Sortowanie:
Znaleziony: 31 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość Polska: Wszystkie miasta
pracownik księgowości
pracownik księgowości
nowe Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJeśli szukasz pracy w księgowości to ta jest akurat dla Ciebie! Oferujemy prace w biurze rachunkowym Pomożemy Ci rozwinąć skrzydła! Szukamy pracownika na stanowisku asystent księgowego lub księgowy. Osoba będzie odpowiedzialna za: · Obsługa klienta – przyjmowanie dokumentów oraz udzielanie porad naszym klientom · Prowadzenie KPiR · Naliczanie deklaracji PIT, CIT, VAT · Reprezentowanie klientów przed urzędami. · Pomoc w prowadzeniu pełnej księgowości. · Pisanie pism urzędowych. · Wypełnianie innych deklaracji Urzędowych niezbędnych do prawidłowego prowadzenia działalności naszych klientów – np. VAT-R, NIP-8. Szukamy osoby posiadającej chociażby minimalne doświadczenie na podobnych stanowiskach. Osoby gotowej do nauki oraz samodzielnej pracy. My oferujemy: staż, umowę zlecenie oraz umowę o prace.- w zależności od Twoich umiejętności i doświadczenia. Jeżeli jesteś zainteresowany naszą oferta napisz do nas. Prosimy o zamieszczanie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych potrzebnych do rekrutacji. My zapewniamy iż Twoje dane będą wykorzystywane wyłącznie w celu rekrutacji na w/w stanowiska.

Pracownik księgowości / Firma produkcyjna / Strzegom
Pracownik księgowości / Firma produkcyjna / Strzegom
790000 zł
Strzegom 30+ kilka dni temu

Przedsiębiorstwo przetwórstwa drobiu "Firma Drobiarska Sp. z o.o." w Strzegomiu zatrudni na stanowisko: Pracownik Księgowości.zakres obowiązkówobsługa systemów wewnętrznych firmy ( Comarch ERP XL)księgowanie i kontrola już zaksięgowanych dokumentówsporządzanie sprawozdań do GUSanaliza faktur oraz archiwizacja wszystkich potrzebnych dokumentówpośredniczenie pomiędzy firmą a jednostkami zewnętrznymi jak: biurem rachunkowym, bankami i urzędamioczekujemywykształcenie minimum średnie (ekonomiczne )znajomość języka angielskiego w stopniu komunikacyjnymmile widziane doświadczenie na stanowisku pracownika księgowości lub podobnymumiejętność pracy w zespole, terminowość, zorganizowanie, cierpliwość oraz zdolności analityczneoferujemystabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęsystem premii rocznychdofinansowanie do urlopów oraz świątubezpieczenie grupoweOferty i zapytania proszę składać telefonicznie pod numer +48 748516828 lub mailowo.

Pracownik księgowości/kierownik księgowości
Pracownik księgowości/kierownik księgowości
870000 zł
Chojnice 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem firmy, otwieramy rekrutację na dwa nowe stanowiska. Podstawowe obowiązki* Nadzór nad wyciągami bankowymi - wpływy i wydatki* Przygotowanie list przelewów oraz wykonywanie przelewów* Nadzór i działania nad bieżącymi sprawami (pisma, zawiadomienia, powiadomienia urzędowe)* Udział w procesie budżetowania = kontrola wykonania, analiza oraz kontrola kosztów* Monitorowanie i analiza procesów finansowych w celu identyfikacji możliwości optymalizacji* Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości* Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych* Ścisła współpraca z Zarządem oraz z działami handlowym* Aktywne monitorowanie i wdrażanie zmian w przepisach księgowych i podatkowych* Współpraca z firmami zewnętrznymi - Biuro Rachunkowe, Radca Prawny, Doradca Podatkowy* Efektywna współpraca z członkami zespołu (przepływ informacji) i realizowanie celu firmyDodatkowe* Sprawdzanie poprawności oraz zasadności faktur kosztowych * Wystawianie faktur, gdy nie ma osoby odpowiedzialnejNajważniejsze kompetencje zawodowe* Doskonała organizacja pracy, skrupulatność i rzetelność* Wysokie nastawienie na rozwój w strukturze firmy* Doświadczenie w prowadzeniu rachunkowości spółek  i JDG* Biegła znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowościWynagrodzenieMożliwość wysokich zarobków w zależności od poziomu wiedzy, doświadczenia oraz zaangażowania w firmieWysoko cenione wymagania rekrutacyjneWykształcenie wyższeKilkuletnie doświadczenie w księgowości Etapy rekrutacji1)Wysłanie swojego CV poprzez OLX2)Po weryfikacji CV - rozmowa rekrutacyjna w siedzibie firmy3)Wybór

PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI DO BIURA RACHUNKOWEGO Z ORZECZENIEM
PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI DO BIURA RACHUNKOWEGO Z ORZECZENIEM
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy pracownika do BIURA RACHUNKOWEGO, który od wielu lat zaznacza swoją mocną pozycję w Kielcach. STANOWISKO – PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI MIEJSCE PRACY – KIELCE MY: dajemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oferujemy wynagrodzenie 4300 – 4500 zł brutto miesięcznie zapewniamy pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16 CZY POSIADASZ: orzeczenie o niepełnosprawności znajomość prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości biegle liczysz i operujesz cyframi umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, znasz programy księgowo - kasowe TWOJE ZADANIA: rejestrowanie, monitorowanie, raportowaniu transakcji finansowych nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów bieżąca weryfikacja i księgowanie faktur przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych sporządzanie deklaracji podatkowych BRZMI CIEKAWIE? SKOPIUJ LINK I APLIKUJ JUŻ DZIŚ. https://zafonmanagement.recruitify.ai/job/8381d463-b038-4b61-89e3-ee304ef5ced0

Pracownik Księgowości Biuro Rachunkowe Transport
Pracownik Księgowości Biuro Rachunkowe Transport
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków samodzielne prowadzenie księgowości klientów (księgi rachunkowe lub KPiR), sporządzanie deklaracji podatkowych i prowadzenie dokumentacji podatkowej (PIT, CIT, VAT), przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz bilansów okresowych /księgi rachunkowe/ przygotowanie rozliczeń rocznych PIT, kontakty z organami administracji publicznej (US itp.). Nasze wymagania Doświadczenie w firmie audytorskiej lub na podobnym stanowisku; Bardzo dobra znajomość Excel; Umiejętności analityczne; Sumienność i zaangażowanie; Znajomość języka angielskiego; Certyfikat ACCA lub CFA będzie dodatkowych atutem. Mile widziane doświadczenie !!!

