Sortowanie:
Znaleziony: 9 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość Polska: Wszystkie miasta
Specjalista w dziale księgowości
Specjalista w dziale księgowości
nowe Katowice 30+ kilka dni temu

Twoje zadania: • prowadzenie pełnej księgowości dla Klientów Spółki, • czynności związane z zamknięciem miesiąca oraz roku, w tym deklaracje JPK oraz CIT, • sporządzanie sprawozdań finansowych, • sporządzanie sprawozdań do GUS, NBP, Intrastat itp., • sporządzanie raportów dla Klientów, • kontakt z Klientami oraz organami skarbowymi, • utrzymywanie kontaktu z Klientami, dbanie o budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji. Nasze oczekiwania: • wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe, • praktyczna znajomość przepisów prawa bilansowego, podatku od towarów i usług oraz podatku dochodowego od osób prawnych, • min. 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale księgowości • wysokie umiejętności komunikacji i współpracy w zespole, • bardzo dobra organizacja pracy, • mile widziana znajomość obsługi programu Rewizor Nexo. Nasza oferta: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • pracę w środowisku uznanych firm lokalnych i międzynarodowych, • możliwość rozwoju zawodowego oraz realizacji własnych ambicji, • kursy, szkolenia merytoryczne, • świadczenia z ZFŚS, • prywatną opiekę medyczną, • pakiety sportowe.

Młodszy Specjalista w dziale księgowości
Młodszy Specjalista w dziale księgowości
Wrocław 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta z Wrocławia szukamy Młodszych specjalistów do działu księgowości w obszarach AP/AR/GL (nie wymagamy doświadczenia). Zakres obowiązków: - Odpowiedzialność za procesy księgowe w danym dziale - Weryfikacja i księgowanie dokumentów - Potwierdzanie sald - Udzielanie odpowiedzi na zapytanie klientów - Pomoc w procesowaniu płatności - Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów - Współpraca z księgowymi z pozostałych obszarów Wymagania: - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1) - Wykształcenie wyższe (rachunkowość/finanse) - Chęć rozwoju w księgowości Benefity: - Prywatna opieka medyczna - Dofinansowanie do kursów i szkoleń - Ubezpieczenie na życie

Specjalista ds. Księgowych Łeba
Specjalista ds. Księgowych Łeba
990000 zł
Lębork 30+ kilka dni temu

OPISBiuro Rachunkowe poszukuje Pracownika do działu księgowości na stanowisko Specjalista ds. księgowości w miejscowości ŁebaOd kandydata oczekujemy:wykształcenia kierunkowego (finanse i rachunkowość),obsługi komputera - MS Office,praktyki w dziale księgowości,minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku,umiejętności obsługi programów finansowo-księgowych (praca na programach z grupy INSERT,SYMFONIA, ENOVA, OPTIMA),dobrej organizacji czasu pracy,zdolność analitycznego i logicznego myślenia.Do głównych obowiązków należy:rozliczanie dokumentów księgowych, wprowadzanie uzgodnionych schematów operacji Księgowych, zgodnych z zasadami rachunkowości,wprowadzanie dokumentów źródłowych do systemu finansowo-księgowego,kontrola dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi,sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, inne),przygotowywanie rozliczeń związanych z zamknięciem okresów obrachunkowych,współpraca z innymi osobami pracującymi w biurze,pomoc przy sporządzaniu zestawień w excelu,wsparcie przy sporządzaniu rejestrów.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji, skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Specjalista ds. księgowości
Specjalista ds. księgowości
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyInnowacyjność, jakość i nieustanny rozwój to wartości, na których budujemy nasz rynkowy sukces. Stawiamy na energicznych i ukierunkowanych na sukces ludzi, budując pełen pasji zespół profesjonalistów. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. księgowości Miejsce pracy: Siedziba Firmy PAGEN Sp. z o.o. Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za: • Księgowanie faktur zakupowych oraz sprzedażowych zgodnie z obowiązującym stanem prawnym i przyjętymi procedurami wewnętrznymi. • Księgowanie wyciągów bankowych. • Kompletowanie oraz weryfikację dokumentów księgowych stanowiących podstawę wystawienia faktur sprzedażowych. • Współpracę z salonami sprzedaży, firmami zewnętrznymi. • Uzgadnianie i analizę sald kont księgowych. • Dbałość o poprawny obieg dokumentów. • Rozliczanie oraz kontrolę rozrachunków zobowiązań i należności. • Weryfikacja dokumentów przy zamykaniu miesiąca i pomoc przy sporządzaniu deklaracji JPK. • Wspieranie Działu Księgowości w codziennych obowiązkach. Nasze oczekiwania: • Minimum trzyletnie doświadczenia w dziale księgowości. • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych. • Dobra znajomość pakietu MS Office, a w szczególności Excel. • Bardzo dobra organizacja pracy, a także samodzielność i zaangażowanie. Mile widziane: • Znajomość programu Symfonia będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z solidną pozycją na rynku. • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę. • Możliwość uczestnictwa w specjalistycznych szkoleniach, które pomogą Ci w rozwoju zawodowym. • Przyjazną atmosferę w zgranym zespole, tworzącym otoczenie sprzyjające rozwojowi, gdzie każdy ma szansę przyczynić się do wspólnego sukcesu. • Uczestnictwo w imprezach integracyjnych i wspólnych inicjatywach, które tworzą przyjazną atmosferę. • Zapewnienie korzystnych warunków ubezpieczenia grupowego, dbając o Twój spokój i poczucie bezpieczeństwa. PAGEN jest jednym z wiodących polskich producentów okien, drzwi, bram garażowych i rolet. Nasze produkty PVC i aluminium cenione są w Polsce, Niemczech, Austrii, Włoszech, Holandii, Belgii, Francji, Wlk. Brytanii, a nawet w Kanadzie, USA i Australii. Rozwój własnej sieci salonów sprzedaży oraz aktywność międzynarodowa przyczynia się do wzmacniania pozycji polskiej branży stolarki okienno-drzwiowej, która jest liderem eksportu w Europie.

