Sortowanie:
Znaleziony: 24 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość Polska: Wszystkie miasta
Praca w dziale księgowości
Praca w dziale księgowości
600000 zł
nowe 30+ kilka dni temu

Szukamy osoby szybko uczącej się, sumiennej i pracowitej. Mile widziane podjęte studia z zakresu ekonomii i finansówOpis stanowiska:·         Weryfikacja poprawności faktur wraz z wprowadzeniem do systemu,·         Obsługa programu finansowo-księgowego ERP XL·         Księgowanie i uzgadnianie rozliczeń międzyokresowych·         Rozliczanie zaliczek służbowych·         Bieżące prace związane z obiegiem dokumentów, archiwizacją ,rozliczaniem i              uzgadnianiem kont, bieżące sporządzanie zestawień.·        ·         Inne prace księgowe zlecane przez przełożonegoOczekiwania:·         Mile widziane doświadczenie w księgowości,·         Mile widziana znajomość programu ERP XL·         Umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobra organizacja czasu pracy,·         Samodzielność, dokładność, odpowiedzialnośćOferujemy:·         Pracę w niewielkim, zgranym zespole,·         Możliwość zdobycia doświadczenia w zakresie księgowości w spółce akcyjnej,  ·         Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy: komputer, telefon komórkowy,·         Merytoryczne wsparcie w przyswajaniu wiedzy i wykonywaniu obowiązków.  Miejsce pracy : Sitkówka-Nowiny / k. KielcKontakte-mail : Agnieszka Stępieńtel. 60*****96

Specjalista ds. Księgowych Łeba
Specjalista ds. Księgowych Łeba
990000 zł
Lębork 30+ kilka dni temu

OPISBiuro Rachunkowe poszukuje Pracownika do działu księgowości na stanowisko Specjalista ds. księgowości w miejscowości ŁebaOd kandydata oczekujemy:wykształcenia kierunkowego (finanse i rachunkowość),obsługi komputera - MS Office,praktyki w dziale księgowości,minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku,umiejętności obsługi programów finansowo-księgowych (praca na programach z grupy INSERT,SYMFONIA, ENOVA, OPTIMA),dobrej organizacji czasu pracy,zdolność analitycznego i logicznego myślenia.Do głównych obowiązków należy:rozliczanie dokumentów księgowych, wprowadzanie uzgodnionych schematów operacji Księgowych, zgodnych z zasadami rachunkowości,wprowadzanie dokumentów źródłowych do systemu finansowo-księgowego,kontrola dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi,sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, inne),przygotowywanie rozliczeń związanych z zamknięciem okresów obrachunkowych,współpraca z innymi osobami pracującymi w biurze,pomoc przy sporządzaniu zestawień w excelu,wsparcie przy sporządzaniu rejestrów.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji, skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Poszukujemy samodzielnej księgowej/kadrowej
Poszukujemy samodzielnej księgowej/kadrowej
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZespół Niepublicznych Placówek Oświatowych (w tym Fundacja) mieszczących się w Ursusie zatrudni samodzielną księgową na pełny etat ze znajomością pełnej księgowości, w tym kadr i płac. Warunkiem jest praca stacjonarnie w placówce minimum 3 dni w tygodniu. Zapewniamy: -atrakcyjne wynagrodzenie, -pracę w miłej i pozytywnej atmosferze, -mile widziana umowa współpracy/ własna działalność. Wymagamy: udokumentowanego doświadczenia w dziale księgowości, w tym rozliczanie wynagrodzeń min 3 lata (mile widziane w jednostkach oświatowych) znajomości przepisów podatkowych, prawa pracy, opp sporządzania sprawozdań finansowych znajomości ustawy o rachunkowości znajomości obsługi programu Raks bardzo dobrej organizacji pracy dokładności, terminowości, sumienności Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv ze zdjęciem z klauzulą o przetwarzanie danych osobowych na adres @ lub poprzez formularz lento.

Pomoc księgowej w branży farmaceutycznej
Pomoc księgowej w branży farmaceutycznej
380000 zł
Lublin 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:·         Przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych,·         Księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującym prawem,·         Wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży,·         Wykonywanie bieżących prac zleconych przez przełożonego.Nasze wymagania:·  Wykształcenie wyższe,·  Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziale księgowości,·  Znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych,·  Obsługa programów księgowych, system finansowo- księgowy KAMSOFT- mile widziane·  Biegła znajomość MS Office (Word, Excel),·  Dobra organizacja pracy, dokładność, staranność,·  Gotowość do podnoszenia kwalifikacji,·  Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,·  Zdolność szybkiego uczenia się, chęć do poszerzania swoich umiejętności, Oferujemy:·  Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na ½ etatu w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży farmaceutycznej,·  Szkolenia wstępne, możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,·  Możliwość zdobycia doświadczenia,·  Miła atmosfera pracy , praca w centrum miasta,·  Karta MultiSport, ·  Opieka medyczna. 

Asystent w dziale audytu finansowego
Asystent w dziale audytu finansowego
Warszawa 30+ kilka dni temu

Grupa Gumułka to konsorcjum firm specjalizujących się w szeroko pojętym konsultingu. Działamy w obszarach doradztwa podatkowego, księgowości, rachuby wynagrodzeń, audytu finansowego i wewnętrznego, funduszy unijnych, w aspekcie ich pozyskiwania, rozliczania, oraz ewaluacji. Dzięki połączeniu pasji, wiedzy oraz doświadczenia Naszych pracowników już od ponad DWUDZIESTU lat Grupa Gumułka poszerza zakres swojej działalności, wspierając klientów wiedzą specjalistyczną w Polsce oraz na rynku międzynarodowym. ASYSTENT W DZIALE AUDYTU FINANSOWEGO Miejsce pracy: Warszawa Twoja zadania: * realizacja projektów audytowych * współpraca z biegłym rewidentem * koordynacja pracy zespołu audytowego * sporządzanie raportów dla Klientów Nasze oczekiwania: * doświadczenie w audycie finansowym lub w księgowości * wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne) * umiejętność analitycznego myślenia oraz spostrzegawczość * otwartość na wyjazdy do klientów * swobodne poruszanie się w środowisku MS Excel * mile widziana rozpoczęta ścieżka zdobywania uprawnień biegłego rewidenta * oraz znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację Nasza oferta: * bezpieczeństwo - praca w firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku pracy * umowa o pracę wraz z pakietem benefitów (m.in Medicover oraz bony świąteczne) wraz z systemem premiowym * elastyczne warunki pracy - możliwość pracy w systemie home office lub w biurze * wsparcie w zdobywaniu uprawnień biegłego rewidenta (dofinansowanie egzaminów oraz dodatkowy urlop szkoleniowy) * udział w szkoleniach wewnętrznych

Biuro Rachunkowe zatrudni stażystę/pomoc księgową
Biuro Rachunkowe zatrudni stażystę/pomoc księgową
30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe zatrudni stażystę/pomoc księgową w dziale księgowości. Oferujemy pracę w grupie samodzielnych księgowych. Warszawa Bielany, praca w godz. 8-16 Do zadań osoby przyjętej do pracy będzie należało m.in porządkowanie i archiwizacja dokumentacji, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, wyjaśnianie i uzgadnianie zapisów księgowych oraz stanu rozliczeń, pomoc przy innych pracach biurowych. Mile widziane osoby posiadające status studenta, lub osoby które chcą nabyć praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi księgowej, podatkowej oraz kadrowo-płacowej. Istnieje możliwość nawiązania dłuższej współpracy. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV. Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.).