Pracownik księgowości w Biurze Rachunkowym
Pracownik księgowości w Biurze Rachunkowym
Goleniów 30+ kilka dni temu

O nasJesteśmy Biurem Rachunkowym z ponad 20-letnim doświadczeniem z ugruntowaną pozycją na rynku. Posiadamy obszerną bazę klientów, z różnych branż. Dzięki rzetelności, sumienności oraz wiedzy naszego zespołu wielu klientów współpracuje z nami od kilkunastu lat. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych. Staramy się być najlepsi w tym co robimy, dlatego też oferujemy pracę skupioną na samorealizacji, rozwoju oraz satysfakcji, zarówno naszego zespołu, jak i naszych klientów.Zakres obowiązkówwprowadzanie dokumentów z zakresu KPiR oraz Ryczałtu;sporządzanie list płac;kontakt z klientami;sporządzanie sprawozdań do GUS;wystawianie fakturOczekiwaniaznajomość przepisów podatkowych i zagadnień kadrowo-płacowych;wykształcenie w kierunku ekonomicznym;rzetelność i odpowiedzialność;chęci do pracy oraz rozwojuznajomość programów z pakietu Insertdoświadczenie pracy w księgowości będzie dodatkowym atutemOferujemypełne wsparcie merytoryczne, wdrożenie na stanowisko pracy;elastyczne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie;pracę w pełnym wymiarze godzin;pracę w bardzo pozytywnej atmosferze, w zgranym zespole ludzi z doświadczeniem;elastyczne godziny pracy;dostęp do bieżących aktualizacji przepisów i interpretacji podatkowych oraz księgowych;wynagrodzenie zależne od umiejętności i doświadczenia;ubezpieczenie grupowemożliwość rozwoju w kierunku prowadzenia Ksiąg HandlowychSwoją kandydaturę (CV) prosimy przysyłać pocztą elektroniczną na adres e-mail lub jako załącznik do wiadomości za pośrednictwem OLX.Osoby przesyłające CV prosimy o umieszczenie adnotacji:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.)

Referent ds. księgowości/ Pracownik działu księgowości
Referent ds. księgowości/ Pracownik działu księgowości
600000 zł
30+ kilka dni temu

OPISFirma FRUKTA Sp z.o.o z siedzibą we Węgrach (okolice Nowych Skalmierzyc) koncentruje swoje działania w obszarze handlu warzywami. Firma zajmuje się zaopatrzeniem rynku w produkty krajowe i importowane.Współpracujemy z doświadczonymi rolnikami oraz grupami producentów.Do stałych odbiorców firmy należą lokalni i zagraniczni kupcy oraz sieci handlowe.Firma dysponuje nowoczesną linią maszyn do sortowania i pakowania warzyw oraz posiada własne środki transportu.Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:Referent ds. księgowości/ Pracownik działu księgowościGłówne zadania:Wsparcie Działu Księgowości w codziennych obowiązkachWeryfikacja dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i księgowymKlasyfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, m.in. faktur zakupu, faktur sprzedaży,Pomoc w rozliczaniu wyciągów bankowychWspółpraca w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca/rokuPomoc w archiwizacji dokumentów księgowychWymagania:Zainteresowanie rozwojem w obszarze księgowościUmiejętność pracy w zespoleDobra organizacja pracy, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracęOtwartość i chęć podnoszenia swoich kwalifikacjiMile widziana podstawowa znajomość zasad rachunkowościPreferowane wykształcenie ekonomiczne (ukończone kursy bądź w trakcie studiów)Co oferujemyPrzyjazna atmosferę w pracyZatrudnienie w oparciu o umowę o pracęMożliwość nauczenia się pracy w zawodzie księgowej/księgowegoWynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczeniaMożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjiPracę w dynamicznym zespole oraz  pozytywną atmosferę w firmie Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV ze zdjęciem), zawierającej klauzulę o przetwarzaniu danych osobowych.

Pracownik ds. księgowości
Pracownik ds. księgowości
790000 zł
Ostrowiec Świętokrzyski 30+ kilka dni temu

VEZZI to prężnie rozwijająca się marka detaliczna oferująca biżuterię ze stali chirurgicznej zgodną z najnowszymi trendami. Od lat zaspokajamy potrzeby naszych klientów, oferując im szeroką gamę wysokiej jakości akcesoriów i modnych wzorów. W związku z dynamicznym rozwojem naszej marki poszukujemy kandydata na stanowisko: Pracownik ds. księgowościOpis stanowiska:dekretowanie i księgowanie dokumentów w księgach handlowychprzeprowadzanie kontroli dokumentów księgowych pod względem prawnym i formalnymanalizowanie, weryfikowanie i uzgadnianie zapisów, obrotów i salda na kontach księgowychudział w sporządzaniu deklaracji VAT i CIT oraz sprawozdań finansowychprzygotowywanie raportów i zestawień na zlecenie przełożonegoWymagania:wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu finansów i rachunkowości),doświadczenie min. 3 lata w pełnej księgowości podmiotów gospodarczychdobra znajomość Ustawy o Rachunkowości i przepisów podatkowych, w tym VATdobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności EXCEL)umiejętności analityczne i komunikacyjne,odpowiedzialność, zaangażowanie, sumiennośćdobra organizacja pracychęć do ciągłego uczenia się i otwartość na zmieniające się warunki i sytuacjeaktywność w tworzeniu automatyzacji, usprawnianiu procesów i narzędziumiejętność pracy w zespoleOferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,stałe godziny pracy - od poniedziałku do piątkuubezpieczenie grupowe,możliwość podwyższania kwalifikacji i rozwoju,wsparcie doświadczonego zespołu,miłą atmosferę i przyjazne środowisko pracysuper zniżki na zakup biżuteriiMiejsce zatrudnienia: Sandomierska 15, 27-530 Ożarów