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH PROJEKTÓW
SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH PROJEKTÓW
Lublin 30+ kilka dni temu

CONSULTOR Sp. z o.o. (nr certyfikatu 568) jest instytucją szkoleniowo-doradczą prowadzącą działalność nieprzerwanie od 1988 roku. Misją naszej firmy jest przeciwdziałanie bezrobociu wśród obywateli Rzeczypospolitej Polskiej oraz wspieranie przedsiębiorstw w kształtowaniu optymalnej polityki personalnej. Realizujemy ją poprzez pośrednictwo pracy, szkolenia dla osób bezrobotnych i zagrożonych utratą pracy, szkolenia dla osób pracujących, rekrutację personelu oraz doradztwo personalne. W związku z realizacją nowych projektów pilnie poszukujemy kandydata/ki do pracy na stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH PROJEKTÓW Miejsce pracy: Lublin Obowiązki: -przygotowywanie wniosków o płatność -kontrola wydatkowania środków finansowych projektu pod kątem kwalifikowalności kosztów w oparciu o wytyczne -opisywanie i przygotowywanie dokumentów księgowych i rozliczeniowych -prowadzenie monitoringu stanu subkonta projektowego i poziomu wydatkowania transz dotacji -ewidencja dokumentów projektowych w systemie księgowym -współpraca z pozostałym personelem zatrudnionym przy realizacji projektu Wymagania: -doświadczenie zawodowe w Dziale Księgowości lub w Dziale Rozliczeń Finansowych -wykształcenie wyższe -samodzielność -komunikatywność -dobra organizacja pracy -mile widziana znajomość programu Rewizor GT Oferujemy: -stabilne warunki zatrudnienia w oparciu umowę o pracę -atrakcyjne wynagrodzenie -ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę. Aplikacje w postaci: CV oraz list motywacyjny, prosimy przesyłać na adres mailowy @ (wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Consultor Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE). Zostałem/am poinformowany/a o prawie dostępu do treści moich danych, ich poprawiania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także o prawie żądania sprostowania tych danych, ograniczenia ich przetwarzania i usunięcia. Mam wiedzę, że podane przeze mnie dane są niezbędne do celów rekrutacyjnych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych. Kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. Podatków
Specjalista ds. Podatków
990000 zł
Kielce 30+ kilka dni temu