Młodszy Konsultant w dziale doradztwa podatkowego
Młodszy Konsultant w dziale doradztwa podatkowego
Katowice 30+ kilka dni temu

Grupa Gumułka to konsorcjum firm specjalizujących się w szeroko pojętym konsultingu. Działamy w obszarach doradztwa podatkowego, księgowości, rachuby wynagrodzeń, audytu finansowego i wewnętrznego, funduszy unijnych, w aspekcie ich pozyskiwania, rozliczania, oraz ewaluacji. Dzięki połączeniu pasji, wiedzy oraz doświadczenia Naszych pracowników już od ponad DWUDZIESTU lat Grupa Gumułka poszerza zakres swojej działalności, wspierając klientów wiedzą specjalistyczną w Polsce oraz na rynku międzynarodowym. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy pracowników na stanowisko Młodszy Konsultant w dziale doradztwa podatkowego Twoje zadania: • bieżące wsparcie dla doradców podatkowych m.in.: opracowywanie projektów pism, wyszukiwanie interpretacji, orzeczeń i piśmiennictwa pod konkretne zagadnienie; • opracowywanie projektów pism w sprawach podatkowych oraz projektów opinii podatkowych; • praca nad dokumentacją cen transferowych; • udział w przeglądach/audytach podatkowych; • kontakt z klientami Kancelarii. Nasze oczekiwania: • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub student ostatniego roku; • dobra znajomość języka angielskiego; • zdolności analityczne, sumienność i zaangażowanie; • zamiar rozwoju zawodowego jako doradca podatkowy; • umiejętność pracy w zespole. Nasza oferta: • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (praca w systemie zdalnym); • rozwój zawodowy i współpracę z najlepszymi specjalistami; • przyjazna atmosfera w pracy. Aplikuj na: @

Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy/biuro rachunkowe
Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy/biuro rachunkowe
Łódź 30+ kilka dni temu

Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy/biuro rachunkowe/grupa prawno - podatkowa/Łódź Twój zakres obowiązków prowadzenie ksiąg rachunkowych, kontrola poprawności dokumentów kosztowych i przychodowych oraz ich księgowanie, przygotowywanie i sporządzenia deklaracji VAT, PIT, CIT, księgowanie wyciągów bankowych, rejestrów kasowych i rozliczanie transakcji, sporządzanie sprawozdań finansowych, praca na oprogramowaniu COMARCH (CDN OPTIMA). Nasze wymagania minimum 1 rok doświadczenia w pracy w dziale księgowości lub biurze rachunkowym, doświadczenie w obsłudze programów finansowo-księgowych, znajomość MS Office, w tym w szczególności MS EXCEL i MS WORD, praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa bilansowego, prawa podatkowego, znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych – mile widziana, znajomość oprogramowania COMARCH (CDN OPTIMA), znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne komunikowanie się z klientem będzie dodatkowym atutem, bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność i zaangażowanie, dokładność, odpowiedzialność i sumienność w realizacji powierzonych zadań. To oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na cały etat, atrakcyjne wynagrodzenie dla kandydatów posiadających duże doświadczenie cechujących się dużą samodzielnością w wykonywaniu zadań wchodzących w zakres obowiązków, stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się organizacji, bardzo dobrą atmosferę pracy w zespole wzajemnie wspierających się profesjonalistów o wysokiej kulturze osobistej, możliwość rozwoju zawodowego w zakresie księgowości i prawa podatkowego, możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz, benefity pozapłacowe po okresie próbnym (Multisport, FitProfit), możliwość pracy w systemie hybrydowym.

Praca szuka człowieka
Praca szuka człowieka
759900 zł
30+ kilka dni temu

Praca szuka człowiekaSamodzielna Księgowa/ Samodzielny KsięgowyOferta skierowana jest do osób zainteresowanych tematyką księgowości oraz możliwością rozwoju w zakresie podatków i rachunkowości.Poszukujemy osób, które chciałyby związać się z firmą w dłuższej perspektywie.Zadania na oferowanym stanowisku:ü  Prowadzenie pełnej księgowości oraz książki przychodów i rozchodów i innych ewidencji .ü  Dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży w rejestrach VAT i w systemie  Enova , KSPü  Księgowanie wyciągów bankowych, dokumentów wewnętrznych, raportów kasowych;ü  Przygotowywanie danych do deklaracji podatkowych VAT, CIT, PIT;ü  Ewidencja środków trwałych;ü  Kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań,ü  Uzgadnianie i rozliczanie kont rozrachunkowych.ü  Uzgadnianie i rozliczanie rozrachunków publiczno- prawnych.ü  Bieżący kontakt z Klientami obsługiwanych  firm  –  budowanie pozytywnych relacji opartych na dobrej współpracy.Nasze oczekiwania:ü  2-3 letnie doświadczenie w  prowadzeniu ksiąg rachunkowych i innych ewidencji - warunek konieczny.ü  Gotowość do ciągłego uczenia się oraz rozwoju.ü  Znajomość zagadnień podatkowychü  Mile widziane osoby, które miały okazję pracować w firmie świadczącej usługi księgowe (biura rachunkowe) lub w wewnętrznym dziale księgowości.ü  Wykształcenie min. średnie.ü  Dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków.ü  Umiejętność planowania, organizacji pracy i ustalania priorytetówDodatkowe atuty:ü  Dobra znajomość pakietu Microsoft Officeü  Znajomość programu  Enova ,ü  Zdolności interpersonalne, czyli: dobra komunikacja i umiejętność pracy z klientem.Oferujemy:Ø  Pracę od zaraz,Ø  Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Ø  dostęp do szkoleń z zakresu zmian w podatkach,Ø  pracę w miłej i przyjaznej atmosferze,