PRACOWNIK DO DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI
PRACOWNIK DO DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySTANOWISKO – PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI MY: dajemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oferujemy wynagrodzenie 4500 - 7000 zł brutto miesięcznie szansę rozwoju zawodowego zdobycie doświadczenia w międzynarodowej grupie kapitałowej CZY POSIADASZ: orzeczenie o niepełnosprawności wykształcenie wyższe kierunkowe ( finanse i rachunkowość, ekonomia, kurs księgowych w Stowarzyszeniu) dobrą znajomość pakietu MS Office - program Excel wiedzę merytoryczna – podatki CIT i VAT, ustawy o rachunkowość umiejętność analitycznego myślenia, dokładność umiejętność pracy w dynamicznym otoczeniu, komunikatywność sprawną organizacja swojej pracy, odpowiedzialność za terminową realizację zadań TWOJE ZADANIA: rozliczanie podatków CIT, VAT, itp. sporządzanie sprawozdań finansowych współpraca przy sporządzaniu sprawozdania skonsolidowanego weryfikacja poprawności ewidencji operacji księgowych przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych rejestrowanie, monitorowanie, raportowanie transakcji finansowych księgowanie wyciągów z kart płatniczych oraz monitorowanie transakcji nierozliczonych BRZMI CIEKAWIE? SKOPIUJ LINK APLIKUJ JUŻ DZIŚ. https://zafonmanagement.recruitify.ai/job/c215efe4-da8d-4d0d-93df-aac39a71ef62

Pracownik do działu księgowości z orzeczeniem
Pracownik do działu księgowości z orzeczeniem
Kielce 30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracownik do DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI dla firmy, która od wielu lat zaznacza swoją mocną pozycję w Kielcach. PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI MIEJSCE PRACY – KIELCE MY: dajemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oferujemy wynagrodzenie 4500 - 7000 zł brutto miesięcznie szansę rozwoju zawodowego zdobycie doświadczenia w międzynarodowej grupie kapitałowej TY: posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności wykształcenie wyższe kierunkowe ( finanse i rachunkowość, ekonomia, kurs księgowych w Stowarzyszeniu) dobra znajomość pakietu MS Office - program Excel wiedza merytoryczna – podatki CIT i VAT, ustawy o rachunkowość umiejętność analitycznego myślenia, dokładność umiejętność pracy w dynamicznym otoczeniu, komunikatywność sprawna organizacja swojej pracy, odpowiedzialność za terminową realizację zadań TWOJE ZADANIA: rozliczanie podatków CIT, VAT, itp. sporządzanie sprawozdań finansowych współpraca przy sporządzaniu sprawozdania skonsolidowanego weryfikacja poprawności ewidencji operacji księgowych przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych rejestrowanie, monitorowanie, raportowanie transakcji finansowych księgowanie wyciągów z kart płatniczych oraz monitorowanie transakcji nierozliczonych BRZMI CIEKAWIE? SKOPIUJ LINK APLIKUJ JUŻ DZIŚ. http**************************************************************************

Pracownik do działu księgowości oraz kadr i płac
Pracownik do działu księgowości oraz kadr i płac
Ciechocinek 30+ kilka dni temu

Pracownik do działu księgowości oraz KADR I PŁAC Główne obowiązki:·         księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych,·         sporządzenie we współpracy zgłoszeń, deklaracji podatkowych i statystycznych, ( GUS, US, ZUS ),·         działania w zakresie podatkowego zamknięcia miesiąca/roku.·         prowadzenie ewidencji środków trwałych,·         sporządzanie list płac i deklaracji ZUS,·         prowadzenie dokumentacji pracowniczej - akt osobowych,·         prowadzenie ewidencji czasu pracy·         sporządzanie dokumentacji kadrowejMile widziane:·         Doświadczenie w pracy w księgowości, znajomość zasad rachunkowości,·         Doświadczenie w obsłudze kadrowej i naliczaniu wynagrodzeń·         Wykształcenie kierunkowe, kursy księgowe,·         Znajomość programów Płatnik/ INSERT / Pakietu Office·         Samodzielność,·         Umiejętności analityczne.Oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.wszelkie środki i urządzenia konieczne do wykonywania obowiązków. Zapraszamy !