Aktualnie do naszego Centrum Usług Wspólnych w Kielcach poszukujemy Kandydatek/ów do pracy na stanowisku: Specjalista ds. Podatków OPIS STANOWISKA: • Udział w procesie gromadzenia informacji oraz opracowywanie projektów korespondencji z organami skarbowymi • Monitoring zmian w prawie podatkowym oraz koordynacja współpracy w tym zakresie z Zespołem Prawnym oraz Księgowym • Gromadzenie i archiwizacja dokumentów, przetwarzanie danych oraz udział w procesie sporządzania dokumentacji cen transferowych, WHT i innych • Współpraca w zakresie opracowywania i aktualizacji procedur oraz wewnętrznych regulacji podatkowych Spółki • Wsparcie wewnętrznego doradcy podatkowego w zakresie obliczania podatków • Pomoc w przygotowaniu poleceń księgowania oraz rozliczaniu kont dotyczących podatków • Przygotowywanie zestawień oraz analiza zapisów z kont księgowych na potrzeby podatkowe • Archiwizacja dokumentów podatkowych • Wstępna analiza i opiniowanie operacji gospodarczych pod kątem podatkowym - we współpracy z Zespołem Księgowym • Współpraca z Zespołem Księgowości w kalkulacji zobowiązań podatkowych oraz realizacja zadań kontrolnych w tym zakresie CO JEST DLA NAS WAŻNE: • Wykształcenie kierunkowe (preferowane wyższe - finanse i rachunkowość, ekonomia, prawo) • Doświadczenie w pracy w dziale podatkowym/księgowym i znajomość przepisów podatkowych • Znajomość MS Office, w szczególności MS Excel • Chęć poszerzenia wiedzy i praktyki w zakresie podatków • Umiejętność analitycznego myślenia • Zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole • Dobra organizacja pracy, dokładność, systematyczność CO OFERUJEMY: • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w największej polskiej firmie z branży ochrony środowiska • Szkolenia wspierające Twój rozwój zawodowy • Nowoczesne narzędzia pracy • Przyjazną atmosferę oraz możliwość wymiany wiedzy i know how • Różnorodny pakiet benefitów, a w nim: bezpłatna prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, ubezpieczenie grupowe, świadczenia świąteczne, dopłaty do wypoczynku dla pracowników i ich dzieci

Specjalista - Księgowa w Dziale Finansowo-Księgowym
Specjalista - Księgowa w Dziale Finansowo-Księgowym
Gliwice 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - dekretacja i rejestracja faktur zakupowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - dekretacja i rejestracja faktur sprzedażowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - uzgadnianie rejestrów vat sprzedażowych i zakupowych oraz przygotowywanie danych do deklaracji VAT, - przygotowywanie danych do deklaracji CIT, - rozliczanie i uzgadnianie wybranych kont księgowych. Nasze wymagania - wykształcenie wyższe ekonomiczne, - minimum 4-letnie doświadczenie pracy na podobnym stanowisku, - preferowana znajomość systemu Comarch Egeria, - biegła znajomość obsługi komputera (MS Office zwłaszcza Excela), - znajomość aktualnych przepisów podatkowych VAT i CIT, ustawy o rachunkowości, - umiejętność pracy w zespole, współpraca w ramach realizowanych zadań, - samodzielność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność. To oferujemy - stabilne warunki zatrudnienia, - zatrudnienie na umowę o pracę, - możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji. O nas Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych jest instytucją naukową, która prowadzi innowacyjne badania zgodne ze światowymi trendami. Zajmujemy się opracowywaniem nowych technologii, optymalizacją procesów przemysłowych, modernizacją linii produkcyjnych. W kręgu naszych zainteresowań znajduje się recykling i rozwiązania proekologiczne. Prowadzimy badania w pełnym cyklu: od badań laboratoryjnych, po badania w skali pilotowej i prototypowej w zakresie wszystkich metali nieżelaznych. Dysponujemy nowoczesną aparaturą, akredytowanymi laboratoriami i w pełni wyposażonymi halami. Rodzaj umowy: umowa o pracę Wymiar etatu: pełny etat Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych, ul. Sowińskiego 5, 44-100 Gliwice Wymagane dokumenty: • CV, • list motywacyjny, • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Termin i miejsce składania dokumentów: Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „SPECJALISTA - KSIĘGOWA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI FINANSOWEJ”, zawierające wszystkie wymagane dokumenty wraz z podpisaną ZGODĄ NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH KANDYDATA W PROCESIE REKRUTACJI i oświadczeniem o zapoznaniu się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ W PROCESIE REKRUTACJI, prosimy kierować do dnia 11.05.2022 r. na adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Departament HR ul. Sowińskiego 5, 44-100 Gliwice tel. 32 23 80 220 Komisja Rekrutacyjna zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Komisja Rekrutacyjna na każdym etapie postępowania może zakończyć proces naboru bez podania przyczyny umowę o pracę. Ofertę można złożyć drogą pocztową (w zamkniętej kopercie na adres podany powyżej) lub aplikując za pośrednictwem niniejszej strony (proszę pamiętać o dołączeniu skanów podpisanych dokumentów RODO - zgody i klauzuli)