Samodzielna/y Księgowa/y
Samodzielna/y Księgowa/y
Poznań 30+ kilka dni temu

Forge&Frost HR Consulting dla swojego klienta, firmy świadczącej usługi w zakresie outsourcingu finansów, księgowości i wynagrodzeń, poszukuje kandydatów na stanowisko: Samodzielna/y księgowa/y Miejsce pracy: Poznań - Grunwald Branża: księgowość, rachunkowość, podatki Wynagrodzenie: 7 000 - 10 000 zł brutto Zadania: Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i merytorycznym, Dekretacja i księgowanie dokumentów, Rozliczanie podatków (VAT, CIT), Sporządzanie deklaracji i informacji do odpowiednich urzędów, Generowanie JPK, Przygotowywanie sprawozdań finansowych, raportów, miesięcznych bilansów, rachunków wyników, Sporządzanie sprawozdawczości do GUS i NBP, Nadzór merytoryczny nad pracą zespołu, Komunikacja z klientami także w języku angielskim lub/i niemieckim. Wymagania: Wykształcenie ekonomiczne (preferowane rachunkowość i finanse), Min. 4 letnie doświadczenie w pracy w dziale księgowym (doświadczenie w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem), Praktyczna znajomość ustawy o podatku VAT, podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawy o rachunkowości, Znajomość MS Office oraz systemów finansowo- księgowych, Zdolności analityczne oraz dobra organizacja i planowanie pracy, Znajomość języka obcego (niemieckiego lub angielskiego) na poziomie umożliwiającym kontakt z klientem, Oferta: Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, Możliwość pracy hybrydowej, Pakiet indywidualnych świadczeń medycznych, Rozwój wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych, Szkolenia, Praca w środowisku międzynarodowym dla klientów grupy.

Koordynator ds. fakturowania i rozliczeń / Billing Coordinator
Koordynator ds. fakturowania i rozliczeń / Billing Coordinator
600000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

VacationClub to nowatorski startup. Naszą misją jest świadczenie usług na najwyższym poziomie oraz oferowanie Gościom naszych wyjątkowych apartamentów wakacyjnych z usługami hotelowymi w najpiękniejszych polskich kurortach.Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Koordynator ds. fakturowania i rozliczeńMiejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązkówPoprawne i terminowe wystawianie faktur (faktury sprzedaży, korekt sprzedaży, faktur zaliczkowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi proceduramiOdpowiedzialność za kompletowanie dokumentacji fakturowej oraz zestawień Bieżąca kontrola rozliczeń z kontrahentami, potwierdzanie i uzgadnianie saldTworzenie zestawień i raportów na potrzeby działu sprzedaży i klientówWspółpraca z działami merytorycznymi Spółki (pozostałymi działami Spółki)Nasze wymaganiaPodstawowa wiedza z zakresu ustawy o rachunkowościBardzo dobra znajomość pakietu Office Skrupulatność, dbałość o szczegóły, samodzielność, terminowość, zaangażowanie Bardzo dobra organizacja pracy Mile widzianeDoświadczenie w pracy na recepcji hotelowej lub w dziale księgowości/rozliczeńTo oferujemystabilna praca w grupie ZDROJOWA INVEST & HOTELS — lidera condo hoteli w Polscebudowanie ścieżki kariery w dynamicznie rozwijającym się startupiezniżki w hotelach sieci ZDROJOWA HOTELS.płatne Wellbeing Days (2 dni w roku)

(Junior) AP Accountant z j. niemieckim
(Junior) AP Accountant z j. niemieckim
Warszawa 30+ kilka dni temu

Uppeo Professional Recruitment to agencja rekrutacyjna/headhunterska z Katowic. Pozyskujemy kandydatów na stanowiska specjalistyczne, średniego oraz wyższego szczebla zarządzania. Procesy rekrutacyjne realizujemy na potrzeby polskich oraz zagranicznych pracodawców w branżach: SSC/BPO, Finance & Accounting, Call Centres & Help Desks, HR & Administration, Engineering & Logistics oraz Marketing & Sales. (Junior) AP Accountant z j. niemieckim Miejsce pracy: Warszawa, woj. mazowieckiego (możliwa praca zdalna) Opis stanowiska - sprawdzanie poprawności otrzymanych dokumentów, - procesowanie faktury kosztowych w systemie, - przygotowywanie płatności,, - codzienny kontakt z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami (odpowiadanie na zapytania odnośnie płatności, rozwiązywanie problemów, potwierdzanie danych w systemie), - udział w zamknięciu miesiąca oraz roku, - weryfikacja wprowadzonych danych do sytemu. - pozostałe zadania związane z księgowością. Wymagania stanowiska - wykształcenie z zakresu finansów, księgowości, bankowości, ekonomii, - min. rok doświadczenia w dziale księgowości, - bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. b2), - umiejętność analitycznego myślenia, - bardzo dobra organizacja pracy, - doświadczenie w pracy z systemem sap będzie dodatkowym atutem. Oferujemy - stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, - atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji od 5000 zł brutto do 8000 zł brutto, - wiele benefitów pozapłacowych (m.in. karta sportowa, ubezpieczenie), - możliwość uczestnictwa w wielu szkoleniach podwyższających kwalifikacje, - wspierający i dobrze współpracujący ze sobą zespół, - możliwość rozwoju w strukturach firmy, - praca w systemie częściowo zdalnym (2 razy w miesiącu jest konieczność przyjazdu do biura w warszawie). Celem wzięcia udziału w procesie rekrutacji, prosimy o dodanie klauzuli do aplikacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Uppeo s.c. w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko sap accountant. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem(-am) się z klauzulą informacyjną i został wobec mnie spełniony obowiązek art. 13 RODO. Jeżeli jesteś zainteresowany/a kolejnymi rekrutacjami, prosimy o dodanie: Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Uppeo s.c. Wysyłając aplikację oświadczasz, że zapoznałeś/aś się z naszą polityką prywatności. Uppeo s.c. (nr cert. 22878) Ochrona danych osobowych: https://www.uppeorecruitment.com/odo

Doświadczony Główny Księgowy/Główna Księgowa
Doświadczony Główny Księgowy/Główna Księgowa
989000 zł
30+ kilka dni temu