Pracownik działu księgowości
Pracownik działu księgowości
Bełchatów 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków :Księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami księgowymi i podatkowymiUzgadnianie kontNadzór nad przestrzeganiem zewnętrznych i wewnętrznych zasad prowadzenia ksiągMonitorowanie zmian w przepisach rachunkowych i podatkowych,Współpraca z innymi działami w zakresie dotyczącym księgowości i podatkówRozliczanie środków trwałychWymagania :Minimum 2-3 letnie doświadczenie w pracy w obszarze polskiej księgowościPraktyczna wiedza z obszaru księgowości i podatkówPreferowane wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, rachunkowość, finanseZnajomość ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i przepisów VATBardzo dobra znajomość Microsoft OfficeMile widziana znajomość pakietu Sage Symfonia, Comarch, EnovaRozwinięte zdolności analityczneUmiejętność pracy w zespoleZaangażowanie i samodzielność w działaniuBardzo dobra organizacja pracySzybkość uczenia sięOferujemy:Atrakcyjne warunki zatrudnieniaStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęAtrakcyjny pakiet socjalny (premia świąteczna, wczasy pod gruszą, dofinansowanie karty Multisport, dodatkowa opieka medyczna, dofinansowanie kolonii, możliwość ubiegania się o pożyczkę zakładową, nagrody jubileuszowe)Niezbędne narzędzia pracyPozytywną energię i profesjonalne wsparcie w wykonywaniu codziennych zadańRealne możliwości rozwoju i zdobycia doświadczenia w różnych obszarach księgowościMożliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)

Pracownik do działu księgowości
Pracownik do działu księgowości
745000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Firma księgowa poszukuje samodzielnej księgowej. Znajomość FK Symfonia i / lub optima mile widziana. Praca w biurze na Wilanowie.

Pracownik w dziale księgowości
Pracownik w dziale księgowości
750000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Firma zatrudni księgową/ego:Oczekiwania:• Doświadczenie na podobnym stanowisku• znajomość programu E-nowa• Doświadczenie w prowadzeniu KSH i KPiR• Sporządzanie deklaracji i sprawozdań• Znajomość pakietu Office• Znajomość przepisów kadrowo-płacowych i podatkowych• Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności oraz emeryci

Pracownik do działu księgowości
Pracownik do działu księgowości
Łódź 30+ kilka dni temu

Samorządowa Instytucja Kultury poszukuje pracownika do działu księgowości.Nasze oczekiwania:znajomość zasad rachunkowości,znajomość pakietu MS Office- Excel,dokładność, rzetelność, odpowiedzialność,wykształcenie kierunkowe,umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.Oferujemy:umowę o pracę w stabilnej firmie,zatrudnienie na pełen etat.wynagrodzenie zasadnicze 4250zł brutto+ dodatek stażowyZastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.Zapraszamy do składania swoich dokumentów aplikacyjnych.W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Poszukiwany pracownik do księgowości
Poszukiwany pracownik do księgowości
Warszawa 30+ kilka dni temu

Szanowni PaństwoDo naszego biura rachunkowego w centrum Warszawy poszukujemy osoby do księgowości. Mile widziani studenci zaoczni, którzy chcieliby połączyć praktykę z teorią. Wymagamy teoretycznej wiedzy, lecz lubimy też ludzi z doświadczeniem i znajomością programu optima.Wysyłając swoją Aplikację proszę dołącz informację że zgadzasz się na przetwarzanie danych oraz jakie warunki finansowe by Cię satysfakcjonowały.Zapraszamy

Pracownik działu kadr i księgowości
Pracownik działu kadr i księgowości
30+ kilka dni temu

Rodzinna firma produkcyjno – handlowa z siedzibą w Krakowie poszukuje pracownika do działu księgowo-kadrowego: Zakres obowiązków: 1. Zapewnienie kompleksowej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w tym: • naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac • rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy, składek ZUS • sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i raportów na potrzeby ZUS, US, GUS, PFRON. • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników • prowadzenie akt osobowych pracowników firmy • doradztwo w zakresie prawa pracy, opiniowanie regulacji wewnętrznych 2. Wspieranie zespołu w zakresie pracy księgowej : • kompletowanie dokumentów • księgowanie faktur • księgowanie wyciągów bankowych • kontrola rozrachunków 3. Podstawowa obsługa biura. Oczekiwania od kandydata: • znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych, • praktyczna znajomość obsługi programu Płatnik oraz programów pakietu MS Office, • znajomość podstawowych zagadnień księgowych będzie atutem, • mile widziane wykształcenie kierunkowe, • dokładność, odpowiedzialność, sumienność oraz dobra organizacja pracy, • Otwartość na dalszą naukę i rozwój. Oferujemy: • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15, • stabilne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę 4 500-6 500 zł brutto, • możliwość nauki i rozwoju – szkolenia, webinary, wykłady. Jeżeli jesteś zainteresowany/a powyższą ofertą prześlij swoje CV z zamieszczoną poniżej zgodą na przetwarzanie danych osobowych : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe „Ankorp” Sp. z o.o. w Krakowie przy ul. Księcia Józefa 54A, w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym zgodnie z art. 6 ust. 1 lit.a RODO”. Klauzula Informacyjna : Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L.2016.119.1), dalej RODO informujemy, że : Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „Ankorp” Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Księcia Józefa 54A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji na stanowisko „………….”. Ma Pan/Pani prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzoru. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie określonym przepisami Kodeksu pracy jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Pracownik działu finansowego ds. księgowości
Pracownik działu finansowego ds. księgowości
Rokocin 30+ kilka dni temu

Firma VOSS specjalizująca się w montażu konstrukcji stalowych regałów magazynowych typu AKL, OPM, DPS, SILO, FLEXY, CUBY. Trzynaście lat doświadczenia w branży ugruntowało pozycję firmy na rynku przez co zapewnia ona stałe i stabilne zatrudnienie swoim pracownikom.W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko:Pracownik działu finansowego do spraw księgowości Zadania:•                    dekretowanie i wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego dokumentów;•                    przygotowywanie deklaracji CIT, VAT, VAT-UE, PIT ;•                    współpraca z główną księgową;•                    nadzorowanie ewidencji środków trwałych;•                    kontrola i uzgadnianie sald kont księgowych pod nadzorem głównej księgowej;·         naliczanie wynagrodzeń;•                    przestrzeganie standardów zasad oraz przepisów rachunkowych.Wymagania:•                    udokumentowane doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku;•                    wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość lub pokrewne);•                    praktyczna znajomość zasad księgowości i prawa podatkowego;•                    znajomość pakietu MS Office;•                    znajomość programu Rewizor, Comarch OPTIMA, GRATYFIKANT– obligatoryjnie!•                    zdolności analityczne, samodzielność, komunikatywność, sumienność, dokładność oraz dobra organizacja pracy.Oferujemy:•                    zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – pełny etat;•                    ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie na rynkach międzynarodowych;•                    możliwość zdobycia dużego doświadczenia zawodowego;•                    ubezpieczenie grupowe.Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie dokumentów CV drogą elektroniczną