Specjalista ds. księgowości
Specjalista ds. księgowości
Wałbrzych 30+ kilka dni temu

Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o. to nie tylko kompleks zamkowy położny na majestatycznym cyplu skalnym, ale również dynamicznie rozwijające cię centrum biznesowo-kongresowe. Do głównych usług oferowanych przez Spółkę należą: zwiedzanie Zamku, organizacja eventów, konferencji oraz imprez kulturalnych. Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista ds. księgowościMiejsce pracy: Wałbrzych Region: dolnośląskieJakie są zadania Specjalisty ds. księgowości?-prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży-rozliczanie punktów sprzedaży towarów-prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia-bieżąca kontrola dokumentów, przygotowanie dokumentacji do analiz i sprawozdań Czego oczekujemy od kandydatów/kandydatek:-wykształcenie minimum średnie,-obsługa komputera,-min. 3-letni staż prazy w dziale finansowo-księgowym-znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków-uczciwość, rzetelność i samodzielność.Co oferujemy:-stabilnego pracodawcę,-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-pracę w wyjątkowym miejscu o ugruntowanej pozycji,-dużą samodzielność. Zainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o nadsyłanie CV do 5 lutego 2024 roku Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji lub jego wydłużenia oraz do zakończenia rekrutacji bez wyłonienia kandydatów. Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:mię i nazwisko kandydataZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCHNiniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci numeru telefonu oraz adresu e-mail na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji na stanowisko Referent ds. obsługi klienta u Pracodawcy (Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o. o.). Oświadczam, że zostałem (-am) poinformowany (-na), iż: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o. o. z siedzibą w Wałbrzychu przy ul. Piastów Śląskich 1 (kod pocztowy 58-306); zarejestrowana pod numerem KRS: 0000107734; NIP: 88********-16; REGON: 890011550; tel. 74/66-43-850; moje dane zostaną usunięte miesiąc po zakończeniu procesu rekrutacyjnego, jeśli moja kandydatura nie zostanie wybrana; posiadam prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również do ograniczenia ich przetwarzania, do cofnięcia zgody, do przenoszenia danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; przysługuje mi prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie), jeśli moim zdaniem przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO; moje dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych; moje dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. Ponadto oświadczam, że jestem świadomy tego, że przetwarzanie powyższych danych osobowych jest uzasadnione prawidłowym i efektywnym przeprowadzeniem procesu rekrutacji, oraz akceptuję te cele.