DOŚWIADCZONY GŁÓWNY KSIĘGOWY/GŁÓWNA KSIĘGOWA - pracuj z nami i wspólnie buduj sukces    Firma Browar Kraftwerk Sp. z o.o. poszukuje doświadczonego Głównego Księgowego, który będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę księgową zgodną z obowiązującymi przepisami prawa. Osoba na tym stanowisku będzie miała kluczowe znaczenie dla prowadzenia i nadzorowania procesów księgowych w naszej organizacji. Typ umowy: umowa zlecenia/umowa o prace/umowa o dzieło/B2BTryb pracy: stacjonarnie w biurze.Wynagrodzenie: od 6000 zł/mieś do 10000 zł/mieś (w zależności od umiejętności oraz doświadczenia)Harmonogram: poniedziałek-piątek Lokalizacja: Rybnik (+30 km od Rybnika); Wymagania:·         wykształcenie kierunkowe z zakresu księgowości, rachunkowości, finansów, ekonomii (warunek konieczny);·         doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;·         minimum 5 lat doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości oraz 2 lata na na podobnym stanowisku (warunek konieczny);·         dokładność, sumienność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy własnej;·         znajomość przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości;·         znajomość obsługi systemów księgowo-kadrowych oraz pakietu microsoft.Obowiązki:·         praca z kasą fiskalną oraz wystawianie faktur (ok. 150 miesięcznie);·         sporządzanie oraz zarządzanie księgami rachunkowymi i przygotowywanie raportów finansowych;·         monitorowanie ewidencji środków trwałych, dokonywanie naliczeń amortyzacji oraz rozliczanie inwentaryzacji aktywów spółki;·         skuteczne przygotowywanie deklaracji podatkowych, takich jak CIT, VAT, JPK, oraz podatków od nieruchomości;·         precyzyjne tworzenie i składanie sprawozdań statystycznych do GUS;·         regularna analiza kondycji finansowej firmy i uczestnictwo w procesie podejmowania decyzji;·         współpraca z zarządem i instytucjami zewnętrznymi;·         nadzór merytoryczny nad działem księgowości, a także nad działem kadr i płac. Oferujemy:·         atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od umiejętności oraz doświadczenia;·         stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia;·         możliwość rozwoju zawodowego z perspektywą podniesienia wynagrodzenia;·         system premiowy motywujący do efektywnej i precyzyjnej pracy;·         płatne urlopy oraz chorobowe zgodnie z przepisami kodeksu pracy;·         możliwość zatrudnienia młodszego specjalisty do pomocy.   Jeśli jesteś gotów podjąć wyzwanie w dynamicznym środowisku, prosimy o przesłanie swojego CV oraz listu motywacyjnego. Aplikacje prosimy przesyłać za pośrednictwem OLX lub dzwonić za telefonem podanym w ogłoszeniu. Dziękujemy wszystkim za zainteresowanie i zrozumienie. Dołącz do nas i wspólnie rozwijajmy naszą firmę!

Księgowa / Księgowy w Firmie Zyguła w Zbąszynku
Księgowa / Księgowy w Firmie Zyguła w Zbąszynku
380000 zł
Zbąszynek 30+ kilka dni temu

Firma Zyguła to polska firma z tradycjami, działająca na rynku od ponad 30 lat. Zaczynaliśmy od małego zakładu rodzinnego, produkując własne wyroby mięsne. Swoim zasięgiem obejmujemy 4 województwa, posiadamy ponad 140 Delikatesów oraz prężnie działający zakład produkcyjny w Zbąszynku.Nasza spójna wizja dalszego rozwoju opiera się przede wszystkim na zmotywowanym Zespole, który lubi swoją pracę oraz na przyjaznej atmosferze.Szukamy osoby, która razem z nami chce rozwijać swoje doświadczenie na stanowisku:Księgowa / KsięgowyMiejsce pracy: praca na tym stanowisku ma charakter stacjonarny w siedzibie firmy w Zbąszynku. Możliwość pracy w biurze w Sulechowie/Świebodzinie - w ustalonym zakresie.Twój zakres obowiązków będzie obejmował:księgowanie w systemie finansowo- księgowym faktur i innych dokumentów,księgowanie sprzedaży detalicznej na podstawie paragonów,współpracę z pozostałymi działami w Firmie.Nasze wymagania:min. roczne doświadczenie w pracy w dziale księgowości,mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość i finanse),dokładność, terminowość oraz skrupulatność.Oferujemy Tobie:  narzędzia niezbędne do pracy adekwatne do poziomu stanowiska,rozwój kompetencji poprzez szkolenia,benefity pracownicze,premie za polecenie nowego pracownika,możliwość przygotowania posiłku z produktów firmowych,programy dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności (dodatkowe przywileje)*,pracę w przyjaznym i wspierającym się zespole.* Centrum Wsparcia Osób Niepełnosprawnych działające w naszej firmie wspiera kandydatów z orzeczeniem w zakresie podjęcia współpracy/zatrudnienia. 

(Junior) AP Accountant z j. niderlandzkim
(Junior) AP Accountant z j. niderlandzkim
Łódź 30+ kilka dni temu

Uppeo Professional Recruitment to agencja rekrutacyjna/headhunterska z Katowic. Pozyskujemy kandydatów na stanowiska specjalistyczne, średniego oraz wyższego szczebla zarządzania. Procesy rekrutacyjne realizujemy na potrzeby polskich oraz zagranicznych pracodawców w branżach: SSC/BPO, Finance & Accounting, Call Centres & Help Desks, HR & Administration, Engineering & Logistics oraz Marketing & Sales. (Junior) AP Accountant z j. niderlandzkim Miejsce pracy: Łódź, woj. łódzkie Opis stanowiska - sprawdzanie poprawności otrzymanych dokumentów, - procesowanie faktury kosztowych w systemie, - codzienny kontakt z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami (odpowiadanie na zapytania odnośnie płatności, rozwiązywanie problemów, potwierdzanie danych w systemie), - udział w zamknięciu miesiąca, - udział w projektach działowych (m.in. optymalizacja procesów, tranzycje procesów, wdrażanie nowych rozwiązań), Wymagania stanowiska - wykształcenie z zakresu finansów, księgowości, bankowości, ekonomii, - min. rok doświadczenia w dziale księgowości, - bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. b2), - dobra znajomość j. niderlandzkiego (min. b1), - umiejętność analitycznego myślenia, - bardzo dobra organizacja pracy, - doświadczenie w pracy z systemem sap będzie dodatkowym atutem. Oferujemy - stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, - atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji od 5000 zł brutto do 8500 zł brutto, - wiele benefitów pozapłacowych (m.in. karta sportowa, ubezpieczenie), - możliwość uczestnictwa w wielu szkoleniach podwyższających kwalifikacje, - wspierający i dobrze współpracujący ze sobą zespół, - możliwość rozwoju w strukturach firmy, - praca w systemie hybrydowym. Celem wzięcia udziału w procesie rekrutacji, prosimy o dodanie klauzuli do aplikacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Uppeo s.c. w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko ap accountant. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem(-am) się z klauzulą informacyjną i został wobec mnie spełniony obowiązek art. 13 RODO. Jeżeli jesteś zainteresowany/a kolejnymi rekrutacjami, prosimy o dodanie: Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Uppeo s.c. Wysyłając aplikację oświadczasz, że zapoznałeś/aś się z naszą polityką prywatności. Uppeo s.c. (nr cert. 22878) Ochrona danych osobowych: https://www.uppeorecruitment.com/odo