Pracownik działu księgowości z językiem angielskim
Pracownik działu księgowości z językiem angielskim
Goleniów 30+ kilka dni temu

Witam, poszukuje kandydata na stanowisko pracownika działu księgowości z językiem angielskim do firmy mieszczącej się w Goleniowie (Łozienica). -> wymagane chociaż małe doświadczenie w księgowości ->możliwość rozwoju i awansu! ->Super atmosfera pracy i atrakcyjne wynagrodzenie! Chętne osoby zapraszam do kontakt przez formularz lub pod nr telefonu 506 - pokaż numer telefonu - .

Asystent do spraw księgowości pracownik biurowy Giżycko
Asystent do spraw księgowości pracownik biurowy Giżycko
790000 zł
Giżycko 30+ kilka dni temu

Pracownik biurowy z elementami księgowościzakres obowiązków:- kontrola nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą-przygotowanie dokumentów do biura rachunkowego-wprowadzanie wyciągów bankowych-wprowadzanie faktur kosztowych- pomoc w prowadzeniu spraw pracowniczych

Pracownik do biura rachunkowego z orzeczeniem
Pracownik do biura rachunkowego z orzeczeniem
Kielce 30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracownik do BIURA RACHUNKOWEGO, które od wielu lat zaznacza swoją mocną pozycję w Kielcach. PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI MIEJSCE PRACY – KIELCE MY: dajemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oferujemy wynagrodzenie 4300 – 4500 zł brutto miesięcznie zapewniamy pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16 TY: posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności posiadasz znajomość prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości biegle liczysz i operujesz cyframi posiadasz umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, znasz programy księgowo - kasowe TWOJE ZADANIA: rejestrowanie, monitorowanie, raportowaniu transakcji finansowych nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów bieżąca weryfikacja i księgowanie faktur przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych sporządzanie deklaracji podatkowych BRZMI CIEKAWIE? SKOPIUJ LINK I APLIKUJ JUŻ DZIŚ. http**************************************************************************

Praca w Kancelarii Doradztwa Podatkowego
Praca w Kancelarii Doradztwa Podatkowego
Kalisz 30+ kilka dni temu

Kancelaria doradztwa podatkowego w Kaliszu poszukuje kandydatów na stanowisko pracownik biurowy (mile widziana znajomość księgowości) Wymagania dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office, , umiejętności analityczne, rzetelność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonej pracy. Praca może stanowić dodatkowe zajęcie. Praca na początek w niepełnym wymiarze. Elastyczny grafik. Pracę można łączyć z nauką (praca dla studenta/ki) . Pracę można łączyć także z innymi zajęciami Ciekawa praca w małym ale zgranym zespole. Na początku proste prace przyuczające. Zapraszam do skladania cv

MŁODSZY SPECJALISTA AR LUB AP Z J. FRANCUSKIM
MŁODSZY SPECJALISTA AR LUB AP Z J. FRANCUSKIM
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Twoje miejsce pracy: Amerykańska firma gdzie standardy zarządzania dotyczące każdej spółki na Świecie są takie same – wszyscy są równi, a w zespołach panuje różnorodność kulturowa. Będziesz odpowiedzialny/ na za globalne projekty w obszarze księgowości dla największych Firm na świecie. Czym będziesz się zajmować? - tranzycją procesów księgowych, tworzeniem dokumentacji procesowej na potrzeby dzielenia się wiedzą, -inicjował usprawnienia wykonywania codziennych obowiązków (wszystkie Twoje pomysły wzięte pod uwagę i wspólnie realizowane), - wspieranie zespołu mniej doświadczonych księgowych oraz Team Leadera w codziennej pracy, - bieżącymi ustaleniami z klientem, - zarządzaniem bazą danych dostawców w systemie, - przygotowywaniem raportów i zestawień, - utrzymywaniem kontaktu z dostawcami, klietnami, kontrahentami (mailowym oraz telefonicznym), - przetwarzaniem faktur zgodnie z procedurami, Czego oczekujemy? - języka angielskiego oraz francuskiego na poziomie minimum B2, - umiejętności posługiwania się pakietem MS Office, - doświadczenie w obszarze księgowości AP, AR, bądź BPO Mile widziane: - chęć dalszego rozwoju w obszarze księgowości, - znajomość SAP. Poza dobrymi warunkami możesz liczyć na: - wsparcie podczas całego okresu zatrudnienia- od rozpoczęcia pracy, przez wszystkie etapy rozwoju, - doskonalenie umiejętności językowych w codziennej pracy, - sprzyjającą pracy, pozytywną atmosferę- którą także Ty będziesz tworzyć na co dzień! - amerykański styl zarządzania- dzięki któremu każdy pracownik własną pracą może osiągać wysokie wyniki i stanowiska! - pakiety świadczeń dodatkowych: w tym prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie czy dostęp do platformy MyBenefit. Jeśli jesteś zainteresowany, prosimy o przesłanie CV w jezyku angielkim.