Główny Specjalista ds. księgowości w ZGM w Bielsku-Białej
Główny Specjalista ds. księgowości w ZGM w Bielsku-Białej
990000 zł
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku Białej ul. Lipnicka 26 ogłasza nabór na stanowisko: Główny Specjalista ds. księgowości w Dziale KsięgowościMiejsce pracy: Bielsko-Biała Numer naboru DP/267/DK/24Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):·         posiada obywatelstwo polskie,·         ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,·         nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane·         z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,·         cieszy się nieposzlakowana opinią,·         posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane kierunki: rachunkowość i/lub finanse,·         posiada co najmniej 5-cio letnie, udokumentowane doświadczenie zawodowe w księgowości,·         posiada znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych.   Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):·         doświadczenie zawodowe w pracy w sferze samorządowej;·         znajomość pakietu Ms Office,·         umiejętność pracy w zespole,·         dobra organizacja pracy i samodzielność. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku1.     W zakresie ewidencji kosztów eksploatacji i mediów:·         przyjmowanie i sprawdzanie faktur dotyczących kosztów eksploatacji i mediów·         dekretowanie dokumentów księgowych oraz ich księgowanie w zakresie kosztów eksploatacji nieruchomości i mediów·         prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT dokumentów dotyczących kosztów eksploatacji i mediów, uzgodnienia ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT,2.     W zakresie ewidencji wspólnot mieszkaniowych i rozliczeń nieruchomości:·         ewidencjonowanie zaliczek na koszty eksploatacji i mediów wnoszonych do wspólnot mieszkaniowych oraz ewidencja rozliczeń rocznych, ·         prowadzenie rozliczeń i  uzgodnień stanu rozrachunków ze wspólnotami mieszkaniowymi,·         rozliczanie nieruchomości stanowiących współwłasność Skarbu Państwa,3.     W zakresie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej·         księgowanie i dekretowanie, a także sporządzanie dla potrzeb podatku VAT miesięcznych rejestrów zakupu z tytułu zakupu usług i materiałów (za wyjątkiem usług·         i robót remontowych i inwestycyjnych),·         współpraca w celu ostatecznego rozliczenia sprzedaży, ustalenia podatku należnego dla celów sporządzenia miesięcznej deklaracji VAT, rejestrów sprzedaży dotyczącej pozostałej sprzedaży,·         sporządzenie deklaracji VAT i korekt deklaracji, przygotowanie poleceń przelewu·         w ustawowych terminach oraz uzgadnianie rozrachunków z tytułu podatku VAT,·         prowadzenie ewidencji udziału gminy we wpłatach na fundusz remontowy wspólnot mieszkaniowych,·         sporządzanie sprawozdań RB-N, RB-Z, Rb-30S,·         współpraca przy przygotowaniu danych do bilansu skonsolidowanego jednostki samorządu terytorialnego, w tym przeprowadzenia uzgodnień stanu sald na koniec okresu sprawozdawczego,4.     Prowadzenie księgowości materiałowej oraz pozostałych środków trwałych: ewidencja faktur zakupu, ewidencja dokumentów przyjęcia i wydania materiałów z magazynu, ich dekretacja i ujęcia kosztów w księgach rachunkowych, ewidencja pozostałych środków trwałych, w tym przyjęcie do użytkowania, likwidacje i zmiany miejsca użytkowania.5.     Współdziałanie z Pionem Zastępcy Dyrektora i ADM-u w zakresie przygotowywania projektów planów inwestycji i remontów pod kątem możliwości finansowych Zakładu.6.     Czuwanie nad bieżącą realizacją zatwierdzonego rocznego planu inwestycji i remontów zgodnie z zasadą proporcjonalności do upływu czasu roku budżetowego, sygnalizowanie odchyleń od planu.7.     Sprawowanie funkcji kontrolnych i nadzorczych podległego zespołu. Wymagane dokumenty:·         podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,·         kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,·         dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),·         inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,·         podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ZGM),·         podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ZGM),·         Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. Informacja o warunkach pracy na ww. stanowisku:Praca w budynku Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku – Białej na ul. Lipnickiej 26. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze w wieloosobowych pomieszczeniach. Budynek posiada windę, lecz nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie w grudniu 2023 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6 %. Termin i miejsce składania dokumentów :Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie ZGM przy ul. Lipnickiej 26 na dzienniku podawczym lub pocztą z dopiskiem na kopercie „nabór na wolne stanowisko urzędnicze nr DP/267/DK/24” do dnia 15.02.2024 r. (decyduje data wpływu do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej). Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.  Nie ma możliwości składania aplikacji drogą elektroniczną.  Postępowanie rekrutacyjne:Wybrani kandydaci po dokonaniu analizy aplikacji zostaną zaproszeni do dalszego postępowania konkursowego drogą telefoniczną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.  Informacje o wyniku naboru:Ostateczny wynik naboru zostanie ogłoszony w BIP oraz na tablicy ogłoszeń ZGM, niezwłocznie po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego. Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej procedurze naboru:W okresie 3 miesięcy od daty zamieszczenia informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej, kandydaci mogą odbierać (osobiście) swoje dokumenty aplikacyjne w pok. nr 19 siedziby ZGM na ul. Lipnickiej 26, w godzinach pracy ZGM. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.   Informacje dodatkowe:Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku – Białej, ul. Lipnicka 26. Podane przez kandydatów dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO), oraz Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000), jedynie w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych. Podanie danych osobowych w zakresie wymienionym w ogłoszeniu o naborze jest obowiązkowe, w pozostałym zakresie dobrowolne.