(Junior) AP Accountant z j. angielskim
(Junior) AP Accountant z j. angielskim
Łódź 30+ kilka dni temu

Uppeo Professional Recruitment to agencja rekrutacyjna/headhunterska z Katowic. Pozyskujemy kandydatów na stanowiska specjalistyczne, średniego oraz wyższego szczebla zarządzania. Procesy rekrutacyjne realizujemy na potrzeby polskich oraz zagranicznych pracodawców w branżach: SSC/BPO, Finance & Accounting, Call Centres & Help Desks, HR & Administration, Engineering & Logistics oraz Marketing & Sales. (Junior) AP Accountant z j. angielskim Miejsce pracy: Łódź, woj. łódzkie Opis stanowiska - sprawdzanie poprawności otrzymanych dokumentów, - procesowanie faktury kosztowych w systemie, - codzienny kontakt z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami (odpowiadanie na zapytania odnośnie płatności, rozwiązywanie problemów, potwierdzanie danych w systemie), - udział w zamknięciu miesiąca, - udział w projektach działowych (m.in. optymalizacja procesów, tranzycje procesów, wdrażanie nowych rozwiązań), - pozostałe zadania związane z księgowością. Wymagania stanowiska - wykształcenie z zakresu finansów, księgowości, bankowości, ekonomii, - min. rok doświadczenia w dziale księgowości, - bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. b2), - umiejętność analitycznego myślenia, - bardzo dobra organizacja pracy, - doświadczenie w pracy z systemem sap będzie dodatkowym atutem. Oferujemy - stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, - atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji od 5000 zł brutto do 8500 zł brutto, - wiele benefitów pozapłacowych (m.in. karta sportowa, ubezpieczenie), - możliwość uczestnictwa w wielu szkoleniach podwyższających kwalifikacje, - wspierający i dobrze współpracujący ze sobą zespół, - możliwość rozwoju w strukturach firmy, - praca w systemie hybrydowym. Celem wzięcia udziału w procesie rekrutacji, prosimy o dodanie klauzuli do aplikacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Uppeo s.c. w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko AP Accountant Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem(-am) się z klauzulą informacyjną i został wobec mnie spełniony obowiązek art. 13 RODO. Jeżeli jesteś zainteresowany/a kolejnymi rekrutacjami, prosimy o dodanie: Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Uppeo s.c. Wysyłając aplikację oświadczasz, że zapoznałeś/aś się z naszą polityką prywatności. Uppeo s.c. (nr cert. 22878) Ochrona danych osobowych: www uppeorecruitment com/odo

Astytent/ka w dziale księgowości z orzeczeniem
Astytent/ka w dziale księgowości z orzeczeniem
Kraków 30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: ASYSTENT/KA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI (z orzeczeniem o niepełnosprawności) KRAKÓW W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku, • profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy, • przyjazną atmosferę, • możliwość rozwoju, awansu oraz zdobywania nowych doświadczeń, • szkolenie z zakresu podstaw księgowości oraz kadr i płac, organizowane w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, • wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter, prawnik TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • sortowaniu, grupowaniu i klasyfikacji dokumentów księgowych, • wprowadzeniu dokumentów księgowych do programu, • pracy w programie Optima oraz Płatnik • archiwizacji dokumentów SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym • potrafisz obsługiwać program Płatnik oraz Optima • posiadasz doświadczenie w księgowości- mile widziane • sprawnie obsługujesz komputer. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać poprzez w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt „Work-for-all” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Młodszy księgowy!
Młodszy księgowy!
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Operator hotelowy PI Management zarządzający hotelami pod brandami międzynarodowymi i własnymi oraz apartamentami, w związku z dynamicznym rozwojem grupy poszukuje kandydata na stanowisko:Młodszy księgowyMiejsce pracy: Kraków ul. Piastowska - praca stacjonarnaGodziny pracy: 9:00-17:00Zakres zadań:księgowanie kosztów pełne księgi, rozrachunkikontrola i weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowymsprawdzanie prawidłowości opisanych dokumentów księgowych w systemie elektronicznego obiegu dokumentów, umożliwiającym automatyczną dekretację w systemie księgowymnadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowychewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie księgowymuzgadnianie kont księgowychksięgowanie wyciągów bankowych i analiza rozrachunkówwspółpraca z innymi członkami zespołu księgowego i finansowegoarchiwizacja dokumentów księgowychbieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnychWymagania:wykształcenie minimum średnie kierunkowe z dziedziny rachunkowości/finansów/ ekonomii (technik ekonomista)minimum rok doświadczenia zawodowego na stanowisku w dziale księgowości (mile widziane osoby pracujące w biurach rachunkowych), asystent, młodszy księgowydoświadczenie w zakresie: księgowanie kosztów, pełne księgi, rozrachunki. Mile widziane: deklaracje VAT praktyczna znajomość systemów finansowo–księgowych (CDN Optima)praktyczna znajomość SALDEObardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowaniaznajomość pakietu MS Officeposzukujemy osób samodzielnych i umiejących szukać rozwiązań, zaangażowanych w wykonywane obowiązki, umiejących współpracować w zespoleOferujemy:stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bwynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętnościmożliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w licznych szkoleniachkomfortowe warunki pracy w nowym biurzepakiet benefitów (multisport, opieka medyczna, spotkania integracyjne etc.)Zapraszam do aplikacji!