Księgowa z doświadczeniem
Księgowa z doświadczeniem
870000 zł
Józefów 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem firmy Aldrew poszukujemy pracownika na stanowisko:Księgowa / Pomoc księgowej / Pracownik biurowyZakres obowiązków:księgowanie faktur zakupu,weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym,prowadzenie księgowości oraz dokumentacji magazynowej,nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów,prowadzenie prawidłowej i terminowej ewidencji należności i zobowiązań,rozliczenia pracownikówpomoc głównej księgowejpomoc logistykowiWymagania:wykształcenie min. średnie, mile widziane kierunkowe,znajomość podstawowych zagadnień księgowych i podatkowych,mile widziana znajomość programu Comarch Optima,umiejętność planowania i organizowania pracy,samodzielność, skrupulatność oraz zaangażowanie w wykonywanych działaniach.Wynagrodzenie:Do uzgodnienia adekwatnie do posiadanych kwalifikacji, umiejętności i efektów pracy.Miejsce pracy:Aldrew ul. Armii Krajowej 13a, 23-460 JózefówAdministratorem Pani/Pana danych osobowych jest P.W.Aldrew export import Janusz rybak z siedzibą w JózefowieW sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się listownie ul. Armii Krajowej 13a, 23-460 Józefów

Księgowy/Księgowa w zespole zobowiązań z jęz. niemieckim
Księgowy/Księgowa w zespole zobowiązań z jęz. niemieckim
Poznań 30+ kilka dni temu

Uznana międzynarodowa firma, oferująca usługi w księgowości, rachunkowości i obsłudze podatkowej prowadzonej na zasadach SSC poszukuje osoby do pracy na stanowisku: Księgowy/Księgowa w zespole zobowiązań z jęz. niemieckim Praca w Poznaniu Zadania: • księgowanie dokumentów księgowych - kosztowych, materiałowych, faktur oraz not korygujących • opracowywanie dokumentów księgowych - wyciągi bankowe, zaliczki, rozliczenia podróży, zlecenia, itp. • przygotowywanie listy płatności • wyjaśnianie zablokowanych lub niezaksięgowanych pozycji w księgach zamykanie miesiąca • raportowanie do partnerów biznesowych • uzgadnianie sald między spółkami koncernowymi • wykonywanie zadań związanych z audytem Wymagania i kwalifikacje: • znajomość jęz. niemieckiego B2 - warunek konieczny (mile widziany angielski B1) • umiejętność obsługi systemów ERP, np. SAP jako dodatkowy atut • znajomość podstaw księgowości lub specyfiki pracy w sektorze BPO/SSC jako dodatkowy atut • przywiązywanie uwagi do szczegółu • umiejętność pracy z zespole Oferta: • prywatna opieka medyczna Enel-Med • karta Multisport bądź alternatywnie kwota 120 PLN na platformie benefitowej - koszty firma pokrywa w całości • karta lunchowa na kwotę 150 PLN m-nie, po okresie próbnym grupowe ubezpieczenie na życie – koszty dzielone firma 25 PLN / pracownik 15 PLN (pakiet podstawowy 40 zł, rozszerzony 45 zł) • wypłaty z Funduszu Świadczeń Socjalnych takie jak: dofinansowanie do wakacji bony na Święta paczki dla dzieci • dodatkowy dzień wolny od pracy do puli urlopowej – 24 grudnia • praca zdalna do końca marca, a od kwietnia praca hybrydowa w systemie 60/40 - przynajmniej 8 dni w biurze

Zatrudnimy Samodzielną Księgową
Zatrudnimy Samodzielną Księgową
745000 zł
Kamień Pomorski 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe Anna Kochanowicz w Kamieniu Pomorskim to firma zajmująca się obsługą księgową firm. Nasi klienci to firmy krajowe jak i podmioty zagraniczne prowadzące działalność gospodarczą na terenie Polski. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób zmotywowanych i energicznych. Preferujemy kandydatów z wykształceniem średnim ekonomicznym lub studentów studiów ekonomicznych. Praca w biurze w Kamieniu Pomorskim. Pracownik będzie brał udział w pracach księgowych w zakresie obsługi księgowej klientów biura. Zakres obowiązków : - Prowadzenie uproszczonej i pełnej księgowości podmiotów obsługiwanych przez biuro - Księgowanie dokumentów kosztowych, przychodowych, wyciągów bankowych, raportów kasowych - Bieżący kontakt i uzgodnienia z klientami biura - Sporządzanie deklaracji VAT - Obsługa księgowa systemu InsERT Wymagania :- Wykształcenie min. średnie w zakresie ekonomii lub rachunkowość, - Samodzielność w działaniu, - Wysoka kultura osobista, - Duża motywacja do działania i nauki. Oferujemy: - Stabilność zatrudnienia - Dynamiczny rozwój w branży księgowej - Pracę w młodym zespole - Miłą atmosferę w firmie Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. Uprzejmie informujemy, że po analizie dokumentów, skontaktujemy się z wybranymi osobami. Rozpatrywane będą tylko podania zawierające następujące oświadczenie z podpisem: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.” 

Specjalista ds. Windykacji z orzeczeniem
Specjalista ds. Windykacji z orzeczeniem
Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. Windykacji z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania:  Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności  Wykształcenie minimum średnie  Doświadczenie w windykacji należności min. rok  Umiejętność negocjacji  Dobra organizacja czasu pracy  Wysoka kultura osobista  Obsługa pakietu Microsoft Office w szczególności Word, Excel  Własny komputer  Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki:  Przygotowywanie wezwań do zapłaty  Wyjaśnianie przyczyn opóźnień w regulowaniu wierzytelności oraz negocjowanie warunków spłaty zadłużenia  Monitorowanie zaległości w płatnościach oraz utrzymywanie kontaktu telefonicznego i mailowego z klientami  Współpraca z kancelarią prawną i firmą ubezpieczającą należności  Stała współpraca z działem księgowości i działem handlowym  Kompleksowe przygotowanie materiałów do dalszej windykacji (sąd, windykacja zewnętrzna) Oferujemy:  Prace zdalną  Umowę o prace  Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą  Pełny etat  Wszystkie ulgi dla osób niepełnosprawnych Kontakt w sprawie oferty pracy: Agnieszka 503 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Starszy Księgowy / Starsza Księgowa
Starszy Księgowy / Starsza Księgowa
Katowice 30+ kilka dni temu

