania zadań, wyznaczania celów i priorytetów, motywowania do pracy, budowania kompetencji zespołu i ducha współpracy – otwartość, jasna komunikacja, nastawienie na szukanie rozwiązań – zorientowanie na cel, rzetelność i terminowość – umiejętność pracy pod presją czasu – dobra znajomość pakietu MS Office i systemów klasy ERP (moduły księgowo-finansowe) – komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Oferujemy: – pełny etat (praca hybrydowa: 3 dniu biuro, 2 dni home office) – umowa o pracę lub B2B (w zależności od preferencji pracownika) – elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 7 a 9) – wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i rynku – narzędzia: telefon, laptop – parking dla pracowników – troskliwy pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, karty przedpłacone, dofinansowanie wypoczynku – dofinansowanie do szkoleń i kursów, bonus za polecenie do pracy – brak dress code’u – realny wpływ na kształtowanie i rozwój działu, samodzielność i decyzyjność w ramach tej roli Kontakt: Recruitment Solutions Krystyna Hołoga ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29 50-078 Wrocław tel. 531 - pokaż numer telefonu - Agencja doradztwa personalnego nr 2505. Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Recruitment Solutions Krystyna Hołoga moich danych osobowych zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6.1.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administratorem danych osobowych jest Recruitment Solutions Krystyna Hołoga z siedzibą przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, 50-078 we Wrocławiu. Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji niniejszego celu. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przedmiotowe dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty ich wprowadzenia do bazy lub od daty ostatniego kontaktu z kandydatem, w zależności od tego, która data jest późniejsza. Wyrażona zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.

Księgowa / Księgowy ds. należności i księgi głównej
Księgowa / Księgowy ds. należności i księgi głównej
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDołącz do wyzwania – budujemy nowy dział księgowy. Jeśli szukasz stabilnego zatrudnienia, w zamian oferując fachową wiedzę i doświadczenie księgowe, nie zwlekaj i wyślij CV już dziś! Praca od zaraz. Dla naszego klienta – firmy z branży motoryzacyjnej PILNIE rekrutujemy na stanowisko Księgowa / Księgowy ds. należności i księgi głównej Miejsce pracy: Warszawa (Mokotów) Wynagrodzenie: 9000–9500 brutto Zadania: – przetwarzanie (w tym dekretowanie i wystawianie) faktur zgodnie z przepisami krajowymi i zagranicznymi związanymi z zamówieniami (SO) oraz bez zamówień (non–SO) – dekretowanie i księgowanie dokumentów – uzgadnianie i nadzorowanie kont księgi głównej (wraz z główną księgową) – analiza kont księgowych AR, rozliczanie otwartych transakcji – przygotowanie danych do raportów (wiekowanie), uzgadnianie sald AR – comiesięczne uzgadnianie sald z kontrahentami i w grupie – weryfikacja kompletności danych pod kątem sporządzenia rejestrów sprzedaży – udział w zamknięciu miesiąca – przechowywanie i dostarczanie dokumentów audytowych zgodnie z wymaganiami – prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie i księgowanie amortyzacji – księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów – obsługa kartoteki należności – przygotowywanie danych o należnościach do raportów (GUS, NBP, UOKiK) – wykonywanie zadań związanych z akcyzą – wspieranie innych działów firmy w sprawach księgowych (np. w wystawianiu faktur, korekt) – wsparcie w zakresie AP w zastępstwie – współpraca z główną księgową i CFO w kwestiach księgowo-finansowych Oczekiwania: – min. 3-letnie doświadczenie w księgowości (pełna księgowość) – praktyczna znajomość procedur księgowych dotyczących należności i zobowiązań (AP/AR) – wykształcenie wyższe (może być licencjat), kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia) – dobra znajomość przepisów i zasad rachunkowości – obsługa programów księgowych, znajomość SAP – znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel – komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – solidność i systematyczność, odpowiedzialne podejście do pracy – umiejętność współpracy zespołowej Oferujemy: – stabilne zatrudnienie (umowa o pracę, pełny etat) – po 3-miesięcznym okresie próbnym umowa na czas nieokreślony – model hybrydowy: 2 dni biuro, 3 dni home office – elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 8 a 10) – wynagrodzenie: podstawa + premia roczna – narzędzia: telefon, laptop – benefity (m.in. prywatna opieka zdrowotna), szkolenia i kursy, programy rozwojowe – stały dostęp do fachowych źródeł wiedzy (księgowość, finanse, podatki itp.) – pracę w międzynarodowej firmie, w przyjaznym środowisku, zgranym zespole i miłej atmosferze Kontakt: Recruitment Solutions Krystyna Hołoga ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29 50-078 Wrocław tel. +48 531 - pokaż numer telefonu - Agencja doradztwa personalnego nr 2505. Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Recruitment Solutions Krystyna Hołoga moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6.1.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administratorem danych osobowych jest Recruitment Solutions Krystyna Hołoga z siedzibą przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, 50-078 we Wrocławiu. Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji niniejszego celu. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przedmiotowe dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty ich wprowadzenia do bazy lub od daty ostatniego kontaktu z kandydatem, w zależności od tego, która data jest późniejsza. Wyrażona zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.

Filtr