Młodszy manager ds. procestów RtR
Młodszy manager ds. procestów RtR
Kraków 30+ kilka dni temu

Uppeo Professional Recruitment to agencja rekrutacyjna/headhunterska z Katowic. Prowadzimy rekrutacje na stanowiska specjalistyczne, średniego oraz wyższego szczebla zarządzania. Procesy rekrutacyjne realizujemy na potrzeby polskich oraz zagranicznych pracodawców w branżach: SSC & BPO, Finance & Accounting, Call Centres & Help Desks, HR & Administration, Engineering & Logistics oraz Marketing & Sales.  Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: Młodszy manager ds. procesów RtR Miejsce pracy: Kraków, woj. małopolskie Opis stanowiska - zarządzanie zespołem procesu RtR (do 50 osób), - zapewnienie wysokiej jakości i wydajności wykonanej pracy, - nadzór i kontrola nad procesami RtR, - wsparcie standaryzacji procesów RtR poprzez budowę zaangażowania w obsługę projektów, - zarządzanie zamknięciami , - dbanie o terminowe składanie raportów finansowych HFM zgodnie ze standardami US GAAP, - nadzór nad uzgadnianiem kont, - zarządzanie informacją i eskalacją problemów, - dbanie o nieustanne ulepszanie procesów RtR. Wymagania stanowiska - wykształcenie z zakresu finansów, księgowości, bankowości, ekonomii, - min. 5 lat doświadczenia w dziale księgowości RtR, - min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem, - doskonała znajomość procesów RtR, - doskonała znajomość systemów ERP, - biegła znajomość systemu SAP, - wieloletnie doświadczenie korporacyjne, - zdolności przywódcze, - bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. B2), - umiejętność analitycznego myślenia, - doskonała organizacja pracy, Oferujemy - stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, - atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji od 10 000 zł brutto do 20 000 zł brutto, - wiele benefitów pozapłacowych (m.in. karta sportowa, ubezpieczenie), - możliwość uczestnictwa w wielu szkoleniach podwyższających kwalifikacje, - wspierający i dobrze współpracujący ze sobą zespół, - możliwość rozwoju w strukturach firmy, - praca w systemie hybrydowym. Celem wzięcia udziału w procesie rekrutacji, prosimy o dodanie klauzuli do aplikacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Uppeo s.c. w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko młodszy manager ds. procesów RtR. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem(-am) się z klauzulą informacyjną i został wobec mnie spełniony obowiązek art. 13 RODO. Jeżeli jesteś zainteresowany/a kolejnymi rekrutacjami, prosimy o dodanie: Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Uppeo s.c. Wysyłając aplikację oświadczasz, że zapoznałeś/aś się z naszą polityką prywatności. Uppeo s.c. (nr cert. 22878) Ochrona danych osobowych: https://www.uppeorecruitment.com/odo

Asystent w dziale Księgowość i Podatki
Asystent w dziale Księgowość i Podatki
790000 zł
Jelenia Góra 30+ kilka dni temu

OmniFin to nowoczesna firma, która świadczy usługi księgowe oraz kadrowo-płacowe, jak również wspiera średnie i małe przedsiębiorstwa w zarządzaniu finansami. Działamy lokalnie, jednak nasz zasięg wykracza poza siedziby biur we Wrocławiu i w Jeleniej Górze obejmując praktycznie cały obszar Dolnego Śląska.Asystent w dziale Księgowość i Podatki (możliwa część etatu, praca również dla studentów)Miejsce pracy: Jelenia GóraZatrudnimy osobę do działu Księgowość i Podatki, gdzie zadaniem jej będzie pomoc w obsłudze księgowej klientów naszego biura. Stanowisko zostało utworzone w Jeleniej Górze W zakres obowiązków na tym stanowisku, wchodzi:analiza, organizacja i porządkowanie wpływających dokumentówwprowadzanie dokumentów księgowych do systemu ERPwyjaśnianie z klientami ewentualnych wątpliwości oraz błędów w dostarczonych dokumentachOd kandydatów oczekujemy:wykształcenia kierunkowego (również w trakcie studiów)umiejętności efektywnej organizacji pracy własnejznajomości pakietu MS Officedeterminacji do rozwoju oraz dążenia do samodzielnościsamodzielności, systematyczności i zaangażowaniaOferujemy: interesującą i pełną wyzwań pracę w zmotywowanym zespole i bardzo przyjaznej atmosferze. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie oraz zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia, a w przyszłości - umowy o pracę. Praca w naszej firmie daje również możliwości zdobycia rozległego doświadczenia obszarze księgowości i finansów przedsiębiorstw. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (życiorys zawodowy).Niniejszym informujemy, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane daje RODO) firma TLA OmniFin sp. z o.o. Plac Księdza Kardynała Stefana Wyszyńskiego 54/8, 58-500 Jelenia Góra jest administratorem Pana/-i danych osobowych. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) i c) RODO, tj. w celu rozpatrzenia kandydatury i nawiązania stosunku pracy, przebiegu i wykonywania zobowiązań stron stosunku pracy oraz wypełnienia obowiązków płatnika.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji, a w przypadku nawiązania stosunku pracy przez okres jego trwania i wymagany przepisami prawa regulującymi obowiązek przechowywania akt osobowych. W przypadku gdy stosunek pracy nie zostanie nawiązany dane będą przechowywane pod kątem kolejnych rekrutacji – nie dłużej niż przez okres 3 lat. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz prawo do odwołania zgody na przetwarzanie danych – w sytuacjach określonych w RODO.

Chief Financial Officer / Dyrektor Finansowy
Chief Financial Officer / Dyrektor Finansowy
Wrocław 30+ kilka dni temu