ACCOUNTING & CORPORATE SERVICES sp. z o.o. ACS Group to firma oferująca szerokie spektrum usług z zakresu outsorcingu księgowego, płacowego oraz sekretariatu korporacyjnego. W swojej ofercie ma również sprzedaż spółek typu shelf. Nasz doświadczony zespół ekspertów świadczy usługi na najwyższym poziomie, co umożliwia klientom skupienie pełnej uwagi na rozwijaniu działalności operacyjnej. Naszymi klientami są przede wszystkim spółki z kapitałem zagranicznym o globalnym zasięgu z różnych branż. Firma intensywnie rozwija swoje biura w Katowicach i Warszawie oraz poszerza współpracę z międzynarodowymi korporacjami. Starszy Księgowy / Starsza Księgowa Miejsce pracy: Katowice Poszukujemy osoby na stanowisko Starszego Księgowego/Starszej Księgowej, która będzie odpowiedzialna za samodzielną i kompleksową obsługę naszych Klientów, jak również organizację pracy podległych asystentów oraz osób mniej doświadczonych w zespole. Jako nasz pracownik dołączysz do zgranego zespołu ekspertów, w którym wspieramy się nawzajem, dzielimy wiedzą i łączymy pracę z pasją. Do Twoich obowiązków będzie należało: - prowadzenie pełnej księgowości naszych klientów ; - przygotowywanie deklaracji VAT, CIT, GUS, NBP; - wykonywanie prac związanych z zamknięciem miesiąca i z zamknięciem roku; - przygotowywanie sprawozdań finansowych; - sporządzanie raportów zarządczych dla klientów; - efektywna komunikacja z klientami oraz współpracownikami; - wyznaczanie priorytetów i koordynowanie zadań młodszych specjalistów w zespole; Nasze oczekiwania: - wykształcenie kierunkowe wyższe; - doświadczenie na podobnym stanowisku; - znajomość języka angielskiego (poziom min. B2); - znajomość programu enova365 mile widziana; - umiejętność samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz znajomość przepisów podatkowych; - praktyczna znajomość Microsoft Office; - dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu; - samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie; - komunikatywność – praca w zespole i z klientem; Co oferujemy: - wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia; - szkolenia wewnętrzne/zewnętrzne; - przyjazną atmosferę pracy; - pracę we wspierającym się zespole profesjonalistów oraz możliwość współpracy z największymi podmiotami z różnych branż; - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz długoletnią współpracę; - benefity pracownicze.

Księgowa/księgowy lub asystent/asystentka w dziale księgowości
Księgowa/księgowy lub asystent/asystentka w dziale księgowości
759900 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

#AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA   JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej)    PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM pracownik/pracowniczka działu kadry i płace,asystent/asystentka w dziale księgowości,księgowa/księgowy.Jeśli jesteś zainteresowany kursami, aby podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć upragnioną pracę, zgłoś się jak najszybciej!W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: możliwość udziału w projektach, gdzie przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy, indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery, profesjonalne konsultacje Twojego CV, wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej, określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowegododatki motywacyjne.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:  posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), poszukujesz zatrudnienia lub szukasz nowych perspektyw rozwoju zawodowego, chcesz podnieść swoje kwalifikacje i stać się bardziej konkurencyjny na rynku pracy. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania?  Zadzwoń: 506 # 942 # 076 lub wyślij SMS o treści: AKTYWUJ PRACEZe względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.  Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947Ogłoszenie opublikowane w ramach Projektu "Aktywny Start", który jest realizowany dzięki dofinansowaniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
380000 zł
Rybnik 30+ kilka dni temu

Cześć! Wybór odpowiedniego miejsca pracy jest ważną decyzją każdego z nas, dlatego aby ułatwić Ci decyzję chcemy przekazać Ci trochę informacji o nas samych oraz o tym jak się u nas pracuje. Kim jesteśmy?Jesteśmy międzynarodowym dystrybutorem elektroniki użytkowej i nowych technologii. Kategorie w naszej ofercie to m.in: Drony, Audio, Foto&Wideo, GSM,  Smart Home, Health&Beauty, AGD. Naszym głównym celem jest tworzenie silnych marek produktów technologicznych na rynku polskim i zagranicznym. Uczestniczymy we wszystkich procesach począwszy od poszukiwań i analizy rynku, aktywnego wprowadzania i rozwijania po budowanie relacji partnerskich, dystrybucję, wsparcie i sprzedaż bezpośrednią. Więcej o nas dowiesz się na naszej stronie innpro.pl W naszym portfolio znajduje się obecnie ponad 170 marek, w tym DJI, Ecoflow, Dreame, Edifier, Baseus, Insta360.Nasz rozwój = Twój rozwójJesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm w regionie (na podstawie rankingu Gazele Biznesu 2022), dlatego wraz z dynamicznym wzrostem prowadzimy stałe rekrutacje do niemal wszystkich naszych działów i zespołów. Ponadto jako rozwijająca się firma nieustannie rozbudowujemy nasze struktury dzięki czemu pojawia się wiele możliwości rozwoju i awansu.Obecnie zatrudniamy ponad 300 osób w sześciu oddziałach w Polsce oraz oddziałach zagranicznych. Szacujemy, że do końca roku nasz zespół będzie liczył ponad 330 osób, a w 2024 roku zakładamy zatrudnienie na poziomie powyżej 400 osób.Specjaliści i początkującyPoszukujemy osób zarówno doświadczonych i wyspecjalizowanych, ale również tych, które dopiero zaczynają swoją karierę zawodową. Jeśli posiadasz doświadczenie - na pewno je wykorzystasz i będziesz mógł dalej się rozwijać, a my uwzględnimy je w naszej propozycji współpracy. Jeśli nie posiadasz doświadczenia lub po prostu chcesz spróbować czegoś nowego - z chęcią nauczymy cię wszystkiego od podstaw.Poszukujemy przede wszystkim osób ambitnych i sumiennych, wierzymy że zaangażowanie to jeden z kluczy do sukcesu, a umiejętności i doświadczenie zawsze przyjdą z czasem.Ponad 91% osób rozpoczynających z nami współpracę zostaje z nami na dłużej!Więcej o nas i naszych markach znajdziesz na innpro.pl.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko na wybrane zgłoszenia. Pracownik biurowymiejsce pracy: biuro w Rybniku  Twój zakres obowiązków: wprowadzanie faktur do systemu wystawianie dokumentów dbanie o obieg dokumentów archiwizacja dokumentów obsługa ksero wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach Nasze wymagania: znajomość obsługi programów pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (weryfikujemy to podczas rozmowy rekrutacyjnej)komunikatywność zdolności organizacyjne zaangażowanie samodzielność Co oferujemy: umowa o pracę, profesjonalne wdrożenie od pierwszego dnia pracy, przyjazna atmosfera w młodym zespole, możliwość rozwoju i zdobycie doświadczenia w obszarze księgowości pracę stacjonarną w wygodnym biurze.Benefity: program kart Medicover Sport, imprezy integracyjne, zniżka pracownicza na produkty z oferty INNPRO, owocowe wtorki, paczki świąteczne, Program Poleceń Pracowniczych, możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego, możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego (rządowy program długoterminowego oszczędzania), darmowy parking dla pracowników, najlepsza kawa w mieście. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest firma INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Rudzkiej 65c, 44-200 Rybnik. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na naszej stronie internetowej: https://innpro.pl/kariera-rodo/. Przesyłając swoją aplikację potwierdzam zapoznanie się z zasadami przetwarzania danych i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej aplikacji, w tym mojego wizerunku i innych dobrowolnie podanych informacji przez INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o.  dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego.

Pracownik ksiegowosci z orzeczeniem - Mory, ul. Poznańska
Pracownik ksiegowosci z orzeczeniem - Mory, ul. Poznańska
30+ kilka dni temu

Probet Sp. z o.o. . Aktywnie i z sukcesem wspieramy aktywizację zawodową osób niepełnosprawnych na terenie całej Polski. W związku z dalszym dynamicznym rozwojem poszukujemy osób chcących podjąć pracę w charakterze: Pracownik działu księgowości Praca: Mory, ul. Poznańska ZAKRES OBOWIĄZKÓW : wprowadzanie i weryfikacja faktur towarowych, materiałowych i środków trwałych dokonywanie płatności przelewowych księgowanie faktur za usługi zewnętrzne, sporządzanie prostych zestawień, wsparcie działu księgowego w jego bieżącej pracy WYMAGANIA: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub wykształcenie kierunkowe dobra obsługa komputera niepełnosprawność zezwalająca na pracę przy monitorze wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności gotowość podjęcia pracy OFERUJEMY: umowę o pracę na cały etatu wynagrodzenie od 2 700 do 3 100 zł netto praca od pon. do czw. w godz.7.30.00 do 15.30, zwrot kosztów dojazdu własnym samochodem Proszę o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku . Anna tel mobile: 789 - pokaż numer telefonu - INFORMACJA RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r (RODO), informujemy, iż Administratorstwem Pani/Pana danych osobowych będą Spółki: 1. Probet Pro sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie przy ul. Limanowskiego 9/2 tel.32/705-08-01; Probet Group S.A., Probet sp. z o.o., Probet Usługi sp. z o.o., Raffen sp. z o.o. z siedzibą w: Chorzowie przy ul. Limanowskiego 9/1tel. 32/705-08-01 2. Współorganizatorzy powołali Inspektora Ochrony Danych . W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych proszę się z nim skontaktować : tel. 571 - pokaż numer telefonu - adres mail. iod[ ]probet.info.pl 3. Pani/Pana dane będą przetwarzane wyłącznie w celach związanych z pozyskaniem kandydata na pracownika i umówieniem go na spotkanie z przedstawicielami Współadministratora lub Zleceniodawcy, z którym Współorganizatorzy podpisali stosowne zlecenie( art. 6 ust.1 lit. b RODO ) 4. Współorganizatorzy będą przetwarzali Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych procesach rekrutacyjnych pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę ( art.6 ust. 1 lit. a RODO ), 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 m-cy lub niezwłocznie zniszczone po otrzymaniu informacji o zatrudnieniu u Zleceniodawcy. Dobrowolnie wyrażoną zgodę można zawsze cofnąć. 6. Dane osobowe nie będą transferowane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo: a) dostępu do treści danych oraz ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem jeżeli przetwarzanie danych zwykłych ( art. 6 ust. 1 lit.a RODO ) lub szczególnej kategorii ( art. 9 ust. 2 lit. a RODO ) b) wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych c) podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w procesie rekrutacji d) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. UWAGA Osoby które wysyłają swoje CV jak również t , które są zainteresowane udziałem w kolejnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym na potrzeby obecnej oraz przyszłych rekrutacji” .Kandydaci, którzy przesłali swoje CV bez powyższej klauzuli nie będą mogli brać udziału rekrutacji. Aplikacji, formularz CV nie zwracamy. Informujemy, iż osobiście kontaktujemy się z wybranymi kandydatami