Szukasz miejsca, w którym Twoja praca zostanie doceniona i będziesz mieć swobodę działania? Zobacz jak wygląda świat Selsey Selsey działa na rynku od 7 lat, na 12 rynkach w Europie. Sprzedajemy meble i wyposażenie wnętrz pod własną marką. Działamy wielokanałowo - skupiamy się na kliencie detalicznym, jednak również mamy spory obszar B2B. Sprzedajmy zarówno przez własne platformy sprzedażowe jak i liczne marketplace’y. Jesteśmy jednymi z największych dostawców Amazon, Wayfair oraz Groupon. Financial Times uhonorował nas tytułem TOP1000 najszybciej rozwijających się firm w Europie w 2020 r. Uważamy, że kreatywni i dobrze zmotywowani pracownicy są podstawą naszego sukcesu. Dlatego też robimy wszystko co w naszej mocy, aby nasi pracownicy czuli się u nas szczęśliwi. Stawiamy na nieformalną atmosferę w pracy oraz swobodę. Lubimy trampki, ale nosimy też lakierki. Wybieramy kreatywność od sztywnych procedur. Jesteśmy otwartymi ludźmi z wieloma pasjami. Stawiamy na chęć rozwoju, elastyczność i nieszablonowe myślenie. Największym wyróżnieniem jest dla nas liczba poleceń pracowniczych - w taki sposób trafiło do nas 20% naszych pracowników. Chief Financial Officer / Dyrektor Finansowy Twoje zadania: - Udział w tworzeniu strategii finansowej firmy - Zarządzanie obszarami księgowości, finansów i controllingu (kadrą managerską) - Zarządzanie strukturą kapitału, strategią pozyskiwania finansowania w środowisku wielospółkowym na rynkach międzynarodowych - Zarządzanie procesami mergers & acquisitions - Doradztwo dla Zarządu i kadry menadżerskiej w zakresie bieżącej i długoterminowej polityki finansowej firmy - Tworzenie modeli biznesowych dla wszystkich rodzajów działalności firmy, kontrola wskaźników KPI - Opracowywanie zaleceń oraz koordynacja działań nad poprawą efektywności działalności finansowej i operacyjnej firmy - Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych oraz raportów - Optymalizowanie polityki podatkowej - Współpraca z instytucjami finansowymi i fiskalnymi oraz audytorami zewnętrznymi Wyzwania, które przed nami: - Utrzymanie pozytywnego cashflow na koniec roku finansowego (06.2023) - Ułożenie struktur w dziale finansów i księgowości - Optymalizacja procesu zamknięcia miesiąca i raportowania wyników - Identyfikacja nierentownych operacji w organizacji i rekomendacja działań naprawczych Nasze oczekiwania: - Minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży e-commerce/retail - - doświadczenie w restrukturyzacji lub doświadczenie w przejściu przez kryzys - doświadczenie w szukaniu alternatywnych źródeł finansowania - mile widziane doświadczenie w procesach mergers & acquisitions - Znajomość specyfiki modelu biznesu opartego o strategię wielokanałową (omnichannel) w środowisku międzynarodowym - Doświadczenie w zarządzaniu spółkami na rynkach zagranicznych - Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse/ekonomia/rachunkowość) - Doskonała znajomość prawa podatkowego - Doświadczenie w układaniu procesów i zarządzaniu projektowym - Silna orientacja biznesowa oraz strategiczne podejście do obszaru finansowego - Praktyczna wiedza o tworzeniu i realizacji strategii finansowej - Umiejętność zarządzania budżetem oraz doświadczenia w zakresie pracy z narzędziami wspierającymi budżetowanie - Umiejętność analitycznego myślenia - Umiejętność zarządzania zespołem - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Oferujemy: - Współpracę w oparciu o preferowaną przez Ciebie umowę - Szybką ścieżkę decyzyjną, dużą samodzielność i możliwość tworzenia własnych rozwiązań i narzędzi - Bogaty pakiet benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe i mienia, śniadania home-made, drużyna piłki nożnej) - Możliwość pracy w trybie home office i elastyczne godziny pracy - Darmowy parking - Organizację nastawioną na budowanie partnerskiej atmosfery i dobrych relacji (płaska struktura, imprezy integracyjne)

Księgowa/księgowy lub asystent/asystentka w dziale księgowości
Księgowa/księgowy lub asystent/asystentka w dziale księgowości
759900 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

#AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA   JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej)    PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM pracownik/pracowniczka działu kadry i płace,asystent/asystentka w dziale księgowości,księgowa/księgowy.Jeśli jesteś zainteresowany kursami, aby podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć upragnioną pracę, zgłoś się jak najszybciej!W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: możliwość udziału w projektach, gdzie przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy, indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery, profesjonalne konsultacje Twojego CV, wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej, określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowegododatki motywacyjne.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:  posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), poszukujesz zatrudnienia lub szukasz nowych perspektyw rozwoju zawodowego, chcesz podnieść swoje kwalifikacje i stać się bardziej konkurencyjny na rynku pracy. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania?  Zadzwoń: 506 # 942 # 076 lub wyślij SMS o treści: AKTYWUJ PRACEZe względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.  Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947Ogłoszenie opublikowane w ramach Projektu "Aktywny Start", który jest realizowany dzięki dofinansowaniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Księgowy
Księgowy
Puławy 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDyrektor Centrum Usług Wspólnych w Puławach ul. Piłsudskiego 83, 24 – 100 Puławy ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Dziale Finansowo – Księgowym Centrum Usług Wspólnych w Puławach 1. Wymagania związane ze stanowiskiem: Niezbędne • obywatelstwo polskie, • wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, finanse i rachunkowość lub studia podyplomowe z powyższego zakresu, • lub ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 1 roku praktyki w księgowości, w komórce finansowej lub w jednostkach sektora finansów publicznych, • osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z pełni praw publicznych, • osoba nie karana za umyślne przestępstwo oraz nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, • nieposzlakowana opinia. Dodatkowe • znajomość ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, • znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, • znajomość rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, • znajomość rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, • znajomość ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, • dobra znajomość obsługi komputera, • umiejętność pracy w programach księgowych (preferowany program firmy VULCAN), • znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości, • umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, dokładność i terminowość. W ramach naboru kandydat wypełni test jednokrotnego wyboru z wymaganego zakresu wiedzy, a także zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. 2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: • ewidencja w programie „Finanse Vulcan” wpływających do CUW dokumentów księgowych jednostek obsługiwanych przez CUW (dokumentów zakupu i sprzedaży) dotyczących bieżącej działalności oraz ZFŚS, w szczególności: - sprawdzanie rachunków i faktur pod względem formalno-rachunkowym, - dekretacja rachunków i faktur, • prowadzenie rejestru faktur (dokumentów zakupu) wpływających do CUW dotyczących bieżącej działalności i ZFŚS jednostek obsługiwanych przez CUW, • bieżące i terminowe regulowanie zobowiązań jednostek obsługiwanych przez CUW wobec dostawców oraz wykonawców robót i usług płatnych przelewem z rachunku głównego i rachunku ZFŚS oraz wypłacanie świadczeń socjalnych, pożyczek z rachunku ZFŚS przy zastosowaniu systemu elektronicznego, • wydruk z systemu elektronicznego wyciągów bankowych z konta głównego i ZFŚS jednostek obsługiwanych przez CUW, • uzgodnienia i potwierdzenia sald z kontrahentami na koniec roku obrachunkowego w zakresie działalności bieżącej i ZFŚS jednostek obsługiwanych przez CUW, • miesięczne przekazywanie dochodów z rachunku głównego jednostek obsługiwanych przez CUW na konto Gminy, • sporządzanie informacji finansowych do rozliczeń dotacji celowych otrzymanych przez jednostki obsługiwane przez CUW, • analiza i monitorowanie realizacji planu finansowego jednostek obsługiwanych przez CUW w zakresie wydatków, • miesięczne naliczanie odsetek i wystawianie not odsetkowych od należności niezapłaconych w terminie w jednostkach obsługiwanych przez CUW, • miesięczne sporządzanie poleceń księgowania ze zużycia materiałów z magazynu na wyżywienie na podstawie informacji z jednostek obsługiwanych przez CUW, • prowadzenie ewidencji księgowej dziennika Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych jednostek obsługiwanych przez CUW w programie finansowym „Finanse Vulcan”. 3. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: • praca przy komputerze, • pełny wymiar czasu pracy, • budynek nie posiada windy. 4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Wspólnych w Puławach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%. 5. Wymagane dokumenty: • list motywacyjny, • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania ze strony BIP CUW Puławy), • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych, w przypadku ukończenia studiów podyplomowych świadectwo ukończenia (lub kserokopie wymienionych dokumentów) lub świadectwo ukończenia średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej, • w przypadku posiadania średniego wykształcenia świadectwa pracy lub zaświadczenia z wymaganego okresu zatrudnienia lub kserokopie wymienionych dokumentów (o ile nie wynika to wprost z nazwy stanowiska na świadectwie pracy należy dołączyć także zakres czynności lub inny dokument potwierdzający 1 rok praktyki w księgowości lub w komórce finansowej), • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, • oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, • zgoda na przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy (druk do pobrania ze strony BIP CUW Puławy). 6. Dokumenty dodatkowe: • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych umiejętnościach i kwalifikacjach (np. certyfikaty, kursy, zakres obowiązków z poprzedniego miejsca zatrudnienia). Uwaga: Oferty w kopercie z dopiskiem „Rekrutacja CUW-FK” należy składać w Sekretariacie CUW Puławy, ul. Piłsudskiego 83 do dnia 19.01.2024 roku do godziny 15:30. Kandydaci przed złożeniem ofert mogą zasięgnąć szczegółowych informacji w zakresie wymaganych dokumentów oraz warunków przeprowadzania naboru w kadrach CUW Puławy tel. 81 458 63 33. Wymagane oświadczenia, list motywacyjny i kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie. Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewyłonionych w drodze naboru, jak również dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz dokumenty, które wpłynęły po terminie kandydaci mogą odebrać w Sekretariacie CUW Puławy pok. 11 w terminie 3 miesięcy od zakończenia naboru.

Księgowy
Księgowy
Puławy 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDyrektor Centrum Usług Wspólnych w Puławach ul. Piłsudskiego 83, 24 – 100 Puławy ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Dziale Finansowo – Księgowym Centrum Usług Wspólnych w Puławach 1. Wymagania związane ze stanowiskiem: Niezbędne • obywatelstwo polskie, • wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, finanse i rachunkowość lub studia podyplomowe z powyższego zakresu, • lub ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 1 roku praktyki w księgowości, w komórce finansowej lub w jednostkach sektora finansów publicznych, • osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z pełni praw publicznych, • osoba nie karana za umyślne przestępstwo oraz nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, • nieposzlakowana opinia. Dodatkowe • znajomość ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, • znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, • znajomość rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, • znajomość rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, • znajomość ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, • dobra znajomość obsługi komputera, • umiejętność pracy w programach księgowych (preferowany program firmy VULCAN), • znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości, • umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, dokładność i terminowość. W ramach naboru kandydat wypełni test jednokrotnego wyboru z wymaganego zakresu wiedzy, a także zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. 2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: • ewidencja w programie „Finanse Vulcan” wpływających do CUW dokumentów księgowych jednostek obsługiwanych przez CUW (dokumentów zakupu i sprzedaży) dotyczących bieżącej działalności oraz ZFŚS, w szczególności: - sprawdzanie rachunków i faktur pod względem formalno-rachunkowym, - dekretacja rachunków i faktur, • prowadzenie rejestru faktur (dokumentów zakupu) wpływających do CUW dotyczących bieżącej działalności i ZFŚS jednostek obsługiwanych przez CUW, • bieżące i terminowe regulowanie zobowiązań jednostek obsługiwanych przez CUW wobec dostawców oraz wykonawców robót i usług płatnych przelewem z rachunku głównego i rachunku ZFŚS oraz wypłacanie świadczeń socjalnych, pożyczek z rachunku ZFŚS przy zastosowaniu systemu elektronicznego, • wydruk z systemu elektronicznego wyciągów bankowych z konta głównego i ZFŚS jednostek obsługiwanych przez CUW, • uzgodnienia i potwierdzenia sald z kontrahentami na koniec roku obrachunkowego w zakresie działalności bieżącej i ZFŚS jednostek obsługiwanych przez CUW, • miesięczne przekazywanie dochodów z rachunku głównego jednostek obsługiwanych przez CUW na konto Gminy, • sporządzanie informacji finansowych do rozliczeń dotacji celowych otrzymanych przez jednostki obsługiwane przez CUW, • analiza i monitorowanie realizacji planu finansowego jednostek obsługiwanych przez CUW w zakresie wydatków, • miesięczne naliczanie odsetek i wystawianie not odsetkowych od należności niezapłaconych w terminie w jednostkach obsługiwanych przez CUW, • miesięczne sporządzanie poleceń księgowania ze zużycia materiałów z magazynu na wyżywienie na podstawie informacji z jednostek obsługiwanych przez CUW, • prowadzenie ewidencji księgowej dziennika Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych jednostek obsługiwanych przez CUW w programie finansowym „Finanse Vulcan”. 3. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: • praca przy komputerze, • pełny wymiar czasu pracy, • budynek nie posiada windy. 4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Wspólnych w Puławach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%. 5. Wymagane dokumenty: • list motywacyjny, • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania ze strony BIP CUW Puławy), • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych, w przypadku ukończenia studiów podyplomowych świadectwo ukończenia (lub kserokopie wymienionych dokumentów) lub świadectwo ukończenia średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej, • w przypadku posiadania średniego wykształcenia świadectwa pracy lub zaświadczenia z wymaganego okresu zatrudnienia lub kserokopie wymienionych dokumentów (o ile nie wynika to wprost z nazwy stanowiska na świadectwie pracy należy dołączyć także zakres czynności lub inny dokument potwierdzający 1 rok praktyki w księgowości lub w komórce finansowej), • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, • oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, • zgoda na przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy (druk do pobrania ze strony BIP CUW Puławy). 6. Dokumenty dodatkowe: • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych umiejętnościach i kwalifikacjach (np. certyfikaty, kursy, zakres obowiązków z poprzedniego miejsca zatrudnienia). Uwaga: Oferty w kopercie z dopiskiem „Rekrutacja CUW-FK” należy składać w Sekretariacie CUW Puławy, ul. Piłsudskiego 83 do dnia 21.11.2023 roku do godziny 15:30. Kandydaci przed złożeniem ofert mogą zasięgnąć szczegółowych informacji w zakresie wymaganych dokumentów oraz warunków przeprowadzania naboru w kadrach CUW Puławy tel. 81 458 63 33. Wymagane oświadczenia, list motywacyjny i kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie. Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewyłonionych w drodze naboru, jak również dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz dokumenty, które wpłynęły po terminie kandydaci mogą odebrać w Sekretariacie CUW Puławy pok. 11 w terminie 3 miesięcy od zakończenia naboru.